Petak, 09.11.2012.

14:15

Đilas odbacio optužbe Ikarbusa

Saradnja Beograda sa preduzećem "Ikarbus" u vezi sa isporukom autobusa će biti nastavljena ali pod uslovom da ono što grad plati bude isporučeno na vreme.

Izvor: Tanjug

Ðilas odbacio optužbe Ikarbusa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

gost

pre 11 godina

Kada je osnovna ideja zaposliti domaću privredu i domaćeg radnika model se uvek nađe. Kada je osnovna ideja upošljavanja stranog radnika i njihove privrede isto tako model se lako nađe.
Stvar je samo u postavljenom cilju, a cilj kompletne vlasti i opozicije je upošljavanje stranog radnika i podizanje njihove proizvodnje iz samo njima znanih razloga.
Njih i njihove sitne lične interese mogu da razumem ali nas koji to aminujemo iz izbora u izbor ne shvatam.

Peđa

pre 11 godina

Znači,za menadžera propale,nekonkurentne firme ok je plata od dve hiljade.Za one uspesne,samo nebo je granica?Neobično bih voleo da mi neko ukaže na tu proizvodnu delatnost,kod nas, koja omogućava da zaposleni imaju plate preko dve hiljade.Ako je u pitanju konsalting,voleo bih da znam kog neviđeno uspešnog giganta savetuju ti magovi.Valjda je logičan sled obrazovanje,portfolio,pa na osnovu toga cena rada.Po shvatanju "stručnjaka" koji su ovde podelili svoju pamet sa nama,normalno je da poslednji, autobus,od 400 potrebnih, Ikarbus,imajući u vidu njegove proizvodne kapacitete,isporuči 2030.Naravno,u međuvremenu će isti ti da vrište i pluju zbog raspalih buseva u gradu.Prosto, neverovatno.

teletabis

pre 11 godina

Ovde u Americi i kasirka ima vise od 2000 tako da ne razumem komentar kako u Srbiji direktor sebi dodeli 2000. Sto se mene tice moze direktor da ima i 500 eura platu ali kolika plata tolika i sposobnost direktora. Pa ne misli Djilas valjda da ce za 2000 da ima u Ikarbusu sposobnog direktora. Niko sposoban mu ne bi radio za te pare tako odgovoran posao. Zato s obzirom da placate coveka 2000 eura zato i imate takvog nesposobnjakovica za direktora. Povecajte plate i videcete kako ce se sposobniji ljudi javljati za posao. Do tada sve sto valja ce da vam i dalje nalazi nacina kako da ode.

bosko

pre 11 godina

IKARBUSOVI autobusi su kvalitetni kao i ostali...problem je što nestručni ljudi iz GSP-a ne umeju da održavaju autobuse pa sve brzo propada...ako ne verujete pogledajte Ikarbuse od Veolie ili one koji su pravljeni za Dubai! Ja podržavam Ikarbus jer znam da ima kvalitet koji nasi ljudi necene!

ivo

pre 11 godina

pozdrav svim beogradjanima i ,,beogradjanima,, setite se vremena kad je vas voljeni Voja Seselj vladao Zemunom i sta je ostavio iza sebe,setite se Vuka u Beogradu,setite se gospodo...zar i Tile nije krao ali i davao narodu mrvice da zamaze oci? dok god se vozim renoviranom Gazelom ili novim mostom,ili novim tramvajima po prelepim renoviranim parkovima briga me koliko para stavlja u svoj dzep

dz

pre 11 godina

Sramota! Zaduzite nasu decu desetinama miliona, pare dajte nemcima, nase fabrike zatvorite, radnike na ulice, njihova deca gladna, a duzna... Tako mali perica zamislja ekonomiju? Ili je samo provizija u pitanju?

dragan dj.

pre 11 godina

Ucestvujem preko 10 godina na raznoraznim tenderima i sa ovim iskustvom mogu da vam kazem da sam sposoban vec posle citanja tenderskih uslova da vam sa 99% sigurnosti potvrdim kada je neki tender namesten za nekoga unapred a kada nije. I kazem vam da je ovaj tender 100% namesten unapred za nekog u inostranstvu.

Ono sto mi je jedina nepoznanica u celoj prici , koliki ce biti Djilasov procenat od celog dila i u koju offshore banku ce leci pare.
(Miki, 9. novembar 2012 18:56)

ma da ti ucestvujes 100%. kako da ne, bote radikalski

1%

pre 11 godina

DzoniKg, 9. novembar 2012 15:10)
Ako hoces posteno,ovo sto si ti napisao u komentaru je cist komunizam, pojacan naprednjackim radikalizmom...
Da li je u tekstu vesti negde navedeno da tri godine nije kupljen ni jedan autobus i da za par meseci sad treba 400 autobusa!!!!
Proveri malo taj tvoj android telefon kada citas vesti,,mozda ih skidas sa internet verzije Pravde...

PS
Imam dovoljno godina da znam sta je komunizam, sta su radikali i sta su naprednjaci, sve sam to proziveo..a i ostali...tako da te molim da izbegnes drzanje lekcija o tome da ne znam sta je sta...pls..

Putnik Radomir

pre 11 godina

Da se ne lažemo: trenutno nema gorih autobusa u saobraćaju od Ikarbusovih.. na žalost..
A ovi zaposleni bolje da rade prekovremeno i spasu svoju firmu (koju toliko vole) umesto što žele nešto da ima padne sa neba jer postoje 300, pardon 90 godina.... a oni ovde, pišu li pišu...

Karlos

pre 11 godina

Znaci gradonacelnice mi svi treba da radimo za 50 evra a nasi direktori za duplo vecu od 100 evra. Posto ste masinac i uspesan menadzer idite na mesto tog direktora, preuzmite njegovu platu, radite u struci, i pokazite kako firma moze da bude uspesna.

gradonacelnice,

pre 11 godina

posao ces verovatno dodeliti nekoj domacoj, malo poznatoj firmi, koja verovatno uvozi autobuse iz inostranstva i prodaje ih kao domace, a kojoj ste verovatno pre toga dodelili status domaceg proizvodjaca, iako ne proizvode nista, verovatno iz jedinog razloga da bi ste mogli da im upumpate pare iz budzeta kroz subvencije, a oni vam se verovatno kasnije revansiraju, na ovaj ili onaj nacin, a ta firma je verovatno sasvim slucajno pod punom zastitom tvoje partije...
(OVA PRICA JE IZMISLJENA. SVAKA SLICNOST SA STVARNOSCU JE SASVIM SLUCAJNA!)

DzoniKg

pre 11 godina

Svaka drzava drzavnim novcem podstice svoju ekonomiju bilo to amerika,kina,francuska ili juzna koreja..privatnim novcem naravno svako kupuje sta hoce..ali ti to ne mozes da nacrtas ljudima koji ekonomiju uce u domacim medijima a koji imaju totalno iskrivljenu sliku o kapitalizmu(ili socijalizmu) koja nema nikakvih dodira sa realnoscu.

Miki

pre 11 godina

Ucestvujem preko 10 godina na raznoraznim tenderima i sa ovim iskustvom mogu da vam kazem da sam sposoban vec posle citanja tenderskih uslova da vam sa 99% sigurnosti potvrdim kada je neki tender namesten za nekoga unapred a kada nije. I kazem vam da je ovaj tender 100% namesten unapred za nekog u inostranstvu.

Ono sto mi je jedina nepoznanica u celoj prici , koliki ce biti Djilasov procenat od celog dila i u koju offshore banku ce leci pare.

Olivera

pre 11 godina

Ti i dalje mislis da ce ti ovaj lopovluk sa tvojom privatnom kompanijom BUSPLUS proci? Da ces i dalje da narucujes tramvaje za 8,5 miliona evra nekaznjeno? Ajde da vidimo na prolece da li ces i dalje biti tu ili u zatvoru. Duga je zima. Svasta moze da se desi pa i da narod odlepi i pohapsi vas sve ako vec drzava nije sposobna i dovoljno zrela da vas procesuira u najkracem mogucem roku.

Muka mi je vise od ovih odvratnih lopovcina koji vec 20 godina upropascavaju Srbiju i misle da su bogovi. Vreme je da ocistimo Srbiju od bagre i pomognemo joj da stane na noge.

garnet

pre 11 godina

Sta vam znaci evropski autobusi,evropski principi ulaska u iste??Ajde molim vas objasnite nam to.Jer mi nismo Evropa?Ko to pravi 200 autobusa za 6 meseci?Samo onaj ko unapred zna da ce dobiti posao.Kao u ovom slucaju.I ti tako to mrtav ladan izjavis,boli te uvo.Kao da smo mi retrdirani i nista ne znamo.Ali se grdno varas ako mislis da ce ti ovo proci.Docicemo svi iz fabrike,sa nasim porodicama,kao i nasi dobavljaci,tu u gradsku skupstinu.Da te malo obidjemo i da ti kazemo sta mislimo o tebi i o tvojim dilovima.Samo polako.A tender se obara milion posto.Toliko za sada.Nece ti ovo proci.90 godina postoji nasa fabrika,i ti sada mislis da ces je unistiti?Lepo se ti vrati tamo odakle si dosao,i cuvaj ovce,bolje ti je.

igor

pre 11 godina

Djilas je 100% u pravu! Ne treba da Beograd i beogradjani finansiraju socialnu ustanovu zvanu Ikarbus,pogotovu ako ne mogu da naprave 1 autobus dnevno,i ako ne postuju dogovorene rokove.
Dokle vise sa tim ekonomskim "patriotizmom" od koga samo imamo stete.
Ako nesto placas,hoces kvalitetan proizvod.I tacka. Nema proizvoda,zatvaraj pa kud koji mili moji.

Dejan manage

pre 11 godina

Kakva demagogija - podigao platu na "cak" 2000eur. Pa kolika treba da bude? 200e?
Ja kao menadzer odgovoran za mnogo manji broj ljudi debelo premasujem tih 2000.
Ali podrzavam nepristajanje na forsiranje domacih firmi koje nisu sposeobne da urade posao kako valja.

garnet

pre 11 godina

Lazete gradonacelnice i to debelo.Kao radnik Ikarbusa,to znam.Predlog da se pripojimo GSP je proistekla od nas,tj. od naseg sindikata.Mi tu ponudu i dalje prihvatamo.Kazete,kasnice autobusi.I hoce.A sto ne kazete zasto ce da kasne?Zasto gradonacelnice ne kazete Beogradjanima da ni dinara niste uplatili iako ste po ugovoru to bili duzni jos u JULU!!!????Alo bre!!!!!U JULU!!!!!!I tada bi autobusi bili isporuceni kada su i trebali,do kraja ove godine.Samo da vam i to dragi Beogradjani kazem,pare nam jos nisu uplatili!!!Samo smo finansirali jednu samohodnu MAN-ovu sasiju,kupili prohromske cevi za karoseriju,kupili klime i avansirali ostatak sasija.Naravno i limove.Cisto da napomenem.Ova 32 autobusa se rade na samohodnoj MAN-ovoj sasiji,jer je to uradjeno na inicijativu gradonacelnika.Naime,to mozete da proverite kod naseg sindikata,isti taj gradonacelnik nam je rekao da je saradnja s Manom na ovaj nacin,jedna vrsta ulaza za veliki tender koji se ocekuje.To je Djilas rekao prosle godine na sastanku sa nasim predstavnicima.A tender koji se ocekivao je ovaj,nabavka 400 autobusa.Zato gradonacelnice,prestanite sa lazima,i ne blatite firmu koja postoji 90 GODINA.Bolje nam platite nas novac za remont 10 autobusa koje smo vam proslog meseca isporucili,negde oko 17 miliona dinara,plus jos 3 za sasije koje smo vam isporucili pocetkom godine.Ne lazite gradjane Beograda vise.Ikarbus traje i trajace,ali ti neces jos dugo biti tu gde jesi.Ti si sramota za Srbiju.

Vladimir Arsic

pre 11 godina

Plata gen. direktora Ikarbusa ne samo da nije nesto preterano impresivna, obzirom na poziciju, nego nema ni blage veze sa ovom temom. Od Djilasa sam ocekivao da pokaze malo vise stila umesto ovakvih - em prostackih, em irelevantnih - udaraca ispod pojasa. Uostalom, da li ovo znaci da niko ne sme da uputi kritiku na racun gradonacelnika i gradskih vlasti, a da mu se za odmazdu ne otkrije plata u javnosti.

Sa druge strane, te price o rokovima isporuke, bez obzira sto jesu relevantne u poslu, u ovom konkretnom slucaju su manje relevantne od cene koja mora da se plati. Djilas mora da shvati da ne podize on licno kredit i da ga nece on vracati, vec da ce taj kredit da placaju sadasnji i buduci stanovnici Beograda. Za nas, velika razlika u ceni je veoma bitna stavka, a meni licno (i verujem mnogim drugim) je bitno i da moj novac zarade nasi ljudi, a ne da ostaju bez posla.

Ikarbusova vozila su sasvim ok, posebno kada bi imala odgovarajuce odrzavanje u GSP-u.

Uostalom, kada bismo svi u Srbiji razmisljali kao Djilas, onda bi svi gradjani kupovali Mercedesove limuzine sa ogromnim kreditima i niko ne bi ni pogledao fijatova vozila iz Kragujevca. Nema mnogo smisla, zar ne ?

Miloje

pre 11 godina

Колика је плата неког директора није критеријум који треба да буде испуњен на тендеру. Претпостављам да градоначелник и грађани који га у овоме подржавају возе искључиво Мерцедесе и Бентлије јер су они најбољи аутомобили, без обзира на то колико зарађују? Икарбусови аутобуси нису најбољи на свету али су довољно добри за Београд и ако ће за њих да се потроши 100 милиона евра мање, зар то није разлог да имају бар шансу да учествују на тендеру? Што се тиче рока испоруке, градоначелнику није сметало да 30 шпанских трамваја стижу један по један у року од годину и по дана.

ekonomista

pre 11 godina

Svako ko ima smelosti da pljuje po generalnom radu grada Beograda nek se vrati svojoj pravoj kući. Više mi je muka od ljudi koji samo pametuju a pameti nemaju. Najbolje da imamo manjak buseva i da šišti na sve strane sad zimi led i kraz, i onda će isti ti ljudi da pljuju, vidi ga Đilas uveo sve ovo a ne može da nam obezbedi normalan prevoz. I treba da uvozimo, zato što u ovoj zemlji direktor fabrike nije čast, nego privilegija da sam sebi udene pare u džep. I šlag na tortu, taj direktor se buni što zamisli neće učestvovati na tenderu. Jedno pitanje, a zbog čega mislite da treba da učestvuje? Da još para uzme sebi a ne uradi nešto po pitanju specijalizacije fabrike da proizvodi više? Srbija do Tokija...mi smo nebeski narod.

popeye

pre 11 godina

Predlazem radnicima Ikarbusa da sve sa svojim porodicama i decom odu na protest ispred skupstine grada. A kao neko ko koristi usluge GSP i placa kartu porucujem g.Djilasu da nam ne smeta i da se nama toliko da sacekamo, ako smo mogli vec ovoliko, da se vozimo u dva puta jeftinijim domacim autobusima, ako ce nekoliko hiljada nasih sugradjana od toga da svojoj deci kupi hleb! Isto kao sto nam nebi smetalo da su i onaj most pravile nase firme i gradjevinci! Solidarnost, u Grandovskoj Srbiji zaboravljena rec!

Lemi

pre 11 godina

200 autobusa u roku od 6 meseci? P
(Koletiki, 9. novembar 2012 15:52)

Da ... cak JEDAN autobus dnevno u proseku, za fabriku koja se samo time bavi je neverovatan poduhvat!


plata od 2000 eura je sasvim primerena direktoru koji pod sobom ima 400 radnika.
(Milenko konsultant, 9. novembar 2012 15:45)

Jeste, pa cak i mnogo veca, da se ne lazemo ... ali u firmi koja je uspesna i profitabilna. Ili mislis da to nema bas nikakve veze?

_____________________________________________________

Dakle, imamo domacu firmu, na rubu egzistencije, koja pravi nekvalitetan i los proizvod (svi znaju kakvi raspadi izlaze iz Ikarbusa) i koja sada baca njak jedinoj instanci koja ih odrzava u zivotu ... a sve to u situaciji u kojoj oni, mucenici, zapravo ni ne mogu da proizvedu ono sta se trazi na tenderu za kojim kukaju!?

Apsolutni vrh je Djilasovo da ce kupiti od njih svaki autobus koji uopste MOGU da naprave. Pa oni samo da se nogicama ritaju u guzu od srece zbog toga.

Nenad Savic

pre 11 godina

Ovo je primer koji ukazuje na pitanje koje je sustinski vazno za razvoj nase ekonomije, u vom trenutku mozda najvaznije za ukupan razvoj naseg drustva.

Djilas je u ovom konkretnom slucaju potpuno u pravu, i tu nema sporenja. Dugorocno medjutim, potpuno je iracionalno da se ionako prezaduzeni dalje zaduzujemo da bismo kupili nesto sto bismo sami morali da mozemo da proizvedemo. Ne samo da u ovom slucaju grad treba da stimulise domacu industriju (Ikarbus), vec treba da ode korak dalje i iznadje autonoman nacin finansiranja te transakcije (da se ne zaduzuje u inostranstvu). to moze da uradi na vise nacina, postoje pozitivni primeri koji su poznati strucnoj javnosti. Delotvornost ovako postavljenog sistema je visestruk - u ovom konkretnom slucaju bi se umanjio spoljni dug za dati iznos, kreirala bi se nova, dodata vrednost u zemlji, povecali bi se prihodi od poreza, povecao bi se broj zaposlenih i samim tim kupovna moc stanovnistva...

Ceo koncept mejdutim pada vec na prvoj prepreci - kvalitetu administracije. Ikarbus vode nesposobni ljudi, ova fabrika ne moze da napravi te autobuse. Isto tako na primer ne bismo mogli da napravimo sistem za navodnjavanje, iako imamo sve pretpostavke da to sami ucinimo -vodu (reke), visak energije (nocu), industriju pumpi, kompetentnu gradjevinsku industriju, "know-how"...

Dok na kljucna mesta ne dodju odgovarajuci ljudi, nema nam spasa.

tako je

pre 11 godina

Zasto bi Beograd pomagao Ikarbus i njegove radnike.Postoje i ostali proizvodjaci u evropi koji mogu da parave i kvalitetniji autobus od Ikarbusa.Donacija Japana gradu Beogradu je odlucila da te autobuse pravi turski proizvodjac. Nece valjda Djilas da se ugleda na Mladju Dinkica koji pomaze Gosu Smederevska palanka da pravi vagone za najvece gubitase a to je Zeleznica. Znaci placamo svi gradjani Srbije da bi tamo hiljadu dve radnika radilo. Gospodo iz Ikarbusa odgovorite na tender i posao je vas

dre kinez

pre 11 godina

Nevezano za Djilasovo mudrovanje, Ikarbus zaista postoji iskljucivo od milostinje Beograda. Jedino Beograd kupuje autobuse ove fabrike, iako ista nije u stanju da napravi kvalitetno vozilo. Noviji modeli mozda na prvi pogled deluju evropski i moderno, ali svako ko radi u GSPu reci ce Vam da se isti kvare od malo jaceg povetarca. Nakon 6 meseci eksploatacije svi do jednog posetili su servis bar nekoliko puta, a mnogi su u istom zadrzani na neodredjeno vreme.

Dejan

pre 11 godina

Ma sve treba da uvozimo i da potpuno uništimo domaću industriju. Hleb i mleko su mnogo bolji iz uvoza, a i od uvoznika mogu mnogo lepe provizije da se uzmu. Upravo uništavaju još jednu fabriku! Šta je sledeće? Potpuno odsustvo elementarnog ekonomskog patriotizma. Ako ne valja rukovodstvo IKARBUSA menjajte ga, ali ne gasite još jednu fabriku! Nije Nemačka sila zato što uvozi, već zato što izvozi.

DzoniKg

pre 11 godina

@Nikola Zlatibor
U americi sve drzavne sluzbe moraju po zakonu da kupuju iskljucivo americka kola i autobuse i ako mnogo boljih..jel i tamo komunizam??I dosadni ste vise sa izgovorom o komunizmu za sta god bilo kad god otvorim komentare!A te price nisam kupio nijedan autobus 3 godine i odjednom mi treba 400 za par meseci su za malu decu i standardna sema u srbiji za namestanje tendera a sve pod plastom hitno.

Milenko konsultant

pre 11 godina

plata od 2000 eura je sasvim primerena direktoru koji pod sobom ima 400 radnika.


za mene radi samo 6 radnika (doduše visokoobrazovanih) i imam veću platu od toga....


tako da ovo što radi Đilas je čista demagogija.


Pri tome da dodam da smo se trudili da promenimo uređenje iz komunističkog u kapitalistički. ovo što Đilas radi je uvođenje komunizma na mala vrata. Ne želim da grad bude vlasnik ikarbusa ili pkb-a. Želim da grad omogući komunalnu infrastrukturu za mogućnost poslovanja takvih firmi.

Milutin

pre 11 godina

Auu bre, Djido izrasta u ozbiljnog igraca, potpisujem ovo 100%, a ovima iz IKARBUSa preporucujem da sami smene tog svoh hohstaplera od direktora i da traze da se pripoje gradu, inace ce svi na berzu, jer nisu u stanju da ispostuju ni jedan ugovor koji potpisu.

Zoran

pre 11 godina

Prvo je ukinuo normalne karte za BUS, sa normalnim cenama, a onda prodaju poverio SVOJOJ firmi BUSPLUS, koja sada prodaje nenormalne karte, po nenormalnim cenama...
Sada ce da ukine normalne autobuse, koji kostaju normalno a na tenderu da kupi autobuse od SVOJE firme, koji ce da kostaju basnoslovno...
Gradski prevoz treba da bude BESPLATAN i da se finansira iz BUDZETA!
Ciste ruke su najbolja prevencija - zutice!!!

vase ime

pre 11 godina

e jes vala ovaj djilas..na jednoj strani prica da PKB vredi milijardu eura i da ne treba da se proda, a na drugoj da ikarbus moze da se pusti niz wc solju

Koletiki

pre 11 godina

Nisam verovao da će i Đilas da primeni (ili možda već primenjuje, ali se nisam udubio) standardnu foru za nameštanje tendera: zatraži se nenormalna količina nečega da se isporuči u veoma kratkom roku. To obično može da uradi onaj sa kim je sve već dogovoreno unapred.
200 autobusa u roku od 6 meseci? Pa da li su to Olimpijske igre u Bgd-u sledeće godine, pa niko nije znao da u tako kratkom vremenu treba toliko autobusa? Zašto ih nije poručio pre dve godine?
Uostalom, ceo tekst je jedna obična demagogija: Ikarbus neće isporučiti 32 autobusa i zbog toga će se ljudi smrzavati na stanicama ove zime, direktor sa platom od 2.000 EUR (kao da je to velika direktorska plata) i sve u tom stilu... Mogao bi Đilas da promeni retoriku. Glasao sam za DS uvek, ali mi je sada malo muka od njih...

Nikola Zlatibor

pre 11 godina

KOja demagogija!!
U kojoj smo mi godini 74.-oj. Drustveno preduzece, direktor radi za "veliku platu" od 2000 eur. ispruke kasne!!
Dozovite se pameti, komunizam je propao, propasce i Srbija, ako ne uvedemo moderno upravljanje i privatnu inicijativu!!

Koletiki

pre 11 godina

Nisam verovao da će i Đilas da primeni (ili možda već primenjuje, ali se nisam udubio) standardnu foru za nameštanje tendera: zatraži se nenormalna količina nečega da se isporuči u veoma kratkom roku. To obično može da uradi onaj sa kim je sve već dogovoreno unapred.
200 autobusa u roku od 6 meseci? Pa da li su to Olimpijske igre u Bgd-u sledeće godine, pa niko nije znao da u tako kratkom vremenu treba toliko autobusa? Zašto ih nije poručio pre dve godine?
Uostalom, ceo tekst je jedna obična demagogija: Ikarbus neće isporučiti 32 autobusa i zbog toga će se ljudi smrzavati na stanicama ove zime, direktor sa platom od 2.000 EUR (kao da je to velika direktorska plata) i sve u tom stilu... Mogao bi Đilas da promeni retoriku. Glasao sam za DS uvek, ali mi je sada malo muka od njih...

DzoniKg

pre 11 godina

@Nikola Zlatibor
U americi sve drzavne sluzbe moraju po zakonu da kupuju iskljucivo americka kola i autobuse i ako mnogo boljih..jel i tamo komunizam??I dosadni ste vise sa izgovorom o komunizmu za sta god bilo kad god otvorim komentare!A te price nisam kupio nijedan autobus 3 godine i odjednom mi treba 400 za par meseci su za malu decu i standardna sema u srbiji za namestanje tendera a sve pod plastom hitno.

garnet

pre 11 godina

Lazete gradonacelnice i to debelo.Kao radnik Ikarbusa,to znam.Predlog da se pripojimo GSP je proistekla od nas,tj. od naseg sindikata.Mi tu ponudu i dalje prihvatamo.Kazete,kasnice autobusi.I hoce.A sto ne kazete zasto ce da kasne?Zasto gradonacelnice ne kazete Beogradjanima da ni dinara niste uplatili iako ste po ugovoru to bili duzni jos u JULU!!!????Alo bre!!!!!U JULU!!!!!!I tada bi autobusi bili isporuceni kada su i trebali,do kraja ove godine.Samo da vam i to dragi Beogradjani kazem,pare nam jos nisu uplatili!!!Samo smo finansirali jednu samohodnu MAN-ovu sasiju,kupili prohromske cevi za karoseriju,kupili klime i avansirali ostatak sasija.Naravno i limove.Cisto da napomenem.Ova 32 autobusa se rade na samohodnoj MAN-ovoj sasiji,jer je to uradjeno na inicijativu gradonacelnika.Naime,to mozete da proverite kod naseg sindikata,isti taj gradonacelnik nam je rekao da je saradnja s Manom na ovaj nacin,jedna vrsta ulaza za veliki tender koji se ocekuje.To je Djilas rekao prosle godine na sastanku sa nasim predstavnicima.A tender koji se ocekivao je ovaj,nabavka 400 autobusa.Zato gradonacelnice,prestanite sa lazima,i ne blatite firmu koja postoji 90 GODINA.Bolje nam platite nas novac za remont 10 autobusa koje smo vam proslog meseca isporucili,negde oko 17 miliona dinara,plus jos 3 za sasije koje smo vam isporucili pocetkom godine.Ne lazite gradjane Beograda vise.Ikarbus traje i trajace,ali ti neces jos dugo biti tu gde jesi.Ti si sramota za Srbiju.

Nikola Zlatibor

pre 11 godina

KOja demagogija!!
U kojoj smo mi godini 74.-oj. Drustveno preduzece, direktor radi za "veliku platu" od 2000 eur. ispruke kasne!!
Dozovite se pameti, komunizam je propao, propasce i Srbija, ako ne uvedemo moderno upravljanje i privatnu inicijativu!!

Dejan

pre 11 godina

Ma sve treba da uvozimo i da potpuno uništimo domaću industriju. Hleb i mleko su mnogo bolji iz uvoza, a i od uvoznika mogu mnogo lepe provizije da se uzmu. Upravo uništavaju još jednu fabriku! Šta je sledeće? Potpuno odsustvo elementarnog ekonomskog patriotizma. Ako ne valja rukovodstvo IKARBUSA menjajte ga, ali ne gasite još jednu fabriku! Nije Nemačka sila zato što uvozi, već zato što izvozi.

popeye

pre 11 godina

Predlazem radnicima Ikarbusa da sve sa svojim porodicama i decom odu na protest ispred skupstine grada. A kao neko ko koristi usluge GSP i placa kartu porucujem g.Djilasu da nam ne smeta i da se nama toliko da sacekamo, ako smo mogli vec ovoliko, da se vozimo u dva puta jeftinijim domacim autobusima, ako ce nekoliko hiljada nasih sugradjana od toga da svojoj deci kupi hleb! Isto kao sto nam nebi smetalo da su i onaj most pravile nase firme i gradjevinci! Solidarnost, u Grandovskoj Srbiji zaboravljena rec!

garnet

pre 11 godina

Sta vam znaci evropski autobusi,evropski principi ulaska u iste??Ajde molim vas objasnite nam to.Jer mi nismo Evropa?Ko to pravi 200 autobusa za 6 meseci?Samo onaj ko unapred zna da ce dobiti posao.Kao u ovom slucaju.I ti tako to mrtav ladan izjavis,boli te uvo.Kao da smo mi retrdirani i nista ne znamo.Ali se grdno varas ako mislis da ce ti ovo proci.Docicemo svi iz fabrike,sa nasim porodicama,kao i nasi dobavljaci,tu u gradsku skupstinu.Da te malo obidjemo i da ti kazemo sta mislimo o tebi i o tvojim dilovima.Samo polako.A tender se obara milion posto.Toliko za sada.Nece ti ovo proci.90 godina postoji nasa fabrika,i ti sada mislis da ces je unistiti?Lepo se ti vrati tamo odakle si dosao,i cuvaj ovce,bolje ti je.

Milenko konsultant

pre 11 godina

plata od 2000 eura je sasvim primerena direktoru koji pod sobom ima 400 radnika.


za mene radi samo 6 radnika (doduše visokoobrazovanih) i imam veću platu od toga....


tako da ovo što radi Đilas je čista demagogija.


Pri tome da dodam da smo se trudili da promenimo uređenje iz komunističkog u kapitalistički. ovo što Đilas radi je uvođenje komunizma na mala vrata. Ne želim da grad bude vlasnik ikarbusa ili pkb-a. Želim da grad omogući komunalnu infrastrukturu za mogućnost poslovanja takvih firmi.

Miloje

pre 11 godina

Колика је плата неког директора није критеријум који треба да буде испуњен на тендеру. Претпостављам да градоначелник и грађани који га у овоме подржавају возе искључиво Мерцедесе и Бентлије јер су они најбољи аутомобили, без обзира на то колико зарађују? Икарбусови аутобуси нису најбољи на свету али су довољно добри за Београд и ако ће за њих да се потроши 100 милиона евра мање, зар то није разлог да имају бар шансу да учествују на тендеру? Што се тиче рока испоруке, градоначелнику није сметало да 30 шпанских трамваја стижу један по један у року од годину и по дана.

Vladimir Arsic

pre 11 godina

Plata gen. direktora Ikarbusa ne samo da nije nesto preterano impresivna, obzirom na poziciju, nego nema ni blage veze sa ovom temom. Od Djilasa sam ocekivao da pokaze malo vise stila umesto ovakvih - em prostackih, em irelevantnih - udaraca ispod pojasa. Uostalom, da li ovo znaci da niko ne sme da uputi kritiku na racun gradonacelnika i gradskih vlasti, a da mu se za odmazdu ne otkrije plata u javnosti.

Sa druge strane, te price o rokovima isporuke, bez obzira sto jesu relevantne u poslu, u ovom konkretnom slucaju su manje relevantne od cene koja mora da se plati. Djilas mora da shvati da ne podize on licno kredit i da ga nece on vracati, vec da ce taj kredit da placaju sadasnji i buduci stanovnici Beograda. Za nas, velika razlika u ceni je veoma bitna stavka, a meni licno (i verujem mnogim drugim) je bitno i da moj novac zarade nasi ljudi, a ne da ostaju bez posla.

Ikarbusova vozila su sasvim ok, posebno kada bi imala odgovarajuce odrzavanje u GSP-u.

Uostalom, kada bismo svi u Srbiji razmisljali kao Djilas, onda bi svi gradjani kupovali Mercedesove limuzine sa ogromnim kreditima i niko ne bi ni pogledao fijatova vozila iz Kragujevca. Nema mnogo smisla, zar ne ?

Zoran

pre 11 godina

Prvo je ukinuo normalne karte za BUS, sa normalnim cenama, a onda prodaju poverio SVOJOJ firmi BUSPLUS, koja sada prodaje nenormalne karte, po nenormalnim cenama...
Sada ce da ukine normalne autobuse, koji kostaju normalno a na tenderu da kupi autobuse od SVOJE firme, koji ce da kostaju basnoslovno...
Gradski prevoz treba da bude BESPLATAN i da se finansira iz BUDZETA!
Ciste ruke su najbolja prevencija - zutice!!!

vase ime

pre 11 godina

e jes vala ovaj djilas..na jednoj strani prica da PKB vredi milijardu eura i da ne treba da se proda, a na drugoj da ikarbus moze da se pusti niz wc solju

Miki

pre 11 godina

Ucestvujem preko 10 godina na raznoraznim tenderima i sa ovim iskustvom mogu da vam kazem da sam sposoban vec posle citanja tenderskih uslova da vam sa 99% sigurnosti potvrdim kada je neki tender namesten za nekoga unapred a kada nije. I kazem vam da je ovaj tender 100% namesten unapred za nekog u inostranstvu.

Ono sto mi je jedina nepoznanica u celoj prici , koliki ce biti Djilasov procenat od celog dila i u koju offshore banku ce leci pare.

Nenad Savic

pre 11 godina

Ovo je primer koji ukazuje na pitanje koje je sustinski vazno za razvoj nase ekonomije, u vom trenutku mozda najvaznije za ukupan razvoj naseg drustva.

Djilas je u ovom konkretnom slucaju potpuno u pravu, i tu nema sporenja. Dugorocno medjutim, potpuno je iracionalno da se ionako prezaduzeni dalje zaduzujemo da bismo kupili nesto sto bismo sami morali da mozemo da proizvedemo. Ne samo da u ovom slucaju grad treba da stimulise domacu industriju (Ikarbus), vec treba da ode korak dalje i iznadje autonoman nacin finansiranja te transakcije (da se ne zaduzuje u inostranstvu). to moze da uradi na vise nacina, postoje pozitivni primeri koji su poznati strucnoj javnosti. Delotvornost ovako postavljenog sistema je visestruk - u ovom konkretnom slucaju bi se umanjio spoljni dug za dati iznos, kreirala bi se nova, dodata vrednost u zemlji, povecali bi se prihodi od poreza, povecao bi se broj zaposlenih i samim tim kupovna moc stanovnistva...

Ceo koncept mejdutim pada vec na prvoj prepreci - kvalitetu administracije. Ikarbus vode nesposobni ljudi, ova fabrika ne moze da napravi te autobuse. Isto tako na primer ne bismo mogli da napravimo sistem za navodnjavanje, iako imamo sve pretpostavke da to sami ucinimo -vodu (reke), visak energije (nocu), industriju pumpi, kompetentnu gradjevinsku industriju, "know-how"...

Dok na kljucna mesta ne dodju odgovarajuci ljudi, nema nam spasa.

Olivera

pre 11 godina

Ti i dalje mislis da ce ti ovaj lopovluk sa tvojom privatnom kompanijom BUSPLUS proci? Da ces i dalje da narucujes tramvaje za 8,5 miliona evra nekaznjeno? Ajde da vidimo na prolece da li ces i dalje biti tu ili u zatvoru. Duga je zima. Svasta moze da se desi pa i da narod odlepi i pohapsi vas sve ako vec drzava nije sposobna i dovoljno zrela da vas procesuira u najkracem mogucem roku.

Muka mi je vise od ovih odvratnih lopovcina koji vec 20 godina upropascavaju Srbiju i misle da su bogovi. Vreme je da ocistimo Srbiju od bagre i pomognemo joj da stane na noge.

Lemi

pre 11 godina

200 autobusa u roku od 6 meseci? P
(Koletiki, 9. novembar 2012 15:52)

Da ... cak JEDAN autobus dnevno u proseku, za fabriku koja se samo time bavi je neverovatan poduhvat!


plata od 2000 eura je sasvim primerena direktoru koji pod sobom ima 400 radnika.
(Milenko konsultant, 9. novembar 2012 15:45)

Jeste, pa cak i mnogo veca, da se ne lazemo ... ali u firmi koja je uspesna i profitabilna. Ili mislis da to nema bas nikakve veze?

_____________________________________________________

Dakle, imamo domacu firmu, na rubu egzistencije, koja pravi nekvalitetan i los proizvod (svi znaju kakvi raspadi izlaze iz Ikarbusa) i koja sada baca njak jedinoj instanci koja ih odrzava u zivotu ... a sve to u situaciji u kojoj oni, mucenici, zapravo ni ne mogu da proizvedu ono sta se trazi na tenderu za kojim kukaju!?

Apsolutni vrh je Djilasovo da ce kupiti od njih svaki autobus koji uopste MOGU da naprave. Pa oni samo da se nogicama ritaju u guzu od srece zbog toga.

dre kinez

pre 11 godina

Nevezano za Djilasovo mudrovanje, Ikarbus zaista postoji iskljucivo od milostinje Beograda. Jedino Beograd kupuje autobuse ove fabrike, iako ista nije u stanju da napravi kvalitetno vozilo. Noviji modeli mozda na prvi pogled deluju evropski i moderno, ali svako ko radi u GSPu reci ce Vam da se isti kvare od malo jaceg povetarca. Nakon 6 meseci eksploatacije svi do jednog posetili su servis bar nekoliko puta, a mnogi su u istom zadrzani na neodredjeno vreme.

Milutin

pre 11 godina

Auu bre, Djido izrasta u ozbiljnog igraca, potpisujem ovo 100%, a ovima iz IKARBUSa preporucujem da sami smene tog svoh hohstaplera od direktora i da traze da se pripoje gradu, inace ce svi na berzu, jer nisu u stanju da ispostuju ni jedan ugovor koji potpisu.

Karlos

pre 11 godina

Znaci gradonacelnice mi svi treba da radimo za 50 evra a nasi direktori za duplo vecu od 100 evra. Posto ste masinac i uspesan menadzer idite na mesto tog direktora, preuzmite njegovu platu, radite u struci, i pokazite kako firma moze da bude uspesna.

tako je

pre 11 godina

Zasto bi Beograd pomagao Ikarbus i njegove radnike.Postoje i ostali proizvodjaci u evropi koji mogu da parave i kvalitetniji autobus od Ikarbusa.Donacija Japana gradu Beogradu je odlucila da te autobuse pravi turski proizvodjac. Nece valjda Djilas da se ugleda na Mladju Dinkica koji pomaze Gosu Smederevska palanka da pravi vagone za najvece gubitase a to je Zeleznica. Znaci placamo svi gradjani Srbije da bi tamo hiljadu dve radnika radilo. Gospodo iz Ikarbusa odgovorite na tender i posao je vas

Putnik Radomir

pre 11 godina

Da se ne lažemo: trenutno nema gorih autobusa u saobraćaju od Ikarbusovih.. na žalost..
A ovi zaposleni bolje da rade prekovremeno i spasu svoju firmu (koju toliko vole) umesto što žele nešto da ima padne sa neba jer postoje 300, pardon 90 godina.... a oni ovde, pišu li pišu...

dragan dj.

pre 11 godina

Ucestvujem preko 10 godina na raznoraznim tenderima i sa ovim iskustvom mogu da vam kazem da sam sposoban vec posle citanja tenderskih uslova da vam sa 99% sigurnosti potvrdim kada je neki tender namesten za nekoga unapred a kada nije. I kazem vam da je ovaj tender 100% namesten unapred za nekog u inostranstvu.

Ono sto mi je jedina nepoznanica u celoj prici , koliki ce biti Djilasov procenat od celog dila i u koju offshore banku ce leci pare.
(Miki, 9. novembar 2012 18:56)

ma da ti ucestvujes 100%. kako da ne, bote radikalski

Dejan manage

pre 11 godina

Kakva demagogija - podigao platu na "cak" 2000eur. Pa kolika treba da bude? 200e?
Ja kao menadzer odgovoran za mnogo manji broj ljudi debelo premasujem tih 2000.
Ali podrzavam nepristajanje na forsiranje domacih firmi koje nisu sposeobne da urade posao kako valja.

gradonacelnice,

pre 11 godina

posao ces verovatno dodeliti nekoj domacoj, malo poznatoj firmi, koja verovatno uvozi autobuse iz inostranstva i prodaje ih kao domace, a kojoj ste verovatno pre toga dodelili status domaceg proizvodjaca, iako ne proizvode nista, verovatno iz jedinog razloga da bi ste mogli da im upumpate pare iz budzeta kroz subvencije, a oni vam se verovatno kasnije revansiraju, na ovaj ili onaj nacin, a ta firma je verovatno sasvim slucajno pod punom zastitom tvoje partije...
(OVA PRICA JE IZMISLJENA. SVAKA SLICNOST SA STVARNOSCU JE SASVIM SLUCAJNA!)

igor

pre 11 godina

Djilas je 100% u pravu! Ne treba da Beograd i beogradjani finansiraju socialnu ustanovu zvanu Ikarbus,pogotovu ako ne mogu da naprave 1 autobus dnevno,i ako ne postuju dogovorene rokove.
Dokle vise sa tim ekonomskim "patriotizmom" od koga samo imamo stete.
Ako nesto placas,hoces kvalitetan proizvod.I tacka. Nema proizvoda,zatvaraj pa kud koji mili moji.

DzoniKg

pre 11 godina

Svaka drzava drzavnim novcem podstice svoju ekonomiju bilo to amerika,kina,francuska ili juzna koreja..privatnim novcem naravno svako kupuje sta hoce..ali ti to ne mozes da nacrtas ljudima koji ekonomiju uce u domacim medijima a koji imaju totalno iskrivljenu sliku o kapitalizmu(ili socijalizmu) koja nema nikakvih dodira sa realnoscu.

dz

pre 11 godina

Sramota! Zaduzite nasu decu desetinama miliona, pare dajte nemcima, nase fabrike zatvorite, radnike na ulice, njihova deca gladna, a duzna... Tako mali perica zamislja ekonomiju? Ili je samo provizija u pitanju?

ekonomista

pre 11 godina

Svako ko ima smelosti da pljuje po generalnom radu grada Beograda nek se vrati svojoj pravoj kući. Više mi je muka od ljudi koji samo pametuju a pameti nemaju. Najbolje da imamo manjak buseva i da šišti na sve strane sad zimi led i kraz, i onda će isti ti ljudi da pljuju, vidi ga Đilas uveo sve ovo a ne može da nam obezbedi normalan prevoz. I treba da uvozimo, zato što u ovoj zemlji direktor fabrike nije čast, nego privilegija da sam sebi udene pare u džep. I šlag na tortu, taj direktor se buni što zamisli neće učestvovati na tenderu. Jedno pitanje, a zbog čega mislite da treba da učestvuje? Da još para uzme sebi a ne uradi nešto po pitanju specijalizacije fabrike da proizvodi više? Srbija do Tokija...mi smo nebeski narod.

1%

pre 11 godina

DzoniKg, 9. novembar 2012 15:10)
Ako hoces posteno,ovo sto si ti napisao u komentaru je cist komunizam, pojacan naprednjackim radikalizmom...
Da li je u tekstu vesti negde navedeno da tri godine nije kupljen ni jedan autobus i da za par meseci sad treba 400 autobusa!!!!
Proveri malo taj tvoj android telefon kada citas vesti,,mozda ih skidas sa internet verzije Pravde...

PS
Imam dovoljno godina da znam sta je komunizam, sta su radikali i sta su naprednjaci, sve sam to proziveo..a i ostali...tako da te molim da izbegnes drzanje lekcija o tome da ne znam sta je sta...pls..

bosko

pre 11 godina

IKARBUSOVI autobusi su kvalitetni kao i ostali...problem je što nestručni ljudi iz GSP-a ne umeju da održavaju autobuse pa sve brzo propada...ako ne verujete pogledajte Ikarbuse od Veolie ili one koji su pravljeni za Dubai! Ja podržavam Ikarbus jer znam da ima kvalitet koji nasi ljudi necene!

ivo

pre 11 godina

pozdrav svim beogradjanima i ,,beogradjanima,, setite se vremena kad je vas voljeni Voja Seselj vladao Zemunom i sta je ostavio iza sebe,setite se Vuka u Beogradu,setite se gospodo...zar i Tile nije krao ali i davao narodu mrvice da zamaze oci? dok god se vozim renoviranom Gazelom ili novim mostom,ili novim tramvajima po prelepim renoviranim parkovima briga me koliko para stavlja u svoj dzep

teletabis

pre 11 godina

Ovde u Americi i kasirka ima vise od 2000 tako da ne razumem komentar kako u Srbiji direktor sebi dodeli 2000. Sto se mene tice moze direktor da ima i 500 eura platu ali kolika plata tolika i sposobnost direktora. Pa ne misli Djilas valjda da ce za 2000 da ima u Ikarbusu sposobnog direktora. Niko sposoban mu ne bi radio za te pare tako odgovoran posao. Zato s obzirom da placate coveka 2000 eura zato i imate takvog nesposobnjakovica za direktora. Povecajte plate i videcete kako ce se sposobniji ljudi javljati za posao. Do tada sve sto valja ce da vam i dalje nalazi nacina kako da ode.

gost

pre 11 godina

Kada je osnovna ideja zaposliti domaću privredu i domaćeg radnika model se uvek nađe. Kada je osnovna ideja upošljavanja stranog radnika i njihove privrede isto tako model se lako nađe.
Stvar je samo u postavljenom cilju, a cilj kompletne vlasti i opozicije je upošljavanje stranog radnika i podizanje njihove proizvodnje iz samo njima znanih razloga.
Njih i njihove sitne lične interese mogu da razumem ali nas koji to aminujemo iz izbora u izbor ne shvatam.

Peđa

pre 11 godina

Znači,za menadžera propale,nekonkurentne firme ok je plata od dve hiljade.Za one uspesne,samo nebo je granica?Neobično bih voleo da mi neko ukaže na tu proizvodnu delatnost,kod nas, koja omogućava da zaposleni imaju plate preko dve hiljade.Ako je u pitanju konsalting,voleo bih da znam kog neviđeno uspešnog giganta savetuju ti magovi.Valjda je logičan sled obrazovanje,portfolio,pa na osnovu toga cena rada.Po shvatanju "stručnjaka" koji su ovde podelili svoju pamet sa nama,normalno je da poslednji, autobus,od 400 potrebnih, Ikarbus,imajući u vidu njegove proizvodne kapacitete,isporuči 2030.Naravno,u međuvremenu će isti ti da vrište i pluju zbog raspalih buseva u gradu.Prosto, neverovatno.

Zoran

pre 11 godina

Prvo je ukinuo normalne karte za BUS, sa normalnim cenama, a onda prodaju poverio SVOJOJ firmi BUSPLUS, koja sada prodaje nenormalne karte, po nenormalnim cenama...
Sada ce da ukine normalne autobuse, koji kostaju normalno a na tenderu da kupi autobuse od SVOJE firme, koji ce da kostaju basnoslovno...
Gradski prevoz treba da bude BESPLATAN i da se finansira iz BUDZETA!
Ciste ruke su najbolja prevencija - zutice!!!

igor

pre 11 godina

Djilas je 100% u pravu! Ne treba da Beograd i beogradjani finansiraju socialnu ustanovu zvanu Ikarbus,pogotovu ako ne mogu da naprave 1 autobus dnevno,i ako ne postuju dogovorene rokove.
Dokle vise sa tim ekonomskim "patriotizmom" od koga samo imamo stete.
Ako nesto placas,hoces kvalitetan proizvod.I tacka. Nema proizvoda,zatvaraj pa kud koji mili moji.

tako je

pre 11 godina

Zasto bi Beograd pomagao Ikarbus i njegove radnike.Postoje i ostali proizvodjaci u evropi koji mogu da parave i kvalitetniji autobus od Ikarbusa.Donacija Japana gradu Beogradu je odlucila da te autobuse pravi turski proizvodjac. Nece valjda Djilas da se ugleda na Mladju Dinkica koji pomaze Gosu Smederevska palanka da pravi vagone za najvece gubitase a to je Zeleznica. Znaci placamo svi gradjani Srbije da bi tamo hiljadu dve radnika radilo. Gospodo iz Ikarbusa odgovorite na tender i posao je vas

ekonomista

pre 11 godina

Svako ko ima smelosti da pljuje po generalnom radu grada Beograda nek se vrati svojoj pravoj kući. Više mi je muka od ljudi koji samo pametuju a pameti nemaju. Najbolje da imamo manjak buseva i da šišti na sve strane sad zimi led i kraz, i onda će isti ti ljudi da pljuju, vidi ga Đilas uveo sve ovo a ne može da nam obezbedi normalan prevoz. I treba da uvozimo, zato što u ovoj zemlji direktor fabrike nije čast, nego privilegija da sam sebi udene pare u džep. I šlag na tortu, taj direktor se buni što zamisli neće učestvovati na tenderu. Jedno pitanje, a zbog čega mislite da treba da učestvuje? Da još para uzme sebi a ne uradi nešto po pitanju specijalizacije fabrike da proizvodi više? Srbija do Tokija...mi smo nebeski narod.

Milutin

pre 11 godina

Auu bre, Djido izrasta u ozbiljnog igraca, potpisujem ovo 100%, a ovima iz IKARBUSa preporucujem da sami smene tog svoh hohstaplera od direktora i da traze da se pripoje gradu, inace ce svi na berzu, jer nisu u stanju da ispostuju ni jedan ugovor koji potpisu.

dragan dj.

pre 11 godina

Ucestvujem preko 10 godina na raznoraznim tenderima i sa ovim iskustvom mogu da vam kazem da sam sposoban vec posle citanja tenderskih uslova da vam sa 99% sigurnosti potvrdim kada je neki tender namesten za nekoga unapred a kada nije. I kazem vam da je ovaj tender 100% namesten unapred za nekog u inostranstvu.

Ono sto mi je jedina nepoznanica u celoj prici , koliki ce biti Djilasov procenat od celog dila i u koju offshore banku ce leci pare.
(Miki, 9. novembar 2012 18:56)

ma da ti ucestvujes 100%. kako da ne, bote radikalski

Nikola Zlatibor

pre 11 godina

KOja demagogija!!
U kojoj smo mi godini 74.-oj. Drustveno preduzece, direktor radi za "veliku platu" od 2000 eur. ispruke kasne!!
Dozovite se pameti, komunizam je propao, propasce i Srbija, ako ne uvedemo moderno upravljanje i privatnu inicijativu!!

Koletiki

pre 11 godina

Nisam verovao da će i Đilas da primeni (ili možda već primenjuje, ali se nisam udubio) standardnu foru za nameštanje tendera: zatraži se nenormalna količina nečega da se isporuči u veoma kratkom roku. To obično može da uradi onaj sa kim je sve već dogovoreno unapred.
200 autobusa u roku od 6 meseci? Pa da li su to Olimpijske igre u Bgd-u sledeće godine, pa niko nije znao da u tako kratkom vremenu treba toliko autobusa? Zašto ih nije poručio pre dve godine?
Uostalom, ceo tekst je jedna obična demagogija: Ikarbus neće isporučiti 32 autobusa i zbog toga će se ljudi smrzavati na stanicama ove zime, direktor sa platom od 2.000 EUR (kao da je to velika direktorska plata) i sve u tom stilu... Mogao bi Đilas da promeni retoriku. Glasao sam za DS uvek, ali mi je sada malo muka od njih...

DzoniKg

pre 11 godina

@Nikola Zlatibor
U americi sve drzavne sluzbe moraju po zakonu da kupuju iskljucivo americka kola i autobuse i ako mnogo boljih..jel i tamo komunizam??I dosadni ste vise sa izgovorom o komunizmu za sta god bilo kad god otvorim komentare!A te price nisam kupio nijedan autobus 3 godine i odjednom mi treba 400 za par meseci su za malu decu i standardna sema u srbiji za namestanje tendera a sve pod plastom hitno.

popeye

pre 11 godina

Predlazem radnicima Ikarbusa da sve sa svojim porodicama i decom odu na protest ispred skupstine grada. A kao neko ko koristi usluge GSP i placa kartu porucujem g.Djilasu da nam ne smeta i da se nama toliko da sacekamo, ako smo mogli vec ovoliko, da se vozimo u dva puta jeftinijim domacim autobusima, ako ce nekoliko hiljada nasih sugradjana od toga da svojoj deci kupi hleb! Isto kao sto nam nebi smetalo da su i onaj most pravile nase firme i gradjevinci! Solidarnost, u Grandovskoj Srbiji zaboravljena rec!

garnet

pre 11 godina

Lazete gradonacelnice i to debelo.Kao radnik Ikarbusa,to znam.Predlog da se pripojimo GSP je proistekla od nas,tj. od naseg sindikata.Mi tu ponudu i dalje prihvatamo.Kazete,kasnice autobusi.I hoce.A sto ne kazete zasto ce da kasne?Zasto gradonacelnice ne kazete Beogradjanima da ni dinara niste uplatili iako ste po ugovoru to bili duzni jos u JULU!!!????Alo bre!!!!!U JULU!!!!!!I tada bi autobusi bili isporuceni kada su i trebali,do kraja ove godine.Samo da vam i to dragi Beogradjani kazem,pare nam jos nisu uplatili!!!Samo smo finansirali jednu samohodnu MAN-ovu sasiju,kupili prohromske cevi za karoseriju,kupili klime i avansirali ostatak sasija.Naravno i limove.Cisto da napomenem.Ova 32 autobusa se rade na samohodnoj MAN-ovoj sasiji,jer je to uradjeno na inicijativu gradonacelnika.Naime,to mozete da proverite kod naseg sindikata,isti taj gradonacelnik nam je rekao da je saradnja s Manom na ovaj nacin,jedna vrsta ulaza za veliki tender koji se ocekuje.To je Djilas rekao prosle godine na sastanku sa nasim predstavnicima.A tender koji se ocekivao je ovaj,nabavka 400 autobusa.Zato gradonacelnice,prestanite sa lazima,i ne blatite firmu koja postoji 90 GODINA.Bolje nam platite nas novac za remont 10 autobusa koje smo vam proslog meseca isporucili,negde oko 17 miliona dinara,plus jos 3 za sasije koje smo vam isporucili pocetkom godine.Ne lazite gradjane Beograda vise.Ikarbus traje i trajace,ali ti neces jos dugo biti tu gde jesi.Ti si sramota za Srbiju.

Lemi

pre 11 godina

200 autobusa u roku od 6 meseci? P
(Koletiki, 9. novembar 2012 15:52)

Da ... cak JEDAN autobus dnevno u proseku, za fabriku koja se samo time bavi je neverovatan poduhvat!


plata od 2000 eura je sasvim primerena direktoru koji pod sobom ima 400 radnika.
(Milenko konsultant, 9. novembar 2012 15:45)

Jeste, pa cak i mnogo veca, da se ne lazemo ... ali u firmi koja je uspesna i profitabilna. Ili mislis da to nema bas nikakve veze?

_____________________________________________________

Dakle, imamo domacu firmu, na rubu egzistencije, koja pravi nekvalitetan i los proizvod (svi znaju kakvi raspadi izlaze iz Ikarbusa) i koja sada baca njak jedinoj instanci koja ih odrzava u zivotu ... a sve to u situaciji u kojoj oni, mucenici, zapravo ni ne mogu da proizvedu ono sta se trazi na tenderu za kojim kukaju!?

Apsolutni vrh je Djilasovo da ce kupiti od njih svaki autobus koji uopste MOGU da naprave. Pa oni samo da se nogicama ritaju u guzu od srece zbog toga.

ivo

pre 11 godina

pozdrav svim beogradjanima i ,,beogradjanima,, setite se vremena kad je vas voljeni Voja Seselj vladao Zemunom i sta je ostavio iza sebe,setite se Vuka u Beogradu,setite se gospodo...zar i Tile nije krao ali i davao narodu mrvice da zamaze oci? dok god se vozim renoviranom Gazelom ili novim mostom,ili novim tramvajima po prelepim renoviranim parkovima briga me koliko para stavlja u svoj dzep

Milenko konsultant

pre 11 godina

plata od 2000 eura je sasvim primerena direktoru koji pod sobom ima 400 radnika.


za mene radi samo 6 radnika (doduše visokoobrazovanih) i imam veću platu od toga....


tako da ovo što radi Đilas je čista demagogija.


Pri tome da dodam da smo se trudili da promenimo uređenje iz komunističkog u kapitalistički. ovo što Đilas radi je uvođenje komunizma na mala vrata. Ne želim da grad bude vlasnik ikarbusa ili pkb-a. Želim da grad omogući komunalnu infrastrukturu za mogućnost poslovanja takvih firmi.

garnet

pre 11 godina

Sta vam znaci evropski autobusi,evropski principi ulaska u iste??Ajde molim vas objasnite nam to.Jer mi nismo Evropa?Ko to pravi 200 autobusa za 6 meseci?Samo onaj ko unapred zna da ce dobiti posao.Kao u ovom slucaju.I ti tako to mrtav ladan izjavis,boli te uvo.Kao da smo mi retrdirani i nista ne znamo.Ali se grdno varas ako mislis da ce ti ovo proci.Docicemo svi iz fabrike,sa nasim porodicama,kao i nasi dobavljaci,tu u gradsku skupstinu.Da te malo obidjemo i da ti kazemo sta mislimo o tebi i o tvojim dilovima.Samo polako.A tender se obara milion posto.Toliko za sada.Nece ti ovo proci.90 godina postoji nasa fabrika,i ti sada mislis da ces je unistiti?Lepo se ti vrati tamo odakle si dosao,i cuvaj ovce,bolje ti je.

Olivera

pre 11 godina

Ti i dalje mislis da ce ti ovaj lopovluk sa tvojom privatnom kompanijom BUSPLUS proci? Da ces i dalje da narucujes tramvaje za 8,5 miliona evra nekaznjeno? Ajde da vidimo na prolece da li ces i dalje biti tu ili u zatvoru. Duga je zima. Svasta moze da se desi pa i da narod odlepi i pohapsi vas sve ako vec drzava nije sposobna i dovoljno zrela da vas procesuira u najkracem mogucem roku.

Muka mi je vise od ovih odvratnih lopovcina koji vec 20 godina upropascavaju Srbiju i misle da su bogovi. Vreme je da ocistimo Srbiju od bagre i pomognemo joj da stane na noge.

Miki

pre 11 godina

Ucestvujem preko 10 godina na raznoraznim tenderima i sa ovim iskustvom mogu da vam kazem da sam sposoban vec posle citanja tenderskih uslova da vam sa 99% sigurnosti potvrdim kada je neki tender namesten za nekoga unapred a kada nije. I kazem vam da je ovaj tender 100% namesten unapred za nekog u inostranstvu.

Ono sto mi je jedina nepoznanica u celoj prici , koliki ce biti Djilasov procenat od celog dila i u koju offshore banku ce leci pare.

dz

pre 11 godina

Sramota! Zaduzite nasu decu desetinama miliona, pare dajte nemcima, nase fabrike zatvorite, radnike na ulice, njihova deca gladna, a duzna... Tako mali perica zamislja ekonomiju? Ili je samo provizija u pitanju?

Dejan manage

pre 11 godina

Kakva demagogija - podigao platu na "cak" 2000eur. Pa kolika treba da bude? 200e?
Ja kao menadzer odgovoran za mnogo manji broj ljudi debelo premasujem tih 2000.
Ali podrzavam nepristajanje na forsiranje domacih firmi koje nisu sposeobne da urade posao kako valja.

dre kinez

pre 11 godina

Nevezano za Djilasovo mudrovanje, Ikarbus zaista postoji iskljucivo od milostinje Beograda. Jedino Beograd kupuje autobuse ove fabrike, iako ista nije u stanju da napravi kvalitetno vozilo. Noviji modeli mozda na prvi pogled deluju evropski i moderno, ali svako ko radi u GSPu reci ce Vam da se isti kvare od malo jaceg povetarca. Nakon 6 meseci eksploatacije svi do jednog posetili su servis bar nekoliko puta, a mnogi su u istom zadrzani na neodredjeno vreme.

vase ime

pre 11 godina

e jes vala ovaj djilas..na jednoj strani prica da PKB vredi milijardu eura i da ne treba da se proda, a na drugoj da ikarbus moze da se pusti niz wc solju

Putnik Radomir

pre 11 godina

Da se ne lažemo: trenutno nema gorih autobusa u saobraćaju od Ikarbusovih.. na žalost..
A ovi zaposleni bolje da rade prekovremeno i spasu svoju firmu (koju toliko vole) umesto što žele nešto da ima padne sa neba jer postoje 300, pardon 90 godina.... a oni ovde, pišu li pišu...

Dejan

pre 11 godina

Ma sve treba da uvozimo i da potpuno uništimo domaću industriju. Hleb i mleko su mnogo bolji iz uvoza, a i od uvoznika mogu mnogo lepe provizije da se uzmu. Upravo uništavaju još jednu fabriku! Šta je sledeće? Potpuno odsustvo elementarnog ekonomskog patriotizma. Ako ne valja rukovodstvo IKARBUSA menjajte ga, ali ne gasite još jednu fabriku! Nije Nemačka sila zato što uvozi, već zato što izvozi.

Karlos

pre 11 godina

Znaci gradonacelnice mi svi treba da radimo za 50 evra a nasi direktori za duplo vecu od 100 evra. Posto ste masinac i uspesan menadzer idite na mesto tog direktora, preuzmite njegovu platu, radite u struci, i pokazite kako firma moze da bude uspesna.

1%

pre 11 godina

DzoniKg, 9. novembar 2012 15:10)
Ako hoces posteno,ovo sto si ti napisao u komentaru je cist komunizam, pojacan naprednjackim radikalizmom...
Da li je u tekstu vesti negde navedeno da tri godine nije kupljen ni jedan autobus i da za par meseci sad treba 400 autobusa!!!!
Proveri malo taj tvoj android telefon kada citas vesti,,mozda ih skidas sa internet verzije Pravde...

PS
Imam dovoljno godina da znam sta je komunizam, sta su radikali i sta su naprednjaci, sve sam to proziveo..a i ostali...tako da te molim da izbegnes drzanje lekcija o tome da ne znam sta je sta...pls..

Miloje

pre 11 godina

Колика је плата неког директора није критеријум који треба да буде испуњен на тендеру. Претпостављам да градоначелник и грађани који га у овоме подржавају возе искључиво Мерцедесе и Бентлије јер су они најбољи аутомобили, без обзира на то колико зарађују? Икарбусови аутобуси нису најбољи на свету али су довољно добри за Београд и ако ће за њих да се потроши 100 милиона евра мање, зар то није разлог да имају бар шансу да учествују на тендеру? Што се тиче рока испоруке, градоначелнику није сметало да 30 шпанских трамваја стижу један по један у року од годину и по дана.

Vladimir Arsic

pre 11 godina

Plata gen. direktora Ikarbusa ne samo da nije nesto preterano impresivna, obzirom na poziciju, nego nema ni blage veze sa ovom temom. Od Djilasa sam ocekivao da pokaze malo vise stila umesto ovakvih - em prostackih, em irelevantnih - udaraca ispod pojasa. Uostalom, da li ovo znaci da niko ne sme da uputi kritiku na racun gradonacelnika i gradskih vlasti, a da mu se za odmazdu ne otkrije plata u javnosti.

Sa druge strane, te price o rokovima isporuke, bez obzira sto jesu relevantne u poslu, u ovom konkretnom slucaju su manje relevantne od cene koja mora da se plati. Djilas mora da shvati da ne podize on licno kredit i da ga nece on vracati, vec da ce taj kredit da placaju sadasnji i buduci stanovnici Beograda. Za nas, velika razlika u ceni je veoma bitna stavka, a meni licno (i verujem mnogim drugim) je bitno i da moj novac zarade nasi ljudi, a ne da ostaju bez posla.

Ikarbusova vozila su sasvim ok, posebno kada bi imala odgovarajuce odrzavanje u GSP-u.

Uostalom, kada bismo svi u Srbiji razmisljali kao Djilas, onda bi svi gradjani kupovali Mercedesove limuzine sa ogromnim kreditima i niko ne bi ni pogledao fijatova vozila iz Kragujevca. Nema mnogo smisla, zar ne ?

teletabis

pre 11 godina

Ovde u Americi i kasirka ima vise od 2000 tako da ne razumem komentar kako u Srbiji direktor sebi dodeli 2000. Sto se mene tice moze direktor da ima i 500 eura platu ali kolika plata tolika i sposobnost direktora. Pa ne misli Djilas valjda da ce za 2000 da ima u Ikarbusu sposobnog direktora. Niko sposoban mu ne bi radio za te pare tako odgovoran posao. Zato s obzirom da placate coveka 2000 eura zato i imate takvog nesposobnjakovica za direktora. Povecajte plate i videcete kako ce se sposobniji ljudi javljati za posao. Do tada sve sto valja ce da vam i dalje nalazi nacina kako da ode.

bosko

pre 11 godina

IKARBUSOVI autobusi su kvalitetni kao i ostali...problem je što nestručni ljudi iz GSP-a ne umeju da održavaju autobuse pa sve brzo propada...ako ne verujete pogledajte Ikarbuse od Veolie ili one koji su pravljeni za Dubai! Ja podržavam Ikarbus jer znam da ima kvalitet koji nasi ljudi necene!

Nenad Savic

pre 11 godina

Ovo je primer koji ukazuje na pitanje koje je sustinski vazno za razvoj nase ekonomije, u vom trenutku mozda najvaznije za ukupan razvoj naseg drustva.

Djilas je u ovom konkretnom slucaju potpuno u pravu, i tu nema sporenja. Dugorocno medjutim, potpuno je iracionalno da se ionako prezaduzeni dalje zaduzujemo da bismo kupili nesto sto bismo sami morali da mozemo da proizvedemo. Ne samo da u ovom slucaju grad treba da stimulise domacu industriju (Ikarbus), vec treba da ode korak dalje i iznadje autonoman nacin finansiranja te transakcije (da se ne zaduzuje u inostranstvu). to moze da uradi na vise nacina, postoje pozitivni primeri koji su poznati strucnoj javnosti. Delotvornost ovako postavljenog sistema je visestruk - u ovom konkretnom slucaju bi se umanjio spoljni dug za dati iznos, kreirala bi se nova, dodata vrednost u zemlji, povecali bi se prihodi od poreza, povecao bi se broj zaposlenih i samim tim kupovna moc stanovnistva...

Ceo koncept mejdutim pada vec na prvoj prepreci - kvalitetu administracije. Ikarbus vode nesposobni ljudi, ova fabrika ne moze da napravi te autobuse. Isto tako na primer ne bismo mogli da napravimo sistem za navodnjavanje, iako imamo sve pretpostavke da to sami ucinimo -vodu (reke), visak energije (nocu), industriju pumpi, kompetentnu gradjevinsku industriju, "know-how"...

Dok na kljucna mesta ne dodju odgovarajuci ljudi, nema nam spasa.

gradonacelnice,

pre 11 godina

posao ces verovatno dodeliti nekoj domacoj, malo poznatoj firmi, koja verovatno uvozi autobuse iz inostranstva i prodaje ih kao domace, a kojoj ste verovatno pre toga dodelili status domaceg proizvodjaca, iako ne proizvode nista, verovatno iz jedinog razloga da bi ste mogli da im upumpate pare iz budzeta kroz subvencije, a oni vam se verovatno kasnije revansiraju, na ovaj ili onaj nacin, a ta firma je verovatno sasvim slucajno pod punom zastitom tvoje partije...
(OVA PRICA JE IZMISLJENA. SVAKA SLICNOST SA STVARNOSCU JE SASVIM SLUCAJNA!)

DzoniKg

pre 11 godina

Svaka drzava drzavnim novcem podstice svoju ekonomiju bilo to amerika,kina,francuska ili juzna koreja..privatnim novcem naravno svako kupuje sta hoce..ali ti to ne mozes da nacrtas ljudima koji ekonomiju uce u domacim medijima a koji imaju totalno iskrivljenu sliku o kapitalizmu(ili socijalizmu) koja nema nikakvih dodira sa realnoscu.

Peđa

pre 11 godina

Znači,za menadžera propale,nekonkurentne firme ok je plata od dve hiljade.Za one uspesne,samo nebo je granica?Neobično bih voleo da mi neko ukaže na tu proizvodnu delatnost,kod nas, koja omogućava da zaposleni imaju plate preko dve hiljade.Ako je u pitanju konsalting,voleo bih da znam kog neviđeno uspešnog giganta savetuju ti magovi.Valjda je logičan sled obrazovanje,portfolio,pa na osnovu toga cena rada.Po shvatanju "stručnjaka" koji su ovde podelili svoju pamet sa nama,normalno je da poslednji, autobus,od 400 potrebnih, Ikarbus,imajući u vidu njegove proizvodne kapacitete,isporuči 2030.Naravno,u međuvremenu će isti ti da vrište i pluju zbog raspalih buseva u gradu.Prosto, neverovatno.

gost

pre 11 godina

Kada je osnovna ideja zaposliti domaću privredu i domaćeg radnika model se uvek nađe. Kada je osnovna ideja upošljavanja stranog radnika i njihove privrede isto tako model se lako nađe.
Stvar je samo u postavljenom cilju, a cilj kompletne vlasti i opozicije je upošljavanje stranog radnika i podizanje njihove proizvodnje iz samo njima znanih razloga.
Njih i njihove sitne lične interese mogu da razumem ali nas koji to aminujemo iz izbora u izbor ne shvatam.