Sreda, 31.07.2013.

15:13

Dinkić za B92: Vlada je bila čudna

<a href="http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=07&dd=30&nav_category=11&nav_id=737671" class="text-link" target= "_blank">Posle odluke premijera da URS više nije deo vladajuće koalicije,</a> Mlađan Dinkić za B92 kaže da je to početak procesa koji će se završiti odlaskom Dačića.

Izvor: B92

Dinkiæ za B92: Vlada je bila èudna IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

114 Komentari

Sortiraj po:

bataSMraka

pre 10 godina

Sada jeste cudna kada ste izasli iz nje,kako vam do sada nije smetalo,nego ste hteli opet da kumujete raspadu vlade pa da trazite angazman po mogucstvu neki bolji ali ste naisli na jacu vladu nego sto ste ocekivali

DVOLICNOST - NIJE - DOBRA - STVAR

pre 10 godina

Nisam ni znao da je Mladjan Dinkic dvolican pa tek posto je smenjen iz vlade govori o nekakvom prljavom vesu. Zaboravlja osnovnu stvar da nikada ne valja pljuvati u tanjir iz kojg si jeo. Jer to govori o njemu a ne o onima koje ogovara.

Honour

pre 10 godina

Vladu sa Ivicom Dacicem i Aleksandrom Vucicem na prvu loptu opisuje kao cudnu. Kaze da je u prvih devet meseci odlicno funkcionisala...a sta se onda dogodilo...ko se porodio...mislio sam da je ovo vlada a ne ginekoloska klinika...

ocerupana kokoska

pre 10 godina

Istine radi:
1. Bez demokrata nas nisu mogli dovesti pred vrata EU (hapšenje Miloševića, Karadžića i Mladića, potpisivanje i primena SSP-a). Ovi današnji su palili Beograd kada se ovo dešavalo.
2. Nezaposlnost u mandatu ove vlade porasla je za 50.000
3. Stabilizacija državnih finansija ne radi se zaduživanjem u iznosu od 4 mlrd.RSD
(NS, 31. jul 2013 18:41)
1. SPP je stupio na snagu tek kad su ga sest godina kasnije potpisale sve clanice EU, sa kojima je prethodna garnitura na vlasti produkovala brojne probleme (slucaj Litvanija, na primer). Ko je uspeo da ih sve privoli na potpisivanje tj. ratifikovanje procenite sami.
2. Trend rasta nezaposlenosti onim tempom od prosle godine je zaustavljen. Kriza se oseca u svim segmentima ali za jednu godinu oporaviti ono sto se urusava citavih deset je nemoguca misija.
3. Istine radi treba reci da je bar dve od tih cetiri milijarde duga uzeto da bi se namirile rate olako uzetih i nenamenski potrosenih kredita iz prethodnog perioda ( bez da je onaj ko ih je uzimao mislio o tome kako ce ih vratiti) i bar jedna za popunjavanje budzetske crne rupe koju je DS ostavila.

trejder

pre 10 godina

pocinje trka vucica I dacica ko ce da uhapsi mladju na jesen. Mladja donosi oko 10% glasova. Dacic mora nesto da uradi, vucic je do sada vodio glavnu rec, cela stranka mu je korumpirana na celu sa njim tako da je sedeo po strani, realno nijedna afera se ne moze resiti ako se ne dirne u sps ili urs tako da je dacic iskusno gurnuo u provaliju dinkica i sebi malo produzio politicku karijeru. Pitanje je samo da li ce vucic sedeti po strani i cekati da dacic pompezno privede mladju. Ukoliko tako uradi dovodi u pitanje svoje zasluge za dosadasnju borbu protiv korupcije sto je jedina stvar koju je realno i uradio i na osnovu cega i ima toliku popularnost. Ko uhapsi dinkica i prikaze kao svoju zaslugu, taj ce biti pobednik na sledecim izboriima jer ce prizor privodjenja dinkica izazvati erupciju odusevljenja u narodu, delirijum mnogo veci od miskovicevog privodjenja. Ubedljivo najomrazeniji politicar u zemlji.

Dust

pre 10 godina

Pa i ja bih otovorio fabriku mleka ili farmu curaka kada bi mi neko dao 10 soma eura po radnom mestu...tako da taj FIAT mojne da pominjete...Sramota jedna...

lokator

pre 10 godina

Dva losa izbacise Milosa...svi su jako cudni u ovoj Vladi,svasta su u proslosti pricali i radili a sad su kao posteni,dobri i vredni.Odvratni ljudi vode drzavu.

SRBA

pre 10 godina

Vratices se ti Mladjo ponovo svojih 12 meseci na vlast... ali posle sledecih izbora. Neverovatno ali jos uvek ima kretena koji ti veruju.

Uzivalac muzike

pre 10 godina

... kupi me prodaj me, kupi me prodaj me, novac u rukama ... Mladja @ EXIT July 2001. as National Bank Governor with band Monetary Strike ...

Oh, brother ...

čovek

pre 10 godina

Možemo da mislimo šta hoćemo ali je čudno das se vlada rešava jedinog čoveka koji je tražio oštre fiskalne promene.
Plašim se da ćemo zarad još tri godine vojevanja SPS-PUPS-JS doživeti ubrzo potpun krah.

robertnbg

pre 10 godina

ako za nista drugo hvala dinkicu sto je naredio poreskoj upravi da postuje zakon o privrednim drustvima jer preduzeca nisu obavezna da koriste pecat tako da sve papire koje nosimo u poresku upravu nismo duzni da pecatiramo kao sto u nemackoj ne postoje pecati u preduzecima tako ih nema ni kod nad vise od 1.2 2012 uskoro ce i mup i banke to morati da postuju

genius loci

pre 10 godina

Sjajan rasplet dogadjaja! Što veća životna neizvesnost političara i njihovih karijera, što veće učešće gradjana u izborima gde glasaju za pojedince a ne partije, što manji broj boranija partija koje razvodnjavaju političku scenu naše zemlje... I onda možemo da se i nadamo brzim promenama. A ovaj liki na zapadu ne bi mogao da bude ni računovođa u malo firmi...

draga

pre 10 godina

"JA" kaže da ministri rade za narod a narod samo na internetu. Narod nije na internetu već na biroima za zapošljavanje, jer je 70% fabrika prodato, upropašćeno i isisan sav novac iz njih a na kraju zatvoreno. Toliko o privredi posledenjih 12 godina. A o bankama da ne govorimo...Koje je resore beše imao Dinkić???

bad

pre 10 godina

Voleo bih da je Dinkic najveci problem ove zemlje i da ce njegovom smenom krenuti da tece med i mleko, ali svi znamo da nije tako, ekonomija je pokazatelj rada svih ministarstava a rezultati govore da se radilo lose i dalje se radi lose, politucari nam dragi zbog kojih se ovoliko prepiremo su ustvari najveci problem ove drzave, odnosno njihova prevelika moc u odnosu na institucije. Sa slabim institucijama i mocnim politicarima imamo ono sto se zove partokratija. Nemamo razvijeno trziste, jake sudove i kontrolu vlasti.Tako da i na Dinkicevo mesto ce doci neki partokrata sa manje vise slicnim sistemom rada.

Akademik

pre 10 godina

@danijela A sta je demokratija ako ste tako detetu objasnili komunizam? Vi radite 12 sati a pitanje je da li cete ista i koliko od tog ista dobiti za vas rad dok ce neko svakako taj vas rad unovciti. Ne podrzavam ni komunizam ni demokratiju. Treba nam nesto novo sto nece u srzi biti zasnovano na monetarnoj ekonomiji tj. novcu i bankama. Kad to nestane tek tad ce ljudima na ovoj planeti biti bolje. I to mozda ako i taj neki buduci oblik ne bude laz i prevara kao i komunizam i demokratija!

bezimena

pre 10 godina

Da, vrlo čudna, jer je tebe jedino DS uspeo da se reši, dok te je Vučić, koji je mahao robijaškim odelom za tebe, stavio u Vladu!

p.s.(krpeljka, 31. jul 2013 17:53) tvoje izmišljotine demantuju ČINJENICE!

a 90-te?

pre 10 godina

@ objektivno, 31. jul 2013 20:22

Jel se ti secas 90-tih kad taj isti Dacic palio i zario Srbijom, a mi patili i umirali od gladi? Ili tebi secanje krece od 2000-te? Ne brukaj se pisanjem gluposti svega ti.

Igor

pre 10 godina

Dinkicu ..Oni sto te mrze ..mrzecete i dalje..mi koji te podrzavamo podrzavamo ce te i dalje.....Ako je trebalo Vucicu tolike godine da te upozna radeci stobom da kaze kako je zadovljan saradnjom stobom ..a do juce te je zvao svakakvim imenim...trebace i ovim jadnicima koji nemaju pojma o cemu pisu ovde..da shvate neke stvari da si jedini koji ovu zemlju guraju napred ..Ti napred ostalili vuku nazad..Nazalost po nas tih ostaluih je bilo vise ranijih godina ..videcemo sad kako ce i sta ce

samo vas gledamo

pre 10 godina

Ne, nije čudna, to je ona od pre 5. oktobra.Kako ih je divno videti, slobini i radikali...pardon...genetski modifikovani radikali.

PasMINE

pre 10 godina

Poreski obveznici su prica za sebe...porez da se plati prvog u mesecu...imao nemao...paonda ako nemas u blokadu...pa ti se prinudno naplati...to su njegova finansijska dostignuca...umesto da obezbedi reprogram pa da uzmis koliko toliko na sto veci period...sigurna primanja...a ne ovako...otmi prodaj...ali nema kome da se proda cvrc...i onda zemlja u kanalll...if u know what I mean...

objektivno

pre 10 godina

Za slucajnu komentatorku i slicne njoj: postoje jos ljudi koji se secaju da drzavni cinovnici rade za narod, a ne obratno. Gomilanje primanja, sto legalnih ali nepristojnih, sto nelegalnih, uz nikakvu odgovornost i rezultate rada, je zlocin. Mozda nije po trenutnim zakonima lako to dokazati, ali zaista jeste za svakog ko ima malo stida i srama u stanju je da vidi kako izgleda cela zemlja, njena privreda, i njen narod. Uopste, da i nema svega toga, nalaziti se na vlasti tako dugo i svaki put pocinjati ponovo od nule, i pricati kako se nije imalo dovoljno vremena je uvreda i necuveno ponasanje. Medjutim nije Mladja sam - svi vi kojima je to normalno treba da delite i njegovu sudbinu i njegovo nasledje.

danijela

pre 10 godina

PONOVO-ne mogu reci-lakih komentara, nego takvih da, jednostavno, ne znam da li da pisem, ili da placem nad mnogima, jer su to moje komsije, moji rodjaci, moja Srbija. i STOP svakome ko misli da je stranacki. Odmah kazem - VEZE NEMA. Ima veze sa onim kad je pre dva meseca moje 10-godisnje dete pitalo-sta je komunizam. Moj suprug je rekao:znas naseg prijatelja"X". Znam-kaze dete. On nista ne radi po citav dan. A komunizam je da ja radim 12 sati i da sve sto zaradim podelim sa gospodinom "X". Meni, kao inelektualcu, fali mnogo vise od 1000 EUR-a za sta izvikujemo pojedine ljude. Slazem se da je trebalo. Ali promislite, da li nam fali tih 1000 EUR-a, za sta je, najcesce, prozvan Dinkic. Fali nam mnogo vise. Ekonomija nije supa iz kesice ili instant pire-za 5-7 minuta je gotovo.Ne opravdavam i ne likujem. Razumno razmisljam, jer sam razumno bice. Nije nam dobro. Nece biti dobro. Ne valja se ovako. Svi smo bili deca i bolelo nas je kad nekog mnogo goreg od nas, uciteljica favorizuje. Mnogi od nas radimo-i boli nas kad kritikuju one koji nesto rade. Oni koji nista ne rade-ne mogu biti kritikovani. Treba se urazumiti, pa prepoznati ono sto je "vise lose". Sigurno to nije bilo Ministarstvo finansija i privrede. Vi, koji citate,ako hocete-da ne kazem-imate hrabrosti, izjasnite se. Cisto-da se zna. I za kraj:u Srbiji se gaji mnogo fikusa. Hajde probajmo sa oridejama...tesko ce ici-oko njih treba da se puno ulozimo. Ne kazem da je Dinkic orhideja. Al, sigurno nije fikus.

Milijan

pre 10 godina

Čudno je, da ti uspevaš s prodajom magle 12 punih godina u svim vladama od Đinđićeve do ove crno-crvene (najgore do sada).
Tebi i Verici Kalanović, mislim da će sva vrata (budućih političkih struktura koje budu pravile koalicije) u narednih 10 godina biti zatvorena.
Šteta koju si ovoj zemlji i narodu naneo svojim nestručnim radom je nemerljiva.
Za svo to vreme si ti jedini profitirao znatno uvećavši svoju nepokretnu i pokretnu imovinu,čime bi se sudstvo ove zemlje trebalo napokon pozabaviti, ukoliko stvarno nije selektivno i partijsko, kao što se u javnosti najčešće pominje ???

lidija

pre 10 godina

Odluka je Vucica, Tomica....da se Dinkic izbaci.. sigurno nije Dacica. Poznata taktika kako se uklanjaju nepozeljni iz velikih firmi. Onaj koji kaze da je bio za tebe, znaj da je ON taj koji te uklonio.
Koji shou da bi se Dinkic oterao. Zao mi je Srbijo, nista od nas:(

jelena

pre 10 godina

Moja slobodna laička procena- prevremeni parlamentarni izbori na jesen,najkasnije proleće. Mladja po običaju prelazi cenzus, Vučić u naletu snage Superčoveka iz naroda osvaja dovoljno da sa Mladjom formira vladu. Dačić mora jednog dana da plati Vučiću za onu ispalu sa demokratama. Živi bili pa videli

Kakvi su ostali

pre 10 godina

У преводу динћа каже да из опозиције боље влада собом,јер тада само прича,ради човек али нема за то капацитета,немају ни ови други али је најлакше почети од њега...

QQLELE

pre 10 godina

"Tvoja je glava teska kao nakovanj".... ovaj citata M. Mladenovica bi ti bolje pristajao. Ili "Vi sto ne znate pljuskove zvuka, boja i mirisa...Vi ljudi bez milosti".... "Uvek sam zeleo da osetim dodir, novac u rukama"...

SeekAndDestroy!

pre 10 godina

Da li ce od ovoga Dinkilinki napraviti za Kebu novih hit? Ili ce mozda sa pilotima zariti masu uz zvuke pesme "kako cudno bese to radio sam kao vo"

NS

pre 10 godina

Mogu da se slozim sa Dinkicem da je vlada bila cudna. Za cuditi se jeste to sto su nas naprednjaci i slobini doveli pred EU umesto demokrata. Za cuditi se jeste i cinjenica da je jedan Dinkic bio u vladi sa njima. Za cuditi se jeste sto su uspeli da stopiraju dalji rast nezaposlenosti, da stabilizuju drzavne finansije, da otplate dospele rate kredita u uslovima kada su umesto budzeta nasli crnu rupu. Samo jedno nije stvar podlozna cudjenju. To da vise nije bitno ko se kako zove i sta programski propagira vec sta uistinu radi.

Istine radi:
1. Bez demokrata nas nisu mogli dovesti pred vrata EU (hapšenje Miloševića, Karadžića i Mladića, potpisivanje i primena SSP-a). Ovi današnji su palili Beograd kada se ovo dešavalo.
2. Nezaposlnost u mandatu ove vlade porasla je za 50.000
3. Stabilizacija državnih finansija ne radi se zaduživanjem u iznosu od 4 mlrd.RSD

analiticar

pre 10 godina

gde zive komentatori koji smatraju da je odstranjivanje Dinkica iz vlade bila nuznost; Da kazemo da su mnogi upozzoravali da DInkica NE treba zvati u vladu ni 2012 ni 2008 ni 2004 ...ipak su ga zvali; Ucinka Dinkicevog rada je u broju nezaposlenih, u mestu Srbije --po ekonomskim pokzateljima na dnu Evrope --mdju tri najsiromasnije zemlje ...Srbija je u ocajnoj politickoj krizi, ali javnost je odavno trazila da Dinkic ode; Ovo i jeste mala i nedovoljna pozitivna promena;

Nije nego...

pre 10 godina

'Kad je kraj, za mene, znaj, tek tad je počelo'". Pa naravno koferče u rukicu pa gde srce poželi...destinacija iz snova...havajska kosuljica i to je život!!!!!!!!

Slučajna komentatorka

pre 10 godina

Slučajno kliknuh na komentare da pogledam i nije mi jasno odakle ispadaju ovi komentatori i gde oni žive i kako li zamišljaju život... Inače, čitav dan se krećem i svi imaju samo reči hvale za Dinkića i njegovu ekipu, evo čisto radi ravnoteže među zvezdama.

Pozdrav!

munZ

pre 10 godina

Dinkiću priznajem da je veoma vredan i radan čovek i tu je sušta suprotnost onim ministrima što nose Lacoste majice i u kafani su već u 13.30, kada je najbolja teleća čorbica za "zagrevanje". Crnčio je i po 18 sati. To je činjenica. Ali je i činjenica da je "tata" korporatizacije srpske politike, napravio je od ministarstava, opštinskih uprava, javnih preduzeća i agencija svoje stranačke firme. Tu leži i najveći deo njegove političke moći. Ona žvaka o "stručnosti" je prevođena na prosto "budi član, budi poslušan, budi samo moj" (u njegovom fazonu iskrivljenih rock citata). Drugo, iako je radnik, njegova stručnost na polju finansija i privrede je izuzetno upitna. Dobar je da zatvori dilove a la Fiat, ali je tanak sa strategijom, što u teoriji, što u praksi, uključujući i pomenute poslušne i polusposobne kadrove. Dovoljno mi je da vidim Siepu, organizaciju lepih, sređenih mladih ljudi sa diplomama i NIKAKVIM životnim i profesionalnim iskustvom, koji su za lepe pare, kao, promovisali uvoz-izvoz, ali su brzo naučili da prave svoje šeme i šemice i faktički postali posrednici u prometu nekretnina i firmi. Mogu sad i o Skijalištima, celom sektoru turizma, master planovima, čardaku na Staroj planini, regionalnom razvoju, famoznoj Republičkoj agenciji za stanovanje (koja se bavi NIČIM, a košta poreske obveznike "Boga oca")... Situacija u zemlji je očajna i teško je lečiti ovakvog pacijenta. Ali Mlađa nije taj lekar i treba u političku penziju.

mp

pre 10 godina

B 92 postedite nas ovog coveka; Otisao je sa vlasti i to je kraj; POslednje sto nam treba je medijski rat izmedju njega i Dacica ...
Sto se tice ucinka za Etihad; To je vrlo jednostavno, vlede u kojima je Dinkic vodio ekonomiju i finansije u prethodnim godinama NISU ucinile nista da se JAT reorganizuje; Nisu mogli da dignu kredit kojim bi obnovili jatovu flotu, nisu hteli da udju u partnerstvo sa Rusima, nisu procenili sta se dogadja oko njih u svetu, ali zato su gurali svoje beskorisne kadrove godinama u jat ...sada kada je drzava pred bankrotom i ne moze vise da izdrzava jat, sada je ovo partnerstvo nuzno, ono je doslo slucajno; Vucic i Dinkic su isli drugim poslom u Emirate pa se ispostavilo da moze da bude saradnje sa jednim od njihovih avio prevoznika; Etihad dobija vece ucesce na Evropskom trzistu i povecava prisustvo u jugoistocnoj Evropi; strateski za njih je to dobar potez, jat dobija opstanak ...u suprotnom zbog stanja u drzavi jat bi bankrotirao;

Бојан Илић

pre 10 godina

Када неко са стране, ко не зна праву ситуацију у земљи , слуша наше политичаре (СВЕ од реда),
помислио би да се спремамо да "прешишамо" Швајцарску!
Чудни смо ми људи а не само ова Влада, као и све претходне!
А дотичном је требало више од годину да закљичи да је Влада "чудна" (шта год му то значило)!
А обични људи "уживају" у још једној Фарми или Великом брату!
Као Вељине мезимице...

Joca Detektiv

pre 10 godina

Drskost je Dinkicev nacin rada. On je drsko krao, drsko postavljao svoje persone na odgovorne polozaje u vladi, kako bi mogao da radi sta hoce i drsko je radio sta je hteo. Sada bi trebalo da odgovara za sve protivzakonite drskosti. Tacno se zna da je opljackao vise milijarde dolara koje cuva u inostranstvo i sa time kupuje preduzeca po Srbiji u bescenje i to drsko.

Petar

pre 10 godina

E, Mladjo... Nekada si bio jedan od najistaknutijih boraca protiv Slobe, o istim ovim ljudima pisao si "Ekonomiju destrukcije", secas li se? Postovali smo te jer si zaista nesto radio, za razliku od pricalica tipa Canka. A onda te je vlast toliko iskvarila da si zavrsio kao udvarac nekadasnjim Slobinim udvaracima. Koliki pad! Koliko si im samo podilazio, hvalio ih, Verica Kalanovic je cak Dacica i Vucica nazvala korifejima borbe protiv korupcije (ej!), ali nista ti to nije vredelo, iskoristili su te i nakon godinu dana sutnuli ko poslednjeg... A sta si uopste ocekivao od tih ljudi s kojima si tikve sadio? Ne secas ih se iz devedesetih? Bolje sada cuti, to je najmanje sto mozes. A jos su ti ucinili i uslugu. Tek ce sada da nagrnu vlasnici pecenjara i polupismeni diletanti, i toliko ce unistiti Srbiju da to nece moci da sakrije ni Vuciceva demagogoija. Bar u tom zlu neces ucestvovati, a u dobru si odavno prestao da ucestvujes.

Bojan

pre 10 godina

Daj i ovome da vidimo ledja vise. Nadam se da ce on i Miskovic zajedno da okopavaju zemlju na zatvorskoj ekonomiji. Ionako su sadili tikve zajedno sve vreme dok je bio na vlasti. Sada neka im se o' glavu razbijaju.

KIKI

pre 10 godina

Hvala bogu da je taj uljez izbacen po drugi put sada nadamo se da ce Srbiji krenuti na bolje. Ima tu jos uljeza koji moraju napolje iz vlade.

Aleksandar I

pre 10 godina

Svi jako dobro vidimo i osecamo na svojoj kozi, rezultate tvog rada u zadnjih 12 godina...
(Idi i ne vracaj se!, 31. jul 2013 16:33)

pre tih 12 godina bilo je jedno 10 godina pa me zanima kako si tada ziveo ali iskreno?

MaRIO

pre 10 godina

Dozivesmo i ovaj dan, prosto ne mogu da verujem da je prosečno inteligentni Mladja napokon skinut sa tako tako važne funkcije koju je obavljao, funkcije na kome treba da bude neko mnogo pametniji i pismeniji od njega. Mladja bi bio super ministar finansija u nekoj maloj bogatoj uredjenoj zemlji, ali Srbiji treba neki novi Tesla na toj funkciji a ne prosečni Mladja koji nije dorastao takvom izazovu.

Najpametnija stvar koju je Dačić uradio u svojoj političkoj karijeri, potez za pamćenje, za udzbenike.

krpeljka

pre 10 godina

Mogu da se slozim sa Dinkicem da je vlada bila cudna. Za cuditi se jeste to sto su nas naprednjaci i slobini doveli pred EU umesto demokrata. Za cuditi se jeste i cinjenica da je jedan Dinkic bio u vladi sa njima. Za cuditi se jeste sto su uspeli da stopiraju dalji rast nezaposlenosti, da stabilizuju drzavne finansije, da otplate dospele rate kredita u uslovima kada su umesto budzeta nasli crnu rupu. Samo jedno nije stvar podlozna cudjenju. To da vise nije bitno ko se kako zove i sta programski propagira vec sta uistinu radi.

aleksandar

pre 10 godina

Nemoj da pomazes novom ministru,molim te.sto se izbora tice,molis Boga da ih ne bude.Sto se neplaniranog odmora tice,ja molim Boga da ga provedes u nekom zatvoru u Srbiji,barem dve decenije,al pre toga da ti se konfiskuje sva imovina.A sto se tice poredjenja sa Milnom Mladenovicem,molim Boga da ti oprosti za tu izjavu.I na kraju zelim ti dobro zdravlje i dug zivot

beli listić

pre 10 godina

Najmanje tri stvari su mi čudne u vezi Dačića,
1. Ja 20 god. radim obezbedjenje profesionalno i pre neku godinu pojavi se Dačić i kaze"Šarić se trenutno locira u Juznoj Africi". Ja sam bio zgranut da ministar policije izadje i to kaze, kao da mu je rekao da pakuje kofere i bezi.
2. Šta je bilo sa aferom Miša Banana odjednom se nigde ne pominje?
3. Bio je svom dušom uz Dinkića, a sada odjednom noz u ledja...AKO NIJE MIŠKOVIĆ TU UMEŠAO PRSTE PLJUNITE ME!!! Hoće Mišković da obori vladu i kao u prethodnim slučajevima napravi vladu skrojenu po njegovoj meri, pogotovo sada, sada mu je takva vlada najpotrebnija.

Goran

pre 10 godina

Govori da je Suzana Grubjesic zasluzna za napredak prema EU. Kakav crni napredak kada zaostajemo skoro 20 godina za Rumunijom gde su pre samo malo duze od 20 godina metkom u celu ubijali ljude bez sudjenja. Ta zemlja je zaboravila kada je usla u EU, Slovenija takodje. Treba da odajemo priznanje Suzani Grubjesic sto cemo dobiti datum u januaru za pocetak pregovora koji traju najmanje 8 godina a zaostajemo vec 20 godina. I nije ga sramota da uopste spominje Evropsku Uniju. Ucicemo 30 godina iza Slovenije i Rumunije i treba da nekome odamo priznanje na tome.

Trixter

pre 10 godina

Sreca je prava sto je Dinkic otisao, ali nije mi jasno sto je otisao cela stranka URS. Niko od ostalih nije nista trazio, a zog Dinkica ce sad da ispastaju svi. Dinkic je ovim zapecatio svoju samostalnu politicku karijeru, ostace mu mozda da se zakaci za Cedu, ali to bi ga odvojilo od vlasti od sad pa zauvek.
Sad kaze bila mu je dobra vlada u pocetku, ali kad je pocela da se pominje rekonstrukcija, a narocito od kad je trebalo rebalansirati NJEGOV budzet, odjednom mu vlada ne valja. Zaista je odlicno sto ga nema vise u vlasti, sada treba pokrenuti i produbiti borbu protiv kriminala i korupciju koja kaci i G17+, a tu ce biti ogromnog posla. Mislim da Dinkic treba da bude presrecan ako ga ne zakaci neko hapsenje, a za odlazak Dacica je jos rano. Dacic iako mi licno nije simpatican pokazao je rezultata, koji Dinkic svakako nije imao. Sto se Etihada tice njega je doveo Vucic na licno poznanstvo, a Fijat nema veze sa Dinkicem, ali ni sa Tadicem, vec sa nekoliko ljudi iz Ministarstva inostranih poslova. Sramota je koliko se politicari kite tudjim perjem. Dinkic neka porba da radi nesto konkretno, da vidimo kako bi prosao kao privrednik ili radnik u nekoj privatnoj konsultantskoj kuci, verovatno neslavno...

vlada

pre 10 godina

Ahahhaa...Najveci uspeh stabilizacija finasija i budzeta,ali ne moze sve ta godinu dana da se uradi...I ja bih uspeo da stabilizujem budzet,kreditima za a,a ti si u vlasti od 2000 na ovamo,to je 14 godina,o kojih godinu dana pricas...Sta bih ti sve rekao,ali nece mi objaviti text,kada bih barem deo toga napisao

Mameti

pre 10 godina

Mladjane, glasao sam svim srcem protiv Milosevica. Mrzeo sam ga iz dna duse. Podrzao sam G17 kada ste izmisljali aferu za aferom da bi rusili Zivkovica. A onda kad ste usli u Kostunicinu Vladu i poceli sumanuto da se borite za vlast, pravili trule kompromise, punili javna preduzeca korumpiranim kadrovima, zgadili ste mi se. URS je bio jos jedan potez oportunistickog opstanka na vlasti. Ovog puta te je nadigrao mudriji igrac, izdanak Milosevica ali meni daleko, daleko prihvatljiviji od beskrupulozne politicke figure koju ti predstavljas. Stoga adio, goodbye, zbogom!

Ivan London

pre 10 godina

Doakali su ti Karic, Dacic i ekipa, ali verujem da ces im se prvom prilikom revansirati. Pitam se samo sta imaju gradjani Srbije od vaseg prepucavanja?

gl

pre 10 godina

Iskreno se nadam da gospodin Dinkić više nikada neće biti ni u jednoj vladi i pričati kako nas spašava od bankrotstva i da nas zapošljava, a odrao je kožu jadnom narodu u Srbiji. Bio ne povratio se.

Ako on radi kao konj, mi smo magarci

pre 10 godina

Zbog efekata tog napornog Dinkicevog rada vecina nas se godinama hvata za glavu i gleda kako da spoji kraj s krajem....

bilo-nekad

pre 10 godina

kad nema kadrova u vasim strankama uzmite od drugih, suradjujte malo,da probamo i tu mesavinu stranaka jos to niste isprobali, a mi opitni misevi valjda cemo i to preziveti

bzvz

pre 10 godina

Mnogi su se ursali od srece jer je URS konacno nestao sa politicke scene.Ostavili su pustos iza sebe,mnoge ljude je ojadilo Mladjino ekonomsko eksperimentisanje,a mnogi kazu da je bio igrac MMFa i ostalih bankarskih vampira ciji je osnovni zadatak da vas finansijski slome i potpuno zarobe.Kako bilo,on je to i ucinio i pamticemo ga jos veoma dugo.Po zlu!

Michael Clayton

pre 10 godina

Izdao si Tadića izdao te Dačić koga je u život vratio Tadić,a koga je izdao isto Dačić,ma to je kao deveti krug pakla ustvari.

MILENKO

pre 10 godina

Ti si zavrsio svoju karijeru,hvala bogu,ipak ga ima,idi sefuj,vodi finansije ili sta vec tvojim partiskim kolegama,da te moje oci,tj nase oci vise nevide...domindzenja...

Goran

pre 10 godina

"Radio sam zaista kao konj, prosto kažem narodnim jezikom, i radiću i dalje"

Ovo je najveci problem, sto ova pijavica zaista misli da je vredno radila godinama.
G-dine Dinkicu, postoji jedna institucija u Beogradu koja rado prima i leci takve poput vas, zovu je skraceno "Laza".

Ako on radi kao konj, mi smo magarci

pre 10 godina

Zbog efekata tog napornog Dinkicevog rada vecina nas se godinama hvata za glavu i gleda kako da spoji kraj s krajem....

Michael Clayton

pre 10 godina

Izdao si Tadića izdao te Dačić koga je u život vratio Tadić,a koga je izdao isto Dačić,ma to je kao deveti krug pakla ustvari.

Goran

pre 10 godina

"Radio sam zaista kao konj, prosto kažem narodnim jezikom, i radiću i dalje"

Ovo je najveci problem, sto ova pijavica zaista misli da je vredno radila godinama.
G-dine Dinkicu, postoji jedna institucija u Beogradu koja rado prima i leci takve poput vas, zovu je skraceno "Laza".

Petar

pre 10 godina

E, Mladjo... Nekada si bio jedan od najistaknutijih boraca protiv Slobe, o istim ovim ljudima pisao si "Ekonomiju destrukcije", secas li se? Postovali smo te jer si zaista nesto radio, za razliku od pricalica tipa Canka. A onda te je vlast toliko iskvarila da si zavrsio kao udvarac nekadasnjim Slobinim udvaracima. Koliki pad! Koliko si im samo podilazio, hvalio ih, Verica Kalanovic je cak Dacica i Vucica nazvala korifejima borbe protiv korupcije (ej!), ali nista ti to nije vredelo, iskoristili su te i nakon godinu dana sutnuli ko poslednjeg... A sta si uopste ocekivao od tih ljudi s kojima si tikve sadio? Ne secas ih se iz devedesetih? Bolje sada cuti, to je najmanje sto mozes. A jos su ti ucinili i uslugu. Tek ce sada da nagrnu vlasnici pecenjara i polupismeni diletanti, i toliko ce unistiti Srbiju da to nece moci da sakrije ni Vuciceva demagogoija. Bar u tom zlu neces ucestvovati, a u dobru si odavno prestao da ucestvujes.

MILENKO

pre 10 godina

Ti si zavrsio svoju karijeru,hvala bogu,ipak ga ima,idi sefuj,vodi finansije ili sta vec tvojim partiskim kolegama,da te moje oci,tj nase oci vise nevide...domindzenja...

munZ

pre 10 godina

Dinkiću priznajem da je veoma vredan i radan čovek i tu je sušta suprotnost onim ministrima što nose Lacoste majice i u kafani su već u 13.30, kada je najbolja teleća čorbica za "zagrevanje". Crnčio je i po 18 sati. To je činjenica. Ali je i činjenica da je "tata" korporatizacije srpske politike, napravio je od ministarstava, opštinskih uprava, javnih preduzeća i agencija svoje stranačke firme. Tu leži i najveći deo njegove političke moći. Ona žvaka o "stručnosti" je prevođena na prosto "budi član, budi poslušan, budi samo moj" (u njegovom fazonu iskrivljenih rock citata). Drugo, iako je radnik, njegova stručnost na polju finansija i privrede je izuzetno upitna. Dobar je da zatvori dilove a la Fiat, ali je tanak sa strategijom, što u teoriji, što u praksi, uključujući i pomenute poslušne i polusposobne kadrove. Dovoljno mi je da vidim Siepu, organizaciju lepih, sređenih mladih ljudi sa diplomama i NIKAKVIM životnim i profesionalnim iskustvom, koji su za lepe pare, kao, promovisali uvoz-izvoz, ali su brzo naučili da prave svoje šeme i šemice i faktički postali posrednici u prometu nekretnina i firmi. Mogu sad i o Skijalištima, celom sektoru turizma, master planovima, čardaku na Staroj planini, regionalnom razvoju, famoznoj Republičkoj agenciji za stanovanje (koja se bavi NIČIM, a košta poreske obveznike "Boga oca")... Situacija u zemlji je očajna i teško je lečiti ovakvog pacijenta. Ali Mlađa nije taj lekar i treba u političku penziju.

NS

pre 10 godina

Mogu da se slozim sa Dinkicem da je vlada bila cudna. Za cuditi se jeste to sto su nas naprednjaci i slobini doveli pred EU umesto demokrata. Za cuditi se jeste i cinjenica da je jedan Dinkic bio u vladi sa njima. Za cuditi se jeste sto su uspeli da stopiraju dalji rast nezaposlenosti, da stabilizuju drzavne finansije, da otplate dospele rate kredita u uslovima kada su umesto budzeta nasli crnu rupu. Samo jedno nije stvar podlozna cudjenju. To da vise nije bitno ko se kako zove i sta programski propagira vec sta uistinu radi.

Istine radi:
1. Bez demokrata nas nisu mogli dovesti pred vrata EU (hapšenje Miloševića, Karadžića i Mladića, potpisivanje i primena SSP-a). Ovi današnji su palili Beograd kada se ovo dešavalo.
2. Nezaposlnost u mandatu ove vlade porasla je za 50.000
3. Stabilizacija državnih finansija ne radi se zaduživanjem u iznosu od 4 mlrd.RSD

bilo-nekad

pre 10 godina

kad nema kadrova u vasim strankama uzmite od drugih, suradjujte malo,da probamo i tu mesavinu stranaka jos to niste isprobali, a mi opitni misevi valjda cemo i to preziveti

Mameti

pre 10 godina

Mladjane, glasao sam svim srcem protiv Milosevica. Mrzeo sam ga iz dna duse. Podrzao sam G17 kada ste izmisljali aferu za aferom da bi rusili Zivkovica. A onda kad ste usli u Kostunicinu Vladu i poceli sumanuto da se borite za vlast, pravili trule kompromise, punili javna preduzeca korumpiranim kadrovima, zgadili ste mi se. URS je bio jos jedan potez oportunistickog opstanka na vlasti. Ovog puta te je nadigrao mudriji igrac, izdanak Milosevica ali meni daleko, daleko prihvatljiviji od beskrupulozne politicke figure koju ti predstavljas. Stoga adio, goodbye, zbogom!

Nije nego...

pre 10 godina

'Kad je kraj, za mene, znaj, tek tad je počelo'". Pa naravno koferče u rukicu pa gde srce poželi...destinacija iz snova...havajska kosuljica i to je život!!!!!!!!

Ivan London

pre 10 godina

Doakali su ti Karic, Dacic i ekipa, ali verujem da ces im se prvom prilikom revansirati. Pitam se samo sta imaju gradjani Srbije od vaseg prepucavanja?

QQLELE

pre 10 godina

"Tvoja je glava teska kao nakovanj".... ovaj citata M. Mladenovica bi ti bolje pristajao. Ili "Vi sto ne znate pljuskove zvuka, boja i mirisa...Vi ljudi bez milosti".... "Uvek sam zeleo da osetim dodir, novac u rukama"...

bzvz

pre 10 godina

Mnogi su se ursali od srece jer je URS konacno nestao sa politicke scene.Ostavili su pustos iza sebe,mnoge ljude je ojadilo Mladjino ekonomsko eksperimentisanje,a mnogi kazu da je bio igrac MMFa i ostalih bankarskih vampira ciji je osnovni zadatak da vas finansijski slome i potpuno zarobe.Kako bilo,on je to i ucinio i pamticemo ga jos veoma dugo.Po zlu!

Goran

pre 10 godina

Govori da je Suzana Grubjesic zasluzna za napredak prema EU. Kakav crni napredak kada zaostajemo skoro 20 godina za Rumunijom gde su pre samo malo duze od 20 godina metkom u celu ubijali ljude bez sudjenja. Ta zemlja je zaboravila kada je usla u EU, Slovenija takodje. Treba da odajemo priznanje Suzani Grubjesic sto cemo dobiti datum u januaru za pocetak pregovora koji traju najmanje 8 godina a zaostajemo vec 20 godina. I nije ga sramota da uopste spominje Evropsku Uniju. Ucicemo 30 godina iza Slovenije i Rumunije i treba da nekome odamo priznanje na tome.

Trixter

pre 10 godina

Sreca je prava sto je Dinkic otisao, ali nije mi jasno sto je otisao cela stranka URS. Niko od ostalih nije nista trazio, a zog Dinkica ce sad da ispastaju svi. Dinkic je ovim zapecatio svoju samostalnu politicku karijeru, ostace mu mozda da se zakaci za Cedu, ali to bi ga odvojilo od vlasti od sad pa zauvek.
Sad kaze bila mu je dobra vlada u pocetku, ali kad je pocela da se pominje rekonstrukcija, a narocito od kad je trebalo rebalansirati NJEGOV budzet, odjednom mu vlada ne valja. Zaista je odlicno sto ga nema vise u vlasti, sada treba pokrenuti i produbiti borbu protiv kriminala i korupciju koja kaci i G17+, a tu ce biti ogromnog posla. Mislim da Dinkic treba da bude presrecan ako ga ne zakaci neko hapsenje, a za odlazak Dacica je jos rano. Dacic iako mi licno nije simpatican pokazao je rezultata, koji Dinkic svakako nije imao. Sto se Etihada tice njega je doveo Vucic na licno poznanstvo, a Fijat nema veze sa Dinkicem, ali ni sa Tadicem, vec sa nekoliko ljudi iz Ministarstva inostranih poslova. Sramota je koliko se politicari kite tudjim perjem. Dinkic neka porba da radi nesto konkretno, da vidimo kako bi prosao kao privrednik ili radnik u nekoj privatnoj konsultantskoj kuci, verovatno neslavno...

analiticar

pre 10 godina

gde zive komentatori koji smatraju da je odstranjivanje Dinkica iz vlade bila nuznost; Da kazemo da su mnogi upozzoravali da DInkica NE treba zvati u vladu ni 2012 ni 2008 ni 2004 ...ipak su ga zvali; Ucinka Dinkicevog rada je u broju nezaposlenih, u mestu Srbije --po ekonomskim pokzateljima na dnu Evrope --mdju tri najsiromasnije zemlje ...Srbija je u ocajnoj politickoj krizi, ali javnost je odavno trazila da Dinkic ode; Ovo i jeste mala i nedovoljna pozitivna promena;

beli listić

pre 10 godina

Najmanje tri stvari su mi čudne u vezi Dačića,
1. Ja 20 god. radim obezbedjenje profesionalno i pre neku godinu pojavi se Dačić i kaze"Šarić se trenutno locira u Juznoj Africi". Ja sam bio zgranut da ministar policije izadje i to kaze, kao da mu je rekao da pakuje kofere i bezi.
2. Šta je bilo sa aferom Miša Banana odjednom se nigde ne pominje?
3. Bio je svom dušom uz Dinkića, a sada odjednom noz u ledja...AKO NIJE MIŠKOVIĆ TU UMEŠAO PRSTE PLJUNITE ME!!! Hoće Mišković da obori vladu i kao u prethodnim slučajevima napravi vladu skrojenu po njegovoj meri, pogotovo sada, sada mu je takva vlada najpotrebnija.

Bojan

pre 10 godina

Daj i ovome da vidimo ledja vise. Nadam se da ce on i Miskovic zajedno da okopavaju zemlju na zatvorskoj ekonomiji. Ionako su sadili tikve zajedno sve vreme dok je bio na vlasti. Sada neka im se o' glavu razbijaju.

Бојан Илић

pre 10 godina

Када неко са стране, ко не зна праву ситуацију у земљи , слуша наше политичаре (СВЕ од реда),
помислио би да се спремамо да "прешишамо" Швајцарску!
Чудни смо ми људи а не само ова Влада, као и све претходне!
А дотичном је требало више од годину да закљичи да је Влада "чудна" (шта год му то значило)!
А обични људи "уживају" у још једној Фарми или Великом брату!
Као Вељине мезимице...

gl

pre 10 godina

Iskreno se nadam da gospodin Dinkić više nikada neće biti ni u jednoj vladi i pričati kako nas spašava od bankrotstva i da nas zapošljava, a odrao je kožu jadnom narodu u Srbiji. Bio ne povratio se.

a 90-te?

pre 10 godina

@ objektivno, 31. jul 2013 20:22

Jel se ti secas 90-tih kad taj isti Dacic palio i zario Srbijom, a mi patili i umirali od gladi? Ili tebi secanje krece od 2000-te? Ne brukaj se pisanjem gluposti svega ti.

mp

pre 10 godina

B 92 postedite nas ovog coveka; Otisao je sa vlasti i to je kraj; POslednje sto nam treba je medijski rat izmedju njega i Dacica ...
Sto se tice ucinka za Etihad; To je vrlo jednostavno, vlede u kojima je Dinkic vodio ekonomiju i finansije u prethodnim godinama NISU ucinile nista da se JAT reorganizuje; Nisu mogli da dignu kredit kojim bi obnovili jatovu flotu, nisu hteli da udju u partnerstvo sa Rusima, nisu procenili sta se dogadja oko njih u svetu, ali zato su gurali svoje beskorisne kadrove godinama u jat ...sada kada je drzava pred bankrotom i ne moze vise da izdrzava jat, sada je ovo partnerstvo nuzno, ono je doslo slucajno; Vucic i Dinkic su isli drugim poslom u Emirate pa se ispostavilo da moze da bude saradnje sa jednim od njihovih avio prevoznika; Etihad dobija vece ucesce na Evropskom trzistu i povecava prisustvo u jugoistocnoj Evropi; strateski za njih je to dobar potez, jat dobija opstanak ...u suprotnom zbog stanja u drzavi jat bi bankrotirao;

Slučajna komentatorka

pre 10 godina

Slučajno kliknuh na komentare da pogledam i nije mi jasno odakle ispadaju ovi komentatori i gde oni žive i kako li zamišljaju život... Inače, čitav dan se krećem i svi imaju samo reči hvale za Dinkića i njegovu ekipu, evo čisto radi ravnoteže među zvezdama.

Pozdrav!

lidija

pre 10 godina

Odluka je Vucica, Tomica....da se Dinkic izbaci.. sigurno nije Dacica. Poznata taktika kako se uklanjaju nepozeljni iz velikih firmi. Onaj koji kaze da je bio za tebe, znaj da je ON taj koji te uklonio.
Koji shou da bi se Dinkic oterao. Zao mi je Srbijo, nista od nas:(

MaRIO

pre 10 godina

Dozivesmo i ovaj dan, prosto ne mogu da verujem da je prosečno inteligentni Mladja napokon skinut sa tako tako važne funkcije koju je obavljao, funkcije na kome treba da bude neko mnogo pametniji i pismeniji od njega. Mladja bi bio super ministar finansija u nekoj maloj bogatoj uredjenoj zemlji, ali Srbiji treba neki novi Tesla na toj funkciji a ne prosečni Mladja koji nije dorastao takvom izazovu.

Najpametnija stvar koju je Dačić uradio u svojoj političkoj karijeri, potez za pamćenje, za udzbenike.

SeekAndDestroy!

pre 10 godina

Da li ce od ovoga Dinkilinki napraviti za Kebu novih hit? Ili ce mozda sa pilotima zariti masu uz zvuke pesme "kako cudno bese to radio sam kao vo"

vlada

pre 10 godina

Ahahhaa...Najveci uspeh stabilizacija finasija i budzeta,ali ne moze sve ta godinu dana da se uradi...I ja bih uspeo da stabilizujem budzet,kreditima za a,a ti si u vlasti od 2000 na ovamo,to je 14 godina,o kojih godinu dana pricas...Sta bih ti sve rekao,ali nece mi objaviti text,kada bih barem deo toga napisao

Milijan

pre 10 godina

Čudno je, da ti uspevaš s prodajom magle 12 punih godina u svim vladama od Đinđićeve do ove crno-crvene (najgore do sada).
Tebi i Verici Kalanović, mislim da će sva vrata (budućih političkih struktura koje budu pravile koalicije) u narednih 10 godina biti zatvorena.
Šteta koju si ovoj zemlji i narodu naneo svojim nestručnim radom je nemerljiva.
Za svo to vreme si ti jedini profitirao znatno uvećavši svoju nepokretnu i pokretnu imovinu,čime bi se sudstvo ove zemlje trebalo napokon pozabaviti, ukoliko stvarno nije selektivno i partijsko, kao što se u javnosti najčešće pominje ???

samo vas gledamo

pre 10 godina

Ne, nije čudna, to je ona od pre 5. oktobra.Kako ih je divno videti, slobini i radikali...pardon...genetski modifikovani radikali.

Joca Detektiv

pre 10 godina

Drskost je Dinkicev nacin rada. On je drsko krao, drsko postavljao svoje persone na odgovorne polozaje u vladi, kako bi mogao da radi sta hoce i drsko je radio sta je hteo. Sada bi trebalo da odgovara za sve protivzakonite drskosti. Tacno se zna da je opljackao vise milijarde dolara koje cuva u inostranstvo i sa time kupuje preduzeca po Srbiji u bescenje i to drsko.

aleksandar

pre 10 godina

Nemoj da pomazes novom ministru,molim te.sto se izbora tice,molis Boga da ih ne bude.Sto se neplaniranog odmora tice,ja molim Boga da ga provedes u nekom zatvoru u Srbiji,barem dve decenije,al pre toga da ti se konfiskuje sva imovina.A sto se tice poredjenja sa Milnom Mladenovicem,molim Boga da ti oprosti za tu izjavu.I na kraju zelim ti dobro zdravlje i dug zivot

krpeljka

pre 10 godina

Mogu da se slozim sa Dinkicem da je vlada bila cudna. Za cuditi se jeste to sto su nas naprednjaci i slobini doveli pred EU umesto demokrata. Za cuditi se jeste i cinjenica da je jedan Dinkic bio u vladi sa njima. Za cuditi se jeste sto su uspeli da stopiraju dalji rast nezaposlenosti, da stabilizuju drzavne finansije, da otplate dospele rate kredita u uslovima kada su umesto budzeta nasli crnu rupu. Samo jedno nije stvar podlozna cudjenju. To da vise nije bitno ko se kako zove i sta programski propagira vec sta uistinu radi.

jelena

pre 10 godina

Moja slobodna laička procena- prevremeni parlamentarni izbori na jesen,najkasnije proleće. Mladja po običaju prelazi cenzus, Vučić u naletu snage Superčoveka iz naroda osvaja dovoljno da sa Mladjom formira vladu. Dačić mora jednog dana da plati Vučiću za onu ispalu sa demokratama. Živi bili pa videli

KIKI

pre 10 godina

Hvala bogu da je taj uljez izbacen po drugi put sada nadamo se da ce Srbiji krenuti na bolje. Ima tu jos uljeza koji moraju napolje iz vlade.

SRBA

pre 10 godina

Vratices se ti Mladjo ponovo svojih 12 meseci na vlast... ali posle sledecih izbora. Neverovatno ali jos uvek ima kretena koji ti veruju.

Aleksandar I

pre 10 godina

Svi jako dobro vidimo i osecamo na svojoj kozi, rezultate tvog rada u zadnjih 12 godina...
(Idi i ne vracaj se!, 31. jul 2013 16:33)

pre tih 12 godina bilo je jedno 10 godina pa me zanima kako si tada ziveo ali iskreno?

danijela

pre 10 godina

PONOVO-ne mogu reci-lakih komentara, nego takvih da, jednostavno, ne znam da li da pisem, ili da placem nad mnogima, jer su to moje komsije, moji rodjaci, moja Srbija. i STOP svakome ko misli da je stranacki. Odmah kazem - VEZE NEMA. Ima veze sa onim kad je pre dva meseca moje 10-godisnje dete pitalo-sta je komunizam. Moj suprug je rekao:znas naseg prijatelja"X". Znam-kaze dete. On nista ne radi po citav dan. A komunizam je da ja radim 12 sati i da sve sto zaradim podelim sa gospodinom "X". Meni, kao inelektualcu, fali mnogo vise od 1000 EUR-a za sta izvikujemo pojedine ljude. Slazem se da je trebalo. Ali promislite, da li nam fali tih 1000 EUR-a, za sta je, najcesce, prozvan Dinkic. Fali nam mnogo vise. Ekonomija nije supa iz kesice ili instant pire-za 5-7 minuta je gotovo.Ne opravdavam i ne likujem. Razumno razmisljam, jer sam razumno bice. Nije nam dobro. Nece biti dobro. Ne valja se ovako. Svi smo bili deca i bolelo nas je kad nekog mnogo goreg od nas, uciteljica favorizuje. Mnogi od nas radimo-i boli nas kad kritikuju one koji nesto rade. Oni koji nista ne rade-ne mogu biti kritikovani. Treba se urazumiti, pa prepoznati ono sto je "vise lose". Sigurno to nije bilo Ministarstvo finansija i privrede. Vi, koji citate,ako hocete-da ne kazem-imate hrabrosti, izjasnite se. Cisto-da se zna. I za kraj:u Srbiji se gaji mnogo fikusa. Hajde probajmo sa oridejama...tesko ce ici-oko njih treba da se puno ulozimo. Ne kazem da je Dinkic orhideja. Al, sigurno nije fikus.

bezimena

pre 10 godina

Da, vrlo čudna, jer je tebe jedino DS uspeo da se reši, dok te je Vučić, koji je mahao robijaškim odelom za tebe, stavio u Vladu!

p.s.(krpeljka, 31. jul 2013 17:53) tvoje izmišljotine demantuju ČINJENICE!

Dust

pre 10 godina

Pa i ja bih otovorio fabriku mleka ili farmu curaka kada bi mi neko dao 10 soma eura po radnom mestu...tako da taj FIAT mojne da pominjete...Sramota jedna...

trejder

pre 10 godina

pocinje trka vucica I dacica ko ce da uhapsi mladju na jesen. Mladja donosi oko 10% glasova. Dacic mora nesto da uradi, vucic je do sada vodio glavnu rec, cela stranka mu je korumpirana na celu sa njim tako da je sedeo po strani, realno nijedna afera se ne moze resiti ako se ne dirne u sps ili urs tako da je dacic iskusno gurnuo u provaliju dinkica i sebi malo produzio politicku karijeru. Pitanje je samo da li ce vucic sedeti po strani i cekati da dacic pompezno privede mladju. Ukoliko tako uradi dovodi u pitanje svoje zasluge za dosadasnju borbu protiv korupcije sto je jedina stvar koju je realno i uradio i na osnovu cega i ima toliku popularnost. Ko uhapsi dinkica i prikaze kao svoju zaslugu, taj ce biti pobednik na sledecim izboriima jer ce prizor privodjenja dinkica izazvati erupciju odusevljenja u narodu, delirijum mnogo veci od miskovicevog privodjenja. Ubedljivo najomrazeniji politicar u zemlji.

robertnbg

pre 10 godina

ako za nista drugo hvala dinkicu sto je naredio poreskoj upravi da postuje zakon o privrednim drustvima jer preduzeca nisu obavezna da koriste pecat tako da sve papire koje nosimo u poresku upravu nismo duzni da pecatiramo kao sto u nemackoj ne postoje pecati u preduzecima tako ih nema ni kod nad vise od 1.2 2012 uskoro ce i mup i banke to morati da postuju

Igor

pre 10 godina

Dinkicu ..Oni sto te mrze ..mrzecete i dalje..mi koji te podrzavamo podrzavamo ce te i dalje.....Ako je trebalo Vucicu tolike godine da te upozna radeci stobom da kaze kako je zadovljan saradnjom stobom ..a do juce te je zvao svakakvim imenim...trebace i ovim jadnicima koji nemaju pojma o cemu pisu ovde..da shvate neke stvari da si jedini koji ovu zemlju guraju napred ..Ti napred ostalili vuku nazad..Nazalost po nas tih ostaluih je bilo vise ranijih godina ..videcemo sad kako ce i sta ce

bad

pre 10 godina

Voleo bih da je Dinkic najveci problem ove zemlje i da ce njegovom smenom krenuti da tece med i mleko, ali svi znamo da nije tako, ekonomija je pokazatelj rada svih ministarstava a rezultati govore da se radilo lose i dalje se radi lose, politucari nam dragi zbog kojih se ovoliko prepiremo su ustvari najveci problem ove drzave, odnosno njihova prevelika moc u odnosu na institucije. Sa slabim institucijama i mocnim politicarima imamo ono sto se zove partokratija. Nemamo razvijeno trziste, jake sudove i kontrolu vlasti.Tako da i na Dinkicevo mesto ce doci neki partokrata sa manje vise slicnim sistemom rada.

objektivno

pre 10 godina

Za slucajnu komentatorku i slicne njoj: postoje jos ljudi koji se secaju da drzavni cinovnici rade za narod, a ne obratno. Gomilanje primanja, sto legalnih ali nepristojnih, sto nelegalnih, uz nikakvu odgovornost i rezultate rada, je zlocin. Mozda nije po trenutnim zakonima lako to dokazati, ali zaista jeste za svakog ko ima malo stida i srama u stanju je da vidi kako izgleda cela zemlja, njena privreda, i njen narod. Uopste, da i nema svega toga, nalaziti se na vlasti tako dugo i svaki put pocinjati ponovo od nule, i pricati kako se nije imalo dovoljno vremena je uvreda i necuveno ponasanje. Medjutim nije Mladja sam - svi vi kojima je to normalno treba da delite i njegovu sudbinu i njegovo nasledje.

PasMINE

pre 10 godina

Poreski obveznici su prica za sebe...porez da se plati prvog u mesecu...imao nemao...paonda ako nemas u blokadu...pa ti se prinudno naplati...to su njegova finansijska dostignuca...umesto da obezbedi reprogram pa da uzmis koliko toliko na sto veci period...sigurna primanja...a ne ovako...otmi prodaj...ali nema kome da se proda cvrc...i onda zemlja u kanalll...if u know what I mean...

lokator

pre 10 godina

Dva losa izbacise Milosa...svi su jako cudni u ovoj Vladi,svasta su u proslosti pricali i radili a sad su kao posteni,dobri i vredni.Odvratni ljudi vode drzavu.

Akademik

pre 10 godina

@danijela A sta je demokratija ako ste tako detetu objasnili komunizam? Vi radite 12 sati a pitanje je da li cete ista i koliko od tog ista dobiti za vas rad dok ce neko svakako taj vas rad unovciti. Ne podrzavam ni komunizam ni demokratiju. Treba nam nesto novo sto nece u srzi biti zasnovano na monetarnoj ekonomiji tj. novcu i bankama. Kad to nestane tek tad ce ljudima na ovoj planeti biti bolje. I to mozda ako i taj neki buduci oblik ne bude laz i prevara kao i komunizam i demokratija!

Uzivalac muzike

pre 10 godina

... kupi me prodaj me, kupi me prodaj me, novac u rukama ... Mladja @ EXIT July 2001. as National Bank Governor with band Monetary Strike ...

Oh, brother ...

čovek

pre 10 godina

Možemo da mislimo šta hoćemo ali je čudno das se vlada rešava jedinog čoveka koji je tražio oštre fiskalne promene.
Plašim se da ćemo zarad još tri godine vojevanja SPS-PUPS-JS doživeti ubrzo potpun krah.

draga

pre 10 godina

"JA" kaže da ministri rade za narod a narod samo na internetu. Narod nije na internetu već na biroima za zapošljavanje, jer je 70% fabrika prodato, upropašćeno i isisan sav novac iz njih a na kraju zatvoreno. Toliko o privredi posledenjih 12 godina. A o bankama da ne govorimo...Koje je resore beše imao Dinkić???

ocerupana kokoska

pre 10 godina

Istine radi:
1. Bez demokrata nas nisu mogli dovesti pred vrata EU (hapšenje Miloševića, Karadžića i Mladića, potpisivanje i primena SSP-a). Ovi današnji su palili Beograd kada se ovo dešavalo.
2. Nezaposlnost u mandatu ove vlade porasla je za 50.000
3. Stabilizacija državnih finansija ne radi se zaduživanjem u iznosu od 4 mlrd.RSD
(NS, 31. jul 2013 18:41)
1. SPP je stupio na snagu tek kad su ga sest godina kasnije potpisale sve clanice EU, sa kojima je prethodna garnitura na vlasti produkovala brojne probleme (slucaj Litvanija, na primer). Ko je uspeo da ih sve privoli na potpisivanje tj. ratifikovanje procenite sami.
2. Trend rasta nezaposlenosti onim tempom od prosle godine je zaustavljen. Kriza se oseca u svim segmentima ali za jednu godinu oporaviti ono sto se urusava citavih deset je nemoguca misija.
3. Istine radi treba reci da je bar dve od tih cetiri milijarde duga uzeto da bi se namirile rate olako uzetih i nenamenski potrosenih kredita iz prethodnog perioda ( bez da je onaj ko ih je uzimao mislio o tome kako ce ih vratiti) i bar jedna za popunjavanje budzetske crne rupe koju je DS ostavila.

Kakvi su ostali

pre 10 godina

У преводу динћа каже да из опозиције боље влада собом,јер тада само прича,ради човек али нема за то капацитета,немају ни ови други али је најлакше почети од њега...

genius loci

pre 10 godina

Sjajan rasplet dogadjaja! Što veća životna neizvesnost političara i njihovih karijera, što veće učešće gradjana u izborima gde glasaju za pojedince a ne partije, što manji broj boranija partija koje razvodnjavaju političku scenu naše zemlje... I onda možemo da se i nadamo brzim promenama. A ovaj liki na zapadu ne bi mogao da bude ni računovođa u malo firmi...

bataSMraka

pre 10 godina

Sada jeste cudna kada ste izasli iz nje,kako vam do sada nije smetalo,nego ste hteli opet da kumujete raspadu vlade pa da trazite angazman po mogucstvu neki bolji ali ste naisli na jacu vladu nego sto ste ocekivali

Honour

pre 10 godina

Vladu sa Ivicom Dacicem i Aleksandrom Vucicem na prvu loptu opisuje kao cudnu. Kaze da je u prvih devet meseci odlicno funkcionisala...a sta se onda dogodilo...ko se porodio...mislio sam da je ovo vlada a ne ginekoloska klinika...

DVOLICNOST - NIJE - DOBRA - STVAR

pre 10 godina

Nisam ni znao da je Mladjan Dinkic dvolican pa tek posto je smenjen iz vlade govori o nekakvom prljavom vesu. Zaboravlja osnovnu stvar da nikada ne valja pljuvati u tanjir iz kojg si jeo. Jer to govori o njemu a ne o onima koje ogovara.

Ako on radi kao konj, mi smo magarci

pre 10 godina

Zbog efekata tog napornog Dinkicevog rada vecina nas se godinama hvata za glavu i gleda kako da spoji kraj s krajem....

Slučajna komentatorka

pre 10 godina

Slučajno kliknuh na komentare da pogledam i nije mi jasno odakle ispadaju ovi komentatori i gde oni žive i kako li zamišljaju život... Inače, čitav dan se krećem i svi imaju samo reči hvale za Dinkića i njegovu ekipu, evo čisto radi ravnoteže među zvezdama.

Pozdrav!

Goran

pre 10 godina

"Radio sam zaista kao konj, prosto kažem narodnim jezikom, i radiću i dalje"

Ovo je najveci problem, sto ova pijavica zaista misli da je vredno radila godinama.
G-dine Dinkicu, postoji jedna institucija u Beogradu koja rado prima i leci takve poput vas, zovu je skraceno "Laza".

MILENKO

pre 10 godina

Ti si zavrsio svoju karijeru,hvala bogu,ipak ga ima,idi sefuj,vodi finansije ili sta vec tvojim partiskim kolegama,da te moje oci,tj nase oci vise nevide...domindzenja...

danijela

pre 10 godina

PONOVO-ne mogu reci-lakih komentara, nego takvih da, jednostavno, ne znam da li da pisem, ili da placem nad mnogima, jer su to moje komsije, moji rodjaci, moja Srbija. i STOP svakome ko misli da je stranacki. Odmah kazem - VEZE NEMA. Ima veze sa onim kad je pre dva meseca moje 10-godisnje dete pitalo-sta je komunizam. Moj suprug je rekao:znas naseg prijatelja"X". Znam-kaze dete. On nista ne radi po citav dan. A komunizam je da ja radim 12 sati i da sve sto zaradim podelim sa gospodinom "X". Meni, kao inelektualcu, fali mnogo vise od 1000 EUR-a za sta izvikujemo pojedine ljude. Slazem se da je trebalo. Ali promislite, da li nam fali tih 1000 EUR-a, za sta je, najcesce, prozvan Dinkic. Fali nam mnogo vise. Ekonomija nije supa iz kesice ili instant pire-za 5-7 minuta je gotovo.Ne opravdavam i ne likujem. Razumno razmisljam, jer sam razumno bice. Nije nam dobro. Nece biti dobro. Ne valja se ovako. Svi smo bili deca i bolelo nas je kad nekog mnogo goreg od nas, uciteljica favorizuje. Mnogi od nas radimo-i boli nas kad kritikuju one koji nesto rade. Oni koji nista ne rade-ne mogu biti kritikovani. Treba se urazumiti, pa prepoznati ono sto je "vise lose". Sigurno to nije bilo Ministarstvo finansija i privrede. Vi, koji citate,ako hocete-da ne kazem-imate hrabrosti, izjasnite se. Cisto-da se zna. I za kraj:u Srbiji se gaji mnogo fikusa. Hajde probajmo sa oridejama...tesko ce ici-oko njih treba da se puno ulozimo. Ne kazem da je Dinkic orhideja. Al, sigurno nije fikus.

krpeljka

pre 10 godina

Mogu da se slozim sa Dinkicem da je vlada bila cudna. Za cuditi se jeste to sto su nas naprednjaci i slobini doveli pred EU umesto demokrata. Za cuditi se jeste i cinjenica da je jedan Dinkic bio u vladi sa njima. Za cuditi se jeste sto su uspeli da stopiraju dalji rast nezaposlenosti, da stabilizuju drzavne finansije, da otplate dospele rate kredita u uslovima kada su umesto budzeta nasli crnu rupu. Samo jedno nije stvar podlozna cudjenju. To da vise nije bitno ko se kako zove i sta programski propagira vec sta uistinu radi.

Trixter

pre 10 godina

Sreca je prava sto je Dinkic otisao, ali nije mi jasno sto je otisao cela stranka URS. Niko od ostalih nije nista trazio, a zog Dinkica ce sad da ispastaju svi. Dinkic je ovim zapecatio svoju samostalnu politicku karijeru, ostace mu mozda da se zakaci za Cedu, ali to bi ga odvojilo od vlasti od sad pa zauvek.
Sad kaze bila mu je dobra vlada u pocetku, ali kad je pocela da se pominje rekonstrukcija, a narocito od kad je trebalo rebalansirati NJEGOV budzet, odjednom mu vlada ne valja. Zaista je odlicno sto ga nema vise u vlasti, sada treba pokrenuti i produbiti borbu protiv kriminala i korupciju koja kaci i G17+, a tu ce biti ogromnog posla. Mislim da Dinkic treba da bude presrecan ako ga ne zakaci neko hapsenje, a za odlazak Dacica je jos rano. Dacic iako mi licno nije simpatican pokazao je rezultata, koji Dinkic svakako nije imao. Sto se Etihada tice njega je doveo Vucic na licno poznanstvo, a Fijat nema veze sa Dinkicem, ali ni sa Tadicem, vec sa nekoliko ljudi iz Ministarstva inostranih poslova. Sramota je koliko se politicari kite tudjim perjem. Dinkic neka porba da radi nesto konkretno, da vidimo kako bi prosao kao privrednik ili radnik u nekoj privatnoj konsultantskoj kuci, verovatno neslavno...

Petar

pre 10 godina

E, Mladjo... Nekada si bio jedan od najistaknutijih boraca protiv Slobe, o istim ovim ljudima pisao si "Ekonomiju destrukcije", secas li se? Postovali smo te jer si zaista nesto radio, za razliku od pricalica tipa Canka. A onda te je vlast toliko iskvarila da si zavrsio kao udvarac nekadasnjim Slobinim udvaracima. Koliki pad! Koliko si im samo podilazio, hvalio ih, Verica Kalanovic je cak Dacica i Vucica nazvala korifejima borbe protiv korupcije (ej!), ali nista ti to nije vredelo, iskoristili su te i nakon godinu dana sutnuli ko poslednjeg... A sta si uopste ocekivao od tih ljudi s kojima si tikve sadio? Ne secas ih se iz devedesetih? Bolje sada cuti, to je najmanje sto mozes. A jos su ti ucinili i uslugu. Tek ce sada da nagrnu vlasnici pecenjara i polupismeni diletanti, i toliko ce unistiti Srbiju da to nece moci da sakrije ni Vuciceva demagogoija. Bar u tom zlu neces ucestvovati, a u dobru si odavno prestao da ucestvujes.

MaRIO

pre 10 godina

Dozivesmo i ovaj dan, prosto ne mogu da verujem da je prosečno inteligentni Mladja napokon skinut sa tako tako važne funkcije koju je obavljao, funkcije na kome treba da bude neko mnogo pametniji i pismeniji od njega. Mladja bi bio super ministar finansija u nekoj maloj bogatoj uredjenoj zemlji, ali Srbiji treba neki novi Tesla na toj funkciji a ne prosečni Mladja koji nije dorastao takvom izazovu.

Najpametnija stvar koju je Dačić uradio u svojoj političkoj karijeri, potez za pamćenje, za udzbenike.

Michael Clayton

pre 10 godina

Izdao si Tadića izdao te Dačić koga je u život vratio Tadić,a koga je izdao isto Dačić,ma to je kao deveti krug pakla ustvari.

Goran

pre 10 godina

Govori da je Suzana Grubjesic zasluzna za napredak prema EU. Kakav crni napredak kada zaostajemo skoro 20 godina za Rumunijom gde su pre samo malo duze od 20 godina metkom u celu ubijali ljude bez sudjenja. Ta zemlja je zaboravila kada je usla u EU, Slovenija takodje. Treba da odajemo priznanje Suzani Grubjesic sto cemo dobiti datum u januaru za pocetak pregovora koji traju najmanje 8 godina a zaostajemo vec 20 godina. I nije ga sramota da uopste spominje Evropsku Uniju. Ucicemo 30 godina iza Slovenije i Rumunije i treba da nekome odamo priznanje na tome.

aleksandar

pre 10 godina

Nemoj da pomazes novom ministru,molim te.sto se izbora tice,molis Boga da ih ne bude.Sto se neplaniranog odmora tice,ja molim Boga da ga provedes u nekom zatvoru u Srbiji,barem dve decenije,al pre toga da ti se konfiskuje sva imovina.A sto se tice poredjenja sa Milnom Mladenovicem,molim Boga da ti oprosti za tu izjavu.I na kraju zelim ti dobro zdravlje i dug zivot

KIKI

pre 10 godina

Hvala bogu da je taj uljez izbacen po drugi put sada nadamo se da ce Srbiji krenuti na bolje. Ima tu jos uljeza koji moraju napolje iz vlade.

lidija

pre 10 godina

Odluka je Vucica, Tomica....da se Dinkic izbaci.. sigurno nije Dacica. Poznata taktika kako se uklanjaju nepozeljni iz velikih firmi. Onaj koji kaze da je bio za tebe, znaj da je ON taj koji te uklonio.
Koji shou da bi se Dinkic oterao. Zao mi je Srbijo, nista od nas:(

Igor

pre 10 godina

Dinkicu ..Oni sto te mrze ..mrzecete i dalje..mi koji te podrzavamo podrzavamo ce te i dalje.....Ako je trebalo Vucicu tolike godine da te upozna radeci stobom da kaze kako je zadovljan saradnjom stobom ..a do juce te je zvao svakakvim imenim...trebace i ovim jadnicima koji nemaju pojma o cemu pisu ovde..da shvate neke stvari da si jedini koji ovu zemlju guraju napred ..Ti napred ostalili vuku nazad..Nazalost po nas tih ostaluih je bilo vise ranijih godina ..videcemo sad kako ce i sta ce

Mameti

pre 10 godina

Mladjane, glasao sam svim srcem protiv Milosevica. Mrzeo sam ga iz dna duse. Podrzao sam G17 kada ste izmisljali aferu za aferom da bi rusili Zivkovica. A onda kad ste usli u Kostunicinu Vladu i poceli sumanuto da se borite za vlast, pravili trule kompromise, punili javna preduzeca korumpiranim kadrovima, zgadili ste mi se. URS je bio jos jedan potez oportunistickog opstanka na vlasti. Ovog puta te je nadigrao mudriji igrac, izdanak Milosevica ali meni daleko, daleko prihvatljiviji od beskrupulozne politicke figure koju ti predstavljas. Stoga adio, goodbye, zbogom!

Aleksandar I

pre 10 godina

Svi jako dobro vidimo i osecamo na svojoj kozi, rezultate tvog rada u zadnjih 12 godina...
(Idi i ne vracaj se!, 31. jul 2013 16:33)

pre tih 12 godina bilo je jedno 10 godina pa me zanima kako si tada ziveo ali iskreno?

Joca Detektiv

pre 10 godina

Drskost je Dinkicev nacin rada. On je drsko krao, drsko postavljao svoje persone na odgovorne polozaje u vladi, kako bi mogao da radi sta hoce i drsko je radio sta je hteo. Sada bi trebalo da odgovara za sve protivzakonite drskosti. Tacno se zna da je opljackao vise milijarde dolara koje cuva u inostranstvo i sa time kupuje preduzeca po Srbiji u bescenje i to drsko.

munZ

pre 10 godina

Dinkiću priznajem da je veoma vredan i radan čovek i tu je sušta suprotnost onim ministrima što nose Lacoste majice i u kafani su već u 13.30, kada je najbolja teleća čorbica za "zagrevanje". Crnčio je i po 18 sati. To je činjenica. Ali je i činjenica da je "tata" korporatizacije srpske politike, napravio je od ministarstava, opštinskih uprava, javnih preduzeća i agencija svoje stranačke firme. Tu leži i najveći deo njegove političke moći. Ona žvaka o "stručnosti" je prevođena na prosto "budi član, budi poslušan, budi samo moj" (u njegovom fazonu iskrivljenih rock citata). Drugo, iako je radnik, njegova stručnost na polju finansija i privrede je izuzetno upitna. Dobar je da zatvori dilove a la Fiat, ali je tanak sa strategijom, što u teoriji, što u praksi, uključujući i pomenute poslušne i polusposobne kadrove. Dovoljno mi je da vidim Siepu, organizaciju lepih, sređenih mladih ljudi sa diplomama i NIKAKVIM životnim i profesionalnim iskustvom, koji su za lepe pare, kao, promovisali uvoz-izvoz, ali su brzo naučili da prave svoje šeme i šemice i faktički postali posrednici u prometu nekretnina i firmi. Mogu sad i o Skijalištima, celom sektoru turizma, master planovima, čardaku na Staroj planini, regionalnom razvoju, famoznoj Republičkoj agenciji za stanovanje (koja se bavi NIČIM, a košta poreske obveznike "Boga oca")... Situacija u zemlji je očajna i teško je lečiti ovakvog pacijenta. Ali Mlađa nije taj lekar i treba u političku penziju.

NS

pre 10 godina

Mogu da se slozim sa Dinkicem da je vlada bila cudna. Za cuditi se jeste to sto su nas naprednjaci i slobini doveli pred EU umesto demokrata. Za cuditi se jeste i cinjenica da je jedan Dinkic bio u vladi sa njima. Za cuditi se jeste sto su uspeli da stopiraju dalji rast nezaposlenosti, da stabilizuju drzavne finansije, da otplate dospele rate kredita u uslovima kada su umesto budzeta nasli crnu rupu. Samo jedno nije stvar podlozna cudjenju. To da vise nije bitno ko se kako zove i sta programski propagira vec sta uistinu radi.

Istine radi:
1. Bez demokrata nas nisu mogli dovesti pred vrata EU (hapšenje Miloševića, Karadžića i Mladića, potpisivanje i primena SSP-a). Ovi današnji su palili Beograd kada se ovo dešavalo.
2. Nezaposlnost u mandatu ove vlade porasla je za 50.000
3. Stabilizacija državnih finansija ne radi se zaduživanjem u iznosu od 4 mlrd.RSD

Bojan

pre 10 godina

Daj i ovome da vidimo ledja vise. Nadam se da ce on i Miskovic zajedno da okopavaju zemlju na zatvorskoj ekonomiji. Ionako su sadili tikve zajedno sve vreme dok je bio na vlasti. Sada neka im se o' glavu razbijaju.

Milijan

pre 10 godina

Čudno je, da ti uspevaš s prodajom magle 12 punih godina u svim vladama od Đinđićeve do ove crno-crvene (najgore do sada).
Tebi i Verici Kalanović, mislim da će sva vrata (budućih političkih struktura koje budu pravile koalicije) u narednih 10 godina biti zatvorena.
Šteta koju si ovoj zemlji i narodu naneo svojim nestručnim radom je nemerljiva.
Za svo to vreme si ti jedini profitirao znatno uvećavši svoju nepokretnu i pokretnu imovinu,čime bi se sudstvo ove zemlje trebalo napokon pozabaviti, ukoliko stvarno nije selektivno i partijsko, kao što se u javnosti najčešće pominje ???

čovek

pre 10 godina

Možemo da mislimo šta hoćemo ali je čudno das se vlada rešava jedinog čoveka koji je tražio oštre fiskalne promene.
Plašim se da ćemo zarad još tri godine vojevanja SPS-PUPS-JS doživeti ubrzo potpun krah.

Nije nego...

pre 10 godina

'Kad je kraj, za mene, znaj, tek tad je počelo'". Pa naravno koferče u rukicu pa gde srce poželi...destinacija iz snova...havajska kosuljica i to je život!!!!!!!!

bezimena

pre 10 godina

Da, vrlo čudna, jer je tebe jedino DS uspeo da se reši, dok te je Vučić, koji je mahao robijaškim odelom za tebe, stavio u Vladu!

p.s.(krpeljka, 31. jul 2013 17:53) tvoje izmišljotine demantuju ČINJENICE!

bzvz

pre 10 godina

Mnogi su se ursali od srece jer je URS konacno nestao sa politicke scene.Ostavili su pustos iza sebe,mnoge ljude je ojadilo Mladjino ekonomsko eksperimentisanje,a mnogi kazu da je bio igrac MMFa i ostalih bankarskih vampira ciji je osnovni zadatak da vas finansijski slome i potpuno zarobe.Kako bilo,on je to i ucinio i pamticemo ga jos veoma dugo.Po zlu!

mp

pre 10 godina

B 92 postedite nas ovog coveka; Otisao je sa vlasti i to je kraj; POslednje sto nam treba je medijski rat izmedju njega i Dacica ...
Sto se tice ucinka za Etihad; To je vrlo jednostavno, vlede u kojima je Dinkic vodio ekonomiju i finansije u prethodnim godinama NISU ucinile nista da se JAT reorganizuje; Nisu mogli da dignu kredit kojim bi obnovili jatovu flotu, nisu hteli da udju u partnerstvo sa Rusima, nisu procenili sta se dogadja oko njih u svetu, ali zato su gurali svoje beskorisne kadrove godinama u jat ...sada kada je drzava pred bankrotom i ne moze vise da izdrzava jat, sada je ovo partnerstvo nuzno, ono je doslo slucajno; Vucic i Dinkic su isli drugim poslom u Emirate pa se ispostavilo da moze da bude saradnje sa jednim od njihovih avio prevoznika; Etihad dobija vece ucesce na Evropskom trzistu i povecava prisustvo u jugoistocnoj Evropi; strateski za njih je to dobar potez, jat dobija opstanak ...u suprotnom zbog stanja u drzavi jat bi bankrotirao;

SeekAndDestroy!

pre 10 godina

Da li ce od ovoga Dinkilinki napraviti za Kebu novih hit? Ili ce mozda sa pilotima zariti masu uz zvuke pesme "kako cudno bese to radio sam kao vo"

analiticar

pre 10 godina

gde zive komentatori koji smatraju da je odstranjivanje Dinkica iz vlade bila nuznost; Da kazemo da su mnogi upozzoravali da DInkica NE treba zvati u vladu ni 2012 ni 2008 ni 2004 ...ipak su ga zvali; Ucinka Dinkicevog rada je u broju nezaposlenih, u mestu Srbije --po ekonomskim pokzateljima na dnu Evrope --mdju tri najsiromasnije zemlje ...Srbija je u ocajnoj politickoj krizi, ali javnost je odavno trazila da Dinkic ode; Ovo i jeste mala i nedovoljna pozitivna promena;

bilo-nekad

pre 10 godina

kad nema kadrova u vasim strankama uzmite od drugih, suradjujte malo,da probamo i tu mesavinu stranaka jos to niste isprobali, a mi opitni misevi valjda cemo i to preziveti

beli listić

pre 10 godina

Najmanje tri stvari su mi čudne u vezi Dačića,
1. Ja 20 god. radim obezbedjenje profesionalno i pre neku godinu pojavi se Dačić i kaze"Šarić se trenutno locira u Juznoj Africi". Ja sam bio zgranut da ministar policije izadje i to kaze, kao da mu je rekao da pakuje kofere i bezi.
2. Šta je bilo sa aferom Miša Banana odjednom se nigde ne pominje?
3. Bio je svom dušom uz Dinkića, a sada odjednom noz u ledja...AKO NIJE MIŠKOVIĆ TU UMEŠAO PRSTE PLJUNITE ME!!! Hoće Mišković da obori vladu i kao u prethodnim slučajevima napravi vladu skrojenu po njegovoj meri, pogotovo sada, sada mu je takva vlada najpotrebnija.

Бојан Илић

pre 10 godina

Када неко са стране, ко не зна праву ситуацију у земљи , слуша наше политичаре (СВЕ од реда),
помислио би да се спремамо да "прешишамо" Швајцарску!
Чудни смо ми људи а не само ова Влада, као и све претходне!
А дотичном је требало више од годину да закљичи да је Влада "чудна" (шта год му то значило)!
А обични људи "уживају" у још једној Фарми или Великом брату!
Као Вељине мезимице...

QQLELE

pre 10 godina

"Tvoja je glava teska kao nakovanj".... ovaj citata M. Mladenovica bi ti bolje pristajao. Ili "Vi sto ne znate pljuskove zvuka, boja i mirisa...Vi ljudi bez milosti".... "Uvek sam zeleo da osetim dodir, novac u rukama"...

SRBA

pre 10 godina

Vratices se ti Mladjo ponovo svojih 12 meseci na vlast... ali posle sledecih izbora. Neverovatno ali jos uvek ima kretena koji ti veruju.

jelena

pre 10 godina

Moja slobodna laička procena- prevremeni parlamentarni izbori na jesen,najkasnije proleće. Mladja po običaju prelazi cenzus, Vučić u naletu snage Superčoveka iz naroda osvaja dovoljno da sa Mladjom formira vladu. Dačić mora jednog dana da plati Vučiću za onu ispalu sa demokratama. Živi bili pa videli

vlada

pre 10 godina

Ahahhaa...Najveci uspeh stabilizacija finasija i budzeta,ali ne moze sve ta godinu dana da se uradi...I ja bih uspeo da stabilizujem budzet,kreditima za a,a ti si u vlasti od 2000 na ovamo,to je 14 godina,o kojih godinu dana pricas...Sta bih ti sve rekao,ali nece mi objaviti text,kada bih barem deo toga napisao

Kakvi su ostali

pre 10 godina

У преводу динћа каже да из опозиције боље влада собом,јер тада само прича,ради човек али нема за то капацитета,немају ни ови други али је најлакше почети од њега...

Ivan London

pre 10 godina

Doakali su ti Karic, Dacic i ekipa, ali verujem da ces im se prvom prilikom revansirati. Pitam se samo sta imaju gradjani Srbije od vaseg prepucavanja?

gl

pre 10 godina

Iskreno se nadam da gospodin Dinkić više nikada neće biti ni u jednoj vladi i pričati kako nas spašava od bankrotstva i da nas zapošljava, a odrao je kožu jadnom narodu u Srbiji. Bio ne povratio se.

ocerupana kokoska

pre 10 godina

Istine radi:
1. Bez demokrata nas nisu mogli dovesti pred vrata EU (hapšenje Miloševića, Karadžića i Mladića, potpisivanje i primena SSP-a). Ovi današnji su palili Beograd kada se ovo dešavalo.
2. Nezaposlnost u mandatu ove vlade porasla je za 50.000
3. Stabilizacija državnih finansija ne radi se zaduživanjem u iznosu od 4 mlrd.RSD
(NS, 31. jul 2013 18:41)
1. SPP je stupio na snagu tek kad su ga sest godina kasnije potpisale sve clanice EU, sa kojima je prethodna garnitura na vlasti produkovala brojne probleme (slucaj Litvanija, na primer). Ko je uspeo da ih sve privoli na potpisivanje tj. ratifikovanje procenite sami.
2. Trend rasta nezaposlenosti onim tempom od prosle godine je zaustavljen. Kriza se oseca u svim segmentima ali za jednu godinu oporaviti ono sto se urusava citavih deset je nemoguca misija.
3. Istine radi treba reci da je bar dve od tih cetiri milijarde duga uzeto da bi se namirile rate olako uzetih i nenamenski potrosenih kredita iz prethodnog perioda ( bez da je onaj ko ih je uzimao mislio o tome kako ce ih vratiti) i bar jedna za popunjavanje budzetske crne rupe koju je DS ostavila.

objektivno

pre 10 godina

Za slucajnu komentatorku i slicne njoj: postoje jos ljudi koji se secaju da drzavni cinovnici rade za narod, a ne obratno. Gomilanje primanja, sto legalnih ali nepristojnih, sto nelegalnih, uz nikakvu odgovornost i rezultate rada, je zlocin. Mozda nije po trenutnim zakonima lako to dokazati, ali zaista jeste za svakog ko ima malo stida i srama u stanju je da vidi kako izgleda cela zemlja, njena privreda, i njen narod. Uopste, da i nema svega toga, nalaziti se na vlasti tako dugo i svaki put pocinjati ponovo od nule, i pricati kako se nije imalo dovoljno vremena je uvreda i necuveno ponasanje. Medjutim nije Mladja sam - svi vi kojima je to normalno treba da delite i njegovu sudbinu i njegovo nasledje.

bad

pre 10 godina

Voleo bih da je Dinkic najveci problem ove zemlje i da ce njegovom smenom krenuti da tece med i mleko, ali svi znamo da nije tako, ekonomija je pokazatelj rada svih ministarstava a rezultati govore da se radilo lose i dalje se radi lose, politucari nam dragi zbog kojih se ovoliko prepiremo su ustvari najveci problem ove drzave, odnosno njihova prevelika moc u odnosu na institucije. Sa slabim institucijama i mocnim politicarima imamo ono sto se zove partokratija. Nemamo razvijeno trziste, jake sudove i kontrolu vlasti.Tako da i na Dinkicevo mesto ce doci neki partokrata sa manje vise slicnim sistemom rada.

draga

pre 10 godina

"JA" kaže da ministri rade za narod a narod samo na internetu. Narod nije na internetu već na biroima za zapošljavanje, jer je 70% fabrika prodato, upropašćeno i isisan sav novac iz njih a na kraju zatvoreno. Toliko o privredi posledenjih 12 godina. A o bankama da ne govorimo...Koje je resore beše imao Dinkić???

robertnbg

pre 10 godina

ako za nista drugo hvala dinkicu sto je naredio poreskoj upravi da postuje zakon o privrednim drustvima jer preduzeca nisu obavezna da koriste pecat tako da sve papire koje nosimo u poresku upravu nismo duzni da pecatiramo kao sto u nemackoj ne postoje pecati u preduzecima tako ih nema ni kod nad vise od 1.2 2012 uskoro ce i mup i banke to morati da postuju

trejder

pre 10 godina

pocinje trka vucica I dacica ko ce da uhapsi mladju na jesen. Mladja donosi oko 10% glasova. Dacic mora nesto da uradi, vucic je do sada vodio glavnu rec, cela stranka mu je korumpirana na celu sa njim tako da je sedeo po strani, realno nijedna afera se ne moze resiti ako se ne dirne u sps ili urs tako da je dacic iskusno gurnuo u provaliju dinkica i sebi malo produzio politicku karijeru. Pitanje je samo da li ce vucic sedeti po strani i cekati da dacic pompezno privede mladju. Ukoliko tako uradi dovodi u pitanje svoje zasluge za dosadasnju borbu protiv korupcije sto je jedina stvar koju je realno i uradio i na osnovu cega i ima toliku popularnost. Ko uhapsi dinkica i prikaze kao svoju zaslugu, taj ce biti pobednik na sledecim izboriima jer ce prizor privodjenja dinkica izazvati erupciju odusevljenja u narodu, delirijum mnogo veci od miskovicevog privodjenja. Ubedljivo najomrazeniji politicar u zemlji.

PasMINE

pre 10 godina

Poreski obveznici su prica za sebe...porez da se plati prvog u mesecu...imao nemao...paonda ako nemas u blokadu...pa ti se prinudno naplati...to su njegova finansijska dostignuca...umesto da obezbedi reprogram pa da uzmis koliko toliko na sto veci period...sigurna primanja...a ne ovako...otmi prodaj...ali nema kome da se proda cvrc...i onda zemlja u kanalll...if u know what I mean...

genius loci

pre 10 godina

Sjajan rasplet dogadjaja! Što veća životna neizvesnost političara i njihovih karijera, što veće učešće gradjana u izborima gde glasaju za pojedince a ne partije, što manji broj boranija partija koje razvodnjavaju političku scenu naše zemlje... I onda možemo da se i nadamo brzim promenama. A ovaj liki na zapadu ne bi mogao da bude ni računovođa u malo firmi...

Dust

pre 10 godina

Pa i ja bih otovorio fabriku mleka ili farmu curaka kada bi mi neko dao 10 soma eura po radnom mestu...tako da taj FIAT mojne da pominjete...Sramota jedna...

samo vas gledamo

pre 10 godina

Ne, nije čudna, to je ona od pre 5. oktobra.Kako ih je divno videti, slobini i radikali...pardon...genetski modifikovani radikali.

a 90-te?

pre 10 godina

@ objektivno, 31. jul 2013 20:22

Jel se ti secas 90-tih kad taj isti Dacic palio i zario Srbijom, a mi patili i umirali od gladi? Ili tebi secanje krece od 2000-te? Ne brukaj se pisanjem gluposti svega ti.

Akademik

pre 10 godina

@danijela A sta je demokratija ako ste tako detetu objasnili komunizam? Vi radite 12 sati a pitanje je da li cete ista i koliko od tog ista dobiti za vas rad dok ce neko svakako taj vas rad unovciti. Ne podrzavam ni komunizam ni demokratiju. Treba nam nesto novo sto nece u srzi biti zasnovano na monetarnoj ekonomiji tj. novcu i bankama. Kad to nestane tek tad ce ljudima na ovoj planeti biti bolje. I to mozda ako i taj neki buduci oblik ne bude laz i prevara kao i komunizam i demokratija!

Uzivalac muzike

pre 10 godina

... kupi me prodaj me, kupi me prodaj me, novac u rukama ... Mladja @ EXIT July 2001. as National Bank Governor with band Monetary Strike ...

Oh, brother ...

lokator

pre 10 godina

Dva losa izbacise Milosa...svi su jako cudni u ovoj Vladi,svasta su u proslosti pricali i radili a sad su kao posteni,dobri i vredni.Odvratni ljudi vode drzavu.

Honour

pre 10 godina

Vladu sa Ivicom Dacicem i Aleksandrom Vucicem na prvu loptu opisuje kao cudnu. Kaze da je u prvih devet meseci odlicno funkcionisala...a sta se onda dogodilo...ko se porodio...mislio sam da je ovo vlada a ne ginekoloska klinika...

DVOLICNOST - NIJE - DOBRA - STVAR

pre 10 godina

Nisam ni znao da je Mladjan Dinkic dvolican pa tek posto je smenjen iz vlade govori o nekakvom prljavom vesu. Zaboravlja osnovnu stvar da nikada ne valja pljuvati u tanjir iz kojg si jeo. Jer to govori o njemu a ne o onima koje ogovara.

bataSMraka

pre 10 godina

Sada jeste cudna kada ste izasli iz nje,kako vam do sada nije smetalo,nego ste hteli opet da kumujete raspadu vlade pa da trazite angazman po mogucstvu neki bolji ali ste naisli na jacu vladu nego sto ste ocekivali