Politika

Utorak, 08.05.2012.

15:02

Tadić hoće duel već sutra

Predsednički kandidat Boris Tadić prihvatio je poziv svog protivkandidata Tomislava Nikolića na TV duel i predložio da duel bude organizovan već sutra.

Izvor: Tanjug

Tadiæ hoæe duel veæ sutra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

132 Komentari

Sortiraj po:

muka

pre 11 godina

nisam pristalica ni jednog ni drugog... ali secam se predhodnog duela ,tadic je bio taj koji je naucio tekst napamet.nikolic ga pita za resenje kriminala u zemlji , a ovaj kao odgovor prica o marksizmu ,tako da ... ko god da pobedi ja sam kofere vec spakovao , ne bezim od njih bezim od vas!

Uros

pre 11 godina

Ljudi imajte malo razumevanja za Tomu.Ipak mu treba vremena da nauci napamet sta treba da kaze, da se raspita koji je smer zavrsio i da zavrsi ubrzani kurs engleskog jezika!

Ja se secam

pre 11 godina

Daj Boze da Tadic cita komentare svojih obozavalaca i da se "primi" pa pristane na "slobodan" duel, gde kandidati ulaze u direktne diskusije, a ne kao pre 4 godine kada su samo naizmenicno deklamovali. Naravno, svita savetnika ce pokusati da ga odgovori od toga, znaju vrlo dobro zasto su pre 4 godine nametnuli takva pravila. A zuti komentatori neka nastave da se loze, milina je citati njihove budalastine.

Zoran golijanin

pre 11 godina

Ja sam iz Republike Srpske , mislim da su oba kandidata prosjecna , i Tadic i Nikolic , kakav god bio Ivica je za njih "macak" puno su ga podcjenili ,mislim da puno bolje zna sta je drzava i kako se vodi, steta je za Srbiju sto on nije predsjednik , ali se nadam da ce biti premijer pa nek pokusa garantujem bice triput bolji od sadasnjeg. PS :milosevica sam mrzio, Sps nevolim , ali braco Srbi to vi sto imate u Srbiji (stranke ds i sns pune suplje price i obecanja za maloumne) mi u Bih kazemo nidje veze , od ove dvojice bolje Tadic nego Nikolic za 1 bod vise,ali nisam sretan sa izborom .Nek nam je bog na pomoci, jer kazu narod ima onakvu vlast kakvu zasluzuje.

Ziveo Kralj Dragutin!

pre 11 godina

Zna Ivica... Učio je od najboljih...
(Natalija, 8. maj 2012 18:12)


Istini za volju, i tada je, zapravo, "najbolji" bio - on. Sto je i dokazao, jer je jedini preziveo.

acinic

pre 11 godina

Jasno se vidi na fotografiji da se Tadic rkuje sa narodom a gleda na drugu stranu! To pokazuje da ga narod ne interesuje! Najveca snaga Tomislava Nikolica je narod koji zeli promene! Samo da podsetim da su radnici za vreme Borisa Tadica na celu drzave sekli prste! Rezim mora pasti!

Ja bih svaki dan

pre 11 godina

Da sam na Tadicevom mestu, ja bih prihvatila svaki dan duel sa Tomom i pustila ga da prica samo on.
Bolja mu predsednicka kampanja za one koji ce glasati za njega ne treba

Dragoljub Arčeski

pre 11 godina

Gospodine Tadiću, nije sporno šta ste govorili ni 90-ih, ni sada, sporno je šta ste radili, a radili ste sve sem vašeg posla...zato su moji listići bili beli...

Alex

pre 11 godina

"Spreman sam da razgovaramo o svemu i na svakom jeziku koji Tomislav Nikolić zna", zaključio je Tadić.

Hahaha, koji car!

Ali stvarno, predsednik koji ne zna engleski? No, thanks!

Micko

pre 11 godina

Da odgledamo pa da odaberemo manje zlo! Sva ova antireklama i hajka na Nikolica mi se ne dopada. Dokazuje da smo ovce. Sve sto se prica za Tomu je istina i sramota je da nam takav covek bude predsednik. Mada, ne znam da li je to veca sramota od Tadica koji je 12 godina na vlasti i 12 godina zemlju vodi nizbrdo.

Ima li logike da kampanja DS bude zasnovana na povratku u proslost i pljuvanju po Tomi a da pritom glavni koalicioni partner Dacic bude dobar za saradnju? Dacic koji je bio glavni akter cirkusa devedesetih a Toma je to samo podrzavao.

Ja bih trazio eksplicitno samo taj odgovor od Tadica. Kako to da je Toma kriv za proslost a Dacic nije?

Stvarno ne znam za koga da glasam... Verovatno cu pratiti drugi krug izbora ispred TV-a jer mi je apsolutno svejedno koji sarlatan ce pobediti.

Natalija

pre 11 godina

Samo se vi zezajte sa Tomom a čeka vas pakao. Najveća greška DS-a bila bi nova vlada sa SPS-om jer će Ivica da ih uništi. 20 i koliko posto na ovim izobrima u odnosu na prošle? Na sledećim 10 do 15 top! Zna Ivica kako se čuva vlast, uzimaju preduzeća, praotimaju glasovi, forsiraju partijski kadrovi, prave kombinacije. Učio je od najboljih...

Til The End Of Time

pre 11 godina

@A.Semjonov, 8. maj 2012 15:13

BRAVO!

Odlicna analiza. To je upravo ono sto jeste Nikolic! Potisnuta agresija jer mu je PR marketinski tim tako savetovao

Realko

pre 11 godina

@Boris

Ala smarate vise sa tim 5. oktobrom i SPS-om... Sta si ti hteo da se desi na proslim izborima? Da li si hteo mozda vladu SRS-SPS-DSS??? Tek bi onda video vaskrsenje mrtvih i zivot buduceg veka...

novica52

pre 11 godina

Toliko sarkazma i besa u rečima Tadića prema protivkandidata pokazuje kakvog smo do sada predsednika imali i kakv nam se nudi za naredni period.Srbija se rascepala na dva dela i u zabludi je svako ko misli da je ona polovina koja podržava Nikolića u podređenom položaju, pravo stanje znaćemo dvadesetog maja.I taj duel poslužiće Tadiću da napada Nikolića za bizarne stvari i podmeće svakojake laži da bi se prikrila činjenica da je Srbija u dubokoj krizi i bedi.

Sinisa

pre 11 godina

( Slobodan blok70, 8. maj )

da se ne sire suvise gluposti!
angela merkel je ucila ruski jezik u skoli i perfektno ga govori.
putin je bio dugo godina u (tadasnjoj)istocnoj nemackoj i govori dobro nemacki.

Boris

pre 11 godina

Predsedniče, preklinjem Vas da Vi prvo bjasnite ovim prepaćenim ljudima, šta Vas je navelo da pre četiri godine, a izgleda ponovo i sada pravite koaliciju sa Ivicom Dačićem i SPS-om i tako najblaže rečeno PLJUNETE po svima koji su 5-og oktobra 2000-te godine bili gde su bili i rizikovali živote da sruše taj isti SPS, a priznaćete,nije ih bilo malo...E kad nam to objasnite, možda i poverujem u Vaše dobre namere što se tiče Srba i Srbije!! Unapred hvala!!!

kermit

pre 11 godina

E sto svi pljujete na Tadica zbog koalicije sa SPS? Pa sa kime da osnuje koaliciju kako bi imao normalnu vecinu? Kakav drugi izbor ste mu dali ha? Mozda treba traziti krivca medju ljudima koji su dali svoj glas SPS i omogucili ovoj partiji da bude "partijom bez koje se ne moze". Dok bude ovoliko SPS budala kod nas, necemo nikako napred ni sa Tadicem ni sa Nikolicem. Kao svi govore da treba gledati u buducnost a svaki treci na izborima je birao proslost....

Vladimir

pre 11 godina

Druže Predsedniče!

Vidim da ste i Vi neobavešteni: predsednik Srbije ne upravlja njome! Ako to da sada niste shvatili vreme je za penziju. Privatnu, od državne se nećete puno 'leba najesti. Ili je, beše, Vama zagarantovana?

Muja

pre 11 godina

Ovde komentare piše jedna tanka zaludna manjina a na izborima odlučuje ćutljiva većina. Zato se i dogodilo da se na proteklim izborima ništa bitno nije dogodilo. Jedino se unutar vladajuće većine nešto izmenio odnos broja glasova među strankama. Svakom razumnom čoveku je jasno da u uslovima svetske krize niko značajno bolje ne bi radio niti bi nam sa njim bilo bolje. Najveći rezultat je što su radikali konačno praktično nestali. Ako izgubi gospodin Nikolić, verovatno će se najzad povući. Onda će i SNP moći da se konačno reši Vučuća i postane jedna normalna stranka. Time će devedesete biti završene jer Dačić, koji ima smisla za politiku, će prestati da asocira Tita i Slobu.

sasa

pre 11 godina

Stvarno vise smarate sa tim stranim jezicima. Ni Erdogan ne zna ni jedan strani jezik pa je od Turske napravio cudo. Angela Merkel je ucila Ruski. Bojko Borisov takodje. S` toga ako nemate nista pametno da kazete ucutite.
Ja necu glasati ni za Tomu ni za Tadica. Zao mi je samo sto PRS nije presao cenzus. Javni sektor je presudio, ali i njima ce se to obiti o glavu pre ili kasnije. Docice MMF po svoje svima nama.

SrbinSaJuga

pre 11 godina

Neko rece Tadic ni u kom smislu nije superiorniji od Nikolica.

Tadic:
jedan obrazovan covek, vrlo uctiv i pametan, dosledan, odan, iskusan i ugledan predsednik koji iza sebe ima neke rezulate.

S druge strane Nikolic:
covek koji kupuje diplomu, jer nema hrabrosti da prizna da nije zavrsio fakultet, iako u tome nema niceg stasnog ni sramnog, i verujem da ga ljudi ne bi zbog toga osudjivali..
covek koji izdaje svoju dugogodisnju ideologiju, svoju partiju, svog kuma..
nedosledan covek, koji jedan dan govori jedno, a drugi dan drugo, verovatno misli trece, a iza sebe nema nikakvih rezulata, i samo govori o nekim programima i idejama, a nista do sad nije konkretno uradio..

Tadica mogu da opisem u par reci, a da ljudi sasvim razumeju o kakvom coveku se radi, dok za Nikolica ni 2 strane mi ne bi bile dovoljne..

Gagi

pre 11 godina

Politički duel dvojice kandidata će biti veoma zanimljiv,u to ne sumnjam. Međutim,smatram da Boris Tadić treba taj duel da iskoristi predstavljanjem i potvrđivanjem programa "Izbor za bolji život",što bi trebalo da bude njegov glavni adut do završetka kampanje. Za razliku od Nikolića,koji trenutno nema neki adut a kamoli program,sem gomile pogrešnih političkih poteza iza sebe u ne tako davnoj prošlosti.

Shuluburic

pre 11 godina

@ Jedva cekam duel,da vidimo ko vozi traktor a otvara kapiju!!!:-)))
(milos, 8. maj 2012 15:38)

Mislis, ko namesta antenu, a ko vice "ne valja!".

Зоран

pre 11 godina

"Malopre vidim na tv-u prica ispred fakulteta koji je zavrsio, a sada kaze da hoce da prica na bilo kom jeziku koji nikolic zna :)"

Малограђанштина у Србији од врха до дна. Имали смо ми и неписмене владаре, као Обреновић, па знао 3 пута боље шта ради од садашњих ИНТЕЛЕКТУАЛАЦА.

Najgori je jalovi predsednik

pre 11 godina

Ja bih vise voleo da se Tadic ne bavi Nikolicem, vec da cujem sta ce to on promeniti na bolje i iz kog razloga to nije uradio ranije!
Dzaba lepo odelo i ugladjen govor, kad si 0 od auotoriteta!(ako prvo poverujem da si preposten, a ako ne onda si gori od Kostunice)

isto

pre 11 godina

Znaci precednik se ne menja, on ne evoluira kao licnost, ono sto je naucio kao mladic vise nije nikad preispitao, analizirao, istrazio ... kod njega je sve isto, nepromenjeno, tako ce ostati jos min 4 godine, sve isto.

Mirko

pre 11 godina

I jedan i drugi primaju naloge iz Brisela i Vasingtona.I jednima i drugima ce strani ambasadori sastavljati vladu.kakve je razlika izmedju njih?Gotovo nikakava.Lice kao jaje jajetu.Doveli su do toga da Srbija treba da bira izmedju coveka koji je diplomu stekao na sumnjiv nacin i coveka kome je posao bio da objasnjava decici u skoli da nije lepo da se svadjaju.Vi koji ce te glasati za Tadica pitajte se sta je taj lik bio u DS-u dok je bio ziv Zoran Djindjic?Da li je nastavio njegovim putem?O ovom drugom neci ni da pisem.

Jovanka

pre 11 godina

Ne vidim razloga zasto Nikolic ne bi mogao biti Predsednik Srbije? Covek je Srbin, rodjen u Srbiji, znaci Srbijanac. Zasto konacno ne bi Srbin iz Srbije mogao biti Predsednik Srbije? Da nisu Srbi rodjeni u Srbiji niza klasa, ili sta? Pa nije Tadic Bog pa da bude nezamenjiv!
P.S.Nisam glasala za Nikolica NIKADA pa ni sada, ali u cu bas da glasam za njega ubuduce cisto zbog toga sto smatram da niko pa ni Tadic nema prava da omalovazava ljude samo zato sto su NJEGOVI protivnici.

Igor

pre 11 godina

Opet se javljaju ovi sto porede babe i zabe. Kaze ni Anglea Merker ne govori strane jezike. Kogoj kad Kostunica kaze "kako Svajcarska moze da bude neutralna". E pa gospodo nismo ni Svajcarska ni Nemacka ni Amerika. Nas predednik bi valjalo da zna bar dva tri jezika a jok samo da zana da masti na domacem.

Boban Ilic

pre 11 godina

Opaska koju je Tadic izreko, na racun Suparnika je Krjnje neumesna. Zasto bi jedan predsednicki kandidat, morao da govori engleski jezik? Na primer: Zasto bi predsednik, Brazila , Rusije , ili Japana , morao da govori engleski jezik?Znanje engleskog ,nemackog ili francuskog jezika je obaveza koju mora da ispuni Ministar spoljnih poslova jedne zemlje .Predsednicki kandidat u Srbiji mora da se pohvali znanjem Madjarskog, Romskog ili nekog treceg jezika manjina u drzavi kojom treba da vlada , pa da ga onda glasamo,za predsednika svih gradjana Srbije.

Slobodan blok70

pre 11 godina

"Spreman sam da razgovaramo o svemu i na svakom jeziku koji Tomislav Nikolić zna", zaključio je Tadić.

Ako išta bude uticalo na eventualni Tadićev poraz, biće to njegova narcisoidna nadmenost, iracionalna samouverenost i ničim potkrepljena superiornost! ako taj duel koristi za svakoliku diskvalifikaciju Nikolića, bojim se da mu se loše piše! Ni Angela Merkel ne govori strane jezike, ni Putin, Ni Obama, šta više, svi koriste prevodioce kada su pregovori u toku. Ako on celu kampanju zasniva na diskreditaciji protivnika, to će biti u korist njegove štete. Negativna kampanja koja je obeležila strategiju DS-a u ovim izborima je i rezurtirala tako lošim rezultatom DS! Nikolić uopšte nije naivan, i ima vrlo istančan osećaj za izbor tema oko kojih se polemiše, tako da se Boris vrlo lako može naći na tankom ledu!

siniša

pre 11 godina

Najava duela:

U plavom uglu, izazivač: Tooooooooooma Diplomaaaaaaaaaaaaa Nikoliiiiiiić
U žutom uglu branilac titule i aktuelni šampion: Booooooooris Leeeeepiiii Tadiiiiiić

mf

pre 11 godina

tadicu, nije potrebno da se spustas na nivo tome nikolica, ne znam samo koga hoces da zadivis tim duelom i cije glasove da uzmes dok nikolic zna odlicno na cije glasove puca

laki

pre 11 godina

tacno vidim argumente gospodina Nikolica "vi ste me ugnjetavali celu kampanju, vi ste me sputavali, vi ste me sprecavali u sticanju diplome". kao sto je i rekao u noci izbora, svi su mu krivi sem njega.

nadaveraljubav

pre 11 godina

GospodIne TadIcu sta ste VI ucInIlI od ove zemlje za 8 godIna I pored znanja engleskog jezIka? A ako me secamje dobro sluzI, MIlosevIc je bolje govorIo engleskI od Vas pa ga Ipak nIko nIje razumeo!

Zorica-Canada

pre 11 godina

......bla bla, bla, bla , bla, bla, bla......MUka mi vise od " ON je rekao, ja sam rekao "
Kao dve tetkice sa pijace...Dajte nesto konkretno tom narodu, a ne samo rekla -kazala
Od rekla -kazala se ne zivi, to narod ne moze da namaze na leba a i jadni margarin
je za vecinu siromasnih SRBA -misaona imenica,,,.........

s

pre 11 godina

tadicu , tadicu nikad zadovoljan * posle zavrsenog fakulteta treba Nikolic da ide i na kurseve stranog jezika * a sta ako govori ruski ? kako cete onda ? u svakom slucaju cenim sto je pristao na duel za razliku od Djilasa *

lumpuj Goljo Rita plaća

pre 11 godina

Joj samo da se Tadić ne predstavi kao da je svih ovih 8 godina predsedavanja Srbijom bio u opoziciji, i kao "da popravimo ono što nije bilo dobro", a to je 90% stvari, kao da do sada to nije mogao da popravi...e to bi stvarno bio atak i na prosečnu inteligenciju!

Miloš

pre 11 godina

(soni, 8. maj 2012 15:52)

Da, smo što se ovaj naš ne smeška nego upravalja čitavom državom umesto premijera i ministara i zbog toga mora da bude zbačen inače se ništa neće promeniti...E o tome se ovde radi, a ne o tome da li Toma zna Engleski i ko je veći šmeker?

aca

pre 11 godina

Pustiti da Vladu formiraju SNS,SPS i DSS.To bi trajalo kratko,bilo bi izuzetno bolno ali ekipa bi otisla u zaborav zauvek.Drugacije nece moci,sve ostalo je produzavanje agonije u nedogled.

Vexi

pre 11 godina

Eh a sta cemo ako tomislav ako se iscrpi duelom pa dehidrira? Na njegovo zdravlje i povunjenicki duh mora ozbiljno da se pazi, pouceni njegOvim strajkom gladju... kada my se energija potrosila za jedan dan pa samo se nije pretvorio u leptiricu..?!

Zoran

pre 11 godina

Boris malo proziva Nikolica :)
Malopre vidim na tv-u prica ispred fakulteta koji je zavrsio, a sada kaze da hoce da prica na bilo kom jeziku koji nikolic zna :)
I treba tako, da se malo zapitamo, ko to zeli, a ko moze da bude predsednik Srbije. Nikolic nije Tadicu ni do kolena.

Milan

pre 11 godina

Dogovor između Tadića i Dačića,da Dačić postane premijer u zamenu za glasove na predsedničkim izborima,postoji,kao što je postojao dogovor između njih i uoči izbora 2008. Da nema tog dogovora,Tadić ne bi ni raspisivao predsedničke izbore pre vremena,a možda se ne bi ni kandidovao po treći put.
Glasao sam za Tadića i ZES 2008. godine,pomogavši im time da ostvare njihove lične ambicije,i ispao budala.
Ove 2012. istu grešku neću ponoviti ni slučajno.
Glas za Tadića je glas za Dačića.

Goran

pre 11 godina

Nema tu šta ima da se pristaje ili ne. Najnormalnija stvar je da se kandidati pojave pred narodom, ne vidim tu ništa značajno i pompezno. Svako ko drži do morala i do svoje ličnosti, statusa ili funkcije, mora se suočiti sa svojim rivalom kada su izbori u pitanju. Na kraju krajeva, nije to njihova privatna stvar, svi oni traže podršku naroda pa moraju i da se pojave pred narodom.

Nikola

pre 11 godina

(Burdus, 8. maj 2012 15:48)
haha,oce.Tadic ce da prica o proslosti od pre 10god,a nikolic od pre 4god.Tadic ce onako uzgred da pominje xxx puta diplomu nikolica(ali nece direktno),i sta je nikolic pricao.Nikolic ce da podseca o razlici ds i sps,i o trenutnoj situaciji u srbiji.
Ali ce najverovatnije da bude vremenski ograniceno recitovanje nabubanog teksta,sto vise odgovara tadicu.Pa ce onda na sredini emisije novinar da se seti da smara za diplomu nikoica,pa ce ovaj da izvadi 20nekih dokumenta....ahh i tako smaranje.Ali opet bolje ce proci nikolic jer on sad jurisa na sps glasace,a tadiceve "niocemu" pricice nikom nista ne znace.

JA

pre 11 godina

Pobednik ovog duela i uopste izbora ce biti onaj koji prvi pruzi ruku i ponudi pregovore izmedju SNS i DS o formiranju vlade. Em jedino tako mogu da naprave stabilnu vladu, smanje znacajno broj ministarstava, em cemo izbeci povratak SPS vladavine. Ja ne zelim nazad u 90-te. NE ZELIM.

Danilo

pre 11 godina

Gospodine Tadicu, pa iz vase izjave vidim da vi nemate nikakav program. Vi zelite da se prica o nekoj proslosti, a mene kao biraca zanima buducnost. Uzgred, ono sto je meni bzv. je vas pokusaj da treci put postanete predsednik Srbije, odnosno da dobijete treci mandat. E, to je ono sto me odbija od vas i necu vam dati glas.

ja

pre 11 godina

Pre nekoliko godina smo vec videli kako izgleda njihov tv duel. Tadic je citao ono sto su mu napisali, i nikako nije odstupao od toga, kao papagaj, i nije se obazirao na neprestane napade upucene od strane Tome, koji je jedino to i radio. Videcemo da li ce ove godine biti isto... Ne nedajate se da cete cuti nesto pametno, Toma ce da napada, ni reci nece biti o tome sta bi on uradio da je predsednik, a Tadic ce da cita ono sto su mu napisali... Blago nama

Bojan

pre 11 godina

"Spreman sam da razgovaramo o svemu i na svakom jeziku koji Tomislav Nikolić zna", zaključio je Tadić.

Tooo treba da ga pita ...You speak english master Nikolic....
(a-haa, 8. maj 2012 15:17)

Gospodska izjava, sve do citirane recenice!
Predsednik Srbije MORA znati jedino srpski, ostalo je opciono i dodatno.
S'druge strane, imamo Tadica koji je uvek i najbolje pricao..stvarno, milina ga slusati, pogotovo kada na partijskom kongresu preti SVOJIM clanovima sa internim kontroloma, prijavama..izgleda da su svi bili cisti i da korupcija ne postoji!
Isto si rekao da ko ne bude radio dobro, da je smenjiv..ali izgleda da ti samo i samo najlepse pricas. Kad bi uradio 30% onoga sto si rekao, Srbija bi danas bila ispred Kanade po toleranciji i uzivanju gradjanskih prava.
Tako da pored tebe tako ugladjenog i nepismenog Tome, biram cica glisu!

Jester

pre 11 godina

Tadicu, narod vrlo dobro zna sta je Nikolic pricao pre 15 godina, ali isto tako dobro zna i sta si ti pricao pre 4 godine a sta si za te 4 godine i uradio! Da ti je protivkandidat BILO KO, protiv tebe bi glasao!

soni

pre 11 godina

Gospodine Tadicu, pa iz vase izjave vidim da vi nemate nikakav program. Vi zelite da se prica o nekoj proslosti, a mene kao biraca zanima buducnost. Uzgred, ono sto je meni bzv. je vas pokusaj da treci put postanete predsednik Srbije, odnosno da dobijete treci mandat. E, to je ono sto me odbija od vas i necu vam dati glas.
(Danilo, 8. maj 2012 15:25)

Ljudi shvatite da predsednik nema nikakvu funkciju sem da se slika, pa sta on moze da ponudi, za sta program... Dakle svi hoce tu funkciju jer nemas nikakvu odgovornost, jer nemas nikakvu izvrsnu vlast a mozes da pametujes i da se slikas. Tako da i ne treba da imaju program, apsolutno mi je svejedno ko ce da se smeska u rukovanju sa zvanicnicima, prosto predsednik ni na koji nacin ne ucestvuje u popravljanju naseg zivotnog standarda vec vlada...

ne DS ali ne ni SNS

pre 11 godina

''niko ne zna kako bi izgedala Srbija i kako bi Srbijom upravljao Tomislav Nikolić''

Ali znamo kako izgleda sa tobom. To je dovoljno.

Akademija 1986

pre 11 godina

Tadiceva kandidatura po treci put je moguca zbog nefunkcionisanja institucija politickog sistema -Ustavnog suda.

Tadiceva kandidatura je ruganje sa narodom.Osam godina krsi ustav(sef drzave i partije).Krsenjem Ustava izbacio je iz funkcije institucije a to znaci omoguciokorupciju.

Bolje da nije prihvatio duel.ovi argumenti su sasvim dovoljni da ga diskredituju.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Tadic: "Neka se tačno prikaže šta sam ja govorio i radio 90-ih, a govorio sam ono što mislim i govorim i danas i nikada nije bilo razlike između onoga što sam govorio i mislio", rekao je nosilac liste "Izbor za bolji život".

Uvazeni "i iznad svega voljeni bivsi Predsednice", ono sto ste "Vi" govorili i "radili" 90-tih godina govorili ste i radili "pod dirigentskom palicom" pok. Zorana Djindjica a ne zato sto ste vi to tako mislili i radili !
Da ste vi tako mislili i radili celo vreme nebi se danas Vasa politika i Vasa DS u tolikoj (do ne prepoznatljivosti) meri RAZLIKOVALA od politike DS pok. Zorana Djindjica !
Zahvaljujuci upravo Vama i "vasem radu i razmisljanju" danas za gradjane vise i ne postoji ta "vidljiva razlika" izmedju Vas i Tomislava Nikolica osim sto Tomislav Nikolic "ima veci stan od vas" !

Dragan

pre 11 godina

Mogu da debatuju koliko hoce, Tadic akredituje ambasadore kao predsednik, zbog tih njegovih smo platili bar 1 milion dolara za onog Miladinovica-Tadicu izgubio si glas za to a Tomislav dobio a ostalo necu ni da nabrajam sta je CINJENO a ne sta je RECENO. Njegova je krivica sto ce na kraju Tomislav da nas izvlaci iz corsokaka.

nikola

pre 11 godina

Ta dosta više o devedesetim i o tome šta je ko govorio i mislio.Ako to bude strategija Borisa Tadića za najavljeni duel,crno mu se piše,pošto će iziritariti i one koji bi eventualno glasali za njega u drugom krugu,te ih naterati da 20.maj provedu baveći se nekim drugim poslovima.
A ovome što je Boris Tadić rekao da "nikada nije menjao svoje mišljenje"(sve da je i tačno),može se odgovoriti opaskom jednog velikog državnika,Šarla de Gola,koji je tvrdio da samo glup čovek ne menja mišljenje.

stefan

pre 11 godina

pa u svakoj iole normalnoj drzavi u drugom krugu predsednickih izbora kandidati idu na TV duel. Ne bi trebalo uopste da bude pitanje da li ce ga biti nego samo kada i gde. Motivise gradjane da glasaju i pomaze pri opredeljivanju pogotovu sada kad je ovaj mandat nikad tezi za gradjane a opet tu je i pitanje diplome sa druge strane. Ko pobedi u duelu ima moj glas.

Vladimir

pre 11 godina

Sa tobom je bar izvesna propast.
Nego, ovo ko Kopola da je rezirao. Ko god ti je savetaovao da pristanes na duel, taj ti nije prijatelj.
Osim ako ne bude sve unapred izrezirano ko prosli put, tj. osmisljeno kao naizmenican monolog dva kandidata.

da čujemo

pre 11 godina

Nebitno Tadiću, nebitno

Mene ne interesuje šta ćeš da pričaš sa Tomom, kako ćeš da ga poklapaš i napadaš mene jedino interesuje hoće li Dačić biti premijer. Prosto i jednostavno pitanje. Ako si spreman da SPS daš mesto premijera ja nisam spreman da dam glas tebi. To je moj prost i jednostavan odgovor.

Predsednik je nebitna figura (setite se samo Milutinovića), bitno je ko će nam krojiti kapu a to je premijer i Vlada.

nekoo

pre 11 godina

Ko je sta pricao mene manje zanima od cinjenice da si ti unistio zemlju po svim pitanjima u proteklih 8 godina, kao i da planirash da je dotucesh(protivustavno) u naredne 4

Mene ne zanimaju vise devedesete, to je bilo pre 20 godina, a i eventualnni ulazak u eu (najranije 2020) mi je daleka buducnost. sta cemo sa ovom bednom sadasnoscu?

Posmatrač

pre 11 godina

Osnovna prednost Tadića u odnosu na Nikolića je činjenica da će svima, pa čak i Nikoliću i njegovima da bude bolje ako Tadić bude predsednik a koalicija DS-SPS na vlasti. Zašto? Eventualnim dolaskom na vlast nesposobnog Nikolića i neurotičnih Vučića i Tabakovićeve, stvaraju se uslovi za vanredno stanje, kad narod shvati ko je i čiji Toma Nikolić. Nema šale...

a-haa

pre 11 godina

"Spreman sam da razgovaramo o svemu i na svakom jeziku koji Tomislav Nikolić zna", zaključio je Tadić.

Tooo treba da ga pita ...You speak english master Nikolic....

Sonja

pre 11 godina

Volela bih takođe i da odigraju jednu partiju šaha, čisto da vidim ko tu brže i pametnije misli. Ko bolje povlači poteze, posebno pred pritiskom javnosti.

Dajte im da odigraju jednu brzopoteznu!

Darko

pre 11 godina

Ne prepucavajte se!!!!!Hajde vas dvojica napravite tu Vladu jednom sami!!! bila bi to stabilna Vlada sastavljena od dve stranke sa dobrom vecinom od oko 140 poslanika i zdravo djaci....pozdravimo svu ostale sitne lidere koji traze puno...da probamo i to, jer u suprotnom bi bilo kao sto je bilo i do sada, zar ne?!

Nikola

pre 11 godina

Nadam se da ce biti normalan old-school duel,a ne one gluposti sto se neko setio na rts,sa nekim semaforima kad ih poredjaju kao jadnike neke da se trkaju na stazi...

zoki

pre 11 godina

tadicu,posalji nikolica u politicku penziju!prosto je neverovatno da lik kao nikolic u dvadeset prvom veku postoji na politickoj sceni srbije!a ne bi bilo lose,sta vise bilo bi idealno da sa njim ode u proslost i vucic(kme.....kme....kme...veciti gubitnik)!

A.Semjonov

pre 11 godina

Tomislav Nikolic ce ovog puta izgubiti od Tadica samo zbog jedne stvari- zbog svog glasa. On zvuci suspregnuto,samosazaljivo i cesto pseudoagresivno. Nikolicev glas je podcinjen potisnutoj agresiji a njegovo lice i drzanje tela to jasno otkrivaju. Gledaoci i slusaoci nepogresivo komuniciraju sa skrivenim porukama na mikro planu.Sa onim za oko nevidljivim signalima i to u trenutcima dok nasim nervima i misicima lica diriguje podrucje nesvesnog. Sta god govorio, meni Nikolic nedvosmisleno porucuje da zeli biti oslobodjen tereta drzavnicke odgovornosti i odluka.

mirko

pre 11 godina

Očekivano je da Tadić prihvati duel sa Nikolićem, jer je elokventniji i obrazovaniji od njega, a nema problema sa biografijom. Nije se radovaom ubistvima novinara, nije pretio neistomišljenicima, nije šamarao ljude po Skupštini, nije psovao i vređao poslanike drugih stranaka.
Nikolićeva prednost je njegovo lukavstvo i podmuklost, jer može da govori neistine, i podmeće bez da trepne.

Novi Sad

pre 11 godina

Bravo Borise,ne dozvoli da te polupismeni i "harizmaticni" Nikolic proziva a sam ne zna da je sam sebi skocio u stomak, isto je i Vucic zvao Djilasa na dvoboj pa je lepo prosao,stiropor i strajk gladju e to je njegov nivo a da razgovara sa Svetskim zvanicnicima......samo neznam na kom jeziku......nemustom.

palma

pre 11 godina

Dragan Marković Palma, je u Jagodini prvi dao na mitingu u 15,40 podršku kandidatu DS-a Borisu Tadiću za predsednika Srbije, koji se nalazi u obilasku pomoravskog okruga.

Sasa M.

pre 11 godina

Nekima glasacima je plitka pamet, sta je sve taj covek pricao i cinio.
Ovo treba gledati, verujem da ce Srbija konacno shvatiti ko je Nikolic.
Jedno je sigurno da Nikolic ne bi prosao ni za kmeta u mom selu, tacnije u mesnoj zajednici Krupac kod pirota.

pera

pre 11 godina

@ja
"unistio Srbiju" itd itd. A sta, kao pre nego sto je Tadic postao predsednik, ziveli smo bajno? Lako je biti predsednik kad nisu teska vremena.

Đomla

pre 11 godina

Tadiću reci ti nama šta si uradio zadnje 4 godine osim što si zaveo medijski monopol kao SPS 90-ih. Dobili smo vizne olakšice tako da sad lakše možemo da pobegnemo iz zemlje, i to je sve što je 'odrađeno'! A mogao bi i Dačića da pitaš šta je pričao 90-ih.

Shuluburic

pre 11 godina

Predsednicko mesto je mesto koje zahteva pedigre, erudiciju, elokventnost, sharm, shirinu, otvorenost, energiju, kosmopolitska shvatanja, pacifisticki pogled na svet, dakle sve ono sto Nikolic nema. Nikolic je jedan covek iz naroda, koji je vrlo jeftinom pricom dosao na korak od funkcije predsednika. A predsednicka funkcija je daleko vise od jeftinih demagoskih pricica za polupismen svet. Duboko sam uveren da ni sam Nikolic ne zna koja je tezina i slozenost tog posla. Bez uvrede, ali predsedavanje mesnom zajednicom je Nikolicev krajnji domet.

Asgard

pre 11 godina

hehe Tadic je potpuno izgubio kompas. Poceo je i da vredja protivkandidata. Bas me zanima koji to jezik zna Tadic? Ono sto sam engleskog cuo sa njegovih usana je ravno Tarzanu...bolje je ne pricati nijedan strani jezik nego ga sricati onako. I nije poenta znanje stranog jezika nego ucinak u okviru mandata koji mu istice, a on je los, vrlo vrlo los. Tadic bi trebao da se fokusira na cinjenice, a ne na licne uvrede i mantranja o devedesetima. Strane ambasade su jasno rekle da je Nikolic prihvatljiv i da nece pritiskati. Sad tadicu nista ne ostaje osim licnih uvreda koje je ispaljivao i Sarkozi protiv Olanda....smesno i tuzno u isto vreme.

ne vazeci listic

pre 11 godina

Pa dobro gospodine Tadicu dokle vise sa tim 90-im? vec 12godina nas jasete i opet su vam krive 90-e. Nego dajte vi malo popricajte medjusobno o dogadjajima od 5.10.2000 go pa nadalje, o lopovskim privatizacijama, popricajte malo o problemima u Raskoj, popricajte malo o organizovanom kriminalu, o planovima za Kosovo i sl. Ostavite vise 90-e iza nas, ne mozemo da ih promenimo ali ne mozemo vise ni da trpimo da nas zajebavate kako hocete.

zodiac

pre 11 godina

Dobio je Toma Diploma sa svojim radikalima neocekivano mnogo glasova na izborima, pa sad to mora da se kompenzuje. Onomad je pucao sebi u nogu strajkom gladju uz prasetinu i pivo sto mu je Beko doneo, sada hoce duel da bi odrzao Borisa na vlasti, sve je to vec unapred dogovoreno. Ko jos veruje u to da se Toma, Vucic i kompanija bore za osvajanje nekakve vlasti vrlo je naivan. Bore se za vlast, ali se trude da je ne osvoje. To su radili godinama, rade i dalje, po starom dobrom radikalskom receptu. Silne privilegije, upravni odbori, plate, stanovi, stranacki novac, a nikakva odgovornost, samo prazne price.

VOX POPULI VOX DEI

pre 11 godina

Čovek koji u životu bar jedamput na bazi svog iskustva ne promeni mišljenje, kažu i nije baš neki...
Predsednički kandidat T.Nikolić je u životu bar jedamput promenio svoje mišljenje i to kada je napustio prethodnu i formirao novu političku stranku, koja je, već, na prvim parlamentarnim izborima - pobedila, a što je najbolji dokaz da su glasači večinski bili uvereni u ono što Nikolić govori, veruje i kazuje?!
Sa Nevernim Tomama, posebno iz sveta politike je nešto drugačija situacija i oni Nikoliću ne bi poverovali ni da prizna da se "stidi", kao što se ni predsednički kandidat B.Tadić "ne stidi" što mu je stranka izgubila trećinu podrške glasača u odnosu na podršku koju je imao na početku mandata pa i dalje istrajava na gubitničkoj politici, koja očigledno nije i ne može biti u interesu svih građana?!

A.S

pre 11 godina

Tomislav Nikolic je gubitnik.Njegov fokus,orginalnost i energiju neprestano iscrpljuju nesvesna potreba da kontrolise sebe i lica kojima se obraca.

lavinija levic

pre 11 godina

a sta ako oni odluce da postuju volju biraca,naizvinjavaju se jedan drugom?dacicu jel strepis?kuva se nesto vidim u vazduhu.

ne DS ali ne ni SNS

pre 11 godina

''niko ne zna kako bi izgedala Srbija i kako bi Srbijom upravljao Tomislav Nikolić''

Ali znamo kako izgleda sa tobom. To je dovoljno.

mirko

pre 11 godina

Očekivano je da Tadić prihvati duel sa Nikolićem, jer je elokventniji i obrazovaniji od njega, a nema problema sa biografijom. Nije se radovaom ubistvima novinara, nije pretio neistomišljenicima, nije šamarao ljude po Skupštini, nije psovao i vređao poslanike drugih stranaka.
Nikolićeva prednost je njegovo lukavstvo i podmuklost, jer može da govori neistine, i podmeće bez da trepne.

a-haa

pre 11 godina

"Spreman sam da razgovaramo o svemu i na svakom jeziku koji Tomislav Nikolić zna", zaključio je Tadić.

Tooo treba da ga pita ...You speak english master Nikolic....

Đomla

pre 11 godina

Tadiću reci ti nama šta si uradio zadnje 4 godine osim što si zaveo medijski monopol kao SPS 90-ih. Dobili smo vizne olakšice tako da sad lakše možemo da pobegnemo iz zemlje, i to je sve što je 'odrađeno'! A mogao bi i Dačića da pitaš šta je pričao 90-ih.

A.Semjonov

pre 11 godina

Tomislav Nikolic ce ovog puta izgubiti od Tadica samo zbog jedne stvari- zbog svog glasa. On zvuci suspregnuto,samosazaljivo i cesto pseudoagresivno. Nikolicev glas je podcinjen potisnutoj agresiji a njegovo lice i drzanje tela to jasno otkrivaju. Gledaoci i slusaoci nepogresivo komuniciraju sa skrivenim porukama na mikro planu.Sa onim za oko nevidljivim signalima i to u trenutcima dok nasim nervima i misicima lica diriguje podrucje nesvesnog. Sta god govorio, meni Nikolic nedvosmisleno porucuje da zeli biti oslobodjen tereta drzavnicke odgovornosti i odluka.

Novi Sad

pre 11 godina

Bravo Borise,ne dozvoli da te polupismeni i "harizmaticni" Nikolic proziva a sam ne zna da je sam sebi skocio u stomak, isto je i Vucic zvao Djilasa na dvoboj pa je lepo prosao,stiropor i strajk gladju e to je njegov nivo a da razgovara sa Svetskim zvanicnicima......samo neznam na kom jeziku......nemustom.

Darko

pre 11 godina

Ne prepucavajte se!!!!!Hajde vas dvojica napravite tu Vladu jednom sami!!! bila bi to stabilna Vlada sastavljena od dve stranke sa dobrom vecinom od oko 140 poslanika i zdravo djaci....pozdravimo svu ostale sitne lidere koji traze puno...da probamo i to, jer u suprotnom bi bilo kao sto je bilo i do sada, zar ne?!

Nikola

pre 11 godina

Nadam se da ce biti normalan old-school duel,a ne one gluposti sto se neko setio na rts,sa nekim semaforima kad ih poredjaju kao jadnike neke da se trkaju na stazi...

Sasa M.

pre 11 godina

Nekima glasacima je plitka pamet, sta je sve taj covek pricao i cinio.
Ovo treba gledati, verujem da ce Srbija konacno shvatiti ko je Nikolic.
Jedno je sigurno da Nikolic ne bi prosao ni za kmeta u mom selu, tacnije u mesnoj zajednici Krupac kod pirota.

stefan

pre 11 godina

pa u svakoj iole normalnoj drzavi u drugom krugu predsednickih izbora kandidati idu na TV duel. Ne bi trebalo uopste da bude pitanje da li ce ga biti nego samo kada i gde. Motivise gradjane da glasaju i pomaze pri opredeljivanju pogotovu sada kad je ovaj mandat nikad tezi za gradjane a opet tu je i pitanje diplome sa druge strane. Ko pobedi u duelu ima moj glas.

nekoo

pre 11 godina

Ko je sta pricao mene manje zanima od cinjenice da si ti unistio zemlju po svim pitanjima u proteklih 8 godina, kao i da planirash da je dotucesh(protivustavno) u naredne 4

Mene ne zanimaju vise devedesete, to je bilo pre 20 godina, a i eventualnni ulazak u eu (najranije 2020) mi je daleka buducnost. sta cemo sa ovom bednom sadasnoscu?

Danilo

pre 11 godina

Gospodine Tadicu, pa iz vase izjave vidim da vi nemate nikakav program. Vi zelite da se prica o nekoj proslosti, a mene kao biraca zanima buducnost. Uzgred, ono sto je meni bzv. je vas pokusaj da treci put postanete predsednik Srbije, odnosno da dobijete treci mandat. E, to je ono sto me odbija od vas i necu vam dati glas.

Jester

pre 11 godina

Tadicu, narod vrlo dobro zna sta je Nikolic pricao pre 15 godina, ali isto tako dobro zna i sta si ti pricao pre 4 godine a sta si za te 4 godine i uradio! Da ti je protivkandidat BILO KO, protiv tebe bi glasao!

da čujemo

pre 11 godina

Nebitno Tadiću, nebitno

Mene ne interesuje šta ćeš da pričaš sa Tomom, kako ćeš da ga poklapaš i napadaš mene jedino interesuje hoće li Dačić biti premijer. Prosto i jednostavno pitanje. Ako si spreman da SPS daš mesto premijera ja nisam spreman da dam glas tebi. To je moj prost i jednostavan odgovor.

Predsednik je nebitna figura (setite se samo Milutinovića), bitno je ko će nam krojiti kapu a to je premijer i Vlada.

ja

pre 11 godina

Pre nekoliko godina smo vec videli kako izgleda njihov tv duel. Tadic je citao ono sto su mu napisali, i nikako nije odstupao od toga, kao papagaj, i nije se obazirao na neprestane napade upucene od strane Tome, koji je jedino to i radio. Videcemo da li ce ove godine biti isto... Ne nedajate se da cete cuti nesto pametno, Toma ce da napada, ni reci nece biti o tome sta bi on uradio da je predsednik, a Tadic ce da cita ono sto su mu napisali... Blago nama

SrbinSaJuga

pre 11 godina

Neko rece Tadic ni u kom smislu nije superiorniji od Nikolica.

Tadic:
jedan obrazovan covek, vrlo uctiv i pametan, dosledan, odan, iskusan i ugledan predsednik koji iza sebe ima neke rezulate.

S druge strane Nikolic:
covek koji kupuje diplomu, jer nema hrabrosti da prizna da nije zavrsio fakultet, iako u tome nema niceg stasnog ni sramnog, i verujem da ga ljudi ne bi zbog toga osudjivali..
covek koji izdaje svoju dugogodisnju ideologiju, svoju partiju, svog kuma..
nedosledan covek, koji jedan dan govori jedno, a drugi dan drugo, verovatno misli trece, a iza sebe nema nikakvih rezulata, i samo govori o nekim programima i idejama, a nista do sad nije konkretno uradio..

Tadica mogu da opisem u par reci, a da ljudi sasvim razumeju o kakvom coveku se radi, dok za Nikolica ni 2 strane mi ne bi bile dovoljne..

JA

pre 11 godina

Pobednik ovog duela i uopste izbora ce biti onaj koji prvi pruzi ruku i ponudi pregovore izmedju SNS i DS o formiranju vlade. Em jedino tako mogu da naprave stabilnu vladu, smanje znacajno broj ministarstava, em cemo izbeci povratak SPS vladavine. Ja ne zelim nazad u 90-te. NE ZELIM.

Zoran

pre 11 godina

Boris malo proziva Nikolica :)
Malopre vidim na tv-u prica ispred fakulteta koji je zavrsio, a sada kaze da hoce da prica na bilo kom jeziku koji nikolic zna :)
I treba tako, da se malo zapitamo, ko to zeli, a ko moze da bude predsednik Srbije. Nikolic nije Tadicu ni do kolena.

ne vazeci listic

pre 11 godina

Pa dobro gospodine Tadicu dokle vise sa tim 90-im? vec 12godina nas jasete i opet su vam krive 90-e. Nego dajte vi malo popricajte medjusobno o dogadjajima od 5.10.2000 go pa nadalje, o lopovskim privatizacijama, popricajte malo o problemima u Raskoj, popricajte malo o organizovanom kriminalu, o planovima za Kosovo i sl. Ostavite vise 90-e iza nas, ne mozemo da ih promenimo ali ne mozemo vise ni da trpimo da nas zajebavate kako hocete.

Shuluburic

pre 11 godina

Predsednicko mesto je mesto koje zahteva pedigre, erudiciju, elokventnost, sharm, shirinu, otvorenost, energiju, kosmopolitska shvatanja, pacifisticki pogled na svet, dakle sve ono sto Nikolic nema. Nikolic je jedan covek iz naroda, koji je vrlo jeftinom pricom dosao na korak od funkcije predsednika. A predsednicka funkcija je daleko vise od jeftinih demagoskih pricica za polupismen svet. Duboko sam uveren da ni sam Nikolic ne zna koja je tezina i slozenost tog posla. Bez uvrede, ali predsedavanje mesnom zajednicom je Nikolicev krajnji domet.

zoki

pre 11 godina

tadicu,posalji nikolica u politicku penziju!prosto je neverovatno da lik kao nikolic u dvadeset prvom veku postoji na politickoj sceni srbije!a ne bi bilo lose,sta vise bilo bi idealno da sa njim ode u proslost i vucic(kme.....kme....kme...veciti gubitnik)!

Posmatrač

pre 11 godina

Osnovna prednost Tadića u odnosu na Nikolića je činjenica da će svima, pa čak i Nikoliću i njegovima da bude bolje ako Tadić bude predsednik a koalicija DS-SPS na vlasti. Zašto? Eventualnim dolaskom na vlast nesposobnog Nikolića i neurotičnih Vučića i Tabakovićeve, stvaraju se uslovi za vanredno stanje, kad narod shvati ko je i čiji Toma Nikolić. Nema šale...

Bojan

pre 11 godina

"Spreman sam da razgovaramo o svemu i na svakom jeziku koji Tomislav Nikolić zna", zaključio je Tadić.

Tooo treba da ga pita ...You speak english master Nikolic....
(a-haa, 8. maj 2012 15:17)

Gospodska izjava, sve do citirane recenice!
Predsednik Srbije MORA znati jedino srpski, ostalo je opciono i dodatno.
S'druge strane, imamo Tadica koji je uvek i najbolje pricao..stvarno, milina ga slusati, pogotovo kada na partijskom kongresu preti SVOJIM clanovima sa internim kontroloma, prijavama..izgleda da su svi bili cisti i da korupcija ne postoji!
Isto si rekao da ko ne bude radio dobro, da je smenjiv..ali izgleda da ti samo i samo najlepse pricas. Kad bi uradio 30% onoga sto si rekao, Srbija bi danas bila ispred Kanade po toleranciji i uzivanju gradjanskih prava.
Tako da pored tebe tako ugladjenog i nepismenog Tome, biram cica glisu!

Sonja

pre 11 godina

Volela bih takođe i da odigraju jednu partiju šaha, čisto da vidim ko tu brže i pametnije misli. Ko bolje povlači poteze, posebno pred pritiskom javnosti.

Dajte im da odigraju jednu brzopoteznu!

siniša

pre 11 godina

Najava duela:

U plavom uglu, izazivač: Tooooooooooma Diplomaaaaaaaaaaaaa Nikoliiiiiiić
U žutom uglu branilac titule i aktuelni šampion: Booooooooris Leeeeepiiii Tadiiiiiić

A.S

pre 11 godina

Tomislav Nikolic je gubitnik.Njegov fokus,orginalnost i energiju neprestano iscrpljuju nesvesna potreba da kontrolise sebe i lica kojima se obraca.

pera

pre 11 godina

@ja
"unistio Srbiju" itd itd. A sta, kao pre nego sto je Tadic postao predsednik, ziveli smo bajno? Lako je biti predsednik kad nisu teska vremena.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Tadic: "Neka se tačno prikaže šta sam ja govorio i radio 90-ih, a govorio sam ono što mislim i govorim i danas i nikada nije bilo razlike između onoga što sam govorio i mislio", rekao je nosilac liste "Izbor za bolji život".

Uvazeni "i iznad svega voljeni bivsi Predsednice", ono sto ste "Vi" govorili i "radili" 90-tih godina govorili ste i radili "pod dirigentskom palicom" pok. Zorana Djindjica a ne zato sto ste vi to tako mislili i radili !
Da ste vi tako mislili i radili celo vreme nebi se danas Vasa politika i Vasa DS u tolikoj (do ne prepoznatljivosti) meri RAZLIKOVALA od politike DS pok. Zorana Djindjica !
Zahvaljujuci upravo Vama i "vasem radu i razmisljanju" danas za gradjane vise i ne postoji ta "vidljiva razlika" izmedju Vas i Tomislava Nikolica osim sto Tomislav Nikolic "ima veci stan od vas" !

zodiac

pre 11 godina

Dobio je Toma Diploma sa svojim radikalima neocekivano mnogo glasova na izborima, pa sad to mora da se kompenzuje. Onomad je pucao sebi u nogu strajkom gladju uz prasetinu i pivo sto mu je Beko doneo, sada hoce duel da bi odrzao Borisa na vlasti, sve je to vec unapred dogovoreno. Ko jos veruje u to da se Toma, Vucic i kompanija bore za osvajanje nekakve vlasti vrlo je naivan. Bore se za vlast, ali se trude da je ne osvoje. To su radili godinama, rade i dalje, po starom dobrom radikalskom receptu. Silne privilegije, upravni odbori, plate, stanovi, stranacki novac, a nikakva odgovornost, samo prazne price.

Slobodan blok70

pre 11 godina

"Spreman sam da razgovaramo o svemu i na svakom jeziku koji Tomislav Nikolić zna", zaključio je Tadić.

Ako išta bude uticalo na eventualni Tadićev poraz, biće to njegova narcisoidna nadmenost, iracionalna samouverenost i ničim potkrepljena superiornost! ako taj duel koristi za svakoliku diskvalifikaciju Nikolića, bojim se da mu se loše piše! Ni Angela Merkel ne govori strane jezike, ni Putin, Ni Obama, šta više, svi koriste prevodioce kada su pregovori u toku. Ako on celu kampanju zasniva na diskreditaciji protivnika, to će biti u korist njegove štete. Negativna kampanja koja je obeležila strategiju DS-a u ovim izborima je i rezurtirala tako lošim rezultatom DS! Nikolić uopšte nije naivan, i ima vrlo istančan osećaj za izbor tema oko kojih se polemiše, tako da se Boris vrlo lako može naći na tankom ledu!

Akademija 1986

pre 11 godina

Tadiceva kandidatura po treci put je moguca zbog nefunkcionisanja institucija politickog sistema -Ustavnog suda.

Tadiceva kandidatura je ruganje sa narodom.Osam godina krsi ustav(sef drzave i partije).Krsenjem Ustava izbacio je iz funkcije institucije a to znaci omoguciokorupciju.

Bolje da nije prihvatio duel.ovi argumenti su sasvim dovoljni da ga diskredituju.

palma

pre 11 godina

Dragan Marković Palma, je u Jagodini prvi dao na mitingu u 15,40 podršku kandidatu DS-a Borisu Tadiću za predsednika Srbije, koji se nalazi u obilasku pomoravskog okruga.

Shuluburic

pre 11 godina

@ Jedva cekam duel,da vidimo ko vozi traktor a otvara kapiju!!!:-)))
(milos, 8. maj 2012 15:38)

Mislis, ko namesta antenu, a ko vice "ne valja!".

Dragan

pre 11 godina

Mogu da debatuju koliko hoce, Tadic akredituje ambasadore kao predsednik, zbog tih njegovih smo platili bar 1 milion dolara za onog Miladinovica-Tadicu izgubio si glas za to a Tomislav dobio a ostalo necu ni da nabrajam sta je CINJENO a ne sta je RECENO. Njegova je krivica sto ce na kraju Tomislav da nas izvlaci iz corsokaka.

Asgard

pre 11 godina

hehe Tadic je potpuno izgubio kompas. Poceo je i da vredja protivkandidata. Bas me zanima koji to jezik zna Tadic? Ono sto sam engleskog cuo sa njegovih usana je ravno Tarzanu...bolje je ne pricati nijedan strani jezik nego ga sricati onako. I nije poenta znanje stranog jezika nego ucinak u okviru mandata koji mu istice, a on je los, vrlo vrlo los. Tadic bi trebao da se fokusira na cinjenice, a ne na licne uvrede i mantranja o devedesetima. Strane ambasade su jasno rekle da je Nikolic prihvatljiv i da nece pritiskati. Sad tadicu nista ne ostaje osim licnih uvreda koje je ispaljivao i Sarkozi protiv Olanda....smesno i tuzno u isto vreme.

nadaveraljubav

pre 11 godina

GospodIne TadIcu sta ste VI ucInIlI od ove zemlje za 8 godIna I pored znanja engleskog jezIka? A ako me secamje dobro sluzI, MIlosevIc je bolje govorIo engleskI od Vas pa ga Ipak nIko nIje razumeo!

nikola

pre 11 godina

Ta dosta više o devedesetim i o tome šta je ko govorio i mislio.Ako to bude strategija Borisa Tadića za najavljeni duel,crno mu se piše,pošto će iziritariti i one koji bi eventualno glasali za njega u drugom krugu,te ih naterati da 20.maj provedu baveći se nekim drugim poslovima.
A ovome što je Boris Tadić rekao da "nikada nije menjao svoje mišljenje"(sve da je i tačno),može se odgovoriti opaskom jednog velikog državnika,Šarla de Gola,koji je tvrdio da samo glup čovek ne menja mišljenje.

Vladimir

pre 11 godina

Sa tobom je bar izvesna propast.
Nego, ovo ko Kopola da je rezirao. Ko god ti je savetaovao da pristanes na duel, taj ti nije prijatelj.
Osim ako ne bude sve unapred izrezirano ko prosli put, tj. osmisljeno kao naizmenican monolog dva kandidata.

Зоран

pre 11 godina

"Malopre vidim na tv-u prica ispred fakulteta koji je zavrsio, a sada kaze da hoce da prica na bilo kom jeziku koji nikolic zna :)"

Малограђанштина у Србији од врха до дна. Имали смо ми и неписмене владаре, као Обреновић, па знао 3 пута боље шта ради од садашњих ИНТЕЛЕКТУАЛАЦА.

Micko

pre 11 godina

Da odgledamo pa da odaberemo manje zlo! Sva ova antireklama i hajka na Nikolica mi se ne dopada. Dokazuje da smo ovce. Sve sto se prica za Tomu je istina i sramota je da nam takav covek bude predsednik. Mada, ne znam da li je to veca sramota od Tadica koji je 12 godina na vlasti i 12 godina zemlju vodi nizbrdo.

Ima li logike da kampanja DS bude zasnovana na povratku u proslost i pljuvanju po Tomi a da pritom glavni koalicioni partner Dacic bude dobar za saradnju? Dacic koji je bio glavni akter cirkusa devedesetih a Toma je to samo podrzavao.

Ja bih trazio eksplicitno samo taj odgovor od Tadica. Kako to da je Toma kriv za proslost a Dacic nije?

Stvarno ne znam za koga da glasam... Verovatno cu pratiti drugi krug izbora ispred TV-a jer mi je apsolutno svejedno koji sarlatan ce pobediti.

Alex

pre 11 godina

"Spreman sam da razgovaramo o svemu i na svakom jeziku koji Tomislav Nikolić zna", zaključio je Tadić.

Hahaha, koji car!

Ali stvarno, predsednik koji ne zna engleski? No, thanks!

Vexi

pre 11 godina

Eh a sta cemo ako tomislav ako se iscrpi duelom pa dehidrira? Na njegovo zdravlje i povunjenicki duh mora ozbiljno da se pazi, pouceni njegOvim strajkom gladju... kada my se energija potrosila za jedan dan pa samo se nije pretvorio u leptiricu..?!

kermit

pre 11 godina

E sto svi pljujete na Tadica zbog koalicije sa SPS? Pa sa kime da osnuje koaliciju kako bi imao normalnu vecinu? Kakav drugi izbor ste mu dali ha? Mozda treba traziti krivca medju ljudima koji su dali svoj glas SPS i omogucili ovoj partiji da bude "partijom bez koje se ne moze". Dok bude ovoliko SPS budala kod nas, necemo nikako napred ni sa Tadicem ni sa Nikolicem. Kao svi govore da treba gledati u buducnost a svaki treci na izborima je birao proslost....

Mirko

pre 11 godina

I jedan i drugi primaju naloge iz Brisela i Vasingtona.I jednima i drugima ce strani ambasadori sastavljati vladu.kakve je razlika izmedju njih?Gotovo nikakava.Lice kao jaje jajetu.Doveli su do toga da Srbija treba da bira izmedju coveka koji je diplomu stekao na sumnjiv nacin i coveka kome je posao bio da objasnjava decici u skoli da nije lepo da se svadjaju.Vi koji ce te glasati za Tadica pitajte se sta je taj lik bio u DS-u dok je bio ziv Zoran Djindjic?Da li je nastavio njegovim putem?O ovom drugom neci ni da pisem.

Jovanka

pre 11 godina

Ne vidim razloga zasto Nikolic ne bi mogao biti Predsednik Srbije? Covek je Srbin, rodjen u Srbiji, znaci Srbijanac. Zasto konacno ne bi Srbin iz Srbije mogao biti Predsednik Srbije? Da nisu Srbi rodjeni u Srbiji niza klasa, ili sta? Pa nije Tadic Bog pa da bude nezamenjiv!
P.S.Nisam glasala za Nikolica NIKADA pa ni sada, ali u cu bas da glasam za njega ubuduce cisto zbog toga sto smatram da niko pa ni Tadic nema prava da omalovazava ljude samo zato sto su NJEGOVI protivnici.

laki

pre 11 godina

tacno vidim argumente gospodina Nikolica "vi ste me ugnjetavali celu kampanju, vi ste me sputavali, vi ste me sprecavali u sticanju diplome". kao sto je i rekao u noci izbora, svi su mu krivi sem njega.

Boris

pre 11 godina

Predsedniče, preklinjem Vas da Vi prvo bjasnite ovim prepaćenim ljudima, šta Vas je navelo da pre četiri godine, a izgleda ponovo i sada pravite koaliciju sa Ivicom Dačićem i SPS-om i tako najblaže rečeno PLJUNETE po svima koji su 5-og oktobra 2000-te godine bili gde su bili i rizikovali živote da sruše taj isti SPS, a priznaćete,nije ih bilo malo...E kad nam to objasnite, možda i poverujem u Vaše dobre namere što se tiče Srba i Srbije!! Unapred hvala!!!

Zorica-Canada

pre 11 godina

......bla bla, bla, bla , bla, bla, bla......MUka mi vise od " ON je rekao, ja sam rekao "
Kao dve tetkice sa pijace...Dajte nesto konkretno tom narodu, a ne samo rekla -kazala
Od rekla -kazala se ne zivi, to narod ne moze da namaze na leba a i jadni margarin
je za vecinu siromasnih SRBA -misaona imenica,,,.........

aca

pre 11 godina

Pustiti da Vladu formiraju SNS,SPS i DSS.To bi trajalo kratko,bilo bi izuzetno bolno ali ekipa bi otisla u zaborav zauvek.Drugacije nece moci,sve ostalo je produzavanje agonije u nedogled.

Natalija

pre 11 godina

Samo se vi zezajte sa Tomom a čeka vas pakao. Najveća greška DS-a bila bi nova vlada sa SPS-om jer će Ivica da ih uništi. 20 i koliko posto na ovim izobrima u odnosu na prošle? Na sledećim 10 do 15 top! Zna Ivica kako se čuva vlast, uzimaju preduzeća, praotimaju glasovi, forsiraju partijski kadrovi, prave kombinacije. Učio je od najboljih...

Gagi

pre 11 godina

Politički duel dvojice kandidata će biti veoma zanimljiv,u to ne sumnjam. Međutim,smatram da Boris Tadić treba taj duel da iskoristi predstavljanjem i potvrđivanjem programa "Izbor za bolji život",što bi trebalo da bude njegov glavni adut do završetka kampanje. Za razliku od Nikolića,koji trenutno nema neki adut a kamoli program,sem gomile pogrešnih političkih poteza iza sebe u ne tako davnoj prošlosti.

VOX POPULI VOX DEI

pre 11 godina

Čovek koji u životu bar jedamput na bazi svog iskustva ne promeni mišljenje, kažu i nije baš neki...
Predsednički kandidat T.Nikolić je u životu bar jedamput promenio svoje mišljenje i to kada je napustio prethodnu i formirao novu političku stranku, koja je, već, na prvim parlamentarnim izborima - pobedila, a što je najbolji dokaz da su glasači večinski bili uvereni u ono što Nikolić govori, veruje i kazuje?!
Sa Nevernim Tomama, posebno iz sveta politike je nešto drugačija situacija i oni Nikoliću ne bi poverovali ni da prizna da se "stidi", kao što se ni predsednički kandidat B.Tadić "ne stidi" što mu je stranka izgubila trećinu podrške glasača u odnosu na podršku koju je imao na početku mandata pa i dalje istrajava na gubitničkoj politici, koja očigledno nije i ne može biti u interesu svih građana?!

isto

pre 11 godina

Znaci precednik se ne menja, on ne evoluira kao licnost, ono sto je naucio kao mladic vise nije nikad preispitao, analizirao, istrazio ... kod njega je sve isto, nepromenjeno, tako ce ostati jos min 4 godine, sve isto.

Goran

pre 11 godina

Nema tu šta ima da se pristaje ili ne. Najnormalnija stvar je da se kandidati pojave pred narodom, ne vidim tu ništa značajno i pompezno. Svako ko drži do morala i do svoje ličnosti, statusa ili funkcije, mora se suočiti sa svojim rivalom kada su izbori u pitanju. Na kraju krajeva, nije to njihova privatna stvar, svi oni traže podršku naroda pa moraju i da se pojave pred narodom.

Najgori je jalovi predsednik

pre 11 godina

Ja bih vise voleo da se Tadic ne bavi Nikolicem, vec da cujem sta ce to on promeniti na bolje i iz kog razloga to nije uradio ranije!
Dzaba lepo odelo i ugladjen govor, kad si 0 od auotoriteta!(ako prvo poverujem da si preposten, a ako ne onda si gori od Kostunice)

Igor

pre 11 godina

Opet se javljaju ovi sto porede babe i zabe. Kaze ni Anglea Merker ne govori strane jezike. Kogoj kad Kostunica kaze "kako Svajcarska moze da bude neutralna". E pa gospodo nismo ni Svajcarska ni Nemacka ni Amerika. Nas predednik bi valjalo da zna bar dva tri jezika a jok samo da zana da masti na domacem.

Sinisa

pre 11 godina

( Slobodan blok70, 8. maj )

da se ne sire suvise gluposti!
angela merkel je ucila ruski jezik u skoli i perfektno ga govori.
putin je bio dugo godina u (tadasnjoj)istocnoj nemackoj i govori dobro nemacki.

Muja

pre 11 godina

Ovde komentare piše jedna tanka zaludna manjina a na izborima odlučuje ćutljiva većina. Zato se i dogodilo da se na proteklim izborima ništa bitno nije dogodilo. Jedino se unutar vladajuće većine nešto izmenio odnos broja glasova među strankama. Svakom razumnom čoveku je jasno da u uslovima svetske krize niko značajno bolje ne bi radio niti bi nam sa njim bilo bolje. Najveći rezultat je što su radikali konačno praktično nestali. Ako izgubi gospodin Nikolić, verovatno će se najzad povući. Onda će i SNP moći da se konačno reši Vučuća i postane jedna normalna stranka. Time će devedesete biti završene jer Dačić, koji ima smisla za politiku, će prestati da asocira Tita i Slobu.

lavinija levic

pre 11 godina

a sta ako oni odluce da postuju volju biraca,naizvinjavaju se jedan drugom?dacicu jel strepis?kuva se nesto vidim u vazduhu.

mf

pre 11 godina

tadicu, nije potrebno da se spustas na nivo tome nikolica, ne znam samo koga hoces da zadivis tim duelom i cije glasove da uzmes dok nikolic zna odlicno na cije glasove puca

sasa

pre 11 godina

Stvarno vise smarate sa tim stranim jezicima. Ni Erdogan ne zna ni jedan strani jezik pa je od Turske napravio cudo. Angela Merkel je ucila Ruski. Bojko Borisov takodje. S` toga ako nemate nista pametno da kazete ucutite.
Ja necu glasati ni za Tomu ni za Tadica. Zao mi je samo sto PRS nije presao cenzus. Javni sektor je presudio, ali i njima ce se to obiti o glavu pre ili kasnije. Docice MMF po svoje svima nama.

Realko

pre 11 godina

@Boris

Ala smarate vise sa tim 5. oktobrom i SPS-om... Sta si ti hteo da se desi na proslim izborima? Da li si hteo mozda vladu SRS-SPS-DSS??? Tek bi onda video vaskrsenje mrtvih i zivot buduceg veka...

novica52

pre 11 godina

Toliko sarkazma i besa u rečima Tadića prema protivkandidata pokazuje kakvog smo do sada predsednika imali i kakv nam se nudi za naredni period.Srbija se rascepala na dva dela i u zabludi je svako ko misli da je ona polovina koja podržava Nikolića u podređenom položaju, pravo stanje znaćemo dvadesetog maja.I taj duel poslužiće Tadiću da napada Nikolića za bizarne stvari i podmeće svakojake laži da bi se prikrila činjenica da je Srbija u dubokoj krizi i bedi.

Uros

pre 11 godina

Ljudi imajte malo razumevanja za Tomu.Ipak mu treba vremena da nauci napamet sta treba da kaze, da se raspita koji je smer zavrsio i da zavrsi ubrzani kurs engleskog jezika!

Milan

pre 11 godina

Dogovor između Tadića i Dačića,da Dačić postane premijer u zamenu za glasove na predsedničkim izborima,postoji,kao što je postojao dogovor između njih i uoči izbora 2008. Da nema tog dogovora,Tadić ne bi ni raspisivao predsedničke izbore pre vremena,a možda se ne bi ni kandidovao po treći put.
Glasao sam za Tadića i ZES 2008. godine,pomogavši im time da ostvare njihove lične ambicije,i ispao budala.
Ove 2012. istu grešku neću ponoviti ni slučajno.
Glas za Tadića je glas za Dačića.

Nikola

pre 11 godina

(Burdus, 8. maj 2012 15:48)
haha,oce.Tadic ce da prica o proslosti od pre 10god,a nikolic od pre 4god.Tadic ce onako uzgred da pominje xxx puta diplomu nikolica(ali nece direktno),i sta je nikolic pricao.Nikolic ce da podseca o razlici ds i sps,i o trenutnoj situaciji u srbiji.
Ali ce najverovatnije da bude vremenski ograniceno recitovanje nabubanog teksta,sto vise odgovara tadicu.Pa ce onda na sredini emisije novinar da se seti da smara za diplomu nikoica,pa ce ovaj da izvadi 20nekih dokumenta....ahh i tako smaranje.Ali opet bolje ce proci nikolic jer on sad jurisa na sps glasace,a tadiceve "niocemu" pricice nikom nista ne znace.

s

pre 11 godina

tadicu , tadicu nikad zadovoljan * posle zavrsenog fakulteta treba Nikolic da ide i na kurseve stranog jezika * a sta ako govori ruski ? kako cete onda ? u svakom slucaju cenim sto je pristao na duel za razliku od Djilasa *

Ja bih svaki dan

pre 11 godina

Da sam na Tadicevom mestu, ja bih prihvatila svaki dan duel sa Tomom i pustila ga da prica samo on.
Bolja mu predsednicka kampanja za one koji ce glasati za njega ne treba

soni

pre 11 godina

Gospodine Tadicu, pa iz vase izjave vidim da vi nemate nikakav program. Vi zelite da se prica o nekoj proslosti, a mene kao biraca zanima buducnost. Uzgred, ono sto je meni bzv. je vas pokusaj da treci put postanete predsednik Srbije, odnosno da dobijete treci mandat. E, to je ono sto me odbija od vas i necu vam dati glas.
(Danilo, 8. maj 2012 15:25)

Ljudi shvatite da predsednik nema nikakvu funkciju sem da se slika, pa sta on moze da ponudi, za sta program... Dakle svi hoce tu funkciju jer nemas nikakvu odgovornost, jer nemas nikakvu izvrsnu vlast a mozes da pametujes i da se slikas. Tako da i ne treba da imaju program, apsolutno mi je svejedno ko ce da se smeska u rukovanju sa zvanicnicima, prosto predsednik ni na koji nacin ne ucestvuje u popravljanju naseg zivotnog standarda vec vlada...

lumpuj Goljo Rita plaća

pre 11 godina

Joj samo da se Tadić ne predstavi kao da je svih ovih 8 godina predsedavanja Srbijom bio u opoziciji, i kao "da popravimo ono što nije bilo dobro", a to je 90% stvari, kao da do sada to nije mogao da popravi...e to bi stvarno bio atak i na prosečnu inteligenciju!

Dragoljub Arčeski

pre 11 godina

Gospodine Tadiću, nije sporno šta ste govorili ni 90-ih, ni sada, sporno je šta ste radili, a radili ste sve sem vašeg posla...zato su moji listići bili beli...

Miloš

pre 11 godina

(soni, 8. maj 2012 15:52)

Da, smo što se ovaj naš ne smeška nego upravalja čitavom državom umesto premijera i ministara i zbog toga mora da bude zbačen inače se ništa neće promeniti...E o tome se ovde radi, a ne o tome da li Toma zna Engleski i ko je veći šmeker?

Vladimir

pre 11 godina

Druže Predsedniče!

Vidim da ste i Vi neobavešteni: predsednik Srbije ne upravlja njome! Ako to da sada niste shvatili vreme je za penziju. Privatnu, od državne se nećete puno 'leba najesti. Ili je, beše, Vama zagarantovana?

Til The End Of Time

pre 11 godina

@A.Semjonov, 8. maj 2012 15:13

BRAVO!

Odlicna analiza. To je upravo ono sto jeste Nikolic! Potisnuta agresija jer mu je PR marketinski tim tako savetovao

Zoran golijanin

pre 11 godina

Ja sam iz Republike Srpske , mislim da su oba kandidata prosjecna , i Tadic i Nikolic , kakav god bio Ivica je za njih "macak" puno su ga podcjenili ,mislim da puno bolje zna sta je drzava i kako se vodi, steta je za Srbiju sto on nije predsjednik , ali se nadam da ce biti premijer pa nek pokusa garantujem bice triput bolji od sadasnjeg. PS :milosevica sam mrzio, Sps nevolim , ali braco Srbi to vi sto imate u Srbiji (stranke ds i sns pune suplje price i obecanja za maloumne) mi u Bih kazemo nidje veze , od ove dvojice bolje Tadic nego Nikolic za 1 bod vise,ali nisam sretan sa izborom .Nek nam je bog na pomoci, jer kazu narod ima onakvu vlast kakvu zasluzuje.

Boban Ilic

pre 11 godina

Opaska koju je Tadic izreko, na racun Suparnika je Krjnje neumesna. Zasto bi jedan predsednicki kandidat, morao da govori engleski jezik? Na primer: Zasto bi predsednik, Brazila , Rusije , ili Japana , morao da govori engleski jezik?Znanje engleskog ,nemackog ili francuskog jezika je obaveza koju mora da ispuni Ministar spoljnih poslova jedne zemlje .Predsednicki kandidat u Srbiji mora da se pohvali znanjem Madjarskog, Romskog ili nekog treceg jezika manjina u drzavi kojom treba da vlada , pa da ga onda glasamo,za predsednika svih gradjana Srbije.

acinic

pre 11 godina

Jasno se vidi na fotografiji da se Tadic rkuje sa narodom a gleda na drugu stranu! To pokazuje da ga narod ne interesuje! Najveca snaga Tomislava Nikolica je narod koji zeli promene! Samo da podsetim da su radnici za vreme Borisa Tadica na celu drzave sekli prste! Rezim mora pasti!

Ja se secam

pre 11 godina

Daj Boze da Tadic cita komentare svojih obozavalaca i da se "primi" pa pristane na "slobodan" duel, gde kandidati ulaze u direktne diskusije, a ne kao pre 4 godine kada su samo naizmenicno deklamovali. Naravno, svita savetnika ce pokusati da ga odgovori od toga, znaju vrlo dobro zasto su pre 4 godine nametnuli takva pravila. A zuti komentatori neka nastave da se loze, milina je citati njihove budalastine.

Ziveo Kralj Dragutin!

pre 11 godina

Zna Ivica... Učio je od najboljih...
(Natalija, 8. maj 2012 18:12)


Istini za volju, i tada je, zapravo, "najbolji" bio - on. Sto je i dokazao, jer je jedini preziveo.

muka

pre 11 godina

nisam pristalica ni jednog ni drugog... ali secam se predhodnog duela ,tadic je bio taj koji je naucio tekst napamet.nikolic ga pita za resenje kriminala u zemlji , a ovaj kao odgovor prica o marksizmu ,tako da ... ko god da pobedi ja sam kofere vec spakovao , ne bezim od njih bezim od vas!

ne DS ali ne ni SNS

pre 11 godina

''niko ne zna kako bi izgedala Srbija i kako bi Srbijom upravljao Tomislav Nikolić''

Ali znamo kako izgleda sa tobom. To je dovoljno.

mirko

pre 11 godina

Očekivano je da Tadić prihvati duel sa Nikolićem, jer je elokventniji i obrazovaniji od njega, a nema problema sa biografijom. Nije se radovaom ubistvima novinara, nije pretio neistomišljenicima, nije šamarao ljude po Skupštini, nije psovao i vređao poslanike drugih stranaka.
Nikolićeva prednost je njegovo lukavstvo i podmuklost, jer može da govori neistine, i podmeće bez da trepne.

Đomla

pre 11 godina

Tadiću reci ti nama šta si uradio zadnje 4 godine osim što si zaveo medijski monopol kao SPS 90-ih. Dobili smo vizne olakšice tako da sad lakše možemo da pobegnemo iz zemlje, i to je sve što je 'odrađeno'! A mogao bi i Dačića da pitaš šta je pričao 90-ih.

a-haa

pre 11 godina

"Spreman sam da razgovaramo o svemu i na svakom jeziku koji Tomislav Nikolić zna", zaključio je Tadić.

Tooo treba da ga pita ...You speak english master Nikolic....

Danilo

pre 11 godina

Gospodine Tadicu, pa iz vase izjave vidim da vi nemate nikakav program. Vi zelite da se prica o nekoj proslosti, a mene kao biraca zanima buducnost. Uzgred, ono sto je meni bzv. je vas pokusaj da treci put postanete predsednik Srbije, odnosno da dobijete treci mandat. E, to je ono sto me odbija od vas i necu vam dati glas.

Novi Sad

pre 11 godina

Bravo Borise,ne dozvoli da te polupismeni i "harizmaticni" Nikolic proziva a sam ne zna da je sam sebi skocio u stomak, isto je i Vucic zvao Djilasa na dvoboj pa je lepo prosao,stiropor i strajk gladju e to je njegov nivo a da razgovara sa Svetskim zvanicnicima......samo neznam na kom jeziku......nemustom.

nekoo

pre 11 godina

Ko je sta pricao mene manje zanima od cinjenice da si ti unistio zemlju po svim pitanjima u proteklih 8 godina, kao i da planirash da je dotucesh(protivustavno) u naredne 4

Mene ne zanimaju vise devedesete, to je bilo pre 20 godina, a i eventualnni ulazak u eu (najranije 2020) mi je daleka buducnost. sta cemo sa ovom bednom sadasnoscu?

A.Semjonov

pre 11 godina

Tomislav Nikolic ce ovog puta izgubiti od Tadica samo zbog jedne stvari- zbog svog glasa. On zvuci suspregnuto,samosazaljivo i cesto pseudoagresivno. Nikolicev glas je podcinjen potisnutoj agresiji a njegovo lice i drzanje tela to jasno otkrivaju. Gledaoci i slusaoci nepogresivo komuniciraju sa skrivenim porukama na mikro planu.Sa onim za oko nevidljivim signalima i to u trenutcima dok nasim nervima i misicima lica diriguje podrucje nesvesnog. Sta god govorio, meni Nikolic nedvosmisleno porucuje da zeli biti oslobodjen tereta drzavnicke odgovornosti i odluka.

Asgard

pre 11 godina

hehe Tadic je potpuno izgubio kompas. Poceo je i da vredja protivkandidata. Bas me zanima koji to jezik zna Tadic? Ono sto sam engleskog cuo sa njegovih usana je ravno Tarzanu...bolje je ne pricati nijedan strani jezik nego ga sricati onako. I nije poenta znanje stranog jezika nego ucinak u okviru mandata koji mu istice, a on je los, vrlo vrlo los. Tadic bi trebao da se fokusira na cinjenice, a ne na licne uvrede i mantranja o devedesetima. Strane ambasade su jasno rekle da je Nikolic prihvatljiv i da nece pritiskati. Sad tadicu nista ne ostaje osim licnih uvreda koje je ispaljivao i Sarkozi protiv Olanda....smesno i tuzno u isto vreme.

Jovanka

pre 11 godina

Ne vidim razloga zasto Nikolic ne bi mogao biti Predsednik Srbije? Covek je Srbin, rodjen u Srbiji, znaci Srbijanac. Zasto konacno ne bi Srbin iz Srbije mogao biti Predsednik Srbije? Da nisu Srbi rodjeni u Srbiji niza klasa, ili sta? Pa nije Tadic Bog pa da bude nezamenjiv!
P.S.Nisam glasala za Nikolica NIKADA pa ni sada, ali u cu bas da glasam za njega ubuduce cisto zbog toga sto smatram da niko pa ni Tadic nema prava da omalovazava ljude samo zato sto su NJEGOVI protivnici.

Jester

pre 11 godina

Tadicu, narod vrlo dobro zna sta je Nikolic pricao pre 15 godina, ali isto tako dobro zna i sta si ti pricao pre 4 godine a sta si za te 4 godine i uradio! Da ti je protivkandidat BILO KO, protiv tebe bi glasao!

Darko

pre 11 godina

Ne prepucavajte se!!!!!Hajde vas dvojica napravite tu Vladu jednom sami!!! bila bi to stabilna Vlada sastavljena od dve stranke sa dobrom vecinom od oko 140 poslanika i zdravo djaci....pozdravimo svu ostale sitne lidere koji traze puno...da probamo i to, jer u suprotnom bi bilo kao sto je bilo i do sada, zar ne?!

Sasa M.

pre 11 godina

Nekima glasacima je plitka pamet, sta je sve taj covek pricao i cinio.
Ovo treba gledati, verujem da ce Srbija konacno shvatiti ko je Nikolic.
Jedno je sigurno da Nikolic ne bi prosao ni za kmeta u mom selu, tacnije u mesnoj zajednici Krupac kod pirota.

Slobodan blok70

pre 11 godina

"Spreman sam da razgovaramo o svemu i na svakom jeziku koji Tomislav Nikolić zna", zaključio je Tadić.

Ako išta bude uticalo na eventualni Tadićev poraz, biće to njegova narcisoidna nadmenost, iracionalna samouverenost i ničim potkrepljena superiornost! ako taj duel koristi za svakoliku diskvalifikaciju Nikolića, bojim se da mu se loše piše! Ni Angela Merkel ne govori strane jezike, ni Putin, Ni Obama, šta više, svi koriste prevodioce kada su pregovori u toku. Ako on celu kampanju zasniva na diskreditaciji protivnika, to će biti u korist njegove štete. Negativna kampanja koja je obeležila strategiju DS-a u ovim izborima je i rezurtirala tako lošim rezultatom DS! Nikolić uopšte nije naivan, i ima vrlo istančan osećaj za izbor tema oko kojih se polemiše, tako da se Boris vrlo lako može naći na tankom ledu!

nadaveraljubav

pre 11 godina

GospodIne TadIcu sta ste VI ucInIlI od ove zemlje za 8 godIna I pored znanja engleskog jezIka? A ako me secamje dobro sluzI, MIlosevIc je bolje govorIo engleskI od Vas pa ga Ipak nIko nIje razumeo!

Zoran

pre 11 godina

Boris malo proziva Nikolica :)
Malopre vidim na tv-u prica ispred fakulteta koji je zavrsio, a sada kaze da hoce da prica na bilo kom jeziku koji nikolic zna :)
I treba tako, da se malo zapitamo, ko to zeli, a ko moze da bude predsednik Srbije. Nikolic nije Tadicu ni do kolena.

Akademija 1986

pre 11 godina

Tadiceva kandidatura po treci put je moguca zbog nefunkcionisanja institucija politickog sistema -Ustavnog suda.

Tadiceva kandidatura je ruganje sa narodom.Osam godina krsi ustav(sef drzave i partije).Krsenjem Ustava izbacio je iz funkcije institucije a to znaci omoguciokorupciju.

Bolje da nije prihvatio duel.ovi argumenti su sasvim dovoljni da ga diskredituju.

nikola

pre 11 godina

Ta dosta više o devedesetim i o tome šta je ko govorio i mislio.Ako to bude strategija Borisa Tadića za najavljeni duel,crno mu se piše,pošto će iziritariti i one koji bi eventualno glasali za njega u drugom krugu,te ih naterati da 20.maj provedu baveći se nekim drugim poslovima.
A ovome što je Boris Tadić rekao da "nikada nije menjao svoje mišljenje"(sve da je i tačno),može se odgovoriti opaskom jednog velikog državnika,Šarla de Gola,koji je tvrdio da samo glup čovek ne menja mišljenje.

Posmatrač

pre 11 godina

Osnovna prednost Tadića u odnosu na Nikolića je činjenica da će svima, pa čak i Nikoliću i njegovima da bude bolje ako Tadić bude predsednik a koalicija DS-SPS na vlasti. Zašto? Eventualnim dolaskom na vlast nesposobnog Nikolića i neurotičnih Vučića i Tabakovićeve, stvaraju se uslovi za vanredno stanje, kad narod shvati ko je i čiji Toma Nikolić. Nema šale...

Boban Ilic

pre 11 godina

Opaska koju je Tadic izreko, na racun Suparnika je Krjnje neumesna. Zasto bi jedan predsednicki kandidat, morao da govori engleski jezik? Na primer: Zasto bi predsednik, Brazila , Rusije , ili Japana , morao da govori engleski jezik?Znanje engleskog ,nemackog ili francuskog jezika je obaveza koju mora da ispuni Ministar spoljnih poslova jedne zemlje .Predsednicki kandidat u Srbiji mora da se pohvali znanjem Madjarskog, Romskog ili nekog treceg jezika manjina u drzavi kojom treba da vlada , pa da ga onda glasamo,za predsednika svih gradjana Srbije.

SrbinSaJuga

pre 11 godina

Neko rece Tadic ni u kom smislu nije superiorniji od Nikolica.

Tadic:
jedan obrazovan covek, vrlo uctiv i pametan, dosledan, odan, iskusan i ugledan predsednik koji iza sebe ima neke rezulate.

S druge strane Nikolic:
covek koji kupuje diplomu, jer nema hrabrosti da prizna da nije zavrsio fakultet, iako u tome nema niceg stasnog ni sramnog, i verujem da ga ljudi ne bi zbog toga osudjivali..
covek koji izdaje svoju dugogodisnju ideologiju, svoju partiju, svog kuma..
nedosledan covek, koji jedan dan govori jedno, a drugi dan drugo, verovatno misli trece, a iza sebe nema nikakvih rezulata, i samo govori o nekim programima i idejama, a nista do sad nije konkretno uradio..

Tadica mogu da opisem u par reci, a da ljudi sasvim razumeju o kakvom coveku se radi, dok za Nikolica ni 2 strane mi ne bi bile dovoljne..

Dragan

pre 11 godina

Mogu da debatuju koliko hoce, Tadic akredituje ambasadore kao predsednik, zbog tih njegovih smo platili bar 1 milion dolara za onog Miladinovica-Tadicu izgubio si glas za to a Tomislav dobio a ostalo necu ni da nabrajam sta je CINJENO a ne sta je RECENO. Njegova je krivica sto ce na kraju Tomislav da nas izvlaci iz corsokaka.

Bojan

pre 11 godina

"Spreman sam da razgovaramo o svemu i na svakom jeziku koji Tomislav Nikolić zna", zaključio je Tadić.

Tooo treba da ga pita ...You speak english master Nikolic....
(a-haa, 8. maj 2012 15:17)

Gospodska izjava, sve do citirane recenice!
Predsednik Srbije MORA znati jedino srpski, ostalo je opciono i dodatno.
S'druge strane, imamo Tadica koji je uvek i najbolje pricao..stvarno, milina ga slusati, pogotovo kada na partijskom kongresu preti SVOJIM clanovima sa internim kontroloma, prijavama..izgleda da su svi bili cisti i da korupcija ne postoji!
Isto si rekao da ko ne bude radio dobro, da je smenjiv..ali izgleda da ti samo i samo najlepse pricas. Kad bi uradio 30% onoga sto si rekao, Srbija bi danas bila ispred Kanade po toleranciji i uzivanju gradjanskih prava.
Tako da pored tebe tako ugladjenog i nepismenog Tome, biram cica glisu!

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Tadic: "Neka se tačno prikaže šta sam ja govorio i radio 90-ih, a govorio sam ono što mislim i govorim i danas i nikada nije bilo razlike između onoga što sam govorio i mislio", rekao je nosilac liste "Izbor za bolji život".

Uvazeni "i iznad svega voljeni bivsi Predsednice", ono sto ste "Vi" govorili i "radili" 90-tih godina govorili ste i radili "pod dirigentskom palicom" pok. Zorana Djindjica a ne zato sto ste vi to tako mislili i radili !
Da ste vi tako mislili i radili celo vreme nebi se danas Vasa politika i Vasa DS u tolikoj (do ne prepoznatljivosti) meri RAZLIKOVALA od politike DS pok. Zorana Djindjica !
Zahvaljujuci upravo Vama i "vasem radu i razmisljanju" danas za gradjane vise i ne postoji ta "vidljiva razlika" izmedju Vas i Tomislava Nikolica osim sto Tomislav Nikolic "ima veci stan od vas" !

Vladimir

pre 11 godina

Sa tobom je bar izvesna propast.
Nego, ovo ko Kopola da je rezirao. Ko god ti je savetaovao da pristanes na duel, taj ti nije prijatelj.
Osim ako ne bude sve unapred izrezirano ko prosli put, tj. osmisljeno kao naizmenican monolog dva kandidata.

zoki

pre 11 godina

tadicu,posalji nikolica u politicku penziju!prosto je neverovatno da lik kao nikolic u dvadeset prvom veku postoji na politickoj sceni srbije!a ne bi bilo lose,sta vise bilo bi idealno da sa njim ode u proslost i vucic(kme.....kme....kme...veciti gubitnik)!

soni

pre 11 godina

Gospodine Tadicu, pa iz vase izjave vidim da vi nemate nikakav program. Vi zelite da se prica o nekoj proslosti, a mene kao biraca zanima buducnost. Uzgred, ono sto je meni bzv. je vas pokusaj da treci put postanete predsednik Srbije, odnosno da dobijete treci mandat. E, to je ono sto me odbija od vas i necu vam dati glas.
(Danilo, 8. maj 2012 15:25)

Ljudi shvatite da predsednik nema nikakvu funkciju sem da se slika, pa sta on moze da ponudi, za sta program... Dakle svi hoce tu funkciju jer nemas nikakvu odgovornost, jer nemas nikakvu izvrsnu vlast a mozes da pametujes i da se slikas. Tako da i ne treba da imaju program, apsolutno mi je svejedno ko ce da se smeska u rukovanju sa zvanicnicima, prosto predsednik ni na koji nacin ne ucestvuje u popravljanju naseg zivotnog standarda vec vlada...

Зоран

pre 11 godina

"Malopre vidim na tv-u prica ispred fakulteta koji je zavrsio, a sada kaze da hoce da prica na bilo kom jeziku koji nikolic zna :)"

Малограђанштина у Србији од врха до дна. Имали смо ми и неписмене владаре, као Обреновић, па знао 3 пута боље шта ради од садашњих ИНТЕЛЕКТУАЛАЦА.

VOX POPULI VOX DEI

pre 11 godina

Čovek koji u životu bar jedamput na bazi svog iskustva ne promeni mišljenje, kažu i nije baš neki...
Predsednički kandidat T.Nikolić je u životu bar jedamput promenio svoje mišljenje i to kada je napustio prethodnu i formirao novu političku stranku, koja je, već, na prvim parlamentarnim izborima - pobedila, a što je najbolji dokaz da su glasači večinski bili uvereni u ono što Nikolić govori, veruje i kazuje?!
Sa Nevernim Tomama, posebno iz sveta politike je nešto drugačija situacija i oni Nikoliću ne bi poverovali ni da prizna da se "stidi", kao što se ni predsednički kandidat B.Tadić "ne stidi" što mu je stranka izgubila trećinu podrške glasača u odnosu na podršku koju je imao na početku mandata pa i dalje istrajava na gubitničkoj politici, koja očigledno nije i ne može biti u interesu svih građana?!

acinic

pre 11 godina

Jasno se vidi na fotografiji da se Tadic rkuje sa narodom a gleda na drugu stranu! To pokazuje da ga narod ne interesuje! Najveca snaga Tomislava Nikolica je narod koji zeli promene! Samo da podsetim da su radnici za vreme Borisa Tadica na celu drzave sekli prste! Rezim mora pasti!

A.S

pre 11 godina

Tomislav Nikolic je gubitnik.Njegov fokus,orginalnost i energiju neprestano iscrpljuju nesvesna potreba da kontrolise sebe i lica kojima se obraca.

Shuluburic

pre 11 godina

Predsednicko mesto je mesto koje zahteva pedigre, erudiciju, elokventnost, sharm, shirinu, otvorenost, energiju, kosmopolitska shvatanja, pacifisticki pogled na svet, dakle sve ono sto Nikolic nema. Nikolic je jedan covek iz naroda, koji je vrlo jeftinom pricom dosao na korak od funkcije predsednika. A predsednicka funkcija je daleko vise od jeftinih demagoskih pricica za polupismen svet. Duboko sam uveren da ni sam Nikolic ne zna koja je tezina i slozenost tog posla. Bez uvrede, ali predsedavanje mesnom zajednicom je Nikolicev krajnji domet.

ja

pre 11 godina

Pre nekoliko godina smo vec videli kako izgleda njihov tv duel. Tadic je citao ono sto su mu napisali, i nikako nije odstupao od toga, kao papagaj, i nije se obazirao na neprestane napade upucene od strane Tome, koji je jedino to i radio. Videcemo da li ce ove godine biti isto... Ne nedajate se da cete cuti nesto pametno, Toma ce da napada, ni reci nece biti o tome sta bi on uradio da je predsednik, a Tadic ce da cita ono sto su mu napisali... Blago nama

ne vazeci listic

pre 11 godina

Pa dobro gospodine Tadicu dokle vise sa tim 90-im? vec 12godina nas jasete i opet su vam krive 90-e. Nego dajte vi malo popricajte medjusobno o dogadjajima od 5.10.2000 go pa nadalje, o lopovskim privatizacijama, popricajte malo o problemima u Raskoj, popricajte malo o organizovanom kriminalu, o planovima za Kosovo i sl. Ostavite vise 90-e iza nas, ne mozemo da ih promenimo ali ne mozemo vise ni da trpimo da nas zajebavate kako hocete.

pera

pre 11 godina

@ja
"unistio Srbiju" itd itd. A sta, kao pre nego sto je Tadic postao predsednik, ziveli smo bajno? Lako je biti predsednik kad nisu teska vremena.

Milan

pre 11 godina

Dogovor između Tadića i Dačića,da Dačić postane premijer u zamenu za glasove na predsedničkim izborima,postoji,kao što je postojao dogovor između njih i uoči izbora 2008. Da nema tog dogovora,Tadić ne bi ni raspisivao predsedničke izbore pre vremena,a možda se ne bi ni kandidovao po treći put.
Glasao sam za Tadića i ZES 2008. godine,pomogavši im time da ostvare njihove lične ambicije,i ispao budala.
Ove 2012. istu grešku neću ponoviti ni slučajno.
Glas za Tadića je glas za Dačića.

novica52

pre 11 godina

Toliko sarkazma i besa u rečima Tadića prema protivkandidata pokazuje kakvog smo do sada predsednika imali i kakv nam se nudi za naredni period.Srbija se rascepala na dva dela i u zabludi je svako ko misli da je ona polovina koja podržava Nikolića u podređenom položaju, pravo stanje znaćemo dvadesetog maja.I taj duel poslužiće Tadiću da napada Nikolića za bizarne stvari i podmeće svakojake laži da bi se prikrila činjenica da je Srbija u dubokoj krizi i bedi.

Nikola

pre 11 godina

(Burdus, 8. maj 2012 15:48)
haha,oce.Tadic ce da prica o proslosti od pre 10god,a nikolic od pre 4god.Tadic ce onako uzgred da pominje xxx puta diplomu nikolica(ali nece direktno),i sta je nikolic pricao.Nikolic ce da podseca o razlici ds i sps,i o trenutnoj situaciji u srbiji.
Ali ce najverovatnije da bude vremenski ograniceno recitovanje nabubanog teksta,sto vise odgovara tadicu.Pa ce onda na sredini emisije novinar da se seti da smara za diplomu nikoica,pa ce ovaj da izvadi 20nekih dokumenta....ahh i tako smaranje.Ali opet bolje ce proci nikolic jer on sad jurisa na sps glasace,a tadiceve "niocemu" pricice nikom nista ne znace.

lumpuj Goljo Rita plaća

pre 11 godina

Joj samo da se Tadić ne predstavi kao da je svih ovih 8 godina predsedavanja Srbijom bio u opoziciji, i kao "da popravimo ono što nije bilo dobro", a to je 90% stvari, kao da do sada to nije mogao da popravi...e to bi stvarno bio atak i na prosečnu inteligenciju!

isto

pre 11 godina

Znaci precednik se ne menja, on ne evoluira kao licnost, ono sto je naucio kao mladic vise nije nikad preispitao, analizirao, istrazio ... kod njega je sve isto, nepromenjeno, tako ce ostati jos min 4 godine, sve isto.

Miloš

pre 11 godina

(soni, 8. maj 2012 15:52)

Da, smo što se ovaj naš ne smeška nego upravalja čitavom državom umesto premijera i ministara i zbog toga mora da bude zbačen inače se ništa neće promeniti...E o tome se ovde radi, a ne o tome da li Toma zna Engleski i ko je veći šmeker?

palma

pre 11 godina

Dragan Marković Palma, je u Jagodini prvi dao na mitingu u 15,40 podršku kandidatu DS-a Borisu Tadiću za predsednika Srbije, koji se nalazi u obilasku pomoravskog okruga.

Najgori je jalovi predsednik

pre 11 godina

Ja bih vise voleo da se Tadic ne bavi Nikolicem, vec da cujem sta ce to on promeniti na bolje i iz kog razloga to nije uradio ranije!
Dzaba lepo odelo i ugladjen govor, kad si 0 od auotoriteta!(ako prvo poverujem da si preposten, a ako ne onda si gori od Kostunice)

Boris

pre 11 godina

Predsedniče, preklinjem Vas da Vi prvo bjasnite ovim prepaćenim ljudima, šta Vas je navelo da pre četiri godine, a izgleda ponovo i sada pravite koaliciju sa Ivicom Dačićem i SPS-om i tako najblaže rečeno PLJUNETE po svima koji su 5-og oktobra 2000-te godine bili gde su bili i rizikovali živote da sruše taj isti SPS, a priznaćete,nije ih bilo malo...E kad nam to objasnite, možda i poverujem u Vaše dobre namere što se tiče Srba i Srbije!! Unapred hvala!!!

sasa

pre 11 godina

Stvarno vise smarate sa tim stranim jezicima. Ni Erdogan ne zna ni jedan strani jezik pa je od Turske napravio cudo. Angela Merkel je ucila Ruski. Bojko Borisov takodje. S` toga ako nemate nista pametno da kazete ucutite.
Ja necu glasati ni za Tomu ni za Tadica. Zao mi je samo sto PRS nije presao cenzus. Javni sektor je presudio, ali i njima ce se to obiti o glavu pre ili kasnije. Docice MMF po svoje svima nama.

JA

pre 11 godina

Pobednik ovog duela i uopste izbora ce biti onaj koji prvi pruzi ruku i ponudi pregovore izmedju SNS i DS o formiranju vlade. Em jedino tako mogu da naprave stabilnu vladu, smanje znacajno broj ministarstava, em cemo izbeci povratak SPS vladavine. Ja ne zelim nazad u 90-te. NE ZELIM.

Ja se secam

pre 11 godina

Daj Boze da Tadic cita komentare svojih obozavalaca i da se "primi" pa pristane na "slobodan" duel, gde kandidati ulaze u direktne diskusije, a ne kao pre 4 godine kada su samo naizmenicno deklamovali. Naravno, svita savetnika ce pokusati da ga odgovori od toga, znaju vrlo dobro zasto su pre 4 godine nametnuli takva pravila. A zuti komentatori neka nastave da se loze, milina je citati njihove budalastine.

Uros

pre 11 godina

Ljudi imajte malo razumevanja za Tomu.Ipak mu treba vremena da nauci napamet sta treba da kaze, da se raspita koji je smer zavrsio i da zavrsi ubrzani kurs engleskog jezika!

Mirko

pre 11 godina

I jedan i drugi primaju naloge iz Brisela i Vasingtona.I jednima i drugima ce strani ambasadori sastavljati vladu.kakve je razlika izmedju njih?Gotovo nikakava.Lice kao jaje jajetu.Doveli su do toga da Srbija treba da bira izmedju coveka koji je diplomu stekao na sumnjiv nacin i coveka kome je posao bio da objasnjava decici u skoli da nije lepo da se svadjaju.Vi koji ce te glasati za Tadica pitajte se sta je taj lik bio u DS-u dok je bio ziv Zoran Djindjic?Da li je nastavio njegovim putem?O ovom drugom neci ni da pisem.

siniša

pre 11 godina

Najava duela:

U plavom uglu, izazivač: Tooooooooooma Diplomaaaaaaaaaaaaa Nikoliiiiiiić
U žutom uglu branilac titule i aktuelni šampion: Booooooooris Leeeeepiiii Tadiiiiiić

zodiac

pre 11 godina

Dobio je Toma Diploma sa svojim radikalima neocekivano mnogo glasova na izborima, pa sad to mora da se kompenzuje. Onomad je pucao sebi u nogu strajkom gladju uz prasetinu i pivo sto mu je Beko doneo, sada hoce duel da bi odrzao Borisa na vlasti, sve je to vec unapred dogovoreno. Ko jos veruje u to da se Toma, Vucic i kompanija bore za osvajanje nekakve vlasti vrlo je naivan. Bore se za vlast, ali se trude da je ne osvoje. To su radili godinama, rade i dalje, po starom dobrom radikalskom receptu. Silne privilegije, upravni odbori, plate, stanovi, stranacki novac, a nikakva odgovornost, samo prazne price.

Vladimir

pre 11 godina

Druže Predsedniče!

Vidim da ste i Vi neobavešteni: predsednik Srbije ne upravlja njome! Ako to da sada niste shvatili vreme je za penziju. Privatnu, od državne se nećete puno 'leba najesti. Ili je, beše, Vama zagarantovana?

laki

pre 11 godina

tacno vidim argumente gospodina Nikolica "vi ste me ugnjetavali celu kampanju, vi ste me sputavali, vi ste me sprecavali u sticanju diplome". kao sto je i rekao u noci izbora, svi su mu krivi sem njega.

kermit

pre 11 godina

E sto svi pljujete na Tadica zbog koalicije sa SPS? Pa sa kime da osnuje koaliciju kako bi imao normalnu vecinu? Kakav drugi izbor ste mu dali ha? Mozda treba traziti krivca medju ljudima koji su dali svoj glas SPS i omogucili ovoj partiji da bude "partijom bez koje se ne moze". Dok bude ovoliko SPS budala kod nas, necemo nikako napred ni sa Tadicem ni sa Nikolicem. Kao svi govore da treba gledati u buducnost a svaki treci na izborima je birao proslost....

Alex

pre 11 godina

"Spreman sam da razgovaramo o svemu i na svakom jeziku koji Tomislav Nikolić zna", zaključio je Tadić.

Hahaha, koji car!

Ali stvarno, predsednik koji ne zna engleski? No, thanks!

da čujemo

pre 11 godina

Nebitno Tadiću, nebitno

Mene ne interesuje šta ćeš da pričaš sa Tomom, kako ćeš da ga poklapaš i napadaš mene jedino interesuje hoće li Dačić biti premijer. Prosto i jednostavno pitanje. Ako si spreman da SPS daš mesto premijera ja nisam spreman da dam glas tebi. To je moj prost i jednostavan odgovor.

Predsednik je nebitna figura (setite se samo Milutinovića), bitno je ko će nam krojiti kapu a to je premijer i Vlada.

Muja

pre 11 godina

Ovde komentare piše jedna tanka zaludna manjina a na izborima odlučuje ćutljiva većina. Zato se i dogodilo da se na proteklim izborima ništa bitno nije dogodilo. Jedino se unutar vladajuće većine nešto izmenio odnos broja glasova među strankama. Svakom razumnom čoveku je jasno da u uslovima svetske krize niko značajno bolje ne bi radio niti bi nam sa njim bilo bolje. Najveći rezultat je što su radikali konačno praktično nestali. Ako izgubi gospodin Nikolić, verovatno će se najzad povući. Onda će i SNP moći da se konačno reši Vučuća i postane jedna normalna stranka. Time će devedesete biti završene jer Dačić, koji ima smisla za politiku, će prestati da asocira Tita i Slobu.

Zorica-Canada

pre 11 godina

......bla bla, bla, bla , bla, bla, bla......MUka mi vise od " ON je rekao, ja sam rekao "
Kao dve tetkice sa pijace...Dajte nesto konkretno tom narodu, a ne samo rekla -kazala
Od rekla -kazala se ne zivi, to narod ne moze da namaze na leba a i jadni margarin
je za vecinu siromasnih SRBA -misaona imenica,,,.........

Dragoljub Arčeski

pre 11 godina

Gospodine Tadiću, nije sporno šta ste govorili ni 90-ih, ni sada, sporno je šta ste radili, a radili ste sve sem vašeg posla...zato su moji listići bili beli...

s

pre 11 godina

tadicu , tadicu nikad zadovoljan * posle zavrsenog fakulteta treba Nikolic da ide i na kurseve stranog jezika * a sta ako govori ruski ? kako cete onda ? u svakom slucaju cenim sto je pristao na duel za razliku od Djilasa *

aca

pre 11 godina

Pustiti da Vladu formiraju SNS,SPS i DSS.To bi trajalo kratko,bilo bi izuzetno bolno ali ekipa bi otisla u zaborav zauvek.Drugacije nece moci,sve ostalo je produzavanje agonije u nedogled.

Micko

pre 11 godina

Da odgledamo pa da odaberemo manje zlo! Sva ova antireklama i hajka na Nikolica mi se ne dopada. Dokazuje da smo ovce. Sve sto se prica za Tomu je istina i sramota je da nam takav covek bude predsednik. Mada, ne znam da li je to veca sramota od Tadica koji je 12 godina na vlasti i 12 godina zemlju vodi nizbrdo.

Ima li logike da kampanja DS bude zasnovana na povratku u proslost i pljuvanju po Tomi a da pritom glavni koalicioni partner Dacic bude dobar za saradnju? Dacic koji je bio glavni akter cirkusa devedesetih a Toma je to samo podrzavao.

Ja bih trazio eksplicitno samo taj odgovor od Tadica. Kako to da je Toma kriv za proslost a Dacic nije?

Stvarno ne znam za koga da glasam... Verovatno cu pratiti drugi krug izbora ispred TV-a jer mi je apsolutno svejedno koji sarlatan ce pobediti.

Zoran golijanin

pre 11 godina

Ja sam iz Republike Srpske , mislim da su oba kandidata prosjecna , i Tadic i Nikolic , kakav god bio Ivica je za njih "macak" puno su ga podcjenili ,mislim da puno bolje zna sta je drzava i kako se vodi, steta je za Srbiju sto on nije predsjednik , ali se nadam da ce biti premijer pa nek pokusa garantujem bice triput bolji od sadasnjeg. PS :milosevica sam mrzio, Sps nevolim , ali braco Srbi to vi sto imate u Srbiji (stranke ds i sns pune suplje price i obecanja za maloumne) mi u Bih kazemo nidje veze , od ove dvojice bolje Tadic nego Nikolic za 1 bod vise,ali nisam sretan sa izborom .Nek nam je bog na pomoci, jer kazu narod ima onakvu vlast kakvu zasluzuje.

stefan

pre 11 godina

pa u svakoj iole normalnoj drzavi u drugom krugu predsednickih izbora kandidati idu na TV duel. Ne bi trebalo uopste da bude pitanje da li ce ga biti nego samo kada i gde. Motivise gradjane da glasaju i pomaze pri opredeljivanju pogotovu sada kad je ovaj mandat nikad tezi za gradjane a opet tu je i pitanje diplome sa druge strane. Ko pobedi u duelu ima moj glas.

Realko

pre 11 godina

@Boris

Ala smarate vise sa tim 5. oktobrom i SPS-om... Sta si ti hteo da se desi na proslim izborima? Da li si hteo mozda vladu SRS-SPS-DSS??? Tek bi onda video vaskrsenje mrtvih i zivot buduceg veka...

Natalija

pre 11 godina

Samo se vi zezajte sa Tomom a čeka vas pakao. Najveća greška DS-a bila bi nova vlada sa SPS-om jer će Ivica da ih uništi. 20 i koliko posto na ovim izobrima u odnosu na prošle? Na sledećim 10 do 15 top! Zna Ivica kako se čuva vlast, uzimaju preduzeća, praotimaju glasovi, forsiraju partijski kadrovi, prave kombinacije. Učio je od najboljih...

Igor

pre 11 godina

Opet se javljaju ovi sto porede babe i zabe. Kaze ni Anglea Merker ne govori strane jezike. Kogoj kad Kostunica kaze "kako Svajcarska moze da bude neutralna". E pa gospodo nismo ni Svajcarska ni Nemacka ni Amerika. Nas predednik bi valjalo da zna bar dva tri jezika a jok samo da zana da masti na domacem.

Ja bih svaki dan

pre 11 godina

Da sam na Tadicevom mestu, ja bih prihvatila svaki dan duel sa Tomom i pustila ga da prica samo on.
Bolja mu predsednicka kampanja za one koji ce glasati za njega ne treba

mf

pre 11 godina

tadicu, nije potrebno da se spustas na nivo tome nikolica, ne znam samo koga hoces da zadivis tim duelom i cije glasove da uzmes dok nikolic zna odlicno na cije glasove puca

Gagi

pre 11 godina

Politički duel dvojice kandidata će biti veoma zanimljiv,u to ne sumnjam. Međutim,smatram da Boris Tadić treba taj duel da iskoristi predstavljanjem i potvrđivanjem programa "Izbor za bolji život",što bi trebalo da bude njegov glavni adut do završetka kampanje. Za razliku od Nikolića,koji trenutno nema neki adut a kamoli program,sem gomile pogrešnih političkih poteza iza sebe u ne tako davnoj prošlosti.

Sonja

pre 11 godina

Volela bih takođe i da odigraju jednu partiju šaha, čisto da vidim ko tu brže i pametnije misli. Ko bolje povlači poteze, posebno pred pritiskom javnosti.

Dajte im da odigraju jednu brzopoteznu!

Vexi

pre 11 godina

Eh a sta cemo ako tomislav ako se iscrpi duelom pa dehidrira? Na njegovo zdravlje i povunjenicki duh mora ozbiljno da se pazi, pouceni njegOvim strajkom gladju... kada my se energija potrosila za jedan dan pa samo se nije pretvorio u leptiricu..?!

lavinija levic

pre 11 godina

a sta ako oni odluce da postuju volju biraca,naizvinjavaju se jedan drugom?dacicu jel strepis?kuva se nesto vidim u vazduhu.

Til The End Of Time

pre 11 godina

@A.Semjonov, 8. maj 2012 15:13

BRAVO!

Odlicna analiza. To je upravo ono sto jeste Nikolic! Potisnuta agresija jer mu je PR marketinski tim tako savetovao

muka

pre 11 godina

nisam pristalica ni jednog ni drugog... ali secam se predhodnog duela ,tadic je bio taj koji je naucio tekst napamet.nikolic ga pita za resenje kriminala u zemlji , a ovaj kao odgovor prica o marksizmu ,tako da ... ko god da pobedi ja sam kofere vec spakovao , ne bezim od njih bezim od vas!

Nikola

pre 11 godina

Nadam se da ce biti normalan old-school duel,a ne one gluposti sto se neko setio na rts,sa nekim semaforima kad ih poredjaju kao jadnike neke da se trkaju na stazi...

Shuluburic

pre 11 godina

@ Jedva cekam duel,da vidimo ko vozi traktor a otvara kapiju!!!:-)))
(milos, 8. maj 2012 15:38)

Mislis, ko namesta antenu, a ko vice "ne valja!".

Ziveo Kralj Dragutin!

pre 11 godina

Zna Ivica... Učio je od najboljih...
(Natalija, 8. maj 2012 18:12)


Istini za volju, i tada je, zapravo, "najbolji" bio - on. Sto je i dokazao, jer je jedini preziveo.

Goran

pre 11 godina

Nema tu šta ima da se pristaje ili ne. Najnormalnija stvar je da se kandidati pojave pred narodom, ne vidim tu ništa značajno i pompezno. Svako ko drži do morala i do svoje ličnosti, statusa ili funkcije, mora se suočiti sa svojim rivalom kada su izbori u pitanju. Na kraju krajeva, nije to njihova privatna stvar, svi oni traže podršku naroda pa moraju i da se pojave pred narodom.

Sinisa

pre 11 godina

( Slobodan blok70, 8. maj )

da se ne sire suvise gluposti!
angela merkel je ucila ruski jezik u skoli i perfektno ga govori.
putin je bio dugo godina u (tadasnjoj)istocnoj nemackoj i govori dobro nemacki.