Četvrtak, 31.01.2013.

13:46

Jeremić: Razmotriću zahtev stranke

Funkcioner DS Vuk Jeremić izjavio je, posle sastanka sa liderom DS Draganom Đilasom, da će detaljno razmotriti zahtev stranke da vrati poslanički mandat.

Izvor: B92

Jeremiæ: Razmotriæu zahtev stranke IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

Gotov je !

pre 11 godina

• Gordana
Djilase,Djilase, ako Jeremica izbacis - GOTOV SI !!!
Ako ga ne izbacis opet - GOTOV SI !!!
Cime sec ti stati na crtu Jeremicu ? Lovom ili ovako pohvalnim naslovima u novinama ??
Covece prizovi se pameti , a i ostali u DS-u .

zeljko

pre 11 godina

stvar je prosta. najveci krivac za poraz demokrata je njen bivsi predsednik B. Tadic. naravno da su krivi i ostali iz vrha kao i novi predsednik DS-a kao tadasnji podpredsednik stranke. Iskrena podrska Vuku Jeremicu. on bi bio covek koji bi mogao da demokrate vrati na prvo mesto. treba biti mudar a on je pametan, procenice sta mu je ciniti. jedna izgubljena bitka ne znaci i poraz u ratu.

ne daj mandat lopovima

pre 11 godina

Zadrzi mandat a zahtev stranke sa zaljenjem odbij kao neosnovan. Ds je izgubio izbore ali nakon izbora je doziveo nezaustavljivo urusavanje koje traje i danas. Za godinu dana DS nece ni postojati jer ce pola vrha biti u zatvoru a druga polovina u drugim strankama. A ti ces postici bolji ugled ako zadrzis mandat.

nidža

pre 11 godina

Ovo se, čini mi se, zove negativna selekcija!
Ili što kaže narodna pesma : "Jao meni do boga miloga gde pogubi od sebe boljega..." DS ubrzano srlja u budućnost! Samo tako!

jovica

pre 11 godina

Petrović isključen iz stranke! Jasnija poruka nije mogla biti poslata! Ili je Jeremić dobio ponudu koja se ne odbija? Koliko?

shadow

pre 11 godina

Slažem se da treba jako puno ljudi da ode iz DS-a jer pokazali da nisu za politiku, ali moje mišljenje je da je Vuk Jeremić jedan od jako retkih koji nije zaslužio da se prema njemu tako postupa. Sve ostalo što Đilas radi je normalno, iz prostog razloga jer mu ne trebaju ljudi koji nisu bili sposobni da vode državu kako treba i na kraju zbog toga platili porazom na izborima.

sumadinac

pre 11 godina

gde je logika da se coveku koji je trenutno predsedavajuci UN-a uzima mandat. Kao obican gradjanin bice predsedavajuci UN-a. TRAGIKOMEDIJA. Samo ne vidim kako to da Sutanovac sedi pored Djilasa,a tek Boki Pajtic.... Mislim da je jasno da je ovo sukob nevidljivih ekipa,principi su izgovor. Na stranu da li neko ovog coveka voli ili ne voli(ume ponekad da lupa) on je covek koji moze da pomogne.

kamicak

pre 11 godina

Jedan od boljih politicara koja pripada toj stranci .Naravno da ne treba da zadrzi mandat al i da se zapita kakva je to stranka koja to uopste zahteva od njega .

Touch more sociable

pre 11 godina

Mandatom možeš da pretiš...iz stranke više kao član i ne možeš ništa posebno da učiniš...i onako su u opoziciji....a koliko izgleda biće još dugo dugo...

VELIKI VEZIR IZNOGUD

pre 11 godina

Politika predsednika DSa: ukloniti sve koji bi na bilo koji način mogli onemogučiti to što je postao kalif umesto kalifa.

Nebojsa

pre 11 godina

Braco Srbi !Covek je PREDSEDAVAJUCU SKUPSTINE UJEDINJENIH NACIJA!!! Ali kakvi bi mi bili srbi kada ga malo ne bi omazali g.... pa to nam je u genima .. Kakvo bre vracanje mandata pa decka treba proslavit !

PSIHOLOG

pre 11 godina

Kada se malo razmisli jasno je zakljuciti da je Dusan Petrovic iskljucen jer je "obicniji" od Vuka Jeremica u ovom trenutku. No, to je politika, lopta je okrugla..

Biberče

pre 11 godina

Pa dobro, demokratski je da razmisli, ali mislim da se njemu ne isplati da to uradi! Što bi vraćao mandat koji mu dozvoljava da ostane u skupštini i da učestvuje u raspravama a ko zna možda sutra i u vlasti!

bezimena

pre 11 godina

Stranka koju vodi čovek poznat po aferama i istragama u policiji.
(jagodica bobica, 31. januar 2013 19:45)

Nabrojte, taksativno, kojim aferama i kojim istragama?

Više puta ponovljena laž nikada ne može postati istina, to će i "Kurir" shvatiti kada bude platio kaznu i kada bude pisao izvinjenja!

DUPLO!

pre 11 godina

Kad ti zena kaze da te vise ne voli, sto ces ti da razmisjas?!
Ti si dosau u DS na kraju episode, pa moras ici.
Idi bar kao muskarac, a ne ko ona bes gace :)

Zidarrr

pre 11 godina

Samo se vi ubedjujte, imate moju podrsku sve dok potpuno ne unistite stranku, na kraju ce Djilas da ispadne i dobar politicar, spasice nasu zemlju od stranke koja nas je godinama razarala.

@TRTA-KAKO DA NE

pre 11 godina

Ocigledno je da niste pristalica DS, i da ne poznajete stanje u samoj stranci.
Žao mi je ali Jeremica baš i ne vole u DSu, tako da ne bi imao kome da otme vlast nad strankom, ili u stranci.
Zar vi mislite da su ljudi naivni, i ne vide kuda ko od njih dvojice bi vodio stranku.

kamicak

pre 11 godina

Jedan od boljih politicara koja pripada toj stranci .Naravno da ne treba da zadrzi mandat al i da se zapita kakva je to stranka koja to uopste zahteva od njega .

Tripko

pre 11 godina

Ja bih pre ovu stranku nazvao "Diktatorska stranka", jer ovo sto gospodin Djilas radi svojim clanovima je prava diktatura. Pa dokle on misli da stigne ako ne dozvoljava nikome da ima drugacije misljenje, u odnosu na njegovo? I ako misli da moze da izbaci iz stranke kako koga zeli, sta li b itek radio ako bi dosao na celo stranke?

Gradinar

pre 11 godina

Bas me interesuje...ako izbori zaista budu bili na jesen, sa koliko clanova ce gospodin Djilas izaci na izbore? Jer ako ovako nastavi da izbacuje ljude po sopstvenom nahodjenju, nece ih mnogo ostati. Do sada sam uvek glasao za demokrate, ali sada...debelo cu da razmislim...

nice

pre 11 godina

Takvu demokratiju ste vi praktikovali i dok ste vladali, samo svu tu demokratiju smo najvise osetili mi gradjani koje ste doveli do ruba egzistencije.

Maki

pre 11 godina

Zao mi je, i sama sam glasala za Djilasa, kao gradonacelnika Beograda. Nikada vise!
(???, 31. januar 2013 17:36)

Izvni, devojčice, a na kojim si to izborima glasala za Đilasa "kao gradonačelnika Beograda"?
Koliko znam (a znam), u Srbiji se gradonačelnik NE bira na direktnim izborima, tako da ako ti je neko nekad rekao da ćeš svojim glasom direktno izabrati Đilasa (ili bilo koga drugog), taj te je prevario...

cezar

pre 11 godina

Taj Jeremić ne pripada Demokratskoj opciji ni po svojim uverenjima, a i sa čisto operativnog gledišta treba da bude razrešen, jer lupa negativne sttvari po medijima o DS.
(Đilas for the win, 31. januar 2013 17:37)


Ma nije moguce da vam se nesvidja Jeremic, a tako sladak decko, a cak ga i Tadic stitio! Ha...ha...ha dok dodje vreme do sledecih izbora vi kao stranka nece te ni postojati, seseljevi radikali ce imati vise clanova od vas!

Bane

pre 11 godina

Ja DS vidim kao stranku prošlosti, Đilas je nepopularan i osvetoljubiv. Jeremić pun mana, ali za razliku od svojih kolega iz stranke ima i neke veoma bitne vrline. Đilasovska DS može da broji dane do svog nestanka, jer njihov lider nema kredibiliteta, a ruku na srce, ni dovoljno pameti. Pametni ljudi znaju kada je dosta, pa i u krađi.

Misa

pre 11 godina

Nekoliko funkcionera sa predsednikom stranke na celu - ubedjuje jednog clana, a slucajno i poslanika (igrom slucaja bio 16.ti na listi) - da vrati mandat stranci!? Pa ovo je smesno... Ja ne znam kome je vazno ko ce sedeti (ili nece) u skupstini!? Ionako 80% poslanika - tamo sedi bezveze - igrom slucaja! Pod hitno treba menjati Izborni Zakon!

Hm...

Prica se da ce izbori! Najpametnije bi bilo: Izmenite Izborni Zakon - pa na Izbore! E onda mozemo da kazemo: SAMI SMO KRECILI!

Nejsano

pre 11 godina

Demokratska stranka...cudno ime za politicku partiju gde clanstvo nema pravo na svoje misljenje i svoj stav, nego svi moraju biti istomisljenici novog predsednika. Ko jos moze da glasa za takvu partiju?

baba vanga.

pre 11 godina

Mislim da je epilog sledeci:Jeremic nevraca mandat
Izbacivanje iz stranke
formiranj nove stranke od strane Jeremica
50% clanova Ds prelazi u novu stranku
raspad demokrata
Srbija na dobitku

Ana

pre 11 godina

Djilas se plasi za svoju poziciju, jer dosta ljudi podrzava Jeremica. Ovo me neodoljivo podseca na cistke u Komunistickoj partiji, a Djilasa prikazuje u svetlu pravog tiranina. Providno je sto se skriva iza Glavnog odbora DS-a, ionako svi znamo kako stvari u strankama funkcionisu, barem ja znam jer sam svojevremeno bila clan te stranke, dakle svi su manji od makova zrna pred predsednikom stranke.

m.

pre 11 godina

ovo je ocajnicki pokusaj rukovodstva DS da pokusa poslednji put da preko njih dvojice vrati neki autoritet. Da sam na Jeremucevom mestu otkacio bih Djilasa na njegovim vratima i zakucao mu politicku karijeru. On ne toliko pao da ako ovo uzgubi pislednha provera snaga je propala. Ovde je Jeremuc na dobitku, a Djilas pokusava da preko ucena i pritisaka i nekih prljavih radnji da objasni Jeremicu na njegov nacin da je mocan. Medjutim, Djilas je pomesao politiku i moc. Taduc je bio najmocniji pa ga oduvao narod na izborima. Djikas je tsj put propasti uspeo da potvrdi. Nema on moci koliko Jeremic pameti.

Pakemoni

pre 11 godina

Moj ti je savet gospodine Jeremicu izađite iz Demokratske stranke jer je postala brod koji tone,a vi ste dobar politicar i nije vam mesto tu gde ste.

Petar

pre 11 godina

Ma nista mi nije jasno,svako bi bio ponosan na svog clana koji je predsednik UN, a DS trazi da vrati mandat-pa zato im sve i ide ovako nikako.

Genije

pre 11 godina

Nema boljeg poziva turistima da nas posete od reklame da je Srbija egzotična zemlja u kojoj iz stranke isključuju predsedavajućeg GŠ UN, premijera intervjuišu voditeljke bez gaća, a inspiracija za dalji scenario može se naći na naslovnoj strani bilo kog srpskog medija.

Dragon vs. Wolf (it isn't a fable)

pre 11 godina

Nisu u pravu ni Đilas ni Jeremić. Jedino politički korektno rešenje bilo bi da je Jeremić ponudio da vrati poslanički mandat odmah čim je sazanao da je izabran za predsedavajućeg GS UN, a da mu je vrh stranke tada odgovorio da će to da prihvati, ali privremeno, dok ne završi mandat u UN i trajno se preseli u Srbiju. Sada je kasno, ali se bolje vidi kolika je tuča za parčiće kolača vlasti na partokratskoj sceni Srbije.

Insajder

pre 11 godina

Naravno, odustaćeš od poslaničkog mandata. To je sada jasno! Kao, da razmislim... :) Očekujem, vrlo skoro, tvoju izjavu da si doneo odluku u najboljem interesu stranke, radi mira u kući i da stavljaš mandat na raspolaganje stranačkom rukovodstvu. Znam to iz ½prve ruke½ (druge, preciznije :D )

zoki

pre 11 godina

Paralele:
Djindjic kada je video ko je popularniji podrzava Kostunicu na izborima za dobrobit Srbije a, Djilas kada je video da je Jeremic popularniji iskljucuje istog iz stranke da zastiti svoje pozicije.

Rasha

pre 11 godina

Vuk je odlicno procenio situaciju. Van stranke je sad posto je u UN. Cak i ako ga izbace iz stranke, cekace kao poslanik u skupstini sa aktivnom politikom, da prodju izbori gde ce Djilas biti duboko porazen. Vuk ce dobiti poslanicko mesto kao slobodan gradjanin. Onda ce DS izbaciti Djilasa i moliti Vuka da se vrati nazad da preuzme stranku. Zato je pametno sto Vuk ne pravi nikakve stranke niti prelazi kod drugih. Jednostavno - vreme radi za njega.

Đilas for the win

pre 11 godina

Taj Jeremić ne pripada Demokratskoj opciji ni po svojim uverenjima, a i sa čisto operativnog gledišta treba da bude razrešen, jer lupa negativne sttvari po medijima o DS.

Дража

pre 11 godina

Jadna je ta DS u kojoj jedan Đilas za koga pola naroda nije ni čulo, žari i pali i primorava preti i isključuje iz stranke ljude sa daleko većim ugledom od njegovog. DS nije više sigurno stranka za koju glasam po difoltu kad nemam boljeg izbora. Đilas nema šta da traži na čelu takve stranke. On je lokalni aparačik, nikako državnik. A autoritet koji ne poseduje sigurno neće steći ovakvim staljinističkim čistkama.

milica m

pre 11 godina

@Jovanka
Glasala si ti DS, ko ja sto sam letela na mesec,ajde ne foliraj se, kad te niko na to ne tera.Uzivaj u ovim koje si glasala, DS ostavi na miru.

???

pre 11 godina

Interesantno, Djilas ne spominje SUTANOVCA!?
Uzgred, mislim da Vuk Jeremic nekako i ne ide uz Djilasa.
Zao mi je, i sama sam glasala za Djilasa, kao gradonacelnika Beograda. Nikada vise!

KRISTINA

pre 11 godina

Resio Djilas da ocisti stranku ali za to ce morati da izbaci mnogo vise ljudi,kad malo bolje razmislim ako nikom ne bude gledao kroz prste od DS-a nista nece ostati.Bitno je da su se pojacali sa Aleksandrom Jerkov,ako im ona ne podigne rejtig niko nece!!!

Branko

pre 11 godina

čudno da niko ne pominje Šutanovca ?? Pa zar i on nije bio ministar, ili je poziv DS za vraćanje mandata samo za odabrane.. toliko o Đilasovim principima..

novica952

pre 11 godina

Na osnovu svega ovde rečenog ostaje da predsedništvo po nalogu Đilasa sprovde direktive koje su dobijena od predsednika stranke i da se Petrović i Jermić isključe iz stranke posle njihovog odbijanja da vrate poslaničke mandate.Dali će neko iz predsedništva odnosno izvršnog odbora uspeti da se odupre Đilasu ostaje da se vidi ali kako je krenulo neće se dobro završiti. Umesto da se strasti smire i da se nastavi sa izgradnjom novog programa delovanja DS.a i okupljanja članstva oko programa rada i reforme, ulazi se politička razračunavanja koja će i ovako rastureni DS poslati još koji stepenik niše u listi rejtinga stranaka.

Mordor

pre 11 godina

Da li vi, mladići i devojke iz podmlatka DS-a vidite da ovi vaši komentari imaju više minuseva nego pluseva? Šta radite, sedite po kafićima? Pa ko će da vam daje pluseve za pljuvačinu po Jeremiću i hvalospeve o Đilasu? Požurite sa lajkovima, izbaciće vas šef iz stranke. A onda ni posla, ni stana, ni fakultetske diplome....

Stojan

pre 11 godina

DS tj., DOS je imao veliku shansu. Vishe ne mogu steci poverenje koje su imali. Cak i da trenutna vlast ne donese boljitak. Objektivno, ceo taj demokratski blok se pokazao visoko nemoralnim. Mozda trenutni clanovi DS-a nisu svesni svoje nemoci. Zavarava ih medijska paznja.

Za Srbiju je to i bolje...

Predrag @@

pre 11 godina

Jedno je da li smatram da je ispravno radio Jeremic kao ministar ,ali svaka cast na tome uspeo je i stigao do UN. Odlaskom Jeremica najvise gubi Djilas ,on mu je bio jedina svetla tacka sada.

Dragoslav Bosnjakovic

pre 11 godina

Da vrati mandate a onda da ga SRBIJA vrati I u Beograd!Pa neka po Beogradskim BURDELJIMA prevrce stolove!Ponasa se kao balavac pa se time jos I dici!Napolje sa njim I iz stranke ali I iz UN!Sramota je on za Srbiju!!!

stranka

pre 11 godina

Vuce zasto sa Djilasom uopste razgovaras.Pusti ga neka izigrava velikog vodju.Napravi svoju stranku,pa ces da vidis koliko pristalica ces imati ,samo nastavi da radis kao sto si do sada...

marina

pre 11 godina

Možda Jeremić ima nešto važno da kaže Đilasu u četiri oka, a što nije za širu javnost. Videćemo kako će se taj razgovor završiti i kakav će da bude dogovor.

Saljivdzija

pre 11 godina

Djilas i Jeremic na sastanku, Tadic pravi avione, Petrovic pakuje kofere, Stefanovic stoji iza vrata i prisluskuje, ma milina, to je jaka opozicija.

sasa jokic

pre 11 godina

I jedan i drugi su kadrovi Borisa Tadica, koji je svojom mesposobnoscu i kohabitacijom sa Kostunicom doveo do toga da DS nema veze sa DS-om Zorana Djindjica.

klenga

pre 11 godina

sve osim isključenja jeremića i petrovića je znak dvostrukih aršina i pre svega slabosti,to jest bolečivosti dragana đilasa...a to bi povuklo za sobom još gomilu loših stvari po ds...đilas mora da pokaže da je čvrst,nepokolebljiv i nadsve principijelan...sa i onako smanjenim prerogativima u vođenju stranke,svaki human ili drugarski gest smatrače se za slabost i to će biti znak da se puste kerovi na njega...ovo mu je prvi javni i značajni test ,koji će opredeliti,kako njega,tako i članstvo i fanove za duži period...nadam se da će da istraje u čiščenju stranke,kojoj je pored toga potrebna i temeljna dezinfekcija,dezinsekcija,a Boga mi i deratizacija,ako smem to da kažem,i da mi komentar bude objavljen...

Radisav

pre 11 godina

Jeremic kad god govori o uspehu, onda je to samo njegov, a kad se brani, onda potura UN ispred sebe. Kako to njegovo izbacivanje steti ugledu Srbije. Pa on nije nista doprineo ugledu Srbije svojim ponasanjem, tako da cemo pokazati da nam je to njegovo ponasanje strano i neprihvatljivo.

Djilase, obavezno ga izbaci is stranke. A njega niko nece ni uzeti u neku drugu. Toga je i sam svestan.

opanakbgd

pre 11 godina

Jera je obrazovan I pametan momak,posteno je dogurao do UN,mozda je nekima smesan,ali tu je gde je,za nas malu raju trebamo da smo ponosni,ni manjeg a tako hrabrog momka!niti sam za njega niti za Djilasa,ali da se drze svoje pozicije drze se itekako,imati mandat u bilo kojoj stranci je privilegija od koje se zivi,isto vam.dodje sa Djilasom,hoce covek da upravlja Beogradom ali ajmo iskreno zbog cega?!Ma ne zbog nas,I na kraju sta su politicari svi?!Ljudi koji sebe I svoju velicinu vole a ne narod,najlepse je njima kada se pogledaju u ogledalo I kalkulisu ali ne za hleb I mleko vec za ono sto mi mozemo I ujutru kad otvorimo oci da sanjamo!

Pera Kojot

pre 11 godina

Jeremić simbolizuje sve što je DS postala poslednjih godina. On ima veze sa DS koliko Severna Koreja sa ljudskim pravima. Vidim po ovim komentarima da je veoma popularan kod onog dela glasačkog tela koje još uvek želi da dokažemo kako smo gazde ne samo u regionu nego i šire.

DS, za dobrobit ove zemlje treba da se vrati na politiku koju je promovisala i sprovodila do 2004. godine. Ne znam da li je Đilas taj koji će to uraditi ali Jeremiću je mesto u dss-u ili u dverima.

Pozdrav

Živela demagogija

pre 11 godina

Kradonačelnik za vreme radnog vremena obavlja stranačke posliće,možda skokne malo i do KSS i do svoje firmice da vidi koliko je danas profitirao.

onako usput

pre 11 godina

jeremica izbaciti iz DS, sta je uradio do sada, drzave koje nisu priznale kosovo nisu to uradile zbog jeremica nego iz svojuh razloga, obrukao nas u hagu kad je organizovao debatu da li kosovo ima pravo na odcepljenje, to sto je predsedavajuci GS nije njegov licni uspeh nego tadasnja moc srbije, da ga danas kandidujemo za predsedavajuceg GS nebi sigurno to bio!

Jovanka

pre 11 godina

Glasala sam za DS. I sad vidim da se raspada predm mojim ocima. Sramota. Treba zavesti red da se zna ko kosi a ko vodu nosi.
A za ove koji se otimaju za mandate i funkcije i koji izbacuju najbolje kadrove vise nikad u zivotu necu dati glas.

apstinenkinja

pre 11 godina

@ Vesna

Uverena sam da nisi jedina koja trenutno ima toliko znakova pitanja u glavi.
Tako ce biti sve dok ljudi ne shvate da je potrebno okupiti se oko ideje i programa, a ne oko vodja.

Kako vi, koji zahtev za ideoloskim profilisanjem stranaka smatrate pametovanjem sa strane, razumete Vesninu nedoumicu?

Dvoglava azdaja

pre 11 godina

Dosao si mecki na rupu mali !
Hteo si da sedis na dve stolice, da budes u skupstini a da ne dolazis na posao, e pa cao !
Pa jel narod glup?!

Analiticar

pre 11 godina

DS pa ni ostale stranke nisu dobrovoljno vatrogasno pevacko drustvo. Odluku stranake Jeremic mora da postuje.Mesto poslanika moze da zadrzi kao nezavisni poslanik jer imamao nakaradni izborni zakon da poslanicko mesto pripada poslaniku. Ja nisam glasao za Vuka Jeremica vec za listi DS-a.Mnogo se zaigrao Vuk. Mesto predsedavajuceg u UN mu ne daje zapravo da on postavlja usloveu jednoj politickoj stranci. Normalno je da oni koji su bili u prosloj vlasti zbog rezultata izbora svi podnesu ostavke i vrate poslanicke mandate. DS nije SPS ili SRS a sada SNS koji su svi bilii devedesetih na vlasti i parlamentu a danas imaju obraz ko djon.Pogledajte skupstinske klupe.Skoro 80% istih kao i devedesetih kada je upitanju SNS,i SPS

otpisani

pre 11 godina

Kako god da se zavrsi sastanak DS ce biti na gubitku. Jeremic i Djilas poznati su kao vrlo posesivni ljudi, a to je u politici nedopustivo.

бт

pre 11 godina

Надам се да Ђилас нема везе са "Немогућом мисијом" и да ће бити пристојно обучен. Чињеницу да није упутио ни реч критике због ове срамотне емисије никако не треба повезивати са његовим уделом у рекламама на ТВ Пинк.

GRADIMIR

pre 11 godina

Jeremiću nije potreban DS on je svoj u poziciju stekao a njima ako takav čovek ne vredi ne vrede oni njemu jer od kada je Đilas posatao predsednik kola su pošla nizbrdo iono malo posle izbora što je vredelo otišlo je ili oterano je, ljuni neće privatnu stranki Dragana Đilasa tako da Jermiću je pametnije da se distancira gubitnika.

Lepa sela

pre 11 godina

Jeremić došao da isprovocira DS da ga iskluči iz stranke kako bi prešao u SNS ili SPS, jer tamo objektivno pripadaju turbo folk političari.

Krstic

pre 11 godina

Podrska Djilasu...
Bez takvih, kao sto je ovaj naduvani opeglani sminker, se moze...
Doci ce oni i takvi slicni njemu za pae meseci i moliti ga da ih vrati u stranku...
Djilasu, postuj statut stranke i GO i nece biti nikakvih problema, a ovaj ako misli da je neki bogom dat neka ide u SPS, SNS, NS itd...

blok

pre 11 godina

Sve u svemu, Đilas je najbolji beogradski gradonačelnik u poslednjih 20 godina. Čovek je tehnokrata i kad upravlja procesom, retko je dobar. Kad smo već kod jednako pipave teme upravljanja ljudima, ne znam šta da mislim. Kada mu vidim saradnike na nivou grada (mimo onih nametnutih od SPS-a i penzionera, znači ortake iz kraja, vozače na mestu gradskih menadžera i sl), kada mu vidim novu bratiju u DS-u, stvarno se brinem... Mislim da mu je ovo sa Jeremićem strašno loša procena - umesto da iskoristi kapital Predsednika Generalne skupštine UN-a i kakvog-takvog, ali jasnog i glasnog Jeremića, on ga isključuje iz stranke?! Liči na veliki autogol...

Djoka

pre 11 godina

Cak i ako nas predani mladjani covek u Nju Jorku i nije bas nasledio svu licnu harizmu te izvanredne politicke kvalitete i vrline svog dede, druga Hamdije, cijih se krupnih politickih rezultata svi prisecamo sa velikom toplinom i setom u srcu, ovaj bivsi clan socijalisticke partije Srbije ce svakako znati kako da Djikiju onako lepo sve skrese u brk, a posle naravno i na tviteru. Blago nama sa njime.

dragan

pre 11 godina

Razgovor Đilasa sa Jeremićem shvatam kao još jedan dobronameran pokušaj Đilasa da ubedi Jeremića da ne napušta stranku zbog poslaničkog mandata.Ukoliko jeremić bude tvrdoglav pa mu je draži poslanički mandat od stranke neka mu bude.Ne treba ga zadržavati, uostalom vrh stranke je doneo odluku o vraćanju poslaničkih mandata a ne Đilas.Đilas samo ispunjava odluke vrha stranke.Uostalom kakva je to stranka čiji članovi ne poštuju odluke vrha stranke.Očekujem od Đilasa da bude principijalan.

Vesna

pre 11 godina

Ne mogu da verujem sta se meni licno desava - ludilo u mojoj glavi:

1. stranacki neopredeljena, potpuno podrzavam Vucica u njegovoj borbi protiv korupcije (nadam se da me nece razocarati, a brzo ce se videti je li ta borba onakva kakva treba da bude - kada Beko i slicni dodju pravdi na istinu). Danas: bravo Vucicu, moje postovanje !!!!!!

2. Nekako mi se cini da je Djilas svasta nesto uradio za Beograd, odnosno, za gradjane ovoga grada, ma koliko da je tajkun..... I bas mu hvala na tome sto neki mali ljudi, penzioneri ili vaspitacice imaju razumevanje gradske vlade. Besplatne knjige za osnovce i svasta nesto krenulo je iz Beograda...

3. Eto Vuka Jeremica! Potpuno obozavam ovog mladog coveka koji je jedan medju nama milionima koji je vise nego preobrazovan (na Hardvardu i Kembridzu - neka tamo fizika i medjunarodna politika...). Imamo li jos koga slicnog a da hoce da dodje kuci i pomogne svojoj zemlji????? Ja, sa ovom pamecu, a njegovim medjunarodnim kontaktima, NIKADA U OVU ZEMLJU NE BIH DOSLA. Bravo za upornog i tvrdoglavog Jeremica!

A gde sam tu JA??????????

I, KO JE OVDE LUD?

Je li moguce da jednog dana, sutra Srbija ISKORISTI sve resurse u vidu tih mladih lavova koji,za sada iskreno verujem, svako na svoj nacin,trveci se medju sobom, zeli dobro MOJOJ ZEMLJI????? Ili sam stvarno neoromanticar??????

Vlajkov

pre 11 godina

Jeremic je mali Kostunica ili jos gore Milosevic, koji misli da moze da si inati sa svetom i gura prst u oko zapadu a da ne snosi posledice zbog toga, on nema osecaja za realnost..... Zato je jedan takav covek bre teret nego korist za DS i bolje da ga Djilas sto pre skoloni....

Kuramoca

pre 11 godina

Djilas ozbiljno cisti stanku od ljudi koji nisu dobro radili.
Citava Srbija gleda samo Petrovica i Jeremica, a do sada je u DS posmenjivano vise od 100 kojekakvih smesnih likova koji su brukali i sebe i DS. Ja podrzavam reformu koju sprovodi Djilas, zao mi sto je nije sprovodio Tadic, ovo su sve ipak njegovi ljudi a ne stranacki.

blok

pre 11 godina

Sve u svemu, Đilas je najbolji beogradski gradonačelnik u poslednjih 20 godina. Čovek je tehnokrata i kad upravlja procesom, retko je dobar. Kad smo već kod jednako pipave teme upravljanja ljudima, ne znam šta da mislim. Kada mu vidim saradnike na nivou grada (mimo onih nametnutih od SPS-a i penzionera, znači ortake iz kraja, vozače na mestu gradskih menadžera i sl), kada mu vidim novu bratiju u DS-u, stvarno se brinem... Mislim da mu je ovo sa Jeremićem strašno loša procena - umesto da iskoristi kapital Predsednika Generalne skupštine UN-a i kakvog-takvog, ali jasnog i glasnog Jeremića, on ga isključuje iz stranke?! Liči na veliki autogol...

GRADIMIR

pre 11 godina

Jeremiću nije potreban DS on je svoj u poziciju stekao a njima ako takav čovek ne vredi ne vrede oni njemu jer od kada je Đilas posatao predsednik kola su pošla nizbrdo iono malo posle izbora što je vredelo otišlo je ili oterano je, ljuni neće privatnu stranki Dragana Đilasa tako da Jermiću je pametnije da se distancira gubitnika.

Lepa sela

pre 11 godina

Jeremić došao da isprovocira DS da ga iskluči iz stranke kako bi prešao u SNS ili SPS, jer tamo objektivno pripadaju turbo folk političari.

Vesna

pre 11 godina

Ne mogu da verujem sta se meni licno desava - ludilo u mojoj glavi:

1. stranacki neopredeljena, potpuno podrzavam Vucica u njegovoj borbi protiv korupcije (nadam se da me nece razocarati, a brzo ce se videti je li ta borba onakva kakva treba da bude - kada Beko i slicni dodju pravdi na istinu). Danas: bravo Vucicu, moje postovanje !!!!!!

2. Nekako mi se cini da je Djilas svasta nesto uradio za Beograd, odnosno, za gradjane ovoga grada, ma koliko da je tajkun..... I bas mu hvala na tome sto neki mali ljudi, penzioneri ili vaspitacice imaju razumevanje gradske vlade. Besplatne knjige za osnovce i svasta nesto krenulo je iz Beograda...

3. Eto Vuka Jeremica! Potpuno obozavam ovog mladog coveka koji je jedan medju nama milionima koji je vise nego preobrazovan (na Hardvardu i Kembridzu - neka tamo fizika i medjunarodna politika...). Imamo li jos koga slicnog a da hoce da dodje kuci i pomogne svojoj zemlji????? Ja, sa ovom pamecu, a njegovim medjunarodnim kontaktima, NIKADA U OVU ZEMLJU NE BIH DOSLA. Bravo za upornog i tvrdoglavog Jeremica!

A gde sam tu JA??????????

I, KO JE OVDE LUD?

Je li moguce da jednog dana, sutra Srbija ISKORISTI sve resurse u vidu tih mladih lavova koji,za sada iskreno verujem, svako na svoj nacin,trveci se medju sobom, zeli dobro MOJOJ ZEMLJI????? Ili sam stvarno neoromanticar??????

Vlajkov

pre 11 godina

Jeremic je mali Kostunica ili jos gore Milosevic, koji misli da moze da si inati sa svetom i gura prst u oko zapadu a da ne snosi posledice zbog toga, on nema osecaja za realnost..... Zato je jedan takav covek bre teret nego korist za DS i bolje da ga Djilas sto pre skoloni....

Kuramoca

pre 11 godina

Djilas ozbiljno cisti stanku od ljudi koji nisu dobro radili.
Citava Srbija gleda samo Petrovica i Jeremica, a do sada je u DS posmenjivano vise od 100 kojekakvih smesnih likova koji su brukali i sebe i DS. Ja podrzavam reformu koju sprovodi Djilas, zao mi sto je nije sprovodio Tadic, ovo su sve ipak njegovi ljudi a ne stranacki.

stranka

pre 11 godina

Vuce zasto sa Djilasom uopste razgovaras.Pusti ga neka izigrava velikog vodju.Napravi svoju stranku,pa ces da vidis koliko pristalica ces imati ,samo nastavi da radis kao sto si do sada...

Pera Kojot

pre 11 godina

Jeremić simbolizuje sve što je DS postala poslednjih godina. On ima veze sa DS koliko Severna Koreja sa ljudskim pravima. Vidim po ovim komentarima da je veoma popularan kod onog dela glasačkog tela koje još uvek želi da dokažemo kako smo gazde ne samo u regionu nego i šire.

DS, za dobrobit ove zemlje treba da se vrati na politiku koju je promovisala i sprovodila do 2004. godine. Ne znam da li je Đilas taj koji će to uraditi ali Jeremiću je mesto u dss-u ili u dverima.

Pozdrav

Živela demagogija

pre 11 godina

Kradonačelnik za vreme radnog vremena obavlja stranačke posliće,možda skokne malo i do KSS i do svoje firmice da vidi koliko je danas profitirao.

sasa jokic

pre 11 godina

I jedan i drugi su kadrovi Borisa Tadica, koji je svojom mesposobnoscu i kohabitacijom sa Kostunicom doveo do toga da DS nema veze sa DS-om Zorana Djindjica.

Krstic

pre 11 godina

Podrska Djilasu...
Bez takvih, kao sto je ovaj naduvani opeglani sminker, se moze...
Doci ce oni i takvi slicni njemu za pae meseci i moliti ga da ih vrati u stranku...
Djilasu, postuj statut stranke i GO i nece biti nikakvih problema, a ovaj ako misli da je neki bogom dat neka ide u SPS, SNS, NS itd...

бт

pre 11 godina

Надам се да Ђилас нема везе са "Немогућом мисијом" и да ће бити пристојно обучен. Чињеницу да није упутио ни реч критике због ове срамотне емисије никако не треба повезивати са његовим уделом у рекламама на ТВ Пинк.

Dvoglava azdaja

pre 11 godina

Dosao si mecki na rupu mali !
Hteo si da sedis na dve stolice, da budes u skupstini a da ne dolazis na posao, e pa cao !
Pa jel narod glup?!

Mordor

pre 11 godina

Da li vi, mladići i devojke iz podmlatka DS-a vidite da ovi vaši komentari imaju više minuseva nego pluseva? Šta radite, sedite po kafićima? Pa ko će da vam daje pluseve za pljuvačinu po Jeremiću i hvalospeve o Đilasu? Požurite sa lajkovima, izbaciće vas šef iz stranke. A onda ni posla, ni stana, ni fakultetske diplome....

otpisani

pre 11 godina

Kako god da se zavrsi sastanak DS ce biti na gubitku. Jeremic i Djilas poznati su kao vrlo posesivni ljudi, a to je u politici nedopustivo.

dragan

pre 11 godina

Razgovor Đilasa sa Jeremićem shvatam kao još jedan dobronameran pokušaj Đilasa da ubedi Jeremića da ne napušta stranku zbog poslaničkog mandata.Ukoliko jeremić bude tvrdoglav pa mu je draži poslanički mandat od stranke neka mu bude.Ne treba ga zadržavati, uostalom vrh stranke je doneo odluku o vraćanju poslaničkih mandata a ne Đilas.Đilas samo ispunjava odluke vrha stranke.Uostalom kakva je to stranka čiji članovi ne poštuju odluke vrha stranke.Očekujem od Đilasa da bude principijalan.

Saljivdzija

pre 11 godina

Djilas i Jeremic na sastanku, Tadic pravi avione, Petrovic pakuje kofere, Stefanovic stoji iza vrata i prisluskuje, ma milina, to je jaka opozicija.

Dragoslav Bosnjakovic

pre 11 godina

Da vrati mandate a onda da ga SRBIJA vrati I u Beograd!Pa neka po Beogradskim BURDELJIMA prevrce stolove!Ponasa se kao balavac pa se time jos I dici!Napolje sa njim I iz stranke ali I iz UN!Sramota je on za Srbiju!!!

Analiticar

pre 11 godina

DS pa ni ostale stranke nisu dobrovoljno vatrogasno pevacko drustvo. Odluku stranake Jeremic mora da postuje.Mesto poslanika moze da zadrzi kao nezavisni poslanik jer imamao nakaradni izborni zakon da poslanicko mesto pripada poslaniku. Ja nisam glasao za Vuka Jeremica vec za listi DS-a.Mnogo se zaigrao Vuk. Mesto predsedavajuceg u UN mu ne daje zapravo da on postavlja usloveu jednoj politickoj stranci. Normalno je da oni koji su bili u prosloj vlasti zbog rezultata izbora svi podnesu ostavke i vrate poslanicke mandate. DS nije SPS ili SRS a sada SNS koji su svi bilii devedesetih na vlasti i parlamentu a danas imaju obraz ko djon.Pogledajte skupstinske klupe.Skoro 80% istih kao i devedesetih kada je upitanju SNS,i SPS

Radisav

pre 11 godina

Jeremic kad god govori o uspehu, onda je to samo njegov, a kad se brani, onda potura UN ispred sebe. Kako to njegovo izbacivanje steti ugledu Srbije. Pa on nije nista doprineo ugledu Srbije svojim ponasanjem, tako da cemo pokazati da nam je to njegovo ponasanje strano i neprihvatljivo.

Djilase, obavezno ga izbaci is stranke. A njega niko nece ni uzeti u neku drugu. Toga je i sam svestan.

Genije

pre 11 godina

Nema boljeg poziva turistima da nas posete od reklame da je Srbija egzotična zemlja u kojoj iz stranke isključuju predsedavajućeg GŠ UN, premijera intervjuišu voditeljke bez gaća, a inspiracija za dalji scenario može se naći na naslovnoj strani bilo kog srpskog medija.

Djoka

pre 11 godina

Cak i ako nas predani mladjani covek u Nju Jorku i nije bas nasledio svu licnu harizmu te izvanredne politicke kvalitete i vrline svog dede, druga Hamdije, cijih se krupnih politickih rezultata svi prisecamo sa velikom toplinom i setom u srcu, ovaj bivsi clan socijalisticke partije Srbije ce svakako znati kako da Djikiju onako lepo sve skrese u brk, a posle naravno i na tviteru. Blago nama sa njime.

onako usput

pre 11 godina

jeremica izbaciti iz DS, sta je uradio do sada, drzave koje nisu priznale kosovo nisu to uradile zbog jeremica nego iz svojuh razloga, obrukao nas u hagu kad je organizovao debatu da li kosovo ima pravo na odcepljenje, to sto je predsedavajuci GS nije njegov licni uspeh nego tadasnja moc srbije, da ga danas kandidujemo za predsedavajuceg GS nebi sigurno to bio!

Jovanka

pre 11 godina

Glasala sam za DS. I sad vidim da se raspada predm mojim ocima. Sramota. Treba zavesti red da se zna ko kosi a ko vodu nosi.
A za ove koji se otimaju za mandate i funkcije i koji izbacuju najbolje kadrove vise nikad u zivotu necu dati glas.

opanakbgd

pre 11 godina

Jera je obrazovan I pametan momak,posteno je dogurao do UN,mozda je nekima smesan,ali tu je gde je,za nas malu raju trebamo da smo ponosni,ni manjeg a tako hrabrog momka!niti sam za njega niti za Djilasa,ali da se drze svoje pozicije drze se itekako,imati mandat u bilo kojoj stranci je privilegija od koje se zivi,isto vam.dodje sa Djilasom,hoce covek da upravlja Beogradom ali ajmo iskreno zbog cega?!Ma ne zbog nas,I na kraju sta su politicari svi?!Ljudi koji sebe I svoju velicinu vole a ne narod,najlepse je njima kada se pogledaju u ogledalo I kalkulisu ali ne za hleb I mleko vec za ono sto mi mozemo I ujutru kad otvorimo oci da sanjamo!

marina

pre 11 godina

Možda Jeremić ima nešto važno da kaže Đilasu u četiri oka, a što nije za širu javnost. Videćemo kako će se taj razgovor završiti i kakav će da bude dogovor.

klenga

pre 11 godina

sve osim isključenja jeremića i petrovića je znak dvostrukih aršina i pre svega slabosti,to jest bolečivosti dragana đilasa...a to bi povuklo za sobom još gomilu loših stvari po ds...đilas mora da pokaže da je čvrst,nepokolebljiv i nadsve principijelan...sa i onako smanjenim prerogativima u vođenju stranke,svaki human ili drugarski gest smatrače se za slabost i to će biti znak da se puste kerovi na njega...ovo mu je prvi javni i značajni test ,koji će opredeliti,kako njega,tako i članstvo i fanove za duži period...nadam se da će da istraje u čiščenju stranke,kojoj je pored toga potrebna i temeljna dezinfekcija,dezinsekcija,a Boga mi i deratizacija,ako smem to da kažem,i da mi komentar bude objavljen...

Predrag @@

pre 11 godina

Jedno je da li smatram da je ispravno radio Jeremic kao ministar ,ali svaka cast na tome uspeo je i stigao do UN. Odlaskom Jeremica najvise gubi Djilas ,on mu je bio jedina svetla tacka sada.

bezimena

pre 11 godina

Stranka koju vodi čovek poznat po aferama i istragama u policiji.
(jagodica bobica, 31. januar 2013 19:45)

Nabrojte, taksativno, kojim aferama i kojim istragama?

Više puta ponovljena laž nikada ne može postati istina, to će i "Kurir" shvatiti kada bude platio kaznu i kada bude pisao izvinjenja!

Nebojsa

pre 11 godina

Braco Srbi !Covek je PREDSEDAVAJUCU SKUPSTINE UJEDINJENIH NACIJA!!! Ali kakvi bi mi bili srbi kada ga malo ne bi omazali g.... pa to nam je u genima .. Kakvo bre vracanje mandata pa decka treba proslavit !

Rasha

pre 11 godina

Vuk je odlicno procenio situaciju. Van stranke je sad posto je u UN. Cak i ako ga izbace iz stranke, cekace kao poslanik u skupstini sa aktivnom politikom, da prodju izbori gde ce Djilas biti duboko porazen. Vuk ce dobiti poslanicko mesto kao slobodan gradjanin. Onda ce DS izbaciti Djilasa i moliti Vuka da se vrati nazad da preuzme stranku. Zato je pametno sto Vuk ne pravi nikakve stranke niti prelazi kod drugih. Jednostavno - vreme radi za njega.

Đilas for the win

pre 11 godina

Taj Jeremić ne pripada Demokratskoj opciji ni po svojim uverenjima, a i sa čisto operativnog gledišta treba da bude razrešen, jer lupa negativne sttvari po medijima o DS.

Branko

pre 11 godina

čudno da niko ne pominje Šutanovca ?? Pa zar i on nije bio ministar, ili je poziv DS za vraćanje mandata samo za odabrane.. toliko o Đilasovim principima..

???

pre 11 godina

Interesantno, Djilas ne spominje SUTANOVCA!?
Uzgred, mislim da Vuk Jeremic nekako i ne ide uz Djilasa.
Zao mi je, i sama sam glasala za Djilasa, kao gradonacelnika Beograda. Nikada vise!

Nejsano

pre 11 godina

Demokratska stranka...cudno ime za politicku partiju gde clanstvo nema pravo na svoje misljenje i svoj stav, nego svi moraju biti istomisljenici novog predsednika. Ko jos moze da glasa za takvu partiju?

VELIKI VEZIR IZNOGUD

pre 11 godina

Politika predsednika DSa: ukloniti sve koji bi na bilo koji način mogli onemogučiti to što je postao kalif umesto kalifa.

zoki

pre 11 godina

Paralele:
Djindjic kada je video ko je popularniji podrzava Kostunicu na izborima za dobrobit Srbije a, Djilas kada je video da je Jeremic popularniji iskljucuje istog iz stranke da zastiti svoje pozicije.

Bane

pre 11 godina

Ja DS vidim kao stranku prošlosti, Đilas je nepopularan i osvetoljubiv. Jeremić pun mana, ali za razliku od svojih kolega iz stranke ima i neke veoma bitne vrline. Đilasovska DS može da broji dane do svog nestanka, jer njihov lider nema kredibiliteta, a ruku na srce, ni dovoljno pameti. Pametni ljudi znaju kada je dosta, pa i u krađi.

Pakemoni

pre 11 godina

Moj ti je savet gospodine Jeremicu izađite iz Demokratske stranke jer je postala brod koji tone,a vi ste dobar politicar i nije vam mesto tu gde ste.

Ana

pre 11 godina

Djilas se plasi za svoju poziciju, jer dosta ljudi podrzava Jeremica. Ovo me neodoljivo podseca na cistke u Komunistickoj partiji, a Djilasa prikazuje u svetlu pravog tiranina. Providno je sto se skriva iza Glavnog odbora DS-a, ionako svi znamo kako stvari u strankama funkcionisu, barem ja znam jer sam svojevremeno bila clan te stranke, dakle svi su manji od makova zrna pred predsednikom stranke.

Insajder

pre 11 godina

Naravno, odustaćeš od poslaničkog mandata. To je sada jasno! Kao, da razmislim... :) Očekujem, vrlo skoro, tvoju izjavu da si doneo odluku u najboljem interesu stranke, radi mira u kući i da stavljaš mandat na raspolaganje stranačkom rukovodstvu. Znam to iz ½prve ruke½ (druge, preciznije :D )

Maki

pre 11 godina

Zao mi je, i sama sam glasala za Djilasa, kao gradonacelnika Beograda. Nikada vise!
(???, 31. januar 2013 17:36)

Izvni, devojčice, a na kojim si to izborima glasala za Đilasa "kao gradonačelnika Beograda"?
Koliko znam (a znam), u Srbiji se gradonačelnik NE bira na direktnim izborima, tako da ako ti je neko nekad rekao da ćeš svojim glasom direktno izabrati Đilasa (ili bilo koga drugog), taj te je prevario...

Tripko

pre 11 godina

Ja bih pre ovu stranku nazvao "Diktatorska stranka", jer ovo sto gospodin Djilas radi svojim clanovima je prava diktatura. Pa dokle on misli da stigne ako ne dozvoljava nikome da ima drugacije misljenje, u odnosu na njegovo? I ako misli da moze da izbaci iz stranke kako koga zeli, sta li b itek radio ako bi dosao na celo stranke?

kamicak

pre 11 godina

Jedan od boljih politicara koja pripada toj stranci .Naravno da ne treba da zadrzi mandat al i da se zapita kakva je to stranka koja to uopste zahteva od njega .

baba vanga.

pre 11 godina

Mislim da je epilog sledeci:Jeremic nevraca mandat
Izbacivanje iz stranke
formiranj nove stranke od strane Jeremica
50% clanova Ds prelazi u novu stranku
raspad demokrata
Srbija na dobitku

KRISTINA

pre 11 godina

Resio Djilas da ocisti stranku ali za to ce morati da izbaci mnogo vise ljudi,kad malo bolje razmislim ako nikom ne bude gledao kroz prste od DS-a nista nece ostati.Bitno je da su se pojacali sa Aleksandrom Jerkov,ako im ona ne podigne rejtig niko nece!!!

Дража

pre 11 godina

Jadna je ta DS u kojoj jedan Đilas za koga pola naroda nije ni čulo, žari i pali i primorava preti i isključuje iz stranke ljude sa daleko većim ugledom od njegovog. DS nije više sigurno stranka za koju glasam po difoltu kad nemam boljeg izbora. Đilas nema šta da traži na čelu takve stranke. On je lokalni aparačik, nikako državnik. A autoritet koji ne poseduje sigurno neće steći ovakvim staljinističkim čistkama.

DUPLO!

pre 11 godina

Kad ti zena kaze da te vise ne voli, sto ces ti da razmisjas?!
Ti si dosau u DS na kraju episode, pa moras ici.
Idi bar kao muskarac, a ne ko ona bes gace :)

m.

pre 11 godina

ovo je ocajnicki pokusaj rukovodstva DS da pokusa poslednji put da preko njih dvojice vrati neki autoritet. Da sam na Jeremucevom mestu otkacio bih Djilasa na njegovim vratima i zakucao mu politicku karijeru. On ne toliko pao da ako ovo uzgubi pislednha provera snaga je propala. Ovde je Jeremuc na dobitku, a Djilas pokusava da preko ucena i pritisaka i nekih prljavih radnji da objasni Jeremicu na njegov nacin da je mocan. Medjutim, Djilas je pomesao politiku i moc. Taduc je bio najmocniji pa ga oduvao narod na izborima. Djikas je tsj put propasti uspeo da potvrdi. Nema on moci koliko Jeremic pameti.

Dragon vs. Wolf (it isn't a fable)

pre 11 godina

Nisu u pravu ni Đilas ni Jeremić. Jedino politički korektno rešenje bilo bi da je Jeremić ponudio da vrati poslanički mandat odmah čim je sazanao da je izabran za predsedavajućeg GS UN, a da mu je vrh stranke tada odgovorio da će to da prihvati, ali privremeno, dok ne završi mandat u UN i trajno se preseli u Srbiju. Sada je kasno, ali se bolje vidi kolika je tuča za parčiće kolača vlasti na partokratskoj sceni Srbije.

Gradinar

pre 11 godina

Bas me interesuje...ako izbori zaista budu bili na jesen, sa koliko clanova ce gospodin Djilas izaci na izbore? Jer ako ovako nastavi da izbacuje ljude po sopstvenom nahodjenju, nece ih mnogo ostati. Do sada sam uvek glasao za demokrate, ali sada...debelo cu da razmislim...

@TRTA-KAKO DA NE

pre 11 godina

Ocigledno je da niste pristalica DS, i da ne poznajete stanje u samoj stranci.
Žao mi je ali Jeremica baš i ne vole u DSu, tako da ne bi imao kome da otme vlast nad strankom, ili u stranci.
Zar vi mislite da su ljudi naivni, i ne vide kuda ko od njih dvojice bi vodio stranku.

apstinenkinja

pre 11 godina

@ Vesna

Uverena sam da nisi jedina koja trenutno ima toliko znakova pitanja u glavi.
Tako ce biti sve dok ljudi ne shvate da je potrebno okupiti se oko ideje i programa, a ne oko vodja.

Kako vi, koji zahtev za ideoloskim profilisanjem stranaka smatrate pametovanjem sa strane, razumete Vesninu nedoumicu?

PSIHOLOG

pre 11 godina

Kada se malo razmisli jasno je zakljuciti da je Dusan Petrovic iskljucen jer je "obicniji" od Vuka Jeremica u ovom trenutku. No, to je politika, lopta je okrugla..

novica952

pre 11 godina

Na osnovu svega ovde rečenog ostaje da predsedništvo po nalogu Đilasa sprovde direktive koje su dobijena od predsednika stranke i da se Petrović i Jermić isključe iz stranke posle njihovog odbijanja da vrate poslaničke mandate.Dali će neko iz predsedništva odnosno izvršnog odbora uspeti da se odupre Đilasu ostaje da se vidi ali kako je krenulo neće se dobro završiti. Umesto da se strasti smire i da se nastavi sa izgradnjom novog programa delovanja DS.a i okupljanja članstva oko programa rada i reforme, ulazi se politička razračunavanja koja će i ovako rastureni DS poslati još koji stepenik niše u listi rejtinga stranaka.

milica m

pre 11 godina

@Jovanka
Glasala si ti DS, ko ja sto sam letela na mesec,ajde ne foliraj se, kad te niko na to ne tera.Uzivaj u ovim koje si glasala, DS ostavi na miru.

sumadinac

pre 11 godina

gde je logika da se coveku koji je trenutno predsedavajuci UN-a uzima mandat. Kao obican gradjanin bice predsedavajuci UN-a. TRAGIKOMEDIJA. Samo ne vidim kako to da Sutanovac sedi pored Djilasa,a tek Boki Pajtic.... Mislim da je jasno da je ovo sukob nevidljivih ekipa,principi su izgovor. Na stranu da li neko ovog coveka voli ili ne voli(ume ponekad da lupa) on je covek koji moze da pomogne.

Stojan

pre 11 godina

DS tj., DOS je imao veliku shansu. Vishe ne mogu steci poverenje koje su imali. Cak i da trenutna vlast ne donese boljitak. Objektivno, ceo taj demokratski blok se pokazao visoko nemoralnim. Mozda trenutni clanovi DS-a nisu svesni svoje nemoci. Zavarava ih medijska paznja.

Za Srbiju je to i bolje...

Petar

pre 11 godina

Ma nista mi nije jasno,svako bi bio ponosan na svog clana koji je predsednik UN, a DS trazi da vrati mandat-pa zato im sve i ide ovako nikako.

cezar

pre 11 godina

Taj Jeremić ne pripada Demokratskoj opciji ni po svojim uverenjima, a i sa čisto operativnog gledišta treba da bude razrešen, jer lupa negativne sttvari po medijima o DS.
(Đilas for the win, 31. januar 2013 17:37)


Ma nije moguce da vam se nesvidja Jeremic, a tako sladak decko, a cak ga i Tadic stitio! Ha...ha...ha dok dodje vreme do sledecih izbora vi kao stranka nece te ni postojati, seseljevi radikali ce imati vise clanova od vas!

nice

pre 11 godina

Takvu demokratiju ste vi praktikovali i dok ste vladali, samo svu tu demokratiju smo najvise osetili mi gradjani koje ste doveli do ruba egzistencije.

Zidarrr

pre 11 godina

Samo se vi ubedjujte, imate moju podrsku sve dok potpuno ne unistite stranku, na kraju ce Djilas da ispadne i dobar politicar, spasice nasu zemlju od stranke koja nas je godinama razarala.

Biberče

pre 11 godina

Pa dobro, demokratski je da razmisli, ali mislim da se njemu ne isplati da to uradi! Što bi vraćao mandat koji mu dozvoljava da ostane u skupštini i da učestvuje u raspravama a ko zna možda sutra i u vlasti!

Misa

pre 11 godina

Nekoliko funkcionera sa predsednikom stranke na celu - ubedjuje jednog clana, a slucajno i poslanika (igrom slucaja bio 16.ti na listi) - da vrati mandat stranci!? Pa ovo je smesno... Ja ne znam kome je vazno ko ce sedeti (ili nece) u skupstini!? Ionako 80% poslanika - tamo sedi bezveze - igrom slucaja! Pod hitno treba menjati Izborni Zakon!

Hm...

Prica se da ce izbori! Najpametnije bi bilo: Izmenite Izborni Zakon - pa na Izbore! E onda mozemo da kazemo: SAMI SMO KRECILI!

kamicak

pre 11 godina

Jedan od boljih politicara koja pripada toj stranci .Naravno da ne treba da zadrzi mandat al i da se zapita kakva je to stranka koja to uopste zahteva od njega .

Touch more sociable

pre 11 godina

Mandatom možeš da pretiš...iz stranke više kao član i ne možeš ništa posebno da učiniš...i onako su u opoziciji....a koliko izgleda biće još dugo dugo...

shadow

pre 11 godina

Slažem se da treba jako puno ljudi da ode iz DS-a jer pokazali da nisu za politiku, ali moje mišljenje je da je Vuk Jeremić jedan od jako retkih koji nije zaslužio da se prema njemu tako postupa. Sve ostalo što Đilas radi je normalno, iz prostog razloga jer mu ne trebaju ljudi koji nisu bili sposobni da vode državu kako treba i na kraju zbog toga platili porazom na izborima.

nidža

pre 11 godina

Ovo se, čini mi se, zove negativna selekcija!
Ili što kaže narodna pesma : "Jao meni do boga miloga gde pogubi od sebe boljega..." DS ubrzano srlja u budućnost! Samo tako!

ne daj mandat lopovima

pre 11 godina

Zadrzi mandat a zahtev stranke sa zaljenjem odbij kao neosnovan. Ds je izgubio izbore ali nakon izbora je doziveo nezaustavljivo urusavanje koje traje i danas. Za godinu dana DS nece ni postojati jer ce pola vrha biti u zatvoru a druga polovina u drugim strankama. A ti ces postici bolji ugled ako zadrzis mandat.

Gotov je !

pre 11 godina

• Gordana
Djilase,Djilase, ako Jeremica izbacis - GOTOV SI !!!
Ako ga ne izbacis opet - GOTOV SI !!!
Cime sec ti stati na crtu Jeremicu ? Lovom ili ovako pohvalnim naslovima u novinama ??
Covece prizovi se pameti , a i ostali u DS-u .

jovica

pre 11 godina

Petrović isključen iz stranke! Jasnija poruka nije mogla biti poslata! Ili je Jeremić dobio ponudu koja se ne odbija? Koliko?

zeljko

pre 11 godina

stvar je prosta. najveci krivac za poraz demokrata je njen bivsi predsednik B. Tadic. naravno da su krivi i ostali iz vrha kao i novi predsednik DS-a kao tadasnji podpredsednik stranke. Iskrena podrska Vuku Jeremicu. on bi bio covek koji bi mogao da demokrate vrati na prvo mesto. treba biti mudar a on je pametan, procenice sta mu je ciniti. jedna izgubljena bitka ne znaci i poraz u ratu.

blok

pre 11 godina

Sve u svemu, Đilas je najbolji beogradski gradonačelnik u poslednjih 20 godina. Čovek je tehnokrata i kad upravlja procesom, retko je dobar. Kad smo već kod jednako pipave teme upravljanja ljudima, ne znam šta da mislim. Kada mu vidim saradnike na nivou grada (mimo onih nametnutih od SPS-a i penzionera, znači ortake iz kraja, vozače na mestu gradskih menadžera i sl), kada mu vidim novu bratiju u DS-u, stvarno se brinem... Mislim da mu je ovo sa Jeremićem strašno loša procena - umesto da iskoristi kapital Predsednika Generalne skupštine UN-a i kakvog-takvog, ali jasnog i glasnog Jeremića, on ga isključuje iz stranke?! Liči na veliki autogol...

Lepa sela

pre 11 godina

Jeremić došao da isprovocira DS da ga iskluči iz stranke kako bi prešao u SNS ili SPS, jer tamo objektivno pripadaju turbo folk političari.

Vlajkov

pre 11 godina

Jeremic je mali Kostunica ili jos gore Milosevic, koji misli da moze da si inati sa svetom i gura prst u oko zapadu a da ne snosi posledice zbog toga, on nema osecaja za realnost..... Zato je jedan takav covek bre teret nego korist za DS i bolje da ga Djilas sto pre skoloni....

GRADIMIR

pre 11 godina

Jeremiću nije potreban DS on je svoj u poziciju stekao a njima ako takav čovek ne vredi ne vrede oni njemu jer od kada je Đilas posatao predsednik kola su pošla nizbrdo iono malo posle izbora što je vredelo otišlo je ili oterano je, ljuni neće privatnu stranki Dragana Đilasa tako da Jermiću je pametnije da se distancira gubitnika.

Vesna

pre 11 godina

Ne mogu da verujem sta se meni licno desava - ludilo u mojoj glavi:

1. stranacki neopredeljena, potpuno podrzavam Vucica u njegovoj borbi protiv korupcije (nadam se da me nece razocarati, a brzo ce se videti je li ta borba onakva kakva treba da bude - kada Beko i slicni dodju pravdi na istinu). Danas: bravo Vucicu, moje postovanje !!!!!!

2. Nekako mi se cini da je Djilas svasta nesto uradio za Beograd, odnosno, za gradjane ovoga grada, ma koliko da je tajkun..... I bas mu hvala na tome sto neki mali ljudi, penzioneri ili vaspitacice imaju razumevanje gradske vlade. Besplatne knjige za osnovce i svasta nesto krenulo je iz Beograda...

3. Eto Vuka Jeremica! Potpuno obozavam ovog mladog coveka koji je jedan medju nama milionima koji je vise nego preobrazovan (na Hardvardu i Kembridzu - neka tamo fizika i medjunarodna politika...). Imamo li jos koga slicnog a da hoce da dodje kuci i pomogne svojoj zemlji????? Ja, sa ovom pamecu, a njegovim medjunarodnim kontaktima, NIKADA U OVU ZEMLJU NE BIH DOSLA. Bravo za upornog i tvrdoglavog Jeremica!

A gde sam tu JA??????????

I, KO JE OVDE LUD?

Je li moguce da jednog dana, sutra Srbija ISKORISTI sve resurse u vidu tih mladih lavova koji,za sada iskreno verujem, svako na svoj nacin,trveci se medju sobom, zeli dobro MOJOJ ZEMLJI????? Ili sam stvarno neoromanticar??????

Dragoslav Bosnjakovic

pre 11 godina

Da vrati mandate a onda da ga SRBIJA vrati I u Beograd!Pa neka po Beogradskim BURDELJIMA prevrce stolove!Ponasa se kao balavac pa se time jos I dici!Napolje sa njim I iz stranke ali I iz UN!Sramota je on za Srbiju!!!

Krstic

pre 11 godina

Podrska Djilasu...
Bez takvih, kao sto je ovaj naduvani opeglani sminker, se moze...
Doci ce oni i takvi slicni njemu za pae meseci i moliti ga da ih vrati u stranku...
Djilasu, postuj statut stranke i GO i nece biti nikakvih problema, a ovaj ako misli da je neki bogom dat neka ide u SPS, SNS, NS itd...

Kuramoca

pre 11 godina

Djilas ozbiljno cisti stanku od ljudi koji nisu dobro radili.
Citava Srbija gleda samo Petrovica i Jeremica, a do sada je u DS posmenjivano vise od 100 kojekakvih smesnih likova koji su brukali i sebe i DS. Ja podrzavam reformu koju sprovodi Djilas, zao mi sto je nije sprovodio Tadic, ovo su sve ipak njegovi ljudi a ne stranacki.

dragan

pre 11 godina

Razgovor Đilasa sa Jeremićem shvatam kao još jedan dobronameran pokušaj Đilasa da ubedi Jeremića da ne napušta stranku zbog poslaničkog mandata.Ukoliko jeremić bude tvrdoglav pa mu je draži poslanički mandat od stranke neka mu bude.Ne treba ga zadržavati, uostalom vrh stranke je doneo odluku o vraćanju poslaničkih mandata a ne Đilas.Đilas samo ispunjava odluke vrha stranke.Uostalom kakva je to stranka čiji članovi ne poštuju odluke vrha stranke.Očekujem od Đilasa da bude principijalan.

Dvoglava azdaja

pre 11 godina

Dosao si mecki na rupu mali !
Hteo si da sedis na dve stolice, da budes u skupstini a da ne dolazis na posao, e pa cao !
Pa jel narod glup?!

Radisav

pre 11 godina

Jeremic kad god govori o uspehu, onda je to samo njegov, a kad se brani, onda potura UN ispred sebe. Kako to njegovo izbacivanje steti ugledu Srbije. Pa on nije nista doprineo ugledu Srbije svojim ponasanjem, tako da cemo pokazati da nam je to njegovo ponasanje strano i neprihvatljivo.

Djilase, obavezno ga izbaci is stranke. A njega niko nece ni uzeti u neku drugu. Toga je i sam svestan.

Pera Kojot

pre 11 godina

Jeremić simbolizuje sve što je DS postala poslednjih godina. On ima veze sa DS koliko Severna Koreja sa ljudskim pravima. Vidim po ovim komentarima da je veoma popularan kod onog dela glasačkog tela koje još uvek želi da dokažemo kako smo gazde ne samo u regionu nego i šire.

DS, za dobrobit ove zemlje treba da se vrati na politiku koju je promovisala i sprovodila do 2004. godine. Ne znam da li je Đilas taj koji će to uraditi ali Jeremiću je mesto u dss-u ili u dverima.

Pozdrav

onako usput

pre 11 godina

jeremica izbaciti iz DS, sta je uradio do sada, drzave koje nisu priznale kosovo nisu to uradile zbog jeremica nego iz svojuh razloga, obrukao nas u hagu kad je organizovao debatu da li kosovo ima pravo na odcepljenje, to sto je predsedavajuci GS nije njegov licni uspeh nego tadasnja moc srbije, da ga danas kandidujemo za predsedavajuceg GS nebi sigurno to bio!

Djoka

pre 11 godina

Cak i ako nas predani mladjani covek u Nju Jorku i nije bas nasledio svu licnu harizmu te izvanredne politicke kvalitete i vrline svog dede, druga Hamdije, cijih se krupnih politickih rezultata svi prisecamo sa velikom toplinom i setom u srcu, ovaj bivsi clan socijalisticke partije Srbije ce svakako znati kako da Djikiju onako lepo sve skrese u brk, a posle naravno i na tviteru. Blago nama sa njime.

stranka

pre 11 godina

Vuce zasto sa Djilasom uopste razgovaras.Pusti ga neka izigrava velikog vodju.Napravi svoju stranku,pa ces da vidis koliko pristalica ces imati ,samo nastavi da radis kao sto si do sada...

Analiticar

pre 11 godina

DS pa ni ostale stranke nisu dobrovoljno vatrogasno pevacko drustvo. Odluku stranake Jeremic mora da postuje.Mesto poslanika moze da zadrzi kao nezavisni poslanik jer imamao nakaradni izborni zakon da poslanicko mesto pripada poslaniku. Ja nisam glasao za Vuka Jeremica vec za listi DS-a.Mnogo se zaigrao Vuk. Mesto predsedavajuceg u UN mu ne daje zapravo da on postavlja usloveu jednoj politickoj stranci. Normalno je da oni koji su bili u prosloj vlasti zbog rezultata izbora svi podnesu ostavke i vrate poslanicke mandate. DS nije SPS ili SRS a sada SNS koji su svi bilii devedesetih na vlasti i parlamentu a danas imaju obraz ko djon.Pogledajte skupstinske klupe.Skoro 80% istih kao i devedesetih kada je upitanju SNS,i SPS

Živela demagogija

pre 11 godina

Kradonačelnik za vreme radnog vremena obavlja stranačke posliće,možda skokne malo i do KSS i do svoje firmice da vidi koliko je danas profitirao.

sasa jokic

pre 11 godina

I jedan i drugi su kadrovi Borisa Tadica, koji je svojom mesposobnoscu i kohabitacijom sa Kostunicom doveo do toga da DS nema veze sa DS-om Zorana Djindjica.

klenga

pre 11 godina

sve osim isključenja jeremića i petrovića je znak dvostrukih aršina i pre svega slabosti,to jest bolečivosti dragana đilasa...a to bi povuklo za sobom još gomilu loših stvari po ds...đilas mora da pokaže da je čvrst,nepokolebljiv i nadsve principijelan...sa i onako smanjenim prerogativima u vođenju stranke,svaki human ili drugarski gest smatrače se za slabost i to će biti znak da se puste kerovi na njega...ovo mu je prvi javni i značajni test ,koji će opredeliti,kako njega,tako i članstvo i fanove za duži period...nadam se da će da istraje u čiščenju stranke,kojoj je pored toga potrebna i temeljna dezinfekcija,dezinsekcija,a Boga mi i deratizacija,ako smem to da kažem,i da mi komentar bude objavljen...

Jovanka

pre 11 godina

Glasala sam za DS. I sad vidim da se raspada predm mojim ocima. Sramota. Treba zavesti red da se zna ko kosi a ko vodu nosi.
A za ove koji se otimaju za mandate i funkcije i koji izbacuju najbolje kadrove vise nikad u zivotu necu dati glas.

Mordor

pre 11 godina

Da li vi, mladići i devojke iz podmlatka DS-a vidite da ovi vaši komentari imaju više minuseva nego pluseva? Šta radite, sedite po kafićima? Pa ko će da vam daje pluseve za pljuvačinu po Jeremiću i hvalospeve o Đilasu? Požurite sa lajkovima, izbaciće vas šef iz stranke. A onda ni posla, ni stana, ni fakultetske diplome....

Đilas for the win

pre 11 godina

Taj Jeremić ne pripada Demokratskoj opciji ni po svojim uverenjima, a i sa čisto operativnog gledišta treba da bude razrešen, jer lupa negativne sttvari po medijima o DS.

Predrag @@

pre 11 godina

Jedno je da li smatram da je ispravno radio Jeremic kao ministar ,ali svaka cast na tome uspeo je i stigao do UN. Odlaskom Jeremica najvise gubi Djilas ,on mu je bio jedina svetla tacka sada.

baba vanga.

pre 11 godina

Mislim da je epilog sledeci:Jeremic nevraca mandat
Izbacivanje iz stranke
formiranj nove stranke od strane Jeremica
50% clanova Ds prelazi u novu stranku
raspad demokrata
Srbija na dobitku

otpisani

pre 11 godina

Kako god da se zavrsi sastanak DS ce biti na gubitku. Jeremic i Djilas poznati su kao vrlo posesivni ljudi, a to je u politici nedopustivo.

cezar

pre 11 godina

Taj Jeremić ne pripada Demokratskoj opciji ni po svojim uverenjima, a i sa čisto operativnog gledišta treba da bude razrešen, jer lupa negativne sttvari po medijima o DS.
(Đilas for the win, 31. januar 2013 17:37)


Ma nije moguce da vam se nesvidja Jeremic, a tako sladak decko, a cak ga i Tadic stitio! Ha...ha...ha dok dodje vreme do sledecih izbora vi kao stranka nece te ni postojati, seseljevi radikali ce imati vise clanova od vas!

бт

pre 11 godina

Надам се да Ђилас нема везе са "Немогућом мисијом" и да ће бити пристојно обучен. Чињеницу да није упутио ни реч критике због ове срамотне емисије никако не треба повезивати са његовим уделом у рекламама на ТВ Пинк.

opanakbgd

pre 11 godina

Jera je obrazovan I pametan momak,posteno je dogurao do UN,mozda je nekima smesan,ali tu je gde je,za nas malu raju trebamo da smo ponosni,ni manjeg a tako hrabrog momka!niti sam za njega niti za Djilasa,ali da se drze svoje pozicije drze se itekako,imati mandat u bilo kojoj stranci je privilegija od koje se zivi,isto vam.dodje sa Djilasom,hoce covek da upravlja Beogradom ali ajmo iskreno zbog cega?!Ma ne zbog nas,I na kraju sta su politicari svi?!Ljudi koji sebe I svoju velicinu vole a ne narod,najlepse je njima kada se pogledaju u ogledalo I kalkulisu ali ne za hleb I mleko vec za ono sto mi mozemo I ujutru kad otvorimo oci da sanjamo!

Saljivdzija

pre 11 godina

Djilas i Jeremic na sastanku, Tadic pravi avione, Petrovic pakuje kofere, Stefanovic stoji iza vrata i prisluskuje, ma milina, to je jaka opozicija.

???

pre 11 godina

Interesantno, Djilas ne spominje SUTANOVCA!?
Uzgred, mislim da Vuk Jeremic nekako i ne ide uz Djilasa.
Zao mi je, i sama sam glasala za Djilasa, kao gradonacelnika Beograda. Nikada vise!

Rasha

pre 11 godina

Vuk je odlicno procenio situaciju. Van stranke je sad posto je u UN. Cak i ako ga izbace iz stranke, cekace kao poslanik u skupstini sa aktivnom politikom, da prodju izbori gde ce Djilas biti duboko porazen. Vuk ce dobiti poslanicko mesto kao slobodan gradjanin. Onda ce DS izbaciti Djilasa i moliti Vuka da se vrati nazad da preuzme stranku. Zato je pametno sto Vuk ne pravi nikakve stranke niti prelazi kod drugih. Jednostavno - vreme radi za njega.

Maki

pre 11 godina

Zao mi je, i sama sam glasala za Djilasa, kao gradonacelnika Beograda. Nikada vise!
(???, 31. januar 2013 17:36)

Izvni, devojčice, a na kojim si to izborima glasala za Đilasa "kao gradonačelnika Beograda"?
Koliko znam (a znam), u Srbiji se gradonačelnik NE bira na direktnim izborima, tako da ako ti je neko nekad rekao da ćeš svojim glasom direktno izabrati Đilasa (ili bilo koga drugog), taj te je prevario...

Tripko

pre 11 godina

Ja bih pre ovu stranku nazvao "Diktatorska stranka", jer ovo sto gospodin Djilas radi svojim clanovima je prava diktatura. Pa dokle on misli da stigne ako ne dozvoljava nikome da ima drugacije misljenje, u odnosu na njegovo? I ako misli da moze da izbaci iz stranke kako koga zeli, sta li b itek radio ako bi dosao na celo stranke?

bezimena

pre 11 godina

Stranka koju vodi čovek poznat po aferama i istragama u policiji.
(jagodica bobica, 31. januar 2013 19:45)

Nabrojte, taksativno, kojim aferama i kojim istragama?

Više puta ponovljena laž nikada ne može postati istina, to će i "Kurir" shvatiti kada bude platio kaznu i kada bude pisao izvinjenja!

Pakemoni

pre 11 godina

Moj ti je savet gospodine Jeremicu izađite iz Demokratske stranke jer je postala brod koji tone,a vi ste dobar politicar i nije vam mesto tu gde ste.

Ana

pre 11 godina

Djilas se plasi za svoju poziciju, jer dosta ljudi podrzava Jeremica. Ovo me neodoljivo podseca na cistke u Komunistickoj partiji, a Djilasa prikazuje u svetlu pravog tiranina. Providno je sto se skriva iza Glavnog odbora DS-a, ionako svi znamo kako stvari u strankama funkcionisu, barem ja znam jer sam svojevremeno bila clan te stranke, dakle svi su manji od makova zrna pred predsednikom stranke.

Nebojsa

pre 11 godina

Braco Srbi !Covek je PREDSEDAVAJUCU SKUPSTINE UJEDINJENIH NACIJA!!! Ali kakvi bi mi bili srbi kada ga malo ne bi omazali g.... pa to nam je u genima .. Kakvo bre vracanje mandata pa decka treba proslavit !

Дража

pre 11 godina

Jadna je ta DS u kojoj jedan Đilas za koga pola naroda nije ni čulo, žari i pali i primorava preti i isključuje iz stranke ljude sa daleko većim ugledom od njegovog. DS nije više sigurno stranka za koju glasam po difoltu kad nemam boljeg izbora. Đilas nema šta da traži na čelu takve stranke. On je lokalni aparačik, nikako državnik. A autoritet koji ne poseduje sigurno neće steći ovakvim staljinističkim čistkama.

milica m

pre 11 godina

@Jovanka
Glasala si ti DS, ko ja sto sam letela na mesec,ajde ne foliraj se, kad te niko na to ne tera.Uzivaj u ovim koje si glasala, DS ostavi na miru.

Bane

pre 11 godina

Ja DS vidim kao stranku prošlosti, Đilas je nepopularan i osvetoljubiv. Jeremić pun mana, ali za razliku od svojih kolega iz stranke ima i neke veoma bitne vrline. Đilasovska DS može da broji dane do svog nestanka, jer njihov lider nema kredibiliteta, a ruku na srce, ni dovoljno pameti. Pametni ljudi znaju kada je dosta, pa i u krađi.

Gradinar

pre 11 godina

Bas me interesuje...ako izbori zaista budu bili na jesen, sa koliko clanova ce gospodin Djilas izaci na izbore? Jer ako ovako nastavi da izbacuje ljude po sopstvenom nahodjenju, nece ih mnogo ostati. Do sada sam uvek glasao za demokrate, ali sada...debelo cu da razmislim...

zoki

pre 11 godina

Paralele:
Djindjic kada je video ko je popularniji podrzava Kostunicu na izborima za dobrobit Srbije a, Djilas kada je video da je Jeremic popularniji iskljucuje istog iz stranke da zastiti svoje pozicije.

Genije

pre 11 godina

Nema boljeg poziva turistima da nas posete od reklame da je Srbija egzotična zemlja u kojoj iz stranke isključuju predsedavajućeg GŠ UN, premijera intervjuišu voditeljke bez gaća, a inspiracija za dalji scenario može se naći na naslovnoj strani bilo kog srpskog medija.

Stojan

pre 11 godina

DS tj., DOS je imao veliku shansu. Vishe ne mogu steci poverenje koje su imali. Cak i da trenutna vlast ne donese boljitak. Objektivno, ceo taj demokratski blok se pokazao visoko nemoralnim. Mozda trenutni clanovi DS-a nisu svesni svoje nemoci. Zavarava ih medijska paznja.

Za Srbiju je to i bolje...

@TRTA-KAKO DA NE

pre 11 godina

Ocigledno je da niste pristalica DS, i da ne poznajete stanje u samoj stranci.
Žao mi je ali Jeremica baš i ne vole u DSu, tako da ne bi imao kome da otme vlast nad strankom, ili u stranci.
Zar vi mislite da su ljudi naivni, i ne vide kuda ko od njih dvojice bi vodio stranku.

Zidarrr

pre 11 godina

Samo se vi ubedjujte, imate moju podrsku sve dok potpuno ne unistite stranku, na kraju ce Djilas da ispadne i dobar politicar, spasice nasu zemlju od stranke koja nas je godinama razarala.

VELIKI VEZIR IZNOGUD

pre 11 godina

Politika predsednika DSa: ukloniti sve koji bi na bilo koji način mogli onemogučiti to što je postao kalif umesto kalifa.

Petar

pre 11 godina

Ma nista mi nije jasno,svako bi bio ponosan na svog clana koji je predsednik UN, a DS trazi da vrati mandat-pa zato im sve i ide ovako nikako.

nice

pre 11 godina

Takvu demokratiju ste vi praktikovali i dok ste vladali, samo svu tu demokratiju smo najvise osetili mi gradjani koje ste doveli do ruba egzistencije.

DUPLO!

pre 11 godina

Kad ti zena kaze da te vise ne voli, sto ces ti da razmisjas?!
Ti si dosau u DS na kraju episode, pa moras ici.
Idi bar kao muskarac, a ne ko ona bes gace :)

sumadinac

pre 11 godina

gde je logika da se coveku koji je trenutno predsedavajuci UN-a uzima mandat. Kao obican gradjanin bice predsedavajuci UN-a. TRAGIKOMEDIJA. Samo ne vidim kako to da Sutanovac sedi pored Djilasa,a tek Boki Pajtic.... Mislim da je jasno da je ovo sukob nevidljivih ekipa,principi su izgovor. Na stranu da li neko ovog coveka voli ili ne voli(ume ponekad da lupa) on je covek koji moze da pomogne.

Branko

pre 11 godina

čudno da niko ne pominje Šutanovca ?? Pa zar i on nije bio ministar, ili je poziv DS za vraćanje mandata samo za odabrane.. toliko o Đilasovim principima..

m.

pre 11 godina

ovo je ocajnicki pokusaj rukovodstva DS da pokusa poslednji put da preko njih dvojice vrati neki autoritet. Da sam na Jeremucevom mestu otkacio bih Djilasa na njegovim vratima i zakucao mu politicku karijeru. On ne toliko pao da ako ovo uzgubi pislednha provera snaga je propala. Ovde je Jeremuc na dobitku, a Djilas pokusava da preko ucena i pritisaka i nekih prljavih radnji da objasni Jeremicu na njegov nacin da je mocan. Medjutim, Djilas je pomesao politiku i moc. Taduc je bio najmocniji pa ga oduvao narod na izborima. Djikas je tsj put propasti uspeo da potvrdi. Nema on moci koliko Jeremic pameti.

Nejsano

pre 11 godina

Demokratska stranka...cudno ime za politicku partiju gde clanstvo nema pravo na svoje misljenje i svoj stav, nego svi moraju biti istomisljenici novog predsednika. Ko jos moze da glasa za takvu partiju?

kamicak

pre 11 godina

Jedan od boljih politicara koja pripada toj stranci .Naravno da ne treba da zadrzi mandat al i da se zapita kakva je to stranka koja to uopste zahteva od njega .

Biberče

pre 11 godina

Pa dobro, demokratski je da razmisli, ali mislim da se njemu ne isplati da to uradi! Što bi vraćao mandat koji mu dozvoljava da ostane u skupštini i da učestvuje u raspravama a ko zna možda sutra i u vlasti!

kamicak

pre 11 godina

Jedan od boljih politicara koja pripada toj stranci .Naravno da ne treba da zadrzi mandat al i da se zapita kakva je to stranka koja to uopste zahteva od njega .

novica952

pre 11 godina

Na osnovu svega ovde rečenog ostaje da predsedništvo po nalogu Đilasa sprovde direktive koje su dobijena od predsednika stranke i da se Petrović i Jermić isključe iz stranke posle njihovog odbijanja da vrate poslaničke mandate.Dali će neko iz predsedništva odnosno izvršnog odbora uspeti da se odupre Đilasu ostaje da se vidi ali kako je krenulo neće se dobro završiti. Umesto da se strasti smire i da se nastavi sa izgradnjom novog programa delovanja DS.a i okupljanja članstva oko programa rada i reforme, ulazi se politička razračunavanja koja će i ovako rastureni DS poslati još koji stepenik niše u listi rejtinga stranaka.

KRISTINA

pre 11 godina

Resio Djilas da ocisti stranku ali za to ce morati da izbaci mnogo vise ljudi,kad malo bolje razmislim ako nikom ne bude gledao kroz prste od DS-a nista nece ostati.Bitno je da su se pojacali sa Aleksandrom Jerkov,ako im ona ne podigne rejtig niko nece!!!

ne daj mandat lopovima

pre 11 godina

Zadrzi mandat a zahtev stranke sa zaljenjem odbij kao neosnovan. Ds je izgubio izbore ali nakon izbora je doziveo nezaustavljivo urusavanje koje traje i danas. Za godinu dana DS nece ni postojati jer ce pola vrha biti u zatvoru a druga polovina u drugim strankama. A ti ces postici bolji ugled ako zadrzis mandat.

marina

pre 11 godina

Možda Jeremić ima nešto važno da kaže Đilasu u četiri oka, a što nije za širu javnost. Videćemo kako će se taj razgovor završiti i kakav će da bude dogovor.

PSIHOLOG

pre 11 godina

Kada se malo razmisli jasno je zakljuciti da je Dusan Petrovic iskljucen jer je "obicniji" od Vuka Jeremica u ovom trenutku. No, to je politika, lopta je okrugla..

Touch more sociable

pre 11 godina

Mandatom možeš da pretiš...iz stranke više kao član i ne možeš ništa posebno da učiniš...i onako su u opoziciji....a koliko izgleda biće još dugo dugo...

jovica

pre 11 godina

Petrović isključen iz stranke! Jasnija poruka nije mogla biti poslata! Ili je Jeremić dobio ponudu koja se ne odbija? Koliko?

nidža

pre 11 godina

Ovo se, čini mi se, zove negativna selekcija!
Ili što kaže narodna pesma : "Jao meni do boga miloga gde pogubi od sebe boljega..." DS ubrzano srlja u budućnost! Samo tako!

apstinenkinja

pre 11 godina

@ Vesna

Uverena sam da nisi jedina koja trenutno ima toliko znakova pitanja u glavi.
Tako ce biti sve dok ljudi ne shvate da je potrebno okupiti se oko ideje i programa, a ne oko vodja.

Kako vi, koji zahtev za ideoloskim profilisanjem stranaka smatrate pametovanjem sa strane, razumete Vesninu nedoumicu?

Dragon vs. Wolf (it isn't a fable)

pre 11 godina

Nisu u pravu ni Đilas ni Jeremić. Jedino politički korektno rešenje bilo bi da je Jeremić ponudio da vrati poslanički mandat odmah čim je sazanao da je izabran za predsedavajućeg GS UN, a da mu je vrh stranke tada odgovorio da će to da prihvati, ali privremeno, dok ne završi mandat u UN i trajno se preseli u Srbiju. Sada je kasno, ali se bolje vidi kolika je tuča za parčiće kolača vlasti na partokratskoj sceni Srbije.

shadow

pre 11 godina

Slažem se da treba jako puno ljudi da ode iz DS-a jer pokazali da nisu za politiku, ali moje mišljenje je da je Vuk Jeremić jedan od jako retkih koji nije zaslužio da se prema njemu tako postupa. Sve ostalo što Đilas radi je normalno, iz prostog razloga jer mu ne trebaju ljudi koji nisu bili sposobni da vode državu kako treba i na kraju zbog toga platili porazom na izborima.

Insajder

pre 11 godina

Naravno, odustaćeš od poslaničkog mandata. To je sada jasno! Kao, da razmislim... :) Očekujem, vrlo skoro, tvoju izjavu da si doneo odluku u najboljem interesu stranke, radi mira u kući i da stavljaš mandat na raspolaganje stranačkom rukovodstvu. Znam to iz ½prve ruke½ (druge, preciznije :D )

zeljko

pre 11 godina

stvar je prosta. najveci krivac za poraz demokrata je njen bivsi predsednik B. Tadic. naravno da su krivi i ostali iz vrha kao i novi predsednik DS-a kao tadasnji podpredsednik stranke. Iskrena podrska Vuku Jeremicu. on bi bio covek koji bi mogao da demokrate vrati na prvo mesto. treba biti mudar a on je pametan, procenice sta mu je ciniti. jedna izgubljena bitka ne znaci i poraz u ratu.

Misa

pre 11 godina

Nekoliko funkcionera sa predsednikom stranke na celu - ubedjuje jednog clana, a slucajno i poslanika (igrom slucaja bio 16.ti na listi) - da vrati mandat stranci!? Pa ovo je smesno... Ja ne znam kome je vazno ko ce sedeti (ili nece) u skupstini!? Ionako 80% poslanika - tamo sedi bezveze - igrom slucaja! Pod hitno treba menjati Izborni Zakon!

Hm...

Prica se da ce izbori! Najpametnije bi bilo: Izmenite Izborni Zakon - pa na Izbore! E onda mozemo da kazemo: SAMI SMO KRECILI!

Gotov je !

pre 11 godina

• Gordana
Djilase,Djilase, ako Jeremica izbacis - GOTOV SI !!!
Ako ga ne izbacis opet - GOTOV SI !!!
Cime sec ti stati na crtu Jeremicu ? Lovom ili ovako pohvalnim naslovima u novinama ??
Covece prizovi se pameti , a i ostali u DS-u .