Sreda, 24.04.2013.

16:44

Ešton: Ne traži se priznanje Kosova

Kertin Ešton kaže da se nada da će EU doneti odluku da Srbiji odredi datum za početak pregovora i istakla da Brisel od Srbije nije tražio da prizna Kosovo

Izvor: Tanjug

Ešton: Ne traži se priznanje Kosova IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Sneza

pre 11 godina

Nasa delagacija je izvukla maksimum iz ovih pregovora...svi smo svedoci kako je tesko bilo. Svaka im cast na ulozenom trudu i odlucnosti.

brankooo

pre 11 godina

Sada drzava treba da bude ujedinjna, a ne da se svadjamo i cepamo izmedju sebe... Treba popraviti stvari koje ne stimaju, ako ih ima, ali u ovom teskom trenutku sa pregovorima treba da budemo jedinstven narod! trebalo bi da smo vec dosta naucili iz gresaka iz proslosti...

sanjica

pre 11 godina

U svakoj situaciji treba pokusati i izvuci maksimum. Nasa delegacija je to ucinila koliko je mogla. Treba im asad pruziti malo podrske.

Kristijan

pre 11 godina

Ako se vi nadate sta mi tek treba da radimo? Videli ste sad da sa Srbijom ne moze da se mlati kako ko zamisli,ima ko ce ovu zemlju da brani politckim sredsrvima na pravi nacin.

Kosingas

pre 11 godina

ЕУ није тражила признавање Косова али је зато тражила све остало. Србија ни у сновима неће ући у ЕУ пре Косова јер ЕУ неће дозволити да Србија у случају да раније буде део ЕУ блокира улазак Косова, а Косово је од уласка у ЕУ далееееееко много, много година.
Не липши магарче до зелене траве.

Miloš ŠiD

pre 11 godina

U ovom trenutku, ovaj sporazum je i više nego što je većina građana Srbije očekivala da će Srbija dobiti, i to bi pokazao i referendum ukoliko bi bio raspisan.

vujica

pre 11 godina

Juče je Kroford, bivši ambasador Velike Britanije u Beogradu, rekao da će se Kosovo nalaziti u statusu zone sumraka, priznato od otprilike polovine zemalja na svetu, ali ne i od one druge polovine, i konstatovao da je to sličan položaj onome u kome je već Palestina. Takođe je rekao da Kosovo, zahvaljujući vetu Rusije i Kine, nikada neće biti članica UN. Ovo je još jedan dokaz da Srbija nije priznala nezavisnost Kosova, kako to govore neki kritičari vlasti, i da je Kosovo još daleko od nezavisne države. Sve dok Kosovo nije članica UN, ona će imati status isti kakav danas ima Palestina, a i Palestina je daleko od nezavisne države.

Banana Smer

pre 11 godina

Ne verujem da će EU tražiti da Srbija i formalno prizna Kosovo, jer su evropski zvaničnici shvatili da to Srbija ne može niti ce to ikada uciniti. Bilo bi ne logično da to traže od Srbije. To ne traže ni od 5 članica EU koje to nisu do sada uradile.To nemogu da traze ni od Španije i Kipra koji, ne zbog Srbije, nego zbog secesionističkih pokreta u svojim zemljama to nikada neće uraditi.

mp

pre 11 godina

Cisto dobro poznato britansko licemerje; A sta se dogadjalo svih ovih nedelja ili meseci nego maksimalno maltretiranje Srbije i naroda na kosovu; Sramno za EU;

lazar

pre 11 godina

Ne trazi se priznanje Kosova al ga nasi de fakto priznali... barem tako pisu zapadni mediji... Ko zna engleski moze lako da proveri...

lana

pre 11 godina

Ako to bude uslov onda nam Evropa nije potrebna. Učinili smo jako puno ispunili veliki broj uslova i verujem da je došlo vreme da oni ispune svoje obećanje.

patak daca

pre 11 godina

Ma dzaba to objasnjavati Srbima ... ne radi se ovde o tome... sve je stvar politike. KOsovo je opoziciji postalo stvar prikupljanja politickih poena ... ne zanima ih istina.

mikelandjelo

pre 11 godina

ma nasima je lakse da veruju dasmo priznali Kosovo kako bi nogli dapljuju naprednjake i tako skupljaju politicke poene... sramota.

Milorad

pre 11 godina

Potpisivanje sporazuma moze da tumaci ko kako hoce, istina je da je ovo maksimum koji smo mogli da dobijemo i da je u najboljem interesu Srpskog naroda.

Milojko

pre 11 godina

Posle ove izjave, valjda ce pojedini nasi politicari shvatiti stvarno stanje, pa nece vise bez razloga napadati vlast i osudjivati za nesto sto nije uradjeno.

Zigi014

pre 11 godina

Svako ko se malo bolje razume u politiku zna jos od potpisivanja sporazuma da se nigde ne spominje priznavanje Kosova,ne znam cemu tolika fama ...

Lalegator

pre 11 godina

Svako ko se malo bolje razume u politiku zna jos od potpisivanja sporazuma da se nigde ne spominje priznavanje Kosova,ne znam cemu tolika fama ...
(Zigi014, 24. april 2013 20:26)

Mlad si,naivan i u SNS-u,sto lepo ne iskoristis lepo vreme za jurcanje suknjica,nemo da se opterecujes ovim temama.

milos

pre 11 godina

ne trazi se nezavisnost, ali se implicira. ovaj sporazum je isti kao i 1244, nakon desetak godina nece vaziti. jedino pravo pitanje je da li ce Srbija uopste videti bolji zivot od tog sporazuma? nece. ali zato nece biti ni gore. apsolutno nista se nece promeniti.

xoxoxo

pre 11 godina

Jeste. Ne traži se priznanje Kosova već da Srbija službeno potvrdi kako je deo njenog teritorija nezavisna država. Nije šija nego vrat.

carevac

pre 11 godina

Dosta je evropskim zvaničnicima bilo prevrtljivih srpskih političara koji u Briselu obećavaju jedno, a kada dođu u Srbiju pričaju narodu nešto sasvim drugo, a rade nešto sasvim treće. Boris Tadić je na rečima bio veliki borac protiv kriminala i korupcije, a dozvolio je da u Srbiji kriminal i korupcija cvetaju. Ovo je u razgovoru sa Nikolićem posredno potvrdila i Angela Merkel, kada je rekla da prvi put razgovara sa srpskim političarem koji ne obećava ono što ne može da ispuni.

Pametnjaković

pre 11 godina

Ništa se u Srbiji neće promeniti, jer samo od naših stručnjaka zavisi i ekonomija i sve ostalo. Mi nemamo stručnjake, imamo samo lopove i malverzante, ko to do sada nije shvatio, treba da proba da uradi test intelegencije, pa će mu odmah biti jasan i razlog zbog kog ne shvata.

mi pevamo u pustinji

pre 11 godina

Ovde je,izgleda,kljucno pitanje:Kako cete pred Milosa?Draga gospodo,dvadeset pet godina pokusavamo da objasnimo da su jedan i jedan dva.Zelim vam svu srecu.Ako se i kada bude pisala istorija rascovecenja,komentari koji su ovde objavljeni bice neiscrpan izvor buducim sastavljacima.

mixer

pre 11 godina

Nešto se ne sećam da li je povučena poternica za Tačijem??Piše u današnjem Telegrafu da je još na snazi...Jel to nešto znači....ili ..

24/04/2013 - 16:35 Telegraf
"Poternica za Tačijem još na snazi?
U poternici koju je MUP krajem devedesetih godina raspisao za sadašnjim kosovskim premijerom navodi se da se Tači, zvani Zmija, kreće naoružan i da je sklon upotrebi oružja
Poternica koju je MUP raspisao još krajem devedesetih godina za “teroristom Hašimom Tačijem” zvanično nije povučena, iako iz MUP-a tokom dana nismo dobili odgovor u vezi s njom"
........VRLO INTERESANTNO

Srbija

pre 11 godina

Nema sumnje da postoji "germanofobija" Evrope. Pogledajte Grčku, Italiju, čak i Irsku, zemlju koja nikada pre nije izražavala neprijateljstvo prema Nemačkoj.Potom, naravno, tu je i antigermansko osećanje poteklo iz Drugog svetskog rata. Izgleda da sada koliko god se trudio Vucic i ispunjavali uslove Nemacka nam namece nove uslove, a uz to i stiti i podrzava Albance. I jos jedan cilj je Nemacke je unistenje pravoslavlja, ali naveci i najljuci protivnik joj je Srbija. Zato je Vucic stao iza Srbije, iza naroda, iza drzave iza pravoslavlja. Nije priznao Kosovo, a izvukao je maksimum za Srbe na Kosovo i Metohiju i polako ce uvesti Srbiju u EU, ali Kosovo nikada necemo priznati.

odlikovanje

pre 11 godina

Baronesi sledi odlikovanje od naseg Predsednika.
EU godinama prica da niko od Srbije ne trazi priznaje Kosva.Granice, kosovski Zakoni, Ustav,pasosi.... to je tek onako usput sto se trazi od Srbije.Cisto da bi Srbi na severu Kosova ziveli bolje.

ne vređajte našu inteligenciju

pre 11 godina

Formalno priznanje ne znači ništa. Ako ste prethodno kao matična država utvrdili granice sa delom teritorije koji se separatiše, postavili carinu, priznali kao suverenu samoproglašenu vlast i povukli svoje legalne institucije de facto i de jure ste dali nezavisnost svom delu teritorije. Nakon toga, Srbija postaje kao i bilo koja druga država koje sa Kosovom nema nikakve veze i koja može, a ne mora da prizna nezavisnost Kosova, što postaje samo diplomatsko, spoljnopolitičko pitanje.

leonid

pre 11 godina

Sigurno je da na pitanje Kosova, ni Vučić, ni Dačić, ni Nikolić, ne mogu da dobije nikakve političke poene, već samo da ih izgube, jer bilo koje rešenje da se postiglo, javnost u Srbiji i Srbi na Kosovu ne bi bili zadovoljni, ali ovim rešenjem nisu zadovoljni ni oni sami. Međutim, treba biti realan i reći da je ovo maksimalno što se moglo dobiti u ovom momentru, ili bolje rečeno, ovo je najmanje loše rešenje u ovom trenutku, pošto je do dobrog rešenja nemoguće doći.

dojčilo

pre 11 godina

Ne verujem da će EU tražiti da Srbija i formalno prizna Kosovo, jer su evropski zvaničnici shvatili da to Srbija ne može da uradi, a i bilo bi ne logično da to traže od Srbije, a ne traže od 5 članica EU koje to nisu uradile, a među njima, i od Španije i Kipra koji, ne zbog Srbije, nego zbog secesionističkih pokreta u svojim zemljama to nikada neće uraditi.

BOKI

pre 11 godina

Treba se iskreno zahvaliti baronesi!U zapadnom svetu u aktuelnom trenutku,jedna znacajna funkcionerka je pokazala zaista veliki trud i mislim da je iskreno razumela bol i nepravdu koju je Srbija osecala!Mislim da je mudro posredovala i svojom pozitivnom energijom doprinela ovom istorijskom sporazumu!

ma da možda???

pre 11 godina

Srbija ga neće ni priznati čak da to i tražite.Čak mislim da bi za Srbiju možda i najbolje bilo da i to zatražite,pa da definitivno Srbija zatvori stranicu zvana EU,koja nam je do sada samo donela nevolje i propast.

Srdjan

pre 11 godina

Gospodjo Eston,
Sto se bezbednosti tice trebalo je da je NATO i EULEKS obezbede za sve gradjane Kosova, a ne nekakvi sporazumi. Sto se identiteta tice, vrlo smo ga svesni, jer na ovim prostorima zivimo mnogo duze od Albanaca, pa nam ta vrsta usluge svakako nije bila potrebna.
Licemerje je sastavni deo politike, pa je i vasa izjava u prilicnoj meri takva. Nemojte, molim vas vise da nam vredjate inteligenciju jer je sasvim jasno da se ovde pravi albanska drzava, bez ikakve brige o Srbima koji ovde stradaju na razne nacine od albanske ruke. Nemojte vise da nas branite, molim vas!

brankica

pre 11 godina

Državni vrh je bio potpuno u pravu kada je govorio da se po pitanju Kosova ne može naći neko rešenje kojim će Srbija, a naročito Srbi na Kosovu i Metohiji biti oduševljeni, ali sam siguran da je ova vlast izvukla maksimalno koliko je u ovom trenutku bilo moguće.

Fifi

pre 11 godina

Tesko se našem narodu može objasniti bilo šta.Ni posle svega što je prošao mnogi se nisu opametili i ništa nisu naučili iz svojih a i iz tudjih grešaka.Kosovo će uvek ostati srce Srbije ali sporazum mora da se potpiše zbog boljeg života svih Srba.

Princ

pre 11 godina

Nikada niko nije neposredno trazio priznanje Kosova i Metohije kao nezavisne drzave od Srbije ali posrednim putem se nase delegacije susrecu skoro na svakom koraku i to je istina a ovo sto se u javnost pusta od razlicitih predstavnika nije nista novo jer svi oni rade po istoj matrici koja vazi vec stotinama godina unazad.

doom

pre 11 godina

Tacno je da Brisel nije trazio i verovatno nece ni traziti, ali to ne znaci da to nece traziti Berlin, Rim, London,....
Zar Slovacka, Grcka, Rumunija, Spanija, Kipar ne priznaju Kosovo i Brisel ih na to ne primorava?
A znamo da Srbiji nema u EU bez da se sve i jedna drzava ne saglasi sa tim
zar nas Rumunija nije preklani primorala da pregovaramo o manjinama, zar Holandija nije 'kocila' radi Mladica?
Tako sutra neka drzava moze usloviti prijem Srbije u EU time da prvo prizna Kosovo

Hajdi

pre 11 godina

Gospodjo Eston dzaba vi pričate da niste tražili priznanje Kosova kad jedan deo naših gradjana ništa ne razume a kad je Kosovo trebalo da se brani svi su se razbežali po okolnim zemljama a sada su najglasniji.

BG

pre 11 godina

Ne znam cemu toliko mrznje prema Evropi i Zapadu, kao da smo neka azijatska talibanija ili pazdaranska dzamahirija, a ne stara evropska zemlja koja se vraca svojoj evropskoj porodici. Da li ce domaci azijati priznati da je Kosovo nezavisno, voda mokra i zemlja okrugla - njihova stvar, ionako ih niko ni za sta vise nece pitati. Njihove dojucerasnje vodje su upravo promenile stranu i sad vode Srbiju kuci, u Evropu. Priznanje je na kraju neminovno, naravno, i to svi znaju, cak i oni.

V

pre 11 godina

"Sta smo bre mi,veverice?"
(Lalegator, 24. april 2013 16:53)

Da. Dodao bih, pobesnele veverice (tokom devedesetih) koje se sada postavljaju na svoje mesto. Priznanje Kosova de jure, de facto, de cile-mile, ce biti uslov za Srbiju za EU clanstvo 110% ! Takodje, vrlo lako moze da se otvori i pitanje reparacija za ratnu odstetu BiH. Istovremeno se pazljivo nadgleda ponasanje Beograda na jugu Srbije, Sandzaku, i u Vojvodini. Sada se opustite i razmisljajte kako cete da prezivite do sledeceg prvog u mesecu.

Vanja

pre 11 godina

@Kana, 24. april 2013 17:17

Jeste, bas ce da ti kazu da hoce da ti rasture dzavu. Sto na um, to na drum. Naivcine. Sta mislis kakva bi bila reakcija ljudi u toj drzavi? Odbrambena. A to njima ne treba, zato postoji tehnika "kuvane zabe" u kojoj ucestvujemo 23 godine i nastavicemo bar jos toliko i stalnih podela, jer je sve nedoreceno, pa jedni veruju, drugi sumnjaju, medjusobno se optuzuju i gube energiju da nesto korisno urade za drzavu i sebe.

Marko

pre 11 godina

Evropskoj Uniji ne treba direktno priznanje Srbije njima treba nesto sto ce podstaci nova priznanja u svetu i to je ovaj sporazum kada jednom kosovo bude imalo dvotrecinsku vecinu u UN priznanje Srbije vise nece biti ni vazno.

mattko

pre 11 godina

Toma jedno od onih odlikovanja koje je rasuo po bivsem SSSR-u da odmah uruci Baronesi Eston koja se posvetila tome da uvede i Kosovo i Srbiju u EU a da se niko ne oseti manje vrednim. Zato predsednice put pod noge pa u Brisel!

Bojan

pre 11 godina

Ne traži se ali tražiće se. A tada raspisati referendum pa kom opanci kom obojci. Ipak i dalje mislim da zavisimo sami od sebe tj. da i dalje sami krojimo svoju sudbinu. Zato narode moj pamet u glavu.

Milosav

pre 11 godina

Ne trazi se, barem za sada, ali sam siguran da ce se traziti u skorijoj buducnosti, samo pustiti Srbe da progutaju i svare ovo trenutno, pa opet po istom. Drugo nam ne gine.
Ovo ce se verovatno izvesti na "fini" nacin gde ce se ulazak Srbije u EU usloviti ulaskom Kosova lil nesto u tom smislu, zivi bili pa videli.

Kana

pre 11 godina

Dzaba objašnjavati da niste tražili priznanje Kosova kad jedan deo gradjana Srbije ne razume ni Srpski a kamoli neki drugi jezik.Naučili ljudi da žive jadno i bedno i da jedni drugima podmeću nogu i to će teško ko da promeni.

Marko

pre 11 godina

Tacno je da se ne trazi direktno priznanje ali ako policasjac na severu obuce uniformu na kojoj pise rebublika kosovo a na ulasku u sud u Severnoj Mitrovici pise sud Republike Kosovo onda je to indirektno priznanje kosova.

KARAKLAJIC

pre 11 godina

Ovo je konačno i zvanična potvrda da se od Srbije nije tražilo priznanje Kosova , za sve one koji su ovih dana hejtovali da znaju da to više ne rade jer nije interesantno.

Kiki

pre 11 godina

Najveći problem je što bi u ovoj drzavi neki voleli da ste tražili priznanje Kosova da bi skupili političke poene.Gospodjo Eston dobrodošli,ovo vam je Srbija.

Lalegator

pre 11 godina

Hm,gle cuda,5 clanica koje nisu priznale Kosovo su u teskoj ekonomskoj situaciji i zavisni od kredita iz EU.

Hm,Srbija nemora da prizna Kosovo,sad,ali za 7-10g kad bude ulazila u EU,ako uopste bude ulazila u EU,morace da trazi dozvolu od Kosova...

Sta smo bre mi,veverice?

Meda

pre 11 godina

Jesam za sporazum ali kada ga ovakvi likovi kao sto je Eston ovako tumace i ovako hvale nije mi dobro i nisam pri sebi jer vidim joj u liku da nije ono za sta se predstavlja i da bi nam rado zadala poslednji udarac kada bi zavisili od nje.Zao mi je sto smo pali na tu granu da moramo da prihvatamo i ono za sta znamo da nije dobro ali zarad nase buducnosti jos jednom moramo pokusati da resimo ovakve uslove koje nam postavljaju neljudi.

Lalegator

pre 11 godina

Hm,gle cuda,5 clanica koje nisu priznale Kosovo su u teskoj ekonomskoj situaciji i zavisni od kredita iz EU.

Hm,Srbija nemora da prizna Kosovo,sad,ali za 7-10g kad bude ulazila u EU,ako uopste bude ulazila u EU,morace da trazi dozvolu od Kosova...

Sta smo bre mi,veverice?

doom

pre 11 godina

Tacno je da Brisel nije trazio i verovatno nece ni traziti, ali to ne znaci da to nece traziti Berlin, Rim, London,....
Zar Slovacka, Grcka, Rumunija, Spanija, Kipar ne priznaju Kosovo i Brisel ih na to ne primorava?
A znamo da Srbiji nema u EU bez da se sve i jedna drzava ne saglasi sa tim
zar nas Rumunija nije preklani primorala da pregovaramo o manjinama, zar Holandija nije 'kocila' radi Mladica?
Tako sutra neka drzava moze usloviti prijem Srbije u EU time da prvo prizna Kosovo

Marko

pre 11 godina

Tacno je da se ne trazi direktno priznanje ali ako policasjac na severu obuce uniformu na kojoj pise rebublika kosovo a na ulasku u sud u Severnoj Mitrovici pise sud Republike Kosovo onda je to indirektno priznanje kosova.

BG

pre 11 godina

Ne znam cemu toliko mrznje prema Evropi i Zapadu, kao da smo neka azijatska talibanija ili pazdaranska dzamahirija, a ne stara evropska zemlja koja se vraca svojoj evropskoj porodici. Da li ce domaci azijati priznati da je Kosovo nezavisno, voda mokra i zemlja okrugla - njihova stvar, ionako ih niko ni za sta vise nece pitati. Njihove dojucerasnje vodje su upravo promenile stranu i sad vode Srbiju kuci, u Evropu. Priznanje je na kraju neminovno, naravno, i to svi znaju, cak i oni.

V

pre 11 godina

"Sta smo bre mi,veverice?"
(Lalegator, 24. april 2013 16:53)

Da. Dodao bih, pobesnele veverice (tokom devedesetih) koje se sada postavljaju na svoje mesto. Priznanje Kosova de jure, de facto, de cile-mile, ce biti uslov za Srbiju za EU clanstvo 110% ! Takodje, vrlo lako moze da se otvori i pitanje reparacija za ratnu odstetu BiH. Istovremeno se pazljivo nadgleda ponasanje Beograda na jugu Srbije, Sandzaku, i u Vojvodini. Sada se opustite i razmisljajte kako cete da prezivite do sledeceg prvog u mesecu.

Milosav

pre 11 godina

Ne trazi se, barem za sada, ali sam siguran da ce se traziti u skorijoj buducnosti, samo pustiti Srbe da progutaju i svare ovo trenutno, pa opet po istom. Drugo nam ne gine.
Ovo ce se verovatno izvesti na "fini" nacin gde ce se ulazak Srbije u EU usloviti ulaskom Kosova lil nesto u tom smislu, zivi bili pa videli.

ne vređajte našu inteligenciju

pre 11 godina

Formalno priznanje ne znači ništa. Ako ste prethodno kao matična država utvrdili granice sa delom teritorije koji se separatiše, postavili carinu, priznali kao suverenu samoproglašenu vlast i povukli svoje legalne institucije de facto i de jure ste dali nezavisnost svom delu teritorije. Nakon toga, Srbija postaje kao i bilo koja druga država koje sa Kosovom nema nikakve veze i koja može, a ne mora da prizna nezavisnost Kosova, što postaje samo diplomatsko, spoljnopolitičko pitanje.

Vanja

pre 11 godina

@Kana, 24. april 2013 17:17

Jeste, bas ce da ti kazu da hoce da ti rasture dzavu. Sto na um, to na drum. Naivcine. Sta mislis kakva bi bila reakcija ljudi u toj drzavi? Odbrambena. A to njima ne treba, zato postoji tehnika "kuvane zabe" u kojoj ucestvujemo 23 godine i nastavicemo bar jos toliko i stalnih podela, jer je sve nedoreceno, pa jedni veruju, drugi sumnjaju, medjusobno se optuzuju i gube energiju da nesto korisno urade za drzavu i sebe.

Marko

pre 11 godina

Evropskoj Uniji ne treba direktno priznanje Srbije njima treba nesto sto ce podstaci nova priznanja u svetu i to je ovaj sporazum kada jednom kosovo bude imalo dvotrecinsku vecinu u UN priznanje Srbije vise nece biti ni vazno.

xoxoxo

pre 11 godina

Jeste. Ne traži se priznanje Kosova već da Srbija službeno potvrdi kako je deo njenog teritorija nezavisna država. Nije šija nego vrat.

Princ

pre 11 godina

Nikada niko nije neposredno trazio priznanje Kosova i Metohije kao nezavisne drzave od Srbije ali posrednim putem se nase delegacije susrecu skoro na svakom koraku i to je istina a ovo sto se u javnost pusta od razlicitih predstavnika nije nista novo jer svi oni rade po istoj matrici koja vazi vec stotinama godina unazad.

Bojan

pre 11 godina

Ne traži se ali tražiće se. A tada raspisati referendum pa kom opanci kom obojci. Ipak i dalje mislim da zavisimo sami od sebe tj. da i dalje sami krojimo svoju sudbinu. Zato narode moj pamet u glavu.

Meda

pre 11 godina

Jesam za sporazum ali kada ga ovakvi likovi kao sto je Eston ovako tumace i ovako hvale nije mi dobro i nisam pri sebi jer vidim joj u liku da nije ono za sta se predstavlja i da bi nam rado zadala poslednji udarac kada bi zavisili od nje.Zao mi je sto smo pali na tu granu da moramo da prihvatamo i ono za sta znamo da nije dobro ali zarad nase buducnosti jos jednom moramo pokusati da resimo ovakve uslove koje nam postavljaju neljudi.

odlikovanje

pre 11 godina

Baronesi sledi odlikovanje od naseg Predsednika.
EU godinama prica da niko od Srbije ne trazi priznaje Kosva.Granice, kosovski Zakoni, Ustav,pasosi.... to je tek onako usput sto se trazi od Srbije.Cisto da bi Srbi na severu Kosova ziveli bolje.

mixer

pre 11 godina

Nešto se ne sećam da li je povučena poternica za Tačijem??Piše u današnjem Telegrafu da je još na snazi...Jel to nešto znači....ili ..

24/04/2013 - 16:35 Telegraf
"Poternica za Tačijem još na snazi?
U poternici koju je MUP krajem devedesetih godina raspisao za sadašnjim kosovskim premijerom navodi se da se Tači, zvani Zmija, kreće naoružan i da je sklon upotrebi oružja
Poternica koju je MUP raspisao još krajem devedesetih godina za “teroristom Hašimom Tačijem” zvanično nije povučena, iako iz MUP-a tokom dana nismo dobili odgovor u vezi s njom"
........VRLO INTERESANTNO

Lalegator

pre 11 godina

Svako ko se malo bolje razume u politiku zna jos od potpisivanja sporazuma da se nigde ne spominje priznavanje Kosova,ne znam cemu tolika fama ...
(Zigi014, 24. april 2013 20:26)

Mlad si,naivan i u SNS-u,sto lepo ne iskoristis lepo vreme za jurcanje suknjica,nemo da se opterecujes ovim temama.

Hajdi

pre 11 godina

Gospodjo Eston dzaba vi pričate da niste tražili priznanje Kosova kad jedan deo naših gradjana ništa ne razume a kad je Kosovo trebalo da se brani svi su se razbežali po okolnim zemljama a sada su najglasniji.

mattko

pre 11 godina

Toma jedno od onih odlikovanja koje je rasuo po bivsem SSSR-u da odmah uruci Baronesi Eston koja se posvetila tome da uvede i Kosovo i Srbiju u EU a da se niko ne oseti manje vrednim. Zato predsednice put pod noge pa u Brisel!

Srdjan

pre 11 godina

Gospodjo Eston,
Sto se bezbednosti tice trebalo je da je NATO i EULEKS obezbede za sve gradjane Kosova, a ne nekakvi sporazumi. Sto se identiteta tice, vrlo smo ga svesni, jer na ovim prostorima zivimo mnogo duze od Albanaca, pa nam ta vrsta usluge svakako nije bila potrebna.
Licemerje je sastavni deo politike, pa je i vasa izjava u prilicnoj meri takva. Nemojte, molim vas vise da nam vredjate inteligenciju jer je sasvim jasno da se ovde pravi albanska drzava, bez ikakve brige o Srbima koji ovde stradaju na razne nacine od albanske ruke. Nemojte vise da nas branite, molim vas!

Kana

pre 11 godina

Dzaba objašnjavati da niste tražili priznanje Kosova kad jedan deo gradjana Srbije ne razume ni Srpski a kamoli neki drugi jezik.Naučili ljudi da žive jadno i bedno i da jedni drugima podmeću nogu i to će teško ko da promeni.

Pametnjaković

pre 11 godina

Ništa se u Srbiji neće promeniti, jer samo od naših stručnjaka zavisi i ekonomija i sve ostalo. Mi nemamo stručnjake, imamo samo lopove i malverzante, ko to do sada nije shvatio, treba da proba da uradi test intelegencije, pa će mu odmah biti jasan i razlog zbog kog ne shvata.

mi pevamo u pustinji

pre 11 godina

Ovde je,izgleda,kljucno pitanje:Kako cete pred Milosa?Draga gospodo,dvadeset pet godina pokusavamo da objasnimo da su jedan i jedan dva.Zelim vam svu srecu.Ako se i kada bude pisala istorija rascovecenja,komentari koji su ovde objavljeni bice neiscrpan izvor buducim sastavljacima.

ma da možda???

pre 11 godina

Srbija ga neće ni priznati čak da to i tražite.Čak mislim da bi za Srbiju možda i najbolje bilo da i to zatražite,pa da definitivno Srbija zatvori stranicu zvana EU,koja nam je do sada samo donela nevolje i propast.

milos

pre 11 godina

ne trazi se nezavisnost, ali se implicira. ovaj sporazum je isti kao i 1244, nakon desetak godina nece vaziti. jedino pravo pitanje je da li ce Srbija uopste videti bolji zivot od tog sporazuma? nece. ali zato nece biti ni gore. apsolutno nista se nece promeniti.

Kiki

pre 11 godina

Najveći problem je što bi u ovoj drzavi neki voleli da ste tražili priznanje Kosova da bi skupili političke poene.Gospodjo Eston dobrodošli,ovo vam je Srbija.

dojčilo

pre 11 godina

Ne verujem da će EU tražiti da Srbija i formalno prizna Kosovo, jer su evropski zvaničnici shvatili da to Srbija ne može da uradi, a i bilo bi ne logično da to traže od Srbije, a ne traže od 5 članica EU koje to nisu uradile, a među njima, i od Španije i Kipra koji, ne zbog Srbije, nego zbog secesionističkih pokreta u svojim zemljama to nikada neće uraditi.

Fifi

pre 11 godina

Tesko se našem narodu može objasniti bilo šta.Ni posle svega što je prošao mnogi se nisu opametili i ništa nisu naučili iz svojih a i iz tudjih grešaka.Kosovo će uvek ostati srce Srbije ali sporazum mora da se potpiše zbog boljeg života svih Srba.

BOKI

pre 11 godina

Treba se iskreno zahvaliti baronesi!U zapadnom svetu u aktuelnom trenutku,jedna znacajna funkcionerka je pokazala zaista veliki trud i mislim da je iskreno razumela bol i nepravdu koju je Srbija osecala!Mislim da je mudro posredovala i svojom pozitivnom energijom doprinela ovom istorijskom sporazumu!

lana

pre 11 godina

Ako to bude uslov onda nam Evropa nije potrebna. Učinili smo jako puno ispunili veliki broj uslova i verujem da je došlo vreme da oni ispune svoje obećanje.

Milorad

pre 11 godina

Potpisivanje sporazuma moze da tumaci ko kako hoce, istina je da je ovo maksimum koji smo mogli da dobijemo i da je u najboljem interesu Srpskog naroda.

KARAKLAJIC

pre 11 godina

Ovo je konačno i zvanična potvrda da se od Srbije nije tražilo priznanje Kosova , za sve one koji su ovih dana hejtovali da znaju da to više ne rade jer nije interesantno.

lazar

pre 11 godina

Ne trazi se priznanje Kosova al ga nasi de fakto priznali... barem tako pisu zapadni mediji... Ko zna engleski moze lako da proveri...

mp

pre 11 godina

Cisto dobro poznato britansko licemerje; A sta se dogadjalo svih ovih nedelja ili meseci nego maksimalno maltretiranje Srbije i naroda na kosovu; Sramno za EU;

brankica

pre 11 godina

Državni vrh je bio potpuno u pravu kada je govorio da se po pitanju Kosova ne može naći neko rešenje kojim će Srbija, a naročito Srbi na Kosovu i Metohiji biti oduševljeni, ali sam siguran da je ova vlast izvukla maksimalno koliko je u ovom trenutku bilo moguće.

carevac

pre 11 godina

Dosta je evropskim zvaničnicima bilo prevrtljivih srpskih političara koji u Briselu obećavaju jedno, a kada dođu u Srbiju pričaju narodu nešto sasvim drugo, a rade nešto sasvim treće. Boris Tadić je na rečima bio veliki borac protiv kriminala i korupcije, a dozvolio je da u Srbiji kriminal i korupcija cvetaju. Ovo je u razgovoru sa Nikolićem posredno potvrdila i Angela Merkel, kada je rekla da prvi put razgovara sa srpskim političarem koji ne obećava ono što ne može da ispuni.

patak daca

pre 11 godina

Ma dzaba to objasnjavati Srbima ... ne radi se ovde o tome... sve je stvar politike. KOsovo je opoziciji postalo stvar prikupljanja politickih poena ... ne zanima ih istina.

leonid

pre 11 godina

Sigurno je da na pitanje Kosova, ni Vučić, ni Dačić, ni Nikolić, ne mogu da dobije nikakve političke poene, već samo da ih izgube, jer bilo koje rešenje da se postiglo, javnost u Srbiji i Srbi na Kosovu ne bi bili zadovoljni, ali ovim rešenjem nisu zadovoljni ni oni sami. Međutim, treba biti realan i reći da je ovo maksimalno što se moglo dobiti u ovom momentru, ili bolje rečeno, ovo je najmanje loše rešenje u ovom trenutku, pošto je do dobrog rešenja nemoguće doći.

Srbija

pre 11 godina

Nema sumnje da postoji "germanofobija" Evrope. Pogledajte Grčku, Italiju, čak i Irsku, zemlju koja nikada pre nije izražavala neprijateljstvo prema Nemačkoj.Potom, naravno, tu je i antigermansko osećanje poteklo iz Drugog svetskog rata. Izgleda da sada koliko god se trudio Vucic i ispunjavali uslove Nemacka nam namece nove uslove, a uz to i stiti i podrzava Albance. I jos jedan cilj je Nemacke je unistenje pravoslavlja, ali naveci i najljuci protivnik joj je Srbija. Zato je Vucic stao iza Srbije, iza naroda, iza drzave iza pravoslavlja. Nije priznao Kosovo, a izvukao je maksimum za Srbe na Kosovo i Metohiju i polako ce uvesti Srbiju u EU, ali Kosovo nikada necemo priznati.

Milojko

pre 11 godina

Posle ove izjave, valjda ce pojedini nasi politicari shvatiti stvarno stanje, pa nece vise bez razloga napadati vlast i osudjivati za nesto sto nije uradjeno.

Zigi014

pre 11 godina

Svako ko se malo bolje razume u politiku zna jos od potpisivanja sporazuma da se nigde ne spominje priznavanje Kosova,ne znam cemu tolika fama ...

mikelandjelo

pre 11 godina

ma nasima je lakse da veruju dasmo priznali Kosovo kako bi nogli dapljuju naprednjake i tako skupljaju politicke poene... sramota.

Banana Smer

pre 11 godina

Ne verujem da će EU tražiti da Srbija i formalno prizna Kosovo, jer su evropski zvaničnici shvatili da to Srbija ne može niti ce to ikada uciniti. Bilo bi ne logično da to traže od Srbije. To ne traže ni od 5 članica EU koje to nisu do sada uradile.To nemogu da traze ni od Španije i Kipra koji, ne zbog Srbije, nego zbog secesionističkih pokreta u svojim zemljama to nikada neće uraditi.

vujica

pre 11 godina

Juče je Kroford, bivši ambasador Velike Britanije u Beogradu, rekao da će se Kosovo nalaziti u statusu zone sumraka, priznato od otprilike polovine zemalja na svetu, ali ne i od one druge polovine, i konstatovao da je to sličan položaj onome u kome je već Palestina. Takođe je rekao da Kosovo, zahvaljujući vetu Rusije i Kine, nikada neće biti članica UN. Ovo je još jedan dokaz da Srbija nije priznala nezavisnost Kosova, kako to govore neki kritičari vlasti, i da je Kosovo još daleko od nezavisne države. Sve dok Kosovo nije članica UN, ona će imati status isti kakav danas ima Palestina, a i Palestina je daleko od nezavisne države.

Kosingas

pre 11 godina

ЕУ није тражила признавање Косова али је зато тражила све остало. Србија ни у сновима неће ући у ЕУ пре Косова јер ЕУ неће дозволити да Србија у случају да раније буде део ЕУ блокира улазак Косова, а Косово је од уласка у ЕУ далееееееко много, много година.
Не липши магарче до зелене траве.

Miloš ŠiD

pre 11 godina

U ovom trenutku, ovaj sporazum je i više nego što je većina građana Srbije očekivala da će Srbija dobiti, i to bi pokazao i referendum ukoliko bi bio raspisan.

Kristijan

pre 11 godina

Ako se vi nadate sta mi tek treba da radimo? Videli ste sad da sa Srbijom ne moze da se mlati kako ko zamisli,ima ko ce ovu zemlju da brani politckim sredsrvima na pravi nacin.

sanjica

pre 11 godina

U svakoj situaciji treba pokusati i izvuci maksimum. Nasa delegacija je to ucinila koliko je mogla. Treba im asad pruziti malo podrske.

brankooo

pre 11 godina

Sada drzava treba da bude ujedinjna, a ne da se svadjamo i cepamo izmedju sebe... Treba popraviti stvari koje ne stimaju, ako ih ima, ali u ovom teskom trenutku sa pregovorima treba da budemo jedinstven narod! trebalo bi da smo vec dosta naucili iz gresaka iz proslosti...

Sneza

pre 11 godina

Nasa delagacija je izvukla maksimum iz ovih pregovora...svi smo svedoci kako je tesko bilo. Svaka im cast na ulozenom trudu i odlucnosti.

BG

pre 11 godina

Ne znam cemu toliko mrznje prema Evropi i Zapadu, kao da smo neka azijatska talibanija ili pazdaranska dzamahirija, a ne stara evropska zemlja koja se vraca svojoj evropskoj porodici. Da li ce domaci azijati priznati da je Kosovo nezavisno, voda mokra i zemlja okrugla - njihova stvar, ionako ih niko ni za sta vise nece pitati. Njihove dojucerasnje vodje su upravo promenile stranu i sad vode Srbiju kuci, u Evropu. Priznanje je na kraju neminovno, naravno, i to svi znaju, cak i oni.

KARAKLAJIC

pre 11 godina

Ovo je konačno i zvanična potvrda da se od Srbije nije tražilo priznanje Kosova , za sve one koji su ovih dana hejtovali da znaju da to više ne rade jer nije interesantno.

Srbija

pre 11 godina

Nema sumnje da postoji "germanofobija" Evrope. Pogledajte Grčku, Italiju, čak i Irsku, zemlju koja nikada pre nije izražavala neprijateljstvo prema Nemačkoj.Potom, naravno, tu je i antigermansko osećanje poteklo iz Drugog svetskog rata. Izgleda da sada koliko god se trudio Vucic i ispunjavali uslove Nemacka nam namece nove uslove, a uz to i stiti i podrzava Albance. I jos jedan cilj je Nemacke je unistenje pravoslavlja, ali naveci i najljuci protivnik joj je Srbija. Zato je Vucic stao iza Srbije, iza naroda, iza drzave iza pravoslavlja. Nije priznao Kosovo, a izvukao je maksimum za Srbe na Kosovo i Metohiju i polako ce uvesti Srbiju u EU, ali Kosovo nikada necemo priznati.

Lalegator

pre 11 godina

Hm,gle cuda,5 clanica koje nisu priznale Kosovo su u teskoj ekonomskoj situaciji i zavisni od kredita iz EU.

Hm,Srbija nemora da prizna Kosovo,sad,ali za 7-10g kad bude ulazila u EU,ako uopste bude ulazila u EU,morace da trazi dozvolu od Kosova...

Sta smo bre mi,veverice?

Fifi

pre 11 godina

Tesko se našem narodu može objasniti bilo šta.Ni posle svega što je prošao mnogi se nisu opametili i ništa nisu naučili iz svojih a i iz tudjih grešaka.Kosovo će uvek ostati srce Srbije ali sporazum mora da se potpiše zbog boljeg života svih Srba.

Kana

pre 11 godina

Dzaba objašnjavati da niste tražili priznanje Kosova kad jedan deo gradjana Srbije ne razume ni Srpski a kamoli neki drugi jezik.Naučili ljudi da žive jadno i bedno i da jedni drugima podmeću nogu i to će teško ko da promeni.

Hajdi

pre 11 godina

Gospodjo Eston dzaba vi pričate da niste tražili priznanje Kosova kad jedan deo naših gradjana ništa ne razume a kad je Kosovo trebalo da se brani svi su se razbežali po okolnim zemljama a sada su najglasniji.

BOKI

pre 11 godina

Treba se iskreno zahvaliti baronesi!U zapadnom svetu u aktuelnom trenutku,jedna znacajna funkcionerka je pokazala zaista veliki trud i mislim da je iskreno razumela bol i nepravdu koju je Srbija osecala!Mislim da je mudro posredovala i svojom pozitivnom energijom doprinela ovom istorijskom sporazumu!

Zigi014

pre 11 godina

Svako ko se malo bolje razume u politiku zna jos od potpisivanja sporazuma da se nigde ne spominje priznavanje Kosova,ne znam cemu tolika fama ...

Meda

pre 11 godina

Jesam za sporazum ali kada ga ovakvi likovi kao sto je Eston ovako tumace i ovako hvale nije mi dobro i nisam pri sebi jer vidim joj u liku da nije ono za sta se predstavlja i da bi nam rado zadala poslednji udarac kada bi zavisili od nje.Zao mi je sto smo pali na tu granu da moramo da prihvatamo i ono za sta znamo da nije dobro ali zarad nase buducnosti jos jednom moramo pokusati da resimo ovakve uslove koje nam postavljaju neljudi.

ma da možda???

pre 11 godina

Srbija ga neće ni priznati čak da to i tražite.Čak mislim da bi za Srbiju možda i najbolje bilo da i to zatražite,pa da definitivno Srbija zatvori stranicu zvana EU,koja nam je do sada samo donela nevolje i propast.

Kiki

pre 11 godina

Najveći problem je što bi u ovoj drzavi neki voleli da ste tražili priznanje Kosova da bi skupili političke poene.Gospodjo Eston dobrodošli,ovo vam je Srbija.

V

pre 11 godina

"Sta smo bre mi,veverice?"
(Lalegator, 24. april 2013 16:53)

Da. Dodao bih, pobesnele veverice (tokom devedesetih) koje se sada postavljaju na svoje mesto. Priznanje Kosova de jure, de facto, de cile-mile, ce biti uslov za Srbiju za EU clanstvo 110% ! Takodje, vrlo lako moze da se otvori i pitanje reparacija za ratnu odstetu BiH. Istovremeno se pazljivo nadgleda ponasanje Beograda na jugu Srbije, Sandzaku, i u Vojvodini. Sada se opustite i razmisljajte kako cete da prezivite do sledeceg prvog u mesecu.

brankica

pre 11 godina

Državni vrh je bio potpuno u pravu kada je govorio da se po pitanju Kosova ne može naći neko rešenje kojim će Srbija, a naročito Srbi na Kosovu i Metohiji biti oduševljeni, ali sam siguran da je ova vlast izvukla maksimalno koliko je u ovom trenutku bilo moguće.

Srdjan

pre 11 godina

Gospodjo Eston,
Sto se bezbednosti tice trebalo je da je NATO i EULEKS obezbede za sve gradjane Kosova, a ne nekakvi sporazumi. Sto se identiteta tice, vrlo smo ga svesni, jer na ovim prostorima zivimo mnogo duze od Albanaca, pa nam ta vrsta usluge svakako nije bila potrebna.
Licemerje je sastavni deo politike, pa je i vasa izjava u prilicnoj meri takva. Nemojte, molim vas vise da nam vredjate inteligenciju jer je sasvim jasno da se ovde pravi albanska drzava, bez ikakve brige o Srbima koji ovde stradaju na razne nacine od albanske ruke. Nemojte vise da nas branite, molim vas!

Milorad

pre 11 godina

Potpisivanje sporazuma moze da tumaci ko kako hoce, istina je da je ovo maksimum koji smo mogli da dobijemo i da je u najboljem interesu Srpskog naroda.

patak daca

pre 11 godina

Ma dzaba to objasnjavati Srbima ... ne radi se ovde o tome... sve je stvar politike. KOsovo je opoziciji postalo stvar prikupljanja politickih poena ... ne zanima ih istina.

lana

pre 11 godina

Ako to bude uslov onda nam Evropa nije potrebna. Učinili smo jako puno ispunili veliki broj uslova i verujem da je došlo vreme da oni ispune svoje obećanje.

mikelandjelo

pre 11 godina

ma nasima je lakse da veruju dasmo priznali Kosovo kako bi nogli dapljuju naprednjake i tako skupljaju politicke poene... sramota.

mattko

pre 11 godina

Toma jedno od onih odlikovanja koje je rasuo po bivsem SSSR-u da odmah uruci Baronesi Eston koja se posvetila tome da uvede i Kosovo i Srbiju u EU a da se niko ne oseti manje vrednim. Zato predsednice put pod noge pa u Brisel!

leonid

pre 11 godina

Sigurno je da na pitanje Kosova, ni Vučić, ni Dačić, ni Nikolić, ne mogu da dobije nikakve političke poene, već samo da ih izgube, jer bilo koje rešenje da se postiglo, javnost u Srbiji i Srbi na Kosovu ne bi bili zadovoljni, ali ovim rešenjem nisu zadovoljni ni oni sami. Međutim, treba biti realan i reći da je ovo maksimalno što se moglo dobiti u ovom momentru, ili bolje rečeno, ovo je najmanje loše rešenje u ovom trenutku, pošto je do dobrog rešenja nemoguće doći.

Bojan

pre 11 godina

Ne traži se ali tražiće se. A tada raspisati referendum pa kom opanci kom obojci. Ipak i dalje mislim da zavisimo sami od sebe tj. da i dalje sami krojimo svoju sudbinu. Zato narode moj pamet u glavu.

Milojko

pre 11 godina

Posle ove izjave, valjda ce pojedini nasi politicari shvatiti stvarno stanje, pa nece vise bez razloga napadati vlast i osudjivati za nesto sto nije uradjeno.

dojčilo

pre 11 godina

Ne verujem da će EU tražiti da Srbija i formalno prizna Kosovo, jer su evropski zvaničnici shvatili da to Srbija ne može da uradi, a i bilo bi ne logično da to traže od Srbije, a ne traže od 5 članica EU koje to nisu uradile, a među njima, i od Španije i Kipra koji, ne zbog Srbije, nego zbog secesionističkih pokreta u svojim zemljama to nikada neće uraditi.

Marko

pre 11 godina

Evropskoj Uniji ne treba direktno priznanje Srbije njima treba nesto sto ce podstaci nova priznanja u svetu i to je ovaj sporazum kada jednom kosovo bude imalo dvotrecinsku vecinu u UN priznanje Srbije vise nece biti ni vazno.

carevac

pre 11 godina

Dosta je evropskim zvaničnicima bilo prevrtljivih srpskih političara koji u Briselu obećavaju jedno, a kada dođu u Srbiju pričaju narodu nešto sasvim drugo, a rade nešto sasvim treće. Boris Tadić je na rečima bio veliki borac protiv kriminala i korupcije, a dozvolio je da u Srbiji kriminal i korupcija cvetaju. Ovo je u razgovoru sa Nikolićem posredno potvrdila i Angela Merkel, kada je rekla da prvi put razgovara sa srpskim političarem koji ne obećava ono što ne može da ispuni.

mp

pre 11 godina

Cisto dobro poznato britansko licemerje; A sta se dogadjalo svih ovih nedelja ili meseci nego maksimalno maltretiranje Srbije i naroda na kosovu; Sramno za EU;

Marko

pre 11 godina

Tacno je da se ne trazi direktno priznanje ali ako policasjac na severu obuce uniformu na kojoj pise rebublika kosovo a na ulasku u sud u Severnoj Mitrovici pise sud Republike Kosovo onda je to indirektno priznanje kosova.

xoxoxo

pre 11 godina

Jeste. Ne traži se priznanje Kosova već da Srbija službeno potvrdi kako je deo njenog teritorija nezavisna država. Nije šija nego vrat.

doom

pre 11 godina

Tacno je da Brisel nije trazio i verovatno nece ni traziti, ali to ne znaci da to nece traziti Berlin, Rim, London,....
Zar Slovacka, Grcka, Rumunija, Spanija, Kipar ne priznaju Kosovo i Brisel ih na to ne primorava?
A znamo da Srbiji nema u EU bez da se sve i jedna drzava ne saglasi sa tim
zar nas Rumunija nije preklani primorala da pregovaramo o manjinama, zar Holandija nije 'kocila' radi Mladica?
Tako sutra neka drzava moze usloviti prijem Srbije u EU time da prvo prizna Kosovo

Vanja

pre 11 godina

@Kana, 24. april 2013 17:17

Jeste, bas ce da ti kazu da hoce da ti rasture dzavu. Sto na um, to na drum. Naivcine. Sta mislis kakva bi bila reakcija ljudi u toj drzavi? Odbrambena. A to njima ne treba, zato postoji tehnika "kuvane zabe" u kojoj ucestvujemo 23 godine i nastavicemo bar jos toliko i stalnih podela, jer je sve nedoreceno, pa jedni veruju, drugi sumnjaju, medjusobno se optuzuju i gube energiju da nesto korisno urade za drzavu i sebe.

Lalegator

pre 11 godina

Svako ko se malo bolje razume u politiku zna jos od potpisivanja sporazuma da se nigde ne spominje priznavanje Kosova,ne znam cemu tolika fama ...
(Zigi014, 24. april 2013 20:26)

Mlad si,naivan i u SNS-u,sto lepo ne iskoristis lepo vreme za jurcanje suknjica,nemo da se opterecujes ovim temama.

Milosav

pre 11 godina

Ne trazi se, barem za sada, ali sam siguran da ce se traziti u skorijoj buducnosti, samo pustiti Srbe da progutaju i svare ovo trenutno, pa opet po istom. Drugo nam ne gine.
Ovo ce se verovatno izvesti na "fini" nacin gde ce se ulazak Srbije u EU usloviti ulaskom Kosova lil nesto u tom smislu, zivi bili pa videli.

ne vređajte našu inteligenciju

pre 11 godina

Formalno priznanje ne znači ništa. Ako ste prethodno kao matična država utvrdili granice sa delom teritorije koji se separatiše, postavili carinu, priznali kao suverenu samoproglašenu vlast i povukli svoje legalne institucije de facto i de jure ste dali nezavisnost svom delu teritorije. Nakon toga, Srbija postaje kao i bilo koja druga država koje sa Kosovom nema nikakve veze i koja može, a ne mora da prizna nezavisnost Kosova, što postaje samo diplomatsko, spoljnopolitičko pitanje.

Princ

pre 11 godina

Nikada niko nije neposredno trazio priznanje Kosova i Metohije kao nezavisne drzave od Srbije ali posrednim putem se nase delegacije susrecu skoro na svakom koraku i to je istina a ovo sto se u javnost pusta od razlicitih predstavnika nije nista novo jer svi oni rade po istoj matrici koja vazi vec stotinama godina unazad.

odlikovanje

pre 11 godina

Baronesi sledi odlikovanje od naseg Predsednika.
EU godinama prica da niko od Srbije ne trazi priznaje Kosva.Granice, kosovski Zakoni, Ustav,pasosi.... to je tek onako usput sto se trazi od Srbije.Cisto da bi Srbi na severu Kosova ziveli bolje.

mi pevamo u pustinji

pre 11 godina

Ovde je,izgleda,kljucno pitanje:Kako cete pred Milosa?Draga gospodo,dvadeset pet godina pokusavamo da objasnimo da su jedan i jedan dva.Zelim vam svu srecu.Ako se i kada bude pisala istorija rascovecenja,komentari koji su ovde objavljeni bice neiscrpan izvor buducim sastavljacima.

milos

pre 11 godina

ne trazi se nezavisnost, ali se implicira. ovaj sporazum je isti kao i 1244, nakon desetak godina nece vaziti. jedino pravo pitanje je da li ce Srbija uopste videti bolji zivot od tog sporazuma? nece. ali zato nece biti ni gore. apsolutno nista se nece promeniti.

Miloš ŠiD

pre 11 godina

U ovom trenutku, ovaj sporazum je i više nego što je većina građana Srbije očekivala da će Srbija dobiti, i to bi pokazao i referendum ukoliko bi bio raspisan.

mixer

pre 11 godina

Nešto se ne sećam da li je povučena poternica za Tačijem??Piše u današnjem Telegrafu da je još na snazi...Jel to nešto znači....ili ..

24/04/2013 - 16:35 Telegraf
"Poternica za Tačijem još na snazi?
U poternici koju je MUP krajem devedesetih godina raspisao za sadašnjim kosovskim premijerom navodi se da se Tači, zvani Zmija, kreće naoružan i da je sklon upotrebi oružja
Poternica koju je MUP raspisao još krajem devedesetih godina za “teroristom Hašimom Tačijem” zvanično nije povučena, iako iz MUP-a tokom dana nismo dobili odgovor u vezi s njom"
........VRLO INTERESANTNO

vujica

pre 11 godina

Juče je Kroford, bivši ambasador Velike Britanije u Beogradu, rekao da će se Kosovo nalaziti u statusu zone sumraka, priznato od otprilike polovine zemalja na svetu, ali ne i od one druge polovine, i konstatovao da je to sličan položaj onome u kome je već Palestina. Takođe je rekao da Kosovo, zahvaljujući vetu Rusije i Kine, nikada neće biti članica UN. Ovo je još jedan dokaz da Srbija nije priznala nezavisnost Kosova, kako to govore neki kritičari vlasti, i da je Kosovo još daleko od nezavisne države. Sve dok Kosovo nije članica UN, ona će imati status isti kakav danas ima Palestina, a i Palestina je daleko od nezavisne države.

lazar

pre 11 godina

Ne trazi se priznanje Kosova al ga nasi de fakto priznali... barem tako pisu zapadni mediji... Ko zna engleski moze lako da proveri...

Banana Smer

pre 11 godina

Ne verujem da će EU tražiti da Srbija i formalno prizna Kosovo, jer su evropski zvaničnici shvatili da to Srbija ne može niti ce to ikada uciniti. Bilo bi ne logično da to traže od Srbije. To ne traže ni od 5 članica EU koje to nisu do sada uradile.To nemogu da traze ni od Španije i Kipra koji, ne zbog Srbije, nego zbog secesionističkih pokreta u svojim zemljama to nikada neće uraditi.

Pametnjaković

pre 11 godina

Ništa se u Srbiji neće promeniti, jer samo od naših stručnjaka zavisi i ekonomija i sve ostalo. Mi nemamo stručnjake, imamo samo lopove i malverzante, ko to do sada nije shvatio, treba da proba da uradi test intelegencije, pa će mu odmah biti jasan i razlog zbog kog ne shvata.

Kosingas

pre 11 godina

ЕУ није тражила признавање Косова али је зато тражила све остало. Србија ни у сновима неће ући у ЕУ пре Косова јер ЕУ неће дозволити да Србија у случају да раније буде део ЕУ блокира улазак Косова, а Косово је од уласка у ЕУ далееееееко много, много година.
Не липши магарче до зелене траве.

Kristijan

pre 11 godina

Ako se vi nadate sta mi tek treba da radimo? Videli ste sad da sa Srbijom ne moze da se mlati kako ko zamisli,ima ko ce ovu zemlju da brani politckim sredsrvima na pravi nacin.

sanjica

pre 11 godina

U svakoj situaciji treba pokusati i izvuci maksimum. Nasa delegacija je to ucinila koliko je mogla. Treba im asad pruziti malo podrske.

brankooo

pre 11 godina

Sada drzava treba da bude ujedinjna, a ne da se svadjamo i cepamo izmedju sebe... Treba popraviti stvari koje ne stimaju, ako ih ima, ali u ovom teskom trenutku sa pregovorima treba da budemo jedinstven narod! trebalo bi da smo vec dosta naucili iz gresaka iz proslosti...

Sneza

pre 11 godina

Nasa delagacija je izvukla maksimum iz ovih pregovora...svi smo svedoci kako je tesko bilo. Svaka im cast na ulozenom trudu i odlucnosti.