Ponedeljak, 14.01.2013.

13:37

Hrvatski premijer u sredu u Srbiji

Premijer Hrvatske Zoran Milanović dolazi u sredu u zvaničnu posetu Srbiji. U Beogradu će Milanović razgovarati samo sa premijerom Srbije Ivicom Dačićem.

Izvor: B92

Hrvatski premijer u sredu u Srbiji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

ja

pre 11 godina

u cemu je razlika@
razlika je u nicemu jer kako si izgubio svoju kucu tako sam i ja svoju jer ja nisam otiso u Srbiju i zapalio kucu a meni su u vinkovcima zapalili kucu i cjelo selo pa i grad Vinkoci pa jos uz to i sva ostala slavonska sela i gradove i to nisu bili gradani hr nego regularna jna uz pomoc srpskih paravojnih postrojbi pa ti vidi koja je razlika

Ludi Lovac

pre 11 godina

Poštovanje,
podržavam posjete srbskih i hrvatskih dužnosnika,ovdje samo treba isključiti predsjednika Srbije koji si je radi svojih izjava zauvijek zatvorio vrata suradnje s RH i njenim građanima.
Nadam se da će Milinović vladi Srbije postaviti pitanje ratne odštete za agresiju,da će tražiti odricanje od veliko-srbske politke.
Također treba otvoriti razgovore o ulagama sadašnje politke na događaje 90-tih.

Pozdravi

Djuro

pre 11 godina

Pa da, ovo je stari oprobani recept. Očekuju da su se strasti smirile i da su Srbi već zaboravili i preboljeli sramne haške presude. Nije ni hrvatskim zvaničnicima baš toliko stalo do saradnje i razumjevanja, ali su pod pritiskom EU i moraju nastaviti da razvijaju dobrosusjedske odnose. Sve ovo je farsa i licemjerje. Pitam se samo je li bi Milanović uopće dolazio da su presude haškoga suda bile potvrđene i generali žestoko osuđeni...

Stanislav

pre 11 godina

Niti vas simpatisemo niti verujemo, ali moramo da razgovaramo i pregovaramo ipak ste nam vi prve komsije, i mnogo zajednickih problema imamo.

Vladan Obradović

pre 11 godina

Dolazi u posetu zemlji predaka :))))
A vi,tzv.hrvati,svojim komentarima pokazujete koliko ste civilizovani..ako je to primer eUropske kulture,glasam da budemo kineska provincija :)))))

veljun

pre 11 godina

ivice, ne treba ti bolji slagvort od komentara hrvata na ovom sajtu. samo ih isprintaj i daj milanovicu kao prilog agendi. a mozes da odnese i par keti u brisel 17;janujara; da vide sta hrvati misle o srbima i sa kakvim likovima ce od jula da budu u zajednici...

u cemu je razlika

pre 11 godina

ja nijednom hrvatu nisam porusio niti opljackao obiteljski dom u srbiji...a moje vekovno ognjiste su em popljackali em zapalili...zasto? iz ciste vekovne mrznje koju gaje prema srbima...jer kuca je bila prazna, ali hrvatinama nista sto ima s u imenu nije smelo da opstane!!! eto im sad pustih krajeva i zaraslih krajeva nek ih nose u evropu!!!

dzedaj iznad tebe

pre 11 godina

ako cnn i bbc kazu da su srbi agresori onda je to istina? nije bas tako, ali srbija nije u mogucnosti da to promeni, a verovatno nece nikada ni biti i zato je mozda bolje da to prihvati na po srbiju najbezbolniji nacin: neka se pomiri sa svim susedima, unapredjuje svaku vrstu saradnje medju narodima i zemljama, neka promovise stabilnost, toleranciju i medjusobno postovanje. to je jedini put mira, i satisfakcija za zrtve je bolji zivot. rat je nekome rat, a nekome brat, a u svakom slucaju je proslost. gledajmo u bolju, zajednicku buducnost. jedan svet - jedan bog.

ribica

pre 11 godina

@ Velinka
Hrvatska ulazi u EU, sviđalo se to Tebi ili ne, i Srbija na tom njnom putu ka EU nema što zahtjevati niti se Srbiju po pitanju tog išta pita, koliko god to bilo bolno umovima kao sto si Ti.
da, na zalost postoji veliki broj ljudi koji je svojom voljom, mada cesce bez nje otišao sa svog ognjista (i sa srpske i sa hrvatske strane) ali Ti i takvi kao Ti morate znati da postoji reciprocitet ako ne i premoc u korist hrvatskih građana u odlasku sa svojih ognjista! da li ti znas brojku koliko je hrvatskih građana moralo napustiti svoje domove zbog srpske agresije? da li znas broj hrvatskih građana kojima je dom unisten, zapaljen ili sravnjen sa zemljom? da li si ti svijesna da je 2/3 hrvatskog teritorija bilo devastirano, sruseno, zapaljeno, da je jos uvijek veliki dio hrvatskog teritorija miniran? - ili je takva tragedija, Tebi i slicnim Tebi, rezervirana samo za srpsko stanovnistvo!? mozda tvoj pijetet ima iskljucivo nacionalno obiljezje? Srbi su zrtve i obespravljeni, njima treba vratiti njihovo a Hrvate tko ... necu reci sto! - kad budes jednako glasno zahtjevala prava i za jednu i za drugu stranu i kad takav bude stav vecine Srba i Hrvata tada cemo moci pricati o nekakvoj normalizaciji odnosa ali dok god vlada jednoumlje i kod jednih i kod drugih dzaba sastanaka na vrh i njihova truda. Treba nauciti postovati drugog bas kao i sebe, njegove zrtve gledati kao i na svoje!
@ grad na 4 reke
procitaj gore navedeni tekst i na tebe se odnosi!
Molim objaviti komentar!

student_iz_parka

pre 11 godina

@ Pozdrav iz Hrvatske

Mnogo se ti pravis naivan. Nas problem je u onim gradjanima Hrvatske srpske nacionalnosti koje ste vi klali i streljali u periodu od 1991. do 1995. Mislim konkretno na masakr u Gospicu, Pakrackoj poljani, na klanja po Vukovaru pre pocetka borbi za taj grad, na likvidacije u Sisku, Osijeku, Zadru, pa cak i Zagrebu. Na zlocin u Paulin dvoru, posle cega je vasa vojska godinama krila i prenosila posmrtne ostatke, na zlocine u Medackom dzepu, na zlocine u Bljesku, na nekoliko stotina ubijenih civila u Oluji. Sta cemo sa mrtvim srpskim civilima u operaciji Oluja? Sto se pravis tako naivan? Da li znas sta je tvoja vojska radila posle Oluje po Bosni, koje je pokolje napravila u Glamocu, Novom gradu, Mrkonjicu, Drvaru i drugim mestima? Niste vi proterali Srbe, Srbi su sami otisli. Vi ste samo ubijali one koji su ostali i samo ste palili kuce onima koji su otisli. I samo ste posle toga doneli zakone kojima ste sprecavali povratak tih istih Srba. Ima jos mnogo zlocina koje nisam naveo, a da ne pricam sto trenutno raditi na reviziji istine o Jasenovcu, unistavate dokaze i istorijsku gradju i pokusavate na sve moguce nacine da sakrijete ili bar umanjite istinu o genocidu koji ste tada pocinili.

Kserks

pre 11 godina

Mislim da je najbolje da nemamo nikakve odnose sa RH. Zašto? Zato što su proterali većinu našeg naroda i što ne nemamo više interes za bilo kakvu saradnju sa njima jer rezultat te saradnje može biti samo povećan broj naših turista na njihovom primorju. A da, još uvek nam pevaju "Jasenovac i Gradiška Stara". A njihova politika prema ostatku Srba koji tamo žive će biti uskladjena sa EU zakonima, tako da nema nikakve potrebe za direktnom saradnjom! Smatram da bi više trebalo negovati i graditi odnose sa Bugarskom, Rumunijom i najviše sa Grčkom!

MariannaMihailidi

pre 11 godina

Bas mi je dragec.
(MariannaMihailidi, 14. januar 2013 13:53)
Bio sam sarkastican..potpuno mi je sve jedno.Nego sto ne dovedu onog Snupacha sto je vodio Postanski sanduchic? On je bio kul lik..a onda se promenio...

komedijas

pre 11 godina

Evo jos stofa ovim zapenjenim srbima i hrvatima jer oni prave razlike gde ih nema ili su minimalne kao sto je nas isti jezik, a to ce vam potvrditi svaki ozbiljan lingvista. A posto nijedan jezik nije imun(otporan) na strane reci koje se odomace tako nije ni nas. Kao na primer sused je slavenska rec a komisija(komsi) turska. Samo napred izpraznite te vase bolesne frustracije!

Slavonac

pre 11 godina

Srbija želi korektne odnose sa svim državama u okruženj , pa je pozetivno što Hrvatski premijer dolazi o zvaničnu posetu Srbiji. Ovo je prilika da se načne tema oko povratka izbeglica koji su za vreme "Oluje" proterani sa svojih vekovnih ognjišta. Hrvatska sigurno neće biti primljena u EU , dok ne reši problem povratka proteranih i raseljenih lica.Srbija treba ta iskoristi tu šansu kako bi se ovaj problem što bolje rešio.
(Velinka, 14. januar 2013 19:45)

Hrvatska ima jos samo dva uvjeta za ispuniti prije ulaska u EU, a to su pitanje brodogradnje i pitanje granicnih prijelaza kod Neuma. Sve drugo vec je ispunjeno, a prema rijecima ministrice Pusic, doticna dva preostala uvjeta upravo su u fazi realizacije i za otprilike mjesec dana bit ce stavljena ad acta. Ovo sto Vi pisete je vec davno rijeseno, tj. rijec je o apsolutno neutemeljenoj zelji nedovoljno upucene osobe iz Srbije, zemlje koja vise ni na koji nacin ne moze ni zakociti, kamo li onemoguciti ulazak Hrvatske u EU. Molim da mi objavite komentar.

Pozdrav iz Hrvatske

pre 11 godina

@(Sarastro, 14. januar 2013 18:46)

Ja niti jednom riječju nisam indicirao da Hrvatska i Srbija ne trebaju surađivati, prema tome smiri malo hormone. Štoviše, Hrvatska će za manje od pola godine ući u EU i ja kao Hrvat se niti tom niti ne znam kojom drugom činjenicom neću osjećati ni geografski ali ni po mongo čemu ostalome (a da ne govorim jezično) bliže jednoj Njemačkoj, Španjolskoj il Frankcuskoj. Stoga, suradnja svakako da, daj Bože još i intenzivnija.

Ono što ja uporno pokušavam doznati je što je to što je Republika Srbija izgubila u ratu sa Hrvatskom i za što je to Hrvatska Srbiji kriva i zbog čega se jedan prosječan građanin Srbije u Srbiji osjeća uvrijeđenim? Činjenica što je određeni broj hrvatskih građana otišao nakon uspostave vlasti na do tada okupiranom području RH je problem tih građana (koji su hrvatski građani baš kao i ja) i problem Republike Hrvatske. Di je tu problem Srbije?

mariozg

pre 11 godina

meni je stvarno zanimljivo da vi ne želite vidjeti da su vaša vlada i vaša vojska bili agresori na Hrvatsku.to je kao da Nijemci kažu da u 2. svjetskom ratu nikog nisu napadali nego se samo branili

Zg

pre 11 godina

Puna normalizacija odnosa zaista neće biti nikakav problem čim se napokon prestane s lažima da je Hrvatska 1995. godine otjerala Srbe. Takvo lažiranje povijesti, realno, više nije nikome u interesu, pa se nadam da će uskoro doći vrijeme i za prihvaćanje istine u Srbiji. Bilo bi lijepo da se podigne optužnica za etničko čišćenje barem protiv Save Štrbca, "ministra informiranja" u tzv. vladi tzv. krajine (Babić je mrtav, Martić u zatvoru), pa da se i to napokon riješi. Ionako vam sisa ogromne količine para iz budžeta za ništa, a odgovoran je za čuvenu "biološku masu".

ja

pre 11 godina

Posle oslobadjajucih presuda Gotovini i Markacu, mislim da nemamo sta vise da trazimo sa Hrvatskom. Okej, realnost je takva da mora da se saradjuje u sferi ekonomije pre svega i zbog onih malobrojnih Srba tamo, a da li sam srecan sto nam dolazi ovaj covek, pa bas i nisam.
(Aleksandar, 14. januar 2013 16:42)

a sta vam je tu Hrvatska kriva? Pa nismo ih mi oslobodili, mi smo ih izručili. Ako te to smeta onda otkaži suradnju sa EU ili još preciznije sa sudom u Hagu.

student_iz_parka

pre 11 godina

@ Najdrazi

Kako nam posle Jasenovca Hrvati mogu biti braca? I to najdraza? Jel znas ti sta znaci uopste ta rec? Sacuvej me boze koga ti zoves bratom.

Amnetija ubija!

pre 11 godina

Ma da, Srbi iz Hrvatske su se tako jednog lepog dana sami spakovali i otisli iz Hrvatske. Kako da ne. Sram vas bre bilo. Sam taj stav pokazuje vas odnos prema Srbima...
(mario marko del tintoreto, 14. januar 2013 15:15)

Ne, prije odlaska su proglasili "republiku" u državi za koju ni u ludilu nisu htjeli čuti, tu "republiku" etnički očistili od 300 tisuća Hrvata, pune četiri godine razarali 50-tak hrvatskih gradova, odbili sve prijedloge za autonomijom u okviru Hrvatske i mirnom reintegracijom, pa tek onda poslušali Savu Štrbca i otišli za Srbiju.

grad u hr na 4 reke

pre 11 godina

hrvatima se kao nikolic gadi a dacic im je ok; pobogu, isti sr... drugo pakovanje, zar ste zaboravili ko je bio slobin mali? nikolicu niste zaboravili karlovac viroviticu karlobag... voleo bih ali cisto sumnjam da ce dacic da vam kao nemackim pudlicama ispostavi fakture za porusene i opljackane srpske kuce u hrvatskoj, oduzeta ztanarska prava itd; ako to bude uradio, glasam za njega sledeci put umesto belog listica. samo da mu prvo dostavim podatke o moje dve kuce unistene u hr.

Baš vas briga!

pre 11 godina

re: miro, 14. januar 2013 18:34)

Providan si jarane iako to nisi mislio biti! Nisi spomenuo da takav isto treba biti i svaki Hrvat građanin u BiH a i u Srbiji a da ne govorimo o tome da su takvi kako si opisao Srbe trebali biti i Hrvati u SFRJ a ne takvi kao ti licemjerno optužili nas da smo agresori, protjerali 300 000 ljudi rekavši da su oni sami otišli itd. itd.
Miro, Miro stidi se ako ako si ikad uopšte i znao za stid!

Velinka

pre 11 godina

Srbija želi korektne odnose sa svim državama u okruženj , pa je pozetivno što Hrvatski premijer dolazi o zvaničnu posetu Srbiji. Ovo je prilika da se načne tema oko povratka izbeglica koji su za vreme "Oluje" proterani sa svojih vekovnih ognjišta. Hrvatska sigurno neće biti primljena u EU , dok ne reši problem povratka proteranih i raseljenih lica.Srbija treba ta iskoristi tu šansu kako bi se ovaj problem što bolje rešio.

Srbin

pre 11 godina

Jel ce da ga saceka asistent Selakovic kao ministar "pravde" sa iskljucivo domacim proizvodom u ruci - Tomovacom. Posebna bedastoca SNS je da su pokupili kadrove s koca i konopca, a dobar primer je i asistent na pravnom fakultetu koji stiti srpske proizvode siledziskim ponasanjem.

vanchis

pre 11 godina

Zbilja da sam 20 godina ležao u komi i da mi neko reče da se sastaju srpski i hrvatski premijer Ivica Dačić i Zoran Milanović pojma ne bi imal ko je srpski a ko hrvatski premijer o d te dvojice

Adam

pre 11 godina

A zasto da prica samo sa Dacicem ? Znaci , Nikolic i Vucic nista ?
(precanin, 14. januar 2013 18:15)
Premijer razgovara s premijerom - tako je po protokolu.
(mina, 14. januar 2013 18:56)

Sigurno je u pitanju i protokol, bez sumnje, ali u ovakvim situacijama čest je slučaj da premijera druge zemlje primi i predsjednik zemlje-domaćina. Hrvatska to, medjutim, vjerojatno nije htjela, jer joj je Dačić ipak znatno prihvatljiviji od Nikolića, s kojim nitko od hrvatskih političara za sada ne želi razgovarati. Da je Boris Tadić ostao predsjednik Srbije, gotovo sam siguran da ne bi dolazilo u obzir da se Milanović ne sretne i s njim. I još nešto: bolje je da Milanović dodje u BG, jer bi eventualni Dačićev dolazak u Zagreb najvjerojatnije izazvao velike proteste u Hrvatskoj. Milanović vama u Srbiji nije ništa kriv i ni za što ga ne možete napasti, dok je nama u HR Dačić simbol Miloševićeve ere i svega što je ona sobom donijela. A priznat ćete, to je velika razlika. Ne protivim se ja tome da Dačić danas-sutra dodje u uzvratni posjet, ali za to će trebati još neko vrijeme. Što se pak Nikolića (a i Vučića), bojim se da oni u Hrvatskoj još dugo, dugo neće imati što tražiti.

Mita

pre 11 godina

@
(Adam, 14. januar 2013 19:12)

Dačić je proevropski političar,koji zna šta je u datom momentu najbolje za Srbiju,a i za region...i doći će i u Hrvatsku...

kupi ogledalce

pre 11 godina

"...Prema tome, mozete biti sretni da vam premijer drzave koju ste napadali dolazi u posjet i izrazava postovanje!
(Pozdrav iz Hrvatske, 14. januar 2013 14:45)
A vi mozete biti srecni da posle dva etnicka ciscenja koja ste izvrsili nad Srbima, nakon Jasenovca, raznih oluja, priznanja albanske paradrzave na Kosovu itd. dopustamo da se ovde pojavljujete i jos vas zovemo u goste i dopustamo vasim firmama da se ovde sire i onim vasim nja-nja pevacima da odrzavaju koncerte. Ali mozda Srbe i prodje ovaj mazohizam pa se najzad opamete i posalju vas tamo gde vam je mesto.

mina

pre 11 godina

A zasto da prica samo sa Dacicem ? Znaci , Nikolic i Vucic nista ?
(precanin, 14. januar 2013 18:15)
Premijer razgovara s premijerom - tako je po protokolu.

miro split

pre 11 godina

@ Miro
Aj bogati imenjače priznaj da si ti ustvari Ivo Josipović.Šta si se uvatija jadnog Pupovca đava ti odnija ZAMP i kolko ga je.

Sarastro

pre 11 godina

"...Prema tome, mozete biti sretni da vam premijer drzave koju ste napadali dolazi u posjet i izrazava postovanje!
(Pozdrav iz Hrvatske, 14. januar 2013 14:45)

Znaš šta, komšija (na hrvatskom, susjede), mogu da razum(j)em da ti nije drago što nam tvoj premijer dolazi u pos(j)etu. To je tvoje mišljenje, na koje imaš suvereno pravo. Ali mogao bi da se uzdržiš od pakosnih i zajedljivih komentara, koji ne samo što ne služe ničemu, nego samo govore o tebi i tvom (jadnom) stanju uma.

Po tebi, hrvatski premijer nam dolazi jer nam milostivo i velikodušno čini veliku čast, koju, naravno, nismo nimalo zaslužili jer smo "napadali državu" čiji je on premijer. Zato možemo biti samo "sretni" zbog njegove posete zar ne?

E, pa vidiš, tvoj premijer je očigledno pametniji od tebe i NE dolazi zato da bi nam s visine pokazao koliko je on plemenitiji i bolji od nas, nego zato što je razuman čovek i pametan političar koji shvata da odnose moramo unapređivati.
Niko ne zaboravlja šta je bilo između nas, niti treba da zaboravi, ali mi, sviđalo se to nama ili ne, živimo i živećemo jedni pored drugih i zato MORAMO naći način da sarađujemo jer je to u obostranom interesu. Misliš li ti da je u interesu Hrvatske i Hrvata da se graniči s državom čiji je stanovnici mrze i preziru, a građani Hrvatske im to nesebično vraćaju? Kuda to vodi? Od toga neće niko imati koristi, ali štete ćemo imati baš svi, sa obe strane granice!

miro

pre 11 godina

Ako premjer Srbije Dačić zaista želi dobrosusjedske odnose s Republikom Hrvatskom tada prvo što mora napraviti je da promjeni politiku prema Hrvatskoj u smislu da po prvi put u povijesti jedan političar zahtjeva od Srpske manjine u Hrvatskoj da se integriraju u hrvatsko društvo u cjelini i da priznaju Hrvatsku državu kao svoju vlastitu državu jer je to jedini način da se zaborave i izbrišu sve jasne današnje razlike između srpske manjine i hrvatske većine.Oni se moraju boriti za što bolji život u hrvatskoj, a ne služiti Srbijanskim političarima za stvaranje nereda i ratova po hrvatskoj.Sve ostale manjine u hrvatskoj su se borile za hrvatsku protiv upravo srpske manjine, JNA i srbijanskih dragovoljaca (raznih četnika). dačić mora prekinuti dosadašnju politiku i spriječiti Pupovca da srbuje po hrvatskoj radi svog osobnog probitka. To je već postalo morbidno i gadljivo. srpska manjina u Hrvatskoj radi samih sebe moraju se boriti zajedno s hrvatima i ostalima za boljitak njihove i naše hrvatske države. Sve drugo pšto je predlagao Milorad Pupovac bila bi getoizacija srpske manjine i štetila bi samo njima, a političari u Srbiji uvijek bi imali načina i štofa za zahlađivanje odnosa između dvije države, prema potrebi. Nacionalnost je opredjeljenje, a život i ljubav prema državi u kojoj se čovjek rodio, odgojio, školovao i pokapao je nešto sasvim drugo.U Americi je na prvom mjestu biti Amerikanac, a tek iza toga je njegovo porijeklo i korjeni.

Zlatko

pre 11 godina

Svima koji pitaju zašto Dačić da, a Nikolić ne: zato što Dačić nije još nedavno svojatao Vukovar i nije se (barem ne javno) zalagao za granicu velike Srbije na liniji Virovitica - Karlovac - Karlobag. I zato što - općenito uzevši - istupa mudrije i odmjerenije nego li Nikolić.

toniZD

pre 11 godina

ajde neka, ovaj Dacic mi izgleda najrealniji od svih srpskih politicara na vlasti, kuzi da je Kosovo odleprsalo i ne zivi u proslosti...
glavno da ne zeli viditi Nikolica ni Vucica,Seseljeve ucenike!
Jel uopce dosad netko bio u posjeti Nikolicu?

Coli

pre 11 godina

Nije da premijer Srbije hoće se sastati sa premijrem Hrvatske ali mora se...jer ako Hrvatska udje u EU prije Srbije (a sigurno hoće) ...jel tako Daćiću?

Trask

pre 11 godina

Naravno dobro dosao brate Zorane. Hrvatskoj ipak ostaje mrlja na savesti zbog proterivanja 250 tisuca svojih drzavljanja. Kada im treba tvrde to je zasluga akcije 500 tisuca dragovoljaca koji posle unistise drzavni budzet a kada im treba onda Srbi sami dobrovoljno pobegose. Balkanci kao mi samo lepse vezu kravatu.

Starman

pre 11 godina

Mislim da od ovoga nece biti nista jer je u zagrebu kaos zbog snijega...ima oko 60cm i neprestano pada a kazu da ce tako biti do sutra pa kroz cijeli tjedan slabi snijeg...

kljuc

pre 11 godina

Uzgred budu rečeno, koliko ono Hrvata ima u vladi Srbije ?!
(Zlatko, 14. januar 2013 15:07)
Niko nije trazio iz Srbije da u Vladi Hrvatske budu Srbi.Ministri se biraju po drugim kriterijumima, vreme biranja po kljucu i bratstva i jadinstva je iza nas.To sto neki povezuju prezimena koja postoje i u Srbiji i Hrvatskoj,pa ih svojataju, je greska.Znam da postoji i Slobodan Milosevic koji je po nacionalnosti Hrvat(BiH).To je samo jos jedan dokaz koliko smo izmesani,mali, i jako slicni a razlika je u vecini slucajeva zbog gospodara pod kojima smo bili.

Aleksandar

pre 11 godina

Posle oslobadjajucih presuda Gotovini i Markacu, mislim da nemamo sta vise da trazimo sa Hrvatskom. Okej, realnost je takva da mora da se saradjuje u sferi ekonomije pre svega i zbog onih malobrojnih Srba tamo, a da li sam srecan sto nam dolazi ovaj covek, pa bas i nisam.

nada ZR

pre 11 godina

Sreca pa je najvise srpskih komentara srecno sto dolazi hrvatski premijer.Oni drugi bolje bi bilo da cute jer blamiraju srpski narod.Svakog gosta red je docekati kulturno sa dobrodoslicom.Kakve direktive moze uopste da ima Milanovic od Brisela? Covek dolazi da se prica o ekonomija da se uzejamno pomazemo da bolje zivimo. Hrvati su vec u EU i to je za ponos nacije.Dakle odmakli su od nas i zato gledajmo da nesto usvojimo od njih ili da jednostavno popijemo kafu sa naprednom zemljom.

Mrsho

pre 11 godina

Hrvatski analitičar Puhovski reče: "Hrvatskoj je Srbija važna samo zbog turizma", a šta je sa izvoz robe Hrvatske u Srbiju u vrednosti od
400 miliona eura??

Vladimir Pula

pre 11 godina

Super je i Dacic, moze ga malo obrazovati o Beogradu i Kalemegdanu, ali ja bi se radije našao s Tomom, malo po sumadiji proizvodnju sljive proucavao..

brzi gonzales

pre 11 godina

Jedan je Zoran a drugi Ivica. Pa sada ti pogodi koji je srpski a koji hrvatski premijer... Cak i kada bi dodali prezimena opet nebi mnogo pomoglo.

liftboy

pre 11 godina

Ovaj Milanovic se uvek izvuce kada treba cistiti sneg po Zagrebu. Prosli put je, cini mi se, bio na skijanju a sada kao mora u Beograd.

Otpozdrav iz Srbije

pre 11 godina

Moj mladi prijatelju iz Hrvatske, sve dok postoje oni koji sukobe s pocetka 90-ih vide kao ti, dakle ceno - belo, tesko ce biti trajnog mira. A mislim da si mlad, jer si zatrovan posleratnom propagandom nove hrvatske drzave. Meni ionako neces verovati, pa ne bih da ti trosim vreme, (mada bih mogao puno da ti ispricam), ali za pocetak - pitaj one casne borce hrvatske vojske (ja uopste ne sumnjam da je bilo puno takvih) kako je STVARNO bilo.
Hrvatska (a i Slovenija) kad-tad mora da se sretnu sa svojom prosloscu, a iz naseg iskustva veruj mi: sto pre to ucini manje ce da boli. Sve ostale drzave bivse SFRJ nose svoj krst i time placaju strasne greske iz svoje proslosti.
A sto se dolaska Milanovica tice, dobro je da premijeri razgovaraju. On je ovde dobrodosao, jer je realan, pragmatican politicar, koji dobro zna sta su hrvarski interesi i zna zasto dolazi bas u Beograd. Znamo i mi da dolazi da pokusa da koliko - toliko opere krv sa ruku "nevinih" hrvatskih generala.

onako u prolazu

pre 11 godina

Ne razumem ove negativne komentare. Zar jos uvek ljudi zele da zivimo u mrznji??? Onda ne zasluzujemo bolje ni da zivimo. Zar nije vreme da se svi potrudimo za bolje sutra?

Povlačenje međusobnih optužnica

pre 11 godina

Ako Bošnjačka optužnica protiv Srbije za genocid nad Bošnjacima tokom rata u bivšoj SFRJ nije potvrđena kao osnovana onda neće ni Hrvatska optužnica protiv Srbije ni optužnica Srbije protiv Hrvatske biti potvrđena i zbog toga treba povući međusobne optužnice !

Nije bitan pristup u EU ako se zaista može ostvariti to šta očekujemo u Hagu, pravdu. Ali Hag će iz navedenih razloga odbiti obostrane optužbe i Srbije i Hrvatske i neće donositi presude o svakom pojedinačnom zločinu i stim će pravda izostati, a nama svima će ostati u knjigama i u Haškim dokumentima da smo teretili jedni druge za genocid jednih nad drugima.

RB

pre 11 godina

Nije mi jasno kako je Dacic ( Slobin mali) Hrvatima podobniji, od Nikolica ?
Kad bi gledali ko je sta izjavljivao/izvaljivao, niko ni sa kim ne bi razgovarao !?

purgerman

pre 11 godina

Zasto Zoki nebi isao u Beograd ? Samo da se iskljuci bilo kakova ideja o Igmanskoj inicijativi ili Balkanskom savezu. To vrijeme je odavno proslo !

Zlatko

pre 11 godina

@ srbin, @ Brat

Ne znam zafrkavate li se vas dvojica ili to što pišete mislite ozbiljno, ali Milanović je 100% Hrvat. No, zato su u njegovoj vladi (dakle u Vladi Republike Hrvatske, da bude jasno) Srbi redom: potpredsjednica vlade i ministrica socijalne skrbi Milanka Opačić, ministar znanosti, prosvjete i sporta Željko Jovanović te dva Ostojića, ministar zdravstva Rajko i ministar turizma Veljko.

Uzgred budu rečeno, koliko ono Hrvata ima u vladi Srbije ?!

Adam

pre 11 godina

Jel to stigao novi zadatak od tata iz Brisela i Vasingtona? Povuci tuzbu i protivtuzbu do jula i uz to suditi jos nekima pred domacim sudovima u Beogradu i Zagrebu za uzajamne ratne zlocine?
(pitac, 14. januar 2013 15:17)

Ne mislim da je to po bilo čijem zadatku, jednostavno - vlada RH opredijeljena je za dobrosusjedsku suradnju sa svima, uklj. Srbiju, a Dačić je u više navrata iskazao želju za sastankom, žaleći se kako iz Zagreba ne odgovaraju, tako da su, eto, iz Zagreba odgovorili. A da Nikolić nije izrekao ono što je izrekao i da je dao na znanje da mu je žao zbog prijašnjih stavova, ne samo da ga Josipović ne bi izbjegavao, već bi mu gotovo sigurno došao i na predsjedničku inauguraciju.

mario marko del tintoreto

pre 11 godina

Ma da, Srbi iz Hrvatske su se tako jednog lepog dana sami spakovali i otisli iz Hrvatske. Kako da ne. Sram vas bre bilo. Sam taj stav pokazuje vas odnos prema Srbima...

Kralj Ibi

pre 11 godina

Važna ličnost, najvažnija od zemalja sa kojima se graničimo. Nadam se da će Dačić "ispeglati" Tomine gluposti i da ćemo svi imati koristi od ovakvih susreta. Dobro nam došao!

pitac

pre 11 godina

Jel to stigao novi zadatak od tata iz Brisela i Vasingtona? Povuci tuzbu i protivtuzbu do jula i uz to suditi jos nekima pred domacim sudovima u Beogradu i Zagrebu za uzajamne ratne zlocine?

Adam

pre 11 godina

Iako sam malo iznenadjen Milanovićevom odlukom da ide u BG, podržavam i pozdravljam njegov planirani susret s Dačićem. Hrvatska i Srbija su susjedi i stoga moraju živjeti barem u osnovno normalnim susjedskim odnosima, pod uvjetom da ni jedna ne iskazuje nikakve teritorijalne i sl. pretenzije prema onoj drugoj.

Dok se nekom ne smrkne....

pre 11 godina

Od posete Milanovica mozemo imati samo korist jer verovatno pripremaju susret Nikolic-Josipovic.Sa komsijama trebamo saradjivati na svim nivoima uz obostrano uvazavanje i postovanje razlicitosti.Na nasem putu ka EU Hrvatska moze imati veliku ulogu.

miro split

pre 11 godina

Aj dobro kad si se već odlučija ić u Srbiju,onda mi ako vidiš Nikolića donesi koju bocu one njegove šljive.Bar ću imat šta pit kad se idući put budemo intezivno mrzili.

Србиновски

pre 11 godina

Не видим ни један једини разлог зашто наши односи не били много бољи.
Србија је признала Хрватску у садашњим границама, то су прихватили кроз устав чак и националисти, а Хрватска је запела само око Косова, али и много јаче државе су морале да изврше наређење из Брисела и Вашингтона и то сутра могу да повуку, посебно ако се заоштри ситација са Бошњацима.

У БиХ Хрвати и Срби су савезници који теже истом циљу, па заиста не видим коме одговара да одржава вештачку нетрпељивост.

Standstill

pre 11 godina

@Važno

Pa marginalna ili ne, ove marginalne ličnosti vas posjećuju a ove više važne vas bombarduju.

Sukladno tome ti vidi koje više želiš da ti dođu.
A zbog takvih stavova totalnog ignoriranja je Srbija i bombardovana od strane NATO-a.

Jel kapiraš sada gde vodi ignoriranje važnih osoba?

Boze, ima li te?

pre 11 godina

PA ŠTA! Kakva je pa to vest. Nebitna i marginalna ličnost!!!
(Važno, 14. januar 2013 13:48)

E, blago tebi i tvojoj pameti kad ti je P R E M I J E R SUSEDNE DRZAVE, koja pritom samo sto nije usla u EU, NATO i da ne spominjem, nebitna licnost. Tvoj svet se ocigledno zavrsava ogradom tvog imanja, a cudi me da imas i kompjuter! Pa sta da ti kazem, sedi ti lepo i guslaj epske narodne pesme, a oni koji vide dalje od nosa ce mu vec pozeleti dobrodoslicu.

Pozdrav iz Hrvatske

pre 11 godina

Ovakvi susreti jesu dio diplomatskog folklora ali niposto nisu nebitni. Opcenito, kad se nekome ide u goste, pokazuje mu se postovanje. Jednako tako, nacin na koji netko nekoga primi moze ukazivati na postovanje. Dakle, premijer Milanovic ce doci u Beograd, pokloniti se srpskoj zastavi (odnosno Republici Srbiji), s predstavnikom najvise vlasti razgovarati kao sa ravnopravnim sugovornikom i to su sve izrazi kako jedna drzava postuje drugu.

Medjutim, veliki dio javnosti u Srbiji istice da bi premijer Milanovic ili bilo tko na vlasti u Hrvatskoj trebao da se stidi tereta koji nosi iz rata devedesetih i da se ogradi od proslave oslobodjenja hrvatskih generala.

Meni zaista takav stav, uz svo duzno postovanje, nece nikada biti jasan. Hrvatska je napadnuta od strane Srbije na najbrutalniji moguci nacin, na Hrvatsku je izvrsena agresija cije posljedice cemo jos dugo osjecati. Cak i da je tocno vase poimanje nacina na koji su veliki dio gradjana Hrvatske srpske nacionalnosti napustili Hrvatsku (a nije tocno ! ), ponovo se radi iskljucivo o gradjanima Hrvatske pa njihovim gubitkom gubi i Hrvatska. Da li je ikome jasno sto je Republika Srbija izgubila u proslome ratu i zbog cega bi se to prosjecni Hrvat ili predstavnik vlasti trebao zasramiti i osjecati iole griznju savjest pred bilo kime u Srbiji?

U obrnutom smjeru, hm, hm... potpuno suprotna slika!

Prema tome, mozete biti sretni da vam premijer drzave koju ste napadali dolazi u posjet i izrazava postovanje!

maliperica

pre 11 godina

Nista bitno,ne znam zasto se sili oko nasih odnosa,treba da saradjuju oni koji moraju i oni koji zele a praviti atmosferu da smo najbolji frendovi uopste nije pametno ni iskreno...

sladjan petkovic

pre 11 godina

dobro došao zoka....i pozovite trojac iz bosne i krenite u kreiranje radnih mesta u državama savskog bazena:)
ili to ili ćemo svi tamo gde ne želimo

Boze, ima li te?

pre 11 godina

PA ŠTA! Kakva je pa to vest. Nebitna i marginalna ličnost!!!
(Važno, 14. januar 2013 13:48)

E, blago tebi i tvojoj pameti kad ti je P R E M I J E R SUSEDNE DRZAVE, koja pritom samo sto nije usla u EU, NATO i da ne spominjem, nebitna licnost. Tvoj svet se ocigledno zavrsava ogradom tvog imanja, a cudi me da imas i kompjuter! Pa sta da ti kazem, sedi ti lepo i guslaj epske narodne pesme, a oni koji vide dalje od nosa ce mu vec pozeleti dobrodoslicu.

sladjan petkovic

pre 11 godina

dobro došao zoka....i pozovite trojac iz bosne i krenite u kreiranje radnih mesta u državama savskog bazena:)
ili to ili ćemo svi tamo gde ne želimo

miro split

pre 11 godina

Aj dobro kad si se već odlučija ić u Srbiju,onda mi ako vidiš Nikolića donesi koju bocu one njegove šljive.Bar ću imat šta pit kad se idući put budemo intezivno mrzili.

Pozdrav iz Hrvatske

pre 11 godina

Ovakvi susreti jesu dio diplomatskog folklora ali niposto nisu nebitni. Opcenito, kad se nekome ide u goste, pokazuje mu se postovanje. Jednako tako, nacin na koji netko nekoga primi moze ukazivati na postovanje. Dakle, premijer Milanovic ce doci u Beograd, pokloniti se srpskoj zastavi (odnosno Republici Srbiji), s predstavnikom najvise vlasti razgovarati kao sa ravnopravnim sugovornikom i to su sve izrazi kako jedna drzava postuje drugu.

Medjutim, veliki dio javnosti u Srbiji istice da bi premijer Milanovic ili bilo tko na vlasti u Hrvatskoj trebao da se stidi tereta koji nosi iz rata devedesetih i da se ogradi od proslave oslobodjenja hrvatskih generala.

Meni zaista takav stav, uz svo duzno postovanje, nece nikada biti jasan. Hrvatska je napadnuta od strane Srbije na najbrutalniji moguci nacin, na Hrvatsku je izvrsena agresija cije posljedice cemo jos dugo osjecati. Cak i da je tocno vase poimanje nacina na koji su veliki dio gradjana Hrvatske srpske nacionalnosti napustili Hrvatsku (a nije tocno ! ), ponovo se radi iskljucivo o gradjanima Hrvatske pa njihovim gubitkom gubi i Hrvatska. Da li je ikome jasno sto je Republika Srbija izgubila u proslome ratu i zbog cega bi se to prosjecni Hrvat ili predstavnik vlasti trebao zasramiti i osjecati iole griznju savjest pred bilo kime u Srbiji?

U obrnutom smjeru, hm, hm... potpuno suprotna slika!

Prema tome, mozete biti sretni da vam premijer drzave koju ste napadali dolazi u posjet i izrazava postovanje!

Dok se nekom ne smrkne....

pre 11 godina

Od posete Milanovica mozemo imati samo korist jer verovatno pripremaju susret Nikolic-Josipovic.Sa komsijama trebamo saradjivati na svim nivoima uz obostrano uvazavanje i postovanje razlicitosti.Na nasem putu ka EU Hrvatska moze imati veliku ulogu.

Zlatko

pre 11 godina

@ srbin, @ Brat

Ne znam zafrkavate li se vas dvojica ili to što pišete mislite ozbiljno, ali Milanović je 100% Hrvat. No, zato su u njegovoj vladi (dakle u Vladi Republike Hrvatske, da bude jasno) Srbi redom: potpredsjednica vlade i ministrica socijalne skrbi Milanka Opačić, ministar znanosti, prosvjete i sporta Željko Jovanović te dva Ostojića, ministar zdravstva Rajko i ministar turizma Veljko.

Uzgred budu rečeno, koliko ono Hrvata ima u vladi Srbije ?!

Adam

pre 11 godina

Iako sam malo iznenadjen Milanovićevom odlukom da ide u BG, podržavam i pozdravljam njegov planirani susret s Dačićem. Hrvatska i Srbija su susjedi i stoga moraju živjeti barem u osnovno normalnim susjedskim odnosima, pod uvjetom da ni jedna ne iskazuje nikakve teritorijalne i sl. pretenzije prema onoj drugoj.

Србиновски

pre 11 godina

Не видим ни један једини разлог зашто наши односи не били много бољи.
Србија је признала Хрватску у садашњим границама, то су прихватили кроз устав чак и националисти, а Хрватска је запела само око Косова, али и много јаче државе су морале да изврше наређење из Брисела и Вашингтона и то сутра могу да повуку, посебно ако се заоштри ситација са Бошњацима.

У БиХ Хрвати и Срби су савезници који теже истом циљу, па заиста не видим коме одговара да одржава вештачку нетрпељивост.

Standstill

pre 11 godina

@Važno

Pa marginalna ili ne, ove marginalne ličnosti vas posjećuju a ove više važne vas bombarduju.

Sukladno tome ti vidi koje više želiš da ti dođu.
A zbog takvih stavova totalnog ignoriranja je Srbija i bombardovana od strane NATO-a.

Jel kapiraš sada gde vodi ignoriranje važnih osoba?

Amnetija ubija!

pre 11 godina

Ma da, Srbi iz Hrvatske su se tako jednog lepog dana sami spakovali i otisli iz Hrvatske. Kako da ne. Sram vas bre bilo. Sam taj stav pokazuje vas odnos prema Srbima...
(mario marko del tintoreto, 14. januar 2013 15:15)

Ne, prije odlaska su proglasili "republiku" u državi za koju ni u ludilu nisu htjeli čuti, tu "republiku" etnički očistili od 300 tisuća Hrvata, pune četiri godine razarali 50-tak hrvatskih gradova, odbili sve prijedloge za autonomijom u okviru Hrvatske i mirnom reintegracijom, pa tek onda poslušali Savu Štrbca i otišli za Srbiju.

liftboy

pre 11 godina

Ovaj Milanovic se uvek izvuce kada treba cistiti sneg po Zagrebu. Prosli put je, cini mi se, bio na skijanju a sada kao mora u Beograd.

brzi gonzales

pre 11 godina

Jedan je Zoran a drugi Ivica. Pa sada ti pogodi koji je srpski a koji hrvatski premijer... Cak i kada bi dodali prezimena opet nebi mnogo pomoglo.

nada ZR

pre 11 godina

Sreca pa je najvise srpskih komentara srecno sto dolazi hrvatski premijer.Oni drugi bolje bi bilo da cute jer blamiraju srpski narod.Svakog gosta red je docekati kulturno sa dobrodoslicom.Kakve direktive moze uopste da ima Milanovic od Brisela? Covek dolazi da se prica o ekonomija da se uzejamno pomazemo da bolje zivimo. Hrvati su vec u EU i to je za ponos nacije.Dakle odmakli su od nas i zato gledajmo da nesto usvojimo od njih ili da jednostavno popijemo kafu sa naprednom zemljom.

Kralj Ibi

pre 11 godina

Važna ličnost, najvažnija od zemalja sa kojima se graničimo. Nadam se da će Dačić "ispeglati" Tomine gluposti i da ćemo svi imati koristi od ovakvih susreta. Dobro nam došao!

Zlatko

pre 11 godina

Svima koji pitaju zašto Dačić da, a Nikolić ne: zato što Dačić nije još nedavno svojatao Vukovar i nije se (barem ne javno) zalagao za granicu velike Srbije na liniji Virovitica - Karlovac - Karlobag. I zato što - općenito uzevši - istupa mudrije i odmjerenije nego li Nikolić.

mario marko del tintoreto

pre 11 godina

Ma da, Srbi iz Hrvatske su se tako jednog lepog dana sami spakovali i otisli iz Hrvatske. Kako da ne. Sram vas bre bilo. Sam taj stav pokazuje vas odnos prema Srbima...

mariozg

pre 11 godina

meni je stvarno zanimljivo da vi ne želite vidjeti da su vaša vlada i vaša vojska bili agresori na Hrvatsku.to je kao da Nijemci kažu da u 2. svjetskom ratu nikog nisu napadali nego se samo branili

Adam

pre 11 godina

Jel to stigao novi zadatak od tata iz Brisela i Vasingtona? Povuci tuzbu i protivtuzbu do jula i uz to suditi jos nekima pred domacim sudovima u Beogradu i Zagrebu za uzajamne ratne zlocine?
(pitac, 14. januar 2013 15:17)

Ne mislim da je to po bilo čijem zadatku, jednostavno - vlada RH opredijeljena je za dobrosusjedsku suradnju sa svima, uklj. Srbiju, a Dačić je u više navrata iskazao želju za sastankom, žaleći se kako iz Zagreba ne odgovaraju, tako da su, eto, iz Zagreba odgovorili. A da Nikolić nije izrekao ono što je izrekao i da je dao na znanje da mu je žao zbog prijašnjih stavova, ne samo da ga Josipović ne bi izbjegavao, već bi mu gotovo sigurno došao i na predsjedničku inauguraciju.

ja

pre 11 godina

Posle oslobadjajucih presuda Gotovini i Markacu, mislim da nemamo sta vise da trazimo sa Hrvatskom. Okej, realnost je takva da mora da se saradjuje u sferi ekonomije pre svega i zbog onih malobrojnih Srba tamo, a da li sam srecan sto nam dolazi ovaj covek, pa bas i nisam.
(Aleksandar, 14. januar 2013 16:42)

a sta vam je tu Hrvatska kriva? Pa nismo ih mi oslobodili, mi smo ih izručili. Ako te to smeta onda otkaži suradnju sa EU ili još preciznije sa sudom u Hagu.

Zg

pre 11 godina

Puna normalizacija odnosa zaista neće biti nikakav problem čim se napokon prestane s lažima da je Hrvatska 1995. godine otjerala Srbe. Takvo lažiranje povijesti, realno, više nije nikome u interesu, pa se nadam da će uskoro doći vrijeme i za prihvaćanje istine u Srbiji. Bilo bi lijepo da se podigne optužnica za etničko čišćenje barem protiv Save Štrbca, "ministra informiranja" u tzv. vladi tzv. krajine (Babić je mrtav, Martić u zatvoru), pa da se i to napokon riješi. Ionako vam sisa ogromne količine para iz budžeta za ništa, a odgovoran je za čuvenu "biološku masu".

Otpozdrav iz Srbije

pre 11 godina

Moj mladi prijatelju iz Hrvatske, sve dok postoje oni koji sukobe s pocetka 90-ih vide kao ti, dakle ceno - belo, tesko ce biti trajnog mira. A mislim da si mlad, jer si zatrovan posleratnom propagandom nove hrvatske drzave. Meni ionako neces verovati, pa ne bih da ti trosim vreme, (mada bih mogao puno da ti ispricam), ali za pocetak - pitaj one casne borce hrvatske vojske (ja uopste ne sumnjam da je bilo puno takvih) kako je STVARNO bilo.
Hrvatska (a i Slovenija) kad-tad mora da se sretnu sa svojom prosloscu, a iz naseg iskustva veruj mi: sto pre to ucini manje ce da boli. Sve ostale drzave bivse SFRJ nose svoj krst i time placaju strasne greske iz svoje proslosti.
A sto se dolaska Milanovica tice, dobro je da premijeri razgovaraju. On je ovde dobrodosao, jer je realan, pragmatican politicar, koji dobro zna sta su hrvarski interesi i zna zasto dolazi bas u Beograd. Znamo i mi da dolazi da pokusa da koliko - toliko opere krv sa ruku "nevinih" hrvatskih generala.

Pozdrav iz Hrvatske

pre 11 godina

@(Sarastro, 14. januar 2013 18:46)

Ja niti jednom riječju nisam indicirao da Hrvatska i Srbija ne trebaju surađivati, prema tome smiri malo hormone. Štoviše, Hrvatska će za manje od pola godine ući u EU i ja kao Hrvat se niti tom niti ne znam kojom drugom činjenicom neću osjećati ni geografski ali ni po mongo čemu ostalome (a da ne govorim jezično) bliže jednoj Njemačkoj, Španjolskoj il Frankcuskoj. Stoga, suradnja svakako da, daj Bože još i intenzivnija.

Ono što ja uporno pokušavam doznati je što je to što je Republika Srbija izgubila u ratu sa Hrvatskom i za što je to Hrvatska Srbiji kriva i zbog čega se jedan prosječan građanin Srbije u Srbiji osjeća uvrijeđenim? Činjenica što je određeni broj hrvatskih građana otišao nakon uspostave vlasti na do tada okupiranom području RH je problem tih građana (koji su hrvatski građani baš kao i ja) i problem Republike Hrvatske. Di je tu problem Srbije?

kljuc

pre 11 godina

Uzgred budu rečeno, koliko ono Hrvata ima u vladi Srbije ?!
(Zlatko, 14. januar 2013 15:07)
Niko nije trazio iz Srbije da u Vladi Hrvatske budu Srbi.Ministri se biraju po drugim kriterijumima, vreme biranja po kljucu i bratstva i jadinstva je iza nas.To sto neki povezuju prezimena koja postoje i u Srbiji i Hrvatskoj,pa ih svojataju, je greska.Znam da postoji i Slobodan Milosevic koji je po nacionalnosti Hrvat(BiH).To je samo jos jedan dokaz koliko smo izmesani,mali, i jako slicni a razlika je u vecini slucajeva zbog gospodara pod kojima smo bili.

onako u prolazu

pre 11 godina

Ne razumem ove negativne komentare. Zar jos uvek ljudi zele da zivimo u mrznji??? Onda ne zasluzujemo bolje ni da zivimo. Zar nije vreme da se svi potrudimo za bolje sutra?

ribica

pre 11 godina

@ Velinka
Hrvatska ulazi u EU, sviđalo se to Tebi ili ne, i Srbija na tom njnom putu ka EU nema što zahtjevati niti se Srbiju po pitanju tog išta pita, koliko god to bilo bolno umovima kao sto si Ti.
da, na zalost postoji veliki broj ljudi koji je svojom voljom, mada cesce bez nje otišao sa svog ognjista (i sa srpske i sa hrvatske strane) ali Ti i takvi kao Ti morate znati da postoji reciprocitet ako ne i premoc u korist hrvatskih građana u odlasku sa svojih ognjista! da li ti znas brojku koliko je hrvatskih građana moralo napustiti svoje domove zbog srpske agresije? da li znas broj hrvatskih građana kojima je dom unisten, zapaljen ili sravnjen sa zemljom? da li si ti svijesna da je 2/3 hrvatskog teritorija bilo devastirano, sruseno, zapaljeno, da je jos uvijek veliki dio hrvatskog teritorija miniran? - ili je takva tragedija, Tebi i slicnim Tebi, rezervirana samo za srpsko stanovnistvo!? mozda tvoj pijetet ima iskljucivo nacionalno obiljezje? Srbi su zrtve i obespravljeni, njima treba vratiti njihovo a Hrvate tko ... necu reci sto! - kad budes jednako glasno zahtjevala prava i za jednu i za drugu stranu i kad takav bude stav vecine Srba i Hrvata tada cemo moci pricati o nekakvoj normalizaciji odnosa ali dok god vlada jednoumlje i kod jednih i kod drugih dzaba sastanaka na vrh i njihova truda. Treba nauciti postovati drugog bas kao i sebe, njegove zrtve gledati kao i na svoje!
@ grad na 4 reke
procitaj gore navedeni tekst i na tebe se odnosi!
Molim objaviti komentar!

pitac

pre 11 godina

Jel to stigao novi zadatak od tata iz Brisela i Vasingtona? Povuci tuzbu i protivtuzbu do jula i uz to suditi jos nekima pred domacim sudovima u Beogradu i Zagrebu za uzajamne ratne zlocine?

Mrsho

pre 11 godina

Hrvatski analitičar Puhovski reče: "Hrvatskoj je Srbija važna samo zbog turizma", a šta je sa izvoz robe Hrvatske u Srbiju u vrednosti od
400 miliona eura??

Slavonac

pre 11 godina

Srbija želi korektne odnose sa svim državama u okruženj , pa je pozetivno što Hrvatski premijer dolazi o zvaničnu posetu Srbiji. Ovo je prilika da se načne tema oko povratka izbeglica koji su za vreme "Oluje" proterani sa svojih vekovnih ognjišta. Hrvatska sigurno neće biti primljena u EU , dok ne reši problem povratka proteranih i raseljenih lica.Srbija treba ta iskoristi tu šansu kako bi se ovaj problem što bolje rešio.
(Velinka, 14. januar 2013 19:45)

Hrvatska ima jos samo dva uvjeta za ispuniti prije ulaska u EU, a to su pitanje brodogradnje i pitanje granicnih prijelaza kod Neuma. Sve drugo vec je ispunjeno, a prema rijecima ministrice Pusic, doticna dva preostala uvjeta upravo su u fazi realizacije i za otprilike mjesec dana bit ce stavljena ad acta. Ovo sto Vi pisete je vec davno rijeseno, tj. rijec je o apsolutno neutemeljenoj zelji nedovoljno upucene osobe iz Srbije, zemlje koja vise ni na koji nacin ne moze ni zakociti, kamo li onemoguciti ulazak Hrvatske u EU. Molim da mi objavite komentar.

maliperica

pre 11 godina

Nista bitno,ne znam zasto se sili oko nasih odnosa,treba da saradjuju oni koji moraju i oni koji zele a praviti atmosferu da smo najbolji frendovi uopste nije pametno ni iskreno...

miro

pre 11 godina

Ako premjer Srbije Dačić zaista želi dobrosusjedske odnose s Republikom Hrvatskom tada prvo što mora napraviti je da promjeni politiku prema Hrvatskoj u smislu da po prvi put u povijesti jedan političar zahtjeva od Srpske manjine u Hrvatskoj da se integriraju u hrvatsko društvo u cjelini i da priznaju Hrvatsku državu kao svoju vlastitu državu jer je to jedini način da se zaborave i izbrišu sve jasne današnje razlike između srpske manjine i hrvatske većine.Oni se moraju boriti za što bolji život u hrvatskoj, a ne služiti Srbijanskim političarima za stvaranje nereda i ratova po hrvatskoj.Sve ostale manjine u hrvatskoj su se borile za hrvatsku protiv upravo srpske manjine, JNA i srbijanskih dragovoljaca (raznih četnika). dačić mora prekinuti dosadašnju politiku i spriječiti Pupovca da srbuje po hrvatskoj radi svog osobnog probitka. To je već postalo morbidno i gadljivo. srpska manjina u Hrvatskoj radi samih sebe moraju se boriti zajedno s hrvatima i ostalima za boljitak njihove i naše hrvatske države. Sve drugo pšto je predlagao Milorad Pupovac bila bi getoizacija srpske manjine i štetila bi samo njima, a političari u Srbiji uvijek bi imali načina i štofa za zahlađivanje odnosa između dvije države, prema potrebi. Nacionalnost je opredjeljenje, a život i ljubav prema državi u kojoj se čovjek rodio, odgojio, školovao i pokapao je nešto sasvim drugo.U Americi je na prvom mjestu biti Amerikanac, a tek iza toga je njegovo porijeklo i korjeni.

purgerman

pre 11 godina

Zasto Zoki nebi isao u Beograd ? Samo da se iskljuci bilo kakova ideja o Igmanskoj inicijativi ili Balkanskom savezu. To vrijeme je odavno proslo !

toniZD

pre 11 godina

ajde neka, ovaj Dacic mi izgleda najrealniji od svih srpskih politicara na vlasti, kuzi da je Kosovo odleprsalo i ne zivi u proslosti...
glavno da ne zeli viditi Nikolica ni Vucica,Seseljeve ucenike!
Jel uopce dosad netko bio u posjeti Nikolicu?

student_iz_parka

pre 11 godina

@ Pozdrav iz Hrvatske

Mnogo se ti pravis naivan. Nas problem je u onim gradjanima Hrvatske srpske nacionalnosti koje ste vi klali i streljali u periodu od 1991. do 1995. Mislim konkretno na masakr u Gospicu, Pakrackoj poljani, na klanja po Vukovaru pre pocetka borbi za taj grad, na likvidacije u Sisku, Osijeku, Zadru, pa cak i Zagrebu. Na zlocin u Paulin dvoru, posle cega je vasa vojska godinama krila i prenosila posmrtne ostatke, na zlocine u Medackom dzepu, na zlocine u Bljesku, na nekoliko stotina ubijenih civila u Oluji. Sta cemo sa mrtvim srpskim civilima u operaciji Oluja? Sto se pravis tako naivan? Da li znas sta je tvoja vojska radila posle Oluje po Bosni, koje je pokolje napravila u Glamocu, Novom gradu, Mrkonjicu, Drvaru i drugim mestima? Niste vi proterali Srbe, Srbi su sami otisli. Vi ste samo ubijali one koji su ostali i samo ste palili kuce onima koji su otisli. I samo ste posle toga doneli zakone kojima ste sprecavali povratak tih istih Srba. Ima jos mnogo zlocina koje nisam naveo, a da ne pricam sto trenutno raditi na reviziji istine o Jasenovcu, unistavate dokaze i istorijsku gradju i pokusavate na sve moguce nacine da sakrijete ili bar umanjite istinu o genocidu koji ste tada pocinili.

Adam

pre 11 godina

A zasto da prica samo sa Dacicem ? Znaci , Nikolic i Vucic nista ?
(precanin, 14. januar 2013 18:15)
Premijer razgovara s premijerom - tako je po protokolu.
(mina, 14. januar 2013 18:56)

Sigurno je u pitanju i protokol, bez sumnje, ali u ovakvim situacijama čest je slučaj da premijera druge zemlje primi i predsjednik zemlje-domaćina. Hrvatska to, medjutim, vjerojatno nije htjela, jer joj je Dačić ipak znatno prihvatljiviji od Nikolića, s kojim nitko od hrvatskih političara za sada ne želi razgovarati. Da je Boris Tadić ostao predsjednik Srbije, gotovo sam siguran da ne bi dolazilo u obzir da se Milanović ne sretne i s njim. I još nešto: bolje je da Milanović dodje u BG, jer bi eventualni Dačićev dolazak u Zagreb najvjerojatnije izazvao velike proteste u Hrvatskoj. Milanović vama u Srbiji nije ništa kriv i ni za što ga ne možete napasti, dok je nama u HR Dačić simbol Miloševićeve ere i svega što je ona sobom donijela. A priznat ćete, to je velika razlika. Ne protivim se ja tome da Dačić danas-sutra dodje u uzvratni posjet, ali za to će trebati još neko vrijeme. Što se pak Nikolića (a i Vučića), bojim se da oni u Hrvatskoj još dugo, dugo neće imati što tražiti.

vanchis

pre 11 godina

Zbilja da sam 20 godina ležao u komi i da mi neko reče da se sastaju srpski i hrvatski premijer Ivica Dačić i Zoran Milanović pojma ne bi imal ko je srpski a ko hrvatski premijer o d te dvojice

Sarastro

pre 11 godina

"...Prema tome, mozete biti sretni da vam premijer drzave koju ste napadali dolazi u posjet i izrazava postovanje!
(Pozdrav iz Hrvatske, 14. januar 2013 14:45)

Znaš šta, komšija (na hrvatskom, susjede), mogu da razum(j)em da ti nije drago što nam tvoj premijer dolazi u pos(j)etu. To je tvoje mišljenje, na koje imaš suvereno pravo. Ali mogao bi da se uzdržiš od pakosnih i zajedljivih komentara, koji ne samo što ne služe ničemu, nego samo govore o tebi i tvom (jadnom) stanju uma.

Po tebi, hrvatski premijer nam dolazi jer nam milostivo i velikodušno čini veliku čast, koju, naravno, nismo nimalo zaslužili jer smo "napadali državu" čiji je on premijer. Zato možemo biti samo "sretni" zbog njegove posete zar ne?

E, pa vidiš, tvoj premijer je očigledno pametniji od tebe i NE dolazi zato da bi nam s visine pokazao koliko je on plemenitiji i bolji od nas, nego zato što je razuman čovek i pametan političar koji shvata da odnose moramo unapređivati.
Niko ne zaboravlja šta je bilo između nas, niti treba da zaboravi, ali mi, sviđalo se to nama ili ne, živimo i živećemo jedni pored drugih i zato MORAMO naći način da sarađujemo jer je to u obostranom interesu. Misliš li ti da je u interesu Hrvatske i Hrvata da se graniči s državom čiji je stanovnici mrze i preziru, a građani Hrvatske im to nesebično vraćaju? Kuda to vodi? Od toga neće niko imati koristi, ali štete ćemo imati baš svi, sa obe strane granice!

student_iz_parka

pre 11 godina

@ Najdrazi

Kako nam posle Jasenovca Hrvati mogu biti braca? I to najdraza? Jel znas ti sta znaci uopste ta rec? Sacuvej me boze koga ti zoves bratom.

Aleksandar

pre 11 godina

Posle oslobadjajucih presuda Gotovini i Markacu, mislim da nemamo sta vise da trazimo sa Hrvatskom. Okej, realnost je takva da mora da se saradjuje u sferi ekonomije pre svega i zbog onih malobrojnih Srba tamo, a da li sam srecan sto nam dolazi ovaj covek, pa bas i nisam.

Kserks

pre 11 godina

Mislim da je najbolje da nemamo nikakve odnose sa RH. Zašto? Zato što su proterali većinu našeg naroda i što ne nemamo više interes za bilo kakvu saradnju sa njima jer rezultat te saradnje može biti samo povećan broj naših turista na njihovom primorju. A da, još uvek nam pevaju "Jasenovac i Gradiška Stara". A njihova politika prema ostatku Srba koji tamo žive će biti uskladjena sa EU zakonima, tako da nema nikakve potrebe za direktnom saradnjom! Smatram da bi više trebalo negovati i graditi odnose sa Bugarskom, Rumunijom i najviše sa Grčkom!

RB

pre 11 godina

Nije mi jasno kako je Dacic ( Slobin mali) Hrvatima podobniji, od Nikolica ?
Kad bi gledali ko je sta izjavljivao/izvaljivao, niko ni sa kim ne bi razgovarao !?

kupi ogledalce

pre 11 godina

"...Prema tome, mozete biti sretni da vam premijer drzave koju ste napadali dolazi u posjet i izrazava postovanje!
(Pozdrav iz Hrvatske, 14. januar 2013 14:45)
A vi mozete biti srecni da posle dva etnicka ciscenja koja ste izvrsili nad Srbima, nakon Jasenovca, raznih oluja, priznanja albanske paradrzave na Kosovu itd. dopustamo da se ovde pojavljujete i jos vas zovemo u goste i dopustamo vasim firmama da se ovde sire i onim vasim nja-nja pevacima da odrzavaju koncerte. Ali mozda Srbe i prodje ovaj mazohizam pa se najzad opamete i posalju vas tamo gde vam je mesto.

Vladimir Pula

pre 11 godina

Super je i Dacic, moze ga malo obrazovati o Beogradu i Kalemegdanu, ali ja bi se radije našao s Tomom, malo po sumadiji proizvodnju sljive proucavao..

u cemu je razlika

pre 11 godina

ja nijednom hrvatu nisam porusio niti opljackao obiteljski dom u srbiji...a moje vekovno ognjiste su em popljackali em zapalili...zasto? iz ciste vekovne mrznje koju gaje prema srbima...jer kuca je bila prazna, ali hrvatinama nista sto ima s u imenu nije smelo da opstane!!! eto im sad pustih krajeva i zaraslih krajeva nek ih nose u evropu!!!

Trask

pre 11 godina

Naravno dobro dosao brate Zorane. Hrvatskoj ipak ostaje mrlja na savesti zbog proterivanja 250 tisuca svojih drzavljanja. Kada im treba tvrde to je zasluga akcije 500 tisuca dragovoljaca koji posle unistise drzavni budzet a kada im treba onda Srbi sami dobrovoljno pobegose. Balkanci kao mi samo lepse vezu kravatu.

Srbin

pre 11 godina

Jel ce da ga saceka asistent Selakovic kao ministar "pravde" sa iskljucivo domacim proizvodom u ruci - Tomovacom. Posebna bedastoca SNS je da su pokupili kadrove s koca i konopca, a dobar primer je i asistent na pravnom fakultetu koji stiti srpske proizvode siledziskim ponasanjem.

Starman

pre 11 godina

Mislim da od ovoga nece biti nista jer je u zagrebu kaos zbog snijega...ima oko 60cm i neprestano pada a kazu da ce tako biti do sutra pa kroz cijeli tjedan slabi snijeg...

dzedaj iznad tebe

pre 11 godina

ako cnn i bbc kazu da su srbi agresori onda je to istina? nije bas tako, ali srbija nije u mogucnosti da to promeni, a verovatno nece nikada ni biti i zato je mozda bolje da to prihvati na po srbiju najbezbolniji nacin: neka se pomiri sa svim susedima, unapredjuje svaku vrstu saradnje medju narodima i zemljama, neka promovise stabilnost, toleranciju i medjusobno postovanje. to je jedini put mira, i satisfakcija za zrtve je bolji zivot. rat je nekome rat, a nekome brat, a u svakom slucaju je proslost. gledajmo u bolju, zajednicku buducnost. jedan svet - jedan bog.

Baš vas briga!

pre 11 godina

re: miro, 14. januar 2013 18:34)

Providan si jarane iako to nisi mislio biti! Nisi spomenuo da takav isto treba biti i svaki Hrvat građanin u BiH a i u Srbiji a da ne govorimo o tome da su takvi kako si opisao Srbe trebali biti i Hrvati u SFRJ a ne takvi kao ti licemjerno optužili nas da smo agresori, protjerali 300 000 ljudi rekavši da su oni sami otišli itd. itd.
Miro, Miro stidi se ako ako si ikad uopšte i znao za stid!

komedijas

pre 11 godina

Evo jos stofa ovim zapenjenim srbima i hrvatima jer oni prave razlike gde ih nema ili su minimalne kao sto je nas isti jezik, a to ce vam potvrditi svaki ozbiljan lingvista. A posto nijedan jezik nije imun(otporan) na strane reci koje se odomace tako nije ni nas. Kao na primer sused je slavenska rec a komisija(komsi) turska. Samo napred izpraznite te vase bolesne frustracije!

Coli

pre 11 godina

Nije da premijer Srbije hoće se sastati sa premijrem Hrvatske ali mora se...jer ako Hrvatska udje u EU prije Srbije (a sigurno hoće) ...jel tako Daćiću?

grad u hr na 4 reke

pre 11 godina

hrvatima se kao nikolic gadi a dacic im je ok; pobogu, isti sr... drugo pakovanje, zar ste zaboravili ko je bio slobin mali? nikolicu niste zaboravili karlovac viroviticu karlobag... voleo bih ali cisto sumnjam da ce dacic da vam kao nemackim pudlicama ispostavi fakture za porusene i opljackane srpske kuce u hrvatskoj, oduzeta ztanarska prava itd; ako to bude uradio, glasam za njega sledeci put umesto belog listica. samo da mu prvo dostavim podatke o moje dve kuce unistene u hr.

miro split

pre 11 godina

@ Miro
Aj bogati imenjače priznaj da si ti ustvari Ivo Josipović.Šta si se uvatija jadnog Pupovca đava ti odnija ZAMP i kolko ga je.

mina

pre 11 godina

A zasto da prica samo sa Dacicem ? Znaci , Nikolic i Vucic nista ?
(precanin, 14. januar 2013 18:15)
Premijer razgovara s premijerom - tako je po protokolu.

Povlačenje međusobnih optužnica

pre 11 godina

Ako Bošnjačka optužnica protiv Srbije za genocid nad Bošnjacima tokom rata u bivšoj SFRJ nije potvrđena kao osnovana onda neće ni Hrvatska optužnica protiv Srbije ni optužnica Srbije protiv Hrvatske biti potvrđena i zbog toga treba povući međusobne optužnice !

Nije bitan pristup u EU ako se zaista može ostvariti to šta očekujemo u Hagu, pravdu. Ali Hag će iz navedenih razloga odbiti obostrane optužbe i Srbije i Hrvatske i neće donositi presude o svakom pojedinačnom zločinu i stim će pravda izostati, a nama svima će ostati u knjigama i u Haškim dokumentima da smo teretili jedni druge za genocid jednih nad drugima.

veljun

pre 11 godina

ivice, ne treba ti bolji slagvort od komentara hrvata na ovom sajtu. samo ih isprintaj i daj milanovicu kao prilog agendi. a mozes da odnese i par keti u brisel 17;janujara; da vide sta hrvati misle o srbima i sa kakvim likovima ce od jula da budu u zajednici...

Djuro

pre 11 godina

Pa da, ovo je stari oprobani recept. Očekuju da su se strasti smirile i da su Srbi već zaboravili i preboljeli sramne haške presude. Nije ni hrvatskim zvaničnicima baš toliko stalo do saradnje i razumjevanja, ali su pod pritiskom EU i moraju nastaviti da razvijaju dobrosusjedske odnose. Sve ovo je farsa i licemjerje. Pitam se samo je li bi Milanović uopće dolazio da su presude haškoga suda bile potvrđene i generali žestoko osuđeni...

Ludi Lovac

pre 11 godina

Poštovanje,
podržavam posjete srbskih i hrvatskih dužnosnika,ovdje samo treba isključiti predsjednika Srbije koji si je radi svojih izjava zauvijek zatvorio vrata suradnje s RH i njenim građanima.
Nadam se da će Milinović vladi Srbije postaviti pitanje ratne odštete za agresiju,da će tražiti odricanje od veliko-srbske politke.
Također treba otvoriti razgovore o ulagama sadašnje politke na događaje 90-tih.

Pozdravi

Vladan Obradović

pre 11 godina

Dolazi u posetu zemlji predaka :))))
A vi,tzv.hrvati,svojim komentarima pokazujete koliko ste civilizovani..ako je to primer eUropske kulture,glasam da budemo kineska provincija :)))))

Mita

pre 11 godina

@
(Adam, 14. januar 2013 19:12)

Dačić je proevropski političar,koji zna šta je u datom momentu najbolje za Srbiju,a i za region...i doći će i u Hrvatsku...

Stanislav

pre 11 godina

Niti vas simpatisemo niti verujemo, ali moramo da razgovaramo i pregovaramo ipak ste nam vi prve komsije, i mnogo zajednickih problema imamo.

MariannaMihailidi

pre 11 godina

Bas mi je dragec.
(MariannaMihailidi, 14. januar 2013 13:53)
Bio sam sarkastican..potpuno mi je sve jedno.Nego sto ne dovedu onog Snupacha sto je vodio Postanski sanduchic? On je bio kul lik..a onda se promenio...

Velinka

pre 11 godina

Srbija želi korektne odnose sa svim državama u okruženj , pa je pozetivno što Hrvatski premijer dolazi o zvaničnu posetu Srbiji. Ovo je prilika da se načne tema oko povratka izbeglica koji su za vreme "Oluje" proterani sa svojih vekovnih ognjišta. Hrvatska sigurno neće biti primljena u EU , dok ne reši problem povratka proteranih i raseljenih lica.Srbija treba ta iskoristi tu šansu kako bi se ovaj problem što bolje rešio.

ja

pre 11 godina

u cemu je razlika@
razlika je u nicemu jer kako si izgubio svoju kucu tako sam i ja svoju jer ja nisam otiso u Srbiju i zapalio kucu a meni su u vinkovcima zapalili kucu i cjelo selo pa i grad Vinkoci pa jos uz to i sva ostala slavonska sela i gradove i to nisu bili gradani hr nego regularna jna uz pomoc srpskih paravojnih postrojbi pa ti vidi koja je razlika

Pozdrav iz Hrvatske

pre 11 godina

Ovakvi susreti jesu dio diplomatskog folklora ali niposto nisu nebitni. Opcenito, kad se nekome ide u goste, pokazuje mu se postovanje. Jednako tako, nacin na koji netko nekoga primi moze ukazivati na postovanje. Dakle, premijer Milanovic ce doci u Beograd, pokloniti se srpskoj zastavi (odnosno Republici Srbiji), s predstavnikom najvise vlasti razgovarati kao sa ravnopravnim sugovornikom i to su sve izrazi kako jedna drzava postuje drugu.

Medjutim, veliki dio javnosti u Srbiji istice da bi premijer Milanovic ili bilo tko na vlasti u Hrvatskoj trebao da se stidi tereta koji nosi iz rata devedesetih i da se ogradi od proslave oslobodjenja hrvatskih generala.

Meni zaista takav stav, uz svo duzno postovanje, nece nikada biti jasan. Hrvatska je napadnuta od strane Srbije na najbrutalniji moguci nacin, na Hrvatsku je izvrsena agresija cije posljedice cemo jos dugo osjecati. Cak i da je tocno vase poimanje nacina na koji su veliki dio gradjana Hrvatske srpske nacionalnosti napustili Hrvatsku (a nije tocno ! ), ponovo se radi iskljucivo o gradjanima Hrvatske pa njihovim gubitkom gubi i Hrvatska. Da li je ikome jasno sto je Republika Srbija izgubila u proslome ratu i zbog cega bi se to prosjecni Hrvat ili predstavnik vlasti trebao zasramiti i osjecati iole griznju savjest pred bilo kime u Srbiji?

U obrnutom smjeru, hm, hm... potpuno suprotna slika!

Prema tome, mozete biti sretni da vam premijer drzave koju ste napadali dolazi u posjet i izrazava postovanje!

mario marko del tintoreto

pre 11 godina

Ma da, Srbi iz Hrvatske su se tako jednog lepog dana sami spakovali i otisli iz Hrvatske. Kako da ne. Sram vas bre bilo. Sam taj stav pokazuje vas odnos prema Srbima...

Otpozdrav iz Srbije

pre 11 godina

Moj mladi prijatelju iz Hrvatske, sve dok postoje oni koji sukobe s pocetka 90-ih vide kao ti, dakle ceno - belo, tesko ce biti trajnog mira. A mislim da si mlad, jer si zatrovan posleratnom propagandom nove hrvatske drzave. Meni ionako neces verovati, pa ne bih da ti trosim vreme, (mada bih mogao puno da ti ispricam), ali za pocetak - pitaj one casne borce hrvatske vojske (ja uopste ne sumnjam da je bilo puno takvih) kako je STVARNO bilo.
Hrvatska (a i Slovenija) kad-tad mora da se sretnu sa svojom prosloscu, a iz naseg iskustva veruj mi: sto pre to ucini manje ce da boli. Sve ostale drzave bivse SFRJ nose svoj krst i time placaju strasne greske iz svoje proslosti.
A sto se dolaska Milanovica tice, dobro je da premijeri razgovaraju. On je ovde dobrodosao, jer je realan, pragmatican politicar, koji dobro zna sta su hrvarski interesi i zna zasto dolazi bas u Beograd. Znamo i mi da dolazi da pokusa da koliko - toliko opere krv sa ruku "nevinih" hrvatskih generala.

Boze, ima li te?

pre 11 godina

PA ŠTA! Kakva je pa to vest. Nebitna i marginalna ličnost!!!
(Važno, 14. januar 2013 13:48)

E, blago tebi i tvojoj pameti kad ti je P R E M I J E R SUSEDNE DRZAVE, koja pritom samo sto nije usla u EU, NATO i da ne spominjem, nebitna licnost. Tvoj svet se ocigledno zavrsava ogradom tvog imanja, a cudi me da imas i kompjuter! Pa sta da ti kazem, sedi ti lepo i guslaj epske narodne pesme, a oni koji vide dalje od nosa ce mu vec pozeleti dobrodoslicu.

Standstill

pre 11 godina

@Važno

Pa marginalna ili ne, ove marginalne ličnosti vas posjećuju a ove više važne vas bombarduju.

Sukladno tome ti vidi koje više želiš da ti dođu.
A zbog takvih stavova totalnog ignoriranja je Srbija i bombardovana od strane NATO-a.

Jel kapiraš sada gde vodi ignoriranje važnih osoba?

sladjan petkovic

pre 11 godina

dobro došao zoka....i pozovite trojac iz bosne i krenite u kreiranje radnih mesta u državama savskog bazena:)
ili to ili ćemo svi tamo gde ne želimo

pitac

pre 11 godina

Jel to stigao novi zadatak od tata iz Brisela i Vasingtona? Povuci tuzbu i protivtuzbu do jula i uz to suditi jos nekima pred domacim sudovima u Beogradu i Zagrebu za uzajamne ratne zlocine?

Aleksandar

pre 11 godina

Posle oslobadjajucih presuda Gotovini i Markacu, mislim da nemamo sta vise da trazimo sa Hrvatskom. Okej, realnost je takva da mora da se saradjuje u sferi ekonomije pre svega i zbog onih malobrojnih Srba tamo, a da li sam srecan sto nam dolazi ovaj covek, pa bas i nisam.

Trask

pre 11 godina

Naravno dobro dosao brate Zorane. Hrvatskoj ipak ostaje mrlja na savesti zbog proterivanja 250 tisuca svojih drzavljanja. Kada im treba tvrde to je zasluga akcije 500 tisuca dragovoljaca koji posle unistise drzavni budzet a kada im treba onda Srbi sami dobrovoljno pobegose. Balkanci kao mi samo lepse vezu kravatu.

student_iz_parka

pre 11 godina

@ Pozdrav iz Hrvatske

Mnogo se ti pravis naivan. Nas problem je u onim gradjanima Hrvatske srpske nacionalnosti koje ste vi klali i streljali u periodu od 1991. do 1995. Mislim konkretno na masakr u Gospicu, Pakrackoj poljani, na klanja po Vukovaru pre pocetka borbi za taj grad, na likvidacije u Sisku, Osijeku, Zadru, pa cak i Zagrebu. Na zlocin u Paulin dvoru, posle cega je vasa vojska godinama krila i prenosila posmrtne ostatke, na zlocine u Medackom dzepu, na zlocine u Bljesku, na nekoliko stotina ubijenih civila u Oluji. Sta cemo sa mrtvim srpskim civilima u operaciji Oluja? Sto se pravis tako naivan? Da li znas sta je tvoja vojska radila posle Oluje po Bosni, koje je pokolje napravila u Glamocu, Novom gradu, Mrkonjicu, Drvaru i drugim mestima? Niste vi proterali Srbe, Srbi su sami otisli. Vi ste samo ubijali one koji su ostali i samo ste palili kuce onima koji su otisli. I samo ste posle toga doneli zakone kojima ste sprecavali povratak tih istih Srba. Ima jos mnogo zlocina koje nisam naveo, a da ne pricam sto trenutno raditi na reviziji istine o Jasenovcu, unistavate dokaze i istorijsku gradju i pokusavate na sve moguce nacine da sakrijete ili bar umanjite istinu o genocidu koji ste tada pocinili.

maliperica

pre 11 godina

Nista bitno,ne znam zasto se sili oko nasih odnosa,treba da saradjuju oni koji moraju i oni koji zele a praviti atmosferu da smo najbolji frendovi uopste nije pametno ni iskreno...

kupi ogledalce

pre 11 godina

"...Prema tome, mozete biti sretni da vam premijer drzave koju ste napadali dolazi u posjet i izrazava postovanje!
(Pozdrav iz Hrvatske, 14. januar 2013 14:45)
A vi mozete biti srecni da posle dva etnicka ciscenja koja ste izvrsili nad Srbima, nakon Jasenovca, raznih oluja, priznanja albanske paradrzave na Kosovu itd. dopustamo da se ovde pojavljujete i jos vas zovemo u goste i dopustamo vasim firmama da se ovde sire i onim vasim nja-nja pevacima da odrzavaju koncerte. Ali mozda Srbe i prodje ovaj mazohizam pa se najzad opamete i posalju vas tamo gde vam je mesto.

student_iz_parka

pre 11 godina

@ Najdrazi

Kako nam posle Jasenovca Hrvati mogu biti braca? I to najdraza? Jel znas ti sta znaci uopste ta rec? Sacuvej me boze koga ti zoves bratom.

Србиновски

pre 11 godina

Не видим ни један једини разлог зашто наши односи не били много бољи.
Србија је признала Хрватску у садашњим границама, то су прихватили кроз устав чак и националисти, а Хрватска је запела само око Косова, али и много јаче државе су морале да изврше наређење из Брисела и Вашингтона и то сутра могу да повуку, посебно ако се заоштри ситација са Бошњацима.

У БиХ Хрвати и Срби су савезници који теже истом циљу, па заиста не видим коме одговара да одржава вештачку нетрпељивост.

Kserks

pre 11 godina

Mislim da je najbolje da nemamo nikakve odnose sa RH. Zašto? Zato što su proterali većinu našeg naroda i što ne nemamo više interes za bilo kakvu saradnju sa njima jer rezultat te saradnje može biti samo povećan broj naših turista na njihovom primorju. A da, još uvek nam pevaju "Jasenovac i Gradiška Stara". A njihova politika prema ostatku Srba koji tamo žive će biti uskladjena sa EU zakonima, tako da nema nikakve potrebe za direktnom saradnjom! Smatram da bi više trebalo negovati i graditi odnose sa Bugarskom, Rumunijom i najviše sa Grčkom!

Dok se nekom ne smrkne....

pre 11 godina

Od posete Milanovica mozemo imati samo korist jer verovatno pripremaju susret Nikolic-Josipovic.Sa komsijama trebamo saradjivati na svim nivoima uz obostrano uvazavanje i postovanje razlicitosti.Na nasem putu ka EU Hrvatska moze imati veliku ulogu.

Velinka

pre 11 godina

Srbija želi korektne odnose sa svim državama u okruženj , pa je pozetivno što Hrvatski premijer dolazi o zvaničnu posetu Srbiji. Ovo je prilika da se načne tema oko povratka izbeglica koji su za vreme "Oluje" proterani sa svojih vekovnih ognjišta. Hrvatska sigurno neće biti primljena u EU , dok ne reši problem povratka proteranih i raseljenih lica.Srbija treba ta iskoristi tu šansu kako bi se ovaj problem što bolje rešio.

Adam

pre 11 godina

Iako sam malo iznenadjen Milanovićevom odlukom da ide u BG, podržavam i pozdravljam njegov planirani susret s Dačićem. Hrvatska i Srbija su susjedi i stoga moraju živjeti barem u osnovno normalnim susjedskim odnosima, pod uvjetom da ni jedna ne iskazuje nikakve teritorijalne i sl. pretenzije prema onoj drugoj.

u cemu je razlika

pre 11 godina

ja nijednom hrvatu nisam porusio niti opljackao obiteljski dom u srbiji...a moje vekovno ognjiste su em popljackali em zapalili...zasto? iz ciste vekovne mrznje koju gaje prema srbima...jer kuca je bila prazna, ali hrvatinama nista sto ima s u imenu nije smelo da opstane!!! eto im sad pustih krajeva i zaraslih krajeva nek ih nose u evropu!!!

mariozg

pre 11 godina

meni je stvarno zanimljivo da vi ne želite vidjeti da su vaša vlada i vaša vojska bili agresori na Hrvatsku.to je kao da Nijemci kažu da u 2. svjetskom ratu nikog nisu napadali nego se samo branili

Vladan Obradović

pre 11 godina

Dolazi u posetu zemlji predaka :))))
A vi,tzv.hrvati,svojim komentarima pokazujete koliko ste civilizovani..ako je to primer eUropske kulture,glasam da budemo kineska provincija :)))))

Zlatko

pre 11 godina

@ srbin, @ Brat

Ne znam zafrkavate li se vas dvojica ili to što pišete mislite ozbiljno, ali Milanović je 100% Hrvat. No, zato su u njegovoj vladi (dakle u Vladi Republike Hrvatske, da bude jasno) Srbi redom: potpredsjednica vlade i ministrica socijalne skrbi Milanka Opačić, ministar znanosti, prosvjete i sporta Željko Jovanović te dva Ostojića, ministar zdravstva Rajko i ministar turizma Veljko.

Uzgred budu rečeno, koliko ono Hrvata ima u vladi Srbije ?!

grad u hr na 4 reke

pre 11 godina

hrvatima se kao nikolic gadi a dacic im je ok; pobogu, isti sr... drugo pakovanje, zar ste zaboravili ko je bio slobin mali? nikolicu niste zaboravili karlovac viroviticu karlobag... voleo bih ali cisto sumnjam da ce dacic da vam kao nemackim pudlicama ispostavi fakture za porusene i opljackane srpske kuce u hrvatskoj, oduzeta ztanarska prava itd; ako to bude uradio, glasam za njega sledeci put umesto belog listica. samo da mu prvo dostavim podatke o moje dve kuce unistene u hr.

nada ZR

pre 11 godina

Sreca pa je najvise srpskih komentara srecno sto dolazi hrvatski premijer.Oni drugi bolje bi bilo da cute jer blamiraju srpski narod.Svakog gosta red je docekati kulturno sa dobrodoslicom.Kakve direktive moze uopste da ima Milanovic od Brisela? Covek dolazi da se prica o ekonomija da se uzejamno pomazemo da bolje zivimo. Hrvati su vec u EU i to je za ponos nacije.Dakle odmakli su od nas i zato gledajmo da nesto usvojimo od njih ili da jednostavno popijemo kafu sa naprednom zemljom.

Zg

pre 11 godina

Puna normalizacija odnosa zaista neće biti nikakav problem čim se napokon prestane s lažima da je Hrvatska 1995. godine otjerala Srbe. Takvo lažiranje povijesti, realno, više nije nikome u interesu, pa se nadam da će uskoro doći vrijeme i za prihvaćanje istine u Srbiji. Bilo bi lijepo da se podigne optužnica za etničko čišćenje barem protiv Save Štrbca, "ministra informiranja" u tzv. vladi tzv. krajine (Babić je mrtav, Martić u zatvoru), pa da se i to napokon riješi. Ionako vam sisa ogromne količine para iz budžeta za ništa, a odgovoran je za čuvenu "biološku masu".

Adam

pre 11 godina

Jel to stigao novi zadatak od tata iz Brisela i Vasingtona? Povuci tuzbu i protivtuzbu do jula i uz to suditi jos nekima pred domacim sudovima u Beogradu i Zagrebu za uzajamne ratne zlocine?
(pitac, 14. januar 2013 15:17)

Ne mislim da je to po bilo čijem zadatku, jednostavno - vlada RH opredijeljena je za dobrosusjedsku suradnju sa svima, uklj. Srbiju, a Dačić je u više navrata iskazao želju za sastankom, žaleći se kako iz Zagreba ne odgovaraju, tako da su, eto, iz Zagreba odgovorili. A da Nikolić nije izrekao ono što je izrekao i da je dao na znanje da mu je žao zbog prijašnjih stavova, ne samo da ga Josipović ne bi izbjegavao, već bi mu gotovo sigurno došao i na predsjedničku inauguraciju.

miro split

pre 11 godina

Aj dobro kad si se već odlučija ić u Srbiju,onda mi ako vidiš Nikolića donesi koju bocu one njegove šljive.Bar ću imat šta pit kad se idući put budemo intezivno mrzili.

Baš vas briga!

pre 11 godina

re: miro, 14. januar 2013 18:34)

Providan si jarane iako to nisi mislio biti! Nisi spomenuo da takav isto treba biti i svaki Hrvat građanin u BiH a i u Srbiji a da ne govorimo o tome da su takvi kako si opisao Srbe trebali biti i Hrvati u SFRJ a ne takvi kao ti licemjerno optužili nas da smo agresori, protjerali 300 000 ljudi rekavši da su oni sami otišli itd. itd.
Miro, Miro stidi se ako ako si ikad uopšte i znao za stid!

Amnetija ubija!

pre 11 godina

Ma da, Srbi iz Hrvatske su se tako jednog lepog dana sami spakovali i otisli iz Hrvatske. Kako da ne. Sram vas bre bilo. Sam taj stav pokazuje vas odnos prema Srbima...
(mario marko del tintoreto, 14. januar 2013 15:15)

Ne, prije odlaska su proglasili "republiku" u državi za koju ni u ludilu nisu htjeli čuti, tu "republiku" etnički očistili od 300 tisuća Hrvata, pune četiri godine razarali 50-tak hrvatskih gradova, odbili sve prijedloge za autonomijom u okviru Hrvatske i mirnom reintegracijom, pa tek onda poslušali Savu Štrbca i otišli za Srbiju.

miro

pre 11 godina

Ako premjer Srbije Dačić zaista želi dobrosusjedske odnose s Republikom Hrvatskom tada prvo što mora napraviti je da promjeni politiku prema Hrvatskoj u smislu da po prvi put u povijesti jedan političar zahtjeva od Srpske manjine u Hrvatskoj da se integriraju u hrvatsko društvo u cjelini i da priznaju Hrvatsku državu kao svoju vlastitu državu jer je to jedini način da se zaborave i izbrišu sve jasne današnje razlike između srpske manjine i hrvatske većine.Oni se moraju boriti za što bolji život u hrvatskoj, a ne služiti Srbijanskim političarima za stvaranje nereda i ratova po hrvatskoj.Sve ostale manjine u hrvatskoj su se borile za hrvatsku protiv upravo srpske manjine, JNA i srbijanskih dragovoljaca (raznih četnika). dačić mora prekinuti dosadašnju politiku i spriječiti Pupovca da srbuje po hrvatskoj radi svog osobnog probitka. To je već postalo morbidno i gadljivo. srpska manjina u Hrvatskoj radi samih sebe moraju se boriti zajedno s hrvatima i ostalima za boljitak njihove i naše hrvatske države. Sve drugo pšto je predlagao Milorad Pupovac bila bi getoizacija srpske manjine i štetila bi samo njima, a političari u Srbiji uvijek bi imali načina i štofa za zahlađivanje odnosa između dvije države, prema potrebi. Nacionalnost je opredjeljenje, a život i ljubav prema državi u kojoj se čovjek rodio, odgojio, školovao i pokapao je nešto sasvim drugo.U Americi je na prvom mjestu biti Amerikanac, a tek iza toga je njegovo porijeklo i korjeni.

Kralj Ibi

pre 11 godina

Važna ličnost, najvažnija od zemalja sa kojima se graničimo. Nadam se da će Dačić "ispeglati" Tomine gluposti i da ćemo svi imati koristi od ovakvih susreta. Dobro nam došao!

toniZD

pre 11 godina

ajde neka, ovaj Dacic mi izgleda najrealniji od svih srpskih politicara na vlasti, kuzi da je Kosovo odleprsalo i ne zivi u proslosti...
glavno da ne zeli viditi Nikolica ni Vucica,Seseljeve ucenike!
Jel uopce dosad netko bio u posjeti Nikolicu?

onako u prolazu

pre 11 godina

Ne razumem ove negativne komentare. Zar jos uvek ljudi zele da zivimo u mrznji??? Onda ne zasluzujemo bolje ni da zivimo. Zar nije vreme da se svi potrudimo za bolje sutra?

Zlatko

pre 11 godina

Svima koji pitaju zašto Dačić da, a Nikolić ne: zato što Dačić nije još nedavno svojatao Vukovar i nije se (barem ne javno) zalagao za granicu velike Srbije na liniji Virovitica - Karlovac - Karlobag. I zato što - općenito uzevši - istupa mudrije i odmjerenije nego li Nikolić.

ribica

pre 11 godina

@ Velinka
Hrvatska ulazi u EU, sviđalo se to Tebi ili ne, i Srbija na tom njnom putu ka EU nema što zahtjevati niti se Srbiju po pitanju tog išta pita, koliko god to bilo bolno umovima kao sto si Ti.
da, na zalost postoji veliki broj ljudi koji je svojom voljom, mada cesce bez nje otišao sa svog ognjista (i sa srpske i sa hrvatske strane) ali Ti i takvi kao Ti morate znati da postoji reciprocitet ako ne i premoc u korist hrvatskih građana u odlasku sa svojih ognjista! da li ti znas brojku koliko je hrvatskih građana moralo napustiti svoje domove zbog srpske agresije? da li znas broj hrvatskih građana kojima je dom unisten, zapaljen ili sravnjen sa zemljom? da li si ti svijesna da je 2/3 hrvatskog teritorija bilo devastirano, sruseno, zapaljeno, da je jos uvijek veliki dio hrvatskog teritorija miniran? - ili je takva tragedija, Tebi i slicnim Tebi, rezervirana samo za srpsko stanovnistvo!? mozda tvoj pijetet ima iskljucivo nacionalno obiljezje? Srbi su zrtve i obespravljeni, njima treba vratiti njihovo a Hrvate tko ... necu reci sto! - kad budes jednako glasno zahtjevala prava i za jednu i za drugu stranu i kad takav bude stav vecine Srba i Hrvata tada cemo moci pricati o nekakvoj normalizaciji odnosa ali dok god vlada jednoumlje i kod jednih i kod drugih dzaba sastanaka na vrh i njihova truda. Treba nauciti postovati drugog bas kao i sebe, njegove zrtve gledati kao i na svoje!
@ grad na 4 reke
procitaj gore navedeni tekst i na tebe se odnosi!
Molim objaviti komentar!

Povlačenje međusobnih optužnica

pre 11 godina

Ako Bošnjačka optužnica protiv Srbije za genocid nad Bošnjacima tokom rata u bivšoj SFRJ nije potvrđena kao osnovana onda neće ni Hrvatska optužnica protiv Srbije ni optužnica Srbije protiv Hrvatske biti potvrđena i zbog toga treba povući međusobne optužnice !

Nije bitan pristup u EU ako se zaista može ostvariti to šta očekujemo u Hagu, pravdu. Ali Hag će iz navedenih razloga odbiti obostrane optužbe i Srbije i Hrvatske i neće donositi presude o svakom pojedinačnom zločinu i stim će pravda izostati, a nama svima će ostati u knjigama i u Haškim dokumentima da smo teretili jedni druge za genocid jednih nad drugima.

Pozdrav iz Hrvatske

pre 11 godina

@(Sarastro, 14. januar 2013 18:46)

Ja niti jednom riječju nisam indicirao da Hrvatska i Srbija ne trebaju surađivati, prema tome smiri malo hormone. Štoviše, Hrvatska će za manje od pola godine ući u EU i ja kao Hrvat se niti tom niti ne znam kojom drugom činjenicom neću osjećati ni geografski ali ni po mongo čemu ostalome (a da ne govorim jezično) bliže jednoj Njemačkoj, Španjolskoj il Frankcuskoj. Stoga, suradnja svakako da, daj Bože još i intenzivnija.

Ono što ja uporno pokušavam doznati je što je to što je Republika Srbija izgubila u ratu sa Hrvatskom i za što je to Hrvatska Srbiji kriva i zbog čega se jedan prosječan građanin Srbije u Srbiji osjeća uvrijeđenim? Činjenica što je određeni broj hrvatskih građana otišao nakon uspostave vlasti na do tada okupiranom području RH je problem tih građana (koji su hrvatski građani baš kao i ja) i problem Republike Hrvatske. Di je tu problem Srbije?

RB

pre 11 godina

Nije mi jasno kako je Dacic ( Slobin mali) Hrvatima podobniji, od Nikolica ?
Kad bi gledali ko je sta izjavljivao/izvaljivao, niko ni sa kim ne bi razgovarao !?

Coli

pre 11 godina

Nije da premijer Srbije hoće se sastati sa premijrem Hrvatske ali mora se...jer ako Hrvatska udje u EU prije Srbije (a sigurno hoće) ...jel tako Daćiću?

Mita

pre 11 godina

@
(Adam, 14. januar 2013 19:12)

Dačić je proevropski političar,koji zna šta je u datom momentu najbolje za Srbiju,a i za region...i doći će i u Hrvatsku...

veljun

pre 11 godina

ivice, ne treba ti bolji slagvort od komentara hrvata na ovom sajtu. samo ih isprintaj i daj milanovicu kao prilog agendi. a mozes da odnese i par keti u brisel 17;janujara; da vide sta hrvati misle o srbima i sa kakvim likovima ce od jula da budu u zajednici...

purgerman

pre 11 godina

Zasto Zoki nebi isao u Beograd ? Samo da se iskljuci bilo kakova ideja o Igmanskoj inicijativi ili Balkanskom savezu. To vrijeme je odavno proslo !

kljuc

pre 11 godina

Uzgred budu rečeno, koliko ono Hrvata ima u vladi Srbije ?!
(Zlatko, 14. januar 2013 15:07)
Niko nije trazio iz Srbije da u Vladi Hrvatske budu Srbi.Ministri se biraju po drugim kriterijumima, vreme biranja po kljucu i bratstva i jadinstva je iza nas.To sto neki povezuju prezimena koja postoje i u Srbiji i Hrvatskoj,pa ih svojataju, je greska.Znam da postoji i Slobodan Milosevic koji je po nacionalnosti Hrvat(BiH).To je samo jos jedan dokaz koliko smo izmesani,mali, i jako slicni a razlika je u vecini slucajeva zbog gospodara pod kojima smo bili.

Vladimir Pula

pre 11 godina

Super je i Dacic, moze ga malo obrazovati o Beogradu i Kalemegdanu, ali ja bi se radije našao s Tomom, malo po sumadiji proizvodnju sljive proucavao..

Adam

pre 11 godina

A zasto da prica samo sa Dacicem ? Znaci , Nikolic i Vucic nista ?
(precanin, 14. januar 2013 18:15)
Premijer razgovara s premijerom - tako je po protokolu.
(mina, 14. januar 2013 18:56)

Sigurno je u pitanju i protokol, bez sumnje, ali u ovakvim situacijama čest je slučaj da premijera druge zemlje primi i predsjednik zemlje-domaćina. Hrvatska to, medjutim, vjerojatno nije htjela, jer joj je Dačić ipak znatno prihvatljiviji od Nikolića, s kojim nitko od hrvatskih političara za sada ne želi razgovarati. Da je Boris Tadić ostao predsjednik Srbije, gotovo sam siguran da ne bi dolazilo u obzir da se Milanović ne sretne i s njim. I još nešto: bolje je da Milanović dodje u BG, jer bi eventualni Dačićev dolazak u Zagreb najvjerojatnije izazvao velike proteste u Hrvatskoj. Milanović vama u Srbiji nije ništa kriv i ni za što ga ne možete napasti, dok je nama u HR Dačić simbol Miloševićeve ere i svega što je ona sobom donijela. A priznat ćete, to je velika razlika. Ne protivim se ja tome da Dačić danas-sutra dodje u uzvratni posjet, ali za to će trebati još neko vrijeme. Što se pak Nikolića (a i Vučića), bojim se da oni u Hrvatskoj još dugo, dugo neće imati što tražiti.

dzedaj iznad tebe

pre 11 godina

ako cnn i bbc kazu da su srbi agresori onda je to istina? nije bas tako, ali srbija nije u mogucnosti da to promeni, a verovatno nece nikada ni biti i zato je mozda bolje da to prihvati na po srbiju najbezbolniji nacin: neka se pomiri sa svim susedima, unapredjuje svaku vrstu saradnje medju narodima i zemljama, neka promovise stabilnost, toleranciju i medjusobno postovanje. to je jedini put mira, i satisfakcija za zrtve je bolji zivot. rat je nekome rat, a nekome brat, a u svakom slucaju je proslost. gledajmo u bolju, zajednicku buducnost. jedan svet - jedan bog.

Djuro

pre 11 godina

Pa da, ovo je stari oprobani recept. Očekuju da su se strasti smirile i da su Srbi već zaboravili i preboljeli sramne haške presude. Nije ni hrvatskim zvaničnicima baš toliko stalo do saradnje i razumjevanja, ali su pod pritiskom EU i moraju nastaviti da razvijaju dobrosusjedske odnose. Sve ovo je farsa i licemjerje. Pitam se samo je li bi Milanović uopće dolazio da su presude haškoga suda bile potvrđene i generali žestoko osuđeni...

Sarastro

pre 11 godina

"...Prema tome, mozete biti sretni da vam premijer drzave koju ste napadali dolazi u posjet i izrazava postovanje!
(Pozdrav iz Hrvatske, 14. januar 2013 14:45)

Znaš šta, komšija (na hrvatskom, susjede), mogu da razum(j)em da ti nije drago što nam tvoj premijer dolazi u pos(j)etu. To je tvoje mišljenje, na koje imaš suvereno pravo. Ali mogao bi da se uzdržiš od pakosnih i zajedljivih komentara, koji ne samo što ne služe ničemu, nego samo govore o tebi i tvom (jadnom) stanju uma.

Po tebi, hrvatski premijer nam dolazi jer nam milostivo i velikodušno čini veliku čast, koju, naravno, nismo nimalo zaslužili jer smo "napadali državu" čiji je on premijer. Zato možemo biti samo "sretni" zbog njegove posete zar ne?

E, pa vidiš, tvoj premijer je očigledno pametniji od tebe i NE dolazi zato da bi nam s visine pokazao koliko je on plemenitiji i bolji od nas, nego zato što je razuman čovek i pametan političar koji shvata da odnose moramo unapređivati.
Niko ne zaboravlja šta je bilo između nas, niti treba da zaboravi, ali mi, sviđalo se to nama ili ne, živimo i živećemo jedni pored drugih i zato MORAMO naći način da sarađujemo jer je to u obostranom interesu. Misliš li ti da je u interesu Hrvatske i Hrvata da se graniči s državom čiji je stanovnici mrze i preziru, a građani Hrvatske im to nesebično vraćaju? Kuda to vodi? Od toga neće niko imati koristi, ali štete ćemo imati baš svi, sa obe strane granice!

Slavonac

pre 11 godina

Srbija želi korektne odnose sa svim državama u okruženj , pa je pozetivno što Hrvatski premijer dolazi o zvaničnu posetu Srbiji. Ovo je prilika da se načne tema oko povratka izbeglica koji su za vreme "Oluje" proterani sa svojih vekovnih ognjišta. Hrvatska sigurno neće biti primljena u EU , dok ne reši problem povratka proteranih i raseljenih lica.Srbija treba ta iskoristi tu šansu kako bi se ovaj problem što bolje rešio.
(Velinka, 14. januar 2013 19:45)

Hrvatska ima jos samo dva uvjeta za ispuniti prije ulaska u EU, a to su pitanje brodogradnje i pitanje granicnih prijelaza kod Neuma. Sve drugo vec je ispunjeno, a prema rijecima ministrice Pusic, doticna dva preostala uvjeta upravo su u fazi realizacije i za otprilike mjesec dana bit ce stavljena ad acta. Ovo sto Vi pisete je vec davno rijeseno, tj. rijec je o apsolutno neutemeljenoj zelji nedovoljno upucene osobe iz Srbije, zemlje koja vise ni na koji nacin ne moze ni zakociti, kamo li onemoguciti ulazak Hrvatske u EU. Molim da mi objavite komentar.

Mrsho

pre 11 godina

Hrvatski analitičar Puhovski reče: "Hrvatskoj je Srbija važna samo zbog turizma", a šta je sa izvoz robe Hrvatske u Srbiju u vrednosti od
400 miliona eura??

ja

pre 11 godina

Posle oslobadjajucih presuda Gotovini i Markacu, mislim da nemamo sta vise da trazimo sa Hrvatskom. Okej, realnost je takva da mora da se saradjuje u sferi ekonomije pre svega i zbog onih malobrojnih Srba tamo, a da li sam srecan sto nam dolazi ovaj covek, pa bas i nisam.
(Aleksandar, 14. januar 2013 16:42)

a sta vam je tu Hrvatska kriva? Pa nismo ih mi oslobodili, mi smo ih izručili. Ako te to smeta onda otkaži suradnju sa EU ili još preciznije sa sudom u Hagu.

brzi gonzales

pre 11 godina

Jedan je Zoran a drugi Ivica. Pa sada ti pogodi koji je srpski a koji hrvatski premijer... Cak i kada bi dodali prezimena opet nebi mnogo pomoglo.

komedijas

pre 11 godina

Evo jos stofa ovim zapenjenim srbima i hrvatima jer oni prave razlike gde ih nema ili su minimalne kao sto je nas isti jezik, a to ce vam potvrditi svaki ozbiljan lingvista. A posto nijedan jezik nije imun(otporan) na strane reci koje se odomace tako nije ni nas. Kao na primer sused je slavenska rec a komisija(komsi) turska. Samo napred izpraznite te vase bolesne frustracije!

Ludi Lovac

pre 11 godina

Poštovanje,
podržavam posjete srbskih i hrvatskih dužnosnika,ovdje samo treba isključiti predsjednika Srbije koji si je radi svojih izjava zauvijek zatvorio vrata suradnje s RH i njenim građanima.
Nadam se da će Milinović vladi Srbije postaviti pitanje ratne odštete za agresiju,da će tražiti odricanje od veliko-srbske politke.
Također treba otvoriti razgovore o ulagama sadašnje politke na događaje 90-tih.

Pozdravi

Starman

pre 11 godina

Mislim da od ovoga nece biti nista jer je u zagrebu kaos zbog snijega...ima oko 60cm i neprestano pada a kazu da ce tako biti do sutra pa kroz cijeli tjedan slabi snijeg...

Srbin

pre 11 godina

Jel ce da ga saceka asistent Selakovic kao ministar "pravde" sa iskljucivo domacim proizvodom u ruci - Tomovacom. Posebna bedastoca SNS je da su pokupili kadrove s koca i konopca, a dobar primer je i asistent na pravnom fakultetu koji stiti srpske proizvode siledziskim ponasanjem.

MariannaMihailidi

pre 11 godina

Bas mi je dragec.
(MariannaMihailidi, 14. januar 2013 13:53)
Bio sam sarkastican..potpuno mi je sve jedno.Nego sto ne dovedu onog Snupacha sto je vodio Postanski sanduchic? On je bio kul lik..a onda se promenio...

Stanislav

pre 11 godina

Niti vas simpatisemo niti verujemo, ali moramo da razgovaramo i pregovaramo ipak ste nam vi prve komsije, i mnogo zajednickih problema imamo.

liftboy

pre 11 godina

Ovaj Milanovic se uvek izvuce kada treba cistiti sneg po Zagrebu. Prosli put je, cini mi se, bio na skijanju a sada kao mora u Beograd.

miro split

pre 11 godina

@ Miro
Aj bogati imenjače priznaj da si ti ustvari Ivo Josipović.Šta si se uvatija jadnog Pupovca đava ti odnija ZAMP i kolko ga je.

mina

pre 11 godina

A zasto da prica samo sa Dacicem ? Znaci , Nikolic i Vucic nista ?
(precanin, 14. januar 2013 18:15)
Premijer razgovara s premijerom - tako je po protokolu.

vanchis

pre 11 godina

Zbilja da sam 20 godina ležao u komi i da mi neko reče da se sastaju srpski i hrvatski premijer Ivica Dačić i Zoran Milanović pojma ne bi imal ko je srpski a ko hrvatski premijer o d te dvojice

ja

pre 11 godina

u cemu je razlika@
razlika je u nicemu jer kako si izgubio svoju kucu tako sam i ja svoju jer ja nisam otiso u Srbiju i zapalio kucu a meni su u vinkovcima zapalili kucu i cjelo selo pa i grad Vinkoci pa jos uz to i sva ostala slavonska sela i gradove i to nisu bili gradani hr nego regularna jna uz pomoc srpskih paravojnih postrojbi pa ti vidi koja je razlika