Četvrtak, 16.01.2014.

08:42

"Ulemek nije ključni svedok"

Milorad Ulemek nije ključni svedok u slučaju Ćuruvija, sve je bilo spremno za podizanje optužnice još 2006. godine, izjavio je lider SPO Vuk Drašković za RTS.

Izvor: RTS

"Ulemek nije kljuèni svedok" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Koran-Pale

pre 10 godina

Tadić traži opravdanje što nije imao svedoka , Drašković izjavljuje kako Ulemek nije ključni Svedok. Za građane nije važno ni jedno ni drugo . Za njih je važno da su napokon izvršioci tog gnusnog dela privedeni licu pravde.

"Za moral"

pre 10 godina

Vuce bio si u vlasti kad je ubijen Curuvija.
Nemoj stalno da krivis druge i niko Ti nije kriv sto nisi usao u DOS, pa stalno pokazujes mrznju prema pojedinim clanovima DOS, iako su oni osudili zlocince koji su te pokusali ubiti.

Саша Митровић

pre 10 godina

Још један доказ колико је Вук испред свог времена. Требало би мало да се запитају ови лажни моралисти зашто подржавају убице, а пљују једног честитог Србина као што је Вук. Одговор се сам намеће, ништа није случајно...

Plavi

pre 10 godina

Sada se svi javljaju i prave pametni. Gde ste bili kada je Vuk ovo javno govorio kad ostali ovo nisu smeli ni da pomisle? Svaka čast Vuče!

Pravnik

pre 10 godina

Ovaj se stavio potpuno u sluzbu SNS-a. Ocigledno je da je ovo sve politicki marketing. Supruga Slavka Curuvije koja je bila uz njega i koja je videla lik ubice kaze da nije Kurak izvrsilac. Ali lako je svaliti na nekoga koji odavno u Srbiji nije.Rade Markovic vec sluzi kaznu od 40 godina. Ova druga dvojica imaju nad glavom optuzbe za Ibarsku. Legija moze sada da prica sta hoce kada je osudjen na 40 godina a on sam svoju krivicu ne priznaje. Ovo je utisak i gomile poznatih advokata u Beogradu sa kojima se druzim

Rade Nikacevic

pre 10 godina

Sve se znalo jos pre petnaest godina,ali se radilo i zivelo po narodnoj "Kadija te tuzi,kadija ti sudi".Kada se promeni vlast 2000. godine ostadose kadije,i kako tuzise,tako i sudise.

Marko

pre 10 godina

SPO je mnogo izgubio govoreci istinu, podneo velike zrtve i gubitke, a sve zarad bolje buducnosti ove zemlje. Treba poslusati Vuka, jer je uvek bio ispred svog vremena, predvideo mnoge dogadjaje, ali nazalost nije bio dovoljno shvacen.

dragan

pre 10 godina

Joвана, 16. januar 2014 13:49
Tacno mrze ga bezmozgasi, koji nikad Srbiji dobro nisu zeleli, niti zele sada.
Njima je Miloseviceva Srbija bila njihova patriotska, mafijaska, udbaska prcija za pljackanje i ubijanje, ali primice im se kraj, jos se malo koprcaju, ali nece jos dugo.

Džoni

pre 10 godina

Mi smo ljudi kratke pameti! Ako se malo prisetimo u to vreme se Milošević služio svim polugama vlasti i represije kounističkog pređašnjeg režima čiji je on direktni potomak i naslednik bio! Tada je bilo dovoljno obeležiti nekoga da radi protiv države i sve mere bi bile opravdane prema tome licu! Kada je ubijen Ćuruvija u Srbiji je njegovu smrt tragićno shvatilo jedno 10% Srba koji su shvatali pogubnost tog sistema dok je ostatak smatrao da je uklonjen još jedan domaći izdajnik i strani plaćenik i da je to i zaslužio! I sada garantujem da veliki broj ljudi u tom ubistvu ne vidi ništa drugo do toga, samo su se malo umili i oprali pa sada malo drugačije pričaju zbog Evrope i novog imidža!

rade

pre 10 godina

Ulemek ovom izjavom opominje pojedince da su ga zaboravili i da su mu duzni.Ima on mnogo prica iz proslosti na koje ce koristiti uu zastitu sebe i ucenjivanje drugih da moraju da mu pomognu

Marko Miladinovic

pre 10 godina

Vuk je potpuno u pravu i treba ga poslusati, jedino resenje je otvaranje tajnih dosijea i rasformiranje sluzbe. tek kada zavrsimo sa mracnom prosloscu mozemo krenuti u svetliju buducnost.

Zemun

pre 10 godina

Delimicno se mogu sloziti medjutim od najace opozicione stranke danas je SPO na margini, pitam se samo kako je dotle doslo!
(Sid, 16. januar 2014 15:05)

Do toga je došlo, jer ste se vi branioci naopakog sistema, sa svih strana sjatili da klevećete SPO i njega. Do 2000. Vuka je satanizovala Miloševićeva TV Bastilja, a nakon toga saradnici i branioci udbe i njenih zločina. No sada stvari polako dolaze na svoje mesto, a u Srbiji odzvanjaju istine o zlu koje Drašković ponavlja dve ipo decenije.

Петар Миловановић

pre 10 godina

Мени није јасно како бре ови специјалци из Милошевићевих ескадрона смрти толико пута промашише Вука Драшковића, човека високог бар 180 сантиметра и тешког 70-80 килограма, веома уочљивог изблиза и на већем растојању, какви су то стрелци када промашују оволику мету неколико пута!? Ја сам служио армију у Книну и био сам ручни бацачлија у стрељачкој пешадији, прави прашинар. На првом бојевом гађању на Динари имао сам три поготка у грудну мету, јер смо добијали по три метка! Већина војника из чете имала је нула поготка, па сам од потпоручника добио наградни излазак у Книн! Када сам дошао у Бeoград на војној вежби у Бубањ Потоку имао сам од пет метака три десетке и две осмице у покретну мету на растојању од сто метара! Пушку сам имао у рукама само при давању страже и гађању на стрелишту, јер сам носио ручни бацач. Па питам, како је могуће да ови специјалци из Милошевићевих ескадрона смрти толико пута испромашују Вука Драшковића, а ја прашинар који никада није баратао пушком дуже од два сата све метке забијем у мету!? Наравоученије: „Благо си га вуку који није наишао на правог ловца на крупну дивљач“!

Realista

pre 10 godina

Neka oni koji su 2006. ćutali i sabotirali postupak otkrivanja zločinaca odgovaraju za to! Ovo nema nigde da 15 godina neko krije ubice jednog čoveka, ma ko da je bio.

Laza

pre 10 godina

Sada kad je postalo izvesno da će se ubice naći pred licem pravde odjednom se javljaju neki sa saznanjima ko je izvršilac itd. Malo je kasno sad a i ako je neko hteo da pomogne zašto to nije učinio ranije? U pravu je Vuk slažem se u potpunosti sa njim!

Nikola Popovic

pre 10 godina

Mnogi ce kalkulisati i uzdrzavati se o istine dajuci nemusta saopstenja ne zeleci da pogledaju istini u oci.Vucic je pomenuo kafic "Panda" u Peci ali nisam primetio da je neko reagovao saopstenjem u vezi toga.Jedino Vuk izgleda u ovoj prokletoj zemlji ima m*da da kaze ono sto se narodu ne dopada.Bravo za gradjansku hrabrost i samo napred.Istina mora na povrsinu i ako to nece povecati rejting stranke ali neko mora govoriti ono sto niko drugi nece.

Sid

pre 10 godina

@Zemun

Delimicno se mogu sloziti medjutim od najace opozicione stranke danas je SPO na margini, pitam se samo kako je dotle doslo!

Toliko od mene, cekamo otvaranje dosijea.

VesnaDC

pre 10 godina

Kako sada Ulejmek kada je pre par dana ekskluzivno objavljeno da je izvrsioca ubistva "otkrila" zena udbasa, bivsa udbasica....Koliko se ja secamkada je Slavko ubijen mi smo se na ulicama ledenog Beograda borili protiv apsolutistickog rezima Slobe Mire I njihovih sledbenika, ,koji nam je tada izgledao nikad gori.Danas,posle svih ovih godina,to vreme nam se cini u odnosu na sadasnji rezim ovih radikala pod maskom, mnogo lakse, dostojanstvenije I konkretnije. Znali smo protiv koga I cega se borimo.Ne mogu a da se ne setim histericnih izjava Vucica da ce se osvetiti Curuviji jer je bio razotkriven u njegovim podlim igrama bez prestanka. I sada odjednom on "otkriva" ubice Curuvije ,peni kako Pravda mora da bude zadovoljena...A I Dacic koji u to vreme nije izlazio iz Zasnjice tata Slobe sada ima obraza da se oglasava. Povraca mi se od koncentracije licemerja I lazi.

Andol!

pre 10 godina

VesnaDC, 16. januar 2014 15:02)

Cak je i vlada Slobodana Milosevica imala vise skrupula od kompletne vladavine DOS-a. Ubili ste vaseg predstavnika Djindjica, niste otkrili ko je ubio Curuviju, pljacke, tenderi, kriminal, kriminalne privatizacije... Prvo za 10 godina nista saznali ko je ubio Curuviju, bez obzira sto ste imali glavnog svedoka u zatvoru sve vreme, pa sada ovo pljuvanje po Vucicu koji je nasao ubice samo otvara niz pitanja, zasto vam smeta rasvetljavanje slucaja Curuvija!?

Nick_Cave

pre 10 godina

Covek koji se bavi paradiplomatjom,koji je 20i vise godina u politici i nije nista doneo dobro ovoj zemlji,stvarno bi trebalo da bude covek i da se povuce iz javnog zivota,da se mane drzavnih poslova i da nas vise ostavi na miru,muka nam je da gledamo vise ovu glavu.Pisi sund Vucino,i zenu kljukaj botoksom,mani se corava posla.Sa svim zivima si radio i samo si sebi radio...
tuga od drzave :(
Sto se tice ubistva novinara,saznacete,cim se otkrije ko je ubio i ko je konspirator ubistva Kenedija i Djindjica,do tad eto vam jos jedne serije...

Петар Миловановић

pre 10 godina

Milorad Ulemek nije ključni svedok u slučaju Ćuruvija, sve je bilo spremno za podizanje optužnice još 2006. godine, izjavio je lider SPO Vuk Drašković za RTS. On sumnja i da je kod Ulemeka preovladala "ljudska dobrota" kada je progovorio, a pogotovo da je "ta dobrota proključala bez nekih benefita". "Nesumnjivo je da on (Ulemek) zna sve gotovo o svim zločinima, jer ih je njegov eskadron smrti sve i izvršio", istakao je Drašković. Е вала, ова несуђена жртва Милошевићевих ескадрона смрти, овај Драшковић изгледа да се посвађао са логиком а такођи и са памећу, јер прво каже да Улемек нема појма о случају убиства Ћурувије, да би потом категорички потврдио да Улемек зна све готово о свим злочинима, јер их је његов ескадрон смрти све и извршио!??!??!?? Ако зна о свим злочинима, како је онда небитан сведок убиства Ћурувије! Да питам јавност, какве квалификације има овај Драшковић и зашто је он позван да коментарише убиство Ћурувије, да није био сведок, а можда зна неке сведоке или му је све о тим убиствима испричала Видовита Зорка из Борчу или Видовита Роска!? Шта је он уствари, писац, политичар или инспектор Шерлок Холмс и колико је веродостојно и меродавно његово жвањкање о убиству о коме зна исто што и ми!!? Могли би медији у Србији некада и мене да позову да дам своје мишљење на овакве теме, зашто би позивали промашену мету Милошевићевих ескадрона смрти!

BockoVB

pre 10 godina

Izmislio Legija mlaku vodu,pa to ko je stajao iza atentata ja mislim da znaju i mala deca,Vuk Draskovic i SPO vec 15 godina pricaju ko su i nalogodavci i egzikurtori ovog ubistva isti oni koji su izvrsili ubistva na IBARSKOJ i pokusaj atentata u BUDVI,eskadron smrti u sluzbi Milosevica.Tako da Legija nije nikakav "KLJUCNI"svedok vec je Aleksandar Vucic koji predvodi bezbednosnu sluzbu kad je otvorio vrata pakla i video sta se tamo nalazi odlucio da se bori sa tim a ne da zalupi vrata i pobegne.

nesa

pre 10 godina

U redu,treba istraziti da li je Mira naredila mada je 70% novinara tad pisalo protiv Sloba i nje. Ali,treba istraziti i da li je Curuvija bio upleten u kriminal,kao sto je tvrdio Seselj ili,da li je vrh DB radio po nalogu stranih sluzbi?. Zasto bi Slobo radio direktno protiv sebe davanjem naloga da se ubije Curuvija ili Stambolic ili Draskovic kada su to bile figure koje ga ni na koji nacin nisu mogle ugroziti? Samo pitam.

slon-pamti

pre 10 godina

@ ako-mi-objave
"nikad ga niko nije pozvao na odgovornost zbog ucesca u ratu, sto znaci da je radio sa stranim sluzbama" naravno da radi ,pa on je jedini covek na svetu sto nije propustio molitveni dorucak ili kako se vec zove zadnjih 10 godina,cak i americki predsednik ide 2 mandata i gotovo
to je bre kameleon ,samo se prerusio u vuka

Jovanovic

pre 10 godina

Ko nije svestan svoje proslosti duzan je da je ponovo prozivi. Srbija u prvoj dekadi nije bila svesna uzasa i doktrine sistema koji je harao Srbijom devedesetih. Resavanje politickih ubistava je preduslov za snazan, trajan otklon od sistema koji unizava Srbiju. Zato danas kada se konacno resava politicko ubistvo Slavka Curuvije, niko nema pravo da zamajava javnost skretanjem price oko nebitnih detalja. Pravda, istina a pre svega evropski put Srbije vapi za istinom. Zbog toga je potrebno hrabro napraviti jos jedan iskorak ka spicu - samom vrhu piramide zlocina i poceti pricu o pravim nalogodavcima. Sve se zapravo zna. Puna podrska za sve ove Vukove reci.

Gde ima dima ima i vatre

pre 10 godina

@Nenad.
Otvaranjem policijskih dosijea, saznala bi se i uloga Vuka i SPO u potonjim događanjima, naravno, ukoliko to dozvole strane obaveštajne službe, koje stoje iza "petooktobarskih promena" i ukoliko im je to u interesu?!
Zato, prvo bi trebalo problem "politički demistifikovati" pa tek onda ići na njegov "sudski epilog"?!

Joвана

pre 10 godina

Nenad - Strašno je koliko mržnje izbija u nekim komentarima. Čini mi se da u Srbiji više mrze Vuka nego Slobu. Pokušavam to, sam sebi da objasnim.

У праву си, има истине у томе да људи више Вука него Слобу, чак и они који су били жестоко против Милошевића. Једноставно људи презиру бескичмењаке, лажове, улизице, лопове, јајаре... Тако смо научени и не само ми, имаш много америчких филмова у којима се показује доста симпатија чак и према негатвицима али који имају став и кичму. Вук Драшковић нема ни став, ни кичму.

Dragan Jurić

pre 10 godina

Toliko poltronstvo je stvarno degutantno! Da li to on pokušava "translejt az trsti akros d bridž"? Ovo je, inače, njegov biser iz slavnog ministrovanja...

Aleksandar M.

pre 10 godina

Pored sada optuzenih treba da sedei ti koji su u to vreme opstruirali, a bili su u vlasti, navesti im puna imena i prezimena, jer onaj ko prikriva zlocince i sam je zlocinac.

čovek

pre 10 godina

E moj Vuče,pa zar ti nisi bio na vlasti posle 2000.godine,zar nisi bio ministar? Pa,zašto tada nisi rešio sva nerazjašnjena ubistva?
(Cobra, 16. januar 2014 12:39)

Evo crno na belo http://youtu.be/OEWff1SFcEE , a i ptice na grani znaju da je Vuk svake godine tražio da se uhapse Slavkove ubice.

BockoVB

pre 10 godina

Izmislio Legija mlaku vodu,pa to ko je stajao iza atentata ja mislim da znaju i mala deca,Vuk Draskovic i SPO vec 15 godina pricaju ko su i nalogodavci i egzikurtori ovog ubistva isti oni koji su izvrsili ubistva na IBARSKOJ i pokusaj atentata u BUDVI,eskadron smrti u sluzbi Milosevica.Tako da Legija nije nikakav "KLJUCNI"svedok vec je Aleksandar Vucic koji predvodi bezbednosnu sluzbu kad je otvorio vrata pakla i video sta se tamo nalazi odlucio da se bori sa tim a ne da zalupi vrata i pobegne.

ZMAJ

pre 10 godina

Slazem se sa Draskovicem legija nije kljucni svedok i optuznica je mogla biti podignuta ranije, ali sto kaze Vuk nije bilo volje tuzilastva i tadasnje politicke vrhuske da se podigne optuznica

MILOS OBILIC

pre 10 godina

Tako je Vuce sve sto si govorio sada se obistinjuje Srbiji je potreban takav politicar koji ce stalno insistirati na resavanju pitanja poput ovog nastavite i sa borbom da se otvore konacno tajna dosijea.

Nidza

pre 10 godina

Ko gubi ima pravo da se ljuti. Tako jedino mogu da objasnim logiku onih koji napadaju Vuka. Nije tesko biti fin pa konstatovati Vukovu superiornost u ovom slucaju.

Zemun

pre 10 godina

(Sid, 16. januar 2014 12:23)

Vuk je podržao Miloševića samo kada se potpisivao Dejtonski sporazum. Svi ostali: Šešelj, Koštunica, Đinđić... kritikovali su potpisivanje tog sporazuma. Da nije bilo Dejtona, ne bi bilo ni Republike Srpske, a tamošnji narod prošao bi kao izbeglice iz Krajine. Ušao je i u Saveznu vladu 1999. jer mu je Milčošević obećao saradnju sa Zapadom u cilju, po Srbiju, pozitivnog rešenja kosovskog problema. Milošević ga je slagao, stajući iza pogubnog anti-zapadnog stava JUL-a i tadašnjih radikala. Iako je bio u saveznoj vladi (izbačen nakon tri meseca), Vuk je jedini od političara, prozvao ,,državne teroriste" za ubistvo Ćuruvije, odmah nakon Slavkove sahrane. Već tada je režim doneo odluku o njegovoj likvidaciji, što je i pokušano na Ibarskoj magistrali i u Budvi.

budimo ljudi...

pre 10 godina

Strašno je koliko mržnje izbija u nekim komentarima. Čini mi se da u Srbiji više mrze Vuka nego Slobu. Pokušavam to, sam sebi da objasnim. Čovek koji je strašno stradao zbog istina koje dosledno i hrabro iznosi, trn je u oku. Mnogi su su se odrekli svojih zabluda, presvukli preko noći i postali naprasno zagovornici evropskih integracija. Vuka mrze više nego kad su ga zbog istih stavova proglašavali za izdajnika i stranog plaćenika. U njemu valjda vide svedoka svojih zabluda. Mogu samo da izrazim najdublje poštovanje za hrabrost i istrajnost Vuku i SPO-u, i za sve žrtve koje su podneli u borbi koja napokon dobija epilog. Bez razrešenja zločina kojima je režim bio nalogodavac i tako eliminiso političke protivnike i nepodobne, Srbija neće biti normalna država. Kažnjavanjem zločinaca se postavlja osnovni princip demokratske države da je dozvoljeno i legalno drugačije misliti, govoriti i delati. To što Vučić predstavlja vlast koja izvodi zločince pred lice pravde, vidim kao jedini mogući put ozdravljenja i pokajanja za pogrešno vođenu politiku devedesetih i sva stradanja koja je narod u Srbiji prošao. Nadam se i iskrenom zalaganju za otvaranje dosijea kako bi se naše društvo konačno oslobodilo čeličnog zagrljaja službi koje su štiteći režim i vlast, Srbiju dovele do ivice propasti.
(Nenad, 16. januar 2014 12:24)

Svaka čast za komentar.

Cobra

pre 10 godina

E moj Vuče,pa zar ti nisi bio na vlasti posle 2000.godine,zar nisi bio ministar? Pa,zašto tada nisi rešio sva nerazjašnjena ubistva?
Pa,naravno da će da reše ti koji su i zamesili sve to.Zar Vučić nije bio ministar informisanja,kad je Ćuruvija ubijen.Ovo tvoje uvlačenje Vučiću je stvarno odvratno.

Zemun grad

pre 10 godina

@(ARG78, 16. januar 2014 11:43)

Podsećanja- iz knjige Vuka Draškovića ,,Meta"

UBISTVO ĆURUVIJE
...Ubijen je 11. aprila 1999. kasno popodne, pred ulaskom u stan, u dvorištu, dok je za ruku držao svoju suprugu, sa kojom se vraćao iz uskršnje šetnje. Iste večeri, televiziji ,,Studio B" koju nisu mogli da porobe, izjavio sam da su Ćuruviju ubili ,,državni teroristi" i da smo izloženi unutrašnjoj agresiji opasnih i zlih ljudi. Nekada slavne prestoničke novine nisu htele, jer nisu smele, da objave ni vest o ubistvu, a kamoli da citiraju šta je potpredsednik Vlade rekao o zločinu. Mnogi nisu smeli da odu ni na Slavkovu sahranu, niti da barem prenesu moju izjavu na konferenciji za novinare održanoj na dan sahrane.
izjava- ... Niko nema pravo da pognute glave gleda kako su počela ubistva novinara. Pokojni Slavko Ćuruvija mora biti poslednja žrtva onih koji misle da ovaj rat iskoriste za srpsko-srpsko ubijanje. Nije tačno da su uslovi ratnog stanja, uslovi koji građansku hrabrost i savest ljudi u Srbiji bacaju pod noge... Novinari, kao bivši vaš kolega, upućujem vam zamerku što niste dovoljno hrabri. Pišite, kritikujte, imate pravo na to... I još nešto. Prete da će demolirati i srušiti prostorije Demokratske stranke. Nazad, nazad, to im poručujem...

Zbog ovakvih izjava, Draškovića je režim osudio na smrt, što je i pokušano na Ibarskoj i u Budvi.Vuk je bio čovek, i onda, i sada je.

slihtara

pre 10 godina

Odlican komentar Vuka osim ovog na kraju gde hvali Vucica. Ali i to je deo politike, nekad mora da kaze i nesto sto ne misli.
(Sve osim..., 16. januar 2014 11:36)
Zna on sta radi on je upravo tako mislio.

Halil Barbarić

pre 10 godina

Samim Božjim čudom, Vuk je preživeo Miloševićeve dželate na I.magistrali i u Budvi. Dobro je da je tako, jer kako ostali na političkoj sceni ćute, izgleda da ne bi smo imali nikoga da brani žrtve i traži odgovornost ubica http://youtu.be/OEWff1SFcEE i onih koji su iste štitili.

Nenad

pre 10 godina

Strašno je koliko mržnje izbija u nekim komentarima. Čini mi se da u Srbiji više mrze Vuka nego Slobu. Pokušavam to, sam sebi da objasnim. Čovek koji je strašno stradao zbog istina koje dosledno i hrabro iznosi, trn je u oku. Mnogi su su se odrekli svojih zabluda, presvukli preko noći i postali naprasno zagovornici evropskih integracija. Vuka mrze više nego kad su ga zbog istih stavova proglašavali za izdajnika i stranog plaćenika. U njemu valjda vide svedoka svojih zabluda. Mogu samo da izrazim najdublje poštovanje za hrabrost i istrajnost Vuku i SPO-u, i za sve žrtve koje su podneli u borbi koja napokon dobija epilog. Bez razrešenja zločina kojima je režim bio nalogodavac i tako eliminiso političke protivnike i nepodobne, Srbija neće biti normalna država. Kažnjavanjem zločinaca se postavlja osnovni princip demokratske države da je dozvoljeno i legalno drugačije misliti, govoriti i delati. To što Vučić predstavlja vlast koja izvodi zločince pred lice pravde, vidim kao jedini mogući put ozdravljenja i pokajanja za pogrešno vođenu politiku devedesetih i sva stradanja koja je narod u Srbiji prošao. Nadam se i iskrenom zalaganju za otvaranje dosijea kako bi se naše društvo konačno oslobodilo čeličnog zagrljaja službi koje su štiteći režim i vlast, Srbiju dovele do ivice propasti.

mirko

pre 10 godina

Vuk je ubedljivo najrealniji političar,sa obe noge na zemlji.Sadašnja politička situacija zahteva baš takvog čoveka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bm, 16. januar 2014 10:09)
Kako tako realan političar ne zna da je 2006. bio ministar inostranih poslova, i koalicioni partner tadašnje vlasti. Kako ne zna da je tadašnji ministar kulture, inače član njegove stranke izjavio: Možda je Ćuruviju ubio neki ljubomorni muž, mi tačno to sada ne znamo.( ministar je Konstadinović)
Ne tvrdim da nije istina što kaže za Legiju, ja o njemu mislim još gore, ali previše se dodvorava Vučiću, pa nije Legija mogao isplivati, kao glavni svedok, a da to Vučić nije odobrio, i ako ima nešto iza kulisa, to ne može bez PPV, DB je pod njegovom kontrolom, jer oni su ovakvog šefa oduvek priželjkivali, njihov čovek "patriota", a moćan.

Nikola Popovic

pre 10 godina

Ovo sto Vuk govori,znaju i ptice na grani.Pored Romica i druzine treba procesuirati i one koji su stitili te drzavne ubice a to su prvenstveno ljudi iz SPS-a ali i DS-a i DSS-a.Jedino je Vuk ova imena izgovarao bez straha dok su svi ostali izbegavali ovu termu i ako su se deklarativno zalagali za resenje slucajeva ubistva novinara.Dok se ovi slucaje vi ne rese i ne nadju poloiticki nalogodavci nece biti resen ni slucaj ubistva Djindjica.

Adriano Celentano

pre 10 godina

Svaka cast Vuce na teskoj uvlaci, da te podsetim tvojih mrlja. Vlastu u Beogradu je zapamcena po takvoj kradji tvojih pulena i Daninih rodjaka, to ni Turci nisu radili, br.2, ladno si ucestvovao kad god si mogao u vladi Slobodana Milosevica sto se jako spori sa tvojim izjavama, br.3, tvoji kadrovi su itekako zasluzni za pljacku Srbije, br.4, s kim sve nisi bio u koaliciji, taj je potonuo, sreca da 5 oktobra nisi hteo u DOS jer bi pre 5 oktobra sve puklo a mi i dan danas gledali Slobu. Sve je to cudno sa tobom, neki kazu da pripadas umerenoj struji UDBE, tako deluje. Najzad br.6, odakle ti silna imovina, sto u CG, sto u Srbiji, prosto pitanje, mozda i ti trebas malo na komisiju?

VOJA

pre 10 godina

A koji su to ''cvrsti dokazi i nepobitne cinjenice'' ? Ovde je jos uvek praksa da novinari i politicari hapse, optuzuju i presudjuju a, przunkcija nevinosti i pravo na odbranu i fer i pošteno sudjenje misaona imenica.

Sid

pre 10 godina

@Miroslav

U je al si ga slozio, pa kako da ne spocitavam liku koji je od extremnog nacionaliste dosao do extremnog pacifiste evropejca (laznog) itd! Covek koji je izdao svoje principe, covek koji je dao potporu Slobodanu Milosevicu, covek kojeg zbog svojih smesnih izjava niko vise ne shvata ozbiljno i one su tipa odavno svrstale kao top politicara ali 19 veka.
Daj bre molim te,pa i njegovi ovi verni sledbenici proterali ga sa Ravne Gore ...

Nobody

pre 10 godina

Vuk govori istinu a DB nije nikad bila samostalan organ (institucija) u organizmu (drzavi).Simptome leciti je u redu ali resenje je uzrocno lecenje.Hipofiza,centar moci,odakle se sve usmerava je uvek u politickim organima (institucije) i hijerarhija je neminovna.Bez izuzetka svaka drzava funkcionise po tom principu.

Eak

pre 10 godina

Vazno je da ste vi rekli - svaka cast Vucicu! Podsecam gradjane Srbije da je Aleksandar Vucic bio ministar u vreme ubistva i da je predlozio zakon je bio inicijator i paravan za eliminaciju nepodobnih novinara tog vremena. Vi ga sada hvalite u ime pokojnog Slavke... Morbidna situacija. Ako moze da vidi ovu situaciju, i da je hvatenje njegovih ubica pretvoreno u deo politicke kampanje onih koji su, ako nista drugo, likovali zbog tog ubistva, Slavku ne bi bilo drago. Pogledajte samo izjave clanova njegove porodice - u grcu su, znaju oni mnogo vise od ovaoga sto nam se servira.

sasa jokic

pre 10 godina

Cinjenica je da Legija nije kljucni svedok, kao i sto je cinjenica da se odluka da ga Miljko proglasi za kljucnog moze posmatrati kao priprema za neki dil sa njim. Legija se verovatno unervozio i poceo da preti da ce propevati, tako da je ovo samo priprema za ono sto je Toma odavno najavio, da ce preispitati mnoge presude, pa i njegovu. Pametni ce zakljuciti zasto.

ako-mi-objave

pre 10 godina

Vuk je ubedljivo najrealniji političar,sa obe noge na zemlji.Sadašnja politička situacija zahteva baš takvog čoveka.
(bm, 16. januar 2014 10:09)
Vuk i realnost Vuk ti je ko golub prevrtac, doziveo je vratolomne preobrazaje, prvo je bio zestoki komunista,pa je postao ravnogorac 1992. podigao je Drazi spomenik na Ravnoj gori.Na pocetku rata postao je nacionalista. Sa mapom u ruci govorio je, "Srbiji moraju pripasti sve teritorije sa kojima je 1918.godine Kraljevina usla u Jugoslaviju".Kada je poceo rat prvi je formirao vojnu formaciju koju je predvodio DJORDJE BOZOVIC-GISKA,a sam Draskovic se hvalio u beckom"Kuriru" da ima sezdeset hiljada dobrovoljaca.Cas je pretio Muslimanima i Hrvatima,cas im je pruzao ruku pomirenja i saosecajno osudjivao srpska zlodela.A na kraju je postao Evropejac, i nikad ga niko nije pozvao na odgovornost zbog ucesca u ratu, sto znaci da je radio sa stranim sluzbama.

Puž golać

pre 10 godina

"Ulemek nije ključni svedok"

Reče neko ko je pravio spiskove za batinjanje 90-ih, na kojem su bili jedan Brana Crnčević, Bata Živojinović...neko čija je žena sa pokojnim Giškom upadala u poslovnice Jezde i Dafine i predstavljala ga kao najvećeg kriminalca sa kojim će imati posla ako joj ne daju i kamatu i pare...

bivsi pripadnik gradjanske srbije

pre 10 godina

Svaka cast Vuce. Sto se tice raskrinkavanja udbe i Milosevicevog rezima od mene imas punu podrsku.
Razumem ja ove udbase i njihove simpatizere, sto su se od pre neki dan razleteli na sve strane ne bi li nam ove udbice prikazali kao casne i postene profesionalce i velike patriote. Dovoljno je tu jedan da pocne da peva i da se cela ta masinerija raspadne. Nego meni nisu jasni ovi sa nase strane, koji su poceli neobjasnjivo da histerisu ili se prave kao da se nista nije dogodilo. Mada to sve samo potvrdjuje onu tezu da neko u zadnjih 13 godina namerno nije zeleo da radi bilo sta po ovim pitanjima.

Momčilo, NS

pre 10 godina

Više je nego jasno da je Vuk apsolutno u pravu. Nema logike da je Legija ključni svedok, s'obzirom da je optužnica mogla biti podignuta još 2006. god.

zvezdan

pre 10 godina

nesto razmisljam... kad bih ovu ofarbanu kraeturu sreo negde i upitao ga: " izvn`te, koji je danas dan?" pretpostavljam da bi me stigao odgovor: " sine, danas su svi daaani, moz` bude da je cetvrtak sudnji, koji ceka petak kad se boji subotom, a tamo daleko... u nedelju, saznaces sine..!

Da nije nade, zlo i naopako!

pre 10 godina

Mozda PPV usput "pocisti" iz drzavnih institucijza i
tetka Danine sestricine, kumice, prijateljice i ostale!!!
Dace Bog!

Vodokotlić

pre 10 godina

"Vuk je ubedljivo najrealniji političar,sa obe noge na zemlji.Sadašnja politička situacija zahteva baš takvog čoveka.
(bm, 16. januar 2014 10:09) "

Dano, idi kuvaj pasulj .....

covek i sramota

pre 10 godina

Dokle ces da budes sluga Dani.Vise si pogubio sve veze sa realnoscu, sta li sad gospodja Draskovic ima na umu kad ti po ko zna koji put prodajes dusu, koju izgleda i nemas definitivno.Tvoja bezrezervna ljubav prema njoj je samo tvoja licna stvar, ali nemas pravo da ostale ljude smaras.
Sramota covece zbog tvojih godina da se ovako slihtas.Doveli te na RTS i postavili namensko pitanje da bi hvalio Vucica.

црна мамба 036

pre 10 godina

ево га бивши комуниста, бивши равногорац, бивши демократа............кад ће једном да буде бивши политичар........

drago

pre 10 godina

bravo vuce,,,,,kao i uvek si u pravu,,,,,,svaka tebi cast,,,,,,,a ovi gadovi sto pisu lose o vuku su najverovatnije drzavna bezbednost i njihovi pomocnici,,,,,podrska vuku i spo,,,,,,ukinuti drzavnu bezbednost,,,ona je samo srbr i ubijala,,,,,

sasa jokic

pre 10 godina

Cinjenica je da Legija nije kljucni svedok, kao i sto je cinjenica da se odluka da ga Miljko proglasi za kljucnog moze posmatrati kao priprema za neki dil sa njim. Legija se verovatno unervozio i poceo da preti da ce propevati, tako da je ovo samo priprema za ono sto je Toma odavno najavio, da ce preispitati mnoge presude, pa i njegovu. Pametni ce zakljuciti zasto.

Radoje

pre 10 godina

Sve je jasno. U svim ubistvima je prepoznatljiv "rukopis" DB-a i prisustvo ogromnog broja njihovih operativaca koji su učestvovali u zločinima. I bilo je sve jasno dokazano i pre nekoliko godina. A šta je i zašto progovorio Legija? To samo on i oni kojima je dao izjavu mogu da znaju. Mislim da bi najbolji psihijatri trebali da se bave istraživanjem ličnosti i ponašanja čoveka koji je predvodio jedinicu za specijalne likvidacije čiji su pripadnici pobili ogroman broj ljudi.

duh 9. marta

pre 10 godina

Kakav je ovo polucovek , strasno
(Njegos, 16. januar 2014 09:05)

Pa da, za vas vukomrzce čovek je Legija i oni koji ništa nisu preduzeli da se pravdi privedu ubice Slavka Ćuruvije. Zanimljivo je da nema podrške privođenju pravdi ubica, ni od ostalih političkih stranaka vlasti i opozicije. Jedino se oglasio Vuk Drašković, a pa opet postao meta sitnih duša. Jasno je da Vuka napadaju agitatori stranaka koje bi nakon izbora htele u koaliciju sa naprednjacima, pa im smeta činjenica da glasovi birača SPO donose Vučiću nadpolovičnu većinu, tako da će pomenuti nakon izbora ostati bez ucenjivačkog potencijala.

Drago Vlat.

pre 10 godina

Miloseviceva piramida smrti defintivno se rusi u paramparcad, zato dajem punu podrsku Vucicu.
Mislim da ce najavljena koalicija umerene proevropske desnice izmedju SNS-SPO mnogo toga dobroga doneti Srbiji i svim gradjanima Srbije.

jovan

pre 10 godina

Istina je da on nije kljucni svedok, ali istina je da je izjava puna slihtanja Vucicu koji takodje nije nikakav kljucni u istrazi, kao sto je istina da Dana i dalje namesta svoje kadrove po sajmovima i po diplomatiji. Izmedju poslednje dve istine postoji neka tajna veza!

Sheena

pre 10 godina

Slazem se sa gospodinom Draskovicem! Ne moze i ne sme Legija biti kljucni svedok! Bilo bi strasno da za svedocenej zatrazi nesto za uzvrat!

Catena Mundi

pre 10 godina

Predlozio bi Vuku Draskovicu da prilikom svakog obracanja nasem narodu putem medija pozeli ''dobro jutro'', jer zaista smo bili decenijama u mrklom mraku drzavnog terorizma i anti-narodske politike vlasti.Zaista se osecam posle jutrosnjeg gostovanja gospodina Draskovica na RTS da se polako budimo iz teskog sna.

Miroslav

pre 10 godina

Bravo Vuče, samo istrajavanje u rasvetljavanju zločina i kriminala službi bezbednosti i njihovo reformisanje može Srbiju izvući iz blata u koju su je iste te službe i gurnule. Vidim ovde da se javljaju "pljuvači" Vuka Draškovića bez ijednog iole razumnog argumenta očigledno po nalogu istog tog dela nereformisanih službi bezbednosti ali bliži se napokon kraj toj njihovoj tiraniji pa ih hvata panika.

Righteous Clan

pre 10 godina

Potpuno je jasno da se sve znalo još 2001 i da se i tada mogla podići optužnica kao i 2006.To i Branka Prpa I Ćuruvijina porodica tvrdi kao i Vuk.

Mićko

pre 10 godina

Istinu na videlo odmah! Hoću da živim u normalnoj a ne u petooktobarskoj Srbiji! Nisam Vuku Draškoviću verovao ništa. Na žalost sve što je rekao, Vuk je bio u pravu. Sada ipak mislim da je bio a i sada je najiskreniji političar u Srbiji.

NemanjaBB

pre 10 godina

Evo ga, kameleon!!
Unazad 15 god se budi samo pred izbore I pripaja se najjacoj stranci da bi capio neko mesto u parlamentu I vladi. Kakav folirant I demagog, zivi od stare slave. Gadi mi se.

legionar

pre 10 godina

Draskovicu ti si gori od svih,komunisto,antikomunisto,nacionalistio i antinacionalisto...Ne zna covek vise kako da te nazove osim mentalno poremecenog bezobraznika.

mauvau

pre 10 godina

Srbija ima srecu sto se ovde nisu dogadjale revolucionarne promene i sto je narod trpeljiv.Imali smo prilike da vidimo kako je grozno kad izbije revolucija.Radio Televizije Beograd je pomogla revoluciju u Rumuniji tako sto je direktno u svet prenosila sve sta se tih dana dogadjalo.Imali smo prilike da vidimo kako se rumunski narod obracunaao sa zloglasnom tajnom sluzbom.Vojska i narod su ih ganjali i ubijali a Causesku , koji je samo par dana pre obecao na jednoj gradskoj pijaci da ce svaki rumun imati toplu supu,uhvacen je i zajedno sa zenom streljan.

osagomar

pre 10 godina

Kad se malo zaceprka po tom osinjaku zvanom nekadasnji DB,videce se ko je i za ciji racun vrsio likvidacije po Srbiji.Nakon 2000te ta ista ekipa je ucestvovala sa politickim strukturama Srbije u kriminalnim privatizacijama, a sada Srbija na kolenima.

beara

pre 10 godina

Sramota je sto se na ovo moralo cekati 15 godina.Slazem se sa Vukom da treba podrzati Vucica u hapsenjima ubica jer je prije svega ljudski.

rikoset

pre 10 godina

Svaka cast i puno podrske doslednom borcu za istinom Vuku Draskovicu i hrabrom beskompromisnom Aleksandru Vucicu.Jer da nije njih ovo i mnoga druga zla nikada nebi bila dovedena do kraja.

legionar

pre 10 godina

Draskovicu ti si gori od svih,komunisto,antikomunisto,nacionalistio i antinacionalisto...Ne zna covek vise kako da te nazove osim mentalno poremecenog bezobraznika.

NemanjaBB

pre 10 godina

Evo ga, kameleon!!
Unazad 15 god se budi samo pred izbore I pripaja se najjacoj stranci da bi capio neko mesto u parlamentu I vladi. Kakav folirant I demagog, zivi od stare slave. Gadi mi se.

osagomar

pre 10 godina

Kad se malo zaceprka po tom osinjaku zvanom nekadasnji DB,videce se ko je i za ciji racun vrsio likvidacije po Srbiji.Nakon 2000te ta ista ekipa je ucestvovala sa politickim strukturama Srbije u kriminalnim privatizacijama, a sada Srbija na kolenima.

jovan

pre 10 godina

Istina je da on nije kljucni svedok, ali istina je da je izjava puna slihtanja Vucicu koji takodje nije nikakav kljucni u istrazi, kao sto je istina da Dana i dalje namesta svoje kadrove po sajmovima i po diplomatiji. Izmedju poslednje dve istine postoji neka tajna veza!

Miroslav

pre 10 godina

Bravo Vuče, samo istrajavanje u rasvetljavanju zločina i kriminala službi bezbednosti i njihovo reformisanje može Srbiju izvući iz blata u koju su je iste te službe i gurnule. Vidim ovde da se javljaju "pljuvači" Vuka Draškovića bez ijednog iole razumnog argumenta očigledno po nalogu istog tog dela nereformisanih službi bezbednosti ali bliži se napokon kraj toj njihovoj tiraniji pa ih hvata panika.

mauvau

pre 10 godina

Srbija ima srecu sto se ovde nisu dogadjale revolucionarne promene i sto je narod trpeljiv.Imali smo prilike da vidimo kako je grozno kad izbije revolucija.Radio Televizije Beograd je pomogla revoluciju u Rumuniji tako sto je direktno u svet prenosila sve sta se tih dana dogadjalo.Imali smo prilike da vidimo kako se rumunski narod obracunaao sa zloglasnom tajnom sluzbom.Vojska i narod su ih ganjali i ubijali a Causesku , koji je samo par dana pre obecao na jednoj gradskoj pijaci da ce svaki rumun imati toplu supu,uhvacen je i zajedno sa zenom streljan.

Mićko

pre 10 godina

Istinu na videlo odmah! Hoću da živim u normalnoj a ne u petooktobarskoj Srbiji! Nisam Vuku Draškoviću verovao ništa. Na žalost sve što je rekao, Vuk je bio u pravu. Sada ipak mislim da je bio a i sada je najiskreniji političar u Srbiji.

Righteous Clan

pre 10 godina

Potpuno je jasno da se sve znalo još 2001 i da se i tada mogla podići optužnica kao i 2006.To i Branka Prpa I Ćuruvijina porodica tvrdi kao i Vuk.

Adriano Celentano

pre 10 godina

Svaka cast Vuce na teskoj uvlaci, da te podsetim tvojih mrlja. Vlastu u Beogradu je zapamcena po takvoj kradji tvojih pulena i Daninih rodjaka, to ni Turci nisu radili, br.2, ladno si ucestvovao kad god si mogao u vladi Slobodana Milosevica sto se jako spori sa tvojim izjavama, br.3, tvoji kadrovi su itekako zasluzni za pljacku Srbije, br.4, s kim sve nisi bio u koaliciji, taj je potonuo, sreca da 5 oktobra nisi hteo u DOS jer bi pre 5 oktobra sve puklo a mi i dan danas gledali Slobu. Sve je to cudno sa tobom, neki kazu da pripadas umerenoj struji UDBE, tako deluje. Najzad br.6, odakle ti silna imovina, sto u CG, sto u Srbiji, prosto pitanje, mozda i ti trebas malo na komisiju?

beara

pre 10 godina

Sramota je sto se na ovo moralo cekati 15 godina.Slazem se sa Vukom da treba podrzati Vucica u hapsenjima ubica jer je prije svega ljudski.

ako-mi-objave

pre 10 godina

Vuk je ubedljivo najrealniji političar,sa obe noge na zemlji.Sadašnja politička situacija zahteva baš takvog čoveka.
(bm, 16. januar 2014 10:09)
Vuk i realnost Vuk ti je ko golub prevrtac, doziveo je vratolomne preobrazaje, prvo je bio zestoki komunista,pa je postao ravnogorac 1992. podigao je Drazi spomenik na Ravnoj gori.Na pocetku rata postao je nacionalista. Sa mapom u ruci govorio je, "Srbiji moraju pripasti sve teritorije sa kojima je 1918.godine Kraljevina usla u Jugoslaviju".Kada je poceo rat prvi je formirao vojnu formaciju koju je predvodio DJORDJE BOZOVIC-GISKA,a sam Draskovic se hvalio u beckom"Kuriru" da ima sezdeset hiljada dobrovoljaca.Cas je pretio Muslimanima i Hrvatima,cas im je pruzao ruku pomirenja i saosecajno osudjivao srpska zlodela.A na kraju je postao Evropejac, i nikad ga niko nije pozvao na odgovornost zbog ucesca u ratu, sto znaci da je radio sa stranim sluzbama.

rikoset

pre 10 godina

Svaka cast i puno podrske doslednom borcu za istinom Vuku Draskovicu i hrabrom beskompromisnom Aleksandru Vucicu.Jer da nije njih ovo i mnoga druga zla nikada nebi bila dovedena do kraja.

Cobra

pre 10 godina

E moj Vuče,pa zar ti nisi bio na vlasti posle 2000.godine,zar nisi bio ministar? Pa,zašto tada nisi rešio sva nerazjašnjena ubistva?
Pa,naravno da će da reše ti koji su i zamesili sve to.Zar Vučić nije bio ministar informisanja,kad je Ćuruvija ubijen.Ovo tvoje uvlačenje Vučiću je stvarno odvratno.

Vodokotlić

pre 10 godina

"Vuk je ubedljivo najrealniji političar,sa obe noge na zemlji.Sadašnja politička situacija zahteva baš takvog čoveka.
(bm, 16. januar 2014 10:09) "

Dano, idi kuvaj pasulj .....

covek i sramota

pre 10 godina

Dokle ces da budes sluga Dani.Vise si pogubio sve veze sa realnoscu, sta li sad gospodja Draskovic ima na umu kad ti po ko zna koji put prodajes dusu, koju izgleda i nemas definitivno.Tvoja bezrezervna ljubav prema njoj je samo tvoja licna stvar, ali nemas pravo da ostale ljude smaras.
Sramota covece zbog tvojih godina da se ovako slihtas.Doveli te na RTS i postavili namensko pitanje da bi hvalio Vucica.

Zemun grad

pre 10 godina

@(ARG78, 16. januar 2014 11:43)

Podsećanja- iz knjige Vuka Draškovića ,,Meta"

UBISTVO ĆURUVIJE
...Ubijen je 11. aprila 1999. kasno popodne, pred ulaskom u stan, u dvorištu, dok je za ruku držao svoju suprugu, sa kojom se vraćao iz uskršnje šetnje. Iste večeri, televiziji ,,Studio B" koju nisu mogli da porobe, izjavio sam da su Ćuruviju ubili ,,državni teroristi" i da smo izloženi unutrašnjoj agresiji opasnih i zlih ljudi. Nekada slavne prestoničke novine nisu htele, jer nisu smele, da objave ni vest o ubistvu, a kamoli da citiraju šta je potpredsednik Vlade rekao o zločinu. Mnogi nisu smeli da odu ni na Slavkovu sahranu, niti da barem prenesu moju izjavu na konferenciji za novinare održanoj na dan sahrane.
izjava- ... Niko nema pravo da pognute glave gleda kako su počela ubistva novinara. Pokojni Slavko Ćuruvija mora biti poslednja žrtva onih koji misle da ovaj rat iskoriste za srpsko-srpsko ubijanje. Nije tačno da su uslovi ratnog stanja, uslovi koji građansku hrabrost i savest ljudi u Srbiji bacaju pod noge... Novinari, kao bivši vaš kolega, upućujem vam zamerku što niste dovoljno hrabri. Pišite, kritikujte, imate pravo na to... I još nešto. Prete da će demolirati i srušiti prostorije Demokratske stranke. Nazad, nazad, to im poručujem...

Zbog ovakvih izjava, Draškovića je režim osudio na smrt, što je i pokušano na Ibarskoj i u Budvi.Vuk je bio čovek, i onda, i sada je.

Zemun

pre 10 godina

(Sid, 16. januar 2014 12:23)

Vuk je podržao Miloševića samo kada se potpisivao Dejtonski sporazum. Svi ostali: Šešelj, Koštunica, Đinđić... kritikovali su potpisivanje tog sporazuma. Da nije bilo Dejtona, ne bi bilo ni Republike Srpske, a tamošnji narod prošao bi kao izbeglice iz Krajine. Ušao je i u Saveznu vladu 1999. jer mu je Milčošević obećao saradnju sa Zapadom u cilju, po Srbiju, pozitivnog rešenja kosovskog problema. Milošević ga je slagao, stajući iza pogubnog anti-zapadnog stava JUL-a i tadašnjih radikala. Iako je bio u saveznoj vladi (izbačen nakon tri meseca), Vuk je jedini od političara, prozvao ,,državne teroriste" za ubistvo Ćuruvije, odmah nakon Slavkove sahrane. Već tada je režim doneo odluku o njegovoj likvidaciji, što je i pokušano na Ibarskoj magistrali i u Budvi.

Da nije nade, zlo i naopako!

pre 10 godina

Mozda PPV usput "pocisti" iz drzavnih institucijza i
tetka Danine sestricine, kumice, prijateljice i ostale!!!
Dace Bog!

Sid

pre 10 godina

@Miroslav

U je al si ga slozio, pa kako da ne spocitavam liku koji je od extremnog nacionaliste dosao do extremnog pacifiste evropejca (laznog) itd! Covek koji je izdao svoje principe, covek koji je dao potporu Slobodanu Milosevicu, covek kojeg zbog svojih smesnih izjava niko vise ne shvata ozbiljno i one su tipa odavno svrstale kao top politicara ali 19 veka.
Daj bre molim te,pa i njegovi ovi verni sledbenici proterali ga sa Ravne Gore ...

Nenad

pre 10 godina

Strašno je koliko mržnje izbija u nekim komentarima. Čini mi se da u Srbiji više mrze Vuka nego Slobu. Pokušavam to, sam sebi da objasnim. Čovek koji je strašno stradao zbog istina koje dosledno i hrabro iznosi, trn je u oku. Mnogi su su se odrekli svojih zabluda, presvukli preko noći i postali naprasno zagovornici evropskih integracija. Vuka mrze više nego kad su ga zbog istih stavova proglašavali za izdajnika i stranog plaćenika. U njemu valjda vide svedoka svojih zabluda. Mogu samo da izrazim najdublje poštovanje za hrabrost i istrajnost Vuku i SPO-u, i za sve žrtve koje su podneli u borbi koja napokon dobija epilog. Bez razrešenja zločina kojima je režim bio nalogodavac i tako eliminiso političke protivnike i nepodobne, Srbija neće biti normalna država. Kažnjavanjem zločinaca se postavlja osnovni princip demokratske države da je dozvoljeno i legalno drugačije misliti, govoriti i delati. To što Vučić predstavlja vlast koja izvodi zločince pred lice pravde, vidim kao jedini mogući put ozdravljenja i pokajanja za pogrešno vođenu politiku devedesetih i sva stradanja koja je narod u Srbiji prošao. Nadam se i iskrenom zalaganju za otvaranje dosijea kako bi se naše društvo konačno oslobodilo čeličnog zagrljaja službi koje su štiteći režim i vlast, Srbiju dovele do ivice propasti.

budimo ljudi...

pre 10 godina

Strašno je koliko mržnje izbija u nekim komentarima. Čini mi se da u Srbiji više mrze Vuka nego Slobu. Pokušavam to, sam sebi da objasnim. Čovek koji je strašno stradao zbog istina koje dosledno i hrabro iznosi, trn je u oku. Mnogi su su se odrekli svojih zabluda, presvukli preko noći i postali naprasno zagovornici evropskih integracija. Vuka mrze više nego kad su ga zbog istih stavova proglašavali za izdajnika i stranog plaćenika. U njemu valjda vide svedoka svojih zabluda. Mogu samo da izrazim najdublje poštovanje za hrabrost i istrajnost Vuku i SPO-u, i za sve žrtve koje su podneli u borbi koja napokon dobija epilog. Bez razrešenja zločina kojima je režim bio nalogodavac i tako eliminiso političke protivnike i nepodobne, Srbija neće biti normalna država. Kažnjavanjem zločinaca se postavlja osnovni princip demokratske države da je dozvoljeno i legalno drugačije misliti, govoriti i delati. To što Vučić predstavlja vlast koja izvodi zločince pred lice pravde, vidim kao jedini mogući put ozdravljenja i pokajanja za pogrešno vođenu politiku devedesetih i sva stradanja koja je narod u Srbiji prošao. Nadam se i iskrenom zalaganju za otvaranje dosijea kako bi se naše društvo konačno oslobodilo čeličnog zagrljaja službi koje su štiteći režim i vlast, Srbiju dovele do ivice propasti.
(Nenad, 16. januar 2014 12:24)

Svaka čast za komentar.

zvezdan

pre 10 godina

nesto razmisljam... kad bih ovu ofarbanu kraeturu sreo negde i upitao ga: " izvn`te, koji je danas dan?" pretpostavljam da bi me stigao odgovor: " sine, danas su svi daaani, moz` bude da je cetvrtak sudnji, koji ceka petak kad se boji subotom, a tamo daleko... u nedelju, saznaces sine..!

Puž golać

pre 10 godina

"Ulemek nije ključni svedok"

Reče neko ko je pravio spiskove za batinjanje 90-ih, na kojem su bili jedan Brana Crnčević, Bata Živojinović...neko čija je žena sa pokojnim Giškom upadala u poslovnice Jezde i Dafine i predstavljala ga kao najvećeg kriminalca sa kojim će imati posla ako joj ne daju i kamatu i pare...

Nick_Cave

pre 10 godina

Covek koji se bavi paradiplomatjom,koji je 20i vise godina u politici i nije nista doneo dobro ovoj zemlji,stvarno bi trebalo da bude covek i da se povuce iz javnog zivota,da se mane drzavnih poslova i da nas vise ostavi na miru,muka nam je da gledamo vise ovu glavu.Pisi sund Vucino,i zenu kljukaj botoksom,mani se corava posla.Sa svim zivima si radio i samo si sebi radio...
tuga od drzave :(
Sto se tice ubistva novinara,saznacete,cim se otkrije ko je ubio i ko je konspirator ubistva Kenedija i Djindjica,do tad eto vam jos jedne serije...

Dragan Jurić

pre 10 godina

Toliko poltronstvo je stvarno degutantno! Da li to on pokušava "translejt az trsti akros d bridž"? Ovo je, inače, njegov biser iz slavnog ministrovanja...

čovek

pre 10 godina

E moj Vuče,pa zar ti nisi bio na vlasti posle 2000.godine,zar nisi bio ministar? Pa,zašto tada nisi rešio sva nerazjašnjena ubistva?
(Cobra, 16. januar 2014 12:39)

Evo crno na belo http://youtu.be/OEWff1SFcEE , a i ptice na grani znaju da je Vuk svake godine tražio da se uhapse Slavkove ubice.

Aleksandar M.

pre 10 godina

Pored sada optuzenih treba da sedei ti koji su u to vreme opstruirali, a bili su u vlasti, navesti im puna imena i prezimena, jer onaj ko prikriva zlocince i sam je zlocinac.

mirko

pre 10 godina

Vuk je ubedljivo najrealniji političar,sa obe noge na zemlji.Sadašnja politička situacija zahteva baš takvog čoveka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bm, 16. januar 2014 10:09)
Kako tako realan političar ne zna da je 2006. bio ministar inostranih poslova, i koalicioni partner tadašnje vlasti. Kako ne zna da je tadašnji ministar kulture, inače član njegove stranke izjavio: Možda je Ćuruviju ubio neki ljubomorni muž, mi tačno to sada ne znamo.( ministar je Konstadinović)
Ne tvrdim da nije istina što kaže za Legiju, ja o njemu mislim još gore, ali previše se dodvorava Vučiću, pa nije Legija mogao isplivati, kao glavni svedok, a da to Vučić nije odobrio, i ako ima nešto iza kulisa, to ne može bez PPV, DB je pod njegovom kontrolom, jer oni su ovakvog šefa oduvek priželjkivali, njihov čovek "patriota", a moćan.

slihtara

pre 10 godina

Odlican komentar Vuka osim ovog na kraju gde hvali Vucica. Ali i to je deo politike, nekad mora da kaze i nesto sto ne misli.
(Sve osim..., 16. januar 2014 11:36)
Zna on sta radi on je upravo tako mislio.

Halil Barbarić

pre 10 godina

Samim Božjim čudom, Vuk je preživeo Miloševićeve dželate na I.magistrali i u Budvi. Dobro je da je tako, jer kako ostali na političkoj sceni ćute, izgleda da ne bi smo imali nikoga da brani žrtve i traži odgovornost ubica http://youtu.be/OEWff1SFcEE i onih koji su iste štitili.

црна мамба 036

pre 10 godina

ево га бивши комуниста, бивши равногорац, бивши демократа............кад ће једном да буде бивши политичар........

sasa jokic

pre 10 godina

Cinjenica je da Legija nije kljucni svedok, kao i sto je cinjenica da se odluka da ga Miljko proglasi za kljucnog moze posmatrati kao priprema za neki dil sa njim. Legija se verovatno unervozio i poceo da preti da ce propevati, tako da je ovo samo priprema za ono sto je Toma odavno najavio, da ce preispitati mnoge presude, pa i njegovu. Pametni ce zakljuciti zasto.

Eak

pre 10 godina

Vazno je da ste vi rekli - svaka cast Vucicu! Podsecam gradjane Srbije da je Aleksandar Vucic bio ministar u vreme ubistva i da je predlozio zakon je bio inicijator i paravan za eliminaciju nepodobnih novinara tog vremena. Vi ga sada hvalite u ime pokojnog Slavke... Morbidna situacija. Ako moze da vidi ovu situaciju, i da je hvatenje njegovih ubica pretvoreno u deo politicke kampanje onih koji su, ako nista drugo, likovali zbog tog ubistva, Slavku ne bi bilo drago. Pogledajte samo izjave clanova njegove porodice - u grcu su, znaju oni mnogo vise od ovaoga sto nam se servira.

duh 9. marta

pre 10 godina

Kakav je ovo polucovek , strasno
(Njegos, 16. januar 2014 09:05)

Pa da, za vas vukomrzce čovek je Legija i oni koji ništa nisu preduzeli da se pravdi privedu ubice Slavka Ćuruvije. Zanimljivo je da nema podrške privođenju pravdi ubica, ni od ostalih političkih stranaka vlasti i opozicije. Jedino se oglasio Vuk Drašković, a pa opet postao meta sitnih duša. Jasno je da Vuka napadaju agitatori stranaka koje bi nakon izbora htele u koaliciju sa naprednjacima, pa im smeta činjenica da glasovi birača SPO donose Vučiću nadpolovičnu većinu, tako da će pomenuti nakon izbora ostati bez ucenjivačkog potencijala.

VesnaDC

pre 10 godina

Kako sada Ulejmek kada je pre par dana ekskluzivno objavljeno da je izvrsioca ubistva "otkrila" zena udbasa, bivsa udbasica....Koliko se ja secamkada je Slavko ubijen mi smo se na ulicama ledenog Beograda borili protiv apsolutistickog rezima Slobe Mire I njihovih sledbenika, ,koji nam je tada izgledao nikad gori.Danas,posle svih ovih godina,to vreme nam se cini u odnosu na sadasnji rezim ovih radikala pod maskom, mnogo lakse, dostojanstvenije I konkretnije. Znali smo protiv koga I cega se borimo.Ne mogu a da se ne setim histericnih izjava Vucica da ce se osvetiti Curuviji jer je bio razotkriven u njegovim podlim igrama bez prestanka. I sada odjednom on "otkriva" ubice Curuvije ,peni kako Pravda mora da bude zadovoljena...A I Dacic koji u to vreme nije izlazio iz Zasnjice tata Slobe sada ima obraza da se oglasava. Povraca mi se od koncentracije licemerja I lazi.

Momčilo, NS

pre 10 godina

Više je nego jasno da je Vuk apsolutno u pravu. Nema logike da je Legija ključni svedok, s'obzirom da je optužnica mogla biti podignuta još 2006. god.

Gde ima dima ima i vatre

pre 10 godina

@Nenad.
Otvaranjem policijskih dosijea, saznala bi se i uloga Vuka i SPO u potonjim događanjima, naravno, ukoliko to dozvole strane obaveštajne službe, koje stoje iza "petooktobarskih promena" i ukoliko im je to u interesu?!
Zato, prvo bi trebalo problem "politički demistifikovati" pa tek onda ići na njegov "sudski epilog"?!

Radoje

pre 10 godina

Sve je jasno. U svim ubistvima je prepoznatljiv "rukopis" DB-a i prisustvo ogromnog broja njihovih operativaca koji su učestvovali u zločinima. I bilo je sve jasno dokazano i pre nekoliko godina. A šta je i zašto progovorio Legija? To samo on i oni kojima je dao izjavu mogu da znaju. Mislim da bi najbolji psihijatri trebali da se bave istraživanjem ličnosti i ponašanja čoveka koji je predvodio jedinicu za specijalne likvidacije čiji su pripadnici pobili ogroman broj ljudi.

Nikola Popovic

pre 10 godina

Ovo sto Vuk govori,znaju i ptice na grani.Pored Romica i druzine treba procesuirati i one koji su stitili te drzavne ubice a to su prvenstveno ljudi iz SPS-a ali i DS-a i DSS-a.Jedino je Vuk ova imena izgovarao bez straha dok su svi ostali izbegavali ovu termu i ako su se deklarativno zalagali za resenje slucajeva ubistva novinara.Dok se ovi slucaje vi ne rese i ne nadju poloiticki nalogodavci nece biti resen ni slucaj ubistva Djindjica.

Realista

pre 10 godina

Neka oni koji su 2006. ćutali i sabotirali postupak otkrivanja zločinaca odgovaraju za to! Ovo nema nigde da 15 godina neko krije ubice jednog čoveka, ma ko da je bio.

drago

pre 10 godina

bravo vuce,,,,,kao i uvek si u pravu,,,,,,svaka tebi cast,,,,,,,a ovi gadovi sto pisu lose o vuku su najverovatnije drzavna bezbednost i njihovi pomocnici,,,,,podrska vuku i spo,,,,,,ukinuti drzavnu bezbednost,,,ona je samo srbr i ubijala,,,,,

Zemun

pre 10 godina

Delimicno se mogu sloziti medjutim od najace opozicione stranke danas je SPO na margini, pitam se samo kako je dotle doslo!
(Sid, 16. januar 2014 15:05)

Do toga je došlo, jer ste se vi branioci naopakog sistema, sa svih strana sjatili da klevećete SPO i njega. Do 2000. Vuka je satanizovala Miloševićeva TV Bastilja, a nakon toga saradnici i branioci udbe i njenih zločina. No sada stvari polako dolaze na svoje mesto, a u Srbiji odzvanjaju istine o zlu koje Drašković ponavlja dve ipo decenije.

Marko Miladinovic

pre 10 godina

Vuk je potpuno u pravu i treba ga poslusati, jedino resenje je otvaranje tajnih dosijea i rasformiranje sluzbe. tek kada zavrsimo sa mracnom prosloscu mozemo krenuti u svetliju buducnost.

Joвана

pre 10 godina

Nenad - Strašno je koliko mržnje izbija u nekim komentarima. Čini mi se da u Srbiji više mrze Vuka nego Slobu. Pokušavam to, sam sebi da objasnim.

У праву си, има истине у томе да људи више Вука него Слобу, чак и они који су били жестоко против Милошевића. Једноставно људи презиру бескичмењаке, лажове, улизице, лопове, јајаре... Тако смо научени и не само ми, имаш много америчких филмова у којима се показује доста симпатија чак и према негатвицима али који имају став и кичму. Вук Драшковић нема ни став, ни кичму.

Marko

pre 10 godina

SPO je mnogo izgubio govoreci istinu, podneo velike zrtve i gubitke, a sve zarad bolje buducnosti ove zemlje. Treba poslusati Vuka, jer je uvek bio ispred svog vremena, predvideo mnoge dogadjaje, ali nazalost nije bio dovoljno shvacen.

bivsi pripadnik gradjanske srbije

pre 10 godina

Svaka cast Vuce. Sto se tice raskrinkavanja udbe i Milosevicevog rezima od mene imas punu podrsku.
Razumem ja ove udbase i njihove simpatizere, sto su se od pre neki dan razleteli na sve strane ne bi li nam ove udbice prikazali kao casne i postene profesionalce i velike patriote. Dovoljno je tu jedan da pocne da peva i da se cela ta masinerija raspadne. Nego meni nisu jasni ovi sa nase strane, koji su poceli neobjasnjivo da histerisu ili se prave kao da se nista nije dogodilo. Mada to sve samo potvrdjuje onu tezu da neko u zadnjih 13 godina namerno nije zeleo da radi bilo sta po ovim pitanjima.

VOJA

pre 10 godina

A koji su to ''cvrsti dokazi i nepobitne cinjenice'' ? Ovde je jos uvek praksa da novinari i politicari hapse, optuzuju i presudjuju a, przunkcija nevinosti i pravo na odbranu i fer i pošteno sudjenje misaona imenica.

Jovanovic

pre 10 godina

Ko nije svestan svoje proslosti duzan je da je ponovo prozivi. Srbija u prvoj dekadi nije bila svesna uzasa i doktrine sistema koji je harao Srbijom devedesetih. Resavanje politickih ubistava je preduslov za snazan, trajan otklon od sistema koji unizava Srbiju. Zato danas kada se konacno resava politicko ubistvo Slavka Curuvije, niko nema pravo da zamajava javnost skretanjem price oko nebitnih detalja. Pravda, istina a pre svega evropski put Srbije vapi za istinom. Zbog toga je potrebno hrabro napraviti jos jedan iskorak ka spicu - samom vrhu piramide zlocina i poceti pricu o pravim nalogodavcima. Sve se zapravo zna. Puna podrska za sve ove Vukove reci.

Nobody

pre 10 godina

Vuk govori istinu a DB nije nikad bila samostalan organ (institucija) u organizmu (drzavi).Simptome leciti je u redu ali resenje je uzrocno lecenje.Hipofiza,centar moci,odakle se sve usmerava je uvek u politickim organima (institucije) i hijerarhija je neminovna.Bez izuzetka svaka drzava funkcionise po tom principu.

Nidza

pre 10 godina

Ko gubi ima pravo da se ljuti. Tako jedino mogu da objasnim logiku onih koji napadaju Vuka. Nije tesko biti fin pa konstatovati Vukovu superiornost u ovom slucaju.

slon-pamti

pre 10 godina

@ ako-mi-objave
"nikad ga niko nije pozvao na odgovornost zbog ucesca u ratu, sto znaci da je radio sa stranim sluzbama" naravno da radi ,pa on je jedini covek na svetu sto nije propustio molitveni dorucak ili kako se vec zove zadnjih 10 godina,cak i americki predsednik ide 2 mandata i gotovo
to je bre kameleon ,samo se prerusio u vuka

dragan

pre 10 godina

Joвана, 16. januar 2014 13:49
Tacno mrze ga bezmozgasi, koji nikad Srbiji dobro nisu zeleli, niti zele sada.
Njima je Miloseviceva Srbija bila njihova patriotska, mafijaska, udbaska prcija za pljackanje i ubijanje, ali primice im se kraj, jos se malo koprcaju, ali nece jos dugo.

ZMAJ

pre 10 godina

Slazem se sa Draskovicem legija nije kljucni svedok i optuznica je mogla biti podignuta ranije, ali sto kaze Vuk nije bilo volje tuzilastva i tadasnje politicke vrhuske da se podigne optuznica

MILOS OBILIC

pre 10 godina

Tako je Vuce sve sto si govorio sada se obistinjuje Srbiji je potreban takav politicar koji ce stalno insistirati na resavanju pitanja poput ovog nastavite i sa borbom da se otvore konacno tajna dosijea.

Sid

pre 10 godina

@Zemun

Delimicno se mogu sloziti medjutim od najace opozicione stranke danas je SPO na margini, pitam se samo kako je dotle doslo!

Toliko od mene, cekamo otvaranje dosijea.

sasa jokic

pre 10 godina

Cinjenica je da Legija nije kljucni svedok, kao i sto je cinjenica da se odluka da ga Miljko proglasi za kljucnog moze posmatrati kao priprema za neki dil sa njim. Legija se verovatno unervozio i poceo da preti da ce propevati, tako da je ovo samo priprema za ono sto je Toma odavno najavio, da ce preispitati mnoge presude, pa i njegovu. Pametni ce zakljuciti zasto.

Петар Миловановић

pre 10 godina

Milorad Ulemek nije ključni svedok u slučaju Ćuruvija, sve je bilo spremno za podizanje optužnice još 2006. godine, izjavio je lider SPO Vuk Drašković za RTS. On sumnja i da je kod Ulemeka preovladala "ljudska dobrota" kada je progovorio, a pogotovo da je "ta dobrota proključala bez nekih benefita". "Nesumnjivo je da on (Ulemek) zna sve gotovo o svim zločinima, jer ih je njegov eskadron smrti sve i izvršio", istakao je Drašković. Е вала, ова несуђена жртва Милошевићевих ескадрона смрти, овај Драшковић изгледа да се посвађао са логиком а такођи и са памећу, јер прво каже да Улемек нема појма о случају убиства Ћурувије, да би потом категорички потврдио да Улемек зна све готово о свим злочинима, јер их је његов ескадрон смрти све и извршио!??!??!?? Ако зна о свим злочинима, како је онда небитан сведок убиства Ћурувије! Да питам јавност, какве квалификације има овај Драшковић и зашто је он позван да коментарише убиство Ћурувије, да није био сведок, а можда зна неке сведоке или му је све о тим убиствима испричала Видовита Зорка из Борчу или Видовита Роска!? Шта је он уствари, писац, политичар или инспектор Шерлок Холмс и колико је веродостојно и меродавно његово жвањкање о убиству о коме зна исто што и ми!!? Могли би медији у Србији некада и мене да позову да дам своје мишљење на овакве теме, зашто би позивали промашену мету Милошевићевих ескадрона смрти!

Džoni

pre 10 godina

Mi smo ljudi kratke pameti! Ako se malo prisetimo u to vreme se Milošević služio svim polugama vlasti i represije kounističkog pređašnjeg režima čiji je on direktni potomak i naslednik bio! Tada je bilo dovoljno obeležiti nekoga da radi protiv države i sve mere bi bile opravdane prema tome licu! Kada je ubijen Ćuruvija u Srbiji je njegovu smrt tragićno shvatilo jedno 10% Srba koji su shvatali pogubnost tog sistema dok je ostatak smatrao da je uklonjen još jedan domaći izdajnik i strani plaćenik i da je to i zaslužio! I sada garantujem da veliki broj ljudi u tom ubistvu ne vidi ništa drugo do toga, samo su se malo umili i oprali pa sada malo drugačije pričaju zbog Evrope i novog imidža!

Laza

pre 10 godina

Sada kad je postalo izvesno da će se ubice naći pred licem pravde odjednom se javljaju neki sa saznanjima ko je izvršilac itd. Malo je kasno sad a i ako je neko hteo da pomogne zašto to nije učinio ranije? U pravu je Vuk slažem se u potpunosti sa njim!

BockoVB

pre 10 godina

Izmislio Legija mlaku vodu,pa to ko je stajao iza atentata ja mislim da znaju i mala deca,Vuk Draskovic i SPO vec 15 godina pricaju ko su i nalogodavci i egzikurtori ovog ubistva isti oni koji su izvrsili ubistva na IBARSKOJ i pokusaj atentata u BUDVI,eskadron smrti u sluzbi Milosevica.Tako da Legija nije nikakav "KLJUCNI"svedok vec je Aleksandar Vucic koji predvodi bezbednosnu sluzbu kad je otvorio vrata pakla i video sta se tamo nalazi odlucio da se bori sa tim a ne da zalupi vrata i pobegne.

Nikola Popovic

pre 10 godina

Mnogi ce kalkulisati i uzdrzavati se o istine dajuci nemusta saopstenja ne zeleci da pogledaju istini u oci.Vucic je pomenuo kafic "Panda" u Peci ali nisam primetio da je neko reagovao saopstenjem u vezi toga.Jedino Vuk izgleda u ovoj prokletoj zemlji ima m*da da kaze ono sto se narodu ne dopada.Bravo za gradjansku hrabrost i samo napred.Istina mora na povrsinu i ako to nece povecati rejting stranke ali neko mora govoriti ono sto niko drugi nece.

Петар Миловановић

pre 10 godina

Мени није јасно како бре ови специјалци из Милошевићевих ескадрона смрти толико пута промашише Вука Драшковића, човека високог бар 180 сантиметра и тешког 70-80 килограма, веома уочљивог изблиза и на већем растојању, какви су то стрелци када промашују оволику мету неколико пута!? Ја сам служио армију у Книну и био сам ручни бацачлија у стрељачкој пешадији, прави прашинар. На првом бојевом гађању на Динари имао сам три поготка у грудну мету, јер смо добијали по три метка! Већина војника из чете имала је нула поготка, па сам од потпоручника добио наградни излазак у Книн! Када сам дошао у Бeoград на војној вежби у Бубањ Потоку имао сам од пет метака три десетке и две осмице у покретну мету на растојању од сто метара! Пушку сам имао у рукама само при давању страже и гађању на стрелишту, јер сам носио ручни бацач. Па питам, како је могуће да ови специјалци из Милошевићевих ескадрона смрти толико пута испромашују Вука Драшковића, а ја прашинар који никада није баратао пушком дуже од два сата све метке забијем у мету!? Наравоученије: „Благо си га вуку који није наишао на правог ловца на крупну дивљач“!

Plavi

pre 10 godina

Sada se svi javljaju i prave pametni. Gde ste bili kada je Vuk ovo javno govorio kad ostali ovo nisu smeli ni da pomisle? Svaka čast Vuče!

Sheena

pre 10 godina

Slazem se sa gospodinom Draskovicem! Ne moze i ne sme Legija biti kljucni svedok! Bilo bi strasno da za svedocenej zatrazi nesto za uzvrat!

BockoVB

pre 10 godina

Izmislio Legija mlaku vodu,pa to ko je stajao iza atentata ja mislim da znaju i mala deca,Vuk Draskovic i SPO vec 15 godina pricaju ko su i nalogodavci i egzikurtori ovog ubistva isti oni koji su izvrsili ubistva na IBARSKOJ i pokusaj atentata u BUDVI,eskadron smrti u sluzbi Milosevica.Tako da Legija nije nikakav "KLJUCNI"svedok vec je Aleksandar Vucic koji predvodi bezbednosnu sluzbu kad je otvorio vrata pakla i video sta se tamo nalazi odlucio da se bori sa tim a ne da zalupi vrata i pobegne.

nesa

pre 10 godina

U redu,treba istraziti da li je Mira naredila mada je 70% novinara tad pisalo protiv Sloba i nje. Ali,treba istraziti i da li je Curuvija bio upleten u kriminal,kao sto je tvrdio Seselj ili,da li je vrh DB radio po nalogu stranih sluzbi?. Zasto bi Slobo radio direktno protiv sebe davanjem naloga da se ubije Curuvija ili Stambolic ili Draskovic kada su to bile figure koje ga ni na koji nacin nisu mogle ugroziti? Samo pitam.

Pravnik

pre 10 godina

Ovaj se stavio potpuno u sluzbu SNS-a. Ocigledno je da je ovo sve politicki marketing. Supruga Slavka Curuvije koja je bila uz njega i koja je videla lik ubice kaze da nije Kurak izvrsilac. Ali lako je svaliti na nekoga koji odavno u Srbiji nije.Rade Markovic vec sluzi kaznu od 40 godina. Ova druga dvojica imaju nad glavom optuzbe za Ibarsku. Legija moze sada da prica sta hoce kada je osudjen na 40 godina a on sam svoju krivicu ne priznaje. Ovo je utisak i gomile poznatih advokata u Beogradu sa kojima se druzim

Саша Митровић

pre 10 godina

Још један доказ колико је Вук испред свог времена. Требало би мало да се запитају ови лажни моралисти зашто подржавају убице, а пљују једног честитог Србина као што је Вук. Одговор се сам намеће, ништа није случајно...

rade

pre 10 godina

Ulemek ovom izjavom opominje pojedince da su ga zaboravili i da su mu duzni.Ima on mnogo prica iz proslosti na koje ce koristiti uu zastitu sebe i ucenjivanje drugih da moraju da mu pomognu

Drago Vlat.

pre 10 godina

Miloseviceva piramida smrti defintivno se rusi u paramparcad, zato dajem punu podrsku Vucicu.
Mislim da ce najavljena koalicija umerene proevropske desnice izmedju SNS-SPO mnogo toga dobroga doneti Srbiji i svim gradjanima Srbije.

Andol!

pre 10 godina

VesnaDC, 16. januar 2014 15:02)

Cak je i vlada Slobodana Milosevica imala vise skrupula od kompletne vladavine DOS-a. Ubili ste vaseg predstavnika Djindjica, niste otkrili ko je ubio Curuviju, pljacke, tenderi, kriminal, kriminalne privatizacije... Prvo za 10 godina nista saznali ko je ubio Curuviju, bez obzira sto ste imali glavnog svedoka u zatvoru sve vreme, pa sada ovo pljuvanje po Vucicu koji je nasao ubice samo otvara niz pitanja, zasto vam smeta rasvetljavanje slucaja Curuvija!?

Rade Nikacevic

pre 10 godina

Sve se znalo jos pre petnaest godina,ali se radilo i zivelo po narodnoj "Kadija te tuzi,kadija ti sudi".Kada se promeni vlast 2000. godine ostadose kadije,i kako tuzise,tako i sudise.

Catena Mundi

pre 10 godina

Predlozio bi Vuku Draskovicu da prilikom svakog obracanja nasem narodu putem medija pozeli ''dobro jutro'', jer zaista smo bili decenijama u mrklom mraku drzavnog terorizma i anti-narodske politike vlasti.Zaista se osecam posle jutrosnjeg gostovanja gospodina Draskovica na RTS da se polako budimo iz teskog sna.

"Za moral"

pre 10 godina

Vuce bio si u vlasti kad je ubijen Curuvija.
Nemoj stalno da krivis druge i niko Ti nije kriv sto nisi usao u DOS, pa stalno pokazujes mrznju prema pojedinim clanovima DOS, iako su oni osudili zlocince koji su te pokusali ubiti.

Koran-Pale

pre 10 godina

Tadić traži opravdanje što nije imao svedoka , Drašković izjavljuje kako Ulemek nije ključni Svedok. Za građane nije važno ni jedno ni drugo . Za njih je važno da su napokon izvršioci tog gnusnog dela privedeni licu pravde.

legionar

pre 10 godina

Draskovicu ti si gori od svih,komunisto,antikomunisto,nacionalistio i antinacionalisto...Ne zna covek vise kako da te nazove osim mentalno poremecenog bezobraznika.

rikoset

pre 10 godina

Svaka cast i puno podrske doslednom borcu za istinom Vuku Draskovicu i hrabrom beskompromisnom Aleksandru Vucicu.Jer da nije njih ovo i mnoga druga zla nikada nebi bila dovedena do kraja.

Mićko

pre 10 godina

Istinu na videlo odmah! Hoću da živim u normalnoj a ne u petooktobarskoj Srbiji! Nisam Vuku Draškoviću verovao ništa. Na žalost sve što je rekao, Vuk je bio u pravu. Sada ipak mislim da je bio a i sada je najiskreniji političar u Srbiji.

NemanjaBB

pre 10 godina

Evo ga, kameleon!!
Unazad 15 god se budi samo pred izbore I pripaja se najjacoj stranci da bi capio neko mesto u parlamentu I vladi. Kakav folirant I demagog, zivi od stare slave. Gadi mi se.

Miroslav

pre 10 godina

Bravo Vuče, samo istrajavanje u rasvetljavanju zločina i kriminala službi bezbednosti i njihovo reformisanje može Srbiju izvući iz blata u koju su je iste te službe i gurnule. Vidim ovde da se javljaju "pljuvači" Vuka Draškovića bez ijednog iole razumnog argumenta očigledno po nalogu istog tog dela nereformisanih službi bezbednosti ali bliži se napokon kraj toj njihovoj tiraniji pa ih hvata panika.

beara

pre 10 godina

Sramota je sto se na ovo moralo cekati 15 godina.Slazem se sa Vukom da treba podrzati Vucica u hapsenjima ubica jer je prije svega ljudski.

Nenad

pre 10 godina

Strašno je koliko mržnje izbija u nekim komentarima. Čini mi se da u Srbiji više mrze Vuka nego Slobu. Pokušavam to, sam sebi da objasnim. Čovek koji je strašno stradao zbog istina koje dosledno i hrabro iznosi, trn je u oku. Mnogi su su se odrekli svojih zabluda, presvukli preko noći i postali naprasno zagovornici evropskih integracija. Vuka mrze više nego kad su ga zbog istih stavova proglašavali za izdajnika i stranog plaćenika. U njemu valjda vide svedoka svojih zabluda. Mogu samo da izrazim najdublje poštovanje za hrabrost i istrajnost Vuku i SPO-u, i za sve žrtve koje su podneli u borbi koja napokon dobija epilog. Bez razrešenja zločina kojima je režim bio nalogodavac i tako eliminiso političke protivnike i nepodobne, Srbija neće biti normalna država. Kažnjavanjem zločinaca se postavlja osnovni princip demokratske države da je dozvoljeno i legalno drugačije misliti, govoriti i delati. To što Vučić predstavlja vlast koja izvodi zločince pred lice pravde, vidim kao jedini mogući put ozdravljenja i pokajanja za pogrešno vođenu politiku devedesetih i sva stradanja koja je narod u Srbiji prošao. Nadam se i iskrenom zalaganju za otvaranje dosijea kako bi se naše društvo konačno oslobodilo čeličnog zagrljaja službi koje su štiteći režim i vlast, Srbiju dovele do ivice propasti.

jovan

pre 10 godina

Istina je da on nije kljucni svedok, ali istina je da je izjava puna slihtanja Vucicu koji takodje nije nikakav kljucni u istrazi, kao sto je istina da Dana i dalje namesta svoje kadrove po sajmovima i po diplomatiji. Izmedju poslednje dve istine postoji neka tajna veza!

duh 9. marta

pre 10 godina

Kakav je ovo polucovek , strasno
(Njegos, 16. januar 2014 09:05)

Pa da, za vas vukomrzce čovek je Legija i oni koji ništa nisu preduzeli da se pravdi privedu ubice Slavka Ćuruvije. Zanimljivo je da nema podrške privođenju pravdi ubica, ni od ostalih političkih stranaka vlasti i opozicije. Jedino se oglasio Vuk Drašković, a pa opet postao meta sitnih duša. Jasno je da Vuka napadaju agitatori stranaka koje bi nakon izbora htele u koaliciju sa naprednjacima, pa im smeta činjenica da glasovi birača SPO donose Vučiću nadpolovičnu većinu, tako da će pomenuti nakon izbora ostati bez ucenjivačkog potencijala.

drago

pre 10 godina

bravo vuce,,,,,kao i uvek si u pravu,,,,,,svaka tebi cast,,,,,,,a ovi gadovi sto pisu lose o vuku su najverovatnije drzavna bezbednost i njihovi pomocnici,,,,,podrska vuku i spo,,,,,,ukinuti drzavnu bezbednost,,,ona je samo srbr i ubijala,,,,,

Adriano Celentano

pre 10 godina

Svaka cast Vuce na teskoj uvlaci, da te podsetim tvojih mrlja. Vlastu u Beogradu je zapamcena po takvoj kradji tvojih pulena i Daninih rodjaka, to ni Turci nisu radili, br.2, ladno si ucestvovao kad god si mogao u vladi Slobodana Milosevica sto se jako spori sa tvojim izjavama, br.3, tvoji kadrovi su itekako zasluzni za pljacku Srbije, br.4, s kim sve nisi bio u koaliciji, taj je potonuo, sreca da 5 oktobra nisi hteo u DOS jer bi pre 5 oktobra sve puklo a mi i dan danas gledali Slobu. Sve je to cudno sa tobom, neki kazu da pripadas umerenoj struji UDBE, tako deluje. Najzad br.6, odakle ti silna imovina, sto u CG, sto u Srbiji, prosto pitanje, mozda i ti trebas malo na komisiju?

Zemun grad

pre 10 godina

@(ARG78, 16. januar 2014 11:43)

Podsećanja- iz knjige Vuka Draškovića ,,Meta"

UBISTVO ĆURUVIJE
...Ubijen je 11. aprila 1999. kasno popodne, pred ulaskom u stan, u dvorištu, dok je za ruku držao svoju suprugu, sa kojom se vraćao iz uskršnje šetnje. Iste večeri, televiziji ,,Studio B" koju nisu mogli da porobe, izjavio sam da su Ćuruviju ubili ,,državni teroristi" i da smo izloženi unutrašnjoj agresiji opasnih i zlih ljudi. Nekada slavne prestoničke novine nisu htele, jer nisu smele, da objave ni vest o ubistvu, a kamoli da citiraju šta je potpredsednik Vlade rekao o zločinu. Mnogi nisu smeli da odu ni na Slavkovu sahranu, niti da barem prenesu moju izjavu na konferenciji za novinare održanoj na dan sahrane.
izjava- ... Niko nema pravo da pognute glave gleda kako su počela ubistva novinara. Pokojni Slavko Ćuruvija mora biti poslednja žrtva onih koji misle da ovaj rat iskoriste za srpsko-srpsko ubijanje. Nije tačno da su uslovi ratnog stanja, uslovi koji građansku hrabrost i savest ljudi u Srbiji bacaju pod noge... Novinari, kao bivši vaš kolega, upućujem vam zamerku što niste dovoljno hrabri. Pišite, kritikujte, imate pravo na to... I još nešto. Prete da će demolirati i srušiti prostorije Demokratske stranke. Nazad, nazad, to im poručujem...

Zbog ovakvih izjava, Draškovića je režim osudio na smrt, što je i pokušano na Ibarskoj i u Budvi.Vuk je bio čovek, i onda, i sada je.

Dragan Jurić

pre 10 godina

Toliko poltronstvo je stvarno degutantno! Da li to on pokušava "translejt az trsti akros d bridž"? Ovo je, inače, njegov biser iz slavnog ministrovanja...

Zemun

pre 10 godina

(Sid, 16. januar 2014 12:23)

Vuk je podržao Miloševića samo kada se potpisivao Dejtonski sporazum. Svi ostali: Šešelj, Koštunica, Đinđić... kritikovali su potpisivanje tog sporazuma. Da nije bilo Dejtona, ne bi bilo ni Republike Srpske, a tamošnji narod prošao bi kao izbeglice iz Krajine. Ušao je i u Saveznu vladu 1999. jer mu je Milčošević obećao saradnju sa Zapadom u cilju, po Srbiju, pozitivnog rešenja kosovskog problema. Milošević ga je slagao, stajući iza pogubnog anti-zapadnog stava JUL-a i tadašnjih radikala. Iako je bio u saveznoj vladi (izbačen nakon tri meseca), Vuk je jedini od političara, prozvao ,,državne teroriste" za ubistvo Ćuruvije, odmah nakon Slavkove sahrane. Već tada je režim doneo odluku o njegovoj likvidaciji, što je i pokušano na Ibarskoj magistrali i u Budvi.

čovek

pre 10 godina

E moj Vuče,pa zar ti nisi bio na vlasti posle 2000.godine,zar nisi bio ministar? Pa,zašto tada nisi rešio sva nerazjašnjena ubistva?
(Cobra, 16. januar 2014 12:39)

Evo crno na belo http://youtu.be/OEWff1SFcEE , a i ptice na grani znaju da je Vuk svake godine tražio da se uhapse Slavkove ubice.

Петар Миловановић

pre 10 godina

Мени није јасно како бре ови специјалци из Милошевићевих ескадрона смрти толико пута промашише Вука Драшковића, човека високог бар 180 сантиметра и тешког 70-80 килограма, веома уочљивог изблиза и на већем растојању, какви су то стрелци када промашују оволику мету неколико пута!? Ја сам служио армију у Книну и био сам ручни бацачлија у стрељачкој пешадији, прави прашинар. На првом бојевом гађању на Динари имао сам три поготка у грудну мету, јер смо добијали по три метка! Већина војника из чете имала је нула поготка, па сам од потпоручника добио наградни излазак у Книн! Када сам дошао у Бeoград на војној вежби у Бубањ Потоку имао сам од пет метака три десетке и две осмице у покретну мету на растојању од сто метара! Пушку сам имао у рукама само при давању страже и гађању на стрелишту, јер сам носио ручни бацач. Па питам, како је могуће да ови специјалци из Милошевићевих ескадрона смрти толико пута испромашују Вука Драшковића, а ја прашинар који никада није баратао пушком дуже од два сата све метке забијем у мету!? Наравоученије: „Благо си га вуку који није наишао на правог ловца на крупну дивљач“!

mirko

pre 10 godina

Vuk je ubedljivo najrealniji političar,sa obe noge na zemlji.Sadašnja politička situacija zahteva baš takvog čoveka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bm, 16. januar 2014 10:09)
Kako tako realan političar ne zna da je 2006. bio ministar inostranih poslova, i koalicioni partner tadašnje vlasti. Kako ne zna da je tadašnji ministar kulture, inače član njegove stranke izjavio: Možda je Ćuruviju ubio neki ljubomorni muž, mi tačno to sada ne znamo.( ministar je Konstadinović)
Ne tvrdim da nije istina što kaže za Legiju, ja o njemu mislim još gore, ali previše se dodvorava Vučiću, pa nije Legija mogao isplivati, kao glavni svedok, a da to Vučić nije odobrio, i ako ima nešto iza kulisa, to ne može bez PPV, DB je pod njegovom kontrolom, jer oni su ovakvog šefa oduvek priželjkivali, njihov čovek "patriota", a moćan.

Joвана

pre 10 godina

Nenad - Strašno je koliko mržnje izbija u nekim komentarima. Čini mi se da u Srbiji više mrze Vuka nego Slobu. Pokušavam to, sam sebi da objasnim.

У праву си, има истине у томе да људи више Вука него Слобу, чак и они који су били жестоко против Милошевића. Једноставно људи презиру бескичмењаке, лажове, улизице, лопове, јајаре... Тако смо научени и не само ми, имаш много америчких филмова у којима се показује доста симпатија чак и према негатвицима али који имају став и кичму. Вук Драшковић нема ни став, ни кичму.

Петар Миловановић

pre 10 godina

Milorad Ulemek nije ključni svedok u slučaju Ćuruvija, sve je bilo spremno za podizanje optužnice još 2006. godine, izjavio je lider SPO Vuk Drašković za RTS. On sumnja i da je kod Ulemeka preovladala "ljudska dobrota" kada je progovorio, a pogotovo da je "ta dobrota proključala bez nekih benefita". "Nesumnjivo je da on (Ulemek) zna sve gotovo o svim zločinima, jer ih je njegov eskadron smrti sve i izvršio", istakao je Drašković. Е вала, ова несуђена жртва Милошевићевих ескадрона смрти, овај Драшковић изгледа да се посвађао са логиком а такођи и са памећу, јер прво каже да Улемек нема појма о случају убиства Ћурувије, да би потом категорички потврдио да Улемек зна све готово о свим злочинима, јер их је његов ескадрон смрти све и извршио!??!??!?? Ако зна о свим злочинима, како је онда небитан сведок убиства Ћурувије! Да питам јавност, какве квалификације има овај Драшковић и зашто је он позван да коментарише убиство Ћурувије, да није био сведок, а можда зна неке сведоке или му је све о тим убиствима испричала Видовита Зорка из Борчу или Видовита Роска!? Шта је он уствари, писац, политичар или инспектор Шерлок Холмс и колико је веродостојно и меродавно његово жвањкање о убиству о коме зна исто што и ми!!? Могли би медији у Србији некада и мене да позову да дам своје мишљење на овакве теме, зашто би позивали промашену мету Милошевићевих ескадрона смрти!

bivsi pripadnik gradjanske srbije

pre 10 godina

Svaka cast Vuce. Sto se tice raskrinkavanja udbe i Milosevicevog rezima od mene imas punu podrsku.
Razumem ja ove udbase i njihove simpatizere, sto su se od pre neki dan razleteli na sve strane ne bi li nam ove udbice prikazali kao casne i postene profesionalce i velike patriote. Dovoljno je tu jedan da pocne da peva i da se cela ta masinerija raspadne. Nego meni nisu jasni ovi sa nase strane, koji su poceli neobjasnjivo da histerisu ili se prave kao da se nista nije dogodilo. Mada to sve samo potvrdjuje onu tezu da neko u zadnjih 13 godina namerno nije zeleo da radi bilo sta po ovim pitanjima.

Sid

pre 10 godina

@Miroslav

U je al si ga slozio, pa kako da ne spocitavam liku koji je od extremnog nacionaliste dosao do extremnog pacifiste evropejca (laznog) itd! Covek koji je izdao svoje principe, covek koji je dao potporu Slobodanu Milosevicu, covek kojeg zbog svojih smesnih izjava niko vise ne shvata ozbiljno i one su tipa odavno svrstale kao top politicara ali 19 veka.
Daj bre molim te,pa i njegovi ovi verni sledbenici proterali ga sa Ravne Gore ...

Cobra

pre 10 godina

E moj Vuče,pa zar ti nisi bio na vlasti posle 2000.godine,zar nisi bio ministar? Pa,zašto tada nisi rešio sva nerazjašnjena ubistva?
Pa,naravno da će da reše ti koji su i zamesili sve to.Zar Vučić nije bio ministar informisanja,kad je Ćuruvija ubijen.Ovo tvoje uvlačenje Vučiću je stvarno odvratno.

budimo ljudi...

pre 10 godina

Strašno je koliko mržnje izbija u nekim komentarima. Čini mi se da u Srbiji više mrze Vuka nego Slobu. Pokušavam to, sam sebi da objasnim. Čovek koji je strašno stradao zbog istina koje dosledno i hrabro iznosi, trn je u oku. Mnogi su su se odrekli svojih zabluda, presvukli preko noći i postali naprasno zagovornici evropskih integracija. Vuka mrze više nego kad su ga zbog istih stavova proglašavali za izdajnika i stranog plaćenika. U njemu valjda vide svedoka svojih zabluda. Mogu samo da izrazim najdublje poštovanje za hrabrost i istrajnost Vuku i SPO-u, i za sve žrtve koje su podneli u borbi koja napokon dobija epilog. Bez razrešenja zločina kojima je režim bio nalogodavac i tako eliminiso političke protivnike i nepodobne, Srbija neće biti normalna država. Kažnjavanjem zločinaca se postavlja osnovni princip demokratske države da je dozvoljeno i legalno drugačije misliti, govoriti i delati. To što Vučić predstavlja vlast koja izvodi zločince pred lice pravde, vidim kao jedini mogući put ozdravljenja i pokajanja za pogrešno vođenu politiku devedesetih i sva stradanja koja je narod u Srbiji prošao. Nadam se i iskrenom zalaganju za otvaranje dosijea kako bi se naše društvo konačno oslobodilo čeličnog zagrljaja službi koje su štiteći režim i vlast, Srbiju dovele do ivice propasti.
(Nenad, 16. januar 2014 12:24)

Svaka čast za komentar.

MILOS OBILIC

pre 10 godina

Tako je Vuce sve sto si govorio sada se obistinjuje Srbiji je potreban takav politicar koji ce stalno insistirati na resavanju pitanja poput ovog nastavite i sa borbom da se otvore konacno tajna dosijea.

nesa

pre 10 godina

U redu,treba istraziti da li je Mira naredila mada je 70% novinara tad pisalo protiv Sloba i nje. Ali,treba istraziti i da li je Curuvija bio upleten u kriminal,kao sto je tvrdio Seselj ili,da li je vrh DB radio po nalogu stranih sluzbi?. Zasto bi Slobo radio direktno protiv sebe davanjem naloga da se ubije Curuvija ili Stambolic ili Draskovic kada su to bile figure koje ga ni na koji nacin nisu mogle ugroziti? Samo pitam.

ako-mi-objave

pre 10 godina

Vuk je ubedljivo najrealniji političar,sa obe noge na zemlji.Sadašnja politička situacija zahteva baš takvog čoveka.
(bm, 16. januar 2014 10:09)
Vuk i realnost Vuk ti je ko golub prevrtac, doziveo je vratolomne preobrazaje, prvo je bio zestoki komunista,pa je postao ravnogorac 1992. podigao je Drazi spomenik na Ravnoj gori.Na pocetku rata postao je nacionalista. Sa mapom u ruci govorio je, "Srbiji moraju pripasti sve teritorije sa kojima je 1918.godine Kraljevina usla u Jugoslaviju".Kada je poceo rat prvi je formirao vojnu formaciju koju je predvodio DJORDJE BOZOVIC-GISKA,a sam Draskovic se hvalio u beckom"Kuriru" da ima sezdeset hiljada dobrovoljaca.Cas je pretio Muslimanima i Hrvatima,cas im je pruzao ruku pomirenja i saosecajno osudjivao srpska zlodela.A na kraju je postao Evropejac, i nikad ga niko nije pozvao na odgovornost zbog ucesca u ratu, sto znaci da je radio sa stranim sluzbama.

Halil Barbarić

pre 10 godina

Samim Božjim čudom, Vuk je preživeo Miloševićeve dželate na I.magistrali i u Budvi. Dobro je da je tako, jer kako ostali na političkoj sceni ćute, izgleda da ne bi smo imali nikoga da brani žrtve i traži odgovornost ubica http://youtu.be/OEWff1SFcEE i onih koji su iste štitili.

Nick_Cave

pre 10 godina

Covek koji se bavi paradiplomatjom,koji je 20i vise godina u politici i nije nista doneo dobro ovoj zemlji,stvarno bi trebalo da bude covek i da se povuce iz javnog zivota,da se mane drzavnih poslova i da nas vise ostavi na miru,muka nam je da gledamo vise ovu glavu.Pisi sund Vucino,i zenu kljukaj botoksom,mani se corava posla.Sa svim zivima si radio i samo si sebi radio...
tuga od drzave :(
Sto se tice ubistva novinara,saznacete,cim se otkrije ko je ubio i ko je konspirator ubistva Kenedija i Djindjica,do tad eto vam jos jedne serije...

Marko

pre 10 godina

SPO je mnogo izgubio govoreci istinu, podneo velike zrtve i gubitke, a sve zarad bolje buducnosti ove zemlje. Treba poslusati Vuka, jer je uvek bio ispred svog vremena, predvideo mnoge dogadjaje, ali nazalost nije bio dovoljno shvacen.

osagomar

pre 10 godina

Kad se malo zaceprka po tom osinjaku zvanom nekadasnji DB,videce se ko je i za ciji racun vrsio likvidacije po Srbiji.Nakon 2000te ta ista ekipa je ucestvovala sa politickim strukturama Srbije u kriminalnim privatizacijama, a sada Srbija na kolenima.

Drago Vlat.

pre 10 godina

Miloseviceva piramida smrti defintivno se rusi u paramparcad, zato dajem punu podrsku Vucicu.
Mislim da ce najavljena koalicija umerene proevropske desnice izmedju SNS-SPO mnogo toga dobroga doneti Srbiji i svim gradjanima Srbije.

zvezdan

pre 10 godina

nesto razmisljam... kad bih ovu ofarbanu kraeturu sreo negde i upitao ga: " izvn`te, koji je danas dan?" pretpostavljam da bi me stigao odgovor: " sine, danas su svi daaani, moz` bude da je cetvrtak sudnji, koji ceka petak kad se boji subotom, a tamo daleko... u nedelju, saznaces sine..!

Gde ima dima ima i vatre

pre 10 godina

@Nenad.
Otvaranjem policijskih dosijea, saznala bi se i uloga Vuka i SPO u potonjim događanjima, naravno, ukoliko to dozvole strane obaveštajne službe, koje stoje iza "petooktobarskih promena" i ukoliko im je to u interesu?!
Zato, prvo bi trebalo problem "politički demistifikovati" pa tek onda ići na njegov "sudski epilog"?!

Zemun

pre 10 godina

Delimicno se mogu sloziti medjutim od najace opozicione stranke danas je SPO na margini, pitam se samo kako je dotle doslo!
(Sid, 16. januar 2014 15:05)

Do toga je došlo, jer ste se vi branioci naopakog sistema, sa svih strana sjatili da klevećete SPO i njega. Do 2000. Vuka je satanizovala Miloševićeva TV Bastilja, a nakon toga saradnici i branioci udbe i njenih zločina. No sada stvari polako dolaze na svoje mesto, a u Srbiji odzvanjaju istine o zlu koje Drašković ponavlja dve ipo decenije.

црна мамба 036

pre 10 godina

ево га бивши комуниста, бивши равногорац, бивши демократа............кад ће једном да буде бивши политичар........

Momčilo, NS

pre 10 godina

Više je nego jasno da je Vuk apsolutno u pravu. Nema logike da je Legija ključni svedok, s'obzirom da je optužnica mogla biti podignuta još 2006. god.

Puž golać

pre 10 godina

"Ulemek nije ključni svedok"

Reče neko ko je pravio spiskove za batinjanje 90-ih, na kojem su bili jedan Brana Crnčević, Bata Živojinović...neko čija je žena sa pokojnim Giškom upadala u poslovnice Jezde i Dafine i predstavljala ga kao najvećeg kriminalca sa kojim će imati posla ako joj ne daju i kamatu i pare...

Vodokotlić

pre 10 godina

"Vuk je ubedljivo najrealniji političar,sa obe noge na zemlji.Sadašnja politička situacija zahteva baš takvog čoveka.
(bm, 16. januar 2014 10:09) "

Dano, idi kuvaj pasulj .....

slihtara

pre 10 godina

Odlican komentar Vuka osim ovog na kraju gde hvali Vucica. Ali i to je deo politike, nekad mora da kaze i nesto sto ne misli.
(Sve osim..., 16. januar 2014 11:36)
Zna on sta radi on je upravo tako mislio.

Catena Mundi

pre 10 godina

Predlozio bi Vuku Draskovicu da prilikom svakog obracanja nasem narodu putem medija pozeli ''dobro jutro'', jer zaista smo bili decenijama u mrklom mraku drzavnog terorizma i anti-narodske politike vlasti.Zaista se osecam posle jutrosnjeg gostovanja gospodina Draskovica na RTS da se polako budimo iz teskog sna.

covek i sramota

pre 10 godina

Dokle ces da budes sluga Dani.Vise si pogubio sve veze sa realnoscu, sta li sad gospodja Draskovic ima na umu kad ti po ko zna koji put prodajes dusu, koju izgleda i nemas definitivno.Tvoja bezrezervna ljubav prema njoj je samo tvoja licna stvar, ali nemas pravo da ostale ljude smaras.
Sramota covece zbog tvojih godina da se ovako slihtas.Doveli te na RTS i postavili namensko pitanje da bi hvalio Vucica.

Nidza

pre 10 godina

Ko gubi ima pravo da se ljuti. Tako jedino mogu da objasnim logiku onih koji napadaju Vuka. Nije tesko biti fin pa konstatovati Vukovu superiornost u ovom slucaju.

mauvau

pre 10 godina

Srbija ima srecu sto se ovde nisu dogadjale revolucionarne promene i sto je narod trpeljiv.Imali smo prilike da vidimo kako je grozno kad izbije revolucija.Radio Televizije Beograd je pomogla revoluciju u Rumuniji tako sto je direktno u svet prenosila sve sta se tih dana dogadjalo.Imali smo prilike da vidimo kako se rumunski narod obracunaao sa zloglasnom tajnom sluzbom.Vojska i narod su ih ganjali i ubijali a Causesku , koji je samo par dana pre obecao na jednoj gradskoj pijaci da ce svaki rumun imati toplu supu,uhvacen je i zajedno sa zenom streljan.

VOJA

pre 10 godina

A koji su to ''cvrsti dokazi i nepobitne cinjenice'' ? Ovde je jos uvek praksa da novinari i politicari hapse, optuzuju i presudjuju a, przunkcija nevinosti i pravo na odbranu i fer i pošteno sudjenje misaona imenica.

dragan

pre 10 godina

Joвана, 16. januar 2014 13:49
Tacno mrze ga bezmozgasi, koji nikad Srbiji dobro nisu zeleli, niti zele sada.
Njima je Miloseviceva Srbija bila njihova patriotska, mafijaska, udbaska prcija za pljackanje i ubijanje, ali primice im se kraj, jos se malo koprcaju, ali nece jos dugo.

Marko Miladinovic

pre 10 godina

Vuk je potpuno u pravu i treba ga poslusati, jedino resenje je otvaranje tajnih dosijea i rasformiranje sluzbe. tek kada zavrsimo sa mracnom prosloscu mozemo krenuti u svetliju buducnost.

Nikola Popovic

pre 10 godina

Ovo sto Vuk govori,znaju i ptice na grani.Pored Romica i druzine treba procesuirati i one koji su stitili te drzavne ubice a to su prvenstveno ljudi iz SPS-a ali i DS-a i DSS-a.Jedino je Vuk ova imena izgovarao bez straha dok su svi ostali izbegavali ovu termu i ako su se deklarativno zalagali za resenje slucajeva ubistva novinara.Dok se ovi slucaje vi ne rese i ne nadju poloiticki nalogodavci nece biti resen ni slucaj ubistva Djindjica.

slon-pamti

pre 10 godina

@ ako-mi-objave
"nikad ga niko nije pozvao na odgovornost zbog ucesca u ratu, sto znaci da je radio sa stranim sluzbama" naravno da radi ,pa on je jedini covek na svetu sto nije propustio molitveni dorucak ili kako se vec zove zadnjih 10 godina,cak i americki predsednik ide 2 mandata i gotovo
to je bre kameleon ,samo se prerusio u vuka

BockoVB

pre 10 godina

Izmislio Legija mlaku vodu,pa to ko je stajao iza atentata ja mislim da znaju i mala deca,Vuk Draskovic i SPO vec 15 godina pricaju ko su i nalogodavci i egzikurtori ovog ubistva isti oni koji su izvrsili ubistva na IBARSKOJ i pokusaj atentata u BUDVI,eskadron smrti u sluzbi Milosevica.Tako da Legija nije nikakav "KLJUCNI"svedok vec je Aleksandar Vucic koji predvodi bezbednosnu sluzbu kad je otvorio vrata pakla i video sta se tamo nalazi odlucio da se bori sa tim a ne da zalupi vrata i pobegne.

Da nije nade, zlo i naopako!

pre 10 godina

Mozda PPV usput "pocisti" iz drzavnih institucijza i
tetka Danine sestricine, kumice, prijateljice i ostale!!!
Dace Bog!

Andol!

pre 10 godina

VesnaDC, 16. januar 2014 15:02)

Cak je i vlada Slobodana Milosevica imala vise skrupula od kompletne vladavine DOS-a. Ubili ste vaseg predstavnika Djindjica, niste otkrili ko je ubio Curuviju, pljacke, tenderi, kriminal, kriminalne privatizacije... Prvo za 10 godina nista saznali ko je ubio Curuviju, bez obzira sto ste imali glavnog svedoka u zatvoru sve vreme, pa sada ovo pljuvanje po Vucicu koji je nasao ubice samo otvara niz pitanja, zasto vam smeta rasvetljavanje slucaja Curuvija!?

Саша Митровић

pre 10 godina

Још један доказ колико је Вук испред свог времена. Требало би мало да се запитају ови лажни моралисти зашто подржавају убице, а пљују једног честитог Србина као што је Вук. Одговор се сам намеће, ништа није случајно...

Nobody

pre 10 godina

Vuk govori istinu a DB nije nikad bila samostalan organ (institucija) u organizmu (drzavi).Simptome leciti je u redu ali resenje je uzrocno lecenje.Hipofiza,centar moci,odakle se sve usmerava je uvek u politickim organima (institucije) i hijerarhija je neminovna.Bez izuzetka svaka drzava funkcionise po tom principu.

VesnaDC

pre 10 godina

Kako sada Ulejmek kada je pre par dana ekskluzivno objavljeno da je izvrsioca ubistva "otkrila" zena udbasa, bivsa udbasica....Koliko se ja secamkada je Slavko ubijen mi smo se na ulicama ledenog Beograda borili protiv apsolutistickog rezima Slobe Mire I njihovih sledbenika, ,koji nam je tada izgledao nikad gori.Danas,posle svih ovih godina,to vreme nam se cini u odnosu na sadasnji rezim ovih radikala pod maskom, mnogo lakse, dostojanstvenije I konkretnije. Znali smo protiv koga I cega se borimo.Ne mogu a da se ne setim histericnih izjava Vucica da ce se osvetiti Curuviji jer je bio razotkriven u njegovim podlim igrama bez prestanka. I sada odjednom on "otkriva" ubice Curuvije ,peni kako Pravda mora da bude zadovoljena...A I Dacic koji u to vreme nije izlazio iz Zasnjice tata Slobe sada ima obraza da se oglasava. Povraca mi se od koncentracije licemerja I lazi.

Laza

pre 10 godina

Sada kad je postalo izvesno da će se ubice naći pred licem pravde odjednom se javljaju neki sa saznanjima ko je izvršilac itd. Malo je kasno sad a i ako je neko hteo da pomogne zašto to nije učinio ranije? U pravu je Vuk slažem se u potpunosti sa njim!

Righteous Clan

pre 10 godina

Potpuno je jasno da se sve znalo još 2001 i da se i tada mogla podići optužnica kao i 2006.To i Branka Prpa I Ćuruvijina porodica tvrdi kao i Vuk.

Jovanovic

pre 10 godina

Ko nije svestan svoje proslosti duzan je da je ponovo prozivi. Srbija u prvoj dekadi nije bila svesna uzasa i doktrine sistema koji je harao Srbijom devedesetih. Resavanje politickih ubistava je preduslov za snazan, trajan otklon od sistema koji unizava Srbiju. Zato danas kada se konacno resava politicko ubistvo Slavka Curuvije, niko nema pravo da zamajava javnost skretanjem price oko nebitnih detalja. Pravda, istina a pre svega evropski put Srbije vapi za istinom. Zbog toga je potrebno hrabro napraviti jos jedan iskorak ka spicu - samom vrhu piramide zlocina i poceti pricu o pravim nalogodavcima. Sve se zapravo zna. Puna podrska za sve ove Vukove reci.

BockoVB

pre 10 godina

Izmislio Legija mlaku vodu,pa to ko je stajao iza atentata ja mislim da znaju i mala deca,Vuk Draskovic i SPO vec 15 godina pricaju ko su i nalogodavci i egzikurtori ovog ubistva isti oni koji su izvrsili ubistva na IBARSKOJ i pokusaj atentata u BUDVI,eskadron smrti u sluzbi Milosevica.Tako da Legija nije nikakav "KLJUCNI"svedok vec je Aleksandar Vucic koji predvodi bezbednosnu sluzbu kad je otvorio vrata pakla i video sta se tamo nalazi odlucio da se bori sa tim a ne da zalupi vrata i pobegne.

Sid

pre 10 godina

@Zemun

Delimicno se mogu sloziti medjutim od najace opozicione stranke danas je SPO na margini, pitam se samo kako je dotle doslo!

Toliko od mene, cekamo otvaranje dosijea.

Nikola Popovic

pre 10 godina

Mnogi ce kalkulisati i uzdrzavati se o istine dajuci nemusta saopstenja ne zeleci da pogledaju istini u oci.Vucic je pomenuo kafic "Panda" u Peci ali nisam primetio da je neko reagovao saopstenjem u vezi toga.Jedino Vuk izgleda u ovoj prokletoj zemlji ima m*da da kaze ono sto se narodu ne dopada.Bravo za gradjansku hrabrost i samo napred.Istina mora na povrsinu i ako to nece povecati rejting stranke ali neko mora govoriti ono sto niko drugi nece.

Pravnik

pre 10 godina

Ovaj se stavio potpuno u sluzbu SNS-a. Ocigledno je da je ovo sve politicki marketing. Supruga Slavka Curuvije koja je bila uz njega i koja je videla lik ubice kaze da nije Kurak izvrsilac. Ali lako je svaliti na nekoga koji odavno u Srbiji nije.Rade Markovic vec sluzi kaznu od 40 godina. Ova druga dvojica imaju nad glavom optuzbe za Ibarsku. Legija moze sada da prica sta hoce kada je osudjen na 40 godina a on sam svoju krivicu ne priznaje. Ovo je utisak i gomile poznatih advokata u Beogradu sa kojima se druzim

Plavi

pre 10 godina

Sada se svi javljaju i prave pametni. Gde ste bili kada je Vuk ovo javno govorio kad ostali ovo nisu smeli ni da pomisle? Svaka čast Vuče!

Eak

pre 10 godina

Vazno je da ste vi rekli - svaka cast Vucicu! Podsecam gradjane Srbije da je Aleksandar Vucic bio ministar u vreme ubistva i da je predlozio zakon je bio inicijator i paravan za eliminaciju nepodobnih novinara tog vremena. Vi ga sada hvalite u ime pokojnog Slavke... Morbidna situacija. Ako moze da vidi ovu situaciju, i da je hvatenje njegovih ubica pretvoreno u deo politicke kampanje onih koji su, ako nista drugo, likovali zbog tog ubistva, Slavku ne bi bilo drago. Pogledajte samo izjave clanova njegove porodice - u grcu su, znaju oni mnogo vise od ovaoga sto nam se servira.

ZMAJ

pre 10 godina

Slazem se sa Draskovicem legija nije kljucni svedok i optuznica je mogla biti podignuta ranije, ali sto kaze Vuk nije bilo volje tuzilastva i tadasnje politicke vrhuske da se podigne optuznica

"Za moral"

pre 10 godina

Vuce bio si u vlasti kad je ubijen Curuvija.
Nemoj stalno da krivis druge i niko Ti nije kriv sto nisi usao u DOS, pa stalno pokazujes mrznju prema pojedinim clanovima DOS, iako su oni osudili zlocince koji su te pokusali ubiti.

Džoni

pre 10 godina

Mi smo ljudi kratke pameti! Ako se malo prisetimo u to vreme se Milošević služio svim polugama vlasti i represije kounističkog pređašnjeg režima čiji je on direktni potomak i naslednik bio! Tada je bilo dovoljno obeležiti nekoga da radi protiv države i sve mere bi bile opravdane prema tome licu! Kada je ubijen Ćuruvija u Srbiji je njegovu smrt tragićno shvatilo jedno 10% Srba koji su shvatali pogubnost tog sistema dok je ostatak smatrao da je uklonjen još jedan domaći izdajnik i strani plaćenik i da je to i zaslužio! I sada garantujem da veliki broj ljudi u tom ubistvu ne vidi ništa drugo do toga, samo su se malo umili i oprali pa sada malo drugačije pričaju zbog Evrope i novog imidža!

Realista

pre 10 godina

Neka oni koji su 2006. ćutali i sabotirali postupak otkrivanja zločinaca odgovaraju za to! Ovo nema nigde da 15 godina neko krije ubice jednog čoveka, ma ko da je bio.

sasa jokic

pre 10 godina

Cinjenica je da Legija nije kljucni svedok, kao i sto je cinjenica da se odluka da ga Miljko proglasi za kljucnog moze posmatrati kao priprema za neki dil sa njim. Legija se verovatno unervozio i poceo da preti da ce propevati, tako da je ovo samo priprema za ono sto je Toma odavno najavio, da ce preispitati mnoge presude, pa i njegovu. Pametni ce zakljuciti zasto.

sasa jokic

pre 10 godina

Cinjenica je da Legija nije kljucni svedok, kao i sto je cinjenica da se odluka da ga Miljko proglasi za kljucnog moze posmatrati kao priprema za neki dil sa njim. Legija se verovatno unervozio i poceo da preti da ce propevati, tako da je ovo samo priprema za ono sto je Toma odavno najavio, da ce preispitati mnoge presude, pa i njegovu. Pametni ce zakljuciti zasto.

Aleksandar M.

pre 10 godina

Pored sada optuzenih treba da sedei ti koji su u to vreme opstruirali, a bili su u vlasti, navesti im puna imena i prezimena, jer onaj ko prikriva zlocince i sam je zlocinac.

rade

pre 10 godina

Ulemek ovom izjavom opominje pojedince da su ga zaboravili i da su mu duzni.Ima on mnogo prica iz proslosti na koje ce koristiti uu zastitu sebe i ucenjivanje drugih da moraju da mu pomognu

Sheena

pre 10 godina

Slazem se sa gospodinom Draskovicem! Ne moze i ne sme Legija biti kljucni svedok! Bilo bi strasno da za svedocenej zatrazi nesto za uzvrat!

Radoje

pre 10 godina

Sve je jasno. U svim ubistvima je prepoznatljiv "rukopis" DB-a i prisustvo ogromnog broja njihovih operativaca koji su učestvovali u zločinima. I bilo je sve jasno dokazano i pre nekoliko godina. A šta je i zašto progovorio Legija? To samo on i oni kojima je dao izjavu mogu da znaju. Mislim da bi najbolji psihijatri trebali da se bave istraživanjem ličnosti i ponašanja čoveka koji je predvodio jedinicu za specijalne likvidacije čiji su pripadnici pobili ogroman broj ljudi.

Rade Nikacevic

pre 10 godina

Sve se znalo jos pre petnaest godina,ali se radilo i zivelo po narodnoj "Kadija te tuzi,kadija ti sudi".Kada se promeni vlast 2000. godine ostadose kadije,i kako tuzise,tako i sudise.

Koran-Pale

pre 10 godina

Tadić traži opravdanje što nije imao svedoka , Drašković izjavljuje kako Ulemek nije ključni Svedok. Za građane nije važno ni jedno ni drugo . Za njih je važno da su napokon izvršioci tog gnusnog dela privedeni licu pravde.