Ponedeljak, 07.01.2013.

13:21

Vulin "sproveden", KPS priveo Srbe

Kosovska policija odredila je za 10 mladića koji su posle božićne liturgije privedeni u Gračanici pritvor od 48 sati. KPS sproveo Aleksandra Vulina sa Kosova.

Izvor: Beta

Vulin "sproveden", KPS priveo Srbe IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

142 Komentari

Sortiraj po:

Sale

pre 11 godina

Nadam se da ce se nasi mladici vratiti nazad sa svim organima,
(hirurg, 7. januar

Ако је ишта извесно, то је да ће се са органом мозга сигурно вратити, јер им је тај орган потпуно неупотребљаван и ганц нов, па отуд и бескористан.

П.С. Неки пут је корисно бити глуп, то ти може сачувати мозак.

Majakovski

pre 11 godina

Na Kosmetu nista novo.

Ljudi se privode zbog "raznoraznih", obicno nepostojecih razloga, u najvecem broju slucajeva se radi o klasicnom maltretiranju.
Ubistva, paljevine, maltretiranja su postali svakodnevnica.
Srbi ne mogu da obidju svoje manastire i crkve bez pratnje policije, groblja i kada obidju obicno su u stanju neprepoznatljivosti usled unistavanja nadgrobnih spomenika.
Pocinioci tih nedela ostaju nekaznjeni, bilo da se radi o ubistvu ili kradji, nasilnickom ponasanju.
Kriminalizuje se ceo jedan narod, propagandna masinerija samo melje.
Za manje stvari se u Evropi dele packe o ljudskim pravima, raspreda se o moralnim aspektima ovog ili onog, svi se kao zgrazavaju, dele ko zna kakve protestne note, a kada treba stvarno odreagovati iz te Evrope dolazi nam samo muk, zaglusujuca tisina i zapravo sva ta njihova, evropska prica pada u vodu, lomi se u trenutku, puca. Sva prica o ljudskim pravima gubi smisao, nestaje.
Tada vidimo da je prica o ljudskim pravima ustvari samo prica i da od nje nije ostalo nista. I sto je najtuznije ta se prica koristi da bi se ista drugima uskratila i to u najstrasnijoj meri.


"Jer dosadno je biti istog kalupa gena,
Dosadno je biti masa zavedena"

Ljudska prava vaze za sve ili samo za neke ?

Rodni

pre 11 godina

@drasko i treba srusiti spomenik, slazem se sa tobom. I sta smo onda uradili?!? Eto nama ponovo rata... Razmisli malo da iza Albanaca stoje Ameri. Sta cemo sad???

Rodjendan

pre 11 godina

Gledao sam snimak na rts-u kad su ih izvodili iz policijske stanice i svi su imali razlicite jakne ,a redzepi tkz ministar policije tkz drzave kosovo kaze da su svi bili isto obuceni,mislim da ce ovih dana svi spomenici ko ji su podignuti teroristima na jugu srbije biti sruseni i niko nece smeti da so pobuni.

Vlada

pre 11 godina

Epa za Uskrs da se organizuje jos masovnija poseta manastirima na Kosovu i Metohiji....stotine autobusa besplatno neka voze pa neka nastave da nas provociraju

so-mi-li

pre 11 godina

Srbijo tugo naša pala si na kolena...Nemoćna na čelu sa nemoćnim ljudima....Nestajemo polako danas Kosovo sutra preševska dolina kako je zovu pa zatim ostalo deo po deo....jadno i bedno...

drasko

pre 11 godina

Potpisujem da ce do kraja nedelje srusiti spomenik, ako ne vec sutra !
Nikog nece nista pitati i srusice ga u sred bela dana.
To ce biti odgovor na ova danasnja desavanja.

Bob Rock

pre 11 godina

@ (Slavko, 7. januar 2013 22:01)


Druze, nisu te pljackali EU i NATO, pljackale su te tvoje rodjene patriJote!! Sto je neko veci patriJota, vise je para pokrao u ovoj drzavi...

Pogledaj insajdere od pocetka do danas, uporedi sa naslovima ko najvise peni o patriotizmu i izvuci zakljucak...

Aha

pre 11 godina

Alo Albanci, i vasa kosovska policija je paravojna formacija na teritoriji Srbije, jer granice Srbije su jos u okvirima u kojima stoje od Dejtona, dok UN ne kaze drugacije. Znaci trebalo bi pohapsiti sve policajce KPS, zar ne? Ako cemo tom logikom, treba ukloniti sve spomenike, ukinuti sve vase policijske, vojne, legalne i ilegalne grupe. Reciprocitet.

hirurg

pre 11 godina

Nadam se da ce se nasi mladici vratiti nazad sa svim organima, jer dole se nikad ne zna !
A sta mislite da se ovo iskoristi za onaj spomenik u Bujanovcu ?

ilir

pre 11 godina

protest u dakovicu , nikolič i gračanica ,vulin civilna zaštita hapšenje.prikazani kao atak na crkvu i srbspvo, a po komentarima raste mr¿nja u srbiu prema albancima na kosovo, to hoče ova vlast a zašto i što baš sad , na šta se sprema srbija .

Enko

pre 11 godina

Pijani Vulin poveoje sa sobom 10 Uniformisni ljudi u sfojoj pratnji a ispred kamera laza da nisu bili u njegovoj pratnju sada tih Ljudi leze u zatfor a on u Beogradu sa sfojom Familjijom.Evo sta radi G.Vulin za jednu Propagandu a za koga je ova Propaganda samo za sfoj Narod i nista vise.

Slavko

pre 11 godina

Znate kad ulazimo u EU ? Nikad !! Odgovor se sam nameće ne mesecima već godinama.Treba samo sagledati unazad 13god. i videti šta nam se dešavalo i kako su nas ‘‘evropljani‘‘ zavlačili i pljačkali. Kompletan narod je osiromašen i upropašćen toliko da se nećemo oporaviti bar za nekoliko desetina godina a u međuvremenu će sa političke scene nestati i ova komplet nesposobna generacija političara kojima je lična korist bila na prvom mestu a na narod se nisu ni obazirali kao da ne postoji što će se i u skorijoj budućnosti /70-100god./ i desiti ako se pod hitno nešto ne preduzme! Na Evropu zaboravite- prazna priča, kome mi ovakvi trebamo??

Xhefi

pre 11 godina

Ovo nije dobro ako se desilo, ali je uoceno da funkcioneri Srbije uvek kada dolazu na Kosovu za verske praznike ,- zloupotrebljavaju iste na razne nacine za politicke ciljeve kako bi provocirali drugu stranu za nedolicno ponasanje

cosmic

pre 11 godina

@ (Gracanica, 07. januar 2013 19:01)

Znam da se to ne moze porediti, ali politicari u Beogradu su nezainteresovani i za gradjane van Kosova. Ali ne sme se dozvoliti krsenje osnovnih ljudskih prava zbog parceta hleba. Prodati slobodu za parce hleba se kad-tad vrati veoma lose.

Жућа врана

pre 11 godina

(Respect for all, 7. januar 2013 21:00)

Шта је са логиком? Нема је?
Ти момци, чак и да јесу били обезбеђење господина Вулина, не могу бити ухапшени као "припадници паралелних институција". По твом размишљању, могли су и ауто да одузму под истим изговором. То је чист притисак на Србе. Ништа друго! Ухапсили би они Вулина, али не смеју, због преговора.

Respect for all

pre 11 godina

Zasto niko ne postavlja jedno logicno pitanje: Zasto niko nije preveden od hiljada normalnih gradana, koji sa pravom slavili u Gracanicu?. Samo tih 9 pratilaca (obezbedenje Vulina). On je sluzbenik drzave Srbije, i njemu je sve jasno, kako on moze da ude u Kosovo, i ako se oseca nesigurmin, moze u svako vreme da dobije pratnju i obezbedjenje KPS. On hoce da provocira. Hvala bogu, sada i ceo normalan svet vec zna takav scenario. Steta, sto Vulin bas ovakve posebne dane koristi da naprave takve skandale.

Bob Rock

pre 11 godina

Ajde nikolic i vucic... Ajde, ds u koaliciji sa sps...

Ali vulin, vulin bi trebao da dobije nagradu kao najveci preletac u istoriji politike...

Od komunistickog (ceguevara wannabe) potparola do ultranacionaliste (da ne kazem cetnika), branitelja svetih srpskih zemalja (od raznih sao uzgajanih pocetkom devedesetih, do tokija) i najveceg srbina koga su svete srpske (gore pomenute) zemlje ikada videle...

Bravo srbine vuline...

bane

pre 11 godina

(Bacvanin, 7. januar 2013 16:21)

Ti si potpuno lud, ništa drugo ne mogu da napišem na tvoj komentar.
Kažeš vama i KPS-u lepo ovo što se dogodilo. Ne napisa samo kome to vama.
Poseta crkvi za Božić je veliš, provokacija? Ajde u kojoj to zemlji je poseta nekoj crkvi i to na Božić provokacija?

realno mi bas nije jasno

pre 11 godina

paaaa...ako su po receptu velikih "heroja" busali se u grudi i pravili ostale propratne gluposti mozda bih i mogao da razumem hapsenje....ali prosto ne mogu da verujem da su bas bez razloga uhapseni... znate ....realno... medalja ima dve strane....na kraju krajeva sto Vulin nije uhapsen ???

Neutron

pre 11 godina

Ma to sto se dole desava je cist horor. Najgore od svega je da, ma kakav zlocin ili nepravda da se ucinila, niko na albanskoj strani nikada to ne prizna. NIKADA. Kako tu pregovarati, kako ocekivati bilo koji racijonalan odgovor? Pa to je nemoguce.

nnidza

pre 11 godina

Sve ovo se već dešavalo Srbima pre nego sto je ukinut poguban ustav koji je Kosovu davao status kvazi republike. E sad novi ustav samo treba da sprovede do kraja etničko čišćenje započeto 70ih godina. ljudi bi malo bolje trebali da znaju zašto je došlo ono poznato "niko ne sme da vas dira", a to objašnjenje baš i nije onakvo kakvo su u Hagu želeli da nam predstave. Maltretiranje od strane albanskih policajaca, paljenje i rušenje kuća, otkazi, zastrašivanja. Dolaskom Slobe Srbi su naplatili sve sa kamatom i sada sve u krug opet. Jednom treba stati i zaista naći kompromis. Zajedničkog života na Kosovu nema... Plašim se da budu li Ameri otišli sa Kosova dugove će naplatiti obe strane a običan narod će tu cenu najskuplje da plati...

Gracanica

pre 11 godina

Ovo je moglo da se spreci samo da su se mestani Gracanice podigli i napravili mali protest.A ja cu vam reci zasto se nisu podigli-pobunili. Opstina gracanica ima 25000 stanovnika od kojih 5000 pripadnika omladine koji su od 1999 pa do danas zavrsili srednje skole. Njih Srbija ne racuna za radno sposobne definitivno pa su oni prinudjeni da rade u kosovskim institucijama DA PRIHRANE SEBE I SVOJE PORODICE JER MEDJU NJIMA IMA I NOVOPECENIH RODITELJA. I zasto bi se oni bunili protiv Kosovske policije kada im te kosovske institucije hrane porodice. A zasto im kosovske institucije hrane porodice? ZATO STO IH JE NASA SRBIJA ZABORAVILA!!! Voleo bih da Vlada Srbije malo razmisli o ovome... Ista situacija je i sa Pomoravljem i opstinom Strpce. Ovaj komentar stize direktno sa terena.

SIMA

pre 11 godina

i sad ce albanske zene u crnom da protestvuju zbog krsenja prava sloboda srba i helsinski razni odbori sa kosova ce da dignu glas a njihovi liberali ce da izadju na ulice zbog krsenja prava sloboda

NS

pre 11 godina

I sad cekamo "Drugo Kosovo", sve one nevladine organizacije i think-tenkove iz Pristine da ostro osude postupke krsenja ljudskih prava Srba i da pozove na mirnu reintegraciju u Srbiju...oh wait! :)

PetarPan

pre 11 godina

Ko zna koji put se potvrdjuje da se ovakve stvari rade u medjusobnom dogovoru,kako bi se zamlacivao dokon i priglup narod koji nema 'leba da jede,ali mu je najbitnije sta je sa Vulinom ili Miskovicem. Ako,tako i treba. Ovce i sluze za sisanje.

crni domino

pre 11 godina

(decko sa barikada, 7. januar 2013 17:45)
A kako su otkrili Albanci da su to Srbi i da li je moguce da su ih uhapsili iz cista mira? Ako je tako sto niste reagovali kao prave patriote, nego nam tu saopstavate tuzne vesti! Sada cemo da lijemo suze za Vulina i njegovo "obezbedjenje".
PS: Mislim da je dosta bilo sviranja. Frula treba da se zadene za pojas, ako si me razumeo decko sa barikada!

aleksandar

pre 11 godina

Koliko puta treba da se ovakav splet dogadjaja ponovi dok se neko ne seti da snimi ceo tok dogadjaja, gde se jasno vidi neprovocirano nasilje nad Srbima na Kosovu? Pravoslavni praznici obelezeni u Kosovskim svetim objektima kao da uvek prodju sa nekom "nepravdom" nad Srpskim vernicima...

Bagzi

pre 11 godina

@muka mi licemera
Lepo zapazanje. Bas bih voleo da prozvani u vasem komentaru pruze neko smisleno objasnjenje, mada mi se cini da ce vas komentar da previde.

Pero

pre 11 godina

Zao mi je ovu decu sto ce ni krivi ni duzni da ispastaju zbog Vulina,Pantica i njima slicnim koji su ih zloupotrebili i izlozili kao zrtveno jagnje.Deca se zaposlila u civilnu zastitu ,moraju da rade i slusaju naredbe za parce hleba kao i svi u ovoj napacenoj Srbiji.Stid da bude i Vulina i Pantica sto svoju decu nisu poveli sa sobom nego tudju.

Џоџо

pre 11 godina

Где су албански левичари, либерали? Зашто не стану у заштиту људских права и слобода?

Miki

pre 11 godina

@bezimena,

ti izgleda zelis da Srbi na Kosmetu imaju tretman kakav su imali Jevreji u nacistickoj Nemackoj. E pa da znas da ce se Srbi boriti za svoja ljudska i verska prava. Inace ovaj danasnji dogadjaj kao i onaj od juce u Djakovici gde su Albanci sprecili Srbe da udju u svoju crkvu , pokazuje i dokazuje da ne smemo ni po koju cenu da dozvolimo okupaciju severa Kosmeta od strane velikoalbanske narko-kvazidrzave, jer bi ovi ovi prizori i masovna hapsenja Srba postali i tamo svakodnevica, kao i paljenje srpskih kuca, rusenje srpskih grobalja, crkava i manastira.

Stop albanskom teroru i okupaciji nad Srbima.

Putnik

pre 11 godina

Daleko smo mi i sve dalje od prave države. Kako vreme prolazi imaćemo sve manje atributa koji čine jednu državu. Kada jednog dana budemo bili sastavni deo EU videćemo gde smo ustvari stigli i kakve nas to hoće svet. E sada dragi Srbi knjige istorije u ruke i čitajte šta nas čeka.

Šumadinac

pre 11 godina

#Enklava
Svaka čast na komentaru, ja više ništa ne bih dodao, osim da se sav novac koji se daje kriminogenom severu uputi ljudima u enklavama južno od Ibra, jer baš ti Srbi su odraz mira i tolerancije na Balkanu. Svaka čast braćo Srbi koji ste ostali u enklavama. Šumadija je uz vas a ne uz sever!

ZoranNS

pre 11 godina

Istina je svakim danom sve očitija, prvo Toma pa Vulin. Da su ovo uradili vladi DS, Vučić, Toma, Vulin, Ilić, Koštunica i ostali bi već bili na trgu uBeogradu da smenjuju nesposobnu vlast.

veterinarBG

pre 11 godina

Maltretiranje za Vidovdan,maltretiranje za Bozic,kako li je "obicnih" dana? Nema tu pregovora,nasu dobru volju oni vide kao slabost...Bice opet rata,vidim ja,ovo prevazilazi sve mazohisticke granice srpskog naroda.Mislim da je ovo poslednja sansa Albancima da u miru i civilizovano resimo pitanje KiM.

Doktor

pre 11 godina

Isto se radi sta se radilo u SR Hrvatskoj po dolasku Milosevica na vlast.
U delu Hrvatske bez SAO Krajine bilo je puno vise Srba nego u Krajini.Juzno od Ibra ima puno vise Srba nego severno od Ibra.I svi spomenici,groblja,manastiri i crkve su juzno od Ibra.Zakljucite sami.

kentaur

pre 11 godina

Znate sta gospodo, ja ovog Vulina ne mogu ocima da podnesem, a zbog njegovog JULa je moja porodica dosta ispastala, ali on je zvanicni reprezent nase drzave (isto kao i ostala kamarila Dacic, NIkolic i Vucic) i kao takav zasluzuje nase uvazavanje- jer ga je NAROD BIRAO! Sto znaci, ne odobravajte TEROR ALBANACA nad Srbima samo zato sto ne volite nase vlastodrsce! Ima tamo dole dobrog,skromnog i ugrozenog sveta, pogotovo juzno od Ibra. Oni zive u uslovima, odseceni u getu, koje ne biste ni najgorem neprijatelju pozeleli. Evropske vrednosti su i MEDJUNACIONALNA I MEDJURELIGIJSKA TOLERANCIJA kao i sloboda kretanja, a toga, priznacete, danas nije bilo ni za lek na Kosovu. Slozimo se bar oko toga. Ma koliko MI bili frustrirani svojim zivotima, likovanje, zloba i prosipanje mudrosti na internetu je van svake pameti- nema svrhu, nicemu ne doprinosi. Zato, vi ekstremno levi i desni internet-ekstremisti i partijski ratnici, nadjite neku livadu pa se lepo izlemajte do mile volje, a pustite ostatak Srbije da se unormali i dogovori sta nam je ciniti i kako dalje.

otice ti Amerikanci

pre 11 godina

Cekaj, hapsenje Srba jer imaju "uniforme civilne zastite" i ulazenje sa naoruzanjem u dvoriste manastira i izivljavanje nad prisutnima je sasvim OK jer su Albanci bili "isprovocirani" je sasvim OK ali zato rusenje "spomenika" albanskim teroristima na kojem se nalaze obelezja albanske teroristicke organizacije nije OK i to je "krsenje prava Albanaca"? Ccccc... Nece se ovo dobro zavrsiti jer sve se ovo negde pamti, talozi, skuplja i jednoga dana ce isplivati, u kom obliku - videcemo.

Jole

pre 11 godina

O oko cega se onda pregovara? Jedan deo nase teritorije je okupiran i tamo se vrsi nasilje nad srbima, to se moze resiti jedino ratom! Ako trenutno nismo spremni na takvo resenje, sve pregovore treba stopirati, do promene situacije u svetu.

r.

pre 11 godina

Nejasno ej zasto Srbija tolerise ono sto rade Albanci u tzv "presevskoj dolini" i zasto na isti nacin tokom albanske "proslave zastave" i srpska policija ne izvrsi identicnu raciju, uhapsi one cije majice "vredjaju ustavni poredak Srbije" i lepo posalju odakle su i dosli mnoge na toj proslavi? A ako se Albancima to ne svidja, samo ih treba podsetiti na njihovo ponasanje u Gracanici ili za Vidovdan. A ako danasnje politicko rukovodstvo Srbije nastavi sa ovakvim ponasanjem i popustanjem, morace da dodju neko drugi. Mnogima u Srbiji je dosta ponizavanja.

Rodjendan

pre 11 godina

U pravu ste, nije u redu. Taj dan religioznim Srbima pravoslavne veroispovesti, po vascelom svetu, treba dozvoliti da rade šta god im padne na pamet. Mogu valjda taj dan da se slobodno RASPIŠTOLJE...
(bezimena, 7. januar 2013 14:43) Ne znam gde si procitala u vesti da su nosili pistolje,kad su kps policajci toliko hrabri sto ne dodju na sever kosova?sramota je da na danasnji dan ti i pojedini komentatori i dalje podrzavate aparthejd i nacizam koji vrze albanci prema srbima samo zato zato sto su isli na najradosnoji praznik da se pomole bogu,hristos se rodi braco srbi izdrzite nece ni ovaj zulum trajati.

decko sa barikada

pre 11 godina

Za 10-oro mladica je odredjen policijski pritvor od 48h samo zato sto su srbi i sto su otisli na proslavu bozicne liturgije,ovo vam je najnovija vest...

pamti pa vrati. duplo.

pre 11 godina

Treba samo zapamtiti sta su radili Albanci u Gracanici i ponoviti to sledece godine na dan albanske zastave u Presevu. Naravno, nakon svega ovoga danas nema vise nikakvih dilema sta ce se desiti sa "spomenikom" albanskim teroristima.

jakota

pre 11 godina

da li mislite da ce oni prestati sa ovakvim ponasanjem ako mi priznamo kosovo? ko tako misli, grdno se vara. mogu samo da postanu jos gori i osioniji.

Zoki

pre 11 godina

Hajde da sačekamo sa komentarima dok ne vidimo šta će se desiti sa tim uhapšenim mladićima, odnosno na koji način će opravdavati njihovo hapšenje.

kanibal

pre 11 godina

Da ne znam Vulina, požalio bih ga. Ovako - folirant obični, otišao je upravo zbog toga da bi napravio kakav skandal.

Da malo podupre gazda-Tominu tugu što je morao na liturgiju u Beograd.

A vidim da se radikali opasno pale,, iako znaju šta je po sredi.

Btw, Vulinu je danas ponedeljak, a ne Božić.

Alfa i omega

pre 11 godina

Gde su sada mirovne misije koje su postavljene da štite obe strane.Ovim su pokazali da prećutno štite interese samo jedne strane.Sramno je da dopuste da parapolicijske snage Kosova privode i hapse pravoslavne vernike na najveći verski praznik.

spori

pre 11 godina

Smesno je videti kako se u 2013. godini Albanci ponasaju kao Srbi 90tih proslog veka, cak i komentari Albanaca koji pravdaju fasisticko ponasanje svoje "policije" pokazuje da su vecinski i mentalno tamo gde su Srbi bili pre dve decenije. Razumemo da su zaostali i izolovani ali ovoliko...

dejo

pre 11 godina

Dezurni albanski aktivisti koji stancuju ovde komentare kao po pokretnoj traci bi trebalo da se podsete da jedan od njihovih izgovora zasto su "morali" da pocnu sa terorizmom i da se otcepljuju je bio i teror srpske policije, kako sada Albanci sprovode teror i ponasaju se identicno kao i Miloseviceva policija, sigurno ce imati razumevanja ako i Srbi krenu sa oruzanom pobunom i nasiljem kao metodom postizanja prava i slobode, zar ne?

Renato Aranda

pre 11 godina

Mislim da je Vulin posetom Kosovu ostvario cilj. Najzad je uhapsen i proteran sa Kosova. To i jeste funkcija Kancelarije na čijem je čelu - pokazati svetu kakav je karakter kosovskih vlasti. O koristi svega toga za Srbe na Kosovu ne vredi govoriti. Nikakva.

Izmedju spomenika i liturgije

pre 11 godina

Pitam se narode. Najavljeno da ce Srbija srusiti spomenika. A jos nije ni srusen, liturgija je osramocena. Ionako je do sada Srbija osramocena sa strane EU, te treba ovo za uslov te treba ono za jos neki uslov. Osramocena i ponizena.
Pitam se narode, sta ce se desiti izmedju spomenika i liturgije ?

Zoki R

pre 11 godina

Ovo su provokacije,da bi Srbi reagovali,da bi nas optužili,a da bi oni eskivirali dalje pregovore.Kada su spremni da pale naše svetinje na Kosovu,ne postoji ništa što nebi uradili da proteraju i poslednjeg Srbina sa Kosova i Metohije.

novica952

pre 11 godina

Ovo što se desilo gospodinu Vulinu kao predstavniuku vlade Srbije na Kosovu u graćanici i odbijanje da se izda dozvola Nikoliću da poseti Gračanicu je velika blamaža Srbije i zadatak je za vladu i premijera Dačića da porade na redifinisanju stavova oko neutralnosti Euleksa i daljeg rada ove nisje na Kosovu kao i ponašanju KFOR-a koji su samo nemi posmatrači šikaniranja Srbije. Posle ovog događanja više ništa istop ne treba biti na relaciji Beograd i Priština i vreme je za odlučnu akciju ove države i pokazivanja da se stvari mogu dešavati i drugačije. Ako posle ovoga ne usledi reakcija i protiv mera vreme je da se vlada povuće i pruži priliku drugima da to odlučnije odrade.

Nik

pre 11 godina

Шта Вулин тражи у цркви?
Па зар он није комуниста (самопрозвани српски Che Guevara)?
(Sergio, 7. januar 2013 15:39)

LOL
Kada nemate nikakav argument, pocnete (kao i obicno) da mlatite... Kakve veze ima sta je Vulin LICNO?!?!?!? On je predstavnik Vlade Srbije... Ta f-ja ne poznaje njegovo VERSKO opredeljenje!

Mi ne razumemo

pre 11 godina

Ma otkud ih uhapsili samo zato sto su Srbi. Kosovo je velika demokratija, pitajte nase prijatelje sa zapada koji su ih stvorili. Tamo sve funkcionise po pravu i zakonu, a ne po nacionalnoj pripadnosti.

Sale

pre 11 godina

"Опрости им Господе јер незнају шта чине" а ми им заборавити нећемо.
(Срба, 7

Србо, претходно научи правопис, пре него што посегнеш за писањем великих речи, "не знају" се пише одвојено, као што видиш из приложеног. Није ни мало верски и религиозно стављати господа, ма на кога тиме мислио, и "вас(ми)", у исту раван. У најмању руку је недостојно та два појма стављати у исту раван, тим пре што се првом појму, као ауторитету, даје дар праштања, а другом, оном овоземаљском моћ пресуђивања, у стилу ми нећемо заборавити, што недвосмислено имплицира заветовање на некакву, по свему судећи, крвну освету, што се потпуно уклапа у локални фолклор, и уједно је у потпуном нескладу са данашњим даном као поводом за изјављивање овакве небулозне претње.

bombonu

pre 11 godina

Srbi uhapseni na Bozic u svetskoj najmladjoj demokratiji??
Nemoguce! Kosovo je "drzava" u kojoj su svi zasticeni i naravno svi ljudi imaju pravo da obelezavaju svoje verske praznike kao i garantovanu slobodu kretanja.
Ovo naravno ne vazi za Srbe posto se oni u "regionu" ocigledno ne racunaju za ljude. Srbe je moguce progoniti, hapsiti i ubijati a proci nekaznjeno, vec dokazano nekoliko puta u skorijoj proslosti.
Zao mi je sto moram da posem ovakav komentar na danasnji dan. Sramota!
(Milosav, 7. januar 2013 13:42)

Oni su uhapseni zasto izigravaju policija ;) imali su obelezje civilne zastite

alibaba

pre 11 godina

@(Anamarina, 7. januar 2013 16:02)

A ti si duhovita ko Omer Karabeg.
Tipicno srpski, nije problem u tome o cemu se govori u samoj vijesti, nego je problem u tome da li Vulin vjeruje u boga. Klasika....

muka mi licemera

pre 11 godina

@bacvanin, bezimena i kompanija
Zanimljivo kako isti ovi koji pozdravljaju izivljavanje albanske "policije" i tako su puni razumevanja za raciju u manastiru Gracanica i za kompleksasku demonstraciju sile od strane Albanaca (jer zaboga Srbi su "provocirali"), kada su u pitanju Albanci i u slucaju provokacije u vidu spomenika albanskim teroristima zagovaraju sasvim nesto drugacije. Spomenik sa obelezjima albanske teroristicke uck za njih nije provokacija nego bi po njima Srbija to trebala da prihvati, mahanje albanskim zastavama i nacionalisticko izivljavanje na dan albanske zastave u Srbiji za njih isto tako nije provokacija nego je to pravo albanske manjine, pretnje albanskih terorista da ce braniti albansku zastavu je za njih isto tako razumljivo i normalno... Ugusicete se u sopstvenom licemerju jednoga dana.

Горан

pre 11 godina

Sergio, R292,

Ја сам атеиста и безбожник и волим да идем у цркву. Црква није само богомоља, већ је и место које одржава историју и традицију једног народа. Дакле, не видим ништа спорно што бивши комунисти, атеисти и безбожници иду у цркву. Можда у цркву иду, не да се помоле хришћанском богу, већ да испоштују хиљадугодишњу традицију једног народа.

А то што ради Тачијева полиција у договору са "партнерима" је трагедија западноевропске цивилизације и демократије.

Bili D Kid

pre 11 godina

U pravu ste, nije u redu. Taj dan religioznim Srbima pravoslavne veroispovesti, po vascelom svetu, treba dozvoliti da rade šta god im padne na pamet. Mogu valjda taj dan da se slobodno RASPIŠTOLJE...
(bezimena, 7. januar 2013 14:43)

A ne, izvnite vi nas, eksluzivno pravo raznosenja samogasebe bombama na velike verske praznike, pripada muslimanima i mi im to pravo nikada necmo oduzeti...

klenga

pre 11 godina

možda ,kažem možda,jednog dana shvatimo da sa albancima moramo da razgovaramo...ali,s obzirom da našu politiku vode sve ponavljaći i loši đaci,teško...pričačemo sa njima onoliko koliko nas na to natera truli zapad...bolje kasti,mrski zapad...bez koga bi mi ,davno lipsali od gladi...mi smo prosjak,ali ponosan,nos nam para nebo...i zato sami sebe zovemo nebeski narod...

Strumf

pre 11 godina

Uhapseno devet nevinih osoba a vi (komentatori) se uhvatili Vulina ko pijan plota. Nisam znao da toliko cenite njegov lik i delo, kad su vam vaznija njegova religiozna osecanja, od devet nevinih sto leze u zatvoru... Meni je ipak zao tih mladica, a za Vulina me bas zabole...al vidim da ga vi mnogo volite.

Bacvanin

pre 11 godina

Tako im i treba. Kako nisu uhapsili ostale, koji su tamo stvarno isli da se pomole Bogu, da se zahvale za prethodnu godinu i pozele svojim najmilijima zdravlje?
Vulin je bio komunista, koji crkvu nije podnosio, nije on otisao tamo das e pokaje, nego da izaziva, a reakcija KPS-a na provokaciju je sasvim ispravna. Nisu upotrebili prekomernu silu, nego lepo gospodinu pokazali gde se izlazi iz drzave Kosovo.
I onda i dalje pricajte da je Kosovo srce Srbije, a KPS ce i dalje da radi svoj posao. Nama lepo, a kako ja vidim, ni kosovska strana se ne zali.

Enklava

pre 11 godina

Ovima sa severa je malo što prave probleme i glume "velike srbe" na svom kriminogenom severu, nego su došli i kod nas u Gračanicu. Neka ih hapse slobodno jer su zaslužili. Kako se niko nije zapitao kako su svi uhapšeni sa severa? Sa njihovim ponašanjem prave probleme samo nama iz srpskih enklava koji nismo prodali svoju dedovinu i ostali smo da živimo na svom, ma kako se ova zemlja sada zvala!

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Tuzna vest...A danas tako bitan dan za sve ljude...Komentar je suvisan za takvo desavanje.
(Jeca, 7. januar 2013 15:32)

Meni je svaki dan isti, ovaj, ni manje ni više različit; sivilo, crnilo, glad, miris baruta, rata, mržnja, bes, nepismenost, nezadovoljstvo, nesreće, utučena deca, samoubice, sedativi...radnja se dešava svakoga dana visoko obrazovanim intelektualcima Srbima u Srbiji, koji nisu kupili diplome, i koji ne pripadaju ni jednoj partiji i nemaju koga da im čuva leđa...eh!!!

boris

pre 11 godina

Da se razumemo, dobro znam ko je gospodin Vulin i sta je predstavljao za vreme Milosevićeve vladavine... Neko je dobro primetio da ste se uhvatili za njega ko pijan plota, poenta je u hapšenju tih ljudi dole. Da li je moguće da se ovo dešava u demoktaskoj državi Kosovo koja garantuje prava svim građanima? Verujte mi da je budućnost opstanka zemlje Srbije usko povezana sa ovim stvarima u Gračanici, sa sudbinom Preševskog spomenika...
Postoji li država Srbija uopšte?

mirko

pre 11 godina

"Provokacija za provokacijom,tenutno malo sta mozemo da uradimo,ostaje nam da cekamo da neke nama prijateljske drzave postanu najjace svetske sile i onda mudro to moramo iskoristiti u nasu korist...HRISTOS SE RODI .
(vule, 7. januar 2013 14:00)"

Koliko treba da se ceka i koja zemlja ce nesto uciniti za nas? Nemoj sam Ruse da spominjes. Ti su prvi pobegli sa Pristinskog aerodroma.

metohija ravna

pre 11 godina

Klasicno iziivljavanje albanskog okupatora.Zamrznuti sve pregovore sa albanskim okupatorom i cekati bolja vremena sloboda ce doci kad tad !!!!!

dusan

pre 11 godina

Glupa Kosovska policija.Kako ih nije sramota,neka privode Kosovare a ne Srbe,dosta je bilo.Ovi sto pljuju Vulina nemaju pojma o zivotu.Kako i vas nije sramota?

Bijek

pre 11 godina

Ha, ha, kako Vulina ponizno nazivaju "direktor"! Skliznuo čovek od čegevarijanca i komuniste do "direktora".
"Direktore, direktore, hoće li biti nekih para?!"

mira

pre 11 godina

Ovo nije prvi put da Vulin radi ovakve stvari. Pokusali su to vec dva puta. Ne provociraju Albanci, nego Srbi. Oni ne dozvoljavaju nikome sa Kosova ko nije Srbin ni da kroci u Srbiju. Cak nas i avioni moraju obilaziti. I lepo su rekli da ne moze tamo dok se ne napravi reciprocitet. Ali, ne, ovi nasi namerno provociraju, odu u Mitrovicu, pa odna pokusavaju da se prokrijumcare u Gracanicu. I pale svoje pristalice, koji su brzi kao munja. Cim se neka vest objavi, napadaju sajtove kao osice. Mora da nemaju pametnija posla.

Driton

pre 11 godina

Sta se bunite, naravno da ce policija da hapsi mladice koji nose uniforme sa znakovima sto ih identificira kao neka Sprska civilna odbrana, itd...

Sergio

pre 11 godina

Шта Вулин тражи у цркви?
Па зар он није комуниста (самопрозвани српски Che Guevara)?

Vojislav, bgd

pre 11 godina

Svaka cast za privodjenje Vulina i njegovih. To je trebalo da uradi Srbija sestog oktobra 2000. Komunisti na celu s Titom i julovci s Mirom Markovic zavili su u crno Srbiju i ceo nas narod. Ovi bezboznici (namerno ne kazem ateisti, jer ateisti cesto veoma postuju tradiciju i visoko cene crkvenu umetnost, lepotu fresaka i uzvisenost liturgije)upropastili su sve sto je srpska nacija postigla u svojoj vekovnoj borbi za slobodu i ujedinjenje, za povratak nasih starih teritorija pod okrilje matice. Neverovatno je da jedan julovac uopste ima obraza da kroci u svetu crkvu Gracanicu... Njima je najbolje da cute i da se pokriju usima. Ono sto bi ih eventualno moglo oprati je post i molitva u tisini, van javnosti, do kraja njihovog ovozemaljskog zivota.

shaip shala

pre 11 godina

iskreno kao albanac koji je srednju tehnicku zavrsio daleke 1972 u Lazarevcu,kazem otvoreno da nije bilo potrebno da Vulina obezbedjuje nekakva civilna zastita,pored kosovskih policajaca,te mislim da ovo nije nikakva provokacija,ali zloupotreba samo od tzv.civilne zastite.Mislim da gramaticki i pravopisno nisam gresio,ostaje samo pozdrav iz Orahovca

R292

pre 11 godina

Drug Vulin i Božić nikako ne idu zajedno. Pre neku godinu pojeo je petokraku i sada je naprasno postao veliki Pravoslavac koji ne vadi brojanicu iz ruke. Jadno.

Dolazi proleće

pre 11 godina

Albanci sistematski rade na pogoršanju međuetničkih odnosa na Kosovu i Metohiji. Treba im izgovor, da i oni izvedu svoju "Oluju". Žalosno je što međunarodna zajednica sve to diskretno podržava.

vule

pre 11 godina

Provokacija za provokacijom,tenutno malo sta mozemo da uradimo,ostaje nam da cekamo da neke nama prijateljske drzave postanu najjace svetske sile i onda mudro to moramo iskoristiti u nasu korist...HRISTOS SE RODI .

Srb

pre 11 godina

Nisu Albanci djubrad nego je ovaj Vulin patriJota folirant, pa jel se vi Srbi sećate njega od ranije, zar nije Vulin Komunista....a sad gleda u ikone k'o da blene u zlatne dukate!!!!!!!!

bezimena

pre 11 godina

Srbi uhapseni na Bozic...

(Milosav, 7. januar 2013 13:42)

U pravu ste, nije u redu. Taj dan religioznim Srbima pravoslavne veroispovesti, po vascelom svetu, treba dozvoliti da rade šta god im padne na pamet. Mogu valjda taj dan da se slobodno RASPIŠTOLJE...

Срба

pre 11 godina

Мир Божји, Христос се роди!
"Опрости им Господе јер незнају шта чине" а ми им заборавити нећемо.

stojko krivi

pre 11 godina

da se ovo desilo prethodnoj vlasti sad bi ovi demagozi i populisti bili do kolena u besedama o ljutoj izdaji, patriotizmu i cvarcima. just saying...

Milan

pre 11 godina

Albanci su nervozni...prave gresku za greskom...Ne moze postojati aparthejd u Evropi i nasa pozicija postaje svakim danom sve jaca! Momci izdrzite!

ZDRAV(KO) HERBIKO

pre 11 godina

"Koordinator vladine Kancelarije za Kosovo i Metohiju Zlata Radovanović potvrdila je da je više osoba privedeno u Gračanici, ali nije mogla da kaže zašta je to učinjeno."
Izvinite molim vas, ali ako ste nesposobni da dobijete, a samim tim i prosledite, podelite, jednu jako bitnu informaciju za porodice uhapšenih, dajte ostavku na mesto koordinatora G-đo Radovanović!

Milosav

pre 11 godina

Srbi uhapseni na Bozic u svetskoj najmladjoj demokratiji??
Nemoguce! Kosovo je "drzava" u kojoj su svi zasticeni i naravno svi ljudi imaju pravo da obelezavaju svoje verske praznike kao i garantovanu slobodu kretanja.
Ovo naravno ne vazi za Srbe posto se oni u "regionu" ocigledno ne racunaju za ljude. Srbe je moguce progoniti, hapsiti i ubijati a proci nekaznjeno, vec dokazano nekoliko puta u skorijoj proslosti.
Zao mi je sto moram da posem ovakav komentar na danasnji dan. Sramota!

Milosav

pre 11 godina

Srbi uhapseni na Bozic u svetskoj najmladjoj demokratiji??
Nemoguce! Kosovo je "drzava" u kojoj su svi zasticeni i naravno svi ljudi imaju pravo da obelezavaju svoje verske praznike kao i garantovanu slobodu kretanja.
Ovo naravno ne vazi za Srbe posto se oni u "regionu" ocigledno ne racunaju za ljude. Srbe je moguce progoniti, hapsiti i ubijati a proci nekaznjeno, vec dokazano nekoliko puta u skorijoj proslosti.
Zao mi je sto moram da posem ovakav komentar na danasnji dan. Sramota!

Srb

pre 11 godina

Nisu Albanci djubrad nego je ovaj Vulin patriJota folirant, pa jel se vi Srbi sećate njega od ranije, zar nije Vulin Komunista....a sad gleda u ikone k'o da blene u zlatne dukate!!!!!!!!

ZDRAV(KO) HERBIKO

pre 11 godina

"Koordinator vladine Kancelarije za Kosovo i Metohiju Zlata Radovanović potvrdila je da je više osoba privedeno u Gračanici, ali nije mogla da kaže zašta je to učinjeno."
Izvinite molim vas, ali ako ste nesposobni da dobijete, a samim tim i prosledite, podelite, jednu jako bitnu informaciju za porodice uhapšenih, dajte ostavku na mesto koordinatora G-đo Radovanović!

shaip shala

pre 11 godina

iskreno kao albanac koji je srednju tehnicku zavrsio daleke 1972 u Lazarevcu,kazem otvoreno da nije bilo potrebno da Vulina obezbedjuje nekakva civilna zastita,pored kosovskih policajaca,te mislim da ovo nije nikakva provokacija,ali zloupotreba samo od tzv.civilne zastite.Mislim da gramaticki i pravopisno nisam gresio,ostaje samo pozdrav iz Orahovca

Milan

pre 11 godina

Albanci su nervozni...prave gresku za greskom...Ne moze postojati aparthejd u Evropi i nasa pozicija postaje svakim danom sve jaca! Momci izdrzite!

bezimena

pre 11 godina

Srbi uhapseni na Bozic...

(Milosav, 7. januar 2013 13:42)

U pravu ste, nije u redu. Taj dan religioznim Srbima pravoslavne veroispovesti, po vascelom svetu, treba dozvoliti da rade šta god im padne na pamet. Mogu valjda taj dan da se slobodno RASPIŠTOLJE...

mira

pre 11 godina

Ovo nije prvi put da Vulin radi ovakve stvari. Pokusali su to vec dva puta. Ne provociraju Albanci, nego Srbi. Oni ne dozvoljavaju nikome sa Kosova ko nije Srbin ni da kroci u Srbiju. Cak nas i avioni moraju obilaziti. I lepo su rekli da ne moze tamo dok se ne napravi reciprocitet. Ali, ne, ovi nasi namerno provociraju, odu u Mitrovicu, pa odna pokusavaju da se prokrijumcare u Gracanicu. I pale svoje pristalice, koji su brzi kao munja. Cim se neka vest objavi, napadaju sajtove kao osice. Mora da nemaju pametnija posla.

vule

pre 11 godina

Provokacija za provokacijom,tenutno malo sta mozemo da uradimo,ostaje nam da cekamo da neke nama prijateljske drzave postanu najjace svetske sile i onda mudro to moramo iskoristiti u nasu korist...HRISTOS SE RODI .

Driton

pre 11 godina

Sta se bunite, naravno da ce policija da hapsi mladice koji nose uniforme sa znakovima sto ih identificira kao neka Sprska civilna odbrana, itd...

Sergio

pre 11 godina

Шта Вулин тражи у цркви?
Па зар он није комуниста (самопрозвани српски Che Guevara)?

Enklava

pre 11 godina

Ovima sa severa je malo što prave probleme i glume "velike srbe" na svom kriminogenom severu, nego su došli i kod nas u Gračanicu. Neka ih hapse slobodno jer su zaslužili. Kako se niko nije zapitao kako su svi uhapšeni sa severa? Sa njihovim ponašanjem prave probleme samo nama iz srpskih enklava koji nismo prodali svoju dedovinu i ostali smo da živimo na svom, ma kako se ova zemlja sada zvala!

R292

pre 11 godina

Drug Vulin i Božić nikako ne idu zajedno. Pre neku godinu pojeo je petokraku i sada je naprasno postao veliki Pravoslavac koji ne vadi brojanicu iz ruke. Jadno.

kanibal

pre 11 godina

Da ne znam Vulina, požalio bih ga. Ovako - folirant obični, otišao je upravo zbog toga da bi napravio kakav skandal.

Da malo podupre gazda-Tominu tugu što je morao na liturgiju u Beograd.

A vidim da se radikali opasno pale,, iako znaju šta je po sredi.

Btw, Vulinu je danas ponedeljak, a ne Božić.

Срба

pre 11 godina

Мир Божји, Христос се роди!
"Опрости им Господе јер незнају шта чине" а ми им заборавити нећемо.

Dolazi proleće

pre 11 godina

Albanci sistematski rade na pogoršanju međuetničkih odnosa na Kosovu i Metohiji. Treba im izgovor, da i oni izvedu svoju "Oluju". Žalosno je što međunarodna zajednica sve to diskretno podržava.

Bacvanin

pre 11 godina

Tako im i treba. Kako nisu uhapsili ostale, koji su tamo stvarno isli da se pomole Bogu, da se zahvale za prethodnu godinu i pozele svojim najmilijima zdravlje?
Vulin je bio komunista, koji crkvu nije podnosio, nije on otisao tamo das e pokaje, nego da izaziva, a reakcija KPS-a na provokaciju je sasvim ispravna. Nisu upotrebili prekomernu silu, nego lepo gospodinu pokazali gde se izlazi iz drzave Kosovo.
I onda i dalje pricajte da je Kosovo srce Srbije, a KPS ce i dalje da radi svoj posao. Nama lepo, a kako ja vidim, ni kosovska strana se ne zali.

Respect for all

pre 11 godina

Zasto niko ne postavlja jedno logicno pitanje: Zasto niko nije preveden od hiljada normalnih gradana, koji sa pravom slavili u Gracanicu?. Samo tih 9 pratilaca (obezbedenje Vulina). On je sluzbenik drzave Srbije, i njemu je sve jasno, kako on moze da ude u Kosovo, i ako se oseca nesigurmin, moze u svako vreme da dobije pratnju i obezbedjenje KPS. On hoce da provocira. Hvala bogu, sada i ceo normalan svet vec zna takav scenario. Steta, sto Vulin bas ovakve posebne dane koristi da naprave takve skandale.

Pero

pre 11 godina

Zao mi je ovu decu sto ce ni krivi ni duzni da ispastaju zbog Vulina,Pantica i njima slicnim koji su ih zloupotrebili i izlozili kao zrtveno jagnje.Deca se zaposlila u civilnu zastitu ,moraju da rade i slusaju naredbe za parce hleba kao i svi u ovoj napacenoj Srbiji.Stid da bude i Vulina i Pantica sto svoju decu nisu poveli sa sobom nego tudju.

crni domino

pre 11 godina

(decko sa barikada, 7. januar 2013 17:45)
A kako su otkrili Albanci da su to Srbi i da li je moguce da su ih uhapsili iz cista mira? Ako je tako sto niste reagovali kao prave patriote, nego nam tu saopstavate tuzne vesti! Sada cemo da lijemo suze za Vulina i njegovo "obezbedjenje".
PS: Mislim da je dosta bilo sviranja. Frula treba da se zadene za pojas, ako si me razumeo decko sa barikada!

stojko krivi

pre 11 godina

da se ovo desilo prethodnoj vlasti sad bi ovi demagozi i populisti bili do kolena u besedama o ljutoj izdaji, patriotizmu i cvarcima. just saying...

Vojislav, bgd

pre 11 godina

Svaka cast za privodjenje Vulina i njegovih. To je trebalo da uradi Srbija sestog oktobra 2000. Komunisti na celu s Titom i julovci s Mirom Markovic zavili su u crno Srbiju i ceo nas narod. Ovi bezboznici (namerno ne kazem ateisti, jer ateisti cesto veoma postuju tradiciju i visoko cene crkvenu umetnost, lepotu fresaka i uzvisenost liturgije)upropastili su sve sto je srpska nacija postigla u svojoj vekovnoj borbi za slobodu i ujedinjenje, za povratak nasih starih teritorija pod okrilje matice. Neverovatno je da jedan julovac uopste ima obraza da kroci u svetu crkvu Gracanicu... Njima je najbolje da cute i da se pokriju usima. Ono sto bi ih eventualno moglo oprati je post i molitva u tisini, van javnosti, do kraja njihovog ovozemaljskog zivota.

Šumadinac

pre 11 godina

#Enklava
Svaka čast na komentaru, ja više ništa ne bih dodao, osim da se sav novac koji se daje kriminogenom severu uputi ljudima u enklavama južno od Ibra, jer baš ti Srbi su odraz mira i tolerancije na Balkanu. Svaka čast braćo Srbi koji ste ostali u enklavama. Šumadija je uz vas a ne uz sever!

Gracanica

pre 11 godina

Ovo je moglo da se spreci samo da su se mestani Gracanice podigli i napravili mali protest.A ja cu vam reci zasto se nisu podigli-pobunili. Opstina gracanica ima 25000 stanovnika od kojih 5000 pripadnika omladine koji su od 1999 pa do danas zavrsili srednje skole. Njih Srbija ne racuna za radno sposobne definitivno pa su oni prinudjeni da rade u kosovskim institucijama DA PRIHRANE SEBE I SVOJE PORODICE JER MEDJU NJIMA IMA I NOVOPECENIH RODITELJA. I zasto bi se oni bunili protiv Kosovske policije kada im te kosovske institucije hrane porodice. A zasto im kosovske institucije hrane porodice? ZATO STO IH JE NASA SRBIJA ZABORAVILA!!! Voleo bih da Vlada Srbije malo razmisli o ovome... Ista situacija je i sa Pomoravljem i opstinom Strpce. Ovaj komentar stize direktno sa terena.

Enko

pre 11 godina

Pijani Vulin poveoje sa sobom 10 Uniformisni ljudi u sfojoj pratnji a ispred kamera laza da nisu bili u njegovoj pratnju sada tih Ljudi leze u zatfor a on u Beogradu sa sfojom Familjijom.Evo sta radi G.Vulin za jednu Propagandu a za koga je ova Propaganda samo za sfoj Narod i nista vise.

muka mi licemera

pre 11 godina

@bacvanin, bezimena i kompanija
Zanimljivo kako isti ovi koji pozdravljaju izivljavanje albanske "policije" i tako su puni razumevanja za raciju u manastiru Gracanica i za kompleksasku demonstraciju sile od strane Albanaca (jer zaboga Srbi su "provocirali"), kada su u pitanju Albanci i u slucaju provokacije u vidu spomenika albanskim teroristima zagovaraju sasvim nesto drugacije. Spomenik sa obelezjima albanske teroristicke uck za njih nije provokacija nego bi po njima Srbija to trebala da prihvati, mahanje albanskim zastavama i nacionalisticko izivljavanje na dan albanske zastave u Srbiji za njih isto tako nije provokacija nego je to pravo albanske manjine, pretnje albanskih terorista da ce braniti albansku zastavu je za njih isto tako razumljivo i normalno... Ugusicete se u sopstvenom licemerju jednoga dana.

PetarPan

pre 11 godina

Ko zna koji put se potvrdjuje da se ovakve stvari rade u medjusobnom dogovoru,kako bi se zamlacivao dokon i priglup narod koji nema 'leba da jede,ali mu je najbitnije sta je sa Vulinom ili Miskovicem. Ako,tako i treba. Ovce i sluze za sisanje.

ZoranNS

pre 11 godina

Istina je svakim danom sve očitija, prvo Toma pa Vulin. Da su ovo uradili vladi DS, Vučić, Toma, Vulin, Ilić, Koštunica i ostali bi već bili na trgu uBeogradu da smenjuju nesposobnu vlast.

Bijek

pre 11 godina

Ha, ha, kako Vulina ponizno nazivaju "direktor"! Skliznuo čovek od čegevarijanca i komuniste do "direktora".
"Direktore, direktore, hoće li biti nekih para?!"

bombonu

pre 11 godina

Srbi uhapseni na Bozic u svetskoj najmladjoj demokratiji??
Nemoguce! Kosovo je "drzava" u kojoj su svi zasticeni i naravno svi ljudi imaju pravo da obelezavaju svoje verske praznike kao i garantovanu slobodu kretanja.
Ovo naravno ne vazi za Srbe posto se oni u "regionu" ocigledno ne racunaju za ljude. Srbe je moguce progoniti, hapsiti i ubijati a proci nekaznjeno, vec dokazano nekoliko puta u skorijoj proslosti.
Zao mi je sto moram da posem ovakav komentar na danasnji dan. Sramota!
(Milosav, 7. januar 2013 13:42)

Oni su uhapseni zasto izigravaju policija ;) imali su obelezje civilne zastite

Bob Rock

pre 11 godina

@ (Slavko, 7. januar 2013 22:01)


Druze, nisu te pljackali EU i NATO, pljackale su te tvoje rodjene patriJote!! Sto je neko veci patriJota, vise je para pokrao u ovoj drzavi...

Pogledaj insajdere od pocetka do danas, uporedi sa naslovima ko najvise peni o patriotizmu i izvuci zakljucak...

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Tuzna vest...A danas tako bitan dan za sve ljude...Komentar je suvisan za takvo desavanje.
(Jeca, 7. januar 2013 15:32)

Meni je svaki dan isti, ovaj, ni manje ni više različit; sivilo, crnilo, glad, miris baruta, rata, mržnja, bes, nepismenost, nezadovoljstvo, nesreće, utučena deca, samoubice, sedativi...radnja se dešava svakoga dana visoko obrazovanim intelektualcima Srbima u Srbiji, koji nisu kupili diplome, i koji ne pripadaju ni jednoj partiji i nemaju koga da im čuva leđa...eh!!!

Xhefi

pre 11 godina

Ovo nije dobro ako se desilo, ali je uoceno da funkcioneri Srbije uvek kada dolazu na Kosovu za verske praznike ,- zloupotrebljavaju iste na razne nacine za politicke ciljeve kako bi provocirali drugu stranu za nedolicno ponasanje

mirko

pre 11 godina

"Provokacija za provokacijom,tenutno malo sta mozemo da uradimo,ostaje nam da cekamo da neke nama prijateljske drzave postanu najjace svetske sile i onda mudro to moramo iskoristiti u nasu korist...HRISTOS SE RODI .
(vule, 7. januar 2013 14:00)"

Koliko treba da se ceka i koja zemlja ce nesto uciniti za nas? Nemoj sam Ruse da spominjes. Ti su prvi pobegli sa Pristinskog aerodroma.

dejo

pre 11 godina

Dezurni albanski aktivisti koji stancuju ovde komentare kao po pokretnoj traci bi trebalo da se podsete da jedan od njihovih izgovora zasto su "morali" da pocnu sa terorizmom i da se otcepljuju je bio i teror srpske policije, kako sada Albanci sprovode teror i ponasaju se identicno kao i Miloseviceva policija, sigurno ce imati razumevanja ako i Srbi krenu sa oruzanom pobunom i nasiljem kao metodom postizanja prava i slobode, zar ne?

Doktor

pre 11 godina

Isto se radi sta se radilo u SR Hrvatskoj po dolasku Milosevica na vlast.
U delu Hrvatske bez SAO Krajine bilo je puno vise Srba nego u Krajini.Juzno od Ibra ima puno vise Srba nego severno od Ibra.I svi spomenici,groblja,manastiri i crkve su juzno od Ibra.Zakljucite sami.

ilir

pre 11 godina

protest u dakovicu , nikolič i gračanica ,vulin civilna zaštita hapšenje.prikazani kao atak na crkvu i srbspvo, a po komentarima raste mr¿nja u srbiu prema albancima na kosovo, to hoče ova vlast a zašto i što baš sad , na šta se sprema srbija .

Bili D Kid

pre 11 godina

U pravu ste, nije u redu. Taj dan religioznim Srbima pravoslavne veroispovesti, po vascelom svetu, treba dozvoliti da rade šta god im padne na pamet. Mogu valjda taj dan da se slobodno RASPIŠTOLJE...
(bezimena, 7. januar 2013 14:43)

A ne, izvnite vi nas, eksluzivno pravo raznosenja samogasebe bombama na velike verske praznike, pripada muslimanima i mi im to pravo nikada necmo oduzeti...

so-mi-li

pre 11 godina

Srbijo tugo naša pala si na kolena...Nemoćna na čelu sa nemoćnim ljudima....Nestajemo polako danas Kosovo sutra preševska dolina kako je zovu pa zatim ostalo deo po deo....jadno i bedno...

Горан

pre 11 godina

Sergio, R292,

Ја сам атеиста и безбожник и волим да идем у цркву. Црква није само богомоља, већ је и место које одржава историју и традицију једног народа. Дакле, не видим ништа спорно што бивши комунисти, атеисти и безбожници иду у цркву. Можда у цркву иду, не да се помоле хришћанском богу, већ да испоштују хиљадугодишњу традицију једног народа.

А то што ради Тачијева полиција у договору са "партнерима" је трагедија западноевропске цивилизације и демократије.

metohija ravna

pre 11 godina

Klasicno iziivljavanje albanskog okupatora.Zamrznuti sve pregovore sa albanskim okupatorom i cekati bolja vremena sloboda ce doci kad tad !!!!!

Bob Rock

pre 11 godina

Ajde nikolic i vucic... Ajde, ds u koaliciji sa sps...

Ali vulin, vulin bi trebao da dobije nagradu kao najveci preletac u istoriji politike...

Od komunistickog (ceguevara wannabe) potparola do ultranacionaliste (da ne kazem cetnika), branitelja svetih srpskih zemalja (od raznih sao uzgajanih pocetkom devedesetih, do tokija) i najveceg srbina koga su svete srpske (gore pomenute) zemlje ikada videle...

Bravo srbine vuline...

klenga

pre 11 godina

možda ,kažem možda,jednog dana shvatimo da sa albancima moramo da razgovaramo...ali,s obzirom da našu politiku vode sve ponavljaći i loši đaci,teško...pričačemo sa njima onoliko koliko nas na to natera truli zapad...bolje kasti,mrski zapad...bez koga bi mi ,davno lipsali od gladi...mi smo prosjak,ali ponosan,nos nam para nebo...i zato sami sebe zovemo nebeski narod...

Џоџо

pre 11 godina

Где су албански левичари, либерали? Зашто не стану у заштиту људских права и слобода?

Jole

pre 11 godina

O oko cega se onda pregovara? Jedan deo nase teritorije je okupiran i tamo se vrsi nasilje nad srbima, to se moze resiti jedino ratom! Ako trenutno nismo spremni na takvo resenje, sve pregovore treba stopirati, do promene situacije u svetu.

Miki

pre 11 godina

@bezimena,

ti izgleda zelis da Srbi na Kosmetu imaju tretman kakav su imali Jevreji u nacistickoj Nemackoj. E pa da znas da ce se Srbi boriti za svoja ljudska i verska prava. Inace ovaj danasnji dogadjaj kao i onaj od juce u Djakovici gde su Albanci sprecili Srbe da udju u svoju crkvu , pokazuje i dokazuje da ne smemo ni po koju cenu da dozvolimo okupaciju severa Kosmeta od strane velikoalbanske narko-kvazidrzave, jer bi ovi ovi prizori i masovna hapsenja Srba postali i tamo svakodnevica, kao i paljenje srpskih kuca, rusenje srpskih grobalja, crkava i manastira.

Stop albanskom teroru i okupaciji nad Srbima.

Strumf

pre 11 godina

Uhapseno devet nevinih osoba a vi (komentatori) se uhvatili Vulina ko pijan plota. Nisam znao da toliko cenite njegov lik i delo, kad su vam vaznija njegova religiozna osecanja, od devet nevinih sto leze u zatvoru... Meni je ipak zao tih mladica, a za Vulina me bas zabole...al vidim da ga vi mnogo volite.

jakota

pre 11 godina

da li mislite da ce oni prestati sa ovakvim ponasanjem ako mi priznamo kosovo? ko tako misli, grdno se vara. mogu samo da postanu jos gori i osioniji.

realno mi bas nije jasno

pre 11 godina

paaaa...ako su po receptu velikih "heroja" busali se u grudi i pravili ostale propratne gluposti mozda bih i mogao da razumem hapsenje....ali prosto ne mogu da verujem da su bas bez razloga uhapseni... znate ....realno... medalja ima dve strane....na kraju krajeva sto Vulin nije uhapsen ???

nnidza

pre 11 godina

Sve ovo se već dešavalo Srbima pre nego sto je ukinut poguban ustav koji je Kosovu davao status kvazi republike. E sad novi ustav samo treba da sprovede do kraja etničko čišćenje započeto 70ih godina. ljudi bi malo bolje trebali da znaju zašto je došlo ono poznato "niko ne sme da vas dira", a to objašnjenje baš i nije onakvo kakvo su u Hagu želeli da nam predstave. Maltretiranje od strane albanskih policajaca, paljenje i rušenje kuća, otkazi, zastrašivanja. Dolaskom Slobe Srbi su naplatili sve sa kamatom i sada sve u krug opet. Jednom treba stati i zaista naći kompromis. Zajedničkog života na Kosovu nema... Plašim se da budu li Ameri otišli sa Kosova dugove će naplatiti obe strane a običan narod će tu cenu najskuplje da plati...

kentaur

pre 11 godina

Znate sta gospodo, ja ovog Vulina ne mogu ocima da podnesem, a zbog njegovog JULa je moja porodica dosta ispastala, ali on je zvanicni reprezent nase drzave (isto kao i ostala kamarila Dacic, NIkolic i Vucic) i kao takav zasluzuje nase uvazavanje- jer ga je NAROD BIRAO! Sto znaci, ne odobravajte TEROR ALBANACA nad Srbima samo zato sto ne volite nase vlastodrsce! Ima tamo dole dobrog,skromnog i ugrozenog sveta, pogotovo juzno od Ibra. Oni zive u uslovima, odseceni u getu, koje ne biste ni najgorem neprijatelju pozeleli. Evropske vrednosti su i MEDJUNACIONALNA I MEDJURELIGIJSKA TOLERANCIJA kao i sloboda kretanja, a toga, priznacete, danas nije bilo ni za lek na Kosovu. Slozimo se bar oko toga. Ma koliko MI bili frustrirani svojim zivotima, likovanje, zloba i prosipanje mudrosti na internetu je van svake pameti- nema svrhu, nicemu ne doprinosi. Zato, vi ekstremno levi i desni internet-ekstremisti i partijski ratnici, nadjite neku livadu pa se lepo izlemajte do mile volje, a pustite ostatak Srbije da se unormali i dogovori sta nam je ciniti i kako dalje.

otice ti Amerikanci

pre 11 godina

Cekaj, hapsenje Srba jer imaju "uniforme civilne zastite" i ulazenje sa naoruzanjem u dvoriste manastira i izivljavanje nad prisutnima je sasvim OK jer su Albanci bili "isprovocirani" je sasvim OK ali zato rusenje "spomenika" albanskim teroristima na kojem se nalaze obelezja albanske teroristicke organizacije nije OK i to je "krsenje prava Albanaca"? Ccccc... Nece se ovo dobro zavrsiti jer sve se ovo negde pamti, talozi, skuplja i jednoga dana ce isplivati, u kom obliku - videcemo.

Sale

pre 11 godina

"Опрости им Господе јер незнају шта чине" а ми им заборавити нећемо.
(Срба, 7

Србо, претходно научи правопис, пре него што посегнеш за писањем великих речи, "не знају" се пише одвојено, као што видиш из приложеног. Није ни мало верски и религиозно стављати господа, ма на кога тиме мислио, и "вас(ми)", у исту раван. У најмању руку је недостојно та два појма стављати у исту раван, тим пре што се првом појму, као ауторитету, даје дар праштања, а другом, оном овоземаљском моћ пресуђивања, у стилу ми нећемо заборавити, што недвосмислено имплицира заветовање на некакву, по свему судећи, крвну освету, што се потпуно уклапа у локални фолклор, и уједно је у потпуном нескладу са данашњим даном као поводом за изјављивање овакве небулозне претње.

SIMA

pre 11 godina

i sad ce albanske zene u crnom da protestvuju zbog krsenja prava sloboda srba i helsinski razni odbori sa kosova ce da dignu glas a njihovi liberali ce da izadju na ulice zbog krsenja prava sloboda

bane

pre 11 godina

(Bacvanin, 7. januar 2013 16:21)

Ti si potpuno lud, ništa drugo ne mogu da napišem na tvoj komentar.
Kažeš vama i KPS-u lepo ovo što se dogodilo. Ne napisa samo kome to vama.
Poseta crkvi za Božić je veliš, provokacija? Ajde u kojoj to zemlji je poseta nekoj crkvi i to na Božić provokacija?

pamti pa vrati. duplo.

pre 11 godina

Treba samo zapamtiti sta su radili Albanci u Gracanici i ponoviti to sledece godine na dan albanske zastave u Presevu. Naravno, nakon svega ovoga danas nema vise nikakvih dilema sta ce se desiti sa "spomenikom" albanskim teroristima.

alibaba

pre 11 godina

@(Anamarina, 7. januar 2013 16:02)

A ti si duhovita ko Omer Karabeg.
Tipicno srpski, nije problem u tome o cemu se govori u samoj vijesti, nego je problem u tome da li Vulin vjeruje u boga. Klasika....

Rodjendan

pre 11 godina

U pravu ste, nije u redu. Taj dan religioznim Srbima pravoslavne veroispovesti, po vascelom svetu, treba dozvoliti da rade šta god im padne na pamet. Mogu valjda taj dan da se slobodno RASPIŠTOLJE...
(bezimena, 7. januar 2013 14:43) Ne znam gde si procitala u vesti da su nosili pistolje,kad su kps policajci toliko hrabri sto ne dodju na sever kosova?sramota je da na danasnji dan ti i pojedini komentatori i dalje podrzavate aparthejd i nacizam koji vrze albanci prema srbima samo zato zato sto su isli na najradosnoji praznik da se pomole bogu,hristos se rodi braco srbi izdrzite nece ni ovaj zulum trajati.

Zoki R

pre 11 godina

Ovo su provokacije,da bi Srbi reagovali,da bi nas optužili,a da bi oni eskivirali dalje pregovore.Kada su spremni da pale naše svetinje na Kosovu,ne postoji ništa što nebi uradili da proteraju i poslednjeg Srbina sa Kosova i Metohije.

r.

pre 11 godina

Nejasno ej zasto Srbija tolerise ono sto rade Albanci u tzv "presevskoj dolini" i zasto na isti nacin tokom albanske "proslave zastave" i srpska policija ne izvrsi identicnu raciju, uhapsi one cije majice "vredjaju ustavni poredak Srbije" i lepo posalju odakle su i dosli mnoge na toj proslavi? A ako se Albancima to ne svidja, samo ih treba podsetiti na njihovo ponasanje u Gracanici ili za Vidovdan. A ako danasnje politicko rukovodstvo Srbije nastavi sa ovakvim ponasanjem i popustanjem, morace da dodju neko drugi. Mnogima u Srbiji je dosta ponizavanja.

Putnik

pre 11 godina

Daleko smo mi i sve dalje od prave države. Kako vreme prolazi imaćemo sve manje atributa koji čine jednu državu. Kada jednog dana budemo bili sastavni deo EU videćemo gde smo ustvari stigli i kakve nas to hoće svet. E sada dragi Srbi knjige istorije u ruke i čitajte šta nas čeka.

veterinarBG

pre 11 godina

Maltretiranje za Vidovdan,maltretiranje za Bozic,kako li je "obicnih" dana? Nema tu pregovora,nasu dobru volju oni vide kao slabost...Bice opet rata,vidim ja,ovo prevazilazi sve mazohisticke granice srpskog naroda.Mislim da je ovo poslednja sansa Albancima da u miru i civilizovano resimo pitanje KiM.

Aha

pre 11 godina

Alo Albanci, i vasa kosovska policija je paravojna formacija na teritoriji Srbije, jer granice Srbije su jos u okvirima u kojima stoje od Dejtona, dok UN ne kaze drugacije. Znaci trebalo bi pohapsiti sve policajce KPS, zar ne? Ako cemo tom logikom, treba ukloniti sve spomenike, ukinuti sve vase policijske, vojne, legalne i ilegalne grupe. Reciprocitet.

Renato Aranda

pre 11 godina

Mislim da je Vulin posetom Kosovu ostvario cilj. Najzad je uhapsen i proteran sa Kosova. To i jeste funkcija Kancelarije na čijem je čelu - pokazati svetu kakav je karakter kosovskih vlasti. O koristi svega toga za Srbe na Kosovu ne vredi govoriti. Nikakva.

Nik

pre 11 godina

Шта Вулин тражи у цркви?
Па зар он није комуниста (самопрозвани српски Che Guevara)?
(Sergio, 7. januar 2013 15:39)

LOL
Kada nemate nikakav argument, pocnete (kao i obicno) da mlatite... Kakve veze ima sta je Vulin LICNO?!?!?!? On je predstavnik Vlade Srbije... Ta f-ja ne poznaje njegovo VERSKO opredeljenje!

Rodni

pre 11 godina

@drasko i treba srusiti spomenik, slazem se sa tobom. I sta smo onda uradili?!? Eto nama ponovo rata... Razmisli malo da iza Albanaca stoje Ameri. Sta cemo sad???

Mi ne razumemo

pre 11 godina

Ma otkud ih uhapsili samo zato sto su Srbi. Kosovo je velika demokratija, pitajte nase prijatelje sa zapada koji su ih stvorili. Tamo sve funkcionise po pravu i zakonu, a ne po nacionalnoj pripadnosti.

decko sa barikada

pre 11 godina

Za 10-oro mladica je odredjen policijski pritvor od 48h samo zato sto su srbi i sto su otisli na proslavu bozicne liturgije,ovo vam je najnovija vest...

spori

pre 11 godina

Smesno je videti kako se u 2013. godini Albanci ponasaju kao Srbi 90tih proslog veka, cak i komentari Albanaca koji pravdaju fasisticko ponasanje svoje "policije" pokazuje da su vecinski i mentalno tamo gde su Srbi bili pre dve decenije. Razumemo da su zaostali i izolovani ali ovoliko...

Slavko

pre 11 godina

Znate kad ulazimo u EU ? Nikad !! Odgovor se sam nameće ne mesecima već godinama.Treba samo sagledati unazad 13god. i videti šta nam se dešavalo i kako su nas ‘‘evropljani‘‘ zavlačili i pljačkali. Kompletan narod je osiromašen i upropašćen toliko da se nećemo oporaviti bar za nekoliko desetina godina a u međuvremenu će sa političke scene nestati i ova komplet nesposobna generacija političara kojima je lična korist bila na prvom mestu a na narod se nisu ni obazirali kao da ne postoji što će se i u skorijoj budućnosti /70-100god./ i desiti ako se pod hitno nešto ne preduzme! Na Evropu zaboravite- prazna priča, kome mi ovakvi trebamo??

drasko

pre 11 godina

Potpisujem da ce do kraja nedelje srusiti spomenik, ako ne vec sutra !
Nikog nece nista pitati i srusice ga u sred bela dana.
To ce biti odgovor na ova danasnja desavanja.

aleksandar

pre 11 godina

Koliko puta treba da se ovakav splet dogadjaja ponovi dok se neko ne seti da snimi ceo tok dogadjaja, gde se jasno vidi neprovocirano nasilje nad Srbima na Kosovu? Pravoslavni praznici obelezeni u Kosovskim svetim objektima kao da uvek prodju sa nekom "nepravdom" nad Srpskim vernicima...

Izmedju spomenika i liturgije

pre 11 godina

Pitam se narode. Najavljeno da ce Srbija srusiti spomenika. A jos nije ni srusen, liturgija je osramocena. Ionako je do sada Srbija osramocena sa strane EU, te treba ovo za uslov te treba ono za jos neki uslov. Osramocena i ponizena.
Pitam se narode, sta ce se desiti izmedju spomenika i liturgije ?

Жућа врана

pre 11 godina

(Respect for all, 7. januar 2013 21:00)

Шта је са логиком? Нема је?
Ти момци, чак и да јесу били обезбеђење господина Вулина, не могу бити ухапшени као "припадници паралелних институција". По твом размишљању, могли су и ауто да одузму под истим изговором. То је чист притисак на Србе. Ништа друго! Ухапсили би они Вулина, али не смеју, због преговора.

hirurg

pre 11 godina

Nadam se da ce se nasi mladici vratiti nazad sa svim organima, jer dole se nikad ne zna !
A sta mislite da se ovo iskoristi za onaj spomenik u Bujanovcu ?

Zoki

pre 11 godina

Hajde da sačekamo sa komentarima dok ne vidimo šta će se desiti sa tim uhapšenim mladićima, odnosno na koji način će opravdavati njihovo hapšenje.

Neutron

pre 11 godina

Ma to sto se dole desava je cist horor. Najgore od svega je da, ma kakav zlocin ili nepravda da se ucinila, niko na albanskoj strani nikada to ne prizna. NIKADA. Kako tu pregovarati, kako ocekivati bilo koji racijonalan odgovor? Pa to je nemoguce.

dusan

pre 11 godina

Glupa Kosovska policija.Kako ih nije sramota,neka privode Kosovare a ne Srbe,dosta je bilo.Ovi sto pljuju Vulina nemaju pojma o zivotu.Kako i vas nije sramota?

boris

pre 11 godina

Da se razumemo, dobro znam ko je gospodin Vulin i sta je predstavljao za vreme Milosevićeve vladavine... Neko je dobro primetio da ste se uhvatili za njega ko pijan plota, poenta je u hapšenju tih ljudi dole. Da li je moguće da se ovo dešava u demoktaskoj državi Kosovo koja garantuje prava svim građanima? Verujte mi da je budućnost opstanka zemlje Srbije usko povezana sa ovim stvarima u Gračanici, sa sudbinom Preševskog spomenika...
Postoji li država Srbija uopšte?

NS

pre 11 godina

I sad cekamo "Drugo Kosovo", sve one nevladine organizacije i think-tenkove iz Pristine da ostro osude postupke krsenja ljudskih prava Srba i da pozove na mirnu reintegraciju u Srbiju...oh wait! :)

cosmic

pre 11 godina

@ (Gracanica, 07. januar 2013 19:01)

Znam da se to ne moze porediti, ali politicari u Beogradu su nezainteresovani i za gradjane van Kosova. Ali ne sme se dozvoliti krsenje osnovnih ljudskih prava zbog parceta hleba. Prodati slobodu za parce hleba se kad-tad vrati veoma lose.

Bagzi

pre 11 godina

@muka mi licemera
Lepo zapazanje. Bas bih voleo da prozvani u vasem komentaru pruze neko smisleno objasnjenje, mada mi se cini da ce vas komentar da previde.

novica952

pre 11 godina

Ovo što se desilo gospodinu Vulinu kao predstavniuku vlade Srbije na Kosovu u graćanici i odbijanje da se izda dozvola Nikoliću da poseti Gračanicu je velika blamaža Srbije i zadatak je za vladu i premijera Dačića da porade na redifinisanju stavova oko neutralnosti Euleksa i daljeg rada ove nisje na Kosovu kao i ponašanju KFOR-a koji su samo nemi posmatrači šikaniranja Srbije. Posle ovog događanja više ništa istop ne treba biti na relaciji Beograd i Priština i vreme je za odlučnu akciju ove države i pokazivanja da se stvari mogu dešavati i drugačije. Ako posle ovoga ne usledi reakcija i protiv mera vreme je da se vlada povuće i pruži priliku drugima da to odlučnije odrade.

Alfa i omega

pre 11 godina

Gde su sada mirovne misije koje su postavljene da štite obe strane.Ovim su pokazali da prećutno štite interese samo jedne strane.Sramno je da dopuste da parapolicijske snage Kosova privode i hapse pravoslavne vernike na najveći verski praznik.

Majakovski

pre 11 godina

Na Kosmetu nista novo.

Ljudi se privode zbog "raznoraznih", obicno nepostojecih razloga, u najvecem broju slucajeva se radi o klasicnom maltretiranju.
Ubistva, paljevine, maltretiranja su postali svakodnevnica.
Srbi ne mogu da obidju svoje manastire i crkve bez pratnje policije, groblja i kada obidju obicno su u stanju neprepoznatljivosti usled unistavanja nadgrobnih spomenika.
Pocinioci tih nedela ostaju nekaznjeni, bilo da se radi o ubistvu ili kradji, nasilnickom ponasanju.
Kriminalizuje se ceo jedan narod, propagandna masinerija samo melje.
Za manje stvari se u Evropi dele packe o ljudskim pravima, raspreda se o moralnim aspektima ovog ili onog, svi se kao zgrazavaju, dele ko zna kakve protestne note, a kada treba stvarno odreagovati iz te Evrope dolazi nam samo muk, zaglusujuca tisina i zapravo sva ta njihova, evropska prica pada u vodu, lomi se u trenutku, puca. Sva prica o ljudskim pravima gubi smisao, nestaje.
Tada vidimo da je prica o ljudskim pravima ustvari samo prica i da od nje nije ostalo nista. I sto je najtuznije ta se prica koristi da bi se ista drugima uskratila i to u najstrasnijoj meri.


"Jer dosadno je biti istog kalupa gena,
Dosadno je biti masa zavedena"

Ljudska prava vaze za sve ili samo za neke ?

Rodjendan

pre 11 godina

Gledao sam snimak na rts-u kad su ih izvodili iz policijske stanice i svi su imali razlicite jakne ,a redzepi tkz ministar policije tkz drzave kosovo kaze da su svi bili isto obuceni,mislim da ce ovih dana svi spomenici ko ji su podignuti teroristima na jugu srbije biti sruseni i niko nece smeti da so pobuni.

Vlada

pre 11 godina

Epa za Uskrs da se organizuje jos masovnija poseta manastirima na Kosovu i Metohiji....stotine autobusa besplatno neka voze pa neka nastave da nas provociraju

Sale

pre 11 godina

Nadam se da ce se nasi mladici vratiti nazad sa svim organima,
(hirurg, 7. januar

Ако је ишта извесно, то је да ће се са органом мозга сигурно вратити, јер им је тај орган потпуно неупотребљаван и ганц нов, па отуд и бескористан.

П.С. Неки пут је корисно бити глуп, то ти може сачувати мозак.

bezimena

pre 11 godina

Srbi uhapseni na Bozic...

(Milosav, 7. januar 2013 13:42)

U pravu ste, nije u redu. Taj dan religioznim Srbima pravoslavne veroispovesti, po vascelom svetu, treba dozvoliti da rade šta god im padne na pamet. Mogu valjda taj dan da se slobodno RASPIŠTOLJE...

Milan

pre 11 godina

Albanci su nervozni...prave gresku za greskom...Ne moze postojati aparthejd u Evropi i nasa pozicija postaje svakim danom sve jaca! Momci izdrzite!

Milosav

pre 11 godina

Srbi uhapseni na Bozic u svetskoj najmladjoj demokratiji??
Nemoguce! Kosovo je "drzava" u kojoj su svi zasticeni i naravno svi ljudi imaju pravo da obelezavaju svoje verske praznike kao i garantovanu slobodu kretanja.
Ovo naravno ne vazi za Srbe posto se oni u "regionu" ocigledno ne racunaju za ljude. Srbe je moguce progoniti, hapsiti i ubijati a proci nekaznjeno, vec dokazano nekoliko puta u skorijoj proslosti.
Zao mi je sto moram da posem ovakav komentar na danasnji dan. Sramota!

Srb

pre 11 godina

Nisu Albanci djubrad nego je ovaj Vulin patriJota folirant, pa jel se vi Srbi sećate njega od ranije, zar nije Vulin Komunista....a sad gleda u ikone k'o da blene u zlatne dukate!!!!!!!!

vule

pre 11 godina

Provokacija za provokacijom,tenutno malo sta mozemo da uradimo,ostaje nam da cekamo da neke nama prijateljske drzave postanu najjace svetske sile i onda mudro to moramo iskoristiti u nasu korist...HRISTOS SE RODI .

Срба

pre 11 godina

Мир Божји, Христос се роди!
"Опрости им Господе јер незнају шта чине" а ми им заборавити нећемо.

decko sa barikada

pre 11 godina

Za 10-oro mladica je odredjen policijski pritvor od 48h samo zato sto su srbi i sto su otisli na proslavu bozicne liturgije,ovo vam je najnovija vest...

Miki

pre 11 godina

@bezimena,

ti izgleda zelis da Srbi na Kosmetu imaju tretman kakav su imali Jevreji u nacistickoj Nemackoj. E pa da znas da ce se Srbi boriti za svoja ljudska i verska prava. Inace ovaj danasnji dogadjaj kao i onaj od juce u Djakovici gde su Albanci sprecili Srbe da udju u svoju crkvu , pokazuje i dokazuje da ne smemo ni po koju cenu da dozvolimo okupaciju severa Kosmeta od strane velikoalbanske narko-kvazidrzave, jer bi ovi ovi prizori i masovna hapsenja Srba postali i tamo svakodnevica, kao i paljenje srpskih kuca, rusenje srpskih grobalja, crkava i manastira.

Stop albanskom teroru i okupaciji nad Srbima.

Dolazi proleće

pre 11 godina

Albanci sistematski rade na pogoršanju međuetničkih odnosa na Kosovu i Metohiji. Treba im izgovor, da i oni izvedu svoju "Oluju". Žalosno je što međunarodna zajednica sve to diskretno podržava.

mira

pre 11 godina

Ovo nije prvi put da Vulin radi ovakve stvari. Pokusali su to vec dva puta. Ne provociraju Albanci, nego Srbi. Oni ne dozvoljavaju nikome sa Kosova ko nije Srbin ni da kroci u Srbiju. Cak nas i avioni moraju obilaziti. I lepo su rekli da ne moze tamo dok se ne napravi reciprocitet. Ali, ne, ovi nasi namerno provociraju, odu u Mitrovicu, pa odna pokusavaju da se prokrijumcare u Gracanicu. I pale svoje pristalice, koji su brzi kao munja. Cim se neka vest objavi, napadaju sajtove kao osice. Mora da nemaju pametnija posla.

dusan

pre 11 godina

Glupa Kosovska policija.Kako ih nije sramota,neka privode Kosovare a ne Srbe,dosta je bilo.Ovi sto pljuju Vulina nemaju pojma o zivotu.Kako i vas nije sramota?

veterinarBG

pre 11 godina

Maltretiranje za Vidovdan,maltretiranje za Bozic,kako li je "obicnih" dana? Nema tu pregovora,nasu dobru volju oni vide kao slabost...Bice opet rata,vidim ja,ovo prevazilazi sve mazohisticke granice srpskog naroda.Mislim da je ovo poslednja sansa Albancima da u miru i civilizovano resimo pitanje KiM.

dejo

pre 11 godina

Dezurni albanski aktivisti koji stancuju ovde komentare kao po pokretnoj traci bi trebalo da se podsete da jedan od njihovih izgovora zasto su "morali" da pocnu sa terorizmom i da se otcepljuju je bio i teror srpske policije, kako sada Albanci sprovode teror i ponasaju se identicno kao i Miloseviceva policija, sigurno ce imati razumevanja ako i Srbi krenu sa oruzanom pobunom i nasiljem kao metodom postizanja prava i slobode, zar ne?

spori

pre 11 godina

Smesno je videti kako se u 2013. godini Albanci ponasaju kao Srbi 90tih proslog veka, cak i komentari Albanaca koji pravdaju fasisticko ponasanje svoje "policije" pokazuje da su vecinski i mentalno tamo gde su Srbi bili pre dve decenije. Razumemo da su zaostali i izolovani ali ovoliko...

Driton

pre 11 godina

Sta se bunite, naravno da ce policija da hapsi mladice koji nose uniforme sa znakovima sto ih identificira kao neka Sprska civilna odbrana, itd...

metohija ravna

pre 11 godina

Klasicno iziivljavanje albanskog okupatora.Zamrznuti sve pregovore sa albanskim okupatorom i cekati bolja vremena sloboda ce doci kad tad !!!!!

Aha

pre 11 godina

Alo Albanci, i vasa kosovska policija je paravojna formacija na teritoriji Srbije, jer granice Srbije su jos u okvirima u kojima stoje od Dejtona, dok UN ne kaze drugacije. Znaci trebalo bi pohapsiti sve policajce KPS, zar ne? Ako cemo tom logikom, treba ukloniti sve spomenike, ukinuti sve vase policijske, vojne, legalne i ilegalne grupe. Reciprocitet.

Jole

pre 11 godina

O oko cega se onda pregovara? Jedan deo nase teritorije je okupiran i tamo se vrsi nasilje nad srbima, to se moze resiti jedino ratom! Ako trenutno nismo spremni na takvo resenje, sve pregovore treba stopirati, do promene situacije u svetu.

pamti pa vrati. duplo.

pre 11 godina

Treba samo zapamtiti sta su radili Albanci u Gracanici i ponoviti to sledece godine na dan albanske zastave u Presevu. Naravno, nakon svega ovoga danas nema vise nikakvih dilema sta ce se desiti sa "spomenikom" albanskim teroristima.

otice ti Amerikanci

pre 11 godina

Cekaj, hapsenje Srba jer imaju "uniforme civilne zastite" i ulazenje sa naoruzanjem u dvoriste manastira i izivljavanje nad prisutnima je sasvim OK jer su Albanci bili "isprovocirani" je sasvim OK ali zato rusenje "spomenika" albanskim teroristima na kojem se nalaze obelezja albanske teroristicke organizacije nije OK i to je "krsenje prava Albanaca"? Ccccc... Nece se ovo dobro zavrsiti jer sve se ovo negde pamti, talozi, skuplja i jednoga dana ce isplivati, u kom obliku - videcemo.

Rodjendan

pre 11 godina

U pravu ste, nije u redu. Taj dan religioznim Srbima pravoslavne veroispovesti, po vascelom svetu, treba dozvoliti da rade šta god im padne na pamet. Mogu valjda taj dan da se slobodno RASPIŠTOLJE...
(bezimena, 7. januar 2013 14:43) Ne znam gde si procitala u vesti da su nosili pistolje,kad su kps policajci toliko hrabri sto ne dodju na sever kosova?sramota je da na danasnji dan ti i pojedini komentatori i dalje podrzavate aparthejd i nacizam koji vrze albanci prema srbima samo zato zato sto su isli na najradosnoji praznik da se pomole bogu,hristos se rodi braco srbi izdrzite nece ni ovaj zulum trajati.

muka mi licemera

pre 11 godina

@bacvanin, bezimena i kompanija
Zanimljivo kako isti ovi koji pozdravljaju izivljavanje albanske "policije" i tako su puni razumevanja za raciju u manastiru Gracanica i za kompleksasku demonstraciju sile od strane Albanaca (jer zaboga Srbi su "provocirali"), kada su u pitanju Albanci i u slucaju provokacije u vidu spomenika albanskim teroristima zagovaraju sasvim nesto drugacije. Spomenik sa obelezjima albanske teroristicke uck za njih nije provokacija nego bi po njima Srbija to trebala da prihvati, mahanje albanskim zastavama i nacionalisticko izivljavanje na dan albanske zastave u Srbiji za njih isto tako nije provokacija nego je to pravo albanske manjine, pretnje albanskih terorista da ce braniti albansku zastavu je za njih isto tako razumljivo i normalno... Ugusicete se u sopstvenom licemerju jednoga dana.

bombonu

pre 11 godina

Srbi uhapseni na Bozic u svetskoj najmladjoj demokratiji??
Nemoguce! Kosovo je "drzava" u kojoj su svi zasticeni i naravno svi ljudi imaju pravo da obelezavaju svoje verske praznike kao i garantovanu slobodu kretanja.
Ovo naravno ne vazi za Srbe posto se oni u "regionu" ocigledno ne racunaju za ljude. Srbe je moguce progoniti, hapsiti i ubijati a proci nekaznjeno, vec dokazano nekoliko puta u skorijoj proslosti.
Zao mi je sto moram da posem ovakav komentar na danasnji dan. Sramota!
(Milosav, 7. januar 2013 13:42)

Oni su uhapseni zasto izigravaju policija ;) imali su obelezje civilne zastite

shaip shala

pre 11 godina

iskreno kao albanac koji je srednju tehnicku zavrsio daleke 1972 u Lazarevcu,kazem otvoreno da nije bilo potrebno da Vulina obezbedjuje nekakva civilna zastita,pored kosovskih policajaca,te mislim da ovo nije nikakva provokacija,ali zloupotreba samo od tzv.civilne zastite.Mislim da gramaticki i pravopisno nisam gresio,ostaje samo pozdrav iz Orahovca

Zoki R

pre 11 godina

Ovo su provokacije,da bi Srbi reagovali,da bi nas optužili,a da bi oni eskivirali dalje pregovore.Kada su spremni da pale naše svetinje na Kosovu,ne postoji ništa što nebi uradili da proteraju i poslednjeg Srbina sa Kosova i Metohije.

bane

pre 11 godina

(Bacvanin, 7. januar 2013 16:21)

Ti si potpuno lud, ništa drugo ne mogu da napišem na tvoj komentar.
Kažeš vama i KPS-u lepo ovo što se dogodilo. Ne napisa samo kome to vama.
Poseta crkvi za Božić je veliš, provokacija? Ajde u kojoj to zemlji je poseta nekoj crkvi i to na Božić provokacija?

jakota

pre 11 godina

da li mislite da ce oni prestati sa ovakvim ponasanjem ako mi priznamo kosovo? ko tako misli, grdno se vara. mogu samo da postanu jos gori i osioniji.

Џоџо

pre 11 godina

Где су албански левичари, либерали? Зашто не стану у заштиту људских права и слобода?

Nik

pre 11 godina

Шта Вулин тражи у цркви?
Па зар он није комуниста (самопрозвани српски Che Guevara)?
(Sergio, 7. januar 2013 15:39)

LOL
Kada nemate nikakav argument, pocnete (kao i obicno) da mlatite... Kakve veze ima sta je Vulin LICNO?!?!?!? On je predstavnik Vlade Srbije... Ta f-ja ne poznaje njegovo VERSKO opredeljenje!

hirurg

pre 11 godina

Nadam se da ce se nasi mladici vratiti nazad sa svim organima, jer dole se nikad ne zna !
A sta mislite da se ovo iskoristi za onaj spomenik u Bujanovcu ?

drasko

pre 11 godina

Potpisujem da ce do kraja nedelje srusiti spomenik, ako ne vec sutra !
Nikog nece nista pitati i srusice ga u sred bela dana.
To ce biti odgovor na ova danasnja desavanja.

Горан

pre 11 godina

Sergio, R292,

Ја сам атеиста и безбожник и волим да идем у цркву. Црква није само богомоља, већ је и место које одржава историју и традицију једног народа. Дакле, не видим ништа спорно што бивши комунисти, атеисти и безбожници иду у цркву. Можда у цркву иду, не да се помоле хришћанском богу, већ да испоштују хиљадугодишњу традицију једног народа.

А то што ради Тачијева полиција у договору са "партнерима" је трагедија западноевропске цивилизације и демократије.

Izmedju spomenika i liturgije

pre 11 godina

Pitam se narode. Najavljeno da ce Srbija srusiti spomenika. A jos nije ni srusen, liturgija je osramocena. Ionako je do sada Srbija osramocena sa strane EU, te treba ovo za uslov te treba ono za jos neki uslov. Osramocena i ponizena.
Pitam se narode, sta ce se desiti izmedju spomenika i liturgije ?

SIMA

pre 11 godina

i sad ce albanske zene u crnom da protestvuju zbog krsenja prava sloboda srba i helsinski razni odbori sa kosova ce da dignu glas a njihovi liberali ce da izadju na ulice zbog krsenja prava sloboda

Alfa i omega

pre 11 godina

Gde su sada mirovne misije koje su postavljene da štite obe strane.Ovim su pokazali da prećutno štite interese samo jedne strane.Sramno je da dopuste da parapolicijske snage Kosova privode i hapse pravoslavne vernike na najveći verski praznik.

Bili D Kid

pre 11 godina

U pravu ste, nije u redu. Taj dan religioznim Srbima pravoslavne veroispovesti, po vascelom svetu, treba dozvoliti da rade šta god im padne na pamet. Mogu valjda taj dan da se slobodno RASPIŠTOLJE...
(bezimena, 7. januar 2013 14:43)

A ne, izvnite vi nas, eksluzivno pravo raznosenja samogasebe bombama na velike verske praznike, pripada muslimanima i mi im to pravo nikada necmo oduzeti...

Renato Aranda

pre 11 godina

Mislim da je Vulin posetom Kosovu ostvario cilj. Najzad je uhapsen i proteran sa Kosova. To i jeste funkcija Kancelarije na čijem je čelu - pokazati svetu kakav je karakter kosovskih vlasti. O koristi svega toga za Srbe na Kosovu ne vredi govoriti. Nikakva.

Strumf

pre 11 godina

Uhapseno devet nevinih osoba a vi (komentatori) se uhvatili Vulina ko pijan plota. Nisam znao da toliko cenite njegov lik i delo, kad su vam vaznija njegova religiozna osecanja, od devet nevinih sto leze u zatvoru... Meni je ipak zao tih mladica, a za Vulina me bas zabole...al vidim da ga vi mnogo volite.

r.

pre 11 godina

Nejasno ej zasto Srbija tolerise ono sto rade Albanci u tzv "presevskoj dolini" i zasto na isti nacin tokom albanske "proslave zastave" i srpska policija ne izvrsi identicnu raciju, uhapsi one cije majice "vredjaju ustavni poredak Srbije" i lepo posalju odakle su i dosli mnoge na toj proslavi? A ako se Albancima to ne svidja, samo ih treba podsetiti na njihovo ponasanje u Gracanici ili za Vidovdan. A ako danasnje politicko rukovodstvo Srbije nastavi sa ovakvim ponasanjem i popustanjem, morace da dodju neko drugi. Mnogima u Srbiji je dosta ponizavanja.

Bacvanin

pre 11 godina

Tako im i treba. Kako nisu uhapsili ostale, koji su tamo stvarno isli da se pomole Bogu, da se zahvale za prethodnu godinu i pozele svojim najmilijima zdravlje?
Vulin je bio komunista, koji crkvu nije podnosio, nije on otisao tamo das e pokaje, nego da izaziva, a reakcija KPS-a na provokaciju je sasvim ispravna. Nisu upotrebili prekomernu silu, nego lepo gospodinu pokazali gde se izlazi iz drzave Kosovo.
I onda i dalje pricajte da je Kosovo srce Srbije, a KPS ce i dalje da radi svoj posao. Nama lepo, a kako ja vidim, ni kosovska strana se ne zali.

Vojislav, bgd

pre 11 godina

Svaka cast za privodjenje Vulina i njegovih. To je trebalo da uradi Srbija sestog oktobra 2000. Komunisti na celu s Titom i julovci s Mirom Markovic zavili su u crno Srbiju i ceo nas narod. Ovi bezboznici (namerno ne kazem ateisti, jer ateisti cesto veoma postuju tradiciju i visoko cene crkvenu umetnost, lepotu fresaka i uzvisenost liturgije)upropastili su sve sto je srpska nacija postigla u svojoj vekovnoj borbi za slobodu i ujedinjenje, za povratak nasih starih teritorija pod okrilje matice. Neverovatno je da jedan julovac uopste ima obraza da kroci u svetu crkvu Gracanicu... Njima je najbolje da cute i da se pokriju usima. Ono sto bi ih eventualno moglo oprati je post i molitva u tisini, van javnosti, do kraja njihovog ovozemaljskog zivota.

ZDRAV(KO) HERBIKO

pre 11 godina

"Koordinator vladine Kancelarije za Kosovo i Metohiju Zlata Radovanović potvrdila je da je više osoba privedeno u Gračanici, ali nije mogla da kaže zašta je to učinjeno."
Izvinite molim vas, ali ako ste nesposobni da dobijete, a samim tim i prosledite, podelite, jednu jako bitnu informaciju za porodice uhapšenih, dajte ostavku na mesto koordinatora G-đo Radovanović!

novica952

pre 11 godina

Ovo što se desilo gospodinu Vulinu kao predstavniuku vlade Srbije na Kosovu u graćanici i odbijanje da se izda dozvola Nikoliću da poseti Gračanicu je velika blamaža Srbije i zadatak je za vladu i premijera Dačića da porade na redifinisanju stavova oko neutralnosti Euleksa i daljeg rada ove nisje na Kosovu kao i ponašanju KFOR-a koji su samo nemi posmatrači šikaniranja Srbije. Posle ovog događanja više ništa istop ne treba biti na relaciji Beograd i Priština i vreme je za odlučnu akciju ove države i pokazivanja da se stvari mogu dešavati i drugačije. Ako posle ovoga ne usledi reakcija i protiv mera vreme je da se vlada povuće i pruži priliku drugima da to odlučnije odrade.

Enklava

pre 11 godina

Ovima sa severa je malo što prave probleme i glume "velike srbe" na svom kriminogenom severu, nego su došli i kod nas u Gračanicu. Neka ih hapse slobodno jer su zaslužili. Kako se niko nije zapitao kako su svi uhapšeni sa severa? Sa njihovim ponašanjem prave probleme samo nama iz srpskih enklava koji nismo prodali svoju dedovinu i ostali smo da živimo na svom, ma kako se ova zemlja sada zvala!

Neutron

pre 11 godina

Ma to sto se dole desava je cist horor. Najgore od svega je da, ma kakav zlocin ili nepravda da se ucinila, niko na albanskoj strani nikada to ne prizna. NIKADA. Kako tu pregovarati, kako ocekivati bilo koji racijonalan odgovor? Pa to je nemoguce.

Жућа врана

pre 11 godina

(Respect for all, 7. januar 2013 21:00)

Шта је са логиком? Нема је?
Ти момци, чак и да јесу били обезбеђење господина Вулина, не могу бити ухапшени као "припадници паралелних институција". По твом размишљању, могли су и ауто да одузму под истим изговором. То је чист притисак на Србе. Ништа друго! Ухапсили би они Вулина, али не смеју, због преговора.

Mi ne razumemo

pre 11 godina

Ma otkud ih uhapsili samo zato sto su Srbi. Kosovo je velika demokratija, pitajte nase prijatelje sa zapada koji su ih stvorili. Tamo sve funkcionise po pravu i zakonu, a ne po nacionalnoj pripadnosti.

Enko

pre 11 godina

Pijani Vulin poveoje sa sobom 10 Uniformisni ljudi u sfojoj pratnji a ispred kamera laza da nisu bili u njegovoj pratnju sada tih Ljudi leze u zatfor a on u Beogradu sa sfojom Familjijom.Evo sta radi G.Vulin za jednu Propagandu a za koga je ova Propaganda samo za sfoj Narod i nista vise.

crni domino

pre 11 godina

(decko sa barikada, 7. januar 2013 17:45)
A kako su otkrili Albanci da su to Srbi i da li je moguce da su ih uhapsili iz cista mira? Ako je tako sto niste reagovali kao prave patriote, nego nam tu saopstavate tuzne vesti! Sada cemo da lijemo suze za Vulina i njegovo "obezbedjenje".
PS: Mislim da je dosta bilo sviranja. Frula treba da se zadene za pojas, ako si me razumeo decko sa barikada!

Respect for all

pre 11 godina

Zasto niko ne postavlja jedno logicno pitanje: Zasto niko nije preveden od hiljada normalnih gradana, koji sa pravom slavili u Gracanicu?. Samo tih 9 pratilaca (obezbedenje Vulina). On je sluzbenik drzave Srbije, i njemu je sve jasno, kako on moze da ude u Kosovo, i ako se oseca nesigurmin, moze u svako vreme da dobije pratnju i obezbedjenje KPS. On hoce da provocira. Hvala bogu, sada i ceo normalan svet vec zna takav scenario. Steta, sto Vulin bas ovakve posebne dane koristi da naprave takve skandale.

Sergio

pre 11 godina

Шта Вулин тражи у цркви?
Па зар он није комуниста (самопрозвани српски Che Guevara)?

Rodjendan

pre 11 godina

Gledao sam snimak na rts-u kad su ih izvodili iz policijske stanice i svi su imali razlicite jakne ,a redzepi tkz ministar policije tkz drzave kosovo kaze da su svi bili isto obuceni,mislim da ce ovih dana svi spomenici ko ji su podignuti teroristima na jugu srbije biti sruseni i niko nece smeti da so pobuni.

Sale

pre 11 godina

"Опрости им Господе јер незнају шта чине" а ми им заборавити нећемо.
(Срба, 7

Србо, претходно научи правопис, пре него што посегнеш за писањем великих речи, "не знају" се пише одвојено, као што видиш из приложеног. Није ни мало верски и религиозно стављати господа, ма на кога тиме мислио, и "вас(ми)", у исту раван. У најмању руку је недостојно та два појма стављати у исту раван, тим пре што се првом појму, као ауторитету, даје дар праштања, а другом, оном овоземаљском моћ пресуђивања, у стилу ми нећемо заборавити, што недвосмислено имплицира заветовање на некакву, по свему судећи, крвну освету, што се потпуно уклапа у локални фолклор, и уједно је у потпуном нескладу са данашњим даном као поводом за изјављивање овакве небулозне претње.

nnidza

pre 11 godina

Sve ovo se već dešavalo Srbima pre nego sto je ukinut poguban ustav koji je Kosovu davao status kvazi republike. E sad novi ustav samo treba da sprovede do kraja etničko čišćenje započeto 70ih godina. ljudi bi malo bolje trebali da znaju zašto je došlo ono poznato "niko ne sme da vas dira", a to objašnjenje baš i nije onakvo kakvo su u Hagu želeli da nam predstave. Maltretiranje od strane albanskih policajaca, paljenje i rušenje kuća, otkazi, zastrašivanja. Dolaskom Slobe Srbi su naplatili sve sa kamatom i sada sve u krug opet. Jednom treba stati i zaista naći kompromis. Zajedničkog života na Kosovu nema... Plašim se da budu li Ameri otišli sa Kosova dugove će naplatiti obe strane a običan narod će tu cenu najskuplje da plati...

boris

pre 11 godina

Da se razumemo, dobro znam ko je gospodin Vulin i sta je predstavljao za vreme Milosevićeve vladavine... Neko je dobro primetio da ste se uhvatili za njega ko pijan plota, poenta je u hapšenju tih ljudi dole. Da li je moguće da se ovo dešava u demoktaskoj državi Kosovo koja garantuje prava svim građanima? Verujte mi da je budućnost opstanka zemlje Srbije usko povezana sa ovim stvarima u Gračanici, sa sudbinom Preševskog spomenika...
Postoji li država Srbija uopšte?

Zoki

pre 11 godina

Hajde da sačekamo sa komentarima dok ne vidimo šta će se desiti sa tim uhapšenim mladićima, odnosno na koji način će opravdavati njihovo hapšenje.

NS

pre 11 godina

I sad cekamo "Drugo Kosovo", sve one nevladine organizacije i think-tenkove iz Pristine da ostro osude postupke krsenja ljudskih prava Srba i da pozove na mirnu reintegraciju u Srbiju...oh wait! :)

kentaur

pre 11 godina

Znate sta gospodo, ja ovog Vulina ne mogu ocima da podnesem, a zbog njegovog JULa je moja porodica dosta ispastala, ali on je zvanicni reprezent nase drzave (isto kao i ostala kamarila Dacic, NIkolic i Vucic) i kao takav zasluzuje nase uvazavanje- jer ga je NAROD BIRAO! Sto znaci, ne odobravajte TEROR ALBANACA nad Srbima samo zato sto ne volite nase vlastodrsce! Ima tamo dole dobrog,skromnog i ugrozenog sveta, pogotovo juzno od Ibra. Oni zive u uslovima, odseceni u getu, koje ne biste ni najgorem neprijatelju pozeleli. Evropske vrednosti su i MEDJUNACIONALNA I MEDJURELIGIJSKA TOLERANCIJA kao i sloboda kretanja, a toga, priznacete, danas nije bilo ni za lek na Kosovu. Slozimo se bar oko toga. Ma koliko MI bili frustrirani svojim zivotima, likovanje, zloba i prosipanje mudrosti na internetu je van svake pameti- nema svrhu, nicemu ne doprinosi. Zato, vi ekstremno levi i desni internet-ekstremisti i partijski ratnici, nadjite neku livadu pa se lepo izlemajte do mile volje, a pustite ostatak Srbije da se unormali i dogovori sta nam je ciniti i kako dalje.

aleksandar

pre 11 godina

Koliko puta treba da se ovakav splet dogadjaja ponovi dok se neko ne seti da snimi ceo tok dogadjaja, gde se jasno vidi neprovocirano nasilje nad Srbima na Kosovu? Pravoslavni praznici obelezeni u Kosovskim svetim objektima kao da uvek prodju sa nekom "nepravdom" nad Srpskim vernicima...

cosmic

pre 11 godina

@ (Gracanica, 07. januar 2013 19:01)

Znam da se to ne moze porediti, ali politicari u Beogradu su nezainteresovani i za gradjane van Kosova. Ali ne sme se dozvoliti krsenje osnovnih ljudskih prava zbog parceta hleba. Prodati slobodu za parce hleba se kad-tad vrati veoma lose.

Vlada

pre 11 godina

Epa za Uskrs da se organizuje jos masovnija poseta manastirima na Kosovu i Metohiji....stotine autobusa besplatno neka voze pa neka nastave da nas provociraju

Slavko

pre 11 godina

Znate kad ulazimo u EU ? Nikad !! Odgovor se sam nameće ne mesecima već godinama.Treba samo sagledati unazad 13god. i videti šta nam se dešavalo i kako su nas ‘‘evropljani‘‘ zavlačili i pljačkali. Kompletan narod je osiromašen i upropašćen toliko da se nećemo oporaviti bar za nekoliko desetina godina a u međuvremenu će sa političke scene nestati i ova komplet nesposobna generacija političara kojima je lična korist bila na prvom mestu a na narod se nisu ni obazirali kao da ne postoji što će se i u skorijoj budućnosti /70-100god./ i desiti ako se pod hitno nešto ne preduzme! Na Evropu zaboravite- prazna priča, kome mi ovakvi trebamo??

R292

pre 11 godina

Drug Vulin i Božić nikako ne idu zajedno. Pre neku godinu pojeo je petokraku i sada je naprasno postao veliki Pravoslavac koji ne vadi brojanicu iz ruke. Jadno.

ilir

pre 11 godina

protest u dakovicu , nikolič i gračanica ,vulin civilna zaštita hapšenje.prikazani kao atak na crkvu i srbspvo, a po komentarima raste mr¿nja u srbiu prema albancima na kosovo, to hoče ova vlast a zašto i što baš sad , na šta se sprema srbija .

Gracanica

pre 11 godina

Ovo je moglo da se spreci samo da su se mestani Gracanice podigli i napravili mali protest.A ja cu vam reci zasto se nisu podigli-pobunili. Opstina gracanica ima 25000 stanovnika od kojih 5000 pripadnika omladine koji su od 1999 pa do danas zavrsili srednje skole. Njih Srbija ne racuna za radno sposobne definitivno pa su oni prinudjeni da rade u kosovskim institucijama DA PRIHRANE SEBE I SVOJE PORODICE JER MEDJU NJIMA IMA I NOVOPECENIH RODITELJA. I zasto bi se oni bunili protiv Kosovske policije kada im te kosovske institucije hrane porodice. A zasto im kosovske institucije hrane porodice? ZATO STO IH JE NASA SRBIJA ZABORAVILA!!! Voleo bih da Vlada Srbije malo razmisli o ovome... Ista situacija je i sa Pomoravljem i opstinom Strpce. Ovaj komentar stize direktno sa terena.

Pero

pre 11 godina

Zao mi je ovu decu sto ce ni krivi ni duzni da ispastaju zbog Vulina,Pantica i njima slicnim koji su ih zloupotrebili i izlozili kao zrtveno jagnje.Deca se zaposlila u civilnu zastitu ,moraju da rade i slusaju naredbe za parce hleba kao i svi u ovoj napacenoj Srbiji.Stid da bude i Vulina i Pantica sto svoju decu nisu poveli sa sobom nego tudju.

Majakovski

pre 11 godina

Na Kosmetu nista novo.

Ljudi se privode zbog "raznoraznih", obicno nepostojecih razloga, u najvecem broju slucajeva se radi o klasicnom maltretiranju.
Ubistva, paljevine, maltretiranja su postali svakodnevnica.
Srbi ne mogu da obidju svoje manastire i crkve bez pratnje policije, groblja i kada obidju obicno su u stanju neprepoznatljivosti usled unistavanja nadgrobnih spomenika.
Pocinioci tih nedela ostaju nekaznjeni, bilo da se radi o ubistvu ili kradji, nasilnickom ponasanju.
Kriminalizuje se ceo jedan narod, propagandna masinerija samo melje.
Za manje stvari se u Evropi dele packe o ljudskim pravima, raspreda se o moralnim aspektima ovog ili onog, svi se kao zgrazavaju, dele ko zna kakve protestne note, a kada treba stvarno odreagovati iz te Evrope dolazi nam samo muk, zaglusujuca tisina i zapravo sva ta njihova, evropska prica pada u vodu, lomi se u trenutku, puca. Sva prica o ljudskim pravima gubi smisao, nestaje.
Tada vidimo da je prica o ljudskim pravima ustvari samo prica i da od nje nije ostalo nista. I sto je najtuznije ta se prica koristi da bi se ista drugima uskratila i to u najstrasnijoj meri.


"Jer dosadno je biti istog kalupa gena,
Dosadno je biti masa zavedena"

Ljudska prava vaze za sve ili samo za neke ?

alibaba

pre 11 godina

@(Anamarina, 7. januar 2013 16:02)

A ti si duhovita ko Omer Karabeg.
Tipicno srpski, nije problem u tome o cemu se govori u samoj vijesti, nego je problem u tome da li Vulin vjeruje u boga. Klasika....

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Tuzna vest...A danas tako bitan dan za sve ljude...Komentar je suvisan za takvo desavanje.
(Jeca, 7. januar 2013 15:32)

Meni je svaki dan isti, ovaj, ni manje ni više različit; sivilo, crnilo, glad, miris baruta, rata, mržnja, bes, nepismenost, nezadovoljstvo, nesreće, utučena deca, samoubice, sedativi...radnja se dešava svakoga dana visoko obrazovanim intelektualcima Srbima u Srbiji, koji nisu kupili diplome, i koji ne pripadaju ni jednoj partiji i nemaju koga da im čuva leđa...eh!!!

Xhefi

pre 11 godina

Ovo nije dobro ako se desilo, ali je uoceno da funkcioneri Srbije uvek kada dolazu na Kosovu za verske praznike ,- zloupotrebljavaju iste na razne nacine za politicke ciljeve kako bi provocirali drugu stranu za nedolicno ponasanje

kanibal

pre 11 godina

Da ne znam Vulina, požalio bih ga. Ovako - folirant obični, otišao je upravo zbog toga da bi napravio kakav skandal.

Da malo podupre gazda-Tominu tugu što je morao na liturgiju u Beograd.

A vidim da se radikali opasno pale,, iako znaju šta je po sredi.

Btw, Vulinu je danas ponedeljak, a ne Božić.

Bob Rock

pre 11 godina

@ (Slavko, 7. januar 2013 22:01)


Druze, nisu te pljackali EU i NATO, pljackale su te tvoje rodjene patriJote!! Sto je neko veci patriJota, vise je para pokrao u ovoj drzavi...

Pogledaj insajdere od pocetka do danas, uporedi sa naslovima ko najvise peni o patriotizmu i izvuci zakljucak...

klenga

pre 11 godina

možda ,kažem možda,jednog dana shvatimo da sa albancima moramo da razgovaramo...ali,s obzirom da našu politiku vode sve ponavljaći i loši đaci,teško...pričačemo sa njima onoliko koliko nas na to natera truli zapad...bolje kasti,mrski zapad...bez koga bi mi ,davno lipsali od gladi...mi smo prosjak,ali ponosan,nos nam para nebo...i zato sami sebe zovemo nebeski narod...

Bijek

pre 11 godina

Ha, ha, kako Vulina ponizno nazivaju "direktor"! Skliznuo čovek od čegevarijanca i komuniste do "direktora".
"Direktore, direktore, hoće li biti nekih para?!"

mirko

pre 11 godina

"Provokacija za provokacijom,tenutno malo sta mozemo da uradimo,ostaje nam da cekamo da neke nama prijateljske drzave postanu najjace svetske sile i onda mudro to moramo iskoristiti u nasu korist...HRISTOS SE RODI .
(vule, 7. januar 2013 14:00)"

Koliko treba da se ceka i koja zemlja ce nesto uciniti za nas? Nemoj sam Ruse da spominjes. Ti su prvi pobegli sa Pristinskog aerodroma.

Šumadinac

pre 11 godina

#Enklava
Svaka čast na komentaru, ja više ništa ne bih dodao, osim da se sav novac koji se daje kriminogenom severu uputi ljudima u enklavama južno od Ibra, jer baš ti Srbi su odraz mira i tolerancije na Balkanu. Svaka čast braćo Srbi koji ste ostali u enklavama. Šumadija je uz vas a ne uz sever!

Putnik

pre 11 godina

Daleko smo mi i sve dalje od prave države. Kako vreme prolazi imaćemo sve manje atributa koji čine jednu državu. Kada jednog dana budemo bili sastavni deo EU videćemo gde smo ustvari stigli i kakve nas to hoće svet. E sada dragi Srbi knjige istorije u ruke i čitajte šta nas čeka.

so-mi-li

pre 11 godina

Srbijo tugo naša pala si na kolena...Nemoćna na čelu sa nemoćnim ljudima....Nestajemo polako danas Kosovo sutra preševska dolina kako je zovu pa zatim ostalo deo po deo....jadno i bedno...

stojko krivi

pre 11 godina

da se ovo desilo prethodnoj vlasti sad bi ovi demagozi i populisti bili do kolena u besedama o ljutoj izdaji, patriotizmu i cvarcima. just saying...

Bob Rock

pre 11 godina

Ajde nikolic i vucic... Ajde, ds u koaliciji sa sps...

Ali vulin, vulin bi trebao da dobije nagradu kao najveci preletac u istoriji politike...

Od komunistickog (ceguevara wannabe) potparola do ultranacionaliste (da ne kazem cetnika), branitelja svetih srpskih zemalja (od raznih sao uzgajanih pocetkom devedesetih, do tokija) i najveceg srbina koga su svete srpske (gore pomenute) zemlje ikada videle...

Bravo srbine vuline...

Doktor

pre 11 godina

Isto se radi sta se radilo u SR Hrvatskoj po dolasku Milosevica na vlast.
U delu Hrvatske bez SAO Krajine bilo je puno vise Srba nego u Krajini.Juzno od Ibra ima puno vise Srba nego severno od Ibra.I svi spomenici,groblja,manastiri i crkve su juzno od Ibra.Zakljucite sami.

realno mi bas nije jasno

pre 11 godina

paaaa...ako su po receptu velikih "heroja" busali se u grudi i pravili ostale propratne gluposti mozda bih i mogao da razumem hapsenje....ali prosto ne mogu da verujem da su bas bez razloga uhapseni... znate ....realno... medalja ima dve strane....na kraju krajeva sto Vulin nije uhapsen ???

Rodni

pre 11 godina

@drasko i treba srusiti spomenik, slazem se sa tobom. I sta smo onda uradili?!? Eto nama ponovo rata... Razmisli malo da iza Albanaca stoje Ameri. Sta cemo sad???

ZoranNS

pre 11 godina

Istina je svakim danom sve očitija, prvo Toma pa Vulin. Da su ovo uradili vladi DS, Vučić, Toma, Vulin, Ilić, Koštunica i ostali bi već bili na trgu uBeogradu da smenjuju nesposobnu vlast.

PetarPan

pre 11 godina

Ko zna koji put se potvrdjuje da se ovakve stvari rade u medjusobnom dogovoru,kako bi se zamlacivao dokon i priglup narod koji nema 'leba da jede,ali mu je najbitnije sta je sa Vulinom ili Miskovicem. Ako,tako i treba. Ovce i sluze za sisanje.

Sale

pre 11 godina

Nadam se da ce se nasi mladici vratiti nazad sa svim organima,
(hirurg, 7. januar

Ако је ишта извесно, то је да ће се са органом мозга сигурно вратити, јер им је тај орган потпуно неупотребљаван и ганц нов, па отуд и бескористан.

П.С. Неки пут је корисно бити глуп, то ти може сачувати мозак.

Bagzi

pre 11 godina

@muka mi licemera
Lepo zapazanje. Bas bih voleo da prozvani u vasem komentaru pruze neko smisleno objasnjenje, mada mi se cini da ce vas komentar da previde.