Nedelja, 28.04.2013.

20:21

Vučić u HR:Da isto vidimo budućnost

Imamo različite poglede na prošlost, ali moramo imati zajedničko viđenje budućnosti, poručio na početku posete Zagrebu vicepremijer Aleksandar Vučić.

Izvor: Tanjug

Vuèiæ u HR:Da isto vidimo buduænost IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

nena

pre 11 godina

Dobar potez da se unaprede međudržavni odnosi na praktičan način, a najviše zbog lošeg položaja preostalog dela srpskog stanovništva koji živi tamo.

Алфа Ромео

pre 11 godina

Спољну политику Србије у будућности би морало да краси осећај за национално достојанство уз прагамтичан приступ животним питањима, пре свега економској сарадњи. Сви смо свесни чињенице да између Србије и Хрватске никада неће владати нека претерана љубав, у ствари неће је бити уопште. Али се треба потрудити да оно где можемо да функционишемо, а то је економија, буде на солидном нивоу. Наравно, наше руководство не би смело да гурне у запећак права Срба и њихов положај, пре свега у смислу проналаска несталих, процесуирања ратних злочина и повраћаја одузетих имовинских права.

Demetra

pre 11 godina

Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Srbija će jačati bilateralne odnose sa državama u regionu.Potrebno je da Srbija i Hrvatska nađu zajednički interes u ekonomsku prosparitetu obe države i iz oblasti bezbednosti. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. Verujem potpuno Aleksandru Vučiću, političar koji ima ispravne političke stavove. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.

pajac

pre 11 godina

Nisam sigurna da imamo zajednicki jezik ali sam sigurna da imamo zajednicki cilj a to su evrointegracije sto je mozda i bolje od jezika koji je ponekad izvor nesporazuma

zlatousti

pre 11 godina

Kao nekome ko zali za bivsom SFRJ apsurdno mi je da se do dogovora i saradnje nekadasnjih bratskih naroda dolazi preko EU : Hrvatska u EU zeli da udje kao drzava bez konflikta i neresenih problema sa susedima, a Srbija zarad ulaska u EU mora da ostvari pomake u regionalnoj saradnji i produbi prijateljske odnose sa svim svojim susedima. Ali, tu smo gde jesmo i svaki pomak u normalizaciji odnosa izmedju ljudi i drzava treba pozdraviti. Tim pre, sto se vec pre nekoliko nedelja govorilo o povratku devedesetih.

maksimalno

pre 11 godina

Srbi su kroz istoriju mnogo patili,svaki rat koji je srpski narod vodio bio je oslobodilacki a iz svakog je izasao sa manjom teritorijom i kao genocidan narod a jedini je imao regularnu vojsku ciji su oficiri zavrsili u Hagu a vodje paravojnih formacija ispadose heroji

korak po korak

pre 11 godina

Konacno je Srbija napravila diplomatski iskorak prema Evropi s tim da je uspela da sacuva svoje dostojanstvo da ne odstupi od svojih stavova

oprezno

pre 11 godina

Sa Hrvtskom treba odrzavati dobre medjususedske odnose i voditi dobru politiku ali se ne sme nikako zaboraviti ono sto se desilo cepanjem Jugoslavije,sa njima treba biti krajnje oprezan

Brankica

pre 11 godina

Mi svi vidimo budućnost onako kako nam zapad nacrta. Naše je samo da žongliramo i izvučemo ono što je za nas najpovoljnije. Vučić očigledno ima smisla za dogovaranje, tako da je njegov odlazak u Hrvatsku dobar potez.

BOZANA 63

pre 11 godina

Dobro nam je poznato koliko Hrvatskih firmi posluje u Srbiji. Sto to nije slučaj sa Srpskim firmama u Hrvatskoj. Siguran sam da će Aleksandar Vučić tokom svoje posete pokrenuti, i priču o tretmanu srpskog kapitala u Hrvatskoj.

Filigran

pre 11 godina

Vucic je biranim recima, objasnio da postoji istorija koja je nekada spajala, a nekada razdvajala narode, i da se to ne moze zaboraviti, ali zbog obostranih interesa, prevashodno ekonomskih, saradnja se mora nastaviti. Izmedju redova se dalo videti da smo svi svesni da je kolicina Hrvatskih proizvoda u Srbiji (odraz politickog i licnog interesa EX zute vlade) u odnosu na protizvode iz Srbije u Hrvatskim prodavnicima daleko ispod saradnje.
Ovim potezom Vucic je pokazao spremnost Srbije na SARADNJU u svim oblastima sa Hrvatskom i dokazao da Hrvatska ima veliki nacionalisticki problem koji mora sama da prevazidje.

Maki

pre 11 godina

Odlican potez Vuchica. Jasno staviti SVIMA da je Srbija sada otvorena za saradnju, uvazavajuci sve istorijske dogadjaje. Akcenat je dat na ekonomsku saradnju u kojoj je Hrvatska u velikoj prednosti nad Srbijom, zbog poltronske politikike proslih vlada.

Ma Cherie

pre 11 godina

Uprkos nepremostivim razlikama, i proslosti koja ne treba biti izbrisana i zaboravljena, vec samo ostavljena tamo gde i pripada, moramo se truditi da izgradimo iole pristojne odnose, jer smo, hteli to ili ne, usmereni jedni na druge. Apsolutno zdrav i racionalan stav vicepremijera.

Jacca

pre 11 godina

Budimo LJUDI! Treba oprostiti,ali nikad ne treba zaboraviti! Srbija treba da sa svim zemljama gradi dobre odnose, pa i sa Hrvatskom! Ostavimo proslost i pogledajmo u buducnost!

nidža

pre 11 godina

Veoma ozbiljna i državotvorna politika A. Vučića. Srbija uz političare njegovog kova ima budućnost. A odnose s Hrvatskom treba popravljati na svim poljima i u svim segmentima.

jovo nanovo

pre 11 godina

Zaboravili smo mi sve ratove i sva stradanja koja je srpski narod doziveo u njima,sirili smo bratstvo i jedinstvo,gradili odmaralista u Hrvatskoj da bismo na kraju izgubili sve i ponovo radi visih interesa gradimo prijateljski odnos na rusevinama

Borkovacka- dolina

pre 11 godina

Proslo je dosta vremena posle ratnih dogadjaja, neprijateljeske tenzije nikako ne prestaju izmedju dve drzave.Krajnje vreme da se izglade nesporazumi iz proslosti, da bi moglo da se napreduje dalje i da bi mogla da se ocekuje bolja buducnost, siguran sam da je to i Aleksandar Vucic i shvatio.

s postovanjem

pre 11 godina

Srbija mora dati sve od sebe na gradjenju buducnosti,nekada je DS bio na vlasti pa nije uspeo nista da izgradi vec samo da unisti i ono sto smo imali,sada su naprednjaci na vlasti pa im dozvolimo da i oni pokusaju

Razocarani Demokrata

pre 11 godina

U potpunosti se slayem sa ovom iyjavom Vucica da svi moramo da vidimo isto buducnost radi dobrih odnosa u regionu.

JELICA

pre 11 godina

Možemo, mi u sebi da budemo ogorčeni na Hrvatsku, i takav osećaj sigurno ima i Vučić, ali zbog evropske budućnosti se mora preći preko toga, i mora se sarađivati.

VLATKA

pre 11 godina

Ne moramo, i ne možemo, mi sa Hrvatskom da budemo u nekim preterano bliskim odnosima, ali moramo imati korektne odnose, zasnovane na interesima obe zemlje, i to naš državni vrh i radi. On uspostavlja korektne, a ne bliske, odnose sa Hrvatskom.

Zdravko 014

pre 11 godina

Sastanak i na predsedničkom nivou između Srbije i Hrvatske se mora održeti u što skorije vreme. Ne vredi Josipoviću da se tu nešto nećka, jer ako Nikolića prihvataju, i sa zadovoljstvom sa njim razgovaraju svi svetski zvaničnici, šta onda tu ima Josipović da se nešto buni. Zbog ovakvog stava Josipovića štetu je samo mogla da ima Hrvatska i brojne hrvtske firme koje posluju u Srbiji.

Branko Bor

pre 11 godina

Mora doći do sastanka i na predsedničkom nivou, ali jasno je da je Josipović izbegavao i odugovlači susret zbog porasta nacionalizma u Hrvatskoj posle puštanja njihovih generala. S takvim njegovim ponašanjem , na gubitku je samo Hrvatska jer je opšte poznato koliko mnogo hrvatskih firmi posluje u Srbiji.

papišta

pre 11 godina

Opšte je poznato koliko Hrvatskih firmi posluje u Srbiji. Međutim, to nije slučaj sa Srpskim firmama u Hrvatskoj. Siguran sam da će Vučić tokom ove posete pokrenuti i priču o tretmanu srpskog kapitala u Hrvatskoj.

šica

pre 11 godina

Veoma je bitna dobra međuregionalna saradnja. To je jedan od preduslova za članstvo u EU, i zbog toga je ova poseta bitna koliko za Srbiju, toliko i za Hrvatsku.

Nevenka

pre 11 godina

Imamo prošlost,takvu kakvu imamo,al dobro je da imamo i ljude koji u sadašnjosti imaju volju i želju da radom i ostvarivanjem saradnje, stvore uslove da odnosi u budućnosti budu bolji,pa i budućnost u opšte.Svakako su nam problemi slični i svakako smo privlačniji za investitore s poboljšim odnosima i međusobnom saradnjom.

todorino

pre 11 godina

Vucicu ti si dosao kao spas ovom napacenom Srpskom narodu. Mnogi bi Crnogorci pozeljeli da imaju takvog vodju. Za kratko vrijeme dobio si simpatije u 'citavom regionu i Evropi. Voli te i pozdravlja C. Gora. Samo naprijed i Evropa ce biti tvoja.

s postovanjem

pre 11 godina

Srbija definitivno ima veliku i sjajnu buducnost sa naprdnjacima na vlasti.
(Gas maska, 28. april 2013 23:55)
Srbija mora dati sve od sebe na gradjenju buducnosti,nekada je DS bio na vlasti pa nije uspeo nista da izgradi vec samo da unisti i ono sto smo imali,sada su naprednjaci na vlasti pa im dozvolimo da i oni pokusaju

PROTIĆ D.

pre 11 godina

Za dobrobit i nas i HR prošlost moramo da zaboravimo to je jedini način da se uspostave bolji politički i ekonomski odnosi .

Lock87

pre 11 godina

Glavna parola Tadica pred izbore je bila: Nemojte glasati za Tomu, bice rata i sankcija. Bas mi je drago sto su dokazali suprotno. Govorili su i da ce nacionalne manjine biti potcinjene..ni to nisam nesto primetio.

Stefan

pre 11 godina

Ljudi pamte samo lose stvari, a zaboravi su kada samo bili jedna zemlja kakav smo imali privredni progres i koliko smo bili cenjeni u svetu. Milsim da je krajnje vreme da se ponovo vratimo na taj pravac.

Nenad

pre 11 godina

Proslo je dosta vremena, a neprijateljeske tenzije nikako ne prestaju izmedju ove dve zemlje. Zaista je krajnje vreme da se izglade nesporazumi iz proslosti da bi moglo da se napreduje dalje i da bi mogla da se ocekuje bolja buducnost, sto je Vucic i shvatio.

Nikola

pre 11 godina

Srbija i Hrvatska su nekada bile jedna zemlja i mogli smo da funkcionisemo odlicno, zato sada treba zaboraviti nesuglasice iz proslosti i krenuti napred jer smo zajedno jaci.

ljubica

pre 11 godina

Poseta Hrvatskoj je poseta susednoj zemlji kao i svakoj drugoj. Josipović vodi politiku Hrvatske kako misli da je najbolje, kao i sto Nikolić vodi politiku Srbije kako misli da je najbolje. Vazno je da i ucesce srpskih privrednika bude isto kao i hrvatskih u Srbiji.

Ivica

pre 11 godina

Nije lako otrgnuti se prošlosti,ali to je jedini način da posle više godina počnemo da živimo kao normalan svet u normalnoj državi!

Mile Memorija

pre 11 godina

http://www.ex-yupress.com/zemnov/zemnov2.html

Aleksandar Vucic had ready answers to the provocative questions by the journalists from "independent" newspapers:

"If a group of citizens who support the Croatian lobby in Belgrade shows up we won't touch them, as we haven't had anything to do with them so far. Yet, I am certain that a team from the Ustashe television, Studio B TV, will show up, film those two, or three members of the Croatian lobby, and then report that there were only a few of us and several thousands of them. We are here to show that this is a Serb city and that only Serb laws are valid here. These people gathered to show that they support the policy of Vojislav Seselj and are against those who terrorize us from the television and your papers," Vucic explained to the journalist from Dnevni Telegraf.

zoki Rh

pre 11 godina

Mi hrvatski građani srbe ne smatramo nikakvom braćom, a čak niti "komšijama". Naši susjedi su Mađarska, Austrija, Italija, Bosna, Slovenija, pa tek onda Srbija.

Naše oči su uvijek uperene i tako će ostati u Austriju i Njemačku i Italiju i to je to.

S vama smo bili u zajedničkoj državi 80 godina, a s ovim zemljama 800 godina.

Ne volimo vas i nećemo vas nikad voljeti i to je tako s time se pomirite.

Ovo nisu nacionalistička, već realna razmišljanja većine građana Hrvatske.

Srbin iz CG

pre 11 godina

Dakle nikada, ponavljam nikada, ne mozemo biti prijatelji sa Hrvatima i nikada necemo zaboraviti I i II svetski rat i sve ostalo posle toga.
Danke.

Ben

pre 11 godina

Ja sam neko ko je izgubio svoj dom u Oluji i kažem da je politika koju zagovara Vučić veoma dobra, jer mi ne moramo da se volimo niti sa njima da se družimo ali moramo zajedno da mislimo na budućnost i kako će nam svima biti bolje. Podrška saradnji.

V

pre 11 godina

@ (RH, 28. april 2013 21:49)

Sve najlepše dragi prijatelju.
Gostoprimstvo i lep provod nemaju cenu i nije sve u novcu - ali primitivni skorojevići i u Hrvatskoj i u Srbiji na žalost su svojih pet minuta pretvorili u godine, pa svoje prizemne ideje o životu proglasili kao mainstream, a sebe kao "elitu"... A o sirotanima koji takvima veruju i smatraju dužnošću da se groze Jadrana ne vredi ni pričati.

A onaj ko se potpisuje kao "vojvodjan" i lamentira nad novcem potrošenim u Hrvatskoj sa Vojvodinom i Vojvođanima nema ništa.
Da je do Vojvođana, ljudi koji su u Vojvodini iz ljubavi, rođeni u njoj ili ne, nikakvog rata ne bi bilo, Hrvatska i Srbija samostalne i najveći prijatelji, na zadovoljstvo i napredak svih ljudi.

Miša

pre 11 godina

Kakav preokret u politici, Aleksandre Vucicu! Da je DS potpisao ovakav sporazum sa Kosovom, ti i tvoji bi danima pljuvali po istom, izlazili na ulice i bojkotovali sve i svasta! I Tadiceve posete HR, izvinjavanja i prijateljski ton su vam smetali, a sada ti i Toma glumite ludilo... Nobelova nagrada ((kada bi postojala) ili bar Oskar za glumu u 2013. godini pripada: tebi, Aleksandre Vucicu.

Banjalučanin

pre 11 godina

@vojvodjanin
Kakva ba saradnja i obostrani interesi...?!Samo neka oni ostave Srbiju i Republiku Srpsku na miru,i sve će biti u redu.Dovoljno je naš narod propatio!

T.H.EXPRESS

pre 11 godina

Sretan sam sto Hrvatska ulazi u EU, a nadam se da ce i Srbija dobiti datum za pregovore. Uz sve napore koje ste ulozili bilo bi licemjerno od strane EU da Vam se to ne ispuni. Puno srece, iako vas ceka dug put.

Gas maska

pre 11 godina

Cilj ove posete Aleksandra Vučića je jačanje bilateralne saradnje između Srbije i Hrvatske. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću prijateljstvo između Hrvatske i Srbije je zaista moguće, kao i međusobna saradnja u privlačenju stranih investicija, i ekonomskom prosparitetu Srbije i Hrvatske. Potpuno podržavam Aleksandra Vučića. Srbija ima budućnost samo sa naprednjacima na vlasti. Drago mi je da će se stanje u našoj državi zaista promeniti.
(Diona, 28. april 2013 23:32)

Srbija definitivno ima veliku i sjajnu buducnost sa naprdnjacima na vlasti.

Dragan

pre 11 godina

@zokiRh mozda bih kada bih bio bolestan umno i moralno rekao da su namHrvati braca. Susedi jesmo u geografskom smislu ali su nam blizi Francuzi, Norvezani, pa cak i Monaco i Andora.
Bili smo oko pedeset godina pod upravom jednog Hrvata, sto je. Mora se priznati, malo previse.
Poznato je i priznato , da se takvima kao sto ste vi svidjal ona Austrija, Nemacka i Italija od 1941-1945, i onih devedesetih kada ste mogli da pevate Danke Deutschland . To su nezaboravne uspomene.

Diona

pre 11 godina

Cilj ove posete Aleksandra Vučića je jačanje bilateralne saradnje između Srbije i Hrvatske. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću prijateljstvo između Hrvatske i Srbije je zaista moguće, kao i međusobna saradnja u privlačenju stranih investicija, i ekonomskom prosparitetu Srbije i Hrvatske. Potpuno podržavam Aleksandra Vučića. Srbija ima budućnost samo sa naprednjacima na vlasti. Drago mi je da će se stanje u našoj državi zaista promeniti.

Zagrepcanec

pre 11 godina

"...a nasi pevaci tamo nisu dobro dosli. Mnogo smo popustljivi prema njima.
(Kristijan, 28. april 2013 22:23)"

Ja ti samo savjetujem da barem provjeriš informaciju prije nego napišeš ovakvo nešto. Naime, Bajaga nastupa na zagrebačkoj Šalati početkom 6. mj., Lepa Brena je bila pred neki dan u jednom zagrebačkom klubu itd. Znaš, internet je čudo, samo se treba njime znati koristiti. Srdačan pozdrav.

VVV

pre 11 godina

Kada pod jedinstvom budete smatrali poštovanje različitosti među samim Srbima i prihvatali da bez ikakvog problema može i latinica i ćirilica u službenoj upotrebi, da vizantijska arhitektura nije poslednje svetsko dostignuće, da se ne mora voleti fudbal, tenis i ostali prizemni biznisi proglašeni za sport, da se ne mora voleti pivo, da je nekome potpuno svejedno za Guču, da merilo ko je Srbin nije štancovanje mladića kao nagojenih okrugloglavih kukavica po stadionima a devojaka ispunjenih silikonom i sakrivenih silikonom...
Kada prihvatite da je Srbin koji voli Autonomnu Vojvodinu bar jednak ako ne veći patriota od bilo koga drugog Srbina - o jedinstvu se ne bi ni pričalo, jer bi se podrazumevalo i davalo plodove.
Ako mislite da pišete hvalospeve jedinstvu u južnokorejskom maniru, i dalje ćete propadati.
Inače, sve najlepše Srbiji i Hrvatskoj!

Dalibor

pre 11 godina

Vucic je na jasan i nedvosmislen nacin porucio Zagrebu da je Beograd spreman za saradnju, ali da ta saradnja mora biti u obostranom interesu. Kao iskusan i mudar politicar, on zna da nas mnoge stvari dele ali isto tako zna da su bliski odnosi Srbije i Hrvatske neophodni da bi obe zemlje isle napred, Hrvatska da se sto bolje pozicionira u EU a Srbija da u istu udje. Svojom izjavom, Vucic je svima stavio do znanja da je veliki politicar pred kojim tek predstoji svetla buducnost.

Bivsi glasac SNS-a

pre 11 godina

Za prosle izbore DS je imao plakat sa Vucicem i Nikolicem na kojem je pisalo:"Mala je ovo zemlja za ovako velike izdajnike."Nisam znao na sta aludira taj plakat i ta poruka.Sad mi je jasnije.Ali prekasno.

Superior art of living

pre 11 godina

Tuzno je to sto smo svi pustili da nama ovladaju emocije provocirane sa strane zarad sprovodjenja licne koristi. Takav trend postoji dugo, sve se okrece sve se menja, vreme ce pokazati sta je bilo ispravno a sta ne. Podmece se ideja samostalnost i individualizma, samim tim i secesije, dok se u isto vreme prica o nekom zajednicarenju u nekoj EU. Ok svima nama treba nesto licno, i nesto samo nase cime cemo upravljati i raspolagati onako kako mislimo da treba, ali kada pogledamo globalno svi smo mi na istom mestu, na jednoj zemaljskoj kugli zar ne? Pa ljudi za ime Boga jos je pracovek shvatio da mu je lakse u grupi, i tako su nastale prve komune i gradovi. Ne moramo da se volimo, ali ne treba da se mrzimo, dovoljno je da se postujemo na svim nivoima, i naravno da guramo zajednicki interes. Lose stvari su se dogadjale, ali i dobre i tako ce stalno biti...mrznji nema mesta kada je opstanak u pitanju

István

pre 11 godina

""Moj posao je da vodim politiku Srbije i da radim na zbližavanju dve zemlje. Ne mora to da bude ljubav, ali prijateljstvo je dobrodošlo. Važno je da stvari postavimo na odgovoran način", rekao je Vučić i dodao da je hrvatske političare izabrao hrvatski narod i da veruje da će sarađivati s onima koji su legalno izabrani u Srbiji.

Prva recenica je interesantna, za Dacica osobno. Da se zna ko je gazda.:-))

Prelepi

pre 11 godina

ISto cemo mi i proslost da gledamo o dragi moj Vucicu.
Kako ste krenuli, moracemo radi EU i Hrvatski dan pobede, kod nas poznat kao egzodus Srba iz kraine da slavimo i velicamo.
Ko zna mozda stignemo i do Jasenovca, kako su Nemci poceli sa revizijom drugog sv rata, tako ce i ovi sto ih sad posecujete.
A mi samo da klimamo glavom, da veliki vodjo.

E sad dal je taj veliki vodja A.V ili Berlin (il oba)...

Kristijan

pre 11 godina

Srbija jos jednom pokazuje dobru volju da se odrzavaju dobri odnosi ali videcemo kako ce druga strana da se postavi prema nama. Kao sto je svima poznato ovde hrvatski pevaci uzivaju veliku popularnost,u velikoj meri su prisutni na nasoj sceni,mnogi i posle ostrih izjava protiv Srbije, a nasi pevaci tamo nisu dobro dosli. Mnogo smo popustljivi prema njima.

Vladica

pre 11 godina

Dobro je da je neko stisnuo petlju da sve kaze Hrvatima, problem nije Srbija i zelja za saradnjom, problem je Hrvatska koja nerado saradjuje sa nama i koja ne prihvata preuzete obaveze. Vucic je dobro primetio da Ivica Todoric nema na cemu da se pozali na tretmanu u Srbiji dok bi u Hrvatskoj valjalo da ima vise nasih firmi, jer Hrvati svesno blokiraju nase investicije kod njih. Verujem u Vucica da ce u buducim odnosima sa Hrvatskom vise raditi na reciprocitetu i zastiti nasih interesa.

smallshan

pre 11 godina

izuzetno mi je drago zato sto se ide napred, podrzavam saradnju sa svim susedima jer je to jako bitno. I u zivotu ljudi je veoma bitno odrzavati dobre odnose sa susedima pa tako i na nivou drzave

Rintintinputin

pre 11 godina

Slazem se da proslost treba biti osnova za buducnost, ali ako cemo se stalno osvrtati na najgore momente iz proslosti (kao sto to Hrvati neprekidno cine) i time opterecivati nove generacije onda je sve uzalud. Zasto decu trovati mrznjom? Zar time onda ne cinimo zlocin gori od onoga koji je bio? Stvari koje su se zbile su danas proslost...zavrsile su se! Nema potrebe razvlaciti ih dalje. Ostavite juce za juce, jer danas ima vec dovoljno svojih problema. Ne moramo se voleti ali ne trebamo se ni mrzeti. Dovoljno je da se postujemo i gradimo buducnost na sadasnjosti i buducim ne zatrovanim generacijama.Nemojte opterecivati buducnost svrsenom prosloscu, ne moramo imati zajednicke zakone i drzavu, dovoljno je da imamo zajednicki ekonomski interes i da stremimo ka napretku umesto ka crno-belim emocijama.

sećam se predizbornih obećanja

pre 11 godina

Jedno od predizbornih obećanja SNS je bilo da će ako dođu na vlast pokrenuti pitanje imovine izbeglih Srba iz Hrvatske. Još jedno pogaženo obećanje.

Sunce

pre 11 godina

Srbija i Hrvatska nikad se nece voleti ali najmanje sto mogu je da odrzavaju neke normalne odnose,da imaju dobru ekonomsku saradnju,da se vise ne vracaju u proslost,da netruju buduce narastaje mrznjom a pomirenju najvise mogu doprineti politicari.

Domagoj

pre 11 godina

(vojvođanin, 28. april 2013 21:21)

Pa i sam Vučić je rekao kako je veća sklonost u Srbiji prema hrv. proizvodima nego u Hrvatskoj prema srpskim. E sad zašto je to tako..

garabet

pre 11 godina

Dovoljno je biti jedinstven prema interesima Srbije i njenih građana, pa će iz toga lako slediti i jedinstvo u spoljnoj politici, čak i prema problematičnim zemljama koje stalno prete nekakvim tužbama, kao što je Hrvatska.

Hyper

pre 11 godina

Daleko su neke nase komsije sunarodnici i od Evrope i od realnosti. Citam malo vecernji.hr...tamo se stalno se Srbi optuzuju za neki nacionalizam i neku agresiju, ali samo se iz Hrvatske mogu cuti takve glasine. CRO se pod hitno mora boriti protiv tog jezika mrznje i fashizma koji se gaji. Takve stari a priori ne mogu doneti dobro. Ok, sto ima jedinki zatrovanih mrznjom, ali sto ce zatrovati ceo bratski Hrvatski narod slobodarskog duha to je sramota. Mi na dnevnom nivou menjamo svest kako politicku tako i socijalnu, a u CRO je jos uvek svest ista samo dobro maskirana o cemu svedoci i tekst kanadskog novinara od pre nekoliko dana.

Timok

pre 11 godina

Nasa, i buducnost nase dece je bitna. Mi moramo imati dobrosusetske odnose sa svim zemljama u regionu. I zato podrzavam Vucica u nameri da opet uspostavi dobre odnose sa Hrvatskom. Vucic vodi jednu modernu proevropsku politiku i mi se ne mozemo vracati u dvadeseti ili devetnaesti vek.

moje ime

pre 11 godina

nemam nista vise ni od nove vlade Srbije, a ni od stare, naime otisao sam iz iste pre 8 godina. Nisam ni glasao. Medjutim, bio sam ispred skupstine tog vec izlizanog od prekomerne upotrebe 5. oktobra, shipchio sam kao student '97, bas sam onako verovao u bolje sutra bez Milosevica.
Prevario sam se, da mi je neko rekao da ce 2013. jedan Vucic da otopljava odnose sa Hrvatskom, a jedan Nikolic da otopljava iste sa BiH, pri tome nazivajuci Srbe iz BiH Bosancima (sta je sa Srbima iz Hercegovine?), pa ne znam, malo je reci zvucalo bi mi neverovatno. Meni bi se tom coveku gadilo i ruku pruziti, ne verujem mu nista, ama bas nista...

vojvođanin

pre 11 godina

(RH, 28. april 2013 20:48)

Izuzetno mi je drago što proadajete hrvatske proizvode u Srbiji i što pozivate srpske turiste da troše svoj novac na Hrvatskom primorju. Samo mi nije jasno gde je tu obostrana korist ili interes Srbije? Možemo li mo nekako do vaših novaca?

RH

pre 11 godina

@(vojvođanin, 28. april 2013 21:21)

Možete li vi nekako do naših novaca?

Itekako!

Plazma keksi, slatkiši tvornice Pionir Subotica, ovi Fiati sada i još hrpa drugih stvari... Dajte malo marketinga, da ih uopće upoznamo!

Druga stvar, egzodus pola hrvatske mladosti na Egzit na Petrovaradinu, doček Nove godine u Beogradu...

Ovo ti govorim samo za ono za što sam ja do sada izvadio novce iz đepa. Uopće ne sumnjam da je prostor značajno širi.

I na koncu, mi u Dalmaciji kažemo "nije u šoldima sve" (šoldi = novci). Ajmo radit na onome što će nam život učinit ugodnijim i na onim stvarima za koje se neće pitati koliko što košta.

Koliko bi ja platio da kraj mene prođe svaki dan nekoliko barem pola lijepih cura kakve srećem po beogradskim kafićima - odmah zovem još par rundi!

I eto, i para i lipog pogleda... Svi sretni :-)

Mene više brine da turističku ponudu učinim takvom da kad se vi vratite u Srbiju da imate osjećaj da niste platili ništa u odnosu na to koliko ste dobili, od mora, sunca, uživancije, gostoprimstva pa i pogleda na naše Splićanke ;-)

Živili!

Ljudska prava

pre 11 godina

A da li je drzavni vrh Srbije jedinstven i po pitanju, sta i kako sa izbeglicama iz Krajine posle 18 godina, tj. o njihovom nesmetanom povratku, o podmirivanju njihove odstete i ispunjavanju svih prava koja im pripadaju prema medjunarodnim standardima, bez ikakvih diskriminacija, provokacija i ucenjivanja?
Dok se na to pitanje NE DOBIJE konkretan i garantovan odgovor, mislim da predsednik Nikolic nema sta traziti 30. juna u ZG.

zoran

pre 11 godina

Pozivanje na jedinstvo u Srbiji je najsmešnija pojava na svetu. Ovde svi pozivaju na jedinstvo ama niko ne odstupa ni za milimetar od svojih stavova. Reč jedinstvo poprima novo značenje.

Светлана Fox

pre 11 godina

Значи, сви заједно клечите, плачете и извињавате се. Никоме у историји није успело да направи ову врсту преваре, а да је успео да је прикрије, па неће ни теби Вучићу.

RH

pre 11 godina

Ja svakako pozdravljam suradnju i vjerujem da je velika večina nas u Hrvatskoj za to! Činjenica je da naši proizvodi puno lakše nalaze put do srpskih polica i srpskih kupaca. Druga stvar, treba raditi na povratku srpskih turista na Jadran i to naročito predsezona i podsezona - zbog geografske blizine mogući su i kraći odmori.

Ostala pitanja - prije svega politika i sl. treba svesti na tehničku suradnju. Objektivno i bez emocija.

Lanmi

pre 11 godina

@Mladjan
Jedinstveni ili ne, hapsili Miskovica, priznali Kosovo ili ne - gradjani lose zive i nemaju para ni za lekove, a cene rastu i rastu, a drzava se zaduzuje.

RH

pre 11 godina

Ja svakako pozdravljam suradnju i vjerujem da je velika večina nas u Hrvatskoj za to! Činjenica je da naši proizvodi puno lakše nalaze put do srpskih polica i srpskih kupaca. Druga stvar, treba raditi na povratku srpskih turista na Jadran i to naročito predsezona i podsezona - zbog geografske blizine mogući su i kraći odmori.

Ostala pitanja - prije svega politika i sl. treba svesti na tehničku suradnju. Objektivno i bez emocija.

RH

pre 11 godina

@(vojvođanin, 28. april 2013 21:21)

Možete li vi nekako do naših novaca?

Itekako!

Plazma keksi, slatkiši tvornice Pionir Subotica, ovi Fiati sada i još hrpa drugih stvari... Dajte malo marketinga, da ih uopće upoznamo!

Druga stvar, egzodus pola hrvatske mladosti na Egzit na Petrovaradinu, doček Nove godine u Beogradu...

Ovo ti govorim samo za ono za što sam ja do sada izvadio novce iz đepa. Uopće ne sumnjam da je prostor značajno širi.

I na koncu, mi u Dalmaciji kažemo "nije u šoldima sve" (šoldi = novci). Ajmo radit na onome što će nam život učinit ugodnijim i na onim stvarima za koje se neće pitati koliko što košta.

Koliko bi ja platio da kraj mene prođe svaki dan nekoliko barem pola lijepih cura kakve srećem po beogradskim kafićima - odmah zovem još par rundi!

I eto, i para i lipog pogleda... Svi sretni :-)

Mene više brine da turističku ponudu učinim takvom da kad se vi vratite u Srbiju da imate osjećaj da niste platili ništa u odnosu na to koliko ste dobili, od mora, sunca, uživancije, gostoprimstva pa i pogleda na naše Splićanke ;-)

Živili!

moje ime

pre 11 godina

nemam nista vise ni od nove vlade Srbije, a ni od stare, naime otisao sam iz iste pre 8 godina. Nisam ni glasao. Medjutim, bio sam ispred skupstine tog vec izlizanog od prekomerne upotrebe 5. oktobra, shipchio sam kao student '97, bas sam onako verovao u bolje sutra bez Milosevica.
Prevario sam se, da mi je neko rekao da ce 2013. jedan Vucic da otopljava odnose sa Hrvatskom, a jedan Nikolic da otopljava iste sa BiH, pri tome nazivajuci Srbe iz BiH Bosancima (sta je sa Srbima iz Hercegovine?), pa ne znam, malo je reci zvucalo bi mi neverovatno. Meni bi se tom coveku gadilo i ruku pruziti, ne verujem mu nista, ama bas nista...

vojvođanin

pre 11 godina

(RH, 28. april 2013 20:48)

Izuzetno mi je drago što proadajete hrvatske proizvode u Srbiji i što pozivate srpske turiste da troše svoj novac na Hrvatskom primorju. Samo mi nije jasno gde je tu obostrana korist ili interes Srbije? Možemo li mo nekako do vaših novaca?

zoki Rh

pre 11 godina

Mi hrvatski građani srbe ne smatramo nikakvom braćom, a čak niti "komšijama". Naši susjedi su Mađarska, Austrija, Italija, Bosna, Slovenija, pa tek onda Srbija.

Naše oči su uvijek uperene i tako će ostati u Austriju i Njemačku i Italiju i to je to.

S vama smo bili u zajedničkoj državi 80 godina, a s ovim zemljama 800 godina.

Ne volimo vas i nećemo vas nikad voljeti i to je tako s time se pomirite.

Ovo nisu nacionalistička, već realna razmišljanja većine građana Hrvatske.

Miša

pre 11 godina

Kakav preokret u politici, Aleksandre Vucicu! Da je DS potpisao ovakav sporazum sa Kosovom, ti i tvoji bi danima pljuvali po istom, izlazili na ulice i bojkotovali sve i svasta! I Tadiceve posete HR, izvinjavanja i prijateljski ton su vam smetali, a sada ti i Toma glumite ludilo... Nobelova nagrada ((kada bi postojala) ili bar Oskar za glumu u 2013. godini pripada: tebi, Aleksandre Vucicu.

sećam se predizbornih obećanja

pre 11 godina

Jedno od predizbornih obećanja SNS je bilo da će ako dođu na vlast pokrenuti pitanje imovine izbeglih Srba iz Hrvatske. Još jedno pogaženo obećanje.

Zagrepcanec

pre 11 godina

"...a nasi pevaci tamo nisu dobro dosli. Mnogo smo popustljivi prema njima.
(Kristijan, 28. april 2013 22:23)"

Ja ti samo savjetujem da barem provjeriš informaciju prije nego napišeš ovakvo nešto. Naime, Bajaga nastupa na zagrebačkoj Šalati početkom 6. mj., Lepa Brena je bila pred neki dan u jednom zagrebačkom klubu itd. Znaš, internet je čudo, samo se treba njime znati koristiti. Srdačan pozdrav.

Lanmi

pre 11 godina

@Mladjan
Jedinstveni ili ne, hapsili Miskovica, priznali Kosovo ili ne - gradjani lose zive i nemaju para ni za lekove, a cene rastu i rastu, a drzava se zaduzuje.

Светлана Fox

pre 11 godina

Значи, сви заједно клечите, плачете и извињавате се. Никоме у историји није успело да направи ову врсту преваре, а да је успео да је прикрије, па неће ни теби Вучићу.

Srbin iz CG

pre 11 godina

Dakle nikada, ponavljam nikada, ne mozemo biti prijatelji sa Hrvatima i nikada necemo zaboraviti I i II svetski rat i sve ostalo posle toga.
Danke.

Ben

pre 11 godina

Ja sam neko ko je izgubio svoj dom u Oluji i kažem da je politika koju zagovara Vučić veoma dobra, jer mi ne moramo da se volimo niti sa njima da se družimo ali moramo zajedno da mislimo na budućnost i kako će nam svima biti bolje. Podrška saradnji.

Dragan

pre 11 godina

@zokiRh mozda bih kada bih bio bolestan umno i moralno rekao da su namHrvati braca. Susedi jesmo u geografskom smislu ali su nam blizi Francuzi, Norvezani, pa cak i Monaco i Andora.
Bili smo oko pedeset godina pod upravom jednog Hrvata, sto je. Mora se priznati, malo previse.
Poznato je i priznato , da se takvima kao sto ste vi svidjal ona Austrija, Nemacka i Italija od 1941-1945, i onih devedesetih kada ste mogli da pevate Danke Deutschland . To su nezaboravne uspomene.

VVV

pre 11 godina

Kada pod jedinstvom budete smatrali poštovanje različitosti među samim Srbima i prihvatali da bez ikakvog problema može i latinica i ćirilica u službenoj upotrebi, da vizantijska arhitektura nije poslednje svetsko dostignuće, da se ne mora voleti fudbal, tenis i ostali prizemni biznisi proglašeni za sport, da se ne mora voleti pivo, da je nekome potpuno svejedno za Guču, da merilo ko je Srbin nije štancovanje mladića kao nagojenih okrugloglavih kukavica po stadionima a devojaka ispunjenih silikonom i sakrivenih silikonom...
Kada prihvatite da je Srbin koji voli Autonomnu Vojvodinu bar jednak ako ne veći patriota od bilo koga drugog Srbina - o jedinstvu se ne bi ni pričalo, jer bi se podrazumevalo i davalo plodove.
Ako mislite da pišete hvalospeve jedinstvu u južnokorejskom maniru, i dalje ćete propadati.
Inače, sve najlepše Srbiji i Hrvatskoj!

Bivsi glasac SNS-a

pre 11 godina

Za prosle izbore DS je imao plakat sa Vucicem i Nikolicem na kojem je pisalo:"Mala je ovo zemlja za ovako velike izdajnike."Nisam znao na sta aludira taj plakat i ta poruka.Sad mi je jasnije.Ali prekasno.

T.H.EXPRESS

pre 11 godina

Sretan sam sto Hrvatska ulazi u EU, a nadam se da ce i Srbija dobiti datum za pregovore. Uz sve napore koje ste ulozili bilo bi licemjerno od strane EU da Vam se to ne ispuni. Puno srece, iako vas ceka dug put.

zoran

pre 11 godina

Pozivanje na jedinstvo u Srbiji je najsmešnija pojava na svetu. Ovde svi pozivaju na jedinstvo ama niko ne odstupa ni za milimetar od svojih stavova. Reč jedinstvo poprima novo značenje.

Banjalučanin

pre 11 godina

@vojvodjanin
Kakva ba saradnja i obostrani interesi...?!Samo neka oni ostave Srbiju i Republiku Srpsku na miru,i sve će biti u redu.Dovoljno je naš narod propatio!

István

pre 11 godina

""Moj posao je da vodim politiku Srbije i da radim na zbližavanju dve zemlje. Ne mora to da bude ljubav, ali prijateljstvo je dobrodošlo. Važno je da stvari postavimo na odgovoran način", rekao je Vučić i dodao da je hrvatske političare izabrao hrvatski narod i da veruje da će sarađivati s onima koji su legalno izabrani u Srbiji.

Prva recenica je interesantna, za Dacica osobno. Da se zna ko je gazda.:-))

Sunce

pre 11 godina

Srbija i Hrvatska nikad se nece voleti ali najmanje sto mogu je da odrzavaju neke normalne odnose,da imaju dobru ekonomsku saradnju,da se vise ne vracaju u proslost,da netruju buduce narastaje mrznjom a pomirenju najvise mogu doprineti politicari.

Domagoj

pre 11 godina

(vojvođanin, 28. april 2013 21:21)

Pa i sam Vučić je rekao kako je veća sklonost u Srbiji prema hrv. proizvodima nego u Hrvatskoj prema srpskim. E sad zašto je to tako..

Hyper

pre 11 godina

Daleko su neke nase komsije sunarodnici i od Evrope i od realnosti. Citam malo vecernji.hr...tamo se stalno se Srbi optuzuju za neki nacionalizam i neku agresiju, ali samo se iz Hrvatske mogu cuti takve glasine. CRO se pod hitno mora boriti protiv tog jezika mrznje i fashizma koji se gaji. Takve stari a priori ne mogu doneti dobro. Ok, sto ima jedinki zatrovanih mrznjom, ali sto ce zatrovati ceo bratski Hrvatski narod slobodarskog duha to je sramota. Mi na dnevnom nivou menjamo svest kako politicku tako i socijalnu, a u CRO je jos uvek svest ista samo dobro maskirana o cemu svedoci i tekst kanadskog novinara od pre nekoliko dana.

Ljudska prava

pre 11 godina

A da li je drzavni vrh Srbije jedinstven i po pitanju, sta i kako sa izbeglicama iz Krajine posle 18 godina, tj. o njihovom nesmetanom povratku, o podmirivanju njihove odstete i ispunjavanju svih prava koja im pripadaju prema medjunarodnim standardima, bez ikakvih diskriminacija, provokacija i ucenjivanja?
Dok se na to pitanje NE DOBIJE konkretan i garantovan odgovor, mislim da predsednik Nikolic nema sta traziti 30. juna u ZG.

smallshan

pre 11 godina

izuzetno mi je drago zato sto se ide napred, podrzavam saradnju sa svim susedima jer je to jako bitno. I u zivotu ljudi je veoma bitno odrzavati dobre odnose sa susedima pa tako i na nivou drzave

Prelepi

pre 11 godina

ISto cemo mi i proslost da gledamo o dragi moj Vucicu.
Kako ste krenuli, moracemo radi EU i Hrvatski dan pobede, kod nas poznat kao egzodus Srba iz kraine da slavimo i velicamo.
Ko zna mozda stignemo i do Jasenovca, kako su Nemci poceli sa revizijom drugog sv rata, tako ce i ovi sto ih sad posecujete.
A mi samo da klimamo glavom, da veliki vodjo.

E sad dal je taj veliki vodja A.V ili Berlin (il oba)...

Timok

pre 11 godina

Nasa, i buducnost nase dece je bitna. Mi moramo imati dobrosusetske odnose sa svim zemljama u regionu. I zato podrzavam Vucica u nameri da opet uspostavi dobre odnose sa Hrvatskom. Vucic vodi jednu modernu proevropsku politiku i mi se ne mozemo vracati u dvadeseti ili devetnaesti vek.

V

pre 11 godina

@ (RH, 28. april 2013 21:49)

Sve najlepše dragi prijatelju.
Gostoprimstvo i lep provod nemaju cenu i nije sve u novcu - ali primitivni skorojevići i u Hrvatskoj i u Srbiji na žalost su svojih pet minuta pretvorili u godine, pa svoje prizemne ideje o životu proglasili kao mainstream, a sebe kao "elitu"... A o sirotanima koji takvima veruju i smatraju dužnošću da se groze Jadrana ne vredi ni pričati.

A onaj ko se potpisuje kao "vojvodjan" i lamentira nad novcem potrošenim u Hrvatskoj sa Vojvodinom i Vojvođanima nema ništa.
Da je do Vojvođana, ljudi koji su u Vojvodini iz ljubavi, rođeni u njoj ili ne, nikakvog rata ne bi bilo, Hrvatska i Srbija samostalne i najveći prijatelji, na zadovoljstvo i napredak svih ljudi.

Gas maska

pre 11 godina

Cilj ove posete Aleksandra Vučića je jačanje bilateralne saradnje između Srbije i Hrvatske. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću prijateljstvo između Hrvatske i Srbije je zaista moguće, kao i međusobna saradnja u privlačenju stranih investicija, i ekonomskom prosparitetu Srbije i Hrvatske. Potpuno podržavam Aleksandra Vučića. Srbija ima budućnost samo sa naprednjacima na vlasti. Drago mi je da će se stanje u našoj državi zaista promeniti.
(Diona, 28. april 2013 23:32)

Srbija definitivno ima veliku i sjajnu buducnost sa naprdnjacima na vlasti.

Mile Memorija

pre 11 godina

http://www.ex-yupress.com/zemnov/zemnov2.html

Aleksandar Vucic had ready answers to the provocative questions by the journalists from "independent" newspapers:

"If a group of citizens who support the Croatian lobby in Belgrade shows up we won't touch them, as we haven't had anything to do with them so far. Yet, I am certain that a team from the Ustashe television, Studio B TV, will show up, film those two, or three members of the Croatian lobby, and then report that there were only a few of us and several thousands of them. We are here to show that this is a Serb city and that only Serb laws are valid here. These people gathered to show that they support the policy of Vojislav Seselj and are against those who terrorize us from the television and your papers," Vucic explained to the journalist from Dnevni Telegraf.

Vladica

pre 11 godina

Dobro je da je neko stisnuo petlju da sve kaze Hrvatima, problem nije Srbija i zelja za saradnjom, problem je Hrvatska koja nerado saradjuje sa nama i koja ne prihvata preuzete obaveze. Vucic je dobro primetio da Ivica Todoric nema na cemu da se pozali na tretmanu u Srbiji dok bi u Hrvatskoj valjalo da ima vise nasih firmi, jer Hrvati svesno blokiraju nase investicije kod njih. Verujem u Vucica da ce u buducim odnosima sa Hrvatskom vise raditi na reciprocitetu i zastiti nasih interesa.

Dalibor

pre 11 godina

Vucic je na jasan i nedvosmislen nacin porucio Zagrebu da je Beograd spreman za saradnju, ali da ta saradnja mora biti u obostranom interesu. Kao iskusan i mudar politicar, on zna da nas mnoge stvari dele ali isto tako zna da su bliski odnosi Srbije i Hrvatske neophodni da bi obe zemlje isle napred, Hrvatska da se sto bolje pozicionira u EU a Srbija da u istu udje. Svojom izjavom, Vucic je svima stavio do znanja da je veliki politicar pred kojim tek predstoji svetla buducnost.

Superior art of living

pre 11 godina

Tuzno je to sto smo svi pustili da nama ovladaju emocije provocirane sa strane zarad sprovodjenja licne koristi. Takav trend postoji dugo, sve se okrece sve se menja, vreme ce pokazati sta je bilo ispravno a sta ne. Podmece se ideja samostalnost i individualizma, samim tim i secesije, dok se u isto vreme prica o nekom zajednicarenju u nekoj EU. Ok svima nama treba nesto licno, i nesto samo nase cime cemo upravljati i raspolagati onako kako mislimo da treba, ali kada pogledamo globalno svi smo mi na istom mestu, na jednoj zemaljskoj kugli zar ne? Pa ljudi za ime Boga jos je pracovek shvatio da mu je lakse u grupi, i tako su nastale prve komune i gradovi. Ne moramo da se volimo, ali ne treba da se mrzimo, dovoljno je da se postujemo na svim nivoima, i naravno da guramo zajednicki interes. Lose stvari su se dogadjale, ali i dobre i tako ce stalno biti...mrznji nema mesta kada je opstanak u pitanju

Rintintinputin

pre 11 godina

Slazem se da proslost treba biti osnova za buducnost, ali ako cemo se stalno osvrtati na najgore momente iz proslosti (kao sto to Hrvati neprekidno cine) i time opterecivati nove generacije onda je sve uzalud. Zasto decu trovati mrznjom? Zar time onda ne cinimo zlocin gori od onoga koji je bio? Stvari koje su se zbile su danas proslost...zavrsile su se! Nema potrebe razvlaciti ih dalje. Ostavite juce za juce, jer danas ima vec dovoljno svojih problema. Ne moramo se voleti ali ne trebamo se ni mrzeti. Dovoljno je da se postujemo i gradimo buducnost na sadasnjosti i buducim ne zatrovanim generacijama.Nemojte opterecivati buducnost svrsenom prosloscu, ne moramo imati zajednicke zakone i drzavu, dovoljno je da imamo zajednicki ekonomski interes i da stremimo ka napretku umesto ka crno-belim emocijama.

Diona

pre 11 godina

Cilj ove posete Aleksandra Vučića je jačanje bilateralne saradnje između Srbije i Hrvatske. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću prijateljstvo između Hrvatske i Srbije je zaista moguće, kao i međusobna saradnja u privlačenju stranih investicija, i ekonomskom prosparitetu Srbije i Hrvatske. Potpuno podržavam Aleksandra Vučića. Srbija ima budućnost samo sa naprednjacima na vlasti. Drago mi je da će se stanje u našoj državi zaista promeniti.

Kristijan

pre 11 godina

Srbija jos jednom pokazuje dobru volju da se odrzavaju dobri odnosi ali videcemo kako ce druga strana da se postavi prema nama. Kao sto je svima poznato ovde hrvatski pevaci uzivaju veliku popularnost,u velikoj meri su prisutni na nasoj sceni,mnogi i posle ostrih izjava protiv Srbije, a nasi pevaci tamo nisu dobro dosli. Mnogo smo popustljivi prema njima.

garabet

pre 11 godina

Dovoljno je biti jedinstven prema interesima Srbije i njenih građana, pa će iz toga lako slediti i jedinstvo u spoljnoj politici, čak i prema problematičnim zemljama koje stalno prete nekakvim tužbama, kao što je Hrvatska.

ljubica

pre 11 godina

Poseta Hrvatskoj je poseta susednoj zemlji kao i svakoj drugoj. Josipović vodi politiku Hrvatske kako misli da je najbolje, kao i sto Nikolić vodi politiku Srbije kako misli da je najbolje. Vazno je da i ucesce srpskih privrednika bude isto kao i hrvatskih u Srbiji.

papišta

pre 11 godina

Opšte je poznato koliko Hrvatskih firmi posluje u Srbiji. Međutim, to nije slučaj sa Srpskim firmama u Hrvatskoj. Siguran sam da će Vučić tokom ove posete pokrenuti i priču o tretmanu srpskog kapitala u Hrvatskoj.

Ivica

pre 11 godina

Nije lako otrgnuti se prošlosti,ali to je jedini način da posle više godina počnemo da živimo kao normalan svet u normalnoj državi!

PROTIĆ D.

pre 11 godina

Za dobrobit i nas i HR prošlost moramo da zaboravimo to je jedini način da se uspostave bolji politički i ekonomski odnosi .

VLATKA

pre 11 godina

Ne moramo, i ne možemo, mi sa Hrvatskom da budemo u nekim preterano bliskim odnosima, ali moramo imati korektne odnose, zasnovane na interesima obe zemlje, i to naš državni vrh i radi. On uspostavlja korektne, a ne bliske, odnose sa Hrvatskom.

Razocarani Demokrata

pre 11 godina

U potpunosti se slayem sa ovom iyjavom Vucica da svi moramo da vidimo isto buducnost radi dobrih odnosa u regionu.

Nenad

pre 11 godina

Proslo je dosta vremena, a neprijateljeske tenzije nikako ne prestaju izmedju ove dve zemlje. Zaista je krajnje vreme da se izglade nesporazumi iz proslosti da bi moglo da se napreduje dalje i da bi mogla da se ocekuje bolja buducnost, sto je Vucic i shvatio.

Stefan

pre 11 godina

Ljudi pamte samo lose stvari, a zaboravi su kada samo bili jedna zemlja kakav smo imali privredni progres i koliko smo bili cenjeni u svetu. Milsim da je krajnje vreme da se ponovo vratimo na taj pravac.

s postovanjem

pre 11 godina

Srbija definitivno ima veliku i sjajnu buducnost sa naprdnjacima na vlasti.
(Gas maska, 28. april 2013 23:55)
Srbija mora dati sve od sebe na gradjenju buducnosti,nekada je DS bio na vlasti pa nije uspeo nista da izgradi vec samo da unisti i ono sto smo imali,sada su naprednjaci na vlasti pa im dozvolimo da i oni pokusaju

JELICA

pre 11 godina

Možemo, mi u sebi da budemo ogorčeni na Hrvatsku, i takav osećaj sigurno ima i Vučić, ali zbog evropske budućnosti se mora preći preko toga, i mora se sarađivati.

jovo nanovo

pre 11 godina

Zaboravili smo mi sve ratove i sva stradanja koja je srpski narod doziveo u njima,sirili smo bratstvo i jedinstvo,gradili odmaralista u Hrvatskoj da bismo na kraju izgubili sve i ponovo radi visih interesa gradimo prijateljski odnos na rusevinama

Borkovacka- dolina

pre 11 godina

Proslo je dosta vremena posle ratnih dogadjaja, neprijateljeske tenzije nikako ne prestaju izmedju dve drzave.Krajnje vreme da se izglade nesporazumi iz proslosti, da bi moglo da se napreduje dalje i da bi mogla da se ocekuje bolja buducnost, siguran sam da je to i Aleksandar Vucic i shvatio.

Jacca

pre 11 godina

Budimo LJUDI! Treba oprostiti,ali nikad ne treba zaboraviti! Srbija treba da sa svim zemljama gradi dobre odnose, pa i sa Hrvatskom! Ostavimo proslost i pogledajmo u buducnost!

Nikola

pre 11 godina

Srbija i Hrvatska su nekada bile jedna zemlja i mogli smo da funkcionisemo odlicno, zato sada treba zaboraviti nesuglasice iz proslosti i krenuti napred jer smo zajedno jaci.

Lock87

pre 11 godina

Glavna parola Tadica pred izbore je bila: Nemojte glasati za Tomu, bice rata i sankcija. Bas mi je drago sto su dokazali suprotno. Govorili su i da ce nacionalne manjine biti potcinjene..ni to nisam nesto primetio.

Nevenka

pre 11 godina

Imamo prošlost,takvu kakvu imamo,al dobro je da imamo i ljude koji u sadašnjosti imaju volju i želju da radom i ostvarivanjem saradnje, stvore uslove da odnosi u budućnosti budu bolji,pa i budućnost u opšte.Svakako su nam problemi slični i svakako smo privlačniji za investitore s poboljšim odnosima i međusobnom saradnjom.

todorino

pre 11 godina

Vucicu ti si dosao kao spas ovom napacenom Srpskom narodu. Mnogi bi Crnogorci pozeljeli da imaju takvog vodju. Za kratko vrijeme dobio si simpatije u 'citavom regionu i Evropi. Voli te i pozdravlja C. Gora. Samo naprijed i Evropa ce biti tvoja.

šica

pre 11 godina

Veoma je bitna dobra međuregionalna saradnja. To je jedan od preduslova za članstvo u EU, i zbog toga je ova poseta bitna koliko za Srbiju, toliko i za Hrvatsku.

Branko Bor

pre 11 godina

Mora doći do sastanka i na predsedničkom nivou, ali jasno je da je Josipović izbegavao i odugovlači susret zbog porasta nacionalizma u Hrvatskoj posle puštanja njihovih generala. S takvim njegovim ponašanjem , na gubitku je samo Hrvatska jer je opšte poznato koliko mnogo hrvatskih firmi posluje u Srbiji.

s postovanjem

pre 11 godina

Srbija mora dati sve od sebe na gradjenju buducnosti,nekada je DS bio na vlasti pa nije uspeo nista da izgradi vec samo da unisti i ono sto smo imali,sada su naprednjaci na vlasti pa im dozvolimo da i oni pokusaju

nidža

pre 11 godina

Veoma ozbiljna i državotvorna politika A. Vučića. Srbija uz političare njegovog kova ima budućnost. A odnose s Hrvatskom treba popravljati na svim poljima i u svim segmentima.

Zdravko 014

pre 11 godina

Sastanak i na predsedničkom nivou između Srbije i Hrvatske se mora održeti u što skorije vreme. Ne vredi Josipoviću da se tu nešto nećka, jer ako Nikolića prihvataju, i sa zadovoljstvom sa njim razgovaraju svi svetski zvaničnici, šta onda tu ima Josipović da se nešto buni. Zbog ovakvog stava Josipovića štetu je samo mogla da ima Hrvatska i brojne hrvtske firme koje posluju u Srbiji.

Ma Cherie

pre 11 godina

Uprkos nepremostivim razlikama, i proslosti koja ne treba biti izbrisana i zaboravljena, vec samo ostavljena tamo gde i pripada, moramo se truditi da izgradimo iole pristojne odnose, jer smo, hteli to ili ne, usmereni jedni na druge. Apsolutno zdrav i racionalan stav vicepremijera.

BOZANA 63

pre 11 godina

Dobro nam je poznato koliko Hrvatskih firmi posluje u Srbiji. Sto to nije slučaj sa Srpskim firmama u Hrvatskoj. Siguran sam da će Aleksandar Vučić tokom svoje posete pokrenuti, i priču o tretmanu srpskog kapitala u Hrvatskoj.

Brankica

pre 11 godina

Mi svi vidimo budućnost onako kako nam zapad nacrta. Naše je samo da žongliramo i izvučemo ono što je za nas najpovoljnije. Vučić očigledno ima smisla za dogovaranje, tako da je njegov odlazak u Hrvatsku dobar potez.

korak po korak

pre 11 godina

Konacno je Srbija napravila diplomatski iskorak prema Evropi s tim da je uspela da sacuva svoje dostojanstvo da ne odstupi od svojih stavova

maksimalno

pre 11 godina

Srbi su kroz istoriju mnogo patili,svaki rat koji je srpski narod vodio bio je oslobodilacki a iz svakog je izasao sa manjom teritorijom i kao genocidan narod a jedini je imao regularnu vojsku ciji su oficiri zavrsili u Hagu a vodje paravojnih formacija ispadose heroji

Алфа Ромео

pre 11 godina

Спољну политику Србије у будућности би морало да краси осећај за национално достојанство уз прагамтичан приступ животним питањима, пре свега економској сарадњи. Сви смо свесни чињенице да између Србије и Хрватске никада неће владати нека претерана љубав, у ствари неће је бити уопште. Али се треба потрудити да оно где можемо да функционишемо, а то је економија, буде на солидном нивоу. Наравно, наше руководство не би смело да гурне у запећак права Срба и њихов положај, пре свега у смислу проналаска несталих, процесуирања ратних злочина и повраћаја одузетих имовинских права.

nena

pre 11 godina

Dobar potez da se unaprede međudržavni odnosi na praktičan način, a najviše zbog lošeg položaja preostalog dela srpskog stanovništva koji živi tamo.

Filigran

pre 11 godina

Vucic je biranim recima, objasnio da postoji istorija koja je nekada spajala, a nekada razdvajala narode, i da se to ne moze zaboraviti, ali zbog obostranih interesa, prevashodno ekonomskih, saradnja se mora nastaviti. Izmedju redova se dalo videti da smo svi svesni da je kolicina Hrvatskih proizvoda u Srbiji (odraz politickog i licnog interesa EX zute vlade) u odnosu na protizvode iz Srbije u Hrvatskim prodavnicima daleko ispod saradnje.
Ovim potezom Vucic je pokazao spremnost Srbije na SARADNJU u svim oblastima sa Hrvatskom i dokazao da Hrvatska ima veliki nacionalisticki problem koji mora sama da prevazidje.

Maki

pre 11 godina

Odlican potez Vuchica. Jasno staviti SVIMA da je Srbija sada otvorena za saradnju, uvazavajuci sve istorijske dogadjaje. Akcenat je dat na ekonomsku saradnju u kojoj je Hrvatska u velikoj prednosti nad Srbijom, zbog poltronske politikike proslih vlada.

oprezno

pre 11 godina

Sa Hrvtskom treba odrzavati dobre medjususedske odnose i voditi dobru politiku ali se ne sme nikako zaboraviti ono sto se desilo cepanjem Jugoslavije,sa njima treba biti krajnje oprezan

pajac

pre 11 godina

Nisam sigurna da imamo zajednicki jezik ali sam sigurna da imamo zajednicki cilj a to su evrointegracije sto je mozda i bolje od jezika koji je ponekad izvor nesporazuma

zlatousti

pre 11 godina

Kao nekome ko zali za bivsom SFRJ apsurdno mi je da se do dogovora i saradnje nekadasnjih bratskih naroda dolazi preko EU : Hrvatska u EU zeli da udje kao drzava bez konflikta i neresenih problema sa susedima, a Srbija zarad ulaska u EU mora da ostvari pomake u regionalnoj saradnji i produbi prijateljske odnose sa svim svojim susedima. Ali, tu smo gde jesmo i svaki pomak u normalizaciji odnosa izmedju ljudi i drzava treba pozdraviti. Tim pre, sto se vec pre nekoliko nedelja govorilo o povratku devedesetih.

Demetra

pre 11 godina

Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Srbija će jačati bilateralne odnose sa državama u regionu.Potrebno je da Srbija i Hrvatska nađu zajednički interes u ekonomsku prosparitetu obe države i iz oblasti bezbednosti. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. Verujem potpuno Aleksandru Vučiću, političar koji ima ispravne političke stavove. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.

Светлана Fox

pre 11 godina

Значи, сви заједно клечите, плачете и извињавате се. Никоме у историји није успело да направи ову врсту преваре, а да је успео да је прикрије, па неће ни теби Вучићу.

zoran

pre 11 godina

Pozivanje na jedinstvo u Srbiji je najsmešnija pojava na svetu. Ovde svi pozivaju na jedinstvo ama niko ne odstupa ni za milimetar od svojih stavova. Reč jedinstvo poprima novo značenje.

Srbin iz CG

pre 11 godina

Dakle nikada, ponavljam nikada, ne mozemo biti prijatelji sa Hrvatima i nikada necemo zaboraviti I i II svetski rat i sve ostalo posle toga.
Danke.

Banjalučanin

pre 11 godina

@vojvodjanin
Kakva ba saradnja i obostrani interesi...?!Samo neka oni ostave Srbiju i Republiku Srpsku na miru,i sve će biti u redu.Dovoljno je naš narod propatio!

RH

pre 11 godina

Ja svakako pozdravljam suradnju i vjerujem da je velika večina nas u Hrvatskoj za to! Činjenica je da naši proizvodi puno lakše nalaze put do srpskih polica i srpskih kupaca. Druga stvar, treba raditi na povratku srpskih turista na Jadran i to naročito predsezona i podsezona - zbog geografske blizine mogući su i kraći odmori.

Ostala pitanja - prije svega politika i sl. treba svesti na tehničku suradnju. Objektivno i bez emocija.

Lanmi

pre 11 godina

@Mladjan
Jedinstveni ili ne, hapsili Miskovica, priznali Kosovo ili ne - gradjani lose zive i nemaju para ni za lekove, a cene rastu i rastu, a drzava se zaduzuje.

Vladica

pre 11 godina

Dobro je da je neko stisnuo petlju da sve kaze Hrvatima, problem nije Srbija i zelja za saradnjom, problem je Hrvatska koja nerado saradjuje sa nama i koja ne prihvata preuzete obaveze. Vucic je dobro primetio da Ivica Todoric nema na cemu da se pozali na tretmanu u Srbiji dok bi u Hrvatskoj valjalo da ima vise nasih firmi, jer Hrvati svesno blokiraju nase investicije kod njih. Verujem u Vucica da ce u buducim odnosima sa Hrvatskom vise raditi na reciprocitetu i zastiti nasih interesa.

Gas maska

pre 11 godina

Cilj ove posete Aleksandra Vučića je jačanje bilateralne saradnje između Srbije i Hrvatske. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću prijateljstvo između Hrvatske i Srbije je zaista moguće, kao i međusobna saradnja u privlačenju stranih investicija, i ekonomskom prosparitetu Srbije i Hrvatske. Potpuno podržavam Aleksandra Vučića. Srbija ima budućnost samo sa naprednjacima na vlasti. Drago mi je da će se stanje u našoj državi zaista promeniti.
(Diona, 28. april 2013 23:32)

Srbija definitivno ima veliku i sjajnu buducnost sa naprdnjacima na vlasti.

Hyper

pre 11 godina

Daleko su neke nase komsije sunarodnici i od Evrope i od realnosti. Citam malo vecernji.hr...tamo se stalno se Srbi optuzuju za neki nacionalizam i neku agresiju, ali samo se iz Hrvatske mogu cuti takve glasine. CRO se pod hitno mora boriti protiv tog jezika mrznje i fashizma koji se gaji. Takve stari a priori ne mogu doneti dobro. Ok, sto ima jedinki zatrovanih mrznjom, ali sto ce zatrovati ceo bratski Hrvatski narod slobodarskog duha to je sramota. Mi na dnevnom nivou menjamo svest kako politicku tako i socijalnu, a u CRO je jos uvek svest ista samo dobro maskirana o cemu svedoci i tekst kanadskog novinara od pre nekoliko dana.

zoki Rh

pre 11 godina

Mi hrvatski građani srbe ne smatramo nikakvom braćom, a čak niti "komšijama". Naši susjedi su Mađarska, Austrija, Italija, Bosna, Slovenija, pa tek onda Srbija.

Naše oči su uvijek uperene i tako će ostati u Austriju i Njemačku i Italiju i to je to.

S vama smo bili u zajedničkoj državi 80 godina, a s ovim zemljama 800 godina.

Ne volimo vas i nećemo vas nikad voljeti i to je tako s time se pomirite.

Ovo nisu nacionalistička, već realna razmišljanja većine građana Hrvatske.

Kristijan

pre 11 godina

Srbija jos jednom pokazuje dobru volju da se odrzavaju dobri odnosi ali videcemo kako ce druga strana da se postavi prema nama. Kao sto je svima poznato ovde hrvatski pevaci uzivaju veliku popularnost,u velikoj meri su prisutni na nasoj sceni,mnogi i posle ostrih izjava protiv Srbije, a nasi pevaci tamo nisu dobro dosli. Mnogo smo popustljivi prema njima.

Ljudska prava

pre 11 godina

A da li je drzavni vrh Srbije jedinstven i po pitanju, sta i kako sa izbeglicama iz Krajine posle 18 godina, tj. o njihovom nesmetanom povratku, o podmirivanju njihove odstete i ispunjavanju svih prava koja im pripadaju prema medjunarodnim standardima, bez ikakvih diskriminacija, provokacija i ucenjivanja?
Dok se na to pitanje NE DOBIJE konkretan i garantovan odgovor, mislim da predsednik Nikolic nema sta traziti 30. juna u ZG.

Dalibor

pre 11 godina

Vucic je na jasan i nedvosmislen nacin porucio Zagrebu da je Beograd spreman za saradnju, ali da ta saradnja mora biti u obostranom interesu. Kao iskusan i mudar politicar, on zna da nas mnoge stvari dele ali isto tako zna da su bliski odnosi Srbije i Hrvatske neophodni da bi obe zemlje isle napred, Hrvatska da se sto bolje pozicionira u EU a Srbija da u istu udje. Svojom izjavom, Vucic je svima stavio do znanja da je veliki politicar pred kojim tek predstoji svetla buducnost.

Diona

pre 11 godina

Cilj ove posete Aleksandra Vučića je jačanje bilateralne saradnje između Srbije i Hrvatske. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću prijateljstvo između Hrvatske i Srbije je zaista moguće, kao i međusobna saradnja u privlačenju stranih investicija, i ekonomskom prosparitetu Srbije i Hrvatske. Potpuno podržavam Aleksandra Vučića. Srbija ima budućnost samo sa naprednjacima na vlasti. Drago mi je da će se stanje u našoj državi zaista promeniti.

Dragan

pre 11 godina

@zokiRh mozda bih kada bih bio bolestan umno i moralno rekao da su namHrvati braca. Susedi jesmo u geografskom smislu ali su nam blizi Francuzi, Norvezani, pa cak i Monaco i Andora.
Bili smo oko pedeset godina pod upravom jednog Hrvata, sto je. Mora se priznati, malo previse.
Poznato je i priznato , da se takvima kao sto ste vi svidjal ona Austrija, Nemacka i Italija od 1941-1945, i onih devedesetih kada ste mogli da pevate Danke Deutschland . To su nezaboravne uspomene.

Prelepi

pre 11 godina

ISto cemo mi i proslost da gledamo o dragi moj Vucicu.
Kako ste krenuli, moracemo radi EU i Hrvatski dan pobede, kod nas poznat kao egzodus Srba iz kraine da slavimo i velicamo.
Ko zna mozda stignemo i do Jasenovca, kako su Nemci poceli sa revizijom drugog sv rata, tako ce i ovi sto ih sad posecujete.
A mi samo da klimamo glavom, da veliki vodjo.

E sad dal je taj veliki vodja A.V ili Berlin (il oba)...

vojvođanin

pre 11 godina

(RH, 28. april 2013 20:48)

Izuzetno mi je drago što proadajete hrvatske proizvode u Srbiji i što pozivate srpske turiste da troše svoj novac na Hrvatskom primorju. Samo mi nije jasno gde je tu obostrana korist ili interes Srbije? Možemo li mo nekako do vaših novaca?

garabet

pre 11 godina

Dovoljno je biti jedinstven prema interesima Srbije i njenih građana, pa će iz toga lako slediti i jedinstvo u spoljnoj politici, čak i prema problematičnim zemljama koje stalno prete nekakvim tužbama, kao što je Hrvatska.

Timok

pre 11 godina

Nasa, i buducnost nase dece je bitna. Mi moramo imati dobrosusetske odnose sa svim zemljama u regionu. I zato podrzavam Vucica u nameri da opet uspostavi dobre odnose sa Hrvatskom. Vucic vodi jednu modernu proevropsku politiku i mi se ne mozemo vracati u dvadeseti ili devetnaesti vek.

sećam se predizbornih obećanja

pre 11 godina

Jedno od predizbornih obećanja SNS je bilo da će ako dođu na vlast pokrenuti pitanje imovine izbeglih Srba iz Hrvatske. Još jedno pogaženo obećanje.

Rintintinputin

pre 11 godina

Slazem se da proslost treba biti osnova za buducnost, ali ako cemo se stalno osvrtati na najgore momente iz proslosti (kao sto to Hrvati neprekidno cine) i time opterecivati nove generacije onda je sve uzalud. Zasto decu trovati mrznjom? Zar time onda ne cinimo zlocin gori od onoga koji je bio? Stvari koje su se zbile su danas proslost...zavrsile su se! Nema potrebe razvlaciti ih dalje. Ostavite juce za juce, jer danas ima vec dovoljno svojih problema. Ne moramo se voleti ali ne trebamo se ni mrzeti. Dovoljno je da se postujemo i gradimo buducnost na sadasnjosti i buducim ne zatrovanim generacijama.Nemojte opterecivati buducnost svrsenom prosloscu, ne moramo imati zajednicke zakone i drzavu, dovoljno je da imamo zajednicki ekonomski interes i da stremimo ka napretku umesto ka crno-belim emocijama.

Ben

pre 11 godina

Ja sam neko ko je izgubio svoj dom u Oluji i kažem da je politika koju zagovara Vučić veoma dobra, jer mi ne moramo da se volimo niti sa njima da se družimo ali moramo zajedno da mislimo na budućnost i kako će nam svima biti bolje. Podrška saradnji.

V

pre 11 godina

@ (RH, 28. april 2013 21:49)

Sve najlepše dragi prijatelju.
Gostoprimstvo i lep provod nemaju cenu i nije sve u novcu - ali primitivni skorojevići i u Hrvatskoj i u Srbiji na žalost su svojih pet minuta pretvorili u godine, pa svoje prizemne ideje o životu proglasili kao mainstream, a sebe kao "elitu"... A o sirotanima koji takvima veruju i smatraju dužnošću da se groze Jadrana ne vredi ni pričati.

A onaj ko se potpisuje kao "vojvodjan" i lamentira nad novcem potrošenim u Hrvatskoj sa Vojvodinom i Vojvođanima nema ništa.
Da je do Vojvođana, ljudi koji su u Vojvodini iz ljubavi, rođeni u njoj ili ne, nikakvog rata ne bi bilo, Hrvatska i Srbija samostalne i najveći prijatelji, na zadovoljstvo i napredak svih ljudi.

moje ime

pre 11 godina

nemam nista vise ni od nove vlade Srbije, a ni od stare, naime otisao sam iz iste pre 8 godina. Nisam ni glasao. Medjutim, bio sam ispred skupstine tog vec izlizanog od prekomerne upotrebe 5. oktobra, shipchio sam kao student '97, bas sam onako verovao u bolje sutra bez Milosevica.
Prevario sam se, da mi je neko rekao da ce 2013. jedan Vucic da otopljava odnose sa Hrvatskom, a jedan Nikolic da otopljava iste sa BiH, pri tome nazivajuci Srbe iz BiH Bosancima (sta je sa Srbima iz Hercegovine?), pa ne znam, malo je reci zvucalo bi mi neverovatno. Meni bi se tom coveku gadilo i ruku pruziti, ne verujem mu nista, ama bas nista...

Bivsi glasac SNS-a

pre 11 godina

Za prosle izbore DS je imao plakat sa Vucicem i Nikolicem na kojem je pisalo:"Mala je ovo zemlja za ovako velike izdajnike."Nisam znao na sta aludira taj plakat i ta poruka.Sad mi je jasnije.Ali prekasno.

T.H.EXPRESS

pre 11 godina

Sretan sam sto Hrvatska ulazi u EU, a nadam se da ce i Srbija dobiti datum za pregovore. Uz sve napore koje ste ulozili bilo bi licemjerno od strane EU da Vam se to ne ispuni. Puno srece, iako vas ceka dug put.

VVV

pre 11 godina

Kada pod jedinstvom budete smatrali poštovanje različitosti među samim Srbima i prihvatali da bez ikakvog problema može i latinica i ćirilica u službenoj upotrebi, da vizantijska arhitektura nije poslednje svetsko dostignuće, da se ne mora voleti fudbal, tenis i ostali prizemni biznisi proglašeni za sport, da se ne mora voleti pivo, da je nekome potpuno svejedno za Guču, da merilo ko je Srbin nije štancovanje mladića kao nagojenih okrugloglavih kukavica po stadionima a devojaka ispunjenih silikonom i sakrivenih silikonom...
Kada prihvatite da je Srbin koji voli Autonomnu Vojvodinu bar jednak ako ne veći patriota od bilo koga drugog Srbina - o jedinstvu se ne bi ni pričalo, jer bi se podrazumevalo i davalo plodove.
Ako mislite da pišete hvalospeve jedinstvu u južnokorejskom maniru, i dalje ćete propadati.
Inače, sve najlepše Srbiji i Hrvatskoj!

RH

pre 11 godina

@(vojvođanin, 28. april 2013 21:21)

Možete li vi nekako do naših novaca?

Itekako!

Plazma keksi, slatkiši tvornice Pionir Subotica, ovi Fiati sada i još hrpa drugih stvari... Dajte malo marketinga, da ih uopće upoznamo!

Druga stvar, egzodus pola hrvatske mladosti na Egzit na Petrovaradinu, doček Nove godine u Beogradu...

Ovo ti govorim samo za ono za što sam ja do sada izvadio novce iz đepa. Uopće ne sumnjam da je prostor značajno širi.

I na koncu, mi u Dalmaciji kažemo "nije u šoldima sve" (šoldi = novci). Ajmo radit na onome što će nam život učinit ugodnijim i na onim stvarima za koje se neće pitati koliko što košta.

Koliko bi ja platio da kraj mene prođe svaki dan nekoliko barem pola lijepih cura kakve srećem po beogradskim kafićima - odmah zovem još par rundi!

I eto, i para i lipog pogleda... Svi sretni :-)

Mene više brine da turističku ponudu učinim takvom da kad se vi vratite u Srbiju da imate osjećaj da niste platili ništa u odnosu na to koliko ste dobili, od mora, sunca, uživancije, gostoprimstva pa i pogleda na naše Splićanke ;-)

Živili!

smallshan

pre 11 godina

izuzetno mi je drago zato sto se ide napred, podrzavam saradnju sa svim susedima jer je to jako bitno. I u zivotu ljudi je veoma bitno odrzavati dobre odnose sa susedima pa tako i na nivou drzave

Sunce

pre 11 godina

Srbija i Hrvatska nikad se nece voleti ali najmanje sto mogu je da odrzavaju neke normalne odnose,da imaju dobru ekonomsku saradnju,da se vise ne vracaju u proslost,da netruju buduce narastaje mrznjom a pomirenju najvise mogu doprineti politicari.

Domagoj

pre 11 godina

(vojvođanin, 28. april 2013 21:21)

Pa i sam Vučić je rekao kako je veća sklonost u Srbiji prema hrv. proizvodima nego u Hrvatskoj prema srpskim. E sad zašto je to tako..

Superior art of living

pre 11 godina

Tuzno je to sto smo svi pustili da nama ovladaju emocije provocirane sa strane zarad sprovodjenja licne koristi. Takav trend postoji dugo, sve se okrece sve se menja, vreme ce pokazati sta je bilo ispravno a sta ne. Podmece se ideja samostalnost i individualizma, samim tim i secesije, dok se u isto vreme prica o nekom zajednicarenju u nekoj EU. Ok svima nama treba nesto licno, i nesto samo nase cime cemo upravljati i raspolagati onako kako mislimo da treba, ali kada pogledamo globalno svi smo mi na istom mestu, na jednoj zemaljskoj kugli zar ne? Pa ljudi za ime Boga jos je pracovek shvatio da mu je lakse u grupi, i tako su nastale prve komune i gradovi. Ne moramo da se volimo, ali ne treba da se mrzimo, dovoljno je da se postujemo na svim nivoima, i naravno da guramo zajednicki interes. Lose stvari su se dogadjale, ali i dobre i tako ce stalno biti...mrznji nema mesta kada je opstanak u pitanju

Zagrepcanec

pre 11 godina

"...a nasi pevaci tamo nisu dobro dosli. Mnogo smo popustljivi prema njima.
(Kristijan, 28. april 2013 22:23)"

Ja ti samo savjetujem da barem provjeriš informaciju prije nego napišeš ovakvo nešto. Naime, Bajaga nastupa na zagrebačkoj Šalati početkom 6. mj., Lepa Brena je bila pred neki dan u jednom zagrebačkom klubu itd. Znaš, internet je čudo, samo se treba njime znati koristiti. Srdačan pozdrav.

Nikola

pre 11 godina

Srbija i Hrvatska su nekada bile jedna zemlja i mogli smo da funkcionisemo odlicno, zato sada treba zaboraviti nesuglasice iz proslosti i krenuti napred jer smo zajedno jaci.

Zdravko 014

pre 11 godina

Sastanak i na predsedničkom nivou između Srbije i Hrvatske se mora održeti u što skorije vreme. Ne vredi Josipoviću da se tu nešto nećka, jer ako Nikolića prihvataju, i sa zadovoljstvom sa njim razgovaraju svi svetski zvaničnici, šta onda tu ima Josipović da se nešto buni. Zbog ovakvog stava Josipovića štetu je samo mogla da ima Hrvatska i brojne hrvtske firme koje posluju u Srbiji.

István

pre 11 godina

""Moj posao je da vodim politiku Srbije i da radim na zbližavanju dve zemlje. Ne mora to da bude ljubav, ali prijateljstvo je dobrodošlo. Važno je da stvari postavimo na odgovoran način", rekao je Vučić i dodao da je hrvatske političare izabrao hrvatski narod i da veruje da će sarađivati s onima koji su legalno izabrani u Srbiji.

Prva recenica je interesantna, za Dacica osobno. Da se zna ko je gazda.:-))

Miša

pre 11 godina

Kakav preokret u politici, Aleksandre Vucicu! Da je DS potpisao ovakav sporazum sa Kosovom, ti i tvoji bi danima pljuvali po istom, izlazili na ulice i bojkotovali sve i svasta! I Tadiceve posete HR, izvinjavanja i prijateljski ton su vam smetali, a sada ti i Toma glumite ludilo... Nobelova nagrada ((kada bi postojala) ili bar Oskar za glumu u 2013. godini pripada: tebi, Aleksandre Vucicu.

JELICA

pre 11 godina

Možemo, mi u sebi da budemo ogorčeni na Hrvatsku, i takav osećaj sigurno ima i Vučić, ali zbog evropske budućnosti se mora preći preko toga, i mora se sarađivati.

Branko Bor

pre 11 godina

Mora doći do sastanka i na predsedničkom nivou, ali jasno je da je Josipović izbegavao i odugovlači susret zbog porasta nacionalizma u Hrvatskoj posle puštanja njihovih generala. S takvim njegovim ponašanjem , na gubitku je samo Hrvatska jer je opšte poznato koliko mnogo hrvatskih firmi posluje u Srbiji.

todorino

pre 11 godina

Vucicu ti si dosao kao spas ovom napacenom Srpskom narodu. Mnogi bi Crnogorci pozeljeli da imaju takvog vodju. Za kratko vrijeme dobio si simpatije u 'citavom regionu i Evropi. Voli te i pozdravlja C. Gora. Samo naprijed i Evropa ce biti tvoja.

Lock87

pre 11 godina

Glavna parola Tadica pred izbore je bila: Nemojte glasati za Tomu, bice rata i sankcija. Bas mi je drago sto su dokazali suprotno. Govorili su i da ce nacionalne manjine biti potcinjene..ni to nisam nesto primetio.

papišta

pre 11 godina

Opšte je poznato koliko Hrvatskih firmi posluje u Srbiji. Međutim, to nije slučaj sa Srpskim firmama u Hrvatskoj. Siguran sam da će Vučić tokom ove posete pokrenuti i priču o tretmanu srpskog kapitala u Hrvatskoj.

Mile Memorija

pre 11 godina

http://www.ex-yupress.com/zemnov/zemnov2.html

Aleksandar Vucic had ready answers to the provocative questions by the journalists from "independent" newspapers:

"If a group of citizens who support the Croatian lobby in Belgrade shows up we won't touch them, as we haven't had anything to do with them so far. Yet, I am certain that a team from the Ustashe television, Studio B TV, will show up, film those two, or three members of the Croatian lobby, and then report that there were only a few of us and several thousands of them. We are here to show that this is a Serb city and that only Serb laws are valid here. These people gathered to show that they support the policy of Vojislav Seselj and are against those who terrorize us from the television and your papers," Vucic explained to the journalist from Dnevni Telegraf.

Nenad

pre 11 godina

Proslo je dosta vremena, a neprijateljeske tenzije nikako ne prestaju izmedju ove dve zemlje. Zaista je krajnje vreme da se izglade nesporazumi iz proslosti da bi moglo da se napreduje dalje i da bi mogla da se ocekuje bolja buducnost, sto je Vucic i shvatio.

Stefan

pre 11 godina

Ljudi pamte samo lose stvari, a zaboravi su kada samo bili jedna zemlja kakav smo imali privredni progres i koliko smo bili cenjeni u svetu. Milsim da je krajnje vreme da se ponovo vratimo na taj pravac.

Nevenka

pre 11 godina

Imamo prošlost,takvu kakvu imamo,al dobro je da imamo i ljude koji u sadašnjosti imaju volju i želju da radom i ostvarivanjem saradnje, stvore uslove da odnosi u budućnosti budu bolji,pa i budućnost u opšte.Svakako su nam problemi slični i svakako smo privlačniji za investitore s poboljšim odnosima i međusobnom saradnjom.

Ivica

pre 11 godina

Nije lako otrgnuti se prošlosti,ali to je jedini način da posle više godina počnemo da živimo kao normalan svet u normalnoj državi!

šica

pre 11 godina

Veoma je bitna dobra međuregionalna saradnja. To je jedan od preduslova za članstvo u EU, i zbog toga je ova poseta bitna koliko za Srbiju, toliko i za Hrvatsku.

VLATKA

pre 11 godina

Ne moramo, i ne možemo, mi sa Hrvatskom da budemo u nekim preterano bliskim odnosima, ali moramo imati korektne odnose, zasnovane na interesima obe zemlje, i to naš državni vrh i radi. On uspostavlja korektne, a ne bliske, odnose sa Hrvatskom.

ljubica

pre 11 godina

Poseta Hrvatskoj je poseta susednoj zemlji kao i svakoj drugoj. Josipović vodi politiku Hrvatske kako misli da je najbolje, kao i sto Nikolić vodi politiku Srbije kako misli da je najbolje. Vazno je da i ucesce srpskih privrednika bude isto kao i hrvatskih u Srbiji.

jovo nanovo

pre 11 godina

Zaboravili smo mi sve ratove i sva stradanja koja je srpski narod doziveo u njima,sirili smo bratstvo i jedinstvo,gradili odmaralista u Hrvatskoj da bismo na kraju izgubili sve i ponovo radi visih interesa gradimo prijateljski odnos na rusevinama

s postovanjem

pre 11 godina

Srbija definitivno ima veliku i sjajnu buducnost sa naprdnjacima na vlasti.
(Gas maska, 28. april 2013 23:55)
Srbija mora dati sve od sebe na gradjenju buducnosti,nekada je DS bio na vlasti pa nije uspeo nista da izgradi vec samo da unisti i ono sto smo imali,sada su naprednjaci na vlasti pa im dozvolimo da i oni pokusaju

PROTIĆ D.

pre 11 godina

Za dobrobit i nas i HR prošlost moramo da zaboravimo to je jedini način da se uspostave bolji politički i ekonomski odnosi .

Razocarani Demokrata

pre 11 godina

U potpunosti se slayem sa ovom iyjavom Vucica da svi moramo da vidimo isto buducnost radi dobrih odnosa u regionu.

s postovanjem

pre 11 godina

Srbija mora dati sve od sebe na gradjenju buducnosti,nekada je DS bio na vlasti pa nije uspeo nista da izgradi vec samo da unisti i ono sto smo imali,sada su naprednjaci na vlasti pa im dozvolimo da i oni pokusaju

nidža

pre 11 godina

Veoma ozbiljna i državotvorna politika A. Vučića. Srbija uz političare njegovog kova ima budućnost. A odnose s Hrvatskom treba popravljati na svim poljima i u svim segmentima.

Borkovacka- dolina

pre 11 godina

Proslo je dosta vremena posle ratnih dogadjaja, neprijateljeske tenzije nikako ne prestaju izmedju dve drzave.Krajnje vreme da se izglade nesporazumi iz proslosti, da bi moglo da se napreduje dalje i da bi mogla da se ocekuje bolja buducnost, siguran sam da je to i Aleksandar Vucic i shvatio.

oprezno

pre 11 godina

Sa Hrvtskom treba odrzavati dobre medjususedske odnose i voditi dobru politiku ali se ne sme nikako zaboraviti ono sto se desilo cepanjem Jugoslavije,sa njima treba biti krajnje oprezan

Jacca

pre 11 godina

Budimo LJUDI! Treba oprostiti,ali nikad ne treba zaboraviti! Srbija treba da sa svim zemljama gradi dobre odnose, pa i sa Hrvatskom! Ostavimo proslost i pogledajmo u buducnost!

Ma Cherie

pre 11 godina

Uprkos nepremostivim razlikama, i proslosti koja ne treba biti izbrisana i zaboravljena, vec samo ostavljena tamo gde i pripada, moramo se truditi da izgradimo iole pristojne odnose, jer smo, hteli to ili ne, usmereni jedni na druge. Apsolutno zdrav i racionalan stav vicepremijera.

Filigran

pre 11 godina

Vucic je biranim recima, objasnio da postoji istorija koja je nekada spajala, a nekada razdvajala narode, i da se to ne moze zaboraviti, ali zbog obostranih interesa, prevashodno ekonomskih, saradnja se mora nastaviti. Izmedju redova se dalo videti da smo svi svesni da je kolicina Hrvatskih proizvoda u Srbiji (odraz politickog i licnog interesa EX zute vlade) u odnosu na protizvode iz Srbije u Hrvatskim prodavnicima daleko ispod saradnje.
Ovim potezom Vucic je pokazao spremnost Srbije na SARADNJU u svim oblastima sa Hrvatskom i dokazao da Hrvatska ima veliki nacionalisticki problem koji mora sama da prevazidje.

Maki

pre 11 godina

Odlican potez Vuchica. Jasno staviti SVIMA da je Srbija sada otvorena za saradnju, uvazavajuci sve istorijske dogadjaje. Akcenat je dat na ekonomsku saradnju u kojoj je Hrvatska u velikoj prednosti nad Srbijom, zbog poltronske politikike proslih vlada.

Brankica

pre 11 godina

Mi svi vidimo budućnost onako kako nam zapad nacrta. Naše je samo da žongliramo i izvučemo ono što je za nas najpovoljnije. Vučić očigledno ima smisla za dogovaranje, tako da je njegov odlazak u Hrvatsku dobar potez.

BOZANA 63

pre 11 godina

Dobro nam je poznato koliko Hrvatskih firmi posluje u Srbiji. Sto to nije slučaj sa Srpskim firmama u Hrvatskoj. Siguran sam da će Aleksandar Vučić tokom svoje posete pokrenuti, i priču o tretmanu srpskog kapitala u Hrvatskoj.

korak po korak

pre 11 godina

Konacno je Srbija napravila diplomatski iskorak prema Evropi s tim da je uspela da sacuva svoje dostojanstvo da ne odstupi od svojih stavova

pajac

pre 11 godina

Nisam sigurna da imamo zajednicki jezik ali sam sigurna da imamo zajednicki cilj a to su evrointegracije sto je mozda i bolje od jezika koji je ponekad izvor nesporazuma

maksimalno

pre 11 godina

Srbi su kroz istoriju mnogo patili,svaki rat koji je srpski narod vodio bio je oslobodilacki a iz svakog je izasao sa manjom teritorijom i kao genocidan narod a jedini je imao regularnu vojsku ciji su oficiri zavrsili u Hagu a vodje paravojnih formacija ispadose heroji

zlatousti

pre 11 godina

Kao nekome ko zali za bivsom SFRJ apsurdno mi je da se do dogovora i saradnje nekadasnjih bratskih naroda dolazi preko EU : Hrvatska u EU zeli da udje kao drzava bez konflikta i neresenih problema sa susedima, a Srbija zarad ulaska u EU mora da ostvari pomake u regionalnoj saradnji i produbi prijateljske odnose sa svim svojim susedima. Ali, tu smo gde jesmo i svaki pomak u normalizaciji odnosa izmedju ljudi i drzava treba pozdraviti. Tim pre, sto se vec pre nekoliko nedelja govorilo o povratku devedesetih.

Demetra

pre 11 godina

Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Srbija će jačati bilateralne odnose sa državama u regionu.Potrebno je da Srbija i Hrvatska nađu zajednički interes u ekonomsku prosparitetu obe države i iz oblasti bezbednosti. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. Verujem potpuno Aleksandru Vučiću, političar koji ima ispravne političke stavove. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.

Алфа Ромео

pre 11 godina

Спољну политику Србије у будућности би морало да краси осећај за национално достојанство уз прагамтичан приступ животним питањима, пре свега економској сарадњи. Сви смо свесни чињенице да између Србије и Хрватске никада неће владати нека претерана љубав, у ствари неће је бити уопште. Али се треба потрудити да оно где можемо да функционишемо, а то је економија, буде на солидном нивоу. Наравно, наше руководство не би смело да гурне у запећак права Срба и њихов положај, пре свега у смислу проналаска несталих, процесуирања ратних злочина и повраћаја одузетих имовинских права.

nena

pre 11 godina

Dobar potez da se unaprede međudržavni odnosi na praktičan način, a najviše zbog lošeg položaja preostalog dela srpskog stanovništva koji živi tamo.