Nedelja, 20.05.2012.

00:48

Stanove niko neće, cene moraju dole

Cene nekretnina u Srbiji su u padu za 20 do 30 odsto u odnosu na 2011, a do početka jeseni očekuje se novi pad cena od oko 10 procenata.

Izvor: Beta

Stanove niko neæe, cene moraju dole IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Wllaxy

pre 14 godina

Verovatno sam ona 4 minusa dobio od takodje vrsnih poznavaoca Beograda kao sto je xxx a koji ne znaju da je Lekino Brdo fakticki deo Vracara i da se fakticki radi o centru grada, te da nisu u pitanju Labudovo ili Petlovo Brdo...
Ali dobro, bitno je da covek nesto napise a to sto napise nesto o necemu o cemu nema pojma pa jos za to dobije podrsku od sebi slicnih u vidu pluseva - ma to je manje bitna stvar... Pffff.

Pantagruel

pre 14 godina

Још један који не зна где је Лекино брдо. За неупућене, то је онај крај који почиње тамо где се улица Максима Горког успиње након пресецања Јужног булевара, проласка поред Друге екномске школе и Факултета безбедности, пресече улицу Господара Вучића и заврши се на станици аутобуса 26. Граничи се са Врачаром, Шумицама и Душановцем. На по две станице је удаљена од Каленићеве и Душановачке пијаце, на четири или пет станица од Вуковог споменика, на километар од Устаничке и изласка на аутопут код Душановачког моста. Толико о "тешкој периферији". Коњарник је даље, а о Миријеву и да не говорим.

Wllaxy

pre 14 godina

@ xxx

Lekino Brdo na periferiji?

Druze ti si nesto tesko, ali bas tesko pobrkao... Ajde ti, blago meni, malo bolje pogledaj kartu Beograda i vidi gde se nalazi Lekino Brdo a gde je periferija!

xxx

pre 14 godina

Vidi ovog, na Lekinom brdu (btw, ko zna gde je to - da, teska periferija) trazi za kvadrat 1600-1800e?!?!? Zemljo Srbijo! Odsustvo ikakve realnosti. Bolje je prodati stan i po nesto nizoj ceni nego dozvoliti da se fucara prazan godinama. Na Lekinom brdu, 1600e za kvadrat ne bih dao N-I-K-A-D!!!!!

Marko

pre 14 godina

Moze neko da kaze ono, neko ovo, ali posle ovoga sto se veceras desilo i buduce nestabilnosti i finansijskog sloma drzave, cene idu nanize, sada je to definitivno.

zoran

pre 14 godina

"Realna cena kvadrata u Beogradu je oko 700-1000 eura?"Hajde da se malo svi uozbiljite i da ne lupetate kad niste investitori!Da li bi ste vi zidali za te pare?Ko je lud da radi i da nista ne zaradi!Svi cekate cene na Senjaku,Dedinju da padnu na 1000 eura/m2!!!Da li ste normalni!!!Samo plac i komunalije kostaju toliko para!Nego nabedjena gospodo,kupujte na periferiji za 1000eura pa vam cena nece biti velika!Bolje 100m2 na periferiji nego 50m2(kutija sibica )u centru(ako je to uopste centar grada!Batajnica -duplex 95m2-85000 eura sa dvoristem!Menadzer prodaje!!!

Prvo dete u pedesetoj

pre 14 godina

Konjuktura u kapitaliznu ide malo na gore, pa malo na dole. Ni jedan trend ne traje vecito. Kad bude ponovo novca bice i kredita i cene ce ponovo da skoce. Ko ocekuje da stanovi padnu na 500 Evra jer ce Srbi da izumru, malo ce da se naceka.

stevan

pre 14 godina

ucestvujem u zidanju zgrade na lekinom brdu,nisam kriminalac,niti sam se obogatio tokom privatizacije,ne placam mito,nikome,nesto novca smo imali,nesto smo pozajmili od banaka,kuce i stanove smo stavili na hipoteku...gradjevinsku dozvolu za zgradu dobili smo za 7meseci u legalnoj proceduri...u zgradi imamo 14stanova,useljenje mart 2013,cena od 1600-1800evra po kvadratu zavisno od kvadrature stana,8 stanova je vec prodato u izgradnji...nas kvadrat kosta 1300evra,troskovi kvadrata su,drzavi ide oko 20% za takse,poreze i naknade za prikljucenje,zemljiste je 30%cene,40% samo zidanje,10% kamata za kredit i kursna razlika...cenu formiraju kupci,nama je ostalo jos 6stanova za prodaju,imamo interesenata i za njih...u evropskim okvirima cene stanova u srbiji su medju jeftinijim,problem su male plate i nenormalno velike kamate(eu oko 3%,srbija oko 8%)ljudi ne kupuju belvil ne zato sto je skup nego zato sto ljudi nece da zive u odvratnim,monstroznim spavaonicama,isto vazi i za stepu

Andrija

pre 14 godina

@Real estate agent - najbolji komentar. Zivim kao podstanar i promenio sam nekoliko zgrada po vračaru. Ljudi moji gde god sam bio bar 50% stanara su veoma stari penzioneri, a zgrade se generalno loše održavaju. Jedino sto se popravlja je kad neki ninvestitor uradi nadogradnju i uz to sredi i celu zradu. Tacno je da dolaze mladi iz periferija na studiranje ali oni uglavnomem nemaju novca, da ne pricam koliko ide van zemlje. Gledajuci perspektivu u narednih 10god kupovina stana ovde je cist gubitak (novčano). Imam novca za stan ali pitam se ozbiljno vredi li da grunem 70-100000eu za osrednji stan u centru preko kredita. Vec sad ako drzim 30-40K eura u banci kamata mi odplati stanarinu, uskoro cu imati i celu platu plus visak od kamate. I sad od ta dva sta je pametnije? milsim dok god ne padaju cene drugo je bolje. Joj tek kad vidim naše "LUX" stanove, jooooj pa kod nas je svaki novi stan LUX! Kakava je gradnja nije ni bitno samo da je uglancan tamo neki parket i da se sija WC šolja. Bio sam u budimpešti video stanove u centru oko 1000eu, pogledajte malo oglase tamo da vidite sta je LUX. I to za manje od 1500eu po kvadratu. Pustite samo PAriz, Tokio, Njujork...to je drugi svet, moze da se poredi samo ono sto je u krugu 500km + -

Aleksandar

pre 14 godina

@U prolazu

A ko je odredio sta je lux, a sta nije? Stan je stan gde god se nalazio. Jaka stvar sto je na Vracaru ili u Borci. I bolje je negde na periferiji, negde u centru, gdje je konstantno zagusenje, buka i mrtvi pijani nocni urlikachi i blejachi.

Sto babi milo to joj se snilo

pre 14 godina

I ja bih da belo pivo pojeftini ! Leffe 0,33 100 din, Oettinger 0.5 140 din je previse. Vec vise od dve godine nudim 20 din, za bocu kojoj je istekao rok ili je pred istekom, ali mi se niko ne javlja.

Salonac u centru po 1000 Evra ! Jeftino ali nema nigde .

pre 14 godina

@djomla

A zasto da ne ? Cene mnogih roba su kod nas vise nego u Berlinu. Krpice, industrijski preradjena hrana( cokolade, keks. cips, mleko, ulje...), tehnika.. Misko bi malo da zaradi.

I ja sam iz NS

pre 14 godina

Ja u NS gledam stan. Već sam pisao na jednoj ovakvoj vesti komentar. Slažem se da su cene nerealne. Tražili su mi 1340 evra po kvardratu za kao neki bolji stan. "lux" zgrada! hahaha... evo kontaktirao me je agent za nekretnine koji mi je nudio stan... prošlo je 14 dana. A pre toga mi je rekao da je stan kvalitetan i da se takvi brzo prodaju. Nisu ga prodali i sami mi nude sada za 1200 evra! Na toj istoj lokaciji mogu kupiti "običan" stan za 900. Inače me je ubeđivao da su cene pale i to je to. Nema šta da se čeka, treba brzo da se reaguje??? Da, verujem u ovu priču za padanje cena jer tražim stan sa ženom, i cene su raznolike. Za neku kršinu od stana, na lokaciji gde su novi oko 1000 evra kvadrat, tražili su nam 900 evra. A zgrada je stara oko 15 godina i odvratan je kvalitet. Potpuno nerealne cene. Svako traži neku svoju cifru... Kupci, borite se. Baš sam razočaran ponudom, pretrpanim zgradama, glupim rasporedom soba i izradom.

Salonac u centru po 1000 Evra ! Jeftino ali nema nigde .

pre 14 godina

@djomla

A zasto da ne ? Cene mnogih roba su kod nas vise nego u Berlinu. Krpice, industrijski preradjena hrana( cokolade, keks. cips, mleko, ulje...), tehnika.. Misko bi malo da zaradi.

Kupac stana

pre 14 godina

Stanove ne da niko nece nego nema se para da se kupe inace bi ih mnogi hteli...Ali to sa stanogradnjiom su mafijaska posla...stan u Beogradu nebi smeo da kosta vise od 500 eura po m2..uz jako subvencijonisanje drzvae...

Stanar

pre 14 godina

svaki dan pisete drugacije,jedan dan se nikako neprodaje,vec sutradan suprotno,saveti da je pravo vreme ,...prosto i jednostavno,narod nema para,prosta ponuda i potraznja,kada se bude kupovalo,cene ce biti vece ,kada trziste stoji i cene (na silu)stoje i ,ma koliko se neki trudili da nas ubede da je to to,ipak ce kad tad spsustiti cene ako zele da prodaju nesto.

Питајте Каћу, она зна!

pre 14 godina

Опет Каћа Лазаревић са својим "гледање у шољу" анализама тржишта некретнина! Много пута до сада смо се уверили да та "стручњакиња" прича баш произвољно; погледајте шта она продаје и по којој цени. Али не вреди, ви се држите њеног мишљења, па то ти је.... Једино меродавно је шта се стварно прода и по којој цени, а за то треба консултовати НКОСК и Пореску управу.

Ozbiljan i ja

pre 14 godina

@Ozbiljan kupac
Bravo, svaka cast, to bi bilo pravo pitanje za ove eksperte. Npr. Ja hocu da kupim na vracaru, da li mogu da daju analizu za ovih 7-8 stanova koji se tamo prodaju mesecno i da na bazi toga zakljucim da li stan od 130 kvadrata u novogradnji treba da platim vise ili manje od ovih 1790 eur/m2

Dragan

pre 14 godina

Prolem je sto ima previse "neplaniranih" troskova koji nemaju veze sa materjalom i obavezama prela drzavi (legalnim) ako se dobro razumemo? Naravno i to sto "investitori" prvo kupe sebi i zeni po jedan dzip! Uh sto volim kad mi daju rec ovi sa B92.

djomla

pre 14 godina

Ne mogu cene kvadrata u centru Beograda da budu vece nego u centru Berlina. To nije normalno, jer kvalitet gradnje, plate, infrostruktura, politicka i ekonomska stabilnost uticu na cene nekrtenina, a ne samo zakon ponude i potraznje.

Djovani

pre 14 godina

@Ozbiljan kupac
E, pa, morao sam da ti odgovorim. Kakva realna slika. Pa, prema tom linku, sve su cene vise nego da udjete u prvo agenciju, a kamoli da direktno kupite od vlasnika. Domex sluzi za pumpanje cena i vestacko odrzavanje na visokom nivou, kako bi se priliv u kasu od visoke cene zemljista zadrzao. Ja sam u gradjevini 7 godina i to u Beogradu (kao inzenjer kod investitora) i odlicno znam kuda ide sav novac od kvadrata i kolika je cena kvadrata u kom delu Beograda. Moze NKOSK da namece koliko zeli zeljenu cenu kvadrata, ali cene MORAJU dole. Samo trziste mora da se regulise, a ne vestacki da se diktira. A onima iz Direkcije za gradsko gradjevinsko zemljiste je bolje da sjasu sa grbace napacenog naroda. To vazi i za Dulica.

"Za realnu sliku pogledajte DOMex - index cena nepokretnosti Nacionalne korporacije, imaju podatke, ozbiljnu analitiku pa sami donesite zakljucak u kom pravcu idu cene po opstinama, regionima. Sajt [link] Ovi iz clanka navode vodu na svoju vodenicu i pausalno daju komentare, pitam se zasto ih novinari ne pitaju na osnovu kojih podataka navode ove ocene!
(Ozbiljan kupac, 20. maj 2012 12:00) "

Boba

pre 14 godina

Najbolje mi je što sam na ovom istom sajtu, tad je izvor bio Danas, sad je Beta, pre par nedelja pročitao vest da se stanovi sve više prodaju i to za keš... Smehotresno šta sve novinari neće uraditi i napisati za pare i na kakve neistine će bez blama staviti svoje ime i nije mi jasan urednička politika ovg sajta kad preuzimaju tuđe vesti bez ikakvog kriterijuma i tako dobijamo vesti u kratkim vremenskim intervalima koje su u potpunosti kontradiktorne.

Ozbiljan kupac

pre 14 godina

Za realnu sliku pogledajte DOMex - index cena nepokretnosti Nacionalne korporacije, imaju podatke, ozbiljnu analitiku pa sami donesite zakljucak u kom pravcu idu cene po opstinama, regionima. Sajt www.nkosk.rs Ovi iz clanka navode vodu na svoju vodenicu i pausalno daju komentare, pitam se zasto ih novinari ne pitaju na osnovu kojih podataka navode ove ocene!

bre

pre 14 godina

Ne razumem ništa, šta se promenilo za 24 sata? Pogledajte naslov od juče, idealan trenutak za kupovinu luksuznog stana na periferiji. Šta smo mi budale? Gospodo novinari, mi smo vam potrebni da bi imali ko da čita vaše članke, nemojte toliko baš da nas omalovažavate

raci

pre 14 godina

cene su kod nas uvek bile suludo nerealne. prevelike zarade ''grditelja''. recimo cena stana od 100 kvadrata u ahemu nemacka iznosi 78000 e, o kupovnoj moci da ne govorimo.
narod u srbiji se konstantno pljacka sa svih strana,od banaka do graditelja.
jedini razlog pada kvadrata je sto ljudi vise nemaju cvrcojka,nema vise koga da muzu.

idemo_dalje

pre 14 godina

U Sapcu ljudi izgleda da nisu obavesteni , drze cene kao i prosle godine a tek polovne stanove sto nece da prodaju jeftinije e to je za primer .
Neverovatna situacija , niko ne kupuje a opet niko nece ni da proda bud zasto ali kad udari kriza ima da ide sve na dobos .To je realnost ove moje "demokratske zemlje".
O srbijo medju sljivama

Ivan

pre 14 godina

Situacija u Kragujevcu. Vec 4 godine se najavljuje skok cena stanova zbog dolaska Fiata, ali italijani ne kupuju stanove jer se ovde zadrzavaju maksimalno 1-3 godine. Za to vreme iznajmljuju stanove i kuce.
A kakva je situacijama sa prodajom stanova?
Na ekskluzivnima lokacijama postoji par zgrada sa kvalitetno uradjenim stanovima.Pored najpopularnijeg soping mola Plaza vec godinu dana zvrje prazni stanovi u smalvilu i globalu. Cena samo 1000e, a prodato samo 10% stanova.
U centru u prodoru zgrada takovo vec godinu dana trazi kupce, ali NEMAAAAAAAA. i tako redom.
Cak i da spuste cene kupaca nece biti jer ko nema novca da kupi stan po 1000e, nema ni po ceni od 700e.
Jos jedna vazna stvar su krediti . Ko sme sada kada dinar pada, rate rastu, evrozona je u krizi, da udje u kredit na 20-30 godina. Zato ne cudi da to malo stanova sto se proda, prodaje se za kes.

Saša

pre 14 godina

Neću da ulazim u to da li su cene naduvane ili ne. Živim pored Delta City-a i to je horor. Primer: na celoj zgradi samo jedna terasa ima cveće. Noću svetle samo 3 prozora. To dovoljno govori o prodaji stanova. Elem zanima me sledeće - Ako su cene stanova pale, zašto poreski organi obračunavaju porez na imovinu vrednujući stan po onim cenama iz 2007/08 godine kada su bile najveće? Primer: Dobio sam da platim porez na stan računali su mi cenu kvadrata 1.800 evra u dinarskoj protivvrednosti. A sada nema šanse da ga prodam ni za 1.300.

Djovani

pre 14 godina

@REALAN REALISTA
"Realna cena kvadrata na pristojnoj lokaciji u bg je max 700-1000 evra, borca i slicno 500 evra. TOLIKO DANAS MAKSIMUM VREDI KVADRAT!
(REALAN REALISTA, 20. maj 2012 07:44) "

Tako je. A da grad smanji harac koji uzima preko direkcije za gradsko gradjevinsko, vredelo bi i manje. Ja imam plac na Senjaku pored vec izgradjene kuce. Hteo sam

Ex demokrata 1

pre 14 godina

Mnogo će godina da prođe da bi se tržište oporavilo,cene stanova su i danas u Bgd više nego u mnogim metropolama u državama EU,a van Bgd-a mislim da je tačno da tržište nekretnina ne postoji,jednostavno je sve stalo,cene koje formiraju prodavci se stidljivo spuštaju,one treba da su još niže,ali,sa druge strane i zaposleni više nemaju standard,nemaju para da bilo šta kupuju.
Ali,kada bi čovek pogledao rezultate izbora,ustvari isprada da se odlično živi..

Demokrata ®

pre 14 godina

Kao prvo.
Sprovesti do 2999. godine denacionalizaciju (da ipak da kazemo da smo sproveli u ovom milenijum).
Nakon toga pravi valsnici ce prodati ako treba drzvai plac, kucu ili oba ili privatniku koji zeli nesto da gradi i da obnavlja, restauri ili da prosiruje ili sta vec.

PS.
Ali sve ovo nije u interesu nikom narocito onima koji danas imaju od toga koristi i iste koristi ocekuju i u budocnosti. Eto tako.
Inace, kvadrat prosecnih stanova (novih) u "Lider Na Balkanu" ne bi trebalo da kostaju izmedju 500e-800e, dok luxuzniji 800e-1500e dok oni najluxuzniji (premijum kategorija) do 2000e-2500e i cao.
Nije sve u ciglama i nije sve u blokovima, samo to niko jos nije skontao.

gradjevinac

pre 14 godina

@u prolazu
Bravo za komentar!
Svako ko se bavi gradjevinom i zna koliki su troskovi znaju da si potpuno upravu!
Stavite sve na papir i nikada necete graditi zgradu(normalno ako radite sve po zakonu)!

Dr

pre 14 godina

Oni koji imaju novaca (politicari i njihovi sponzori su pokrali novac od privatizacija i novac zaduzivanja drzave u inostranstvu) su stambeno obezbedjeni. Ostali nemaju ni za hleb i mleko. Dijaspora se opametila i ne donosi vise zdrav novac (na koji je placen porez) u Srbiju kako bi hranila banditsko-mafijasku vlast kupujuci njihove budjave nekretnine. Pored toga, u Srbiji ima na desetine hiljada praznih stanova, kuca, imanja, koje niko nece da kupi i u kojima niko ne zivi. Natalitet je u padu, tako da ce situacija biti jos gora za nekoliko godina. To je rezultat visedecenijske komunistcko-mafijaske ideologije.

neko iz mase

pre 14 godina

@LOBI LOBIRA LOBI
Ti mislis da ceo taj "gradjevinski lobi" kad se skupi na gomilu ima vise od 30 grama mozga?! To ti je moj prijatelju sve go kriminalac, talog drustva koji je isplivao u ovoj montiranoj krizi, pa su se preko svojih prijateljskih kombinacija pri vlasti junacki oparili. Jedini problem je sto njih boli uvo sto se trziste nekretnina raspalo. Nagomilalo se tu kesa na dzakove, tako da ce oni to lako preusmeriti na nesto drugo, sto je takodje astronomski profitabilno, (a savete ce dobiti, pogadjaj od koga)... Tako da... Sta reci..
Ostaje samo da se vidi dokle ce sve ovako funkcionisati u drzavi.. A videce onaj koji bude imao strpljenja da ceka epilog...

kill me slowly ...

pre 14 godina

U Kanadi je garantovana kamata oko 3 % na 5 godina dok se recimo 10 god kamata moze dobiti za oko 3.8 % ...

E to je kamata ...

Bre

pre 14 godina

Naslov bi trebao da glasi "Cene stanova sve blize realnoj vrednosti".
Tranzicioni kapitalizam, onaj ciji je moto da se za sto krace vreme namuga sto vise para, izgubio je vetar u ledja, nastao prodajom stanova, kuca i placeva ljudi sa Kosova i Crne Gore. Nas predobri ministar prostornog planiranja se iz petinih zila trudi da pokupi kajmak koji je zaostao po krajevima, svestan da ce prenaduvano trziste nekretnina uskoro da pukne ko mehur od sapunice.

u prolazu

pre 14 godina

a kad vidim ove komentare da su cene nerealne itd... a ljudi pojma nemaju sta sve treba da se plati da bi se zavrsio stan... izgleda samo kopiraju komentare i hejtuju jer su nezadovoljni sami sobom... cena je sad pala stvarno na ok nivo... vi bi bili nezadovoljni cenom i kad bi pala ispod cene kostanja! i nemojte za primer lux zone da uzimate... tipa belvile, vracar itd...

LOBI LOBIRA LOBI

pre 14 godina

Morao je građevinski lobi, pre sedam-osam godina, da pritisne privatizacioni lobi da "vodi računa" o privredi jer će njenim uništenjem građevinski lobi da ostane bez "materijala" koji će kupovati stanove i održavati "građevinski biznis" unosnim. A sve to, obzirom da je "materijal", svojevremeno pristig'o iz Bosne, Hrvatske i sa Kosova, ograničenog kapaciteta i sa konačnim brojem postojanja.

Draga moja gospodo iz građevinskog lobija (uključujući i agencije za promet nekretninama) kasno ste ukapirali da ste se rano smejali kada vam je posao išao dobro dok su ljudi po fabrikama ostajali bez posla. Sad će vam trebati deset godina najmanje da vam posao ponovo... možda... krene.

Real estate agent

pre 14 godina

Ovim clankom potvrdjena je teza o balonu nekretnina od pre neki dan. Klasican balon prate klasicne price.


Da ponovim - ocekuje nas mrtvo trziste i lagan pad cena do otprilike 2015. godine, a zatim stagnacija cena duzi niz godina uz simbolicno povecan promet.

Savet za kupce - ne ulazite olako u kupovinu, stanova ce biti, i to po znacajno nizim cenama.
Savet za prodavce - ukoliko mozete, prodajte stan u skorije vreme, cak i uz vecu korekciju cene, svakim danom vasa nekretnina sve manje vredi - svakim danom ste u sve vecem gubitku - cene nekretnina se nece vretiti na nivo iz 2008/09 godine u narednih dvadesetak godina.

Goran

pre 14 godina

Cene stanova nisu samo napisano u oglasu. Treba dodati 3% za pijavice zvane agencije za nekretnine, 2,5% za porez drzavi, 300e za overu kupoprodajnog ugovora, 4-5000 za proveru opterecenosti stana na kredite i hipoteke, par hiljada za knjizenje i naravno 100e svaki put advokatu da vam proveri papire stana koji zelite da kupite. Prica o nerealnim prodavcima kojima je NEKO rekao da im stan vredi .... Ili fantomskih stanova, koji su postavljeni u oglase samo da bilduju cene. Tako imate paradoks da stanovi stoje u oglasima po 2-3 godine sa nerealnim cenama i "bilduju" cene onima koji realno vrede izmedju 600 i 800e. Kupovina stana je sizifov posao u kome morate da spremite zivce i da se pripremite na svakakve gluposti koje se prodaju kao LUX ili "u odlicnom stanju". O stanovima koje prodaju rodjaci preminulih bez ikakvih prava i papira, pod parolom "samo jos ostavinska da se zavrsi" da ne pricam. Neka je sa srecom svima koji prolaze Golgotu koju sam ja na srecu prosao.

u prolazu

pre 14 godina

ooo zivote...

ljudi, vec pocinjem da sumnjam da neko narucuje ove tekstove... radim u stanogradnji sa privatnim investitorima... od pocetka prosle godine pa do sad je od strane njih u beogradu zavrseno oko 500 stanova... garantujem da je bar 85% prodato. i kad vidim ovakve tekstove prosto se zapitam da li se radi o marketingu drzave kako bi sto pre rasprodali stepu!
cuj kazu uglavnom su kes kupci... a malo kredita ima... sto meni ne dodje neki kes kupac? :))) od 20 kupaca, daj boze da naleti jedan za kes...

vladan ns

pre 14 godina

E moj Duliću. Sve je ovo tvoja greška. Nisi ti tržište. Samo ti plaši ljude da ne kupuju stanove. Šta si postigao? Sad ljudi nemaju kintu. Gradjevinci mrtvi. Ne izvlacite se više na krizu..pojma nemaš. U Parizu cene stanova su skočile zadnju godina nenormalno. Gde je tamo kriza?..Toliko smo jadni da svi ovde komentari su suvišni...

vrhunski

pre 14 godina

Ne razumem zasto stalno konsultujete ovu agenciju? Ko nju u opste sta pita. Njihova agencija je marginalna i ostvaruju 0.03% ukupnog prometa nekretnina. Zaista ne razumem sta oni predstavljaju sve agencije za nekretnine? ili su svemoguci pa imaju uvid u ukupan promet nekretnina. Konsultujete ili sud ili opstinu ili katastar oni jedini imaju kakve-takve prave uvide u cene nekretnina. (osim naravno onih sto po Ugovorima pisu nize cene da bi izbegli poreze).

daba

pre 14 godina

Bolje da ste "napisali stanove svi hoce ali niko ne moze..." , ali je naslov verovatno napisan u skladu sa politikom lideri regiona... Sto se tice samih cena kada se barem prepolove onda ce biti realne, zasto niko ne zeli da dopusti firmama koje samo hoce da rade i da imaju normalnu zaradu da posluju, ovako dokle god se na izgradnju poslovnog i stambenog prostora gleda kao na investiciju sa prinosom od 200% nema realnih cena. Evo mozete vi novinari da odradite emisiju o ceni kvadrata u Madjarskoj pre i posle izbacivanja kriminala iz poslova sa nekretninama pa nek narod vidi kako je to lako i jednostavno samo kad se hoce!

станоје

pre 14 godina

1. Зато што државни и тајкунски Белвил није продат банке праве свима екстремно тешке услове за добијање кредита чија реализација може да траје и 2 године
2. Зато што нам станоградњу води држава са ортопедом на челу па уместо да стимулише приватнике грађевинце уништава и то мало што нам је остало

Marko_

pre 14 godina

U situaciji u kojoj Srbija polako ali sigurno ulazi u grcki scenario, ne moze se ocekivati nista bolje ni na trzistu nekretnina. Narednih 5 godina ovde nece biti bolje u ekonomskom smislu pa svi koji ulaganje u nekretninu gledaju kao investiciju, bolje da je zaobidju i uloze novac u nesto pametnije, cak i u stednju u banci, jer ce na kraju imati mnogo vise nego da su kupili stan. Cene ce padati sigurno narednih nekoliko godina, verovatno ne drasticno i brzo, ali ce padati, i to je jedino nesporno.

kakva smo mi robovska stoka...

pre 14 godina

Treba da budu STRUCNJACI da bi procenili da je oslabila kupovna moc srpskog stanovnistva. Svaka cast gospodo strucnjaci, i novinari, sto nam otvarate oci svojim svevisnjim obrazovanjem...

wroom1975

pre 14 godina

U ovoj jadnoj zemlji bi mnogo ljudi htelo sto sta da kupi, ali kako? Plate na proseku Albanije ili tamo nekih nesvrstanih a cene iste kao u Nemackoj, pa ti sad napravi racunicu pa kupi jedan stancic od 50 i kusur kvadrata...kako? Pa ni Hudini to nebi mogao...!!!

Alex

pre 14 godina

Tržište nekretnina je slobodno. Kakve veze ima Dulić sa cenama nekretnina? Kakve veze ima Dulić sa time da li će nekp kupiti stan ili ne? On ima veze sa stanovima koje finansira država, a to su jedini stanovi koji se kupuju. Ja razumem da je neko ogorčen u životu, ali nisu za sve krivi ministri.

REALAN REALISTA

pre 14 godina

Realna cena kvadrata na pristojnoj lokaciji u bg je max 700-1000 evra, borca i slicno 500 evra. TOLIKO DANAS MAKSIMUM VREDI KVADRAT!

milos

pre 14 godina

NBS je zahtevom za 20% ucesca kreditnu moc kupaca, drzava je petljanjem u gradjevinsi sektor i gradnjom stanova razorila trziste i privatne investitore, a posredno i drugu industriju jer stan treba opremiti kad se uselis. Nije kriza u svetu kriva, problem je u glavama. Drzavo, mani se privredjivanja. Tvoj posao su granice, infrastruktura, struja, voda infostan, penzije, policija, vojska, zdravstvo, vatrogasci, kriminalci, sudstvo, socijala ... Ima tu docoljno posla bez da pametujete i kvarite privredu. Motate se oko privrede jer tu ima para. Bice para samo ako se malo vise poradi na svom poslu.

gagi

pre 14 godina

Opa, ovo je radikalan zaokret! Istina je da cene padaju već godinama i padaće, ali u novinama je uvek bio zadnji čas da se kupi jer su svaki put cene navodno dotakle dno i ima samo da rastu. Ovo je prvi članak u poslednjih nekoliko godina gde kažu da će cene padati i to čak 10% za sledećih par meseci. Verovatno lobisti prestali da finansiraju Kaću i kompaniju pa stručnjaci krenuli sa realnim parametrima. Ili je ovo samo zastrašivanje lobista sa 10%, a ako ne plate, onda će objaviti pad od 50% pa neka vide onda šta će i kako će.

REALAN REALISTA

pre 14 godina

Realna cena kvadrata na pristojnoj lokaciji u bg je max 700-1000 evra, borca i slicno 500 evra. TOLIKO DANAS MAKSIMUM VREDI KVADRAT!

станоје

pre 14 godina

1. Зато што државни и тајкунски Белвил није продат банке праве свима екстремно тешке услове за добијање кредита чија реализација може да траје и 2 године
2. Зато што нам станоградњу води држава са ортопедом на челу па уместо да стимулише приватнике грађевинце уништава и то мало што нам је остало

wroom1975

pre 14 godina

U ovoj jadnoj zemlji bi mnogo ljudi htelo sto sta da kupi, ali kako? Plate na proseku Albanije ili tamo nekih nesvrstanih a cene iste kao u Nemackoj, pa ti sad napravi racunicu pa kupi jedan stancic od 50 i kusur kvadrata...kako? Pa ni Hudini to nebi mogao...!!!

daba

pre 14 godina

Bolje da ste "napisali stanove svi hoce ali niko ne moze..." , ali je naslov verovatno napisan u skladu sa politikom lideri regiona... Sto se tice samih cena kada se barem prepolove onda ce biti realne, zasto niko ne zeli da dopusti firmama koje samo hoce da rade i da imaju normalnu zaradu da posluju, ovako dokle god se na izgradnju poslovnog i stambenog prostora gleda kao na investiciju sa prinosom od 200% nema realnih cena. Evo mozete vi novinari da odradite emisiju o ceni kvadrata u Madjarskoj pre i posle izbacivanja kriminala iz poslova sa nekretninama pa nek narod vidi kako je to lako i jednostavno samo kad se hoce!

gagi

pre 14 godina

Opa, ovo je radikalan zaokret! Istina je da cene padaju već godinama i padaće, ali u novinama je uvek bio zadnji čas da se kupi jer su svaki put cene navodno dotakle dno i ima samo da rastu. Ovo je prvi članak u poslednjih nekoliko godina gde kažu da će cene padati i to čak 10% za sledećih par meseci. Verovatno lobisti prestali da finansiraju Kaću i kompaniju pa stručnjaci krenuli sa realnim parametrima. Ili je ovo samo zastrašivanje lobista sa 10%, a ako ne plate, onda će objaviti pad od 50% pa neka vide onda šta će i kako će.

kakva smo mi robovska stoka...

pre 14 godina

Treba da budu STRUCNJACI da bi procenili da je oslabila kupovna moc srpskog stanovnistva. Svaka cast gospodo strucnjaci, i novinari, sto nam otvarate oci svojim svevisnjim obrazovanjem...

Marko_

pre 14 godina

U situaciji u kojoj Srbija polako ali sigurno ulazi u grcki scenario, ne moze se ocekivati nista bolje ni na trzistu nekretnina. Narednih 5 godina ovde nece biti bolje u ekonomskom smislu pa svi koji ulaganje u nekretninu gledaju kao investiciju, bolje da je zaobidju i uloze novac u nesto pametnije, cak i u stednju u banci, jer ce na kraju imati mnogo vise nego da su kupili stan. Cene ce padati sigurno narednih nekoliko godina, verovatno ne drasticno i brzo, ali ce padati, i to je jedino nesporno.

Real estate agent

pre 14 godina

Ovim clankom potvrdjena je teza o balonu nekretnina od pre neki dan. Klasican balon prate klasicne price.


Da ponovim - ocekuje nas mrtvo trziste i lagan pad cena do otprilike 2015. godine, a zatim stagnacija cena duzi niz godina uz simbolicno povecan promet.

Savet za kupce - ne ulazite olako u kupovinu, stanova ce biti, i to po znacajno nizim cenama.
Savet za prodavce - ukoliko mozete, prodajte stan u skorije vreme, cak i uz vecu korekciju cene, svakim danom vasa nekretnina sve manje vredi - svakim danom ste u sve vecem gubitku - cene nekretnina se nece vretiti na nivo iz 2008/09 godine u narednih dvadesetak godina.

LOBI LOBIRA LOBI

pre 14 godina

Morao je građevinski lobi, pre sedam-osam godina, da pritisne privatizacioni lobi da "vodi računa" o privredi jer će njenim uništenjem građevinski lobi da ostane bez "materijala" koji će kupovati stanove i održavati "građevinski biznis" unosnim. A sve to, obzirom da je "materijal", svojevremeno pristig'o iz Bosne, Hrvatske i sa Kosova, ograničenog kapaciteta i sa konačnim brojem postojanja.

Draga moja gospodo iz građevinskog lobija (uključujući i agencije za promet nekretninama) kasno ste ukapirali da ste se rano smejali kada vam je posao išao dobro dok su ljudi po fabrikama ostajali bez posla. Sad će vam trebati deset godina najmanje da vam posao ponovo... možda... krene.

Bre

pre 14 godina

Naslov bi trebao da glasi "Cene stanova sve blize realnoj vrednosti".
Tranzicioni kapitalizam, onaj ciji je moto da se za sto krace vreme namuga sto vise para, izgubio je vetar u ledja, nastao prodajom stanova, kuca i placeva ljudi sa Kosova i Crne Gore. Nas predobri ministar prostornog planiranja se iz petinih zila trudi da pokupi kajmak koji je zaostao po krajevima, svestan da ce prenaduvano trziste nekretnina uskoro da pukne ko mehur od sapunice.

Goran

pre 14 godina

Cene stanova nisu samo napisano u oglasu. Treba dodati 3% za pijavice zvane agencije za nekretnine, 2,5% za porez drzavi, 300e za overu kupoprodajnog ugovora, 4-5000 za proveru opterecenosti stana na kredite i hipoteke, par hiljada za knjizenje i naravno 100e svaki put advokatu da vam proveri papire stana koji zelite da kupite. Prica o nerealnim prodavcima kojima je NEKO rekao da im stan vredi .... Ili fantomskih stanova, koji su postavljeni u oglase samo da bilduju cene. Tako imate paradoks da stanovi stoje u oglasima po 2-3 godine sa nerealnim cenama i "bilduju" cene onima koji realno vrede izmedju 600 i 800e. Kupovina stana je sizifov posao u kome morate da spremite zivce i da se pripremite na svakakve gluposti koje se prodaju kao LUX ili "u odlicnom stanju". O stanovima koje prodaju rodjaci preminulih bez ikakvih prava i papira, pod parolom "samo jos ostavinska da se zavrsi" da ne pricam. Neka je sa srecom svima koji prolaze Golgotu koju sam ja na srecu prosao.

milos

pre 14 godina

NBS je zahtevom za 20% ucesca kreditnu moc kupaca, drzava je petljanjem u gradjevinsi sektor i gradnjom stanova razorila trziste i privatne investitore, a posredno i drugu industriju jer stan treba opremiti kad se uselis. Nije kriza u svetu kriva, problem je u glavama. Drzavo, mani se privredjivanja. Tvoj posao su granice, infrastruktura, struja, voda infostan, penzije, policija, vojska, zdravstvo, vatrogasci, kriminalci, sudstvo, socijala ... Ima tu docoljno posla bez da pametujete i kvarite privredu. Motate se oko privrede jer tu ima para. Bice para samo ako se malo vise poradi na svom poslu.

Saša

pre 14 godina

Neću da ulazim u to da li su cene naduvane ili ne. Živim pored Delta City-a i to je horor. Primer: na celoj zgradi samo jedna terasa ima cveće. Noću svetle samo 3 prozora. To dovoljno govori o prodaji stanova. Elem zanima me sledeće - Ako su cene stanova pale, zašto poreski organi obračunavaju porez na imovinu vrednujući stan po onim cenama iz 2007/08 godine kada su bile najveće? Primer: Dobio sam da platim porez na stan računali su mi cenu kvadrata 1.800 evra u dinarskoj protivvrednosti. A sada nema šanse da ga prodam ni za 1.300.

vrhunski

pre 14 godina

Ne razumem zasto stalno konsultujete ovu agenciju? Ko nju u opste sta pita. Njihova agencija je marginalna i ostvaruju 0.03% ukupnog prometa nekretnina. Zaista ne razumem sta oni predstavljaju sve agencije za nekretnine? ili su svemoguci pa imaju uvid u ukupan promet nekretnina. Konsultujete ili sud ili opstinu ili katastar oni jedini imaju kakve-takve prave uvide u cene nekretnina. (osim naravno onih sto po Ugovorima pisu nize cene da bi izbegli poreze).

djomla

pre 14 godina

Ne mogu cene kvadrata u centru Beograda da budu vece nego u centru Berlina. To nije normalno, jer kvalitet gradnje, plate, infrostruktura, politicka i ekonomska stabilnost uticu na cene nekrtenina, a ne samo zakon ponude i potraznje.

Dr

pre 14 godina

Oni koji imaju novaca (politicari i njihovi sponzori su pokrali novac od privatizacija i novac zaduzivanja drzave u inostranstvu) su stambeno obezbedjeni. Ostali nemaju ni za hleb i mleko. Dijaspora se opametila i ne donosi vise zdrav novac (na koji je placen porez) u Srbiju kako bi hranila banditsko-mafijasku vlast kupujuci njihove budjave nekretnine. Pored toga, u Srbiji ima na desetine hiljada praznih stanova, kuca, imanja, koje niko nece da kupi i u kojima niko ne zivi. Natalitet je u padu, tako da ce situacija biti jos gora za nekoliko godina. To je rezultat visedecenijske komunistcko-mafijaske ideologije.

kill me slowly ...

pre 14 godina

U Kanadi je garantovana kamata oko 3 % na 5 godina dok se recimo 10 god kamata moze dobiti za oko 3.8 % ...

E to je kamata ...

raci

pre 14 godina

cene su kod nas uvek bile suludo nerealne. prevelike zarade ''grditelja''. recimo cena stana od 100 kvadrata u ahemu nemacka iznosi 78000 e, o kupovnoj moci da ne govorimo.
narod u srbiji se konstantno pljacka sa svih strana,od banaka do graditelja.
jedini razlog pada kvadrata je sto ljudi vise nemaju cvrcojka,nema vise koga da muzu.

Ivan

pre 14 godina

Situacija u Kragujevcu. Vec 4 godine se najavljuje skok cena stanova zbog dolaska Fiata, ali italijani ne kupuju stanove jer se ovde zadrzavaju maksimalno 1-3 godine. Za to vreme iznajmljuju stanove i kuce.
A kakva je situacijama sa prodajom stanova?
Na ekskluzivnima lokacijama postoji par zgrada sa kvalitetno uradjenim stanovima.Pored najpopularnijeg soping mola Plaza vec godinu dana zvrje prazni stanovi u smalvilu i globalu. Cena samo 1000e, a prodato samo 10% stanova.
U centru u prodoru zgrada takovo vec godinu dana trazi kupce, ali NEMAAAAAAAA. i tako redom.
Cak i da spuste cene kupaca nece biti jer ko nema novca da kupi stan po 1000e, nema ni po ceni od 700e.
Jos jedna vazna stvar su krediti . Ko sme sada kada dinar pada, rate rastu, evrozona je u krizi, da udje u kredit na 20-30 godina. Zato ne cudi da to malo stanova sto se proda, prodaje se za kes.

Andrija

pre 14 godina

@Real estate agent - najbolji komentar. Zivim kao podstanar i promenio sam nekoliko zgrada po vračaru. Ljudi moji gde god sam bio bar 50% stanara su veoma stari penzioneri, a zgrade se generalno loše održavaju. Jedino sto se popravlja je kad neki ninvestitor uradi nadogradnju i uz to sredi i celu zradu. Tacno je da dolaze mladi iz periferija na studiranje ali oni uglavnomem nemaju novca, da ne pricam koliko ide van zemlje. Gledajuci perspektivu u narednih 10god kupovina stana ovde je cist gubitak (novčano). Imam novca za stan ali pitam se ozbiljno vredi li da grunem 70-100000eu za osrednji stan u centru preko kredita. Vec sad ako drzim 30-40K eura u banci kamata mi odplati stanarinu, uskoro cu imati i celu platu plus visak od kamate. I sad od ta dva sta je pametnije? milsim dok god ne padaju cene drugo je bolje. Joj tek kad vidim naše "LUX" stanove, jooooj pa kod nas je svaki novi stan LUX! Kakava je gradnja nije ni bitno samo da je uglancan tamo neki parket i da se sija WC šolja. Bio sam u budimpešti video stanove u centru oko 1000eu, pogledajte malo oglase tamo da vidite sta je LUX. I to za manje od 1500eu po kvadratu. Pustite samo PAriz, Tokio, Njujork...to je drugi svet, moze da se poredi samo ono sto je u krugu 500km + -

neko iz mase

pre 14 godina

@LOBI LOBIRA LOBI
Ti mislis da ceo taj "gradjevinski lobi" kad se skupi na gomilu ima vise od 30 grama mozga?! To ti je moj prijatelju sve go kriminalac, talog drustva koji je isplivao u ovoj montiranoj krizi, pa su se preko svojih prijateljskih kombinacija pri vlasti junacki oparili. Jedini problem je sto njih boli uvo sto se trziste nekretnina raspalo. Nagomilalo se tu kesa na dzakove, tako da ce oni to lako preusmeriti na nesto drugo, sto je takodje astronomski profitabilno, (a savete ce dobiti, pogadjaj od koga)... Tako da... Sta reci..
Ostaje samo da se vidi dokle ce sve ovako funkcionisati u drzavi.. A videce onaj koji bude imao strpljenja da ceka epilog...

I ja sam iz NS

pre 14 godina

Ja u NS gledam stan. Već sam pisao na jednoj ovakvoj vesti komentar. Slažem se da su cene nerealne. Tražili su mi 1340 evra po kvardratu za kao neki bolji stan. "lux" zgrada! hahaha... evo kontaktirao me je agent za nekretnine koji mi je nudio stan... prošlo je 14 dana. A pre toga mi je rekao da je stan kvalitetan i da se takvi brzo prodaju. Nisu ga prodali i sami mi nude sada za 1200 evra! Na toj istoj lokaciji mogu kupiti "običan" stan za 900. Inače me je ubeđivao da su cene pale i to je to. Nema šta da se čeka, treba brzo da se reaguje??? Da, verujem u ovu priču za padanje cena jer tražim stan sa ženom, i cene su raznolike. Za neku kršinu od stana, na lokaciji gde su novi oko 1000 evra kvadrat, tražili su nam 900 evra. A zgrada je stara oko 15 godina i odvratan je kvalitet. Potpuno nerealne cene. Svako traži neku svoju cifru... Kupci, borite se. Baš sam razočaran ponudom, pretrpanim zgradama, glupim rasporedom soba i izradom.

bre

pre 14 godina

Ne razumem ništa, šta se promenilo za 24 sata? Pogledajte naslov od juče, idealan trenutak za kupovinu luksuznog stana na periferiji. Šta smo mi budale? Gospodo novinari, mi smo vam potrebni da bi imali ko da čita vaše članke, nemojte toliko baš da nas omalovažavate

Питајте Каћу, она зна!

pre 14 godina

Опет Каћа Лазаревић са својим "гледање у шољу" анализама тржишта некретнина! Много пута до сада смо се уверили да та "стручњакиња" прича баш произвољно; погледајте шта она продаје и по којој цени. Али не вреди, ви се држите њеног мишљења, па то ти је.... Једино меродавно је шта се стварно прода и по којој цени, а за то треба консултовати НКОСК и Пореску управу.

Ex demokrata 1

pre 14 godina

Mnogo će godina da prođe da bi se tržište oporavilo,cene stanova su i danas u Bgd više nego u mnogim metropolama u državama EU,a van Bgd-a mislim da je tačno da tržište nekretnina ne postoji,jednostavno je sve stalo,cene koje formiraju prodavci se stidljivo spuštaju,one treba da su još niže,ali,sa druge strane i zaposleni više nemaju standard,nemaju para da bilo šta kupuju.
Ali,kada bi čovek pogledao rezultate izbora,ustvari isprada da se odlično živi..

idemo_dalje

pre 14 godina

U Sapcu ljudi izgleda da nisu obavesteni , drze cene kao i prosle godine a tek polovne stanove sto nece da prodaju jeftinije e to je za primer .
Neverovatna situacija , niko ne kupuje a opet niko nece ni da proda bud zasto ali kad udari kriza ima da ide sve na dobos .To je realnost ove moje "demokratske zemlje".
O srbijo medju sljivama

vladan ns

pre 14 godina

E moj Duliću. Sve je ovo tvoja greška. Nisi ti tržište. Samo ti plaši ljude da ne kupuju stanove. Šta si postigao? Sad ljudi nemaju kintu. Gradjevinci mrtvi. Ne izvlacite se više na krizu..pojma nemaš. U Parizu cene stanova su skočile zadnju godina nenormalno. Gde je tamo kriza?..Toliko smo jadni da svi ovde komentari su suvišni...

Dragan

pre 14 godina

Prolem je sto ima previse "neplaniranih" troskova koji nemaju veze sa materjalom i obavezama prela drzavi (legalnim) ako se dobro razumemo? Naravno i to sto "investitori" prvo kupe sebi i zeni po jedan dzip! Uh sto volim kad mi daju rec ovi sa B92.

Demokrata ®

pre 14 godina

Kao prvo.
Sprovesti do 2999. godine denacionalizaciju (da ipak da kazemo da smo sproveli u ovom milenijum).
Nakon toga pravi valsnici ce prodati ako treba drzvai plac, kucu ili oba ili privatniku koji zeli nesto da gradi i da obnavlja, restauri ili da prosiruje ili sta vec.

PS.
Ali sve ovo nije u interesu nikom narocito onima koji danas imaju od toga koristi i iste koristi ocekuju i u budocnosti. Eto tako.
Inace, kvadrat prosecnih stanova (novih) u "Lider Na Balkanu" ne bi trebalo da kostaju izmedju 500e-800e, dok luxuzniji 800e-1500e dok oni najluxuzniji (premijum kategorija) do 2000e-2500e i cao.
Nije sve u ciglama i nije sve u blokovima, samo to niko jos nije skontao.

Djovani

pre 14 godina

@REALAN REALISTA
"Realna cena kvadrata na pristojnoj lokaciji u bg je max 700-1000 evra, borca i slicno 500 evra. TOLIKO DANAS MAKSIMUM VREDI KVADRAT!
(REALAN REALISTA, 20. maj 2012 07:44) "

Tako je. A da grad smanji harac koji uzima preko direkcije za gradsko gradjevinsko, vredelo bi i manje. Ja imam plac na Senjaku pored vec izgradjene kuce. Hteo sam

u prolazu

pre 14 godina

ooo zivote...

ljudi, vec pocinjem da sumnjam da neko narucuje ove tekstove... radim u stanogradnji sa privatnim investitorima... od pocetka prosle godine pa do sad je od strane njih u beogradu zavrseno oko 500 stanova... garantujem da je bar 85% prodato. i kad vidim ovakve tekstove prosto se zapitam da li se radi o marketingu drzave kako bi sto pre rasprodali stepu!
cuj kazu uglavnom su kes kupci... a malo kredita ima... sto meni ne dodje neki kes kupac? :))) od 20 kupaca, daj boze da naleti jedan za kes...

Alex

pre 14 godina

Tržište nekretnina je slobodno. Kakve veze ima Dulić sa cenama nekretnina? Kakve veze ima Dulić sa time da li će nekp kupiti stan ili ne? On ima veze sa stanovima koje finansira država, a to su jedini stanovi koji se kupuju. Ja razumem da je neko ogorčen u životu, ali nisu za sve krivi ministri.

Stanar

pre 14 godina

svaki dan pisete drugacije,jedan dan se nikako neprodaje,vec sutradan suprotno,saveti da je pravo vreme ,...prosto i jednostavno,narod nema para,prosta ponuda i potraznja,kada se bude kupovalo,cene ce biti vece ,kada trziste stoji i cene (na silu)stoje i ,ma koliko se neki trudili da nas ubede da je to to,ipak ce kad tad spsustiti cene ako zele da prodaju nesto.

Kupac stana

pre 14 godina

Stanove ne da niko nece nego nema se para da se kupe inace bi ih mnogi hteli...Ali to sa stanogradnjiom su mafijaska posla...stan u Beogradu nebi smeo da kosta vise od 500 eura po m2..uz jako subvencijonisanje drzvae...

Aleksandar

pre 14 godina

@U prolazu

A ko je odredio sta je lux, a sta nije? Stan je stan gde god se nalazio. Jaka stvar sto je na Vracaru ili u Borci. I bolje je negde na periferiji, negde u centru, gdje je konstantno zagusenje, buka i mrtvi pijani nocni urlikachi i blejachi.

Boba

pre 14 godina

Najbolje mi je što sam na ovom istom sajtu, tad je izvor bio Danas, sad je Beta, pre par nedelja pročitao vest da se stanovi sve više prodaju i to za keš... Smehotresno šta sve novinari neće uraditi i napisati za pare i na kakve neistine će bez blama staviti svoje ime i nije mi jasan urednička politika ovg sajta kad preuzimaju tuđe vesti bez ikakvog kriterijuma i tako dobijamo vesti u kratkim vremenskim intervalima koje su u potpunosti kontradiktorne.

Djovani

pre 14 godina

@Ozbiljan kupac
E, pa, morao sam da ti odgovorim. Kakva realna slika. Pa, prema tom linku, sve su cene vise nego da udjete u prvo agenciju, a kamoli da direktno kupite od vlasnika. Domex sluzi za pumpanje cena i vestacko odrzavanje na visokom nivou, kako bi se priliv u kasu od visoke cene zemljista zadrzao. Ja sam u gradjevini 7 godina i to u Beogradu (kao inzenjer kod investitora) i odlicno znam kuda ide sav novac od kvadrata i kolika je cena kvadrata u kom delu Beograda. Moze NKOSK da namece koliko zeli zeljenu cenu kvadrata, ali cene MORAJU dole. Samo trziste mora da se regulise, a ne vestacki da se diktira. A onima iz Direkcije za gradsko gradjevinsko zemljiste je bolje da sjasu sa grbace napacenog naroda. To vazi i za Dulica.

"Za realnu sliku pogledajte DOMex - index cena nepokretnosti Nacionalne korporacije, imaju podatke, ozbiljnu analitiku pa sami donesite zakljucak u kom pravcu idu cene po opstinama, regionima. Sajt [link] Ovi iz clanka navode vodu na svoju vodenicu i pausalno daju komentare, pitam se zasto ih novinari ne pitaju na osnovu kojih podataka navode ove ocene!
(Ozbiljan kupac, 20. maj 2012 12:00) "

Salonac u centru po 1000 Evra ! Jeftino ali nema nigde .

pre 14 godina

@djomla

A zasto da ne ? Cene mnogih roba su kod nas vise nego u Berlinu. Krpice, industrijski preradjena hrana( cokolade, keks. cips, mleko, ulje...), tehnika.. Misko bi malo da zaradi.

Marko

pre 14 godina

Moze neko da kaze ono, neko ovo, ali posle ovoga sto se veceras desilo i buduce nestabilnosti i finansijskog sloma drzave, cene idu nanize, sada je to definitivno.

u prolazu

pre 14 godina

a kad vidim ove komentare da su cene nerealne itd... a ljudi pojma nemaju sta sve treba da se plati da bi se zavrsio stan... izgleda samo kopiraju komentare i hejtuju jer su nezadovoljni sami sobom... cena je sad pala stvarno na ok nivo... vi bi bili nezadovoljni cenom i kad bi pala ispod cene kostanja! i nemojte za primer lux zone da uzimate... tipa belvile, vracar itd...

Ozbiljan kupac

pre 14 godina

Za realnu sliku pogledajte DOMex - index cena nepokretnosti Nacionalne korporacije, imaju podatke, ozbiljnu analitiku pa sami donesite zakljucak u kom pravcu idu cene po opstinama, regionima. Sajt www.nkosk.rs Ovi iz clanka navode vodu na svoju vodenicu i pausalno daju komentare, pitam se zasto ih novinari ne pitaju na osnovu kojih podataka navode ove ocene!

gradjevinac

pre 14 godina

@u prolazu
Bravo za komentar!
Svako ko se bavi gradjevinom i zna koliki su troskovi znaju da si potpuno upravu!
Stavite sve na papir i nikada necete graditi zgradu(normalno ako radite sve po zakonu)!

stevan

pre 14 godina

ucestvujem u zidanju zgrade na lekinom brdu,nisam kriminalac,niti sam se obogatio tokom privatizacije,ne placam mito,nikome,nesto novca smo imali,nesto smo pozajmili od banaka,kuce i stanove smo stavili na hipoteku...gradjevinsku dozvolu za zgradu dobili smo za 7meseci u legalnoj proceduri...u zgradi imamo 14stanova,useljenje mart 2013,cena od 1600-1800evra po kvadratu zavisno od kvadrature stana,8 stanova je vec prodato u izgradnji...nas kvadrat kosta 1300evra,troskovi kvadrata su,drzavi ide oko 20% za takse,poreze i naknade za prikljucenje,zemljiste je 30%cene,40% samo zidanje,10% kamata za kredit i kursna razlika...cenu formiraju kupci,nama je ostalo jos 6stanova za prodaju,imamo interesenata i za njih...u evropskim okvirima cene stanova u srbiji su medju jeftinijim,problem su male plate i nenormalno velike kamate(eu oko 3%,srbija oko 8%)ljudi ne kupuju belvil ne zato sto je skup nego zato sto ljudi nece da zive u odvratnim,monstroznim spavaonicama,isto vazi i za stepu

xxx

pre 14 godina

Vidi ovog, na Lekinom brdu (btw, ko zna gde je to - da, teska periferija) trazi za kvadrat 1600-1800e?!?!? Zemljo Srbijo! Odsustvo ikakve realnosti. Bolje je prodati stan i po nesto nizoj ceni nego dozvoliti da se fucara prazan godinama. Na Lekinom brdu, 1600e za kvadrat ne bih dao N-I-K-A-D!!!!!

Sto babi milo to joj se snilo

pre 14 godina

I ja bih da belo pivo pojeftini ! Leffe 0,33 100 din, Oettinger 0.5 140 din je previse. Vec vise od dve godine nudim 20 din, za bocu kojoj je istekao rok ili je pred istekom, ali mi se niko ne javlja.

Salonac u centru po 1000 Evra ! Jeftino ali nema nigde .

pre 14 godina

@djomla

A zasto da ne ? Cene mnogih roba su kod nas vise nego u Berlinu. Krpice, industrijski preradjena hrana( cokolade, keks. cips, mleko, ulje...), tehnika.. Misko bi malo da zaradi.

zoran

pre 14 godina

"Realna cena kvadrata u Beogradu je oko 700-1000 eura?"Hajde da se malo svi uozbiljite i da ne lupetate kad niste investitori!Da li bi ste vi zidali za te pare?Ko je lud da radi i da nista ne zaradi!Svi cekate cene na Senjaku,Dedinju da padnu na 1000 eura/m2!!!Da li ste normalni!!!Samo plac i komunalije kostaju toliko para!Nego nabedjena gospodo,kupujte na periferiji za 1000eura pa vam cena nece biti velika!Bolje 100m2 na periferiji nego 50m2(kutija sibica )u centru(ako je to uopste centar grada!Batajnica -duplex 95m2-85000 eura sa dvoristem!Menadzer prodaje!!!

Ozbiljan i ja

pre 14 godina

@Ozbiljan kupac
Bravo, svaka cast, to bi bilo pravo pitanje za ove eksperte. Npr. Ja hocu da kupim na vracaru, da li mogu da daju analizu za ovih 7-8 stanova koji se tamo prodaju mesecno i da na bazi toga zakljucim da li stan od 130 kvadrata u novogradnji treba da platim vise ili manje od ovih 1790 eur/m2

Wllaxy

pre 14 godina

@ xxx

Lekino Brdo na periferiji?

Druze ti si nesto tesko, ali bas tesko pobrkao... Ajde ti, blago meni, malo bolje pogledaj kartu Beograda i vidi gde se nalazi Lekino Brdo a gde je periferija!

Prvo dete u pedesetoj

pre 14 godina

Konjuktura u kapitaliznu ide malo na gore, pa malo na dole. Ni jedan trend ne traje vecito. Kad bude ponovo novca bice i kredita i cene ce ponovo da skoce. Ko ocekuje da stanovi padnu na 500 Evra jer ce Srbi da izumru, malo ce da se naceka.

Pantagruel

pre 14 godina

Још један који не зна где је Лекино брдо. За неупућене, то је онај крај који почиње тамо где се улица Максима Горког успиње након пресецања Јужног булевара, проласка поред Друге екномске школе и Факултета безбедности, пресече улицу Господара Вучића и заврши се на станици аутобуса 26. Граничи се са Врачаром, Шумицама и Душановцем. На по две станице је удаљена од Каленићеве и Душановачке пијаце, на четири или пет станица од Вуковог споменика, на километар од Устаничке и изласка на аутопут код Душановачког моста. Толико о "тешкој периферији". Коњарник је даље, а о Миријеву и да не говорим.

Wllaxy

pre 14 godina

Verovatno sam ona 4 minusa dobio od takodje vrsnih poznavaoca Beograda kao sto je xxx a koji ne znaju da je Lekino Brdo fakticki deo Vracara i da se fakticki radi o centru grada, te da nisu u pitanju Labudovo ili Petlovo Brdo...
Ali dobro, bitno je da covek nesto napise a to sto napise nesto o necemu o cemu nema pojma pa jos za to dobije podrsku od sebi slicnih u vidu pluseva - ma to je manje bitna stvar... Pffff.

Alex

pre 14 godina

Tržište nekretnina je slobodno. Kakve veze ima Dulić sa cenama nekretnina? Kakve veze ima Dulić sa time da li će nekp kupiti stan ili ne? On ima veze sa stanovima koje finansira država, a to su jedini stanovi koji se kupuju. Ja razumem da je neko ogorčen u životu, ali nisu za sve krivi ministri.

u prolazu

pre 14 godina

a kad vidim ove komentare da su cene nerealne itd... a ljudi pojma nemaju sta sve treba da se plati da bi se zavrsio stan... izgleda samo kopiraju komentare i hejtuju jer su nezadovoljni sami sobom... cena je sad pala stvarno na ok nivo... vi bi bili nezadovoljni cenom i kad bi pala ispod cene kostanja! i nemojte za primer lux zone da uzimate... tipa belvile, vracar itd...

u prolazu

pre 14 godina

ooo zivote...

ljudi, vec pocinjem da sumnjam da neko narucuje ove tekstove... radim u stanogradnji sa privatnim investitorima... od pocetka prosle godine pa do sad je od strane njih u beogradu zavrseno oko 500 stanova... garantujem da je bar 85% prodato. i kad vidim ovakve tekstove prosto se zapitam da li se radi o marketingu drzave kako bi sto pre rasprodali stepu!
cuj kazu uglavnom su kes kupci... a malo kredita ima... sto meni ne dodje neki kes kupac? :))) od 20 kupaca, daj boze da naleti jedan za kes...

stevan

pre 14 godina

ucestvujem u zidanju zgrade na lekinom brdu,nisam kriminalac,niti sam se obogatio tokom privatizacije,ne placam mito,nikome,nesto novca smo imali,nesto smo pozajmili od banaka,kuce i stanove smo stavili na hipoteku...gradjevinsku dozvolu za zgradu dobili smo za 7meseci u legalnoj proceduri...u zgradi imamo 14stanova,useljenje mart 2013,cena od 1600-1800evra po kvadratu zavisno od kvadrature stana,8 stanova je vec prodato u izgradnji...nas kvadrat kosta 1300evra,troskovi kvadrata su,drzavi ide oko 20% za takse,poreze i naknade za prikljucenje,zemljiste je 30%cene,40% samo zidanje,10% kamata za kredit i kursna razlika...cenu formiraju kupci,nama je ostalo jos 6stanova za prodaju,imamo interesenata i za njih...u evropskim okvirima cene stanova u srbiji su medju jeftinijim,problem su male plate i nenormalno velike kamate(eu oko 3%,srbija oko 8%)ljudi ne kupuju belvil ne zato sto je skup nego zato sto ljudi nece da zive u odvratnim,monstroznim spavaonicama,isto vazi i za stepu

REALAN REALISTA

pre 14 godina

Realna cena kvadrata na pristojnoj lokaciji u bg je max 700-1000 evra, borca i slicno 500 evra. TOLIKO DANAS MAKSIMUM VREDI KVADRAT!

zoran

pre 14 godina

"Realna cena kvadrata u Beogradu je oko 700-1000 eura?"Hajde da se malo svi uozbiljite i da ne lupetate kad niste investitori!Da li bi ste vi zidali za te pare?Ko je lud da radi i da nista ne zaradi!Svi cekate cene na Senjaku,Dedinju da padnu na 1000 eura/m2!!!Da li ste normalni!!!Samo plac i komunalije kostaju toliko para!Nego nabedjena gospodo,kupujte na periferiji za 1000eura pa vam cena nece biti velika!Bolje 100m2 na periferiji nego 50m2(kutija sibica )u centru(ako je to uopste centar grada!Batajnica -duplex 95m2-85000 eura sa dvoristem!Menadzer prodaje!!!

vladan ns

pre 14 godina

E moj Duliću. Sve je ovo tvoja greška. Nisi ti tržište. Samo ti plaši ljude da ne kupuju stanove. Šta si postigao? Sad ljudi nemaju kintu. Gradjevinci mrtvi. Ne izvlacite se više na krizu..pojma nemaš. U Parizu cene stanova su skočile zadnju godina nenormalno. Gde je tamo kriza?..Toliko smo jadni da svi ovde komentari su suvišni...

milos

pre 14 godina

NBS je zahtevom za 20% ucesca kreditnu moc kupaca, drzava je petljanjem u gradjevinsi sektor i gradnjom stanova razorila trziste i privatne investitore, a posredno i drugu industriju jer stan treba opremiti kad se uselis. Nije kriza u svetu kriva, problem je u glavama. Drzavo, mani se privredjivanja. Tvoj posao su granice, infrastruktura, struja, voda infostan, penzije, policija, vojska, zdravstvo, vatrogasci, kriminalci, sudstvo, socijala ... Ima tu docoljno posla bez da pametujete i kvarite privredu. Motate se oko privrede jer tu ima para. Bice para samo ako se malo vise poradi na svom poslu.

Sto babi milo to joj se snilo

pre 14 godina

I ja bih da belo pivo pojeftini ! Leffe 0,33 100 din, Oettinger 0.5 140 din je previse. Vec vise od dve godine nudim 20 din, za bocu kojoj je istekao rok ili je pred istekom, ali mi se niko ne javlja.

xxx

pre 14 godina

Vidi ovog, na Lekinom brdu (btw, ko zna gde je to - da, teska periferija) trazi za kvadrat 1600-1800e?!?!? Zemljo Srbijo! Odsustvo ikakve realnosti. Bolje je prodati stan i po nesto nizoj ceni nego dozvoliti da se fucara prazan godinama. Na Lekinom brdu, 1600e za kvadrat ne bih dao N-I-K-A-D!!!!!

станоје

pre 14 godina

1. Зато што државни и тајкунски Белвил није продат банке праве свима екстремно тешке услове за добијање кредита чија реализација може да траје и 2 године
2. Зато што нам станоградњу води држава са ортопедом на челу па уместо да стимулише приватнике грађевинце уништава и то мало што нам је остало

Ozbiljan kupac

pre 14 godina

Za realnu sliku pogledajte DOMex - index cena nepokretnosti Nacionalne korporacije, imaju podatke, ozbiljnu analitiku pa sami donesite zakljucak u kom pravcu idu cene po opstinama, regionima. Sajt www.nkosk.rs Ovi iz clanka navode vodu na svoju vodenicu i pausalno daju komentare, pitam se zasto ih novinari ne pitaju na osnovu kojih podataka navode ove ocene!

Real estate agent

pre 14 godina

Ovim clankom potvrdjena je teza o balonu nekretnina od pre neki dan. Klasican balon prate klasicne price.


Da ponovim - ocekuje nas mrtvo trziste i lagan pad cena do otprilike 2015. godine, a zatim stagnacija cena duzi niz godina uz simbolicno povecan promet.

Savet za kupce - ne ulazite olako u kupovinu, stanova ce biti, i to po znacajno nizim cenama.
Savet za prodavce - ukoliko mozete, prodajte stan u skorije vreme, cak i uz vecu korekciju cene, svakim danom vasa nekretnina sve manje vredi - svakim danom ste u sve vecem gubitku - cene nekretnina se nece vretiti na nivo iz 2008/09 godine u narednih dvadesetak godina.

Kupac stana

pre 14 godina

Stanove ne da niko nece nego nema se para da se kupe inace bi ih mnogi hteli...Ali to sa stanogradnjiom su mafijaska posla...stan u Beogradu nebi smeo da kosta vise od 500 eura po m2..uz jako subvencijonisanje drzvae...

Djovani

pre 14 godina

@REALAN REALISTA
"Realna cena kvadrata na pristojnoj lokaciji u bg je max 700-1000 evra, borca i slicno 500 evra. TOLIKO DANAS MAKSIMUM VREDI KVADRAT!
(REALAN REALISTA, 20. maj 2012 07:44) "

Tako je. A da grad smanji harac koji uzima preko direkcije za gradsko gradjevinsko, vredelo bi i manje. Ja imam plac na Senjaku pored vec izgradjene kuce. Hteo sam

Wllaxy

pre 14 godina

@ xxx

Lekino Brdo na periferiji?

Druze ti si nesto tesko, ali bas tesko pobrkao... Ajde ti, blago meni, malo bolje pogledaj kartu Beograda i vidi gde se nalazi Lekino Brdo a gde je periferija!

gradjevinac

pre 14 godina

@u prolazu
Bravo za komentar!
Svako ko se bavi gradjevinom i zna koliki su troskovi znaju da si potpuno upravu!
Stavite sve na papir i nikada necete graditi zgradu(normalno ako radite sve po zakonu)!

Prvo dete u pedesetoj

pre 14 godina

Konjuktura u kapitaliznu ide malo na gore, pa malo na dole. Ni jedan trend ne traje vecito. Kad bude ponovo novca bice i kredita i cene ce ponovo da skoce. Ko ocekuje da stanovi padnu na 500 Evra jer ce Srbi da izumru, malo ce da se naceka.

Bre

pre 14 godina

Naslov bi trebao da glasi "Cene stanova sve blize realnoj vrednosti".
Tranzicioni kapitalizam, onaj ciji je moto da se za sto krace vreme namuga sto vise para, izgubio je vetar u ledja, nastao prodajom stanova, kuca i placeva ljudi sa Kosova i Crne Gore. Nas predobri ministar prostornog planiranja se iz petinih zila trudi da pokupi kajmak koji je zaostao po krajevima, svestan da ce prenaduvano trziste nekretnina uskoro da pukne ko mehur od sapunice.

raci

pre 14 godina

cene su kod nas uvek bile suludo nerealne. prevelike zarade ''grditelja''. recimo cena stana od 100 kvadrata u ahemu nemacka iznosi 78000 e, o kupovnoj moci da ne govorimo.
narod u srbiji se konstantno pljacka sa svih strana,od banaka do graditelja.
jedini razlog pada kvadrata je sto ljudi vise nemaju cvrcojka,nema vise koga da muzu.

Marko_

pre 14 godina

U situaciji u kojoj Srbija polako ali sigurno ulazi u grcki scenario, ne moze se ocekivati nista bolje ni na trzistu nekretnina. Narednih 5 godina ovde nece biti bolje u ekonomskom smislu pa svi koji ulaganje u nekretninu gledaju kao investiciju, bolje da je zaobidju i uloze novac u nesto pametnije, cak i u stednju u banci, jer ce na kraju imati mnogo vise nego da su kupili stan. Cene ce padati sigurno narednih nekoliko godina, verovatno ne drasticno i brzo, ali ce padati, i to je jedino nesporno.

LOBI LOBIRA LOBI

pre 14 godina

Morao je građevinski lobi, pre sedam-osam godina, da pritisne privatizacioni lobi da "vodi računa" o privredi jer će njenim uništenjem građevinski lobi da ostane bez "materijala" koji će kupovati stanove i održavati "građevinski biznis" unosnim. A sve to, obzirom da je "materijal", svojevremeno pristig'o iz Bosne, Hrvatske i sa Kosova, ograničenog kapaciteta i sa konačnim brojem postojanja.

Draga moja gospodo iz građevinskog lobija (uključujući i agencije za promet nekretninama) kasno ste ukapirali da ste se rano smejali kada vam je posao išao dobro dok su ljudi po fabrikama ostajali bez posla. Sad će vam trebati deset godina najmanje da vam posao ponovo... možda... krene.

djomla

pre 14 godina

Ne mogu cene kvadrata u centru Beograda da budu vece nego u centru Berlina. To nije normalno, jer kvalitet gradnje, plate, infrostruktura, politicka i ekonomska stabilnost uticu na cene nekrtenina, a ne samo zakon ponude i potraznje.

Salonac u centru po 1000 Evra ! Jeftino ali nema nigde .

pre 14 godina

@djomla

A zasto da ne ? Cene mnogih roba su kod nas vise nego u Berlinu. Krpice, industrijski preradjena hrana( cokolade, keks. cips, mleko, ulje...), tehnika.. Misko bi malo da zaradi.

Aleksandar

pre 14 godina

@U prolazu

A ko je odredio sta je lux, a sta nije? Stan je stan gde god se nalazio. Jaka stvar sto je na Vracaru ili u Borci. I bolje je negde na periferiji, negde u centru, gdje je konstantno zagusenje, buka i mrtvi pijani nocni urlikachi i blejachi.

Marko

pre 14 godina

Moze neko da kaze ono, neko ovo, ali posle ovoga sto se veceras desilo i buduce nestabilnosti i finansijskog sloma drzave, cene idu nanize, sada je to definitivno.

gagi

pre 14 godina

Opa, ovo je radikalan zaokret! Istina je da cene padaju već godinama i padaće, ali u novinama je uvek bio zadnji čas da se kupi jer su svaki put cene navodno dotakle dno i ima samo da rastu. Ovo je prvi članak u poslednjih nekoliko godina gde kažu da će cene padati i to čak 10% za sledećih par meseci. Verovatno lobisti prestali da finansiraju Kaću i kompaniju pa stručnjaci krenuli sa realnim parametrima. Ili je ovo samo zastrašivanje lobista sa 10%, a ako ne plate, onda će objaviti pad od 50% pa neka vide onda šta će i kako će.

daba

pre 14 godina

Bolje da ste "napisali stanove svi hoce ali niko ne moze..." , ali je naslov verovatno napisan u skladu sa politikom lideri regiona... Sto se tice samih cena kada se barem prepolove onda ce biti realne, zasto niko ne zeli da dopusti firmama koje samo hoce da rade i da imaju normalnu zaradu da posluju, ovako dokle god se na izgradnju poslovnog i stambenog prostora gleda kao na investiciju sa prinosom od 200% nema realnih cena. Evo mozete vi novinari da odradite emisiju o ceni kvadrata u Madjarskoj pre i posle izbacivanja kriminala iz poslova sa nekretninama pa nek narod vidi kako je to lako i jednostavno samo kad se hoce!

wroom1975

pre 14 godina

U ovoj jadnoj zemlji bi mnogo ljudi htelo sto sta da kupi, ali kako? Plate na proseku Albanije ili tamo nekih nesvrstanih a cene iste kao u Nemackoj, pa ti sad napravi racunicu pa kupi jedan stancic od 50 i kusur kvadrata...kako? Pa ni Hudini to nebi mogao...!!!

Goran

pre 14 godina

Cene stanova nisu samo napisano u oglasu. Treba dodati 3% za pijavice zvane agencije za nekretnine, 2,5% za porez drzavi, 300e za overu kupoprodajnog ugovora, 4-5000 za proveru opterecenosti stana na kredite i hipoteke, par hiljada za knjizenje i naravno 100e svaki put advokatu da vam proveri papire stana koji zelite da kupite. Prica o nerealnim prodavcima kojima je NEKO rekao da im stan vredi .... Ili fantomskih stanova, koji su postavljeni u oglase samo da bilduju cene. Tako imate paradoks da stanovi stoje u oglasima po 2-3 godine sa nerealnim cenama i "bilduju" cene onima koji realno vrede izmedju 600 i 800e. Kupovina stana je sizifov posao u kome morate da spremite zivce i da se pripremite na svakakve gluposti koje se prodaju kao LUX ili "u odlicnom stanju". O stanovima koje prodaju rodjaci preminulih bez ikakvih prava i papira, pod parolom "samo jos ostavinska da se zavrsi" da ne pricam. Neka je sa srecom svima koji prolaze Golgotu koju sam ja na srecu prosao.

I ja sam iz NS

pre 14 godina

Ja u NS gledam stan. Već sam pisao na jednoj ovakvoj vesti komentar. Slažem se da su cene nerealne. Tražili su mi 1340 evra po kvardratu za kao neki bolji stan. "lux" zgrada! hahaha... evo kontaktirao me je agent za nekretnine koji mi je nudio stan... prošlo je 14 dana. A pre toga mi je rekao da je stan kvalitetan i da se takvi brzo prodaju. Nisu ga prodali i sami mi nude sada za 1200 evra! Na toj istoj lokaciji mogu kupiti "običan" stan za 900. Inače me je ubeđivao da su cene pale i to je to. Nema šta da se čeka, treba brzo da se reaguje??? Da, verujem u ovu priču za padanje cena jer tražim stan sa ženom, i cene su raznolike. Za neku kršinu od stana, na lokaciji gde su novi oko 1000 evra kvadrat, tražili su nam 900 evra. A zgrada je stara oko 15 godina i odvratan je kvalitet. Potpuno nerealne cene. Svako traži neku svoju cifru... Kupci, borite se. Baš sam razočaran ponudom, pretrpanim zgradama, glupim rasporedom soba i izradom.

Wllaxy

pre 14 godina

Verovatno sam ona 4 minusa dobio od takodje vrsnih poznavaoca Beograda kao sto je xxx a koji ne znaju da je Lekino Brdo fakticki deo Vracara i da se fakticki radi o centru grada, te da nisu u pitanju Labudovo ili Petlovo Brdo...
Ali dobro, bitno je da covek nesto napise a to sto napise nesto o necemu o cemu nema pojma pa jos za to dobije podrsku od sebi slicnih u vidu pluseva - ma to je manje bitna stvar... Pffff.

kakva smo mi robovska stoka...

pre 14 godina

Treba da budu STRUCNJACI da bi procenili da je oslabila kupovna moc srpskog stanovnistva. Svaka cast gospodo strucnjaci, i novinari, sto nam otvarate oci svojim svevisnjim obrazovanjem...

Dr

pre 14 godina

Oni koji imaju novaca (politicari i njihovi sponzori su pokrali novac od privatizacija i novac zaduzivanja drzave u inostranstvu) su stambeno obezbedjeni. Ostali nemaju ni za hleb i mleko. Dijaspora se opametila i ne donosi vise zdrav novac (na koji je placen porez) u Srbiju kako bi hranila banditsko-mafijasku vlast kupujuci njihove budjave nekretnine. Pored toga, u Srbiji ima na desetine hiljada praznih stanova, kuca, imanja, koje niko nece da kupi i u kojima niko ne zivi. Natalitet je u padu, tako da ce situacija biti jos gora za nekoliko godina. To je rezultat visedecenijske komunistcko-mafijaske ideologije.

idemo_dalje

pre 14 godina

U Sapcu ljudi izgleda da nisu obavesteni , drze cene kao i prosle godine a tek polovne stanove sto nece da prodaju jeftinije e to je za primer .
Neverovatna situacija , niko ne kupuje a opet niko nece ni da proda bud zasto ali kad udari kriza ima da ide sve na dobos .To je realnost ove moje "demokratske zemlje".
O srbijo medju sljivama

kill me slowly ...

pre 14 godina

U Kanadi je garantovana kamata oko 3 % na 5 godina dok se recimo 10 god kamata moze dobiti za oko 3.8 % ...

E to je kamata ...

Demokrata ®

pre 14 godina

Kao prvo.
Sprovesti do 2999. godine denacionalizaciju (da ipak da kazemo da smo sproveli u ovom milenijum).
Nakon toga pravi valsnici ce prodati ako treba drzvai plac, kucu ili oba ili privatniku koji zeli nesto da gradi i da obnavlja, restauri ili da prosiruje ili sta vec.

PS.
Ali sve ovo nije u interesu nikom narocito onima koji danas imaju od toga koristi i iste koristi ocekuju i u budocnosti. Eto tako.
Inace, kvadrat prosecnih stanova (novih) u "Lider Na Balkanu" ne bi trebalo da kostaju izmedju 500e-800e, dok luxuzniji 800e-1500e dok oni najluxuzniji (premijum kategorija) do 2000e-2500e i cao.
Nije sve u ciglama i nije sve u blokovima, samo to niko jos nije skontao.

Djovani

pre 14 godina

@Ozbiljan kupac
E, pa, morao sam da ti odgovorim. Kakva realna slika. Pa, prema tom linku, sve su cene vise nego da udjete u prvo agenciju, a kamoli da direktno kupite od vlasnika. Domex sluzi za pumpanje cena i vestacko odrzavanje na visokom nivou, kako bi se priliv u kasu od visoke cene zemljista zadrzao. Ja sam u gradjevini 7 godina i to u Beogradu (kao inzenjer kod investitora) i odlicno znam kuda ide sav novac od kvadrata i kolika je cena kvadrata u kom delu Beograda. Moze NKOSK da namece koliko zeli zeljenu cenu kvadrata, ali cene MORAJU dole. Samo trziste mora da se regulise, a ne vestacki da se diktira. A onima iz Direkcije za gradsko gradjevinsko zemljiste je bolje da sjasu sa grbace napacenog naroda. To vazi i za Dulica.

"Za realnu sliku pogledajte DOMex - index cena nepokretnosti Nacionalne korporacije, imaju podatke, ozbiljnu analitiku pa sami donesite zakljucak u kom pravcu idu cene po opstinama, regionima. Sajt [link] Ovi iz clanka navode vodu na svoju vodenicu i pausalno daju komentare, pitam se zasto ih novinari ne pitaju na osnovu kojih podataka navode ove ocene!
(Ozbiljan kupac, 20. maj 2012 12:00) "

Pantagruel

pre 14 godina

Још један који не зна где је Лекино брдо. За неупућене, то је онај крај који почиње тамо где се улица Максима Горког успиње након пресецања Јужног булевара, проласка поред Друге екномске школе и Факултета безбедности, пресече улицу Господара Вучића и заврши се на станици аутобуса 26. Граничи се са Врачаром, Шумицама и Душановцем. На по две станице је удаљена од Каленићеве и Душановачке пијаце, на четири или пет станица од Вуковог споменика, на километар од Устаничке и изласка на аутопут код Душановачког моста. Толико о "тешкој периферији". Коњарник је даље, а о Миријеву и да не говорим.

Saša

pre 14 godina

Neću da ulazim u to da li su cene naduvane ili ne. Živim pored Delta City-a i to je horor. Primer: na celoj zgradi samo jedna terasa ima cveće. Noću svetle samo 3 prozora. To dovoljno govori o prodaji stanova. Elem zanima me sledeće - Ako su cene stanova pale, zašto poreski organi obračunavaju porez na imovinu vrednujući stan po onim cenama iz 2007/08 godine kada su bile najveće? Primer: Dobio sam da platim porez na stan računali su mi cenu kvadrata 1.800 evra u dinarskoj protivvrednosti. A sada nema šanse da ga prodam ni za 1.300.

Ivan

pre 14 godina

Situacija u Kragujevcu. Vec 4 godine se najavljuje skok cena stanova zbog dolaska Fiata, ali italijani ne kupuju stanove jer se ovde zadrzavaju maksimalno 1-3 godine. Za to vreme iznajmljuju stanove i kuce.
A kakva je situacijama sa prodajom stanova?
Na ekskluzivnima lokacijama postoji par zgrada sa kvalitetno uradjenim stanovima.Pored najpopularnijeg soping mola Plaza vec godinu dana zvrje prazni stanovi u smalvilu i globalu. Cena samo 1000e, a prodato samo 10% stanova.
U centru u prodoru zgrada takovo vec godinu dana trazi kupce, ali NEMAAAAAAAA. i tako redom.
Cak i da spuste cene kupaca nece biti jer ko nema novca da kupi stan po 1000e, nema ni po ceni od 700e.
Jos jedna vazna stvar su krediti . Ko sme sada kada dinar pada, rate rastu, evrozona je u krizi, da udje u kredit na 20-30 godina. Zato ne cudi da to malo stanova sto se proda, prodaje se za kes.

Ex demokrata 1

pre 14 godina

Mnogo će godina da prođe da bi se tržište oporavilo,cene stanova su i danas u Bgd više nego u mnogim metropolama u državama EU,a van Bgd-a mislim da je tačno da tržište nekretnina ne postoji,jednostavno je sve stalo,cene koje formiraju prodavci se stidljivo spuštaju,one treba da su još niže,ali,sa druge strane i zaposleni više nemaju standard,nemaju para da bilo šta kupuju.
Ali,kada bi čovek pogledao rezultate izbora,ustvari isprada da se odlično živi..

Boba

pre 14 godina

Najbolje mi je što sam na ovom istom sajtu, tad je izvor bio Danas, sad je Beta, pre par nedelja pročitao vest da se stanovi sve više prodaju i to za keš... Smehotresno šta sve novinari neće uraditi i napisati za pare i na kakve neistine će bez blama staviti svoje ime i nije mi jasan urednička politika ovg sajta kad preuzimaju tuđe vesti bez ikakvog kriterijuma i tako dobijamo vesti u kratkim vremenskim intervalima koje su u potpunosti kontradiktorne.

Stanar

pre 14 godina

svaki dan pisete drugacije,jedan dan se nikako neprodaje,vec sutradan suprotno,saveti da je pravo vreme ,...prosto i jednostavno,narod nema para,prosta ponuda i potraznja,kada se bude kupovalo,cene ce biti vece ,kada trziste stoji i cene (na silu)stoje i ,ma koliko se neki trudili da nas ubede da je to to,ipak ce kad tad spsustiti cene ako zele da prodaju nesto.

Salonac u centru po 1000 Evra ! Jeftino ali nema nigde .

pre 14 godina

@djomla

A zasto da ne ? Cene mnogih roba su kod nas vise nego u Berlinu. Krpice, industrijski preradjena hrana( cokolade, keks. cips, mleko, ulje...), tehnika.. Misko bi malo da zaradi.

Andrija

pre 14 godina

@Real estate agent - najbolji komentar. Zivim kao podstanar i promenio sam nekoliko zgrada po vračaru. Ljudi moji gde god sam bio bar 50% stanara su veoma stari penzioneri, a zgrade se generalno loše održavaju. Jedino sto se popravlja je kad neki ninvestitor uradi nadogradnju i uz to sredi i celu zradu. Tacno je da dolaze mladi iz periferija na studiranje ali oni uglavnomem nemaju novca, da ne pricam koliko ide van zemlje. Gledajuci perspektivu u narednih 10god kupovina stana ovde je cist gubitak (novčano). Imam novca za stan ali pitam se ozbiljno vredi li da grunem 70-100000eu za osrednji stan u centru preko kredita. Vec sad ako drzim 30-40K eura u banci kamata mi odplati stanarinu, uskoro cu imati i celu platu plus visak od kamate. I sad od ta dva sta je pametnije? milsim dok god ne padaju cene drugo je bolje. Joj tek kad vidim naše "LUX" stanove, jooooj pa kod nas je svaki novi stan LUX! Kakava je gradnja nije ni bitno samo da je uglancan tamo neki parket i da se sija WC šolja. Bio sam u budimpešti video stanove u centru oko 1000eu, pogledajte malo oglase tamo da vidite sta je LUX. I to za manje od 1500eu po kvadratu. Pustite samo PAriz, Tokio, Njujork...to je drugi svet, moze da se poredi samo ono sto je u krugu 500km + -

vrhunski

pre 14 godina

Ne razumem zasto stalno konsultujete ovu agenciju? Ko nju u opste sta pita. Njihova agencija je marginalna i ostvaruju 0.03% ukupnog prometa nekretnina. Zaista ne razumem sta oni predstavljaju sve agencije za nekretnine? ili su svemoguci pa imaju uvid u ukupan promet nekretnina. Konsultujete ili sud ili opstinu ili katastar oni jedini imaju kakve-takve prave uvide u cene nekretnina. (osim naravno onih sto po Ugovorima pisu nize cene da bi izbegli poreze).

bre

pre 14 godina

Ne razumem ništa, šta se promenilo za 24 sata? Pogledajte naslov od juče, idealan trenutak za kupovinu luksuznog stana na periferiji. Šta smo mi budale? Gospodo novinari, mi smo vam potrebni da bi imali ko da čita vaše članke, nemojte toliko baš da nas omalovažavate

neko iz mase

pre 14 godina

@LOBI LOBIRA LOBI
Ti mislis da ceo taj "gradjevinski lobi" kad se skupi na gomilu ima vise od 30 grama mozga?! To ti je moj prijatelju sve go kriminalac, talog drustva koji je isplivao u ovoj montiranoj krizi, pa su se preko svojih prijateljskih kombinacija pri vlasti junacki oparili. Jedini problem je sto njih boli uvo sto se trziste nekretnina raspalo. Nagomilalo se tu kesa na dzakove, tako da ce oni to lako preusmeriti na nesto drugo, sto je takodje astronomski profitabilno, (a savete ce dobiti, pogadjaj od koga)... Tako da... Sta reci..
Ostaje samo da se vidi dokle ce sve ovako funkcionisati u drzavi.. A videce onaj koji bude imao strpljenja da ceka epilog...

Ozbiljan i ja

pre 14 godina

@Ozbiljan kupac
Bravo, svaka cast, to bi bilo pravo pitanje za ove eksperte. Npr. Ja hocu da kupim na vracaru, da li mogu da daju analizu za ovih 7-8 stanova koji se tamo prodaju mesecno i da na bazi toga zakljucim da li stan od 130 kvadrata u novogradnji treba da platim vise ili manje od ovih 1790 eur/m2

Питајте Каћу, она зна!

pre 14 godina

Опет Каћа Лазаревић са својим "гледање у шољу" анализама тржишта некретнина! Много пута до сада смо се уверили да та "стручњакиња" прича баш произвољно; погледајте шта она продаје и по којој цени. Али не вреди, ви се држите њеног мишљења, па то ти је.... Једино меродавно је шта се стварно прода и по којој цени, а за то треба консултовати НКОСК и Пореску управу.

Dragan

pre 14 godina

Prolem je sto ima previse "neplaniranih" troskova koji nemaju veze sa materjalom i obavezama prela drzavi (legalnim) ako se dobro razumemo? Naravno i to sto "investitori" prvo kupe sebi i zeni po jedan dzip! Uh sto volim kad mi daju rec ovi sa B92.