Utorak, 24.09.2013.

14:07

DS u Beogradu prolazi kao u Zemunu

Predsednik beogradskog odbora SNS-a Nebojša Stefanović kaže da se vlast gradonačelnika Dragana Đilasa u Beogradu prethodnih godina bavila jedino rušenjem grada.

Izvor: B92

DS u Beogradu prolazi kao u Zemunu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

117 Komentari

Sortiraj po:

Pjer

pre 10 godina

Gradjani imaju poslednju rec i oni ce odluciti. Ako gledamo po dosadasnjim rezultatima DS-u se lose pise ali da ne prejudiciramo stvari,sacekajmo izbore.

Trifke

pre 10 godina

“I zbog čega napadate Stefanovića?Za razliku od nekih koji su završili dopisne škole,a jedan je zasigurno i bio Premijer ove države (DS),Stefanović ima diplomu fakulteta.”
(vaše ime, 24. septembar 2013 19:26)

O čemu ti pričaš? Koji DS premijer je imao dopisnu školu? Mržnja nema granica, a laži još manje. Alo,da li si na vezi? Ili si bez veze? Bolje se ne javljaj. Nebojša Stefanović je neuspeli doktor medicine-pao dve godine, zatim neuspeli student pravnog fakulteta- pao dve godine, pa onda uspešni sega-mega diplomac. Na šta ovo podseća? Isti izjavljuje…ne znam kako ćemo s Beogradom ali ćemo ga bolje voditi …šta reći a ne zaplakati, mislim od smeha.
PS. Bivši Ministar iz DS-a jeste lekar, specijalista ortopedije i za razliku od današnjeg predsednika Skupštine završio je medicinu sa odličnim prosekom, i kao takav dobio specijalizaciju, jer drugačije ne može. Samo odlikaši je dobijaju. Zadovoljan?

siri

pre 10 godina

blago nama, zavrsili smo sa djilasom, sledeca je, valjda, vojvodina i pajtic, dok se zavrse sve zabave za narod a isti se prebrojava od plate do plate (ako i dobije platu), daj boze da mi dete bar ode odavde...

dusan

pre 10 godina

odlicno. ajde na izbore pa da se prebrojimo. mnogo ste poleteli, momci. beograd je ipak drugaciji, i u beogradu ce ipak izaci vise od 30 posto. ako je volja da dobijete to je ok i sportski, ali tu smo. cekamo vas. a sada, ajmo snsovci - rokajte minuse sa tih par naloga sa kojih ste unajmljeni.

zbogompameti

pre 10 godina

@(vaše ime, 24. septembar 2013 19:26)

''Zbog čega ste tužni?Zbog Đilasa?''-> Nikako zbog njega, nego zbog sebe i moje dece- zato sto sam na zalost bio svedok ispiranja mozga ove jadne nacije tokom 90-tih i zato sto nasa deca moraju da gledaju reprizu loseg filma, iste glumce i uz to sasvim prirodno: ponovo vas, copore ''najboljih, najpametnijih, najlepsih...'' podrepasa
''Pričao je,malo radio,a još više grešio.Jednom reči:dobro je činio samom sebi''-> vidimo koliko pricaju, kakve gluposti ovi ''bezgresni, presvuceni'' hohstapleri izvaljuju (primer:kanal) i koliko su uradii (evo vec 1.5 godinu sve prsti od ''radova'')
Kakav ste intelektualni potencijal- i vlast i vase ''nesrecno'' biracko telo, cak je i mega i/ili laznjak diploma za vas fantasticno postignuce, vase dovodjenje u vezu ''betona i cigle'' sa prostornim planiranjem je odlican pokazatelj vase strucnosti i naravno ''urodjene pameti''.
Istina je da se moze biti veoma pametan i pokvaren u isto vreme, ali nema nista gore nego kad glupak umisli da je pametan. Takav tada sasvim sigurno postaje i pokvaren do srzi...i veoma opasan za okolinu, a na kraju i sebe

kad te glup spasava od pametnog

pre 10 godina

jadan ovaj Vucicev podanik.Sramota je za coveka koji ima univerzitetsko obrazovanje da izvali ovakvu glupost, da ne zna kako ce funkcionisati Beograd,ali je ubedjen da ce biti bolje.
Pokazali ste u Novom Sadu koliko ste dobri i uspesni,nemojte nas samo vi spasavati od pametnijih od vas.

specijalista

pre 10 godina

Do pre pet godina imali smo, i bila nam je bitna samo daleka istorija još od 1389.god pa do 1990.god.Sada smo u novom milenijumu i sada više nemamo istoriju.Sada imamo samo dva puta dva, ličnosti.Jedna ličnost je Dragan Đilas i druga ličnost je Dragan Đilas koji nije promenio ime,i njegova dela bi podrebno trebalo preispitati zarad dobroviti ovog naroda.Druga ličnost je jedna ličnost Nebojša Stefanović radikal i druga ličnost je druga ličnosti Nebojša Stefanović narodnjak i on je promenio ime,a tu bi trebalo da se malo angažuju i dr specijalisti medicine i da se pozabave njegovim šizofrenim ponašanjem ,da se ispita njegova geneza .Učinimo najzad nešto korisno za ovaj narod i našu omladinu i stvorimo im budućnost.

b

pre 10 godina

upravo sam shvatio da sns ima oko 155 botova. ni na jednom sajtu komentari koji im (ne) odgovaraju nemaju više od 170 glasova. predlažem rukovodstvu sns-a da ubrzano opismeni svoje članstvo, ovako stvarno odaju bled utisak

Dr.

pre 10 godina

SNS i Vucic NA KRAJU PROLAZI KAO NIZEPOMENUTI JER IDE ISTIM PUTEM!

PESCANIK:
ako vam je dobro, onda nista

SVAKA SLICNOST JE NAMERNA:

-Svetska ekonomska kriza duboko je potresla Vajmarsku republiku. Nezadovoljsto Nemaca bilo je veliko, što je Hitler znao da iskoristi.
-Isprva je Hitler pokušavao da ostavi utisak umerenjaka i pacifiste, ali je istovremno u tajnosti započeo proces potpunog pruzimanja države.
Hitlerovo preuzimanje vlasti pozdravili su široki slojevi stanovništva.

Demokratska opozicija, a pre svega socijaldemokrati, očajnički je pokušavala da promeni novo stanje stvari. U međuvremenu, Hitler donosi a Hindenburg potpisuje hitne odredbe kojima se ograničavaju građanska prava.
Korak po korak novim režim počeo je da menja državu i eliminiše političke protivnike.
Za samo nekoliko meseci od preuzimanja vlasti, Hitler je ugušio svaki otpor i uveo funkcionalnu diktaturu.

HISTORIA MAGISTRA VIRTAE EST!

Hedona

pre 10 godina

Dagan Đilas i treba da ode zbog niz malverzacija i korišćena grada Beograda u sopstvenu korist.Beograđani zaista zaslužuju vlast koja će da radi za interes naroda i države, koja će da radi na privlačenju stranih investicija, zapošljavanju građana, na razvoju i modernizaciji grada Beograda.Dragan Đilas da je stvarno humanista davno bi napustio skupštinu grada Beograda i ostavio narod da živi i radi.

petar

pre 10 godina

(gradjanka@beograd, 24. septembar 2013 15:02)
Kako izgleda kada SNS-ovci diskutuju o zaduženju a kako kada preuzmu da nešto rade ilustrovaću vam na primeru Kosjerića.
Pola godine pred izbore su obmanjivali građane da je opština zadužena 500 miliona dinara da bi se kasnije ispostavilo da se radi o petini te sume. Obećavali brda i doline a za godinu dana uspeli da zakrpe jednu rupu dok je prethodna vlast realizovala godišnje investicije u vrednosti od 500 miliona dinara. Na kraju prethodni predsednik opštine za tri godine mandata napravio 6000 dinara reprezentacije a ovaj novi pošteni naprednjak 300000 za pola godine.
Iskreno me strah od ovih kojima su puna usta znanja I poštenja.

ljubitelj burleski

pre 10 godina

Da li ovaj mega "dr" misli da se matematikom na njegov način služe oni kojima je to obrazovanje ili je matematika nepoznata na megableji. Da li je naslovna strana "listova" Kurir, Informer, jedina istina i račun koji se ne poklapa sa istinom ni u jednoj tački? Ako se na nasovnoj strani Informera pojavi naslov "PUPS mora da glasa za Djilasovu smenu, ili leti iz vlade" ili Kurirove sramne i nepoznate u istoriji ove zemlje "Djilas Djiltler, i to od samog početka neuspelog izbora u Beogradu velikog vodje SNSa. Kako li se to zove? Dokle će se ovakvima davati značaj, imate tačne i neprekompovane podatke o zaduženju Beograda. Nisu svi u Beogradu polupismeni, pa kompjuter koriste samo kao pisaću mašinu, za prepise diktata, koji se i ovde ponavljaju po nekoliko puta, bez obzira na nebuloze i likovanja najgorim rečnikom. Beogradjani ne vole primitivizam i nasilje, to im je nametnula baš ova klika, koja se predstavlja kao spasilačka, a "zaboravlja" amanete koje je ostavila, baš Beogradu, najviše. Sramno i besprizorno vredjanje i pozivanje na "uspešne" izbore u Zemunu, u Busijama, je samo još jedna bestijalna zamena teza. Nisu rekli koliko ih je, i od kada, u 4500 kuća, zovu ih Zemunci "šešeljice". U Zemunu, gost Haga se služio izbacivanjem iz stanova onih čije je krvna zrnca prebrojavao, baš on lično.
Beograd će opet imati ovog istog gradonačelnika, to je jedini ispravan račun za Beograd i sve koji ga vole.

vaše ime

pre 10 godina

Zbog čega ste tužni?Zbog Đilasa?Pa,mora da ode.Pričao je,malo radio,a još više grešio.Jednom reči:dobro je činio samom sebi.To što ga vi branite i opravdavate,najverovatnije zbog toga što ste u roku završili studije,zaposlili se u struci i primate redovno platu.Blago vama.Ili ste još uvek na stanu i hrani kod mame i tate?Tek to je super.I zbog čega napadate Stefanovića?Za razliku od nekih koji su završili dopisne škole,a jedan je zasigurno i bio Premijer ove države (DS),Stefanović ima diplomu fakulteta.O kojim kadrovima i znanju pričate?Pa,bivši ministar prostornog planiranja je doktor medicine.Ubedite nas da kostolomac zna šta je beton i cigla,i mi ćemo odati poštovanje vašoj pameti.Do tada,poštovani,svako dobro.

Kora od banane

pre 10 godina

Ovog radikalskog fićfirića bi pod hitno trebalo smeniti sa mesta predsednika Skupštine Srbije. Sa jedne od tri čelne pozicije u državi on se bavi gradskim pitanjima, pa neka je u pitanju i prestonica. Ovakvu plejadu tupavih birokrata nismo viđali ni u Demokratskoj omladini. SNS je najodvratnija mešavina najgoreg iz SRS-a, SPS-a i DS-a. A o moralnom ruglu zvanom DSS ne treba ni pričati. Međutim, dotični su šampioni primitivaca, a znamo da su primitivci najglasnija ekipa u ovom društvu, pa im nećemo lako videti leđa.

Zx

pre 10 godina

Stefanović je naglasio da je primetan i pad prihoda javnih preduzeć, i kao potvrdu toga naveo primer JP "Parking servis" koje je 2009. imalo prihod od 342.000 evra, koji je u 2012. pao na oko 58.000 evra.
Kakva je ovo budalastina ? Pa samo jedno parkiraliste zaradi mesecno vise od 58.000 evra . Ne vucite me za jezik !

a77

pre 10 godina

Niste usvojili odluku Gradskog veća koja se tiče besplatnog korišćenja vrtića za treće, četvrto dete?!? Bitno je da ste smenili Đilasa? Početak kraja balona zvanog SNS.

Lepo je ziveti 9 casovnih zona daleko od Srbije

pre 10 godina

@ (Miroslav, 24. septembar 2013 17:51)

Komentari poput tvog su upravo ono sto Srbe drzi u zabludi. O kojim ti stranim jeftinijim mostovima pricas? Je li ti mozda struka predmer i predracun u mostogradnji?
Meni nije, ali nije ni daleko od toga, ali porediti Besku sa Mostom na Adi je u najmanju ruku suludo... nije vredno ni komentara.
Beogradjani budite ponosni na taj most. U vremenu kad se u Srbiji nista ne zavrsava vi ste dobili ne samo zavrsen nego i prelep objekat. SNS je megatrend stranka. Takvi ce im biti projekti, tako ce se i realizovati.

Mira

pre 10 godina

Revizori, inspektori buđetske inspekcije, treba da pregledaju svaki dokument u optinama Beograda, i da obaveste javnost kako se to "domaćinski" poslovalo.

Kapetan Boško

pre 10 godina

Baš mudro zbori ovaj kadar Gigatreš Unezveriteta. Ja mu sve verujem i siguran sam da će njegovi podići još lepši i još stariji Beograd. :)

GagY

pre 10 godina

Moje najiskrenije misljenje da je Djilas dosta zaduzio grad,i da na njegovo mesto da dodje mladi gospodin Stefanovic,on je mlad,ne iskvaren,i sto je najvaznije posten covek.
(IGOR, 24. septembar 2013 16:19)

Naravno, tvoje mišljenje nema veze sa realnim stanjem, i naravno da na Đilasovo mesto nikako ne bi smeo da dođe ovaj partijski poslušnik bez dana radnog staža, sa sumnjivom diplomom i doktoratom, kao i njegov predsednik države. O njegovoj neiskvarenosti i poštenju možemo da pričamo u nekoj humorističkoj emisiji, ali vi radikali nikako nemate smisla za humor...a ni sa gramatikom niste baš u ljubavi.

Branko

pre 10 godina

Zemuna treba da vas je sramota, tamo je izšalo 35% građana na glasanje a vi ste dobili 50%, što znači 17,5 % građana Zemuna je glasalo za vas. Ali nadam se da će Srbiju ovakvo vaše ponašanje probuditi, da će izaći gradjani na glasanje u što većem broju i poslati vas tamo gde vam je i mesto zbog rasprodaje zemlje, kršenja ustava, JP ''Puteva'', Železnice, banana i još mnogo toga što sada krijete, doći će na naplatu.

Hipnotisana goimila

pre 10 godina

Treba svaki dan da budu izbori, i svaki dan bi ovaj brljivi narod izlazio nanovo i nanovo i glasao za svoje unesrecitelje da se smenjuju u sedlu.

pivljanin

pre 10 godina

Otpor!
(pera, 24. septembar 2013 14:54)

Pojedinci su toliko kompromitovali ovaj pokret da je bolje ne pominjati ga.
Libija, Egipat, Tunis, Belorusija,Venecuela... a sad i Kenija.

toliko!

pre 10 godina

Da na Megatrendu uce istoriju, veovatno bi bilo predavanje o tome da su najvece vojskovodje najvece greske pravile onda kada su bili na vrhuncu svoje moci. Tako je i danas, velika manevarska greska raspisivanje izbora za sest meseci. Beograd je uvek glasao za demokratsku opciju, jos od 1996., ide zima a cene rastu, prosla je faza kolektivne zaslepljenosti novom vlascu, narod uvidja neke stvari. Beogradski izbori se lako mogu pretvoriti u republicke!
E sada, moram da se ogradim, mozda pohapse celu opoziciju pa im zato treba tih sest meseci.

Miroslav

pre 10 godina

Cela hrvatska nema 300 miliona evra da sagradi most kako bi zaobisla bosnu i neum,ceka kredit od eu,a mi za most sa strane damo i vise od toga i sve je kao super
Niko ne kaze da most ne treba,ali uporedite cene mostova po svetu,pa i onaj na besci koji je duplo duzi a petostruko jeftiniji,srbija u kanalu a pare se trose kao da smo najbogatiji

sladjana

pre 10 godina

Nebojsa Stefanovic bi bio idealan covek za gradonacelnika! Jedan od najodgovornijih politicara na nasoj politickoj sceni, vrlo umeren i inteligentan.

RaDE

pre 10 godina

Ало бре људи, расправљате се око ДВА ЛОША решења.
Какав Ђилас, какав Вучић! У којој то нормалној земљи ова двојица би била успешни политичари.
Па свако од њих двојице је безброј пута полизао оно што је пљунуо и планирају и даље то да раде.
Дајте, уозбиљите се мало. Највише је нас који смо неострашћени и од нас зависи. Од нас који не излазимо на изборе, највише зависи.
Ко је мања/већа лопурда, ко је мањи/већи европејац... јесу ли то наши избори?
Од ових водећих десетак странака у Србији НЕ ПОСТОЈИ НИ ЈЕДНА КОЈА ЗАСЛУЖУЈЕ ПОВЕРЕЊЕ, јер њихови руководиоци раније нису имали ни за бурек, а данас живе у вилама, а ми то не видимо или се само правимо.

Волео би да ми неко објасни ЧИМЕ ЈЕ ТО ДС ЗАСЛУЖИО ДА ВОДИ БЕОГРАД или ЧИМЕ СНС ЗАСЛУЖУЈЕ ДА ВОДИ БЕОГРАД. Па у питању је иста скупина неуспешних људи који све што постижу у животу постижу преко странака, дакле веза, а не знањем, истрајношћу, идејом, радом... Значи НЕПОТИЗАМ им је једина идеологија без обзира да ли су жути или црвено-плави.

Баш зато што смо овако слуђени имамо овакав диван избор пред нама - БИРАМО МАЊЕ ЗЛО.

Velibor, USA

pre 10 godina

@Amos, sve i da je sve tako kako si napisao (a nije), poenta je da Beograđani neće s lošeg na gore! dakle, ajde recimo da je DS i Đilas sav loš - ali i od lošeg ima GORE tj. GROZNO a to su sns-d(ss)-dačić-palmaši. pa, da li ti očekuješ Amose stvarno da Beograđani budu toliko ludi da dozvole koštuničino-palmaško-megatrendovsko-kolubarske kupusare da vladaju glavnim gradom Srbije, čoveče!?!?
Da ima neko bolji od Đilasa, odmah bih i ja i Beograđani bili za, ali ovi što su za petneastak meseci stvorili više problema u Srbiji nego "dosmanlije" za deceniju--- NE!

a Zapad ovo namereno silovanje Beograda samo prati i gleda! dok ne vikne - dosta više snsovci!

Mickey

pre 10 godina

Naravno da necu glasati, ni za SNS, ni za DS. Sve isto, nema razlike.
Niti cu ikada vise izaci na izbore, pa neka pobedi ko hoce.
Ja sam davno izgubio.

Tole

pre 10 godina

Dotakli smo dno, cim nam Megatrend dr predsednik skupstine soli pamet. Sasvim sigurno da je poceo predizbornu kampanju za gradonacelnika, a sasvim sigurno ce u Beogradu proci kao DS u Zemunu. Odbranimo Beograd od ovakvih. Djilas ima srece pa su mu protivnici ovakvi marginalci koji nikad nista u zivotu nisu radili. Dragane Djilas, zahvalite se vasim protivnicima na mom glasu na izborima koji slede.

FONovac

pre 10 godina

Politiku na stranu, ne volim kad neko lupeta. Prihod Parking servisa ne moze nikako da bude 58.000 evra, prema finansijskom izvestaju za 2012. godinu bio je preko 18 miliona evra. Čak je i dobit bila preko 800.000 evra. Izvor: APR, http://bit.ly/14Dh561

Goca

pre 10 godina

Mislim da su Zemun, Kosjerć i Zaječar pravi pokazatelj stanja, podrške naroda strankama. Mnogi su tu sebe uzdizali kao pobednike, a pobedili su kao u sportskom okršaju najbolji.

Petar

pre 10 godina

Kako neko moze da zivi sa samim sobom posle ovakve izjave? Nema vise veze ni sa obrazovanjem ni sa kulturom. Ovo je samo demonstracija sile koja ce im se gadno obiti o glavu. Greska je nasa velika sto smo dovolili da se bulumenta iz 90-ih slobodno seta gradom posle 5. oktobra. Ovi misle da ce moci isto tako.

Elem, dugovi, zaduzivanje, prezaduzivanje... a vi se zaduziste za godinu dana vise nego Cvetkoviceva vlada za 4 god. A da, to je bio Dinkic... nema veze sa vama, ko sto Dacic nema veze sa Cvetkovicem.

Aleksandar

pre 10 godina

Kako je moguce da budzet Grada Beograda bude u suficitu milijardu evra kada Beograd nikada nije imao toliki budzet uopste? Sada vam je jasno kakvi su "strucnjaci" ovi naprednjaci.

dugo im trebalo

pre 10 godina

bas su spori, ceo dan se jadaju jedni drugima, a zna se,
glasanje javno ili tajno ode djilasov ds i on u ilegalu.
od sutra ce djials biti tihi a pajtic prle,
a djelic ce glumiti strazara.

Beogradjanin

pre 10 godina

Nadam se da ce se konacno resiti ova situacija u Beogradu. Sigurno je da je Djilas napravio strasne greske koje ce ispravljati i finansirati iskljucivo gradjani Beograda. Ne vidim nista sporno u tome da se ide na nove izbore i da se na taj nacin iskaze volja gradjana. Naravno, niko svoje greske nece da prizna a ni da iz tople fotelje izadje pa ni sam Dragan Djilas tako da je njegov nastup poslednjih mesec dana sasvim ocekivan sa jedne strane ali sa druge jako ruzan i neprimeren i mislim da vredja inteligenciju ljudi.

GT40

pre 10 godina

Pa cekajte,jeste li vi zaboravili sta se desilo 2012 na izborima i koji rezultat je DS ostvarila? (Amos, 24. septembar 2013 15:30)

Što se tiče rezultata oni uopšte nisu bili previše razočaravajući.Tadić je izgubio od Nikolića za oko 45 hiljada glasova(onoliko koliko ih ima opšt.Stari grad)a sam DS je dobio sasvim pristojan broj glasova.Opšte je pravilo po iskustvima mnogih država da vladajuća stranka u vreme krize na sledećim izborima ne prodje dobro.Ono što vredja je ostrvljenost za nasilnom promenom vlasti u svim sredinama. Pa i onda kada je SNS-alternativa vlasnik pečenjare i estradni menadžer. Postizborni uspeh SNS-a baziran je na besomučnom fabrikovanju afera, hapšenjima i progonom političkih protivnika.Upravo onim što DS nije radio posle dolaska na vlast,a izgleda da je trebalo,pa im se to sada sveti.Rezultat tih hapšenja nije vidljiv. Nesposobnost SNS-ove vlasti se jasno ogleda i u tome što je za godinu dana promenila pola vlade i dovela 3 strana eksperta (ako ih tako možemo zvati).Bezbednosni rezultati katastrofa, deca piju zatrovano mleko jer je ministar rekao da NIJE, itd. Gde su tu oni koji su tako samouvereno počeli da lome vlast u svakom gradu u Srbiji.Što ne izadju sa imenom novog gradonačelnika?

Ko o čemu kurva o poštenju

pre 10 godina

"Predsednik beogradskog odbora SNS-a Nebojša Stefanović kaže da se vlast gradonačelnika Dragana Đilasa u Beogradu prethodnih godina bavila jedino rušenjem grada".

Kako bre samo rušenjem? Toliki legalni objekti IZGRAĐENI u potpunom neskladu sa dobijenim dozvolama a ovaj priča da se samo bave rušenjem.
Čija je to šema, DS ili SNS?

Južna Tužna pruga- Surdulica

pre 10 godina

Super! Pao je Beograd! Sada napadnite Vojvodinu! Kada ( i ako) padne Vojvodina- pravac Karlobag- Ogulin- Karlovac- Knin!!!!!

Samo prekomponujete Heroji socijalističkog rad(t)a jer gde su Srpske zemlje tu su Srpski Naprednjaci!!! AMIN!

Svojatanje bez osnova

pre 10 godina

Naravno da će se radikali osvrtati prema mestima gde su radikali uvek bili u većini, ali Zemun ne može biti reper Beogradu, a bome koliko ćete vi sve ovo otezati, dočekaćete i Šešelja. E tada baš i ne znam da li ćete toliko svojatati Zemun

jeca

pre 10 godina

Ovaj covek zaista vredja nasu inteligenciju.
Niste imali petlju da raspisete izbore, nemate kandidata za gradonacelnika, slusate naloge iz inostranstva, ekonomski unistavate zmlju.
Narod nije malouman, naravno da ce doci i taj momenat kada cete tako pasti da cete da se pitate sta vas je snaslo.
Tada se setite onoga sto danas radite.
(Slobodan, 24. septembar 2013 15:30)


Pa zar ti ne vidis sta nas je snaslo sa Djilasom... njega ni clanovi ne zele, unistio je stranku potpuno, a mi gradjani trebamo da ga trpimo. Ne ponovilo se vise!

ovde mozak vise ne stanuje

pre 10 godina

Koja je ovo shabanerija pa to je neverovatno.kakave bre crni Zemun?Pa zemun lici na selendru,posebno Altina,Batajnica i Busije.Pre neki dan sam bio na Altini i trazim ulicu Pavla Vujisica.U tri ulice sam ulazio po 200 metara ne bi li negde video tablu na kojoj pise kako se ulica zove.
Ej bre!!!Tablu za ulice nemaju!

Pa zar je to primer za Beograd?!

BeograDŽanin

pre 10 godina

Grejem se na drva, isključio sam fiksni telefon, hranu kupujem u Mardjarskoj, bavim se "freelance" poslom preko neta i fino zaradjujem...još samo da nadjem i ostale načine da nemam ništa sa ovom državom, ma milina ali stvarno.
Drugari, probajte i vi, super je kad dodjete u ovu fazu da vas ovakve vesti zabavljaju, kad se smejete Kurti koji sa vlasti skida Murtu i kad znate da boljitka neće biti a vama parice polaku stižu na račun i znate da ni Kurta ni Murta neće moći da uzmu deo vaših zaradjenih para :D

IGOR

pre 10 godina

Moje najiskrenije misljenje da je Djilas dosta zaduzio grad,i da na njegovo mesto da dodje mladi gospodin Stefanovic,on je mlad,ne iskvaren,i sto je najvaznije posten covek.

cuba

pre 10 godina

Smena Djilasa jeste otimacina i neopravdano i nelegitimno je da nam otimate ono sto smo izglasali1 Ali u politici se desvaju razne otimacine:1 Djilas je oteo Borisu Tadcu Demokratsku stranku i unistio je 2. SNS je oteo Demokratskoj stranci i LDP-u program 3. Djilads koji slovi za inteligentnog je veoma neinteligentno zajedno sa kolonom mladih ljudi koji su otimali neciju energiju oterao sve istinske clanove DS-a i Tadica sa vrha i zasluzio je da mu otmu mesto gradonacelnika! NISMO MI GRADJANI ZASLU|ILIU OTIMACINU! KO DRUGOM JAMU KOPA SAM U NJU PADA!

Apstinent

pre 10 godina

"Predsednik beogradskog odbora SNS-a Nebojša Stefanović kaže da se vlast gradonačelnika Dragana Đilasa u Beogradu prethodnih godina bavila jedino rušenjem grada."

Da zaista Djilas je jedino rusio grad. Mnogo pametna fasisoidna izjava Stefanovicu. Pazi da me ne ubedis da glasam za tebe sa ovakvim nastupom. Covek kao ti ne uliva mi poverenje.

analiticar

pre 10 godina

Gospodine Beogradjaninu, posto Vi sigurno lepo zivite na opstini koju vodi Vas clan onda nemate potrebu da govorite bilo sta lose. A predsednika Skupstine molim Vas nema potrebe da proyivate jer on radi samo ono sto je i uvek radio transparetno i iskreno obavestavao javnost o podacima koje je Vas predsednik stranke krio.

kamicak011

pre 10 godina

Da li je Đilas porušio grad ili ne to ne znam, ali da nazadnjaci tj naprednjaci porušiše državu to vidim svaki dan - pa nema segmenta koji nije doveden do dna - sport, kultura, poljoprivreda, pravo.... ljudi moji, pogledajmo oko sebe, sve živo urušiše... Od njihovih kadrova crvenimo na svakom koraku, sve gori od goreg...
Pitam se dokle ovako i ima li kraja ???

Sasa M.

pre 10 godina

To izgovara predsednik Skupstine, pa takve reci nebi koristio ni predsednik Mesne zajednice iz mog Krupca kod Pirota. Sta moze da se ocekuje od jednog megatrendovca. Takva osbo bi mogla da vodi 4. reon u Krupcu nista vise od toga.

dexydjole

pre 10 godina

Jel postoji neka finansiska inspekcija koji ima te podatke, i kako je moguće da JK preduzeća od dobitaša postanu gubitaši???Koliko je zadužen Beograd???

Milovan

pre 10 godina

Samo vi naprednjaci nastavite ovako da se ponasate i Djilasu nece ni trebati kampanja, potuci ce vas na izborima u Beogradu jos gore nego proslog puta, pa sam ce praviti vlast, a onda jao si ga vama.

akademac

pre 10 godina

Градоначелник Драган Ђилас у итину јесте естетски средио град Београд па зато може да се хвали како нам је све уређенији али није унутрашње сређен. Шта мени значи леп парк или нови аутобуси када ја немам посао и стално морам да плаћам његове измишљене наплате? Разочарана сам.

gradjanka@beograd

pre 10 godina

Ne smem ni da pomislim koliko nas je kostalo Djilasovo nepotrebno ulepsavanje grada Beograda.Cak i ove cifre koje je izneo predsednik Skupstine Stefanovic su katastrofa. Da li je moguce da nam predsednik Skuptine otvara oci o ovom bahatom ponasanju gradonacelnika?

Zora

pre 10 godina

Bog im u pomoci bio sto nisu pustili coveka do isteka mandata. Djilase, drzi se, neka si ziv i zdrav svojoj porodici. A i njima neka je srecno u udobnim foteljama.

veca-pereca

pre 10 godina

moze biti da ce beograd proci kao zemun, a to znaci prvljenje seljane od velegrada, sto ste ucinili sa zemunom...ne znam kako vas nije sramota, mislite ako ste obukli odela, stavili kravate, nosite pristojne cipele i zavrsili megatrende i ine "prestizne fakultete" da se postali gospoda...jadni mi sa vama, dana radnog staza nemate, i ko sto rekoh skole ste zavrsili tako kako jeste, necasno i neslavno i od vas da nesto ocekujemo...samo prostakluk, bahatost, nevaspitanje i nekulturu, i da nasilje, to vamje glavno obelezje...

Imay

pre 10 godina

Pa šta je sad ovo? Pa zar nije Vesna Pešić rekla da bi ovakva smena Djilasa bila nedemokratska!? Ja sam mislio da ih Vesna kontroliše kad ih je dovela na vlast, a oni prvom prilikom pa neposlušni. Eh, ta demokratija...

Eugen

pre 10 godina

Golobradi, pa imate celu Srbiju i niste ništa uradili. Mnogo ste je vec zaduzili, a pricate o Beogradu. Zar hocete i ovaj grad da uništite. Poješće vas sopstvena alavost.

Slobodan

pre 10 godina

Ovaj covek zaista vredja nasu inteligenciju.
Niste imali petlju da raspisete izbore, nemate kandidata za gradonacelnika, slusate naloge iz inostranstva, ekonomski unistavate zmlju.
Narod nije malouman, naravno da ce doci i taj momenat kada cete tako pasti da cete da se pitate sta vas je snaslo.
Tada se setite onoga sto danas radite.

Sara

pre 10 godina

Vi naprednjaci stvarno nemate ni obraza ni stida! Ne znam ko je vece zlo, vi ili sps. Rodjenu majku bi prodali zarad fotelje i sto vise vlasti. Beograd ce proci kao Novi Sad. Rusite vlast po celoj Srbiji ne bi li zgrabili vise moci. Posle lokala, NS i glavnog grada na redu je Vojvodina. E onda mozemo reci da je pocela diktatura i bezumlje. Samo se nadam da ce se narod na vreme probuditi i kazniti vas za sve na sledecim izborima. Hvala Bogu, pa ima nas kojima vasa hapsenja i prazne price ne piju vodu. Poz

zluradi

pre 10 godina

Ne smem ni da pomislim koliko nas je kostalo Djilasovo nepotrebno ulepsavanje grada Beograda.Cak i ove cifre koje je izneo predsednik Skupstine Stefanovic su katastrofa. Da li je moguce da nam predsednik Skuptine otvara oci o ovom bahatom ponasanju gradonacelnika?
(gradjanka@beograd, 24. septembar 2013 15:02)

A smes li da pomislis gde odose one 4 MILIJARDE EVRA za koliko nas zaduzise ovi tvoji od kako dodjose, O TUGO, na vlast? Bolje se ti drzi toga da ne smes da mislis!

paraglajder

pre 10 godina

Stvarno ste se baš zaigrali, gospodine Stefanoviću... I baš ozbiljno mislite da niko ne vidi šta ZAPRAVO radite?
Mislite da mi ne znamo da smo sledeći, da sada nas opet čekaju mitinzi da nas "nauče" kako treba da mislimo i za koga da glasamo?
Čekamo mi vas, samo nemojte misliti da ste brojniji ako ste glasni.

Паја из Тутина

pre 10 godina

Ђелић изјављује да ће у Београду бити ванредно стање ако се промени Ђилас и помиње Господа у изјави. Све док ДС води овакву политику која је евидентно губитничка и у суштини деструктивна наставиће да тоне. Тадић и Ђилас су највећи кривци пропадања странке јер су одбацили реформски пут З. Ђинђића и предали се опортунизму и демагогији што ће резултирати нестанку Демократске странке.

nada

pre 10 godina

Ako su oni urušili Beograd, vi ste celu državu, i što pokazatelj za izbore u Beogradu nije Vračar, Stari grad, ili neka druga opština, nego uvek radikalski Zemun, ne nadajte se !

Amos

pre 10 godina

Prvo da kazem da nisam zakleti glasac nijedne stranke, a ponekad sam glasao i za DS. E sad, malo mi je cudno kako postovaoci demokrata ovde iznose misljenja tipa "tek cemo da vidimo", "ne moze se porediti sa zemunom" itd.. Pa cekajte, jeste li vi zaboravili sta se desilo 2012 na izborima i koji rezultat je DS ostvarila?
Nakon toga ste za sve okrivili Tadica i cusnuli ga u penziju, Djilas je preuzeo, mnogo vikao i mahao i na kraju se sveo na zapomaganje kako nije demokratski menjati vlast u skupstini BG i na razgovore o saradnji sa Ch. Jovanovicem!
Jeste li zaboravili kako je bio jak i hrabar pre godinu dana? I sad nakon tih godinu dana propadanja i opadanja DSa, nakon nicega pozitivno postignutog, vi kazete kako cete se tek 'cerati' sa SNSom? Ajde malo udahnite duboko, pogledajte oko sebe i prebrojte se - prebrojte samo koliko vam je ljudi sad aktivno, sad kad ste izgubili vlast u pola Srbije. A zamislite tek kad Vucic odresi svojima drzavnu kesu pred izbore?
Naravno, sad ce SNS botovi da me nagrade sa plusevima, ali to ne znaci automatski da nisam u pravu. :)

Darko

pre 10 godina

A što nam ne kažeš koliko se republička vlast zadužila od kada ste vi došli da nas spašavate, kolika je nezaposlenost, koliki je pad prometa, prosečna potrošačka korpa Mega-giga-trend doktore ?

Milan

pre 10 godina

Ne volim Djilasa i DS me je razocarao ali od ovih SNS-ovaca i SPS-a mi se povraca. Ako budu izbori glasacu iz inata protiv bagre koja je unistila Novi Sad a sada hoce i Beograd.

zoran

pre 10 godina

Ako će GRAĐANIMA Beograda sudbinu da kroje "privremeno raseljena lica" sa Altine, Busija, Plavih Horizonata, Batajnice... onda samo mogu da zaključim da je opet proradio "Voz bez voznog reda".

PS. Ispred Mađarske Ambasade svaki dan je podugačak red. Tek da se zna. A u redu nema ovih iz Altine, Busija, Batajnice. Oni su još 1995..6.. potpisali Domovnicu i dobili Putovnicu.

A Radikali su se malkicko izbezumili, reklo bi se. Polako, majstori, polako. Beo-Građani neće prostakluk na vlasti. Tek da se zna...

BEOGRAĐANIN

pre 10 godina

Ulickani SNSovci, zašto niste raspisali izbore za tri meseca nego šest. Treba poskidati kajmak iz Beograda, ostalo ste vec uništili.
I ne sekiraj se Predsednice Parlamenta cele Srbije, kako cemo mi u Beogradu glasati. Za vas nikad, a poređenje sa Zemunom je toliko smešno da iole inteligentan politicar ne bi ni pominjao.

BEOGRAĐANIN

pre 10 godina

Ulickani SNSovci, zašto niste raspisali izbore za tri meseca nego šest. Treba poskidati kajmak iz Beograda, ostalo ste vec uništili.
I ne sekiraj se Predsednice Parlamenta cele Srbije, kako cemo mi u Beogradu glasati. Za vas nikad, a poređenje sa Zemunom je toliko smešno da iole inteligentan politicar ne bi ni pominjao.

Velibor, USA

pre 10 godina

@Amos, sve i da je sve tako kako si napisao (a nije), poenta je da Beograđani neće s lošeg na gore! dakle, ajde recimo da je DS i Đilas sav loš - ali i od lošeg ima GORE tj. GROZNO a to su sns-d(ss)-dačić-palmaši. pa, da li ti očekuješ Amose stvarno da Beograđani budu toliko ludi da dozvole koštuničino-palmaško-megatrendovsko-kolubarske kupusare da vladaju glavnim gradom Srbije, čoveče!?!?
Da ima neko bolji od Đilasa, odmah bih i ja i Beograđani bili za, ali ovi što su za petneastak meseci stvorili više problema u Srbiji nego "dosmanlije" za deceniju--- NE!

a Zapad ovo namereno silovanje Beograda samo prati i gleda! dok ne vikne - dosta više snsovci!

Sasa M.

pre 10 godina

To izgovara predsednik Skupstine, pa takve reci nebi koristio ni predsednik Mesne zajednice iz mog Krupca kod Pirota. Sta moze da se ocekuje od jednog megatrendovca. Takva osbo bi mogla da vodi 4. reon u Krupcu nista vise od toga.

Eugen

pre 10 godina

Golobradi, pa imate celu Srbiju i niste ništa uradili. Mnogo ste je vec zaduzili, a pricate o Beogradu. Zar hocete i ovaj grad da uništite. Poješće vas sopstvena alavost.

Apstinent

pre 10 godina

"Predsednik beogradskog odbora SNS-a Nebojša Stefanović kaže da se vlast gradonačelnika Dragana Đilasa u Beogradu prethodnih godina bavila jedino rušenjem grada."

Da zaista Djilas je jedino rusio grad. Mnogo pametna fasisoidna izjava Stefanovicu. Pazi da me ne ubedis da glasam za tebe sa ovakvim nastupom. Covek kao ti ne uliva mi poverenje.

Imay

pre 10 godina

Pa šta je sad ovo? Pa zar nije Vesna Pešić rekla da bi ovakva smena Djilasa bila nedemokratska!? Ja sam mislio da ih Vesna kontroliše kad ih je dovela na vlast, a oni prvom prilikom pa neposlušni. Eh, ta demokratija...

b

pre 10 godina

upravo sam shvatio da sns ima oko 155 botova. ni na jednom sajtu komentari koji im (ne) odgovaraju nemaju više od 170 glasova. predlažem rukovodstvu sns-a da ubrzano opismeni svoje članstvo, ovako stvarno odaju bled utisak

Паја из Тутина

pre 10 godina

Ђелић изјављује да ће у Београду бити ванредно стање ако се промени Ђилас и помиње Господа у изјави. Све док ДС води овакву политику која је евидентно губитничка и у суштини деструктивна наставиће да тоне. Тадић и Ђилас су највећи кривци пропадања странке јер су одбацили реформски пут З. Ђинђића и предали се опортунизму и демагогији што ће резултирати нестанку Демократске странке.

Slobodan

pre 10 godina

Ovaj covek zaista vredja nasu inteligenciju.
Niste imali petlju da raspisete izbore, nemate kandidata za gradonacelnika, slusate naloge iz inostranstva, ekonomski unistavate zmlju.
Narod nije malouman, naravno da ce doci i taj momenat kada cete tako pasti da cete da se pitate sta vas je snaslo.
Tada se setite onoga sto danas radite.

cuba

pre 10 godina

Smena Djilasa jeste otimacina i neopravdano i nelegitimno je da nam otimate ono sto smo izglasali1 Ali u politici se desvaju razne otimacine:1 Djilas je oteo Borisu Tadcu Demokratsku stranku i unistio je 2. SNS je oteo Demokratskoj stranci i LDP-u program 3. Djilads koji slovi za inteligentnog je veoma neinteligentno zajedno sa kolonom mladih ljudi koji su otimali neciju energiju oterao sve istinske clanove DS-a i Tadica sa vrha i zasluzio je da mu otmu mesto gradonacelnika! NISMO MI GRADJANI ZASLU|ILIU OTIMACINU! KO DRUGOM JAMU KOPA SAM U NJU PADA!

pivljanin

pre 10 godina

Otpor!
(pera, 24. septembar 2013 14:54)

Pojedinci su toliko kompromitovali ovaj pokret da je bolje ne pominjati ga.
Libija, Egipat, Tunis, Belorusija,Venecuela... a sad i Kenija.

jeca

pre 10 godina

Ovaj covek zaista vredja nasu inteligenciju.
Niste imali petlju da raspisete izbore, nemate kandidata za gradonacelnika, slusate naloge iz inostranstva, ekonomski unistavate zmlju.
Narod nije malouman, naravno da ce doci i taj momenat kada cete tako pasti da cete da se pitate sta vas je snaslo.
Tada se setite onoga sto danas radite.
(Slobodan, 24. septembar 2013 15:30)


Pa zar ti ne vidis sta nas je snaslo sa Djilasom... njega ni clanovi ne zele, unistio je stranku potpuno, a mi gradjani trebamo da ga trpimo. Ne ponovilo se vise!

Miroslav

pre 10 godina

Cela hrvatska nema 300 miliona evra da sagradi most kako bi zaobisla bosnu i neum,ceka kredit od eu,a mi za most sa strane damo i vise od toga i sve je kao super
Niko ne kaze da most ne treba,ali uporedite cene mostova po svetu,pa i onaj na besci koji je duplo duzi a petostruko jeftiniji,srbija u kanalu a pare se trose kao da smo najbogatiji

gradjanka@beograd

pre 10 godina

Ne smem ni da pomislim koliko nas je kostalo Djilasovo nepotrebno ulepsavanje grada Beograda.Cak i ove cifre koje je izneo predsednik Skupstine Stefanovic su katastrofa. Da li je moguce da nam predsednik Skuptine otvara oci o ovom bahatom ponasanju gradonacelnika?

akademac

pre 10 godina

Градоначелник Драган Ђилас у итину јесте естетски средио град Београд па зато може да се хвали како нам је све уређенији али није унутрашње сређен. Шта мени значи леп парк или нови аутобуси када ја немам посао и стално морам да плаћам његове измишљене наплате? Разочарана сам.

dexydjole

pre 10 godina

Jel postoji neka finansiska inspekcija koji ima te podatke, i kako je moguće da JK preduzeća od dobitaša postanu gubitaši???Koliko je zadužen Beograd???

Beogradjanin

pre 10 godina

Nadam se da ce se konacno resiti ova situacija u Beogradu. Sigurno je da je Djilas napravio strasne greske koje ce ispravljati i finansirati iskljucivo gradjani Beograda. Ne vidim nista sporno u tome da se ide na nove izbore i da se na taj nacin iskaze volja gradjana. Naravno, niko svoje greske nece da prizna a ni da iz tople fotelje izadje pa ni sam Dragan Djilas tako da je njegov nastup poslednjih mesec dana sasvim ocekivan sa jedne strane ali sa druge jako ruzan i neprimeren i mislim da vredja inteligenciju ljudi.

dugo im trebalo

pre 10 godina

bas su spori, ceo dan se jadaju jedni drugima, a zna se,
glasanje javno ili tajno ode djilasov ds i on u ilegalu.
od sutra ce djials biti tihi a pajtic prle,
a djelic ce glumiti strazara.

veca-pereca

pre 10 godina

moze biti da ce beograd proci kao zemun, a to znaci prvljenje seljane od velegrada, sto ste ucinili sa zemunom...ne znam kako vas nije sramota, mislite ako ste obukli odela, stavili kravate, nosite pristojne cipele i zavrsili megatrende i ine "prestizne fakultete" da se postali gospoda...jadni mi sa vama, dana radnog staza nemate, i ko sto rekoh skole ste zavrsili tako kako jeste, necasno i neslavno i od vas da nesto ocekujemo...samo prostakluk, bahatost, nevaspitanje i nekulturu, i da nasilje, to vamje glavno obelezje...

nada

pre 10 godina

Ako su oni urušili Beograd, vi ste celu državu, i što pokazatelj za izbore u Beogradu nije Vračar, Stari grad, ili neka druga opština, nego uvek radikalski Zemun, ne nadajte se !

Darko

pre 10 godina

A što nam ne kažeš koliko se republička vlast zadužila od kada ste vi došli da nas spašavate, kolika je nezaposlenost, koliki je pad prometa, prosečna potrošačka korpa Mega-giga-trend doktore ?

Mira

pre 10 godina

Revizori, inspektori buđetske inspekcije, treba da pregledaju svaki dokument u optinama Beograda, i da obaveste javnost kako se to "domaćinski" poslovalo.

IGOR

pre 10 godina

Moje najiskrenije misljenje da je Djilas dosta zaduzio grad,i da na njegovo mesto da dodje mladi gospodin Stefanovic,on je mlad,ne iskvaren,i sto je najvaznije posten covek.

Aleksandar

pre 10 godina

Kako je moguce da budzet Grada Beograda bude u suficitu milijardu evra kada Beograd nikada nije imao toliki budzet uopste? Sada vam je jasno kakvi su "strucnjaci" ovi naprednjaci.

Petar

pre 10 godina

Kako neko moze da zivi sa samim sobom posle ovakve izjave? Nema vise veze ni sa obrazovanjem ni sa kulturom. Ovo je samo demonstracija sile koja ce im se gadno obiti o glavu. Greska je nasa velika sto smo dovolili da se bulumenta iz 90-ih slobodno seta gradom posle 5. oktobra. Ovi misle da ce moci isto tako.

Elem, dugovi, zaduzivanje, prezaduzivanje... a vi se zaduziste za godinu dana vise nego Cvetkoviceva vlada za 4 god. A da, to je bio Dinkic... nema veze sa vama, ko sto Dacic nema veze sa Cvetkovicem.

kamicak011

pre 10 godina

Da li je Đilas porušio grad ili ne to ne znam, ali da nazadnjaci tj naprednjaci porušiše državu to vidim svaki dan - pa nema segmenta koji nije doveden do dna - sport, kultura, poljoprivreda, pravo.... ljudi moji, pogledajmo oko sebe, sve živo urušiše... Od njihovih kadrova crvenimo na svakom koraku, sve gori od goreg...
Pitam se dokle ovako i ima li kraja ???

Hedona

pre 10 godina

Dagan Đilas i treba da ode zbog niz malverzacija i korišćena grada Beograda u sopstvenu korist.Beograđani zaista zaslužuju vlast koja će da radi za interes naroda i države, koja će da radi na privlačenju stranih investicija, zapošljavanju građana, na razvoju i modernizaciji grada Beograda.Dragan Đilas da je stvarno humanista davno bi napustio skupštinu grada Beograda i ostavio narod da živi i radi.

zluradi

pre 10 godina

Ne smem ni da pomislim koliko nas je kostalo Djilasovo nepotrebno ulepsavanje grada Beograda.Cak i ove cifre koje je izneo predsednik Skupstine Stefanovic su katastrofa. Da li je moguce da nam predsednik Skuptine otvara oci o ovom bahatom ponasanju gradonacelnika?
(gradjanka@beograd, 24. septembar 2013 15:02)

A smes li da pomislis gde odose one 4 MILIJARDE EVRA za koliko nas zaduzise ovi tvoji od kako dodjose, O TUGO, na vlast? Bolje se ti drzi toga da ne smes da mislis!

Južna Tužna pruga- Surdulica

pre 10 godina

Super! Pao je Beograd! Sada napadnite Vojvodinu! Kada ( i ako) padne Vojvodina- pravac Karlobag- Ogulin- Karlovac- Knin!!!!!

Samo prekomponujete Heroji socijalističkog rad(t)a jer gde su Srpske zemlje tu su Srpski Naprednjaci!!! AMIN!

Zora

pre 10 godina

Bog im u pomoci bio sto nisu pustili coveka do isteka mandata. Djilase, drzi se, neka si ziv i zdrav svojoj porodici. A i njima neka je srecno u udobnim foteljama.

Milan

pre 10 godina

Ne volim Djilasa i DS me je razocarao ali od ovih SNS-ovaca i SPS-a mi se povraca. Ako budu izbori glasacu iz inata protiv bagre koja je unistila Novi Sad a sada hoce i Beograd.

ovde mozak vise ne stanuje

pre 10 godina

Koja je ovo shabanerija pa to je neverovatno.kakave bre crni Zemun?Pa zemun lici na selendru,posebno Altina,Batajnica i Busije.Pre neki dan sam bio na Altini i trazim ulicu Pavla Vujisica.U tri ulice sam ulazio po 200 metara ne bi li negde video tablu na kojoj pise kako se ulica zove.
Ej bre!!!Tablu za ulice nemaju!

Pa zar je to primer za Beograd?!

Tole

pre 10 godina

Dotakli smo dno, cim nam Megatrend dr predsednik skupstine soli pamet. Sasvim sigurno da je poceo predizbornu kampanju za gradonacelnika, a sasvim sigurno ce u Beogradu proci kao DS u Zemunu. Odbranimo Beograd od ovakvih. Djilas ima srece pa su mu protivnici ovakvi marginalci koji nikad nista u zivotu nisu radili. Dragane Djilas, zahvalite se vasim protivnicima na mom glasu na izborima koji slede.

vaše ime

pre 10 godina

Zbog čega ste tužni?Zbog Đilasa?Pa,mora da ode.Pričao je,malo radio,a još više grešio.Jednom reči:dobro je činio samom sebi.To što ga vi branite i opravdavate,najverovatnije zbog toga što ste u roku završili studije,zaposlili se u struci i primate redovno platu.Blago vama.Ili ste još uvek na stanu i hrani kod mame i tate?Tek to je super.I zbog čega napadate Stefanovića?Za razliku od nekih koji su završili dopisne škole,a jedan je zasigurno i bio Premijer ove države (DS),Stefanović ima diplomu fakulteta.O kojim kadrovima i znanju pričate?Pa,bivši ministar prostornog planiranja je doktor medicine.Ubedite nas da kostolomac zna šta je beton i cigla,i mi ćemo odati poštovanje vašoj pameti.Do tada,poštovani,svako dobro.

Milovan

pre 10 godina

Samo vi naprednjaci nastavite ovako da se ponasate i Djilasu nece ni trebati kampanja, potuci ce vas na izborima u Beogradu jos gore nego proslog puta, pa sam ce praviti vlast, a onda jao si ga vama.

GagY

pre 10 godina

Moje najiskrenije misljenje da je Djilas dosta zaduzio grad,i da na njegovo mesto da dodje mladi gospodin Stefanovic,on je mlad,ne iskvaren,i sto je najvaznije posten covek.
(IGOR, 24. septembar 2013 16:19)

Naravno, tvoje mišljenje nema veze sa realnim stanjem, i naravno da na Đilasovo mesto nikako ne bi smeo da dođe ovaj partijski poslušnik bez dana radnog staža, sa sumnjivom diplomom i doktoratom, kao i njegov predsednik države. O njegovoj neiskvarenosti i poštenju možemo da pričamo u nekoj humorističkoj emisiji, ali vi radikali nikako nemate smisla za humor...a ni sa gramatikom niste baš u ljubavi.

Sara

pre 10 godina

Vi naprednjaci stvarno nemate ni obraza ni stida! Ne znam ko je vece zlo, vi ili sps. Rodjenu majku bi prodali zarad fotelje i sto vise vlasti. Beograd ce proci kao Novi Sad. Rusite vlast po celoj Srbiji ne bi li zgrabili vise moci. Posle lokala, NS i glavnog grada na redu je Vojvodina. E onda mozemo reci da je pocela diktatura i bezumlje. Samo se nadam da ce se narod na vreme probuditi i kazniti vas za sve na sledecim izborima. Hvala Bogu, pa ima nas kojima vasa hapsenja i prazne price ne piju vodu. Poz

toliko!

pre 10 godina

Da na Megatrendu uce istoriju, veovatno bi bilo predavanje o tome da su najvece vojskovodje najvece greske pravile onda kada su bili na vrhuncu svoje moci. Tako je i danas, velika manevarska greska raspisivanje izbora za sest meseci. Beograd je uvek glasao za demokratsku opciju, jos od 1996., ide zima a cene rastu, prosla je faza kolektivne zaslepljenosti novom vlascu, narod uvidja neke stvari. Beogradski izbori se lako mogu pretvoriti u republicke!
E sada, moram da se ogradim, mozda pohapse celu opoziciju pa im zato treba tih sest meseci.

Kapetan Boško

pre 10 godina

Baš mudro zbori ovaj kadar Gigatreš Unezveriteta. Ja mu sve verujem i siguran sam da će njegovi podići još lepši i još stariji Beograd. :)

Branko

pre 10 godina

Zemuna treba da vas je sramota, tamo je izšalo 35% građana na glasanje a vi ste dobili 50%, što znači 17,5 % građana Zemuna je glasalo za vas. Ali nadam se da će Srbiju ovakvo vaše ponašanje probuditi, da će izaći gradjani na glasanje u što većem broju i poslati vas tamo gde vam je i mesto zbog rasprodaje zemlje, kršenja ustava, JP ''Puteva'', Železnice, banana i još mnogo toga što sada krijete, doći će na naplatu.

GT40

pre 10 godina

Pa cekajte,jeste li vi zaboravili sta se desilo 2012 na izborima i koji rezultat je DS ostvarila? (Amos, 24. septembar 2013 15:30)

Što se tiče rezultata oni uopšte nisu bili previše razočaravajući.Tadić je izgubio od Nikolića za oko 45 hiljada glasova(onoliko koliko ih ima opšt.Stari grad)a sam DS je dobio sasvim pristojan broj glasova.Opšte je pravilo po iskustvima mnogih država da vladajuća stranka u vreme krize na sledećim izborima ne prodje dobro.Ono što vredja je ostrvljenost za nasilnom promenom vlasti u svim sredinama. Pa i onda kada je SNS-alternativa vlasnik pečenjare i estradni menadžer. Postizborni uspeh SNS-a baziran je na besomučnom fabrikovanju afera, hapšenjima i progonom političkih protivnika.Upravo onim što DS nije radio posle dolaska na vlast,a izgleda da je trebalo,pa im se to sada sveti.Rezultat tih hapšenja nije vidljiv. Nesposobnost SNS-ove vlasti se jasno ogleda i u tome što je za godinu dana promenila pola vlade i dovela 3 strana eksperta (ako ih tako možemo zvati).Bezbednosni rezultati katastrofa, deca piju zatrovano mleko jer je ministar rekao da NIJE, itd. Gde su tu oni koji su tako samouvereno počeli da lome vlast u svakom gradu u Srbiji.Što ne izadju sa imenom novog gradonačelnika?

FONovac

pre 10 godina

Politiku na stranu, ne volim kad neko lupeta. Prihod Parking servisa ne moze nikako da bude 58.000 evra, prema finansijskom izvestaju za 2012. godinu bio je preko 18 miliona evra. Čak je i dobit bila preko 800.000 evra. Izvor: APR, http://bit.ly/14Dh561

paraglajder

pre 10 godina

Stvarno ste se baš zaigrali, gospodine Stefanoviću... I baš ozbiljno mislite da niko ne vidi šta ZAPRAVO radite?
Mislite da mi ne znamo da smo sledeći, da sada nas opet čekaju mitinzi da nas "nauče" kako treba da mislimo i za koga da glasamo?
Čekamo mi vas, samo nemojte misliti da ste brojniji ako ste glasni.

Ko o čemu kurva o poštenju

pre 10 godina

"Predsednik beogradskog odbora SNS-a Nebojša Stefanović kaže da se vlast gradonačelnika Dragana Đilasa u Beogradu prethodnih godina bavila jedino rušenjem grada".

Kako bre samo rušenjem? Toliki legalni objekti IZGRAĐENI u potpunom neskladu sa dobijenim dozvolama a ovaj priča da se samo bave rušenjem.
Čija je to šema, DS ili SNS?

Kora od banane

pre 10 godina

Ovog radikalskog fićfirića bi pod hitno trebalo smeniti sa mesta predsednika Skupštine Srbije. Sa jedne od tri čelne pozicije u državi on se bavi gradskim pitanjima, pa neka je u pitanju i prestonica. Ovakvu plejadu tupavih birokrata nismo viđali ni u Demokratskoj omladini. SNS je najodvratnija mešavina najgoreg iz SRS-a, SPS-a i DS-a. A o moralnom ruglu zvanom DSS ne treba ni pričati. Međutim, dotični su šampioni primitivaca, a znamo da su primitivci najglasnija ekipa u ovom društvu, pa im nećemo lako videti leđa.

zoran

pre 10 godina

Ako će GRAĐANIMA Beograda sudbinu da kroje "privremeno raseljena lica" sa Altine, Busija, Plavih Horizonata, Batajnice... onda samo mogu da zaključim da je opet proradio "Voz bez voznog reda".

PS. Ispred Mađarske Ambasade svaki dan je podugačak red. Tek da se zna. A u redu nema ovih iz Altine, Busija, Batajnice. Oni su još 1995..6.. potpisali Domovnicu i dobili Putovnicu.

A Radikali su se malkicko izbezumili, reklo bi se. Polako, majstori, polako. Beo-Građani neće prostakluk na vlasti. Tek da se zna...

Svojatanje bez osnova

pre 10 godina

Naravno da će se radikali osvrtati prema mestima gde su radikali uvek bili u većini, ali Zemun ne može biti reper Beogradu, a bome koliko ćete vi sve ovo otezati, dočekaćete i Šešelja. E tada baš i ne znam da li ćete toliko svojatati Zemun

Zx

pre 10 godina

Stefanović je naglasio da je primetan i pad prihoda javnih preduzeć, i kao potvrdu toga naveo primer JP "Parking servis" koje je 2009. imalo prihod od 342.000 evra, koji je u 2012. pao na oko 58.000 evra.
Kakva je ovo budalastina ? Pa samo jedno parkiraliste zaradi mesecno vise od 58.000 evra . Ne vucite me za jezik !

a77

pre 10 godina

Niste usvojili odluku Gradskog veća koja se tiče besplatnog korišćenja vrtića za treće, četvrto dete?!? Bitno je da ste smenili Đilasa? Početak kraja balona zvanog SNS.

Lepo je ziveti 9 casovnih zona daleko od Srbije

pre 10 godina

@ (Miroslav, 24. septembar 2013 17:51)

Komentari poput tvog su upravo ono sto Srbe drzi u zabludi. O kojim ti stranim jeftinijim mostovima pricas? Je li ti mozda struka predmer i predracun u mostogradnji?
Meni nije, ali nije ni daleko od toga, ali porediti Besku sa Mostom na Adi je u najmanju ruku suludo... nije vredno ni komentara.
Beogradjani budite ponosni na taj most. U vremenu kad se u Srbiji nista ne zavrsava vi ste dobili ne samo zavrsen nego i prelep objekat. SNS je megatrend stranka. Takvi ce im biti projekti, tako ce se i realizovati.

BeograDŽanin

pre 10 godina

Grejem se na drva, isključio sam fiksni telefon, hranu kupujem u Mardjarskoj, bavim se "freelance" poslom preko neta i fino zaradjujem...još samo da nadjem i ostale načine da nemam ništa sa ovom državom, ma milina ali stvarno.
Drugari, probajte i vi, super je kad dodjete u ovu fazu da vas ovakve vesti zabavljaju, kad se smejete Kurti koji sa vlasti skida Murtu i kad znate da boljitka neće biti a vama parice polaku stižu na račun i znate da ni Kurta ni Murta neće moći da uzmu deo vaših zaradjenih para :D

RaDE

pre 10 godina

Ало бре људи, расправљате се око ДВА ЛОША решења.
Какав Ђилас, какав Вучић! У којој то нормалној земљи ова двојица би била успешни политичари.
Па свако од њих двојице је безброј пута полизао оно што је пљунуо и планирају и даље то да раде.
Дајте, уозбиљите се мало. Највише је нас који смо неострашћени и од нас зависи. Од нас који не излазимо на изборе, највише зависи.
Ко је мања/већа лопурда, ко је мањи/већи европејац... јесу ли то наши избори?
Од ових водећих десетак странака у Србији НЕ ПОСТОЈИ НИ ЈЕДНА КОЈА ЗАСЛУЖУЈЕ ПОВЕРЕЊЕ, јер њихови руководиоци раније нису имали ни за бурек, а данас живе у вилама, а ми то не видимо или се само правимо.

Волео би да ми неко објасни ЧИМЕ ЈЕ ТО ДС ЗАСЛУЖИО ДА ВОДИ БЕОГРАД или ЧИМЕ СНС ЗАСЛУЖУЈЕ ДА ВОДИ БЕОГРАД. Па у питању је иста скупина неуспешних људи који све што постижу у животу постижу преко странака, дакле веза, а не знањем, истрајношћу, идејом, радом... Значи НЕПОТИЗАМ им је једина идеологија без обзира да ли су жути или црвено-плави.

Баш зато што смо овако слуђени имамо овакав диван избор пред нама - БИРАМО МАЊЕ ЗЛО.

Hipnotisana goimila

pre 10 godina

Treba svaki dan da budu izbori, i svaki dan bi ovaj brljivi narod izlazio nanovo i nanovo i glasao za svoje unesrecitelje da se smenjuju u sedlu.

Dr.

pre 10 godina

SNS i Vucic NA KRAJU PROLAZI KAO NIZEPOMENUTI JER IDE ISTIM PUTEM!

PESCANIK:
ako vam je dobro, onda nista

SVAKA SLICNOST JE NAMERNA:

-Svetska ekonomska kriza duboko je potresla Vajmarsku republiku. Nezadovoljsto Nemaca bilo je veliko, što je Hitler znao da iskoristi.
-Isprva je Hitler pokušavao da ostavi utisak umerenjaka i pacifiste, ali je istovremno u tajnosti započeo proces potpunog pruzimanja države.
Hitlerovo preuzimanje vlasti pozdravili su široki slojevi stanovništva.

Demokratska opozicija, a pre svega socijaldemokrati, očajnički je pokušavala da promeni novo stanje stvari. U međuvremenu, Hitler donosi a Hindenburg potpisuje hitne odredbe kojima se ograničavaju građanska prava.
Korak po korak novim režim počeo je da menja državu i eliminiše političke protivnike.
Za samo nekoliko meseci od preuzimanja vlasti, Hitler je ugušio svaki otpor i uveo funkcionalnu diktaturu.

HISTORIA MAGISTRA VIRTAE EST!

petar

pre 10 godina

(gradjanka@beograd, 24. septembar 2013 15:02)
Kako izgleda kada SNS-ovci diskutuju o zaduženju a kako kada preuzmu da nešto rade ilustrovaću vam na primeru Kosjerića.
Pola godine pred izbore su obmanjivali građane da je opština zadužena 500 miliona dinara da bi se kasnije ispostavilo da se radi o petini te sume. Obećavali brda i doline a za godinu dana uspeli da zakrpe jednu rupu dok je prethodna vlast realizovala godišnje investicije u vrednosti od 500 miliona dinara. Na kraju prethodni predsednik opštine za tri godine mandata napravio 6000 dinara reprezentacije a ovaj novi pošteni naprednjak 300000 za pola godine.
Iskreno me strah od ovih kojima su puna usta znanja I poštenja.

kad te glup spasava od pametnog

pre 10 godina

jadan ovaj Vucicev podanik.Sramota je za coveka koji ima univerzitetsko obrazovanje da izvali ovakvu glupost, da ne zna kako ce funkcionisati Beograd,ali je ubedjen da ce biti bolje.
Pokazali ste u Novom Sadu koliko ste dobri i uspesni,nemojte nas samo vi spasavati od pametnijih od vas.

ljubitelj burleski

pre 10 godina

Da li ovaj mega "dr" misli da se matematikom na njegov način služe oni kojima je to obrazovanje ili je matematika nepoznata na megableji. Da li je naslovna strana "listova" Kurir, Informer, jedina istina i račun koji se ne poklapa sa istinom ni u jednoj tački? Ako se na nasovnoj strani Informera pojavi naslov "PUPS mora da glasa za Djilasovu smenu, ili leti iz vlade" ili Kurirove sramne i nepoznate u istoriji ove zemlje "Djilas Djiltler, i to od samog početka neuspelog izbora u Beogradu velikog vodje SNSa. Kako li se to zove? Dokle će se ovakvima davati značaj, imate tačne i neprekompovane podatke o zaduženju Beograda. Nisu svi u Beogradu polupismeni, pa kompjuter koriste samo kao pisaću mašinu, za prepise diktata, koji se i ovde ponavljaju po nekoliko puta, bez obzira na nebuloze i likovanja najgorim rečnikom. Beogradjani ne vole primitivizam i nasilje, to im je nametnula baš ova klika, koja se predstavlja kao spasilačka, a "zaboravlja" amanete koje je ostavila, baš Beogradu, najviše. Sramno i besprizorno vredjanje i pozivanje na "uspešne" izbore u Zemunu, u Busijama, je samo još jedna bestijalna zamena teza. Nisu rekli koliko ih je, i od kada, u 4500 kuća, zovu ih Zemunci "šešeljice". U Zemunu, gost Haga se služio izbacivanjem iz stanova onih čije je krvna zrnca prebrojavao, baš on lično.
Beograd će opet imati ovog istog gradonačelnika, to je jedini ispravan račun za Beograd i sve koji ga vole.

Mickey

pre 10 godina

Naravno da necu glasati, ni za SNS, ni za DS. Sve isto, nema razlike.
Niti cu ikada vise izaci na izbore, pa neka pobedi ko hoce.
Ja sam davno izgubio.

zbogompameti

pre 10 godina

@(vaše ime, 24. septembar 2013 19:26)

''Zbog čega ste tužni?Zbog Đilasa?''-> Nikako zbog njega, nego zbog sebe i moje dece- zato sto sam na zalost bio svedok ispiranja mozga ove jadne nacije tokom 90-tih i zato sto nasa deca moraju da gledaju reprizu loseg filma, iste glumce i uz to sasvim prirodno: ponovo vas, copore ''najboljih, najpametnijih, najlepsih...'' podrepasa
''Pričao je,malo radio,a još više grešio.Jednom reči:dobro je činio samom sebi''-> vidimo koliko pricaju, kakve gluposti ovi ''bezgresni, presvuceni'' hohstapleri izvaljuju (primer:kanal) i koliko su uradii (evo vec 1.5 godinu sve prsti od ''radova'')
Kakav ste intelektualni potencijal- i vlast i vase ''nesrecno'' biracko telo, cak je i mega i/ili laznjak diploma za vas fantasticno postignuce, vase dovodjenje u vezu ''betona i cigle'' sa prostornim planiranjem je odlican pokazatelj vase strucnosti i naravno ''urodjene pameti''.
Istina je da se moze biti veoma pametan i pokvaren u isto vreme, ali nema nista gore nego kad glupak umisli da je pametan. Takav tada sasvim sigurno postaje i pokvaren do srzi...i veoma opasan za okolinu, a na kraju i sebe

dusan

pre 10 godina

odlicno. ajde na izbore pa da se prebrojimo. mnogo ste poleteli, momci. beograd je ipak drugaciji, i u beogradu ce ipak izaci vise od 30 posto. ako je volja da dobijete to je ok i sportski, ali tu smo. cekamo vas. a sada, ajmo snsovci - rokajte minuse sa tih par naloga sa kojih ste unajmljeni.

Amos

pre 10 godina

Prvo da kazem da nisam zakleti glasac nijedne stranke, a ponekad sam glasao i za DS. E sad, malo mi je cudno kako postovaoci demokrata ovde iznose misljenja tipa "tek cemo da vidimo", "ne moze se porediti sa zemunom" itd.. Pa cekajte, jeste li vi zaboravili sta se desilo 2012 na izborima i koji rezultat je DS ostvarila?
Nakon toga ste za sve okrivili Tadica i cusnuli ga u penziju, Djilas je preuzeo, mnogo vikao i mahao i na kraju se sveo na zapomaganje kako nije demokratski menjati vlast u skupstini BG i na razgovore o saradnji sa Ch. Jovanovicem!
Jeste li zaboravili kako je bio jak i hrabar pre godinu dana? I sad nakon tih godinu dana propadanja i opadanja DSa, nakon nicega pozitivno postignutog, vi kazete kako cete se tek 'cerati' sa SNSom? Ajde malo udahnite duboko, pogledajte oko sebe i prebrojte se - prebrojte samo koliko vam je ljudi sad aktivno, sad kad ste izgubili vlast u pola Srbije. A zamislite tek kad Vucic odresi svojima drzavnu kesu pred izbore?
Naravno, sad ce SNS botovi da me nagrade sa plusevima, ali to ne znaci automatski da nisam u pravu. :)

sladjana

pre 10 godina

Nebojsa Stefanovic bi bio idealan covek za gradonacelnika! Jedan od najodgovornijih politicara na nasoj politickoj sceni, vrlo umeren i inteligentan.

Goca

pre 10 godina

Mislim da su Zemun, Kosjerć i Zaječar pravi pokazatelj stanja, podrške naroda strankama. Mnogi su tu sebe uzdizali kao pobednike, a pobedili su kao u sportskom okršaju najbolji.

specijalista

pre 10 godina

Do pre pet godina imali smo, i bila nam je bitna samo daleka istorija još od 1389.god pa do 1990.god.Sada smo u novom milenijumu i sada više nemamo istoriju.Sada imamo samo dva puta dva, ličnosti.Jedna ličnost je Dragan Đilas i druga ličnost je Dragan Đilas koji nije promenio ime,i njegova dela bi podrebno trebalo preispitati zarad dobroviti ovog naroda.Druga ličnost je jedna ličnost Nebojša Stefanović radikal i druga ličnost je druga ličnosti Nebojša Stefanović narodnjak i on je promenio ime,a tu bi trebalo da se malo angažuju i dr specijalisti medicine i da se pozabave njegovim šizofrenim ponašanjem ,da se ispita njegova geneza .Učinimo najzad nešto korisno za ovaj narod i našu omladinu i stvorimo im budućnost.

analiticar

pre 10 godina

Gospodine Beogradjaninu, posto Vi sigurno lepo zivite na opstini koju vodi Vas clan onda nemate potrebu da govorite bilo sta lose. A predsednika Skupstine molim Vas nema potrebe da proyivate jer on radi samo ono sto je i uvek radio transparetno i iskreno obavestavao javnost o podacima koje je Vas predsednik stranke krio.

siri

pre 10 godina

blago nama, zavrsili smo sa djilasom, sledeca je, valjda, vojvodina i pajtic, dok se zavrse sve zabave za narod a isti se prebrojava od plate do plate (ako i dobije platu), daj boze da mi dete bar ode odavde...

Trifke

pre 10 godina

“I zbog čega napadate Stefanovića?Za razliku od nekih koji su završili dopisne škole,a jedan je zasigurno i bio Premijer ove države (DS),Stefanović ima diplomu fakulteta.”
(vaše ime, 24. septembar 2013 19:26)

O čemu ti pričaš? Koji DS premijer je imao dopisnu školu? Mržnja nema granica, a laži još manje. Alo,da li si na vezi? Ili si bez veze? Bolje se ne javljaj. Nebojša Stefanović je neuspeli doktor medicine-pao dve godine, zatim neuspeli student pravnog fakulteta- pao dve godine, pa onda uspešni sega-mega diplomac. Na šta ovo podseća? Isti izjavljuje…ne znam kako ćemo s Beogradom ali ćemo ga bolje voditi …šta reći a ne zaplakati, mislim od smeha.
PS. Bivši Ministar iz DS-a jeste lekar, specijalista ortopedije i za razliku od današnjeg predsednika Skupštine završio je medicinu sa odličnim prosekom, i kao takav dobio specijalizaciju, jer drugačije ne može. Samo odlikaši je dobijaju. Zadovoljan?

Pjer

pre 10 godina

Gradjani imaju poslednju rec i oni ce odluciti. Ako gledamo po dosadasnjim rezultatima DS-u se lose pise ali da ne prejudiciramo stvari,sacekajmo izbore.

BEOGRAĐANIN

pre 10 godina

Ulickani SNSovci, zašto niste raspisali izbore za tri meseca nego šest. Treba poskidati kajmak iz Beograda, ostalo ste vec uništili.
I ne sekiraj se Predsednice Parlamenta cele Srbije, kako cemo mi u Beogradu glasati. Za vas nikad, a poređenje sa Zemunom je toliko smešno da iole inteligentan politicar ne bi ni pominjao.

sladjana

pre 10 godina

Nebojsa Stefanovic bi bio idealan covek za gradonacelnika! Jedan od najodgovornijih politicara na nasoj politickoj sceni, vrlo umeren i inteligentan.

gradjanka@beograd

pre 10 godina

Ne smem ni da pomislim koliko nas je kostalo Djilasovo nepotrebno ulepsavanje grada Beograda.Cak i ove cifre koje je izneo predsednik Skupstine Stefanovic su katastrofa. Da li je moguce da nam predsednik Skuptine otvara oci o ovom bahatom ponasanju gradonacelnika?

Mickey

pre 10 godina

Naravno da necu glasati, ni za SNS, ni za DS. Sve isto, nema razlike.
Niti cu ikada vise izaci na izbore, pa neka pobedi ko hoce.
Ja sam davno izgubio.

IGOR

pre 10 godina

Moje najiskrenije misljenje da je Djilas dosta zaduzio grad,i da na njegovo mesto da dodje mladi gospodin Stefanovic,on je mlad,ne iskvaren,i sto je najvaznije posten covek.

Zora

pre 10 godina

Bog im u pomoci bio sto nisu pustili coveka do isteka mandata. Djilase, drzi se, neka si ziv i zdrav svojoj porodici. A i njima neka je srecno u udobnim foteljama.

Branko

pre 10 godina

Zemuna treba da vas je sramota, tamo je izšalo 35% građana na glasanje a vi ste dobili 50%, što znači 17,5 % građana Zemuna je glasalo za vas. Ali nadam se da će Srbiju ovakvo vaše ponašanje probuditi, da će izaći gradjani na glasanje u što većem broju i poslati vas tamo gde vam je i mesto zbog rasprodaje zemlje, kršenja ustava, JP ''Puteva'', Železnice, banana i još mnogo toga što sada krijete, doći će na naplatu.

Sasa M.

pre 10 godina

To izgovara predsednik Skupstine, pa takve reci nebi koristio ni predsednik Mesne zajednice iz mog Krupca kod Pirota. Sta moze da se ocekuje od jednog megatrendovca. Takva osbo bi mogla da vodi 4. reon u Krupcu nista vise od toga.

toliko!

pre 10 godina

Da na Megatrendu uce istoriju, veovatno bi bilo predavanje o tome da su najvece vojskovodje najvece greske pravile onda kada su bili na vrhuncu svoje moci. Tako je i danas, velika manevarska greska raspisivanje izbora za sest meseci. Beograd je uvek glasao za demokratsku opciju, jos od 1996., ide zima a cene rastu, prosla je faza kolektivne zaslepljenosti novom vlascu, narod uvidja neke stvari. Beogradski izbori se lako mogu pretvoriti u republicke!
E sada, moram da se ogradim, mozda pohapse celu opoziciju pa im zato treba tih sest meseci.

GagY

pre 10 godina

Moje najiskrenije misljenje da je Djilas dosta zaduzio grad,i da na njegovo mesto da dodje mladi gospodin Stefanovic,on je mlad,ne iskvaren,i sto je najvaznije posten covek.
(IGOR, 24. septembar 2013 16:19)

Naravno, tvoje mišljenje nema veze sa realnim stanjem, i naravno da na Đilasovo mesto nikako ne bi smeo da dođe ovaj partijski poslušnik bez dana radnog staža, sa sumnjivom diplomom i doktoratom, kao i njegov predsednik države. O njegovoj neiskvarenosti i poštenju možemo da pričamo u nekoj humorističkoj emisiji, ali vi radikali nikako nemate smisla za humor...a ni sa gramatikom niste baš u ljubavi.

Apstinent

pre 10 godina

"Predsednik beogradskog odbora SNS-a Nebojša Stefanović kaže da se vlast gradonačelnika Dragana Đilasa u Beogradu prethodnih godina bavila jedino rušenjem grada."

Da zaista Djilas je jedino rusio grad. Mnogo pametna fasisoidna izjava Stefanovicu. Pazi da me ne ubedis da glasam za tebe sa ovakvim nastupom. Covek kao ti ne uliva mi poverenje.

veca-pereca

pre 10 godina

moze biti da ce beograd proci kao zemun, a to znaci prvljenje seljane od velegrada, sto ste ucinili sa zemunom...ne znam kako vas nije sramota, mislite ako ste obukli odela, stavili kravate, nosite pristojne cipele i zavrsili megatrende i ine "prestizne fakultete" da se postali gospoda...jadni mi sa vama, dana radnog staza nemate, i ko sto rekoh skole ste zavrsili tako kako jeste, necasno i neslavno i od vas da nesto ocekujemo...samo prostakluk, bahatost, nevaspitanje i nekulturu, i da nasilje, to vamje glavno obelezje...

kamicak011

pre 10 godina

Da li je Đilas porušio grad ili ne to ne znam, ali da nazadnjaci tj naprednjaci porušiše državu to vidim svaki dan - pa nema segmenta koji nije doveden do dna - sport, kultura, poljoprivreda, pravo.... ljudi moji, pogledajmo oko sebe, sve živo urušiše... Od njihovih kadrova crvenimo na svakom koraku, sve gori od goreg...
Pitam se dokle ovako i ima li kraja ???

Darko

pre 10 godina

A što nam ne kažeš koliko se republička vlast zadužila od kada ste vi došli da nas spašavate, kolika je nezaposlenost, koliki je pad prometa, prosečna potrošačka korpa Mega-giga-trend doktore ?

zluradi

pre 10 godina

Ne smem ni da pomislim koliko nas je kostalo Djilasovo nepotrebno ulepsavanje grada Beograda.Cak i ove cifre koje je izneo predsednik Skupstine Stefanovic su katastrofa. Da li je moguce da nam predsednik Skuptine otvara oci o ovom bahatom ponasanju gradonacelnika?
(gradjanka@beograd, 24. septembar 2013 15:02)

A smes li da pomislis gde odose one 4 MILIJARDE EVRA za koliko nas zaduzise ovi tvoji od kako dodjose, O TUGO, na vlast? Bolje se ti drzi toga da ne smes da mislis!

BeograDŽanin

pre 10 godina

Grejem se na drva, isključio sam fiksni telefon, hranu kupujem u Mardjarskoj, bavim se "freelance" poslom preko neta i fino zaradjujem...još samo da nadjem i ostale načine da nemam ništa sa ovom državom, ma milina ali stvarno.
Drugari, probajte i vi, super je kad dodjete u ovu fazu da vas ovakve vesti zabavljaju, kad se smejete Kurti koji sa vlasti skida Murtu i kad znate da boljitka neće biti a vama parice polaku stižu na račun i znate da ni Kurta ni Murta neće moći da uzmu deo vaših zaradjenih para :D

Dr.

pre 10 godina

SNS i Vucic NA KRAJU PROLAZI KAO NIZEPOMENUTI JER IDE ISTIM PUTEM!

PESCANIK:
ako vam je dobro, onda nista

SVAKA SLICNOST JE NAMERNA:

-Svetska ekonomska kriza duboko je potresla Vajmarsku republiku. Nezadovoljsto Nemaca bilo je veliko, što je Hitler znao da iskoristi.
-Isprva je Hitler pokušavao da ostavi utisak umerenjaka i pacifiste, ali je istovremno u tajnosti započeo proces potpunog pruzimanja države.
Hitlerovo preuzimanje vlasti pozdravili su široki slojevi stanovništva.

Demokratska opozicija, a pre svega socijaldemokrati, očajnički je pokušavala da promeni novo stanje stvari. U međuvremenu, Hitler donosi a Hindenburg potpisuje hitne odredbe kojima se ograničavaju građanska prava.
Korak po korak novim režim počeo je da menja državu i eliminiše političke protivnike.
Za samo nekoliko meseci od preuzimanja vlasti, Hitler je ugušio svaki otpor i uveo funkcionalnu diktaturu.

HISTORIA MAGISTRA VIRTAE EST!

Lepo je ziveti 9 casovnih zona daleko od Srbije

pre 10 godina

@ (Miroslav, 24. septembar 2013 17:51)

Komentari poput tvog su upravo ono sto Srbe drzi u zabludi. O kojim ti stranim jeftinijim mostovima pricas? Je li ti mozda struka predmer i predracun u mostogradnji?
Meni nije, ali nije ni daleko od toga, ali porediti Besku sa Mostom na Adi je u najmanju ruku suludo... nije vredno ni komentara.
Beogradjani budite ponosni na taj most. U vremenu kad se u Srbiji nista ne zavrsava vi ste dobili ne samo zavrsen nego i prelep objekat. SNS je megatrend stranka. Takvi ce im biti projekti, tako ce se i realizovati.

Sara

pre 10 godina

Vi naprednjaci stvarno nemate ni obraza ni stida! Ne znam ko je vece zlo, vi ili sps. Rodjenu majku bi prodali zarad fotelje i sto vise vlasti. Beograd ce proci kao Novi Sad. Rusite vlast po celoj Srbiji ne bi li zgrabili vise moci. Posle lokala, NS i glavnog grada na redu je Vojvodina. E onda mozemo reci da je pocela diktatura i bezumlje. Samo se nadam da ce se narod na vreme probuditi i kazniti vas za sve na sledecim izborima. Hvala Bogu, pa ima nas kojima vasa hapsenja i prazne price ne piju vodu. Poz

Milan

pre 10 godina

Ne volim Djilasa i DS me je razocarao ali od ovih SNS-ovaca i SPS-a mi se povraca. Ako budu izbori glasacu iz inata protiv bagre koja je unistila Novi Sad a sada hoce i Beograd.

Petar

pre 10 godina

Kako neko moze da zivi sa samim sobom posle ovakve izjave? Nema vise veze ni sa obrazovanjem ni sa kulturom. Ovo je samo demonstracija sile koja ce im se gadno obiti o glavu. Greska je nasa velika sto smo dovolili da se bulumenta iz 90-ih slobodno seta gradom posle 5. oktobra. Ovi misle da ce moci isto tako.

Elem, dugovi, zaduzivanje, prezaduzivanje... a vi se zaduziste za godinu dana vise nego Cvetkoviceva vlada za 4 god. A da, to je bio Dinkic... nema veze sa vama, ko sto Dacic nema veze sa Cvetkovicem.

Milovan

pre 10 godina

Samo vi naprednjaci nastavite ovako da se ponasate i Djilasu nece ni trebati kampanja, potuci ce vas na izborima u Beogradu jos gore nego proslog puta, pa sam ce praviti vlast, a onda jao si ga vama.

Svojatanje bez osnova

pre 10 godina

Naravno da će se radikali osvrtati prema mestima gde su radikali uvek bili u većini, ali Zemun ne može biti reper Beogradu, a bome koliko ćete vi sve ovo otezati, dočekaćete i Šešelja. E tada baš i ne znam da li ćete toliko svojatati Zemun

nada

pre 10 godina

Ako su oni urušili Beograd, vi ste celu državu, i što pokazatelj za izbore u Beogradu nije Vračar, Stari grad, ili neka druga opština, nego uvek radikalski Zemun, ne nadajte se !

Kora od banane

pre 10 godina

Ovog radikalskog fićfirića bi pod hitno trebalo smeniti sa mesta predsednika Skupštine Srbije. Sa jedne od tri čelne pozicije u državi on se bavi gradskim pitanjima, pa neka je u pitanju i prestonica. Ovakvu plejadu tupavih birokrata nismo viđali ni u Demokratskoj omladini. SNS je najodvratnija mešavina najgoreg iz SRS-a, SPS-a i DS-a. A o moralnom ruglu zvanom DSS ne treba ni pričati. Međutim, dotični su šampioni primitivaca, a znamo da su primitivci najglasnija ekipa u ovom društvu, pa im nećemo lako videti leđa.

zoran

pre 10 godina

Ako će GRAĐANIMA Beograda sudbinu da kroje "privremeno raseljena lica" sa Altine, Busija, Plavih Horizonata, Batajnice... onda samo mogu da zaključim da je opet proradio "Voz bez voznog reda".

PS. Ispred Mađarske Ambasade svaki dan je podugačak red. Tek da se zna. A u redu nema ovih iz Altine, Busija, Batajnice. Oni su još 1995..6.. potpisali Domovnicu i dobili Putovnicu.

A Radikali su se malkicko izbezumili, reklo bi se. Polako, majstori, polako. Beo-Građani neće prostakluk na vlasti. Tek da se zna...

Ko o čemu kurva o poštenju

pre 10 godina

"Predsednik beogradskog odbora SNS-a Nebojša Stefanović kaže da se vlast gradonačelnika Dragana Đilasa u Beogradu prethodnih godina bavila jedino rušenjem grada".

Kako bre samo rušenjem? Toliki legalni objekti IZGRAĐENI u potpunom neskladu sa dobijenim dozvolama a ovaj priča da se samo bave rušenjem.
Čija je to šema, DS ili SNS?

FONovac

pre 10 godina

Politiku na stranu, ne volim kad neko lupeta. Prihod Parking servisa ne moze nikako da bude 58.000 evra, prema finansijskom izvestaju za 2012. godinu bio je preko 18 miliona evra. Čak je i dobit bila preko 800.000 evra. Izvor: APR, http://bit.ly/14Dh561

a77

pre 10 godina

Niste usvojili odluku Gradskog veća koja se tiče besplatnog korišćenja vrtića za treće, četvrto dete?!? Bitno je da ste smenili Đilasa? Početak kraja balona zvanog SNS.

Aleksandar

pre 10 godina

Kako je moguce da budzet Grada Beograda bude u suficitu milijardu evra kada Beograd nikada nije imao toliki budzet uopste? Sada vam je jasno kakvi su "strucnjaci" ovi naprednjaci.

Južna Tužna pruga- Surdulica

pre 10 godina

Super! Pao je Beograd! Sada napadnite Vojvodinu! Kada ( i ako) padne Vojvodina- pravac Karlobag- Ogulin- Karlovac- Knin!!!!!

Samo prekomponujete Heroji socijalističkog rad(t)a jer gde su Srpske zemlje tu su Srpski Naprednjaci!!! AMIN!

Kapetan Boško

pre 10 godina

Baš mudro zbori ovaj kadar Gigatreš Unezveriteta. Ja mu sve verujem i siguran sam da će njegovi podići još lepši i još stariji Beograd. :)

Zx

pre 10 godina

Stefanović je naglasio da je primetan i pad prihoda javnih preduzeć, i kao potvrdu toga naveo primer JP "Parking servis" koje je 2009. imalo prihod od 342.000 evra, koji je u 2012. pao na oko 58.000 evra.
Kakva je ovo budalastina ? Pa samo jedno parkiraliste zaradi mesecno vise od 58.000 evra . Ne vucite me za jezik !

Hipnotisana goimila

pre 10 godina

Treba svaki dan da budu izbori, i svaki dan bi ovaj brljivi narod izlazio nanovo i nanovo i glasao za svoje unesrecitelje da se smenjuju u sedlu.

petar

pre 10 godina

(gradjanka@beograd, 24. septembar 2013 15:02)
Kako izgleda kada SNS-ovci diskutuju o zaduženju a kako kada preuzmu da nešto rade ilustrovaću vam na primeru Kosjerića.
Pola godine pred izbore su obmanjivali građane da je opština zadužena 500 miliona dinara da bi se kasnije ispostavilo da se radi o petini te sume. Obećavali brda i doline a za godinu dana uspeli da zakrpe jednu rupu dok je prethodna vlast realizovala godišnje investicije u vrednosti od 500 miliona dinara. Na kraju prethodni predsednik opštine za tri godine mandata napravio 6000 dinara reprezentacije a ovaj novi pošteni naprednjak 300000 za pola godine.
Iskreno me strah od ovih kojima su puna usta znanja I poštenja.

ljubitelj burleski

pre 10 godina

Da li ovaj mega "dr" misli da se matematikom na njegov način služe oni kojima je to obrazovanje ili je matematika nepoznata na megableji. Da li je naslovna strana "listova" Kurir, Informer, jedina istina i račun koji se ne poklapa sa istinom ni u jednoj tački? Ako se na nasovnoj strani Informera pojavi naslov "PUPS mora da glasa za Djilasovu smenu, ili leti iz vlade" ili Kurirove sramne i nepoznate u istoriji ove zemlje "Djilas Djiltler, i to od samog početka neuspelog izbora u Beogradu velikog vodje SNSa. Kako li se to zove? Dokle će se ovakvima davati značaj, imate tačne i neprekompovane podatke o zaduženju Beograda. Nisu svi u Beogradu polupismeni, pa kompjuter koriste samo kao pisaću mašinu, za prepise diktata, koji se i ovde ponavljaju po nekoliko puta, bez obzira na nebuloze i likovanja najgorim rečnikom. Beogradjani ne vole primitivizam i nasilje, to im je nametnula baš ova klika, koja se predstavlja kao spasilačka, a "zaboravlja" amanete koje je ostavila, baš Beogradu, najviše. Sramno i besprizorno vredjanje i pozivanje na "uspešne" izbore u Zemunu, u Busijama, je samo još jedna bestijalna zamena teza. Nisu rekli koliko ih je, i od kada, u 4500 kuća, zovu ih Zemunci "šešeljice". U Zemunu, gost Haga se služio izbacivanjem iz stanova onih čije je krvna zrnca prebrojavao, baš on lično.
Beograd će opet imati ovog istog gradonačelnika, to je jedini ispravan račun za Beograd i sve koji ga vole.

Паја из Тутина

pre 10 godina

Ђелић изјављује да ће у Београду бити ванредно стање ако се промени Ђилас и помиње Господа у изјави. Све док ДС води овакву политику која је евидентно губитничка и у суштини деструктивна наставиће да тоне. Тадић и Ђилас су највећи кривци пропадања странке јер су одбацили реформски пут З. Ђинђића и предали се опортунизму и демагогији што ће резултирати нестанку Демократске странке.

kad te glup spasava od pametnog

pre 10 godina

jadan ovaj Vucicev podanik.Sramota je za coveka koji ima univerzitetsko obrazovanje da izvali ovakvu glupost, da ne zna kako ce funkcionisati Beograd,ali je ubedjen da ce biti bolje.
Pokazali ste u Novom Sadu koliko ste dobri i uspesni,nemojte nas samo vi spasavati od pametnijih od vas.

analiticar

pre 10 godina

Gospodine Beogradjaninu, posto Vi sigurno lepo zivite na opstini koju vodi Vas clan onda nemate potrebu da govorite bilo sta lose. A predsednika Skupstine molim Vas nema potrebe da proyivate jer on radi samo ono sto je i uvek radio transparetno i iskreno obavestavao javnost o podacima koje je Vas predsednik stranke krio.

jeca

pre 10 godina

Ovaj covek zaista vredja nasu inteligenciju.
Niste imali petlju da raspisete izbore, nemate kandidata za gradonacelnika, slusate naloge iz inostranstva, ekonomski unistavate zmlju.
Narod nije malouman, naravno da ce doci i taj momenat kada cete tako pasti da cete da se pitate sta vas je snaslo.
Tada se setite onoga sto danas radite.
(Slobodan, 24. septembar 2013 15:30)


Pa zar ti ne vidis sta nas je snaslo sa Djilasom... njega ni clanovi ne zele, unistio je stranku potpuno, a mi gradjani trebamo da ga trpimo. Ne ponovilo se vise!

akademac

pre 10 godina

Градоначелник Драган Ђилас у итину јесте естетски средио град Београд па зато може да се хвали како нам је све уређенији али није унутрашње сређен. Шта мени значи леп парк или нови аутобуси када ја немам посао и стално морам да плаћам његове измишљене наплате? Разочарана сам.

Beogradjanin

pre 10 godina

Nadam se da ce se konacno resiti ova situacija u Beogradu. Sigurno je da je Djilas napravio strasne greske koje ce ispravljati i finansirati iskljucivo gradjani Beograda. Ne vidim nista sporno u tome da se ide na nove izbore i da se na taj nacin iskaze volja gradjana. Naravno, niko svoje greske nece da prizna a ni da iz tople fotelje izadje pa ni sam Dragan Djilas tako da je njegov nastup poslednjih mesec dana sasvim ocekivan sa jedne strane ali sa druge jako ruzan i neprimeren i mislim da vredja inteligenciju ljudi.

Goca

pre 10 godina

Mislim da su Zemun, Kosjerć i Zaječar pravi pokazatelj stanja, podrške naroda strankama. Mnogi su tu sebe uzdizali kao pobednike, a pobedili su kao u sportskom okršaju najbolji.

Miroslav

pre 10 godina

Cela hrvatska nema 300 miliona evra da sagradi most kako bi zaobisla bosnu i neum,ceka kredit od eu,a mi za most sa strane damo i vise od toga i sve je kao super
Niko ne kaze da most ne treba,ali uporedite cene mostova po svetu,pa i onaj na besci koji je duplo duzi a petostruko jeftiniji,srbija u kanalu a pare se trose kao da smo najbogatiji

vaše ime

pre 10 godina

Zbog čega ste tužni?Zbog Đilasa?Pa,mora da ode.Pričao je,malo radio,a još više grešio.Jednom reči:dobro je činio samom sebi.To što ga vi branite i opravdavate,najverovatnije zbog toga što ste u roku završili studije,zaposlili se u struci i primate redovno platu.Blago vama.Ili ste još uvek na stanu i hrani kod mame i tate?Tek to je super.I zbog čega napadate Stefanovića?Za razliku od nekih koji su završili dopisne škole,a jedan je zasigurno i bio Premijer ove države (DS),Stefanović ima diplomu fakulteta.O kojim kadrovima i znanju pričate?Pa,bivši ministar prostornog planiranja je doktor medicine.Ubedite nas da kostolomac zna šta je beton i cigla,i mi ćemo odati poštovanje vašoj pameti.Do tada,poštovani,svako dobro.

Amos

pre 10 godina

Prvo da kazem da nisam zakleti glasac nijedne stranke, a ponekad sam glasao i za DS. E sad, malo mi je cudno kako postovaoci demokrata ovde iznose misljenja tipa "tek cemo da vidimo", "ne moze se porediti sa zemunom" itd.. Pa cekajte, jeste li vi zaboravili sta se desilo 2012 na izborima i koji rezultat je DS ostvarila?
Nakon toga ste za sve okrivili Tadica i cusnuli ga u penziju, Djilas je preuzeo, mnogo vikao i mahao i na kraju se sveo na zapomaganje kako nije demokratski menjati vlast u skupstini BG i na razgovore o saradnji sa Ch. Jovanovicem!
Jeste li zaboravili kako je bio jak i hrabar pre godinu dana? I sad nakon tih godinu dana propadanja i opadanja DSa, nakon nicega pozitivno postignutog, vi kazete kako cete se tek 'cerati' sa SNSom? Ajde malo udahnite duboko, pogledajte oko sebe i prebrojte se - prebrojte samo koliko vam je ljudi sad aktivno, sad kad ste izgubili vlast u pola Srbije. A zamislite tek kad Vucic odresi svojima drzavnu kesu pred izbore?
Naravno, sad ce SNS botovi da me nagrade sa plusevima, ali to ne znaci automatski da nisam u pravu. :)

dexydjole

pre 10 godina

Jel postoji neka finansiska inspekcija koji ima te podatke, i kako je moguće da JK preduzeća od dobitaša postanu gubitaši???Koliko je zadužen Beograd???

dugo im trebalo

pre 10 godina

bas su spori, ceo dan se jadaju jedni drugima, a zna se,
glasanje javno ili tajno ode djilasov ds i on u ilegalu.
od sutra ce djials biti tihi a pajtic prle,
a djelic ce glumiti strazara.

Mira

pre 10 godina

Revizori, inspektori buđetske inspekcije, treba da pregledaju svaki dokument u optinama Beograda, i da obaveste javnost kako se to "domaćinski" poslovalo.

Hedona

pre 10 godina

Dagan Đilas i treba da ode zbog niz malverzacija i korišćena grada Beograda u sopstvenu korist.Beograđani zaista zaslužuju vlast koja će da radi za interes naroda i države, koja će da radi na privlačenju stranih investicija, zapošljavanju građana, na razvoju i modernizaciji grada Beograda.Dragan Đilas da je stvarno humanista davno bi napustio skupštinu grada Beograda i ostavio narod da živi i radi.

pivljanin

pre 10 godina

Otpor!
(pera, 24. septembar 2013 14:54)

Pojedinci su toliko kompromitovali ovaj pokret da je bolje ne pominjati ga.
Libija, Egipat, Tunis, Belorusija,Venecuela... a sad i Kenija.

cuba

pre 10 godina

Smena Djilasa jeste otimacina i neopravdano i nelegitimno je da nam otimate ono sto smo izglasali1 Ali u politici se desvaju razne otimacine:1 Djilas je oteo Borisu Tadcu Demokratsku stranku i unistio je 2. SNS je oteo Demokratskoj stranci i LDP-u program 3. Djilads koji slovi za inteligentnog je veoma neinteligentno zajedno sa kolonom mladih ljudi koji su otimali neciju energiju oterao sve istinske clanove DS-a i Tadica sa vrha i zasluzio je da mu otmu mesto gradonacelnika! NISMO MI GRADJANI ZASLU|ILIU OTIMACINU! KO DRUGOM JAMU KOPA SAM U NJU PADA!

Eugen

pre 10 godina

Golobradi, pa imate celu Srbiju i niste ništa uradili. Mnogo ste je vec zaduzili, a pricate o Beogradu. Zar hocete i ovaj grad da uništite. Poješće vas sopstvena alavost.

Velibor, USA

pre 10 godina

@Amos, sve i da je sve tako kako si napisao (a nije), poenta je da Beograđani neće s lošeg na gore! dakle, ajde recimo da je DS i Đilas sav loš - ali i od lošeg ima GORE tj. GROZNO a to su sns-d(ss)-dačić-palmaši. pa, da li ti očekuješ Amose stvarno da Beograđani budu toliko ludi da dozvole koštuničino-palmaško-megatrendovsko-kolubarske kupusare da vladaju glavnim gradom Srbije, čoveče!?!?
Da ima neko bolji od Đilasa, odmah bih i ja i Beograđani bili za, ali ovi što su za petneastak meseci stvorili više problema u Srbiji nego "dosmanlije" za deceniju--- NE!

a Zapad ovo namereno silovanje Beograda samo prati i gleda! dok ne vikne - dosta više snsovci!

Slobodan

pre 10 godina

Ovaj covek zaista vredja nasu inteligenciju.
Niste imali petlju da raspisete izbore, nemate kandidata za gradonacelnika, slusate naloge iz inostranstva, ekonomski unistavate zmlju.
Narod nije malouman, naravno da ce doci i taj momenat kada cete tako pasti da cete da se pitate sta vas je snaslo.
Tada se setite onoga sto danas radite.

RaDE

pre 10 godina

Ало бре људи, расправљате се око ДВА ЛОША решења.
Какав Ђилас, какав Вучић! У којој то нормалној земљи ова двојица би била успешни политичари.
Па свако од њих двојице је безброј пута полизао оно што је пљунуо и планирају и даље то да раде.
Дајте, уозбиљите се мало. Највише је нас који смо неострашћени и од нас зависи. Од нас који не излазимо на изборе, највише зависи.
Ко је мања/већа лопурда, ко је мањи/већи европејац... јесу ли то наши избори?
Од ових водећих десетак странака у Србији НЕ ПОСТОЈИ НИ ЈЕДНА КОЈА ЗАСЛУЖУЈЕ ПОВЕРЕЊЕ, јер њихови руководиоци раније нису имали ни за бурек, а данас живе у вилама, а ми то не видимо или се само правимо.

Волео би да ми неко објасни ЧИМЕ ЈЕ ТО ДС ЗАСЛУЖИО ДА ВОДИ БЕОГРАД или ЧИМЕ СНС ЗАСЛУЖУЈЕ ДА ВОДИ БЕОГРАД. Па у питању је иста скупина неуспешних људи који све што постижу у животу постижу преко странака, дакле веза, а не знањем, истрајношћу, идејом, радом... Значи НЕПОТИЗАМ им је једина идеологија без обзира да ли су жути или црвено-плави.

Баш зато што смо овако слуђени имамо овакав диван избор пред нама - БИРАМО МАЊЕ ЗЛО.

GT40

pre 10 godina

Pa cekajte,jeste li vi zaboravili sta se desilo 2012 na izborima i koji rezultat je DS ostvarila? (Amos, 24. septembar 2013 15:30)

Što se tiče rezultata oni uopšte nisu bili previše razočaravajući.Tadić je izgubio od Nikolića za oko 45 hiljada glasova(onoliko koliko ih ima opšt.Stari grad)a sam DS je dobio sasvim pristojan broj glasova.Opšte je pravilo po iskustvima mnogih država da vladajuća stranka u vreme krize na sledećim izborima ne prodje dobro.Ono što vredja je ostrvljenost za nasilnom promenom vlasti u svim sredinama. Pa i onda kada je SNS-alternativa vlasnik pečenjare i estradni menadžer. Postizborni uspeh SNS-a baziran je na besomučnom fabrikovanju afera, hapšenjima i progonom političkih protivnika.Upravo onim što DS nije radio posle dolaska na vlast,a izgleda da je trebalo,pa im se to sada sveti.Rezultat tih hapšenja nije vidljiv. Nesposobnost SNS-ove vlasti se jasno ogleda i u tome što je za godinu dana promenila pola vlade i dovela 3 strana eksperta (ako ih tako možemo zvati).Bezbednosni rezultati katastrofa, deca piju zatrovano mleko jer je ministar rekao da NIJE, itd. Gde su tu oni koji su tako samouvereno počeli da lome vlast u svakom gradu u Srbiji.Što ne izadju sa imenom novog gradonačelnika?

Tole

pre 10 godina

Dotakli smo dno, cim nam Megatrend dr predsednik skupstine soli pamet. Sasvim sigurno da je poceo predizbornu kampanju za gradonacelnika, a sasvim sigurno ce u Beogradu proci kao DS u Zemunu. Odbranimo Beograd od ovakvih. Djilas ima srece pa su mu protivnici ovakvi marginalci koji nikad nista u zivotu nisu radili. Dragane Djilas, zahvalite se vasim protivnicima na mom glasu na izborima koji slede.

Imay

pre 10 godina

Pa šta je sad ovo? Pa zar nije Vesna Pešić rekla da bi ovakva smena Djilasa bila nedemokratska!? Ja sam mislio da ih Vesna kontroliše kad ih je dovela na vlast, a oni prvom prilikom pa neposlušni. Eh, ta demokratija...

dusan

pre 10 godina

odlicno. ajde na izbore pa da se prebrojimo. mnogo ste poleteli, momci. beograd je ipak drugaciji, i u beogradu ce ipak izaci vise od 30 posto. ako je volja da dobijete to je ok i sportski, ali tu smo. cekamo vas. a sada, ajmo snsovci - rokajte minuse sa tih par naloga sa kojih ste unajmljeni.

b

pre 10 godina

upravo sam shvatio da sns ima oko 155 botova. ni na jednom sajtu komentari koji im (ne) odgovaraju nemaju više od 170 glasova. predlažem rukovodstvu sns-a da ubrzano opismeni svoje članstvo, ovako stvarno odaju bled utisak

ovde mozak vise ne stanuje

pre 10 godina

Koja je ovo shabanerija pa to je neverovatno.kakave bre crni Zemun?Pa zemun lici na selendru,posebno Altina,Batajnica i Busije.Pre neki dan sam bio na Altini i trazim ulicu Pavla Vujisica.U tri ulice sam ulazio po 200 metara ne bi li negde video tablu na kojoj pise kako se ulica zove.
Ej bre!!!Tablu za ulice nemaju!

Pa zar je to primer za Beograd?!

specijalista

pre 10 godina

Do pre pet godina imali smo, i bila nam je bitna samo daleka istorija još od 1389.god pa do 1990.god.Sada smo u novom milenijumu i sada više nemamo istoriju.Sada imamo samo dva puta dva, ličnosti.Jedna ličnost je Dragan Đilas i druga ličnost je Dragan Đilas koji nije promenio ime,i njegova dela bi podrebno trebalo preispitati zarad dobroviti ovog naroda.Druga ličnost je jedna ličnost Nebojša Stefanović radikal i druga ličnost je druga ličnosti Nebojša Stefanović narodnjak i on je promenio ime,a tu bi trebalo da se malo angažuju i dr specijalisti medicine i da se pozabave njegovim šizofrenim ponašanjem ,da se ispita njegova geneza .Učinimo najzad nešto korisno za ovaj narod i našu omladinu i stvorimo im budućnost.

siri

pre 10 godina

blago nama, zavrsili smo sa djilasom, sledeca je, valjda, vojvodina i pajtic, dok se zavrse sve zabave za narod a isti se prebrojava od plate do plate (ako i dobije platu), daj boze da mi dete bar ode odavde...

paraglajder

pre 10 godina

Stvarno ste se baš zaigrali, gospodine Stefanoviću... I baš ozbiljno mislite da niko ne vidi šta ZAPRAVO radite?
Mislite da mi ne znamo da smo sledeći, da sada nas opet čekaju mitinzi da nas "nauče" kako treba da mislimo i za koga da glasamo?
Čekamo mi vas, samo nemojte misliti da ste brojniji ako ste glasni.

zbogompameti

pre 10 godina

@(vaše ime, 24. septembar 2013 19:26)

''Zbog čega ste tužni?Zbog Đilasa?''-> Nikako zbog njega, nego zbog sebe i moje dece- zato sto sam na zalost bio svedok ispiranja mozga ove jadne nacije tokom 90-tih i zato sto nasa deca moraju da gledaju reprizu loseg filma, iste glumce i uz to sasvim prirodno: ponovo vas, copore ''najboljih, najpametnijih, najlepsih...'' podrepasa
''Pričao je,malo radio,a još više grešio.Jednom reči:dobro je činio samom sebi''-> vidimo koliko pricaju, kakve gluposti ovi ''bezgresni, presvuceni'' hohstapleri izvaljuju (primer:kanal) i koliko su uradii (evo vec 1.5 godinu sve prsti od ''radova'')
Kakav ste intelektualni potencijal- i vlast i vase ''nesrecno'' biracko telo, cak je i mega i/ili laznjak diploma za vas fantasticno postignuce, vase dovodjenje u vezu ''betona i cigle'' sa prostornim planiranjem je odlican pokazatelj vase strucnosti i naravno ''urodjene pameti''.
Istina je da se moze biti veoma pametan i pokvaren u isto vreme, ali nema nista gore nego kad glupak umisli da je pametan. Takav tada sasvim sigurno postaje i pokvaren do srzi...i veoma opasan za okolinu, a na kraju i sebe

Trifke

pre 10 godina

“I zbog čega napadate Stefanovića?Za razliku od nekih koji su završili dopisne škole,a jedan je zasigurno i bio Premijer ove države (DS),Stefanović ima diplomu fakulteta.”
(vaše ime, 24. septembar 2013 19:26)

O čemu ti pričaš? Koji DS premijer je imao dopisnu školu? Mržnja nema granica, a laži još manje. Alo,da li si na vezi? Ili si bez veze? Bolje se ne javljaj. Nebojša Stefanović je neuspeli doktor medicine-pao dve godine, zatim neuspeli student pravnog fakulteta- pao dve godine, pa onda uspešni sega-mega diplomac. Na šta ovo podseća? Isti izjavljuje…ne znam kako ćemo s Beogradom ali ćemo ga bolje voditi …šta reći a ne zaplakati, mislim od smeha.
PS. Bivši Ministar iz DS-a jeste lekar, specijalista ortopedije i za razliku od današnjeg predsednika Skupštine završio je medicinu sa odličnim prosekom, i kao takav dobio specijalizaciju, jer drugačije ne može. Samo odlikaši je dobijaju. Zadovoljan?

Pjer

pre 10 godina

Gradjani imaju poslednju rec i oni ce odluciti. Ako gledamo po dosadasnjim rezultatima DS-u se lose pise ali da ne prejudiciramo stvari,sacekajmo izbore.