Nedelja, 31.03.2013.

15:14

Stroža kontrola uvoza polovnjaka

Polovna vozila prilikom uvoza u Srbiju uskoro će morati da prođu detaljan pregled kod ovlašćenih organizacija.

Izvor: Tanjug

Stroža kontrola uvoza polovnjaka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

Adolf ufati ga za belo meso

pre 11 godina

Kako je lepo biti glup,
bas te boli sta ti rade,
ko te laze, ko te krade,
kako je lepo biti glup!

Ljudi šta je s vama?
Jel vi to još očekujete nešto normalno u toj lopovskoj tvorevini koje se usuđuje da se nazove i državom?
Ko se nečemu normalnom nada sam je kriv, neka se ne čudi šta ga sve može snaći.
Tu se stanje neće promeniti ni za 50 godina.
Ako imate život za bacanje, čekajte!
Iskoristite svaku mogućnost da pobegnete i odete što dalje!
Verujte svuda je bolje nego tu.
Tek kada se stupite na tlo normalne zemlje videćete u kakvoj kaljuzi ste morali ili su vas terali da živite.

Zoran

pre 11 godina

Zašto još nije ukinuta ova Agencija koja je napravljena za otimanje para od naroda, i za protežiranje uvozničkog lobija koji prodaju vozila i delove?

uskok

pre 11 godina

Josh jedan namet gradjanima koji nemaju para za nova vozila. Pa zar za uporedjivanje papira i samog vozila nisu zaduzeni carinici? Sve ovo sto je nabrojano u clanku carinici su DUZNI pri carinjenju vozila da provere.

dabogda crko roken roll

pre 11 godina

moramo reci gospodinu koji ima platu od 200000dinara i malo vise da treba osnovati i agencije za atest BEBI KOLICA jer nedaj boze da se brzo skrene ili da nisu atestirana od strane vrhunskih strucnjaka, primljenih preko veze , iz agencija.Sve je to u cilju NASE i BEZBEDNOSTI nase dece, jer mi nevolimo i nebrinemo o nasoj deci i zato ih stavljamo u neispravna kolica.Takodje primeceno je i nepravilno rukovanje USISIVACIMA po kucama, te stoga predlazeno uvazenom gospodinu penzioneru da se osnuje AGENCIJA ZA ISPRAVNOST RUKOVANJA I VOZNJE USISIVACA- sve u cilju opste bezbednosti gradjana.SAmo da napomenemo, ko nebude imao polozen taj atest nece moci da vozi svoj usisinac po kuci te ce morati da zove specijalnu i licenciranu sluzbu da mu ociste stan.PA vi sad vidite kuda idu divlje svinje.

Čiča Miloje

pre 11 godina

Ovo je čista otimačina koja nema utemeljenje u struci. Potpisujem da to "uvodjenje reda",na čemu insistiraju, ne mogu uraditi u institucijama kojima bi dali posao. Niti je veći broj tih aktivnosti uopšte potreban.Što se tiče Komiteta za bezbednost saobraćaja onog pravnika Damira Okanovića, taj komitet je slika i prilika fantomskih organizacija u Srbiji koje se javljaju s vremena na vreme a do njih je teško doći s nekim ozbiljnim pitanjem i inicijativom (PROBAO SAM). Na sajtu koji je katastrofalan, siromašan sadržajem-vidi se da tu nema ozbiljnog posla-ima samo mail nema telefona ni imena ljudi koji nose posao. Niti se vidi njihov struni profil, niti spisak tema kojima se bave. Nema ni objašnjenja o načinu finansiranja i delovanja, da li su NVO, da li su deo sistema bezbednosti saobraćaja, ništa. U vreme insistiranja na "transparentnosti" - mrak. Zato me ne čudi da podržavaju sve što zavlači ruku u džep vozača. No to nije ništa čudno jer i u AMSS, a ranije AMSJ, nikada nisu ništa značajno uradili u vreme početaka čerupanja vozača pre dvadesetak godina, iako zbog toga postoje.

petronije

pre 11 godina

Tipična beogradska birokratska pljačka. Vrhunske automobile da kontrolišu i proveravaju neosposobljeni instituti i drčna agencija.

HDI

pre 11 godina

Hahahha, još jedan reket gdina Stojadina Jovanovića, pa pravna lica pri uvozu za vozila proizvedena 2000 i 2001 godine već plaćaju 16500,00 dinara Agenciji za Bezbednost Saobraćaja, što je mnogo mnogo je "čika penzosu sa 250.000,00 dinara mesečnih primanja"

Smarty

pre 11 godina

"Kada krene ispitivanje polovnih vozila, gradjani će biti sigurni šta kupuju, koliko kilometara je prošlo vozilo, koja je snaga i zapremina motora..." reče Stojadin Jovanović, penzionisani inspektor saobraćajne policije i osta živ!!!
Tvrdim da dobro odradjenu vraćenu kilometražu ne može da otkrije ni jedan servis, a kamoli neka agencija. Drugo, kako će utvrdjivati snagu i zapreminu motora? To je moguće samo na probnom stolu - hoće li se motori vaditi iz vozila?
Dakle, prestanite da vredjate inteligenciju običnog vozača, ovde se radi isključivo o još jednoj akciji dodatnog nameta i pljačkanja vozača! Kada sam moj auto oterao na atest u Vinču, nas 20-ak čekalo je tipa koji se oko podne pojavi u najnovijem WV Tuaregu, napravi par fotografija i od svakog uze po 6500. Kad sam prokomentarisao auto kojim je došao, jedan od vozača (koji je ni sam ne zna zašto bio vraćen prošlog puta) uteši me da je prošlog puta bio došao sa novim JEEP Čirokijem. Sada se nešto razmišljam - ako on toliko zaradjuje, koliki li reket plaća onima koji su ga postavili na to mesto?!

mozak

pre 11 godina

poceli da kukaju ovi uvoznici.ne mogu vise da deru i zajebavaju narod.a dok su po autu zaradjivaki i po 2000 eura,cutali ko popisani.drzava digla isto glas.osetila je koliko su uvoznici zaradjivali,sad kad dobijaju deo haraca.naravno ,ljuti i distributeri novih auta,ovi im otimaju ovce za sisanje.
vreme je da raja pokaze svoje zube,pa da svi vi koji trgujete i zaradjujete na grbaci naroda,osetite gnev istih

vladimir nbgd

pre 11 godina

LJUDI sipam benzin za 1000 dinara mesecno 6,65lit. a nekad sam sipao min. 100lit.O CEMU SE RADI??? Na granici sam da i registraciju ne mogu vise da platim iako sam u najmanjoj kategoriji, a usput skolovan sam o trosku drzave u zemlji i inostranstvu !!

l

pre 11 godina

glasam protiv ovih dok ne ukinu ovu sramotnu agenciju
suvisno je trositi reci na ovu pljacku sve je jasno
poruka ovima na vlasti: PAMTIM KAO SLON

mirski

pre 11 godina

molim! sta malo im 6000 koliko sad naplacuju homologaciji za uvoz starijih vozila. A za koja sredstva je pa to drzava uskracena ??? Sta to oni ulazu u procesu uvoza vozila kad su na carini uskraceni. Ccccc koji su ovo lopovi.

Andreja

pre 11 godina

Prošle godine sam uvezao Suzukija 2003. iz Austrije, prešao 84.000, tamo koštao 700e. I saznao sam prilikom uvoza da za oštećenje (auto je imao malo oštećenje limarije i branika) mogu da dobijem maksimalno 5% popusta na carinu! Za to vreme automobili koji su prešli puno kilometara imaju popust do 30%! Šta mislite kome to ide na ruku?

Preporučujem svakome ko može da što pre ode u Nemačku ili Austriju i da nabavi sebi kolica dok još nije kasno. Zaobiđite uvoznike, zaista nije teško i nije preterano komplikovano.

mf

pre 11 godina

na delu je otimacina od siromasnih...ali kuku se ga njima ako siromasni krenu u otimacinu od bogatih(onih koji su se obogatili uz pomoc drzave)

glasac ds-a

pre 11 godina

A da li će neko da se bavi proverom porekla da li je vozilo ukradeno i da li ga potražuje Interpol,i to pri samom uvozu,a ne kad čovek kupi ocarinjeno vozilo od fizičkog lica ili na auto placu. Tek kada ga prvi vlasnik u Srbiji registruje onda se pokreće naredna 2 meseca provera vozila i vlasnik ne sme da u tom periodu otuđi auto.Ako se pokaže da je vozilo ukradeno čovek ostaje i bez auta i bez para,a o traumi da ne govorim! Dakle,jednostavno se postavlja pitanje zašto se auta zvanično odmah ne proveravaju pri ulasku u Srbiju ili bar pri carinjenju kao što se radi u svim Eu zemljama?! Odgovor je,zato što je ovo luda zemlja!

Vlade

pre 11 godina

Aman hocete li jednom pustiti ovaj narod malo da zivi, sjasite nam vise sa grbace. Kakva gomila kvazi strucnjaka koja pod parolom brige o nama tj.nasoj bezbednosti samo uzima i uzima i taman kad pomislis to je to, oni smisle neku novu agenciju i novi harac. Ima li kraja?

Slobodan

pre 11 godina

A ako im je namera da poboljsaju bezbednost gradjana, neka ta kontrola bude besplatna.
I u medjuvremenu bi mogli da oforme neku agenciju, koja ce kaznjavati drzavu za svaku rupu na nasim katastrofalnim putevima!!!

Nikola

pre 11 godina

Ovo je još jedan pokušaj birokratije da pokaže da je najvažnija i da je samo sebi svrha. I onako teško dostupna vozila postaće još skuplja. Onaj ko zna nešto o vozilima zna da bez prateće dokumentacije nije moguće utvrditi tačnu "kilimotražu" vozila već samo stanje vozila.

raduj se

pre 11 godina

Odlicno, vrlo dobro, pitam se koga ce oporezivati za nekih desetak godina kada samo drzavna vrhuska bude imala privilegiju da vozi kola. Za desetak godina obican covek nece imati ekonomskih mogucnosti da kupi kola, a oni koji budu imali mogucnost, nece moci da ispostuju sve namete vezane za kola. Ja se iskreno radujem. Ja jesam Srbin sa plitkom pameti, i spadam u red priglupih, vole bih da mi neko objasni, ako ja kupim auto sa benziskim motorom, sto znaci da je benzin osnovno pokretacko gorivo. Ako ja ugradim TNG, to je rezervno pokretacko gorivo, nije osnovno. Kako je nekome palo na pamet da zameni osnovno sa primarnim. Jesam budala pa ovo je Srbija, zemlja sa feudalnim razmisljanjem jahackih struktura. Nece oni da smisle da pomognu narodu nego gledaju kako sebi da napune dzepove. Ali necete jos dugo, nije u pitanju revolucije nego prirodna epidemija siromastva, koja ce i vas stici. Ko drugom jamu kopa sam ce upasti u nju kad tad.

RN

pre 11 godina

Polako ali sigurno na videlo izlaze aneksi ugovora sa FIAT-om:
1. obaveza države da finansira kupovinu modela 500L
2. pooštriti uslove za uvoz polovnih automobila
3. ...

GT40

pre 11 godina

Diskusija na ovu temu, razlozima i sl. je suvišna. U pitanju svakako nije "ljubav i pažnja" države prema gradjanima i vozačima posebno. Ima prostora za te stvari na planu sigurnosti na putevima, signalizacije, kontrole alkoholisanosti,kaznene politike,kontrole uvoznih delova i rada servisa....Jasno je da ovakva uredba neće doneti promene na bezbednosti saobraćaja. Ona je opasna samo za novčanik tih istih gradjana. Donosi se iz jednog jedinog razloga što je privatni uvoz polovnih vozila 5:1 u odnosu na kupnju noviha automobila pa je jasno kojim vlasnicima vozila možete zavući ruku u džep a da to ima koristi za budžet. Od predizbornih obećanja za ukidanjem suvišnih komiteta i agencija nema ništa to je jasno. Da mi je da vidim bar onog Okanovića, nestručnu mirodjiju u svakoj čorbi, sa radnom knjižicom na berzi rada....

android

pre 11 godina

kupujemo najveće smeće od auta u evropi.Ili su "bili" HAVARISANI ili su prešli 200-300 hiljada km.I naravno da se to uspešno skriva od kupaca

Milko

pre 11 godina

"Koliko ce to gradjane kostati to me interesuje.
(lesa, 31. mart 2013 15:31)

Ako bi radili kako treba uz eliminaciju korupcije, gradjane bi to koštalo mnogo manje od automobila sa lažnom kilometražom.

milovan

pre 11 godina

ne lipsi magarce do zelene trave stalno neki strucnjaci teoretisu o nasoj bezbednosti u svim segmentima drustva a sve se svodi na bespotrebno filozofiranje.kakve ima veze koliko je star auto ako se redovno odrzava i jos vaznije ako vozac vozi normalno namerno se tako izrazavam zato sto puno udesa prave ljudi koji se nenormalno ponasaju u voznji.polaganje vozackih ispita je posebna prica ako je neko normalan video gomilu beskorisnih pitanja iz testova zapitace se da li je u pitanju polaganje nekog ispita na pravnom fakultetu zasto mene treba da zanima koliko din je kazna za neki prekrsaj vozaca kamiona, prvo ne vozim kamion drugo zasto je bitno da znam visinu kazne kada se menjaju zbog inflacuje i ko zna cega valjda je bitno da znam sta ne smem da radim a sud neka radi svoj posao.ne mogu da shvatim da ne postoji neko pametan koji bi rekao ljudi ovo je suvisno zasto jednostavno ne prepisemo neke zakone drzava koje imaju vise iskustva i gotovo.ima jos nesto na zapadu se dozvola lako dobija ali se jos lakse gubi bilo zbog neispreavnih kola ili zbog prekrsaja

Digi

pre 11 godina

Bedan izgovor za stvaranje jos jedne agencije za dranje naroda.Samo pre nekoliko meseci sns obeca da ce da ukine 90% agencija a oni sada stvaraju nove za pljacku naroda i bogacenje svog partiskog kadra.Sramota evo sta uradise sa agencijom za ugradnju plina u automobile, bagro ja nemogu da vozim svoj auto za koji sam uredno sve platio, pa gori ste i od zutih.Nemojte vise da brinete o nasoj bezbednosti, pustite nas da zivimo lazovcine jedne.Dosta vise.

Omiljeni sport u Srbiji : reketiranje

pre 11 godina

U Srbiji jedan teniser i bezbroj reketasa. Mislio sam da je komunisticko zagorcavanje zivota kupcima automobila proslost, ali ni kvazidemokrate nisu bolje.

MRKI

pre 11 godina

Mora Stojadin Jovanovic i ostali penzionisani inspektori Urave saobracajne policije da opravdaju primanje penzije i plate u Agenciji za bezbednost saobracaja. Da li je moguce da neko ode u penziju iz drzavne slizbe i odmah predje u drzavnu agenciju. Imaju li morala da li normalno da Stojadin ima 200000 dinara u Agenciji i jedno 80000 penzije. Zato izmislja kako od vozaca uzeti pare prilikom uvoza polovnjaka i atesta plina. Ljudi gledaju da se voze jeftinije.Sta on misli da nasi ljudi ne znaju da voze nov auto. Krije se iza rezeltata smanjenja saobracajnih nezgoda hvaleci novi zakon. Sto ne upita osiguravajuce kuce koliko su isplatili steta po Evropskom obrascu. Nije stanje sjajno kako oni kazu ni Okanovic ni Jovanovic.

mikin

pre 11 godina

Cim se jave gospoda iz kojekakvih agencija odmah znam koliko je sati. Nema gore posasti za ovaj narod od njih. Ocito treba jos malo oguliti preostale koze sa naroda koji jos uvek vozi ili hoce da vozi. Svi ti pregledi ce zasigurno kostati poprilicno. Ako vec hoce preglede, onda to trebaju uvesti kao OBAVEZNO firmama koje se bave uvozom polovnih automobila i to ODMAH kod uvoza i privatnicima koji sami uvoze automobil. Da ne bude kao sada: firma uveze auto i plati na njega sve dazbine drzavi. I auto stoji na placu dok ga neko ne kupi. Moze da stoji i godinu dana i nikom nista. Ali kada ka ja kupim i krenem da ga registrujem TEK ONDA drzava stavi sapu na njega 2 meseca, zabrani mi da ga u tom roku otudjim dok drzava ne proveri da li ke auto kraden. Ako se ustanovi da je auto kraden, ja sam u MUP-u potpisao da se slazem da mi auto oduzmu i da vratim saobracajnu. Ko je u tom slucaju nagrabusio: JA. Ko je profitirao ovakvim nacinom: firma koja je uvezla i prodala mi taj kradeni auto i drzava koja je od firme uzela dazbine i naplatila meni registraciju! Zar ne bi pomislili da je drzava u dilu sa uvoznikom? Zasto drzava ne proverava auto odmah dok stoji na placu uvoznika i dok ne proveri auto NE SME da se stavi u prodaju?
Isto ce biti i sa proverom "ispravnosti" upisanih podataka. Pogledajte slucaj sa ugradnjom plina: SVAKO moze da ga ugradjuje umesto da DOZVOLU za ugradnju dobije samo onaj majstor sa LICENCOM ovlascenih institucija koji ce odmah davati i atest na svoj rad.

Владимир

pre 11 godina

Небулоза.
Закони постоје, уређени су сви сегменти друштва као и у аутомото саобраћају, али се они НЕ ПОШТУЈУ!
Биће с овиме ко с обавезним техничким прегледима, где је за обављање истог потребна само одређена новчана накнада, а ауто не види сервис...

DRAGAN-NEMACKA

pre 11 godina

U Nemackoj proveru polovnih uvoznih kola vrsi tehnicki pregled.,u to dobija odmah i tehnicki pregled koji vazi dve godine.Naprimer kod vw,skode,seata,audi treba samo da prcita broj sasije,i onda se zna koji broj motora treba da ima to vozilo i koju opremu.To ce kod nas nazalost biti samo uzimanje para.

Marko

pre 11 godina

Prvo su ateste za gas sa 10 godina smanjili na 5 pa vracaju vozace sa tehnickog pregleda a sad i ovo. Ko kontrolise tu agenciju? Da li je njima dozvoljeno da rade sta hoce? Zivo me zanima kako ce proveravati pravu kilometrazu? Kako ce proveriti specifikacije motora kad nemaju uvid u bazu podataka proizvodjaca automobila koji se uvoze. Da li ce opet da skidaju podatke sa neta i da ih proglasavaju vazecima? Sramota.

DrMr

pre 11 godina

@Dejan L
Covece,nemoj traziti samo dlaku u jajetu,vi u Lazarevcu imate zlatnu koku Kolubaru pa ne bi trebalo da uopste brinete o polovnim vozilima kada svako od vas moze da priusti po dva nova na kredit i da vam jos ostane od plate po 80000 dinara.Dok je takvih kao ti,nema nama spasa,kupovacemo najskuplje polovnjake na svetu !

Serbinho

pre 11 godina

Taman i oni da uzimaju mazalicu.
Ja da uvezem auto iz Italije, ne znam ni kako funkcionise a vec vidim da treba da se neko potplati da bi dosao na red.
Srecom da sam zbrisao iz te Srbije.

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Izum besposlenog Zivadina, tek toliko da maltretiraju gradjane i zavuku ruku u dzep. Kao fol, brinu za gradjane, smejurija! Kad dodje kod "agencijinih ovlascenih", vlasnik je vec platio sta je platio, i umesto da vozilo prodje klasicni tehnicki pregled ispavnosti, "drzava" zagorcava zivot najbednijih, koji su prinudjeni na kupovinu vozila na izdisaju.
Nikako da shvati "drzava", da vozila ne cine prekrsaje, ma kakva da su, vec VOZACI. Cak i kada sednu na celavim gumama, sa neispravnim kocnicama, svetlima.
Ovako ispada kako drzava brine o "gradjanima", i ako je jasno da drzava i na jos jedan nacin planira lopovluk. Druga stvar ako predvidjene "preglede" planira da obavi dzabe...

Goran

pre 11 godina

Cudo da gospodin nije pomenuo trenutni haos koji je njegova agencija i nadlezna ministarstva izazvala oko atestiranja i famoznih kontrolnih pregleda plinskih instalacija.Cela Srbija je u blokadi,gradjani ne mogu da registruju svoja auta niti imaju mogucnosti da u svom maticnom gradu izvrse atest kao sto je to bilo do januara barem jednom u dve nedelje je dolazila komisija iz tih atestnih organizacija.Niko od nadleznih ne nalazi za shodno da objasni kako je do toga doslo ako su oni sve to lepo smislili i organizovali.Koja karika u lancu je zardjala???????

Otimačina

pre 11 godina

Nista drugo nego otimačina od sirotog naroda! Opet će država imati koristi, oni koji rade na pregledima a oni koji uvoze mogu opet da montiraju km kako im odgovara i još svašta nešto što mnogi znaju šta se radi!

Nenad-EU

pre 11 godina

To znaci da ce skociti cena "super ocuvanog dizela koji je vozila baba sa pravih 130kkm" tj. krseve vise nece moci da kamufliraju kao dobre primerke.

dejan

pre 11 godina

Stalno nas uporedjuju sa komsija, pa da kazemo kako je kod komsija. U RUmuniji, kupis kola u nemackoj, golfa 3 naprimer, uzmes papire, odes na salter u nekom od trzih centara, nemas carinu, platis po njihovim procenama, koje su fiksne, 3% porez, zavrsis sve u istom danu i vozis. Ne razumem, zasto bi kod nas sada bilo strozije kada vise nema carine za uvoz kola? Umesto da olaksaju posao, da puste da svako od nas ode za nemacku, holandiju, Italiju ili bilo gde, kupi auto, uzmem vazece papire, dodje isto do njihovog nekog saltera sve zavrsi, plati porez, pa neka je i 20%, koliko jeste, i da platimo i jos 100eu drzavi sto nam daje da vozimo kola, ne, mi moramo da i dalje zavisimo od speditera, kojekakvih sumnjivih lica i slicno, ili da kupujemo kola od "prepostenih" prodavaca na placevima koji na foru izbegavaju vecinu dazbina koju obican naord mora da plati, pa umesto drzavi, novac ide njima u dzep. Ne mogu da verujem da niko nije dovolno inteligentan da sredi napokon jednom svu tu birokratiju i da donese korist i nama i drzavi,d a jedinu stetu imaju muljatori koji i treba da imaju stete. A problem sa laznim kilometrima se lako resava, svako ko falsifikuje servisnu knjizicu 2 godine zatvora zaprecena kazna. Pa ko nema servisnu, znace svako od nas sta je u pitanju.

phreak

pre 11 godina

"a i država neće biti uskraćena za finansijska sredstva, kao što je to sada slučaj" - jedino što njih zanima... a to što možeš da umreš od trovanja svaki put kada neki tamić ili autobus prođu pored tebe njih ne zanima. Možda imaju ideju da zakomplikuju uvoz kako bi se građani okrenuli kupovini novih automobila? Ma ne, ipak su samo takse u pitanju.

milan

pre 11 godina

naravno jos jedan gest Dinkicev kako bi se zastitili uvoznici novih I polovnih vozila na stetu nas vozaca a zarad dobrog procenta od onih prvih.

Darko

pre 11 godina

Samo da pokradu jos neku paru! A zašta imamo TEHNICKI PREGLED? Zar nebi bilo dovoljno da oni pregledaju auto? To sto planiraju nema nigde u evropi!

Harač po harač, puniji budžet (prividno)

pre 11 godina

Kakva privredna društva? Nabrojane su samo obrazovne ustanove i jedno udruženje. Osim toga, šta će oni da pregledaju (čitaj: "za šta će da uzimaju harač"), kada se iz broja šasije svakog savremenog automobila može očitati sve to što su "eksperti" iz Ministarstva saobraćaja pobrojali? Potreban je samo pristup odgovarajućoj bazi podataka proizvođača automobila. A što se tiče broja pređenih kilometara, ne postoji pouzdan način da se taj podatak precizno ustanovi, osim da se rasklopi motor i izvrše specifična merenja istrošenosti pojedinih podsklopova (što je prilično skupo, vremenski zahtevno i, stoga, besmisleno).

Dejan L

pre 11 godina

Zbog sličnog problema, pisao sam redakciji SAT plus-a. Naime, 1 ovlašćeni zastupnik marki ,,R'' i ,,D'' vozila iz Lazarevca, koji pored zastupanja ove 2 marke ima i plac polovnih vozila i na svom placu je tada imao Citroen C4 1.6HDI sa 350.000km na satu, dok je isti taj auto u glasima imao 120.000km. Pritom daju garanciju na poreklo i kilometražu. Na pitanje kako u oglasu piše 120.000km, a na km.satu 350.000km, radnik je rekao sledeće: ,,Ako si ozbiljan kupac, idi popij kafu i kaži nam samo koju kilometražu da namotamo!''. Žalio sam se redakciji SAT Plus-a, ali odgovor je bio da će proveriti o čemu se radi. Niko nije reagovao.
Napominjem, ta firma je ovlašćeni zastupnik i daje garanciju na km i poreklo! Zar to nije kriminal? Molim agenciju da reaguje. Da kazni prevarante.

predrag baltic

pre 11 godina

Urednik ovoga teksta je zaboravio da naglasi da ce ova procedura kostati uvoznika 200 eur,i da ce to placati ionako osiromaseni kupac,koji trazi sto nizu cenu automobila.Cena dobrog polovnjaka sa malo km u inostranstvu je skuplja nego tog istog automobila transportovanog iz inostranstva sa svim placenim obavezama.Istina drzava ce imati vece prihode ista stvar kao sa duhanom,ali uvoz ce se vise nego prepoloviti.Pun gas ka Eu..Samo napred!

tufnitza

pre 11 godina

navuklo se automobila i automobila.. obogatili se ljudi.. e sad mora neko drugi da uzme deo.. a o bezbednosti nema ni rec.. kako to uvek biva u dragoj nam nasoj drzavici.. bu ranija

dno2

pre 11 godina

Ako vozilo koje se uvozi npr. iz EU,Nemacka,Austrija etc. i to vozilo poseduje papir o ispravnosti vozila(teh.pregled),zasto bi mi radili naknadnu prover?.Kao oni ce da nesto smuvaju.Da samo sto nece.Neko ce da izgubi posao,i da zaglavi robiju zbog auta koji kosta kao njegove pola mesecne plate..daj da se ne lazemo!Prosto to na zapadu tako ne funkcionise.
vi ste ukinuli 20 zakona a naknadno ce te uvesti 30.Jel se tako to zove?

StG

pre 11 godina

Brine ih kubikaza jer im se usladili ovi automobili od 2000 i vise kubika. To samo u Srbiji ima.
Platio sam porez 38000 dinara jer imam na autu motor od 2148 kubika. A da imam 1999 kubika motor, e onda bih platio 5-6 hiljada dinara porez.
Znate, vrlo je vazno odrati nekog zato sto ima veci motor za bilo koliko kubika.
Kubikaza, ne garantuje luksuz a ni snagu vec velicinu tj zapreminu motora.
Al ovoj kvazi drzavi to ne mozes da objasnis!
Pa eto to im je jedini navedeni razlog da uvedu jos jednu instituciju.
Umesto da smanje porez i registraciju i niko nece da falsifikuje papire.
A sto se kilometara tice, nema te institucije u srbiji koja ce utvrditi tacnost kilometara. Garant je servisna knjizica i poredjenje sa ovlascenim serviserom.
Boli uvo drzavu za kilometrazu vaseg.automobila.

Steva

pre 11 godina

"Država neće biti uskraćena za finansijska sredstva" A dali smo mi građani uskraćeni zbog katastrofalno loših puteva,kada nemožeš da naplatiš štetu na autu, skupe putarine,nepravedne privatizacije firmi(lopovizacije),e to nikoga ne interesuje.

cxxf2

pre 11 godina

Koliko ja znam svako vozilo ima VIN broj, pomocu kojeg moze da se pronadje marka, model, godina proizvodnje, mesto proizvodnje. A to je onda dovoljno da odredis i sve ostale karakteristike.

Budimir Zenović

pre 11 godina

Još jedna birokratska priča s' mrmotom i folijom. Nema tu "b" od bezbednosti već je u pitanju samo i jedino još jedan harač.

HOGAR

pre 11 godina

Ovlašćen Mašinski fakultet!! 2005 godine sam bio zbog atesta-Toliku dozu prepotencije nisam video jer sam ostavljen da čekam,i čekam dok su se svi kao nešto važno šetali,prolazili,dogovarali...dok se neko nije smilovao da mi izmeri razdaljinu cevi od auspuha,težinu vozila,ugrađeni iparivač i to je to....ali to je od velike važnosti jer sada znaju da od njih zavisite i zato smatram da će biti još gore.

Budimir Zenović

pre 11 godina

Još jedna birokratska priča s' mrmotom i folijom. Nema tu "b" od bezbednosti već je u pitanju samo i jedino još jedan harač.

HOGAR

pre 11 godina

Ovlašćen Mašinski fakultet!! 2005 godine sam bio zbog atesta-Toliku dozu prepotencije nisam video jer sam ostavljen da čekam,i čekam dok su se svi kao nešto važno šetali,prolazili,dogovarali...dok se neko nije smilovao da mi izmeri razdaljinu cevi od auspuha,težinu vozila,ugrađeni iparivač i to je to....ali to je od velike važnosti jer sada znaju da od njih zavisite i zato smatram da će biti još gore.

Dejan L

pre 11 godina

Zbog sličnog problema, pisao sam redakciji SAT plus-a. Naime, 1 ovlašćeni zastupnik marki ,,R'' i ,,D'' vozila iz Lazarevca, koji pored zastupanja ove 2 marke ima i plac polovnih vozila i na svom placu je tada imao Citroen C4 1.6HDI sa 350.000km na satu, dok je isti taj auto u glasima imao 120.000km. Pritom daju garanciju na poreklo i kilometražu. Na pitanje kako u oglasu piše 120.000km, a na km.satu 350.000km, radnik je rekao sledeće: ,,Ako si ozbiljan kupac, idi popij kafu i kaži nam samo koju kilometražu da namotamo!''. Žalio sam se redakciji SAT Plus-a, ali odgovor je bio da će proveriti o čemu se radi. Niko nije reagovao.
Napominjem, ta firma je ovlašćeni zastupnik i daje garanciju na km i poreklo! Zar to nije kriminal? Molim agenciju da reaguje. Da kazni prevarante.

mikin

pre 11 godina

Cim se jave gospoda iz kojekakvih agencija odmah znam koliko je sati. Nema gore posasti za ovaj narod od njih. Ocito treba jos malo oguliti preostale koze sa naroda koji jos uvek vozi ili hoce da vozi. Svi ti pregledi ce zasigurno kostati poprilicno. Ako vec hoce preglede, onda to trebaju uvesti kao OBAVEZNO firmama koje se bave uvozom polovnih automobila i to ODMAH kod uvoza i privatnicima koji sami uvoze automobil. Da ne bude kao sada: firma uveze auto i plati na njega sve dazbine drzavi. I auto stoji na placu dok ga neko ne kupi. Moze da stoji i godinu dana i nikom nista. Ali kada ka ja kupim i krenem da ga registrujem TEK ONDA drzava stavi sapu na njega 2 meseca, zabrani mi da ga u tom roku otudjim dok drzava ne proveri da li ke auto kraden. Ako se ustanovi da je auto kraden, ja sam u MUP-u potpisao da se slazem da mi auto oduzmu i da vratim saobracajnu. Ko je u tom slucaju nagrabusio: JA. Ko je profitirao ovakvim nacinom: firma koja je uvezla i prodala mi taj kradeni auto i drzava koja je od firme uzela dazbine i naplatila meni registraciju! Zar ne bi pomislili da je drzava u dilu sa uvoznikom? Zasto drzava ne proverava auto odmah dok stoji na placu uvoznika i dok ne proveri auto NE SME da se stavi u prodaju?
Isto ce biti i sa proverom "ispravnosti" upisanih podataka. Pogledajte slucaj sa ugradnjom plina: SVAKO moze da ga ugradjuje umesto da DOZVOLU za ugradnju dobije samo onaj majstor sa LICENCOM ovlascenih institucija koji ce odmah davati i atest na svoj rad.

StG

pre 11 godina

Brine ih kubikaza jer im se usladili ovi automobili od 2000 i vise kubika. To samo u Srbiji ima.
Platio sam porez 38000 dinara jer imam na autu motor od 2148 kubika. A da imam 1999 kubika motor, e onda bih platio 5-6 hiljada dinara porez.
Znate, vrlo je vazno odrati nekog zato sto ima veci motor za bilo koliko kubika.
Kubikaza, ne garantuje luksuz a ni snagu vec velicinu tj zapreminu motora.
Al ovoj kvazi drzavi to ne mozes da objasnis!
Pa eto to im je jedini navedeni razlog da uvedu jos jednu instituciju.
Umesto da smanje porez i registraciju i niko nece da falsifikuje papire.
A sto se kilometara tice, nema te institucije u srbiji koja ce utvrditi tacnost kilometara. Garant je servisna knjizica i poredjenje sa ovlascenim serviserom.
Boli uvo drzavu za kilometrazu vaseg.automobila.

Omiljeni sport u Srbiji : reketiranje

pre 11 godina

U Srbiji jedan teniser i bezbroj reketasa. Mislio sam da je komunisticko zagorcavanje zivota kupcima automobila proslost, ali ni kvazidemokrate nisu bolje.

dno2

pre 11 godina

Ako vozilo koje se uvozi npr. iz EU,Nemacka,Austrija etc. i to vozilo poseduje papir o ispravnosti vozila(teh.pregled),zasto bi mi radili naknadnu prover?.Kao oni ce da nesto smuvaju.Da samo sto nece.Neko ce da izgubi posao,i da zaglavi robiju zbog auta koji kosta kao njegove pola mesecne plate..daj da se ne lazemo!Prosto to na zapadu tako ne funkcionise.
vi ste ukinuli 20 zakona a naknadno ce te uvesti 30.Jel se tako to zove?

glasac ds-a

pre 11 godina

A da li će neko da se bavi proverom porekla da li je vozilo ukradeno i da li ga potražuje Interpol,i to pri samom uvozu,a ne kad čovek kupi ocarinjeno vozilo od fizičkog lica ili na auto placu. Tek kada ga prvi vlasnik u Srbiji registruje onda se pokreće naredna 2 meseca provera vozila i vlasnik ne sme da u tom periodu otuđi auto.Ako se pokaže da je vozilo ukradeno čovek ostaje i bez auta i bez para,a o traumi da ne govorim! Dakle,jednostavno se postavlja pitanje zašto se auta zvanično odmah ne proveravaju pri ulasku u Srbiju ili bar pri carinjenju kao što se radi u svim Eu zemljama?! Odgovor je,zato što je ovo luda zemlja!

dejan

pre 11 godina

Stalno nas uporedjuju sa komsija, pa da kazemo kako je kod komsija. U RUmuniji, kupis kola u nemackoj, golfa 3 naprimer, uzmes papire, odes na salter u nekom od trzih centara, nemas carinu, platis po njihovim procenama, koje su fiksne, 3% porez, zavrsis sve u istom danu i vozis. Ne razumem, zasto bi kod nas sada bilo strozije kada vise nema carine za uvoz kola? Umesto da olaksaju posao, da puste da svako od nas ode za nemacku, holandiju, Italiju ili bilo gde, kupi auto, uzmem vazece papire, dodje isto do njihovog nekog saltera sve zavrsi, plati porez, pa neka je i 20%, koliko jeste, i da platimo i jos 100eu drzavi sto nam daje da vozimo kola, ne, mi moramo da i dalje zavisimo od speditera, kojekakvih sumnjivih lica i slicno, ili da kupujemo kola od "prepostenih" prodavaca na placevima koji na foru izbegavaju vecinu dazbina koju obican naord mora da plati, pa umesto drzavi, novac ide njima u dzep. Ne mogu da verujem da niko nije dovolno inteligentan da sredi napokon jednom svu tu birokratiju i da donese korist i nama i drzavi,d a jedinu stetu imaju muljatori koji i treba da imaju stete. A problem sa laznim kilometrima se lako resava, svako ko falsifikuje servisnu knjizicu 2 godine zatvora zaprecena kazna. Pa ko nema servisnu, znace svako od nas sta je u pitanju.

Goran

pre 11 godina

Cudo da gospodin nije pomenuo trenutni haos koji je njegova agencija i nadlezna ministarstva izazvala oko atestiranja i famoznih kontrolnih pregleda plinskih instalacija.Cela Srbija je u blokadi,gradjani ne mogu da registruju svoja auta niti imaju mogucnosti da u svom maticnom gradu izvrse atest kao sto je to bilo do januara barem jednom u dve nedelje je dolazila komisija iz tih atestnih organizacija.Niko od nadleznih ne nalazi za shodno da objasni kako je do toga doslo ako su oni sve to lepo smislili i organizovali.Koja karika u lancu je zardjala???????

Marko

pre 11 godina

Prvo su ateste za gas sa 10 godina smanjili na 5 pa vracaju vozace sa tehnickog pregleda a sad i ovo. Ko kontrolise tu agenciju? Da li je njima dozvoljeno da rade sta hoce? Zivo me zanima kako ce proveravati pravu kilometrazu? Kako ce proveriti specifikacije motora kad nemaju uvid u bazu podataka proizvodjaca automobila koji se uvoze. Da li ce opet da skidaju podatke sa neta i da ih proglasavaju vazecima? Sramota.

Владимир

pre 11 godina

Небулоза.
Закони постоје, уређени су сви сегменти друштва као и у аутомото саобраћају, али се они НЕ ПОШТУЈУ!
Биће с овиме ко с обавезним техничким прегледима, где је за обављање истог потребна само одређена новчана накнада, а ауто не види сервис...

Harač po harač, puniji budžet (prividno)

pre 11 godina

Kakva privredna društva? Nabrojane su samo obrazovne ustanove i jedno udruženje. Osim toga, šta će oni da pregledaju (čitaj: "za šta će da uzimaju harač"), kada se iz broja šasije svakog savremenog automobila može očitati sve to što su "eksperti" iz Ministarstva saobraćaja pobrojali? Potreban je samo pristup odgovarajućoj bazi podataka proizvođača automobila. A što se tiče broja pređenih kilometara, ne postoji pouzdan način da se taj podatak precizno ustanovi, osim da se rasklopi motor i izvrše specifična merenja istrošenosti pojedinih podsklopova (što je prilično skupo, vremenski zahtevno i, stoga, besmisleno).

Vlade

pre 11 godina

Aman hocete li jednom pustiti ovaj narod malo da zivi, sjasite nam vise sa grbace. Kakva gomila kvazi strucnjaka koja pod parolom brige o nama tj.nasoj bezbednosti samo uzima i uzima i taman kad pomislis to je to, oni smisle neku novu agenciju i novi harac. Ima li kraja?

Slobodan

pre 11 godina

A ako im je namera da poboljsaju bezbednost gradjana, neka ta kontrola bude besplatna.
I u medjuvremenu bi mogli da oforme neku agenciju, koja ce kaznjavati drzavu za svaku rupu na nasim katastrofalnim putevima!!!

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Izum besposlenog Zivadina, tek toliko da maltretiraju gradjane i zavuku ruku u dzep. Kao fol, brinu za gradjane, smejurija! Kad dodje kod "agencijinih ovlascenih", vlasnik je vec platio sta je platio, i umesto da vozilo prodje klasicni tehnicki pregled ispavnosti, "drzava" zagorcava zivot najbednijih, koji su prinudjeni na kupovinu vozila na izdisaju.
Nikako da shvati "drzava", da vozila ne cine prekrsaje, ma kakva da su, vec VOZACI. Cak i kada sednu na celavim gumama, sa neispravnim kocnicama, svetlima.
Ovako ispada kako drzava brine o "gradjanima", i ako je jasno da drzava i na jos jedan nacin planira lopovluk. Druga stvar ako predvidjene "preglede" planira da obavi dzabe...

Steva

pre 11 godina

"Država neće biti uskraćena za finansijska sredstva" A dali smo mi građani uskraćeni zbog katastrofalno loših puteva,kada nemožeš da naplatiš štetu na autu, skupe putarine,nepravedne privatizacije firmi(lopovizacije),e to nikoga ne interesuje.

Serbinho

pre 11 godina

Taman i oni da uzimaju mazalicu.
Ja da uvezem auto iz Italije, ne znam ni kako funkcionise a vec vidim da treba da se neko potplati da bi dosao na red.
Srecom da sam zbrisao iz te Srbije.

Darko

pre 11 godina

Samo da pokradu jos neku paru! A zašta imamo TEHNICKI PREGLED? Zar nebi bilo dovoljno da oni pregledaju auto? To sto planiraju nema nigde u evropi!

phreak

pre 11 godina

"a i država neće biti uskraćena za finansijska sredstva, kao što je to sada slučaj" - jedino što njih zanima... a to što možeš da umreš od trovanja svaki put kada neki tamić ili autobus prođu pored tebe njih ne zanima. Možda imaju ideju da zakomplikuju uvoz kako bi se građani okrenuli kupovini novih automobila? Ma ne, ipak su samo takse u pitanju.

cxxf2

pre 11 godina

Koliko ja znam svako vozilo ima VIN broj, pomocu kojeg moze da se pronadje marka, model, godina proizvodnje, mesto proizvodnje. A to je onda dovoljno da odredis i sve ostale karakteristike.

Otimačina

pre 11 godina

Nista drugo nego otimačina od sirotog naroda! Opet će država imati koristi, oni koji rade na pregledima a oni koji uvoze mogu opet da montiraju km kako im odgovara i još svašta nešto što mnogi znaju šta se radi!

Digi

pre 11 godina

Bedan izgovor za stvaranje jos jedne agencije za dranje naroda.Samo pre nekoliko meseci sns obeca da ce da ukine 90% agencija a oni sada stvaraju nove za pljacku naroda i bogacenje svog partiskog kadra.Sramota evo sta uradise sa agencijom za ugradnju plina u automobile, bagro ja nemogu da vozim svoj auto za koji sam uredno sve platio, pa gori ste i od zutih.Nemojte vise da brinete o nasoj bezbednosti, pustite nas da zivimo lazovcine jedne.Dosta vise.

MRKI

pre 11 godina

Mora Stojadin Jovanovic i ostali penzionisani inspektori Urave saobracajne policije da opravdaju primanje penzije i plate u Agenciji za bezbednost saobracaja. Da li je moguce da neko ode u penziju iz drzavne slizbe i odmah predje u drzavnu agenciju. Imaju li morala da li normalno da Stojadin ima 200000 dinara u Agenciji i jedno 80000 penzije. Zato izmislja kako od vozaca uzeti pare prilikom uvoza polovnjaka i atesta plina. Ljudi gledaju da se voze jeftinije.Sta on misli da nasi ljudi ne znaju da voze nov auto. Krije se iza rezeltata smanjenja saobracajnih nezgoda hvaleci novi zakon. Sto ne upita osiguravajuce kuce koliko su isplatili steta po Evropskom obrascu. Nije stanje sjajno kako oni kazu ni Okanovic ni Jovanovic.

RN

pre 11 godina

Polako ali sigurno na videlo izlaze aneksi ugovora sa FIAT-om:
1. obaveza države da finansira kupovinu modela 500L
2. pooštriti uslove za uvoz polovnih automobila
3. ...

raduj se

pre 11 godina

Odlicno, vrlo dobro, pitam se koga ce oporezivati za nekih desetak godina kada samo drzavna vrhuska bude imala privilegiju da vozi kola. Za desetak godina obican covek nece imati ekonomskih mogucnosti da kupi kola, a oni koji budu imali mogucnost, nece moci da ispostuju sve namete vezane za kola. Ja se iskreno radujem. Ja jesam Srbin sa plitkom pameti, i spadam u red priglupih, vole bih da mi neko objasni, ako ja kupim auto sa benziskim motorom, sto znaci da je benzin osnovno pokretacko gorivo. Ako ja ugradim TNG, to je rezervno pokretacko gorivo, nije osnovno. Kako je nekome palo na pamet da zameni osnovno sa primarnim. Jesam budala pa ovo je Srbija, zemlja sa feudalnim razmisljanjem jahackih struktura. Nece oni da smisle da pomognu narodu nego gledaju kako sebi da napune dzepove. Ali necete jos dugo, nije u pitanju revolucije nego prirodna epidemija siromastva, koja ce i vas stici. Ko drugom jamu kopa sam ce upasti u nju kad tad.

predrag baltic

pre 11 godina

Urednik ovoga teksta je zaboravio da naglasi da ce ova procedura kostati uvoznika 200 eur,i da ce to placati ionako osiromaseni kupac,koji trazi sto nizu cenu automobila.Cena dobrog polovnjaka sa malo km u inostranstvu je skuplja nego tog istog automobila transportovanog iz inostranstva sa svim placenim obavezama.Istina drzava ce imati vece prihode ista stvar kao sa duhanom,ali uvoz ce se vise nego prepoloviti.Pun gas ka Eu..Samo napred!

DRAGAN-NEMACKA

pre 11 godina

U Nemackoj proveru polovnih uvoznih kola vrsi tehnicki pregled.,u to dobija odmah i tehnicki pregled koji vazi dve godine.Naprimer kod vw,skode,seata,audi treba samo da prcita broj sasije,i onda se zna koji broj motora treba da ima to vozilo i koju opremu.To ce kod nas nazalost biti samo uzimanje para.

tufnitza

pre 11 godina

navuklo se automobila i automobila.. obogatili se ljudi.. e sad mora neko drugi da uzme deo.. a o bezbednosti nema ni rec.. kako to uvek biva u dragoj nam nasoj drzavici.. bu ranija

DrMr

pre 11 godina

@Dejan L
Covece,nemoj traziti samo dlaku u jajetu,vi u Lazarevcu imate zlatnu koku Kolubaru pa ne bi trebalo da uopste brinete o polovnim vozilima kada svako od vas moze da priusti po dva nova na kredit i da vam jos ostane od plate po 80000 dinara.Dok je takvih kao ti,nema nama spasa,kupovacemo najskuplje polovnjake na svetu !

mf

pre 11 godina

na delu je otimacina od siromasnih...ali kuku se ga njima ako siromasni krenu u otimacinu od bogatih(onih koji su se obogatili uz pomoc drzave)

milan

pre 11 godina

naravno jos jedan gest Dinkicev kako bi se zastitili uvoznici novih I polovnih vozila na stetu nas vozaca a zarad dobrog procenta od onih prvih.

Nenad-EU

pre 11 godina

To znaci da ce skociti cena "super ocuvanog dizela koji je vozila baba sa pravih 130kkm" tj. krseve vise nece moci da kamufliraju kao dobre primerke.

vladimir nbgd

pre 11 godina

LJUDI sipam benzin za 1000 dinara mesecno 6,65lit. a nekad sam sipao min. 100lit.O CEMU SE RADI??? Na granici sam da i registraciju ne mogu vise da platim iako sam u najmanjoj kategoriji, a usput skolovan sam o trosku drzave u zemlji i inostranstvu !!

mozak

pre 11 godina

poceli da kukaju ovi uvoznici.ne mogu vise da deru i zajebavaju narod.a dok su po autu zaradjivaki i po 2000 eura,cutali ko popisani.drzava digla isto glas.osetila je koliko su uvoznici zaradjivali,sad kad dobijaju deo haraca.naravno ,ljuti i distributeri novih auta,ovi im otimaju ovce za sisanje.
vreme je da raja pokaze svoje zube,pa da svi vi koji trgujete i zaradjujete na grbaci naroda,osetite gnev istih

Smarty

pre 11 godina

"Kada krene ispitivanje polovnih vozila, gradjani će biti sigurni šta kupuju, koliko kilometara je prošlo vozilo, koja je snaga i zapremina motora..." reče Stojadin Jovanović, penzionisani inspektor saobraćajne policije i osta živ!!!
Tvrdim da dobro odradjenu vraćenu kilometražu ne može da otkrije ni jedan servis, a kamoli neka agencija. Drugo, kako će utvrdjivati snagu i zapreminu motora? To je moguće samo na probnom stolu - hoće li se motori vaditi iz vozila?
Dakle, prestanite da vredjate inteligenciju običnog vozača, ovde se radi isključivo o još jednoj akciji dodatnog nameta i pljačkanja vozača! Kada sam moj auto oterao na atest u Vinču, nas 20-ak čekalo je tipa koji se oko podne pojavi u najnovijem WV Tuaregu, napravi par fotografija i od svakog uze po 6500. Kad sam prokomentarisao auto kojim je došao, jedan od vozača (koji je ni sam ne zna zašto bio vraćen prošlog puta) uteši me da je prošlog puta bio došao sa novim JEEP Čirokijem. Sada se nešto razmišljam - ako on toliko zaradjuje, koliki li reket plaća onima koji su ga postavili na to mesto?!

GT40

pre 11 godina

Diskusija na ovu temu, razlozima i sl. je suvišna. U pitanju svakako nije "ljubav i pažnja" države prema gradjanima i vozačima posebno. Ima prostora za te stvari na planu sigurnosti na putevima, signalizacije, kontrole alkoholisanosti,kaznene politike,kontrole uvoznih delova i rada servisa....Jasno je da ovakva uredba neće doneti promene na bezbednosti saobraćaja. Ona je opasna samo za novčanik tih istih gradjana. Donosi se iz jednog jedinog razloga što je privatni uvoz polovnih vozila 5:1 u odnosu na kupnju noviha automobila pa je jasno kojim vlasnicima vozila možete zavući ruku u džep a da to ima koristi za budžet. Od predizbornih obećanja za ukidanjem suvišnih komiteta i agencija nema ništa to je jasno. Da mi je da vidim bar onog Okanovića, nestručnu mirodjiju u svakoj čorbi, sa radnom knjižicom na berzi rada....

l

pre 11 godina

glasam protiv ovih dok ne ukinu ovu sramotnu agenciju
suvisno je trositi reci na ovu pljacku sve je jasno
poruka ovima na vlasti: PAMTIM KAO SLON

mirski

pre 11 godina

molim! sta malo im 6000 koliko sad naplacuju homologaciji za uvoz starijih vozila. A za koja sredstva je pa to drzava uskracena ??? Sta to oni ulazu u procesu uvoza vozila kad su na carini uskraceni. Ccccc koji su ovo lopovi.

Andreja

pre 11 godina

Prošle godine sam uvezao Suzukija 2003. iz Austrije, prešao 84.000, tamo koštao 700e. I saznao sam prilikom uvoza da za oštećenje (auto je imao malo oštećenje limarije i branika) mogu da dobijem maksimalno 5% popusta na carinu! Za to vreme automobili koji su prešli puno kilometara imaju popust do 30%! Šta mislite kome to ide na ruku?

Preporučujem svakome ko može da što pre ode u Nemačku ili Austriju i da nabavi sebi kolica dok još nije kasno. Zaobiđite uvoznike, zaista nije teško i nije preterano komplikovano.

milovan

pre 11 godina

ne lipsi magarce do zelene trave stalno neki strucnjaci teoretisu o nasoj bezbednosti u svim segmentima drustva a sve se svodi na bespotrebno filozofiranje.kakve ima veze koliko je star auto ako se redovno odrzava i jos vaznije ako vozac vozi normalno namerno se tako izrazavam zato sto puno udesa prave ljudi koji se nenormalno ponasaju u voznji.polaganje vozackih ispita je posebna prica ako je neko normalan video gomilu beskorisnih pitanja iz testova zapitace se da li je u pitanju polaganje nekog ispita na pravnom fakultetu zasto mene treba da zanima koliko din je kazna za neki prekrsaj vozaca kamiona, prvo ne vozim kamion drugo zasto je bitno da znam visinu kazne kada se menjaju zbog inflacuje i ko zna cega valjda je bitno da znam sta ne smem da radim a sud neka radi svoj posao.ne mogu da shvatim da ne postoji neko pametan koji bi rekao ljudi ovo je suvisno zasto jednostavno ne prepisemo neke zakone drzava koje imaju vise iskustva i gotovo.ima jos nesto na zapadu se dozvola lako dobija ali se jos lakse gubi bilo zbog neispreavnih kola ili zbog prekrsaja

Nikola

pre 11 godina

Ovo je još jedan pokušaj birokratije da pokaže da je najvažnija i da je samo sebi svrha. I onako teško dostupna vozila postaće još skuplja. Onaj ko zna nešto o vozilima zna da bez prateće dokumentacije nije moguće utvrditi tačnu "kilimotražu" vozila već samo stanje vozila.

android

pre 11 godina

kupujemo najveće smeće od auta u evropi.Ili su "bili" HAVARISANI ili su prešli 200-300 hiljada km.I naravno da se to uspešno skriva od kupaca

petronije

pre 11 godina

Tipična beogradska birokratska pljačka. Vrhunske automobile da kontrolišu i proveravaju neosposobljeni instituti i drčna agencija.

HDI

pre 11 godina

Hahahha, još jedan reket gdina Stojadina Jovanovića, pa pravna lica pri uvozu za vozila proizvedena 2000 i 2001 godine već plaćaju 16500,00 dinara Agenciji za Bezbednost Saobraćaja, što je mnogo mnogo je "čika penzosu sa 250.000,00 dinara mesečnih primanja"

dabogda crko roken roll

pre 11 godina

moramo reci gospodinu koji ima platu od 200000dinara i malo vise da treba osnovati i agencije za atest BEBI KOLICA jer nedaj boze da se brzo skrene ili da nisu atestirana od strane vrhunskih strucnjaka, primljenih preko veze , iz agencija.Sve je to u cilju NASE i BEZBEDNOSTI nase dece, jer mi nevolimo i nebrinemo o nasoj deci i zato ih stavljamo u neispravna kolica.Takodje primeceno je i nepravilno rukovanje USISIVACIMA po kucama, te stoga predlazeno uvazenom gospodinu penzioneru da se osnuje AGENCIJA ZA ISPRAVNOST RUKOVANJA I VOZNJE USISIVACA- sve u cilju opste bezbednosti gradjana.SAmo da napomenemo, ko nebude imao polozen taj atest nece moci da vozi svoj usisinac po kuci te ce morati da zove specijalnu i licenciranu sluzbu da mu ociste stan.PA vi sad vidite kuda idu divlje svinje.

Čiča Miloje

pre 11 godina

Ovo je čista otimačina koja nema utemeljenje u struci. Potpisujem da to "uvodjenje reda",na čemu insistiraju, ne mogu uraditi u institucijama kojima bi dali posao. Niti je veći broj tih aktivnosti uopšte potreban.Što se tiče Komiteta za bezbednost saobraćaja onog pravnika Damira Okanovića, taj komitet je slika i prilika fantomskih organizacija u Srbiji koje se javljaju s vremena na vreme a do njih je teško doći s nekim ozbiljnim pitanjem i inicijativom (PROBAO SAM). Na sajtu koji je katastrofalan, siromašan sadržajem-vidi se da tu nema ozbiljnog posla-ima samo mail nema telefona ni imena ljudi koji nose posao. Niti se vidi njihov struni profil, niti spisak tema kojima se bave. Nema ni objašnjenja o načinu finansiranja i delovanja, da li su NVO, da li su deo sistema bezbednosti saobraćaja, ništa. U vreme insistiranja na "transparentnosti" - mrak. Zato me ne čudi da podržavaju sve što zavlači ruku u džep vozača. No to nije ništa čudno jer i u AMSS, a ranije AMSJ, nikada nisu ništa značajno uradili u vreme početaka čerupanja vozača pre dvadesetak godina, iako zbog toga postoje.

Milko

pre 11 godina

"Koliko ce to gradjane kostati to me interesuje.
(lesa, 31. mart 2013 15:31)

Ako bi radili kako treba uz eliminaciju korupcije, gradjane bi to koštalo mnogo manje od automobila sa lažnom kilometražom.

uskok

pre 11 godina

Josh jedan namet gradjanima koji nemaju para za nova vozila. Pa zar za uporedjivanje papira i samog vozila nisu zaduzeni carinici? Sve ovo sto je nabrojano u clanku carinici su DUZNI pri carinjenju vozila da provere.

Zoran

pre 11 godina

Zašto još nije ukinuta ova Agencija koja je napravljena za otimanje para od naroda, i za protežiranje uvozničkog lobija koji prodaju vozila i delove?

Adolf ufati ga za belo meso

pre 11 godina

Kako je lepo biti glup,
bas te boli sta ti rade,
ko te laze, ko te krade,
kako je lepo biti glup!

Ljudi šta je s vama?
Jel vi to još očekujete nešto normalno u toj lopovskoj tvorevini koje se usuđuje da se nazove i državom?
Ko se nečemu normalnom nada sam je kriv, neka se ne čudi šta ga sve može snaći.
Tu se stanje neće promeniti ni za 50 godina.
Ako imate život za bacanje, čekajte!
Iskoristite svaku mogućnost da pobegnete i odete što dalje!
Verujte svuda je bolje nego tu.
Tek kada se stupite na tlo normalne zemlje videćete u kakvoj kaljuzi ste morali ili su vas terali da živite.

DrMr

pre 11 godina

@Dejan L
Covece,nemoj traziti samo dlaku u jajetu,vi u Lazarevcu imate zlatnu koku Kolubaru pa ne bi trebalo da uopste brinete o polovnim vozilima kada svako od vas moze da priusti po dva nova na kredit i da vam jos ostane od plate po 80000 dinara.Dok je takvih kao ti,nema nama spasa,kupovacemo najskuplje polovnjake na svetu !

StG

pre 11 godina

Brine ih kubikaza jer im se usladili ovi automobili od 2000 i vise kubika. To samo u Srbiji ima.
Platio sam porez 38000 dinara jer imam na autu motor od 2148 kubika. A da imam 1999 kubika motor, e onda bih platio 5-6 hiljada dinara porez.
Znate, vrlo je vazno odrati nekog zato sto ima veci motor za bilo koliko kubika.
Kubikaza, ne garantuje luksuz a ni snagu vec velicinu tj zapreminu motora.
Al ovoj kvazi drzavi to ne mozes da objasnis!
Pa eto to im je jedini navedeni razlog da uvedu jos jednu instituciju.
Umesto da smanje porez i registraciju i niko nece da falsifikuje papire.
A sto se kilometara tice, nema te institucije u srbiji koja ce utvrditi tacnost kilometara. Garant je servisna knjizica i poredjenje sa ovlascenim serviserom.
Boli uvo drzavu za kilometrazu vaseg.automobila.

Budimir Zenović

pre 11 godina

Još jedna birokratska priča s' mrmotom i folijom. Nema tu "b" od bezbednosti već je u pitanju samo i jedino još jedan harač.

dno2

pre 11 godina

Ako vozilo koje se uvozi npr. iz EU,Nemacka,Austrija etc. i to vozilo poseduje papir o ispravnosti vozila(teh.pregled),zasto bi mi radili naknadnu prover?.Kao oni ce da nesto smuvaju.Da samo sto nece.Neko ce da izgubi posao,i da zaglavi robiju zbog auta koji kosta kao njegove pola mesecne plate..daj da se ne lazemo!Prosto to na zapadu tako ne funkcionise.
vi ste ukinuli 20 zakona a naknadno ce te uvesti 30.Jel se tako to zove?

Nenad-EU

pre 11 godina

To znaci da ce skociti cena "super ocuvanog dizela koji je vozila baba sa pravih 130kkm" tj. krseve vise nece moci da kamufliraju kao dobre primerke.

mikin

pre 11 godina

Cim se jave gospoda iz kojekakvih agencija odmah znam koliko je sati. Nema gore posasti za ovaj narod od njih. Ocito treba jos malo oguliti preostale koze sa naroda koji jos uvek vozi ili hoce da vozi. Svi ti pregledi ce zasigurno kostati poprilicno. Ako vec hoce preglede, onda to trebaju uvesti kao OBAVEZNO firmama koje se bave uvozom polovnih automobila i to ODMAH kod uvoza i privatnicima koji sami uvoze automobil. Da ne bude kao sada: firma uveze auto i plati na njega sve dazbine drzavi. I auto stoji na placu dok ga neko ne kupi. Moze da stoji i godinu dana i nikom nista. Ali kada ka ja kupim i krenem da ga registrujem TEK ONDA drzava stavi sapu na njega 2 meseca, zabrani mi da ga u tom roku otudjim dok drzava ne proveri da li ke auto kraden. Ako se ustanovi da je auto kraden, ja sam u MUP-u potpisao da se slazem da mi auto oduzmu i da vratim saobracajnu. Ko je u tom slucaju nagrabusio: JA. Ko je profitirao ovakvim nacinom: firma koja je uvezla i prodala mi taj kradeni auto i drzava koja je od firme uzela dazbine i naplatila meni registraciju! Zar ne bi pomislili da je drzava u dilu sa uvoznikom? Zasto drzava ne proverava auto odmah dok stoji na placu uvoznika i dok ne proveri auto NE SME da se stavi u prodaju?
Isto ce biti i sa proverom "ispravnosti" upisanih podataka. Pogledajte slucaj sa ugradnjom plina: SVAKO moze da ga ugradjuje umesto da DOZVOLU za ugradnju dobije samo onaj majstor sa LICENCOM ovlascenih institucija koji ce odmah davati i atest na svoj rad.

mozak

pre 11 godina

poceli da kukaju ovi uvoznici.ne mogu vise da deru i zajebavaju narod.a dok su po autu zaradjivaki i po 2000 eura,cutali ko popisani.drzava digla isto glas.osetila je koliko su uvoznici zaradjivali,sad kad dobijaju deo haraca.naravno ,ljuti i distributeri novih auta,ovi im otimaju ovce za sisanje.
vreme je da raja pokaze svoje zube,pa da svi vi koji trgujete i zaradjujete na grbaci naroda,osetite gnev istih

Milko

pre 11 godina

"Koliko ce to gradjane kostati to me interesuje.
(lesa, 31. mart 2013 15:31)

Ako bi radili kako treba uz eliminaciju korupcije, gradjane bi to koštalo mnogo manje od automobila sa lažnom kilometražom.

HOGAR

pre 11 godina

Ovlašćen Mašinski fakultet!! 2005 godine sam bio zbog atesta-Toliku dozu prepotencije nisam video jer sam ostavljen da čekam,i čekam dok su se svi kao nešto važno šetali,prolazili,dogovarali...dok se neko nije smilovao da mi izmeri razdaljinu cevi od auspuha,težinu vozila,ugrađeni iparivač i to je to....ali to je od velike važnosti jer sada znaju da od njih zavisite i zato smatram da će biti još gore.

cxxf2

pre 11 godina

Koliko ja znam svako vozilo ima VIN broj, pomocu kojeg moze da se pronadje marka, model, godina proizvodnje, mesto proizvodnje. A to je onda dovoljno da odredis i sve ostale karakteristike.

Omiljeni sport u Srbiji : reketiranje

pre 11 godina

U Srbiji jedan teniser i bezbroj reketasa. Mislio sam da je komunisticko zagorcavanje zivota kupcima automobila proslost, ali ni kvazidemokrate nisu bolje.

Andreja

pre 11 godina

Prošle godine sam uvezao Suzukija 2003. iz Austrije, prešao 84.000, tamo koštao 700e. I saznao sam prilikom uvoza da za oštećenje (auto je imao malo oštećenje limarije i branika) mogu da dobijem maksimalno 5% popusta na carinu! Za to vreme automobili koji su prešli puno kilometara imaju popust do 30%! Šta mislite kome to ide na ruku?

Preporučujem svakome ko može da što pre ode u Nemačku ili Austriju i da nabavi sebi kolica dok još nije kasno. Zaobiđite uvoznike, zaista nije teško i nije preterano komplikovano.

Dejan L

pre 11 godina

Zbog sličnog problema, pisao sam redakciji SAT plus-a. Naime, 1 ovlašćeni zastupnik marki ,,R'' i ,,D'' vozila iz Lazarevca, koji pored zastupanja ove 2 marke ima i plac polovnih vozila i na svom placu je tada imao Citroen C4 1.6HDI sa 350.000km na satu, dok je isti taj auto u glasima imao 120.000km. Pritom daju garanciju na poreklo i kilometražu. Na pitanje kako u oglasu piše 120.000km, a na km.satu 350.000km, radnik je rekao sledeće: ,,Ako si ozbiljan kupac, idi popij kafu i kaži nam samo koju kilometražu da namotamo!''. Žalio sam se redakciji SAT Plus-a, ali odgovor je bio da će proveriti o čemu se radi. Niko nije reagovao.
Napominjem, ta firma je ovlašćeni zastupnik i daje garanciju na km i poreklo! Zar to nije kriminal? Molim agenciju da reaguje. Da kazni prevarante.

predrag baltic

pre 11 godina

Urednik ovoga teksta je zaboravio da naglasi da ce ova procedura kostati uvoznika 200 eur,i da ce to placati ionako osiromaseni kupac,koji trazi sto nizu cenu automobila.Cena dobrog polovnjaka sa malo km u inostranstvu je skuplja nego tog istog automobila transportovanog iz inostranstva sa svim placenim obavezama.Istina drzava ce imati vece prihode ista stvar kao sa duhanom,ali uvoz ce se vise nego prepoloviti.Pun gas ka Eu..Samo napred!

Serbinho

pre 11 godina

Taman i oni da uzimaju mazalicu.
Ja da uvezem auto iz Italije, ne znam ni kako funkcionise a vec vidim da treba da se neko potplati da bi dosao na red.
Srecom da sam zbrisao iz te Srbije.

Marko

pre 11 godina

Prvo su ateste za gas sa 10 godina smanjili na 5 pa vracaju vozace sa tehnickog pregleda a sad i ovo. Ko kontrolise tu agenciju? Da li je njima dozvoljeno da rade sta hoce? Zivo me zanima kako ce proveravati pravu kilometrazu? Kako ce proveriti specifikacije motora kad nemaju uvid u bazu podataka proizvodjaca automobila koji se uvoze. Da li ce opet da skidaju podatke sa neta i da ih proglasavaju vazecima? Sramota.

android

pre 11 godina

kupujemo najveće smeće od auta u evropi.Ili su "bili" HAVARISANI ili su prešli 200-300 hiljada km.I naravno da se to uspešno skriva od kupaca

dejan

pre 11 godina

Stalno nas uporedjuju sa komsija, pa da kazemo kako je kod komsija. U RUmuniji, kupis kola u nemackoj, golfa 3 naprimer, uzmes papire, odes na salter u nekom od trzih centara, nemas carinu, platis po njihovim procenama, koje su fiksne, 3% porez, zavrsis sve u istom danu i vozis. Ne razumem, zasto bi kod nas sada bilo strozije kada vise nema carine za uvoz kola? Umesto da olaksaju posao, da puste da svako od nas ode za nemacku, holandiju, Italiju ili bilo gde, kupi auto, uzmem vazece papire, dodje isto do njihovog nekog saltera sve zavrsi, plati porez, pa neka je i 20%, koliko jeste, i da platimo i jos 100eu drzavi sto nam daje da vozimo kola, ne, mi moramo da i dalje zavisimo od speditera, kojekakvih sumnjivih lica i slicno, ili da kupujemo kola od "prepostenih" prodavaca na placevima koji na foru izbegavaju vecinu dazbina koju obican naord mora da plati, pa umesto drzavi, novac ide njima u dzep. Ne mogu da verujem da niko nije dovolno inteligentan da sredi napokon jednom svu tu birokratiju i da donese korist i nama i drzavi,d a jedinu stetu imaju muljatori koji i treba da imaju stete. A problem sa laznim kilometrima se lako resava, svako ko falsifikuje servisnu knjizicu 2 godine zatvora zaprecena kazna. Pa ko nema servisnu, znace svako od nas sta je u pitanju.

milan

pre 11 godina

naravno jos jedan gest Dinkicev kako bi se zastitili uvoznici novih I polovnih vozila na stetu nas vozaca a zarad dobrog procenta od onih prvih.

Goran

pre 11 godina

Cudo da gospodin nije pomenuo trenutni haos koji je njegova agencija i nadlezna ministarstva izazvala oko atestiranja i famoznih kontrolnih pregleda plinskih instalacija.Cela Srbija je u blokadi,gradjani ne mogu da registruju svoja auta niti imaju mogucnosti da u svom maticnom gradu izvrse atest kao sto je to bilo do januara barem jednom u dve nedelje je dolazila komisija iz tih atestnih organizacija.Niko od nadleznih ne nalazi za shodno da objasni kako je do toga doslo ako su oni sve to lepo smislili i organizovali.Koja karika u lancu je zardjala???????

RN

pre 11 godina

Polako ali sigurno na videlo izlaze aneksi ugovora sa FIAT-om:
1. obaveza države da finansira kupovinu modela 500L
2. pooštriti uslove za uvoz polovnih automobila
3. ...

Steva

pre 11 godina

"Država neće biti uskraćena za finansijska sredstva" A dali smo mi građani uskraćeni zbog katastrofalno loših puteva,kada nemožeš da naplatiš štetu na autu, skupe putarine,nepravedne privatizacije firmi(lopovizacije),e to nikoga ne interesuje.

Darko

pre 11 godina

Samo da pokradu jos neku paru! A zašta imamo TEHNICKI PREGLED? Zar nebi bilo dovoljno da oni pregledaju auto? To sto planiraju nema nigde u evropi!

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Izum besposlenog Zivadina, tek toliko da maltretiraju gradjane i zavuku ruku u dzep. Kao fol, brinu za gradjane, smejurija! Kad dodje kod "agencijinih ovlascenih", vlasnik je vec platio sta je platio, i umesto da vozilo prodje klasicni tehnicki pregled ispavnosti, "drzava" zagorcava zivot najbednijih, koji su prinudjeni na kupovinu vozila na izdisaju.
Nikako da shvati "drzava", da vozila ne cine prekrsaje, ma kakva da su, vec VOZACI. Cak i kada sednu na celavim gumama, sa neispravnim kocnicama, svetlima.
Ovako ispada kako drzava brine o "gradjanima", i ako je jasno da drzava i na jos jedan nacin planira lopovluk. Druga stvar ako predvidjene "preglede" planira da obavi dzabe...

Владимир

pre 11 godina

Небулоза.
Закони постоје, уређени су сви сегменти друштва као и у аутомото саобраћају, али се они НЕ ПОШТУЈУ!
Биће с овиме ко с обавезним техничким прегледима, где је за обављање истог потребна само одређена новчана накнада, а ауто не види сервис...

HDI

pre 11 godina

Hahahha, još jedan reket gdina Stojadina Jovanovića, pa pravna lica pri uvozu za vozila proizvedena 2000 i 2001 godine već plaćaju 16500,00 dinara Agenciji za Bezbednost Saobraćaja, što je mnogo mnogo je "čika penzosu sa 250.000,00 dinara mesečnih primanja"

Harač po harač, puniji budžet (prividno)

pre 11 godina

Kakva privredna društva? Nabrojane su samo obrazovne ustanove i jedno udruženje. Osim toga, šta će oni da pregledaju (čitaj: "za šta će da uzimaju harač"), kada se iz broja šasije svakog savremenog automobila može očitati sve to što su "eksperti" iz Ministarstva saobraćaja pobrojali? Potreban je samo pristup odgovarajućoj bazi podataka proizvođača automobila. A što se tiče broja pređenih kilometara, ne postoji pouzdan način da se taj podatak precizno ustanovi, osim da se rasklopi motor i izvrše specifična merenja istrošenosti pojedinih podsklopova (što je prilično skupo, vremenski zahtevno i, stoga, besmisleno).

Otimačina

pre 11 godina

Nista drugo nego otimačina od sirotog naroda! Opet će država imati koristi, oni koji rade na pregledima a oni koji uvoze mogu opet da montiraju km kako im odgovara i još svašta nešto što mnogi znaju šta se radi!

Digi

pre 11 godina

Bedan izgovor za stvaranje jos jedne agencije za dranje naroda.Samo pre nekoliko meseci sns obeca da ce da ukine 90% agencija a oni sada stvaraju nove za pljacku naroda i bogacenje svog partiskog kadra.Sramota evo sta uradise sa agencijom za ugradnju plina u automobile, bagro ja nemogu da vozim svoj auto za koji sam uredno sve platio, pa gori ste i od zutih.Nemojte vise da brinete o nasoj bezbednosti, pustite nas da zivimo lazovcine jedne.Dosta vise.

raduj se

pre 11 godina

Odlicno, vrlo dobro, pitam se koga ce oporezivati za nekih desetak godina kada samo drzavna vrhuska bude imala privilegiju da vozi kola. Za desetak godina obican covek nece imati ekonomskih mogucnosti da kupi kola, a oni koji budu imali mogucnost, nece moci da ispostuju sve namete vezane za kola. Ja se iskreno radujem. Ja jesam Srbin sa plitkom pameti, i spadam u red priglupih, vole bih da mi neko objasni, ako ja kupim auto sa benziskim motorom, sto znaci da je benzin osnovno pokretacko gorivo. Ako ja ugradim TNG, to je rezervno pokretacko gorivo, nije osnovno. Kako je nekome palo na pamet da zameni osnovno sa primarnim. Jesam budala pa ovo je Srbija, zemlja sa feudalnim razmisljanjem jahackih struktura. Nece oni da smisle da pomognu narodu nego gledaju kako sebi da napune dzepove. Ali necete jos dugo, nije u pitanju revolucije nego prirodna epidemija siromastva, koja ce i vas stici. Ko drugom jamu kopa sam ce upasti u nju kad tad.

Vlade

pre 11 godina

Aman hocete li jednom pustiti ovaj narod malo da zivi, sjasite nam vise sa grbace. Kakva gomila kvazi strucnjaka koja pod parolom brige o nama tj.nasoj bezbednosti samo uzima i uzima i taman kad pomislis to je to, oni smisle neku novu agenciju i novi harac. Ima li kraja?

l

pre 11 godina

glasam protiv ovih dok ne ukinu ovu sramotnu agenciju
suvisno je trositi reci na ovu pljacku sve je jasno
poruka ovima na vlasti: PAMTIM KAO SLON

vladimir nbgd

pre 11 godina

LJUDI sipam benzin za 1000 dinara mesecno 6,65lit. a nekad sam sipao min. 100lit.O CEMU SE RADI??? Na granici sam da i registraciju ne mogu vise da platim iako sam u najmanjoj kategoriji, a usput skolovan sam o trosku drzave u zemlji i inostranstvu !!

Čiča Miloje

pre 11 godina

Ovo je čista otimačina koja nema utemeljenje u struci. Potpisujem da to "uvodjenje reda",na čemu insistiraju, ne mogu uraditi u institucijama kojima bi dali posao. Niti je veći broj tih aktivnosti uopšte potreban.Što se tiče Komiteta za bezbednost saobraćaja onog pravnika Damira Okanovića, taj komitet je slika i prilika fantomskih organizacija u Srbiji koje se javljaju s vremena na vreme a do njih je teško doći s nekim ozbiljnim pitanjem i inicijativom (PROBAO SAM). Na sajtu koji je katastrofalan, siromašan sadržajem-vidi se da tu nema ozbiljnog posla-ima samo mail nema telefona ni imena ljudi koji nose posao. Niti se vidi njihov struni profil, niti spisak tema kojima se bave. Nema ni objašnjenja o načinu finansiranja i delovanja, da li su NVO, da li su deo sistema bezbednosti saobraćaja, ništa. U vreme insistiranja na "transparentnosti" - mrak. Zato me ne čudi da podržavaju sve što zavlači ruku u džep vozača. No to nije ništa čudno jer i u AMSS, a ranije AMSJ, nikada nisu ništa značajno uradili u vreme početaka čerupanja vozača pre dvadesetak godina, iako zbog toga postoje.

Adolf ufati ga za belo meso

pre 11 godina

Kako je lepo biti glup,
bas te boli sta ti rade,
ko te laze, ko te krade,
kako je lepo biti glup!

Ljudi šta je s vama?
Jel vi to još očekujete nešto normalno u toj lopovskoj tvorevini koje se usuđuje da se nazove i državom?
Ko se nečemu normalnom nada sam je kriv, neka se ne čudi šta ga sve može snaći.
Tu se stanje neće promeniti ni za 50 godina.
Ako imate život za bacanje, čekajte!
Iskoristite svaku mogućnost da pobegnete i odete što dalje!
Verujte svuda je bolje nego tu.
Tek kada se stupite na tlo normalne zemlje videćete u kakvoj kaljuzi ste morali ili su vas terali da živite.

tufnitza

pre 11 godina

navuklo se automobila i automobila.. obogatili se ljudi.. e sad mora neko drugi da uzme deo.. a o bezbednosti nema ni rec.. kako to uvek biva u dragoj nam nasoj drzavici.. bu ranija

phreak

pre 11 godina

"a i država neće biti uskraćena za finansijska sredstva, kao što je to sada slučaj" - jedino što njih zanima... a to što možeš da umreš od trovanja svaki put kada neki tamić ili autobus prođu pored tebe njih ne zanima. Možda imaju ideju da zakomplikuju uvoz kako bi se građani okrenuli kupovini novih automobila? Ma ne, ipak su samo takse u pitanju.

MRKI

pre 11 godina

Mora Stojadin Jovanovic i ostali penzionisani inspektori Urave saobracajne policije da opravdaju primanje penzije i plate u Agenciji za bezbednost saobracaja. Da li je moguce da neko ode u penziju iz drzavne slizbe i odmah predje u drzavnu agenciju. Imaju li morala da li normalno da Stojadin ima 200000 dinara u Agenciji i jedno 80000 penzije. Zato izmislja kako od vozaca uzeti pare prilikom uvoza polovnjaka i atesta plina. Ljudi gledaju da se voze jeftinije.Sta on misli da nasi ljudi ne znaju da voze nov auto. Krije se iza rezeltata smanjenja saobracajnih nezgoda hvaleci novi zakon. Sto ne upita osiguravajuce kuce koliko su isplatili steta po Evropskom obrascu. Nije stanje sjajno kako oni kazu ni Okanovic ni Jovanovic.

DRAGAN-NEMACKA

pre 11 godina

U Nemackoj proveru polovnih uvoznih kola vrsi tehnicki pregled.,u to dobija odmah i tehnicki pregled koji vazi dve godine.Naprimer kod vw,skode,seata,audi treba samo da prcita broj sasije,i onda se zna koji broj motora treba da ima to vozilo i koju opremu.To ce kod nas nazalost biti samo uzimanje para.

milovan

pre 11 godina

ne lipsi magarce do zelene trave stalno neki strucnjaci teoretisu o nasoj bezbednosti u svim segmentima drustva a sve se svodi na bespotrebno filozofiranje.kakve ima veze koliko je star auto ako se redovno odrzava i jos vaznije ako vozac vozi normalno namerno se tako izrazavam zato sto puno udesa prave ljudi koji se nenormalno ponasaju u voznji.polaganje vozackih ispita je posebna prica ako je neko normalan video gomilu beskorisnih pitanja iz testova zapitace se da li je u pitanju polaganje nekog ispita na pravnom fakultetu zasto mene treba da zanima koliko din je kazna za neki prekrsaj vozaca kamiona, prvo ne vozim kamion drugo zasto je bitno da znam visinu kazne kada se menjaju zbog inflacuje i ko zna cega valjda je bitno da znam sta ne smem da radim a sud neka radi svoj posao.ne mogu da shvatim da ne postoji neko pametan koji bi rekao ljudi ovo je suvisno zasto jednostavno ne prepisemo neke zakone drzava koje imaju vise iskustva i gotovo.ima jos nesto na zapadu se dozvola lako dobija ali se jos lakse gubi bilo zbog neispreavnih kola ili zbog prekrsaja

Nikola

pre 11 godina

Ovo je još jedan pokušaj birokratije da pokaže da je najvažnija i da je samo sebi svrha. I onako teško dostupna vozila postaće još skuplja. Onaj ko zna nešto o vozilima zna da bez prateće dokumentacije nije moguće utvrditi tačnu "kilimotražu" vozila već samo stanje vozila.

GT40

pre 11 godina

Diskusija na ovu temu, razlozima i sl. je suvišna. U pitanju svakako nije "ljubav i pažnja" države prema gradjanima i vozačima posebno. Ima prostora za te stvari na planu sigurnosti na putevima, signalizacije, kontrole alkoholisanosti,kaznene politike,kontrole uvoznih delova i rada servisa....Jasno je da ovakva uredba neće doneti promene na bezbednosti saobraćaja. Ona je opasna samo za novčanik tih istih gradjana. Donosi se iz jednog jedinog razloga što je privatni uvoz polovnih vozila 5:1 u odnosu na kupnju noviha automobila pa je jasno kojim vlasnicima vozila možete zavući ruku u džep a da to ima koristi za budžet. Od predizbornih obećanja za ukidanjem suvišnih komiteta i agencija nema ništa to je jasno. Da mi je da vidim bar onog Okanovića, nestručnu mirodjiju u svakoj čorbi, sa radnom knjižicom na berzi rada....

mf

pre 11 godina

na delu je otimacina od siromasnih...ali kuku se ga njima ako siromasni krenu u otimacinu od bogatih(onih koji su se obogatili uz pomoc drzave)

Slobodan

pre 11 godina

A ako im je namera da poboljsaju bezbednost gradjana, neka ta kontrola bude besplatna.
I u medjuvremenu bi mogli da oforme neku agenciju, koja ce kaznjavati drzavu za svaku rupu na nasim katastrofalnim putevima!!!

glasac ds-a

pre 11 godina

A da li će neko da se bavi proverom porekla da li je vozilo ukradeno i da li ga potražuje Interpol,i to pri samom uvozu,a ne kad čovek kupi ocarinjeno vozilo od fizičkog lica ili na auto placu. Tek kada ga prvi vlasnik u Srbiji registruje onda se pokreće naredna 2 meseca provera vozila i vlasnik ne sme da u tom periodu otuđi auto.Ako se pokaže da je vozilo ukradeno čovek ostaje i bez auta i bez para,a o traumi da ne govorim! Dakle,jednostavno se postavlja pitanje zašto se auta zvanično odmah ne proveravaju pri ulasku u Srbiju ili bar pri carinjenju kao što se radi u svim Eu zemljama?! Odgovor je,zato što je ovo luda zemlja!

mirski

pre 11 godina

molim! sta malo im 6000 koliko sad naplacuju homologaciji za uvoz starijih vozila. A za koja sredstva je pa to drzava uskracena ??? Sta to oni ulazu u procesu uvoza vozila kad su na carini uskraceni. Ccccc koji su ovo lopovi.

petronije

pre 11 godina

Tipična beogradska birokratska pljačka. Vrhunske automobile da kontrolišu i proveravaju neosposobljeni instituti i drčna agencija.

Smarty

pre 11 godina

"Kada krene ispitivanje polovnih vozila, gradjani će biti sigurni šta kupuju, koliko kilometara je prošlo vozilo, koja je snaga i zapremina motora..." reče Stojadin Jovanović, penzionisani inspektor saobraćajne policije i osta živ!!!
Tvrdim da dobro odradjenu vraćenu kilometražu ne može da otkrije ni jedan servis, a kamoli neka agencija. Drugo, kako će utvrdjivati snagu i zapreminu motora? To je moguće samo na probnom stolu - hoće li se motori vaditi iz vozila?
Dakle, prestanite da vredjate inteligenciju običnog vozača, ovde se radi isključivo o još jednoj akciji dodatnog nameta i pljačkanja vozača! Kada sam moj auto oterao na atest u Vinču, nas 20-ak čekalo je tipa koji se oko podne pojavi u najnovijem WV Tuaregu, napravi par fotografija i od svakog uze po 6500. Kad sam prokomentarisao auto kojim je došao, jedan od vozača (koji je ni sam ne zna zašto bio vraćen prošlog puta) uteši me da je prošlog puta bio došao sa novim JEEP Čirokijem. Sada se nešto razmišljam - ako on toliko zaradjuje, koliki li reket plaća onima koji su ga postavili na to mesto?!

dabogda crko roken roll

pre 11 godina

moramo reci gospodinu koji ima platu od 200000dinara i malo vise da treba osnovati i agencije za atest BEBI KOLICA jer nedaj boze da se brzo skrene ili da nisu atestirana od strane vrhunskih strucnjaka, primljenih preko veze , iz agencija.Sve je to u cilju NASE i BEZBEDNOSTI nase dece, jer mi nevolimo i nebrinemo o nasoj deci i zato ih stavljamo u neispravna kolica.Takodje primeceno je i nepravilno rukovanje USISIVACIMA po kucama, te stoga predlazeno uvazenom gospodinu penzioneru da se osnuje AGENCIJA ZA ISPRAVNOST RUKOVANJA I VOZNJE USISIVACA- sve u cilju opste bezbednosti gradjana.SAmo da napomenemo, ko nebude imao polozen taj atest nece moci da vozi svoj usisinac po kuci te ce morati da zove specijalnu i licenciranu sluzbu da mu ociste stan.PA vi sad vidite kuda idu divlje svinje.

uskok

pre 11 godina

Josh jedan namet gradjanima koji nemaju para za nova vozila. Pa zar za uporedjivanje papira i samog vozila nisu zaduzeni carinici? Sve ovo sto je nabrojano u clanku carinici su DUZNI pri carinjenju vozila da provere.

Zoran

pre 11 godina

Zašto još nije ukinuta ova Agencija koja je napravljena za otimanje para od naroda, i za protežiranje uvozničkog lobija koji prodaju vozila i delove?