Utorak, 07.06.2011.

07:51

Tadić: Na potezu EU

Predsednik Srbije Boris Tadić rekao je danas u Briselu da je Srbija hapšenjem Ratka Mladića dokazala da se drži svoje reči i da je sada na EU da dokaže to isto.

Izvor: Tanjug

Tadiæ: Na potezu EU IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

natassa krupanj

pre 13 godina

jedini covek koji je imao petlju da uhapsi Mladica, bas ga briga za rejting radi ono sto niko pre njega nije pre, a sve vruc krompir do krompira.

vlada pancevo

pre 13 godina

ovih dana mnogi se zalecu na Tadica, jaki na recima. Bas me interesuje ko ce da mu izadje 2013 na crtu. ljudi ga u masi vole, hteli mi to da prihvatimo ili ne ostaje cinjenica, dok je neko ne srusi.

slave

pre 13 godina

on ne strajkuje gladju i ne folira se iza saopstenja " jeste Mladic treba da bude u Hagu, ali ne da ga i mi hapsimo, neka to uradi Tadic pa cemo mi da kritikujemo i jacamo rejting". Ne podrzavam te Tadicu, ali bar imas m.da da budes ono sto jesi!!!

tasko

pre 13 godina

pa sta treba da nas gura u izolaciju i samoizolaciju, Srbija treba da nastavi da vodi proevropsku politiku i finalizira svoju integraciju.

Iz Amerike

pre 13 godina

Istio tako rekose da nas NATO nece bombardovsti pa ovi sve sravnise sa zemljom sad kao necemo priznati nikada ma priznacsmo pa cemo pevati. I ima jedna nasa Pirotska poslovica koju koriste vredni ljudi a glasi: Ma kidam pola prst idem dalje.

dimi

pre 13 godina

presednice lepo nama kaze JELKO KACIN ja mislim da nisam pogresio ime nema nama evrope bez prave restitucije a kaze da to znaci vratiti imovinu ljudima u naturi ili im platiti po evropskoj ceni a ne vratiti opstinama da bi to koristilo za politicke stranke ili zloupotrebiti sa tajkunima,jer on nece da glasa za taj zakon ako se vrati opstinama,i jos je napomenuo da SE VOJVODINI SVE MORA VRATITI,zato presednice kazite istinu građanima.

zoran

pre 13 godina

Susjedi ima jedna stara a svi ju znamo:Tko pod drugim jamu kopa sam pada u nju na kraju ?!
(duba, 7. jun 2011 16:00)

Uvijek bilo, susjed! Uvijek bilo...
A ima i ono, dragi susjed: " Ko se zadnji smije, najslađe se smije".

Prema tome, sačekajmo slova da prođu i ono čuveno THE END i da gledaoci počnu da izlaze iz bioskopa. Obično se tek tada sležu utisci i dobije se prava slika o filmu.

madona

pre 13 godina

Ja bi samo malo da pojasnim nece niko Kosovo u EU,a nasi politicari zele da izcupaju koliko toliko od kosova tako da im i podela godi.

Roki

pre 13 godina

Ljudi, da sam ja Albanac nikako ne bi odvajao Kosovo od Srbije. Insistirao bi da to bude jedna zemlja. Uz sadasnje demografske trendove Albanci su u toj zemlji >50% za 20-30 godina, a onda promena ustava, izglasavanje da je Albanski zvanicni jezik itd. Pa sta mislite sta ceka Makedoniju i Crnu Goru za par dekada. Ja stvarno ne razumem Albance sto hoce da odvoje Kosovo kad bi se za 30 godina granicili za Madjarskom. Kada bi Taci sada rekao, vazi ne odvajamo se i necemo da budemo pokrajina vec samo deo Srbije (kao sto je Vojvodina danas), nastala bi nevidjena panika. Pa oni sada bi imali ~25% glasackog tela u Srbiji.

mia

pre 13 godina

@nishlija volela bih da je tako kako kazes da u svetu niko ne obraca paznju na boju, naciju, itd. ali je to, nazalost, daleko od istine. zivim u eu vec deset godina i mogu ti reci da to sto pricas ne vazi cak ni za velike gradove (npr. london). rasizma i nacionalizma jos uvek ima i to dosta samo ako malo bolje upoznas ljude kojima si okruzen i pocnes malo pazljivije da posmatras njihovo ponasanje. ovde je rasizam malo prikriveniji, ali ga ima dosta.

whitesnake

pre 13 godina

To Nishlija bravo za komentar.. samo da dodam da smo svi ljudi i jedno dana svi cemo umremo. Ovaj zivot na zemlju ima jednog dana da nestaje. Sto znaci nema ko da pise historiju!! Ja kao Prvo kao covek i posle albanac hocu da zivim da setam i da imam sve sto coveku treba. Ljudi imamo jedan zivot i treba da zivimo sto bolje. A ovaj Tadic treba da ide odmah u pristinu da prizna Kosovo pod uslovima da svi srbi sa kosova da se vratu na kosovo i da imaju sve prava. Srbija je imao kosovo ali izgubila zbog nepostovanje ljudska prava. Pozdrav svima koji nisu nacionsliti)))

Jugoslavija zauvek

pre 13 godina

Pa sta ako se javljaju iz Hrvatske, sa Kosova, iz Bosne, iz Makedonije, itd..?
Dosta vise sa tim srpskim nacionalizmom, ceo ste region u crno zavili.
I samo da se zna-ja se javljam iz Srbije. Smrt fasizmu, sloboda narodu!!!

bačvanin

pre 13 godina

@ (Jugoslavija zauvek, 7. jun 2011 14:14)

Pa ne javljaju se oni zbog bratstva i jedinstva, već zbog sopstvenog nacionalizma!
Još jedino kod nas ima ljudi koji kritikuju sopstveni nacionalizam i politiku i po tome smo jedinstveni na Balkanu i veoma mi je drago zbog toga!

gh

pre 13 godina

Niste u pravu, vi koji kazete da mu je Kosovo vaznije od zivota gradjana. Niste u pravu ni vi koji pljujete Tadica jer mu ne verujete da nece priznati Kosovo. Zasto? Pa zato sto Srbija moze da se, koliko toliko, bori protiv te nezavisnosti, koja ako cemo bas realno nije prava nezavisnost (jesu li u UN), pa neka i bude de facto nezavisna kao sto je vec 12 godina, tu nista ne mozemo. Ali da priznamo i time popljujemo po nasem dostojanstvu, za tim stvarno nema potrebe. Neka razvijamo odnose sa njima, neka EU to smatra za precutno priznanje, sve moze da se proguta, ali ponizno priznanje drzave Srbije drzave Kosova je zaista nepotrebno. Jer, koliko god da smo slabiji i ne pitamo se mnogo, ne smemo zaboraviti da nam je to zaista oteto. Jeste Milosevic pravio greske, jeste vodjena pogresna politika jos ranije, ali niko ovde nije lud, Albanci se za to bore vec jako dugo. Mislim da je apsolutno realno ovo sto je Tadic rekao, da EU sada pokaze ozbiljnost, i da pocnu vec jednom ti pregovori, sada ili nikada. Idemo u EU bez priznanja Kosova, tako ce i biti, i to je apsolutni vrhunac za nas. Naci ce nacionalisti zamerku i tada, naci ce i Cedisti, ali to je realno odlican scenario.

Rada

pre 13 godina

Eh predsednice, trebao si vec jednom shvatiti da tamo u svetskoj politici nema prijateljstva, zasluga i hvala nekome reci. Postoje samo svoji interesi,i interesi kapitala kojeg predstavljaju. Oni svi *pomoci* zele Srbiji samo ako na 5 svojih Euro pomoci, mogu zaraditi 10 od Srbije...

Srbin

pre 13 godina

Govori u svoje ime! Kosovo je davno izgubljeno, a 1999 to je i potvrdjeno. Sve posle toga je zamajavanje i obmanjivanje gradjana Srbije...

VLADIMIR

pre 13 godina

Pa ljudi zar vam nije jasno da od ulaska u EU nema ništa - doduše tako je i bolje. Mani te se već jednom tog zamajavanja sa EU. Pa zar niste primewtili da nam je Bramerc izdao novi zadatak - da sudimo Mladićevim pomagačima u skrivanju. Meni se čini da je to flagrantno mešanje u unutrašnje stvari domačeg pravosudja. Ali naši tzv. prijatelji mogu i to proglasiti za nadležnost Haškog suda - a što je svakom iole pismenom pravniku jasno da ne odgovara istini.Biče tu novih i novih "uslova" i ultimatuma i naravno kao finiš priznaje Kosova. Živi bili pa videli. A u medjuvremenu možda Nemci i Francuzi ukinu i EU jer im više nije u interesu.

Gradjanka

pre 13 godina

Gospodine Predsednice, zasto se ne usudjujete da i van kuce izjavite da je Srbija ''pravna drzava'' kao sto to radite kod kuce? Nije valda da strahujete da svet zna za nasu realnost? Izrucenjem Ratka Mladica posle 16 godina svet moze samo da trazi nadoknadu za troskove oko moljakanja da se ''general'' izruci a nikako da veruje u ''pravnu drzavu'' Srbiju jer ona to sigurno nije. Pitajte preko 5.000 gradjana zasto pravdu traze u Strazburu.

bezimena

pre 13 godina

"...Srbija hapšenjem Ratka Mladića dokazala da se drži svoje reči i da je sada na EU da dokaže to isto".

EU traži da upristojimo državu i to nam stalno dokazuje! Problem BT, zamena teza, koji se reflektuje na veliki broj gradjana, je NESHVATANJE i NEPRIHVATANJE činjenice da je UREDJENJE DRŽAVE važno, najviše i najpre, zbog GRADJANA Srbije, NE zbog ispunjenja "uslova" EU!

Nishlija

pre 13 godina

Za mene su uvek ljudi i zivot ispred teritorije. Jednog dana granice i teritorija nece imati nikakav znacaj. Bicemo EU ili united planet EARTH.. Kada odesh u Pariz , New york ili bilo koji veci grad videcesh China TOWN sa vishe stanovnika od Srbije.. Ljudi zive i niko ne obraca paznju na boju koze i rasu i samo bande, rasisti i nacisti furaju fazon nekog nacionalizma a od njih se normalni ljudi gade... Nego VEROVATNO (NE) si ti josh u doba Kosovskog boja a ja negde u buducnosti. Ti tvojim idejama ubijash buducnost a ja imam barem malo svesti i odgovornosti prema buducim generacijama . I VEROVATNO (NE) si josh uvek slep(a) kod ociju i s'toga oci ne mogu da ti budu gladne normalnog zivota. A Albanski jezik mozesh da cujesh na ulicama Nisha vec duze vreme, dolaze ljudi iz raznih razloga ovde .. trgovina, univerziteti,svidja im se ovde.. Lepe devojke i gostoljubivi ljudi,dobra klopa!.. Nadam se ce ih biti sa svih strana sveta sve vishe i vishe a da nacionalizam nece imati sta da trazi u Nishu! A od Albanaca i velike Albanije do NIShA :) nemam paranoju, i oni znaju da od toga nema nishta! Merdare je njihova granica i to je to !

Smejuriji nikad kraja

pre 13 godina

E neka si im rekao Predsednice, sad su se bas isprepadali i odmah ce da uslise tvoje zahteve. Sa ustupka na ustupak, sa poteza na potez. Pa ovome nikad nece biti kraja. Nije vam ovo sah i nije Srbija sahovska tabla "Ili mozda to ipak jeste"? Ako je ipak sahovka tabla u koje figure spadamo mi, kao obicni smrtnici? U konje ili piune?

Dule NS

pre 13 godina

@ (mertur, 7. jun 2011 13:03) i ostali


Uh uh uh kako svima nešto smeta Tadić u poslednje vreme! I domaćim nacionalistima i liberalima i "žednima" i "neobaveštenima" i "onima sa bedževima" a bogami i "čuvenim generalima"... ne vole ga kojekakvi "strojevi", "istorijski datumi"...
..."braća" Albanci ne mogu očima da ga vide - užasno ih nervira svaki dan!
Milo Đukanović odlepi od Srpskog "remetilačkog faktora" svaki dan bar tri puta! Jadranka ne može od muke da odluči koju haljinu da obuče za proslavu "udruženog zločinaćkog pothvata"...

-Najviše ostrašćenih komentara vidim uvek na svakoj mogućoj vesti gde se barem spominje Boris Tadić!
-E pa moj Borise, to znači samo jednu stvar - DA SI KONAČNO POSTAO PREDSEDNIK!
Samo nastavi to što radiš, jer očigledno radiš jako dobro čim te toliko kritikuju na svim stranama, a ti i dalje možeš da dođeš u Brisel i da kažeš "mi smo uradili šta je trebalo, sada je red na vas!" I niko ne može da ti kaže da nije tako!
-možda ponovo i glasam za tebe!

-A braći Albancima - merturu i ostalima bih poručio da ne brinu jer niko normalan u Srbiji ne želi da nam se vi vratite - pa nismo blesavi valjda? Znamo šta smo sve proživeli zbog vas! Ali takođe niko u Srbiji vam sigurno nikada neće dozvoliti da uzmete sve što ste vi naumili! Ono što je Srbiji najvažnije mora ostati u Srbiji svidelo se to vama ili ne! I u krajnjem slučaju kada dođe do podele - biće potpuno svejedno da li će mo vas mi priznati ili ne! Pogotovo ako se pripoji taj vaš deo Kosova Albaniji...
Vi sigurno tada više nećete biti naša briga! Jer mi hoćemo da završimo priču sa vama za sva vremena i da nemamo više apsolutno ništa sa vama!

Jura

pre 13 godina

A je moćan vaš predsjednik. Poziva na red EU, pravi dasa. Ljudi opametite se, ovakva arogancija prije svega jednostavno nije pristojna, a što je još gore, uglavnom ne daje nikakve rezultate. Vi u Srbiji ste imali mnoge prilike za naučiti se da bahaćenje i arogancija vlasti u međunarodnim odnosima obično završi krahom.
Stojte mi dobro

" ... i da bi Eu trebalo da iskoristi sadašnju priliku, koja je veća nego ikada. ..."

pre 13 godina

E nek si im rek'o Borise! Sad je sigurno ogromna panika u Briselu?

baba Osë

pre 13 godina

"Srbija hapšenjem Ratka Mladića dokazala da se drži svoje reči i da je sada na EU da dokaže to isto..."

R.Mladic uhapsen nakon 16 godina.Naravno sada ce EU dokazati da se drzi svoje reci ,dodeljivanjem statutusa kandidata nakon 16 godina.

zelis da zivis hiljadu godina?

pre 13 godina

Problem vas koji se kunete u teriotorije ali zaboravljate na ljude je sto na sve gledate iz jako uske perspektive.Ako se na istoriju pozivate onda obratite paznju na celu istoriju moderne civilizacije i videcete da je prekrajanja granica,gubljenja i osvajanja teritorija uvek bilo i uvek ce biti.Jeste nam deo teritorije oduzet na silu (a kako je Srbija do te teritorije dosla?).Jeste Kosovo jedna paradrzava zasnovana na kriminalu i korupciji (hmmm,nismo paradrzava ali ova slicnopt u vezi kriminala i korupcije je neverovatna).Jesmo mi osteceni.Medjutim...sta sad?Mislite da ce se neprekidnim ponavljanjem reci NIKAD problem resiti?Mislite da ce se negiranjem realnosti stanje popraviti?Jel' mislite da cete da zivite vecno i da imate vremena da ga gubite na ocigledno propale stvari?Jel' mislite da moze sad da se vrati sve na pocetak?Jel' ste vi normalni?Pa i da hoce da se vrate u okvir Srbije koji ce nam?Pa mi ne znamo ni sa nasim problemima sta da radimo, samo nam jos fali 2 miliona Albanaca sa Kosova, Taci, Haradinaj i ostali "humanitarci i demokrate". PA da uzivamo u "nebeskoj Srbiji".

neverovatno

pre 13 godina

@Nislija
Pa ja odlazim iz Srbije ako Srbija prizna kosovo.Sta ce mi takva drzava. Za sta je onda ona sposobna ? Za samounistenje, samosecesiju ili sta ??!!?
I neces ostati gladan ako se ne prizna kosovo. To se zove psiholoski pritisak od jacih a od nas (tebe) zavisi hoces li istrajati i na koji nacin ili ces popustiti ko neka p...
Oci ti gladne...

laki

pre 13 godina

dajte ga vise, niti smo tamo niti cemo biti!!! pustite nasu decu da zive bolje a ne ko mi da se muce sa vama PRKOSNIM i PONOSNIM vlastima...

Dezurni Albanac

pre 13 godina

Izgleda da su mu saopstili da Srbija nece biti ponopravni clan jos nekoliko godina - time Tadic ima jos vremena(bar nekoliko godina )da izjavi NIKAD

@Hrvat "Predlažem Albancima s Kosova da priznaju Srbiju u njezinim aktualnim granicama. I zbog sebe i zbog Srbije."

Izgleda da si super skontao situaciju , a to je : Nema nista gore sto moze da se desi Srbiji od nezavisnosti Kosova ,osim toga da Kosovo ostane u sastavu Srbije!

Stidite se!

pre 13 godina

Po ovim komentarima ovde sam došao do zaključka da sutra Albanci(ili ne neki drugi narod) proglase CELU SRBIJU ZA NJIHOVU TERITORIJU (kao što i smatraju da im pripada do Niša) ovde bi neki komentatori glat na to pristali. Ja se pitam pa DALI STE BRE VI NORMALNI??? Pa ako se odreknemo teritorije šta će ih sprečiti da nastave da uzimaju a mi samo da prihvatamo realnost? Ako mislite da paranoišem pogledajte njihove mape pa se onda javite. Pitajte se dali bi se Albanci ovako odricali svojih teritorija Kad budu tražili do Niša teritoriju hoćete pristati i na tu realnost???

Zdravko Bre Colic!

pre 13 godina

Ja razumem sve,ali ne razumem zasto se Hrvati ovoliko cimaju na vest o izjavi Tadica o Kosovu(svaki drugi coment. je od Hrvata).Zigate se bre hrvati,kao da vam je Kosovo i Metohija dedovina,a nije!.Iskulirajte se malo!Pogledajte sta vam Slovenci rade s'ledja.A i Bosanci ce jos malo od spreda!razmislite o tome!

zvrk

pre 13 godina

ahhaa,ima da ga priznamo jer i vrapci na grani znaju da od toga nema nista samo se ne sme reci to..S ovom izjavom ima da cekamo jos 10 god,jer neko na vreme nije rekao realnu situaciju i kako ce biti,govori se uvek ono sto se zeli cuti ane stvarnu situaciju na terenu...tolke godine pa da se nismo opametili,c,c,c,c,..

Safet Cara

pre 13 godina

Bez priznanja nece vas primiti u EU gospodine presednice. Ni eksplicitno, ni implicitno. Najace EU-drzave su priznale Kosovo, i oni
odlucuju, dali cete u EU ili ne. Bankrot zemlje kao sto je Spanija, Kipar, Slovakija niko ne pita.
Pozdrav

Petar A

pre 13 godina

U politici je sve dozvoljeno. Ovakva izjava danas, ne mora da obaveze narednog predsjednika Srbije za par godina. Izjava je upucena Evropi, ali i (vecim dijelom) domacem glasackom tijelu. A sama izjava je odlican mjerni instrument raspolozenja u Evropi: mozda se pronadje neka pukotina medju evropskim politicarima i mozda neko pokaze razumjevanje. Ili ce izjava naici na kompaktan i solidan otpor i kritiku? Vrijedi testirati.

Konstantinos Veliki

pre 13 godina

Tadic se opet inati misleci steci koji poen kod srbijanskih nacionalista opijen lovorikama pohvala koje stizu sa Zapada. Nece to dugo trajati, Srbija ce se morati odrediti zeli li biti jedna normalna zemlja ili crna rupa Europe i Balkana. Kako stvari stoje, Srbija se krece upravo tim putem.

branislav

pre 13 godina

Otvoreno, kratko pismo za gosp.Predsednika.
Kada ste bili izabrani za prvog coveka Srbije,ja sam to,kao deo populusa, prihvatio sa dozom skepse i hladnoce oko srca.Vremenom sam poceo da shvatam da ste Vi covek koji u delu svoga politickog delovanja ostajete verni svojoj datoj reci,kad je Kosovo u pitanju i hocu da verujem da je ta Vasa data REC jaca od bilo kakvih ucena,koje verovatno dozivljavate.
Ako srpski narod treba da dozivi katarzu,kako to lepo kaze beogradski intelektualni krug,hajde da to uradimo odmah.Vi ste se tim povodom izvinuli svima onima koji su se osetili ugrozeni i koji su,da li samo zbog Srba,izgubili svoje najmilije,u Hag smo poslali 46 nasih ljudi.I,sta hoce vise od nas?
Moj skromni Vam je predlog:
Nemorate da brinete ni za poziciju ni opoziciju,bice Vam dovoljno samo da napravite Dogovor sa Vasim narodom i ovaj ce narod to znati da ispostuje.
Zato sklonite sve ono sto je lose oko Vas i Bog Vas blagoslovio

Zikic Branislav, Zemun

Che

pre 13 godina

Predsednice Tadicu,zar nisi pre nekoliko dana izjavio da ne bi imao nista protiv Velike Albanije i da bi "Srbija mogls s tim da zivi",samo ako bi se sporazumno doslo do toga?Deo Velike Albanije bilo bi i Kosovo.

Nemanja

pre 13 godina

Kompromis jeste da Kosovo bude federalna jedinica nove Federalne Republike Srbije, da imam dve federalne jedinice u Srbiji, Srbiju i Kosovo, ako treba da i državu nazovemo "Srbija i Kosovo" ako je moglo onomad "Srbija i Crna Gora" može sada i to!
I sve rešeno, Albanci da imaju svoju "državu" a Srbija da ima Kosovo.

V

pre 13 godina

"Nikada" je dosta dug period. Apsolutizam u srpskoj politici ne jenjava. Na srecu, sve je to samo na recima. To "nikada" ce doci mnogo ranije nego sto se mnogi nadaju. Priznanje nezavisnosti Kosova od strane Srbije ce se dogoditi - kao i ostale "nezamislive" stvari koje su se realizovale u poslednjih dvadeset godina. Ovo sto Tadic prica mozete da okacite macku o rep. I Ratko je u Hagu, zar ne?

Marina

pre 13 godina

Nitko ne traži,predsjedniče,da Srbija prizna Kosovo pa su zato takve izjave za dnevnopolitičke namjene. Ono što ćete Vi učiniti i već dijelom jeste učinili jest poboljšati odnos s Kosovom na svim razinama zvali Vi to (ne)priznanje ili suradnja,svejedno.Što više javno govorite kako "nećete ni implicite ni explicite" priznati Kosovo ,to ste tajno bliži onome što se od Srbije u Briselu očekuje. Na kraju za kosovske Srbe bit će važan rezultat rada na terenu, a ne snaga Vaših beskorisnih izjava.

Pera

pre 13 godina

Mozda TI neces Tadicu, ali doci ce jedan na tvoje mesto koji hoce... Albanci 200 godina u nazad lobiraju da Kosovo bude nezavisno, dok je tvoja politika od danas do sutra, ne vidis dalje od nosa... nacija ti gladuje, mladi odlaze, a vlada se ceslja

dezorjentisana

pre 13 godina

"Srbija će se, nakon hapšenja Ratka Mladića, ORJENTISATI na reforme..."
Tadiću, sam si sve rekao.
Pa ko će BRE, da nas shvati ozbiljno, imamo samo par meseci?
Gde je kraj političkom BEZOBRAZLUKU u Srbiji?

Miltan

pre 13 godina

Nije vazno sta izjavljujemo nego sta cinimo. Najpre smo dozvolili da se formira kosovo kao nezavisna drzava i da se prizna od nekih drzava na koje neamamo uticaja. U vreme kada smo imali svu vlast na Kosovu nismo znali da drzimo pod kontrolom a sada kada vise nije u nasoj nadleznosti mi bi da komandujemo. Svi ovi pregovori vode ka "priznavanju" Kosova jer drugacije se nemozu u EU.

Srbijo BUDI SE

pre 13 godina

Borise, vec si ga priznao...Srbi tamo nemaju slobodu govora, nemaju slobodu kretnje! Sva ljudska prava su im ugrozena! Sta pise na ulazu u Kosovo? Welcome to Kosovo! Koja bi to jos normalna vlada dozvolila? Nemoj nas ponizavati, dovoljno si nas i ponizio i osramotio. Znamo da idu izbori ali nije posteno. Drzava je propala za ovih 10ak godina.

pera

pre 13 godina

Samo polako. Prvo ide Hadžić, pa onda Kosovo. E posle me hvata panika, jer nije obelodanjen novi uslov i pritisak na Srbiju.
Ovo sa haškim optiženicima me i nije mnogo sekiralo. Više sam se nervirao da, zbog ljudi koji nisu državljani Srbije, toliko ispaštamo. Možda smo ih čuvali da što duže odložimo priznavanje Kosova. Protiv haškog suda sam, jer je to stvarno cirkus od suda. Što se tiče Kosova, to je oličenje jedne sile, jer je to stvarno teritorija Srbije (da ne prepričavam istoriju). Ali neposlušnici se tako kažnjavaju (i to je istorija, ima niz primera).

MUJA

pre 13 godina

Gospodine Tadicu sto se mene tice nemorate nikad da priznate novonastalu realnost a to je drzava Kosovo. Onaj ko svakog dana place za vasim priznanjem je Hasim Taci i to je njegov problem a ne nas.

Nishlija

pre 13 godina

A ako egzistencija gradjana bude u pitanju.. znaci umiremo ako ne priznamo Kosovo hocete ga tada priznati? OK mr.Tadic vidim da vam je Kosovo prece od zivota gradjana Srbije.. Tako je i Sloba govorio , nece ovaj narod niko da bije pa su nas posle bombardovali. Ne valja vam politika mr.Tadic oteracete mnoge gradjane u beli svet jer ovde nikada nece biti bolje.

milan

pre 13 godina

Ohrabrujuće i lepo za uši naroda. Ali gospodine Predsedniče! Postoji jedan mali problem.šta će biti kada iz Brisela stigne depeša sledeće sadržine: Zbog evropske budućmosti Srbije i određivanja datuma za početak pregovora za ulazak Srbije u EU neophodno je uspostaviti međususetske odnose sa Kosovom u prevodu priznati Kosova kao nezavisnu državu. Šta onda

Карамел

pre 13 godina

На речима све делује тако сигурно и безазлено, али наша дела говоре другачије! Ми смо Косово изгубили лошом политиком јако давно а сада само потврђујемо... Мислим да је лоше што немамо обзира и самопоштовања према самима себи већ се повинујемо сваком жељом ЕУ! Време је да се грађанима каже истина и наша тужна реалност... Никоме добро неће донети ово "увијање у шарени папир"!!!

Nele

pre 13 godina

Najbolje bi vam bilo Kosovo ni ne spominjati, osim kad vas pitaju. Ovako ga gurate u prvi plan. S obzirom da ignorisete postojanje te nove zajednice, ignorisite do kraja, idite na skupove na koje ste pozvani, radite sve sto je najbolje u interesu nase zemlje i ignorisite koga god hocete, samo nemojte vise da stetite zemlji.

Nijazi Kuqi

pre 13 godina

Kostunica mu je podmetnuo, a Tadic mora da cuva i pazi kao kukavicje jaje Ustav Srbije i rezolucije o Kosovu koje je, na predlog Kostunice, usvojila Skupstina Republike Srbije, koja je takodje, ali znatno ranije, usvojila i ratifikovala vec prihvacenu i uredno potpisanu vojnu i politicku kapitulaciju Srbije na Kosovu, a to pomenuti ustav i rezolucije cini bezpredmetnim a crvene linije Tadica izmisljenim i nepostojecim, u krajnjoj meri smesnim.

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Predsednik Srbije istakao je da Beograd ni pod kojim uslovima neće ni eksplicitno, ni implicitno priznati kosovsku nezavisnost i dodao da je dijalog sa Prištinom deo napora da se u Evropsku Uniju uđe bez novog konflikta kojim bi opterećivali evropsku zajednicu naroda.

"i dodao da je dijalog sa Prištinom deo napora da se u Evropsku Uniju uđe bez novog konflikta kojim bi opterećivali evropsku zajednicu naroda".

Srbija "nikada" nece priznati kosovsku nezavisnost ali ako zeli u EU, NIKADA vise nece smeti ni "mrko da pogleda" Kosovo a kamo li da unese najmanji konflikt u zajednicu naroda ! "Cist racun duga ljubav" a da li ce Srbija oficijelno priznati kosovsku nezavisnost ili ce se samo oficijelno prema Kosovu ponasati kao prema nezavisnoj drzavi sa kojom ne postoje "konflikti" zavisi iskljucivo od toga koliko ce jos Srbija moci da LAZE SAMU SEBE ?

Pera

pre 13 godina

Mozda TI neces Tadicu, ali doci ce jedan na tvoje mesto koji hoce... Albanci 200 godina u nazad lobiraju da Kosovo bude nezavisno, dok je tvoja politika od danas do sutra, ne vidis dalje od nosa... nacija ti gladuje, mladi odlaze, a vlada se ceslja

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Predsednik Srbije istakao je da Beograd ni pod kojim uslovima neće ni eksplicitno, ni implicitno priznati kosovsku nezavisnost i dodao da je dijalog sa Prištinom deo napora da se u Evropsku Uniju uđe bez novog konflikta kojim bi opterećivali evropsku zajednicu naroda.

"i dodao da je dijalog sa Prištinom deo napora da se u Evropsku Uniju uđe bez novog konflikta kojim bi opterećivali evropsku zajednicu naroda".

Srbija "nikada" nece priznati kosovsku nezavisnost ali ako zeli u EU, NIKADA vise nece smeti ni "mrko da pogleda" Kosovo a kamo li da unese najmanji konflikt u zajednicu naroda ! "Cist racun duga ljubav" a da li ce Srbija oficijelno priznati kosovsku nezavisnost ili ce se samo oficijelno prema Kosovu ponasati kao prema nezavisnoj drzavi sa kojom ne postoje "konflikti" zavisi iskljucivo od toga koliko ce jos Srbija moci da LAZE SAMU SEBE ?

Nijazi Kuqi

pre 13 godina

Kostunica mu je podmetnuo, a Tadic mora da cuva i pazi kao kukavicje jaje Ustav Srbije i rezolucije o Kosovu koje je, na predlog Kostunice, usvojila Skupstina Republike Srbije, koja je takodje, ali znatno ranije, usvojila i ratifikovala vec prihvacenu i uredno potpisanu vojnu i politicku kapitulaciju Srbije na Kosovu, a to pomenuti ustav i rezolucije cini bezpredmetnim a crvene linije Tadica izmisljenim i nepostojecim, u krajnjoj meri smesnim.

dezorjentisana

pre 13 godina

"Srbija će se, nakon hapšenja Ratka Mladića, ORJENTISATI na reforme..."
Tadiću, sam si sve rekao.
Pa ko će BRE, da nas shvati ozbiljno, imamo samo par meseci?
Gde je kraj političkom BEZOBRAZLUKU u Srbiji?

Zdravko Bre Colic!

pre 13 godina

Ja razumem sve,ali ne razumem zasto se Hrvati ovoliko cimaju na vest o izjavi Tadica o Kosovu(svaki drugi coment. je od Hrvata).Zigate se bre hrvati,kao da vam je Kosovo i Metohija dedovina,a nije!.Iskulirajte se malo!Pogledajte sta vam Slovenci rade s'ledja.A i Bosanci ce jos malo od spreda!razmislite o tome!

Che

pre 13 godina

Predsednice Tadicu,zar nisi pre nekoliko dana izjavio da ne bi imao nista protiv Velike Albanije i da bi "Srbija mogls s tim da zivi",samo ako bi se sporazumno doslo do toga?Deo Velike Albanije bilo bi i Kosovo.

Safet Cara

pre 13 godina

Bez priznanja nece vas primiti u EU gospodine presednice. Ni eksplicitno, ni implicitno. Najace EU-drzave su priznale Kosovo, i oni
odlucuju, dali cete u EU ili ne. Bankrot zemlje kao sto je Spanija, Kipar, Slovakija niko ne pita.
Pozdrav

Stidite se!

pre 13 godina

Po ovim komentarima ovde sam došao do zaključka da sutra Albanci(ili ne neki drugi narod) proglase CELU SRBIJU ZA NJIHOVU TERITORIJU (kao što i smatraju da im pripada do Niša) ovde bi neki komentatori glat na to pristali. Ja se pitam pa DALI STE BRE VI NORMALNI??? Pa ako se odreknemo teritorije šta će ih sprečiti da nastave da uzimaju a mi samo da prihvatamo realnost? Ako mislite da paranoišem pogledajte njihove mape pa se onda javite. Pitajte se dali bi se Albanci ovako odricali svojih teritorija Kad budu tražili do Niša teritoriju hoćete pristati i na tu realnost???

Marina

pre 13 godina

Nitko ne traži,predsjedniče,da Srbija prizna Kosovo pa su zato takve izjave za dnevnopolitičke namjene. Ono što ćete Vi učiniti i već dijelom jeste učinili jest poboljšati odnos s Kosovom na svim razinama zvali Vi to (ne)priznanje ili suradnja,svejedno.Što više javno govorite kako "nećete ni implicite ni explicite" priznati Kosovo ,to ste tajno bliži onome što se od Srbije u Briselu očekuje. Na kraju za kosovske Srbe bit će važan rezultat rada na terenu, a ne snaga Vaših beskorisnih izjava.

milan

pre 13 godina

Ohrabrujuće i lepo za uši naroda. Ali gospodine Predsedniče! Postoji jedan mali problem.šta će biti kada iz Brisela stigne depeša sledeće sadržine: Zbog evropske budućmosti Srbije i određivanja datuma za početak pregovora za ulazak Srbije u EU neophodno je uspostaviti međususetske odnose sa Kosovom u prevodu priznati Kosova kao nezavisnu državu. Šta onda

zvrk

pre 13 godina

ahhaa,ima da ga priznamo jer i vrapci na grani znaju da od toga nema nista samo se ne sme reci to..S ovom izjavom ima da cekamo jos 10 god,jer neko na vreme nije rekao realnu situaciju i kako ce biti,govori se uvek ono sto se zeli cuti ane stvarnu situaciju na terenu...tolke godine pa da se nismo opametili,c,c,c,c,..

Smejuriji nikad kraja

pre 13 godina

E neka si im rekao Predsednice, sad su se bas isprepadali i odmah ce da uslise tvoje zahteve. Sa ustupka na ustupak, sa poteza na potez. Pa ovome nikad nece biti kraja. Nije vam ovo sah i nije Srbija sahovska tabla "Ili mozda to ipak jeste"? Ako je ipak sahovka tabla u koje figure spadamo mi, kao obicni smrtnici? U konje ili piune?

Jugoslavija zauvek

pre 13 godina

Pa sta ako se javljaju iz Hrvatske, sa Kosova, iz Bosne, iz Makedonije, itd..?
Dosta vise sa tim srpskim nacionalizmom, ceo ste region u crno zavili.
I samo da se zna-ja se javljam iz Srbije. Smrt fasizmu, sloboda narodu!!!

Jura

pre 13 godina

A je moćan vaš predsjednik. Poziva na red EU, pravi dasa. Ljudi opametite se, ovakva arogancija prije svega jednostavno nije pristojna, a što je još gore, uglavnom ne daje nikakve rezultate. Vi u Srbiji ste imali mnoge prilike za naučiti se da bahaćenje i arogancija vlasti u međunarodnim odnosima obično završi krahom.
Stojte mi dobro

Srbin

pre 13 godina

Govori u svoje ime! Kosovo je davno izgubljeno, a 1999 to je i potvrdjeno. Sve posle toga je zamajavanje i obmanjivanje gradjana Srbije...

Konstantinos Veliki

pre 13 godina

Tadic se opet inati misleci steci koji poen kod srbijanskih nacionalista opijen lovorikama pohvala koje stizu sa Zapada. Nece to dugo trajati, Srbija ce se morati odrediti zeli li biti jedna normalna zemlja ili crna rupa Europe i Balkana. Kako stvari stoje, Srbija se krece upravo tim putem.

Nishlija

pre 13 godina

A ako egzistencija gradjana bude u pitanju.. znaci umiremo ako ne priznamo Kosovo hocete ga tada priznati? OK mr.Tadic vidim da vam je Kosovo prece od zivota gradjana Srbije.. Tako je i Sloba govorio , nece ovaj narod niko da bije pa su nas posle bombardovali. Ne valja vam politika mr.Tadic oteracete mnoge gradjane u beli svet jer ovde nikada nece biti bolje.

baba Osë

pre 13 godina

"Srbija hapšenjem Ratka Mladića dokazala da se drži svoje reči i da je sada na EU da dokaže to isto..."

R.Mladic uhapsen nakon 16 godina.Naravno sada ce EU dokazati da se drzi svoje reci ,dodeljivanjem statutusa kandidata nakon 16 godina.

neverovatno

pre 13 godina

@Nislija
Pa ja odlazim iz Srbije ako Srbija prizna kosovo.Sta ce mi takva drzava. Za sta je onda ona sposobna ? Za samounistenje, samosecesiju ili sta ??!!?
I neces ostati gladan ako se ne prizna kosovo. To se zove psiholoski pritisak od jacih a od nas (tebe) zavisi hoces li istrajati i na koji nacin ili ces popustiti ko neka p...
Oci ti gladne...

V

pre 13 godina

"Nikada" je dosta dug period. Apsolutizam u srpskoj politici ne jenjava. Na srecu, sve je to samo na recima. To "nikada" ce doci mnogo ranije nego sto se mnogi nadaju. Priznanje nezavisnosti Kosova od strane Srbije ce se dogoditi - kao i ostale "nezamislive" stvari koje su se realizovale u poslednjih dvadeset godina. Ovo sto Tadic prica mozete da okacite macku o rep. I Ratko je u Hagu, zar ne?

Dule NS

pre 13 godina

@ (mertur, 7. jun 2011 13:03) i ostali


Uh uh uh kako svima nešto smeta Tadić u poslednje vreme! I domaćim nacionalistima i liberalima i "žednima" i "neobaveštenima" i "onima sa bedževima" a bogami i "čuvenim generalima"... ne vole ga kojekakvi "strojevi", "istorijski datumi"...
..."braća" Albanci ne mogu očima da ga vide - užasno ih nervira svaki dan!
Milo Đukanović odlepi od Srpskog "remetilačkog faktora" svaki dan bar tri puta! Jadranka ne može od muke da odluči koju haljinu da obuče za proslavu "udruženog zločinaćkog pothvata"...

-Najviše ostrašćenih komentara vidim uvek na svakoj mogućoj vesti gde se barem spominje Boris Tadić!
-E pa moj Borise, to znači samo jednu stvar - DA SI KONAČNO POSTAO PREDSEDNIK!
Samo nastavi to što radiš, jer očigledno radiš jako dobro čim te toliko kritikuju na svim stranama, a ti i dalje možeš da dođeš u Brisel i da kažeš "mi smo uradili šta je trebalo, sada je red na vas!" I niko ne može da ti kaže da nije tako!
-možda ponovo i glasam za tebe!

-A braći Albancima - merturu i ostalima bih poručio da ne brinu jer niko normalan u Srbiji ne želi da nam se vi vratite - pa nismo blesavi valjda? Znamo šta smo sve proživeli zbog vas! Ali takođe niko u Srbiji vam sigurno nikada neće dozvoliti da uzmete sve što ste vi naumili! Ono što je Srbiji najvažnije mora ostati u Srbiji svidelo se to vama ili ne! I u krajnjem slučaju kada dođe do podele - biće potpuno svejedno da li će mo vas mi priznati ili ne! Pogotovo ako se pripoji taj vaš deo Kosova Albaniji...
Vi sigurno tada više nećete biti naša briga! Jer mi hoćemo da završimo priču sa vama za sva vremena i da nemamo više apsolutno ništa sa vama!

zelis da zivis hiljadu godina?

pre 13 godina

Problem vas koji se kunete u teriotorije ali zaboravljate na ljude je sto na sve gledate iz jako uske perspektive.Ako se na istoriju pozivate onda obratite paznju na celu istoriju moderne civilizacije i videcete da je prekrajanja granica,gubljenja i osvajanja teritorija uvek bilo i uvek ce biti.Jeste nam deo teritorije oduzet na silu (a kako je Srbija do te teritorije dosla?).Jeste Kosovo jedna paradrzava zasnovana na kriminalu i korupciji (hmmm,nismo paradrzava ali ova slicnopt u vezi kriminala i korupcije je neverovatna).Jesmo mi osteceni.Medjutim...sta sad?Mislite da ce se neprekidnim ponavljanjem reci NIKAD problem resiti?Mislite da ce se negiranjem realnosti stanje popraviti?Jel' mislite da cete da zivite vecno i da imate vremena da ga gubite na ocigledno propale stvari?Jel' mislite da moze sad da se vrati sve na pocetak?Jel' ste vi normalni?Pa i da hoce da se vrate u okvir Srbije koji ce nam?Pa mi ne znamo ni sa nasim problemima sta da radimo, samo nam jos fali 2 miliona Albanaca sa Kosova, Taci, Haradinaj i ostali "humanitarci i demokrate". PA da uzivamo u "nebeskoj Srbiji".

Nishlija

pre 13 godina

Za mene su uvek ljudi i zivot ispred teritorije. Jednog dana granice i teritorija nece imati nikakav znacaj. Bicemo EU ili united planet EARTH.. Kada odesh u Pariz , New york ili bilo koji veci grad videcesh China TOWN sa vishe stanovnika od Srbije.. Ljudi zive i niko ne obraca paznju na boju koze i rasu i samo bande, rasisti i nacisti furaju fazon nekog nacionalizma a od njih se normalni ljudi gade... Nego VEROVATNO (NE) si ti josh u doba Kosovskog boja a ja negde u buducnosti. Ti tvojim idejama ubijash buducnost a ja imam barem malo svesti i odgovornosti prema buducim generacijama . I VEROVATNO (NE) si josh uvek slep(a) kod ociju i s'toga oci ne mogu da ti budu gladne normalnog zivota. A Albanski jezik mozesh da cujesh na ulicama Nisha vec duze vreme, dolaze ljudi iz raznih razloga ovde .. trgovina, univerziteti,svidja im se ovde.. Lepe devojke i gostoljubivi ljudi,dobra klopa!.. Nadam se ce ih biti sa svih strana sveta sve vishe i vishe a da nacionalizam nece imati sta da trazi u Nishu! A od Albanaca i velike Albanije do NIShA :) nemam paranoju, i oni znaju da od toga nema nishta! Merdare je njihova granica i to je to !

Dezurni Albanac

pre 13 godina

Izgleda da su mu saopstili da Srbija nece biti ponopravni clan jos nekoliko godina - time Tadic ima jos vremena(bar nekoliko godina )da izjavi NIKAD

@Hrvat "Predlažem Albancima s Kosova da priznaju Srbiju u njezinim aktualnim granicama. I zbog sebe i zbog Srbije."

Izgleda da si super skontao situaciju , a to je : Nema nista gore sto moze da se desi Srbiji od nezavisnosti Kosova ,osim toga da Kosovo ostane u sastavu Srbije!

" ... i da bi Eu trebalo da iskoristi sadašnju priliku, koja je veća nego ikada. ..."

pre 13 godina

E nek si im rek'o Borise! Sad je sigurno ogromna panika u Briselu?

Miltan

pre 13 godina

Nije vazno sta izjavljujemo nego sta cinimo. Najpre smo dozvolili da se formira kosovo kao nezavisna drzava i da se prizna od nekih drzava na koje neamamo uticaja. U vreme kada smo imali svu vlast na Kosovu nismo znali da drzimo pod kontrolom a sada kada vise nije u nasoj nadleznosti mi bi da komandujemo. Svi ovi pregovori vode ka "priznavanju" Kosova jer drugacije se nemozu u EU.

Rada

pre 13 godina

Eh predsednice, trebao si vec jednom shvatiti da tamo u svetskoj politici nema prijateljstva, zasluga i hvala nekome reci. Postoje samo svoji interesi,i interesi kapitala kojeg predstavljaju. Oni svi *pomoci* zele Srbiji samo ako na 5 svojih Euro pomoci, mogu zaraditi 10 od Srbije...

Nele

pre 13 godina

Najbolje bi vam bilo Kosovo ni ne spominjati, osim kad vas pitaju. Ovako ga gurate u prvi plan. S obzirom da ignorisete postojanje te nove zajednice, ignorisite do kraja, idite na skupove na koje ste pozvani, radite sve sto je najbolje u interesu nase zemlje i ignorisite koga god hocete, samo nemojte vise da stetite zemlji.

MUJA

pre 13 godina

Gospodine Tadicu sto se mene tice nemorate nikad da priznate novonastalu realnost a to je drzava Kosovo. Onaj ko svakog dana place za vasim priznanjem je Hasim Taci i to je njegov problem a ne nas.

Gradjanka

pre 13 godina

Gospodine Predsednice, zasto se ne usudjujete da i van kuce izjavite da je Srbija ''pravna drzava'' kao sto to radite kod kuce? Nije valda da strahujete da svet zna za nasu realnost? Izrucenjem Ratka Mladica posle 16 godina svet moze samo da trazi nadoknadu za troskove oko moljakanja da se ''general'' izruci a nikako da veruje u ''pravnu drzavu'' Srbiju jer ona to sigurno nije. Pitajte preko 5.000 gradjana zasto pravdu traze u Strazburu.

laki

pre 13 godina

dajte ga vise, niti smo tamo niti cemo biti!!! pustite nasu decu da zive bolje a ne ko mi da se muce sa vama PRKOSNIM i PONOSNIM vlastima...

branislav

pre 13 godina

Otvoreno, kratko pismo za gosp.Predsednika.
Kada ste bili izabrani za prvog coveka Srbije,ja sam to,kao deo populusa, prihvatio sa dozom skepse i hladnoce oko srca.Vremenom sam poceo da shvatam da ste Vi covek koji u delu svoga politickog delovanja ostajete verni svojoj datoj reci,kad je Kosovo u pitanju i hocu da verujem da je ta Vasa data REC jaca od bilo kakvih ucena,koje verovatno dozivljavate.
Ako srpski narod treba da dozivi katarzu,kako to lepo kaze beogradski intelektualni krug,hajde da to uradimo odmah.Vi ste se tim povodom izvinuli svima onima koji su se osetili ugrozeni i koji su,da li samo zbog Srba,izgubili svoje najmilije,u Hag smo poslali 46 nasih ljudi.I,sta hoce vise od nas?
Moj skromni Vam je predlog:
Nemorate da brinete ni za poziciju ni opoziciju,bice Vam dovoljno samo da napravite Dogovor sa Vasim narodom i ovaj ce narod to znati da ispostuje.
Zato sklonite sve ono sto je lose oko Vas i Bog Vas blagoslovio

Zikic Branislav, Zemun

bezimena

pre 13 godina

"...Srbija hapšenjem Ratka Mladića dokazala da se drži svoje reči i da je sada na EU da dokaže to isto".

EU traži da upristojimo državu i to nam stalno dokazuje! Problem BT, zamena teza, koji se reflektuje na veliki broj gradjana, je NESHVATANJE i NEPRIHVATANJE činjenice da je UREDJENJE DRŽAVE važno, najviše i najpre, zbog GRADJANA Srbije, NE zbog ispunjenja "uslova" EU!

pera

pre 13 godina

Samo polako. Prvo ide Hadžić, pa onda Kosovo. E posle me hvata panika, jer nije obelodanjen novi uslov i pritisak na Srbiju.
Ovo sa haškim optiženicima me i nije mnogo sekiralo. Više sam se nervirao da, zbog ljudi koji nisu državljani Srbije, toliko ispaštamo. Možda smo ih čuvali da što duže odložimo priznavanje Kosova. Protiv haškog suda sam, jer je to stvarno cirkus od suda. Što se tiče Kosova, to je oličenje jedne sile, jer je to stvarno teritorija Srbije (da ne prepričavam istoriju). Ali neposlušnici se tako kažnjavaju (i to je istorija, ima niz primera).

Srbijo BUDI SE

pre 13 godina

Borise, vec si ga priznao...Srbi tamo nemaju slobodu govora, nemaju slobodu kretnje! Sva ljudska prava su im ugrozena! Sta pise na ulazu u Kosovo? Welcome to Kosovo! Koja bi to jos normalna vlada dozvolila? Nemoj nas ponizavati, dovoljno si nas i ponizio i osramotio. Znamo da idu izbori ali nije posteno. Drzava je propala za ovih 10ak godina.

whitesnake

pre 13 godina

To Nishlija bravo za komentar.. samo da dodam da smo svi ljudi i jedno dana svi cemo umremo. Ovaj zivot na zemlju ima jednog dana da nestaje. Sto znaci nema ko da pise historiju!! Ja kao Prvo kao covek i posle albanac hocu da zivim da setam i da imam sve sto coveku treba. Ljudi imamo jedan zivot i treba da zivimo sto bolje. A ovaj Tadic treba da ide odmah u pristinu da prizna Kosovo pod uslovima da svi srbi sa kosova da se vratu na kosovo i da imaju sve prava. Srbija je imao kosovo ali izgubila zbog nepostovanje ljudska prava. Pozdrav svima koji nisu nacionsliti)))

Roki

pre 13 godina

Ljudi, da sam ja Albanac nikako ne bi odvajao Kosovo od Srbije. Insistirao bi da to bude jedna zemlja. Uz sadasnje demografske trendove Albanci su u toj zemlji >50% za 20-30 godina, a onda promena ustava, izglasavanje da je Albanski zvanicni jezik itd. Pa sta mislite sta ceka Makedoniju i Crnu Goru za par dekada. Ja stvarno ne razumem Albance sto hoce da odvoje Kosovo kad bi se za 30 godina granicili za Madjarskom. Kada bi Taci sada rekao, vazi ne odvajamo se i necemo da budemo pokrajina vec samo deo Srbije (kao sto je Vojvodina danas), nastala bi nevidjena panika. Pa oni sada bi imali ~25% glasackog tela u Srbiji.

Nemanja

pre 13 godina

Kompromis jeste da Kosovo bude federalna jedinica nove Federalne Republike Srbije, da imam dve federalne jedinice u Srbiji, Srbiju i Kosovo, ako treba da i državu nazovemo "Srbija i Kosovo" ako je moglo onomad "Srbija i Crna Gora" može sada i to!
I sve rešeno, Albanci da imaju svoju "državu" a Srbija da ima Kosovo.

gh

pre 13 godina

Niste u pravu, vi koji kazete da mu je Kosovo vaznije od zivota gradjana. Niste u pravu ni vi koji pljujete Tadica jer mu ne verujete da nece priznati Kosovo. Zasto? Pa zato sto Srbija moze da se, koliko toliko, bori protiv te nezavisnosti, koja ako cemo bas realno nije prava nezavisnost (jesu li u UN), pa neka i bude de facto nezavisna kao sto je vec 12 godina, tu nista ne mozemo. Ali da priznamo i time popljujemo po nasem dostojanstvu, za tim stvarno nema potrebe. Neka razvijamo odnose sa njima, neka EU to smatra za precutno priznanje, sve moze da se proguta, ali ponizno priznanje drzave Srbije drzave Kosova je zaista nepotrebno. Jer, koliko god da smo slabiji i ne pitamo se mnogo, ne smemo zaboraviti da nam je to zaista oteto. Jeste Milosevic pravio greske, jeste vodjena pogresna politika jos ranije, ali niko ovde nije lud, Albanci se za to bore vec jako dugo. Mislim da je apsolutno realno ovo sto je Tadic rekao, da EU sada pokaze ozbiljnost, i da pocnu vec jednom ti pregovori, sada ili nikada. Idemo u EU bez priznanja Kosova, tako ce i biti, i to je apsolutni vrhunac za nas. Naci ce nacionalisti zamerku i tada, naci ce i Cedisti, ali to je realno odlican scenario.

VLADIMIR

pre 13 godina

Pa ljudi zar vam nije jasno da od ulaska u EU nema ništa - doduše tako je i bolje. Mani te se već jednom tog zamajavanja sa EU. Pa zar niste primewtili da nam je Bramerc izdao novi zadatak - da sudimo Mladićevim pomagačima u skrivanju. Meni se čini da je to flagrantno mešanje u unutrašnje stvari domačeg pravosudja. Ali naši tzv. prijatelji mogu i to proglasiti za nadležnost Haškog suda - a što je svakom iole pismenom pravniku jasno da ne odgovara istini.Biče tu novih i novih "uslova" i ultimatuma i naravno kao finiš priznaje Kosova. Živi bili pa videli. A u medjuvremenu možda Nemci i Francuzi ukinu i EU jer im više nije u interesu.

Petar A

pre 13 godina

U politici je sve dozvoljeno. Ovakva izjava danas, ne mora da obaveze narednog predsjednika Srbije za par godina. Izjava je upucena Evropi, ali i (vecim dijelom) domacem glasackom tijelu. A sama izjava je odlican mjerni instrument raspolozenja u Evropi: mozda se pronadje neka pukotina medju evropskim politicarima i mozda neko pokaze razumjevanje. Ili ce izjava naici na kompaktan i solidan otpor i kritiku? Vrijedi testirati.

Карамел

pre 13 godina

На речима све делује тако сигурно и безазлено, али наша дела говоре другачије! Ми смо Косово изгубили лошом политиком јако давно а сада само потврђујемо... Мислим да је лоше што немамо обзира и самопоштовања према самима себи већ се повинујемо сваком жељом ЕУ! Време је да се грађанима каже истина и наша тужна реалност... Никоме добро неће донети ово "увијање у шарени папир"!!!

bačvanin

pre 13 godina

@ (Jugoslavija zauvek, 7. jun 2011 14:14)

Pa ne javljaju se oni zbog bratstva i jedinstva, već zbog sopstvenog nacionalizma!
Još jedino kod nas ima ljudi koji kritikuju sopstveni nacionalizam i politiku i po tome smo jedinstveni na Balkanu i veoma mi je drago zbog toga!

mia

pre 13 godina

@nishlija volela bih da je tako kako kazes da u svetu niko ne obraca paznju na boju, naciju, itd. ali je to, nazalost, daleko od istine. zivim u eu vec deset godina i mogu ti reci da to sto pricas ne vazi cak ni za velike gradove (npr. london). rasizma i nacionalizma jos uvek ima i to dosta samo ako malo bolje upoznas ljude kojima si okruzen i pocnes malo pazljivije da posmatras njihovo ponasanje. ovde je rasizam malo prikriveniji, ali ga ima dosta.

madona

pre 13 godina

Ja bi samo malo da pojasnim nece niko Kosovo u EU,a nasi politicari zele da izcupaju koliko toliko od kosova tako da im i podela godi.

dimi

pre 13 godina

presednice lepo nama kaze JELKO KACIN ja mislim da nisam pogresio ime nema nama evrope bez prave restitucije a kaze da to znaci vratiti imovinu ljudima u naturi ili im platiti po evropskoj ceni a ne vratiti opstinama da bi to koristilo za politicke stranke ili zloupotrebiti sa tajkunima,jer on nece da glasa za taj zakon ako se vrati opstinama,i jos je napomenuo da SE VOJVODINI SVE MORA VRATITI,zato presednice kazite istinu građanima.

zoran

pre 13 godina

Susjedi ima jedna stara a svi ju znamo:Tko pod drugim jamu kopa sam pada u nju na kraju ?!
(duba, 7. jun 2011 16:00)

Uvijek bilo, susjed! Uvijek bilo...
A ima i ono, dragi susjed: " Ko se zadnji smije, najslađe se smije".

Prema tome, sačekajmo slova da prođu i ono čuveno THE END i da gledaoci počnu da izlaze iz bioskopa. Obično se tek tada sležu utisci i dobije se prava slika o filmu.

Iz Amerike

pre 13 godina

Istio tako rekose da nas NATO nece bombardovsti pa ovi sve sravnise sa zemljom sad kao necemo priznati nikada ma priznacsmo pa cemo pevati. I ima jedna nasa Pirotska poslovica koju koriste vredni ljudi a glasi: Ma kidam pola prst idem dalje.

vlada pancevo

pre 13 godina

ovih dana mnogi se zalecu na Tadica, jaki na recima. Bas me interesuje ko ce da mu izadje 2013 na crtu. ljudi ga u masi vole, hteli mi to da prihvatimo ili ne ostaje cinjenica, dok je neko ne srusi.

tasko

pre 13 godina

pa sta treba da nas gura u izolaciju i samoizolaciju, Srbija treba da nastavi da vodi proevropsku politiku i finalizira svoju integraciju.

natassa krupanj

pre 13 godina

jedini covek koji je imao petlju da uhapsi Mladica, bas ga briga za rejting radi ono sto niko pre njega nije pre, a sve vruc krompir do krompira.

slave

pre 13 godina

on ne strajkuje gladju i ne folira se iza saopstenja " jeste Mladic treba da bude u Hagu, ali ne da ga i mi hapsimo, neka to uradi Tadic pa cemo mi da kritikujemo i jacamo rejting". Ne podrzavam te Tadicu, ali bar imas m.da da budes ono sto jesi!!!

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Predsednik Srbije istakao je da Beograd ni pod kojim uslovima neće ni eksplicitno, ni implicitno priznati kosovsku nezavisnost i dodao da je dijalog sa Prištinom deo napora da se u Evropsku Uniju uđe bez novog konflikta kojim bi opterećivali evropsku zajednicu naroda.

"i dodao da je dijalog sa Prištinom deo napora da se u Evropsku Uniju uđe bez novog konflikta kojim bi opterećivali evropsku zajednicu naroda".

Srbija "nikada" nece priznati kosovsku nezavisnost ali ako zeli u EU, NIKADA vise nece smeti ni "mrko da pogleda" Kosovo a kamo li da unese najmanji konflikt u zajednicu naroda ! "Cist racun duga ljubav" a da li ce Srbija oficijelno priznati kosovsku nezavisnost ili ce se samo oficijelno prema Kosovu ponasati kao prema nezavisnoj drzavi sa kojom ne postoje "konflikti" zavisi iskljucivo od toga koliko ce jos Srbija moci da LAZE SAMU SEBE ?

Nijazi Kuqi

pre 13 godina

Kostunica mu je podmetnuo, a Tadic mora da cuva i pazi kao kukavicje jaje Ustav Srbije i rezolucije o Kosovu koje je, na predlog Kostunice, usvojila Skupstina Republike Srbije, koja je takodje, ali znatno ranije, usvojila i ratifikovala vec prihvacenu i uredno potpisanu vojnu i politicku kapitulaciju Srbije na Kosovu, a to pomenuti ustav i rezolucije cini bezpredmetnim a crvene linije Tadica izmisljenim i nepostojecim, u krajnjoj meri smesnim.

Zdravko Bre Colic!

pre 13 godina

Ja razumem sve,ali ne razumem zasto se Hrvati ovoliko cimaju na vest o izjavi Tadica o Kosovu(svaki drugi coment. je od Hrvata).Zigate se bre hrvati,kao da vam je Kosovo i Metohija dedovina,a nije!.Iskulirajte se malo!Pogledajte sta vam Slovenci rade s'ledja.A i Bosanci ce jos malo od spreda!razmislite o tome!

Safet Cara

pre 13 godina

Bez priznanja nece vas primiti u EU gospodine presednice. Ni eksplicitno, ni implicitno. Najace EU-drzave su priznale Kosovo, i oni
odlucuju, dali cete u EU ili ne. Bankrot zemlje kao sto je Spanija, Kipar, Slovakija niko ne pita.
Pozdrav

Nemanja

pre 13 godina

Kompromis jeste da Kosovo bude federalna jedinica nove Federalne Republike Srbije, da imam dve federalne jedinice u Srbiji, Srbiju i Kosovo, ako treba da i državu nazovemo "Srbija i Kosovo" ako je moglo onomad "Srbija i Crna Gora" može sada i to!
I sve rešeno, Albanci da imaju svoju "državu" a Srbija da ima Kosovo.

Jugoslavija zauvek

pre 13 godina

Pa sta ako se javljaju iz Hrvatske, sa Kosova, iz Bosne, iz Makedonije, itd..?
Dosta vise sa tim srpskim nacionalizmom, ceo ste region u crno zavili.
I samo da se zna-ja se javljam iz Srbije. Smrt fasizmu, sloboda narodu!!!

neverovatno

pre 13 godina

@Nislija
Pa ja odlazim iz Srbije ako Srbija prizna kosovo.Sta ce mi takva drzava. Za sta je onda ona sposobna ? Za samounistenje, samosecesiju ili sta ??!!?
I neces ostati gladan ako se ne prizna kosovo. To se zove psiholoski pritisak od jacih a od nas (tebe) zavisi hoces li istrajati i na koji nacin ili ces popustiti ko neka p...
Oci ti gladne...

Srbijo BUDI SE

pre 13 godina

Borise, vec si ga priznao...Srbi tamo nemaju slobodu govora, nemaju slobodu kretnje! Sva ljudska prava su im ugrozena! Sta pise na ulazu u Kosovo? Welcome to Kosovo! Koja bi to jos normalna vlada dozvolila? Nemoj nas ponizavati, dovoljno si nas i ponizio i osramotio. Znamo da idu izbori ali nije posteno. Drzava je propala za ovih 10ak godina.

Stidite se!

pre 13 godina

Po ovim komentarima ovde sam došao do zaključka da sutra Albanci(ili ne neki drugi narod) proglase CELU SRBIJU ZA NJIHOVU TERITORIJU (kao što i smatraju da im pripada do Niša) ovde bi neki komentatori glat na to pristali. Ja se pitam pa DALI STE BRE VI NORMALNI??? Pa ako se odreknemo teritorije šta će ih sprečiti da nastave da uzimaju a mi samo da prihvatamo realnost? Ako mislite da paranoišem pogledajte njihove mape pa se onda javite. Pitajte se dali bi se Albanci ovako odricali svojih teritorija Kad budu tražili do Niša teritoriju hoćete pristati i na tu realnost???

Nishlija

pre 13 godina

A ako egzistencija gradjana bude u pitanju.. znaci umiremo ako ne priznamo Kosovo hocete ga tada priznati? OK mr.Tadic vidim da vam je Kosovo prece od zivota gradjana Srbije.. Tako je i Sloba govorio , nece ovaj narod niko da bije pa su nas posle bombardovali. Ne valja vam politika mr.Tadic oteracete mnoge gradjane u beli svet jer ovde nikada nece biti bolje.

Konstantinos Veliki

pre 13 godina

Tadic se opet inati misleci steci koji poen kod srbijanskih nacionalista opijen lovorikama pohvala koje stizu sa Zapada. Nece to dugo trajati, Srbija ce se morati odrediti zeli li biti jedna normalna zemlja ili crna rupa Europe i Balkana. Kako stvari stoje, Srbija se krece upravo tim putem.

Dule NS

pre 13 godina

@ (mertur, 7. jun 2011 13:03) i ostali


Uh uh uh kako svima nešto smeta Tadić u poslednje vreme! I domaćim nacionalistima i liberalima i "žednima" i "neobaveštenima" i "onima sa bedževima" a bogami i "čuvenim generalima"... ne vole ga kojekakvi "strojevi", "istorijski datumi"...
..."braća" Albanci ne mogu očima da ga vide - užasno ih nervira svaki dan!
Milo Đukanović odlepi od Srpskog "remetilačkog faktora" svaki dan bar tri puta! Jadranka ne može od muke da odluči koju haljinu da obuče za proslavu "udruženog zločinaćkog pothvata"...

-Najviše ostrašćenih komentara vidim uvek na svakoj mogućoj vesti gde se barem spominje Boris Tadić!
-E pa moj Borise, to znači samo jednu stvar - DA SI KONAČNO POSTAO PREDSEDNIK!
Samo nastavi to što radiš, jer očigledno radiš jako dobro čim te toliko kritikuju na svim stranama, a ti i dalje možeš da dođeš u Brisel i da kažeš "mi smo uradili šta je trebalo, sada je red na vas!" I niko ne može da ti kaže da nije tako!
-možda ponovo i glasam za tebe!

-A braći Albancima - merturu i ostalima bih poručio da ne brinu jer niko normalan u Srbiji ne želi da nam se vi vratite - pa nismo blesavi valjda? Znamo šta smo sve proživeli zbog vas! Ali takođe niko u Srbiji vam sigurno nikada neće dozvoliti da uzmete sve što ste vi naumili! Ono što je Srbiji najvažnije mora ostati u Srbiji svidelo se to vama ili ne! I u krajnjem slučaju kada dođe do podele - biće potpuno svejedno da li će mo vas mi priznati ili ne! Pogotovo ako se pripoji taj vaš deo Kosova Albaniji...
Vi sigurno tada više nećete biti naša briga! Jer mi hoćemo da završimo priču sa vama za sva vremena i da nemamo više apsolutno ništa sa vama!

branislav

pre 13 godina

Otvoreno, kratko pismo za gosp.Predsednika.
Kada ste bili izabrani za prvog coveka Srbije,ja sam to,kao deo populusa, prihvatio sa dozom skepse i hladnoce oko srca.Vremenom sam poceo da shvatam da ste Vi covek koji u delu svoga politickog delovanja ostajete verni svojoj datoj reci,kad je Kosovo u pitanju i hocu da verujem da je ta Vasa data REC jaca od bilo kakvih ucena,koje verovatno dozivljavate.
Ako srpski narod treba da dozivi katarzu,kako to lepo kaze beogradski intelektualni krug,hajde da to uradimo odmah.Vi ste se tim povodom izvinuli svima onima koji su se osetili ugrozeni i koji su,da li samo zbog Srba,izgubili svoje najmilije,u Hag smo poslali 46 nasih ljudi.I,sta hoce vise od nas?
Moj skromni Vam je predlog:
Nemorate da brinete ni za poziciju ni opoziciju,bice Vam dovoljno samo da napravite Dogovor sa Vasim narodom i ovaj ce narod to znati da ispostuje.
Zato sklonite sve ono sto je lose oko Vas i Bog Vas blagoslovio

Zikic Branislav, Zemun

Jura

pre 13 godina

A je moćan vaš predsjednik. Poziva na red EU, pravi dasa. Ljudi opametite se, ovakva arogancija prije svega jednostavno nije pristojna, a što je još gore, uglavnom ne daje nikakve rezultate. Vi u Srbiji ste imali mnoge prilike za naučiti se da bahaćenje i arogancija vlasti u međunarodnim odnosima obično završi krahom.
Stojte mi dobro

laki

pre 13 godina

dajte ga vise, niti smo tamo niti cemo biti!!! pustite nasu decu da zive bolje a ne ko mi da se muce sa vama PRKOSNIM i PONOSNIM vlastima...

Srbin

pre 13 godina

Govori u svoje ime! Kosovo je davno izgubljeno, a 1999 to je i potvrdjeno. Sve posle toga je zamajavanje i obmanjivanje gradjana Srbije...

Nishlija

pre 13 godina

Za mene su uvek ljudi i zivot ispred teritorije. Jednog dana granice i teritorija nece imati nikakav znacaj. Bicemo EU ili united planet EARTH.. Kada odesh u Pariz , New york ili bilo koji veci grad videcesh China TOWN sa vishe stanovnika od Srbije.. Ljudi zive i niko ne obraca paznju na boju koze i rasu i samo bande, rasisti i nacisti furaju fazon nekog nacionalizma a od njih se normalni ljudi gade... Nego VEROVATNO (NE) si ti josh u doba Kosovskog boja a ja negde u buducnosti. Ti tvojim idejama ubijash buducnost a ja imam barem malo svesti i odgovornosti prema buducim generacijama . I VEROVATNO (NE) si josh uvek slep(a) kod ociju i s'toga oci ne mogu da ti budu gladne normalnog zivota. A Albanski jezik mozesh da cujesh na ulicama Nisha vec duze vreme, dolaze ljudi iz raznih razloga ovde .. trgovina, univerziteti,svidja im se ovde.. Lepe devojke i gostoljubivi ljudi,dobra klopa!.. Nadam se ce ih biti sa svih strana sveta sve vishe i vishe a da nacionalizam nece imati sta da trazi u Nishu! A od Albanaca i velike Albanije do NIShA :) nemam paranoju, i oni znaju da od toga nema nishta! Merdare je njihova granica i to je to !

gh

pre 13 godina

Niste u pravu, vi koji kazete da mu je Kosovo vaznije od zivota gradjana. Niste u pravu ni vi koji pljujete Tadica jer mu ne verujete da nece priznati Kosovo. Zasto? Pa zato sto Srbija moze da se, koliko toliko, bori protiv te nezavisnosti, koja ako cemo bas realno nije prava nezavisnost (jesu li u UN), pa neka i bude de facto nezavisna kao sto je vec 12 godina, tu nista ne mozemo. Ali da priznamo i time popljujemo po nasem dostojanstvu, za tim stvarno nema potrebe. Neka razvijamo odnose sa njima, neka EU to smatra za precutno priznanje, sve moze da se proguta, ali ponizno priznanje drzave Srbije drzave Kosova je zaista nepotrebno. Jer, koliko god da smo slabiji i ne pitamo se mnogo, ne smemo zaboraviti da nam je to zaista oteto. Jeste Milosevic pravio greske, jeste vodjena pogresna politika jos ranije, ali niko ovde nije lud, Albanci se za to bore vec jako dugo. Mislim da je apsolutno realno ovo sto je Tadic rekao, da EU sada pokaze ozbiljnost, i da pocnu vec jednom ti pregovori, sada ili nikada. Idemo u EU bez priznanja Kosova, tako ce i biti, i to je apsolutni vrhunac za nas. Naci ce nacionalisti zamerku i tada, naci ce i Cedisti, ali to je realno odlican scenario.

pera

pre 13 godina

Samo polako. Prvo ide Hadžić, pa onda Kosovo. E posle me hvata panika, jer nije obelodanjen novi uslov i pritisak na Srbiju.
Ovo sa haškim optiženicima me i nije mnogo sekiralo. Više sam se nervirao da, zbog ljudi koji nisu državljani Srbije, toliko ispaštamo. Možda smo ih čuvali da što duže odložimo priznavanje Kosova. Protiv haškog suda sam, jer je to stvarno cirkus od suda. Što se tiče Kosova, to je oličenje jedne sile, jer je to stvarno teritorija Srbije (da ne prepričavam istoriju). Ali neposlušnici se tako kažnjavaju (i to je istorija, ima niz primera).

MUJA

pre 13 godina

Gospodine Tadicu sto se mene tice nemorate nikad da priznate novonastalu realnost a to je drzava Kosovo. Onaj ko svakog dana place za vasim priznanjem je Hasim Taci i to je njegov problem a ne nas.

Marina

pre 13 godina

Nitko ne traži,predsjedniče,da Srbija prizna Kosovo pa su zato takve izjave za dnevnopolitičke namjene. Ono što ćete Vi učiniti i već dijelom jeste učinili jest poboljšati odnos s Kosovom na svim razinama zvali Vi to (ne)priznanje ili suradnja,svejedno.Što više javno govorite kako "nećete ni implicite ni explicite" priznati Kosovo ,to ste tajno bliži onome što se od Srbije u Briselu očekuje. Na kraju za kosovske Srbe bit će važan rezultat rada na terenu, a ne snaga Vaših beskorisnih izjava.

V

pre 13 godina

"Nikada" je dosta dug period. Apsolutizam u srpskoj politici ne jenjava. Na srecu, sve je to samo na recima. To "nikada" ce doci mnogo ranije nego sto se mnogi nadaju. Priznanje nezavisnosti Kosova od strane Srbije ce se dogoditi - kao i ostale "nezamislive" stvari koje su se realizovale u poslednjih dvadeset godina. Ovo sto Tadic prica mozete da okacite macku o rep. I Ratko je u Hagu, zar ne?

zvrk

pre 13 godina

ahhaa,ima da ga priznamo jer i vrapci na grani znaju da od toga nema nista samo se ne sme reci to..S ovom izjavom ima da cekamo jos 10 god,jer neko na vreme nije rekao realnu situaciju i kako ce biti,govori se uvek ono sto se zeli cuti ane stvarnu situaciju na terenu...tolke godine pa da se nismo opametili,c,c,c,c,..

Che

pre 13 godina

Predsednice Tadicu,zar nisi pre nekoliko dana izjavio da ne bi imao nista protiv Velike Albanije i da bi "Srbija mogls s tim da zivi",samo ako bi se sporazumno doslo do toga?Deo Velike Albanije bilo bi i Kosovo.

milan

pre 13 godina

Ohrabrujuće i lepo za uši naroda. Ali gospodine Predsedniče! Postoji jedan mali problem.šta će biti kada iz Brisela stigne depeša sledeće sadržine: Zbog evropske budućmosti Srbije i određivanja datuma za početak pregovora za ulazak Srbije u EU neophodno je uspostaviti međususetske odnose sa Kosovom u prevodu priznati Kosova kao nezavisnu državu. Šta onda

Карамел

pre 13 godina

На речима све делује тако сигурно и безазлено, али наша дела говоре другачије! Ми смо Косово изгубили лошом политиком јако давно а сада само потврђујемо... Мислим да је лоше што немамо обзира и самопоштовања према самима себи већ се повинујемо сваком жељом ЕУ! Време је да се грађанима каже истина и наша тужна реалност... Никоме добро неће донети ово "увијање у шарени папир"!!!

zelis da zivis hiljadu godina?

pre 13 godina

Problem vas koji se kunete u teriotorije ali zaboravljate na ljude je sto na sve gledate iz jako uske perspektive.Ako se na istoriju pozivate onda obratite paznju na celu istoriju moderne civilizacije i videcete da je prekrajanja granica,gubljenja i osvajanja teritorija uvek bilo i uvek ce biti.Jeste nam deo teritorije oduzet na silu (a kako je Srbija do te teritorije dosla?).Jeste Kosovo jedna paradrzava zasnovana na kriminalu i korupciji (hmmm,nismo paradrzava ali ova slicnopt u vezi kriminala i korupcije je neverovatna).Jesmo mi osteceni.Medjutim...sta sad?Mislite da ce se neprekidnim ponavljanjem reci NIKAD problem resiti?Mislite da ce se negiranjem realnosti stanje popraviti?Jel' mislite da cete da zivite vecno i da imate vremena da ga gubite na ocigledno propale stvari?Jel' mislite da moze sad da se vrati sve na pocetak?Jel' ste vi normalni?Pa i da hoce da se vrate u okvir Srbije koji ce nam?Pa mi ne znamo ni sa nasim problemima sta da radimo, samo nam jos fali 2 miliona Albanaca sa Kosova, Taci, Haradinaj i ostali "humanitarci i demokrate". PA da uzivamo u "nebeskoj Srbiji".

Pera

pre 13 godina

Mozda TI neces Tadicu, ali doci ce jedan na tvoje mesto koji hoce... Albanci 200 godina u nazad lobiraju da Kosovo bude nezavisno, dok je tvoja politika od danas do sutra, ne vidis dalje od nosa... nacija ti gladuje, mladi odlaze, a vlada se ceslja

Miltan

pre 13 godina

Nije vazno sta izjavljujemo nego sta cinimo. Najpre smo dozvolili da se formira kosovo kao nezavisna drzava i da se prizna od nekih drzava na koje neamamo uticaja. U vreme kada smo imali svu vlast na Kosovu nismo znali da drzimo pod kontrolom a sada kada vise nije u nasoj nadleznosti mi bi da komandujemo. Svi ovi pregovori vode ka "priznavanju" Kosova jer drugacije se nemozu u EU.

Nele

pre 13 godina

Najbolje bi vam bilo Kosovo ni ne spominjati, osim kad vas pitaju. Ovako ga gurate u prvi plan. S obzirom da ignorisete postojanje te nove zajednice, ignorisite do kraja, idite na skupove na koje ste pozvani, radite sve sto je najbolje u interesu nase zemlje i ignorisite koga god hocete, samo nemojte vise da stetite zemlji.

Petar A

pre 13 godina

U politici je sve dozvoljeno. Ovakva izjava danas, ne mora da obaveze narednog predsjednika Srbije za par godina. Izjava je upucena Evropi, ali i (vecim dijelom) domacem glasackom tijelu. A sama izjava je odlican mjerni instrument raspolozenja u Evropi: mozda se pronadje neka pukotina medju evropskim politicarima i mozda neko pokaze razumjevanje. Ili ce izjava naici na kompaktan i solidan otpor i kritiku? Vrijedi testirati.

dezorjentisana

pre 13 godina

"Srbija će se, nakon hapšenja Ratka Mladića, ORJENTISATI na reforme..."
Tadiću, sam si sve rekao.
Pa ko će BRE, da nas shvati ozbiljno, imamo samo par meseci?
Gde je kraj političkom BEZOBRAZLUKU u Srbiji?

Dezurni Albanac

pre 13 godina

Izgleda da su mu saopstili da Srbija nece biti ponopravni clan jos nekoliko godina - time Tadic ima jos vremena(bar nekoliko godina )da izjavi NIKAD

@Hrvat "Predlažem Albancima s Kosova da priznaju Srbiju u njezinim aktualnim granicama. I zbog sebe i zbog Srbije."

Izgleda da si super skontao situaciju , a to je : Nema nista gore sto moze da se desi Srbiji od nezavisnosti Kosova ,osim toga da Kosovo ostane u sastavu Srbije!

Smejuriji nikad kraja

pre 13 godina

E neka si im rekao Predsednice, sad su se bas isprepadali i odmah ce da uslise tvoje zahteve. Sa ustupka na ustupak, sa poteza na potez. Pa ovome nikad nece biti kraja. Nije vam ovo sah i nije Srbija sahovska tabla "Ili mozda to ipak jeste"? Ako je ipak sahovka tabla u koje figure spadamo mi, kao obicni smrtnici? U konje ili piune?

baba Osë

pre 13 godina

"Srbija hapšenjem Ratka Mladića dokazala da se drži svoje reči i da je sada na EU da dokaže to isto..."

R.Mladic uhapsen nakon 16 godina.Naravno sada ce EU dokazati da se drzi svoje reci ,dodeljivanjem statutusa kandidata nakon 16 godina.

Roki

pre 13 godina

Ljudi, da sam ja Albanac nikako ne bi odvajao Kosovo od Srbije. Insistirao bi da to bude jedna zemlja. Uz sadasnje demografske trendove Albanci su u toj zemlji >50% za 20-30 godina, a onda promena ustava, izglasavanje da je Albanski zvanicni jezik itd. Pa sta mislite sta ceka Makedoniju i Crnu Goru za par dekada. Ja stvarno ne razumem Albance sto hoce da odvoje Kosovo kad bi se za 30 godina granicili za Madjarskom. Kada bi Taci sada rekao, vazi ne odvajamo se i necemo da budemo pokrajina vec samo deo Srbije (kao sto je Vojvodina danas), nastala bi nevidjena panika. Pa oni sada bi imali ~25% glasackog tela u Srbiji.

VLADIMIR

pre 13 godina

Pa ljudi zar vam nije jasno da od ulaska u EU nema ništa - doduše tako je i bolje. Mani te se već jednom tog zamajavanja sa EU. Pa zar niste primewtili da nam je Bramerc izdao novi zadatak - da sudimo Mladićevim pomagačima u skrivanju. Meni se čini da je to flagrantno mešanje u unutrašnje stvari domačeg pravosudja. Ali naši tzv. prijatelji mogu i to proglasiti za nadležnost Haškog suda - a što je svakom iole pismenom pravniku jasno da ne odgovara istini.Biče tu novih i novih "uslova" i ultimatuma i naravno kao finiš priznaje Kosova. Živi bili pa videli. A u medjuvremenu možda Nemci i Francuzi ukinu i EU jer im više nije u interesu.

" ... i da bi Eu trebalo da iskoristi sadašnju priliku, koja je veća nego ikada. ..."

pre 13 godina

E nek si im rek'o Borise! Sad je sigurno ogromna panika u Briselu?

mia

pre 13 godina

@nishlija volela bih da je tako kako kazes da u svetu niko ne obraca paznju na boju, naciju, itd. ali je to, nazalost, daleko od istine. zivim u eu vec deset godina i mogu ti reci da to sto pricas ne vazi cak ni za velike gradove (npr. london). rasizma i nacionalizma jos uvek ima i to dosta samo ako malo bolje upoznas ljude kojima si okruzen i pocnes malo pazljivije da posmatras njihovo ponasanje. ovde je rasizam malo prikriveniji, ali ga ima dosta.

whitesnake

pre 13 godina

To Nishlija bravo za komentar.. samo da dodam da smo svi ljudi i jedno dana svi cemo umremo. Ovaj zivot na zemlju ima jednog dana da nestaje. Sto znaci nema ko da pise historiju!! Ja kao Prvo kao covek i posle albanac hocu da zivim da setam i da imam sve sto coveku treba. Ljudi imamo jedan zivot i treba da zivimo sto bolje. A ovaj Tadic treba da ide odmah u pristinu da prizna Kosovo pod uslovima da svi srbi sa kosova da se vratu na kosovo i da imaju sve prava. Srbija je imao kosovo ali izgubila zbog nepostovanje ljudska prava. Pozdrav svima koji nisu nacionsliti)))

Gradjanka

pre 13 godina

Gospodine Predsednice, zasto se ne usudjujete da i van kuce izjavite da je Srbija ''pravna drzava'' kao sto to radite kod kuce? Nije valda da strahujete da svet zna za nasu realnost? Izrucenjem Ratka Mladica posle 16 godina svet moze samo da trazi nadoknadu za troskove oko moljakanja da se ''general'' izruci a nikako da veruje u ''pravnu drzavu'' Srbiju jer ona to sigurno nije. Pitajte preko 5.000 gradjana zasto pravdu traze u Strazburu.

bezimena

pre 13 godina

"...Srbija hapšenjem Ratka Mladića dokazala da se drži svoje reči i da je sada na EU da dokaže to isto".

EU traži da upristojimo državu i to nam stalno dokazuje! Problem BT, zamena teza, koji se reflektuje na veliki broj gradjana, je NESHVATANJE i NEPRIHVATANJE činjenice da je UREDJENJE DRŽAVE važno, najviše i najpre, zbog GRADJANA Srbije, NE zbog ispunjenja "uslova" EU!

Iz Amerike

pre 13 godina

Istio tako rekose da nas NATO nece bombardovsti pa ovi sve sravnise sa zemljom sad kao necemo priznati nikada ma priznacsmo pa cemo pevati. I ima jedna nasa Pirotska poslovica koju koriste vredni ljudi a glasi: Ma kidam pola prst idem dalje.

bačvanin

pre 13 godina

@ (Jugoslavija zauvek, 7. jun 2011 14:14)

Pa ne javljaju se oni zbog bratstva i jedinstva, već zbog sopstvenog nacionalizma!
Još jedino kod nas ima ljudi koji kritikuju sopstveni nacionalizam i politiku i po tome smo jedinstveni na Balkanu i veoma mi je drago zbog toga!

madona

pre 13 godina

Ja bi samo malo da pojasnim nece niko Kosovo u EU,a nasi politicari zele da izcupaju koliko toliko od kosova tako da im i podela godi.

dimi

pre 13 godina

presednice lepo nama kaze JELKO KACIN ja mislim da nisam pogresio ime nema nama evrope bez prave restitucije a kaze da to znaci vratiti imovinu ljudima u naturi ili im platiti po evropskoj ceni a ne vratiti opstinama da bi to koristilo za politicke stranke ili zloupotrebiti sa tajkunima,jer on nece da glasa za taj zakon ako se vrati opstinama,i jos je napomenuo da SE VOJVODINI SVE MORA VRATITI,zato presednice kazite istinu građanima.

zoran

pre 13 godina

Susjedi ima jedna stara a svi ju znamo:Tko pod drugim jamu kopa sam pada u nju na kraju ?!
(duba, 7. jun 2011 16:00)

Uvijek bilo, susjed! Uvijek bilo...
A ima i ono, dragi susjed: " Ko se zadnji smije, najslađe se smije".

Prema tome, sačekajmo slova da prođu i ono čuveno THE END i da gledaoci počnu da izlaze iz bioskopa. Obično se tek tada sležu utisci i dobije se prava slika o filmu.

Rada

pre 13 godina

Eh predsednice, trebao si vec jednom shvatiti da tamo u svetskoj politici nema prijateljstva, zasluga i hvala nekome reci. Postoje samo svoji interesi,i interesi kapitala kojeg predstavljaju. Oni svi *pomoci* zele Srbiji samo ako na 5 svojih Euro pomoci, mogu zaraditi 10 od Srbije...

vlada pancevo

pre 13 godina

ovih dana mnogi se zalecu na Tadica, jaki na recima. Bas me interesuje ko ce da mu izadje 2013 na crtu. ljudi ga u masi vole, hteli mi to da prihvatimo ili ne ostaje cinjenica, dok je neko ne srusi.

tasko

pre 13 godina

pa sta treba da nas gura u izolaciju i samoizolaciju, Srbija treba da nastavi da vodi proevropsku politiku i finalizira svoju integraciju.

natassa krupanj

pre 13 godina

jedini covek koji je imao petlju da uhapsi Mladica, bas ga briga za rejting radi ono sto niko pre njega nije pre, a sve vruc krompir do krompira.

slave

pre 13 godina

on ne strajkuje gladju i ne folira se iza saopstenja " jeste Mladic treba da bude u Hagu, ali ne da ga i mi hapsimo, neka to uradi Tadic pa cemo mi da kritikujemo i jacamo rejting". Ne podrzavam te Tadicu, ali bar imas m.da da budes ono sto jesi!!!