Četvrtak, 14.03.2013.

19:09

Dogovor BG-PR, sporne samo sudije?

Beograd i Priština postigli su dogovor o severu Kosova, ali se još nisu saglasili o tome ko će tamo imenovati sudije, piše portal “Balkan insajt“.

Izvor: Beta

Dogovor BG-PR, sporne samo sudije? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

boris67

pre 11 godina

zivot donosi razne izazove, koji ponekad prevazilaze njihove ucesnike. ovi ljudi su u totalnom kosmaru, i ne znaju ni kuda, ni kako, ni sta da rade.
takodje postoji jedna grozna rec "izdaja", koja nekad prodje ne kaznjeno, a nekad, boga mi, i ne.
u pamet se gospodo pregovaraci

Владимир

pre 11 godina

@ (Darija, 15. mart 2013 09:10)

Није ми јасно. По твом би значило да смо окупирали сами себе у Крајини, Славонији, Далмацији, Босни или то или да су то хрватске земље??
Не верујем да мислиш на ово друго...

Darija

pre 11 godina

@ antifilozof: Cuj to, molim lijepo!!! Dodje Srbija i okupira Slavoniju, hrvatsku krajinu, ogroman dio Bosne i Hercegovine, pocini tamo etnicko ciscenje i kada Hrvatska vojska i Armija Republike Bosne i Hercegovine ofanzivama vrate okupirane teritorije, Srbi hoce ustupke za te iste teritorije! Aman, zaista se nebeski narod, lebdite u oblacima kao Aladin na svom tepihu.

mkd

pre 11 godina

ostalo je sporno samo sudije, i ako se i to dogovore, jel to onda znači da mi posle toga treba da priznamo kosovo.
(pera, 14. mart 2013 19:21)

Ne brini..ne morate kasnije da priznate Kosovo...jer ga upravo sad PRIZNAJETE !!!

Милош

pre 11 godina

Све је ово лепо, може Дачић са Николићем о свему да се договори, али ми се чини да су сви договори мимо Закона и Устава РС: то је чак и Николић јавно рекао пре неки дан. Али шта год да се договоре, ако није у складу са Законом и Уставом, пада у воду. Овде је реч само о томе како ће се силовати српски Закон и Устав, па да све на крају испадне по правилима. Да би променили Устав морају да иду на референдум, а од референдума беже не само по питању Косова, већ и ЕУ.

Да би цела ова лакрдија имала неки позитиван резултат требало је ићи другим редоследом. Прво је требало питати грађане да ли су за приступање ЕУ из које сви редом беже, и где видимо како су прошле друге сиромашне земље које су постале чланови у протеклих неколико година. А онда је можда био ред питати грађане да ли се слажу са променом Устава, па тек тада преговарати у оквирима неког Закона, каквог таквог.

Главни проблем Србије, и сада и раније, је што се све ради испод жита и мимо Закона. Онда се и не зна која правила важе, а која не. Неко иде у затвор јер је прешао улицу на црвено и није платио, друге и не осуде јер су продавали испите, а треће награде бесплатном легализацијом.

nisam pametan

pre 11 godina

Lakse je bilo priznati Kosovo 2000 godine nego sada, sto se duze mrcvari bice teze i bolnije. Lakse je priznati sada nega za 20 godina. Ne razumem logiku EU nijedna strana nece biti zadovoljna resenjem znaci kombinacija lose-lose umesto win-win. Pa bolje je barem win -lose nego ovo sto nude.

vlada

pre 11 godina

Srbija nikada nece priznati Kosovo zvanicno,nikada necemo imati ambasadora Kosova u Bg,ali ce to uraditi implicitno,podlo,kukavicki,tako sto mu nece blokirati pristup Un,i sta god bude trebalo.A sada krucijalno pitanje,mnogo vise bi dobili u Rambujeu,pa Ahtisarijevim planom,zasto smo bili bombardovani?Zasto je bila potrebna ona svinjarija,paljenje ambasade,rusenje Bg.Sve smo mogli to da dobijemo tada,i jos puno vise...

Marko

pre 11 godina

(antifilozof, 14. mart 2013 20:28)

Hrvati ulaze u EU a nisu dali da im se odcepi deo teritorije isto tako nisi mogli da u krajnu posalju ni vojsku ni policiju niti je predsednik mogao tamo da im ode godinama kao ni mi danas na kosovo ali su bili slozni za razliku od nas cekali su trenutak i politicku podrsku da teritoriju povrate.
Sta mislis antifilozof da su nam priznali krajnu 1993 da li bi ikad mogli da je povrate?

Prevareni

pre 11 godina

Našim političarima iskrenost nikada nije bila jača strana, ali ova vlast nas je prevarila kako niko do sada nije... Neviđena prevara, osvojili su vlast sa patriotskim parolama i sa takvim (ne)legitimitetom potpisali kapitulaciju!! NEVIĐENO... E dobro, a sada da vidimo koliko je cena Raške?

zapitani

pre 11 godina

znajuci nas srbe, jedini nacin da sudije budu sudije jeste da ih imenuje i kontrolise nihov rad, neko recimo iz sibira ili ako vec ne moze tako daleko, iz beca, peste, pa ni iz ljubljane nije lose samo ne nasi, jer ce biti kao sto je i u srbiji: sve po babu i po stricevima.

Gagi

pre 11 godina

Koja je ovo sramota! kao ' neki ce reci da je u pitanju izdaja' ... pa nego sta je! a narodu predatavljaju kao pobedu. gase i poslednji oblik drzavnosti na kosovu i jos se pozivaju na Djindjica. Ovo je ista izdaja kao i krajina 95! BRUKA!

antifilozof

pre 11 godina

Ovih dana razni negativni komentari kako je dato kosovo za datum. Datum nije mala stvar. Jesmo li dobili nešto za Krajnu? A za slavoniju? A za dobar deo Bosne? A za jug Kosova? Ništa. Samo zbog toga naši lideri robijaju. Dobro je što još ne moramo da platimo to što smo izgubili.

Neko nam sada nudi datum za ulazak u EU za nešto što je odavno izgubljeno! Samo da ne provale da prodajemo maglu pre nego što uđemo u EU.

Ja bih rekao da se ipak nešto promenilo.

Živela Srbija! (ona urbana polovina u kojoj ima i onih koji misle!)

xxx

pre 11 godina

Pa da! Lijepo je profesor Samardzic kazao da je maksimum vlasti neka autonomija u nezavisnom Kosovu i rusenje drzavnosti Srbije na KiM, ali "dosadni DSS" lupa glupisti!

Alek

pre 11 godina

Znaci Sever za datum,ala ste ga istrgovali svaka vam cast!
(mile, 14. mart 2013 19:27)

Otkud datum ? Ne cuh nikog znacajnog da pominje datum sem ovih nasih lazova. Ono sto se cuje od ovih znacajnih je "Mapa Puta". Valjda nismo jos dovoljno ponizeni. Cak i datum da dobijemo, dok sve uslove ispunimo ostacemo bez teritorije. Dok se namire Bugari, Rumuni, Madjari, Turci i Vojvodjani, od Srbije ce ostati samo "pasaluk".

Siniša

pre 11 godina

Prestanite više da lažete i izmišljate...sve, kao, neimenovani izvori...užas, pa zar stvarno mislite da smo svi debili pa nam servirate ove pričice, gluposti. Glavni zadatak medija je da naivnim građanima prodate lažnu priču, da zamaskirate o čemu se ovde radi. Što ne kažete lepo da je Srbija definitivno sklonjena sa Kosova i da je Srbija priznala Kosovo, a ne da nam pričate bajke...nismo ovce.

Vljadimir

pre 11 godina

Ne znam kako ostali, al što smo bliži zvaničnom priznanju paradržave Kosovo (i Metohije), to osećam kako se lakše diše i živi u Srbiji.
Još Raškoj, tj. Sandžaku da damo autonomiju, Bog da nas vidi...
Najbolje svi da živimo u V. Albaniji, tada će nam biti savršeno...
Iskreno, sve više se Albancem osećam... i to ne zato što sam bliži tom korpusu, već zato što sam sve dalje matičnom...

aleksandar

pre 11 godina

E sad, da vidimo koliko smo godina izgubili da bi na kraju dosli do istog zakljucka do kojeg je dosao LDP jos 2006?
Cedo, javi se ! Ovo je definitivan dokaz tvoje superiornosti na politickoj sceni Srbije.

Divos Rahima - sa barikada razuma

pre 11 godina

Pregovori treba da se pocnu da vode u Beogradu i Pristini: otvoreno pred kamerama. Stvari danas izgledaju mnogo konkretnije i pr(o)edaja Kosova vise nije tako uzbudjujuca za narod. Sta je moralo da se desi desilo se, a malo je onih koji ce pustiti istinsku suzu za Kosovom. Zivot nas je pregazio drugovi i drugarice. Kosovo je do danas, svih ovih godina, bilo nepotrebna mimikrija i dazdevnjak srpske politike.

bezimena

pre 11 godina

ostalo je sporno samo sudije, i ako se i to dogovore, jel to onda znači da mi posle toga treba da priznamo kosovo.
(pera, 14. mart 2013 19:21)

-- Da!

dobro da su resili

pre 11 godina

Prvo zdravstvo, sad sudstvo?

Ovi stvarno misle da smo budale, da ce tako mic po mic proci?
(petar, 14. mart 2013 19:19)
Proslo je to sve odavno, jos pre 15-20 godina...naravno u realnosti, ne i na papiru. A realnost je bitna, za razliku od papira

Siniša

pre 11 godina

Prestanite više da lažete i izmišljate...sve, kao, neimenovani izvori...užas, pa zar stvarno mislite da smo svi debili pa nam servirate ove pričice, gluposti. Glavni zadatak medija je da naivnim građanima prodate lažnu priču, da zamaskirate o čemu se ovde radi. Što ne kažete lepo da je Srbija definitivno sklonjena sa Kosova i da je Srbija priznala Kosovo, a ne da nam pričate bajke...nismo ovce.

aleksandar

pre 11 godina

E sad, da vidimo koliko smo godina izgubili da bi na kraju dosli do istog zakljucka do kojeg je dosao LDP jos 2006?
Cedo, javi se ! Ovo je definitivan dokaz tvoje superiornosti na politickoj sceni Srbije.

Divos Rahima - sa barikada razuma

pre 11 godina

Pregovori treba da se pocnu da vode u Beogradu i Pristini: otvoreno pred kamerama. Stvari danas izgledaju mnogo konkretnije i pr(o)edaja Kosova vise nije tako uzbudjujuca za narod. Sta je moralo da se desi desilo se, a malo je onih koji ce pustiti istinsku suzu za Kosovom. Zivot nas je pregazio drugovi i drugarice. Kosovo je do danas, svih ovih godina, bilo nepotrebna mimikrija i dazdevnjak srpske politike.

Vljadimir

pre 11 godina

Ne znam kako ostali, al što smo bliži zvaničnom priznanju paradržave Kosovo (i Metohije), to osećam kako se lakše diše i živi u Srbiji.
Još Raškoj, tj. Sandžaku da damo autonomiju, Bog da nas vidi...
Najbolje svi da živimo u V. Albaniji, tada će nam biti savršeno...
Iskreno, sve više se Albancem osećam... i to ne zato što sam bliži tom korpusu, već zato što sam sve dalje matičnom...

bezimena

pre 11 godina

ostalo je sporno samo sudije, i ako se i to dogovore, jel to onda znači da mi posle toga treba da priznamo kosovo.
(pera, 14. mart 2013 19:21)

-- Da!

dobro da su resili

pre 11 godina

Prvo zdravstvo, sad sudstvo?

Ovi stvarno misle da smo budale, da ce tako mic po mic proci?
(petar, 14. mart 2013 19:19)
Proslo je to sve odavno, jos pre 15-20 godina...naravno u realnosti, ne i na papiru. A realnost je bitna, za razliku od papira

antifilozof

pre 11 godina

Ovih dana razni negativni komentari kako je dato kosovo za datum. Datum nije mala stvar. Jesmo li dobili nešto za Krajnu? A za slavoniju? A za dobar deo Bosne? A za jug Kosova? Ništa. Samo zbog toga naši lideri robijaju. Dobro je što još ne moramo da platimo to što smo izgubili.

Neko nam sada nudi datum za ulazak u EU za nešto što je odavno izgubljeno! Samo da ne provale da prodajemo maglu pre nego što uđemo u EU.

Ja bih rekao da se ipak nešto promenilo.

Živela Srbija! (ona urbana polovina u kojoj ima i onih koji misle!)

Prevareni

pre 11 godina

Našim političarima iskrenost nikada nije bila jača strana, ali ova vlast nas je prevarila kako niko do sada nije... Neviđena prevara, osvojili su vlast sa patriotskim parolama i sa takvim (ne)legitimitetom potpisali kapitulaciju!! NEVIĐENO... E dobro, a sada da vidimo koliko je cena Raške?

xxx

pre 11 godina

Pa da! Lijepo je profesor Samardzic kazao da je maksimum vlasti neka autonomija u nezavisnom Kosovu i rusenje drzavnosti Srbije na KiM, ali "dosadni DSS" lupa glupisti!

zapitani

pre 11 godina

znajuci nas srbe, jedini nacin da sudije budu sudije jeste da ih imenuje i kontrolise nihov rad, neko recimo iz sibira ili ako vec ne moze tako daleko, iz beca, peste, pa ni iz ljubljane nije lose samo ne nasi, jer ce biti kao sto je i u srbiji: sve po babu i po stricevima.

vlada

pre 11 godina

Srbija nikada nece priznati Kosovo zvanicno,nikada necemo imati ambasadora Kosova u Bg,ali ce to uraditi implicitno,podlo,kukavicki,tako sto mu nece blokirati pristup Un,i sta god bude trebalo.A sada krucijalno pitanje,mnogo vise bi dobili u Rambujeu,pa Ahtisarijevim planom,zasto smo bili bombardovani?Zasto je bila potrebna ona svinjarija,paljenje ambasade,rusenje Bg.Sve smo mogli to da dobijemo tada,i jos puno vise...

Alek

pre 11 godina

Znaci Sever za datum,ala ste ga istrgovali svaka vam cast!
(mile, 14. mart 2013 19:27)

Otkud datum ? Ne cuh nikog znacajnog da pominje datum sem ovih nasih lazova. Ono sto se cuje od ovih znacajnih je "Mapa Puta". Valjda nismo jos dovoljno ponizeni. Cak i datum da dobijemo, dok sve uslove ispunimo ostacemo bez teritorije. Dok se namire Bugari, Rumuni, Madjari, Turci i Vojvodjani, od Srbije ce ostati samo "pasaluk".

Gagi

pre 11 godina

Koja je ovo sramota! kao ' neki ce reci da je u pitanju izdaja' ... pa nego sta je! a narodu predatavljaju kao pobedu. gase i poslednji oblik drzavnosti na kosovu i jos se pozivaju na Djindjica. Ovo je ista izdaja kao i krajina 95! BRUKA!

Marko

pre 11 godina

(antifilozof, 14. mart 2013 20:28)

Hrvati ulaze u EU a nisu dali da im se odcepi deo teritorije isto tako nisi mogli da u krajnu posalju ni vojsku ni policiju niti je predsednik mogao tamo da im ode godinama kao ni mi danas na kosovo ali su bili slozni za razliku od nas cekali su trenutak i politicku podrsku da teritoriju povrate.
Sta mislis antifilozof da su nam priznali krajnu 1993 da li bi ikad mogli da je povrate?

nisam pametan

pre 11 godina

Lakse je bilo priznati Kosovo 2000 godine nego sada, sto se duze mrcvari bice teze i bolnije. Lakse je priznati sada nega za 20 godina. Ne razumem logiku EU nijedna strana nece biti zadovoljna resenjem znaci kombinacija lose-lose umesto win-win. Pa bolje je barem win -lose nego ovo sto nude.

Милош

pre 11 godina

Све је ово лепо, може Дачић са Николићем о свему да се договори, али ми се чини да су сви договори мимо Закона и Устава РС: то је чак и Николић јавно рекао пре неки дан. Али шта год да се договоре, ако није у складу са Законом и Уставом, пада у воду. Овде је реч само о томе како ће се силовати српски Закон и Устав, па да све на крају испадне по правилима. Да би променили Устав морају да иду на референдум, а од референдума беже не само по питању Косова, већ и ЕУ.

Да би цела ова лакрдија имала неки позитиван резултат требало је ићи другим редоследом. Прво је требало питати грађане да ли су за приступање ЕУ из које сви редом беже, и где видимо како су прошле друге сиромашне земље које су постале чланови у протеклих неколико година. А онда је можда био ред питати грађане да ли се слажу са променом Устава, па тек тада преговарати у оквирима неког Закона, каквог таквог.

Главни проблем Србије, и сада и раније, је што се све ради испод жита и мимо Закона. Онда се и не зна која правила важе, а која не. Неко иде у затвор јер је прешао улицу на црвено и није платио, друге и не осуде јер су продавали испите, а треће награде бесплатном легализацијом.

mkd

pre 11 godina

ostalo je sporno samo sudije, i ako se i to dogovore, jel to onda znači da mi posle toga treba da priznamo kosovo.
(pera, 14. mart 2013 19:21)

Ne brini..ne morate kasnije da priznate Kosovo...jer ga upravo sad PRIZNAJETE !!!

Darija

pre 11 godina

@ antifilozof: Cuj to, molim lijepo!!! Dodje Srbija i okupira Slavoniju, hrvatsku krajinu, ogroman dio Bosne i Hercegovine, pocini tamo etnicko ciscenje i kada Hrvatska vojska i Armija Republike Bosne i Hercegovine ofanzivama vrate okupirane teritorije, Srbi hoce ustupke za te iste teritorije! Aman, zaista se nebeski narod, lebdite u oblacima kao Aladin na svom tepihu.

Владимир

pre 11 godina

@ (Darija, 15. mart 2013 09:10)

Није ми јасно. По твом би значило да смо окупирали сами себе у Крајини, Славонији, Далмацији, Босни или то или да су то хрватске земље??
Не верујем да мислиш на ово друго...

boris67

pre 11 godina

zivot donosi razne izazove, koji ponekad prevazilaze njihove ucesnike. ovi ljudi su u totalnom kosmaru, i ne znaju ni kuda, ni kako, ni sta da rade.
takodje postoji jedna grozna rec "izdaja", koja nekad prodje ne kaznjeno, a nekad, boga mi, i ne.
u pamet se gospodo pregovaraci

antifilozof

pre 11 godina

Ovih dana razni negativni komentari kako je dato kosovo za datum. Datum nije mala stvar. Jesmo li dobili nešto za Krajnu? A za slavoniju? A za dobar deo Bosne? A za jug Kosova? Ništa. Samo zbog toga naši lideri robijaju. Dobro je što još ne moramo da platimo to što smo izgubili.

Neko nam sada nudi datum za ulazak u EU za nešto što je odavno izgubljeno! Samo da ne provale da prodajemo maglu pre nego što uđemo u EU.

Ja bih rekao da se ipak nešto promenilo.

Živela Srbija! (ona urbana polovina u kojoj ima i onih koji misle!)

aleksandar

pre 11 godina

E sad, da vidimo koliko smo godina izgubili da bi na kraju dosli do istog zakljucka do kojeg je dosao LDP jos 2006?
Cedo, javi se ! Ovo je definitivan dokaz tvoje superiornosti na politickoj sceni Srbije.

Divos Rahima - sa barikada razuma

pre 11 godina

Pregovori treba da se pocnu da vode u Beogradu i Pristini: otvoreno pred kamerama. Stvari danas izgledaju mnogo konkretnije i pr(o)edaja Kosova vise nije tako uzbudjujuca za narod. Sta je moralo da se desi desilo se, a malo je onih koji ce pustiti istinsku suzu za Kosovom. Zivot nas je pregazio drugovi i drugarice. Kosovo je do danas, svih ovih godina, bilo nepotrebna mimikrija i dazdevnjak srpske politike.

Vljadimir

pre 11 godina

Ne znam kako ostali, al što smo bliži zvaničnom priznanju paradržave Kosovo (i Metohije), to osećam kako se lakše diše i živi u Srbiji.
Još Raškoj, tj. Sandžaku da damo autonomiju, Bog da nas vidi...
Najbolje svi da živimo u V. Albaniji, tada će nam biti savršeno...
Iskreno, sve više se Albancem osećam... i to ne zato što sam bliži tom korpusu, već zato što sam sve dalje matičnom...

xxx

pre 11 godina

Pa da! Lijepo je profesor Samardzic kazao da je maksimum vlasti neka autonomija u nezavisnom Kosovu i rusenje drzavnosti Srbije na KiM, ali "dosadni DSS" lupa glupisti!

bezimena

pre 11 godina

ostalo je sporno samo sudije, i ako se i to dogovore, jel to onda znači da mi posle toga treba da priznamo kosovo.
(pera, 14. mart 2013 19:21)

-- Da!

dobro da su resili

pre 11 godina

Prvo zdravstvo, sad sudstvo?

Ovi stvarno misle da smo budale, da ce tako mic po mic proci?
(petar, 14. mart 2013 19:19)
Proslo je to sve odavno, jos pre 15-20 godina...naravno u realnosti, ne i na papiru. A realnost je bitna, za razliku od papira

Siniša

pre 11 godina

Prestanite više da lažete i izmišljate...sve, kao, neimenovani izvori...užas, pa zar stvarno mislite da smo svi debili pa nam servirate ove pričice, gluposti. Glavni zadatak medija je da naivnim građanima prodate lažnu priču, da zamaskirate o čemu se ovde radi. Što ne kažete lepo da je Srbija definitivno sklonjena sa Kosova i da je Srbija priznala Kosovo, a ne da nam pričate bajke...nismo ovce.

Gagi

pre 11 godina

Koja je ovo sramota! kao ' neki ce reci da je u pitanju izdaja' ... pa nego sta je! a narodu predatavljaju kao pobedu. gase i poslednji oblik drzavnosti na kosovu i jos se pozivaju na Djindjica. Ovo je ista izdaja kao i krajina 95! BRUKA!

Marko

pre 11 godina

(antifilozof, 14. mart 2013 20:28)

Hrvati ulaze u EU a nisu dali da im se odcepi deo teritorije isto tako nisi mogli da u krajnu posalju ni vojsku ni policiju niti je predsednik mogao tamo da im ode godinama kao ni mi danas na kosovo ali su bili slozni za razliku od nas cekali su trenutak i politicku podrsku da teritoriju povrate.
Sta mislis antifilozof da su nam priznali krajnu 1993 da li bi ikad mogli da je povrate?

Prevareni

pre 11 godina

Našim političarima iskrenost nikada nije bila jača strana, ali ova vlast nas je prevarila kako niko do sada nije... Neviđena prevara, osvojili su vlast sa patriotskim parolama i sa takvim (ne)legitimitetom potpisali kapitulaciju!! NEVIĐENO... E dobro, a sada da vidimo koliko je cena Raške?

zapitani

pre 11 godina

znajuci nas srbe, jedini nacin da sudije budu sudije jeste da ih imenuje i kontrolise nihov rad, neko recimo iz sibira ili ako vec ne moze tako daleko, iz beca, peste, pa ni iz ljubljane nije lose samo ne nasi, jer ce biti kao sto je i u srbiji: sve po babu i po stricevima.

Alek

pre 11 godina

Znaci Sever za datum,ala ste ga istrgovali svaka vam cast!
(mile, 14. mart 2013 19:27)

Otkud datum ? Ne cuh nikog znacajnog da pominje datum sem ovih nasih lazova. Ono sto se cuje od ovih znacajnih je "Mapa Puta". Valjda nismo jos dovoljno ponizeni. Cak i datum da dobijemo, dok sve uslove ispunimo ostacemo bez teritorije. Dok se namire Bugari, Rumuni, Madjari, Turci i Vojvodjani, od Srbije ce ostati samo "pasaluk".

vlada

pre 11 godina

Srbija nikada nece priznati Kosovo zvanicno,nikada necemo imati ambasadora Kosova u Bg,ali ce to uraditi implicitno,podlo,kukavicki,tako sto mu nece blokirati pristup Un,i sta god bude trebalo.A sada krucijalno pitanje,mnogo vise bi dobili u Rambujeu,pa Ahtisarijevim planom,zasto smo bili bombardovani?Zasto je bila potrebna ona svinjarija,paljenje ambasade,rusenje Bg.Sve smo mogli to da dobijemo tada,i jos puno vise...

nisam pametan

pre 11 godina

Lakse je bilo priznati Kosovo 2000 godine nego sada, sto se duze mrcvari bice teze i bolnije. Lakse je priznati sada nega za 20 godina. Ne razumem logiku EU nijedna strana nece biti zadovoljna resenjem znaci kombinacija lose-lose umesto win-win. Pa bolje je barem win -lose nego ovo sto nude.

Милош

pre 11 godina

Све је ово лепо, може Дачић са Николићем о свему да се договори, али ми се чини да су сви договори мимо Закона и Устава РС: то је чак и Николић јавно рекао пре неки дан. Али шта год да се договоре, ако није у складу са Законом и Уставом, пада у воду. Овде је реч само о томе како ће се силовати српски Закон и Устав, па да све на крају испадне по правилима. Да би променили Устав морају да иду на референдум, а од референдума беже не само по питању Косова, већ и ЕУ.

Да би цела ова лакрдија имала неки позитиван резултат требало је ићи другим редоследом. Прво је требало питати грађане да ли су за приступање ЕУ из које сви редом беже, и где видимо како су прошле друге сиромашне земље које су постале чланови у протеклих неколико година. А онда је можда био ред питати грађане да ли се слажу са променом Устава, па тек тада преговарати у оквирима неког Закона, каквог таквог.

Главни проблем Србије, и сада и раније, је што се све ради испод жита и мимо Закона. Онда се и не зна која правила важе, а која не. Неко иде у затвор јер је прешао улицу на црвено и није платио, друге и не осуде јер су продавали испите, а треће награде бесплатном легализацијом.

Darija

pre 11 godina

@ antifilozof: Cuj to, molim lijepo!!! Dodje Srbija i okupira Slavoniju, hrvatsku krajinu, ogroman dio Bosne i Hercegovine, pocini tamo etnicko ciscenje i kada Hrvatska vojska i Armija Republike Bosne i Hercegovine ofanzivama vrate okupirane teritorije, Srbi hoce ustupke za te iste teritorije! Aman, zaista se nebeski narod, lebdite u oblacima kao Aladin na svom tepihu.

mkd

pre 11 godina

ostalo je sporno samo sudije, i ako se i to dogovore, jel to onda znači da mi posle toga treba da priznamo kosovo.
(pera, 14. mart 2013 19:21)

Ne brini..ne morate kasnije da priznate Kosovo...jer ga upravo sad PRIZNAJETE !!!

Владимир

pre 11 godina

@ (Darija, 15. mart 2013 09:10)

Није ми јасно. По твом би значило да смо окупирали сами себе у Крајини, Славонији, Далмацији, Босни или то или да су то хрватске земље??
Не верујем да мислиш на ово друго...

boris67

pre 11 godina

zivot donosi razne izazove, koji ponekad prevazilaze njihove ucesnike. ovi ljudi su u totalnom kosmaru, i ne znaju ni kuda, ni kako, ni sta da rade.
takodje postoji jedna grozna rec "izdaja", koja nekad prodje ne kaznjeno, a nekad, boga mi, i ne.
u pamet se gospodo pregovaraci