Četvrtak, 17.05.2012.

10:31

10 razloga za podršku gej brakovima

10 razloga za podršku gej brakovima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

Jelena

pre 13 godina

Strašno je u kakvom pravcu ovaj svet ide!
Pitam se ko to toliko forsira prihvatanje homoseksualnosti da se običan čovek oseća skoro nenormalno? Kako je moguće da ćemo jednog dana doći do toga da se takvim pojedicima dâ pravo da usvajaju decu? U kakvu ličnost će to dete odrasti? Sigurno neće u ovakve kakve smo do sada imali priliku da vidimo. Ovo je strašno koliko propagatora toga doleće na svaki članak o tome da pravda to i da pljuje po običnim ljudima. Od svih "medijskih napada" na svest čoveka najstrašniji su bili izmišljene priče o različitim bolestima i propagiranje homoseksualnosti koje vodi direktno tome da im se jednom odobri usvajanje dece. Svet zaista postaje zastrašujuće mesto...

Mare

pre 14 godina

Razlicita su misljenja, ali ne mozete reci da je bolest, jer isto rade sto i strejt ljudi, tj strejt par. Pored toga, ako se zna cemu koji organ sluzi na telu, kako to da je normalno imati oralni ili analni sex u strejt vezi, zasto devojka oralno zadovoljava decka,ili on nju, zasto ona sa njim ima analni sex, i zasto uopste ljudi imaju sex ako nije radi produzenja vrste, jer ako je homoseksualnost bolest, ili greh, da li je onda i sex uopste bolest, kao potreba coveka, kao nesto sto mu uopste ne treba, jer prirodno je da coveku polni organi sluze radi produzenja vrste. I sex cak i u braku je greh, jer covek kao i zivotinje, trebaju imati sexualni odnos samo zbog dece, a ne zbog sopstvenog zadovoljstva. Zar to onda nije i greh?? Zasto se vi koji se bunite protiv hmoseksualnosti, ne podignete i pobunite protiv sexa pre braka? Kako to da se ne borite protiv prostitucije, gde zene svojom voljom ili ne dobiju pare za sex,zatim trgovina belim robljem, gde zene nevoljno cine to ili cak muskarci prilikom cega i stradaju, na njih ne obracate paznju, a znate da se borite protiv ljudi koji nikom nista nazao ne cine. Hocete li pozivati na Boga i pravdu, i zdrav um, Vi isto koji ste gresni, bolesni, i nepravedni. Bravoooooooo!!!!!

Eto

pre 14 godina

'...O čemu vi? To je bolest!Zna se šta je prirodno i kako se prirodno produžava vrsta, kao i koji organ čemu služi!Sve ostalo je neprirodno!...'(Sale, 5. jun 2012 09:20)

Mi o ljubavi - sasvim normalna i prirodna stvar. Mrznja i uvrede koje ti prosipas gde stignes su tvoj izbor. Tudji brakovi te ne ometaju da produzis svoju lozu.

Sale

pre 14 godina

O čemu vi? To je bolest!Zna se šta je prirodno i kako se prirodno produžava vrsta, kao i koji organ čemu služi!Sve ostalo je neprirodno!

pojasnite

pre 14 godina

Iskreno, ocekivao sam vise od ovog teksta. Ne smatram ozbiljnim argumente kao sto su : "Dobro je jer diskriminacija uništava ljudski duh, jer je dobro za fizičko i mentalno zdravlje, jer je dobro za dušu, jer podstiče ljudski duh i naše živote čini lepšim."

OK. I sta jos?

Iskreno, nemam nista protiv istopolnih brakova, ali smatram da nisu korak unapred u civilizacijskom smislu. Vecina argumenata se zapravo poziva na slobodu i protiv diskriminacije, ali niko do danas nije uspeo da mi odgovori na jednostavno pitanje i otkloni jednu prostu dilemu: da li bi mogla da se vencaju, recimo, braca od strica? Da li se mogu vencati rodjene sestre?

Argument mogucih genetskih anlomalija koji vazi kod parova suprotnog pola ovde pada u vodu jer sigurno nece imati bioloske naslednike.

Dakle, zasto to ne bi bilo u istom pozitivnom duhu dopusteno jer su im ocigledno slobode ogranicene? Molim vas da mi neko odgovori da li je to ogranicavanje sloboda, da li uništava ljudski duh itd. itd, i ako ne, zasto?

Eto

pre 14 godina

@ Milos (24. maj 2012 13:36)11.

..Inace sramota, kakvi gay brakovi?...´

Slazem se sa tobom Milose u potpunosti: u demokratksom drustvu, pred civilnim/gradjanskim pravom, nema potrebe za neka specijalna ´gay´ prava - ista prava i isti brak za sve! U zdravlje!


´...Sta da odgovorim detetu jednog dana, kad me pita: "Zasto su ova dva coveka u braku?"...´

Nadam se da ces svom detetu reci istinu: zato sto se vole.

Milos

pre 14 godina

11. VISE ZENA ZA NAS NORMALNE! :) eto jedinog dobrog razloga! :)
Inace sramota, kakvi gay brakovi? Sta da odgovorim detetu jednog dana, kad me pita: "Zasto su ova dva coveka u braku?"
Gay brakovi? -jedno veliko: NE!!!

purenjak

pre 14 godina

NE GAY BRAKOVI-NE USVAJANJU DECE!!
Nikako da mi profesionalni gay sa ovog sajta odgovore na nekoliko pitanja.
1.Recimo da dete u gay zajednici odraste i shvati da mu je to nenormalno i neprirodno..odluci da tuzi drzavu sto su ga dali gay paru da im osvezi vezu jer im je samo to nedostajalo.Koga da tuzi?
2.Kako su ustanovili sta dete u momentu usvanjanja zeli?
3. Zar nije dobrobit dece i njihovo zdravo i normalno odrastanje naj vazniji zakon?
4. Dali treba posebno obeleziti krv prikupljenu od gay donatora, kao i dali treba taziti dozvolu povredjenog/bolesnog da mu se takva krv ubaci u organizam(ako nije u mogucnosti sam da donese odluku onda pitati uzu rodbinu)
molim ako ima neko neka odgovori!

Razume se

pre 14 godina

(Eto, 19. maj 2012 18:32) (Marko, 19. maj 2012 16:28)
Hvala Vam na poslatim linkovima...

Moracu da se slozim sa Vama po predlozima za odbacivanju nevalidnih istrazivanja zbog svoje nereprezentativnosti na heteroseksualnu populaciju poput one koju sam citirao, a koja je vezana za studiju u San Francisku (zato sto nisam citao originalnu recenziju i odeljak sa selekcijom usorka) i odbacivanje pseudonacune literature one holandske, Dr. John Diggs-a...zapravo sam princip "adapted from" mi je gnusam i nisam znao da ona moze da postoji u naucnom metodu a da cak nije ni osudjen od strane sire naucne zajednice...

(Eto, 19. maj 2012 18:32) Mada ima jos mnogo prostora za polemiku, zanima me u vezi American College of Pediatrics, po cemu ste zakljucili da njih finansiraju "mrzilacko i religiozni-ekstremni ant gej lobi"?

"Drugo, moras procitati studiju do kraja da vidis sta pise u zakljucku. Imati '...vise od 1 seksualnog partnera godisnje...' u mladosti ne znaci imati ih 38. I 2 je vece od 1. Ajde budi iskren i reci nam: jel stvarno ne poznajes nikoga u tvom okruzenju ko je mlad i heteroseksualan (heterosexual youth) i ko ima '...vise od 1 seksualnog partnera godislne..."

I da Vam odgovorim na pitanje sa Da, poznajem mnostvo, mada oni nemaju stalnog bracnog partnera, a studija je sprovedena, koliko sam razumeo nad populacijom koja je ima formiran "ne-tradicionalni" brak...

Pozdrav!

Eto

pre 14 godina

Dragi Razume se (18. maj 2012 21:38),

Prelistao sam detaljno tvoje izvore, i zelim da podelim sa tobom sledece:

1. Citiram te:
'...homoseksualne zajednice podloznije raspadu i koje su prosecnog trajanja 3 godine...'

Ova tumacenja su diskreditirana jer studija koju si citirao zapravo ne postoji. Ako je pronadjes u originalu (ne neciju interpretaciju), molim te prosledi.

Postoje mnoge studije o stabilnosti istopolnih zajednica, i pozivam te da odes na MEDLINE i pogledas da ne postoje statisticke razlike ni u jednom faktoru koji oznacava vezu izmedju raznopolnih ili istopolnih osoba.

2. Citiram te:
'...svako trece seksualno-zlostavljano dete je zrtva napstnika sa homoseksualnim tendencijama...'

Prvo, prosledi nam studiju u originalu pa da prevedemo ljudima lepo sta pise.
Drugo, ako 1 od 3 deteta siluje homoseksualac, ko siluje preostala 2 (od tih) 3 deteta, i da li onda treba zakljuciti da se heteroseksualcima mora zabraniti usvajanje dece (ili cak i pravo na svoju biolosku decu) jer, za razliku od homoseksualaca koji po tvom citatu zlostavljaju samo jedno od 3 deteta, heteroseksualci ka zlostavljanju imaju duplo vecu tendenciju?


3. Citiram te:
'...U studiji sprovedenoj u San-francisku na uzorku od 428 homoseksualnih individualaca, dobijeni su rezultati koji ukazuju da je 76% homoseksualaca podlozno varanju partnera (sa kojim su u zajednici) cime je u periodu od 1 godine imalo vise od 2 seksualna partnera...'

Evo ti link sa abstraktom u originalu (J Homosex. 2007;53(4):1-29.
Romantic relationships and their social context among gay/bisexual male youth in the Castro District of San Francisco) pa uveri se sam da citat koji si naveo je ' udesen'.

Kao prvo, u studiji se radi o 'gay/bisexual male youth' u Kastro distriktu San Franciska. Znaci, lepo pise da studirana populacija nije reprezentativna za sve istopolne partnere.

Drugo, moras procitati studiju do kraja da vidis sta pise u zakljucku. Imati '...vise od 1 seksualnog partnera godisnje...' u mladosti ne znaci imati ih 38. I 2 je vece od 1. Ajde budi iskren i reci nam: jel stvarno ne poznajes nikoga u tvom okruzenju ko je mlad i heteroseksualan (heterosexual youth) i ko ima '...vise od 1 seksualnog partnera godislne...'

4. Citiram te:

'...U 14 godina dugackoj studiji u poredjenju dece 18 lesbijski parova nasuprot 16 udovica cak 40 % dece iz lesbijskih zajednica ,, osecalo je pritisak da trebaju da postanu homoseksualci dok nijedno dete odgajano od strane udovice nije to osecalo...'

Gluposti. Pogledaj originalnu studiju u celini (J Dev Behav Pediatr. 2012 Jan;33(1):17-23. Quality of life of adolescents raised from birth by lesbian mothers: the US National Longitudinal Family Study.). Citiram zakljucak studije:

'...Adolescent offspring in planned lesbian families do not show differences in QoL when compared with a matched group of adolescents reared in heterosexual families. By investigating QoL, this study provides insight into positive aspects of mental health of adolescents with lesbian mothers....'

Znaci, nema nikakve razlike u mentalnom zdravlju kada se uporede deca odrasla u lezbejskim porodicama sa decom odraslom u heteroseksualnim porodicama,

5. Citiram te:
'...Jedna zanimljiva studija sprovedena u Holandiji pokazuje da oni koji su godinu dana pre ispitivanja praktikovali homoseksualne odnose (nasuprot kontrolnoj grupi od pojedinaca koji nisu praktikovali takve odnose) ispoljavali su ucestale simptome koji nalikuju dusevnim poremecajima poput depresije, manije, napade panike, agorafobije i opsesivno kompulsivnih oblika ponasanja(prema: John Diggs, ,,the health risks of gay sex,,)...'

Samo da te upozorim da Dr. John Diggs nije NIKADA izdao ni jedan naucni rad mkoji je prosao rigorozni proces selekcije kredibilnih radova (peer-review process), niti je publikovao u akademskim zurnalima. Ta studija koju si citirao je placena (otvoreno) od strane organizacije Catholic Medical Education (Katolicko Medicinsko Obrazovanje) i izdata je kao 'prepricana' ('adapted from'), o cemu oni i priznaju na svom web sajtu, i samim time, unistavaju kredibilitet, jer je 'udesena' prema katolickom verovanju.


Dakle, ja nastavljam da pozivam moje i tvoje sugradjane da razmisle dobro na ovu temu, ili kako si ti to rekao:

'...Vi gospodo treba da se zapitate sta je ovde realnost?...', naucne cinjenice, ili anti-gay, ekstremno-religiozni lobi.


Pozdrav!

Eto

pre 14 godina

Takodje, Razume se (18. maj 2012 21:38), zamolio bih da kad prevodis ljudima sa engleskog na srpski, da prevedes pravilno:

American College of Pediatrics (http://www.acpeds.org/), koje si ti citirao i preveo kao Americkog udruzenja pedijatara nije uopste udruzenje pedijatara vec otvoreno registrovana anti-gay grupa finansirana od strane mrzilackog i religioznog-ekstremnog lobija. Prema tome, evidencija iz ovog izvora je nevalidna.

Americko udruzenje pedijatara je American Academy of Pediatrics (http://www.aap.org) i njihova zvanicna publikacija je jedan od najpouzdanijih medicinskih casopisa u svetu, Pediatrics. Prenosim na na sledecem linku (http://pediatrics.aappublications.org/content/118/1/349.full.pdf+html) u celosti i originalnosti studiju koja je lazno citirana od strane laznih organizcija.

Pozdrav!

Eto

pre 14 godina

@Razume se (18. maj 2012 21:38)

Dragi kolega, drago mi je da si analizirao evidenciju koja postoji na internetu i pokazao otvorenost prema iskrenoj diskusiji.
Osecam potrebu da podelim sa tobom jedno veoma vazno zapazanje u tvom postu, da podrzim deo tvog posta, i takodje i da ti ukazem na dve ogromne greske koje si napravio:

1. Medicina bazirana na evidenciji (Evidence-Based Medicine) ne koristi google kao izvor kredibilne informacije.

Ako zelis da citiras kredibilne studije idi na MEDLINE (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/) i namesti limite koji te interesuju (kao na primer rigoroznost studije, da li je to meta-analiza, random controlled study, etc) i onda prelistaj SVE rezultate pre nego sto citiras najkredibilniju evidencij.

Probaj pa nam napisi sta si pronasao na temu dece u istopolnim zajednicama, i videces da izvore koje si ti citirao nisu prihvatljivi kao evidencija u naucnim krugovima nigde u svetu, pa ni u Srbiji. Vidces kompletnu suprotnost onome sto si ti naveo kao evidenciju, a usput ces se i upoznati sa procesom izbora rigorozne medicinske evidencije.

2. Tony Perkins, Family Research Council, Family Research Institute, Americans for Truth About Homosexuality, American Vision, i slicni, su organizacije koje su OTVORENO finansirane of anti-gay, ekstremno-religioznih i slicnih mrzilackih grupa (hate groups) da sire propagandu i neistinu medju masama.

Znaci, ja se 100% slazem sa tvojim predlogom (citiram):
´...Vi gospodo treba da se zapitate sta je ovde realnost? Naucne cinjenice ili ...´ i pozivam celo nase drustvo da se informise i da odluke donosi bazirano na najboljoj postojecoj evidenciji. Prema tome, ja podrzavam 100% tvoju izjavu da se informisanje ljudi u Srbiji (i drugde) bazira na (citiram te) ´naucne cinjenice´.

Pri tome, ljude treba obrazovati o tome kako prepoznati rigoroznu naucnu literaturu (peer-reviewed) publikovanu u casopisima visokog impakta (high-impact journals) i odvojiti je od od pseudo-nauke (ili ´junk science´), kao sto su Tony Perkins, Family Research Council, Family Research Institute, Americans for Truth About Homosexuality, American Vision, i slicni.

Pozdrav!

Marko

pre 14 godina

@Razume se

Treba da potrazis na youtube-u intervju sa dr. Stacey u kome ona objasnjava da su anti-gej organizacije pogresno interpretirale njeno istrazivanje. Potrazi : Dr. Judith Stacey on James Dobson's Distortions Distortions - u prevodu : izvrtanje
Zakljucak njenog istrazivanja je sledeci :

In 2001, Dr. Judith Stacey and a colleague, Dr. Timothy Biblarz, authored an analysis of 21 studies of lesbian and gay families. In that article, Stacey and Biblarz noted preliminary evidence of some “modest and interesting” differences between children raised by heterosexual parents and children raised by lesbian and gay parents, but they affirmed that “parental sexual orientation has no measurable effect on the quality of parent-child relationships or on children’s mental health or adjustment.”
Prevod :
2001. godine, dr. Judith Stacey i kolega dr. Timothy Biblarz, napisali su rad zasnovan na analizi dvadeset jedne studije lezbejskih i gej porodica. U tom clanku Stacey i Biblarz navode preliminare dokaze o nekim "skromnim i interesantnim" razlikama izmedju dece odgajane od strane heteroseksualnih roditelja, i dece odgajane od strane gej roditelja i lezbejki, ali su potvrdili da seksualna orijentacija roditelja nema merljive efekte na kvalitet odnosa roditelj-dete ili na mentalno zdravlje deteta ili sposobnost prilagodjavanja deteta.
Zena sve lepo objasnila u intervjuu.

Razume se

pre 14 godina

(Eto, 18. maj 2012 15:50),(Realko, 18. maj 2012 13:27)

Judith Stacey i Timothy Biblarz rezultatima svojih istrazivanja potvrdjuju hipotezu da je odgoj u porodici sa homogenim partnerima los po psihoseksualni razvoj deteta...Child Health,” Journal of Marriage and the Family, ukazuje na to da je istrazivanju u kome su poredjenja homoseksualnih i heteroseksualnih porodica, deca iz heteroseksualnih bila mnogo uspesnija u ostvarivanju svojih zivotnih aspiracija.

Nasilje u porodicama sa istopolnim partnerima cak je 2 puta cesce nego sto je slucaj sa porodicama heteroseksualnih partnera, navodeci se u nastavku recenzije da su homoseksualne zajednice podloznije raspadu i koje su prosecnog trajanja 3 godine, (prema: istrazivanju Americkog udruzenja pedijatara)

Iako, prema poslednjim istrazivanjima, samo 3% (neki kazu i 7%) svetske populacije cine homoseksualci,svako trece seksualno-zlostavljano dete je zrtva napstnika sa homoseksualnim tendencijama ( Tony Perkins, Family Research Council)

U studiji sprovedenoj u San-francisku na uzorku od 428 homoseksualnih individualaca, dobijeni su rezultati koji ukazuju da je 76% homoseksualaca podlozno varanju partnera (sa kojim su u zajednici) cime je u periodu od 1 godine imalo vise od 2 seksualna partnera.(prema: familyresearchinstitute 2009)

U 14 godina dugackoj studiji u poredjenju dece 18 lesbijski parova nasuprot 16 udovica cak 40 % dece iz lesbijskih zajednica ,, osecalo je pritisak da trebaju da postanu homoseksualci dok nijedno dete odgajano od strane udovice nije to osecalo (prema: familyresearchinstitute 2009).

Jedna zanimljiva studija sprovedena u Holandiji pokazuje da oni koji su godinu dana pre ispitivanja praktikovali homoseksualne odnose (nasuprot kontrolnoj grupi od pojedinaca koji nisu praktikovali takve odnose) ispoljavali su ucestale simptome koji nalikuju dusevnim poremecajima poput depresije, manije, napade panike, agorafobije i opsesivno kompulsivnih oblika ponasanja(prema: John Diggs, ,,the health risks of gay sex,,)...

Istrazivanja i studije idu tako do besvesti...moderna nauka tako pobedjuje sve oblike indoktrinacija i propagiranja kojekakvih ideoloskih lobija. Vi gospodo treba da se zapitate sta je ovde realnost? Naucne cinjenice ili besomucna prica normalnosti i prirodnosti Gej zajednica?

P.S.slobodu niko ne sme da ugozava, ali niko ne sme ni da podrzava (pogotovo ne laici) ono sto nauka pokazuje kao poremecaj

Mrmac

pre 14 godina

Normalno redakcijo mog komentara nema.I tako uvek kada spomenem medije.Verovatno zato sto sam usput spomenuo homoseksualni lobi koji je među najuticajnijima u svetu.Da jača i kod nas dokazujete to i vi i sve ovo što mogu da pročitam u nekim komentarima.Živeo sam jedanaest godina na zapadu i video sam evropske vrednosti za razliku od većine vas vrlih komentatora.Míslite da je zapad ono sto vam serviraju mediji a ne vidite dalje od nosa.Ali to do vas ne dopire jer se davljenik i za slamku hvata.Živite toliko loše da ne pitate za cenu a cena je već i sada povelika.Ako su ovi vaši komentari zaštita evropskih vrednosti dozvolite da još ima onih koji misle svojom glavom i koji znaju da razlikuju krivo od ispravnog.

Eto

pre 14 godina

Srbija nije pusto ostrvo, i kao takva ´evolvira´ pod dejstvom mnogih (unutrasnjih i vanjskih) faktora ka izjednacavanja gradjanskih prava i zakonskih obaveza za sve ljude u Srbiji.

Kao covek i kao Srbin, podrzavam taj proces izjednacavanja prava i obaveza, i radujem se tome da ce (izmedju mnogih ostalih promena kojima se nadam i radujem) na red stici i legalizacija civilnih partnerstva za istopolne zivotne partnere.

Usvajanja dece treba posmatrati kroz razumevanje decijih prava, onako kako je to iskazano u konvencijama koje je Srbija potpisala kao clanice medjunarodne zajednice.

Voleo bih da je tacno da je praksa u Srbiji da se prednost da porodicama koje su prosle kroz rigorozan proces izbora buduce starateljske porodice za to usvojeno dete, i pokazale se kao pogodne da pruze tom detetu mogucnost ostvarivanja tih decijih prava.

Studije u raznim zemljama su uradjene (a u nekima su jos uvek u procesu) na temu dece u istopolnim porodicama, i pokazuju veoma jasne zakljucke da seksualnost roditelja u tim studijama nije faktor koji negativno utice na psihosocijalni razvoj deteta.

Istopolnih porodica sa decom (uglavnom iz bivsih heteroseksualnih odnosa) ima i u Srbiji. Vazno je da se takvim porodicama pruze zakonska prava koja im imogucavaju da stvore najpogodnije uslove za razvoj dece i te cele porodice kao clanova drustva.

Shvatam takodje da ima ljudi koji ne prihvacaju naucna istrazivanja kao validna, ili misle da rezultati istrazivanja nisu primenjljivi u Srbiji, itd, ali verujem da ce Srbija i po ovoj temi da evolvira vremenom.

Realko

pre 14 godina

Proces je nezaustavljiv. Mozete ga usporiti ali nikada zaustaviti. Svako zaluzuje da ima ama bas ista prava... nema ali, ali... I BRAK I DECA! Vi sto govorite da ne treba dati decu ste najveci maloumnici. Takvi kao vi su pre nabijali komplekse deci sto su im roditelji razvedeni, pa deca pocrvene kad to kazu ucitelju. Hvala bogu, danas kad nekome kazes da su ti roditelji razvedeni kao da si mu rekao dobar dan. Dace bog da dobar dan bude i kada kazes da imas 2 oca, 2 majke.

COVEK TREBA DA JE SLOBODAN I DA NE UGROZAVA SLOBODU DRUGOG COVEKA. Filozofija zivljenja je tako jednostavna a mnogi i dalje ne shvataju

Jovana M

pre 14 godina

A šta si ti Inatlijo uradio da bi zaslužio pravo da zasnuješ porodicu? Na koji način si dokazao da bi bio dobar otac? Brak je pravo, a ne privilegija.

Tork

pre 14 godina

Brak ako hoće,USVAJANJE dece ne.Kažem krupnim slovima zato što ih na neki drugi način ne mogu dobiti njih dvojica, a apsurdno je da im neko drugi rađa,ili pravi decu kad su lezbejke u pitanju.Da bih ja pozdravio i podržao gay populaciju trebao bih i sam da budem isti ili sličan ali,ja koliko god da se trudim da nađem u svom mozgu i najmanju iskricu potrebe za istim polom (muškarcem) ja te ne mogu i pomisao na to mi se moram priznati gadi.Dakle moje mišljenje je NE popularizovati ovakve ideje i prestati sa istima zarad zdravog i normalnog budućeg pokoljenja, bar mojega u suprotnom kršite MOJA prava

Di Vlaio

pre 14 godina

Adam i Eva ili Adam i Adam ili Eva i Eva...kako je bese ono nastao ljudski rod..? Ima li neko neki jednostavan odgovor na ovo pitanje ali samo bez one bla bla bla price o homofobiji

Jeronimo

pre 14 godina

Ja bih im dao da stupaju u brak. Što samo nama da bude loše? Što samo mi da se patimo? Nek vide malo kako je pa da posle čujem šta misle :)

Jovana M

pre 14 godina

Dragi Dragane, mnoge religije, prethodnice hrišćanstva, nisu osuđivale homoseksualnost (-homoseksualizam ne postoji! To je termin izmišljen kako bi se zaplašio neuki narod). Te religije su prepoznavale brak. U određenim grupama hrišćanstva (jer zamislite pravoslavlje nije jedna i jedina vrsta hrišćanstva) poligamija je prihvaćeni i podržavani oblik braka. Da li treba legalizovati poligamiju jer neka religija kaže da je u redu?
I jednom za svagda, Srbija je sekularna država (kao i USA o kojoj se ovde radi). Crkva NE SME da se meša u zakonodavstvo.

Inatlija

pre 14 godina

Bio sam nekad liberal, ali sada sam desnicar. Sto vise nas prisiljavate da menjamo nas mentalitet to ljudi sve vise skrecu u desno. Za jacanje desnog krila su u velikoj meri krivi oni koji se vecito bore za necije beneficije a ne prava. Ali, izgleda da nije politicki korektno i demokratski izneti ovakav stav. Nista se od doba komunizma i diktature nije promenilo, samo druga ideologija.

Jovana M

pre 14 godina

Dragi Vladimire Ašanine, da lis te svesni da pstoji veliki broj homoseksualaca/ki koji imaju decu iz heteroseksualnih veza (koje imaju zbog pritiska sredine)? Da li ta deca imaju prava na život sa svojim ocem/majkom kada on/a započne istopolnu vezu?

Milovan

pre 14 godina

U Srbiji zemlji ne smeš da kažeš da ne podržavaš, ne razumeš i ne prihvataš mišljenje homoseksualaca a da te isti pri tome automatski ne diskriminišu, ne obeleže kao četnika, nacionalistu i klerofašistu. Dakle, po svemu su isti kao oni protivh kojih se bore, samo im se orijentacija razlikuje.
Amerika je vrlo napredna zemlja - Obama je ovo rekao samo u onim državama gde su mu birači naklonjeni. Homoseksualnost je u pojedinim američkim državama stvar o kojoj se čak i ne raspravlja. Prebogati Teksas je jedna od njih, ali teksaško američko građansko i demokratsko pravo da ne prihavte gej populaciju se naziva zatucanošću, primitivizmom i južnjačkom bolešću.
Gej prava će u Srbiji doći na red odmah čim rešimo prava trudnica, nezaposlenih, invalida, dece ometene u razvoju i drugih ranjivih grupa. Gej aktivisti su bučni i bezobrazni, a neretko verbalno ni po čemu drugačiji od skinsa i desničara.
Bravo za Obamu, gej prava su važnija od krize u zemlji. Samo napred, kraj se bliži.

Dean

pre 14 godina

Brak je iznad svega religiozna ustanova, a homoseksualci (kao i svi ostali ljudi) treba da imaju uguvornu slobodu da zakljucuju ugovore kakve hoce o razno-raznim partnerstvima. Ali to ne treba da se zove brak i to drzavu ne treba da se tice. Medjutim, hriscanski brak se zna sta je, a Sveto Pismo o homoseksualizmu lepo kaze:

"S muskarcem ne lezi kao sa zenom; gadno je." (3Moj.18:22)

"Zato ih predade Bog u sramne slasti; jer zene njihove pretvorise putno upotrebljavanje u besputno. Tako i ljudi ostavivsi putno upotrebljavanje zenskog roda, raspalise se zeljom svojom jedan na drugog, i ljudi s ljudima cinjahu sram, i platu koja trebase za prevaru njihovu primahu na sebi." (Rim.1:26-27)

"Ili ne znate da nepravednici nece naslediti Carstvo Bozije? Ne varajte se: ni kurvari, ni idolopoklonici, ni preljubnici, ni adzuvani, ni muzeloznici..." (1Kor.6:9)

"Kurvarima, muzeloznicima, ljudokradicama, lazljivcima, kletvoprestupnicima , i ako sta ima protivno zdravoj nauci..." (1Tim.1:10)

ilos

pre 14 godina

A secam se da je taj isti Obama pre neku godinu izjavljivao da je brak zajednica muskarca i zene i takav treba da ostane. I posle kazu da ne postoji gej lobi.

cika zuba

pre 14 godina

da...za napustenu decu bolje je otac sterilni str8 alkoholicar i diskriminator i neka tuzna zenica pored njega gde dete ima 0 perspektive da postane iole normalno ljudsko bice nego gay roditelji... ovi "ja sam za, ali sam protiv" neka se zadrze na tome da su protiv dok ne rese sami neka pitanja. ovako imate dvostruke standarde.

Tzar

pre 14 godina

Cisto da rascistim par gluposti koje vidim u komentarima.

Prvo, brak je prvenstveno ekonomska institucija, ne religijska, a religija je tu uplela svoje prste (kao u sve u sta je mogla u vreme nastanka istog). Smatram da je na crkvi da odluci da li ce da im daje mogucnost vencavanja u crkvi, ali da je drzava duzna da im da sve beneficije koje imaju i ostali parovi.

Drugo, homoseksualnost jeste devijacija. Ali ako posmatramo devijaciju kao ono sto jeste, a to je odstupanje od proseka, mozemo videti da je i genijalnost devijacija. Tako da ako je nesto devijacija, ne znaci da treba raditi na iskorenjivanju iste, da ne spominjem da tesko da ce homoseksualci da dalje prenose svoje gene na buduce generacije.

A sto se usvajanja dece tice, slazem se da bi deca trebalo da odrastaju u normalnoj (bez uvrede homoseksualcima) porodici. Ali kada pogledamo koliko dece ima u sirotistima, mislim da bi svako od te dece pristalo da ode kod homoseksualaca i da bi taj zivot bio normalniji od onog koji trenutno imaju. Ali definitivno pri usvajanju treba dati prednost heteroseksualnim parovima.

šumadinac

pre 14 godina

Ja znam na 1000 razloga zašto te brakove ne treba dozvoliti. Neka ih, neka žive zajedno, ne smeta mi šta rade u krevetu, to je njihova stvar i ne zanima me ali brak i usvajanje dece nikako.

dragan

pre 14 godina

Ne prestajete da nas trujete sa tim pederima i lezbijkama i navodno njihovoj ugroženosti. Samo još jedna zavera, ovih što maltretiraju palestince u sopstvenoj zemlji, protiv hrišćana kako bi se smanjila populacija hrišćana u svetu a prave vrednosti porodice, vere i nacionalne vrednosti totalno izgubile i zamrle. Pre dve decenije isti su nas zasipali sa stotinama navodnih učenja o Hristu tj. samo su generisali verske sekte i njihova učenja sa istim ciljem. Kada se ta strategija oslabljivanja nacionalnih država izbledela, krenuli su sa pričom o populisanju LGBT osoba i njihovim pravima. Novac je naravno pratio i stimulisao i predhodnu priču kao i ovu kako bi dobili što više pristalica i doprli do svake porodice i pojedinca. Pored toliko gladnih u svetu i toliko problema od ekoloških do ekonomskih svaki dan nas pumpaju sa pravima i ugroženostima LBGT osoba uz svojevrsni medijski pritisak i osudu svakog ko ne prihvata već formiran i nametnut sistem vrednosti.Izvor odakle deluje Lobi i odakle se sliva novac je svakako SAD,kao i prošlog puta sa verskim sektama, a tvorci su oni isti koje je njihov bog kaznio da nemaju sopstvenu zemlju nego da se potucaju po svetu zato što su bili mnogo grešni.Velike države kao što su Rusija, Kina, i mnoge Azijske zemlje mogu da se odupru pritiscima moćnog lobija i spreče njegovo razorno delovanje u sopstvenim zemljama. Nadam se da će se i epopeja ovog lobija završiti neslavno kao i svojevremeno sa verskim sektama a i tada je pritisak iz SAD-a bio za odbranu svojevrsnih ljudskih prava u zemljama koje su se opirale sektašima. SJEDINJENIM AMERIČKIM DRŽAVAMA upravljaju cionisti i preko velike ekonomske sile terorišu ostatak sveta.

marko

pre 14 godina

brak podržavam, a što se dece tiče, nisam pametan, to je jako komplikovano sociološko pitanje. Sa jedne strane ne znam kakav uticaj bi imalo na dete da raste sa dva roditelja ista pola, a sa druge strane gay ljudi se radjaju iz str8 brakova. onda, da li je bolje da deca rastu u sirotistima, ili da ih usvoji neki, pa i gay par, koji će im pružiti ljubav, sigurnost, obrazovanje, budućnost... Ima puno pitanja na koje treba odgovoriti.

milos

pre 14 godina

treba omoguciti brak, slazem se al decu nikako nek si sami rode ako mogu, ako nemogu sta im se radi, i nemoj da mi neko kaze da ima i heteroseksualnih parova koji nemogu imati decu to su druge stvari, svaka cast za komentar sa devijacijom nista ruzno tu nema to je prava istina.

играле се Делије

pre 14 godina

А ко вас то стално дискриминише? Ако знате, поднесите тужбу и готово. Овако, само се тужакате, јадни ви.

Vladimir Ašanin

pre 14 godina

Molim Vas da konačno prihvatimo činjenicu! Sva prava treba dati gej populaciji, sem prava na decu.
Deca su plod heteroseksualne veze, i kao takva, treba sociološki da nađu mesto u društvu koje ih okružuje. Jednostavno gej populacija ne sme dobiti više nego što joj sleduje.
Gde je granica? Neće proći puno vremena, a pedofili će tražiti pravo na seksualno zlostavljanje dece..masovne ubice na politički podobna shvatanja kao politički opravdani zločinci...mislite da preterujem? Videćete...već se dešava..
Diskriminacija? Zaboga...nismo rođeni isti, niti imamo ista prava..krajnje vreme je da se to prizna...da bi neko bio bogat, mora biti i siromašnih...neko voli popa, neko popadiju...ipak...deca su svetinja.
Tu mora biti postavljena granica!!

Mr.T

pre 14 godina

Sve je to lepo. Ali aj' ti to objasni Palmi. Ovde se jos uvek vaga da li homoseksualci imaju prava da zive. A moja bivsa prijateljica me svake godine pitala cemu gej prajd, pa vi vidite koliko zatupasti ljudi ovde zive. Na zalost, nisam mogao da podnesem to pitanje jos jednom, nema svrhe boriti se se sa pseudoretardacijom.

mare

pre 14 godina

ja iskreno podržavam sve zakone protiv diskriminacije, i mislim da diskriminacija po bilo kojoj osnovi nije donela ništa dobro. treba ljude da delimo na dobre i loše, a ne na crne i bele, hrišćane i muslimane, gay i str8... Tek kada to budemo uspeli moći ćemo da živimo u skladu.

Dragan

pre 14 godina

Duh, duša... sve religijski pojmovi. Kao što je i brak kroz svoj postanak i kroz celu istoriju pre svega RELIGIJSKA ustanova, pa tek kasnije postaje i državno-pravna. A zna se šta religija kaže o homoseksualizmu. Zato... pustite se vi duha i duše, i recite ono što i jeste... životinjski instikt kome se podilazi.

Siki

pre 14 godina

Jedini istinski razlog je naveden po brojem 6, i on je uzrok cele halabuke.
Veći deo ostalih razloga su iskonstruisani (neki čak ponovljeni), kako bi se broj nategao do 10.

tum

pre 14 godina

ljude nikako ne treba diskriminisati ali homoseksualnost je devijacija. zasto devijacija? ako primenimo homoseksualnost kao princip koji vazi za sve onda vrsta ne bi postojala (bioloski). znaci to je devijacija.

mare

pre 14 godina

ja iskreno podržavam sve zakone protiv diskriminacije, i mislim da diskriminacija po bilo kojoj osnovi nije donela ništa dobro. treba ljude da delimo na dobre i loše, a ne na crne i bele, hrišćane i muslimane, gay i str8... Tek kada to budemo uspeli moći ćemo da živimo u skladu.

Mr.T

pre 14 godina

Sve je to lepo. Ali aj' ti to objasni Palmi. Ovde se jos uvek vaga da li homoseksualci imaju prava da zive. A moja bivsa prijateljica me svake godine pitala cemu gej prajd, pa vi vidite koliko zatupasti ljudi ovde zive. Na zalost, nisam mogao da podnesem to pitanje jos jednom, nema svrhe boriti se se sa pseudoretardacijom.

Vladimir Ašanin

pre 14 godina

Molim Vas da konačno prihvatimo činjenicu! Sva prava treba dati gej populaciji, sem prava na decu.
Deca su plod heteroseksualne veze, i kao takva, treba sociološki da nađu mesto u društvu koje ih okružuje. Jednostavno gej populacija ne sme dobiti više nego što joj sleduje.
Gde je granica? Neće proći puno vremena, a pedofili će tražiti pravo na seksualno zlostavljanje dece..masovne ubice na politički podobna shvatanja kao politički opravdani zločinci...mislite da preterujem? Videćete...već se dešava..
Diskriminacija? Zaboga...nismo rođeni isti, niti imamo ista prava..krajnje vreme je da se to prizna...da bi neko bio bogat, mora biti i siromašnih...neko voli popa, neko popadiju...ipak...deca su svetinja.
Tu mora biti postavljena granica!!

tum

pre 14 godina

ljude nikako ne treba diskriminisati ali homoseksualnost je devijacija. zasto devijacija? ako primenimo homoseksualnost kao princip koji vazi za sve onda vrsta ne bi postojala (bioloski). znaci to je devijacija.

играле се Делије

pre 14 godina

А ко вас то стално дискриминише? Ако знате, поднесите тужбу и готово. Овако, само се тужакате, јадни ви.

Dragan

pre 14 godina

Duh, duša... sve religijski pojmovi. Kao što je i brak kroz svoj postanak i kroz celu istoriju pre svega RELIGIJSKA ustanova, pa tek kasnije postaje i državno-pravna. A zna se šta religija kaže o homoseksualizmu. Zato... pustite se vi duha i duše, i recite ono što i jeste... životinjski instikt kome se podilazi.

Siki

pre 14 godina

Jedini istinski razlog je naveden po brojem 6, i on je uzrok cele halabuke.
Veći deo ostalih razloga su iskonstruisani (neki čak ponovljeni), kako bi se broj nategao do 10.

Jovana M

pre 14 godina

A šta si ti Inatlijo uradio da bi zaslužio pravo da zasnuješ porodicu? Na koji način si dokazao da bi bio dobar otac? Brak je pravo, a ne privilegija.

Realko

pre 14 godina

Proces je nezaustavljiv. Mozete ga usporiti ali nikada zaustaviti. Svako zaluzuje da ima ama bas ista prava... nema ali, ali... I BRAK I DECA! Vi sto govorite da ne treba dati decu ste najveci maloumnici. Takvi kao vi su pre nabijali komplekse deci sto su im roditelji razvedeni, pa deca pocrvene kad to kazu ucitelju. Hvala bogu, danas kad nekome kazes da su ti roditelji razvedeni kao da si mu rekao dobar dan. Dace bog da dobar dan bude i kada kazes da imas 2 oca, 2 majke.

COVEK TREBA DA JE SLOBODAN I DA NE UGROZAVA SLOBODU DRUGOG COVEKA. Filozofija zivljenja je tako jednostavna a mnogi i dalje ne shvataju

Jovana M

pre 14 godina

Dragi Dragane, mnoge religije, prethodnice hrišćanstva, nisu osuđivale homoseksualnost (-homoseksualizam ne postoji! To je termin izmišljen kako bi se zaplašio neuki narod). Te religije su prepoznavale brak. U određenim grupama hrišćanstva (jer zamislite pravoslavlje nije jedna i jedina vrsta hrišćanstva) poligamija je prihvaćeni i podržavani oblik braka. Da li treba legalizovati poligamiju jer neka religija kaže da je u redu?
I jednom za svagda, Srbija je sekularna država (kao i USA o kojoj se ovde radi). Crkva NE SME da se meša u zakonodavstvo.

cika zuba

pre 14 godina

da...za napustenu decu bolje je otac sterilni str8 alkoholicar i diskriminator i neka tuzna zenica pored njega gde dete ima 0 perspektive da postane iole normalno ljudsko bice nego gay roditelji... ovi "ja sam za, ali sam protiv" neka se zadrze na tome da su protiv dok ne rese sami neka pitanja. ovako imate dvostruke standarde.

Tzar

pre 14 godina

Cisto da rascistim par gluposti koje vidim u komentarima.

Prvo, brak je prvenstveno ekonomska institucija, ne religijska, a religija je tu uplela svoje prste (kao u sve u sta je mogla u vreme nastanka istog). Smatram da je na crkvi da odluci da li ce da im daje mogucnost vencavanja u crkvi, ali da je drzava duzna da im da sve beneficije koje imaju i ostali parovi.

Drugo, homoseksualnost jeste devijacija. Ali ako posmatramo devijaciju kao ono sto jeste, a to je odstupanje od proseka, mozemo videti da je i genijalnost devijacija. Tako da ako je nesto devijacija, ne znaci da treba raditi na iskorenjivanju iste, da ne spominjem da tesko da ce homoseksualci da dalje prenose svoje gene na buduce generacije.

A sto se usvajanja dece tice, slazem se da bi deca trebalo da odrastaju u normalnoj (bez uvrede homoseksualcima) porodici. Ali kada pogledamo koliko dece ima u sirotistima, mislim da bi svako od te dece pristalo da ode kod homoseksualaca i da bi taj zivot bio normalniji od onog koji trenutno imaju. Ali definitivno pri usvajanju treba dati prednost heteroseksualnim parovima.

Jeronimo

pre 14 godina

Ja bih im dao da stupaju u brak. Što samo nama da bude loše? Što samo mi da se patimo? Nek vide malo kako je pa da posle čujem šta misle :)

Eto

pre 14 godina

Srbija nije pusto ostrvo, i kao takva ´evolvira´ pod dejstvom mnogih (unutrasnjih i vanjskih) faktora ka izjednacavanja gradjanskih prava i zakonskih obaveza za sve ljude u Srbiji.

Kao covek i kao Srbin, podrzavam taj proces izjednacavanja prava i obaveza, i radujem se tome da ce (izmedju mnogih ostalih promena kojima se nadam i radujem) na red stici i legalizacija civilnih partnerstva za istopolne zivotne partnere.

Usvajanja dece treba posmatrati kroz razumevanje decijih prava, onako kako je to iskazano u konvencijama koje je Srbija potpisala kao clanice medjunarodne zajednice.

Voleo bih da je tacno da je praksa u Srbiji da se prednost da porodicama koje su prosle kroz rigorozan proces izbora buduce starateljske porodice za to usvojeno dete, i pokazale se kao pogodne da pruze tom detetu mogucnost ostvarivanja tih decijih prava.

Studije u raznim zemljama su uradjene (a u nekima su jos uvek u procesu) na temu dece u istopolnim porodicama, i pokazuju veoma jasne zakljucke da seksualnost roditelja u tim studijama nije faktor koji negativno utice na psihosocijalni razvoj deteta.

Istopolnih porodica sa decom (uglavnom iz bivsih heteroseksualnih odnosa) ima i u Srbiji. Vazno je da se takvim porodicama pruze zakonska prava koja im imogucavaju da stvore najpogodnije uslove za razvoj dece i te cele porodice kao clanova drustva.

Shvatam takodje da ima ljudi koji ne prihvacaju naucna istrazivanja kao validna, ili misle da rezultati istrazivanja nisu primenjljivi u Srbiji, itd, ali verujem da ce Srbija i po ovoj temi da evolvira vremenom.

Eto

pre 14 godina

@ Milos (24. maj 2012 13:36)11.

..Inace sramota, kakvi gay brakovi?...´

Slazem se sa tobom Milose u potpunosti: u demokratksom drustvu, pred civilnim/gradjanskim pravom, nema potrebe za neka specijalna ´gay´ prava - ista prava i isti brak za sve! U zdravlje!


´...Sta da odgovorim detetu jednog dana, kad me pita: "Zasto su ova dva coveka u braku?"...´

Nadam se da ces svom detetu reci istinu: zato sto se vole.

Eto

pre 14 godina

Dragi Razume se (18. maj 2012 21:38),

Prelistao sam detaljno tvoje izvore, i zelim da podelim sa tobom sledece:

1. Citiram te:
'...homoseksualne zajednice podloznije raspadu i koje su prosecnog trajanja 3 godine...'

Ova tumacenja su diskreditirana jer studija koju si citirao zapravo ne postoji. Ako je pronadjes u originalu (ne neciju interpretaciju), molim te prosledi.

Postoje mnoge studije o stabilnosti istopolnih zajednica, i pozivam te da odes na MEDLINE i pogledas da ne postoje statisticke razlike ni u jednom faktoru koji oznacava vezu izmedju raznopolnih ili istopolnih osoba.

2. Citiram te:
'...svako trece seksualno-zlostavljano dete je zrtva napstnika sa homoseksualnim tendencijama...'

Prvo, prosledi nam studiju u originalu pa da prevedemo ljudima lepo sta pise.
Drugo, ako 1 od 3 deteta siluje homoseksualac, ko siluje preostala 2 (od tih) 3 deteta, i da li onda treba zakljuciti da se heteroseksualcima mora zabraniti usvajanje dece (ili cak i pravo na svoju biolosku decu) jer, za razliku od homoseksualaca koji po tvom citatu zlostavljaju samo jedno od 3 deteta, heteroseksualci ka zlostavljanju imaju duplo vecu tendenciju?


3. Citiram te:
'...U studiji sprovedenoj u San-francisku na uzorku od 428 homoseksualnih individualaca, dobijeni su rezultati koji ukazuju da je 76% homoseksualaca podlozno varanju partnera (sa kojim su u zajednici) cime je u periodu od 1 godine imalo vise od 2 seksualna partnera...'

Evo ti link sa abstraktom u originalu (J Homosex. 2007;53(4):1-29.
Romantic relationships and their social context among gay/bisexual male youth in the Castro District of San Francisco) pa uveri se sam da citat koji si naveo je ' udesen'.

Kao prvo, u studiji se radi o 'gay/bisexual male youth' u Kastro distriktu San Franciska. Znaci, lepo pise da studirana populacija nije reprezentativna za sve istopolne partnere.

Drugo, moras procitati studiju do kraja da vidis sta pise u zakljucku. Imati '...vise od 1 seksualnog partnera godisnje...' u mladosti ne znaci imati ih 38. I 2 je vece od 1. Ajde budi iskren i reci nam: jel stvarno ne poznajes nikoga u tvom okruzenju ko je mlad i heteroseksualan (heterosexual youth) i ko ima '...vise od 1 seksualnog partnera godislne...'

4. Citiram te:

'...U 14 godina dugackoj studiji u poredjenju dece 18 lesbijski parova nasuprot 16 udovica cak 40 % dece iz lesbijskih zajednica ,, osecalo je pritisak da trebaju da postanu homoseksualci dok nijedno dete odgajano od strane udovice nije to osecalo...'

Gluposti. Pogledaj originalnu studiju u celini (J Dev Behav Pediatr. 2012 Jan;33(1):17-23. Quality of life of adolescents raised from birth by lesbian mothers: the US National Longitudinal Family Study.). Citiram zakljucak studije:

'...Adolescent offspring in planned lesbian families do not show differences in QoL when compared with a matched group of adolescents reared in heterosexual families. By investigating QoL, this study provides insight into positive aspects of mental health of adolescents with lesbian mothers....'

Znaci, nema nikakve razlike u mentalnom zdravlju kada se uporede deca odrasla u lezbejskim porodicama sa decom odraslom u heteroseksualnim porodicama,

5. Citiram te:
'...Jedna zanimljiva studija sprovedena u Holandiji pokazuje da oni koji su godinu dana pre ispitivanja praktikovali homoseksualne odnose (nasuprot kontrolnoj grupi od pojedinaca koji nisu praktikovali takve odnose) ispoljavali su ucestale simptome koji nalikuju dusevnim poremecajima poput depresije, manije, napade panike, agorafobije i opsesivno kompulsivnih oblika ponasanja(prema: John Diggs, ,,the health risks of gay sex,,)...'

Samo da te upozorim da Dr. John Diggs nije NIKADA izdao ni jedan naucni rad mkoji je prosao rigorozni proces selekcije kredibilnih radova (peer-review process), niti je publikovao u akademskim zurnalima. Ta studija koju si citirao je placena (otvoreno) od strane organizacije Catholic Medical Education (Katolicko Medicinsko Obrazovanje) i izdata je kao 'prepricana' ('adapted from'), o cemu oni i priznaju na svom web sajtu, i samim time, unistavaju kredibilitet, jer je 'udesena' prema katolickom verovanju.


Dakle, ja nastavljam da pozivam moje i tvoje sugradjane da razmisle dobro na ovu temu, ili kako si ti to rekao:

'...Vi gospodo treba da se zapitate sta je ovde realnost?...', naucne cinjenice, ili anti-gay, ekstremno-religiozni lobi.


Pozdrav!

Eto

pre 14 godina

'...O čemu vi? To je bolest!Zna se šta je prirodno i kako se prirodno produžava vrsta, kao i koji organ čemu služi!Sve ostalo je neprirodno!...'(Sale, 5. jun 2012 09:20)

Mi o ljubavi - sasvim normalna i prirodna stvar. Mrznja i uvrede koje ti prosipas gde stignes su tvoj izbor. Tudji brakovi te ne ometaju da produzis svoju lozu.

marko

pre 14 godina

brak podržavam, a što se dece tiče, nisam pametan, to je jako komplikovano sociološko pitanje. Sa jedne strane ne znam kakav uticaj bi imalo na dete da raste sa dva roditelja ista pola, a sa druge strane gay ljudi se radjaju iz str8 brakova. onda, da li je bolje da deca rastu u sirotistima, ili da ih usvoji neki, pa i gay par, koji će im pružiti ljubav, sigurnost, obrazovanje, budućnost... Ima puno pitanja na koje treba odgovoriti.

Jovana M

pre 14 godina

Dragi Vladimire Ašanine, da lis te svesni da pstoji veliki broj homoseksualaca/ki koji imaju decu iz heteroseksualnih veza (koje imaju zbog pritiska sredine)? Da li ta deca imaju prava na život sa svojim ocem/majkom kada on/a započne istopolnu vezu?

Marko

pre 14 godina

@Razume se

Treba da potrazis na youtube-u intervju sa dr. Stacey u kome ona objasnjava da su anti-gej organizacije pogresno interpretirale njeno istrazivanje. Potrazi : Dr. Judith Stacey on James Dobson's Distortions Distortions - u prevodu : izvrtanje
Zakljucak njenog istrazivanja je sledeci :

In 2001, Dr. Judith Stacey and a colleague, Dr. Timothy Biblarz, authored an analysis of 21 studies of lesbian and gay families. In that article, Stacey and Biblarz noted preliminary evidence of some “modest and interesting” differences between children raised by heterosexual parents and children raised by lesbian and gay parents, but they affirmed that “parental sexual orientation has no measurable effect on the quality of parent-child relationships or on children’s mental health or adjustment.”
Prevod :
2001. godine, dr. Judith Stacey i kolega dr. Timothy Biblarz, napisali su rad zasnovan na analizi dvadeset jedne studije lezbejskih i gej porodica. U tom clanku Stacey i Biblarz navode preliminare dokaze o nekim "skromnim i interesantnim" razlikama izmedju dece odgajane od strane heteroseksualnih roditelja, i dece odgajane od strane gej roditelja i lezbejki, ali su potvrdili da seksualna orijentacija roditelja nema merljive efekte na kvalitet odnosa roditelj-dete ili na mentalno zdravlje deteta ili sposobnost prilagodjavanja deteta.
Zena sve lepo objasnila u intervjuu.

Eto

pre 14 godina

@Razume se (18. maj 2012 21:38)

Dragi kolega, drago mi je da si analizirao evidenciju koja postoji na internetu i pokazao otvorenost prema iskrenoj diskusiji.
Osecam potrebu da podelim sa tobom jedno veoma vazno zapazanje u tvom postu, da podrzim deo tvog posta, i takodje i da ti ukazem na dve ogromne greske koje si napravio:

1. Medicina bazirana na evidenciji (Evidence-Based Medicine) ne koristi google kao izvor kredibilne informacije.

Ako zelis da citiras kredibilne studije idi na MEDLINE (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/) i namesti limite koji te interesuju (kao na primer rigoroznost studije, da li je to meta-analiza, random controlled study, etc) i onda prelistaj SVE rezultate pre nego sto citiras najkredibilniju evidencij.

Probaj pa nam napisi sta si pronasao na temu dece u istopolnim zajednicama, i videces da izvore koje si ti citirao nisu prihvatljivi kao evidencija u naucnim krugovima nigde u svetu, pa ni u Srbiji. Vidces kompletnu suprotnost onome sto si ti naveo kao evidenciju, a usput ces se i upoznati sa procesom izbora rigorozne medicinske evidencije.

2. Tony Perkins, Family Research Council, Family Research Institute, Americans for Truth About Homosexuality, American Vision, i slicni, su organizacije koje su OTVORENO finansirane of anti-gay, ekstremno-religioznih i slicnih mrzilackih grupa (hate groups) da sire propagandu i neistinu medju masama.

Znaci, ja se 100% slazem sa tvojim predlogom (citiram):
´...Vi gospodo treba da se zapitate sta je ovde realnost? Naucne cinjenice ili ...´ i pozivam celo nase drustvo da se informise i da odluke donosi bazirano na najboljoj postojecoj evidenciji. Prema tome, ja podrzavam 100% tvoju izjavu da se informisanje ljudi u Srbiji (i drugde) bazira na (citiram te) ´naucne cinjenice´.

Pri tome, ljude treba obrazovati o tome kako prepoznati rigoroznu naucnu literaturu (peer-reviewed) publikovanu u casopisima visokog impakta (high-impact journals) i odvojiti je od od pseudo-nauke (ili ´junk science´), kao sto su Tony Perkins, Family Research Council, Family Research Institute, Americans for Truth About Homosexuality, American Vision, i slicni.

Pozdrav!

Eto

pre 14 godina

Takodje, Razume se (18. maj 2012 21:38), zamolio bih da kad prevodis ljudima sa engleskog na srpski, da prevedes pravilno:

American College of Pediatrics (http://www.acpeds.org/), koje si ti citirao i preveo kao Americkog udruzenja pedijatara nije uopste udruzenje pedijatara vec otvoreno registrovana anti-gay grupa finansirana od strane mrzilackog i religioznog-ekstremnog lobija. Prema tome, evidencija iz ovog izvora je nevalidna.

Americko udruzenje pedijatara je American Academy of Pediatrics (http://www.aap.org) i njihova zvanicna publikacija je jedan od najpouzdanijih medicinskih casopisa u svetu, Pediatrics. Prenosim na na sledecem linku (http://pediatrics.aappublications.org/content/118/1/349.full.pdf+html) u celosti i originalnosti studiju koja je lazno citirana od strane laznih organizcija.

Pozdrav!

Milos

pre 14 godina

11. VISE ZENA ZA NAS NORMALNE! :) eto jedinog dobrog razloga! :)
Inace sramota, kakvi gay brakovi? Sta da odgovorim detetu jednog dana, kad me pita: "Zasto su ova dva coveka u braku?"
Gay brakovi? -jedno veliko: NE!!!

Mare

pre 14 godina

Razlicita su misljenja, ali ne mozete reci da je bolest, jer isto rade sto i strejt ljudi, tj strejt par. Pored toga, ako se zna cemu koji organ sluzi na telu, kako to da je normalno imati oralni ili analni sex u strejt vezi, zasto devojka oralno zadovoljava decka,ili on nju, zasto ona sa njim ima analni sex, i zasto uopste ljudi imaju sex ako nije radi produzenja vrste, jer ako je homoseksualnost bolest, ili greh, da li je onda i sex uopste bolest, kao potreba coveka, kao nesto sto mu uopste ne treba, jer prirodno je da coveku polni organi sluze radi produzenja vrste. I sex cak i u braku je greh, jer covek kao i zivotinje, trebaju imati sexualni odnos samo zbog dece, a ne zbog sopstvenog zadovoljstva. Zar to onda nije i greh?? Zasto se vi koji se bunite protiv hmoseksualnosti, ne podignete i pobunite protiv sexa pre braka? Kako to da se ne borite protiv prostitucije, gde zene svojom voljom ili ne dobiju pare za sex,zatim trgovina belim robljem, gde zene nevoljno cine to ili cak muskarci prilikom cega i stradaju, na njih ne obracate paznju, a znate da se borite protiv ljudi koji nikom nista nazao ne cine. Hocete li pozivati na Boga i pravdu, i zdrav um, Vi isto koji ste gresni, bolesni, i nepravedni. Bravoooooooo!!!!!

Di Vlaio

pre 14 godina

Adam i Eva ili Adam i Adam ili Eva i Eva...kako je bese ono nastao ljudski rod..? Ima li neko neki jednostavan odgovor na ovo pitanje ali samo bez one bla bla bla price o homofobiji

dragan

pre 14 godina

Ne prestajete da nas trujete sa tim pederima i lezbijkama i navodno njihovoj ugroženosti. Samo još jedna zavera, ovih što maltretiraju palestince u sopstvenoj zemlji, protiv hrišćana kako bi se smanjila populacija hrišćana u svetu a prave vrednosti porodice, vere i nacionalne vrednosti totalno izgubile i zamrle. Pre dve decenije isti su nas zasipali sa stotinama navodnih učenja o Hristu tj. samo su generisali verske sekte i njihova učenja sa istim ciljem. Kada se ta strategija oslabljivanja nacionalnih država izbledela, krenuli su sa pričom o populisanju LGBT osoba i njihovim pravima. Novac je naravno pratio i stimulisao i predhodnu priču kao i ovu kako bi dobili što više pristalica i doprli do svake porodice i pojedinca. Pored toliko gladnih u svetu i toliko problema od ekoloških do ekonomskih svaki dan nas pumpaju sa pravima i ugroženostima LBGT osoba uz svojevrsni medijski pritisak i osudu svakog ko ne prihvata već formiran i nametnut sistem vrednosti.Izvor odakle deluje Lobi i odakle se sliva novac je svakako SAD,kao i prošlog puta sa verskim sektama, a tvorci su oni isti koje je njihov bog kaznio da nemaju sopstvenu zemlju nego da se potucaju po svetu zato što su bili mnogo grešni.Velike države kao što su Rusija, Kina, i mnoge Azijske zemlje mogu da se odupru pritiscima moćnog lobija i spreče njegovo razorno delovanje u sopstvenim zemljama. Nadam se da će se i epopeja ovog lobija završiti neslavno kao i svojevremeno sa verskim sektama a i tada je pritisak iz SAD-a bio za odbranu svojevrsnih ljudskih prava u zemljama koje su se opirale sektašima. SJEDINJENIM AMERIČKIM DRŽAVAMA upravljaju cionisti i preko velike ekonomske sile terorišu ostatak sveta.

Milovan

pre 14 godina

U Srbiji zemlji ne smeš da kažeš da ne podržavaš, ne razumeš i ne prihvataš mišljenje homoseksualaca a da te isti pri tome automatski ne diskriminišu, ne obeleže kao četnika, nacionalistu i klerofašistu. Dakle, po svemu su isti kao oni protivh kojih se bore, samo im se orijentacija razlikuje.
Amerika je vrlo napredna zemlja - Obama je ovo rekao samo u onim državama gde su mu birači naklonjeni. Homoseksualnost je u pojedinim američkim državama stvar o kojoj se čak i ne raspravlja. Prebogati Teksas je jedna od njih, ali teksaško američko građansko i demokratsko pravo da ne prihavte gej populaciju se naziva zatucanošću, primitivizmom i južnjačkom bolešću.
Gej prava će u Srbiji doći na red odmah čim rešimo prava trudnica, nezaposlenih, invalida, dece ometene u razvoju i drugih ranjivih grupa. Gej aktivisti su bučni i bezobrazni, a neretko verbalno ni po čemu drugačiji od skinsa i desničara.
Bravo za Obamu, gej prava su važnija od krize u zemlji. Samo napred, kraj se bliži.

purenjak

pre 14 godina

NE GAY BRAKOVI-NE USVAJANJU DECE!!
Nikako da mi profesionalni gay sa ovog sajta odgovore na nekoliko pitanja.
1.Recimo da dete u gay zajednici odraste i shvati da mu je to nenormalno i neprirodno..odluci da tuzi drzavu sto su ga dali gay paru da im osvezi vezu jer im je samo to nedostajalo.Koga da tuzi?
2.Kako su ustanovili sta dete u momentu usvanjanja zeli?
3. Zar nije dobrobit dece i njihovo zdravo i normalno odrastanje naj vazniji zakon?
4. Dali treba posebno obeleziti krv prikupljenu od gay donatora, kao i dali treba taziti dozvolu povredjenog/bolesnog da mu se takva krv ubaci u organizam(ako nije u mogucnosti sam da donese odluku onda pitati uzu rodbinu)
molim ako ima neko neka odgovori!

ilos

pre 14 godina

A secam se da je taj isti Obama pre neku godinu izjavljivao da je brak zajednica muskarca i zene i takav treba da ostane. I posle kazu da ne postoji gej lobi.

Inatlija

pre 14 godina

Bio sam nekad liberal, ali sada sam desnicar. Sto vise nas prisiljavate da menjamo nas mentalitet to ljudi sve vise skrecu u desno. Za jacanje desnog krila su u velikoj meri krivi oni koji se vecito bore za necije beneficije a ne prava. Ali, izgleda da nije politicki korektno i demokratski izneti ovakav stav. Nista se od doba komunizma i diktature nije promenilo, samo druga ideologija.

Tork

pre 14 godina

Brak ako hoće,USVAJANJE dece ne.Kažem krupnim slovima zato što ih na neki drugi način ne mogu dobiti njih dvojica, a apsurdno je da im neko drugi rađa,ili pravi decu kad su lezbejke u pitanju.Da bih ja pozdravio i podržao gay populaciju trebao bih i sam da budem isti ili sličan ali,ja koliko god da se trudim da nađem u svom mozgu i najmanju iskricu potrebe za istim polom (muškarcem) ja te ne mogu i pomisao na to mi se moram priznati gadi.Dakle moje mišljenje je NE popularizovati ovakve ideje i prestati sa istima zarad zdravog i normalnog budućeg pokoljenja, bar mojega u suprotnom kršite MOJA prava

milos

pre 14 godina

treba omoguciti brak, slazem se al decu nikako nek si sami rode ako mogu, ako nemogu sta im se radi, i nemoj da mi neko kaze da ima i heteroseksualnih parova koji nemogu imati decu to su druge stvari, svaka cast za komentar sa devijacijom nista ruzno tu nema to je prava istina.

šumadinac

pre 14 godina

Ja znam na 1000 razloga zašto te brakove ne treba dozvoliti. Neka ih, neka žive zajedno, ne smeta mi šta rade u krevetu, to je njihova stvar i ne zanima me ali brak i usvajanje dece nikako.

Razume se

pre 14 godina

(Eto, 18. maj 2012 15:50),(Realko, 18. maj 2012 13:27)

Judith Stacey i Timothy Biblarz rezultatima svojih istrazivanja potvrdjuju hipotezu da je odgoj u porodici sa homogenim partnerima los po psihoseksualni razvoj deteta...Child Health,” Journal of Marriage and the Family, ukazuje na to da je istrazivanju u kome su poredjenja homoseksualnih i heteroseksualnih porodica, deca iz heteroseksualnih bila mnogo uspesnija u ostvarivanju svojih zivotnih aspiracija.

Nasilje u porodicama sa istopolnim partnerima cak je 2 puta cesce nego sto je slucaj sa porodicama heteroseksualnih partnera, navodeci se u nastavku recenzije da su homoseksualne zajednice podloznije raspadu i koje su prosecnog trajanja 3 godine, (prema: istrazivanju Americkog udruzenja pedijatara)

Iako, prema poslednjim istrazivanjima, samo 3% (neki kazu i 7%) svetske populacije cine homoseksualci,svako trece seksualno-zlostavljano dete je zrtva napstnika sa homoseksualnim tendencijama ( Tony Perkins, Family Research Council)

U studiji sprovedenoj u San-francisku na uzorku od 428 homoseksualnih individualaca, dobijeni su rezultati koji ukazuju da je 76% homoseksualaca podlozno varanju partnera (sa kojim su u zajednici) cime je u periodu od 1 godine imalo vise od 2 seksualna partnera.(prema: familyresearchinstitute 2009)

U 14 godina dugackoj studiji u poredjenju dece 18 lesbijski parova nasuprot 16 udovica cak 40 % dece iz lesbijskih zajednica ,, osecalo je pritisak da trebaju da postanu homoseksualci dok nijedno dete odgajano od strane udovice nije to osecalo (prema: familyresearchinstitute 2009).

Jedna zanimljiva studija sprovedena u Holandiji pokazuje da oni koji su godinu dana pre ispitivanja praktikovali homoseksualne odnose (nasuprot kontrolnoj grupi od pojedinaca koji nisu praktikovali takve odnose) ispoljavali su ucestale simptome koji nalikuju dusevnim poremecajima poput depresije, manije, napade panike, agorafobije i opsesivno kompulsivnih oblika ponasanja(prema: John Diggs, ,,the health risks of gay sex,,)...

Istrazivanja i studije idu tako do besvesti...moderna nauka tako pobedjuje sve oblike indoktrinacija i propagiranja kojekakvih ideoloskih lobija. Vi gospodo treba da se zapitate sta je ovde realnost? Naucne cinjenice ili besomucna prica normalnosti i prirodnosti Gej zajednica?

P.S.slobodu niko ne sme da ugozava, ali niko ne sme ni da podrzava (pogotovo ne laici) ono sto nauka pokazuje kao poremecaj

Sale

pre 14 godina

O čemu vi? To je bolest!Zna se šta je prirodno i kako se prirodno produžava vrsta, kao i koji organ čemu služi!Sve ostalo je neprirodno!

Dean

pre 14 godina

Brak je iznad svega religiozna ustanova, a homoseksualci (kao i svi ostali ljudi) treba da imaju uguvornu slobodu da zakljucuju ugovore kakve hoce o razno-raznim partnerstvima. Ali to ne treba da se zove brak i to drzavu ne treba da se tice. Medjutim, hriscanski brak se zna sta je, a Sveto Pismo o homoseksualizmu lepo kaze:

"S muskarcem ne lezi kao sa zenom; gadno je." (3Moj.18:22)

"Zato ih predade Bog u sramne slasti; jer zene njihove pretvorise putno upotrebljavanje u besputno. Tako i ljudi ostavivsi putno upotrebljavanje zenskog roda, raspalise se zeljom svojom jedan na drugog, i ljudi s ljudima cinjahu sram, i platu koja trebase za prevaru njihovu primahu na sebi." (Rim.1:26-27)

"Ili ne znate da nepravednici nece naslediti Carstvo Bozije? Ne varajte se: ni kurvari, ni idolopoklonici, ni preljubnici, ni adzuvani, ni muzeloznici..." (1Kor.6:9)

"Kurvarima, muzeloznicima, ljudokradicama, lazljivcima, kletvoprestupnicima , i ako sta ima protivno zdravoj nauci..." (1Tim.1:10)

Mrmac

pre 14 godina

Normalno redakcijo mog komentara nema.I tako uvek kada spomenem medije.Verovatno zato sto sam usput spomenuo homoseksualni lobi koji je među najuticajnijima u svetu.Da jača i kod nas dokazujete to i vi i sve ovo što mogu da pročitam u nekim komentarima.Živeo sam jedanaest godina na zapadu i video sam evropske vrednosti za razliku od većine vas vrlih komentatora.Míslite da je zapad ono sto vam serviraju mediji a ne vidite dalje od nosa.Ali to do vas ne dopire jer se davljenik i za slamku hvata.Živite toliko loše da ne pitate za cenu a cena je već i sada povelika.Ako su ovi vaši komentari zaštita evropskih vrednosti dozvolite da još ima onih koji misle svojom glavom i koji znaju da razlikuju krivo od ispravnog.

pojasnite

pre 14 godina

Iskreno, ocekivao sam vise od ovog teksta. Ne smatram ozbiljnim argumente kao sto su : "Dobro je jer diskriminacija uništava ljudski duh, jer je dobro za fizičko i mentalno zdravlje, jer je dobro za dušu, jer podstiče ljudski duh i naše živote čini lepšim."

OK. I sta jos?

Iskreno, nemam nista protiv istopolnih brakova, ali smatram da nisu korak unapred u civilizacijskom smislu. Vecina argumenata se zapravo poziva na slobodu i protiv diskriminacije, ali niko do danas nije uspeo da mi odgovori na jednostavno pitanje i otkloni jednu prostu dilemu: da li bi mogla da se vencaju, recimo, braca od strica? Da li se mogu vencati rodjene sestre?

Argument mogucih genetskih anlomalija koji vazi kod parova suprotnog pola ovde pada u vodu jer sigurno nece imati bioloske naslednike.

Dakle, zasto to ne bi bilo u istom pozitivnom duhu dopusteno jer su im ocigledno slobode ogranicene? Molim vas da mi neko odgovori da li je to ogranicavanje sloboda, da li uništava ljudski duh itd. itd, i ako ne, zasto?

Razume se

pre 14 godina

(Eto, 19. maj 2012 18:32) (Marko, 19. maj 2012 16:28)
Hvala Vam na poslatim linkovima...

Moracu da se slozim sa Vama po predlozima za odbacivanju nevalidnih istrazivanja zbog svoje nereprezentativnosti na heteroseksualnu populaciju poput one koju sam citirao, a koja je vezana za studiju u San Francisku (zato sto nisam citao originalnu recenziju i odeljak sa selekcijom usorka) i odbacivanje pseudonacune literature one holandske, Dr. John Diggs-a...zapravo sam princip "adapted from" mi je gnusam i nisam znao da ona moze da postoji u naucnom metodu a da cak nije ni osudjen od strane sire naucne zajednice...

(Eto, 19. maj 2012 18:32) Mada ima jos mnogo prostora za polemiku, zanima me u vezi American College of Pediatrics, po cemu ste zakljucili da njih finansiraju "mrzilacko i religiozni-ekstremni ant gej lobi"?

"Drugo, moras procitati studiju do kraja da vidis sta pise u zakljucku. Imati '...vise od 1 seksualnog partnera godisnje...' u mladosti ne znaci imati ih 38. I 2 je vece od 1. Ajde budi iskren i reci nam: jel stvarno ne poznajes nikoga u tvom okruzenju ko je mlad i heteroseksualan (heterosexual youth) i ko ima '...vise od 1 seksualnog partnera godislne..."

I da Vam odgovorim na pitanje sa Da, poznajem mnostvo, mada oni nemaju stalnog bracnog partnera, a studija je sprovedena, koliko sam razumeo nad populacijom koja je ima formiran "ne-tradicionalni" brak...

Pozdrav!

Jelena

pre 13 godina

Strašno je u kakvom pravcu ovaj svet ide!
Pitam se ko to toliko forsira prihvatanje homoseksualnosti da se običan čovek oseća skoro nenormalno? Kako je moguće da ćemo jednog dana doći do toga da se takvim pojedicima dâ pravo da usvajaju decu? U kakvu ličnost će to dete odrasti? Sigurno neće u ovakve kakve smo do sada imali priliku da vidimo. Ovo je strašno koliko propagatora toga doleće na svaki članak o tome da pravda to i da pljuje po običnim ljudima. Od svih "medijskih napada" na svest čoveka najstrašniji su bili izmišljene priče o različitim bolestima i propagiranje homoseksualnosti koje vodi direktno tome da im se jednom odobri usvajanje dece. Svet zaista postaje zastrašujuće mesto...

Vladimir Ašanin

pre 14 godina

Molim Vas da konačno prihvatimo činjenicu! Sva prava treba dati gej populaciji, sem prava na decu.
Deca su plod heteroseksualne veze, i kao takva, treba sociološki da nađu mesto u društvu koje ih okružuje. Jednostavno gej populacija ne sme dobiti više nego što joj sleduje.
Gde je granica? Neće proći puno vremena, a pedofili će tražiti pravo na seksualno zlostavljanje dece..masovne ubice na politički podobna shvatanja kao politički opravdani zločinci...mislite da preterujem? Videćete...već se dešava..
Diskriminacija? Zaboga...nismo rođeni isti, niti imamo ista prava..krajnje vreme je da se to prizna...da bi neko bio bogat, mora biti i siromašnih...neko voli popa, neko popadiju...ipak...deca su svetinja.
Tu mora biti postavljena granica!!

играле се Делије

pre 14 godina

А ко вас то стално дискриминише? Ако знате, поднесите тужбу и готово. Овако, само се тужакате, јадни ви.

tum

pre 14 godina

ljude nikako ne treba diskriminisati ali homoseksualnost je devijacija. zasto devijacija? ako primenimo homoseksualnost kao princip koji vazi za sve onda vrsta ne bi postojala (bioloski). znaci to je devijacija.

Dragan

pre 14 godina

Duh, duša... sve religijski pojmovi. Kao što je i brak kroz svoj postanak i kroz celu istoriju pre svega RELIGIJSKA ustanova, pa tek kasnije postaje i državno-pravna. A zna se šta religija kaže o homoseksualizmu. Zato... pustite se vi duha i duše, i recite ono što i jeste... životinjski instikt kome se podilazi.

Mr.T

pre 14 godina

Sve je to lepo. Ali aj' ti to objasni Palmi. Ovde se jos uvek vaga da li homoseksualci imaju prava da zive. A moja bivsa prijateljica me svake godine pitala cemu gej prajd, pa vi vidite koliko zatupasti ljudi ovde zive. Na zalost, nisam mogao da podnesem to pitanje jos jednom, nema svrhe boriti se se sa pseudoretardacijom.

Milos

pre 14 godina

11. VISE ZENA ZA NAS NORMALNE! :) eto jedinog dobrog razloga! :)
Inace sramota, kakvi gay brakovi? Sta da odgovorim detetu jednog dana, kad me pita: "Zasto su ova dva coveka u braku?"
Gay brakovi? -jedno veliko: NE!!!

purenjak

pre 14 godina

NE GAY BRAKOVI-NE USVAJANJU DECE!!
Nikako da mi profesionalni gay sa ovog sajta odgovore na nekoliko pitanja.
1.Recimo da dete u gay zajednici odraste i shvati da mu je to nenormalno i neprirodno..odluci da tuzi drzavu sto su ga dali gay paru da im osvezi vezu jer im je samo to nedostajalo.Koga da tuzi?
2.Kako su ustanovili sta dete u momentu usvanjanja zeli?
3. Zar nije dobrobit dece i njihovo zdravo i normalno odrastanje naj vazniji zakon?
4. Dali treba posebno obeleziti krv prikupljenu od gay donatora, kao i dali treba taziti dozvolu povredjenog/bolesnog da mu se takva krv ubaci u organizam(ako nije u mogucnosti sam da donese odluku onda pitati uzu rodbinu)
molim ako ima neko neka odgovori!

dragan

pre 14 godina

Ne prestajete da nas trujete sa tim pederima i lezbijkama i navodno njihovoj ugroženosti. Samo još jedna zavera, ovih što maltretiraju palestince u sopstvenoj zemlji, protiv hrišćana kako bi se smanjila populacija hrišćana u svetu a prave vrednosti porodice, vere i nacionalne vrednosti totalno izgubile i zamrle. Pre dve decenije isti su nas zasipali sa stotinama navodnih učenja o Hristu tj. samo su generisali verske sekte i njihova učenja sa istim ciljem. Kada se ta strategija oslabljivanja nacionalnih država izbledela, krenuli su sa pričom o populisanju LGBT osoba i njihovim pravima. Novac je naravno pratio i stimulisao i predhodnu priču kao i ovu kako bi dobili što više pristalica i doprli do svake porodice i pojedinca. Pored toliko gladnih u svetu i toliko problema od ekoloških do ekonomskih svaki dan nas pumpaju sa pravima i ugroženostima LBGT osoba uz svojevrsni medijski pritisak i osudu svakog ko ne prihvata već formiran i nametnut sistem vrednosti.Izvor odakle deluje Lobi i odakle se sliva novac je svakako SAD,kao i prošlog puta sa verskim sektama, a tvorci su oni isti koje je njihov bog kaznio da nemaju sopstvenu zemlju nego da se potucaju po svetu zato što su bili mnogo grešni.Velike države kao što su Rusija, Kina, i mnoge Azijske zemlje mogu da se odupru pritiscima moćnog lobija i spreče njegovo razorno delovanje u sopstvenim zemljama. Nadam se da će se i epopeja ovog lobija završiti neslavno kao i svojevremeno sa verskim sektama a i tada je pritisak iz SAD-a bio za odbranu svojevrsnih ljudskih prava u zemljama koje su se opirale sektašima. SJEDINJENIM AMERIČKIM DRŽAVAMA upravljaju cionisti i preko velike ekonomske sile terorišu ostatak sveta.

Sale

pre 14 godina

O čemu vi? To je bolest!Zna se šta je prirodno i kako se prirodno produžava vrsta, kao i koji organ čemu služi!Sve ostalo je neprirodno!

šumadinac

pre 14 godina

Ja znam na 1000 razloga zašto te brakove ne treba dozvoliti. Neka ih, neka žive zajedno, ne smeta mi šta rade u krevetu, to je njihova stvar i ne zanima me ali brak i usvajanje dece nikako.

Dean

pre 14 godina

Brak je iznad svega religiozna ustanova, a homoseksualci (kao i svi ostali ljudi) treba da imaju uguvornu slobodu da zakljucuju ugovore kakve hoce o razno-raznim partnerstvima. Ali to ne treba da se zove brak i to drzavu ne treba da se tice. Medjutim, hriscanski brak se zna sta je, a Sveto Pismo o homoseksualizmu lepo kaze:

"S muskarcem ne lezi kao sa zenom; gadno je." (3Moj.18:22)

"Zato ih predade Bog u sramne slasti; jer zene njihove pretvorise putno upotrebljavanje u besputno. Tako i ljudi ostavivsi putno upotrebljavanje zenskog roda, raspalise se zeljom svojom jedan na drugog, i ljudi s ljudima cinjahu sram, i platu koja trebase za prevaru njihovu primahu na sebi." (Rim.1:26-27)

"Ili ne znate da nepravednici nece naslediti Carstvo Bozije? Ne varajte se: ni kurvari, ni idolopoklonici, ni preljubnici, ni adzuvani, ni muzeloznici..." (1Kor.6:9)

"Kurvarima, muzeloznicima, ljudokradicama, lazljivcima, kletvoprestupnicima , i ako sta ima protivno zdravoj nauci..." (1Tim.1:10)

mare

pre 14 godina

ja iskreno podržavam sve zakone protiv diskriminacije, i mislim da diskriminacija po bilo kojoj osnovi nije donela ništa dobro. treba ljude da delimo na dobre i loše, a ne na crne i bele, hrišćane i muslimane, gay i str8... Tek kada to budemo uspeli moći ćemo da živimo u skladu.

Tork

pre 14 godina

Brak ako hoće,USVAJANJE dece ne.Kažem krupnim slovima zato što ih na neki drugi način ne mogu dobiti njih dvojica, a apsurdno je da im neko drugi rađa,ili pravi decu kad su lezbejke u pitanju.Da bih ja pozdravio i podržao gay populaciju trebao bih i sam da budem isti ili sličan ali,ja koliko god da se trudim da nađem u svom mozgu i najmanju iskricu potrebe za istim polom (muškarcem) ja te ne mogu i pomisao na to mi se moram priznati gadi.Dakle moje mišljenje je NE popularizovati ovakve ideje i prestati sa istima zarad zdravog i normalnog budućeg pokoljenja, bar mojega u suprotnom kršite MOJA prava

Razume se

pre 14 godina

(Eto, 18. maj 2012 15:50),(Realko, 18. maj 2012 13:27)

Judith Stacey i Timothy Biblarz rezultatima svojih istrazivanja potvrdjuju hipotezu da je odgoj u porodici sa homogenim partnerima los po psihoseksualni razvoj deteta...Child Health,” Journal of Marriage and the Family, ukazuje na to da je istrazivanju u kome su poredjenja homoseksualnih i heteroseksualnih porodica, deca iz heteroseksualnih bila mnogo uspesnija u ostvarivanju svojih zivotnih aspiracija.

Nasilje u porodicama sa istopolnim partnerima cak je 2 puta cesce nego sto je slucaj sa porodicama heteroseksualnih partnera, navodeci se u nastavku recenzije da su homoseksualne zajednice podloznije raspadu i koje su prosecnog trajanja 3 godine, (prema: istrazivanju Americkog udruzenja pedijatara)

Iako, prema poslednjim istrazivanjima, samo 3% (neki kazu i 7%) svetske populacije cine homoseksualci,svako trece seksualno-zlostavljano dete je zrtva napstnika sa homoseksualnim tendencijama ( Tony Perkins, Family Research Council)

U studiji sprovedenoj u San-francisku na uzorku od 428 homoseksualnih individualaca, dobijeni su rezultati koji ukazuju da je 76% homoseksualaca podlozno varanju partnera (sa kojim su u zajednici) cime je u periodu od 1 godine imalo vise od 2 seksualna partnera.(prema: familyresearchinstitute 2009)

U 14 godina dugackoj studiji u poredjenju dece 18 lesbijski parova nasuprot 16 udovica cak 40 % dece iz lesbijskih zajednica ,, osecalo je pritisak da trebaju da postanu homoseksualci dok nijedno dete odgajano od strane udovice nije to osecalo (prema: familyresearchinstitute 2009).

Jedna zanimljiva studija sprovedena u Holandiji pokazuje da oni koji su godinu dana pre ispitivanja praktikovali homoseksualne odnose (nasuprot kontrolnoj grupi od pojedinaca koji nisu praktikovali takve odnose) ispoljavali su ucestale simptome koji nalikuju dusevnim poremecajima poput depresije, manije, napade panike, agorafobije i opsesivno kompulsivnih oblika ponasanja(prema: John Diggs, ,,the health risks of gay sex,,)...

Istrazivanja i studije idu tako do besvesti...moderna nauka tako pobedjuje sve oblike indoktrinacija i propagiranja kojekakvih ideoloskih lobija. Vi gospodo treba da se zapitate sta je ovde realnost? Naucne cinjenice ili besomucna prica normalnosti i prirodnosti Gej zajednica?

P.S.slobodu niko ne sme da ugozava, ali niko ne sme ni da podrzava (pogotovo ne laici) ono sto nauka pokazuje kao poremecaj

Mrmac

pre 14 godina

Normalno redakcijo mog komentara nema.I tako uvek kada spomenem medije.Verovatno zato sto sam usput spomenuo homoseksualni lobi koji je među najuticajnijima u svetu.Da jača i kod nas dokazujete to i vi i sve ovo što mogu da pročitam u nekim komentarima.Živeo sam jedanaest godina na zapadu i video sam evropske vrednosti za razliku od većine vas vrlih komentatora.Míslite da je zapad ono sto vam serviraju mediji a ne vidite dalje od nosa.Ali to do vas ne dopire jer se davljenik i za slamku hvata.Živite toliko loše da ne pitate za cenu a cena je već i sada povelika.Ako su ovi vaši komentari zaštita evropskih vrednosti dozvolite da još ima onih koji misle svojom glavom i koji znaju da razlikuju krivo od ispravnog.

Milovan

pre 14 godina

U Srbiji zemlji ne smeš da kažeš da ne podržavaš, ne razumeš i ne prihvataš mišljenje homoseksualaca a da te isti pri tome automatski ne diskriminišu, ne obeleže kao četnika, nacionalistu i klerofašistu. Dakle, po svemu su isti kao oni protivh kojih se bore, samo im se orijentacija razlikuje.
Amerika je vrlo napredna zemlja - Obama je ovo rekao samo u onim državama gde su mu birači naklonjeni. Homoseksualnost je u pojedinim američkim državama stvar o kojoj se čak i ne raspravlja. Prebogati Teksas je jedna od njih, ali teksaško američko građansko i demokratsko pravo da ne prihavte gej populaciju se naziva zatucanošću, primitivizmom i južnjačkom bolešću.
Gej prava će u Srbiji doći na red odmah čim rešimo prava trudnica, nezaposlenih, invalida, dece ometene u razvoju i drugih ranjivih grupa. Gej aktivisti su bučni i bezobrazni, a neretko verbalno ni po čemu drugačiji od skinsa i desničara.
Bravo za Obamu, gej prava su važnija od krize u zemlji. Samo napred, kraj se bliži.

Inatlija

pre 14 godina

Bio sam nekad liberal, ali sada sam desnicar. Sto vise nas prisiljavate da menjamo nas mentalitet to ljudi sve vise skrecu u desno. Za jacanje desnog krila su u velikoj meri krivi oni koji se vecito bore za necije beneficije a ne prava. Ali, izgleda da nije politicki korektno i demokratski izneti ovakav stav. Nista se od doba komunizma i diktature nije promenilo, samo druga ideologija.

milos

pre 14 godina

treba omoguciti brak, slazem se al decu nikako nek si sami rode ako mogu, ako nemogu sta im se radi, i nemoj da mi neko kaze da ima i heteroseksualnih parova koji nemogu imati decu to su druge stvari, svaka cast za komentar sa devijacijom nista ruzno tu nema to je prava istina.

ilos

pre 14 godina

A secam se da je taj isti Obama pre neku godinu izjavljivao da je brak zajednica muskarca i zene i takav treba da ostane. I posle kazu da ne postoji gej lobi.

Di Vlaio

pre 14 godina

Adam i Eva ili Adam i Adam ili Eva i Eva...kako je bese ono nastao ljudski rod..? Ima li neko neki jednostavan odgovor na ovo pitanje ali samo bez one bla bla bla price o homofobiji

Jelena

pre 13 godina

Strašno je u kakvom pravcu ovaj svet ide!
Pitam se ko to toliko forsira prihvatanje homoseksualnosti da se običan čovek oseća skoro nenormalno? Kako je moguće da ćemo jednog dana doći do toga da se takvim pojedicima dâ pravo da usvajaju decu? U kakvu ličnost će to dete odrasti? Sigurno neće u ovakve kakve smo do sada imali priliku da vidimo. Ovo je strašno koliko propagatora toga doleće na svaki članak o tome da pravda to i da pljuje po običnim ljudima. Od svih "medijskih napada" na svest čoveka najstrašniji su bili izmišljene priče o različitim bolestima i propagiranje homoseksualnosti koje vodi direktno tome da im se jednom odobri usvajanje dece. Svet zaista postaje zastrašujuće mesto...

Siki

pre 14 godina

Jedini istinski razlog je naveden po brojem 6, i on je uzrok cele halabuke.
Veći deo ostalih razloga su iskonstruisani (neki čak ponovljeni), kako bi se broj nategao do 10.

pojasnite

pre 14 godina

Iskreno, ocekivao sam vise od ovog teksta. Ne smatram ozbiljnim argumente kao sto su : "Dobro je jer diskriminacija uništava ljudski duh, jer je dobro za fizičko i mentalno zdravlje, jer je dobro za dušu, jer podstiče ljudski duh i naše živote čini lepšim."

OK. I sta jos?

Iskreno, nemam nista protiv istopolnih brakova, ali smatram da nisu korak unapred u civilizacijskom smislu. Vecina argumenata se zapravo poziva na slobodu i protiv diskriminacije, ali niko do danas nije uspeo da mi odgovori na jednostavno pitanje i otkloni jednu prostu dilemu: da li bi mogla da se vencaju, recimo, braca od strica? Da li se mogu vencati rodjene sestre?

Argument mogucih genetskih anlomalija koji vazi kod parova suprotnog pola ovde pada u vodu jer sigurno nece imati bioloske naslednike.

Dakle, zasto to ne bi bilo u istom pozitivnom duhu dopusteno jer su im ocigledno slobode ogranicene? Molim vas da mi neko odgovori da li je to ogranicavanje sloboda, da li uništava ljudski duh itd. itd, i ako ne, zasto?

Realko

pre 14 godina

Proces je nezaustavljiv. Mozete ga usporiti ali nikada zaustaviti. Svako zaluzuje da ima ama bas ista prava... nema ali, ali... I BRAK I DECA! Vi sto govorite da ne treba dati decu ste najveci maloumnici. Takvi kao vi su pre nabijali komplekse deci sto su im roditelji razvedeni, pa deca pocrvene kad to kazu ucitelju. Hvala bogu, danas kad nekome kazes da su ti roditelji razvedeni kao da si mu rekao dobar dan. Dace bog da dobar dan bude i kada kazes da imas 2 oca, 2 majke.

COVEK TREBA DA JE SLOBODAN I DA NE UGROZAVA SLOBODU DRUGOG COVEKA. Filozofija zivljenja je tako jednostavna a mnogi i dalje ne shvataju

Razume se

pre 14 godina

(Eto, 19. maj 2012 18:32) (Marko, 19. maj 2012 16:28)
Hvala Vam na poslatim linkovima...

Moracu da se slozim sa Vama po predlozima za odbacivanju nevalidnih istrazivanja zbog svoje nereprezentativnosti na heteroseksualnu populaciju poput one koju sam citirao, a koja je vezana za studiju u San Francisku (zato sto nisam citao originalnu recenziju i odeljak sa selekcijom usorka) i odbacivanje pseudonacune literature one holandske, Dr. John Diggs-a...zapravo sam princip "adapted from" mi je gnusam i nisam znao da ona moze da postoji u naucnom metodu a da cak nije ni osudjen od strane sire naucne zajednice...

(Eto, 19. maj 2012 18:32) Mada ima jos mnogo prostora za polemiku, zanima me u vezi American College of Pediatrics, po cemu ste zakljucili da njih finansiraju "mrzilacko i religiozni-ekstremni ant gej lobi"?

"Drugo, moras procitati studiju do kraja da vidis sta pise u zakljucku. Imati '...vise od 1 seksualnog partnera godisnje...' u mladosti ne znaci imati ih 38. I 2 je vece od 1. Ajde budi iskren i reci nam: jel stvarno ne poznajes nikoga u tvom okruzenju ko je mlad i heteroseksualan (heterosexual youth) i ko ima '...vise od 1 seksualnog partnera godislne..."

I da Vam odgovorim na pitanje sa Da, poznajem mnostvo, mada oni nemaju stalnog bracnog partnera, a studija je sprovedena, koliko sam razumeo nad populacijom koja je ima formiran "ne-tradicionalni" brak...

Pozdrav!

Eto

pre 14 godina

@ Milos (24. maj 2012 13:36)11.

..Inace sramota, kakvi gay brakovi?...´

Slazem se sa tobom Milose u potpunosti: u demokratksom drustvu, pred civilnim/gradjanskim pravom, nema potrebe za neka specijalna ´gay´ prava - ista prava i isti brak za sve! U zdravlje!


´...Sta da odgovorim detetu jednog dana, kad me pita: "Zasto su ova dva coveka u braku?"...´

Nadam se da ces svom detetu reci istinu: zato sto se vole.

cika zuba

pre 14 godina

da...za napustenu decu bolje je otac sterilni str8 alkoholicar i diskriminator i neka tuzna zenica pored njega gde dete ima 0 perspektive da postane iole normalno ljudsko bice nego gay roditelji... ovi "ja sam za, ali sam protiv" neka se zadrze na tome da su protiv dok ne rese sami neka pitanja. ovako imate dvostruke standarde.

Eto

pre 14 godina

Srbija nije pusto ostrvo, i kao takva ´evolvira´ pod dejstvom mnogih (unutrasnjih i vanjskih) faktora ka izjednacavanja gradjanskih prava i zakonskih obaveza za sve ljude u Srbiji.

Kao covek i kao Srbin, podrzavam taj proces izjednacavanja prava i obaveza, i radujem se tome da ce (izmedju mnogih ostalih promena kojima se nadam i radujem) na red stici i legalizacija civilnih partnerstva za istopolne zivotne partnere.

Usvajanja dece treba posmatrati kroz razumevanje decijih prava, onako kako je to iskazano u konvencijama koje je Srbija potpisala kao clanice medjunarodne zajednice.

Voleo bih da je tacno da je praksa u Srbiji da se prednost da porodicama koje su prosle kroz rigorozan proces izbora buduce starateljske porodice za to usvojeno dete, i pokazale se kao pogodne da pruze tom detetu mogucnost ostvarivanja tih decijih prava.

Studije u raznim zemljama su uradjene (a u nekima su jos uvek u procesu) na temu dece u istopolnim porodicama, i pokazuju veoma jasne zakljucke da seksualnost roditelja u tim studijama nije faktor koji negativno utice na psihosocijalni razvoj deteta.

Istopolnih porodica sa decom (uglavnom iz bivsih heteroseksualnih odnosa) ima i u Srbiji. Vazno je da se takvim porodicama pruze zakonska prava koja im imogucavaju da stvore najpogodnije uslove za razvoj dece i te cele porodice kao clanova drustva.

Shvatam takodje da ima ljudi koji ne prihvacaju naucna istrazivanja kao validna, ili misle da rezultati istrazivanja nisu primenjljivi u Srbiji, itd, ali verujem da ce Srbija i po ovoj temi da evolvira vremenom.

Tzar

pre 14 godina

Cisto da rascistim par gluposti koje vidim u komentarima.

Prvo, brak je prvenstveno ekonomska institucija, ne religijska, a religija je tu uplela svoje prste (kao u sve u sta je mogla u vreme nastanka istog). Smatram da je na crkvi da odluci da li ce da im daje mogucnost vencavanja u crkvi, ali da je drzava duzna da im da sve beneficije koje imaju i ostali parovi.

Drugo, homoseksualnost jeste devijacija. Ali ako posmatramo devijaciju kao ono sto jeste, a to je odstupanje od proseka, mozemo videti da je i genijalnost devijacija. Tako da ako je nesto devijacija, ne znaci da treba raditi na iskorenjivanju iste, da ne spominjem da tesko da ce homoseksualci da dalje prenose svoje gene na buduce generacije.

A sto se usvajanja dece tice, slazem se da bi deca trebalo da odrastaju u normalnoj (bez uvrede homoseksualcima) porodici. Ali kada pogledamo koliko dece ima u sirotistima, mislim da bi svako od te dece pristalo da ode kod homoseksualaca i da bi taj zivot bio normalniji od onog koji trenutno imaju. Ali definitivno pri usvajanju treba dati prednost heteroseksualnim parovima.

Jovana M

pre 14 godina

Dragi Dragane, mnoge religije, prethodnice hrišćanstva, nisu osuđivale homoseksualnost (-homoseksualizam ne postoji! To je termin izmišljen kako bi se zaplašio neuki narod). Te religije su prepoznavale brak. U određenim grupama hrišćanstva (jer zamislite pravoslavlje nije jedna i jedina vrsta hrišćanstva) poligamija je prihvaćeni i podržavani oblik braka. Da li treba legalizovati poligamiju jer neka religija kaže da je u redu?
I jednom za svagda, Srbija je sekularna država (kao i USA o kojoj se ovde radi). Crkva NE SME da se meša u zakonodavstvo.

Jovana M

pre 14 godina

Dragi Vladimire Ašanine, da lis te svesni da pstoji veliki broj homoseksualaca/ki koji imaju decu iz heteroseksualnih veza (koje imaju zbog pritiska sredine)? Da li ta deca imaju prava na život sa svojim ocem/majkom kada on/a započne istopolnu vezu?

Jovana M

pre 14 godina

A šta si ti Inatlijo uradio da bi zaslužio pravo da zasnuješ porodicu? Na koji način si dokazao da bi bio dobar otac? Brak je pravo, a ne privilegija.

Eto

pre 14 godina

@Razume se (18. maj 2012 21:38)

Dragi kolega, drago mi je da si analizirao evidenciju koja postoji na internetu i pokazao otvorenost prema iskrenoj diskusiji.
Osecam potrebu da podelim sa tobom jedno veoma vazno zapazanje u tvom postu, da podrzim deo tvog posta, i takodje i da ti ukazem na dve ogromne greske koje si napravio:

1. Medicina bazirana na evidenciji (Evidence-Based Medicine) ne koristi google kao izvor kredibilne informacije.

Ako zelis da citiras kredibilne studije idi na MEDLINE (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/) i namesti limite koji te interesuju (kao na primer rigoroznost studije, da li je to meta-analiza, random controlled study, etc) i onda prelistaj SVE rezultate pre nego sto citiras najkredibilniju evidencij.

Probaj pa nam napisi sta si pronasao na temu dece u istopolnim zajednicama, i videces da izvore koje si ti citirao nisu prihvatljivi kao evidencija u naucnim krugovima nigde u svetu, pa ni u Srbiji. Vidces kompletnu suprotnost onome sto si ti naveo kao evidenciju, a usput ces se i upoznati sa procesom izbora rigorozne medicinske evidencije.

2. Tony Perkins, Family Research Council, Family Research Institute, Americans for Truth About Homosexuality, American Vision, i slicni, su organizacije koje su OTVORENO finansirane of anti-gay, ekstremno-religioznih i slicnih mrzilackih grupa (hate groups) da sire propagandu i neistinu medju masama.

Znaci, ja se 100% slazem sa tvojim predlogom (citiram):
´...Vi gospodo treba da se zapitate sta je ovde realnost? Naucne cinjenice ili ...´ i pozivam celo nase drustvo da se informise i da odluke donosi bazirano na najboljoj postojecoj evidenciji. Prema tome, ja podrzavam 100% tvoju izjavu da se informisanje ljudi u Srbiji (i drugde) bazira na (citiram te) ´naucne cinjenice´.

Pri tome, ljude treba obrazovati o tome kako prepoznati rigoroznu naucnu literaturu (peer-reviewed) publikovanu u casopisima visokog impakta (high-impact journals) i odvojiti je od od pseudo-nauke (ili ´junk science´), kao sto su Tony Perkins, Family Research Council, Family Research Institute, Americans for Truth About Homosexuality, American Vision, i slicni.

Pozdrav!

Eto

pre 14 godina

Takodje, Razume se (18. maj 2012 21:38), zamolio bih da kad prevodis ljudima sa engleskog na srpski, da prevedes pravilno:

American College of Pediatrics (http://www.acpeds.org/), koje si ti citirao i preveo kao Americkog udruzenja pedijatara nije uopste udruzenje pedijatara vec otvoreno registrovana anti-gay grupa finansirana od strane mrzilackog i religioznog-ekstremnog lobija. Prema tome, evidencija iz ovog izvora je nevalidna.

Americko udruzenje pedijatara je American Academy of Pediatrics (http://www.aap.org) i njihova zvanicna publikacija je jedan od najpouzdanijih medicinskih casopisa u svetu, Pediatrics. Prenosim na na sledecem linku (http://pediatrics.aappublications.org/content/118/1/349.full.pdf+html) u celosti i originalnosti studiju koja je lazno citirana od strane laznih organizcija.

Pozdrav!

Eto

pre 14 godina

Dragi Razume se (18. maj 2012 21:38),

Prelistao sam detaljno tvoje izvore, i zelim da podelim sa tobom sledece:

1. Citiram te:
'...homoseksualne zajednice podloznije raspadu i koje su prosecnog trajanja 3 godine...'

Ova tumacenja su diskreditirana jer studija koju si citirao zapravo ne postoji. Ako je pronadjes u originalu (ne neciju interpretaciju), molim te prosledi.

Postoje mnoge studije o stabilnosti istopolnih zajednica, i pozivam te da odes na MEDLINE i pogledas da ne postoje statisticke razlike ni u jednom faktoru koji oznacava vezu izmedju raznopolnih ili istopolnih osoba.

2. Citiram te:
'...svako trece seksualno-zlostavljano dete je zrtva napstnika sa homoseksualnim tendencijama...'

Prvo, prosledi nam studiju u originalu pa da prevedemo ljudima lepo sta pise.
Drugo, ako 1 od 3 deteta siluje homoseksualac, ko siluje preostala 2 (od tih) 3 deteta, i da li onda treba zakljuciti da se heteroseksualcima mora zabraniti usvajanje dece (ili cak i pravo na svoju biolosku decu) jer, za razliku od homoseksualaca koji po tvom citatu zlostavljaju samo jedno od 3 deteta, heteroseksualci ka zlostavljanju imaju duplo vecu tendenciju?


3. Citiram te:
'...U studiji sprovedenoj u San-francisku na uzorku od 428 homoseksualnih individualaca, dobijeni su rezultati koji ukazuju da je 76% homoseksualaca podlozno varanju partnera (sa kojim su u zajednici) cime je u periodu od 1 godine imalo vise od 2 seksualna partnera...'

Evo ti link sa abstraktom u originalu (J Homosex. 2007;53(4):1-29.
Romantic relationships and their social context among gay/bisexual male youth in the Castro District of San Francisco) pa uveri se sam da citat koji si naveo je ' udesen'.

Kao prvo, u studiji se radi o 'gay/bisexual male youth' u Kastro distriktu San Franciska. Znaci, lepo pise da studirana populacija nije reprezentativna za sve istopolne partnere.

Drugo, moras procitati studiju do kraja da vidis sta pise u zakljucku. Imati '...vise od 1 seksualnog partnera godisnje...' u mladosti ne znaci imati ih 38. I 2 je vece od 1. Ajde budi iskren i reci nam: jel stvarno ne poznajes nikoga u tvom okruzenju ko je mlad i heteroseksualan (heterosexual youth) i ko ima '...vise od 1 seksualnog partnera godislne...'

4. Citiram te:

'...U 14 godina dugackoj studiji u poredjenju dece 18 lesbijski parova nasuprot 16 udovica cak 40 % dece iz lesbijskih zajednica ,, osecalo je pritisak da trebaju da postanu homoseksualci dok nijedno dete odgajano od strane udovice nije to osecalo...'

Gluposti. Pogledaj originalnu studiju u celini (J Dev Behav Pediatr. 2012 Jan;33(1):17-23. Quality of life of adolescents raised from birth by lesbian mothers: the US National Longitudinal Family Study.). Citiram zakljucak studije:

'...Adolescent offspring in planned lesbian families do not show differences in QoL when compared with a matched group of adolescents reared in heterosexual families. By investigating QoL, this study provides insight into positive aspects of mental health of adolescents with lesbian mothers....'

Znaci, nema nikakve razlike u mentalnom zdravlju kada se uporede deca odrasla u lezbejskim porodicama sa decom odraslom u heteroseksualnim porodicama,

5. Citiram te:
'...Jedna zanimljiva studija sprovedena u Holandiji pokazuje da oni koji su godinu dana pre ispitivanja praktikovali homoseksualne odnose (nasuprot kontrolnoj grupi od pojedinaca koji nisu praktikovali takve odnose) ispoljavali su ucestale simptome koji nalikuju dusevnim poremecajima poput depresije, manije, napade panike, agorafobije i opsesivno kompulsivnih oblika ponasanja(prema: John Diggs, ,,the health risks of gay sex,,)...'

Samo da te upozorim da Dr. John Diggs nije NIKADA izdao ni jedan naucni rad mkoji je prosao rigorozni proces selekcije kredibilnih radova (peer-review process), niti je publikovao u akademskim zurnalima. Ta studija koju si citirao je placena (otvoreno) od strane organizacije Catholic Medical Education (Katolicko Medicinsko Obrazovanje) i izdata je kao 'prepricana' ('adapted from'), o cemu oni i priznaju na svom web sajtu, i samim time, unistavaju kredibilitet, jer je 'udesena' prema katolickom verovanju.


Dakle, ja nastavljam da pozivam moje i tvoje sugradjane da razmisle dobro na ovu temu, ili kako si ti to rekao:

'...Vi gospodo treba da se zapitate sta je ovde realnost?...', naucne cinjenice, ili anti-gay, ekstremno-religiozni lobi.


Pozdrav!

Mare

pre 14 godina

Razlicita su misljenja, ali ne mozete reci da je bolest, jer isto rade sto i strejt ljudi, tj strejt par. Pored toga, ako se zna cemu koji organ sluzi na telu, kako to da je normalno imati oralni ili analni sex u strejt vezi, zasto devojka oralno zadovoljava decka,ili on nju, zasto ona sa njim ima analni sex, i zasto uopste ljudi imaju sex ako nije radi produzenja vrste, jer ako je homoseksualnost bolest, ili greh, da li je onda i sex uopste bolest, kao potreba coveka, kao nesto sto mu uopste ne treba, jer prirodno je da coveku polni organi sluze radi produzenja vrste. I sex cak i u braku je greh, jer covek kao i zivotinje, trebaju imati sexualni odnos samo zbog dece, a ne zbog sopstvenog zadovoljstva. Zar to onda nije i greh?? Zasto se vi koji se bunite protiv hmoseksualnosti, ne podignete i pobunite protiv sexa pre braka? Kako to da se ne borite protiv prostitucije, gde zene svojom voljom ili ne dobiju pare za sex,zatim trgovina belim robljem, gde zene nevoljno cine to ili cak muskarci prilikom cega i stradaju, na njih ne obracate paznju, a znate da se borite protiv ljudi koji nikom nista nazao ne cine. Hocete li pozivati na Boga i pravdu, i zdrav um, Vi isto koji ste gresni, bolesni, i nepravedni. Bravoooooooo!!!!!

marko

pre 14 godina

brak podržavam, a što se dece tiče, nisam pametan, to je jako komplikovano sociološko pitanje. Sa jedne strane ne znam kakav uticaj bi imalo na dete da raste sa dva roditelja ista pola, a sa druge strane gay ljudi se radjaju iz str8 brakova. onda, da li je bolje da deca rastu u sirotistima, ili da ih usvoji neki, pa i gay par, koji će im pružiti ljubav, sigurnost, obrazovanje, budućnost... Ima puno pitanja na koje treba odgovoriti.

Jeronimo

pre 14 godina

Ja bih im dao da stupaju u brak. Što samo nama da bude loše? Što samo mi da se patimo? Nek vide malo kako je pa da posle čujem šta misle :)

Marko

pre 14 godina

@Razume se

Treba da potrazis na youtube-u intervju sa dr. Stacey u kome ona objasnjava da su anti-gej organizacije pogresno interpretirale njeno istrazivanje. Potrazi : Dr. Judith Stacey on James Dobson's Distortions Distortions - u prevodu : izvrtanje
Zakljucak njenog istrazivanja je sledeci :

In 2001, Dr. Judith Stacey and a colleague, Dr. Timothy Biblarz, authored an analysis of 21 studies of lesbian and gay families. In that article, Stacey and Biblarz noted preliminary evidence of some “modest and interesting” differences between children raised by heterosexual parents and children raised by lesbian and gay parents, but they affirmed that “parental sexual orientation has no measurable effect on the quality of parent-child relationships or on children’s mental health or adjustment.”
Prevod :
2001. godine, dr. Judith Stacey i kolega dr. Timothy Biblarz, napisali su rad zasnovan na analizi dvadeset jedne studije lezbejskih i gej porodica. U tom clanku Stacey i Biblarz navode preliminare dokaze o nekim "skromnim i interesantnim" razlikama izmedju dece odgajane od strane heteroseksualnih roditelja, i dece odgajane od strane gej roditelja i lezbejki, ali su potvrdili da seksualna orijentacija roditelja nema merljive efekte na kvalitet odnosa roditelj-dete ili na mentalno zdravlje deteta ili sposobnost prilagodjavanja deteta.
Zena sve lepo objasnila u intervjuu.

Eto

pre 14 godina

'...O čemu vi? To je bolest!Zna se šta je prirodno i kako se prirodno produžava vrsta, kao i koji organ čemu služi!Sve ostalo je neprirodno!...'(Sale, 5. jun 2012 09:20)

Mi o ljubavi - sasvim normalna i prirodna stvar. Mrznja i uvrede koje ti prosipas gde stignes su tvoj izbor. Tudji brakovi te ne ometaju da produzis svoju lozu.