Četvrtak, 06.02.2014.

15:44

"Hoćemo Bus-plus, menjamo mu i ime"

Sekretar Privremenog organa Beograda Goran Vesić očekuje da će sistem naplate karata u javnom gradskom prevozu ponovo biti u vlasništvu grada.

Izvor: Tanjug

"Hoæemo Bus-plus, menjamo mu i ime" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

5sm

pre 10 godina

Da li je uopste bilo moguce da neko ko stalno ponavlja da mu je stalo do grada i drzave napravi firmu u firmi da neko vrsi usluge a da neko drugi to naplacuje,cist lop.....

Sany

pre 10 godina

pa naravno da ima problema i da se ne ostvaruje profit to je kao kad imate dve drzave u jednoj...ne moze da jedni voze drugi naplacuju karte a grad da profitira to nema nigde...slazem se da to treba resiti ali ima i drugih pitanja u zemlji koja predstavljaju mnogo veci problem od naplate karata u gradskom prevozu u Beogradu a i Srbiju ne cini samo Beograd teba se okrenuti ka centralnoj i juznoj Srbiji gde nema bus-plusa ali ima milion problema koji su mnogo veci

Biljana

pre 10 godina

Glavni problem je sto drzava dozvoli da se ne postuje placanje gradskog prevoza. Drugi problem je sto je taj isti grad dozvolio da skoro pola korisnika bude dotirano da ne olaca. Koja je logika da penzioneri ne placaju prevoz a zasto bi ga onda placao zaposleni ili nezaposleni?! Pa evo vojni penzioner ima u proseku 45.000 i ne placa prevoz, pa onda civilni koji ima 60.000 ne placa prevoz? Zbog cega, jel' da bi sutra glasali? Naopako je sve postavljeno od pocetka, u normalnoj zemlji SVI placaju a socijalne kategorije dotira drzava ili grad pa od toga sto dobiju prevoz plate. Kada bi to imali vec bismo bili u Evropi...

Nemanja

pre 10 godina

U jednom Parizu, Becu, Madridu, pa i u Zagrebu, prevoz se placa i to mnogo skuplje nego kod nas. I kod nas se oduvek placalo. Da li se iko ikad pita kako bi ziveli radnici GSP-a da je prevoz besplatan? Od cega bi ziveli? Meni je krivo jer sad da sprovede neko analizu u Beogradu bi pravih Beogradjana imalo 10-15%, ostalo bi cinili ,,dodjosi'' koji se bune uvek i nista im ne odgovara. Dok ce tih 10-15% uvek placati, i davati, a drugi ce se fraj voziti...

goran bizic

pre 10 godina

Ako ste toliko pametni sa komentarima kako se ljudi svercuju pa zato gsp propada i da ljudi ne prihvataju novi sistem samo zato sto im se ne svidja nesto novo.Ima i toga ali je najveci problem u niskom standardu gradjana.Ako u Becu za prevoz gradjani izdvajaju 2% od plate onda neka i ovde bude tako od prosecne plate u Beogradu.Penzioneri placaju 407din.na godisnjem nivou a ono malo zaposlenih 3200,pa ne mozemo mi da vucemo za sve.Koliko je Djilas zaradio sa tom prevarom neka uzmu od njega.Budimo realni ako bi karte bile na nivou prosecne zarade i izdvajalo se 3% onda ce imati i vecu prodaju.Po vama dusebriznicima za bus-plus treba neko sa platom od 20.000 da plati mesenu kartu 3200.Znaci bas me briga za drugog vazno je da je samo meni dobro.

rumenkazvanarustanislavka

pre 10 godina

"Promenićemo ime a sistem će ostati isti"! Građani, ne dozvolite da nam ikada više grad i državu vode NAVIJAČI! Upravljanje sistemima je ozbiljan i odgovoran posao, onaj ko je svoj sistem vrednosti izgradio na tribinama i u kuloarima iza njih, ne sme da se igra sa politikom.

Radivoje Sredojević

pre 10 godina

Jeste li planirali, Vesiću, da rušite Most na Adi? Pitam zbog toga što i ova vaša kampanja ima jedini cilj da uništi sve što podseća na uspehe Dragana Đilasa u vođenju grada.

Ringišpil

pre 10 godina

@BotManager
Bravo za komentar!

Na jednostavan i duhovit način treba plaćenim komentatorima sns-a reći koliko su patetični.

Tanja

pre 10 godina

Sve je to super, ali mozda imam jos jednu ideju, da se ispita, Dinkic koji je dao naplatu devizne stednje grckoj banci (koliko je dobio za to), zar to nije mogla neka domaca banka da radi. U pocetku je i radila, bilo je nekako , ali kako su Grci nasi prijatelji taj poso dobili, idem svake trece godine da podignem novac. Dajte ljudi, dali ima nekog u zemlji, koji ce ispitati Dinkiceve mahinacije, ja mislim nemora biti tacno, da je on jedan od najbogatih u zemlji, a nije stekao bogastvo za vreme Slobe

joe

pre 10 godina

Drastican pad naplate, hahaha, mogu sve da kazu, da je izabrana firma preko veze, da je sistem lopovski, da je neko uzeo mito itd ali da je naplata pala to nije tacno. Znate postoje ljudi koji koriste taj prevoz svaki dan i koristili su ga i pre 5, 10 godina i vise. Jedini period kada je naplata bila veca i vise kontrole je bio kada je kondukter bio u autobusu non stop. A za sve one sa recenicom da mi smo krivi jel ne placama i slicno, kakav je prevoz i previse ljudi ga placa a opey sasvim dovoljno njih placa i ima i vose nego dovoljno para da se ulozi da taj prevoz bude mnogo bolji, ali je kod bitnije kako ce da se zove sistem za naplatu, ne moze bus plus jel je to naziv od prethodne vlasti, a ako dobiju na izborima tek onda sledi preimenovanje ulica, renoviranje bulevara ponovo naravno itd.

Kroksi

pre 10 godina

Nekad mi nisu jasni moji sugradjani, ajd i da sprovedes analizu u Beogradu nema ni 10-15% pravih Beogradjana, no i to nije bitno. Bitno je to da svi hoce besplatan prevoz, da im smeta BusPlus. Da li se iko zapita od cega bi ziveli radnici GSP? Oduvek se prevoz placao. Placa se i u Parizu,Londonu,Becu Amsterdamu mnogo vecom cenom nego kod nas. Mnogo smo zaguljen narod. I kad bi besplatno bilo sigurno i tad nesto ne bi bilo kako valja…

bane

pre 10 godina

Kakav jad od "stručnosti" SNS eksperata! Dok se redovnim kontrolama u vozilima pokušavalo da se "beograđani" - glasačko telo SNS, SRS I ostalih sličnih)nauče da PLAĆAJU usluge za prevoz (jer se JEDINO TAKO to može izvesti) bilo je drvlje I kamenje po BusPlus-u I Đilasu kao pljačkašu.
Onda su ovi privremeni organi otpustili gotovo sve kontrolore da bi njihovo glasačko telo moglo da se vrati svom normalnom stilu života da bi sada taj isti pljačkaški BusPlus kupovali našim novcem I spasavali GSP jer je opala naplata za prevoz.
Ako u Beogradu ovi "eksperti" budu pobedili, gradskog prevoza neće biti kao ni 90-ih kada su im prethodnici vladali. Živi bili pa videli.

silja

pre 10 godina

vesic je izvrstan strucnjak za naplatu , plavusa mu daje instrukcije oko inkasiranja od gradjana , pojavljuje se 458901 greska u obracunu prevoza narod moze da podnese zahtev ....kraj price ? CEO GRAD STOJI U REDU DA REKLAMIRA NEKI OD RACUNA. nikog nema na ulicama g.Malisa ustedeo na gradskoj cistoci ...

valter

pre 10 godina

sad da vidim onih što ne plaćaju kartu "zbog bus-plusa" kao da su im oni krivi za sve u životu i oni kontrolori,svaka im čast uveli au red u gsp, sad da vidimo da li će se svercovati nakon što grad (koji je pred bankrotsrvom) kupi apex i da li će ga mali podići iz mrtvih :)

Sasa

pre 10 godina

Procitah u 24 sata da nece poskupeti karta dok ne prodju izbori, pa da li su oni normalni, kakvo pokupljenje?!? Zar ne shvataju da upravo zbog skupe karte imaju velik broj ljudi koji nece da je plati. I glupo je uporedjivati sa ostatkom sveta - jer svi veci gradovi imaju metro i zamislite, u prevozuu je cisto. Ja se vozim novim, Solaris bus-om, povremeno spancem i zgrozen sam prljavstinom. I ne, nisu gradjani krivi, vec taj prevoz niko ne cisi unutra, ajd' sad, mozda ga pometu, ali niko ne prebrise unuta. Za pocetak, neka se odredi cena karte prema nasem standardu, i neka se malo povede racuna o higijeni, i postovanju voznog reda, a onda mogu dalje... Do tada, kontrolori ce maltretirati nejake svercere, a pored krupnih i namrgodjenih svercera ce cutke prolaziti... 6

rakabog

pre 10 godina

Mismo imali najbolji i nak efikasniji sistem naplate karata: svi zaposleni dobiju markicu i gotovo, i onda nema potrebe za nekim glupim i komplikovanim sistemima. Oni koji se voze autobusom placaju prevoz a oni koji idu kolima placaju uslugu rasterecenja puteva, a svi koji rade kao kontrolori mogu da pocnu da rade nesto korisno naprimer da ciste autobuse i ulice

Bane

pre 10 godina

Uvodjenjem bus-plusa su samo nastali problemi a doslo je i do smanjenih prihoda od prodaje karata i nije mi jasno gde to ima da jedna firma organizuje prevoz a druga da naplacuje karte i da uzima veliki procenat od toga!Normalno bi bilo da grad preuzme kontrolu nad naplatom karata kako bi se povecali prihodi i da bi eliminisali ucesce nekog ko tu uopste nije potreban!

offside

pre 10 godina

Ako ovi likovi, koji se ne voze busom, resavaju problem gradjana, koji se voze busom, onda mogu ja, koji nisam psihijatar, da resavam probleme u glavi naroda, koji je lud?

Ja

pre 10 godina

Ljudi, osnovni problem je u nama, MI NEPLACAMO kartu! GSP je u teskom stanju zato sto se ljudi svercuju, a ne Busplus. Mi imamo problem da prihvatimo sve sto je novo. Sa Busplusom smo dobili, gps pracenje vozila(nema vise kradje goriva i da vozac namerno propusti krugvoznje) preko poruke vidis kada ti dolazi autobus, obavestenje za svaku stanicu, kamere po vozilima, kulturo otkucavanje karata, a to sve kosta. To ima svugde u svetu, to je normalno. Vi sto pljujete bolje je da pocnete da placate prevoz.

sloba

pre 10 godina

@ mikica .

Odlica i tacan komentar , jedino bih dodao da treba da postoji kultura kupovine karata , sto kod nas nije slucaj ( nazalost ) . Onda bi ceo sistem ( koji je po meni odlican ) funkcionisao odlicno kao i prevoz .

Mikica

pre 10 godina

Lokalac, 6. februar 2014 17:43)

Prodali su nekom pravo za naplatu karata (kao da ti ne mozes sam) za nista ...
I sam imam i imao sam brojne primedbe na sistem Bus Plus. I nije tacno da je neko dobio pravo za NISTA.
U pitanju je potpuno novi elektronski sistem organizovanja javnog gradskog prevoza i sistema i kontrole naplate karata.
Ipak cinjenica je da je vrednost organizovanja prevoza i naplate karata (postoji vec negde u svetu) procenjena na nekih 12 miliona evra. Znaci ukupan know - how, svi validatori po vozilima, komandni centar i ko zna sta jos. Kako grad Beograd nije imao toliko novca da plati odjednom , dogovoreno je da se vlasnik sistema Bus Plus naplati kroz procenat od 8,6 % u periodu od nekih, cini mi se deset godina. Predvidjena je i mogucnost ranijeg raskidanja ugovora sa odstetom nalik na prevremeno vracanje kredita banci. Sto to bude ranije otkupna cena ce biti veca.
I o tome se ovde radi, grad Beograd ce svako prevremeno preuzimanje Bus Plusa da plati papreno. Tako pise u ugovoru.
Naravno mogli smo a mozemo i sada da razgovaramo da li je sistem dobar, da li je bio ili jeste previse skup, da li je procenat od 8,6 % dobro odmeren. Sa namerom grada da preuzme Bus Plus dobijamo odgovore na neke od ovih nedoumica ali isto tako ostaje cinjenica da grad Beograd mesecno subvencionise GSP mnogo vecom cifrom no sto iznosi ovaj procenat od 8,6 %. Znaci nije problem samo u tome nego je jos negde, organizacija rada, troskovi, ljudstvo, repromaterijal....

pera peric

pre 10 godina

narod u ovoj zemlji je strasno naivan. Obicna izborna prepucavanja oko svega. Sad nemaju ratove, prepiru se oko prevoza..... Pao nivo.. Kad bi sad bila neka anketa u Beogradu, tvrdim da vecina ne zeli da placa prevoz...... Imam 42,zao mi je sto nisam otisao odavde dok sam bio mladji...

GSP,SKOLE,BOLNICE -> BESPLATNO

pre 10 godina

1. Ako se GSP vec i finansira 80% iz grada, neka bude 100%
2. Zaposleni u Beogradu neka placaju 500 dinara obavezno za GSP (javni saobracaj)
3. Uvedite solidarni porez od 1% na teritoriji celog grada koji bi placali hoteli, hosteli, usluzna delatnost, kulturne ustanove, bogati ljudi kojim bi se finansirao GSP
4. Ukinite bespotrebne kontrolore, skupe aparate za odrzavanje, besmislenu sluzbu za kontrolu karata i ustedecete 5 autobusa mesecno
5. Prevoz bi u tom slucaju bio besplatan a narod bi se vise vozio njime i smanjili bi guzve u gradu
6. Na taj nacin grad dobija odrziv saobracaj, nasmejanje ljude bez nervoze
7. Stabilizacijom tih prihoda mogli bi da unapredtie GSP za 2-3 godine da bude zdravo JAVNO PREDUZECE isto kao sto su VRTICI JAVNI, kao i SKOLE i fakulteti i ostale institucije od JAVNOG znacaja

Nije besplatno, ali je javno dobro i svi ga koristimo (cak i kada ga ne koristimo) i zato mora da bude BESPLATNO!

Goxy

pre 10 godina

Koliko ja razumem grad preko Direkcije za javni prevoz drzi u rukama Busplus sistem. Direkcija je ta koja postavlja sve uslove funkcionisanja saobracaja, cene karata, rad kontrolora, redove voznje... I do sada se sav novac slivao u gradski budzet iz koga je 8% islo Apexu. Oduzimanjem odgovornosti naplate Apexu, mogu samo da im smanje procenat koji uzimaju, ali ne i sve kao sto pokusava da se prikaze narodu. Ovo je dobro za Apex jer skidaju sa grbace bar 300 zaposlenih (kontrolora i ove sto rade na izdavanju kartica i slicno), skidaju sa sebe odgovornost losih prihoda... ali ostaju u poslu jer odrzavaju sistem. Sumnjam da ce im Turci prodati tehnologiju koju su doneli, o cemu se u ovoj preprodaji i ne prica.

metaphor

pre 10 godina

Bus-plus je teška glupost. Pređašnje rešenje, sa kartama koje su se mogle kupiti na svakom koraku i otkucavanjem istih, bilo je daleko bolje.

studenat

pre 10 godina

Sve mogu da razumem ali ne i zasto bi se naziv menjao?! Sve je vec uhodan sistem i sad treba da menjamo ime! Sta ce biti s karticama koje se izdaju na tri godine?! Zavist i zloba su cudo, pogotovo u nasem narodu!

Aqua

pre 10 godina

Mnogo je više švercovanja od kako je uveden bus-plus sistem naplate, isključivo mislim na prevoz autobusom. Većina njih se voze za dž, vozač ne vodi računa o tome, a kontrole su retke, pa se to maksimalno koristi. Dok su u autobusima bili kondukteri toga nije bilo, svi su morali da kupe kartu. Sistem naplate treba vratiti u nadležnost grada, a ne da se novac odliva u "nečiji džep".

Zabrinuti

pre 10 godina

Problem sa gradkim prevozom treba sto pre resiti, ovako vise ne moze. Najpre ga uzmite u svoje vlasnistvo, pa uticite na gradjane da placaju uslugu prevoza, radi amortizacije celog voznog parka.

Mamatata

pre 10 godina

Ne razmem ja sve ovo. Ok, kapiram da su izbori pa vam se zuri da se dodvorite...
A gradjani se kao nadaju da ce prevoz biti besplatan...ne kapiram :D smesno je sve...

Србин

pre 10 godina

Боже, читам овде коментаре и чудим се. Као цене карата ће да се смање? Како рођаче, ем ћеш да пукнеш лову за откуп ем је и до сада град одлучивао о цени а не Апекс.

Ово је чиста манипулаторска изборна куповина гласова наивних гласача у борби за Београд.

Мало је рећи да је страшно.

Marko

pre 10 godina

A sto volim ove pametnjakovice, botove koji komentarisu da je super sto grad kupuje BusPlus. Jel to po onim pravilima sto kruzi po internetu?
E zbog ovoga necu glasati za vas.

Sistem je na ovaj nacin transparetan jer ne mozete da kradete. Toliko.

zoran j

pre 10 godina

Gospodin Jovičić je izneo izuzetno neinteligentnu pretpostavku da će dobrom naplatom biti i za ifrasturkuru i socijalna davanja. Gospodine, daj bože da bude dovoljno i za samo preduzeće da se izbegnu dalje dotacije grada. A loša naplata je zato što su mnogi napadajući "dilove" Djilasa davali signale ljudima da uopšte ne plačaju prevoz o čemu sv mogu da svedoče. Pa ako sistem ne funcioniše, tolerišu se vandalska uništavanja imovine, zbog neplaćanja mora da se zaposli armija kontrolora koja košta, da li mislite da je to dobra posao sa skidanjem "kajmaka". Ako grad preuzme Bus plus to će biti signal da počne opšte "švercovanje" jer će ova vlast zbog birača "švercera" zatvoriti oči jer ionako ne upravljaju svojim. Za tu dalju propast biće nagradjeni dobrim platama, a sve troškove ćemo svi plaćati.

veterinarBG

pre 10 godina

Cekaj,bre! Zar do juce to ne bese firma "tajkuna" i lopova Dragana Djilasa,koja je samo tu da njemu donosi profit i pljacka gradjane Beograda? I sad hocete da kupite tu "propalu i pljaskasku firmu",da joj samo promenite ime i sve ce da procveta?Odjednom je sad to dobro preduzece? A do juce ste palili narod da lomi validatore i ne placa kartu,kako cete ga sad ubediti da je normalno da placa za uslugu koju koristi?
Samo mazohista i covek koji ne ume da misli svojom glavom moze da padne na ove gluposti! BTW,neko ce,ako se ovo sprovede,morati da robija,a narod da placa odstetu...

genijalni radikali

pre 10 godina

Pa gde su ti genijalni radikali koji obecavaju zivot mnogo bolji, da smisle nesto novo i bolje.Odakle sad odjednom novac za kupovinu Bus Plusa, zar nije grad pred bankrotstvom.
U bolnicama šuga,na ulicama non stop neko nekog ranio ili ubio,nama u V. Stepe samo sto tranvaji nisu poceli da ulecu u zgrade u kakvom su stanju i sine i tramvaji ( sta bi sa rekonstrukcijom sad kad ste gazde i u opstini i u Gradu, gradski prevoz gori duplo nego prosle zime.....
A vi nam pravite Diznilend na Savi sa tim silnim fantomskim, investicionim fondovima iz UAE.
Dok se ovaj narod osvesti, bice mu kasno, ali uvek bude po principu:sto si gluplji to vise placas.

VolimOveStoLupetaju

pre 10 godina

oooo izboriii mojiii..ooo kradjooo mojaaa...
Već ih vidim kako trljaju ruke. Pustite tu kompaniju da radi svoj posao. Ne interesuje nas ko ubira glupih 8% dok god vi nemate sansu da kradete.

Vlada

pre 10 godina

@Ana

Vi "građani" nećete da plaćate kartu u gradskom prevozu. Hoćete da parazitirate na tuđoj grbači. Tako recite, a ne trte mrte Bus Plus. Kad vam već toliko smeta sistem naplate, a vi pešačite. Korišćenje asfalta se još uvek ne naplaćuje. Niko vas ne tera da se vozite gradskim prevozom.

BotManager

pre 10 godina

Nevolim Vesica ni malo zbog njegove uloge u Fk Crvena zvezda, ali postujem movu odluku grada da preuzme kontrolu nad "Bus-plus" sistemom.
(Banjica, 6. februar 2014 16:45)

Želeo bih da javno pohvalim kolegu. Ispravno ste razumeli uputstva, napisali dovoljno kratak komentar a držali se teme. Pri tome ste se distancirali (pogledajte u rečnik stanih reči koje treba koristiti, nalazi se u prilogu koji smo prosledili kao dodatak uputstvu za vođenje kampanje na internetu) od gospodina Vesića i njegovih prethodnih političkih i javnih angažmana. dok ste dali za pravo i podržali pravednu borbu kojoj se on, kao pokajnik, pridružio u poslednji čas.

Predložiću da, pored ove javne pohvale, dobijete i mogućnost da se obučavate na nekom od naših višednevnih seminara na Kopaoniku. Samo napred u budućnost u koju verujemo!

Perke

pre 10 godina

Bus-plus je od starta bio sumnjiv,nije se znalo ko stoji iza njega,nije se znalo kakav je ugovor potpisan i na koliko godina,zasto je jedna mala firma dobila taj posao koji do tada nikad nije radila,i ko zna ko se sve ugradio u dogovor sa njima i logicno je da sistem naplate karata predje u ruke grada kome pripada i GSP!Podrzavam ovu ideju i nadam se da ce to pomoci da prevoz bude bolji u gradu!

Komša

pre 10 godina

Onima koji su od prvog dana osnivanja GSP radili u tom preduzeću razdeliti 40% akcija.Naslednicima preminulih radnika njihov deo.Ostatak svim punoletnim gradjanima koji žive na teritoriji Beograda.Skupština akcionara i zdravo.Onda je GSP samo jedno od preduzeća u privatnom vlasništvu.
Grad naplati preduzećima žutu traku koju samo oni i taksisti koriste a naplatu vrši preko svoje firme kako bi odmah naplaćivao svoja potraživanja ali i kontrolisao da li vozila saobraćaju na vreme (po validiranoj karti se vidi).
Ako GSP propadne biće to samo još jedna firma koja je propala.Nema subvencija GSP nego ugroženim gradjanima grad doplaćuje.
Propalo mi 20kg kiselog kupusa prošle godine (ostalo pojeli).Ja ga kiselio,pojeo kolko sam mogao a ovo što je propalo bacio.I ne žalim.Da je komšija čuvao moj kupus uvek bih mogao da posumnjam.Ovako.
Tako isto i GSP.Dajte onima koji su ga stvarali(zaposleni) i finansirali kroz poreze i doprinose (gradjani) .
Bajka.Naravno.

zuka

pre 10 godina

Prethodna vlast je napravila toliki haos oko svega ovoga,ali nadam se da ce ovi ljudi moci da izadju na kraj sa tim problemom i da vrate gradu ono sto mu pripada.

Igor

pre 10 godina

Drugo ime će značiti promenu svih pretplatnih karata i ko zna šta još, što će sve biti finansirano zamislite iz naših džepova...
Drugo mi se nismo žalili na 8,5% koji idu ne znam kome, već na visinu cene karata... karte realno treba da budu 50% jevtinije nego što su sada. A izvesna grupacija koja se bori protiv bus-plusa je navela da prevoz može biti i besplatan po nekoj njihovoj formuli...
Ali ne, bunar koji je pun vode sigurno niko neće zatrpavati, već će ga samo prisvojiti i nastavitieksploataciju prikupljajući političke poene.
Porez na imovinu nije podignut u 2013. jer ga naplaćuje grad, a grad je bio u rukama DS-a. Ali zato od ove godine sledi astronomsko povećanje ovog poreza koje je već najavljeno i naravno obrazloženo jer grad prelazi u ruke SNS-a.
Isto je i sa firmarinama, ukinute su jer su bile prihod grada i njima je raspolagao DS ili Đilas, e sad nema više Đilasa i čeka nas povratak firmarina. Inače ta firmarina je za male preduzetnike pakao jer iznosi oko 400e godišnje u proseku za najmanje radnje, a sad će biti i više da se nadoknadi ispuštena godina.
Dok je SNS-a sigurni smo da nećemo dobiti kilu od punih džepova.

VranGavran

pre 10 godina

Naravno da ga sada hoce kada su se i sami finansijski ugradili. Do juce zamalo da zapale i firmu i zaposlene al danas kada su dobili procenat ipak su spremni na kompromis. Cak ni cenu karte nece menjati, niti uvoditi novine samo ce ime biti zamenjeno da bi se stoci zamazale oci.

Jelena

pre 10 godina

Hahah, promenicemo ime, zaboravicete kako se zvalo, mi cemo da krademo i eto ispunili smo predizbornu laz. Sramota je sta rade umesto da nateraju gradjane da placaju kartu...

Lokalac

pre 10 godina

Naravno da treba da postoji sistem naplate karata u gradskom prevozu ali ovo sto rade je tragikomedija. Prodali su nekom pravo za naplatu karata (kao da ti ne mozes sam) za nista (tj. nisu prodali nego dali), taj je ulozio npr. dinar i na osnovu toga ubirao kajmak par godina prakticno bez troskova, i sad ti od njega da otkupljujes svoje pravo za basnoslovnu sumu. Pa ko je ovde lud?

Mile

pre 10 godina

"Ovo je samo jedan slučaj iz prošlosti, kako je uništena jedna od najjačih gradskih firmi.
(sasa, 6. februar 2014 16:23)"
Hahahahahahahaah...izvini od kada ti živis u Beogradu pa si izjavio ovakvu glupost da je GSP jedna od najjačih gradskih firmi. To što liči na firmu u poslednjih pet-šest godina ne znači ni da je najjača, a još manje da je upropašćena. Inače za bus plus su krivi sami Beograđani koji samo kukaju i ne žele da plaćaju prevoz, a ovi političari ih lažu kako će oni nešto da reše. Realnost je da prevoz mora da se plati ko god bio na vlasti i ako je to ono što se suštinski zamera Đilasu onda je on ipak dobro radio svoj posao.

ovo je krsenje grubo zakona

pre 10 godina

Privremeni organ nema prava da sklapa ugovore niti da se bavi kupovinom bilo cega vec samo ima pravo da nadgleda funkcionisanje grada.Privremeni organ ovim krsi zakon i cini tesko krivicno delo iz privrede.
Toliko o SNS kadrovim i sposobnostima. Za dva meseca prekrsili vise puta grubo zakon.

Putnik

pre 10 godina

Nisam ni za jednu stranku, ali mrzim da me neko tretira kao idiota! "Opao nivo naplate karata..." Pa ako jeste onda to nema veze sa BusPlus, jer je upvravo to izazvalo najveće negodovanje pošto je BusPlus umanjio mogućnosti za švercovanje. To što nema kontrolora pa mi savesni koji plaćamo karte ispadamo budale, to ima manje veze sa BusPlus, a više veze sa policijom, koja nikada nije dala pravu podršku BusPlusu, kao ni GSPu u prošlosti. Kada bi kontrole bile redovne (a sada ih ponovo skoro uopšte nema, predizborna fora) i kada bi svaki put kada neko odbije da plati autobus stao, odmah došla najbliža patorla policije i legitimisala bilo koga ko odbija da plati kartu, u roku od nekoliko nedelja bi problem naplate nestao!
A ta priča sa menjanjem imena je tek jadna! Šta je problem u imenu? Negativno nasleđe? Jel sad treba opet da plaćamo mi putnici nove kartice?
SRAMOTA!

natasa

pre 10 godina

Ne mogu da verujem. Tačno sam znala, čim su ovi iz Apex razradili i postavili na noge Bus plus sistem, morali su političari da se umešaju. Kod nas je to tako uvek, gde su pare - tu je i politika. Garantujem da će za tri meseca sve da unište što je do sad urađeno.

Jelena

pre 10 godina

Hahah, promenicemo ime, zaboravicete kako se zvalo, mi cemo da krademo i eto ispunili smo predizbornu laz. Sramota je sta rade umesto da nateraju gradjane da placaju kartu...

odlicno je ovo

pre 10 godina

Sreca sto imamo uvek spremne cinovnike da pomognu razvoj domace privrede otkupom ovakvih sistema i usput se bore protiv siromastva prelivajuci novac iz budzeta, tj. nicije pare u dzepove onih kojima je taj novac neophodan.

Gradjanin Beograda

pre 10 godina

Pazi sada ovog pametnog Jovicica.Kaze da se vrati naplata karata gradu kako ne bi bilo subvencije.Kao da je Bus Plus uzimao sve pare.Provizija Bus Plusa je bila 8%.Ako ce tih 8% da spase GSP onda odosmo svi u Honduras.Meni je milo sto se svaki dan u medijima pojavljuju ovako "pametni" iz SNS-a

IBJ

pre 10 godina

Znači, ništa ne valja, ali je odličan, pa ćemo ga zadržati pod drugim imenom. Nastao je kapitalan problem sa naplatom jer je kontroliše i neko drugi, a ne samo mi. Zato je Apeks s razumevanjem shvatio da mi želimo njihovih 8% i u najkraćem vremenu pristaće da nam ih ustupi, a ako neće, mi ćemo to ionako da im uzmemo.
Sjajno, SNS-ovce, sjajno samo slušajte Vekija i Ćokija i gde će vam biti kraj (... ali uskoro)?

Miki BG

pre 10 godina

Osnovni problem je skup prevoz za loš prevoz kako po razudjenosti tako i po starim vozilima iako je tu načinjen pomak. Pojedinačne karte su skupe, da su upola jeftinije bilo bi pristupano, ne bi se ljudi brukali zbog 30 dinara, mora se često presedati - 75 min je za Bgd malo, još nema dnevnih, trodnevnih ili nedeljnih karata što je u svetu uobičajeno i pristupačno. Skupe mesečne karte ne obezbedjuju celodnevni prevoz, već se od ponoći do 4 ujutru plaća privatni prevoz... Osiromašeni smo, a prevoz je svakim danom sve redji, lošiji, a - skuplji! Ako se to sve reši, nije problem u plastičnim ili papirnim kartama, već pokušaju Bus Plusa da za mala ulaganja ubira velike prihode, a GSP osiromaši i 100 odsto stavi na teret budžeta grada. Dakle, iskoristite tehnološke prednosti instaliranog sistema na dobrobit gradjana, a ne privatnog konzorcijuma koji je posao dobio na sumnjiv način.

volim kad sam u pravu..

pre 10 godina

konačno da se opamete. svi ste hvalili Bus Plus i Apex, govirili ste oni su dobri, oni su nas unapredili, pamtim sve vaše komentare. Eto vam sad, priznali su da ih je BusPlus doveo u još gore stanje, da su imali problem sa umanjenom naplatom karata pa su morali da povećaju subvencije iz gradskog budžeta. I treba da vrate sistem naplate gradu. tako je bilo pre, tako treba opet da bude. a taj Apex je priča za Insajder..

Marko Matic

pre 10 godina

Ovo je necuveno. Igraju se izbora...Hocete i JAT mozda da otkupite? A da, prvo morate da stvorite negativnu sliku o njemu, pa onda da ponudite neku nisku cenu..razumeo sam.

milan

pre 10 godina

Pitam vas samohvaljenike kao to da ima još samo par sporednih pitanja koja treba da se reše a najavljujete da će razgovori trajati još nekoliko nedelja i još nešto šta je razlog preuzimanju "Bus okusa" na to pitanje nema nigde odgovora.

Prle

pre 10 godina

Gde mi zivimo jbt...! Umesto da raskrinkaju mafijaske poslove vezane za osnivanje Bus Plusa i sve radnje u i oko njega oni samo hoce svoj deo. Ocigledno je da su apsolutno ubedjeni u pobedu SNS-a na gradskim izborima tako da im uopste ne smeta sto su clanovi privremene uprave. Da je ovo normalna i pravna drzava trebalo bi nam 100 zatvora velikog kapaciteta i svi bi bili puni i to je jedino sto moze da spasi ovaj narod i ovu drzavu a koliko je to realno toliko je realno da ce za ovaj narod u ovom veku nastupiti bolji dani.

toza

pre 10 godina

Alo bre ljudi vi ste privremenio veće. Niste izabrani na izborima i ne možete da donosite takve odluke. Vaše je da obezbedite da grad funkcioniše do izbora nove uprave.
Vi direktno kršite ustav ove zemlje.

mile

pre 10 godina

"Sekretar Privremenog organa Beograda Goran Vesić", samo ime privremeni znaci da ne moze da potpisuje nikakve ugovore, da dogovara, jedino moze da odrzava trenutno stanje.
Tek posle izbora nova vlast ce moci. Ovo je protivzakonito. Zakon ili kampanja, pa njima je kampanja vaznija.

Ivan 81

pre 10 godina

Kako god to da nazovete nazvali ste.
Ili smanjite cene, ili po toj ceni ali bi onda trebalo da kontrolori budu i stjuardese.
Bus Viski Plus....

Barem malo?

pre 10 godina

Ček' malo ... Upravo na ovom sajtu je svojevremeno Đilas skoro linčovan zbog BusPlusa od strane naprednjaka, a sad ti isti naprednjaci bi da povećaju naplatu, a koliko čujem i cene. Naprednjački, nema šta ...
Iskoristio bih priliku i da upitam iste te naprednjake, da li se osećaju malo prevareno, i da li ih je malo stid?

Heraklit Plus

pre 10 godina

Vesic: "Bus plus" je jedan od najvećih nasleđenih problema, koji je "dramatičan" za saobraćaj i koji je prouzrkovao pad prihoda od naplate karata, a time i potrebu za većim subvencionisanjem GSP-a.
Kraj citata.
Zato ce zadrzati isti uz promenu imena!?! Ako nece da daju onda ce' vidimo...
Originalno,nadahnuto,dinamicno.

katastrofa

pre 10 godina

Ne razumem. Ako je sistem naplate karata uzrokovao pad prodaje, a vi hocete da zadrzite ovaj sistem, kako nameravate da povecate prodaju? Samim cinom preuzimanja BusPlusa? Koga vi farbate? Nismo svi sa megatrenda

xRade

pre 10 godina

Bas nista nije objasnio. Grad ce da preuzme naplatu i poveca poverenje. U cemu je tu razlika? Namere je da prevare Apex za pare a oni nisu verovatno glupi toliko. Ako ih prevare tuzice ih Apex Straburu i to ce biti papreno.

munz

pre 10 godina

Vesić je bio u ekipi, tj. vlasti koja se dogovarala oko uvođenja Bus Plusa u gradski sistem prevoza. Sada pregovara da se isti preuzme. Umetnost i veština "preletanja".

Axl Rose

pre 10 godina

Kao da uzmes telfon kod nekog operatera za dinar na najskuplji moguci paket i onda posle 3 meseca ponosno udjes u poslovnicu i kazes: Ja bi da otplatim ugovor do kraja.

student

pre 10 godina

Ma koji je Vama ******* hocete da promenite ime firme i da bude sve super???? Kao prvo sacekajte izbore koji su za mesec dana, jer Vas niko nije izabrao na tim mestima na kojima jeste!

Vlada komunista

pre 10 godina

Po preuzimanju i konsolidaciji biće izdato saopštenje da je predhodna vlast u Beogradu bila lopovska i da je dovela Bus Plus do ivice finansiskog ponora. Nova vlast će učiniti sve da spase preduzeće, tu spadaju i neke nepopularne mere ali one su nažalost nužne. U te mere spada: zapošljavanje bliže i dalje familije i povećanje cena usluga Bus Plusa koje nisu ekonomske. Povećanje cena nije popularna mera ali je nažalost nužna.

Ovako odprilike izgleda postupak koji je često viđen u našoj ekonomiji. prodaja magle i kulturan lopovluk.

Sačekajte izbore !

pre 10 godina

Ljudi, da li smo mi svi ludi. Punili su nam glavu da je to pljačka, da je taj sistem najgori. A, sada odličan sistem, firma poštena, samo treba da se drugačije zove. Pa se posle čude zašto narod neće da plaća prevoz ? Da nije žalosno, bilo bi smešno. Ipak, bilo bi bolje da sačekate izbore. Iznenadjenja su uvek moguća!

Ana

pre 10 godina

Ali mi, gradjani Beograda, necemo bus-plus, zato sto ima hiljadu mana na koje smo mi, gradjani, vec hiljadu puta ukazivali. Uvedite drugi sistem naplate karata, vratite onaj stari ako nemate ideju za neki novi, a ima bezbroj sistema u svetu koji savrseno funkcionisu.

don kihot

pre 10 godina

Napokon! Tako treba i da ostane. Ako vec treba nesto da se privatizuje, onda to treba uciniti sa celim GSP-om, a ne odvojiti naplatu karata i deo profita davati privatnim licima zato sto vrse naplatu.

Sive vijuge

pre 10 godina

Uzmite domaće rešenje Elektronskog fakulteta u Nišu, a integraciju neka vam urade IMP ili druge domaće kompanije koje imaju i znanje i kapacitete. Šta će nam sistem koji ne radi? Odbacite ga. Vratite ga "vlasniku". U Nišu fukncioniše kontrola kretanja autobusa besprekorno.

pronalazaci tople vode!

pre 10 godina

Hahaha, uspesno resavanje problema, problem ostane isti, ali ce imati drugo ime!!!

Alo, vasi glasaci NE ZELE DA PLACAJU KARTE, nije bio problem Bus plus, vec placanje karata!!!

Kako cete to resiti???

unistio je sve sto je dotakao

pre 10 godina

To bese onaj sistem sto nista ne valja?!

nego odakle Vesicu pravo da se bavi tim stvarima?Privremeni organ je po zakonu ovlascen samo da omoguci nesmetano funkcionisanje Beograda dok se ne zavrse izbori i ne formira vlast.Po kom osnovu bilo sta "uzima",kupuje ili prodaje?!

katastrofa

pre 10 godina

Ne razumem. Ako je sistem naplate karata uzrokovao pad prodaje, a vi hocete da zadrzite ovaj sistem, kako nameravate da povecate prodaju? Samim cinom preuzimanja BusPlusa? Koga vi farbate? Nismo svi sa megatrenda

unistio je sve sto je dotakao

pre 10 godina

To bese onaj sistem sto nista ne valja?!

nego odakle Vesicu pravo da se bavi tim stvarima?Privremeni organ je po zakonu ovlascen samo da omoguci nesmetano funkcionisanje Beograda dok se ne zavrse izbori i ne formira vlast.Po kom osnovu bilo sta "uzima",kupuje ili prodaje?!

student

pre 10 godina

Ma koji je Vama ******* hocete da promenite ime firme i da bude sve super???? Kao prvo sacekajte izbore koji su za mesec dana, jer Vas niko nije izabrao na tim mestima na kojima jeste!

toza

pre 10 godina

Alo bre ljudi vi ste privremenio veće. Niste izabrani na izborima i ne možete da donosite takve odluke. Vaše je da obezbedite da grad funkcioniše do izbora nove uprave.
Vi direktno kršite ustav ove zemlje.

Vlada komunista

pre 10 godina

Po preuzimanju i konsolidaciji biće izdato saopštenje da je predhodna vlast u Beogradu bila lopovska i da je dovela Bus Plus do ivice finansiskog ponora. Nova vlast će učiniti sve da spase preduzeće, tu spadaju i neke nepopularne mere ali one su nažalost nužne. U te mere spada: zapošljavanje bliže i dalje familije i povećanje cena usluga Bus Plusa koje nisu ekonomske. Povećanje cena nije popularna mera ali je nažalost nužna.

Ovako odprilike izgleda postupak koji je često viđen u našoj ekonomiji. prodaja magle i kulturan lopovluk.

Heraklit Plus

pre 10 godina

Vesic: "Bus plus" je jedan od najvećih nasleđenih problema, koji je "dramatičan" za saobraćaj i koji je prouzrkovao pad prihoda od naplate karata, a time i potrebu za većim subvencionisanjem GSP-a.
Kraj citata.
Zato ce zadrzati isti uz promenu imena!?! Ako nece da daju onda ce' vidimo...
Originalno,nadahnuto,dinamicno.

Vlada

pre 10 godina

@Ana

Vi "građani" nećete da plaćate kartu u gradskom prevozu. Hoćete da parazitirate na tuđoj grbači. Tako recite, a ne trte mrte Bus Plus. Kad vam već toliko smeta sistem naplate, a vi pešačite. Korišćenje asfalta se još uvek ne naplaćuje. Niko vas ne tera da se vozite gradskim prevozom.

xRade

pre 10 godina

Bas nista nije objasnio. Grad ce da preuzme naplatu i poveca poverenje. U cemu je tu razlika? Namere je da prevare Apex za pare a oni nisu verovatno glupi toliko. Ako ih prevare tuzice ih Apex Straburu i to ce biti papreno.

Србин

pre 10 godina

Боже, читам овде коментаре и чудим се. Као цене карата ће да се смање? Како рођаче, ем ћеш да пукнеш лову за откуп ем је и до сада град одлучивао о цени а не Апекс.

Ово је чиста манипулаторска изборна куповина гласова наивних гласача у борби за Београд.

Мало је рећи да је страшно.

pronalazaci tople vode!

pre 10 godina

Hahaha, uspesno resavanje problema, problem ostane isti, ali ce imati drugo ime!!!

Alo, vasi glasaci NE ZELE DA PLACAJU KARTE, nije bio problem Bus plus, vec placanje karata!!!

Kako cete to resiti???

veterinarBG

pre 10 godina

Cekaj,bre! Zar do juce to ne bese firma "tajkuna" i lopova Dragana Djilasa,koja je samo tu da njemu donosi profit i pljacka gradjane Beograda? I sad hocete da kupite tu "propalu i pljaskasku firmu",da joj samo promenite ime i sve ce da procveta?Odjednom je sad to dobro preduzece? A do juce ste palili narod da lomi validatore i ne placa kartu,kako cete ga sad ubediti da je normalno da placa za uslugu koju koristi?
Samo mazohista i covek koji ne ume da misli svojom glavom moze da padne na ove gluposti! BTW,neko ce,ako se ovo sprovede,morati da robija,a narod da placa odstetu...

Gradjanin Beograda

pre 10 godina

Pazi sada ovog pametnog Jovicica.Kaze da se vrati naplata karata gradu kako ne bi bilo subvencije.Kao da je Bus Plus uzimao sve pare.Provizija Bus Plusa je bila 8%.Ako ce tih 8% da spase GSP onda odosmo svi u Honduras.Meni je milo sto se svaki dan u medijima pojavljuju ovako "pametni" iz SNS-a

Sačekajte izbore !

pre 10 godina

Ljudi, da li smo mi svi ludi. Punili su nam glavu da je to pljačka, da je taj sistem najgori. A, sada odličan sistem, firma poštena, samo treba da se drugačije zove. Pa se posle čude zašto narod neće da plaća prevoz ? Da nije žalosno, bilo bi smešno. Ipak, bilo bi bolje da sačekate izbore. Iznenadjenja su uvek moguća!

BotManager

pre 10 godina

Nevolim Vesica ni malo zbog njegove uloge u Fk Crvena zvezda, ali postujem movu odluku grada da preuzme kontrolu nad "Bus-plus" sistemom.
(Banjica, 6. februar 2014 16:45)

Želeo bih da javno pohvalim kolegu. Ispravno ste razumeli uputstva, napisali dovoljno kratak komentar a držali se teme. Pri tome ste se distancirali (pogledajte u rečnik stanih reči koje treba koristiti, nalazi se u prilogu koji smo prosledili kao dodatak uputstvu za vođenje kampanje na internetu) od gospodina Vesića i njegovih prethodnih političkih i javnih angažmana. dok ste dali za pravo i podržali pravednu borbu kojoj se on, kao pokajnik, pridružio u poslednji čas.

Predložiću da, pored ove javne pohvale, dobijete i mogućnost da se obučavate na nekom od naših višednevnih seminara na Kopaoniku. Samo napred u budućnost u koju verujemo!

mile

pre 10 godina

"Sekretar Privremenog organa Beograda Goran Vesić", samo ime privremeni znaci da ne moze da potpisuje nikakve ugovore, da dogovara, jedino moze da odrzava trenutno stanje.
Tek posle izbora nova vlast ce moci. Ovo je protivzakonito. Zakon ili kampanja, pa njima je kampanja vaznija.

Sive vijuge

pre 10 godina

Uzmite domaće rešenje Elektronskog fakulteta u Nišu, a integraciju neka vam urade IMP ili druge domaće kompanije koje imaju i znanje i kapacitete. Šta će nam sistem koji ne radi? Odbacite ga. Vratite ga "vlasniku". U Nišu fukncioniše kontrola kretanja autobusa besprekorno.

Mile

pre 10 godina

"Ovo je samo jedan slučaj iz prošlosti, kako je uništena jedna od najjačih gradskih firmi.
(sasa, 6. februar 2014 16:23)"
Hahahahahahahaah...izvini od kada ti živis u Beogradu pa si izjavio ovakvu glupost da je GSP jedna od najjačih gradskih firmi. To što liči na firmu u poslednjih pet-šest godina ne znači ni da je najjača, a još manje da je upropašćena. Inače za bus plus su krivi sami Beograđani koji samo kukaju i ne žele da plaćaju prevoz, a ovi političari ih lažu kako će oni nešto da reše. Realnost je da prevoz mora da se plati ko god bio na vlasti i ako je to ono što se suštinski zamera Đilasu onda je on ipak dobro radio svoj posao.

Jelena

pre 10 godina

Hahah, promenicemo ime, zaboravicete kako se zvalo, mi cemo da krademo i eto ispunili smo predizbornu laz. Sramota je sta rade umesto da nateraju gradjane da placaju kartu...

natasa

pre 10 godina

Ne mogu da verujem. Tačno sam znala, čim su ovi iz Apex razradili i postavili na noge Bus plus sistem, morali su političari da se umešaju. Kod nas je to tako uvek, gde su pare - tu je i politika. Garantujem da će za tri meseca sve da unište što je do sad urađeno.

Marko

pre 10 godina

A sto volim ove pametnjakovice, botove koji komentarisu da je super sto grad kupuje BusPlus. Jel to po onim pravilima sto kruzi po internetu?
E zbog ovoga necu glasati za vas.

Sistem je na ovaj nacin transparetan jer ne mozete da kradete. Toliko.

genijalni radikali

pre 10 godina

Pa gde su ti genijalni radikali koji obecavaju zivot mnogo bolji, da smisle nesto novo i bolje.Odakle sad odjednom novac za kupovinu Bus Plusa, zar nije grad pred bankrotstvom.
U bolnicama šuga,na ulicama non stop neko nekog ranio ili ubio,nama u V. Stepe samo sto tranvaji nisu poceli da ulecu u zgrade u kakvom su stanju i sine i tramvaji ( sta bi sa rekonstrukcijom sad kad ste gazde i u opstini i u Gradu, gradski prevoz gori duplo nego prosle zime.....
A vi nam pravite Diznilend na Savi sa tim silnim fantomskim, investicionim fondovima iz UAE.
Dok se ovaj narod osvesti, bice mu kasno, ali uvek bude po principu:sto si gluplji to vise placas.

Putnik

pre 10 godina

Nisam ni za jednu stranku, ali mrzim da me neko tretira kao idiota! "Opao nivo naplate karata..." Pa ako jeste onda to nema veze sa BusPlus, jer je upvravo to izazvalo najveće negodovanje pošto je BusPlus umanjio mogućnosti za švercovanje. To što nema kontrolora pa mi savesni koji plaćamo karte ispadamo budale, to ima manje veze sa BusPlus, a više veze sa policijom, koja nikada nije dala pravu podršku BusPlusu, kao ni GSPu u prošlosti. Kada bi kontrole bile redovne (a sada ih ponovo skoro uopšte nema, predizborna fora) i kada bi svaki put kada neko odbije da plati autobus stao, odmah došla najbliža patorla policije i legitimisala bilo koga ko odbija da plati kartu, u roku od nekoliko nedelja bi problem naplate nestao!
A ta priča sa menjanjem imena je tek jadna! Šta je problem u imenu? Negativno nasleđe? Jel sad treba opet da plaćamo mi putnici nove kartice?
SRAMOTA!

VolimOveStoLupetaju

pre 10 godina

oooo izboriii mojiii..ooo kradjooo mojaaa...
Već ih vidim kako trljaju ruke. Pustite tu kompaniju da radi svoj posao. Ne interesuje nas ko ubira glupih 8% dok god vi nemate sansu da kradete.

studenat

pre 10 godina

Sve mogu da razumem ali ne i zasto bi se naziv menjao?! Sve je vec uhodan sistem i sad treba da menjamo ime! Sta ce biti s karticama koje se izdaju na tri godine?! Zavist i zloba su cudo, pogotovo u nasem narodu!

ovo je krsenje grubo zakona

pre 10 godina

Privremeni organ nema prava da sklapa ugovore niti da se bavi kupovinom bilo cega vec samo ima pravo da nadgleda funkcionisanje grada.Privremeni organ ovim krsi zakon i cini tesko krivicno delo iz privrede.
Toliko o SNS kadrovim i sposobnostima. Za dva meseca prekrsili vise puta grubo zakon.

Barem malo?

pre 10 godina

Ček' malo ... Upravo na ovom sajtu je svojevremeno Đilas skoro linčovan zbog BusPlusa od strane naprednjaka, a sad ti isti naprednjaci bi da povećaju naplatu, a koliko čujem i cene. Naprednjački, nema šta ...
Iskoristio bih priliku i da upitam iste te naprednjake, da li se osećaju malo prevareno, i da li ih je malo stid?

Ja

pre 10 godina

Ljudi, osnovni problem je u nama, MI NEPLACAMO kartu! GSP je u teskom stanju zato sto se ljudi svercuju, a ne Busplus. Mi imamo problem da prihvatimo sve sto je novo. Sa Busplusom smo dobili, gps pracenje vozila(nema vise kradje goriva i da vozac namerno propusti krugvoznje) preko poruke vidis kada ti dolazi autobus, obavestenje za svaku stanicu, kamere po vozilima, kulturo otkucavanje karata, a to sve kosta. To ima svugde u svetu, to je normalno. Vi sto pljujete bolje je da pocnete da placate prevoz.

Prle

pre 10 godina

Gde mi zivimo jbt...! Umesto da raskrinkaju mafijaske poslove vezane za osnivanje Bus Plusa i sve radnje u i oko njega oni samo hoce svoj deo. Ocigledno je da su apsolutno ubedjeni u pobedu SNS-a na gradskim izborima tako da im uopste ne smeta sto su clanovi privremene uprave. Da je ovo normalna i pravna drzava trebalo bi nam 100 zatvora velikog kapaciteta i svi bi bili puni i to je jedino sto moze da spasi ovaj narod i ovu drzavu a koliko je to realno toliko je realno da ce za ovaj narod u ovom veku nastupiti bolji dani.

IBJ

pre 10 godina

Znači, ništa ne valja, ali je odličan, pa ćemo ga zadržati pod drugim imenom. Nastao je kapitalan problem sa naplatom jer je kontroliše i neko drugi, a ne samo mi. Zato je Apeks s razumevanjem shvatio da mi želimo njihovih 8% i u najkraćem vremenu pristaće da nam ih ustupi, a ako neće, mi ćemo to ionako da im uzmemo.
Sjajno, SNS-ovce, sjajno samo slušajte Vekija i Ćokija i gde će vam biti kraj (... ali uskoro)?

munz

pre 10 godina

Vesić je bio u ekipi, tj. vlasti koja se dogovarala oko uvođenja Bus Plusa u gradski sistem prevoza. Sada pregovara da se isti preuzme. Umetnost i veština "preletanja".

Igor

pre 10 godina

Drugo ime će značiti promenu svih pretplatnih karata i ko zna šta još, što će sve biti finansirano zamislite iz naših džepova...
Drugo mi se nismo žalili na 8,5% koji idu ne znam kome, već na visinu cene karata... karte realno treba da budu 50% jevtinije nego što su sada. A izvesna grupacija koja se bori protiv bus-plusa je navela da prevoz može biti i besplatan po nekoj njihovoj formuli...
Ali ne, bunar koji je pun vode sigurno niko neće zatrpavati, već će ga samo prisvojiti i nastavitieksploataciju prikupljajući političke poene.
Porez na imovinu nije podignut u 2013. jer ga naplaćuje grad, a grad je bio u rukama DS-a. Ali zato od ove godine sledi astronomsko povećanje ovog poreza koje je već najavljeno i naravno obrazloženo jer grad prelazi u ruke SNS-a.
Isto je i sa firmarinama, ukinute su jer su bile prihod grada i njima je raspolagao DS ili Đilas, e sad nema više Đilasa i čeka nas povratak firmarina. Inače ta firmarina je za male preduzetnike pakao jer iznosi oko 400e godišnje u proseku za najmanje radnje, a sad će biti i više da se nadoknadi ispuštena godina.
Dok je SNS-a sigurni smo da nećemo dobiti kilu od punih džepova.

zoran j

pre 10 godina

Gospodin Jovičić je izneo izuzetno neinteligentnu pretpostavku da će dobrom naplatom biti i za ifrasturkuru i socijalna davanja. Gospodine, daj bože da bude dovoljno i za samo preduzeće da se izbegnu dalje dotacije grada. A loša naplata je zato što su mnogi napadajući "dilove" Djilasa davali signale ljudima da uopšte ne plačaju prevoz o čemu sv mogu da svedoče. Pa ako sistem ne funcioniše, tolerišu se vandalska uništavanja imovine, zbog neplaćanja mora da se zaposli armija kontrolora koja košta, da li mislite da je to dobra posao sa skidanjem "kajmaka". Ako grad preuzme Bus plus to će biti signal da počne opšte "švercovanje" jer će ova vlast zbog birača "švercera" zatvoriti oči jer ionako ne upravljaju svojim. Za tu dalju propast biće nagradjeni dobrim platama, a sve troškove ćemo svi plaćati.

Marko Matic

pre 10 godina

Ovo je necuveno. Igraju se izbora...Hocete i JAT mozda da otkupite? A da, prvo morate da stvorite negativnu sliku o njemu, pa onda da ponudite neku nisku cenu..razumeo sam.

Ana

pre 10 godina

Ali mi, gradjani Beograda, necemo bus-plus, zato sto ima hiljadu mana na koje smo mi, gradjani, vec hiljadu puta ukazivali. Uvedite drugi sistem naplate karata, vratite onaj stari ako nemate ideju za neki novi, a ima bezbroj sistema u svetu koji savrseno funkcionisu.

Jelena

pre 10 godina

Hahah, promenicemo ime, zaboravicete kako se zvalo, mi cemo da krademo i eto ispunili smo predizbornu laz. Sramota je sta rade umesto da nateraju gradjane da placaju kartu...

milan

pre 10 godina

Pitam vas samohvaljenike kao to da ima još samo par sporednih pitanja koja treba da se reše a najavljujete da će razgovori trajati još nekoliko nedelja i još nešto šta je razlog preuzimanju "Bus okusa" na to pitanje nema nigde odgovora.

Mamatata

pre 10 godina

Ne razmem ja sve ovo. Ok, kapiram da su izbori pa vam se zuri da se dodvorite...
A gradjani se kao nadaju da ce prevoz biti besplatan...ne kapiram :D smesno je sve...

don kihot

pre 10 godina

Napokon! Tako treba i da ostane. Ako vec treba nesto da se privatizuje, onda to treba uciniti sa celim GSP-om, a ne odvojiti naplatu karata i deo profita davati privatnim licima zato sto vrse naplatu.

Perke

pre 10 godina

Bus-plus je od starta bio sumnjiv,nije se znalo ko stoji iza njega,nije se znalo kakav je ugovor potpisan i na koliko godina,zasto je jedna mala firma dobila taj posao koji do tada nikad nije radila,i ko zna ko se sve ugradio u dogovor sa njima i logicno je da sistem naplate karata predje u ruke grada kome pripada i GSP!Podrzavam ovu ideju i nadam se da ce to pomoci da prevoz bude bolji u gradu!

VranGavran

pre 10 godina

Naravno da ga sada hoce kada su se i sami finansijski ugradili. Do juce zamalo da zapale i firmu i zaposlene al danas kada su dobili procenat ipak su spremni na kompromis. Cak ni cenu karte nece menjati, niti uvoditi novine samo ce ime biti zamenjeno da bi se stoci zamazale oci.

volim kad sam u pravu..

pre 10 godina

konačno da se opamete. svi ste hvalili Bus Plus i Apex, govirili ste oni su dobri, oni su nas unapredili, pamtim sve vaše komentare. Eto vam sad, priznali su da ih je BusPlus doveo u još gore stanje, da su imali problem sa umanjenom naplatom karata pa su morali da povećaju subvencije iz gradskog budžeta. I treba da vrate sistem naplate gradu. tako je bilo pre, tako treba opet da bude. a taj Apex je priča za Insajder..

Axl Rose

pre 10 godina

Kao da uzmes telfon kod nekog operatera za dinar na najskuplji moguci paket i onda posle 3 meseca ponosno udjes u poslovnicu i kazes: Ja bi da otplatim ugovor do kraja.

sloba

pre 10 godina

@ mikica .

Odlica i tacan komentar , jedino bih dodao da treba da postoji kultura kupovine karata , sto kod nas nije slucaj ( nazalost ) . Onda bi ceo sistem ( koji je po meni odlican ) funkcionisao odlicno kao i prevoz .

zuka

pre 10 godina

Prethodna vlast je napravila toliki haos oko svega ovoga,ali nadam se da ce ovi ljudi moci da izadju na kraj sa tim problemom i da vrate gradu ono sto mu pripada.

Ivan 81

pre 10 godina

Kako god to da nazovete nazvali ste.
Ili smanjite cene, ili po toj ceni ali bi onda trebalo da kontrolori budu i stjuardese.
Bus Viski Plus....

GSP,SKOLE,BOLNICE -> BESPLATNO

pre 10 godina

1. Ako se GSP vec i finansira 80% iz grada, neka bude 100%
2. Zaposleni u Beogradu neka placaju 500 dinara obavezno za GSP (javni saobracaj)
3. Uvedite solidarni porez od 1% na teritoriji celog grada koji bi placali hoteli, hosteli, usluzna delatnost, kulturne ustanove, bogati ljudi kojim bi se finansirao GSP
4. Ukinite bespotrebne kontrolore, skupe aparate za odrzavanje, besmislenu sluzbu za kontrolu karata i ustedecete 5 autobusa mesecno
5. Prevoz bi u tom slucaju bio besplatan a narod bi se vise vozio njime i smanjili bi guzve u gradu
6. Na taj nacin grad dobija odrziv saobracaj, nasmejanje ljude bez nervoze
7. Stabilizacijom tih prihoda mogli bi da unapredtie GSP za 2-3 godine da bude zdravo JAVNO PREDUZECE isto kao sto su VRTICI JAVNI, kao i SKOLE i fakulteti i ostale institucije od JAVNOG znacaja

Nije besplatno, ali je javno dobro i svi ga koristimo (cak i kada ga ne koristimo) i zato mora da bude BESPLATNO!

Goxy

pre 10 godina

Koliko ja razumem grad preko Direkcije za javni prevoz drzi u rukama Busplus sistem. Direkcija je ta koja postavlja sve uslove funkcionisanja saobracaja, cene karata, rad kontrolora, redove voznje... I do sada se sav novac slivao u gradski budzet iz koga je 8% islo Apexu. Oduzimanjem odgovornosti naplate Apexu, mogu samo da im smanje procenat koji uzimaju, ali ne i sve kao sto pokusava da se prikaze narodu. Ovo je dobro za Apex jer skidaju sa grbace bar 300 zaposlenih (kontrolora i ove sto rade na izdavanju kartica i slicno), skidaju sa sebe odgovornost losih prihoda... ali ostaju u poslu jer odrzavaju sistem. Sumnjam da ce im Turci prodati tehnologiju koju su doneli, o cemu se u ovoj preprodaji i ne prica.

pera peric

pre 10 godina

narod u ovoj zemlji je strasno naivan. Obicna izborna prepucavanja oko svega. Sad nemaju ratove, prepiru se oko prevoza..... Pao nivo.. Kad bi sad bila neka anketa u Beogradu, tvrdim da vecina ne zeli da placa prevoz...... Imam 42,zao mi je sto nisam otisao odavde dok sam bio mladji...

Mikica

pre 10 godina

Lokalac, 6. februar 2014 17:43)

Prodali su nekom pravo za naplatu karata (kao da ti ne mozes sam) za nista ...
I sam imam i imao sam brojne primedbe na sistem Bus Plus. I nije tacno da je neko dobio pravo za NISTA.
U pitanju je potpuno novi elektronski sistem organizovanja javnog gradskog prevoza i sistema i kontrole naplate karata.
Ipak cinjenica je da je vrednost organizovanja prevoza i naplate karata (postoji vec negde u svetu) procenjena na nekih 12 miliona evra. Znaci ukupan know - how, svi validatori po vozilima, komandni centar i ko zna sta jos. Kako grad Beograd nije imao toliko novca da plati odjednom , dogovoreno je da se vlasnik sistema Bus Plus naplati kroz procenat od 8,6 % u periodu od nekih, cini mi se deset godina. Predvidjena je i mogucnost ranijeg raskidanja ugovora sa odstetom nalik na prevremeno vracanje kredita banci. Sto to bude ranije otkupna cena ce biti veca.
I o tome se ovde radi, grad Beograd ce svako prevremeno preuzimanje Bus Plusa da plati papreno. Tako pise u ugovoru.
Naravno mogli smo a mozemo i sada da razgovaramo da li je sistem dobar, da li je bio ili jeste previse skup, da li je procenat od 8,6 % dobro odmeren. Sa namerom grada da preuzme Bus Plus dobijamo odgovore na neke od ovih nedoumica ali isto tako ostaje cinjenica da grad Beograd mesecno subvencionise GSP mnogo vecom cifrom no sto iznosi ovaj procenat od 8,6 %. Znaci nije problem samo u tome nego je jos negde, organizacija rada, troskovi, ljudstvo, repromaterijal....

odlicno je ovo

pre 10 godina

Sreca sto imamo uvek spremne cinovnike da pomognu razvoj domace privrede otkupom ovakvih sistema i usput se bore protiv siromastva prelivajuci novac iz budzeta, tj. nicije pare u dzepove onih kojima je taj novac neophodan.

Komša

pre 10 godina

Onima koji su od prvog dana osnivanja GSP radili u tom preduzeću razdeliti 40% akcija.Naslednicima preminulih radnika njihov deo.Ostatak svim punoletnim gradjanima koji žive na teritoriji Beograda.Skupština akcionara i zdravo.Onda je GSP samo jedno od preduzeća u privatnom vlasništvu.
Grad naplati preduzećima žutu traku koju samo oni i taksisti koriste a naplatu vrši preko svoje firme kako bi odmah naplaćivao svoja potraživanja ali i kontrolisao da li vozila saobraćaju na vreme (po validiranoj karti se vidi).
Ako GSP propadne biće to samo još jedna firma koja je propala.Nema subvencija GSP nego ugroženim gradjanima grad doplaćuje.
Propalo mi 20kg kiselog kupusa prošle godine (ostalo pojeli).Ja ga kiselio,pojeo kolko sam mogao a ovo što je propalo bacio.I ne žalim.Da je komšija čuvao moj kupus uvek bih mogao da posumnjam.Ovako.
Tako isto i GSP.Dajte onima koji su ga stvarali(zaposleni) i finansirali kroz poreze i doprinose (gradjani) .
Bajka.Naravno.

Miki BG

pre 10 godina

Osnovni problem je skup prevoz za loš prevoz kako po razudjenosti tako i po starim vozilima iako je tu načinjen pomak. Pojedinačne karte su skupe, da su upola jeftinije bilo bi pristupano, ne bi se ljudi brukali zbog 30 dinara, mora se često presedati - 75 min je za Bgd malo, još nema dnevnih, trodnevnih ili nedeljnih karata što je u svetu uobičajeno i pristupačno. Skupe mesečne karte ne obezbedjuju celodnevni prevoz, već se od ponoći do 4 ujutru plaća privatni prevoz... Osiromašeni smo, a prevoz je svakim danom sve redji, lošiji, a - skuplji! Ako se to sve reši, nije problem u plastičnim ili papirnim kartama, već pokušaju Bus Plusa da za mala ulaganja ubira velike prihode, a GSP osiromaši i 100 odsto stavi na teret budžeta grada. Dakle, iskoristite tehnološke prednosti instaliranog sistema na dobrobit gradjana, a ne privatnog konzorcijuma koji je posao dobio na sumnjiv način.

Lokalac

pre 10 godina

Naravno da treba da postoji sistem naplate karata u gradskom prevozu ali ovo sto rade je tragikomedija. Prodali su nekom pravo za naplatu karata (kao da ti ne mozes sam) za nista (tj. nisu prodali nego dali), taj je ulozio npr. dinar i na osnovu toga ubirao kajmak par godina prakticno bez troskova, i sad ti od njega da otkupljujes svoje pravo za basnoslovnu sumu. Pa ko je ovde lud?

Aqua

pre 10 godina

Mnogo je više švercovanja od kako je uveden bus-plus sistem naplate, isključivo mislim na prevoz autobusom. Većina njih se voze za dž, vozač ne vodi računa o tome, a kontrole su retke, pa se to maksimalno koristi. Dok su u autobusima bili kondukteri toga nije bilo, svi su morali da kupe kartu. Sistem naplate treba vratiti u nadležnost grada, a ne da se novac odliva u "nečiji džep".

metaphor

pre 10 godina

Bus-plus je teška glupost. Pređašnje rešenje, sa kartama koje su se mogle kupiti na svakom koraku i otkucavanjem istih, bilo je daleko bolje.

Radivoje Sredojević

pre 10 godina

Jeste li planirali, Vesiću, da rušite Most na Adi? Pitam zbog toga što i ova vaša kampanja ima jedini cilj da uništi sve što podseća na uspehe Dragana Đilasa u vođenju grada.

rumenkazvanarustanislavka

pre 10 godina

"Promenićemo ime a sistem će ostati isti"! Građani, ne dozvolite da nam ikada više grad i državu vode NAVIJAČI! Upravljanje sistemima je ozbiljan i odgovoran posao, onaj ko je svoj sistem vrednosti izgradio na tribinama i u kuloarima iza njih, ne sme da se igra sa politikom.

Nemanja

pre 10 godina

U jednom Parizu, Becu, Madridu, pa i u Zagrebu, prevoz se placa i to mnogo skuplje nego kod nas. I kod nas se oduvek placalo. Da li se iko ikad pita kako bi ziveli radnici GSP-a da je prevoz besplatan? Od cega bi ziveli? Meni je krivo jer sad da sprovede neko analizu u Beogradu bi pravih Beogradjana imalo 10-15%, ostalo bi cinili ,,dodjosi'' koji se bune uvek i nista im ne odgovara. Dok ce tih 10-15% uvek placati, i davati, a drugi ce se fraj voziti...

Sasa

pre 10 godina

Procitah u 24 sata da nece poskupeti karta dok ne prodju izbori, pa da li su oni normalni, kakvo pokupljenje?!? Zar ne shvataju da upravo zbog skupe karte imaju velik broj ljudi koji nece da je plati. I glupo je uporedjivati sa ostatkom sveta - jer svi veci gradovi imaju metro i zamislite, u prevozuu je cisto. Ja se vozim novim, Solaris bus-om, povremeno spancem i zgrozen sam prljavstinom. I ne, nisu gradjani krivi, vec taj prevoz niko ne cisi unutra, ajd' sad, mozda ga pometu, ali niko ne prebrise unuta. Za pocetak, neka se odredi cena karte prema nasem standardu, i neka se malo povede racuna o higijeni, i postovanju voznog reda, a onda mogu dalje... Do tada, kontrolori ce maltretirati nejake svercere, a pored krupnih i namrgodjenih svercera ce cutke prolaziti... 6

bane

pre 10 godina

Kakav jad od "stručnosti" SNS eksperata! Dok se redovnim kontrolama u vozilima pokušavalo da se "beograđani" - glasačko telo SNS, SRS I ostalih sličnih)nauče da PLAĆAJU usluge za prevoz (jer se JEDINO TAKO to može izvesti) bilo je drvlje I kamenje po BusPlus-u I Đilasu kao pljačkašu.
Onda su ovi privremeni organi otpustili gotovo sve kontrolore da bi njihovo glasačko telo moglo da se vrati svom normalnom stilu života da bi sada taj isti pljačkaški BusPlus kupovali našim novcem I spasavali GSP jer je opala naplata za prevoz.
Ako u Beogradu ovi "eksperti" budu pobedili, gradskog prevoza neće biti kao ni 90-ih kada su im prethodnici vladali. Živi bili pa videli.

Ringišpil

pre 10 godina

@BotManager
Bravo za komentar!

Na jednostavan i duhovit način treba plaćenim komentatorima sns-a reći koliko su patetični.

goran bizic

pre 10 godina

Ako ste toliko pametni sa komentarima kako se ljudi svercuju pa zato gsp propada i da ljudi ne prihvataju novi sistem samo zato sto im se ne svidja nesto novo.Ima i toga ali je najveci problem u niskom standardu gradjana.Ako u Becu za prevoz gradjani izdvajaju 2% od plate onda neka i ovde bude tako od prosecne plate u Beogradu.Penzioneri placaju 407din.na godisnjem nivou a ono malo zaposlenih 3200,pa ne mozemo mi da vucemo za sve.Koliko je Djilas zaradio sa tom prevarom neka uzmu od njega.Budimo realni ako bi karte bile na nivou prosecne zarade i izdvajalo se 3% onda ce imati i vecu prodaju.Po vama dusebriznicima za bus-plus treba neko sa platom od 20.000 da plati mesenu kartu 3200.Znaci bas me briga za drugog vazno je da je samo meni dobro.

offside

pre 10 godina

Ako ovi likovi, koji se ne voze busom, resavaju problem gradjana, koji se voze busom, onda mogu ja, koji nisam psihijatar, da resavam probleme u glavi naroda, koji je lud?

silja

pre 10 godina

vesic je izvrstan strucnjak za naplatu , plavusa mu daje instrukcije oko inkasiranja od gradjana , pojavljuje se 458901 greska u obracunu prevoza narod moze da podnese zahtev ....kraj price ? CEO GRAD STOJI U REDU DA REKLAMIRA NEKI OD RACUNA. nikog nema na ulicama g.Malisa ustedeo na gradskoj cistoci ...

Zabrinuti

pre 10 godina

Problem sa gradkim prevozom treba sto pre resiti, ovako vise ne moze. Najpre ga uzmite u svoje vlasnistvo, pa uticite na gradjane da placaju uslugu prevoza, radi amortizacije celog voznog parka.

Tanja

pre 10 godina

Sve je to super, ali mozda imam jos jednu ideju, da se ispita, Dinkic koji je dao naplatu devizne stednje grckoj banci (koliko je dobio za to), zar to nije mogla neka domaca banka da radi. U pocetku je i radila, bilo je nekako , ali kako su Grci nasi prijatelji taj poso dobili, idem svake trece godine da podignem novac. Dajte ljudi, dali ima nekog u zemlji, koji ce ispitati Dinkiceve mahinacije, ja mislim nemora biti tacno, da je on jedan od najbogatih u zemlji, a nije stekao bogastvo za vreme Slobe

Biljana

pre 10 godina

Glavni problem je sto drzava dozvoli da se ne postuje placanje gradskog prevoza. Drugi problem je sto je taj isti grad dozvolio da skoro pola korisnika bude dotirano da ne olaca. Koja je logika da penzioneri ne placaju prevoz a zasto bi ga onda placao zaposleni ili nezaposleni?! Pa evo vojni penzioner ima u proseku 45.000 i ne placa prevoz, pa onda civilni koji ima 60.000 ne placa prevoz? Zbog cega, jel' da bi sutra glasali? Naopako je sve postavljeno od pocetka, u normalnoj zemlji SVI placaju a socijalne kategorije dotira drzava ili grad pa od toga sto dobiju prevoz plate. Kada bi to imali vec bismo bili u Evropi...

rakabog

pre 10 godina

Mismo imali najbolji i nak efikasniji sistem naplate karata: svi zaposleni dobiju markicu i gotovo, i onda nema potrebe za nekim glupim i komplikovanim sistemima. Oni koji se voze autobusom placaju prevoz a oni koji idu kolima placaju uslugu rasterecenja puteva, a svi koji rade kao kontrolori mogu da pocnu da rade nesto korisno naprimer da ciste autobuse i ulice

joe

pre 10 godina

Drastican pad naplate, hahaha, mogu sve da kazu, da je izabrana firma preko veze, da je sistem lopovski, da je neko uzeo mito itd ali da je naplata pala to nije tacno. Znate postoje ljudi koji koriste taj prevoz svaki dan i koristili su ga i pre 5, 10 godina i vise. Jedini period kada je naplata bila veca i vise kontrole je bio kada je kondukter bio u autobusu non stop. A za sve one sa recenicom da mi smo krivi jel ne placama i slicno, kakav je prevoz i previse ljudi ga placa a opey sasvim dovoljno njih placa i ima i vose nego dovoljno para da se ulozi da taj prevoz bude mnogo bolji, ali je kod bitnije kako ce da se zove sistem za naplatu, ne moze bus plus jel je to naziv od prethodne vlasti, a ako dobiju na izborima tek onda sledi preimenovanje ulica, renoviranje bulevara ponovo naravno itd.

valter

pre 10 godina

sad da vidim onih što ne plaćaju kartu "zbog bus-plusa" kao da su im oni krivi za sve u životu i oni kontrolori,svaka im čast uveli au red u gsp, sad da vidimo da li će se svercovati nakon što grad (koji je pred bankrotsrvom) kupi apex i da li će ga mali podići iz mrtvih :)

Kroksi

pre 10 godina

Nekad mi nisu jasni moji sugradjani, ajd i da sprovedes analizu u Beogradu nema ni 10-15% pravih Beogradjana, no i to nije bitno. Bitno je to da svi hoce besplatan prevoz, da im smeta BusPlus. Da li se iko zapita od cega bi ziveli radnici GSP? Oduvek se prevoz placao. Placa se i u Parizu,Londonu,Becu Amsterdamu mnogo vecom cenom nego kod nas. Mnogo smo zaguljen narod. I kad bi besplatno bilo sigurno i tad nesto ne bi bilo kako valja…

Bane

pre 10 godina

Uvodjenjem bus-plusa su samo nastali problemi a doslo je i do smanjenih prihoda od prodaje karata i nije mi jasno gde to ima da jedna firma organizuje prevoz a druga da naplacuje karte i da uzima veliki procenat od toga!Normalno bi bilo da grad preuzme kontrolu nad naplatom karata kako bi se povecali prihodi i da bi eliminisali ucesce nekog ko tu uopste nije potreban!

5sm

pre 10 godina

Da li je uopste bilo moguce da neko ko stalno ponavlja da mu je stalo do grada i drzave napravi firmu u firmi da neko vrsi usluge a da neko drugi to naplacuje,cist lop.....

Sany

pre 10 godina

pa naravno da ima problema i da se ne ostvaruje profit to je kao kad imate dve drzave u jednoj...ne moze da jedni voze drugi naplacuju karte a grad da profitira to nema nigde...slazem se da to treba resiti ali ima i drugih pitanja u zemlji koja predstavljaju mnogo veci problem od naplate karata u gradskom prevozu u Beogradu a i Srbiju ne cini samo Beograd teba se okrenuti ka centralnoj i juznoj Srbiji gde nema bus-plusa ali ima milion problema koji su mnogo veci

katastrofa

pre 10 godina

Ne razumem. Ako je sistem naplate karata uzrokovao pad prodaje, a vi hocete da zadrzite ovaj sistem, kako nameravate da povecate prodaju? Samim cinom preuzimanja BusPlusa? Koga vi farbate? Nismo svi sa megatrenda

student

pre 10 godina

Ma koji je Vama ******* hocete da promenite ime firme i da bude sve super???? Kao prvo sacekajte izbore koji su za mesec dana, jer Vas niko nije izabrao na tim mestima na kojima jeste!

toza

pre 10 godina

Alo bre ljudi vi ste privremenio veće. Niste izabrani na izborima i ne možete da donosite takve odluke. Vaše je da obezbedite da grad funkcioniše do izbora nove uprave.
Vi direktno kršite ustav ove zemlje.

Heraklit Plus

pre 10 godina

Vesic: "Bus plus" je jedan od najvećih nasleđenih problema, koji je "dramatičan" za saobraćaj i koji je prouzrkovao pad prihoda od naplate karata, a time i potrebu za većim subvencionisanjem GSP-a.
Kraj citata.
Zato ce zadrzati isti uz promenu imena!?! Ako nece da daju onda ce' vidimo...
Originalno,nadahnuto,dinamicno.

unistio je sve sto je dotakao

pre 10 godina

To bese onaj sistem sto nista ne valja?!

nego odakle Vesicu pravo da se bavi tim stvarima?Privremeni organ je po zakonu ovlascen samo da omoguci nesmetano funkcionisanje Beograda dok se ne zavrse izbori i ne formira vlast.Po kom osnovu bilo sta "uzima",kupuje ili prodaje?!

xRade

pre 10 godina

Bas nista nije objasnio. Grad ce da preuzme naplatu i poveca poverenje. U cemu je tu razlika? Namere je da prevare Apex za pare a oni nisu verovatno glupi toliko. Ako ih prevare tuzice ih Apex Straburu i to ce biti papreno.

Vlada komunista

pre 10 godina

Po preuzimanju i konsolidaciji biće izdato saopštenje da je predhodna vlast u Beogradu bila lopovska i da je dovela Bus Plus do ivice finansiskog ponora. Nova vlast će učiniti sve da spase preduzeće, tu spadaju i neke nepopularne mere ali one su nažalost nužne. U te mere spada: zapošljavanje bliže i dalje familije i povećanje cena usluga Bus Plusa koje nisu ekonomske. Povećanje cena nije popularna mera ali je nažalost nužna.

Ovako odprilike izgleda postupak koji je često viđen u našoj ekonomiji. prodaja magle i kulturan lopovluk.

Gradjanin Beograda

pre 10 godina

Pazi sada ovog pametnog Jovicica.Kaze da se vrati naplata karata gradu kako ne bi bilo subvencije.Kao da je Bus Plus uzimao sve pare.Provizija Bus Plusa je bila 8%.Ako ce tih 8% da spase GSP onda odosmo svi u Honduras.Meni je milo sto se svaki dan u medijima pojavljuju ovako "pametni" iz SNS-a

Sačekajte izbore !

pre 10 godina

Ljudi, da li smo mi svi ludi. Punili su nam glavu da je to pljačka, da je taj sistem najgori. A, sada odličan sistem, firma poštena, samo treba da se drugačije zove. Pa se posle čude zašto narod neće da plaća prevoz ? Da nije žalosno, bilo bi smešno. Ipak, bilo bi bolje da sačekate izbore. Iznenadjenja su uvek moguća!

zuka

pre 10 godina

Prethodna vlast je napravila toliki haos oko svega ovoga,ali nadam se da ce ovi ljudi moci da izadju na kraj sa tim problemom i da vrate gradu ono sto mu pripada.

pronalazaci tople vode!

pre 10 godina

Hahaha, uspesno resavanje problema, problem ostane isti, ali ce imati drugo ime!!!

Alo, vasi glasaci NE ZELE DA PLACAJU KARTE, nije bio problem Bus plus, vec placanje karata!!!

Kako cete to resiti???

Prle

pre 10 godina

Gde mi zivimo jbt...! Umesto da raskrinkaju mafijaske poslove vezane za osnivanje Bus Plusa i sve radnje u i oko njega oni samo hoce svoj deo. Ocigledno je da su apsolutno ubedjeni u pobedu SNS-a na gradskim izborima tako da im uopste ne smeta sto su clanovi privremene uprave. Da je ovo normalna i pravna drzava trebalo bi nam 100 zatvora velikog kapaciteta i svi bi bili puni i to je jedino sto moze da spasi ovaj narod i ovu drzavu a koliko je to realno toliko je realno da ce za ovaj narod u ovom veku nastupiti bolji dani.

ovo je krsenje grubo zakona

pre 10 godina

Privremeni organ nema prava da sklapa ugovore niti da se bavi kupovinom bilo cega vec samo ima pravo da nadgleda funkcionisanje grada.Privremeni organ ovim krsi zakon i cini tesko krivicno delo iz privrede.
Toliko o SNS kadrovim i sposobnostima. Za dva meseca prekrsili vise puta grubo zakon.

natasa

pre 10 godina

Ne mogu da verujem. Tačno sam znala, čim su ovi iz Apex razradili i postavili na noge Bus plus sistem, morali su političari da se umešaju. Kod nas je to tako uvek, gde su pare - tu je i politika. Garantujem da će za tri meseca sve da unište što je do sad urađeno.

mile

pre 10 godina

"Sekretar Privremenog organa Beograda Goran Vesić", samo ime privremeni znaci da ne moze da potpisuje nikakve ugovore, da dogovara, jedino moze da odrzava trenutno stanje.
Tek posle izbora nova vlast ce moci. Ovo je protivzakonito. Zakon ili kampanja, pa njima je kampanja vaznija.

Jelena

pre 10 godina

Hahah, promenicemo ime, zaboravicete kako se zvalo, mi cemo da krademo i eto ispunili smo predizbornu laz. Sramota je sta rade umesto da nateraju gradjane da placaju kartu...

Mile

pre 10 godina

"Ovo je samo jedan slučaj iz prošlosti, kako je uništena jedna od najjačih gradskih firmi.
(sasa, 6. februar 2014 16:23)"
Hahahahahahahaah...izvini od kada ti živis u Beogradu pa si izjavio ovakvu glupost da je GSP jedna od najjačih gradskih firmi. To što liči na firmu u poslednjih pet-šest godina ne znači ni da je najjača, a još manje da je upropašćena. Inače za bus plus su krivi sami Beograđani koji samo kukaju i ne žele da plaćaju prevoz, a ovi političari ih lažu kako će oni nešto da reše. Realnost je da prevoz mora da se plati ko god bio na vlasti i ako je to ono što se suštinski zamera Đilasu onda je on ipak dobro radio svoj posao.

Lokalac

pre 10 godina

Naravno da treba da postoji sistem naplate karata u gradskom prevozu ali ovo sto rade je tragikomedija. Prodali su nekom pravo za naplatu karata (kao da ti ne mozes sam) za nista (tj. nisu prodali nego dali), taj je ulozio npr. dinar i na osnovu toga ubirao kajmak par godina prakticno bez troskova, i sad ti od njega da otkupljujes svoje pravo za basnoslovnu sumu. Pa ko je ovde lud?

Igor

pre 10 godina

Drugo ime će značiti promenu svih pretplatnih karata i ko zna šta još, što će sve biti finansirano zamislite iz naših džepova...
Drugo mi se nismo žalili na 8,5% koji idu ne znam kome, već na visinu cene karata... karte realno treba da budu 50% jevtinije nego što su sada. A izvesna grupacija koja se bori protiv bus-plusa je navela da prevoz može biti i besplatan po nekoj njihovoj formuli...
Ali ne, bunar koji je pun vode sigurno niko neće zatrpavati, već će ga samo prisvojiti i nastavitieksploataciju prikupljajući političke poene.
Porez na imovinu nije podignut u 2013. jer ga naplaćuje grad, a grad je bio u rukama DS-a. Ali zato od ove godine sledi astronomsko povećanje ovog poreza koje je već najavljeno i naravno obrazloženo jer grad prelazi u ruke SNS-a.
Isto je i sa firmarinama, ukinute su jer su bile prihod grada i njima je raspolagao DS ili Đilas, e sad nema više Đilasa i čeka nas povratak firmarina. Inače ta firmarina je za male preduzetnike pakao jer iznosi oko 400e godišnje u proseku za najmanje radnje, a sad će biti i više da se nadoknadi ispuštena godina.
Dok je SNS-a sigurni smo da nećemo dobiti kilu od punih džepova.

milan

pre 10 godina

Pitam vas samohvaljenike kao to da ima još samo par sporednih pitanja koja treba da se reše a najavljujete da će razgovori trajati još nekoliko nedelja i još nešto šta je razlog preuzimanju "Bus okusa" na to pitanje nema nigde odgovora.

Barem malo?

pre 10 godina

Ček' malo ... Upravo na ovom sajtu je svojevremeno Đilas skoro linčovan zbog BusPlusa od strane naprednjaka, a sad ti isti naprednjaci bi da povećaju naplatu, a koliko čujem i cene. Naprednjački, nema šta ...
Iskoristio bih priliku i da upitam iste te naprednjake, da li se osećaju malo prevareno, i da li ih je malo stid?

Perke

pre 10 godina

Bus-plus je od starta bio sumnjiv,nije se znalo ko stoji iza njega,nije se znalo kakav je ugovor potpisan i na koliko godina,zasto je jedna mala firma dobila taj posao koji do tada nikad nije radila,i ko zna ko se sve ugradio u dogovor sa njima i logicno je da sistem naplate karata predje u ruke grada kome pripada i GSP!Podrzavam ovu ideju i nadam se da ce to pomoci da prevoz bude bolji u gradu!

IBJ

pre 10 godina

Znači, ništa ne valja, ali je odličan, pa ćemo ga zadržati pod drugim imenom. Nastao je kapitalan problem sa naplatom jer je kontroliše i neko drugi, a ne samo mi. Zato je Apeks s razumevanjem shvatio da mi želimo njihovih 8% i u najkraćem vremenu pristaće da nam ih ustupi, a ako neće, mi ćemo to ionako da im uzmemo.
Sjajno, SNS-ovce, sjajno samo slušajte Vekija i Ćokija i gde će vam biti kraj (... ali uskoro)?

Jelena

pre 10 godina

Hahah, promenicemo ime, zaboravicete kako se zvalo, mi cemo da krademo i eto ispunili smo predizbornu laz. Sramota je sta rade umesto da nateraju gradjane da placaju kartu...

Putnik

pre 10 godina

Nisam ni za jednu stranku, ali mrzim da me neko tretira kao idiota! "Opao nivo naplate karata..." Pa ako jeste onda to nema veze sa BusPlus, jer je upvravo to izazvalo najveće negodovanje pošto je BusPlus umanjio mogućnosti za švercovanje. To što nema kontrolora pa mi savesni koji plaćamo karte ispadamo budale, to ima manje veze sa BusPlus, a više veze sa policijom, koja nikada nije dala pravu podršku BusPlusu, kao ni GSPu u prošlosti. Kada bi kontrole bile redovne (a sada ih ponovo skoro uopšte nema, predizborna fora) i kada bi svaki put kada neko odbije da plati autobus stao, odmah došla najbliža patorla policije i legitimisala bilo koga ko odbija da plati kartu, u roku od nekoliko nedelja bi problem naplate nestao!
A ta priča sa menjanjem imena je tek jadna! Šta je problem u imenu? Negativno nasleđe? Jel sad treba opet da plaćamo mi putnici nove kartice?
SRAMOTA!

Miki BG

pre 10 godina

Osnovni problem je skup prevoz za loš prevoz kako po razudjenosti tako i po starim vozilima iako je tu načinjen pomak. Pojedinačne karte su skupe, da su upola jeftinije bilo bi pristupano, ne bi se ljudi brukali zbog 30 dinara, mora se često presedati - 75 min je za Bgd malo, još nema dnevnih, trodnevnih ili nedeljnih karata što je u svetu uobičajeno i pristupačno. Skupe mesečne karte ne obezbedjuju celodnevni prevoz, već se od ponoći do 4 ujutru plaća privatni prevoz... Osiromašeni smo, a prevoz je svakim danom sve redji, lošiji, a - skuplji! Ako se to sve reši, nije problem u plastičnim ili papirnim kartama, već pokušaju Bus Plusa da za mala ulaganja ubira velike prihode, a GSP osiromaši i 100 odsto stavi na teret budžeta grada. Dakle, iskoristite tehnološke prednosti instaliranog sistema na dobrobit gradjana, a ne privatnog konzorcijuma koji je posao dobio na sumnjiv način.

Ana

pre 10 godina

Ali mi, gradjani Beograda, necemo bus-plus, zato sto ima hiljadu mana na koje smo mi, gradjani, vec hiljadu puta ukazivali. Uvedite drugi sistem naplate karata, vratite onaj stari ako nemate ideju za neki novi, a ima bezbroj sistema u svetu koji savrseno funkcionisu.

Србин

pre 10 godina

Боже, читам овде коментаре и чудим се. Као цене карата ће да се смање? Како рођаче, ем ћеш да пукнеш лову за откуп ем је и до сада град одлучивао о цени а не Апекс.

Ово је чиста манипулаторска изборна куповина гласова наивних гласача у борби за Београд.

Мало је рећи да је страшно.

veterinarBG

pre 10 godina

Cekaj,bre! Zar do juce to ne bese firma "tajkuna" i lopova Dragana Djilasa,koja je samo tu da njemu donosi profit i pljacka gradjane Beograda? I sad hocete da kupite tu "propalu i pljaskasku firmu",da joj samo promenite ime i sve ce da procveta?Odjednom je sad to dobro preduzece? A do juce ste palili narod da lomi validatore i ne placa kartu,kako cete ga sad ubediti da je normalno da placa za uslugu koju koristi?
Samo mazohista i covek koji ne ume da misli svojom glavom moze da padne na ove gluposti! BTW,neko ce,ako se ovo sprovede,morati da robija,a narod da placa odstetu...

Aqua

pre 10 godina

Mnogo je više švercovanja od kako je uveden bus-plus sistem naplate, isključivo mislim na prevoz autobusom. Većina njih se voze za dž, vozač ne vodi računa o tome, a kontrole su retke, pa se to maksimalno koristi. Dok su u autobusima bili kondukteri toga nije bilo, svi su morali da kupe kartu. Sistem naplate treba vratiti u nadležnost grada, a ne da se novac odliva u "nečiji džep".

VolimOveStoLupetaju

pre 10 godina

oooo izboriii mojiii..ooo kradjooo mojaaa...
Već ih vidim kako trljaju ruke. Pustite tu kompaniju da radi svoj posao. Ne interesuje nas ko ubira glupih 8% dok god vi nemate sansu da kradete.

Marko Matic

pre 10 godina

Ovo je necuveno. Igraju se izbora...Hocete i JAT mozda da otkupite? A da, prvo morate da stvorite negativnu sliku o njemu, pa onda da ponudite neku nisku cenu..razumeo sam.

volim kad sam u pravu..

pre 10 godina

konačno da se opamete. svi ste hvalili Bus Plus i Apex, govirili ste oni su dobri, oni su nas unapredili, pamtim sve vaše komentare. Eto vam sad, priznali su da ih je BusPlus doveo u još gore stanje, da su imali problem sa umanjenom naplatom karata pa su morali da povećaju subvencije iz gradskog budžeta. I treba da vrate sistem naplate gradu. tako je bilo pre, tako treba opet da bude. a taj Apex je priča za Insajder..

odlicno je ovo

pre 10 godina

Sreca sto imamo uvek spremne cinovnike da pomognu razvoj domace privrede otkupom ovakvih sistema i usput se bore protiv siromastva prelivajuci novac iz budzeta, tj. nicije pare u dzepove onih kojima je taj novac neophodan.

metaphor

pre 10 godina

Bus-plus je teška glupost. Pređašnje rešenje, sa kartama koje su se mogle kupiti na svakom koraku i otkucavanjem istih, bilo je daleko bolje.

Zabrinuti

pre 10 godina

Problem sa gradkim prevozom treba sto pre resiti, ovako vise ne moze. Najpre ga uzmite u svoje vlasnistvo, pa uticite na gradjane da placaju uslugu prevoza, radi amortizacije celog voznog parka.

don kihot

pre 10 godina

Napokon! Tako treba i da ostane. Ako vec treba nesto da se privatizuje, onda to treba uciniti sa celim GSP-om, a ne odvojiti naplatu karata i deo profita davati privatnim licima zato sto vrse naplatu.

VranGavran

pre 10 godina

Naravno da ga sada hoce kada su se i sami finansijski ugradili. Do juce zamalo da zapale i firmu i zaposlene al danas kada su dobili procenat ipak su spremni na kompromis. Cak ni cenu karte nece menjati, niti uvoditi novine samo ce ime biti zamenjeno da bi se stoci zamazale oci.

zoran j

pre 10 godina

Gospodin Jovičić je izneo izuzetno neinteligentnu pretpostavku da će dobrom naplatom biti i za ifrasturkuru i socijalna davanja. Gospodine, daj bože da bude dovoljno i za samo preduzeće da se izbegnu dalje dotacije grada. A loša naplata je zato što su mnogi napadajući "dilove" Djilasa davali signale ljudima da uopšte ne plačaju prevoz o čemu sv mogu da svedoče. Pa ako sistem ne funcioniše, tolerišu se vandalska uništavanja imovine, zbog neplaćanja mora da se zaposli armija kontrolora koja košta, da li mislite da je to dobra posao sa skidanjem "kajmaka". Ako grad preuzme Bus plus to će biti signal da počne opšte "švercovanje" jer će ova vlast zbog birača "švercera" zatvoriti oči jer ionako ne upravljaju svojim. Za tu dalju propast biće nagradjeni dobrim platama, a sve troškove ćemo svi plaćati.

Vlada

pre 10 godina

@Ana

Vi "građani" nećete da plaćate kartu u gradskom prevozu. Hoćete da parazitirate na tuđoj grbači. Tako recite, a ne trte mrte Bus Plus. Kad vam već toliko smeta sistem naplate, a vi pešačite. Korišćenje asfalta se još uvek ne naplaćuje. Niko vas ne tera da se vozite gradskim prevozom.

Sive vijuge

pre 10 godina

Uzmite domaće rešenje Elektronskog fakulteta u Nišu, a integraciju neka vam urade IMP ili druge domaće kompanije koje imaju i znanje i kapacitete. Šta će nam sistem koji ne radi? Odbacite ga. Vratite ga "vlasniku". U Nišu fukncioniše kontrola kretanja autobusa besprekorno.

Komša

pre 10 godina

Onima koji su od prvog dana osnivanja GSP radili u tom preduzeću razdeliti 40% akcija.Naslednicima preminulih radnika njihov deo.Ostatak svim punoletnim gradjanima koji žive na teritoriji Beograda.Skupština akcionara i zdravo.Onda je GSP samo jedno od preduzeća u privatnom vlasništvu.
Grad naplati preduzećima žutu traku koju samo oni i taksisti koriste a naplatu vrši preko svoje firme kako bi odmah naplaćivao svoja potraživanja ali i kontrolisao da li vozila saobraćaju na vreme (po validiranoj karti se vidi).
Ako GSP propadne biće to samo još jedna firma koja je propala.Nema subvencija GSP nego ugroženim gradjanima grad doplaćuje.
Propalo mi 20kg kiselog kupusa prošle godine (ostalo pojeli).Ja ga kiselio,pojeo kolko sam mogao a ovo što je propalo bacio.I ne žalim.Da je komšija čuvao moj kupus uvek bih mogao da posumnjam.Ovako.
Tako isto i GSP.Dajte onima koji su ga stvarali(zaposleni) i finansirali kroz poreze i doprinose (gradjani) .
Bajka.Naravno.

Axl Rose

pre 10 godina

Kao da uzmes telfon kod nekog operatera za dinar na najskuplji moguci paket i onda posle 3 meseca ponosno udjes u poslovnicu i kazes: Ja bi da otplatim ugovor do kraja.

GSP,SKOLE,BOLNICE -> BESPLATNO

pre 10 godina

1. Ako se GSP vec i finansira 80% iz grada, neka bude 100%
2. Zaposleni u Beogradu neka placaju 500 dinara obavezno za GSP (javni saobracaj)
3. Uvedite solidarni porez od 1% na teritoriji celog grada koji bi placali hoteli, hosteli, usluzna delatnost, kulturne ustanove, bogati ljudi kojim bi se finansirao GSP
4. Ukinite bespotrebne kontrolore, skupe aparate za odrzavanje, besmislenu sluzbu za kontrolu karata i ustedecete 5 autobusa mesecno
5. Prevoz bi u tom slucaju bio besplatan a narod bi se vise vozio njime i smanjili bi guzve u gradu
6. Na taj nacin grad dobija odrziv saobracaj, nasmejanje ljude bez nervoze
7. Stabilizacijom tih prihoda mogli bi da unapredtie GSP za 2-3 godine da bude zdravo JAVNO PREDUZECE isto kao sto su VRTICI JAVNI, kao i SKOLE i fakulteti i ostale institucije od JAVNOG znacaja

Nije besplatno, ali je javno dobro i svi ga koristimo (cak i kada ga ne koristimo) i zato mora da bude BESPLATNO!

Mamatata

pre 10 godina

Ne razmem ja sve ovo. Ok, kapiram da su izbori pa vam se zuri da se dodvorite...
A gradjani se kao nadaju da ce prevoz biti besplatan...ne kapiram :D smesno je sve...

Marko

pre 10 godina

A sto volim ove pametnjakovice, botove koji komentarisu da je super sto grad kupuje BusPlus. Jel to po onim pravilima sto kruzi po internetu?
E zbog ovoga necu glasati za vas.

Sistem je na ovaj nacin transparetan jer ne mozete da kradete. Toliko.

Ivan 81

pre 10 godina

Kako god to da nazovete nazvali ste.
Ili smanjite cene, ili po toj ceni ali bi onda trebalo da kontrolori budu i stjuardese.
Bus Viski Plus....

munz

pre 10 godina

Vesić je bio u ekipi, tj. vlasti koja se dogovarala oko uvođenja Bus Plusa u gradski sistem prevoza. Sada pregovara da se isti preuzme. Umetnost i veština "preletanja".

Ja

pre 10 godina

Ljudi, osnovni problem je u nama, MI NEPLACAMO kartu! GSP je u teskom stanju zato sto se ljudi svercuju, a ne Busplus. Mi imamo problem da prihvatimo sve sto je novo. Sa Busplusom smo dobili, gps pracenje vozila(nema vise kradje goriva i da vozac namerno propusti krugvoznje) preko poruke vidis kada ti dolazi autobus, obavestenje za svaku stanicu, kamere po vozilima, kulturo otkucavanje karata, a to sve kosta. To ima svugde u svetu, to je normalno. Vi sto pljujete bolje je da pocnete da placate prevoz.

sloba

pre 10 godina

@ mikica .

Odlica i tacan komentar , jedino bih dodao da treba da postoji kultura kupovine karata , sto kod nas nije slucaj ( nazalost ) . Onda bi ceo sistem ( koji je po meni odlican ) funkcionisao odlicno kao i prevoz .

Nemanja

pre 10 godina

U jednom Parizu, Becu, Madridu, pa i u Zagrebu, prevoz se placa i to mnogo skuplje nego kod nas. I kod nas se oduvek placalo. Da li se iko ikad pita kako bi ziveli radnici GSP-a da je prevoz besplatan? Od cega bi ziveli? Meni je krivo jer sad da sprovede neko analizu u Beogradu bi pravih Beogradjana imalo 10-15%, ostalo bi cinili ,,dodjosi'' koji se bune uvek i nista im ne odgovara. Dok ce tih 10-15% uvek placati, i davati, a drugi ce se fraj voziti...

studenat

pre 10 godina

Sve mogu da razumem ali ne i zasto bi se naziv menjao?! Sve je vec uhodan sistem i sad treba da menjamo ime! Sta ce biti s karticama koje se izdaju na tri godine?! Zavist i zloba su cudo, pogotovo u nasem narodu!

BotManager

pre 10 godina

Nevolim Vesica ni malo zbog njegove uloge u Fk Crvena zvezda, ali postujem movu odluku grada da preuzme kontrolu nad "Bus-plus" sistemom.
(Banjica, 6. februar 2014 16:45)

Želeo bih da javno pohvalim kolegu. Ispravno ste razumeli uputstva, napisali dovoljno kratak komentar a držali se teme. Pri tome ste se distancirali (pogledajte u rečnik stanih reči koje treba koristiti, nalazi se u prilogu koji smo prosledili kao dodatak uputstvu za vođenje kampanje na internetu) od gospodina Vesića i njegovih prethodnih političkih i javnih angažmana. dok ste dali za pravo i podržali pravednu borbu kojoj se on, kao pokajnik, pridružio u poslednji čas.

Predložiću da, pored ove javne pohvale, dobijete i mogućnost da se obučavate na nekom od naših višednevnih seminara na Kopaoniku. Samo napred u budućnost u koju verujemo!

Mikica

pre 10 godina

Lokalac, 6. februar 2014 17:43)

Prodali su nekom pravo za naplatu karata (kao da ti ne mozes sam) za nista ...
I sam imam i imao sam brojne primedbe na sistem Bus Plus. I nije tacno da je neko dobio pravo za NISTA.
U pitanju je potpuno novi elektronski sistem organizovanja javnog gradskog prevoza i sistema i kontrole naplate karata.
Ipak cinjenica je da je vrednost organizovanja prevoza i naplate karata (postoji vec negde u svetu) procenjena na nekih 12 miliona evra. Znaci ukupan know - how, svi validatori po vozilima, komandni centar i ko zna sta jos. Kako grad Beograd nije imao toliko novca da plati odjednom , dogovoreno je da se vlasnik sistema Bus Plus naplati kroz procenat od 8,6 % u periodu od nekih, cini mi se deset godina. Predvidjena je i mogucnost ranijeg raskidanja ugovora sa odstetom nalik na prevremeno vracanje kredita banci. Sto to bude ranije otkupna cena ce biti veca.
I o tome se ovde radi, grad Beograd ce svako prevremeno preuzimanje Bus Plusa da plati papreno. Tako pise u ugovoru.
Naravno mogli smo a mozemo i sada da razgovaramo da li je sistem dobar, da li je bio ili jeste previse skup, da li je procenat od 8,6 % dobro odmeren. Sa namerom grada da preuzme Bus Plus dobijamo odgovore na neke od ovih nedoumica ali isto tako ostaje cinjenica da grad Beograd mesecno subvencionise GSP mnogo vecom cifrom no sto iznosi ovaj procenat od 8,6 %. Znaci nije problem samo u tome nego je jos negde, organizacija rada, troskovi, ljudstvo, repromaterijal....

Bane

pre 10 godina

Uvodjenjem bus-plusa su samo nastali problemi a doslo je i do smanjenih prihoda od prodaje karata i nije mi jasno gde to ima da jedna firma organizuje prevoz a druga da naplacuje karte i da uzima veliki procenat od toga!Normalno bi bilo da grad preuzme kontrolu nad naplatom karata kako bi se povecali prihodi i da bi eliminisali ucesce nekog ko tu uopste nije potreban!

Radivoje Sredojević

pre 10 godina

Jeste li planirali, Vesiću, da rušite Most na Adi? Pitam zbog toga što i ova vaša kampanja ima jedini cilj da uništi sve što podseća na uspehe Dragana Đilasa u vođenju grada.

genijalni radikali

pre 10 godina

Pa gde su ti genijalni radikali koji obecavaju zivot mnogo bolji, da smisle nesto novo i bolje.Odakle sad odjednom novac za kupovinu Bus Plusa, zar nije grad pred bankrotstvom.
U bolnicama šuga,na ulicama non stop neko nekog ranio ili ubio,nama u V. Stepe samo sto tranvaji nisu poceli da ulecu u zgrade u kakvom su stanju i sine i tramvaji ( sta bi sa rekonstrukcijom sad kad ste gazde i u opstini i u Gradu, gradski prevoz gori duplo nego prosle zime.....
A vi nam pravite Diznilend na Savi sa tim silnim fantomskim, investicionim fondovima iz UAE.
Dok se ovaj narod osvesti, bice mu kasno, ali uvek bude po principu:sto si gluplji to vise placas.

Kroksi

pre 10 godina

Nekad mi nisu jasni moji sugradjani, ajd i da sprovedes analizu u Beogradu nema ni 10-15% pravih Beogradjana, no i to nije bitno. Bitno je to da svi hoce besplatan prevoz, da im smeta BusPlus. Da li se iko zapita od cega bi ziveli radnici GSP? Oduvek se prevoz placao. Placa se i u Parizu,Londonu,Becu Amsterdamu mnogo vecom cenom nego kod nas. Mnogo smo zaguljen narod. I kad bi besplatno bilo sigurno i tad nesto ne bi bilo kako valja…

bane

pre 10 godina

Kakav jad od "stručnosti" SNS eksperata! Dok se redovnim kontrolama u vozilima pokušavalo da se "beograđani" - glasačko telo SNS, SRS I ostalih sličnih)nauče da PLAĆAJU usluge za prevoz (jer se JEDINO TAKO to može izvesti) bilo je drvlje I kamenje po BusPlus-u I Đilasu kao pljačkašu.
Onda su ovi privremeni organi otpustili gotovo sve kontrolore da bi njihovo glasačko telo moglo da se vrati svom normalnom stilu života da bi sada taj isti pljačkaški BusPlus kupovali našim novcem I spasavali GSP jer je opala naplata za prevoz.
Ako u Beogradu ovi "eksperti" budu pobedili, gradskog prevoza neće biti kao ni 90-ih kada su im prethodnici vladali. Živi bili pa videli.

goran bizic

pre 10 godina

Ako ste toliko pametni sa komentarima kako se ljudi svercuju pa zato gsp propada i da ljudi ne prihvataju novi sistem samo zato sto im se ne svidja nesto novo.Ima i toga ali je najveci problem u niskom standardu gradjana.Ako u Becu za prevoz gradjani izdvajaju 2% od plate onda neka i ovde bude tako od prosecne plate u Beogradu.Penzioneri placaju 407din.na godisnjem nivou a ono malo zaposlenih 3200,pa ne mozemo mi da vucemo za sve.Koliko je Djilas zaradio sa tom prevarom neka uzmu od njega.Budimo realni ako bi karte bile na nivou prosecne zarade i izdvajalo se 3% onda ce imati i vecu prodaju.Po vama dusebriznicima za bus-plus treba neko sa platom od 20.000 da plati mesenu kartu 3200.Znaci bas me briga za drugog vazno je da je samo meni dobro.

Biljana

pre 10 godina

Glavni problem je sto drzava dozvoli da se ne postuje placanje gradskog prevoza. Drugi problem je sto je taj isti grad dozvolio da skoro pola korisnika bude dotirano da ne olaca. Koja je logika da penzioneri ne placaju prevoz a zasto bi ga onda placao zaposleni ili nezaposleni?! Pa evo vojni penzioner ima u proseku 45.000 i ne placa prevoz, pa onda civilni koji ima 60.000 ne placa prevoz? Zbog cega, jel' da bi sutra glasali? Naopako je sve postavljeno od pocetka, u normalnoj zemlji SVI placaju a socijalne kategorije dotira drzava ili grad pa od toga sto dobiju prevoz plate. Kada bi to imali vec bismo bili u Evropi...

Goxy

pre 10 godina

Koliko ja razumem grad preko Direkcije za javni prevoz drzi u rukama Busplus sistem. Direkcija je ta koja postavlja sve uslove funkcionisanja saobracaja, cene karata, rad kontrolora, redove voznje... I do sada se sav novac slivao u gradski budzet iz koga je 8% islo Apexu. Oduzimanjem odgovornosti naplate Apexu, mogu samo da im smanje procenat koji uzimaju, ali ne i sve kao sto pokusava da se prikaze narodu. Ovo je dobro za Apex jer skidaju sa grbace bar 300 zaposlenih (kontrolora i ove sto rade na izdavanju kartica i slicno), skidaju sa sebe odgovornost losih prihoda... ali ostaju u poslu jer odrzavaju sistem. Sumnjam da ce im Turci prodati tehnologiju koju su doneli, o cemu se u ovoj preprodaji i ne prica.

rakabog

pre 10 godina

Mismo imali najbolji i nak efikasniji sistem naplate karata: svi zaposleni dobiju markicu i gotovo, i onda nema potrebe za nekim glupim i komplikovanim sistemima. Oni koji se voze autobusom placaju prevoz a oni koji idu kolima placaju uslugu rasterecenja puteva, a svi koji rade kao kontrolori mogu da pocnu da rade nesto korisno naprimer da ciste autobuse i ulice

Ringišpil

pre 10 godina

@BotManager
Bravo za komentar!

Na jednostavan i duhovit način treba plaćenim komentatorima sns-a reći koliko su patetični.

pera peric

pre 10 godina

narod u ovoj zemlji je strasno naivan. Obicna izborna prepucavanja oko svega. Sad nemaju ratove, prepiru se oko prevoza..... Pao nivo.. Kad bi sad bila neka anketa u Beogradu, tvrdim da vecina ne zeli da placa prevoz...... Imam 42,zao mi je sto nisam otisao odavde dok sam bio mladji...

valter

pre 10 godina

sad da vidim onih što ne plaćaju kartu "zbog bus-plusa" kao da su im oni krivi za sve u životu i oni kontrolori,svaka im čast uveli au red u gsp, sad da vidimo da li će se svercovati nakon što grad (koji je pred bankrotsrvom) kupi apex i da li će ga mali podići iz mrtvih :)

joe

pre 10 godina

Drastican pad naplate, hahaha, mogu sve da kazu, da je izabrana firma preko veze, da je sistem lopovski, da je neko uzeo mito itd ali da je naplata pala to nije tacno. Znate postoje ljudi koji koriste taj prevoz svaki dan i koristili su ga i pre 5, 10 godina i vise. Jedini period kada je naplata bila veca i vise kontrole je bio kada je kondukter bio u autobusu non stop. A za sve one sa recenicom da mi smo krivi jel ne placama i slicno, kakav je prevoz i previse ljudi ga placa a opey sasvim dovoljno njih placa i ima i vose nego dovoljno para da se ulozi da taj prevoz bude mnogo bolji, ali je kod bitnije kako ce da se zove sistem za naplatu, ne moze bus plus jel je to naziv od prethodne vlasti, a ako dobiju na izborima tek onda sledi preimenovanje ulica, renoviranje bulevara ponovo naravno itd.

Tanja

pre 10 godina

Sve je to super, ali mozda imam jos jednu ideju, da se ispita, Dinkic koji je dao naplatu devizne stednje grckoj banci (koliko je dobio za to), zar to nije mogla neka domaca banka da radi. U pocetku je i radila, bilo je nekako , ali kako su Grci nasi prijatelji taj poso dobili, idem svake trece godine da podignem novac. Dajte ljudi, dali ima nekog u zemlji, koji ce ispitati Dinkiceve mahinacije, ja mislim nemora biti tacno, da je on jedan od najbogatih u zemlji, a nije stekao bogastvo za vreme Slobe

offside

pre 10 godina

Ako ovi likovi, koji se ne voze busom, resavaju problem gradjana, koji se voze busom, onda mogu ja, koji nisam psihijatar, da resavam probleme u glavi naroda, koji je lud?

Sasa

pre 10 godina

Procitah u 24 sata da nece poskupeti karta dok ne prodju izbori, pa da li su oni normalni, kakvo pokupljenje?!? Zar ne shvataju da upravo zbog skupe karte imaju velik broj ljudi koji nece da je plati. I glupo je uporedjivati sa ostatkom sveta - jer svi veci gradovi imaju metro i zamislite, u prevozuu je cisto. Ja se vozim novim, Solaris bus-om, povremeno spancem i zgrozen sam prljavstinom. I ne, nisu gradjani krivi, vec taj prevoz niko ne cisi unutra, ajd' sad, mozda ga pometu, ali niko ne prebrise unuta. Za pocetak, neka se odredi cena karte prema nasem standardu, i neka se malo povede racuna o higijeni, i postovanju voznog reda, a onda mogu dalje... Do tada, kontrolori ce maltretirati nejake svercere, a pored krupnih i namrgodjenih svercera ce cutke prolaziti... 6

silja

pre 10 godina

vesic je izvrstan strucnjak za naplatu , plavusa mu daje instrukcije oko inkasiranja od gradjana , pojavljuje se 458901 greska u obracunu prevoza narod moze da podnese zahtev ....kraj price ? CEO GRAD STOJI U REDU DA REKLAMIRA NEKI OD RACUNA. nikog nema na ulicama g.Malisa ustedeo na gradskoj cistoci ...

rumenkazvanarustanislavka

pre 10 godina

"Promenićemo ime a sistem će ostati isti"! Građani, ne dozvolite da nam ikada više grad i državu vode NAVIJAČI! Upravljanje sistemima je ozbiljan i odgovoran posao, onaj ko je svoj sistem vrednosti izgradio na tribinama i u kuloarima iza njih, ne sme da se igra sa politikom.

Sany

pre 10 godina

pa naravno da ima problema i da se ne ostvaruje profit to je kao kad imate dve drzave u jednoj...ne moze da jedni voze drugi naplacuju karte a grad da profitira to nema nigde...slazem se da to treba resiti ali ima i drugih pitanja u zemlji koja predstavljaju mnogo veci problem od naplate karata u gradskom prevozu u Beogradu a i Srbiju ne cini samo Beograd teba se okrenuti ka centralnoj i juznoj Srbiji gde nema bus-plusa ali ima milion problema koji su mnogo veci

5sm

pre 10 godina

Da li je uopste bilo moguce da neko ko stalno ponavlja da mu je stalo do grada i drzave napravi firmu u firmi da neko vrsi usluge a da neko drugi to naplacuje,cist lop.....