hrvat
pre 11 godina
mislim da će nova vlada Srbije uskoro priznati Kosovo i izaći pred narod sa izjavom kako nisu ništa mogli jer je bivša vlast pogriješila
Utorak, 04.09.2012.
15:29
Bivši šef pregovaračkog tima Borko Stefanović ocenjuje da "grube poruke" koje danas stižu iz Brisela predstavljaju negativan početak saradnje nove vlasti sa EU.
Izvor: Beta
pre 11 godina
mislim da će nova vlada Srbije uskoro priznati Kosovo i izaći pred narod sa izjavom kako nisu ništa mogli jer je bivša vlast pogriješila
pre 11 godina
Претходна влада, чији је Борко био главни експонент што се ове приче тиче је суштински признала независност Космета, само треба споменути царину која је један од основних елемената независност. То зна свако ко је само прошао поред правног факултета. Нова влада може, мора и хоће покушати да поправи начињену штету, али маневарски простор је минималан, скоро да и не постоји.
pre 11 godina
Давно је наш народ рекао да је напад најбоља одбрана, па је то логика којом се Борко и компанија из такозваних преговора руководи у својим наступима. Нападају нову владу, министра Мркића како су они учинили све ово што су дотични потписали. Па заиста немају мере и обзира. Кажу нова влада је признала независност Космета, а ја питам ко је потписао увођење царина и успостављање границе? И где то на територији једне државе постоји царина на преласку из једног дела државе у други?
pre 11 godina
Читам и не верујем у оно што излази из уста чланова претходне владе, како је реченица "спровешћемо у дело оно што је претходно договорено" кршење Устава, признање независности Космета, победа Купера и слично. А ја их само питам, ко је пристао на те назови договоре, претходна влада или ова нова која је тек месец дана на функцији?
pre 11 godina
Видим да већ има медија и појединаца који почињу одапињати "отровне стрелице" према новој влади због ситуације око Космета, а заборављају да је такозвани тим за преговоре који је предводио њихов човек остајао нем на све молбе и апеле тадашње опозиције а садашње власти да не воде тајне преговоре јер то може само штетити Србији. Сад почињемо осећати последице тога.
pre 11 godina
Једино јавно у назови преговорима претходне власти је било сликање, све остало је бивало обавијено велом тајне. Ишло се чак дотле да поједини западни медији објављују детаље за које појединци из претходне власти тврде да са њима нису били упознати иако су по функцијама на којима су били, морали знати све детаље. У таквој ситуацији, новој влади су практично везане руке.
pre 11 godina
"To su grube, teške poruke koje dobijaju naše vlasti u prvoj zvaničnoj poseti Briselu"
Isprašili su ih u Briselu, baš kako i dolikuje bivšim najboljim Miloševićevim saradnicima. Zapadu ova vlast u Srbiji ustvari odgovara, jer sada imaju opravdanje da idu na nas đonom i sa maksimalnim zahtevima.
Vlasti se smenjuju, Zapad uvek na kraju dobije šta traži, a granice nikada sami sebi nismo crtali.
Ono što je ružno i što treba izdržati je povratak mentaliteta devedesetih, atmosfere linča i primitivne podele na proruske patriote i prozapadne izdajnike. Čak i komentari ovde sve više podsećaju na Miloševićev kontramiting.
pre 11 godina
ne bih pametovao nikome ali mislim da je srbiji itekako od interesa uci u eu, ne shvacam cemu toliko opterecivanje srpskih politicara kosovom dok je eu u pitanju, vrlo dobro se zna da to nije prioritet ma sto god tko rekao.. hrvatska je imala slican problem, doduse ne toliko bolan ali isto se radilo o teritoriju, godinama su politicari forsirali piranski zaljev ne bi li skrenuli paznju sa puno bitnijih stvari, korupcija, nepotizam, tajkunska privatizacija itd itd.. evo dolazi 1 srpanj i navodno i sluzbeni ulazak u eu, pitam sad sve euro skeptike, sto je to nama eu uzela ? nista, ali nas ceka 14 milijardi eura, i sto je najvaznije i meni najsladje svaki politicki gad koji pokusa i jedan cent stavit u djep bit ce brzo sankcioniran.. dakle sve ima svoj posteni i smisleni put, od tih novaca gradit ce se vodonapajanje u slavoniji i obnavljat zeljeznice, dovrsiti svi projekti na autocestama, i nisu to obecanja to je realnost, to je poljska dokazala.. i da se sad vratim na pocetak, nitko vise ne spominje piranski zaljev, a sto je najsmjesnije nitko ziv ni ne zna u kojem je to stadiju pregovora, zaboravljeno.. vremena su teska ali u eu barem ima pravde koliko toliko, kod nas na balkanu je nema uopce, vrijeme je da svi skupa shvatimo da kao narodi pripadamo demokraciji ali kao vodje i politicari smo sljam..
pre 11 godina
Vrli strucnjak Velikog BoTe trebalo bi da nauci Dacica kako se spinuje, jer to je jedino iskustvo koje je stekao u svojoj dosadasnjoj karijeri.
pre 11 godina
E da ste još malo ostali pa da opljkačkate još ono što niste bilo bi jako dobro ali ne za narod kojeg ste doterali do potpune bede.
pre 11 godina
Иди па то причај Јахјаги. Можда ти да још неку пахуљицу.
pre 11 godina
Bivsi radikali i novi-stari socijalisti, prestanite da spamujete sve zivo. Procitajte ovu vest http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=06&dd=14&nav_category=11&nav_id=618324 pa objasnite ko u stvari koga tu laze. Ko hoce u EU pa prica jedno ili ko nece u EU pa prica drugo. Ja znam da je vama najsladje da je DS za sve kriv ali nece biti...
pre 11 godina
Samo se ti ne javljaj. Šta ste mislili da ćete ući u EU bez priznanja. Velika greška. Oni su u saradnji sa SAD i odradili otcepljenje. Sigurno će nas primiti, i večito slušati parole " nikad i nećemo priznati Kosovo ". Dakle treba nam novi plan. Ko, sta, skim, gde, koliko. Ulagati u obrazovanje, zadržati mlade stručnjake, privući one koji su otišli. Oni ovde neće doći da rade za male pare. Dakle novac okrenuti preko izvoza, ulagati u poljoprivredu. Dosta podela. Ako hoćemo zdravu zemlju svako od nas mora da radi na tome. Uključujuci i političare. Mi kao narod možemo urazumiti vlast. Svi znaju kako. Znači od sad drugi list.
pre 11 godina
(Istina, 4. septembar 2012 17:44)
istina, Blago vama , imate bar prosecnu platu, a 2 milina nema nista.
pre 11 godina
Prva tačka na predstojećem Glavnom doboru DS-a treba da bude objašnjenje Tadića za totalni promašaj njegove politike pre,ma EU. Ako to ne uradi DS moše slobodnu u političku istoriju. A ovaj Borko je totalno minoran lik, koji će biti zapamćen kao jedan bahati epizodista.
pre 11 godina
Samo ekipa iz DS da se ne javlja. Kriza u "preduzeće", a oni misle da treba da nam sole pamet. Ovu klečeću politiku prema EU upravo je uveo DS, pa je EU osetila da sa Srbijom može da radi šta hoće.
pre 11 godina
mozda u srbiji i postoji neko ko bi potpisao akt o priznanju drzave kosovo ali niko za to nije ovlascen /nadlezan/.
borko stefanovic je lepo zapoceo posao sefa pregovarackog tima sve dok je to radio kao DRZAVNI CINOVNIK /brinuo o interesima srba sa kosova, o interesima drzave srbije, medjunarodnom pravu, rezoluciji 1244.../ a onda se "zaigrao" i stavio u sluzbu svoje politicke stranke DS.
politicke stranke dolaze na vlast i "silaze" sa vlasti.
drzava srbija opstaje i kad je siromasna.
borko stefanovic je mlad politicar, ima vremena naucice da onoga ko te pobedi, nije uputno savetovati.
pre 11 godina
A sa kojom srbijom idete u evropu? Srbija ce priznati nezavisnost kosova, a srbi sa kosova ce se iseliti sa kosova. barem im kazite na vreme da je ljudima znati sta ciniti.
pre 11 godina
Ako moze da vise da ne stavljate sliku na sajt ovog 'strucnjaka' koji ima obraza jos da popuje sad.
pre 11 godina
Ako je još uvek neko u srbiji toliki optimist da bi se zanosio bajkama i snovima o EU, onda ja stvarno neozbiljan i naivan. Neki pametni ljudi su taj trik davno provalili i ako do sada nisu napustili zemlju onda bar sagledali stvarnost i posvetili se nekim realnim stvarima kod kuće. Na svu sreću otrežnjenje je blizu a hvala bogu i ovi koji sada vode Srbiju imaju uvid u pravo stanje stvari, za razliku od buljuka manekena-glumaca iz DS koji su sebe za života obezbedili baš bajkama o EU!
pre 11 godina
Apsolutno se ne slažem sa Borkovom konstatacijom...poruke nisu grube nego realne odnosno činjenice,a Daćić ne želi da igra šarene laže sa EU i Nacijom pa je ovako najbolje da znamo na čemu smo...a to što smo sad čuli od Šulca su oni koji razmišljaju svojom glavom i ne slušaju propagandna lupetanja DSa već odavno znali...u EU samo ako odlučimo da priznamo Kosovo.
Uzgred i u kontarst sa Borkom ova vest nema veze sa kao "nekim nezadovoljstvom EU novom vlašću" (još jedna tupava DS propagandna nebuloza) nego sa činjenicom da Dačić sa njima igra čistu igru...hvala mu na tome.
Dosadiše nam ti prodavači magle, DSovci, čiji je "kapitalni" uspeh da su za 8 godina vlasti jedino uspeli da nam skinu EU vize...vidim vas su "očigledno" više cenili i voleli...patetika.
Ako se ja pitam možemo odmah da im odgovorimo...EU, NE HVALA, jer ionako oni Zapadni Balkan ne žele u Uniji, baš kao ni Tursku.
pre 11 godina
Kakav licemer i demagog. Pravo oličenje žute družine koja je opljačkala, prezadužila i uništila Srbiju i srpski narod. Kako te bre nije sramota. Pa vi ste sve ovo uradili u dogovoru sa zapadom i sada kada ste izgubili vlast prebacili žeravicu novoj vlasti. Sve je ovo ujdurma žute s...te koja je i Kosovo i metohiju zarad vlasti predala šiptarima. To je politika Borisa i njegovih pajtosa sa ulice i basketa. Kako lošim ljudi.
pre 11 godina
Pa gospodine Stefanovicu to su posledice vase neodgovorne i lose olitike prema Kosovu.
pre 11 godina
Stefanovic "Borko": "Loš početak novih vlasti sa EU"
Kada se u nekoj drzavi da ne kazem "ruglu od drzave" (posto ovaj administrator sa b92 "vaga svaku rec" i nece da objavi komentar) elem kada se pojavi "Shef pregovarackog tima" te takozvane i privremene drzave, koji ni sam sebe nije razumeo i koji ni dan danas ne zna sta je dogavarao u Briselu i pocne da objasnjava da "takav pretisak" nije postojao u vreme Vlasti njegove stranke ili ga oni nisu razumeli kao sto nisu ni sebe same razumeli, mozete biti sigurni da se radi o SRBIJI !
pre 11 godina
Zivotati cuti i pokri se usima.Ti kao nisi znao pa se sad kao nesto cudis.
pre 11 godina
NA PROTIV,ODLICAN POCETAK!!!
kad budete svi pohapseni bice jos bolje.
pre 11 godina
Sramota Stefanoviću, kako možeš da okrivljuješ ljude koji su samo mesec dana na vlasti, za sve one propuste koje ste načinili Vi i vaša stranka u prethodnom periodu. Upravo ste Vi najodgovorniji za sadašnje stanje.
pre 11 godina
Čekaj, ono što je ova vlada uradila povodom fusnote je bilo udvaranje njihovom biračkom telu?!!??! Molim vas ljudi, neka mi neko objasni da li sam ja totalno van toka, pa prosto ne mogu da zamislim da me ovaj čovek smatra tolikom budalom.
pre 11 godina
Ne druze Stefanovicu, ovakve poruke stiz iz Brisela odavno,samo ste vi , dok ste vladali, lagali narod i izmiljali.
pre 11 godina
A da nisi ti iz Demokratske stranke pa ste ovo sve "vesto" godinama prikrivali !
pre 11 godina
Sacuvaj me boze od ovih novih radikalskih trolova. Citanje komentara je postalo nesnosno.
pre 11 godina
@(Lazar, 4. septembar 2012 17:10) Ovo tvoje pod 4. i 5. imamo vec 9 godina, od 2004., ako nastavimo sa tim, imacemo: prosecnu platu 300,200,150,100 i nize eura, iz meseca u mesec; neke osnovne namirnice kao benzin, hleb meso, ulje 100, 200 pa navise posto skuplje nego sad, dok ne dodje nestasica istih, male pa sve vece restrikcije struje jer nece imati ko da je placa, stopu nezaposlenosti vecu od 50 posto, jer sad nisu drzavne firme pa da se fiktivno drze radna mesta kao 90tih ( da upravo tako su drzana ta radna mesta - na broju, a niko nije dolazio da radi i zaradi nesto). I tako do novog 5. oktobra.
pre 11 godina
Kako se izdajnici podrzavaju.
pre 11 godina
naz alost mi jesmo vazni,Ko nam dade takvu ulogu.............sve najgore.Mislim da smo mi sami tako nasi unutrasnji problemi isplivavaju u medjunarodne odnose.
pre 11 godina
Nista ovde nije grubo,samo je prvi put preneseno nasoj javnosti.
A evo mogucih scenarija:
1.Priznamo Kosovo i udjemo u EU
2.Priznamo Kosovo i ono udje pre nas u EU
3.Priznamo Kosovo i ne udjemo u EU
4.Ne priznamo Kosovo,ono u ovoj opciji ne moze u EU jer nije clanica UN
5.Cekamo neka lepsa vremena...
Al bez da sad ja nesto tu pametujem,svi ovo vec znaju,svodi se sve na to da nam Borko porucuje da on ima sposobnosti da i pored toga sto ceo svet zna da se od nas trazi priznavanje,on moze da izigra diplomate EU i Amerike i Kosova*,da uvede Srbiju u EU bez priznavanja Kosova(smeh)...
Odlucimo se,ili EU za 10-15 godina (mozda) ili okretanju alternativama...
pre 11 godina
Pa i nemački parlamentarci su nam to isto rekli, ništa menje grubo nego Šulc, ali gospodine Borko, jeste li to tada čuli? Očigledno da niste.
pre 11 godina
... a mi to do sad kao nismo znali...
pre 11 godina
Stefanovicu bitno da su kod Vas stizale nezne i fine poruke iz Brisela dok je narod gladovao...bolje da stizu i grube ali da narod oseti boljitak u smislu uvodjenja reda i discipline u drzavi...prvenstveno hapsenjem svih onih koji su ojadili drzavu svih ovih godina.
pre 11 godina
Srbi sa Kosova ce biti u Srpskoj Drzavi=sever+ ostali delovi gde Srbi zive(porez,buducnost zaposljavanja i itd...) Srpski Manastiri ce biti na Srpskoj zemlji u okviri AL ter.(mogu da se nalaze na Albanskoj ter.ali ce Unesko reci Srpski manastiri na srpskoj zemlji) EU I USA da finasiraju taj projekat(premestaj Stanovnista) i dogovor za sve. To je MIN.sa Srpske strane.Ukoliko Stefanovic prica li prica od posla nista jer po njegovoj logici za deset godin nece biti ni JEDNOG Srbina na Kosovu.
pre 11 godina
Vaša stranka gospodine kao i vi lično, znali ste da je uslov za članstvo u EU priznanje Kosova. Zašto ste to krili od naroda pre izbora? Odgovor je poznat: da kao proevropska stranka ne izgubite izbore! Nadam se da će vam neko nekada suditi za izdaju zemlje!
pre 11 godina
Shvatite bre da bez rata Srbija nece biti mirna,opet to kosovo,opet rat zbog tog parceta zemlje opet da ginu neduzni gradjani Srbije,a kosovske izbeglice treba da se bogate umesto da cuvaju to svoje parce zemlje! ! !Dajte im to vise bre i da se smiri i zaboravi to prokleto kosovo,koje je odnelo vise zrtava od osamdesetih do dana danasnjeg nego i sam boj na Kosovu ! ! !SRBIJA ! ! !
pre 11 godina
Zato sto su ovi iz EU rekli javno ono sto ste ih vi molili da ne kazu ne bi li se odrzali na vlasti?
pre 11 godina
gle nazadnjaka što mudruju. jel nam vi to poručujete da je najbezbolnije izgubiti kosovo ako ga vi izgubite! pa ne morate se truditi, svi znamo da je izdaja vaše srednje ime... do juče parola " smrt svima ko kosovo izda" , a danas? kuku nama sa vama, jadna nam majka!!!
pre 11 godina
Sigurno su ovi uslovi postavljeni mnogo ranije, samo što nisu predočene javnosti, već izvrnute kako bi išle u korist DS. Jako mi je drago da ste skinuti sa vlasti, jer taj obrazac, zasnovan na čistom marketingu nije prošao ovaj put. Sad se vi lepo žalite Šaperu, jer mu očigledno nije uspelo da izmanipuliše ceo narod. Nadam se da ću većinu članova DS sledeći put videti iza rešetaka.
pre 11 godina
Svi vidimo tek sad kakvu si Ti pogubnu politiku u nase ime vodio. Hvala ti puno.
pre 11 godina
Nije ovo gruba poruka nego istina. Bar su posteniji od DS-a da priznaju sta im je EU porucila.
Inace sto se mene tice mi ne treba da ulazimo u tu EU. Mi nista od te unije necemo dobiti (mi = narod). Plate ce i dalje biti male, privreda unistena a politicari ce da zive kao carevi. Ostavite se vise te unije i pocnite da resavate probleme u svom dvoristu
pre 11 godina
Borko, šta bi želeo da budeš kad porasteš?
Nova Jelena Trivan!
pre 11 godina
Bojim se ja gospodine Stefanoviću da je ovo samo logičan završetak onoga što ste vi započeli i radili, da ne kažem pregovarali i dogovarali !
pre 11 godina
samo cuti kukavce,sta si ti uradio do sad?Zvezdice i mesece otezao si situaciju,i dete zna da u eu mozemo ako poklonimo Kosovo sta ti nije jasno?
pre 11 godina
Ovaj Tadićev dečko je običan folirant.Ist to je i Angela Merkel rekla Tadiću druga je stvar što su oni uglavnom sve krili od građana radi političkih poena ,a ta priča i Kosovo i EU to je za one koji stvarno ništa ne znaju.Normalno da se mora priznati Kosovo i da Srbija treba da zna gde su joj granice.Svako ko kaže drugačije jednostavno laže.Bojim se ja da će ubrzo biti otvoreno pitanje Vojvodine jer sam pošto živim u Bazelu nešto slično pročitala u Zi dojče cajtungu nemačkim novinama.Naime oni su svojim poslovnim ljudima savetovali da ako ulažu Srbijo to bude isključivo u opštinama Vojvodine;ne treba biti puno pametan pa shvatiti poruku.
pre 11 godina
Necemo nikada uci u eu sad vidim kao i da nam nece biti bolje, sve poskupljuje a tajkuni se bogate...
pre 11 godina
"
Ne slazem se sa gospodinom Stefanovicem. Mislim da gospodin Dacic treba ljubazno da se zahvali zvanicnicima EU na prijemu, da se vrati u Beograd, podnese izvestaj o poseti Skupstini Srbije, a zatim da ode u Moskvu i sklopi jedan veci posao sa nekom ruskom, najbolje drzavnom firmom. Ne bi proslo ni tri dana, a iz Brisela bi doleteli predstavnici EU da objasnjavaju da oni nisu u stvari tako mislili i da su njihove izjave pograsno interpretirane i da Srbija u stvari ne mora da prizna Kosovo...
(Milovan, 4. septembar 2012 16:25) ""
????
Dali vi zaista mislite da smo mi, ova mala Srbija, tolikio vazni ogronoj Rusiji i da bi ona zrtvovala dobre odnose koje ima sa Evropom
Zasto patiomo od osecaja vece vrednosti?
Zasto smo toliki megalomani?
Mi smo obicna moneta za popdkusuivanje velikih i jakih
pre 11 godina
Ne slazem se sa gospodinom Stefanovicem. Mislim da gospodin Dacic treba ljubazno da se zahvali zvanicnicima EU na prijemu, da se vrati u Beograd, podnese izvestaj o poseti Skupstini Srbije, a zatim da ode u Moskvu i sklopi jedan veci posao sa nekom ruskom, najbolje drzavnom firmom. Ne bi proslo ni tri dana, a iz Brisela bi doleteli predstavnici EU da objasnjavaju da oni nisu u stvari tako mislili i da su njihove izjave pograsno interpretirane i da Srbija u stvari ne mora da prizna Kosovo...
pre 11 godina
Providno je i zalosno koliko je covek ocajan posle gubitka izbora...svestan je da je ovo bio tezak poraz i da mu je stranka pred zatvaranje a i dalje se bavi kritikom na racun pobednika kojima je tek sada ukazana sansa i treba ih poustiti na miru i ispasti fer i pozeleti im srecu.
pre 11 godina
Za ovo se ne moze krviti nova vlast koja je smao 40 dana na vlasti.
Ovo je posledica tadiceve vladavine. Borko tuzno pokusava da krivi novu vladu...
pre 11 godina
Ovo je pocetak cucete vi i mnogo gore stvari.Ipak se vi okrenite rusima pa nek nas zapad dokrajci.Ja vam iskreno zelim da se kosovo vrati pa da vidim sta ce te raditi onda sa siptarima.Zasto nas niko ama bas niko nevoli od suseda?.
pre 11 godina
Pa, uvod za ove grubosti je bila blaga diplomatska poruka evropskoj uniji da Srbiji nisu potrebne njene lekcije i da bi njen izvestilac trebalo da pazi šta govori kad pominje korupciju u Srbiji.
pre 11 godina
Najgore je to sto se covek koji je postigao sve te dogovore sa Pristinom a koji su stetni po Srbiju, sad najglasnije javlja da kritikuje vladu koja mora da sprovede to sto je on dogovorio. Vrhunac licemerstva.
pre 11 godina
Ostavili ste rekordno drzavu i narod praznih dzepova gospodo proslog rezima...najeli se napili...a sada se podsmejavate ljudima koji se bore da ucine sve kako narod ne bi osetio katastrofu...ne zasluzujete ni opoziciju vise. Hvatate se za grube poruke sada kao da ce od finih poruka narod ziveti bolje.
pre 11 godina
Jel to da bi lakse popili rusku bazu??
pre 11 godina
Kome ti Borko, pričaš priču , kako treba vremena da se amortizuje stav EU, razvlačiš što duže da bi se održao na vlasti. Stav EU je jasan Kosovo ili ne, a vi nemate hrabrosti da kažete svoj vlastiti stav, stav naroda, sramota, koristite puke fraze da zamajate narod. Ostavka i čvrsto ne , to je jedini odgovor ako imate hrabrosti, a pošto nemate onda ćete odugovlačiti pokušavajući "amortizovati" udar EU ne bi li se uzela još koja platica i dnevnica do Brisela... sramota... van. odmah ... sada... pročitano je sve o ovoj temi i narodu jasno ... ne pravite više maglu... sklonite se nesposobnjakovići... korumpirani... nepodobni.. prokleti bili za svagda!Pozdrav iz Novog Grada, RS.
pre 11 godina
Toma verovatno nije razumeo sta su ga pitali i rekao da ce da da kososvo.
pre 11 godina
da si ti Stefanovicu nesto valjao, ne bi te narod oterao, a sada ovde drzis pridike.
ti i tvoje pridike su apsolutno nevazni to jest, ne vrede ama bas nista
grube poruke koje stizu iz Brisela samo pokazuju kakav stav imaju nacisti prema ovom narodu i drzavi i to nije nista novo. Jedino je izvesno da im se zuri i to jako...
Nova vlast treba konacno da presece ovaj teror nacista i jasno im stavi do znanja da nece prihvatiti nikakve ucene ni ultimatume.
samo onaj koji je lud i nema nikakve veze sa realnoscu je mogao ocekivati da ce biti drugacije..
ocekujem da nova vlast konacno stavi tacku na takozvane evropske integracije i okrene se Rusiji, okrene se radu , jacanju vojske i ove drzave. Sve ostalo je samo mlacenje prazne slame i prodavanje magle.
a euroentuzijasti, prodavci magle, smoga i ostalih trica i kucina neka i dalje sanjare evroatlanske integracije koje po svoj prilici nikada nece ni biti... kako li ce samo oni preziveti ovaj udarac, nije mi jasno.
Napred Rusija
Napred Srbija
pre 11 godina
""Stefanović je ocenio da će biti "potrebno mnogo truda, političckog rizika i povlačenja nepopularnih poteza" kako bi se taj stav amortizovao i sačuvalo Kosovo""
????
Zanima me dali Stefanovic zaista [u dubini svoje duse] misli da Srbija moze sacuvati Kosovo bez obzira sta uradila - kakav i koliki ustupak napravila, ako 95% stanovnika Kosova ne zeli da zivi u Srbiji
pre 11 godina
Kakav je ovaj lik Borko, kao da je pao sa Marsa, bas kao i njegov bivsi Tadic.
pre 11 godina
Borko poštedi nas tvojih izjava,toliko si bio uspešan kao pregovarač,da niko kao ti ne tumači sporazum.
pre 11 godina
Da, da, Borko, bolje da se zamajavamo još 12 godina, za to vreme budemo u dobrim odnosima sa EU, lepo se oblačimo dok živimo od pretpristupnih fondova, rasporedjujemo pare svojim rodjacima i zemljacima... Pa kad dodje trenutak istine, iznenadimo se k'o Boris u maju.
pre 11 godina
Ne. Ovo je samo otvaranje karata koje EU poseduje. Te iste karte ste vi prikrivali.
pre 11 godina
izdrzite srbi samo jos malo,znam da ste u nokautu i da vidite samo zute zvezdice dok putujete evropskim putem.
pre 11 godina
Ha ha, loš početak? Pa za ovih par meseci su više sarađivali sa EU nego prethodna vlast za 4 godine.
pre 11 godina
Sto gore to bolje.
pre 11 godina
Borko, ti nikada nisi bio pravi panker.
pre 11 godina
Ne. Ovo je samo otvaranje karata koje EU poseduje. Te iste karte ste vi prikrivali.
pre 11 godina
Najgore je to sto se covek koji je postigao sve te dogovore sa Pristinom a koji su stetni po Srbiju, sad najglasnije javlja da kritikuje vladu koja mora da sprovede to sto je on dogovorio. Vrhunac licemerstva.
pre 11 godina
Da, da, Borko, bolje da se zamajavamo još 12 godina, za to vreme budemo u dobrim odnosima sa EU, lepo se oblačimo dok živimo od pretpristupnih fondova, rasporedjujemo pare svojim rodjacima i zemljacima... Pa kad dodje trenutak istine, iznenadimo se k'o Boris u maju.
pre 11 godina
Bojim se ja gospodine Stefanoviću da je ovo samo logičan završetak onoga što ste vi započeli i radili, da ne kažem pregovarali i dogovarali !
pre 11 godina
Borko poštedi nas tvojih izjava,toliko si bio uspešan kao pregovarač,da niko kao ti ne tumači sporazum.
pre 11 godina
Borko, ti nikada nisi bio pravi panker.
pre 11 godina
Kakav je ovaj lik Borko, kao da je pao sa Marsa, bas kao i njegov bivsi Tadic.
pre 11 godina
Sigurno su ovi uslovi postavljeni mnogo ranije, samo što nisu predočene javnosti, već izvrnute kako bi išle u korist DS. Jako mi je drago da ste skinuti sa vlasti, jer taj obrazac, zasnovan na čistom marketingu nije prošao ovaj put. Sad se vi lepo žalite Šaperu, jer mu očigledno nije uspelo da izmanipuliše ceo narod. Nadam se da ću većinu članova DS sledeći put videti iza rešetaka.
pre 11 godina
Ha ha, loš početak? Pa za ovih par meseci su više sarađivali sa EU nego prethodna vlast za 4 godine.
pre 11 godina
da si ti Stefanovicu nesto valjao, ne bi te narod oterao, a sada ovde drzis pridike.
ti i tvoje pridike su apsolutno nevazni to jest, ne vrede ama bas nista
grube poruke koje stizu iz Brisela samo pokazuju kakav stav imaju nacisti prema ovom narodu i drzavi i to nije nista novo. Jedino je izvesno da im se zuri i to jako...
Nova vlast treba konacno da presece ovaj teror nacista i jasno im stavi do znanja da nece prihvatiti nikakve ucene ni ultimatume.
samo onaj koji je lud i nema nikakve veze sa realnoscu je mogao ocekivati da ce biti drugacije..
ocekujem da nova vlast konacno stavi tacku na takozvane evropske integracije i okrene se Rusiji, okrene se radu , jacanju vojske i ove drzave. Sve ostalo je samo mlacenje prazne slame i prodavanje magle.
a euroentuzijasti, prodavci magle, smoga i ostalih trica i kucina neka i dalje sanjare evroatlanske integracije koje po svoj prilici nikada nece ni biti... kako li ce samo oni preziveti ovaj udarac, nije mi jasno.
Napred Rusija
Napred Srbija
pre 11 godina
Toma verovatno nije razumeo sta su ga pitali i rekao da ce da da kososvo.
pre 11 godina
izdrzite srbi samo jos malo,znam da ste u nokautu i da vidite samo zute zvezdice dok putujete evropskim putem.
pre 11 godina
Ne slazem se sa gospodinom Stefanovicem. Mislim da gospodin Dacic treba ljubazno da se zahvali zvanicnicima EU na prijemu, da se vrati u Beograd, podnese izvestaj o poseti Skupstini Srbije, a zatim da ode u Moskvu i sklopi jedan veci posao sa nekom ruskom, najbolje drzavnom firmom. Ne bi proslo ni tri dana, a iz Brisela bi doleteli predstavnici EU da objasnjavaju da oni nisu u stvari tako mislili i da su njihove izjave pograsno interpretirane i da Srbija u stvari ne mora da prizna Kosovo...
pre 11 godina
Kome ti Borko, pričaš priču , kako treba vremena da se amortizuje stav EU, razvlačiš što duže da bi se održao na vlasti. Stav EU je jasan Kosovo ili ne, a vi nemate hrabrosti da kažete svoj vlastiti stav, stav naroda, sramota, koristite puke fraze da zamajate narod. Ostavka i čvrsto ne , to je jedini odgovor ako imate hrabrosti, a pošto nemate onda ćete odugovlačiti pokušavajući "amortizovati" udar EU ne bi li se uzela još koja platica i dnevnica do Brisela... sramota... van. odmah ... sada... pročitano je sve o ovoj temi i narodu jasno ... ne pravite više maglu... sklonite se nesposobnjakovići... korumpirani... nepodobni.. prokleti bili za svagda!Pozdrav iz Novog Grada, RS.
pre 11 godina
Borko, šta bi želeo da budeš kad porasteš?
Nova Jelena Trivan!
pre 11 godina
""Stefanović je ocenio da će biti "potrebno mnogo truda, političckog rizika i povlačenja nepopularnih poteza" kako bi se taj stav amortizovao i sačuvalo Kosovo""
????
Zanima me dali Stefanovic zaista [u dubini svoje duse] misli da Srbija moze sacuvati Kosovo bez obzira sta uradila - kakav i koliki ustupak napravila, ako 95% stanovnika Kosova ne zeli da zivi u Srbiji
pre 11 godina
samo cuti kukavce,sta si ti uradio do sad?Zvezdice i mesece otezao si situaciju,i dete zna da u eu mozemo ako poklonimo Kosovo sta ti nije jasno?
pre 11 godina
Stefanovicu bitno da su kod Vas stizale nezne i fine poruke iz Brisela dok je narod gladovao...bolje da stizu i grube ali da narod oseti boljitak u smislu uvodjenja reda i discipline u drzavi...prvenstveno hapsenjem svih onih koji su ojadili drzavu svih ovih godina.
pre 11 godina
Pa i nemački parlamentarci su nam to isto rekli, ništa menje grubo nego Šulc, ali gospodine Borko, jeste li to tada čuli? Očigledno da niste.
pre 11 godina
NA PROTIV,ODLICAN POCETAK!!!
kad budete svi pohapseni bice jos bolje.
pre 11 godina
Sramota Stefanoviću, kako možeš da okrivljuješ ljude koji su samo mesec dana na vlasti, za sve one propuste koje ste načinili Vi i vaša stranka u prethodnom periodu. Upravo ste Vi najodgovorniji za sadašnje stanje.
pre 11 godina
Zivotati cuti i pokri se usima.Ti kao nisi znao pa se sad kao nesto cudis.
pre 11 godina
Nije ovo gruba poruka nego istina. Bar su posteniji od DS-a da priznaju sta im je EU porucila.
Inace sto se mene tice mi ne treba da ulazimo u tu EU. Mi nista od te unije necemo dobiti (mi = narod). Plate ce i dalje biti male, privreda unistena a politicari ce da zive kao carevi. Ostavite se vise te unije i pocnite da resavate probleme u svom dvoristu
pre 11 godina
Shvatite bre da bez rata Srbija nece biti mirna,opet to kosovo,opet rat zbog tog parceta zemlje opet da ginu neduzni gradjani Srbije,a kosovske izbeglice treba da se bogate umesto da cuvaju to svoje parce zemlje! ! !Dajte im to vise bre i da se smiri i zaboravi to prokleto kosovo,koje je odnelo vise zrtava od osamdesetih do dana danasnjeg nego i sam boj na Kosovu ! ! !SRBIJA ! ! !
pre 11 godina
Svi vidimo tek sad kakvu si Ti pogubnu politiku u nase ime vodio. Hvala ti puno.
pre 11 godina
Za ovo se ne moze krviti nova vlast koja je smao 40 dana na vlasti.
Ovo je posledica tadiceve vladavine. Borko tuzno pokusava da krivi novu vladu...
pre 11 godina
Ovaj Tadićev dečko je običan folirant.Ist to je i Angela Merkel rekla Tadiću druga je stvar što su oni uglavnom sve krili od građana radi političkih poena ,a ta priča i Kosovo i EU to je za one koji stvarno ništa ne znaju.Normalno da se mora priznati Kosovo i da Srbija treba da zna gde su joj granice.Svako ko kaže drugačije jednostavno laže.Bojim se ja da će ubrzo biti otvoreno pitanje Vojvodine jer sam pošto živim u Bazelu nešto slično pročitala u Zi dojče cajtungu nemačkim novinama.Naime oni su svojim poslovnim ljudima savetovali da ako ulažu Srbijo to bude isključivo u opštinama Vojvodine;ne treba biti puno pametan pa shvatiti poruku.
pre 11 godina
Zato sto su ovi iz EU rekli javno ono sto ste ih vi molili da ne kazu ne bi li se odrzali na vlasti?
pre 11 godina
Stefanovic "Borko": "Loš početak novih vlasti sa EU"
Kada se u nekoj drzavi da ne kazem "ruglu od drzave" (posto ovaj administrator sa b92 "vaga svaku rec" i nece da objavi komentar) elem kada se pojavi "Shef pregovarackog tima" te takozvane i privremene drzave, koji ni sam sebe nije razumeo i koji ni dan danas ne zna sta je dogavarao u Briselu i pocne da objasnjava da "takav pretisak" nije postojao u vreme Vlasti njegove stranke ili ga oni nisu razumeli kao sto nisu ni sebe same razumeli, mozete biti sigurni da se radi o SRBIJI !
pre 11 godina
"
Ne slazem se sa gospodinom Stefanovicem. Mislim da gospodin Dacic treba ljubazno da se zahvali zvanicnicima EU na prijemu, da se vrati u Beograd, podnese izvestaj o poseti Skupstini Srbije, a zatim da ode u Moskvu i sklopi jedan veci posao sa nekom ruskom, najbolje drzavnom firmom. Ne bi proslo ni tri dana, a iz Brisela bi doleteli predstavnici EU da objasnjavaju da oni nisu u stvari tako mislili i da su njihove izjave pograsno interpretirane i da Srbija u stvari ne mora da prizna Kosovo...
(Milovan, 4. septembar 2012 16:25) ""
????
Dali vi zaista mislite da smo mi, ova mala Srbija, tolikio vazni ogronoj Rusiji i da bi ona zrtvovala dobre odnose koje ima sa Evropom
Zasto patiomo od osecaja vece vrednosti?
Zasto smo toliki megalomani?
Mi smo obicna moneta za popdkusuivanje velikih i jakih
pre 11 godina
A da nisi ti iz Demokratske stranke pa ste ovo sve "vesto" godinama prikrivali !
pre 11 godina
Sto gore to bolje.
pre 11 godina
Vaša stranka gospodine kao i vi lično, znali ste da je uslov za članstvo u EU priznanje Kosova. Zašto ste to krili od naroda pre izbora? Odgovor je poznat: da kao proevropska stranka ne izgubite izbore! Nadam se da će vam neko nekada suditi za izdaju zemlje!
pre 11 godina
Nista ovde nije grubo,samo je prvi put preneseno nasoj javnosti.
A evo mogucih scenarija:
1.Priznamo Kosovo i udjemo u EU
2.Priznamo Kosovo i ono udje pre nas u EU
3.Priznamo Kosovo i ne udjemo u EU
4.Ne priznamo Kosovo,ono u ovoj opciji ne moze u EU jer nije clanica UN
5.Cekamo neka lepsa vremena...
Al bez da sad ja nesto tu pametujem,svi ovo vec znaju,svodi se sve na to da nam Borko porucuje da on ima sposobnosti da i pored toga sto ceo svet zna da se od nas trazi priznavanje,on moze da izigra diplomate EU i Amerike i Kosova*,da uvede Srbiju u EU bez priznavanja Kosova(smeh)...
Odlucimo se,ili EU za 10-15 godina (mozda) ili okretanju alternativama...
pre 11 godina
... a mi to do sad kao nismo znali...
pre 11 godina
Ostavili ste rekordno drzavu i narod praznih dzepova gospodo proslog rezima...najeli se napili...a sada se podsmejavate ljudima koji se bore da ucine sve kako narod ne bi osetio katastrofu...ne zasluzujete ni opoziciju vise. Hvatate se za grube poruke sada kao da ce od finih poruka narod ziveti bolje.
pre 11 godina
Kakav licemer i demagog. Pravo oličenje žute družine koja je opljačkala, prezadužila i uništila Srbiju i srpski narod. Kako te bre nije sramota. Pa vi ste sve ovo uradili u dogovoru sa zapadom i sada kada ste izgubili vlast prebacili žeravicu novoj vlasti. Sve je ovo ujdurma žute s...te koja je i Kosovo i metohiju zarad vlasti predala šiptarima. To je politika Borisa i njegovih pajtosa sa ulice i basketa. Kako lošim ljudi.
pre 11 godina
Jel to da bi lakse popili rusku bazu??
pre 11 godina
Pa, uvod za ove grubosti je bila blaga diplomatska poruka evropskoj uniji da Srbiji nisu potrebne njene lekcije i da bi njen izvestilac trebalo da pazi šta govori kad pominje korupciju u Srbiji.
pre 11 godina
Ne druze Stefanovicu, ovakve poruke stiz iz Brisela odavno,samo ste vi , dok ste vladali, lagali narod i izmiljali.
pre 11 godina
Pa gospodine Stefanovicu to su posledice vase neodgovorne i lose olitike prema Kosovu.
pre 11 godina
Ako moze da vise da ne stavljate sliku na sajt ovog 'strucnjaka' koji ima obraza jos da popuje sad.
pre 11 godina
Srbi sa Kosova ce biti u Srpskoj Drzavi=sever+ ostali delovi gde Srbi zive(porez,buducnost zaposljavanja i itd...) Srpski Manastiri ce biti na Srpskoj zemlji u okviri AL ter.(mogu da se nalaze na Albanskoj ter.ali ce Unesko reci Srpski manastiri na srpskoj zemlji) EU I USA da finasiraju taj projekat(premestaj Stanovnista) i dogovor za sve. To je MIN.sa Srpske strane.Ukoliko Stefanovic prica li prica od posla nista jer po njegovoj logici za deset godin nece biti ni JEDNOG Srbina na Kosovu.
pre 11 godina
Čekaj, ono što je ova vlada uradila povodom fusnote je bilo udvaranje njihovom biračkom telu?!!??! Molim vas ljudi, neka mi neko objasni da li sam ja totalno van toka, pa prosto ne mogu da zamislim da me ovaj čovek smatra tolikom budalom.
pre 11 godina
Providno je i zalosno koliko je covek ocajan posle gubitka izbora...svestan je da je ovo bio tezak poraz i da mu je stranka pred zatvaranje a i dalje se bavi kritikom na racun pobednika kojima je tek sada ukazana sansa i treba ih poustiti na miru i ispasti fer i pozeleti im srecu.
pre 11 godina
Prva tačka na predstojećem Glavnom doboru DS-a treba da bude objašnjenje Tadića za totalni promašaj njegove politike pre,ma EU. Ako to ne uradi DS moše slobodnu u političku istoriju. A ovaj Borko je totalno minoran lik, koji će biti zapamćen kao jedan bahati epizodista.
pre 11 godina
Necemo nikada uci u eu sad vidim kao i da nam nece biti bolje, sve poskupljuje a tajkuni se bogate...
pre 11 godina
Sacuvaj me boze od ovih novih radikalskih trolova. Citanje komentara je postalo nesnosno.
pre 11 godina
Bivsi radikali i novi-stari socijalisti, prestanite da spamujete sve zivo. Procitajte ovu vest http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=06&dd=14&nav_category=11&nav_id=618324 pa objasnite ko u stvari koga tu laze. Ko hoce u EU pa prica jedno ili ko nece u EU pa prica drugo. Ja znam da je vama najsladje da je DS za sve kriv ali nece biti...
pre 11 godina
gle nazadnjaka što mudruju. jel nam vi to poručujete da je najbezbolnije izgubiti kosovo ako ga vi izgubite! pa ne morate se truditi, svi znamo da je izdaja vaše srednje ime... do juče parola " smrt svima ko kosovo izda" , a danas? kuku nama sa vama, jadna nam majka!!!
pre 11 godina
@(Lazar, 4. septembar 2012 17:10) Ovo tvoje pod 4. i 5. imamo vec 9 godina, od 2004., ako nastavimo sa tim, imacemo: prosecnu platu 300,200,150,100 i nize eura, iz meseca u mesec; neke osnovne namirnice kao benzin, hleb meso, ulje 100, 200 pa navise posto skuplje nego sad, dok ne dodje nestasica istih, male pa sve vece restrikcije struje jer nece imati ko da je placa, stopu nezaposlenosti vecu od 50 posto, jer sad nisu drzavne firme pa da se fiktivno drze radna mesta kao 90tih ( da upravo tako su drzana ta radna mesta - na broju, a niko nije dolazio da radi i zaradi nesto). I tako do novog 5. oktobra.
pre 11 godina
Иди па то причај Јахјаги. Можда ти да још неку пахуљицу.
pre 11 godina
ne bih pametovao nikome ali mislim da je srbiji itekako od interesa uci u eu, ne shvacam cemu toliko opterecivanje srpskih politicara kosovom dok je eu u pitanju, vrlo dobro se zna da to nije prioritet ma sto god tko rekao.. hrvatska je imala slican problem, doduse ne toliko bolan ali isto se radilo o teritoriju, godinama su politicari forsirali piranski zaljev ne bi li skrenuli paznju sa puno bitnijih stvari, korupcija, nepotizam, tajkunska privatizacija itd itd.. evo dolazi 1 srpanj i navodno i sluzbeni ulazak u eu, pitam sad sve euro skeptike, sto je to nama eu uzela ? nista, ali nas ceka 14 milijardi eura, i sto je najvaznije i meni najsladje svaki politicki gad koji pokusa i jedan cent stavit u djep bit ce brzo sankcioniran.. dakle sve ima svoj posteni i smisleni put, od tih novaca gradit ce se vodonapajanje u slavoniji i obnavljat zeljeznice, dovrsiti svi projekti na autocestama, i nisu to obecanja to je realnost, to je poljska dokazala.. i da se sad vratim na pocetak, nitko vise ne spominje piranski zaljev, a sto je najsmjesnije nitko ziv ni ne zna u kojem je to stadiju pregovora, zaboravljeno.. vremena su teska ali u eu barem ima pravde koliko toliko, kod nas na balkanu je nema uopce, vrijeme je da svi skupa shvatimo da kao narodi pripadamo demokraciji ali kao vodje i politicari smo sljam..
pre 11 godina
Ovo je pocetak cucete vi i mnogo gore stvari.Ipak se vi okrenite rusima pa nek nas zapad dokrajci.Ja vam iskreno zelim da se kosovo vrati pa da vidim sta ce te raditi onda sa siptarima.Zasto nas niko ama bas niko nevoli od suseda?.
pre 11 godina
E da ste još malo ostali pa da opljkačkate još ono što niste bilo bi jako dobro ali ne za narod kojeg ste doterali do potpune bede.
pre 11 godina
Kako se izdajnici podrzavaju.
pre 11 godina
Samo ekipa iz DS da se ne javlja. Kriza u "preduzeće", a oni misle da treba da nam sole pamet. Ovu klečeću politiku prema EU upravo je uveo DS, pa je EU osetila da sa Srbijom može da radi šta hoće.
pre 11 godina
Vrli strucnjak Velikog BoTe trebalo bi da nauci Dacica kako se spinuje, jer to je jedino iskustvo koje je stekao u svojoj dosadasnjoj karijeri.
pre 11 godina
Apsolutno se ne slažem sa Borkovom konstatacijom...poruke nisu grube nego realne odnosno činjenice,a Daćić ne želi da igra šarene laže sa EU i Nacijom pa je ovako najbolje da znamo na čemu smo...a to što smo sad čuli od Šulca su oni koji razmišljaju svojom glavom i ne slušaju propagandna lupetanja DSa već odavno znali...u EU samo ako odlučimo da priznamo Kosovo.
Uzgred i u kontarst sa Borkom ova vest nema veze sa kao "nekim nezadovoljstvom EU novom vlašću" (još jedna tupava DS propagandna nebuloza) nego sa činjenicom da Dačić sa njima igra čistu igru...hvala mu na tome.
Dosadiše nam ti prodavači magle, DSovci, čiji je "kapitalni" uspeh da su za 8 godina vlasti jedino uspeli da nam skinu EU vize...vidim vas su "očigledno" više cenili i voleli...patetika.
Ako se ja pitam možemo odmah da im odgovorimo...EU, NE HVALA, jer ionako oni Zapadni Balkan ne žele u Uniji, baš kao ni Tursku.
pre 11 godina
Ako je još uvek neko u srbiji toliki optimist da bi se zanosio bajkama i snovima o EU, onda ja stvarno neozbiljan i naivan. Neki pametni ljudi su taj trik davno provalili i ako do sada nisu napustili zemlju onda bar sagledali stvarnost i posvetili se nekim realnim stvarima kod kuće. Na svu sreću otrežnjenje je blizu a hvala bogu i ovi koji sada vode Srbiju imaju uvid u pravo stanje stvari, za razliku od buljuka manekena-glumaca iz DS koji su sebe za života obezbedili baš bajkama o EU!
pre 11 godina
Samo se ti ne javljaj. Šta ste mislili da ćete ući u EU bez priznanja. Velika greška. Oni su u saradnji sa SAD i odradili otcepljenje. Sigurno će nas primiti, i večito slušati parole " nikad i nećemo priznati Kosovo ". Dakle treba nam novi plan. Ko, sta, skim, gde, koliko. Ulagati u obrazovanje, zadržati mlade stručnjake, privući one koji su otišli. Oni ovde neće doći da rade za male pare. Dakle novac okrenuti preko izvoza, ulagati u poljoprivredu. Dosta podela. Ako hoćemo zdravu zemlju svako od nas mora da radi na tome. Uključujuci i političare. Mi kao narod možemo urazumiti vlast. Svi znaju kako. Znači od sad drugi list.
pre 11 godina
mozda u srbiji i postoji neko ko bi potpisao akt o priznanju drzave kosovo ali niko za to nije ovlascen /nadlezan/.
borko stefanovic je lepo zapoceo posao sefa pregovarackog tima sve dok je to radio kao DRZAVNI CINOVNIK /brinuo o interesima srba sa kosova, o interesima drzave srbije, medjunarodnom pravu, rezoluciji 1244.../ a onda se "zaigrao" i stavio u sluzbu svoje politicke stranke DS.
politicke stranke dolaze na vlast i "silaze" sa vlasti.
drzava srbija opstaje i kad je siromasna.
borko stefanovic je mlad politicar, ima vremena naucice da onoga ko te pobedi, nije uputno savetovati.
pre 11 godina
A sa kojom srbijom idete u evropu? Srbija ce priznati nezavisnost kosova, a srbi sa kosova ce se iseliti sa kosova. barem im kazite na vreme da je ljudima znati sta ciniti.
pre 11 godina
(Istina, 4. septembar 2012 17:44)
istina, Blago vama , imate bar prosecnu platu, a 2 milina nema nista.
pre 11 godina
naz alost mi jesmo vazni,Ko nam dade takvu ulogu.............sve najgore.Mislim da smo mi sami tako nasi unutrasnji problemi isplivavaju u medjunarodne odnose.
pre 11 godina
"To su grube, teške poruke koje dobijaju naše vlasti u prvoj zvaničnoj poseti Briselu"
Isprašili su ih u Briselu, baš kako i dolikuje bivšim najboljim Miloševićevim saradnicima. Zapadu ova vlast u Srbiji ustvari odgovara, jer sada imaju opravdanje da idu na nas đonom i sa maksimalnim zahtevima.
Vlasti se smenjuju, Zapad uvek na kraju dobije šta traži, a granice nikada sami sebi nismo crtali.
Ono što je ružno i što treba izdržati je povratak mentaliteta devedesetih, atmosfere linča i primitivne podele na proruske patriote i prozapadne izdajnike. Čak i komentari ovde sve više podsećaju na Miloševićev kontramiting.
pre 11 godina
Видим да већ има медија и појединаца који почињу одапињати "отровне стрелице" према новој влади због ситуације око Космета, а заборављају да је такозвани тим за преговоре који је предводио њихов човек остајао нем на све молбе и апеле тадашње опозиције а садашње власти да не воде тајне преговоре јер то може само штетити Србији. Сад почињемо осећати последице тога.
pre 11 godina
Једино јавно у назови преговорима претходне власти је било сликање, све остало је бивало обавијено велом тајне. Ишло се чак дотле да поједини западни медији објављују детаље за које појединци из претходне власти тврде да са њима нису били упознати иако су по функцијама на којима су били, морали знати све детаље. У таквој ситуацији, новој влади су практично везане руке.
pre 11 godina
Читам и не верујем у оно што излази из уста чланова претходне владе, како је реченица "спровешћемо у дело оно што је претходно договорено" кршење Устава, признање независности Космета, победа Купера и слично. А ја их само питам, ко је пристао на те назови договоре, претходна влада или ова нова која је тек месец дана на функцији?
pre 11 godina
Давно је наш народ рекао да је напад најбоља одбрана, па је то логика којом се Борко и компанија из такозваних преговора руководи у својим наступима. Нападају нову владу, министра Мркића како су они учинили све ово што су дотични потписали. Па заиста немају мере и обзира. Кажу нова влада је признала независност Космета, а ја питам ко је потписао увођење царина и успостављање границе? И где то на територији једне државе постоји царина на преласку из једног дела државе у други?
pre 11 godina
Претходна влада, чији је Борко био главни експонент што се ове приче тиче је суштински признала независност Космета, само треба споменути царину која је један од основних елемената независност. То зна свако ко је само прошао поред правног факултета. Нова влада може, мора и хоће покушати да поправи начињену штету, али маневарски простор је минималан, скоро да и не постоји.
pre 11 godina
mislim da će nova vlada Srbije uskoro priznati Kosovo i izaći pred narod sa izjavom kako nisu ništa mogli jer je bivša vlast pogriješila
pre 11 godina
da si ti Stefanovicu nesto valjao, ne bi te narod oterao, a sada ovde drzis pridike.
ti i tvoje pridike su apsolutno nevazni to jest, ne vrede ama bas nista
grube poruke koje stizu iz Brisela samo pokazuju kakav stav imaju nacisti prema ovom narodu i drzavi i to nije nista novo. Jedino je izvesno da im se zuri i to jako...
Nova vlast treba konacno da presece ovaj teror nacista i jasno im stavi do znanja da nece prihvatiti nikakve ucene ni ultimatume.
samo onaj koji je lud i nema nikakve veze sa realnoscu je mogao ocekivati da ce biti drugacije..
ocekujem da nova vlast konacno stavi tacku na takozvane evropske integracije i okrene se Rusiji, okrene se radu , jacanju vojske i ove drzave. Sve ostalo je samo mlacenje prazne slame i prodavanje magle.
a euroentuzijasti, prodavci magle, smoga i ostalih trica i kucina neka i dalje sanjare evroatlanske integracije koje po svoj prilici nikada nece ni biti... kako li ce samo oni preziveti ovaj udarac, nije mi jasno.
Napred Rusija
Napred Srbija
pre 11 godina
Ne slazem se sa gospodinom Stefanovicem. Mislim da gospodin Dacic treba ljubazno da se zahvali zvanicnicima EU na prijemu, da se vrati u Beograd, podnese izvestaj o poseti Skupstini Srbije, a zatim da ode u Moskvu i sklopi jedan veci posao sa nekom ruskom, najbolje drzavnom firmom. Ne bi proslo ni tri dana, a iz Brisela bi doleteli predstavnici EU da objasnjavaju da oni nisu u stvari tako mislili i da su njihove izjave pograsno interpretirane i da Srbija u stvari ne mora da prizna Kosovo...
pre 11 godina
Najgore je to sto se covek koji je postigao sve te dogovore sa Pristinom a koji su stetni po Srbiju, sad najglasnije javlja da kritikuje vladu koja mora da sprovede to sto je on dogovorio. Vrhunac licemerstva.
pre 11 godina
Srbi sa Kosova ce biti u Srpskoj Drzavi=sever+ ostali delovi gde Srbi zive(porez,buducnost zaposljavanja i itd...) Srpski Manastiri ce biti na Srpskoj zemlji u okviri AL ter.(mogu da se nalaze na Albanskoj ter.ali ce Unesko reci Srpski manastiri na srpskoj zemlji) EU I USA da finasiraju taj projekat(premestaj Stanovnista) i dogovor za sve. To je MIN.sa Srpske strane.Ukoliko Stefanovic prica li prica od posla nista jer po njegovoj logici za deset godin nece biti ni JEDNOG Srbina na Kosovu.
pre 11 godina
Toma verovatno nije razumeo sta su ga pitali i rekao da ce da da kososvo.
pre 11 godina
Ha ha, loš početak? Pa za ovih par meseci su više sarađivali sa EU nego prethodna vlast za 4 godine.
pre 11 godina
Jel to da bi lakse popili rusku bazu??
pre 11 godina
Bojim se ja gospodine Stefanoviću da je ovo samo logičan završetak onoga što ste vi započeli i radili, da ne kažem pregovarali i dogovarali !
pre 11 godina
Shvatite bre da bez rata Srbija nece biti mirna,opet to kosovo,opet rat zbog tog parceta zemlje opet da ginu neduzni gradjani Srbije,a kosovske izbeglice treba da se bogate umesto da cuvaju to svoje parce zemlje! ! !Dajte im to vise bre i da se smiri i zaboravi to prokleto kosovo,koje je odnelo vise zrtava od osamdesetih do dana danasnjeg nego i sam boj na Kosovu ! ! !SRBIJA ! ! !
pre 11 godina
Kakav je ovaj lik Borko, kao da je pao sa Marsa, bas kao i njegov bivsi Tadic.
pre 11 godina
Borko poštedi nas tvojih izjava,toliko si bio uspešan kao pregovarač,da niko kao ti ne tumači sporazum.
pre 11 godina
Kakav licemer i demagog. Pravo oličenje žute družine koja je opljačkala, prezadužila i uništila Srbiju i srpski narod. Kako te bre nije sramota. Pa vi ste sve ovo uradili u dogovoru sa zapadom i sada kada ste izgubili vlast prebacili žeravicu novoj vlasti. Sve je ovo ujdurma žute s...te koja je i Kosovo i metohiju zarad vlasti predala šiptarima. To je politika Borisa i njegovih pajtosa sa ulice i basketa. Kako lošim ljudi.
pre 11 godina
Sigurno su ovi uslovi postavljeni mnogo ranije, samo što nisu predočene javnosti, već izvrnute kako bi išle u korist DS. Jako mi je drago da ste skinuti sa vlasti, jer taj obrazac, zasnovan na čistom marketingu nije prošao ovaj put. Sad se vi lepo žalite Šaperu, jer mu očigledno nije uspelo da izmanipuliše ceo narod. Nadam se da ću većinu članova DS sledeći put videti iza rešetaka.
pre 11 godina
""Stefanović je ocenio da će biti "potrebno mnogo truda, političckog rizika i povlačenja nepopularnih poteza" kako bi se taj stav amortizovao i sačuvalo Kosovo""
????
Zanima me dali Stefanovic zaista [u dubini svoje duse] misli da Srbija moze sacuvati Kosovo bez obzira sta uradila - kakav i koliki ustupak napravila, ako 95% stanovnika Kosova ne zeli da zivi u Srbiji
pre 11 godina
Ne. Ovo je samo otvaranje karata koje EU poseduje. Te iste karte ste vi prikrivali.
pre 11 godina
Kome ti Borko, pričaš priču , kako treba vremena da se amortizuje stav EU, razvlačiš što duže da bi se održao na vlasti. Stav EU je jasan Kosovo ili ne, a vi nemate hrabrosti da kažete svoj vlastiti stav, stav naroda, sramota, koristite puke fraze da zamajate narod. Ostavka i čvrsto ne , to je jedini odgovor ako imate hrabrosti, a pošto nemate onda ćete odugovlačiti pokušavajući "amortizovati" udar EU ne bi li se uzela još koja platica i dnevnica do Brisela... sramota... van. odmah ... sada... pročitano je sve o ovoj temi i narodu jasno ... ne pravite više maglu... sklonite se nesposobnjakovići... korumpirani... nepodobni.. prokleti bili za svagda!Pozdrav iz Novog Grada, RS.
pre 11 godina
Nije ovo gruba poruka nego istina. Bar su posteniji od DS-a da priznaju sta im je EU porucila.
Inace sto se mene tice mi ne treba da ulazimo u tu EU. Mi nista od te unije necemo dobiti (mi = narod). Plate ce i dalje biti male, privreda unistena a politicari ce da zive kao carevi. Ostavite se vise te unije i pocnite da resavate probleme u svom dvoristu
pre 11 godina
Ovo je pocetak cucete vi i mnogo gore stvari.Ipak se vi okrenite rusima pa nek nas zapad dokrajci.Ja vam iskreno zelim da se kosovo vrati pa da vidim sta ce te raditi onda sa siptarima.Zasto nas niko ama bas niko nevoli od suseda?.
pre 11 godina
Sacuvaj me boze od ovih novih radikalskih trolova. Citanje komentara je postalo nesnosno.
pre 11 godina
Bivsi radikali i novi-stari socijalisti, prestanite da spamujete sve zivo. Procitajte ovu vest http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=06&dd=14&nav_category=11&nav_id=618324 pa objasnite ko u stvari koga tu laze. Ko hoce u EU pa prica jedno ili ko nece u EU pa prica drugo. Ja znam da je vama najsladje da je DS za sve kriv ali nece biti...
pre 11 godina
Borko, ti nikada nisi bio pravi panker.
pre 11 godina
gle nazadnjaka što mudruju. jel nam vi to poručujete da je najbezbolnije izgubiti kosovo ako ga vi izgubite! pa ne morate se truditi, svi znamo da je izdaja vaše srednje ime... do juče parola " smrt svima ko kosovo izda" , a danas? kuku nama sa vama, jadna nam majka!!!
pre 11 godina
Svi vidimo tek sad kakvu si Ti pogubnu politiku u nase ime vodio. Hvala ti puno.
pre 11 godina
izdrzite srbi samo jos malo,znam da ste u nokautu i da vidite samo zute zvezdice dok putujete evropskim putem.
pre 11 godina
samo cuti kukavce,sta si ti uradio do sad?Zvezdice i mesece otezao si situaciju,i dete zna da u eu mozemo ako poklonimo Kosovo sta ti nije jasno?
pre 11 godina
"
Ne slazem se sa gospodinom Stefanovicem. Mislim da gospodin Dacic treba ljubazno da se zahvali zvanicnicima EU na prijemu, da se vrati u Beograd, podnese izvestaj o poseti Skupstini Srbije, a zatim da ode u Moskvu i sklopi jedan veci posao sa nekom ruskom, najbolje drzavnom firmom. Ne bi proslo ni tri dana, a iz Brisela bi doleteli predstavnici EU da objasnjavaju da oni nisu u stvari tako mislili i da su njihove izjave pograsno interpretirane i da Srbija u stvari ne mora da prizna Kosovo...
(Milovan, 4. septembar 2012 16:25) ""
????
Dali vi zaista mislite da smo mi, ova mala Srbija, tolikio vazni ogronoj Rusiji i da bi ona zrtvovala dobre odnose koje ima sa Evropom
Zasto patiomo od osecaja vece vrednosti?
Zasto smo toliki megalomani?
Mi smo obicna moneta za popdkusuivanje velikih i jakih
pre 11 godina
Za ovo se ne moze krviti nova vlast koja je smao 40 dana na vlasti.
Ovo je posledica tadiceve vladavine. Borko tuzno pokusava da krivi novu vladu...
pre 11 godina
NA PROTIV,ODLICAN POCETAK!!!
kad budete svi pohapseni bice jos bolje.
pre 11 godina
Zivotati cuti i pokri se usima.Ti kao nisi znao pa se sad kao nesto cudis.
pre 11 godina
Da, da, Borko, bolje da se zamajavamo još 12 godina, za to vreme budemo u dobrim odnosima sa EU, lepo se oblačimo dok živimo od pretpristupnih fondova, rasporedjujemo pare svojim rodjacima i zemljacima... Pa kad dodje trenutak istine, iznenadimo se k'o Boris u maju.
pre 11 godina
Borko, šta bi želeo da budeš kad porasteš?
Nova Jelena Trivan!
pre 11 godina
Stefanovicu bitno da su kod Vas stizale nezne i fine poruke iz Brisela dok je narod gladovao...bolje da stizu i grube ali da narod oseti boljitak u smislu uvodjenja reda i discipline u drzavi...prvenstveno hapsenjem svih onih koji su ojadili drzavu svih ovih godina.
pre 11 godina
Stefanovic "Borko": "Loš početak novih vlasti sa EU"
Kada se u nekoj drzavi da ne kazem "ruglu od drzave" (posto ovaj administrator sa b92 "vaga svaku rec" i nece da objavi komentar) elem kada se pojavi "Shef pregovarackog tima" te takozvane i privremene drzave, koji ni sam sebe nije razumeo i koji ni dan danas ne zna sta je dogavarao u Briselu i pocne da objasnjava da "takav pretisak" nije postojao u vreme Vlasti njegove stranke ili ga oni nisu razumeli kao sto nisu ni sebe same razumeli, mozete biti sigurni da se radi o SRBIJI !
pre 11 godina
Sramota Stefanoviću, kako možeš da okrivljuješ ljude koji su samo mesec dana na vlasti, za sve one propuste koje ste načinili Vi i vaša stranka u prethodnom periodu. Upravo ste Vi najodgovorniji za sadašnje stanje.
pre 11 godina
Pa gospodine Stefanovicu to su posledice vase neodgovorne i lose olitike prema Kosovu.
pre 11 godina
Apsolutno se ne slažem sa Borkovom konstatacijom...poruke nisu grube nego realne odnosno činjenice,a Daćić ne želi da igra šarene laže sa EU i Nacijom pa je ovako najbolje da znamo na čemu smo...a to što smo sad čuli od Šulca su oni koji razmišljaju svojom glavom i ne slušaju propagandna lupetanja DSa već odavno znali...u EU samo ako odlučimo da priznamo Kosovo.
Uzgred i u kontarst sa Borkom ova vest nema veze sa kao "nekim nezadovoljstvom EU novom vlašću" (još jedna tupava DS propagandna nebuloza) nego sa činjenicom da Dačić sa njima igra čistu igru...hvala mu na tome.
Dosadiše nam ti prodavači magle, DSovci, čiji je "kapitalni" uspeh da su za 8 godina vlasti jedino uspeli da nam skinu EU vize...vidim vas su "očigledno" više cenili i voleli...patetika.
Ako se ja pitam možemo odmah da im odgovorimo...EU, NE HVALA, jer ionako oni Zapadni Balkan ne žele u Uniji, baš kao ni Tursku.
pre 11 godina
Ne druze Stefanovicu, ovakve poruke stiz iz Brisela odavno,samo ste vi , dok ste vladali, lagali narod i izmiljali.
pre 11 godina
Иди па то причај Јахјаги. Можда ти да још неку пахуљицу.
pre 11 godina
Ako moze da vise da ne stavljate sliku na sajt ovog 'strucnjaka' koji ima obraza jos da popuje sad.
pre 11 godina
Ako je još uvek neko u srbiji toliki optimist da bi se zanosio bajkama i snovima o EU, onda ja stvarno neozbiljan i naivan. Neki pametni ljudi su taj trik davno provalili i ako do sada nisu napustili zemlju onda bar sagledali stvarnost i posvetili se nekim realnim stvarima kod kuće. Na svu sreću otrežnjenje je blizu a hvala bogu i ovi koji sada vode Srbiju imaju uvid u pravo stanje stvari, za razliku od buljuka manekena-glumaca iz DS koji su sebe za života obezbedili baš bajkama o EU!
pre 11 godina
Samo ekipa iz DS da se ne javlja. Kriza u "preduzeće", a oni misle da treba da nam sole pamet. Ovu klečeću politiku prema EU upravo je uveo DS, pa je EU osetila da sa Srbijom može da radi šta hoće.
pre 11 godina
Sto gore to bolje.
pre 11 godina
Providno je i zalosno koliko je covek ocajan posle gubitka izbora...svestan je da je ovo bio tezak poraz i da mu je stranka pred zatvaranje a i dalje se bavi kritikom na racun pobednika kojima je tek sada ukazana sansa i treba ih poustiti na miru i ispasti fer i pozeleti im srecu.
pre 11 godina
Prva tačka na predstojećem Glavnom doboru DS-a treba da bude objašnjenje Tadića za totalni promašaj njegove politike pre,ma EU. Ako to ne uradi DS moše slobodnu u političku istoriju. A ovaj Borko je totalno minoran lik, koji će biti zapamćen kao jedan bahati epizodista.
pre 11 godina
Samo se ti ne javljaj. Šta ste mislili da ćete ući u EU bez priznanja. Velika greška. Oni su u saradnji sa SAD i odradili otcepljenje. Sigurno će nas primiti, i večito slušati parole " nikad i nećemo priznati Kosovo ". Dakle treba nam novi plan. Ko, sta, skim, gde, koliko. Ulagati u obrazovanje, zadržati mlade stručnjake, privući one koji su otišli. Oni ovde neće doći da rade za male pare. Dakle novac okrenuti preko izvoza, ulagati u poljoprivredu. Dosta podela. Ako hoćemo zdravu zemlju svako od nas mora da radi na tome. Uključujuci i političare. Mi kao narod možemo urazumiti vlast. Svi znaju kako. Znači od sad drugi list.
pre 11 godina
Ovaj Tadićev dečko je običan folirant.Ist to je i Angela Merkel rekla Tadiću druga je stvar što su oni uglavnom sve krili od građana radi političkih poena ,a ta priča i Kosovo i EU to je za one koji stvarno ništa ne znaju.Normalno da se mora priznati Kosovo i da Srbija treba da zna gde su joj granice.Svako ko kaže drugačije jednostavno laže.Bojim se ja da će ubrzo biti otvoreno pitanje Vojvodine jer sam pošto živim u Bazelu nešto slično pročitala u Zi dojče cajtungu nemačkim novinama.Naime oni su svojim poslovnim ljudima savetovali da ako ulažu Srbijo to bude isključivo u opštinama Vojvodine;ne treba biti puno pametan pa shvatiti poruku.
pre 11 godina
Kako se izdajnici podrzavaju.
pre 11 godina
Vaša stranka gospodine kao i vi lično, znali ste da je uslov za članstvo u EU priznanje Kosova. Zašto ste to krili od naroda pre izbora? Odgovor je poznat: da kao proevropska stranka ne izgubite izbore! Nadam se da će vam neko nekada suditi za izdaju zemlje!
pre 11 godina
A da nisi ti iz Demokratske stranke pa ste ovo sve "vesto" godinama prikrivali !
pre 11 godina
E da ste još malo ostali pa da opljkačkate još ono što niste bilo bi jako dobro ali ne za narod kojeg ste doterali do potpune bede.
pre 11 godina
Čekaj, ono što je ova vlada uradila povodom fusnote je bilo udvaranje njihovom biračkom telu?!!??! Molim vas ljudi, neka mi neko objasni da li sam ja totalno van toka, pa prosto ne mogu da zamislim da me ovaj čovek smatra tolikom budalom.
pre 11 godina
Nista ovde nije grubo,samo je prvi put preneseno nasoj javnosti.
A evo mogucih scenarija:
1.Priznamo Kosovo i udjemo u EU
2.Priznamo Kosovo i ono udje pre nas u EU
3.Priznamo Kosovo i ne udjemo u EU
4.Ne priznamo Kosovo,ono u ovoj opciji ne moze u EU jer nije clanica UN
5.Cekamo neka lepsa vremena...
Al bez da sad ja nesto tu pametujem,svi ovo vec znaju,svodi se sve na to da nam Borko porucuje da on ima sposobnosti da i pored toga sto ceo svet zna da se od nas trazi priznavanje,on moze da izigra diplomate EU i Amerike i Kosova*,da uvede Srbiju u EU bez priznavanja Kosova(smeh)...
Odlucimo se,ili EU za 10-15 godina (mozda) ili okretanju alternativama...
pre 11 godina
Pa, uvod za ove grubosti je bila blaga diplomatska poruka evropskoj uniji da Srbiji nisu potrebne njene lekcije i da bi njen izvestilac trebalo da pazi šta govori kad pominje korupciju u Srbiji.
pre 11 godina
Zato sto su ovi iz EU rekli javno ono sto ste ih vi molili da ne kazu ne bi li se odrzali na vlasti?
pre 11 godina
Necemo nikada uci u eu sad vidim kao i da nam nece biti bolje, sve poskupljuje a tajkuni se bogate...
pre 11 godina
mozda u srbiji i postoji neko ko bi potpisao akt o priznanju drzave kosovo ali niko za to nije ovlascen /nadlezan/.
borko stefanovic je lepo zapoceo posao sefa pregovarackog tima sve dok je to radio kao DRZAVNI CINOVNIK /brinuo o interesima srba sa kosova, o interesima drzave srbije, medjunarodnom pravu, rezoluciji 1244.../ a onda se "zaigrao" i stavio u sluzbu svoje politicke stranke DS.
politicke stranke dolaze na vlast i "silaze" sa vlasti.
drzava srbija opstaje i kad je siromasna.
borko stefanovic je mlad politicar, ima vremena naucice da onoga ko te pobedi, nije uputno savetovati.
pre 11 godina
ne bih pametovao nikome ali mislim da je srbiji itekako od interesa uci u eu, ne shvacam cemu toliko opterecivanje srpskih politicara kosovom dok je eu u pitanju, vrlo dobro se zna da to nije prioritet ma sto god tko rekao.. hrvatska je imala slican problem, doduse ne toliko bolan ali isto se radilo o teritoriju, godinama su politicari forsirali piranski zaljev ne bi li skrenuli paznju sa puno bitnijih stvari, korupcija, nepotizam, tajkunska privatizacija itd itd.. evo dolazi 1 srpanj i navodno i sluzbeni ulazak u eu, pitam sad sve euro skeptike, sto je to nama eu uzela ? nista, ali nas ceka 14 milijardi eura, i sto je najvaznije i meni najsladje svaki politicki gad koji pokusa i jedan cent stavit u djep bit ce brzo sankcioniran.. dakle sve ima svoj posteni i smisleni put, od tih novaca gradit ce se vodonapajanje u slavoniji i obnavljat zeljeznice, dovrsiti svi projekti na autocestama, i nisu to obecanja to je realnost, to je poljska dokazala.. i da se sad vratim na pocetak, nitko vise ne spominje piranski zaljev, a sto je najsmjesnije nitko ziv ni ne zna u kojem je to stadiju pregovora, zaboravljeno.. vremena su teska ali u eu barem ima pravde koliko toliko, kod nas na balkanu je nema uopce, vrijeme je da svi skupa shvatimo da kao narodi pripadamo demokraciji ali kao vodje i politicari smo sljam..
pre 11 godina
Ostavili ste rekordno drzavu i narod praznih dzepova gospodo proslog rezima...najeli se napili...a sada se podsmejavate ljudima koji se bore da ucine sve kako narod ne bi osetio katastrofu...ne zasluzujete ni opoziciju vise. Hvatate se za grube poruke sada kao da ce od finih poruka narod ziveti bolje.
pre 11 godina
Pa i nemački parlamentarci su nam to isto rekli, ništa menje grubo nego Šulc, ali gospodine Borko, jeste li to tada čuli? Očigledno da niste.
pre 11 godina
Vrli strucnjak Velikog BoTe trebalo bi da nauci Dacica kako se spinuje, jer to je jedino iskustvo koje je stekao u svojoj dosadasnjoj karijeri.
pre 11 godina
A sa kojom srbijom idete u evropu? Srbija ce priznati nezavisnost kosova, a srbi sa kosova ce se iseliti sa kosova. barem im kazite na vreme da je ljudima znati sta ciniti.
pre 11 godina
naz alost mi jesmo vazni,Ko nam dade takvu ulogu.............sve najgore.Mislim da smo mi sami tako nasi unutrasnji problemi isplivavaju u medjunarodne odnose.
pre 11 godina
@(Lazar, 4. septembar 2012 17:10) Ovo tvoje pod 4. i 5. imamo vec 9 godina, od 2004., ako nastavimo sa tim, imacemo: prosecnu platu 300,200,150,100 i nize eura, iz meseca u mesec; neke osnovne namirnice kao benzin, hleb meso, ulje 100, 200 pa navise posto skuplje nego sad, dok ne dodje nestasica istih, male pa sve vece restrikcije struje jer nece imati ko da je placa, stopu nezaposlenosti vecu od 50 posto, jer sad nisu drzavne firme pa da se fiktivno drze radna mesta kao 90tih ( da upravo tako su drzana ta radna mesta - na broju, a niko nije dolazio da radi i zaradi nesto). I tako do novog 5. oktobra.
pre 11 godina
"To su grube, teške poruke koje dobijaju naše vlasti u prvoj zvaničnoj poseti Briselu"
Isprašili su ih u Briselu, baš kako i dolikuje bivšim najboljim Miloševićevim saradnicima. Zapadu ova vlast u Srbiji ustvari odgovara, jer sada imaju opravdanje da idu na nas đonom i sa maksimalnim zahtevima.
Vlasti se smenjuju, Zapad uvek na kraju dobije šta traži, a granice nikada sami sebi nismo crtali.
Ono što je ružno i što treba izdržati je povratak mentaliteta devedesetih, atmosfere linča i primitivne podele na proruske patriote i prozapadne izdajnike. Čak i komentari ovde sve više podsećaju na Miloševićev kontramiting.
pre 11 godina
mislim da će nova vlada Srbije uskoro priznati Kosovo i izaći pred narod sa izjavom kako nisu ništa mogli jer je bivša vlast pogriješila
pre 11 godina
... a mi to do sad kao nismo znali...
pre 11 godina
(Istina, 4. septembar 2012 17:44)
istina, Blago vama , imate bar prosecnu platu, a 2 milina nema nista.
pre 11 godina
Видим да већ има медија и појединаца који почињу одапињати "отровне стрелице" према новој влади због ситуације око Космета, а заборављају да је такозвани тим за преговоре који је предводио њихов човек остајао нем на све молбе и апеле тадашње опозиције а садашње власти да не воде тајне преговоре јер то може само штетити Србији. Сад почињемо осећати последице тога.
pre 11 godina
Једино јавно у назови преговорима претходне власти је било сликање, све остало је бивало обавијено велом тајне. Ишло се чак дотле да поједини западни медији објављују детаље за које појединци из претходне власти тврде да са њима нису били упознати иако су по функцијама на којима су били, морали знати све детаље. У таквој ситуацији, новој влади су практично везане руке.
pre 11 godina
Читам и не верујем у оно што излази из уста чланова претходне владе, како је реченица "спровешћемо у дело оно што је претходно договорено" кршење Устава, признање независности Космета, победа Купера и слично. А ја их само питам, ко је пристао на те назови договоре, претходна влада или ова нова која је тек месец дана на функцији?
pre 11 godina
Давно је наш народ рекао да је напад најбоља одбрана, па је то логика којом се Борко и компанија из такозваних преговора руководи у својим наступима. Нападају нову владу, министра Мркића како су они учинили све ово што су дотични потписали. Па заиста немају мере и обзира. Кажу нова влада је признала независност Космета, а ја питам ко је потписао увођење царина и успостављање границе? И где то на територији једне државе постоји царина на преласку из једног дела државе у други?
pre 11 godina
Претходна влада, чији је Борко био главни експонент што се ове приче тиче је суштински признала независност Космета, само треба споменути царину која је један од основних елемената независност. То зна свако ко је само прошао поред правног факултета. Нова влада може, мора и хоће покушати да поправи начињену штету, али маневарски простор је минималан, скоро да и не постоји.
72 Komentari
Sortiraj po: