Četvrtak, 13.09.2012.

15:30

Radujko odlazi iz Telekoma u NIS

Generalni direktor "Telekoma Srbije" Branko Radujko podneo je zahtev za razrešenje sa tog mesta. Kako saznaje B92, Radujko odlazi na visoko mesto u Gasprom NIS.

Izvor: B92

Radujko odlazi iz Telekoma u NIS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

carapan

pre 11 godina

Odlican posao je uradio, mobilni telefoni uz pakete mts su skuplji u odnosu na konkurenciju, arena sport u vlasnistu firme prikazuje nezanimljiva prvrnstva u odnosu na glavnog konkurenta, ljudi koji hoce da rade suoceni su sa problemom nedostatka ispravnih vozila i opreme, firma je pre upropastena nego da dobro posluje.

Gule

pre 11 godina

Drzavno preduzeće koje se vodilo domaćinski. Niko o njemu nije govorio u lošam kontekstu čak ni u preizbornoj kampanji. Treba nam više Telekoma u ovoj zemlji.

jeca

pre 11 godina

koliko ja znam telekom je ostvario profit i ovo krizno vreme i to dosta govori o velicni kompanije. radice telekom dobro ko god ga vodio.

tisa

pre 11 godina

Meni se ovaj radujko ne svidja. Ali firma koju je vodio je radila dobro i to treba da se prizna. Ne sumnjam da ce se on snaci za dalje, ali bitno je da ko god da dodje sad na chelo nastavi da radi dobar posao.

eddie

pre 11 godina

@Pedja. Ne lupetaj, molim te. Telekom spada u jednocifren broj firmi u Srbiji koje sve svoje obaveze i prema zaposlenima i prema partnerima ispunjavaju na vreme. Zato se sve druge firme i laktaju da rade sa Telekomom. Ovih 50 koji su ti dali pluseve neka se malo informisu pre nego sto krenu da podrzavaju totalnu dezinformaciju.

KoleM

pre 11 godina

NIS uzima ovakve ljude zato sto imaju dobre kontakte u strankama i vlasti. NIS nam uzima naftu u vrednosti od milijarde evra godisnje a onda nadje dobre poslove nekolicini mocnih i mirni su da ih ne diraju. Pa tako je Bajatovic dobio funkciju i platu od 15000 evra.

tlka

pre 11 godina

Da je više firmi kao telekom vodjeno ne bi bilo ovoliko bede u zemlji. Samo pogledajte neke druge državne firme i biće vam jasno o čemu pričam.

Nemam vise telefon, na redu je i odjava auta

pre 11 godina

Radujko ? Pre njega imao sam dve telefonske linije i placao Telekomu 2X60 din pretplatu. Kada je podigao pretplatu na 250 din. odjavio sam prvu liniju, a kada je podigao na 457 din odjavio sam i drugu liniju.
Od Radujka u NIS-u ocekujem povecanje cene benzina sto ce me verovatno naterati da ustedim novac na registraciji.
Tako da, draga drzavo, gledaj kasko ces da punis budzet.

posmatrač

pre 11 godina

@kritika
Da bi upropastio firmu koja ima monopol na tržištu treba biti mnogo veću umetnik nego voditi je pozitivno. Činjenica da u Srbiji mnogo više minopolista beleže gubitke dovoljno govori o selektovanju kadrova na mesto rukovođenja firmi. Većinom su javna preduzeća ili u vlasništvu države.

mila

pre 11 godina

Ma sta kazete?! Tesko biti dobar menadzer u firmi koja ima monopol u tom poslu. Sto nisu dozvolili da udje jos bar pet firmi koje ce da se bave fiksnom telefonijom , pa da vidimo koliko je sposoban, ovako je i moja baba mogla da bude menadzer.

Temerinac

pre 11 godina

Pod hitno izvršiti kontrolu posovanja Telekoma. Posebno obratiti pažnju na tendere, da se vidi kako su pojedine firme dobijale posao kod Telekoma, a posebno firma Teletehnika iz Bačkog Jarka, jer tu ima svašta.Treba pitati bivše radnike Teletehnike, oni bi mogli da kažu mnogo toga.
Radujko je jedna zabluda od mnigih.
Temerinac

Bolero

pre 11 godina

Inzenjer sam i radim za Zapadnu Naftnu Kompaniju u inostranstvu, gde sam i menadzer. U normalnim uslovima Radujko ne bi mogao ni da primirise menadzmentu neke Zapadne kompanije, ali u Srbiji je sve moguce, a Rusi, sto se tice poslovanja i odnosa prema poslu nisu daleko od nas. I tamo je prisutna velika korupcija i sistem "dodjes mi" - "dodjem ti". Radujko niti ima iskustva niti je po obrazovanju neko ko bi mogao da radi bilo gde u svetu, a pogotovo ne u menadzmentu naftne kompanije. To ce verovatno Rusi brzo shvatiti pa ce da ga otkace, a taj pad ce mnogo vise da ga boli nego ovaj pad iz Telekoma koji je cisto politicki. I jos nesto, mi smo izgleda jedina zemlja na svetu gde zvanicno nije komunizam na vlasti da se u javnim preduzecima menadzeri biraju po partijskom kljucu. Radujko je tipican primerak te vrste.

radio ne radio

pre 11 godina

A i dosta je bio ,sad u neko obicno preduzece ,gde se zaradjuje normalno.Sad je red da tu sedne neko ko nije pun ko brod.Ja bih svim ovim poznatim direktorima dala da vode gubitnicke firme ,da ih izvuku i ojacaju,zaposle radnike i tako dokazu da li znaju da rade ili ne.

Bruno Washington DC

pre 11 godina

Neko je pomenuo koliko usluge mobilne telefonije kostaju u Americi.
Koristim AT&T mrezu, druga po pokrivenosti I kvitetu I placam 50 $ mesecno kao pri pejd korisnik sledece: negraniceni pozivi u Americi, neogranicene poruke SMS I MMS u Americi I jos 100 zemalja u svetu bez Srbije I neogranicen 2G internet. Ukoliko hocete ugovor na dve godine, IPhone I 3GB 4G-interneta to vas nece kostati ispod 100 dolara
mesecno I telefon 200 dolara. Tako da je kod nas mobilna telefonija I dalje povoljna ali je internet preskup za ono sto nudi kao I kablovska televizija. I tu je lova. Ako si tako uspesan menadzer cudi me da te nisu zvali Amerikanci iz neke slabije kotiranih mobilnih operatera da ovde napravis cudo.

Kritika

pre 11 godina

Kada pročitam ove komentare pomislim da ih pišu ljudi koji nikada nisu vodili ni svoj život kako treba, a ne ovoliku firmu. Čovek je bio fenomenalan direktor, a vi se molite da Telekom ne prodje ko Galenika

Luger

pre 11 godina

Nisam zlonameran, ali neka mi neko objasni po kom kriterijumu je ovaj covek uopste i mogao da bude generalni direktor jedne takve kompanije? U normalnom svetu, da biste bili direktor jedne takve kompanije morate imati minimum 10 godina radnog iskustva u telekomunikacionoj industriji plus bar pet godina da ste bili na nekoj vaznoj rukovodecoj poziciji na kojoj ste se dobro pokazali? A gde se on to pokazao i kakve su njegove reference? Nema ih, dovoljna je bila clanska karta DS-a i direktorska vrata su mu bila sirom otvorena. Zbog takvog postavljanja direktora u firmama, Srbija i jeste tu gde je. A sto se uspeha tice, pogledajno samo trecerazrednu fiksnu telefoniju. Pa mi za pisljivu pretplatu nemamo ni neograniceno telefoniranje na teritoriji grada tj. mesta u kome zivimo. O tome da samo u Beogradu ima nekoliko desetina hiljada dvojnika necu ni da pricam jer to znaju i vrapci na grani. A ko tamo "radi" zna se. Udomljena je gomila tatine i mamine dece i stranackih kadrova, jedna mala grupa ljudi grca od posla da bi tolikim parazitima zaradila platu. Jel to moderna firma, lider u Srbiji? To je tuga jad i cemer, ali se nadam da ce Vucic odrzati obecanje koje je dao kada je Telekom u pitanju, i da ce reci kakve su sve mutne radnje tamo radjene, jer kako je rekao, javnost Srbije zna za samo 1% malverzacija. A njemu, tj. Radujku mogu samo da cestitam na snalazljivosti, jer je decko shvatio vrednosni sistem u Srbiji. Radujko svaka ti cast od tebe treba uciti!

Gaga Pozega

pre 11 godina

"Prica ce ti o plovidbi ti sto nisu sidro digli.... Sta sam za njih nek ukleta sajka? Tvrdice, sa zlobnim sjajem, da sam drhtao pred zmajem. Videli su oni iz prikrajka... Prica ce ti, kojekakvi, zloba se ko rubin cakli, kako odjek mog osmeha jeci. Klece se u pretpostavke, kljucajuci kao cavke moje lose prepricane reci... PRICACE TI JEDNOM SVASTA, BOLJIMA SE TESKO PRASTA... Silni misevi u boci javi ce se ko svedoci pustolovnog traganja za gralom..." itd.(Balasevic DJordje) VELIKI POZDRAV ZA RADUJKA NAJBOLJI SI

MBA ili ipak Master?

pre 11 godina

@Sto zavrsih ETF i MBA u Americi a ne prava u Podgorici - Fakultet FEFA na kome je doticni "zavrsio MBA" ima samo Master studije iz menadzmenta.

Peđa

pre 11 godina

- trenutno stanje na računima kompanije iznosi 4,34 milijardi dinara i 34,3 miliona evra (ukupno u EUR 71,6 miliona)

A izvođačima radova mesecima duguju i vade im dušu na slamčicu za pošteno odrađene i priznate poslove od strane nadležnih iz Telekoma. Sram ih bilo.

biserko

pre 11 godina

ne razumem ogorcenost ljudi na jedinu firmu u drzavi koja jos uvek nije privatizovana ili poklonjena a koja zapravo donosi neke pare...

Mita

pre 11 godina

@zelimir
Zelimire,pa naravno da je bio najbolji direktor,kada ti je omogućio lep život za džabe...Ne radiš ništa,radno vreme 10-14,ugovor za stalno,13 plata svake godine oko 100000 (sto hiljada) dinara,svaki drugi mesec bolovanje,lepo,gde ćeš bolje?Kako?E,tako što imaš 2000 ljudi koji rade za takve,kao što si ti,za 20000 najgore poslove,bez ugovora,bez slobodnog dana i bez godišnjeg odmora,i naravno plus monopol...i da ne nabrajam dalje.Za tebe i takve slične,jeste najbolji direktor!

aco

pre 11 godina

Da da...bas je umetnost zaraditi pare kada samo od pretplate kaplje svakog meseca...O cemu BRE vi ljudi pricate??? Uporedjujete Telekom sa ostalim javnim preduzecima. Glupost za medalju....ne mogu da verujem

Mrka

pre 11 godina

Prostudirajte svoje mesecne racune za telefone pa ce vam biti jasno zasto se hvali kao naj direktor. Od tih silnih "pozitivnih" para, odrase kozu ovom narodu. Da nije to zaradio i inostranstvu. A g-Vucic bi trebao da ga pita....

milr

pre 11 godina

Lako je biti direktor u telekomu .... budi ti majstore direktor u fabrici kablova u Jagodini .... pa da te vidim .... ovako .... pare kaplju na racun ...a ti si menadzer .... ma keve ti !

grdna_ja

pre 11 godina

Impresivni poslovni rezultati. Ja sam siguran da ga ovi iz telekoma neće pustiti da ode. Molim i Vučića, Nikolića i Dačića da intervenišu i da zadrže u tkomu ovakvog stručnjaka.
Kolika je bila plata u tkomu? Bonusi? Otpremnine (najmanje 24 mesečne plate)?
Kolika će biti plata u NIS-u? Bonusi? Uslovi za otpremninu?
E moj Radujko, raduj se što nas ima ovakvih. I zapamti Radujko, šišaj dok ima ovaca!

Su24

pre 11 godina

Molim sve koji ga hvale da pogledaju svoj poslednji račun za telefon. Neka pronađu šta su dobili za fiksnu naknadu i da li su i mogli to da iskoriste. Za firme ta opcija ni ne postoji. Fiksna naknada je samo to i ne dobije se ništa za nju ni impuls. I sad otprilike pomnožite broj priključaka u Srbiji. Sad se setite kod koga bi mogli da pređete sa fiksnim telefonom a da živite npr. u Subotici. Nema to, tako je jaka konkurencija na tržištu da postoji samo jedan. Paz nevolje baš Radujkov Telekom. Tržište my ...
Razlog što nije izgubio mnogo veći broj korisnika fiksnih telefona je samo to što ljudi koriste ADSL a to bi izgubili da nemaju telefon. Znam da će neko sad reći da to nije tehnički tačno ali jeste u realnom životu. Ko ne veruje nek proba.

Zare, dipl.inž

pre 11 godina

Plata inzenjera u Telekomu 80-100.000 dinara, efektivno radno vreme max. 10h/mesecno. Ukupno zaposlenih ima ko mrava u mravinjaku.
Takva kompanija, a na racunu svega 71 mil. EUR???
Znate li onda koliko je ovaj DS 'ekspert' zaradio u Telekomu?
Kad bi znali pali bi u nesvest!
(Tata im poklonio telekom, 13. septembar 2012 16:35)

Prijatelju, za prvu rečenicu uz puno poštovanje-debelo nisi u pravu... Za drugu, vrlo proizvoljno.. Puno pozdrava

BRUT

pre 11 godina

Ovaj Radujko je bog koji hoda za svakog mladog oportunistu pajsera kakvih je Srbija prepuna.
Covek briljira s foteljama do sad, samo nebo je granica.

Tomica

pre 11 godina

Nažalost najneuspešniji direktor u istoriji Srbije, čije školovanje za top menadžera poreske obveznike ove zemlje košta stotine miliona evra. Telekom danas vredi mnogo manje , nego kad je Radujko seo u fotelju. Rezultate njegovog rada videćemo zvanično u martu sledeće godine u izveštaju RATELa, ali ako je suditi po nezvanicnim informacijama koje objavio telemetar.rs, Telekom je od početka godine izgubio skoro 300 000 korisnika i pitanje je da li sada nakon njegovog mudrog vođstva možemo da dobijemo za 100% akcija ono što su Austrijanci pre dve godine hteli da plate za 51%.

Aleksandar

pre 11 godina

Svaka cast na postignutim poslovnim uspesima u uslovima monopola na fiksnu telefoniju,prenosne puteve i jos mnogo toga.Taman da deca nauce sta znaci biti uspesnan menadzer u Srbiji.

Petrojka

pre 11 godina

Kupac iz Austrije je rekao koliko vredi Telekom. To bi se potvrdilo da su akcije izašle na berzu. Prema tome, ne lažite više narod! Problem je što niko, ali zaista niko, neće da se ozbiljno bavi najgorim vidovima korupcije visokog nivoa. Postaviće novog direktora i idemo dalje. Šta je bilo, bilo je, podvucimo crtu! Sramota!!!

Pera

pre 11 godina

Prema zvaničnim podacimau Srbiji ima oko 3.000.000 pretplatnika fiksne telefonije.
Samo na pretplatu, da ne potrošimo ni 1 impuls moramo da platimo 500din(štoje klizalo od 5 na 4e).
Znači mesečno sigurno samo od pretplate oko 12-15 miliona evra. Godišnje 144-180mil evra, na davno izgradjenoj infrastrukturi.

Mita

pre 11 godina

Pa,niste valjda očekivali da će da ode u zemljoradničku zadrugu?U svakom slučaju,prvi je promenio stranu i otišao od Tadića,čim mu se ukazala prilika,i naravno prebacio se kod drugih da bi opet bio direktor!Takvi su vam najgori,i takvi su i upropastili ovu zemlju...

Zemljo otvori se, ne mogu da čekam 21.12.2012.

pre 11 godina

Većina naroda u ovoj krizi - "s' konja, na magarca", a "izabranim i pametnim" kašika i dalje u medu !!!

Sto zavrsih ETF i MBA u Americi a ne prava u Podgorici

pre 11 godina

Tek sam sada procitao zvanicnu biografiju odlazeceg direktora i zaista je impresivna.

'74 - Rodjen u Kninu
'98 - Diplomirao prava u Podgorici sa 24 godine; to je OK (i za sada sve u granicam normale )
'98 - Poceo da radi u uglednoj beogradskoj advokatskoj firmi (i za sada sve u granicam normale )
'02 - Specijalni savetnik Premijera Djindjica sa 28 godina (e ovo je vec impresivno, i pojma nemam kako se sa tek zavrsenim advokatskim ispitom postaje specijalni savetnik Premijera)
'02 - U ovom periodu postaje clan nekoliko board-ova (Ovo sada ide samo po sebi, jer kada vec delis savete Premijeru, mozes da ih delis i mnogim drugima, a nije lose i da se malo nauci biznis)
'04 - '08 - Savetnik Predsednika Srbije za regionalna politicka i ekonomska pitanja (covek jos malo pa ko Leonardo i Mikelandjelo, pravi renesansni lik)
'08 - Direktor Telekoma sa najboljim rezultatima u istoriji (usput zavrsava MBA i sedi na savetu Elektrotehnickog Fakulteta; ovo me je malo dirnulo jer mojoj generaciji na ETF-u su govorili da ce pola nas da zavrsi na pravima)
'12 - Visoka pozicija u Gaspromu (ja se bojim da ga ne ukrade Verizon, GE ili Exxon, jer ovakav talenat se radja jednom u 100 godina... Srecno na novom poslu)

pejapeja

pre 11 godina

Ovakvim dranjem korisnika a sa malo vecim i moja Baba(veliko B iz postovanja) bi imala molo veci poslovni rezultat.Nisam zlurad nego objektivan.Sta da pomenem-infrastrukturu koju smo debelo platili ili da uporedim kvalitet usluga rcimo u Americi i koliko oni naplacuju za te usluge.Vrlo rado ali me strah za coveka a Vi nebi verovali koje dranje vlada kod nas, nazalost i na radost sposobnih MENDZANERA u drzavnim firmama.

Just saying

pre 11 godina

Dovoljno je uporediti stanje u EPSu i Telekomu i shvatiti koja firma se vodi domacinski a koja ne. Ne volim ove likove sto dodju po politickoj liniji na funkciju, ali ostavio je bar neke rezultate sto se ne moze reci za mnoge partijske vojnike. Bitno je samo da Telekom ne bude prodat i mislim da ce raditi dobro ko god da bude na funkciji direktora.

partisko dvorište = država

pre 11 godina

Telkom je za njegovog mandata zabeležio najveći gubtak korisnika. Podigao je cene fiksne pretplate a oslugu ostavio na nivo nula. Inače na povećanje cena ga je naterala agencija za lopovluk pod imenom RATEL kako bi jedna privatna firma imala od toga korist.Da li treba da napomenem da je to protiv ustavna odredba. Inače to je bio primer kako DS razbija monopol umesto cene da padaju a usluga da se pobiljšava imammo obrnut slučaj. Da li trbeba da podsećam poveznaost te firme sa DS-om?
Još kad bi hteli da čaešljaju kako se Telkom čerupao preko nameštenih tendera za pojedine poslove,... A da mi smo partisk država.

Ako ovako nastave izgubiće i ADSL korisnike.Cena i odnos brzina downaload/uploada je na tržištu danas nepovoljna u odnosu na konkurenciju. Ovo pišem kako bivši korisnik adsl usluga.
Ovaj čovek svojim nečinjnjem doprineo je ovakvom stanju.

anti-megatrend

pre 11 godina

Cestitke na ostvarenim rezultatima
Evo i nekih linkova koji potvrdjuju uspesnost
http://www.vesti-online.com/Vesti/Tema-dana/173168/Ko-kontrolise-medije-u-Srbiji-5-Ortaci-u-braku-
http://amitzdulniker.com/2011/11/25/koga-vi-pravite-budalama/

Aleksandra

pre 11 godina

Koliko je realno da je vecina komentara negativna? Covek kao da je ubio nekog nedajboze. Normalan, porodican covek koji je dobio sansu i iskoristio je. Naravno da ce luzeri da hejtuju...

telefonista

pre 11 godina

Rezultati su zaista fantasticni, samo da navedem moj slucaj:

Zahtev za telefon sam podneo u Julu, 2009g, i zadnja informacija je da je jos u razmatranju!!! A ako mislite da je zahtev iz neke nedodjije gresite, trazim telefon u centru Vozdovca!!! Ej 21 vek je a ja jos nemam telefon maltene u centru Beograda!!! Svaka im cast na uspesima!!!

da tako i ostane

pre 11 godina

telekom je najprofitabilnija domaca firma i jedna od retkih koja nesto vredi u srbiji i to treba otvoreno reci. naravno, to nema nikakve veze sa radujkom ili s bilo kim drugim vec s tim sto nije prodata strancima ili nekim ljudima sa mutnim kapitalom.

Sandra

pre 11 godina

Da nije pokazao dobre rezultate kao menadžer u Telekomu, nikad ne bi mogao da radi u NIS-u. Ovo mu je samo stepenica napred. Ipak je pokazao da njegova politička angažovanost nije jedino u čemu je uspešan ipak je i stručan. Kamo lepe sreće da svi menadžeri koji su politički postavljeni, imaju i stručnost kao Radujko.

Realan

pre 11 godina

Treba da se brinemo oko Telekoma, a ne oko Radujka. Prodati firmu ili ne, za koje pare?
Ne sumnjam da ce se lako naci kupac kad je frka za pare.

Dragan

pre 11 godina

@meni se prividja nemoj da širiš dezinformacije, pa Bajatović je u Srbijagasu ne u NISu, malo si pobrkao firme. NIS je strana kompanija.

Zorica

pre 11 godina

Ma da. Trebao je da upropasti firmu i da napravi od nje gubitaša kao i što su sve ostale državne firme. Umesto toga ostavlja Telekom kao izuzetno profitabilno preduzeće koje hrani pola srpske privrede.
Stvarno kakvih komentara ima, neverovatno.

Suburbia

pre 11 godina

Jedan od retkih pozitivnih primera političkog nameštenika koji razume biznis i ume da pravi pare. Čovek ozbiljna i profesionalan. Valjda su ga zato i pokupili Rusi?

Miroslav

pre 11 godina

Navodi kao uspeh da je broj korisnika fiksne telefonije ostao isti. Zato [to ja moj fiksni broj ne mogu priveremeno da odjavim jer ti ga trajno oduzimaju. Zašto se i operater fiksne telefonije ne može besplatno zameniti kao kod mobilne. A plaćalo smo po 1000 maraka za fiksni broj, a sad ne možeš ni privremeno da ga odjaviš.Monoplol kao kod TV preplate. E moj Radujko...

brana

pre 11 godina

mozda bi bilo bolje da je telekom bio gubitas, mozda bi bili zadovoljni sto se sve uklapa u njihovu sliku. ovako, iako partijski covek ipak je nesto postigao, nije dozvolio da drzava toliko ne ume da upravlja najvrednijim preduzecima u zemlji. a sami su tvrdili da to ne znaju. covek je savesno odradio posao, ne treba sada spomenik da mu se dize, ali i ovi komentari su potpuno besmisleni.

tapsy

pre 11 godina

snadje se covek na vreme... ko je meni kriv kada nisam snalazljiv kao doticni! nisam ni mislio da ide u NIS za zamenika sefa kotlarnice :-)

Stari Rabra

pre 11 godina

Jos niste svesni Radujkovih sposobnosti? On kad pređe u NIS, Gasprom njeft postaje 100% srpska kompanija a za pet godina ima da pokupuje sve izvore nafte na bliskom istoku. Ko li njega gura u zivotu?

Ma idi

pre 11 godina

Koga zanima, neka pogleda njegov profil na LinkedIn-u. Covek je zavrsio pravo za sest (6) godina, pa nista nije radio oko godinu dana, i od tada brzinom munje samo ide na gore. Ja sam za 4 godine zavrsio fakultet u SAD (preko stipendije), dobio brojne nagrade ali nema sanse tako da se popnem. Siguran sam da ima ovakvih ljudi u Srbiji na hiljade ali sta da se radi, volimo na posteno i nismo clanovi nijedne stranke...

Tata im poklonio telekom

pre 11 godina

Plata inzenjera u Telekomu 80-100.000 dinara, efektivno radno vreme max. 10h/mesecno. Ukupno zaposlenih ima ko mrava u mravinjaku.
Takva kompanija, a na racunu svega 71 mil. EUR???
Znate li onda koliko je ovaj DS 'ekspert' zaradio u Telekomu?
Kad bi znali pali bi u nesvest!

Srce

pre 11 godina

Zaista smesno. EBITDA jeste vazan pokazatelj uspeha kompanije ali i situaciji kada nase kompanije placaju visoke kamate na sredstva pozajmljena od strane banaka krajnje je neozbiljno pozivati se na dinamican rast EBITDA. To je kao sa svakom statistkiom puno kaze a puno i skriva.
Pokazite net profit, ROI, ROE, DuPont, cenu akcija... Treba puna analiza da se napravi da bi se znalo koliko je kompanija uspesna a ne ovo izvlacenje pojedinih elemenata koji nekome odgovaraju.

Amos

pre 11 godina

E moj g. Radujko... Poenta svega što si ti radio i što si sad naveo u ovom samohvalospevu je u ove tri reči: "potpuna liberalizacija tržišta".
Ta tvoja izjava je jednostavno laž, a na tome se zasniva sve ono ostalo što si rekao i sav tvoj menadžerski uspeh.

Pravom profesionalcu mora biti teško kad mu je najveći uspeh u karijeri zasnovan na laži, ali pretpostavljam da to tebi neće biti problem.
Ako ništa drugo - ti si svojim radom, baziranim na gornjoj laži već "zaslužio" dobro nagrađenu poziciju u nekoj "stranoj kompaniji koja posluje u Srbiji", tako da ćeš mirno spavati.

Urbanijak

pre 11 godina

Nikada mi nece biti jasno kako se ljudi poput Radujka tako vrtoglavo brzo popnu na pozicije bez icega sto bi ih po strucnosti, znanju i obrazovanju izdvajalo od hiljda i hiljada strucnijih i adekvatnijih za vrsenje ovakvih funkcija.
Probao sam, ali nije moglo, uvek je bio tu neki pogodniji kadar... Zato sam morao da odem preko pola sveta da bih se strucno i profesionalno ostvario uz adekvatnu finansijsku naknadu.
Uspeo sam, ali na zalost ne u svojoj rodjenoj zemlji...

meni se prividja

pre 11 godina

Nema ko da me obavesti, ali mi se prividja da ljubav na relaciji Djilas - Vucic cveta.
Mladi uspesni menadzer Radujko vec je postavljen za predsednika UO "bus plusa", sad ide za Bajatovicevog zmanika u NIS, Djilas otvara humanitarne ustanove sa mladjanim Krkobabicem koji nema vise nikakve funkcije u Gradu.
Ovi su u N Sadu oteli glasove a ovaj nas ce, nas da proda, svom protivkanditatu na izborima.

Milan

pre 11 godina

Telekom je bio i ostao naša najveća kompanija i najveća u celom regionu. Drago mi je da je ostao 100% srpska i nadam se da će tako ostati. Sve najbolje želim Radujku u budućoj karijeri.

Bata Raka

pre 11 godina

Eeeeee, pameti moja! Isplatu visokih dividendi akcionarima Radujko svrstava u izazove koje je Telekom prebrodio! Ništa taj nije postigao za ovih 5 godina. Glavu dajem da ovaj čovek ne zna ništa u vezi sa telekomunikacijama, a o osnovama ekonomije se već izjasnio biserom o dividendama. Sve što je dobro u Telekomu i dalje ostaje u Telekomu - vredni ljudi, stručnjaci, vizionari puni entuzijazma. Sve loše u vezi sa Telkomom u 90% slučajeva dolazi spolja, kao što je došao i Radujko. Putuj igumane, ne brini za manastir!

Miodrag

pre 11 godina

Realno bi svako trebalo sa podnosi izvestaj, politicari, direktori javnih preduzeca, svako ko je na javnoj funkciji. Problem je u ovoj drzavi sto javnost ne zna kako se trose drzavne pare. Treba uvesti obavezne izvestaje.

eliot nes

pre 11 godina

A supruga je za njegovog mandata otvorila marketinsku agenciju koja je prvi posao imala sa teniskim turnirom Djokovica u Beogradu,BeogradOpen,ciji je glavni sponzor Telekom Srbija sa skoro MILION EVRA.I naravno to nije sukob interesa,ma ne to je postano zaradjen novac.

Ivka

pre 11 godina

Jako mi je zao sto ovako uspesan mladi strucnjak odlazi iz firme kao sto je Telekom Srbija. Zahvaljujuci njemu ova firma je opet u 100% vlasnistvu drzave i nije privatizovana do sada. Zelim mu sve najbolje u daljoj karijeri, a vidim da su ga vec stranci prisvojili. Mi nikada nismo umeli da cenimo kvalitetan kadar.

ne mogu da verujem

pre 11 godina

Ja prosto ne mogu da verujem, Eevo suze lijem sta cemo sad bez takve velicine... Kakav Kopenikanski obrt je covek napravio u oblasti telekomunikacija. Ne daj boze da sjase (napusti polozaj) i drug Mrka pa mi bi nacisto propali... Sta vec jesmo? Sa takvim fenomenalnim menadzerima? Kako?

Po zasluzi

pre 11 godina

Sudeci po komentarima Srbija i ne zasluzuje ovakve menadzere vec one iz 90tih. E pa imace ih vrlo brzo, jer se crveno-crna koalicija ostrvila na sva mesta u javnim preduzecima...

zerokul

pre 11 godina

Drzava ce da proda Telekom. Ove price o stabilnih 100% vlasnistva kompanije je sarena laza. Fiksne linije se gase. Narod prelazi na druge operatere i to naravno mobilne. Sto da ga drzava dere za nesto sto nije koristio i potrosio? Internet je danas sve. A provajdera ima dovoljno da zaprze corbu Telekomu, koji je spor, sa izuzetno losom podrskom za bilo sta, ukljucujuci i internet.

zoki

pre 11 godina

putuj igumane...sledeca destinacija ti je NIS.
nisi naveo:
- gubitak od 3 mil eur u prvih sedam meseci
- 170.000 korisnika manje u mobilnoj mrezi od pocetka godine
- sponzorisanje Novaka Djokovica, a da je tvoja supruga istovremeno bila njegov PR
- ekskluzivan ugovor za odrzavanje mreze sa firmom Roaming Electronics (tihi vlasnik Dragan Djilas)
- stagnacija u tehnickom razvoju u odnosu na konkurenciju. Kada to obican svet vidi, bice kasno...

itd...itd...

Peder

pre 11 godina

Ajd sad gdine Radujko, kad ste pod onako "divnim" kreditnim uslovima zadužili Telekom, idite malo u NIS da njima popravite stanje! Pa, ovo je da umre čovek od smeha....

ads

pre 11 godina

Izguglajte covekov CV da se smejete malo kako se brzo napreduje cim se uclanis u stranku (1998). Tehnicki prvi posao: Savetnik premijera! Drugi posao: Direktor Telekoma!

eliot nes

pre 11 godina

A supruga je za njegovog mandata otvorila marketinsku agenciju koja je prvi posao imala sa teniskim turnirom Djokovica u Beogradu,BeogradOpen,ciji je glavni sponzor Telekom Srbija sa skoro MILION EVRA.I naravno to nije sukob interesa,ma ne to je postano zaradjen novac.

zoki

pre 11 godina

putuj igumane...sledeca destinacija ti je NIS.
nisi naveo:
- gubitak od 3 mil eur u prvih sedam meseci
- 170.000 korisnika manje u mobilnoj mrezi od pocetka godine
- sponzorisanje Novaka Djokovica, a da je tvoja supruga istovremeno bila njegov PR
- ekskluzivan ugovor za odrzavanje mreze sa firmom Roaming Electronics (tihi vlasnik Dragan Djilas)
- stagnacija u tehnickom razvoju u odnosu na konkurenciju. Kada to obican svet vidi, bice kasno...

itd...itd...

ads

pre 11 godina

Izguglajte covekov CV da se smejete malo kako se brzo napreduje cim se uclanis u stranku (1998). Tehnicki prvi posao: Savetnik premijera! Drugi posao: Direktor Telekoma!

Sto zavrsih ETF i MBA u Americi a ne prava u Podgorici

pre 11 godina

Tek sam sada procitao zvanicnu biografiju odlazeceg direktora i zaista je impresivna.

'74 - Rodjen u Kninu
'98 - Diplomirao prava u Podgorici sa 24 godine; to je OK (i za sada sve u granicam normale )
'98 - Poceo da radi u uglednoj beogradskoj advokatskoj firmi (i za sada sve u granicam normale )
'02 - Specijalni savetnik Premijera Djindjica sa 28 godina (e ovo je vec impresivno, i pojma nemam kako se sa tek zavrsenim advokatskim ispitom postaje specijalni savetnik Premijera)
'02 - U ovom periodu postaje clan nekoliko board-ova (Ovo sada ide samo po sebi, jer kada vec delis savete Premijeru, mozes da ih delis i mnogim drugima, a nije lose i da se malo nauci biznis)
'04 - '08 - Savetnik Predsednika Srbije za regionalna politicka i ekonomska pitanja (covek jos malo pa ko Leonardo i Mikelandjelo, pravi renesansni lik)
'08 - Direktor Telekoma sa najboljim rezultatima u istoriji (usput zavrsava MBA i sedi na savetu Elektrotehnickog Fakulteta; ovo me je malo dirnulo jer mojoj generaciji na ETF-u su govorili da ce pola nas da zavrsi na pravima)
'12 - Visoka pozicija u Gaspromu (ja se bojim da ga ne ukrade Verizon, GE ili Exxon, jer ovakav talenat se radja jednom u 100 godina... Srecno na novom poslu)

Tata im poklonio telekom

pre 11 godina

Plata inzenjera u Telekomu 80-100.000 dinara, efektivno radno vreme max. 10h/mesecno. Ukupno zaposlenih ima ko mrava u mravinjaku.
Takva kompanija, a na racunu svega 71 mil. EUR???
Znate li onda koliko je ovaj DS 'ekspert' zaradio u Telekomu?
Kad bi znali pali bi u nesvest!

Urbanijak

pre 11 godina

Nikada mi nece biti jasno kako se ljudi poput Radujka tako vrtoglavo brzo popnu na pozicije bez icega sto bi ih po strucnosti, znanju i obrazovanju izdvajalo od hiljda i hiljada strucnijih i adekvatnijih za vrsenje ovakvih funkcija.
Probao sam, ali nije moglo, uvek je bio tu neki pogodniji kadar... Zato sam morao da odem preko pola sveta da bih se strucno i profesionalno ostvario uz adekvatnu finansijsku naknadu.
Uspeo sam, ali na zalost ne u svojoj rodjenoj zemlji...

Ma idi

pre 11 godina

Koga zanima, neka pogleda njegov profil na LinkedIn-u. Covek je zavrsio pravo za sest (6) godina, pa nista nije radio oko godinu dana, i od tada brzinom munje samo ide na gore. Ja sam za 4 godine zavrsio fakultet u SAD (preko stipendije), dobio brojne nagrade ali nema sanse tako da se popnem. Siguran sam da ima ovakvih ljudi u Srbiji na hiljade ali sta da se radi, volimo na posteno i nismo clanovi nijedne stranke...

Bata Raka

pre 11 godina

Eeeeee, pameti moja! Isplatu visokih dividendi akcionarima Radujko svrstava u izazove koje je Telekom prebrodio! Ništa taj nije postigao za ovih 5 godina. Glavu dajem da ovaj čovek ne zna ništa u vezi sa telekomunikacijama, a o osnovama ekonomije se već izjasnio biserom o dividendama. Sve što je dobro u Telekomu i dalje ostaje u Telekomu - vredni ljudi, stručnjaci, vizionari puni entuzijazma. Sve loše u vezi sa Telkomom u 90% slučajeva dolazi spolja, kao što je došao i Radujko. Putuj igumane, ne brini za manastir!

ne mogu da verujem

pre 11 godina

Ja prosto ne mogu da verujem, Eevo suze lijem sta cemo sad bez takve velicine... Kakav Kopenikanski obrt je covek napravio u oblasti telekomunikacija. Ne daj boze da sjase (napusti polozaj) i drug Mrka pa mi bi nacisto propali... Sta vec jesmo? Sa takvim fenomenalnim menadzerima? Kako?

Stari Rabra

pre 11 godina

Jos niste svesni Radujkovih sposobnosti? On kad pređe u NIS, Gasprom njeft postaje 100% srpska kompanija a za pet godina ima da pokupuje sve izvore nafte na bliskom istoku. Ko li njega gura u zivotu?

Amos

pre 11 godina

E moj g. Radujko... Poenta svega što si ti radio i što si sad naveo u ovom samohvalospevu je u ove tri reči: "potpuna liberalizacija tržišta".
Ta tvoja izjava je jednostavno laž, a na tome se zasniva sve ono ostalo što si rekao i sav tvoj menadžerski uspeh.

Pravom profesionalcu mora biti teško kad mu je najveći uspeh u karijeri zasnovan na laži, ali pretpostavljam da to tebi neće biti problem.
Ako ništa drugo - ti si svojim radom, baziranim na gornjoj laži već "zaslužio" dobro nagrađenu poziciju u nekoj "stranoj kompaniji koja posluje u Srbiji", tako da ćeš mirno spavati.

telefonista

pre 11 godina

Rezultati su zaista fantasticni, samo da navedem moj slucaj:

Zahtev za telefon sam podneo u Julu, 2009g, i zadnja informacija je da je jos u razmatranju!!! A ako mislite da je zahtev iz neke nedodjije gresite, trazim telefon u centru Vozdovca!!! Ej 21 vek je a ja jos nemam telefon maltene u centru Beograda!!! Svaka im cast na uspesima!!!

partisko dvorište = država

pre 11 godina

Telkom je za njegovog mandata zabeležio najveći gubtak korisnika. Podigao je cene fiksne pretplate a oslugu ostavio na nivo nula. Inače na povećanje cena ga je naterala agencija za lopovluk pod imenom RATEL kako bi jedna privatna firma imala od toga korist.Da li treba da napomenem da je to protiv ustavna odredba. Inače to je bio primer kako DS razbija monopol umesto cene da padaju a usluga da se pobiljšava imammo obrnut slučaj. Da li trbeba da podsećam poveznaost te firme sa DS-om?
Još kad bi hteli da čaešljaju kako se Telkom čerupao preko nameštenih tendera za pojedine poslove,... A da mi smo partisk država.

Ako ovako nastave izgubiće i ADSL korisnike.Cena i odnos brzina downaload/uploada je na tržištu danas nepovoljna u odnosu na konkurenciju. Ovo pišem kako bivši korisnik adsl usluga.
Ovaj čovek svojim nečinjnjem doprineo je ovakvom stanju.

milr

pre 11 godina

Lako je biti direktor u telekomu .... budi ti majstore direktor u fabrici kablova u Jagodini .... pa da te vidim .... ovako .... pare kaplju na racun ...a ti si menadzer .... ma keve ti !

Peder

pre 11 godina

Ajd sad gdine Radujko, kad ste pod onako "divnim" kreditnim uslovima zadužili Telekom, idite malo u NIS da njima popravite stanje! Pa, ovo je da umre čovek od smeha....

Miroslav

pre 11 godina

Navodi kao uspeh da je broj korisnika fiksne telefonije ostao isti. Zato [to ja moj fiksni broj ne mogu priveremeno da odjavim jer ti ga trajno oduzimaju. Zašto se i operater fiksne telefonije ne može besplatno zameniti kao kod mobilne. A plaćalo smo po 1000 maraka za fiksni broj, a sad ne možeš ni privremeno da ga odjaviš.Monoplol kao kod TV preplate. E moj Radujko...

zerokul

pre 11 godina

Drzava ce da proda Telekom. Ove price o stabilnih 100% vlasnistva kompanije je sarena laza. Fiksne linije se gase. Narod prelazi na druge operatere i to naravno mobilne. Sto da ga drzava dere za nesto sto nije koristio i potrosio? Internet je danas sve. A provajdera ima dovoljno da zaprze corbu Telekomu, koji je spor, sa izuzetno losom podrskom za bilo sta, ukljucujuci i internet.

Tomica

pre 11 godina

Nažalost najneuspešniji direktor u istoriji Srbije, čije školovanje za top menadžera poreske obveznike ove zemlje košta stotine miliona evra. Telekom danas vredi mnogo manje , nego kad je Radujko seo u fotelju. Rezultate njegovog rada videćemo zvanično u martu sledeće godine u izveštaju RATELa, ali ako je suditi po nezvanicnim informacijama koje objavio telemetar.rs, Telekom je od početka godine izgubio skoro 300 000 korisnika i pitanje je da li sada nakon njegovog mudrog vođstva možemo da dobijemo za 100% akcija ono što su Austrijanci pre dve godine hteli da plate za 51%.

Mita

pre 11 godina

Pa,niste valjda očekivali da će da ode u zemljoradničku zadrugu?U svakom slučaju,prvi je promenio stranu i otišao od Tadića,čim mu se ukazala prilika,i naravno prebacio se kod drugih da bi opet bio direktor!Takvi su vam najgori,i takvi su i upropastili ovu zemlju...

Aleksandar

pre 11 godina

Svaka cast na postignutim poslovnim uspesima u uslovima monopola na fiksnu telefoniju,prenosne puteve i jos mnogo toga.Taman da deca nauce sta znaci biti uspesnan menadzer u Srbiji.

Pera

pre 11 godina

Prema zvaničnim podacimau Srbiji ima oko 3.000.000 pretplatnika fiksne telefonije.
Samo na pretplatu, da ne potrošimo ni 1 impuls moramo da platimo 500din(štoje klizalo od 5 na 4e).
Znači mesečno sigurno samo od pretplate oko 12-15 miliona evra. Godišnje 144-180mil evra, na davno izgradjenoj infrastrukturi.

Peđa

pre 11 godina

- trenutno stanje na računima kompanije iznosi 4,34 milijardi dinara i 34,3 miliona evra (ukupno u EUR 71,6 miliona)

A izvođačima radova mesecima duguju i vade im dušu na slamčicu za pošteno odrađene i priznate poslove od strane nadležnih iz Telekoma. Sram ih bilo.

pejapeja

pre 11 godina

Ovakvim dranjem korisnika a sa malo vecim i moja Baba(veliko B iz postovanja) bi imala molo veci poslovni rezultat.Nisam zlurad nego objektivan.Sta da pomenem-infrastrukturu koju smo debelo platili ili da uporedim kvalitet usluga rcimo u Americi i koliko oni naplacuju za te usluge.Vrlo rado ali me strah za coveka a Vi nebi verovali koje dranje vlada kod nas, nazalost i na radost sposobnih MENDZANERA u drzavnim firmama.

grdna_ja

pre 11 godina

Impresivni poslovni rezultati. Ja sam siguran da ga ovi iz telekoma neće pustiti da ode. Molim i Vučića, Nikolića i Dačića da intervenišu i da zadrže u tkomu ovakvog stručnjaka.
Kolika je bila plata u tkomu? Bonusi? Otpremnine (najmanje 24 mesečne plate)?
Kolika će biti plata u NIS-u? Bonusi? Uslovi za otpremninu?
E moj Radujko, raduj se što nas ima ovakvih. I zapamti Radujko, šišaj dok ima ovaca!

BRUT

pre 11 godina

Ovaj Radujko je bog koji hoda za svakog mladog oportunistu pajsera kakvih je Srbija prepuna.
Covek briljira s foteljama do sad, samo nebo je granica.

tapsy

pre 11 godina

snadje se covek na vreme... ko je meni kriv kada nisam snalazljiv kao doticni! nisam ni mislio da ide u NIS za zamenika sefa kotlarnice :-)

aco

pre 11 godina

Da da...bas je umetnost zaraditi pare kada samo od pretplate kaplje svakog meseca...O cemu BRE vi ljudi pricate??? Uporedjujete Telekom sa ostalim javnim preduzecima. Glupost za medalju....ne mogu da verujem

Mita

pre 11 godina

@zelimir
Zelimire,pa naravno da je bio najbolji direktor,kada ti je omogućio lep život za džabe...Ne radiš ništa,radno vreme 10-14,ugovor za stalno,13 plata svake godine oko 100000 (sto hiljada) dinara,svaki drugi mesec bolovanje,lepo,gde ćeš bolje?Kako?E,tako što imaš 2000 ljudi koji rade za takve,kao što si ti,za 20000 najgore poslove,bez ugovora,bez slobodnog dana i bez godišnjeg odmora,i naravno plus monopol...i da ne nabrajam dalje.Za tebe i takve slične,jeste najbolji direktor!

MBA ili ipak Master?

pre 11 godina

@Sto zavrsih ETF i MBA u Americi a ne prava u Podgorici - Fakultet FEFA na kome je doticni "zavrsio MBA" ima samo Master studije iz menadzmenta.

Srce

pre 11 godina

Zaista smesno. EBITDA jeste vazan pokazatelj uspeha kompanije ali i situaciji kada nase kompanije placaju visoke kamate na sredstva pozajmljena od strane banaka krajnje je neozbiljno pozivati se na dinamican rast EBITDA. To je kao sa svakom statistkiom puno kaze a puno i skriva.
Pokazite net profit, ROI, ROE, DuPont, cenu akcija... Treba puna analiza da se napravi da bi se znalo koliko je kompanija uspesna a ne ovo izvlacenje pojedinih elemenata koji nekome odgovaraju.

Petrojka

pre 11 godina

Kupac iz Austrije je rekao koliko vredi Telekom. To bi se potvrdilo da su akcije izašle na berzu. Prema tome, ne lažite više narod! Problem je što niko, ali zaista niko, neće da se ozbiljno bavi najgorim vidovima korupcije visokog nivoa. Postaviće novog direktora i idemo dalje. Šta je bilo, bilo je, podvucimo crtu! Sramota!!!

Su24

pre 11 godina

Molim sve koji ga hvale da pogledaju svoj poslednji račun za telefon. Neka pronađu šta su dobili za fiksnu naknadu i da li su i mogli to da iskoriste. Za firme ta opcija ni ne postoji. Fiksna naknada je samo to i ne dobije se ništa za nju ni impuls. I sad otprilike pomnožite broj priključaka u Srbiji. Sad se setite kod koga bi mogli da pređete sa fiksnim telefonom a da živite npr. u Subotici. Nema to, tako je jaka konkurencija na tržištu da postoji samo jedan. Paz nevolje baš Radujkov Telekom. Tržište my ...
Razlog što nije izgubio mnogo veći broj korisnika fiksnih telefona je samo to što ljudi koriste ADSL a to bi izgubili da nemaju telefon. Znam da će neko sad reći da to nije tehnički tačno ali jeste u realnom životu. Ko ne veruje nek proba.

Miodrag

pre 11 godina

Realno bi svako trebalo sa podnosi izvestaj, politicari, direktori javnih preduzeca, svako ko je na javnoj funkciji. Problem je u ovoj drzavi sto javnost ne zna kako se trose drzavne pare. Treba uvesti obavezne izvestaje.

Mrka

pre 11 godina

Prostudirajte svoje mesecne racune za telefone pa ce vam biti jasno zasto se hvali kao naj direktor. Od tih silnih "pozitivnih" para, odrase kozu ovom narodu. Da nije to zaradio i inostranstvu. A g-Vucic bi trebao da ga pita....

Milan

pre 11 godina

Telekom je bio i ostao naša najveća kompanija i najveća u celom regionu. Drago mi je da je ostao 100% srpska i nadam se da će tako ostati. Sve najbolje želim Radujku u budućoj karijeri.

Zemljo otvori se, ne mogu da čekam 21.12.2012.

pre 11 godina

Većina naroda u ovoj krizi - "s' konja, na magarca", a "izabranim i pametnim" kašika i dalje u medu !!!

da tako i ostane

pre 11 godina

telekom je najprofitabilnija domaca firma i jedna od retkih koja nesto vredi u srbiji i to treba otvoreno reci. naravno, to nema nikakve veze sa radujkom ili s bilo kim drugim vec s tim sto nije prodata strancima ili nekim ljudima sa mutnim kapitalom.

meni se prividja

pre 11 godina

Nema ko da me obavesti, ali mi se prividja da ljubav na relaciji Djilas - Vucic cveta.
Mladi uspesni menadzer Radujko vec je postavljen za predsednika UO "bus plusa", sad ide za Bajatovicevog zmanika u NIS, Djilas otvara humanitarne ustanove sa mladjanim Krkobabicem koji nema vise nikakve funkcije u Gradu.
Ovi su u N Sadu oteli glasove a ovaj nas ce, nas da proda, svom protivkanditatu na izborima.

Dragan

pre 11 godina

@meni se prividja nemoj da širiš dezinformacije, pa Bajatović je u Srbijagasu ne u NISu, malo si pobrkao firme. NIS je strana kompanija.

Ivka

pre 11 godina

Jako mi je zao sto ovako uspesan mladi strucnjak odlazi iz firme kao sto je Telekom Srbija. Zahvaljujuci njemu ova firma je opet u 100% vlasnistvu drzave i nije privatizovana do sada. Zelim mu sve najbolje u daljoj karijeri, a vidim da su ga vec stranci prisvojili. Mi nikada nismo umeli da cenimo kvalitetan kadar.

Po zasluzi

pre 11 godina

Sudeci po komentarima Srbija i ne zasluzuje ovakve menadzere vec one iz 90tih. E pa imace ih vrlo brzo, jer se crveno-crna koalicija ostrvila na sva mesta u javnim preduzecima...

brana

pre 11 godina

mozda bi bilo bolje da je telekom bio gubitas, mozda bi bili zadovoljni sto se sve uklapa u njihovu sliku. ovako, iako partijski covek ipak je nesto postigao, nije dozvolio da drzava toliko ne ume da upravlja najvrednijim preduzecima u zemlji. a sami su tvrdili da to ne znaju. covek je savesno odradio posao, ne treba sada spomenik da mu se dize, ali i ovi komentari su potpuno besmisleni.

Zorica

pre 11 godina

Ma da. Trebao je da upropasti firmu i da napravi od nje gubitaša kao i što su sve ostale državne firme. Umesto toga ostavlja Telekom kao izuzetno profitabilno preduzeće koje hrani pola srpske privrede.
Stvarno kakvih komentara ima, neverovatno.

Aleksandra

pre 11 godina

Koliko je realno da je vecina komentara negativna? Covek kao da je ubio nekog nedajboze. Normalan, porodican covek koji je dobio sansu i iskoristio je. Naravno da ce luzeri da hejtuju...

Nemam vise telefon, na redu je i odjava auta

pre 11 godina

Radujko ? Pre njega imao sam dve telefonske linije i placao Telekomu 2X60 din pretplatu. Kada je podigao pretplatu na 250 din. odjavio sam prvu liniju, a kada je podigao na 457 din odjavio sam i drugu liniju.
Od Radujka u NIS-u ocekujem povecanje cene benzina sto ce me verovatno naterati da ustedim novac na registraciji.
Tako da, draga drzavo, gledaj kasko ces da punis budzet.

anti-megatrend

pre 11 godina

Cestitke na ostvarenim rezultatima
Evo i nekih linkova koji potvrdjuju uspesnost
http://www.vesti-online.com/Vesti/Tema-dana/173168/Ko-kontrolise-medije-u-Srbiji-5-Ortaci-u-braku-
http://amitzdulniker.com/2011/11/25/koga-vi-pravite-budalama/

Realan

pre 11 godina

Treba da se brinemo oko Telekoma, a ne oko Radujka. Prodati firmu ili ne, za koje pare?
Ne sumnjam da ce se lako naci kupac kad je frka za pare.

Zare, dipl.inž

pre 11 godina

Plata inzenjera u Telekomu 80-100.000 dinara, efektivno radno vreme max. 10h/mesecno. Ukupno zaposlenih ima ko mrava u mravinjaku.
Takva kompanija, a na racunu svega 71 mil. EUR???
Znate li onda koliko je ovaj DS 'ekspert' zaradio u Telekomu?
Kad bi znali pali bi u nesvest!
(Tata im poklonio telekom, 13. septembar 2012 16:35)

Prijatelju, za prvu rečenicu uz puno poštovanje-debelo nisi u pravu... Za drugu, vrlo proizvoljno.. Puno pozdrava

Kritika

pre 11 godina

Kada pročitam ove komentare pomislim da ih pišu ljudi koji nikada nisu vodili ni svoj život kako treba, a ne ovoliku firmu. Čovek je bio fenomenalan direktor, a vi se molite da Telekom ne prodje ko Galenika

Just saying

pre 11 godina

Dovoljno je uporediti stanje u EPSu i Telekomu i shvatiti koja firma se vodi domacinski a koja ne. Ne volim ove likove sto dodju po politickoj liniji na funkciju, ali ostavio je bar neke rezultate sto se ne moze reci za mnoge partijske vojnike. Bitno je samo da Telekom ne bude prodat i mislim da ce raditi dobro ko god da bude na funkciji direktora.

Luger

pre 11 godina

Nisam zlonameran, ali neka mi neko objasni po kom kriterijumu je ovaj covek uopste i mogao da bude generalni direktor jedne takve kompanije? U normalnom svetu, da biste bili direktor jedne takve kompanije morate imati minimum 10 godina radnog iskustva u telekomunikacionoj industriji plus bar pet godina da ste bili na nekoj vaznoj rukovodecoj poziciji na kojoj ste se dobro pokazali? A gde se on to pokazao i kakve su njegove reference? Nema ih, dovoljna je bila clanska karta DS-a i direktorska vrata su mu bila sirom otvorena. Zbog takvog postavljanja direktora u firmama, Srbija i jeste tu gde je. A sto se uspeha tice, pogledajno samo trecerazrednu fiksnu telefoniju. Pa mi za pisljivu pretplatu nemamo ni neograniceno telefoniranje na teritoriji grada tj. mesta u kome zivimo. O tome da samo u Beogradu ima nekoliko desetina hiljada dvojnika necu ni da pricam jer to znaju i vrapci na grani. A ko tamo "radi" zna se. Udomljena je gomila tatine i mamine dece i stranackih kadrova, jedna mala grupa ljudi grca od posla da bi tolikim parazitima zaradila platu. Jel to moderna firma, lider u Srbiji? To je tuga jad i cemer, ali se nadam da ce Vucic odrzati obecanje koje je dao kada je Telekom u pitanju, i da ce reci kakve su sve mutne radnje tamo radjene, jer kako je rekao, javnost Srbije zna za samo 1% malverzacija. A njemu, tj. Radujku mogu samo da cestitam na snalazljivosti, jer je decko shvatio vrednosni sistem u Srbiji. Radujko svaka ti cast od tebe treba uciti!

Suburbia

pre 11 godina

Jedan od retkih pozitivnih primera političkog nameštenika koji razume biznis i ume da pravi pare. Čovek ozbiljna i profesionalan. Valjda su ga zato i pokupili Rusi?

Sandra

pre 11 godina

Da nije pokazao dobre rezultate kao menadžer u Telekomu, nikad ne bi mogao da radi u NIS-u. Ovo mu je samo stepenica napred. Ipak je pokazao da njegova politička angažovanost nije jedino u čemu je uspešan ipak je i stručan. Kamo lepe sreće da svi menadžeri koji su politički postavljeni, imaju i stručnost kao Radujko.

mila

pre 11 godina

Ma sta kazete?! Tesko biti dobar menadzer u firmi koja ima monopol u tom poslu. Sto nisu dozvolili da udje jos bar pet firmi koje ce da se bave fiksnom telefonijom , pa da vidimo koliko je sposoban, ovako je i moja baba mogla da bude menadzer.

Temerinac

pre 11 godina

Pod hitno izvršiti kontrolu posovanja Telekoma. Posebno obratiti pažnju na tendere, da se vidi kako su pojedine firme dobijale posao kod Telekoma, a posebno firma Teletehnika iz Bačkog Jarka, jer tu ima svašta.Treba pitati bivše radnike Teletehnike, oni bi mogli da kažu mnogo toga.
Radujko je jedna zabluda od mnigih.
Temerinac

KoleM

pre 11 godina

NIS uzima ovakve ljude zato sto imaju dobre kontakte u strankama i vlasti. NIS nam uzima naftu u vrednosti od milijarde evra godisnje a onda nadje dobre poslove nekolicini mocnih i mirni su da ih ne diraju. Pa tako je Bajatovic dobio funkciju i platu od 15000 evra.

Bolero

pre 11 godina

Inzenjer sam i radim za Zapadnu Naftnu Kompaniju u inostranstvu, gde sam i menadzer. U normalnim uslovima Radujko ne bi mogao ni da primirise menadzmentu neke Zapadne kompanije, ali u Srbiji je sve moguce, a Rusi, sto se tice poslovanja i odnosa prema poslu nisu daleko od nas. I tamo je prisutna velika korupcija i sistem "dodjes mi" - "dodjem ti". Radujko niti ima iskustva niti je po obrazovanju neko ko bi mogao da radi bilo gde u svetu, a pogotovo ne u menadzmentu naftne kompanije. To ce verovatno Rusi brzo shvatiti pa ce da ga otkace, a taj pad ce mnogo vise da ga boli nego ovaj pad iz Telekoma koji je cisto politicki. I jos nesto, mi smo izgleda jedina zemlja na svetu gde zvanicno nije komunizam na vlasti da se u javnim preduzecima menadzeri biraju po partijskom kljucu. Radujko je tipican primerak te vrste.

Gaga Pozega

pre 11 godina

"Prica ce ti o plovidbi ti sto nisu sidro digli.... Sta sam za njih nek ukleta sajka? Tvrdice, sa zlobnim sjajem, da sam drhtao pred zmajem. Videli su oni iz prikrajka... Prica ce ti, kojekakvi, zloba se ko rubin cakli, kako odjek mog osmeha jeci. Klece se u pretpostavke, kljucajuci kao cavke moje lose prepricane reci... PRICACE TI JEDNOM SVASTA, BOLJIMA SE TESKO PRASTA... Silni misevi u boci javi ce se ko svedoci pustolovnog traganja za gralom..." itd.(Balasevic DJordje) VELIKI POZDRAV ZA RADUJKA NAJBOLJI SI

posmatrač

pre 11 godina

@kritika
Da bi upropastio firmu koja ima monopol na tržištu treba biti mnogo veću umetnik nego voditi je pozitivno. Činjenica da u Srbiji mnogo više minopolista beleže gubitke dovoljno govori o selektovanju kadrova na mesto rukovođenja firmi. Većinom su javna preduzeća ili u vlasništvu države.

radio ne radio

pre 11 godina

A i dosta je bio ,sad u neko obicno preduzece ,gde se zaradjuje normalno.Sad je red da tu sedne neko ko nije pun ko brod.Ja bih svim ovim poznatim direktorima dala da vode gubitnicke firme ,da ih izvuku i ojacaju,zaposle radnike i tako dokazu da li znaju da rade ili ne.

Bruno Washington DC

pre 11 godina

Neko je pomenuo koliko usluge mobilne telefonije kostaju u Americi.
Koristim AT&T mrezu, druga po pokrivenosti I kvitetu I placam 50 $ mesecno kao pri pejd korisnik sledece: negraniceni pozivi u Americi, neogranicene poruke SMS I MMS u Americi I jos 100 zemalja u svetu bez Srbije I neogranicen 2G internet. Ukoliko hocete ugovor na dve godine, IPhone I 3GB 4G-interneta to vas nece kostati ispod 100 dolara
mesecno I telefon 200 dolara. Tako da je kod nas mobilna telefonija I dalje povoljna ali je internet preskup za ono sto nudi kao I kablovska televizija. I tu je lova. Ako si tako uspesan menadzer cudi me da te nisu zvali Amerikanci iz neke slabije kotiranih mobilnih operatera da ovde napravis cudo.

biserko

pre 11 godina

ne razumem ogorcenost ljudi na jedinu firmu u drzavi koja jos uvek nije privatizovana ili poklonjena a koja zapravo donosi neke pare...

eddie

pre 11 godina

@Pedja. Ne lupetaj, molim te. Telekom spada u jednocifren broj firmi u Srbiji koje sve svoje obaveze i prema zaposlenima i prema partnerima ispunjavaju na vreme. Zato se sve druge firme i laktaju da rade sa Telekomom. Ovih 50 koji su ti dali pluseve neka se malo informisu pre nego sto krenu da podrzavaju totalnu dezinformaciju.

tlka

pre 11 godina

Da je više firmi kao telekom vodjeno ne bi bilo ovoliko bede u zemlji. Samo pogledajte neke druge državne firme i biće vam jasno o čemu pričam.

jeca

pre 11 godina

koliko ja znam telekom je ostvario profit i ovo krizno vreme i to dosta govori o velicni kompanije. radice telekom dobro ko god ga vodio.

tisa

pre 11 godina

Meni se ovaj radujko ne svidja. Ali firma koju je vodio je radila dobro i to treba da se prizna. Ne sumnjam da ce se on snaci za dalje, ali bitno je da ko god da dodje sad na chelo nastavi da radi dobar posao.

Gule

pre 11 godina

Drzavno preduzeće koje se vodilo domaćinski. Niko o njemu nije govorio u lošam kontekstu čak ni u preizbornoj kampanji. Treba nam više Telekoma u ovoj zemlji.

carapan

pre 11 godina

Odlican posao je uradio, mobilni telefoni uz pakete mts su skuplji u odnosu na konkurenciju, arena sport u vlasnistu firme prikazuje nezanimljiva prvrnstva u odnosu na glavnog konkurenta, ljudi koji hoce da rade suoceni su sa problemom nedostatka ispravnih vozila i opreme, firma je pre upropastena nego da dobro posluje.

Ivka

pre 11 godina

Jako mi je zao sto ovako uspesan mladi strucnjak odlazi iz firme kao sto je Telekom Srbija. Zahvaljujuci njemu ova firma je opet u 100% vlasnistvu drzave i nije privatizovana do sada. Zelim mu sve najbolje u daljoj karijeri, a vidim da su ga vec stranci prisvojili. Mi nikada nismo umeli da cenimo kvalitetan kadar.

Milan

pre 11 godina

Telekom je bio i ostao naša najveća kompanija i najveća u celom regionu. Drago mi je da je ostao 100% srpska i nadam se da će tako ostati. Sve najbolje želim Radujku u budućoj karijeri.

Aleksandra

pre 11 godina

Koliko je realno da je vecina komentara negativna? Covek kao da je ubio nekog nedajboze. Normalan, porodican covek koji je dobio sansu i iskoristio je. Naravno da ce luzeri da hejtuju...

Sandra

pre 11 godina

Da nije pokazao dobre rezultate kao menadžer u Telekomu, nikad ne bi mogao da radi u NIS-u. Ovo mu je samo stepenica napred. Ipak je pokazao da njegova politička angažovanost nije jedino u čemu je uspešan ipak je i stručan. Kamo lepe sreće da svi menadžeri koji su politički postavljeni, imaju i stručnost kao Radujko.

Suburbia

pre 11 godina

Jedan od retkih pozitivnih primera političkog nameštenika koji razume biznis i ume da pravi pare. Čovek ozbiljna i profesionalan. Valjda su ga zato i pokupili Rusi?

Po zasluzi

pre 11 godina

Sudeci po komentarima Srbija i ne zasluzuje ovakve menadzere vec one iz 90tih. E pa imace ih vrlo brzo, jer se crveno-crna koalicija ostrvila na sva mesta u javnim preduzecima...

Kritika

pre 11 godina

Kada pročitam ove komentare pomislim da ih pišu ljudi koji nikada nisu vodili ni svoj život kako treba, a ne ovoliku firmu. Čovek je bio fenomenalan direktor, a vi se molite da Telekom ne prodje ko Galenika

Zorica

pre 11 godina

Ma da. Trebao je da upropasti firmu i da napravi od nje gubitaša kao i što su sve ostale državne firme. Umesto toga ostavlja Telekom kao izuzetno profitabilno preduzeće koje hrani pola srpske privrede.
Stvarno kakvih komentara ima, neverovatno.

Gaga Pozega

pre 11 godina

"Prica ce ti o plovidbi ti sto nisu sidro digli.... Sta sam za njih nek ukleta sajka? Tvrdice, sa zlobnim sjajem, da sam drhtao pred zmajem. Videli su oni iz prikrajka... Prica ce ti, kojekakvi, zloba se ko rubin cakli, kako odjek mog osmeha jeci. Klece se u pretpostavke, kljucajuci kao cavke moje lose prepricane reci... PRICACE TI JEDNOM SVASTA, BOLJIMA SE TESKO PRASTA... Silni misevi u boci javi ce se ko svedoci pustolovnog traganja za gralom..." itd.(Balasevic DJordje) VELIKI POZDRAV ZA RADUJKA NAJBOLJI SI

brana

pre 11 godina

mozda bi bilo bolje da je telekom bio gubitas, mozda bi bili zadovoljni sto se sve uklapa u njihovu sliku. ovako, iako partijski covek ipak je nesto postigao, nije dozvolio da drzava toliko ne ume da upravlja najvrednijim preduzecima u zemlji. a sami su tvrdili da to ne znaju. covek je savesno odradio posao, ne treba sada spomenik da mu se dize, ali i ovi komentari su potpuno besmisleni.

biserko

pre 11 godina

ne razumem ogorcenost ljudi na jedinu firmu u drzavi koja jos uvek nije privatizovana ili poklonjena a koja zapravo donosi neke pare...

Tata im poklonio telekom

pre 11 godina

Plata inzenjera u Telekomu 80-100.000 dinara, efektivno radno vreme max. 10h/mesecno. Ukupno zaposlenih ima ko mrava u mravinjaku.
Takva kompanija, a na racunu svega 71 mil. EUR???
Znate li onda koliko je ovaj DS 'ekspert' zaradio u Telekomu?
Kad bi znali pali bi u nesvest!

Just saying

pre 11 godina

Dovoljno je uporediti stanje u EPSu i Telekomu i shvatiti koja firma se vodi domacinski a koja ne. Ne volim ove likove sto dodju po politickoj liniji na funkciju, ali ostavio je bar neke rezultate sto se ne moze reci za mnoge partijske vojnike. Bitno je samo da Telekom ne bude prodat i mislim da ce raditi dobro ko god da bude na funkciji direktora.

meni se prividja

pre 11 godina

Nema ko da me obavesti, ali mi se prividja da ljubav na relaciji Djilas - Vucic cveta.
Mladi uspesni menadzer Radujko vec je postavljen za predsednika UO "bus plusa", sad ide za Bajatovicevog zmanika u NIS, Djilas otvara humanitarne ustanove sa mladjanim Krkobabicem koji nema vise nikakve funkcije u Gradu.
Ovi su u N Sadu oteli glasove a ovaj nas ce, nas da proda, svom protivkanditatu na izborima.

Amos

pre 11 godina

E moj g. Radujko... Poenta svega što si ti radio i što si sad naveo u ovom samohvalospevu je u ove tri reči: "potpuna liberalizacija tržišta".
Ta tvoja izjava je jednostavno laž, a na tome se zasniva sve ono ostalo što si rekao i sav tvoj menadžerski uspeh.

Pravom profesionalcu mora biti teško kad mu je najveći uspeh u karijeri zasnovan na laži, ali pretpostavljam da to tebi neće biti problem.
Ako ništa drugo - ti si svojim radom, baziranim na gornjoj laži već "zaslužio" dobro nagrađenu poziciju u nekoj "stranoj kompaniji koja posluje u Srbiji", tako da ćeš mirno spavati.

Peder

pre 11 godina

Ajd sad gdine Radujko, kad ste pod onako "divnim" kreditnim uslovima zadužili Telekom, idite malo u NIS da njima popravite stanje! Pa, ovo je da umre čovek od smeha....

Bata Raka

pre 11 godina

Eeeeee, pameti moja! Isplatu visokih dividendi akcionarima Radujko svrstava u izazove koje je Telekom prebrodio! Ništa taj nije postigao za ovih 5 godina. Glavu dajem da ovaj čovek ne zna ništa u vezi sa telekomunikacijama, a o osnovama ekonomije se već izjasnio biserom o dividendama. Sve što je dobro u Telekomu i dalje ostaje u Telekomu - vredni ljudi, stručnjaci, vizionari puni entuzijazma. Sve loše u vezi sa Telkomom u 90% slučajeva dolazi spolja, kao što je došao i Radujko. Putuj igumane, ne brini za manastir!

zoki

pre 11 godina

putuj igumane...sledeca destinacija ti je NIS.
nisi naveo:
- gubitak od 3 mil eur u prvih sedam meseci
- 170.000 korisnika manje u mobilnoj mrezi od pocetka godine
- sponzorisanje Novaka Djokovica, a da je tvoja supruga istovremeno bila njegov PR
- ekskluzivan ugovor za odrzavanje mreze sa firmom Roaming Electronics (tihi vlasnik Dragan Djilas)
- stagnacija u tehnickom razvoju u odnosu na konkurenciju. Kada to obican svet vidi, bice kasno...

itd...itd...

ne mogu da verujem

pre 11 godina

Ja prosto ne mogu da verujem, Eevo suze lijem sta cemo sad bez takve velicine... Kakav Kopenikanski obrt je covek napravio u oblasti telekomunikacija. Ne daj boze da sjase (napusti polozaj) i drug Mrka pa mi bi nacisto propali... Sta vec jesmo? Sa takvim fenomenalnim menadzerima? Kako?

zerokul

pre 11 godina

Drzava ce da proda Telekom. Ove price o stabilnih 100% vlasnistva kompanije je sarena laza. Fiksne linije se gase. Narod prelazi na druge operatere i to naravno mobilne. Sto da ga drzava dere za nesto sto nije koristio i potrosio? Internet je danas sve. A provajdera ima dovoljno da zaprze corbu Telekomu, koji je spor, sa izuzetno losom podrskom za bilo sta, ukljucujuci i internet.

eliot nes

pre 11 godina

A supruga je za njegovog mandata otvorila marketinsku agenciju koja je prvi posao imala sa teniskim turnirom Djokovica u Beogradu,BeogradOpen,ciji je glavni sponzor Telekom Srbija sa skoro MILION EVRA.I naravno to nije sukob interesa,ma ne to je postano zaradjen novac.

partisko dvorište = država

pre 11 godina

Telkom je za njegovog mandata zabeležio najveći gubtak korisnika. Podigao je cene fiksne pretplate a oslugu ostavio na nivo nula. Inače na povećanje cena ga je naterala agencija za lopovluk pod imenom RATEL kako bi jedna privatna firma imala od toga korist.Da li treba da napomenem da je to protiv ustavna odredba. Inače to je bio primer kako DS razbija monopol umesto cene da padaju a usluga da se pobiljšava imammo obrnut slučaj. Da li trbeba da podsećam poveznaost te firme sa DS-om?
Još kad bi hteli da čaešljaju kako se Telkom čerupao preko nameštenih tendera za pojedine poslove,... A da mi smo partisk država.

Ako ovako nastave izgubiće i ADSL korisnike.Cena i odnos brzina downaload/uploada je na tržištu danas nepovoljna u odnosu na konkurenciju. Ovo pišem kako bivši korisnik adsl usluga.
Ovaj čovek svojim nečinjnjem doprineo je ovakvom stanju.

Miroslav

pre 11 godina

Navodi kao uspeh da je broj korisnika fiksne telefonije ostao isti. Zato [to ja moj fiksni broj ne mogu priveremeno da odjavim jer ti ga trajno oduzimaju. Zašto se i operater fiksne telefonije ne može besplatno zameniti kao kod mobilne. A plaćalo smo po 1000 maraka za fiksni broj, a sad ne možeš ni privremeno da ga odjaviš.Monoplol kao kod TV preplate. E moj Radujko...

Ma idi

pre 11 godina

Koga zanima, neka pogleda njegov profil na LinkedIn-u. Covek je zavrsio pravo za sest (6) godina, pa nista nije radio oko godinu dana, i od tada brzinom munje samo ide na gore. Ja sam za 4 godine zavrsio fakultet u SAD (preko stipendije), dobio brojne nagrade ali nema sanse tako da se popnem. Siguran sam da ima ovakvih ljudi u Srbiji na hiljade ali sta da se radi, volimo na posteno i nismo clanovi nijedne stranke...

da tako i ostane

pre 11 godina

telekom je najprofitabilnija domaca firma i jedna od retkih koja nesto vredi u srbiji i to treba otvoreno reci. naravno, to nema nikakve veze sa radujkom ili s bilo kim drugim vec s tim sto nije prodata strancima ili nekim ljudima sa mutnim kapitalom.

eddie

pre 11 godina

@Pedja. Ne lupetaj, molim te. Telekom spada u jednocifren broj firmi u Srbiji koje sve svoje obaveze i prema zaposlenima i prema partnerima ispunjavaju na vreme. Zato se sve druge firme i laktaju da rade sa Telekomom. Ovih 50 koji su ti dali pluseve neka se malo informisu pre nego sto krenu da podrzavaju totalnu dezinformaciju.

ads

pre 11 godina

Izguglajte covekov CV da se smejete malo kako se brzo napreduje cim se uclanis u stranku (1998). Tehnicki prvi posao: Savetnik premijera! Drugi posao: Direktor Telekoma!

anti-megatrend

pre 11 godina

Cestitke na ostvarenim rezultatima
Evo i nekih linkova koji potvrdjuju uspesnost
http://www.vesti-online.com/Vesti/Tema-dana/173168/Ko-kontrolise-medije-u-Srbiji-5-Ortaci-u-braku-
http://amitzdulniker.com/2011/11/25/koga-vi-pravite-budalama/

Urbanijak

pre 11 godina

Nikada mi nece biti jasno kako se ljudi poput Radujka tako vrtoglavo brzo popnu na pozicije bez icega sto bi ih po strucnosti, znanju i obrazovanju izdvajalo od hiljda i hiljada strucnijih i adekvatnijih za vrsenje ovakvih funkcija.
Probao sam, ali nije moglo, uvek je bio tu neki pogodniji kadar... Zato sam morao da odem preko pola sveta da bih se strucno i profesionalno ostvario uz adekvatnu finansijsku naknadu.
Uspeo sam, ali na zalost ne u svojoj rodjenoj zemlji...

pejapeja

pre 11 godina

Ovakvim dranjem korisnika a sa malo vecim i moja Baba(veliko B iz postovanja) bi imala molo veci poslovni rezultat.Nisam zlurad nego objektivan.Sta da pomenem-infrastrukturu koju smo debelo platili ili da uporedim kvalitet usluga rcimo u Americi i koliko oni naplacuju za te usluge.Vrlo rado ali me strah za coveka a Vi nebi verovali koje dranje vlada kod nas, nazalost i na radost sposobnih MENDZANERA u drzavnim firmama.

Zare, dipl.inž

pre 11 godina

Plata inzenjera u Telekomu 80-100.000 dinara, efektivno radno vreme max. 10h/mesecno. Ukupno zaposlenih ima ko mrava u mravinjaku.
Takva kompanija, a na racunu svega 71 mil. EUR???
Znate li onda koliko je ovaj DS 'ekspert' zaradio u Telekomu?
Kad bi znali pali bi u nesvest!
(Tata im poklonio telekom, 13. septembar 2012 16:35)

Prijatelju, za prvu rečenicu uz puno poštovanje-debelo nisi u pravu... Za drugu, vrlo proizvoljno.. Puno pozdrava

Stari Rabra

pre 11 godina

Jos niste svesni Radujkovih sposobnosti? On kad pređe u NIS, Gasprom njeft postaje 100% srpska kompanija a za pet godina ima da pokupuje sve izvore nafte na bliskom istoku. Ko li njega gura u zivotu?

tlka

pre 11 godina

Da je više firmi kao telekom vodjeno ne bi bilo ovoliko bede u zemlji. Samo pogledajte neke druge državne firme i biće vam jasno o čemu pričam.

Tomica

pre 11 godina

Nažalost najneuspešniji direktor u istoriji Srbije, čije školovanje za top menadžera poreske obveznike ove zemlje košta stotine miliona evra. Telekom danas vredi mnogo manje , nego kad je Radujko seo u fotelju. Rezultate njegovog rada videćemo zvanično u martu sledeće godine u izveštaju RATELa, ali ako je suditi po nezvanicnim informacijama koje objavio telemetar.rs, Telekom je od početka godine izgubio skoro 300 000 korisnika i pitanje je da li sada nakon njegovog mudrog vođstva možemo da dobijemo za 100% akcija ono što su Austrijanci pre dve godine hteli da plate za 51%.

telefonista

pre 11 godina

Rezultati su zaista fantasticni, samo da navedem moj slucaj:

Zahtev za telefon sam podneo u Julu, 2009g, i zadnja informacija je da je jos u razmatranju!!! A ako mislite da je zahtev iz neke nedodjije gresite, trazim telefon u centru Vozdovca!!! Ej 21 vek je a ja jos nemam telefon maltene u centru Beograda!!! Svaka im cast na uspesima!!!

Srce

pre 11 godina

Zaista smesno. EBITDA jeste vazan pokazatelj uspeha kompanije ali i situaciji kada nase kompanije placaju visoke kamate na sredstva pozajmljena od strane banaka krajnje je neozbiljno pozivati se na dinamican rast EBITDA. To je kao sa svakom statistkiom puno kaze a puno i skriva.
Pokazite net profit, ROI, ROE, DuPont, cenu akcija... Treba puna analiza da se napravi da bi se znalo koliko je kompanija uspesna a ne ovo izvlacenje pojedinih elemenata koji nekome odgovaraju.

Aleksandar

pre 11 godina

Svaka cast na postignutim poslovnim uspesima u uslovima monopola na fiksnu telefoniju,prenosne puteve i jos mnogo toga.Taman da deca nauce sta znaci biti uspesnan menadzer u Srbiji.

tapsy

pre 11 godina

snadje se covek na vreme... ko je meni kriv kada nisam snalazljiv kao doticni! nisam ni mislio da ide u NIS za zamenika sefa kotlarnice :-)

Sto zavrsih ETF i MBA u Americi a ne prava u Podgorici

pre 11 godina

Tek sam sada procitao zvanicnu biografiju odlazeceg direktora i zaista je impresivna.

'74 - Rodjen u Kninu
'98 - Diplomirao prava u Podgorici sa 24 godine; to je OK (i za sada sve u granicam normale )
'98 - Poceo da radi u uglednoj beogradskoj advokatskoj firmi (i za sada sve u granicam normale )
'02 - Specijalni savetnik Premijera Djindjica sa 28 godina (e ovo je vec impresivno, i pojma nemam kako se sa tek zavrsenim advokatskim ispitom postaje specijalni savetnik Premijera)
'02 - U ovom periodu postaje clan nekoliko board-ova (Ovo sada ide samo po sebi, jer kada vec delis savete Premijeru, mozes da ih delis i mnogim drugima, a nije lose i da se malo nauci biznis)
'04 - '08 - Savetnik Predsednika Srbije za regionalna politicka i ekonomska pitanja (covek jos malo pa ko Leonardo i Mikelandjelo, pravi renesansni lik)
'08 - Direktor Telekoma sa najboljim rezultatima u istoriji (usput zavrsava MBA i sedi na savetu Elektrotehnickog Fakulteta; ovo me je malo dirnulo jer mojoj generaciji na ETF-u su govorili da ce pola nas da zavrsi na pravima)
'12 - Visoka pozicija u Gaspromu (ja se bojim da ga ne ukrade Verizon, GE ili Exxon, jer ovakav talenat se radja jednom u 100 godina... Srecno na novom poslu)

Pera

pre 11 godina

Prema zvaničnim podacimau Srbiji ima oko 3.000.000 pretplatnika fiksne telefonije.
Samo na pretplatu, da ne potrošimo ni 1 impuls moramo da platimo 500din(štoje klizalo od 5 na 4e).
Znači mesečno sigurno samo od pretplate oko 12-15 miliona evra. Godišnje 144-180mil evra, na davno izgradjenoj infrastrukturi.

milr

pre 11 godina

Lako je biti direktor u telekomu .... budi ti majstore direktor u fabrici kablova u Jagodini .... pa da te vidim .... ovako .... pare kaplju na racun ...a ti si menadzer .... ma keve ti !

MBA ili ipak Master?

pre 11 godina

@Sto zavrsih ETF i MBA u Americi a ne prava u Podgorici - Fakultet FEFA na kome je doticni "zavrsio MBA" ima samo Master studije iz menadzmenta.

Miodrag

pre 11 godina

Realno bi svako trebalo sa podnosi izvestaj, politicari, direktori javnih preduzeca, svako ko je na javnoj funkciji. Problem je u ovoj drzavi sto javnost ne zna kako se trose drzavne pare. Treba uvesti obavezne izvestaje.

BRUT

pre 11 godina

Ovaj Radujko je bog koji hoda za svakog mladog oportunistu pajsera kakvih je Srbija prepuna.
Covek briljira s foteljama do sad, samo nebo je granica.

Mita

pre 11 godina

@zelimir
Zelimire,pa naravno da je bio najbolji direktor,kada ti je omogućio lep život za džabe...Ne radiš ništa,radno vreme 10-14,ugovor za stalno,13 plata svake godine oko 100000 (sto hiljada) dinara,svaki drugi mesec bolovanje,lepo,gde ćeš bolje?Kako?E,tako što imaš 2000 ljudi koji rade za takve,kao što si ti,za 20000 najgore poslove,bez ugovora,bez slobodnog dana i bez godišnjeg odmora,i naravno plus monopol...i da ne nabrajam dalje.Za tebe i takve slične,jeste najbolji direktor!

Peđa

pre 11 godina

- trenutno stanje na računima kompanije iznosi 4,34 milijardi dinara i 34,3 miliona evra (ukupno u EUR 71,6 miliona)

A izvođačima radova mesecima duguju i vade im dušu na slamčicu za pošteno odrađene i priznate poslove od strane nadležnih iz Telekoma. Sram ih bilo.

jeca

pre 11 godina

koliko ja znam telekom je ostvario profit i ovo krizno vreme i to dosta govori o velicni kompanije. radice telekom dobro ko god ga vodio.

Gule

pre 11 godina

Drzavno preduzeće koje se vodilo domaćinski. Niko o njemu nije govorio u lošam kontekstu čak ni u preizbornoj kampanji. Treba nam više Telekoma u ovoj zemlji.

Petrojka

pre 11 godina

Kupac iz Austrije je rekao koliko vredi Telekom. To bi se potvrdilo da su akcije izašle na berzu. Prema tome, ne lažite više narod! Problem je što niko, ali zaista niko, neće da se ozbiljno bavi najgorim vidovima korupcije visokog nivoa. Postaviće novog direktora i idemo dalje. Šta je bilo, bilo je, podvucimo crtu! Sramota!!!

Mrka

pre 11 godina

Prostudirajte svoje mesecne racune za telefone pa ce vam biti jasno zasto se hvali kao naj direktor. Od tih silnih "pozitivnih" para, odrase kozu ovom narodu. Da nije to zaradio i inostranstvu. A g-Vucic bi trebao da ga pita....

grdna_ja

pre 11 godina

Impresivni poslovni rezultati. Ja sam siguran da ga ovi iz telekoma neće pustiti da ode. Molim i Vučića, Nikolića i Dačića da intervenišu i da zadrže u tkomu ovakvog stručnjaka.
Kolika je bila plata u tkomu? Bonusi? Otpremnine (najmanje 24 mesečne plate)?
Kolika će biti plata u NIS-u? Bonusi? Uslovi za otpremninu?
E moj Radujko, raduj se što nas ima ovakvih. I zapamti Radujko, šišaj dok ima ovaca!

Bruno Washington DC

pre 11 godina

Neko je pomenuo koliko usluge mobilne telefonije kostaju u Americi.
Koristim AT&T mrezu, druga po pokrivenosti I kvitetu I placam 50 $ mesecno kao pri pejd korisnik sledece: negraniceni pozivi u Americi, neogranicene poruke SMS I MMS u Americi I jos 100 zemalja u svetu bez Srbije I neogranicen 2G internet. Ukoliko hocete ugovor na dve godine, IPhone I 3GB 4G-interneta to vas nece kostati ispod 100 dolara
mesecno I telefon 200 dolara. Tako da je kod nas mobilna telefonija I dalje povoljna ali je internet preskup za ono sto nudi kao I kablovska televizija. I tu je lova. Ako si tako uspesan menadzer cudi me da te nisu zvali Amerikanci iz neke slabije kotiranih mobilnih operatera da ovde napravis cudo.

Bolero

pre 11 godina

Inzenjer sam i radim za Zapadnu Naftnu Kompaniju u inostranstvu, gde sam i menadzer. U normalnim uslovima Radujko ne bi mogao ni da primirise menadzmentu neke Zapadne kompanije, ali u Srbiji je sve moguce, a Rusi, sto se tice poslovanja i odnosa prema poslu nisu daleko od nas. I tamo je prisutna velika korupcija i sistem "dodjes mi" - "dodjem ti". Radujko niti ima iskustva niti je po obrazovanju neko ko bi mogao da radi bilo gde u svetu, a pogotovo ne u menadzmentu naftne kompanije. To ce verovatno Rusi brzo shvatiti pa ce da ga otkace, a taj pad ce mnogo vise da ga boli nego ovaj pad iz Telekoma koji je cisto politicki. I jos nesto, mi smo izgleda jedina zemlja na svetu gde zvanicno nije komunizam na vlasti da se u javnim preduzecima menadzeri biraju po partijskom kljucu. Radujko je tipican primerak te vrste.

KoleM

pre 11 godina

NIS uzima ovakve ljude zato sto imaju dobre kontakte u strankama i vlasti. NIS nam uzima naftu u vrednosti od milijarde evra godisnje a onda nadje dobre poslove nekolicini mocnih i mirni su da ih ne diraju. Pa tako je Bajatovic dobio funkciju i platu od 15000 evra.

tisa

pre 11 godina

Meni se ovaj radujko ne svidja. Ali firma koju je vodio je radila dobro i to treba da se prizna. Ne sumnjam da ce se on snaci za dalje, ali bitno je da ko god da dodje sad na chelo nastavi da radi dobar posao.

Dragan

pre 11 godina

@meni se prividja nemoj da širiš dezinformacije, pa Bajatović je u Srbijagasu ne u NISu, malo si pobrkao firme. NIS je strana kompanija.

Mita

pre 11 godina

Pa,niste valjda očekivali da će da ode u zemljoradničku zadrugu?U svakom slučaju,prvi je promenio stranu i otišao od Tadića,čim mu se ukazala prilika,i naravno prebacio se kod drugih da bi opet bio direktor!Takvi su vam najgori,i takvi su i upropastili ovu zemlju...

Su24

pre 11 godina

Molim sve koji ga hvale da pogledaju svoj poslednji račun za telefon. Neka pronađu šta su dobili za fiksnu naknadu i da li su i mogli to da iskoriste. Za firme ta opcija ni ne postoji. Fiksna naknada je samo to i ne dobije se ništa za nju ni impuls. I sad otprilike pomnožite broj priključaka u Srbiji. Sad se setite kod koga bi mogli da pređete sa fiksnim telefonom a da živite npr. u Subotici. Nema to, tako je jaka konkurencija na tržištu da postoji samo jedan. Paz nevolje baš Radujkov Telekom. Tržište my ...
Razlog što nije izgubio mnogo veći broj korisnika fiksnih telefona je samo to što ljudi koriste ADSL a to bi izgubili da nemaju telefon. Znam da će neko sad reći da to nije tehnički tačno ali jeste u realnom životu. Ko ne veruje nek proba.

aco

pre 11 godina

Da da...bas je umetnost zaraditi pare kada samo od pretplate kaplje svakog meseca...O cemu BRE vi ljudi pricate??? Uporedjujete Telekom sa ostalim javnim preduzecima. Glupost za medalju....ne mogu da verujem

Luger

pre 11 godina

Nisam zlonameran, ali neka mi neko objasni po kom kriterijumu je ovaj covek uopste i mogao da bude generalni direktor jedne takve kompanije? U normalnom svetu, da biste bili direktor jedne takve kompanije morate imati minimum 10 godina radnog iskustva u telekomunikacionoj industriji plus bar pet godina da ste bili na nekoj vaznoj rukovodecoj poziciji na kojoj ste se dobro pokazali? A gde se on to pokazao i kakve su njegove reference? Nema ih, dovoljna je bila clanska karta DS-a i direktorska vrata su mu bila sirom otvorena. Zbog takvog postavljanja direktora u firmama, Srbija i jeste tu gde je. A sto se uspeha tice, pogledajno samo trecerazrednu fiksnu telefoniju. Pa mi za pisljivu pretplatu nemamo ni neograniceno telefoniranje na teritoriji grada tj. mesta u kome zivimo. O tome da samo u Beogradu ima nekoliko desetina hiljada dvojnika necu ni da pricam jer to znaju i vrapci na grani. A ko tamo "radi" zna se. Udomljena je gomila tatine i mamine dece i stranackih kadrova, jedna mala grupa ljudi grca od posla da bi tolikim parazitima zaradila platu. Jel to moderna firma, lider u Srbiji? To je tuga jad i cemer, ali se nadam da ce Vucic odrzati obecanje koje je dao kada je Telekom u pitanju, i da ce reci kakve su sve mutne radnje tamo radjene, jer kako je rekao, javnost Srbije zna za samo 1% malverzacija. A njemu, tj. Radujku mogu samo da cestitam na snalazljivosti, jer je decko shvatio vrednosni sistem u Srbiji. Radujko svaka ti cast od tebe treba uciti!

posmatrač

pre 11 godina

@kritika
Da bi upropastio firmu koja ima monopol na tržištu treba biti mnogo veću umetnik nego voditi je pozitivno. Činjenica da u Srbiji mnogo više minopolista beleže gubitke dovoljno govori o selektovanju kadrova na mesto rukovođenja firmi. Većinom su javna preduzeća ili u vlasništvu države.

Nemam vise telefon, na redu je i odjava auta

pre 11 godina

Radujko ? Pre njega imao sam dve telefonske linije i placao Telekomu 2X60 din pretplatu. Kada je podigao pretplatu na 250 din. odjavio sam prvu liniju, a kada je podigao na 457 din odjavio sam i drugu liniju.
Od Radujka u NIS-u ocekujem povecanje cene benzina sto ce me verovatno naterati da ustedim novac na registraciji.
Tako da, draga drzavo, gledaj kasko ces da punis budzet.

Realan

pre 11 godina

Treba da se brinemo oko Telekoma, a ne oko Radujka. Prodati firmu ili ne, za koje pare?
Ne sumnjam da ce se lako naci kupac kad je frka za pare.

Zemljo otvori se, ne mogu da čekam 21.12.2012.

pre 11 godina

Većina naroda u ovoj krizi - "s' konja, na magarca", a "izabranim i pametnim" kašika i dalje u medu !!!

radio ne radio

pre 11 godina

A i dosta je bio ,sad u neko obicno preduzece ,gde se zaradjuje normalno.Sad je red da tu sedne neko ko nije pun ko brod.Ja bih svim ovim poznatim direktorima dala da vode gubitnicke firme ,da ih izvuku i ojacaju,zaposle radnike i tako dokazu da li znaju da rade ili ne.

Temerinac

pre 11 godina

Pod hitno izvršiti kontrolu posovanja Telekoma. Posebno obratiti pažnju na tendere, da se vidi kako su pojedine firme dobijale posao kod Telekoma, a posebno firma Teletehnika iz Bačkog Jarka, jer tu ima svašta.Treba pitati bivše radnike Teletehnike, oni bi mogli da kažu mnogo toga.
Radujko je jedna zabluda od mnigih.
Temerinac

mila

pre 11 godina

Ma sta kazete?! Tesko biti dobar menadzer u firmi koja ima monopol u tom poslu. Sto nisu dozvolili da udje jos bar pet firmi koje ce da se bave fiksnom telefonijom , pa da vidimo koliko je sposoban, ovako je i moja baba mogla da bude menadzer.

carapan

pre 11 godina

Odlican posao je uradio, mobilni telefoni uz pakete mts su skuplji u odnosu na konkurenciju, arena sport u vlasnistu firme prikazuje nezanimljiva prvrnstva u odnosu na glavnog konkurenta, ljudi koji hoce da rade suoceni su sa problemom nedostatka ispravnih vozila i opreme, firma je pre upropastena nego da dobro posluje.