Nedelja, 01.07.2012.

12:17

Hodžaj:Srbija se vraća u devedesete

Ministar inostranih poslova Kosova Enver Hodžaj je ocenio da su poslednja politička kretanja u Srbiji povratak na put koji ne vodi evropskim integracijama.

Izvor: Beta

Hodžaj:Srbija se vraæa u devedesete IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Naim-Zagreb

pre 11 godina

(domagoj, 1. jul 2012 20:11)

domagoj, pozorno sam pročitao vaš komentar i moram vam priznati da puno toga nisam razumio. Na primjer, kada kažete da sa Kosovom vas (nas, jer i ja sam Hrvatski državljan) ne veže ništa! Ja mislim da ono što veže (vezalo) Hrvatsku sa Srbijom je isto to što je vezalo Hrvatsku sa Kosovom, t.j. SFRJ. Kada se razišla SFRJ, na istom su položaju ostale sve države koje su nastale nakon raspada, tko prije tko kasnije.. Ne znam da je netko spominjao (ne bi smio) da odnos SRB i RKS, mora imati nekakve veze u odnosima između HR i SRB. Ne znam da bi trebalo netko sa strane rješavati "probleme" (jer ih nema) između HR i SRB,ili suprotno. Nitko nije prošao na prošlom ratu bolje od drugih,(na istome smo svi ostali), tako da ne razumijem "bojaznost" da bi HR trebala se upletati u odnose SRB i RKS ....Hrvatska kao i 90 drugih jakih država rekli svoje, priznavanjem RKS, i to je cijela (upletenost) priča ....

Skenda

pre 11 godina

Envere izdao si se,lupetas nesto sto tebi nije u nadleznosti,ti pozeli i radi na ucvrstavanju Kosova kao drzavu,ima mnogo posla da se uradi dog se stvarno moze reci da je Kosovo drzava,kriminal i korupcija je rak ovog drustva,neskolovani prepotentni diktatorsko-stalinistickim politicarima na vlasti,neki jos pod sumnjom da su radili zlocine Srbima ali bogami i nad Albancima ne istomislenicima svama,sramota me ko Albancu kada vidim ko nam vodi drzavu,svi redom korumptirani,dosta njih vezani sa kriminalom,egoisti i izliseni morala i osobina pravog Albanca koi su bili nekada procuveni ne samo na Balkanu vec i sire,,,, Iz svega srca sam kao i milioni drugi Albanaca pozeleo da vidim slobodno Kosovo,gde nece vise svakojake ekstremne vlasti Srbije ugnjetavati nas napaceni narod,ali ste vi koi ste na vlasti plunuli i omalovazavali sve te tegobe i muke,bez dusno ste pogazili sve sto je vredno i stvorili raj za jednu elitu a pakao za 90% gradjana Kosova,vi ste isprljali sve sto je vredno,demokratski i patriotski a ponajvise ljudski jer da su pravi ludi dosli na vlast odavno bih se Kosovo svrstavala medju demokratskim drzavama i sa solidnom ekonomijom,sa puno vise uspeha uklucivanja Srba na sve institucije Kosova,sa boljim odnosima sa Srbijom(automatski dobro stanje Srba na Kosovu podrazumeva bolje odnose sa Srbijom) ali ovakvi kakvi ste vi ne uzivate respekt kod najveceg dela Albanaca a kamoli kod Srba...Gde vam je savest ili bolje reci jer znate vi sta je savest ??!!!!

domagoj

pre 11 godina

Iako su odnosi RH i SR od završetka rata imali uspona i padova, uvijek se nekako stvari rješavalo. O potezima ove vlasti ne možemo suditi jer ih još nismo vidjeli, ali meni kao hrvatskom građaninu odnos Srbije i Kosova nema nikakve veze s našim odnosom sa Srbijom. Mi ćemo svoje stvari rješavati jedni s drugima, a s Kosovom nikad nismo bili povezani ni na koji način osim eventualno preko ekonomije. Ovo je samo pokušaj nekakvog građenja pozicije u kojoj bismo mi tobož morali biti upleteni, a nema niti jednog razloga zašto bi to bilo tako. radi se o pokušaju pritiska da se jedan bilateralan odnos (na stranu sad formalne situacije oko priznavanja i nepriznavanja) protegne na strane koje jednostavno nisu uključene. a nama to uvlačenje ne treba. Kako je rekao netko iz Hrvatske u prethodnim komentarima - neka se Hodžaj drži svojih problema, mi ćemo se sa Srbijom, a i ona s nama, već nekako snaći kao što se snalazimo i do sada.

miško

pre 11 godina

Ako Evropska Srbija znaci Srbija koja odustaje od dela svoje teritorije, onda moramo da odustanemo od Evropske Unije! Takav stav je jedino normalan i tako bi postupila svaka drzava na svetu!
(Miljan, 1. jul 2012 13:13)

Samo napred Miljane, izvoli odustani... ja neću !

Mishko

pre 11 godina

Kakva bezočna zamena teza. Nadam se da će nova Vlada konačno iz defanzive, preći u diplomatsku ofanzivu, kako bi se ovakvo i slično spinovanje međunarodnog javnog mnjenja konačno preokrenulo u našu korist.

UNITED NATIONS

pre 11 godina

Srbija moze da uspostavi dobre odnose samo sa drzavama, a sto Kosovo jos uvek nije samim tim sto nije clanica UN. Dakle tako mogu i ja sa skupstinom stanara svoje zgrade da proglasim drzavu, ali cemo postati drzava tek kada nas zvanicno prihvate kao drzavu u ujedinjenim nacijama, do tada ce Kosovo biti isto sto i skupstina stanara. A sa skupstinom stanara se ne uspostavljaju medjudrzavni odnosi.

CG

pre 11 godina

(Weber'S, 1. jul 2012 13:40)

Znate vi vrlo dobro sto znaci vracanje uzurpirane srpske imovine na Kosovu,nikakve izgovore poput "Velike Srbije" i ostalih albanskih izmisljotina vise nece pomoci!

A to ko predstavlja opasnost,kriminal i nestabilnost u regionu se pokazalo 2001 u Juznoj Srbiji,2001 u Makedoniji,2004 progromima nad Srbima Kosova,kriminalu,teroristickim bazama na Kosovu koji su odgovorni za nekoliko teroristickih akata (Fort Dix bombing,atentat na americke marince u Frankfurtu itd.)

Samo polako,kako godine prolaze pozicija Srbije je po tom pitanju sve bolja,samo jos treba vlada koja je istinski posvecena srpskim interesima ...

Enver Kelmendi

pre 11 godina

Hoxhaj medju ostalog kaze:"..Pobeda Tomislava Nikolica za presednika Srbije i davanje mandata za stvaranje vlade Srbije presedniku SPS-u Ivici Dacicu izazvalo uznemirenje na Balkanu". U Srbiji su bili demokratski izbori i narod je odlucio da g.Nikolic bude presednik Srbije.G.Tadic je cestitao pobedu g.Nikolicu i sta je nejasno? U pocetku g.Nikolic davao g.Tadicu mandat da formira vladu ali ovaj nije uspeo. A ako ni g.Dacic ne moze da formira vladu onda Srbija ide ponovo na izbore. Zar nije ovo demokratija,g.Hoxhaj? A kako je izabrana nasa prva dama Kosova? Gledajte vi bolje vasa odnosno nasa posla. Ne postoj penziski i invalidski fond, nema zdravstvene osiguranje gde boljesnici moraju sami da se snadju,nezaposlenost skoro 50%,korupcija do guse, kriminal cveta, poslanici se tuku ispred zgrade parlamenta, milioneri postali preko noci itd. Mi cemo u EU, kao posledni Mohikanac tek 2025 godine a vize se ukidaju za par godine i vi pricate za Evropu? Turci bi rekli MASHALLAH.

Konstantinopolis

pre 11 godina

Pa na Kosovu je oduvek bila, a posebno sada, vladavina bašibozuka. Svedoci nestaju, pravde i sudstva za Srbe nema, fisovi vladaju pokrajinom a niko ne sme (neće) da pokuša da zaustavi etničko čišćenja Kosova i Metohije od Srba i ostalog nealbanskog stanovništa. U pravom smilsu reči, vladavina bašibozuka.Ako je reper za ocenu stanja u Srbiji, njen odnos prema Kosovu i Metohiji kao neotuđivom delu njene teritorije, onda gosn Hodžaj može da priča šta hoće.Mnogi, međutim, zaboravljaju da demokrate tokom 11 godina svoje vladavine dovedoše zemlju do bankrota, prodadoše sve za bud šašto, preko 350.000 ljudi je izgubilo posao, zemlja je zadužena do guše, natalitet u padu, mladi beže u inostranstvo a svi znamo kakva obećanja su davan posle 5. oktobra 2000. godine

PravdaNS

pre 11 godina

O čemu ti čoveče pričaš??? Koje evropske integracije Kosova?! Političari Kosova moraju da budu svesni da Srbi na Kosovu moraju da imaju miran i normalan život bez uznemiravanja i zastrašivanja, a sve u cilju njihovog iseljenja sa Kosova koju politiku sada vodite prema Srbima. Dok god vi sa političke scene Kosova podržavate estremni oblik albanskog nacionalizma, nema vama evrointegracija, niti će bilo ko iz Sveta da investira novac u investicije na Kosovu. Vrlo brzo će se Hašim Tači i političari Kosova suočiti sa velikim nezadovoljstvom naroda(albanskog) zbog bednog standarda i lošeg ekonomskog statusa. Koliko ja vidim iz moje perspektive ništa vi dobro niste uradili za narod kako za Albance, a o Srbima na Kosovu i da ne pričam. I još povrh svega štitite ratne zločince i zataškavate slučaj trgovine organa i još mnoga druga kriminalna dela. Tako da sve u svemu vi ste teški kriminalci i ne valjate ni sopstvenom narodu, a kamoli srpskom narodu na Kosovu.

Dragana

pre 11 godina

Prvo sam pomislila, koga jos zanima njegovo misljenje, a onda shvatim da kao i bilo koji drugi gradjanin Srbije i on ima prava da sudi o vladi.

Bora Koamajac

pre 11 godina

U neku ruku bolje se zivelo u Srbiji devedesetih nego sada. Veci izvoz,vise zaposlenih,veci standard... ja sam 91 kupio nov automobil,jos ga vozim,sada ga jedva registrujem. To povratak u devedesete je obicna floskula.Retki analiticari objavljuju podatke o industriji i privredi iz tog perioda,zato ih i nema po TV stanicama. Nemam nista protiv standarda iz devedesetih.

talasi

pre 11 godina

Cega je ovaj "ministar"?. E zbog ovakvih izjava puna podrška novoj vladi! Dosta je bilo Tadića manekena. Narod sa KiM je na izborima glasao za SPS i SNS. Valjda oni najbolje znaju ko je njihov izbor za budućnost. Dosta je bilo žutih.

hinko ZG

pre 11 godina

Kakve mi veze imamo s ovim? Na Srbiji je da sastavi vladu prema rezultatima izbora i postizbornim koalicijama, a to što vi imate nesređene odnose ne znači da morate cijelu regiju uvlačiti u to. Da nam je Nikolić drag - nije. Da ćemo od toga raditi dramu - nećemo. Prema tome, rješavajte svoje probleme, a ne naše, gospodine Hodžaj.

sumorni

pre 11 godina

"Ako Evropska Srbija znaci Srbija koja odustaje od dela svoje teritorije, onda moramo da odustanemo od Evropske Unije! Takav stav je jedino normalan i tako bi postupila svaka drzava na svetu!
(Miljan, 1. jul 2012 13:13)"

Slažem se, pogotovo ako odustak od EU podrazumeva vraćanje te teritorije pod suverenitet Srbije.

Znači li?

Ne, vi bi samo da se durite, jelda? Ono, iz inata?

ivan

pre 11 godina

Ne Gospodine,

mi samo ponavljamo gradivo!
Malo smo glupi, pa moramo temeljno da ucimo...

A, u kojim godinama ste Vi? To je neko doba Mao Ze-Dung-a!

dzoni

pre 11 godina

Rece neko u kome je taci kralj car i sta sve ne jos od te 1999 a ruke mu krvave do ramena.Ja znam da u Srbiji danas ima kriminala kao nikad u istoriji ali u odnosu na kosovo je to mala maca.

Poldi

pre 11 godina

Ma sve je to uredu sta vi kazete gosp Hodzaj. Ali je problem da ste i vi isti takvi.
Balkansko vrzino kolo bez prestanka. Muzika je nesto drugacija ali koraci su isti.

Milko

pre 11 godina

Gospodin nije u pravu.
Srbija se ne vraća u devedesete.
Srbija nije ni izlazila iz devedesetih.
Bio je jedan pokušaj koji je sprečen ubistvom 12. marta 2003. godine.

Pedja

pre 11 godina

" Hodžaj:Srbija se vraća u devedesete".
Slazem se sa gospodinom, samo gospodin zaboravlja da sredina iz koje on dolazi, iz juzne srpske pokrajine, da ta sredina zivi u devedestim godinama 18- tog veka.

Beloved

pre 11 godina

To sve kaže ministar inostranih poslova zemlje gde se slobodno trguje oružjem, narkoticima, ljudskim organima i svim onim čega se normalan svet gnuša.

IQ=0

pre 11 godina

Cela EUtijopija je poludela od kriminalaca sa Kosova(jos dok je bio na snazi pasos SFRJ pa se islo gde hoces)...i onda dodje 21-vek...i procitas sledece:

Predstavnik Olbrajtovo-Klarkove tvorevine je ocenio da su poslednja politička kretanja u Srbiji povratak na put koji ne vodi evropskim integracijama.


Boze ima li te?

Ivica_K

pre 11 godina

Videli smo za Vidovdan kako ste vi izasli iz 90-tih otimali ste sve sto i malo oznacava Srbiju, prebijali ljude,skidali zene, pucali bojevom municijom na Merdaru ,rusite Srpske kuce u Pristini samo zato jer ne zele Srbi da ih prodaju sto se tice zlocina pogledajte malo u vase dvoriste sta se desava sa istragom o zlocinu trgovine organima...

mkd

pre 11 godina

Nas makedonce apsolutno ne uznemirava ko i da je na vlast u Srbiji,jer nam je to prijateljska zemlja i narod.. Znaju nas neki drugi uznemiriti.(prepoznace se sami)

besna glista

pre 11 godina

Ovo frljanje 90-im postaje kranje komicno. Pa nama je dvadeset puta gore nego 90-ih. Primanja mog domacinstva 1999. i 2012. godine su na gotovo istom nivou (360 maraka tada, 230 evra sada), a cene su porasle petostruko (hleb kostao 10, sad skoro 50 dinara). O kakvim 90-im mi pricamo? Alo... A za vas na Kosovu me iskreno bas i briga, vi bolje gledajte vase veselje, sami sebi ste dovoljni kamen oko vrata.

Miljan

pre 11 godina

Ako Evropska Srbija znaci Srbija koja odustaje od dela svoje teritorije, onda moramo da odustanemo od Evropske Unije! Takav stav je jedino normalan i tako bi postupila svaka drzava na svetu!

sale

pre 11 godina

jelena,
ti dobro znas gde zive najveci kriminalci, najveci, narkobosevi. sada upravo u njihovu korist komentarises, srbiji je potrebno kosovo da bi nastavili svoje prljave poslove, a da kosovski albanci odgovaraju za to.
albanci nisu krivi za smrt najboljeg premijera srbije, za najvece pljacke, progon i genocid ne srpskog stanovnistva u bivsoj SFRJ. najvecim delom su to srbi, heroji poput arkana! ima jos dosta arkana u srbiji i sve ih je vise...
ne mozes pricati na tudji racun, ti ni jednog albanca ne poznajes tako dobro da bi ih tako okarakterisala.
nemoj da siris ksenofobiju.

Teodor Moravski

pre 11 godina

Uzmenimrenost u regionu zbog izbora u Srbiji? Kosovo je i dalje formalno i pravno gledano deo Srbije (iako svi znamo da faktički nije). To što se danas naziva srpskim nacionalizmom je samo eho srpske reakcije na albansko zlostavljanje Srba na Kosmetu s' početka '80-ih. Ne bi bilo kasnijeg srpskog nacionalizma ni SM-a da ste vi kao narod bili odgovorni. Svega ovoga danas ne bi bilo da ste se ponašali ljudski i da ste hteli da sudite svojim sunarodnicima koji su nam otimali zemlju, koji su nas mlatili, zlostavlljali i ubijali dole u to vreme (imali ste potpunu autonomiju). Svi bismo živeli u nekoj novoj SFRJ (federativnoj, konfederativnoj, ...) , najlepšoj zemlji na svetu, većina nas (svi 'narodi i narodnosti') bi bila zadovoljna svojim životom (i svime što to podrazumeva), ne bi bilo toliko poginulih, mnogi od nas bi i dalje živeli u svojim kućama i bili bismo 6. ekonomija Evrope (Poljska je danas na 6. mestu). U to kako sada živite dole, ne želim da ulazim. Faktički lošije od nas u centralnoj Srbiji, a jedino što nas razlikuje je da se vi još uvek nečemu neosnovano nadate. Prepušteni ste sami sebi, imate faktičku nezavisnost pa tako srećni implodirajte.

Savo

pre 11 godina

Da da Hodzaj ima "drzavu" sa tradicionalnom demokratijom, pa soli pamet Srbiji...Alo bre u milion stvari ste u srednjem veku i crna rupa Evrope...

Weber'S

pre 11 godina

Covek je u pravu ljudi se brinu za Srbiju ne zbog sebe nego zbog regiona . Znaju svi okolo da je Srbija uvek bila FAKTOR STABILNOSTI u regionu narocito od 1990 do 1999. Mnogi zele povratakak kompletne Srpske imovine na Kosovu.. Znaci li to da i Srbi kji su prodali svoje imanje za debele pare po nekim filozofima imaju pravo na povratak svog imanja?? Ta logika samo u Srbiji postoji ...prodas zemlju a potom je opet prisvojis!! A ne treba da se bojimo da je komsiluk u strahu od VELIKE SRBIJE. Onakva kakva je danas nema snage da vrati Severni deo kosova a kamoli nesto vise. Davno odsanjana nocna mora velike Srbije je ostala samo mora.

Kosovo* (USA)

pre 11 godina

"ministre" Hodzaj, ne brinite Srbija nije u 90-ima Srbija je u 2012. a to sto se vama u Pristini jos uvek razlikuje kalendar od naseg tj. racunate se po Americkom kalendaru to je vas problem. Vi od Kosova nemate nista citam da su vam penzije od 45 do 80 € niti jedna vasa odlukaj nemoze proci bez Amerikanaca pa ajde leba vam pitajte da vam daju USA drzavljanstvo ovako ispadate smesni. "zemlja" stvorena na "americkom modelu" koja iskljucivo sluzi strancima za pranje novca, kriminal i drogu bez jasne perspektive za buducnost. Mislite da zbog toga sto USA stoje iza vas da mozete kako hocete vi i neshvatate da oni vas ne sljive dva posto. Imaju vase banke, rudnike, fabrike u kojima se bogate a vi imate Kosovo*. Vasa tragedija ce biti jos veca od nase kada shvatite da ste kolonija a da od NEWBORN imate samo Klintonov kip. Za Srbiju ne brini i Srbija nemoze da pisne od istih "gazda" poput vasih vas strah od ove vlade je opravdan jer mislite da oni nece svirat po God bless America mada mislim da nemate razloga za brigu. Zivite u iluziji svog postojanja a jedino je sto imate nebo i zvezdice....

rade Jvicevic

pre 11 godina

Neverovatno kako ovaj odmah ukljucuje Crnu goru ,Hrvatsku Bosnu mada one nemaju nikakve veze sa kosovskim problemom. Ovaj bi da ukljuci sve bivse republike u odbranu Kosmetske vlasti u nadi da ce kao u dobra stara vremena svi jedinstveno nastupiti protiv Srbije i njene vlade. Zalosno, navike se tesko menjaju

istina

pre 11 godina

A kome i gde je to bitan ovaj lik ?
Znaci razumem i shvatam kada Merkelova kaze da nesto ne valja , sila stoji iza nje , Razumem kada neki zvanicnik NATO-a kaze da nesto ne valja , pola sveta stoji iza njega . Ovog lika ni ljudi sa Kosova ne uzimaju za ozbiljno , a vi ga stavljate u prvi plan , kao da nekoga zanima njegovo misljenje.

damir

pre 11 godina

Ja se iskreno nadam da je narodu dosta ratovanja i mrznje. I nadam se da je narod naucio lekciju, da se od ratovanja ne zivi, potrebno je nesto da se bolje zivi a ne da se zivi od patriotizma. Ako ne bude bolje moze da se promeni sve dok ne bude kako treba.

guti

pre 11 godina

Ako je neko u 90-tim onda su to upravo albanski nacionalisti iz "drzave kosova". Taci kao premijer, kontroverzni biznismeni kao finansijeri, bogacenje "oslobodioca", velicanje ratnih zlocinaca, nesposobne institucije, nesposobnost ispunjenja uslova za beli sengen, diskriminacija u svim oblastima, simulacija multieticnosti sa nekakvim "postenim srbima", nikakav privreda, nikakva ulaganja, manipulisanje masama nekim prizemnim albanskim mitovima... Albanska "drzava kosova" iz 90tih nije ni izlazila.

Goxy Bg

pre 11 godina

Nemojte samo vi Albanci da nam pricate o Evropi i da delite neke moralne lekcije bolje gledajte u svoje dvoriste gde vlada kriminal,trgovina ljudima,nezaposlenost i opsta korupcija i kriminal,Kosovo ste oteli malo uz pomoc nas samih a malo uz pomoc zapada ali oteto je prokleto zapamtite to!

Točak istorije

pre 11 godina

"Kako je naveo, Dačićeve prve izjave da će učiniti napore da vrati srpske snage na Kosovu, bez sumnje su poruke koje se u Prištini, Sarajevu, Podgorici, Skoplju i Zagrebu vide sa određenim uznemirenjem."

Zaboravio je Ljubljanu, pa da se svi zajedno "vratimo" u 1980-e.

Milijan

pre 11 godina

Albanci su u devedesetim, nikad iz njih nisu ni izašli. A Srbija krupnim koracima će ići dalje, u Evropu, naravno ne odričući se svoga.

Filip

pre 11 godina

O boze dragi pa ja se pitam da l je moguce da nam neki predstavnik tzv republike Kosovo prica o Evropi, demokratiji i vracanju u proslost pa Srbija je i ovakva kakva je sa sve Dacicem i Nikolicem Evropska i moderna drzava za to tvoje nezavisno Kosovo koje je po svim pokazateljima crna rupa Evrope.

CG

pre 11 godina

Sve dok se ne nastave razgovori i ne bude postignut sporazum o vracanju kompletne srpske imovine na Kosovu(privatne i drzavne) implementacija prijasnjeg sporazuma se nece desiti!
Albanci po starom obicaju:
Imaju svoju listu zelja koje treba ispuniti a cim budu te zelje ispunjene odmah ce napustiti bilo kakve pregovore o vracanju imovine!

Implementacija prvog sporazuma se mora desiti istovremeno sa implementacijom drugog sporazuma!

Ako Albanci ne zele o tome razgovarati kompletni sporazum pada u vodu, sa njima samo pregovarati ako mozemo nesto izvuci za sebe!

istina

pre 11 godina

A kome i gde je to bitan ovaj lik ?
Znaci razumem i shvatam kada Merkelova kaze da nesto ne valja , sila stoji iza nje , Razumem kada neki zvanicnik NATO-a kaze da nesto ne valja , pola sveta stoji iza njega . Ovog lika ni ljudi sa Kosova ne uzimaju za ozbiljno , a vi ga stavljate u prvi plan , kao da nekoga zanima njegovo misljenje.

rade Jvicevic

pre 11 godina

Neverovatno kako ovaj odmah ukljucuje Crnu goru ,Hrvatsku Bosnu mada one nemaju nikakve veze sa kosovskim problemom. Ovaj bi da ukljuci sve bivse republike u odbranu Kosmetske vlasti u nadi da ce kao u dobra stara vremena svi jedinstveno nastupiti protiv Srbije i njene vlade. Zalosno, navike se tesko menjaju

Milijan

pre 11 godina

Albanci su u devedesetim, nikad iz njih nisu ni izašli. A Srbija krupnim koracima će ići dalje, u Evropu, naravno ne odričući se svoga.

Ivica_K

pre 11 godina

Videli smo za Vidovdan kako ste vi izasli iz 90-tih otimali ste sve sto i malo oznacava Srbiju, prebijali ljude,skidali zene, pucali bojevom municijom na Merdaru ,rusite Srpske kuce u Pristini samo zato jer ne zele Srbi da ih prodaju sto se tice zlocina pogledajte malo u vase dvoriste sta se desava sa istragom o zlocinu trgovine organima...

Točak istorije

pre 11 godina

"Kako je naveo, Dačićeve prve izjave da će učiniti napore da vrati srpske snage na Kosovu, bez sumnje su poruke koje se u Prištini, Sarajevu, Podgorici, Skoplju i Zagrebu vide sa određenim uznemirenjem."

Zaboravio je Ljubljanu, pa da se svi zajedno "vratimo" u 1980-e.

Filip

pre 11 godina

O boze dragi pa ja se pitam da l je moguce da nam neki predstavnik tzv republike Kosovo prica o Evropi, demokratiji i vracanju u proslost pa Srbija je i ovakva kakva je sa sve Dacicem i Nikolicem Evropska i moderna drzava za to tvoje nezavisno Kosovo koje je po svim pokazateljima crna rupa Evrope.

besna glista

pre 11 godina

Ovo frljanje 90-im postaje kranje komicno. Pa nama je dvadeset puta gore nego 90-ih. Primanja mog domacinstva 1999. i 2012. godine su na gotovo istom nivou (360 maraka tada, 230 evra sada), a cene su porasle petostruko (hleb kostao 10, sad skoro 50 dinara). O kakvim 90-im mi pricamo? Alo... A za vas na Kosovu me iskreno bas i briga, vi bolje gledajte vase veselje, sami sebi ste dovoljni kamen oko vrata.

Miljan

pre 11 godina

Ako Evropska Srbija znaci Srbija koja odustaje od dela svoje teritorije, onda moramo da odustanemo od Evropske Unije! Takav stav je jedino normalan i tako bi postupila svaka drzava na svetu!

Pedja

pre 11 godina

" Hodžaj:Srbija se vraća u devedesete".
Slazem se sa gospodinom, samo gospodin zaboravlja da sredina iz koje on dolazi, iz juzne srpske pokrajine, da ta sredina zivi u devedestim godinama 18- tog veka.

mkd

pre 11 godina

Nas makedonce apsolutno ne uznemirava ko i da je na vlast u Srbiji,jer nam je to prijateljska zemlja i narod.. Znaju nas neki drugi uznemiriti.(prepoznace se sami)

CG

pre 11 godina

Sve dok se ne nastave razgovori i ne bude postignut sporazum o vracanju kompletne srpske imovine na Kosovu(privatne i drzavne) implementacija prijasnjeg sporazuma se nece desiti!
Albanci po starom obicaju:
Imaju svoju listu zelja koje treba ispuniti a cim budu te zelje ispunjene odmah ce napustiti bilo kakve pregovore o vracanju imovine!

Implementacija prvog sporazuma se mora desiti istovremeno sa implementacijom drugog sporazuma!

Ako Albanci ne zele o tome razgovarati kompletni sporazum pada u vodu, sa njima samo pregovarati ako mozemo nesto izvuci za sebe!

Kosovo* (USA)

pre 11 godina

"ministre" Hodzaj, ne brinite Srbija nije u 90-ima Srbija je u 2012. a to sto se vama u Pristini jos uvek razlikuje kalendar od naseg tj. racunate se po Americkom kalendaru to je vas problem. Vi od Kosova nemate nista citam da su vam penzije od 45 do 80 € niti jedna vasa odlukaj nemoze proci bez Amerikanaca pa ajde leba vam pitajte da vam daju USA drzavljanstvo ovako ispadate smesni. "zemlja" stvorena na "americkom modelu" koja iskljucivo sluzi strancima za pranje novca, kriminal i drogu bez jasne perspektive za buducnost. Mislite da zbog toga sto USA stoje iza vas da mozete kako hocete vi i neshvatate da oni vas ne sljive dva posto. Imaju vase banke, rudnike, fabrike u kojima se bogate a vi imate Kosovo*. Vasa tragedija ce biti jos veca od nase kada shvatite da ste kolonija a da od NEWBORN imate samo Klintonov kip. Za Srbiju ne brini i Srbija nemoze da pisne od istih "gazda" poput vasih vas strah od ove vlade je opravdan jer mislite da oni nece svirat po God bless America mada mislim da nemate razloga za brigu. Zivite u iluziji svog postojanja a jedino je sto imate nebo i zvezdice....

Milko

pre 11 godina

Gospodin nije u pravu.
Srbija se ne vraća u devedesete.
Srbija nije ni izlazila iz devedesetih.
Bio je jedan pokušaj koji je sprečen ubistvom 12. marta 2003. godine.

Goxy Bg

pre 11 godina

Nemojte samo vi Albanci da nam pricate o Evropi i da delite neke moralne lekcije bolje gledajte u svoje dvoriste gde vlada kriminal,trgovina ljudima,nezaposlenost i opsta korupcija i kriminal,Kosovo ste oteli malo uz pomoc nas samih a malo uz pomoc zapada ali oteto je prokleto zapamtite to!

Beloved

pre 11 godina

To sve kaže ministar inostranih poslova zemlje gde se slobodno trguje oružjem, narkoticima, ljudskim organima i svim onim čega se normalan svet gnuša.

guti

pre 11 godina

Ako je neko u 90-tim onda su to upravo albanski nacionalisti iz "drzave kosova". Taci kao premijer, kontroverzni biznismeni kao finansijeri, bogacenje "oslobodioca", velicanje ratnih zlocinaca, nesposobne institucije, nesposobnost ispunjenja uslova za beli sengen, diskriminacija u svim oblastima, simulacija multieticnosti sa nekakvim "postenim srbima", nikakav privreda, nikakva ulaganja, manipulisanje masama nekim prizemnim albanskim mitovima... Albanska "drzava kosova" iz 90tih nije ni izlazila.

Weber'S

pre 11 godina

Covek je u pravu ljudi se brinu za Srbiju ne zbog sebe nego zbog regiona . Znaju svi okolo da je Srbija uvek bila FAKTOR STABILNOSTI u regionu narocito od 1990 do 1999. Mnogi zele povratakak kompletne Srpske imovine na Kosovu.. Znaci li to da i Srbi kji su prodali svoje imanje za debele pare po nekim filozofima imaju pravo na povratak svog imanja?? Ta logika samo u Srbiji postoji ...prodas zemlju a potom je opet prisvojis!! A ne treba da se bojimo da je komsiluk u strahu od VELIKE SRBIJE. Onakva kakva je danas nema snage da vrati Severni deo kosova a kamoli nesto vise. Davno odsanjana nocna mora velike Srbije je ostala samo mora.

Teodor Moravski

pre 11 godina

Uzmenimrenost u regionu zbog izbora u Srbiji? Kosovo je i dalje formalno i pravno gledano deo Srbije (iako svi znamo da faktički nije). To što se danas naziva srpskim nacionalizmom je samo eho srpske reakcije na albansko zlostavljanje Srba na Kosmetu s' početka '80-ih. Ne bi bilo kasnijeg srpskog nacionalizma ni SM-a da ste vi kao narod bili odgovorni. Svega ovoga danas ne bi bilo da ste se ponašali ljudski i da ste hteli da sudite svojim sunarodnicima koji su nam otimali zemlju, koji su nas mlatili, zlostavlljali i ubijali dole u to vreme (imali ste potpunu autonomiju). Svi bismo živeli u nekoj novoj SFRJ (federativnoj, konfederativnoj, ...) , najlepšoj zemlji na svetu, većina nas (svi 'narodi i narodnosti') bi bila zadovoljna svojim životom (i svime što to podrazumeva), ne bi bilo toliko poginulih, mnogi od nas bi i dalje živeli u svojim kućama i bili bismo 6. ekonomija Evrope (Poljska je danas na 6. mestu). U to kako sada živite dole, ne želim da ulazim. Faktički lošije od nas u centralnoj Srbiji, a jedino što nas razlikuje je da se vi još uvek nečemu neosnovano nadate. Prepušteni ste sami sebi, imate faktičku nezavisnost pa tako srećni implodirajte.

damir

pre 11 godina

Ja se iskreno nadam da je narodu dosta ratovanja i mrznje. I nadam se da je narod naucio lekciju, da se od ratovanja ne zivi, potrebno je nesto da se bolje zivi a ne da se zivi od patriotizma. Ako ne bude bolje moze da se promeni sve dok ne bude kako treba.

Enver Kelmendi

pre 11 godina

Hoxhaj medju ostalog kaze:"..Pobeda Tomislava Nikolica za presednika Srbije i davanje mandata za stvaranje vlade Srbije presedniku SPS-u Ivici Dacicu izazvalo uznemirenje na Balkanu". U Srbiji su bili demokratski izbori i narod je odlucio da g.Nikolic bude presednik Srbije.G.Tadic je cestitao pobedu g.Nikolicu i sta je nejasno? U pocetku g.Nikolic davao g.Tadicu mandat da formira vladu ali ovaj nije uspeo. A ako ni g.Dacic ne moze da formira vladu onda Srbija ide ponovo na izbore. Zar nije ovo demokratija,g.Hoxhaj? A kako je izabrana nasa prva dama Kosova? Gledajte vi bolje vasa odnosno nasa posla. Ne postoj penziski i invalidski fond, nema zdravstvene osiguranje gde boljesnici moraju sami da se snadju,nezaposlenost skoro 50%,korupcija do guse, kriminal cveta, poslanici se tuku ispred zgrade parlamenta, milioneri postali preko noci itd. Mi cemo u EU, kao posledni Mohikanac tek 2025 godine a vize se ukidaju za par godine i vi pricate za Evropu? Turci bi rekli MASHALLAH.

CG

pre 11 godina

(Weber'S, 1. jul 2012 13:40)

Znate vi vrlo dobro sto znaci vracanje uzurpirane srpske imovine na Kosovu,nikakve izgovore poput "Velike Srbije" i ostalih albanskih izmisljotina vise nece pomoci!

A to ko predstavlja opasnost,kriminal i nestabilnost u regionu se pokazalo 2001 u Juznoj Srbiji,2001 u Makedoniji,2004 progromima nad Srbima Kosova,kriminalu,teroristickim bazama na Kosovu koji su odgovorni za nekoliko teroristickih akata (Fort Dix bombing,atentat na americke marince u Frankfurtu itd.)

Samo polako,kako godine prolaze pozicija Srbije je po tom pitanju sve bolja,samo jos treba vlada koja je istinski posvecena srpskim interesima ...

UNITED NATIONS

pre 11 godina

Srbija moze da uspostavi dobre odnose samo sa drzavama, a sto Kosovo jos uvek nije samim tim sto nije clanica UN. Dakle tako mogu i ja sa skupstinom stanara svoje zgrade da proglasim drzavu, ali cemo postati drzava tek kada nas zvanicno prihvate kao drzavu u ujedinjenim nacijama, do tada ce Kosovo biti isto sto i skupstina stanara. A sa skupstinom stanara se ne uspostavljaju medjudrzavni odnosi.

Mishko

pre 11 godina

Kakva bezočna zamena teza. Nadam se da će nova Vlada konačno iz defanzive, preći u diplomatsku ofanzivu, kako bi se ovakvo i slično spinovanje međunarodnog javnog mnjenja konačno preokrenulo u našu korist.

sale

pre 11 godina

jelena,
ti dobro znas gde zive najveci kriminalci, najveci, narkobosevi. sada upravo u njihovu korist komentarises, srbiji je potrebno kosovo da bi nastavili svoje prljave poslove, a da kosovski albanci odgovaraju za to.
albanci nisu krivi za smrt najboljeg premijera srbije, za najvece pljacke, progon i genocid ne srpskog stanovnistva u bivsoj SFRJ. najvecim delom su to srbi, heroji poput arkana! ima jos dosta arkana u srbiji i sve ih je vise...
ne mozes pricati na tudji racun, ti ni jednog albanca ne poznajes tako dobro da bi ih tako okarakterisala.
nemoj da siris ksenofobiju.

hinko ZG

pre 11 godina

Kakve mi veze imamo s ovim? Na Srbiji je da sastavi vladu prema rezultatima izbora i postizbornim koalicijama, a to što vi imate nesređene odnose ne znači da morate cijelu regiju uvlačiti u to. Da nam je Nikolić drag - nije. Da ćemo od toga raditi dramu - nećemo. Prema tome, rješavajte svoje probleme, a ne naše, gospodine Hodžaj.

Bora Koamajac

pre 11 godina

U neku ruku bolje se zivelo u Srbiji devedesetih nego sada. Veci izvoz,vise zaposlenih,veci standard... ja sam 91 kupio nov automobil,jos ga vozim,sada ga jedva registrujem. To povratak u devedesete je obicna floskula.Retki analiticari objavljuju podatke o industriji i privredi iz tog perioda,zato ih i nema po TV stanicama. Nemam nista protiv standarda iz devedesetih.

PravdaNS

pre 11 godina

O čemu ti čoveče pričaš??? Koje evropske integracije Kosova?! Političari Kosova moraju da budu svesni da Srbi na Kosovu moraju da imaju miran i normalan život bez uznemiravanja i zastrašivanja, a sve u cilju njihovog iseljenja sa Kosova koju politiku sada vodite prema Srbima. Dok god vi sa političke scene Kosova podržavate estremni oblik albanskog nacionalizma, nema vama evrointegracija, niti će bilo ko iz Sveta da investira novac u investicije na Kosovu. Vrlo brzo će se Hašim Tači i političari Kosova suočiti sa velikim nezadovoljstvom naroda(albanskog) zbog bednog standarda i lošeg ekonomskog statusa. Koliko ja vidim iz moje perspektive ništa vi dobro niste uradili za narod kako za Albance, a o Srbima na Kosovu i da ne pričam. I još povrh svega štitite ratne zločince i zataškavate slučaj trgovine organa i još mnoga druga kriminalna dela. Tako da sve u svemu vi ste teški kriminalci i ne valjate ni sopstvenom narodu, a kamoli srpskom narodu na Kosovu.

IQ=0

pre 11 godina

Cela EUtijopija je poludela od kriminalaca sa Kosova(jos dok je bio na snazi pasos SFRJ pa se islo gde hoces)...i onda dodje 21-vek...i procitas sledece:

Predstavnik Olbrajtovo-Klarkove tvorevine je ocenio da su poslednja politička kretanja u Srbiji povratak na put koji ne vodi evropskim integracijama.


Boze ima li te?

dzoni

pre 11 godina

Rece neko u kome je taci kralj car i sta sve ne jos od te 1999 a ruke mu krvave do ramena.Ja znam da u Srbiji danas ima kriminala kao nikad u istoriji ali u odnosu na kosovo je to mala maca.

talasi

pre 11 godina

Cega je ovaj "ministar"?. E zbog ovakvih izjava puna podrška novoj vladi! Dosta je bilo Tadića manekena. Narod sa KiM je na izborima glasao za SPS i SNS. Valjda oni najbolje znaju ko je njihov izbor za budućnost. Dosta je bilo žutih.

Savo

pre 11 godina

Da da Hodzaj ima "drzavu" sa tradicionalnom demokratijom, pa soli pamet Srbiji...Alo bre u milion stvari ste u srednjem veku i crna rupa Evrope...

Dragana

pre 11 godina

Prvo sam pomislila, koga jos zanima njegovo misljenje, a onda shvatim da kao i bilo koji drugi gradjanin Srbije i on ima prava da sudi o vladi.

Konstantinopolis

pre 11 godina

Pa na Kosovu je oduvek bila, a posebno sada, vladavina bašibozuka. Svedoci nestaju, pravde i sudstva za Srbe nema, fisovi vladaju pokrajinom a niko ne sme (neće) da pokuša da zaustavi etničko čišćenja Kosova i Metohije od Srba i ostalog nealbanskog stanovništa. U pravom smilsu reči, vladavina bašibozuka.Ako je reper za ocenu stanja u Srbiji, njen odnos prema Kosovu i Metohiji kao neotuđivom delu njene teritorije, onda gosn Hodžaj može da priča šta hoće.Mnogi, međutim, zaboravljaju da demokrate tokom 11 godina svoje vladavine dovedoše zemlju do bankrota, prodadoše sve za bud šašto, preko 350.000 ljudi je izgubilo posao, zemlja je zadužena do guše, natalitet u padu, mladi beže u inostranstvo a svi znamo kakva obećanja su davan posle 5. oktobra 2000. godine

ivan

pre 11 godina

Ne Gospodine,

mi samo ponavljamo gradivo!
Malo smo glupi, pa moramo temeljno da ucimo...

A, u kojim godinama ste Vi? To je neko doba Mao Ze-Dung-a!

miško

pre 11 godina

Ako Evropska Srbija znaci Srbija koja odustaje od dela svoje teritorije, onda moramo da odustanemo od Evropske Unije! Takav stav je jedino normalan i tako bi postupila svaka drzava na svetu!
(Miljan, 1. jul 2012 13:13)

Samo napred Miljane, izvoli odustani... ja neću !

Poldi

pre 11 godina

Ma sve je to uredu sta vi kazete gosp Hodzaj. Ali je problem da ste i vi isti takvi.
Balkansko vrzino kolo bez prestanka. Muzika je nesto drugacija ali koraci su isti.

sumorni

pre 11 godina

"Ako Evropska Srbija znaci Srbija koja odustaje od dela svoje teritorije, onda moramo da odustanemo od Evropske Unije! Takav stav je jedino normalan i tako bi postupila svaka drzava na svetu!
(Miljan, 1. jul 2012 13:13)"

Slažem se, pogotovo ako odustak od EU podrazumeva vraćanje te teritorije pod suverenitet Srbije.

Znači li?

Ne, vi bi samo da se durite, jelda? Ono, iz inata?

domagoj

pre 11 godina

Iako su odnosi RH i SR od završetka rata imali uspona i padova, uvijek se nekako stvari rješavalo. O potezima ove vlasti ne možemo suditi jer ih još nismo vidjeli, ali meni kao hrvatskom građaninu odnos Srbije i Kosova nema nikakve veze s našim odnosom sa Srbijom. Mi ćemo svoje stvari rješavati jedni s drugima, a s Kosovom nikad nismo bili povezani ni na koji način osim eventualno preko ekonomije. Ovo je samo pokušaj nekakvog građenja pozicije u kojoj bismo mi tobož morali biti upleteni, a nema niti jednog razloga zašto bi to bilo tako. radi se o pokušaju pritiska da se jedan bilateralan odnos (na stranu sad formalne situacije oko priznavanja i nepriznavanja) protegne na strane koje jednostavno nisu uključene. a nama to uvlačenje ne treba. Kako je rekao netko iz Hrvatske u prethodnim komentarima - neka se Hodžaj drži svojih problema, mi ćemo se sa Srbijom, a i ona s nama, već nekako snaći kao što se snalazimo i do sada.

Skenda

pre 11 godina

Envere izdao si se,lupetas nesto sto tebi nije u nadleznosti,ti pozeli i radi na ucvrstavanju Kosova kao drzavu,ima mnogo posla da se uradi dog se stvarno moze reci da je Kosovo drzava,kriminal i korupcija je rak ovog drustva,neskolovani prepotentni diktatorsko-stalinistickim politicarima na vlasti,neki jos pod sumnjom da su radili zlocine Srbima ali bogami i nad Albancima ne istomislenicima svama,sramota me ko Albancu kada vidim ko nam vodi drzavu,svi redom korumptirani,dosta njih vezani sa kriminalom,egoisti i izliseni morala i osobina pravog Albanca koi su bili nekada procuveni ne samo na Balkanu vec i sire,,,, Iz svega srca sam kao i milioni drugi Albanaca pozeleo da vidim slobodno Kosovo,gde nece vise svakojake ekstremne vlasti Srbije ugnjetavati nas napaceni narod,ali ste vi koi ste na vlasti plunuli i omalovazavali sve te tegobe i muke,bez dusno ste pogazili sve sto je vredno i stvorili raj za jednu elitu a pakao za 90% gradjana Kosova,vi ste isprljali sve sto je vredno,demokratski i patriotski a ponajvise ljudski jer da su pravi ludi dosli na vlast odavno bih se Kosovo svrstavala medju demokratskim drzavama i sa solidnom ekonomijom,sa puno vise uspeha uklucivanja Srba na sve institucije Kosova,sa boljim odnosima sa Srbijom(automatski dobro stanje Srba na Kosovu podrazumeva bolje odnose sa Srbijom) ali ovakvi kakvi ste vi ne uzivate respekt kod najveceg dela Albanaca a kamoli kod Srba...Gde vam je savest ili bolje reci jer znate vi sta je savest ??!!!!

Naim-Zagreb

pre 11 godina

(domagoj, 1. jul 2012 20:11)

domagoj, pozorno sam pročitao vaš komentar i moram vam priznati da puno toga nisam razumio. Na primjer, kada kažete da sa Kosovom vas (nas, jer i ja sam Hrvatski državljan) ne veže ništa! Ja mislim da ono što veže (vezalo) Hrvatsku sa Srbijom je isto to što je vezalo Hrvatsku sa Kosovom, t.j. SFRJ. Kada se razišla SFRJ, na istom su položaju ostale sve države koje su nastale nakon raspada, tko prije tko kasnije.. Ne znam da je netko spominjao (ne bi smio) da odnos SRB i RKS, mora imati nekakve veze u odnosima između HR i SRB. Ne znam da bi trebalo netko sa strane rješavati "probleme" (jer ih nema) između HR i SRB,ili suprotno. Nitko nije prošao na prošlom ratu bolje od drugih,(na istome smo svi ostali), tako da ne razumijem "bojaznost" da bi HR trebala se upletati u odnose SRB i RKS ....Hrvatska kao i 90 drugih jakih država rekli svoje, priznavanjem RKS, i to je cijela (upletenost) priča ....

Milijan

pre 11 godina

Albanci su u devedesetim, nikad iz njih nisu ni izašli. A Srbija krupnim koracima će ići dalje, u Evropu, naravno ne odričući se svoga.

Weber'S

pre 11 godina

Covek je u pravu ljudi se brinu za Srbiju ne zbog sebe nego zbog regiona . Znaju svi okolo da je Srbija uvek bila FAKTOR STABILNOSTI u regionu narocito od 1990 do 1999. Mnogi zele povratakak kompletne Srpske imovine na Kosovu.. Znaci li to da i Srbi kji su prodali svoje imanje za debele pare po nekim filozofima imaju pravo na povratak svog imanja?? Ta logika samo u Srbiji postoji ...prodas zemlju a potom je opet prisvojis!! A ne treba da se bojimo da je komsiluk u strahu od VELIKE SRBIJE. Onakva kakva je danas nema snage da vrati Severni deo kosova a kamoli nesto vise. Davno odsanjana nocna mora velike Srbije je ostala samo mora.

Pedja

pre 11 godina

" Hodžaj:Srbija se vraća u devedesete".
Slazem se sa gospodinom, samo gospodin zaboravlja da sredina iz koje on dolazi, iz juzne srpske pokrajine, da ta sredina zivi u devedestim godinama 18- tog veka.

Miljan

pre 11 godina

Ako Evropska Srbija znaci Srbija koja odustaje od dela svoje teritorije, onda moramo da odustanemo od Evropske Unije! Takav stav je jedino normalan i tako bi postupila svaka drzava na svetu!

istina

pre 11 godina

A kome i gde je to bitan ovaj lik ?
Znaci razumem i shvatam kada Merkelova kaze da nesto ne valja , sila stoji iza nje , Razumem kada neki zvanicnik NATO-a kaze da nesto ne valja , pola sveta stoji iza njega . Ovog lika ni ljudi sa Kosova ne uzimaju za ozbiljno , a vi ga stavljate u prvi plan , kao da nekoga zanima njegovo misljenje.

Ivica_K

pre 11 godina

Videli smo za Vidovdan kako ste vi izasli iz 90-tih otimali ste sve sto i malo oznacava Srbiju, prebijali ljude,skidali zene, pucali bojevom municijom na Merdaru ,rusite Srpske kuce u Pristini samo zato jer ne zele Srbi da ih prodaju sto se tice zlocina pogledajte malo u vase dvoriste sta se desava sa istragom o zlocinu trgovine organima...

Filip

pre 11 godina

O boze dragi pa ja se pitam da l je moguce da nam neki predstavnik tzv republike Kosovo prica o Evropi, demokratiji i vracanju u proslost pa Srbija je i ovakva kakva je sa sve Dacicem i Nikolicem Evropska i moderna drzava za to tvoje nezavisno Kosovo koje je po svim pokazateljima crna rupa Evrope.

rade Jvicevic

pre 11 godina

Neverovatno kako ovaj odmah ukljucuje Crnu goru ,Hrvatsku Bosnu mada one nemaju nikakve veze sa kosovskim problemom. Ovaj bi da ukljuci sve bivse republike u odbranu Kosmetske vlasti u nadi da ce kao u dobra stara vremena svi jedinstveno nastupiti protiv Srbije i njene vlade. Zalosno, navike se tesko menjaju

Kosovo* (USA)

pre 11 godina

"ministre" Hodzaj, ne brinite Srbija nije u 90-ima Srbija je u 2012. a to sto se vama u Pristini jos uvek razlikuje kalendar od naseg tj. racunate se po Americkom kalendaru to je vas problem. Vi od Kosova nemate nista citam da su vam penzije od 45 do 80 € niti jedna vasa odlukaj nemoze proci bez Amerikanaca pa ajde leba vam pitajte da vam daju USA drzavljanstvo ovako ispadate smesni. "zemlja" stvorena na "americkom modelu" koja iskljucivo sluzi strancima za pranje novca, kriminal i drogu bez jasne perspektive za buducnost. Mislite da zbog toga sto USA stoje iza vas da mozete kako hocete vi i neshvatate da oni vas ne sljive dva posto. Imaju vase banke, rudnike, fabrike u kojima se bogate a vi imate Kosovo*. Vasa tragedija ce biti jos veca od nase kada shvatite da ste kolonija a da od NEWBORN imate samo Klintonov kip. Za Srbiju ne brini i Srbija nemoze da pisne od istih "gazda" poput vasih vas strah od ove vlade je opravdan jer mislite da oni nece svirat po God bless America mada mislim da nemate razloga za brigu. Zivite u iluziji svog postojanja a jedino je sto imate nebo i zvezdice....

Goxy Bg

pre 11 godina

Nemojte samo vi Albanci da nam pricate o Evropi i da delite neke moralne lekcije bolje gledajte u svoje dvoriste gde vlada kriminal,trgovina ljudima,nezaposlenost i opsta korupcija i kriminal,Kosovo ste oteli malo uz pomoc nas samih a malo uz pomoc zapada ali oteto je prokleto zapamtite to!

CG

pre 11 godina

(Weber'S, 1. jul 2012 13:40)

Znate vi vrlo dobro sto znaci vracanje uzurpirane srpske imovine na Kosovu,nikakve izgovore poput "Velike Srbije" i ostalih albanskih izmisljotina vise nece pomoci!

A to ko predstavlja opasnost,kriminal i nestabilnost u regionu se pokazalo 2001 u Juznoj Srbiji,2001 u Makedoniji,2004 progromima nad Srbima Kosova,kriminalu,teroristickim bazama na Kosovu koji su odgovorni za nekoliko teroristickih akata (Fort Dix bombing,atentat na americke marince u Frankfurtu itd.)

Samo polako,kako godine prolaze pozicija Srbije je po tom pitanju sve bolja,samo jos treba vlada koja je istinski posvecena srpskim interesima ...

Teodor Moravski

pre 11 godina

Uzmenimrenost u regionu zbog izbora u Srbiji? Kosovo je i dalje formalno i pravno gledano deo Srbije (iako svi znamo da faktički nije). To što se danas naziva srpskim nacionalizmom je samo eho srpske reakcije na albansko zlostavljanje Srba na Kosmetu s' početka '80-ih. Ne bi bilo kasnijeg srpskog nacionalizma ni SM-a da ste vi kao narod bili odgovorni. Svega ovoga danas ne bi bilo da ste se ponašali ljudski i da ste hteli da sudite svojim sunarodnicima koji su nam otimali zemlju, koji su nas mlatili, zlostavlljali i ubijali dole u to vreme (imali ste potpunu autonomiju). Svi bismo živeli u nekoj novoj SFRJ (federativnoj, konfederativnoj, ...) , najlepšoj zemlji na svetu, većina nas (svi 'narodi i narodnosti') bi bila zadovoljna svojim životom (i svime što to podrazumeva), ne bi bilo toliko poginulih, mnogi od nas bi i dalje živeli u svojim kućama i bili bismo 6. ekonomija Evrope (Poljska je danas na 6. mestu). U to kako sada živite dole, ne želim da ulazim. Faktički lošije od nas u centralnoj Srbiji, a jedino što nas razlikuje je da se vi još uvek nečemu neosnovano nadate. Prepušteni ste sami sebi, imate faktičku nezavisnost pa tako srećni implodirajte.

CG

pre 11 godina

Sve dok se ne nastave razgovori i ne bude postignut sporazum o vracanju kompletne srpske imovine na Kosovu(privatne i drzavne) implementacija prijasnjeg sporazuma se nece desiti!
Albanci po starom obicaju:
Imaju svoju listu zelja koje treba ispuniti a cim budu te zelje ispunjene odmah ce napustiti bilo kakve pregovore o vracanju imovine!

Implementacija prvog sporazuma se mora desiti istovremeno sa implementacijom drugog sporazuma!

Ako Albanci ne zele o tome razgovarati kompletni sporazum pada u vodu, sa njima samo pregovarati ako mozemo nesto izvuci za sebe!

talasi

pre 11 godina

Cega je ovaj "ministar"?. E zbog ovakvih izjava puna podrška novoj vladi! Dosta je bilo Tadića manekena. Narod sa KiM je na izborima glasao za SPS i SNS. Valjda oni najbolje znaju ko je njihov izbor za budućnost. Dosta je bilo žutih.

Milko

pre 11 godina

Gospodin nije u pravu.
Srbija se ne vraća u devedesete.
Srbija nije ni izlazila iz devedesetih.
Bio je jedan pokušaj koji je sprečen ubistvom 12. marta 2003. godine.

miško

pre 11 godina

Ako Evropska Srbija znaci Srbija koja odustaje od dela svoje teritorije, onda moramo da odustanemo od Evropske Unije! Takav stav je jedino normalan i tako bi postupila svaka drzava na svetu!
(Miljan, 1. jul 2012 13:13)

Samo napred Miljane, izvoli odustani... ja neću !

mkd

pre 11 godina

Nas makedonce apsolutno ne uznemirava ko i da je na vlast u Srbiji,jer nam je to prijateljska zemlja i narod.. Znaju nas neki drugi uznemiriti.(prepoznace se sami)

Beloved

pre 11 godina

To sve kaže ministar inostranih poslova zemlje gde se slobodno trguje oružjem, narkoticima, ljudskim organima i svim onim čega se normalan svet gnuša.

sale

pre 11 godina

jelena,
ti dobro znas gde zive najveci kriminalci, najveci, narkobosevi. sada upravo u njihovu korist komentarises, srbiji je potrebno kosovo da bi nastavili svoje prljave poslove, a da kosovski albanci odgovaraju za to.
albanci nisu krivi za smrt najboljeg premijera srbije, za najvece pljacke, progon i genocid ne srpskog stanovnistva u bivsoj SFRJ. najvecim delom su to srbi, heroji poput arkana! ima jos dosta arkana u srbiji i sve ih je vise...
ne mozes pricati na tudji racun, ti ni jednog albanca ne poznajes tako dobro da bi ih tako okarakterisala.
nemoj da siris ksenofobiju.

UNITED NATIONS

pre 11 godina

Srbija moze da uspostavi dobre odnose samo sa drzavama, a sto Kosovo jos uvek nije samim tim sto nije clanica UN. Dakle tako mogu i ja sa skupstinom stanara svoje zgrade da proglasim drzavu, ali cemo postati drzava tek kada nas zvanicno prihvate kao drzavu u ujedinjenim nacijama, do tada ce Kosovo biti isto sto i skupstina stanara. A sa skupstinom stanara se ne uspostavljaju medjudrzavni odnosi.

Enver Kelmendi

pre 11 godina

Hoxhaj medju ostalog kaze:"..Pobeda Tomislava Nikolica za presednika Srbije i davanje mandata za stvaranje vlade Srbije presedniku SPS-u Ivici Dacicu izazvalo uznemirenje na Balkanu". U Srbiji su bili demokratski izbori i narod je odlucio da g.Nikolic bude presednik Srbije.G.Tadic je cestitao pobedu g.Nikolicu i sta je nejasno? U pocetku g.Nikolic davao g.Tadicu mandat da formira vladu ali ovaj nije uspeo. A ako ni g.Dacic ne moze da formira vladu onda Srbija ide ponovo na izbore. Zar nije ovo demokratija,g.Hoxhaj? A kako je izabrana nasa prva dama Kosova? Gledajte vi bolje vasa odnosno nasa posla. Ne postoj penziski i invalidski fond, nema zdravstvene osiguranje gde boljesnici moraju sami da se snadju,nezaposlenost skoro 50%,korupcija do guse, kriminal cveta, poslanici se tuku ispred zgrade parlamenta, milioneri postali preko noci itd. Mi cemo u EU, kao posledni Mohikanac tek 2025 godine a vize se ukidaju za par godine i vi pricate za Evropu? Turci bi rekli MASHALLAH.

Dragana

pre 11 godina

Prvo sam pomislila, koga jos zanima njegovo misljenje, a onda shvatim da kao i bilo koji drugi gradjanin Srbije i on ima prava da sudi o vladi.

ivan

pre 11 godina

Ne Gospodine,

mi samo ponavljamo gradivo!
Malo smo glupi, pa moramo temeljno da ucimo...

A, u kojim godinama ste Vi? To je neko doba Mao Ze-Dung-a!

guti

pre 11 godina

Ako je neko u 90-tim onda su to upravo albanski nacionalisti iz "drzave kosova". Taci kao premijer, kontroverzni biznismeni kao finansijeri, bogacenje "oslobodioca", velicanje ratnih zlocinaca, nesposobne institucije, nesposobnost ispunjenja uslova za beli sengen, diskriminacija u svim oblastima, simulacija multieticnosti sa nekakvim "postenim srbima", nikakav privreda, nikakva ulaganja, manipulisanje masama nekim prizemnim albanskim mitovima... Albanska "drzava kosova" iz 90tih nije ni izlazila.

Mishko

pre 11 godina

Kakva bezočna zamena teza. Nadam se da će nova Vlada konačno iz defanzive, preći u diplomatsku ofanzivu, kako bi se ovakvo i slično spinovanje međunarodnog javnog mnjenja konačno preokrenulo u našu korist.

Bora Koamajac

pre 11 godina

U neku ruku bolje se zivelo u Srbiji devedesetih nego sada. Veci izvoz,vise zaposlenih,veci standard... ja sam 91 kupio nov automobil,jos ga vozim,sada ga jedva registrujem. To povratak u devedesete je obicna floskula.Retki analiticari objavljuju podatke o industriji i privredi iz tog perioda,zato ih i nema po TV stanicama. Nemam nista protiv standarda iz devedesetih.

PravdaNS

pre 11 godina

O čemu ti čoveče pričaš??? Koje evropske integracije Kosova?! Političari Kosova moraju da budu svesni da Srbi na Kosovu moraju da imaju miran i normalan život bez uznemiravanja i zastrašivanja, a sve u cilju njihovog iseljenja sa Kosova koju politiku sada vodite prema Srbima. Dok god vi sa političke scene Kosova podržavate estremni oblik albanskog nacionalizma, nema vama evrointegracija, niti će bilo ko iz Sveta da investira novac u investicije na Kosovu. Vrlo brzo će se Hašim Tači i političari Kosova suočiti sa velikim nezadovoljstvom naroda(albanskog) zbog bednog standarda i lošeg ekonomskog statusa. Koliko ja vidim iz moje perspektive ništa vi dobro niste uradili za narod kako za Albance, a o Srbima na Kosovu i da ne pričam. I još povrh svega štitite ratne zločince i zataškavate slučaj trgovine organa i još mnoga druga kriminalna dela. Tako da sve u svemu vi ste teški kriminalci i ne valjate ni sopstvenom narodu, a kamoli srpskom narodu na Kosovu.

Točak istorije

pre 11 godina

"Kako je naveo, Dačićeve prve izjave da će učiniti napore da vrati srpske snage na Kosovu, bez sumnje su poruke koje se u Prištini, Sarajevu, Podgorici, Skoplju i Zagrebu vide sa određenim uznemirenjem."

Zaboravio je Ljubljanu, pa da se svi zajedno "vratimo" u 1980-e.

besna glista

pre 11 godina

Ovo frljanje 90-im postaje kranje komicno. Pa nama je dvadeset puta gore nego 90-ih. Primanja mog domacinstva 1999. i 2012. godine su na gotovo istom nivou (360 maraka tada, 230 evra sada), a cene su porasle petostruko (hleb kostao 10, sad skoro 50 dinara). O kakvim 90-im mi pricamo? Alo... A za vas na Kosovu me iskreno bas i briga, vi bolje gledajte vase veselje, sami sebi ste dovoljni kamen oko vrata.

Savo

pre 11 godina

Da da Hodzaj ima "drzavu" sa tradicionalnom demokratijom, pa soli pamet Srbiji...Alo bre u milion stvari ste u srednjem veku i crna rupa Evrope...

dzoni

pre 11 godina

Rece neko u kome je taci kralj car i sta sve ne jos od te 1999 a ruke mu krvave do ramena.Ja znam da u Srbiji danas ima kriminala kao nikad u istoriji ali u odnosu na kosovo je to mala maca.

Konstantinopolis

pre 11 godina

Pa na Kosovu je oduvek bila, a posebno sada, vladavina bašibozuka. Svedoci nestaju, pravde i sudstva za Srbe nema, fisovi vladaju pokrajinom a niko ne sme (neće) da pokuša da zaustavi etničko čišćenja Kosova i Metohije od Srba i ostalog nealbanskog stanovništa. U pravom smilsu reči, vladavina bašibozuka.Ako je reper za ocenu stanja u Srbiji, njen odnos prema Kosovu i Metohiji kao neotuđivom delu njene teritorije, onda gosn Hodžaj može da priča šta hoće.Mnogi, međutim, zaboravljaju da demokrate tokom 11 godina svoje vladavine dovedoše zemlju do bankrota, prodadoše sve za bud šašto, preko 350.000 ljudi je izgubilo posao, zemlja je zadužena do guše, natalitet u padu, mladi beže u inostranstvo a svi znamo kakva obećanja su davan posle 5. oktobra 2000. godine

damir

pre 11 godina

Ja se iskreno nadam da je narodu dosta ratovanja i mrznje. I nadam se da je narod naucio lekciju, da se od ratovanja ne zivi, potrebno je nesto da se bolje zivi a ne da se zivi od patriotizma. Ako ne bude bolje moze da se promeni sve dok ne bude kako treba.

IQ=0

pre 11 godina

Cela EUtijopija je poludela od kriminalaca sa Kosova(jos dok je bio na snazi pasos SFRJ pa se islo gde hoces)...i onda dodje 21-vek...i procitas sledece:

Predstavnik Olbrajtovo-Klarkove tvorevine je ocenio da su poslednja politička kretanja u Srbiji povratak na put koji ne vodi evropskim integracijama.


Boze ima li te?

hinko ZG

pre 11 godina

Kakve mi veze imamo s ovim? Na Srbiji je da sastavi vladu prema rezultatima izbora i postizbornim koalicijama, a to što vi imate nesređene odnose ne znači da morate cijelu regiju uvlačiti u to. Da nam je Nikolić drag - nije. Da ćemo od toga raditi dramu - nećemo. Prema tome, rješavajte svoje probleme, a ne naše, gospodine Hodžaj.

sumorni

pre 11 godina

"Ako Evropska Srbija znaci Srbija koja odustaje od dela svoje teritorije, onda moramo da odustanemo od Evropske Unije! Takav stav je jedino normalan i tako bi postupila svaka drzava na svetu!
(Miljan, 1. jul 2012 13:13)"

Slažem se, pogotovo ako odustak od EU podrazumeva vraćanje te teritorije pod suverenitet Srbije.

Znači li?

Ne, vi bi samo da se durite, jelda? Ono, iz inata?

Poldi

pre 11 godina

Ma sve je to uredu sta vi kazete gosp Hodzaj. Ali je problem da ste i vi isti takvi.
Balkansko vrzino kolo bez prestanka. Muzika je nesto drugacija ali koraci su isti.

domagoj

pre 11 godina

Iako su odnosi RH i SR od završetka rata imali uspona i padova, uvijek se nekako stvari rješavalo. O potezima ove vlasti ne možemo suditi jer ih još nismo vidjeli, ali meni kao hrvatskom građaninu odnos Srbije i Kosova nema nikakve veze s našim odnosom sa Srbijom. Mi ćemo svoje stvari rješavati jedni s drugima, a s Kosovom nikad nismo bili povezani ni na koji način osim eventualno preko ekonomije. Ovo je samo pokušaj nekakvog građenja pozicije u kojoj bismo mi tobož morali biti upleteni, a nema niti jednog razloga zašto bi to bilo tako. radi se o pokušaju pritiska da se jedan bilateralan odnos (na stranu sad formalne situacije oko priznavanja i nepriznavanja) protegne na strane koje jednostavno nisu uključene. a nama to uvlačenje ne treba. Kako je rekao netko iz Hrvatske u prethodnim komentarima - neka se Hodžaj drži svojih problema, mi ćemo se sa Srbijom, a i ona s nama, već nekako snaći kao što se snalazimo i do sada.

Skenda

pre 11 godina

Envere izdao si se,lupetas nesto sto tebi nije u nadleznosti,ti pozeli i radi na ucvrstavanju Kosova kao drzavu,ima mnogo posla da se uradi dog se stvarno moze reci da je Kosovo drzava,kriminal i korupcija je rak ovog drustva,neskolovani prepotentni diktatorsko-stalinistickim politicarima na vlasti,neki jos pod sumnjom da su radili zlocine Srbima ali bogami i nad Albancima ne istomislenicima svama,sramota me ko Albancu kada vidim ko nam vodi drzavu,svi redom korumptirani,dosta njih vezani sa kriminalom,egoisti i izliseni morala i osobina pravog Albanca koi su bili nekada procuveni ne samo na Balkanu vec i sire,,,, Iz svega srca sam kao i milioni drugi Albanaca pozeleo da vidim slobodno Kosovo,gde nece vise svakojake ekstremne vlasti Srbije ugnjetavati nas napaceni narod,ali ste vi koi ste na vlasti plunuli i omalovazavali sve te tegobe i muke,bez dusno ste pogazili sve sto je vredno i stvorili raj za jednu elitu a pakao za 90% gradjana Kosova,vi ste isprljali sve sto je vredno,demokratski i patriotski a ponajvise ljudski jer da su pravi ludi dosli na vlast odavno bih se Kosovo svrstavala medju demokratskim drzavama i sa solidnom ekonomijom,sa puno vise uspeha uklucivanja Srba na sve institucije Kosova,sa boljim odnosima sa Srbijom(automatski dobro stanje Srba na Kosovu podrazumeva bolje odnose sa Srbijom) ali ovakvi kakvi ste vi ne uzivate respekt kod najveceg dela Albanaca a kamoli kod Srba...Gde vam je savest ili bolje reci jer znate vi sta je savest ??!!!!

Naim-Zagreb

pre 11 godina

(domagoj, 1. jul 2012 20:11)

domagoj, pozorno sam pročitao vaš komentar i moram vam priznati da puno toga nisam razumio. Na primjer, kada kažete da sa Kosovom vas (nas, jer i ja sam Hrvatski državljan) ne veže ništa! Ja mislim da ono što veže (vezalo) Hrvatsku sa Srbijom je isto to što je vezalo Hrvatsku sa Kosovom, t.j. SFRJ. Kada se razišla SFRJ, na istom su položaju ostale sve države koje su nastale nakon raspada, tko prije tko kasnije.. Ne znam da je netko spominjao (ne bi smio) da odnos SRB i RKS, mora imati nekakve veze u odnosima između HR i SRB. Ne znam da bi trebalo netko sa strane rješavati "probleme" (jer ih nema) između HR i SRB,ili suprotno. Nitko nije prošao na prošlom ratu bolje od drugih,(na istome smo svi ostali), tako da ne razumijem "bojaznost" da bi HR trebala se upletati u odnose SRB i RKS ....Hrvatska kao i 90 drugih jakih država rekli svoje, priznavanjem RKS, i to je cijela (upletenost) priča ....