Sreda, 09.10.2013.

12:29

Dačić: Biće otkaza u javnoj upravi

Da su jučerašnje mere tek prvi korak na uštedama, danas je potvrdio i Ivica Dačić.

Izvor: B92

Daèiæ: Biæe otkaza u javnoj upravi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

Zbunjen, zabrinut

pre 10 godina

Srbija 7 milinona stanovnika=700 000 ljudi u javnom sektoru. SAD 305 milinona stanovnika=2 miliona u javnom sektoru. Nemacka 85 miliona stanovnika=800 000 u javnom sektoru. Brojke sve govore...

vet

pre 10 godina

Evo ja imam predlog. Otpustite SVE primljene u zadnjih 14 meseci. Recimo, kod mene u firmi imamo dosta novih. Nit im ime znam, a ne znam ni na kom mestu rade... Samo se pojavise odnegde... A cujem da je obecano 10000 radnih mesta. U drzavi zaposleno 1543. Sad je Beograd na redu. E ako ih tu ubudzite jos ostatak... Zivele vase reforme!!! Genije!

Milos

pre 10 godina

Na osnovu kojeg zakona,? Koliko znam po postojećem ne može, a i donošenje takvog zakona bi bilo možda protivustavno. Svi sr sećamo kako su prošla otpuštanja sudija...

Banat

pre 10 godina

@Omorac
Savezna uprava i treba da je manja jer je imala daleko manje nadleznosti od republika. Sta je imala SFRJ? Odbranu, spoljnu politiku, centralnu banku, upravu letenja, zeleznice. . . i propratnu birokratiju. Nema veze kolika je bila i koliko je stanovnika imala.

Uputnije bi bilo porediti Srbiju iz ranijeg perioda sa Srbijom danas. Svakako da se treba rezati birokratija ali su pravi problemi paradrzavne institucije tipa agencija za atomska sklonista i slicno, kao i jezivi viskovi na nivou opstina i gradova. To je sto se tica kadrova. Onda na red dolazi i potrosnja--pre svega nabavke i stavke koje se zovu "razno".

бидермајер

pre 10 godina

Све ће учинити само да полицију не дира,јер у противном оде фотеља министре? Е Вељовићу свака ти част чоече!

opusteno

pre 10 godina

Otpustanje onih koji su nesposobni i neradnici naravno, ali problem je u tome sto to prevedeno na vas jezik znaci otpustanje onih koji nemaju zutu, crvenu, regionalnu, naprednu, radikalnu, liberalnu ili bilo kakvu partijsku knjizicu...

bg bg

pre 10 godina

Da li to znaci da ces da otpustas svoje clanstvo iz svih tih upravnih odbora, iz posta, gasa, pogrebnih, autobuskih stanica, policije, zdravstva, ....

pa sps je kuga !!!

BgHQ

pre 10 godina

Da li ce se neko pohvaliti necim normalnim npr. zaposlili smo toliko i toliko,povecali smo plate toliko i toliko. Ovde se hvale kada otpuste ljude i kada smanje plate. Tesko da je to za pohvalu.

SMEDEREVAC

pre 10 godina

E sad su na redu "MASNE" OTPREMNINE,NAGRADA ZA NERAD,još jedan dobroosmišljen populistički " PATENT"!
Em si dobio virtuelno mesto,koje je u startu bilo višak, godinama - život bez stresa, sigurna primanja, plate veće od radnika u privredi, kao da ne treba suprotno, radno mesto koje je svojim punim kapacitetom učestvovalo samo u pražnjenju budžeta, e sad i šlag pena!
Treba imati jake živce,da se ovde stane sa komentarom .

Omorac

pre 10 godina

U javnoj upravi SFRJ radila je 28.101 osoba, a u srpskoj javnoj upravi radi 29.843 ljudi (podatak iz decembra 2011., verujem da je broj samo povećan od tada).

neko

pre 10 godina

@amos

Zaboravio si jos nekoliko ljudi.

Evo ovako, ako imamo ispod milion zaposlenih u privredi, to znaci da jedan pravi RADNIK radi za jos 6 odraslih gradjana ove zemlje. 6300000:900000 = 7.

Nek mu je STVARNO sa srecom!

aleksandar

pre 10 godina

Nesporno je da viska ima, kao sto ih je bilo u nekadasnjim preduzecima...medjutim, pametne zemlje u tranziciji su viskovima omogucavali
zaposlenje u drugim sektorima...problem je slozen kod nas...kako moze drzavni cinovnik ili radnik drustvenog preduzeca koji je rastao u jednom sistemu da se "preko noci" prebaci u privatnika koji posluje na trzistu...reci ce neko nek se snadje..ali se oni ne mogu snaci bez podrske institucija sistema...NZS radi kako radi...otpremnine se trose vrlo brzo i ti ljudi postaju izgubljene generacije, narocito generacija od 45 godine...nema otvaranja novih radnih mesta...koliko se prijavi ljudi za posao na jedno radno mesto govori o svemu...ekonomisti pokazuju da se od 2000. godine, NIKO nije vodio racuna na ozbiljan nacin o trzistu rada jer se verovalo da ce stvari sami od sebe resiti, odnosno da ce trziste samo sve resiti...danas su rezultati vidljivi...sta se moze uraditi...napraviti udruzenje ljudi koji imaju poslovnu ideju (samo 1-3 % ljudi moze da pokrene posao) ali koji nemaju novca i promovisati ideju medju viskovima da udruze otpremninu i ove dve kategorije ljudi spojiti...naravno, znam da je tesko da ce biti zloupotreba "muljacina", ali te stvari OSTRO SANKCIONISATI kao primer drugima...napraviti ili komanditno drustvo ili neko kooperativu...i krenuti..alternativa je za godinu dana da se viskovi nadju na ULICI...dakle pokusaj ili ulica...nije tesko izabrati...mora se napraviti SISTEM u koji ce se ljudi uklapati...

Adam

pre 10 godina

Ja stvarno ne razumem zasto su iz ovih mera izuzete penzije? Ako se vec mere odnose na primanja preko 60.000 ne vidim ralzlog da penzije preko ove sume ne budu oporezovane? Ne znam koliko ih ima al penzioner sa ovakvim primanjima komotno moze da bude solidaran.

Jordan

pre 10 godina

Evo predloga: u drzavnu sluzbu zaposliti samo one koji su zavrsili drzavne skole (od osnovne do univerziteta). Tako bi se lako resili vecine onih sa kupljenim diplomama, a istovremeno znatno smanjio broj zaposlenih uz povecan kvalitet. Takodje bi se mnogo njih usmerilo ka privatnom sektoru.

Mika 2

pre 10 godina

Policija,Vojska,Prosveta,Sudstvo,Kultura i Zdravstvo- smanjiti administraciju a povećati broj izvršioca posla(policajci,sudije,medicinske sestre,lekari....). Agencije i JP, Katastre,Biroe,Kancelarije .......URUŠITI, smanjiti im plate i nagraditi medju njima vredne i radne.

lola

pre 10 godina

ok, slazem se....ima visak zaposlenih to je definitivno. ja radim u drzavnoj upravi i 5 godina smo non stop bili pod konkursima, direktor je zaposlio od tetkine tetke, do tetkine unuke....ali, nije logicno da pored toliko zaposlenih koji imaju oba uslova za penziju posalju kuci nekog ko ima maloletnu skolsku decu.....ja predlazem da se donese neka uredba u kojoj bi propisali good buy carli za sve starije od 60 godina zivota. jel oni vise zaista i pored iskustva, nisu upotrebljivi.....

igor

pre 10 godina

Mene samo zanima koji pajseri daju negativne ocene na izuzetno objektivne, realne i po meni simpaticne komentare ljudi koji samo tako mogu da se "bore" sa svim sto nas okruzuje?!

cobi ns

pre 10 godina

Komotno 50% otpustiti,isto će funkcionisati,možda i bolje,shvatiće da može posao i da se izgubi....da mora da se radi a ne samo pojavi na poslu!!

ABBA

pre 10 godina

Drzava koja ima 7.500.000 mil. stanovnika,ni po kojoj matematickoj formuli ne moze da izdrzi 700.000 u javnom sektoru,ako na to dodate jos 1.700.000 penzionera,to se pretvara u pravi pakao ! Sto je najgore nemorate imati ekon.fakultet da bi shvatili da to sve treba da izdrzava privatni sektor od kojih je 100.000 u fabrikama i jos 150.000 u uslugama,trgovini i sl.To je nemoguce!Ako na to sve dodate kao slag na tortu da imaju 30-40 % vece plate,to je ekonomski cunami ! I kao jagoda na torti za kraj ako imate jos 1.000.000 a mozda i vise nezaposlenih od toga 40% mladih,visokoobrazovanih,mi smo narode moj Srpski doziveli totalni debakl !Ah,zaboravio sam da dodam i pljackasku privatizaciju,preduzeca,firmi,banaka,trgovina,odmaralista,banja,propast sela,propast stocarstva,zivinarstva,povrtarstva.KATAKLIZMA!

penzioner

pre 10 godina

g premijeru a koga ce te otpustiti ljude preko 50 g koje niko nece ili novo pristigle kadrove sa clanskom kartom ili su oni pod ugovorom kao visa klasa koju niko nesme da pipa zasticena vrsta savetnika kako ispeci prase i napraviti dobar rostilj hvala Bogu bar se negde dobro jede ima i za profesore penzionere po kontejnerima u blizini tih restorancica.

zlatko

pre 10 godina

U Ministarstvu ino poslova primljeno je 170 ljudi za godinu dana. Guzva u menzi u vreme rucka je veca nego u gradskom prevozu u spicu

Nebojsa

pre 10 godina

Ajmo ovako, svi koji su bili clanovi partije (bilo koje) u proteklih 5 godina, a zaposljeni su u tom periodu, da dobiju otkaz. Tu racunam na stalno zaposlene kao i ugovorce. U tom slucaju bilo bi manje izmedju 100.000 do 200.000 minimum. A mogao bi gospodin Dacic, da dostavi podatke, koliko ljudi je zaposljeno u periodu njegovih mandata u MUP-u.

outsider

pre 10 godina

stvari su okrenute naopako! potrebno je izracunati koliko ce se poreza prikupiti u toku godine, tj. koliko ce biti novca u budzetu, zatim se namiruju prioriteti, a administracija da dobija platu od onoga sto ostane, a ne da se unapred odredi veci iznos, pa se uzimaju krediti da se zakrpi rupa! takodje je neophodno definisati platne razrede za razlicite nivoe cinovnika, i to stavljanjem u odnos sa prosecnom platom u privatnom sektoru, a ne da nam, kao sada, administracija ima vece prosecne plate od privatnog sektora!!!!

Show

pre 10 godina

Preko 700.000 zaposlenih na budzetu + 100.000 na ugovoru.

To dodje oko 50% svih zaposlenih u drzavi.

Ako na to dodamo 1.700.000 penzionera i 1.000.000 nezaposlenih videcemo zasto je Prof. Zec davno na pocetku krize rekao da ce "iz ove drzave glavom bez obzira pobeci poreski obveznici a ostace samo budzetski korisnici".

nis i l.c.

pre 10 godina

Odpustaj ove sto izdaju licne karte u Nisu. Ovo radi od 4-5 popodne,a zakazuje se na prozorce ispred zgrade. Bruka,zar ne moze nesto kod nas bez cekanja,a pare ocete

Father

pre 10 godina

(Evo pre neki dan napisase 8000 prvaka manje, eto to je 300 ucitelja.
(Jovan Kursula, 9. oktobar 2013 13:38) )
Evo, mi ćemo, hvala Bogu, dobiti i četvrto dete. Od nas - dovoljno! Žao mi je što ne mogu uštedeti na tim učiteljima, al' zato stalno strepimo šta li će sutra-prekosutra ukinuti od davanja za decu...a o tome što žena radi u državnoj službi, da i ne govorim!

vete

pre 10 godina

Normalno, otpustićete ono malo ljudi što stvarno radi u javnim preduzećima, a ostavićete snaje, švalerke, svastike i ostalu buraniju koja je po partijskoj dužnosti stupila na posao, prima platu a nema pojma šta radi, ustvari i ne radi, niko i ne primećuje kad ne dođu na posao, jer i kad su tu, telefoniraju i mlate praznu slamu, ali eto IMAJU VEZU. Oni će ostati, a mi koji radimo, popićemo otkaze.

Перица

pre 10 godina

Где не може да се издржи или где нису потребни? Велика је и битна разлика!

Глас разума

pre 10 godina

Највећи проблем Србије је незапосленост. Слажем се да у јавном секотору има непотребних радника, нарочито у државној администрацији и управи, где су запошљавани политички кадрови годинама. Оно што није тачно је однос плата у јавном и приватном сектору, заправо статистика је варљива. Трећина зарада у јавном сектору иде кроз сиву економију, тј. не пријављује се кроз порез, па тако се често дешава да запослени добија 35000 на рачун, а још 10-15000 на руке, а самим тим је држава закинута, а просек плате нетачан. Такође, у приватном сектору, висококвалификована занимања су добро плаћена, тј. занимања где се тражи висока стручна спрема. Још једну ствар морам да приметим, а то је да су пензије изузете из ових мера, што је неправедно и доказ да је утицај Кркобабића много јачи него што Вучић мисли. Да ли је поштено да се једном хирургу или кардиологу смањи, ионако недостојна плата, а неком Титовом генералу, који пензију ужива већ 20-30 година, пензија се не пипне јер ју је он "заслужио"...Дакле, видећете, ове мере неће донети ништа епохално, а кад абуду увидели да су потребни дубљи и свеобухватнији резови, доћи ће до неслагања и Влада ће пасти...

po hitnom postupku

pre 10 godina

Al ce skoci rejting,sad ce se hvale kako im samo pristizu novi clanovi.Ali pozurite.
Stanje opasno i Ivica i Aca su postali mnogo,cak i premnogo nervozni.

Milica

pre 10 godina

Nije valjda? A glasači? Zar je moguće da će stotine i hiljade partijskih nesposobnjakovića koji su mirno gledali kako se sve urušava, firme prodate lopovima propadaju, a radnici izlaze na ulicu, nije valjda da će i oni nešto osetiti od ove krize? Mislite li pritom i na direktore javnih preduzeća, koji imaju privatne firme, u kojima zapošljavaju ljude "na crno",ugnjetavaju ih , a kada se pobune/jer nisu prijavljeni/ bivaju izbačeni na ulicu?/Moj slučaj,ovde u Novom Sadu/. Pa onda ti priučeni i nesposobni partijski poslušnici neče više glasati za Vas, gospodine premijeru?

amos

pre 10 godina

znaci 700k stalnih i jos jedno 100ak hiljada "ugovoraca"... Na ukupno malo preko milion i po radnika ukupno.
Znaci jedan pravi RADNIK u Srbiji radi za sebe, jednog administrativca i jos dva penzionera. Nek mu je sa srecom.

Aleksandar!!

pre 10 godina

"...gde ne moze da se izdrzi..."!??!? Pa cela drzava je haosu od tog "izdrzavanja", gospodine Premijeru! Imas vise od milion gladnih u Srbiji koji "izdrzavaju" to neizdrzivo i neodrzivo stanje u JP!!

debela.hladovina

pre 10 godina

Nemojte zaboraviti da im date otpremnine 30000-40000 evra. I da osnujete nove agencije u koje ćete ih opet zaposliti. Već ste to radili i zato: mrš bando lopovska!

debela.hladovina

pre 10 godina

Nemojte zaboraviti da im date otpremnine 30000-40000 evra. I da osnujete nove agencije u koje ćete ih opet zaposliti. Već ste to radili i zato: mrš bando lopovska!

amos

pre 10 godina

znaci 700k stalnih i jos jedno 100ak hiljada "ugovoraca"... Na ukupno malo preko milion i po radnika ukupno.
Znaci jedan pravi RADNIK u Srbiji radi za sebe, jednog administrativca i jos dva penzionera. Nek mu je sa srecom.

Глас разума

pre 10 godina

Највећи проблем Србије је незапосленост. Слажем се да у јавном секотору има непотребних радника, нарочито у државној администрацији и управи, где су запошљавани политички кадрови годинама. Оно што није тачно је однос плата у јавном и приватном сектору, заправо статистика је варљива. Трећина зарада у јавном сектору иде кроз сиву економију, тј. не пријављује се кроз порез, па тако се често дешава да запослени добија 35000 на рачун, а још 10-15000 на руке, а самим тим је држава закинута, а просек плате нетачан. Такође, у приватном сектору, висококвалификована занимања су добро плаћена, тј. занимања где се тражи висока стручна спрема. Још једну ствар морам да приметим, а то је да су пензије изузете из ових мера, што је неправедно и доказ да је утицај Кркобабића много јачи него што Вучић мисли. Да ли је поштено да се једном хирургу или кардиологу смањи, ионако недостојна плата, а неком Титовом генералу, који пензију ужива већ 20-30 година, пензија се не пипне јер ју је он "заслужио"...Дакле, видећете, ове мере неће донети ништа епохално, а кад абуду увидели да су потребни дубљи и свеобухватнији резови, доћи ће до неслагања и Влада ће пасти...

Aleksandar!!

pre 10 godina

"...gde ne moze da se izdrzi..."!??!? Pa cela drzava je haosu od tog "izdrzavanja", gospodine Premijeru! Imas vise od milion gladnih u Srbiji koji "izdrzavaju" to neizdrzivo i neodrzivo stanje u JP!!

Milica

pre 10 godina

Nije valjda? A glasači? Zar je moguće da će stotine i hiljade partijskih nesposobnjakovića koji su mirno gledali kako se sve urušava, firme prodate lopovima propadaju, a radnici izlaze na ulicu, nije valjda da će i oni nešto osetiti od ove krize? Mislite li pritom i na direktore javnih preduzeća, koji imaju privatne firme, u kojima zapošljavaju ljude "na crno",ugnjetavaju ih , a kada se pobune/jer nisu prijavljeni/ bivaju izbačeni na ulicu?/Moj slučaj,ovde u Novom Sadu/. Pa onda ti priučeni i nesposobni partijski poslušnici neče više glasati za Vas, gospodine premijeru?

ABBA

pre 10 godina

Drzava koja ima 7.500.000 mil. stanovnika,ni po kojoj matematickoj formuli ne moze da izdrzi 700.000 u javnom sektoru,ako na to dodate jos 1.700.000 penzionera,to se pretvara u pravi pakao ! Sto je najgore nemorate imati ekon.fakultet da bi shvatili da to sve treba da izdrzava privatni sektor od kojih je 100.000 u fabrikama i jos 150.000 u uslugama,trgovini i sl.To je nemoguce!Ako na to sve dodate kao slag na tortu da imaju 30-40 % vece plate,to je ekonomski cunami ! I kao jagoda na torti za kraj ako imate jos 1.000.000 a mozda i vise nezaposlenih od toga 40% mladih,visokoobrazovanih,mi smo narode moj Srpski doziveli totalni debakl !Ah,zaboravio sam da dodam i pljackasku privatizaciju,preduzeca,firmi,banaka,trgovina,odmaralista,banja,propast sela,propast stocarstva,zivinarstva,povrtarstva.KATAKLIZMA!

Перица

pre 10 godina

Где не може да се издржи или где нису потребни? Велика је и битна разлика!

vete

pre 10 godina

Normalno, otpustićete ono malo ljudi što stvarno radi u javnim preduzećima, a ostavićete snaje, švalerke, svastike i ostalu buraniju koja je po partijskoj dužnosti stupila na posao, prima platu a nema pojma šta radi, ustvari i ne radi, niko i ne primećuje kad ne dođu na posao, jer i kad su tu, telefoniraju i mlate praznu slamu, ali eto IMAJU VEZU. Oni će ostati, a mi koji radimo, popićemo otkaze.

zlatko

pre 10 godina

U Ministarstvu ino poslova primljeno je 170 ljudi za godinu dana. Guzva u menzi u vreme rucka je veca nego u gradskom prevozu u spicu

Show

pre 10 godina

Preko 700.000 zaposlenih na budzetu + 100.000 na ugovoru.

To dodje oko 50% svih zaposlenih u drzavi.

Ako na to dodamo 1.700.000 penzionera i 1.000.000 nezaposlenih videcemo zasto je Prof. Zec davno na pocetku krize rekao da ce "iz ove drzave glavom bez obzira pobeci poreski obveznici a ostace samo budzetski korisnici".

Jordan

pre 10 godina

Evo predloga: u drzavnu sluzbu zaposliti samo one koji su zavrsili drzavne skole (od osnovne do univerziteta). Tako bi se lako resili vecine onih sa kupljenim diplomama, a istovremeno znatno smanjio broj zaposlenih uz povecan kvalitet. Takodje bi se mnogo njih usmerilo ka privatnom sektoru.

Adam

pre 10 godina

Ja stvarno ne razumem zasto su iz ovih mera izuzete penzije? Ako se vec mere odnose na primanja preko 60.000 ne vidim ralzlog da penzije preko ove sume ne budu oporezovane? Ne znam koliko ih ima al penzioner sa ovakvim primanjima komotno moze da bude solidaran.

SMEDEREVAC

pre 10 godina

E sad su na redu "MASNE" OTPREMNINE,NAGRADA ZA NERAD,još jedan dobroosmišljen populistički " PATENT"!
Em si dobio virtuelno mesto,koje je u startu bilo višak, godinama - život bez stresa, sigurna primanja, plate veće od radnika u privredi, kao da ne treba suprotno, radno mesto koje je svojim punim kapacitetom učestvovalo samo u pražnjenju budžeta, e sad i šlag pena!
Treba imati jake živce,da se ovde stane sa komentarom .

Nebojsa

pre 10 godina

Ajmo ovako, svi koji su bili clanovi partije (bilo koje) u proteklih 5 godina, a zaposljeni su u tom periodu, da dobiju otkaz. Tu racunam na stalno zaposlene kao i ugovorce. U tom slucaju bilo bi manje izmedju 100.000 do 200.000 minimum. A mogao bi gospodin Dacic, da dostavi podatke, koliko ljudi je zaposljeno u periodu njegovih mandata u MUP-u.

cobi ns

pre 10 godina

Komotno 50% otpustiti,isto će funkcionisati,možda i bolje,shvatiće da može posao i da se izgubi....da mora da se radi a ne samo pojavi na poslu!!

bg bg

pre 10 godina

Da li to znaci da ces da otpustas svoje clanstvo iz svih tih upravnih odbora, iz posta, gasa, pogrebnih, autobuskih stanica, policije, zdravstva, ....

pa sps je kuga !!!

Mika 2

pre 10 godina

Policija,Vojska,Prosveta,Sudstvo,Kultura i Zdravstvo- smanjiti administraciju a povećati broj izvršioca posla(policajci,sudije,medicinske sestre,lekari....). Agencije i JP, Katastre,Biroe,Kancelarije .......URUŠITI, smanjiti im plate i nagraditi medju njima vredne i radne.

opusteno

pre 10 godina

Otpustanje onih koji su nesposobni i neradnici naravno, ali problem je u tome sto to prevedeno na vas jezik znaci otpustanje onih koji nemaju zutu, crvenu, regionalnu, naprednu, radikalnu, liberalnu ili bilo kakvu partijsku knjizicu...

Omorac

pre 10 godina

U javnoj upravi SFRJ radila je 28.101 osoba, a u srpskoj javnoj upravi radi 29.843 ljudi (podatak iz decembra 2011., verujem da je broj samo povećan od tada).

nis i l.c.

pre 10 godina

Odpustaj ove sto izdaju licne karte u Nisu. Ovo radi od 4-5 popodne,a zakazuje se na prozorce ispred zgrade. Bruka,zar ne moze nesto kod nas bez cekanja,a pare ocete

BgHQ

pre 10 godina

Da li ce se neko pohvaliti necim normalnim npr. zaposlili smo toliko i toliko,povecali smo plate toliko i toliko. Ovde se hvale kada otpuste ljude i kada smanje plate. Tesko da je to za pohvalu.

lola

pre 10 godina

ok, slazem se....ima visak zaposlenih to je definitivno. ja radim u drzavnoj upravi i 5 godina smo non stop bili pod konkursima, direktor je zaposlio od tetkine tetke, do tetkine unuke....ali, nije logicno da pored toliko zaposlenih koji imaju oba uslova za penziju posalju kuci nekog ko ima maloletnu skolsku decu.....ja predlazem da se donese neka uredba u kojoj bi propisali good buy carli za sve starije od 60 godina zivota. jel oni vise zaista i pored iskustva, nisu upotrebljivi.....

po hitnom postupku

pre 10 godina

Al ce skoci rejting,sad ce se hvale kako im samo pristizu novi clanovi.Ali pozurite.
Stanje opasno i Ivica i Aca su postali mnogo,cak i premnogo nervozni.

igor

pre 10 godina

Mene samo zanima koji pajseri daju negativne ocene na izuzetno objektivne, realne i po meni simpaticne komentare ljudi koji samo tako mogu da se "bore" sa svim sto nas okruzuje?!

бидермајер

pre 10 godina

Све ће учинити само да полицију не дира,јер у противном оде фотеља министре? Е Вељовићу свака ти част чоече!

Zbunjen, zabrinut

pre 10 godina

Srbija 7 milinona stanovnika=700 000 ljudi u javnom sektoru. SAD 305 milinona stanovnika=2 miliona u javnom sektoru. Nemacka 85 miliona stanovnika=800 000 u javnom sektoru. Brojke sve govore...

penzioner

pre 10 godina

g premijeru a koga ce te otpustiti ljude preko 50 g koje niko nece ili novo pristigle kadrove sa clanskom kartom ili su oni pod ugovorom kao visa klasa koju niko nesme da pipa zasticena vrsta savetnika kako ispeci prase i napraviti dobar rostilj hvala Bogu bar se negde dobro jede ima i za profesore penzionere po kontejnerima u blizini tih restorancica.

Father

pre 10 godina

(Evo pre neki dan napisase 8000 prvaka manje, eto to je 300 ucitelja.
(Jovan Kursula, 9. oktobar 2013 13:38) )
Evo, mi ćemo, hvala Bogu, dobiti i četvrto dete. Od nas - dovoljno! Žao mi je što ne mogu uštedeti na tim učiteljima, al' zato stalno strepimo šta li će sutra-prekosutra ukinuti od davanja za decu...a o tome što žena radi u državnoj službi, da i ne govorim!

outsider

pre 10 godina

stvari su okrenute naopako! potrebno je izracunati koliko ce se poreza prikupiti u toku godine, tj. koliko ce biti novca u budzetu, zatim se namiruju prioriteti, a administracija da dobija platu od onoga sto ostane, a ne da se unapred odredi veci iznos, pa se uzimaju krediti da se zakrpi rupa! takodje je neophodno definisati platne razrede za razlicite nivoe cinovnika, i to stavljanjem u odnos sa prosecnom platom u privatnom sektoru, a ne da nam, kao sada, administracija ima vece prosecne plate od privatnog sektora!!!!

neko

pre 10 godina

@amos

Zaboravio si jos nekoliko ljudi.

Evo ovako, ako imamo ispod milion zaposlenih u privredi, to znaci da jedan pravi RADNIK radi za jos 6 odraslih gradjana ove zemlje. 6300000:900000 = 7.

Nek mu je STVARNO sa srecom!

vet

pre 10 godina

Evo ja imam predlog. Otpustite SVE primljene u zadnjih 14 meseci. Recimo, kod mene u firmi imamo dosta novih. Nit im ime znam, a ne znam ni na kom mestu rade... Samo se pojavise odnegde... A cujem da je obecano 10000 radnih mesta. U drzavi zaposleno 1543. Sad je Beograd na redu. E ako ih tu ubudzite jos ostatak... Zivele vase reforme!!! Genije!

aleksandar

pre 10 godina

Nesporno je da viska ima, kao sto ih je bilo u nekadasnjim preduzecima...medjutim, pametne zemlje u tranziciji su viskovima omogucavali
zaposlenje u drugim sektorima...problem je slozen kod nas...kako moze drzavni cinovnik ili radnik drustvenog preduzeca koji je rastao u jednom sistemu da se "preko noci" prebaci u privatnika koji posluje na trzistu...reci ce neko nek se snadje..ali se oni ne mogu snaci bez podrske institucija sistema...NZS radi kako radi...otpremnine se trose vrlo brzo i ti ljudi postaju izgubljene generacije, narocito generacija od 45 godine...nema otvaranja novih radnih mesta...koliko se prijavi ljudi za posao na jedno radno mesto govori o svemu...ekonomisti pokazuju da se od 2000. godine, NIKO nije vodio racuna na ozbiljan nacin o trzistu rada jer se verovalo da ce stvari sami od sebe resiti, odnosno da ce trziste samo sve resiti...danas su rezultati vidljivi...sta se moze uraditi...napraviti udruzenje ljudi koji imaju poslovnu ideju (samo 1-3 % ljudi moze da pokrene posao) ali koji nemaju novca i promovisati ideju medju viskovima da udruze otpremninu i ove dve kategorije ljudi spojiti...naravno, znam da je tesko da ce biti zloupotreba "muljacina", ali te stvari OSTRO SANKCIONISATI kao primer drugima...napraviti ili komanditno drustvo ili neko kooperativu...i krenuti..alternativa je za godinu dana da se viskovi nadju na ULICI...dakle pokusaj ili ulica...nije tesko izabrati...mora se napraviti SISTEM u koji ce se ljudi uklapati...

Banat

pre 10 godina

@Omorac
Savezna uprava i treba da je manja jer je imala daleko manje nadleznosti od republika. Sta je imala SFRJ? Odbranu, spoljnu politiku, centralnu banku, upravu letenja, zeleznice. . . i propratnu birokratiju. Nema veze kolika je bila i koliko je stanovnika imala.

Uputnije bi bilo porediti Srbiju iz ranijeg perioda sa Srbijom danas. Svakako da se treba rezati birokratija ali su pravi problemi paradrzavne institucije tipa agencija za atomska sklonista i slicno, kao i jezivi viskovi na nivou opstina i gradova. To je sto se tica kadrova. Onda na red dolazi i potrosnja--pre svega nabavke i stavke koje se zovu "razno".

Milos

pre 10 godina

Na osnovu kojeg zakona,? Koliko znam po postojećem ne može, a i donošenje takvog zakona bi bilo možda protivustavno. Svi sr sećamo kako su prošla otpuštanja sudija...

lola

pre 10 godina

ok, slazem se....ima visak zaposlenih to je definitivno. ja radim u drzavnoj upravi i 5 godina smo non stop bili pod konkursima, direktor je zaposlio od tetkine tetke, do tetkine unuke....ali, nije logicno da pored toliko zaposlenih koji imaju oba uslova za penziju posalju kuci nekog ko ima maloletnu skolsku decu.....ja predlazem da se donese neka uredba u kojoj bi propisali good buy carli za sve starije od 60 godina zivota. jel oni vise zaista i pored iskustva, nisu upotrebljivi.....

Глас разума

pre 10 godina

Највећи проблем Србије је незапосленост. Слажем се да у јавном секотору има непотребних радника, нарочито у државној администрацији и управи, где су запошљавани политички кадрови годинама. Оно што није тачно је однос плата у јавном и приватном сектору, заправо статистика је варљива. Трећина зарада у јавном сектору иде кроз сиву економију, тј. не пријављује се кроз порез, па тако се често дешава да запослени добија 35000 на рачун, а још 10-15000 на руке, а самим тим је држава закинута, а просек плате нетачан. Такође, у приватном сектору, висококвалификована занимања су добро плаћена, тј. занимања где се тражи висока стручна спрема. Још једну ствар морам да приметим, а то је да су пензије изузете из ових мера, што је неправедно и доказ да је утицај Кркобабића много јачи него што Вучић мисли. Да ли је поштено да се једном хирургу или кардиологу смањи, ионако недостојна плата, а неком Титовом генералу, који пензију ужива већ 20-30 година, пензија се не пипне јер ју је он "заслужио"...Дакле, видећете, ове мере неће донети ништа епохално, а кад абуду увидели да су потребни дубљи и свеобухватнији резови, доћи ће до неслагања и Влада ће пасти...

BgHQ

pre 10 godina

Da li ce se neko pohvaliti necim normalnim npr. zaposlili smo toliko i toliko,povecali smo plate toliko i toliko. Ovde se hvale kada otpuste ljude i kada smanje plate. Tesko da je to za pohvalu.

amos

pre 10 godina

znaci 700k stalnih i jos jedno 100ak hiljada "ugovoraca"... Na ukupno malo preko milion i po radnika ukupno.
Znaci jedan pravi RADNIK u Srbiji radi za sebe, jednog administrativca i jos dva penzionera. Nek mu je sa srecom.

aleksandar

pre 10 godina

Nesporno je da viska ima, kao sto ih je bilo u nekadasnjim preduzecima...medjutim, pametne zemlje u tranziciji su viskovima omogucavali
zaposlenje u drugim sektorima...problem je slozen kod nas...kako moze drzavni cinovnik ili radnik drustvenog preduzeca koji je rastao u jednom sistemu da se "preko noci" prebaci u privatnika koji posluje na trzistu...reci ce neko nek se snadje..ali se oni ne mogu snaci bez podrske institucija sistema...NZS radi kako radi...otpremnine se trose vrlo brzo i ti ljudi postaju izgubljene generacije, narocito generacija od 45 godine...nema otvaranja novih radnih mesta...koliko se prijavi ljudi za posao na jedno radno mesto govori o svemu...ekonomisti pokazuju da se od 2000. godine, NIKO nije vodio racuna na ozbiljan nacin o trzistu rada jer se verovalo da ce stvari sami od sebe resiti, odnosno da ce trziste samo sve resiti...danas su rezultati vidljivi...sta se moze uraditi...napraviti udruzenje ljudi koji imaju poslovnu ideju (samo 1-3 % ljudi moze da pokrene posao) ali koji nemaju novca i promovisati ideju medju viskovima da udruze otpremninu i ove dve kategorije ljudi spojiti...naravno, znam da je tesko da ce biti zloupotreba "muljacina", ali te stvari OSTRO SANKCIONISATI kao primer drugima...napraviti ili komanditno drustvo ili neko kooperativu...i krenuti..alternativa je za godinu dana da se viskovi nadju na ULICI...dakle pokusaj ili ulica...nije tesko izabrati...mora se napraviti SISTEM u koji ce se ljudi uklapati...

Milos

pre 10 godina

Na osnovu kojeg zakona,? Koliko znam po postojećem ne može, a i donošenje takvog zakona bi bilo možda protivustavno. Svi sr sećamo kako su prošla otpuštanja sudija...

cobi ns

pre 10 godina

Komotno 50% otpustiti,isto će funkcionisati,možda i bolje,shvatiće da može posao i da se izgubi....da mora da se radi a ne samo pojavi na poslu!!

Jordan

pre 10 godina

Evo predloga: u drzavnu sluzbu zaposliti samo one koji su zavrsili drzavne skole (od osnovne do univerziteta). Tako bi se lako resili vecine onih sa kupljenim diplomama, a istovremeno znatno smanjio broj zaposlenih uz povecan kvalitet. Takodje bi se mnogo njih usmerilo ka privatnom sektoru.

Aleksandar!!

pre 10 godina

"...gde ne moze da se izdrzi..."!??!? Pa cela drzava je haosu od tog "izdrzavanja", gospodine Premijeru! Imas vise od milion gladnih u Srbiji koji "izdrzavaju" to neizdrzivo i neodrzivo stanje u JP!!

Father

pre 10 godina

(Evo pre neki dan napisase 8000 prvaka manje, eto to je 300 ucitelja.
(Jovan Kursula, 9. oktobar 2013 13:38) )
Evo, mi ćemo, hvala Bogu, dobiti i četvrto dete. Od nas - dovoljno! Žao mi je što ne mogu uštedeti na tim učiteljima, al' zato stalno strepimo šta li će sutra-prekosutra ukinuti od davanja za decu...a o tome što žena radi u državnoj službi, da i ne govorim!

debela.hladovina

pre 10 godina

Nemojte zaboraviti da im date otpremnine 30000-40000 evra. I da osnujete nove agencije u koje ćete ih opet zaposliti. Već ste to radili i zato: mrš bando lopovska!

Adam

pre 10 godina

Ja stvarno ne razumem zasto su iz ovih mera izuzete penzije? Ako se vec mere odnose na primanja preko 60.000 ne vidim ralzlog da penzije preko ove sume ne budu oporezovane? Ne znam koliko ih ima al penzioner sa ovakvim primanjima komotno moze da bude solidaran.

igor

pre 10 godina

Mene samo zanima koji pajseri daju negativne ocene na izuzetno objektivne, realne i po meni simpaticne komentare ljudi koji samo tako mogu da se "bore" sa svim sto nas okruzuje?!

vete

pre 10 godina

Normalno, otpustićete ono malo ljudi što stvarno radi u javnim preduzećima, a ostavićete snaje, švalerke, svastike i ostalu buraniju koja je po partijskoj dužnosti stupila na posao, prima platu a nema pojma šta radi, ustvari i ne radi, niko i ne primećuje kad ne dođu na posao, jer i kad su tu, telefoniraju i mlate praznu slamu, ali eto IMAJU VEZU. Oni će ostati, a mi koji radimo, popićemo otkaze.

zlatko

pre 10 godina

U Ministarstvu ino poslova primljeno je 170 ljudi za godinu dana. Guzva u menzi u vreme rucka je veca nego u gradskom prevozu u spicu

outsider

pre 10 godina

stvari su okrenute naopako! potrebno je izracunati koliko ce se poreza prikupiti u toku godine, tj. koliko ce biti novca u budzetu, zatim se namiruju prioriteti, a administracija da dobija platu od onoga sto ostane, a ne da se unapred odredi veci iznos, pa se uzimaju krediti da se zakrpi rupa! takodje je neophodno definisati platne razrede za razlicite nivoe cinovnika, i to stavljanjem u odnos sa prosecnom platom u privatnom sektoru, a ne da nam, kao sada, administracija ima vece prosecne plate od privatnog sektora!!!!

Mika 2

pre 10 godina

Policija,Vojska,Prosveta,Sudstvo,Kultura i Zdravstvo- smanjiti administraciju a povećati broj izvršioca posla(policajci,sudije,medicinske sestre,lekari....). Agencije i JP, Katastre,Biroe,Kancelarije .......URUŠITI, smanjiti im plate i nagraditi medju njima vredne i radne.

Banat

pre 10 godina

@Omorac
Savezna uprava i treba da je manja jer je imala daleko manje nadleznosti od republika. Sta je imala SFRJ? Odbranu, spoljnu politiku, centralnu banku, upravu letenja, zeleznice. . . i propratnu birokratiju. Nema veze kolika je bila i koliko je stanovnika imala.

Uputnije bi bilo porediti Srbiju iz ranijeg perioda sa Srbijom danas. Svakako da se treba rezati birokratija ali su pravi problemi paradrzavne institucije tipa agencija za atomska sklonista i slicno, kao i jezivi viskovi na nivou opstina i gradova. To je sto se tica kadrova. Onda na red dolazi i potrosnja--pre svega nabavke i stavke koje se zovu "razno".

Перица

pre 10 godina

Где не може да се издржи или где нису потребни? Велика је и битна разлика!

Milica

pre 10 godina

Nije valjda? A glasači? Zar je moguće da će stotine i hiljade partijskih nesposobnjakovića koji su mirno gledali kako se sve urušava, firme prodate lopovima propadaju, a radnici izlaze na ulicu, nije valjda da će i oni nešto osetiti od ove krize? Mislite li pritom i na direktore javnih preduzeća, koji imaju privatne firme, u kojima zapošljavaju ljude "na crno",ugnjetavaju ih , a kada se pobune/jer nisu prijavljeni/ bivaju izbačeni na ulicu?/Moj slučaj,ovde u Novom Sadu/. Pa onda ti priučeni i nesposobni partijski poslušnici neče više glasati za Vas, gospodine premijeru?

penzioner

pre 10 godina

g premijeru a koga ce te otpustiti ljude preko 50 g koje niko nece ili novo pristigle kadrove sa clanskom kartom ili su oni pod ugovorom kao visa klasa koju niko nesme da pipa zasticena vrsta savetnika kako ispeci prase i napraviti dobar rostilj hvala Bogu bar se negde dobro jede ima i za profesore penzionere po kontejnerima u blizini tih restorancica.

SMEDEREVAC

pre 10 godina

E sad su na redu "MASNE" OTPREMNINE,NAGRADA ZA NERAD,još jedan dobroosmišljen populistički " PATENT"!
Em si dobio virtuelno mesto,koje je u startu bilo višak, godinama - život bez stresa, sigurna primanja, plate veće od radnika u privredi, kao da ne treba suprotno, radno mesto koje je svojim punim kapacitetom učestvovalo samo u pražnjenju budžeta, e sad i šlag pena!
Treba imati jake živce,da se ovde stane sa komentarom .

opusteno

pre 10 godina

Otpustanje onih koji su nesposobni i neradnici naravno, ali problem je u tome sto to prevedeno na vas jezik znaci otpustanje onih koji nemaju zutu, crvenu, regionalnu, naprednu, radikalnu, liberalnu ili bilo kakvu partijsku knjizicu...

Omorac

pre 10 godina

U javnoj upravi SFRJ radila je 28.101 osoba, a u srpskoj javnoj upravi radi 29.843 ljudi (podatak iz decembra 2011., verujem da je broj samo povećan od tada).

Zbunjen, zabrinut

pre 10 godina

Srbija 7 milinona stanovnika=700 000 ljudi u javnom sektoru. SAD 305 milinona stanovnika=2 miliona u javnom sektoru. Nemacka 85 miliona stanovnika=800 000 u javnom sektoru. Brojke sve govore...

po hitnom postupku

pre 10 godina

Al ce skoci rejting,sad ce se hvale kako im samo pristizu novi clanovi.Ali pozurite.
Stanje opasno i Ivica i Aca su postali mnogo,cak i premnogo nervozni.

Nebojsa

pre 10 godina

Ajmo ovako, svi koji su bili clanovi partije (bilo koje) u proteklih 5 godina, a zaposljeni su u tom periodu, da dobiju otkaz. Tu racunam na stalno zaposlene kao i ugovorce. U tom slucaju bilo bi manje izmedju 100.000 do 200.000 minimum. A mogao bi gospodin Dacic, da dostavi podatke, koliko ljudi je zaposljeno u periodu njegovih mandata u MUP-u.

Show

pre 10 godina

Preko 700.000 zaposlenih na budzetu + 100.000 na ugovoru.

To dodje oko 50% svih zaposlenih u drzavi.

Ako na to dodamo 1.700.000 penzionera i 1.000.000 nezaposlenih videcemo zasto je Prof. Zec davno na pocetku krize rekao da ce "iz ove drzave glavom bez obzira pobeci poreski obveznici a ostace samo budzetski korisnici".

nis i l.c.

pre 10 godina

Odpustaj ove sto izdaju licne karte u Nisu. Ovo radi od 4-5 popodne,a zakazuje se na prozorce ispred zgrade. Bruka,zar ne moze nesto kod nas bez cekanja,a pare ocete

ABBA

pre 10 godina

Drzava koja ima 7.500.000 mil. stanovnika,ni po kojoj matematickoj formuli ne moze da izdrzi 700.000 u javnom sektoru,ako na to dodate jos 1.700.000 penzionera,to se pretvara u pravi pakao ! Sto je najgore nemorate imati ekon.fakultet da bi shvatili da to sve treba da izdrzava privatni sektor od kojih je 100.000 u fabrikama i jos 150.000 u uslugama,trgovini i sl.To je nemoguce!Ako na to sve dodate kao slag na tortu da imaju 30-40 % vece plate,to je ekonomski cunami ! I kao jagoda na torti za kraj ako imate jos 1.000.000 a mozda i vise nezaposlenih od toga 40% mladih,visokoobrazovanih,mi smo narode moj Srpski doziveli totalni debakl !Ah,zaboravio sam da dodam i pljackasku privatizaciju,preduzeca,firmi,banaka,trgovina,odmaralista,banja,propast sela,propast stocarstva,zivinarstva,povrtarstva.KATAKLIZMA!

neko

pre 10 godina

@amos

Zaboravio si jos nekoliko ljudi.

Evo ovako, ako imamo ispod milion zaposlenih u privredi, to znaci da jedan pravi RADNIK radi za jos 6 odraslih gradjana ove zemlje. 6300000:900000 = 7.

Nek mu je STVARNO sa srecom!

bg bg

pre 10 godina

Da li to znaci da ces da otpustas svoje clanstvo iz svih tih upravnih odbora, iz posta, gasa, pogrebnih, autobuskih stanica, policije, zdravstva, ....

pa sps je kuga !!!

бидермајер

pre 10 godina

Све ће учинити само да полицију не дира,јер у противном оде фотеља министре? Е Вељовићу свака ти част чоече!

vet

pre 10 godina

Evo ja imam predlog. Otpustite SVE primljene u zadnjih 14 meseci. Recimo, kod mene u firmi imamo dosta novih. Nit im ime znam, a ne znam ni na kom mestu rade... Samo se pojavise odnegde... A cujem da je obecano 10000 radnih mesta. U drzavi zaposleno 1543. Sad je Beograd na redu. E ako ih tu ubudzite jos ostatak... Zivele vase reforme!!! Genije!