Politika

Utorak, 08.05.2012.

13:31

Nikolić pozvao Tadića na duel

Predsednički kandidat SNS Tomislav Nikolić pozvao svog protivkandidata u drugom krugu izbora Borisa Tadića na televizijski duel, u sredu na RTS-u.

Izvor: Beta

Nikoliæ pozvao Tadiæa na duel IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

maxim IV divizija

pre 11 godina

tu gde bude se odravao duel moraju da pripaze da im tadic neodnese fotelju,da nebi bilo kao i negde sto je uzimao glasove drugim strankama na brojanju.

Nikolina

pre 11 godina

Nemoj Tomo molim te, ionako ne mogu više očima da ga gledam... nastupaj negde sam jer ti si čovek koja vredi slušati i slediti.

Boranka

pre 11 godina

Baš me interesuje da li će smetu da tokom duela bar jednom pogleda Nikolića pravo u oči i javno ponovi svu prljavu igru tokom kampanje.

Olgica

pre 11 godina

A šta će gospodin bivši predsednik u tom duelu da nam kaže, odaće nam tajnu kako se rapidno zatvaraju firme i koja je formula otpuštanja radnika? E moj Tadiću, ti nemaš srama a pojedinci kao da su zamađijani ili ucenjeni, ja ne vidim drugi razlog zbog koga ti veruju.

Mile Kontras

pre 11 godina

Dijalog bi umesto u suvoparnom studiju trebalo voditi u laganoj setnji kraj reke, bili bi opusteniji i emisija bi bila mnogo dobra i prirodnija.
Inace su oba kandidata smesna kao cirkus i nisu ni d od drzavnika kakav Srbiji treba.

Vladimir

pre 11 godina

Počasni Kandidatu,

Upravljanje državom prepusti nekome ko neće kuvati kafe, a za pranje pobrkanih lončića si dovolnjo kvalifikovan. Predsednik (ove) države ima neke druge obaveze.

Zoran

pre 11 godina

Ja stvarno ne razumem sve vas "demokrate"...pa ljudi jel vidite kako se zivi...jel vidite kolike su plate...jel ste slepi? 12 godina je na vlasti,dosta je bre vise...Pa sta ako je Toma pricao jedno,danas drugo...drugacije su okolnosti danas...Pa sta je sa SPS-om,do juce su vam bili neprijatelji,danas se volite...ako Dacic bude premijer,za 4-ri godine ce vas prestici...i za kraj,hteli vi to da priznate ili ne...pola Srbije stoji uz Tomu,morate da tako razmisljate i da postujete tu cinjeicu ...i ne bojte se,ne plasite se promena....dajte coveku da sam vlada i da sam odlucuje...pa ako ne valja,menjacemo...ali u interesu je i Tome i SNS-a da se dokazu i da ostanu sto duze na vlasti....a kako najbolje da to urade-tako sto ce uraditi sve za gradjane ove zemlje...TOMA DO POBEDE!

Aleksandar

pre 11 godina

Ljudi samo sklonite Dacica pa posle sledecih izbbora da umru kao sto s sada umrli i radikali, pa Tadicu ako si prosli put isao sa Slobinim socijalistima zbog radikala radikala vise nema nemoj da te maali JOza tj sloba zeza i tebe i nas ako boga znate ljudi sklonite ih nemojte da ubijate ideju Zorana Djindjica a ako mislis Tadicu da i oovga puta odes sa socijalistima mislim da ce DS a i ti licno doziveti veliki sunovrat jel mnogi ti nisu oprostili 2008 i ako sam tada glasao za LDP a ovoga puta nisam imao za koga jel je LDP 2008 podrzao SPS prvo u opstini Novi Beograd a zatim i u samom gradu... Zato ljudi pamet u glavu...
PA da li mozete da zamislite DJindjica sa SPS om

Камелеон

pre 11 godina

Чудни кандидати, Борис Тадић и Томислав Николић, партијски програми и лични ставови су им тако рећи идентични, а не подосе се и неће у коалицију! Значи, када чујеш или прочиташ текстове из кампање или програма, помислио би да је то све једна те иста странка, један те исти човек... А када прозборе један о другоме, е тада уствари видиш велике разлике... Коме веровати?

miodrag

pre 11 godina

ajde majcin sine TOMI na duel da vidimo cujemo sta se to nudi sta uradi za protekle cetiri godine gde su plate radna mesta penzije sudstvo zdravstvo korupcija kriminal sve tanano objasni a TOMA nek kaze sta ima on nije vodio ovu zemlju ali TADICU trba imati petlju pa izaci svi analiticari ekonomisti jednoglasno bez ustezanja tvrde da ste SRBIJU i narod slomili pa da vidimo u duelu ko laze i nezaboravite SNS sam 73 mandata a DS 6 manje sa LJAJICEM I LIGOM sto ce reci da DS sam nema vise od 45 mandata sve nam to tanano objasnite pa da glasamo nemas ti stomak da izadjes na megdan nego ces da coskaris i jajaris po selima

Ko bi rek'o cuda da se dese...

pre 11 godina

Jedan grobar po struci, drugi je na dobrom putu da postane grobar Srbije ( ako to vec nije postao ).
A i sta ce im duel, bice kako mali Sloba kaze.

Slogirani kaktus

pre 11 godina

Bio bi jako zanimljiv TV duel dva kandidata za predsednika Srbije. S jedne strane onaj ko je obecavao kule i gradove a od svega toga nista nismo dobili a s druge strane g.Nikolic koji nije do sada bio u poziciji vlasti.

dalibor

pre 11 godina

Pre 20 godina si moga oca i brata odveo u Vukovar a nama, Staropazovcanima Slovacima, nudio dva sendvica na put a sada svake nedelje dolazis u Pazovu kao da je to tvoja prcija! Sram te bilo! Da imas obraza, ne bi krocio za svoga zivota vise u Staru Pazovu. I bas mi milo sto uvek najslabije prolazis bas kod nas, Slovaka Pazovcana - ali sve po zasluzi, jer mi, Slovaci ne oprastamo! Ko god ti bio protivkandidat,uvek ce kod nas bolje proci od tebe! Napred Tadicu!

dtagan

pre 11 godina

iako nisam pristalica ds, mislim da je Tadic ipak bolji za tu poziciju. najbolja bi bila kombinacija tadic predsednik djilas premijer , vlada sa sns, tomi da se daju jaci resori i to je to.

tako bi jedni druge kontrolisali i bilo bi manje mesta za pljuvanje na sledecim izborima.

Sasa

pre 11 godina

Tomo, neće on ići na duel, jer zna da ne može da pruži niti jedan valjan odgovor kao i pre četiri godine. Narod koji je dao glas DS,SPS ili Preokretu nema prava da kuka kako loše živi jer je upravo glasao za one zbog kojih loše živi. P.S. Čuj psiholog državnik?!?!
(dragan, 8. maj 2012 14:20)

U pravu si , lepse zvuci Grobar drzavnik, sa srednjom strucnom spremom. Ali zato je Vucic(veciti zamenik) bio jedan od najboljih studenata na NEVEROVATNO TESKOM FAKULTETU PRAVA. NEma ni 50.000pravnika u Srbiji.

Rodrigez

pre 11 godina

Večiti student i večiti kandidat za predsednika....
Dokle bre više Tomo????
Daj bre povuci se u svoju hacijendu u Bajčetini
i gaji koze i ovce....
Muka nam je bre više od tebe non stop na svim
televizijama....
Krajnje je bre vreme Tomo da se penzionišeš i
da se više ne brukaš pod stare dane....

Duel nije tabu

pre 11 godina

Politicki dueli postoje u svim zemljama. Bilo bi zanimljivo cuti oba kandidata. Ali prava merodavna stvar je cuti koliko su ljudi iz njihovih stranaka pokrali i nakrali, to je velika tabu tema koju ako pocnes da istrazujes, neces se dobro provesti.

Sasa

pre 11 godina

Narod je sam izbrao i dao nejveci broj glasova coveku kog Tadic danas proziva!!!! ni stotinu diploma ne mogu sada pomoci demokratama da zavaraju narod!!!
(cupkica, 8. maj 2012 14:40)

Neverovatni ste. I pored toga sto ceo Svet zna da je Tadic dobio VISE glasova od Nikolica vi iznosite NOTORNU LAZ da je Nikolic dobio vise glasova. Molim Vas prestanite da LAZETE jer nam zagadjujete zivotnu okolinu. A da je diploma "smuvana" opste je poznato..

aleksandra

pre 11 godina

Daj covece,kakav crni duel,ti odavno nema sta da kazes.Znas engleski?Imas fakultetsku diplomu?Ako su odgovori NE,a svi znamo da jesu,kako ti uopste mislis da budes predsednik?Sram te bilo da si se uopste kandidovao,sprdas se sa inteligencijom svih onih koji ceo zivot uce i nadogradjuju se.Lepo se povuci i zavrsi konacno taj fakultet,pa se tamo za jedno desetak godina pojavi opet,mozda ti i uspe.Dovidjenja!!!!!

Draginja

pre 11 godina

Gospodin Nikolić je moj komšija, kupio je stan na NBGD kao i ja od gospodina Draga Mićovića i Milije Babovića, koji je nešto oko 200kv.m i plaćen je 3.500 evra po kv.m. Lep stan, ali mi nije jasno kako se toliko zaradi od politike, znamo da mu je supruga domacica, a skolovao je i dva deteta?
Od istih ljudi je i kupio stan svom sinu u Lisicijem potoku u ul. Slavka Ćuruvije. Da li će se i njegov sin iseliti odatle, isto kao što je i on učinio iz Bulevara Zorana Đinđića?

nenad

pre 11 godina

Srbiji je dosta psihologa za predsednika to su i pokazali biraci na izborima ajde da probamo malo da menjamo. Da nije bilo Djilasa u Bg pukli bi ko zvecka u Srbiji na parlamentarnim izborima ne volim Djilasa al svaka cast za uradjeno

Бетелгез

pre 11 godina

Не сме на изазов,шта да ти одговори кад га питаш шта је са просветом,здравством,пољопривредом,фабрикама проданим за багателу,што свој народ који се брани од агресије на Северу Косова назива криминалном организацијом,што су му драже комшије него свој народ који му је указао поверење...
Незадовољни народе,не дозволи да ти режимска мањина кроји судбину!
Изађи на изборе и покажи незадовољство!
Поздрав!

Nesa

pre 11 godina

Što su ovi žuti napali sa komentarima tipa zašto se Nikolić ne povlači iz politike. Ko drugi može da se suprotstavi Tadiću i ugrozi njegovu vladavinu? Čeda? Stanković? Jadranka? Svi predsednički kandidati zajedno nemaju koliko sam ima Nikolić. Nije ni čudo što ste ga napali da se povuče iz politike!

Razum

pre 11 godina

Tadic izbegava duel, nema pomagaca da sufliraju. Ako prica iz glave moze biti to duga tisina. Ko god da pobedi Srbijo, nece biti dobro. Tadic je na vlasti vec 10 godina, nije nam dobro, mozada je vreme da menjemo, da bi peziveli sledecih 5? Kao u svim velikim zemljama jedna garnitura u skupstini a druga da ih kontrolise.

branko

pre 11 godina

Stvarno mi nisu jasni komentari koji su objavljeni.Čovek je pozvao svog protivkandidata na duel.To je njegovo demokratko pravo.Kolika ostrašćenost, velika mržnja...Kada smo 2000-te 5.oktobra upali u tada Saveznu skupštinu zgražavao sam se nad otimačinom koja je vršena unutar same zgrade.Tada sam video koliko smo mi kao narod loši.Zato nam i tako ide kao državi.Ja za Nikolića nikada nisam glasao, ali ovo što proizvodi Ds, a naročito u predizbornoj kampanji je samo korišćenje Miloševićevskih recepata i pokušaj da se skrenu pogledi sa loše vladavine od 4god..

marija

pre 11 godina

Tadic za Predsednika,
a Vi, Nikolicu, na ispitivanje porekla imovine, porekla diplome i pretnji fizickom likvidacijom.
Otkud Vam ideja da se kandidujete za PREDSEDNIKA SRBIJE?
Vi i Tadic ste dva sveta.

Bahushecc

pre 11 godina

Gospodine Menadžeru,
predlažem ti da skineš odelo, kravatu i odeš na njivu da radiš.
Nisi dorastao funkciji predsednika.
Kupio si diplomu, uzeo stan i imaš dobru platu!
Kako te bre nije sramota?

Srbija

pre 11 godina

Auuu citam ove komentare i smejem se,ima dosta dobrih komentara al ljudi kakva pamet se vraca,obrazovani ljudi,gde to,u kojoj ti drzavi zivis pa pises ovakve nebuloze,nikad manje obrazovanih nikad manje pametnih.Mi mladi bezimo odavde,stari nece ni doziveti penzije,o cemu pricate,Nikolic je obezbedio svoja buduca dva kolena,A Tadic je onda 5 zajedno sa Dinkicem,Djelicem i ostalom ekipom.Nisam pristanica nijedne politicke stranke,niti cu ikada biti.Ovde su najgori zakoni na planeti,ulazak u e.u traje 12 god,pokrali nas sve,pozatvarali firme,i vi se svadjate ko ce biti u najvaznijoj fotelji,strasno:)Necu da me Toma predstavlja u svetu,moram da glasam za Borisa,eto jos jedne nebuloze.Ja necu nijedan da me predstavlja,nema razlike,unistice nas ko god da dodje na vlast.Mi se medjusobno svadjamo dok ova politicka elita slavi i uziva.(Dacic)dogovorice se oni sami za nekim restoranskim stolom uz prasetinu,jagnjetinu znate i sami kako to ide,mi se opet necemo nista pitati.Ista je to bagra,samo izadju na televiziju da vam zamazu oci.Mislite svojom glavom to je najveca sloboda.

cupkica

pre 11 godina

Narod je sam izbrao i dao nejveci broj glasova coveku kog Tadic danas proziva!!!! ni stotinu diploma ne mogu sada pomoci demokratama da zavaraju narod!!!

novosađanka

pre 11 godina

Ovom Nikoliću je ekonomska kriza pala ko budali šamar, pa se laici i neupućeni građani okreću njemu misleći da je samo nama teško, i to zbog Tadića i loše i lopovske politike demokrata.
Nikoliću, situacija ti ide u prilog, ali normalni ljudi i građani ne zaboravljaju tvoj karakter i tvoje gluposti.

Beli Zemun

pre 11 godina

Ko sta radi ovi naprednjaci to jest radikali u blazoj formi samo zovu na duele,gospodo draga mislim da je nearod rekao sta misli u beogradu a nadam se da ce tako biti i 20 maja.

Cvetelina

pre 11 godina

Šta će gospodin intelektualac odgovoriti na projekat buduće vlade u kojoj će Ana Bekuta biti ministrica kulture? Mrka kapitalni et cetera...Ej, Srbijo!

darko

pre 11 godina

Znaci Nikolic da me pretstavlja u svetu, nema sanse!!!!
Kao prvo vuce se po politickoj sceni duze nego Tadic, svake godine se povlaci iz politike a nikako da ode...

jos jedna stvar zeljan je vlasti, cim je okrenuo ledja svojim uverenjima da bi dobio moc, dosledan nije nikako, ja za njega necu glasati,
a za dosadnog Tadica moram ponovo da me Toma ne bi predstavljao u svetu...
kako je sve ovo glupo, stalno jedno te isto....

cpcp

pre 11 godina

@Kalimero

Tadic se u tom proslom duelu poneo dostojanstveno. Naravno da nije odgovarao na banalna i pateticna pitanja Tome, koji nije u tom duelu izneo bilo kakav plan u vezi toga sta ce da uradi ako dodje na vlast. Svo vreme ej samo pljuvao po Tadicu. Zalost ziva...

da

pre 11 godina

Sve sami akademici ovde. Najveci vam je problem diploma. Pa lepo eto BoTa vam je studirao 10 godina, pa jedva zavrsi taj fax, pa je mucenik morao da se da u politiku da bi imao u zivotu neku sljaku, pa je kod Djindjica bio levo smetalo, slali ga u saveznu skupstinu da cita napisane govore protiv seselja (slicno ono sto im je sad Canak & co), pa je onda od dacica kome su se tresle gace 5tog oktobra napravio silu koja zari i pali.

Ok akademici, clanovi SANU koji ovde komentarisete i lupate minuse, zelim vam BoTu kao predsednika zauvek, eto on je chovek akademski gradjanin, samo se pitam sta ce biti kad ne budemo mogli vise da se zaduzujemo...od srba koji se ne prodaju za dzak zlata, postali srbi koji glasaju za milostinju (posao na drzavnoj sisi)

bezimena

pre 11 godina

Ovaj se ne čuva samoga sebe, tako da bih baš volela da vidim još jedan njegov autolog.:))

p.s. od Karadjordja i kneza Miloša, od njega će ostati samo crni Gruja.:)))

Kvazimodo

pre 11 godina

Duel ce izgledati otprilike ovako:

Tadic: - A jesi li ti master?
Nikolic: - Nisam.
Tadic: - Nemas diplomu?
Nikolic: - Imam.
Tadic: - Imas a?
Nikolic: - Imam.
Tadic: - A znaci imas.
Nikolic: - Pa ne, kazem nemam.
Tadic: - Nemas?
Nikolic: - ... e, samo tetki da odnesem lek ...

Ivana

pre 11 godina

Samo me zanima njegova doslednost povodom izjave da ce se povuci iz politike ako Ds ponovo bude formirao Vladu...mislim da bi za to bilo krajnje vreme jer su narodu Srbije dosadile i njegove lazi i njegovo pojavljivanje u medijima.

Ladislav

pre 11 godina

Kako god i kada god to bilo ....moj predsednik necete biti , NIKADA . Mozete zauzimati to radno mesto , ali cu se ja u tom slucaju osecati veoma postidjeno i nelagodno ....i nikada vas necu dozivljavati kao osobu koaja me zastupa u svetu. Strasno !

Fawkes

pre 11 godina

Da vidimo šta ima Toma a šta Tadić i kako su do
toga došli.Prvo da se provere dipolme a potom
imovinsko stanje,bankovni računi i tome sl.
Kada bi se ovo postavio kao uslov da se neko
kandiduje za predsednika Srbije Toma bi
verovatno tražio promenu ustava pa da
skupština bira predsednika.Ili bi naš
Tomica naprasno postao monarhista.

marko

pre 11 godina

Tomo pocisti zutaca jednom za svagda,zbog Obilica.Misica,zbog cestite Srbije.Vise nas je,dokazimo da smo dostojni predaka.da nam je stalo do nasih potomaka

Pedja

pre 11 godina

Tv duel moze ali kada objasnite ovom narodu kako ste znali da ce Zoran Djindjic biti streljan 12.3.2003. kako ste najavili mesec dana pred ubistvo.

Žaki

pre 11 godina

Kakav duel?! Dokle ćeš da šizofreno cepaš ovaj polupismeni svet?? Znaš li šta pričaš? DA LI JE TAČNO da je tvoja i Borisova politika o Kosmetu ista? Jeste!! DA LI JE TAČNO da ste obojica prozapadno orijentisani? Jeste!! DA LI JE TAČNO da imate iste stavove o borbi protiv kriminala i korupcije?? Jeste!! DA LI JE TAČNO da isto razmišljate o privlačenju investitora i otvaranju novih radnih mesta? Jeste!! O kakvom onda ti duelu pričaš kad imate IDENTIČAN politički program?? Da niste toliko bolesni i sujetni, zajedničkom koalicijom bi mogli da pošaljete SPS u istoriju!! Ali ne... tvoje zaduženje je izgleda da potpuno razoriš svest kod ovog nesrećnog sveta; da ga šizofreno pocepaš i zombiraš... čime bi sebi obezbedio podršku za ubuduće!

Sudeći po onome što ste pričali u kampanji, ako niste lagali, najprirodniji koalicioni partner bi vam upravo bio Tadić i DS! I sad bi ti nekakav duel? Valjda hoćeš da poručiš krezubim tetkama sa 'ladnim trajnama da ste ti i Boris u stvari dva antipoda; dve nepomirljive opcije?!?! Koji ste lupeži sačuvaj Bože!! Umesto nekakvog hrišćanstva i hrišćanskog praštanja i mirenja (koje je izgleda samo na rečima i pored pompeznih slavskih kolača) vi ne prestajete da cepate ljude i da ih zavađate dole u bazi!? Sad bi “duel” sa nekim sa kim si programski isti?! Meni je to pokazatelj da si tendenciozan (ali ne samo ti) i da u pozadini svega nije u pitanju boljitak naroda i države već neke prikrivene namere koje će ubrzo izbiti na svetlo dana!

bezimena

pre 11 godina

Predsednik DEMOKRATSKE SRBIJE da bude neko kome nije žao što je ubijen S. Ćuruvija, neko ko je NAJAVLJIVAO ubistvo premijera Djindjića, neko ko je javno govorio da ima sigurnu kuću za odbegle haške optuženike, neko ko je za skupštinskom govornicom rekao da mu je žao što Srbija nije ruska gubernija, neko ko je izdao i upropastio stranku od koje je dobio SVE (kako bi tek nas od kojih nije dobio ništa) itd.itd.itd.!?

NIKADA T. Nikoliću, ti okreći ćurak naopako koliko god hoćeš puta, ali i ti, kao i Vučić, znaš odlično ZAŠTO NE MOŽEŠ i NEMAŠ PRAVO da predstavljaš SVE GRADJANE SRBIJE, nigde i ni pred kim! Ti si bre jedna od sramota ovog naroda!

Petar

pre 11 godina

Verovatno ocekuje duel u pljuvanju u dalj, to im je omiljena disciplina. Videli smo sinoc Vucica- kako izgleda kada se naprednjak u emisiji sa demokratom- histerija, frustracija, podmetanje, kuknjava...

Miodrag

pre 11 godina

Bilo bi lepo da gospodin Tadić prihvati taj duel,pod jednim uslovom!Da gospodin Nikolić donese na uvid svoje dve diplome i indeks sa položenim ispitima,da organizator duela(RTS,fotokopira iste,da bi se proverila verodostojnost obrazovanja gospodina Nikolića,koji ne zna ni jedan strani jezik,čak ni ruski,a hoće da Srbija bude ruska gubernija,daleko bilo!

dejan

pre 11 godina

Mozes da imas 100 duela sve ti dzabe. Srbija vis ne pada na takav nacin, usiljenog, pljuvackog, "ko sam sta sam" nacina razgovora kojim bi ti da osvojis glasace u duelu. Polako Srbija ponovo shvata da treba da postuje pamet, nacitanost, siroku misao, obrazovanost, smireni ton, a ne kafanske manire koje ti posedujes, crni Tomo. Ne tvrdim ni da je Tadic nesto specijalnan u svemu navedenom, ali Tome nije ni prici. Tvoj jedini uspeh je izbacivanje radikala sa politicke smene. Bas bih voleo da vidim Tomu sa onom nadrndanom facom tipa "sta ce s ti meni da pricas - ej pa ja sam pecem rakiju co'ce" ispred bilo kog svetskog drzavnika - pa izbacio bi ga napolje momentalno, Putin prvi bi ga s takvim stvom sutnuo. Uporno se bavi covek politikom a nema slifa. Idi Tomo lepo u uterivace dugova, to bi ti super islo.

dragan

pre 11 godina

Tomo, neće on ići na duel, jer zna da ne može da pruži niti jedan valjan odgovor kao i pre četiri godine. Narod koji je dao glas DS,SPS ili Preokretu nema prava da kuka kako loše živi jer je upravo glasao za one zbog kojih loše živi. P.S. Čuj psiholog državnik?!?!

diplomac

pre 11 godina

nije mi jasno šta toma diplomac* očekuje da postigne eventualnim duelom. to jeste praksa u razvijenim zemljama, ali se obično sučeljavaju kandidati približno jednakih kvaliteta. gos'n nikolić nije ravnopravan sagovornik tadiću - večiti politikant, prevarant i demagog, sa teretom neobjašnjene akademske titule + master diploma, koje nije opravdao lupetajući nesuvislo na tu temu. ostao nam je svima dužan objašnjenje.

Nutelica

pre 11 godina

Biraci sa desnice mnogo ste naivni.
Dovoljno je da neko otpeva himnu i poljubi ikonu i vec ga smatrate svojim IZBOROM !!!
Imali ste super priliku da oduvate vlast kao predizborna koalicija SNS-DSS-SRS-DVERI,ali ocito je da je neko od ovih partija radio za vlast,a vi mozgajte ko je to.
I ne zavaravajte se da cete za 4 godine pobediti Vladu koalicije DS-SPS-LDP,smislice vam jos neku patriotsku partiju,recimo PARTIJA DUSANOVOG ZAKONA, i vi cete se opet primiti i rasipate glasove,ali sta da vam radim...uvek su pametniji vladali nad onim drugim...

Dejan

pre 11 godina

Bez namere da bilo koga favorizujem, prilicno korektan, ljudski i posten potez Nikolića. Nakon što je pretrpeo izuzetno neukusnu kampanju od strane ds.
Na Tadiću je sada da odluči, hoće li nastaviti sa kukavičkim načinom borbe ili će izaći na duel, i pokazati da li je, ako jeste i zbog čega, bolji od Nikolića.
Time bi ispunio moralnu obavezu prema svojim glasačima i pokazao za čiji interes bi radio kao predsednik.

Šta je s' mozgom

pre 11 godina

Ooo magistre,kako napreduje doktorska disertacija! A najbolji mi Vučić sinoć kad kaže Đilasu sinoć,Toma ima bolje ocene i prosek na fakultetu od vas,hahahaha od muke da se smeješ!
A duel Nikolic-Tadić,dođe kao duel poluobrazovanost,nekultura,drčnost naspram obrazovanosti,odmerenosti i kulture! Tadić je gospodin za njega!

boco

pre 11 godina

Bio bi red da u jedno dva - tri zajednicka pojavljivanja pred drugi krug iznesu stavove. Nisam ni za jednog od ova dva kandidata jer mislim da nista dobro nece doneti srbiji, a bio bi red da se pojave u tv duelu.

Kiki

pre 11 godina

Hoću da glasam za Tomu samo ako obeća da bezuslovno i
neopozivo napušta politiku ako izgubi u drugom krugu.
Mora da postoji odgovornost političara za učinjeno ali
i za neučinjeno tj neuspeh na izborima.
Samo pod ovim uslovima Toma dobija moj glas i glasove
moje porodice...

MUKNAVI

pre 11 godina

Cica Tomo iz sela Bajcetine ne treba duel izmedju tebe,gramzljivog starca koji je umislio da ce on da spasi Srbiju, i smusenog Bote.Posle svih ovih dvadeset i kusur godina,sa vama svima na vlasti, Srbija se pretvorila u camotinju za obican Narod,kako ga vi nazivate,i postala poligon za raznorane fukare koje se bogate,vas finasiraju,da im te pozicije obezbedite u nedogled ali..nicijea nije svetlela do zore,pa nece ,ni vasa!

Banat

pre 11 godina

Niko da postavi ključno pitanje: ŠTA ĆE SRBIJI PREDSEDNIK?
Ili ćemo imati izrazito predsednički sistem (SAD) ili ćemo imati parlamentarni (Britanija).

Ovako zbog dva egomanijaka nećemo imati Vladu dok se ne održi drugi krug predsedničkih izbora 21.5! A predsednik Srbije, da podsetim, je ceremonijalna funkcija! Ceremonijalna!

Nikita

pre 11 godina

Nema šanse, neće smeti na duel. Lako je peckati preko drugih i pričati prazne priče ali pogledati se sa čovekom u oči... ne. nisu svi kao vi Nikoliću, pojedini imaju čega da se plaše i svesn su toga.

srecko :)

pre 11 godina

Neka iznese svako svoje stavove pa neka narod sam odluci da li zeli promene ili ce u naredne 4 godine da dozivi sto i proteklih 8.....

srbin

pre 11 godina

Da igraju "Šimšir dužina" i "Šimšir daljina", dve igre dobre preciznosti, koncentracije i veštine, u kojima takmičar treba šišarkom da pogodi grančicu koja viri iz limenke sa dužine od 10 metara, a u drugoj da šišarku protne kroz venac od grančica i pogodi limenku na daljini od 5 metara. Ko pobedi da se glasa za njega.

Glasačka mašina

pre 11 godina

Dva grobara, jedan sa kupljenom diplomom, drugi koji hoće neustavan TREĆI mandat. Hoću da glasam za nekoga, a moj favorit nije prošao u drugi krug, pa moram da analiziram zamerke na račun kandidata u drugom krugu. Navijam za Crvenu zvezdu, a diplomirao sam na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Smatram da je kandidatura za neustavan treći mandat predsednika Republike najteži mogući prestup na koji su svi ostali nemi. Ako je samim prihvatanjem kandidature pogažen Ustav, znači da je država na kolenima. Tumačenje da mu se prvi mandat ne računa jer smo tada bili deo federalne države je priča za malu decu. I važećim i prethodnim Ustavom je bilo propisano da niko ne može biti biran za predsednika više od dva puta. Ukoliko bih glasao za takvog kandidata trebalo bi mi oduzeti diplomu.

Kalimero

pre 11 godina

Bice kao pre cetiri godine. Tadic ima da izbegava svako pitanje postavljeno od strane Nikolica. Verovatno zato sto i sam zna da nema odgovor na to pitanje i da ce tim odgovorom izgubiti poverenje naroda.

nemanja

pre 11 godina

da, i na tom duelu ces sve vreme da vices "lopovi, lopovi", kada te neko pita o stanu od skoro 2 ara, koji si za mizerne pare kupio pred pocetak bombardovanja, okrenuces se na pricu o "promenama koje narod trazi" i na kraju ces se opet "povuci iz politike ako izgubis izbore"... neka hvala...

mada, ni onaj drugi nije nista bolji...

a ja cu opet da izadjem na izbore i da "glasam" za teofila pancica ili peru lukovica...

Danilo

pre 11 godina

Tako se i Aca junačio i zvao Djilasa na duel,pa smo videli šta narod u Beogradu misli.
Nego Tomo sakupljaj iskustvo,Tadića dobiti ne možeš,ali 2022.ili 2o27.šanse ti rastu pošto tada,kada budemo u EU,i neće biti toliko važno.

sacekaj malo

pre 11 godina

Sacekaj Tomo da se ponove izbori u Nisu, gde si osvojio ubedljivu pobedu.Nesto ima mnogo viska glasackih listica.
Uhvatila i tebe histerija kao i Dacica.

Hleb_tri_dinara

pre 11 godina

Za duel prvo da naucis koji si smer zavrsio na fakultetu... a i sta ima da se Tadic raspravlja sa tobom kad Vucic sam prizna da 80 ljudi sa vase liste ne valjaju nicemu.. treba da pristane na duel tek kada se izvinite za lazne montaze koje ste delili po Bg-u u kome ste tako lepo pukli

iznogud011

pre 11 godina

Nikolić je novinarima u Staroj Pazovi rekao da do sad nije razgovarao o formiraju vlade i da to neće činiti dok se ne završi drugi krug predsedničkih izbora, 20. maja.

Tomo, opet nisi dosledan. Pa rekao si da ces odmah da krenes u formiranje koalicije za vladu. Cula cela Srbija. Sta bi sa onih 77 mandata i 2% tvoje prednosti nad Tadicem? U dueli nemas nikakve sanse, kao i pre cetiri godine, zato ne zaleci se mnogo i ne zaludjuj narod sa tim stvarima.Istrosio si sva obecanja? Cujem sinoc od Vucica da ces da objavis neko zamrzavanje funkcije ili nesto slicno. Pa tebi parijska funkcija i ne treba kad si obezbedio dva kolena iza sebe. Prava vest bi bila da najzad odlazis iz politike ako izgubis i ove izbore...

zozozo

pre 11 godina

Apsolutna podrška za duel! Leđa uz leđa, pa jen-dva-tri-deset koraka. Kad sekundant baci maramicu, ispale po jedan metak, pa ako su još obojica živi, rukama i zubima do konačnog pobednika.

Hleb_tri_dinara

pre 11 godina

Za duel prvo da naucis koji si smer zavrsio na fakultetu... a i sta ima da se Tadic raspravlja sa tobom kad Vucic sam prizna da 80 ljudi sa vase liste ne valjaju nicemu.. treba da pristane na duel tek kada se izvinite za lazne montaze koje ste delili po Bg-u u kome ste tako lepo pukli

Danilo

pre 11 godina

Tako se i Aca junačio i zvao Djilasa na duel,pa smo videli šta narod u Beogradu misli.
Nego Tomo sakupljaj iskustvo,Tadića dobiti ne možeš,ali 2022.ili 2o27.šanse ti rastu pošto tada,kada budemo u EU,i neće biti toliko važno.

Bahushecc

pre 11 godina

Gospodine Menadžeru,
predlažem ti da skineš odelo, kravatu i odeš na njivu da radiš.
Nisi dorastao funkciji predsednika.
Kupio si diplomu, uzeo stan i imaš dobru platu!
Kako te bre nije sramota?

iznogud011

pre 11 godina

Nikolić je novinarima u Staroj Pazovi rekao da do sad nije razgovarao o formiraju vlade i da to neće činiti dok se ne završi drugi krug predsedničkih izbora, 20. maja.

Tomo, opet nisi dosledan. Pa rekao si da ces odmah da krenes u formiranje koalicije za vladu. Cula cela Srbija. Sta bi sa onih 77 mandata i 2% tvoje prednosti nad Tadicem? U dueli nemas nikakve sanse, kao i pre cetiri godine, zato ne zaleci se mnogo i ne zaludjuj narod sa tim stvarima.Istrosio si sva obecanja? Cujem sinoc od Vucica da ces da objavis neko zamrzavanje funkcije ili nesto slicno. Pa tebi parijska funkcija i ne treba kad si obezbedio dva kolena iza sebe. Prava vest bi bila da najzad odlazis iz politike ako izgubis i ove izbore...

Miodrag

pre 11 godina

Bilo bi lepo da gospodin Tadić prihvati taj duel,pod jednim uslovom!Da gospodin Nikolić donese na uvid svoje dve diplome i indeks sa položenim ispitima,da organizator duela(RTS,fotokopira iste,da bi se proverila verodostojnost obrazovanja gospodina Nikolića,koji ne zna ni jedan strani jezik,čak ni ruski,a hoće da Srbija bude ruska gubernija,daleko bilo!

sacekaj malo

pre 11 godina

Sacekaj Tomo da se ponove izbori u Nisu, gde si osvojio ubedljivu pobedu.Nesto ima mnogo viska glasackih listica.
Uhvatila i tebe histerija kao i Dacica.

darko

pre 11 godina

Znaci Nikolic da me pretstavlja u svetu, nema sanse!!!!
Kao prvo vuce se po politickoj sceni duze nego Tadic, svake godine se povlaci iz politike a nikako da ode...

jos jedna stvar zeljan je vlasti, cim je okrenuo ledja svojim uverenjima da bi dobio moc, dosledan nije nikako, ja za njega necu glasati,
a za dosadnog Tadica moram ponovo da me Toma ne bi predstavljao u svetu...
kako je sve ovo glupo, stalno jedno te isto....

Kalimero

pre 11 godina

Bice kao pre cetiri godine. Tadic ima da izbegava svako pitanje postavljeno od strane Nikolica. Verovatno zato sto i sam zna da nema odgovor na to pitanje i da ce tim odgovorom izgubiti poverenje naroda.

zozozo

pre 11 godina

Apsolutna podrška za duel! Leđa uz leđa, pa jen-dva-tri-deset koraka. Kad sekundant baci maramicu, ispale po jedan metak, pa ako su još obojica živi, rukama i zubima do konačnog pobednika.

Ladislav

pre 11 godina

Kako god i kada god to bilo ....moj predsednik necete biti , NIKADA . Mozete zauzimati to radno mesto , ali cu se ja u tom slucaju osecati veoma postidjeno i nelagodno ....i nikada vas necu dozivljavati kao osobu koaja me zastupa u svetu. Strasno !

Šta je s' mozgom

pre 11 godina

Ooo magistre,kako napreduje doktorska disertacija! A najbolji mi Vučić sinoć kad kaže Đilasu sinoć,Toma ima bolje ocene i prosek na fakultetu od vas,hahahaha od muke da se smeješ!
A duel Nikolic-Tadić,dođe kao duel poluobrazovanost,nekultura,drčnost naspram obrazovanosti,odmerenosti i kulture! Tadić je gospodin za njega!

dejan

pre 11 godina

Mozes da imas 100 duela sve ti dzabe. Srbija vis ne pada na takav nacin, usiljenog, pljuvackog, "ko sam sta sam" nacina razgovora kojim bi ti da osvojis glasace u duelu. Polako Srbija ponovo shvata da treba da postuje pamet, nacitanost, siroku misao, obrazovanost, smireni ton, a ne kafanske manire koje ti posedujes, crni Tomo. Ne tvrdim ni da je Tadic nesto specijalnan u svemu navedenom, ali Tome nije ni prici. Tvoj jedini uspeh je izbacivanje radikala sa politicke smene. Bas bih voleo da vidim Tomu sa onom nadrndanom facom tipa "sta ce s ti meni da pricas - ej pa ja sam pecem rakiju co'ce" ispred bilo kog svetskog drzavnika - pa izbacio bi ga napolje momentalno, Putin prvi bi ga s takvim stvom sutnuo. Uporno se bavi covek politikom a nema slifa. Idi Tomo lepo u uterivace dugova, to bi ti super islo.

Ivana

pre 11 godina

Samo me zanima njegova doslednost povodom izjave da ce se povuci iz politike ako Ds ponovo bude formirao Vladu...mislim da bi za to bilo krajnje vreme jer su narodu Srbije dosadile i njegove lazi i njegovo pojavljivanje u medijima.

Pedja

pre 11 godina

Tv duel moze ali kada objasnite ovom narodu kako ste znali da ce Zoran Djindjic biti streljan 12.3.2003. kako ste najavili mesec dana pred ubistvo.

cpcp

pre 11 godina

@Kalimero

Tadic se u tom proslom duelu poneo dostojanstveno. Naravno da nije odgovarao na banalna i pateticna pitanja Tome, koji nije u tom duelu izneo bilo kakav plan u vezi toga sta ce da uradi ako dodje na vlast. Svo vreme ej samo pljuvao po Tadicu. Zalost ziva...

nemanja

pre 11 godina

da, i na tom duelu ces sve vreme da vices "lopovi, lopovi", kada te neko pita o stanu od skoro 2 ara, koji si za mizerne pare kupio pred pocetak bombardovanja, okrenuces se na pricu o "promenama koje narod trazi" i na kraju ces se opet "povuci iz politike ako izgubis izbore"... neka hvala...

mada, ni onaj drugi nije nista bolji...

a ja cu opet da izadjem na izbore i da "glasam" za teofila pancica ili peru lukovica...

diplomac

pre 11 godina

nije mi jasno šta toma diplomac* očekuje da postigne eventualnim duelom. to jeste praksa u razvijenim zemljama, ali se obično sučeljavaju kandidati približno jednakih kvaliteta. gos'n nikolić nije ravnopravan sagovornik tadiću - večiti politikant, prevarant i demagog, sa teretom neobjašnjene akademske titule + master diploma, koje nije opravdao lupetajući nesuvislo na tu temu. ostao nam je svima dužan objašnjenje.

Kvazimodo

pre 11 godina

Duel ce izgledati otprilike ovako:

Tadic: - A jesi li ti master?
Nikolic: - Nisam.
Tadic: - Nemas diplomu?
Nikolic: - Imam.
Tadic: - Imas a?
Nikolic: - Imam.
Tadic: - A znaci imas.
Nikolic: - Pa ne, kazem nemam.
Tadic: - Nemas?
Nikolic: - ... e, samo tetki da odnesem lek ...

boco

pre 11 godina

Bio bi red da u jedno dva - tri zajednicka pojavljivanja pred drugi krug iznesu stavove. Nisam ni za jednog od ova dva kandidata jer mislim da nista dobro nece doneti srbiji, a bio bi red da se pojave u tv duelu.

Rodrigez

pre 11 godina

Večiti student i večiti kandidat za predsednika....
Dokle bre više Tomo????
Daj bre povuci se u svoju hacijendu u Bajčetini
i gaji koze i ovce....
Muka nam je bre više od tebe non stop na svim
televizijama....
Krajnje je bre vreme Tomo da se penzionišeš i
da se više ne brukaš pod stare dane....

marko

pre 11 godina

Tomo pocisti zutaca jednom za svagda,zbog Obilica.Misica,zbog cestite Srbije.Vise nas je,dokazimo da smo dostojni predaka.da nam je stalo do nasih potomaka

novosađanka

pre 11 godina

Ovom Nikoliću je ekonomska kriza pala ko budali šamar, pa se laici i neupućeni građani okreću njemu misleći da je samo nama teško, i to zbog Tadića i loše i lopovske politike demokrata.
Nikoliću, situacija ti ide u prilog, ali normalni ljudi i građani ne zaboravljaju tvoj karakter i tvoje gluposti.

bezimena

pre 11 godina

Ovaj se ne čuva samoga sebe, tako da bih baš volela da vidim još jedan njegov autolog.:))

p.s. od Karadjordja i kneza Miloša, od njega će ostati samo crni Gruja.:)))

bezimena

pre 11 godina

Predsednik DEMOKRATSKE SRBIJE da bude neko kome nije žao što je ubijen S. Ćuruvija, neko ko je NAJAVLJIVAO ubistvo premijera Djindjića, neko ko je javno govorio da ima sigurnu kuću za odbegle haške optuženike, neko ko je za skupštinskom govornicom rekao da mu je žao što Srbija nije ruska gubernija, neko ko je izdao i upropastio stranku od koje je dobio SVE (kako bi tek nas od kojih nije dobio ništa) itd.itd.itd.!?

NIKADA T. Nikoliću, ti okreći ćurak naopako koliko god hoćeš puta, ali i ti, kao i Vučić, znaš odlično ZAŠTO NE MOŽEŠ i NEMAŠ PRAVO da predstavljaš SVE GRADJANE SRBIJE, nigde i ni pred kim! Ti si bre jedna od sramota ovog naroda!

Razum

pre 11 godina

Tadic izbegava duel, nema pomagaca da sufliraju. Ako prica iz glave moze biti to duga tisina. Ko god da pobedi Srbijo, nece biti dobro. Tadic je na vlasti vec 10 godina, nije nam dobro, mozada je vreme da menjemo, da bi peziveli sledecih 5? Kao u svim velikim zemljama jedna garnitura u skupstini a druga da ih kontrolise.

Бетелгез

pre 11 godina

Не сме на изазов,шта да ти одговори кад га питаш шта је са просветом,здравством,пољопривредом,фабрикама проданим за багателу,што свој народ који се брани од агресије на Северу Косова назива криминалном организацијом,што су му драже комшије него свој народ који му је указао поверење...
Незадовољни народе,не дозволи да ти режимска мањина кроји судбину!
Изађи на изборе и покажи незадовољство!
Поздрав!

Fawkes

pre 11 godina

Da vidimo šta ima Toma a šta Tadić i kako su do
toga došli.Prvo da se provere dipolme a potom
imovinsko stanje,bankovni računi i tome sl.
Kada bi se ovo postavio kao uslov da se neko
kandiduje za predsednika Srbije Toma bi
verovatno tražio promenu ustava pa da
skupština bira predsednika.Ili bi naš
Tomica naprasno postao monarhista.

marija

pre 11 godina

Tadic za Predsednika,
a Vi, Nikolicu, na ispitivanje porekla imovine, porekla diplome i pretnji fizickom likvidacijom.
Otkud Vam ideja da se kandidujete za PREDSEDNIKA SRBIJE?
Vi i Tadic ste dva sveta.

Žaki

pre 11 godina

Kakav duel?! Dokle ćeš da šizofreno cepaš ovaj polupismeni svet?? Znaš li šta pričaš? DA LI JE TAČNO da je tvoja i Borisova politika o Kosmetu ista? Jeste!! DA LI JE TAČNO da ste obojica prozapadno orijentisani? Jeste!! DA LI JE TAČNO da imate iste stavove o borbi protiv kriminala i korupcije?? Jeste!! DA LI JE TAČNO da isto razmišljate o privlačenju investitora i otvaranju novih radnih mesta? Jeste!! O kakvom onda ti duelu pričaš kad imate IDENTIČAN politički program?? Da niste toliko bolesni i sujetni, zajedničkom koalicijom bi mogli da pošaljete SPS u istoriju!! Ali ne... tvoje zaduženje je izgleda da potpuno razoriš svest kod ovog nesrećnog sveta; da ga šizofreno pocepaš i zombiraš... čime bi sebi obezbedio podršku za ubuduće!

Sudeći po onome što ste pričali u kampanji, ako niste lagali, najprirodniji koalicioni partner bi vam upravo bio Tadić i DS! I sad bi ti nekakav duel? Valjda hoćeš da poručiš krezubim tetkama sa 'ladnim trajnama da ste ti i Boris u stvari dva antipoda; dve nepomirljive opcije?!?! Koji ste lupeži sačuvaj Bože!! Umesto nekakvog hrišćanstva i hrišćanskog praštanja i mirenja (koje je izgleda samo na rečima i pored pompeznih slavskih kolača) vi ne prestajete da cepate ljude i da ih zavađate dole u bazi!? Sad bi “duel” sa nekim sa kim si programski isti?! Meni je to pokazatelj da si tendenciozan (ali ne samo ti) i da u pozadini svega nije u pitanju boljitak naroda i države već neke prikrivene namere koje će ubrzo izbiti na svetlo dana!

dalibor

pre 11 godina

Pre 20 godina si moga oca i brata odveo u Vukovar a nama, Staropazovcanima Slovacima, nudio dva sendvica na put a sada svake nedelje dolazis u Pazovu kao da je to tvoja prcija! Sram te bilo! Da imas obraza, ne bi krocio za svoga zivota vise u Staru Pazovu. I bas mi milo sto uvek najslabije prolazis bas kod nas, Slovaka Pazovcana - ali sve po zasluzi, jer mi, Slovaci ne oprastamo! Ko god ti bio protivkandidat,uvek ce kod nas bolje proci od tebe! Napred Tadicu!

aleksandra

pre 11 godina

Daj covece,kakav crni duel,ti odavno nema sta da kazes.Znas engleski?Imas fakultetsku diplomu?Ako su odgovori NE,a svi znamo da jesu,kako ti uopste mislis da budes predsednik?Sram te bilo da si se uopste kandidovao,sprdas se sa inteligencijom svih onih koji ceo zivot uce i nadogradjuju se.Lepo se povuci i zavrsi konacno taj fakultet,pa se tamo za jedno desetak godina pojavi opet,mozda ti i uspe.Dovidjenja!!!!!

Sasa

pre 11 godina

Narod je sam izbrao i dao nejveci broj glasova coveku kog Tadic danas proziva!!!! ni stotinu diploma ne mogu sada pomoci demokratama da zavaraju narod!!!
(cupkica, 8. maj 2012 14:40)

Neverovatni ste. I pored toga sto ceo Svet zna da je Tadic dobio VISE glasova od Nikolica vi iznosite NOTORNU LAZ da je Nikolic dobio vise glasova. Molim Vas prestanite da LAZETE jer nam zagadjujete zivotnu okolinu. A da je diploma "smuvana" opste je poznato..

Draginja

pre 11 godina

Gospodin Nikolić je moj komšija, kupio je stan na NBGD kao i ja od gospodina Draga Mićovića i Milije Babovića, koji je nešto oko 200kv.m i plaćen je 3.500 evra po kv.m. Lep stan, ali mi nije jasno kako se toliko zaradi od politike, znamo da mu je supruga domacica, a skolovao je i dva deteta?
Od istih ljudi je i kupio stan svom sinu u Lisicijem potoku u ul. Slavka Ćuruvije. Da li će se i njegov sin iseliti odatle, isto kao što je i on učinio iz Bulevara Zorana Đinđića?

dragan

pre 11 godina

Tomo, neće on ići na duel, jer zna da ne može da pruži niti jedan valjan odgovor kao i pre četiri godine. Narod koji je dao glas DS,SPS ili Preokretu nema prava da kuka kako loše živi jer je upravo glasao za one zbog kojih loše živi. P.S. Čuj psiholog državnik?!?!

Petar

pre 11 godina

Verovatno ocekuje duel u pljuvanju u dalj, to im je omiljena disciplina. Videli smo sinoc Vucica- kako izgleda kada se naprednjak u emisiji sa demokratom- histerija, frustracija, podmetanje, kuknjava...

Kiki

pre 11 godina

Hoću da glasam za Tomu samo ako obeća da bezuslovno i
neopozivo napušta politiku ako izgubi u drugom krugu.
Mora da postoji odgovornost političara za učinjeno ali
i za neučinjeno tj neuspeh na izborima.
Samo pod ovim uslovima Toma dobija moj glas i glasove
moje porodice...

Banat

pre 11 godina

Niko da postavi ključno pitanje: ŠTA ĆE SRBIJI PREDSEDNIK?
Ili ćemo imati izrazito predsednički sistem (SAD) ili ćemo imati parlamentarni (Britanija).

Ovako zbog dva egomanijaka nećemo imati Vladu dok se ne održi drugi krug predsedničkih izbora 21.5! A predsednik Srbije, da podsetim, je ceremonijalna funkcija! Ceremonijalna!

Nutelica

pre 11 godina

Biraci sa desnice mnogo ste naivni.
Dovoljno je da neko otpeva himnu i poljubi ikonu i vec ga smatrate svojim IZBOROM !!!
Imali ste super priliku da oduvate vlast kao predizborna koalicija SNS-DSS-SRS-DVERI,ali ocito je da je neko od ovih partija radio za vlast,a vi mozgajte ko je to.
I ne zavaravajte se da cete za 4 godine pobediti Vladu koalicije DS-SPS-LDP,smislice vam jos neku patriotsku partiju,recimo PARTIJA DUSANOVOG ZAKONA, i vi cete se opet primiti i rasipate glasove,ali sta da vam radim...uvek su pametniji vladali nad onim drugim...

Cvetelina

pre 11 godina

Šta će gospodin intelektualac odgovoriti na projekat buduće vlade u kojoj će Ana Bekuta biti ministrica kulture? Mrka kapitalni et cetera...Ej, Srbijo!

dtagan

pre 11 godina

iako nisam pristalica ds, mislim da je Tadic ipak bolji za tu poziciju. najbolja bi bila kombinacija tadic predsednik djilas premijer , vlada sa sns, tomi da se daju jaci resori i to je to.

tako bi jedni druge kontrolisali i bilo bi manje mesta za pljuvanje na sledecim izborima.

cupkica

pre 11 godina

Narod je sam izbrao i dao nejveci broj glasova coveku kog Tadic danas proziva!!!! ni stotinu diploma ne mogu sada pomoci demokratama da zavaraju narod!!!

Srbija

pre 11 godina

Auuu citam ove komentare i smejem se,ima dosta dobrih komentara al ljudi kakva pamet se vraca,obrazovani ljudi,gde to,u kojoj ti drzavi zivis pa pises ovakve nebuloze,nikad manje obrazovanih nikad manje pametnih.Mi mladi bezimo odavde,stari nece ni doziveti penzije,o cemu pricate,Nikolic je obezbedio svoja buduca dva kolena,A Tadic je onda 5 zajedno sa Dinkicem,Djelicem i ostalom ekipom.Nisam pristanica nijedne politicke stranke,niti cu ikada biti.Ovde su najgori zakoni na planeti,ulazak u e.u traje 12 god,pokrali nas sve,pozatvarali firme,i vi se svadjate ko ce biti u najvaznijoj fotelji,strasno:)Necu da me Toma predstavlja u svetu,moram da glasam za Borisa,eto jos jedne nebuloze.Ja necu nijedan da me predstavlja,nema razlike,unistice nas ko god da dodje na vlast.Mi se medjusobno svadjamo dok ova politicka elita slavi i uziva.(Dacic)dogovorice se oni sami za nekim restoranskim stolom uz prasetinu,jagnjetinu znate i sami kako to ide,mi se opet necemo nista pitati.Ista je to bagra,samo izadju na televiziju da vam zamazu oci.Mislite svojom glavom to je najveca sloboda.

Sasa

pre 11 godina

Tomo, neće on ići na duel, jer zna da ne može da pruži niti jedan valjan odgovor kao i pre četiri godine. Narod koji je dao glas DS,SPS ili Preokretu nema prava da kuka kako loše živi jer je upravo glasao za one zbog kojih loše živi. P.S. Čuj psiholog državnik?!?!
(dragan, 8. maj 2012 14:20)

U pravu si , lepse zvuci Grobar drzavnik, sa srednjom strucnom spremom. Ali zato je Vucic(veciti zamenik) bio jedan od najboljih studenata na NEVEROVATNO TESKOM FAKULTETU PRAVA. NEma ni 50.000pravnika u Srbiji.

Beli Zemun

pre 11 godina

Ko sta radi ovi naprednjaci to jest radikali u blazoj formi samo zovu na duele,gospodo draga mislim da je nearod rekao sta misli u beogradu a nadam se da ce tako biti i 20 maja.

branko

pre 11 godina

Stvarno mi nisu jasni komentari koji su objavljeni.Čovek je pozvao svog protivkandidata na duel.To je njegovo demokratko pravo.Kolika ostrašćenost, velika mržnja...Kada smo 2000-te 5.oktobra upali u tada Saveznu skupštinu zgražavao sam se nad otimačinom koja je vršena unutar same zgrade.Tada sam video koliko smo mi kao narod loši.Zato nam i tako ide kao državi.Ja za Nikolića nikada nisam glasao, ali ovo što proizvodi Ds, a naročito u predizbornoj kampanji je samo korišćenje Miloševićevskih recepata i pokušaj da se skrenu pogledi sa loše vladavine od 4god..

Камелеон

pre 11 godina

Чудни кандидати, Борис Тадић и Томислав Николић, партијски програми и лични ставови су им тако рећи идентични, а не подосе се и неће у коалицију! Значи, када чујеш или прочиташ текстове из кампање или програма, помислио би да је то све једна те иста странка, један те исти човек... А када прозборе један о другоме, е тада уствари видиш велике разлике... Коме веровати?

Dejan

pre 11 godina

Bez namere da bilo koga favorizujem, prilicno korektan, ljudski i posten potez Nikolića. Nakon što je pretrpeo izuzetno neukusnu kampanju od strane ds.
Na Tadiću je sada da odluči, hoće li nastaviti sa kukavičkim načinom borbe ili će izaći na duel, i pokazati da li je, ako jeste i zbog čega, bolji od Nikolića.
Time bi ispunio moralnu obavezu prema svojim glasačima i pokazao za čiji interes bi radio kao predsednik.

Slogirani kaktus

pre 11 godina

Bio bi jako zanimljiv TV duel dva kandidata za predsednika Srbije. S jedne strane onaj ko je obecavao kule i gradove a od svega toga nista nismo dobili a s druge strane g.Nikolic koji nije do sada bio u poziciji vlasti.

da

pre 11 godina

Sve sami akademici ovde. Najveci vam je problem diploma. Pa lepo eto BoTa vam je studirao 10 godina, pa jedva zavrsi taj fax, pa je mucenik morao da se da u politiku da bi imao u zivotu neku sljaku, pa je kod Djindjica bio levo smetalo, slali ga u saveznu skupstinu da cita napisane govore protiv seselja (slicno ono sto im je sad Canak & co), pa je onda od dacica kome su se tresle gace 5tog oktobra napravio silu koja zari i pali.

Ok akademici, clanovi SANU koji ovde komentarisete i lupate minuse, zelim vam BoTu kao predsednika zauvek, eto on je chovek akademski gradjanin, samo se pitam sta ce biti kad ne budemo mogli vise da se zaduzujemo...od srba koji se ne prodaju za dzak zlata, postali srbi koji glasaju za milostinju (posao na drzavnoj sisi)

nenad

pre 11 godina

Srbiji je dosta psihologa za predsednika to su i pokazali biraci na izborima ajde da probamo malo da menjamo. Da nije bilo Djilasa u Bg pukli bi ko zvecka u Srbiji na parlamentarnim izborima ne volim Djilasa al svaka cast za uradjeno

Glasačka mašina

pre 11 godina

Dva grobara, jedan sa kupljenom diplomom, drugi koji hoće neustavan TREĆI mandat. Hoću da glasam za nekoga, a moj favorit nije prošao u drugi krug, pa moram da analiziram zamerke na račun kandidata u drugom krugu. Navijam za Crvenu zvezdu, a diplomirao sam na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Smatram da je kandidatura za neustavan treći mandat predsednika Republike najteži mogući prestup na koji su svi ostali nemi. Ako je samim prihvatanjem kandidature pogažen Ustav, znači da je država na kolenima. Tumačenje da mu se prvi mandat ne računa jer smo tada bili deo federalne države je priča za malu decu. I važećim i prethodnim Ustavom je bilo propisano da niko ne može biti biran za predsednika više od dva puta. Ukoliko bih glasao za takvog kandidata trebalo bi mi oduzeti diplomu.

Ko bi rek'o cuda da se dese...

pre 11 godina

Jedan grobar po struci, drugi je na dobrom putu da postane grobar Srbije ( ako to vec nije postao ).
A i sta ce im duel, bice kako mali Sloba kaze.

srbin

pre 11 godina

Da igraju "Šimšir dužina" i "Šimšir daljina", dve igre dobre preciznosti, koncentracije i veštine, u kojima takmičar treba šišarkom da pogodi grančicu koja viri iz limenke sa dužine od 10 metara, a u drugoj da šišarku protne kroz venac od grančica i pogodi limenku na daljini od 5 metara. Ko pobedi da se glasa za njega.

Nesa

pre 11 godina

Što su ovi žuti napali sa komentarima tipa zašto se Nikolić ne povlači iz politike. Ko drugi može da se suprotstavi Tadiću i ugrozi njegovu vladavinu? Čeda? Stanković? Jadranka? Svi predsednički kandidati zajedno nemaju koliko sam ima Nikolić. Nije ni čudo što ste ga napali da se povuče iz politike!

Zoran

pre 11 godina

Ja stvarno ne razumem sve vas "demokrate"...pa ljudi jel vidite kako se zivi...jel vidite kolike su plate...jel ste slepi? 12 godina je na vlasti,dosta je bre vise...Pa sta ako je Toma pricao jedno,danas drugo...drugacije su okolnosti danas...Pa sta je sa SPS-om,do juce su vam bili neprijatelji,danas se volite...ako Dacic bude premijer,za 4-ri godine ce vas prestici...i za kraj,hteli vi to da priznate ili ne...pola Srbije stoji uz Tomu,morate da tako razmisljate i da postujete tu cinjeicu ...i ne bojte se,ne plasite se promena....dajte coveku da sam vlada i da sam odlucuje...pa ako ne valja,menjacemo...ali u interesu je i Tome i SNS-a da se dokazu i da ostanu sto duze na vlasti....a kako najbolje da to urade-tako sto ce uraditi sve za gradjane ove zemlje...TOMA DO POBEDE!

MUKNAVI

pre 11 godina

Cica Tomo iz sela Bajcetine ne treba duel izmedju tebe,gramzljivog starca koji je umislio da ce on da spasi Srbiju, i smusenog Bote.Posle svih ovih dvadeset i kusur godina,sa vama svima na vlasti, Srbija se pretvorila u camotinju za obican Narod,kako ga vi nazivate,i postala poligon za raznorane fukare koje se bogate,vas finasiraju,da im te pozicije obezbedite u nedogled ali..nicijea nije svetlela do zore,pa nece ,ni vasa!

Nikita

pre 11 godina

Nema šanse, neće smeti na duel. Lako je peckati preko drugih i pričati prazne priče ali pogledati se sa čovekom u oči... ne. nisu svi kao vi Nikoliću, pojedini imaju čega da se plaše i svesn su toga.

Duel nije tabu

pre 11 godina

Politicki dueli postoje u svim zemljama. Bilo bi zanimljivo cuti oba kandidata. Ali prava merodavna stvar je cuti koliko su ljudi iz njihovih stranaka pokrali i nakrali, to je velika tabu tema koju ako pocnes da istrazujes, neces se dobro provesti.

srecko :)

pre 11 godina

Neka iznese svako svoje stavove pa neka narod sam odluci da li zeli promene ili ce u naredne 4 godine da dozivi sto i proteklih 8.....

miodrag

pre 11 godina

ajde majcin sine TOMI na duel da vidimo cujemo sta se to nudi sta uradi za protekle cetiri godine gde su plate radna mesta penzije sudstvo zdravstvo korupcija kriminal sve tanano objasni a TOMA nek kaze sta ima on nije vodio ovu zemlju ali TADICU trba imati petlju pa izaci svi analiticari ekonomisti jednoglasno bez ustezanja tvrde da ste SRBIJU i narod slomili pa da vidimo u duelu ko laze i nezaboravite SNS sam 73 mandata a DS 6 manje sa LJAJICEM I LIGOM sto ce reci da DS sam nema vise od 45 mandata sve nam to tanano objasnite pa da glasamo nemas ti stomak da izadjes na megdan nego ces da coskaris i jajaris po selima

Vladimir

pre 11 godina

Počasni Kandidatu,

Upravljanje državom prepusti nekome ko neće kuvati kafe, a za pranje pobrkanih lončića si dovolnjo kvalifikovan. Predsednik (ove) države ima neke druge obaveze.

Aleksandar

pre 11 godina

Ljudi samo sklonite Dacica pa posle sledecih izbbora da umru kao sto s sada umrli i radikali, pa Tadicu ako si prosli put isao sa Slobinim socijalistima zbog radikala radikala vise nema nemoj da te maali JOza tj sloba zeza i tebe i nas ako boga znate ljudi sklonite ih nemojte da ubijate ideju Zorana Djindjica a ako mislis Tadicu da i oovga puta odes sa socijalistima mislim da ce DS a i ti licno doziveti veliki sunovrat jel mnogi ti nisu oprostili 2008 i ako sam tada glasao za LDP a ovoga puta nisam imao za koga jel je LDP 2008 podrzao SPS prvo u opstini Novi Beograd a zatim i u samom gradu... Zato ljudi pamet u glavu...
PA da li mozete da zamislite DJindjica sa SPS om

Mile Kontras

pre 11 godina

Dijalog bi umesto u suvoparnom studiju trebalo voditi u laganoj setnji kraj reke, bili bi opusteniji i emisija bi bila mnogo dobra i prirodnija.
Inace su oba kandidata smesna kao cirkus i nisu ni d od drzavnika kakav Srbiji treba.

Olgica

pre 11 godina

A šta će gospodin bivši predsednik u tom duelu da nam kaže, odaće nam tajnu kako se rapidno zatvaraju firme i koja je formula otpuštanja radnika? E moj Tadiću, ti nemaš srama a pojedinci kao da su zamađijani ili ucenjeni, ja ne vidim drugi razlog zbog koga ti veruju.

Nikolina

pre 11 godina

Nemoj Tomo molim te, ionako ne mogu više očima da ga gledam... nastupaj negde sam jer ti si čovek koja vredi slušati i slediti.

Boranka

pre 11 godina

Baš me interesuje da li će smetu da tokom duela bar jednom pogleda Nikolića pravo u oči i javno ponovi svu prljavu igru tokom kampanje.

maxim IV divizija

pre 11 godina

tu gde bude se odravao duel moraju da pripaze da im tadic neodnese fotelju,da nebi bilo kao i negde sto je uzimao glasove drugim strankama na brojanju.

Kalimero

pre 11 godina

Bice kao pre cetiri godine. Tadic ima da izbegava svako pitanje postavljeno od strane Nikolica. Verovatno zato sto i sam zna da nema odgovor na to pitanje i da ce tim odgovorom izgubiti poverenje naroda.

Danilo

pre 11 godina

Tako se i Aca junačio i zvao Djilasa na duel,pa smo videli šta narod u Beogradu misli.
Nego Tomo sakupljaj iskustvo,Tadića dobiti ne možeš,ali 2022.ili 2o27.šanse ti rastu pošto tada,kada budemo u EU,i neće biti toliko važno.

Hleb_tri_dinara

pre 11 godina

Za duel prvo da naucis koji si smer zavrsio na fakultetu... a i sta ima da se Tadic raspravlja sa tobom kad Vucic sam prizna da 80 ljudi sa vase liste ne valjaju nicemu.. treba da pristane na duel tek kada se izvinite za lazne montaze koje ste delili po Bg-u u kome ste tako lepo pukli

marko

pre 11 godina

Tomo pocisti zutaca jednom za svagda,zbog Obilica.Misica,zbog cestite Srbije.Vise nas je,dokazimo da smo dostojni predaka.da nam je stalo do nasih potomaka

sacekaj malo

pre 11 godina

Sacekaj Tomo da se ponove izbori u Nisu, gde si osvojio ubedljivu pobedu.Nesto ima mnogo viska glasackih listica.
Uhvatila i tebe histerija kao i Dacica.

iznogud011

pre 11 godina

Nikolić je novinarima u Staroj Pazovi rekao da do sad nije razgovarao o formiraju vlade i da to neće činiti dok se ne završi drugi krug predsedničkih izbora, 20. maja.

Tomo, opet nisi dosledan. Pa rekao si da ces odmah da krenes u formiranje koalicije za vladu. Cula cela Srbija. Sta bi sa onih 77 mandata i 2% tvoje prednosti nad Tadicem? U dueli nemas nikakve sanse, kao i pre cetiri godine, zato ne zaleci se mnogo i ne zaludjuj narod sa tim stvarima.Istrosio si sva obecanja? Cujem sinoc od Vucica da ces da objavis neko zamrzavanje funkcije ili nesto slicno. Pa tebi parijska funkcija i ne treba kad si obezbedio dva kolena iza sebe. Prava vest bi bila da najzad odlazis iz politike ako izgubis i ove izbore...

dragan

pre 11 godina

Tomo, neće on ići na duel, jer zna da ne može da pruži niti jedan valjan odgovor kao i pre četiri godine. Narod koji je dao glas DS,SPS ili Preokretu nema prava da kuka kako loše živi jer je upravo glasao za one zbog kojih loše živi. P.S. Čuj psiholog državnik?!?!

Razum

pre 11 godina

Tadic izbegava duel, nema pomagaca da sufliraju. Ako prica iz glave moze biti to duga tisina. Ko god da pobedi Srbijo, nece biti dobro. Tadic je na vlasti vec 10 godina, nije nam dobro, mozada je vreme da menjemo, da bi peziveli sledecih 5? Kao u svim velikim zemljama jedna garnitura u skupstini a druga da ih kontrolise.

Miodrag

pre 11 godina

Bilo bi lepo da gospodin Tadić prihvati taj duel,pod jednim uslovom!Da gospodin Nikolić donese na uvid svoje dve diplome i indeks sa položenim ispitima,da organizator duela(RTS,fotokopira iste,da bi se proverila verodostojnost obrazovanja gospodina Nikolića,koji ne zna ni jedan strani jezik,čak ni ruski,a hoće da Srbija bude ruska gubernija,daleko bilo!

Бетелгез

pre 11 godina

Не сме на изазов,шта да ти одговори кад га питаш шта је са просветом,здравством,пољопривредом,фабрикама проданим за багателу,што свој народ који се брани од агресије на Северу Косова назива криминалном организацијом,што су му драже комшије него свој народ који му је указао поверење...
Незадовољни народе,не дозволи да ти режимска мањина кроји судбину!
Изађи на изборе и покажи незадовољство!
Поздрав!

Bahushecc

pre 11 godina

Gospodine Menadžeru,
predlažem ti da skineš odelo, kravatu i odeš na njivu da radiš.
Nisi dorastao funkciji predsednika.
Kupio si diplomu, uzeo stan i imaš dobru platu!
Kako te bre nije sramota?

nemanja

pre 11 godina

da, i na tom duelu ces sve vreme da vices "lopovi, lopovi", kada te neko pita o stanu od skoro 2 ara, koji si za mizerne pare kupio pred pocetak bombardovanja, okrenuces se na pricu o "promenama koje narod trazi" i na kraju ces se opet "povuci iz politike ako izgubis izbore"... neka hvala...

mada, ni onaj drugi nije nista bolji...

a ja cu opet da izadjem na izbore i da "glasam" za teofila pancica ili peru lukovica...

darko

pre 11 godina

Znaci Nikolic da me pretstavlja u svetu, nema sanse!!!!
Kao prvo vuce se po politickoj sceni duze nego Tadic, svake godine se povlaci iz politike a nikako da ode...

jos jedna stvar zeljan je vlasti, cim je okrenuo ledja svojim uverenjima da bi dobio moc, dosledan nije nikako, ja za njega necu glasati,
a za dosadnog Tadica moram ponovo da me Toma ne bi predstavljao u svetu...
kako je sve ovo glupo, stalno jedno te isto....

dejan

pre 11 godina

Mozes da imas 100 duela sve ti dzabe. Srbija vis ne pada na takav nacin, usiljenog, pljuvackog, "ko sam sta sam" nacina razgovora kojim bi ti da osvojis glasace u duelu. Polako Srbija ponovo shvata da treba da postuje pamet, nacitanost, siroku misao, obrazovanost, smireni ton, a ne kafanske manire koje ti posedujes, crni Tomo. Ne tvrdim ni da je Tadic nesto specijalnan u svemu navedenom, ali Tome nije ni prici. Tvoj jedini uspeh je izbacivanje radikala sa politicke smene. Bas bih voleo da vidim Tomu sa onom nadrndanom facom tipa "sta ce s ti meni da pricas - ej pa ja sam pecem rakiju co'ce" ispred bilo kog svetskog drzavnika - pa izbacio bi ga napolje momentalno, Putin prvi bi ga s takvim stvom sutnuo. Uporno se bavi covek politikom a nema slifa. Idi Tomo lepo u uterivace dugova, to bi ti super islo.

Ladislav

pre 11 godina

Kako god i kada god to bilo ....moj predsednik necete biti , NIKADA . Mozete zauzimati to radno mesto , ali cu se ja u tom slucaju osecati veoma postidjeno i nelagodno ....i nikada vas necu dozivljavati kao osobu koaja me zastupa u svetu. Strasno !

cupkica

pre 11 godina

Narod je sam izbrao i dao nejveci broj glasova coveku kog Tadic danas proziva!!!! ni stotinu diploma ne mogu sada pomoci demokratama da zavaraju narod!!!

cpcp

pre 11 godina

@Kalimero

Tadic se u tom proslom duelu poneo dostojanstveno. Naravno da nije odgovarao na banalna i pateticna pitanja Tome, koji nije u tom duelu izneo bilo kakav plan u vezi toga sta ce da uradi ako dodje na vlast. Svo vreme ej samo pljuvao po Tadicu. Zalost ziva...

diplomac

pre 11 godina

nije mi jasno šta toma diplomac* očekuje da postigne eventualnim duelom. to jeste praksa u razvijenim zemljama, ali se obično sučeljavaju kandidati približno jednakih kvaliteta. gos'n nikolić nije ravnopravan sagovornik tadiću - večiti politikant, prevarant i demagog, sa teretom neobjašnjene akademske titule + master diploma, koje nije opravdao lupetajući nesuvislo na tu temu. ostao nam je svima dužan objašnjenje.

Šta je s' mozgom

pre 11 godina

Ooo magistre,kako napreduje doktorska disertacija! A najbolji mi Vučić sinoć kad kaže Đilasu sinoć,Toma ima bolje ocene i prosek na fakultetu od vas,hahahaha od muke da se smeješ!
A duel Nikolic-Tadić,dođe kao duel poluobrazovanost,nekultura,drčnost naspram obrazovanosti,odmerenosti i kulture! Tadić je gospodin za njega!

Kiki

pre 11 godina

Hoću da glasam za Tomu samo ako obeća da bezuslovno i
neopozivo napušta politiku ako izgubi u drugom krugu.
Mora da postoji odgovornost političara za učinjeno ali
i za neučinjeno tj neuspeh na izborima.
Samo pod ovim uslovima Toma dobija moj glas i glasove
moje porodice...

Nesa

pre 11 godina

Što su ovi žuti napali sa komentarima tipa zašto se Nikolić ne povlači iz politike. Ko drugi može da se suprotstavi Tadiću i ugrozi njegovu vladavinu? Čeda? Stanković? Jadranka? Svi predsednički kandidati zajedno nemaju koliko sam ima Nikolić. Nije ni čudo što ste ga napali da se povuče iz politike!

Ivana

pre 11 godina

Samo me zanima njegova doslednost povodom izjave da ce se povuci iz politike ako Ds ponovo bude formirao Vladu...mislim da bi za to bilo krajnje vreme jer su narodu Srbije dosadile i njegove lazi i njegovo pojavljivanje u medijima.

branko

pre 11 godina

Stvarno mi nisu jasni komentari koji su objavljeni.Čovek je pozvao svog protivkandidata na duel.To je njegovo demokratko pravo.Kolika ostrašćenost, velika mržnja...Kada smo 2000-te 5.oktobra upali u tada Saveznu skupštinu zgražavao sam se nad otimačinom koja je vršena unutar same zgrade.Tada sam video koliko smo mi kao narod loši.Zato nam i tako ide kao državi.Ja za Nikolića nikada nisam glasao, ali ovo što proizvodi Ds, a naročito u predizbornoj kampanji je samo korišćenje Miloševićevskih recepata i pokušaj da se skrenu pogledi sa loše vladavine od 4god..

Nikita

pre 11 godina

Nema šanse, neće smeti na duel. Lako je peckati preko drugih i pričati prazne priče ali pogledati se sa čovekom u oči... ne. nisu svi kao vi Nikoliću, pojedini imaju čega da se plaše i svesn su toga.

Dejan

pre 11 godina

Bez namere da bilo koga favorizujem, prilicno korektan, ljudski i posten potez Nikolića. Nakon što je pretrpeo izuzetno neukusnu kampanju od strane ds.
Na Tadiću je sada da odluči, hoće li nastaviti sa kukavičkim načinom borbe ili će izaći na duel, i pokazati da li je, ako jeste i zbog čega, bolji od Nikolića.
Time bi ispunio moralnu obavezu prema svojim glasačima i pokazao za čiji interes bi radio kao predsednik.

da

pre 11 godina

Sve sami akademici ovde. Najveci vam je problem diploma. Pa lepo eto BoTa vam je studirao 10 godina, pa jedva zavrsi taj fax, pa je mucenik morao da se da u politiku da bi imao u zivotu neku sljaku, pa je kod Djindjica bio levo smetalo, slali ga u saveznu skupstinu da cita napisane govore protiv seselja (slicno ono sto im je sad Canak & co), pa je onda od dacica kome su se tresle gace 5tog oktobra napravio silu koja zari i pali.

Ok akademici, clanovi SANU koji ovde komentarisete i lupate minuse, zelim vam BoTu kao predsednika zauvek, eto on je chovek akademski gradjanin, samo se pitam sta ce biti kad ne budemo mogli vise da se zaduzujemo...od srba koji se ne prodaju za dzak zlata, postali srbi koji glasaju za milostinju (posao na drzavnoj sisi)

Glasačka mašina

pre 11 godina

Dva grobara, jedan sa kupljenom diplomom, drugi koji hoće neustavan TREĆI mandat. Hoću da glasam za nekoga, a moj favorit nije prošao u drugi krug, pa moram da analiziram zamerke na račun kandidata u drugom krugu. Navijam za Crvenu zvezdu, a diplomirao sam na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Smatram da je kandidatura za neustavan treći mandat predsednika Republike najteži mogući prestup na koji su svi ostali nemi. Ako je samim prihvatanjem kandidature pogažen Ustav, znači da je država na kolenima. Tumačenje da mu se prvi mandat ne računa jer smo tada bili deo federalne države je priča za malu decu. I važećim i prethodnim Ustavom je bilo propisano da niko ne može biti biran za predsednika više od dva puta. Ukoliko bih glasao za takvog kandidata trebalo bi mi oduzeti diplomu.

Pedja

pre 11 godina

Tv duel moze ali kada objasnite ovom narodu kako ste znali da ce Zoran Djindjic biti streljan 12.3.2003. kako ste najavili mesec dana pred ubistvo.

Kvazimodo

pre 11 godina

Duel ce izgledati otprilike ovako:

Tadic: - A jesi li ti master?
Nikolic: - Nisam.
Tadic: - Nemas diplomu?
Nikolic: - Imam.
Tadic: - Imas a?
Nikolic: - Imam.
Tadic: - A znaci imas.
Nikolic: - Pa ne, kazem nemam.
Tadic: - Nemas?
Nikolic: - ... e, samo tetki da odnesem lek ...

nenad

pre 11 godina

Srbiji je dosta psihologa za predsednika to su i pokazali biraci na izborima ajde da probamo malo da menjamo. Da nije bilo Djilasa u Bg pukli bi ko zvecka u Srbiji na parlamentarnim izborima ne volim Djilasa al svaka cast za uradjeno

Rodrigez

pre 11 godina

Večiti student i večiti kandidat za predsednika....
Dokle bre više Tomo????
Daj bre povuci se u svoju hacijendu u Bajčetini
i gaji koze i ovce....
Muka nam je bre više od tebe non stop na svim
televizijama....
Krajnje je bre vreme Tomo da se penzionišeš i
da se više ne brukaš pod stare dane....

Slogirani kaktus

pre 11 godina

Bio bi jako zanimljiv TV duel dva kandidata za predsednika Srbije. S jedne strane onaj ko je obecavao kule i gradove a od svega toga nista nismo dobili a s druge strane g.Nikolic koji nije do sada bio u poziciji vlasti.

Zoran

pre 11 godina

Ja stvarno ne razumem sve vas "demokrate"...pa ljudi jel vidite kako se zivi...jel vidite kolike su plate...jel ste slepi? 12 godina je na vlasti,dosta je bre vise...Pa sta ako je Toma pricao jedno,danas drugo...drugacije su okolnosti danas...Pa sta je sa SPS-om,do juce su vam bili neprijatelji,danas se volite...ako Dacic bude premijer,za 4-ri godine ce vas prestici...i za kraj,hteli vi to da priznate ili ne...pola Srbije stoji uz Tomu,morate da tako razmisljate i da postujete tu cinjeicu ...i ne bojte se,ne plasite se promena....dajte coveku da sam vlada i da sam odlucuje...pa ako ne valja,menjacemo...ali u interesu je i Tome i SNS-a da se dokazu i da ostanu sto duze na vlasti....a kako najbolje da to urade-tako sto ce uraditi sve za gradjane ove zemlje...TOMA DO POBEDE!

bezimena

pre 11 godina

Ovaj se ne čuva samoga sebe, tako da bih baš volela da vidim još jedan njegov autolog.:))

p.s. od Karadjordja i kneza Miloša, od njega će ostati samo crni Gruja.:)))

miodrag

pre 11 godina

ajde majcin sine TOMI na duel da vidimo cujemo sta se to nudi sta uradi za protekle cetiri godine gde su plate radna mesta penzije sudstvo zdravstvo korupcija kriminal sve tanano objasni a TOMA nek kaze sta ima on nije vodio ovu zemlju ali TADICU trba imati petlju pa izaci svi analiticari ekonomisti jednoglasno bez ustezanja tvrde da ste SRBIJU i narod slomili pa da vidimo u duelu ko laze i nezaboravite SNS sam 73 mandata a DS 6 manje sa LJAJICEM I LIGOM sto ce reci da DS sam nema vise od 45 mandata sve nam to tanano objasnite pa da glasamo nemas ti stomak da izadjes na megdan nego ces da coskaris i jajaris po selima

dalibor

pre 11 godina

Pre 20 godina si moga oca i brata odveo u Vukovar a nama, Staropazovcanima Slovacima, nudio dva sendvica na put a sada svake nedelje dolazis u Pazovu kao da je to tvoja prcija! Sram te bilo! Da imas obraza, ne bi krocio za svoga zivota vise u Staru Pazovu. I bas mi milo sto uvek najslabije prolazis bas kod nas, Slovaka Pazovcana - ali sve po zasluzi, jer mi, Slovaci ne oprastamo! Ko god ti bio protivkandidat,uvek ce kod nas bolje proci od tebe! Napred Tadicu!

marija

pre 11 godina

Tadic za Predsednika,
a Vi, Nikolicu, na ispitivanje porekla imovine, porekla diplome i pretnji fizickom likvidacijom.
Otkud Vam ideja da se kandidujete za PREDSEDNIKA SRBIJE?
Vi i Tadic ste dva sveta.

srecko :)

pre 11 godina

Neka iznese svako svoje stavove pa neka narod sam odluci da li zeli promene ili ce u naredne 4 godine da dozivi sto i proteklih 8.....

Ko bi rek'o cuda da se dese...

pre 11 godina

Jedan grobar po struci, drugi je na dobrom putu da postane grobar Srbije ( ako to vec nije postao ).
A i sta ce im duel, bice kako mali Sloba kaze.

zozozo

pre 11 godina

Apsolutna podrška za duel! Leđa uz leđa, pa jen-dva-tri-deset koraka. Kad sekundant baci maramicu, ispale po jedan metak, pa ako su još obojica živi, rukama i zubima do konačnog pobednika.

Cvetelina

pre 11 godina

Šta će gospodin intelektualac odgovoriti na projekat buduće vlade u kojoj će Ana Bekuta biti ministrica kulture? Mrka kapitalni et cetera...Ej, Srbijo!

Sasa

pre 11 godina

Narod je sam izbrao i dao nejveci broj glasova coveku kog Tadic danas proziva!!!! ni stotinu diploma ne mogu sada pomoci demokratama da zavaraju narod!!!
(cupkica, 8. maj 2012 14:40)

Neverovatni ste. I pored toga sto ceo Svet zna da je Tadic dobio VISE glasova od Nikolica vi iznosite NOTORNU LAZ da je Nikolic dobio vise glasova. Molim Vas prestanite da LAZETE jer nam zagadjujete zivotnu okolinu. A da je diploma "smuvana" opste je poznato..

Sasa

pre 11 godina

Tomo, neće on ići na duel, jer zna da ne može da pruži niti jedan valjan odgovor kao i pre četiri godine. Narod koji je dao glas DS,SPS ili Preokretu nema prava da kuka kako loše živi jer je upravo glasao za one zbog kojih loše živi. P.S. Čuj psiholog državnik?!?!
(dragan, 8. maj 2012 14:20)

U pravu si , lepse zvuci Grobar drzavnik, sa srednjom strucnom spremom. Ali zato je Vucic(veciti zamenik) bio jedan od najboljih studenata na NEVEROVATNO TESKOM FAKULTETU PRAVA. NEma ni 50.000pravnika u Srbiji.

aleksandra

pre 11 godina

Daj covece,kakav crni duel,ti odavno nema sta da kazes.Znas engleski?Imas fakultetsku diplomu?Ako su odgovori NE,a svi znamo da jesu,kako ti uopste mislis da budes predsednik?Sram te bilo da si se uopste kandidovao,sprdas se sa inteligencijom svih onih koji ceo zivot uce i nadogradjuju se.Lepo se povuci i zavrsi konacno taj fakultet,pa se tamo za jedno desetak godina pojavi opet,mozda ti i uspe.Dovidjenja!!!!!

Fawkes

pre 11 godina

Da vidimo šta ima Toma a šta Tadić i kako su do
toga došli.Prvo da se provere dipolme a potom
imovinsko stanje,bankovni računi i tome sl.
Kada bi se ovo postavio kao uslov da se neko
kandiduje za predsednika Srbije Toma bi
verovatno tražio promenu ustava pa da
skupština bira predsednika.Ili bi naš
Tomica naprasno postao monarhista.

Srbija

pre 11 godina

Auuu citam ove komentare i smejem se,ima dosta dobrih komentara al ljudi kakva pamet se vraca,obrazovani ljudi,gde to,u kojoj ti drzavi zivis pa pises ovakve nebuloze,nikad manje obrazovanih nikad manje pametnih.Mi mladi bezimo odavde,stari nece ni doziveti penzije,o cemu pricate,Nikolic je obezbedio svoja buduca dva kolena,A Tadic je onda 5 zajedno sa Dinkicem,Djelicem i ostalom ekipom.Nisam pristanica nijedne politicke stranke,niti cu ikada biti.Ovde su najgori zakoni na planeti,ulazak u e.u traje 12 god,pokrali nas sve,pozatvarali firme,i vi se svadjate ko ce biti u najvaznijoj fotelji,strasno:)Necu da me Toma predstavlja u svetu,moram da glasam za Borisa,eto jos jedne nebuloze.Ja necu nijedan da me predstavlja,nema razlike,unistice nas ko god da dodje na vlast.Mi se medjusobno svadjamo dok ova politicka elita slavi i uziva.(Dacic)dogovorice se oni sami za nekim restoranskim stolom uz prasetinu,jagnjetinu znate i sami kako to ide,mi se opet necemo nista pitati.Ista je to bagra,samo izadju na televiziju da vam zamazu oci.Mislite svojom glavom to je najveca sloboda.

Beli Zemun

pre 11 godina

Ko sta radi ovi naprednjaci to jest radikali u blazoj formi samo zovu na duele,gospodo draga mislim da je nearod rekao sta misli u beogradu a nadam se da ce tako biti i 20 maja.

novosađanka

pre 11 godina

Ovom Nikoliću je ekonomska kriza pala ko budali šamar, pa se laici i neupućeni građani okreću njemu misleći da je samo nama teško, i to zbog Tadića i loše i lopovske politike demokrata.
Nikoliću, situacija ti ide u prilog, ali normalni ljudi i građani ne zaboravljaju tvoj karakter i tvoje gluposti.

Petar

pre 11 godina

Verovatno ocekuje duel u pljuvanju u dalj, to im je omiljena disciplina. Videli smo sinoc Vucica- kako izgleda kada se naprednjak u emisiji sa demokratom- histerija, frustracija, podmetanje, kuknjava...

Draginja

pre 11 godina

Gospodin Nikolić je moj komšija, kupio je stan na NBGD kao i ja od gospodina Draga Mićovića i Milije Babovića, koji je nešto oko 200kv.m i plaćen je 3.500 evra po kv.m. Lep stan, ali mi nije jasno kako se toliko zaradi od politike, znamo da mu je supruga domacica, a skolovao je i dva deteta?
Od istih ljudi je i kupio stan svom sinu u Lisicijem potoku u ul. Slavka Ćuruvije. Da li će se i njegov sin iseliti odatle, isto kao što je i on učinio iz Bulevara Zorana Đinđića?

Olgica

pre 11 godina

A šta će gospodin bivši predsednik u tom duelu da nam kaže, odaće nam tajnu kako se rapidno zatvaraju firme i koja je formula otpuštanja radnika? E moj Tadiću, ti nemaš srama a pojedinci kao da su zamađijani ili ucenjeni, ja ne vidim drugi razlog zbog koga ti veruju.

boco

pre 11 godina

Bio bi red da u jedno dva - tri zajednicka pojavljivanja pred drugi krug iznesu stavove. Nisam ni za jednog od ova dva kandidata jer mislim da nista dobro nece doneti srbiji, a bio bi red da se pojave u tv duelu.

bezimena

pre 11 godina

Predsednik DEMOKRATSKE SRBIJE da bude neko kome nije žao što je ubijen S. Ćuruvija, neko ko je NAJAVLJIVAO ubistvo premijera Djindjića, neko ko je javno govorio da ima sigurnu kuću za odbegle haške optuženike, neko ko je za skupštinskom govornicom rekao da mu je žao što Srbija nije ruska gubernija, neko ko je izdao i upropastio stranku od koje je dobio SVE (kako bi tek nas od kojih nije dobio ništa) itd.itd.itd.!?

NIKADA T. Nikoliću, ti okreći ćurak naopako koliko god hoćeš puta, ali i ti, kao i Vučić, znaš odlično ZAŠTO NE MOŽEŠ i NEMAŠ PRAVO da predstavljaš SVE GRADJANE SRBIJE, nigde i ni pred kim! Ti si bre jedna od sramota ovog naroda!

Nutelica

pre 11 godina

Biraci sa desnice mnogo ste naivni.
Dovoljno je da neko otpeva himnu i poljubi ikonu i vec ga smatrate svojim IZBOROM !!!
Imali ste super priliku da oduvate vlast kao predizborna koalicija SNS-DSS-SRS-DVERI,ali ocito je da je neko od ovih partija radio za vlast,a vi mozgajte ko je to.
I ne zavaravajte se da cete za 4 godine pobediti Vladu koalicije DS-SPS-LDP,smislice vam jos neku patriotsku partiju,recimo PARTIJA DUSANOVOG ZAKONA, i vi cete se opet primiti i rasipate glasove,ali sta da vam radim...uvek su pametniji vladali nad onim drugim...

dtagan

pre 11 godina

iako nisam pristalica ds, mislim da je Tadic ipak bolji za tu poziciju. najbolja bi bila kombinacija tadic predsednik djilas premijer , vlada sa sns, tomi da se daju jaci resori i to je to.

tako bi jedni druge kontrolisali i bilo bi manje mesta za pljuvanje na sledecim izborima.

MUKNAVI

pre 11 godina

Cica Tomo iz sela Bajcetine ne treba duel izmedju tebe,gramzljivog starca koji je umislio da ce on da spasi Srbiju, i smusenog Bote.Posle svih ovih dvadeset i kusur godina,sa vama svima na vlasti, Srbija se pretvorila u camotinju za obican Narod,kako ga vi nazivate,i postala poligon za raznorane fukare koje se bogate,vas finasiraju,da im te pozicije obezbedite u nedogled ali..nicijea nije svetlela do zore,pa nece ,ni vasa!

Žaki

pre 11 godina

Kakav duel?! Dokle ćeš da šizofreno cepaš ovaj polupismeni svet?? Znaš li šta pričaš? DA LI JE TAČNO da je tvoja i Borisova politika o Kosmetu ista? Jeste!! DA LI JE TAČNO da ste obojica prozapadno orijentisani? Jeste!! DA LI JE TAČNO da imate iste stavove o borbi protiv kriminala i korupcije?? Jeste!! DA LI JE TAČNO da isto razmišljate o privlačenju investitora i otvaranju novih radnih mesta? Jeste!! O kakvom onda ti duelu pričaš kad imate IDENTIČAN politički program?? Da niste toliko bolesni i sujetni, zajedničkom koalicijom bi mogli da pošaljete SPS u istoriju!! Ali ne... tvoje zaduženje je izgleda da potpuno razoriš svest kod ovog nesrećnog sveta; da ga šizofreno pocepaš i zombiraš... čime bi sebi obezbedio podršku za ubuduće!

Sudeći po onome što ste pričali u kampanji, ako niste lagali, najprirodniji koalicioni partner bi vam upravo bio Tadić i DS! I sad bi ti nekakav duel? Valjda hoćeš da poručiš krezubim tetkama sa 'ladnim trajnama da ste ti i Boris u stvari dva antipoda; dve nepomirljive opcije?!?! Koji ste lupeži sačuvaj Bože!! Umesto nekakvog hrišćanstva i hrišćanskog praštanja i mirenja (koje je izgleda samo na rečima i pored pompeznih slavskih kolača) vi ne prestajete da cepate ljude i da ih zavađate dole u bazi!? Sad bi “duel” sa nekim sa kim si programski isti?! Meni je to pokazatelj da si tendenciozan (ali ne samo ti) i da u pozadini svega nije u pitanju boljitak naroda i države već neke prikrivene namere koje će ubrzo izbiti na svetlo dana!

Aleksandar

pre 11 godina

Ljudi samo sklonite Dacica pa posle sledecih izbbora da umru kao sto s sada umrli i radikali, pa Tadicu ako si prosli put isao sa Slobinim socijalistima zbog radikala radikala vise nema nemoj da te maali JOza tj sloba zeza i tebe i nas ako boga znate ljudi sklonite ih nemojte da ubijate ideju Zorana Djindjica a ako mislis Tadicu da i oovga puta odes sa socijalistima mislim da ce DS a i ti licno doziveti veliki sunovrat jel mnogi ti nisu oprostili 2008 i ako sam tada glasao za LDP a ovoga puta nisam imao za koga jel je LDP 2008 podrzao SPS prvo u opstini Novi Beograd a zatim i u samom gradu... Zato ljudi pamet u glavu...
PA da li mozete da zamislite DJindjica sa SPS om

Vladimir

pre 11 godina

Počasni Kandidatu,

Upravljanje državom prepusti nekome ko neće kuvati kafe, a za pranje pobrkanih lončića si dovolnjo kvalifikovan. Predsednik (ove) države ima neke druge obaveze.

Mile Kontras

pre 11 godina

Dijalog bi umesto u suvoparnom studiju trebalo voditi u laganoj setnji kraj reke, bili bi opusteniji i emisija bi bila mnogo dobra i prirodnija.
Inace su oba kandidata smesna kao cirkus i nisu ni d od drzavnika kakav Srbiji treba.

Banat

pre 11 godina

Niko da postavi ključno pitanje: ŠTA ĆE SRBIJI PREDSEDNIK?
Ili ćemo imati izrazito predsednički sistem (SAD) ili ćemo imati parlamentarni (Britanija).

Ovako zbog dva egomanijaka nećemo imati Vladu dok se ne održi drugi krug predsedničkih izbora 21.5! A predsednik Srbije, da podsetim, je ceremonijalna funkcija! Ceremonijalna!

Камелеон

pre 11 godina

Чудни кандидати, Борис Тадић и Томислав Николић, партијски програми и лични ставови су им тако рећи идентични, а не подосе се и неће у коалицију! Значи, када чујеш или прочиташ текстове из кампање или програма, помислио би да је то све једна те иста странка, један те исти човек... А када прозборе један о другоме, е тада уствари видиш велике разлике... Коме веровати?

Duel nije tabu

pre 11 godina

Politicki dueli postoje u svim zemljama. Bilo bi zanimljivo cuti oba kandidata. Ali prava merodavna stvar je cuti koliko su ljudi iz njihovih stranaka pokrali i nakrali, to je velika tabu tema koju ako pocnes da istrazujes, neces se dobro provesti.

srbin

pre 11 godina

Da igraju "Šimšir dužina" i "Šimšir daljina", dve igre dobre preciznosti, koncentracije i veštine, u kojima takmičar treba šišarkom da pogodi grančicu koja viri iz limenke sa dužine od 10 metara, a u drugoj da šišarku protne kroz venac od grančica i pogodi limenku na daljini od 5 metara. Ko pobedi da se glasa za njega.

Nikolina

pre 11 godina

Nemoj Tomo molim te, ionako ne mogu više očima da ga gledam... nastupaj negde sam jer ti si čovek koja vredi slušati i slediti.

Boranka

pre 11 godina

Baš me interesuje da li će smetu da tokom duela bar jednom pogleda Nikolića pravo u oči i javno ponovi svu prljavu igru tokom kampanje.

maxim IV divizija

pre 11 godina

tu gde bude se odravao duel moraju da pripaze da im tadic neodnese fotelju,da nebi bilo kao i negde sto je uzimao glasove drugim strankama na brojanju.