Politika

Ponedeljak, 25.06.2012.

15:33

Postoje šanse da SNS formira vladu

Vršilac dužnosti predsednika SNS-a Aleksandar Vučić kaže za B92 da će DS teško formirati novu Vladu Srbije, kao i da ima šanse da vladu formiraju naprednjaci.

Izvor: B92

Postoje šanse da SNS formira vladu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

Mila

pre 11 godina

Ne samo da je moguća, nego je i jedina legitimna i jedina sposobna da nešto učini. Da Dačić ima dogovor sa demokratama, ne bi ni pričao sa naprednjacima. Daće Bog, pa ćemo uskoro dobiti ovu Vladu.

bobo

pre 11 godina

U ovoj drzavi sve je moguce! Zamisli kako je neozbiljno da nam ministri budu Velja i slicni njemu tipovi! Pa gdje to idemo zalosna nam majka!!!

eldar kalesić

pre 11 godina

kod nas u bosni ima domaća tv serija pod nazivom LUD,ZBUNJEN,NORMALAN...vi,komšije moje najbolje znate koje kod vas kakav...ali sve mi više ta vaša politička scena liči na ovu seriju...mada ni kod nas nije ništa bolje,čak možda je i gore...pozdrav....

Julija

pre 11 godina

Ništa me ne može više iznenaditi u Srbiji samo mislim da je poruka građana bila kristalno jasna. Bude li greška još jedamput ponovljena narod više nikada i nikome neće verovati a o rejtingu DS-a i SPS-a da i ne govorimo. Dačić će definitivno pasti sa visine koju misli da je postigao i ponovo se vrati na početak kada ni šaku članova nije imao. Treba razmisliti!

No.1

pre 11 godina

Tomislav Nikolic je izjavio da ako bude predsednik, povuci ce se sa stranackih funkcija i nece ucestvovati u pravljenju vlade.Pre dva meseca rekao kako njega nece ucenjivati stranke manje od njega(trenutno Dacicu nudi mesto premijera i istovremeno ministra policije)...Bio sam kulturan,samo sam hteo da napomenem.Ovo je IZMEDJU OSTALOG...pozdrav ljudi...

birac

pre 11 godina

Mogu i ja!Moze i bilo koji gradjanin Srbije,jer dokle smo dosli,evo ja i komsija cemo se dogovoriti,pa idemo kod Predsednika da kazemo da imamo vecinu!
Sram Vas sve bilo,od nas koji smo glasali pravite budale!
Sta uopste za Vas znaci volja gradjana?Obicna lakrdija,zar ne..
Narod je tu da kao glasa,a onda po stranim ambasadama,elitnim bg restoranima i klubovima,sa ajkunima i "licima od ranije pozantim organima gonjenja",daleko od ociju javnosti - dogovor o Vladi!
Samo kad se setim Vucica,koji je izjavio kako on,pored svega sta zna, zna i da mesa malter!I sada taj vrsni mesac maltera prica kako ce formirati Vladu!
Mozda uvede i Miistarstvo za mesanje maltera,i sebe kao Ministra...

Zvonko

pre 11 godina

neozbiljni ste svi vi do bola. Nemozete da formirate ni jednu cestitu vladu. Ni jedna partija odnosno partijeske vodje nisu zasluzili da im se da mogucnost da vladaju ovom zemljom i sve se bojim da vlada nece uskoro....sve je to nesposobno

milan

pre 11 godina

Samo kada se setim one mucke sa navodnim ukradenim listicima i pozirista u kome su glavnu uloge imali bas oni Nikolic i Vucic i kada citam danasnju izjavu Vucica kao "hladne glave" i promisljeno i pomislim da takvi treba da vladaju onda su stvarno zasluzili Dacica i SPS a i oni koji su ih birali.

Rajko Cvetkovic

pre 11 godina

Gospodo Nazadnjaci, narod je hteo promene i zašto ne formirate vladu i pohapsite sve demokrate, tako se obećali narodu, molim lepo. Još se osećam upljuvan od dvojca Tomas&Wolf, morao sam da se odaljujem o TV-a kada su obojica siktali. Pa tetka Jorgovanka je šištala na svakoga, šta je sada, gde su vam ti vrli kadrovi, sakrili ste se u mišuju rupu.
Tadić je izgubio parlamentarne i predsedničke izbore, narcisiodan je do bola, navikao da oko sebe ima samo poslušnike, a Dinkić je buldožer i naravno da Tadić nema dovoljnu većinu za vladu.
Ajde Nazadnjaci, rešavajte probleme!

swedenonline

pre 11 godina

jedini nacin za opstanak je pobeci od ove ludorije je pobeci iz Srbije pa nek mu ostanu konji, telad i curke da im vlada za koje smatra narod.

Rascep

pre 11 godina

Neka vaši vrsni novinari provere da li je tačno da je nastupio ozbiljan rascep u DS, da je deo članova razočaran delovanjem stranke u prethodnom periodu i izbornim neuspehom i traže čistku dela rukovodstva, usled čega je nastupila objektivna nemogućnost DS da formira vladu.

Bojan Savic

pre 11 godina

(LxMusic, 25. jun 2012 20:42)
Са првим делом коментара о Вучићу бих се апсолутно сложио, али остатак је по мени ужасан. Вечита потрага за лидером (вођом) је прво у супротности са демократијом а показује и изузетну слабост. Овом народу нису потребне вође, управо нам је потребан "Глас народа", то јесте људи који ће одрађивати посао за који су изабрани. Грађани дају посао и плату државним функционерима да одраде послове ѕа које су се кандидовали и грађани су ти који на изборима говоре у ком правцу они желе да се крећу. Друга ствар је што по мени Вучић није такав политичар, али још страшније је што није гори од ДС-а и њихових кадрова!

Shankly

pre 11 godina

I da Gebels, ovaj, hocu reci Vucic, opet bude ministar da zavrsi zapoceto, tj. onaj zakon o informisanju pa da hapsimo novinare cim zinu o vlasti... kratke li smo pameti...

blaza

pre 11 godina

Nadam su da su ovi, drugoplasirani na izborima, shvatili da treba da idu u opoziciju i puste bolje da rade, bas onako kako je i narod procenio!!!

Simke

pre 11 godina

Ja mislim da je Vucic u pravu, jer da je hteo da napravi vladu, DS bi to vec uradio, nego ne moze i to je vec svima jasno, samo se pitam zasto to i gradjanima vec jednom ne kazu ne go nas "dave kao zmija zabu".

Nikolina

pre 11 godina

Jedino što bi i bilo realno i ispravno je da vladu formira onaj kome je narod ukazao najviše poverenja. Ne vidim u čemu je problem i dokle taktiziranje SPS-a. Stičem utisak da uživaju da se "femkaju" i na taj način pokazuju neku svoju jačinu. Nevidim gde je tu interes naroda?

mirko

pre 11 godina

Nije teško zaključiti , na osnovu ove Vučićeve izjave, da oni pregovaraju sa SPS, jer bez njih ne mogu formirati vladu. Sa kojom od dve najveće stranke koalicija oko SPS iskreno pregovara , a sa kime samo fingira pregovore ne mogu znati. Prošli put su počeli sa DSS, a završili sa DS, možda će sada biti obrnuto. Velikih rezultata neće biti ma kakva bila ova vlada, ali sigurno nije svejedno kako će izgledati. Lično mislim da bi vlada sa SNS i DSS bila najlošija, jer likovi oko Tome Nikolića mi ne ulevaju poverenje, a to su najbolji kadrovi SNS. Osim toga DSS je protiv EU integracija što takođe nije dobro, ali kako god bude biće nekako.

bogi

pre 11 godina

Bilo ko da formira Vladu trebaće mu čudo da izbegne bankrot države. Ne verujem u čuda, pa zato smatram neizbežnim bankrot... Šta će to značiti? Da npr oko oktobra - novembra ljudi u državnim firmama i penzioneri neće dobiti svoje plate i penzije... I neće ga dobiti ni u decembru... i onda će narod ustati - barem taj deo koji radi u državnom sektoru, jer samo oni mogu da protestuju (kod privatnika odmah dobijas otkaz i sutradan prima novog radnika jer ima ko da zameni svakoga).
Biće masovni protesti (veličine nikad ne viđene na ovim prostorima), biće nereda, nasilja na tim protestima... Tada biće dve opcije: da će Vlada podneti ostavku i na novim izborima biraćemo ponovo neku nesposbnu vlast od istih ljudi ili će doći do nasilne promene vlasti i do formiranja neke prolazne "narodne vlasti" sastavljen od eksperata, koji će pod hitno promeniti Ustav, državni sistem, zakon o izborima i o političkim partijama i početi izgradnju DRŽAVE od početka, od temelja, ali sad sa dobrim temeljima... Tada će možda postojati šansa, da za nekih 10-15 godina živimo bolje...
Ako međutim ne dođe do te temeljne promene, menjaće se isti ljudi, ista politčka oligarhija i nećemo izaći iz krize još, dugo, dugo...

Berserk

pre 11 godina

Не знам зашто су људи толико негативни око свега овога.
Па зар сте мислили да ДС треба вечно да влада?
Какви год да су, ови људи су добили поверење народа и не треба се превише бунити ако имају шансу да дођу на власт.
Управо такво размишљање да само једна партија треба да влада је и довела Србију у стање велике корупције, јер испада да је Србија власништво ДС-а, ДОС-оваца или кога год.
Сличну ситуацију је имала и Италија током 70-тих када су њихови комунисти имали 30% гласова.
Николић и Вучић су урадили оно што су требали да ураде.
Оставили су се празне и смешне Шешељеве идеологије и прихватили тренд који је присутан у целој Европи.
Шта још желите?
Ово је што је, народ је за ово гласао и нема друго.
Ако желите друго, сами формирајте партије/учланите се у постојеће и борите се за своје идеје.

Поздрав свима који воле Србију и српски народ.

Dragan

pre 11 godina

Iako socijalisti i naprednjaci na mojoj listi najomrazenijih stranaka ravnopravno dele prvo mesto , iskreno bih voleo da formiraju vladu i to sa URS-m.
Takva bi se Vlada odrzala najdalje do sledeceg proleca .Istovremeno nove snage u DS-u bi imale vremena da obave nuzno pospremanje stranke i uklone iz svojih redova nesposobne kadrove koji su zemlju i doveli do ovde.
Na sledecim izborima bi u tom slucaju prica bila sasvim drugacija.
Ipak, Mali Sloba je prevelika lisica da bi usao u pricu sa SNS-om.
Na zalost!

Dragana10

pre 11 godina

jedina vlada koja bi bila po volji gradjana bila bi ona koju bi sastavio sns, promene prijaju sto je dokazano sa promenom na predsednickoj poziciji

(Ne)prilika

pre 11 godina

Ajd, iskoristite tu sansu, vase je vreme,pa da i vas skinemo sa dnevnog reda. A nama svakako bolje biti nece. Spasa nam nema, a propast necemo!

blaza

pre 11 godina

Naravno da ima sanse, to je narod dao na izborima, ali da li ce moci Vucic da se odbrani da mu to ne preotmu ovi drugoplasirani i oni sto su jedva cenzus presli, to nam ne rece...

Rikardo

pre 11 godina

Za "malog čoveka", onog bez jakih stranačkih veza, savršeno je svejedno ko će formirati Vladu Srbije, da li DS i SPS ili, pak, SNS i SPS. Ne zaluđujte se visokom politikom i ne verujte političarima!

Čitač

pre 11 godina

Politički početnici. Lešinari građanstva. Lopovi visokog profila. Nesposobni, nadmeni, isprazni.
I posle se ljudi pitaju zašto se sve više ljudi odlučuje za nevažeće listiće ili da ne glasaju.
Nisu još predložili zakon za legalizaciju kupleraja...

LxMusic

pre 11 godina

Dobro bi bilo da SNS napravi vladu I da konacno svi vide s kim imaju posla.
Kako Vucic samo govori pohvalno o sebi! To je strasno! " ja uvek dobro promislim pa onda hladne glave izdjem pred vas...."
Takve stvari bi ( da postoje ) trebali biti zakljuci drugih ljudi. Ne mozes o sebi da govoris : ja sam pametan, lep, promisljen.... UZAS!!!
To je omalovazavanje inteligencije citavoj naciji.
Na pitanja nacije on nema odgovore, kao ni Nikolic.
Poenta je sto se oni ponasaju kao glas naroda a ne kao lideri naroda.
Svi mi znamo sta bismo zeleli I ne treba na jos glasova koji ce to ponavljati. Trebamo lidere koji znaju kako do toga da dodjemo!
Medjutim prisutnost takvih ljudi na politickoj sceni odavno je opisao jedan britanski filozof:" dok budale imaju previse samopouzdanja , pametni ljudi su stalno u nekoj dilemi!"

obi van

pre 11 godina

citam komentare i ne kapiram - sta vam je u ovoj situaciji kriv sns? niti su krivi za ekonomsku situaciju niti zato sto je ds izgubio niti zato sto jos nema vlade.

Aleksandar

pre 11 godina

za (Ivan 81, 25. jun 2012 18:22)

U pravu ste, ali zo koga da ljudi glasaju, kada će opet za glasaju za "ove", jer misle da su najpametniji na svetu.
Evo Vuk Drašović je dobio neko priznanje od nekog nazovi instituta i ljudi umesto da provere o kome se radi, oni čestitaju, misleći da je dobio Nobelovu nagradu...

M. Н. Лазар

pre 11 godina

СНС, мрзим к'о и СРС, али подржавам формирање њихове владе.
'Ајде мајстори, да вас видимо.
Толико смо пропали, да још 4 године стагнације нећемо ни осјетити.

pera kojot genije

pre 11 godina

jedva čekam da sns formira vladu, pa da kupujem zejtin za 12 dinara, hleb za 4, a da svi poljoprivrednici voze nove audije, ja ću u toj postavci onda da vozim novi bmw 5 sigurno, a supruga x1 na primer, iz slavina će da curi med i mleko, a umesto buke, kada otvorim prozor čuće se oda radosti, ushićenju mome kraja nema...

zoki

pre 11 godina

Gotovo da smo sigurni da je to bas tako - ko se premislja, taj si umislja! Red je da 'kako smo posejali, tako i pozanjemo'...
Nek se vec jedanput formiraju!

neglasac

pre 11 godina

kad bi postojala sansa da se svi vi terate u p.... ........
na celu sa malim slobom i tvojim mentorom i ostalom b.....

p.s. upisi ne dan u RADNU knjizicu

Ivan 81

pre 11 godina

Ne zaboravimo da je odziv biraca bio ispod 50%.
Ako se ne varam oko 46% pa jos ti procenti kada se dobije rezultat ispadne da je mali broj glasaca glasao i za SNS,DS i SPS.
Nema nam spasa, bojkotovli smo izbore umesto da smo glasali za bilo koju drugu partiju pored ove 3, sada je kasno.
Koja god partija od ove 3 formira vladu sa svojim trabantima tonemo kao Titanik.
Novi izbori su resenje naravno uz veliki odziv biraca koji ce da pokosi ovu 'svetu trojicu'.

Vesa

pre 11 godina

Po komentarima bih rekao da jos uvek ima talaca misli da nam je jedini spas vlada koju bi toboze formirao DS, komentatori DS-a izgleda ne znaju u kakvoj dubiozi se nalazimo tj na ivici bankrota, sve manja naplata poreza, sve vise nezaposlenih, nezadovoljnih, gladnih, ojadjenih, verovatno su manji procenat stanovnistva kojima ovakvo stanje odgovara, zaista realnost ponekada moze biti veoma gorka i surova.

tjki90

pre 11 godina

@ (istina, 25. jun 2012 17:12)

ni oni sto su otisli na njihov miting 2008. kada je karadzic uhapsen nisu bili punoletni (a cak ni rodjeni) onda kada se desila srebrenica pa su opet jedva cekali da vicu "noz zica srebrenica", o 90tima je dovoljno pitati mamu i tatu "mama, tata, sta je to bilo tada tako strasno da sad ne sme vucic da bude u vladi?"......evo ja prvi, 2000.te sam imao 10 godina, matori mi je otisao 5og oktobra do skupstine, sada je razocaran sto ministar vucic i dalje sme da se bavi politikom a kamoli da se nesto pita

e

pre 11 godina

Političare boli uvo za narod. Sve što su obećavali u predizbornoj kampanji su odmah zaboravili.Njima je sada najveći problem ko će dobiti koje ministarsko mesto,a ko biti direktor atraktivnih (financijski jakih)javnih preduzeća. Kratko rečeno ko formira vladu dobija ključ narodne banke.To je moje viđenje sadašnjeg političkog stanja u zemlji.Naravno nemože nam bolje biti kada su sadašnji političari učenici ili deca bivših političara ili generala, a znamo da su nas oni izdali, a sadašnji opljačkali.Valjda bolje nismo ni zaslužili već kakav narod, takva i vlada!

kakav tip!

pre 11 godina

Tvoja rec nema nikakvu tezinu i to si toliko puta dokazao da ti cak i ovo malo nesrecnog naroda sto izlazi na izbore nije zaboravilo. U godini u kojoj je tvoj predsednik postao i predsednik svih nas ti si doziveo debakl tako da bi bilo ok da se malo sklonis i pustis da prodje jedno par meseci da te ovaj dementni narod zaboravi pa nam se opet vrati jer sta bi ti bez nas i mi bez tebe i tebi slicnih

grbovic

pre 11 godina

"Uvek dobro promislim i hladne glave izađem u javnost kada tako nešto kažem", pojašnjava prvi čovek naprednjaka.

rece covek koji je do sada u javnost izlazio uvek sa proverenim informacijama i optuzbama za koje je uvek imao navodne dokaze i koje je uvek navodno dostavljao nadleznim organima.
Setimo se njegovog poslednjeg saopstenja kada je javno rekao da zna ko je iz vlasti obezbedio luki Bojovicu da pobegne, al kako tada rece novinarima nece javno da kaze vec je poslao pismo u tuzilastvo.
Posle toga se javlja Tomo Zoric i saopstava da nikakvo pismo nije stiglo i poziva Vucica da javno kaze imena.
I sta se desilo- puj pike ne vazi, nikom nista...
E moj Vucicu i moja Srbijo!!!
Toma Nikolic nije moj predsednik!!!!

Sveti

pre 11 godina

Jadna Srbijo kada zavisis od Dacica.Nikada on ne bi dobio toliko glasova da nije sa partijom penzionera u koaliciji!!!Sada je pokazao i pokazuje svoje pravo lice i malogradjansku narav.

tamara

pre 11 godina

Ne mogu da verujem koliko ovaj covek zeli vlast! U poziciji smo da biramo izmedju ljudi zrelih za psihijatra ili onih zrelih za zatvor.Najbolje bi bilo da Vucic u novoj vladi bude i ministar policije i ministar informisanja,pa da ga opet vidimo u najdrazoj mu ulozi!

dzon zemunac

pre 11 godina

Tadicevci, crknite od muke! Nemo' se ljutite sto ste vi do sad krali, pustite malo i nas :))) Jedino SNS moze da pobedi Ds! Pozdrav od naprednjaka sa Vozdovca, iz Zemuna, Novog Beograda, Surcina... ;)

Chupo

pre 11 godina

Ma nismo mi za bolje, treba malo da nas zavlače...
Nadam se da su sada zadovoljni oni koji nisu izašli ili još gore oni koji su precrtavali listiće i crtali betmene.
Treba malo da se podsetimo kako je to nekada lepo bilo, ej bre međunarodne sankcije, hiperinflacija, red za hleb, benzin u flašama.... tad je bre bilo super, celom svetu smo terali inat i nisu nam ništa mogli. Danas je to sve nekako suvoparno, znaš da će svaki dan biti hleba i benzina, da možeš da ideš gde hoćeš, nije to to.
Priče o tome kako mladi nemaju posla i sl. su glupost, ko hoće ima gde da radi. Pazi molim te, kriza a ono sve kafići puni ljudi u sred bela dana, noću da ne govorim, baš takvi se nešto žale da se nema para.

Marko Runjajic

pre 11 godina

Mislim da bi bio red da se više dogovorite. I mislim da je zaista neozbiljno da u vladi opet bude DS koji je izgbuio parlamentarne i predsedničke izbore,pa nećemo gubitnike u vladi!!! Jedino što su dobili jesu puni bankovni računi!

Pera

pre 11 godina

Ovoj nasoj propaloj drzavi treba strana cizma, okupator,sta god, Nemci, Turci, nebitno. Jedino cemo se tako dovesti u red. Sami s ovim kriminalom od stranaka (svih od ds do sns) nikada necemo doziveti da zivimo bolje...

bezimena

pre 11 godina

osuđeni smo izgleda na crno-crvenu koaliciju. vraćamo se 20 godina unazad, da oni koji su nam ostavili hipoteku devedesetih, opet naprave nešto što će nas daviti sledećih 20 god.
(batustanac, 25. jun 2012 15:54)

Sami smo krivi, jer nam je sistem vrednosti naopak. Bojimo se budućnosti dok pametujemo nad prošlosti (koja nam je kriva za sve moguće neuspehe), slavimo gubitnike umesto pobednike (podsećanje na uspešne nas frustrira jer takvima nismo dorasli), umesto da se ugledamo na bolje i pametnije, ne samo iz našeg naroda, više volimo da sažaljevamo propalice i pljujemo po celom svetu jer nas "ne razume". Ne radimo ono što možemo, ali se ubismo pričajući kako bi radili sve ono što ne možemo, samo da možemo...Pamet ne cenimo, mišićima se divimo, iako je od davnina utvrdjeno da "um caruje, snaga samo klade valjda". Tako se NE ponašaju normalni ljudi i zato smo ovde gde jesmo, siromašni, mali, iskompleksirani, izgubljeni u vremenu i prostoru, a da bi se to promenilo potrebna je revolucija u glavi svakoga od nas. U tome nam ne treba ni vlast, ni opozicija, NIKO, samo lična zdrava pamet i volja, opet lična, da budemo bolji, zbog nas, naše dece i njihove budućnosti!

sabahudin

pre 11 godina

Znači li ovo da se bliži kraj,baladi zvanoj sastavljanje vlade.Da li to Vučić već,doduše još u uvijenoj formi,najavljuje ulazak naprednjaka u vlast?

istina

pre 11 godina

Ne znam cega se plase ljudi koji ne zele SNS u novoj vladi ?
80 posto ljudi koji ovde ostavlja komentar nije bilo punoletno te 2000-te . Po cemu vi to znate kako bi bilo da oni dodju na vlast ?
Hocete da kazete da vam je dobro ?
Pa na ivici smo svake oblaste , samo nam je ponor ostao , zar nije logicno da treba da menjamo da probamo nesto drugo ?
Lako cemo i SNS oterati , samo ako ne budu valjali .
Narod se pita mi se pitamo , u svakom gradu .
Nemojte , onu Kosovo , ljudi nisu izasli , opustili se , to su lose lazi .
SNS je osvojio najvise glasova i treba da formira vladu , najvise ljudi ih je podrzalo na izborima i to je to

Stari Beograđanin

pre 11 godina

lepo primetio čovek, stalno nosi skupa odela... mene zanima odakle mu i odakle mu stan u yu biznis centru, gde je pritom kupio tih 200 kvadrata u periodu kada su bili naskuplji u bgu? jel su mu to mama i tata kupili, ili je to kupio od svoje poslanicke plate posto nema ni jedan dan radnog staza? Od poslaničke plate nije mogao a ne verujem i da su mu mamam i tata imali novca za to? Isto vazi i za Tomu... Takođe odakle vam pare da otvarate na svakoj opštini po 5-6 kancelarija? Za neke lično znam da ste dobili novac od lokalnih kriminalaca, jel tako i za sve?

Rajko

pre 11 godina

Pri postojecim rezultatima parlamentarnih izbora, a da je Boris Tadic pobedio na predsednickim izborima, bilo bi logicno da DS formira vladu, bar po njima. A jos da je lista DS-a recimo osvojila 73, a lista SNS-a 67 poslanickih mandata, ne bi bilo ni govora da SNS pomisli da formira vladu. Medjutim, DS smatra da je vlast rezervisana za njih. Ponasaju se kao ucenici koji su malo "popustili" u skoli, pa ce popraviti ocene. Da je bila sposobna DS bi do sada sastavila parlamentarnu vecinu. Nije iskljuceno da je i sada sastavi, ali to ce to biti bas na silu, sa dosta odricanja i gorkim ukusom u ustima.
Vlada na celu sa SNS-om bila bi odraz logicnog raspolozenja birackog tela na poslednjim izborima.

Špira Laktaš

pre 11 godina

Onda će ekipa sa Jorgovankom i Tomom da nas vodi u svetlu budućnost! I sa tobom naravno. Ti ćeš verovatno biti ministar ino poslova? A dr. Pelević ministar sporta, a Cakana ministar prosvete i kulture! I još da daš nešto Zorici Brunclik, ima da nam bude srećni i berićetno.

Masta cini svasta

pre 11 godina

Cekaj bre. Pre nego sto formirate vladu da nam das objasnjenje ko je sedeo sa Lukom Bojovic, ko je pokrao izbore. A to sto zelis da formiras vladu je isto kao i moje zelje da budem sa Saron Stoun

purenjak

pre 11 godina

@vi znate da je takve reči ne izgovaram lako",
Znamo, lakse izgovaras vece gluposti, klevete, obecanja i sve sto ti padne na pamet ili ti diploma naredi!!

LJILJANA M

pre 11 godina

"Postoje šanse da SNS formira vladu"
To je toliko logično da postoje šanse na strani naprednjaka,jer su dobili i poverenje naroda.Bilo bi krajnje neozbiljno prenebregnuti tu činjenicu.Ko to čini,ne smeši mu se uspeh u političkom životu.

TURBO TORNADO

pre 11 godina

Nova stara koalicija sa Tadićem na čelu= najbrži put u potpunu propast!
Zar ne videsmo njihov "veliki" domet u svim segmentima?! I to čitavih 8(osam) godina!!!
Sada je vreme krajnje da se povuku sa scene.

Zaki

pre 11 godina

Nema toga šta ne bih dao da vas sve zajedno, upropastitelje zemlje i ljudi, pošaljemo u istoriju i udžbenike koji bi stajali na polici pod imenom: "Istorijska lakrdija".

Ivan grof od Valjeva

pre 11 godina

Ne samo da postoji mogucnost, nego je to i najveca potreba za ovu situaciju, odnosno, jedino resenje da izadjemo iz ovog tunela u kome se nalazimo.

Milan

pre 11 godina

Pozivam DS i SNS da otkace Malog Slobu(Dacica) i modernog JUL-ovca(Dinkica) i da se napravi Vlada SNS-DS-LDP. U ovoj situaciji to je jedino resenje ako postoji zelja da se ozbiljno radi naredne cetiri godine.

NSHC

pre 11 godina

Ovaj mladić osim po tome što je pogazio zakletvu u crkvi poznat je po tome da u zadnje vreme nosi izuzetno skupa odela,maramicu u džepu od sakoa i košulje sa manžetnom.Misli da je time kupio novi identitet da više nije srpski radikal da je sada srpski naprednjak i da je spreman da ponovo kao 1999. bude ministar da stari on nije više popularan,a novi on je sad evropski podoban.Da li ovaj mladić nema obraz ili mu nemamo pamćenje?

M012Z

pre 11 godina

Ako sns ne formira vladu, Srbija ce izgubiti sansu za bilo kakav napredak. Dmokrate ce privatizovati, prodati i prisvojiti ovo malo jada sto je ostalo, a nama ce ostaviti duznicku krizu da nam ne bude dosadan zivot. Sns je sa druge srane sansu da bude u vladi, zasluzio i potvrdio, dok ovo sto DS radi drzavi vise nije humano.

jelica ovcarevic-kablarevic

pre 11 godina

Bilo bi i pravedno da vladu cini srpska napredna stranka,jer su dobili najvise glasova na izborima.Sve ostalo bi bila prevara.

Jonagold

pre 11 godina

Bože daj da tako bude! Nešto se dešava sigurno, jer Vučić nije neko ko iznosi neproverene informacije. Sa SNS-om, dogovor o vladi bi ubrzo bio postignut.

bata

pre 11 godina

Napravite vladu kada mozete,sta cekate,pobeci ce vam kriminalci koje hocete da apsite,hahahahaha.Vi cete da se hapsite izmedju sebe,taj koji je u to poverovao mora da ima ozbiljnih problema sa razumom.Ja bi najvise voleo kada bi vi to bili u mogucnosti da uradite,pogotovo sto se tice onih koji su vladali zadnjih godina tu ima sta hapsiti i ispitati poreklo imovine.Pojedinci su postali milioneri preko noci u ovoj zemlji bede i nepravde.Videcemo sta cete uraditi,ja sam sigurna da necete nista uraditi osim sto cete kao i ovi pre i oko vas napuniti vase dzepove,dok se jos ima od cega.Pozurite jer para ce biti sve manje a sirotinje sve vise.Posle toga dolazi kuka i motika.

marcus.miller

pre 11 godina

sta je sa dzakom listica, naprednjaci??? a ako vladu formirate, mogu misliti koga cete sve pokupiti, vise bih voleo da sami budete u toj vladi nego sa potencijalnima

Грчански Деспот

pre 11 godina

Ovoj nasoj SRBIJI trebаju vodje,
koji svoj uticаj koriste u prаvo vreme, iz prаvih rаzlogа;
koji preuzimаju mаlo veci deo krivice i mаlo mаnji deo zаslugа;
koji, pre nego pokusаju voditi druge, uspesno vode sebe.
Potrudite se da zaista "NAJBOLJI IDU NAPRED" !!! Hvala.

Hogar

pre 11 godina

...bilo bi lepo videti leđa onima koji zbog lopovluka upravo ovoga trenutka ostavljaju 5500 ljudi u Smederevu bez hleba.Neka svaki izdržava još 3 člana porodice to je oko 15 000 ljudi bez sredstava za život!!!To što DS neće (možda) formirati vladu je mala kazna za ovo i mnoga slična dela koja učiniše stanovnicima siromašne Srbije.

olga

pre 11 godina

SNS i treba da formira vladu.Nema promena sa DS i Tadićem na čelu,oni su glavni krivci što je država tu gde je.Vreme je da budu opozicija i da se njihovo poslovanje istraži jer su simbol korupcije od 2000 godine.

batustanac

pre 11 godina

osuđeni smo izgleda na crno-crvenu koaliciju. vraćamo se 20 godina unazad, da oni koji su nam ostavili hipoteku devedesetih, opet naprave nešto što će nas daviti sledećih 20 god.

olga

pre 11 godina

SNS i treba da formira vladu.Nema promena sa DS i Tadićem na čelu,oni su glavni krivci što je država tu gde je.Vreme je da budu opozicija i da se njihovo poslovanje istraži jer su simbol korupcije od 2000 godine.

NSHC

pre 11 godina

Ovaj mladić osim po tome što je pogazio zakletvu u crkvi poznat je po tome da u zadnje vreme nosi izuzetno skupa odela,maramicu u džepu od sakoa i košulje sa manžetnom.Misli da je time kupio novi identitet da više nije srpski radikal da je sada srpski naprednjak i da je spreman da ponovo kao 1999. bude ministar da stari on nije više popularan,a novi on je sad evropski podoban.Da li ovaj mladić nema obraz ili mu nemamo pamćenje?

purenjak

pre 11 godina

@vi znate da je takve reči ne izgovaram lako",
Znamo, lakse izgovaras vece gluposti, klevete, obecanja i sve sto ti padne na pamet ili ti diploma naredi!!

batustanac

pre 11 godina

osuđeni smo izgleda na crno-crvenu koaliciju. vraćamo se 20 godina unazad, da oni koji su nam ostavili hipoteku devedesetih, opet naprave nešto što će nas daviti sledećih 20 god.

marcus.miller

pre 11 godina

sta je sa dzakom listica, naprednjaci??? a ako vladu formirate, mogu misliti koga cete sve pokupiti, vise bih voleo da sami budete u toj vladi nego sa potencijalnima

bata

pre 11 godina

Napravite vladu kada mozete,sta cekate,pobeci ce vam kriminalci koje hocete da apsite,hahahahaha.Vi cete da se hapsite izmedju sebe,taj koji je u to poverovao mora da ima ozbiljnih problema sa razumom.Ja bi najvise voleo kada bi vi to bili u mogucnosti da uradite,pogotovo sto se tice onih koji su vladali zadnjih godina tu ima sta hapsiti i ispitati poreklo imovine.Pojedinci su postali milioneri preko noci u ovoj zemlji bede i nepravde.Videcemo sta cete uraditi,ja sam sigurna da necete nista uraditi osim sto cete kao i ovi pre i oko vas napuniti vase dzepove,dok se jos ima od cega.Pozurite jer para ce biti sve manje a sirotinje sve vise.Posle toga dolazi kuka i motika.

Zaki

pre 11 godina

Nema toga šta ne bih dao da vas sve zajedno, upropastitelje zemlje i ljudi, pošaljemo u istoriju i udžbenike koji bi stajali na polici pod imenom: "Istorijska lakrdija".

olga

pre 11 godina

SNS i treba da formira vladu.Nema promena sa DS i Tadićem na čelu,oni su glavni krivci što je država tu gde je.Vreme je da budu opozicija i da se njihovo poslovanje istraži jer su simbol korupcije od 2000 godine.

bezimena

pre 11 godina

osuđeni smo izgleda na crno-crvenu koaliciju. vraćamo se 20 godina unazad, da oni koji su nam ostavili hipoteku devedesetih, opet naprave nešto što će nas daviti sledećih 20 god.
(batustanac, 25. jun 2012 15:54)

Sami smo krivi, jer nam je sistem vrednosti naopak. Bojimo se budućnosti dok pametujemo nad prošlosti (koja nam je kriva za sve moguće neuspehe), slavimo gubitnike umesto pobednike (podsećanje na uspešne nas frustrira jer takvima nismo dorasli), umesto da se ugledamo na bolje i pametnije, ne samo iz našeg naroda, više volimo da sažaljevamo propalice i pljujemo po celom svetu jer nas "ne razume". Ne radimo ono što možemo, ali se ubismo pričajući kako bi radili sve ono što ne možemo, samo da možemo...Pamet ne cenimo, mišićima se divimo, iako je od davnina utvrdjeno da "um caruje, snaga samo klade valjda". Tako se NE ponašaju normalni ljudi i zato smo ovde gde jesmo, siromašni, mali, iskompleksirani, izgubljeni u vremenu i prostoru, a da bi se to promenilo potrebna je revolucija u glavi svakoga od nas. U tome nam ne treba ni vlast, ni opozicija, NIKO, samo lična zdrava pamet i volja, opet lična, da budemo bolji, zbog nas, naše dece i njihove budućnosti!

Stari Beograđanin

pre 11 godina

lepo primetio čovek, stalno nosi skupa odela... mene zanima odakle mu i odakle mu stan u yu biznis centru, gde je pritom kupio tih 200 kvadrata u periodu kada su bili naskuplji u bgu? jel su mu to mama i tata kupili, ili je to kupio od svoje poslanicke plate posto nema ni jedan dan radnog staza? Od poslaničke plate nije mogao a ne verujem i da su mu mamam i tata imali novca za to? Isto vazi i za Tomu... Takođe odakle vam pare da otvarate na svakoj opštini po 5-6 kancelarija? Za neke lično znam da ste dobili novac od lokalnih kriminalaca, jel tako i za sve?

Masta cini svasta

pre 11 godina

Cekaj bre. Pre nego sto formirate vladu da nam das objasnjenje ko je sedeo sa Lukom Bojovic, ko je pokrao izbore. A to sto zelis da formiras vladu je isto kao i moje zelje da budem sa Saron Stoun

olga

pre 11 godina

SNS i treba da formira vladu.Nema promena sa DS i Tadićem na čelu,oni su glavni krivci što je država tu gde je.Vreme je da budu opozicija i da se njihovo poslovanje istraži jer su simbol korupcije od 2000 godine.

Špira Laktaš

pre 11 godina

Onda će ekipa sa Jorgovankom i Tomom da nas vodi u svetlu budućnost! I sa tobom naravno. Ti ćeš verovatno biti ministar ino poslova? A dr. Pelević ministar sporta, a Cakana ministar prosvete i kulture! I još da daš nešto Zorici Brunclik, ima da nam bude srećni i berićetno.

M012Z

pre 11 godina

Ako sns ne formira vladu, Srbija ce izgubiti sansu za bilo kakav napredak. Dmokrate ce privatizovati, prodati i prisvojiti ovo malo jada sto je ostalo, a nama ce ostaviti duznicku krizu da nam ne bude dosadan zivot. Sns je sa druge srane sansu da bude u vladi, zasluzio i potvrdio, dok ovo sto DS radi drzavi vise nije humano.

Hogar

pre 11 godina

...bilo bi lepo videti leđa onima koji zbog lopovluka upravo ovoga trenutka ostavljaju 5500 ljudi u Smederevu bez hleba.Neka svaki izdržava još 3 člana porodice to je oko 15 000 ljudi bez sredstava za život!!!To što DS neće (možda) formirati vladu je mala kazna za ovo i mnoga slična dela koja učiniše stanovnicima siromašne Srbije.

pera kojot genije

pre 11 godina

jedva čekam da sns formira vladu, pa da kupujem zejtin za 12 dinara, hleb za 4, a da svi poljoprivrednici voze nove audije, ja ću u toj postavci onda da vozim novi bmw 5 sigurno, a supruga x1 na primer, iz slavina će da curi med i mleko, a umesto buke, kada otvorim prozor čuće se oda radosti, ushićenju mome kraja nema...

Sveti

pre 11 godina

Jadna Srbijo kada zavisis od Dacica.Nikada on ne bi dobio toliko glasova da nije sa partijom penzionera u koaliciji!!!Sada je pokazao i pokazuje svoje pravo lice i malogradjansku narav.

grbovic

pre 11 godina

"Uvek dobro promislim i hladne glave izađem u javnost kada tako nešto kažem", pojašnjava prvi čovek naprednjaka.

rece covek koji je do sada u javnost izlazio uvek sa proverenim informacijama i optuzbama za koje je uvek imao navodne dokaze i koje je uvek navodno dostavljao nadleznim organima.
Setimo se njegovog poslednjeg saopstenja kada je javno rekao da zna ko je iz vlasti obezbedio luki Bojovicu da pobegne, al kako tada rece novinarima nece javno da kaze vec je poslao pismo u tuzilastvo.
Posle toga se javlja Tomo Zoric i saopstava da nikakvo pismo nije stiglo i poziva Vucica da javno kaze imena.
I sta se desilo- puj pike ne vazi, nikom nista...
E moj Vucicu i moja Srbijo!!!
Toma Nikolic nije moj predsednik!!!!

tamara

pre 11 godina

Ne mogu da verujem koliko ovaj covek zeli vlast! U poziciji smo da biramo izmedju ljudi zrelih za psihijatra ili onih zrelih za zatvor.Najbolje bi bilo da Vucic u novoj vladi bude i ministar policije i ministar informisanja,pa da ga opet vidimo u najdrazoj mu ulozi!

Dragan

pre 11 godina

Iako socijalisti i naprednjaci na mojoj listi najomrazenijih stranaka ravnopravno dele prvo mesto , iskreno bih voleo da formiraju vladu i to sa URS-m.
Takva bi se Vlada odrzala najdalje do sledeceg proleca .Istovremeno nove snage u DS-u bi imale vremena da obave nuzno pospremanje stranke i uklone iz svojih redova nesposobne kadrove koji su zemlju i doveli do ovde.
Na sledecim izborima bi u tom slucaju prica bila sasvim drugacija.
Ipak, Mali Sloba je prevelika lisica da bi usao u pricu sa SNS-om.
Na zalost!

tjki90

pre 11 godina

@ (istina, 25. jun 2012 17:12)

ni oni sto su otisli na njihov miting 2008. kada je karadzic uhapsen nisu bili punoletni (a cak ni rodjeni) onda kada se desila srebrenica pa su opet jedva cekali da vicu "noz zica srebrenica", o 90tima je dovoljno pitati mamu i tatu "mama, tata, sta je to bilo tada tako strasno da sad ne sme vucic da bude u vladi?"......evo ja prvi, 2000.te sam imao 10 godina, matori mi je otisao 5og oktobra do skupstine, sada je razocaran sto ministar vucic i dalje sme da se bavi politikom a kamoli da se nesto pita

kakav tip!

pre 11 godina

Tvoja rec nema nikakvu tezinu i to si toliko puta dokazao da ti cak i ovo malo nesrecnog naroda sto izlazi na izbore nije zaboravilo. U godini u kojoj je tvoj predsednik postao i predsednik svih nas ti si doziveo debakl tako da bi bilo ok da se malo sklonis i pustis da prodje jedno par meseci da te ovaj dementni narod zaboravi pa nam se opet vrati jer sta bi ti bez nas i mi bez tebe i tebi slicnih

neglasac

pre 11 godina

kad bi postojala sansa da se svi vi terate u p.... ........
na celu sa malim slobom i tvojim mentorom i ostalom b.....

p.s. upisi ne dan u RADNU knjizicu

M. Н. Лазар

pre 11 godina

СНС, мрзим к'о и СРС, али подржавам формирање њихове владе.
'Ајде мајстори, да вас видимо.
Толико смо пропали, да још 4 године стагнације нећемо ни осјетити.

LxMusic

pre 11 godina

Dobro bi bilo da SNS napravi vladu I da konacno svi vide s kim imaju posla.
Kako Vucic samo govori pohvalno o sebi! To je strasno! " ja uvek dobro promislim pa onda hladne glave izdjem pred vas...."
Takve stvari bi ( da postoje ) trebali biti zakljuci drugih ljudi. Ne mozes o sebi da govoris : ja sam pametan, lep, promisljen.... UZAS!!!
To je omalovazavanje inteligencije citavoj naciji.
Na pitanja nacije on nema odgovore, kao ni Nikolic.
Poenta je sto se oni ponasaju kao glas naroda a ne kao lideri naroda.
Svi mi znamo sta bismo zeleli I ne treba na jos glasova koji ce to ponavljati. Trebamo lidere koji znaju kako do toga da dodjemo!
Medjutim prisutnost takvih ljudi na politickoj sceni odavno je opisao jedan britanski filozof:" dok budale imaju previse samopouzdanja , pametni ljudi su stalno u nekoj dilemi!"

(Ne)prilika

pre 11 godina

Ajd, iskoristite tu sansu, vase je vreme,pa da i vas skinemo sa dnevnog reda. A nama svakako bolje biti nece. Spasa nam nema, a propast necemo!

Ivan grof od Valjeva

pre 11 godina

Ne samo da postoji mogucnost, nego je to i najveca potreba za ovu situaciju, odnosno, jedino resenje da izadjemo iz ovog tunela u kome se nalazimo.

milan

pre 11 godina

Samo kada se setim one mucke sa navodnim ukradenim listicima i pozirista u kome su glavnu uloge imali bas oni Nikolic i Vucic i kada citam danasnju izjavu Vucica kao "hladne glave" i promisljeno i pomislim da takvi treba da vladaju onda su stvarno zasluzili Dacica i SPS a i oni koji su ih birali.

Pera

pre 11 godina

Ovoj nasoj propaloj drzavi treba strana cizma, okupator,sta god, Nemci, Turci, nebitno. Jedino cemo se tako dovesti u red. Sami s ovim kriminalom od stranaka (svih od ds do sns) nikada necemo doziveti da zivimo bolje...

Rajko

pre 11 godina

Pri postojecim rezultatima parlamentarnih izbora, a da je Boris Tadic pobedio na predsednickim izborima, bilo bi logicno da DS formira vladu, bar po njima. A jos da je lista DS-a recimo osvojila 73, a lista SNS-a 67 poslanickih mandata, ne bi bilo ni govora da SNS pomisli da formira vladu. Medjutim, DS smatra da je vlast rezervisana za njih. Ponasaju se kao ucenici koji su malo "popustili" u skoli, pa ce popraviti ocene. Da je bila sposobna DS bi do sada sastavila parlamentarnu vecinu. Nije iskljuceno da je i sada sastavi, ali to ce to biti bas na silu, sa dosta odricanja i gorkim ukusom u ustima.
Vlada na celu sa SNS-om bila bi odraz logicnog raspolozenja birackog tela na poslednjim izborima.

istina

pre 11 godina

Ne znam cega se plase ljudi koji ne zele SNS u novoj vladi ?
80 posto ljudi koji ovde ostavlja komentar nije bilo punoletno te 2000-te . Po cemu vi to znate kako bi bilo da oni dodju na vlast ?
Hocete da kazete da vam je dobro ?
Pa na ivici smo svake oblaste , samo nam je ponor ostao , zar nije logicno da treba da menjamo da probamo nesto drugo ?
Lako cemo i SNS oterati , samo ako ne budu valjali .
Narod se pita mi se pitamo , u svakom gradu .
Nemojte , onu Kosovo , ljudi nisu izasli , opustili se , to su lose lazi .
SNS je osvojio najvise glasova i treba da formira vladu , najvise ljudi ih je podrzalo na izborima i to je to

Ivan 81

pre 11 godina

Ne zaboravimo da je odziv biraca bio ispod 50%.
Ako se ne varam oko 46% pa jos ti procenti kada se dobije rezultat ispadne da je mali broj glasaca glasao i za SNS,DS i SPS.
Nema nam spasa, bojkotovli smo izbore umesto da smo glasali za bilo koju drugu partiju pored ove 3, sada je kasno.
Koja god partija od ove 3 formira vladu sa svojim trabantima tonemo kao Titanik.
Novi izbori su resenje naravno uz veliki odziv biraca koji ce da pokosi ovu 'svetu trojicu'.

Грчански Деспот

pre 11 godina

Ovoj nasoj SRBIJI trebаju vodje,
koji svoj uticаj koriste u prаvo vreme, iz prаvih rаzlogа;
koji preuzimаju mаlo veci deo krivice i mаlo mаnji deo zаslugа;
koji, pre nego pokusаju voditi druge, uspesno vode sebe.
Potrudite se da zaista "NAJBOLJI IDU NAPRED" !!! Hvala.

Shankly

pre 11 godina

I da Gebels, ovaj, hocu reci Vucic, opet bude ministar da zavrsi zapoceto, tj. onaj zakon o informisanju pa da hapsimo novinare cim zinu o vlasti... kratke li smo pameti...

No.1

pre 11 godina

Tomislav Nikolic je izjavio da ako bude predsednik, povuci ce se sa stranackih funkcija i nece ucestvovati u pravljenju vlade.Pre dva meseca rekao kako njega nece ucenjivati stranke manje od njega(trenutno Dacicu nudi mesto premijera i istovremeno ministra policije)...Bio sam kulturan,samo sam hteo da napomenem.Ovo je IZMEDJU OSTALOG...pozdrav ljudi...

Milan

pre 11 godina

Pozivam DS i SNS da otkace Malog Slobu(Dacica) i modernog JUL-ovca(Dinkica) i da se napravi Vlada SNS-DS-LDP. U ovoj situaciji to je jedino resenje ako postoji zelja da se ozbiljno radi naredne cetiri godine.

obi van

pre 11 godina

citam komentare i ne kapiram - sta vam je u ovoj situaciji kriv sns? niti su krivi za ekonomsku situaciju niti zato sto je ds izgubio niti zato sto jos nema vlade.

Rikardo

pre 11 godina

Za "malog čoveka", onog bez jakih stranačkih veza, savršeno je svejedno ko će formirati Vladu Srbije, da li DS i SPS ili, pak, SNS i SPS. Ne zaluđujte se visokom politikom i ne verujte političarima!

Chupo

pre 11 godina

Ma nismo mi za bolje, treba malo da nas zavlače...
Nadam se da su sada zadovoljni oni koji nisu izašli ili još gore oni koji su precrtavali listiće i crtali betmene.
Treba malo da se podsetimo kako je to nekada lepo bilo, ej bre međunarodne sankcije, hiperinflacija, red za hleb, benzin u flašama.... tad je bre bilo super, celom svetu smo terali inat i nisu nam ništa mogli. Danas je to sve nekako suvoparno, znaš da će svaki dan biti hleba i benzina, da možeš da ideš gde hoćeš, nije to to.
Priče o tome kako mladi nemaju posla i sl. su glupost, ko hoće ima gde da radi. Pazi molim te, kriza a ono sve kafići puni ljudi u sred bela dana, noću da ne govorim, baš takvi se nešto žale da se nema para.

swedenonline

pre 11 godina

jedini nacin za opstanak je pobeci od ove ludorije je pobeci iz Srbije pa nek mu ostanu konji, telad i curke da im vlada za koje smatra narod.

Rascep

pre 11 godina

Neka vaši vrsni novinari provere da li je tačno da je nastupio ozbiljan rascep u DS, da je deo članova razočaran delovanjem stranke u prethodnom periodu i izbornim neuspehom i traže čistku dela rukovodstva, usled čega je nastupila objektivna nemogućnost DS da formira vladu.

Čitač

pre 11 godina

Politički početnici. Lešinari građanstva. Lopovi visokog profila. Nesposobni, nadmeni, isprazni.
I posle se ljudi pitaju zašto se sve više ljudi odlučuje za nevažeće listiće ili da ne glasaju.
Nisu još predložili zakon za legalizaciju kupleraja...

Rajko Cvetkovic

pre 11 godina

Gospodo Nazadnjaci, narod je hteo promene i zašto ne formirate vladu i pohapsite sve demokrate, tako se obećali narodu, molim lepo. Još se osećam upljuvan od dvojca Tomas&Wolf, morao sam da se odaljujem o TV-a kada su obojica siktali. Pa tetka Jorgovanka je šištala na svakoga, šta je sada, gde su vam ti vrli kadrovi, sakrili ste se u mišuju rupu.
Tadić je izgubio parlamentarne i predsedničke izbore, narcisiodan je do bola, navikao da oko sebe ima samo poslušnike, a Dinkić je buldožer i naravno da Tadić nema dovoljnu većinu za vladu.
Ajde Nazadnjaci, rešavajte probleme!

Berserk

pre 11 godina

Не знам зашто су људи толико негативни око свега овога.
Па зар сте мислили да ДС треба вечно да влада?
Какви год да су, ови људи су добили поверење народа и не треба се превише бунити ако имају шансу да дођу на власт.
Управо такво размишљање да само једна партија треба да влада је и довела Србију у стање велике корупције, јер испада да је Србија власништво ДС-а, ДОС-оваца или кога год.
Сличну ситуацију је имала и Италија током 70-тих када су њихови комунисти имали 30% гласова.
Николић и Вучић су урадили оно што су требали да ураде.
Оставили су се празне и смешне Шешељеве идеологије и прихватили тренд који је присутан у целој Европи.
Шта још желите?
Ово је што је, народ је за ово гласао и нема друго.
Ако желите друго, сами формирајте партије/учланите се у постојеће и борите се за своје идеје.

Поздрав свима који воле Србију и српски народ.

bogi

pre 11 godina

Bilo ko da formira Vladu trebaće mu čudo da izbegne bankrot države. Ne verujem u čuda, pa zato smatram neizbežnim bankrot... Šta će to značiti? Da npr oko oktobra - novembra ljudi u državnim firmama i penzioneri neće dobiti svoje plate i penzije... I neće ga dobiti ni u decembru... i onda će narod ustati - barem taj deo koji radi u državnom sektoru, jer samo oni mogu da protestuju (kod privatnika odmah dobijas otkaz i sutradan prima novog radnika jer ima ko da zameni svakoga).
Biće masovni protesti (veličine nikad ne viđene na ovim prostorima), biće nereda, nasilja na tim protestima... Tada biće dve opcije: da će Vlada podneti ostavku i na novim izborima biraćemo ponovo neku nesposbnu vlast od istih ljudi ili će doći do nasilne promene vlasti i do formiranja neke prolazne "narodne vlasti" sastavljen od eksperata, koji će pod hitno promeniti Ustav, državni sistem, zakon o izborima i o političkim partijama i početi izgradnju DRŽAVE od početka, od temelja, ali sad sa dobrim temeljima... Tada će možda postojati šansa, da za nekih 10-15 godina živimo bolje...
Ako međutim ne dođe do te temeljne promene, menjaće se isti ljudi, ista politčka oligarhija i nećemo izaći iz krize još, dugo, dugo...

birac

pre 11 godina

Mogu i ja!Moze i bilo koji gradjanin Srbije,jer dokle smo dosli,evo ja i komsija cemo se dogovoriti,pa idemo kod Predsednika da kazemo da imamo vecinu!
Sram Vas sve bilo,od nas koji smo glasali pravite budale!
Sta uopste za Vas znaci volja gradjana?Obicna lakrdija,zar ne..
Narod je tu da kao glasa,a onda po stranim ambasadama,elitnim bg restoranima i klubovima,sa ajkunima i "licima od ranije pozantim organima gonjenja",daleko od ociju javnosti - dogovor o Vladi!
Samo kad se setim Vucica,koji je izjavio kako on,pored svega sta zna, zna i da mesa malter!I sada taj vrsni mesac maltera prica kako ce formirati Vladu!
Mozda uvede i Miistarstvo za mesanje maltera,i sebe kao Ministra...

e

pre 11 godina

Političare boli uvo za narod. Sve što su obećavali u predizbornoj kampanji su odmah zaboravili.Njima je sada najveći problem ko će dobiti koje ministarsko mesto,a ko biti direktor atraktivnih (financijski jakih)javnih preduzeća. Kratko rečeno ko formira vladu dobija ključ narodne banke.To je moje viđenje sadašnjeg političkog stanja u zemlji.Naravno nemože nam bolje biti kada su sadašnji političari učenici ili deca bivših političara ili generala, a znamo da su nas oni izdali, a sadašnji opljačkali.Valjda bolje nismo ni zaslužili već kakav narod, takva i vlada!

sabahudin

pre 11 godina

Znači li ovo da se bliži kraj,baladi zvanoj sastavljanje vlade.Da li to Vučić već,doduše još u uvijenoj formi,najavljuje ulazak naprednjaka u vlast?

dzon zemunac

pre 11 godina

Tadicevci, crknite od muke! Nemo' se ljutite sto ste vi do sad krali, pustite malo i nas :))) Jedino SNS moze da pobedi Ds! Pozdrav od naprednjaka sa Vozdovca, iz Zemuna, Novog Beograda, Surcina... ;)

zoki

pre 11 godina

Gotovo da smo sigurni da je to bas tako - ko se premislja, taj si umislja! Red je da 'kako smo posejali, tako i pozanjemo'...
Nek se vec jedanput formiraju!

mirko

pre 11 godina

Nije teško zaključiti , na osnovu ove Vučićeve izjave, da oni pregovaraju sa SPS, jer bez njih ne mogu formirati vladu. Sa kojom od dve najveće stranke koalicija oko SPS iskreno pregovara , a sa kime samo fingira pregovore ne mogu znati. Prošli put su počeli sa DSS, a završili sa DS, možda će sada biti obrnuto. Velikih rezultata neće biti ma kakva bila ova vlada, ali sigurno nije svejedno kako će izgledati. Lično mislim da bi vlada sa SNS i DSS bila najlošija, jer likovi oko Tome Nikolića mi ne ulevaju poverenje, a to su najbolji kadrovi SNS. Osim toga DSS je protiv EU integracija što takođe nije dobro, ali kako god bude biće nekako.

jelica ovcarevic-kablarevic

pre 11 godina

Bilo bi i pravedno da vladu cini srpska napredna stranka,jer su dobili najvise glasova na izborima.Sve ostalo bi bila prevara.

Vesa

pre 11 godina

Po komentarima bih rekao da jos uvek ima talaca misli da nam je jedini spas vlada koju bi toboze formirao DS, komentatori DS-a izgleda ne znaju u kakvoj dubiozi se nalazimo tj na ivici bankrota, sve manja naplata poreza, sve vise nezaposlenih, nezadovoljnih, gladnih, ojadjenih, verovatno su manji procenat stanovnistva kojima ovakvo stanje odgovara, zaista realnost ponekada moze biti veoma gorka i surova.

TURBO TORNADO

pre 11 godina

Nova stara koalicija sa Tadićem na čelu= najbrži put u potpunu propast!
Zar ne videsmo njihov "veliki" domet u svim segmentima?! I to čitavih 8(osam) godina!!!
Sada je vreme krajnje da se povuku sa scene.

Zvonko

pre 11 godina

neozbiljni ste svi vi do bola. Nemozete da formirate ni jednu cestitu vladu. Ni jedna partija odnosno partijeske vodje nisu zasluzili da im se da mogucnost da vladaju ovom zemljom i sve se bojim da vlada nece uskoro....sve je to nesposobno

blaza

pre 11 godina

Nadam su da su ovi, drugoplasirani na izborima, shvatili da treba da idu u opoziciju i puste bolje da rade, bas onako kako je i narod procenio!!!

Julija

pre 11 godina

Ništa me ne može više iznenaditi u Srbiji samo mislim da je poruka građana bila kristalno jasna. Bude li greška još jedamput ponovljena narod više nikada i nikome neće verovati a o rejtingu DS-a i SPS-a da i ne govorimo. Dačić će definitivno pasti sa visine koju misli da je postigao i ponovo se vrati na početak kada ni šaku članova nije imao. Treba razmisliti!

Dragana10

pre 11 godina

jedina vlada koja bi bila po volji gradjana bila bi ona koju bi sastavio sns, promene prijaju sto je dokazano sa promenom na predsednickoj poziciji

Simke

pre 11 godina

Ja mislim da je Vucic u pravu, jer da je hteo da napravi vladu, DS bi to vec uradio, nego ne moze i to je vec svima jasno, samo se pitam zasto to i gradjanima vec jednom ne kazu ne go nas "dave kao zmija zabu".

LJILJANA M

pre 11 godina

"Postoje šanse da SNS formira vladu"
To je toliko logično da postoje šanse na strani naprednjaka,jer su dobili i poverenje naroda.Bilo bi krajnje neozbiljno prenebregnuti tu činjenicu.Ko to čini,ne smeši mu se uspeh u političkom životu.

Aleksandar

pre 11 godina

za (Ivan 81, 25. jun 2012 18:22)

U pravu ste, ali zo koga da ljudi glasaju, kada će opet za glasaju za "ove", jer misle da su najpametniji na svetu.
Evo Vuk Drašović je dobio neko priznanje od nekog nazovi instituta i ljudi umesto da provere o kome se radi, oni čestitaju, misleći da je dobio Nobelovu nagradu...

Jonagold

pre 11 godina

Bože daj da tako bude! Nešto se dešava sigurno, jer Vučić nije neko ko iznosi neproverene informacije. Sa SNS-om, dogovor o vladi bi ubrzo bio postignut.

Nikolina

pre 11 godina

Jedino što bi i bilo realno i ispravno je da vladu formira onaj kome je narod ukazao najviše poverenja. Ne vidim u čemu je problem i dokle taktiziranje SPS-a. Stičem utisak da uživaju da se "femkaju" i na taj način pokazuju neku svoju jačinu. Nevidim gde je tu interes naroda?

Marko Runjajic

pre 11 godina

Mislim da bi bio red da se više dogovorite. I mislim da je zaista neozbiljno da u vladi opet bude DS koji je izgbuio parlamentarne i predsedničke izbore,pa nećemo gubitnike u vladi!!! Jedino što su dobili jesu puni bankovni računi!

blaza

pre 11 godina

Naravno da ima sanse, to je narod dao na izborima, ali da li ce moci Vucic da se odbrani da mu to ne preotmu ovi drugoplasirani i oni sto su jedva cenzus presli, to nam ne rece...

Bojan Savic

pre 11 godina

(LxMusic, 25. jun 2012 20:42)
Са првим делом коментара о Вучићу бих се апсолутно сложио, али остатак је по мени ужасан. Вечита потрага за лидером (вођом) је прво у супротности са демократијом а показује и изузетну слабост. Овом народу нису потребне вође, управо нам је потребан "Глас народа", то јесте људи који ће одрађивати посао за који су изабрани. Грађани дају посао и плату државним функционерима да одраде послове ѕа које су се кандидовали и грађани су ти који на изборима говоре у ком правцу они желе да се крећу. Друга ствар је што по мени Вучић није такав политичар, али још страшније је што није гори од ДС-а и њихових кадрова!

bobo

pre 11 godina

U ovoj drzavi sve je moguce! Zamisli kako je neozbiljno da nam ministri budu Velja i slicni njemu tipovi! Pa gdje to idemo zalosna nam majka!!!

Mila

pre 11 godina

Ne samo da je moguća, nego je i jedina legitimna i jedina sposobna da nešto učini. Da Dačić ima dogovor sa demokratama, ne bi ni pričao sa naprednjacima. Daće Bog, pa ćemo uskoro dobiti ovu Vladu.

eldar kalesić

pre 11 godina

kod nas u bosni ima domaća tv serija pod nazivom LUD,ZBUNJEN,NORMALAN...vi,komšije moje najbolje znate koje kod vas kakav...ali sve mi više ta vaša politička scena liči na ovu seriju...mada ni kod nas nije ništa bolje,čak možda je i gore...pozdrav....

M012Z

pre 11 godina

Ako sns ne formira vladu, Srbija ce izgubiti sansu za bilo kakav napredak. Dmokrate ce privatizovati, prodati i prisvojiti ovo malo jada sto je ostalo, a nama ce ostaviti duznicku krizu da nam ne bude dosadan zivot. Sns je sa druge srane sansu da bude u vladi, zasluzio i potvrdio, dok ovo sto DS radi drzavi vise nije humano.

olga

pre 11 godina

SNS i treba da formira vladu.Nema promena sa DS i Tadićem na čelu,oni su glavni krivci što je država tu gde je.Vreme je da budu opozicija i da se njihovo poslovanje istraži jer su simbol korupcije od 2000 godine.

olga

pre 11 godina

SNS i treba da formira vladu.Nema promena sa DS i Tadićem na čelu,oni su glavni krivci što je država tu gde je.Vreme je da budu opozicija i da se njihovo poslovanje istraži jer su simbol korupcije od 2000 godine.

Ivan grof od Valjeva

pre 11 godina

Ne samo da postoji mogucnost, nego je to i najveca potreba za ovu situaciju, odnosno, jedino resenje da izadjemo iz ovog tunela u kome se nalazimo.

batustanac

pre 11 godina

osuđeni smo izgleda na crno-crvenu koaliciju. vraćamo se 20 godina unazad, da oni koji su nam ostavili hipoteku devedesetih, opet naprave nešto što će nas daviti sledećih 20 god.

NSHC

pre 11 godina

Ovaj mladić osim po tome što je pogazio zakletvu u crkvi poznat je po tome da u zadnje vreme nosi izuzetno skupa odela,maramicu u džepu od sakoa i košulje sa manžetnom.Misli da je time kupio novi identitet da više nije srpski radikal da je sada srpski naprednjak i da je spreman da ponovo kao 1999. bude ministar da stari on nije više popularan,a novi on je sad evropski podoban.Da li ovaj mladić nema obraz ili mu nemamo pamćenje?

Hogar

pre 11 godina

...bilo bi lepo videti leđa onima koji zbog lopovluka upravo ovoga trenutka ostavljaju 5500 ljudi u Smederevu bez hleba.Neka svaki izdržava još 3 člana porodice to je oko 15 000 ljudi bez sredstava za život!!!To što DS neće (možda) formirati vladu je mala kazna za ovo i mnoga slična dela koja učiniše stanovnicima siromašne Srbije.

dzon zemunac

pre 11 godina

Tadicevci, crknite od muke! Nemo' se ljutite sto ste vi do sad krali, pustite malo i nas :))) Jedino SNS moze da pobedi Ds! Pozdrav od naprednjaka sa Vozdovca, iz Zemuna, Novog Beograda, Surcina... ;)

istina

pre 11 godina

Ne znam cega se plase ljudi koji ne zele SNS u novoj vladi ?
80 posto ljudi koji ovde ostavlja komentar nije bilo punoletno te 2000-te . Po cemu vi to znate kako bi bilo da oni dodju na vlast ?
Hocete da kazete da vam je dobro ?
Pa na ivici smo svake oblaste , samo nam je ponor ostao , zar nije logicno da treba da menjamo da probamo nesto drugo ?
Lako cemo i SNS oterati , samo ako ne budu valjali .
Narod se pita mi se pitamo , u svakom gradu .
Nemojte , onu Kosovo , ljudi nisu izasli , opustili se , to su lose lazi .
SNS je osvojio najvise glasova i treba da formira vladu , najvise ljudi ih je podrzalo na izborima i to je to

Jonagold

pre 11 godina

Bože daj da tako bude! Nešto se dešava sigurno, jer Vučić nije neko ko iznosi neproverene informacije. Sa SNS-om, dogovor o vladi bi ubrzo bio postignut.

jelica ovcarevic-kablarevic

pre 11 godina

Bilo bi i pravedno da vladu cini srpska napredna stranka,jer su dobili najvise glasova na izborima.Sve ostalo bi bila prevara.

Грчански Деспот

pre 11 godina

Ovoj nasoj SRBIJI trebаju vodje,
koji svoj uticаj koriste u prаvo vreme, iz prаvih rаzlogа;
koji preuzimаju mаlo veci deo krivice i mаlo mаnji deo zаslugа;
koji, pre nego pokusаju voditi druge, uspesno vode sebe.
Potrudite se da zaista "NAJBOLJI IDU NAPRED" !!! Hvala.

Dragana10

pre 11 godina

jedina vlada koja bi bila po volji gradjana bila bi ona koju bi sastavio sns, promene prijaju sto je dokazano sa promenom na predsednickoj poziciji

obi van

pre 11 godina

citam komentare i ne kapiram - sta vam je u ovoj situaciji kriv sns? niti su krivi za ekonomsku situaciju niti zato sto je ds izgubio niti zato sto jos nema vlade.

LJILJANA M

pre 11 godina

"Postoje šanse da SNS formira vladu"
To je toliko logično da postoje šanse na strani naprednjaka,jer su dobili i poverenje naroda.Bilo bi krajnje neozbiljno prenebregnuti tu činjenicu.Ko to čini,ne smeši mu se uspeh u političkom životu.

TURBO TORNADO

pre 11 godina

Nova stara koalicija sa Tadićem na čelu= najbrži put u potpunu propast!
Zar ne videsmo njihov "veliki" domet u svim segmentima?! I to čitavih 8(osam) godina!!!
Sada je vreme krajnje da se povuku sa scene.

Marko Runjajic

pre 11 godina

Mislim da bi bio red da se više dogovorite. I mislim da je zaista neozbiljno da u vladi opet bude DS koji je izgbuio parlamentarne i predsedničke izbore,pa nećemo gubitnike u vladi!!! Jedino što su dobili jesu puni bankovni računi!

Rajko

pre 11 godina

Pri postojecim rezultatima parlamentarnih izbora, a da je Boris Tadic pobedio na predsednickim izborima, bilo bi logicno da DS formira vladu, bar po njima. A jos da je lista DS-a recimo osvojila 73, a lista SNS-a 67 poslanickih mandata, ne bi bilo ni govora da SNS pomisli da formira vladu. Medjutim, DS smatra da je vlast rezervisana za njih. Ponasaju se kao ucenici koji su malo "popustili" u skoli, pa ce popraviti ocene. Da je bila sposobna DS bi do sada sastavila parlamentarnu vecinu. Nije iskljuceno da je i sada sastavi, ali to ce to biti bas na silu, sa dosta odricanja i gorkim ukusom u ustima.
Vlada na celu sa SNS-om bila bi odraz logicnog raspolozenja birackog tela na poslednjim izborima.

blaza

pre 11 godina

Nadam su da su ovi, drugoplasirani na izborima, shvatili da treba da idu u opoziciju i puste bolje da rade, bas onako kako je i narod procenio!!!

purenjak

pre 11 godina

@vi znate da je takve reči ne izgovaram lako",
Znamo, lakse izgovaras vece gluposti, klevete, obecanja i sve sto ti padne na pamet ili ti diploma naredi!!

Berserk

pre 11 godina

Не знам зашто су људи толико негативни око свега овога.
Па зар сте мислили да ДС треба вечно да влада?
Какви год да су, ови људи су добили поверење народа и не треба се превише бунити ако имају шансу да дођу на власт.
Управо такво размишљање да само једна партија треба да влада је и довела Србију у стање велике корупције, јер испада да је Србија власништво ДС-а, ДОС-оваца или кога год.
Сличну ситуацију је имала и Италија током 70-тих када су њихови комунисти имали 30% гласова.
Николић и Вучић су урадили оно што су требали да ураде.
Оставили су се празне и смешне Шешељеве идеологије и прихватили тренд који је присутан у целој Европи.
Шта још желите?
Ово је што је, народ је за ово гласао и нема друго.
Ако желите друго, сами формирајте партије/учланите се у постојеће и борите се за своје идеје.

Поздрав свима који воле Србију и српски народ.

Milan

pre 11 godina

Pozivam DS i SNS da otkace Malog Slobu(Dacica) i modernog JUL-ovca(Dinkica) i da se napravi Vlada SNS-DS-LDP. U ovoj situaciji to je jedino resenje ako postoji zelja da se ozbiljno radi naredne cetiri godine.

marcus.miller

pre 11 godina

sta je sa dzakom listica, naprednjaci??? a ako vladu formirate, mogu misliti koga cete sve pokupiti, vise bih voleo da sami budete u toj vladi nego sa potencijalnima

Vesa

pre 11 godina

Po komentarima bih rekao da jos uvek ima talaca misli da nam je jedini spas vlada koju bi toboze formirao DS, komentatori DS-a izgleda ne znaju u kakvoj dubiozi se nalazimo tj na ivici bankrota, sve manja naplata poreza, sve vise nezaposlenih, nezadovoljnih, gladnih, ojadjenih, verovatno su manji procenat stanovnistva kojima ovakvo stanje odgovara, zaista realnost ponekada moze biti veoma gorka i surova.

blaza

pre 11 godina

Naravno da ima sanse, to je narod dao na izborima, ali da li ce moci Vucic da se odbrani da mu to ne preotmu ovi drugoplasirani i oni sto su jedva cenzus presli, to nam ne rece...

Chupo

pre 11 godina

Ma nismo mi za bolje, treba malo da nas zavlače...
Nadam se da su sada zadovoljni oni koji nisu izašli ili još gore oni koji su precrtavali listiće i crtali betmene.
Treba malo da se podsetimo kako je to nekada lepo bilo, ej bre međunarodne sankcije, hiperinflacija, red za hleb, benzin u flašama.... tad je bre bilo super, celom svetu smo terali inat i nisu nam ništa mogli. Danas je to sve nekako suvoparno, znaš da će svaki dan biti hleba i benzina, da možeš da ideš gde hoćeš, nije to to.
Priče o tome kako mladi nemaju posla i sl. su glupost, ko hoće ima gde da radi. Pazi molim te, kriza a ono sve kafići puni ljudi u sred bela dana, noću da ne govorim, baš takvi se nešto žale da se nema para.

bata

pre 11 godina

Napravite vladu kada mozete,sta cekate,pobeci ce vam kriminalci koje hocete da apsite,hahahahaha.Vi cete da se hapsite izmedju sebe,taj koji je u to poverovao mora da ima ozbiljnih problema sa razumom.Ja bi najvise voleo kada bi vi to bili u mogucnosti da uradite,pogotovo sto se tice onih koji su vladali zadnjih godina tu ima sta hapsiti i ispitati poreklo imovine.Pojedinci su postali milioneri preko noci u ovoj zemlji bede i nepravde.Videcemo sta cete uraditi,ja sam sigurna da necete nista uraditi osim sto cete kao i ovi pre i oko vas napuniti vase dzepove,dok se jos ima od cega.Pozurite jer para ce biti sve manje a sirotinje sve vise.Posle toga dolazi kuka i motika.

Simke

pre 11 godina

Ja mislim da je Vucic u pravu, jer da je hteo da napravi vladu, DS bi to vec uradio, nego ne moze i to je vec svima jasno, samo se pitam zasto to i gradjanima vec jednom ne kazu ne go nas "dave kao zmija zabu".

grbovic

pre 11 godina

"Uvek dobro promislim i hladne glave izađem u javnost kada tako nešto kažem", pojašnjava prvi čovek naprednjaka.

rece covek koji je do sada u javnost izlazio uvek sa proverenim informacijama i optuzbama za koje je uvek imao navodne dokaze i koje je uvek navodno dostavljao nadleznim organima.
Setimo se njegovog poslednjeg saopstenja kada je javno rekao da zna ko je iz vlasti obezbedio luki Bojovicu da pobegne, al kako tada rece novinarima nece javno da kaze vec je poslao pismo u tuzilastvo.
Posle toga se javlja Tomo Zoric i saopstava da nikakvo pismo nije stiglo i poziva Vucica da javno kaze imena.
I sta se desilo- puj pike ne vazi, nikom nista...
E moj Vucicu i moja Srbijo!!!
Toma Nikolic nije moj predsednik!!!!

bezimena

pre 11 godina

osuđeni smo izgleda na crno-crvenu koaliciju. vraćamo se 20 godina unazad, da oni koji su nam ostavili hipoteku devedesetih, opet naprave nešto što će nas daviti sledećih 20 god.
(batustanac, 25. jun 2012 15:54)

Sami smo krivi, jer nam je sistem vrednosti naopak. Bojimo se budućnosti dok pametujemo nad prošlosti (koja nam je kriva za sve moguće neuspehe), slavimo gubitnike umesto pobednike (podsećanje na uspešne nas frustrira jer takvima nismo dorasli), umesto da se ugledamo na bolje i pametnije, ne samo iz našeg naroda, više volimo da sažaljevamo propalice i pljujemo po celom svetu jer nas "ne razume". Ne radimo ono što možemo, ali se ubismo pričajući kako bi radili sve ono što ne možemo, samo da možemo...Pamet ne cenimo, mišićima se divimo, iako je od davnina utvrdjeno da "um caruje, snaga samo klade valjda". Tako se NE ponašaju normalni ljudi i zato smo ovde gde jesmo, siromašni, mali, iskompleksirani, izgubljeni u vremenu i prostoru, a da bi se to promenilo potrebna je revolucija u glavi svakoga od nas. U tome nam ne treba ni vlast, ni opozicija, NIKO, samo lična zdrava pamet i volja, opet lična, da budemo bolji, zbog nas, naše dece i njihove budućnosti!

Shankly

pre 11 godina

I da Gebels, ovaj, hocu reci Vucic, opet bude ministar da zavrsi zapoceto, tj. onaj zakon o informisanju pa da hapsimo novinare cim zinu o vlasti... kratke li smo pameti...

Špira Laktaš

pre 11 godina

Onda će ekipa sa Jorgovankom i Tomom da nas vodi u svetlu budućnost! I sa tobom naravno. Ti ćeš verovatno biti ministar ino poslova? A dr. Pelević ministar sporta, a Cakana ministar prosvete i kulture! I još da daš nešto Zorici Brunclik, ima da nam bude srećni i berićetno.

kakav tip!

pre 11 godina

Tvoja rec nema nikakvu tezinu i to si toliko puta dokazao da ti cak i ovo malo nesrecnog naroda sto izlazi na izbore nije zaboravilo. U godini u kojoj je tvoj predsednik postao i predsednik svih nas ti si doziveo debakl tako da bi bilo ok da se malo sklonis i pustis da prodje jedno par meseci da te ovaj dementni narod zaboravi pa nam se opet vrati jer sta bi ti bez nas i mi bez tebe i tebi slicnih

tamara

pre 11 godina

Ne mogu da verujem koliko ovaj covek zeli vlast! U poziciji smo da biramo izmedju ljudi zrelih za psihijatra ili onih zrelih za zatvor.Najbolje bi bilo da Vucic u novoj vladi bude i ministar policije i ministar informisanja,pa da ga opet vidimo u najdrazoj mu ulozi!

pera kojot genije

pre 11 godina

jedva čekam da sns formira vladu, pa da kupujem zejtin za 12 dinara, hleb za 4, a da svi poljoprivrednici voze nove audije, ja ću u toj postavci onda da vozim novi bmw 5 sigurno, a supruga x1 na primer, iz slavina će da curi med i mleko, a umesto buke, kada otvorim prozor čuće se oda radosti, ushićenju mome kraja nema...

tjki90

pre 11 godina

@ (istina, 25. jun 2012 17:12)

ni oni sto su otisli na njihov miting 2008. kada je karadzic uhapsen nisu bili punoletni (a cak ni rodjeni) onda kada se desila srebrenica pa su opet jedva cekali da vicu "noz zica srebrenica", o 90tima je dovoljno pitati mamu i tatu "mama, tata, sta je to bilo tada tako strasno da sad ne sme vucic da bude u vladi?"......evo ja prvi, 2000.te sam imao 10 godina, matori mi je otisao 5og oktobra do skupstine, sada je razocaran sto ministar vucic i dalje sme da se bavi politikom a kamoli da se nesto pita

Pera

pre 11 godina

Ovoj nasoj propaloj drzavi treba strana cizma, okupator,sta god, Nemci, Turci, nebitno. Jedino cemo se tako dovesti u red. Sami s ovim kriminalom od stranaka (svih od ds do sns) nikada necemo doziveti da zivimo bolje...

Ivan 81

pre 11 godina

Ne zaboravimo da je odziv biraca bio ispod 50%.
Ako se ne varam oko 46% pa jos ti procenti kada se dobije rezultat ispadne da je mali broj glasaca glasao i za SNS,DS i SPS.
Nema nam spasa, bojkotovli smo izbore umesto da smo glasali za bilo koju drugu partiju pored ove 3, sada je kasno.
Koja god partija od ove 3 formira vladu sa svojim trabantima tonemo kao Titanik.
Novi izbori su resenje naravno uz veliki odziv biraca koji ce da pokosi ovu 'svetu trojicu'.

Dragan

pre 11 godina

Iako socijalisti i naprednjaci na mojoj listi najomrazenijih stranaka ravnopravno dele prvo mesto , iskreno bih voleo da formiraju vladu i to sa URS-m.
Takva bi se Vlada odrzala najdalje do sledeceg proleca .Istovremeno nove snage u DS-u bi imale vremena da obave nuzno pospremanje stranke i uklone iz svojih redova nesposobne kadrove koji su zemlju i doveli do ovde.
Na sledecim izborima bi u tom slucaju prica bila sasvim drugacija.
Ipak, Mali Sloba je prevelika lisica da bi usao u pricu sa SNS-om.
Na zalost!

Bojan Savic

pre 11 godina

(LxMusic, 25. jun 2012 20:42)
Са првим делом коментара о Вучићу бих се апсолутно сложио, али остатак је по мени ужасан. Вечита потрага за лидером (вођом) је прво у супротности са демократијом а показује и изузетну слабост. Овом народу нису потребне вође, управо нам је потребан "Глас народа", то јесте људи који ће одрађивати посао за који су изабрани. Грађани дају посао и плату државним функционерима да одраде послове ѕа које су се кандидовали и грађани су ти који на изборима говоре у ком правцу они желе да се крећу. Друга ствар је што по мени Вучић није такав политичар, али још страшније је што није гори од ДС-а и њихових кадрова!

Rajko Cvetkovic

pre 11 godina

Gospodo Nazadnjaci, narod je hteo promene i zašto ne formirate vladu i pohapsite sve demokrate, tako se obećali narodu, molim lepo. Još se osećam upljuvan od dvojca Tomas&Wolf, morao sam da se odaljujem o TV-a kada su obojica siktali. Pa tetka Jorgovanka je šištala na svakoga, šta je sada, gde su vam ti vrli kadrovi, sakrili ste se u mišuju rupu.
Tadić je izgubio parlamentarne i predsedničke izbore, narcisiodan je do bola, navikao da oko sebe ima samo poslušnike, a Dinkić je buldožer i naravno da Tadić nema dovoljnu većinu za vladu.
Ajde Nazadnjaci, rešavajte probleme!

Masta cini svasta

pre 11 godina

Cekaj bre. Pre nego sto formirate vladu da nam das objasnjenje ko je sedeo sa Lukom Bojovic, ko je pokrao izbore. A to sto zelis da formiras vladu je isto kao i moje zelje da budem sa Saron Stoun

Stari Beograđanin

pre 11 godina

lepo primetio čovek, stalno nosi skupa odela... mene zanima odakle mu i odakle mu stan u yu biznis centru, gde je pritom kupio tih 200 kvadrata u periodu kada su bili naskuplji u bgu? jel su mu to mama i tata kupili, ili je to kupio od svoje poslanicke plate posto nema ni jedan dan radnog staza? Od poslaničke plate nije mogao a ne verujem i da su mu mamam i tata imali novca za to? Isto vazi i za Tomu... Takođe odakle vam pare da otvarate na svakoj opštini po 5-6 kancelarija? Za neke lično znam da ste dobili novac od lokalnih kriminalaca, jel tako i za sve?

sabahudin

pre 11 godina

Znači li ovo da se bliži kraj,baladi zvanoj sastavljanje vlade.Da li to Vučić već,doduše još u uvijenoj formi,najavljuje ulazak naprednjaka u vlast?

Zaki

pre 11 godina

Nema toga šta ne bih dao da vas sve zajedno, upropastitelje zemlje i ljudi, pošaljemo u istoriju i udžbenike koji bi stajali na polici pod imenom: "Istorijska lakrdija".

Aleksandar

pre 11 godina

za (Ivan 81, 25. jun 2012 18:22)

U pravu ste, ali zo koga da ljudi glasaju, kada će opet za glasaju za "ove", jer misle da su najpametniji na svetu.
Evo Vuk Drašović je dobio neko priznanje od nekog nazovi instituta i ljudi umesto da provere o kome se radi, oni čestitaju, misleći da je dobio Nobelovu nagradu...

Nikolina

pre 11 godina

Jedino što bi i bilo realno i ispravno je da vladu formira onaj kome je narod ukazao najviše poverenja. Ne vidim u čemu je problem i dokle taktiziranje SPS-a. Stičem utisak da uživaju da se "femkaju" i na taj način pokazuju neku svoju jačinu. Nevidim gde je tu interes naroda?

Rascep

pre 11 godina

Neka vaši vrsni novinari provere da li je tačno da je nastupio ozbiljan rascep u DS, da je deo članova razočaran delovanjem stranke u prethodnom periodu i izbornim neuspehom i traže čistku dela rukovodstva, usled čega je nastupila objektivna nemogućnost DS da formira vladu.

Mila

pre 11 godina

Ne samo da je moguća, nego je i jedina legitimna i jedina sposobna da nešto učini. Da Dačić ima dogovor sa demokratama, ne bi ni pričao sa naprednjacima. Daće Bog, pa ćemo uskoro dobiti ovu Vladu.

Rikardo

pre 11 godina

Za "malog čoveka", onog bez jakih stranačkih veza, savršeno je svejedno ko će formirati Vladu Srbije, da li DS i SPS ili, pak, SNS i SPS. Ne zaluđujte se visokom politikom i ne verujte političarima!

LxMusic

pre 11 godina

Dobro bi bilo da SNS napravi vladu I da konacno svi vide s kim imaju posla.
Kako Vucic samo govori pohvalno o sebi! To je strasno! " ja uvek dobro promislim pa onda hladne glave izdjem pred vas...."
Takve stvari bi ( da postoje ) trebali biti zakljuci drugih ljudi. Ne mozes o sebi da govoris : ja sam pametan, lep, promisljen.... UZAS!!!
To je omalovazavanje inteligencije citavoj naciji.
Na pitanja nacije on nema odgovore, kao ni Nikolic.
Poenta je sto se oni ponasaju kao glas naroda a ne kao lideri naroda.
Svi mi znamo sta bismo zeleli I ne treba na jos glasova koji ce to ponavljati. Trebamo lidere koji znaju kako do toga da dodjemo!
Medjutim prisutnost takvih ljudi na politickoj sceni odavno je opisao jedan britanski filozof:" dok budale imaju previse samopouzdanja , pametni ljudi su stalno u nekoj dilemi!"

No.1

pre 11 godina

Tomislav Nikolic je izjavio da ako bude predsednik, povuci ce se sa stranackih funkcija i nece ucestvovati u pravljenju vlade.Pre dva meseca rekao kako njega nece ucenjivati stranke manje od njega(trenutno Dacicu nudi mesto premijera i istovremeno ministra policije)...Bio sam kulturan,samo sam hteo da napomenem.Ovo je IZMEDJU OSTALOG...pozdrav ljudi...

milan

pre 11 godina

Samo kada se setim one mucke sa navodnim ukradenim listicima i pozirista u kome su glavnu uloge imali bas oni Nikolic i Vucic i kada citam danasnju izjavu Vucica kao "hladne glave" i promisljeno i pomislim da takvi treba da vladaju onda su stvarno zasluzili Dacica i SPS a i oni koji su ih birali.

birac

pre 11 godina

Mogu i ja!Moze i bilo koji gradjanin Srbije,jer dokle smo dosli,evo ja i komsija cemo se dogovoriti,pa idemo kod Predsednika da kazemo da imamo vecinu!
Sram Vas sve bilo,od nas koji smo glasali pravite budale!
Sta uopste za Vas znaci volja gradjana?Obicna lakrdija,zar ne..
Narod je tu da kao glasa,a onda po stranim ambasadama,elitnim bg restoranima i klubovima,sa ajkunima i "licima od ranije pozantim organima gonjenja",daleko od ociju javnosti - dogovor o Vladi!
Samo kad se setim Vucica,koji je izjavio kako on,pored svega sta zna, zna i da mesa malter!I sada taj vrsni mesac maltera prica kako ce formirati Vladu!
Mozda uvede i Miistarstvo za mesanje maltera,i sebe kao Ministra...

swedenonline

pre 11 godina

jedini nacin za opstanak je pobeci od ove ludorije je pobeci iz Srbije pa nek mu ostanu konji, telad i curke da im vlada za koje smatra narod.

mirko

pre 11 godina

Nije teško zaključiti , na osnovu ove Vučićeve izjave, da oni pregovaraju sa SPS, jer bez njih ne mogu formirati vladu. Sa kojom od dve najveće stranke koalicija oko SPS iskreno pregovara , a sa kime samo fingira pregovore ne mogu znati. Prošli put su počeli sa DSS, a završili sa DS, možda će sada biti obrnuto. Velikih rezultata neće biti ma kakva bila ova vlada, ali sigurno nije svejedno kako će izgledati. Lično mislim da bi vlada sa SNS i DSS bila najlošija, jer likovi oko Tome Nikolića mi ne ulevaju poverenje, a to su najbolji kadrovi SNS. Osim toga DSS je protiv EU integracija što takođe nije dobro, ali kako god bude biće nekako.

M. Н. Лазар

pre 11 godina

СНС, мрзим к'о и СРС, али подржавам формирање њихове владе.
'Ајде мајстори, да вас видимо.
Толико смо пропали, да још 4 године стагнације нећемо ни осјетити.

bogi

pre 11 godina

Bilo ko da formira Vladu trebaće mu čudo da izbegne bankrot države. Ne verujem u čuda, pa zato smatram neizbežnim bankrot... Šta će to značiti? Da npr oko oktobra - novembra ljudi u državnim firmama i penzioneri neće dobiti svoje plate i penzije... I neće ga dobiti ni u decembru... i onda će narod ustati - barem taj deo koji radi u državnom sektoru, jer samo oni mogu da protestuju (kod privatnika odmah dobijas otkaz i sutradan prima novog radnika jer ima ko da zameni svakoga).
Biće masovni protesti (veličine nikad ne viđene na ovim prostorima), biće nereda, nasilja na tim protestima... Tada biće dve opcije: da će Vlada podneti ostavku i na novim izborima biraćemo ponovo neku nesposbnu vlast od istih ljudi ili će doći do nasilne promene vlasti i do formiranja neke prolazne "narodne vlasti" sastavljen od eksperata, koji će pod hitno promeniti Ustav, državni sistem, zakon o izborima i o političkim partijama i početi izgradnju DRŽAVE od početka, od temelja, ali sad sa dobrim temeljima... Tada će možda postojati šansa, da za nekih 10-15 godina živimo bolje...
Ako međutim ne dođe do te temeljne promene, menjaće se isti ljudi, ista politčka oligarhija i nećemo izaći iz krize još, dugo, dugo...

zoki

pre 11 godina

Gotovo da smo sigurni da je to bas tako - ko se premislja, taj si umislja! Red je da 'kako smo posejali, tako i pozanjemo'...
Nek se vec jedanput formiraju!

(Ne)prilika

pre 11 godina

Ajd, iskoristite tu sansu, vase je vreme,pa da i vas skinemo sa dnevnog reda. A nama svakako bolje biti nece. Spasa nam nema, a propast necemo!

Julija

pre 11 godina

Ništa me ne može više iznenaditi u Srbiji samo mislim da je poruka građana bila kristalno jasna. Bude li greška još jedamput ponovljena narod više nikada i nikome neće verovati a o rejtingu DS-a i SPS-a da i ne govorimo. Dačić će definitivno pasti sa visine koju misli da je postigao i ponovo se vrati na početak kada ni šaku članova nije imao. Treba razmisliti!

Sveti

pre 11 godina

Jadna Srbijo kada zavisis od Dacica.Nikada on ne bi dobio toliko glasova da nije sa partijom penzionera u koaliciji!!!Sada je pokazao i pokazuje svoje pravo lice i malogradjansku narav.

neglasac

pre 11 godina

kad bi postojala sansa da se svi vi terate u p.... ........
na celu sa malim slobom i tvojim mentorom i ostalom b.....

p.s. upisi ne dan u RADNU knjizicu

Čitač

pre 11 godina

Politički početnici. Lešinari građanstva. Lopovi visokog profila. Nesposobni, nadmeni, isprazni.
I posle se ljudi pitaju zašto se sve više ljudi odlučuje za nevažeće listiće ili da ne glasaju.
Nisu još predložili zakon za legalizaciju kupleraja...

Zvonko

pre 11 godina

neozbiljni ste svi vi do bola. Nemozete da formirate ni jednu cestitu vladu. Ni jedna partija odnosno partijeske vodje nisu zasluzili da im se da mogucnost da vladaju ovom zemljom i sve se bojim da vlada nece uskoro....sve je to nesposobno

e

pre 11 godina

Političare boli uvo za narod. Sve što su obećavali u predizbornoj kampanji su odmah zaboravili.Njima je sada najveći problem ko će dobiti koje ministarsko mesto,a ko biti direktor atraktivnih (financijski jakih)javnih preduzeća. Kratko rečeno ko formira vladu dobija ključ narodne banke.To je moje viđenje sadašnjeg političkog stanja u zemlji.Naravno nemože nam bolje biti kada su sadašnji političari učenici ili deca bivših političara ili generala, a znamo da su nas oni izdali, a sadašnji opljačkali.Valjda bolje nismo ni zaslužili već kakav narod, takva i vlada!

bobo

pre 11 godina

U ovoj drzavi sve je moguce! Zamisli kako je neozbiljno da nam ministri budu Velja i slicni njemu tipovi! Pa gdje to idemo zalosna nam majka!!!

eldar kalesić

pre 11 godina

kod nas u bosni ima domaća tv serija pod nazivom LUD,ZBUNJEN,NORMALAN...vi,komšije moje najbolje znate koje kod vas kakav...ali sve mi više ta vaša politička scena liči na ovu seriju...mada ni kod nas nije ništa bolje,čak možda je i gore...pozdrav....