Četvrtak, 06.06.2013.

19:07

Završen sastanak, sutra novi

Sastanak premijera Ivice Dačića i potpredsednika vlade Aleksandra Vučića o ekonomskoj situaciji i merama za ublažavanje krize je završen.

Izvor: Tanjug

Završen sastanak, sutra novi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

MILOVAN

pre 10 godina

Ako se neko ubrzo ne pridruzi Vucicu u naporima da izvuce zemlju iz krize,nece nam dobro biti.Dacicu zadnji voz je za zemlju da se izvuce iz ove teske sitvacije zato se ukljuci,dosta je bilo slikanja i paradiranja po crvenom tepihu,zasuci rukave i pomozi ako znas.

make

pre 10 godina

Pa ako drugi nisu sposobni da obavljaju svoj posao kako treba, nema potreba da ih Vucic gura i moli, neka ih jednostavno smeni a na njihova mesta neka dodju oni koji su sposobni i kadri da rade u interesu svoje zemlje i naroda.

gradac

pre 10 godina

Nek sastanče danonoćno samo nek se donese dobro rešenje za ovaj narod.
Nek potraže iskusne im pošteneljude koji znaju posao. Dok se mladi nauče mi propadosmo.

make

pre 10 godina

Mislim da narod pre svega veruje Vucicu posto je u ovih godinu dana radio i uradio sto pojedini resori nisu ni za 4 godine.Ja sam za to da svi gradjani podnesu odrejeni teret koji donosi ekonomska kriza, da se ovo ranije radilo,ne bismo bili sada u ovakvoj poziciji. Zato,podrzavam Vucica u ovoj nameri!

make

pre 10 godina

Vučić se razlikuje od većine političara po tome što narodu govori istinu, pa ma koliko bolna bila. Tako se Vučić ponašao i u vezi sporazuma oko Kosova, a tako se ponaša i u slučaju ekonomske situacije u Srbiji. Zbog toga, bez obzira na mere koje će biti bolne, Vučić će i za te mere imati podršku velike većine građana Srbije, jer narod ceni što Vučić ne želi da stvara lažnu sliku kako u Srbiji sve "cveta", već želi preventivno da deluje da se spreči "grčki scenario".

Franc List

pre 10 godina

Mislim da narod pre svega veruje vucicu posto je u ovih godinu dana radio i uradio sto pojedini resori nisu ni za 4 godine.Ja jesam za to da svi gradjani podnesu odrejeni teret koji donosi ekonomska kriza.da se ovo ranije radilo ,ne bismo bili sada u ovakvoj poziciji.zato,podrzavam Vucica u ovoj nameri!

Indigo

pre 10 godina

Drzava Srbija je propala zahvaljujuci prethodnom rezimu i nacinu na koji su oni vodili politiku.sad neko mora da nas izvlaci iz svega toga.nije bitno ko je to,da li se on zvao Pera ili mika,vazno je da gradjani Srbije osete boljitak!

velizar

pre 10 godina

Srbija je država, u kojoj su kriminal i korupcija „cvetali“ u prethodnih 20 godina. Kao posledica toga država je potpuno finansijski uništena. Takvom stanju je doprinela i populistička politika prethodnih vlada, koje su u stalnom strahu za svoj rejting, izbegavali da preduzmu oštre i nepopularne mere, koje su Srbiji neophodne. Ovo je prva vlada koja ne beži ni od nepopularnih mera, jer se drugačije ne može obezbediti sigurnija i bolja budućnost.

capan

pre 10 godina

Vučić i ova vlada nameravaju da preduzmu mere koje su prethodne vlade trebale da preduzmu još na početku svetske ekonomske krize. Međutim, DS je u stalnom strahu za rejting, izbegavao da preduzima nepopularne mere, već se izlaz tražio u prodaji preduzeća, i novim zaduživanjima, što je Srbiju dovelo pred bankrot. Sa takvim populističkim pristupom se nije moglo dugo plivati, jer sve te kredite neko mora da vrati, i sada je Srbija naravno u teškoj finansijskoj situaciji.

nebojša

pre 10 godina

Vučić ne želi da vodi populističku politiku, već želi da preduzme mere, kojima će možda izgubiti koji procenat podrške u javnosti, ali će te mere biti u interesu Srbije, i na ovaj način Vučić žrtvuje interes stranka, i na prvo mesto stavlja državni interes, i za to zaslužuje pohvalu.

Miloš

pre 10 godina

Vučiću i Dačiću neće biti lako da donesu, odnosno da se opredele za najbolje mere koje će ekonomiju da postave na noge. Zamrzavanje plata, penzija nije popularno, ali nema se kud - ako daje rezultate, i to ćemo preživeti.

sandra

pre 10 godina

Vučić je više puta pokazao da mu je na prvom mestu interes države, pa tek onda stranački interes, tako da on ne razmišlja o rejtingu kada donosi odluke koje su u interesu države. Tako je bilo i kada su pregovori o Kosovu u pitanju, a tako se ponaša i sada kada je u pitanju ekonomska situacija u Srbiji. On narodu iskreno kaže da se moraju preduzeti neke bolne ekonomske mere, ali da bez toga Srbija ne može dalje ekonomski da se razvija.

Crvendac

pre 10 godina

Ne gubite vreme sa gubitnicima gospodine Vucicu. Ekonomija se ne spasava praznim predizbornim obecanjima, nego korenitim reformama i povlacenjem poteza koji bas ne odgovaraju svima. Neka malo i cinovnici osete krizu u Srbiji kao i sav obican narod koji radi kod privatnika za malu i ne redovnu platu. Ako je kriza, bar neka bude za sve pa polako i zajedno da izadjemo iz ove krize.

MUKNAVI

pre 10 godina

Ma nije brige,imaju gospodar Vucic,cica Tomo,i baka Tabakovic resenje,100milijardi evra odma stizu ako oni zasednu.Njihovi biraci su im poverovali,dali im vlast,bilo je frke oko onih nevazecih listica al to je proslo, i sad stizu investicije,trebalo bi ako ne lazu..ma jok gde bi to oni,za Drndica i ono odelo ,sas` strafte,kevu u replici,oni su se salili jer evo sada zasedaju i traze resenje kako da golog svuku a da ga ne oderu,a ako ga oderu da on,odrani,ne kuka vec da im i zahvali!

alejina

pre 10 godina

ovakva situacija ne mze da se resi jednim sastankom. verujem da je drzavni vrh po velikim pritiskom i da su sve oci uprte u njih ali se nadam i verujem da ce se pronaci resenje

Krstic

pre 10 godina

Samo nemojte traziti nove izbore.SNS ce u predizbornoj kampanji izneti stav da cemo od Rusije dobiti kredit od 200 mililijardi evra ,i narod ce to prihvatiti,kao sto je prihvatio u prosloj predizbornoj kampanjii videli ste kakva je to bila laz.Samo napred u nove poraze.

cacanin

pre 10 godina

Hocemo datum, uspece.

SDPR, 130+agencija (pre godinu obeca Dr Vucic da ce da ukine 100), upravni odbori....

To ubija i isisava postenu Srbiju.

Ljubicica

pre 10 godina

Dzabe sto se Vucic trudi da nadje izlaz iz ove situacije,kad ga neko drugi stalno sputava i govori kako je izdajnik i kako zemlju vodi u propast.Jednom bar treba da se ujedinimo i zajedno donesemo izvesne mere.Treba pomoci gradjanima Srbije!

Neprilagodjena

pre 10 godina

Nema bezbolnog resenja u ovom trenutku.Zato sto se bilo kakvo resenje godinama odlagalo,zato smo sada u ovom sosu kakvom smo.Treba svi da podnosimo teret krize i penzioneri i zaposleni u javnim sluzbama.podrzavam Vucica i njegov predlog za ovakva resenja.

buki

pre 10 godina

Sve sam folirant i maroder.Pa oni su svi ISTI.Svi furaju fensi odela cim su dosli na vlast setite se sta su svi prvo uradili,Stavili naocare da izgledaju pametno promenuli frizure i odecu,seli u besne automobile i uzeli privilegije koje su i prethodnici uzivali.I sada takvi nagojeni pricaju skoro gladnima kako treba jos vise da gladuju.A Ekipa poput vodinstalera i ostalih nije mi savim jasno jel je vama problem sto ovi drugi imaju mnogo odmora i cuj 25000 dinara plate ili Vam je zao sto vase supruge to nemaju.Ako je ovo drugo u pitanju sto se toplo nadam onda zuc treba da prospete po nagojenim vlasnicima firmi u kojoj tvoja supruga radi kao u nekim po zlu znanim drzavama,a ako ti smeta ono prvo onda stvarno sa tobom nesto nije u redu kada gladan zelis da budes ne samo ekonomski nego i dusevno i moralno obescacen. ali to je pre svega tvoj problem i tvoje nazalost porodice. Nije lako biti slobodan covek.

Razlomak

pre 10 godina

Dogovor kucu gradi.Nadam se da ce biti konstruktivnog resenja iz ovih dogovora,ali niko nije svemoguc.Sta moze u ovim trenucima da se uradi,uradice se.

Todor

pre 10 godina

Problem kod svih politicara koji su bili i koji su trenutno na vlasti je taj sto niko nije spreman na nepopularne poteze, svi se nadaju da ce neko drugi nekad resavati probleme koji se ticu svih nas. A mnogi problemi su sistemski. Ubedjen sam da jedino Vucic u ovoj vladi ima dovoljno, volje, energije i politicke moci da "prelomi" i povuce poteze za koje cemo tek u buducnosti videti da su bili od velike vaznosti za nas.

dragan

pre 10 godina

Potsecanje Vucic i Dacic su bili na vlasti kad je hleb bio milijardu.Tad ih je spasao Avram.Mislim da treba praviti novu drzavu.Srbija je dokaz za da ne moze da opstane.To je cak i Pasic uvideo pa su pravili Kraljevinu .

Nislija

pre 10 godina

Ljudi moji u Nisu su formirane 4 opstine da bi Nis dobio status grada na nivou republike i da bi se gradska administracija priblizila gradjanima a od svega toga dobili smo 4 opstinske uprave i jos jednu na nivou grada i ucetvorustrucavanje administracije a plate u gradskim javnim preduzecima nisu normalne u gradu gde nista ne radi, skoro je neko izjavio da kafe kuvarica u toplani prima 40.000 dinara, da u vodovodu i ostalim firmama nemaju vise slobodnih stolica a racuni i komunalije su svakog meseca sve veci i veci, ne znam kako je u ostalim gradovima ali ovo je postalo nesnosljivo. Svi rade sa gubicima, stalno kukaju kako su cene usluga male a niko se ne dotice gomile besposlicara koje kada pitas sta oni tamo rade, sledi odgovor idemo na posao.

Ruby

pre 10 godina

Nadam se da ce Dacic konacno shvatiti da jednom mora da se pokrene stednja i da se jednom krene sa budjenjem ekonomije. Da konacno svojim simpatizerima koje je zaposlio po raznim kancelarijama i drzavnim firmama i ne rade nista uskrati ogomne plate i dovede ih na nivo koji prima ogromna vecina ljudi u Srbiji. Iskreno se nadam da ce gospodin Vucic uspeti da ga pokrene sa mrtve tacke. Jedino tako ima nade za ekonomski oporavak.

ller

pre 10 godina

dok se rapidnim reformama performanse srpske elonomije ne dignu par lestvica više, sve drugo je presipanje iz šupljeg u prazno i samo odlaganje bankrota države.

Tihomir

pre 10 godina

ocigledna je pozrtvovanost,ako bi u trecini ljudi postojala polovina osobina ovog coveka,da li bi nam bilo kraja,znamo svi na koga ovde mislim

CHEGE

pre 10 godina

Razlika između Vučića, Dačića i Dinkića je ta što je Vučić iskren sa narodom i govori im istinu o ekonomskom stanju Srbije.

In medias res

pre 10 godina

Vucic zeli da pronadje resenje za ovakvu tesku situaciju u kojoj se sada drzava nalazi.Neka posegnu i za nekim nepopularnim merama,nadam se da ce to narod razumeti.Drugacije resenje nije na vidiku!

Samohrani

pre 10 godina

Mislim da sa Dacicem nema dogovora, on je navikao da obecava narodu kule i gradove. Tako je do sada u svim Vladama radio. Sada je doslo vreme da se pogleda istini u oci i da se povuku ne popularni potezi zbog bolje buducnosti Srbije.

dana

pre 10 godina

Zemlja je u lošoj ekonomskoj situaciji ali na žalost i veliki broj porodica. malo je onih koji mogu reći da dobro žive. Sada je došao na red da se povuče potez sa ni malo populanim merama na koje je država prinuđena. Očekujemo da će narod to razumeti.

Radenko-NIS

pre 10 godina

Tesko je a bice jos teze, jer mi vec 20 i vise godina tonemo, nista vise ne proizvodimo... Slazem se u potpunosti sa ovom vladom i Vucicem na celu, jedino drasticnim i bolnim merama mi mozemo osigurati buducnost nas i nase dece. Verujem u ovu vladu da ima volje i energije da stanje stvari u zemlji preokrene na bolje. Sve se moze kada se hoce....

fggghh

pre 10 godina

Ukinite ili smanjite duple plate na KiM...nenormalno mnogo para odlazi na Kosovo!!!! Kad oni imaju Kosovski dodatak hocu i ja Kraljevacki !

yovan

pre 10 godina

Prodajte silna audi vozila, za početak će biti dobijena pozamasna suma, a dugoročno je ušteda na gorivu, registraciji i održavanju. Buduci da svaki diretorcic nekog JP ima službeni automobil ne vidim zašto se restrikcije u tom delu ne razmatraju, neka koriste druga sredstva prevoza, da se približe malo glasačima...

steva zvezdaš

pre 10 godina

sve za šta ste se uhvatili u ovih godinu dana ste UPROPASTILI:
1- NEZAPOSLENIST VEĆA
2-ZADUŽENI ZA JOŠ KOJU MLRD
3-NIŠTA OD BORBE PROTIV KRIMINALA
4-IZ ZATVORA PUŠTENI SVE I SVJA
5-EKONOMIJA SRBIJE ..GOTOVA..
6-DATUM NI NA VIDIKU
7- KOSOVO NAJDALJE OD SRCA SRBIJE
8-ODNOSI SA CRKVOM NIKAD GORI
9-ODNOSI SA REP.SRPSKOM NIKAD GORI
10- SVI KOJI NAS PREDSTAVLJAJU U SVETU ...NIKAD SLABIJI I GORI.

Maggi

pre 10 godina

Gospodine Vucicu ne popustajte ljudima koji su u poslednje dve decenije unistili srpsku ekonomiju i sva preduzeca koja su valjala u Srbiji.

London calling

pre 10 godina

Treba smanjiti plate zaposlenima u opstinskim i gradskim JKP, pored nabrojanih EPS, JATa i Srbijagasa!
Smanjenje plata "administraciji" kako oni kazu je demagogija. Takozvana administracija je zaposlena u opstinskim upravama, ukljucujuci maticare, i oni su najgore prosli jer su ih zaobisla vecina povecanja. Sa obzirom da je administracija jedan od nasih najvecih problema, dalje smanjenje njihovih plata nam ne bi pomoglo. Pritom realan broj ljudi zaposlenih na ovim pozicijama nije veliki pa bi efekat bio minoran.

Nebojsa

pre 10 godina

Naravno "dogovor kucu gradi",nadamo se da ce se pronaci najbezbolniji nacin za narod koji je godinama trpeo ovo sigurno nece ici po sirotinji a mi smo osiromaseni za 12.God.pa ce morati da se zavrnu slavine tamo gde je to moguce...Podrska VUCICU....

novicavg

pre 10 godina

Dva lidera koalicije premijer Dačić i vicepremijer Vučić u odsustvu trećeg Dinkića koji je imao ranije zakazne protokolarne obaveze u vezi posete Janukovića predsednika Ukrajina.Hoću da verujem da će i ova dvojiva lidera a i kad im se priključi Dinkić sutradan i narednih dana uz pomoć svih ovih nabrojanih instituacija uspeti da koliko toliko nađu neko rešenje za ekonomske teškoće Srbija i sa uravnoteženje deficita odnosno smanjenje javne pšotrošnj ekroz razne vidove štednje. I dok je se Vučić izjašnjava za radikalne i kod naroda nepopularne mere dotle druga dvojica lidera traže rešenja koja bi bila blaža prema narodu ali teško da bi državi donele ikakve benefite.

ivaan

pre 10 godina

Zemlja je u očajnoj ekonomskoj situaciji i ako se nešto ozbiljno ne preuzme odosmo u bankrot i put bez povratka. Nepopularne i bolne mere ne voli niko, ali ja ih podržavam ako će nešto pomoći i spasiti što se može.

Mica

pre 10 godina

Ne treba zuriti sa donosenjem mera , to je osetljiva tema koja se mora razraditi do detalja. Bilo bi dobro ukljuciti i profesore sa ekonomskog fakulteta da svi zajedno naprave plan.

novicavg

pre 10 godina

Moja supruga radi u jednom velikom supermarketu u Beogradu. Završena Srednja škola. Ima 25 god. radnog staža i platu 22.300. Godišnji odmor u trajanju 21 RADNI DAN. Imamo prijatelje koji su u zdravstvu (budžet). Ona je Med sestra a on čista administracija. Ona, sr. škola ima 35.ooo, on kurir (Osn. škola) ima 25000. God odmor im je TRIDESET PET radnih dana. TO JE BRE MESEC I PO!!!!!!! ALO!!!!! KO TO PLAĆA!!!! Pretpostavljam da je po istom sistemu KOMPLETNA DRŽAVNA ADMINISTRACIJA USTROJENA. B

I očekivati da će nešto biti bolje? Budalaština. Pa njih ima više od polovine ukupno zaposlenih.
(vodoinstalater, 6. jun 2013 20:36)
Odličan ti je komentar, svaka čast i ovo pokazuje da treba da radi jedna velika metla u državnoj administraciji, pola napolje iz zdravstva, školstva i državne uprave i problem će biti rešen.A lokalnim samoupravama prema broju stanovnika propisati broj činovnika i za toliko pare i rigorozna budžetska kontrola uz hapšenje onih koji prave marifetluke.Za dve godine nema krize, ali za to treba ima petlju.

m4rk0

pre 10 godina

Vučić se razlikuje od većine političara po tome što narodu govori istinu..
(ines, 6. jun 2013 20:56)

Meni nije potreban Vucic da bih znao sta je istina, meni treba neko da izvuce Srbiju iz ******.

Sandra

pre 10 godina

Prvi put da se ovako ozbiljno zaseda kad je ekonomija u pitanju. Nadam se da ce naci nacin za pocetak da zaustave dalje propadanje. Kako god bude Vucic nece lagati vec ce izneti pravo stanje.Mozgova u zemlji imamo samo ih treba ukljuciti u resavanje problema u svakom slucaju ockujem poboljsanje pa makar i minimalno.

Vanja Petrović

pre 10 godina

A, kako bi bilo kada bi o ekomiji razgovarali eksperti ekonomisti??

Dva nadobudna predsednika partija ne mogu da rešavaju teška ekonomska pitanja, mada, dovde gde smo stigli izgledno je da nam spasa nema...

pozitivno nastrojena

pre 10 godina

Situacija je veoma teska,iz nicega treba stvoriti nesto.Al Vucic je covek koji se pokazao da se zna uhvatiti u kostac sa problemima,on od njih ne bezi.

Demagog

pre 10 godina

Kada se zavrsi sastanak Drzavnog vrha bice sl.obavestenje> moramo malo da stegnemo kajs,hod po tankoj zici,bolni ustupci,bice bolnih rezova,UAE samo sto nisu stigli,ova Vlada je uradila kao ni jedna do sad,ostala nam je samo nada i td...

Budisha

pre 10 godina

Velika je razlika izmedju primanja u javnom sektoru od privatnog, to je cinjenica, a u privatnom plate mogu ici samo na gore, dok u javnom ima lufta.A i tu zavisi od radnog mesta.

Nema rezultata nema plata

pre 10 godina

Kad već delom živite od poreza iz privatnog sektora pokušajte da se ponašate racionalno i da izvršite i restruktuiranje i racionalizaciju državne i lokalne samouprave.Nakupilo se tamo kojekavih stranačkih obezbeđenja, jedni čuvaju demokrate, drugi sps, svi imaju nekakve ugovore o delu koje niko ne može da obori, partijskih parking servisa koji nam kidnapuju autove sa nedefinisanih parking mesta, đubretarskih mafija koje deponuju opasan otpad bez kontrole;duple, troduple funkcije stranačkih poslanika...tu se mora napraviti reda, Srija mora biti racionalna i uspešna kao poluprivatno preduzeće gde se transparentno troši inače bankrot je neizbežan.I onda će slično Sanadru i Janši nekog da okače po sistemu: neka visi Pedro.Avioni, kamioni, abu dabu, naćiće se crv negde.

rade

pre 10 godina

Ekonomiju nece spasiti nikakva otpustanja u drzavnim sluzbama. Na sceni je totalna hajka protiv ljudi koji rade svoj posao za drzavu i to sa smesnim platama svih ovih godina. Kada odbijete zdravstvo,mup i prosvetu u drzavnoj upravi uopste nema previse ljudi. Jedino sto treba smanjiti su fantomske agencije, koje same sebi odredjuju plate. Izvini ko je tebi kriv kao privatniku sto nisi uspesan? Lepo zaradi pare pa idi na odmor i tri meseca, niko ti ne brani, a ne da otpustas medicinske sestre,kurire i profesore. Lepo idite u velike trzne centre pa na prepunom parkingu (sajmu dzipova od 100 000 evra) pitajte uspesne privatnike odakle im za takav dzip. Nemojte da jurite kurire, jer vas lazu da ce vas to spasiti...

Magda

pre 10 godina

Nadam se da ce doci do nekog iole bezbolnog resenja. Vucic je dosad dokazao da radi za narodne interese, jos samo Dacic da se slozi s njim, makar samo ovom prilikom...

Del Boy

pre 10 godina

SUPERHIK I JorgoBanka vise NEMAJU GDE NI OD KOJEG SIROMAHA DA OTMU, jer plata nema ni za PROSVETU, ni za ZDRAVSTVO, NI ZA..., danas je vec kraj 6-tog dana 6-tog meseca, a plate koje su ti ljudi zaradili I koje KANDA NECE DOBITI JOS su za period od 1-15 MAJA, dakle kasne vise od 3 NEDELJE, a kasnice sve vise. Za PENZIONERE ne znam VIDICEMO 10-tog, mada I tu kasne vec u startu 25 DANA.

Eto ti SUPERHIK poloitike koja na zalost traje 13 godina, a Vucic se PREMISLJA o dezenu CRNO-BELOG odela za SUPERHIKA...

opajdara

pre 10 godina

jedino sto daje nadu ovde je sto nema dinkica.
(drnde, 6. jun 2013 19:50)
A mene upravo to i brine. On na drugom mestu (sa Cedom) kopa jamu ovima prisutnima.

Stednja sa sve strane

pre 10 godina

Ako vlada hoce da stedi, onda, kao prvo, odmah prekinuti finansiranje virtuelnih opstina po KiM.
Kao drugo, odmah poslati u konkurs sve zaduzene firme koje uzimaju kredite da naplate kamate za ostale kredite, odizimati ih imanje i prodavati.
I trece, svi, ama bas svi trebaju da placaju porez, ukljucujuci ovde i SPC.
Zemaljska drzava Srbija ne moze da izdrzi finansiranje i takozvane nebeske Srbije, a koja broja nekoliko stotina takozvanih (virtuelnih) Firmi i "drzavnih" institucija.

Aj blago meni

pre 10 godina

Vlast DS je bila bolja od vlasti Milosevica samo jer smo imali stalno struju i sto nisu uspeli da nateraju bombe da lete oko nas, za sve drugo su nas ojadili i upropastili...Ne da ne moze SNS da ispravi ovo...ni Japanci se ne bi snasli ovde 5 godina...

zoran

pre 10 godina

Ovi su se dogovorili da treba da se dogovore...

Ahahahahahahhahaha...

Pa oni da IMAJU PLAN ne bi nas zamajavali i kao jurcali Dulića za 20 soma Eura (dokazi su im tanki), ovu Tivanku za, ni oni ne znaju za šta, niti mogu išta da dokažu (nije Trivanka mutava, normalno) i ostale sitne šibicare iz bivše vlasti i van vlasti, umesto da su ODMAH kako su zaseli, otpustili polovinu administracije i krenuli u korenite promene. Ovako, vreme leti, zemljaci. LETI... Prošla je već godina. Zar? Već GODINA??? Da,da, zemljaci, godina...

ivan

pre 10 godina

samo u srbiji postoji termin - DRZAVNI VRH! Sta je to? jel to postoji u ustavu?! Zasto se na STRANACKOM nivou razgovara o tako velikim problemima kao sto je ova definitivno najveca od svih do sada. Zasto postoji onda vlada, skupstina..da li je bitno samo kako kazu lideri? da li njima neko moze da se suprostavi suprotnim misljenjem?
Samo kuknjavom se dodvoravaju ovom naradu, nikad gore nismo ziveli, a nikad vece poverenje u ove ljude! Ljudi postaju slepi!
Vucic je vest demagog i veliki marketinski mag! I na zalost nista vise! Poentira svaki dan porukama kojej dopiru do "najveceg glasackog tela". Zasto se njemu prpisuje tzv. bora protiv korupcije, kada to rade drzavni organi! Toga je itekako bilo i pre, i naravno sve je zapoceto pre, samo se nije promovisano, a najveci problem je sto kriminala ima sve vise!

Nikola

pre 10 godina

Uvoznički lobi je uniuštio industriju i poljoprivredu. Stanite im ne put. Pokrenite ind. i pojoprivredu i odmah ćemo se izvući iz krize.

Djoka

pre 10 godina

Posle koliko meseci su se konacno setili, i sta je ta druzba uopste uradila za jednu punu godinu, osim sto je naravno uhapsila par muftardzija, a amnestirala par hiljada slicnih ili jos gorih?

vodoinstalater

pre 10 godina

Moja supruga radi u jednom velikom supermarketu u Beogradu. Završena Srednja škola. Ima 25 god. radnog staža i platu 22.300. Godišnji odmor u trajanju 21 RADNI DAN. Imamo prijatelje koji su u zdravstvu (budžet). Ona je Med sestra a on čista administracija. Ona, sr. škola ima 35.ooo, on kurir (Osn. škola) ima 25000. God odmor im je TRIDESET PET radnih dana. TO JE BRE MESEC I PO!!!!!!! ALO!!!!! KO TO PLAĆA!!!! Pretpostavljam da je po istom sistemu KOMPLETNA DRŽAVNA ADMINISTRACIJA USTROJENA. B

I očekivati da će nešto biti bolje? Budalaština. Pa njih ima više od polovine ukupno zaposlenih.

zoki

pre 10 godina

@Bobi
A kako to neprijavljen radnik doprinosi budzetu? To mi bas nije najjasnije, de molim te objasni mi?
Sto se tice situacije u kojoj smo, ona je samo dokaz da su na vlasti politicke stranke koje nemaju znanje da vode zemlju. Svaka cast Vucicu i jos nekolicini na trudu, ali jedan pojedinac nije dovoljan za uspesno vodjenje ni opstine, a kamoli cele drzave.

coya

pre 10 godina

Evo rešenja: svi koje plaća država, od čistača do ministra da imaju prosečnu platu dok se ne postigne ekonomija da do sada najmanje plaćen radnik može imati za normalnu potrošačku korpu. Narode od diplome se ne živi a svi plaćamo istu cenu hleba. Ovo je preživljavanje!

sećam se predizbornih obećanja

pre 10 godina

Nema datuma, šeik se ne javlja, Rusima ste se zamerili zbog opstrukcije Južnog toka, šta sad, kako izmisliti novi opijum za narod?

Milica

pre 10 godina

U narednim nedeljama cucemo: necemo zamrzavati plate i penzije, samo cemo se jos malo zaduziti, par milijardi, posto, citiram g.Vucica: NEMAMO PROJEKTE U KOJE BISMO ULOZILI JER SMO (NE)SPOSOBNI. Da li sam napomenula da je ZA SVE KRIVA DS??

vek trajanja istekao

pre 10 godina

Kako ste počeli da zavijate i BG u crno cenim da nećete dugo trajati. Predlažem porodično okupljanje svih onih koji ovog meseca neće primiti platu jer MD danas nije prebacio gradu 100 miliona dnara zbog neplaćenih 2.650 dnara, a kako vidim neće ni sutra ni prekosutra po 100 mil. (300 mil.). Žurka je gotova, para nema, razlaz...

ines

pre 10 godina

Vučić se razlikuje od većine političara po tome što narodu govori istinu, pa ma koliko bolna bila. Tako se Vučić ponašao i u vezi sporazuma oko Kosova, a tako se ponaša i u slučaju ekonomske situacije u Srbiji. Zbog toga, bez obzira na mere koje će biti bolne, Vučić će i za te mere imati podršku velike većine građana Srbije, jer narod ceni što Vučić ne želi da stvara lažnu sliku kako u Srbiji sve "cveta", već želi preventivno da deluje da se spreči "grčki scenario".

delijaaa

pre 10 godina

A nije valjda da ste se setili???!!! Pa sta ste radili do sada?? Sem sto ste se slikali, malo hapsili, bavili se kombinacijom kako da izvucete rejting zbog Kosova!!
Pojesce vas gladan narod!!

star-trek

pre 10 godina

Za pocetak ugasite onih 100 agencija koji kostaju stotine miliona dinara mesecno!! U kampanji ste vikali kako bivsa vlast rasipa novac i da je to nepotrebno pa cim ste dosli na vlast videli da sad vi mozete tu da stavljata svoje kadrove, nema veze sto to gradjane nenormalno kosta! Vi njih na dobre plate oni svakog meseca po 20% stranci i svima lepo!! I onda ide Vucic i prica pricu kako fotelje nisu bitne, kako je Srbija ispred stranke i ostale gluposti, na sta se ovaj inteligentni narod pali!!
Tako da, gasite agencije i eto vam OGROMNE ustede!! Ne moras ni da budes Dinkic da tako nesto zakljucis.....ali vlast brzo opija...i sve se zaboravlja.....hleba i igara....

Bobi

pre 10 godina

Toliki razgovori, pregovori, javne rasprave o gomili parazita na državnim jaslama, gde petoro obavlja posao koji može jedan čovek da radi, kojima je skoro pa nemoguće dati otkaz, koji u proseku rade 2 sata dnevno, ne doprinose ništa u budžet, već samo uzimaju iz njega, a prosečna plata im je 40-50.000 dinara.

Sa druge strane, niko ne mari o mučenicima koji rade po 10-12 sati dnevno za 20-25.000 dinara, nisu prijavljeni, mogu svakog trenutka da dobiju otkaz, rade bez dana odmora, ili bolavanja, nemaju zaštitu na radu, a iako su neprijavljeni, doprinose budžetu za razliku od ovih prvih.

Nema šta vi Vučiću i Dačiću više da pregovarate. Za start treba podeliti otkaz 2/3 birokratije, a onih 1/3 opismeniti, modernizovati, ubrzati, i smanjiti im plate na maksimum proseka koji privatnici daju (25.000). A ovi što su dobili otkaz, neka se snalaze kao i ostali: neka rade kod privatnika, neka osnuju svoj biznis, neka idu na selo da se bave poljoprivredom, neka uče IT...

To je samo prvi korak. Drugi korak je brutalna štednja na svim nivoima (kante za reciklaže za staklo, drvo, metal, papir...), pa sve ostalo.

Uvek govorim da smo mi super bogata država, samo se razbacujemo toliko da bi se svaki Amer ili nemac prekrstio i levom i desnom rukom.

Nikola

pre 10 godina

Uvoznički lobi je uniuštio industriju i poljoprivredu. Stanite im ne put. Pokrenite ind. i pojoprivredu i odmah ćemo se izvući iz krize.

sećam se predizbornih obećanja

pre 10 godina

Nema datuma, šeik se ne javlja, Rusima ste se zamerili zbog opstrukcije Južnog toka, šta sad, kako izmisliti novi opijum za narod?

Bobi

pre 10 godina

Toliki razgovori, pregovori, javne rasprave o gomili parazita na državnim jaslama, gde petoro obavlja posao koji može jedan čovek da radi, kojima je skoro pa nemoguće dati otkaz, koji u proseku rade 2 sata dnevno, ne doprinose ništa u budžet, već samo uzimaju iz njega, a prosečna plata im je 40-50.000 dinara.

Sa druge strane, niko ne mari o mučenicima koji rade po 10-12 sati dnevno za 20-25.000 dinara, nisu prijavljeni, mogu svakog trenutka da dobiju otkaz, rade bez dana odmora, ili bolavanja, nemaju zaštitu na radu, a iako su neprijavljeni, doprinose budžetu za razliku od ovih prvih.

Nema šta vi Vučiću i Dačiću više da pregovarate. Za start treba podeliti otkaz 2/3 birokratije, a onih 1/3 opismeniti, modernizovati, ubrzati, i smanjiti im plate na maksimum proseka koji privatnici daju (25.000). A ovi što su dobili otkaz, neka se snalaze kao i ostali: neka rade kod privatnika, neka osnuju svoj biznis, neka idu na selo da se bave poljoprivredom, neka uče IT...

To je samo prvi korak. Drugi korak je brutalna štednja na svim nivoima (kante za reciklaže za staklo, drvo, metal, papir...), pa sve ostalo.

Uvek govorim da smo mi super bogata država, samo se razbacujemo toliko da bi se svaki Amer ili nemac prekrstio i levom i desnom rukom.

ines

pre 10 godina

Vučić se razlikuje od većine političara po tome što narodu govori istinu, pa ma koliko bolna bila. Tako se Vučić ponašao i u vezi sporazuma oko Kosova, a tako se ponaša i u slučaju ekonomske situacije u Srbiji. Zbog toga, bez obzira na mere koje će biti bolne, Vučić će i za te mere imati podršku velike većine građana Srbije, jer narod ceni što Vučić ne želi da stvara lažnu sliku kako u Srbiji sve "cveta", već želi preventivno da deluje da se spreči "grčki scenario".

Nebojsa

pre 10 godina

Naravno "dogovor kucu gradi",nadamo se da ce se pronaci najbezbolniji nacin za narod koji je godinama trpeo ovo sigurno nece ici po sirotinji a mi smo osiromaseni za 12.God.pa ce morati da se zavrnu slavine tamo gde je to moguce...Podrska VUCICU....

Aj blago meni

pre 10 godina

Vlast DS je bila bolja od vlasti Milosevica samo jer smo imali stalno struju i sto nisu uspeli da nateraju bombe da lete oko nas, za sve drugo su nas ojadili i upropastili...Ne da ne moze SNS da ispravi ovo...ni Japanci se ne bi snasli ovde 5 godina...

Sandra

pre 10 godina

Prvi put da se ovako ozbiljno zaseda kad je ekonomija u pitanju. Nadam se da ce naci nacin za pocetak da zaustave dalje propadanje. Kako god bude Vucic nece lagati vec ce izneti pravo stanje.Mozgova u zemlji imamo samo ih treba ukljuciti u resavanje problema u svakom slucaju ockujem poboljsanje pa makar i minimalno.

Milica

pre 10 godina

U narednim nedeljama cucemo: necemo zamrzavati plate i penzije, samo cemo se jos malo zaduziti, par milijardi, posto, citiram g.Vucica: NEMAMO PROJEKTE U KOJE BISMO ULOZILI JER SMO (NE)SPOSOBNI. Da li sam napomenula da je ZA SVE KRIVA DS??

pozitivno nastrojena

pre 10 godina

Situacija je veoma teska,iz nicega treba stvoriti nesto.Al Vucic je covek koji se pokazao da se zna uhvatiti u kostac sa problemima,on od njih ne bezi.

Magda

pre 10 godina

Nadam se da ce doci do nekog iole bezbolnog resenja. Vucic je dosad dokazao da radi za narodne interese, jos samo Dacic da se slozi s njim, makar samo ovom prilikom...

ivaan

pre 10 godina

Zemlja je u očajnoj ekonomskoj situaciji i ako se nešto ozbiljno ne preuzme odosmo u bankrot i put bez povratka. Nepopularne i bolne mere ne voli niko, ali ja ih podržavam ako će nešto pomoći i spasiti što se može.

Samohrani

pre 10 godina

Mislim da sa Dacicem nema dogovora, on je navikao da obecava narodu kule i gradove. Tako je do sada u svim Vladama radio. Sada je doslo vreme da se pogleda istini u oci i da se povuku ne popularni potezi zbog bolje buducnosti Srbije.

ivan

pre 10 godina

samo u srbiji postoji termin - DRZAVNI VRH! Sta je to? jel to postoji u ustavu?! Zasto se na STRANACKOM nivou razgovara o tako velikim problemima kao sto je ova definitivno najveca od svih do sada. Zasto postoji onda vlada, skupstina..da li je bitno samo kako kazu lideri? da li njima neko moze da se suprostavi suprotnim misljenjem?
Samo kuknjavom se dodvoravaju ovom naradu, nikad gore nismo ziveli, a nikad vece poverenje u ove ljude! Ljudi postaju slepi!
Vucic je vest demagog i veliki marketinski mag! I na zalost nista vise! Poentira svaki dan porukama kojej dopiru do "najveceg glasackog tela". Zasto se njemu prpisuje tzv. bora protiv korupcije, kada to rade drzavni organi! Toga je itekako bilo i pre, i naravno sve je zapoceto pre, samo se nije promovisano, a najveci problem je sto kriminala ima sve vise!

Maggi

pre 10 godina

Gospodine Vucicu ne popustajte ljudima koji su u poslednje dve decenije unistili srpsku ekonomiju i sva preduzeca koja su valjala u Srbiji.

vodoinstalater

pre 10 godina

Moja supruga radi u jednom velikom supermarketu u Beogradu. Završena Srednja škola. Ima 25 god. radnog staža i platu 22.300. Godišnji odmor u trajanju 21 RADNI DAN. Imamo prijatelje koji su u zdravstvu (budžet). Ona je Med sestra a on čista administracija. Ona, sr. škola ima 35.ooo, on kurir (Osn. škola) ima 25000. God odmor im je TRIDESET PET radnih dana. TO JE BRE MESEC I PO!!!!!!! ALO!!!!! KO TO PLAĆA!!!! Pretpostavljam da je po istom sistemu KOMPLETNA DRŽAVNA ADMINISTRACIJA USTROJENA. B

I očekivati da će nešto biti bolje? Budalaština. Pa njih ima više od polovine ukupno zaposlenih.

novicavg

pre 10 godina

Dva lidera koalicije premijer Dačić i vicepremijer Vučić u odsustvu trećeg Dinkića koji je imao ranije zakazne protokolarne obaveze u vezi posete Janukovića predsednika Ukrajina.Hoću da verujem da će i ova dvojiva lidera a i kad im se priključi Dinkić sutradan i narednih dana uz pomoć svih ovih nabrojanih instituacija uspeti da koliko toliko nađu neko rešenje za ekonomske teškoće Srbija i sa uravnoteženje deficita odnosno smanjenje javne pšotrošnj ekroz razne vidove štednje. I dok je se Vučić izjašnjava za radikalne i kod naroda nepopularne mere dotle druga dvojica lidera traže rešenja koja bi bila blaža prema narodu ali teško da bi državi donele ikakve benefite.

zoran

pre 10 godina

Ovi su se dogovorili da treba da se dogovore...

Ahahahahahahhahaha...

Pa oni da IMAJU PLAN ne bi nas zamajavali i kao jurcali Dulića za 20 soma Eura (dokazi su im tanki), ovu Tivanku za, ni oni ne znaju za šta, niti mogu išta da dokažu (nije Trivanka mutava, normalno) i ostale sitne šibicare iz bivše vlasti i van vlasti, umesto da su ODMAH kako su zaseli, otpustili polovinu administracije i krenuli u korenite promene. Ovako, vreme leti, zemljaci. LETI... Prošla je već godina. Zar? Već GODINA??? Da,da, zemljaci, godina...

Mica

pre 10 godina

Ne treba zuriti sa donosenjem mera , to je osetljiva tema koja se mora razraditi do detalja. Bilo bi dobro ukljuciti i profesore sa ekonomskog fakulteta da svi zajedno naprave plan.

Djoka

pre 10 godina

Posle koliko meseci su se konacno setili, i sta je ta druzba uopste uradila za jednu punu godinu, osim sto je naravno uhapsila par muftardzija, a amnestirala par hiljada slicnih ili jos gorih?

zoki

pre 10 godina

@Bobi
A kako to neprijavljen radnik doprinosi budzetu? To mi bas nije najjasnije, de molim te objasni mi?
Sto se tice situacije u kojoj smo, ona je samo dokaz da su na vlasti politicke stranke koje nemaju znanje da vode zemlju. Svaka cast Vucicu i jos nekolicini na trudu, ali jedan pojedinac nije dovoljan za uspesno vodjenje ni opstine, a kamoli cele drzave.

m4rk0

pre 10 godina

Vučić se razlikuje od većine političara po tome što narodu govori istinu..
(ines, 6. jun 2013 20:56)

Meni nije potreban Vucic da bih znao sta je istina, meni treba neko da izvuce Srbiju iz ******.

Ljubicica

pre 10 godina

Dzabe sto se Vucic trudi da nadje izlaz iz ove situacije,kad ga neko drugi stalno sputava i govori kako je izdajnik i kako zemlju vodi u propast.Jednom bar treba da se ujedinimo i zajedno donesemo izvesne mere.Treba pomoci gradjanima Srbije!

vek trajanja istekao

pre 10 godina

Kako ste počeli da zavijate i BG u crno cenim da nećete dugo trajati. Predlažem porodično okupljanje svih onih koji ovog meseca neće primiti platu jer MD danas nije prebacio gradu 100 miliona dnara zbog neplaćenih 2.650 dnara, a kako vidim neće ni sutra ni prekosutra po 100 mil. (300 mil.). Žurka je gotova, para nema, razlaz...

Razlomak

pre 10 godina

Dogovor kucu gradi.Nadam se da ce biti konstruktivnog resenja iz ovih dogovora,ali niko nije svemoguc.Sta moze u ovim trenucima da se uradi,uradice se.

Todor

pre 10 godina

Problem kod svih politicara koji su bili i koji su trenutno na vlasti je taj sto niko nije spreman na nepopularne poteze, svi se nadaju da ce neko drugi nekad resavati probleme koji se ticu svih nas. A mnogi problemi su sistemski. Ubedjen sam da jedino Vucic u ovoj vladi ima dovoljno, volje, energije i politicke moci da "prelomi" i povuce poteze za koje cemo tek u buducnosti videti da su bili od velike vaznosti za nas.

cacanin

pre 10 godina

Hocemo datum, uspece.

SDPR, 130+agencija (pre godinu obeca Dr Vucic da ce da ukine 100), upravni odbori....

To ubija i isisava postenu Srbiju.

alejina

pre 10 godina

ovakva situacija ne mze da se resi jednim sastankom. verujem da je drzavni vrh po velikim pritiskom i da su sve oci uprte u njih ali se nadam i verujem da ce se pronaci resenje

MUKNAVI

pre 10 godina

Ma nije brige,imaju gospodar Vucic,cica Tomo,i baka Tabakovic resenje,100milijardi evra odma stizu ako oni zasednu.Njihovi biraci su im poverovali,dali im vlast,bilo je frke oko onih nevazecih listica al to je proslo, i sad stizu investicije,trebalo bi ako ne lazu..ma jok gde bi to oni,za Drndica i ono odelo ,sas` strafte,kevu u replici,oni su se salili jer evo sada zasedaju i traze resenje kako da golog svuku a da ga ne oderu,a ako ga oderu da on,odrani,ne kuka vec da im i zahvali!

sandra

pre 10 godina

Vučić je više puta pokazao da mu je na prvom mestu interes države, pa tek onda stranački interes, tako da on ne razmišlja o rejtingu kada donosi odluke koje su u interesu države. Tako je bilo i kada su pregovori o Kosovu u pitanju, a tako se ponaša i sada kada je u pitanju ekonomska situacija u Srbiji. On narodu iskreno kaže da se moraju preduzeti neke bolne ekonomske mere, ali da bez toga Srbija ne može dalje ekonomski da se razvija.

Miloš

pre 10 godina

Vučiću i Dačiću neće biti lako da donesu, odnosno da se opredele za najbolje mere koje će ekonomiju da postave na noge. Zamrzavanje plata, penzija nije popularno, ali nema se kud - ako daje rezultate, i to ćemo preživeti.

coya

pre 10 godina

Evo rešenja: svi koje plaća država, od čistača do ministra da imaju prosečnu platu dok se ne postigne ekonomija da do sada najmanje plaćen radnik može imati za normalnu potrošačku korpu. Narode od diplome se ne živi a svi plaćamo istu cenu hleba. Ovo je preživljavanje!

nebojša

pre 10 godina

Vučić ne želi da vodi populističku politiku, već želi da preduzme mere, kojima će možda izgubiti koji procenat podrške u javnosti, ali će te mere biti u interesu Srbije, i na ovaj način Vučić žrtvuje interes stranka, i na prvo mesto stavlja državni interes, i za to zaslužuje pohvalu.

Vanja Petrović

pre 10 godina

A, kako bi bilo kada bi o ekomiji razgovarali eksperti ekonomisti??

Dva nadobudna predsednika partija ne mogu da rešavaju teška ekonomska pitanja, mada, dovde gde smo stigli izgledno je da nam spasa nema...

novicavg

pre 10 godina

Moja supruga radi u jednom velikom supermarketu u Beogradu. Završena Srednja škola. Ima 25 god. radnog staža i platu 22.300. Godišnji odmor u trajanju 21 RADNI DAN. Imamo prijatelje koji su u zdravstvu (budžet). Ona je Med sestra a on čista administracija. Ona, sr. škola ima 35.ooo, on kurir (Osn. škola) ima 25000. God odmor im je TRIDESET PET radnih dana. TO JE BRE MESEC I PO!!!!!!! ALO!!!!! KO TO PLAĆA!!!! Pretpostavljam da je po istom sistemu KOMPLETNA DRŽAVNA ADMINISTRACIJA USTROJENA. B

I očekivati da će nešto biti bolje? Budalaština. Pa njih ima više od polovine ukupno zaposlenih.
(vodoinstalater, 6. jun 2013 20:36)
Odličan ti je komentar, svaka čast i ovo pokazuje da treba da radi jedna velika metla u državnoj administraciji, pola napolje iz zdravstva, školstva i državne uprave i problem će biti rešen.A lokalnim samoupravama prema broju stanovnika propisati broj činovnika i za toliko pare i rigorozna budžetska kontrola uz hapšenje onih koji prave marifetluke.Za dve godine nema krize, ali za to treba ima petlju.

Crvendac

pre 10 godina

Ne gubite vreme sa gubitnicima gospodine Vucicu. Ekonomija se ne spasava praznim predizbornim obecanjima, nego korenitim reformama i povlacenjem poteza koji bas ne odgovaraju svima. Neka malo i cinovnici osete krizu u Srbiji kao i sav obican narod koji radi kod privatnika za malu i ne redovnu platu. Ako je kriza, bar neka bude za sve pa polako i zajedno da izadjemo iz ove krize.

Nema rezultata nema plata

pre 10 godina

Kad već delom živite od poreza iz privatnog sektora pokušajte da se ponašate racionalno i da izvršite i restruktuiranje i racionalizaciju državne i lokalne samouprave.Nakupilo se tamo kojekavih stranačkih obezbeđenja, jedni čuvaju demokrate, drugi sps, svi imaju nekakve ugovore o delu koje niko ne može da obori, partijskih parking servisa koji nam kidnapuju autove sa nedefinisanih parking mesta, đubretarskih mafija koje deponuju opasan otpad bez kontrole;duple, troduple funkcije stranačkih poslanika...tu se mora napraviti reda, Srija mora biti racionalna i uspešna kao poluprivatno preduzeće gde se transparentno troši inače bankrot je neizbežan.I onda će slično Sanadru i Janši nekog da okače po sistemu: neka visi Pedro.Avioni, kamioni, abu dabu, naćiće se crv negde.

steva zvezdaš

pre 10 godina

sve za šta ste se uhvatili u ovih godinu dana ste UPROPASTILI:
1- NEZAPOSLENIST VEĆA
2-ZADUŽENI ZA JOŠ KOJU MLRD
3-NIŠTA OD BORBE PROTIV KRIMINALA
4-IZ ZATVORA PUŠTENI SVE I SVJA
5-EKONOMIJA SRBIJE ..GOTOVA..
6-DATUM NI NA VIDIKU
7- KOSOVO NAJDALJE OD SRCA SRBIJE
8-ODNOSI SA CRKVOM NIKAD GORI
9-ODNOSI SA REP.SRPSKOM NIKAD GORI
10- SVI KOJI NAS PREDSTAVLJAJU U SVETU ...NIKAD SLABIJI I GORI.

star-trek

pre 10 godina

Za pocetak ugasite onih 100 agencija koji kostaju stotine miliona dinara mesecno!! U kampanji ste vikali kako bivsa vlast rasipa novac i da je to nepotrebno pa cim ste dosli na vlast videli da sad vi mozete tu da stavljata svoje kadrove, nema veze sto to gradjane nenormalno kosta! Vi njih na dobre plate oni svakog meseca po 20% stranci i svima lepo!! I onda ide Vucic i prica pricu kako fotelje nisu bitne, kako je Srbija ispred stranke i ostale gluposti, na sta se ovaj inteligentni narod pali!!
Tako da, gasite agencije i eto vam OGROMNE ustede!! Ne moras ni da budes Dinkic da tako nesto zakljucis.....ali vlast brzo opija...i sve se zaboravlja.....hleba i igara....

London calling

pre 10 godina

Treba smanjiti plate zaposlenima u opstinskim i gradskim JKP, pored nabrojanih EPS, JATa i Srbijagasa!
Smanjenje plata "administraciji" kako oni kazu je demagogija. Takozvana administracija je zaposlena u opstinskim upravama, ukljucujuci maticare, i oni su najgore prosli jer su ih zaobisla vecina povecanja. Sa obzirom da je administracija jedan od nasih najvecih problema, dalje smanjenje njihovih plata nam ne bi pomoglo. Pritom realan broj ljudi zaposlenih na ovim pozicijama nije veliki pa bi efekat bio minoran.

delijaaa

pre 10 godina

A nije valjda da ste se setili???!!! Pa sta ste radili do sada?? Sem sto ste se slikali, malo hapsili, bavili se kombinacijom kako da izvucete rejting zbog Kosova!!
Pojesce vas gladan narod!!

Del Boy

pre 10 godina

SUPERHIK I JorgoBanka vise NEMAJU GDE NI OD KOJEG SIROMAHA DA OTMU, jer plata nema ni za PROSVETU, ni za ZDRAVSTVO, NI ZA..., danas je vec kraj 6-tog dana 6-tog meseca, a plate koje su ti ljudi zaradili I koje KANDA NECE DOBITI JOS su za period od 1-15 MAJA, dakle kasne vise od 3 NEDELJE, a kasnice sve vise. Za PENZIONERE ne znam VIDICEMO 10-tog, mada I tu kasne vec u startu 25 DANA.

Eto ti SUPERHIK poloitike koja na zalost traje 13 godina, a Vucic se PREMISLJA o dezenu CRNO-BELOG odela za SUPERHIKA...

Stednja sa sve strane

pre 10 godina

Ako vlada hoce da stedi, onda, kao prvo, odmah prekinuti finansiranje virtuelnih opstina po KiM.
Kao drugo, odmah poslati u konkurs sve zaduzene firme koje uzimaju kredite da naplate kamate za ostale kredite, odizimati ih imanje i prodavati.
I trece, svi, ama bas svi trebaju da placaju porez, ukljucujuci ovde i SPC.
Zemaljska drzava Srbija ne moze da izdrzi finansiranje i takozvane nebeske Srbije, a koja broja nekoliko stotina takozvanih (virtuelnih) Firmi i "drzavnih" institucija.

fggghh

pre 10 godina

Ukinite ili smanjite duple plate na KiM...nenormalno mnogo para odlazi na Kosovo!!!! Kad oni imaju Kosovski dodatak hocu i ja Kraljevacki !

Demagog

pre 10 godina

Kada se zavrsi sastanak Drzavnog vrha bice sl.obavestenje> moramo malo da stegnemo kajs,hod po tankoj zici,bolni ustupci,bice bolnih rezova,UAE samo sto nisu stigli,ova Vlada je uradila kao ni jedna do sad,ostala nam je samo nada i td...

yovan

pre 10 godina

Prodajte silna audi vozila, za početak će biti dobijena pozamasna suma, a dugoročno je ušteda na gorivu, registraciji i održavanju. Buduci da svaki diretorcic nekog JP ima službeni automobil ne vidim zašto se restrikcije u tom delu ne razmatraju, neka koriste druga sredstva prevoza, da se približe malo glasačima...

rade

pre 10 godina

Ekonomiju nece spasiti nikakva otpustanja u drzavnim sluzbama. Na sceni je totalna hajka protiv ljudi koji rade svoj posao za drzavu i to sa smesnim platama svih ovih godina. Kada odbijete zdravstvo,mup i prosvetu u drzavnoj upravi uopste nema previse ljudi. Jedino sto treba smanjiti su fantomske agencije, koje same sebi odredjuju plate. Izvini ko je tebi kriv kao privatniku sto nisi uspesan? Lepo zaradi pare pa idi na odmor i tri meseca, niko ti ne brani, a ne da otpustas medicinske sestre,kurire i profesore. Lepo idite u velike trzne centre pa na prepunom parkingu (sajmu dzipova od 100 000 evra) pitajte uspesne privatnike odakle im za takav dzip. Nemojte da jurite kurire, jer vas lazu da ce vas to spasiti...

opajdara

pre 10 godina

jedino sto daje nadu ovde je sto nema dinkica.
(drnde, 6. jun 2013 19:50)
A mene upravo to i brine. On na drugom mestu (sa Cedom) kopa jamu ovima prisutnima.

ller

pre 10 godina

dok se rapidnim reformama performanse srpske elonomije ne dignu par lestvica više, sve drugo je presipanje iz šupljeg u prazno i samo odlaganje bankrota države.

Budisha

pre 10 godina

Velika je razlika izmedju primanja u javnom sektoru od privatnog, to je cinjenica, a u privatnom plate mogu ici samo na gore, dok u javnom ima lufta.A i tu zavisi od radnog mesta.

Radenko-NIS

pre 10 godina

Tesko je a bice jos teze, jer mi vec 20 i vise godina tonemo, nista vise ne proizvodimo... Slazem se u potpunosti sa ovom vladom i Vucicem na celu, jedino drasticnim i bolnim merama mi mozemo osigurati buducnost nas i nase dece. Verujem u ovu vladu da ima volje i energije da stanje stvari u zemlji preokrene na bolje. Sve se moze kada se hoce....

Ruby

pre 10 godina

Nadam se da ce Dacic konacno shvatiti da jednom mora da se pokrene stednja i da se jednom krene sa budjenjem ekonomije. Da konacno svojim simpatizerima koje je zaposlio po raznim kancelarijama i drzavnim firmama i ne rade nista uskrati ogomne plate i dovede ih na nivo koji prima ogromna vecina ljudi u Srbiji. Iskreno se nadam da ce gospodin Vucic uspeti da ga pokrene sa mrtve tacke. Jedino tako ima nade za ekonomski oporavak.

Tihomir

pre 10 godina

ocigledna je pozrtvovanost,ako bi u trecini ljudi postojala polovina osobina ovog coveka,da li bi nam bilo kraja,znamo svi na koga ovde mislim

dana

pre 10 godina

Zemlja je u lošoj ekonomskoj situaciji ali na žalost i veliki broj porodica. malo je onih koji mogu reći da dobro žive. Sada je došao na red da se povuče potez sa ni malo populanim merama na koje je država prinuđena. Očekujemo da će narod to razumeti.

In medias res

pre 10 godina

Vucic zeli da pronadje resenje za ovakvu tesku situaciju u kojoj se sada drzava nalazi.Neka posegnu i za nekim nepopularnim merama,nadam se da ce to narod razumeti.Drugacije resenje nije na vidiku!

CHEGE

pre 10 godina

Razlika između Vučića, Dačića i Dinkića je ta što je Vučić iskren sa narodom i govori im istinu o ekonomskom stanju Srbije.

dragan

pre 10 godina

Potsecanje Vucic i Dacic su bili na vlasti kad je hleb bio milijardu.Tad ih je spasao Avram.Mislim da treba praviti novu drzavu.Srbija je dokaz za da ne moze da opstane.To je cak i Pasic uvideo pa su pravili Kraljevinu .

Nislija

pre 10 godina

Ljudi moji u Nisu su formirane 4 opstine da bi Nis dobio status grada na nivou republike i da bi se gradska administracija priblizila gradjanima a od svega toga dobili smo 4 opstinske uprave i jos jednu na nivou grada i ucetvorustrucavanje administracije a plate u gradskim javnim preduzecima nisu normalne u gradu gde nista ne radi, skoro je neko izjavio da kafe kuvarica u toplani prima 40.000 dinara, da u vodovodu i ostalim firmama nemaju vise slobodnih stolica a racuni i komunalije su svakog meseca sve veci i veci, ne znam kako je u ostalim gradovima ali ovo je postalo nesnosljivo. Svi rade sa gubicima, stalno kukaju kako su cene usluga male a niko se ne dotice gomile besposlicara koje kada pitas sta oni tamo rade, sledi odgovor idemo na posao.

Krstic

pre 10 godina

Samo nemojte traziti nove izbore.SNS ce u predizbornoj kampanji izneti stav da cemo od Rusije dobiti kredit od 200 mililijardi evra ,i narod ce to prihvatiti,kao sto je prihvatio u prosloj predizbornoj kampanjii videli ste kakva je to bila laz.Samo napred u nove poraze.

velizar

pre 10 godina

Srbija je država, u kojoj su kriminal i korupcija „cvetali“ u prethodnih 20 godina. Kao posledica toga država je potpuno finansijski uništena. Takvom stanju je doprinela i populistička politika prethodnih vlada, koje su u stalnom strahu za svoj rejting, izbegavali da preduzmu oštre i nepopularne mere, koje su Srbiji neophodne. Ovo je prva vlada koja ne beži ni od nepopularnih mera, jer se drugačije ne može obezbediti sigurnija i bolja budućnost.

capan

pre 10 godina

Vučić i ova vlada nameravaju da preduzmu mere koje su prethodne vlade trebale da preduzmu još na početku svetske ekonomske krize. Međutim, DS je u stalnom strahu za rejting, izbegavao da preduzima nepopularne mere, već se izlaz tražio u prodaji preduzeća, i novim zaduživanjima, što je Srbiju dovelo pred bankrot. Sa takvim populističkim pristupom se nije moglo dugo plivati, jer sve te kredite neko mora da vrati, i sada je Srbija naravno u teškoj finansijskoj situaciji.

Indigo

pre 10 godina

Drzava Srbija je propala zahvaljujuci prethodnom rezimu i nacinu na koji su oni vodili politiku.sad neko mora da nas izvlaci iz svega toga.nije bitno ko je to,da li se on zvao Pera ili mika,vazno je da gradjani Srbije osete boljitak!

make

pre 10 godina

Pa ako drugi nisu sposobni da obavljaju svoj posao kako treba, nema potreba da ih Vucic gura i moli, neka ih jednostavno smeni a na njihova mesta neka dodju oni koji su sposobni i kadri da rade u interesu svoje zemlje i naroda.

Neprilagodjena

pre 10 godina

Nema bezbolnog resenja u ovom trenutku.Zato sto se bilo kakvo resenje godinama odlagalo,zato smo sada u ovom sosu kakvom smo.Treba svi da podnosimo teret krize i penzioneri i zaposleni u javnim sluzbama.podrzavam Vucica i njegov predlog za ovakva resenja.

buki

pre 10 godina

Sve sam folirant i maroder.Pa oni su svi ISTI.Svi furaju fensi odela cim su dosli na vlast setite se sta su svi prvo uradili,Stavili naocare da izgledaju pametno promenuli frizure i odecu,seli u besne automobile i uzeli privilegije koje su i prethodnici uzivali.I sada takvi nagojeni pricaju skoro gladnima kako treba jos vise da gladuju.A Ekipa poput vodinstalera i ostalih nije mi savim jasno jel je vama problem sto ovi drugi imaju mnogo odmora i cuj 25000 dinara plate ili Vam je zao sto vase supruge to nemaju.Ako je ovo drugo u pitanju sto se toplo nadam onda zuc treba da prospete po nagojenim vlasnicima firmi u kojoj tvoja supruga radi kao u nekim po zlu znanim drzavama,a ako ti smeta ono prvo onda stvarno sa tobom nesto nije u redu kada gladan zelis da budes ne samo ekonomski nego i dusevno i moralno obescacen. ali to je pre svega tvoj problem i tvoje nazalost porodice. Nije lako biti slobodan covek.

Franc List

pre 10 godina

Mislim da narod pre svega veruje vucicu posto je u ovih godinu dana radio i uradio sto pojedini resori nisu ni za 4 godine.Ja jesam za to da svi gradjani podnesu odrejeni teret koji donosi ekonomska kriza.da se ovo ranije radilo ,ne bismo bili sada u ovakvoj poziciji.zato,podrzavam Vucica u ovoj nameri!

make

pre 10 godina

Vučić se razlikuje od većine političara po tome što narodu govori istinu, pa ma koliko bolna bila. Tako se Vučić ponašao i u vezi sporazuma oko Kosova, a tako se ponaša i u slučaju ekonomske situacije u Srbiji. Zbog toga, bez obzira na mere koje će biti bolne, Vučić će i za te mere imati podršku velike većine građana Srbije, jer narod ceni što Vučić ne želi da stvara lažnu sliku kako u Srbiji sve "cveta", već želi preventivno da deluje da se spreči "grčki scenario".

make

pre 10 godina

Mislim da narod pre svega veruje Vucicu posto je u ovih godinu dana radio i uradio sto pojedini resori nisu ni za 4 godine.Ja sam za to da svi gradjani podnesu odrejeni teret koji donosi ekonomska kriza, da se ovo ranije radilo,ne bismo bili sada u ovakvoj poziciji. Zato,podrzavam Vucica u ovoj nameri!

gradac

pre 10 godina

Nek sastanče danonoćno samo nek se donese dobro rešenje za ovaj narod.
Nek potraže iskusne im pošteneljude koji znaju posao. Dok se mladi nauče mi propadosmo.

MILOVAN

pre 10 godina

Ako se neko ubrzo ne pridruzi Vucicu u naporima da izvuce zemlju iz krize,nece nam dobro biti.Dacicu zadnji voz je za zemlju da se izvuce iz ove teske sitvacije zato se ukljuci,dosta je bilo slikanja i paradiranja po crvenom tepihu,zasuci rukave i pomozi ako znas.

Milica

pre 10 godina

U narednim nedeljama cucemo: necemo zamrzavati plate i penzije, samo cemo se jos malo zaduziti, par milijardi, posto, citiram g.Vucica: NEMAMO PROJEKTE U KOJE BISMO ULOZILI JER SMO (NE)SPOSOBNI. Da li sam napomenula da je ZA SVE KRIVA DS??

ivan

pre 10 godina

samo u srbiji postoji termin - DRZAVNI VRH! Sta je to? jel to postoji u ustavu?! Zasto se na STRANACKOM nivou razgovara o tako velikim problemima kao sto je ova definitivno najveca od svih do sada. Zasto postoji onda vlada, skupstina..da li je bitno samo kako kazu lideri? da li njima neko moze da se suprostavi suprotnim misljenjem?
Samo kuknjavom se dodvoravaju ovom naradu, nikad gore nismo ziveli, a nikad vece poverenje u ove ljude! Ljudi postaju slepi!
Vucic je vest demagog i veliki marketinski mag! I na zalost nista vise! Poentira svaki dan porukama kojej dopiru do "najveceg glasackog tela". Zasto se njemu prpisuje tzv. bora protiv korupcije, kada to rade drzavni organi! Toga je itekako bilo i pre, i naravno sve je zapoceto pre, samo se nije promovisano, a najveci problem je sto kriminala ima sve vise!

sećam se predizbornih obećanja

pre 10 godina

Nema datuma, šeik se ne javlja, Rusima ste se zamerili zbog opstrukcije Južnog toka, šta sad, kako izmisliti novi opijum za narod?

Djoka

pre 10 godina

Posle koliko meseci su se konacno setili, i sta je ta druzba uopste uradila za jednu punu godinu, osim sto je naravno uhapsila par muftardzija, a amnestirala par hiljada slicnih ili jos gorih?

zoran

pre 10 godina

Ovi su se dogovorili da treba da se dogovore...

Ahahahahahahhahaha...

Pa oni da IMAJU PLAN ne bi nas zamajavali i kao jurcali Dulića za 20 soma Eura (dokazi su im tanki), ovu Tivanku za, ni oni ne znaju za šta, niti mogu išta da dokažu (nije Trivanka mutava, normalno) i ostale sitne šibicare iz bivše vlasti i van vlasti, umesto da su ODMAH kako su zaseli, otpustili polovinu administracije i krenuli u korenite promene. Ovako, vreme leti, zemljaci. LETI... Prošla je već godina. Zar? Već GODINA??? Da,da, zemljaci, godina...

Demagog

pre 10 godina

Kada se zavrsi sastanak Drzavnog vrha bice sl.obavestenje> moramo malo da stegnemo kajs,hod po tankoj zici,bolni ustupci,bice bolnih rezova,UAE samo sto nisu stigli,ova Vlada je uradila kao ni jedna do sad,ostala nam je samo nada i td...

delijaaa

pre 10 godina

A nije valjda da ste se setili???!!! Pa sta ste radili do sada?? Sem sto ste se slikali, malo hapsili, bavili se kombinacijom kako da izvucete rejting zbog Kosova!!
Pojesce vas gladan narod!!

Vanja Petrović

pre 10 godina

A, kako bi bilo kada bi o ekomiji razgovarali eksperti ekonomisti??

Dva nadobudna predsednika partija ne mogu da rešavaju teška ekonomska pitanja, mada, dovde gde smo stigli izgledno je da nam spasa nema...

vek trajanja istekao

pre 10 godina

Kako ste počeli da zavijate i BG u crno cenim da nećete dugo trajati. Predlažem porodično okupljanje svih onih koji ovog meseca neće primiti platu jer MD danas nije prebacio gradu 100 miliona dnara zbog neplaćenih 2.650 dnara, a kako vidim neće ni sutra ni prekosutra po 100 mil. (300 mil.). Žurka je gotova, para nema, razlaz...

Del Boy

pre 10 godina

SUPERHIK I JorgoBanka vise NEMAJU GDE NI OD KOJEG SIROMAHA DA OTMU, jer plata nema ni za PROSVETU, ni za ZDRAVSTVO, NI ZA..., danas je vec kraj 6-tog dana 6-tog meseca, a plate koje su ti ljudi zaradili I koje KANDA NECE DOBITI JOS su za period od 1-15 MAJA, dakle kasne vise od 3 NEDELJE, a kasnice sve vise. Za PENZIONERE ne znam VIDICEMO 10-tog, mada I tu kasne vec u startu 25 DANA.

Eto ti SUPERHIK poloitike koja na zalost traje 13 godina, a Vucic se PREMISLJA o dezenu CRNO-BELOG odela za SUPERHIKA...

vodoinstalater

pre 10 godina

Moja supruga radi u jednom velikom supermarketu u Beogradu. Završena Srednja škola. Ima 25 god. radnog staža i platu 22.300. Godišnji odmor u trajanju 21 RADNI DAN. Imamo prijatelje koji su u zdravstvu (budžet). Ona je Med sestra a on čista administracija. Ona, sr. škola ima 35.ooo, on kurir (Osn. škola) ima 25000. God odmor im je TRIDESET PET radnih dana. TO JE BRE MESEC I PO!!!!!!! ALO!!!!! KO TO PLAĆA!!!! Pretpostavljam da je po istom sistemu KOMPLETNA DRŽAVNA ADMINISTRACIJA USTROJENA. B

I očekivati da će nešto biti bolje? Budalaština. Pa njih ima više od polovine ukupno zaposlenih.

star-trek

pre 10 godina

Za pocetak ugasite onih 100 agencija koji kostaju stotine miliona dinara mesecno!! U kampanji ste vikali kako bivsa vlast rasipa novac i da je to nepotrebno pa cim ste dosli na vlast videli da sad vi mozete tu da stavljata svoje kadrove, nema veze sto to gradjane nenormalno kosta! Vi njih na dobre plate oni svakog meseca po 20% stranci i svima lepo!! I onda ide Vucic i prica pricu kako fotelje nisu bitne, kako je Srbija ispred stranke i ostale gluposti, na sta se ovaj inteligentni narod pali!!
Tako da, gasite agencije i eto vam OGROMNE ustede!! Ne moras ni da budes Dinkic da tako nesto zakljucis.....ali vlast brzo opija...i sve se zaboravlja.....hleba i igara....

coya

pre 10 godina

Evo rešenja: svi koje plaća država, od čistača do ministra da imaju prosečnu platu dok se ne postigne ekonomija da do sada najmanje plaćen radnik može imati za normalnu potrošačku korpu. Narode od diplome se ne živi a svi plaćamo istu cenu hleba. Ovo je preživljavanje!

Bobi

pre 10 godina

Toliki razgovori, pregovori, javne rasprave o gomili parazita na državnim jaslama, gde petoro obavlja posao koji može jedan čovek da radi, kojima je skoro pa nemoguće dati otkaz, koji u proseku rade 2 sata dnevno, ne doprinose ništa u budžet, već samo uzimaju iz njega, a prosečna plata im je 40-50.000 dinara.

Sa druge strane, niko ne mari o mučenicima koji rade po 10-12 sati dnevno za 20-25.000 dinara, nisu prijavljeni, mogu svakog trenutka da dobiju otkaz, rade bez dana odmora, ili bolavanja, nemaju zaštitu na radu, a iako su neprijavljeni, doprinose budžetu za razliku od ovih prvih.

Nema šta vi Vučiću i Dačiću više da pregovarate. Za start treba podeliti otkaz 2/3 birokratije, a onih 1/3 opismeniti, modernizovati, ubrzati, i smanjiti im plate na maksimum proseka koji privatnici daju (25.000). A ovi što su dobili otkaz, neka se snalaze kao i ostali: neka rade kod privatnika, neka osnuju svoj biznis, neka idu na selo da se bave poljoprivredom, neka uče IT...

To je samo prvi korak. Drugi korak je brutalna štednja na svim nivoima (kante za reciklaže za staklo, drvo, metal, papir...), pa sve ostalo.

Uvek govorim da smo mi super bogata država, samo se razbacujemo toliko da bi se svaki Amer ili nemac prekrstio i levom i desnom rukom.

Krstic

pre 10 godina

Samo nemojte traziti nove izbore.SNS ce u predizbornoj kampanji izneti stav da cemo od Rusije dobiti kredit od 200 mililijardi evra ,i narod ce to prihvatiti,kao sto je prihvatio u prosloj predizbornoj kampanjii videli ste kakva je to bila laz.Samo napred u nove poraze.

Nebojsa

pre 10 godina

Naravno "dogovor kucu gradi",nadamo se da ce se pronaci najbezbolniji nacin za narod koji je godinama trpeo ovo sigurno nece ici po sirotinji a mi smo osiromaseni za 12.God.pa ce morati da se zavrnu slavine tamo gde je to moguce...Podrska VUCICU....

ines

pre 10 godina

Vučić se razlikuje od većine političara po tome što narodu govori istinu, pa ma koliko bolna bila. Tako se Vučić ponašao i u vezi sporazuma oko Kosova, a tako se ponaša i u slučaju ekonomske situacije u Srbiji. Zbog toga, bez obzira na mere koje će biti bolne, Vučić će i za te mere imati podršku velike većine građana Srbije, jer narod ceni što Vučić ne želi da stvara lažnu sliku kako u Srbiji sve "cveta", već želi preventivno da deluje da se spreči "grčki scenario".

Magda

pre 10 godina

Nadam se da ce doci do nekog iole bezbolnog resenja. Vucic je dosad dokazao da radi za narodne interese, jos samo Dacic da se slozi s njim, makar samo ovom prilikom...

Sandra

pre 10 godina

Prvi put da se ovako ozbiljno zaseda kad je ekonomija u pitanju. Nadam se da ce naci nacin za pocetak da zaustave dalje propadanje. Kako god bude Vucic nece lagati vec ce izneti pravo stanje.Mozgova u zemlji imamo samo ih treba ukljuciti u resavanje problema u svakom slucaju ockujem poboljsanje pa makar i minimalno.

pozitivno nastrojena

pre 10 godina

Situacija je veoma teska,iz nicega treba stvoriti nesto.Al Vucic je covek koji se pokazao da se zna uhvatiti u kostac sa problemima,on od njih ne bezi.

Aj blago meni

pre 10 godina

Vlast DS je bila bolja od vlasti Milosevica samo jer smo imali stalno struju i sto nisu uspeli da nateraju bombe da lete oko nas, za sve drugo su nas ojadili i upropastili...Ne da ne moze SNS da ispravi ovo...ni Japanci se ne bi snasli ovde 5 godina...

CHEGE

pre 10 godina

Razlika između Vučića, Dačića i Dinkića je ta što je Vučić iskren sa narodom i govori im istinu o ekonomskom stanju Srbije.

Tihomir

pre 10 godina

ocigledna je pozrtvovanost,ako bi u trecini ljudi postojala polovina osobina ovog coveka,da li bi nam bilo kraja,znamo svi na koga ovde mislim

rade

pre 10 godina

Ekonomiju nece spasiti nikakva otpustanja u drzavnim sluzbama. Na sceni je totalna hajka protiv ljudi koji rade svoj posao za drzavu i to sa smesnim platama svih ovih godina. Kada odbijete zdravstvo,mup i prosvetu u drzavnoj upravi uopste nema previse ljudi. Jedino sto treba smanjiti su fantomske agencije, koje same sebi odredjuju plate. Izvini ko je tebi kriv kao privatniku sto nisi uspesan? Lepo zaradi pare pa idi na odmor i tri meseca, niko ti ne brani, a ne da otpustas medicinske sestre,kurire i profesore. Lepo idite u velike trzne centre pa na prepunom parkingu (sajmu dzipova od 100 000 evra) pitajte uspesne privatnike odakle im za takav dzip. Nemojte da jurite kurire, jer vas lazu da ce vas to spasiti...

Nikola

pre 10 godina

Uvoznički lobi je uniuštio industriju i poljoprivredu. Stanite im ne put. Pokrenite ind. i pojoprivredu i odmah ćemo se izvući iz krize.

novicavg

pre 10 godina

Dva lidera koalicije premijer Dačić i vicepremijer Vučić u odsustvu trećeg Dinkića koji je imao ranije zakazne protokolarne obaveze u vezi posete Janukovića predsednika Ukrajina.Hoću da verujem da će i ova dvojiva lidera a i kad im se priključi Dinkić sutradan i narednih dana uz pomoć svih ovih nabrojanih instituacija uspeti da koliko toliko nađu neko rešenje za ekonomske teškoće Srbija i sa uravnoteženje deficita odnosno smanjenje javne pšotrošnj ekroz razne vidove štednje. I dok je se Vučić izjašnjava za radikalne i kod naroda nepopularne mere dotle druga dvojica lidera traže rešenja koja bi bila blaža prema narodu ali teško da bi državi donele ikakve benefite.

In medias res

pre 10 godina

Vucic zeli da pronadje resenje za ovakvu tesku situaciju u kojoj se sada drzava nalazi.Neka posegnu i za nekim nepopularnim merama,nadam se da ce to narod razumeti.Drugacije resenje nije na vidiku!

Radenko-NIS

pre 10 godina

Tesko je a bice jos teze, jer mi vec 20 i vise godina tonemo, nista vise ne proizvodimo... Slazem se u potpunosti sa ovom vladom i Vucicem na celu, jedino drasticnim i bolnim merama mi mozemo osigurati buducnost nas i nase dece. Verujem u ovu vladu da ima volje i energije da stanje stvari u zemlji preokrene na bolje. Sve se moze kada se hoce....

Maggi

pre 10 godina

Gospodine Vucicu ne popustajte ljudima koji su u poslednje dve decenije unistili srpsku ekonomiju i sva preduzeca koja su valjala u Srbiji.

dana

pre 10 godina

Zemlja je u lošoj ekonomskoj situaciji ali na žalost i veliki broj porodica. malo je onih koji mogu reći da dobro žive. Sada je došao na red da se povuče potez sa ni malo populanim merama na koje je država prinuđena. Očekujemo da će narod to razumeti.

zoki

pre 10 godina

@Bobi
A kako to neprijavljen radnik doprinosi budzetu? To mi bas nije najjasnije, de molim te objasni mi?
Sto se tice situacije u kojoj smo, ona je samo dokaz da su na vlasti politicke stranke koje nemaju znanje da vode zemlju. Svaka cast Vucicu i jos nekolicini na trudu, ali jedan pojedinac nije dovoljan za uspesno vodjenje ni opstine, a kamoli cele drzave.

novicavg

pre 10 godina

Moja supruga radi u jednom velikom supermarketu u Beogradu. Završena Srednja škola. Ima 25 god. radnog staža i platu 22.300. Godišnji odmor u trajanju 21 RADNI DAN. Imamo prijatelje koji su u zdravstvu (budžet). Ona je Med sestra a on čista administracija. Ona, sr. škola ima 35.ooo, on kurir (Osn. škola) ima 25000. God odmor im je TRIDESET PET radnih dana. TO JE BRE MESEC I PO!!!!!!! ALO!!!!! KO TO PLAĆA!!!! Pretpostavljam da je po istom sistemu KOMPLETNA DRŽAVNA ADMINISTRACIJA USTROJENA. B

I očekivati da će nešto biti bolje? Budalaština. Pa njih ima više od polovine ukupno zaposlenih.
(vodoinstalater, 6. jun 2013 20:36)
Odličan ti je komentar, svaka čast i ovo pokazuje da treba da radi jedna velika metla u državnoj administraciji, pola napolje iz zdravstva, školstva i državne uprave i problem će biti rešen.A lokalnim samoupravama prema broju stanovnika propisati broj činovnika i za toliko pare i rigorozna budžetska kontrola uz hapšenje onih koji prave marifetluke.Za dve godine nema krize, ali za to treba ima petlju.

Mica

pre 10 godina

Ne treba zuriti sa donosenjem mera , to je osetljiva tema koja se mora razraditi do detalja. Bilo bi dobro ukljuciti i profesore sa ekonomskog fakulteta da svi zajedno naprave plan.

Samohrani

pre 10 godina

Mislim da sa Dacicem nema dogovora, on je navikao da obecava narodu kule i gradove. Tako je do sada u svim Vladama radio. Sada je doslo vreme da se pogleda istini u oci i da se povuku ne popularni potezi zbog bolje buducnosti Srbije.

ivaan

pre 10 godina

Zemlja je u očajnoj ekonomskoj situaciji i ako se nešto ozbiljno ne preuzme odosmo u bankrot i put bez povratka. Nepopularne i bolne mere ne voli niko, ali ja ih podržavam ako će nešto pomoći i spasiti što se može.

opajdara

pre 10 godina

jedino sto daje nadu ovde je sto nema dinkica.
(drnde, 6. jun 2013 19:50)
A mene upravo to i brine. On na drugom mestu (sa Cedom) kopa jamu ovima prisutnima.

Budisha

pre 10 godina

Velika je razlika izmedju primanja u javnom sektoru od privatnog, to je cinjenica, a u privatnom plate mogu ici samo na gore, dok u javnom ima lufta.A i tu zavisi od radnog mesta.

steva zvezdaš

pre 10 godina

sve za šta ste se uhvatili u ovih godinu dana ste UPROPASTILI:
1- NEZAPOSLENIST VEĆA
2-ZADUŽENI ZA JOŠ KOJU MLRD
3-NIŠTA OD BORBE PROTIV KRIMINALA
4-IZ ZATVORA PUŠTENI SVE I SVJA
5-EKONOMIJA SRBIJE ..GOTOVA..
6-DATUM NI NA VIDIKU
7- KOSOVO NAJDALJE OD SRCA SRBIJE
8-ODNOSI SA CRKVOM NIKAD GORI
9-ODNOSI SA REP.SRPSKOM NIKAD GORI
10- SVI KOJI NAS PREDSTAVLJAJU U SVETU ...NIKAD SLABIJI I GORI.

Ruby

pre 10 godina

Nadam se da ce Dacic konacno shvatiti da jednom mora da se pokrene stednja i da se jednom krene sa budjenjem ekonomije. Da konacno svojim simpatizerima koje je zaposlio po raznim kancelarijama i drzavnim firmama i ne rade nista uskrati ogomne plate i dovede ih na nivo koji prima ogromna vecina ljudi u Srbiji. Iskreno se nadam da ce gospodin Vucic uspeti da ga pokrene sa mrtve tacke. Jedino tako ima nade za ekonomski oporavak.

fggghh

pre 10 godina

Ukinite ili smanjite duple plate na KiM...nenormalno mnogo para odlazi na Kosovo!!!! Kad oni imaju Kosovski dodatak hocu i ja Kraljevacki !

Stednja sa sve strane

pre 10 godina

Ako vlada hoce da stedi, onda, kao prvo, odmah prekinuti finansiranje virtuelnih opstina po KiM.
Kao drugo, odmah poslati u konkurs sve zaduzene firme koje uzimaju kredite da naplate kamate za ostale kredite, odizimati ih imanje i prodavati.
I trece, svi, ama bas svi trebaju da placaju porez, ukljucujuci ovde i SPC.
Zemaljska drzava Srbija ne moze da izdrzi finansiranje i takozvane nebeske Srbije, a koja broja nekoliko stotina takozvanih (virtuelnih) Firmi i "drzavnih" institucija.

m4rk0

pre 10 godina

Vučić se razlikuje od većine političara po tome što narodu govori istinu..
(ines, 6. jun 2013 20:56)

Meni nije potreban Vucic da bih znao sta je istina, meni treba neko da izvuce Srbiju iz ******.

London calling

pre 10 godina

Treba smanjiti plate zaposlenima u opstinskim i gradskim JKP, pored nabrojanih EPS, JATa i Srbijagasa!
Smanjenje plata "administraciji" kako oni kazu je demagogija. Takozvana administracija je zaposlena u opstinskim upravama, ukljucujuci maticare, i oni su najgore prosli jer su ih zaobisla vecina povecanja. Sa obzirom da je administracija jedan od nasih najvecih problema, dalje smanjenje njihovih plata nam ne bi pomoglo. Pritom realan broj ljudi zaposlenih na ovim pozicijama nije veliki pa bi efekat bio minoran.

Nema rezultata nema plata

pre 10 godina

Kad već delom živite od poreza iz privatnog sektora pokušajte da se ponašate racionalno i da izvršite i restruktuiranje i racionalizaciju državne i lokalne samouprave.Nakupilo se tamo kojekavih stranačkih obezbeđenja, jedni čuvaju demokrate, drugi sps, svi imaju nekakve ugovore o delu koje niko ne može da obori, partijskih parking servisa koji nam kidnapuju autove sa nedefinisanih parking mesta, đubretarskih mafija koje deponuju opasan otpad bez kontrole;duple, troduple funkcije stranačkih poslanika...tu se mora napraviti reda, Srija mora biti racionalna i uspešna kao poluprivatno preduzeće gde se transparentno troši inače bankrot je neizbežan.I onda će slično Sanadru i Janši nekog da okače po sistemu: neka visi Pedro.Avioni, kamioni, abu dabu, naćiće se crv negde.

ller

pre 10 godina

dok se rapidnim reformama performanse srpske elonomije ne dignu par lestvica više, sve drugo je presipanje iz šupljeg u prazno i samo odlaganje bankrota države.

Ljubicica

pre 10 godina

Dzabe sto se Vucic trudi da nadje izlaz iz ove situacije,kad ga neko drugi stalno sputava i govori kako je izdajnik i kako zemlju vodi u propast.Jednom bar treba da se ujedinimo i zajedno donesemo izvesne mere.Treba pomoci gradjanima Srbije!

alejina

pre 10 godina

ovakva situacija ne mze da se resi jednim sastankom. verujem da je drzavni vrh po velikim pritiskom i da su sve oci uprte u njih ali se nadam i verujem da ce se pronaci resenje

sandra

pre 10 godina

Vučić je više puta pokazao da mu je na prvom mestu interes države, pa tek onda stranački interes, tako da on ne razmišlja o rejtingu kada donosi odluke koje su u interesu države. Tako je bilo i kada su pregovori o Kosovu u pitanju, a tako se ponaša i sada kada je u pitanju ekonomska situacija u Srbiji. On narodu iskreno kaže da se moraju preduzeti neke bolne ekonomske mere, ali da bez toga Srbija ne može dalje ekonomski da se razvija.

nebojša

pre 10 godina

Vučić ne želi da vodi populističku politiku, već želi da preduzme mere, kojima će možda izgubiti koji procenat podrške u javnosti, ali će te mere biti u interesu Srbije, i na ovaj način Vučić žrtvuje interes stranka, i na prvo mesto stavlja državni interes, i za to zaslužuje pohvalu.

Franc List

pre 10 godina

Mislim da narod pre svega veruje vucicu posto je u ovih godinu dana radio i uradio sto pojedini resori nisu ni za 4 godine.Ja jesam za to da svi gradjani podnesu odrejeni teret koji donosi ekonomska kriza.da se ovo ranije radilo ,ne bismo bili sada u ovakvoj poziciji.zato,podrzavam Vucica u ovoj nameri!

make

pre 10 godina

Vučić se razlikuje od većine političara po tome što narodu govori istinu, pa ma koliko bolna bila. Tako se Vučić ponašao i u vezi sporazuma oko Kosova, a tako se ponaša i u slučaju ekonomske situacije u Srbiji. Zbog toga, bez obzira na mere koje će biti bolne, Vučić će i za te mere imati podršku velike većine građana Srbije, jer narod ceni što Vučić ne želi da stvara lažnu sliku kako u Srbiji sve "cveta", već želi preventivno da deluje da se spreči "grčki scenario".

make

pre 10 godina

Mislim da narod pre svega veruje Vucicu posto je u ovih godinu dana radio i uradio sto pojedini resori nisu ni za 4 godine.Ja sam za to da svi gradjani podnesu odrejeni teret koji donosi ekonomska kriza, da se ovo ranije radilo,ne bismo bili sada u ovakvoj poziciji. Zato,podrzavam Vucica u ovoj nameri!

yovan

pre 10 godina

Prodajte silna audi vozila, za početak će biti dobijena pozamasna suma, a dugoročno je ušteda na gorivu, registraciji i održavanju. Buduci da svaki diretorcic nekog JP ima službeni automobil ne vidim zašto se restrikcije u tom delu ne razmatraju, neka koriste druga sredstva prevoza, da se približe malo glasačima...

Neprilagodjena

pre 10 godina

Nema bezbolnog resenja u ovom trenutku.Zato sto se bilo kakvo resenje godinama odlagalo,zato smo sada u ovom sosu kakvom smo.Treba svi da podnosimo teret krize i penzioneri i zaposleni u javnim sluzbama.podrzavam Vucica i njegov predlog za ovakva resenja.

buki

pre 10 godina

Sve sam folirant i maroder.Pa oni su svi ISTI.Svi furaju fensi odela cim su dosli na vlast setite se sta su svi prvo uradili,Stavili naocare da izgledaju pametno promenuli frizure i odecu,seli u besne automobile i uzeli privilegije koje su i prethodnici uzivali.I sada takvi nagojeni pricaju skoro gladnima kako treba jos vise da gladuju.A Ekipa poput vodinstalera i ostalih nije mi savim jasno jel je vama problem sto ovi drugi imaju mnogo odmora i cuj 25000 dinara plate ili Vam je zao sto vase supruge to nemaju.Ako je ovo drugo u pitanju sto se toplo nadam onda zuc treba da prospete po nagojenim vlasnicima firmi u kojoj tvoja supruga radi kao u nekim po zlu znanim drzavama,a ako ti smeta ono prvo onda stvarno sa tobom nesto nije u redu kada gladan zelis da budes ne samo ekonomski nego i dusevno i moralno obescacen. ali to je pre svega tvoj problem i tvoje nazalost porodice. Nije lako biti slobodan covek.

dragan

pre 10 godina

Potsecanje Vucic i Dacic su bili na vlasti kad je hleb bio milijardu.Tad ih je spasao Avram.Mislim da treba praviti novu drzavu.Srbija je dokaz za da ne moze da opstane.To je cak i Pasic uvideo pa su pravili Kraljevinu .

Nislija

pre 10 godina

Ljudi moji u Nisu su formirane 4 opstine da bi Nis dobio status grada na nivou republike i da bi se gradska administracija priblizila gradjanima a od svega toga dobili smo 4 opstinske uprave i jos jednu na nivou grada i ucetvorustrucavanje administracije a plate u gradskim javnim preduzecima nisu normalne u gradu gde nista ne radi, skoro je neko izjavio da kafe kuvarica u toplani prima 40.000 dinara, da u vodovodu i ostalim firmama nemaju vise slobodnih stolica a racuni i komunalije su svakog meseca sve veci i veci, ne znam kako je u ostalim gradovima ali ovo je postalo nesnosljivo. Svi rade sa gubicima, stalno kukaju kako su cene usluga male a niko se ne dotice gomile besposlicara koje kada pitas sta oni tamo rade, sledi odgovor idemo na posao.

Razlomak

pre 10 godina

Dogovor kucu gradi.Nadam se da ce biti konstruktivnog resenja iz ovih dogovora,ali niko nije svemoguc.Sta moze u ovim trenucima da se uradi,uradice se.

Todor

pre 10 godina

Problem kod svih politicara koji su bili i koji su trenutno na vlasti je taj sto niko nije spreman na nepopularne poteze, svi se nadaju da ce neko drugi nekad resavati probleme koji se ticu svih nas. A mnogi problemi su sistemski. Ubedjen sam da jedino Vucic u ovoj vladi ima dovoljno, volje, energije i politicke moci da "prelomi" i povuce poteze za koje cemo tek u buducnosti videti da su bili od velike vaznosti za nas.

cacanin

pre 10 godina

Hocemo datum, uspece.

SDPR, 130+agencija (pre godinu obeca Dr Vucic da ce da ukine 100), upravni odbori....

To ubija i isisava postenu Srbiju.

MUKNAVI

pre 10 godina

Ma nije brige,imaju gospodar Vucic,cica Tomo,i baka Tabakovic resenje,100milijardi evra odma stizu ako oni zasednu.Njihovi biraci su im poverovali,dali im vlast,bilo je frke oko onih nevazecih listica al to je proslo, i sad stizu investicije,trebalo bi ako ne lazu..ma jok gde bi to oni,za Drndica i ono odelo ,sas` strafte,kevu u replici,oni su se salili jer evo sada zasedaju i traze resenje kako da golog svuku a da ga ne oderu,a ako ga oderu da on,odrani,ne kuka vec da im i zahvali!

Crvendac

pre 10 godina

Ne gubite vreme sa gubitnicima gospodine Vucicu. Ekonomija se ne spasava praznim predizbornim obecanjima, nego korenitim reformama i povlacenjem poteza koji bas ne odgovaraju svima. Neka malo i cinovnici osete krizu u Srbiji kao i sav obican narod koji radi kod privatnika za malu i ne redovnu platu. Ako je kriza, bar neka bude za sve pa polako i zajedno da izadjemo iz ove krize.

Miloš

pre 10 godina

Vučiću i Dačiću neće biti lako da donesu, odnosno da se opredele za najbolje mere koje će ekonomiju da postave na noge. Zamrzavanje plata, penzija nije popularno, ali nema se kud - ako daje rezultate, i to ćemo preživeti.

velizar

pre 10 godina

Srbija je država, u kojoj su kriminal i korupcija „cvetali“ u prethodnih 20 godina. Kao posledica toga država je potpuno finansijski uništena. Takvom stanju je doprinela i populistička politika prethodnih vlada, koje su u stalnom strahu za svoj rejting, izbegavali da preduzmu oštre i nepopularne mere, koje su Srbiji neophodne. Ovo je prva vlada koja ne beži ni od nepopularnih mera, jer se drugačije ne može obezbediti sigurnija i bolja budućnost.

capan

pre 10 godina

Vučić i ova vlada nameravaju da preduzmu mere koje su prethodne vlade trebale da preduzmu još na početku svetske ekonomske krize. Međutim, DS je u stalnom strahu za rejting, izbegavao da preduzima nepopularne mere, već se izlaz tražio u prodaji preduzeća, i novim zaduživanjima, što je Srbiju dovelo pred bankrot. Sa takvim populističkim pristupom se nije moglo dugo plivati, jer sve te kredite neko mora da vrati, i sada je Srbija naravno u teškoj finansijskoj situaciji.

Indigo

pre 10 godina

Drzava Srbija je propala zahvaljujuci prethodnom rezimu i nacinu na koji su oni vodili politiku.sad neko mora da nas izvlaci iz svega toga.nije bitno ko je to,da li se on zvao Pera ili mika,vazno je da gradjani Srbije osete boljitak!

gradac

pre 10 godina

Nek sastanče danonoćno samo nek se donese dobro rešenje za ovaj narod.
Nek potraže iskusne im pošteneljude koji znaju posao. Dok se mladi nauče mi propadosmo.

make

pre 10 godina

Pa ako drugi nisu sposobni da obavljaju svoj posao kako treba, nema potreba da ih Vucic gura i moli, neka ih jednostavno smeni a na njihova mesta neka dodju oni koji su sposobni i kadri da rade u interesu svoje zemlje i naroda.

MILOVAN

pre 10 godina

Ako se neko ubrzo ne pridruzi Vucicu u naporima da izvuce zemlju iz krize,nece nam dobro biti.Dacicu zadnji voz je za zemlju da se izvuce iz ove teske sitvacije zato se ukljuci,dosta je bilo slikanja i paradiranja po crvenom tepihu,zasuci rukave i pomozi ako znas.