Petak, 20.09.2013.

11:49

Muž ubio ženu, savladale ga komšije

Muž je ubio svoju bivšu suprugu ubodima nožem danas oko 11h na ulici u naselju Rakovica. Ubicu su savladale komšije i držale ga dok nije došla policija.

Izvor: B92

Muž ubio ženu, savladale ga komšije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Velibor, USA

pre 10 godina

@muk, je li ti možeš razlikovati uključive porodične vrednosti naspram isključivih "porodičnih vrednosti"?
@hellios, gejevi NE promovišu sidu već se protiv iste bore, dok zveri, bezobraz promovišu kompulzivno-opsesivno tj. nameću njihova poimanja "porodičnih vrednosti" a kada su te porodične vrednosti na ispitu, bučno ćute.
ali, znam da nećeš hteti iz inata da ukopčaš ni priznaš, hellios, so, why bother.......

app

pre 10 godina

Kad god je ubijena neka zena, cak i komentari koji ne pominju nikakav pol, vec su u fazonu Sta se ovo desava pukli smo, koji su na svim drugim vestima gde je ubijen ili pretucen neki muskarac bez skoro i jednog minusa, ovde imaju poprilicno. Mislite zasto je to tako i ne to nije slucajnost. Dzaba zatvarati ubice, kada ima mnogo ljudi koji ih podrzavaju samo zato sto su ubili zenu, koja je jelte nize bice u ocima Super Srbende.

block

pre 10 godina

Ono sto je u EU drzavama zabranjeno uzimanje pravde u svoje ruke i nepreporucuje se u Srbiji je svakodnevnica.Nista drugo nije ni preostalo kada drzava ne funkcionise tj.na celo je izabran milosevicev djak narodni pevac Dacic.
(Milan, 20. septembar 2013 15:48)

Odlično samo da preživimo još desetak godina,pa kad udjemo u EU ove stvari se neće dešavati.Mada ne znam po kom srpskom zaknu je dozvoljeno uzimati pravdu u svoje ruke?To što neko misli da je iznad zakona je druga stvar,kao i to što nam je pravosudje u rasulu.

muk

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....
(Bob Rock, 20. septembar 2013 12:26)

Ko ti drma krevet?Ti verovatno imaš noćne more od Koštunice.Koliko mi je poznato sve političke partije i organizacije se zalažu za "porodične vrednosti" i to mnogo više ovi iz vlade.Pa i EU i Amerika propagiraju porodične vrednosti,to nema veze ideologijom ili političkom pripadnošću.

imam

pre 10 godina

tuzna prica...mada sam pomislio da bi bila prava stvar da narod krene na isti nacin da se obracunava sa ovilma na vlasti, da ih kazni za sve mutljavine i prevare!da napokon srbija progleda!

Top

pre 10 godina

Kakav bre alfa mužjak i psihopatija! Ovo je potez iz krajnjeg očaja, brutalno je opljačkan a država to ne bi ispravila za njegovog života. Mene samo interesuje kako niko od komentatora nije primetio da je povod za ubistvo prevara koja je čoveku uzela stan, ono osnovno što mu je potrebno u starosti. Ona kad proda stan on može da je tuži i da za deset godina dobije presudu, ako je i doživi, ne bi doživeo naplatu... Ne opravdavam ubistvo, ni malo, samo objašnjavam da nije ni malo čudno u Srbiji da neko mora da uzme "pravdu u svoje ruke" jer nema nikakvu šansu da ga sudstvo i policija zaštite u osnovnim pravima kao što je pravo na svojinu...
(Milan, 20. septembar 2013 18:15)

U prevodu osudjujem ubistvo, samo ga podsticem. Alfa muzjaci i psihopate nikada ne znaju da su to, misle da su normalni. Nikada ne bi ni bilo ovoliko nasilja ovde da nema onih koji nasilje cine i onih koji to opravdavaju i jos zale jadnog malog ubicu, konacno je dosao do pravde, smrc smrc.

zika

pre 10 godina

ako nisu klinci,onda su matorci,ovi izmedju peku zanat.....iskreno brate,frka mi ponekad kad sam sam uvece na ulici.....pu pu pu ...!

zoran

pre 10 godina

Nakaradan pravosudni sistem ove države tera ljude na ovakve očajničke postupke. Ne znam detalje ni tačne motive u ovom slučaju ali ja se sudim sa stricem oko nasledstva. Parnica je počela kada sam imao 48 godina. Sada sam ušao u šesdeset prvu a suđenju se ni ne nazire kraj. S'tim, da je svakom iole razumnom čoveku jasno da bi normalan sudija u normalnoj državi presudu doneo na PRVOM ROČIŠTU, pogotovo što je taj moj stric TRI puta ležao na robiji i to jednom zbog falsifikata, jednom zbog pronevere a jednom zbog više razbojništava.

asd

pre 10 godina

Opet decak pravi s..nje, ovaj je samo malo stariji od onih sto su se onomad potukli macetama, ili onih sto su napali prvaka. Prave junacine, ponos i dika Srbije.
Vaspitavajte musku decu malo bolje.
(ja mama, 20. septembar 2013 19:49)

Ne bojte se u svakoj vesti ce naci nacina da popljunu zene, citam u onoj vesti gde su petaci tukli prvaka komentar kako su devojcice kurve i onda to dovodi do kolapsa. Kakve veze ima to sa dogadjajem, to nema veze, bitno je da plusici pljuste kada se tako nesto napise. Eto zovemo zene u Srbiji i kada obuku previse uske farmerke tako ili kada za inat nece da budu sa Srbendom, pa ce da joj okalja obraz. To se radi vec decenijama i nikome nije palo na pamet da je takvo nazivanje devojaka problem, a kada mladici urade iste i jos sto puta gore stvati za njih se nalazi svako moguce opravdanje i oni su frajeri. To vam je kao da imate jedno omiljeno dete i jedno koje mrzite, ako jedno slucajno prospe sok prebijete ga do krvi, a drugog pomazite po glavi, polubite i kazete nema veze pilo moje, pocisticu ja to. Tako omogucavas da to neomiljeno dete uvek bude nazivano imenima, ponizavano i nikad u pravu i treba raditi na tome da se to ispravi, a ne da se to dete(u ovom slucaju zena) jos dodatno ponizava.

Antigona

pre 10 godina

Ni u ratnom stanju žene u Srbiji ovoliko ne bi stradale... Sebični, sebični balkan-muškarci, takozvani muzevi i njihove "porodicne vrednosti"!

ja mama

pre 10 godina

Opet decak pravi s..nje, ovaj je samo malo stariji od onih sto su se onomad potukli macetama, ili onih sto su napali prvaka. Prave junacine, ponos i dika Srbije.
Vaspitavajte musku decu malo bolje.

Helios

pre 10 godina

@Bob Rock pokušaj "nisam ja baš to rekao i mislio" ne odgovara istini. Spominjanje nekih (a ne drugih) i baš u tom kontekstu, a bez bilo kakvog drugog teksta i relativizacije znači baš to: izazivači nasilja pa i ubistava. Rečenim i nerečenim nagovešteno je pa i konstatovano da su to blablabla klerofašističkonacionalističke horde. Izmišljanje se vidi i po "svi pod patronatom i finansirani od strane crkve". Gramziva Crkva samo ubira pare i sigurno ne finansira nikog!
Zla je i podmetačina da su svi oni koji se opiru zlu nekakvi ludaci koji su umislili da su Srbi Nebeski Narod. Tom zlom izmišljotinom stvara se predtekst da, kad su oni već time "dokazano" ludaci, svako zlo prema njima je ne samo OK nego i poželjno. To "umovanje" a u stvari pljuvanje je pomoć tom zlu i prizivanje tog zla. Nije OK tući slabije, npr. žene ili homoseksualne ali kad NATO uništava Srbiju - e pa to je već OK...
"Voleo bih da čujem" je šta? Cinizam ili provala njihove suštine? Kao, te stranke imaju ubistvo neposlušnih žena u programu a ubica je sigurno njihov?
Ti se zaista pitaš da li su ubodi nožem porodične vrednosti za koje se oni - ma kako bangavi inače bili - zalažu? To kao ozbiljno? Ne, to je najcrnji i što je još gore najiracionalniji govor mržnje. Isto kao kad bi te ja "pitao" da li je SIDA deo tvog fitnes programa. Vi što lajkujete Boba - da li je SIDA deo vašeg fitnes programa? Šta, pitanje je cinična podmetačina i ogavno? U pravu ste, izvinjavam se, nikako ne treba da se ponašam kao vi.

Velibor, USA

pre 10 godina

@NemanjaVac8, verovao ili ne, sve ili skoro sve što si napisao u komentaru govore ili većinom govore upravo feminističke organizacije i gej "paraderi" a koje si tako olako i ignorantno stavio u istu ravan po "krajnosti" (valjda) s obrazom i dverima. pa, razmisli malo o ovom, umesto što misliš da si se našao da očitaš bukvicu Bob Rocku koji bukvicu zaista ne treba niti zaslužuje jer ništa krivo ni neistinito Bob Rock nije napisao.
Duboko saučešće porodici ubijene žene!

gospodin

pre 10 godina

Realan pokazatelj da se stanje u državi oslikava sve češće i na ulici.U zemljama blagostanja ljudi se mirno razvode, mirno plaćaju alimentacije, mirno rešavaju sporove ... U zemlji besparice teško je ostati pribran. Jednostavno previše ljudi trpe haos u Srbiji i to ih polako sustiže.

slobodan kovacevic

pre 10 godina

u srbiji je pre svega sudstvo i zakon doveden do modela u imperijalistickim sistemima a sve lepo zavijeno u ambalazu demokratije.1000 firmi u srbiji imaju ugovore sa zaposlenima koji se po zakonu neke normalne drzave mogu smatrati stetnim ugovorima.i sam zakon o radu je takva budalastina koja postavlja prava radnika u goru poziciju nego u robovlasnickom dobu.elem kada su drzavni zakoni ovakvi moguci su svakakvi ugovori i malverzacije i u privatnim ugovorima a zakon je na strani skupljeg advokata.tako da sve sto danas teskom mukom i radom sticete sutra moze biti tudje a vi u najmanju ruku proglaseni ludim ili nerazumnim.

Milan

pre 10 godina

Kakav bre alfa mužjak i psihopatija! Ovo je potez iz krajnjeg očaja, brutalno je opljačkan a država to ne bi ispravila za njegovog života. Mene samo interesuje kako niko od komentatora nije primetio da je povod za ubistvo prevara koja je čoveku uzela stan, ono osnovno što mu je potrebno u starosti. Ona kad proda stan on može da je tuži i da za deset godina dobije presudu, ako je i doživi, ne bi doživeo naplatu... Ne opravdavam ubistvo, ni malo, samo objašnjavam da nije ni malo čudno u Srbiji da neko mora da uzme "pravdu u svoje ruke" jer nema nikakvu šansu da ga sudstvo i policija zaštite u osnovnim pravima kao što je pravo na svojinu...

Misha

pre 10 godina

> Nista drugo nije ni preostalo kada drzava ne funkcionise tj.na celo je izabran milosevicev djak narodni pevac Dacic.

A što država ne funkcioniše? Jel treba da imamo staljinizam ili neki srednjevekovni totalitarizam ovde pa bi to značilo da država funkciniše? Otkuda je odgovornost države da zalazi u odgovornost odraslih punoletnih osoba? Ljudi treba sami sobom da vladaju, i nikom im ništa nije dužan, već su oni odgovorni da svojom ispravnošću čine državo valjanom.

zoran1965

pre 10 godina

pratim komentare povodom ovakvih tuznih dogadjaja, vidim ima 'prosvecenih' koji se zalazu za preventivno sakacenje i zatvaranje za one koje se sumnja da mogu uraditi neku groznu stvar.
'prosveceni' to su nacisti radili, i po meni vi ste pre pacijenti za ...nego ovi jadni ljudi koji ce morati da zive do kraja zivota sami sa sobom i svojim cinom, osim par psihopata koji se ne razlikuju od vas 'prosvecenih'

NemanjaVac8

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....
(Bob Rock, 20. septembar 2013 12:26)
...
Zver u kavez, mada bih ja za ovo uveo smrtnu kaznu. Lopovi u zatvor. Ovaj događaj nema veze sa porodičnim vrednostima, ženskim ili muškim pravma isl...Totalno je narod prost i nevaspitan.Mislim na ubedljivu većinu. Primitivizam seju Srbi i žene i muškarci. Država decenijama ne daje 3 groša na kulturu i razvijanje svesti građana, ne donosi zakone koji će građane usmeravati ka pravim vrednostima i to je to.Takođe, država nema rešenje kako da dostigne nivo normalne zemlje, gde će svako ko je zaposlen moći i da živi od te plate. Dakle, da bez problema uđe u kredit za stan i kola, da ima normalno da se obuče i pojede, da može da pravi i podiže decu u ne sirotinjsko-socijalnim uslovima,da slobodno vreme koristi na način da ne zavisi isključivo od para,da može da ode na letovaje svake godine,da može da uloži u školovanje svoje dece isl...To su ozbiljni problemi i njih treba da rešavaju ozbiljni ljudi a ne obrazi,dveri,feminističke organizacije ili gej paraderi. Ako ćemo do razlike u vaspitavanju kod polova, onda postoji samo jedna činjenica vezana za Srbiju, a to je da se muškarci od malih nogu uče kako treba da zarađuje pare kako znaju i umeju a to često kasnije znači muvanje, kršenje zakona, teži kriminal isl..., a žene da je dovoljno da se dobro udaju.

Milan

pre 10 godina

Ono sto je u EU drzavama zabranjeno uzimanje pravde u svoje ruke i nepreporucuje se u Srbiji je svakodnevnica.Nista drugo nije ni preostalo kada drzava ne funkcionise tj.na celo je izabran milosevicev djak narodni pevac Dacic.

BBP

pre 10 godina

Pravi Srbin se uredno javlja komšiji i ne prijavljuje ga policiji kad iz njegovog stana čuje da bije ženu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nnn, 20. septembar 2013 14:32)

Ti definitivno nisi normalan, ili mozda zamisljas da si duhovit?
Nisi, ti si kre*en!!!

zr

pre 10 godina

Sramota jeste, ali nema to veze sa drzavom.
Preterivanje je govoriti o tome kao da je
pravilo (u nasoj drzavi/narodu) da se muskarac
ponasa nasilnicki prema zeni. Slucajeva ima
naravno, ali oni su izuzetak, ne pravilo. Svako
uopstavanje predstavlja vredjanje citavog
naroda.
(Nikola, 20. septembar 2013 13:30)

Ovi slucajevi su izuzetak?O cemu ti covece pricas, da li citas istrazivanja?Svaka treca zena u drzavi je zrtva nasilja.Postanimo svesni toga! Dakle jeste pravilo, a ne izuzetak.

Bob Rock

pre 10 godina

@(Helios, 20. septembar 2013 14:16)

Ja licno nemam nista protiv ovih organizacija... Samo bih hteo da cujem sta oni misle o ovom, posto je to srpska svakodnevica...

Ne kosovski mit, ne gay parada, ne americki imperijalizam, ne zla evropska unija koja nam otima teritoriju, nego jednostavno i prosto svakodnevno nasilje u domovima, na ulicama, u skolama...

Ljudi se prebijaju i ubijaju samo zato sto su slabiji od ubica i samo zato sto ubice misle da su oni drugaciji, a dveri, obraz, nasi i ostali (svi pod patronatom i finansirani od strane crkve) o tome cute i bore se za nekakvu "nebesku pravdu za srpski narod".... Svi se oni zalazu za "porodicne vrednosti"... Ja samo pitam, da li su ovo porodicne vrednosti za koje se oni zalazu? Kad te zena iznervira, udri sekirom u glavu... Kad ti se ucini da je neko "peder" sutiraj ga do smrti...

Helios

pre 10 godina

Bob Rock - kakvo svetogrđe, zloupotrebljavati ime jednog od najsvetlijih likova u istoriji stripa! Lično sam pogođen jer se radi o jednom od mojih favorita i heroja.
Sam komentar - kao i činjenica da je ovde najpozitivnije ocenjen - mogu biti samo uzrok za veliku tugu. Način na koji su te sinapse povezane, to da se ubistvo nožem ODMAH povezuje sa strankama koje se ne vole... To da se "percipira" navodna kauzalna veza između nedopadajućeg političkog programa i "posledica" ubistva nožem... To da u tome vidi "kauzalitet" VEĆINA na blogu i sajtu B92 prisutnih...
Jednom rečju: strašno. Svakako da postoje razni bolesnici, kao što su ekstremni tuče željni navijači, popovi lopine ili pedofili, patriJotske lopine itd. Zaista, ima ih takvih, loših ili i jako bolesnih.
Ali ovo pokazuje da prekoputa njih ima 10 puta više bolesnika. Oni se razlikuju po tome što ne biju druge - iz jednostavnog razloga što nemaju konstituciju i mogućnost da biju druge. Po stepenu bolesti međutim nimalo ne zaostaju, a po štetnosti su još i gori! Em ih je više, em su arogantniji i ljigaviji a u finsnisjkoj i svakoj drugoj šteti produktivniji. Strašno!
I za sve to, za taj govor mržnje upakovan u govor gluposti, zlorabiti lik i delo junaka naše mladosti Boba Rocka - o tuge...

Abydon

pre 10 godina

Imam neke majstore kući, sedimo tako i pričamo kaže jedan: vidi kakvo vreme došlo ne smeš ni rođenu ženu da udariš, ja počeo da se smejem misleći da se šali, a on me bledo gleda kaže ozbiljno, neki dan čovek zaglavio u zatvor zbog toga.... Mnogi još smatraju da je žena njihovo vlasništvo, a ne ravnopravno biće. Oooooo Bože blagi!!!

sic transit

pre 10 godina

@Mrdjo
Da je Juga bila puno ludaka,još i mogu da se složim,ali tvoje poređenje je ipak besmisleno.Tadašnja Juga je imala 24 miliona stanovnika,a Srbija ima nešto preko sedam.Dakle,broj sadašnjih ubistava po glavi stanovnika je ohoho iznad onog u Jugi.E to je zabrinjavajuće(i poražavajuće).

Aleksandar

pre 10 godina

A nije, oduvek je Juga bila puna ludaka, samo sto to sada javno priznajemo.
(Mrdjo, 20. septembar 2013 13:23)

Živa istina - pa nije ono ludilo '90-ih došlo samo od sebe, nego je samo bilo mnogo ludaka kojima je tad data prilika da se razmašu uglavnom bez posledica.

Fred

pre 10 godina

Nece te zena kad si jadan psiholoski i bedan u dusi. Onda ovako reagujes iz komleksa nize vrednosti, jer ne umes nista u zivotu osim silom. Umobolan je svako onaj ko ne moze da prevazidje navike i zapocne neki malo drugaciji zivot. Primoravati nekoga da ostane uz tebe je slucaj ludaka koji nema poverenja u svoje mogucnosti.

Seth

pre 10 godina

Kao muškarca me je sramota što živim u državi bolesno posesivnih i ljubomornih alfa mužijaka nesposobnih da se normalno ophode prema ženama. Sramota me je kada čujem koliko žena u Srbiji prolazi fizičko, psihičko i ekonomsko maltretiranje i ucenjivanje, sramota me je što se o tome ćuti i što su i same žene vaspitavane da to trpe. Sramota me je što smo društvo u kome su nasilnici face, a kultivisani šonje.

NekoIzMase

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....
(Bob Rock, 20. septembar 2013 12:26)

Iako ti je komentar degutantan, vlast je oličenje društva u kojem živimo ... Nabrojani nisu na vlasti, pa traži mišljenje od ostalihi koji jesu ...

W.W.

pre 10 godina

Toliko sam se navikao na ovakve vesti da se uopste vise ne cudim kada procitam ovako nesto. Mislim da bi se vise sokirao kada bih procitao neku dobru vest. Svaki dan srpska horor prica

Nikola

pre 10 godina

Kao muškarca me je sramota što živim u državi bolesno posesivnih i ljubomornih alfa mužijaka nesposobnih da se normalno ophode prema ženama. Sramota me je kada čujem koliko žena u Srbiji prolazi fizičko, psihičko i ekonomsko maltretiranje i ucenjivanje, sramota me je što se o tome ćuti i što su i same žene vaspitavane da to trpe. Sramota me je što smo društvo u kome su nasilnici face, a kultivisani šonje.
(Seth, 20. septembar 2013 13:01)


Sramota jeste, ali nema to veze sa drzavom. Preterivanje je govoriti o tome kao da je pravilo (u nasoj drzavi/narodu) da se muskarac ponasa nasilnicki prema zeni. Slucajeva ima naravno, ali oni su izuzetak, ne pravilo. Svako uopstavanje predstavlja vredjanje citavog naroda.

Sofronije

pre 10 godina

@mrđo: ne lupaj, ubistvo ranka rubežića u Beogradu se prepričavalo mesecima skoro bez incidenta za to vreme, eventualno po neka tuča.

Washington

pre 10 godina

Nema vise zene da mu bude sluga, pa kad ne moze njemu kuvat ne moze nikom, pa cak ni samoj sebi.

To su te porodicne vrednosti koje vuku korene stotine godina unazad. Povraca mi se kad god to cujem.

Vlada

pre 10 godina

Rakovica je siromasan kraj, penzioneri su tek sirotinja, pao im mrak na oci. Propast.
(Lima, 20. septembar 2013 13:02)

Ja se izvinjavam, ali do kada ce siromastvo da bude razlog ili izgovor za oavako nesto? Ja sam odgovoran za svoje ponasanje, i svoj zivot. Ako neko uzme noz i ubije zenu, to nema veze sa siromastvom, poslom, velicinom penzije i sl. Ovo je cista psihijatrija, zacinjena sa kvazi-maco balkanskim primitivizmom - tu pare ne pomazu.

Turuhansk

pre 10 godina

U vreme SFRJ nije bilo ni približno ovoliko zločina i ubistava. O jednom takvom "slučaju" se mesecima pričalo. Bilo je zločina, ali znatno manje: krvna osveta, bioskop 20.oktobar (ustaški terorista Hrkač), neki zaista "poremećeni" čovek... I kakve veze imaju sa ovim DSS, Dveri, stranke koje nisu na vlasti i nemaju veze sa ovim. Ovakva demagogija i čini ljude agresivnim i potencijalno opasnim. Ekonomska situacija, ljudi bez morala, materijalne vrednosti "iznad" svega (ova žena je kupila stan kada se razvela) "životinjski" pristup životu, koji nameće Zapad je najviše doprineo ovakvim zločinima. Treba "uništiti" uzroke ovakvih nedela.

teorija zavere

pre 10 godina

"Kao muškarca me je sramota što živim u državi bolesno posesivnih i ljubomornih alfa mužijaka nesposobnih da se normalno ophode prema ženama...
(Seth, 20. septembar 2013 13:01)"

Prijatelju, da li si ti procitao tekst? Kakav bre alfa muzijak sa 73 godine? A sto se tice ovakvih vesti cinjenica je da postajemo sve bolesnije drustvo i da se, nazalost, po tome priblizavamo divnom nam zapadu. Cisto da skrenem paznju da, tih cuvenih, 90-tih nije bilo ovoliko ubistava, maltertiranja dece itd.

Ћирко масон

pre 10 godina

Ште се то дешава са нама?Сваки дан убиства,несреће,деца се обрачунавају мачетама...

sumadinac Atl

pre 10 godina

slike ime i prezime da znamo ko je ubica na slobodi posto ce sve to osloboditi apelacioni sud. ne vidim zasto se krije ime coveka koji ima 73 god....

Mrdjo

pre 10 godina

"Dal je moguce da svaki dan ovakve vesti!? Uzas sta se desava!!!"
(De Niro, 20. septembar 2013 12:46)

Takve vesti su oduvek izlazile svaki dan. Secam se nekih davnih vremena kada je izlazila Ekspres Politika, cija je deveta strana bila rezervisana za crnu hroniku. Tu je svaki dan bilo poneko ubistvo, a to je bilo u vreme one srecne Titove Juge, za kojom svi ovde cmizdrite i balavite. Ukljucujuci tu i klince koji tada nisu ni bili rodjeni. Jedina razlika je bila u tome sto su takve vesti tada izlazile na DEVETOJ strani a ne na prvoj. A bilo je tu i jos detalja. Recimo, takve vesti su morale da prodju cenzuru SUP i JNA. Vest tipa "istraga je u toku", ili "SUP traga za pociniocima" nisu smele da idu u stampu, vec je moralo da se ceka hapsenje osumnjicenih. Krivicna dela u JNA, SUP i DB nisu smela ni da izadju na videlo, jer su se smatrala vojnom, sluzbenom ili drzavnom tajnom. Sada se takve vesti guraju na naslovnu stranu, a objavljuje se mnogo vise nego nekada, pa ljudi sticu utisak da je nacija poludela. A nije, oduvek je Juga bila puna ludaka, samo sto to sada javno priznajemo.

NekoIzMase

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....
(Bob Rock, 20. septembar 2013 12:26)

Da li bi voleo da si normalan?

Miroslav

pre 10 godina

Ni razvod više ne predstavlja kraj problema i zaštitu žene. Ovo društvo je tromo, indolentno, a od institucija države imamo samo privid, i čemu onda da se nadamo. Ovakvi dripci, siledžije, psihopate, treba da budu predmet aktivnog rada psihijatara i batinaša. Jer batina je iz raja izašla, ljudi koji posežu za silom, razumeju samo jezik sile. Da bi se sprečio teror nad ženama i decom, bilo bi dobro da država formira jedan zajednički organ sastavljen od policije, centra za socijalni rad, i sudstva, koji će delovati preventivno ali drakonskim merama.

Nev

pre 10 godina

Ovaj problem postoji vec par godina i sve je gori u Srbiji. Ono sto je najgore je koriscenje ovakvih stvari u polotickoj promociji bez ikakvih zelja da se to resi. Zato pitam iste one koji su tako zdusno komentarisali dogadjaje u NS zasto sad isto tako nenapadaju gradonacelnika BG? Zasto sad nepovezuju ovakve stvari sa politikom pojedinaca?
Vise mi je stvarno dosta takvih stranackih aktivista koji jedva cekaju ovakve dogadjaje da bi se politicki promovisali a sta je najgore oni su i ucestvovali u stvaranju opakvog stanja bas necinjenjem.
To mi sa druge strane i govori o aktivnostima i o upotrebi tkz. NVO ili "gradjanskih inicijativa" narocito u NS-u zarad politickih aktivnosti. Pogledajte FB stranicu "gradjanske inicijative" koja je organizovala performans u NSu neki dan protiv kriminala. Videcete samo politicke napade. Ovim em vredjaju gradjane misleci da su glupi a sa druge strane sami sebe te politicke grupacije potkopavaju zbog optuzbi koje posredno ustvari sami sebe optuzuju.
Ovi problemi postoje od 90tih i nisu resavani do danas bas zahvaljujuci svim tim politickim garniturama koje su i unistile ovu drzavu (skoro svi politicki aktivni u zadnjih 25 godina).
Ovaj problem se moze resiti tek sistemskim reformama celokupnog drustva i tek za jedno 5-10 godina mozemo tek videti promene ako se sad sa tim ozbiljno pocne na svim nivoima. Ili ce mozda i dalje da finansiraju fudbalske klubove sa svojim "navijacima" umesto studenata i obrazovnog sistema....

Bob Rock

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....

Bob Rock

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....

Mrdjo

pre 10 godina

"Dal je moguce da svaki dan ovakve vesti!? Uzas sta se desava!!!"
(De Niro, 20. septembar 2013 12:46)

Takve vesti su oduvek izlazile svaki dan. Secam se nekih davnih vremena kada je izlazila Ekspres Politika, cija je deveta strana bila rezervisana za crnu hroniku. Tu je svaki dan bilo poneko ubistvo, a to je bilo u vreme one srecne Titove Juge, za kojom svi ovde cmizdrite i balavite. Ukljucujuci tu i klince koji tada nisu ni bili rodjeni. Jedina razlika je bila u tome sto su takve vesti tada izlazile na DEVETOJ strani a ne na prvoj. A bilo je tu i jos detalja. Recimo, takve vesti su morale da prodju cenzuru SUP i JNA. Vest tipa "istraga je u toku", ili "SUP traga za pociniocima" nisu smele da idu u stampu, vec je moralo da se ceka hapsenje osumnjicenih. Krivicna dela u JNA, SUP i DB nisu smela ni da izadju na videlo, jer su se smatrala vojnom, sluzbenom ili drzavnom tajnom. Sada se takve vesti guraju na naslovnu stranu, a objavljuje se mnogo vise nego nekada, pa ljudi sticu utisak da je nacija poludela. A nije, oduvek je Juga bila puna ludaka, samo sto to sada javno priznajemo.

Seth

pre 10 godina

Kao muškarca me je sramota što živim u državi bolesno posesivnih i ljubomornih alfa mužijaka nesposobnih da se normalno ophode prema ženama. Sramota me je kada čujem koliko žena u Srbiji prolazi fizičko, psihičko i ekonomsko maltretiranje i ucenjivanje, sramota me je što se o tome ćuti i što su i same žene vaspitavane da to trpe. Sramota me je što smo društvo u kome su nasilnici face, a kultivisani šonje.

Abydon

pre 10 godina

Imam neke majstore kući, sedimo tako i pričamo kaže jedan: vidi kakvo vreme došlo ne smeš ni rođenu ženu da udariš, ja počeo da se smejem misleći da se šali, a on me bledo gleda kaže ozbiljno, neki dan čovek zaglavio u zatvor zbog toga.... Mnogi još smatraju da je žena njihovo vlasništvo, a ne ravnopravno biće. Oooooo Bože blagi!!!

Washington

pre 10 godina

Nema vise zene da mu bude sluga, pa kad ne moze njemu kuvat ne moze nikom, pa cak ni samoj sebi.

To su te porodicne vrednosti koje vuku korene stotine godina unazad. Povraca mi se kad god to cujem.

Vlada

pre 10 godina

Rakovica je siromasan kraj, penzioneri su tek sirotinja, pao im mrak na oci. Propast.
(Lima, 20. septembar 2013 13:02)

Ja se izvinjavam, ali do kada ce siromastvo da bude razlog ili izgovor za oavako nesto? Ja sam odgovoran za svoje ponasanje, i svoj zivot. Ako neko uzme noz i ubije zenu, to nema veze sa siromastvom, poslom, velicinom penzije i sl. Ovo je cista psihijatrija, zacinjena sa kvazi-maco balkanskim primitivizmom - tu pare ne pomazu.

Aleksandar

pre 10 godina

A nije, oduvek je Juga bila puna ludaka, samo sto to sada javno priznajemo.
(Mrdjo, 20. septembar 2013 13:23)

Živa istina - pa nije ono ludilo '90-ih došlo samo od sebe, nego je samo bilo mnogo ludaka kojima je tad data prilika da se razmašu uglavnom bez posledica.

Bob Rock

pre 10 godina

@(Helios, 20. septembar 2013 14:16)

Ja licno nemam nista protiv ovih organizacija... Samo bih hteo da cujem sta oni misle o ovom, posto je to srpska svakodnevica...

Ne kosovski mit, ne gay parada, ne americki imperijalizam, ne zla evropska unija koja nam otima teritoriju, nego jednostavno i prosto svakodnevno nasilje u domovima, na ulicama, u skolama...

Ljudi se prebijaju i ubijaju samo zato sto su slabiji od ubica i samo zato sto ubice misle da su oni drugaciji, a dveri, obraz, nasi i ostali (svi pod patronatom i finansirani od strane crkve) o tome cute i bore se za nekakvu "nebesku pravdu za srpski narod".... Svi se oni zalazu za "porodicne vrednosti"... Ja samo pitam, da li su ovo porodicne vrednosti za koje se oni zalazu? Kad te zena iznervira, udri sekirom u glavu... Kad ti se ucini da je neko "peder" sutiraj ga do smrti...

sumadinac Atl

pre 10 godina

slike ime i prezime da znamo ko je ubica na slobodi posto ce sve to osloboditi apelacioni sud. ne vidim zasto se krije ime coveka koji ima 73 god....

sic transit

pre 10 godina

@Mrdjo
Da je Juga bila puno ludaka,još i mogu da se složim,ali tvoje poređenje je ipak besmisleno.Tadašnja Juga je imala 24 miliona stanovnika,a Srbija ima nešto preko sedam.Dakle,broj sadašnjih ubistava po glavi stanovnika je ohoho iznad onog u Jugi.E to je zabrinjavajuće(i poražavajuće).

Fred

pre 10 godina

Nece te zena kad si jadan psiholoski i bedan u dusi. Onda ovako reagujes iz komleksa nize vrednosti, jer ne umes nista u zivotu osim silom. Umobolan je svako onaj ko ne moze da prevazidje navike i zapocne neki malo drugaciji zivot. Primoravati nekoga da ostane uz tebe je slucaj ludaka koji nema poverenja u svoje mogucnosti.

zr

pre 10 godina

Sramota jeste, ali nema to veze sa drzavom.
Preterivanje je govoriti o tome kao da je
pravilo (u nasoj drzavi/narodu) da se muskarac
ponasa nasilnicki prema zeni. Slucajeva ima
naravno, ali oni su izuzetak, ne pravilo. Svako
uopstavanje predstavlja vredjanje citavog
naroda.
(Nikola, 20. septembar 2013 13:30)

Ovi slucajevi su izuzetak?O cemu ti covece pricas, da li citas istrazivanja?Svaka treca zena u drzavi je zrtva nasilja.Postanimo svesni toga! Dakle jeste pravilo, a ne izuzetak.

Miroslav

pre 10 godina

Ni razvod više ne predstavlja kraj problema i zaštitu žene. Ovo društvo je tromo, indolentno, a od institucija države imamo samo privid, i čemu onda da se nadamo. Ovakvi dripci, siledžije, psihopate, treba da budu predmet aktivnog rada psihijatara i batinaša. Jer batina je iz raja izašla, ljudi koji posežu za silom, razumeju samo jezik sile. Da bi se sprečio teror nad ženama i decom, bilo bi dobro da država formira jedan zajednički organ sastavljen od policije, centra za socijalni rad, i sudstva, koji će delovati preventivno ali drakonskim merama.

NekoIzMase

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....
(Bob Rock, 20. septembar 2013 12:26)

Da li bi voleo da si normalan?

Helios

pre 10 godina

Bob Rock - kakvo svetogrđe, zloupotrebljavati ime jednog od najsvetlijih likova u istoriji stripa! Lično sam pogođen jer se radi o jednom od mojih favorita i heroja.
Sam komentar - kao i činjenica da je ovde najpozitivnije ocenjen - mogu biti samo uzrok za veliku tugu. Način na koji su te sinapse povezane, to da se ubistvo nožem ODMAH povezuje sa strankama koje se ne vole... To da se "percipira" navodna kauzalna veza između nedopadajućeg političkog programa i "posledica" ubistva nožem... To da u tome vidi "kauzalitet" VEĆINA na blogu i sajtu B92 prisutnih...
Jednom rečju: strašno. Svakako da postoje razni bolesnici, kao što su ekstremni tuče željni navijači, popovi lopine ili pedofili, patriJotske lopine itd. Zaista, ima ih takvih, loših ili i jako bolesnih.
Ali ovo pokazuje da prekoputa njih ima 10 puta više bolesnika. Oni se razlikuju po tome što ne biju druge - iz jednostavnog razloga što nemaju konstituciju i mogućnost da biju druge. Po stepenu bolesti međutim nimalo ne zaostaju, a po štetnosti su još i gori! Em ih je više, em su arogantniji i ljigaviji a u finsnisjkoj i svakoj drugoj šteti produktivniji. Strašno!
I za sve to, za taj govor mržnje upakovan u govor gluposti, zlorabiti lik i delo junaka naše mladosti Boba Rocka - o tuge...

BBP

pre 10 godina

Pravi Srbin se uredno javlja komšiji i ne prijavljuje ga policiji kad iz njegovog stana čuje da bije ženu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nnn, 20. septembar 2013 14:32)

Ti definitivno nisi normalan, ili mozda zamisljas da si duhovit?
Nisi, ti si kre*en!!!

W.W.

pre 10 godina

Toliko sam se navikao na ovakve vesti da se uopste vise ne cudim kada procitam ovako nesto. Mislim da bi se vise sokirao kada bih procitao neku dobru vest. Svaki dan srpska horor prica

Nikola

pre 10 godina

Kao muškarca me je sramota što živim u državi bolesno posesivnih i ljubomornih alfa mužijaka nesposobnih da se normalno ophode prema ženama. Sramota me je kada čujem koliko žena u Srbiji prolazi fizičko, psihičko i ekonomsko maltretiranje i ucenjivanje, sramota me je što se o tome ćuti i što su i same žene vaspitavane da to trpe. Sramota me je što smo društvo u kome su nasilnici face, a kultivisani šonje.
(Seth, 20. septembar 2013 13:01)


Sramota jeste, ali nema to veze sa drzavom. Preterivanje je govoriti o tome kao da je pravilo (u nasoj drzavi/narodu) da se muskarac ponasa nasilnicki prema zeni. Slucajeva ima naravno, ali oni su izuzetak, ne pravilo. Svako uopstavanje predstavlja vredjanje citavog naroda.

NekoIzMase

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....
(Bob Rock, 20. septembar 2013 12:26)

Iako ti je komentar degutantan, vlast je oličenje društva u kojem živimo ... Nabrojani nisu na vlasti, pa traži mišljenje od ostalihi koji jesu ...

teorija zavere

pre 10 godina

"Kao muškarca me je sramota što živim u državi bolesno posesivnih i ljubomornih alfa mužijaka nesposobnih da se normalno ophode prema ženama...
(Seth, 20. septembar 2013 13:01)"

Prijatelju, da li si ti procitao tekst? Kakav bre alfa muzijak sa 73 godine? A sto se tice ovakvih vesti cinjenica je da postajemo sve bolesnije drustvo i da se, nazalost, po tome priblizavamo divnom nam zapadu. Cisto da skrenem paznju da, tih cuvenih, 90-tih nije bilo ovoliko ubistava, maltertiranja dece itd.

Milan

pre 10 godina

Ono sto je u EU drzavama zabranjeno uzimanje pravde u svoje ruke i nepreporucuje se u Srbiji je svakodnevnica.Nista drugo nije ni preostalo kada drzava ne funkcionise tj.na celo je izabran milosevicev djak narodni pevac Dacic.

Sofronije

pre 10 godina

@mrđo: ne lupaj, ubistvo ranka rubežića u Beogradu se prepričavalo mesecima skoro bez incidenta za to vreme, eventualno po neka tuča.

Turuhansk

pre 10 godina

U vreme SFRJ nije bilo ni približno ovoliko zločina i ubistava. O jednom takvom "slučaju" se mesecima pričalo. Bilo je zločina, ali znatno manje: krvna osveta, bioskop 20.oktobar (ustaški terorista Hrkač), neki zaista "poremećeni" čovek... I kakve veze imaju sa ovim DSS, Dveri, stranke koje nisu na vlasti i nemaju veze sa ovim. Ovakva demagogija i čini ljude agresivnim i potencijalno opasnim. Ekonomska situacija, ljudi bez morala, materijalne vrednosti "iznad" svega (ova žena je kupila stan kada se razvela) "životinjski" pristup životu, koji nameće Zapad je najviše doprineo ovakvim zločinima. Treba "uništiti" uzroke ovakvih nedela.

Ћирко масон

pre 10 godina

Ште се то дешава са нама?Сваки дан убиства,несреће,деца се обрачунавају мачетама...

Nev

pre 10 godina

Ovaj problem postoji vec par godina i sve je gori u Srbiji. Ono sto je najgore je koriscenje ovakvih stvari u polotickoj promociji bez ikakvih zelja da se to resi. Zato pitam iste one koji su tako zdusno komentarisali dogadjaje u NS zasto sad isto tako nenapadaju gradonacelnika BG? Zasto sad nepovezuju ovakve stvari sa politikom pojedinaca?
Vise mi je stvarno dosta takvih stranackih aktivista koji jedva cekaju ovakve dogadjaje da bi se politicki promovisali a sta je najgore oni su i ucestvovali u stvaranju opakvog stanja bas necinjenjem.
To mi sa druge strane i govori o aktivnostima i o upotrebi tkz. NVO ili "gradjanskih inicijativa" narocito u NS-u zarad politickih aktivnosti. Pogledajte FB stranicu "gradjanske inicijative" koja je organizovala performans u NSu neki dan protiv kriminala. Videcete samo politicke napade. Ovim em vredjaju gradjane misleci da su glupi a sa druge strane sami sebe te politicke grupacije potkopavaju zbog optuzbi koje posredno ustvari sami sebe optuzuju.
Ovi problemi postoje od 90tih i nisu resavani do danas bas zahvaljujuci svim tim politickim garniturama koje su i unistile ovu drzavu (skoro svi politicki aktivni u zadnjih 25 godina).
Ovaj problem se moze resiti tek sistemskim reformama celokupnog drustva i tek za jedno 5-10 godina mozemo tek videti promene ako se sad sa tim ozbiljno pocne na svim nivoima. Ili ce mozda i dalje da finansiraju fudbalske klubove sa svojim "navijacima" umesto studenata i obrazovnog sistema....

Milan

pre 10 godina

Kakav bre alfa mužjak i psihopatija! Ovo je potez iz krajnjeg očaja, brutalno je opljačkan a država to ne bi ispravila za njegovog života. Mene samo interesuje kako niko od komentatora nije primetio da je povod za ubistvo prevara koja je čoveku uzela stan, ono osnovno što mu je potrebno u starosti. Ona kad proda stan on može da je tuži i da za deset godina dobije presudu, ako je i doživi, ne bi doživeo naplatu... Ne opravdavam ubistvo, ni malo, samo objašnjavam da nije ni malo čudno u Srbiji da neko mora da uzme "pravdu u svoje ruke" jer nema nikakvu šansu da ga sudstvo i policija zaštite u osnovnim pravima kao što je pravo na svojinu...

gospodin

pre 10 godina

Realan pokazatelj da se stanje u državi oslikava sve češće i na ulici.U zemljama blagostanja ljudi se mirno razvode, mirno plaćaju alimentacije, mirno rešavaju sporove ... U zemlji besparice teško je ostati pribran. Jednostavno previše ljudi trpe haos u Srbiji i to ih polako sustiže.

Misha

pre 10 godina

> Nista drugo nije ni preostalo kada drzava ne funkcionise tj.na celo je izabran milosevicev djak narodni pevac Dacic.

A što država ne funkcioniše? Jel treba da imamo staljinizam ili neki srednjevekovni totalitarizam ovde pa bi to značilo da država funkciniše? Otkuda je odgovornost države da zalazi u odgovornost odraslih punoletnih osoba? Ljudi treba sami sobom da vladaju, i nikom im ništa nije dužan, već su oni odgovorni da svojom ispravnošću čine državo valjanom.

slobodan kovacevic

pre 10 godina

u srbiji je pre svega sudstvo i zakon doveden do modela u imperijalistickim sistemima a sve lepo zavijeno u ambalazu demokratije.1000 firmi u srbiji imaju ugovore sa zaposlenima koji se po zakonu neke normalne drzave mogu smatrati stetnim ugovorima.i sam zakon o radu je takva budalastina koja postavlja prava radnika u goru poziciju nego u robovlasnickom dobu.elem kada su drzavni zakoni ovakvi moguci su svakakvi ugovori i malverzacije i u privatnim ugovorima a zakon je na strani skupljeg advokata.tako da sve sto danas teskom mukom i radom sticete sutra moze biti tudje a vi u najmanju ruku proglaseni ludim ili nerazumnim.

zoran1965

pre 10 godina

pratim komentare povodom ovakvih tuznih dogadjaja, vidim ima 'prosvecenih' koji se zalazu za preventivno sakacenje i zatvaranje za one koje se sumnja da mogu uraditi neku groznu stvar.
'prosveceni' to su nacisti radili, i po meni vi ste pre pacijenti za ...nego ovi jadni ljudi koji ce morati da zive do kraja zivota sami sa sobom i svojim cinom, osim par psihopata koji se ne razlikuju od vas 'prosvecenih'

ja mama

pre 10 godina

Opet decak pravi s..nje, ovaj je samo malo stariji od onih sto su se onomad potukli macetama, ili onih sto su napali prvaka. Prave junacine, ponos i dika Srbije.
Vaspitavajte musku decu malo bolje.

NemanjaVac8

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....
(Bob Rock, 20. septembar 2013 12:26)
...
Zver u kavez, mada bih ja za ovo uveo smrtnu kaznu. Lopovi u zatvor. Ovaj događaj nema veze sa porodičnim vrednostima, ženskim ili muškim pravma isl...Totalno je narod prost i nevaspitan.Mislim na ubedljivu većinu. Primitivizam seju Srbi i žene i muškarci. Država decenijama ne daje 3 groša na kulturu i razvijanje svesti građana, ne donosi zakone koji će građane usmeravati ka pravim vrednostima i to je to.Takođe, država nema rešenje kako da dostigne nivo normalne zemlje, gde će svako ko je zaposlen moći i da živi od te plate. Dakle, da bez problema uđe u kredit za stan i kola, da ima normalno da se obuče i pojede, da može da pravi i podiže decu u ne sirotinjsko-socijalnim uslovima,da slobodno vreme koristi na način da ne zavisi isključivo od para,da može da ode na letovaje svake godine,da može da uloži u školovanje svoje dece isl...To su ozbiljni problemi i njih treba da rešavaju ozbiljni ljudi a ne obrazi,dveri,feminističke organizacije ili gej paraderi. Ako ćemo do razlike u vaspitavanju kod polova, onda postoji samo jedna činjenica vezana za Srbiju, a to je da se muškarci od malih nogu uče kako treba da zarađuje pare kako znaju i umeju a to često kasnije znači muvanje, kršenje zakona, teži kriminal isl..., a žene da je dovoljno da se dobro udaju.

Antigona

pre 10 godina

Ni u ratnom stanju žene u Srbiji ovoliko ne bi stradale... Sebični, sebični balkan-muškarci, takozvani muzevi i njihove "porodicne vrednosti"!

asd

pre 10 godina

Opet decak pravi s..nje, ovaj je samo malo stariji od onih sto su se onomad potukli macetama, ili onih sto su napali prvaka. Prave junacine, ponos i dika Srbije.
Vaspitavajte musku decu malo bolje.
(ja mama, 20. septembar 2013 19:49)

Ne bojte se u svakoj vesti ce naci nacina da popljunu zene, citam u onoj vesti gde su petaci tukli prvaka komentar kako su devojcice kurve i onda to dovodi do kolapsa. Kakve veze ima to sa dogadjajem, to nema veze, bitno je da plusici pljuste kada se tako nesto napise. Eto zovemo zene u Srbiji i kada obuku previse uske farmerke tako ili kada za inat nece da budu sa Srbendom, pa ce da joj okalja obraz. To se radi vec decenijama i nikome nije palo na pamet da je takvo nazivanje devojaka problem, a kada mladici urade iste i jos sto puta gore stvati za njih se nalazi svako moguce opravdanje i oni su frajeri. To vam je kao da imate jedno omiljeno dete i jedno koje mrzite, ako jedno slucajno prospe sok prebijete ga do krvi, a drugog pomazite po glavi, polubite i kazete nema veze pilo moje, pocisticu ja to. Tako omogucavas da to neomiljeno dete uvek bude nazivano imenima, ponizavano i nikad u pravu i treba raditi na tome da se to ispravi, a ne da se to dete(u ovom slucaju zena) jos dodatno ponizava.

Top

pre 10 godina

Kakav bre alfa mužjak i psihopatija! Ovo je potez iz krajnjeg očaja, brutalno je opljačkan a država to ne bi ispravila za njegovog života. Mene samo interesuje kako niko od komentatora nije primetio da je povod za ubistvo prevara koja je čoveku uzela stan, ono osnovno što mu je potrebno u starosti. Ona kad proda stan on može da je tuži i da za deset godina dobije presudu, ako je i doživi, ne bi doživeo naplatu... Ne opravdavam ubistvo, ni malo, samo objašnjavam da nije ni malo čudno u Srbiji da neko mora da uzme "pravdu u svoje ruke" jer nema nikakvu šansu da ga sudstvo i policija zaštite u osnovnim pravima kao što je pravo na svojinu...
(Milan, 20. septembar 2013 18:15)

U prevodu osudjujem ubistvo, samo ga podsticem. Alfa muzjaci i psihopate nikada ne znaju da su to, misle da su normalni. Nikada ne bi ni bilo ovoliko nasilja ovde da nema onih koji nasilje cine i onih koji to opravdavaju i jos zale jadnog malog ubicu, konacno je dosao do pravde, smrc smrc.

app

pre 10 godina

Kad god je ubijena neka zena, cak i komentari koji ne pominju nikakav pol, vec su u fazonu Sta se ovo desava pukli smo, koji su na svim drugim vestima gde je ubijen ili pretucen neki muskarac bez skoro i jednog minusa, ovde imaju poprilicno. Mislite zasto je to tako i ne to nije slucajnost. Dzaba zatvarati ubice, kada ima mnogo ljudi koji ih podrzavaju samo zato sto su ubili zenu, koja je jelte nize bice u ocima Super Srbende.

Velibor, USA

pre 10 godina

@NemanjaVac8, verovao ili ne, sve ili skoro sve što si napisao u komentaru govore ili većinom govore upravo feminističke organizacije i gej "paraderi" a koje si tako olako i ignorantno stavio u istu ravan po "krajnosti" (valjda) s obrazom i dverima. pa, razmisli malo o ovom, umesto što misliš da si se našao da očitaš bukvicu Bob Rocku koji bukvicu zaista ne treba niti zaslužuje jer ništa krivo ni neistinito Bob Rock nije napisao.
Duboko saučešće porodici ubijene žene!

zika

pre 10 godina

ako nisu klinci,onda su matorci,ovi izmedju peku zanat.....iskreno brate,frka mi ponekad kad sam sam uvece na ulici.....pu pu pu ...!

zoran

pre 10 godina

Nakaradan pravosudni sistem ove države tera ljude na ovakve očajničke postupke. Ne znam detalje ni tačne motive u ovom slučaju ali ja se sudim sa stricem oko nasledstva. Parnica je počela kada sam imao 48 godina. Sada sam ušao u šesdeset prvu a suđenju se ni ne nazire kraj. S'tim, da je svakom iole razumnom čoveku jasno da bi normalan sudija u normalnoj državi presudu doneo na PRVOM ROČIŠTU, pogotovo što je taj moj stric TRI puta ležao na robiji i to jednom zbog falsifikata, jednom zbog pronevere a jednom zbog više razbojništava.

block

pre 10 godina

Ono sto je u EU drzavama zabranjeno uzimanje pravde u svoje ruke i nepreporucuje se u Srbiji je svakodnevnica.Nista drugo nije ni preostalo kada drzava ne funkcionise tj.na celo je izabran milosevicev djak narodni pevac Dacic.
(Milan, 20. septembar 2013 15:48)

Odlično samo da preživimo još desetak godina,pa kad udjemo u EU ove stvari se neće dešavati.Mada ne znam po kom srpskom zaknu je dozvoljeno uzimati pravdu u svoje ruke?To što neko misli da je iznad zakona je druga stvar,kao i to što nam je pravosudje u rasulu.

Helios

pre 10 godina

@Bob Rock pokušaj "nisam ja baš to rekao i mislio" ne odgovara istini. Spominjanje nekih (a ne drugih) i baš u tom kontekstu, a bez bilo kakvog drugog teksta i relativizacije znači baš to: izazivači nasilja pa i ubistava. Rečenim i nerečenim nagovešteno je pa i konstatovano da su to blablabla klerofašističkonacionalističke horde. Izmišljanje se vidi i po "svi pod patronatom i finansirani od strane crkve". Gramziva Crkva samo ubira pare i sigurno ne finansira nikog!
Zla je i podmetačina da su svi oni koji se opiru zlu nekakvi ludaci koji su umislili da su Srbi Nebeski Narod. Tom zlom izmišljotinom stvara se predtekst da, kad su oni već time "dokazano" ludaci, svako zlo prema njima je ne samo OK nego i poželjno. To "umovanje" a u stvari pljuvanje je pomoć tom zlu i prizivanje tog zla. Nije OK tući slabije, npr. žene ili homoseksualne ali kad NATO uništava Srbiju - e pa to je već OK...
"Voleo bih da čujem" je šta? Cinizam ili provala njihove suštine? Kao, te stranke imaju ubistvo neposlušnih žena u programu a ubica je sigurno njihov?
Ti se zaista pitaš da li su ubodi nožem porodične vrednosti za koje se oni - ma kako bangavi inače bili - zalažu? To kao ozbiljno? Ne, to je najcrnji i što je još gore najiracionalniji govor mržnje. Isto kao kad bi te ja "pitao" da li je SIDA deo tvog fitnes programa. Vi što lajkujete Boba - da li je SIDA deo vašeg fitnes programa? Šta, pitanje je cinična podmetačina i ogavno? U pravu ste, izvinjavam se, nikako ne treba da se ponašam kao vi.

imam

pre 10 godina

tuzna prica...mada sam pomislio da bi bila prava stvar da narod krene na isti nacin da se obracunava sa ovilma na vlasti, da ih kazni za sve mutljavine i prevare!da napokon srbija progleda!

Velibor, USA

pre 10 godina

@muk, je li ti možeš razlikovati uključive porodične vrednosti naspram isključivih "porodičnih vrednosti"?
@hellios, gejevi NE promovišu sidu već se protiv iste bore, dok zveri, bezobraz promovišu kompulzivno-opsesivno tj. nameću njihova poimanja "porodičnih vrednosti" a kada su te porodične vrednosti na ispitu, bučno ćute.
ali, znam da nećeš hteti iz inata da ukopčaš ni priznaš, hellios, so, why bother.......

muk

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....
(Bob Rock, 20. septembar 2013 12:26)

Ko ti drma krevet?Ti verovatno imaš noćne more od Koštunice.Koliko mi je poznato sve političke partije i organizacije se zalažu za "porodične vrednosti" i to mnogo više ovi iz vlade.Pa i EU i Amerika propagiraju porodične vrednosti,to nema veze ideologijom ili političkom pripadnošću.

Bob Rock

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....

NekoIzMase

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....
(Bob Rock, 20. septembar 2013 12:26)

Da li bi voleo da si normalan?

teorija zavere

pre 10 godina

"Kao muškarca me je sramota što živim u državi bolesno posesivnih i ljubomornih alfa mužijaka nesposobnih da se normalno ophode prema ženama...
(Seth, 20. septembar 2013 13:01)"

Prijatelju, da li si ti procitao tekst? Kakav bre alfa muzijak sa 73 godine? A sto se tice ovakvih vesti cinjenica je da postajemo sve bolesnije drustvo i da se, nazalost, po tome priblizavamo divnom nam zapadu. Cisto da skrenem paznju da, tih cuvenih, 90-tih nije bilo ovoliko ubistava, maltertiranja dece itd.

BBP

pre 10 godina

Pravi Srbin se uredno javlja komšiji i ne prijavljuje ga policiji kad iz njegovog stana čuje da bije ženu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nnn, 20. septembar 2013 14:32)

Ti definitivno nisi normalan, ili mozda zamisljas da si duhovit?
Nisi, ti si kre*en!!!

NekoIzMase

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....
(Bob Rock, 20. septembar 2013 12:26)

Iako ti je komentar degutantan, vlast je oličenje društva u kojem živimo ... Nabrojani nisu na vlasti, pa traži mišljenje od ostalihi koji jesu ...

Nikola

pre 10 godina

Kao muškarca me je sramota što živim u državi bolesno posesivnih i ljubomornih alfa mužijaka nesposobnih da se normalno ophode prema ženama. Sramota me je kada čujem koliko žena u Srbiji prolazi fizičko, psihičko i ekonomsko maltretiranje i ucenjivanje, sramota me je što se o tome ćuti i što su i same žene vaspitavane da to trpe. Sramota me je što smo društvo u kome su nasilnici face, a kultivisani šonje.
(Seth, 20. septembar 2013 13:01)


Sramota jeste, ali nema to veze sa drzavom. Preterivanje je govoriti o tome kao da je pravilo (u nasoj drzavi/narodu) da se muskarac ponasa nasilnicki prema zeni. Slucajeva ima naravno, ali oni su izuzetak, ne pravilo. Svako uopstavanje predstavlja vredjanje citavog naroda.

Turuhansk

pre 10 godina

U vreme SFRJ nije bilo ni približno ovoliko zločina i ubistava. O jednom takvom "slučaju" se mesecima pričalo. Bilo je zločina, ali znatno manje: krvna osveta, bioskop 20.oktobar (ustaški terorista Hrkač), neki zaista "poremećeni" čovek... I kakve veze imaju sa ovim DSS, Dveri, stranke koje nisu na vlasti i nemaju veze sa ovim. Ovakva demagogija i čini ljude agresivnim i potencijalno opasnim. Ekonomska situacija, ljudi bez morala, materijalne vrednosti "iznad" svega (ova žena je kupila stan kada se razvela) "životinjski" pristup životu, koji nameće Zapad je najviše doprineo ovakvim zločinima. Treba "uništiti" uzroke ovakvih nedela.

Seth

pre 10 godina

Kao muškarca me je sramota što živim u državi bolesno posesivnih i ljubomornih alfa mužijaka nesposobnih da se normalno ophode prema ženama. Sramota me je kada čujem koliko žena u Srbiji prolazi fizičko, psihičko i ekonomsko maltretiranje i ucenjivanje, sramota me je što se o tome ćuti i što su i same žene vaspitavane da to trpe. Sramota me je što smo društvo u kome su nasilnici face, a kultivisani šonje.

Mrdjo

pre 10 godina

"Dal je moguce da svaki dan ovakve vesti!? Uzas sta se desava!!!"
(De Niro, 20. septembar 2013 12:46)

Takve vesti su oduvek izlazile svaki dan. Secam se nekih davnih vremena kada je izlazila Ekspres Politika, cija je deveta strana bila rezervisana za crnu hroniku. Tu je svaki dan bilo poneko ubistvo, a to je bilo u vreme one srecne Titove Juge, za kojom svi ovde cmizdrite i balavite. Ukljucujuci tu i klince koji tada nisu ni bili rodjeni. Jedina razlika je bila u tome sto su takve vesti tada izlazile na DEVETOJ strani a ne na prvoj. A bilo je tu i jos detalja. Recimo, takve vesti su morale da prodju cenzuru SUP i JNA. Vest tipa "istraga je u toku", ili "SUP traga za pociniocima" nisu smele da idu u stampu, vec je moralo da se ceka hapsenje osumnjicenih. Krivicna dela u JNA, SUP i DB nisu smela ni da izadju na videlo, jer su se smatrala vojnom, sluzbenom ili drzavnom tajnom. Sada se takve vesti guraju na naslovnu stranu, a objavljuje se mnogo vise nego nekada, pa ljudi sticu utisak da je nacija poludela. A nije, oduvek je Juga bila puna ludaka, samo sto to sada javno priznajemo.

Helios

pre 10 godina

Bob Rock - kakvo svetogrđe, zloupotrebljavati ime jednog od najsvetlijih likova u istoriji stripa! Lično sam pogođen jer se radi o jednom od mojih favorita i heroja.
Sam komentar - kao i činjenica da je ovde najpozitivnije ocenjen - mogu biti samo uzrok za veliku tugu. Način na koji su te sinapse povezane, to da se ubistvo nožem ODMAH povezuje sa strankama koje se ne vole... To da se "percipira" navodna kauzalna veza između nedopadajućeg političkog programa i "posledica" ubistva nožem... To da u tome vidi "kauzalitet" VEĆINA na blogu i sajtu B92 prisutnih...
Jednom rečju: strašno. Svakako da postoje razni bolesnici, kao što su ekstremni tuče željni navijači, popovi lopine ili pedofili, patriJotske lopine itd. Zaista, ima ih takvih, loših ili i jako bolesnih.
Ali ovo pokazuje da prekoputa njih ima 10 puta više bolesnika. Oni se razlikuju po tome što ne biju druge - iz jednostavnog razloga što nemaju konstituciju i mogućnost da biju druge. Po stepenu bolesti međutim nimalo ne zaostaju, a po štetnosti su još i gori! Em ih je više, em su arogantniji i ljigaviji a u finsnisjkoj i svakoj drugoj šteti produktivniji. Strašno!
I za sve to, za taj govor mržnje upakovan u govor gluposti, zlorabiti lik i delo junaka naše mladosti Boba Rocka - o tuge...

Washington

pre 10 godina

Nema vise zene da mu bude sluga, pa kad ne moze njemu kuvat ne moze nikom, pa cak ni samoj sebi.

To su te porodicne vrednosti koje vuku korene stotine godina unazad. Povraca mi se kad god to cujem.

zr

pre 10 godina

Sramota jeste, ali nema to veze sa drzavom.
Preterivanje je govoriti o tome kao da je
pravilo (u nasoj drzavi/narodu) da se muskarac
ponasa nasilnicki prema zeni. Slucajeva ima
naravno, ali oni su izuzetak, ne pravilo. Svako
uopstavanje predstavlja vredjanje citavog
naroda.
(Nikola, 20. septembar 2013 13:30)

Ovi slucajevi su izuzetak?O cemu ti covece pricas, da li citas istrazivanja?Svaka treca zena u drzavi je zrtva nasilja.Postanimo svesni toga! Dakle jeste pravilo, a ne izuzetak.

Milan

pre 10 godina

Kakav bre alfa mužjak i psihopatija! Ovo je potez iz krajnjeg očaja, brutalno je opljačkan a država to ne bi ispravila za njegovog života. Mene samo interesuje kako niko od komentatora nije primetio da je povod za ubistvo prevara koja je čoveku uzela stan, ono osnovno što mu je potrebno u starosti. Ona kad proda stan on može da je tuži i da za deset godina dobije presudu, ako je i doživi, ne bi doživeo naplatu... Ne opravdavam ubistvo, ni malo, samo objašnjavam da nije ni malo čudno u Srbiji da neko mora da uzme "pravdu u svoje ruke" jer nema nikakvu šansu da ga sudstvo i policija zaštite u osnovnim pravima kao što je pravo na svojinu...

Nev

pre 10 godina

Ovaj problem postoji vec par godina i sve je gori u Srbiji. Ono sto je najgore je koriscenje ovakvih stvari u polotickoj promociji bez ikakvih zelja da se to resi. Zato pitam iste one koji su tako zdusno komentarisali dogadjaje u NS zasto sad isto tako nenapadaju gradonacelnika BG? Zasto sad nepovezuju ovakve stvari sa politikom pojedinaca?
Vise mi je stvarno dosta takvih stranackih aktivista koji jedva cekaju ovakve dogadjaje da bi se politicki promovisali a sta je najgore oni su i ucestvovali u stvaranju opakvog stanja bas necinjenjem.
To mi sa druge strane i govori o aktivnostima i o upotrebi tkz. NVO ili "gradjanskih inicijativa" narocito u NS-u zarad politickih aktivnosti. Pogledajte FB stranicu "gradjanske inicijative" koja je organizovala performans u NSu neki dan protiv kriminala. Videcete samo politicke napade. Ovim em vredjaju gradjane misleci da su glupi a sa druge strane sami sebe te politicke grupacije potkopavaju zbog optuzbi koje posredno ustvari sami sebe optuzuju.
Ovi problemi postoje od 90tih i nisu resavani do danas bas zahvaljujuci svim tim politickim garniturama koje su i unistile ovu drzavu (skoro svi politicki aktivni u zadnjih 25 godina).
Ovaj problem se moze resiti tek sistemskim reformama celokupnog drustva i tek za jedno 5-10 godina mozemo tek videti promene ako se sad sa tim ozbiljno pocne na svim nivoima. Ili ce mozda i dalje da finansiraju fudbalske klubove sa svojim "navijacima" umesto studenata i obrazovnog sistema....

NemanjaVac8

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....
(Bob Rock, 20. septembar 2013 12:26)
...
Zver u kavez, mada bih ja za ovo uveo smrtnu kaznu. Lopovi u zatvor. Ovaj događaj nema veze sa porodičnim vrednostima, ženskim ili muškim pravma isl...Totalno je narod prost i nevaspitan.Mislim na ubedljivu većinu. Primitivizam seju Srbi i žene i muškarci. Država decenijama ne daje 3 groša na kulturu i razvijanje svesti građana, ne donosi zakone koji će građane usmeravati ka pravim vrednostima i to je to.Takođe, država nema rešenje kako da dostigne nivo normalne zemlje, gde će svako ko je zaposlen moći i da živi od te plate. Dakle, da bez problema uđe u kredit za stan i kola, da ima normalno da se obuče i pojede, da može da pravi i podiže decu u ne sirotinjsko-socijalnim uslovima,da slobodno vreme koristi na način da ne zavisi isključivo od para,da može da ode na letovaje svake godine,da može da uloži u školovanje svoje dece isl...To su ozbiljni problemi i njih treba da rešavaju ozbiljni ljudi a ne obrazi,dveri,feminističke organizacije ili gej paraderi. Ako ćemo do razlike u vaspitavanju kod polova, onda postoji samo jedna činjenica vezana za Srbiju, a to je da se muškarci od malih nogu uče kako treba da zarađuje pare kako znaju i umeju a to često kasnije znači muvanje, kršenje zakona, teži kriminal isl..., a žene da je dovoljno da se dobro udaju.

Bob Rock

pre 10 godina

@(Helios, 20. septembar 2013 14:16)

Ja licno nemam nista protiv ovih organizacija... Samo bih hteo da cujem sta oni misle o ovom, posto je to srpska svakodnevica...

Ne kosovski mit, ne gay parada, ne americki imperijalizam, ne zla evropska unija koja nam otima teritoriju, nego jednostavno i prosto svakodnevno nasilje u domovima, na ulicama, u skolama...

Ljudi se prebijaju i ubijaju samo zato sto su slabiji od ubica i samo zato sto ubice misle da su oni drugaciji, a dveri, obraz, nasi i ostali (svi pod patronatom i finansirani od strane crkve) o tome cute i bore se za nekakvu "nebesku pravdu za srpski narod".... Svi se oni zalazu za "porodicne vrednosti"... Ja samo pitam, da li su ovo porodicne vrednosti za koje se oni zalazu? Kad te zena iznervira, udri sekirom u glavu... Kad ti se ucini da je neko "peder" sutiraj ga do smrti...

sumadinac Atl

pre 10 godina

slike ime i prezime da znamo ko je ubica na slobodi posto ce sve to osloboditi apelacioni sud. ne vidim zasto se krije ime coveka koji ima 73 god....

Fred

pre 10 godina

Nece te zena kad si jadan psiholoski i bedan u dusi. Onda ovako reagujes iz komleksa nize vrednosti, jer ne umes nista u zivotu osim silom. Umobolan je svako onaj ko ne moze da prevazidje navike i zapocne neki malo drugaciji zivot. Primoravati nekoga da ostane uz tebe je slucaj ludaka koji nema poverenja u svoje mogucnosti.

Misha

pre 10 godina

> Nista drugo nije ni preostalo kada drzava ne funkcionise tj.na celo je izabran milosevicev djak narodni pevac Dacic.

A što država ne funkcioniše? Jel treba da imamo staljinizam ili neki srednjevekovni totalitarizam ovde pa bi to značilo da država funkciniše? Otkuda je odgovornost države da zalazi u odgovornost odraslih punoletnih osoba? Ljudi treba sami sobom da vladaju, i nikom im ništa nije dužan, već su oni odgovorni da svojom ispravnošću čine državo valjanom.

Milan

pre 10 godina

Ono sto je u EU drzavama zabranjeno uzimanje pravde u svoje ruke i nepreporucuje se u Srbiji je svakodnevnica.Nista drugo nije ni preostalo kada drzava ne funkcionise tj.na celo je izabran milosevicev djak narodni pevac Dacic.

Vlada

pre 10 godina

Rakovica je siromasan kraj, penzioneri su tek sirotinja, pao im mrak na oci. Propast.
(Lima, 20. septembar 2013 13:02)

Ja se izvinjavam, ali do kada ce siromastvo da bude razlog ili izgovor za oavako nesto? Ja sam odgovoran za svoje ponasanje, i svoj zivot. Ako neko uzme noz i ubije zenu, to nema veze sa siromastvom, poslom, velicinom penzije i sl. Ovo je cista psihijatrija, zacinjena sa kvazi-maco balkanskim primitivizmom - tu pare ne pomazu.

Helios

pre 10 godina

@Bob Rock pokušaj "nisam ja baš to rekao i mislio" ne odgovara istini. Spominjanje nekih (a ne drugih) i baš u tom kontekstu, a bez bilo kakvog drugog teksta i relativizacije znači baš to: izazivači nasilja pa i ubistava. Rečenim i nerečenim nagovešteno je pa i konstatovano da su to blablabla klerofašističkonacionalističke horde. Izmišljanje se vidi i po "svi pod patronatom i finansirani od strane crkve". Gramziva Crkva samo ubira pare i sigurno ne finansira nikog!
Zla je i podmetačina da su svi oni koji se opiru zlu nekakvi ludaci koji su umislili da su Srbi Nebeski Narod. Tom zlom izmišljotinom stvara se predtekst da, kad su oni već time "dokazano" ludaci, svako zlo prema njima je ne samo OK nego i poželjno. To "umovanje" a u stvari pljuvanje je pomoć tom zlu i prizivanje tog zla. Nije OK tući slabije, npr. žene ili homoseksualne ali kad NATO uništava Srbiju - e pa to je već OK...
"Voleo bih da čujem" je šta? Cinizam ili provala njihove suštine? Kao, te stranke imaju ubistvo neposlušnih žena u programu a ubica je sigurno njihov?
Ti se zaista pitaš da li su ubodi nožem porodične vrednosti za koje se oni - ma kako bangavi inače bili - zalažu? To kao ozbiljno? Ne, to je najcrnji i što je još gore najiracionalniji govor mržnje. Isto kao kad bi te ja "pitao" da li je SIDA deo tvog fitnes programa. Vi što lajkujete Boba - da li je SIDA deo vašeg fitnes programa? Šta, pitanje je cinična podmetačina i ogavno? U pravu ste, izvinjavam se, nikako ne treba da se ponašam kao vi.

Abydon

pre 10 godina

Imam neke majstore kući, sedimo tako i pričamo kaže jedan: vidi kakvo vreme došlo ne smeš ni rođenu ženu da udariš, ja počeo da se smejem misleći da se šali, a on me bledo gleda kaže ozbiljno, neki dan čovek zaglavio u zatvor zbog toga.... Mnogi još smatraju da je žena njihovo vlasništvo, a ne ravnopravno biće. Oooooo Bože blagi!!!

muk

pre 10 godina

Voleo bih da povodom ovog zverstva cujem zvanicno misljenje dss-a, dveri, obraza, nasih, 1389 i ostalih koji se zalazu za porodicne vrednosti....
(Bob Rock, 20. septembar 2013 12:26)

Ko ti drma krevet?Ti verovatno imaš noćne more od Koštunice.Koliko mi je poznato sve političke partije i organizacije se zalažu za "porodične vrednosti" i to mnogo više ovi iz vlade.Pa i EU i Amerika propagiraju porodične vrednosti,to nema veze ideologijom ili političkom pripadnošću.

Miroslav

pre 10 godina

Ni razvod više ne predstavlja kraj problema i zaštitu žene. Ovo društvo je tromo, indolentno, a od institucija države imamo samo privid, i čemu onda da se nadamo. Ovakvi dripci, siledžije, psihopate, treba da budu predmet aktivnog rada psihijatara i batinaša. Jer batina je iz raja izašla, ljudi koji posežu za silom, razumeju samo jezik sile. Da bi se sprečio teror nad ženama i decom, bilo bi dobro da država formira jedan zajednički organ sastavljen od policije, centra za socijalni rad, i sudstva, koji će delovati preventivno ali drakonskim merama.

sic transit

pre 10 godina

@Mrdjo
Da je Juga bila puno ludaka,još i mogu da se složim,ali tvoje poređenje je ipak besmisleno.Tadašnja Juga je imala 24 miliona stanovnika,a Srbija ima nešto preko sedam.Dakle,broj sadašnjih ubistava po glavi stanovnika je ohoho iznad onog u Jugi.E to je zabrinjavajuće(i poražavajuće).

Velibor, USA

pre 10 godina

@NemanjaVac8, verovao ili ne, sve ili skoro sve što si napisao u komentaru govore ili većinom govore upravo feminističke organizacije i gej "paraderi" a koje si tako olako i ignorantno stavio u istu ravan po "krajnosti" (valjda) s obrazom i dverima. pa, razmisli malo o ovom, umesto što misliš da si se našao da očitaš bukvicu Bob Rocku koji bukvicu zaista ne treba niti zaslužuje jer ništa krivo ni neistinito Bob Rock nije napisao.
Duboko saučešće porodici ubijene žene!

Sofronije

pre 10 godina

@mrđo: ne lupaj, ubistvo ranka rubežića u Beogradu se prepričavalo mesecima skoro bez incidenta za to vreme, eventualno po neka tuča.

Antigona

pre 10 godina

Ni u ratnom stanju žene u Srbiji ovoliko ne bi stradale... Sebični, sebični balkan-muškarci, takozvani muzevi i njihove "porodicne vrednosti"!

Top

pre 10 godina

Kakav bre alfa mužjak i psihopatija! Ovo je potez iz krajnjeg očaja, brutalno je opljačkan a država to ne bi ispravila za njegovog života. Mene samo interesuje kako niko od komentatora nije primetio da je povod za ubistvo prevara koja je čoveku uzela stan, ono osnovno što mu je potrebno u starosti. Ona kad proda stan on može da je tuži i da za deset godina dobije presudu, ako je i doživi, ne bi doživeo naplatu... Ne opravdavam ubistvo, ni malo, samo objašnjavam da nije ni malo čudno u Srbiji da neko mora da uzme "pravdu u svoje ruke" jer nema nikakvu šansu da ga sudstvo i policija zaštite u osnovnim pravima kao što je pravo na svojinu...
(Milan, 20. septembar 2013 18:15)

U prevodu osudjujem ubistvo, samo ga podsticem. Alfa muzjaci i psihopate nikada ne znaju da su to, misle da su normalni. Nikada ne bi ni bilo ovoliko nasilja ovde da nema onih koji nasilje cine i onih koji to opravdavaju i jos zale jadnog malog ubicu, konacno je dosao do pravde, smrc smrc.

app

pre 10 godina

Kad god je ubijena neka zena, cak i komentari koji ne pominju nikakav pol, vec su u fazonu Sta se ovo desava pukli smo, koji su na svim drugim vestima gde je ubijen ili pretucen neki muskarac bez skoro i jednog minusa, ovde imaju poprilicno. Mislite zasto je to tako i ne to nije slucajnost. Dzaba zatvarati ubice, kada ima mnogo ljudi koji ih podrzavaju samo zato sto su ubili zenu, koja je jelte nize bice u ocima Super Srbende.

slobodan kovacevic

pre 10 godina

u srbiji je pre svega sudstvo i zakon doveden do modela u imperijalistickim sistemima a sve lepo zavijeno u ambalazu demokratije.1000 firmi u srbiji imaju ugovore sa zaposlenima koji se po zakonu neke normalne drzave mogu smatrati stetnim ugovorima.i sam zakon o radu je takva budalastina koja postavlja prava radnika u goru poziciju nego u robovlasnickom dobu.elem kada su drzavni zakoni ovakvi moguci su svakakvi ugovori i malverzacije i u privatnim ugovorima a zakon je na strani skupljeg advokata.tako da sve sto danas teskom mukom i radom sticete sutra moze biti tudje a vi u najmanju ruku proglaseni ludim ili nerazumnim.

ja mama

pre 10 godina

Opet decak pravi s..nje, ovaj je samo malo stariji od onih sto su se onomad potukli macetama, ili onih sto su napali prvaka. Prave junacine, ponos i dika Srbije.
Vaspitavajte musku decu malo bolje.

Aleksandar

pre 10 godina

A nije, oduvek je Juga bila puna ludaka, samo sto to sada javno priznajemo.
(Mrdjo, 20. septembar 2013 13:23)

Živa istina - pa nije ono ludilo '90-ih došlo samo od sebe, nego je samo bilo mnogo ludaka kojima je tad data prilika da se razmašu uglavnom bez posledica.

zoran1965

pre 10 godina

pratim komentare povodom ovakvih tuznih dogadjaja, vidim ima 'prosvecenih' koji se zalazu za preventivno sakacenje i zatvaranje za one koje se sumnja da mogu uraditi neku groznu stvar.
'prosveceni' to su nacisti radili, i po meni vi ste pre pacijenti za ...nego ovi jadni ljudi koji ce morati da zive do kraja zivota sami sa sobom i svojim cinom, osim par psihopata koji se ne razlikuju od vas 'prosvecenih'

gospodin

pre 10 godina

Realan pokazatelj da se stanje u državi oslikava sve češće i na ulici.U zemljama blagostanja ljudi se mirno razvode, mirno plaćaju alimentacije, mirno rešavaju sporove ... U zemlji besparice teško je ostati pribran. Jednostavno previše ljudi trpe haos u Srbiji i to ih polako sustiže.

asd

pre 10 godina

Opet decak pravi s..nje, ovaj je samo malo stariji od onih sto su se onomad potukli macetama, ili onih sto su napali prvaka. Prave junacine, ponos i dika Srbije.
Vaspitavajte musku decu malo bolje.
(ja mama, 20. septembar 2013 19:49)

Ne bojte se u svakoj vesti ce naci nacina da popljunu zene, citam u onoj vesti gde su petaci tukli prvaka komentar kako su devojcice kurve i onda to dovodi do kolapsa. Kakve veze ima to sa dogadjajem, to nema veze, bitno je da plusici pljuste kada se tako nesto napise. Eto zovemo zene u Srbiji i kada obuku previse uske farmerke tako ili kada za inat nece da budu sa Srbendom, pa ce da joj okalja obraz. To se radi vec decenijama i nikome nije palo na pamet da je takvo nazivanje devojaka problem, a kada mladici urade iste i jos sto puta gore stvati za njih se nalazi svako moguce opravdanje i oni su frajeri. To vam je kao da imate jedno omiljeno dete i jedno koje mrzite, ako jedno slucajno prospe sok prebijete ga do krvi, a drugog pomazite po glavi, polubite i kazete nema veze pilo moje, pocisticu ja to. Tako omogucavas da to neomiljeno dete uvek bude nazivano imenima, ponizavano i nikad u pravu i treba raditi na tome da se to ispravi, a ne da se to dete(u ovom slucaju zena) jos dodatno ponizava.

zoran

pre 10 godina

Nakaradan pravosudni sistem ove države tera ljude na ovakve očajničke postupke. Ne znam detalje ni tačne motive u ovom slučaju ali ja se sudim sa stricem oko nasledstva. Parnica je počela kada sam imao 48 godina. Sada sam ušao u šesdeset prvu a suđenju se ni ne nazire kraj. S'tim, da je svakom iole razumnom čoveku jasno da bi normalan sudija u normalnoj državi presudu doneo na PRVOM ROČIŠTU, pogotovo što je taj moj stric TRI puta ležao na robiji i to jednom zbog falsifikata, jednom zbog pronevere a jednom zbog više razbojništava.

W.W.

pre 10 godina

Toliko sam se navikao na ovakve vesti da se uopste vise ne cudim kada procitam ovako nesto. Mislim da bi se vise sokirao kada bih procitao neku dobru vest. Svaki dan srpska horor prica

imam

pre 10 godina

tuzna prica...mada sam pomislio da bi bila prava stvar da narod krene na isti nacin da se obracunava sa ovilma na vlasti, da ih kazni za sve mutljavine i prevare!da napokon srbija progleda!

Ћирко масон

pre 10 godina

Ште се то дешава са нама?Сваки дан убиства,несреће,деца се обрачунавају мачетама...

zika

pre 10 godina

ako nisu klinci,onda su matorci,ovi izmedju peku zanat.....iskreno brate,frka mi ponekad kad sam sam uvece na ulici.....pu pu pu ...!

block

pre 10 godina

Ono sto je u EU drzavama zabranjeno uzimanje pravde u svoje ruke i nepreporucuje se u Srbiji je svakodnevnica.Nista drugo nije ni preostalo kada drzava ne funkcionise tj.na celo je izabran milosevicev djak narodni pevac Dacic.
(Milan, 20. septembar 2013 15:48)

Odlično samo da preživimo još desetak godina,pa kad udjemo u EU ove stvari se neće dešavati.Mada ne znam po kom srpskom zaknu je dozvoljeno uzimati pravdu u svoje ruke?To što neko misli da je iznad zakona je druga stvar,kao i to što nam je pravosudje u rasulu.

Velibor, USA

pre 10 godina

@muk, je li ti možeš razlikovati uključive porodične vrednosti naspram isključivih "porodičnih vrednosti"?
@hellios, gejevi NE promovišu sidu već se protiv iste bore, dok zveri, bezobraz promovišu kompulzivno-opsesivno tj. nameću njihova poimanja "porodičnih vrednosti" a kada su te porodične vrednosti na ispitu, bučno ćute.
ali, znam da nećeš hteti iz inata da ukopčaš ni priznaš, hellios, so, why bother.......