Utorak, 24.12.2013.

16:44

Vučić: Nadam se da neće biti izbora

Prvi potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da se nada da neće biti vanrednih parlamentarnih izbora, ali nije odbacio tu mogućnost.

Izvor: B92

Vuèiæ: Nadam se da neæe biti izbora IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

129 Komentari

Sortiraj po:

JadrankaC

pre 10 godina

A ja se iskreno nadam da ce izbora biti! Da otpadnu sve ove strankice i da se prestane sa "trgovinom interesa", jer je sve ovo vreme pokazalo da je LAZNA njihova tvrdnja da su protivteza jednoumlju: samo su dali alibi za mesetare, neradnike i mutivode; ODGOVORNOSTI NIOTKUDA, SVI SU KRIVI I NIKO NIJE KRIV, a narod uvek ispadne GLUP jer ne zna da odabere PRAVE. Od Milosevica do danas ne zna se ko je KRIV STO 13 GODINA SAMO PROPADAMO I ZIVIMO OD KREDITA ( nametnutog kao spas te za stan, te za odmor, te za ovo te za ono, a sad narod bio alav, neodgovoran...), pa ko tu koga zamajava, a pri tom debelo krade! Vucic je spreman da preuzme odgovornost ( zar to nije pokazao hapsenjem najveceg mafijasa na Balkanu, Miskovica ) , pa dajmo sansu SNS i Vucicu, cega se plasite, neka pokazu sta znaju ( 13 godina da eksperimentisu nece moci, jer ako ova situacija potraje, nece imati gde ni kime da vladaju ).

Kalel984

pre 10 godina

Izbori su neminovni radi jasnije situacije u drzavi, a sto se tice spornih privatizacija tu ce mnogo veci broj biti na kraju istrage koja bi trebala u sto kracem roku da se zavrsi.

Ali oni nemaju srama

pre 10 godina

Sad kad izbace izvestaj ima da se uhvatimo za glavu. Pola smo culi po onom insajderu a sta cemo jos cuti. Jos samo da sa svim izadje u javnost da ih obrukaju do koske. Ali oni nemaju srama.

sampion

pre 10 godina

Izbori bi predstavljali veliki trosak za drzavu racionalno razmisljanje je da izbori mogu da cekaju a da se resavaju goruci problemi.

Relja

pre 10 godina

Izbori će se održati u skladu sa zakonskim rokovima, jer i da se održe opet će dobiti većina koja je postigla neke rezulatate.

deskoBuk

pre 10 godina

Ovo je vrlo znacajno i potpuno neslana sala ovaj tvoj "obrok", al to takvi kriticari "pod obavezno" i ne shvataju koliko je bilo potrebno zalaganja da se otkriju prevare koje su drugi dopustili da se dese, lopovluk koji su opet neki novi drugi ostavili ne istrazene- e konacno neko radi i bice konacno rezultata i odgovarace oni koji trebaju

Benteke

pre 10 godina

Ni samom Vučiću neće biti prijatno da u 21. veku u Evropi pobedi sa preko 50 posto, ali tome može da zahvali kako svom radu i rezultatima tako i katastrofalnoj, skoro nepostojećoj opoziciji...

CANE - SREMAC -54

pre 10 godina

Aleksandru Vucicu treba odati veliko priznanje jer je obecao da ce sve 24 sporne privatizacije biti sprovedene i ispitane. Ono sto je sada potrebno da se samo pravedno, ko god je ostetio drzavu treba odgovara bez izuzetka, ko pripada kojoj stranci ne treba da bude oslobadjajuci faktor. Nema i nesme biti bilo kakvih kompromisa, kucnih narukvica i ostalih izbegavanja zatvorskih kazni!. Samo na taj nacin ce gradjani Srbije biti zadovoljni jer su oni najvise i osteceni. Dosta je vise korupcije, kriminala i bezvlasca. Sada su sudovi na potezu da sve dokaze koji su utvrdjeni i procesuiraju.

Cica

pre 10 godina

Ako će vlada bolje raditi , ako će reforme brže ići ,ako je to u interesu svih građana , onda nema potrebe bežati od izbora.

Mrki Ražanj

pre 10 godina

Dobijanje datuma je pravo vreme za izbore, jer nije dobro kada stranka koja ima preko 40% podrške građana nema svog čoveka na mestu premijera, i kada premijersko mesto zauzima čovek iz stranke koja ima oko 10% podrške građana.

maksim

pre 10 godina

Za brzo sprovođenje planiranih reformi društva od izuzetnog je značaja da se procesuiraju svi oni koji su svoj biznis zasnivali na bogaćenju na račun države i građana. Samo tako dolazimo na kotu 0 i možemo krenuti u kreiranje društva gde će pošten rad biti nagrađivan, a lopovi najoštrije kažnjavani. Posebnu pažnju treba obratiti na korupciju među nosiocima vlasti, koje treba najstrožije kažnjavati, jer je njihova odgovornost najveća i ne sme biti omogućeno da korupcija uzme zamah već sa tog mesta.

Berac Lovorika

pre 10 godina

Ali Vucic kao iskusan politicar zna koliko bi izbori naneli stete Srbiji koja je otpocela puno poslova ,zatim pregovori sa Unijom,procesi protiv tajkuna,sve bi to stalo za minimum 5-6 meseci,sto bi imalo ozbiljne posledice po stizanju investicija i napretku Srbije.Naravno da bi ne odrzavanjem izbora mnogo izgubila i SNS jer ne bi sebi obezbedila poziciju da je ne moze niko ucenjivati.

Sijuksi

pre 10 godina

Stvari se razvijaju pozitivno,i to mi je drago. Ovi prethodni su zavlacili i nas i EU. Barem cemo se sad posvetiti vise unutrasnjim problemima i njih isto tako resavati. Mora to da bude na kraju jedna normalna, uredjena zakonima koji ce se postovati zemlja.

Srbin100%

pre 10 godina

Ne vidim razlog zasto bi se izbpori odlagali ako se nastavi sa tvrdoglavim odbijanjem SPS-a da prihvati cinjenicu da su neophodne strukturne reforme javnog sektora koji predstavlja opasnost da nas povuce ka bankrotu

Prle

pre 10 godina

Mislim da izbore treba raspisati isključivo u situaciji da se pojedinci odupiru zacrtanim ciljevima i reformama. Ne vidim ni promil šanse da podrška naprednjacima padne , čak naprotiv. Nastavi li Vučić ovim tempom slede nam koliko toliko bolji dani.

Čvarkov Đorđe

pre 10 godina

Ono što ostaje ovoj Vladi kao ozbiljan problem jeste privredni rast i nezaposlenost. Evropske integracije idu po planu, oko Kosova postoji konsenzus, nalaze se novi strateški partneri, borba protiv kriminala i korupcije je pokrenuta i mislim da sada postoji dovoljno prostora da se čelni ljudi posvete ekonomiji.

Mirce

pre 10 godina

Bitno pitanje ali će ga Vučić kao i gotovo sve planove uspešno rešiti i sa takvim čovekom Srbija može da ide samo napred.

Žika

pre 10 godina

Konačno će biti rešeni predmeti na koje je ukazivala pokojna Verica Barać i to samo zato što postoji politička volja i želja pre svega Vučića. U spornim privatizavijama nestale su desetine milijardi evra, a neki iz vrha prethodne vlasti su imali još kako koristi od toga. Zato i nisu obraćali pažnju.

Late bloomer

pre 10 godina

Mislim da ima dovoljno dokaza za veliki broj ljudi koji su ucestvovali u spornim privatizacijama. Izgleda da je Miskovic samo pocetak

Stanko

pre 10 godina

Svako ima svoje mišljenje, nego nešto se sada opozicija ućutala, sada kad se stvarno digla galama da će izbori najverovatnije biti u martu 2014.godine, a toliko su bili glasni proteklih meseci, verovatno zato što ne očekuju rezultat, a sve su to oni pokrenuli.

nisam iznenadjen

pre 10 godina

Kome pricas Vucicu, NISTA TI NE VERUJEM. Citam u Zemunu su predsednik opstine i potpredsednik Vucicevi i Tomini vozaci. Strasnoooo. Cujem na Zemunskoj pijaci, gradjani vriste sto cete im povecati poreze od sledece godine na imovinu. Svi ce oni opet glasati, kako da ne!!! Ali ako, ovce su za sisanje, ali svaka ovca zna ko joj je ovan.

Pingvin

pre 10 godina

Ako do izbora i dođe, to sigurno neće biti zbog pritiska Vučića. Jasno je da on ima najveću podršku građana, a time i najveću političku pšodršku, ali je isto tako jasno da sve dok se reforme koje su započete ne smetano odvijaju, neće biti potrebe za izborima. Razlog za tako nešto je očigledan. Vučić ne postavlja stranački i lični interes ispred interesa građana. To je odavno dokazao i pokazao. To i jeste jedan od osnovnih razloga ogromne podržke koju ima.

dejan

pre 10 godina

Drzava bez sistema,bez pravila,sa zakonima koji se ne postuju.Sistem koji ti ne dozvoljava da postenim radom,fanatizmom i entuzijazmom napredujes u svojoj oblasti.Drzava koja je prva po broju srcanih oboljenja,mozdanih udara.Drzava u kojoj se narod razboljeva i dobija tumore zbog ogromnog stresa.To je Srbija.A za to nije kriv Vucic i ova vlada vec ovaj narod koji glasa za njih i demokratska stranka koja je svojom katastrofalnom politikom naterala ljude da vise i ne izlaze na izbore pa Vucic komotno dobija na izborima.Stanje u drustvu je katastrofalno.Imam 35 godina i nisam od od onih koji samo kukaju i zale se,a ne rade nista.I ja radim ponekad i po 16 sati na dan kao Vucic ili Ceda (jer oni se stalno hvale time),ali kada ujutru ustanem desava se da ne mogu da kupim deci neke najosnovnije namernice.Za sistem se gospodo moja borite.Kad napravite sistem sve ce onda polako krenuti nabolje.

bokica

pre 10 godina

njemu coveku svaka cast ali skim.on da ide na izbore. sve i da pobedi sa 60% koje.kadrove da stavi na ministarska mesta. nije vucicu lako on je sam i u svojoj stranci.

Adelante

pre 10 godina

Očigledan je napredak u svim aspektima. Prave vrednosti dolaze do izražaja i započete reforme polako pokazuju rezultate. Za sve ovo se borio Vučić i velikim trudom uspeo da ispuni obećanja koja je dao. Narod je prepoznao njegov trud i ukazao mu poverenje u ogromnom broju, bez obzira što postoje pojedinci koji osuđuju svaki njegov postupak. Takvi ljudi nikad neće biti zadovoljni, a isto tako ništa neće preduzeti povodom toga, osim da komentarišu i osuđuju bez argumenata. I pored ogromne podrške i benefita koji bi ostvario na izborima, ne želi izbore. To se zove odgovornost i pravi prioriteti. Samo napred.

Sasa jokic

pre 10 godina

E pa vas 43 bota cete da me se setite, kada objave da izbora nece biti. Nista niste skapirali, ni kada vam je vrhovni vodja rekao da nas je Milo preporucio Seiku.....

Lemi

pre 10 godina

Pa Vučić, što se tiče izbora, sa pravom drži konce u svojim rukama. Podrška građana ne manjka, čak naprotiv i dalje raste, pa ako bude ozbiljnih blokada i onemogućavanja zacrtanih ciljeva, lako će se opet na izbore.

ognjenka

pre 10 godina

Vucic ce Srbiju uvesti u EU,ispunice obecanje da ce se sve sporne privatizacije procesuirati i iskoreniti korupciju,a samim tim i da budu prevremeni izbori najaci politicar zasluzuje da bude i premijer.

zmitjkoe

pre 10 godina

"Vučić je rekao da razume pritisak ljudi iz Srpske narpedne stranke, čiji je predsednik, i da razume da njihov politički nos govori da treba da se ide na izbore, jer imaju veliku popularnost."

Politicki nos? Namirisali vlast? Iskoristiti popularnost i osvojiti vlast? Cekaj, pa zar vec niste dve godine na vlasti? Sudeci po ministrima, SNS se jos uvek bori protiv DS, kao da su jos u opoziciji, kao da nije bilo stiropor sedeljke i strajka na infuziji i sarenim jajima. Valjda zato i traze izbore da ponovo vladaju ispocetka ali sa jos vise strasti. Pa sta ce vam "vise vlasti" kad Vucic ionako ima svu vlast u zemlji i bez izbora? Sad kada se blizi osvajanje beogradske tvrdjave, i ostao je jos samo Pajtic da se srusi pa da Vucic najzad postane sheik Srbistana. Izbori su samo najnovije sredstvo za zamlacivanje i izludjivanja srpske ljudske mase i budala, ali i dalje povecanje broja belih listica, u nameri da na izbore ubuduce izlaze samo oni koji su u Vucicu prepoznali mesiju, jer on prvi ujutro dolazi na poso samo da nam bude bolje. Uz izlaznost od 18%*, SNS bi osvojila apsolutnu vlast, 100% celu. Ne treba mu vise Dacic koji je zavrsio prljav poso oko Kosova i EU, niti ce mu Nobela ikad oprostiti.

* realna snaga i rejting disciplinovanog SNS birackog tela iskazana na nedavnim izborima na Vozdovcu

Tom1

pre 10 godina

Kako je moguće da posle svega što je uradio Vučić za Srbiju i dalje ima nevernih Toma, koji osuđuju svaki postupak Vučića bez i najmanjeg razmišljanja?! Zar nije svima jasno da izbore o kojima se toliko govori ne podstiče Vučić. On nije ličnost koja želi titule, već svim naporima pokušava da uradi svoj posao najbolje što može o obezbedi bolju budućnost svima nama.

Heba

pre 10 godina

SNS je jedina stranka koja ima najveću podršku građana i jedina stranka kojoj je stalo do interesa naroda i države.Slučaj od 24 sporne privatizacije su gotovo rešene, a krivci moraju biti kažnjeni, a njihovo bogatstvo stečeno kriminalom mora biti vraćeno državi, a novčana sredstva stečena kriminalom, da se ulože u razvoj privrede, proizvodnje i industrije. Potpuno podržavam, volim, cenim, poštujem rad Aleksandra Vučića.

Skydog

pre 10 godina

Izbori Vučiću nisu potrebni jer je ionako sva vlast u njegovim rukama. Dačić je samo običan fikus koji će sutra biti kriv ako nešto pođe po zlu za najmoćnijeg Srbina.

Kikirez

pre 10 godina

Realno je da dođe do vanrednih izbora u Srbiji. Sadašnji premijer nema više neki legitimitet da se nalazi na toj funkciji. Prirodno je da premijer bude iz stranke koja ima najveću podršku i poverenje građana.O tom pitanju će odlučiti sam Vučić. Svaka odluka će biti dobra i u interesu građana Srbije prvenstveno.

sana

pre 10 godina

Izbori mnogo koštaju,uvode se mere štedje,to bi bio veliki izdatak za našu zemlju .Sa druge strane ako se pokaže da su neophodni zbog boljeg funkcionisanja vlade biće neminovni.

Pera Kojot

pre 10 godina

Reforme su mnogo bitnije od izbora,realno vreme je da Srbija stane na noge i da konacno normalno zivimo.Ako i dodje do izbora SNS uzima lagano,tako da mislim da ostalim strankama nece to odgovarati!

spužić

pre 10 godina

(Aleksandar NS, 24. decembar 2013 17:12)
Bolje da strada jedna kvaka nego da se onima koji imaju plate 300000 dinara isplati 13 plata.

Icarus

pre 10 godina

Jao koja gluma vise. Dajte vise pa da Vas ne gledam po ceo dan kako se jepurite po TV-u i internetu. Sudeci po svemu sta ste uradili (tj, niste uradili) necete proci bolje od demokrata.

Sasa jokic

pre 10 godina

Kad bi se On potao a ne SAD i EU, izbori bi juce bili.
Ajde da sacekamo jos jedan kraj od 53 nedelje, mozda se ove nesto desi.....
Ne bi da prejudiciram, ali mirise mi da za najvece lopove nece biti dokaza. Eventualno ce Djurica uhapsiti, ostalo ce biti boranija.

Nidza

pre 10 godina

Vucicu su na prvom mestu interesi Srbije, a ne licni kao ostalim politicarima i ne zeli vlast po svaku cenu, ali ja se iskreno nadam da ce izbori ipak biti sto pre.

Grof od Milutovac

pre 10 godina

Vučić radi onako kako je obećao. Do Nove godine će završiti sa spornim privatizacijama i to je učinjeno. Prvi političar koji je od reči i dela.

Mali Radojica

pre 10 godina

Izbori jesu skupi ali su i neophodni da dobijemo premijera kakvog treba,da se Dacic ne slepa uz rezultate rada potpredsednika vlade.

petak13

pre 10 godina

Ekonomski razvoj Srbije je prioritet. Otvaranje novih radnih mesta, to narod očekuje. A izbori...
(Nina, 24. decembar 2013 18:54)
U pravu si Nina ali teško da se može u ekonomski prosperitet sa sadašnjom vladom u kojoj je Krkobabić i njemu slični, u situaciji kada su skupštinske klupe prazne i kad poslanici ne rade ono žašto ih je narod birao.U maju 2013 Vučić je biop prinuđen na kompromise, vreme je da se mnogima zahvali na saradnji.

Марина

pre 10 godina

Свака част Вучићу ако мисли да се може остати са СПС-ом у коалицији обзиром да је он на челу тренутно најцењеније партије у Србији.

Winsent

pre 10 godina

Izbori bi bili dobri da se sa vlascu pozdrave oni koji svojom manjinom na izborima zauzimaju premijersko mesto u vladi i koriste vlast samo za zaposljavanje clanova a ne gledaju dalje na buducnost

Kiki

pre 10 godina

Imamo dogovor da Vučić kaže da neće izbore, a da mi botovi pišemo da treba da budu, da posle ne bude on kriv za gubljenje novca i vremena, nego kao narod hteo.

Zeko

pre 10 godina

Bog zna koliko ce optuznica biti podignuto, sad ace sve izaci na videlo. Sigurno ce se na toj listi naci mnogo politicara iz prethodne Vlade, koji su nam solili pamet koje kakvim pricama.

aki

pre 10 godina

Lepe vesti pred novu godinu, pocele su stvari da se pomeraju sa mrtve tacke. Nadam se da cemo boljitak u dogledno vreme osetiti i u novcaniku.

GASTON

pre 10 godina

Samo ovakav nacin razmisljanja,racjonalno koriscenje drzavnih sredstava.Svestan je da ima apsolutnu vecini stranka ciji je predsednik i ne zeli izbore.Zeli samo da uredi nasu divnu zemlju koju su ojadili i opustosile prethodne vlasti.Srbija je bogata zemlja z njeni gradjani vredan i pametan narod i nismo ti koji treba da cekaju tudju pomoc vec da zaradimo i da svoju zemlju uvrstimo u red liderskih zemalja.

Night Elf

pre 10 godina

To je ono što je trebalo odavno da se uradi. Kada bi svako morao da odgovara za ono što uradi, ne bi se tako bahato ponašali i postali bi odgovorniji!

Bokser

pre 10 godina

SNS ne insistira na izborima jer su u ovom trenutku kada je ekonomija na najnizem nivou oni preskupi i nepotrebni, iako bi SNS-u kao stranci izbori sigurno odgovarali, jer po svim istrazivanjima imaju oko 40% podrske u narodu i njima bi tu svoju popularnost pretocili u parlament, ali ukoliko ne bude politicke vilje za reformama onda se oni svakao moraju raspisati kako bi SNS mogao mozda i samostalno da nastavi sa reformama drzave i drustva!

Cogito ergo sum

pre 10 godina

SNS prodaje maglu, baš kao nekad DS, samo u drugačijoj ambalaži.
Očigledno da magla ovde ide kao alva, čim ovoliko kupaca do neba hvali Vučića.

Stiglo se dotle da čak i E-novine, nekad hrabre i bespoštedne prema režimu, sad revnosno celivaju skute novog gospodara. Malobrojni koji kontriraju, jer odbijaju da se odreknu zdravog razuma, bivaju napadani i etiketirani.

Ništa novo u partijsko-pravoslavnoj državi Srbiji.

malenijerry

pre 10 godina

Vanrednim izborima samo bi se potvrdila vlast SNS, tako da mislim da oni nisu potrebni. Njima nije bitno koliku vecinu imaju, bitnije im je da razrese zapoceta pitanja. Izbori iziskuju mnogo novca, a to je trenutno deficit. Prioritet je zapocete poslove dovesti do kraja. Sto se tice spornih privatizacija, konacno da vidimo i rezultate o tome. Drago mi je sto su ispostovali rok koji su rekli, da ce rezultati biti gotovi do kraja godine. Bas me zanima ko je odgovoran za njih, ko je uzimao pare od gradjana i doveo drzavu na ivici rasula. Zanima me ko je recima branio gradjane, a delima punio svoje dzepove. Ocekujem neocekivano.

BOT killer

pre 10 godina

Ako dodje do izbora, SNS bi samo valorizovala ogromnu podrsku u narodu i dobila mogucnost da sama formira Vladu i na taj nacin eliminise usporeno donosenje odluka vaznih za napredak Srbije. Ubrzale bi se reforme i Srbija bi brze krenula ka EU.
(BranimirD, 24. decembar 2013 18:02)

Zakuni se da si ozbiljan?!
Koje reforme?Koja EU?Pa od EU nema nista u narednih 10 godina minimum.A reforme...
Da mi nije zalosno smejao bih se.

Uciteljica

pre 10 godina

Izbora ce biti, definitivno, cim ih toliko pominju i prizivaju.SNS ne mora da se preterano brine, dobice te izbore, samo je pitanje koliki ce to procenat biti.

CIK CAK

pre 10 godina

Cinjenica je da su prevremeni izbori veliki trosak za svaku drzavu, ali ukoliko postoje neslaganja u vladajucoj koaliciji oko bitnih pitanja, i ukoliko su male stranke pocele da ucenjuju velike onda izbore treba raspisati kako bi stranka koja ima najvece poverenje u narodu sama formirala vladu.

dale cooper

pre 10 godina

umesto za tipican putinizam ipak su se odlucili za iranski sistem sa supreme leaderom koji je posle broza i milosevica nekako i logican izbor.

novica952

pre 10 godina

Radujem se činjenici da će nova godina i svi praznici koji nailaze kad je porodica na okupu i kada smo svi zajedno ova država pokazati da je uz svoj narod i nekima zagorčati praznmike i pokazati da još uvek postoji pravna država, da još uvek pravda pobeđuje i da je Srbija dočekala čoveka koji je mnogim stvarima moga i smeo reći ne.Vreme je da se ova priča o spornim privatizacijama okonča onako kako treba, da Srbija stavi tačku na period nekih loših odluka ljudi koji i trebaju za to da odgovaraju.Na redu su ostali državni organi da kažu svoju reč i završe započet Vučićev posao.

Oikonom

pre 10 godina

Daj bre, dosta više! Svaki dan članak o izborima već mesecima, a vi i dalje nemate konkretnu nameru da ih sprovedete. Stvarno, da li mislite da smo prepelice?

BranimirD

pre 10 godina

Ako dodje do izbora, SNS bi samo valorizovala ogromnu podrsku u narodu i dobila mogucnost da sama formira Vladu i na taj nacin eliminise usporeno donosenje odluka vaznih za napredak Srbije. Ubrzale bi se reforme i Srbija bi brze krenula ka EU.

izdajnik do izdajnika

pre 10 godina

Izbora ce biti kad to kazu pravi gospodari.
A ovi gospodarcici i ficfirici tipa Vucica i Dacica mogu samo da se foliraju da se za nesto pitaju.

mislim,ako ne znas,da ti objasnim

pre 10 godina

Sviđa mi se što sns ispunjava predizborna obećanja!
(inzenjer________M__87, 24. decembar 2013 16:56)

Hm,hm...
A ko je "pokrao" izbore?Ko se sastajao sa Lukom Bojovicem?Kad ce Dinkic u zatvor?Gde je kancelarija za brze odgovore?Sta bi sa departizacijom i depolitizacijom?Gde je 100.000.000.000 evra investicija?

Znas li ti uopste pojam reci "obecati" i "ispuniti obecanje"?!

Janko

pre 10 godina

Dobro poznata stara istina kaže: "Tamo gde svi misle jednako - niko mnogo ne misli". Dobro je da ima nesuglasica oko ove teme jer to znači da se u Srbiji i dalje misli. Novac se lako potroši ali se mnogo teže zaradi, oni koji to znaju i znaju koliko izbori stvarno koštaju s punim pravom nisu raspoloženi za tako nešto. Ima i onih koji to znaju ali ne prestaju da provociraju sa strane, njihove vlade su nas i dovele do prazne državne kase, pa periželjkuju da ova Vlada nastavi kao oni i vrlo brzo objavi bankrot države. Svesni su oni da na izborima nemaju velikih šansi, njihova jedina šansa je da zbog tih izbora država bankrotira, kako bi oni onda mogli da likuju da nisu jedini koji su krivi za katastrofalno stanje.Oni nemaju više šta da izgube pa im i nije važno, ali ostalim građanima Srbije treba da bude, oni mogu da izgube budućnost,...zar ne mislite da nije dosta što smo im dali prošlost, i što i u sadašnjosti zbog njih ispaštamo, budućnost bi mislim bila previše!

581

pre 10 godina

Vidi se da coveku nije bitna toliko moc, koliko mu je bitno da nesto promeni u ovoj zemlji. Treba ga podrzati u ovome sto radi, jer se vidi da se trudi da svoj posaoobavlja najbolje sto moze.

Kolle

pre 10 godina

Ukoliko do kraja nedelje zaista dođe do okončanja istrage o sve 24 sporne privatizacije, biće to ispunjenje velikog obećanja. Da se jednom obelodani svaka sumnjiva prodaja.

Micko

pre 10 godina

Drago mi je sto ce neke stvarai izaci na svetlost dana,sto se tice ovih privatizacija.. Iako postoje ljudi koji stalno kritikuju vlast i kada ona povlaci odlicne poteze,najbitnije je da se samo ide napred i da se stane na put kriminalu.

Mellany86

pre 10 godina

Nema potreba za izborima sve dok ovako dobro rade jer se samo gubi vreme. Samo treba da nastave sa ispunjavanjem obećanja koja su data prošle godine i ne treba da se brinu!

srbin

pre 10 godina

Ljudi, ali stvarno, dokle vise? Promeni plocu, okreni kasetu, promeni disk...radi nesto za promenu. Jos uvek sam pozitivan da ce doci normalna vlast za mog zivota, aj neka bude za moju decu I svih nas.

drakceeeee

pre 10 godina

Ocekujem zavrsetak zavrsetak istrage spornih privatizacija koje je nalozila EU kao i utvrdjivanje odgovornosti osoba koje su unazadile srpsku privredu a cija se imena provlace kroz ove privatizacije.

Aca

pre 10 godina

Rekonstrukcije, smene, hapšenja,investicije, izbori-stalno nas držite u neizvesnosti!
Nezaposlenost,zapošljavanje partijskih drugova i partijske gospode, povećanje poreza, povećanje cena...- e, tu nema neizvesnosti. Sve je izvesno i jasno-ko suza!

jovan

pre 10 godina

Ko te ne zna skupo bi platio tvoju retoriku. Ali gvint za citanje tvojih tzv. izjava je vec provaljen. Samo treba citati u kontraspiglu : ono sto je receno treba okrenuti naopacke i zna se sta mislis ustvari.

Trotter

pre 10 godina

Vucicu ocigledno nije toliko bitno da dodje do izbora, vec hoce da zavrsi sve ono sto je zapoceo. Sigurno da bi to usporilo ili zaustavilo neke procese koji su vec pokrenuti. Sigurno da postoje nekoliko faktora koji ce odluciti da li cedo ibora doci ili ne..

maksa

pre 10 godina

Izbori koštaju svaku drzavu, ali s obzirom da SNS uživa najveću podršku u narodu oni su prilika sa se SNS oslobodi malih stranaka kojim je najbitnije samo da se uglave u upravne i nadzorne odbore dok im je interes države marginalan.

iza sedam gora

pre 10 godina

Naprednjaci su dovoljno ojačali svoju poziciju do sada da izbori nisu neophodni. Manji partneri u Vladi više nemaju kapacitet da ucenjuju jače od sebe podrškom većini kao što je do sada to bio slučaj. Moraće malo da smanje apetite jer njima izbori najmanje odgovaraju a to je i jedini razlog zašto bi se izbori raspisali.
To znači da nam sledi zdraviji politički ambijent i jeftinija Vlada.

nenad

pre 10 godina

Pa pritisak je veliki u SNS jer ti manji funkcionercici bi da se domognu dobrih fotelja i da na Vucicevoj grbaci profitiraju,nervozni su jer su tako blizu a tako dalko.

Bobika

pre 10 godina

@jovan
Normalni ljudi ne treba ništa da okreću naopacke da bi znali šta Vucic misli a oni kojima nije jasno mogu da okreću kako hoće isto im se vata,nikada ništa neće skapirati.

i ja se nadam

pre 10 godina

Slazem se das u vec duze vreme naprednjaci najpopularniji u zemlji, jer su tu popularnost i zasluzili, i logicno je, da zele izbore, jer sam sigurna da ce moci sami da formiraju Vladu. Ali, da li nasa zemlja moze finansijski da podnese izbore? I da bude para, to ce se lose odraziti na pregovore sa Evropskom unijom, jer ce ih usporiti. Mozda gresim, ne znam. Videcemo sta je najbolje, ubedjena sam, da je Vucic racionalan, i da ce doneti najbolju odluku, ma kakva god ona bila.

rikoset

pre 10 godina

Velika i katastrofalna greska ako se neraspisu izbori.Zao mi je i za SNS i za Srbiju jer je to truli stari kompromis koji je nam poznat u istoriji i koji nakraju plate gradjani.

Pavle

pre 10 godina

Sve dok ova Vlada bude radila kao i do sada u interesu gradjana,novi izbori nam nisu potrebni.Narod najvise poverenja ima u SNS sa Vucicem na celu

Pavle

pre 10 godina

Sve dok ova Vlada bude radila kao i do sada u interesu gradjana,novi izbori nam nisu potrebni.Narod najvise poverenja ima u SNS sa Vucicem na celu

Aca

pre 10 godina

Rekonstrukcije, smene, hapšenja,investicije, izbori-stalno nas držite u neizvesnosti!
Nezaposlenost,zapošljavanje partijskih drugova i partijske gospode, povećanje poreza, povećanje cena...- e, tu nema neizvesnosti. Sve je izvesno i jasno-ko suza!

Bobika

pre 10 godina

@jovan
Normalni ljudi ne treba ništa da okreću naopacke da bi znali šta Vucic misli a oni kojima nije jasno mogu da okreću kako hoće isto im se vata,nikada ništa neće skapirati.

jovan

pre 10 godina

Ko te ne zna skupo bi platio tvoju retoriku. Ali gvint za citanje tvojih tzv. izjava je vec provaljen. Samo treba citati u kontraspiglu : ono sto je receno treba okrenuti naopacke i zna se sta mislis ustvari.

drakceeeee

pre 10 godina

Ocekujem zavrsetak zavrsetak istrage spornih privatizacija koje je nalozila EU kao i utvrdjivanje odgovornosti osoba koje su unazadile srpsku privredu a cija se imena provlace kroz ove privatizacije.

Trotter

pre 10 godina

Vucicu ocigledno nije toliko bitno da dodje do izbora, vec hoce da zavrsi sve ono sto je zapoceo. Sigurno da bi to usporilo ili zaustavilo neke procese koji su vec pokrenuti. Sigurno da postoje nekoliko faktora koji ce odluciti da li cedo ibora doci ili ne..

BranimirD

pre 10 godina

Ako dodje do izbora, SNS bi samo valorizovala ogromnu podrsku u narodu i dobila mogucnost da sama formira Vladu i na taj nacin eliminise usporeno donosenje odluka vaznih za napredak Srbije. Ubrzale bi se reforme i Srbija bi brze krenula ka EU.

Bokser

pre 10 godina

SNS ne insistira na izborima jer su u ovom trenutku kada je ekonomija na najnizem nivou oni preskupi i nepotrebni, iako bi SNS-u kao stranci izbori sigurno odgovarali, jer po svim istrazivanjima imaju oko 40% podrske u narodu i njima bi tu svoju popularnost pretocili u parlament, ali ukoliko ne bude politicke vilje za reformama onda se oni svakao moraju raspisati kako bi SNS mogao mozda i samostalno da nastavi sa reformama drzave i drustva!

rikoset

pre 10 godina

Velika i katastrofalna greska ako se neraspisu izbori.Zao mi je i za SNS i za Srbiju jer je to truli stari kompromis koji je nam poznat u istoriji i koji nakraju plate gradjani.

i ja se nadam

pre 10 godina

Slazem se das u vec duze vreme naprednjaci najpopularniji u zemlji, jer su tu popularnost i zasluzili, i logicno je, da zele izbore, jer sam sigurna da ce moci sami da formiraju Vladu. Ali, da li nasa zemlja moze finansijski da podnese izbore? I da bude para, to ce se lose odraziti na pregovore sa Evropskom unijom, jer ce ih usporiti. Mozda gresim, ne znam. Videcemo sta je najbolje, ubedjena sam, da je Vucic racionalan, i da ce doneti najbolju odluku, ma kakva god ona bila.

maksa

pre 10 godina

Izbori koštaju svaku drzavu, ali s obzirom da SNS uživa najveću podršku u narodu oni su prilika sa se SNS oslobodi malih stranaka kojim je najbitnije samo da se uglave u upravne i nadzorne odbore dok im je interes države marginalan.

srbin

pre 10 godina

Ljudi, ali stvarno, dokle vise? Promeni plocu, okreni kasetu, promeni disk...radi nesto za promenu. Jos uvek sam pozitivan da ce doci normalna vlast za mog zivota, aj neka bude za moju decu I svih nas.

Марина

pre 10 godina

Свака част Вучићу ако мисли да се може остати са СПС-ом у коалицији обзиром да је он на челу тренутно најцењеније партије у Србији.

CIK CAK

pre 10 godina

Cinjenica je da su prevremeni izbori veliki trosak za svaku drzavu, ali ukoliko postoje neslaganja u vladajucoj koaliciji oko bitnih pitanja, i ukoliko su male stranke pocele da ucenjuju velike onda izbore treba raspisati kako bi stranka koja ima najvece poverenje u narodu sama formirala vladu.

Kolle

pre 10 godina

Ukoliko do kraja nedelje zaista dođe do okončanja istrage o sve 24 sporne privatizacije, biće to ispunjenje velikog obećanja. Da se jednom obelodani svaka sumnjiva prodaja.

Kikirez

pre 10 godina

Realno je da dođe do vanrednih izbora u Srbiji. Sadašnji premijer nema više neki legitimitet da se nalazi na toj funkciji. Prirodno je da premijer bude iz stranke koja ima najveću podršku i poverenje građana.O tom pitanju će odlučiti sam Vučić. Svaka odluka će biti dobra i u interesu građana Srbije prvenstveno.

dejan

pre 10 godina

Drzava bez sistema,bez pravila,sa zakonima koji se ne postuju.Sistem koji ti ne dozvoljava da postenim radom,fanatizmom i entuzijazmom napredujes u svojoj oblasti.Drzava koja je prva po broju srcanih oboljenja,mozdanih udara.Drzava u kojoj se narod razboljeva i dobija tumore zbog ogromnog stresa.To je Srbija.A za to nije kriv Vucic i ova vlada vec ovaj narod koji glasa za njih i demokratska stranka koja je svojom katastrofalnom politikom naterala ljude da vise i ne izlaze na izbore pa Vucic komotno dobija na izborima.Stanje u drustvu je katastrofalno.Imam 35 godina i nisam od od onih koji samo kukaju i zale se,a ne rade nista.I ja radim ponekad i po 16 sati na dan kao Vucic ili Ceda (jer oni se stalno hvale time),ali kada ujutru ustanem desava se da ne mogu da kupim deci neke najosnovnije namernice.Za sistem se gospodo moja borite.Kad napravite sistem sve ce onda polako krenuti nabolje.

aki

pre 10 godina

Lepe vesti pred novu godinu, pocele su stvari da se pomeraju sa mrtve tacke. Nadam se da cemo boljitak u dogledno vreme osetiti i u novcaniku.

Micko

pre 10 godina

Drago mi je sto ce neke stvarai izaci na svetlost dana,sto se tice ovih privatizacija.. Iako postoje ljudi koji stalno kritikuju vlast i kada ona povlaci odlicne poteze,najbitnije je da se samo ide napred i da se stane na put kriminalu.

mislim,ako ne znas,da ti objasnim

pre 10 godina

Sviđa mi se što sns ispunjava predizborna obećanja!
(inzenjer________M__87, 24. decembar 2013 16:56)

Hm,hm...
A ko je "pokrao" izbore?Ko se sastajao sa Lukom Bojovicem?Kad ce Dinkic u zatvor?Gde je kancelarija za brze odgovore?Sta bi sa departizacijom i depolitizacijom?Gde je 100.000.000.000 evra investicija?

Znas li ti uopste pojam reci "obecati" i "ispuniti obecanje"?!

Zeko

pre 10 godina

Bog zna koliko ce optuznica biti podignuto, sad ace sve izaci na videlo. Sigurno ce se na toj listi naci mnogo politicara iz prethodne Vlade, koji su nam solili pamet koje kakvim pricama.

Grof od Milutovac

pre 10 godina

Vučić radi onako kako je obećao. Do Nove godine će završiti sa spornim privatizacijama i to je učinjeno. Prvi političar koji je od reči i dela.

novica952

pre 10 godina

Radujem se činjenici da će nova godina i svi praznici koji nailaze kad je porodica na okupu i kada smo svi zajedno ova država pokazati da je uz svoj narod i nekima zagorčati praznmike i pokazati da još uvek postoji pravna država, da još uvek pravda pobeđuje i da je Srbija dočekala čoveka koji je mnogim stvarima moga i smeo reći ne.Vreme je da se ova priča o spornim privatizacijama okonča onako kako treba, da Srbija stavi tačku na period nekih loših odluka ljudi koji i trebaju za to da odgovaraju.Na redu su ostali državni organi da kažu svoju reč i završe započet Vučićev posao.

Nidza

pre 10 godina

Vucicu su na prvom mestu interesi Srbije, a ne licni kao ostalim politicarima i ne zeli vlast po svaku cenu, ali ja se iskreno nadam da ce izbori ipak biti sto pre.

581

pre 10 godina

Vidi se da coveku nije bitna toliko moc, koliko mu je bitno da nesto promeni u ovoj zemlji. Treba ga podrzati u ovome sto radi, jer se vidi da se trudi da svoj posaoobavlja najbolje sto moze.

Mali Radojica

pre 10 godina

Izbori jesu skupi ali su i neophodni da dobijemo premijera kakvog treba,da se Dacic ne slepa uz rezultate rada potpredsednika vlade.

ognjenka

pre 10 godina

Vucic ce Srbiju uvesti u EU,ispunice obecanje da ce se sve sporne privatizacije procesuirati i iskoreniti korupciju,a samim tim i da budu prevremeni izbori najaci politicar zasluzuje da bude i premijer.

Lemi

pre 10 godina

Pa Vučić, što se tiče izbora, sa pravom drži konce u svojim rukama. Podrška građana ne manjka, čak naprotiv i dalje raste, pa ako bude ozbiljnih blokada i onemogućavanja zacrtanih ciljeva, lako će se opet na izbore.

Janko

pre 10 godina

Dobro poznata stara istina kaže: "Tamo gde svi misle jednako - niko mnogo ne misli". Dobro je da ima nesuglasica oko ove teme jer to znači da se u Srbiji i dalje misli. Novac se lako potroši ali se mnogo teže zaradi, oni koji to znaju i znaju koliko izbori stvarno koštaju s punim pravom nisu raspoloženi za tako nešto. Ima i onih koji to znaju ali ne prestaju da provociraju sa strane, njihove vlade su nas i dovele do prazne državne kase, pa periželjkuju da ova Vlada nastavi kao oni i vrlo brzo objavi bankrot države. Svesni su oni da na izborima nemaju velikih šansi, njihova jedina šansa je da zbog tih izbora država bankrotira, kako bi oni onda mogli da likuju da nisu jedini koji su krivi za katastrofalno stanje.Oni nemaju više šta da izgube pa im i nije važno, ali ostalim građanima Srbije treba da bude, oni mogu da izgube budućnost,...zar ne mislite da nije dosta što smo im dali prošlost, i što i u sadašnjosti zbog njih ispaštamo, budućnost bi mislim bila previše!

Night Elf

pre 10 godina

To je ono što je trebalo odavno da se uradi. Kada bi svako morao da odgovara za ono što uradi, ne bi se tako bahato ponašali i postali bi odgovorniji!

Cogito ergo sum

pre 10 godina

SNS prodaje maglu, baš kao nekad DS, samo u drugačijoj ambalaži.
Očigledno da magla ovde ide kao alva, čim ovoliko kupaca do neba hvali Vučića.

Stiglo se dotle da čak i E-novine, nekad hrabre i bespoštedne prema režimu, sad revnosno celivaju skute novog gospodara. Malobrojni koji kontriraju, jer odbijaju da se odreknu zdravog razuma, bivaju napadani i etiketirani.

Ništa novo u partijsko-pravoslavnoj državi Srbiji.

Pera Kojot

pre 10 godina

Reforme su mnogo bitnije od izbora,realno vreme je da Srbija stane na noge i da konacno normalno zivimo.Ako i dodje do izbora SNS uzima lagano,tako da mislim da ostalim strankama nece to odgovarati!

Tom1

pre 10 godina

Kako je moguće da posle svega što je uradio Vučić za Srbiju i dalje ima nevernih Toma, koji osuđuju svaki postupak Vučića bez i najmanjeg razmišljanja?! Zar nije svima jasno da izbore o kojima se toliko govori ne podstiče Vučić. On nije ličnost koja želi titule, već svim naporima pokušava da uradi svoj posao najbolje što može o obezbedi bolju budućnost svima nama.

Pingvin

pre 10 godina

Ako do izbora i dođe, to sigurno neće biti zbog pritiska Vučića. Jasno je da on ima najveću podršku građana, a time i najveću političku pšodršku, ali je isto tako jasno da sve dok se reforme koje su započete ne smetano odvijaju, neće biti potrebe za izborima. Razlog za tako nešto je očigledan. Vučić ne postavlja stranački i lični interes ispred interesa građana. To je odavno dokazao i pokazao. To i jeste jedan od osnovnih razloga ogromne podržke koju ima.

Adelante

pre 10 godina

Očigledan je napredak u svim aspektima. Prave vrednosti dolaze do izražaja i započete reforme polako pokazuju rezultate. Za sve ovo se borio Vučić i velikim trudom uspeo da ispuni obećanja koja je dao. Narod je prepoznao njegov trud i ukazao mu poverenje u ogromnom broju, bez obzira što postoje pojedinci koji osuđuju svaki njegov postupak. Takvi ljudi nikad neće biti zadovoljni, a isto tako ništa neće preduzeti povodom toga, osim da komentarišu i osuđuju bez argumenata. I pored ogromne podrške i benefita koji bi ostvario na izborima, ne želi izbore. To se zove odgovornost i pravi prioriteti. Samo napred.

Uciteljica

pre 10 godina

Izbora ce biti, definitivno, cim ih toliko pominju i prizivaju.SNS ne mora da se preterano brine, dobice te izbore, samo je pitanje koliki ce to procenat biti.

nenad

pre 10 godina

Pa pritisak je veliki u SNS jer ti manji funkcionercici bi da se domognu dobrih fotelja i da na Vucicevoj grbaci profitiraju,nervozni su jer su tako blizu a tako dalko.

spužić

pre 10 godina

(Aleksandar NS, 24. decembar 2013 17:12)
Bolje da strada jedna kvaka nego da se onima koji imaju plate 300000 dinara isplati 13 plata.

izdajnik do izdajnika

pre 10 godina

Izbora ce biti kad to kazu pravi gospodari.
A ovi gospodarcici i ficfirici tipa Vucica i Dacica mogu samo da se foliraju da se za nesto pitaju.

BOT killer

pre 10 godina

Ako dodje do izbora, SNS bi samo valorizovala ogromnu podrsku u narodu i dobila mogucnost da sama formira Vladu i na taj nacin eliminise usporeno donosenje odluka vaznih za napredak Srbije. Ubrzale bi se reforme i Srbija bi brze krenula ka EU.
(BranimirD, 24. decembar 2013 18:02)

Zakuni se da si ozbiljan?!
Koje reforme?Koja EU?Pa od EU nema nista u narednih 10 godina minimum.A reforme...
Da mi nije zalosno smejao bih se.

Icarus

pre 10 godina

Jao koja gluma vise. Dajte vise pa da Vas ne gledam po ceo dan kako se jepurite po TV-u i internetu. Sudeci po svemu sta ste uradili (tj, niste uradili) necete proci bolje od demokrata.

bokica

pre 10 godina

njemu coveku svaka cast ali skim.on da ide na izbore. sve i da pobedi sa 60% koje.kadrove da stavi na ministarska mesta. nije vucicu lako on je sam i u svojoj stranci.

Kiki

pre 10 godina

Imamo dogovor da Vučić kaže da neće izbore, a da mi botovi pišemo da treba da budu, da posle ne bude on kriv za gubljenje novca i vremena, nego kao narod hteo.

dale cooper

pre 10 godina

umesto za tipican putinizam ipak su se odlucili za iranski sistem sa supreme leaderom koji je posle broza i milosevica nekako i logican izbor.

Oikonom

pre 10 godina

Daj bre, dosta više! Svaki dan članak o izborima već mesecima, a vi i dalje nemate konkretnu nameru da ih sprovedete. Stvarno, da li mislite da smo prepelice?

nisam iznenadjen

pre 10 godina

Kome pricas Vucicu, NISTA TI NE VERUJEM. Citam u Zemunu su predsednik opstine i potpredsednik Vucicevi i Tomini vozaci. Strasnoooo. Cujem na Zemunskoj pijaci, gradjani vriste sto cete im povecati poreze od sledece godine na imovinu. Svi ce oni opet glasati, kako da ne!!! Ali ako, ovce su za sisanje, ali svaka ovca zna ko joj je ovan.

Sasa jokic

pre 10 godina

Kad bi se On potao a ne SAD i EU, izbori bi juce bili.
Ajde da sacekamo jos jedan kraj od 53 nedelje, mozda se ove nesto desi.....
Ne bi da prejudiciram, ali mirise mi da za najvece lopove nece biti dokaza. Eventualno ce Djurica uhapsiti, ostalo ce biti boranija.

Skydog

pre 10 godina

Izbori Vučiću nisu potrebni jer je ionako sva vlast u njegovim rukama. Dačić je samo običan fikus koji će sutra biti kriv ako nešto pođe po zlu za najmoćnijeg Srbina.

Winsent

pre 10 godina

Izbori bi bili dobri da se sa vlascu pozdrave oni koji svojom manjinom na izborima zauzimaju premijersko mesto u vladi i koriste vlast samo za zaposljavanje clanova a ne gledaju dalje na buducnost

zmitjkoe

pre 10 godina

"Vučić je rekao da razume pritisak ljudi iz Srpske narpedne stranke, čiji je predsednik, i da razume da njihov politički nos govori da treba da se ide na izbore, jer imaju veliku popularnost."

Politicki nos? Namirisali vlast? Iskoristiti popularnost i osvojiti vlast? Cekaj, pa zar vec niste dve godine na vlasti? Sudeci po ministrima, SNS se jos uvek bori protiv DS, kao da su jos u opoziciji, kao da nije bilo stiropor sedeljke i strajka na infuziji i sarenim jajima. Valjda zato i traze izbore da ponovo vladaju ispocetka ali sa jos vise strasti. Pa sta ce vam "vise vlasti" kad Vucic ionako ima svu vlast u zemlji i bez izbora? Sad kada se blizi osvajanje beogradske tvrdjave, i ostao je jos samo Pajtic da se srusi pa da Vucic najzad postane sheik Srbistana. Izbori su samo najnovije sredstvo za zamlacivanje i izludjivanja srpske ljudske mase i budala, ali i dalje povecanje broja belih listica, u nameri da na izbore ubuduce izlaze samo oni koji su u Vucicu prepoznali mesiju, jer on prvi ujutro dolazi na poso samo da nam bude bolje. Uz izlaznost od 18%*, SNS bi osvojila apsolutnu vlast, 100% celu. Ne treba mu vise Dacic koji je zavrsio prljav poso oko Kosova i EU, niti ce mu Nobela ikad oprostiti.

* realna snaga i rejting disciplinovanog SNS birackog tela iskazana na nedavnim izborima na Vozdovcu

iza sedam gora

pre 10 godina

Naprednjaci su dovoljno ojačali svoju poziciju do sada da izbori nisu neophodni. Manji partneri u Vladi više nemaju kapacitet da ucenjuju jače od sebe podrškom većini kao što je do sada to bio slučaj. Moraće malo da smanje apetite jer njima izbori najmanje odgovaraju a to je i jedini razlog zašto bi se izbori raspisali.
To znači da nam sledi zdraviji politički ambijent i jeftinija Vlada.

Sasa jokic

pre 10 godina

E pa vas 43 bota cete da me se setite, kada objave da izbora nece biti. Nista niste skapirali, ni kada vam je vrhovni vodja rekao da nas je Milo preporucio Seiku.....

petak13

pre 10 godina

Ekonomski razvoj Srbije je prioritet. Otvaranje novih radnih mesta, to narod očekuje. A izbori...
(Nina, 24. decembar 2013 18:54)
U pravu si Nina ali teško da se može u ekonomski prosperitet sa sadašnjom vladom u kojoj je Krkobabić i njemu slični, u situaciji kada su skupštinske klupe prazne i kad poslanici ne rade ono žašto ih je narod birao.U maju 2013 Vučić je biop prinuđen na kompromise, vreme je da se mnogima zahvali na saradnji.

Mellany86

pre 10 godina

Nema potreba za izborima sve dok ovako dobro rade jer se samo gubi vreme. Samo treba da nastave sa ispunjavanjem obećanja koja su data prošle godine i ne treba da se brinu!

malenijerry

pre 10 godina

Vanrednim izborima samo bi se potvrdila vlast SNS, tako da mislim da oni nisu potrebni. Njima nije bitno koliku vecinu imaju, bitnije im je da razrese zapoceta pitanja. Izbori iziskuju mnogo novca, a to je trenutno deficit. Prioritet je zapocete poslove dovesti do kraja. Sto se tice spornih privatizacija, konacno da vidimo i rezultate o tome. Drago mi je sto su ispostovali rok koji su rekli, da ce rezultati biti gotovi do kraja godine. Bas me zanima ko je odgovoran za njih, ko je uzimao pare od gradjana i doveo drzavu na ivici rasula. Zanima me ko je recima branio gradjane, a delima punio svoje dzepove. Ocekujem neocekivano.

sana

pre 10 godina

Izbori mnogo koštaju,uvode se mere štedje,to bi bio veliki izdatak za našu zemlju .Sa druge strane ako se pokaže da su neophodni zbog boljeg funkcionisanja vlade biće neminovni.

Heba

pre 10 godina

SNS je jedina stranka koja ima najveću podršku građana i jedina stranka kojoj je stalo do interesa naroda i države.Slučaj od 24 sporne privatizacije su gotovo rešene, a krivci moraju biti kažnjeni, a njihovo bogatstvo stečeno kriminalom mora biti vraćeno državi, a novčana sredstva stečena kriminalom, da se ulože u razvoj privrede, proizvodnje i industrije. Potpuno podržavam, volim, cenim, poštujem rad Aleksandra Vučića.

JadrankaC

pre 10 godina

A ja se iskreno nadam da ce izbora biti! Da otpadnu sve ove strankice i da se prestane sa "trgovinom interesa", jer je sve ovo vreme pokazalo da je LAZNA njihova tvrdnja da su protivteza jednoumlju: samo su dali alibi za mesetare, neradnike i mutivode; ODGOVORNOSTI NIOTKUDA, SVI SU KRIVI I NIKO NIJE KRIV, a narod uvek ispadne GLUP jer ne zna da odabere PRAVE. Od Milosevica do danas ne zna se ko je KRIV STO 13 GODINA SAMO PROPADAMO I ZIVIMO OD KREDITA ( nametnutog kao spas te za stan, te za odmor, te za ovo te za ono, a sad narod bio alav, neodgovoran...), pa ko tu koga zamajava, a pri tom debelo krade! Vucic je spreman da preuzme odgovornost ( zar to nije pokazao hapsenjem najveceg mafijasa na Balkanu, Miskovica ) , pa dajmo sansu SNS i Vucicu, cega se plasite, neka pokazu sta znaju ( 13 godina da eksperimentisu nece moci, jer ako ova situacija potraje, nece imati gde ni kime da vladaju ).

GASTON

pre 10 godina

Samo ovakav nacin razmisljanja,racjonalno koriscenje drzavnih sredstava.Svestan je da ima apsolutnu vecini stranka ciji je predsednik i ne zeli izbore.Zeli samo da uredi nasu divnu zemlju koju su ojadili i opustosile prethodne vlasti.Srbija je bogata zemlja z njeni gradjani vredan i pametan narod i nismo ti koji treba da cekaju tudju pomoc vec da zaradimo i da svoju zemlju uvrstimo u red liderskih zemalja.

Stanko

pre 10 godina

Svako ima svoje mišljenje, nego nešto se sada opozicija ućutala, sada kad se stvarno digla galama da će izbori najverovatnije biti u martu 2014.godine, a toliko su bili glasni proteklih meseci, verovatno zato što ne očekuju rezultat, a sve su to oni pokrenuli.

Srbin100%

pre 10 godina

Ne vidim razlog zasto bi se izbpori odlagali ako se nastavi sa tvrdoglavim odbijanjem SPS-a da prihvati cinjenicu da su neophodne strukturne reforme javnog sektora koji predstavlja opasnost da nas povuce ka bankrotu

Mirce

pre 10 godina

Bitno pitanje ali će ga Vučić kao i gotovo sve planove uspešno rešiti i sa takvim čovekom Srbija može da ide samo napred.

Mrki Ražanj

pre 10 godina

Dobijanje datuma je pravo vreme za izbore, jer nije dobro kada stranka koja ima preko 40% podrške građana nema svog čoveka na mestu premijera, i kada premijersko mesto zauzima čovek iz stranke koja ima oko 10% podrške građana.

CANE - SREMAC -54

pre 10 godina

Aleksandru Vucicu treba odati veliko priznanje jer je obecao da ce sve 24 sporne privatizacije biti sprovedene i ispitane. Ono sto je sada potrebno da se samo pravedno, ko god je ostetio drzavu treba odgovara bez izuzetka, ko pripada kojoj stranci ne treba da bude oslobadjajuci faktor. Nema i nesme biti bilo kakvih kompromisa, kucnih narukvica i ostalih izbegavanja zatvorskih kazni!. Samo na taj nacin ce gradjani Srbije biti zadovoljni jer su oni najvise i osteceni. Dosta je vise korupcije, kriminala i bezvlasca. Sada su sudovi na potezu da sve dokaze koji su utvrdjeni i procesuiraju.

Benteke

pre 10 godina

Ni samom Vučiću neće biti prijatno da u 21. veku u Evropi pobedi sa preko 50 posto, ali tome može da zahvali kako svom radu i rezultatima tako i katastrofalnoj, skoro nepostojećoj opoziciji...

deskoBuk

pre 10 godina

Ovo je vrlo znacajno i potpuno neslana sala ovaj tvoj "obrok", al to takvi kriticari "pod obavezno" i ne shvataju koliko je bilo potrebno zalaganja da se otkriju prevare koje su drugi dopustili da se dese, lopovluk koji su opet neki novi drugi ostavili ne istrazene- e konacno neko radi i bice konacno rezultata i odgovarace oni koji trebaju

Late bloomer

pre 10 godina

Mislim da ima dovoljno dokaza za veliki broj ljudi koji su ucestvovali u spornim privatizacijama. Izgleda da je Miskovic samo pocetak

Žika

pre 10 godina

Konačno će biti rešeni predmeti na koje je ukazivala pokojna Verica Barać i to samo zato što postoji politička volja i želja pre svega Vučića. U spornim privatizavijama nestale su desetine milijardi evra, a neki iz vrha prethodne vlasti su imali još kako koristi od toga. Zato i nisu obraćali pažnju.

Prle

pre 10 godina

Mislim da izbore treba raspisati isključivo u situaciji da se pojedinci odupiru zacrtanim ciljevima i reformama. Ne vidim ni promil šanse da podrška naprednjacima padne , čak naprotiv. Nastavi li Vučić ovim tempom slede nam koliko toliko bolji dani.

Čvarkov Đorđe

pre 10 godina

Ono što ostaje ovoj Vladi kao ozbiljan problem jeste privredni rast i nezaposlenost. Evropske integracije idu po planu, oko Kosova postoji konsenzus, nalaze se novi strateški partneri, borba protiv kriminala i korupcije je pokrenuta i mislim da sada postoji dovoljno prostora da se čelni ljudi posvete ekonomiji.

Sijuksi

pre 10 godina

Stvari se razvijaju pozitivno,i to mi je drago. Ovi prethodni su zavlacili i nas i EU. Barem cemo se sad posvetiti vise unutrasnjim problemima i njih isto tako resavati. Mora to da bude na kraju jedna normalna, uredjena zakonima koji ce se postovati zemlja.

maksim

pre 10 godina

Za brzo sprovođenje planiranih reformi društva od izuzetnog je značaja da se procesuiraju svi oni koji su svoj biznis zasnivali na bogaćenju na račun države i građana. Samo tako dolazimo na kotu 0 i možemo krenuti u kreiranje društva gde će pošten rad biti nagrađivan, a lopovi najoštrije kažnjavani. Posebnu pažnju treba obratiti na korupciju među nosiocima vlasti, koje treba najstrožije kažnjavati, jer je njihova odgovornost najveća i ne sme biti omogućeno da korupcija uzme zamah već sa tog mesta.

Berac Lovorika

pre 10 godina

Ali Vucic kao iskusan politicar zna koliko bi izbori naneli stete Srbiji koja je otpocela puno poslova ,zatim pregovori sa Unijom,procesi protiv tajkuna,sve bi to stalo za minimum 5-6 meseci,sto bi imalo ozbiljne posledice po stizanju investicija i napretku Srbije.Naravno da bi ne odrzavanjem izbora mnogo izgubila i SNS jer ne bi sebi obezbedila poziciju da je ne moze niko ucenjivati.

Cica

pre 10 godina

Ako će vlada bolje raditi , ako će reforme brže ići ,ako je to u interesu svih građana , onda nema potrebe bežati od izbora.

Relja

pre 10 godina

Izbori će se održati u skladu sa zakonskim rokovima, jer i da se održe opet će dobiti većina koja je postigla neke rezulatate.

sampion

pre 10 godina

Izbori bi predstavljali veliki trosak za drzavu racionalno razmisljanje je da izbori mogu da cekaju a da se resavaju goruci problemi.

Ali oni nemaju srama

pre 10 godina

Sad kad izbace izvestaj ima da se uhvatimo za glavu. Pola smo culi po onom insajderu a sta cemo jos cuti. Jos samo da sa svim izadje u javnost da ih obrukaju do koske. Ali oni nemaju srama.

Kalel984

pre 10 godina

Izbori su neminovni radi jasnije situacije u drzavi, a sto se tice spornih privatizacija tu ce mnogo veci broj biti na kraju istrage koja bi trebala u sto kracem roku da se zavrsi.

Aca

pre 10 godina

Rekonstrukcije, smene, hapšenja,investicije, izbori-stalno nas držite u neizvesnosti!
Nezaposlenost,zapošljavanje partijskih drugova i partijske gospode, povećanje poreza, povećanje cena...- e, tu nema neizvesnosti. Sve je izvesno i jasno-ko suza!

jovan

pre 10 godina

Ko te ne zna skupo bi platio tvoju retoriku. Ali gvint za citanje tvojih tzv. izjava je vec provaljen. Samo treba citati u kontraspiglu : ono sto je receno treba okrenuti naopacke i zna se sta mislis ustvari.

Pavle

pre 10 godina

Sve dok ova Vlada bude radila kao i do sada u interesu gradjana,novi izbori nam nisu potrebni.Narod najvise poverenja ima u SNS sa Vucicem na celu

Mellany86

pre 10 godina

Nema potreba za izborima sve dok ovako dobro rade jer se samo gubi vreme. Samo treba da nastave sa ispunjavanjem obećanja koja su data prošle godine i ne treba da se brinu!

srbin

pre 10 godina

Ljudi, ali stvarno, dokle vise? Promeni plocu, okreni kasetu, promeni disk...radi nesto za promenu. Jos uvek sam pozitivan da ce doci normalna vlast za mog zivota, aj neka bude za moju decu I svih nas.

nenad

pre 10 godina

Pa pritisak je veliki u SNS jer ti manji funkcionercici bi da se domognu dobrih fotelja i da na Vucicevoj grbaci profitiraju,nervozni su jer su tako blizu a tako dalko.

iza sedam gora

pre 10 godina

Naprednjaci su dovoljno ojačali svoju poziciju do sada da izbori nisu neophodni. Manji partneri u Vladi više nemaju kapacitet da ucenjuju jače od sebe podrškom većini kao što je do sada to bio slučaj. Moraće malo da smanje apetite jer njima izbori najmanje odgovaraju a to je i jedini razlog zašto bi se izbori raspisali.
To znači da nam sledi zdraviji politički ambijent i jeftinija Vlada.

petak13

pre 10 godina

Ekonomski razvoj Srbije je prioritet. Otvaranje novih radnih mesta, to narod očekuje. A izbori...
(Nina, 24. decembar 2013 18:54)
U pravu si Nina ali teško da se može u ekonomski prosperitet sa sadašnjom vladom u kojoj je Krkobabić i njemu slični, u situaciji kada su skupštinske klupe prazne i kad poslanici ne rade ono žašto ih je narod birao.U maju 2013 Vučić je biop prinuđen na kompromise, vreme je da se mnogima zahvali na saradnji.

malenijerry

pre 10 godina

Vanrednim izborima samo bi se potvrdila vlast SNS, tako da mislim da oni nisu potrebni. Njima nije bitno koliku vecinu imaju, bitnije im je da razrese zapoceta pitanja. Izbori iziskuju mnogo novca, a to je trenutno deficit. Prioritet je zapocete poslove dovesti do kraja. Sto se tice spornih privatizacija, konacno da vidimo i rezultate o tome. Drago mi je sto su ispostovali rok koji su rekli, da ce rezultati biti gotovi do kraja godine. Bas me zanima ko je odgovoran za njih, ko je uzimao pare od gradjana i doveo drzavu na ivici rasula. Zanima me ko je recima branio gradjane, a delima punio svoje dzepove. Ocekujem neocekivano.

BOT killer

pre 10 godina

Ako dodje do izbora, SNS bi samo valorizovala ogromnu podrsku u narodu i dobila mogucnost da sama formira Vladu i na taj nacin eliminise usporeno donosenje odluka vaznih za napredak Srbije. Ubrzale bi se reforme i Srbija bi brze krenula ka EU.
(BranimirD, 24. decembar 2013 18:02)

Zakuni se da si ozbiljan?!
Koje reforme?Koja EU?Pa od EU nema nista u narednih 10 godina minimum.A reforme...
Da mi nije zalosno smejao bih se.

izdajnik do izdajnika

pre 10 godina

Izbora ce biti kad to kazu pravi gospodari.
A ovi gospodarcici i ficfirici tipa Vucica i Dacica mogu samo da se foliraju da se za nesto pitaju.

mislim,ako ne znas,da ti objasnim

pre 10 godina

Sviđa mi se što sns ispunjava predizborna obećanja!
(inzenjer________M__87, 24. decembar 2013 16:56)

Hm,hm...
A ko je "pokrao" izbore?Ko se sastajao sa Lukom Bojovicem?Kad ce Dinkic u zatvor?Gde je kancelarija za brze odgovore?Sta bi sa departizacijom i depolitizacijom?Gde je 100.000.000.000 evra investicija?

Znas li ti uopste pojam reci "obecati" i "ispuniti obecanje"?!

sana

pre 10 godina

Izbori mnogo koštaju,uvode se mere štedje,to bi bio veliki izdatak za našu zemlju .Sa druge strane ako se pokaže da su neophodni zbog boljeg funkcionisanja vlade biće neminovni.

Kiki

pre 10 godina

Imamo dogovor da Vučić kaže da neće izbore, a da mi botovi pišemo da treba da budu, da posle ne bude on kriv za gubljenje novca i vremena, nego kao narod hteo.

Winsent

pre 10 godina

Izbori bi bili dobri da se sa vlascu pozdrave oni koji svojom manjinom na izborima zauzimaju premijersko mesto u vladi i koriste vlast samo za zaposljavanje clanova a ne gledaju dalje na buducnost

Cogito ergo sum

pre 10 godina

SNS prodaje maglu, baš kao nekad DS, samo u drugačijoj ambalaži.
Očigledno da magla ovde ide kao alva, čim ovoliko kupaca do neba hvali Vučića.

Stiglo se dotle da čak i E-novine, nekad hrabre i bespoštedne prema režimu, sad revnosno celivaju skute novog gospodara. Malobrojni koji kontriraju, jer odbijaju da se odreknu zdravog razuma, bivaju napadani i etiketirani.

Ništa novo u partijsko-pravoslavnoj državi Srbiji.

Oikonom

pre 10 godina

Daj bre, dosta više! Svaki dan članak o izborima već mesecima, a vi i dalje nemate konkretnu nameru da ih sprovedete. Stvarno, da li mislite da smo prepelice?

Icarus

pre 10 godina

Jao koja gluma vise. Dajte vise pa da Vas ne gledam po ceo dan kako se jepurite po TV-u i internetu. Sudeci po svemu sta ste uradili (tj, niste uradili) necete proci bolje od demokrata.

dale cooper

pre 10 godina

umesto za tipican putinizam ipak su se odlucili za iranski sistem sa supreme leaderom koji je posle broza i milosevica nekako i logican izbor.

zmitjkoe

pre 10 godina

"Vučić je rekao da razume pritisak ljudi iz Srpske narpedne stranke, čiji je predsednik, i da razume da njihov politički nos govori da treba da se ide na izbore, jer imaju veliku popularnost."

Politicki nos? Namirisali vlast? Iskoristiti popularnost i osvojiti vlast? Cekaj, pa zar vec niste dve godine na vlasti? Sudeci po ministrima, SNS se jos uvek bori protiv DS, kao da su jos u opoziciji, kao da nije bilo stiropor sedeljke i strajka na infuziji i sarenim jajima. Valjda zato i traze izbore da ponovo vladaju ispocetka ali sa jos vise strasti. Pa sta ce vam "vise vlasti" kad Vucic ionako ima svu vlast u zemlji i bez izbora? Sad kada se blizi osvajanje beogradske tvrdjave, i ostao je jos samo Pajtic da se srusi pa da Vucic najzad postane sheik Srbistana. Izbori su samo najnovije sredstvo za zamlacivanje i izludjivanja srpske ljudske mase i budala, ali i dalje povecanje broja belih listica, u nameri da na izbore ubuduce izlaze samo oni koji su u Vucicu prepoznali mesiju, jer on prvi ujutro dolazi na poso samo da nam bude bolje. Uz izlaznost od 18%*, SNS bi osvojila apsolutnu vlast, 100% celu. Ne treba mu vise Dacic koji je zavrsio prljav poso oko Kosova i EU, niti ce mu Nobela ikad oprostiti.

* realna snaga i rejting disciplinovanog SNS birackog tela iskazana na nedavnim izborima na Vozdovcu

Sasa jokic

pre 10 godina

Kad bi se On potao a ne SAD i EU, izbori bi juce bili.
Ajde da sacekamo jos jedan kraj od 53 nedelje, mozda se ove nesto desi.....
Ne bi da prejudiciram, ali mirise mi da za najvece lopove nece biti dokaza. Eventualno ce Djurica uhapsiti, ostalo ce biti boranija.

Skydog

pre 10 godina

Izbori Vučiću nisu potrebni jer je ionako sva vlast u njegovim rukama. Dačić je samo običan fikus koji će sutra biti kriv ako nešto pođe po zlu za najmoćnijeg Srbina.

BranimirD

pre 10 godina

Ako dodje do izbora, SNS bi samo valorizovala ogromnu podrsku u narodu i dobila mogucnost da sama formira Vladu i na taj nacin eliminise usporeno donosenje odluka vaznih za napredak Srbije. Ubrzale bi se reforme i Srbija bi brze krenula ka EU.

Grof od Milutovac

pre 10 godina

Vučić radi onako kako je obećao. Do Nove godine će završiti sa spornim privatizacijama i to je učinjeno. Prvi političar koji je od reči i dela.

rikoset

pre 10 godina

Velika i katastrofalna greska ako se neraspisu izbori.Zao mi je i za SNS i za Srbiju jer je to truli stari kompromis koji je nam poznat u istoriji i koji nakraju plate gradjani.

drakceeeee

pre 10 godina

Ocekujem zavrsetak zavrsetak istrage spornih privatizacija koje je nalozila EU kao i utvrdjivanje odgovornosti osoba koje su unazadile srpsku privredu a cija se imena provlace kroz ove privatizacije.

Bobika

pre 10 godina

@jovan
Normalni ljudi ne treba ništa da okreću naopacke da bi znali šta Vucic misli a oni kojima nije jasno mogu da okreću kako hoće isto im se vata,nikada ništa neće skapirati.

i ja se nadam

pre 10 godina

Slazem se das u vec duze vreme naprednjaci najpopularniji u zemlji, jer su tu popularnost i zasluzili, i logicno je, da zele izbore, jer sam sigurna da ce moci sami da formiraju Vladu. Ali, da li nasa zemlja moze finansijski da podnese izbore? I da bude para, to ce se lose odraziti na pregovore sa Evropskom unijom, jer ce ih usporiti. Mozda gresim, ne znam. Videcemo sta je najbolje, ubedjena sam, da je Vucic racionalan, i da ce doneti najbolju odluku, ma kakva god ona bila.

Bokser

pre 10 godina

SNS ne insistira na izborima jer su u ovom trenutku kada je ekonomija na najnizem nivou oni preskupi i nepotrebni, iako bi SNS-u kao stranci izbori sigurno odgovarali, jer po svim istrazivanjima imaju oko 40% podrske u narodu i njima bi tu svoju popularnost pretocili u parlament, ali ukoliko ne bude politicke vilje za reformama onda se oni svakao moraju raspisati kako bi SNS mogao mozda i samostalno da nastavi sa reformama drzave i drustva!

Trotter

pre 10 godina

Vucicu ocigledno nije toliko bitno da dodje do izbora, vec hoce da zavrsi sve ono sto je zapoceo. Sigurno da bi to usporilo ili zaustavilo neke procese koji su vec pokrenuti. Sigurno da postoje nekoliko faktora koji ce odluciti da li cedo ibora doci ili ne..

maksa

pre 10 godina

Izbori koštaju svaku drzavu, ali s obzirom da SNS uživa najveću podršku u narodu oni su prilika sa se SNS oslobodi malih stranaka kojim je najbitnije samo da se uglave u upravne i nadzorne odbore dok im je interes države marginalan.

581

pre 10 godina

Vidi se da coveku nije bitna toliko moc, koliko mu je bitno da nesto promeni u ovoj zemlji. Treba ga podrzati u ovome sto radi, jer se vidi da se trudi da svoj posaoobavlja najbolje sto moze.

aki

pre 10 godina

Lepe vesti pred novu godinu, pocele su stvari da se pomeraju sa mrtve tacke. Nadam se da cemo boljitak u dogledno vreme osetiti i u novcaniku.

Марина

pre 10 godina

Свака част Вучићу ако мисли да се може остати са СПС-ом у коалицији обзиром да је он на челу тренутно најцењеније партије у Србији.

Micko

pre 10 godina

Drago mi je sto ce neke stvarai izaci na svetlost dana,sto se tice ovih privatizacija.. Iako postoje ljudi koji stalno kritikuju vlast i kada ona povlaci odlicne poteze,najbitnije je da se samo ide napred i da se stane na put kriminalu.

Kolle

pre 10 godina

Ukoliko do kraja nedelje zaista dođe do okončanja istrage o sve 24 sporne privatizacije, biće to ispunjenje velikog obećanja. Da se jednom obelodani svaka sumnjiva prodaja.

Mali Radojica

pre 10 godina

Izbori jesu skupi ali su i neophodni da dobijemo premijera kakvog treba,da se Dacic ne slepa uz rezultate rada potpredsednika vlade.

GASTON

pre 10 godina

Samo ovakav nacin razmisljanja,racjonalno koriscenje drzavnih sredstava.Svestan je da ima apsolutnu vecini stranka ciji je predsednik i ne zeli izbore.Zeli samo da uredi nasu divnu zemlju koju su ojadili i opustosile prethodne vlasti.Srbija je bogata zemlja z njeni gradjani vredan i pametan narod i nismo ti koji treba da cekaju tudju pomoc vec da zaradimo i da svoju zemlju uvrstimo u red liderskih zemalja.

Kikirez

pre 10 godina

Realno je da dođe do vanrednih izbora u Srbiji. Sadašnji premijer nema više neki legitimitet da se nalazi na toj funkciji. Prirodno je da premijer bude iz stranke koja ima najveću podršku i poverenje građana.O tom pitanju će odlučiti sam Vučić. Svaka odluka će biti dobra i u interesu građana Srbije prvenstveno.

Heba

pre 10 godina

SNS je jedina stranka koja ima najveću podršku građana i jedina stranka kojoj je stalo do interesa naroda i države.Slučaj od 24 sporne privatizacije su gotovo rešene, a krivci moraju biti kažnjeni, a njihovo bogatstvo stečeno kriminalom mora biti vraćeno državi, a novčana sredstva stečena kriminalom, da se ulože u razvoj privrede, proizvodnje i industrije. Potpuno podržavam, volim, cenim, poštujem rad Aleksandra Vučića.

novica952

pre 10 godina

Radujem se činjenici da će nova godina i svi praznici koji nailaze kad je porodica na okupu i kada smo svi zajedno ova država pokazati da je uz svoj narod i nekima zagorčati praznmike i pokazati da još uvek postoji pravna država, da još uvek pravda pobeđuje i da je Srbija dočekala čoveka koji je mnogim stvarima moga i smeo reći ne.Vreme je da se ova priča o spornim privatizacijama okonča onako kako treba, da Srbija stavi tačku na period nekih loših odluka ljudi koji i trebaju za to da odgovaraju.Na redu su ostali državni organi da kažu svoju reč i završe započet Vučićev posao.

CIK CAK

pre 10 godina

Cinjenica je da su prevremeni izbori veliki trosak za svaku drzavu, ali ukoliko postoje neslaganja u vladajucoj koaliciji oko bitnih pitanja, i ukoliko su male stranke pocele da ucenjuju velike onda izbore treba raspisati kako bi stranka koja ima najvece poverenje u narodu sama formirala vladu.

Zeko

pre 10 godina

Bog zna koliko ce optuznica biti podignuto, sad ace sve izaci na videlo. Sigurno ce se na toj listi naci mnogo politicara iz prethodne Vlade, koji su nam solili pamet koje kakvim pricama.

Pera Kojot

pre 10 godina

Reforme su mnogo bitnije od izbora,realno vreme je da Srbija stane na noge i da konacno normalno zivimo.Ako i dodje do izbora SNS uzima lagano,tako da mislim da ostalim strankama nece to odgovarati!

Adelante

pre 10 godina

Očigledan je napredak u svim aspektima. Prave vrednosti dolaze do izražaja i započete reforme polako pokazuju rezultate. Za sve ovo se borio Vučić i velikim trudom uspeo da ispuni obećanja koja je dao. Narod je prepoznao njegov trud i ukazao mu poverenje u ogromnom broju, bez obzira što postoje pojedinci koji osuđuju svaki njegov postupak. Takvi ljudi nikad neće biti zadovoljni, a isto tako ništa neće preduzeti povodom toga, osim da komentarišu i osuđuju bez argumenata. I pored ogromne podrške i benefita koji bi ostvario na izborima, ne želi izbore. To se zove odgovornost i pravi prioriteti. Samo napred.

Uciteljica

pre 10 godina

Izbora ce biti, definitivno, cim ih toliko pominju i prizivaju.SNS ne mora da se preterano brine, dobice te izbore, samo je pitanje koliki ce to procenat biti.

Night Elf

pre 10 godina

To je ono što je trebalo odavno da se uradi. Kada bi svako morao da odgovara za ono što uradi, ne bi se tako bahato ponašali i postali bi odgovorniji!

Tom1

pre 10 godina

Kako je moguće da posle svega što je uradio Vučić za Srbiju i dalje ima nevernih Toma, koji osuđuju svaki postupak Vučića bez i najmanjeg razmišljanja?! Zar nije svima jasno da izbore o kojima se toliko govori ne podstiče Vučić. On nije ličnost koja želi titule, već svim naporima pokušava da uradi svoj posao najbolje što može o obezbedi bolju budućnost svima nama.

Lemi

pre 10 godina

Pa Vučić, što se tiče izbora, sa pravom drži konce u svojim rukama. Podrška građana ne manjka, čak naprotiv i dalje raste, pa ako bude ozbiljnih blokada i onemogućavanja zacrtanih ciljeva, lako će se opet na izbore.

Janko

pre 10 godina

Dobro poznata stara istina kaže: "Tamo gde svi misle jednako - niko mnogo ne misli". Dobro je da ima nesuglasica oko ove teme jer to znači da se u Srbiji i dalje misli. Novac se lako potroši ali se mnogo teže zaradi, oni koji to znaju i znaju koliko izbori stvarno koštaju s punim pravom nisu raspoloženi za tako nešto. Ima i onih koji to znaju ali ne prestaju da provociraju sa strane, njihove vlade su nas i dovele do prazne državne kase, pa periželjkuju da ova Vlada nastavi kao oni i vrlo brzo objavi bankrot države. Svesni su oni da na izborima nemaju velikih šansi, njihova jedina šansa je da zbog tih izbora država bankrotira, kako bi oni onda mogli da likuju da nisu jedini koji su krivi za katastrofalno stanje.Oni nemaju više šta da izgube pa im i nije važno, ali ostalim građanima Srbije treba da bude, oni mogu da izgube budućnost,...zar ne mislite da nije dosta što smo im dali prošlost, i što i u sadašnjosti zbog njih ispaštamo, budućnost bi mislim bila previše!

Nidza

pre 10 godina

Vucicu su na prvom mestu interesi Srbije, a ne licni kao ostalim politicarima i ne zeli vlast po svaku cenu, ali ja se iskreno nadam da ce izbori ipak biti sto pre.

ognjenka

pre 10 godina

Vucic ce Srbiju uvesti u EU,ispunice obecanje da ce se sve sporne privatizacije procesuirati i iskoreniti korupciju,a samim tim i da budu prevremeni izbori najaci politicar zasluzuje da bude i premijer.

Pingvin

pre 10 godina

Ako do izbora i dođe, to sigurno neće biti zbog pritiska Vučića. Jasno je da on ima najveću podršku građana, a time i najveću političku pšodršku, ali je isto tako jasno da sve dok se reforme koje su započete ne smetano odvijaju, neće biti potrebe za izborima. Razlog za tako nešto je očigledan. Vučić ne postavlja stranački i lični interes ispred interesa građana. To je odavno dokazao i pokazao. To i jeste jedan od osnovnih razloga ogromne podržke koju ima.

Stanko

pre 10 godina

Svako ima svoje mišljenje, nego nešto se sada opozicija ućutala, sada kad se stvarno digla galama da će izbori najverovatnije biti u martu 2014.godine, a toliko su bili glasni proteklih meseci, verovatno zato što ne očekuju rezultat, a sve su to oni pokrenuli.

spužić

pre 10 godina

(Aleksandar NS, 24. decembar 2013 17:12)
Bolje da strada jedna kvaka nego da se onima koji imaju plate 300000 dinara isplati 13 plata.

Late bloomer

pre 10 godina

Mislim da ima dovoljno dokaza za veliki broj ljudi koji su ucestvovali u spornim privatizacijama. Izgleda da je Miskovic samo pocetak

bokica

pre 10 godina

njemu coveku svaka cast ali skim.on da ide na izbore. sve i da pobedi sa 60% koje.kadrove da stavi na ministarska mesta. nije vucicu lako on je sam i u svojoj stranci.

Benteke

pre 10 godina

Ni samom Vučiću neće biti prijatno da u 21. veku u Evropi pobedi sa preko 50 posto, ali tome može da zahvali kako svom radu i rezultatima tako i katastrofalnoj, skoro nepostojećoj opoziciji...

Sasa jokic

pre 10 godina

E pa vas 43 bota cete da me se setite, kada objave da izbora nece biti. Nista niste skapirali, ni kada vam je vrhovni vodja rekao da nas je Milo preporucio Seiku.....

Mirce

pre 10 godina

Bitno pitanje ali će ga Vučić kao i gotovo sve planove uspešno rešiti i sa takvim čovekom Srbija može da ide samo napred.

Žika

pre 10 godina

Konačno će biti rešeni predmeti na koje je ukazivala pokojna Verica Barać i to samo zato što postoji politička volja i želja pre svega Vučića. U spornim privatizavijama nestale su desetine milijardi evra, a neki iz vrha prethodne vlasti su imali još kako koristi od toga. Zato i nisu obraćali pažnju.

Prle

pre 10 godina

Mislim da izbore treba raspisati isključivo u situaciji da se pojedinci odupiru zacrtanim ciljevima i reformama. Ne vidim ni promil šanse da podrška naprednjacima padne , čak naprotiv. Nastavi li Vučić ovim tempom slede nam koliko toliko bolji dani.

CANE - SREMAC -54

pre 10 godina

Aleksandru Vucicu treba odati veliko priznanje jer je obecao da ce sve 24 sporne privatizacije biti sprovedene i ispitane. Ono sto je sada potrebno da se samo pravedno, ko god je ostetio drzavu treba odgovara bez izuzetka, ko pripada kojoj stranci ne treba da bude oslobadjajuci faktor. Nema i nesme biti bilo kakvih kompromisa, kucnih narukvica i ostalih izbegavanja zatvorskih kazni!. Samo na taj nacin ce gradjani Srbije biti zadovoljni jer su oni najvise i osteceni. Dosta je vise korupcije, kriminala i bezvlasca. Sada su sudovi na potezu da sve dokaze koji su utvrdjeni i procesuiraju.

Relja

pre 10 godina

Izbori će se održati u skladu sa zakonskim rokovima, jer i da se održe opet će dobiti većina koja je postigla neke rezulatate.

dejan

pre 10 godina

Drzava bez sistema,bez pravila,sa zakonima koji se ne postuju.Sistem koji ti ne dozvoljava da postenim radom,fanatizmom i entuzijazmom napredujes u svojoj oblasti.Drzava koja je prva po broju srcanih oboljenja,mozdanih udara.Drzava u kojoj se narod razboljeva i dobija tumore zbog ogromnog stresa.To je Srbija.A za to nije kriv Vucic i ova vlada vec ovaj narod koji glasa za njih i demokratska stranka koja je svojom katastrofalnom politikom naterala ljude da vise i ne izlaze na izbore pa Vucic komotno dobija na izborima.Stanje u drustvu je katastrofalno.Imam 35 godina i nisam od od onih koji samo kukaju i zale se,a ne rade nista.I ja radim ponekad i po 16 sati na dan kao Vucic ili Ceda (jer oni se stalno hvale time),ali kada ujutru ustanem desava se da ne mogu da kupim deci neke najosnovnije namernice.Za sistem se gospodo moja borite.Kad napravite sistem sve ce onda polako krenuti nabolje.

nisam iznenadjen

pre 10 godina

Kome pricas Vucicu, NISTA TI NE VERUJEM. Citam u Zemunu su predsednik opstine i potpredsednik Vucicevi i Tomini vozaci. Strasnoooo. Cujem na Zemunskoj pijaci, gradjani vriste sto cete im povecati poreze od sledece godine na imovinu. Svi ce oni opet glasati, kako da ne!!! Ali ako, ovce su za sisanje, ali svaka ovca zna ko joj je ovan.

Srbin100%

pre 10 godina

Ne vidim razlog zasto bi se izbpori odlagali ako se nastavi sa tvrdoglavim odbijanjem SPS-a da prihvati cinjenicu da su neophodne strukturne reforme javnog sektora koji predstavlja opasnost da nas povuce ka bankrotu

Sijuksi

pre 10 godina

Stvari se razvijaju pozitivno,i to mi je drago. Ovi prethodni su zavlacili i nas i EU. Barem cemo se sad posvetiti vise unutrasnjim problemima i njih isto tako resavati. Mora to da bude na kraju jedna normalna, uredjena zakonima koji ce se postovati zemlja.

Berac Lovorika

pre 10 godina

Ali Vucic kao iskusan politicar zna koliko bi izbori naneli stete Srbiji koja je otpocela puno poslova ,zatim pregovori sa Unijom,procesi protiv tajkuna,sve bi to stalo za minimum 5-6 meseci,sto bi imalo ozbiljne posledice po stizanju investicija i napretku Srbije.Naravno da bi ne odrzavanjem izbora mnogo izgubila i SNS jer ne bi sebi obezbedila poziciju da je ne moze niko ucenjivati.

Mrki Ražanj

pre 10 godina

Dobijanje datuma je pravo vreme za izbore, jer nije dobro kada stranka koja ima preko 40% podrške građana nema svog čoveka na mestu premijera, i kada premijersko mesto zauzima čovek iz stranke koja ima oko 10% podrške građana.

deskoBuk

pre 10 godina

Ovo je vrlo znacajno i potpuno neslana sala ovaj tvoj "obrok", al to takvi kriticari "pod obavezno" i ne shvataju koliko je bilo potrebno zalaganja da se otkriju prevare koje su drugi dopustili da se dese, lopovluk koji su opet neki novi drugi ostavili ne istrazene- e konacno neko radi i bice konacno rezultata i odgovarace oni koji trebaju

sampion

pre 10 godina

Izbori bi predstavljali veliki trosak za drzavu racionalno razmisljanje je da izbori mogu da cekaju a da se resavaju goruci problemi.

JadrankaC

pre 10 godina

A ja se iskreno nadam da ce izbora biti! Da otpadnu sve ove strankice i da se prestane sa "trgovinom interesa", jer je sve ovo vreme pokazalo da je LAZNA njihova tvrdnja da su protivteza jednoumlju: samo su dali alibi za mesetare, neradnike i mutivode; ODGOVORNOSTI NIOTKUDA, SVI SU KRIVI I NIKO NIJE KRIV, a narod uvek ispadne GLUP jer ne zna da odabere PRAVE. Od Milosevica do danas ne zna se ko je KRIV STO 13 GODINA SAMO PROPADAMO I ZIVIMO OD KREDITA ( nametnutog kao spas te za stan, te za odmor, te za ovo te za ono, a sad narod bio alav, neodgovoran...), pa ko tu koga zamajava, a pri tom debelo krade! Vucic je spreman da preuzme odgovornost ( zar to nije pokazao hapsenjem najveceg mafijasa na Balkanu, Miskovica ) , pa dajmo sansu SNS i Vucicu, cega se plasite, neka pokazu sta znaju ( 13 godina da eksperimentisu nece moci, jer ako ova situacija potraje, nece imati gde ni kime da vladaju ).

Čvarkov Đorđe

pre 10 godina

Ono što ostaje ovoj Vladi kao ozbiljan problem jeste privredni rast i nezaposlenost. Evropske integracije idu po planu, oko Kosova postoji konsenzus, nalaze se novi strateški partneri, borba protiv kriminala i korupcije je pokrenuta i mislim da sada postoji dovoljno prostora da se čelni ljudi posvete ekonomiji.

maksim

pre 10 godina

Za brzo sprovođenje planiranih reformi društva od izuzetnog je značaja da se procesuiraju svi oni koji su svoj biznis zasnivali na bogaćenju na račun države i građana. Samo tako dolazimo na kotu 0 i možemo krenuti u kreiranje društva gde će pošten rad biti nagrađivan, a lopovi najoštrije kažnjavani. Posebnu pažnju treba obratiti na korupciju među nosiocima vlasti, koje treba najstrožije kažnjavati, jer je njihova odgovornost najveća i ne sme biti omogućeno da korupcija uzme zamah već sa tog mesta.

Cica

pre 10 godina

Ako će vlada bolje raditi , ako će reforme brže ići ,ako je to u interesu svih građana , onda nema potrebe bežati od izbora.

Ali oni nemaju srama

pre 10 godina

Sad kad izbace izvestaj ima da se uhvatimo za glavu. Pola smo culi po onom insajderu a sta cemo jos cuti. Jos samo da sa svim izadje u javnost da ih obrukaju do koske. Ali oni nemaju srama.

Kalel984

pre 10 godina

Izbori su neminovni radi jasnije situacije u drzavi, a sto se tice spornih privatizacija tu ce mnogo veci broj biti na kraju istrage koja bi trebala u sto kracem roku da se zavrsi.