Nedelja, 20.01.2013.

17:11

"Albanci sa juga da se okrenu BG"

Albanci sa juga Srbije treba da se okrenu Beogradu, a ne Prištini ili Tirani, jer taj deo Srbije ne može biti pripojen Kosovu, izjavio je Rasim Ljajić.

Izvor: Beta

"Albanci sa juga da se okrenu BG" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

savet

pre 11 godina

Ministar bi trebao da savetuje Srbe a ne Albance. Svojima da kaze da se okrenu Sarajevu, Zagrebu, Podgorici, Skopju. Kada Srbi prestanu dizati tenzije u maticnim drzavama onda se moze traziti i dobiti bezrezervnu medjunarodnu podrsku da Albanci ne dizu tenzije u Srbiji.

ecc

pre 11 godina

@ready bitno je da su mu izjave umerene i u skladu sa drzavom politikom,a da li ih sam smislja ili neko drugi nije bitno. covek jednostavno radi svoj posao,a to kakav ima odnos sa bivsim predsednikom me ne zanima, niti to treba bilo koga da interesuje.

ready

pre 11 godina

@ecc ti mislis stvarno da rasim daje ove izjave, prije nekoliko meseci nije mogao da zivi bez Tadica a sada kao da ga ne postoji, moze se reci da mu se samo koristi ime, iskrene politike nema, zivim na zapadu i vidim razlike, za Srbiju je jedini spas regionalizacija

homosapiens

pre 11 godina

Sve činjenice govore da albanci neće da žíve sa nekim ko nije albanac, zbog toga i grade tri metara zidove oko kuća. Ne znam kako se niko nije zapitao ni rešio pitanje prodaje imanja na Kosovu i južne Srbije, pa gde nema ljudi nema ni zemlje tvoje. Zašto izraelci grade naselja ! Doći će albanci do Niša. Živi bili

Radovan

pre 11 godina

E tačno tako. I ti si se Rasime okrenuo Beogradu i postao večni ministar. Neka se ugledaju na tebe i biće ministri bez ikakvih kompetencija za posao koji rade. Ti si shvatio da to od cele Evrope prolazi jedino u Srbiji i sada to koristiš. Da li odgovoran skinuo bi tablu Aćif efendije, a ne da drugima deliš lekcije. Imaš li imalo obraza?

preteraste vise

pre 11 godina

Neka se okrenu Srbiji, a ne Beogradu! Samo za vas politicare je Srbija=Beograd. Ja bi vam razmestio ministarstva i razne uprave od Sente do Preseva da vidite kako obican narod zivi u provinciji. Onda bi napravili i puteve i fabrike i bolnice i skole! Odrzavajte sednice vlade putem video linka.
Evo npr. za ministarstvo trgovine birajte Alibunar ili Crnu Travu?

mladen spo

pre 11 godina

Gospodin Ljaljić ozbiljno radi i ozbiljno shvata svoju ulogu u vladi.Sigurno da je medju najboljim ministrima,uz energičnog ali već pomalno umornog gospodina Vučića.Njegova reč u ovoj situaciji ima težinu iz više razloga,a uvek se prihvata nekog nezahvalnog posla.Bilo bi lepo i da su ostali ministri takvi,ali to nije slučaj.

ecc

pre 11 godina

@booboo kao geografski pojam presevska dolina ne postoji, inace rasim ljajic se pokazao kao najproduktivniji ministar u svakoj vladi. njegove izjave su uvek odmerene i u skadu sa drzavnom politikom.

Miki

pre 11 godina

1. Kasna reakcija države (nije ni trebalo dozvoliti da se postavi)!
2. Spinovanje javnosti ( da se bavimo spomenikom, a ne Kosovom)!
3. Spomenik će im biti vraćen ( on je samo uklonjen, a ne i srušen, pa je moglo i da se sačeka da ga sami ukloni, jer su u tom smislu i sami imali sastanke)!

Stojan

pre 11 godina

Ljajić bi mogao da bude svojevrsni srpski Obama! Pripadnik manjinske populacije za koga bi svi ljudi čista srca mogli da glasaju i da budu ponosni na njega kao predsednika!

Haski Hronicar

pre 11 godina

kakvi dupli standardi!!! Poznati smo po tome. Svoje ne damo tudje hocemo. Jer i to tudje je nase. Za sebe trazimo prava koja drugima ne damo. Jer smo i konstitutivno nebeski i iskonski za razliku od drugih. Ma naravno.

pa mozda i bi

pre 11 godina

Mozda bi se i okrenuli Beogradu, ali nema dovoljno ministarskih mesta, da kao ti budu dozivotno na toj funkciji,u bilo kojoj Vladi, bez obzira i na strucnost i na ideologiju.
Nije svako u stanju da menja svoje misljenje Ljajicu kako vetar duva.

Драшко

pre 11 godina

Штета што Србија нема више оваквих политичара као што је Расим Љајић. Било који посао да ради он га ради савјесно, не обећава много и не лаже и постигне више од свих.

Pero Przina

pre 11 godina

Tko je Rasime. Neka se ugledaju na tebe, okrenuo si se vlastima, ma ko da pobedi na izborima. Stoti put menjas kapu, no stolicu ne dajes. Samo mi nije jasno da li ova tvoja poruka, i onih koji je podrzavaju, vazi i za Srbe na Kosovu, CG, Bosni, Hrvatskoj. Hajde budi odvazan, pa kao Mesic sto je porucio Hrvatima iz BiH da se okrenu Sarajevu, ti to reci Srbima ma gde bili. Smes, ne smes, znao sam.

T&T

pre 11 godina

"Ispravno, slažem se, ali isto tako i Srbi na Kosovu da se okrenu Prištini, u BIH Sarajevu, u Hrvatskoj Zagrebu, u CG Podgorici! DOSTA LICEMERJA!"
(bezimena, 20. januar 2013 18:33)


Potpuno se slazem sa vama bezimena. Dosta je bilo licemerja!
Po istom principu kako poredite Republiku Srpsku i Sarajevo - Kosovski Albanci da se okrenu Beogradu!
I ne zaboravite da opravdate to licemerje sa vasom omiljenom "realnoscu na terenu" - ali tada nemojte ponovo "slucajno" da zaboravite realnost u BIH gde 99% stanovnika Republike Srpske ne zeli da zivi sa Bosnjacima (isto onako kako 99% Albanaca ne zeli sa Srbima u Srbiji)!
I ne zaboravite da je za vecinu sveta i UN Kosovo i dalje deo dzave Srbije!

DOSTA JE BILO LICEMERJA gdjo bezimena!
Zaista je bilo dosta licemerja!!!

Branimir

pre 11 godina

Ljudi, ne mesajte bosansko pitanje sa ovim. U Srbiji su Albanci manjina(poslje samostalnosti kosova), a srbi u bosni nisu, nego predstavljaju skoro polovinu populacije bih. Kako god, vreme za sve da se smirimo i radimo mozgom.

rasim

pre 11 godina

ja kao pripadnik manjinskog naroda u Srbiji bi zeleo da se Beograd okrene ovim prostorijama, da ulazu u infrastrukturu investicije i da bude zakon za svija isti, jer momentalno to nije mi smo kao narod druge klase, posle kada ti problemi rastu opet pitajnje zasto?

neznam ko sam

pre 11 godina

Gosp.Ljajic zaboravlja da su mu rodjaci lajqi da su mu preci albanci i da je sa peshteri. Nemoj zaboravljati novi Sejdo Bajramovicu da su puno Albanaca za vas iz Sandjaka dali svoj zivot(jedanput i nikada vise).
Da se ja pitam ja bih vrsio promenu teritorije sever Kosova za jug Srbije i onako mi necemo nikakvu vezu sa nasom bivsom bracom iz sandjaka koji izgleda da su najglasniji u ovom teskom trenutku.

perungromovnik

pre 11 godina

@bezimena Poredjenje Srba iz RS i Albanaca sa juga ne stoji i nije isto. Ja kao Srbin iz Sarajeva zivio sam u SFRJ i volio sam tu drzavu. '92 su nas muslimani i hrvati preglasavanjem htjeli natjerati da zivimo u nekoj drugoj. U BiH je bio jedan referendum za samostalnost (njihov) i drugi (ne za Veliku Srbiju) nego za ostanak u SFRJ. Sve granice bivse nam drzave su donesene po ustavu iz '74 i nema te sile koja nas moze dragovoljno natjerati da zivimo unutar BiH. Silom da naravno i to je sada slucaj. Ali sila nije konstanta bar u istorijskom kontekstu. Tako da nije isto...

narodni mudrac

pre 11 godina

Za vas koji kažete da se Srbi u Hrvatskoj okrenu Zagrebu, u BiH Sarajevu - razlika između situacije ovih Albanaca na jugu Srbije i Srba u Hrvatskoj i BiH, je taj što Srbi u Hrvatskoj nemaju pretenzije da pripoje jedan deo njihove teritorije Srbiji (bar je to zvanična politika Beograda, a lične želje pojedinih političara ćemo ostaviti po strani), dok Albanci sa juga Srbije žele da se pripoje samoproklamovanoj "Republici Kosovo".

Mama Tačić i tata Dači

pre 11 godina

Evo kako meni to sve izgleda. Razvode se roditelji, jer su se u braku mnogo svadjali i tukli. Jedan trazi hitan razvod, drugi nece da potpise i da ga prizna pa deca ne znaju kome da se naklone, a sve zbog imovine koju ne mogu da podele, jer na sudu (u Briselu) ne mogu da se dogovore. Jedan trazi razvod i da mu sve pripadne, a drugi trazi deo imovine i ne da razvod dok se to ne resi. E sada, problem je u tome sto ova druga strana laze decu kako ne zeli razvod zbog ljubavi prema njima, umesto da jasno i glasno kaze toj svojoj deci, sudu, pa i Americkoj poroti, dajte mi sta mi pripada i dobicete razvod! Ali neka deca to ne podrzavaju, jer veruju da se ljubav roditelja prema njima ogleda u ocuvanju porodice, pa em' sto laze roditelj, em i deca kada im kazes istinu, hoce bajku jer lepse zvuci. Tako roditelj manipulise i sve vise pada u zivo blato, jer zna da ce izneveriti i razocarati decu koja ga podrzavaju i sada ne zna sta da radi.

emirTZ

pre 11 godina

Ljajic je cist primer da mi Srbi ne mrzimo muslimane. Nama je vazno da je covek posten i da postuje zemlju u kojoj zivi. Inace Ljajicu narod najvise veruje i ocekujemo da pobedi na sledecim predsednickim izborima.
(lesa, 20. januar 2013 18:08)

Slabo ce neki potomak, clan porodice ili rodbine od ljudi i zena koji su iz Prijepolja i Priboja koji otimani i ubijani 1992 godine ikada ti povjerovati u ovo. Naime za njih nije vrijedilo ni sto su gradjani Srbije, niti sto su gradjani Yugoslavije, niti sto su kako ih to vole nazivati "Srbi muslimanske veroispovesti." Na zalost za njih nije vrijedilo cak ni to sto su ljudi kao ni to sto "Srbija navodno nije bila u ratu!"

AmelNP

pre 11 godina

Sto ne kazes nesto o spomeniku cetniku Kalaitovicu iz Drugog Svjetskog rata koji je podignut kod Nove Varosi Rasime?

Cudo ti taj spomenik ne smeta?

A Srbija sa ovim dvostrukim standardima samo stvara probleme koji ce je dugorocno kostati.

booboo

pre 11 godina

O cemu vi pricate, Rasime... sto se tice tih iz presevske doline, govorite da treba da se okrenu Beogradu,a isti taj Beograd nece da im nostrifikuje diplome sa pristinskog univerziteta, jer na diplomi stoji Republika Kosovo. sto se vi niste okrenuli Beogradu, nego ste otisli u Sarajevo da zavrsite fakultet.... dovoljan podatak da je presevska dolina najsiromasniji deo Srbije.

jA

pre 11 godina

Za narode bivse Juge je najbolje da se svako okrene svojoj drzavi u kojoj zivi , granice i ostale gluposti na koje nemate uticaj pustite vremenu i Bogu ! Neka svak postuje glavni grad svoje zemlje ali i centri da postuju male sredine da bi konacno poceli da zive kao ljudi , svi su propatili !

Nada

pre 11 godina

Jedno u celoj diskusiji ne razumem. Zasto je moguca alternativa za izmestanje toga nezakonski postavljenog spomenika bio i dom kulture? Da li taj dom pripada Albancima ili i Srbi tamo imaju pristup? Zamislite da se odrzava koncert, izlozba slika ili pozorisna predstava na srpskom jeziku i publika kao prvo u holu vidi spomenik UCK?

JohnyBgood

pre 11 godina

Pa i ne mora niko nikome da se "okrece" samo neka postuje zakone zemlje u kojoj zivi i nema problema. Nama podizanja spomenika teroristima i tacka.

Sto se tice Srba u BiH i Hrvatskoj, njima je protivzakonito odnosno cak PROTIVUSTAVNO uzet status konstitutivnog naroda pa otuda i gradjanski ratovi u tim zemljama. RS i FBiH su ozakonjeni Dejtonom da bi se ti problemi najzad resili, onako solomonski kako to velike sile obicno rade, tako sto su Hrvati u FBiH postali de fakto manjina, kao sto su Srbi to na mig te iste MZ postali ranije u Hrvatskoj. Gotova prica. Nema sta RS nikome da se okrece, ona je to sto je, kao sto je i FBiH.

Sto se tice Kosova, i ono ce se podeliti u stilu Dejtona i tu ce biti gotova prica. A Albancima u Presevu kao i svima u bivsoj YU bi bilo najbolje da se okrenu SEBI i time od cega ce ziveti, naravno uz postovanje zakona, a ne nekakvom figurativnom Beogradu, Zagrebu, Sarajevu...

Ne

pre 11 godina

Sad treba da sledi poruka: Republika srpska da se okrene Sarajevu. To bi bilo prilično normalno, zar ne?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Krasno, 20. januar 2013 18:40)

Ne, zato što je postojanje RS međunarodno priznato potpisivanjem Dejtonskog sporazuma. Da nje definisana ustavom BiH i Dejtonskim sporazumom onda bi to bilo normalno.

bezimena

pre 11 godina

to je tacno ali i beograd mora da se posveti celoj srbiji a ne samo u beogradu da se zivi a ostala srbija samo da placa poreze struju i da pati.smederevska palanka
(sasa, 20. januar 2013 17:55)

NE Beograd, već DRŽAVA i to decentralizacijom, koju vlast ne da ne spominje, već nastoji da se opet još više centralizuje ("prekomponovanje" vlasti na lokalu po ugledu na republičku je upravo to)!

Zbunjen

pre 11 godina

"Taj prostor (juga Srbije) neće biti deo Kosova niti može biti. Niti albanski predstavnici sa juga Srbije imaju bilo kakvu podršku
međunarodne zajednice za takav zahtev"

Ja uopste ne razumem njega kada medjunarodni (70ak drzava bez UN) priznaje Kosovo.

Patriot

pre 11 godina

Ljajic je cist primer da mi Srbi ne mrzimo muslimane. Nama je vazno da je covek posten i da postuje zemlju u kojoj zivi. Inace Ljajicu narod najvise veruje i ocekujemo da pobedi na sledecim predsednickim izborima.
(lesa)

Odlicna poruka i jedina formula. Nadam se da se ova univerzalna poruka "primi" i kod srba u drugim drzavama i da nikada vise Srbija nece podrzati "oslobodilacke pokrete" protiv drzava u kojima zive i da rade protiv naroda sa kojima zive. Narocito u BiH.

bezimena

pre 11 godina

Ispravno, slažem se, ali isto tako i Srbi na Kosovu da se okrenu Prištini, u BIH Sarajevu, u Hrvatskoj Zagrebu, u CG Podgorici! DOSTA LICEMERJA!

Trajka B

pre 11 godina

Albanci sa juga Srbije, Preseva, Bujanovca i Medvedje, su taoci svojih lidera koji zaradjuju na ,,blagajnama" Tirane i Pristnice i iz budzeta Srbije.

lesa

pre 11 godina

Ljajic je cist primer da mi Srbi ne mrzimo muslimane. Nama je vazno da je covek posten i da postuje zemlju u kojoj zivi. Inace Ljajicu narod najvise veruje i ocekujemo da pobedi na sledecim predsednickim izborima.

mira

pre 11 godina

A mogla bi i Drzava da se malo okrene njima, a ne da ih vecito tretirate kao strano telo. Mogu razni da govore sta hoce, ali ako pogledate sta se desava u Novom sadu, Sandzaku ili Presevskoj dolini jasno vam je da horda marsira iz sve snage, ida da opet imamo pretnje i strah. Gospodin Ljajic me podseca na Kertesa, koji je bio veci Srbin nego Madjar. Njemu lepo, a njegovima?

ZOJICA

pre 11 godina

Svako od nas želi da živi u stabilnoj,uređenoj državi.Ali vrlo je bitan i naš odnos prema njoj,da li je osećamo kao svoju čak i ako nije idealna.
Država i njeni zakoni se moraju poštovati ma koje mi nacionalnosti bili.Ali ako se godinama generacije sistematično odgajaju u atmosferi netrepeljivosti prema državi u kojoj žive i njenom nepriznavanju,dolazi do ovakvih situacija.Mnogo je vremena i prilika izgubljeno,ali još nije kasno.Zato pamet u glavu,da nam svima bude dobro.

Sen

pre 11 godina

E Rasime, Rasime ! Kad bi takav stav zauzeo i za srbe sa Kosova pa da im utuvis u glavu da se i oni okrenu Pristini , onda bi tvoja izjava imala nekog smisla- reciprociteta. Ovako ispadas neuverljiv.

guri

pre 11 godina

trebalo vam je spomenik da biste im pokazali srbima sa severa da ste ih pustili niz vodu...ova poruka je za njih, ko hoce da svati, svatice !!!

novica952

pre 11 godina

Naravno gospodine Ljajiću da će EU pri sadašnjim stavovima i trenutnim političkim okolnostima neće dozvoliti albancima iz Preševa da prave kako kažete " račun bez krčmara " i da iako su emotivno vezani za sabraću na Kosovu ne mogu računati na prekrajanje granica i prisajedinjenje prištini. Ali nemojte zaboraviti gospodine Ljajiću da se stvari menjaju i da nekada nemoguće stvari postaju moguće. zadatak je ove vlade da stvori uslove za život ne samo albancima nego i srbima koji tamo žive i upute ih na suživot i vezivanje za Srbiju.Iz svega treba izvući nauk pa tako i oko ovog događaja sa spomenikom i vlada morea u narednom periodu odlučnije delovati.

dosta je bilo

pre 11 godina

Treba im dati da se odluce,da li su za Srbiju i za postovanje zakona ili za Pristinu i okretanje prema terorizmu.Ako su za Srbiju onda i za njih sve vazi kao i za nas a ako nece onda im trba omoguciti odlazak kod Tacija.Samo je Vucic sposoban da to i izvede.

sasa

pre 11 godina

to je tacno ali i beograd mora da se posveti celoj srbiji a ne samo u beogradu da se zivi a ostala srbija samo da placa poreze struju i da pati.smederevska palanka

bezimena

pre 11 godina

Ispravno, slažem se, ali isto tako i Srbi na Kosovu da se okrenu Prištini, u BIH Sarajevu, u Hrvatskoj Zagrebu, u CG Podgorici! DOSTA LICEMERJA!

mira

pre 11 godina

A mogla bi i Drzava da se malo okrene njima, a ne da ih vecito tretirate kao strano telo. Mogu razni da govore sta hoce, ali ako pogledate sta se desava u Novom sadu, Sandzaku ili Presevskoj dolini jasno vam je da horda marsira iz sve snage, ida da opet imamo pretnje i strah. Gospodin Ljajic me podseca na Kertesa, koji je bio veci Srbin nego Madjar. Njemu lepo, a njegovima?

Sen

pre 11 godina

E Rasime, Rasime ! Kad bi takav stav zauzeo i za srbe sa Kosova pa da im utuvis u glavu da se i oni okrenu Pristini , onda bi tvoja izjava imala nekog smisla- reciprociteta. Ovako ispadas neuverljiv.

guri

pre 11 godina

trebalo vam je spomenik da biste im pokazali srbima sa severa da ste ih pustili niz vodu...ova poruka je za njih, ko hoce da svati, svatice !!!

sasa

pre 11 godina

to je tacno ali i beograd mora da se posveti celoj srbiji a ne samo u beogradu da se zivi a ostala srbija samo da placa poreze struju i da pati.smederevska palanka

lesa

pre 11 godina

Ljajic je cist primer da mi Srbi ne mrzimo muslimane. Nama je vazno da je covek posten i da postuje zemlju u kojoj zivi. Inace Ljajicu narod najvise veruje i ocekujemo da pobedi na sledecim predsednickim izborima.

booboo

pre 11 godina

O cemu vi pricate, Rasime... sto se tice tih iz presevske doline, govorite da treba da se okrenu Beogradu,a isti taj Beograd nece da im nostrifikuje diplome sa pristinskog univerziteta, jer na diplomi stoji Republika Kosovo. sto se vi niste okrenuli Beogradu, nego ste otisli u Sarajevo da zavrsite fakultet.... dovoljan podatak da je presevska dolina najsiromasniji deo Srbije.

rasim

pre 11 godina

ja kao pripadnik manjinskog naroda u Srbiji bi zeleo da se Beograd okrene ovim prostorijama, da ulazu u infrastrukturu investicije i da bude zakon za svija isti, jer momentalno to nije mi smo kao narod druge klase, posle kada ti problemi rastu opet pitajnje zasto?

Trajka B

pre 11 godina

Albanci sa juga Srbije, Preseva, Bujanovca i Medvedje, su taoci svojih lidera koji zaradjuju na ,,blagajnama" Tirane i Pristnice i iz budzeta Srbije.

AmelNP

pre 11 godina

Sto ne kazes nesto o spomeniku cetniku Kalaitovicu iz Drugog Svjetskog rata koji je podignut kod Nove Varosi Rasime?

Cudo ti taj spomenik ne smeta?

A Srbija sa ovim dvostrukim standardima samo stvara probleme koji ce je dugorocno kostati.

Pero Przina

pre 11 godina

Tko je Rasime. Neka se ugledaju na tebe, okrenuo si se vlastima, ma ko da pobedi na izborima. Stoti put menjas kapu, no stolicu ne dajes. Samo mi nije jasno da li ova tvoja poruka, i onih koji je podrzavaju, vazi i za Srbe na Kosovu, CG, Bosni, Hrvatskoj. Hajde budi odvazan, pa kao Mesic sto je porucio Hrvatima iz BiH da se okrenu Sarajevu, ti to reci Srbima ma gde bili. Smes, ne smes, znao sam.

emirTZ

pre 11 godina

Ljajic je cist primer da mi Srbi ne mrzimo muslimane. Nama je vazno da je covek posten i da postuje zemlju u kojoj zivi. Inace Ljajicu narod najvise veruje i ocekujemo da pobedi na sledecim predsednickim izborima.
(lesa, 20. januar 2013 18:08)

Slabo ce neki potomak, clan porodice ili rodbine od ljudi i zena koji su iz Prijepolja i Priboja koji otimani i ubijani 1992 godine ikada ti povjerovati u ovo. Naime za njih nije vrijedilo ni sto su gradjani Srbije, niti sto su gradjani Yugoslavije, niti sto su kako ih to vole nazivati "Srbi muslimanske veroispovesti." Na zalost za njih nije vrijedilo cak ni to sto su ljudi kao ni to sto "Srbija navodno nije bila u ratu!"

neznam ko sam

pre 11 godina

Gosp.Ljajic zaboravlja da su mu rodjaci lajqi da su mu preci albanci i da je sa peshteri. Nemoj zaboravljati novi Sejdo Bajramovicu da su puno Albanaca za vas iz Sandjaka dali svoj zivot(jedanput i nikada vise).
Da se ja pitam ja bih vrsio promenu teritorije sever Kosova za jug Srbije i onako mi necemo nikakvu vezu sa nasom bivsom bracom iz sandjaka koji izgleda da su najglasniji u ovom teskom trenutku.

jA

pre 11 godina

Za narode bivse Juge je najbolje da se svako okrene svojoj drzavi u kojoj zivi , granice i ostale gluposti na koje nemate uticaj pustite vremenu i Bogu ! Neka svak postuje glavni grad svoje zemlje ali i centri da postuju male sredine da bi konacno poceli da zive kao ljudi , svi su propatili !

bezimena

pre 11 godina

to je tacno ali i beograd mora da se posveti celoj srbiji a ne samo u beogradu da se zivi a ostala srbija samo da placa poreze struju i da pati.smederevska palanka
(sasa, 20. januar 2013 17:55)

NE Beograd, već DRŽAVA i to decentralizacijom, koju vlast ne da ne spominje, već nastoji da se opet još više centralizuje ("prekomponovanje" vlasti na lokalu po ugledu na republičku je upravo to)!

pa mozda i bi

pre 11 godina

Mozda bi se i okrenuli Beogradu, ali nema dovoljno ministarskih mesta, da kao ti budu dozivotno na toj funkciji,u bilo kojoj Vladi, bez obzira i na strucnost i na ideologiju.
Nije svako u stanju da menja svoje misljenje Ljajicu kako vetar duva.

novica952

pre 11 godina

Naravno gospodine Ljajiću da će EU pri sadašnjim stavovima i trenutnim političkim okolnostima neće dozvoliti albancima iz Preševa da prave kako kažete " račun bez krčmara " i da iako su emotivno vezani za sabraću na Kosovu ne mogu računati na prekrajanje granica i prisajedinjenje prištini. Ali nemojte zaboraviti gospodine Ljajiću da se stvari menjaju i da nekada nemoguće stvari postaju moguće. zadatak je ove vlade da stvori uslove za život ne samo albancima nego i srbima koji tamo žive i upute ih na suživot i vezivanje za Srbiju.Iz svega treba izvući nauk pa tako i oko ovog događaja sa spomenikom i vlada morea u narednom periodu odlučnije delovati.

Patriot

pre 11 godina

Ljajic je cist primer da mi Srbi ne mrzimo muslimane. Nama je vazno da je covek posten i da postuje zemlju u kojoj zivi. Inace Ljajicu narod najvise veruje i ocekujemo da pobedi na sledecim predsednickim izborima.
(lesa)

Odlicna poruka i jedina formula. Nadam se da se ova univerzalna poruka "primi" i kod srba u drugim drzavama i da nikada vise Srbija nece podrzati "oslobodilacke pokrete" protiv drzava u kojima zive i da rade protiv naroda sa kojima zive. Narocito u BiH.

Драшко

pre 11 godina

Штета што Србија нема више оваквих политичара као што је Расим Љајић. Било који посао да ради он га ради савјесно, не обећава много и не лаже и постигне више од свих.

ecc

pre 11 godina

@booboo kao geografski pojam presevska dolina ne postoji, inace rasim ljajic se pokazao kao najproduktivniji ministar u svakoj vladi. njegove izjave su uvek odmerene i u skadu sa drzavnom politikom.

T&T

pre 11 godina

"Ispravno, slažem se, ali isto tako i Srbi na Kosovu da se okrenu Prištini, u BIH Sarajevu, u Hrvatskoj Zagrebu, u CG Podgorici! DOSTA LICEMERJA!"
(bezimena, 20. januar 2013 18:33)


Potpuno se slazem sa vama bezimena. Dosta je bilo licemerja!
Po istom principu kako poredite Republiku Srpsku i Sarajevo - Kosovski Albanci da se okrenu Beogradu!
I ne zaboravite da opravdate to licemerje sa vasom omiljenom "realnoscu na terenu" - ali tada nemojte ponovo "slucajno" da zaboravite realnost u BIH gde 99% stanovnika Republike Srpske ne zeli da zivi sa Bosnjacima (isto onako kako 99% Albanaca ne zeli sa Srbima u Srbiji)!
I ne zaboravite da je za vecinu sveta i UN Kosovo i dalje deo dzave Srbije!

DOSTA JE BILO LICEMERJA gdjo bezimena!
Zaista je bilo dosta licemerja!!!

Mama Tačić i tata Dači

pre 11 godina

Evo kako meni to sve izgleda. Razvode se roditelji, jer su se u braku mnogo svadjali i tukli. Jedan trazi hitan razvod, drugi nece da potpise i da ga prizna pa deca ne znaju kome da se naklone, a sve zbog imovine koju ne mogu da podele, jer na sudu (u Briselu) ne mogu da se dogovore. Jedan trazi razvod i da mu sve pripadne, a drugi trazi deo imovine i ne da razvod dok se to ne resi. E sada, problem je u tome sto ova druga strana laze decu kako ne zeli razvod zbog ljubavi prema njima, umesto da jasno i glasno kaze toj svojoj deci, sudu, pa i Americkoj poroti, dajte mi sta mi pripada i dobicete razvod! Ali neka deca to ne podrzavaju, jer veruju da se ljubav roditelja prema njima ogleda u ocuvanju porodice, pa em' sto laze roditelj, em i deca kada im kazes istinu, hoce bajku jer lepse zvuci. Tako roditelj manipulise i sve vise pada u zivo blato, jer zna da ce izneveriti i razocarati decu koja ga podrzavaju i sada ne zna sta da radi.

Miki

pre 11 godina

1. Kasna reakcija države (nije ni trebalo dozvoliti da se postavi)!
2. Spinovanje javnosti ( da se bavimo spomenikom, a ne Kosovom)!
3. Spomenik će im biti vraćen ( on je samo uklonjen, a ne i srušen, pa je moglo i da se sačeka da ga sami ukloni, jer su u tom smislu i sami imali sastanke)!

Haski Hronicar

pre 11 godina

kakvi dupli standardi!!! Poznati smo po tome. Svoje ne damo tudje hocemo. Jer i to tudje je nase. Za sebe trazimo prava koja drugima ne damo. Jer smo i konstitutivno nebeski i iskonski za razliku od drugih. Ma naravno.

dosta je bilo

pre 11 godina

Treba im dati da se odluce,da li su za Srbiju i za postovanje zakona ili za Pristinu i okretanje prema terorizmu.Ako su za Srbiju onda i za njih sve vazi kao i za nas a ako nece onda im trba omoguciti odlazak kod Tacija.Samo je Vucic sposoban da to i izvede.

ZOJICA

pre 11 godina

Svako od nas želi da živi u stabilnoj,uređenoj državi.Ali vrlo je bitan i naš odnos prema njoj,da li je osećamo kao svoju čak i ako nije idealna.
Država i njeni zakoni se moraju poštovati ma koje mi nacionalnosti bili.Ali ako se godinama generacije sistematično odgajaju u atmosferi netrepeljivosti prema državi u kojoj žive i njenom nepriznavanju,dolazi do ovakvih situacija.Mnogo je vremena i prilika izgubljeno,ali još nije kasno.Zato pamet u glavu,da nam svima bude dobro.

perungromovnik

pre 11 godina

@bezimena Poredjenje Srba iz RS i Albanaca sa juga ne stoji i nije isto. Ja kao Srbin iz Sarajeva zivio sam u SFRJ i volio sam tu drzavu. '92 su nas muslimani i hrvati preglasavanjem htjeli natjerati da zivimo u nekoj drugoj. U BiH je bio jedan referendum za samostalnost (njihov) i drugi (ne za Veliku Srbiju) nego za ostanak u SFRJ. Sve granice bivse nam drzave su donesene po ustavu iz '74 i nema te sile koja nas moze dragovoljno natjerati da zivimo unutar BiH. Silom da naravno i to je sada slucaj. Ali sila nije konstanta bar u istorijskom kontekstu. Tako da nije isto...

preteraste vise

pre 11 godina

Neka se okrenu Srbiji, a ne Beogradu! Samo za vas politicare je Srbija=Beograd. Ja bi vam razmestio ministarstva i razne uprave od Sente do Preseva da vidite kako obican narod zivi u provinciji. Onda bi napravili i puteve i fabrike i bolnice i skole! Odrzavajte sednice vlade putem video linka.
Evo npr. za ministarstvo trgovine birajte Alibunar ili Crnu Travu?

narodni mudrac

pre 11 godina

Za vas koji kažete da se Srbi u Hrvatskoj okrenu Zagrebu, u BiH Sarajevu - razlika između situacije ovih Albanaca na jugu Srbije i Srba u Hrvatskoj i BiH, je taj što Srbi u Hrvatskoj nemaju pretenzije da pripoje jedan deo njihove teritorije Srbiji (bar je to zvanična politika Beograda, a lične želje pojedinih političara ćemo ostaviti po strani), dok Albanci sa juga Srbije žele da se pripoje samoproklamovanoj "Republici Kosovo".

Radovan

pre 11 godina

E tačno tako. I ti si se Rasime okrenuo Beogradu i postao večni ministar. Neka se ugledaju na tebe i biće ministri bez ikakvih kompetencija za posao koji rade. Ti si shvatio da to od cele Evrope prolazi jedino u Srbiji i sada to koristiš. Da li odgovoran skinuo bi tablu Aćif efendije, a ne da drugima deliš lekcije. Imaš li imalo obraza?

Nada

pre 11 godina

Jedno u celoj diskusiji ne razumem. Zasto je moguca alternativa za izmestanje toga nezakonski postavljenog spomenika bio i dom kulture? Da li taj dom pripada Albancima ili i Srbi tamo imaju pristup? Zamislite da se odrzava koncert, izlozba slika ili pozorisna predstava na srpskom jeziku i publika kao prvo u holu vidi spomenik UCK?

JohnyBgood

pre 11 godina

Pa i ne mora niko nikome da se "okrece" samo neka postuje zakone zemlje u kojoj zivi i nema problema. Nama podizanja spomenika teroristima i tacka.

Sto se tice Srba u BiH i Hrvatskoj, njima je protivzakonito odnosno cak PROTIVUSTAVNO uzet status konstitutivnog naroda pa otuda i gradjanski ratovi u tim zemljama. RS i FBiH su ozakonjeni Dejtonom da bi se ti problemi najzad resili, onako solomonski kako to velike sile obicno rade, tako sto su Hrvati u FBiH postali de fakto manjina, kao sto su Srbi to na mig te iste MZ postali ranije u Hrvatskoj. Gotova prica. Nema sta RS nikome da se okrece, ona je to sto je, kao sto je i FBiH.

Sto se tice Kosova, i ono ce se podeliti u stilu Dejtona i tu ce biti gotova prica. A Albancima u Presevu kao i svima u bivsoj YU bi bilo najbolje da se okrenu SEBI i time od cega ce ziveti, naravno uz postovanje zakona, a ne nekakvom figurativnom Beogradu, Zagrebu, Sarajevu...

Branimir

pre 11 godina

Ljudi, ne mesajte bosansko pitanje sa ovim. U Srbiji su Albanci manjina(poslje samostalnosti kosova), a srbi u bosni nisu, nego predstavljaju skoro polovinu populacije bih. Kako god, vreme za sve da se smirimo i radimo mozgom.

Stojan

pre 11 godina

Ljajić bi mogao da bude svojevrsni srpski Obama! Pripadnik manjinske populacije za koga bi svi ljudi čista srca mogli da glasaju i da budu ponosni na njega kao predsednika!

homosapiens

pre 11 godina

Sve činjenice govore da albanci neće da žíve sa nekim ko nije albanac, zbog toga i grade tri metara zidove oko kuća. Ne znam kako se niko nije zapitao ni rešio pitanje prodaje imanja na Kosovu i južne Srbije, pa gde nema ljudi nema ni zemlje tvoje. Zašto izraelci grade naselja ! Doći će albanci do Niša. Živi bili

Ne

pre 11 godina

Sad treba da sledi poruka: Republika srpska da se okrene Sarajevu. To bi bilo prilično normalno, zar ne?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Krasno, 20. januar 2013 18:40)

Ne, zato što je postojanje RS međunarodno priznato potpisivanjem Dejtonskog sporazuma. Da nje definisana ustavom BiH i Dejtonskim sporazumom onda bi to bilo normalno.

Zbunjen

pre 11 godina

"Taj prostor (juga Srbije) neće biti deo Kosova niti može biti. Niti albanski predstavnici sa juga Srbije imaju bilo kakvu podršku
međunarodne zajednice za takav zahtev"

Ja uopste ne razumem njega kada medjunarodni (70ak drzava bez UN) priznaje Kosovo.

ready

pre 11 godina

@ecc ti mislis stvarno da rasim daje ove izjave, prije nekoliko meseci nije mogao da zivi bez Tadica a sada kao da ga ne postoji, moze se reci da mu se samo koristi ime, iskrene politike nema, zivim na zapadu i vidim razlike, za Srbiju je jedini spas regionalizacija

mladen spo

pre 11 godina

Gospodin Ljaljić ozbiljno radi i ozbiljno shvata svoju ulogu u vladi.Sigurno da je medju najboljim ministrima,uz energičnog ali već pomalno umornog gospodina Vučića.Njegova reč u ovoj situaciji ima težinu iz više razloga,a uvek se prihvata nekog nezahvalnog posla.Bilo bi lepo i da su ostali ministri takvi,ali to nije slučaj.

savet

pre 11 godina

Ministar bi trebao da savetuje Srbe a ne Albance. Svojima da kaze da se okrenu Sarajevu, Zagrebu, Podgorici, Skopju. Kada Srbi prestanu dizati tenzije u maticnim drzavama onda se moze traziti i dobiti bezrezervnu medjunarodnu podrsku da Albanci ne dizu tenzije u Srbiji.

ecc

pre 11 godina

@ready bitno je da su mu izjave umerene i u skladu sa drzavom politikom,a da li ih sam smislja ili neko drugi nije bitno. covek jednostavno radi svoj posao,a to kakav ima odnos sa bivsim predsednikom me ne zanima, niti to treba bilo koga da interesuje.

bezimena

pre 11 godina

Ispravno, slažem se, ali isto tako i Srbi na Kosovu da se okrenu Prištini, u BIH Sarajevu, u Hrvatskoj Zagrebu, u CG Podgorici! DOSTA LICEMERJA!

lesa

pre 11 godina

Ljajic je cist primer da mi Srbi ne mrzimo muslimane. Nama je vazno da je covek posten i da postuje zemlju u kojoj zivi. Inace Ljajicu narod najvise veruje i ocekujemo da pobedi na sledecim predsednickim izborima.

Sen

pre 11 godina

E Rasime, Rasime ! Kad bi takav stav zauzeo i za srbe sa Kosova pa da im utuvis u glavu da se i oni okrenu Pristini , onda bi tvoja izjava imala nekog smisla- reciprociteta. Ovako ispadas neuverljiv.

Trajka B

pre 11 godina

Albanci sa juga Srbije, Preseva, Bujanovca i Medvedje, su taoci svojih lidera koji zaradjuju na ,,blagajnama" Tirane i Pristnice i iz budzeta Srbije.

dosta je bilo

pre 11 godina

Treba im dati da se odluce,da li su za Srbiju i za postovanje zakona ili za Pristinu i okretanje prema terorizmu.Ako su za Srbiju onda i za njih sve vazi kao i za nas a ako nece onda im trba omoguciti odlazak kod Tacija.Samo je Vucic sposoban da to i izvede.

T&T

pre 11 godina

"Ispravno, slažem se, ali isto tako i Srbi na Kosovu da se okrenu Prištini, u BIH Sarajevu, u Hrvatskoj Zagrebu, u CG Podgorici! DOSTA LICEMERJA!"
(bezimena, 20. januar 2013 18:33)


Potpuno se slazem sa vama bezimena. Dosta je bilo licemerja!
Po istom principu kako poredite Republiku Srpsku i Sarajevo - Kosovski Albanci da se okrenu Beogradu!
I ne zaboravite da opravdate to licemerje sa vasom omiljenom "realnoscu na terenu" - ali tada nemojte ponovo "slucajno" da zaboravite realnost u BIH gde 99% stanovnika Republike Srpske ne zeli da zivi sa Bosnjacima (isto onako kako 99% Albanaca ne zeli sa Srbima u Srbiji)!
I ne zaboravite da je za vecinu sveta i UN Kosovo i dalje deo dzave Srbije!

DOSTA JE BILO LICEMERJA gdjo bezimena!
Zaista je bilo dosta licemerja!!!

guri

pre 11 godina

trebalo vam je spomenik da biste im pokazali srbima sa severa da ste ih pustili niz vodu...ova poruka je za njih, ko hoce da svati, svatice !!!

mira

pre 11 godina

A mogla bi i Drzava da se malo okrene njima, a ne da ih vecito tretirate kao strano telo. Mogu razni da govore sta hoce, ali ako pogledate sta se desava u Novom sadu, Sandzaku ili Presevskoj dolini jasno vam je da horda marsira iz sve snage, ida da opet imamo pretnje i strah. Gospodin Ljajic me podseca na Kertesa, koji je bio veci Srbin nego Madjar. Njemu lepo, a njegovima?

perungromovnik

pre 11 godina

@bezimena Poredjenje Srba iz RS i Albanaca sa juga ne stoji i nije isto. Ja kao Srbin iz Sarajeva zivio sam u SFRJ i volio sam tu drzavu. '92 su nas muslimani i hrvati preglasavanjem htjeli natjerati da zivimo u nekoj drugoj. U BiH je bio jedan referendum za samostalnost (njihov) i drugi (ne za Veliku Srbiju) nego za ostanak u SFRJ. Sve granice bivse nam drzave su donesene po ustavu iz '74 i nema te sile koja nas moze dragovoljno natjerati da zivimo unutar BiH. Silom da naravno i to je sada slucaj. Ali sila nije konstanta bar u istorijskom kontekstu. Tako da nije isto...

Branimir

pre 11 godina

Ljudi, ne mesajte bosansko pitanje sa ovim. U Srbiji su Albanci manjina(poslje samostalnosti kosova), a srbi u bosni nisu, nego predstavljaju skoro polovinu populacije bih. Kako god, vreme za sve da se smirimo i radimo mozgom.

narodni mudrac

pre 11 godina

Za vas koji kažete da se Srbi u Hrvatskoj okrenu Zagrebu, u BiH Sarajevu - razlika između situacije ovih Albanaca na jugu Srbije i Srba u Hrvatskoj i BiH, je taj što Srbi u Hrvatskoj nemaju pretenzije da pripoje jedan deo njihove teritorije Srbiji (bar je to zvanična politika Beograda, a lične želje pojedinih političara ćemo ostaviti po strani), dok Albanci sa juga Srbije žele da se pripoje samoproklamovanoj "Republici Kosovo".

neznam ko sam

pre 11 godina

Gosp.Ljajic zaboravlja da su mu rodjaci lajqi da su mu preci albanci i da je sa peshteri. Nemoj zaboravljati novi Sejdo Bajramovicu da su puno Albanaca za vas iz Sandjaka dali svoj zivot(jedanput i nikada vise).
Da se ja pitam ja bih vrsio promenu teritorije sever Kosova za jug Srbije i onako mi necemo nikakvu vezu sa nasom bivsom bracom iz sandjaka koji izgleda da su najglasniji u ovom teskom trenutku.

JohnyBgood

pre 11 godina

Pa i ne mora niko nikome da se "okrece" samo neka postuje zakone zemlje u kojoj zivi i nema problema. Nama podizanja spomenika teroristima i tacka.

Sto se tice Srba u BiH i Hrvatskoj, njima je protivzakonito odnosno cak PROTIVUSTAVNO uzet status konstitutivnog naroda pa otuda i gradjanski ratovi u tim zemljama. RS i FBiH su ozakonjeni Dejtonom da bi se ti problemi najzad resili, onako solomonski kako to velike sile obicno rade, tako sto su Hrvati u FBiH postali de fakto manjina, kao sto su Srbi to na mig te iste MZ postali ranije u Hrvatskoj. Gotova prica. Nema sta RS nikome da se okrece, ona je to sto je, kao sto je i FBiH.

Sto se tice Kosova, i ono ce se podeliti u stilu Dejtona i tu ce biti gotova prica. A Albancima u Presevu kao i svima u bivsoj YU bi bilo najbolje da se okrenu SEBI i time od cega ce ziveti, naravno uz postovanje zakona, a ne nekakvom figurativnom Beogradu, Zagrebu, Sarajevu...

Драшко

pre 11 godina

Штета што Србија нема више оваквих политичара као што је Расим Љајић. Било који посао да ради он га ради савјесно, не обећава много и не лаже и постигне више од свих.

Nada

pre 11 godina

Jedno u celoj diskusiji ne razumem. Zasto je moguca alternativa za izmestanje toga nezakonski postavljenog spomenika bio i dom kulture? Da li taj dom pripada Albancima ili i Srbi tamo imaju pristup? Zamislite da se odrzava koncert, izlozba slika ili pozorisna predstava na srpskom jeziku i publika kao prvo u holu vidi spomenik UCK?

Ne

pre 11 godina

Sad treba da sledi poruka: Republika srpska da se okrene Sarajevu. To bi bilo prilično normalno, zar ne?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Krasno, 20. januar 2013 18:40)

Ne, zato što je postojanje RS međunarodno priznato potpisivanjem Dejtonskog sporazuma. Da nje definisana ustavom BiH i Dejtonskim sporazumom onda bi to bilo normalno.

booboo

pre 11 godina

O cemu vi pricate, Rasime... sto se tice tih iz presevske doline, govorite da treba da se okrenu Beogradu,a isti taj Beograd nece da im nostrifikuje diplome sa pristinskog univerziteta, jer na diplomi stoji Republika Kosovo. sto se vi niste okrenuli Beogradu, nego ste otisli u Sarajevo da zavrsite fakultet.... dovoljan podatak da je presevska dolina najsiromasniji deo Srbije.

ecc

pre 11 godina

@booboo kao geografski pojam presevska dolina ne postoji, inace rasim ljajic se pokazao kao najproduktivniji ministar u svakoj vladi. njegove izjave su uvek odmerene i u skadu sa drzavnom politikom.

Patriot

pre 11 godina

Ljajic je cist primer da mi Srbi ne mrzimo muslimane. Nama je vazno da je covek posten i da postuje zemlju u kojoj zivi. Inace Ljajicu narod najvise veruje i ocekujemo da pobedi na sledecim predsednickim izborima.
(lesa)

Odlicna poruka i jedina formula. Nadam se da se ova univerzalna poruka "primi" i kod srba u drugim drzavama i da nikada vise Srbija nece podrzati "oslobodilacke pokrete" protiv drzava u kojima zive i da rade protiv naroda sa kojima zive. Narocito u BiH.

emirTZ

pre 11 godina

Ljajic je cist primer da mi Srbi ne mrzimo muslimane. Nama je vazno da je covek posten i da postuje zemlju u kojoj zivi. Inace Ljajicu narod najvise veruje i ocekujemo da pobedi na sledecim predsednickim izborima.
(lesa, 20. januar 2013 18:08)

Slabo ce neki potomak, clan porodice ili rodbine od ljudi i zena koji su iz Prijepolja i Priboja koji otimani i ubijani 1992 godine ikada ti povjerovati u ovo. Naime za njih nije vrijedilo ni sto su gradjani Srbije, niti sto su gradjani Yugoslavije, niti sto su kako ih to vole nazivati "Srbi muslimanske veroispovesti." Na zalost za njih nije vrijedilo cak ni to sto su ljudi kao ni to sto "Srbija navodno nije bila u ratu!"

Stojan

pre 11 godina

Ljajić bi mogao da bude svojevrsni srpski Obama! Pripadnik manjinske populacije za koga bi svi ljudi čista srca mogli da glasaju i da budu ponosni na njega kao predsednika!

Zbunjen

pre 11 godina

"Taj prostor (juga Srbije) neće biti deo Kosova niti može biti. Niti albanski predstavnici sa juga Srbije imaju bilo kakvu podršku
međunarodne zajednice za takav zahtev"

Ja uopste ne razumem njega kada medjunarodni (70ak drzava bez UN) priznaje Kosovo.

AmelNP

pre 11 godina

Sto ne kazes nesto o spomeniku cetniku Kalaitovicu iz Drugog Svjetskog rata koji je podignut kod Nove Varosi Rasime?

Cudo ti taj spomenik ne smeta?

A Srbija sa ovim dvostrukim standardima samo stvara probleme koji ce je dugorocno kostati.

sasa

pre 11 godina

to je tacno ali i beograd mora da se posveti celoj srbiji a ne samo u beogradu da se zivi a ostala srbija samo da placa poreze struju i da pati.smederevska palanka

pa mozda i bi

pre 11 godina

Mozda bi se i okrenuli Beogradu, ali nema dovoljno ministarskih mesta, da kao ti budu dozivotno na toj funkciji,u bilo kojoj Vladi, bez obzira i na strucnost i na ideologiju.
Nije svako u stanju da menja svoje misljenje Ljajicu kako vetar duva.

Pero Przina

pre 11 godina

Tko je Rasime. Neka se ugledaju na tebe, okrenuo si se vlastima, ma ko da pobedi na izborima. Stoti put menjas kapu, no stolicu ne dajes. Samo mi nije jasno da li ova tvoja poruka, i onih koji je podrzavaju, vazi i za Srbe na Kosovu, CG, Bosni, Hrvatskoj. Hajde budi odvazan, pa kao Mesic sto je porucio Hrvatima iz BiH da se okrenu Sarajevu, ti to reci Srbima ma gde bili. Smes, ne smes, znao sam.

ZOJICA

pre 11 godina

Svako od nas želi da živi u stabilnoj,uređenoj državi.Ali vrlo je bitan i naš odnos prema njoj,da li je osećamo kao svoju čak i ako nije idealna.
Država i njeni zakoni se moraju poštovati ma koje mi nacionalnosti bili.Ali ako se godinama generacije sistematično odgajaju u atmosferi netrepeljivosti prema državi u kojoj žive i njenom nepriznavanju,dolazi do ovakvih situacija.Mnogo je vremena i prilika izgubljeno,ali još nije kasno.Zato pamet u glavu,da nam svima bude dobro.

mladen spo

pre 11 godina

Gospodin Ljaljić ozbiljno radi i ozbiljno shvata svoju ulogu u vladi.Sigurno da je medju najboljim ministrima,uz energičnog ali već pomalno umornog gospodina Vučića.Njegova reč u ovoj situaciji ima težinu iz više razloga,a uvek se prihvata nekog nezahvalnog posla.Bilo bi lepo i da su ostali ministri takvi,ali to nije slučaj.

Miki

pre 11 godina

1. Kasna reakcija države (nije ni trebalo dozvoliti da se postavi)!
2. Spinovanje javnosti ( da se bavimo spomenikom, a ne Kosovom)!
3. Spomenik će im biti vraćen ( on je samo uklonjen, a ne i srušen, pa je moglo i da se sačeka da ga sami ukloni, jer su u tom smislu i sami imali sastanke)!

Haski Hronicar

pre 11 godina

kakvi dupli standardi!!! Poznati smo po tome. Svoje ne damo tudje hocemo. Jer i to tudje je nase. Za sebe trazimo prava koja drugima ne damo. Jer smo i konstitutivno nebeski i iskonski za razliku od drugih. Ma naravno.

novica952

pre 11 godina

Naravno gospodine Ljajiću da će EU pri sadašnjim stavovima i trenutnim političkim okolnostima neće dozvoliti albancima iz Preševa da prave kako kažete " račun bez krčmara " i da iako su emotivno vezani za sabraću na Kosovu ne mogu računati na prekrajanje granica i prisajedinjenje prištini. Ali nemojte zaboraviti gospodine Ljajiću da se stvari menjaju i da nekada nemoguće stvari postaju moguće. zadatak je ove vlade da stvori uslove za život ne samo albancima nego i srbima koji tamo žive i upute ih na suživot i vezivanje za Srbiju.Iz svega treba izvući nauk pa tako i oko ovog događaja sa spomenikom i vlada morea u narednom periodu odlučnije delovati.

rasim

pre 11 godina

ja kao pripadnik manjinskog naroda u Srbiji bi zeleo da se Beograd okrene ovim prostorijama, da ulazu u infrastrukturu investicije i da bude zakon za svija isti, jer momentalno to nije mi smo kao narod druge klase, posle kada ti problemi rastu opet pitajnje zasto?

bezimena

pre 11 godina

to je tacno ali i beograd mora da se posveti celoj srbiji a ne samo u beogradu da se zivi a ostala srbija samo da placa poreze struju i da pati.smederevska palanka
(sasa, 20. januar 2013 17:55)

NE Beograd, već DRŽAVA i to decentralizacijom, koju vlast ne da ne spominje, već nastoji da se opet još više centralizuje ("prekomponovanje" vlasti na lokalu po ugledu na republičku je upravo to)!

Mama Tačić i tata Dači

pre 11 godina

Evo kako meni to sve izgleda. Razvode se roditelji, jer su se u braku mnogo svadjali i tukli. Jedan trazi hitan razvod, drugi nece da potpise i da ga prizna pa deca ne znaju kome da se naklone, a sve zbog imovine koju ne mogu da podele, jer na sudu (u Briselu) ne mogu da se dogovore. Jedan trazi razvod i da mu sve pripadne, a drugi trazi deo imovine i ne da razvod dok se to ne resi. E sada, problem je u tome sto ova druga strana laze decu kako ne zeli razvod zbog ljubavi prema njima, umesto da jasno i glasno kaze toj svojoj deci, sudu, pa i Americkoj poroti, dajte mi sta mi pripada i dobicete razvod! Ali neka deca to ne podrzavaju, jer veruju da se ljubav roditelja prema njima ogleda u ocuvanju porodice, pa em' sto laze roditelj, em i deca kada im kazes istinu, hoce bajku jer lepse zvuci. Tako roditelj manipulise i sve vise pada u zivo blato, jer zna da ce izneveriti i razocarati decu koja ga podrzavaju i sada ne zna sta da radi.

homosapiens

pre 11 godina

Sve činjenice govore da albanci neće da žíve sa nekim ko nije albanac, zbog toga i grade tri metara zidove oko kuća. Ne znam kako se niko nije zapitao ni rešio pitanje prodaje imanja na Kosovu i južne Srbije, pa gde nema ljudi nema ni zemlje tvoje. Zašto izraelci grade naselja ! Doći će albanci do Niša. Živi bili

jA

pre 11 godina

Za narode bivse Juge je najbolje da se svako okrene svojoj drzavi u kojoj zivi , granice i ostale gluposti na koje nemate uticaj pustite vremenu i Bogu ! Neka svak postuje glavni grad svoje zemlje ali i centri da postuju male sredine da bi konacno poceli da zive kao ljudi , svi su propatili !

ready

pre 11 godina

@ecc ti mislis stvarno da rasim daje ove izjave, prije nekoliko meseci nije mogao da zivi bez Tadica a sada kao da ga ne postoji, moze se reci da mu se samo koristi ime, iskrene politike nema, zivim na zapadu i vidim razlike, za Srbiju je jedini spas regionalizacija

ecc

pre 11 godina

@ready bitno je da su mu izjave umerene i u skladu sa drzavom politikom,a da li ih sam smislja ili neko drugi nije bitno. covek jednostavno radi svoj posao,a to kakav ima odnos sa bivsim predsednikom me ne zanima, niti to treba bilo koga da interesuje.

preteraste vise

pre 11 godina

Neka se okrenu Srbiji, a ne Beogradu! Samo za vas politicare je Srbija=Beograd. Ja bi vam razmestio ministarstva i razne uprave od Sente do Preseva da vidite kako obican narod zivi u provinciji. Onda bi napravili i puteve i fabrike i bolnice i skole! Odrzavajte sednice vlade putem video linka.
Evo npr. za ministarstvo trgovine birajte Alibunar ili Crnu Travu?

Radovan

pre 11 godina

E tačno tako. I ti si se Rasime okrenuo Beogradu i postao večni ministar. Neka se ugledaju na tebe i biće ministri bez ikakvih kompetencija za posao koji rade. Ti si shvatio da to od cele Evrope prolazi jedino u Srbiji i sada to koristiš. Da li odgovoran skinuo bi tablu Aćif efendije, a ne da drugima deliš lekcije. Imaš li imalo obraza?

savet

pre 11 godina

Ministar bi trebao da savetuje Srbe a ne Albance. Svojima da kaze da se okrenu Sarajevu, Zagrebu, Podgorici, Skopju. Kada Srbi prestanu dizati tenzije u maticnim drzavama onda se moze traziti i dobiti bezrezervnu medjunarodnu podrsku da Albanci ne dizu tenzije u Srbiji.