Nja
pre 11 godina
Baš me briga za tržne centre, nemam čime da kupujem u njima.
Utorak, 19.02.2013.
12:24
U vreme ekonomske krize investitori najavljuju nekoliko ambicioznih projekata. Novi tržni centri na Autokomandi, Voždovcu, Paliluli i u Zemunu, pišu Novosti
Izvor: Novosti
pre 11 godina
Baš me briga za tržne centre, nemam čime da kupujem u njima.
pre 11 godina
Mnogo je to tržnjaka za Beograd (tržnjak je shopping mall - za mlađu generaciju). Ali nije za celu Srbiju + okolina. Kao što mi idemo u Segedin ili neki Pandorf, do Italije itd, ideja je da sada Bgd postane jedan takav centar za kupovinu, pardon, shopping centar.
pre 11 godina
Trebaju nam k‘o rupa u glavi ...
pre 11 godina
Po meni u Beogradu sigurno ima mjesta za još 3-4 velika šoping centra, ala Delta i Ušće. Pa Zagreb ih trenutno ima 5 od kojih su najmanji poput Delta citya, a najveći i dva put veći od Ušća. I još ima planova za gradnju. Svaki dio grada bi trebalo pokriti, od Banova brda, pa Voždovac, Zvezdara-Mirijevo-Karaburma, Palilula itd. Nema u tome ništa loše štagod tko mislio, samo se povećava kvalitet života građana.
pre 11 godina
Korumpirani kr.... trebaju nam nove bolnice i klinike, dosta vise sa tim shoping centrima koji zvrje prazni.
pre 11 godina
Najmanje ste napisali o trznom centru Stadion koji se otvara za mesec dana, koji izgleda velicanstveno i koji je mnogo veci od ostalih navedenih. Divim se gradjevini svaki dan kada prodjem tuda, jedva cekam da prosetam centrom i odem na prvu utakmicu, iako nisam navijac niti preterani ljubitelj fudbala. Svaka cast na celokupnom projektu, Vozdovac ce da zivne kao nikad do sada!
pre 11 godina
Tako je. Konacno.
pre 11 godina
То је по мојој мјери.
Једва чекам, да се отворе и да се накупујем; цигарета на комад, шећера на коцкице, брашна на шоље, кафе на зрна,... Ихај!
pre 11 godina
Shopping centri nisu samo za kupovanje i ostavljanje para. Lepo je da imas gde da prosetas kad je jaka zima ili kad je suvise vruce napolju. Klimatizovano je, lepo, vedro... A da ne pominjem toalete koji inace nedostaju celom Beogradu. Na autokomandi bas nedostaje tako nesto.
pre 11 godina
A jel se zna šta je Šarićevo ili preciznije šta nije Šarićevo?
pre 11 godina
prave tc u srbiji zato sto nasi biznismeni ne znaju da proizvedu ni obican fen za kosu a kamo li nesto komplikovanije !
pre 11 godina
@konacno,
Veoma sam iznenadjena da ste muskog roda. Pokusala sam da budem ironicna.
Zaliti se na guzvu u soping centru mi izgleda, u najmanju ruku, cudno.Tamo je guzva po definiciji, zato ih i grade na taj nacin.( ja sam u Usce usla samo jednom i iz klaustrofobicne garaze pobegla glavom bez obzira. U Delti sam se jednom zadrzala pola sata, i zavrtelo mi se u glavi od gomile ljudi, stvari...) Ustvari, nervira me taj koncept i pretvaranje ljudi u masu koja kupuje, kupuje......
A rekla bih KONACNO kada bi otvorili Narodni muzej i bas sam se uzelela stalne postavke Muzeja savremene umetnosti. TO MI NEDOSTAJE .A za krpice cu se vec snaci.
Nadam se da sam bila jasna.
pre 11 godina
@Privrednik, 19. februar 2013 17:26
Ako grade grade iz kredita.
Imovina i kredite ako ne vrate postaje javni dug.
Posto kredite ne vracaju(naucno,bioloski i prakticno dokazano) dug postaje drzavni,odnosno javni.
Dakle ne ulazu sopstveni novac,vec novac poreskih obveznika.
Ti ako znas neku drugu alternativu,slobodno kazi,rado cu da te saslusam
pre 11 godina
Jeste da bi bilo lepo da malo povecamo proizvodnju na konto trgovine i uvoza, ali mi nije bas jasan stav ko ce tu da kupuje ili zvrjace prazni ili sta vec. Kad god odem u usce ne moze da se nadje parking,sudaranje sa ljudima,a pred praznike da ne spominjem. Ocigledno je da postoji dovoljan broj ljudi koji ima to odakle da plati, iliti postoji dovoljno velika potraznja cim se najavljuje tolika ekspanzija ponude. I nista to drzavu nece da kosta da bi sad u glas vikali sta ce nam to. Plac kupi privatnik,tc gradi drugi privatnik,lokale zakupljuju treca lica koja uglavnom uvoze robu koju prodaju a za to vreme drzava zaradjuje od taksi,poreza,carina...a usput se povecava konkurencija. Tako da samo pravite,bolje i to nego neke fensi zgradurine u kojima ce kvadrat biti 3000e, od toga tek prosecsn gradjanin nema koristi.
pre 11 godina
Grade trzne centre ko da smo svi multimilijarderi a meni se javlja da cemo za par godina biti jos veca sirotinja nego sto smo sad.
pre 11 godina
Ko će da kupuje u tim centrima?
pre 11 godina
Autokomanda : tačna lokacija, investitor? Nije napisano u tekstu.
pre 11 godina
juce sretnem dedu malog Teodora Fon Burga ili vam matematicara najboljeg na svetu,kaze mi covek da mu drzava nista nije pomogla jer nije punoletan,da se Karadjordjevici slikali zbog marketinga sa njim,pa da li moguce da nama trebaju trzni centri?!odem pre neki dan u Usce a deca rade sve I svasta da bi nekom kapitalisti napunili dzepove,toliko pametne omladine a drzava umesto da Im napravi centar gde ce besplatno usavrsavati svoje vestine I od njih uzimati jednog dana najbolje da predvode zemlju mi I'm uzimamo pare da nemaju ni za uzinu pa nije ni cudo sto I'm mozgovi rade na isparenju,oci buljave a glas neartikulisan kao kod majmuna koji je bez vode!
pre 11 godina
Kod nas se samo kafici i shoping centri otvaraju.
pre 11 godina
Ne razumem potrebu za 8 bioskopa u jednom soping centru..kad ljudi sve manje idu u bioskop..ocigledno optimisticna procena..
pre 11 godina
A bioskop i pozoriste? A opera?!
(Dorijan, 19. februar 2013 16:49)
Dodji posle podne pred Usce i izbroj koliko ljudi udje u njega za 1 sat i to pomnozi sa 12. Otprilike toliko ljudi udje za 16 sati radnog vremena (pre podne je poseta nesto manja). Nakon toga, na dan kada se prikazuje neka opera u Narodnom pozoristu izbroj ljude koji ulaze u zgradu. Postace ti jasno zasto niko nije blesav da izmedju trznog centra i opere, ulaze u operu.
pre 11 godina
Eeeee, jedan šoping mol više od dva puta skuplji od rekonstrukcije Narodnog Muzeja! Bolje da ćutim da se ne zanosim previše,...
pre 11 godina
Hajde da vidimo od svih onih koji negoduju sto na Uscu umesto trznog centra nije napravljena fabrika, koliko ih je upisalo masinsku ili kozarsku ili obucarsku ili hemijsku skolu a koliko njih ju je ikada zavrsilo. Narod decenijama bezi od rada u fabrici kao djavo od krsta a ovakve skole tradicionalno tek u avgustu upisuje iskljucivo najveci ol.. koji nakon popravnog ispita nema mogucnost da bira. Svako ko je iole inteligentan i obrazovan ne bi hteo ni da vidi ni da udje u fabriku, ali bi svako voleo da ih ima sto vise! Nisu oni u konfliktu ni sa soping centrima ni sa njihovim investitorima ni sa drzavom. Oni su u konfliktu sami sa sobom.
pre 11 godina
al se peru pare po srbiji, sve u sesnaest
pre 11 godina
Ako nece biti jeftiniji od postojećih, neka ne dolaze! Sta će nam?
pre 11 godina
Samo nemojte otvarati fabrike! To je zlo...
pre 11 godina
zasto grad ne napravi neki park na autokomandi,umesto tc delta city2
pre 11 godina
ima li nesto van beograda?
pre 11 godina
Sta ste ljudi zapeli za bolnice, fabrike,pozorista itd.Pitam ja vas da imate lovu da li bi vi napravili ili pljunuli pare u tako nesto.Ne pravi drzava vec privatnici. Ja da imam pare i da napravim nekakvu proizvodnju.samo kada bi bio lud.Napravis neki proizvod kupi ti neko i nikada ti ne plati.On dalje proda zaradi pare vozi se dzipom i tera sojke po splavovima
pre 11 godina
Bolje bi bilo da poradimo malo na sportskoj infrastrukturi !!!
pre 11 godina
Још интересантније питање од тога "ко ту купује" је ЧИЈЕ ЈЕ ТО. За "Ушће" и "Делту" знамо али бих волео да нам б92 објасни како је директор једног трећеразредног фудбалског клуба успео да постане мултимилионер (наравно у еврима) и сувласник једног огромног шопинг центра. Па још на локацији игралишта клуба који је "водио". Случајно?
pre 11 godina
Onaj ko je sposoban i vredan uvek ce imati pare za kupovinu onoga sto mu treba. Onaj kome se zivot svodi da odlazak od kuce do kladionice i nazad i dzeparenje sopstvenih roditelja svakako ce sa uzasavanjem prihvatiti vest o novim trznim centrima.
pre 11 godina
Totalna glupost. Napravite fabrike bilo cega ...
(mirko, 19. februar 2013 13:42)
Blago tebi! IMR, Zmaj, Sport, IMT, Beko, FOB, DMB, Jugostroj, Frigostroj, EI, Rekord i jos nekoliko stotina fabrika ne rade, raspadaju se decenijama i danas sluze uglavnom za razmnozavanje pacova i gustera ili kao skloniste za klosare, alkoholicare i narkomane, a ti bi pare trosio na zidanje novih fabrika.
pre 11 godina
Jedino Banovo Brdo i Čukarica ništa.
Posle 12 godina smo dobili Tempo i to je sve.
Za svaku sitnicu trčimo na Novi Beograd, cene stanova su nam pale za 30% u odnosu Na Novi Beograd i sad nas šiju za 30%.
Imamo nesposobnu vlast.
Imamo najskuplju i najgoru pijacu u gradu.
Uskoro ćemo i po žvake ići u grad.
pre 11 godina
Celog smo se zivota smejali zapadu kako su oni "potrosacko drustvo",a mi?
Garantovano smo gori postali od njih.Cela nam je pamet u tim molovima!?
pre 11 godina
Beogradu trebaju skole, parkovi, nove fasade, metro, ociscena i sredjena obala, proterana seljana i bagra a ne soping centri u kojima nardo nece moci nista da kupuje jer nema prebijene pare!
pre 11 godina
A muzej?
pre 11 godina
Kome... sa ovakvim platama i 30% nezaposlenih.
pre 11 godina
a kada ce napraviti neku NOVU bolnicu .......sa svim sto ide uz nju.....
pre 11 godina
A hoce li Beograd dobiti barem jednu fabriku?
pre 11 godina
Dok ne postignu trzhni centar po glavi stanovnika nece stati da ih grade.
pre 11 godina
Postoje ljudi koji rado posecuju ove centre a postoje i oni kojima je dobar i Buvljak, i to je dobro. Najvaznije je da i jedni i drugi budu zadovoljni i da imaju mogucnost izbora. Jos samo da se napravi marvena skela za one koji ne vole da prelaze preko mosta preko Ade i sve ce biti OK.
pre 11 godina
Jedan shoping centar = svi zaradjuju
Mnogo shoping centara = niko ne zaradjuje
pre 11 godina
A bioskop i pozoriste? A opera?!
pre 11 godina
@panta rei,
Ne razumem, obrazlozi komentar? Sta nije jasno i sta je uzasno u tom komentaru? Nisam neko ko se lozi na zivot u soping sentrima i uopste ne idem cesto tamo. Zaposlen sam i dosta radim i nemam bas previse vremena za skitanje po soping molovima ali kad ugrabim slobodno vreme (a to je obicno neki vikend ili praznik) odem da nesto pogledam, kupim. I onda me saceka prava katastrofa od guzve. Jednom sam cak i odustao od pokusaja da udjem. Dakle, GRADITE soping centre onoliko koliko je potrebno da ne bude paklenih guzvi u njima!!! Prosto, nema nikakvog uzasa u ovoj logici. Ko jos voli guzve????
pre 11 godina
Ama bre dileje nama trebaju proizvodni pogoni fabrike i slicno sto moze da proizvede novu vrednost a ne kao najgora kolonija za saku staklenih perli prodajemo zlato i dijamante,pa nam uvaljuju soping molove u samom centru grada kakvi paraziti stetocine i unistivaci.DDT im mije ravan!
pre 11 godina
"Višnjička plaza" hahaha...koliko mi problema imamo, nismo ni svesni.
pre 11 godina
15000m2? 48000m2? to nisu shopping centri nego šupe..
http://en.wikipedia.org/wiki/CentralWorld ovo je pravi shopping centar :))
pre 11 godina
Ovde drzava mora da reaguje, ako nikako drugacije makar nemojte da im date dozvole za to. Moraju stvari da se menjaju inace odosmo svi zajedno u persun.
(mirko, 19. februar 2013 13:42)
Slazem se sa onim sto si napisao ali...onaj ko ima pare bira gde ce da ih ulozi.I naravno gleda da sto pre vrati ulog i samim tim da sto pre ostvari profit.
A pitanje za rzavu je zasto ne radi na stvaranju uslova pa da dodje i neki investitor koji ce da ulozi u proizvodnju.
Moraju stvari da se menjaju inace odosmo svi zajedno u persun.
pre 11 godina
Svi nešto pljuju, a nema mesta da se parkiraš ni u Delti ni u Ušću
pre 11 godina
Све српски називи.Србија је постала сметлиште где се пласира свакојага сумњива роба.Зашто ти инвеститори не улазу у производњу?
pre 11 godina
Bolje da dobijete evropske cene nego 444 nova trzna centra. A nama iz ostalih delova Srbije dajte autonomiju ili nezavisnost jer mi ne postojimo izgleda...
pre 11 godina
pa nasa vlada neume sa tudjom investicijom da obnovi malo i siromasnije krajeve srbije sem beograd,beograd,beograd i samo beograd,a za pasaluk nista,a gde su subotica,smederevo,pozarevac,kraljevo itd,itd,itd
pre 11 godina
Хоће ли се икад направити нешто корисно у овом граду? Хоће ли прорадити неки музеј, нови факултет (не тајкунски приватни курсић, него факултет прави)или болница? Хоће ли се средити ова преогавна обала, може ли се Прокоп завршити после 40 година, па да се рђаве шине, баржетине и глибаве шљункаре макну из најатрактивнијег дела града? Не, важно је да се раде шопинг молови, стаклени силоси, где маме могу децу да натове ''Меком'' или ''Кентакијем'' и лиферују у играонице, док пију кафу са другарицама. Стварно јако важна инвестиција у бољитак живота београђана, вау, о мај гад!!!
pre 11 godina
eee a hoce da bude i mlecnih restorana sa povecanom vrednoscu aflatoksina u mleku? Zanima me prevashodno za ovaj trzni centar na Autokomandi jer mi je najblizi, da ne mucim porodicu po prevozu a i da ne placamo svi Bus Plus. Hvala unapred na odgovoru
pre 11 godina
razmislite malo, kako da budemo "jeftina radna snaga" ako nema velike nezaposlenosti? kako da budemo "jeftina radna snaga" ako ima fabrika, proizvodnih pogona, to mora sve da se pozatvara. forsiranje trgovackih lanaca i molova, a zatvaranje fabrika i poklanjanje za 1€ i fabrike i TRZISTA stvaraju "jeftinu radnu snagu". kako da zivimo "EU standardom zivota" ako smo "jeftina radna snaga"!? hehe, ko ovde zivi, nije ni cudo sto smo banana....
pre 11 godina
Zasto bre? Do sada sam mogao da nadjem sponzoruse u Uscu i Delta citiju, sad treba da idem na jos cetiri mesta...Nije fer.
Do sada smo znali ko moze da kupuje, ko da sedi i ispija jednu kafu pola dana, sad treba da idemo na pet mesta?
pre 11 godina
a kako cemo da popunimo onda ove sto zvrje prazni,enjub,piramida,cumicevo sokace...ne znam gde cu pre...
pre 11 godina
Koje preterivanje, e... Delta City i Usce 'hrane' citav Beograd, sta ce nam jos 4 ogromna soping centra? Do ta dva soping centra i iz najdaljeg predgradja ne treba vise od pola sata da se dodje, guzva jeste ali nikad nesnosna... Bacanje para, umesto da se sve ulaze u ekonomiju, fabrike, vi hocete da svaki komsiluk ima po trzni centar? A mozete i da ta 4 umesto u BG izgradite po jedan u neki manji grad u Srbiji, to bi bilo lepo, jer evo ja Beogradjanin kazem, prekinite Beograd da gradite (prvo ga okrecite), pomozite ostatku Srbije.
pre 11 godina
Jel to Djilas ulaže svoj novac????????
pre 11 godina
"Totalna glupost. Napravite fabrike bilo cega ili ulozite u njive i stocarstvo a ne u totalno nepotrebne shoping molove koji prodaju skart robu koja nije uspela da se proda u maticnoj zemlji i to po 4-5 puta skupljoj ceni od realne."
Па и ти да правиш робу не би у Албанији отварао фабрике него би само продавао СВОЈУ робу. Шта сте очекивали од ЕУ? Посао? Хахахахаах.
pre 11 godina
Ako neko želi da tamo troši pare ima svu moju podršku.
Da nećete možda u Trst po robu?
A to što nema fabrika, teško da dnas ima ko i da radi u njima. zaobišlo nas je barem jedna i po tehnloška revolucija.
Škole nam ne liče ni na šta.
Želimo da se takmičimo sa Kinezima koji radnu snagu privuku korbačem?
Pa naša deca u mašinskim školama rade na alatljikama iz '45-te a građevinci još ručno savijaju armaturu.
Imaćemo fabriku mikro čipova ali ćemo da dovedemo strance da rade u njoj?
pre 11 godina
Cekaj malo! Prvo da se iskopa kanal Beograd -Solun,pa tek onda trzni centri.Jer kako ce roba da stize,ako ne tankerima?
pre 11 godina
@pera zdera..... Koliko vidim propadose i Usce i Delta city i Plaza u Kragujevcu. Sve same prazne radnje
Ko je lud da ulozi svoju lovu u prozvodnju.Nesto napravis a onda cekas mesecima da ti se neko smiluje da ti plati.I josti ne plati jer je navodno bankrotirao.Samo ono sto je trak roba trak lova
pre 11 godina
Dobro je sto se otvaraju trzni centri. Narod treba da se uci da trosi pare, a ne da ih cuva po slamaricama. Restorani, soping, provod...Zivot brzo prodje, treba uzivati u njemu. Al to nas narod nikako da shvati, los nam je mentalitet.
pre 11 godina
@mirko
Ne mozes ti onoga koji investira i ulaze pare da nateras da ulaze u nesto drugo. Nejgove pare i njegova odluka.Ne ulaze drzava pare
pre 11 godina
Sa toliko cineplex-a u gradu, više nijedan bioskop neće moći profitabilno da radi. Ostaće Beograd bez bioskopa. S obzirom na interesovanje ljudi, Beogradu je dosta 4-5 dobrih bioskopa da bi bila puna kapa posetilaca, nas koji još uvek volimo da pogledamo film na velikom platnu.
pre 11 godina
Chemu to?
pre 11 godina
Pa dobro, bar ce mladi imati gde da se setaju i nabijaju komplekse posto kupovati sigurno nece.
pre 11 godina
Само ми није јасно где они налазе рачуницу за ове цене у домаћим тржним центрима,кад уз мало среће и потраге у радњама широм европе могу да се нађу ствари дупло јефтиније него код нас,уз десет пута већи стандард у тим државама?
pre 11 godina
I bilo je krajnje vreme. Bas sedim neki dan i razmisljam: Sta je ovoj zemlji potrebno? Industrija? Zanatstvo? Bolnice? Skole? Znam, Srbiji su trzni centri potrebniji nego ista! Evo, ovaj centar kod mene totalno propao i raspada se, u njemu raste trava; Vreme je da se gradi novi i lepsi.
pre 11 godina
Ekonomska kriza je globalni izgovor za bogaćenje pojedinaca.
pre 11 godina
Napokon. Stvarno mi je vise muka da od opstine Tosinog bunara idem do Usca da bih kupio najobicniju sitnicu. Hocu jedan i to oooogroman tu odmah iza ugla.
Dobro ste se setili.
pre 11 godina
ne razumem kako neko moze da kaze da ljudi nemaju para da kupuju. taj sigurno nije bio u uscu tokom vikenda, a bogami i radinim danima. tamo je neopisiva guzva i tacno je da ljudi iz cele srbije vikendom dolaze u beograd u kupovinu jer nemaju takve mogucnosti u svom gradu. sto je sramota. naravno da beogradu treba jos soping centara jer ce samo na taj nacin prestati da nas deru i povecace se konkurencija, postace pristupacniji obicnom coveku. kupovina u soping centrima nije luksuz u razvijenim zemljama nego stvar dostupna obicnom coveku, sto bi trebalo i kod nas da bude. a sto se tice proizvodnje, umesto da kukamo o tome kako se otvaraju samo prodavnice mogli bi malo da radimo na tome da smislimo nesto sta cemo proizvoditi.
pre 11 godina
@psiholog U Boru šoping centar, pa nema teorije. Ko je lud da pravi za 30 hiljada stanovnika, od toga pola penzionera. I naravno da je sve skuplje, transport + malo tržište, voleo bih i ja da je drugačije, ali to su pravila savremene ekonomije.
pre 11 godina
Nisam od onih koji smatraju da jezik ne treba da napreduje i da prihvata strane reči onda kada su zaista potrebne... Ali šoping centar, Delta siti, slot klub, fantazi park, fitnes centar, "fast fud kort"... Aman.
pre 11 godina
Ja više preferiram male radnje, duž ulice, sa dušom. Trgovinske, zanatske radnjice, piljare, gde se ljudi medjusobno poznaju, druže, gde komšije, trgovci pred radnjama zajedno piju kafu, razgovaraju... Možda grešim, ali ovakvi molovi nas samo ubijaju i udaljavaju...
pre 11 godina
Konacno, i treba Beogradu novih soping centara. U Uscu i Delti je cesto (vikendom a narocito tokom raznih praznika) nemoguce ni parkirati, ni hodati normalno, ni naci slobodno mesto za pice ili hranu. Cela Srbija se sjuri u tih nekoliko mucnih soping centara u Beogradu.
(Konacno, 19. februar 2013 13:21)
Znaci, katastrofa! Znaci, uzas, mislim stvarno!
pre 11 godina
A sta je sa Pevecom ?
pre 11 godina
Strava! Ali stravaaaa! Cool! Ludilo!
Pošto će uskoro da zvrje prazni možda bolje da pare donirate u humanitarne svrhe. Nema profita, ali barem ste nešto korisno napravili...
pre 11 godina
A kad ce Beograd da dobije gradjane koje ce moci da idu u soping?
pre 11 godina
Svako iole realan shvata da narod ima sve manje para i da nam novi tržni centri nisu potrebni. A opet, ako odete popodne u Delta City videćete da ljudi čekaju u redu ispred lifta. U Ušću vikendom ima ljudi više nego na bilo kom stadionu u Srbiji. Preskupe radnje se ne zatvaraju već godinama, dakle rade - isplati im se. Ni jedan privatnik ne radi dugo sa gubitkom to budite sigurni. Iako nigde nema logike, novi šoping molovi će se izgraditi i opet puni. Dobro došli u Srbiju.
pre 11 godina
podržavam, ako misle da nam treba još "šoping molova", samo napred ! Niko nas ne tera da idemo. Svakako mi je draže da vidim moderan centar sa bioskopom nego zapušteno ruglo ili staru zgradu u fazi rušenja. Npr. hale nekadašnjeg Minela i fabrike "Sport" u Višnjičkoj ulici, bolje bi svakkao bilo gledati nešto novo i lepo. A da li će imati mušterija u tim centrima, njihova je briga, meni je ni iz džepa ni u džep. Što neko lepo napisa, "dok je ovaca, biće i šišanja". Meni samo nije jasno koliko još ova država može da potone da se Srbi dozovu pameti i počnu npr. da bojkotuju preskupu robu...
pre 11 godina
Jos jedna zestoka glupost srpske pilicarske privrede. - koje novce ce narod da trosi ako nema posao, zasto ne otvore fabrike? - pola lokala u gradu zuji prazno, zgrade na bulevaru izgledaju ko turska mahala otkad su napravili novu cestu, moze i tamo da se sredjuje umesto sto ce zauzimati velike placeve ? - oce li to resiti ponudu u Srbiji gde dolazi 3% brendova za koje vredi davati novce, a za bilo kakvu ljudsku stvar, pogotovo ako si izvan proseka moras ici u inostranstvo da se obuces ? - zasto ne grade jevne garaze u gradu, kostaju manje od stambene zgrade a trotoari su misaona imenica u 90% grada, samo od iznajmljivanja ce imati vise koristi od uredjenih trznih centara ? itd itd. imam jo milion ideja, a poslednja destinacija na koju zelim da idem u popodnevnu setnju je kimatizovana zgrada gde se vrtis u krug, umesto ulicama gde usput mozes da vidis sta te zanima.
pre 11 godina
hleba i soping centara
pre 11 godina
Izvin'te ali ko god je doneo takvu odluku nije normalan. Gradite metro(to BGD-u treba), pruge po zemlji da smanjimo gubljenje vremena i para, ulazite pametno u infrastrukturu a ne ovako.
Ovo je fazon kako postati rob: dajte im sve sto ne mogu da priuste, prezaduzi ih, zavedi ih plitkim zadovoljstvom, a onda kad nema da vrati ucenjuj i uzimaj zemlju/vodu/struju/mladost itd. Da li ima nekoga ko zna da vodi ovu zemlju bez sebicnog razmisljanja ? Srecom nisam tu, mene bi u zatvor odma' kao politicki nepodobnu.
Voditi zemlju je isto kao i domacinstvo : gledas kol'ko imas, tol'ko se pruzis; sagledas potencijal i pravis planove za nekoliko decenija (ukljuci kratkorocne i dugorocne); za drzavu treba plan na 200-300 godina. Ovo sto radite nije plan nego cist hir jer patimo od tog elitizma a nema zasta pas da nas uhvati. Da mi je znati na osnovu cega je ovakva biznis propozicija mogla da bude odobrena - jedino na osnovu onoga "'oce da se pokazu" i to se maksimalno manipulise. A nasa potrosacka moc je nula. Gde je tu pamet?
pre 11 godina
Život se, kritikuju sociolozi, mladima sveo na internet, a porodicama na tržni centar.
Taman da postave u ionako siroke hodnike stolove sa uticnicama u podu i dobrim netom sa wireless-om. Eto i mladih sa roditeljima u trznim centrima, a onda cemo svi biti jedna lepa i srecna porodica:p
pre 11 godina
A sta je sa staklenjakom u centru? Zvrji prazan, niko vise tamo ne ulazi, a nekada je bio hit.
Dajte da proizvodimo nesto da bi imali i da kupimo ponesto.
pre 11 godina
boli vas .... bg-ni i dalje ste puni love i sva lova ide u vas grad.
pre 11 godina
Jel nekome pada na pamet da kada se ovo malo novca u opticaju preusmeri u trzne centre da ce svi mali biznisi i radnje po gradu krenuti da propadaju i samim tim radnici da se otpustaju tako da ce ta investicija biti mnogo stetnija za privredu nego da je uopste nije bilo... zar je tesko zakljuciti da nam trebaju investicije za proizvodnju i da je ovo samo jos jedna prevara
pre 11 godina
lepo je imati lepe šoping centre, nije da nije, ali me malo brine što niko ne pokreće proizvodnju nego samo forsira trgovinu.
odakle novac za kupovine u tim centrima, ako je nezaposlenost sve veća?
(bole, 19. februar 2013 13:32)
Lepo pitanje.Samo razmisli koliko njih ima u skupstini,na estradi i slicnih.Ne govorimo o 20000 dinara mesecnoj plati.Lep profit sa manje posla.Zasto da ne
pre 11 godina
Pa da li ce u drzavi Srbijici neko nesto poceti da proizvodi ili ce samo da nicu trzni centri za plasman strane robe koju nasi gradjani ne mogu da kupe????
Valjda ce odgovor da dobijemo jednog dana od neke normalne vlade koja ce biti sastavljena od ljudi od kojih ni jedan nije na sadasnjoj politickoj sceni.
pre 11 godina
Smanjiće gužvu ljubitelja šoping centara na NBG, samo napred!
pre 11 godina
"Usce" nikad nece propasti (zbog sramotne lokacije u centru) polozaja a ostali ce morati zestoku zabavu da ponude da bi privukli musterije... sve u svemu opet nikakva proizvodnja,stvaranje.... samo trgovina i usluge... eee
pre 11 godina
Sto rece neko pre neki dan na vest o soping molu u Zemunu - e, sad znam gde da potrosim platu...
pre 11 godina
Samo jedno pitanje ko ce da kupuje kad narod nema para.
pre 11 godina
ako nema heliodrom onda ništa,kako mi iz unutrašnjosti da dođemo?
pre 11 godina
Једва чекам да трошим паре које немам...
pre 11 godina
Bravo ,sada cemo imati gde da trosimo lovu !
pre 11 godina
Samo ne znam ko ce da kupuje u njima ?!
pre 11 godina
Vest je bajata.
Zaboravili ste i još jedan shopping centar na Paliluli - Ada Huja, i jedan na mestu starog MUP-a. Doduše, isti su pod znakom pitanja zbog nerešenih imovinskih problema na zemljištima i u vezi sa projektima.
Još jedan planirani je i na mestu Hotela Jugoslavija u sklopu hotel-kazina. I on je pod velikim znakom pitanja.
pre 11 godina
Juhuuu,jedva čekam da dođem iz Zrenjanina i kao pravi provincijalac u velegradu potrošim celu platu od 20.000,00 din u mega giga tržnom centru.
pre 11 godina
Srpski model poslovanja- trange-frange!! Proizvodnja je ocajnicki potrebna ovoj zemlji, a ne prodaja (bofl) robe.
pre 11 godina
Ili ovi što prave ove silne tržne centre u najsiromašnijoj zemlji Evrope znaju da će se ovde za par godina dobrano podići standard ili peru novac, trećeg nema.
pre 11 godina
E bas me zanima ko ce da kupuje u ovim centrima. I ovi koji sada rade zjape prazni.
pre 11 godina
Још места за блејање, само нам је то недостајало. Док је оваца биће и вуне...
pre 11 godina
Balkan ce postati jedan veliki soping centar.. samo koliko dugo ce funkiconisati jer niko ne pravi pare nego se pare samo izbacuju sa Balkana...
pre 11 godina
Samo soping molovi i kojesta,a da se neko zezne pa otvori neku proizvodnju? A neee samo uvoz samo trosi nema veze sto se u Srbiji ne pravi nista...
Nemam nista protiv trznih centara ali od toga se ne zivi,mora nesto da se proizvodi ljudi...
pre 11 godina
lepo je imati lepe šoping centre, nije da nije, ali me malo brine što niko ne pokreće proizvodnju nego samo forsira trgovinu.
odakle novac za kupovine u tim centrima, ako je nezaposlenost sve veća?
pre 11 godina
Totalna glupost. Napravite fabrike bilo cega ili ulozite u njive i stocarstvo a ne u totalno nepotrebne shoping molove koji prodaju skart robu koja nije uspela da se proda u maticnoj zemlji i to po 4-5 puta skupljoj ceni od realne.
Ovde drzava mora da reaguje, ako nikako drugacije makar nemojte da im date dozvole za to. Moraju stvari da se menjaju inace odosmo svi zajedno u persun.
pre 11 godina
Uprkos krizi,Beogradu i treba još tržnih centara.Konkurencija treba da je takva da ljudi odavde ne idu više u šoping ture do Temišvara,Segedina ili Beča.
Apsolutno nije normalno da u Julius Mallu u Temišvaru bude više kupaca iz Srbije nego iz Rumunije,a tamo je navodno veći prosečan lični dohodak.
A loši centri sa slabom ponudom neka propadnu.....to je tržište.
pre 11 godina
Ajd otvorite JEDAN mali u Subotici sa bar jednim bioskopom, posto nemamo ni jedan bioskop a ni jedan shoping centar... plizzzzz
pre 11 godina
Pozurite samo sa tim shopping centrima dok jos narod ima sta za potrositi!
pre 11 godina
konacno cu imati gde da trosim svoje pare, i ovako ne znam sta cu sa njima! hvala vam!
pre 11 godina
Urbano,samo urbano.
pre 11 godina
Pa kao i do sada-Srbija ce da radi a Beogradjani ce da trose...
pre 11 godina
Na Autokomandi nece biti soping mola. Delta je stopirala sve u vezi njega, razlog poznat. Na Vozdovcu ce biti najatraktivniji, treci stadion u Evropi koji se nalazi na stambenom objektu. Jedva cekam.
pre 11 godina
KAd se setim kako je nekad Cumic ili "Piramida" bila nesto kao super, islo se u piramidu da se kupi nesto kao kvalitetno.....danas je to samo gomila lokala, u koje skoro niko i ne udje, u njima sede ljudi koji i ne znaju nista da prodaju....i sluze samo da se vlasnici lokala svojim audijem dovezu do njih preko unistenog trotoara....
Na zalost realnost Srbije nisu ti velelelpni trzni centri, vec oni kinezi u bloku 70, posto bi i prosecan zpadni kupac koji par puta mesecno obilazi takve trzne centre u svom gradu imao ozbiljnih problema sa beogradskim cenama.
pre 11 godina
lepo je sto se otvaraju, samo narod ima slabo para da kupuje
pre 11 godina
Bitno da se uvozi...
pre 11 godina
Kako nam vreme dolazi,bilo bi pametnije da se otvori još neka NARODNA KUHINJA!
pre 11 godina
"A u Boru radi maxi koji je skuplji od Londonskog loyd-a aukciske kuce."
Lojd (Lloyd's)nije aukcijska kuca, nego osiguranje.
pre 11 godina
Malo je, dajte jos deset.. A u Boru radi maxi koji je skuplji od Londonskog loyd-a aukciske kuce.... jel samo bg ima pravo na konkurenciju, pravu ne vise imena/marketa a vlasnik ista osoba.. ma mi smo Zimbabve za Evropu..
pre 11 godina
Para sve manje, mogućnosti dranja...ovaj...kupovine sve veće.
pre 11 godina
Konacno, i treba Beogradu novih soping centara. U Uscu i Delti je cesto (vikendom a narocito tokom raznih praznika) nemoguce ni parkirati, ni hodati normalno, ni naci slobodno mesto za pice ili hranu. Cela Srbija se sjuri u tih nekoliko mucnih soping centara u Beogradu.
pre 11 godina
Eh da je sreće pa da se otvara 4 proizvodna preduzeća, a ne trgovine...
pre 11 godina
pa lepo...vi samo otvarajte da vam posle stoje prazni...bolje da privatnici naprave nesto sto jos nije viđeno u bg-u...npr. neki aqua park
pre 11 godina
Ko ce bre da kupuje u tolikim centrima?Svi se dali u trgovinu...
pre 11 godina
Juhuuu,jedva čekam da dođem iz Zrenjanina i kao pravi provincijalac u velegradu potrošim celu platu od 20.000,00 din u mega giga tržnom centru.
pre 11 godina
ako nema heliodrom onda ništa,kako mi iz unutrašnjosti da dođemo?
pre 11 godina
konacno cu imati gde da trosim svoje pare, i ovako ne znam sta cu sa njima! hvala vam!
pre 11 godina
Kako nam vreme dolazi,bilo bi pametnije da se otvori još neka NARODNA KUHINJA!
pre 11 godina
Srpski model poslovanja- trange-frange!! Proizvodnja je ocajnicki potrebna ovoj zemlji, a ne prodaja (bofl) robe.
pre 11 godina
KAd se setim kako je nekad Cumic ili "Piramida" bila nesto kao super, islo se u piramidu da se kupi nesto kao kvalitetno.....danas je to samo gomila lokala, u koje skoro niko i ne udje, u njima sede ljudi koji i ne znaju nista da prodaju....i sluze samo da se vlasnici lokala svojim audijem dovezu do njih preko unistenog trotoara....
Na zalost realnost Srbije nisu ti velelelpni trzni centri, vec oni kinezi u bloku 70, posto bi i prosecan zpadni kupac koji par puta mesecno obilazi takve trzne centre u svom gradu imao ozbiljnih problema sa beogradskim cenama.
pre 11 godina
Totalna glupost. Napravite fabrike bilo cega ili ulozite u njive i stocarstvo a ne u totalno nepotrebne shoping molove koji prodaju skart robu koja nije uspela da se proda u maticnoj zemlji i to po 4-5 puta skupljoj ceni od realne.
Ovde drzava mora da reaguje, ako nikako drugacije makar nemojte da im date dozvole za to. Moraju stvari da se menjaju inace odosmo svi zajedno u persun.
pre 11 godina
Ili ovi što prave ove silne tržne centre u najsiromašnijoj zemlji Evrope znaju da će se ovde za par godina dobrano podići standard ili peru novac, trećeg nema.
pre 11 godina
lepo je imati lepe šoping centre, nije da nije, ali me malo brine što niko ne pokreće proizvodnju nego samo forsira trgovinu.
odakle novac za kupovine u tim centrima, ako je nezaposlenost sve veća?
pre 11 godina
"Usce" nikad nece propasti (zbog sramotne lokacije u centru) polozaja a ostali ce morati zestoku zabavu da ponude da bi privukli musterije... sve u svemu opet nikakva proizvodnja,stvaranje.... samo trgovina i usluge... eee
pre 11 godina
Eh da je sreće pa da se otvara 4 proizvodna preduzeća, a ne trgovine...
pre 11 godina
Још места за блејање, само нам је то недостајало. Док је оваца биће и вуне...
pre 11 godina
Bravo ,sada cemo imati gde da trosimo lovu !
pre 11 godina
Samo nemojte otvarati fabrike! To je zlo...
pre 11 godina
pa lepo...vi samo otvarajte da vam posle stoje prazni...bolje da privatnici naprave nesto sto jos nije viđeno u bg-u...npr. neki aqua park
pre 11 godina
Ko ce bre da kupuje u tolikim centrima?Svi se dali u trgovinu...
pre 11 godina
Malo je, dajte jos deset.. A u Boru radi maxi koji je skuplji od Londonskog loyd-a aukciske kuce.... jel samo bg ima pravo na konkurenciju, pravu ne vise imena/marketa a vlasnik ista osoba.. ma mi smo Zimbabve za Evropu..
pre 11 godina
al se peru pare po srbiji, sve u sesnaest
pre 11 godina
Samo ne znam ko ce da kupuje u njima ?!
pre 11 godina
Para sve manje, mogućnosti dranja...ovaj...kupovine sve veće.
pre 11 godina
Balkan ce postati jedan veliki soping centar.. samo koliko dugo ce funkiconisati jer niko ne pravi pare nego se pare samo izbacuju sa Balkana...
pre 11 godina
Још интересантније питање од тога "ко ту купује" је ЧИЈЕ ЈЕ ТО. За "Ушће" и "Делту" знамо али бих волео да нам б92 објасни како је директор једног трећеразредног фудбалског клуба успео да постане мултимилионер (наравно у еврима) и сувласник једног огромног шопинг центра. Па још на локацији игралишта клуба који је "водио". Случајно?
pre 11 godina
Konacno, i treba Beogradu novih soping centara. U Uscu i Delti je cesto (vikendom a narocito tokom raznih praznika) nemoguce ni parkirati, ni hodati normalno, ni naci slobodno mesto za pice ili hranu. Cela Srbija se sjuri u tih nekoliko mucnih soping centara u Beogradu.
pre 11 godina
Samo soping molovi i kojesta,a da se neko zezne pa otvori neku proizvodnju? A neee samo uvoz samo trosi nema veze sto se u Srbiji ne pravi nista...
Nemam nista protiv trznih centara ali od toga se ne zivi,mora nesto da se proizvodi ljudi...
pre 11 godina
Samo jedno pitanje ko ce da kupuje kad narod nema para.
pre 11 godina
Bitno da se uvozi...
pre 11 godina
Smanjiće gužvu ljubitelja šoping centara na NBG, samo napred!
pre 11 godina
Pa kao i do sada-Srbija ce da radi a Beogradjani ce da trose...
pre 11 godina
Хоће ли се икад направити нешто корисно у овом граду? Хоће ли прорадити неки музеј, нови факултет (не тајкунски приватни курсић, него факултет прави)или болница? Хоће ли се средити ова преогавна обала, може ли се Прокоп завршити после 40 година, па да се рђаве шине, баржетине и глибаве шљункаре макну из најатрактивнијег дела града? Не, важно је да се раде шопинг молови, стаклени силоси, где маме могу децу да натове ''Меком'' или ''Кентакијем'' и лиферују у играонице, док пију кафу са другарицама. Стварно јако важна инвестиција у бољитак живота београђана, вау, о мај гад!!!
pre 11 godina
A hoce li Beograd dobiti barem jednu fabriku?
pre 11 godina
Sta ste ljudi zapeli za bolnice, fabrike,pozorista itd.Pitam ja vas da imate lovu da li bi vi napravili ili pljunuli pare u tako nesto.Ne pravi drzava vec privatnici. Ja da imam pare i da napravim nekakvu proizvodnju.samo kada bi bio lud.Napravis neki proizvod kupi ti neko i nikada ti ne plati.On dalje proda zaradi pare vozi se dzipom i tera sojke po splavovima
pre 11 godina
E bas me zanima ko ce da kupuje u ovim centrima. I ovi koji sada rade zjape prazni.
pre 11 godina
zasto grad ne napravi neki park na autokomandi,umesto tc delta city2
pre 11 godina
То је по мојој мјери.
Једва чекам, да се отворе и да се накупујем; цигарета на комад, шећера на коцкице, брашна на шоље, кафе на зрна,... Ихај!
pre 11 godina
Beogradu trebaju skole, parkovi, nove fasade, metro, ociscena i sredjena obala, proterana seljana i bagra a ne soping centri u kojima nardo nece moci nista da kupuje jer nema prebijene pare!
pre 11 godina
Vest je bajata.
Zaboravili ste i još jedan shopping centar na Paliluli - Ada Huja, i jedan na mestu starog MUP-a. Doduše, isti su pod znakom pitanja zbog nerešenih imovinskih problema na zemljištima i u vezi sa projektima.
Još jedan planirani je i na mestu Hotela Jugoslavija u sklopu hotel-kazina. I on je pod velikim znakom pitanja.
pre 11 godina
Celog smo se zivota smejali zapadu kako su oni "potrosacko drustvo",a mi?
Garantovano smo gori postali od njih.Cela nam je pamet u tim molovima!?
pre 11 godina
Ajd otvorite JEDAN mali u Subotici sa bar jednim bioskopom, posto nemamo ni jedan bioskop a ni jedan shoping centar... plizzzzz
pre 11 godina
podržavam, ako misle da nam treba još "šoping molova", samo napred ! Niko nas ne tera da idemo. Svakako mi je draže da vidim moderan centar sa bioskopom nego zapušteno ruglo ili staru zgradu u fazi rušenja. Npr. hale nekadašnjeg Minela i fabrike "Sport" u Višnjičkoj ulici, bolje bi svakkao bilo gledati nešto novo i lepo. A da li će imati mušterija u tim centrima, njihova je briga, meni je ni iz džepa ni u džep. Što neko lepo napisa, "dok je ovaca, biće i šišanja". Meni samo nije jasno koliko još ova država može da potone da se Srbi dozovu pameti i počnu npr. da bojkotuju preskupu robu...
pre 11 godina
lepo je sto se otvaraju, samo narod ima slabo para da kupuje
pre 11 godina
Dok ne postignu trzhni centar po glavi stanovnika nece stati da ih grade.
pre 11 godina
Kome... sa ovakvim platama i 30% nezaposlenih.
pre 11 godina
Konacno, i treba Beogradu novih soping centara. U Uscu i Delti je cesto (vikendom a narocito tokom raznih praznika) nemoguce ni parkirati, ni hodati normalno, ni naci slobodno mesto za pice ili hranu. Cela Srbija se sjuri u tih nekoliko mucnih soping centara u Beogradu.
(Konacno, 19. februar 2013 13:21)
Znaci, katastrofa! Znaci, uzas, mislim stvarno!
pre 11 godina
a kada ce napraviti neku NOVU bolnicu .......sa svim sto ide uz nju.....
pre 11 godina
Totalna glupost. Napravite fabrike bilo cega ...
(mirko, 19. februar 2013 13:42)
Blago tebi! IMR, Zmaj, Sport, IMT, Beko, FOB, DMB, Jugostroj, Frigostroj, EI, Rekord i jos nekoliko stotina fabrika ne rade, raspadaju se decenijama i danas sluze uglavnom za razmnozavanje pacova i gustera ili kao skloniste za klosare, alkoholicare i narkomane, a ti bi pare trosio na zidanje novih fabrika.
pre 11 godina
A bioskop i pozoriste? A opera?!
pre 11 godina
Onaj ko je sposoban i vredan uvek ce imati pare za kupovinu onoga sto mu treba. Onaj kome se zivot svodi da odlazak od kuce do kladionice i nazad i dzeparenje sopstvenih roditelja svakako ce sa uzasavanjem prihvatiti vest o novim trznim centrima.
pre 11 godina
A kad ce Beograd da dobije gradjane koje ce moci da idu u soping?
pre 11 godina
Ja više preferiram male radnje, duž ulice, sa dušom. Trgovinske, zanatske radnjice, piljare, gde se ljudi medjusobno poznaju, druže, gde komšije, trgovci pred radnjama zajedno piju kafu, razgovaraju... Možda grešim, ali ovakvi molovi nas samo ubijaju i udaljavaju...
pre 11 godina
"Višnjička plaza" hahaha...koliko mi problema imamo, nismo ni svesni.
pre 11 godina
@konacno,
Veoma sam iznenadjena da ste muskog roda. Pokusala sam da budem ironicna.
Zaliti se na guzvu u soping centru mi izgleda, u najmanju ruku, cudno.Tamo je guzva po definiciji, zato ih i grade na taj nacin.( ja sam u Usce usla samo jednom i iz klaustrofobicne garaze pobegla glavom bez obzira. U Delti sam se jednom zadrzala pola sata, i zavrtelo mi se u glavi od gomile ljudi, stvari...) Ustvari, nervira me taj koncept i pretvaranje ljudi u masu koja kupuje, kupuje......
A rekla bih KONACNO kada bi otvorili Narodni muzej i bas sam se uzelela stalne postavke Muzeja savremene umetnosti. TO MI NEDOSTAJE .A za krpice cu se vec snaci.
Nadam se da sam bila jasna.
pre 11 godina
ima li nesto van beograda?
pre 11 godina
Korumpirani kr.... trebaju nam nove bolnice i klinike, dosta vise sa tim shoping centrima koji zvrje prazni.
pre 11 godina
Pa dobro, bar ce mladi imati gde da se setaju i nabijaju komplekse posto kupovati sigurno nece.
pre 11 godina
juce sretnem dedu malog Teodora Fon Burga ili vam matematicara najboljeg na svetu,kaze mi covek da mu drzava nista nije pomogla jer nije punoletan,da se Karadjordjevici slikali zbog marketinga sa njim,pa da li moguce da nama trebaju trzni centri?!odem pre neki dan u Usce a deca rade sve I svasta da bi nekom kapitalisti napunili dzepove,toliko pametne omladine a drzava umesto da Im napravi centar gde ce besplatno usavrsavati svoje vestine I od njih uzimati jednog dana najbolje da predvode zemlju mi I'm uzimamo pare da nemaju ni za uzinu pa nije ni cudo sto I'm mozgovi rade na isparenju,oci buljave a glas neartikulisan kao kod majmuna koji je bez vode!
pre 11 godina
Jedino Banovo Brdo i Čukarica ništa.
Posle 12 godina smo dobili Tempo i to je sve.
Za svaku sitnicu trčimo na Novi Beograd, cene stanova su nam pale za 30% u odnosu Na Novi Beograd i sad nas šiju za 30%.
Imamo nesposobnu vlast.
Imamo najskuplju i najgoru pijacu u gradu.
Uskoro ćemo i po žvake ići u grad.
pre 11 godina
Postoje ljudi koji rado posecuju ove centre a postoje i oni kojima je dobar i Buvljak, i to je dobro. Najvaznije je da i jedni i drugi budu zadovoljni i da imaju mogucnost izbora. Jos samo da se napravi marvena skela za one koji ne vole da prelaze preko mosta preko Ade i sve ce biti OK.
pre 11 godina
Svako iole realan shvata da narod ima sve manje para i da nam novi tržni centri nisu potrebni. A opet, ako odete popodne u Delta City videćete da ljudi čekaju u redu ispred lifta. U Ušću vikendom ima ljudi više nego na bilo kom stadionu u Srbiji. Preskupe radnje se ne zatvaraju već godinama, dakle rade - isplati im se. Ni jedan privatnik ne radi dugo sa gubitkom to budite sigurni. Iako nigde nema logike, novi šoping molovi će se izgraditi i opet puni. Dobro došli u Srbiju.
pre 11 godina
Ako nece biti jeftiniji od postojećih, neka ne dolaze! Sta će nam?
pre 11 godina
I bilo je krajnje vreme. Bas sedim neki dan i razmisljam: Sta je ovoj zemlji potrebno? Industrija? Zanatstvo? Bolnice? Skole? Znam, Srbiji su trzni centri potrebniji nego ista! Evo, ovaj centar kod mene totalno propao i raspada se, u njemu raste trava; Vreme je da se gradi novi i lepsi.
pre 11 godina
A muzej?
pre 11 godina
Cekaj malo! Prvo da se iskopa kanal Beograd -Solun,pa tek onda trzni centri.Jer kako ce roba da stize,ako ne tankerima?
pre 11 godina
prave tc u srbiji zato sto nasi biznismeni ne znaju da proizvedu ni obican fen za kosu a kamo li nesto komplikovanije !
pre 11 godina
Na Autokomandi nece biti soping mola. Delta je stopirala sve u vezi njega, razlog poznat. Na Vozdovcu ce biti najatraktivniji, treci stadion u Evropi koji se nalazi na stambenom objektu. Jedva cekam.
pre 11 godina
Život se, kritikuju sociolozi, mladima sveo na internet, a porodicama na tržni centar.
Taman da postave u ionako siroke hodnike stolove sa uticnicama u podu i dobrim netom sa wireless-om. Eto i mladih sa roditeljima u trznim centrima, a onda cemo svi biti jedna lepa i srecna porodica:p
pre 11 godina
hleba i soping centara
pre 11 godina
Grade trzne centre ko da smo svi multimilijarderi a meni se javlja da cemo za par godina biti jos veca sirotinja nego sto smo sad.
pre 11 godina
Ko će da kupuje u tim centrima?
pre 11 godina
Najmanje ste napisali o trznom centru Stadion koji se otvara za mesec dana, koji izgleda velicanstveno i koji je mnogo veci od ostalih navedenih. Divim se gradjevini svaki dan kada prodjem tuda, jedva cekam da prosetam centrom i odem na prvu utakmicu, iako nisam navijac niti preterani ljubitelj fudbala. Svaka cast na celokupnom projektu, Vozdovac ce da zivne kao nikad do sada!
pre 11 godina
Pa da li ce u drzavi Srbijici neko nesto poceti da proizvodi ili ce samo da nicu trzni centri za plasman strane robe koju nasi gradjani ne mogu da kupe????
Valjda ce odgovor da dobijemo jednog dana od neke normalne vlade koja ce biti sastavljena od ljudi od kojih ni jedan nije na sadasnjoj politickoj sceni.
pre 11 godina
Hajde da vidimo od svih onih koji negoduju sto na Uscu umesto trznog centra nije napravljena fabrika, koliko ih je upisalo masinsku ili kozarsku ili obucarsku ili hemijsku skolu a koliko njih ju je ikada zavrsilo. Narod decenijama bezi od rada u fabrici kao djavo od krsta a ovakve skole tradicionalno tek u avgustu upisuje iskljucivo najveci ol.. koji nakon popravnog ispita nema mogucnost da bira. Svako ko je iole inteligentan i obrazovan ne bi hteo ni da vidi ni da udje u fabriku, ali bi svako voleo da ih ima sto vise! Nisu oni u konfliktu ni sa soping centrima ni sa njihovim investitorima ni sa drzavom. Oni su u konfliktu sami sa sobom.
pre 11 godina
Sa toliko cineplex-a u gradu, više nijedan bioskop neće moći profitabilno da radi. Ostaće Beograd bez bioskopa. S obzirom na interesovanje ljudi, Beogradu je dosta 4-5 dobrih bioskopa da bi bila puna kapa posetilaca, nas koji još uvek volimo da pogledamo film na velikom platnu.
pre 11 godina
Ama bre dileje nama trebaju proizvodni pogoni fabrike i slicno sto moze da proizvede novu vrednost a ne kao najgora kolonija za saku staklenih perli prodajemo zlato i dijamante,pa nam uvaljuju soping molove u samom centru grada kakvi paraziti stetocine i unistivaci.DDT im mije ravan!
pre 11 godina
@panta rei,
Ne razumem, obrazlozi komentar? Sta nije jasno i sta je uzasno u tom komentaru? Nisam neko ko se lozi na zivot u soping sentrima i uopste ne idem cesto tamo. Zaposlen sam i dosta radim i nemam bas previse vremena za skitanje po soping molovima ali kad ugrabim slobodno vreme (a to je obicno neki vikend ili praznik) odem da nesto pogledam, kupim. I onda me saceka prava katastrofa od guzve. Jednom sam cak i odustao od pokusaja da udjem. Dakle, GRADITE soping centre onoliko koliko je potrebno da ne bude paklenih guzvi u njima!!! Prosto, nema nikakvog uzasa u ovoj logici. Ko jos voli guzve????
pre 11 godina
Bolje da dobijete evropske cene nego 444 nova trzna centra. A nama iz ostalih delova Srbije dajte autonomiju ili nezavisnost jer mi ne postojimo izgleda...
pre 11 godina
Ako neko želi da tamo troši pare ima svu moju podršku.
Da nećete možda u Trst po robu?
A to što nema fabrika, teško da dnas ima ko i da radi u njima. zaobišlo nas je barem jedna i po tehnloška revolucija.
Škole nam ne liče ni na šta.
Želimo da se takmičimo sa Kinezima koji radnu snagu privuku korbačem?
Pa naša deca u mašinskim školama rade na alatljikama iz '45-te a građevinci još ručno savijaju armaturu.
Imaćemo fabriku mikro čipova ali ćemo da dovedemo strance da rade u njoj?
pre 11 godina
"A u Boru radi maxi koji je skuplji od Londonskog loyd-a aukciske kuce."
Lojd (Lloyd's)nije aukcijska kuca, nego osiguranje.
pre 11 godina
Svi nešto pljuju, a nema mesta da se parkiraš ni u Delti ni u Ušću
pre 11 godina
Zasto bre? Do sada sam mogao da nadjem sponzoruse u Uscu i Delta citiju, sad treba da idem na jos cetiri mesta...Nije fer.
Do sada smo znali ko moze da kupuje, ko da sedi i ispija jednu kafu pola dana, sad treba da idemo na pet mesta?
pre 11 godina
Shopping centri nisu samo za kupovanje i ostavljanje para. Lepo je da imas gde da prosetas kad je jaka zima ili kad je suvise vruce napolju. Klimatizovano je, lepo, vedro... A da ne pominjem toalete koji inace nedostaju celom Beogradu. Na autokomandi bas nedostaje tako nesto.
pre 11 godina
Sto rece neko pre neki dan na vest o soping molu u Zemunu - e, sad znam gde da potrosim platu...
pre 11 godina
Pozurite samo sa tim shopping centrima dok jos narod ima sta za potrositi!
pre 11 godina
"Totalna glupost. Napravite fabrike bilo cega ili ulozite u njive i stocarstvo a ne u totalno nepotrebne shoping molove koji prodaju skart robu koja nije uspela da se proda u maticnoj zemlji i to po 4-5 puta skupljoj ceni od realne."
Па и ти да правиш робу не би у Албанији отварао фабрике него би само продавао СВОЈУ робу. Шта сте очекивали од ЕУ? Посао? Хахахахаах.
pre 11 godina
15000m2? 48000m2? to nisu shopping centri nego šupe..
http://en.wikipedia.org/wiki/CentralWorld ovo je pravi shopping centar :))
pre 11 godina
@mirko
Ne mozes ti onoga koji investira i ulaze pare da nateras da ulaze u nesto drugo. Nejgove pare i njegova odluka.Ne ulaze drzava pare
pre 11 godina
@pera zdera..... Koliko vidim propadose i Usce i Delta city i Plaza u Kragujevcu. Sve same prazne radnje
Ko je lud da ulozi svoju lovu u prozvodnju.Nesto napravis a onda cekas mesecima da ti se neko smiluje da ti plati.I josti ne plati jer je navodno bankrotirao.Samo ono sto je trak roba trak lova
pre 11 godina
A bioskop i pozoriste? A opera?!
(Dorijan, 19. februar 2013 16:49)
Dodji posle podne pred Usce i izbroj koliko ljudi udje u njega za 1 sat i to pomnozi sa 12. Otprilike toliko ljudi udje za 16 sati radnog vremena (pre podne je poseta nesto manja). Nakon toga, na dan kada se prikazuje neka opera u Narodnom pozoristu izbroj ljude koji ulaze u zgradu. Postace ti jasno zasto niko nije blesav da izmedju trznog centra i opere, ulaze u operu.
pre 11 godina
A jel se zna šta je Šarićevo ili preciznije šta nije Šarićevo?
pre 11 godina
Ekonomska kriza je globalni izgovor za bogaćenje pojedinaca.
pre 11 godina
Nisam od onih koji smatraju da jezik ne treba da napreduje i da prihvata strane reči onda kada su zaista potrebne... Ali šoping centar, Delta siti, slot klub, fantazi park, fitnes centar, "fast fud kort"... Aman.
pre 11 godina
Chemu to?
pre 11 godina
Jedan shoping centar = svi zaradjuju
Mnogo shoping centara = niko ne zaradjuje
pre 11 godina
Све српски називи.Србија је постала сметлиште где се пласира свакојага сумњива роба.Зашто ти инвеститори не улазу у производњу?
pre 11 godina
Uprkos krizi,Beogradu i treba još tržnih centara.Konkurencija treba da je takva da ljudi odavde ne idu više u šoping ture do Temišvara,Segedina ili Beča.
Apsolutno nije normalno da u Julius Mallu u Temišvaru bude više kupaca iz Srbije nego iz Rumunije,a tamo je navodno veći prosečan lični dohodak.
A loši centri sa slabom ponudom neka propadnu.....to je tržište.
pre 11 godina
Izvin'te ali ko god je doneo takvu odluku nije normalan. Gradite metro(to BGD-u treba), pruge po zemlji da smanjimo gubljenje vremena i para, ulazite pametno u infrastrukturu a ne ovako.
Ovo je fazon kako postati rob: dajte im sve sto ne mogu da priuste, prezaduzi ih, zavedi ih plitkim zadovoljstvom, a onda kad nema da vrati ucenjuj i uzimaj zemlju/vodu/struju/mladost itd. Da li ima nekoga ko zna da vodi ovu zemlju bez sebicnog razmisljanja ? Srecom nisam tu, mene bi u zatvor odma' kao politicki nepodobnu.
Voditi zemlju je isto kao i domacinstvo : gledas kol'ko imas, tol'ko se pruzis; sagledas potencijal i pravis planove za nekoliko decenija (ukljuci kratkorocne i dugorocne); za drzavu treba plan na 200-300 godina. Ovo sto radite nije plan nego cist hir jer patimo od tog elitizma a nema zasta pas da nas uhvati. Da mi je znati na osnovu cega je ovakva biznis propozicija mogla da bude odobrena - jedino na osnovu onoga "'oce da se pokazu" i to se maksimalno manipulise. A nasa potrosacka moc je nula. Gde je tu pamet?
pre 11 godina
Koje preterivanje, e... Delta City i Usce 'hrane' citav Beograd, sta ce nam jos 4 ogromna soping centra? Do ta dva soping centra i iz najdaljeg predgradja ne treba vise od pola sata da se dodje, guzva jeste ali nikad nesnosna... Bacanje para, umesto da se sve ulaze u ekonomiju, fabrike, vi hocete da svaki komsiluk ima po trzni centar? A mozete i da ta 4 umesto u BG izgradite po jedan u neki manji grad u Srbiji, to bi bilo lepo, jer evo ja Beogradjanin kazem, prekinite Beograd da gradite (prvo ga okrecite), pomozite ostatku Srbije.
pre 11 godina
A sta je sa staklenjakom u centru? Zvrji prazan, niko vise tamo ne ulazi, a nekada je bio hit.
Dajte da proizvodimo nesto da bi imali i da kupimo ponesto.
pre 11 godina
Jel to Djilas ulaže svoj novac????????
pre 11 godina
Kod nas se samo kafici i shoping centri otvaraju.
pre 11 godina
Urbano,samo urbano.
pre 11 godina
Jel nekome pada na pamet da kada se ovo malo novca u opticaju preusmeri u trzne centre da ce svi mali biznisi i radnje po gradu krenuti da propadaju i samim tim radnici da se otpustaju tako da ce ta investicija biti mnogo stetnija za privredu nego da je uopste nije bilo... zar je tesko zakljuciti da nam trebaju investicije za proizvodnju i da je ovo samo jos jedna prevara
pre 11 godina
Bolje bi bilo da poradimo malo na sportskoj infrastrukturi !!!
pre 11 godina
Jeste da bi bilo lepo da malo povecamo proizvodnju na konto trgovine i uvoza, ali mi nije bas jasan stav ko ce tu da kupuje ili zvrjace prazni ili sta vec. Kad god odem u usce ne moze da se nadje parking,sudaranje sa ljudima,a pred praznike da ne spominjem. Ocigledno je da postoji dovoljan broj ljudi koji ima to odakle da plati, iliti postoji dovoljno velika potraznja cim se najavljuje tolika ekspanzija ponude. I nista to drzavu nece da kosta da bi sad u glas vikali sta ce nam to. Plac kupi privatnik,tc gradi drugi privatnik,lokale zakupljuju treca lica koja uglavnom uvoze robu koju prodaju a za to vreme drzava zaradjuje od taksi,poreza,carina...a usput se povecava konkurencija. Tako da samo pravite,bolje i to nego neke fensi zgradurine u kojima ce kvadrat biti 3000e, od toga tek prosecsn gradjanin nema koristi.
pre 11 godina
@Privrednik, 19. februar 2013 17:26
Ako grade grade iz kredita.
Imovina i kredite ako ne vrate postaje javni dug.
Posto kredite ne vracaju(naucno,bioloski i prakticno dokazano) dug postaje drzavni,odnosno javni.
Dakle ne ulazu sopstveni novac,vec novac poreskih obveznika.
Ti ako znas neku drugu alternativu,slobodno kazi,rado cu da te saslusam
pre 11 godina
@psiholog U Boru šoping centar, pa nema teorije. Ko je lud da pravi za 30 hiljada stanovnika, od toga pola penzionera. I naravno da je sve skuplje, transport + malo tržište, voleo bih i ja da je drugačije, ali to su pravila savremene ekonomije.
pre 11 godina
Ovde drzava mora da reaguje, ako nikako drugacije makar nemojte da im date dozvole za to. Moraju stvari da se menjaju inace odosmo svi zajedno u persun.
(mirko, 19. februar 2013 13:42)
Slazem se sa onim sto si napisao ali...onaj ko ima pare bira gde ce da ih ulozi.I naravno gleda da sto pre vrati ulog i samim tim da sto pre ostvari profit.
A pitanje za rzavu je zasto ne radi na stvaranju uslova pa da dodje i neki investitor koji ce da ulozi u proizvodnju.
Moraju stvari da se menjaju inace odosmo svi zajedno u persun.
pre 11 godina
razmislite malo, kako da budemo "jeftina radna snaga" ako nema velike nezaposlenosti? kako da budemo "jeftina radna snaga" ako ima fabrika, proizvodnih pogona, to mora sve da se pozatvara. forsiranje trgovackih lanaca i molova, a zatvaranje fabrika i poklanjanje za 1€ i fabrike i TRZISTA stvaraju "jeftinu radnu snagu". kako da zivimo "EU standardom zivota" ako smo "jeftina radna snaga"!? hehe, ko ovde zivi, nije ni cudo sto smo banana....
pre 11 godina
pa nasa vlada neume sa tudjom investicijom da obnovi malo i siromasnije krajeve srbije sem beograd,beograd,beograd i samo beograd,a za pasaluk nista,a gde su subotica,smederevo,pozarevac,kraljevo itd,itd,itd
pre 11 godina
Једва чекам да трошим паре које немам...
pre 11 godina
boli vas .... bg-ni i dalje ste puni love i sva lova ide u vas grad.
pre 11 godina
Napokon. Stvarno mi je vise muka da od opstine Tosinog bunara idem do Usca da bih kupio najobicniju sitnicu. Hocu jedan i to oooogroman tu odmah iza ugla.
Dobro ste se setili.
pre 11 godina
Само ми није јасно где они налазе рачуницу за ове цене у домаћим тржним центрима,кад уз мало среће и потраге у радњама широм европе могу да се нађу ствари дупло јефтиније него код нас,уз десет пута већи стандард у тим државама?
pre 11 godina
ne razumem kako neko moze da kaze da ljudi nemaju para da kupuju. taj sigurno nije bio u uscu tokom vikenda, a bogami i radinim danima. tamo je neopisiva guzva i tacno je da ljudi iz cele srbije vikendom dolaze u beograd u kupovinu jer nemaju takve mogucnosti u svom gradu. sto je sramota. naravno da beogradu treba jos soping centara jer ce samo na taj nacin prestati da nas deru i povecace se konkurencija, postace pristupacniji obicnom coveku. kupovina u soping centrima nije luksuz u razvijenim zemljama nego stvar dostupna obicnom coveku, sto bi trebalo i kod nas da bude. a sto se tice proizvodnje, umesto da kukamo o tome kako se otvaraju samo prodavnice mogli bi malo da radimo na tome da smislimo nesto sta cemo proizvoditi.
pre 11 godina
a kako cemo da popunimo onda ove sto zvrje prazni,enjub,piramida,cumicevo sokace...ne znam gde cu pre...
pre 11 godina
Dobro je sto se otvaraju trzni centri. Narod treba da se uci da trosi pare, a ne da ih cuva po slamaricama. Restorani, soping, provod...Zivot brzo prodje, treba uzivati u njemu. Al to nas narod nikako da shvati, los nam je mentalitet.
pre 11 godina
Jos jedna zestoka glupost srpske pilicarske privrede. - koje novce ce narod da trosi ako nema posao, zasto ne otvore fabrike? - pola lokala u gradu zuji prazno, zgrade na bulevaru izgledaju ko turska mahala otkad su napravili novu cestu, moze i tamo da se sredjuje umesto sto ce zauzimati velike placeve ? - oce li to resiti ponudu u Srbiji gde dolazi 3% brendova za koje vredi davati novce, a za bilo kakvu ljudsku stvar, pogotovo ako si izvan proseka moras ici u inostranstvo da se obuces ? - zasto ne grade jevne garaze u gradu, kostaju manje od stambene zgrade a trotoari su misaona imenica u 90% grada, samo od iznajmljivanja ce imati vise koristi od uredjenih trznih centara ? itd itd. imam jo milion ideja, a poslednja destinacija na koju zelim da idem u popodnevnu setnju je kimatizovana zgrada gde se vrtis u krug, umesto ulicama gde usput mozes da vidis sta te zanima.
pre 11 godina
eee a hoce da bude i mlecnih restorana sa povecanom vrednoscu aflatoksina u mleku? Zanima me prevashodno za ovaj trzni centar na Autokomandi jer mi je najblizi, da ne mucim porodicu po prevozu a i da ne placamo svi Bus Plus. Hvala unapred na odgovoru
pre 11 godina
Eeeee, jedan šoping mol više od dva puta skuplji od rekonstrukcije Narodnog Muzeja! Bolje da ćutim da se ne zanosim previše,...
pre 11 godina
Tako je. Konacno.
pre 11 godina
lepo je imati lepe šoping centre, nije da nije, ali me malo brine što niko ne pokreće proizvodnju nego samo forsira trgovinu.
odakle novac za kupovine u tim centrima, ako je nezaposlenost sve veća?
(bole, 19. februar 2013 13:32)
Lepo pitanje.Samo razmisli koliko njih ima u skupstini,na estradi i slicnih.Ne govorimo o 20000 dinara mesecnoj plati.Lep profit sa manje posla.Zasto da ne
pre 11 godina
Autokomanda : tačna lokacija, investitor? Nije napisano u tekstu.
pre 11 godina
Strava! Ali stravaaaa! Cool! Ludilo!
Pošto će uskoro da zvrje prazni možda bolje da pare donirate u humanitarne svrhe. Nema profita, ali barem ste nešto korisno napravili...
pre 11 godina
A sta je sa Pevecom ?
pre 11 godina
Ne razumem potrebu za 8 bioskopa u jednom soping centru..kad ljudi sve manje idu u bioskop..ocigledno optimisticna procena..
pre 11 godina
Po meni u Beogradu sigurno ima mjesta za još 3-4 velika šoping centra, ala Delta i Ušće. Pa Zagreb ih trenutno ima 5 od kojih su najmanji poput Delta citya, a najveći i dva put veći od Ušća. I još ima planova za gradnju. Svaki dio grada bi trebalo pokriti, od Banova brda, pa Voždovac, Zvezdara-Mirijevo-Karaburma, Palilula itd. Nema u tome ništa loše štagod tko mislio, samo se povećava kvalitet života građana.
pre 11 godina
Trebaju nam k‘o rupa u glavi ...
pre 11 godina
Mnogo je to tržnjaka za Beograd (tržnjak je shopping mall - za mlađu generaciju). Ali nije za celu Srbiju + okolina. Kao što mi idemo u Segedin ili neki Pandorf, do Italije itd, ideja je da sada Bgd postane jedan takav centar za kupovinu, pardon, shopping centar.
pre 11 godina
Baš me briga za tržne centre, nemam čime da kupujem u njima.
pre 11 godina
Pa kao i do sada-Srbija ce da radi a Beogradjani ce da trose...
pre 11 godina
Konacno, i treba Beogradu novih soping centara. U Uscu i Delti je cesto (vikendom a narocito tokom raznih praznika) nemoguce ni parkirati, ni hodati normalno, ni naci slobodno mesto za pice ili hranu. Cela Srbija se sjuri u tih nekoliko mucnih soping centara u Beogradu.
pre 11 godina
Onaj ko je sposoban i vredan uvek ce imati pare za kupovinu onoga sto mu treba. Onaj kome se zivot svodi da odlazak od kuce do kladionice i nazad i dzeparenje sopstvenih roditelja svakako ce sa uzasavanjem prihvatiti vest o novim trznim centrima.
pre 11 godina
Totalna glupost. Napravite fabrike bilo cega ...
(mirko, 19. februar 2013 13:42)
Blago tebi! IMR, Zmaj, Sport, IMT, Beko, FOB, DMB, Jugostroj, Frigostroj, EI, Rekord i jos nekoliko stotina fabrika ne rade, raspadaju se decenijama i danas sluze uglavnom za razmnozavanje pacova i gustera ili kao skloniste za klosare, alkoholicare i narkomane, a ti bi pare trosio na zidanje novih fabrika.
pre 11 godina
Dobro je sto se otvaraju trzni centri. Narod treba da se uci da trosi pare, a ne da ih cuva po slamaricama. Restorani, soping, provod...Zivot brzo prodje, treba uzivati u njemu. Al to nas narod nikako da shvati, los nam je mentalitet.
pre 11 godina
boli vas .... bg-ni i dalje ste puni love i sva lova ide u vas grad.
pre 11 godina
Totalna glupost. Napravite fabrike bilo cega ili ulozite u njive i stocarstvo a ne u totalno nepotrebne shoping molove koji prodaju skart robu koja nije uspela da se proda u maticnoj zemlji i to po 4-5 puta skupljoj ceni od realne.
Ovde drzava mora da reaguje, ako nikako drugacije makar nemojte da im date dozvole za to. Moraju stvari da se menjaju inace odosmo svi zajedno u persun.
pre 11 godina
Shopping centri nisu samo za kupovanje i ostavljanje para. Lepo je da imas gde da prosetas kad je jaka zima ili kad je suvise vruce napolju. Klimatizovano je, lepo, vedro... A da ne pominjem toalete koji inace nedostaju celom Beogradu. Na autokomandi bas nedostaje tako nesto.
pre 11 godina
Smanjiće gužvu ljubitelja šoping centara na NBG, samo napred!
pre 11 godina
Sta ste ljudi zapeli za bolnice, fabrike,pozorista itd.Pitam ja vas da imate lovu da li bi vi napravili ili pljunuli pare u tako nesto.Ne pravi drzava vec privatnici. Ja da imam pare i da napravim nekakvu proizvodnju.samo kada bi bio lud.Napravis neki proizvod kupi ti neko i nikada ti ne plati.On dalje proda zaradi pare vozi se dzipom i tera sojke po splavovima
pre 11 godina
Ne razumem potrebu za 8 bioskopa u jednom soping centru..kad ljudi sve manje idu u bioskop..ocigledno optimisticna procena..
pre 11 godina
E bas me zanima ko ce da kupuje u ovim centrima. I ovi koji sada rade zjape prazni.
pre 11 godina
Juhuuu,jedva čekam da dođem iz Zrenjanina i kao pravi provincijalac u velegradu potrošim celu platu od 20.000,00 din u mega giga tržnom centru.
pre 11 godina
konacno cu imati gde da trosim svoje pare, i ovako ne znam sta cu sa njima! hvala vam!
pre 11 godina
@konacno,
Veoma sam iznenadjena da ste muskog roda. Pokusala sam da budem ironicna.
Zaliti se na guzvu u soping centru mi izgleda, u najmanju ruku, cudno.Tamo je guzva po definiciji, zato ih i grade na taj nacin.( ja sam u Usce usla samo jednom i iz klaustrofobicne garaze pobegla glavom bez obzira. U Delti sam se jednom zadrzala pola sata, i zavrtelo mi se u glavi od gomile ljudi, stvari...) Ustvari, nervira me taj koncept i pretvaranje ljudi u masu koja kupuje, kupuje......
A rekla bih KONACNO kada bi otvorili Narodni muzej i bas sam se uzelela stalne postavke Muzeja savremene umetnosti. TO MI NEDOSTAJE .A za krpice cu se vec snaci.
Nadam se da sam bila jasna.
pre 11 godina
Kako nam vreme dolazi,bilo bi pametnije da se otvori još neka NARODNA KUHINJA!
pre 11 godina
Svi nešto pljuju, a nema mesta da se parkiraš ni u Delti ni u Ušću
pre 11 godina
ima li nesto van beograda?
pre 11 godina
Jel to Djilas ulaže svoj novac????????
pre 11 godina
Bolje bi bilo da poradimo malo na sportskoj infrastrukturi !!!
pre 11 godina
@panta rei,
Ne razumem, obrazlozi komentar? Sta nije jasno i sta je uzasno u tom komentaru? Nisam neko ko se lozi na zivot u soping sentrima i uopste ne idem cesto tamo. Zaposlen sam i dosta radim i nemam bas previse vremena za skitanje po soping molovima ali kad ugrabim slobodno vreme (a to je obicno neki vikend ili praznik) odem da nesto pogledam, kupim. I onda me saceka prava katastrofa od guzve. Jednom sam cak i odustao od pokusaja da udjem. Dakle, GRADITE soping centre onoliko koliko je potrebno da ne bude paklenih guzvi u njima!!! Prosto, nema nikakvog uzasa u ovoj logici. Ko jos voli guzve????
pre 11 godina
A bioskop i pozoriste? A opera?!
pre 11 godina
A hoce li Beograd dobiti barem jednu fabriku?
pre 11 godina
juce sretnem dedu malog Teodora Fon Burga ili vam matematicara najboljeg na svetu,kaze mi covek da mu drzava nista nije pomogla jer nije punoletan,da se Karadjordjevici slikali zbog marketinga sa njim,pa da li moguce da nama trebaju trzni centri?!odem pre neki dan u Usce a deca rade sve I svasta da bi nekom kapitalisti napunili dzepove,toliko pametne omladine a drzava umesto da Im napravi centar gde ce besplatno usavrsavati svoje vestine I od njih uzimati jednog dana najbolje da predvode zemlju mi I'm uzimamo pare da nemaju ni za uzinu pa nije ni cudo sto I'm mozgovi rade na isparenju,oci buljave a glas neartikulisan kao kod majmuna koji je bez vode!
pre 11 godina
Malo je, dajte jos deset.. A u Boru radi maxi koji je skuplji od Londonskog loyd-a aukciske kuce.... jel samo bg ima pravo na konkurenciju, pravu ne vise imena/marketa a vlasnik ista osoba.. ma mi smo Zimbabve za Evropu..
pre 11 godina
Samo jedno pitanje ko ce da kupuje kad narod nema para.
pre 11 godina
zasto grad ne napravi neki park na autokomandi,umesto tc delta city2
pre 11 godina
Tako je. Konacno.
pre 11 godina
Samo ne znam ko ce da kupuje u njima ?!
pre 11 godina
Srpski model poslovanja- trange-frange!! Proizvodnja je ocajnicki potrebna ovoj zemlji, a ne prodaja (bofl) robe.
pre 11 godina
ako nema heliodrom onda ništa,kako mi iz unutrašnjosti da dođemo?
pre 11 godina
Ja više preferiram male radnje, duž ulice, sa dušom. Trgovinske, zanatske radnjice, piljare, gde se ljudi medjusobno poznaju, druže, gde komšije, trgovci pred radnjama zajedno piju kafu, razgovaraju... Možda grešim, ali ovakvi molovi nas samo ubijaju i udaljavaju...
pre 11 godina
Bolje da dobijete evropske cene nego 444 nova trzna centra. A nama iz ostalih delova Srbije dajte autonomiju ili nezavisnost jer mi ne postojimo izgleda...
pre 11 godina
Zasto bre? Do sada sam mogao da nadjem sponzoruse u Uscu i Delta citiju, sad treba da idem na jos cetiri mesta...Nije fer.
Do sada smo znali ko moze da kupuje, ko da sedi i ispija jednu kafu pola dana, sad treba da idemo na pet mesta?
pre 11 godina
pa nasa vlada neume sa tudjom investicijom da obnovi malo i siromasnije krajeve srbije sem beograd,beograd,beograd i samo beograd,a za pasaluk nista,a gde su subotica,smederevo,pozarevac,kraljevo itd,itd,itd
pre 11 godina
Jedino Banovo Brdo i Čukarica ništa.
Posle 12 godina smo dobili Tempo i to je sve.
Za svaku sitnicu trčimo na Novi Beograd, cene stanova su nam pale za 30% u odnosu Na Novi Beograd i sad nas šiju za 30%.
Imamo nesposobnu vlast.
Imamo najskuplju i najgoru pijacu u gradu.
Uskoro ćemo i po žvake ići u grad.
pre 11 godina
Још места за блејање, само нам је то недостајало. Док је оваца биће и вуне...
pre 11 godina
Bravo ,sada cemo imati gde da trosimo lovu !
pre 11 godina
ne razumem kako neko moze da kaze da ljudi nemaju para da kupuju. taj sigurno nije bio u uscu tokom vikenda, a bogami i radinim danima. tamo je neopisiva guzva i tacno je da ljudi iz cele srbije vikendom dolaze u beograd u kupovinu jer nemaju takve mogucnosti u svom gradu. sto je sramota. naravno da beogradu treba jos soping centara jer ce samo na taj nacin prestati da nas deru i povecace se konkurencija, postace pristupacniji obicnom coveku. kupovina u soping centrima nije luksuz u razvijenim zemljama nego stvar dostupna obicnom coveku, sto bi trebalo i kod nas da bude. a sto se tice proizvodnje, umesto da kukamo o tome kako se otvaraju samo prodavnice mogli bi malo da radimo na tome da smislimo nesto sta cemo proizvoditi.
pre 11 godina
al se peru pare po srbiji, sve u sesnaest
pre 11 godina
Eh da je sreće pa da se otvara 4 proizvodna preduzeća, a ne trgovine...
pre 11 godina
Хоће ли се икад направити нешто корисно у овом граду? Хоће ли прорадити неки музеј, нови факултет (не тајкунски приватни курсић, него факултет прави)или болница? Хоће ли се средити ова преогавна обала, може ли се Прокоп завршити после 40 година, па да се рђаве шине, баржетине и глибаве шљункаре макну из најатрактивнијег дела града? Не, важно је да се раде шопинг молови, стаклени силоси, где маме могу децу да натове ''Меком'' или ''Кентакијем'' и лиферују у играонице, док пију кафу са другарицама. Стварно јако важна инвестиција у бољитак живота београђана, вау, о мај гад!!!
pre 11 godina
Koje preterivanje, e... Delta City i Usce 'hrane' citav Beograd, sta ce nam jos 4 ogromna soping centra? Do ta dva soping centra i iz najdaljeg predgradja ne treba vise od pola sata da se dodje, guzva jeste ali nikad nesnosna... Bacanje para, umesto da se sve ulaze u ekonomiju, fabrike, vi hocete da svaki komsiluk ima po trzni centar? A mozete i da ta 4 umesto u BG izgradite po jedan u neki manji grad u Srbiji, to bi bilo lepo, jer evo ja Beogradjanin kazem, prekinite Beograd da gradite (prvo ga okrecite), pomozite ostatku Srbije.
pre 11 godina
Ama bre dileje nama trebaju proizvodni pogoni fabrike i slicno sto moze da proizvede novu vrednost a ne kao najgora kolonija za saku staklenih perli prodajemo zlato i dijamante,pa nam uvaljuju soping molove u samom centru grada kakvi paraziti stetocine i unistivaci.DDT im mije ravan!
pre 11 godina
"Totalna glupost. Napravite fabrike bilo cega ili ulozite u njive i stocarstvo a ne u totalno nepotrebne shoping molove koji prodaju skart robu koja nije uspela da se proda u maticnoj zemlji i to po 4-5 puta skupljoj ceni od realne."
Па и ти да правиш робу не би у Албанији отварао фабрике него би само продавао СВОЈУ робу. Шта сте очекивали од ЕУ? Посао? Хахахахаах.
pre 11 godina
@mirko
Ne mozes ti onoga koji investira i ulaze pare da nateras da ulaze u nesto drugo. Nejgove pare i njegova odluka.Ne ulaze drzava pare
pre 11 godina
Jedan shoping centar = svi zaradjuju
Mnogo shoping centara = niko ne zaradjuje
pre 11 godina
То је по мојој мјери.
Једва чекам, да се отворе и да се накупујем; цигарета на комад, шећера на коцкице, брашна на шоље, кафе на зрна,... Ихај!
pre 11 godina
lepo je sto se otvaraju, samo narod ima slabo para da kupuje
pre 11 godina
Balkan ce postati jedan veliki soping centar.. samo koliko dugo ce funkiconisati jer niko ne pravi pare nego se pare samo izbacuju sa Balkana...
pre 11 godina
Para sve manje, mogućnosti dranja...ovaj...kupovine sve veće.
pre 11 godina
lepo je imati lepe šoping centre, nije da nije, ali me malo brine što niko ne pokreće proizvodnju nego samo forsira trgovinu.
odakle novac za kupovine u tim centrima, ako je nezaposlenost sve veća?
pre 11 godina
podržavam, ako misle da nam treba još "šoping molova", samo napred ! Niko nas ne tera da idemo. Svakako mi je draže da vidim moderan centar sa bioskopom nego zapušteno ruglo ili staru zgradu u fazi rušenja. Npr. hale nekadašnjeg Minela i fabrike "Sport" u Višnjičkoj ulici, bolje bi svakkao bilo gledati nešto novo i lepo. A da li će imati mušterija u tim centrima, njihova je briga, meni je ni iz džepa ni u džep. Što neko lepo napisa, "dok je ovaca, biće i šišanja". Meni samo nije jasno koliko još ova država može da potone da se Srbi dozovu pameti i počnu npr. da bojkotuju preskupu robu...
pre 11 godina
Konacno, i treba Beogradu novih soping centara. U Uscu i Delti je cesto (vikendom a narocito tokom raznih praznika) nemoguce ni parkirati, ni hodati normalno, ni naci slobodno mesto za pice ili hranu. Cela Srbija se sjuri u tih nekoliko mucnih soping centara u Beogradu.
(Konacno, 19. februar 2013 13:21)
Znaci, katastrofa! Znaci, uzas, mislim stvarno!
pre 11 godina
Napokon. Stvarno mi je vise muka da od opstine Tosinog bunara idem do Usca da bih kupio najobicniju sitnicu. Hocu jedan i to oooogroman tu odmah iza ugla.
Dobro ste se setili.
pre 11 godina
a kada ce napraviti neku NOVU bolnicu .......sa svim sto ide uz nju.....
pre 11 godina
Postoje ljudi koji rado posecuju ove centre a postoje i oni kojima je dobar i Buvljak, i to je dobro. Najvaznije je da i jedni i drugi budu zadovoljni i da imaju mogucnost izbora. Jos samo da se napravi marvena skela za one koji ne vole da prelaze preko mosta preko Ade i sve ce biti OK.
pre 11 godina
Још интересантније питање од тога "ко ту купује" је ЧИЈЕ ЈЕ ТО. За "Ушће" и "Делту" знамо али бих волео да нам б92 објасни како је директор једног трећеразредног фудбалског клуба успео да постане мултимилионер (наравно у еврима) и сувласник једног огромног шопинг центра. Па још на локацији игралишта клуба који је "водио". Случајно?
pre 11 godina
Ili ovi što prave ove silne tržne centre u najsiromašnijoj zemlji Evrope znaju da će se ovde za par godina dobrano podići standard ili peru novac, trećeg nema.
pre 11 godina
"A u Boru radi maxi koji je skuplji od Londonskog loyd-a aukciske kuce."
Lojd (Lloyd's)nije aukcijska kuca, nego osiguranje.
pre 11 godina
eee a hoce da bude i mlecnih restorana sa povecanom vrednoscu aflatoksina u mleku? Zanima me prevashodno za ovaj trzni centar na Autokomandi jer mi je najblizi, da ne mucim porodicu po prevozu a i da ne placamo svi Bus Plus. Hvala unapred na odgovoru
pre 11 godina
A muzej?
pre 11 godina
Beogradu trebaju skole, parkovi, nove fasade, metro, ociscena i sredjena obala, proterana seljana i bagra a ne soping centri u kojima nardo nece moci nista da kupuje jer nema prebijene pare!
pre 11 godina
Eeeee, jedan šoping mol više od dva puta skuplji od rekonstrukcije Narodnog Muzeja! Bolje da ćutim da se ne zanosim previše,...
pre 11 godina
Hajde da vidimo od svih onih koji negoduju sto na Uscu umesto trznog centra nije napravljena fabrika, koliko ih je upisalo masinsku ili kozarsku ili obucarsku ili hemijsku skolu a koliko njih ju je ikada zavrsilo. Narod decenijama bezi od rada u fabrici kao djavo od krsta a ovakve skole tradicionalno tek u avgustu upisuje iskljucivo najveci ol.. koji nakon popravnog ispita nema mogucnost da bira. Svako ko je iole inteligentan i obrazovan ne bi hteo ni da vidi ni da udje u fabriku, ali bi svako voleo da ih ima sto vise! Nisu oni u konfliktu ni sa soping centrima ni sa njihovim investitorima ni sa drzavom. Oni su u konfliktu sami sa sobom.
pre 11 godina
@Privrednik, 19. februar 2013 17:26
Ako grade grade iz kredita.
Imovina i kredite ako ne vrate postaje javni dug.
Posto kredite ne vracaju(naucno,bioloski i prakticno dokazano) dug postaje drzavni,odnosno javni.
Dakle ne ulazu sopstveni novac,vec novac poreskih obveznika.
Ti ako znas neku drugu alternativu,slobodno kazi,rado cu da te saslusam
pre 11 godina
Korumpirani kr.... trebaju nam nove bolnice i klinike, dosta vise sa tim shoping centrima koji zvrje prazni.
pre 11 godina
Najmanje ste napisali o trznom centru Stadion koji se otvara za mesec dana, koji izgleda velicanstveno i koji je mnogo veci od ostalih navedenih. Divim se gradjevini svaki dan kada prodjem tuda, jedva cekam da prosetam centrom i odem na prvu utakmicu, iako nisam navijac niti preterani ljubitelj fudbala. Svaka cast na celokupnom projektu, Vozdovac ce da zivne kao nikad do sada!
pre 11 godina
Ko ce bre da kupuje u tolikim centrima?Svi se dali u trgovinu...
pre 11 godina
pa lepo...vi samo otvarajte da vam posle stoje prazni...bolje da privatnici naprave nesto sto jos nije viđeno u bg-u...npr. neki aqua park
pre 11 godina
KAd se setim kako je nekad Cumic ili "Piramida" bila nesto kao super, islo se u piramidu da se kupi nesto kao kvalitetno.....danas je to samo gomila lokala, u koje skoro niko i ne udje, u njima sede ljudi koji i ne znaju nista da prodaju....i sluze samo da se vlasnici lokala svojim audijem dovezu do njih preko unistenog trotoara....
Na zalost realnost Srbije nisu ti velelelpni trzni centri, vec oni kinezi u bloku 70, posto bi i prosecan zpadni kupac koji par puta mesecno obilazi takve trzne centre u svom gradu imao ozbiljnih problema sa beogradskim cenama.
pre 11 godina
Bitno da se uvozi...
pre 11 godina
"Usce" nikad nece propasti (zbog sramotne lokacije u centru) polozaja a ostali ce morati zestoku zabavu da ponude da bi privukli musterije... sve u svemu opet nikakva proizvodnja,stvaranje.... samo trgovina i usluge... eee
pre 11 godina
Urbano,samo urbano.
pre 11 godina
Na Autokomandi nece biti soping mola. Delta je stopirala sve u vezi njega, razlog poznat. Na Vozdovcu ce biti najatraktivniji, treci stadion u Evropi koji se nalazi na stambenom objektu. Jedva cekam.
pre 11 godina
Ako neko želi da tamo troši pare ima svu moju podršku.
Da nećete možda u Trst po robu?
A to što nema fabrika, teško da dnas ima ko i da radi u njima. zaobišlo nas je barem jedna i po tehnloška revolucija.
Škole nam ne liče ni na šta.
Želimo da se takmičimo sa Kinezima koji radnu snagu privuku korbačem?
Pa naša deca u mašinskim školama rade na alatljikama iz '45-te a građevinci još ručno savijaju armaturu.
Imaćemo fabriku mikro čipova ali ćemo da dovedemo strance da rade u njoj?
pre 11 godina
@pera zdera..... Koliko vidim propadose i Usce i Delta city i Plaza u Kragujevcu. Sve same prazne radnje
Ko je lud da ulozi svoju lovu u prozvodnju.Nesto napravis a onda cekas mesecima da ti se neko smiluje da ti plati.I josti ne plati jer je navodno bankrotirao.Samo ono sto je trak roba trak lova
pre 11 godina
Samo nemojte otvarati fabrike! To je zlo...
pre 11 godina
Grade trzne centre ko da smo svi multimilijarderi a meni se javlja da cemo za par godina biti jos veca sirotinja nego sto smo sad.
pre 11 godina
prave tc u srbiji zato sto nasi biznismeni ne znaju da proizvedu ni obican fen za kosu a kamo li nesto komplikovanije !
pre 11 godina
Po meni u Beogradu sigurno ima mjesta za još 3-4 velika šoping centra, ala Delta i Ušće. Pa Zagreb ih trenutno ima 5 od kojih su najmanji poput Delta citya, a najveći i dva put veći od Ušća. I još ima planova za gradnju. Svaki dio grada bi trebalo pokriti, od Banova brda, pa Voždovac, Zvezdara-Mirijevo-Karaburma, Palilula itd. Nema u tome ništa loše štagod tko mislio, samo se povećava kvalitet života građana.
pre 11 godina
Samo soping molovi i kojesta,a da se neko zezne pa otvori neku proizvodnju? A neee samo uvoz samo trosi nema veze sto se u Srbiji ne pravi nista...
Nemam nista protiv trznih centara ali od toga se ne zivi,mora nesto da se proizvodi ljudi...
pre 11 godina
Vest je bajata.
Zaboravili ste i još jedan shopping centar na Paliluli - Ada Huja, i jedan na mestu starog MUP-a. Doduše, isti su pod znakom pitanja zbog nerešenih imovinskih problema na zemljištima i u vezi sa projektima.
Još jedan planirani je i na mestu Hotela Jugoslavija u sklopu hotel-kazina. I on je pod velikim znakom pitanja.
pre 11 godina
Uprkos krizi,Beogradu i treba još tržnih centara.Konkurencija treba da je takva da ljudi odavde ne idu više u šoping ture do Temišvara,Segedina ili Beča.
Apsolutno nije normalno da u Julius Mallu u Temišvaru bude više kupaca iz Srbije nego iz Rumunije,a tamo je navodno veći prosečan lični dohodak.
A loši centri sa slabom ponudom neka propadnu.....to je tržište.
pre 11 godina
Pozurite samo sa tim shopping centrima dok jos narod ima sta za potrositi!
pre 11 godina
Izvin'te ali ko god je doneo takvu odluku nije normalan. Gradite metro(to BGD-u treba), pruge po zemlji da smanjimo gubljenje vremena i para, ulazite pametno u infrastrukturu a ne ovako.
Ovo je fazon kako postati rob: dajte im sve sto ne mogu da priuste, prezaduzi ih, zavedi ih plitkim zadovoljstvom, a onda kad nema da vrati ucenjuj i uzimaj zemlju/vodu/struju/mladost itd. Da li ima nekoga ko zna da vodi ovu zemlju bez sebicnog razmisljanja ? Srecom nisam tu, mene bi u zatvor odma' kao politicki nepodobnu.
Voditi zemlju je isto kao i domacinstvo : gledas kol'ko imas, tol'ko se pruzis; sagledas potencijal i pravis planove za nekoliko decenija (ukljuci kratkorocne i dugorocne); za drzavu treba plan na 200-300 godina. Ovo sto radite nije plan nego cist hir jer patimo od tog elitizma a nema zasta pas da nas uhvati. Da mi je znati na osnovu cega je ovakva biznis propozicija mogla da bude odobrena - jedino na osnovu onoga "'oce da se pokazu" i to se maksimalno manipulise. A nasa potrosacka moc je nula. Gde je tu pamet?
pre 11 godina
lepo je imati lepe šoping centre, nije da nije, ali me malo brine što niko ne pokreće proizvodnju nego samo forsira trgovinu.
odakle novac za kupovine u tim centrima, ako je nezaposlenost sve veća?
(bole, 19. februar 2013 13:32)
Lepo pitanje.Samo razmisli koliko njih ima u skupstini,na estradi i slicnih.Ne govorimo o 20000 dinara mesecnoj plati.Lep profit sa manje posla.Zasto da ne
pre 11 godina
Svako iole realan shvata da narod ima sve manje para i da nam novi tržni centri nisu potrebni. A opet, ako odete popodne u Delta City videćete da ljudi čekaju u redu ispred lifta. U Ušću vikendom ima ljudi više nego na bilo kom stadionu u Srbiji. Preskupe radnje se ne zatvaraju već godinama, dakle rade - isplati im se. Ni jedan privatnik ne radi dugo sa gubitkom to budite sigurni. Iako nigde nema logike, novi šoping molovi će se izgraditi i opet puni. Dobro došli u Srbiju.
pre 11 godina
Ovde drzava mora da reaguje, ako nikako drugacije makar nemojte da im date dozvole za to. Moraju stvari da se menjaju inace odosmo svi zajedno u persun.
(mirko, 19. februar 2013 13:42)
Slazem se sa onim sto si napisao ali...onaj ko ima pare bira gde ce da ih ulozi.I naravno gleda da sto pre vrati ulog i samim tim da sto pre ostvari profit.
A pitanje za rzavu je zasto ne radi na stvaranju uslova pa da dodje i neki investitor koji ce da ulozi u proizvodnju.
Moraju stvari da se menjaju inace odosmo svi zajedno u persun.
pre 11 godina
Chemu to?
pre 11 godina
Kome... sa ovakvim platama i 30% nezaposlenih.
pre 11 godina
Celog smo se zivota smejali zapadu kako su oni "potrosacko drustvo",a mi?
Garantovano smo gori postali od njih.Cela nam je pamet u tim molovima!?
pre 11 godina
Ako nece biti jeftiniji od postojećih, neka ne dolaze! Sta će nam?
pre 11 godina
Ko će da kupuje u tim centrima?
pre 11 godina
Pa da li ce u drzavi Srbijici neko nesto poceti da proizvodi ili ce samo da nicu trzni centri za plasman strane robe koju nasi gradjani ne mogu da kupe????
Valjda ce odgovor da dobijemo jednog dana od neke normalne vlade koja ce biti sastavljena od ljudi od kojih ni jedan nije na sadasnjoj politickoj sceni.
pre 11 godina
I bilo je krajnje vreme. Bas sedim neki dan i razmisljam: Sta je ovoj zemlji potrebno? Industrija? Zanatstvo? Bolnice? Skole? Znam, Srbiji su trzni centri potrebniji nego ista! Evo, ovaj centar kod mene totalno propao i raspada se, u njemu raste trava; Vreme je da se gradi novi i lepsi.
pre 11 godina
A sta je sa Pevecom ?
pre 11 godina
Све српски називи.Србија је постала сметлиште где се пласира свакојага сумњива роба.Зашто ти инвеститори не улазу у производњу?
pre 11 godina
"Višnjička plaza" hahaha...koliko mi problema imamo, nismo ni svesni.
pre 11 godina
razmislite malo, kako da budemo "jeftina radna snaga" ako nema velike nezaposlenosti? kako da budemo "jeftina radna snaga" ako ima fabrika, proizvodnih pogona, to mora sve da se pozatvara. forsiranje trgovackih lanaca i molova, a zatvaranje fabrika i poklanjanje za 1€ i fabrike i TRZISTA stvaraju "jeftinu radnu snagu". kako da zivimo "EU standardom zivota" ako smo "jeftina radna snaga"!? hehe, ko ovde zivi, nije ni cudo sto smo banana....
pre 11 godina
Cekaj malo! Prvo da se iskopa kanal Beograd -Solun,pa tek onda trzni centri.Jer kako ce roba da stize,ako ne tankerima?
pre 11 godina
15000m2? 48000m2? to nisu shopping centri nego šupe..
http://en.wikipedia.org/wiki/CentralWorld ovo je pravi shopping centar :))
pre 11 godina
Dok ne postignu trzhni centar po glavi stanovnika nece stati da ih grade.
pre 11 godina
A jel se zna šta je Šarićevo ili preciznije šta nije Šarićevo?
pre 11 godina
Sto rece neko pre neki dan na vest o soping molu u Zemunu - e, sad znam gde da potrosim platu...
pre 11 godina
Ajd otvorite JEDAN mali u Subotici sa bar jednim bioskopom, posto nemamo ni jedan bioskop a ni jedan shoping centar... plizzzzz
pre 11 godina
Nisam od onih koji smatraju da jezik ne treba da napreduje i da prihvata strane reči onda kada su zaista potrebne... Ali šoping centar, Delta siti, slot klub, fantazi park, fitnes centar, "fast fud kort"... Aman.
pre 11 godina
Jos jedna zestoka glupost srpske pilicarske privrede. - koje novce ce narod da trosi ako nema posao, zasto ne otvore fabrike? - pola lokala u gradu zuji prazno, zgrade na bulevaru izgledaju ko turska mahala otkad su napravili novu cestu, moze i tamo da se sredjuje umesto sto ce zauzimati velike placeve ? - oce li to resiti ponudu u Srbiji gde dolazi 3% brendova za koje vredi davati novce, a za bilo kakvu ljudsku stvar, pogotovo ako si izvan proseka moras ici u inostranstvo da se obuces ? - zasto ne grade jevne garaze u gradu, kostaju manje od stambene zgrade a trotoari su misaona imenica u 90% grada, samo od iznajmljivanja ce imati vise koristi od uredjenih trznih centara ? itd itd. imam jo milion ideja, a poslednja destinacija na koju zelim da idem u popodnevnu setnju je kimatizovana zgrada gde se vrtis u krug, umesto ulicama gde usput mozes da vidis sta te zanima.
pre 11 godina
Jel nekome pada na pamet da kada se ovo malo novca u opticaju preusmeri u trzne centre da ce svi mali biznisi i radnje po gradu krenuti da propadaju i samim tim radnici da se otpustaju tako da ce ta investicija biti mnogo stetnija za privredu nego da je uopste nije bilo... zar je tesko zakljuciti da nam trebaju investicije za proizvodnju i da je ovo samo jos jedna prevara
pre 11 godina
Sa toliko cineplex-a u gradu, više nijedan bioskop neće moći profitabilno da radi. Ostaće Beograd bez bioskopa. S obzirom na interesovanje ljudi, Beogradu je dosta 4-5 dobrih bioskopa da bi bila puna kapa posetilaca, nas koji još uvek volimo da pogledamo film na velikom platnu.
pre 11 godina
a kako cemo da popunimo onda ove sto zvrje prazni,enjub,piramida,cumicevo sokace...ne znam gde cu pre...
pre 11 godina
Pa dobro, bar ce mladi imati gde da se setaju i nabijaju komplekse posto kupovati sigurno nece.
pre 11 godina
Kod nas se samo kafici i shoping centri otvaraju.
pre 11 godina
A bioskop i pozoriste? A opera?!
(Dorijan, 19. februar 2013 16:49)
Dodji posle podne pred Usce i izbroj koliko ljudi udje u njega za 1 sat i to pomnozi sa 12. Otprilike toliko ljudi udje za 16 sati radnog vremena (pre podne je poseta nesto manja). Nakon toga, na dan kada se prikazuje neka opera u Narodnom pozoristu izbroj ljude koji ulaze u zgradu. Postace ti jasno zasto niko nije blesav da izmedju trznog centra i opere, ulaze u operu.
pre 11 godina
Jeste da bi bilo lepo da malo povecamo proizvodnju na konto trgovine i uvoza, ali mi nije bas jasan stav ko ce tu da kupuje ili zvrjace prazni ili sta vec. Kad god odem u usce ne moze da se nadje parking,sudaranje sa ljudima,a pred praznike da ne spominjem. Ocigledno je da postoji dovoljan broj ljudi koji ima to odakle da plati, iliti postoji dovoljno velika potraznja cim se najavljuje tolika ekspanzija ponude. I nista to drzavu nece da kosta da bi sad u glas vikali sta ce nam to. Plac kupi privatnik,tc gradi drugi privatnik,lokale zakupljuju treca lica koja uglavnom uvoze robu koju prodaju a za to vreme drzava zaradjuje od taksi,poreza,carina...a usput se povecava konkurencija. Tako da samo pravite,bolje i to nego neke fensi zgradurine u kojima ce kvadrat biti 3000e, od toga tek prosecsn gradjanin nema koristi.
pre 11 godina
Trebaju nam k‘o rupa u glavi ...
pre 11 godina
Mnogo je to tržnjaka za Beograd (tržnjak je shopping mall - za mlađu generaciju). Ali nije za celu Srbiju + okolina. Kao što mi idemo u Segedin ili neki Pandorf, do Italije itd, ideja je da sada Bgd postane jedan takav centar za kupovinu, pardon, shopping centar.
pre 11 godina
Једва чекам да трошим паре које немам...
pre 11 godina
Život se, kritikuju sociolozi, mladima sveo na internet, a porodicama na tržni centar.
Taman da postave u ionako siroke hodnike stolove sa uticnicama u podu i dobrim netom sa wireless-om. Eto i mladih sa roditeljima u trznim centrima, a onda cemo svi biti jedna lepa i srecna porodica:p
pre 11 godina
Ekonomska kriza je globalni izgovor za bogaćenje pojedinaca.
pre 11 godina
hleba i soping centara
pre 11 godina
@psiholog U Boru šoping centar, pa nema teorije. Ko je lud da pravi za 30 hiljada stanovnika, od toga pola penzionera. I naravno da je sve skuplje, transport + malo tržište, voleo bih i ja da je drugačije, ali to su pravila savremene ekonomije.
pre 11 godina
Strava! Ali stravaaaa! Cool! Ludilo!
Pošto će uskoro da zvrje prazni možda bolje da pare donirate u humanitarne svrhe. Nema profita, ali barem ste nešto korisno napravili...
pre 11 godina
A sta je sa staklenjakom u centru? Zvrji prazan, niko vise tamo ne ulazi, a nekada je bio hit.
Dajte da proizvodimo nesto da bi imali i da kupimo ponesto.
pre 11 godina
A kad ce Beograd da dobije gradjane koje ce moci da idu u soping?
pre 11 godina
Само ми није јасно где они налазе рачуницу за ове цене у домаћим тржним центрима,кад уз мало среће и потраге у радњама широм европе могу да се нађу ствари дупло јефтиније него код нас,уз десет пута већи стандард у тим државама?
pre 11 godina
Autokomanda : tačna lokacija, investitor? Nije napisano u tekstu.
pre 11 godina
Baš me briga za tržne centre, nemam čime da kupujem u njima.
128 Komentari
Sortiraj po: