Sreda, 08.01.2014.

07:31

Pet fatalnih udesa u Srbiji za 24h

Za poslednja 24 časa u saobraćajnim nesrećama na putevima u Srbiji poginulo je sedam osoba. Nadležni upozoravaju da magla i sumaglica otežavaju saobraćaj.

Izvor: B92

Pet fatalnih udesa u Srbiji za 24h IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

jmko

pre 10 godina

Krivica je obostrana. I ljudi voze kao maniti, a pandura nigde, putevi su potpuno neobelezeni. Izlomili smo se juce po onoj magli, sto preko autoputa, sto preko smederevca...
Ko danas putuje, srecan mu put!!!

Sasa

pre 10 godina

Dokaz da famozni zakon o bezbednosti saobracaja nije doneo nista pametno sem stete vozacima. Trebalo bi vratiti brzinu na staro ili cak povecati na bude kao u Hrvatskoj 70 u mestu, 90 na otvorenom jer ovih 50 km/h iritira ionako nervoznog Srbina. Treba poostriti kontrolu polaganja vozackog ispita, ako treba uvesti kontrolnu voznju vozacima na svakih par godina (moze i testove) al' da ne bude skupo, moze i o trosku drzave od para koje otima komitet za bezbednost saobracaja. U NS pola vozaca ne moze da se izbori sa kruznim tokom jer ih u autoskoli nisu tome ni naucili. Koliko ljudi ne zna ni da se parkira?

Mirror

pre 10 godina

Ovde nije reč o magli, bilo je magle i proteklih godina, ovde su krivi samo vozači, prvo jure kao da nemaju mozga, ne poštuju kolege vozace,nepostuju ko i gde ima prednost, o pešacima i da ne govorim.. Ja sam pre par godina bio na sredini pesackog prelaza i udario me auto i zena je dala gas i pobegla...Nema tu o čemu da se priča....sve je jasno, ne da li bi im oduzimao vozačke nego bi ima zabranio dozivotnu zabranu da posedovanje iste.

crazy processor

pre 10 godina

(Aleksandar, 8. januar 2014 20:51)

Zato sto covek ablenduje da se skolonim iako vidi da nema mesta u desnoj traci. Nije meni problem da se resim takvih vozaca. Postoji propisano rastojanje koje niko ne postuje. Stvaraju se kolone zbog losih vozaca, a majmun u dzipu misli da preskoci druge. Ablendovati u krivini prilikom preticanja kolone je nenormalno, vozac sa manje iskustva od mene bi mogao da uspanici i izleti ili da udari vozilo u desnoj traci. Vi verovatno kada preticete ne prekoracujete dozvoljenu brzinu?

samo polako

pre 10 godina

Strašno koliko su putevi NEOBELEŽENI! Ne može se sva odgovornost prebaciti na vozače I čuvenu: "Neprilagođena brzina uslovima na putu".
(Dejan, 08. januar 2014 12:08)

Neobeleženi putevi takođe spadaju pod "uslove na putu". Kako god da okreneš, najčešći uzrok nesreća su neprilagođena brzina i nepažnja. Popravite vlast i puteve Srbije, ali u međuvremenu ne zatvarajte oči pred činjenicama. Prilagodite brzinu uslovima na putu.

Nemo

pre 10 godina

@evita Da Vam odgovorim, studiram Saobracajni fakultet,i vise sam nego upoznat sa opasnostima koje izaziva koriscenje mobilnog telefona,cak i bluetooth slusalice u toku voznje,radjena su istrazivanja na fakultetu. Ne brinite, isao sam autobusom (onim koji su preticali na punoj liniji) naravno da nisam vozio i kucao komentar.

Aleksandar

pre 10 godina

(crazy processor, 8. januar 2014 16:51)

Na tom delu je ograničenje 100 km/h baš zato što su oštre krivine i imaju kontra-nagib te je izletanje vrlo verovatno. Zašto prigovaraš drugom 'veseljaku' kad ste isti i ti i on, on je samo uporniji u svojoj ludosti.

Ljudi koji žive u staklenim kućama ne bi trebalo da se bacaju kamenjem.

Bojan

pre 10 godina

(Mita, 08. januar 2014 17:38)
Reci mi, da li smem da kukam na drzavu koja je dozvolila registraciju tehnicki neispravnog vozila ili da se vratim u autoskolu? Veceras, od Orlovace do Rusnja sam naisao na tri vozila kome signalizacija ne radi. I to u vrlo gustoj magli. Zasto policijska postava u Lipovici ne iskljucuje takva vozila iz saobracaja? Za tako nesto je kriva prvo drzava, pa onda neodgovorni vozaci.

Meho Tuzlak, jaran

pre 10 godina

Tragedija i zali boze insana. Pjanluk nista drugo, kakva magla? Ako je i magla onda je to ona pred ocima, sto dodje od puno ica i pica. Sve treba s mjerom raditi. S mjerom se je i radovati. Ne pij kad vozis, druze, jarane soferu!

Veljko

pre 10 godina

Sad sam vozio od kg do su. Golf 2 bez svetala me obilazi i gubi se u magli ispred mene!
Stranci ili gastosi voze 180km/h kao da hoce da izgube život namerno.

Tuga...

daevon

pre 10 godina

Evo bar vi novinari izdjadjite na teren, skrenite paznju nadleznima! Kladim se da imaju bar 5 stuba u magacinu i dva coveka da ih postave, to nekome znaci zivot!
(kolektivna (ne)odgovornost, 8. januar 2014 18:09)

Ima ljudi koji primaju platu da se bave ovakvim problemima. Ni blizu to nije kolektivna neodgovornost. I ja sam se uverio u isti problem pre desetak dana.
Ko je dakle odgovoran? Državni tužilac što nije pokrenuo istragu. Ministar saobraćaja, direktor uprave za puteve, ...itd ima ljudi imenom i prezimenom koji neće ili neumeju da rade posao za koji su (za naše uslove dobro) plaćeni. Primera je mnogo, od onih bezazlenih do onih opasnih po život, i ne treba nikakve dodatne pare da se to uradi.

zalosno

pre 10 godina

bas sam se vratio sa zlatibora i moram da kazem da ibarska magistrala je put 19.veka!
prosto je nemoguce po magli i onim krivinama obici 2kamiona koji idu 35km na sat!?
a ogranicenje brzine od 80km do 60km na sat se smenjuje svakih 2 km?!
a oni sa radarima na svakih 10 km i pisu li pisu?

to je put za nas,posle kopaonika,najbolji zimski centar i put za crnogorsko primorje????


laku noc civilizacijo

Dule

pre 10 godina

Eto doneli taj cuveni novi zakon o bezbednosti saobracaja i????
Aj da probamo ovako godinu dana objavite da je saobracajnoj patroli zabranjeno i da pise i da naplati kaznu .
Da patrole moraju da budu na mestima gde je to stvarno neophodno i da pazrola moze samo sa zaustavi upozori ili iskljuci iz saobracaja pijano lice i nista vise .
I posle godinu dana da vidimo jel se smanjio ili povecao broj stradalih.
IZNENADILI BI STE SE DA NEKAD UKIDANJE REPRESIJE I DRUGACIJI PRISTUP A NE IRITIRANJE LJUDI DAJE MNOGO BOLJE REZULTATE.

kolektivna (ne)odgovornost

pre 10 godina

Sto se tice dva stranca koji su udarili u zastitni zid kod naplatne rampe Bubanj potok. Pre par dana vozim tuda iz pravca Beograda i ako poznajem put jedva sam primetio niski betonski vec izbledeli i blatnjavi zid koji preseca put i pravi naglu krivinu, a iza njega jasno svetli naplatna rampa i deluje kao da trebate ici pravo. Prokomentarisem sa devojkom koliko ovo moze biti opasno kada je magla i kad naidje neko ko nepoznaje put. Evo sada na RTS-u vidim da su dvojica grka bas tu stradala. Kome se zaliti, kome pisati, da se to bar zimi stave svetleci stubovi? Evo bar vi novinari izdjadjite na teren, skrenite paznju nadleznima! Kladim se da imaju bar 5 stuba u magacinu i dva coveka da ih postave, to nekome znaci zivot!

Milan

pre 10 godina

Udesi se dogadjaju zbog loseg zakona o bezbednosti saobracaja koji omogucava svakom saobracajcu da vas maltretira zbog nekih banalnih stvari. Jednostavno saobracajci ne kaznjavaju vozace traktora koji voze bez svetla, a kaznjavaju vozace koji neznatno prekorace brzinu na mestima gde je otvoren put i moguca bezbedna voznja. Nije isto kada je na otvorenom putu vozim umesto 80 na sat, recimo 90 na sat i kada neko vozi bez svetla.
Ako stvorite atmosferu da svaki vozac moze da bude kaznjen zbog svake banalnosti i malog propusta, onda on cim ulazi u saobracaj zna da je u prekrsaju i krsice propise kako mu padne na pamet. Prekrsajni sudovi dozivljavaju vozace kao ljude koji treba da pune budzet, umesto da naprave razliku izmedju onih koji zaista ugrozavaju saobracaj i onih koji cine sitne nebitne propuste (ne produze dozvolu dva dana ili prekorace brzinu za 5 kilometara na sat na otvorenom i beybednom putu)

Nemo

pre 10 godina

Putujem Ibarskom upravo, magla se spustila,ne vidi se prst pred okom,a covek pretice kolonu. 2 automobila jedan iza drugog preticu autobus na punoj. I posle zasto ljudi ginu? Saucesce svima koji su izgubili svoje bliznje.

orp

pre 10 godina

Nemam auto. Danas sam šipčila tri sata da završim neki posao. Pošto je to podrazumevalo odlazak u predgrađe i hodanje trotoarom uz glavni put samo sam molila Boga da neko ne izleti na trotoar i pobije sve živo, što mu se nađe na putu.

muphy

pre 10 godina

Obeležite puteve! Nigde nema tzv. "bele linije" i gde je ima nije fluoroscentna tj svetloodbojna, o ostalim ukradenim i oskrnavljenim znakovima i da ne pričam.

dejan

pre 10 godina

Pre neki dan uveče kod Aleksinca na lokalnom putu krećem da obilazim moped i u poslednjem trenutku shvatim da suprotnim smerom ide POTPUNO neosvetljen traktor.

komentar

pre 10 godina

Ibarska je katastrofa, stanje je zalosno a Srbi ginu. Da li ministarsvo za saobracaj ima neki plan? Ja licno mislim da bez EU novca i strucne pomoci Ibarska nece uci u 21 vek jos dugo. Pogledajte kako su HR i SLO popravile svoje puteve sa parama iz EU pa se ravnajte. I to sto pre jer ovo stanje sigurno nije odrzivo.

Mita

pre 10 godina

Kada ovaj narod bude shvatio,da nije najpametniji,da nije najbolji u vožnji i da nije sam u saobraćaju,tada će se i manje ginuti.Znači,glavni uzrok nesreće je bahatost i ništa više,koja se ne primećuje kada je lepo vreme,ali kada je ovakvo,onda se sve vidi.Naravno uz bahatost ide i pijanstvo,pa onda imamo slučajeve kada voditeljka i sin poznatog biznismena ubiju nevine ljude i nikom ništa.Sve u svemu,dok ne promenimo narav,a to će teško ići,do tada i ne kupujem auto,i idem GSB-om...

Uros

pre 10 godina

Samo da kazem da sam vozio Ns-Bg od petlje Batajnica do petlje Dobanovci, uvece, po kisi, bez magle, ne vidi se skoro nista. Jedva sam primetio da sam iz jednosmernog presao u dvosmerni deo i to kad sam zamalo presao u suprotnu traku, a vozio sam 80. Posle sam video na tv da je tu ukradena rasveta i da je jos veci deo bio u mraku nekoliko dana pre. Plus sto su jos uvek radovi u toku i sto nema svetala ni na radnoj signalizaciji, samo crveno bele table. Ljudi, to je strasno, ne sme takav auto put da uopste bude u funkciji. Ako su ukrali napajanje ili osvetljenje, posaljite obelezena putarska vozila. Zamislite samo taj deo u magli, i da neko vozi 120 koliko obicno voze...

inb

pre 10 godina

kad pijes ne vozis.vrlo jednostavno.ostavis kola i taksijem kuci ili pesaka kako god.doduse ibarska kod ceraka kriminalno neosvetljena ,kad kisa pada nista se zivo ne vidi ali bukvalno

milan

pre 10 godina

Uvek čekamo na neke zakone, zabrane i šta ti ja znam a pitam ovde AMSS šta čekaju oni, zašto ne preuzmu inicijativu da informišu, opominju vozače i suvozače u spotovima na TV ekranima koji samo par sekundi traju a bude svest kod ljudi koji često nemaju ni iskustva u vožnji po ovakvim vremenskim uslovima. Kretanje pešaka po putevima bez pešačke staze, vidljivost u magli, važnost sigurnosnog pojasa i posledice kada se kod minimalnih brzina vozi bez njega. Treba i zameriti medijima kojima su detalji nesreće važniji od šanse čitaocima ili gledaocima preneti greške nastradalih ili misle svi da su krstovi pored puta dovoljna opomena. Probudimo se i ne čekajmo statistike da bi znali da grešimo tj. spavamo.

Mihajlo

pre 10 godina

Jednom bre za sva vremena ! Za saobracajne nesrece nije kriva ni drzava, ni policija , ni bivsa/sadasnja vlast , ni bivsa/sadasnja opozicija i sl. Krivi su iskljucivo vozaci !!! I kraj price.

Netipični uslovi

pre 10 godina

Kada je kolovoz vlažan zbog padavina koje su niskog inteziteta (nema velikih padavina koja bi mogla da operu kolovoz),dolzi do formiranja tankog sloja prašine i vode koji je poput leda.

Recimo meni se dešava da ispred ležećeg policajca točak proklizava pri brzini približavanja od 40km/h i vrlo nežnom pritisku na kočnicu.

Dakle kolovozi su veoma klizavi i nikakve gume ni zimske ni letnje ne će vas spasti već samo prilagođena brzina.

Treba da padane jedna dobra kiša da opere puteve od prljavštine koja se nakupila zbog nedostatka padavina duže vreme.

Slobodan

pre 10 godina

Kriva je čuvena rečenica u zakonu "prigoditi brzinu uslovima na putu". Da li iko može da mi kaže šta to treba da znači, da li to znači da treba svaki vozač na svakih 500 metara da izlazi i proverava koliko je asfalt klizav zbog nanetog blata ili leda a so ili rizla nisu bačeni, ili treba po ovoj magli da izađu da izmere kolika je vidljivost pa tablice u ruke pa računanje koja je to brzina kojom smeju da se kreću. Država je ovom rečenicom sebe obezbedila od bilo kakvih tužbi što putevi nisu adekvatno obeleženi, što nema znakova upozorenja, što te udarna rupa može izbaciti sa puta .... Ovakva rečenica skida svaku odgovornost sa države kao krivca jer zaboga vi kao vozač u Srbiji morate da pretpostavite da u ovo vreme možete naleteti na udarnu rupu, na blato na putu, na led u večernjim satima, tako da ko vas uopšte tera da vozite u zimskim uslovima. A onima koji non stoš pišu kako smo mi srbi bahati vozači, verovatno ima i takvih kao i svuda, ali zar nikada ne pomislite da ima i boljih vozača od vas koji ne voze polovnjake od 10, 15 godina i starije i koji ne moraju da voze 30 na sat čim vide prvu izmaglicu.

Na badnje vece

pre 10 godina

На бадње вече смо породично ишли колима преко Баната. Толико пијаних ициклиста и пешака, пијани возачи + магла, све гледаш да ли ћеш некога убити или ће те неко убити. Толико жалим што железничка веза нема ни минимум политике квалитета на овом правцу, да не размишљамо о пијандурама по друмовима. Поготову што је један од путника било двогодишње дете. Треба проверити колико од ових погинулих је стварно било трезно! Празници су!

Optimus

pre 10 godina

Kad je lepo vreme, vozaci su nervozni i besni, kad su sneg, magla i kisa vozaci ne prilagodjavaju brzinu uslovima puta! Putevi Srbije kao da nista ne rade, sta je sa obelezavanjem puteva, signalizacijom, punjenjem rupa na putu itd. Pa prilagodite vi "gospodo" puteve vremenu u kojem zivimo a to je 2014. godina. Pogledajte cime se razvijene drzave bave u 21. veku a mi pricamo jos o kvalitetu puteva! Samo uporedite sa Madjarskim,Slovenackim ili Hrvatskim ne morate dalje ici...

Aco

pre 10 godina

Nista to nije cudno. Vozite ibarskom magistralom u okviru postavljenih ogranicenja i iza sebe cete napraviti kolonu i svi jedan do jednoga ce vas preteci, sto znaci da niko ne postuje ogranicenje. Istina, ogranicenja su malo zastarela ali ja nemam para za kaznu.

Aleksandar

pre 10 godina

uveče prekjuče, po onom lošem vremenu, sam prolazio ulicom Vladimira Popovića u Beogradu, ispod mosta. Neki "pametan" lik u Audi 100 iz 1982, sa sve prikolicom, je sišao sa auto puta, i okrenuo auto da vozi u zabranjenom smeru (doduše nema znaka) u ulici sa tri trake u jednom smeru. Ja sam zakočio i gledam gde će, dok je prolazio pored mene, mahnuo mi! Išao je dok se nije vratio na auto put na suprotni smer.
Par sati kasnije na istom mestu, jedan drugi lik je napravio polukružno prolazeći u zabranjenom smeru kroz kolski prolaz između dve trake.
I onda me ovakve vesti uopšte ne čude.

crazy processor

pre 10 godina

Pre pola sata sam dosao preko Bubanj potoka. Prva krivina dem levom trakom vozim 130km/h, desna traka puna, ta krivna je zeznuta i 130 je brzo za nju, pogotovu sto je magla i sto je klizav kolovoz, lik sa dzipom Volvo se primakao iza mene i blica kao nedotav. Prvo ne mogu da se sklonim u desnu traku koja je puna i koju oblazim, drugo necu brze da vozim jer je to granica pre proklizavanja, trece ne vozim dzipa, cetvrto ja sam prekoracio ogranicenje, a on blica kao lud. Malo m je falilo da usporim levu traku na 50km/h pa nek me preskoci ako moze, ima srece sto ne mogu da ga uhvatim, pocepao bi mu vozacku i oduzeo auto:@

student

pre 10 godina

sinoc sam se vracao niskim auto putem , stoji da su nam putevi katastrofa ali bahati vozaci(posebno sa malo boljim kolima) su najveca pretnja, ljudi prosto lete po onoj magli a nisu svesni da je potreban samo jedan delic sekunde i nema te...

ikikvo

pre 10 godina

Nije kriva samo magla vec i ljudska glupost.
Juce izmedju 13h i 14h prelep suncan dan,a u Topoli i Mladenovcu ljudi proslavljaju Bozic tako sto traktorima,kamionima i kolima voze u jednom smeru na obe trake,ne dozvoljavaju da ih neko pretekne,ne dozvoljavaju da se neko mimoidje sa njima,prave osmice po putu,vise kroz otvorene prozore itd.
Ovo sam prvi put juce video,policije ni za lek, a to je magistralni put!

Омега

pre 10 godina

Прво и основно стање путева је исто као и пре 30 година, односно лошије. У међувремену се повећао број возила, повећала се кубикажа... Држава проблем решава на који начин? Повећава казне, пооштрава критеријум за добијање дозволе,подиже цену регистрације возила, подиже цену горива, нисте прилагодили брзину условима пута и тд.... Уместо да побољша и прошири саобраћајну инфраструктуру !!! Трагично, саучешће породицама.

ahmmm

pre 10 godina

"da policija radi svoj posao nista od toga ne bi bilo!!!!!!!"
(opanak, 8. januar 2014 13:45 Jos kad ne bi bilo buzdovana i siledzija za volanom ne bi trebala policija.

Primecujem ka dodjem na odmor u Srbiju da mnogo vozaca ablendovanjem upozoravaju kolege koji im dolaze u susret na policijske "zasede". I sada posle ovakvih vesti kritikuju da policija ne radi nista. Ja vise ne upozoravam nikog, niti ocekujem upozorenja. Jednostavno sam ovde naucio nesto sto se zove postovanje saobracajnih propisa. Kako? Automatski radari! Snime te i dobijas cestitku na kucnu adresu. Kad izgubis sve poene, onda se malo opametis. Za voznju bez dozvole posle ponistavanja iste, direktno: ZATVOR!

goran

pre 10 godina

Saučešće porodicama poginulih, žao mi je poginule i povređene dece.
Ma krivi su Austrijanci i onaj njihov istoričar koji neće da prizna važnost pisma. Kako vozite (bio pre nedelju dana u Srbiji), čudno je da niste do sada svi poginuli. Vi niste normalni ljudi, ne poštujete (a i ne poznajete)ni minimum propisa, policija sve toleriše.

Supergenije

pre 10 godina

Takodje nije normalno da se u radio programu objavljuje gde se nalaze policijske kontrole i radari. I jos voditelj na radiju podstice ljude da se jave ako vide negde policiju. Totalno ludilo.

Alex

pre 10 godina

Stubiće pored puta koji pomažu pri slabijom vidljivosti često povade (odnosno pokradu) paori koji ih iskoriste prilikom oranja da bi videli dokle je njihova njiva! Prođite putem Novi Sad-Zrenjanin i videćete pobodene stubiće na njivama, svega nekoliko metara od puta. Takođe, ivične linije puno pomažu po magli, međutim tokom ovih meseci su najčešće prekrivene slojem blata.

gile

pre 10 godina

Ljudi opet ponavljam nije problem u signalizaciji,putevima,...ja sam pre neki dan isao u Madjarsku i bila je guuuusta magla i necete verovati koliko ljudi jurca po toj magli kao da namerno traze nesrecu verovatno misleci moj auto je skup i siguran pa mi ne moze biti nista,znali su bukvalno da mi zaljuljaju auto kad prodju i to uglavnom ljudi sa nasim tablicama.eto u tome je najveci problem ljudska glupost i nepromisljenost,i sto je najgore uvek nevini stradaju a oni koji to sve izazovu prodju bez ogrebotine.

Srbin EU

pre 10 godina

Kakav to mentalitet imamo uvek se pitam kada vozim Srbijom? Moramo li stalno jurcati,sta i kome se mi to dokazujemo? Doziveo sam na sve strane po celoj Srbiji sve i svasta i to nema veze sa Ibarskom,jer se to svuda radi.I zato mislim da je kriv nas mentalite,a ne,kako u vestima kazu, kriva je magla,ne,ne i ne,mi vozimo,mi moramo da pazimo,sta je tu magla kriva? U nekim delovima EU je cesce ima,ali su ljudi pazljiviji,cuvaju zivote i svoje i tudje... A mi kao kamikaze!!!

Marko

pre 10 godina

E ovako,magla u Srbiji treba da se zadrzi najmanje mesec dana tako da svi debili koji negde zure,jure,preticu preko pune i ugrozavaju nas koji se pridrzavamo propisa izginu e mozda ce se tada normalizovati stanje u saobracaju.Nije kriva ni drzava,zakon,losi putevi vec prazne glave osoba za volanom!

Driv3r

pre 10 godina

Vidim dobar deo vas kuka na drzavu, zakon, propise, policiju... Sve to stoji, ali podjite od sebe, koliko puta ste pretekli nekog preko pune? Koliko postujete ogranicenja? Jel svi imate maglenke? Koliko vas zna da vozi po magli?

Simptomaticno je da je UVEK NEKO DRUGI KRIV u Srbiji, nikad mi sami...

Znam da ce da pljuste minusi, nebitno, ali LJUDI OSVESTITE SE, PODJITE OD SEBE, dovoljno je da svako od nas malo podigne svest da nije sam u saobracaju, postoje i drugi ucesnici koji mogu da stradaju svojom ili tudjom greskom, a kad se strada kasno je ispravljati ko je kriv...

Igor Gavran

pre 10 godina

Gledam kako su se odjutros razmileli po celom gradu. Garantovano su dobili direktivu da skupe pare posle praznika. Evo gledam ih kako operisu, marica se sakrije, sacekaju nekog za glupost, nesto se tu ubedjuju sa njim (ako ce nesto da "casti"), ako nece napisu mu 5000 kaznu i za tili cas se izgube. Love koliko oces. Pojedinci voze kao manijaci, pijani, drogirani. Stotinu ljudi pogibe na putevima za praznike, i njih to uopste ne interesuje. Bolje neka uvedu dodatne poreze nego sto nas ovako mrcvare i celu zemlju drze u strahu. Izgubili smo se u prevodu, dobrodosle devedesete.

Frodo

pre 10 godina

"...pa da ljudi znaju da ima šanse da nalete na policiju valjda bi usporili, ili ne bi pijani sedali za volan
takođe, na još nekim destinacijama gde se manje više redovno vozim nikad nisam videla kontrolu (beograd - obrenovac npr)
juče je bio pravoslavni božić, ljudi su pili, zašto nije pojačana kontrola?"
(ejpril, 8. januar 2014 13:29)

Zašto da policija pojača kontrolu? Zato što je prosečan Srbin suviše bandoglav, umišljen i neodgovoran da bi uopšte pomislio da pijan ne treba da seda za volan?! Strah od policije ne može i neće izlečiti nikoga od lične gluposti i neodgovornosti.

To nije pitanje policije, to je pitanje domaćeg vaspitanja gde čovek stiče (ili ne) osećaj lične odgovornosti prema sebi i prema drugima, zatim pitanje opšte (ne)kulture i (ne)uređenosti države. Možemo mi da postavimo po jednog pandura na svaki kilometar puta, ali nam ništa neće vredeti ako svi znamo da se "problem" uvek može rešiti "dogovorom" i promenom vlasnika novčanice od 20 EUR.

A i da su naši policajci najpošteniji i najsavesniji na svetu, šta nam vredi, kad svako može da nađe "nekog" u sudu, koji jednim potezom čarobnog štapića učini da predmet zastari ili čak nestane? A ako toga ne bude, uvek možemo računati na Apelacioni, zar ne?

Znam da strah vinograd čuva, ali Srbija je suviše vaspitno zapušteno društvo da bi samo broj vidljivih policajaca bio rešenje. Problem je mnogo ozbiljniji i trebaće mnogo vremena samo da se krene na put ka rešenju. Pod uslovom da odmah počnemo.

Nobel

pre 10 godina

Pa to je rezultat i novog Zakona o bezbednosti saobraćaja, delovanja saobraćajne policije, ministarstva za saobraćaj, ... sve skupa i nije se moglo bolje očekivati. Propise pišu i određuju policajci, a ne stručnjaci sa Saobraćajniog fakulteta!

Ilija

pre 10 godina

7 ljudi? 7 ljudii? Za jedan dan, ne mogu verovati, sami sebe ćemo uništiti i izumreti, svaki dan mi se smuči kad čitam vesti i čujem šta se dešava u Srbiji, sramota me što sam gradjanin Srbije, idem u Kanadu bar ću lepo živeti, povešću one meni najbitnije i adio Srbijo.

Branko

pre 10 godina

Činjenica je da ljudi stvarno voze previše brzo.
Ali isto tako, putevi kao sto neko reče u predhodnim komentarima su NEOBELEŽENI.
Cak i kad nema magle, kad samo padne kiša opet se nista NE VIDI. Radelna linija se presijava od vode tako da bukvalno ljudi napamet voze.
Ovi naši nisu čuli za takozvane "platične" boje sa kojima se obeležavaju putevi jer tada VODA ne može da pravi refleksiju i linije su fluorescente i odlično se vide.
Ali, možemo mi samo ovako pisati kad nadležne nije briga a i vozači su svi poludeli, čast izuzetcima.
Poz.

Goran

pre 10 godina

1. Putevi su u katastrofičino lošem stanju - jer nema para za opravku

2. Loša putna signalizacija - nebriga nadležnih (oni stubovi na sred autoputa gde je poginula devojka prošle godine i odgovor nadležnih "da bi stubove i slepac video" sve govore...)

3. Greške vozača (brza vožnja, preticanje, alkohol...): loša edukacija, retke patrole milicije, neefikasan sistem kažnjavanja...

Tačke 2. i 3. se mogu rešiti za godinu-dve dana ako bi se ozbiljno radilo, što bi značajno smanjilo broj nesreća.

Nemanja

pre 10 godina

Ma ikonu bogorodice oko retrovizora i pici preko pune! Uostalom ko jos gine na Bozic? Dzabe signalizacija kad u glavama duva promaja. Pozdrav za sve koji se ne pronalaze u ovome.

Šareniš-iš

pre 10 godina

Godpodo, a gde Vam je svetlosna signalizacija na putevima? Gde su upozorenja? Vracam se juce iz pravca Novog Sada ka Beogradu, i pre dobanovacke petlje se u mislima setim svih ljudi koje volim da bih tuda prošao!!! Od crveno~ crne koalicije na žalost samo crna hronika.

pexx

pre 10 godina

Sinoc sam vozio od Sapca do Beograda preko sela..ziv nisam bio..sva sreca pa je koliko toliko bila vidljiva razdelna linija..tu deonicu sam vozio 2 sata i 45min..20 na sat..preznoji se jedno 5 puta, bio ukocen i napet..i naravno da su me obilazili kolege.vozaci sa 80 na sat..nema nama pomoci dok nam se mozgovi ne promene..

b

pre 10 godina

komsija sam tu sa ceraka i svakodnevno prolazim raskrsnicm sa b. vodama... to je tolika crna tacka da su cukanja svakodnevna i to obicno stradaju neupuceni koji tu ne prolaze cesto. Taj asfalt na raskrsnici je zute boje, kada padne kisica klizav je kao staklo i za one koji se malo opuste, racunajuci da mogu da ukoce kada stisnu kocnicu gotovo je isto kao na klizaljkama... Imao sam iskustva par puta.... E sad glavno pitanje i resavanje bar 50% slucajeva sudara tu je zamena asfalta koja apsolutno nikoga ne interesuje...

ejpril

pre 10 godina

dobro da li neko od vas viđa policijske patrole, kontrole, štagod na putevima?
mi putujemo dva tri puta nedeljno na relaciji beograd-smederevo, niti na auto-putu, niti na smederevskom nikad videli nismo patrolu (poslednji put viđena policija na putu kad je onomad tadić išao u smederevo, ima tome valjda dve godine)
pa da ljudi znaju da ima šanse da nalete na policiju valjda bi usporili, ili ne bi pijani sedali za volan
takođe, na još nekim destinacijama gde se manje više redovno vozim nikad nisam videla kontrolu (beograd - obrenovac npr)
juče je bio pravoslavni božić, ljudi su pili, zašto nije pojačana kontrola?

Washington

pre 10 godina

Pa meni rodbina u Srbiji maltene ne da da vezem pojas na zadnjem sedistu! A pritom izadjemo iz grada i vozimo preko 100 na sat, i kao bezbedno je pozadi!

Pa gde je to normalnO? I naravno onda krenu price kako ce te pojas pre ubiti nego spasiti! DA, siguran sam da bas zato kuce osiguranja traze da obavezno vezes pojas, jer zele da gube novac.

A to je samo jedan problem, drugi problem je divljanje, vozimo k'o indijci, putevi krs, ali zato ima budala da jurcaju po njima. Eto srecan vam bozic! Super smo poceli novu godinu.

Bob Rock

pre 10 godina

juce sam vozio od kikinde do novog sada preko beceja. magla je bila uzas. toliko je lose bilo da se levi i desni kraj puta nisu videli. samo jedna mala deonica izmedju starog i novog beceja ima one oznake pored puta a ostalo tuga. jedina orijentacija je linija izmedju traka...
(vlada, 8. januar 2014 12:07)

Da, tacno je da su putevi losi i da je signalizacija u ocajnom stanju, ali ako pogledas sve vesti u nazad, videces da su 99% nesreca izazvali idioti koji preticu preko pune linije, voze 90km/h po magli, nemaju ispravna svetla, ne daju signalizaciju prilikom preticanja ili prestrojavanja i jednostavno ne obracaju paznju na ostale vozace i pesake...

Jamezdin

pre 10 godina

Verovatno će, sa pravom, neko iz nekog Ministarstva ili Agencije da prokomentariše kako vozači moraju biti svesni magle jer je za razliku od poledice VIDE i shodno tome moraju prilagoditi način vožnje uslovima na putu. Međutim, nadležne državne službe su DUŽNE da prilagode kolovoze i najgorim mogućim vremenskim prilikama. To najmanje znači fluorescentno obeležavanje puta, linija koje razdvajaju saobraćajne trake i stubića sa tzv. mačjim očima pored puta. To je danas prava retkost i ujedno najveći minus za nadležne.

Big D

pre 10 godina

Sinoc, Ibarska od Lazarevca do Beograda, magla je bila previse gusta, vidljivost minimalna, narocito od Lipovackih suma do ulaska u Beograd, gde se apsolutno nista nije videlo. Kolona mozda nekih 60ak automobila (mozda i vise), ide izmedju 70 i 80 km/h, sasvim pristojna brzina (tj po ogranicenju). I na tu kolonu, i na tu brzinu, i po toj magli, nadju se pametnjakovici koji preticu, i sto je najgore, par njih po punoj liniji. Zasto, ljudi, zasto ??? Ne postoji teoretska sansa da se ta cela kolona pretekne u tih 50ak kilometara po onakvoj magli. Mene je jedan lik na krivini pre "Ere" pretekao, morao sam naglo da kocim da bih ga pustio, jer je auto isao u susret (sreca pa sam ga ja video, on naravno nije mogao da vidi od mene, jer je krivina na desno, a covek bez gledanja poceo preticanje). I naravno, do Orlovace je bio ispred mene. Sad da ga covek pita sta je hteo time da postigne ???

ivan

pre 10 godina

a koliko ima još neevidentiranih udesa?!?!? jutros je jedan dečko jedva preživeo , automobil totalno uništen! nemate ni približno tačan broj!!! Babusnica

Ja nemam Audi

pre 10 godina

Ministre Anticu,koliko kilometara puteva u Srbiji je oznaceno po Euro standardu za ovakve i slicne situacije od kada ste preuzeli funkciju?

dzoni

pre 10 godina

U srbiji se vozi prebrzo..ja vozim 80 na sat regionalnim putevima ,ogranicenje uglavnom 70 i svi me preticu ..kad je krivina svi ulecu u nju maksimalno koliko fizika dozvoljava,kad je pravac svi nogu na gas..a tek kad je uzbrdica svi gas do poda da pokazu drugima da njihov auto jaci a iza vecine oblak crnog dima...kres testovi se rade na 65 km/h ..vozi 20-30 vise i to je razlika izmedju blazih povreda i sigurne smrti jer kineticka energija raste sa kvadratom brzine a ne linerano (osmi razred osnovne skole)

mrgud

pre 10 godina

naravno...kao i svaka vremenska prognoza!
"Osim u Timockoj krajini...!"
sad je kod nas suncano! 12stepeni. a dve smo bili u magli. za docek u Boru vatromet se nije video kolika je magla bila!
10 minuta je pucalo, a videlo se nije nista. zali Boze para...

Dejan

pre 10 godina

Juče u večernjim satima sam vozio od Loznie do Novog Sada(preko Šapca), bila je gusta mala tokom celog putovanja. I zabrinjavajuće je to, što su naši putevi NEOBELEŽENI! Najosnovnijom saobraćajnom signalizaijom, bela linija je naravno uglavnom izbledela I pobrisana, o reflektujućim stubićema da I ne govorim... a ostalo ne postoji. Strašno koliko su putevi NEOBELEŽENI! Ne može se sva odgovornost prebaciti na vozače I čuvenu: "Neprilagođena brzina uslovima na putu".

vlada

pre 10 godina

juce sam vozio od kikinde do novog sada preko beceja. magla je bila uzas. toliko je lose bilo da se levi i desni kraj puta nisu videli. samo jedna mala deonica izmedju starog i novog beceja ima one oznake pored puta a ostalo tuga. jedina orijentacija je linija izmedju traka...

MRKI

pre 10 godina

Narode Srbije saobracajki i zrtava je uvek bilo i bice ali ranije su mediji objavljivali manje i samo ako je neko poznat stradao. Vudite tehnologija napreduje, vozila sve brza i jaca, veca frekvencija vozila, brz tempo zivota, svi negde zure, losi putevi i magla eto cuda na putu ali u vecini slucajeva sve je greska vozaca. Vozac vozi i upravlja vozilom jer upravljanje vozilom je privilegija i obaveza postovsnja propisa. Mozemo mi kriviti sve od vlade ministara policije i traziti da policija ide sa rotacijama po putevima ali ni to ne vredi kad se brzo vozi. Uzmite da rastojanje od 80-100 km mozete da vremenski predjete 15-20 minuta pre vozeci brzo i rizikovati ili pola sata kasnije stici bezbedno.

Posmatrac

pre 10 godina

Ne, nego je sa gazele.
(Satanic Santa, 8. januar 2014 10:18)
Ako malo bolje pogledas videces "Gazelu" na slici. Ipak je sa "tramvajskog" slikano :)

saobracajac

pre 10 godina

Divan, suncani dan u Srbiji - udesi na putevima.
Ako su vozaci normalni, mogu i sekire da padaju sa neba pa nece doci do saobracajne nesrece.

novosadjanin

pre 10 godina

Mozda nas sve ta magla nauci da vozimo po propisu. Vidite da ima i dobrih strana. Ionako mi je pun ocin nervoznih glupandera koje znaci ne interesuju.

istok

pre 10 godina

ne u celoj srbiji; posle mesec dana pod maglom istocna srbija najzad uziva u suncu ali ovde su ljudi navikli na to da se u medijima tretiraju kao gradjani druge drzave

Dejan

pre 10 godina

Juče u večernjim satima sam vozio od Loznie do Novog Sada(preko Šapca), bila je gusta mala tokom celog putovanja. I zabrinjavajuće je to, što su naši putevi NEOBELEŽENI! Najosnovnijom saobraćajnom signalizaijom, bela linija je naravno uglavnom izbledela I pobrisana, o reflektujućim stubićema da I ne govorim... a ostalo ne postoji. Strašno koliko su putevi NEOBELEŽENI! Ne može se sva odgovornost prebaciti na vozače I čuvenu: "Neprilagođena brzina uslovima na putu".

Big D

pre 10 godina

Sinoc, Ibarska od Lazarevca do Beograda, magla je bila previse gusta, vidljivost minimalna, narocito od Lipovackih suma do ulaska u Beograd, gde se apsolutno nista nije videlo. Kolona mozda nekih 60ak automobila (mozda i vise), ide izmedju 70 i 80 km/h, sasvim pristojna brzina (tj po ogranicenju). I na tu kolonu, i na tu brzinu, i po toj magli, nadju se pametnjakovici koji preticu, i sto je najgore, par njih po punoj liniji. Zasto, ljudi, zasto ??? Ne postoji teoretska sansa da se ta cela kolona pretekne u tih 50ak kilometara po onakvoj magli. Mene je jedan lik na krivini pre "Ere" pretekao, morao sam naglo da kocim da bih ga pustio, jer je auto isao u susret (sreca pa sam ga ja video, on naravno nije mogao da vidi od mene, jer je krivina na desno, a covek bez gledanja poceo preticanje). I naravno, do Orlovace je bio ispred mene. Sad da ga covek pita sta je hteo time da postigne ???

istok

pre 10 godina

ne u celoj srbiji; posle mesec dana pod maglom istocna srbija najzad uziva u suncu ali ovde su ljudi navikli na to da se u medijima tretiraju kao gradjani druge drzave

saobracajac

pre 10 godina

Divan, suncani dan u Srbiji - udesi na putevima.
Ako su vozaci normalni, mogu i sekire da padaju sa neba pa nece doci do saobracajne nesrece.

Nemanja

pre 10 godina

Ma ikonu bogorodice oko retrovizora i pici preko pune! Uostalom ko jos gine na Bozic? Dzabe signalizacija kad u glavama duva promaja. Pozdrav za sve koji se ne pronalaze u ovome.

novosadjanin

pre 10 godina

Mozda nas sve ta magla nauci da vozimo po propisu. Vidite da ima i dobrih strana. Ionako mi je pun ocin nervoznih glupandera koje znaci ne interesuju.

vlada

pre 10 godina

juce sam vozio od kikinde do novog sada preko beceja. magla je bila uzas. toliko je lose bilo da se levi i desni kraj puta nisu videli. samo jedna mala deonica izmedju starog i novog beceja ima one oznake pored puta a ostalo tuga. jedina orijentacija je linija izmedju traka...

Driv3r

pre 10 godina

Vidim dobar deo vas kuka na drzavu, zakon, propise, policiju... Sve to stoji, ali podjite od sebe, koliko puta ste pretekli nekog preko pune? Koliko postujete ogranicenja? Jel svi imate maglenke? Koliko vas zna da vozi po magli?

Simptomaticno je da je UVEK NEKO DRUGI KRIV u Srbiji, nikad mi sami...

Znam da ce da pljuste minusi, nebitno, ali LJUDI OSVESTITE SE, PODJITE OD SEBE, dovoljno je da svako od nas malo podigne svest da nije sam u saobracaju, postoje i drugi ucesnici koji mogu da stradaju svojom ili tudjom greskom, a kad se strada kasno je ispravljati ko je kriv...

Bob Rock

pre 10 godina

juce sam vozio od kikinde do novog sada preko beceja. magla je bila uzas. toliko je lose bilo da se levi i desni kraj puta nisu videli. samo jedna mala deonica izmedju starog i novog beceja ima one oznake pored puta a ostalo tuga. jedina orijentacija je linija izmedju traka...
(vlada, 8. januar 2014 12:07)

Da, tacno je da su putevi losi i da je signalizacija u ocajnom stanju, ali ako pogledas sve vesti u nazad, videces da su 99% nesreca izazvali idioti koji preticu preko pune linije, voze 90km/h po magli, nemaju ispravna svetla, ne daju signalizaciju prilikom preticanja ili prestrojavanja i jednostavno ne obracaju paznju na ostale vozace i pesake...

pexx

pre 10 godina

Sinoc sam vozio od Sapca do Beograda preko sela..ziv nisam bio..sva sreca pa je koliko toliko bila vidljiva razdelna linija..tu deonicu sam vozio 2 sata i 45min..20 na sat..preznoji se jedno 5 puta, bio ukocen i napet..i naravno da su me obilazili kolege.vozaci sa 80 na sat..nema nama pomoci dok nam se mozgovi ne promene..

Posmatrac

pre 10 godina

Ne, nego je sa gazele.
(Satanic Santa, 8. januar 2014 10:18)
Ako malo bolje pogledas videces "Gazelu" na slici. Ipak je sa "tramvajskog" slikano :)

MRKI

pre 10 godina

Narode Srbije saobracajki i zrtava je uvek bilo i bice ali ranije su mediji objavljivali manje i samo ako je neko poznat stradao. Vudite tehnologija napreduje, vozila sve brza i jaca, veca frekvencija vozila, brz tempo zivota, svi negde zure, losi putevi i magla eto cuda na putu ali u vecini slucajeva sve je greska vozaca. Vozac vozi i upravlja vozilom jer upravljanje vozilom je privilegija i obaveza postovsnja propisa. Mozemo mi kriviti sve od vlade ministara policije i traziti da policija ide sa rotacijama po putevima ali ni to ne vredi kad se brzo vozi. Uzmite da rastojanje od 80-100 km mozete da vremenski predjete 15-20 minuta pre vozeci brzo i rizikovati ili pola sata kasnije stici bezbedno.

gile

pre 10 godina

Ljudi opet ponavljam nije problem u signalizaciji,putevima,...ja sam pre neki dan isao u Madjarsku i bila je guuuusta magla i necete verovati koliko ljudi jurca po toj magli kao da namerno traze nesrecu verovatno misleci moj auto je skup i siguran pa mi ne moze biti nista,znali su bukvalno da mi zaljuljaju auto kad prodju i to uglavnom ljudi sa nasim tablicama.eto u tome je najveci problem ljudska glupost i nepromisljenost,i sto je najgore uvek nevini stradaju a oni koji to sve izazovu prodju bez ogrebotine.

ivan

pre 10 godina

a koliko ima još neevidentiranih udesa?!?!? jutros je jedan dečko jedva preživeo , automobil totalno uništen! nemate ni približno tačan broj!!! Babusnica

Washington

pre 10 godina

Pa meni rodbina u Srbiji maltene ne da da vezem pojas na zadnjem sedistu! A pritom izadjemo iz grada i vozimo preko 100 na sat, i kao bezbedno je pozadi!

Pa gde je to normalnO? I naravno onda krenu price kako ce te pojas pre ubiti nego spasiti! DA, siguran sam da bas zato kuce osiguranja traze da obavezno vezes pojas, jer zele da gube novac.

A to je samo jedan problem, drugi problem je divljanje, vozimo k'o indijci, putevi krs, ali zato ima budala da jurcaju po njima. Eto srecan vam bozic! Super smo poceli novu godinu.

Frodo

pre 10 godina

"...pa da ljudi znaju da ima šanse da nalete na policiju valjda bi usporili, ili ne bi pijani sedali za volan
takođe, na još nekim destinacijama gde se manje više redovno vozim nikad nisam videla kontrolu (beograd - obrenovac npr)
juče je bio pravoslavni božić, ljudi su pili, zašto nije pojačana kontrola?"
(ejpril, 8. januar 2014 13:29)

Zašto da policija pojača kontrolu? Zato što je prosečan Srbin suviše bandoglav, umišljen i neodgovoran da bi uopšte pomislio da pijan ne treba da seda za volan?! Strah od policije ne može i neće izlečiti nikoga od lične gluposti i neodgovornosti.

To nije pitanje policije, to je pitanje domaćeg vaspitanja gde čovek stiče (ili ne) osećaj lične odgovornosti prema sebi i prema drugima, zatim pitanje opšte (ne)kulture i (ne)uređenosti države. Možemo mi da postavimo po jednog pandura na svaki kilometar puta, ali nam ništa neće vredeti ako svi znamo da se "problem" uvek može rešiti "dogovorom" i promenom vlasnika novčanice od 20 EUR.

A i da su naši policajci najpošteniji i najsavesniji na svetu, šta nam vredi, kad svako može da nađe "nekog" u sudu, koji jednim potezom čarobnog štapića učini da predmet zastari ili čak nestane? A ako toga ne bude, uvek možemo računati na Apelacioni, zar ne?

Znam da strah vinograd čuva, ali Srbija je suviše vaspitno zapušteno društvo da bi samo broj vidljivih policajaca bio rešenje. Problem je mnogo ozbiljniji i trebaće mnogo vremena samo da se krene na put ka rešenju. Pod uslovom da odmah počnemo.

dzoni

pre 10 godina

U srbiji se vozi prebrzo..ja vozim 80 na sat regionalnim putevima ,ogranicenje uglavnom 70 i svi me preticu ..kad je krivina svi ulecu u nju maksimalno koliko fizika dozvoljava,kad je pravac svi nogu na gas..a tek kad je uzbrdica svi gas do poda da pokazu drugima da njihov auto jaci a iza vecine oblak crnog dima...kres testovi se rade na 65 km/h ..vozi 20-30 vise i to je razlika izmedju blazih povreda i sigurne smrti jer kineticka energija raste sa kvadratom brzine a ne linerano (osmi razred osnovne skole)

ikikvo

pre 10 godina

Nije kriva samo magla vec i ljudska glupost.
Juce izmedju 13h i 14h prelep suncan dan,a u Topoli i Mladenovcu ljudi proslavljaju Bozic tako sto traktorima,kamionima i kolima voze u jednom smeru na obe trake,ne dozvoljavaju da ih neko pretekne,ne dozvoljavaju da se neko mimoidje sa njima,prave osmice po putu,vise kroz otvorene prozore itd.
Ovo sam prvi put juce video,policije ni za lek, a to je magistralni put!

Ja nemam Audi

pre 10 godina

Ministre Anticu,koliko kilometara puteva u Srbiji je oznaceno po Euro standardu za ovakve i slicne situacije od kada ste preuzeli funkciju?

Омега

pre 10 godina

Прво и основно стање путева је исто као и пре 30 година, односно лошије. У међувремену се повећао број возила, повећала се кубикажа... Држава проблем решава на који начин? Повећава казне, пооштрава критеријум за добијање дозволе,подиже цену регистрације возила, подиже цену горива, нисте прилагодили брзину условима пута и тд.... Уместо да побољша и прошири саобраћајну инфраструктуру !!! Трагично, саучешће породицама.

b

pre 10 godina

komsija sam tu sa ceraka i svakodnevno prolazim raskrsnicm sa b. vodama... to je tolika crna tacka da su cukanja svakodnevna i to obicno stradaju neupuceni koji tu ne prolaze cesto. Taj asfalt na raskrsnici je zute boje, kada padne kisica klizav je kao staklo i za one koji se malo opuste, racunajuci da mogu da ukoce kada stisnu kocnicu gotovo je isto kao na klizaljkama... Imao sam iskustva par puta.... E sad glavno pitanje i resavanje bar 50% slucajeva sudara tu je zamena asfalta koja apsolutno nikoga ne interesuje...

kolektivna (ne)odgovornost

pre 10 godina

Sto se tice dva stranca koji su udarili u zastitni zid kod naplatne rampe Bubanj potok. Pre par dana vozim tuda iz pravca Beograda i ako poznajem put jedva sam primetio niski betonski vec izbledeli i blatnjavi zid koji preseca put i pravi naglu krivinu, a iza njega jasno svetli naplatna rampa i deluje kao da trebate ici pravo. Prokomentarisem sa devojkom koliko ovo moze biti opasno kada je magla i kad naidje neko ko nepoznaje put. Evo sada na RTS-u vidim da su dvojica grka bas tu stradala. Kome se zaliti, kome pisati, da se to bar zimi stave svetleci stubovi? Evo bar vi novinari izdjadjite na teren, skrenite paznju nadleznima! Kladim se da imaju bar 5 stuba u magacinu i dva coveka da ih postave, to nekome znaci zivot!

mrgud

pre 10 godina

naravno...kao i svaka vremenska prognoza!
"Osim u Timockoj krajini...!"
sad je kod nas suncano! 12stepeni. a dve smo bili u magli. za docek u Boru vatromet se nije video kolika je magla bila!
10 minuta je pucalo, a videlo se nije nista. zali Boze para...

Srbin EU

pre 10 godina

Kakav to mentalitet imamo uvek se pitam kada vozim Srbijom? Moramo li stalno jurcati,sta i kome se mi to dokazujemo? Doziveo sam na sve strane po celoj Srbiji sve i svasta i to nema veze sa Ibarskom,jer se to svuda radi.I zato mislim da je kriv nas mentalite,a ne,kako u vestima kazu, kriva je magla,ne,ne i ne,mi vozimo,mi moramo da pazimo,sta je tu magla kriva? U nekim delovima EU je cesce ima,ali su ljudi pazljiviji,cuvaju zivote i svoje i tudje... A mi kao kamikaze!!!

Supergenije

pre 10 godina

Takodje nije normalno da se u radio programu objavljuje gde se nalaze policijske kontrole i radari. I jos voditelj na radiju podstice ljude da se jave ako vide negde policiju. Totalno ludilo.

Goran

pre 10 godina

1. Putevi su u katastrofičino lošem stanju - jer nema para za opravku

2. Loša putna signalizacija - nebriga nadležnih (oni stubovi na sred autoputa gde je poginula devojka prošle godine i odgovor nadležnih "da bi stubove i slepac video" sve govore...)

3. Greške vozača (brza vožnja, preticanje, alkohol...): loša edukacija, retke patrole milicije, neefikasan sistem kažnjavanja...

Tačke 2. i 3. se mogu rešiti za godinu-dve dana ako bi se ozbiljno radilo, što bi značajno smanjilo broj nesreća.

goran

pre 10 godina

Saučešće porodicama poginulih, žao mi je poginule i povređene dece.
Ma krivi su Austrijanci i onaj njihov istoričar koji neće da prizna važnost pisma. Kako vozite (bio pre nedelju dana u Srbiji), čudno je da niste do sada svi poginuli. Vi niste normalni ljudi, ne poštujete (a i ne poznajete)ni minimum propisa, policija sve toleriše.

Jamezdin

pre 10 godina

Verovatno će, sa pravom, neko iz nekog Ministarstva ili Agencije da prokomentariše kako vozači moraju biti svesni magle jer je za razliku od poledice VIDE i shodno tome moraju prilagoditi način vožnje uslovima na putu. Međutim, nadležne državne službe su DUŽNE da prilagode kolovoze i najgorim mogućim vremenskim prilikama. To najmanje znači fluorescentno obeležavanje puta, linija koje razdvajaju saobraćajne trake i stubića sa tzv. mačjim očima pored puta. To je danas prava retkost i ujedno najveći minus za nadležne.

Alex

pre 10 godina

Stubiće pored puta koji pomažu pri slabijom vidljivosti često povade (odnosno pokradu) paori koji ih iskoriste prilikom oranja da bi videli dokle je njihova njiva! Prođite putem Novi Sad-Zrenjanin i videćete pobodene stubiće na njivama, svega nekoliko metara od puta. Takođe, ivične linije puno pomažu po magli, međutim tokom ovih meseci su najčešće prekrivene slojem blata.

dejan

pre 10 godina

Pre neki dan uveče kod Aleksinca na lokalnom putu krećem da obilazim moped i u poslednjem trenutku shvatim da suprotnim smerom ide POTPUNO neosvetljen traktor.

ejpril

pre 10 godina

dobro da li neko od vas viđa policijske patrole, kontrole, štagod na putevima?
mi putujemo dva tri puta nedeljno na relaciji beograd-smederevo, niti na auto-putu, niti na smederevskom nikad videli nismo patrolu (poslednji put viđena policija na putu kad je onomad tadić išao u smederevo, ima tome valjda dve godine)
pa da ljudi znaju da ima šanse da nalete na policiju valjda bi usporili, ili ne bi pijani sedali za volan
takođe, na još nekim destinacijama gde se manje više redovno vozim nikad nisam videla kontrolu (beograd - obrenovac npr)
juče je bio pravoslavni božić, ljudi su pili, zašto nije pojačana kontrola?

Branko

pre 10 godina

Činjenica je da ljudi stvarno voze previše brzo.
Ali isto tako, putevi kao sto neko reče u predhodnim komentarima su NEOBELEŽENI.
Cak i kad nema magle, kad samo padne kiša opet se nista NE VIDI. Radelna linija se presijava od vode tako da bukvalno ljudi napamet voze.
Ovi naši nisu čuli za takozvane "platične" boje sa kojima se obeležavaju putevi jer tada VODA ne može da pravi refleksiju i linije su fluorescente i odlično se vide.
Ali, možemo mi samo ovako pisati kad nadležne nije briga a i vozači su svi poludeli, čast izuzetcima.
Poz.

Nobel

pre 10 godina

Pa to je rezultat i novog Zakona o bezbednosti saobraćaja, delovanja saobraćajne policije, ministarstva za saobraćaj, ... sve skupa i nije se moglo bolje očekivati. Propise pišu i određuju policajci, a ne stručnjaci sa Saobraćajniog fakulteta!

Igor Gavran

pre 10 godina

Gledam kako su se odjutros razmileli po celom gradu. Garantovano su dobili direktivu da skupe pare posle praznika. Evo gledam ih kako operisu, marica se sakrije, sacekaju nekog za glupost, nesto se tu ubedjuju sa njim (ako ce nesto da "casti"), ako nece napisu mu 5000 kaznu i za tili cas se izgube. Love koliko oces. Pojedinci voze kao manijaci, pijani, drogirani. Stotinu ljudi pogibe na putevima za praznike, i njih to uopste ne interesuje. Bolje neka uvedu dodatne poreze nego sto nas ovako mrcvare i celu zemlju drze u strahu. Izgubili smo se u prevodu, dobrodosle devedesete.

muphy

pre 10 godina

Obeležite puteve! Nigde nema tzv. "bele linije" i gde je ima nije fluoroscentna tj svetloodbojna, o ostalim ukradenim i oskrnavljenim znakovima i da ne pričam.

zalosno

pre 10 godina

bas sam se vratio sa zlatibora i moram da kazem da ibarska magistrala je put 19.veka!
prosto je nemoguce po magli i onim krivinama obici 2kamiona koji idu 35km na sat!?
a ogranicenje brzine od 80km do 60km na sat se smenjuje svakih 2 km?!
a oni sa radarima na svakih 10 km i pisu li pisu?

to je put za nas,posle kopaonika,najbolji zimski centar i put za crnogorsko primorje????


laku noc civilizacijo

Ilija

pre 10 godina

7 ljudi? 7 ljudii? Za jedan dan, ne mogu verovati, sami sebe ćemo uništiti i izumreti, svaki dan mi se smuči kad čitam vesti i čujem šta se dešava u Srbiji, sramota me što sam gradjanin Srbije, idem u Kanadu bar ću lepo živeti, povešću one meni najbitnije i adio Srbijo.

Nemo

pre 10 godina

Putujem Ibarskom upravo, magla se spustila,ne vidi se prst pred okom,a covek pretice kolonu. 2 automobila jedan iza drugog preticu autobus na punoj. I posle zasto ljudi ginu? Saucesce svima koji su izgubili svoje bliznje.

komentar

pre 10 godina

Ibarska je katastrofa, stanje je zalosno a Srbi ginu. Da li ministarsvo za saobracaj ima neki plan? Ja licno mislim da bez EU novca i strucne pomoci Ibarska nece uci u 21 vek jos dugo. Pogledajte kako su HR i SLO popravile svoje puteve sa parama iz EU pa se ravnajte. I to sto pre jer ovo stanje sigurno nije odrzivo.

Dule

pre 10 godina

Eto doneli taj cuveni novi zakon o bezbednosti saobracaja i????
Aj da probamo ovako godinu dana objavite da je saobracajnoj patroli zabranjeno i da pise i da naplati kaznu .
Da patrole moraju da budu na mestima gde je to stvarno neophodno i da pazrola moze samo sa zaustavi upozori ili iskljuci iz saobracaja pijano lice i nista vise .
I posle godinu dana da vidimo jel se smanjio ili povecao broj stradalih.
IZNENADILI BI STE SE DA NEKAD UKIDANJE REPRESIJE I DRUGACIJI PRISTUP A NE IRITIRANJE LJUDI DAJE MNOGO BOLJE REZULTATE.

Uros

pre 10 godina

Samo da kazem da sam vozio Ns-Bg od petlje Batajnica do petlje Dobanovci, uvece, po kisi, bez magle, ne vidi se skoro nista. Jedva sam primetio da sam iz jednosmernog presao u dvosmerni deo i to kad sam zamalo presao u suprotnu traku, a vozio sam 80. Posle sam video na tv da je tu ukradena rasveta i da je jos veci deo bio u mraku nekoliko dana pre. Plus sto su jos uvek radovi u toku i sto nema svetala ni na radnoj signalizaciji, samo crveno bele table. Ljudi, to je strasno, ne sme takav auto put da uopste bude u funkciji. Ako su ukrali napajanje ili osvetljenje, posaljite obelezena putarska vozila. Zamislite samo taj deo u magli, i da neko vozi 120 koliko obicno voze...

orp

pre 10 godina

Nemam auto. Danas sam šipčila tri sata da završim neki posao. Pošto je to podrazumevalo odlazak u predgrađe i hodanje trotoarom uz glavni put samo sam molila Boga da neko ne izleti na trotoar i pobije sve živo, što mu se nađe na putu.

Veljko

pre 10 godina

Sad sam vozio od kg do su. Golf 2 bez svetala me obilazi i gubi se u magli ispred mene!
Stranci ili gastosi voze 180km/h kao da hoce da izgube život namerno.

Tuga...

Šareniš-iš

pre 10 godina

Godpodo, a gde Vam je svetlosna signalizacija na putevima? Gde su upozorenja? Vracam se juce iz pravca Novog Sada ka Beogradu, i pre dobanovacke petlje se u mislima setim svih ljudi koje volim da bih tuda prošao!!! Od crveno~ crne koalicije na žalost samo crna hronika.

Slobodan

pre 10 godina

Kriva je čuvena rečenica u zakonu "prigoditi brzinu uslovima na putu". Da li iko može da mi kaže šta to treba da znači, da li to znači da treba svaki vozač na svakih 500 metara da izlazi i proverava koliko je asfalt klizav zbog nanetog blata ili leda a so ili rizla nisu bačeni, ili treba po ovoj magli da izađu da izmere kolika je vidljivost pa tablice u ruke pa računanje koja je to brzina kojom smeju da se kreću. Država je ovom rečenicom sebe obezbedila od bilo kakvih tužbi što putevi nisu adekvatno obeleženi, što nema znakova upozorenja, što te udarna rupa može izbaciti sa puta .... Ovakva rečenica skida svaku odgovornost sa države kao krivca jer zaboga vi kao vozač u Srbiji morate da pretpostavite da u ovo vreme možete naleteti na udarnu rupu, na blato na putu, na led u večernjim satima, tako da ko vas uopšte tera da vozite u zimskim uslovima. A onima koji non stoš pišu kako smo mi srbi bahati vozači, verovatno ima i takvih kao i svuda, ali zar nikada ne pomislite da ima i boljih vozača od vas koji ne voze polovnjake od 10, 15 godina i starije i koji ne moraju da voze 30 na sat čim vide prvu izmaglicu.

Meho Tuzlak, jaran

pre 10 godina

Tragedija i zali boze insana. Pjanluk nista drugo, kakva magla? Ako je i magla onda je to ona pred ocima, sto dodje od puno ica i pica. Sve treba s mjerom raditi. S mjerom se je i radovati. Ne pij kad vozis, druze, jarane soferu!

Milan

pre 10 godina

Udesi se dogadjaju zbog loseg zakona o bezbednosti saobracaja koji omogucava svakom saobracajcu da vas maltretira zbog nekih banalnih stvari. Jednostavno saobracajci ne kaznjavaju vozace traktora koji voze bez svetla, a kaznjavaju vozace koji neznatno prekorace brzinu na mestima gde je otvoren put i moguca bezbedna voznja. Nije isto kada je na otvorenom putu vozim umesto 80 na sat, recimo 90 na sat i kada neko vozi bez svetla.
Ako stvorite atmosferu da svaki vozac moze da bude kaznjen zbog svake banalnosti i malog propusta, onda on cim ulazi u saobracaj zna da je u prekrsaju i krsice propise kako mu padne na pamet. Prekrsajni sudovi dozivljavaju vozace kao ljude koji treba da pune budzet, umesto da naprave razliku izmedju onih koji zaista ugrozavaju saobracaj i onih koji cine sitne nebitne propuste (ne produze dozvolu dva dana ili prekorace brzinu za 5 kilometara na sat na otvorenom i beybednom putu)

Mihajlo

pre 10 godina

Jednom bre za sva vremena ! Za saobracajne nesrece nije kriva ni drzava, ni policija , ni bivsa/sadasnja vlast , ni bivsa/sadasnja opozicija i sl. Krivi su iskljucivo vozaci !!! I kraj price.

Mita

pre 10 godina

Kada ovaj narod bude shvatio,da nije najpametniji,da nije najbolji u vožnji i da nije sam u saobraćaju,tada će se i manje ginuti.Znači,glavni uzrok nesreće je bahatost i ništa više,koja se ne primećuje kada je lepo vreme,ali kada je ovakvo,onda se sve vidi.Naravno uz bahatost ide i pijanstvo,pa onda imamo slučajeve kada voditeljka i sin poznatog biznismena ubiju nevine ljude i nikom ništa.Sve u svemu,dok ne promenimo narav,a to će teško ići,do tada i ne kupujem auto,i idem GSB-om...

Bojan

pre 10 godina

(Mita, 08. januar 2014 17:38)
Reci mi, da li smem da kukam na drzavu koja je dozvolila registraciju tehnicki neispravnog vozila ili da se vratim u autoskolu? Veceras, od Orlovace do Rusnja sam naisao na tri vozila kome signalizacija ne radi. I to u vrlo gustoj magli. Zasto policijska postava u Lipovici ne iskljucuje takva vozila iz saobracaja? Za tako nesto je kriva prvo drzava, pa onda neodgovorni vozaci.

Marko

pre 10 godina

E ovako,magla u Srbiji treba da se zadrzi najmanje mesec dana tako da svi debili koji negde zure,jure,preticu preko pune i ugrozavaju nas koji se pridrzavamo propisa izginu e mozda ce se tada normalizovati stanje u saobracaju.Nije kriva ni drzava,zakon,losi putevi vec prazne glave osoba za volanom!

samo polako

pre 10 godina

Strašno koliko su putevi NEOBELEŽENI! Ne može se sva odgovornost prebaciti na vozače I čuvenu: "Neprilagođena brzina uslovima na putu".
(Dejan, 08. januar 2014 12:08)

Neobeleženi putevi takođe spadaju pod "uslove na putu". Kako god da okreneš, najčešći uzrok nesreća su neprilagođena brzina i nepažnja. Popravite vlast i puteve Srbije, ali u međuvremenu ne zatvarajte oči pred činjenicama. Prilagodite brzinu uslovima na putu.

crazy processor

pre 10 godina

Pre pola sata sam dosao preko Bubanj potoka. Prva krivina dem levom trakom vozim 130km/h, desna traka puna, ta krivna je zeznuta i 130 je brzo za nju, pogotovu sto je magla i sto je klizav kolovoz, lik sa dzipom Volvo se primakao iza mene i blica kao nedotav. Prvo ne mogu da se sklonim u desnu traku koja je puna i koju oblazim, drugo necu brze da vozim jer je to granica pre proklizavanja, trece ne vozim dzipa, cetvrto ja sam prekoracio ogranicenje, a on blica kao lud. Malo m je falilo da usporim levu traku na 50km/h pa nek me preskoci ako moze, ima srece sto ne mogu da ga uhvatim, pocepao bi mu vozacku i oduzeo auto:@

student

pre 10 godina

sinoc sam se vracao niskim auto putem , stoji da su nam putevi katastrofa ali bahati vozaci(posebno sa malo boljim kolima) su najveca pretnja, ljudi prosto lete po onoj magli a nisu svesni da je potreban samo jedan delic sekunde i nema te...

Na badnje vece

pre 10 godina

На бадње вече смо породично ишли колима преко Баната. Толико пијаних ициклиста и пешака, пијани возачи + магла, све гледаш да ли ћеш некога убити или ће те неко убити. Толико жалим што железничка веза нема ни минимум политике квалитета на овом правцу, да не размишљамо о пијандурама по друмовима. Поготову што је један од путника било двогодишње дете. Треба проверити колико од ових погинулих је стварно било трезно! Празници су!

Aleksandar

pre 10 godina

(crazy processor, 8. januar 2014 16:51)

Na tom delu je ograničenje 100 km/h baš zato što su oštre krivine i imaju kontra-nagib te je izletanje vrlo verovatno. Zašto prigovaraš drugom 'veseljaku' kad ste isti i ti i on, on je samo uporniji u svojoj ludosti.

Ljudi koji žive u staklenim kućama ne bi trebalo da se bacaju kamenjem.

crazy processor

pre 10 godina

(Aleksandar, 8. januar 2014 20:51)

Zato sto covek ablenduje da se skolonim iako vidi da nema mesta u desnoj traci. Nije meni problem da se resim takvih vozaca. Postoji propisano rastojanje koje niko ne postuje. Stvaraju se kolone zbog losih vozaca, a majmun u dzipu misli da preskoci druge. Ablendovati u krivini prilikom preticanja kolone je nenormalno, vozac sa manje iskustva od mene bi mogao da uspanici i izleti ili da udari vozilo u desnoj traci. Vi verovatno kada preticete ne prekoracujete dozvoljenu brzinu?

ahmmm

pre 10 godina

"da policija radi svoj posao nista od toga ne bi bilo!!!!!!!"
(opanak, 8. januar 2014 13:45 Jos kad ne bi bilo buzdovana i siledzija za volanom ne bi trebala policija.

Primecujem ka dodjem na odmor u Srbiju da mnogo vozaca ablendovanjem upozoravaju kolege koji im dolaze u susret na policijske "zasede". I sada posle ovakvih vesti kritikuju da policija ne radi nista. Ja vise ne upozoravam nikog, niti ocekujem upozorenja. Jednostavno sam ovde naucio nesto sto se zove postovanje saobracajnih propisa. Kako? Automatski radari! Snime te i dobijas cestitku na kucnu adresu. Kad izgubis sve poene, onda se malo opametis. Za voznju bez dozvole posle ponistavanja iste, direktno: ZATVOR!

daevon

pre 10 godina

Evo bar vi novinari izdjadjite na teren, skrenite paznju nadleznima! Kladim se da imaju bar 5 stuba u magacinu i dva coveka da ih postave, to nekome znaci zivot!
(kolektivna (ne)odgovornost, 8. januar 2014 18:09)

Ima ljudi koji primaju platu da se bave ovakvim problemima. Ni blizu to nije kolektivna neodgovornost. I ja sam se uverio u isti problem pre desetak dana.
Ko je dakle odgovoran? Državni tužilac što nije pokrenuo istragu. Ministar saobraćaja, direktor uprave za puteve, ...itd ima ljudi imenom i prezimenom koji neće ili neumeju da rade posao za koji su (za naše uslove dobro) plaćeni. Primera je mnogo, od onih bezazlenih do onih opasnih po život, i ne treba nikakve dodatne pare da se to uradi.

Aco

pre 10 godina

Nista to nije cudno. Vozite ibarskom magistralom u okviru postavljenih ogranicenja i iza sebe cete napraviti kolonu i svi jedan do jednoga ce vas preteci, sto znaci da niko ne postuje ogranicenje. Istina, ogranicenja su malo zastarela ali ja nemam para za kaznu.

Nemo

pre 10 godina

@evita Da Vam odgovorim, studiram Saobracajni fakultet,i vise sam nego upoznat sa opasnostima koje izaziva koriscenje mobilnog telefona,cak i bluetooth slusalice u toku voznje,radjena su istrazivanja na fakultetu. Ne brinite, isao sam autobusom (onim koji su preticali na punoj liniji) naravno da nisam vozio i kucao komentar.

Aleksandar

pre 10 godina

uveče prekjuče, po onom lošem vremenu, sam prolazio ulicom Vladimira Popovića u Beogradu, ispod mosta. Neki "pametan" lik u Audi 100 iz 1982, sa sve prikolicom, je sišao sa auto puta, i okrenuo auto da vozi u zabranjenom smeru (doduše nema znaka) u ulici sa tri trake u jednom smeru. Ja sam zakočio i gledam gde će, dok je prolazio pored mene, mahnuo mi! Išao je dok se nije vratio na auto put na suprotni smer.
Par sati kasnije na istom mestu, jedan drugi lik je napravio polukružno prolazeći u zabranjenom smeru kroz kolski prolaz između dve trake.
I onda me ovakve vesti uopšte ne čude.

Optimus

pre 10 godina

Kad je lepo vreme, vozaci su nervozni i besni, kad su sneg, magla i kisa vozaci ne prilagodjavaju brzinu uslovima puta! Putevi Srbije kao da nista ne rade, sta je sa obelezavanjem puteva, signalizacijom, punjenjem rupa na putu itd. Pa prilagodite vi "gospodo" puteve vremenu u kojem zivimo a to je 2014. godina. Pogledajte cime se razvijene drzave bave u 21. veku a mi pricamo jos o kvalitetu puteva! Samo uporedite sa Madjarskim,Slovenackim ili Hrvatskim ne morate dalje ici...

inb

pre 10 godina

kad pijes ne vozis.vrlo jednostavno.ostavis kola i taksijem kuci ili pesaka kako god.doduse ibarska kod ceraka kriminalno neosvetljena ,kad kisa pada nista se zivo ne vidi ali bukvalno

Netipični uslovi

pre 10 godina

Kada je kolovoz vlažan zbog padavina koje su niskog inteziteta (nema velikih padavina koja bi mogla da operu kolovoz),dolzi do formiranja tankog sloja prašine i vode koji je poput leda.

Recimo meni se dešava da ispred ležećeg policajca točak proklizava pri brzini približavanja od 40km/h i vrlo nežnom pritisku na kočnicu.

Dakle kolovozi su veoma klizavi i nikakve gume ni zimske ni letnje ne će vas spasti već samo prilagođena brzina.

Treba da padane jedna dobra kiša da opere puteve od prljavštine koja se nakupila zbog nedostatka padavina duže vreme.

Mirror

pre 10 godina

Ovde nije reč o magli, bilo je magle i proteklih godina, ovde su krivi samo vozači, prvo jure kao da nemaju mozga, ne poštuju kolege vozace,nepostuju ko i gde ima prednost, o pešacima i da ne govorim.. Ja sam pre par godina bio na sredini pesackog prelaza i udario me auto i zena je dala gas i pobegla...Nema tu o čemu da se priča....sve je jasno, ne da li bi im oduzimao vozačke nego bi ima zabranio dozivotnu zabranu da posedovanje iste.

milan

pre 10 godina

Uvek čekamo na neke zakone, zabrane i šta ti ja znam a pitam ovde AMSS šta čekaju oni, zašto ne preuzmu inicijativu da informišu, opominju vozače i suvozače u spotovima na TV ekranima koji samo par sekundi traju a bude svest kod ljudi koji često nemaju ni iskustva u vožnji po ovakvim vremenskim uslovima. Kretanje pešaka po putevima bez pešačke staze, vidljivost u magli, važnost sigurnosnog pojasa i posledice kada se kod minimalnih brzina vozi bez njega. Treba i zameriti medijima kojima su detalji nesreće važniji od šanse čitaocima ili gledaocima preneti greške nastradalih ili misle svi da su krstovi pored puta dovoljna opomena. Probudimo se i ne čekajmo statistike da bi znali da grešimo tj. spavamo.

Sasa

pre 10 godina

Dokaz da famozni zakon o bezbednosti saobracaja nije doneo nista pametno sem stete vozacima. Trebalo bi vratiti brzinu na staro ili cak povecati na bude kao u Hrvatskoj 70 u mestu, 90 na otvorenom jer ovih 50 km/h iritira ionako nervoznog Srbina. Treba poostriti kontrolu polaganja vozackog ispita, ako treba uvesti kontrolnu voznju vozacima na svakih par godina (moze i testove) al' da ne bude skupo, moze i o trosku drzave od para koje otima komitet za bezbednost saobracaja. U NS pola vozaca ne moze da se izbori sa kruznim tokom jer ih u autoskoli nisu tome ni naucili. Koliko ljudi ne zna ni da se parkira?

jmko

pre 10 godina

Krivica je obostrana. I ljudi voze kao maniti, a pandura nigde, putevi su potpuno neobelezeni. Izlomili smo se juce po onoj magli, sto preko autoputa, sto preko smederevca...
Ko danas putuje, srecan mu put!!!

istok

pre 10 godina

ne u celoj srbiji; posle mesec dana pod maglom istocna srbija najzad uziva u suncu ali ovde su ljudi navikli na to da se u medijima tretiraju kao gradjani druge drzave

saobracajac

pre 10 godina

Divan, suncani dan u Srbiji - udesi na putevima.
Ako su vozaci normalni, mogu i sekire da padaju sa neba pa nece doci do saobracajne nesrece.

Омега

pre 10 godina

Прво и основно стање путева је исто као и пре 30 година, односно лошије. У међувремену се повећао број возила, повећала се кубикажа... Држава проблем решава на који начин? Повећава казне, пооштрава критеријум за добијање дозволе,подиже цену регистрације возила, подиже цену горива, нисте прилагодили брзину условима пута и тд.... Уместо да побољша и прошири саобраћајну инфраструктуру !!! Трагично, саучешће породицама.

Supergenije

pre 10 godina

Takodje nije normalno da se u radio programu objavljuje gde se nalaze policijske kontrole i radari. I jos voditelj na radiju podstice ljude da se jave ako vide negde policiju. Totalno ludilo.

Driv3r

pre 10 godina

Vidim dobar deo vas kuka na drzavu, zakon, propise, policiju... Sve to stoji, ali podjite od sebe, koliko puta ste pretekli nekog preko pune? Koliko postujete ogranicenja? Jel svi imate maglenke? Koliko vas zna da vozi po magli?

Simptomaticno je da je UVEK NEKO DRUGI KRIV u Srbiji, nikad mi sami...

Znam da ce da pljuste minusi, nebitno, ali LJUDI OSVESTITE SE, PODJITE OD SEBE, dovoljno je da svako od nas malo podigne svest da nije sam u saobracaju, postoje i drugi ucesnici koji mogu da stradaju svojom ili tudjom greskom, a kad se strada kasno je ispravljati ko je kriv...

Slobodan

pre 10 godina

Kriva je čuvena rečenica u zakonu "prigoditi brzinu uslovima na putu". Da li iko može da mi kaže šta to treba da znači, da li to znači da treba svaki vozač na svakih 500 metara da izlazi i proverava koliko je asfalt klizav zbog nanetog blata ili leda a so ili rizla nisu bačeni, ili treba po ovoj magli da izađu da izmere kolika je vidljivost pa tablice u ruke pa računanje koja je to brzina kojom smeju da se kreću. Država je ovom rečenicom sebe obezbedila od bilo kakvih tužbi što putevi nisu adekvatno obeleženi, što nema znakova upozorenja, što te udarna rupa može izbaciti sa puta .... Ovakva rečenica skida svaku odgovornost sa države kao krivca jer zaboga vi kao vozač u Srbiji morate da pretpostavite da u ovo vreme možete naleteti na udarnu rupu, na blato na putu, na led u večernjim satima, tako da ko vas uopšte tera da vozite u zimskim uslovima. A onima koji non stoš pišu kako smo mi srbi bahati vozači, verovatno ima i takvih kao i svuda, ali zar nikada ne pomislite da ima i boljih vozača od vas koji ne voze polovnjake od 10, 15 godina i starije i koji ne moraju da voze 30 na sat čim vide prvu izmaglicu.

Dejan

pre 10 godina

Juče u večernjim satima sam vozio od Loznie do Novog Sada(preko Šapca), bila je gusta mala tokom celog putovanja. I zabrinjavajuće je to, što su naši putevi NEOBELEŽENI! Najosnovnijom saobraćajnom signalizaijom, bela linija je naravno uglavnom izbledela I pobrisana, o reflektujućim stubićema da I ne govorim... a ostalo ne postoji. Strašno koliko su putevi NEOBELEŽENI! Ne može se sva odgovornost prebaciti na vozače I čuvenu: "Neprilagođena brzina uslovima na putu".

MRKI

pre 10 godina

Narode Srbije saobracajki i zrtava je uvek bilo i bice ali ranije su mediji objavljivali manje i samo ako je neko poznat stradao. Vudite tehnologija napreduje, vozila sve brza i jaca, veca frekvencija vozila, brz tempo zivota, svi negde zure, losi putevi i magla eto cuda na putu ali u vecini slucajeva sve je greska vozaca. Vozac vozi i upravlja vozilom jer upravljanje vozilom je privilegija i obaveza postovsnja propisa. Mozemo mi kriviti sve od vlade ministara policije i traziti da policija ide sa rotacijama po putevima ali ni to ne vredi kad se brzo vozi. Uzmite da rastojanje od 80-100 km mozete da vremenski predjete 15-20 minuta pre vozeci brzo i rizikovati ili pola sata kasnije stici bezbedno.

Ja nemam Audi

pre 10 godina

Ministre Anticu,koliko kilometara puteva u Srbiji je oznaceno po Euro standardu za ovakve i slicne situacije od kada ste preuzeli funkciju?

ejpril

pre 10 godina

dobro da li neko od vas viđa policijske patrole, kontrole, štagod na putevima?
mi putujemo dva tri puta nedeljno na relaciji beograd-smederevo, niti na auto-putu, niti na smederevskom nikad videli nismo patrolu (poslednji put viđena policija na putu kad je onomad tadić išao u smederevo, ima tome valjda dve godine)
pa da ljudi znaju da ima šanse da nalete na policiju valjda bi usporili, ili ne bi pijani sedali za volan
takođe, na još nekim destinacijama gde se manje više redovno vozim nikad nisam videla kontrolu (beograd - obrenovac npr)
juče je bio pravoslavni božić, ljudi su pili, zašto nije pojačana kontrola?

Goran

pre 10 godina

1. Putevi su u katastrofičino lošem stanju - jer nema para za opravku

2. Loša putna signalizacija - nebriga nadležnih (oni stubovi na sred autoputa gde je poginula devojka prošle godine i odgovor nadležnih "da bi stubove i slepac video" sve govore...)

3. Greške vozača (brza vožnja, preticanje, alkohol...): loša edukacija, retke patrole milicije, neefikasan sistem kažnjavanja...

Tačke 2. i 3. se mogu rešiti za godinu-dve dana ako bi se ozbiljno radilo, što bi značajno smanjilo broj nesreća.

Ilija

pre 10 godina

7 ljudi? 7 ljudii? Za jedan dan, ne mogu verovati, sami sebe ćemo uništiti i izumreti, svaki dan mi se smuči kad čitam vesti i čujem šta se dešava u Srbiji, sramota me što sam gradjanin Srbije, idem u Kanadu bar ću lepo živeti, povešću one meni najbitnije i adio Srbijo.

crazy processor

pre 10 godina

Pre pola sata sam dosao preko Bubanj potoka. Prva krivina dem levom trakom vozim 130km/h, desna traka puna, ta krivna je zeznuta i 130 je brzo za nju, pogotovu sto je magla i sto je klizav kolovoz, lik sa dzipom Volvo se primakao iza mene i blica kao nedotav. Prvo ne mogu da se sklonim u desnu traku koja je puna i koju oblazim, drugo necu brze da vozim jer je to granica pre proklizavanja, trece ne vozim dzipa, cetvrto ja sam prekoracio ogranicenje, a on blica kao lud. Malo m je falilo da usporim levu traku na 50km/h pa nek me preskoci ako moze, ima srece sto ne mogu da ga uhvatim, pocepao bi mu vozacku i oduzeo auto:@

Dule

pre 10 godina

Eto doneli taj cuveni novi zakon o bezbednosti saobracaja i????
Aj da probamo ovako godinu dana objavite da je saobracajnoj patroli zabranjeno i da pise i da naplati kaznu .
Da patrole moraju da budu na mestima gde je to stvarno neophodno i da pazrola moze samo sa zaustavi upozori ili iskljuci iz saobracaja pijano lice i nista vise .
I posle godinu dana da vidimo jel se smanjio ili povecao broj stradalih.
IZNENADILI BI STE SE DA NEKAD UKIDANJE REPRESIJE I DRUGACIJI PRISTUP A NE IRITIRANJE LJUDI DAJE MNOGO BOLJE REZULTATE.

ivan

pre 10 godina

a koliko ima još neevidentiranih udesa?!?!? jutros je jedan dečko jedva preživeo , automobil totalno uništen! nemate ni približno tačan broj!!! Babusnica

Nobel

pre 10 godina

Pa to je rezultat i novog Zakona o bezbednosti saobraćaja, delovanja saobraćajne policije, ministarstva za saobraćaj, ... sve skupa i nije se moglo bolje očekivati. Propise pišu i određuju policajci, a ne stručnjaci sa Saobraćajniog fakulteta!

Mihajlo

pre 10 godina

Jednom bre za sva vremena ! Za saobracajne nesrece nije kriva ni drzava, ni policija , ni bivsa/sadasnja vlast , ni bivsa/sadasnja opozicija i sl. Krivi su iskljucivo vozaci !!! I kraj price.

Mita

pre 10 godina

Kada ovaj narod bude shvatio,da nije najpametniji,da nije najbolji u vožnji i da nije sam u saobraćaju,tada će se i manje ginuti.Znači,glavni uzrok nesreće je bahatost i ništa više,koja se ne primećuje kada je lepo vreme,ali kada je ovakvo,onda se sve vidi.Naravno uz bahatost ide i pijanstvo,pa onda imamo slučajeve kada voditeljka i sin poznatog biznismena ubiju nevine ljude i nikom ništa.Sve u svemu,dok ne promenimo narav,a to će teško ići,do tada i ne kupujem auto,i idem GSB-om...

Milan

pre 10 godina

Udesi se dogadjaju zbog loseg zakona o bezbednosti saobracaja koji omogucava svakom saobracajcu da vas maltretira zbog nekih banalnih stvari. Jednostavno saobracajci ne kaznjavaju vozace traktora koji voze bez svetla, a kaznjavaju vozace koji neznatno prekorace brzinu na mestima gde je otvoren put i moguca bezbedna voznja. Nije isto kada je na otvorenom putu vozim umesto 80 na sat, recimo 90 na sat i kada neko vozi bez svetla.
Ako stvorite atmosferu da svaki vozac moze da bude kaznjen zbog svake banalnosti i malog propusta, onda on cim ulazi u saobracaj zna da je u prekrsaju i krsice propise kako mu padne na pamet. Prekrsajni sudovi dozivljavaju vozace kao ljude koji treba da pune budzet, umesto da naprave razliku izmedju onih koji zaista ugrozavaju saobracaj i onih koji cine sitne nebitne propuste (ne produze dozvolu dva dana ili prekorace brzinu za 5 kilometara na sat na otvorenom i beybednom putu)

novosadjanin

pre 10 godina

Mozda nas sve ta magla nauci da vozimo po propisu. Vidite da ima i dobrih strana. Ionako mi je pun ocin nervoznih glupandera koje znaci ne interesuju.

mrgud

pre 10 godina

naravno...kao i svaka vremenska prognoza!
"Osim u Timockoj krajini...!"
sad je kod nas suncano! 12stepeni. a dve smo bili u magli. za docek u Boru vatromet se nije video kolika je magla bila!
10 minuta je pucalo, a videlo se nije nista. zali Boze para...

Jamezdin

pre 10 godina

Verovatno će, sa pravom, neko iz nekog Ministarstva ili Agencije da prokomentariše kako vozači moraju biti svesni magle jer je za razliku od poledice VIDE i shodno tome moraju prilagoditi način vožnje uslovima na putu. Međutim, nadležne državne službe su DUŽNE da prilagode kolovoze i najgorim mogućim vremenskim prilikama. To najmanje znači fluorescentno obeležavanje puta, linija koje razdvajaju saobraćajne trake i stubića sa tzv. mačjim očima pored puta. To je danas prava retkost i ujedno najveći minus za nadležne.

Šareniš-iš

pre 10 godina

Godpodo, a gde Vam je svetlosna signalizacija na putevima? Gde su upozorenja? Vracam se juce iz pravca Novog Sada ka Beogradu, i pre dobanovacke petlje se u mislima setim svih ljudi koje volim da bih tuda prošao!!! Od crveno~ crne koalicije na žalost samo crna hronika.

Posmatrac

pre 10 godina

Ne, nego je sa gazele.
(Satanic Santa, 8. januar 2014 10:18)
Ako malo bolje pogledas videces "Gazelu" na slici. Ipak je sa "tramvajskog" slikano :)

Nemanja

pre 10 godina

Ma ikonu bogorodice oko retrovizora i pici preko pune! Uostalom ko jos gine na Bozic? Dzabe signalizacija kad u glavama duva promaja. Pozdrav za sve koji se ne pronalaze u ovome.

zalosno

pre 10 godina

bas sam se vratio sa zlatibora i moram da kazem da ibarska magistrala je put 19.veka!
prosto je nemoguce po magli i onim krivinama obici 2kamiona koji idu 35km na sat!?
a ogranicenje brzine od 80km do 60km na sat se smenjuje svakih 2 km?!
a oni sa radarima na svakih 10 km i pisu li pisu?

to je put za nas,posle kopaonika,najbolji zimski centar i put za crnogorsko primorje????


laku noc civilizacijo

Meho Tuzlak, jaran

pre 10 godina

Tragedija i zali boze insana. Pjanluk nista drugo, kakva magla? Ako je i magla onda je to ona pred ocima, sto dodje od puno ica i pica. Sve treba s mjerom raditi. S mjerom se je i radovati. Ne pij kad vozis, druze, jarane soferu!

vlada

pre 10 godina

juce sam vozio od kikinde do novog sada preko beceja. magla je bila uzas. toliko je lose bilo da se levi i desni kraj puta nisu videli. samo jedna mala deonica izmedju starog i novog beceja ima one oznake pored puta a ostalo tuga. jedina orijentacija je linija izmedju traka...

Washington

pre 10 godina

Pa meni rodbina u Srbiji maltene ne da da vezem pojas na zadnjem sedistu! A pritom izadjemo iz grada i vozimo preko 100 na sat, i kao bezbedno je pozadi!

Pa gde je to normalnO? I naravno onda krenu price kako ce te pojas pre ubiti nego spasiti! DA, siguran sam da bas zato kuce osiguranja traze da obavezno vezes pojas, jer zele da gube novac.

A to je samo jedan problem, drugi problem je divljanje, vozimo k'o indijci, putevi krs, ali zato ima budala da jurcaju po njima. Eto srecan vam bozic! Super smo poceli novu godinu.

Big D

pre 10 godina

Sinoc, Ibarska od Lazarevca do Beograda, magla je bila previse gusta, vidljivost minimalna, narocito od Lipovackih suma do ulaska u Beograd, gde se apsolutno nista nije videlo. Kolona mozda nekih 60ak automobila (mozda i vise), ide izmedju 70 i 80 km/h, sasvim pristojna brzina (tj po ogranicenju). I na tu kolonu, i na tu brzinu, i po toj magli, nadju se pametnjakovici koji preticu, i sto je najgore, par njih po punoj liniji. Zasto, ljudi, zasto ??? Ne postoji teoretska sansa da se ta cela kolona pretekne u tih 50ak kilometara po onakvoj magli. Mene je jedan lik na krivini pre "Ere" pretekao, morao sam naglo da kocim da bih ga pustio, jer je auto isao u susret (sreca pa sam ga ja video, on naravno nije mogao da vidi od mene, jer je krivina na desno, a covek bez gledanja poceo preticanje). I naravno, do Orlovace je bio ispred mene. Sad da ga covek pita sta je hteo time da postigne ???

Frodo

pre 10 godina

"...pa da ljudi znaju da ima šanse da nalete na policiju valjda bi usporili, ili ne bi pijani sedali za volan
takođe, na još nekim destinacijama gde se manje više redovno vozim nikad nisam videla kontrolu (beograd - obrenovac npr)
juče je bio pravoslavni božić, ljudi su pili, zašto nije pojačana kontrola?"
(ejpril, 8. januar 2014 13:29)

Zašto da policija pojača kontrolu? Zato što je prosečan Srbin suviše bandoglav, umišljen i neodgovoran da bi uopšte pomislio da pijan ne treba da seda za volan?! Strah od policije ne može i neće izlečiti nikoga od lične gluposti i neodgovornosti.

To nije pitanje policije, to je pitanje domaćeg vaspitanja gde čovek stiče (ili ne) osećaj lične odgovornosti prema sebi i prema drugima, zatim pitanje opšte (ne)kulture i (ne)uređenosti države. Možemo mi da postavimo po jednog pandura na svaki kilometar puta, ali nam ništa neće vredeti ako svi znamo da se "problem" uvek može rešiti "dogovorom" i promenom vlasnika novčanice od 20 EUR.

A i da su naši policajci najpošteniji i najsavesniji na svetu, šta nam vredi, kad svako može da nađe "nekog" u sudu, koji jednim potezom čarobnog štapića učini da predmet zastari ili čak nestane? A ako toga ne bude, uvek možemo računati na Apelacioni, zar ne?

Znam da strah vinograd čuva, ali Srbija je suviše vaspitno zapušteno društvo da bi samo broj vidljivih policajaca bio rešenje. Problem je mnogo ozbiljniji i trebaće mnogo vremena samo da se krene na put ka rešenju. Pod uslovom da odmah počnemo.

Igor Gavran

pre 10 godina

Gledam kako su se odjutros razmileli po celom gradu. Garantovano su dobili direktivu da skupe pare posle praznika. Evo gledam ih kako operisu, marica se sakrije, sacekaju nekog za glupost, nesto se tu ubedjuju sa njim (ako ce nesto da "casti"), ako nece napisu mu 5000 kaznu i za tili cas se izgube. Love koliko oces. Pojedinci voze kao manijaci, pijani, drogirani. Stotinu ljudi pogibe na putevima za praznike, i njih to uopste ne interesuje. Bolje neka uvedu dodatne poreze nego sto nas ovako mrcvare i celu zemlju drze u strahu. Izgubili smo se u prevodu, dobrodosle devedesete.

goran

pre 10 godina

Saučešće porodicama poginulih, žao mi je poginule i povređene dece.
Ma krivi su Austrijanci i onaj njihov istoričar koji neće da prizna važnost pisma. Kako vozite (bio pre nedelju dana u Srbiji), čudno je da niste do sada svi poginuli. Vi niste normalni ljudi, ne poštujete (a i ne poznajete)ni minimum propisa, policija sve toleriše.

ahmmm

pre 10 godina

"da policija radi svoj posao nista od toga ne bi bilo!!!!!!!"
(opanak, 8. januar 2014 13:45 Jos kad ne bi bilo buzdovana i siledzija za volanom ne bi trebala policija.

Primecujem ka dodjem na odmor u Srbiju da mnogo vozaca ablendovanjem upozoravaju kolege koji im dolaze u susret na policijske "zasede". I sada posle ovakvih vesti kritikuju da policija ne radi nista. Ja vise ne upozoravam nikog, niti ocekujem upozorenja. Jednostavno sam ovde naucio nesto sto se zove postovanje saobracajnih propisa. Kako? Automatski radari! Snime te i dobijas cestitku na kucnu adresu. Kad izgubis sve poene, onda se malo opametis. Za voznju bez dozvole posle ponistavanja iste, direktno: ZATVOR!

komentar

pre 10 godina

Ibarska je katastrofa, stanje je zalosno a Srbi ginu. Da li ministarsvo za saobracaj ima neki plan? Ja licno mislim da bez EU novca i strucne pomoci Ibarska nece uci u 21 vek jos dugo. Pogledajte kako su HR i SLO popravile svoje puteve sa parama iz EU pa se ravnajte. I to sto pre jer ovo stanje sigurno nije odrzivo.

samo polako

pre 10 godina

Strašno koliko su putevi NEOBELEŽENI! Ne može se sva odgovornost prebaciti na vozače I čuvenu: "Neprilagođena brzina uslovima na putu".
(Dejan, 08. januar 2014 12:08)

Neobeleženi putevi takođe spadaju pod "uslove na putu". Kako god da okreneš, najčešći uzrok nesreća su neprilagođena brzina i nepažnja. Popravite vlast i puteve Srbije, ali u međuvremenu ne zatvarajte oči pred činjenicama. Prilagodite brzinu uslovima na putu.

crazy processor

pre 10 godina

(Aleksandar, 8. januar 2014 20:51)

Zato sto covek ablenduje da se skolonim iako vidi da nema mesta u desnoj traci. Nije meni problem da se resim takvih vozaca. Postoji propisano rastojanje koje niko ne postuje. Stvaraju se kolone zbog losih vozaca, a majmun u dzipu misli da preskoci druge. Ablendovati u krivini prilikom preticanja kolone je nenormalno, vozac sa manje iskustva od mene bi mogao da uspanici i izleti ili da udari vozilo u desnoj traci. Vi verovatno kada preticete ne prekoracujete dozvoljenu brzinu?

Sasa

pre 10 godina

Dokaz da famozni zakon o bezbednosti saobracaja nije doneo nista pametno sem stete vozacima. Trebalo bi vratiti brzinu na staro ili cak povecati na bude kao u Hrvatskoj 70 u mestu, 90 na otvorenom jer ovih 50 km/h iritira ionako nervoznog Srbina. Treba poostriti kontrolu polaganja vozackog ispita, ako treba uvesti kontrolnu voznju vozacima na svakih par godina (moze i testove) al' da ne bude skupo, moze i o trosku drzave od para koje otima komitet za bezbednost saobracaja. U NS pola vozaca ne moze da se izbori sa kruznim tokom jer ih u autoskoli nisu tome ni naucili. Koliko ljudi ne zna ni da se parkira?

Bob Rock

pre 10 godina

juce sam vozio od kikinde do novog sada preko beceja. magla je bila uzas. toliko je lose bilo da se levi i desni kraj puta nisu videli. samo jedna mala deonica izmedju starog i novog beceja ima one oznake pored puta a ostalo tuga. jedina orijentacija je linija izmedju traka...
(vlada, 8. januar 2014 12:07)

Da, tacno je da su putevi losi i da je signalizacija u ocajnom stanju, ali ako pogledas sve vesti u nazad, videces da su 99% nesreca izazvali idioti koji preticu preko pune linije, voze 90km/h po magli, nemaju ispravna svetla, ne daju signalizaciju prilikom preticanja ili prestrojavanja i jednostavno ne obracaju paznju na ostale vozace i pesake...

Branko

pre 10 godina

Činjenica je da ljudi stvarno voze previše brzo.
Ali isto tako, putevi kao sto neko reče u predhodnim komentarima su NEOBELEŽENI.
Cak i kad nema magle, kad samo padne kiša opet se nista NE VIDI. Radelna linija se presijava od vode tako da bukvalno ljudi napamet voze.
Ovi naši nisu čuli za takozvane "platične" boje sa kojima se obeležavaju putevi jer tada VODA ne može da pravi refleksiju i linije su fluorescente i odlično se vide.
Ali, možemo mi samo ovako pisati kad nadležne nije briga a i vozači su svi poludeli, čast izuzetcima.
Poz.

Alex

pre 10 godina

Stubiće pored puta koji pomažu pri slabijom vidljivosti često povade (odnosno pokradu) paori koji ih iskoriste prilikom oranja da bi videli dokle je njihova njiva! Prođite putem Novi Sad-Zrenjanin i videćete pobodene stubiće na njivama, svega nekoliko metara od puta. Takođe, ivične linije puno pomažu po magli, međutim tokom ovih meseci su najčešće prekrivene slojem blata.

Srbin EU

pre 10 godina

Kakav to mentalitet imamo uvek se pitam kada vozim Srbijom? Moramo li stalno jurcati,sta i kome se mi to dokazujemo? Doziveo sam na sve strane po celoj Srbiji sve i svasta i to nema veze sa Ibarskom,jer se to svuda radi.I zato mislim da je kriv nas mentalite,a ne,kako u vestima kazu, kriva je magla,ne,ne i ne,mi vozimo,mi moramo da pazimo,sta je tu magla kriva? U nekim delovima EU je cesce ima,ali su ljudi pazljiviji,cuvaju zivote i svoje i tudje... A mi kao kamikaze!!!

gile

pre 10 godina

Ljudi opet ponavljam nije problem u signalizaciji,putevima,...ja sam pre neki dan isao u Madjarsku i bila je guuuusta magla i necete verovati koliko ljudi jurca po toj magli kao da namerno traze nesrecu verovatno misleci moj auto je skup i siguran pa mi ne moze biti nista,znali su bukvalno da mi zaljuljaju auto kad prodju i to uglavnom ljudi sa nasim tablicama.eto u tome je najveci problem ljudska glupost i nepromisljenost,i sto je najgore uvek nevini stradaju a oni koji to sve izazovu prodju bez ogrebotine.

Veljko

pre 10 godina

Sad sam vozio od kg do su. Golf 2 bez svetala me obilazi i gubi se u magli ispred mene!
Stranci ili gastosi voze 180km/h kao da hoce da izgube život namerno.

Tuga...

Nemo

pre 10 godina

@evita Da Vam odgovorim, studiram Saobracajni fakultet,i vise sam nego upoznat sa opasnostima koje izaziva koriscenje mobilnog telefona,cak i bluetooth slusalice u toku voznje,radjena su istrazivanja na fakultetu. Ne brinite, isao sam autobusom (onim koji su preticali na punoj liniji) naravno da nisam vozio i kucao komentar.

Aleksandar

pre 10 godina

(crazy processor, 8. januar 2014 16:51)

Na tom delu je ograničenje 100 km/h baš zato što su oštre krivine i imaju kontra-nagib te je izletanje vrlo verovatno. Zašto prigovaraš drugom 'veseljaku' kad ste isti i ti i on, on je samo uporniji u svojoj ludosti.

Ljudi koji žive u staklenim kućama ne bi trebalo da se bacaju kamenjem.

dzoni

pre 10 godina

U srbiji se vozi prebrzo..ja vozim 80 na sat regionalnim putevima ,ogranicenje uglavnom 70 i svi me preticu ..kad je krivina svi ulecu u nju maksimalno koliko fizika dozvoljava,kad je pravac svi nogu na gas..a tek kad je uzbrdica svi gas do poda da pokazu drugima da njihov auto jaci a iza vecine oblak crnog dima...kres testovi se rade na 65 km/h ..vozi 20-30 vise i to je razlika izmedju blazih povreda i sigurne smrti jer kineticka energija raste sa kvadratom brzine a ne linerano (osmi razred osnovne skole)

b

pre 10 godina

komsija sam tu sa ceraka i svakodnevno prolazim raskrsnicm sa b. vodama... to je tolika crna tacka da su cukanja svakodnevna i to obicno stradaju neupuceni koji tu ne prolaze cesto. Taj asfalt na raskrsnici je zute boje, kada padne kisica klizav je kao staklo i za one koji se malo opuste, racunajuci da mogu da ukoce kada stisnu kocnicu gotovo je isto kao na klizaljkama... Imao sam iskustva par puta.... E sad glavno pitanje i resavanje bar 50% slucajeva sudara tu je zamena asfalta koja apsolutno nikoga ne interesuje...

ikikvo

pre 10 godina

Nije kriva samo magla vec i ljudska glupost.
Juce izmedju 13h i 14h prelep suncan dan,a u Topoli i Mladenovcu ljudi proslavljaju Bozic tako sto traktorima,kamionima i kolima voze u jednom smeru na obe trake,ne dozvoljavaju da ih neko pretekne,ne dozvoljavaju da se neko mimoidje sa njima,prave osmice po putu,vise kroz otvorene prozore itd.
Ovo sam prvi put juce video,policije ni za lek, a to je magistralni put!

Optimus

pre 10 godina

Kad je lepo vreme, vozaci su nervozni i besni, kad su sneg, magla i kisa vozaci ne prilagodjavaju brzinu uslovima puta! Putevi Srbije kao da nista ne rade, sta je sa obelezavanjem puteva, signalizacijom, punjenjem rupa na putu itd. Pa prilagodite vi "gospodo" puteve vremenu u kojem zivimo a to je 2014. godina. Pogledajte cime se razvijene drzave bave u 21. veku a mi pricamo jos o kvalitetu puteva! Samo uporedite sa Madjarskim,Slovenackim ili Hrvatskim ne morate dalje ici...

Na badnje vece

pre 10 godina

На бадње вече смо породично ишли колима преко Баната. Толико пијаних ициклиста и пешака, пијани возачи + магла, све гледаш да ли ћеш некога убити или ће те неко убити. Толико жалим што железничка веза нема ни минимум политике квалитета на овом правцу, да не размишљамо о пијандурама по друмовима. Поготову што је један од путника било двогодишње дете. Треба проверити колико од ових погинулих је стварно било трезно! Празници су!

orp

pre 10 godina

Nemam auto. Danas sam šipčila tri sata da završim neki posao. Pošto je to podrazumevalo odlazak u predgrađe i hodanje trotoarom uz glavni put samo sam molila Boga da neko ne izleti na trotoar i pobije sve živo, što mu se nađe na putu.

pexx

pre 10 godina

Sinoc sam vozio od Sapca do Beograda preko sela..ziv nisam bio..sva sreca pa je koliko toliko bila vidljiva razdelna linija..tu deonicu sam vozio 2 sata i 45min..20 na sat..preznoji se jedno 5 puta, bio ukocen i napet..i naravno da su me obilazili kolege.vozaci sa 80 na sat..nema nama pomoci dok nam se mozgovi ne promene..

Marko

pre 10 godina

E ovako,magla u Srbiji treba da se zadrzi najmanje mesec dana tako da svi debili koji negde zure,jure,preticu preko pune i ugrozavaju nas koji se pridrzavamo propisa izginu e mozda ce se tada normalizovati stanje u saobracaju.Nije kriva ni drzava,zakon,losi putevi vec prazne glave osoba za volanom!

Aco

pre 10 godina

Nista to nije cudno. Vozite ibarskom magistralom u okviru postavljenih ogranicenja i iza sebe cete napraviti kolonu i svi jedan do jednoga ce vas preteci, sto znaci da niko ne postuje ogranicenje. Istina, ogranicenja su malo zastarela ali ja nemam para za kaznu.

Aleksandar

pre 10 godina

uveče prekjuče, po onom lošem vremenu, sam prolazio ulicom Vladimira Popovića u Beogradu, ispod mosta. Neki "pametan" lik u Audi 100 iz 1982, sa sve prikolicom, je sišao sa auto puta, i okrenuo auto da vozi u zabranjenom smeru (doduše nema znaka) u ulici sa tri trake u jednom smeru. Ja sam zakočio i gledam gde će, dok je prolazio pored mene, mahnuo mi! Išao je dok se nije vratio na auto put na suprotni smer.
Par sati kasnije na istom mestu, jedan drugi lik je napravio polukružno prolazeći u zabranjenom smeru kroz kolski prolaz između dve trake.
I onda me ovakve vesti uopšte ne čude.

student

pre 10 godina

sinoc sam se vracao niskim auto putem , stoji da su nam putevi katastrofa ali bahati vozaci(posebno sa malo boljim kolima) su najveca pretnja, ljudi prosto lete po onoj magli a nisu svesni da je potreban samo jedan delic sekunde i nema te...

milan

pre 10 godina

Uvek čekamo na neke zakone, zabrane i šta ti ja znam a pitam ovde AMSS šta čekaju oni, zašto ne preuzmu inicijativu da informišu, opominju vozače i suvozače u spotovima na TV ekranima koji samo par sekundi traju a bude svest kod ljudi koji često nemaju ni iskustva u vožnji po ovakvim vremenskim uslovima. Kretanje pešaka po putevima bez pešačke staze, vidljivost u magli, važnost sigurnosnog pojasa i posledice kada se kod minimalnih brzina vozi bez njega. Treba i zameriti medijima kojima su detalji nesreće važniji od šanse čitaocima ili gledaocima preneti greške nastradalih ili misle svi da su krstovi pored puta dovoljna opomena. Probudimo se i ne čekajmo statistike da bi znali da grešimo tj. spavamo.

Netipični uslovi

pre 10 godina

Kada je kolovoz vlažan zbog padavina koje su niskog inteziteta (nema velikih padavina koja bi mogla da operu kolovoz),dolzi do formiranja tankog sloja prašine i vode koji je poput leda.

Recimo meni se dešava da ispred ležećeg policajca točak proklizava pri brzini približavanja od 40km/h i vrlo nežnom pritisku na kočnicu.

Dakle kolovozi su veoma klizavi i nikakve gume ni zimske ni letnje ne će vas spasti već samo prilagođena brzina.

Treba da padane jedna dobra kiša da opere puteve od prljavštine koja se nakupila zbog nedostatka padavina duže vreme.

inb

pre 10 godina

kad pijes ne vozis.vrlo jednostavno.ostavis kola i taksijem kuci ili pesaka kako god.doduse ibarska kod ceraka kriminalno neosvetljena ,kad kisa pada nista se zivo ne vidi ali bukvalno

Uros

pre 10 godina

Samo da kazem da sam vozio Ns-Bg od petlje Batajnica do petlje Dobanovci, uvece, po kisi, bez magle, ne vidi se skoro nista. Jedva sam primetio da sam iz jednosmernog presao u dvosmerni deo i to kad sam zamalo presao u suprotnu traku, a vozio sam 80. Posle sam video na tv da je tu ukradena rasveta i da je jos veci deo bio u mraku nekoliko dana pre. Plus sto su jos uvek radovi u toku i sto nema svetala ni na radnoj signalizaciji, samo crveno bele table. Ljudi, to je strasno, ne sme takav auto put da uopste bude u funkciji. Ako su ukrali napajanje ili osvetljenje, posaljite obelezena putarska vozila. Zamislite samo taj deo u magli, i da neko vozi 120 koliko obicno voze...

Nemo

pre 10 godina

Putujem Ibarskom upravo, magla se spustila,ne vidi se prst pred okom,a covek pretice kolonu. 2 automobila jedan iza drugog preticu autobus na punoj. I posle zasto ljudi ginu? Saucesce svima koji su izgubili svoje bliznje.

muphy

pre 10 godina

Obeležite puteve! Nigde nema tzv. "bele linije" i gde je ima nije fluoroscentna tj svetloodbojna, o ostalim ukradenim i oskrnavljenim znakovima i da ne pričam.

dejan

pre 10 godina

Pre neki dan uveče kod Aleksinca na lokalnom putu krećem da obilazim moped i u poslednjem trenutku shvatim da suprotnim smerom ide POTPUNO neosvetljen traktor.

kolektivna (ne)odgovornost

pre 10 godina

Sto se tice dva stranca koji su udarili u zastitni zid kod naplatne rampe Bubanj potok. Pre par dana vozim tuda iz pravca Beograda i ako poznajem put jedva sam primetio niski betonski vec izbledeli i blatnjavi zid koji preseca put i pravi naglu krivinu, a iza njega jasno svetli naplatna rampa i deluje kao da trebate ici pravo. Prokomentarisem sa devojkom koliko ovo moze biti opasno kada je magla i kad naidje neko ko nepoznaje put. Evo sada na RTS-u vidim da su dvojica grka bas tu stradala. Kome se zaliti, kome pisati, da se to bar zimi stave svetleci stubovi? Evo bar vi novinari izdjadjite na teren, skrenite paznju nadleznima! Kladim se da imaju bar 5 stuba u magacinu i dva coveka da ih postave, to nekome znaci zivot!

daevon

pre 10 godina

Evo bar vi novinari izdjadjite na teren, skrenite paznju nadleznima! Kladim se da imaju bar 5 stuba u magacinu i dva coveka da ih postave, to nekome znaci zivot!
(kolektivna (ne)odgovornost, 8. januar 2014 18:09)

Ima ljudi koji primaju platu da se bave ovakvim problemima. Ni blizu to nije kolektivna neodgovornost. I ja sam se uverio u isti problem pre desetak dana.
Ko je dakle odgovoran? Državni tužilac što nije pokrenuo istragu. Ministar saobraćaja, direktor uprave za puteve, ...itd ima ljudi imenom i prezimenom koji neće ili neumeju da rade posao za koji su (za naše uslove dobro) plaćeni. Primera je mnogo, od onih bezazlenih do onih opasnih po život, i ne treba nikakve dodatne pare da se to uradi.

Bojan

pre 10 godina

(Mita, 08. januar 2014 17:38)
Reci mi, da li smem da kukam na drzavu koja je dozvolila registraciju tehnicki neispravnog vozila ili da se vratim u autoskolu? Veceras, od Orlovace do Rusnja sam naisao na tri vozila kome signalizacija ne radi. I to u vrlo gustoj magli. Zasto policijska postava u Lipovici ne iskljucuje takva vozila iz saobracaja? Za tako nesto je kriva prvo drzava, pa onda neodgovorni vozaci.

Mirror

pre 10 godina

Ovde nije reč o magli, bilo je magle i proteklih godina, ovde su krivi samo vozači, prvo jure kao da nemaju mozga, ne poštuju kolege vozace,nepostuju ko i gde ima prednost, o pešacima i da ne govorim.. Ja sam pre par godina bio na sredini pesackog prelaza i udario me auto i zena je dala gas i pobegla...Nema tu o čemu da se priča....sve je jasno, ne da li bi im oduzimao vozačke nego bi ima zabranio dozivotnu zabranu da posedovanje iste.

jmko

pre 10 godina

Krivica je obostrana. I ljudi voze kao maniti, a pandura nigde, putevi su potpuno neobelezeni. Izlomili smo se juce po onoj magli, sto preko autoputa, sto preko smederevca...
Ko danas putuje, srecan mu put!!!