Sneza
pre 11 godina
Nasa delagacija je izvukla maksimum iz ovih pregovora...svi smo svedoci kako je tesko bilo. Svaka im cast na ulozenom trudu i odlucnosti.
Sreda, 24.04.2013.
16:44
Kertin Ešton kaže da se nada da će EU doneti odluku da Srbiji odredi datum za početak pregovora i istakla da Brisel od Srbije nije tražio da prizna Kosovo
Izvor: Tanjug
pre 11 godina
Nasa delagacija je izvukla maksimum iz ovih pregovora...svi smo svedoci kako je tesko bilo. Svaka im cast na ulozenom trudu i odlucnosti.
pre 11 godina
Sada drzava treba da bude ujedinjna, a ne da se svadjamo i cepamo izmedju sebe... Treba popraviti stvari koje ne stimaju, ako ih ima, ali u ovom teskom trenutku sa pregovorima treba da budemo jedinstven narod! trebalo bi da smo vec dosta naucili iz gresaka iz proslosti...
pre 11 godina
U svakoj situaciji treba pokusati i izvuci maksimum. Nasa delegacija je to ucinila koliko je mogla. Treba im asad pruziti malo podrske.
pre 11 godina
Ovde se ne zna ko sta prica vise! al vazno je da se ne trazi priznanje Kosova i da ce tako i ostati.
pre 11 godina
Ako se vi nadate sta mi tek treba da radimo? Videli ste sad da sa Srbijom ne moze da se mlati kako ko zamisli,ima ko ce ovu zemlju da brani politckim sredsrvima na pravi nacin.
pre 11 godina
ЕУ није тражила признавање Косова али је зато тражила све остало. Србија ни у сновима неће ући у ЕУ пре Косова јер ЕУ неће дозволити да Србија у случају да раније буде део ЕУ блокира улазак Косова, а Косово је од уласка у ЕУ далееееееко много, много година.
Не липши магарче до зелене траве.
pre 11 godina
Naravno da se ne trazi, inace sporazum ni ne bi bio potpisan. Srbija je na tome insistirala i imala cvrst stav!
pre 11 godina
U ovom trenutku, ovaj sporazum je i više nego što je većina građana Srbije očekivala da će Srbija dobiti, i to bi pokazao i referendum ukoliko bi bio raspisan.
pre 11 godina
Juče je Kroford, bivši ambasador Velike Britanije u Beogradu, rekao da će se Kosovo nalaziti u statusu zone sumraka, priznato od otprilike polovine zemalja na svetu, ali ne i od one druge polovine, i konstatovao da je to sličan položaj onome u kome je već Palestina. Takođe je rekao da Kosovo, zahvaljujući vetu Rusije i Kine, nikada neće biti članica UN. Ovo je još jedan dokaz da Srbija nije priznala nezavisnost Kosova, kako to govore neki kritičari vlasti, i da je Kosovo još daleko od nezavisne države. Sve dok Kosovo nije članica UN, ona će imati status isti kakav danas ima Palestina, a i Palestina je daleko od nezavisne države.
pre 11 godina
Ne verujem da će EU tražiti da Srbija i formalno prizna Kosovo, jer su evropski zvaničnici shvatili da to Srbija ne može niti ce to ikada uciniti. Bilo bi ne logično da to traže od Srbije. To ne traže ni od 5 članica EU koje to nisu do sada uradile.To nemogu da traze ni od Španije i Kipra koji, ne zbog Srbije, nego zbog secesionističkih pokreta u svojim zemljama to nikada neće uraditi.
pre 11 godina
Datum je sve blizi,a Kosovo i Metohija sve dalji.
pre 11 godina
Cisto dobro poznato britansko licemerje; A sta se dogadjalo svih ovih nedelja ili meseci nego maksimalno maltretiranje Srbije i naroda na kosovu; Sramno za EU;
pre 11 godina
Već se izdefinisalo šta se traži!
pre 11 godina
Necemo joj popustiti
pre 11 godina
Ne trazi se priznanje Kosova al ga nasi de fakto priznali... barem tako pisu zapadni mediji... Ko zna engleski moze lako da proveri...
pre 11 godina
да ли је ово истина
pre 11 godina
I to ce doci na red.... Polako!
pre 11 godina
Sprska svetinja uvek ostaje srpsko kosovo je srpsko i nikad neće biti albasko
pre 11 godina
Ako to bude uslov onda nam Evropa nije potrebna. Učinili smo jako puno ispunili veliki broj uslova i verujem da je došlo vreme da oni ispune svoje obećanje.
pre 11 godina
jedini Ešton kog priznajem je Kučer !
pre 11 godina
Ma dzaba to objasnjavati Srbima ... ne radi se ovde o tome... sve je stvar politike. KOsovo je opoziciji postalo stvar prikupljanja politickih poena ... ne zanima ih istina.
pre 11 godina
@ Marko. Sve si objasnio. In medias res. Ali, nije gotovo...
pre 11 godina
To treba samo objasniti ljudima koji su digli toliku paniku.
pre 11 godina
ma, ne vredi...prica ono sto znamo, ali i pored toga ce ''patriote'' skandirati: ''izdaja''. cudan smo mi narod...
pre 11 godina
I da trazite priznanje necete dobiti.
pre 11 godina
ma nasima je lakse da veruju dasmo priznali Kosovo kako bi nogli dapljuju naprednjake i tako skupljaju politicke poene... sramota.
pre 11 godina
Dobro je sto imaju razumevanja,izgleda da konacno pocinju da nas postuju.
pre 11 godina
Potpisivanje sporazuma moze da tumaci ko kako hoce, istina je da je ovo maksimum koji smo mogli da dobijemo i da je u najboljem interesu Srpskog naroda.
pre 11 godina
Не данас али сутра...
pre 11 godina
Posle ove izjave, valjda ce pojedini nasi politicari shvatiti stvarno stanje, pa nece vise bez razloga napadati vlast i osudjivati za nesto sto nije uradjeno.
pre 11 godina
Svako ko se malo bolje razume u politiku zna jos od potpisivanja sporazuma da se nigde ne spominje priznavanje Kosova,ne znam cemu tolika fama ...
pre 11 godina
Svako ko se malo bolje razume u politiku zna jos od potpisivanja sporazuma da se nigde ne spominje priznavanje Kosova,ne znam cemu tolika fama ...
(Zigi014, 24. april 2013 20:26)
Mlad si,naivan i u SNS-u,sto lepo ne iskoristis lepo vreme za jurcanje suknjica,nemo da se opterecujes ovim temama.
pre 11 godina
ne trazi se nezavisnost, ali se implicira. ovaj sporazum je isti kao i 1244, nakon desetak godina nece vaziti. jedino pravo pitanje je da li ce Srbija uopste videti bolji zivot od tog sporazuma? nece. ali zato nece biti ni gore. apsolutno nista se nece promeniti.
pre 11 godina
Jeste. Ne traži se priznanje Kosova već da Srbija službeno potvrdi kako je deo njenog teritorija nezavisna država. Nije šija nego vrat.
pre 11 godina
Dosta je evropskim zvaničnicima bilo prevrtljivih srpskih političara koji u Briselu obećavaju jedno, a kada dođu u Srbiju pričaju narodu nešto sasvim drugo, a rade nešto sasvim treće. Boris Tadić je na rečima bio veliki borac protiv kriminala i korupcije, a dozvolio je da u Srbiji kriminal i korupcija cvetaju. Ovo je u razgovoru sa Nikolićem posredno potvrdila i Angela Merkel, kada je rekla da prvi put razgovara sa srpskim političarem koji ne obećava ono što ne može da ispuni.
pre 11 godina
Ništa se u Srbiji neće promeniti, jer samo od naših stručnjaka zavisi i ekonomija i sve ostalo. Mi nemamo stručnjake, imamo samo lopove i malverzante, ko to do sada nije shvatio, treba da proba da uradi test intelegencije, pa će mu odmah biti jasan i razlog zbog kog ne shvata.
pre 11 godina
Ovde je,izgleda,kljucno pitanje:Kako cete pred Milosa?Draga gospodo,dvadeset pet godina pokusavamo da objasnimo da su jedan i jedan dva.Zelim vam svu srecu.Ako se i kada bude pisala istorija rascovecenja,komentari koji su ovde objavljeni bice neiscrpan izvor buducim sastavljacima.
pre 11 godina
Nešto se ne sećam da li je povučena poternica za Tačijem??Piše u današnjem Telegrafu da je još na snazi...Jel to nešto znači....ili ..
24/04/2013 - 16:35 Telegraf
"Poternica za Tačijem još na snazi?
U poternici koju je MUP krajem devedesetih godina raspisao za sadašnjim kosovskim premijerom navodi se da se Tači, zvani Zmija, kreće naoružan i da je sklon upotrebi oružja
Poternica koju je MUP raspisao još krajem devedesetih godina za “teroristom Hašimom Tačijem” zvanično nije povučena, iako iz MUP-a tokom dana nismo dobili odgovor u vezi s njom"
........VRLO INTERESANTNO
pre 11 godina
Nema sumnje da postoji "germanofobija" Evrope. Pogledajte Grčku, Italiju, čak i Irsku, zemlju koja nikada pre nije izražavala neprijateljstvo prema Nemačkoj.Potom, naravno, tu je i antigermansko osećanje poteklo iz Drugog svetskog rata. Izgleda da sada koliko god se trudio Vucic i ispunjavali uslove Nemacka nam namece nove uslove, a uz to i stiti i podrzava Albance. I jos jedan cilj je Nemacke je unistenje pravoslavlja, ali naveci i najljuci protivnik joj je Srbija. Zato je Vucic stao iza Srbije, iza naroda, iza drzave iza pravoslavlja. Nije priznao Kosovo, a izvukao je maksimum za Srbe na Kosovo i Metohiju i polako ce uvesti Srbiju u EU, ali Kosovo nikada necemo priznati.
pre 11 godina
Mislim da je vlada ucinila sve kako bi se doslo do resenja i prevazilazenja istog. Svaka cast.
pre 11 godina
Baronesi sledi odlikovanje od naseg Predsednika.
EU godinama prica da niko od Srbije ne trazi priznaje Kosva.Granice, kosovski Zakoni, Ustav,pasosi.... to je tek onako usput sto se trazi od Srbije.Cisto da bi Srbi na severu Kosova ziveli bolje.
pre 11 godina
priznanje će doći automatizmom
pre 11 godina
Formalno priznanje ne znači ništa. Ako ste prethodno kao matična država utvrdili granice sa delom teritorije koji se separatiše, postavili carinu, priznali kao suverenu samoproglašenu vlast i povukli svoje legalne institucije de facto i de jure ste dali nezavisnost svom delu teritorije. Nakon toga, Srbija postaje kao i bilo koja druga država koje sa Kosovom nema nikakve veze i koja može, a ne mora da prizna nezavisnost Kosova, što postaje samo diplomatsko, spoljnopolitičko pitanje.
pre 11 godina
ne trazi se JOS priznanje kosova i METOHIJE.
pre 11 godina
Naravno da se ne trazi, inace sporazum ni ne bi bio potpisan!
pre 11 godina
Sigurno je da na pitanje Kosova, ni Vučić, ni Dačić, ni Nikolić, ne mogu da dobije nikakve političke poene, već samo da ih izgube, jer bilo koje rešenje da se postiglo, javnost u Srbiji i Srbi na Kosovu ne bi bili zadovoljni, ali ovim rešenjem nisu zadovoljni ni oni sami. Međutim, treba biti realan i reći da je ovo maksimalno što se moglo dobiti u ovom momentru, ili bolje rečeno, ovo je najmanje loše rešenje u ovom trenutku, pošto je do dobrog rešenja nemoguće doći.
pre 11 godina
Taj uslov bi prvo morali postaviti Španiji i Kipru, pa bi uskoro u EU imali još dve nove članice, Kataloniju i Turski deo Kipra.
pre 11 godina
Naravno da gospođa Ešton ne traži priznavanje Kosova zato što je to nemoguća misija.Mi nikada nećemo priznati Kosovo.
pre 11 godina
Ne verujem da će EU tražiti da Srbija i formalno prizna Kosovo, jer su evropski zvaničnici shvatili da to Srbija ne može da uradi, a i bilo bi ne logično da to traže od Srbije, a ne traže od 5 članica EU koje to nisu uradile, a među njima, i od Španije i Kipra koji, ne zbog Srbije, nego zbog secesionističkih pokreta u svojim zemljama to nikada neće uraditi.
pre 11 godina
Treba se iskreno zahvaliti baronesi!U zapadnom svetu u aktuelnom trenutku,jedna znacajna funkcionerka je pokazala zaista veliki trud i mislim da je iskreno razumela bol i nepravdu koju je Srbija osecala!Mislim da je mudro posredovala i svojom pozitivnom energijom doprinela ovom istorijskom sporazumu!
pre 11 godina
To je već rečeno...
pre 11 godina
Ma znamo mi to, al Djilas zapeo prizanj pa priznaj..
pre 11 godina
Ne tražimo ništa. Sami će to učiniti.
pre 11 godina
Srbija ga neće ni priznati čak da to i tražite.Čak mislim da bi za Srbiju možda i najbolje bilo da i to zatražite,pa da definitivno Srbija zatvori stranicu zvana EU,koja nam je do sada samo donela nevolje i propast.
pre 11 godina
Jos je rano. Zaba jos nije skuvana.
pre 11 godina
Toliko izjava iz toliko dana, i ni jedna nalik na drugu...
pre 11 godina
Ma de, jes, nikom to nije palo na pamet.
pre 11 godina
Kao što je i rečeno od Vlade hiljadu puta, Kosovo nije priznato a to potvrđuje i sama Ešton tako da nema uslova!!
pre 11 godina
Gospodjo Eston,
Sto se bezbednosti tice trebalo je da je NATO i EULEKS obezbede za sve gradjane Kosova, a ne nekakvi sporazumi. Sto se identiteta tice, vrlo smo ga svesni, jer na ovim prostorima zivimo mnogo duze od Albanaca, pa nam ta vrsta usluge svakako nije bila potrebna.
Licemerje je sastavni deo politike, pa je i vasa izjava u prilicnoj meri takva. Nemojte, molim vas vise da nam vredjate inteligenciju jer je sasvim jasno da se ovde pravi albanska drzava, bez ikakve brige o Srbima koji ovde stradaju na razne nacine od albanske ruke. Nemojte vise da nas branite, molim vas!
pre 11 godina
Državni vrh je bio potpuno u pravu kada je govorio da se po pitanju Kosova ne može naći neko rešenje kojim će Srbija, a naročito Srbi na Kosovu i Metohiji biti oduševljeni, ali sam siguran da je ova vlast izvukla maksimalno koliko je u ovom trenutku bilo moguće.
pre 11 godina
Tesko se našem narodu može objasniti bilo šta.Ni posle svega što je prošao mnogi se nisu opametili i ništa nisu naučili iz svojih a i iz tudjih grešaka.Kosovo će uvek ostati srce Srbije ali sporazum mora da se potpiše zbog boljeg života svih Srba.
pre 11 godina
Nikada niko nije neposredno trazio priznanje Kosova i Metohije kao nezavisne drzave od Srbije ali posrednim putem se nase delegacije susrecu skoro na svakom koraku i to je istina a ovo sto se u javnost pusta od razlicitih predstavnika nije nista novo jer svi oni rade po istoj matrici koja vazi vec stotinama godina unazad.
pre 11 godina
Tacno je da Brisel nije trazio i verovatno nece ni traziti, ali to ne znaci da to nece traziti Berlin, Rim, London,....
Zar Slovacka, Grcka, Rumunija, Spanija, Kipar ne priznaju Kosovo i Brisel ih na to ne primorava?
A znamo da Srbiji nema u EU bez da se sve i jedna drzava ne saglasi sa tim
zar nas Rumunija nije preklani primorala da pregovaramo o manjinama, zar Holandija nije 'kocila' radi Mladica?
Tako sutra neka drzava moze usloviti prijem Srbije u EU time da prvo prizna Kosovo
pre 11 godina
Gospodjo Eston dzaba vi pričate da niste tražili priznanje Kosova kad jedan deo naših gradjana ništa ne razume a kad je Kosovo trebalo da se brani svi su se razbežali po okolnim zemljama a sada su najglasniji.
pre 11 godina
Ne znam cemu toliko mrznje prema Evropi i Zapadu, kao da smo neka azijatska talibanija ili pazdaranska dzamahirija, a ne stara evropska zemlja koja se vraca svojoj evropskoj porodici. Da li ce domaci azijati priznati da je Kosovo nezavisno, voda mokra i zemlja okrugla - njihova stvar, ionako ih niko ni za sta vise nece pitati. Njihove dojucerasnje vodje su upravo promenile stranu i sad vode Srbiju kuci, u Evropu. Priznanje je na kraju neminovno, naravno, i to svi znaju, cak i oni.
pre 11 godina
Ljudi, jel vama važnije da komšiji crkne krava ili da vi bolje živite.
pre 11 godina
"Sta smo bre mi,veverice?"
(Lalegator, 24. april 2013 16:53)
Da. Dodao bih, pobesnele veverice (tokom devedesetih) koje se sada postavljaju na svoje mesto. Priznanje Kosova de jure, de facto, de cile-mile, ce biti uslov za Srbiju za EU clanstvo 110% ! Takodje, vrlo lako moze da se otvori i pitanje reparacija za ratnu odstetu BiH. Istovremeno se pazljivo nadgleda ponasanje Beograda na jugu Srbije, Sandzaku, i u Vojvodini. Sada se opustite i razmisljajte kako cete da prezivite do sledeceg prvog u mesecu.
pre 11 godina
@Kana, 24. april 2013 17:17
Jeste, bas ce da ti kazu da hoce da ti rasture dzavu. Sto na um, to na drum. Naivcine. Sta mislis kakva bi bila reakcija ljudi u toj drzavi? Odbrambena. A to njima ne treba, zato postoji tehnika "kuvane zabe" u kojoj ucestvujemo 23 godine i nastavicemo bar jos toliko i stalnih podela, jer je sve nedoreceno, pa jedni veruju, drugi sumnjaju, medjusobno se optuzuju i gube energiju da nesto korisno urade za drzavu i sebe.
pre 11 godina
Evropskoj Uniji ne treba direktno priznanje Srbije njima treba nesto sto ce podstaci nova priznanja u svetu i to je ovaj sporazum kada jednom kosovo bude imalo dvotrecinsku vecinu u UN priznanje Srbije vise nece biti ni vazno.
pre 11 godina
Toma jedno od onih odlikovanja koje je rasuo po bivsem SSSR-u da odmah uruci Baronesi Eston koja se posvetila tome da uvede i Kosovo i Srbiju u EU a da se niko ne oseti manje vrednim. Zato predsednice put pod noge pa u Brisel!
pre 11 godina
Ако ћемо поштено, нико не тражи ни да подржавамо ЕУ.
pre 11 godina
Ne traži se ali tražiće se. A tada raspisati referendum pa kom opanci kom obojci. Ipak i dalje mislim da zavisimo sami od sebe tj. da i dalje sami krojimo svoju sudbinu. Zato narode moj pamet u glavu.
pre 11 godina
zaslužila je orden Gavrila Principa sa lentom
pre 11 godina
Ne trazi se, barem za sada, ali sam siguran da ce se traziti u skorijoj buducnosti, samo pustiti Srbe da progutaju i svare ovo trenutno, pa opet po istom. Drugo nam ne gine.
Ovo ce se verovatno izvesti na "fini" nacin gde ce se ulazak Srbije u EU usloviti ulaskom Kosova lil nesto u tom smislu, zivi bili pa videli.
pre 11 godina
Dzaba objašnjavati da niste tražili priznanje Kosova kad jedan deo gradjana Srbije ne razume ni Srpski a kamoli neki drugi jezik.Naučili ljudi da žive jadno i bedno i da jedni drugima podmeću nogu i to će teško ko da promeni.
pre 11 godina
Tacno je da se ne trazi direktno priznanje ali ako policasjac na severu obuce uniformu na kojoj pise rebublika kosovo a na ulasku u sud u Severnoj Mitrovici pise sud Republike Kosovo onda je to indirektno priznanje kosova.
pre 11 godina
@ lalegator
kako si ih samo provalio, daj još neku mudrost!!!
pre 11 godina
Sve i da ga tražite ne možete da ga dobijete.
pre 11 godina
Ali kako kad je Đilas rekao da smo priznali.
pre 11 godina
Evo vam gospodo iz DSS-a, Dveri, SRS-a i ostalih političkih partija koje sve o izdaji znate pre svih!
pre 11 godina
Ovo je konačno i zvanična potvrda da se od Srbije nije tražilo priznanje Kosova , za sve one koji su ovih dana hejtovali da znaju da to više ne rade jer nije interesantno.
pre 11 godina
Kada dodje taj trenutak, da li ce se traziti bda i Kosovo prizna Srbiju? Kako cemo onda?
pre 11 godina
Necete nikada ni dobiti trazili ne trazili.Neki ustupak mozda, ali to tesko
pre 11 godina
Najveći problem je što bi u ovoj drzavi neki voleli da ste tražili priznanje Kosova da bi skupili političke poene.Gospodjo Eston dobrodošli,ovo vam je Srbija.
pre 11 godina
Polako uskoro ce oni ispostave nove uslove, a mi biti ovce koje cemo prihvatati sve.
pre 11 godina
Hm,gle cuda,5 clanica koje nisu priznale Kosovo su u teskoj ekonomskoj situaciji i zavisni od kredita iz EU.
Hm,Srbija nemora da prizna Kosovo,sad,ali za 7-10g kad bude ulazila u EU,ako uopste bude ulazila u EU,morace da trazi dozvolu od Kosova...
Sta smo bre mi,veverice?
pre 11 godina
Obavestite Kostunicu da je Kosovo za koje se toliko bori i dalje sastavni deo Srbije, da ne prica gluposti za novine i televiziju.
pre 11 godina
Jesam za sporazum ali kada ga ovakvi likovi kao sto je Eston ovako tumace i ovako hvale nije mi dobro i nisam pri sebi jer vidim joj u liku da nije ono za sta se predstavlja i da bi nam rado zadala poslednji udarac kada bi zavisili od nje.Zao mi je sto smo pali na tu granu da moramo da prihvatamo i ono za sta znamo da nije dobro ali zarad nase buducnosti jos jednom moramo pokusati da resimo ovakve uslove koje nam postavljaju neljudi.
pre 11 godina
Eto prava i istinita informacija.Podrzimo sporazum.
pre 11 godina
Hm,gle cuda,5 clanica koje nisu priznale Kosovo su u teskoj ekonomskoj situaciji i zavisni od kredita iz EU.
Hm,Srbija nemora da prizna Kosovo,sad,ali za 7-10g kad bude ulazila u EU,ako uopste bude ulazila u EU,morace da trazi dozvolu od Kosova...
Sta smo bre mi,veverice?
pre 11 godina
Tacno je da Brisel nije trazio i verovatno nece ni traziti, ali to ne znaci da to nece traziti Berlin, Rim, London,....
Zar Slovacka, Grcka, Rumunija, Spanija, Kipar ne priznaju Kosovo i Brisel ih na to ne primorava?
A znamo da Srbiji nema u EU bez da se sve i jedna drzava ne saglasi sa tim
zar nas Rumunija nije preklani primorala da pregovaramo o manjinama, zar Holandija nije 'kocila' radi Mladica?
Tako sutra neka drzava moze usloviti prijem Srbije u EU time da prvo prizna Kosovo
pre 11 godina
Tacno je da se ne trazi direktno priznanje ali ako policasjac na severu obuce uniformu na kojoj pise rebublika kosovo a na ulasku u sud u Severnoj Mitrovici pise sud Republike Kosovo onda je to indirektno priznanje kosova.
pre 11 godina
Polako uskoro ce oni ispostave nove uslove, a mi biti ovce koje cemo prihvatati sve.
pre 11 godina
Ne znam cemu toliko mrznje prema Evropi i Zapadu, kao da smo neka azijatska talibanija ili pazdaranska dzamahirija, a ne stara evropska zemlja koja se vraca svojoj evropskoj porodici. Da li ce domaci azijati priznati da je Kosovo nezavisno, voda mokra i zemlja okrugla - njihova stvar, ionako ih niko ni za sta vise nece pitati. Njihove dojucerasnje vodje su upravo promenile stranu i sad vode Srbiju kuci, u Evropu. Priznanje je na kraju neminovno, naravno, i to svi znaju, cak i oni.
pre 11 godina
"Sta smo bre mi,veverice?"
(Lalegator, 24. april 2013 16:53)
Da. Dodao bih, pobesnele veverice (tokom devedesetih) koje se sada postavljaju na svoje mesto. Priznanje Kosova de jure, de facto, de cile-mile, ce biti uslov za Srbiju za EU clanstvo 110% ! Takodje, vrlo lako moze da se otvori i pitanje reparacija za ratnu odstetu BiH. Istovremeno se pazljivo nadgleda ponasanje Beograda na jugu Srbije, Sandzaku, i u Vojvodini. Sada se opustite i razmisljajte kako cete da prezivite do sledeceg prvog u mesecu.
pre 11 godina
Eto prava i istinita informacija.Podrzimo sporazum.
pre 11 godina
Ако ћемо поштено, нико не тражи ни да подржавамо ЕУ.
pre 11 godina
Ne trazi se, barem za sada, ali sam siguran da ce se traziti u skorijoj buducnosti, samo pustiti Srbe da progutaju i svare ovo trenutno, pa opet po istom. Drugo nam ne gine.
Ovo ce se verovatno izvesti na "fini" nacin gde ce se ulazak Srbije u EU usloviti ulaskom Kosova lil nesto u tom smislu, zivi bili pa videli.
pre 11 godina
Formalno priznanje ne znači ništa. Ako ste prethodno kao matična država utvrdili granice sa delom teritorije koji se separatiše, postavili carinu, priznali kao suverenu samoproglašenu vlast i povukli svoje legalne institucije de facto i de jure ste dali nezavisnost svom delu teritorije. Nakon toga, Srbija postaje kao i bilo koja druga država koje sa Kosovom nema nikakve veze i koja može, a ne mora da prizna nezavisnost Kosova, što postaje samo diplomatsko, spoljnopolitičko pitanje.
pre 11 godina
@Kana, 24. april 2013 17:17
Jeste, bas ce da ti kazu da hoce da ti rasture dzavu. Sto na um, to na drum. Naivcine. Sta mislis kakva bi bila reakcija ljudi u toj drzavi? Odbrambena. A to njima ne treba, zato postoji tehnika "kuvane zabe" u kojoj ucestvujemo 23 godine i nastavicemo bar jos toliko i stalnih podela, jer je sve nedoreceno, pa jedni veruju, drugi sumnjaju, medjusobno se optuzuju i gube energiju da nesto korisno urade za drzavu i sebe.
pre 11 godina
priznanje će doći automatizmom
pre 11 godina
Evropskoj Uniji ne treba direktno priznanje Srbije njima treba nesto sto ce podstaci nova priznanja u svetu i to je ovaj sporazum kada jednom kosovo bude imalo dvotrecinsku vecinu u UN priznanje Srbije vise nece biti ni vazno.
pre 11 godina
Ali kako kad je Đilas rekao da smo priznali.
pre 11 godina
Jeste. Ne traži se priznanje Kosova već da Srbija službeno potvrdi kako je deo njenog teritorija nezavisna država. Nije šija nego vrat.
pre 11 godina
Nikada niko nije neposredno trazio priznanje Kosova i Metohije kao nezavisne drzave od Srbije ali posrednim putem se nase delegacije susrecu skoro na svakom koraku i to je istina a ovo sto se u javnost pusta od razlicitih predstavnika nije nista novo jer svi oni rade po istoj matrici koja vazi vec stotinama godina unazad.
pre 11 godina
Ne traži se ali tražiće se. A tada raspisati referendum pa kom opanci kom obojci. Ipak i dalje mislim da zavisimo sami od sebe tj. da i dalje sami krojimo svoju sudbinu. Zato narode moj pamet u glavu.
pre 11 godina
ne trazi se JOS priznanje kosova i METOHIJE.
pre 11 godina
Jesam za sporazum ali kada ga ovakvi likovi kao sto je Eston ovako tumace i ovako hvale nije mi dobro i nisam pri sebi jer vidim joj u liku da nije ono za sta se predstavlja i da bi nam rado zadala poslednji udarac kada bi zavisili od nje.Zao mi je sto smo pali na tu granu da moramo da prihvatamo i ono za sta znamo da nije dobro ali zarad nase buducnosti jos jednom moramo pokusati da resimo ovakve uslove koje nam postavljaju neljudi.
pre 11 godina
Ljudi, jel vama važnije da komšiji crkne krava ili da vi bolje živite.
pre 11 godina
Jos je rano. Zaba jos nije skuvana.
pre 11 godina
Kada dodje taj trenutak, da li ce se traziti bda i Kosovo prizna Srbiju? Kako cemo onda?
pre 11 godina
Baronesi sledi odlikovanje od naseg Predsednika.
EU godinama prica da niko od Srbije ne trazi priznaje Kosva.Granice, kosovski Zakoni, Ustav,pasosi.... to je tek onako usput sto se trazi od Srbije.Cisto da bi Srbi na severu Kosova ziveli bolje.
pre 11 godina
Nešto se ne sećam da li je povučena poternica za Tačijem??Piše u današnjem Telegrafu da je još na snazi...Jel to nešto znači....ili ..
24/04/2013 - 16:35 Telegraf
"Poternica za Tačijem još na snazi?
U poternici koju je MUP krajem devedesetih godina raspisao za sadašnjim kosovskim premijerom navodi se da se Tači, zvani Zmija, kreće naoružan i da je sklon upotrebi oružja
Poternica koju je MUP raspisao još krajem devedesetih godina za “teroristom Hašimom Tačijem” zvanično nije povučena, iako iz MUP-a tokom dana nismo dobili odgovor u vezi s njom"
........VRLO INTERESANTNO
pre 11 godina
Не данас али сутра...
pre 11 godina
zaslužila je orden Gavrila Principa sa lentom
pre 11 godina
Svako ko se malo bolje razume u politiku zna jos od potpisivanja sporazuma da se nigde ne spominje priznavanje Kosova,ne znam cemu tolika fama ...
(Zigi014, 24. april 2013 20:26)
Mlad si,naivan i u SNS-u,sto lepo ne iskoristis lepo vreme za jurcanje suknjica,nemo da se opterecujes ovim temama.
pre 11 godina
Obavestite Kostunicu da je Kosovo za koje se toliko bori i dalje sastavni deo Srbije, da ne prica gluposti za novine i televiziju.
pre 11 godina
Gospodjo Eston dzaba vi pričate da niste tražili priznanje Kosova kad jedan deo naših gradjana ništa ne razume a kad je Kosovo trebalo da se brani svi su se razbežali po okolnim zemljama a sada su najglasniji.
pre 11 godina
Toma jedno od onih odlikovanja koje je rasuo po bivsem SSSR-u da odmah uruci Baronesi Eston koja se posvetila tome da uvede i Kosovo i Srbiju u EU a da se niko ne oseti manje vrednim. Zato predsednice put pod noge pa u Brisel!
pre 11 godina
Ne tražimo ništa. Sami će to učiniti.
pre 11 godina
Gospodjo Eston,
Sto se bezbednosti tice trebalo je da je NATO i EULEKS obezbede za sve gradjane Kosova, a ne nekakvi sporazumi. Sto se identiteta tice, vrlo smo ga svesni, jer na ovim prostorima zivimo mnogo duze od Albanaca, pa nam ta vrsta usluge svakako nije bila potrebna.
Licemerje je sastavni deo politike, pa je i vasa izjava u prilicnoj meri takva. Nemojte, molim vas vise da nam vredjate inteligenciju jer je sasvim jasno da se ovde pravi albanska drzava, bez ikakve brige o Srbima koji ovde stradaju na razne nacine od albanske ruke. Nemojte vise da nas branite, molim vas!
pre 11 godina
Dzaba objašnjavati da niste tražili priznanje Kosova kad jedan deo gradjana Srbije ne razume ni Srpski a kamoli neki drugi jezik.Naučili ljudi da žive jadno i bedno i da jedni drugima podmeću nogu i to će teško ko da promeni.
pre 11 godina
Sve i da ga tražite ne možete da ga dobijete.
pre 11 godina
Ništa se u Srbiji neće promeniti, jer samo od naših stručnjaka zavisi i ekonomija i sve ostalo. Mi nemamo stručnjake, imamo samo lopove i malverzante, ko to do sada nije shvatio, treba da proba da uradi test intelegencije, pa će mu odmah biti jasan i razlog zbog kog ne shvata.
pre 11 godina
Necete nikada ni dobiti trazili ne trazili.Neki ustupak mozda, ali to tesko
pre 11 godina
Evo vam gospodo iz DSS-a, Dveri, SRS-a i ostalih političkih partija koje sve o izdaji znate pre svih!
pre 11 godina
Ovde je,izgleda,kljucno pitanje:Kako cete pred Milosa?Draga gospodo,dvadeset pet godina pokusavamo da objasnimo da su jedan i jedan dva.Zelim vam svu srecu.Ako se i kada bude pisala istorija rascovecenja,komentari koji su ovde objavljeni bice neiscrpan izvor buducim sastavljacima.
pre 11 godina
jedini Ešton kog priznajem je Kučer !
pre 11 godina
Srbija ga neće ni priznati čak da to i tražite.Čak mislim da bi za Srbiju možda i najbolje bilo da i to zatražite,pa da definitivno Srbija zatvori stranicu zvana EU,koja nam je do sada samo donela nevolje i propast.
pre 11 godina
Ma de, jes, nikom to nije palo na pamet.
pre 11 godina
ne trazi se nezavisnost, ali se implicira. ovaj sporazum je isti kao i 1244, nakon desetak godina nece vaziti. jedino pravo pitanje je da li ce Srbija uopste videti bolji zivot od tog sporazuma? nece. ali zato nece biti ni gore. apsolutno nista se nece promeniti.
pre 11 godina
Najveći problem je što bi u ovoj drzavi neki voleli da ste tražili priznanje Kosova da bi skupili političke poene.Gospodjo Eston dobrodošli,ovo vam je Srbija.
pre 11 godina
Ne verujem da će EU tražiti da Srbija i formalno prizna Kosovo, jer su evropski zvaničnici shvatili da to Srbija ne može da uradi, a i bilo bi ne logično da to traže od Srbije, a ne traže od 5 članica EU koje to nisu uradile, a među njima, i od Španije i Kipra koji, ne zbog Srbije, nego zbog secesionističkih pokreta u svojim zemljama to nikada neće uraditi.
pre 11 godina
Sprska svetinja uvek ostaje srpsko kosovo je srpsko i nikad neće biti albasko
pre 11 godina
Tesko se našem narodu može objasniti bilo šta.Ni posle svega što je prošao mnogi se nisu opametili i ništa nisu naučili iz svojih a i iz tudjih grešaka.Kosovo će uvek ostati srce Srbije ali sporazum mora da se potpiše zbog boljeg života svih Srba.
pre 11 godina
Taj uslov bi prvo morali postaviti Španiji i Kipru, pa bi uskoro u EU imali još dve nove članice, Kataloniju i Turski deo Kipra.
pre 11 godina
I da trazite priznanje necete dobiti.
pre 11 godina
Treba se iskreno zahvaliti baronesi!U zapadnom svetu u aktuelnom trenutku,jedna znacajna funkcionerka je pokazala zaista veliki trud i mislim da je iskreno razumela bol i nepravdu koju je Srbija osecala!Mislim da je mudro posredovala i svojom pozitivnom energijom doprinela ovom istorijskom sporazumu!
pre 11 godina
Ako to bude uslov onda nam Evropa nije potrebna. Učinili smo jako puno ispunili veliki broj uslova i verujem da je došlo vreme da oni ispune svoje obećanje.
pre 11 godina
Ma znamo mi to, al Djilas zapeo prizanj pa priznaj..
pre 11 godina
To treba samo objasniti ljudima koji su digli toliku paniku.
pre 11 godina
Toliko izjava iz toliko dana, i ni jedna nalik na drugu...
pre 11 godina
To je već rečeno...
pre 11 godina
Potpisivanje sporazuma moze da tumaci ko kako hoce, istina je da je ovo maksimum koji smo mogli da dobijemo i da je u najboljem interesu Srpskog naroda.
pre 11 godina
I to ce doci na red.... Polako!
pre 11 godina
@ lalegator
kako si ih samo provalio, daj još neku mudrost!!!
pre 11 godina
Ovo je konačno i zvanična potvrda da se od Srbije nije tražilo priznanje Kosova , za sve one koji su ovih dana hejtovali da znaju da to više ne rade jer nije interesantno.
pre 11 godina
Naravno da gospođa Ešton ne traži priznavanje Kosova zato što je to nemoguća misija.Mi nikada nećemo priznati Kosovo.
pre 11 godina
Ne trazi se priznanje Kosova al ga nasi de fakto priznali... barem tako pisu zapadni mediji... Ko zna engleski moze lako da proveri...
pre 11 godina
ma, ne vredi...prica ono sto znamo, ali i pored toga ce ''patriote'' skandirati: ''izdaja''. cudan smo mi narod...
pre 11 godina
Datum je sve blizi,a Kosovo i Metohija sve dalji.
pre 11 godina
Cisto dobro poznato britansko licemerje; A sta se dogadjalo svih ovih nedelja ili meseci nego maksimalno maltretiranje Srbije i naroda na kosovu; Sramno za EU;
pre 11 godina
Državni vrh je bio potpuno u pravu kada je govorio da se po pitanju Kosova ne može naći neko rešenje kojim će Srbija, a naročito Srbi na Kosovu i Metohiji biti oduševljeni, ali sam siguran da je ova vlast izvukla maksimalno koliko je u ovom trenutku bilo moguće.
pre 11 godina
Dosta je evropskim zvaničnicima bilo prevrtljivih srpskih političara koji u Briselu obećavaju jedno, a kada dođu u Srbiju pričaju narodu nešto sasvim drugo, a rade nešto sasvim treće. Boris Tadić je na rečima bio veliki borac protiv kriminala i korupcije, a dozvolio je da u Srbiji kriminal i korupcija cvetaju. Ovo je u razgovoru sa Nikolićem posredno potvrdila i Angela Merkel, kada je rekla da prvi put razgovara sa srpskim političarem koji ne obećava ono što ne može da ispuni.
pre 11 godina
Kao što je i rečeno od Vlade hiljadu puta, Kosovo nije priznato a to potvrđuje i sama Ešton tako da nema uslova!!
pre 11 godina
Naravno da se ne trazi, inace sporazum ni ne bi bio potpisan!
pre 11 godina
Ma dzaba to objasnjavati Srbima ... ne radi se ovde o tome... sve je stvar politike. KOsovo je opoziciji postalo stvar prikupljanja politickih poena ... ne zanima ih istina.
pre 11 godina
Sigurno je da na pitanje Kosova, ni Vučić, ni Dačić, ni Nikolić, ne mogu da dobije nikakve političke poene, već samo da ih izgube, jer bilo koje rešenje da se postiglo, javnost u Srbiji i Srbi na Kosovu ne bi bili zadovoljni, ali ovim rešenjem nisu zadovoljni ni oni sami. Međutim, treba biti realan i reći da je ovo maksimalno što se moglo dobiti u ovom momentru, ili bolje rečeno, ovo je najmanje loše rešenje u ovom trenutku, pošto je do dobrog rešenja nemoguće doći.
pre 11 godina
Nema sumnje da postoji "germanofobija" Evrope. Pogledajte Grčku, Italiju, čak i Irsku, zemlju koja nikada pre nije izražavala neprijateljstvo prema Nemačkoj.Potom, naravno, tu je i antigermansko osećanje poteklo iz Drugog svetskog rata. Izgleda da sada koliko god se trudio Vucic i ispunjavali uslove Nemacka nam namece nove uslove, a uz to i stiti i podrzava Albance. I jos jedan cilj je Nemacke je unistenje pravoslavlja, ali naveci i najljuci protivnik joj je Srbija. Zato je Vucic stao iza Srbije, iza naroda, iza drzave iza pravoslavlja. Nije priznao Kosovo, a izvukao je maksimum za Srbe na Kosovo i Metohiju i polako ce uvesti Srbiju u EU, ali Kosovo nikada necemo priznati.
pre 11 godina
Mislim da je vlada ucinila sve kako bi se doslo do resenja i prevazilazenja istog. Svaka cast.
pre 11 godina
Necemo joj popustiti
pre 11 godina
Posle ove izjave, valjda ce pojedini nasi politicari shvatiti stvarno stanje, pa nece vise bez razloga napadati vlast i osudjivati za nesto sto nije uradjeno.
pre 11 godina
Već se izdefinisalo šta se traži!
pre 11 godina
Svako ko se malo bolje razume u politiku zna jos od potpisivanja sporazuma da se nigde ne spominje priznavanje Kosova,ne znam cemu tolika fama ...
pre 11 godina
Dobro je sto imaju razumevanja,izgleda da konacno pocinju da nas postuju.
pre 11 godina
ma nasima je lakse da veruju dasmo priznali Kosovo kako bi nogli dapljuju naprednjake i tako skupljaju politicke poene... sramota.
pre 11 godina
да ли је ово истина
pre 11 godina
Ne verujem da će EU tražiti da Srbija i formalno prizna Kosovo, jer su evropski zvaničnici shvatili da to Srbija ne može niti ce to ikada uciniti. Bilo bi ne logično da to traže od Srbije. To ne traže ni od 5 članica EU koje to nisu do sada uradile.To nemogu da traze ni od Španije i Kipra koji, ne zbog Srbije, nego zbog secesionističkih pokreta u svojim zemljama to nikada neće uraditi.
pre 11 godina
Juče je Kroford, bivši ambasador Velike Britanije u Beogradu, rekao da će se Kosovo nalaziti u statusu zone sumraka, priznato od otprilike polovine zemalja na svetu, ali ne i od one druge polovine, i konstatovao da je to sličan položaj onome u kome je već Palestina. Takođe je rekao da Kosovo, zahvaljujući vetu Rusije i Kine, nikada neće biti članica UN. Ovo je još jedan dokaz da Srbija nije priznala nezavisnost Kosova, kako to govore neki kritičari vlasti, i da je Kosovo još daleko od nezavisne države. Sve dok Kosovo nije članica UN, ona će imati status isti kakav danas ima Palestina, a i Palestina je daleko od nezavisne države.
pre 11 godina
Naravno da se ne trazi, inace sporazum ni ne bi bio potpisan. Srbija je na tome insistirala i imala cvrst stav!
pre 11 godina
ЕУ није тражила признавање Косова али је зато тражила све остало. Србија ни у сновима неће ући у ЕУ пре Косова јер ЕУ неће дозволити да Србија у случају да раније буде део ЕУ блокира улазак Косова, а Косово је од уласка у ЕУ далееееееко много, много година.
Не липши магарче до зелене траве.
pre 11 godina
U ovom trenutku, ovaj sporazum je i više nego što je većina građana Srbije očekivala da će Srbija dobiti, i to bi pokazao i referendum ukoliko bi bio raspisan.
pre 11 godina
Ako se vi nadate sta mi tek treba da radimo? Videli ste sad da sa Srbijom ne moze da se mlati kako ko zamisli,ima ko ce ovu zemlju da brani politckim sredsrvima na pravi nacin.
pre 11 godina
@ Marko. Sve si objasnio. In medias res. Ali, nije gotovo...
pre 11 godina
Ovde se ne zna ko sta prica vise! al vazno je da se ne trazi priznanje Kosova i da ce tako i ostati.
pre 11 godina
U svakoj situaciji treba pokusati i izvuci maksimum. Nasa delegacija je to ucinila koliko je mogla. Treba im asad pruziti malo podrske.
pre 11 godina
Sada drzava treba da bude ujedinjna, a ne da se svadjamo i cepamo izmedju sebe... Treba popraviti stvari koje ne stimaju, ako ih ima, ali u ovom teskom trenutku sa pregovorima treba da budemo jedinstven narod! trebalo bi da smo vec dosta naucili iz gresaka iz proslosti...
pre 11 godina
Nasa delagacija je izvukla maksimum iz ovih pregovora...svi smo svedoci kako je tesko bilo. Svaka im cast na ulozenom trudu i odlucnosti.
pre 11 godina
Eto prava i istinita informacija.Podrzimo sporazum.
pre 11 godina
Obavestite Kostunicu da je Kosovo za koje se toliko bori i dalje sastavni deo Srbije, da ne prica gluposti za novine i televiziju.
pre 11 godina
Ne znam cemu toliko mrznje prema Evropi i Zapadu, kao da smo neka azijatska talibanija ili pazdaranska dzamahirija, a ne stara evropska zemlja koja se vraca svojoj evropskoj porodici. Da li ce domaci azijati priznati da je Kosovo nezavisno, voda mokra i zemlja okrugla - njihova stvar, ionako ih niko ni za sta vise nece pitati. Njihove dojucerasnje vodje su upravo promenile stranu i sad vode Srbiju kuci, u Evropu. Priznanje je na kraju neminovno, naravno, i to svi znaju, cak i oni.
pre 11 godina
Ovo je konačno i zvanična potvrda da se od Srbije nije tražilo priznanje Kosova , za sve one koji su ovih dana hejtovali da znaju da to više ne rade jer nije interesantno.
pre 11 godina
Evo vam gospodo iz DSS-a, Dveri, SRS-a i ostalih političkih partija koje sve o izdaji znate pre svih!
pre 11 godina
Nema sumnje da postoji "germanofobija" Evrope. Pogledajte Grčku, Italiju, čak i Irsku, zemlju koja nikada pre nije izražavala neprijateljstvo prema Nemačkoj.Potom, naravno, tu je i antigermansko osećanje poteklo iz Drugog svetskog rata. Izgleda da sada koliko god se trudio Vucic i ispunjavali uslove Nemacka nam namece nove uslove, a uz to i stiti i podrzava Albance. I jos jedan cilj je Nemacke je unistenje pravoslavlja, ali naveci i najljuci protivnik joj je Srbija. Zato je Vucic stao iza Srbije, iza naroda, iza drzave iza pravoslavlja. Nije priznao Kosovo, a izvukao je maksimum za Srbe na Kosovo i Metohiju i polako ce uvesti Srbiju u EU, ali Kosovo nikada necemo priznati.
pre 11 godina
Hm,gle cuda,5 clanica koje nisu priznale Kosovo su u teskoj ekonomskoj situaciji i zavisni od kredita iz EU.
Hm,Srbija nemora da prizna Kosovo,sad,ali za 7-10g kad bude ulazila u EU,ako uopste bude ulazila u EU,morace da trazi dozvolu od Kosova...
Sta smo bre mi,veverice?
pre 11 godina
Tesko se našem narodu može objasniti bilo šta.Ni posle svega što je prošao mnogi se nisu opametili i ništa nisu naučili iz svojih a i iz tudjih grešaka.Kosovo će uvek ostati srce Srbije ali sporazum mora da se potpiše zbog boljeg života svih Srba.
pre 11 godina
Dzaba objašnjavati da niste tražili priznanje Kosova kad jedan deo gradjana Srbije ne razume ni Srpski a kamoli neki drugi jezik.Naučili ljudi da žive jadno i bedno i da jedni drugima podmeću nogu i to će teško ko da promeni.
pre 11 godina
Gospodjo Eston dzaba vi pričate da niste tražili priznanje Kosova kad jedan deo naših gradjana ništa ne razume a kad je Kosovo trebalo da se brani svi su se razbežali po okolnim zemljama a sada su najglasniji.
pre 11 godina
Sprska svetinja uvek ostaje srpsko kosovo je srpsko i nikad neće biti albasko
pre 11 godina
Naravno da gospođa Ešton ne traži priznavanje Kosova zato što je to nemoguća misija.Mi nikada nećemo priznati Kosovo.
pre 11 godina
Sve i da ga tražite ne možete da ga dobijete.
pre 11 godina
Necete nikada ni dobiti trazili ne trazili.Neki ustupak mozda, ali to tesko
pre 11 godina
Treba se iskreno zahvaliti baronesi!U zapadnom svetu u aktuelnom trenutku,jedna znacajna funkcionerka je pokazala zaista veliki trud i mislim da je iskreno razumela bol i nepravdu koju je Srbija osecala!Mislim da je mudro posredovala i svojom pozitivnom energijom doprinela ovom istorijskom sporazumu!
pre 11 godina
Svako ko se malo bolje razume u politiku zna jos od potpisivanja sporazuma da se nigde ne spominje priznavanje Kosova,ne znam cemu tolika fama ...
pre 11 godina
Kao što je i rečeno od Vlade hiljadu puta, Kosovo nije priznato a to potvrđuje i sama Ešton tako da nema uslova!!
pre 11 godina
Jesam za sporazum ali kada ga ovakvi likovi kao sto je Eston ovako tumace i ovako hvale nije mi dobro i nisam pri sebi jer vidim joj u liku da nije ono za sta se predstavlja i da bi nam rado zadala poslednji udarac kada bi zavisili od nje.Zao mi je sto smo pali na tu granu da moramo da prihvatamo i ono za sta znamo da nije dobro ali zarad nase buducnosti jos jednom moramo pokusati da resimo ovakve uslove koje nam postavljaju neljudi.
pre 11 godina
Srbija ga neće ni priznati čak da to i tražite.Čak mislim da bi za Srbiju možda i najbolje bilo da i to zatražite,pa da definitivno Srbija zatvori stranicu zvana EU,koja nam je do sada samo donela nevolje i propast.
pre 11 godina
Naravno da se ne trazi, inace sporazum ni ne bi bio potpisan!
pre 11 godina
Najveći problem je što bi u ovoj drzavi neki voleli da ste tražili priznanje Kosova da bi skupili političke poene.Gospodjo Eston dobrodošli,ovo vam je Srbija.
pre 11 godina
Mislim da je vlada ucinila sve kako bi se doslo do resenja i prevazilazenja istog. Svaka cast.
pre 11 godina
"Sta smo bre mi,veverice?"
(Lalegator, 24. april 2013 16:53)
Da. Dodao bih, pobesnele veverice (tokom devedesetih) koje se sada postavljaju na svoje mesto. Priznanje Kosova de jure, de facto, de cile-mile, ce biti uslov za Srbiju za EU clanstvo 110% ! Takodje, vrlo lako moze da se otvori i pitanje reparacija za ratnu odstetu BiH. Istovremeno se pazljivo nadgleda ponasanje Beograda na jugu Srbije, Sandzaku, i u Vojvodini. Sada se opustite i razmisljajte kako cete da prezivite do sledeceg prvog u mesecu.
pre 11 godina
Državni vrh je bio potpuno u pravu kada je govorio da se po pitanju Kosova ne može naći neko rešenje kojim će Srbija, a naročito Srbi na Kosovu i Metohiji biti oduševljeni, ali sam siguran da je ova vlast izvukla maksimalno koliko je u ovom trenutku bilo moguće.
pre 11 godina
Gospodjo Eston,
Sto se bezbednosti tice trebalo je da je NATO i EULEKS obezbede za sve gradjane Kosova, a ne nekakvi sporazumi. Sto se identiteta tice, vrlo smo ga svesni, jer na ovim prostorima zivimo mnogo duze od Albanaca, pa nam ta vrsta usluge svakako nije bila potrebna.
Licemerje je sastavni deo politike, pa je i vasa izjava u prilicnoj meri takva. Nemojte, molim vas vise da nam vredjate inteligenciju jer je sasvim jasno da se ovde pravi albanska drzava, bez ikakve brige o Srbima koji ovde stradaju na razne nacine od albanske ruke. Nemojte vise da nas branite, molim vas!
pre 11 godina
Potpisivanje sporazuma moze da tumaci ko kako hoce, istina je da je ovo maksimum koji smo mogli da dobijemo i da je u najboljem interesu Srpskog naroda.
pre 11 godina
Ma dzaba to objasnjavati Srbima ... ne radi se ovde o tome... sve je stvar politike. KOsovo je opoziciji postalo stvar prikupljanja politickih poena ... ne zanima ih istina.
pre 11 godina
Ako to bude uslov onda nam Evropa nije potrebna. Učinili smo jako puno ispunili veliki broj uslova i verujem da je došlo vreme da oni ispune svoje obećanje.
pre 11 godina
Ma znamo mi to, al Djilas zapeo prizanj pa priznaj..
pre 11 godina
Dobro je sto imaju razumevanja,izgleda da konacno pocinju da nas postuju.
pre 11 godina
ma nasima je lakse da veruju dasmo priznali Kosovo kako bi nogli dapljuju naprednjake i tako skupljaju politicke poene... sramota.
pre 11 godina
Toma jedno od onih odlikovanja koje je rasuo po bivsem SSSR-u da odmah uruci Baronesi Eston koja se posvetila tome da uvede i Kosovo i Srbiju u EU a da se niko ne oseti manje vrednim. Zato predsednice put pod noge pa u Brisel!
pre 11 godina
Taj uslov bi prvo morali postaviti Španiji i Kipru, pa bi uskoro u EU imali još dve nove članice, Kataloniju i Turski deo Kipra.
pre 11 godina
To treba samo objasniti ljudima koji su digli toliku paniku.
pre 11 godina
I da trazite priznanje necete dobiti.
pre 11 godina
Sigurno je da na pitanje Kosova, ni Vučić, ni Dačić, ni Nikolić, ne mogu da dobije nikakve političke poene, već samo da ih izgube, jer bilo koje rešenje da se postiglo, javnost u Srbiji i Srbi na Kosovu ne bi bili zadovoljni, ali ovim rešenjem nisu zadovoljni ni oni sami. Međutim, treba biti realan i reći da je ovo maksimalno što se moglo dobiti u ovom momentru, ili bolje rečeno, ovo je najmanje loše rešenje u ovom trenutku, pošto je do dobrog rešenja nemoguće doći.
pre 11 godina
ma, ne vredi...prica ono sto znamo, ali i pored toga ce ''patriote'' skandirati: ''izdaja''. cudan smo mi narod...
pre 11 godina
Ali kako kad je Đilas rekao da smo priznali.
pre 11 godina
Ако ћемо поштено, нико не тражи ни да подржавамо ЕУ.
pre 11 godina
Ne traži se ali tražiće se. A tada raspisati referendum pa kom opanci kom obojci. Ipak i dalje mislim da zavisimo sami od sebe tj. da i dalje sami krojimo svoju sudbinu. Zato narode moj pamet u glavu.
pre 11 godina
Polako uskoro ce oni ispostave nove uslove, a mi biti ovce koje cemo prihvatati sve.
pre 11 godina
Ljudi, jel vama važnije da komšiji crkne krava ili da vi bolje živite.
pre 11 godina
Posle ove izjave, valjda ce pojedini nasi politicari shvatiti stvarno stanje, pa nece vise bez razloga napadati vlast i osudjivati za nesto sto nije uradjeno.
pre 11 godina
Ne verujem da će EU tražiti da Srbija i formalno prizna Kosovo, jer su evropski zvaničnici shvatili da to Srbija ne može da uradi, a i bilo bi ne logično da to traže od Srbije, a ne traže od 5 članica EU koje to nisu uradile, a među njima, i od Španije i Kipra koji, ne zbog Srbije, nego zbog secesionističkih pokreta u svojim zemljama to nikada neće uraditi.
pre 11 godina
@ lalegator
kako si ih samo provalio, daj još neku mudrost!!!
pre 11 godina
Evropskoj Uniji ne treba direktno priznanje Srbije njima treba nesto sto ce podstaci nova priznanja u svetu i to je ovaj sporazum kada jednom kosovo bude imalo dvotrecinsku vecinu u UN priznanje Srbije vise nece biti ni vazno.
pre 11 godina
ne trazi se JOS priznanje kosova i METOHIJE.
pre 11 godina
Dosta je evropskim zvaničnicima bilo prevrtljivih srpskih političara koji u Briselu obećavaju jedno, a kada dođu u Srbiju pričaju narodu nešto sasvim drugo, a rade nešto sasvim treće. Boris Tadić je na rečima bio veliki borac protiv kriminala i korupcije, a dozvolio je da u Srbiji kriminal i korupcija cvetaju. Ovo je u razgovoru sa Nikolićem posredno potvrdila i Angela Merkel, kada je rekla da prvi put razgovara sa srpskim političarem koji ne obećava ono što ne može da ispuni.
pre 11 godina
Cisto dobro poznato britansko licemerje; A sta se dogadjalo svih ovih nedelja ili meseci nego maksimalno maltretiranje Srbije i naroda na kosovu; Sramno za EU;
pre 11 godina
Tacno je da se ne trazi direktno priznanje ali ako policasjac na severu obuce uniformu na kojoj pise rebublika kosovo a na ulasku u sud u Severnoj Mitrovici pise sud Republike Kosovo onda je to indirektno priznanje kosova.
pre 11 godina
Jeste. Ne traži se priznanje Kosova već da Srbija službeno potvrdi kako je deo njenog teritorija nezavisna država. Nije šija nego vrat.
pre 11 godina
Necemo joj popustiti
pre 11 godina
Tacno je da Brisel nije trazio i verovatno nece ni traziti, ali to ne znaci da to nece traziti Berlin, Rim, London,....
Zar Slovacka, Grcka, Rumunija, Spanija, Kipar ne priznaju Kosovo i Brisel ih na to ne primorava?
A znamo da Srbiji nema u EU bez da se sve i jedna drzava ne saglasi sa tim
zar nas Rumunija nije preklani primorala da pregovaramo o manjinama, zar Holandija nije 'kocila' radi Mladica?
Tako sutra neka drzava moze usloviti prijem Srbije u EU time da prvo prizna Kosovo
pre 11 godina
@Kana, 24. april 2013 17:17
Jeste, bas ce da ti kazu da hoce da ti rasture dzavu. Sto na um, to na drum. Naivcine. Sta mislis kakva bi bila reakcija ljudi u toj drzavi? Odbrambena. A to njima ne treba, zato postoji tehnika "kuvane zabe" u kojoj ucestvujemo 23 godine i nastavicemo bar jos toliko i stalnih podela, jer je sve nedoreceno, pa jedni veruju, drugi sumnjaju, medjusobno se optuzuju i gube energiju da nesto korisno urade za drzavu i sebe.
pre 11 godina
zaslužila je orden Gavrila Principa sa lentom
pre 11 godina
Svako ko se malo bolje razume u politiku zna jos od potpisivanja sporazuma da se nigde ne spominje priznavanje Kosova,ne znam cemu tolika fama ...
(Zigi014, 24. april 2013 20:26)
Mlad si,naivan i u SNS-u,sto lepo ne iskoristis lepo vreme za jurcanje suknjica,nemo da se opterecujes ovim temama.
pre 11 godina
Ne trazi se, barem za sada, ali sam siguran da ce se traziti u skorijoj buducnosti, samo pustiti Srbe da progutaju i svare ovo trenutno, pa opet po istom. Drugo nam ne gine.
Ovo ce se verovatno izvesti na "fini" nacin gde ce se ulazak Srbije u EU usloviti ulaskom Kosova lil nesto u tom smislu, zivi bili pa videli.
pre 11 godina
Formalno priznanje ne znači ništa. Ako ste prethodno kao matična država utvrdili granice sa delom teritorije koji se separatiše, postavili carinu, priznali kao suverenu samoproglašenu vlast i povukli svoje legalne institucije de facto i de jure ste dali nezavisnost svom delu teritorije. Nakon toga, Srbija postaje kao i bilo koja druga država koje sa Kosovom nema nikakve veze i koja može, a ne mora da prizna nezavisnost Kosova, što postaje samo diplomatsko, spoljnopolitičko pitanje.
pre 11 godina
Не данас али сутра...
pre 11 godina
Datum je sve blizi,a Kosovo i Metohija sve dalji.
pre 11 godina
Nikada niko nije neposredno trazio priznanje Kosova i Metohije kao nezavisne drzave od Srbije ali posrednim putem se nase delegacije susrecu skoro na svakom koraku i to je istina a ovo sto se u javnost pusta od razlicitih predstavnika nije nista novo jer svi oni rade po istoj matrici koja vazi vec stotinama godina unazad.
pre 11 godina
Toliko izjava iz toliko dana, i ni jedna nalik na drugu...
pre 11 godina
Baronesi sledi odlikovanje od naseg Predsednika.
EU godinama prica da niko od Srbije ne trazi priznaje Kosva.Granice, kosovski Zakoni, Ustav,pasosi.... to je tek onako usput sto se trazi od Srbije.Cisto da bi Srbi na severu Kosova ziveli bolje.
pre 11 godina
Ovde je,izgleda,kljucno pitanje:Kako cete pred Milosa?Draga gospodo,dvadeset pet godina pokusavamo da objasnimo da su jedan i jedan dva.Zelim vam svu srecu.Ako se i kada bude pisala istorija rascovecenja,komentari koji su ovde objavljeni bice neiscrpan izvor buducim sastavljacima.
pre 11 godina
priznanje će doći automatizmom
pre 11 godina
ne trazi se nezavisnost, ali se implicira. ovaj sporazum je isti kao i 1244, nakon desetak godina nece vaziti. jedino pravo pitanje je da li ce Srbija uopste videti bolji zivot od tog sporazuma? nece. ali zato nece biti ni gore. apsolutno nista se nece promeniti.
pre 11 godina
jedini Ešton kog priznajem je Kučer !
pre 11 godina
@ Marko. Sve si objasnio. In medias res. Ali, nije gotovo...
pre 11 godina
Već se izdefinisalo šta se traži!
pre 11 godina
U ovom trenutku, ovaj sporazum je i više nego što je većina građana Srbije očekivala da će Srbija dobiti, i to bi pokazao i referendum ukoliko bi bio raspisan.
pre 11 godina
Kada dodje taj trenutak, da li ce se traziti bda i Kosovo prizna Srbiju? Kako cemo onda?
pre 11 godina
Jos je rano. Zaba jos nije skuvana.
pre 11 godina
To je već rečeno...
pre 11 godina
Nešto se ne sećam da li je povučena poternica za Tačijem??Piše u današnjem Telegrafu da je još na snazi...Jel to nešto znači....ili ..
24/04/2013 - 16:35 Telegraf
"Poternica za Tačijem još na snazi?
U poternici koju je MUP krajem devedesetih godina raspisao za sadašnjim kosovskim premijerom navodi se da se Tači, zvani Zmija, kreće naoružan i da je sklon upotrebi oružja
Poternica koju je MUP raspisao još krajem devedesetih godina za “teroristom Hašimom Tačijem” zvanično nije povučena, iako iz MUP-a tokom dana nismo dobili odgovor u vezi s njom"
........VRLO INTERESANTNO
pre 11 godina
Juče je Kroford, bivši ambasador Velike Britanije u Beogradu, rekao da će se Kosovo nalaziti u statusu zone sumraka, priznato od otprilike polovine zemalja na svetu, ali ne i od one druge polovine, i konstatovao da je to sličan položaj onome u kome je već Palestina. Takođe je rekao da Kosovo, zahvaljujući vetu Rusije i Kine, nikada neće biti članica UN. Ovo je još jedan dokaz da Srbija nije priznala nezavisnost Kosova, kako to govore neki kritičari vlasti, i da je Kosovo još daleko od nezavisne države. Sve dok Kosovo nije članica UN, ona će imati status isti kakav danas ima Palestina, a i Palestina je daleko od nezavisne države.
pre 11 godina
I to ce doci na red.... Polako!
pre 11 godina
да ли је ово истина
pre 11 godina
Ne trazi se priznanje Kosova al ga nasi de fakto priznali... barem tako pisu zapadni mediji... Ko zna engleski moze lako da proveri...
pre 11 godina
Ne verujem da će EU tražiti da Srbija i formalno prizna Kosovo, jer su evropski zvaničnici shvatili da to Srbija ne može niti ce to ikada uciniti. Bilo bi ne logično da to traže od Srbije. To ne traže ni od 5 članica EU koje to nisu do sada uradile.To nemogu da traze ni od Španije i Kipra koji, ne zbog Srbije, nego zbog secesionističkih pokreta u svojim zemljama to nikada neće uraditi.
pre 11 godina
Naravno da se ne trazi, inace sporazum ni ne bi bio potpisan. Srbija je na tome insistirala i imala cvrst stav!
pre 11 godina
Ne tražimo ništa. Sami će to učiniti.
pre 11 godina
Ma de, jes, nikom to nije palo na pamet.
pre 11 godina
Ništa se u Srbiji neće promeniti, jer samo od naših stručnjaka zavisi i ekonomija i sve ostalo. Mi nemamo stručnjake, imamo samo lopove i malverzante, ko to do sada nije shvatio, treba da proba da uradi test intelegencije, pa će mu odmah biti jasan i razlog zbog kog ne shvata.
pre 11 godina
ЕУ није тражила признавање Косова али је зато тражила све остало. Србија ни у сновима неће ући у ЕУ пре Косова јер ЕУ неће дозволити да Србија у случају да раније буде део ЕУ блокира улазак Косова, а Косово је од уласка у ЕУ далееееееко много, много година.
Не липши магарче до зелене траве.
pre 11 godina
Ako se vi nadate sta mi tek treba da radimo? Videli ste sad da sa Srbijom ne moze da se mlati kako ko zamisli,ima ko ce ovu zemlju da brani politckim sredsrvima na pravi nacin.
pre 11 godina
Ovde se ne zna ko sta prica vise! al vazno je da se ne trazi priznanje Kosova i da ce tako i ostati.
pre 11 godina
U svakoj situaciji treba pokusati i izvuci maksimum. Nasa delegacija je to ucinila koliko je mogla. Treba im asad pruziti malo podrske.
pre 11 godina
Sada drzava treba da bude ujedinjna, a ne da se svadjamo i cepamo izmedju sebe... Treba popraviti stvari koje ne stimaju, ako ih ima, ali u ovom teskom trenutku sa pregovorima treba da budemo jedinstven narod! trebalo bi da smo vec dosta naucili iz gresaka iz proslosti...
pre 11 godina
Nasa delagacija je izvukla maksimum iz ovih pregovora...svi smo svedoci kako je tesko bilo. Svaka im cast na ulozenom trudu i odlucnosti.
89 Komentari
Sortiraj po: