Nedelja, 19.01.2014.

12:26

Goati: U DS izbegnuto veće zlo

Politički analitičar Vladimir Goati ocenio je da je odlukom Glavnog odbora DS da prihvati izveštaj o radu Dragana Đilasa "izbegnuto veće zlo" u toj partiji.

Izvor: Beta

Goati: U DS izbegnuto veæe zlo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

NEMAS - KARTU - NI - DO - PRISTINE

pre 10 godina

Svi oni koji misle da je sinocnom i maratonskoj sednici GO DS-a doneta odluka kojom se podrzava u ovom trenutku politika koju trenutno vodi Dragan Djilas je zastisje pred boru. Jer niko ne moze vise da govori o bilo kakvom jedinstvu u DS-u jer su razlike toliko ocigledne da tu vise nema nazad. Ova sednica i navodno izgladjivanje odnosa je samo maska za siru javnost.DS se polako rasipa i pokazali su da ipak ne mogu biti lider opozicije. Imamo izbore u Beogradu i nadam se republickim pa cemo videti gde su i kako stoje kod gradjana oni su najbolji sudija.

Srbin100%

pre 10 godina

Ne mogu da se slozim sa Goatijevim tvrdnjama koje ne uzimaju u obzir cinjenicu da demokrate nisu birale izmedju dobrog i loseg vec izmedju dva losa izbora i to je kljucna stvar sto nije postojao nijedan kandidat koji bi izneo jasan plan opozicionog delovanja DS-a i koji bi privukao veliki broj neopredeljenih glasova i razocaranih simpatizera

SNS je zlo

pre 10 godina

Prvo, ovaj Anđelković je član SNS i radi za SNS i nemojte ga ovde predstavljati kao analitičara...Drugo, Anđelkoviću, koji su to tajkuni koji su pomogli Đilasu, pa reci , jaj.ro, nemoj ko cava da okolišeš. A ja neću da okolišem, ja ću da ti kažem koji su tajkuni uključeni u rušenje Đilasa - Karić, Bogićević(Farmakom), Kostić(Kole), Drašković, Željko Mitrović, Srđan Šaper...I SVI mediji.
Drugo, kako uraditi reformu ako Đilas ne može da skloni Tadićeve ljude, jer je napravljen truli kompromis. Kako da Đilas zameni narodne poslanike, kada zakon to nedozvoljava...a listu narodnih poslanika je pravio Tadić, po samo njemu poznatim kriterijumima...
I treće, najvažnije, ja znam da bi SNS voleo da nema nikoga da ukaže na katastrofalnu situaciju u koju nas je dovela SNS, da ukaže na sve budalađtine koje radi SNS...sve su okupirali, medije, partije...samo ne mogu DS, jer Đilasa ne mogu da kupe...

Стефан

pre 10 godina

Нити је избегнуто веће нити мање зло, стање је исто као и раније. Прича о смени Ђиласа је била смешна од почетка, свакоме озбиљнијем пратиоцу политичких прилика је било јасно да се Тадић продао. Говорити о Ђиласу да је способан да стави ДС на ноге је смешна. Он није макнуо из Београда и не види даље од Београда. Ко ће из остатка Србије гласати за њега? Он је веома богат за наше прилике и никада неће имати јаку подршку ван Београда. Обзиром на његово одбијање да сарађује са Вучићем прогнозирам му дуг боравак у опозицији. Што се тиче лидерских способности Ђилас је неприкосновен у ДС-у, такође, јако је ефикасан обрачунавање са не истомишљеницима, зато верујем да ће остати још дуго на челу ДС-а који ће на крају постати његов талац. Прича о унутарстраначкој демократији ће постати прича о унутарстраначкој диктатури, и ДС ће полако тонути све дубље и дубље.

Robespjer

pre 10 godina

Ma samo nek se oni prepucavaju oko preostalog plena... Polako i ds odlazi u istoriju kao i radikali, za to vreme odoh ja u URS, oni su stranka budućnosti.

Željko I.

pre 10 godina

Ova dva "nezavisna" analitičara svako gura svoju priču. Po Goatiju DS je dobro prošla iako joj se crno piše. Po Anđelkoviću DS je loše prošla iako joj se još gore piše. Oba su u pravu da se DS-u loše piše. S tim što Goati kao DS-ov "nezavisni" analitičar pokušava da amortizuje nedostatak snage u DS-u i lošu politiku vrha stranke na račun potpunog rasula. Dok "nezavisni" SNS-ov analitičar Anđelković praktično potpaljuje vatru raskola u DS-u, tobož žaleći zbog lošeg liderstva stranke. Žao mi je Tadića, što bi se reklo "nije se snašao" kao neki drugi iz njegovog okruženja, ali mi žalije Srbije kad vidim ko ju je sve vodio.

Please Continue

pre 10 godina

Samo nastavite ovako , vi na celu da nam na ovaj nacin vodite stranku i kampanje a vi iz suprotnog tabora da opstruisete rad stranke i da sami sebi kopate jamu a naprednjacima dajete nekoliko koraka prednosti

juca

pre 10 godina

Uvek cu glasati za DS bas zbog ovoga. Micunovic, Djindjic, Djindjica zamalo smako Vuksanovic, posle Tadaic, Iadica Djilas. Ima li bilo koja druga stranka u Srbiji koja menja predsenike na ovaj nacin. A da Tomu zamenio Vucic, i Kostunica ponovo glavni u DSS. Tadic uz gurku, pokusao da skine Djilasa, nije uspeo i idemo dalje. Ko god da je pobedio opet bih glasala za Demokrate.

луди демократа

pre 10 godina

Za vreme Đilasa su izmišljeni u centru BG-a, pašnjaci prve klase, bus plus, da ne pričam o drugim muljažama.

juca

pre 10 godina

Djindjic se jedva provukao pored Vuksanovica. Onog momenta kada sam videla Borisa na RTS 1, znala sam o cemu se radi. Ne treba biti genije pa shvatiti. Uzasna mediska kampanja protiv Djilasa uzima danak. Omiljena recenica u Srba "pisalo je u novinama". Jos nesto 417 komentara na clanak o pobedi Djilasa, skoro svi, necete preci cenzus. 417 za sranku koja nece preci cenzus. Cini mi se da u poslednjih 6 meseci ni na sta nije bilo vise komentara. Duboko verujem da ce se DS podici. Sa Borisom sigurno ne, sa Djilasom takodje. I Djindjic je imao 12% podrske, ne zaboravite.

Worgen

pre 10 godina

DS je već odavno propao. Žao mi je, jer činjenica je da su imali moj glas, nekada davno! Toliko su grešaka u koracima napravili da se na prošlim izborima nisam ni potrudio da glasam. Dozvolili su da ljudi zapadnu u letargiju i izgube svaku nadu da će se nešto promeniti na bolje. Znam da nisam usamljen u ovom mišljenju. Istina je i da je Đilas toliko puta imao izjave koje nisu dostojne jednog predsednika velike stranke. Ma, pokazali su šta mogu i koji su njihovi kadrovi.

Pobesneli max

pre 10 godina

Nisam siguran da je manje zlo pobedilo u ovoj unutarstranackoj borbi. Prizeljkivao sam resenje u kome bi Tadic ponovo postao predsednik stranke a Djilas kandidat za gradonacelnika. Uz dobru kampanju, osmisljeni program i rejting koji ima kod Beogradjana, mislim da bi pobedio bilo kog protivkandidata. Ali, ja sam bio preoptimistican i jako naivan...Mislim da ce Tadic da se vrati u politiku. Jednostavno, politicka scena sa jednim "superherojem" je kao prodavnica ogledala u koju je usao slon. Mora da postoji neka licnost koja ce koliko-toliko drzati protiv tezu. Mislim da je to u ovom trenutku sposoban da radi jedino Tadic. U DS ocigledno nece, a da li ce osnovati novu stranku- mislim da hoce. Kada ta nova stranka osovji vise glasova od DS, onda ce se clanovi pitati sami da li su izabrali manje zlo.

Pametnom dosta

pre 10 godina

NemanjaVac8,..... Sta to cela Srbija zna pai ti??Reci nam molim te. Ja ne citam Kurir i Informer.A taj Djilas drzi stranku na 11-14% po istrazivanjima placenim od vladajuce stranke. Zao mi je BOT-u SNS-a sto ti se nije ostvarila zelja da vidis ledja Djilasu.Zamisli kada bi se ja raspasiao o tvom ljubimcu sa facom budistickog svestenika koji nema osmeha na licu,koji zutu banku u zivotu nije zarado dok nije seo u Ministarsku fotelju 1998 a odmah namakao stan od 140 m2.Ali ti nemas mozga da razmisljas svojom glavom

Zvezdas Beogradjanin demokrata

pre 10 godina

Marko51

Kakve veze imaju predsenicki izbori sa dva kruga i parlamentarni.Dragan Djilas je u Beogradu osvojio 38% glasova i to kao predsednik gradskog odbora

SNS-banaliticar

pre 10 godina

E, ako Anđelković tvrdi da je ovo loše, onda je sigurno dobro. Pitao sam se šta je bolje, ali sada mi je Anđelković otvorio oči.

dalco

pre 10 godina

Ova sednica i navodno izgladjivanje odnosa je samo maska za siru javnost.DS se polako rasipa i pokazali su da ipak ne mogu biti lider opozicije,bar po meni.Imamo izbore u Beogradu i nadam se republickim pa cemo videti gde su i kako stoje kod naroda

Гајус

pre 10 godina

Читам острашћене коментаре како присталица Тадића, тако и Ђиласа, пљуште оптужбе и увреде својствене односу партија са сасвим супротним програмима, а не односима унутар једне партије. А сви заборављају само једну ствар, а то је ДС. И један и други су разлог што је некада лидерска пртија спала на најниже гране у својој историји. Једино одлазак обојице ће дати наду да странка може кренути путем успеха. То је став и мишљење оних којима је заиста и једино стало до ДС-а.

Marko51

pre 10 godina

Pa cekajte gospodine Goati, da li je i Vas misljenje izdalo. Dragan Djilas je bio te prethodne garniture koja je izgubila izbore. Bio je zamenik predsednika DS i ako se uopste secate, cini se da ne, da je bio direktno optuzen da nije adekvatno odradjen drugi krug predsednickih izbora u Beogradu. I to je tacno, neki od nas se secaju. Prema tome nisu resenje nijedni ni drugi.

Šogun

pre 10 godina

Njima zlo ne gine. Ja sam bio glasao za Tadića ka predsednika i šta sad da radim: za Đilasa neću da glasam, jedino da ostanem kući, što je kada pogledam sav ovaj glib i najpametnije rešenje. Iii da mahinalno zaokružim SNS.

Night Elf

pre 10 godina

Više ne postoji ništa čime biste povratili poverenje građana. Ja sam, takođe, bila jedna od zavedenih vašom stranačkom politikom. Sada mi nije jasno kako sam mogla da verujem takvim ljudima! Uništili ste onakvu stranku!!!

Oktavijan

pre 10 godina

Ako je jučerašnja sednica DS-a donela išta dobro, to je činjenica da je čak i jedan deo starog rukovodstva okrenuo leđa Tadićevom manevru da DS pretvori u odred zombija koji bi stali pod isti barjak da SNS-om. Iako je nesporno da se postojanje svake političke stranke temelji na ideji da sa pozicije vlasti menja društvo na bolje, ono što razdvaja ozbiljne i odgovorne od ličnim interesima motivisanih je upravo princip sa kim se, po kojim pravilima i pod kojim uslovima to društvo može menjati. Tadić je ovim potezom sebe promovisao u budućeg Vuka Draškovića, koji može da svakim ko je voljan da mu da džeparac. Elem, pred Đilasom je težak put, pad rejtinga DS-a je posledica katastrofalnog rada Tadićeve administracije, Đilasove zaslepljenosti unutrašnjim obračunom sa neistomišljenicima, ali i rastom popularnosti SNS-a, koja je sve dosadašnje poteze vukla sa jednim jedinim ciljem - rastom rejtinga. Neće još mnogo proći da narod shvati da živi u mehuru od sapunice, a kad se to desi, i snovi o Al Dahri, Mubadali i ostalim "ružičastim slonovima" rasprsnu, jedini ko bi mogao da donese kvalitetnu i pozitivnu promenu je DS sa Đilasom i inženjerskim pristupom rešavanju problema.

Jovica

pre 10 godina

Sa jedne strane očekivano a sa druge vrlo dikutabilno šta je za ozbiljno posrnulu DS bolje rešenje ili manje zlo.Ja sam unazad 20 i više godina
uvek glasao za manje zlo kao i 2012,ali nisam siguran koliko sam sam sebi pomagao zbog toga.Nažalost rejting DS je u ozbiljnim problemima tako da bilo ko da je dobio većinu teško će se vratiti na nedašnje pozicije.
Lično više preferiram Tadića ali samo kao manje zlo jer taj pragmatizam kojim se vodi nije dovoljan da se povrate stare pozicije čitaj saradnja sa SNS.Šteta za demokratski nastrojeno građanstvo.... bićemo još dugo u ozbiljnim problemima, jer ja od Klunijevskog šmeka tu ne vidim ništa osim
loše imitacije ijoš gore glume.A g.din Đilas se lepo oblači ... skoro kao John Goti nekada.Show must go one.....

Viki

pre 10 godina

@NemanjaVac8 Znaš Đilas je jednom jako dobro rekao da rušiti kuću može svako, a da je gradi može samo majstor. Problem kod Tadića je taj što je on svakoga zvao u DS i kako onda na on ponovo bude na čelu DS-a sa ljudima koji su ga rušili?

Lik

pre 10 godina

Baš ne briga za DS, daleko im lepa kuća. Dok su bili na vlasti uveli su onoliko taksi, poreza, zahvatanja, ojadiše nas samo tako a pri tom je njihova garnitura sasvim lepo i solidni živela.
Još da vidimo SNS na šta će to izaći pa ako ne bude valjalo e onda neko treći.

IBJ

pre 10 godina

Znam ko je Goati, ponekad sam se slagao, ponekad nisam sa njegovim analizama, ali "who the f..k" je taj Anđelković?! Dopisnik "Kurira" iz Vučićevog marketinškog štaba? Pa i Gebelsovi apologeti su se pomalo trudili da zadrže neku kritičku distancu prema Fireru, čisto zarad privida verodostojnosti. Slični anđelci su i Tadića pretvorili u ovo "nešto" što je on sada postao. Da sam na Vučićevom mestu ovog "analizičara" bih odmah oterao što dalje. Ali ne... bolest je to. I STRAH OD ĐILASA!

Moma Ivković

pre 10 godina

Mislim da se u DS vodi kadrovska borba za vlast. Energija te Stranke je usmerena, dakle, na kadrovske obračune a ne na srž problema. Nesloga i veliki problemi u DS nisu rezultat sadašnjeg stanja u njoj. Problemi, značajno osipanje kadra, borba za vlast u Stranci, nesuglasice i mnogo toga još, su direktna posledica očiglednog gubljenja poverenja i strpljenja od strane, pre svega članstva, a i gradjana u celini.
Usled borbe za vlast i sujete dela rukovodstva Stranke, nije izvršena valjana analiza stvarnog uzroka gubitka izbora, osipanja članstva i gubljenja poverenja gradjana. Dakle, Stranka se bavi perifernim stvarima a ne suštinom.
Mislim da je bilo neophodno izaći pred članstvo i gradjane Srbije i otvoreno navesti realne činjenice o greškama koje su napravljene za 12 godina na vlasti, od kojih su, po mom mišljenju najbitnije sledeće: nemoć ili nehtenje u borbi protiv tajkuna i krupnog kriminala, očiglednog upliva vlasti u omogućavanje enormnog bogaćenja prilikom nekorektnih privatizacija državne imovine, i na kraju, zašto da ne - izvinuti se građanima Srbije, a pogotovu članstvu Stranke, za sve promašaje...

ostap bender

pre 10 godina

Ajde još jednom: od osnivanja DS nije prestajala borba za ccelnu poziciju, odnosno vlast nad strankom . Micuna je smenio Djindjić, njega zamalo Vuksanović, Tadić izbacio Nišliju (Statut kao demokratski a ko izgubi automarski ide na kraj reda, odnosno postaje obiccan cclan), Dilas, Tadica. To je konstanta u stranacckim zzivotu (borba za vlast). A sa vlašću su tako malo uradili da će to ući u istoriju Srbije. Inventar je vidljiv golim okom. Više od 700.000 nezaposlenih, privreda uništena, haos u pravosudju, prosveti, zdravstvu, policiji , drzzavnoj upravi, kulturi, korupcija na sve strane, kriminal...ima li šta zdravo što je ostalo?

Mrgud

pre 10 godina

Kao i obično, ne slažem se sa profesorom Goatijem. Ovo trpanje đubra pod tepih će tek koštati DS. Ako toliko ljudi zatraži da se predsednik stranke povuče, ozbiljan čovek mora da ponudi ostavku, pa kad ga ubede da je to loš potez, može i da se predomisli. Đilas je davno počeo obračun sa neistomišljenicima, ali je, sasvim izvesno, jučerašnjim danom završeno njegovo predsednikovanje. Bez ikakve dileme, pašće!

Goksi

pre 10 godina

Zaista su neverovatnio ovi analiticari! G-din Goati kaze "višepartijski sistem uz ogromnu dominaciju jedne stranke - Srpske napredne stranke"??? Kako je to onda visepartijski sistem ako dominira jedna stranka??? To se zove JEDNOPARTIJSKI SISTEM ( u sta se Srbija osim Beograda i Vojvodine vec pretvorila ) ili lazni visestranacki, kako god. G-din Andjelkovic kaze da je Tadic trebalo da konsoliduje stranku??? Kako da konsoliduje, kad je on doveo dovde gde je sada (potpuno u pravu g-din Goati kada kaze za nacuven potez Tadica) i sad je Djilas maltene u "mici trakalici" jer su svi svesni da je idolopoklonicko "milosevicevski" visoka podrska sirokih narodnih masa Vucicu garant ubedljive pobede, tako da ce Djilasu otici "glava" kad tad. G-din Andjelkovic mogao bi slobodno da se uclani u SNS, a ne da se "krije" iza naziva analiticar.

Твитер

pre 10 godina

Да мало парафразирам, после овакве седнице је највише изгубила ДС, јер уместо да интереси партије буду на првом месту обојица, иначе највише заслужних за срамотно стање у странци, настављају да мисле само на личну корист, фотеље и моћ. Све док буде тако нама нема бољитка.

NemanjaVac8

pre 10 godina

E vala ako je vama Tadić veće zlo... Što ne rekoste Ružici Đinđić onomad da ga ne predlaže. Mogli ste joj reći Tadić je zlo. Elem, Tadić nije poliičar-biznismen koji gleda samo ličnu korist (da ne kažem nešto drugo) a to je ipak ubedljivo najbitnije. Mane Tadića u odnosu na Đilasove su smešne i nisu za poređenje. A Onaj gosn Pajtić što se onako šizofreno kezi je tek priča za sebe. Đilas je postoktobarski profiter i to zna cela Srbija baš kao što je znala i ko je ubio Ćuruviju. Dakle, pitanje je vremena kada će čoek odgovarati za ono što cela Srbija zna. Takav na čelu DS-a će partiju dovesti na ivicu cenzusa i odvesti je u večni zaborav.Političar ili stranka koja ne shvata da je bitno šta građani Srbije misle obično prolazi jako loše, čak i u diktaturi. Inače sam Đilas je prilično sklon diktaturi u svojoj partiji, potura druge i ne prihvata odgovornost.

nsml

pre 10 godina

jedini promasaj djilasa i ds.je sto tadica nisu odma najurili za sva vremena.on je unistio ds i srbiju ali mu se vlast toliko osladila da ne moze da preboli njen gubitak.isterajte ga vise za svagda

ostap bender

pre 10 godina

Upravo kako je rekao " jedan od studenata". Goati , potpuno kompromituje i sebe i reputaciju "analiticcara" otvoreno se svrstavajući na jednu stranu. liccno mislim da Djilas i njegovi samo kupuju vreme do izbora , odnosno sudnjeg dana. Jer tamo ih cceka "Djoković" , a onda izlaze na vanrednu skupštinu...Sta occekuju posle izbornog debakla koji je na vidiku ,ako se neko ccudo ne dogodi?

nisam u DS...

pre 10 godina

Ponovo je smena Đilasa odložena. Imaće on prileke da povuče još koji pogrešan potez u DS.
(duh iz boce, 19. januar 2014 13:41)
Ja ga u nakani ne bih sprečavao. Da dovrši započeto!

The Chronicles of Riddick

pre 10 godina

I pored toga što je izbegnuto veće zlo, kako kaže Goati, DS će i dalje tapkati u mestu jer nezadovoljstvo odbora je i dalje prisutno. Djilas će pokušati da ugasi '' bunu '' ali stranku i dalje karakterišu frakcije koje su se sada primirile posle GO ali one su i dalje tu i čekaju pravi trenutak da ponovo ustanu i to će biti jak udarac za i ovako slabašnu DS.

Blago vama

pre 10 godina

Sta je SNS obozavaoci malo ste razocarani jer nije uspela vasa medijska hajka da smenite Djilasa pa vam sad smeta svako realno misljenje. Tadic vas je povampirio zajedno sa SPS pa je mislio da moze da naplati uslugu i uz vasu pomoc nastavi njegovu ljigavu politiku.

simonida

pre 10 godina

Znaci pocasnom ostaje samo da osnuje vlastitu partiju i to iskljucivo od Crnogoraca u Srbiji. Njih, Crnogoraca "fala bogu" ima dovoljno posebno u rukovodecim strukturama u svakoj oblasti. Plemensko-kumovski vezani i okupljeni u jedinstvenu partiju imali bi dobre sanse da se opet dograbe izvrsne vlasti u Srbiji. Kuma, tj. vodju mogli bi da izaberu za vreme letnjeg odmora na Crnogorskom primorju.

Bata

pre 10 godina

Svi vi gresite! Nije ovde tema ko je bolji od koga nego da stranka koja je vazan deo politickog sistema, sada ne treba da odlucuje ko je bolji nego da se treba usmeriti na izbore. Prioritet je da ne propadne stranka a tek onda ko ce da je vodi. Imam puno protiv i jednog i drugog lidera i necu glasati za njih ali cu se svim silama boriti da DS opstane. Zbog Grola, Davidovica, Micunovica, Djindjica...

slavica

pre 10 godina

Gospodin Goati podrzava poteze vladajuce garniture DS i to uvek. Umete li vi da pozovete nekoga ko se 'analizom' politickih prilika bavi bez da mu se za to ocigledno placa, ili neko takav u Srbiji ne postoji?

Dajja

pre 10 godina

Ja sam još uvek u šoku. Verovali ili ne? Tako je kako je! Đilas ponovo na čelu Demokratske Stranke! Između dva zla ja biram ono manje, Borisa Tadića! Ali većina je odlučila da ne bude tako.

kad već govorimo o DS-u i Đilasu u BG.

pre 10 godina

"Politički analitičar Vladimir Goati ocenio je da je odlukom Glavnog odbora DS da prihvati izveštaj o radu Dragana Đilasa "izbegnuto veće zlo" u toj partiji."

Za vreme Đilasa su izmišljni u centru BG-a, pašnjaci prve klase, bus plus, da ne pričam o drugim muljažama. Samo nemojte da mi pričate kakon je to normalno. Da li znate šta je sve Đilas umuljao u PKB-u i šta se tamo nakralo od kad je DS na vlasti? Samo na medinjaima smo slušali hvalospeve. Zato mi se i gadi naša politička scena, jer lopovi će uvek biti na slobodi zbog političke korektnosti, JEDNO VELIKO FUJ.
Manite me te priče o uspešnima ljudima koji su enorman bogatstva stekli baveći se politikom.
P.S O SNS i drugima na drugom mestu ću dati komentar jer je ovde reč sad o DS-u.

Milica

pre 10 godina

Tadić je ipak po mom skromnom mišljenu bio bolje rešenje za DS. No,tražili ste, gledajte! Gledajte sopstvenu propast! Ovi potezom DS je otišla AD AKTA za sva vremena!

Buca

pre 10 godina

A sta se tebe, Milane, tice kako se u DS glasa? A kad se tako bude glasalo u SNS, javi se s komentarom! Tamo nema glasanja, tamo glasa jedan za sve njih i to je kao "napredno"?

Mika

pre 10 godina

Djilas je od dolaska na celo DS-a pobedio samo Tadica, na svim ostalim izborima je porazen i pod njegovim rukovodjenjem DS je dobio manje glasova nego sa ijednim prethodnim predsednikom. E, ako je ta unutrasnja stranacka borba i prevlast cilj i sustina postojanja DS-a, znaci da je ta stranka zanimljiva samo za svoje clanove, a nama koji nismo clanovi ne sluzi nicemu i nemamo sta ni da ocekujemo od njih. Nastavicu da ne glasam, zbog takvog koristoljubivog ponasanja DS-a i oslanjanje na uvostena razmisljanja isluzenih mudraca i ucesnika raznih propalih politickih eksperimenata u Srbiji u poslednjih 30 godina.

Sve je tacno izuzev...

pre 10 godina

Nikad Vucic nece izaci na parlamentarne izbore zajedno sa Beogradom, jer misli da je mudar. To bi uradio samo da je Tadic ostao na celu stranke, a suština je da bi na taj nacin zavladao Srbijom još 4 godine.
Parlamentarne izbore što kasnije treba raspisati ili cekati kraj mandata.
Stalno zaboravljate SPS koji mi je najmrskiji, ali koji ce opet odlucivati ko ce voditi zemlju.

Šapkee

pre 10 godina

Gospodine Goati, rezultat ovakve odluke članova Demokratske stranke videće se na prvim narednim izborima. Naravno u negativnom kontekstu po DS!

dusan

pre 10 godina

Ne slazem se. DS je dobio mislim oko 30% glasova na proslim izborima na listi sa Tadicem. Da vidimo koliko ce sada dobiti. Secate se koliko su puta po tome sto kaze onda gubili radikali izbore ali nisu menjali Nikolica. I oni su bili vlast i iza sebe ostavili razorenu i unistenu zemlju, punu ubica, kriminalaca, tajkuna... DS sada nece dobiti vise od 15% sto je nedopustivo malo.

Jedan od boljih Vasih studenata

pre 10 godina

Uvazeni profesore, mislim da nije korektno (rekao bih i da je sramotno) da se u ulozi nezavisnog analitičara ovako direktno svrstavate na jednu stranu.

Takođe, prejake su Vaše reči da je ovo nečuveno i da neko (''garnitura'') želi da uništi stranku i višepartizam u Srbiji.

Istina je da su sve ''garniture'' u toj stranci poslednjih godina gubile izbore i da se moraju tražiti nova, mudra rešenja.

Drugo, logički je pogrešno kad tvrdite da bi nakon izglasavanja nepoverenja Đilas bio optužen za novi izborni kolaps - naprotiv, upravo u toj situaciji on ne bi bio odgovoran jer je razrešen pre izbora, zar ne?

MilanCh

pre 10 godina

Ni jednog trena nisam sumnjao u Djilasa i ovu garnituru demokrata. Jako mi smeta sve sto je radjeno sa strane. Pojedini potezi su pateticni.

Nezavisni analiticar

pre 10 godina

Volim ove nezavisne analiticare koje Djilas posle uclani u DS.Ovako nam je i Todoric prosipao analize, samo na osnovu svog licnog misljenja, a ne analize na osnovu misljenja vecine gradjana.

Srbin 100%

pre 10 godina

Demokrate takvi kakvi jeste sada, mislim u tom sastavu i zaslužujete Dragana Đilasa da Vas vodi. Samo mislim da nećete daleko stići!

kazandžija

pre 10 godina

Najveće zlo je jedna stranka koja domiminira, a desničarske je orijentacije - i još čiji članovi žele da svi ostali nestanu, i to javno i govore. DS majstori su Crvenkapice za ove sada....

Velja Pakljanac

pre 10 godina

... vreme će pokazati kakvo je Boris-lav ( koji je sam sebi odstranio iz imena lav, jer mu prirodno i ne pripada ) Tadić kukavičije jaje, potureno u DS, koje je pravilo neverovatnu štetu i pre i posle nesretnog Zorana Đinđića, kao i danas ... a Dragan Đilas je direktna posledica Borisa Tadića, za koga će vreme takođe pokazati kakva je štetočina u odnosu na prethodnika ...

AU

pre 10 godina

Ni vece ni manje .Gledali smo svadju nekoliko interesnih grupa u tzv.DS.Ta stranka,nastala u Milosevicevom laznom visepartijskom sisitemu je propala.

Buca

pre 10 godina

A sta se tebe, Milane, tice kako se u DS glasa? A kad se tako bude glasalo u SNS, javi se s komentarom! Tamo nema glasanja, tamo glasa jedan za sve njih i to je kao "napredno"?

nsml

pre 10 godina

jedini promasaj djilasa i ds.je sto tadica nisu odma najurili za sva vremena.on je unistio ds i srbiju ali mu se vlast toliko osladila da ne moze da preboli njen gubitak.isterajte ga vise za svagda

Blago vama

pre 10 godina

Sta je SNS obozavaoci malo ste razocarani jer nije uspela vasa medijska hajka da smenite Djilasa pa vam sad smeta svako realno misljenje. Tadic vas je povampirio zajedno sa SPS pa je mislio da moze da naplati uslugu i uz vasu pomoc nastavi njegovu ljigavu politiku.

kazandžija

pre 10 godina

Najveće zlo je jedna stranka koja domiminira, a desničarske je orijentacije - i još čiji članovi žele da svi ostali nestanu, i to javno i govore. DS majstori su Crvenkapice za ove sada....

IBJ

pre 10 godina

Znam ko je Goati, ponekad sam se slagao, ponekad nisam sa njegovim analizama, ali "who the f..k" je taj Anđelković?! Dopisnik "Kurira" iz Vučićevog marketinškog štaba? Pa i Gebelsovi apologeti su se pomalo trudili da zadrže neku kritičku distancu prema Fireru, čisto zarad privida verodostojnosti. Slični anđelci su i Tadića pretvorili u ovo "nešto" što je on sada postao. Da sam na Vučićevom mestu ovog "analizičara" bih odmah oterao što dalje. Ali ne... bolest je to. I STRAH OD ĐILASA!

Velja Pakljanac

pre 10 godina

... vreme će pokazati kakvo je Boris-lav ( koji je sam sebi odstranio iz imena lav, jer mu prirodno i ne pripada ) Tadić kukavičije jaje, potureno u DS, koje je pravilo neverovatnu štetu i pre i posle nesretnog Zorana Đinđića, kao i danas ... a Dragan Đilas je direktna posledica Borisa Tadića, za koga će vreme takođe pokazati kakva je štetočina u odnosu na prethodnika ...

Oktavijan

pre 10 godina

Ako je jučerašnja sednica DS-a donela išta dobro, to je činjenica da je čak i jedan deo starog rukovodstva okrenuo leđa Tadićevom manevru da DS pretvori u odred zombija koji bi stali pod isti barjak da SNS-om. Iako je nesporno da se postojanje svake političke stranke temelji na ideji da sa pozicije vlasti menja društvo na bolje, ono što razdvaja ozbiljne i odgovorne od ličnim interesima motivisanih je upravo princip sa kim se, po kojim pravilima i pod kojim uslovima to društvo može menjati. Tadić je ovim potezom sebe promovisao u budućeg Vuka Draškovića, koji može da svakim ko je voljan da mu da džeparac. Elem, pred Đilasom je težak put, pad rejtinga DS-a je posledica katastrofalnog rada Tadićeve administracije, Đilasove zaslepljenosti unutrašnjim obračunom sa neistomišljenicima, ali i rastom popularnosti SNS-a, koja je sve dosadašnje poteze vukla sa jednim jedinim ciljem - rastom rejtinga. Neće još mnogo proći da narod shvati da živi u mehuru od sapunice, a kad se to desi, i snovi o Al Dahri, Mubadali i ostalim "ružičastim slonovima" rasprsnu, jedini ko bi mogao da donese kvalitetnu i pozitivnu promenu je DS sa Đilasom i inženjerskim pristupom rešavanju problema.

Goksi

pre 10 godina

Zaista su neverovatnio ovi analiticari! G-din Goati kaze "višepartijski sistem uz ogromnu dominaciju jedne stranke - Srpske napredne stranke"??? Kako je to onda visepartijski sistem ako dominira jedna stranka??? To se zove JEDNOPARTIJSKI SISTEM ( u sta se Srbija osim Beograda i Vojvodine vec pretvorila ) ili lazni visestranacki, kako god. G-din Andjelkovic kaze da je Tadic trebalo da konsoliduje stranku??? Kako da konsoliduje, kad je on doveo dovde gde je sada (potpuno u pravu g-din Goati kada kaze za nacuven potez Tadica) i sad je Djilas maltene u "mici trakalici" jer su svi svesni da je idolopoklonicko "milosevicevski" visoka podrska sirokih narodnih masa Vucicu garant ubedljive pobede, tako da ce Djilasu otici "glava" kad tad. G-din Andjelkovic mogao bi slobodno da se uclani u SNS, a ne da se "krije" iza naziva analiticar.

SNS-banaliticar

pre 10 godina

E, ako Anđelković tvrdi da je ovo loše, onda je sigurno dobro. Pitao sam se šta je bolje, ali sada mi je Anđelković otvorio oči.

simonida

pre 10 godina

Znaci pocasnom ostaje samo da osnuje vlastitu partiju i to iskljucivo od Crnogoraca u Srbiji. Njih, Crnogoraca "fala bogu" ima dovoljno posebno u rukovodecim strukturama u svakoj oblasti. Plemensko-kumovski vezani i okupljeni u jedinstvenu partiju imali bi dobre sanse da se opet dograbe izvrsne vlasti u Srbiji. Kuma, tj. vodju mogli bi da izaberu za vreme letnjeg odmora na Crnogorskom primorju.

Pametnom dosta

pre 10 godina

NemanjaVac8,..... Sta to cela Srbija zna pai ti??Reci nam molim te. Ja ne citam Kurir i Informer.A taj Djilas drzi stranku na 11-14% po istrazivanjima placenim od vladajuce stranke. Zao mi je BOT-u SNS-a sto ti se nije ostvarila zelja da vidis ledja Djilasu.Zamisli kada bi se ja raspasiao o tvom ljubimcu sa facom budistickog svestenika koji nema osmeha na licu,koji zutu banku u zivotu nije zarado dok nije seo u Ministarsku fotelju 1998 a odmah namakao stan od 140 m2.Ali ti nemas mozga da razmisljas svojom glavom

Bata

pre 10 godina

Svi vi gresite! Nije ovde tema ko je bolji od koga nego da stranka koja je vazan deo politickog sistema, sada ne treba da odlucuje ko je bolji nego da se treba usmeriti na izbore. Prioritet je da ne propadne stranka a tek onda ko ce da je vodi. Imam puno protiv i jednog i drugog lidera i necu glasati za njih ali cu se svim silama boriti da DS opstane. Zbog Grola, Davidovica, Micunovica, Djindjica...

juca

pre 10 godina

Djindjic se jedva provukao pored Vuksanovica. Onog momenta kada sam videla Borisa na RTS 1, znala sam o cemu se radi. Ne treba biti genije pa shvatiti. Uzasna mediska kampanja protiv Djilasa uzima danak. Omiljena recenica u Srba "pisalo je u novinama". Jos nesto 417 komentara na clanak o pobedi Djilasa, skoro svi, necete preci cenzus. 417 za sranku koja nece preci cenzus. Cini mi se da u poslednjih 6 meseci ni na sta nije bilo vise komentara. Duboko verujem da ce se DS podici. Sa Borisom sigurno ne, sa Djilasom takodje. I Djindjic je imao 12% podrske, ne zaboravite.

Sve je tacno izuzev...

pre 10 godina

Nikad Vucic nece izaci na parlamentarne izbore zajedno sa Beogradom, jer misli da je mudar. To bi uradio samo da je Tadic ostao na celu stranke, a suština je da bi na taj nacin zavladao Srbijom još 4 godine.
Parlamentarne izbore što kasnije treba raspisati ili cekati kraj mandata.
Stalno zaboravljate SPS koji mi je najmrskiji, ali koji ce opet odlucivati ko ce voditi zemlju.

Zvezdas Beogradjanin demokrata

pre 10 godina

Marko51

Kakve veze imaju predsenicki izbori sa dva kruga i parlamentarni.Dragan Djilas je u Beogradu osvojio 38% glasova i to kao predsednik gradskog odbora

Viki

pre 10 godina

@NemanjaVac8 Znaš Đilas je jednom jako dobro rekao da rušiti kuću može svako, a da je gradi može samo majstor. Problem kod Tadića je taj što je on svakoga zvao u DS i kako onda na on ponovo bude na čelu DS-a sa ljudima koji su ga rušili?

MilanCh

pre 10 godina

Ni jednog trena nisam sumnjao u Djilasa i ovu garnituru demokrata. Jako mi smeta sve sto je radjeno sa strane. Pojedini potezi su pateticni.

Jedan od boljih Vasih studenata

pre 10 godina

Uvazeni profesore, mislim da nije korektno (rekao bih i da je sramotno) da se u ulozi nezavisnog analitičara ovako direktno svrstavate na jednu stranu.

Takođe, prejake su Vaše reči da je ovo nečuveno i da neko (''garnitura'') želi da uništi stranku i višepartizam u Srbiji.

Istina je da su sve ''garniture'' u toj stranci poslednjih godina gubile izbore i da se moraju tražiti nova, mudra rešenja.

Drugo, logički je pogrešno kad tvrdite da bi nakon izglasavanja nepoverenja Đilas bio optužen za novi izborni kolaps - naprotiv, upravo u toj situaciji on ne bi bio odgovoran jer je razrešen pre izbora, zar ne?

NemanjaVac8

pre 10 godina

E vala ako je vama Tadić veće zlo... Što ne rekoste Ružici Đinđić onomad da ga ne predlaže. Mogli ste joj reći Tadić je zlo. Elem, Tadić nije poliičar-biznismen koji gleda samo ličnu korist (da ne kažem nešto drugo) a to je ipak ubedljivo najbitnije. Mane Tadića u odnosu na Đilasove su smešne i nisu za poređenje. A Onaj gosn Pajtić što se onako šizofreno kezi je tek priča za sebe. Đilas je postoktobarski profiter i to zna cela Srbija baš kao što je znala i ko je ubio Ćuruviju. Dakle, pitanje je vremena kada će čoek odgovarati za ono što cela Srbija zna. Takav na čelu DS-a će partiju dovesti na ivicu cenzusa i odvesti je u večni zaborav.Političar ili stranka koja ne shvata da je bitno šta građani Srbije misle obično prolazi jako loše, čak i u diktaturi. Inače sam Đilas je prilično sklon diktaturi u svojoj partiji, potura druge i ne prihvata odgovornost.

Šapkee

pre 10 godina

Gospodine Goati, rezultat ovakve odluke članova Demokratske stranke videće se na prvim narednim izborima. Naravno u negativnom kontekstu po DS!

Dajja

pre 10 godina

Ja sam još uvek u šoku. Verovali ili ne? Tako je kako je! Đilas ponovo na čelu Demokratske Stranke! Između dva zla ja biram ono manje, Borisa Tadića! Ali većina je odlučila da ne bude tako.

AU

pre 10 godina

Ni vece ni manje .Gledali smo svadju nekoliko interesnih grupa u tzv.DS.Ta stranka,nastala u Milosevicevom laznom visepartijskom sisitemu je propala.

Nezavisni analiticar

pre 10 godina

Volim ove nezavisne analiticare koje Djilas posle uclani u DS.Ovako nam je i Todoric prosipao analize, samo na osnovu svog licnog misljenja, a ne analize na osnovu misljenja vecine gradjana.

Milica

pre 10 godina

Tadić je ipak po mom skromnom mišljenu bio bolje rešenje za DS. No,tražili ste, gledajte! Gledajte sopstvenu propast! Ovi potezom DS je otišla AD AKTA za sva vremena!

dusan

pre 10 godina

Ne slazem se. DS je dobio mislim oko 30% glasova na proslim izborima na listi sa Tadicem. Da vidimo koliko ce sada dobiti. Secate se koliko su puta po tome sto kaze onda gubili radikali izbore ali nisu menjali Nikolica. I oni su bili vlast i iza sebe ostavili razorenu i unistenu zemlju, punu ubica, kriminalaca, tajkuna... DS sada nece dobiti vise od 15% sto je nedopustivo malo.

The Chronicles of Riddick

pre 10 godina

I pored toga što je izbegnuto veće zlo, kako kaže Goati, DS će i dalje tapkati u mestu jer nezadovoljstvo odbora je i dalje prisutno. Djilas će pokušati da ugasi '' bunu '' ali stranku i dalje karakterišu frakcije koje su se sada primirile posle GO ali one su i dalje tu i čekaju pravi trenutak da ponovo ustanu i to će biti jak udarac za i ovako slabašnu DS.

nisam u DS...

pre 10 godina

Ponovo je smena Đilasa odložena. Imaće on prileke da povuče još koji pogrešan potez u DS.
(duh iz boce, 19. januar 2014 13:41)
Ja ga u nakani ne bih sprečavao. Da dovrši započeto!

Mrgud

pre 10 godina

Kao i obično, ne slažem se sa profesorom Goatijem. Ovo trpanje đubra pod tepih će tek koštati DS. Ako toliko ljudi zatraži da se predsednik stranke povuče, ozbiljan čovek mora da ponudi ostavku, pa kad ga ubede da je to loš potez, može i da se predomisli. Đilas je davno počeo obračun sa neistomišljenicima, ali je, sasvim izvesno, jučerašnjim danom završeno njegovo predsednikovanje. Bez ikakve dileme, pašće!

Srbin 100%

pre 10 godina

Demokrate takvi kakvi jeste sada, mislim u tom sastavu i zaslužujete Dragana Đilasa da Vas vodi. Samo mislim da nećete daleko stići!

kad već govorimo o DS-u i Đilasu u BG.

pre 10 godina

"Politički analitičar Vladimir Goati ocenio je da je odlukom Glavnog odbora DS da prihvati izveštaj o radu Dragana Đilasa "izbegnuto veće zlo" u toj partiji."

Za vreme Đilasa su izmišljni u centru BG-a, pašnjaci prve klase, bus plus, da ne pričam o drugim muljažama. Samo nemojte da mi pričate kakon je to normalno. Da li znate šta je sve Đilas umuljao u PKB-u i šta se tamo nakralo od kad je DS na vlasti? Samo na medinjaima smo slušali hvalospeve. Zato mi se i gadi naša politička scena, jer lopovi će uvek biti na slobodi zbog političke korektnosti, JEDNO VELIKO FUJ.
Manite me te priče o uspešnima ljudima koji su enorman bogatstva stekli baveći se politikom.
P.S O SNS i drugima na drugom mestu ću dati komentar jer je ovde reč sad o DS-u.

juca

pre 10 godina

Uvek cu glasati za DS bas zbog ovoga. Micunovic, Djindjic, Djindjica zamalo smako Vuksanovic, posle Tadaic, Iadica Djilas. Ima li bilo koja druga stranka u Srbiji koja menja predsenike na ovaj nacin. A da Tomu zamenio Vucic, i Kostunica ponovo glavni u DSS. Tadic uz gurku, pokusao da skine Djilasa, nije uspeo i idemo dalje. Ko god da je pobedio opet bih glasala za Demokrate.

Šogun

pre 10 godina

Njima zlo ne gine. Ja sam bio glasao za Tadića ka predsednika i šta sad da radim: za Đilasa neću da glasam, jedino da ostanem kući, što je kada pogledam sav ovaj glib i najpametnije rešenje. Iii da mahinalno zaokružim SNS.

Night Elf

pre 10 godina

Više ne postoji ništa čime biste povratili poverenje građana. Ja sam, takođe, bila jedna od zavedenih vašom stranačkom politikom. Sada mi nije jasno kako sam mogla da verujem takvim ljudima! Uništili ste onakvu stranku!!!

Worgen

pre 10 godina

DS je već odavno propao. Žao mi je, jer činjenica je da su imali moj glas, nekada davno! Toliko su grešaka u koracima napravili da se na prošlim izborima nisam ni potrudio da glasam. Dozvolili su da ljudi zapadnu u letargiju i izgube svaku nadu da će se nešto promeniti na bolje. Znam da nisam usamljen u ovom mišljenju. Istina je i da je Đilas toliko puta imao izjave koje nisu dostojne jednog predsednika velike stranke. Ma, pokazali su šta mogu i koji su njihovi kadrovi.

slavica

pre 10 godina

Gospodin Goati podrzava poteze vladajuce garniture DS i to uvek. Umete li vi da pozovete nekoga ko se 'analizom' politickih prilika bavi bez da mu se za to ocigledno placa, ili neko takav u Srbiji ne postoji?

ostap bender

pre 10 godina

Ajde još jednom: od osnivanja DS nije prestajala borba za ccelnu poziciju, odnosno vlast nad strankom . Micuna je smenio Djindjić, njega zamalo Vuksanović, Tadić izbacio Nišliju (Statut kao demokratski a ko izgubi automarski ide na kraj reda, odnosno postaje obiccan cclan), Dilas, Tadica. To je konstanta u stranacckim zzivotu (borba za vlast). A sa vlašću su tako malo uradili da će to ući u istoriju Srbije. Inventar je vidljiv golim okom. Više od 700.000 nezaposlenih, privreda uništena, haos u pravosudju, prosveti, zdravstvu, policiji , drzzavnoj upravi, kulturi, korupcija na sve strane, kriminal...ima li šta zdravo što je ostalo?

Mika

pre 10 godina

Djilas je od dolaska na celo DS-a pobedio samo Tadica, na svim ostalim izborima je porazen i pod njegovim rukovodjenjem DS je dobio manje glasova nego sa ijednim prethodnim predsednikom. E, ako je ta unutrasnja stranacka borba i prevlast cilj i sustina postojanja DS-a, znaci da je ta stranka zanimljiva samo za svoje clanove, a nama koji nismo clanovi ne sluzi nicemu i nemamo sta ni da ocekujemo od njih. Nastavicu da ne glasam, zbog takvog koristoljubivog ponasanja DS-a i oslanjanje na uvostena razmisljanja isluzenih mudraca i ucesnika raznih propalih politickih eksperimenata u Srbiji u poslednjih 30 godina.

Гајус

pre 10 godina

Читам острашћене коментаре како присталица Тадића, тако и Ђиласа, пљуште оптужбе и увреде својствене односу партија са сасвим супротним програмима, а не односима унутар једне партије. А сви заборављају само једну ствар, а то је ДС. И један и други су разлог што је некада лидерска пртија спала на најниже гране у својој историји. Једино одлазак обојице ће дати наду да странка може кренути путем успеха. То је став и мишљење оних којима је заиста и једино стало до ДС-а.

ostap bender

pre 10 godina

Upravo kako je rekao " jedan od studenata". Goati , potpuno kompromituje i sebe i reputaciju "analiticcara" otvoreno se svrstavajući na jednu stranu. liccno mislim da Djilas i njegovi samo kupuju vreme do izbora , odnosno sudnjeg dana. Jer tamo ih cceka "Djoković" , a onda izlaze na vanrednu skupštinu...Sta occekuju posle izbornog debakla koji je na vidiku ,ako se neko ccudo ne dogodi?

Jovica

pre 10 godina

Sa jedne strane očekivano a sa druge vrlo dikutabilno šta je za ozbiljno posrnulu DS bolje rešenje ili manje zlo.Ja sam unazad 20 i više godina
uvek glasao za manje zlo kao i 2012,ali nisam siguran koliko sam sam sebi pomagao zbog toga.Nažalost rejting DS je u ozbiljnim problemima tako da bilo ko da je dobio većinu teško će se vratiti na nedašnje pozicije.
Lično više preferiram Tadića ali samo kao manje zlo jer taj pragmatizam kojim se vodi nije dovoljan da se povrate stare pozicije čitaj saradnja sa SNS.Šteta za demokratski nastrojeno građanstvo.... bićemo još dugo u ozbiljnim problemima, jer ja od Klunijevskog šmeka tu ne vidim ništa osim
loše imitacije ijoš gore glume.A g.din Đilas se lepo oblači ... skoro kao John Goti nekada.Show must go one.....

Marko51

pre 10 godina

Pa cekajte gospodine Goati, da li je i Vas misljenje izdalo. Dragan Djilas je bio te prethodne garniture koja je izgubila izbore. Bio je zamenik predsednika DS i ako se uopste secate, cini se da ne, da je bio direktno optuzen da nije adekvatno odradjen drugi krug predsednickih izbora u Beogradu. I to je tacno, neki od nas se secaju. Prema tome nisu resenje nijedni ni drugi.

Lik

pre 10 godina

Baš ne briga za DS, daleko im lepa kuća. Dok su bili na vlasti uveli su onoliko taksi, poreza, zahvatanja, ojadiše nas samo tako a pri tom je njihova garnitura sasvim lepo i solidni živela.
Još da vidimo SNS na šta će to izaći pa ako ne bude valjalo e onda neko treći.

Moma Ivković

pre 10 godina

Mislim da se u DS vodi kadrovska borba za vlast. Energija te Stranke je usmerena, dakle, na kadrovske obračune a ne na srž problema. Nesloga i veliki problemi u DS nisu rezultat sadašnjeg stanja u njoj. Problemi, značajno osipanje kadra, borba za vlast u Stranci, nesuglasice i mnogo toga još, su direktna posledica očiglednog gubljenja poverenja i strpljenja od strane, pre svega članstva, a i gradjana u celini.
Usled borbe za vlast i sujete dela rukovodstva Stranke, nije izvršena valjana analiza stvarnog uzroka gubitka izbora, osipanja članstva i gubljenja poverenja gradjana. Dakle, Stranka se bavi perifernim stvarima a ne suštinom.
Mislim da je bilo neophodno izaći pred članstvo i gradjane Srbije i otvoreno navesti realne činjenice o greškama koje su napravljene za 12 godina na vlasti, od kojih su, po mom mišljenju najbitnije sledeće: nemoć ili nehtenje u borbi protiv tajkuna i krupnog kriminala, očiglednog upliva vlasti u omogućavanje enormnog bogaćenja prilikom nekorektnih privatizacija državne imovine, i na kraju, zašto da ne - izvinuti se građanima Srbije, a pogotovu članstvu Stranke, za sve promašaje...

Željko I.

pre 10 godina

Ova dva "nezavisna" analitičara svako gura svoju priču. Po Goatiju DS je dobro prošla iako joj se crno piše. Po Anđelkoviću DS je loše prošla iako joj se još gore piše. Oba su u pravu da se DS-u loše piše. S tim što Goati kao DS-ov "nezavisni" analitičar pokušava da amortizuje nedostatak snage u DS-u i lošu politiku vrha stranke na račun potpunog rasula. Dok "nezavisni" SNS-ov analitičar Anđelković praktično potpaljuje vatru raskola u DS-u, tobož žaleći zbog lošeg liderstva stranke. Žao mi je Tadića, što bi se reklo "nije se snašao" kao neki drugi iz njegovog okruženja, ali mi žalije Srbije kad vidim ko ju je sve vodio.

Pobesneli max

pre 10 godina

Nisam siguran da je manje zlo pobedilo u ovoj unutarstranackoj borbi. Prizeljkivao sam resenje u kome bi Tadic ponovo postao predsednik stranke a Djilas kandidat za gradonacelnika. Uz dobru kampanju, osmisljeni program i rejting koji ima kod Beogradjana, mislim da bi pobedio bilo kog protivkandidata. Ali, ja sam bio preoptimistican i jako naivan...Mislim da ce Tadic da se vrati u politiku. Jednostavno, politicka scena sa jednim "superherojem" je kao prodavnica ogledala u koju je usao slon. Mora da postoji neka licnost koja ce koliko-toliko drzati protiv tezu. Mislim da je to u ovom trenutku sposoban da radi jedino Tadic. U DS ocigledno nece, a da li ce osnovati novu stranku- mislim da hoce. Kada ta nova stranka osovji vise glasova od DS, onda ce se clanovi pitati sami da li su izabrali manje zlo.

Твитер

pre 10 godina

Да мало парафразирам, после овакве седнице је највише изгубила ДС, јер уместо да интереси партије буду на првом месту обојица, иначе највише заслужних за срамотно стање у странци, настављају да мисле само на личну корист, фотеље и моћ. Све док буде тако нама нема бољитка.

луди демократа

pre 10 godina

Za vreme Đilasa su izmišljeni u centru BG-a, pašnjaci prve klase, bus plus, da ne pričam o drugim muljažama.

SNS je zlo

pre 10 godina

Prvo, ovaj Anđelković je član SNS i radi za SNS i nemojte ga ovde predstavljati kao analitičara...Drugo, Anđelkoviću, koji su to tajkuni koji su pomogli Đilasu, pa reci , jaj.ro, nemoj ko cava da okolišeš. A ja neću da okolišem, ja ću da ti kažem koji su tajkuni uključeni u rušenje Đilasa - Karić, Bogićević(Farmakom), Kostić(Kole), Drašković, Željko Mitrović, Srđan Šaper...I SVI mediji.
Drugo, kako uraditi reformu ako Đilas ne može da skloni Tadićeve ljude, jer je napravljen truli kompromis. Kako da Đilas zameni narodne poslanike, kada zakon to nedozvoljava...a listu narodnih poslanika je pravio Tadić, po samo njemu poznatim kriterijumima...
I treće, najvažnije, ja znam da bi SNS voleo da nema nikoga da ukaže na katastrofalnu situaciju u koju nas je dovela SNS, da ukaže na sve budalađtine koje radi SNS...sve su okupirali, medije, partije...samo ne mogu DS, jer Đilasa ne mogu da kupe...

Robespjer

pre 10 godina

Ma samo nek se oni prepucavaju oko preostalog plena... Polako i ds odlazi u istoriju kao i radikali, za to vreme odoh ja u URS, oni su stranka budućnosti.

dalco

pre 10 godina

Ova sednica i navodno izgladjivanje odnosa je samo maska za siru javnost.DS se polako rasipa i pokazali su da ipak ne mogu biti lider opozicije,bar po meni.Imamo izbore u Beogradu i nadam se republickim pa cemo videti gde su i kako stoje kod naroda

Стефан

pre 10 godina

Нити је избегнуто веће нити мање зло, стање је исто као и раније. Прича о смени Ђиласа је била смешна од почетка, свакоме озбиљнијем пратиоцу политичких прилика је било јасно да се Тадић продао. Говорити о Ђиласу да је способан да стави ДС на ноге је смешна. Он није макнуо из Београда и не види даље од Београда. Ко ће из остатка Србије гласати за њега? Он је веома богат за наше прилике и никада неће имати јаку подршку ван Београда. Обзиром на његово одбијање да сарађује са Вучићем прогнозирам му дуг боравак у опозицији. Што се тиче лидерских способности Ђилас је неприкосновен у ДС-у, такође, јако је ефикасан обрачунавање са не истомишљеницима, зато верујем да ће остати још дуго на челу ДС-а који ће на крају постати његов талац. Прича о унутарстраначкој демократији ће постати прича о унутарстраначкој диктатури, и ДС ће полако тонути све дубље и дубље.

Srbin100%

pre 10 godina

Ne mogu da se slozim sa Goatijevim tvrdnjama koje ne uzimaju u obzir cinjenicu da demokrate nisu birale izmedju dobrog i loseg vec izmedju dva losa izbora i to je kljucna stvar sto nije postojao nijedan kandidat koji bi izneo jasan plan opozicionog delovanja DS-a i koji bi privukao veliki broj neopredeljenih glasova i razocaranih simpatizera

NEMAS - KARTU - NI - DO - PRISTINE

pre 10 godina

Svi oni koji misle da je sinocnom i maratonskoj sednici GO DS-a doneta odluka kojom se podrzava u ovom trenutku politika koju trenutno vodi Dragan Djilas je zastisje pred boru. Jer niko ne moze vise da govori o bilo kakvom jedinstvu u DS-u jer su razlike toliko ocigledne da tu vise nema nazad. Ova sednica i navodno izgladjivanje odnosa je samo maska za siru javnost.DS se polako rasipa i pokazali su da ipak ne mogu biti lider opozicije. Imamo izbore u Beogradu i nadam se republickim pa cemo videti gde su i kako stoje kod gradjana oni su najbolji sudija.

Please Continue

pre 10 godina

Samo nastavite ovako , vi na celu da nam na ovaj nacin vodite stranku i kampanje a vi iz suprotnog tabora da opstruisete rad stranke i da sami sebi kopate jamu a naprednjacima dajete nekoliko koraka prednosti

AU

pre 10 godina

Ni vece ni manje .Gledali smo svadju nekoliko interesnih grupa u tzv.DS.Ta stranka,nastala u Milosevicevom laznom visepartijskom sisitemu je propala.

Milica

pre 10 godina

Tadić je ipak po mom skromnom mišljenu bio bolje rešenje za DS. No,tražili ste, gledajte! Gledajte sopstvenu propast! Ovi potezom DS je otišla AD AKTA za sva vremena!

Dajja

pre 10 godina

Ja sam još uvek u šoku. Verovali ili ne? Tako je kako je! Đilas ponovo na čelu Demokratske Stranke! Između dva zla ja biram ono manje, Borisa Tadića! Ali većina je odlučila da ne bude tako.

Srbin 100%

pre 10 godina

Demokrate takvi kakvi jeste sada, mislim u tom sastavu i zaslužujete Dragana Đilasa da Vas vodi. Samo mislim da nećete daleko stići!

Šapkee

pre 10 godina

Gospodine Goati, rezultat ovakve odluke članova Demokratske stranke videće se na prvim narednim izborima. Naravno u negativnom kontekstu po DS!

Šogun

pre 10 godina

Njima zlo ne gine. Ja sam bio glasao za Tadića ka predsednika i šta sad da radim: za Đilasa neću da glasam, jedino da ostanem kući, što je kada pogledam sav ovaj glib i najpametnije rešenje. Iii da mahinalno zaokružim SNS.

kad već govorimo o DS-u i Đilasu u BG.

pre 10 godina

"Politički analitičar Vladimir Goati ocenio je da je odlukom Glavnog odbora DS da prihvati izveštaj o radu Dragana Đilasa "izbegnuto veće zlo" u toj partiji."

Za vreme Đilasa su izmišljni u centru BG-a, pašnjaci prve klase, bus plus, da ne pričam o drugim muljažama. Samo nemojte da mi pričate kakon je to normalno. Da li znate šta je sve Đilas umuljao u PKB-u i šta se tamo nakralo od kad je DS na vlasti? Samo na medinjaima smo slušali hvalospeve. Zato mi se i gadi naša politička scena, jer lopovi će uvek biti na slobodi zbog političke korektnosti, JEDNO VELIKO FUJ.
Manite me te priče o uspešnima ljudima koji su enorman bogatstva stekli baveći se politikom.
P.S O SNS i drugima na drugom mestu ću dati komentar jer je ovde reč sad o DS-u.

Jedan od boljih Vasih studenata

pre 10 godina

Uvazeni profesore, mislim da nije korektno (rekao bih i da je sramotno) da se u ulozi nezavisnog analitičara ovako direktno svrstavate na jednu stranu.

Takođe, prejake su Vaše reči da je ovo nečuveno i da neko (''garnitura'') želi da uništi stranku i višepartizam u Srbiji.

Istina je da su sve ''garniture'' u toj stranci poslednjih godina gubile izbore i da se moraju tražiti nova, mudra rešenja.

Drugo, logički je pogrešno kad tvrdite da bi nakon izglasavanja nepoverenja Đilas bio optužen za novi izborni kolaps - naprotiv, upravo u toj situaciji on ne bi bio odgovoran jer je razrešen pre izbora, zar ne?

ostap bender

pre 10 godina

Upravo kako je rekao " jedan od studenata". Goati , potpuno kompromituje i sebe i reputaciju "analiticcara" otvoreno se svrstavajući na jednu stranu. liccno mislim da Djilas i njegovi samo kupuju vreme do izbora , odnosno sudnjeg dana. Jer tamo ih cceka "Djoković" , a onda izlaze na vanrednu skupštinu...Sta occekuju posle izbornog debakla koji je na vidiku ,ako se neko ccudo ne dogodi?

Mika

pre 10 godina

Djilas je od dolaska na celo DS-a pobedio samo Tadica, na svim ostalim izborima je porazen i pod njegovim rukovodjenjem DS je dobio manje glasova nego sa ijednim prethodnim predsednikom. E, ako je ta unutrasnja stranacka borba i prevlast cilj i sustina postojanja DS-a, znaci da je ta stranka zanimljiva samo za svoje clanove, a nama koji nismo clanovi ne sluzi nicemu i nemamo sta ni da ocekujemo od njih. Nastavicu da ne glasam, zbog takvog koristoljubivog ponasanja DS-a i oslanjanje na uvostena razmisljanja isluzenih mudraca i ucesnika raznih propalih politickih eksperimenata u Srbiji u poslednjih 30 godina.

nisam u DS...

pre 10 godina

Ponovo je smena Đilasa odložena. Imaće on prileke da povuče još koji pogrešan potez u DS.
(duh iz boce, 19. januar 2014 13:41)
Ja ga u nakani ne bih sprečavao. Da dovrši započeto!

NemanjaVac8

pre 10 godina

E vala ako je vama Tadić veće zlo... Što ne rekoste Ružici Đinđić onomad da ga ne predlaže. Mogli ste joj reći Tadić je zlo. Elem, Tadić nije poliičar-biznismen koji gleda samo ličnu korist (da ne kažem nešto drugo) a to je ipak ubedljivo najbitnije. Mane Tadića u odnosu na Đilasove su smešne i nisu za poređenje. A Onaj gosn Pajtić što se onako šizofreno kezi je tek priča za sebe. Đilas je postoktobarski profiter i to zna cela Srbija baš kao što je znala i ko je ubio Ćuruviju. Dakle, pitanje je vremena kada će čoek odgovarati za ono što cela Srbija zna. Takav na čelu DS-a će partiju dovesti na ivicu cenzusa i odvesti je u večni zaborav.Političar ili stranka koja ne shvata da je bitno šta građani Srbije misle obično prolazi jako loše, čak i u diktaturi. Inače sam Đilas je prilično sklon diktaturi u svojoj partiji, potura druge i ne prihvata odgovornost.

Mrgud

pre 10 godina

Kao i obično, ne slažem se sa profesorom Goatijem. Ovo trpanje đubra pod tepih će tek koštati DS. Ako toliko ljudi zatraži da se predsednik stranke povuče, ozbiljan čovek mora da ponudi ostavku, pa kad ga ubede da je to loš potez, može i da se predomisli. Đilas je davno počeo obračun sa neistomišljenicima, ali je, sasvim izvesno, jučerašnjim danom završeno njegovo predsednikovanje. Bez ikakve dileme, pašće!

Night Elf

pre 10 godina

Više ne postoji ništa čime biste povratili poverenje građana. Ja sam, takođe, bila jedna od zavedenih vašom stranačkom politikom. Sada mi nije jasno kako sam mogla da verujem takvim ljudima! Uništili ste onakvu stranku!!!

slavica

pre 10 godina

Gospodin Goati podrzava poteze vladajuce garniture DS i to uvek. Umete li vi da pozovete nekoga ko se 'analizom' politickih prilika bavi bez da mu se za to ocigledno placa, ili neko takav u Srbiji ne postoji?

Lik

pre 10 godina

Baš ne briga za DS, daleko im lepa kuća. Dok su bili na vlasti uveli su onoliko taksi, poreza, zahvatanja, ojadiše nas samo tako a pri tom je njihova garnitura sasvim lepo i solidni živela.
Još da vidimo SNS na šta će to izaći pa ako ne bude valjalo e onda neko treći.

Worgen

pre 10 godina

DS je već odavno propao. Žao mi je, jer činjenica je da su imali moj glas, nekada davno! Toliko su grešaka u koracima napravili da se na prošlim izborima nisam ni potrudio da glasam. Dozvolili su da ljudi zapadnu u letargiju i izgube svaku nadu da će se nešto promeniti na bolje. Znam da nisam usamljen u ovom mišljenju. Istina je i da je Đilas toliko puta imao izjave koje nisu dostojne jednog predsednika velike stranke. Ma, pokazali su šta mogu i koji su njihovi kadrovi.

Nezavisni analiticar

pre 10 godina

Volim ove nezavisne analiticare koje Djilas posle uclani u DS.Ovako nam je i Todoric prosipao analize, samo na osnovu svog licnog misljenja, a ne analize na osnovu misljenja vecine gradjana.

Velja Pakljanac

pre 10 godina

... vreme će pokazati kakvo je Boris-lav ( koji je sam sebi odstranio iz imena lav, jer mu prirodno i ne pripada ) Tadić kukavičije jaje, potureno u DS, koje je pravilo neverovatnu štetu i pre i posle nesretnog Zorana Đinđića, kao i danas ... a Dragan Đilas je direktna posledica Borisa Tadića, za koga će vreme takođe pokazati kakva je štetočina u odnosu na prethodnika ...

Marko51

pre 10 godina

Pa cekajte gospodine Goati, da li je i Vas misljenje izdalo. Dragan Djilas je bio te prethodne garniture koja je izgubila izbore. Bio je zamenik predsednika DS i ako se uopste secate, cini se da ne, da je bio direktno optuzen da nije adekvatno odradjen drugi krug predsednickih izbora u Beogradu. I to je tacno, neki od nas se secaju. Prema tome nisu resenje nijedni ni drugi.

ostap bender

pre 10 godina

Ajde još jednom: od osnivanja DS nije prestajala borba za ccelnu poziciju, odnosno vlast nad strankom . Micuna je smenio Djindjić, njega zamalo Vuksanović, Tadić izbacio Nišliju (Statut kao demokratski a ko izgubi automarski ide na kraj reda, odnosno postaje obiccan cclan), Dilas, Tadica. To je konstanta u stranacckim zzivotu (borba za vlast). A sa vlašću su tako malo uradili da će to ući u istoriju Srbije. Inventar je vidljiv golim okom. Više od 700.000 nezaposlenih, privreda uništena, haos u pravosudju, prosveti, zdravstvu, policiji , drzzavnoj upravi, kulturi, korupcija na sve strane, kriminal...ima li šta zdravo što je ostalo?

Твитер

pre 10 godina

Да мало парафразирам, после овакве седнице је највише изгубила ДС, јер уместо да интереси партије буду на првом месту обојица, иначе највише заслужних за срамотно стање у странци, настављају да мисле само на личну корист, фотеље и моћ. Све док буде тако нама нема бољитка.

Pobesneli max

pre 10 godina

Nisam siguran da je manje zlo pobedilo u ovoj unutarstranackoj borbi. Prizeljkivao sam resenje u kome bi Tadic ponovo postao predsednik stranke a Djilas kandidat za gradonacelnika. Uz dobru kampanju, osmisljeni program i rejting koji ima kod Beogradjana, mislim da bi pobedio bilo kog protivkandidata. Ali, ja sam bio preoptimistican i jako naivan...Mislim da ce Tadic da se vrati u politiku. Jednostavno, politicka scena sa jednim "superherojem" je kao prodavnica ogledala u koju je usao slon. Mora da postoji neka licnost koja ce koliko-toliko drzati protiv tezu. Mislim da je to u ovom trenutku sposoban da radi jedino Tadic. U DS ocigledno nece, a da li ce osnovati novu stranku- mislim da hoce. Kada ta nova stranka osovji vise glasova od DS, onda ce se clanovi pitati sami da li su izabrali manje zlo.

dalco

pre 10 godina

Ova sednica i navodno izgladjivanje odnosa je samo maska za siru javnost.DS se polako rasipa i pokazali su da ipak ne mogu biti lider opozicije,bar po meni.Imamo izbore u Beogradu i nadam se republickim pa cemo videti gde su i kako stoje kod naroda

nsml

pre 10 godina

jedini promasaj djilasa i ds.je sto tadica nisu odma najurili za sva vremena.on je unistio ds i srbiju ali mu se vlast toliko osladila da ne moze da preboli njen gubitak.isterajte ga vise za svagda

dusan

pre 10 godina

Ne slazem se. DS je dobio mislim oko 30% glasova na proslim izborima na listi sa Tadicem. Da vidimo koliko ce sada dobiti. Secate se koliko su puta po tome sto kaze onda gubili radikali izbore ali nisu menjali Nikolica. I oni su bili vlast i iza sebe ostavili razorenu i unistenu zemlju, punu ubica, kriminalaca, tajkuna... DS sada nece dobiti vise od 15% sto je nedopustivo malo.

Blago vama

pre 10 godina

Sta je SNS obozavaoci malo ste razocarani jer nije uspela vasa medijska hajka da smenite Djilasa pa vam sad smeta svako realno misljenje. Tadic vas je povampirio zajedno sa SPS pa je mislio da moze da naplati uslugu i uz vasu pomoc nastavi njegovu ljigavu politiku.

simonida

pre 10 godina

Znaci pocasnom ostaje samo da osnuje vlastitu partiju i to iskljucivo od Crnogoraca u Srbiji. Njih, Crnogoraca "fala bogu" ima dovoljno posebno u rukovodecim strukturama u svakoj oblasti. Plemensko-kumovski vezani i okupljeni u jedinstvenu partiju imali bi dobre sanse da se opet dograbe izvrsne vlasti u Srbiji. Kuma, tj. vodju mogli bi da izaberu za vreme letnjeg odmora na Crnogorskom primorju.

Гајус

pre 10 godina

Читам острашћене коментаре како присталица Тадића, тако и Ђиласа, пљуште оптужбе и увреде својствене односу партија са сасвим супротним програмима, а не односима унутар једне партије. А сви заборављају само једну ствар, а то је ДС. И један и други су разлог што је некада лидерска пртија спала на најниже гране у својој историји. Једино одлазак обојице ће дати наду да странка може кренути путем успеха. То је став и мишљење оних којима је заиста и једино стало до ДС-а.

луди демократа

pre 10 godina

Za vreme Đilasa su izmišljeni u centru BG-a, pašnjaci prve klase, bus plus, da ne pričam o drugim muljažama.

Oktavijan

pre 10 godina

Ako je jučerašnja sednica DS-a donela išta dobro, to je činjenica da je čak i jedan deo starog rukovodstva okrenuo leđa Tadićevom manevru da DS pretvori u odred zombija koji bi stali pod isti barjak da SNS-om. Iako je nesporno da se postojanje svake političke stranke temelji na ideji da sa pozicije vlasti menja društvo na bolje, ono što razdvaja ozbiljne i odgovorne od ličnim interesima motivisanih je upravo princip sa kim se, po kojim pravilima i pod kojim uslovima to društvo može menjati. Tadić je ovim potezom sebe promovisao u budućeg Vuka Draškovića, koji može da svakim ko je voljan da mu da džeparac. Elem, pred Đilasom je težak put, pad rejtinga DS-a je posledica katastrofalnog rada Tadićeve administracije, Đilasove zaslepljenosti unutrašnjim obračunom sa neistomišljenicima, ali i rastom popularnosti SNS-a, koja je sve dosadašnje poteze vukla sa jednim jedinim ciljem - rastom rejtinga. Neće još mnogo proći da narod shvati da živi u mehuru od sapunice, a kad se to desi, i snovi o Al Dahri, Mubadali i ostalim "ružičastim slonovima" rasprsnu, jedini ko bi mogao da donese kvalitetnu i pozitivnu promenu je DS sa Đilasom i inženjerskim pristupom rešavanju problema.

Goksi

pre 10 godina

Zaista su neverovatnio ovi analiticari! G-din Goati kaze "višepartijski sistem uz ogromnu dominaciju jedne stranke - Srpske napredne stranke"??? Kako je to onda visepartijski sistem ako dominira jedna stranka??? To se zove JEDNOPARTIJSKI SISTEM ( u sta se Srbija osim Beograda i Vojvodine vec pretvorila ) ili lazni visestranacki, kako god. G-din Andjelkovic kaze da je Tadic trebalo da konsoliduje stranku??? Kako da konsoliduje, kad je on doveo dovde gde je sada (potpuno u pravu g-din Goati kada kaze za nacuven potez Tadica) i sad je Djilas maltene u "mici trakalici" jer su svi svesni da je idolopoklonicko "milosevicevski" visoka podrska sirokih narodnih masa Vucicu garant ubedljive pobede, tako da ce Djilasu otici "glava" kad tad. G-din Andjelkovic mogao bi slobodno da se uclani u SNS, a ne da se "krije" iza naziva analiticar.

MilanCh

pre 10 godina

Ni jednog trena nisam sumnjao u Djilasa i ovu garnituru demokrata. Jako mi smeta sve sto je radjeno sa strane. Pojedini potezi su pateticni.

Moma Ivković

pre 10 godina

Mislim da se u DS vodi kadrovska borba za vlast. Energija te Stranke je usmerena, dakle, na kadrovske obračune a ne na srž problema. Nesloga i veliki problemi u DS nisu rezultat sadašnjeg stanja u njoj. Problemi, značajno osipanje kadra, borba za vlast u Stranci, nesuglasice i mnogo toga još, su direktna posledica očiglednog gubljenja poverenja i strpljenja od strane, pre svega članstva, a i gradjana u celini.
Usled borbe za vlast i sujete dela rukovodstva Stranke, nije izvršena valjana analiza stvarnog uzroka gubitka izbora, osipanja članstva i gubljenja poverenja gradjana. Dakle, Stranka se bavi perifernim stvarima a ne suštinom.
Mislim da je bilo neophodno izaći pred članstvo i gradjane Srbije i otvoreno navesti realne činjenice o greškama koje su napravljene za 12 godina na vlasti, od kojih su, po mom mišljenju najbitnije sledeće: nemoć ili nehtenje u borbi protiv tajkuna i krupnog kriminala, očiglednog upliva vlasti u omogućavanje enormnog bogaćenja prilikom nekorektnih privatizacija državne imovine, i na kraju, zašto da ne - izvinuti se građanima Srbije, a pogotovu članstvu Stranke, za sve promašaje...

IBJ

pre 10 godina

Znam ko je Goati, ponekad sam se slagao, ponekad nisam sa njegovim analizama, ali "who the f..k" je taj Anđelković?! Dopisnik "Kurira" iz Vučićevog marketinškog štaba? Pa i Gebelsovi apologeti su se pomalo trudili da zadrže neku kritičku distancu prema Fireru, čisto zarad privida verodostojnosti. Slični anđelci su i Tadića pretvorili u ovo "nešto" što je on sada postao. Da sam na Vučićevom mestu ovog "analizičara" bih odmah oterao što dalje. Ali ne... bolest je to. I STRAH OD ĐILASA!

Buca

pre 10 godina

A sta se tebe, Milane, tice kako se u DS glasa? A kad se tako bude glasalo u SNS, javi se s komentarom! Tamo nema glasanja, tamo glasa jedan za sve njih i to je kao "napredno"?

Jovica

pre 10 godina

Sa jedne strane očekivano a sa druge vrlo dikutabilno šta je za ozbiljno posrnulu DS bolje rešenje ili manje zlo.Ja sam unazad 20 i više godina
uvek glasao za manje zlo kao i 2012,ali nisam siguran koliko sam sam sebi pomagao zbog toga.Nažalost rejting DS je u ozbiljnim problemima tako da bilo ko da je dobio većinu teško će se vratiti na nedašnje pozicije.
Lično više preferiram Tadića ali samo kao manje zlo jer taj pragmatizam kojim se vodi nije dovoljan da se povrate stare pozicije čitaj saradnja sa SNS.Šteta za demokratski nastrojeno građanstvo.... bićemo još dugo u ozbiljnim problemima, jer ja od Klunijevskog šmeka tu ne vidim ništa osim
loše imitacije ijoš gore glume.A g.din Đilas se lepo oblači ... skoro kao John Goti nekada.Show must go one.....

The Chronicles of Riddick

pre 10 godina

I pored toga što je izbegnuto veće zlo, kako kaže Goati, DS će i dalje tapkati u mestu jer nezadovoljstvo odbora je i dalje prisutno. Djilas će pokušati da ugasi '' bunu '' ali stranku i dalje karakterišu frakcije koje su se sada primirile posle GO ali one su i dalje tu i čekaju pravi trenutak da ponovo ustanu i to će biti jak udarac za i ovako slabašnu DS.

SNS-banaliticar

pre 10 godina

E, ako Anđelković tvrdi da je ovo loše, onda je sigurno dobro. Pitao sam se šta je bolje, ali sada mi je Anđelković otvorio oči.

juca

pre 10 godina

Djindjic se jedva provukao pored Vuksanovica. Onog momenta kada sam videla Borisa na RTS 1, znala sam o cemu se radi. Ne treba biti genije pa shvatiti. Uzasna mediska kampanja protiv Djilasa uzima danak. Omiljena recenica u Srba "pisalo je u novinama". Jos nesto 417 komentara na clanak o pobedi Djilasa, skoro svi, necete preci cenzus. 417 za sranku koja nece preci cenzus. Cini mi se da u poslednjih 6 meseci ni na sta nije bilo vise komentara. Duboko verujem da ce se DS podici. Sa Borisom sigurno ne, sa Djilasom takodje. I Djindjic je imao 12% podrske, ne zaboravite.

Pametnom dosta

pre 10 godina

NemanjaVac8,..... Sta to cela Srbija zna pai ti??Reci nam molim te. Ja ne citam Kurir i Informer.A taj Djilas drzi stranku na 11-14% po istrazivanjima placenim od vladajuce stranke. Zao mi je BOT-u SNS-a sto ti se nije ostvarila zelja da vidis ledja Djilasu.Zamisli kada bi se ja raspasiao o tvom ljubimcu sa facom budistickog svestenika koji nema osmeha na licu,koji zutu banku u zivotu nije zarado dok nije seo u Ministarsku fotelju 1998 a odmah namakao stan od 140 m2.Ali ti nemas mozga da razmisljas svojom glavom

Bata

pre 10 godina

Svi vi gresite! Nije ovde tema ko je bolji od koga nego da stranka koja je vazan deo politickog sistema, sada ne treba da odlucuje ko je bolji nego da se treba usmeriti na izbore. Prioritet je da ne propadne stranka a tek onda ko ce da je vodi. Imam puno protiv i jednog i drugog lidera i necu glasati za njih ali cu se svim silama boriti da DS opstane. Zbog Grola, Davidovica, Micunovica, Djindjica...

Sve je tacno izuzev...

pre 10 godina

Nikad Vucic nece izaci na parlamentarne izbore zajedno sa Beogradom, jer misli da je mudar. To bi uradio samo da je Tadic ostao na celu stranke, a suština je da bi na taj nacin zavladao Srbijom još 4 godine.
Parlamentarne izbore što kasnije treba raspisati ili cekati kraj mandata.
Stalno zaboravljate SPS koji mi je najmrskiji, ali koji ce opet odlucivati ko ce voditi zemlju.

Robespjer

pre 10 godina

Ma samo nek se oni prepucavaju oko preostalog plena... Polako i ds odlazi u istoriju kao i radikali, za to vreme odoh ja u URS, oni su stranka budućnosti.

Zvezdas Beogradjanin demokrata

pre 10 godina

Marko51

Kakve veze imaju predsenicki izbori sa dva kruga i parlamentarni.Dragan Djilas je u Beogradu osvojio 38% glasova i to kao predsednik gradskog odbora

kazandžija

pre 10 godina

Najveće zlo je jedna stranka koja domiminira, a desničarske je orijentacije - i još čiji članovi žele da svi ostali nestanu, i to javno i govore. DS majstori su Crvenkapice za ove sada....

Željko I.

pre 10 godina

Ova dva "nezavisna" analitičara svako gura svoju priču. Po Goatiju DS je dobro prošla iako joj se crno piše. Po Anđelkoviću DS je loše prošla iako joj se još gore piše. Oba su u pravu da se DS-u loše piše. S tim što Goati kao DS-ov "nezavisni" analitičar pokušava da amortizuje nedostatak snage u DS-u i lošu politiku vrha stranke na račun potpunog rasula. Dok "nezavisni" SNS-ov analitičar Anđelković praktično potpaljuje vatru raskola u DS-u, tobož žaleći zbog lošeg liderstva stranke. Žao mi je Tadića, što bi se reklo "nije se snašao" kao neki drugi iz njegovog okruženja, ali mi žalije Srbije kad vidim ko ju je sve vodio.

Please Continue

pre 10 godina

Samo nastavite ovako , vi na celu da nam na ovaj nacin vodite stranku i kampanje a vi iz suprotnog tabora da opstruisete rad stranke i da sami sebi kopate jamu a naprednjacima dajete nekoliko koraka prednosti

Viki

pre 10 godina

@NemanjaVac8 Znaš Đilas je jednom jako dobro rekao da rušiti kuću može svako, a da je gradi može samo majstor. Problem kod Tadića je taj što je on svakoga zvao u DS i kako onda na on ponovo bude na čelu DS-a sa ljudima koji su ga rušili?

juca

pre 10 godina

Uvek cu glasati za DS bas zbog ovoga. Micunovic, Djindjic, Djindjica zamalo smako Vuksanovic, posle Tadaic, Iadica Djilas. Ima li bilo koja druga stranka u Srbiji koja menja predsenike na ovaj nacin. A da Tomu zamenio Vucic, i Kostunica ponovo glavni u DSS. Tadic uz gurku, pokusao da skine Djilasa, nije uspeo i idemo dalje. Ko god da je pobedio opet bih glasala za Demokrate.

Стефан

pre 10 godina

Нити је избегнуто веће нити мање зло, стање је исто као и раније. Прича о смени Ђиласа је била смешна од почетка, свакоме озбиљнијем пратиоцу политичких прилика је било јасно да се Тадић продао. Говорити о Ђиласу да је способан да стави ДС на ноге је смешна. Он није макнуо из Београда и не види даље од Београда. Ко ће из остатка Србије гласати за њега? Он је веома богат за наше прилике и никада неће имати јаку подршку ван Београда. Обзиром на његово одбијање да сарађује са Вучићем прогнозирам му дуг боравак у опозицији. Што се тиче лидерских способности Ђилас је неприкосновен у ДС-у, такође, јако је ефикасан обрачунавање са не истомишљеницима, зато верујем да ће остати још дуго на челу ДС-а који ће на крају постати његов талац. Прича о унутарстраначкој демократији ће постати прича о унутарстраначкој диктатури, и ДС ће полако тонути све дубље и дубље.

Srbin100%

pre 10 godina

Ne mogu da se slozim sa Goatijevim tvrdnjama koje ne uzimaju u obzir cinjenicu da demokrate nisu birale izmedju dobrog i loseg vec izmedju dva losa izbora i to je kljucna stvar sto nije postojao nijedan kandidat koji bi izneo jasan plan opozicionog delovanja DS-a i koji bi privukao veliki broj neopredeljenih glasova i razocaranih simpatizera

SNS je zlo

pre 10 godina

Prvo, ovaj Anđelković je član SNS i radi za SNS i nemojte ga ovde predstavljati kao analitičara...Drugo, Anđelkoviću, koji su to tajkuni koji su pomogli Đilasu, pa reci , jaj.ro, nemoj ko cava da okolišeš. A ja neću da okolišem, ja ću da ti kažem koji su tajkuni uključeni u rušenje Đilasa - Karić, Bogićević(Farmakom), Kostić(Kole), Drašković, Željko Mitrović, Srđan Šaper...I SVI mediji.
Drugo, kako uraditi reformu ako Đilas ne može da skloni Tadićeve ljude, jer je napravljen truli kompromis. Kako da Đilas zameni narodne poslanike, kada zakon to nedozvoljava...a listu narodnih poslanika je pravio Tadić, po samo njemu poznatim kriterijumima...
I treće, najvažnije, ja znam da bi SNS voleo da nema nikoga da ukaže na katastrofalnu situaciju u koju nas je dovela SNS, da ukaže na sve budalađtine koje radi SNS...sve su okupirali, medije, partije...samo ne mogu DS, jer Đilasa ne mogu da kupe...

NEMAS - KARTU - NI - DO - PRISTINE

pre 10 godina

Svi oni koji misle da je sinocnom i maratonskoj sednici GO DS-a doneta odluka kojom se podrzava u ovom trenutku politika koju trenutno vodi Dragan Djilas je zastisje pred boru. Jer niko ne moze vise da govori o bilo kakvom jedinstvu u DS-u jer su razlike toliko ocigledne da tu vise nema nazad. Ova sednica i navodno izgladjivanje odnosa je samo maska za siru javnost.DS se polako rasipa i pokazali su da ipak ne mogu biti lider opozicije. Imamo izbore u Beogradu i nadam se republickim pa cemo videti gde su i kako stoje kod gradjana oni su najbolji sudija.