Darija Sr
pre 10 godina
Tadic ima neverovatnu sposobnost da sve greske za vreme njihove vlasti pripise drugima.Samo znamo mi ko je za sta odgovoran, bez obzira na politicka Tadiceva uvrtanja.
Četvrtak, 16.01.2014.
17:19
Sveobuhvatna istraga o ubistvu Ćuruvije je počela 2007. za vreme vlade u kojoj je bila i DS ali da nije mogla da bude završena bez svedoka i dokaza, kaže Tadić.
Izvor: Tanjug
pre 10 godina
Tadic ima neverovatnu sposobnost da sve greske za vreme njihove vlasti pripise drugima.Samo znamo mi ko je za sta odgovoran, bez obzira na politicka Tadiceva uvrtanja.
pre 10 godina
Kao po obicaju, hteli smo da resimo ali nije moglo, tipicne Tadiceve izjave.Ne znam kako sad sve moze da bude reseno, da se pronadju svedoci, rese sporne privatizacije, podignu optuznice protiv najvecih mocnika u Srbiji?!
pre 10 godina
Nije bilo moguce tada naci svedoka?!Da,da, kao i za ostale slucajeve.Prosto nista nije moglo biti reseno.Mi sad treba da verujemo u to?!
pre 10 godina
Neverovatno je kako ds nista nije imao, nista nije mogao da uradi sta god da je u pitanju, a sns uvek nadje koga treba i sta treba...mislim da je pitanje da li su oni hteli uopste da se neke stvari u srbiji rese???
pre 10 godina
vi samo nistebimali nista....izgleda su i tada ko nekada gluvi telefoni bili u modi
pre 10 godina
Samo vlast, odnosno pojedinci u taoašnjoj vlasti, snose posledice što slučaj nije već odavno rešen. Drugi niko.
pre 10 godina
Licemerje u beskraj, od ministra odbrane do predsednika drzave, apsolutna vecina u svim resorima i ovakva izjava ne idu zajedno. Navikli smo na vase beskrupulozne lazi.
pre 10 godina
Pa da, nisu imali svedoka...pa zasto ga nisu nasli? Ne moze sve da se dobije ko na tacni, mora da se dela, da se zasucu rukavi...
pre 10 godina
Da prevedem: eto ja sam zaboravio koliko dugo sam bio predsednik Srbije I od kada je moja stranka odlucivala o svim kadrovima drzave Srbije. A sada kada pogledam sa strane izgleda da su mi svi smestili da postanem predsednik Srbije. Sve te neuspele privatizacije, ekonomski eksperti, Don Djelic itd... Sve je to namesteno od mracnih sila koje su se klonirale nekako I u mojoj stranci. Eto da nije bilo mracnih sila 90ih, ja nebih imao njihove klonove u stranci. A znate ja nisam bio obavesten pa nisam mogao da ih prepoznam.
pre 10 godina
Niste imali ni ideje, ni volje, ni sposobnosti da bilo šta rešite, samo ste uspešno statirali, tako da ni od svedoka ne bi bilo vajde.
pre 10 godina
Naravno da Tadić vrda ali ovog puta mu verujem. Ulemek i ostali mogući svedoci su progovorili zbog ličnih interesa i pošto su dobili garancije da će biti nekolicina stvarno odgovornih za ubistva pušteni niz vodu. Te garancije mogli su da dobiju samo od onih koji su u vreme ubistava bili na vlasti i danas su na vlasti. Tadić i kompanija su krivi jer nisu razjurili tu bagru koja se kao virus primirila i sačekala da se političke prilike promene. Danas se struktura devedesetih u izmenjenom (reformisanom) obliku vraća na velika vrata. Stvari nisu tako jednostavne kao što se čine na prvi pogled.
pre 10 godina
Ovo je jos jedna od besmislica Borisa Tadica kada se drznuo da govori o veoma teskim dogadjajima koji su se na zalost desilie u Srbiji u proslosti. Bolje je da nista ne govorite gospodine Tadicu u svoju odbranu, jer sve sto kazete besmisleno je.Odavno je trebalo rasvetliti ubistva ne samo Slavka Curuvije, Dade Vujasinovic, Zorana Djindjica da ne spominjemo. Za sve ove godine mogli ste pokrenuti ozbiljnu istragu, a zasto niste to samo vi znate. Budite iskreni i ne iznosite.
pre 10 godina
Svi ostali slučajevi u kojima su učestvovale ovakve grupe za likvidacije političkih neistomišljenika treba procesuirati i staviti pred lice pravde. Uzmimo na primer slučaj novinara Pantića kako je izvršena njegova likvidacija, koja još nije rešena.
pre 10 godina
Dugo očekivano rešavanje slučaja “Ćuruvija”, koje su prethodne vlasti čuvale pod velom tajne izaćiće na svetlost dana. Ovo treba da bude škola za sve ljude koji su radili na nezakonit način da ne mogu sebi da dozvole takav luksuz, da rade protiv novinara.
pre 10 godina
Kakvo opravdanje. Mi nismo imali svedoka. Gospodine Tadiću , pa ko vam je trebao da obezbedi svedoka.
pre 10 godina
Ma kako Te nije sramota!
pre 10 godina
DS je imao od 2000 na ovamo sve poluge vlasti i mogao je da reši sva ubistva koja su opterećivala Srbiju. Međutim umesto toga, Srbiju je zadesio još jači talas kriminala i korupcije, koji se tek zadnje dve godine, polako uzima pod kontrolu, jakom i beskompromisnom borbom koju predvodi Aca Vuč
pre 10 godina
Tuzno je gledati na kakav nacin Tadic pokusava da se opravda!Onako kako je prosla vlast radila treba da bude primer kako ne treba raditi i da su ostali jos koji mesec na vlasti skroz bi nas upropastili i nikakve zasluge za resavanje slucaja Curuvija nemaju Tadic i DS!Ne znam koga jos moze da prevari ova Tadiceva izjava!
pre 10 godina
Politicari koji snose odgovornost... ne bi trebalo da se velicaju time sto resavaju ubistvo...
Budimo realni, onaj ko snosi odgovornost za ubistvo sve radi da opstruira istragu a ne da dovede do razresenja... mozda ja gresim, a mozda se njihovi stavovi kose sa zdravom logikom... U svakom slucaju smatram da sto pre trebaju da se sankcionisu odgovorni za ubistvo nevinog coveka!
pre 10 godina
Politicari koji snose odgovornost... ne bi trebalo da se velicaju time sto resavaju ubistvo...
Budimo realni, onaj ko snosi odgovornost za ubistvo sve radi da opstruira istragu a ne da dovede do razresenja... mozda ja gresim, a mozda se njihovi stavovi kose sa zdravom logikom... U svakom slucaju smatram da sto pre trebaju da se sankcionisu odgovorni za ubistvo nevinog coveka!
pre 10 godina
Tadic se i dalje drzi demagogije i pokusava da namesti kao da je DS najzasluzniji za hapsenje Curuvijinih ubica i hoce da nas ubedi da je prosla vlast dobro radila a u stvarnosti prosla vlast je zemlju zaduzila i upropastila privredu i dovela nas do ivice bankrota!Jadan pokusaj Tadica da se opere!
pre 10 godina
Ne da nije bilo svedoka nego nije bilo volje da se resi slucaj Curuvija i sve zasluge za resavanje pripadaju Vucicu i ne postoji nikakva veza izmedju resavanja ovog slucaja i prosle vlasti.Tadic je otisao u politicku istoriju i samo bezuspesno pokusava da se vrati na politicku scenu i ovakve njegove izjave sluze samo za dobijanje medijske paznje a poznato je koliko mu je to bitno!
pre 10 godina
Lako je ne naći dokaze kada ih ne želiš ili ne smeš tražiti, moj Tadiću.
pre 10 godina
Tuzno je gledati na kakav nacin Tadic pokusava da se opravda!Onako kako je prosla vlast radila treba da bude primer kako ne treba raditi i da su ostali jos koji mesec na vlasti skroz bi nas upropastili i nikakve zasluge za resavanje slucaja Curuvija nemaju Tadic i DS!Ne znam koga jos moze da prevari ova Tadiceva izjava!
pre 10 godina
Ne samo svedoka, vi niste imali ni ideje, ni volje, ni sposobnosti da bilo šta rešite, samo ste uspešno statirali.
pre 10 godina
Sve je DS kao hteo da uradi, a nista dobro nisu uradili za Srbiju a bili su 10 godina na vlasti.
pre 10 godina
Pa ljubomora i sujeta radi svoje. Kako to nisu pre postojali dokazi a sada ima, te fore i fazone mogu samo da se pricaju maloj deci. Politicka volja nije postojala ili drugi interesi nisu doveli do resavanja slucaja, pa Šešelj je javno rekao 99 ko je pocinio ubistvo ali niko na to nije obracao paznju.
pre 10 godina
G-dine Tadiću, Srbija je nakon devedesetih imala rak, kao dijagnozu, koji je metastazirao u toku Vaših mandata. Ne, nećete me prevariti!!!
pre 10 godina
Уколико се нешто жели онда то може и да се уради што је управо и доказала СНС,а не само изговори и изговори.
pre 10 godina
Pa normalno da nije bilo dokaza kad nisu ni trazeni, vec su samo prikrivani, a DS je bio okupiran vaznijim stvarima, npr. kako da napuni svoje dzepove.
pre 10 godina
Možda bi Ds i rešio neko ubistvo ili priveo tajkune koji su ojadili državu, da nisu ljurili za parama. Te se onda dešava, da ubica Ćuruvije 15 nije uhapšen, a neki tajkuni uspeju da utajeni porez dovedu da zastari proces, i da sve optpadne kao da nikada ništa nije bilo.
pre 10 godina
Nisu gušili istragu, samo se nisu ni potrudili da je sprovedu detaljno i dosledno.
pre 10 godina
Ako ti Vesna Pešić ne veruje, ne verujem ti ni ja!
pre 10 godina
Pa da, kad je trebalo zasukati rukave i resiti problem imali su precih stvari... al dobro, napokon se nasao neko ko ce to uraditi.
pre 10 godina
Potpuno je u pravu. Nazalost svih nas obicnih gradjana ove nam drage napacene zemlje.
pre 10 godina
Gospodine Tadicu vi niste ni trazili svedoke niti ste iole ozbiljnije ulazili u istragu i to je glavni razlog zasto je ovaj slucaj skoro 15 godina bio neresen
pre 10 godina
Kriminal je bio u usponu za vreme tvoje vladavine, i to ne sitni, nego onaj "elitni", samo sa milionima se radilo. A to nije radio moj otac koji radi u komunalnom, nego vaši "zaštićeni svedoci", zato se o svemu i ćutalo. Sada je došlo drugo vreme, nema više nepravde i dogovora!
pre 10 godina
Ma da, kako su onda sada isplivali dokazi posle toliko godina, sve su to Tadicu price za malu decu i prazni izgovori.
pre 10 godina
Pa ne resava Tadic i DS ubistva nego policija i sud. Mislite o tome.
(Pipeline, 16. januar 2014 18:28)
@Pipeline
Naravno ali zato je tu Cvijan da ukolni dokaze i odbrani tajkuna na sudu. mislite vi sad o tome.
pre 10 godina
Zapanjena sam!Sve smo imali,samo nismo svedoka!Imali ste vi i svedoke, nego ste se pravili da ih ne vidite!Odredjene iskaze imali ste jos 2001god.,i ovo krivicno delo moglo je biti zavrseno odavno, ali nije!
pre 10 godina
Trebalo je samo malo hrabrosti i političke volje !
pre 10 godina
I ovo govori covek koji je poizbacivao iz DS-a sve Djindjiceve ljude po kostunicinom nalogu, vratio SPS iz mrtvih i napravio SNS? Tvojih igubljenih 8 godina Srbija ti covece nece oprostiti, a za povratak u 90-te u tvojoj reziji, bolje se nemoj vise ni pojavljivati u javnosti. Samo unistavas rejting stranke kojoj pripadas.
pre 10 godina
Sram vas bilo. Imali ste vi sve, osim zelje. Niste imali vremena od pljackaskih privatizacija.
pre 10 godina
Znam zasto niste imali svedoka. Svedoci trebaju da se osecaju sigurnim da bi svedocili a oni se nisu osecali tako. Sada je situacija drugacija jer je drzava drugacija. Graadjani se osecaju sigurnije.
pre 10 godina
"Nismo imali svedoka, ali smo imali sve ostale elemente da svalimo krivicu na Miki Mausa."
pre 10 godina
Sram ga bilo!Imali su šansu i podršku naroda,a šta su uradili?Zahvaljujući njegovom pomirenju sa SPS-om,zarad vlasti,SPS se rehabilitovao,zahvaljujući njemu,opet za rad vlasti,nastala je SNS,(reciklirani radikali),koja je sada veća o DS-a.Zahvaljujući njemu napravljen je sraman ugovor sa Rusima i prodata NIS za sramno nisku cenu.Za to bi trebao da odgovara,zajedno sa Koštunicom!Beži Tadiću da ti Vučić ne uzme meru zbog NIS-a!
pre 10 godina
Vama, je odgovarala medijska eksploatacija politickog ubistva.
pre 10 godina
Ne da ste je gusili, nego ste je ugusili, 14 god se ceka na razotkrivanje ubistva poznatog i priznatog novinara, to samo u Srbiji ima.E zbog ovakvih sitnica ste i izgubili vlast.
pre 10 godina
SNS botovi su danas hiperaktivni...
pre 10 godina
Lako biste vi za svedoka,da ste imali morala i politicke volje.Medjutim,koliko ste imali pameti i skrupula onda,toliko i danas kad bi opet da nas vodite u bestragiju dok se vase okruzenje enormno bogati.Od svedoka vam i onda i danas treba malo vise postenja,stida i ljudskosti.Ukoliko vi i Djilas ostanete u DS,ona bi trebalo da promeni ime u stranka upropastitelja demokratije i Srbije.
pre 10 godina
koji si ti gubitnik, pa to je neverovatno!
"jao, pa mi zamalo da potpisemo Briselski sporazum"
"jao, pa nama je samo svedok falio za Curuviju"
a hit najveci, pre neki dan:
"oni (SNS) u stvari vode nasu politiku ali je lose sprovode pa treba mi da dodjemo da je sprovodemo bolje.
ali to DS mora da uradi sa novim ljudima, samo cu ja cu ipak biti medju "starim ljudima" koji ce to sve da vodi...
Tadicu, bacili smo 8 godina na tebe, sad se gubi iz nasih zivota...
pre 10 godina
ajde odgovorite ...a sta je to ova vlada uradila da gradjanima bude bolje..evo ja cu vam reci..nije uradila ama bas nista..povecan pdv,poskupela struja,sve namirnice poskupele,ukinuli carine od 2,5% i time se hvale a sa druge strane porez na automobile povecan za duplo,nijedna auto skola neradi,povecana stopa kriminala od dobrog zivota,saric nije uhapsen do nove godine,politicka zaposljavanja na sve strane,samo gomila uhapsenih koje su osudili pre nego sto su im sudili...u novinama citamo ko ce biti uhapsen...a gospoda na vlasti je vec drugu godinu...
pre 10 godina
Nedopustivo ponašanje da jedna država bude nemoćna i da daje signale tj poruke da je moguće biti ubica i ostati nekažnjen.
pre 10 godina
Nikada vi gospodo necete na zelenu granu sa takvom politikom medjusobnog optuzivanja za izdaju, kradju glasova, masovnoj korupciji i sta vec kome padne napamet, zavisno od konteksta. Istini za volju, takav primitivizam politiku su uveli SRS, danasnji SNS a ostali se polako spustaju na taj ulicni nivo. Ali, jos jednom ponavljam kakvi biraci - takvi politicari, vjerovatno otuda i takva retorika.
Ja jednostavno ne mogu, niti cu ikada moci da shvatim da je glavna politicka tema u Srbiji ko je sljedeci na redu za hapsenje. I ne mogu da shvatim da se makar jedan od 800.000 problema ne moze rjesiti sistemski, dugorocno, odrzivo i koncenzusom tako da prezivi sljedece izbore i narcisoidnost novog ministra. Dno, potpuno dno !
pre 10 godina
Volja i iskrena želja su osnova. Ostalo sve je nadogradnja!
pre 10 godina
Mnogo je toga vama promklo za desetak godina, onako bez suđenja i svedoka! Jedino "od ranije poznati građanima"!
pre 10 godina
Umesto sto sad pravda sebe, korektnije bi bar bilo da cestita Vucicu i ostalima na uspehu, ali on ni to ne ume.
pre 10 godina
Umesto sto sad pravda sebe, korektnije bi bar bilo da cestita Vucicu i ostalima na uspehu, ali on ni to ne ume.
pre 10 godina
Bravo majstore, zar mislis da su eksperti kao Malovicka i Homen mogli bilo sta da urade? Ti ih i nisi postavio tamo da dele pravdu, vec da stite zute lopove.
pre 10 godina
cim zine sve dublje i dublje ukopava i stranku i sebe. Samo sto ce i to otici na dugu listu srpskog kratkog pamcenja. Kada je dosao bio mi je ljigav, a onda sam promenio misljenje i cinilo mi se konacno jedan predsednik od vrednosti. Sada mi se gadi.
pre 10 godina
Bolelo vas je uvo za to jer ste bili suvise zauzeti pljackom, korupcijom i praznim poziranjem pred kamerama.
pre 10 godina
ali ste zato imali para po privatnim racunima koliko ste hteli :D sve se moze kad se hoce...
pre 10 godina
Demokrate bolje da cutite i da se ne pravdate, jer opravdanja nema.Vas dug prema Curuviji je bio da pronadjete njegove ubice.
pre 10 godina
Tadic kao i do sad samo prica prazne price i laze narod... Ne znam samo ko ce jos da mu poveruje posle svega sto je obecavao a nista korisno nikad nije uradio...
pre 10 godina
To vase SAMO kod mnogo kljucnih stvari za nasu zemlju nas je mnogo kostalo.
pre 10 godina
Da podsetim one koji uzdižu Vučića u nebesa za "rasvetljavanje" ubistva Ćuruvije...
Vučić je bio ministar informisanja u periodu 24.03.1998-14.06.1999. Dakle, u periodu kada je (novinar) Ćuruvija ubijen (11.04.1999.). Logično je pretpostaviti da je još tada kao ministar bio upoznat sa političkom pozadinom tog ubistva, a naročito zbog toga što je to bio njegov resor (kontrola informisanja), a uz to je Ćuruvija bio i njegov politički neprijatelj, što je i tada bilo opšte poznato.
Vučić je o tome ćutao godinama, a sad je baš zgodan trenutak da "reši" taj slučaj i prikupi još koji politički poen...
Naravno da ni Tadić ni drugi nisu imali šanse da reše taj slučaj, jer da se ne lažemo - prosečan policajac u Srbiji je oduvek bio naklonjen radikalima, a ne DS. Takav im je mentalni sklop.
pre 10 godina
Ako zaista ne postoji nikakvo obećanje ili usluga Legiji, onda ostaje jedino logično da je svedočio samo da napakosti strankama iz opozicije pred izbore. DS, LDP, DSS, za čije vladavine je završio na dugogodišnjoj robiji. Ovo rešenje slučaja je jedan plus za stranke na vlasti pred izbore, ali je Tadić u pravu u poslednjoj rečenici. Tako smo već dva puta pajkili u medijskom raju. Devedesetih, pa krajem prošle garniture, a sada nam i ova pušta polako uspavanke.
pre 10 godina
Alo, nazadnjaci, pa nemojte da napadate Tadića - on je vaš...
Inače, samo budala veruje da su ove pričice validni dokazi i da je obaveštajac pucao na Ćuruviju, to obaveštajac ne radi, to rade profi ubice...a Romić to nije sigurno. Romić je mogao samo da učestvuje u obaveštajnim radnjama, praćenju, ali da je on direktno učestvovao u likvidaciji...pa u to samo idiot može da veruje. Inače sve ove budalaštine je ispričao Šešelj još 2002g, da zavara trag. Šta je ovde problem - pa to što je svedok(Legija), ustvari, neko iz ekipe ubica.
pre 10 godina
Boris Tadić samo brani interese svoje i svojih tajkuna koji su dvanaest godina uništavali našu državu, koji su pljčakali i uništili i ispraznili sva javna preduzeća.Boris Tadić se nije trudio da pronađu ubice Slavka Ćuruvije, nije ni pokušao da reši političko ubistvo u Srbiji, a ubistvo novinara tek bila misaona imenica jer su sve ušuškavali i bili uljujkani i zaštićeni kao beli medvedi, niko im nije mogao prići.Ubice Zorana Đinđića tek neće biti otkrivene ako Boris Tadić bude na vlasti. Građani znaju da Zoran Đinđić nije dao tajkunima da dođu u Srbiju, niti Čedi da kupi fabriku Fidelinka,morali su da ga ubiju da bi zagospodarili državom. Posle njegovog ubistva u srbiji se pojavio Dragan Đilas, Miroslav Mišković a Beko je bio 2004 godine postao ministar privrede. Građani kada vrate film unazad i kada im se kockice poklope znaju da DS baš štiti te koji su našu ekonomski razorili i uništili.Građani su napokon shvatili da moraju da se ujedine protiv tajkuna da bi država bila ekonomski jaka država i prosparitetna
pre 10 godina
Brukas se covece! Pa ti i dalje branis neodbranjivo!
Juce ovde ponudila, ti priznanje ko je kriv za propalu zemlju i unakazeno sudstvo, ja tebi glas na izborima protiv sns.
Ti danas kao baba-moj tuzilac to uradio, moj tuzilac to uradio.
Malo sutra bi to uradio da nema Vucica na vratu. Tvoj tuzilac igra kako vlast svira, a ne zakon. Ti si svirao tajm aut.
Vucic svirao nastavak igre i to u sportu koji je radosavljevicu nepoznat. Mucenik je sav ubledeo i usukao se.
E, bas mi je drago sto mu vucic nije dao da podnese ostavku, vec mora da pohapsi sve koje mu Vucic naredi, pa tad ce da dobije shut kartu.
Da nisam zrtva tvoje i DS bahatosti, uzivala bih sad sta vam radi vucic.
pre 10 godina
Boris Tadic i njegova vlada nije bila u stanju da resi niti jednu aferu a kamoli neko ubistvo. Vi u DS ne mozete da se dogovorite ni ko vam je gazda u kuci a kamoli da vodite visoku politiku u ovaj unistenoj drzavi!
pre 10 godina
Nisu vas zanimala nikakva hapsenja,vec da se napljackate sto vise para dok god ste bili na vlasti.
pre 10 godina
Zanimljivo je da se za vreme vlasti demokrata znalo za učesnike ubistva Ćuruvije ali gle čuda nisu imali svedoke i dokaze. Ko je trebao da ih pronađe? Na nego niti su smeli, niti su hteli da istražuju sva tadašnja ubistva, nisu imali dovoljno hrabrosti, a možda ni interesa da se rasvetli ubistvo Ćuruvije.
Sve čestitke timu na čelu sa Vučićem koji je uspeo da otkrije ubice i nalogodavce.
Kaažete da nije bilo dokaza, pa šta ste onda znali da li samo ono rekla kazala. Kako je moguće da se svi dokazi otkriše za mesec-dva dana.
Nije korektno što napadate Vučića i umanjujete njegovu borbu protiv korupcije i kriminala kada narod vidi i oseća koliko je urađeno na bolje od kako je Vučić na čelu svih ovih akcija. Koliko je korektan Vučić nije hteo nikoga da optuži ili zameri što do sada nisu pronađene ubice Ćuruvije, kao i mnogih drugih.
pre 10 godina
Tadic i DS su proslost, svi ovi pokusaji vaskrsavanja su nepotrebni. Da su hteli bilo sta da rade po pitanju, ne samo ovog, nego i mnogih drugih zlocina, oni bi i radili, ovako svaki komentar je suvisan!
pre 10 godina
Budi jednom u zivotu iskren i priznaj da niste smeli i niste imali hrabrosti za takav poduhvat i cestitaj ljudima, na celu sa Vucicem, koji su imali hrabrosti da se upuste u to sve.,,,
(Gara, 16. januar 2014 18:36)
Gara, cudno ili kako vec, malo razmisli, procitaj tekst jos par puta, mozda ti nesto nije bilo jasno. 1999 je PPV bio zli ministar informisanja, gresim?, vojvoda Toma je bio potpredsednik vlade, gresim?, kakva je bila hajka na pokojnog Curuviju od strane PPV? gresim?, Seselj je sve znao, kum, partiski drug, mentor PPV-u, a ovaj nista nije znao, ajde, nismo mi veverice, ZATO, pokri se usima i cuti o tom tuznom trenutku, svi mi znamo sta je bilo i kako su se stvari iydesavale, a sto PPV nije odgovarao, ne znaci da nece, povukao je nogu, bice izbora, doci ce neko drugi, nemoj da se iznenadis ako PPV padne.
pre 10 godina
Mozda VI niste imali svedoka, ali si TI znao ko je odgovoran za smrt Curuvije. Isto tako, VI niste imali svedoke ni za Miskovica, ali si TI znao ko je on. Znao si i za druge ljude sta su radili, ali si cutao. Cutao si i zbog kakvog je kriminala Miodrag Babic isteran iz Hemofarma, ali si cutao. Cutao si i zato mojom zemljom danas vlada Dacic, za docek nam peva Ceca...Znao si, Borise,ali si bio placen da cutis. Sad cuti!
pre 10 godina
da kazem...meni je sve bilo bolje dok se Tadic pitao.
pre 10 godina
Ma vi ste sila :)
pre 10 godina
Godinama nije moglo ni Kosovo, a ni kriminal u Srbiji da se reše sve dok radikalna desnica i levica nisu ogrnuli evropsko ruho. Oni su bili kočničari svake promene, a sad i sami imaju problema od tih istih. Čista je iluzija da su žuti tu nešto značajno mogli da urade pored takvih političko- kriminalnlnih otpora.
pre 10 godina
@Pipeline
Ne resava Tadic, ali ocigledno se mesao u rad sudstva sto je bitna razlika.
pre 10 godina
rodjace ti nisi imao m... ni za miskovica a ni za curuviju....
pre 10 godina
Bili ste zauzeti čerupanjem drzave!!
pre 10 godina
sve sto je rekao je tacno
pre 10 godina
Evo ga i Boris spasitelj!!!
pre 10 godina
A ko je vratio Ivicu na velika vrata i jos se ljubio sa njim na bini? Ja to nikad necu zaboraviti ni oprostiti.
pre 10 godina
@Mila 2004, 16. januar 2014 19:41
Pa normalno da nije DS mogao kad su i tada, a i sada u policiji isti koji su i sada na vlasti, isti oni koji su to sve i izveli, pa su i držali sve dokaze u fijoci! Ko može protiv Službe? Samo onaj ko je u Službi! Zar ne? Dokazano sada!
pre 10 godina
Pa ne resava Tadic i DS ubistva nego policija i sud. Mislite o tome.
pre 10 godina
Ko te ne zna Tadicu skupo bi te platio!!!!
pre 10 godina
Izgovor je vise nego smesan. Kako je do svedoka dosao Vucic?
pre 10 godina
Vec je x puta receno, treba li podsecati - da je Tadic uradio sve ovo sto je uradio Vucic, bio bi lincovan. Nema potrebe da se on pravda sto nije uradio sve to, Vucicu upravo njegova losa proslost omogucuje da ima dovoljno kredita kod ljudi koji sebe smatraju nacionalistima. (Meni se cini da je Tadiceva najveca greska to sto nije umeo da disciplinuje svoje sledbenike, a nije ni Vucic bas majstor u tome.)
pre 10 godina
Било би лепо да, након следећих избора, Србију воде људи од карактера, поштења, морала и истине, као што су Тадић, Вучић и Драшковић. Мислим да би њих тројица својим моралним примером, трудом и знањем успешно инспирисали грађане Србије да лакше прихвате предстојећа одрицања и године тешког рада током економског опоравка.
pre 10 godina
Ko hoce nadje nacin, ko nece nadje izgovor!!!!!
pre 10 godina
(Gara, 16. januar 2014 18:36)...e moj Garo, sreco moja, a sa pocnes da mislis mozgom a ne mudima? Ceo spektar novih vidika na horizontu desavanja ce ti biti dostupan!
pre 10 godina
Nemate opravdanja za ovaj slucaj , ne, ne 8 god na vlasti i niste prstom ni mrdnuli, sramota .
pre 10 godina
Dobro, vi niste imali svedoka, ovi imaju. Nasli ljudi.
pre 10 godina
Tadić je počeo da se služi politikom Koštunice o neobaveštenosti. Za 12 godina niste uspeli da nađete nijednog svedoka? Ili ste sve to zataškivali godinama, ili ste zaista nesposobni. U svakom slučaju srećom više ne vodite državu.
pre 10 godina
Ko o čemu baba o uštipcima a deca gladna...)))
pre 10 godina
Budi čovek Tadiću i čestitaj Aleksandru Vučiću na uspehu. Vale Jeste naš Vučko Najbolji!
pre 10 godina
Pa bas naprotiv, ja nisam cula da je iko rekao da Vi niste hteli da resite ubistvo, sami ste se nasli prozvani, a i treba da Vas bude sramota, za sve sto niste uradili, a mogli ste..
pre 10 godina
Ma šta bre 'oćete, čovek je u pravu 100%!
pre 10 godina
Dokazi su uvek tu bili,samo sto ste se vi pravili slepi.
pre 10 godina
Svako je imao šansu da razreši ubistvo Ćuruvije i svaka bivša vlast zna koliko je bila iskrena u toj nameri. Vučić pre dva dana nikom nije zamerio zbog toga ali je nekorektno sada njemu umanjivati zasluge za ovo što je urađeno. Korektnost u politici je mnogo važna, tako se u njoj i opstaje.
pre 10 godina
Jos samo pocni da se izvinjavas i da places pa da mi pocnemo da se smejemo.
pre 10 godina
ne davi nas vise!!!
pre 10 godina
Hteli, hteli, ali nisu smeli...
pre 10 godina
Tadicu ni ti sam ne veruješ u to što pričaš!
pre 10 godina
Bivši predsednik Tadić pokušava da i rešavanju ubistva Ćuruvije nađe pozitivne poene za sebe i svoj DS i to potkrepljuje pričom o osuđujućim presudama za ubistvo bivšeg premijera Đinđića koje su rezultirale da deo kriminalnog milje se nađe u zatvorima i posle osuđujućih presuda dovede da deo kriminalaca progovori i dođe do obrta u slučaju Ćuruvija.Istina je da nije postojala politička volja da se ovaj slučaj reši i svako traženje alibija u ovome predstavlja pokušaj da se umanji značaj dela i aktivnosti Aleksandra Vučića da se postigne ovo.Očigledno je DS bio zaokupljen drugim stvarima pre svega razaranjem srpske privrede i prodajom svega onoga što je moglo da se proda.Država je platila ceh ekonomskim eksperimentima Cvetkovićeve vlade i nerazumnim odlukama Ds i nikakvo pravdanje ne dolazi u obzir.
pre 10 godina
Budi jednom u zivotu iskren i priznaj da niste smeli i niste imali hrabrosti za takav poduhvat i cestitaj ljudima, na celu sa Vucicem, koji su imali hrabrosti da se upuste u to sve.,,,
pre 10 godina
Pocasni ili mozda precasni predsednice pa niste razreaili ni ubistvo Djindjica a kamoli ostala ubistva , upravo jer su vam tako naredili .
pre 10 godina
Pa ste čekali da se dokazi nekako sami pojave, jel...? Samo je trebalo da se radi na tome ali šta vi znate šta je rad?
pre 10 godina
Kako? Nije bilo dokaza? Sta dokazi se pojavili pre mesec dana, dajte molim Vas, glupa su vam opravdanja,bolje Vam je da priznate da niste bili ni zainteresovani ni motivisani da resite ovo ubistvo, nego da se i sami gusite u sopstvenim lazima.
pre 10 godina
@Aleksandra Vas Vucko ce kad tad odgovarati za to sto je bio upoznat da ce se RTS bombardovati(izvukao svoju majku iz zgrade), a nista nije ucinio da spreci zrtvovanje nevinih ljudi. Kad tad.
pre 10 godina
o ne, ne opet...ako nije Djilas onda je Tadic, ako nije Tadic onda je Djilas, i sve tako u krug slusamo pricice, mi smo hteli, mi nismo mogli, ovo je falilo, ono je falilo... Gospodo draga, ako kazete da je slucaj otvoren 2007 godine, ne mozete ubediti ljude da za 6 godina niste uspeli da pronadjete dokaze... To nama, narodu, dokazuje da ste bili nesposobna vlast i da treba da se sakrijete u misije rupe i ne pojavljujete se ljudima vise na oci.
pre 10 godina
Ahaha,samo toliko Tadicu...
pre 10 godina
Pametniji si kad cutis!
pre 10 godina
Pa covek je u pravu. Resio Legija da sada kaze sta ima. Da nije rekao ni milimetar se ne bi mrdnulon
pre 10 godina
Slazem se, ali i je i Boris Tadic trebalo da DAVNIH dana trazi da ljudi kojima SADA savetuje da preuzmu odgovornost za svoju politicku proslost to ucine. Umesto toga - uveo je te iste ljude u Vladu i ucestvovao je u stvaranju SNS. Sada moze samo da im cestita, sve ostalo je patetika.
pre 10 godina
Kao i dosad, Tadic neumorno radi na svojoj promociji, ali samo na tome, jer za vreme njegove vladavine nikakvog boljitka nije bilo, a ni zelje za, recimo resavanjem slucaja koji se pominje u tekstu. Najlakse je iznositi raznorazna opravdanja, narodu je dosta price, hocemo dela.
pre 10 godina
Imali ste i Vi svedoka, samo niste znali da ga iskoristite.
pre 10 godina
Gospodine Tadiću.Kažete,citiram:"da su devedesetih godina na vlasti bile stranke koje su sada u vladi te da se sa metastazama njihove pogubne politike iz devedesetih godina borimo i danas".
ako se doba miloševićeve vladavine može uporediti sa kancerom,onda ste za njegove metastaze isključivi krivac Vi jer ste preduzeli neadekvatno ili nikakvo lečenje.uostalom vi ste 2008 na političku scenu vratili sps i tako postigli auto-gol kojim ste praktično izgubili političku utakmicu.neuspele privatizacije državnih preduzeća,stotine hiljada otpuštenih radnika,katastrofalna reforma pravosuđa iz 2010 kao i loše vođenje spoljne politike koja je rezultiralo praktičnim gubitkom kosova i metohije ,a da se pritom skoro ni korak nismo približili eu,su rezultati kojima se sigurno ne možete podičiti, te mi se čini neumesnim svaka kritika postojeće vlasti.imali ste osam godina da promenite nešto nabolje,da pokrenete srbiju,imali ste za to veliku podršku građana, niste uspeli i bojim se da ste prokockali naše poverenje i da je sada kasno da išta više pokušavate
pre 10 godina
Haha pa ja ne mogu da verujem šta priča čovek :)
pre 10 godina
...nije bilo dokaza ni za topcider, ni za bombardovanje televizije, ni za kolubaru, nije bilo ni arhiva koje je trebalo otvoriti, ni za simeunovica, ni za satelit, pasnjake...
...dokle bre tadicu...???
...ili sto bi rekao krstic na blogu, "sto to vi niste uradili kad umete bolje"...
...zato sto smo vas ovlastili na izborima da to uradite...tadicu...
pre 10 godina
Ostavimo Curuvijino ubistvo po strani, to ce neki drugi ljudi da odrade.
Reci nam Tadicu, sta ste preduzeli da se rasvetli politicka pozadina ubistva Djindjica? Da li vam je i tu falio neki svedok, i sta bi taj svedok trebao da potrvdi? Da li ste prstom mrdnuli u vezi tog ubistva?
pre 10 godina
Znate kako se kaze svedoci na latinskom? E to niste imali.
pre 10 godina
Da li su to ti sa kojima Tadic, navodno, misli da formira sledecu vladu!
pre 10 godina
Očito mu ništa nisu rekli za poligraf Bracanovića, za dokaze koji su postojali još 2001. godine… A svedoci se nisu javljali jer nije postojalo poverenje u istražne organe, pogotovo nakon što ste dali “veštačko disanje” SPS-u.
pre 10 godina
Ma sta pricas ti Tadicu, nije bilo dokaza, bilo ih je i te kako samo sto to vas nije zanimalo, vam je licni interes bio ispred svega,,,stvarno do kad vise ovakve izjave.
pre 10 godina
Pa vi i vasa demokratija ste dozvolili stvaranje tih metastaza, jer niste imali nameru da sprecavate i resavate nista
pre 10 godina
Najlakse je nista ne uciniti
pre 10 godina
Tako je!Obelodanite u javnost sve lopovluke u Srbiji i zasto nije Dacic,dok je bio ministar policije hapsio lopove i kriminalce,nego je cekao bas sad sa Vucicem na celu da se hvalisu.Krajnje je vreme da se politika Srbije distancira,od DB,SPC,UDBA i SANU i okrenete narodu da vidite kako zive!
pre 10 godina
Vi niste imali volje i zelje, nego vam je bilo lakse da nista ne radite nego da mrdnete iz fotelje i krenete u detaljnu istragu.
pre 10 godina
Lepo reci. Nisam znao ili smeo da ih pohapsim. E zato sad gledaj kako se prave blesavi i uzivaju plodove svoje nekadasnje i sadasnje politike.
pre 10 godina
Pa u tome je razlika prethodna vlast nije imala svedoka,dok ova ima...
pre 10 godina
Svako je imao šansu da razreši ubistvo Ćuruvije i svaka bivša vlast zna koliko je bila iskrena u toj nameri. Vučić pre dva dana nikom nije zamerio zbog toga ali je nekorektno sada njemu umanjivati zasluge za ovo što je urađeno. Korektnost u politici je mnogo važna, tako se u njoj i opstaje.
pre 10 godina
Budi jednom u zivotu iskren i priznaj da niste smeli i niste imali hrabrosti za takav poduhvat i cestitaj ljudima, na celu sa Vucicem, koji su imali hrabrosti da se upuste u to sve.,,,
pre 10 godina
Očito mu ništa nisu rekli za poligraf Bracanovića, za dokaze koji su postojali još 2001. godine… A svedoci se nisu javljali jer nije postojalo poverenje u istražne organe, pogotovo nakon što ste dali “veštačko disanje” SPS-u.
pre 10 godina
Pa u tome je razlika prethodna vlast nije imala svedoka,dok ova ima...
pre 10 godina
Pa vi i vasa demokratija ste dozvolili stvaranje tih metastaza, jer niste imali nameru da sprecavate i resavate nista
pre 10 godina
Bili ste zauzeti čerupanjem drzave!!
pre 10 godina
Kao i dosad, Tadic neumorno radi na svojoj promociji, ali samo na tome, jer za vreme njegove vladavine nikakvog boljitka nije bilo, a ni zelje za, recimo resavanjem slucaja koji se pominje u tekstu. Najlakse je iznositi raznorazna opravdanja, narodu je dosta price, hocemo dela.
pre 10 godina
Ko te ne zna Tadicu skupo bi te platio!!!!
pre 10 godina
Nisu vas zanimala nikakva hapsenja,vec da se napljackate sto vise para dok god ste bili na vlasti.
pre 10 godina
Ma sta pricas ti Tadicu, nije bilo dokaza, bilo ih je i te kako samo sto to vas nije zanimalo, vam je licni interes bio ispred svega,,,stvarno do kad vise ovakve izjave.
pre 10 godina
Ko hoce nadje nacin, ko nece nadje izgovor!!!!!
pre 10 godina
Najlakse je nista ne uciniti
pre 10 godina
Vi niste imali volje i zelje, nego vam je bilo lakse da nista ne radite nego da mrdnete iz fotelje i krenete u detaljnu istragu.
pre 10 godina
Dokazi su uvek tu bili,samo sto ste se vi pravili slepi.
pre 10 godina
Izgovor je vise nego smesan. Kako je do svedoka dosao Vucic?
pre 10 godina
Tadicu ni ti sam ne veruješ u to što pričaš!
pre 10 godina
Haha pa ja ne mogu da verujem šta priča čovek :)
pre 10 godina
Nemate opravdanja za ovaj slucaj , ne, ne 8 god na vlasti i niste prstom ni mrdnuli, sramota .
pre 10 godina
Tadić je počeo da se služi politikom Koštunice o neobaveštenosti. Za 12 godina niste uspeli da nađete nijednog svedoka? Ili ste sve to zataškivali godinama, ili ste zaista nesposobni. U svakom slučaju srećom više ne vodite državu.
pre 10 godina
A ko je vratio Ivicu na velika vrata i jos se ljubio sa njim na bini? Ja to nikad necu zaboraviti ni oprostiti.
pre 10 godina
...nije bilo dokaza ni za topcider, ni za bombardovanje televizije, ni za kolubaru, nije bilo ni arhiva koje je trebalo otvoriti, ni za simeunovica, ni za satelit, pasnjake...
...dokle bre tadicu...???
...ili sto bi rekao krstic na blogu, "sto to vi niste uradili kad umete bolje"...
...zato sto smo vas ovlastili na izborima da to uradite...tadicu...
pre 10 godina
Bolelo vas je uvo za to jer ste bili suvise zauzeti pljackom, korupcijom i praznim poziranjem pred kamerama.
pre 10 godina
Kako? Nije bilo dokaza? Sta dokazi se pojavili pre mesec dana, dajte molim Vas, glupa su vam opravdanja,bolje Vam je da priznate da niste bili ni zainteresovani ni motivisani da resite ovo ubistvo, nego da se i sami gusite u sopstvenim lazima.
pre 10 godina
@Aleksandra Vas Vucko ce kad tad odgovarati za to sto je bio upoznat da ce se RTS bombardovati(izvukao svoju majku iz zgrade), a nista nije ucinio da spreci zrtvovanje nevinih ljudi. Kad tad.
pre 10 godina
Gospodine Tadiću.Kažete,citiram:"da su devedesetih godina na vlasti bile stranke koje su sada u vladi te da se sa metastazama njihove pogubne politike iz devedesetih godina borimo i danas".
ako se doba miloševićeve vladavine može uporediti sa kancerom,onda ste za njegove metastaze isključivi krivac Vi jer ste preduzeli neadekvatno ili nikakvo lečenje.uostalom vi ste 2008 na političku scenu vratili sps i tako postigli auto-gol kojim ste praktično izgubili političku utakmicu.neuspele privatizacije državnih preduzeća,stotine hiljada otpuštenih radnika,katastrofalna reforma pravosuđa iz 2010 kao i loše vođenje spoljne politike koja je rezultiralo praktičnim gubitkom kosova i metohije ,a da se pritom skoro ni korak nismo približili eu,su rezultati kojima se sigurno ne možete podičiti, te mi se čini neumesnim svaka kritika postojeće vlasti.imali ste osam godina da promenite nešto nabolje,da pokrenete srbiju,imali ste za to veliku podršku građana, niste uspeli i bojim se da ste prokockali naše poverenje i da je sada kasno da išta više pokušavate
pre 10 godina
Znate kako se kaze svedoci na latinskom? E to niste imali.
pre 10 godina
Pametniji si kad cutis!
pre 10 godina
o ne, ne opet...ako nije Djilas onda je Tadic, ako nije Tadic onda je Djilas, i sve tako u krug slusamo pricice, mi smo hteli, mi nismo mogli, ovo je falilo, ono je falilo... Gospodo draga, ako kazete da je slucaj otvoren 2007 godine, ne mozete ubediti ljude da za 6 godina niste uspeli da pronadjete dokaze... To nama, narodu, dokazuje da ste bili nesposobna vlast i da treba da se sakrijete u misije rupe i ne pojavljujete se ljudima vise na oci.
pre 10 godina
Bivši predsednik Tadić pokušava da i rešavanju ubistva Ćuruvije nađe pozitivne poene za sebe i svoj DS i to potkrepljuje pričom o osuđujućim presudama za ubistvo bivšeg premijera Đinđića koje su rezultirale da deo kriminalnog milje se nađe u zatvorima i posle osuđujućih presuda dovede da deo kriminalaca progovori i dođe do obrta u slučaju Ćuruvija.Istina je da nije postojala politička volja da se ovaj slučaj reši i svako traženje alibija u ovome predstavlja pokušaj da se umanji značaj dela i aktivnosti Aleksandra Vučića da se postigne ovo.Očigledno je DS bio zaokupljen drugim stvarima pre svega razaranjem srpske privrede i prodajom svega onoga što je moglo da se proda.Država je platila ceh ekonomskim eksperimentima Cvetkovićeve vlade i nerazumnim odlukama Ds i nikakvo pravdanje ne dolazi u obzir.
pre 10 godina
Ostavimo Curuvijino ubistvo po strani, to ce neki drugi ljudi da odrade.
Reci nam Tadicu, sta ste preduzeli da se rasvetli politicka pozadina ubistva Djindjica? Da li vam je i tu falio neki svedok, i sta bi taj svedok trebao da potrvdi? Da li ste prstom mrdnuli u vezi tog ubistva?
pre 10 godina
Pa bas naprotiv, ja nisam cula da je iko rekao da Vi niste hteli da resite ubistvo, sami ste se nasli prozvani, a i treba da Vas bude sramota, za sve sto niste uradili, a mogli ste..
pre 10 godina
Imali ste i Vi svedoka, samo niste znali da ga iskoristite.
pre 10 godina
Pocasni ili mozda precasni predsednice pa niste razreaili ni ubistvo Djindjica a kamoli ostala ubistva , upravo jer su vam tako naredili .
pre 10 godina
Jos samo pocni da se izvinjavas i da places pa da mi pocnemo da se smejemo.
pre 10 godina
Zanimljivo je da se za vreme vlasti demokrata znalo za učesnike ubistva Ćuruvije ali gle čuda nisu imali svedoke i dokaze. Ko je trebao da ih pronađe? Na nego niti su smeli, niti su hteli da istražuju sva tadašnja ubistva, nisu imali dovoljno hrabrosti, a možda ni interesa da se rasvetli ubistvo Ćuruvije.
Sve čestitke timu na čelu sa Vučićem koji je uspeo da otkrije ubice i nalogodavce.
Kaažete da nije bilo dokaza, pa šta ste onda znali da li samo ono rekla kazala. Kako je moguće da se svi dokazi otkriše za mesec-dva dana.
Nije korektno što napadate Vučića i umanjujete njegovu borbu protiv korupcije i kriminala kada narod vidi i oseća koliko je urađeno na bolje od kako je Vučić na čelu svih ovih akcija. Koliko je korektan Vučić nije hteo nikoga da optuži ili zameri što do sada nisu pronađene ubice Ćuruvije, kao i mnogih drugih.
pre 10 godina
rodjace ti nisi imao m... ni za miskovica a ni za curuviju....
pre 10 godina
koji si ti gubitnik, pa to je neverovatno!
"jao, pa mi zamalo da potpisemo Briselski sporazum"
"jao, pa nama je samo svedok falio za Curuviju"
a hit najveci, pre neki dan:
"oni (SNS) u stvari vode nasu politiku ali je lose sprovode pa treba mi da dodjemo da je sprovodemo bolje.
ali to DS mora da uradi sa novim ljudima, samo cu ja cu ipak biti medju "starim ljudima" koji ce to sve da vodi...
Tadicu, bacili smo 8 godina na tebe, sad se gubi iz nasih zivota...
pre 10 godina
Pa ne resava Tadic i DS ubistva nego policija i sud. Mislite o tome.
pre 10 godina
ne davi nas vise!!!
pre 10 godina
Ahaha,samo toliko Tadicu...
pre 10 godina
Boris Tadić samo brani interese svoje i svojih tajkuna koji su dvanaest godina uništavali našu državu, koji su pljčakali i uništili i ispraznili sva javna preduzeća.Boris Tadić se nije trudio da pronađu ubice Slavka Ćuruvije, nije ni pokušao da reši političko ubistvo u Srbiji, a ubistvo novinara tek bila misaona imenica jer su sve ušuškavali i bili uljujkani i zaštićeni kao beli medvedi, niko im nije mogao prići.Ubice Zorana Đinđića tek neće biti otkrivene ako Boris Tadić bude na vlasti. Građani znaju da Zoran Đinđić nije dao tajkunima da dođu u Srbiju, niti Čedi da kupi fabriku Fidelinka,morali su da ga ubiju da bi zagospodarili državom. Posle njegovog ubistva u srbiji se pojavio Dragan Đilas, Miroslav Mišković a Beko je bio 2004 godine postao ministar privrede. Građani kada vrate film unazad i kada im se kockice poklope znaju da DS baš štiti te koji su našu ekonomski razorili i uništili.Građani su napokon shvatili da moraju da se ujedine protiv tajkuna da bi država bila ekonomski jaka država i prosparitetna
pre 10 godina
Budi čovek Tadiću i čestitaj Aleksandru Vučiću na uspehu. Vale Jeste naš Vučko Najbolji!
pre 10 godina
Pa ste čekali da se dokazi nekako sami pojave, jel...? Samo je trebalo da se radi na tome ali šta vi znate šta je rad?
pre 10 godina
Evo ga i Boris spasitelj!!!
pre 10 godina
ali ste zato imali para po privatnim racunima koliko ste hteli :D sve se moze kad se hoce...
pre 10 godina
Sram vas bilo. Imali ste vi sve, osim zelje. Niste imali vremena od pljackaskih privatizacija.
pre 10 godina
Tadic i DS su proslost, svi ovi pokusaji vaskrsavanja su nepotrebni. Da su hteli bilo sta da rade po pitanju, ne samo ovog, nego i mnogih drugih zlocina, oni bi i radili, ovako svaki komentar je suvisan!
pre 10 godina
@Pipeline
Ne resava Tadic, ali ocigledno se mesao u rad sudstva sto je bitna razlika.
pre 10 godina
Ko o čemu baba o uštipcima a deca gladna...)))
pre 10 godina
Ma šta bre 'oćete, čovek je u pravu 100%!
pre 10 godina
Bravo majstore, zar mislis da su eksperti kao Malovicka i Homen mogli bilo sta da urade? Ti ih i nisi postavio tamo da dele pravdu, vec da stite zute lopove.
pre 10 godina
Tadic kao i do sad samo prica prazne price i laze narod... Ne znam samo ko ce jos da mu poveruje posle svega sto je obecavao a nista korisno nikad nije uradio...
pre 10 godina
Vec je x puta receno, treba li podsecati - da je Tadic uradio sve ovo sto je uradio Vucic, bio bi lincovan. Nema potrebe da se on pravda sto nije uradio sve to, Vucicu upravo njegova losa proslost omogucuje da ima dovoljno kredita kod ljudi koji sebe smatraju nacionalistima. (Meni se cini da je Tadiceva najveca greska to sto nije umeo da disciplinuje svoje sledbenike, a nije ni Vucic bas majstor u tome.)
pre 10 godina
Demokrate bolje da cutite i da se ne pravdate, jer opravdanja nema.Vas dug prema Curuviji je bio da pronadjete njegove ubice.
pre 10 godina
cim zine sve dublje i dublje ukopava i stranku i sebe. Samo sto ce i to otici na dugu listu srpskog kratkog pamcenja. Kada je dosao bio mi je ljigav, a onda sam promenio misljenje i cinilo mi se konacno jedan predsednik od vrednosti. Sada mi se gadi.
pre 10 godina
Boris Tadic i njegova vlada nije bila u stanju da resi niti jednu aferu a kamoli neko ubistvo. Vi u DS ne mozete da se dogovorite ni ko vam je gazda u kuci a kamoli da vodite visoku politiku u ovaj unistenoj drzavi!
pre 10 godina
To vase SAMO kod mnogo kljucnih stvari za nasu zemlju nas je mnogo kostalo.
pre 10 godina
Mozda VI niste imali svedoka, ali si TI znao ko je odgovoran za smrt Curuvije. Isto tako, VI niste imali svedoke ni za Miskovica, ali si TI znao ko je on. Znao si i za druge ljude sta su radili, ali si cutao. Cutao si i zbog kakvog je kriminala Miodrag Babic isteran iz Hemofarma, ali si cutao. Cutao si i zato mojom zemljom danas vlada Dacic, za docek nam peva Ceca...Znao si, Borise,ali si bio placen da cutis. Sad cuti!
pre 10 godina
Umesto sto sad pravda sebe, korektnije bi bar bilo da cestita Vucicu i ostalima na uspehu, ali on ni to ne ume.
pre 10 godina
Zapanjena sam!Sve smo imali,samo nismo svedoka!Imali ste vi i svedoke, nego ste se pravili da ih ne vidite!Odredjene iskaze imali ste jos 2001god.,i ovo krivicno delo moglo je biti zavrseno odavno, ali nije!
pre 10 godina
sve sto je rekao je tacno
pre 10 godina
Znam zasto niste imali svedoka. Svedoci trebaju da se osecaju sigurnim da bi svedocili a oni se nisu osecali tako. Sada je situacija drugacija jer je drzava drugacija. Graadjani se osecaju sigurnije.
pre 10 godina
Ne da ste je gusili, nego ste je ugusili, 14 god se ceka na razotkrivanje ubistva poznatog i priznatog novinara, to samo u Srbiji ima.E zbog ovakvih sitnica ste i izgubili vlast.
pre 10 godina
Godinama nije moglo ni Kosovo, a ni kriminal u Srbiji da se reše sve dok radikalna desnica i levica nisu ogrnuli evropsko ruho. Oni su bili kočničari svake promene, a sad i sami imaju problema od tih istih. Čista je iluzija da su žuti tu nešto značajno mogli da urade pored takvih političko- kriminalnlnih otpora.
pre 10 godina
Brukas se covece! Pa ti i dalje branis neodbranjivo!
Juce ovde ponudila, ti priznanje ko je kriv za propalu zemlju i unakazeno sudstvo, ja tebi glas na izborima protiv sns.
Ti danas kao baba-moj tuzilac to uradio, moj tuzilac to uradio.
Malo sutra bi to uradio da nema Vucica na vratu. Tvoj tuzilac igra kako vlast svira, a ne zakon. Ti si svirao tajm aut.
Vucic svirao nastavak igre i to u sportu koji je radosavljevicu nepoznat. Mucenik je sav ubledeo i usukao se.
E, bas mi je drago sto mu vucic nije dao da podnese ostavku, vec mora da pohapsi sve koje mu Vucic naredi, pa tad ce da dobije shut kartu.
Da nisam zrtva tvoje i DS bahatosti, uzivala bih sad sta vam radi vucic.
pre 10 godina
Lako biste vi za svedoka,da ste imali morala i politicke volje.Medjutim,koliko ste imali pameti i skrupula onda,toliko i danas kad bi opet da nas vodite u bestragiju dok se vase okruzenje enormno bogati.Od svedoka vam i onda i danas treba malo vise postenja,stida i ljudskosti.Ukoliko vi i Djilas ostanete u DS,ona bi trebalo da promeni ime u stranka upropastitelja demokratije i Srbije.
pre 10 godina
da kazem...meni je sve bilo bolje dok se Tadic pitao.
pre 10 godina
Volja i iskrena želja su osnova. Ostalo sve je nadogradnja!
pre 10 godina
Pa covek je u pravu. Resio Legija da sada kaze sta ima. Da nije rekao ni milimetar se ne bi mrdnulon
pre 10 godina
Mnogo je toga vama promklo za desetak godina, onako bez suđenja i svedoka! Jedino "od ranije poznati građanima"!
pre 10 godina
Trebalo je samo malo hrabrosti i političke volje !
pre 10 godina
Dobro, vi niste imali svedoka, ovi imaju. Nasli ljudi.
pre 10 godina
Vama, je odgovarala medijska eksploatacija politickog ubistva.
pre 10 godina
Tako je!Obelodanite u javnost sve lopovluke u Srbiji i zasto nije Dacic,dok je bio ministar policije hapsio lopove i kriminalce,nego je cekao bas sad sa Vucicem na celu da se hvalisu.Krajnje je vreme da se politika Srbije distancira,od DB,SPC,UDBA i SANU i okrenete narodu da vidite kako zive!
pre 10 godina
Nedopustivo ponašanje da jedna država bude nemoćna i da daje signale tj poruke da je moguće biti ubica i ostati nekažnjen.
pre 10 godina
Umesto sto sad pravda sebe, korektnije bi bar bilo da cestita Vucicu i ostalima na uspehu, ali on ni to ne ume.
pre 10 godina
Ma vi ste sila :)
pre 10 godina
Budi jednom u zivotu iskren i priznaj da niste smeli i niste imali hrabrosti za takav poduhvat i cestitaj ljudima, na celu sa Vucicem, koji su imali hrabrosti da se upuste u to sve.,,,
(Gara, 16. januar 2014 18:36)
Gara, cudno ili kako vec, malo razmisli, procitaj tekst jos par puta, mozda ti nesto nije bilo jasno. 1999 je PPV bio zli ministar informisanja, gresim?, vojvoda Toma je bio potpredsednik vlade, gresim?, kakva je bila hajka na pokojnog Curuviju od strane PPV? gresim?, Seselj je sve znao, kum, partiski drug, mentor PPV-u, a ovaj nista nije znao, ajde, nismo mi veverice, ZATO, pokri se usima i cuti o tom tuznom trenutku, svi mi znamo sta je bilo i kako su se stvari iydesavale, a sto PPV nije odgovarao, ne znaci da nece, povukao je nogu, bice izbora, doci ce neko drugi, nemoj da se iznenadis ako PPV padne.
pre 10 godina
Lepo reci. Nisam znao ili smeo da ih pohapsim. E zato sad gledaj kako se prave blesavi i uzivaju plodove svoje nekadasnje i sadasnje politike.
pre 10 godina
"Nismo imali svedoka, ali smo imali sve ostale elemente da svalimo krivicu na Miki Mausa."
pre 10 godina
Slazem se, ali i je i Boris Tadic trebalo da DAVNIH dana trazi da ljudi kojima SADA savetuje da preuzmu odgovornost za svoju politicku proslost to ucine. Umesto toga - uveo je te iste ljude u Vladu i ucestvovao je u stvaranju SNS. Sada moze samo da im cestita, sve ostalo je patetika.
pre 10 godina
Pa ne resava Tadic i DS ubistva nego policija i sud. Mislite o tome.
(Pipeline, 16. januar 2014 18:28)
@Pipeline
Naravno ali zato je tu Cvijan da ukolni dokaze i odbrani tajkuna na sudu. mislite vi sad o tome.
pre 10 godina
Hteli, hteli, ali nisu smeli...
pre 10 godina
Da podsetim one koji uzdižu Vučića u nebesa za "rasvetljavanje" ubistva Ćuruvije...
Vučić je bio ministar informisanja u periodu 24.03.1998-14.06.1999. Dakle, u periodu kada je (novinar) Ćuruvija ubijen (11.04.1999.). Logično je pretpostaviti da je još tada kao ministar bio upoznat sa političkom pozadinom tog ubistva, a naročito zbog toga što je to bio njegov resor (kontrola informisanja), a uz to je Ćuruvija bio i njegov politički neprijatelj, što je i tada bilo opšte poznato.
Vučić je o tome ćutao godinama, a sad je baš zgodan trenutak da "reši" taj slučaj i prikupi još koji politički poen...
Naravno da ni Tadić ni drugi nisu imali šanse da reše taj slučaj, jer da se ne lažemo - prosečan policajac u Srbiji je oduvek bio naklonjen radikalima, a ne DS. Takav im je mentalni sklop.
pre 10 godina
I ovo govori covek koji je poizbacivao iz DS-a sve Djindjiceve ljude po kostunicinom nalogu, vratio SPS iz mrtvih i napravio SNS? Tvojih igubljenih 8 godina Srbija ti covece nece oprostiti, a za povratak u 90-te u tvojoj reziji, bolje se nemoj vise ni pojavljivati u javnosti. Samo unistavas rejting stranke kojoj pripadas.
pre 10 godina
Da li su to ti sa kojima Tadic, navodno, misli da formira sledecu vladu!
pre 10 godina
(Gara, 16. januar 2014 18:36)...e moj Garo, sreco moja, a sa pocnes da mislis mozgom a ne mudima? Ceo spektar novih vidika na horizontu desavanja ce ti biti dostupan!
pre 10 godina
Sram ga bilo!Imali su šansu i podršku naroda,a šta su uradili?Zahvaljujući njegovom pomirenju sa SPS-om,zarad vlasti,SPS se rehabilitovao,zahvaljujući njemu,opet za rad vlasti,nastala je SNS,(reciklirani radikali),koja je sada veća o DS-a.Zahvaljujući njemu napravljen je sraman ugovor sa Rusima i prodata NIS za sramno nisku cenu.Za to bi trebao da odgovara,zajedno sa Koštunicom!Beži Tadiću da ti Vučić ne uzme meru zbog NIS-a!
pre 10 godina
@Mila 2004, 16. januar 2014 19:41
Pa normalno da nije DS mogao kad su i tada, a i sada u policiji isti koji su i sada na vlasti, isti oni koji su to sve i izveli, pa su i držali sve dokaze u fijoci! Ko može protiv Službe? Samo onaj ko je u Službi! Zar ne? Dokazano sada!
pre 10 godina
Ma kako Te nije sramota!
pre 10 godina
Било би лепо да, након следећих избора, Србију воде људи од карактера, поштења, морала и истине, као што су Тадић, Вучић и Драшковић. Мислим да би њих тројица својим моралним примером, трудом и знањем успешно инспирисали грађане Србије да лакше прихвате предстојећа одрицања и године тешког рада током економског опоравка.
pre 10 godina
Ako zaista ne postoji nikakvo obećanje ili usluga Legiji, onda ostaje jedino logično da je svedočio samo da napakosti strankama iz opozicije pred izbore. DS, LDP, DSS, za čije vladavine je završio na dugogodišnjoj robiji. Ovo rešenje slučaja je jedan plus za stranke na vlasti pred izbore, ali je Tadić u pravu u poslednjoj rečenici. Tako smo već dva puta pajkili u medijskom raju. Devedesetih, pa krajem prošle garniture, a sada nam i ova pušta polako uspavanke.
pre 10 godina
Nikada vi gospodo necete na zelenu granu sa takvom politikom medjusobnog optuzivanja za izdaju, kradju glasova, masovnoj korupciji i sta vec kome padne napamet, zavisno od konteksta. Istini za volju, takav primitivizam politiku su uveli SRS, danasnji SNS a ostali se polako spustaju na taj ulicni nivo. Ali, jos jednom ponavljam kakvi biraci - takvi politicari, vjerovatno otuda i takva retorika.
Ja jednostavno ne mogu, niti cu ikada moci da shvatim da je glavna politicka tema u Srbiji ko je sljedeci na redu za hapsenje. I ne mogu da shvatim da se makar jedan od 800.000 problema ne moze rjesiti sistemski, dugorocno, odrzivo i koncenzusom tako da prezivi sljedece izbore i narcisoidnost novog ministra. Dno, potpuno dno !
pre 10 godina
ajde odgovorite ...a sta je to ova vlada uradila da gradjanima bude bolje..evo ja cu vam reci..nije uradila ama bas nista..povecan pdv,poskupela struja,sve namirnice poskupele,ukinuli carine od 2,5% i time se hvale a sa druge strane porez na automobile povecan za duplo,nijedna auto skola neradi,povecana stopa kriminala od dobrog zivota,saric nije uhapsen do nove godine,politicka zaposljavanja na sve strane,samo gomila uhapsenih koje su osudili pre nego sto su im sudili...u novinama citamo ko ce biti uhapsen...a gospoda na vlasti je vec drugu godinu...
pre 10 godina
Nisu gušili istragu, samo se nisu ni potrudili da je sprovedu detaljno i dosledno.
pre 10 godina
Alo, nazadnjaci, pa nemojte da napadate Tadića - on je vaš...
Inače, samo budala veruje da su ove pričice validni dokazi i da je obaveštajac pucao na Ćuruviju, to obaveštajac ne radi, to rade profi ubice...a Romić to nije sigurno. Romić je mogao samo da učestvuje u obaveštajnim radnjama, praćenju, ali da je on direktno učestvovao u likvidaciji...pa u to samo idiot može da veruje. Inače sve ove budalaštine je ispričao Šešelj još 2002g, da zavara trag. Šta je ovde problem - pa to što je svedok(Legija), ustvari, neko iz ekipe ubica.
pre 10 godina
SNS botovi su danas hiperaktivni...
pre 10 godina
Gospodine Tadicu vi niste ni trazili svedoke niti ste iole ozbiljnije ulazili u istragu i to je glavni razlog zasto je ovaj slucaj skoro 15 godina bio neresen
pre 10 godina
Kriminal je bio u usponu za vreme tvoje vladavine, i to ne sitni, nego onaj "elitni", samo sa milionima se radilo. A to nije radio moj otac koji radi u komunalnom, nego vaši "zaštićeni svedoci", zato se o svemu i ćutalo. Sada je došlo drugo vreme, nema više nepravde i dogovora!
pre 10 godina
Kakvo opravdanje. Mi nismo imali svedoka. Gospodine Tadiću , pa ko vam je trebao da obezbedi svedoka.
pre 10 godina
DS je imao od 2000 na ovamo sve poluge vlasti i mogao je da reši sva ubistva koja su opterećivala Srbiju. Međutim umesto toga, Srbiju je zadesio još jači talas kriminala i korupcije, koji se tek zadnje dve godine, polako uzima pod kontrolu, jakom i beskompromisnom borbom koju predvodi Aca Vuč
pre 10 godina
Ako ti Vesna Pešić ne veruje, ne verujem ti ni ja!
pre 10 godina
Ma da, kako su onda sada isplivali dokazi posle toliko godina, sve su to Tadicu price za malu decu i prazni izgovori.
pre 10 godina
Ovo je jos jedna od besmislica Borisa Tadica kada se drznuo da govori o veoma teskim dogadjajima koji su se na zalost desilie u Srbiji u proslosti. Bolje je da nista ne govorite gospodine Tadicu u svoju odbranu, jer sve sto kazete besmisleno je.Odavno je trebalo rasvetliti ubistva ne samo Slavka Curuvije, Dade Vujasinovic, Zorana Djindjica da ne spominjemo. Za sve ove godine mogli ste pokrenuti ozbiljnu istragu, a zasto niste to samo vi znate. Budite iskreni i ne iznosite.
pre 10 godina
Pa da, kad je trebalo zasukati rukave i resiti problem imali su precih stvari... al dobro, napokon se nasao neko ko ce to uraditi.
pre 10 godina
Naravno da Tadić vrda ali ovog puta mu verujem. Ulemek i ostali mogući svedoci su progovorili zbog ličnih interesa i pošto su dobili garancije da će biti nekolicina stvarno odgovornih za ubistva pušteni niz vodu. Te garancije mogli su da dobiju samo od onih koji su u vreme ubistava bili na vlasti i danas su na vlasti. Tadić i kompanija su krivi jer nisu razjurili tu bagru koja se kao virus primirila i sačekala da se političke prilike promene. Danas se struktura devedesetih u izmenjenom (reformisanom) obliku vraća na velika vrata. Stvari nisu tako jednostavne kao što se čine na prvi pogled.
pre 10 godina
G-dine Tadiću, Srbija je nakon devedesetih imala rak, kao dijagnozu, koji je metastazirao u toku Vaših mandata. Ne, nećete me prevariti!!!
pre 10 godina
Ne samo svedoka, vi niste imali ni ideje, ni volje, ni sposobnosti da bilo šta rešite, samo ste uspešno statirali.
pre 10 godina
Tuzno je gledati na kakav nacin Tadic pokusava da se opravda!Onako kako je prosla vlast radila treba da bude primer kako ne treba raditi i da su ostali jos koji mesec na vlasti skroz bi nas upropastili i nikakve zasluge za resavanje slucaja Curuvija nemaju Tadic i DS!Ne znam koga jos moze da prevari ova Tadiceva izjava!
pre 10 godina
Dugo očekivano rešavanje slučaja “Ćuruvija”, koje su prethodne vlasti čuvale pod velom tajne izaćiće na svetlost dana. Ovo treba da bude škola za sve ljude koji su radili na nezakonit način da ne mogu sebi da dozvole takav luksuz, da rade protiv novinara.
pre 10 godina
Svi ostali slučajevi u kojima su učestvovale ovakve grupe za likvidacije političkih neistomišljenika treba procesuirati i staviti pred lice pravde. Uzmimo na primer slučaj novinara Pantića kako je izvršena njegova likvidacija, koja još nije rešena.
pre 10 godina
Niste imali ni ideje, ni volje, ni sposobnosti da bilo šta rešite, samo ste uspešno statirali, tako da ni od svedoka ne bi bilo vajde.
pre 10 godina
Da prevedem: eto ja sam zaboravio koliko dugo sam bio predsednik Srbije I od kada je moja stranka odlucivala o svim kadrovima drzave Srbije. A sada kada pogledam sa strane izgleda da su mi svi smestili da postanem predsednik Srbije. Sve te neuspele privatizacije, ekonomski eksperti, Don Djelic itd... Sve je to namesteno od mracnih sila koje su se klonirale nekako I u mojoj stranci. Eto da nije bilo mracnih sila 90ih, ja nebih imao njihove klonove u stranci. A znate ja nisam bio obavesten pa nisam mogao da ih prepoznam.
pre 10 godina
vi samo nistebimali nista....izgleda su i tada ko nekada gluvi telefoni bili u modi
pre 10 godina
Samo vlast, odnosno pojedinci u taoašnjoj vlasti, snose posledice što slučaj nije već odavno rešen. Drugi niko.
pre 10 godina
Licemerje u beskraj, od ministra odbrane do predsednika drzave, apsolutna vecina u svim resorima i ovakva izjava ne idu zajedno. Navikli smo na vase beskrupulozne lazi.
pre 10 godina
Nije bilo moguce tada naci svedoka?!Da,da, kao i za ostale slucajeve.Prosto nista nije moglo biti reseno.Mi sad treba da verujemo u to?!
pre 10 godina
Sve je DS kao hteo da uradi, a nista dobro nisu uradili za Srbiju a bili su 10 godina na vlasti.
pre 10 godina
Politicari koji snose odgovornost... ne bi trebalo da se velicaju time sto resavaju ubistvo...
Budimo realni, onaj ko snosi odgovornost za ubistvo sve radi da opstruira istragu a ne da dovede do razresenja... mozda ja gresim, a mozda se njihovi stavovi kose sa zdravom logikom... U svakom slucaju smatram da sto pre trebaju da se sankcionisu odgovorni za ubistvo nevinog coveka!
pre 10 godina
Pa da, nisu imali svedoka...pa zasto ga nisu nasli? Ne moze sve da se dobije ko na tacni, mora da se dela, da se zasucu rukavi...
pre 10 godina
Neverovatno je kako ds nista nije imao, nista nije mogao da uradi sta god da je u pitanju, a sns uvek nadje koga treba i sta treba...mislim da je pitanje da li su oni hteli uopste da se neke stvari u srbiji rese???
pre 10 godina
Kao po obicaju, hteli smo da resimo ali nije moglo, tipicne Tadiceve izjave.Ne znam kako sad sve moze da bude reseno, da se pronadju svedoci, rese sporne privatizacije, podignu optuznice protiv najvecih mocnika u Srbiji?!
pre 10 godina
Tadic ima neverovatnu sposobnost da sve greske za vreme njihove vlasti pripise drugima.Samo znamo mi ko je za sta odgovoran, bez obzira na politicka Tadiceva uvrtanja.
pre 10 godina
Уколико се нешто жели онда то може и да се уради што је управо и доказала СНС,а не само изговори и изговори.
pre 10 godina
Lako je ne naći dokaze kada ih ne želiš ili ne smeš tražiti, moj Tadiću.
pre 10 godina
Tuzno je gledati na kakav nacin Tadic pokusava da se opravda!Onako kako je prosla vlast radila treba da bude primer kako ne treba raditi i da su ostali jos koji mesec na vlasti skroz bi nas upropastili i nikakve zasluge za resavanje slucaja Curuvija nemaju Tadic i DS!Ne znam koga jos moze da prevari ova Tadiceva izjava!
pre 10 godina
Potpuno je u pravu. Nazalost svih nas obicnih gradjana ove nam drage napacene zemlje.
pre 10 godina
Pa normalno da nije bilo dokaza kad nisu ni trazeni, vec su samo prikrivani, a DS je bio okupiran vaznijim stvarima, npr. kako da napuni svoje dzepove.
pre 10 godina
Možda bi Ds i rešio neko ubistvo ili priveo tajkune koji su ojadili državu, da nisu ljurili za parama. Te se onda dešava, da ubica Ćuruvije 15 nije uhapšen, a neki tajkuni uspeju da utajeni porez dovedu da zastari proces, i da sve optpadne kao da nikada ništa nije bilo.
pre 10 godina
Pa ljubomora i sujeta radi svoje. Kako to nisu pre postojali dokazi a sada ima, te fore i fazone mogu samo da se pricaju maloj deci. Politicka volja nije postojala ili drugi interesi nisu doveli do resavanja slucaja, pa Šešelj je javno rekao 99 ko je pocinio ubistvo ali niko na to nije obracao paznju.
pre 10 godina
Ne da nije bilo svedoka nego nije bilo volje da se resi slucaj Curuvija i sve zasluge za resavanje pripadaju Vucicu i ne postoji nikakva veza izmedju resavanja ovog slucaja i prosle vlasti.Tadic je otisao u politicku istoriju i samo bezuspesno pokusava da se vrati na politicku scenu i ovakve njegove izjave sluze samo za dobijanje medijske paznje a poznato je koliko mu je to bitno!
pre 10 godina
Politicari koji snose odgovornost... ne bi trebalo da se velicaju time sto resavaju ubistvo...
Budimo realni, onaj ko snosi odgovornost za ubistvo sve radi da opstruira istragu a ne da dovede do razresenja... mozda ja gresim, a mozda se njihovi stavovi kose sa zdravom logikom... U svakom slucaju smatram da sto pre trebaju da se sankcionisu odgovorni za ubistvo nevinog coveka!
pre 10 godina
Tadic se i dalje drzi demagogije i pokusava da namesti kao da je DS najzasluzniji za hapsenje Curuvijinih ubica i hoce da nas ubedi da je prosla vlast dobro radila a u stvarnosti prosla vlast je zemlju zaduzila i upropastila privredu i dovela nas do ivice bankrota!Jadan pokusaj Tadica da se opere!
pre 10 godina
Budi jednom u zivotu iskren i priznaj da niste smeli i niste imali hrabrosti za takav poduhvat i cestitaj ljudima, na celu sa Vucicem, koji su imali hrabrosti da se upuste u to sve.,,,
pre 10 godina
Pa vi i vasa demokratija ste dozvolili stvaranje tih metastaza, jer niste imali nameru da sprecavate i resavate nista
pre 10 godina
@Aleksandra Vas Vucko ce kad tad odgovarati za to sto je bio upoznat da ce se RTS bombardovati(izvukao svoju majku iz zgrade), a nista nije ucinio da spreci zrtvovanje nevinih ljudi. Kad tad.
pre 10 godina
Znate kako se kaze svedoci na latinskom? E to niste imali.
pre 10 godina
Ma šta bre 'oćete, čovek je u pravu 100%!
pre 10 godina
sve sto je rekao je tacno
pre 10 godina
Pa ne resava Tadic i DS ubistva nego policija i sud. Mislite o tome.
pre 10 godina
Vec je x puta receno, treba li podsecati - da je Tadic uradio sve ovo sto je uradio Vucic, bio bi lincovan. Nema potrebe da se on pravda sto nije uradio sve to, Vucicu upravo njegova losa proslost omogucuje da ima dovoljno kredita kod ljudi koji sebe smatraju nacionalistima. (Meni se cini da je Tadiceva najveca greska to sto nije umeo da disciplinuje svoje sledbenike, a nije ni Vucic bas majstor u tome.)
pre 10 godina
da kazem...meni je sve bilo bolje dok se Tadic pitao.
pre 10 godina
Pa covek je u pravu. Resio Legija da sada kaze sta ima. Da nije rekao ni milimetar se ne bi mrdnulon
pre 10 godina
Godinama nije moglo ni Kosovo, a ni kriminal u Srbiji da se reše sve dok radikalna desnica i levica nisu ogrnuli evropsko ruho. Oni su bili kočničari svake promene, a sad i sami imaju problema od tih istih. Čista je iluzija da su žuti tu nešto značajno mogli da urade pored takvih političko- kriminalnlnih otpora.
pre 10 godina
Dobro, vi niste imali svedoka, ovi imaju. Nasli ljudi.
pre 10 godina
Svako je imao šansu da razreši ubistvo Ćuruvije i svaka bivša vlast zna koliko je bila iskrena u toj nameri. Vučić pre dva dana nikom nije zamerio zbog toga ali je nekorektno sada njemu umanjivati zasluge za ovo što je urađeno. Korektnost u politici je mnogo važna, tako se u njoj i opstaje.
pre 10 godina
Budi jednom u zivotu iskren i priznaj da niste smeli i niste imali hrabrosti za takav poduhvat i cestitaj ljudima, na celu sa Vucicem, koji su imali hrabrosti da se upuste u to sve.,,,
(Gara, 16. januar 2014 18:36)
Gara, cudno ili kako vec, malo razmisli, procitaj tekst jos par puta, mozda ti nesto nije bilo jasno. 1999 je PPV bio zli ministar informisanja, gresim?, vojvoda Toma je bio potpredsednik vlade, gresim?, kakva je bila hajka na pokojnog Curuviju od strane PPV? gresim?, Seselj je sve znao, kum, partiski drug, mentor PPV-u, a ovaj nista nije znao, ajde, nismo mi veverice, ZATO, pokri se usima i cuti o tom tuznom trenutku, svi mi znamo sta je bilo i kako su se stvari iydesavale, a sto PPV nije odgovarao, ne znaci da nece, povukao je nogu, bice izbora, doci ce neko drugi, nemoj da se iznenadis ako PPV padne.
pre 10 godina
Hteli, hteli, ali nisu smeli...
pre 10 godina
Било би лепо да, након следећих избора, Србију воде људи од карактера, поштења, морала и истине, као што су Тадић, Вучић и Драшковић. Мислим да би њих тројица својим моралним примером, трудом и знањем успешно инспирисали грађане Србије да лакше прихвате предстојећа одрицања и године тешког рада током економског опоравка.
pre 10 godina
Da podsetim one koji uzdižu Vučića u nebesa za "rasvetljavanje" ubistva Ćuruvije...
Vučić je bio ministar informisanja u periodu 24.03.1998-14.06.1999. Dakle, u periodu kada je (novinar) Ćuruvija ubijen (11.04.1999.). Logično je pretpostaviti da je još tada kao ministar bio upoznat sa političkom pozadinom tog ubistva, a naročito zbog toga što je to bio njegov resor (kontrola informisanja), a uz to je Ćuruvija bio i njegov politički neprijatelj, što je i tada bilo opšte poznato.
Vučić je o tome ćutao godinama, a sad je baš zgodan trenutak da "reši" taj slučaj i prikupi još koji politički poen...
Naravno da ni Tadić ni drugi nisu imali šanse da reše taj slučaj, jer da se ne lažemo - prosečan policajac u Srbiji je oduvek bio naklonjen radikalima, a ne DS. Takav im je mentalni sklop.
pre 10 godina
Tako je!Obelodanite u javnost sve lopovluke u Srbiji i zasto nije Dacic,dok je bio ministar policije hapsio lopove i kriminalce,nego je cekao bas sad sa Vucicem na celu da se hvalisu.Krajnje je vreme da se politika Srbije distancira,od DB,SPC,UDBA i SANU i okrenete narodu da vidite kako zive!
pre 10 godina
Lepo reci. Nisam znao ili smeo da ih pohapsim. E zato sad gledaj kako se prave blesavi i uzivaju plodove svoje nekadasnje i sadasnje politike.
pre 10 godina
Alo, nazadnjaci, pa nemojte da napadate Tadića - on je vaš...
Inače, samo budala veruje da su ove pričice validni dokazi i da je obaveštajac pucao na Ćuruviju, to obaveštajac ne radi, to rade profi ubice...a Romić to nije sigurno. Romić je mogao samo da učestvuje u obaveštajnim radnjama, praćenju, ali da je on direktno učestvovao u likvidaciji...pa u to samo idiot može da veruje. Inače sve ove budalaštine je ispričao Šešelj još 2002g, da zavara trag. Šta je ovde problem - pa to što je svedok(Legija), ustvari, neko iz ekipe ubica.
pre 10 godina
(Gara, 16. januar 2014 18:36)...e moj Garo, sreco moja, a sa pocnes da mislis mozgom a ne mudima? Ceo spektar novih vidika na horizontu desavanja ce ti biti dostupan!
pre 10 godina
Slazem se, ali i je i Boris Tadic trebalo da DAVNIH dana trazi da ljudi kojima SADA savetuje da preuzmu odgovornost za svoju politicku proslost to ucine. Umesto toga - uveo je te iste ljude u Vladu i ucestvovao je u stvaranju SNS. Sada moze samo da im cestita, sve ostalo je patetika.
pre 10 godina
Nikada vi gospodo necete na zelenu granu sa takvom politikom medjusobnog optuzivanja za izdaju, kradju glasova, masovnoj korupciji i sta vec kome padne napamet, zavisno od konteksta. Istini za volju, takav primitivizam politiku su uveli SRS, danasnji SNS a ostali se polako spustaju na taj ulicni nivo. Ali, jos jednom ponavljam kakvi biraci - takvi politicari, vjerovatno otuda i takva retorika.
Ja jednostavno ne mogu, niti cu ikada moci da shvatim da je glavna politicka tema u Srbiji ko je sljedeci na redu za hapsenje. I ne mogu da shvatim da se makar jedan od 800.000 problema ne moze rjesiti sistemski, dugorocno, odrzivo i koncenzusom tako da prezivi sljedece izbore i narcisoidnost novog ministra. Dno, potpuno dno !
pre 10 godina
SNS botovi su danas hiperaktivni...
pre 10 godina
Da li su to ti sa kojima Tadic, navodno, misli da formira sledecu vladu!
pre 10 godina
@Mila 2004, 16. januar 2014 19:41
Pa normalno da nije DS mogao kad su i tada, a i sada u policiji isti koji su i sada na vlasti, isti oni koji su to sve i izveli, pa su i držali sve dokaze u fijoci! Ko može protiv Službe? Samo onaj ko je u Službi! Zar ne? Dokazano sada!
pre 10 godina
ajde odgovorite ...a sta je to ova vlada uradila da gradjanima bude bolje..evo ja cu vam reci..nije uradila ama bas nista..povecan pdv,poskupela struja,sve namirnice poskupele,ukinuli carine od 2,5% i time se hvale a sa druge strane porez na automobile povecan za duplo,nijedna auto skola neradi,povecana stopa kriminala od dobrog zivota,saric nije uhapsen do nove godine,politicka zaposljavanja na sve strane,samo gomila uhapsenih koje su osudili pre nego sto su im sudili...u novinama citamo ko ce biti uhapsen...a gospoda na vlasti je vec drugu godinu...
pre 10 godina
Budi čovek Tadiću i čestitaj Aleksandru Vučiću na uspehu. Vale Jeste naš Vučko Najbolji!
pre 10 godina
Potpuno je u pravu. Nazalost svih nas obicnih gradjana ove nam drage napacene zemlje.
pre 10 godina
Pa u tome je razlika prethodna vlast nije imala svedoka,dok ova ima...
pre 10 godina
Izgovor je vise nego smesan. Kako je do svedoka dosao Vucic?
pre 10 godina
Kao i dosad, Tadic neumorno radi na svojoj promociji, ali samo na tome, jer za vreme njegove vladavine nikakvog boljitka nije bilo, a ni zelje za, recimo resavanjem slucaja koji se pominje u tekstu. Najlakse je iznositi raznorazna opravdanja, narodu je dosta price, hocemo dela.
pre 10 godina
Nisu vas zanimala nikakva hapsenja,vec da se napljackate sto vise para dok god ste bili na vlasti.
pre 10 godina
Bili ste zauzeti čerupanjem drzave!!
pre 10 godina
Sram ga bilo!Imali su šansu i podršku naroda,a šta su uradili?Zahvaljujući njegovom pomirenju sa SPS-om,zarad vlasti,SPS se rehabilitovao,zahvaljujući njemu,opet za rad vlasti,nastala je SNS,(reciklirani radikali),koja je sada veća o DS-a.Zahvaljujući njemu napravljen je sraman ugovor sa Rusima i prodata NIS za sramno nisku cenu.Za to bi trebao da odgovara,zajedno sa Koštunicom!Beži Tadiću da ti Vučić ne uzme meru zbog NIS-a!
pre 10 godina
Pametniji si kad cutis!
pre 10 godina
Ako zaista ne postoji nikakvo obećanje ili usluga Legiji, onda ostaje jedino logično da je svedočio samo da napakosti strankama iz opozicije pred izbore. DS, LDP, DSS, za čije vladavine je završio na dugogodišnjoj robiji. Ovo rešenje slučaja je jedan plus za stranke na vlasti pred izbore, ali je Tadić u pravu u poslednjoj rečenici. Tako smo već dva puta pajkili u medijskom raju. Devedesetih, pa krajem prošle garniture, a sada nam i ova pušta polako uspavanke.
pre 10 godina
Tadić je počeo da se služi politikom Koštunice o neobaveštenosti. Za 12 godina niste uspeli da nađete nijednog svedoka? Ili ste sve to zataškivali godinama, ili ste zaista nesposobni. U svakom slučaju srećom više ne vodite državu.
pre 10 godina
Očito mu ništa nisu rekli za poligraf Bracanovića, za dokaze koji su postojali još 2001. godine… A svedoci se nisu javljali jer nije postojalo poverenje u istražne organe, pogotovo nakon što ste dali “veštačko disanje” SPS-u.
pre 10 godina
Ma sta pricas ti Tadicu, nije bilo dokaza, bilo ih je i te kako samo sto to vas nije zanimalo, vam je licni interes bio ispred svega,,,stvarno do kad vise ovakve izjave.
pre 10 godina
Vi niste imali volje i zelje, nego vam je bilo lakse da nista ne radite nego da mrdnete iz fotelje i krenete u detaljnu istragu.
pre 10 godina
Dokazi su uvek tu bili,samo sto ste se vi pravili slepi.
pre 10 godina
Tadicu ni ti sam ne veruješ u to što pričaš!
pre 10 godina
Ko hoce nadje nacin, ko nece nadje izgovor!!!!!
pre 10 godina
Bivši predsednik Tadić pokušava da i rešavanju ubistva Ćuruvije nađe pozitivne poene za sebe i svoj DS i to potkrepljuje pričom o osuđujućim presudama za ubistvo bivšeg premijera Đinđića koje su rezultirale da deo kriminalnog milje se nađe u zatvorima i posle osuđujućih presuda dovede da deo kriminalaca progovori i dođe do obrta u slučaju Ćuruvija.Istina je da nije postojala politička volja da se ovaj slučaj reši i svako traženje alibija u ovome predstavlja pokušaj da se umanji značaj dela i aktivnosti Aleksandra Vučića da se postigne ovo.Očigledno je DS bio zaokupljen drugim stvarima pre svega razaranjem srpske privrede i prodajom svega onoga što je moglo da se proda.Država je platila ceh ekonomskim eksperimentima Cvetkovićeve vlade i nerazumnim odlukama Ds i nikakvo pravdanje ne dolazi u obzir.
pre 10 godina
Gospodine Tadiću.Kažete,citiram:"da su devedesetih godina na vlasti bile stranke koje su sada u vladi te da se sa metastazama njihove pogubne politike iz devedesetih godina borimo i danas".
ako se doba miloševićeve vladavine može uporediti sa kancerom,onda ste za njegove metastaze isključivi krivac Vi jer ste preduzeli neadekvatno ili nikakvo lečenje.uostalom vi ste 2008 na političku scenu vratili sps i tako postigli auto-gol kojim ste praktično izgubili političku utakmicu.neuspele privatizacije državnih preduzeća,stotine hiljada otpuštenih radnika,katastrofalna reforma pravosuđa iz 2010 kao i loše vođenje spoljne politike koja je rezultiralo praktičnim gubitkom kosova i metohije ,a da se pritom skoro ni korak nismo približili eu,su rezultati kojima se sigurno ne možete podičiti, te mi se čini neumesnim svaka kritika postojeće vlasti.imali ste osam godina da promenite nešto nabolje,da pokrenete srbiju,imali ste za to veliku podršku građana, niste uspeli i bojim se da ste prokockali naše poverenje i da je sada kasno da išta više pokušavate
pre 10 godina
Najlakse je nista ne uciniti
pre 10 godina
Pocasni ili mozda precasni predsednice pa niste razreaili ni ubistvo Djindjica a kamoli ostala ubistva , upravo jer su vam tako naredili .
pre 10 godina
Imali ste i Vi svedoka, samo niste znali da ga iskoristite.
pre 10 godina
Ostavimo Curuvijino ubistvo po strani, to ce neki drugi ljudi da odrade.
Reci nam Tadicu, sta ste preduzeli da se rasvetli politicka pozadina ubistva Djindjica? Da li vam je i tu falio neki svedok, i sta bi taj svedok trebao da potrvdi? Da li ste prstom mrdnuli u vezi tog ubistva?
pre 10 godina
o ne, ne opet...ako nije Djilas onda je Tadic, ako nije Tadic onda je Djilas, i sve tako u krug slusamo pricice, mi smo hteli, mi nismo mogli, ovo je falilo, ono je falilo... Gospodo draga, ako kazete da je slucaj otvoren 2007 godine, ne mozete ubediti ljude da za 6 godina niste uspeli da pronadjete dokaze... To nama, narodu, dokazuje da ste bili nesposobna vlast i da treba da se sakrijete u misije rupe i ne pojavljujete se ljudima vise na oci.
pre 10 godina
Pa bas naprotiv, ja nisam cula da je iko rekao da Vi niste hteli da resite ubistvo, sami ste se nasli prozvani, a i treba da Vas bude sramota, za sve sto niste uradili, a mogli ste..
pre 10 godina
Ko te ne zna Tadicu skupo bi te platio!!!!
pre 10 godina
Haha pa ja ne mogu da verujem šta priča čovek :)
pre 10 godina
Kako? Nije bilo dokaza? Sta dokazi se pojavili pre mesec dana, dajte molim Vas, glupa su vam opravdanja,bolje Vam je da priznate da niste bili ni zainteresovani ni motivisani da resite ovo ubistvo, nego da se i sami gusite u sopstvenim lazima.
pre 10 godina
...nije bilo dokaza ni za topcider, ni za bombardovanje televizije, ni za kolubaru, nije bilo ni arhiva koje je trebalo otvoriti, ni za simeunovica, ni za satelit, pasnjake...
...dokle bre tadicu...???
...ili sto bi rekao krstic na blogu, "sto to vi niste uradili kad umete bolje"...
...zato sto smo vas ovlastili na izborima da to uradite...tadicu...
pre 10 godina
Pa ste čekali da se dokazi nekako sami pojave, jel...? Samo je trebalo da se radi na tome ali šta vi znate šta je rad?
pre 10 godina
Ahaha,samo toliko Tadicu...
pre 10 godina
Zanimljivo je da se za vreme vlasti demokrata znalo za učesnike ubistva Ćuruvije ali gle čuda nisu imali svedoke i dokaze. Ko je trebao da ih pronađe? Na nego niti su smeli, niti su hteli da istražuju sva tadašnja ubistva, nisu imali dovoljno hrabrosti, a možda ni interesa da se rasvetli ubistvo Ćuruvije.
Sve čestitke timu na čelu sa Vučićem koji je uspeo da otkrije ubice i nalogodavce.
Kaažete da nije bilo dokaza, pa šta ste onda znali da li samo ono rekla kazala. Kako je moguće da se svi dokazi otkriše za mesec-dva dana.
Nije korektno što napadate Vučića i umanjujete njegovu borbu protiv korupcije i kriminala kada narod vidi i oseća koliko je urađeno na bolje od kako je Vučić na čelu svih ovih akcija. Koliko je korektan Vučić nije hteo nikoga da optuži ili zameri što do sada nisu pronađene ubice Ćuruvije, kao i mnogih drugih.
pre 10 godina
ne davi nas vise!!!
pre 10 godina
Jos samo pocni da se izvinjavas i da places pa da mi pocnemo da se smejemo.
pre 10 godina
Ko o čemu baba o uštipcima a deca gladna...)))
pre 10 godina
Nemate opravdanja za ovaj slucaj , ne, ne 8 god na vlasti i niste prstom ni mrdnuli, sramota .
pre 10 godina
Umesto sto sad pravda sebe, korektnije bi bar bilo da cestita Vucicu i ostalima na uspehu, ali on ni to ne ume.
pre 10 godina
Umesto sto sad pravda sebe, korektnije bi bar bilo da cestita Vucicu i ostalima na uspehu, ali on ni to ne ume.
pre 10 godina
Tadic kao i do sad samo prica prazne price i laze narod... Ne znam samo ko ce jos da mu poveruje posle svega sto je obecavao a nista korisno nikad nije uradio...
pre 10 godina
Bolelo vas je uvo za to jer ste bili suvise zauzeti pljackom, korupcijom i praznim poziranjem pred kamerama.
pre 10 godina
ali ste zato imali para po privatnim racunima koliko ste hteli :D sve se moze kad se hoce...
pre 10 godina
Evo ga i Boris spasitelj!!!
pre 10 godina
Boris Tadić samo brani interese svoje i svojih tajkuna koji su dvanaest godina uništavali našu državu, koji su pljčakali i uništili i ispraznili sva javna preduzeća.Boris Tadić se nije trudio da pronađu ubice Slavka Ćuruvije, nije ni pokušao da reši političko ubistvo u Srbiji, a ubistvo novinara tek bila misaona imenica jer su sve ušuškavali i bili uljujkani i zaštićeni kao beli medvedi, niko im nije mogao prići.Ubice Zorana Đinđića tek neće biti otkrivene ako Boris Tadić bude na vlasti. Građani znaju da Zoran Đinđić nije dao tajkunima da dođu u Srbiju, niti Čedi da kupi fabriku Fidelinka,morali su da ga ubiju da bi zagospodarili državom. Posle njegovog ubistva u srbiji se pojavio Dragan Đilas, Miroslav Mišković a Beko je bio 2004 godine postao ministar privrede. Građani kada vrate film unazad i kada im se kockice poklope znaju da DS baš štiti te koji su našu ekonomski razorili i uništili.Građani su napokon shvatili da moraju da se ujedine protiv tajkuna da bi država bila ekonomski jaka država i prosparitetna
pre 10 godina
cim zine sve dublje i dublje ukopava i stranku i sebe. Samo sto ce i to otici na dugu listu srpskog kratkog pamcenja. Kada je dosao bio mi je ljigav, a onda sam promenio misljenje i cinilo mi se konacno jedan predsednik od vrednosti. Sada mi se gadi.
pre 10 godina
A ko je vratio Ivicu na velika vrata i jos se ljubio sa njim na bini? Ja to nikad necu zaboraviti ni oprostiti.
pre 10 godina
Mozda VI niste imali svedoka, ali si TI znao ko je odgovoran za smrt Curuvije. Isto tako, VI niste imali svedoke ni za Miskovica, ali si TI znao ko je on. Znao si i za druge ljude sta su radili, ali si cutao. Cutao si i zbog kakvog je kriminala Miodrag Babic isteran iz Hemofarma, ali si cutao. Cutao si i zato mojom zemljom danas vlada Dacic, za docek nam peva Ceca...Znao si, Borise,ali si bio placen da cutis. Sad cuti!
pre 10 godina
Tadic i DS su proslost, svi ovi pokusaji vaskrsavanja su nepotrebni. Da su hteli bilo sta da rade po pitanju, ne samo ovog, nego i mnogih drugih zlocina, oni bi i radili, ovako svaki komentar je suvisan!
pre 10 godina
To vase SAMO kod mnogo kljucnih stvari za nasu zemlju nas je mnogo kostalo.
pre 10 godina
Brukas se covece! Pa ti i dalje branis neodbranjivo!
Juce ovde ponudila, ti priznanje ko je kriv za propalu zemlju i unakazeno sudstvo, ja tebi glas na izborima protiv sns.
Ti danas kao baba-moj tuzilac to uradio, moj tuzilac to uradio.
Malo sutra bi to uradio da nema Vucica na vratu. Tvoj tuzilac igra kako vlast svira, a ne zakon. Ti si svirao tajm aut.
Vucic svirao nastavak igre i to u sportu koji je radosavljevicu nepoznat. Mucenik je sav ubledeo i usukao se.
E, bas mi je drago sto mu vucic nije dao da podnese ostavku, vec mora da pohapsi sve koje mu Vucic naredi, pa tad ce da dobije shut kartu.
Da nisam zrtva tvoje i DS bahatosti, uzivala bih sad sta vam radi vucic.
pre 10 godina
Znam zasto niste imali svedoka. Svedoci trebaju da se osecaju sigurnim da bi svedocili a oni se nisu osecali tako. Sada je situacija drugacija jer je drzava drugacija. Graadjani se osecaju sigurnije.
pre 10 godina
Ma vi ste sila :)
pre 10 godina
Bravo majstore, zar mislis da su eksperti kao Malovicka i Homen mogli bilo sta da urade? Ti ih i nisi postavio tamo da dele pravdu, vec da stite zute lopove.
pre 10 godina
DS je imao od 2000 na ovamo sve poluge vlasti i mogao je da reši sva ubistva koja su opterećivala Srbiju. Međutim umesto toga, Srbiju je zadesio još jači talas kriminala i korupcije, koji se tek zadnje dve godine, polako uzima pod kontrolu, jakom i beskompromisnom borbom koju predvodi Aca Vuč
pre 10 godina
rodjace ti nisi imao m... ni za miskovica a ni za curuviju....
pre 10 godina
Demokrate bolje da cutite i da se ne pravdate, jer opravdanja nema.Vas dug prema Curuviji je bio da pronadjete njegove ubice.
pre 10 godina
Kao po obicaju, hteli smo da resimo ali nije moglo, tipicne Tadiceve izjave.Ne znam kako sad sve moze da bude reseno, da se pronadju svedoci, rese sporne privatizacije, podignu optuznice protiv najvecih mocnika u Srbiji?!
pre 10 godina
Tadic ima neverovatnu sposobnost da sve greske za vreme njihove vlasti pripise drugima.Samo znamo mi ko je za sta odgovoran, bez obzira na politicka Tadiceva uvrtanja.
pre 10 godina
@Pipeline
Ne resava Tadic, ali ocigledno se mesao u rad sudstva sto je bitna razlika.
pre 10 godina
Boris Tadic i njegova vlada nije bila u stanju da resi niti jednu aferu a kamoli neko ubistvo. Vi u DS ne mozete da se dogovorite ni ko vam je gazda u kuci a kamoli da vodite visoku politiku u ovaj unistenoj drzavi!
pre 10 godina
Trebalo je samo malo hrabrosti i političke volje !
pre 10 godina
Kakvo opravdanje. Mi nismo imali svedoka. Gospodine Tadiću , pa ko vam je trebao da obezbedi svedoka.
pre 10 godina
Neverovatno je kako ds nista nije imao, nista nije mogao da uradi sta god da je u pitanju, a sns uvek nadje koga treba i sta treba...mislim da je pitanje da li su oni hteli uopste da se neke stvari u srbiji rese???
pre 10 godina
Nije bilo moguce tada naci svedoka?!Da,da, kao i za ostale slucajeve.Prosto nista nije moglo biti reseno.Mi sad treba da verujemo u to?!
pre 10 godina
Mnogo je toga vama promklo za desetak godina, onako bez suđenja i svedoka! Jedino "od ranije poznati građanima"!
pre 10 godina
Volja i iskrena želja su osnova. Ostalo sve je nadogradnja!
pre 10 godina
Sram vas bilo. Imali ste vi sve, osim zelje. Niste imali vremena od pljackaskih privatizacija.
pre 10 godina
koji si ti gubitnik, pa to je neverovatno!
"jao, pa mi zamalo da potpisemo Briselski sporazum"
"jao, pa nama je samo svedok falio za Curuviju"
a hit najveci, pre neki dan:
"oni (SNS) u stvari vode nasu politiku ali je lose sprovode pa treba mi da dodjemo da je sprovodemo bolje.
ali to DS mora da uradi sa novim ljudima, samo cu ja cu ipak biti medju "starim ljudima" koji ce to sve da vodi...
Tadicu, bacili smo 8 godina na tebe, sad se gubi iz nasih zivota...
pre 10 godina
Zapanjena sam!Sve smo imali,samo nismo svedoka!Imali ste vi i svedoke, nego ste se pravili da ih ne vidite!Odredjene iskaze imali ste jos 2001god.,i ovo krivicno delo moglo je biti zavrseno odavno, ali nije!
pre 10 godina
Ma kako Te nije sramota!
pre 10 godina
Ovo je jos jedna od besmislica Borisa Tadica kada se drznuo da govori o veoma teskim dogadjajima koji su se na zalost desilie u Srbiji u proslosti. Bolje je da nista ne govorite gospodine Tadicu u svoju odbranu, jer sve sto kazete besmisleno je.Odavno je trebalo rasvetliti ubistva ne samo Slavka Curuvije, Dade Vujasinovic, Zorana Djindjica da ne spominjemo. Za sve ove godine mogli ste pokrenuti ozbiljnu istragu, a zasto niste to samo vi znate. Budite iskreni i ne iznosite.
pre 10 godina
Naravno da Tadić vrda ali ovog puta mu verujem. Ulemek i ostali mogući svedoci su progovorili zbog ličnih interesa i pošto su dobili garancije da će biti nekolicina stvarno odgovornih za ubistva pušteni niz vodu. Te garancije mogli su da dobiju samo od onih koji su u vreme ubistava bili na vlasti i danas su na vlasti. Tadić i kompanija su krivi jer nisu razjurili tu bagru koja se kao virus primirila i sačekala da se političke prilike promene. Danas se struktura devedesetih u izmenjenom (reformisanom) obliku vraća na velika vrata. Stvari nisu tako jednostavne kao što se čine na prvi pogled.
pre 10 godina
Pa da, nisu imali svedoka...pa zasto ga nisu nasli? Ne moze sve da se dobije ko na tacni, mora da se dela, da se zasucu rukavi...
pre 10 godina
"Nismo imali svedoka, ali smo imali sve ostale elemente da svalimo krivicu na Miki Mausa."
pre 10 godina
Ne da ste je gusili, nego ste je ugusili, 14 god se ceka na razotkrivanje ubistva poznatog i priznatog novinara, to samo u Srbiji ima.E zbog ovakvih sitnica ste i izgubili vlast.
pre 10 godina
Nedopustivo ponašanje da jedna država bude nemoćna i da daje signale tj poruke da je moguće biti ubica i ostati nekažnjen.
pre 10 godina
Lako biste vi za svedoka,da ste imali morala i politicke volje.Medjutim,koliko ste imali pameti i skrupula onda,toliko i danas kad bi opet da nas vodite u bestragiju dok se vase okruzenje enormno bogati.Od svedoka vam i onda i danas treba malo vise postenja,stida i ljudskosti.Ukoliko vi i Djilas ostanete u DS,ona bi trebalo da promeni ime u stranka upropastitelja demokratije i Srbije.
pre 10 godina
Pa ne resava Tadic i DS ubistva nego policija i sud. Mislite o tome.
(Pipeline, 16. januar 2014 18:28)
@Pipeline
Naravno ali zato je tu Cvijan da ukolni dokaze i odbrani tajkuna na sudu. mislite vi sad o tome.
pre 10 godina
Gospodine Tadicu vi niste ni trazili svedoke niti ste iole ozbiljnije ulazili u istragu i to je glavni razlog zasto je ovaj slucaj skoro 15 godina bio neresen
pre 10 godina
Nisu gušili istragu, samo se nisu ni potrudili da je sprovedu detaljno i dosledno.
pre 10 godina
Kriminal je bio u usponu za vreme tvoje vladavine, i to ne sitni, nego onaj "elitni", samo sa milionima se radilo. A to nije radio moj otac koji radi u komunalnom, nego vaši "zaštićeni svedoci", zato se o svemu i ćutalo. Sada je došlo drugo vreme, nema više nepravde i dogovora!
pre 10 godina
Tadic se i dalje drzi demagogije i pokusava da namesti kao da je DS najzasluzniji za hapsenje Curuvijinih ubica i hoce da nas ubedi da je prosla vlast dobro radila a u stvarnosti prosla vlast je zemlju zaduzila i upropastila privredu i dovela nas do ivice bankrota!Jadan pokusaj Tadica da se opere!
pre 10 godina
Tuzno je gledati na kakav nacin Tadic pokusava da se opravda!Onako kako je prosla vlast radila treba da bude primer kako ne treba raditi i da su ostali jos koji mesec na vlasti skroz bi nas upropastili i nikakve zasluge za resavanje slucaja Curuvija nemaju Tadic i DS!Ne znam koga jos moze da prevari ova Tadiceva izjava!
pre 10 godina
Dugo očekivano rešavanje slučaja “Ćuruvija”, koje su prethodne vlasti čuvale pod velom tajne izaćiće na svetlost dana. Ovo treba da bude škola za sve ljude koji su radili na nezakonit način da ne mogu sebi da dozvole takav luksuz, da rade protiv novinara.
pre 10 godina
Niste imali ni ideje, ni volje, ni sposobnosti da bilo šta rešite, samo ste uspešno statirali, tako da ni od svedoka ne bi bilo vajde.
pre 10 godina
Da prevedem: eto ja sam zaboravio koliko dugo sam bio predsednik Srbije I od kada je moja stranka odlucivala o svim kadrovima drzave Srbije. A sada kada pogledam sa strane izgleda da su mi svi smestili da postanem predsednik Srbije. Sve te neuspele privatizacije, ekonomski eksperti, Don Djelic itd... Sve je to namesteno od mracnih sila koje su se klonirale nekako I u mojoj stranci. Eto da nije bilo mracnih sila 90ih, ja nebih imao njihove klonove u stranci. A znate ja nisam bio obavesten pa nisam mogao da ih prepoznam.
pre 10 godina
vi samo nistebimali nista....izgleda su i tada ko nekada gluvi telefoni bili u modi
pre 10 godina
Licemerje u beskraj, od ministra odbrane do predsednika drzave, apsolutna vecina u svim resorima i ovakva izjava ne idu zajedno. Navikli smo na vase beskrupulozne lazi.
pre 10 godina
I ovo govori covek koji je poizbacivao iz DS-a sve Djindjiceve ljude po kostunicinom nalogu, vratio SPS iz mrtvih i napravio SNS? Tvojih igubljenih 8 godina Srbija ti covece nece oprostiti, a za povratak u 90-te u tvojoj reziji, bolje se nemoj vise ni pojavljivati u javnosti. Samo unistavas rejting stranke kojoj pripadas.
pre 10 godina
Vama, je odgovarala medijska eksploatacija politickog ubistva.
pre 10 godina
Ako ti Vesna Pešić ne veruje, ne verujem ti ni ja!
pre 10 godina
Pa da, kad je trebalo zasukati rukave i resiti problem imali su precih stvari... al dobro, napokon se nasao neko ko ce to uraditi.
pre 10 godina
Ma da, kako su onda sada isplivali dokazi posle toliko godina, sve su to Tadicu price za malu decu i prazni izgovori.
pre 10 godina
Sve je DS kao hteo da uradi, a nista dobro nisu uradili za Srbiju a bili su 10 godina na vlasti.
pre 10 godina
Pa normalno da nije bilo dokaza kad nisu ni trazeni, vec su samo prikrivani, a DS je bio okupiran vaznijim stvarima, npr. kako da napuni svoje dzepove.
pre 10 godina
Уколико се нешто жели онда то може и да се уради што је управо и доказала СНС,а не само изговори и изговори.
pre 10 godina
G-dine Tadiću, Srbija je nakon devedesetih imala rak, kao dijagnozu, koji je metastazirao u toku Vaših mandata. Ne, nećete me prevariti!!!
pre 10 godina
Možda bi Ds i rešio neko ubistvo ili priveo tajkune koji su ojadili državu, da nisu ljurili za parama. Te se onda dešava, da ubica Ćuruvije 15 nije uhapšen, a neki tajkuni uspeju da utajeni porez dovedu da zastari proces, i da sve optpadne kao da nikada ništa nije bilo.
pre 10 godina
Pa ljubomora i sujeta radi svoje. Kako to nisu pre postojali dokazi a sada ima, te fore i fazone mogu samo da se pricaju maloj deci. Politicka volja nije postojala ili drugi interesi nisu doveli do resavanja slucaja, pa Šešelj je javno rekao 99 ko je pocinio ubistvo ali niko na to nije obracao paznju.
pre 10 godina
Ne samo svedoka, vi niste imali ni ideje, ni volje, ni sposobnosti da bilo šta rešite, samo ste uspešno statirali.
pre 10 godina
Lako je ne naći dokaze kada ih ne želiš ili ne smeš tražiti, moj Tadiću.
pre 10 godina
Tuzno je gledati na kakav nacin Tadic pokusava da se opravda!Onako kako je prosla vlast radila treba da bude primer kako ne treba raditi i da su ostali jos koji mesec na vlasti skroz bi nas upropastili i nikakve zasluge za resavanje slucaja Curuvija nemaju Tadic i DS!Ne znam koga jos moze da prevari ova Tadiceva izjava!
pre 10 godina
Ne da nije bilo svedoka nego nije bilo volje da se resi slucaj Curuvija i sve zasluge za resavanje pripadaju Vucicu i ne postoji nikakva veza izmedju resavanja ovog slucaja i prosle vlasti.Tadic je otisao u politicku istoriju i samo bezuspesno pokusava da se vrati na politicku scenu i ovakve njegove izjave sluze samo za dobijanje medijske paznje a poznato je koliko mu je to bitno!
pre 10 godina
Politicari koji snose odgovornost... ne bi trebalo da se velicaju time sto resavaju ubistvo...
Budimo realni, onaj ko snosi odgovornost za ubistvo sve radi da opstruira istragu a ne da dovede do razresenja... mozda ja gresim, a mozda se njihovi stavovi kose sa zdravom logikom... U svakom slucaju smatram da sto pre trebaju da se sankcionisu odgovorni za ubistvo nevinog coveka!
pre 10 godina
Politicari koji snose odgovornost... ne bi trebalo da se velicaju time sto resavaju ubistvo...
Budimo realni, onaj ko snosi odgovornost za ubistvo sve radi da opstruira istragu a ne da dovede do razresenja... mozda ja gresim, a mozda se njihovi stavovi kose sa zdravom logikom... U svakom slucaju smatram da sto pre trebaju da se sankcionisu odgovorni za ubistvo nevinog coveka!
pre 10 godina
Svi ostali slučajevi u kojima su učestvovale ovakve grupe za likvidacije političkih neistomišljenika treba procesuirati i staviti pred lice pravde. Uzmimo na primer slučaj novinara Pantića kako je izvršena njegova likvidacija, koja još nije rešena.
pre 10 godina
Samo vlast, odnosno pojedinci u taoašnjoj vlasti, snose posledice što slučaj nije već odavno rešen. Drugi niko.
133 Komentari
Sortiraj po: