2+2=5
pre 14 godina
Ako izbace ofsajd iz pravila... onda ce se izgubiti kreativnost sredine terena... mislim da ce biti formacije poput 5-1-4... Boli me za q. hokej.
Sreda, 03.03.2010.
19:38
Svetska fudbalska federacija (FIFA) razmatra mogućnost ukidanja pravila o ofsajdu, prenose mediji u Britaniji.
Izvor: B92
pre 14 godina
Ako izbace ofsajd iz pravila... onda ce se izgubiti kreativnost sredine terena... mislim da ce biti formacije poput 5-1-4... Boli me za q. hokej.
pre 14 godina
ajde vi sto govorite da se fudbal igra zbog golova malo razmislite, da se golovi postizu kao sto se kaze dobar dan, da li bi onda gol imao vrednost kakvu sada ima?
neke stvari ne treba dirati
pre 14 godina
@mare postenjak
...fudbal je savrsena igra, ovakav kakav jeste i nema potrebe da se menjaju pravila, jedni mogu da se uvedu dodatna pomagala za sudije, kao provera snimaka, da bi se greske u odlukama smanjile...
Sjajan komentar, potpuno pogodio sustinu fudbalskih pravila. Zato i jeste savrsena igra jer se nisu menjala pravila kako se kome hoce, i zato sto nema glupavih prekida nego igra traje. Ne kao u americkom fudbalu ili kosarci gde se vise dogovaraju nego sto igraju.
Fudbal je igra koje je najmanje menjana, tako treba i da ostane. Ne slazem se jedno za pomaga jer je i sudiska greska ustvari sastavni deo igre. A pomagla bi samo seckala igru.
pre 14 godina
Ne bih ja dirao to pravilo iz već navedenih razloga. Možda bi bolje bilo uvesti izmene kao u npr. košarci ako već žele da ubrzaju igru.
pre 14 godina
Npr. dva igraca se nadju sami ispred golmana, znaci prevarili su citavu protivnicku odbranu, i onda onaj sa loptom doda loptu saigracu koji stoji ispred njega i sutira u prazan gol. Nema nikakve sportske logike da se takav gol ne prizna.
(darko, 4. mart 2010 11:46)
Darko, ako se ne varam i po sadašnjim pravilima to nije ofsajd
pre 14 godina
hehe....svi komentari za Inzagija su komicni, ali nisu ispravni....
objasnjenje: u slucaju da ukinu ofsajd odbrane vise nebi formirale liniju, vec bi se vise defanzivci vezivali za konkretnog napadaca i igrali jedan na jedan....
Ipak ako zele da ukinu ofsajd zbog mnogobrojnih spornih situacija, mislim da to nije resenje, vec bi trebalo da uvedu usporene snimke, kao u Tenisu ili NFL-u.....!
pre 14 godina
I samo da dodam još nešto o ovome.
Mislim da ukidanje ofsajda neće promeniti ništa zbog čega mi i sad volimo fudbal. Treba probati na nekom turniru manjeg takmičarskog značaja i videti. Ali jedno je sigurno, a to je da subjektivne sudijske odluke, namerne ili nenamerne neće toliko uticati na konačan ishod utakmice. Svesni smo svi da su greške po pitanju jeste ili nije bilo ofsajda milion puta do sada odlučivale pobednika. Složićete se da će u čvrstoj želji čelnih ljudi FIFE da ne uvode čelendž ukidanje ofsajda bar malo doprineti da ova igra bude pravednija.
Što više u nekoj igri imamo da po nekom pravilu sudija donosi subjektivnu odluku - više je i mogućnosti za moguću grešku, namernu ili nenamernu.
pre 14 godina
svi ovi koji misle da ofsajd treba da se ukine i da bi to onda bila prednost za brze napadace nisu nikad igrali fudbal!!! jedino sto bi si se postiglo je da se mnogo vise golova da zbog nepaznje odbranbenih fudbalera pogotovo jer su svi odrasli sa ofsajdom, tako da bi pravili dosta individualnih gresaka zbog promene pravila, a i sistem odbrane, formacija, sve bi moralo da se menja, to bi stvarno bila drasticna promena u fudbalu koja nema smisla...
tako da na ovu vest gledam na sledeci nacin: ili je od strane medija pogresno protumacena, sto ne bi bilo da se prvi put dogodi, ili je matori izlapeli Blater stvarno prs'o i poceo da izmislja gluposti... ali ovo se nece dogoditi, fudbal je savrsena igra, ovakav kakav jeste i nema potrebe da se menjaju pravila, jedni mogu da se uvedu dodatna pomagala za sudije, kao provera snimaka, da bi se greske u odlukama smanjile...
pre 14 godina
IDEALNO: Podeliti teren na četvrtine- ofsajd ne bi važio na 3/4, znači na 25m od protivničkog gola i rešen problem.. svaka dalja rasprava na ovaj topik, izlišna...
pre 14 godina
Mislim da su i novinar, a i vi koji komentarisete pomesali neke stvari. Ne radi se o hokeju na ledu, vec o hokeju na travi. Leonardo Negre je predsednik FIH svetske federacije hokeja na travi http://209.20.85.171/vsite/vcontent/page/custom/0,8510,1181-163761-180978-13293-41693-custom-item,00.html
I nema nikakvih linija ni bilo sta durugo, vec je u hokeju na travi ofsajd potpuno ukinut. Posto slicno kao u fudbalu na igralistu približnih dimenzija igraju golman plus 10 igrača onda je logično što je Blater razgovarao sa predsednikom federacije hokeja na travi ne znam odkud vam ideja da se radi o hokeju na ledu???
pre 14 godina
Ukinute ofsajd! Najgluplje pravilo u sportu ! Bryi igraci bi imali prednost-atraktivnost. Sudijske greske bi se svele na minimum...
Mislim zasto ne probati sa recimo 2 godine ( probni period kao u hokeju)? Samo budalama moze smetati da se umesto 0:0, utakmica zavrsi 4:4.
Ja jos u svom zivotu nisam cuo da je neka utakmica koja se zavrsi0:0 okarakterisana kao odlicna, spektakularna... A ad se zavrsi 3:4 recimo, odmah znam da je to trebalo pogledati.
Fudbal se igra zbog golova, a ne zbog sporih odbranbenih igraca.
Jos nesto, pre 30 godina, recimo u nasoj ligi bilo je mnogo vise golova po utakmici i mnogo vise gledalaca.
pre 14 godina
nisam za ukidanje ofsajda,ali bi valjalo isprobati tu ideju u nekim manje vaznim takmicenjima poput Intertoto kupa..pa bise vidjelo,koliko je interesantno !
pre 14 godina
Ovo bi bila dobra vest za gane-komsinicu i nebi se niko bunio sto je dala pola golova iz ofsajda:))
pre 14 godina
msm da ne bi trebalo da se ukine ofsajd, zato sto je to jedno od osnovnih pravila u fudbalu i u tom slucaju bi doslo do drasticne promene koja nikom ne bi prijala.....kompletna igra bi bila izmenjena.....apsolutno ne treba ni pomisliti na ovako nesto....ako hocete dinamicniju igru, idite gledajte basket
pre 14 godina
Ovo je najveća glupost vezana za promjenu u pravilima nogometa. Na što bi ličile formacije. Napadači stajali u protivničkom 16-ercu, a braniči protivničke momčadi stajali uz njih. Ista stvar u drugom 16-ercu, a ovi veznjaci bi se natjeravali po centru s loptom. Glupost, glupost...
Kakvi to idioti upravljaju svjetskim nogometom/fudbalom?
pre 14 godina
Samo cu reci da se fudbal igra zbog golova...
pre 14 godina
sine, zamisli te jurnjave po terenu kada ne bi bilo ofsajda!:)Ludilo!Viktorije:)Sto da ne? Trebalo bi probati bar:)Mogli bi uvesti i Powerplay:)A i za nas u "balonu" bi se moglo reci da smo blizi pravom fudbalu:)
pre 14 godina
Jedino totalno nerazumno pravilo je izvodjenje aut-a rukama...i taj prekid(kao sve ostale) treba izvoditi nogom,pa bi igraci razmisljali da li im se isplati da napucavaju loptu u "oranje"! Mozda bi bilo korisno i zanimljivo kad bi se igralo 4 puta 25 min EFEKTIVNO,a pauze po 5 min...vise prilika za promenu taktike,a i igraci bi se manje "ohladili" od pauze u sadasnjem poluvremenu! Zivi bili...
pre 14 godina
Sve igre su se mjenjale kroz istoriju da bi postajale ovo sto jesu. Neke promjene su uvedene nedavno, kao sto je npr. uvodjenje 3 poena u kosarci prije nesto vise od 20 godina. I tada su govorili da ce to ubiti kosarku, ali na kraju je ispalo da je postala dinamicnija i zanimljivija. I ukidanje mogucnosti izbora da li ce se sutirati slobodna bacanja ili uvesti lopta sa strane, kao i ukidanje slobodnih bacanja 1 za 1 su se pokazali kao korak naprijed. Kao i uvodjenje pasivnog ofsajda. O nekim stvarima treba dobro razmisliti. Ja licno mislim da bi npr. revizija pravila ofsajda bila dobra. Ono sto je dobro kod sadasnjeg pravila je to sto omogucuje obrani da se, kada tim napada, pomjeri naprijed i bude blize napadu. Time se omogucuje da se skrati dio terena na kome se igra, pritisne protivnik, i vise igraca se ukljuci u igru u napadu. Ono sto mi je glupo u fudbalu su ofsajdi u 16 metara. Npr. dva igraca se nadju sami ispred golmana, znaci prevarili su citavu protivnicku odbranu, i onda onaj sa loptom doda loptu saigracu koji stoji ispred njega i sutira u prazan gol. Nema nikakve sportske logike da se takav gol ne prizna. Bilo bi logicno da se uvede da ne moze da bude ofsajd ako i igrac sa loptom u napadu ispred sebe ima samo golmana ili jednog protivnickog igraca. Isto tako mozda moze da se uvede da u 16 metara ne moze da bude ofsajd ukoliko imaju 2 odbrambena igraca u sesnestercu (znaci golman i jos jedan igrac), odnosno da tada igrac u napadu moze da primi loptu bez obzira gdje stoji. Mozda je i najbolje da se uvede da nema ofsajda ako je igrac uputio loptu kada je ona bila unutar linije koja je na 16 metara udaljena od gol linije (samo bi trebalo produziti do auta liniju 16 metara). Sve ovo bi omogucilo da se lakse mogu postici golovi iz igre kada se igrac nadje ispred samog gola i da u tim situacijama nema kontroverze, a u isto vrijeme bi se onemogucilo "kampovanje".
Znaci, ako neko zna Blatnera ili Platinija, neka im javi za ove moje prijedloge. Kao honorar za ovaj intelektualni rad bi mi bilo dovoljno da mi FIFA i UEFA ubuduce uplacuju po 10 evra za svaki gol koji je postignut zbog uvodjenja mog pravila.
pre 14 godina
Ovo je neverovatna glupost u hokeju NIKADA NIJE UKINUT OFFSIDE!!! I dan dasnas ga ima! Inace to ne bi bila ista igra, kao i fudbal, zamislite rezultate utakmica od 11:7.
Ne verujem da iko o tome razmislja, mozda neka modifikacija pravila offside ali ukidanje sigurno ne.
pre 14 godina
Mislim da pola ovih ljudi ovde što komentariše ili nije pročitalo ili nije skapiralo u čemu je fora. Nije rečeno da se ukida ofsajd već da se kao u hokeju uvode linije, što bi praktično značilo da sudije nebi pratile liniju poslenjih igrača odbrane već bi ta linija bila fiksirana. Znači nije varjanta da igrač čekića u 16ercu i pakuje u gol.
Sve u svemu velika glupost, a i toliko je nerealna da je glupo komentarisati.Fudbal bez ofsajda ko burek bez jogurta.
pre 14 godina
SAMO STO JE U HOKEJU VRACEN OFSAJD.
pre 14 godina
to se nece desiti. blatter s' vremena na vreme izbacuje take neke sulude ideje, ali se nikada nista ne desava, jer radikalne promene u ultra-konservativnim sredinama se samo putem nasilja desavaju - a, kao, desice se vojni puc u FIFI...
i:
1) ukidanje ofsajda ne bi nikome znacilo, bilo bi mozda vise golova, ali na obe strane.
2) nije istina da je ukinut ofsajd u hokeju. oni su imali tri presudne linije za ofsajd: crvenu (centralnu) i obe plave (ispred golova). ranije nije bilo dozvoljeno dodavati puck preko dve linije. s tim sto je ukinut ofsajd kod crvene linije, igra je postala dinamicnija, jer je manje dodavanja potrebno, da bi se preslo u protivnicku trecinu igralista (onu ispred njihovog gola). ofsajd kod protivnicke plave linije jos uvek postoji (puck mora da prede liniju pre bilo kojeg napadajuceg igraca).
3. to sta je dobro za hockey, nije obavezno i za fudbal, a razlike izmedu ta dva sporta su ogromne: igraliste u hockey-u je mnogo manje, kretanje igraca je brze, zato sto klizaju, itd. zato u hockey-u ofsajd u vezi sa linijama pravi smisla, a u fudbalu uvodenje linija ne.
pre 14 godina
Kada bi nekim slučajem FIFA ukinula pravilo o ofsajdu onda bi žene počele da razumeju igru i nijedna više ne bi pitala A ŠTA JE TO OFSAJD!!!
pre 14 godina
A mozda je FIFI malo dosadno....
pre 14 godina
A da ja Vas pitam nesto................sa je sa 500.000.000 neprijavljenih kineza!?.......A?.....cutimo?!
pre 14 godina
Idioti...
(Lanejovanovic, 4. mart 2010 00:36)
uze mi rec iz usta
pre 14 godina
A da li neko razmislja o ukidanju FIFE?
pre 14 godina
OH AL BI SE INZAGHI NADAVO GOLOVA :)
pre 14 godina
dajte ljudi sta se tripujete to vas cika Blater samo lozi
pre 14 godina
# Ne mogu da verujem..koliko samo ljudi malo znaju o fudbalu.. Pa da li ste svesni u sta bi se fudbal pretvorio bez ofsajda??? Nemojte da komentarisete ako ne znate nista o fudbalu,molim vas.
(Kajzer, 3. mart 2010 23:30)
Uzvišeni,
u ime svih nas fudbalskih neznalica molim da nam, putem ovog sajta, prenesete svete tajne poznavanja fudbalske igre. Ne mora sve, makar jedan deo koji bi naši mozgovi mogli bez problema da 'svare', a koji bi bio dovoljan za osnovni nivo razumevanja fudbala. Stvarno nije u redu da toliko znanje ljubomorno čuvate samo za sebe. Nestrpljivo iščekujem priliv znanja od strane Vas kako bih mogao da ubuduće komentarišem vesti iz sveta fudbala.
S' poštovanjem,
pre 14 godina
Idioti...
pre 14 godina
FIFA razmišlja o ukidanju ofsajda..U prevodu -FIFA ne razmišlja .
pre 14 godina
Svi ovi koji podržavaju ofsajd i koji iznose neke bezvezne argumente zašto ga treba zadržati.
1) Odbrambeni igrači bi morali više da se potrude da čuvaju 'svoje' i da ne dozvole da protivnički napadač ostane sam ispred golmana.Dakle došlo bi do izražaja čisto umeće!
2)Fudbal bi bio mnogo dinamičniji i zanimljiviji i konkretniji.
3) Kažite i sami koliko su puta poništeni majstorski golovi,akcije,centaršutevi jer je neko bio 1 cm u ofsajdu!
4) Oko ofsajda ima najviše spornih odluka!A ako se o nešto stalno spotičete treba ukloniti tu stvar koja vam smeta!
5) Ovi koji lupaju da bi to ubilo taktiku postaviću dva pitanja - Zar se sva taktika u fudbalu svodi samo na ofsajd zamku? - Zar nije preterana taktika i ubila draž fudbala?
6) A i PRAVILA SU TU DA BI SE KRŠILA i MENJALA! Mnogo bitnije stvari na svetu se menjaju i krše,pa može i pravilo o glupom ofsajdu!
7) OFSAJD U ISTORIJU!!!!!
pre 14 godina
Ne mogu da verujem..koliko samo ljudi malo znaju o fudbalu.. Pa da li ste svesni u sta bi se fudbal pretvorio bez ofsajda??? Nemojte da komentarisete ako ne znate nista o fudbalu,molim vas.
pre 14 godina
Hehehe. Ima zaista zanimljivih i duhovitih komentara. Hvala na pozitivnoj energiji! Mislim da bi pre trebalo da zauzdaju velike klubove zbog basnoslovnih, nekontrolisanih transfera bez pokrića i da zaštite mlade igrače i manje klubove; da razmisle o rigoroznijem kažnjavanju sudija koje prave neviđene gluposti i greške (nepostojeći ofsajdi ili previd istih, slučaj "Henry" i mnogi drugi), kad već ne žele da uvedu napredna tehnološka rešenja; trebalo bi i da rigoroznije kazne igrače koje svesno ili potpuno neoprezno povređuju suparnike suspenzijom u trajanju povratka (teško) povređenog igrača u teren, kao i huliganske ispade, pa tek onda da razmišljaju i o ovoj ideji.
pre 14 godina
Da li bi to uopshte doticalo nashu ligu?? Msm, protiv vechitih je redovno 10 fudbalera u shesnestercu, ne pamtim kad sam video neki ofsajd.. :D
pre 14 godina
Naravno da treba ukinuti ofsajd, fudbal bi na taj način bio mnogo dinamičniji, zanimljiviji i pošteniji. Ovi što su protiv i kao razlog navode da će tako profitirati napadači 'kamperi' neka malo razmisle da li bi bilo koji tim dopustio da protivnički igrač bude ostavljen sam u šesnaestercu. Eventualno bi trebalo malo smanjiti dimenzije terena da bi igrači mogli da izdrže 90(ili 120) minuta u jakom tempu.
A najsmešniji su mi ovi koji pišu kako bi Filipo Inzagi bio zlatna kopačka kada bi se ukinuo ofsajd. Ljudi upotrebite logiku! On se i proslavio zahvaljući tom pravilu, uvek stoji na ivici ofsajda i utrčava u prazan prostor. Da nema tog pravila, da igrači striktno čuvaju protivnike umesto što brane određeni prostor Pipo bi se mnogo ređe nalazio u gol-šansi.
pre 14 godina
u zivotu gluplju vest nisam cuo!!!
pre 14 godina
To pravilo ofsajda prakticno nikada nije ni ozivjelo 100% ...najbolji primjer toga je utakmica Bayer-Fiorenina gdje je igrac Bayerna 2,3 metra iza zadnje linije. Bar neka to legalizuju pa da se ne nerviram!!!!Hvala....
pre 14 godina
Ukidanje ofsajda bi znacajno promenilo igru fudbala,cak mislim da je to nije moguce uraditi jer zamislite da svi igraci jednog tima udju u protivnickih sestnaest metara i cekaju dodavanje jednog svog igraca?!
pre 14 godina
Cemu ce onda sluziti linijske sudije. Samo da dizu zastavice kada lopte predje aut liniju. Poredjenje Hokeja i Fudbala je jos smesnija.
pre 14 godina
ofsajd je osnovno fudbalsko pravilo tako da od ukidanja istog nema nista...gotovo sva taktika se zasniva na ofsajdu, a to zna onaj ko imalo zna o fudbalu...prije ce uvesti ponovljeni snimak kao sto to ima u NBA (da se vidi ko je zadnji igrao loptom i sl.) u ovom slucaju o to me da li je bio gol iz ofsajda ili nije..
pre 14 godina
Ovaj deda beše Švicarac!? Nek ukida ofsajd u jodlovanju...
pre 14 godina
Jedino pametno sto mogu da promene u fudbalu je da u ligama 0:0 bude nula bodova!
pre 14 godina
Bez ofsajda, fudbal nema smisla. Ako nesto treba da se promeni, onda poslusajte Peleta i uvedite da se aut izvodi nogom!
pre 14 godina
ovo sto su neki napisali da se rusi sva fudbalska taktika je glupost. Pa ne svodi se sve na ofsajd zamke valjda?!
a ovi sto kazu da ce jedan napadac da kampuje u kaznenom su u pravu. Mada ne verujem da ce tako da urade.
Mozda uvedu neki liniju na 25m, da ima funkciju kao sto je u hokeju bilo :)
a meni je sad najnelogicnije sto se svira ofsajd kad je neko ko je npr uz aut liniju "nablizi golmanu"?! pa kada bi se merila razdaljina do golmana, ne bi on bio najblizi nego igrac koji je liniski gledano pravo ispred golmana. to je mana te zamisljene linije zadnjeg igraca u odbrani, jer je povrsina terena velika...
pre 14 godina
U hokeju se igra i iza gola, možda bi mogli da ubace i taj član u pravila igre. Naravno, o dozvoljenoj tuči tek ne treba da pričamo...
pre 14 godina
Ma uvedite pravilo da mora stalno da se pimpuje lopta ili ce se svirati koraci
pre 14 godina
mozda ce da uvedu pravilo da moras da sutiras sa ivice sesnaesterca, kao u rukometu :P
pre 14 godina
Zgrozen sam ovakvom vescu ,gospdoine blater vi biste da unistite fudbal?ako hocete pravila iz koja idite i gledajte hokej a fudbal ostavite kakav ga znamo uz malo promena pravila jos od nastanka i ne pokusavajte da pravite od njega neki drugi sport
pre 14 godina
Pa sta, onda da gledam Pipa Inzagija, koji mi ide na nerve, do 50. godine? :-)
pre 14 godina
a sta cu onda ja da radim???
pre 14 godina
Shta tek sad kad sam pri kraju karijere...Mislim stvarno
pre 14 godina
kako lupaju, pa bolje da uvedu jos jednog ili dvojicu sudija koji ce da gledaju usporeni snimak, ili sudiju iza gola, ili neku elektronsku opremu koja bi signalizirala ako je igrac u ofsajdu, ili neku jos noviju tehnologiju. mogu da izmere koliko je ko pretrcao a ne mogu da uvedu opremu za ofsajd, pa zamislite samo koliko bi se postenije i tacnije igrao fudbal kad bi neka elektronika merila da li je ofsajd. ne bi se niko zalio i sta ti ja znam sta jos. ako ukinu ofsajd onda bolje neka promene pravila i neka igraju dvadeset dva konja, a mogu slobodno da im ubace i jos nekoliko lopti na teren, da se ne otimaju o tu jednu.
pre 14 godina
FIFA ce uskoro razmisljati i o ukidanju golmana!!!
pre 14 godina
opsajd
pre 14 godina
Ma najbolje da ukinete aut liniju, pa da i publika moze malo da igra...
P.S.
Ako se ovo zaista i desi onda ce najbolji centarfori biti oni od 2.20 metara i 250 kg i igrati poput pivotmena u rukometu ili sidrasa u vaterpolu (ocekujem transfer Shakil O'Neil-a u Manchester UTD ili Lazio)
pre 14 godina
Ma daj bre...napravice vaterpolo od fudbala...koji je idiot ovo smislio??? Opaca??? :D
pre 14 godina
Lele al ce Pipo da se nadaje golova. Mukica prekocice i Peleta i Romarija, a sa pozitivne strane i ja cu u 36-toj poceti da treniram, bar za takvog centrafora koji spava u 16-ici me biva (a i vezbo sam na liniji Karaburma-Novi Beograd)
pre 14 godina
mislim da bi ovo ubilo fudbal, ako nishta drugo onda kompletno znanje i iskustvo svih trenera u vezi taktike bi palo u vodu
(pero, 3. mart 2010 20:03)
Auu koja glupa izjava. Znaci po tebi se sva taktika zasniva samo na ofsajdima?!
pre 14 godina
Očajna ideja, a razlog je jasan da se fudbal svede na vašarsku i svima dostupnu igru. Blater a bogami i FIFA i UEFA čine sve da se u fudbalu okrene što više novca da bi mešetari i menadžeri skupljali kajmak... komercijala na uštrb kvaliteta. Odoh da gledam bilijar!
pre 14 godina
Ja ne razumem vas koji mislite da je ukidanje offside-a glupost!? I da ce napadaci samo stojati ispred gola. Pa ni jedan normalan trener takvog igraca ne bi drzao na terenu. Samo zato sto bi vi tako uradili da ste napadaci, ne znaci da ce i svi ostali postupiti isto!
Ako neka ekipa moze sebi da priusti igraca koji ce samo da stoji pa neka mu. Najbolja stvar za namestanje rezultata je offside.
pre 14 godina
Potpuna glupost. Imali bi tri dezurna spavaca u protivnickom sesnaestercu i bekove koji izbijaju loptu napred. Fudbal bi bio ubijen. NIje problem ofsajd, vec to sto ga ne svirate. Uvedite chalenge.
pre 14 godina
Strasno,oce da oduzme pomocnicima koru leba!
pre 14 godina
Teska glupost.Neko bi onda samo kampovao pred golom i cekao da mu nabiju loptu.Ubilo bi svaki smisao i koncepciju igre.
pre 14 godina
ne mlatite.
pre 14 godina
Onda bi nas Marko Pantelic Panta bio najbolji i najskuplji fudbaler svih vremena...:D
pre 14 godina
Otac fudbalske igre, Filipo Pipo Inzagi, dočekao je svojih pet minuta! Taman će pred kraj karijere da osvoji zlatnu loptu ;)
pre 14 godina
Katastrofa! I šta, napadači će da stoje kod golmana celu utakmicu, neće biti spektakularnije utakmice, jer će moći odbranbeni igrač da nabije loptu do napadača koji će da stoji celu utakmicu kod protivničkog šestaesterca i da da gol. Biće sigurno više golova ali moći će u napadu da stoji svako i ekipe koje igraju pas fudbal su na velikom gubitko.
Ako bude ovo pravilo, naravno
pre 14 godina
Sa moje strane gledista fudbal bi izgubio svaki smisao.
Ali..pravila postoje da bi se menjala! :)
A kako to Eric cantona kaze:
"Ofsajd je stvar koju koriste spori i mrzovoljni igraci koji nemaju brzinu ni volju da trche za napadachima!"
pre 14 godina
Ma da....uvedite i pravilo da posle treceg koraka igrac mora da preda loptu......
pre 14 godina
Daaa odmah pošto ukinu golove i teren promene u kružni oblik a igrači moraju da trče na rukama sa 10 kapitena i bez leve kopačke i sa po jednim magarcem u svakoj ekipi...
pre 14 godina
Ofsajd je uveden da ti igrač ne bi sedeo u šesnaestercu i čekao "nabacojku". Uveden je da bi se igalo na celom terenu. Ukidanje ofsajda bi promenilo fudbal, ne mislim u pozitivnom smeru. Fudbal se sada igra mnogo brže nego ranije, zato je sudijama sve teže i teže da prate igru. Stalnim prekidima i kontrolisanjem kamera, ne znam kako je to moguće, nije to tenis gde ima pauza. Fudbal je dinamičnija igra. U tenisu postoji oraničen broj "reklamacija". Američki fudbal je takođe pun prekida pa mogu da gledaju snimak svaki čas. Nije baš tako jednostavno uvesti tehnologiju ili promeniti pravila. Ja ne bih ništa menjao.
pre 14 godina
Glupe ideje se lako izmisle. Dajte sada neku pametnu u korist fudbala!
pre 14 godina
Ja za to zivim,ko zna mozda i docekam pre nego sto zavrsim karijeru. :-)
pre 14 godina
To ce biti kraj fudbala.
AGAINST MODERN FOOTBALL!!!
pre 14 godina
koliko znam u hokeju to pravilo i sada postoji?!
pre 14 godina
U hokeju ipak postoji pravilo da prvo pak mora uci u trecinu terena tima koji se brani, pa tek onda napadaci, pa je i u hokeju nemoguce napravii pas prema igracu koji je sam u napadu ako nije prakticno na centru.
Jako slicno pravilo vec postoji u fudbalu (nema ofsajda iza centra), pa ne mislim da je poredjenje sa hokejom odgovarajuce...
pre 14 godina
Hahaha, pa ovi su ludi. Fudbal bez ofsajda, znaci svaka taktika pada u vodu. :)
pre 14 godina
Po meni je ovo malo lose.
Utakmice bi izgledale kao da deca igraju fudbal na livadi...
Napadaci cekaju u golu itd. :P
pre 14 godina
hoce hoce kako da ne
pre 14 godina
I treba!!!Ja potpuno podržavam ovakvu ideju! Ofsajd je glupost!
pre 14 godina
Najveca glupost koju sam prochitao u zadnje vreme....
pre 14 godina
Koja glupost, onda ce se uvesti taktika da jedan igrac sve vreme stoji ispred gola i ceka priliku...
pre 14 godina
mislim da bi ovo ubilo fudbal, ako nishta drugo onda kompletno znanje i iskustvo svih trenera u vezi taktike bi palo u vodu
(pero, 3. mart 2010 20:03)
Auu koja glupa izjava. Znaci po tebi se sva taktika zasniva samo na ofsajdima?!
pre 14 godina
Zanimljiva ideja,ali gde isprobati?Podrzavam sve novina,pa tako i ovu,ali ako se dokazu da ce biti boljitak.
pre 14 godina
Znaci da ce Pipo Inzagi produziti karijeru za jos par godina i biti zlatna kopacka evrope u vremenu koje dolazi...
pre 14 godina
Jel' to nema ofsajda u hokeju na travi? Zato sto u hokeju na ledu itekako ima ofsajda, i niko i ne pomislja na ukidanje. U NHL je ukinuto pravilo po kome nije dozvoljeno "dodavanje preko dve linije", ali to je nesto sasvim drugo.
Sto se ofsajda u fudbalu tice, jedini razlog postojanju ovog pravila je dinamicnost i pokretljivost igre. Ne mogu da verujem da neko misli da ce bez ofsajda fudbal biti zanimljiviji.
Rece neko "ko je kriv odbrani kada im napadac pobegne". Nije o tome rec - rec je da ukidanjem ofsajda dolazimo u situaciju da jedan ili dva napadaca jednostavno celu utakmicu mogu da stoje u protivnickom sesnaestercu i da cekaju loptu. A tim koji se brani ce tada da ostavi po dva odbrambena igraca da ih cuvaju, a ostalih sest igraca u polju ce da jurcaju za loptom (i to ce da potraje u vrh kape pola sata, jer za vise nece imati snage). Da ne kazem da bismo imali gomilu debeljuskastih cicica od preko 50 godina koji su super igraci malog fudbala, i koji bi naprasno mogli da se (re)aktiviraju, jer im snaga za igranje u sesnaestercu i nije toliko potrebna (da ne kazem da je svaki faul u sesnaestercu i jedanaesterac). Svasta.
pre 14 godina
mislim da bi ovo ubilo fudbal, ako nishta drugo onda kompletno znanje i iskustvo svih trenera u vezi taktike bi palo u vodu
pre 14 godina
Bolje da dodaju instant replay ali kao sto se moze vidjeti njima je vaznije uzbudljivost igre nego pravda.
pre 14 godina
Vidi se da pojedinci se nikad nisu bavili sportom. Zamislite igraca koji je non stop u golmanskom prostoru.
pre 14 godina
Kakvo bi to ludilo bilo!Verovatno bi bilo vise golova sa velikom promenom u strategiji igre...Znam samo da bi jedan covek bio naj tuzniji,jer je na zalasku karijere a zove se Pipo Inzagi : D
pre 14 godina
O ukidanju ofsajda ili o bilo kojoj promeni pravila, ne odlucuje FIFA, pa tako ni Blater, vec International Board, koji sacinjavaju po jedan predstavnik FA (Enleska asocijacija)Welsa, Irske i Skotske, kao i cetiri predstavnika FIFA.
Blater se raspituje o hokeju vise zbog radoznalosti i uctivosti, jer zna ko je gazda po pitanju pravila i ne pada mu na pamet da se mesa u tudje poslove.
Da napomen da samo pre nekoliko godina, pravila igre bila su iskljuciva nadleznost cetiri predstavnika ostrvskih saveza a fifu su ukljucili krajem devedesetih.
pre 14 godina
Koliko znam, ima ofsajda u hokeju i dalje, ali je definicija drugacija nego u fudbalu. A ukidanje ofsajda u fudbalu bi bila glupost. Izgledalo bi kao kad igra moj mladji brat sa drugarima u parkicu. Nego, covek posenili od starosti. Isto kao i onaj predsednik svetkse automobilkske federacije sto je hteo da uvodi precice u trci.
pre 14 godina
Skroz ih podrzavam u ovoj odluci...
Od malena razmisljam da to pravilo nesta i nadam se da ce tako da bude...
Mislim da bi bila mnogo zanimljivija igra...
pre 14 godina
pa to bi ubilo nogomet kakav danas znamo
pre 14 godina
Vi koji govorite da je ofsajd glupost totalno ne razumete fudbal. Ajde samo jedan primer : na sta bi licilo kada bi 3-4 napadaca sve vreme se motala oko golmana i cekali 'duboke' lopte, pola centar suteve a pola suteve na gol...
pre 14 godina
Ako ukinu ofsajd,Milan bez problema uzima sve trofeje,a Inzaghi uzima zlatnu loptu,i trofej za najvise postignutih golova u Evropi...:D
pre 14 godina
O boze..
pre 14 godina
Nije mi jasno sta su cekali do sada
pre 14 godina
To je zato da bi i zene mogle da gledaju fudbal!
pre 14 godina
Nikada nisam ni razumio svrhu OFFSIDE-a :pp
Ali stvarno...ko je kriv odbrani ako im napadac pobjegdne 10, 15 metara, ili 25 centimetara... apsolutno podrzavam ideju, bilo bi vise golova na utakmicama i ubrzala bi se igra...a to nam treba naravno :)))
pre 14 godina
Moze da se proba experimentalno u nekom takmicenju, mada mislim da bi ovo bilo pun pogodak, mnogo otvorenije bi se igralo, bez foliranja... Ali opet, ofsajd je istorija fudbala...
pre 14 godina
Ja za to zivim,ko zna mozda i docekam pre nego sto zavrsim karijeru. :-)
pre 14 godina
To je zato da bi i zene mogle da gledaju fudbal!
pre 14 godina
Znaci da ce Pipo Inzagi produziti karijeru za jos par godina i biti zlatna kopacka evrope u vremenu koje dolazi...
pre 14 godina
mislim da bi ovo ubilo fudbal, ako nishta drugo onda kompletno znanje i iskustvo svih trenera u vezi taktike bi palo u vodu
pre 14 godina
Najveca glupost koju sam prochitao u zadnje vreme....
pre 14 godina
Daaa odmah pošto ukinu golove i teren promene u kružni oblik a igrači moraju da trče na rukama sa 10 kapitena i bez leve kopačke i sa po jednim magarcem u svakoj ekipi...
pre 14 godina
Moze da se proba experimentalno u nekom takmicenju, mada mislim da bi ovo bilo pun pogodak, mnogo otvorenije bi se igralo, bez foliranja... Ali opet, ofsajd je istorija fudbala...
pre 14 godina
Bolje da dodaju instant replay ali kao sto se moze vidjeti njima je vaznije uzbudljivost igre nego pravda.
pre 14 godina
Ma da....uvedite i pravilo da posle treceg koraka igrac mora da preda loptu......
pre 14 godina
Hahaha, pa ovi su ludi. Fudbal bez ofsajda, znaci svaka taktika pada u vodu. :)
pre 14 godina
koliko znam u hokeju to pravilo i sada postoji?!
pre 14 godina
O boze..
pre 14 godina
Jel' to nema ofsajda u hokeju na travi? Zato sto u hokeju na ledu itekako ima ofsajda, i niko i ne pomislja na ukidanje. U NHL je ukinuto pravilo po kome nije dozvoljeno "dodavanje preko dve linije", ali to je nesto sasvim drugo.
Sto se ofsajda u fudbalu tice, jedini razlog postojanju ovog pravila je dinamicnost i pokretljivost igre. Ne mogu da verujem da neko misli da ce bez ofsajda fudbal biti zanimljiviji.
Rece neko "ko je kriv odbrani kada im napadac pobegne". Nije o tome rec - rec je da ukidanjem ofsajda dolazimo u situaciju da jedan ili dva napadaca jednostavno celu utakmicu mogu da stoje u protivnickom sesnaestercu i da cekaju loptu. A tim koji se brani ce tada da ostavi po dva odbrambena igraca da ih cuvaju, a ostalih sest igraca u polju ce da jurcaju za loptom (i to ce da potraje u vrh kape pola sata, jer za vise nece imati snage). Da ne kazem da bismo imali gomilu debeljuskastih cicica od preko 50 godina koji su super igraci malog fudbala, i koji bi naprasno mogli da se (re)aktiviraju, jer im snaga za igranje u sesnaestercu i nije toliko potrebna (da ne kazem da je svaki faul u sesnaestercu i jedanaesterac). Svasta.
pre 14 godina
Ma najbolje da ukinete aut liniju, pa da i publika moze malo da igra...
P.S.
Ako se ovo zaista i desi onda ce najbolji centarfori biti oni od 2.20 metara i 250 kg i igrati poput pivotmena u rukometu ili sidrasa u vaterpolu (ocekujem transfer Shakil O'Neil-a u Manchester UTD ili Lazio)
pre 14 godina
Kakvo bi to ludilo bilo!Verovatno bi bilo vise golova sa velikom promenom u strategiji igre...Znam samo da bi jedan covek bio naj tuzniji,jer je na zalasku karijere a zove se Pipo Inzagi : D
pre 14 godina
U hokeju ipak postoji pravilo da prvo pak mora uci u trecinu terena tima koji se brani, pa tek onda napadaci, pa je i u hokeju nemoguce napravii pas prema igracu koji je sam u napadu ako nije prakticno na centru.
Jako slicno pravilo vec postoji u fudbalu (nema ofsajda iza centra), pa ne mislim da je poredjenje sa hokejom odgovarajuce...
pre 14 godina
Otac fudbalske igre, Filipo Pipo Inzagi, dočekao je svojih pet minuta! Taman će pred kraj karijere da osvoji zlatnu loptu ;)
pre 14 godina
Glupe ideje se lako izmisle. Dajte sada neku pametnu u korist fudbala!
pre 14 godina
Nikada nisam ni razumio svrhu OFFSIDE-a :pp
Ali stvarno...ko je kriv odbrani ako im napadac pobjegdne 10, 15 metara, ili 25 centimetara... apsolutno podrzavam ideju, bilo bi vise golova na utakmicama i ubrzala bi se igra...a to nam treba naravno :)))
pre 14 godina
O ukidanju ofsajda ili o bilo kojoj promeni pravila, ne odlucuje FIFA, pa tako ni Blater, vec International Board, koji sacinjavaju po jedan predstavnik FA (Enleska asocijacija)Welsa, Irske i Skotske, kao i cetiri predstavnika FIFA.
Blater se raspituje o hokeju vise zbog radoznalosti i uctivosti, jer zna ko je gazda po pitanju pravila i ne pada mu na pamet da se mesa u tudje poslove.
Da napomen da samo pre nekoliko godina, pravila igre bila su iskljuciva nadleznost cetiri predstavnika ostrvskih saveza a fifu su ukljucili krajem devedesetih.
pre 14 godina
opsajd
pre 14 godina
To ce biti kraj fudbala.
AGAINST MODERN FOOTBALL!!!
pre 14 godina
Ako ukinu ofsajd,Milan bez problema uzima sve trofeje,a Inzaghi uzima zlatnu loptu,i trofej za najvise postignutih golova u Evropi...:D
pre 14 godina
Vidi se da pojedinci se nikad nisu bavili sportom. Zamislite igraca koji je non stop u golmanskom prostoru.
pre 14 godina
Teska glupost.Neko bi onda samo kampovao pred golom i cekao da mu nabiju loptu.Ubilo bi svaki smisao i koncepciju igre.
pre 14 godina
OH AL BI SE INZAGHI NADAVO GOLOVA :)
pre 14 godina
pa to bi ubilo nogomet kakav danas znamo
pre 14 godina
Po meni je ovo malo lose.
Utakmice bi izgledale kao da deca igraju fudbal na livadi...
Napadaci cekaju u golu itd. :P
pre 14 godina
I treba!!!Ja potpuno podržavam ovakvu ideju! Ofsajd je glupost!
pre 14 godina
Sa moje strane gledista fudbal bi izgubio svaki smisao.
Ali..pravila postoje da bi se menjala! :)
A kako to Eric cantona kaze:
"Ofsajd je stvar koju koriste spori i mrzovoljni igraci koji nemaju brzinu ni volju da trche za napadachima!"
pre 14 godina
ne mlatite.
pre 14 godina
Onda bi nas Marko Pantelic Panta bio najbolji i najskuplji fudbaler svih vremena...:D
pre 14 godina
Vi koji govorite da je ofsajd glupost totalno ne razumete fudbal. Ajde samo jedan primer : na sta bi licilo kada bi 3-4 napadaca sve vreme se motala oko golmana i cekali 'duboke' lopte, pola centar suteve a pola suteve na gol...
pre 14 godina
Ofsajd je uveden da ti igrač ne bi sedeo u šesnaestercu i čekao "nabacojku". Uveden je da bi se igalo na celom terenu. Ukidanje ofsajda bi promenilo fudbal, ne mislim u pozitivnom smeru. Fudbal se sada igra mnogo brže nego ranije, zato je sudijama sve teže i teže da prate igru. Stalnim prekidima i kontrolisanjem kamera, ne znam kako je to moguće, nije to tenis gde ima pauza. Fudbal je dinamičnija igra. U tenisu postoji oraničen broj "reklamacija". Američki fudbal je takođe pun prekida pa mogu da gledaju snimak svaki čas. Nije baš tako jednostavno uvesti tehnologiju ili promeniti pravila. Ja ne bih ništa menjao.
pre 14 godina
Koliko znam, ima ofsajda u hokeju i dalje, ali je definicija drugacija nego u fudbalu. A ukidanje ofsajda u fudbalu bi bila glupost. Izgledalo bi kao kad igra moj mladji brat sa drugarima u parkicu. Nego, covek posenili od starosti. Isto kao i onaj predsednik svetkse automobilkske federacije sto je hteo da uvodi precice u trci.
pre 14 godina
Svi ovi koji podržavaju ofsajd i koji iznose neke bezvezne argumente zašto ga treba zadržati.
1) Odbrambeni igrači bi morali više da se potrude da čuvaju 'svoje' i da ne dozvole da protivnički napadač ostane sam ispred golmana.Dakle došlo bi do izražaja čisto umeće!
2)Fudbal bi bio mnogo dinamičniji i zanimljiviji i konkretniji.
3) Kažite i sami koliko su puta poništeni majstorski golovi,akcije,centaršutevi jer je neko bio 1 cm u ofsajdu!
4) Oko ofsajda ima najviše spornih odluka!A ako se o nešto stalno spotičete treba ukloniti tu stvar koja vam smeta!
5) Ovi koji lupaju da bi to ubilo taktiku postaviću dva pitanja - Zar se sva taktika u fudbalu svodi samo na ofsajd zamku? - Zar nije preterana taktika i ubila draž fudbala?
6) A i PRAVILA SU TU DA BI SE KRŠILA i MENJALA! Mnogo bitnije stvari na svetu se menjaju i krše,pa može i pravilo o glupom ofsajdu!
7) OFSAJD U ISTORIJU!!!!!
pre 14 godina
A da li neko razmislja o ukidanju FIFE?
pre 14 godina
Koja glupost, onda ce se uvesti taktika da jedan igrac sve vreme stoji ispred gola i ceka priliku...
pre 14 godina
Strasno,oce da oduzme pomocnicima koru leba!
pre 14 godina
Jedino pametno sto mogu da promene u fudbalu je da u ligama 0:0 bude nula bodova!
pre 14 godina
Katastrofa! I šta, napadači će da stoje kod golmana celu utakmicu, neće biti spektakularnije utakmice, jer će moći odbranbeni igrač da nabije loptu do napadača koji će da stoji celu utakmicu kod protivničkog šestaesterca i da da gol. Biće sigurno više golova ali moći će u napadu da stoji svako i ekipe koje igraju pas fudbal su na velikom gubitko.
Ako bude ovo pravilo, naravno
pre 14 godina
hoce hoce kako da ne
pre 14 godina
Lele al ce Pipo da se nadaje golova. Mukica prekocice i Peleta i Romarija, a sa pozitivne strane i ja cu u 36-toj poceti da treniram, bar za takvog centrafora koji spava u 16-ici me biva (a i vezbo sam na liniji Karaburma-Novi Beograd)
pre 14 godina
Ma daj bre...napravice vaterpolo od fudbala...koji je idiot ovo smislio??? Opaca??? :D
pre 14 godina
U hokeju se igra i iza gola, možda bi mogli da ubace i taj član u pravila igre. Naravno, o dozvoljenoj tuči tek ne treba da pričamo...
pre 14 godina
Potpuna glupost. Imali bi tri dezurna spavaca u protivnickom sesnaestercu i bekove koji izbijaju loptu napred. Fudbal bi bio ubijen. NIje problem ofsajd, vec to sto ga ne svirate. Uvedite chalenge.
pre 14 godina
a sta cu onda ja da radim???
pre 14 godina
Nije mi jasno sta su cekali do sada
pre 14 godina
Ma uvedite pravilo da mora stalno da se pimpuje lopta ili ce se svirati koraci
pre 14 godina
u zivotu gluplju vest nisam cuo!!!
pre 14 godina
FIFA ce uskoro razmisljati i o ukidanju golmana!!!
pre 14 godina
Očajna ideja, a razlog je jasan da se fudbal svede na vašarsku i svima dostupnu igru. Blater a bogami i FIFA i UEFA čine sve da se u fudbalu okrene što više novca da bi mešetari i menadžeri skupljali kajmak... komercijala na uštrb kvaliteta. Odoh da gledam bilijar!
pre 14 godina
Idioti...
pre 14 godina
Ne mogu da verujem..koliko samo ljudi malo znaju o fudbalu.. Pa da li ste svesni u sta bi se fudbal pretvorio bez ofsajda??? Nemojte da komentarisete ako ne znate nista o fudbalu,molim vas.
pre 14 godina
# Ne mogu da verujem..koliko samo ljudi malo znaju o fudbalu.. Pa da li ste svesni u sta bi se fudbal pretvorio bez ofsajda??? Nemojte da komentarisete ako ne znate nista o fudbalu,molim vas.
(Kajzer, 3. mart 2010 23:30)
Uzvišeni,
u ime svih nas fudbalskih neznalica molim da nam, putem ovog sajta, prenesete svete tajne poznavanja fudbalske igre. Ne mora sve, makar jedan deo koji bi naši mozgovi mogli bez problema da 'svare', a koji bi bio dovoljan za osnovni nivo razumevanja fudbala. Stvarno nije u redu da toliko znanje ljubomorno čuvate samo za sebe. Nestrpljivo iščekujem priliv znanja od strane Vas kako bih mogao da ubuduće komentarišem vesti iz sveta fudbala.
S' poštovanjem,
pre 14 godina
Idioti...
(Lanejovanovic, 4. mart 2010 00:36)
uze mi rec iz usta
pre 14 godina
Ovaj deda beše Švicarac!? Nek ukida ofsajd u jodlovanju...
pre 14 godina
FIFA razmišlja o ukidanju ofsajda..U prevodu -FIFA ne razmišlja .
pre 14 godina
mislim da bi ovo ubilo fudbal, ako nishta drugo onda kompletno znanje i iskustvo svih trenera u vezi taktike bi palo u vodu
(pero, 3. mart 2010 20:03)
Auu koja glupa izjava. Znaci po tebi se sva taktika zasniva samo na ofsajdima?!
pre 14 godina
Shta tek sad kad sam pri kraju karijere...Mislim stvarno
pre 14 godina
dajte ljudi sta se tripujete to vas cika Blater samo lozi
pre 14 godina
Kada bi nekim slučajem FIFA ukinula pravilo o ofsajdu onda bi žene počele da razumeju igru i nijedna više ne bi pitala A ŠTA JE TO OFSAJD!!!
pre 14 godina
mozda ce da uvedu pravilo da moras da sutiras sa ivice sesnaesterca, kao u rukometu :P
pre 14 godina
kako lupaju, pa bolje da uvedu jos jednog ili dvojicu sudija koji ce da gledaju usporeni snimak, ili sudiju iza gola, ili neku elektronsku opremu koja bi signalizirala ako je igrac u ofsajdu, ili neku jos noviju tehnologiju. mogu da izmere koliko je ko pretrcao a ne mogu da uvedu opremu za ofsajd, pa zamislite samo koliko bi se postenije i tacnije igrao fudbal kad bi neka elektronika merila da li je ofsajd. ne bi se niko zalio i sta ti ja znam sta jos. ako ukinu ofsajd onda bolje neka promene pravila i neka igraju dvadeset dva konja, a mogu slobodno da im ubace i jos nekoliko lopti na teren, da se ne otimaju o tu jednu.
pre 14 godina
Naravno da treba ukinuti ofsajd, fudbal bi na taj način bio mnogo dinamičniji, zanimljiviji i pošteniji. Ovi što su protiv i kao razlog navode da će tako profitirati napadači 'kamperi' neka malo razmisle da li bi bilo koji tim dopustio da protivnički igrač bude ostavljen sam u šesnaestercu. Eventualno bi trebalo malo smanjiti dimenzije terena da bi igrači mogli da izdrže 90(ili 120) minuta u jakom tempu.
A najsmešniji su mi ovi koji pišu kako bi Filipo Inzagi bio zlatna kopačka kada bi se ukinuo ofsajd. Ljudi upotrebite logiku! On se i proslavio zahvaljući tom pravilu, uvek stoji na ivici ofsajda i utrčava u prazan prostor. Da nema tog pravila, da igrači striktno čuvaju protivnike umesto što brane određeni prostor Pipo bi se mnogo ređe nalazio u gol-šansi.
pre 14 godina
Sve igre su se mjenjale kroz istoriju da bi postajale ovo sto jesu. Neke promjene su uvedene nedavno, kao sto je npr. uvodjenje 3 poena u kosarci prije nesto vise od 20 godina. I tada su govorili da ce to ubiti kosarku, ali na kraju je ispalo da je postala dinamicnija i zanimljivija. I ukidanje mogucnosti izbora da li ce se sutirati slobodna bacanja ili uvesti lopta sa strane, kao i ukidanje slobodnih bacanja 1 za 1 su se pokazali kao korak naprijed. Kao i uvodjenje pasivnog ofsajda. O nekim stvarima treba dobro razmisliti. Ja licno mislim da bi npr. revizija pravila ofsajda bila dobra. Ono sto je dobro kod sadasnjeg pravila je to sto omogucuje obrani da se, kada tim napada, pomjeri naprijed i bude blize napadu. Time se omogucuje da se skrati dio terena na kome se igra, pritisne protivnik, i vise igraca se ukljuci u igru u napadu. Ono sto mi je glupo u fudbalu su ofsajdi u 16 metara. Npr. dva igraca se nadju sami ispred golmana, znaci prevarili su citavu protivnicku odbranu, i onda onaj sa loptom doda loptu saigracu koji stoji ispred njega i sutira u prazan gol. Nema nikakve sportske logike da se takav gol ne prizna. Bilo bi logicno da se uvede da ne moze da bude ofsajd ako i igrac sa loptom u napadu ispred sebe ima samo golmana ili jednog protivnickog igraca. Isto tako mozda moze da se uvede da u 16 metara ne moze da bude ofsajd ukoliko imaju 2 odbrambena igraca u sesnestercu (znaci golman i jos jedan igrac), odnosno da tada igrac u napadu moze da primi loptu bez obzira gdje stoji. Mozda je i najbolje da se uvede da nema ofsajda ako je igrac uputio loptu kada je ona bila unutar linije koja je na 16 metara udaljena od gol linije (samo bi trebalo produziti do auta liniju 16 metara). Sve ovo bi omogucilo da se lakse mogu postici golovi iz igre kada se igrac nadje ispred samog gola i da u tim situacijama nema kontroverze, a u isto vrijeme bi se onemogucilo "kampovanje".
Znaci, ako neko zna Blatnera ili Platinija, neka im javi za ove moje prijedloge. Kao honorar za ovaj intelektualni rad bi mi bilo dovoljno da mi FIFA i UEFA ubuduce uplacuju po 10 evra za svaki gol koji je postignut zbog uvodjenja mog pravila.
pre 14 godina
mislim da bi ovo ubilo fudbal, ako nishta drugo onda kompletno znanje i iskustvo svih trenera u vezi taktike bi palo u vodu
(pero, 3. mart 2010 20:03)
Auu koja glupa izjava. Znaci po tebi se sva taktika zasniva samo na ofsajdima?!
pre 14 godina
Hehehe. Ima zaista zanimljivih i duhovitih komentara. Hvala na pozitivnoj energiji! Mislim da bi pre trebalo da zauzdaju velike klubove zbog basnoslovnih, nekontrolisanih transfera bez pokrića i da zaštite mlade igrače i manje klubove; da razmisle o rigoroznijem kažnjavanju sudija koje prave neviđene gluposti i greške (nepostojeći ofsajdi ili previd istih, slučaj "Henry" i mnogi drugi), kad već ne žele da uvedu napredna tehnološka rešenja; trebalo bi i da rigoroznije kazne igrače koje svesno ili potpuno neoprezno povređuju suparnike suspenzijom u trajanju povratka (teško) povređenog igrača u teren, kao i huliganske ispade, pa tek onda da razmišljaju i o ovoj ideji.
pre 14 godina
Skroz ih podrzavam u ovoj odluci...
Od malena razmisljam da to pravilo nesta i nadam se da ce tako da bude...
Mislim da bi bila mnogo zanimljivija igra...
pre 14 godina
Samo cu reci da se fudbal igra zbog golova...
pre 14 godina
Pa sta, onda da gledam Pipa Inzagija, koji mi ide na nerve, do 50. godine? :-)
pre 14 godina
Cemu ce onda sluziti linijske sudije. Samo da dizu zastavice kada lopte predje aut liniju. Poredjenje Hokeja i Fudbala je jos smesnija.
pre 14 godina
A da ja Vas pitam nesto................sa je sa 500.000.000 neprijavljenih kineza!?.......A?.....cutimo?!
pre 14 godina
To pravilo ofsajda prakticno nikada nije ni ozivjelo 100% ...najbolji primjer toga je utakmica Bayer-Fiorenina gdje je igrac Bayerna 2,3 metra iza zadnje linije. Bar neka to legalizuju pa da se ne nerviram!!!!Hvala....
pre 14 godina
Zgrozen sam ovakvom vescu ,gospdoine blater vi biste da unistite fudbal?ako hocete pravila iz koja idite i gledajte hokej a fudbal ostavite kakav ga znamo uz malo promena pravila jos od nastanka i ne pokusavajte da pravite od njega neki drugi sport
pre 14 godina
Da li bi to uopshte doticalo nashu ligu?? Msm, protiv vechitih je redovno 10 fudbalera u shesnestercu, ne pamtim kad sam video neki ofsajd.. :D
pre 14 godina
Bez ofsajda, fudbal nema smisla. Ako nesto treba da se promeni, onda poslusajte Peleta i uvedite da se aut izvodi nogom!
pre 14 godina
Mislim da pola ovih ljudi ovde što komentariše ili nije pročitalo ili nije skapiralo u čemu je fora. Nije rečeno da se ukida ofsajd već da se kao u hokeju uvode linije, što bi praktično značilo da sudije nebi pratile liniju poslenjih igrača odbrane već bi ta linija bila fiksirana. Znači nije varjanta da igrač čekića u 16ercu i pakuje u gol.
Sve u svemu velika glupost, a i toliko je nerealna da je glupo komentarisati.Fudbal bez ofsajda ko burek bez jogurta.
pre 14 godina
ofsajd je osnovno fudbalsko pravilo tako da od ukidanja istog nema nista...gotovo sva taktika se zasniva na ofsajdu, a to zna onaj ko imalo zna o fudbalu...prije ce uvesti ponovljeni snimak kao sto to ima u NBA (da se vidi ko je zadnji igrao loptom i sl.) u ovom slucaju o to me da li je bio gol iz ofsajda ili nije..
pre 14 godina
Ovo bi bila dobra vest za gane-komsinicu i nebi se niko bunio sto je dala pola golova iz ofsajda:))
pre 14 godina
msm da ne bi trebalo da se ukine ofsajd, zato sto je to jedno od osnovnih pravila u fudbalu i u tom slucaju bi doslo do drasticne promene koja nikom ne bi prijala.....kompletna igra bi bila izmenjena.....apsolutno ne treba ni pomisliti na ovako nesto....ako hocete dinamicniju igru, idite gledajte basket
pre 14 godina
SAMO STO JE U HOKEJU VRACEN OFSAJD.
pre 14 godina
Ovo je neverovatna glupost u hokeju NIKADA NIJE UKINUT OFFSIDE!!! I dan dasnas ga ima! Inace to ne bi bila ista igra, kao i fudbal, zamislite rezultate utakmica od 11:7.
Ne verujem da iko o tome razmislja, mozda neka modifikacija pravila offside ali ukidanje sigurno ne.
pre 14 godina
Ja ne razumem vas koji mislite da je ukidanje offside-a glupost!? I da ce napadaci samo stojati ispred gola. Pa ni jedan normalan trener takvog igraca ne bi drzao na terenu. Samo zato sto bi vi tako uradili da ste napadaci, ne znaci da ce i svi ostali postupiti isto!
Ako neka ekipa moze sebi da priusti igraca koji ce samo da stoji pa neka mu. Najbolja stvar za namestanje rezultata je offside.
pre 14 godina
Ovo je najveća glupost vezana za promjenu u pravilima nogometa. Na što bi ličile formacije. Napadači stajali u protivničkom 16-ercu, a braniči protivničke momčadi stajali uz njih. Ista stvar u drugom 16-ercu, a ovi veznjaci bi se natjeravali po centru s loptom. Glupost, glupost...
Kakvi to idioti upravljaju svjetskim nogometom/fudbalom?
pre 14 godina
@mare postenjak
...fudbal je savrsena igra, ovakav kakav jeste i nema potrebe da se menjaju pravila, jedni mogu da se uvedu dodatna pomagala za sudije, kao provera snimaka, da bi se greske u odlukama smanjile...
Sjajan komentar, potpuno pogodio sustinu fudbalskih pravila. Zato i jeste savrsena igra jer se nisu menjala pravila kako se kome hoce, i zato sto nema glupavih prekida nego igra traje. Ne kao u americkom fudbalu ili kosarci gde se vise dogovaraju nego sto igraju.
Fudbal je igra koje je najmanje menjana, tako treba i da ostane. Ne slazem se jedno za pomaga jer je i sudiska greska ustvari sastavni deo igre. A pomagla bi samo seckala igru.
pre 14 godina
nisam za ukidanje ofsajda,ali bi valjalo isprobati tu ideju u nekim manje vaznim takmicenjima poput Intertoto kupa..pa bise vidjelo,koliko je interesantno !
pre 14 godina
Ukinute ofsajd! Najgluplje pravilo u sportu ! Bryi igraci bi imali prednost-atraktivnost. Sudijske greske bi se svele na minimum...
Mislim zasto ne probati sa recimo 2 godine ( probni period kao u hokeju)? Samo budalama moze smetati da se umesto 0:0, utakmica zavrsi 4:4.
Ja jos u svom zivotu nisam cuo da je neka utakmica koja se zavrsi0:0 okarakterisana kao odlicna, spektakularna... A ad se zavrsi 3:4 recimo, odmah znam da je to trebalo pogledati.
Fudbal se igra zbog golova, a ne zbog sporih odbranbenih igraca.
Jos nesto, pre 30 godina, recimo u nasoj ligi bilo je mnogo vise golova po utakmici i mnogo vise gledalaca.
pre 14 godina
Mislim da su i novinar, a i vi koji komentarisete pomesali neke stvari. Ne radi se o hokeju na ledu, vec o hokeju na travi. Leonardo Negre je predsednik FIH svetske federacije hokeja na travi http://209.20.85.171/vsite/vcontent/page/custom/0,8510,1181-163761-180978-13293-41693-custom-item,00.html
I nema nikakvih linija ni bilo sta durugo, vec je u hokeju na travi ofsajd potpuno ukinut. Posto slicno kao u fudbalu na igralistu približnih dimenzija igraju golman plus 10 igrača onda je logično što je Blater razgovarao sa predsednikom federacije hokeja na travi ne znam odkud vam ideja da se radi o hokeju na ledu???
pre 14 godina
ovo sto su neki napisali da se rusi sva fudbalska taktika je glupost. Pa ne svodi se sve na ofsajd zamke valjda?!
a ovi sto kazu da ce jedan napadac da kampuje u kaznenom su u pravu. Mada ne verujem da ce tako da urade.
Mozda uvedu neki liniju na 25m, da ima funkciju kao sto je u hokeju bilo :)
a meni je sad najnelogicnije sto se svira ofsajd kad je neko ko je npr uz aut liniju "nablizi golmanu"?! pa kada bi se merila razdaljina do golmana, ne bi on bio najblizi nego igrac koji je liniski gledano pravo ispred golmana. to je mana te zamisljene linije zadnjeg igraca u odbrani, jer je povrsina terena velika...
pre 14 godina
sine, zamisli te jurnjave po terenu kada ne bi bilo ofsajda!:)Ludilo!Viktorije:)Sto da ne? Trebalo bi probati bar:)Mogli bi uvesti i Powerplay:)A i za nas u "balonu" bi se moglo reci da smo blizi pravom fudbalu:)
pre 14 godina
svi ovi koji misle da ofsajd treba da se ukine i da bi to onda bila prednost za brze napadace nisu nikad igrali fudbal!!! jedino sto bi si se postiglo je da se mnogo vise golova da zbog nepaznje odbranbenih fudbalera pogotovo jer su svi odrasli sa ofsajdom, tako da bi pravili dosta individualnih gresaka zbog promene pravila, a i sistem odbrane, formacija, sve bi moralo da se menja, to bi stvarno bila drasticna promena u fudbalu koja nema smisla...
tako da na ovu vest gledam na sledeci nacin: ili je od strane medija pogresno protumacena, sto ne bi bilo da se prvi put dogodi, ili je matori izlapeli Blater stvarno prs'o i poceo da izmislja gluposti... ali ovo se nece dogoditi, fudbal je savrsena igra, ovakav kakav jeste i nema potrebe da se menjaju pravila, jedni mogu da se uvedu dodatna pomagala za sudije, kao provera snimaka, da bi se greske u odlukama smanjile...
pre 14 godina
Zanimljiva ideja,ali gde isprobati?Podrzavam sve novina,pa tako i ovu,ali ako se dokazu da ce biti boljitak.
pre 14 godina
A mozda je FIFI malo dosadno....
pre 14 godina
ajde vi sto govorite da se fudbal igra zbog golova malo razmislite, da se golovi postizu kao sto se kaze dobar dan, da li bi onda gol imao vrednost kakvu sada ima?
neke stvari ne treba dirati
pre 14 godina
Ukidanje ofsajda bi znacajno promenilo igru fudbala,cak mislim da je to nije moguce uraditi jer zamislite da svi igraci jednog tima udju u protivnickih sestnaest metara i cekaju dodavanje jednog svog igraca?!
pre 14 godina
hehe....svi komentari za Inzagija su komicni, ali nisu ispravni....
objasnjenje: u slucaju da ukinu ofsajd odbrane vise nebi formirale liniju, vec bi se vise defanzivci vezivali za konkretnog napadaca i igrali jedan na jedan....
Ipak ako zele da ukinu ofsajd zbog mnogobrojnih spornih situacija, mislim da to nije resenje, vec bi trebalo da uvedu usporene snimke, kao u Tenisu ili NFL-u.....!
pre 14 godina
Jedino totalno nerazumno pravilo je izvodjenje aut-a rukama...i taj prekid(kao sve ostale) treba izvoditi nogom,pa bi igraci razmisljali da li im se isplati da napucavaju loptu u "oranje"! Mozda bi bilo korisno i zanimljivo kad bi se igralo 4 puta 25 min EFEKTIVNO,a pauze po 5 min...vise prilika za promenu taktike,a i igraci bi se manje "ohladili" od pauze u sadasnjem poluvremenu! Zivi bili...
pre 14 godina
I samo da dodam još nešto o ovome.
Mislim da ukidanje ofsajda neće promeniti ništa zbog čega mi i sad volimo fudbal. Treba probati na nekom turniru manjeg takmičarskog značaja i videti. Ali jedno je sigurno, a to je da subjektivne sudijske odluke, namerne ili nenamerne neće toliko uticati na konačan ishod utakmice. Svesni smo svi da su greške po pitanju jeste ili nije bilo ofsajda milion puta do sada odlučivale pobednika. Složićete se da će u čvrstoj želji čelnih ljudi FIFE da ne uvode čelendž ukidanje ofsajda bar malo doprineti da ova igra bude pravednija.
Što više u nekoj igri imamo da po nekom pravilu sudija donosi subjektivnu odluku - više je i mogućnosti za moguću grešku, namernu ili nenamernu.
pre 14 godina
Ako izbace ofsajd iz pravila... onda ce se izgubiti kreativnost sredine terena... mislim da ce biti formacije poput 5-1-4... Boli me za q. hokej.
pre 14 godina
Npr. dva igraca se nadju sami ispred golmana, znaci prevarili su citavu protivnicku odbranu, i onda onaj sa loptom doda loptu saigracu koji stoji ispred njega i sutira u prazan gol. Nema nikakve sportske logike da se takav gol ne prizna.
(darko, 4. mart 2010 11:46)
Darko, ako se ne varam i po sadašnjim pravilima to nije ofsajd
pre 14 godina
to se nece desiti. blatter s' vremena na vreme izbacuje take neke sulude ideje, ali se nikada nista ne desava, jer radikalne promene u ultra-konservativnim sredinama se samo putem nasilja desavaju - a, kao, desice se vojni puc u FIFI...
i:
1) ukidanje ofsajda ne bi nikome znacilo, bilo bi mozda vise golova, ali na obe strane.
2) nije istina da je ukinut ofsajd u hokeju. oni su imali tri presudne linije za ofsajd: crvenu (centralnu) i obe plave (ispred golova). ranije nije bilo dozvoljeno dodavati puck preko dve linije. s tim sto je ukinut ofsajd kod crvene linije, igra je postala dinamicnija, jer je manje dodavanja potrebno, da bi se preslo u protivnicku trecinu igralista (onu ispred njihovog gola). ofsajd kod protivnicke plave linije jos uvek postoji (puck mora da prede liniju pre bilo kojeg napadajuceg igraca).
3. to sta je dobro za hockey, nije obavezno i za fudbal, a razlike izmedu ta dva sporta su ogromne: igraliste u hockey-u je mnogo manje, kretanje igraca je brze, zato sto klizaju, itd. zato u hockey-u ofsajd u vezi sa linijama pravi smisla, a u fudbalu uvodenje linija ne.
pre 14 godina
IDEALNO: Podeliti teren na četvrtine- ofsajd ne bi važio na 3/4, znači na 25m od protivničkog gola i rešen problem.. svaka dalja rasprava na ovaj topik, izlišna...
pre 14 godina
Ne bih ja dirao to pravilo iz već navedenih razloga. Možda bi bolje bilo uvesti izmene kao u npr. košarci ako već žele da ubrzaju igru.
pre 14 godina
Nikada nisam ni razumio svrhu OFFSIDE-a :pp
Ali stvarno...ko je kriv odbrani ako im napadac pobjegdne 10, 15 metara, ili 25 centimetara... apsolutno podrzavam ideju, bilo bi vise golova na utakmicama i ubrzala bi se igra...a to nam treba naravno :)))
pre 14 godina
I treba!!!Ja potpuno podržavam ovakvu ideju! Ofsajd je glupost!
pre 14 godina
Nije mi jasno sta su cekali do sada
pre 14 godina
Skroz ih podrzavam u ovoj odluci...
Od malena razmisljam da to pravilo nesta i nadam se da ce tako da bude...
Mislim da bi bila mnogo zanimljivija igra...
pre 14 godina
mislim da bi ovo ubilo fudbal, ako nishta drugo onda kompletno znanje i iskustvo svih trenera u vezi taktike bi palo u vodu
(pero, 3. mart 2010 20:03)
Auu koja glupa izjava. Znaci po tebi se sva taktika zasniva samo na ofsajdima?!
pre 14 godina
Moze da se proba experimentalno u nekom takmicenju, mada mislim da bi ovo bilo pun pogodak, mnogo otvorenije bi se igralo, bez foliranja... Ali opet, ofsajd je istorija fudbala...
pre 14 godina
mislim da bi ovo ubilo fudbal, ako nishta drugo onda kompletno znanje i iskustvo svih trenera u vezi taktike bi palo u vodu
(pero, 3. mart 2010 20:03)
Auu koja glupa izjava. Znaci po tebi se sva taktika zasniva samo na ofsajdima?!
pre 14 godina
Najveca glupost koju sam prochitao u zadnje vreme....
pre 14 godina
Ja ne razumem vas koji mislite da je ukidanje offside-a glupost!? I da ce napadaci samo stojati ispred gola. Pa ni jedan normalan trener takvog igraca ne bi drzao na terenu. Samo zato sto bi vi tako uradili da ste napadaci, ne znaci da ce i svi ostali postupiti isto!
Ako neka ekipa moze sebi da priusti igraca koji ce samo da stoji pa neka mu. Najbolja stvar za namestanje rezultata je offside.
pre 14 godina
Svi ovi koji podržavaju ofsajd i koji iznose neke bezvezne argumente zašto ga treba zadržati.
1) Odbrambeni igrači bi morali više da se potrude da čuvaju 'svoje' i da ne dozvole da protivnički napadač ostane sam ispred golmana.Dakle došlo bi do izražaja čisto umeće!
2)Fudbal bi bio mnogo dinamičniji i zanimljiviji i konkretniji.
3) Kažite i sami koliko su puta poništeni majstorski golovi,akcije,centaršutevi jer je neko bio 1 cm u ofsajdu!
4) Oko ofsajda ima najviše spornih odluka!A ako se o nešto stalno spotičete treba ukloniti tu stvar koja vam smeta!
5) Ovi koji lupaju da bi to ubilo taktiku postaviću dva pitanja - Zar se sva taktika u fudbalu svodi samo na ofsajd zamku? - Zar nije preterana taktika i ubila draž fudbala?
6) A i PRAVILA SU TU DA BI SE KRŠILA i MENJALA! Mnogo bitnije stvari na svetu se menjaju i krše,pa može i pravilo o glupom ofsajdu!
7) OFSAJD U ISTORIJU!!!!!
pre 14 godina
mislim da bi ovo ubilo fudbal, ako nishta drugo onda kompletno znanje i iskustvo svih trenera u vezi taktike bi palo u vodu
pre 14 godina
Zanimljiva ideja,ali gde isprobati?Podrzavam sve novina,pa tako i ovu,ali ako se dokazu da ce biti boljitak.
pre 14 godina
Ne mogu da verujem..koliko samo ljudi malo znaju o fudbalu.. Pa da li ste svesni u sta bi se fudbal pretvorio bez ofsajda??? Nemojte da komentarisete ako ne znate nista o fudbalu,molim vas.
pre 14 godina
O boze..
pre 14 godina
koliko znam u hokeju to pravilo i sada postoji?!
pre 14 godina
Hahaha, pa ovi su ludi. Fudbal bez ofsajda, znaci svaka taktika pada u vodu. :)
pre 14 godina
Naravno da treba ukinuti ofsajd, fudbal bi na taj način bio mnogo dinamičniji, zanimljiviji i pošteniji. Ovi što su protiv i kao razlog navode da će tako profitirati napadači 'kamperi' neka malo razmisle da li bi bilo koji tim dopustio da protivnički igrač bude ostavljen sam u šesnaestercu. Eventualno bi trebalo malo smanjiti dimenzije terena da bi igrači mogli da izdrže 90(ili 120) minuta u jakom tempu.
A najsmešniji su mi ovi koji pišu kako bi Filipo Inzagi bio zlatna kopačka kada bi se ukinuo ofsajd. Ljudi upotrebite logiku! On se i proslavio zahvaljući tom pravilu, uvek stoji na ivici ofsajda i utrčava u prazan prostor. Da nema tog pravila, da igrači striktno čuvaju protivnike umesto što brane određeni prostor Pipo bi se mnogo ređe nalazio u gol-šansi.
pre 14 godina
Ja za to zivim,ko zna mozda i docekam pre nego sto zavrsim karijeru. :-)
pre 14 godina
Bolje da dodaju instant replay ali kao sto se moze vidjeti njima je vaznije uzbudljivost igre nego pravda.
pre 14 godina
ne mlatite.
pre 14 godina
Daaa odmah pošto ukinu golove i teren promene u kružni oblik a igrači moraju da trče na rukama sa 10 kapitena i bez leve kopačke i sa po jednim magarcem u svakoj ekipi...
pre 14 godina
Vi koji govorite da je ofsajd glupost totalno ne razumete fudbal. Ajde samo jedan primer : na sta bi licilo kada bi 3-4 napadaca sve vreme se motala oko golmana i cekali 'duboke' lopte, pola centar suteve a pola suteve na gol...
pre 14 godina
# Ne mogu da verujem..koliko samo ljudi malo znaju o fudbalu.. Pa da li ste svesni u sta bi se fudbal pretvorio bez ofsajda??? Nemojte da komentarisete ako ne znate nista o fudbalu,molim vas.
(Kajzer, 3. mart 2010 23:30)
Uzvišeni,
u ime svih nas fudbalskih neznalica molim da nam, putem ovog sajta, prenesete svete tajne poznavanja fudbalske igre. Ne mora sve, makar jedan deo koji bi naši mozgovi mogli bez problema da 'svare', a koji bi bio dovoljan za osnovni nivo razumevanja fudbala. Stvarno nije u redu da toliko znanje ljubomorno čuvate samo za sebe. Nestrpljivo iščekujem priliv znanja od strane Vas kako bih mogao da ubuduće komentarišem vesti iz sveta fudbala.
S' poštovanjem,
pre 14 godina
Ovo je najveća glupost vezana za promjenu u pravilima nogometa. Na što bi ličile formacije. Napadači stajali u protivničkom 16-ercu, a braniči protivničke momčadi stajali uz njih. Ista stvar u drugom 16-ercu, a ovi veznjaci bi se natjeravali po centru s loptom. Glupost, glupost...
Kakvi to idioti upravljaju svjetskim nogometom/fudbalom?
pre 14 godina
Ovo bi bila dobra vest za gane-komsinicu i nebi se niko bunio sto je dala pola golova iz ofsajda:))
pre 14 godina
svi ovi koji misle da ofsajd treba da se ukine i da bi to onda bila prednost za brze napadace nisu nikad igrali fudbal!!! jedino sto bi si se postiglo je da se mnogo vise golova da zbog nepaznje odbranbenih fudbalera pogotovo jer su svi odrasli sa ofsajdom, tako da bi pravili dosta individualnih gresaka zbog promene pravila, a i sistem odbrane, formacija, sve bi moralo da se menja, to bi stvarno bila drasticna promena u fudbalu koja nema smisla...
tako da na ovu vest gledam na sledeci nacin: ili je od strane medija pogresno protumacena, sto ne bi bilo da se prvi put dogodi, ili je matori izlapeli Blater stvarno prs'o i poceo da izmislja gluposti... ali ovo se nece dogoditi, fudbal je savrsena igra, ovakav kakav jeste i nema potrebe da se menjaju pravila, jedni mogu da se uvedu dodatna pomagala za sudije, kao provera snimaka, da bi se greske u odlukama smanjile...
pre 14 godina
@mare postenjak
...fudbal je savrsena igra, ovakav kakav jeste i nema potrebe da se menjaju pravila, jedni mogu da se uvedu dodatna pomagala za sudije, kao provera snimaka, da bi se greske u odlukama smanjile...
Sjajan komentar, potpuno pogodio sustinu fudbalskih pravila. Zato i jeste savrsena igra jer se nisu menjala pravila kako se kome hoce, i zato sto nema glupavih prekida nego igra traje. Ne kao u americkom fudbalu ili kosarci gde se vise dogovaraju nego sto igraju.
Fudbal je igra koje je najmanje menjana, tako treba i da ostane. Ne slazem se jedno za pomaga jer je i sudiska greska ustvari sastavni deo igre. A pomagla bi samo seckala igru.
pre 14 godina
u zivotu gluplju vest nisam cuo!!!
pre 14 godina
hoce hoce kako da ne
pre 14 godina
Onda bi nas Marko Pantelic Panta bio najbolji i najskuplji fudbaler svih vremena...:D
pre 14 godina
Ma najbolje da ukinete aut liniju, pa da i publika moze malo da igra...
P.S.
Ako se ovo zaista i desi onda ce najbolji centarfori biti oni od 2.20 metara i 250 kg i igrati poput pivotmena u rukometu ili sidrasa u vaterpolu (ocekujem transfer Shakil O'Neil-a u Manchester UTD ili Lazio)
pre 14 godina
ovo sto su neki napisali da se rusi sva fudbalska taktika je glupost. Pa ne svodi se sve na ofsajd zamke valjda?!
a ovi sto kazu da ce jedan napadac da kampuje u kaznenom su u pravu. Mada ne verujem da ce tako da urade.
Mozda uvedu neki liniju na 25m, da ima funkciju kao sto je u hokeju bilo :)
a meni je sad najnelogicnije sto se svira ofsajd kad je neko ko je npr uz aut liniju "nablizi golmanu"?! pa kada bi se merila razdaljina do golmana, ne bi on bio najblizi nego igrac koji je liniski gledano pravo ispred golmana. to je mana te zamisljene linije zadnjeg igraca u odbrani, jer je povrsina terena velika...
pre 14 godina
Ukidanje ofsajda bi znacajno promenilo igru fudbala,cak mislim da je to nije moguce uraditi jer zamislite da svi igraci jednog tima udju u protivnickih sestnaest metara i cekaju dodavanje jednog svog igraca?!
pre 14 godina
pa to bi ubilo nogomet kakav danas znamo
pre 14 godina
Vidi se da pojedinci se nikad nisu bavili sportom. Zamislite igraca koji je non stop u golmanskom prostoru.
pre 14 godina
To ce biti kraj fudbala.
AGAINST MODERN FOOTBALL!!!
pre 14 godina
Jel' to nema ofsajda u hokeju na travi? Zato sto u hokeju na ledu itekako ima ofsajda, i niko i ne pomislja na ukidanje. U NHL je ukinuto pravilo po kome nije dozvoljeno "dodavanje preko dve linije", ali to je nesto sasvim drugo.
Sto se ofsajda u fudbalu tice, jedini razlog postojanju ovog pravila je dinamicnost i pokretljivost igre. Ne mogu da verujem da neko misli da ce bez ofsajda fudbal biti zanimljiviji.
Rece neko "ko je kriv odbrani kada im napadac pobegne". Nije o tome rec - rec je da ukidanjem ofsajda dolazimo u situaciju da jedan ili dva napadaca jednostavno celu utakmicu mogu da stoje u protivnickom sesnaestercu i da cekaju loptu. A tim koji se brani ce tada da ostavi po dva odbrambena igraca da ih cuvaju, a ostalih sest igraca u polju ce da jurcaju za loptom (i to ce da potraje u vrh kape pola sata, jer za vise nece imati snage). Da ne kazem da bismo imali gomilu debeljuskastih cicica od preko 50 godina koji su super igraci malog fudbala, i koji bi naprasno mogli da se (re)aktiviraju, jer im snaga za igranje u sesnaestercu i nije toliko potrebna (da ne kazem da je svaki faul u sesnaestercu i jedanaesterac). Svasta.
pre 14 godina
Po meni je ovo malo lose.
Utakmice bi izgledale kao da deca igraju fudbal na livadi...
Napadaci cekaju u golu itd. :P
pre 14 godina
Glupe ideje se lako izmisle. Dajte sada neku pametnu u korist fudbala!
pre 14 godina
nisam za ukidanje ofsajda,ali bi valjalo isprobati tu ideju u nekim manje vaznim takmicenjima poput Intertoto kupa..pa bise vidjelo,koliko je interesantno !
pre 14 godina
To je zato da bi i zene mogle da gledaju fudbal!
pre 14 godina
Koja glupost, onda ce se uvesti taktika da jedan igrac sve vreme stoji ispred gola i ceka priliku...
pre 14 godina
Sa moje strane gledista fudbal bi izgubio svaki smisao.
Ali..pravila postoje da bi se menjala! :)
A kako to Eric cantona kaze:
"Ofsajd je stvar koju koriste spori i mrzovoljni igraci koji nemaju brzinu ni volju da trche za napadachima!"
pre 14 godina
Ofsajd je uveden da ti igrač ne bi sedeo u šesnaestercu i čekao "nabacojku". Uveden je da bi se igalo na celom terenu. Ukidanje ofsajda bi promenilo fudbal, ne mislim u pozitivnom smeru. Fudbal se sada igra mnogo brže nego ranije, zato je sudijama sve teže i teže da prate igru. Stalnim prekidima i kontrolisanjem kamera, ne znam kako je to moguće, nije to tenis gde ima pauza. Fudbal je dinamičnija igra. U tenisu postoji oraničen broj "reklamacija". Američki fudbal je takođe pun prekida pa mogu da gledaju snimak svaki čas. Nije baš tako jednostavno uvesti tehnologiju ili promeniti pravila. Ja ne bih ništa menjao.
pre 14 godina
Jedino totalno nerazumno pravilo je izvodjenje aut-a rukama...i taj prekid(kao sve ostale) treba izvoditi nogom,pa bi igraci razmisljali da li im se isplati da napucavaju loptu u "oranje"! Mozda bi bilo korisno i zanimljivo kad bi se igralo 4 puta 25 min EFEKTIVNO,a pauze po 5 min...vise prilika za promenu taktike,a i igraci bi se manje "ohladili" od pauze u sadasnjem poluvremenu! Zivi bili...
pre 14 godina
Sve igre su se mjenjale kroz istoriju da bi postajale ovo sto jesu. Neke promjene su uvedene nedavno, kao sto je npr. uvodjenje 3 poena u kosarci prije nesto vise od 20 godina. I tada su govorili da ce to ubiti kosarku, ali na kraju je ispalo da je postala dinamicnija i zanimljivija. I ukidanje mogucnosti izbora da li ce se sutirati slobodna bacanja ili uvesti lopta sa strane, kao i ukidanje slobodnih bacanja 1 za 1 su se pokazali kao korak naprijed. Kao i uvodjenje pasivnog ofsajda. O nekim stvarima treba dobro razmisliti. Ja licno mislim da bi npr. revizija pravila ofsajda bila dobra. Ono sto je dobro kod sadasnjeg pravila je to sto omogucuje obrani da se, kada tim napada, pomjeri naprijed i bude blize napadu. Time se omogucuje da se skrati dio terena na kome se igra, pritisne protivnik, i vise igraca se ukljuci u igru u napadu. Ono sto mi je glupo u fudbalu su ofsajdi u 16 metara. Npr. dva igraca se nadju sami ispred golmana, znaci prevarili su citavu protivnicku odbranu, i onda onaj sa loptom doda loptu saigracu koji stoji ispred njega i sutira u prazan gol. Nema nikakve sportske logike da se takav gol ne prizna. Bilo bi logicno da se uvede da ne moze da bude ofsajd ako i igrac sa loptom u napadu ispred sebe ima samo golmana ili jednog protivnickog igraca. Isto tako mozda moze da se uvede da u 16 metara ne moze da bude ofsajd ukoliko imaju 2 odbrambena igraca u sesnestercu (znaci golman i jos jedan igrac), odnosno da tada igrac u napadu moze da primi loptu bez obzira gdje stoji. Mozda je i najbolje da se uvede da nema ofsajda ako je igrac uputio loptu kada je ona bila unutar linije koja je na 16 metara udaljena od gol linije (samo bi trebalo produziti do auta liniju 16 metara). Sve ovo bi omogucilo da se lakse mogu postici golovi iz igre kada se igrac nadje ispred samog gola i da u tim situacijama nema kontroverze, a u isto vrijeme bi se onemogucilo "kampovanje".
Znaci, ako neko zna Blatnera ili Platinija, neka im javi za ove moje prijedloge. Kao honorar za ovaj intelektualni rad bi mi bilo dovoljno da mi FIFA i UEFA ubuduce uplacuju po 10 evra za svaki gol koji je postignut zbog uvodjenja mog pravila.
pre 14 godina
Ma da....uvedite i pravilo da posle treceg koraka igrac mora da preda loptu......
pre 14 godina
Teska glupost.Neko bi onda samo kampovao pred golom i cekao da mu nabiju loptu.Ubilo bi svaki smisao i koncepciju igre.
pre 14 godina
Očajna ideja, a razlog je jasan da se fudbal svede na vašarsku i svima dostupnu igru. Blater a bogami i FIFA i UEFA čine sve da se u fudbalu okrene što više novca da bi mešetari i menadžeri skupljali kajmak... komercijala na uštrb kvaliteta. Odoh da gledam bilijar!
pre 14 godina
Zgrozen sam ovakvom vescu ,gospdoine blater vi biste da unistite fudbal?ako hocete pravila iz koja idite i gledajte hokej a fudbal ostavite kakav ga znamo uz malo promena pravila jos od nastanka i ne pokusavajte da pravite od njega neki drugi sport
pre 14 godina
A da ja Vas pitam nesto................sa je sa 500.000.000 neprijavljenih kineza!?.......A?.....cutimo?!
pre 14 godina
msm da ne bi trebalo da se ukine ofsajd, zato sto je to jedno od osnovnih pravila u fudbalu i u tom slucaju bi doslo do drasticne promene koja nikom ne bi prijala.....kompletna igra bi bila izmenjena.....apsolutno ne treba ni pomisliti na ovako nesto....ako hocete dinamicniju igru, idite gledajte basket
pre 14 godina
Katastrofa! I šta, napadači će da stoje kod golmana celu utakmicu, neće biti spektakularnije utakmice, jer će moći odbranbeni igrač da nabije loptu do napadača koji će da stoji celu utakmicu kod protivničkog šestaesterca i da da gol. Biće sigurno više golova ali moći će u napadu da stoji svako i ekipe koje igraju pas fudbal su na velikom gubitko.
Ako bude ovo pravilo, naravno
pre 14 godina
Koliko znam, ima ofsajda u hokeju i dalje, ali je definicija drugacija nego u fudbalu. A ukidanje ofsajda u fudbalu bi bila glupost. Izgledalo bi kao kad igra moj mladji brat sa drugarima u parkicu. Nego, covek posenili od starosti. Isto kao i onaj predsednik svetkse automobilkske federacije sto je hteo da uvodi precice u trci.
pre 14 godina
Ako ukinu ofsajd,Milan bez problema uzima sve trofeje,a Inzaghi uzima zlatnu loptu,i trofej za najvise postignutih golova u Evropi...:D
pre 14 godina
Ovaj deda beše Švicarac!? Nek ukida ofsajd u jodlovanju...
pre 14 godina
FIFA razmišlja o ukidanju ofsajda..U prevodu -FIFA ne razmišlja .
pre 14 godina
OH AL BI SE INZAGHI NADAVO GOLOVA :)
pre 14 godina
Ukinute ofsajd! Najgluplje pravilo u sportu ! Bryi igraci bi imali prednost-atraktivnost. Sudijske greske bi se svele na minimum...
Mislim zasto ne probati sa recimo 2 godine ( probni period kao u hokeju)? Samo budalama moze smetati da se umesto 0:0, utakmica zavrsi 4:4.
Ja jos u svom zivotu nisam cuo da je neka utakmica koja se zavrsi0:0 okarakterisana kao odlicna, spektakularna... A ad se zavrsi 3:4 recimo, odmah znam da je to trebalo pogledati.
Fudbal se igra zbog golova, a ne zbog sporih odbranbenih igraca.
Jos nesto, pre 30 godina, recimo u nasoj ligi bilo je mnogo vise golova po utakmici i mnogo vise gledalaca.
pre 14 godina
IDEALNO: Podeliti teren na četvrtine- ofsajd ne bi važio na 3/4, znači na 25m od protivničkog gola i rešen problem.. svaka dalja rasprava na ovaj topik, izlišna...
pre 14 godina
Otac fudbalske igre, Filipo Pipo Inzagi, dočekao je svojih pet minuta! Taman će pred kraj karijere da osvoji zlatnu loptu ;)
pre 14 godina
Kakvo bi to ludilo bilo!Verovatno bi bilo vise golova sa velikom promenom u strategiji igre...Znam samo da bi jedan covek bio naj tuzniji,jer je na zalasku karijere a zove se Pipo Inzagi : D
pre 14 godina
Ma daj bre...napravice vaterpolo od fudbala...koji je idiot ovo smislio??? Opaca??? :D
pre 14 godina
Bez ofsajda, fudbal nema smisla. Ako nesto treba da se promeni, onda poslusajte Peleta i uvedite da se aut izvodi nogom!
pre 14 godina
ofsajd je osnovno fudbalsko pravilo tako da od ukidanja istog nema nista...gotovo sva taktika se zasniva na ofsajdu, a to zna onaj ko imalo zna o fudbalu...prije ce uvesti ponovljeni snimak kao sto to ima u NBA (da se vidi ko je zadnji igrao loptom i sl.) u ovom slucaju o to me da li je bio gol iz ofsajda ili nije..
pre 14 godina
to se nece desiti. blatter s' vremena na vreme izbacuje take neke sulude ideje, ali se nikada nista ne desava, jer radikalne promene u ultra-konservativnim sredinama se samo putem nasilja desavaju - a, kao, desice se vojni puc u FIFI...
i:
1) ukidanje ofsajda ne bi nikome znacilo, bilo bi mozda vise golova, ali na obe strane.
2) nije istina da je ukinut ofsajd u hokeju. oni su imali tri presudne linije za ofsajd: crvenu (centralnu) i obe plave (ispred golova). ranije nije bilo dozvoljeno dodavati puck preko dve linije. s tim sto je ukinut ofsajd kod crvene linije, igra je postala dinamicnija, jer je manje dodavanja potrebno, da bi se preslo u protivnicku trecinu igralista (onu ispred njihovog gola). ofsajd kod protivnicke plave linije jos uvek postoji (puck mora da prede liniju pre bilo kojeg napadajuceg igraca).
3. to sta je dobro za hockey, nije obavezno i za fudbal, a razlike izmedu ta dva sporta su ogromne: igraliste u hockey-u je mnogo manje, kretanje igraca je brze, zato sto klizaju, itd. zato u hockey-u ofsajd u vezi sa linijama pravi smisla, a u fudbalu uvodenje linija ne.
pre 14 godina
Mislim da pola ovih ljudi ovde što komentariše ili nije pročitalo ili nije skapiralo u čemu je fora. Nije rečeno da se ukida ofsajd već da se kao u hokeju uvode linije, što bi praktično značilo da sudije nebi pratile liniju poslenjih igrača odbrane već bi ta linija bila fiksirana. Znači nije varjanta da igrač čekića u 16ercu i pakuje u gol.
Sve u svemu velika glupost, a i toliko je nerealna da je glupo komentarisati.Fudbal bez ofsajda ko burek bez jogurta.
pre 14 godina
Znaci da ce Pipo Inzagi produziti karijeru za jos par godina i biti zlatna kopacka evrope u vremenu koje dolazi...
pre 14 godina
U hokeju ipak postoji pravilo da prvo pak mora uci u trecinu terena tima koji se brani, pa tek onda napadaci, pa je i u hokeju nemoguce napravii pas prema igracu koji je sam u napadu ako nije prakticno na centru.
Jako slicno pravilo vec postoji u fudbalu (nema ofsajda iza centra), pa ne mislim da je poredjenje sa hokejom odgovarajuce...
pre 14 godina
opsajd
pre 14 godina
Ma uvedite pravilo da mora stalno da se pimpuje lopta ili ce se svirati koraci
pre 14 godina
FIFA ce uskoro razmisljati i o ukidanju golmana!!!
pre 14 godina
kako lupaju, pa bolje da uvedu jos jednog ili dvojicu sudija koji ce da gledaju usporeni snimak, ili sudiju iza gola, ili neku elektronsku opremu koja bi signalizirala ako je igrac u ofsajdu, ili neku jos noviju tehnologiju. mogu da izmere koliko je ko pretrcao a ne mogu da uvedu opremu za ofsajd, pa zamislite samo koliko bi se postenije i tacnije igrao fudbal kad bi neka elektronika merila da li je ofsajd. ne bi se niko zalio i sta ti ja znam sta jos. ako ukinu ofsajd onda bolje neka promene pravila i neka igraju dvadeset dva konja, a mogu slobodno da im ubace i jos nekoliko lopti na teren, da se ne otimaju o tu jednu.
pre 14 godina
Da li bi to uopshte doticalo nashu ligu?? Msm, protiv vechitih je redovno 10 fudbalera u shesnestercu, ne pamtim kad sam video neki ofsajd.. :D
pre 14 godina
Idioti...
pre 14 godina
Idioti...
(Lanejovanovic, 4. mart 2010 00:36)
uze mi rec iz usta
pre 14 godina
Ovo je neverovatna glupost u hokeju NIKADA NIJE UKINUT OFFSIDE!!! I dan dasnas ga ima! Inace to ne bi bila ista igra, kao i fudbal, zamislite rezultate utakmica od 11:7.
Ne verujem da iko o tome razmislja, mozda neka modifikacija pravila offside ali ukidanje sigurno ne.
pre 14 godina
Samo cu reci da se fudbal igra zbog golova...
pre 14 godina
Ako izbace ofsajd iz pravila... onda ce se izgubiti kreativnost sredine terena... mislim da ce biti formacije poput 5-1-4... Boli me za q. hokej.
pre 14 godina
O ukidanju ofsajda ili o bilo kojoj promeni pravila, ne odlucuje FIFA, pa tako ni Blater, vec International Board, koji sacinjavaju po jedan predstavnik FA (Enleska asocijacija)Welsa, Irske i Skotske, kao i cetiri predstavnika FIFA.
Blater se raspituje o hokeju vise zbog radoznalosti i uctivosti, jer zna ko je gazda po pitanju pravila i ne pada mu na pamet da se mesa u tudje poslove.
Da napomen da samo pre nekoliko godina, pravila igre bila su iskljuciva nadleznost cetiri predstavnika ostrvskih saveza a fifu su ukljucili krajem devedesetih.
pre 14 godina
Potpuna glupost. Imali bi tri dezurna spavaca u protivnickom sesnaestercu i bekove koji izbijaju loptu napred. Fudbal bi bio ubijen. NIje problem ofsajd, vec to sto ga ne svirate. Uvedite chalenge.
pre 14 godina
mozda ce da uvedu pravilo da moras da sutiras sa ivice sesnaesterca, kao u rukometu :P
pre 14 godina
Jedino pametno sto mogu da promene u fudbalu je da u ligama 0:0 bude nula bodova!
pre 14 godina
To pravilo ofsajda prakticno nikada nije ni ozivjelo 100% ...najbolji primjer toga je utakmica Bayer-Fiorenina gdje je igrac Bayerna 2,3 metra iza zadnje linije. Bar neka to legalizuju pa da se ne nerviram!!!!Hvala....
pre 14 godina
sine, zamisli te jurnjave po terenu kada ne bi bilo ofsajda!:)Ludilo!Viktorije:)Sto da ne? Trebalo bi probati bar:)Mogli bi uvesti i Powerplay:)A i za nas u "balonu" bi se moglo reci da smo blizi pravom fudbalu:)
pre 14 godina
Ne bih ja dirao to pravilo iz već navedenih razloga. Možda bi bolje bilo uvesti izmene kao u npr. košarci ako već žele da ubrzaju igru.
pre 14 godina
Strasno,oce da oduzme pomocnicima koru leba!
pre 14 godina
Lele al ce Pipo da se nadaje golova. Mukica prekocice i Peleta i Romarija, a sa pozitivne strane i ja cu u 36-toj poceti da treniram, bar za takvog centrafora koji spava u 16-ici me biva (a i vezbo sam na liniji Karaburma-Novi Beograd)
pre 14 godina
Pa sta, onda da gledam Pipa Inzagija, koji mi ide na nerve, do 50. godine? :-)
pre 14 godina
hehe....svi komentari za Inzagija su komicni, ali nisu ispravni....
objasnjenje: u slucaju da ukinu ofsajd odbrane vise nebi formirale liniju, vec bi se vise defanzivci vezivali za konkretnog napadaca i igrali jedan na jedan....
Ipak ako zele da ukinu ofsajd zbog mnogobrojnih spornih situacija, mislim da to nije resenje, vec bi trebalo da uvedu usporene snimke, kao u Tenisu ili NFL-u.....!
pre 14 godina
I samo da dodam još nešto o ovome.
Mislim da ukidanje ofsajda neće promeniti ništa zbog čega mi i sad volimo fudbal. Treba probati na nekom turniru manjeg takmičarskog značaja i videti. Ali jedno je sigurno, a to je da subjektivne sudijske odluke, namerne ili nenamerne neće toliko uticati na konačan ishod utakmice. Svesni smo svi da su greške po pitanju jeste ili nije bilo ofsajda milion puta do sada odlučivale pobednika. Složićete se da će u čvrstoj želji čelnih ljudi FIFE da ne uvode čelendž ukidanje ofsajda bar malo doprineti da ova igra bude pravednija.
Što više u nekoj igri imamo da po nekom pravilu sudija donosi subjektivnu odluku - više je i mogućnosti za moguću grešku, namernu ili nenamernu.
pre 14 godina
Npr. dva igraca se nadju sami ispred golmana, znaci prevarili su citavu protivnicku odbranu, i onda onaj sa loptom doda loptu saigracu koji stoji ispred njega i sutira u prazan gol. Nema nikakve sportske logike da se takav gol ne prizna.
(darko, 4. mart 2010 11:46)
Darko, ako se ne varam i po sadašnjim pravilima to nije ofsajd
pre 14 godina
ajde vi sto govorite da se fudbal igra zbog golova malo razmislite, da se golovi postizu kao sto se kaze dobar dan, da li bi onda gol imao vrednost kakvu sada ima?
neke stvari ne treba dirati
pre 14 godina
Cemu ce onda sluziti linijske sudije. Samo da dizu zastavice kada lopte predje aut liniju. Poredjenje Hokeja i Fudbala je jos smesnija.
pre 14 godina
Shta tek sad kad sam pri kraju karijere...Mislim stvarno
pre 14 godina
a sta cu onda ja da radim???
pre 14 godina
U hokeju se igra i iza gola, možda bi mogli da ubace i taj član u pravila igre. Naravno, o dozvoljenoj tuči tek ne treba da pričamo...
pre 14 godina
Hehehe. Ima zaista zanimljivih i duhovitih komentara. Hvala na pozitivnoj energiji! Mislim da bi pre trebalo da zauzdaju velike klubove zbog basnoslovnih, nekontrolisanih transfera bez pokrića i da zaštite mlade igrače i manje klubove; da razmisle o rigoroznijem kažnjavanju sudija koje prave neviđene gluposti i greške (nepostojeći ofsajdi ili previd istih, slučaj "Henry" i mnogi drugi), kad već ne žele da uvedu napredna tehnološka rešenja; trebalo bi i da rigoroznije kazne igrače koje svesno ili potpuno neoprezno povređuju suparnike suspenzijom u trajanju povratka (teško) povređenog igrača u teren, kao i huliganske ispade, pa tek onda da razmišljaju i o ovoj ideji.
pre 14 godina
dajte ljudi sta se tripujete to vas cika Blater samo lozi
pre 14 godina
A da li neko razmislja o ukidanju FIFE?
pre 14 godina
A mozda je FIFI malo dosadno....
pre 14 godina
Kada bi nekim slučajem FIFA ukinula pravilo o ofsajdu onda bi žene počele da razumeju igru i nijedna više ne bi pitala A ŠTA JE TO OFSAJD!!!
pre 14 godina
SAMO STO JE U HOKEJU VRACEN OFSAJD.
pre 14 godina
Mislim da su i novinar, a i vi koji komentarisete pomesali neke stvari. Ne radi se o hokeju na ledu, vec o hokeju na travi. Leonardo Negre je predsednik FIH svetske federacije hokeja na travi http://209.20.85.171/vsite/vcontent/page/custom/0,8510,1181-163761-180978-13293-41693-custom-item,00.html
I nema nikakvih linija ni bilo sta durugo, vec je u hokeju na travi ofsajd potpuno ukinut. Posto slicno kao u fudbalu na igralistu približnih dimenzija igraju golman plus 10 igrača onda je logično što je Blater razgovarao sa predsednikom federacije hokeja na travi ne znam odkud vam ideja da se radi o hokeju na ledu???
104 Komentari
Sortiraj po: