Subota, 20.08.2011.

16:48

Bir fest: "Obezbeđenje bilo dobro"

Obezbeđenje na Bir festu bilo je na maksimalnom nivou, a ceo festival pod video nadzorom, rekao je predstavnik organizatora festivala Dejan Grastić.

Izvor: B92

Bir fest: "Obezbeðenje bilo dobro" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

PPeca@SER

pre 12 godina

(BeeBeep, 21. avgust 2011 13:30)

Jel neko gleda licne karte kad prodaje pivo? Jel neko izdaje fiskalni racun uz svako pivo? Mnogo tu ima razlika u odnosu na kafice, nemoj da branis nesto sto je - kontra Uredbe koja vazi u gradu Beogradu (ustavne, ili ne), zarad toga da onaj ko je odgovoran za javasluk ne odgovara. Kad budu morali da odgovaraju, onda ce i voditi racuna sta rade. Sa tackom.

BeeBeep

pre 12 godina

@ PPeca@SER :
U gradu nije zabranjeno TOČENJE alkohola, već prodaja alkohola u prodavnicama. U kafiću, klubu, diskoteci i dalje možeš posle 22h da dobiješ alkohol, je l' i to treba da zabrane?

s.

pre 12 godina

Vlasnik agencije koja obezbeđuje Bir fest Zoran Ćendić kazao je novinarinma da je obezbeđenje uradilo sve što je bilo u njihovoj moći i dodao da sinoćnji incidenti prate "globalnu politiku opšteg ponašanja devijantnih osoba".
Ne mogu da verujem, stvarno je to rekao?

petronije

pre 12 godina

Kakva bruka od obmanjivanja uveravanjima da je obezbeđenje na maximalnom nivou da bi se skinula odgovornost. I lupetanja o svetskim psihopatama... Pa nisu svetske psihopate došle kod nas već naše psihopate koji su lagano pored vašeg maximalnog obezbeđenja ušli naoružani i netaknuti. Isto tako i izašli pored svog vašeg kvazi video nadzora. Obnevideo nadzor je stručni termin za vašu opredu i ljudstvo za koje ste uzeli debele pare. Dvojica likova, od kojih je jedan izbo desetak ljudi a vi se hvalite video nadzorom. Kako vas bre nije sramota, odakle vam obraza za ovakvo lupetanje?

PPeca@SER

pre 12 godina

U gradu u kome je dekretom zabranjeno tocenje alkohola posle 22, i ako si u redu u supermarketu i dodjes na kasu posle 22 ti iz korpe sklone alkoholna pica, toci se alkohol posle 22 u vidu festivala... i jos te izbodu nozem ni krivog ni duznog. Za to gradska Vlada i gradonacelnik u nekim zemljama podnesu ostavku.
Em krse Uredbe Grada, em se dese incidenti zbog toga.

minusi

pre 12 godina

hahaha, obezbedjenje! pa ja sam sa njima sinoc cirkao rakiju. zaista cudno. i cudnih likova u masi, preksinoc je izgledalo kao da se grupa navijaca pojavila na bf-u i pocela da divlja.

Lalo NS

pre 12 godina

Koliko bi ljudi ovaj manijak izbo da nije bila "dobra organizacija". Ovakvih manijaka ima svuda i to nije sporno, ali me iznenadjuje da je Beograd postao takva selendra da ne moze da organizuje seoski vasar. Hvala Bogu da sam se vratio u rodni NS posle studija u BG. Ovo vise nije Beograd u kom sam se uvek osecao dobrodosao. U Nisu Nisville, u Novom Sadu Exit, u Guci sabor trubaca, i nema problema ali zato u Beogradu nista ne moze da prodje bez krvoprolica. Kosovo za patike, hapsenje haskih optuzenika, derbiji, gay parade, bitno je da malinare i putare ne pustate u svoju varos. Danasnji Beograd je ruglo Srbije. Zao mi je Beogradjana, ali sami su krivi sto ovo trpe.

svedok

pre 12 godina

Obezbedjenje nije pretresalo nikog! Policija je po obicaju prisutna da ½sprovodi zakon½ nad obicnim smrtnicima i dok je sve mirno,a cim nastane guzva okrecu glavu ili kao sto je vec pomenuto u komentarima promene lokaciju! Isto se dogodilo i pre dva dana kada je oko pola 12,posle utakmice,na pocetku Ustanicke doslo do pucnjave. Jedinica od 5 ½kornjaca½ je celo desavanje propratila iza zbuna,a kada su pistolji utihnuli,protegli su noge...

milan

pre 12 godina

organizator je kriv. obezbedjene nije radilo posao. mene nije niko ni pogledao a kamoli pretresao na ulazu. morao je jer je to deo organizacije. i mene i klince agresive koji piju alkohol posle 10 h i prave incidente. ovo je poslednji na koji sam dosao. bio sam na svim i video gluposti ali ovo je kao na norveškom ostrvu Utoja! jel treba da neko nastrada pa da bude isto?
organizatore treba tuziti!

BeeBeep

pre 12 godina

Dotični vlasnik agencije koji se, verujem, dobro namlatio para od organizovanja nazovi-obezbeđenja na festivalu bolje da se ne javlja. Sve tri prethodne večeri sam bez problema ulazila da me niko nije ni pogledao, kamoli pretresao. Uvek sam nosila veliku torbu u koju ne samo da je mogla da stane očigledno najviše oduzimana hrana i piće, nego i čitav arsenal oružja. Obezbeđenje nije radilo svoj posao i tačka. A posebno mi je ovo zabavno: "Žao mi je zbog nemilog događaja, koji je poremetio lepu sliku o festivalu, posebno nakon nastupa grupe Simpl majnds." Svaka čast organizatorima što su doveli Simple Minds i izblamirali se sa ozvučenjem za jedan tako veliki bend. Kod štanda Nikšićkog se svirka čula u tragovima, tek poneki ton uhvatiš, a reči ni ne čuješ. Da ne govorimo o krčanju i mikrofoniji na Keltima i Goblinima. Ovogodišnji festival je fijasko od samog početka. Ovaj skandal od sinoć je nažalost samo logičan sled ekstremno loše organizacije.

Shankly

pre 12 godina

BeerFest je jedna najobicnija seljanija gde za 5 dana cujes 2 dobre grupe, popijes gomilu preskupog razvodnjenog nekvalitetnog piva, nagutas se prasine i ne dobijes 1/4 kusura. To vazi za 20% ljudi. Onih ostalih 80% uradi sve ovo isto, al se pritom urnise od alkohola. A obezbedjenje je smejurija, kao i cela organizacija, sve neki golobradi klinci, mozda sam petoricu ozbiljnih likova video. Obezbedjenje sa dunavske strane posle 22h nikog nikog ne pregleda jer ljudi non-stop izlaze i ulaze jer sa te strane nema NIJEDAN wc, nego mokre po zbunju oko Dunava. Sa strane Usca, jos su koliko-toliko i pregledali ljude, ali prvenstveno da ne unesu hranu i pice, a noz, paaa... poneo ortak lubenicu, pa da je isecemo. Oni koji su ovo organizovali su ko zna na koji nacin dobili organizaciju, verovatno je to neko vrlo blizak vlasti (a trasparentnost? zasto ne znamo imena NIKOG iz organizacije, fond festivala, promet, porez...)?

A sto se tice lika koji je isao okolo i ubadao ljude, pa ja licno, da je ubo nekog pored mene sumnjam da bih se goloruk umesao, mozda ako bih dohvatio neku stangu da mu lobanju otvorim. Stangle nema, a noz se nisam setio da ponesem (ostao mi u drugom sakou). Druga je prica da je ubo ili pokusao da ubode nekog ko je samnom, ali nisu valjda svi izbodeni bili sami? Ili imaju mnogo "dobre" ortake?

ja

pre 12 godina

Cekaj te bre a metalni detektor ako je vec tako tesko svakog pregledati ( sto ne bi trebalo biti).
Kako nije problem obezbedjenje ako je covek usao sa nozem i jos uspeo da izbode desetine ljudi i pri tome da ga niko ne uhvati , gde je bilo to obezbedjenje bar tada ako ne pre?
Ovde nikad niko nije kriv, da se ovo desilo bilo gde u svetu padale bi ostavke ministara a festival bi bio zatvoren. Ali ne u zemlji Dembeliji nikom nista, idemo dalje, "narodno veslje" je najvaznije..

Slobodan

pre 12 godina

Što se tiče obezbeđenja, ono je 0 (nula). Nisu me ni pogledali, a ja nudio torbicu na pregled. Drugo, u 21 sat kada sam došao sa decom da slušamo SARS već je bilo na desetine oduzetih od alkohola. Pa gospodo, pokupite te unezverene klince, pa na trežnjenje, a ne da se trezne ubadajući 10 (deset) ljudi nožem. Ubacite redare u krug pa neka sprečavaju tuče i rade svoj posao. I još nešto, nemojte prodavati pivo posle 23 h, a mislim i da je zakonom to zabranjeno posle 22h. Inače, ispade da je Guča mnogo manji vašar od ovog festivala u centru BG. Ali važno da su štandovi bili prepuni bezobrazno preskupog piva i da su sponzori napunili svoje džepove. Zato gospodo TUŽITE ih pa neka sledeći put angažuju 30 redara!
P.S. Mislim da decu neću skoro pustiti na ovako "dobro" organizovan festival

Janko

pre 12 godina

Pa za ovaj provod Gay pride je mala beba. Jos malo pa masakr. I ne vidim da ce se uopste dovesti u pitanje odrazavanje ovog vasara sl. godine. Ipak ovo je normalno.
Da ne sirimo temu.
Ovo treba premestiti na pkb plantazu pa ko voli neka spava na njivi

obrazovan

pre 12 godina

kao prvo. kada gradska vlast dodeljuje ili izdaje neki javni prosor u zakup prvo bi trebalo da se proveri ko su organizatori, kakve su im reference tj. sta su predhodno radili sto ih kvalifikuje za organizaciju takvog dogadjaja. kao drugo, trebalo bi im proveriti strucnu spremu kako bi se utvrdilo da li su oni kompetentni i obrazovani za obavljanje takve vrste delatnosti. kao trece, ako su prve dve stvari ok, pogledati njihov biznis plan i utvrditi da li on ispunjava dokumentacione standarde za takvu vrstu i karakter dogadjaja. verovatno u ovom slucaju organizatori nisu ispunili ni jedan od ovih uslova kada im je data dozvola za rad od strane gradske vlasti pa tako i ne treba da cudi sto se danas svako bavi organizacijom javnih skupova i dogadjaja a po obrazovanju su inzinjeri, masinci, gradjevinci, lekari, fdu-ovci i slicni... sve ovo me podseca na SFRJ kada su u saveznom izvrsnom vecu deca od kafe kuvarica, sofera, domara, sekretarica dobijala radna mesta u genexu, jugodrvu, ministrstvima i slicno....mogu samo da zamislim kako bih ja prosao kada bih kao it-ovac zeleo da radim u jatu kao pilot?! smesno, pa najurili bi me odande! pamet u glavu srbijo! ! !

drJ

pre 12 godina

ljudi ,evo ja sam u periodu izmedju 1:15h do 2h izasao i usao barem 5 puta na fest...Niko me nije registrovao a kamoli pretresao :)

Mићко

pre 12 godina

Oво "бирфест" му звучи ко нешто прозападњачки "хај левел" тек да се "власи" не сете. Ма човече то ти је "алкофест" на "велика врата" да можеш да пијеш колко хоћеш без ограничења. Наздравље!

...

pre 12 godina

Ajde sto je uspeo da unese noz na takvo mesto. kad su velike guzve pa ne pretresaju ljude previse da se ne bi pravila jos veca guzva... ali objasnite mi, KAKO je uspeo covek da izbode 10 ljudi i pobegne a da ga niko nije primetio/uhvatio?

Stefan

pre 12 godina

Kakav pretres na ulazu, o cemu ovaj covek prica? Obezbedjenje koje te kao pipne po ruci tek da ne bude da tu stoji dzabe. Ko je hteo, mogao je mitraljez da unese :)

Ja

pre 12 godina

Slazem se da ovo nije nikakav festival piva jer se uglavnom prodaju piva koja mozete kupiti i u obicnim prodavnicama. Da bi to od vasara pijanstva postao sajam piva poput Oktoberfesta mora mnogo toga da se promeni.

Bane

pre 12 godina

Милиција није крива, обезбеђење није обављало ни десетину посла.
На једном од улаза обезбеђења није ни било...Тако да је око нас 2-3000 ушло у року пола сата, бе икаквог претреса...А изгледа да је и од стране организатора издато задужење да нико не сме да уђе са пићем и храном на Бир Фест- да би организатор био на добитку, а за остало их није било ни брига.
Јуче је преко 10.000 људи прошло поред тог човека(монструма), и нико се није ни усудио да га заустави. Па **** какви смо ми то људи??? Човек је јуче 3 сата лежао непомичан на улици, а сви су пролазили хладнокрвно. Па више би се људи заустивалио да види мртвог мрава, него да само стане и приупита да ли је потребна помоћ. Желим Вам пуно среће у вечерашњем Бир Фест свињцу, и да сви останете, ако бог да, живи и здрави !

Proka

pre 12 godina

Na ulazu se kontrolise samo da li neko unosi hranu i pice. A unutra ne postoji nikakvo obezbedjenje. Potpuno genijalno za jedan skup na kome se ne ocekuje, nego zna da ce biti gomile pijanih i agresivnih. Dakle nije to samo ovaj sa nozem, koliko tu ima tuca u toku veceri o kojima se ne pise. Organizatori bi morali da obezbede da na svakih 30ak metara stoji po jedan clan obezbedjenja i motri. S obzirom na to koliko novca uzimaju organizatori, koji su ko zna kako dosli do toga da budu organizatori, ovo im ne bi bio nikakav poseban trosak. U svakom slucaju, da, sinocni dogadjaji su pokazali kako je bilo dobro obezbedjenje...

Istina

pre 12 godina

Ne moze neko da pretrise i kaznjava nekog ko je isti kao on!
Nasi ljudi koji rade u obezbedjenu nisu profesionalci!
Klince i one obicne pretrisu u naravno nadmeno ponasanje i postupke ispoljavanje svojih trauma iz detinjsta i sl, a one koji su na "glasu" oslovljavaju sa g-dine, brate i sl. A upravo ti i prave probleme! Ti tkzv mafijasi!!!

duledudule

pre 12 godina

to nema veze sa festivalom piva,to je jedan obican vasar..oktobar fest je festival piva,a ne ovo...radim u tc usce,preksinoc izlazim sa posla a reka pijanih ljudi se krece u pravcu usca.ali ono sto me je zgranulo je to da su bukvalno 50% tih "ljudi" maloletnici,znaci nemaju ne 18 nego 15 godina.gomila devojcica koje su pijane i teturaju se tamo vamo...a uveden je zakon da nema alkohola posle 22h,SPRDNJA!pitam se kako roditelji vaspitavaju decu.znaci usce se unistava sve zarad interesa neke manjine koja se od tog super festivala obogati za par dana.ovaj tekst je srocen hejterski,ali ja hejter nisam,samo sam realan.kada neko izgubi glavu docice ljudima iz ****** u glavu

McClane

pre 12 godina

Sve na ovom festivalu je postalo lose!
Obezbedjenje je mozda samo jedne godine na kalemegdanu dobro radilo svoj posao,ako se secam (i to na jedno vece),sve ostalo je bilo neprofesionalno i slazem se sa svima,moglo se uneti sta god se htelo!
Druga stvar koja me zanima,posto je sve tako skupo,a toliko je skupo da je to bezobrazno,zasto se nije moglo angazovati vise ljudi?Cena jednog piva 150 dinara,ej budjavog lava u plastici 150 dinara?
Treca stvar,zasto nije bilo policije unutar prostora?Pa i u civilu sto da ne?Zar to ne bi bilo pametnije?
I poslednja stvar koju bih rekao...Isao sam svake godine...Od samog pocetka Beer festa i to je bilo dosta drugacije od ovoga sto danas gledamo...da se razumemo,i ja sam imao 17,18 godina,volim i ja da pijem,ali ja ne gledam popreko ljude,ne gazim ih,ne guram ih,ne polivam ih pivom,ne trazim povod da se bijem,ili ne daj boze nesto gore...Ova danasnja omladina je duboko zagrizla u los sistem vrednosti i neko na vlasti MORA ozbiljno da pokusa da sistematski resi taj problem,inace plasim se da ce biti sve gore i gore...

Mutimir

pre 12 godina

Prosle godine sam u dva navrata isao na BF i oba puta je obezbedjenje vrsilo pretres, prvi dan mene i moje drustvo, drugi dan mene i devojku, a pretresali su kompletno, od glave do pete, a mojoj devojci je devojka iz obezbedjenja i torbu pretresala, tako da sigurno niko od nas ne bi uspeo da unese noz. Ove godine ocigledno nije bilo takvog pretresa, bar ne prema svima, inace se ovo sigurno ne bi desilo.

Deki

pre 12 godina

Prvo ne mogu da zamislim taj mozak koji donosi noz na koncert. A i preko i kroz one ograde moze da se probaci i bazuka, nema nacina da se spreci na free festivalima, na exitu nije bilo toga jel ti degenerici nece da plate 4000din kartu i onda da dodju da bodu ljude, ovde im dzabe, popiju par piva, izbodu par ljudi, super izlazak, vece u Beogradu :)

Moje ime

pre 12 godina

Kakvo bre obezbeđenje, za 2 dana na festivalu, mene niko nije pretresao, samo mahanje, hajde, hajde... ljudi mogu tenk da UNESU, a ne nož!
Prekinite sa lupetanjem i pozabavite se time što ste preuzeli da radite, a to je festival i SIGURNOST POSETILACA na istom!

nikola

pre 12 godina

Činjenica je da kad gde god postoji veliki skup ljudi, postoji mogućnost da će se naći neko sa psihičkim problemima,koji će naći način da povredi druge ako mu je to cilj. Pogotovo ako je prisutno nekontrolisano konzumiranje alkohola, situacija može brzo da eskalira, ali zato je tu obezbeđenje koje treba da kontroliše situaciju čak i pre nego što dođe do bilo čega. Ta kontrola počinje na ulazu.
Posećujem Exit već godinama i nije tačno da se ovakve narodne mase ne mogu proveriti na ulazu bez zastoja. Ove godine sam čekao 10 minuta dok nisam došao na red da me pretresu i provere svaki džep, raspakuju torbicu i pregledaju da li su u pakovanju cigara zaista obične cigare.
Mislim da je tih 10 minuta svakom od posetilaca mali ulog za sigurnost koju su mogli uživati na tom festivalu. 200 članova obezbeđenja je po meni smešan broj, u poređenju sa 100 000 posetilaca koje treba kontrolisati. U slučaju masovne panike ili nekog incidenta većih razmera tih 200 članova obezbeđenja bi bilo bespomoćno. Čak i da je broj sa policajcima 5 puta veći znači da je na 100 ljudi bio prisutan jedan policajac ili redar.
Ako je čak istina da obezbeđenje na ulazima nije radilo svoj posao, i nije pretresalo posetioce, smatram da organizator treba da odgovara za propust, koji je doveo do ovakvih posledica.
Moje iskreno žaljenje zbog ovog nemilog događaja i žrtvama želim brz oporavak.

darko

pre 12 godina

Prvo vece sam gledao zescu tucu za vreme corbe i to kod Kalzberga, znaci bili su dva lika iz obezbedjenja smo su zbrisali a ovog su sutirali u glavu dok nije uletelo nas 20 da ih razdvaja i neki od nas su dibili udarac....

djole

pre 12 godina

Kakva izjava " sinocnji incidenti prate globalnu politiku opšteg ponašanja devijantnih osoba." Najbolje okrivite opet neke ekstremiste i huligane.

Nedovoljno i loše postavljeno obezbedjenje, premalo policije (barem da su poslali 5% onoga što obezbedjuje "paradu ponosa") i povrh svega loša i ograničena dostupnost medicinskih ekipa a sve to u poredjenju sa brojem posetilaca koji su logično došli da cele noći konzumiraju alkohol. Ovo je ono što je svako od nas i površno gledajući mogao da skuči sinoć, a novinari bi mogli daleko bolje da rasvetle ove dogadjaje. Sva je sreća da nije došlo do još većih incidenata jer znak pitanja je koliko bi povređenih bilo.

Mislim da bi organizatori Beer festa, kao i gradska vlast i MUP trebali da se maksimalno ugledaju na EXIT i Novi Sad, a ne da traže suvisla opravdanja.

dragan

pre 12 godina

Nema dileme da će se slično i gore ponavljati sve dok se ne uvede kontrola kao na aerodromu, znači ne možeš da prođeš sa metalnim predmetima, odnosno prođeš ali obezbeđenje prethodno proveri kakav metal imaš. Ta firma za obezbeđenje nije prava firma za obezbeđenej jer nema takve urađaje. Verovatna je prava u smislu da njeni ljudi učestvuju u tuči a ne prevenciji.

Voja

pre 12 godina

Problem je po meni dvojak: jedan uzrok leži u našem, na žalost, degradiranom mentalitetu i navici da se u poslednjih dvadeset godina samo silom rešavaju stvari. U Valensiji, na Fallas festivalu se svake godine okupi oko milion do milion i po ljudi u petodnevnoj ludnici od alkohola, muzike i petardi, ali NIKAD nije bilo ovakvog nasilja. Dodje do koškanja, naravno, pijanih budala uvek ima, ali nožekanja i boksera, budiboksnama. Mi smo valjda sličniji Ostrvljanima, takva nam je 'pijanka'.

Drugi razlog, odnosno podrazlog, jeste svrha i ciljna grupa Beer festa. A to su ljudi koje su više komentatora dobro opisali, da ne ponavljam. Dve godine sam bio na Nišvilu, jedne godine sa prijateljem Hrvatom, ljudi su (uključujući i mene) bili pijani kao guzice ali je vladao jedan mnogo opušteniji odnos medju ljudima. Valjda je na Nišvillu (baš kao i na Egzitu, što neko reče) to neki drugi svet jer se nabrijane budaletine ne pale na džez ili trans i tehno.

Darko

pre 12 godina

Pa ja kao da nisam bio sinoc na istom beer festu sa pojedinim ljudima koji salju komentare?!
Dosao sam oko 21 sat sa suprugom i cerkom(koja je sada upisala srednju skolu).Usli smo na ulaz 2 posle velike guzve,moju zenu su totalno pretresli,otvarali joj torbu,predmet po predmet gledali,isto to su te devojke uradile i kod moje cerke.Mene su pregledali lakse jer sam bio u bermudama i majici i ja sam prebacio ovim momcima sto rade da je ogromna guzva i da nije bas i neophodno da nas toliko trkeljisu da ce proci pola koncerta Kerbera dok udjemo,na sta mi je odbruseno da "samo rade svoj posao".Iskren da budem, mislim da ovo obezbedjenje nije moglo da spreci, zato sto je prostor otvoren, ogradjen ogradom od ko zna koliko kilometara koja je resetkasta i ako je neko hteo (a ovde je evidentno da su neki bolesnici to i zeleli) mogao je da doturi svom "kolegi"unutra i pistolj a ne bokser ili noz.
Budimo realni kako je to obezbedjenje moglo da resi.
Mozda je mogao organizator,da je kojim slucajem stavio neprobojnu ogradu ali lako je sada biti pametan.
Ja sam se sa svojom porodicom bas lepo proveo(doduse krenuli smo kuci nesto posle ponoci kad je Kerber zavrsio) i bilo bi mi zao da zbog ovog incidenta zabrane ovakve festivale.

Ana

pre 12 godina

Ono sto je moje iskustvo od sinoc jeste da se obezbedjenje apsolutno nije trudilo da pretrese posetioce radi bezbednosti festivala, ali zato kada sam pokusala da udjem sa kesom kokica zamalo oci da mi izvade.

Damjan

pre 12 godina

Pre dva meseca,bio sam na koncertu u Austriji.Manji koncert,1200 ljudi.
Bilo je preko 30 radnika obezbedjenja.
Koliko bi onda trebalo da ih ima na beer festu?
3000...?

VanHalen

pre 12 godina

Bio sam na mnoge festivale u inostranstvu,
i stalno cu ici tamo,mada imamo i ovde,bar dva normalnija.

Tamo preko,nema bas ovakvih negativnih dogadjaja,zato sto su ljudi malo drugaciji.
Pored toga,koliko znam,preko,obezbedjenje ima pravo da sve koji su u alkoholisanom stanju,udalje sa festivala. Sto sam vise puta i video.

Ovde nema kontrole,ko ulazi,ko izlazi itd.Na takvu masu,plus besplatan ulaz,rizicno.Vise obezbedjenja,vise policije,detektori,narukvice na ulazu,licne karte na uvid za sumnjive osobe i sve ostalo,odstranjivanje pijanih lica i bice bezbednije.

Srdjan

pre 12 godina

Da su pretesali ozbiljnje ljude bar 1000 ljudu bi pravilo probleme tipa zašto mene pretesaš?. uvuk bi se našli ljudi koji bi zbog toga pravili probleme.

Vojin

pre 12 godina

Kako te nije sramota??
Obezbedjenje je samo gledalo da neko u kesi ne unese pivo, a to sto je mogla rucna nuklearna bomba da se unese to nema veze.
Moj pretres je bio "imas li nesto opasno u torbici". -"ne". - "udji". Drugi put sam samo prosao, cak me ni to nisu pitali.

ZLOREN

pre 12 godina

Obezbedjenje bilo dobro malo morgen, uopšte nisu pretresali niti pregledali torbice, fušeraj po srpski. Ima obezbedjenja samo da bi se organizatori oprali prilikom ovakvih incidenata, a ne da bi obezbedjenje služilo svrsi.

nikola

pre 12 godina

sinoć sam prvi put ušao na beer fest a da me niko nije pretresao, ne samo mene nego bar još 20 ljudi koji su se zatekli samnom na ulazu. tako da obezbedjenje nije dobro radilo svoj posao.

Palmica

pre 12 godina

Bila sam na beer festu i svedok sam kako ljudi koji su obezbedjenje na ulazu uopšte ne pretresaju posetioce. Moglo je bukvalno sve živo da se unese.Sad će kao nešto da poboljšaju obezbeđenje, a to urade tek kada se nešto desi(mladić povredio 8 ljudi) .Kakva vlast, takva država.

istina

pre 12 godina

nije tacno da je obezbedjenje bilo dobro !
Kao prvo na ulazu se moglo da unese noz,pistolj i sl,kao drugo ograde su bile razmaknute na nekoliko mesta tako da je mogao da se udje mimo obezbedjenje ili da se prebaci preko ograde bilo sto, posto niko nije nadgledao ogradu na pojedinim mestima.
Samo je bilo u pitanju uzimanje velike love a sigurnost posteilaca na zadnjem mestu !!!

MM

pre 12 godina

Jel to onaj video nadzor što nam svako jutro pokazujete kako je BG u magli. A kakav li je tek noću. Recite otvoreno da je neupotrebljiv jer je očajnog kvaliteta za ovakav "alkofest" gde je svašta moguće. Jel to pravila neka agencija za bezbednost?

Ivan

pre 12 godina

Mene i moje drustvo niko nije pretresao,samo su mahali rukom da prodjemo sto pre! Nije ni cudo sto se ovo desilo,pored takvog obezbedjenja!

Conservative

pre 12 godina

Jos nas ubedite da je i ozvucenje bilo dobro.
U obezbedjenju nema ALI, problem se desio, znaci da je obezbedjenje podbacilo.
Prvo vece je veliki broj ljudi usao a da nisu pretresani. Nedopustivo!

Nikola

pre 12 godina

Hahahaha, carevi, ma obezbedjenje je bilo sjajno, to su zakopali nozeve pored bine pre nedelju dana posto ne mogu da ih pronesu kroz rigorozno obezbedjenje :)

Nina

pre 12 godina

Obezbedjenje nije bilo dobro. Mene i mog momka nisu ni dotakli, nisu ni pogledali sta imam u torbi, njemu nisu ni pipnuli dzepove. Usli smo oko 22:30 na ulaz 5.

otkacheni

pre 12 godina

Super je bilo obezbedjenje. Mene su pretresali oko 20h kada sam usao i posle sam ulazio i izlazio jos 3-4 puta i nikome nije palo na pamet da me opet pretresa. Bukvalno su bili u fazonu - ajde prodji nije mi ni do cega... A da se svake godine stoka pobije nije ni cudo kada su svi pijani.

zabrinuti gradjanin

pre 12 godina

jeste rizicno organizovati ovakav festival, al zasto nema obezbedjenja i policije unutar tog prostora, nego krece tuca, decko od 17 godina vadi noz, drugi bokser i krecu u teror, ceo taj dogadjaj je trajao sigurno 2 minuta i niko od obezbedjenja i policije se nije pojavio za to vreme a ni posle...zasto ostali ljudi samo nemo stoje i posmatraju te scene il okrecu glavu kao da ih nije briga...ovo je sve rezultat loseg obrazovanja, loseg pravosudja i odvratnog drustva u kom se nalazimo...

v

pre 12 godina

bez imalo skrupula, predstavnik organizatora izjavljuje ovako nesto!!! nikada u životu nisam čuo da je ikada neko stradao na oktoberfestu u minhenu, ali u Beogradu svake godine neko strada, lakše ili teže... s***m ti se u "videonadzor i obezbedjenje na maksimalnom nivou" - da smo normalna država ljudi poput vas bi već bili uhapšeni!

DAvor

pre 12 godina

Kako organizatore nije sramota da kazu da je obezbedjenje bilo dobro, svojim ocima sam video 4 tuce, koje su se zavrsile tako sto je jedna strana pretucena i ostavljena da lezi na zemlji, niko nije intervenisao niti razdvajao sukobljene, da ne pricamo o tome da su na ulazu vrseni "ovlaz" pretresi gostiju i da je svako mogao da unese i bombu, a ne noz.

vlada

pre 12 godina

Ostavite bajke za nekoga drugog. Veoma je jednostavno - organizator je pokusao da ustedi pare angazovanjem samo 300 radnika obezbedjenja na 120.000 ljudi, ovako nesto je moralo da se desi. Kao i svake godine.
Radi poredjenja, na Exitu na 35.000 ljudi bude oko 2.000 radnika obezbedjenja.

PS: A sta je sa ogradom koja je ponovo pala i ozbiljno povredila dva posetioca?

BirFest

pre 12 godina

Prvo i osnovno, sram vas bilo što lažete toliko da je bio dobro obezbeđen festival i da je obezbeđenje bilo na maksimalnom nivou. Prvo veče kada sam došao, otišao sam na drugi ulaz, gledano od TC Ušće, jer je na prvom stajalo 500 ljudi u masi koja se nije pomerala, jer je očajno organizovano, neprijatno i presporo obezbeđenje loše obavljalo svoj posao. Na drugom ulazu je situacija bila ista i ljudi nisu mogli da uđu, iako je već bilo skoro vreme za koncert Riblje Čorbe, zbog kojeg je većina ljudi došla.
5 minuta nakon stajanja u masi kod ulaza broj 2, grupa mladića je srušila zaštitnu ogradu na 40 metara sa desne strane od ulaza (kada se gleda licem ka ulazu) i tuda je ušlo, u narednih 10 minuta, dok i ja nisam odustao od stajanja u redu i ušao istim tim putem, barem dve hiljade ljudi. Oni koji su ušli tuda, mogli su opušteno da unesu nož, pištolj, bazuku, bejzbol palicu, malokalibarski snajper ili tenk, jer obezbeđenje ni u jednom trenutku nije to videlo niti reagovalo. O kom vi video nadzoru pričate? Kakvo stručno obezbeđenje? Kako vas nije sramota? Nego lepo ad se izvinite, isplatite naknadu za troškove lečenja, propuštenu dobit i nanesenu psihičku i fizičku bol povređenima i da organizujete PROFESIONALCE da vam rade u obezbeđenju, a ne gomilu nagruvanih pacera iz kraja kojima obučete Security prsluke i pustite ih da se ***** i prave problem posetiocima.

SRAM VAS BILO.

x

pre 12 godina

Kada bi se svi pregledali detaljno kako treba, svi bi na ulaz cekali 3 sata. Problem je mnogo dublji, a uvek se prica samo o vrhu ledenog brega. Treba resavati uzrok problema, a ne njegovu posledicu. Uzrok je svest ljudi kojima ovako nesto uopste sine u glavi. Najstrasnije je sto je ovakvih sve vise. To je ono sto me plasi. Sutra ce to isto uraditi u nekoj skoli, na ulici u diskoteci... Nema obezbedjenja koje nas moze zastiti od takvih. Oni su svuda oko nas.

nindza klinac

pre 12 godina

300 ljudi iz obezbedjenja na 120,000 ljudi!? I to nije vas problem i problem drzave?! A kad su neki mitinzi onda se stvori 5000 policajaca...pa dokle bre vise ovo...

редовни посетилац манифестације

pre 12 godina

Господо Дејане Грастићу и Зоране Ћендићу, три вечери за редом улазим, али ме нико од обезбеђења на улазу није ни дотакао, а камоли претресао! О каквој контроли говорите, људи?

Нек једанпут неко коначно преузме одговорност за *****!!

posetilac

pre 12 godina

Obezbedjenje jednostavno NIJE bilo dobro, a prica da je bilo na maksimalnom nivou je, u najmanju ruku, smesna. Svako ko je bio na Beer Festu zna da su posetioci na ulazu povrsno pretresani, vodilo se racuna samo o tome da se ne unese jelo i pice, tako da me ni malo ne cudi sto je neko sa nozem uspeo da udje na Usce.

Lana

pre 12 godina

Ma da... tamo je najbitnije da ne dozvoljavaju da unese flasa ( u mom slucaju voda )! A u torbi sam mogla da unesem sta god! Ok pipnuta mi je torba, ali mogla sam da proturim sta kod! Secam se koncerta Police, torba mi je otvorana, ja sam ispipana... A na Beer festu gde je tolika koncentracija ljudi ni priblizno takva kontrola nije. Video nadzor?! Ma koji video nadzor onolikog prostora... kako nisu mogli da ga lociraju do sad tog lika... Nego je tuzno kad ovako lepe manifestacije ostaju upecatljive po ovim dogadjajima a ne po atmosferi sa bine o oko bine...

hocemo li u sabac na vasar

pre 12 godina

Kad sam video onog nesrecnika u vestima, postalo je jasno zasto je ceo festival koncipiran kao seoski vasar.

Sto se obezbedjenja tice, ono jeste stajalo na ulazima, medjutim mere bezbednosti svodile su se na pitanje "imas li nesto da prijavis". Da je neko hteo, mogao je glat da prosvercuje bombu ili kilo heroina bez problema.

Kada je pak ograda u pitanju, na nju su se tokom cele veceri kacili klinci, preskakali je i pravo je cudo sto nije vise ljudi stradalo. Naravo, gardovi su sve vreme to posmatrali sa spokojom, bez prevelike zelje da intervenisu.

ŠumaKer

pre 12 godina

Pa da je izbo jednog, moglo bi se reći da je promaklo, ali mi nije jasno kako je neko uspeo da izbode osmoro ljudi i da bez problema nestane. Meni je taj bir fest delovao baš gadno kad sam ga posetio pre 2 godine. Jedan broj ljudi je došao zbog muzike, a jedan veliki broj je tu zalutao, da bi se unakazio od alkohola. Neke face sačuvaj bože, koje se teturaju i mršte. Potpuno je drugačiji osećaj nego na EXIT-u, gde je atmosfera među posetiocima daleko pozitivnija.

dusan

pre 12 godina

ovo je smesno. sad ce svi da se izvlace na norveskog ludaka i nerede u londonu. da ste ozbiljna organizacija preuzeli bi deo krivice i najavili ostriju kontrlu vecereas. i napravili je. ali vi stedite svaki dinar i onda se desavaju ovakve stvari. bir fest naravno ne treba ukinuti ali se organizatori moraju naterati da bude vise obezbedjenja i policije, kao i da se skrati radno vreme. kao sto neko rece oktoberfest se zavrsava oko 23h. ne moramouvek da ludujemo 438326 puta vise od drugih, dovoljno je do 1 ili 2posle ponoci

don

pre 12 godina

pa sa 300 ljudi na 120.000, to je verovatno maksimum. zasto se ne zaposli jos ljudi? ovako bolji profit jel da? nadam se da ce protiv vas i samog festivala biti podneto dosta tuzbi, bas zbog ovakvog bezobrazluka. uradili ste maksimum a niko ne pretresa posetioce. ko cuva ograde? mozes da prebacis coveka preko a ne oruzje. sramota.

vlada

pre 12 godina

Ostavite bajke za nekoga drugog. Veoma je jednostavno - organizator je pokusao da ustedi pare angazovanjem samo 300 radnika obezbedjenja na 120.000 ljudi, ovako nesto je moralo da se desi. Kao i svake godine.
Radi poredjenja, na Exitu na 35.000 ljudi bude oko 2.000 radnika obezbedjenja.

PS: A sta je sa ogradom koja je ponovo pala i ozbiljno povredila dva posetioca?

BirFest

pre 12 godina

Prvo i osnovno, sram vas bilo što lažete toliko da je bio dobro obezbeđen festival i da je obezbeđenje bilo na maksimalnom nivou. Prvo veče kada sam došao, otišao sam na drugi ulaz, gledano od TC Ušće, jer je na prvom stajalo 500 ljudi u masi koja se nije pomerala, jer je očajno organizovano, neprijatno i presporo obezbeđenje loše obavljalo svoj posao. Na drugom ulazu je situacija bila ista i ljudi nisu mogli da uđu, iako je već bilo skoro vreme za koncert Riblje Čorbe, zbog kojeg je većina ljudi došla.
5 minuta nakon stajanja u masi kod ulaza broj 2, grupa mladića je srušila zaštitnu ogradu na 40 metara sa desne strane od ulaza (kada se gleda licem ka ulazu) i tuda je ušlo, u narednih 10 minuta, dok i ja nisam odustao od stajanja u redu i ušao istim tim putem, barem dve hiljade ljudi. Oni koji su ušli tuda, mogli su opušteno da unesu nož, pištolj, bazuku, bejzbol palicu, malokalibarski snajper ili tenk, jer obezbeđenje ni u jednom trenutku nije to videlo niti reagovalo. O kom vi video nadzoru pričate? Kakvo stručno obezbeđenje? Kako vas nije sramota? Nego lepo ad se izvinite, isplatite naknadu za troškove lečenja, propuštenu dobit i nanesenu psihičku i fizičku bol povređenima i da organizujete PROFESIONALCE da vam rade u obezbeđenju, a ne gomilu nagruvanih pacera iz kraja kojima obučete Security prsluke i pustite ih da se ***** i prave problem posetiocima.

SRAM VAS BILO.

редовни посетилац манифестације

pre 12 godina

Господо Дејане Грастићу и Зоране Ћендићу, три вечери за редом улазим, али ме нико од обезбеђења на улазу није ни дотакао, а камоли претресао! О каквој контроли говорите, људи?

Нек једанпут неко коначно преузме одговорност за *****!!

DAvor

pre 12 godina

Kako organizatore nije sramota da kazu da je obezbedjenje bilo dobro, svojim ocima sam video 4 tuce, koje su se zavrsile tako sto je jedna strana pretucena i ostavljena da lezi na zemlji, niko nije intervenisao niti razdvajao sukobljene, da ne pricamo o tome da su na ulazu vrseni "ovlaz" pretresi gostiju i da je svako mogao da unese i bombu, a ne noz.

Ivan

pre 12 godina

Mene i moje drustvo niko nije pretresao,samo su mahali rukom da prodjemo sto pre! Nije ni cudo sto se ovo desilo,pored takvog obezbedjenja!

Nikola

pre 12 godina

Hahahaha, carevi, ma obezbedjenje je bilo sjajno, to su zakopali nozeve pored bine pre nedelju dana posto ne mogu da ih pronesu kroz rigorozno obezbedjenje :)

v

pre 12 godina

bez imalo skrupula, predstavnik organizatora izjavljuje ovako nesto!!! nikada u životu nisam čuo da je ikada neko stradao na oktoberfestu u minhenu, ali u Beogradu svake godine neko strada, lakše ili teže... s***m ti se u "videonadzor i obezbedjenje na maksimalnom nivou" - da smo normalna država ljudi poput vas bi već bili uhapšeni!

hocemo li u sabac na vasar

pre 12 godina

Kad sam video onog nesrecnika u vestima, postalo je jasno zasto je ceo festival koncipiran kao seoski vasar.

Sto se obezbedjenja tice, ono jeste stajalo na ulazima, medjutim mere bezbednosti svodile su se na pitanje "imas li nesto da prijavis". Da je neko hteo, mogao je glat da prosvercuje bombu ili kilo heroina bez problema.

Kada je pak ograda u pitanju, na nju su se tokom cele veceri kacili klinci, preskakali je i pravo je cudo sto nije vise ljudi stradalo. Naravo, gardovi su sve vreme to posmatrali sa spokojom, bez prevelike zelje da intervenisu.

zabrinuti gradjanin

pre 12 godina

jeste rizicno organizovati ovakav festival, al zasto nema obezbedjenja i policije unutar tog prostora, nego krece tuca, decko od 17 godina vadi noz, drugi bokser i krecu u teror, ceo taj dogadjaj je trajao sigurno 2 minuta i niko od obezbedjenja i policije se nije pojavio za to vreme a ni posle...zasto ostali ljudi samo nemo stoje i posmatraju te scene il okrecu glavu kao da ih nije briga...ovo je sve rezultat loseg obrazovanja, loseg pravosudja i odvratnog drustva u kom se nalazimo...

nikola

pre 12 godina

sinoć sam prvi put ušao na beer fest a da me niko nije pretresao, ne samo mene nego bar još 20 ljudi koji su se zatekli samnom na ulazu. tako da obezbedjenje nije dobro radilo svoj posao.

Palmica

pre 12 godina

Bila sam na beer festu i svedok sam kako ljudi koji su obezbedjenje na ulazu uopšte ne pretresaju posetioce. Moglo je bukvalno sve živo da se unese.Sad će kao nešto da poboljšaju obezbeđenje, a to urade tek kada se nešto desi(mladić povredio 8 ljudi) .Kakva vlast, takva država.

Nina

pre 12 godina

Obezbedjenje nije bilo dobro. Mene i mog momka nisu ni dotakli, nisu ni pogledali sta imam u torbi, njemu nisu ni pipnuli dzepove. Usli smo oko 22:30 na ulaz 5.

Bane

pre 12 godina

Милиција није крива, обезбеђење није обављало ни десетину посла.
На једном од улаза обезбеђења није ни било...Тако да је око нас 2-3000 ушло у року пола сата, бе икаквог претреса...А изгледа да је и од стране организатора издато задужење да нико не сме да уђе са пићем и храном на Бир Фест- да би организатор био на добитку, а за остало их није било ни брига.
Јуче је преко 10.000 људи прошло поред тог човека(монструма), и нико се није ни усудио да га заустави. Па **** какви смо ми то људи??? Човек је јуче 3 сата лежао непомичан на улици, а сви су пролазили хладнокрвно. Па више би се људи заустивалио да види мртвог мрава, него да само стане и приупита да ли је потребна помоћ. Желим Вам пуно среће у вечерашњем Бир Фест свињцу, и да сви останете, ако бог да, живи и здрави !

otkacheni

pre 12 godina

Super je bilo obezbedjenje. Mene su pretresali oko 20h kada sam usao i posle sam ulazio i izlazio jos 3-4 puta i nikome nije palo na pamet da me opet pretresa. Bukvalno su bili u fazonu - ajde prodji nije mi ni do cega... A da se svake godine stoka pobije nije ni cudo kada su svi pijani.

duledudule

pre 12 godina

to nema veze sa festivalom piva,to je jedan obican vasar..oktobar fest je festival piva,a ne ovo...radim u tc usce,preksinoc izlazim sa posla a reka pijanih ljudi se krece u pravcu usca.ali ono sto me je zgranulo je to da su bukvalno 50% tih "ljudi" maloletnici,znaci nemaju ne 18 nego 15 godina.gomila devojcica koje su pijane i teturaju se tamo vamo...a uveden je zakon da nema alkohola posle 22h,SPRDNJA!pitam se kako roditelji vaspitavaju decu.znaci usce se unistava sve zarad interesa neke manjine koja se od tog super festivala obogati za par dana.ovaj tekst je srocen hejterski,ali ja hejter nisam,samo sam realan.kada neko izgubi glavu docice ljudima iz ****** u glavu

Ja

pre 12 godina

Slazem se da ovo nije nikakav festival piva jer se uglavnom prodaju piva koja mozete kupiti i u obicnim prodavnicama. Da bi to od vasara pijanstva postao sajam piva poput Oktoberfesta mora mnogo toga da se promeni.

istina

pre 12 godina

nije tacno da je obezbedjenje bilo dobro !
Kao prvo na ulazu se moglo da unese noz,pistolj i sl,kao drugo ograde su bile razmaknute na nekoliko mesta tako da je mogao da se udje mimo obezbedjenje ili da se prebaci preko ograde bilo sto, posto niko nije nadgledao ogradu na pojedinim mestima.
Samo je bilo u pitanju uzimanje velike love a sigurnost posteilaca na zadnjem mestu !!!

ŠumaKer

pre 12 godina

Pa da je izbo jednog, moglo bi se reći da je promaklo, ali mi nije jasno kako je neko uspeo da izbode osmoro ljudi i da bez problema nestane. Meni je taj bir fest delovao baš gadno kad sam ga posetio pre 2 godine. Jedan broj ljudi je došao zbog muzike, a jedan veliki broj je tu zalutao, da bi se unakazio od alkohola. Neke face sačuvaj bože, koje se teturaju i mršte. Potpuno je drugačiji osećaj nego na EXIT-u, gde je atmosfera među posetiocima daleko pozitivnija.

posetilac

pre 12 godina

Obezbedjenje jednostavno NIJE bilo dobro, a prica da je bilo na maksimalnom nivou je, u najmanju ruku, smesna. Svako ko je bio na Beer Festu zna da su posetioci na ulazu povrsno pretresani, vodilo se racuna samo o tome da se ne unese jelo i pice, tako da me ni malo ne cudi sto je neko sa nozem uspeo da udje na Usce.

McClane

pre 12 godina

Sve na ovom festivalu je postalo lose!
Obezbedjenje je mozda samo jedne godine na kalemegdanu dobro radilo svoj posao,ako se secam (i to na jedno vece),sve ostalo je bilo neprofesionalno i slazem se sa svima,moglo se uneti sta god se htelo!
Druga stvar koja me zanima,posto je sve tako skupo,a toliko je skupo da je to bezobrazno,zasto se nije moglo angazovati vise ljudi?Cena jednog piva 150 dinara,ej budjavog lava u plastici 150 dinara?
Treca stvar,zasto nije bilo policije unutar prostora?Pa i u civilu sto da ne?Zar to ne bi bilo pametnije?
I poslednja stvar koju bih rekao...Isao sam svake godine...Od samog pocetka Beer festa i to je bilo dosta drugacije od ovoga sto danas gledamo...da se razumemo,i ja sam imao 17,18 godina,volim i ja da pijem,ali ja ne gledam popreko ljude,ne gazim ih,ne guram ih,ne polivam ih pivom,ne trazim povod da se bijem,ili ne daj boze nesto gore...Ova danasnja omladina je duboko zagrizla u los sistem vrednosti i neko na vlasti MORA ozbiljno da pokusa da sistematski resi taj problem,inace plasim se da ce biti sve gore i gore...

nindza klinac

pre 12 godina

300 ljudi iz obezbedjenja na 120,000 ljudi!? I to nije vas problem i problem drzave?! A kad su neki mitinzi onda se stvori 5000 policajaca...pa dokle bre vise ovo...

MM

pre 12 godina

Jel to onaj video nadzor što nam svako jutro pokazujete kako je BG u magli. A kakav li je tek noću. Recite otvoreno da je neupotrebljiv jer je očajnog kvaliteta za ovakav "alkofest" gde je svašta moguće. Jel to pravila neka agencija za bezbednost?

don

pre 12 godina

pa sa 300 ljudi na 120.000, to je verovatno maksimum. zasto se ne zaposli jos ljudi? ovako bolji profit jel da? nadam se da ce protiv vas i samog festivala biti podneto dosta tuzbi, bas zbog ovakvog bezobrazluka. uradili ste maksimum a niko ne pretresa posetioce. ko cuva ograde? mozes da prebacis coveka preko a ne oruzje. sramota.

Stefan

pre 12 godina

Kakav pretres na ulazu, o cemu ovaj covek prica? Obezbedjenje koje te kao pipne po ruci tek da ne bude da tu stoji dzabe. Ko je hteo, mogao je mitraljez da unese :)

ZLOREN

pre 12 godina

Obezbedjenje bilo dobro malo morgen, uopšte nisu pretresali niti pregledali torbice, fušeraj po srpski. Ima obezbedjenja samo da bi se organizatori oprali prilikom ovakvih incidenata, a ne da bi obezbedjenje služilo svrsi.

Conservative

pre 12 godina

Jos nas ubedite da je i ozvucenje bilo dobro.
U obezbedjenju nema ALI, problem se desio, znaci da je obezbedjenje podbacilo.
Prvo vece je veliki broj ljudi usao a da nisu pretresani. Nedopustivo!

...

pre 12 godina

Ajde sto je uspeo da unese noz na takvo mesto. kad su velike guzve pa ne pretresaju ljude previse da se ne bi pravila jos veca guzva... ali objasnite mi, KAKO je uspeo covek da izbode 10 ljudi i pobegne a da ga niko nije primetio/uhvatio?

Lana

pre 12 godina

Ma da... tamo je najbitnije da ne dozvoljavaju da unese flasa ( u mom slucaju voda )! A u torbi sam mogla da unesem sta god! Ok pipnuta mi je torba, ali mogla sam da proturim sta kod! Secam se koncerta Police, torba mi je otvorana, ja sam ispipana... A na Beer festu gde je tolika koncentracija ljudi ni priblizno takva kontrola nije. Video nadzor?! Ma koji video nadzor onolikog prostora... kako nisu mogli da ga lociraju do sad tog lika... Nego je tuzno kad ovako lepe manifestacije ostaju upecatljive po ovim dogadjajima a ne po atmosferi sa bine o oko bine...

dusan

pre 12 godina

ovo je smesno. sad ce svi da se izvlace na norveskog ludaka i nerede u londonu. da ste ozbiljna organizacija preuzeli bi deo krivice i najavili ostriju kontrlu vecereas. i napravili je. ali vi stedite svaki dinar i onda se desavaju ovakve stvari. bir fest naravno ne treba ukinuti ali se organizatori moraju naterati da bude vise obezbedjenja i policije, kao i da se skrati radno vreme. kao sto neko rece oktoberfest se zavrsava oko 23h. ne moramouvek da ludujemo 438326 puta vise od drugih, dovoljno je do 1 ili 2posle ponoci

Deki

pre 12 godina

Prvo ne mogu da zamislim taj mozak koji donosi noz na koncert. A i preko i kroz one ograde moze da se probaci i bazuka, nema nacina da se spreci na free festivalima, na exitu nije bilo toga jel ti degenerici nece da plate 4000din kartu i onda da dodju da bodu ljude, ovde im dzabe, popiju par piva, izbodu par ljudi, super izlazak, vece u Beogradu :)

Moje ime

pre 12 godina

Kakvo bre obezbeđenje, za 2 dana na festivalu, mene niko nije pretresao, samo mahanje, hajde, hajde... ljudi mogu tenk da UNESU, a ne nož!
Prekinite sa lupetanjem i pozabavite se time što ste preuzeli da radite, a to je festival i SIGURNOST POSETILACA na istom!

nikola

pre 12 godina

Činjenica je da kad gde god postoji veliki skup ljudi, postoji mogućnost da će se naći neko sa psihičkim problemima,koji će naći način da povredi druge ako mu je to cilj. Pogotovo ako je prisutno nekontrolisano konzumiranje alkohola, situacija može brzo da eskalira, ali zato je tu obezbeđenje koje treba da kontroliše situaciju čak i pre nego što dođe do bilo čega. Ta kontrola počinje na ulazu.
Posećujem Exit već godinama i nije tačno da se ovakve narodne mase ne mogu proveriti na ulazu bez zastoja. Ove godine sam čekao 10 minuta dok nisam došao na red da me pretresu i provere svaki džep, raspakuju torbicu i pregledaju da li su u pakovanju cigara zaista obične cigare.
Mislim da je tih 10 minuta svakom od posetilaca mali ulog za sigurnost koju su mogli uživati na tom festivalu. 200 članova obezbeđenja je po meni smešan broj, u poređenju sa 100 000 posetilaca koje treba kontrolisati. U slučaju masovne panike ili nekog incidenta većih razmera tih 200 članova obezbeđenja bi bilo bespomoćno. Čak i da je broj sa policajcima 5 puta veći znači da je na 100 ljudi bio prisutan jedan policajac ili redar.
Ako je čak istina da obezbeđenje na ulazima nije radilo svoj posao, i nije pretresalo posetioce, smatram da organizator treba da odgovara za propust, koji je doveo do ovakvih posledica.
Moje iskreno žaljenje zbog ovog nemilog događaja i žrtvama želim brz oporavak.

Proka

pre 12 godina

Na ulazu se kontrolise samo da li neko unosi hranu i pice. A unutra ne postoji nikakvo obezbedjenje. Potpuno genijalno za jedan skup na kome se ne ocekuje, nego zna da ce biti gomile pijanih i agresivnih. Dakle nije to samo ovaj sa nozem, koliko tu ima tuca u toku veceri o kojima se ne pise. Organizatori bi morali da obezbede da na svakih 30ak metara stoji po jedan clan obezbedjenja i motri. S obzirom na to koliko novca uzimaju organizatori, koji su ko zna kako dosli do toga da budu organizatori, ovo im ne bi bio nikakav poseban trosak. U svakom slucaju, da, sinocni dogadjaji su pokazali kako je bilo dobro obezbedjenje...

Istina

pre 12 godina

Ne moze neko da pretrise i kaznjava nekog ko je isti kao on!
Nasi ljudi koji rade u obezbedjenu nisu profesionalci!
Klince i one obicne pretrisu u naravno nadmeno ponasanje i postupke ispoljavanje svojih trauma iz detinjsta i sl, a one koji su na "glasu" oslovljavaju sa g-dine, brate i sl. A upravo ti i prave probleme! Ti tkzv mafijasi!!!

x

pre 12 godina

Kada bi se svi pregledali detaljno kako treba, svi bi na ulaz cekali 3 sata. Problem je mnogo dublji, a uvek se prica samo o vrhu ledenog brega. Treba resavati uzrok problema, a ne njegovu posledicu. Uzrok je svest ljudi kojima ovako nesto uopste sine u glavi. Najstrasnije je sto je ovakvih sve vise. To je ono sto me plasi. Sutra ce to isto uraditi u nekoj skoli, na ulici u diskoteci... Nema obezbedjenja koje nas moze zastiti od takvih. Oni su svuda oko nas.

djole

pre 12 godina

Kakva izjava " sinocnji incidenti prate globalnu politiku opšteg ponašanja devijantnih osoba." Najbolje okrivite opet neke ekstremiste i huligane.

Nedovoljno i loše postavljeno obezbedjenje, premalo policije (barem da su poslali 5% onoga što obezbedjuje "paradu ponosa") i povrh svega loša i ograničena dostupnost medicinskih ekipa a sve to u poredjenju sa brojem posetilaca koji su logično došli da cele noći konzumiraju alkohol. Ovo je ono što je svako od nas i površno gledajući mogao da skuči sinoć, a novinari bi mogli daleko bolje da rasvetle ove dogadjaje. Sva je sreća da nije došlo do još većih incidenata jer znak pitanja je koliko bi povređenih bilo.

Mislim da bi organizatori Beer festa, kao i gradska vlast i MUP trebali da se maksimalno ugledaju na EXIT i Novi Sad, a ne da traže suvisla opravdanja.

Ana

pre 12 godina

Ono sto je moje iskustvo od sinoc jeste da se obezbedjenje apsolutno nije trudilo da pretrese posetioce radi bezbednosti festivala, ali zato kada sam pokusala da udjem sa kesom kokica zamalo oci da mi izvade.

darko

pre 12 godina

Prvo vece sam gledao zescu tucu za vreme corbe i to kod Kalzberga, znaci bili su dva lika iz obezbedjenja smo su zbrisali a ovog su sutirali u glavu dok nije uletelo nas 20 da ih razdvaja i neki od nas su dibili udarac....

Voja

pre 12 godina

Problem je po meni dvojak: jedan uzrok leži u našem, na žalost, degradiranom mentalitetu i navici da se u poslednjih dvadeset godina samo silom rešavaju stvari. U Valensiji, na Fallas festivalu se svake godine okupi oko milion do milion i po ljudi u petodnevnoj ludnici od alkohola, muzike i petardi, ali NIKAD nije bilo ovakvog nasilja. Dodje do koškanja, naravno, pijanih budala uvek ima, ali nožekanja i boksera, budiboksnama. Mi smo valjda sličniji Ostrvljanima, takva nam je 'pijanka'.

Drugi razlog, odnosno podrazlog, jeste svrha i ciljna grupa Beer festa. A to su ljudi koje su više komentatora dobro opisali, da ne ponavljam. Dve godine sam bio na Nišvilu, jedne godine sa prijateljem Hrvatom, ljudi su (uključujući i mene) bili pijani kao guzice ali je vladao jedan mnogo opušteniji odnos medju ljudima. Valjda je na Nišvillu (baš kao i na Egzitu, što neko reče) to neki drugi svet jer se nabrijane budaletine ne pale na džez ili trans i tehno.

Damjan

pre 12 godina

Pre dva meseca,bio sam na koncertu u Austriji.Manji koncert,1200 ljudi.
Bilo je preko 30 radnika obezbedjenja.
Koliko bi onda trebalo da ih ima na beer festu?
3000...?

Vojin

pre 12 godina

Kako te nije sramota??
Obezbedjenje je samo gledalo da neko u kesi ne unese pivo, a to sto je mogla rucna nuklearna bomba da se unese to nema veze.
Moj pretres je bio "imas li nesto opasno u torbici". -"ne". - "udji". Drugi put sam samo prosao, cak me ni to nisu pitali.

dragan

pre 12 godina

Nema dileme da će se slično i gore ponavljati sve dok se ne uvede kontrola kao na aerodromu, znači ne možeš da prođeš sa metalnim predmetima, odnosno prođeš ali obezbeđenje prethodno proveri kakav metal imaš. Ta firma za obezbeđenje nije prava firma za obezbeđenej jer nema takve urađaje. Verovatna je prava u smislu da njeni ljudi učestvuju u tuči a ne prevenciji.

Mutimir

pre 12 godina

Prosle godine sam u dva navrata isao na BF i oba puta je obezbedjenje vrsilo pretres, prvi dan mene i moje drustvo, drugi dan mene i devojku, a pretresali su kompletno, od glave do pete, a mojoj devojci je devojka iz obezbedjenja i torbu pretresala, tako da sigurno niko od nas ne bi uspeo da unese noz. Ove godine ocigledno nije bilo takvog pretresa, bar ne prema svima, inace se ovo sigurno ne bi desilo.

VanHalen

pre 12 godina

Bio sam na mnoge festivale u inostranstvu,
i stalno cu ici tamo,mada imamo i ovde,bar dva normalnija.

Tamo preko,nema bas ovakvih negativnih dogadjaja,zato sto su ljudi malo drugaciji.
Pored toga,koliko znam,preko,obezbedjenje ima pravo da sve koji su u alkoholisanom stanju,udalje sa festivala. Sto sam vise puta i video.

Ovde nema kontrole,ko ulazi,ko izlazi itd.Na takvu masu,plus besplatan ulaz,rizicno.Vise obezbedjenja,vise policije,detektori,narukvice na ulazu,licne karte na uvid za sumnjive osobe i sve ostalo,odstranjivanje pijanih lica i bice bezbednije.

Shankly

pre 12 godina

BeerFest je jedna najobicnija seljanija gde za 5 dana cujes 2 dobre grupe, popijes gomilu preskupog razvodnjenog nekvalitetnog piva, nagutas se prasine i ne dobijes 1/4 kusura. To vazi za 20% ljudi. Onih ostalih 80% uradi sve ovo isto, al se pritom urnise od alkohola. A obezbedjenje je smejurija, kao i cela organizacija, sve neki golobradi klinci, mozda sam petoricu ozbiljnih likova video. Obezbedjenje sa dunavske strane posle 22h nikog nikog ne pregleda jer ljudi non-stop izlaze i ulaze jer sa te strane nema NIJEDAN wc, nego mokre po zbunju oko Dunava. Sa strane Usca, jos su koliko-toliko i pregledali ljude, ali prvenstveno da ne unesu hranu i pice, a noz, paaa... poneo ortak lubenicu, pa da je isecemo. Oni koji su ovo organizovali su ko zna na koji nacin dobili organizaciju, verovatno je to neko vrlo blizak vlasti (a trasparentnost? zasto ne znamo imena NIKOG iz organizacije, fond festivala, promet, porez...)?

A sto se tice lika koji je isao okolo i ubadao ljude, pa ja licno, da je ubo nekog pored mene sumnjam da bih se goloruk umesao, mozda ako bih dohvatio neku stangu da mu lobanju otvorim. Stangle nema, a noz se nisam setio da ponesem (ostao mi u drugom sakou). Druga je prica da je ubo ili pokusao da ubode nekog ko je samnom, ali nisu valjda svi izbodeni bili sami? Ili imaju mnogo "dobre" ortake?

Darko

pre 12 godina

Pa ja kao da nisam bio sinoc na istom beer festu sa pojedinim ljudima koji salju komentare?!
Dosao sam oko 21 sat sa suprugom i cerkom(koja je sada upisala srednju skolu).Usli smo na ulaz 2 posle velike guzve,moju zenu su totalno pretresli,otvarali joj torbu,predmet po predmet gledali,isto to su te devojke uradile i kod moje cerke.Mene su pregledali lakse jer sam bio u bermudama i majici i ja sam prebacio ovim momcima sto rade da je ogromna guzva i da nije bas i neophodno da nas toliko trkeljisu da ce proci pola koncerta Kerbera dok udjemo,na sta mi je odbruseno da "samo rade svoj posao".Iskren da budem, mislim da ovo obezbedjenje nije moglo da spreci, zato sto je prostor otvoren, ogradjen ogradom od ko zna koliko kilometara koja je resetkasta i ako je neko hteo (a ovde je evidentno da su neki bolesnici to i zeleli) mogao je da doturi svom "kolegi"unutra i pistolj a ne bokser ili noz.
Budimo realni kako je to obezbedjenje moglo da resi.
Mozda je mogao organizator,da je kojim slucajem stavio neprobojnu ogradu ali lako je sada biti pametan.
Ja sam se sa svojom porodicom bas lepo proveo(doduse krenuli smo kuci nesto posle ponoci kad je Kerber zavrsio) i bilo bi mi zao da zbog ovog incidenta zabrane ovakve festivale.

petronije

pre 12 godina

Kakva bruka od obmanjivanja uveravanjima da je obezbeđenje na maximalnom nivou da bi se skinula odgovornost. I lupetanja o svetskim psihopatama... Pa nisu svetske psihopate došle kod nas već naše psihopate koji su lagano pored vašeg maximalnog obezbeđenja ušli naoružani i netaknuti. Isto tako i izašli pored svog vašeg kvazi video nadzora. Obnevideo nadzor je stručni termin za vašu opredu i ljudstvo za koje ste uzeli debele pare. Dvojica likova, od kojih je jedan izbo desetak ljudi a vi se hvalite video nadzorom. Kako vas bre nije sramota, odakle vam obraza za ovakvo lupetanje?

Lalo NS

pre 12 godina

Koliko bi ljudi ovaj manijak izbo da nije bila "dobra organizacija". Ovakvih manijaka ima svuda i to nije sporno, ali me iznenadjuje da je Beograd postao takva selendra da ne moze da organizuje seoski vasar. Hvala Bogu da sam se vratio u rodni NS posle studija u BG. Ovo vise nije Beograd u kom sam se uvek osecao dobrodosao. U Nisu Nisville, u Novom Sadu Exit, u Guci sabor trubaca, i nema problema ali zato u Beogradu nista ne moze da prodje bez krvoprolica. Kosovo za patike, hapsenje haskih optuzenika, derbiji, gay parade, bitno je da malinare i putare ne pustate u svoju varos. Danasnji Beograd je ruglo Srbije. Zao mi je Beogradjana, ali sami su krivi sto ovo trpe.

Srdjan

pre 12 godina

Da su pretesali ozbiljnje ljude bar 1000 ljudu bi pravilo probleme tipa zašto mene pretesaš?. uvuk bi se našli ljudi koji bi zbog toga pravili probleme.

PPeca@SER

pre 12 godina

U gradu u kome je dekretom zabranjeno tocenje alkohola posle 22, i ako si u redu u supermarketu i dodjes na kasu posle 22 ti iz korpe sklone alkoholna pica, toci se alkohol posle 22 u vidu festivala... i jos te izbodu nozem ni krivog ni duznog. Za to gradska Vlada i gradonacelnik u nekim zemljama podnesu ostavku.
Em krse Uredbe Grada, em se dese incidenti zbog toga.

ja

pre 12 godina

Cekaj te bre a metalni detektor ako je vec tako tesko svakog pregledati ( sto ne bi trebalo biti).
Kako nije problem obezbedjenje ako je covek usao sa nozem i jos uspeo da izbode desetine ljudi i pri tome da ga niko ne uhvati , gde je bilo to obezbedjenje bar tada ako ne pre?
Ovde nikad niko nije kriv, da se ovo desilo bilo gde u svetu padale bi ostavke ministara a festival bi bio zatvoren. Ali ne u zemlji Dembeliji nikom nista, idemo dalje, "narodno veslje" je najvaznije..

BeeBeep

pre 12 godina

Dotični vlasnik agencije koji se, verujem, dobro namlatio para od organizovanja nazovi-obezbeđenja na festivalu bolje da se ne javlja. Sve tri prethodne večeri sam bez problema ulazila da me niko nije ni pogledao, kamoli pretresao. Uvek sam nosila veliku torbu u koju ne samo da je mogla da stane očigledno najviše oduzimana hrana i piće, nego i čitav arsenal oružja. Obezbeđenje nije radilo svoj posao i tačka. A posebno mi je ovo zabavno: "Žao mi je zbog nemilog događaja, koji je poremetio lepu sliku o festivalu, posebno nakon nastupa grupe Simpl majnds." Svaka čast organizatorima što su doveli Simple Minds i izblamirali se sa ozvučenjem za jedan tako veliki bend. Kod štanda Nikšićkog se svirka čula u tragovima, tek poneki ton uhvatiš, a reči ni ne čuješ. Da ne govorimo o krčanju i mikrofoniji na Keltima i Goblinima. Ovogodišnji festival je fijasko od samog početka. Ovaj skandal od sinoć je nažalost samo logičan sled ekstremno loše organizacije.

milan

pre 12 godina

organizator je kriv. obezbedjene nije radilo posao. mene nije niko ni pogledao a kamoli pretresao na ulazu. morao je jer je to deo organizacije. i mene i klince agresive koji piju alkohol posle 10 h i prave incidente. ovo je poslednji na koji sam dosao. bio sam na svim i video gluposti ali ovo je kao na norveškom ostrvu Utoja! jel treba da neko nastrada pa da bude isto?
organizatore treba tuziti!

svedok

pre 12 godina

Obezbedjenje nije pretresalo nikog! Policija je po obicaju prisutna da ½sprovodi zakon½ nad obicnim smrtnicima i dok je sve mirno,a cim nastane guzva okrecu glavu ili kao sto je vec pomenuto u komentarima promene lokaciju! Isto se dogodilo i pre dva dana kada je oko pola 12,posle utakmice,na pocetku Ustanicke doslo do pucnjave. Jedinica od 5 ½kornjaca½ je celo desavanje propratila iza zbuna,a kada su pistolji utihnuli,protegli su noge...

minusi

pre 12 godina

hahaha, obezbedjenje! pa ja sam sa njima sinoc cirkao rakiju. zaista cudno. i cudnih likova u masi, preksinoc je izgledalo kao da se grupa navijaca pojavila na bf-u i pocela da divlja.

s.

pre 12 godina

Vlasnik agencije koja obezbeđuje Bir fest Zoran Ćendić kazao je novinarinma da je obezbeđenje uradilo sve što je bilo u njihovoj moći i dodao da sinoćnji incidenti prate "globalnu politiku opšteg ponašanja devijantnih osoba".
Ne mogu da verujem, stvarno je to rekao?

Janko

pre 12 godina

Pa za ovaj provod Gay pride je mala beba. Jos malo pa masakr. I ne vidim da ce se uopste dovesti u pitanje odrazavanje ovog vasara sl. godine. Ipak ovo je normalno.
Da ne sirimo temu.
Ovo treba premestiti na pkb plantazu pa ko voli neka spava na njivi

Slobodan

pre 12 godina

Što se tiče obezbeđenja, ono je 0 (nula). Nisu me ni pogledali, a ja nudio torbicu na pregled. Drugo, u 21 sat kada sam došao sa decom da slušamo SARS već je bilo na desetine oduzetih od alkohola. Pa gospodo, pokupite te unezverene klince, pa na trežnjenje, a ne da se trezne ubadajući 10 (deset) ljudi nožem. Ubacite redare u krug pa neka sprečavaju tuče i rade svoj posao. I još nešto, nemojte prodavati pivo posle 23 h, a mislim i da je zakonom to zabranjeno posle 22h. Inače, ispade da je Guča mnogo manji vašar od ovog festivala u centru BG. Ali važno da su štandovi bili prepuni bezobrazno preskupog piva i da su sponzori napunili svoje džepove. Zato gospodo TUŽITE ih pa neka sledeći put angažuju 30 redara!
P.S. Mislim da decu neću skoro pustiti na ovako "dobro" organizovan festival

Mићко

pre 12 godina

Oво "бирфест" му звучи ко нешто прозападњачки "хај левел" тек да се "власи" не сете. Ма човече то ти је "алкофест" на "велика врата" да можеш да пијеш колко хоћеш без ограничења. Наздравље!

obrazovan

pre 12 godina

kao prvo. kada gradska vlast dodeljuje ili izdaje neki javni prosor u zakup prvo bi trebalo da se proveri ko su organizatori, kakve su im reference tj. sta su predhodno radili sto ih kvalifikuje za organizaciju takvog dogadjaja. kao drugo, trebalo bi im proveriti strucnu spremu kako bi se utvrdilo da li su oni kompetentni i obrazovani za obavljanje takve vrste delatnosti. kao trece, ako su prve dve stvari ok, pogledati njihov biznis plan i utvrditi da li on ispunjava dokumentacione standarde za takvu vrstu i karakter dogadjaja. verovatno u ovom slucaju organizatori nisu ispunili ni jedan od ovih uslova kada im je data dozvola za rad od strane gradske vlasti pa tako i ne treba da cudi sto se danas svako bavi organizacijom javnih skupova i dogadjaja a po obrazovanju su inzinjeri, masinci, gradjevinci, lekari, fdu-ovci i slicni... sve ovo me podseca na SFRJ kada su u saveznom izvrsnom vecu deca od kafe kuvarica, sofera, domara, sekretarica dobijala radna mesta u genexu, jugodrvu, ministrstvima i slicno....mogu samo da zamislim kako bih ja prosao kada bih kao it-ovac zeleo da radim u jatu kao pilot?! smesno, pa najurili bi me odande! pamet u glavu srbijo! ! !

drJ

pre 12 godina

ljudi ,evo ja sam u periodu izmedju 1:15h do 2h izasao i usao barem 5 puta na fest...Niko me nije registrovao a kamoli pretresao :)

BeeBeep

pre 12 godina

@ PPeca@SER :
U gradu nije zabranjeno TOČENJE alkohola, već prodaja alkohola u prodavnicama. U kafiću, klubu, diskoteci i dalje možeš posle 22h da dobiješ alkohol, je l' i to treba da zabrane?

PPeca@SER

pre 12 godina

(BeeBeep, 21. avgust 2011 13:30)

Jel neko gleda licne karte kad prodaje pivo? Jel neko izdaje fiskalni racun uz svako pivo? Mnogo tu ima razlika u odnosu na kafice, nemoj da branis nesto sto je - kontra Uredbe koja vazi u gradu Beogradu (ustavne, ili ne), zarad toga da onaj ko je odgovoran za javasluk ne odgovara. Kad budu morali da odgovaraju, onda ce i voditi racuna sta rade. Sa tackom.

Darko

pre 12 godina

Pa ja kao da nisam bio sinoc na istom beer festu sa pojedinim ljudima koji salju komentare?!
Dosao sam oko 21 sat sa suprugom i cerkom(koja je sada upisala srednju skolu).Usli smo na ulaz 2 posle velike guzve,moju zenu su totalno pretresli,otvarali joj torbu,predmet po predmet gledali,isto to su te devojke uradile i kod moje cerke.Mene su pregledali lakse jer sam bio u bermudama i majici i ja sam prebacio ovim momcima sto rade da je ogromna guzva i da nije bas i neophodno da nas toliko trkeljisu da ce proci pola koncerta Kerbera dok udjemo,na sta mi je odbruseno da "samo rade svoj posao".Iskren da budem, mislim da ovo obezbedjenje nije moglo da spreci, zato sto je prostor otvoren, ogradjen ogradom od ko zna koliko kilometara koja je resetkasta i ako je neko hteo (a ovde je evidentno da su neki bolesnici to i zeleli) mogao je da doturi svom "kolegi"unutra i pistolj a ne bokser ili noz.
Budimo realni kako je to obezbedjenje moglo da resi.
Mozda je mogao organizator,da je kojim slucajem stavio neprobojnu ogradu ali lako je sada biti pametan.
Ja sam se sa svojom porodicom bas lepo proveo(doduse krenuli smo kuci nesto posle ponoci kad je Kerber zavrsio) i bilo bi mi zao da zbog ovog incidenta zabrane ovakve festivale.

Srdjan

pre 12 godina

Da su pretesali ozbiljnje ljude bar 1000 ljudu bi pravilo probleme tipa zašto mene pretesaš?. uvuk bi se našli ljudi koji bi zbog toga pravili probleme.

x

pre 12 godina

Kada bi se svi pregledali detaljno kako treba, svi bi na ulaz cekali 3 sata. Problem je mnogo dublji, a uvek se prica samo o vrhu ledenog brega. Treba resavati uzrok problema, a ne njegovu posledicu. Uzrok je svest ljudi kojima ovako nesto uopste sine u glavi. Najstrasnije je sto je ovakvih sve vise. To je ono sto me plasi. Sutra ce to isto uraditi u nekoj skoli, na ulici u diskoteci... Nema obezbedjenja koje nas moze zastiti od takvih. Oni su svuda oko nas.

vlada

pre 12 godina

Ostavite bajke za nekoga drugog. Veoma je jednostavno - organizator je pokusao da ustedi pare angazovanjem samo 300 radnika obezbedjenja na 120.000 ljudi, ovako nesto je moralo da se desi. Kao i svake godine.
Radi poredjenja, na Exitu na 35.000 ljudi bude oko 2.000 radnika obezbedjenja.

PS: A sta je sa ogradom koja je ponovo pala i ozbiljno povredila dva posetioca?

ŠumaKer

pre 12 godina

Pa da je izbo jednog, moglo bi se reći da je promaklo, ali mi nije jasno kako je neko uspeo da izbode osmoro ljudi i da bez problema nestane. Meni je taj bir fest delovao baš gadno kad sam ga posetio pre 2 godine. Jedan broj ljudi je došao zbog muzike, a jedan veliki broj je tu zalutao, da bi se unakazio od alkohola. Neke face sačuvaj bože, koje se teturaju i mršte. Potpuno je drugačiji osećaj nego na EXIT-u, gde je atmosfera među posetiocima daleko pozitivnija.

Palmica

pre 12 godina

Bila sam na beer festu i svedok sam kako ljudi koji su obezbedjenje na ulazu uopšte ne pretresaju posetioce. Moglo je bukvalno sve živo da se unese.Sad će kao nešto da poboljšaju obezbeđenje, a to urade tek kada se nešto desi(mladić povredio 8 ljudi) .Kakva vlast, takva država.

Voja

pre 12 godina

Problem je po meni dvojak: jedan uzrok leži u našem, na žalost, degradiranom mentalitetu i navici da se u poslednjih dvadeset godina samo silom rešavaju stvari. U Valensiji, na Fallas festivalu se svake godine okupi oko milion do milion i po ljudi u petodnevnoj ludnici od alkohola, muzike i petardi, ali NIKAD nije bilo ovakvog nasilja. Dodje do koškanja, naravno, pijanih budala uvek ima, ali nožekanja i boksera, budiboksnama. Mi smo valjda sličniji Ostrvljanima, takva nam je 'pijanka'.

Drugi razlog, odnosno podrazlog, jeste svrha i ciljna grupa Beer festa. A to su ljudi koje su više komentatora dobro opisali, da ne ponavljam. Dve godine sam bio na Nišvilu, jedne godine sa prijateljem Hrvatom, ljudi su (uključujući i mene) bili pijani kao guzice ali je vladao jedan mnogo opušteniji odnos medju ljudima. Valjda je na Nišvillu (baš kao i na Egzitu, što neko reče) to neki drugi svet jer se nabrijane budaletine ne pale na džez ili trans i tehno.

Ivan

pre 12 godina

Mene i moje drustvo niko nije pretresao,samo su mahali rukom da prodjemo sto pre! Nije ni cudo sto se ovo desilo,pored takvog obezbedjenja!

Deki

pre 12 godina

Prvo ne mogu da zamislim taj mozak koji donosi noz na koncert. A i preko i kroz one ograde moze da se probaci i bazuka, nema nacina da se spreci na free festivalima, na exitu nije bilo toga jel ti degenerici nece da plate 4000din kartu i onda da dodju da bodu ljude, ovde im dzabe, popiju par piva, izbodu par ljudi, super izlazak, vece u Beogradu :)

darko

pre 12 godina

Prvo vece sam gledao zescu tucu za vreme corbe i to kod Kalzberga, znaci bili su dva lika iz obezbedjenja smo su zbrisali a ovog su sutirali u glavu dok nije uletelo nas 20 da ih razdvaja i neki od nas su dibili udarac....

hocemo li u sabac na vasar

pre 12 godina

Kad sam video onog nesrecnika u vestima, postalo je jasno zasto je ceo festival koncipiran kao seoski vasar.

Sto se obezbedjenja tice, ono jeste stajalo na ulazima, medjutim mere bezbednosti svodile su se na pitanje "imas li nesto da prijavis". Da je neko hteo, mogao je glat da prosvercuje bombu ili kilo heroina bez problema.

Kada je pak ograda u pitanju, na nju su se tokom cele veceri kacili klinci, preskakali je i pravo je cudo sto nije vise ljudi stradalo. Naravo, gardovi su sve vreme to posmatrali sa spokojom, bez prevelike zelje da intervenisu.

v

pre 12 godina

bez imalo skrupula, predstavnik organizatora izjavljuje ovako nesto!!! nikada u životu nisam čuo da je ikada neko stradao na oktoberfestu u minhenu, ali u Beogradu svake godine neko strada, lakše ili teže... s***m ti se u "videonadzor i obezbedjenje na maksimalnom nivou" - da smo normalna država ljudi poput vas bi već bili uhapšeni!

Nikola

pre 12 godina

Hahahaha, carevi, ma obezbedjenje je bilo sjajno, to su zakopali nozeve pored bine pre nedelju dana posto ne mogu da ih pronesu kroz rigorozno obezbedjenje :)

Bane

pre 12 godina

Милиција није крива, обезбеђење није обављало ни десетину посла.
На једном од улаза обезбеђења није ни било...Тако да је око нас 2-3000 ушло у року пола сата, бе икаквог претреса...А изгледа да је и од стране организатора издато задужење да нико не сме да уђе са пићем и храном на Бир Фест- да би организатор био на добитку, а за остало их није било ни брига.
Јуче је преко 10.000 људи прошло поред тог човека(монструма), и нико се није ни усудио да га заустави. Па **** какви смо ми то људи??? Човек је јуче 3 сата лежао непомичан на улици, а сви су пролазили хладнокрвно. Па више би се људи заустивалио да види мртвог мрава, него да само стане и приупита да ли је потребна помоћ. Желим Вам пуно среће у вечерашњем Бир Фест свињцу, и да сви останете, ако бог да, живи и здрави !

Lana

pre 12 godina

Ma da... tamo je najbitnije da ne dozvoljavaju da unese flasa ( u mom slucaju voda )! A u torbi sam mogla da unesem sta god! Ok pipnuta mi je torba, ali mogla sam da proturim sta kod! Secam se koncerta Police, torba mi je otvorana, ja sam ispipana... A na Beer festu gde je tolika koncentracija ljudi ni priblizno takva kontrola nije. Video nadzor?! Ma koji video nadzor onolikog prostora... kako nisu mogli da ga lociraju do sad tog lika... Nego je tuzno kad ovako lepe manifestacije ostaju upecatljive po ovim dogadjajima a ne po atmosferi sa bine o oko bine...

BirFest

pre 12 godina

Prvo i osnovno, sram vas bilo što lažete toliko da je bio dobro obezbeđen festival i da je obezbeđenje bilo na maksimalnom nivou. Prvo veče kada sam došao, otišao sam na drugi ulaz, gledano od TC Ušće, jer je na prvom stajalo 500 ljudi u masi koja se nije pomerala, jer je očajno organizovano, neprijatno i presporo obezbeđenje loše obavljalo svoj posao. Na drugom ulazu je situacija bila ista i ljudi nisu mogli da uđu, iako je već bilo skoro vreme za koncert Riblje Čorbe, zbog kojeg je većina ljudi došla.
5 minuta nakon stajanja u masi kod ulaza broj 2, grupa mladića je srušila zaštitnu ogradu na 40 metara sa desne strane od ulaza (kada se gleda licem ka ulazu) i tuda je ušlo, u narednih 10 minuta, dok i ja nisam odustao od stajanja u redu i ušao istim tim putem, barem dve hiljade ljudi. Oni koji su ušli tuda, mogli su opušteno da unesu nož, pištolj, bazuku, bejzbol palicu, malokalibarski snajper ili tenk, jer obezbeđenje ni u jednom trenutku nije to videlo niti reagovalo. O kom vi video nadzoru pričate? Kakvo stručno obezbeđenje? Kako vas nije sramota? Nego lepo ad se izvinite, isplatite naknadu za troškove lečenja, propuštenu dobit i nanesenu psihičku i fizičku bol povređenima i da organizujete PROFESIONALCE da vam rade u obezbeđenju, a ne gomilu nagruvanih pacera iz kraja kojima obučete Security prsluke i pustite ih da se ***** i prave problem posetiocima.

SRAM VAS BILO.

dusan

pre 12 godina

ovo je smesno. sad ce svi da se izvlace na norveskog ludaka i nerede u londonu. da ste ozbiljna organizacija preuzeli bi deo krivice i najavili ostriju kontrlu vecereas. i napravili je. ali vi stedite svaki dinar i onda se desavaju ovakve stvari. bir fest naravno ne treba ukinuti ali se organizatori moraju naterati da bude vise obezbedjenja i policije, kao i da se skrati radno vreme. kao sto neko rece oktoberfest se zavrsava oko 23h. ne moramouvek da ludujemo 438326 puta vise od drugih, dovoljno je do 1 ili 2posle ponoci

Nina

pre 12 godina

Obezbedjenje nije bilo dobro. Mene i mog momka nisu ni dotakli, nisu ni pogledali sta imam u torbi, njemu nisu ni pipnuli dzepove. Usli smo oko 22:30 na ulaz 5.

Damjan

pre 12 godina

Pre dva meseca,bio sam na koncertu u Austriji.Manji koncert,1200 ljudi.
Bilo je preko 30 radnika obezbedjenja.
Koliko bi onda trebalo da ih ima na beer festu?
3000...?

PPeca@SER

pre 12 godina

U gradu u kome je dekretom zabranjeno tocenje alkohola posle 22, i ako si u redu u supermarketu i dodjes na kasu posle 22 ti iz korpe sklone alkoholna pica, toci se alkohol posle 22 u vidu festivala... i jos te izbodu nozem ni krivog ni duznog. Za to gradska Vlada i gradonacelnik u nekim zemljama podnesu ostavku.
Em krse Uredbe Grada, em se dese incidenti zbog toga.

otkacheni

pre 12 godina

Super je bilo obezbedjenje. Mene su pretresali oko 20h kada sam usao i posle sam ulazio i izlazio jos 3-4 puta i nikome nije palo na pamet da me opet pretresa. Bukvalno su bili u fazonu - ajde prodji nije mi ni do cega... A da se svake godine stoka pobije nije ni cudo kada su svi pijani.

Mutimir

pre 12 godina

Prosle godine sam u dva navrata isao na BF i oba puta je obezbedjenje vrsilo pretres, prvi dan mene i moje drustvo, drugi dan mene i devojku, a pretresali su kompletno, od glave do pete, a mojoj devojci je devojka iz obezbedjenja i torbu pretresala, tako da sigurno niko od nas ne bi uspeo da unese noz. Ove godine ocigledno nije bilo takvog pretresa, bar ne prema svima, inace se ovo sigurno ne bi desilo.

djole

pre 12 godina

Kakva izjava " sinocnji incidenti prate globalnu politiku opšteg ponašanja devijantnih osoba." Najbolje okrivite opet neke ekstremiste i huligane.

Nedovoljno i loše postavljeno obezbedjenje, premalo policije (barem da su poslali 5% onoga što obezbedjuje "paradu ponosa") i povrh svega loša i ograničena dostupnost medicinskih ekipa a sve to u poredjenju sa brojem posetilaca koji su logično došli da cele noći konzumiraju alkohol. Ovo je ono što je svako od nas i površno gledajući mogao da skuči sinoć, a novinari bi mogli daleko bolje da rasvetle ove dogadjaje. Sva je sreća da nije došlo do još većih incidenata jer znak pitanja je koliko bi povređenih bilo.

Mislim da bi organizatori Beer festa, kao i gradska vlast i MUP trebali da se maksimalno ugledaju na EXIT i Novi Sad, a ne da traže suvisla opravdanja.

posetilac

pre 12 godina

Obezbedjenje jednostavno NIJE bilo dobro, a prica da je bilo na maksimalnom nivou je, u najmanju ruku, smesna. Svako ko je bio na Beer Festu zna da su posetioci na ulazu povrsno pretresani, vodilo se racuna samo o tome da se ne unese jelo i pice, tako da me ni malo ne cudi sto je neko sa nozem uspeo da udje na Usce.

istina

pre 12 godina

nije tacno da je obezbedjenje bilo dobro !
Kao prvo na ulazu se moglo da unese noz,pistolj i sl,kao drugo ograde su bile razmaknute na nekoliko mesta tako da je mogao da se udje mimo obezbedjenje ili da se prebaci preko ograde bilo sto, posto niko nije nadgledao ogradu na pojedinim mestima.
Samo je bilo u pitanju uzimanje velike love a sigurnost posteilaca na zadnjem mestu !!!

MM

pre 12 godina

Jel to onaj video nadzor što nam svako jutro pokazujete kako je BG u magli. A kakav li je tek noću. Recite otvoreno da je neupotrebljiv jer je očajnog kvaliteta za ovakav "alkofest" gde je svašta moguće. Jel to pravila neka agencija za bezbednost?

nikola

pre 12 godina

sinoć sam prvi put ušao na beer fest a da me niko nije pretresao, ne samo mene nego bar još 20 ljudi koji su se zatekli samnom na ulazu. tako da obezbedjenje nije dobro radilo svoj posao.

VanHalen

pre 12 godina

Bio sam na mnoge festivale u inostranstvu,
i stalno cu ici tamo,mada imamo i ovde,bar dva normalnija.

Tamo preko,nema bas ovakvih negativnih dogadjaja,zato sto su ljudi malo drugaciji.
Pored toga,koliko znam,preko,obezbedjenje ima pravo da sve koji su u alkoholisanom stanju,udalje sa festivala. Sto sam vise puta i video.

Ovde nema kontrole,ko ulazi,ko izlazi itd.Na takvu masu,plus besplatan ulaz,rizicno.Vise obezbedjenja,vise policije,detektori,narukvice na ulazu,licne karte na uvid za sumnjive osobe i sve ostalo,odstranjivanje pijanih lica i bice bezbednije.

zabrinuti gradjanin

pre 12 godina

jeste rizicno organizovati ovakav festival, al zasto nema obezbedjenja i policije unutar tog prostora, nego krece tuca, decko od 17 godina vadi noz, drugi bokser i krecu u teror, ceo taj dogadjaj je trajao sigurno 2 minuta i niko od obezbedjenja i policije se nije pojavio za to vreme a ni posle...zasto ostali ljudi samo nemo stoje i posmatraju te scene il okrecu glavu kao da ih nije briga...ovo je sve rezultat loseg obrazovanja, loseg pravosudja i odvratnog drustva u kom se nalazimo...

don

pre 12 godina

pa sa 300 ljudi na 120.000, to je verovatno maksimum. zasto se ne zaposli jos ljudi? ovako bolji profit jel da? nadam se da ce protiv vas i samog festivala biti podneto dosta tuzbi, bas zbog ovakvog bezobrazluka. uradili ste maksimum a niko ne pretresa posetioce. ko cuva ograde? mozes da prebacis coveka preko a ne oruzje. sramota.

Stefan

pre 12 godina

Kakav pretres na ulazu, o cemu ovaj covek prica? Obezbedjenje koje te kao pipne po ruci tek da ne bude da tu stoji dzabe. Ko je hteo, mogao je mitraljez da unese :)

DAvor

pre 12 godina

Kako organizatore nije sramota da kazu da je obezbedjenje bilo dobro, svojim ocima sam video 4 tuce, koje su se zavrsile tako sto je jedna strana pretucena i ostavljena da lezi na zemlji, niko nije intervenisao niti razdvajao sukobljene, da ne pricamo o tome da su na ulazu vrseni "ovlaz" pretresi gostiju i da je svako mogao da unese i bombu, a ne noz.

редовни посетилац манифестације

pre 12 godina

Господо Дејане Грастићу и Зоране Ћендићу, три вечери за редом улазим, али ме нико од обезбеђења на улазу није ни дотакао, а камоли претресао! О каквој контроли говорите, људи?

Нек једанпут неко коначно преузме одговорност за *****!!

ZLOREN

pre 12 godina

Obezbedjenje bilo dobro malo morgen, uopšte nisu pretresali niti pregledali torbice, fušeraj po srpski. Ima obezbedjenja samo da bi se organizatori oprali prilikom ovakvih incidenata, a ne da bi obezbedjenje služilo svrsi.

dragan

pre 12 godina

Nema dileme da će se slično i gore ponavljati sve dok se ne uvede kontrola kao na aerodromu, znači ne možeš da prođeš sa metalnim predmetima, odnosno prođeš ali obezbeđenje prethodno proveri kakav metal imaš. Ta firma za obezbeđenje nije prava firma za obezbeđenej jer nema takve urađaje. Verovatna je prava u smislu da njeni ljudi učestvuju u tuči a ne prevenciji.

McClane

pre 12 godina

Sve na ovom festivalu je postalo lose!
Obezbedjenje je mozda samo jedne godine na kalemegdanu dobro radilo svoj posao,ako se secam (i to na jedno vece),sve ostalo je bilo neprofesionalno i slazem se sa svima,moglo se uneti sta god se htelo!
Druga stvar koja me zanima,posto je sve tako skupo,a toliko je skupo da je to bezobrazno,zasto se nije moglo angazovati vise ljudi?Cena jednog piva 150 dinara,ej budjavog lava u plastici 150 dinara?
Treca stvar,zasto nije bilo policije unutar prostora?Pa i u civilu sto da ne?Zar to ne bi bilo pametnije?
I poslednja stvar koju bih rekao...Isao sam svake godine...Od samog pocetka Beer festa i to je bilo dosta drugacije od ovoga sto danas gledamo...da se razumemo,i ja sam imao 17,18 godina,volim i ja da pijem,ali ja ne gledam popreko ljude,ne gazim ih,ne guram ih,ne polivam ih pivom,ne trazim povod da se bijem,ili ne daj boze nesto gore...Ova danasnja omladina je duboko zagrizla u los sistem vrednosti i neko na vlasti MORA ozbiljno da pokusa da sistematski resi taj problem,inace plasim se da ce biti sve gore i gore...

...

pre 12 godina

Ajde sto je uspeo da unese noz na takvo mesto. kad su velike guzve pa ne pretresaju ljude previse da se ne bi pravila jos veca guzva... ali objasnite mi, KAKO je uspeo covek da izbode 10 ljudi i pobegne a da ga niko nije primetio/uhvatio?

duledudule

pre 12 godina

to nema veze sa festivalom piva,to je jedan obican vasar..oktobar fest je festival piva,a ne ovo...radim u tc usce,preksinoc izlazim sa posla a reka pijanih ljudi se krece u pravcu usca.ali ono sto me je zgranulo je to da su bukvalno 50% tih "ljudi" maloletnici,znaci nemaju ne 18 nego 15 godina.gomila devojcica koje su pijane i teturaju se tamo vamo...a uveden je zakon da nema alkohola posle 22h,SPRDNJA!pitam se kako roditelji vaspitavaju decu.znaci usce se unistava sve zarad interesa neke manjine koja se od tog super festivala obogati za par dana.ovaj tekst je srocen hejterski,ali ja hejter nisam,samo sam realan.kada neko izgubi glavu docice ljudima iz ****** u glavu

Shankly

pre 12 godina

BeerFest je jedna najobicnija seljanija gde za 5 dana cujes 2 dobre grupe, popijes gomilu preskupog razvodnjenog nekvalitetnog piva, nagutas se prasine i ne dobijes 1/4 kusura. To vazi za 20% ljudi. Onih ostalih 80% uradi sve ovo isto, al se pritom urnise od alkohola. A obezbedjenje je smejurija, kao i cela organizacija, sve neki golobradi klinci, mozda sam petoricu ozbiljnih likova video. Obezbedjenje sa dunavske strane posle 22h nikog nikog ne pregleda jer ljudi non-stop izlaze i ulaze jer sa te strane nema NIJEDAN wc, nego mokre po zbunju oko Dunava. Sa strane Usca, jos su koliko-toliko i pregledali ljude, ali prvenstveno da ne unesu hranu i pice, a noz, paaa... poneo ortak lubenicu, pa da je isecemo. Oni koji su ovo organizovali su ko zna na koji nacin dobili organizaciju, verovatno je to neko vrlo blizak vlasti (a trasparentnost? zasto ne znamo imena NIKOG iz organizacije, fond festivala, promet, porez...)?

A sto se tice lika koji je isao okolo i ubadao ljude, pa ja licno, da je ubo nekog pored mene sumnjam da bih se goloruk umesao, mozda ako bih dohvatio neku stangu da mu lobanju otvorim. Stangle nema, a noz se nisam setio da ponesem (ostao mi u drugom sakou). Druga je prica da je ubo ili pokusao da ubode nekog ko je samnom, ali nisu valjda svi izbodeni bili sami? Ili imaju mnogo "dobre" ortake?

Lalo NS

pre 12 godina

Koliko bi ljudi ovaj manijak izbo da nije bila "dobra organizacija". Ovakvih manijaka ima svuda i to nije sporno, ali me iznenadjuje da je Beograd postao takva selendra da ne moze da organizuje seoski vasar. Hvala Bogu da sam se vratio u rodni NS posle studija u BG. Ovo vise nije Beograd u kom sam se uvek osecao dobrodosao. U Nisu Nisville, u Novom Sadu Exit, u Guci sabor trubaca, i nema problema ali zato u Beogradu nista ne moze da prodje bez krvoprolica. Kosovo za patike, hapsenje haskih optuzenika, derbiji, gay parade, bitno je da malinare i putare ne pustate u svoju varos. Danasnji Beograd je ruglo Srbije. Zao mi je Beogradjana, ali sami su krivi sto ovo trpe.

Vojin

pre 12 godina

Kako te nije sramota??
Obezbedjenje je samo gledalo da neko u kesi ne unese pivo, a to sto je mogla rucna nuklearna bomba da se unese to nema veze.
Moj pretres je bio "imas li nesto opasno u torbici". -"ne". - "udji". Drugi put sam samo prosao, cak me ni to nisu pitali.

nikola

pre 12 godina

Činjenica je da kad gde god postoji veliki skup ljudi, postoji mogućnost da će se naći neko sa psihičkim problemima,koji će naći način da povredi druge ako mu je to cilj. Pogotovo ako je prisutno nekontrolisano konzumiranje alkohola, situacija može brzo da eskalira, ali zato je tu obezbeđenje koje treba da kontroliše situaciju čak i pre nego što dođe do bilo čega. Ta kontrola počinje na ulazu.
Posećujem Exit već godinama i nije tačno da se ovakve narodne mase ne mogu proveriti na ulazu bez zastoja. Ove godine sam čekao 10 minuta dok nisam došao na red da me pretresu i provere svaki džep, raspakuju torbicu i pregledaju da li su u pakovanju cigara zaista obične cigare.
Mislim da je tih 10 minuta svakom od posetilaca mali ulog za sigurnost koju su mogli uživati na tom festivalu. 200 članova obezbeđenja je po meni smešan broj, u poređenju sa 100 000 posetilaca koje treba kontrolisati. U slučaju masovne panike ili nekog incidenta većih razmera tih 200 članova obezbeđenja bi bilo bespomoćno. Čak i da je broj sa policajcima 5 puta veći znači da je na 100 ljudi bio prisutan jedan policajac ili redar.
Ako je čak istina da obezbeđenje na ulazima nije radilo svoj posao, i nije pretresalo posetioce, smatram da organizator treba da odgovara za propust, koji je doveo do ovakvih posledica.
Moje iskreno žaljenje zbog ovog nemilog događaja i žrtvama želim brz oporavak.

Istina

pre 12 godina

Ne moze neko da pretrise i kaznjava nekog ko je isti kao on!
Nasi ljudi koji rade u obezbedjenu nisu profesionalci!
Klince i one obicne pretrisu u naravno nadmeno ponasanje i postupke ispoljavanje svojih trauma iz detinjsta i sl, a one koji su na "glasu" oslovljavaju sa g-dine, brate i sl. A upravo ti i prave probleme! Ti tkzv mafijasi!!!

nindza klinac

pre 12 godina

300 ljudi iz obezbedjenja na 120,000 ljudi!? I to nije vas problem i problem drzave?! A kad su neki mitinzi onda se stvori 5000 policajaca...pa dokle bre vise ovo...

Conservative

pre 12 godina

Jos nas ubedite da je i ozvucenje bilo dobro.
U obezbedjenju nema ALI, problem se desio, znaci da je obezbedjenje podbacilo.
Prvo vece je veliki broj ljudi usao a da nisu pretresani. Nedopustivo!

Ana

pre 12 godina

Ono sto je moje iskustvo od sinoc jeste da se obezbedjenje apsolutno nije trudilo da pretrese posetioce radi bezbednosti festivala, ali zato kada sam pokusala da udjem sa kesom kokica zamalo oci da mi izvade.

Moje ime

pre 12 godina

Kakvo bre obezbeđenje, za 2 dana na festivalu, mene niko nije pretresao, samo mahanje, hajde, hajde... ljudi mogu tenk da UNESU, a ne nož!
Prekinite sa lupetanjem i pozabavite se time što ste preuzeli da radite, a to je festival i SIGURNOST POSETILACA na istom!

Proka

pre 12 godina

Na ulazu se kontrolise samo da li neko unosi hranu i pice. A unutra ne postoji nikakvo obezbedjenje. Potpuno genijalno za jedan skup na kome se ne ocekuje, nego zna da ce biti gomile pijanih i agresivnih. Dakle nije to samo ovaj sa nozem, koliko tu ima tuca u toku veceri o kojima se ne pise. Organizatori bi morali da obezbede da na svakih 30ak metara stoji po jedan clan obezbedjenja i motri. S obzirom na to koliko novca uzimaju organizatori, koji su ko zna kako dosli do toga da budu organizatori, ovo im ne bi bio nikakav poseban trosak. U svakom slucaju, da, sinocni dogadjaji su pokazali kako je bilo dobro obezbedjenje...

Ja

pre 12 godina

Slazem se da ovo nije nikakav festival piva jer se uglavnom prodaju piva koja mozete kupiti i u obicnim prodavnicama. Da bi to od vasara pijanstva postao sajam piva poput Oktoberfesta mora mnogo toga da se promeni.

drJ

pre 12 godina

ljudi ,evo ja sam u periodu izmedju 1:15h do 2h izasao i usao barem 5 puta na fest...Niko me nije registrovao a kamoli pretresao :)

Mићко

pre 12 godina

Oво "бирфест" му звучи ко нешто прозападњачки "хај левел" тек да се "власи" не сете. Ма човече то ти је "алкофест" на "велика врата" да можеш да пијеш колко хоћеш без ограничења. Наздравље!

obrazovan

pre 12 godina

kao prvo. kada gradska vlast dodeljuje ili izdaje neki javni prosor u zakup prvo bi trebalo da se proveri ko su organizatori, kakve su im reference tj. sta su predhodno radili sto ih kvalifikuje za organizaciju takvog dogadjaja. kao drugo, trebalo bi im proveriti strucnu spremu kako bi se utvrdilo da li su oni kompetentni i obrazovani za obavljanje takve vrste delatnosti. kao trece, ako su prve dve stvari ok, pogledati njihov biznis plan i utvrditi da li on ispunjava dokumentacione standarde za takvu vrstu i karakter dogadjaja. verovatno u ovom slucaju organizatori nisu ispunili ni jedan od ovih uslova kada im je data dozvola za rad od strane gradske vlasti pa tako i ne treba da cudi sto se danas svako bavi organizacijom javnih skupova i dogadjaja a po obrazovanju su inzinjeri, masinci, gradjevinci, lekari, fdu-ovci i slicni... sve ovo me podseca na SFRJ kada su u saveznom izvrsnom vecu deca od kafe kuvarica, sofera, domara, sekretarica dobijala radna mesta u genexu, jugodrvu, ministrstvima i slicno....mogu samo da zamislim kako bih ja prosao kada bih kao it-ovac zeleo da radim u jatu kao pilot?! smesno, pa najurili bi me odande! pamet u glavu srbijo! ! !

Janko

pre 12 godina

Pa za ovaj provod Gay pride je mala beba. Jos malo pa masakr. I ne vidim da ce se uopste dovesti u pitanje odrazavanje ovog vasara sl. godine. Ipak ovo je normalno.
Da ne sirimo temu.
Ovo treba premestiti na pkb plantazu pa ko voli neka spava na njivi

Slobodan

pre 12 godina

Što se tiče obezbeđenja, ono je 0 (nula). Nisu me ni pogledali, a ja nudio torbicu na pregled. Drugo, u 21 sat kada sam došao sa decom da slušamo SARS već je bilo na desetine oduzetih od alkohola. Pa gospodo, pokupite te unezverene klince, pa na trežnjenje, a ne da se trezne ubadajući 10 (deset) ljudi nožem. Ubacite redare u krug pa neka sprečavaju tuče i rade svoj posao. I još nešto, nemojte prodavati pivo posle 23 h, a mislim i da je zakonom to zabranjeno posle 22h. Inače, ispade da je Guča mnogo manji vašar od ovog festivala u centru BG. Ali važno da su štandovi bili prepuni bezobrazno preskupog piva i da su sponzori napunili svoje džepove. Zato gospodo TUŽITE ih pa neka sledeći put angažuju 30 redara!
P.S. Mislim da decu neću skoro pustiti na ovako "dobro" organizovan festival

ja

pre 12 godina

Cekaj te bre a metalni detektor ako je vec tako tesko svakog pregledati ( sto ne bi trebalo biti).
Kako nije problem obezbedjenje ako je covek usao sa nozem i jos uspeo da izbode desetine ljudi i pri tome da ga niko ne uhvati , gde je bilo to obezbedjenje bar tada ako ne pre?
Ovde nikad niko nije kriv, da se ovo desilo bilo gde u svetu padale bi ostavke ministara a festival bi bio zatvoren. Ali ne u zemlji Dembeliji nikom nista, idemo dalje, "narodno veslje" je najvaznije..

milan

pre 12 godina

organizator je kriv. obezbedjene nije radilo posao. mene nije niko ni pogledao a kamoli pretresao na ulazu. morao je jer je to deo organizacije. i mene i klince agresive koji piju alkohol posle 10 h i prave incidente. ovo je poslednji na koji sam dosao. bio sam na svim i video gluposti ali ovo je kao na norveškom ostrvu Utoja! jel treba da neko nastrada pa da bude isto?
organizatore treba tuziti!

svedok

pre 12 godina

Obezbedjenje nije pretresalo nikog! Policija je po obicaju prisutna da ½sprovodi zakon½ nad obicnim smrtnicima i dok je sve mirno,a cim nastane guzva okrecu glavu ili kao sto je vec pomenuto u komentarima promene lokaciju! Isto se dogodilo i pre dva dana kada je oko pola 12,posle utakmice,na pocetku Ustanicke doslo do pucnjave. Jedinica od 5 ½kornjaca½ je celo desavanje propratila iza zbuna,a kada su pistolji utihnuli,protegli su noge...

BeeBeep

pre 12 godina

Dotični vlasnik agencije koji se, verujem, dobro namlatio para od organizovanja nazovi-obezbeđenja na festivalu bolje da se ne javlja. Sve tri prethodne večeri sam bez problema ulazila da me niko nije ni pogledao, kamoli pretresao. Uvek sam nosila veliku torbu u koju ne samo da je mogla da stane očigledno najviše oduzimana hrana i piće, nego i čitav arsenal oružja. Obezbeđenje nije radilo svoj posao i tačka. A posebno mi je ovo zabavno: "Žao mi je zbog nemilog događaja, koji je poremetio lepu sliku o festivalu, posebno nakon nastupa grupe Simpl majnds." Svaka čast organizatorima što su doveli Simple Minds i izblamirali se sa ozvučenjem za jedan tako veliki bend. Kod štanda Nikšićkog se svirka čula u tragovima, tek poneki ton uhvatiš, a reči ni ne čuješ. Da ne govorimo o krčanju i mikrofoniji na Keltima i Goblinima. Ovogodišnji festival je fijasko od samog početka. Ovaj skandal od sinoć je nažalost samo logičan sled ekstremno loše organizacije.

minusi

pre 12 godina

hahaha, obezbedjenje! pa ja sam sa njima sinoc cirkao rakiju. zaista cudno. i cudnih likova u masi, preksinoc je izgledalo kao da se grupa navijaca pojavila na bf-u i pocela da divlja.

petronije

pre 12 godina

Kakva bruka od obmanjivanja uveravanjima da je obezbeđenje na maximalnom nivou da bi se skinula odgovornost. I lupetanja o svetskim psihopatama... Pa nisu svetske psihopate došle kod nas već naše psihopate koji su lagano pored vašeg maximalnog obezbeđenja ušli naoružani i netaknuti. Isto tako i izašli pored svog vašeg kvazi video nadzora. Obnevideo nadzor je stručni termin za vašu opredu i ljudstvo za koje ste uzeli debele pare. Dvojica likova, od kojih je jedan izbo desetak ljudi a vi se hvalite video nadzorom. Kako vas bre nije sramota, odakle vam obraza za ovakvo lupetanje?

s.

pre 12 godina

Vlasnik agencije koja obezbeđuje Bir fest Zoran Ćendić kazao je novinarinma da je obezbeđenje uradilo sve što je bilo u njihovoj moći i dodao da sinoćnji incidenti prate "globalnu politiku opšteg ponašanja devijantnih osoba".
Ne mogu da verujem, stvarno je to rekao?

BeeBeep

pre 12 godina

@ PPeca@SER :
U gradu nije zabranjeno TOČENJE alkohola, već prodaja alkohola u prodavnicama. U kafiću, klubu, diskoteci i dalje možeš posle 22h da dobiješ alkohol, je l' i to treba da zabrane?

PPeca@SER

pre 12 godina

(BeeBeep, 21. avgust 2011 13:30)

Jel neko gleda licne karte kad prodaje pivo? Jel neko izdaje fiskalni racun uz svako pivo? Mnogo tu ima razlika u odnosu na kafice, nemoj da branis nesto sto je - kontra Uredbe koja vazi u gradu Beogradu (ustavne, ili ne), zarad toga da onaj ko je odgovoran za javasluk ne odgovara. Kad budu morali da odgovaraju, onda ce i voditi racuna sta rade. Sa tackom.