Alex Student
pre 10 godina
Puno ljudi se ocigledno pita zasto decko nosi noz.
Zasto se niko ne pita zasto jedan od one cetvorice nosi pendrek sa sobom?
Četvrtak, 03.10.2013.
07:33
Maloletni B.B, učenik drugog razreda Ekonomsko-trgovačke škole iz Novog Pazara, rekao je da je u <a href="http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=10&dd=01&nav_category=16&nav_id=760287" class="text-link" target= "_blank">samoodbrani ranio četiri dečaka nožem pre dva dana. </a>
Izvor: Beta
pre 10 godina
Puno ljudi se ocigledno pita zasto decko nosi noz.
Zasto se niko ne pita zasto jedan od one cetvorice nosi pendrek sa sobom?
pre 10 godina
(Iustin, 3. oktobar 2013 13:53)
Časni sudijo, a zašto misliš da nije upravo tako i bilo? Napad ne prestaje automatski čim jedan iz bande bude povređen, jer to je gungula, dreka, adrenalin, ovi ostali ne shvataju šta se dešava, jer su zauzeti udarajući nasumice po žrtvi koja se zgurila ili sklupčala da zaštiti svoje osetljive delove tela, lice, trbuh, genitalije ... samo onaj među njima koji je prvi osetio bol zna da nešto "nije u redu", a možda ni on baš odmah. Ovaj četvrti, drug napadnutog, je očito dotrčao da ih razdvaja, ne očekujući da njegov dezorijentisani prijatelj ima svoj sopstveni plan spasavanja, pa je tako i on ni kriv ni dužan ranjen.
Inače, ovolika podrška komentatora "čakijašu" je kritika sistemu koji sistem (vi) mora veoma ozbiljno da uzme u obzir. NE RADITE SVOJ POSAO DOBRO, ili vi koji treba da nas štitite i delite pravdu ili zakonodavci po čijim uputstvima radite ili najverovatnije treći stup vlasti koji po svemu tome gazi i u zaštitu uzima svakojake moderne dahije.
Većina nas običnih ljudi frustrirana je do ivice revolucionarnog besa svakodnevnom tiranijom i samovoljom, a oni gore ne razumeju i nije ih briga, oni imaju druga rešenja, posebno su i dodatno zaštićeni. Za sada još pričamo o ovome, ali kada zaćutimo i kada na vas više niko ne bude računao kao na pozitivnu, rešavajuću i pravdonosnu silu, znaćete da ovaj sumrak prelazi u potpunu tamu i da sledi još samo kraj, blato, visoki zidovi i zazidani prozori.
pre 10 godina
A zasto taj maloletnik nosi noz sa sobom?
pre 10 godina
(2) Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.
čl.19. Krivičnog zakonika
Znam da većinu ljudi čine pravni laici, ali hoćete li shvatiti da imate pravo na odbranu SAMO u onoj meri potrebnoj da se napad odbije ! Sve PREKO toga je kažnjivo ! Onaj što je jurio provalnika da ga izbode je učinio ubistvo, jer je napad već odbio, a onda je pojurio za njim. Isto tako i ovde. Da li je zaista bilo neophodno da ubode četvoricu, ili je napad prestao pre toga ?! NIKO NEMA PRAVO DA NIKOGA BIJE ILI KAŽNJAVA, prinudu možete primeniti SAMO I ISKLJUČIVO da odbijete napad. To je tako po zakonu, a ja inače radim u krivičnom odeljenju suda, pa ako mi ne poverujete, vidimo se na optuženičkoj klupi. Svako dobro.
(Iustin, 3. oktobar 2013 13:53)
Naši najeminentniji advokati su već komentarisali ovaj suvoparni i besmisleni član KZ, koji onemogućava bilo kakvu samoodbranu. Dokazivanje samoodbrane je u praksi gotovo nemoguće.
Frapiran sam pretnjom optuženičkom klupom od strane osobe koja treba da štiti poštene i nenasilne individue od ljudskog otpada.
Zato nam tako i ide.
pre 10 godina
Direktor i razredne staresine su totalno podbacili.Oni moraju da oforme siroku mrezu dousnika kojima ce na kraju god.da poklone po neku ocenu,a za uzvrat ce SMS porukama biti izvestavani o svim desavanjima u skoli.Kada se neko ozbiljno zakaci i najavi se "objasnjenje" posle skole,nadlezni moraju odmah to da saznaju i te ucenike da pozovu na razgovor.Ako je stvar ozbiljna da se pozovu roditelji ili policija,koja ce da ih otprati kuci dok se ne ohlade i smire.Ako sukob tinja i dalje,svaki dan zajedno kod psihologa,dok ne uvide da na drugoj strani ne sedi neprijatelj vec njihov vrsnjak u cijem komsiluku ce mozda provesti citav zivot.Decu moramo sacuvati po svaku cenu jer vremena su zaista teska.
pre 10 godina
Sramno je sto svi ti profesori i roditelji apsolutno nisu zainteresovani da se bave pedagogijom.
pre 10 godina
@pop ti si,pope,načisto ispalio! nije osnovna škola u pitanju,već srednja! lepo piše u tekstu...
(ksabe, 3. oktobar 2013 11:47)
@ksabe - Oprosti, prenerazila me je sama cinjenica da deca idu naoruzana u skolu. U samom tekstu se ne navodi broj godina koji imaju ova deca a "drugi razred" mi je zapao za oci vise nego da je to neka strucna tehnicka skola (po default-u srednja skola)...
pre 10 godina
Kakva kazna ceka cetvoricu napasnika?
Decaku treba da se izvini licno tuzilac, a cetvoricu manijaka treba sa 250 po turu i 250 sati dobrotvornog rada. Batina je iz raja izasla, a rad oslobadja coveka.
pre 10 godina
(2) Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.
čl.19. Krivičnog zakonika
Znam da većinu ljudi čine pravni laici, ali hoćete li shvatiti da imate pravo na odbranu SAMO u onoj meri potrebnoj da se napad odbije ! Sve PREKO toga je kažnjivo ! Onaj što je jurio provalnika da ga izbode je učinio ubistvo, jer je napad već odbio, a onda je pojurio za njim. Isto tako i ovde. Da li je zaista bilo neophodno da ubode četvoricu, ili je napad prestao pre toga ?! NIKO NEMA PRAVO DA NIKOGA BIJE ILI KAŽNJAVA, prinudu možete primeniti SAMO I ISKLJUČIVO da odbijete napad. To je tako po zakonu, a ja inače radim u krivičnom odeljenju suda, pa ako mi ne poverujete, vidimo se na optuženičkoj klupi. Svako dobro.
pre 10 godina
Tako ce za par godina poneti i pistolj kada uvece izadje u grad. Ako su oni njega napali normalno je da se brani ali noz nije izvadio iz kuhinje nego iz dzepa ili skolske torbe sto znaci da ga je poneo u nameri da ga iskoristi. Ako je tolika cvecka da li to znaci da ja svome sinu spakujem noz za skolu umesto uzine?
pre 10 godina
Ovo nije posteno. Decko je nosio noz jer je verovatno ocekivao ovako nesto(mada po zakonu moze da nosi secivo do 8-12 cm, ne znam tacno), a kad su ga napala ova trojica ili cetvorica samo se branio i zbog toga ce odlezati u zatvoru 15 godina, a ovi ce se oporaviti za par meseci i nikom nista.
pre 10 godina
Ja sam pre neku noc dobio batine bez razloga od manijaka koji terorisu ceo grad i kojima ni policija nece nista. Sta mislite da sledeci put necu da postupim kao ovaj momak?
pre 10 godina
Ustežem se da komentarišem slične vesti jer sam nedavno preveo i objavio knjigu koja se bavi ovom temom i ne želim da da ispadne kako se reklamiram na neprimeren način. Pošto ovakve vesti dominiraju u poslednje vreme, ipak ću pokušati da ostavim svoj komentar, pa neka administratori procene da li je moj komentar prikladan.
Do bismo došli do srži problema moramo istaći da se u gotovo svim ovakvim vestima pojavljuju dečaci: dečaci su ti koji potežu noževe, štangle i mačete jedni na druge, prebijaju prolaznike koji po njihovim merilima liče na gejeve, piju kako bi dokazali svoju muževnost, kada odrastu fizički se razračunavaju s članovima svoje porodice itd. Ima nečeg strašno pogrešnog u načinu na koji vaspitavamo dečake i statistički pokazatelji neumoljivo govore u prilog tome: na primer, 85-90% adolescentskih samoubistava otpada na dečake (podaci su navedeni za SAD), a brojke su slične i kad govorimo o kriminalu ili bolestima zavisnosti. Nažalost, dečake otpremamo u svet emocionalno nepismene i nesvesne svojih i tuđih emocija (studije pokazuju da dečaci zaostaju za devojčicama po tome koliko emocija mogu da prepoznaju i imenuju). Od malih nogu ih učimo da muškarac treba da trpi bol (fizičku i emocionalnu), da se stoički nosi sa svim iskušenjima, da potiskuje makar i najmanji znak slabosti, straha, besa i drugih "negativnih" osećanja. Zato mi dečaci i muškarci i ne znamo da rešavamo konflikte na drugi način. Još nešto: kažnjavanje i strogo postupanje ne može biti nikakav lek.
pre 10 godina
http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=760776#k10738809
KZ dozvoljava pravo na samoodbranu.
pre 10 godina
Da nije malac imao noz mozda bi zavrsio kao Nikola Kovacevic koga su njegovi vrsnjaci srednjoskolci pretukli na smrt.
pre 10 godina
A sve dobra i primerena deca, ovi huligani što ga napali, a on fin pa nož u školu. Sve mangup do mangupa.
pre 10 godina
bravo za komentare sa preko 100 pozitivnih. Potpuno ipravno a nisam se nadao. Pravda za decu koja spasavaju goli život.
pre 10 godina
"Nema niceg goreg nego kad te neki dripci dovedu pred izbor, da li da se odbranis i time upropastis sebi zivot (sud, zatvor), ili da im dozvolis da te ponize, ozbiljno povrede a mozda i ubiju.
To je nama nasa policijska drzava dala, da su kriminalci i kojekakav sljam uvek jedan korak ispred."
(vk, 3. oktobar 2013 10:56)
Bravo!Komentar vam je sasvim na mestu!
I ja sam bio u situaciji da biram, zahvaljujuci Ivici Dacicu!
pre 10 godina
mali, sta ce tebi noz u skoli!?
pre 10 godina
zapitajte se zasto je klinac nosio noz..nosio je zbog nas odraslih i kao pametnijih..jer zna da ga niko nece zastiti od drugih klinaca..nije hteo da im da zube na izvolte..mozda gresim ne znam..al jedno znam..kad pocnu maloletnici da odgovaraju za svoja dela..sitni kriminalci a i oni veci nece biti potrebno obezbedjenje deci u skolama pa jel smo mi imali obezbedjenje kad smo isli u skolu?znaci maloletnik napravi krivicno delo..odma se salje u dom i na njivu..kad napuni 18 prebaci se u zatvor..pa da vidim koji ce klinac da se kur..i..i da napravi nesto plus roditeljima novcanu kaznu..a ako je dete zanemario oduzeti im decu
pre 10 godina
dakle film KLIP je istina?
pre 10 godina
Ja znam za jedan primer a vi procenite kako hocete da li je covek uradio pravu stvar (moje misljenje je da nije fer ali je efikasno). Klinac u jednoj skoli ima problem, posvadja se sa jednim likom, posle skole ga sacekaju njih troje i prebiju ga. Dodje on kuci, mama, tata sta je bilo on kaze nista. Roditelji u skoli, kukaju, mole dodje i roditelj tog detata koji ga maltretira, i kaze to je decija stvar mene boli uvo, neka oni rese. Sutrada brat od lika koga ovi tuku kaze znam ja kako to da resim. Mali kuka kaze nemoj samo ce biti gore kada ti odes. Brate kaze nista se ti ne birni ja tim klinicma necu nista. Brat je bio lokalni "mangup". U svakom slucaju on nadje oca tog lika koji je okupio bandu sa svoja 2 druga, umlate oca i kazu mu da je to njegov sin uradio njegovm bratu i da se nada da je otac "shvatio" da je to lose. Problem je bio resen vrlo jednostavno. Ono sto hocu da kazem je da dok se na neki nacin roditleji ne pritisnu da brinu o svojoj deci od ta posla nema nista. Osudite ovo jer i ja osudjujem ali za samo razmislite sta bisete vi uradili za vase dete
pre 10 godina
Moj cale je na roditeljske sastanke dolazio samo da sazna moju ocenu iz vladanja. "To sto ga ja ucim" kako je govorio, "mora da ima 5. A to sto ga vi ucite, vi vidite sa njim." Da nije mator ja bih ga predlozio za ministra prosvete samo zbog te recenice.
Danas roditelji deci placaju privatne tutore da bi postigli sto bolje rezultate u skoli a nisu ih vaspitali kako treba. Dzaba im primeran uspeh kad u skolu idu naoruzani.
I obrnuto. Nastavnici ocekuju da ce ucenici van skole da nauce ono sto oni sami nisu sposobni da ih nauce ili bar motivisu da sami uce.
U medjuvremenu razvijamo generacije "primerenih" siledzija, narkomana, sponzorusica, dilera, huligana. Ko bi reko?!
pre 10 godina
Ne desavaju se ovakve stvari iznenada, neko je morao da reaguje od profesora, pedagoga, roditelja, drugih ucenika, itd.
pre 10 godina
Lola u Srbiji institucije, policiha i sudstvo ne sluze nicemu, cak su i mnogi roditelji poceli da podrzavaju decu koja glume kriminalce, tako da je doslo vreme da moras da se branis sam.
pre 10 godina
A odakle ti noz?
pre 10 godina
@pop ti si,pope,načisto ispalio! nije osnovna škola u pitanju,već srednja! lepo piše u tekstu...
pre 10 godina
...njih cetvorica ga okruzila i batinala. Sta je trebao, mali da trpi? Normalno je da se brani!
pre 10 godina
Na mene su ostavili veći utisak komentari od samog dogadjaja. Nedopustivo veliki broj ljudi opravdava decka "sa nožem" koji je morao da se brani. Kao u Americi pre ....na Divljem Zapadu Ima tu neki šereif , ali pravdu svak drzi u svojim rukama i svako nosi pistolj. Nista jeftinije od ljudskog života . Čemu služe institucije ???, čemu služe roditelji , pedagozi I nigde u svetu narocito ne na Zapadu ne prolaze ljudi mrtvi hladni ako se desava nasilje ispred njih naocigled .Važno je da su7 zabranili prajd ,Oni nikada nisu druge tukli, boli noževima i pucali , to su uglavnom ovi dobri decaci radili njima .Branimo se od pogresnih ...a bagru i klince , nezrele nasilnike podrzavamo. Zao mi je nas...
pre 10 godina
Nadam se da ce biti sudjenje i da ce klinci priznati da su ga prvi napali i tukli. Takodje se nadam da ce novine nastavitit sa interesovanjem za slucaj i da ce javnost saznati pravu istinu.
pre 10 godina
Mislim da je slucaj jadnog čoveka iz Žarkova apsolviran od strane društva kao nužna odbrana. Ti si jedan od retkih koji bi izgleda dozvolio da bude obrnuto, da izbode tebe, a usput i tvoju ženu i dete, pa onda da eventualno reaguješ.
pre 10 godina
Ne srljati sa zakljuccima, zamisli da te neko maltretira iz dana u dan a ti nemas kome ni da se pozalis jer cete onda jos vise maltretirati jer si tuzibaba i to oni koji do sada nisu da se uvuku ovim "zajebanim likovima" pa ti trpis trpis pa se nakupi i dodje zuta minuta i jedno jutro kad se probudis sine ti da sam podelis pravdu...
pre 10 godina
Ako dobro razumem dogadjaj, shvatam klinca. U drugom razredu osnovne skole, na putu kuci posle skole, redovno su me maltretirali (uglavnom verbalno, ponekad i fizicki) trojica iz drugog odeljenja. Jednom prilikom sam ih sacekao na parkingu sa sestarom u ruci i - vise nikad nisu.
pre 10 godina
Kad sam bio treći razred srednje škole imao sam sličnih problema, s'obzirom da su mi roditelji bili situirani a živimo u jednom prigradskom naselju, nedjeljama sam preživljavao torturu gradskih giliptera, tražili su novac "za kafu" pa ako daš malo daj još, dobijao šklempe i šamare dok jednoga dana nijesam donio nož skakavac i jednog od njih trojice iskasapio. S' obzirom da je bio dio siromašne porodice moj ih je otac kupio sa 1000 maraka. Dobio sam godinu dana zatvora, dvije godine uslovno... Ni danas se ne kajem za svoje djelo i pod istim okolnostima opet bih isto uradio. Bravo i ovom klincu.
pre 10 godina
Ја уопште нисам био проблематичан ни склон тучама, али сам ишао у такву основну школу на Дорћолу (од 1982. до 19990.) у којој је свако дете кад-тад пало у искушење да набави нешто за ефикасну самоодбрану, јер је злостављање и понижавање од стране старијих који су глумили мангупе било константа.
Pantagruel, 3. oktobar 2013 09:02)
Tebi je stvarno ta skola bila patnja ako je trajala do 18.008 godina...
Da ne gresim dusu, svuda ima morona koji maltretiraju slabiju decu. Ali stvarno izjaviti da su bila uzorna deca je van pameti cim nose palice i nozeve u skolu. Ej, pricamo o drugom razdredu osnovne skole!!! To znaci da dete ima celih 8 godina starosti... Porazavajuce...
pre 10 godina
@Vladimir Pula
Druze, ozbiljno jako volim sto si cesto na ovom sajtu.
Volim da citam tvoje komentare!
Pozdrav
pre 10 godina
Maloletni B.B. ima noz i nosi ga u skolu...
pre 10 godina
Nema niceg goreg nego kad te neki dripci dovedu pred izbor, da li da se odbranis i time upropastis sebi zivot (sud, zatvor), ili da im dozvolis da te ponize, ozbiljno povrede a mozda i ubiju.
To je nama nasa policijska drzava dala, da su kriminalci i kojekakav sljam uvek jedan korak ispred.
pre 10 godina
Mi smo dostigli nivo nasilja koji odgovara zemljama koje imaju preko 100 miliona stanovnika.Dete u školu nosi nož a njegovi "drugari" palice i biju se četvorica protiv jednog.Evo šta sam ja video i intervenisao u mom gradu pre nepune dve nedelje.Desetak klinaca sa jedne strane puta i klinac sa devojkom sa druge strane puta.Radi se o deci od oko 14 godina.Devojčica je bila više gola nego obučena.Jedan od njih mu prilazi i želi da započne tuču a ovi spremni samo čekaju da se priključe.Prolazim pored njih sa svojim sinom u rukama i čujem šta pričaju."Sada treba da ga slomimo i ruke i vilicu".Pri tom jedan od njih iz sportske torbe izvlači francuski ključ.Sve to se dešava bukvalno u centru mog grada i pored mene ima još prolaznika koji čuju i vide isto što i ja i niko ne reaguje.Počinjem da se derem na njih i uspevam da ih rasteram i to sa detetom u rukama.Ostali "stariji" posmatrači tek onda reaguju i uključuju se.Sramotno, postali narod kukavica gde očevi vaspitavaju svoje sinove da se biju po "deset na jednoga".Verujte da nisam korpulentniji i to mnogo doveo bih i sebe i dete u opasnost a gomila posmatrača ne bi mi ni pomogla.Eto to je Srbija danas.Zemlja kukavica i ljudi koji nemaju osećaj odgovornosti prema svojoj deci.Dečko koji ne sme sam da se pobije već mu za to treba pomoć desetorice je...A to je i njegov otac...
pre 10 godina
Kako se niko ne zapita gde ja za to vreme bio skolski policajac? Koliko se secam po jedan uvek mora da ima u skolskom dvoristu ili ispred, da posmatra i zastiti decu... Ni u skoli vise nisu deca sigurna... O policiji u N.P. se pricalo i u skupstini...
pre 10 godina
I ranije sam u komentarima pisao; Nasilničko ponašanje se lako prepoznaje i to što direktor kaže da se ranije nisu svađali ili pravili probleme, samo govori da se nasilničko ponašanje prepozna kada do nasilja već dođe a ono bude dovoljno "veliko" da zavredi pažnju medija. Nasilja u školama ima, a sredstava za sprečavanje nasilja je malo.
Moje dete je ove godine krenulo u prvi razred i na prijemu je dobio knjižicu o nasilju među decom. To je malo uputstvo i za roditelje i za decu o tome kako prepoznati nasilničko ponašanje i kako postupati kada se prepozna. Pitam se koliko je roditelja to pročitalo. Pitam se koliko je roditelja to pročitalo svojoj deci.
Sve je to super, a šta onda? Kako dalje? To je ono što nama nedostaje.
Treba da postoji zakonska obaveza roditelja/saradnika i deteta kod kojeg se propozna nasilničko ponašanje, da idu na razgovore sa stručnim licem. Na taj način bi se forsiralo rešavanje problema problematične dece. Siguran sam da svi želimo da deca budu bolji ljudi a ne da budu kažnjavana kada to nisu.
pre 10 godina
Desavale su se ove gluposti i kad sam ja bio klinac, samo bez palica i čakija. Samnom je išao u školu sin od Mate Parlova.. Jednom su tako došla petorica likova da se obračunaju s nekim dečkom ispred naše škole.. Al se Parlov junior umiješao i pokazao da krv nije voda.. Poslje smo pitali sta je bilo rekao je ma neka petorica došla po batine pa sam im udovoljio.. :)
pre 10 godina
Ja sam na exkurziji u 3. ili 4. razredu osnovne morala da prebijem klinca cetkom za feniranje od prirodne dlake, udarala sam ga po licu, preselo mu je :))) Nikad vise me nije pipnuo, a maltretirao je devojcice svakodnevno.
Nasilje se uci u kuci, kada dete gleda kako tata prebija mamu i tuce i njega, tesko da ce izrasti u normalnog coveka i empatisati. Nasilje i rasizam se uce.
pre 10 godina
Znate sta se meni desilo? Presreo me lik na ulici i trazio mi pare za bolesnu kevu, i ja posao da ga iskuliram a on mi poceo pretiti kako ce da me nabode i to... A lik bolje obucen od mene. Kao "daj mi pare, znam da imas, trebaju mi". Ja tu puknem, izvadim 200 dinars koje sam imao kraj sebe, izvrnem mu dzepove da vidi da nemam vise, i hteo ja da mu dam tih 200, da me se prodje. Na kraju mi se izvinjavao, i kao "brate, delovao si mi kao neko ko ima para, izvini brate", lik mi pruzi ruku, pozdravi se i ode. Ja u soku. Malo offtopic, al sam tad pozeleo da imam noz kraj sebe, iako sam mogao da ga namlatim, ali ne znam na sta je budala spremna... N'o nisu mi jasni ljudi koji brane ovu cetvoricu. Ako je neko dovoljno hrabar da napadne, to znaci da je spreman i da se suoci s posledicama. Ja jednostavno necu da dopustim da se neko izivljava na meni, sredstvo odbrane nije bitno. Da li je to noz ili cigla, uopste nema veze, bitno je odbraniti se od siledzija i napadaca, inace ce vas stalno napadati.
pre 10 godina
Sta ce jednima palica a drugom noz u skoli?????? Ne cudi me sto se ubijaju svaki dan.......
pre 10 godina
Samoodbrana, hmm.... sve bih ja to razumeo, ali noz u dzepu ili u skolskoj torbi?? Tu "cakijicu" je verovatno poneo da bi uzinu mogao da isece na ravne delove i podeli sa prijateljima ili da oljusti jabuku i da je devojcici u koju je zaljubljen. Ili je to mozda u Pazaru deo skolskog pribora kao sestar i olovke??
pre 10 godina
Nije to fer. On naoružan nožem, a njih četvorica sami.
pre 10 godina
Pise u tekstu da su to dobri ucenici i dobra deca i to je najvaznije. A to sto se bodu nozevima jeste pomalo uznemiravajuce, ali se ta agresivnost moze prevazici odgovarajucom terapijom, naravno, uz saradnju roditelja i skolskog osoblja.
pre 10 godina
Sami su naletali na noz i tako 5-6 puta
pre 10 godina
@!
a do juče je planeta bila sva u simbiozi i bez nasilja, a sada je svuda nasilje zbog televizije.
pre 10 godina
Zao mi je ali u potpunosti odobravam SAMOODBRANU ovog decaka. LJUDI! Cetvorica na jednoga sa palicom? Sta je trebalo da ga isprebijaju na mrtvo i da bude deo statistike? Onda da drzava zali zbog nemilog dogadjaja??? KRVICNI ZAKON "NE DOZVOLJAVA" GRADJANIMA PRAVO NA SAMOODBRANU!!! Ta stavka je u opisu glupost bez premca i sta nam drugo preostaje nego da biramo da spasavamo gole zivote od maloumnika i huligana i da pri tome "velikodusno" budemo kaznjeni od drzave koja nam USTAVOM garantuje pravo na ziivot, itd. ili da opet neko ispuni svoju senzacionalisticku kolumnu hronike?
Menjajte ZAKON pod hitno pre nego se nasilje na ulicama otme kontroli ako vec nije!
pre 10 godina
Sve cvecka do cvecke. Jedni sa palicama drugi sa nozevima. Ne zna se ko je veci andjelcic. Treba da budemo srecni sto nisu jos stigli do vatrenog oruzija inace bi bilans bio 4-5 mrtvih a ne samo povredjenih.
Deci zelim brz moralni oporavak.
pre 10 godina
Uvek sam na strani onog koga napada grupa. Pošto je mlado muško stvorenje u pitanju, njegova reakcija nije preterano neočekivana. Čudno je što je imao nož, što može da znači da mu je prećeno i ranije. Dakle, da predupredim kritike, on NIJE upotrebio nož u sukobu sa JEDNIM vršnjakom, nego tek onda kad je pomislio da mu je život ugrožen. Krajnje je vreme da se u naše krivično zakonodavstvo unese odredba kojom bi se kazna za kriminal u grupi uvečavala, a ne smanjivala kao dosad. Inače će horde kriminalaca osvojiti sve u zemlji.
pre 10 godina
Primerna deca, koja u školu nose noževe i palice.
pre 10 godina
Sta ce maloletnom detetu noz urukama, odakle mu to, od koga je to n aucio, ima li on roditelje, jel su ga naucili kako se problemi resavaju, nego pametno je ovde neko napisao jabuka padne uvek ispod drveta ili okolo njega. Za ovo treba i roditelji da odgovaraju.
pre 10 godina
Сто посто ће се наћи бар неколико "савесних" да поставе питање "Одакле клинцу уопште нож у школи ако није проблематичан?" и погрешиће, јер је најлакше паметовати из фотеље. Ја уопште нисам био проблематичан ни склон тучама, али сам ишао у такву основну школу на Дорћолу (од 1982. до 19990.) у којој је свако дете кад-тад пало у искушење да набави нешто за ефикасну самоодбрану, јер је злостављање и понижавање од стране старијих који су глумили мангупе било константа. Сачекивали су нас на одморима или на путу од школе до куће, тражили новац, претресали џепове и торбе под претњом батинама и понижавали нас пред девојчицама. То су биле праве уличне банде у које су осим наших осмака била укључена њихова старија браћа или бивши ђаци наше школе који су већ завршили осми разред неколико година раније, али су остајали у крају и имали потребу да глуме харамбаше. Мени једном умало нису набили главу у ВЦ шољу школског тоалета. Спасла ме је другарица која је видела како ме уносе унутра и узбунила читаво одељење. А после су педагози мени претили казном (и чак сам имао смањену оцену из владања кроз цело прво полугодиште), зато што сам пет минута касније једном од тих понављача, ударцем челом у аркаду, "затворио око" (кад је присуство мојих другова из одељења обезбедило да ме његови пајташи пусте и одустану од групног пребијања, уз договор да проблем решимо "један на један"). Ни касније, у Трећој београдској гимназији није било много боље.
pre 10 godina
kako možete napisati NAPADAČ. Pa on je NAPADNUT BRE!
Da vidim kako bi reagovali da Vašu decu napadaju trojica...
ma dosta više .
pre 10 godina
ukoliko se ispostavi da je prekoracio nivo samoodbrane, ili kako se vec zove/kaze, klinac sa nozem treba da odgovara. a ova cetvorica trebaju da odgovaraju u svakom slucaju.
pre 10 godina
Ako je stvarno samoodbrana, onda podzavam ovog klinca...
pre 10 godina
Najstrasnije od svega je da roditelji tvrde da su im deca primerna i dobri ucenici. Pa kako su vam to primerna deca kad jedno nosi noz, a ostala cetvorica idu da tuku tog jednog?!? Vas roditelje treba na robiju!
pre 10 godina
Ma svi, uzorni, divni, bajni i krasni, a nozeve u skolu nose?!
pre 10 godina
neko ih je naučio da ako se posvađaš sa nekim treba da ga prebiješ uz pomoć dovoljnog broja drugara. a takođe se maloletnom bb slučajno u džepu našao nož za ne daj bože.
da rž slučajno ne bi ostao poražen u svađi a bb da slučajno ne bi dobio batine, četvorica su izbodeni i sada su u bolnici a peti nije prebijen i sada je u policiji.
nečist račun, duga mržnja...
pre 10 godina
sve dok se nose ćakije u školu, biće samo gore.
pre 10 godina
A sta bi bilo da nisu maloletni ?
pre 10 godina
Sinovac, a otkud tebi "ćakija" u školskom dvorištu?
pre 10 godina
Ocigledno drzava vise nije u stanju da zastiti gradjane. Onda treba da pusti da se gradjani sami stite izmenom zakona.
pre 10 godina
Cetvorica junacina ce sada ispasti zrtve, a decko koji se branio ce dobiti najstrozu kaznu. Slicna stvar se desila jednom klincu iz moje osnovne skole. Ali recite mi nesto: sta je po vama trebalo da uradi taj decko? Da mirno trpi batine dok mu ne razlupaju lobanju? Pravda za tog klinca !!!
pre 10 godina
A zbog cega maloletno lice nosi noz sa sobom to ocigledno nije bitno???
pre 10 godina
Jao mice, dobri đaci, pa ne prave probleme. Kada će više da se odstupi od tog razmišljanja? Najveći manijaci koje sam znao su zapravo bili vrlo inteligentni i solidni đaci.
pre 10 godina
Mislim da je krajnje vreme da na "Dnevniku" oznacite zabranu gledanja za mladje od 18 godina
pre 10 godina
Šta god je zapravo bilo u pitanju, izgleda da se svi slažu da je bilo njih četvorica naspram ovog jednog.
pre 10 godina
Сцене насиља које се сваки дан сервирају гледаоцима путем ТВ-а учитале су у многе младе људе да је то нормалан и безмало пожељан модел понашања. Дакле, шта се сеје то се и жање и зато имамо да нам примерни момци из комшилука ''искоче'' у неко ''лудило'', а ми се питамо шта то би!
pre 10 godina
Ovo je postalo zanimljivo. Malo malo, pa se neko brani potezanjem noza na drugoga. Evo ovog momcine novopazarca, pa onda najekstremniji primer onog tipa u Zarkovu kome je provalnik (koga je zena videla da se mota oko prozora) usao u kucu, a onda je napadnuti trcao za njim i zaklao ga ubadanjem u ledja 5 puta i ima jos slicnih primera. Kakvo smo to drustvo postali? Mislite o tome (pre nego i potegnete jatagan). Mislite i o tome kako se brecnete kada vadite krv iz prsta ili vene, a kakav li je tek osecaj kada vas kolju u samoodbrani? Da li ce i sada neke politicke stranke da uzmu u zastitu ovog vragolastog decacica i skupljaju potpise?
pre 10 godina
Sta bi bilo da su se posvadjali na velikom odmoru kada su sve ovo uspeli na malom
pre 10 godina
Zelim brz psihicki oporavak momku sa nozem!
pre 10 godina
Nije nikoga sahranio...
samo se branio...
pre 10 godina
Šta god je zapravo bilo u pitanju, izgleda da se svi slažu da je bilo njih četvorica naspram ovog jednog.
pre 10 godina
Сто посто ће се наћи бар неколико "савесних" да поставе питање "Одакле клинцу уопште нож у школи ако није проблематичан?" и погрешиће, јер је најлакше паметовати из фотеље. Ја уопште нисам био проблематичан ни склон тучама, али сам ишао у такву основну школу на Дорћолу (од 1982. до 19990.) у којој је свако дете кад-тад пало у искушење да набави нешто за ефикасну самоодбрану, јер је злостављање и понижавање од стране старијих који су глумили мангупе било константа. Сачекивали су нас на одморима или на путу од школе до куће, тражили новац, претресали џепове и торбе под претњом батинама и понижавали нас пред девојчицама. То су биле праве уличне банде у које су осим наших осмака била укључена њихова старија браћа или бивши ђаци наше школе који су већ завршили осми разред неколико година раније, али су остајали у крају и имали потребу да глуме харамбаше. Мени једном умало нису набили главу у ВЦ шољу школског тоалета. Спасла ме је другарица која је видела како ме уносе унутра и узбунила читаво одељење. А после су педагози мени претили казном (и чак сам имао смањену оцену из владања кроз цело прво полугодиште), зато што сам пет минута касније једном од тих понављача, ударцем челом у аркаду, "затворио око" (кад је присуство мојих другова из одељења обезбедило да ме његови пајташи пусте и одустану од групног пребијања, уз договор да проблем решимо "један на један"). Ни касније, у Трећој београдској гимназији није било много боље.
pre 10 godina
Cetvorica junacina ce sada ispasti zrtve, a decko koji se branio ce dobiti najstrozu kaznu. Slicna stvar se desila jednom klincu iz moje osnovne skole. Ali recite mi nesto: sta je po vama trebalo da uradi taj decko? Da mirno trpi batine dok mu ne razlupaju lobanju? Pravda za tog klinca !!!
pre 10 godina
kako možete napisati NAPADAČ. Pa on je NAPADNUT BRE!
Da vidim kako bi reagovali da Vašu decu napadaju trojica...
ma dosta više .
pre 10 godina
Sta bi bilo da su se posvadjali na velikom odmoru kada su sve ovo uspeli na malom
pre 10 godina
Zao mi je ali u potpunosti odobravam SAMOODBRANU ovog decaka. LJUDI! Cetvorica na jednoga sa palicom? Sta je trebalo da ga isprebijaju na mrtvo i da bude deo statistike? Onda da drzava zali zbog nemilog dogadjaja??? KRVICNI ZAKON "NE DOZVOLJAVA" GRADJANIMA PRAVO NA SAMOODBRANU!!! Ta stavka je u opisu glupost bez premca i sta nam drugo preostaje nego da biramo da spasavamo gole zivote od maloumnika i huligana i da pri tome "velikodusno" budemo kaznjeni od drzave koja nam USTAVOM garantuje pravo na ziivot, itd. ili da opet neko ispuni svoju senzacionalisticku kolumnu hronike?
Menjajte ZAKON pod hitno pre nego se nasilje na ulicama otme kontroli ako vec nije!
pre 10 godina
Najstrasnije od svega je da roditelji tvrde da su im deca primerna i dobri ucenici. Pa kako su vam to primerna deca kad jedno nosi noz, a ostala cetvorica idu da tuku tog jednog?!? Vas roditelje treba na robiju!
pre 10 godina
Mi smo dostigli nivo nasilja koji odgovara zemljama koje imaju preko 100 miliona stanovnika.Dete u školu nosi nož a njegovi "drugari" palice i biju se četvorica protiv jednog.Evo šta sam ja video i intervenisao u mom gradu pre nepune dve nedelje.Desetak klinaca sa jedne strane puta i klinac sa devojkom sa druge strane puta.Radi se o deci od oko 14 godina.Devojčica je bila više gola nego obučena.Jedan od njih mu prilazi i želi da započne tuču a ovi spremni samo čekaju da se priključe.Prolazim pored njih sa svojim sinom u rukama i čujem šta pričaju."Sada treba da ga slomimo i ruke i vilicu".Pri tom jedan od njih iz sportske torbe izvlači francuski ključ.Sve to se dešava bukvalno u centru mog grada i pored mene ima još prolaznika koji čuju i vide isto što i ja i niko ne reaguje.Počinjem da se derem na njih i uspevam da ih rasteram i to sa detetom u rukama.Ostali "stariji" posmatrači tek onda reaguju i uključuju se.Sramotno, postali narod kukavica gde očevi vaspitavaju svoje sinove da se biju po "deset na jednoga".Verujte da nisam korpulentniji i to mnogo doveo bih i sebe i dete u opasnost a gomila posmatrača ne bi mi ni pomogla.Eto to je Srbija danas.Zemlja kukavica i ljudi koji nemaju osećaj odgovornosti prema svojoj deci.Dečko koji ne sme sam da se pobije već mu za to treba pomoć desetorice je...A to je i njegov otac...
pre 10 godina
Uvek sam na strani onog koga napada grupa. Pošto je mlado muško stvorenje u pitanju, njegova reakcija nije preterano neočekivana. Čudno je što je imao nož, što može da znači da mu je prećeno i ranije. Dakle, da predupredim kritike, on NIJE upotrebio nož u sukobu sa JEDNIM vršnjakom, nego tek onda kad je pomislio da mu je život ugrožen. Krajnje je vreme da se u naše krivično zakonodavstvo unese odredba kojom bi se kazna za kriminal u grupi uvečavala, a ne smanjivala kao dosad. Inače će horde kriminalaca osvojiti sve u zemlji.
pre 10 godina
Nije to fer. On naoružan nožem, a njih četvorica sami.
pre 10 godina
Moj cale je na roditeljske sastanke dolazio samo da sazna moju ocenu iz vladanja. "To sto ga ja ucim" kako je govorio, "mora da ima 5. A to sto ga vi ucite, vi vidite sa njim." Da nije mator ja bih ga predlozio za ministra prosvete samo zbog te recenice.
Danas roditelji deci placaju privatne tutore da bi postigli sto bolje rezultate u skoli a nisu ih vaspitali kako treba. Dzaba im primeran uspeh kad u skolu idu naoruzani.
I obrnuto. Nastavnici ocekuju da ce ucenici van skole da nauce ono sto oni sami nisu sposobni da ih nauce ili bar motivisu da sami uce.
U medjuvremenu razvijamo generacije "primerenih" siledzija, narkomana, sponzorusica, dilera, huligana. Ko bi reko?!
pre 10 godina
Zelim brz psihicki oporavak momku sa nozem!
pre 10 godina
Desavale su se ove gluposti i kad sam ja bio klinac, samo bez palica i čakija. Samnom je išao u školu sin od Mate Parlova.. Jednom su tako došla petorica likova da se obračunaju s nekim dečkom ispred naše škole.. Al se Parlov junior umiješao i pokazao da krv nije voda.. Poslje smo pitali sta je bilo rekao je ma neka petorica došla po batine pa sam im udovoljio.. :)
pre 10 godina
Сцене насиља које се сваки дан сервирају гледаоцима путем ТВ-а учитале су у многе младе људе да је то нормалан и безмало пожељан модел понашања. Дакле, шта се сеје то се и жање и зато имамо да нам примерни момци из комшилука ''искоче'' у неко ''лудило'', а ми се питамо шта то би!
pre 10 godina
Ako je stvarno samoodbrana, onda podzavam ovog klinca...
pre 10 godina
Nije nikoga sahranio...
samo se branio...
pre 10 godina
Nema niceg goreg nego kad te neki dripci dovedu pred izbor, da li da se odbranis i time upropastis sebi zivot (sud, zatvor), ili da im dozvolis da te ponize, ozbiljno povrede a mozda i ubiju.
To je nama nasa policijska drzava dala, da su kriminalci i kojekakav sljam uvek jedan korak ispred.
pre 10 godina
Ma svi, uzorni, divni, bajni i krasni, a nozeve u skolu nose?!
pre 10 godina
Primerna deca, koja u školu nose noževe i palice.
pre 10 godina
Znate sta se meni desilo? Presreo me lik na ulici i trazio mi pare za bolesnu kevu, i ja posao da ga iskuliram a on mi poceo pretiti kako ce da me nabode i to... A lik bolje obucen od mene. Kao "daj mi pare, znam da imas, trebaju mi". Ja tu puknem, izvadim 200 dinars koje sam imao kraj sebe, izvrnem mu dzepove da vidi da nemam vise, i hteo ja da mu dam tih 200, da me se prodje. Na kraju mi se izvinjavao, i kao "brate, delovao si mi kao neko ko ima para, izvini brate", lik mi pruzi ruku, pozdravi se i ode. Ja u soku. Malo offtopic, al sam tad pozeleo da imam noz kraj sebe, iako sam mogao da ga namlatim, ali ne znam na sta je budala spremna... N'o nisu mi jasni ljudi koji brane ovu cetvoricu. Ako je neko dovoljno hrabar da napadne, to znaci da je spreman i da se suoci s posledicama. Ja jednostavno necu da dopustim da se neko izivljava na meni, sredstvo odbrane nije bitno. Da li je to noz ili cigla, uopste nema veze, bitno je odbraniti se od siledzija i napadaca, inace ce vas stalno napadati.
pre 10 godina
...njih cetvorica ga okruzila i batinala. Sta je trebao, mali da trpi? Normalno je da se brani!
pre 10 godina
Ocigledno drzava vise nije u stanju da zastiti gradjane. Onda treba da pusti da se gradjani sami stite izmenom zakona.
pre 10 godina
Sve cvecka do cvecke. Jedni sa palicama drugi sa nozevima. Ne zna se ko je veci andjelcic. Treba da budemo srecni sto nisu jos stigli do vatrenog oruzija inace bi bilans bio 4-5 mrtvih a ne samo povredjenih.
Deci zelim brz moralni oporavak.
pre 10 godina
Jao mice, dobri đaci, pa ne prave probleme. Kada će više da se odstupi od tog razmišljanja? Najveći manijaci koje sam znao su zapravo bili vrlo inteligentni i solidni đaci.
pre 10 godina
Ako dobro razumem dogadjaj, shvatam klinca. U drugom razredu osnovne skole, na putu kuci posle skole, redovno su me maltretirali (uglavnom verbalno, ponekad i fizicki) trojica iz drugog odeljenja. Jednom prilikom sam ih sacekao na parkingu sa sestarom u ruci i - vise nikad nisu.
pre 10 godina
ukoliko se ispostavi da je prekoracio nivo samoodbrane, ili kako se vec zove/kaze, klinac sa nozem treba da odgovara. a ova cetvorica trebaju da odgovaraju u svakom slucaju.
pre 10 godina
Ja sam na exkurziji u 3. ili 4. razredu osnovne morala da prebijem klinca cetkom za feniranje od prirodne dlake, udarala sam ga po licu, preselo mu je :))) Nikad vise me nije pipnuo, a maltretirao je devojcice svakodnevno.
Nasilje se uci u kuci, kada dete gleda kako tata prebija mamu i tuce i njega, tesko da ce izrasti u normalnog coveka i empatisati. Nasilje i rasizam se uce.
pre 10 godina
Ne srljati sa zakljuccima, zamisli da te neko maltretira iz dana u dan a ti nemas kome ni da se pozalis jer cete onda jos vise maltretirati jer si tuzibaba i to oni koji do sada nisu da se uvuku ovim "zajebanim likovima" pa ti trpis trpis pa se nakupi i dodje zuta minuta i jedno jutro kad se probudis sine ti da sam podelis pravdu...
pre 10 godina
Mislim da je krajnje vreme da na "Dnevniku" oznacite zabranu gledanja za mladje od 18 godina
pre 10 godina
Kad sam bio treći razred srednje škole imao sam sličnih problema, s'obzirom da su mi roditelji bili situirani a živimo u jednom prigradskom naselju, nedjeljama sam preživljavao torturu gradskih giliptera, tražili su novac "za kafu" pa ako daš malo daj još, dobijao šklempe i šamare dok jednoga dana nijesam donio nož skakavac i jednog od njih trojice iskasapio. S' obzirom da je bio dio siromašne porodice moj ih je otac kupio sa 1000 maraka. Dobio sam godinu dana zatvora, dvije godine uslovno... Ni danas se ne kajem za svoje djelo i pod istim okolnostima opet bih isto uradio. Bravo i ovom klincu.
pre 10 godina
A zbog cega maloletno lice nosi noz sa sobom to ocigledno nije bitno???
pre 10 godina
Sta ce jednima palica a drugom noz u skoli?????? Ne cudi me sto se ubijaju svaki dan.......
pre 10 godina
Mislim da je slucaj jadnog čoveka iz Žarkova apsolviran od strane društva kao nužna odbrana. Ti si jedan od retkih koji bi izgleda dozvolio da bude obrnuto, da izbode tebe, a usput i tvoju ženu i dete, pa onda da eventualno reaguješ.
pre 10 godina
@!
a do juče je planeta bila sva u simbiozi i bez nasilja, a sada je svuda nasilje zbog televizije.
pre 10 godina
sve dok se nose ćakije u školu, biće samo gore.
pre 10 godina
Kako se niko ne zapita gde ja za to vreme bio skolski policajac? Koliko se secam po jedan uvek mora da ima u skolskom dvoristu ili ispred, da posmatra i zastiti decu... Ni u skoli vise nisu deca sigurna... O policiji u N.P. se pricalo i u skupstini...
pre 10 godina
neko ih je naučio da ako se posvađaš sa nekim treba da ga prebiješ uz pomoć dovoljnog broja drugara. a takođe se maloletnom bb slučajno u džepu našao nož za ne daj bože.
da rž slučajno ne bi ostao poražen u svađi a bb da slučajno ne bi dobio batine, četvorica su izbodeni i sada su u bolnici a peti nije prebijen i sada je u policiji.
nečist račun, duga mržnja...
pre 10 godina
"Nema niceg goreg nego kad te neki dripci dovedu pred izbor, da li da se odbranis i time upropastis sebi zivot (sud, zatvor), ili da im dozvolis da te ponize, ozbiljno povrede a mozda i ubiju.
To je nama nasa policijska drzava dala, da su kriminalci i kojekakav sljam uvek jedan korak ispred."
(vk, 3. oktobar 2013 10:56)
Bravo!Komentar vam je sasvim na mestu!
I ja sam bio u situaciji da biram, zahvaljujuci Ivici Dacicu!
pre 10 godina
Sami su naletali na noz i tako 5-6 puta
pre 10 godina
Na mene su ostavili veći utisak komentari od samog dogadjaja. Nedopustivo veliki broj ljudi opravdava decka "sa nožem" koji je morao da se brani. Kao u Americi pre ....na Divljem Zapadu Ima tu neki šereif , ali pravdu svak drzi u svojim rukama i svako nosi pistolj. Nista jeftinije od ljudskog života . Čemu služe institucije ???, čemu služe roditelji , pedagozi I nigde u svetu narocito ne na Zapadu ne prolaze ljudi mrtvi hladni ako se desava nasilje ispred njih naocigled .Važno je da su7 zabranili prajd ,Oni nikada nisu druge tukli, boli noževima i pucali , to su uglavnom ovi dobri decaci radili njima .Branimo se od pogresnih ...a bagru i klince , nezrele nasilnike podrzavamo. Zao mi je nas...
pre 10 godina
Lola u Srbiji institucije, policiha i sudstvo ne sluze nicemu, cak su i mnogi roditelji poceli da podrzavaju decu koja glume kriminalce, tako da je doslo vreme da moras da se branis sam.
pre 10 godina
Sinovac, a otkud tebi "ćakija" u školskom dvorištu?
pre 10 godina
Ja sam pre neku noc dobio batine bez razloga od manijaka koji terorisu ceo grad i kojima ni policija nece nista. Sta mislite da sledeci put necu da postupim kao ovaj momak?
pre 10 godina
A sta bi bilo da nisu maloletni ?
pre 10 godina
Ja znam za jedan primer a vi procenite kako hocete da li je covek uradio pravu stvar (moje misljenje je da nije fer ali je efikasno). Klinac u jednoj skoli ima problem, posvadja se sa jednim likom, posle skole ga sacekaju njih troje i prebiju ga. Dodje on kuci, mama, tata sta je bilo on kaze nista. Roditelji u skoli, kukaju, mole dodje i roditelj tog detata koji ga maltretira, i kaze to je decija stvar mene boli uvo, neka oni rese. Sutrada brat od lika koga ovi tuku kaze znam ja kako to da resim. Mali kuka kaze nemoj samo ce biti gore kada ti odes. Brate kaze nista se ti ne birni ja tim klinicma necu nista. Brat je bio lokalni "mangup". U svakom slucaju on nadje oca tog lika koji je okupio bandu sa svoja 2 druga, umlate oca i kazu mu da je to njegov sin uradio njegovm bratu i da se nada da je otac "shvatio" da je to lose. Problem je bio resen vrlo jednostavno. Ono sto hocu da kazem je da dok se na neki nacin roditleji ne pritisnu da brinu o svojoj deci od ta posla nema nista. Osudite ovo jer i ja osudjujem ali za samo razmislite sta bisete vi uradili za vase dete
pre 10 godina
Samoodbrana, hmm.... sve bih ja to razumeo, ali noz u dzepu ili u skolskoj torbi?? Tu "cakijicu" je verovatno poneo da bi uzinu mogao da isece na ravne delove i podeli sa prijateljima ili da oljusti jabuku i da je devojcici u koju je zaljubljen. Ili je to mozda u Pazaru deo skolskog pribora kao sestar i olovke??
pre 10 godina
Maloletni B.B. ima noz i nosi ga u skolu...
pre 10 godina
I ranije sam u komentarima pisao; Nasilničko ponašanje se lako prepoznaje i to što direktor kaže da se ranije nisu svađali ili pravili probleme, samo govori da se nasilničko ponašanje prepozna kada do nasilja već dođe a ono bude dovoljno "veliko" da zavredi pažnju medija. Nasilja u školama ima, a sredstava za sprečavanje nasilja je malo.
Moje dete je ove godine krenulo u prvi razred i na prijemu je dobio knjižicu o nasilju među decom. To je malo uputstvo i za roditelje i za decu o tome kako prepoznati nasilničko ponašanje i kako postupati kada se prepozna. Pitam se koliko je roditelja to pročitalo. Pitam se koliko je roditelja to pročitalo svojoj deci.
Sve je to super, a šta onda? Kako dalje? To je ono što nama nedostaje.
Treba da postoji zakonska obaveza roditelja/saradnika i deteta kod kojeg se propozna nasilničko ponašanje, da idu na razgovore sa stručnim licem. Na taj način bi se forsiralo rešavanje problema problematične dece. Siguran sam da svi želimo da deca budu bolji ljudi a ne da budu kažnjavana kada to nisu.
pre 10 godina
A odakle ti noz?
pre 10 godina
@Vladimir Pula
Druze, ozbiljno jako volim sto si cesto na ovom sajtu.
Volim da citam tvoje komentare!
Pozdrav
pre 10 godina
Da nije malac imao noz mozda bi zavrsio kao Nikola Kovacevic koga su njegovi vrsnjaci srednjoskolci pretukli na smrt.
pre 10 godina
zapitajte se zasto je klinac nosio noz..nosio je zbog nas odraslih i kao pametnijih..jer zna da ga niko nece zastiti od drugih klinaca..nije hteo da im da zube na izvolte..mozda gresim ne znam..al jedno znam..kad pocnu maloletnici da odgovaraju za svoja dela..sitni kriminalci a i oni veci nece biti potrebno obezbedjenje deci u skolama pa jel smo mi imali obezbedjenje kad smo isli u skolu?znaci maloletnik napravi krivicno delo..odma se salje u dom i na njivu..kad napuni 18 prebaci se u zatvor..pa da vidim koji ce klinac da se kur..i..i da napravi nesto plus roditeljima novcanu kaznu..a ako je dete zanemario oduzeti im decu
pre 10 godina
@pop ti si,pope,načisto ispalio! nije osnovna škola u pitanju,već srednja! lepo piše u tekstu...
pre 10 godina
bravo za komentare sa preko 100 pozitivnih. Potpuno ipravno a nisam se nadao. Pravda za decu koja spasavaju goli život.
pre 10 godina
Tako ce za par godina poneti i pistolj kada uvece izadje u grad. Ako su oni njega napali normalno je da se brani ali noz nije izvadio iz kuhinje nego iz dzepa ili skolske torbe sto znaci da ga je poneo u nameri da ga iskoristi. Ako je tolika cvecka da li to znaci da ja svome sinu spakujem noz za skolu umesto uzine?
pre 10 godina
Ovo nije posteno. Decko je nosio noz jer je verovatno ocekivao ovako nesto(mada po zakonu moze da nosi secivo do 8-12 cm, ne znam tacno), a kad su ga napala ova trojica ili cetvorica samo se branio i zbog toga ce odlezati u zatvoru 15 godina, a ovi ce se oporaviti za par meseci i nikom nista.
pre 10 godina
Sta ce maloletnom detetu noz urukama, odakle mu to, od koga je to n aucio, ima li on roditelje, jel su ga naucili kako se problemi resavaju, nego pametno je ovde neko napisao jabuka padne uvek ispod drveta ili okolo njega. Za ovo treba i roditelji da odgovaraju.
pre 10 godina
Kakva kazna ceka cetvoricu napasnika?
Decaku treba da se izvini licno tuzilac, a cetvoricu manijaka treba sa 250 po turu i 250 sati dobrotvornog rada. Batina je iz raja izasla, a rad oslobadja coveka.
pre 10 godina
Pise u tekstu da su to dobri ucenici i dobra deca i to je najvaznije. A to sto se bodu nozevima jeste pomalo uznemiravajuce, ali se ta agresivnost moze prevazici odgovarajucom terapijom, naravno, uz saradnju roditelja i skolskog osoblja.
pre 10 godina
Ја уопште нисам био проблематичан ни склон тучама, али сам ишао у такву основну школу на Дорћолу (од 1982. до 19990.) у којој је свако дете кад-тад пало у искушење да набави нешто за ефикасну самоодбрану, јер је злостављање и понижавање од стране старијих који су глумили мангупе било константа.
Pantagruel, 3. oktobar 2013 09:02)
Tebi je stvarno ta skola bila patnja ako je trajala do 18.008 godina...
Da ne gresim dusu, svuda ima morona koji maltretiraju slabiju decu. Ali stvarno izjaviti da su bila uzorna deca je van pameti cim nose palice i nozeve u skolu. Ej, pricamo o drugom razdredu osnovne skole!!! To znaci da dete ima celih 8 godina starosti... Porazavajuce...
pre 10 godina
Ustežem se da komentarišem slične vesti jer sam nedavno preveo i objavio knjigu koja se bavi ovom temom i ne želim da da ispadne kako se reklamiram na neprimeren način. Pošto ovakve vesti dominiraju u poslednje vreme, ipak ću pokušati da ostavim svoj komentar, pa neka administratori procene da li je moj komentar prikladan.
Do bismo došli do srži problema moramo istaći da se u gotovo svim ovakvim vestima pojavljuju dečaci: dečaci su ti koji potežu noževe, štangle i mačete jedni na druge, prebijaju prolaznike koji po njihovim merilima liče na gejeve, piju kako bi dokazali svoju muževnost, kada odrastu fizički se razračunavaju s članovima svoje porodice itd. Ima nečeg strašno pogrešnog u načinu na koji vaspitavamo dečake i statistički pokazatelji neumoljivo govore u prilog tome: na primer, 85-90% adolescentskih samoubistava otpada na dečake (podaci su navedeni za SAD), a brojke su slične i kad govorimo o kriminalu ili bolestima zavisnosti. Nažalost, dečake otpremamo u svet emocionalno nepismene i nesvesne svojih i tuđih emocija (studije pokazuju da dečaci zaostaju za devojčicama po tome koliko emocija mogu da prepoznaju i imenuju). Od malih nogu ih učimo da muškarac treba da trpi bol (fizičku i emocionalnu), da se stoički nosi sa svim iskušenjima, da potiskuje makar i najmanji znak slabosti, straha, besa i drugih "negativnih" osećanja. Zato mi dečaci i muškarci i ne znamo da rešavamo konflikte na drugi način. Još nešto: kažnjavanje i strogo postupanje ne može biti nikakav lek.
pre 10 godina
Nadam se da ce biti sudjenje i da ce klinci priznati da su ga prvi napali i tukli. Takodje se nadam da ce novine nastavitit sa interesovanjem za slucaj i da ce javnost saznati pravu istinu.
pre 10 godina
A sve dobra i primerena deca, ovi huligani što ga napali, a on fin pa nož u školu. Sve mangup do mangupa.
pre 10 godina
Ovo je postalo zanimljivo. Malo malo, pa se neko brani potezanjem noza na drugoga. Evo ovog momcine novopazarca, pa onda najekstremniji primer onog tipa u Zarkovu kome je provalnik (koga je zena videla da se mota oko prozora) usao u kucu, a onda je napadnuti trcao za njim i zaklao ga ubadanjem u ledja 5 puta i ima jos slicnih primera. Kakvo smo to drustvo postali? Mislite o tome (pre nego i potegnete jatagan). Mislite i o tome kako se brecnete kada vadite krv iz prsta ili vene, a kakav li je tek osecaj kada vas kolju u samoodbrani? Da li ce i sada neke politicke stranke da uzmu u zastitu ovog vragolastog decacica i skupljaju potpise?
pre 10 godina
Ne desavaju se ovakve stvari iznenada, neko je morao da reaguje od profesora, pedagoga, roditelja, drugih ucenika, itd.
pre 10 godina
dakle film KLIP je istina?
pre 10 godina
http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=760776#k10738809
KZ dozvoljava pravo na samoodbranu.
pre 10 godina
(2) Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.
čl.19. Krivičnog zakonika
Znam da većinu ljudi čine pravni laici, ali hoćete li shvatiti da imate pravo na odbranu SAMO u onoj meri potrebnoj da se napad odbije ! Sve PREKO toga je kažnjivo ! Onaj što je jurio provalnika da ga izbode je učinio ubistvo, jer je napad već odbio, a onda je pojurio za njim. Isto tako i ovde. Da li je zaista bilo neophodno da ubode četvoricu, ili je napad prestao pre toga ?! NIKO NEMA PRAVO DA NIKOGA BIJE ILI KAŽNJAVA, prinudu možete primeniti SAMO I ISKLJUČIVO da odbijete napad. To je tako po zakonu, a ja inače radim u krivičnom odeljenju suda, pa ako mi ne poverujete, vidimo se na optuženičkoj klupi. Svako dobro.
(Iustin, 3. oktobar 2013 13:53)
Naši najeminentniji advokati su već komentarisali ovaj suvoparni i besmisleni član KZ, koji onemogućava bilo kakvu samoodbranu. Dokazivanje samoodbrane je u praksi gotovo nemoguće.
Frapiran sam pretnjom optuženičkom klupom od strane osobe koja treba da štiti poštene i nenasilne individue od ljudskog otpada.
Zato nam tako i ide.
pre 10 godina
Puno ljudi se ocigledno pita zasto decko nosi noz.
Zasto se niko ne pita zasto jedan od one cetvorice nosi pendrek sa sobom?
pre 10 godina
A zasto taj maloletnik nosi noz sa sobom?
pre 10 godina
(Iustin, 3. oktobar 2013 13:53)
Časni sudijo, a zašto misliš da nije upravo tako i bilo? Napad ne prestaje automatski čim jedan iz bande bude povređen, jer to je gungula, dreka, adrenalin, ovi ostali ne shvataju šta se dešava, jer su zauzeti udarajući nasumice po žrtvi koja se zgurila ili sklupčala da zaštiti svoje osetljive delove tela, lice, trbuh, genitalije ... samo onaj među njima koji je prvi osetio bol zna da nešto "nije u redu", a možda ni on baš odmah. Ovaj četvrti, drug napadnutog, je očito dotrčao da ih razdvaja, ne očekujući da njegov dezorijentisani prijatelj ima svoj sopstveni plan spasavanja, pa je tako i on ni kriv ni dužan ranjen.
Inače, ovolika podrška komentatora "čakijašu" je kritika sistemu koji sistem (vi) mora veoma ozbiljno da uzme u obzir. NE RADITE SVOJ POSAO DOBRO, ili vi koji treba da nas štitite i delite pravdu ili zakonodavci po čijim uputstvima radite ili najverovatnije treći stup vlasti koji po svemu tome gazi i u zaštitu uzima svakojake moderne dahije.
Većina nas običnih ljudi frustrirana je do ivice revolucionarnog besa svakodnevnom tiranijom i samovoljom, a oni gore ne razumeju i nije ih briga, oni imaju druga rešenja, posebno su i dodatno zaštićeni. Za sada još pričamo o ovome, ali kada zaćutimo i kada na vas više niko ne bude računao kao na pozitivnu, rešavajuću i pravdonosnu silu, znaćete da ovaj sumrak prelazi u potpunu tamu i da sledi još samo kraj, blato, visoki zidovi i zazidani prozori.
pre 10 godina
(2) Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.
čl.19. Krivičnog zakonika
Znam da većinu ljudi čine pravni laici, ali hoćete li shvatiti da imate pravo na odbranu SAMO u onoj meri potrebnoj da se napad odbije ! Sve PREKO toga je kažnjivo ! Onaj što je jurio provalnika da ga izbode je učinio ubistvo, jer je napad već odbio, a onda je pojurio za njim. Isto tako i ovde. Da li je zaista bilo neophodno da ubode četvoricu, ili je napad prestao pre toga ?! NIKO NEMA PRAVO DA NIKOGA BIJE ILI KAŽNJAVA, prinudu možete primeniti SAMO I ISKLJUČIVO da odbijete napad. To je tako po zakonu, a ja inače radim u krivičnom odeljenju suda, pa ako mi ne poverujete, vidimo se na optuženičkoj klupi. Svako dobro.
pre 10 godina
mali, sta ce tebi noz u skoli!?
pre 10 godina
@pop ti si,pope,načisto ispalio! nije osnovna škola u pitanju,već srednja! lepo piše u tekstu...
(ksabe, 3. oktobar 2013 11:47)
@ksabe - Oprosti, prenerazila me je sama cinjenica da deca idu naoruzana u skolu. U samom tekstu se ne navodi broj godina koji imaju ova deca a "drugi razred" mi je zapao za oci vise nego da je to neka strucna tehnicka skola (po default-u srednja skola)...
pre 10 godina
Sramno je sto svi ti profesori i roditelji apsolutno nisu zainteresovani da se bave pedagogijom.
pre 10 godina
Direktor i razredne staresine su totalno podbacili.Oni moraju da oforme siroku mrezu dousnika kojima ce na kraju god.da poklone po neku ocenu,a za uzvrat ce SMS porukama biti izvestavani o svim desavanjima u skoli.Kada se neko ozbiljno zakaci i najavi se "objasnjenje" posle skole,nadlezni moraju odmah to da saznaju i te ucenike da pozovu na razgovor.Ako je stvar ozbiljna da se pozovu roditelji ili policija,koja ce da ih otprati kuci dok se ne ohlade i smire.Ako sukob tinja i dalje,svaki dan zajedno kod psihologa,dok ne uvide da na drugoj strani ne sedi neprijatelj vec njihov vrsnjak u cijem komsiluku ce mozda provesti citav zivot.Decu moramo sacuvati po svaku cenu jer vremena su zaista teska.
pre 10 godina
Ovo je postalo zanimljivo. Malo malo, pa se neko brani potezanjem noza na drugoga. Evo ovog momcine novopazarca, pa onda najekstremniji primer onog tipa u Zarkovu kome je provalnik (koga je zena videla da se mota oko prozora) usao u kucu, a onda je napadnuti trcao za njim i zaklao ga ubadanjem u ledja 5 puta i ima jos slicnih primera. Kakvo smo to drustvo postali? Mislite o tome (pre nego i potegnete jatagan). Mislite i o tome kako se brecnete kada vadite krv iz prsta ili vene, a kakav li je tek osecaj kada vas kolju u samoodbrani? Da li ce i sada neke politicke stranke da uzmu u zastitu ovog vragolastog decacica i skupljaju potpise?
pre 10 godina
Sta ce maloletnom detetu noz urukama, odakle mu to, od koga je to n aucio, ima li on roditelje, jel su ga naucili kako se problemi resavaju, nego pametno je ovde neko napisao jabuka padne uvek ispod drveta ili okolo njega. Za ovo treba i roditelji da odgovaraju.
pre 10 godina
Na mene su ostavili veći utisak komentari od samog dogadjaja. Nedopustivo veliki broj ljudi opravdava decka "sa nožem" koji je morao da se brani. Kao u Americi pre ....na Divljem Zapadu Ima tu neki šereif , ali pravdu svak drzi u svojim rukama i svako nosi pistolj. Nista jeftinije od ljudskog života . Čemu služe institucije ???, čemu služe roditelji , pedagozi I nigde u svetu narocito ne na Zapadu ne prolaze ljudi mrtvi hladni ako se desava nasilje ispred njih naocigled .Važno je da su7 zabranili prajd ,Oni nikada nisu druge tukli, boli noževima i pucali , to su uglavnom ovi dobri decaci radili njima .Branimo se od pogresnih ...a bagru i klince , nezrele nasilnike podrzavamo. Zao mi je nas...
pre 10 godina
A zbog cega maloletno lice nosi noz sa sobom to ocigledno nije bitno???
pre 10 godina
Сцене насиља које се сваки дан сервирају гледаоцима путем ТВ-а учитале су у многе младе људе да је то нормалан и безмало пожељан модел понашања. Дакле, шта се сеје то се и жање и зато имамо да нам примерни момци из комшилука ''искоче'' у неко ''лудило'', а ми се питамо шта то би!
pre 10 godina
Samoodbrana, hmm.... sve bih ja to razumeo, ali noz u dzepu ili u skolskoj torbi?? Tu "cakijicu" je verovatno poneo da bi uzinu mogao da isece na ravne delove i podeli sa prijateljima ili da oljusti jabuku i da je devojcici u koju je zaljubljen. Ili je to mozda u Pazaru deo skolskog pribora kao sestar i olovke??
pre 10 godina
Ја уопште нисам био проблематичан ни склон тучама, али сам ишао у такву основну школу на Дорћолу (од 1982. до 19990.) у којој је свако дете кад-тад пало у искушење да набави нешто за ефикасну самоодбрану, јер је злостављање и понижавање од стране старијих који су глумили мангупе било константа.
Pantagruel, 3. oktobar 2013 09:02)
Tebi je stvarno ta skola bila patnja ako je trajala do 18.008 godina...
Da ne gresim dusu, svuda ima morona koji maltretiraju slabiju decu. Ali stvarno izjaviti da su bila uzorna deca je van pameti cim nose palice i nozeve u skolu. Ej, pricamo o drugom razdredu osnovne skole!!! To znaci da dete ima celih 8 godina starosti... Porazavajuce...
pre 10 godina
Kad sam bio treći razred srednje škole imao sam sličnih problema, s'obzirom da su mi roditelji bili situirani a živimo u jednom prigradskom naselju, nedjeljama sam preživljavao torturu gradskih giliptera, tražili su novac "za kafu" pa ako daš malo daj još, dobijao šklempe i šamare dok jednoga dana nijesam donio nož skakavac i jednog od njih trojice iskasapio. S' obzirom da je bio dio siromašne porodice moj ih je otac kupio sa 1000 maraka. Dobio sam godinu dana zatvora, dvije godine uslovno... Ni danas se ne kajem za svoje djelo i pod istim okolnostima opet bih isto uradio. Bravo i ovom klincu.
pre 10 godina
Sami su naletali na noz i tako 5-6 puta
pre 10 godina
A odakle ti noz?
pre 10 godina
Sinovac, a otkud tebi "ćakija" u školskom dvorištu?
pre 10 godina
Pise u tekstu da su to dobri ucenici i dobra deca i to je najvaznije. A to sto se bodu nozevima jeste pomalo uznemiravajuce, ali se ta agresivnost moze prevazici odgovarajucom terapijom, naravno, uz saradnju roditelja i skolskog osoblja.
pre 10 godina
Sta bi bilo da su se posvadjali na velikom odmoru kada su sve ovo uspeli na malom
pre 10 godina
(2) Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.
čl.19. Krivičnog zakonika
Znam da većinu ljudi čine pravni laici, ali hoćete li shvatiti da imate pravo na odbranu SAMO u onoj meri potrebnoj da se napad odbije ! Sve PREKO toga je kažnjivo ! Onaj što je jurio provalnika da ga izbode je učinio ubistvo, jer je napad već odbio, a onda je pojurio za njim. Isto tako i ovde. Da li je zaista bilo neophodno da ubode četvoricu, ili je napad prestao pre toga ?! NIKO NEMA PRAVO DA NIKOGA BIJE ILI KAŽNJAVA, prinudu možete primeniti SAMO I ISKLJUČIVO da odbijete napad. To je tako po zakonu, a ja inače radim u krivičnom odeljenju suda, pa ako mi ne poverujete, vidimo se na optuženičkoj klupi. Svako dobro.
pre 10 godina
Maloletni B.B. ima noz i nosi ga u skolu...
pre 10 godina
mali, sta ce tebi noz u skoli!?
pre 10 godina
Tako ce za par godina poneti i pistolj kada uvece izadje u grad. Ako su oni njega napali normalno je da se brani ali noz nije izvadio iz kuhinje nego iz dzepa ili skolske torbe sto znaci da ga je poneo u nameri da ga iskoristi. Ako je tolika cvecka da li to znaci da ja svome sinu spakujem noz za skolu umesto uzine?
pre 10 godina
Jao mice, dobri đaci, pa ne prave probleme. Kada će više da se odstupi od tog razmišljanja? Najveći manijaci koje sam znao su zapravo bili vrlo inteligentni i solidni đaci.
pre 10 godina
Nije nikoga sahranio...
samo se branio...
pre 10 godina
Ma svi, uzorni, divni, bajni i krasni, a nozeve u skolu nose?!
pre 10 godina
Ako je stvarno samoodbrana, onda podzavam ovog klinca...
pre 10 godina
Nije to fer. On naoružan nožem, a njih četvorica sami.
pre 10 godina
Zao mi je ali u potpunosti odobravam SAMOODBRANU ovog decaka. LJUDI! Cetvorica na jednoga sa palicom? Sta je trebalo da ga isprebijaju na mrtvo i da bude deo statistike? Onda da drzava zali zbog nemilog dogadjaja??? KRVICNI ZAKON "NE DOZVOLJAVA" GRADJANIMA PRAVO NA SAMOODBRANU!!! Ta stavka je u opisu glupost bez premca i sta nam drugo preostaje nego da biramo da spasavamo gole zivote od maloumnika i huligana i da pri tome "velikodusno" budemo kaznjeni od drzave koja nam USTAVOM garantuje pravo na ziivot, itd. ili da opet neko ispuni svoju senzacionalisticku kolumnu hronike?
Menjajte ZAKON pod hitno pre nego se nasilje na ulicama otme kontroli ako vec nije!
pre 10 godina
A zasto taj maloletnik nosi noz sa sobom?
pre 10 godina
Сто посто ће се наћи бар неколико "савесних" да поставе питање "Одакле клинцу уопште нож у школи ако није проблематичан?" и погрешиће, јер је најлакше паметовати из фотеље. Ја уопште нисам био проблематичан ни склон тучама, али сам ишао у такву основну школу на Дорћолу (од 1982. до 19990.) у којој је свако дете кад-тад пало у искушење да набави нешто за ефикасну самоодбрану, јер је злостављање и понижавање од стране старијих који су глумили мангупе било константа. Сачекивали су нас на одморима или на путу од школе до куће, тражили новац, претресали џепове и торбе под претњом батинама и понижавали нас пред девојчицама. То су биле праве уличне банде у које су осим наших осмака била укључена њихова старија браћа или бивши ђаци наше школе који су већ завршили осми разред неколико година раније, али су остајали у крају и имали потребу да глуме харамбаше. Мени једном умало нису набили главу у ВЦ шољу школског тоалета. Спасла ме је другарица која је видела како ме уносе унутра и узбунила читаво одељење. А после су педагози мени претили казном (и чак сам имао смањену оцену из владања кроз цело прво полугодиште), зато што сам пет минута касније једном од тих понављача, ударцем челом у аркаду, "затворио око" (кад је присуство мојих другова из одељења обезбедило да ме његови пајташи пусте и одустану од групног пребијања, уз договор да проблем решимо "један на један"). Ни касније, у Трећој београдској гимназији није било много боље.
pre 10 godina
Kakva kazna ceka cetvoricu napasnika?
Decaku treba da se izvini licno tuzilac, a cetvoricu manijaka treba sa 250 po turu i 250 sati dobrotvornog rada. Batina je iz raja izasla, a rad oslobadja coveka.
pre 10 godina
Mislim da je krajnje vreme da na "Dnevniku" oznacite zabranu gledanja za mladje od 18 godina
pre 10 godina
Cetvorica junacina ce sada ispasti zrtve, a decko koji se branio ce dobiti najstrozu kaznu. Slicna stvar se desila jednom klincu iz moje osnovne skole. Ali recite mi nesto: sta je po vama trebalo da uradi taj decko? Da mirno trpi batine dok mu ne razlupaju lobanju? Pravda za tog klinca !!!
pre 10 godina
Primerna deca, koja u školu nose noževe i palice.
pre 10 godina
Uvek sam na strani onog koga napada grupa. Pošto je mlado muško stvorenje u pitanju, njegova reakcija nije preterano neočekivana. Čudno je što je imao nož, što može da znači da mu je prećeno i ranije. Dakle, da predupredim kritike, on NIJE upotrebio nož u sukobu sa JEDNIM vršnjakom, nego tek onda kad je pomislio da mu je život ugrožen. Krajnje je vreme da se u naše krivično zakonodavstvo unese odredba kojom bi se kazna za kriminal u grupi uvečavala, a ne smanjivala kao dosad. Inače će horde kriminalaca osvojiti sve u zemlji.
pre 10 godina
Kako se niko ne zapita gde ja za to vreme bio skolski policajac? Koliko se secam po jedan uvek mora da ima u skolskom dvoristu ili ispred, da posmatra i zastiti decu... Ni u skoli vise nisu deca sigurna... O policiji u N.P. se pricalo i u skupstini...
pre 10 godina
...njih cetvorica ga okruzila i batinala. Sta je trebao, mali da trpi? Normalno je da se brani!
pre 10 godina
A sve dobra i primerena deca, ovi huligani što ga napali, a on fin pa nož u školu. Sve mangup do mangupa.
pre 10 godina
Šta god je zapravo bilo u pitanju, izgleda da se svi slažu da je bilo njih četvorica naspram ovog jednog.
pre 10 godina
Najstrasnije od svega je da roditelji tvrde da su im deca primerna i dobri ucenici. Pa kako su vam to primerna deca kad jedno nosi noz, a ostala cetvorica idu da tuku tog jednog?!? Vas roditelje treba na robiju!
pre 10 godina
sve dok se nose ćakije u školu, biće samo gore.
pre 10 godina
ukoliko se ispostavi da je prekoracio nivo samoodbrane, ili kako se vec zove/kaze, klinac sa nozem treba da odgovara. a ova cetvorica trebaju da odgovaraju u svakom slucaju.
pre 10 godina
Ako dobro razumem dogadjaj, shvatam klinca. U drugom razredu osnovne skole, na putu kuci posle skole, redovno su me maltretirali (uglavnom verbalno, ponekad i fizicki) trojica iz drugog odeljenja. Jednom prilikom sam ih sacekao na parkingu sa sestarom u ruci i - vise nikad nisu.
pre 10 godina
Ja sam na exkurziji u 3. ili 4. razredu osnovne morala da prebijem klinca cetkom za feniranje od prirodne dlake, udarala sam ga po licu, preselo mu je :))) Nikad vise me nije pipnuo, a maltretirao je devojcice svakodnevno.
Nasilje se uci u kuci, kada dete gleda kako tata prebija mamu i tuce i njega, tesko da ce izrasti u normalnog coveka i empatisati. Nasilje i rasizam se uce.
pre 10 godina
Nema niceg goreg nego kad te neki dripci dovedu pred izbor, da li da se odbranis i time upropastis sebi zivot (sud, zatvor), ili da im dozvolis da te ponize, ozbiljno povrede a mozda i ubiju.
To je nama nasa policijska drzava dala, da su kriminalci i kojekakav sljam uvek jedan korak ispred.
pre 10 godina
@pop ti si,pope,načisto ispalio! nije osnovna škola u pitanju,već srednja! lepo piše u tekstu...
(ksabe, 3. oktobar 2013 11:47)
@ksabe - Oprosti, prenerazila me je sama cinjenica da deca idu naoruzana u skolu. U samom tekstu se ne navodi broj godina koji imaju ova deca a "drugi razred" mi je zapao za oci vise nego da je to neka strucna tehnicka skola (po default-u srednja skola)...
pre 10 godina
@!
a do juče je planeta bila sva u simbiozi i bez nasilja, a sada je svuda nasilje zbog televizije.
pre 10 godina
Ocigledno drzava vise nije u stanju da zastiti gradjane. Onda treba da pusti da se gradjani sami stite izmenom zakona.
pre 10 godina
Znate sta se meni desilo? Presreo me lik na ulici i trazio mi pare za bolesnu kevu, i ja posao da ga iskuliram a on mi poceo pretiti kako ce da me nabode i to... A lik bolje obucen od mene. Kao "daj mi pare, znam da imas, trebaju mi". Ja tu puknem, izvadim 200 dinars koje sam imao kraj sebe, izvrnem mu dzepove da vidi da nemam vise, i hteo ja da mu dam tih 200, da me se prodje. Na kraju mi se izvinjavao, i kao "brate, delovao si mi kao neko ko ima para, izvini brate", lik mi pruzi ruku, pozdravi se i ode. Ja u soku. Malo offtopic, al sam tad pozeleo da imam noz kraj sebe, iako sam mogao da ga namlatim, ali ne znam na sta je budala spremna... N'o nisu mi jasni ljudi koji brane ovu cetvoricu. Ako je neko dovoljno hrabar da napadne, to znaci da je spreman i da se suoci s posledicama. Ja jednostavno necu da dopustim da se neko izivljava na meni, sredstvo odbrane nije bitno. Da li je to noz ili cigla, uopste nema veze, bitno je odbraniti se od siledzija i napadaca, inace ce vas stalno napadati.
pre 10 godina
Sta ce jednima palica a drugom noz u skoli?????? Ne cudi me sto se ubijaju svaki dan.......
pre 10 godina
(2) Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da učinilac od svog dobra ili dobra drugoga odbije istovremen protivpravan napad.
čl.19. Krivičnog zakonika
Znam da većinu ljudi čine pravni laici, ali hoćete li shvatiti da imate pravo na odbranu SAMO u onoj meri potrebnoj da se napad odbije ! Sve PREKO toga je kažnjivo ! Onaj što je jurio provalnika da ga izbode je učinio ubistvo, jer je napad već odbio, a onda je pojurio za njim. Isto tako i ovde. Da li je zaista bilo neophodno da ubode četvoricu, ili je napad prestao pre toga ?! NIKO NEMA PRAVO DA NIKOGA BIJE ILI KAŽNJAVA, prinudu možete primeniti SAMO I ISKLJUČIVO da odbijete napad. To je tako po zakonu, a ja inače radim u krivičnom odeljenju suda, pa ako mi ne poverujete, vidimo se na optuženičkoj klupi. Svako dobro.
(Iustin, 3. oktobar 2013 13:53)
Naši najeminentniji advokati su već komentarisali ovaj suvoparni i besmisleni član KZ, koji onemogućava bilo kakvu samoodbranu. Dokazivanje samoodbrane je u praksi gotovo nemoguće.
Frapiran sam pretnjom optuženičkom klupom od strane osobe koja treba da štiti poštene i nenasilne individue od ljudskog otpada.
Zato nam tako i ide.
pre 10 godina
kako možete napisati NAPADAČ. Pa on je NAPADNUT BRE!
Da vidim kako bi reagovali da Vašu decu napadaju trojica...
ma dosta više .
pre 10 godina
neko ih je naučio da ako se posvađaš sa nekim treba da ga prebiješ uz pomoć dovoljnog broja drugara. a takođe se maloletnom bb slučajno u džepu našao nož za ne daj bože.
da rž slučajno ne bi ostao poražen u svađi a bb da slučajno ne bi dobio batine, četvorica su izbodeni i sada su u bolnici a peti nije prebijen i sada je u policiji.
nečist račun, duga mržnja...
pre 10 godina
Ne srljati sa zakljuccima, zamisli da te neko maltretira iz dana u dan a ti nemas kome ni da se pozalis jer cete onda jos vise maltretirati jer si tuzibaba i to oni koji do sada nisu da se uvuku ovim "zajebanim likovima" pa ti trpis trpis pa se nakupi i dodje zuta minuta i jedno jutro kad se probudis sine ti da sam podelis pravdu...
pre 10 godina
Lola u Srbiji institucije, policiha i sudstvo ne sluze nicemu, cak su i mnogi roditelji poceli da podrzavaju decu koja glume kriminalce, tako da je doslo vreme da moras da se branis sam.
pre 10 godina
Mislim da je slucaj jadnog čoveka iz Žarkova apsolviran od strane društva kao nužna odbrana. Ti si jedan od retkih koji bi izgleda dozvolio da bude obrnuto, da izbode tebe, a usput i tvoju ženu i dete, pa onda da eventualno reaguješ.
pre 10 godina
Da nije malac imao noz mozda bi zavrsio kao Nikola Kovacevic koga su njegovi vrsnjaci srednjoskolci pretukli na smrt.
pre 10 godina
zapitajte se zasto je klinac nosio noz..nosio je zbog nas odraslih i kao pametnijih..jer zna da ga niko nece zastiti od drugih klinaca..nije hteo da im da zube na izvolte..mozda gresim ne znam..al jedno znam..kad pocnu maloletnici da odgovaraju za svoja dela..sitni kriminalci a i oni veci nece biti potrebno obezbedjenje deci u skolama pa jel smo mi imali obezbedjenje kad smo isli u skolu?znaci maloletnik napravi krivicno delo..odma se salje u dom i na njivu..kad napuni 18 prebaci se u zatvor..pa da vidim koji ce klinac da se kur..i..i da napravi nesto plus roditeljima novcanu kaznu..a ako je dete zanemario oduzeti im decu
pre 10 godina
Ovo nije posteno. Decko je nosio noz jer je verovatno ocekivao ovako nesto(mada po zakonu moze da nosi secivo do 8-12 cm, ne znam tacno), a kad su ga napala ova trojica ili cetvorica samo se branio i zbog toga ce odlezati u zatvoru 15 godina, a ovi ce se oporaviti za par meseci i nikom nista.
pre 10 godina
Ja sam pre neku noc dobio batine bez razloga od manijaka koji terorisu ceo grad i kojima ni policija nece nista. Sta mislite da sledeci put necu da postupim kao ovaj momak?
pre 10 godina
Ustežem se da komentarišem slične vesti jer sam nedavno preveo i objavio knjigu koja se bavi ovom temom i ne želim da da ispadne kako se reklamiram na neprimeren način. Pošto ovakve vesti dominiraju u poslednje vreme, ipak ću pokušati da ostavim svoj komentar, pa neka administratori procene da li je moj komentar prikladan.
Do bismo došli do srži problema moramo istaći da se u gotovo svim ovakvim vestima pojavljuju dečaci: dečaci su ti koji potežu noževe, štangle i mačete jedni na druge, prebijaju prolaznike koji po njihovim merilima liče na gejeve, piju kako bi dokazali svoju muževnost, kada odrastu fizički se razračunavaju s članovima svoje porodice itd. Ima nečeg strašno pogrešnog u načinu na koji vaspitavamo dečake i statistički pokazatelji neumoljivo govore u prilog tome: na primer, 85-90% adolescentskih samoubistava otpada na dečake (podaci su navedeni za SAD), a brojke su slične i kad govorimo o kriminalu ili bolestima zavisnosti. Nažalost, dečake otpremamo u svet emocionalno nepismene i nesvesne svojih i tuđih emocija (studije pokazuju da dečaci zaostaju za devojčicama po tome koliko emocija mogu da prepoznaju i imenuju). Od malih nogu ih učimo da muškarac treba da trpi bol (fizičku i emocionalnu), da se stoički nosi sa svim iskušenjima, da potiskuje makar i najmanji znak slabosti, straha, besa i drugih "negativnih" osećanja. Zato mi dečaci i muškarci i ne znamo da rešavamo konflikte na drugi način. Još nešto: kažnjavanje i strogo postupanje ne može biti nikakav lek.
pre 10 godina
Zelim brz psihicki oporavak momku sa nozem!
pre 10 godina
Desavale su se ove gluposti i kad sam ja bio klinac, samo bez palica i čakija. Samnom je išao u školu sin od Mate Parlova.. Jednom su tako došla petorica likova da se obračunaju s nekim dečkom ispred naše škole.. Al se Parlov junior umiješao i pokazao da krv nije voda.. Poslje smo pitali sta je bilo rekao je ma neka petorica došla po batine pa sam im udovoljio.. :)
pre 10 godina
I ranije sam u komentarima pisao; Nasilničko ponašanje se lako prepoznaje i to što direktor kaže da se ranije nisu svađali ili pravili probleme, samo govori da se nasilničko ponašanje prepozna kada do nasilja već dođe a ono bude dovoljno "veliko" da zavredi pažnju medija. Nasilja u školama ima, a sredstava za sprečavanje nasilja je malo.
Moje dete je ove godine krenulo u prvi razred i na prijemu je dobio knjižicu o nasilju među decom. To je malo uputstvo i za roditelje i za decu o tome kako prepoznati nasilničko ponašanje i kako postupati kada se prepozna. Pitam se koliko je roditelja to pročitalo. Pitam se koliko je roditelja to pročitalo svojoj deci.
Sve je to super, a šta onda? Kako dalje? To je ono što nama nedostaje.
Treba da postoji zakonska obaveza roditelja/saradnika i deteta kod kojeg se propozna nasilničko ponašanje, da idu na razgovore sa stručnim licem. Na taj način bi se forsiralo rešavanje problema problematične dece. Siguran sam da svi želimo da deca budu bolji ljudi a ne da budu kažnjavana kada to nisu.
pre 10 godina
Mi smo dostigli nivo nasilja koji odgovara zemljama koje imaju preko 100 miliona stanovnika.Dete u školu nosi nož a njegovi "drugari" palice i biju se četvorica protiv jednog.Evo šta sam ja video i intervenisao u mom gradu pre nepune dve nedelje.Desetak klinaca sa jedne strane puta i klinac sa devojkom sa druge strane puta.Radi se o deci od oko 14 godina.Devojčica je bila više gola nego obučena.Jedan od njih mu prilazi i želi da započne tuču a ovi spremni samo čekaju da se priključe.Prolazim pored njih sa svojim sinom u rukama i čujem šta pričaju."Sada treba da ga slomimo i ruke i vilicu".Pri tom jedan od njih iz sportske torbe izvlači francuski ključ.Sve to se dešava bukvalno u centru mog grada i pored mene ima još prolaznika koji čuju i vide isto što i ja i niko ne reaguje.Počinjem da se derem na njih i uspevam da ih rasteram i to sa detetom u rukama.Ostali "stariji" posmatrači tek onda reaguju i uključuju se.Sramotno, postali narod kukavica gde očevi vaspitavaju svoje sinove da se biju po "deset na jednoga".Verujte da nisam korpulentniji i to mnogo doveo bih i sebe i dete u opasnost a gomila posmatrača ne bi mi ni pomogla.Eto to je Srbija danas.Zemlja kukavica i ljudi koji nemaju osećaj odgovornosti prema svojoj deci.Dečko koji ne sme sam da se pobije već mu za to treba pomoć desetorice je...A to je i njegov otac...
pre 10 godina
@Vladimir Pula
Druze, ozbiljno jako volim sto si cesto na ovom sajtu.
Volim da citam tvoje komentare!
Pozdrav
pre 10 godina
Moj cale je na roditeljske sastanke dolazio samo da sazna moju ocenu iz vladanja. "To sto ga ja ucim" kako je govorio, "mora da ima 5. A to sto ga vi ucite, vi vidite sa njim." Da nije mator ja bih ga predlozio za ministra prosvete samo zbog te recenice.
Danas roditelji deci placaju privatne tutore da bi postigli sto bolje rezultate u skoli a nisu ih vaspitali kako treba. Dzaba im primeran uspeh kad u skolu idu naoruzani.
I obrnuto. Nastavnici ocekuju da ce ucenici van skole da nauce ono sto oni sami nisu sposobni da ih nauce ili bar motivisu da sami uce.
U medjuvremenu razvijamo generacije "primerenih" siledzija, narkomana, sponzorusica, dilera, huligana. Ko bi reko?!
pre 10 godina
Nadam se da ce biti sudjenje i da ce klinci priznati da su ga prvi napali i tukli. Takodje se nadam da ce novine nastavitit sa interesovanjem za slucaj i da ce javnost saznati pravu istinu.
pre 10 godina
bravo za komentare sa preko 100 pozitivnih. Potpuno ipravno a nisam se nadao. Pravda za decu koja spasavaju goli život.
pre 10 godina
http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=760776#k10738809
KZ dozvoljava pravo na samoodbranu.
pre 10 godina
Direktor i razredne staresine su totalno podbacili.Oni moraju da oforme siroku mrezu dousnika kojima ce na kraju god.da poklone po neku ocenu,a za uzvrat ce SMS porukama biti izvestavani o svim desavanjima u skoli.Kada se neko ozbiljno zakaci i najavi se "objasnjenje" posle skole,nadlezni moraju odmah to da saznaju i te ucenike da pozovu na razgovor.Ako je stvar ozbiljna da se pozovu roditelji ili policija,koja ce da ih otprati kuci dok se ne ohlade i smire.Ako sukob tinja i dalje,svaki dan zajedno kod psihologa,dok ne uvide da na drugoj strani ne sedi neprijatelj vec njihov vrsnjak u cijem komsiluku ce mozda provesti citav zivot.Decu moramo sacuvati po svaku cenu jer vremena su zaista teska.
pre 10 godina
A sta bi bilo da nisu maloletni ?
pre 10 godina
Sve cvecka do cvecke. Jedni sa palicama drugi sa nozevima. Ne zna se ko je veci andjelcic. Treba da budemo srecni sto nisu jos stigli do vatrenog oruzija inace bi bilans bio 4-5 mrtvih a ne samo povredjenih.
Deci zelim brz moralni oporavak.
pre 10 godina
@pop ti si,pope,načisto ispalio! nije osnovna škola u pitanju,već srednja! lepo piše u tekstu...
pre 10 godina
Ne desavaju se ovakve stvari iznenada, neko je morao da reaguje od profesora, pedagoga, roditelja, drugih ucenika, itd.
pre 10 godina
dakle film KLIP je istina?
pre 10 godina
Ja znam za jedan primer a vi procenite kako hocete da li je covek uradio pravu stvar (moje misljenje je da nije fer ali je efikasno). Klinac u jednoj skoli ima problem, posvadja se sa jednim likom, posle skole ga sacekaju njih troje i prebiju ga. Dodje on kuci, mama, tata sta je bilo on kaze nista. Roditelji u skoli, kukaju, mole dodje i roditelj tog detata koji ga maltretira, i kaze to je decija stvar mene boli uvo, neka oni rese. Sutrada brat od lika koga ovi tuku kaze znam ja kako to da resim. Mali kuka kaze nemoj samo ce biti gore kada ti odes. Brate kaze nista se ti ne birni ja tim klinicma necu nista. Brat je bio lokalni "mangup". U svakom slucaju on nadje oca tog lika koji je okupio bandu sa svoja 2 druga, umlate oca i kazu mu da je to njegov sin uradio njegovm bratu i da se nada da je otac "shvatio" da je to lose. Problem je bio resen vrlo jednostavno. Ono sto hocu da kazem je da dok se na neki nacin roditleji ne pritisnu da brinu o svojoj deci od ta posla nema nista. Osudite ovo jer i ja osudjujem ali za samo razmislite sta bisete vi uradili za vase dete
pre 10 godina
"Nema niceg goreg nego kad te neki dripci dovedu pred izbor, da li da se odbranis i time upropastis sebi zivot (sud, zatvor), ili da im dozvolis da te ponize, ozbiljno povrede a mozda i ubiju.
To je nama nasa policijska drzava dala, da su kriminalci i kojekakav sljam uvek jedan korak ispred."
(vk, 3. oktobar 2013 10:56)
Bravo!Komentar vam je sasvim na mestu!
I ja sam bio u situaciji da biram, zahvaljujuci Ivici Dacicu!
pre 10 godina
Sramno je sto svi ti profesori i roditelji apsolutno nisu zainteresovani da se bave pedagogijom.
pre 10 godina
(Iustin, 3. oktobar 2013 13:53)
Časni sudijo, a zašto misliš da nije upravo tako i bilo? Napad ne prestaje automatski čim jedan iz bande bude povređen, jer to je gungula, dreka, adrenalin, ovi ostali ne shvataju šta se dešava, jer su zauzeti udarajući nasumice po žrtvi koja se zgurila ili sklupčala da zaštiti svoje osetljive delove tela, lice, trbuh, genitalije ... samo onaj među njima koji je prvi osetio bol zna da nešto "nije u redu", a možda ni on baš odmah. Ovaj četvrti, drug napadnutog, je očito dotrčao da ih razdvaja, ne očekujući da njegov dezorijentisani prijatelj ima svoj sopstveni plan spasavanja, pa je tako i on ni kriv ni dužan ranjen.
Inače, ovolika podrška komentatora "čakijašu" je kritika sistemu koji sistem (vi) mora veoma ozbiljno da uzme u obzir. NE RADITE SVOJ POSAO DOBRO, ili vi koji treba da nas štitite i delite pravdu ili zakonodavci po čijim uputstvima radite ili najverovatnije treći stup vlasti koji po svemu tome gazi i u zaštitu uzima svakojake moderne dahije.
Većina nas običnih ljudi frustrirana je do ivice revolucionarnog besa svakodnevnom tiranijom i samovoljom, a oni gore ne razumeju i nije ih briga, oni imaju druga rešenja, posebno su i dodatno zaštićeni. Za sada još pričamo o ovome, ali kada zaćutimo i kada na vas više niko ne bude računao kao na pozitivnu, rešavajuću i pravdonosnu silu, znaćete da ovaj sumrak prelazi u potpunu tamu i da sledi još samo kraj, blato, visoki zidovi i zazidani prozori.
pre 10 godina
Puno ljudi se ocigledno pita zasto decko nosi noz.
Zasto se niko ne pita zasto jedan od one cetvorice nosi pendrek sa sobom?
76 Komentari
Sortiraj po: