Subota, 30.11.2013.

18:56

Prva Sigurna kuća za muškarce

Nasilje u porodici prema ženama i deci je višegodišnji problem koji Srbija pokušava da zakonima i edukacijama smanji.

Izvor: B92

Prva Sigurna kuæa za muškarce IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

24 Komentari

Sortiraj po:

Žrtva.

pre 10 godina

@ (kome je ovo smešno?!, 1. decembar 2013 21:30)

Istina. Kada sam zapretio da ću prijaviti nasilje, rekla mi je da je baš briga, da može da izmisli šta hoće i da će njoj, kao ženi, pre verovati, nego meni. Vi ne možete da zamislite koliko izopačen može biti čovečiji um.

kome je ovo smešno?!

pre 10 godina

@ shone: Izvini, ali ja ne razumem kako može ovo da ti bude smešno? Verovatno jer imaš u glavi sliku da žena tuče muškarca, a fizičko nasilje je kod žena retko, nego uglavnom posegnu za onim još gorim - psihičkim. Evo ja žensko, mogu da smislim 150 odrvatnih načina da tebi muškarcu zagorčam život toliko da ćeš poželeti da se ubiješ. Zamisli da izmislim da si me silovao i zlostavljao u braku? Pa Dunav te ne bi oprao. Da si me tukao. Da maltretiraš našu decu. Da si manijak, pedofil i ko zna šta sve ne. SVI će meni da poveruju, sve institucije, prijatelji, komšiluk, rođaci, još ako pustim i neku suzu - pa ti si gotov. Dete će pripasti meni, a ti ćeš u zatvor, a ako ne, obeležiću te za ceo život. Smešno ti je i dalje? Onda nisi naleteo na ženu-psihopatu. Psihopata nema pol, samo je metoda maltretiranja drugačija. Ravnopravnost želim za sve, pa tako i u ovom slučaju...

GORAN

pre 10 godina

evo idealne prilike da ispricam svoju ne tako lepu zivotnu pricu.Iza mene su 4 godine pakla koje sa proziveo sa tom zenom,u istinu to bih bilo i ranije zavrseno ali sam uvek mislio sa ce se stanje popraviti i da ce krenuti na bolje.Zeleo sam da pruzim nasem detetu srecno detinjstvo ,ali ipak nisam mogao vise da izdrzim njeno svakodnevno maltrtiranje,pretnje i ucene.Na kraju je iz moje kuce se udala za drugog coveka i naravno sa sobom povela nase dete uz izgovor da dete pripada majci.Pokusao sam sve da dodjem do deteta ,ulozio mnogo para i vremena na advokata i razna sudjenja ali uzalud dete je ostalo sa njom.U SRBIJI ZENE IMAJU SVA PRAVA I NIKAD NISU KRIVE I NI ZA STA !!!!!

cure

pre 10 godina

ja sam bio sa nervoznom i na**kanom zenom u braku. varao sam je na kraju. kada je otkrila to - prebila me je. nisam se branio, nisam joj vracao. ostavio sam je nakon toga. sada sam mnogo srecniji u zivotu.

Zorana

pre 10 godina

U vreme kad je broj ubijenih zena skoro duplo veci u odnosu na proslu godinu, a skoro da nema zenske osobe koja nije u nekom periodu trpela musku tortutu, smatram da je jedan ovakav tekst, izvinite na izrazu, ali prava "sprdacina" sa jednom ozbiljnom temom kao sto je drastican porast broja muskaraca - naslinika i ubica. Gospodin Trifunovic, kao vrlo inteligentan covek protiv koga je bivse supruga podnosila prijave za nasilje, a Sud mu je cak izricao meru zabrane prilaza (mislite da je to sud uradio dzabe?), koji je uz to bivsi politicar, nasao je nacin da skrene paznju i da stvar okrene u svoju korist, a mediji mu zdusno povladjuju. Ne kazem da nema ponekog zlostavljanog muskarca - fizicki svakako ne jer je to prosto suprotno zakonima prirode - ali to je samo kap u moru porodicnog nasilnistva. Kad zena ubije muskarca na spavanju - statistika pokazuje da je to skoro uvek zato sto je godinama trpela maltretiranje koje vise nije mogla da podnese, ili je, eventualno, ozbiljan dusevni bolesnik. Razumem potrebu medija da ovakvim tekstovima podignu gledanost i citanost, jer ovo ce se svakako vise citati od ispovesti neke zlostavljane zene koja je celog zivota tucena i maltretirana, ali vas molim da ovakve price postavite tamo gde im je mesto - u kontekst isterivanja muskog kaprica i pokusaja da obezvrede i obesmisle borbu protiv muskih siledzija. Jer, u zivotu nisam videla modrog i prebijenog muskaraca (a da se nije potukao u kafani), a prebijene zene vidjam svaki dan.

Etsko

pre 10 godina

U Nisu sigurna kuca za muskarce postoji vec nekoliko godina. Bilo je i na RTS-u o tome tako da ova o kojoj pisete sigurno nije prva. Pozdrav!

jaroslav

pre 10 godina

Gde su ljudska prava muškaraca. Kad on prijavi da je ugrožen bude ismejan. Žene manje biju ali maltretiraju muškarce na druge načine. Pa nisu kafane džabe pune muškaraca koji ne smeju da se vrate kući dok nisu skroz kontuzovani pa im je svejedno.

Žrtva.

pre 10 godina

Bio žrtva nasilja. I psihičkog i fizičkog. Nisam nikad prijavio, a i ko bi me saslušao i verovao mi. Lakše sam podnosio fizičko nasilje. Najteže mi je padalo kada mi na kraju kaže: "Izvini. Nisam htela. Nisi zaslužio. Neću više." i ja se svaki put ponadam da stavarno neće. Najbolja odluka koju sam doneo ikada je ta što sam otišao od nje. Ne mrzim je, oprostio sam sve, ali ne bih više nikada popio kafu sa njom.

Slobodni Klikeri

pre 10 godina

Vidim da komentatori ovde govore samo o zlostavljanju u braku,pa i muskaraca. I vidim da nikome nije palo na pamet da ova sigurna kuca za muskarce nije rezervisana samo za one muskarce koji su zlostavljani u braku,jer mislim da tu ima mesta i za muskarce,oceve,ljude koje rodjena deca zlostavljaju. Ja sam poznavao neke slucajeve da su deca(kao vec odrasli ljudi) maltretirala cak i tukla sopstvene roditelje. Razlozi su mnogi, novac, nasledstva, kocka, alkohol, droga, problemi u odnosima sa snajom i mnogi drugi.

iii

pre 10 godina

NIsu sigurne kuce tu samo za fizicko nasilje, psihicko nasilje cesto zna da bude mnogo nepodnosljivije. Zgodno je da ti ljudi imaju gde da se sklone i zbog njih, a i zbog njihovih zena. Muskarac koji nije u stanju da se zeni suprostavi u psiho igrama ce cesto kad mu prekipi da posegne za onim gde je on dominantan, a to je fizicka snaga, pa moze jos veca nesreca od toga da ispadne...

kojekude

pre 10 godina

mozda je smesno, ali muskarac jeste ugrozen danas u srbiji, takva je moda.znam slucaj promiskuitetne majke koja je zloupotrebljavala instituciju sigurne kuce, koja je nazalost strogo zenska, kao i domace pravosudje, da bi se tek nakon sto je bila zrtva nasilja od strane jednog od "ljubavnika", koje je ona svejedno htela sakriti ali je policija po duznosti reagovala, stvari postavile na pravo mesto. u tom vremenu je muz bio nebrojano puta privodjen, na prijavu takve supruge, I pravno sikaniran a deca su mu, do momenta otkrivanja suprugine ujdurme, okrenula ledja verujuci majci, jer je to nazalost normalno u danasnjoj srbiji, tako su ucena u drustvu I preko medija. steta je nepopravljiva jer se porodica raspala iako nije morala, a uloga savetnika iz sigurne kuce je huskacka umesto mirotvoracka. u nemackoj bi svi krivicno odgovarali, od policajaca, supruge, savetnika, ljubavnika do socijalnih radnica, tuzioca I sudija, na osnovu zakona o zastiti dece, jer to je osnova! ne zastita supruga ili supruge, oni su odrasli I imaju zrelost I mogucnost pravne I svake druge zastite, vec zastita dece od takvih roditelha bez obzira na pol!

Nasa stvarnost

pre 10 godina

Mnoge zene vrse mentalnu i verbalnu torturu,sto uz prigodne manipuacije i zloupotrebe zenskih privilegija cini jako oruzje...groblja su puna jadnika kojima su njihove zene zivot uzele lagano im jeduci dzigericu dan po dan,sat po sat...znate ono-"bio miran covek,dobar,tih,delovao zdrav..."

Imam slucajeva u familiji da zena kinji coveka,gazi i unizava muskost i dostojanstvo,vidjam oko sebe dosta njih koji trpe ceo zivot agresivne zene-tirane...ima ih puno DA SE NAJEZIS!

LJUDI,ZASTO TRPITE?Zasto ne zbrisete cim vidite kakva je?Jedino mi to nije jasno...

komsa

pre 10 godina

Lično poznajem jedan takav slučaj. Žive u neposrednoj blizini moga stana. Čuo sam da se kukavac odlučio da uskoro poseti ovu ustanovu...

Hoćemo ravnopravnost i istinu

pre 10 godina

Muškarac, za razliku od žene, ne može da prijavi nasilje u policiji, napravljeno je toliko sigurnih kuća za žene a tek nekoliko za muškarce, non-stop se organizuju tribine čija je tema nasilje nad ženama, ali nikad nasilje nad muškarcima... I posle su žene te koje su diskriminisane?!

Schopenhauer

pre 10 godina

Živimo u dobu postfeminizma gde su ciljevi koji je feministički pokret u početku imao ostvareni a današnja borba za ženska prava u našem delu sveta prerasta u inkvizicijski lov na veš(ti)ce, a rodne uloge skroz pomešane i iskrivljene.
A kad govorimo o jednakosti, malo nas pomisli na to da je granica za starosnu penziju niža za žene iako žive duže i ipak se, uopšteno govoreći, bave manje napornim poslovima, ili pravo starateljstva, usvajanje, podelu imovine posle razvoda i nesrazmeran broj žena i muškaraca u ulozi vaspitača i prosvetnih radnika.
Što se nasilja tiče, ono nema rod, nasilje je nasilje a društvo je dužno da žrtvu nasilja zaštiti a nasilnika kazni i to je to.
Čak se u porodici beleži, što su bračni partneri stariji, porast žena koje su nasilne prema muškarcima.
Koliko god bilo strašno ženama da trpe nasilje ili priznaju da su žrtve nasilja, muškarci se takođe moraju suočiti sa nevericom i podsmehom društva.
Jednakost a ne privilegovanost i pozitivna diskriminacija!

marko

pre 10 godina

Licno znam par ovakvih slucajeva, necu da stajem ni na ciju stranu ali sedite, dogovorite se moze-ne moze i cao zdravo bolje nego da se bijete kao idioti ali to su prazne price...

Aron

pre 10 godina

Agresija žena je normalna pojava kod nas jer su većina devojaka i žena dosta materijalno orijentisane i razmažene.Tako da one očekuju od muškaraca da im stvore nerealno dobar život ali nažalost to je nemoguće jer je društvo siromašno.I onda one svoje frustracije projektuju na njima.Jer kod nas kad hoćeš uopšte da nađeš ženu ili devojku prvo moraš da prođeš "materijalni cenzus" to jest moraš da se raspitaš da li tvoja finansiska situacija odgovara njenim zahtevima,pa tek onda kreneš sa udvaranjem

Aron

pre 10 godina

Agresija žena je normalna pojava kod nas jer su većina devojaka i žena dosta materijalno orijentisane i razmažene.Tako da one očekuju od muškaraca da im stvore nerealno dobar život ali nažalost to je nemoguće jer je društvo siromašno.I onda one svoje frustracije projektuju na njima.Jer kod nas kad hoćeš uopšte da nađeš ženu ili devojku prvo moraš da prođeš "materijalni cenzus" to jest moraš da se raspitaš da li tvoja finansiska situacija odgovara njenim zahtevima,pa tek onda kreneš sa udvaranjem

marko

pre 10 godina

Licno znam par ovakvih slucajeva, necu da stajem ni na ciju stranu ali sedite, dogovorite se moze-ne moze i cao zdravo bolje nego da se bijete kao idioti ali to su prazne price...

Schopenhauer

pre 10 godina

Živimo u dobu postfeminizma gde su ciljevi koji je feministički pokret u početku imao ostvareni a današnja borba za ženska prava u našem delu sveta prerasta u inkvizicijski lov na veš(ti)ce, a rodne uloge skroz pomešane i iskrivljene.
A kad govorimo o jednakosti, malo nas pomisli na to da je granica za starosnu penziju niža za žene iako žive duže i ipak se, uopšteno govoreći, bave manje napornim poslovima, ili pravo starateljstva, usvajanje, podelu imovine posle razvoda i nesrazmeran broj žena i muškaraca u ulozi vaspitača i prosvetnih radnika.
Što se nasilja tiče, ono nema rod, nasilje je nasilje a društvo je dužno da žrtvu nasilja zaštiti a nasilnika kazni i to je to.
Čak se u porodici beleži, što su bračni partneri stariji, porast žena koje su nasilne prema muškarcima.
Koliko god bilo strašno ženama da trpe nasilje ili priznaju da su žrtve nasilja, muškarci se takođe moraju suočiti sa nevericom i podsmehom društva.
Jednakost a ne privilegovanost i pozitivna diskriminacija!

Hoćemo ravnopravnost i istinu

pre 10 godina

Muškarac, za razliku od žene, ne može da prijavi nasilje u policiji, napravljeno je toliko sigurnih kuća za žene a tek nekoliko za muškarce, non-stop se organizuju tribine čija je tema nasilje nad ženama, ali nikad nasilje nad muškarcima... I posle su žene te koje su diskriminisane?!

Žrtva.

pre 10 godina

Bio žrtva nasilja. I psihičkog i fizičkog. Nisam nikad prijavio, a i ko bi me saslušao i verovao mi. Lakše sam podnosio fizičko nasilje. Najteže mi je padalo kada mi na kraju kaže: "Izvini. Nisam htela. Nisi zaslužio. Neću više." i ja se svaki put ponadam da stavarno neće. Najbolja odluka koju sam doneo ikada je ta što sam otišao od nje. Ne mrzim je, oprostio sam sve, ali ne bih više nikada popio kafu sa njom.

Slobodni Klikeri

pre 10 godina

Vidim da komentatori ovde govore samo o zlostavljanju u braku,pa i muskaraca. I vidim da nikome nije palo na pamet da ova sigurna kuca za muskarce nije rezervisana samo za one muskarce koji su zlostavljani u braku,jer mislim da tu ima mesta i za muskarce,oceve,ljude koje rodjena deca zlostavljaju. Ja sam poznavao neke slucajeve da su deca(kao vec odrasli ljudi) maltretirala cak i tukla sopstvene roditelje. Razlozi su mnogi, novac, nasledstva, kocka, alkohol, droga, problemi u odnosima sa snajom i mnogi drugi.

jaroslav

pre 10 godina

Gde su ljudska prava muškaraca. Kad on prijavi da je ugrožen bude ismejan. Žene manje biju ali maltretiraju muškarce na druge načine. Pa nisu kafane džabe pune muškaraca koji ne smeju da se vrate kući dok nisu skroz kontuzovani pa im je svejedno.

komsa

pre 10 godina

Lično poznajem jedan takav slučaj. Žive u neposrednoj blizini moga stana. Čuo sam da se kukavac odlučio da uskoro poseti ovu ustanovu...

Nasa stvarnost

pre 10 godina

Mnoge zene vrse mentalnu i verbalnu torturu,sto uz prigodne manipuacije i zloupotrebe zenskih privilegija cini jako oruzje...groblja su puna jadnika kojima su njihove zene zivot uzele lagano im jeduci dzigericu dan po dan,sat po sat...znate ono-"bio miran covek,dobar,tih,delovao zdrav..."

Imam slucajeva u familiji da zena kinji coveka,gazi i unizava muskost i dostojanstvo,vidjam oko sebe dosta njih koji trpe ceo zivot agresivne zene-tirane...ima ih puno DA SE NAJEZIS!

LJUDI,ZASTO TRPITE?Zasto ne zbrisete cim vidite kakva je?Jedino mi to nije jasno...

kojekude

pre 10 godina

mozda je smesno, ali muskarac jeste ugrozen danas u srbiji, takva je moda.znam slucaj promiskuitetne majke koja je zloupotrebljavala instituciju sigurne kuce, koja je nazalost strogo zenska, kao i domace pravosudje, da bi se tek nakon sto je bila zrtva nasilja od strane jednog od "ljubavnika", koje je ona svejedno htela sakriti ali je policija po duznosti reagovala, stvari postavile na pravo mesto. u tom vremenu je muz bio nebrojano puta privodjen, na prijavu takve supruge, I pravno sikaniran a deca su mu, do momenta otkrivanja suprugine ujdurme, okrenula ledja verujuci majci, jer je to nazalost normalno u danasnjoj srbiji, tako su ucena u drustvu I preko medija. steta je nepopravljiva jer se porodica raspala iako nije morala, a uloga savetnika iz sigurne kuce je huskacka umesto mirotvoracka. u nemackoj bi svi krivicno odgovarali, od policajaca, supruge, savetnika, ljubavnika do socijalnih radnica, tuzioca I sudija, na osnovu zakona o zastiti dece, jer to je osnova! ne zastita supruga ili supruge, oni su odrasli I imaju zrelost I mogucnost pravne I svake druge zastite, vec zastita dece od takvih roditelha bez obzira na pol!

iii

pre 10 godina

NIsu sigurne kuce tu samo za fizicko nasilje, psihicko nasilje cesto zna da bude mnogo nepodnosljivije. Zgodno je da ti ljudi imaju gde da se sklone i zbog njih, a i zbog njihovih zena. Muskarac koji nije u stanju da se zeni suprostavi u psiho igrama ce cesto kad mu prekipi da posegne za onim gde je on dominantan, a to je fizicka snaga, pa moze jos veca nesreca od toga da ispadne...

kome je ovo smešno?!

pre 10 godina

@ shone: Izvini, ali ja ne razumem kako može ovo da ti bude smešno? Verovatno jer imaš u glavi sliku da žena tuče muškarca, a fizičko nasilje je kod žena retko, nego uglavnom posegnu za onim još gorim - psihičkim. Evo ja žensko, mogu da smislim 150 odrvatnih načina da tebi muškarcu zagorčam život toliko da ćeš poželeti da se ubiješ. Zamisli da izmislim da si me silovao i zlostavljao u braku? Pa Dunav te ne bi oprao. Da si me tukao. Da maltretiraš našu decu. Da si manijak, pedofil i ko zna šta sve ne. SVI će meni da poveruju, sve institucije, prijatelji, komšiluk, rođaci, još ako pustim i neku suzu - pa ti si gotov. Dete će pripasti meni, a ti ćeš u zatvor, a ako ne, obeležiću te za ceo život. Smešno ti je i dalje? Onda nisi naleteo na ženu-psihopatu. Psihopata nema pol, samo je metoda maltretiranja drugačija. Ravnopravnost želim za sve, pa tako i u ovom slučaju...

GORAN

pre 10 godina

evo idealne prilike da ispricam svoju ne tako lepu zivotnu pricu.Iza mene su 4 godine pakla koje sa proziveo sa tom zenom,u istinu to bih bilo i ranije zavrseno ali sam uvek mislio sa ce se stanje popraviti i da ce krenuti na bolje.Zeleo sam da pruzim nasem detetu srecno detinjstvo ,ali ipak nisam mogao vise da izdrzim njeno svakodnevno maltrtiranje,pretnje i ucene.Na kraju je iz moje kuce se udala za drugog coveka i naravno sa sobom povela nase dete uz izgovor da dete pripada majci.Pokusao sam sve da dodjem do deteta ,ulozio mnogo para i vremena na advokata i razna sudjenja ali uzalud dete je ostalo sa njom.U SRBIJI ZENE IMAJU SVA PRAVA I NIKAD NISU KRIVE I NI ZA STA !!!!!

Žrtva.

pre 10 godina

@ (kome je ovo smešno?!, 1. decembar 2013 21:30)

Istina. Kada sam zapretio da ću prijaviti nasilje, rekla mi je da je baš briga, da može da izmisli šta hoće i da će njoj, kao ženi, pre verovati, nego meni. Vi ne možete da zamislite koliko izopačen može biti čovečiji um.

cure

pre 10 godina

ja sam bio sa nervoznom i na**kanom zenom u braku. varao sam je na kraju. kada je otkrila to - prebila me je. nisam se branio, nisam joj vracao. ostavio sam je nakon toga. sada sam mnogo srecniji u zivotu.

Etsko

pre 10 godina

U Nisu sigurna kuca za muskarce postoji vec nekoliko godina. Bilo je i na RTS-u o tome tako da ova o kojoj pisete sigurno nije prva. Pozdrav!

Zorana

pre 10 godina

U vreme kad je broj ubijenih zena skoro duplo veci u odnosu na proslu godinu, a skoro da nema zenske osobe koja nije u nekom periodu trpela musku tortutu, smatram da je jedan ovakav tekst, izvinite na izrazu, ali prava "sprdacina" sa jednom ozbiljnom temom kao sto je drastican porast broja muskaraca - naslinika i ubica. Gospodin Trifunovic, kao vrlo inteligentan covek protiv koga je bivse supruga podnosila prijave za nasilje, a Sud mu je cak izricao meru zabrane prilaza (mislite da je to sud uradio dzabe?), koji je uz to bivsi politicar, nasao je nacin da skrene paznju i da stvar okrene u svoju korist, a mediji mu zdusno povladjuju. Ne kazem da nema ponekog zlostavljanog muskarca - fizicki svakako ne jer je to prosto suprotno zakonima prirode - ali to je samo kap u moru porodicnog nasilnistva. Kad zena ubije muskarca na spavanju - statistika pokazuje da je to skoro uvek zato sto je godinama trpela maltretiranje koje vise nije mogla da podnese, ili je, eventualno, ozbiljan dusevni bolesnik. Razumem potrebu medija da ovakvim tekstovima podignu gledanost i citanost, jer ovo ce se svakako vise citati od ispovesti neke zlostavljane zene koja je celog zivota tucena i maltretirana, ali vas molim da ovakve price postavite tamo gde im je mesto - u kontekst isterivanja muskog kaprica i pokusaja da obezvrede i obesmisle borbu protiv muskih siledzija. Jer, u zivotu nisam videla modrog i prebijenog muskaraca (a da se nije potukao u kafani), a prebijene zene vidjam svaki dan.

komsa

pre 10 godina

Lično poznajem jedan takav slučaj. Žive u neposrednoj blizini moga stana. Čuo sam da se kukavac odlučio da uskoro poseti ovu ustanovu...

Zorana

pre 10 godina

U vreme kad je broj ubijenih zena skoro duplo veci u odnosu na proslu godinu, a skoro da nema zenske osobe koja nije u nekom periodu trpela musku tortutu, smatram da je jedan ovakav tekst, izvinite na izrazu, ali prava "sprdacina" sa jednom ozbiljnom temom kao sto je drastican porast broja muskaraca - naslinika i ubica. Gospodin Trifunovic, kao vrlo inteligentan covek protiv koga je bivse supruga podnosila prijave za nasilje, a Sud mu je cak izricao meru zabrane prilaza (mislite da je to sud uradio dzabe?), koji je uz to bivsi politicar, nasao je nacin da skrene paznju i da stvar okrene u svoju korist, a mediji mu zdusno povladjuju. Ne kazem da nema ponekog zlostavljanog muskarca - fizicki svakako ne jer je to prosto suprotno zakonima prirode - ali to je samo kap u moru porodicnog nasilnistva. Kad zena ubije muskarca na spavanju - statistika pokazuje da je to skoro uvek zato sto je godinama trpela maltretiranje koje vise nije mogla da podnese, ili je, eventualno, ozbiljan dusevni bolesnik. Razumem potrebu medija da ovakvim tekstovima podignu gledanost i citanost, jer ovo ce se svakako vise citati od ispovesti neke zlostavljane zene koja je celog zivota tucena i maltretirana, ali vas molim da ovakve price postavite tamo gde im je mesto - u kontekst isterivanja muskog kaprica i pokusaja da obezvrede i obesmisle borbu protiv muskih siledzija. Jer, u zivotu nisam videla modrog i prebijenog muskaraca (a da se nije potukao u kafani), a prebijene zene vidjam svaki dan.

Aron

pre 10 godina

Agresija žena je normalna pojava kod nas jer su većina devojaka i žena dosta materijalno orijentisane i razmažene.Tako da one očekuju od muškaraca da im stvore nerealno dobar život ali nažalost to je nemoguće jer je društvo siromašno.I onda one svoje frustracije projektuju na njima.Jer kod nas kad hoćeš uopšte da nađeš ženu ili devojku prvo moraš da prođeš "materijalni cenzus" to jest moraš da se raspitaš da li tvoja finansiska situacija odgovara njenim zahtevima,pa tek onda kreneš sa udvaranjem

Schopenhauer

pre 10 godina

Živimo u dobu postfeminizma gde su ciljevi koji je feministički pokret u početku imao ostvareni a današnja borba za ženska prava u našem delu sveta prerasta u inkvizicijski lov na veš(ti)ce, a rodne uloge skroz pomešane i iskrivljene.
A kad govorimo o jednakosti, malo nas pomisli na to da je granica za starosnu penziju niža za žene iako žive duže i ipak se, uopšteno govoreći, bave manje napornim poslovima, ili pravo starateljstva, usvajanje, podelu imovine posle razvoda i nesrazmeran broj žena i muškaraca u ulozi vaspitača i prosvetnih radnika.
Što se nasilja tiče, ono nema rod, nasilje je nasilje a društvo je dužno da žrtvu nasilja zaštiti a nasilnika kazni i to je to.
Čak se u porodici beleži, što su bračni partneri stariji, porast žena koje su nasilne prema muškarcima.
Koliko god bilo strašno ženama da trpe nasilje ili priznaju da su žrtve nasilja, muškarci se takođe moraju suočiti sa nevericom i podsmehom društva.
Jednakost a ne privilegovanost i pozitivna diskriminacija!

Hoćemo ravnopravnost i istinu

pre 10 godina

Muškarac, za razliku od žene, ne može da prijavi nasilje u policiji, napravljeno je toliko sigurnih kuća za žene a tek nekoliko za muškarce, non-stop se organizuju tribine čija je tema nasilje nad ženama, ali nikad nasilje nad muškarcima... I posle su žene te koje su diskriminisane?!

cure

pre 10 godina

ja sam bio sa nervoznom i na**kanom zenom u braku. varao sam je na kraju. kada je otkrila to - prebila me je. nisam se branio, nisam joj vracao. ostavio sam je nakon toga. sada sam mnogo srecniji u zivotu.

marko

pre 10 godina

Licno znam par ovakvih slucajeva, necu da stajem ni na ciju stranu ali sedite, dogovorite se moze-ne moze i cao zdravo bolje nego da se bijete kao idioti ali to su prazne price...

kojekude

pre 10 godina

mozda je smesno, ali muskarac jeste ugrozen danas u srbiji, takva je moda.znam slucaj promiskuitetne majke koja je zloupotrebljavala instituciju sigurne kuce, koja je nazalost strogo zenska, kao i domace pravosudje, da bi se tek nakon sto je bila zrtva nasilja od strane jednog od "ljubavnika", koje je ona svejedno htela sakriti ali je policija po duznosti reagovala, stvari postavile na pravo mesto. u tom vremenu je muz bio nebrojano puta privodjen, na prijavu takve supruge, I pravno sikaniran a deca su mu, do momenta otkrivanja suprugine ujdurme, okrenula ledja verujuci majci, jer je to nazalost normalno u danasnjoj srbiji, tako su ucena u drustvu I preko medija. steta je nepopravljiva jer se porodica raspala iako nije morala, a uloga savetnika iz sigurne kuce je huskacka umesto mirotvoracka. u nemackoj bi svi krivicno odgovarali, od policajaca, supruge, savetnika, ljubavnika do socijalnih radnica, tuzioca I sudija, na osnovu zakona o zastiti dece, jer to je osnova! ne zastita supruga ili supruge, oni su odrasli I imaju zrelost I mogucnost pravne I svake druge zastite, vec zastita dece od takvih roditelha bez obzira na pol!

jaroslav

pre 10 godina

Gde su ljudska prava muškaraca. Kad on prijavi da je ugrožen bude ismejan. Žene manje biju ali maltretiraju muškarce na druge načine. Pa nisu kafane džabe pune muškaraca koji ne smeju da se vrate kući dok nisu skroz kontuzovani pa im je svejedno.

Nasa stvarnost

pre 10 godina

Mnoge zene vrse mentalnu i verbalnu torturu,sto uz prigodne manipuacije i zloupotrebe zenskih privilegija cini jako oruzje...groblja su puna jadnika kojima su njihove zene zivot uzele lagano im jeduci dzigericu dan po dan,sat po sat...znate ono-"bio miran covek,dobar,tih,delovao zdrav..."

Imam slucajeva u familiji da zena kinji coveka,gazi i unizava muskost i dostojanstvo,vidjam oko sebe dosta njih koji trpe ceo zivot agresivne zene-tirane...ima ih puno DA SE NAJEZIS!

LJUDI,ZASTO TRPITE?Zasto ne zbrisete cim vidite kakva je?Jedino mi to nije jasno...

Žrtva.

pre 10 godina

Bio žrtva nasilja. I psihičkog i fizičkog. Nisam nikad prijavio, a i ko bi me saslušao i verovao mi. Lakše sam podnosio fizičko nasilje. Najteže mi je padalo kada mi na kraju kaže: "Izvini. Nisam htela. Nisi zaslužio. Neću više." i ja se svaki put ponadam da stavarno neće. Najbolja odluka koju sam doneo ikada je ta što sam otišao od nje. Ne mrzim je, oprostio sam sve, ali ne bih više nikada popio kafu sa njom.

GORAN

pre 10 godina

evo idealne prilike da ispricam svoju ne tako lepu zivotnu pricu.Iza mene su 4 godine pakla koje sa proziveo sa tom zenom,u istinu to bih bilo i ranije zavrseno ali sam uvek mislio sa ce se stanje popraviti i da ce krenuti na bolje.Zeleo sam da pruzim nasem detetu srecno detinjstvo ,ali ipak nisam mogao vise da izdrzim njeno svakodnevno maltrtiranje,pretnje i ucene.Na kraju je iz moje kuce se udala za drugog coveka i naravno sa sobom povela nase dete uz izgovor da dete pripada majci.Pokusao sam sve da dodjem do deteta ,ulozio mnogo para i vremena na advokata i razna sudjenja ali uzalud dete je ostalo sa njom.U SRBIJI ZENE IMAJU SVA PRAVA I NIKAD NISU KRIVE I NI ZA STA !!!!!

iii

pre 10 godina

NIsu sigurne kuce tu samo za fizicko nasilje, psihicko nasilje cesto zna da bude mnogo nepodnosljivije. Zgodno je da ti ljudi imaju gde da se sklone i zbog njih, a i zbog njihovih zena. Muskarac koji nije u stanju da se zeni suprostavi u psiho igrama ce cesto kad mu prekipi da posegne za onim gde je on dominantan, a to je fizicka snaga, pa moze jos veca nesreca od toga da ispadne...

Etsko

pre 10 godina

U Nisu sigurna kuca za muskarce postoji vec nekoliko godina. Bilo je i na RTS-u o tome tako da ova o kojoj pisete sigurno nije prva. Pozdrav!

Žrtva.

pre 10 godina

@ (kome je ovo smešno?!, 1. decembar 2013 21:30)

Istina. Kada sam zapretio da ću prijaviti nasilje, rekla mi je da je baš briga, da može da izmisli šta hoće i da će njoj, kao ženi, pre verovati, nego meni. Vi ne možete da zamislite koliko izopačen može biti čovečiji um.

Slobodni Klikeri

pre 10 godina

Vidim da komentatori ovde govore samo o zlostavljanju u braku,pa i muskaraca. I vidim da nikome nije palo na pamet da ova sigurna kuca za muskarce nije rezervisana samo za one muskarce koji su zlostavljani u braku,jer mislim da tu ima mesta i za muskarce,oceve,ljude koje rodjena deca zlostavljaju. Ja sam poznavao neke slucajeve da su deca(kao vec odrasli ljudi) maltretirala cak i tukla sopstvene roditelje. Razlozi su mnogi, novac, nasledstva, kocka, alkohol, droga, problemi u odnosima sa snajom i mnogi drugi.

kome je ovo smešno?!

pre 10 godina

@ shone: Izvini, ali ja ne razumem kako može ovo da ti bude smešno? Verovatno jer imaš u glavi sliku da žena tuče muškarca, a fizičko nasilje je kod žena retko, nego uglavnom posegnu za onim još gorim - psihičkim. Evo ja žensko, mogu da smislim 150 odrvatnih načina da tebi muškarcu zagorčam život toliko da ćeš poželeti da se ubiješ. Zamisli da izmislim da si me silovao i zlostavljao u braku? Pa Dunav te ne bi oprao. Da si me tukao. Da maltretiraš našu decu. Da si manijak, pedofil i ko zna šta sve ne. SVI će meni da poveruju, sve institucije, prijatelji, komšiluk, rođaci, još ako pustim i neku suzu - pa ti si gotov. Dete će pripasti meni, a ti ćeš u zatvor, a ako ne, obeležiću te za ceo život. Smešno ti je i dalje? Onda nisi naleteo na ženu-psihopatu. Psihopata nema pol, samo je metoda maltretiranja drugačija. Ravnopravnost želim za sve, pa tako i u ovom slučaju...