Subota, 05.12.2009.

16:41

Gradnja autoputa Beograd-Bar 2010.

Ministar za infrastrukturu Srbije Milutin Mrkonjić kaže da će sledeće godine početi izgradnja autoputa Beograd - Bar na Koridoru 11.

Izvor: Beta

Gradnja autoputa Beograd-Bar 2010. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

tanja

pre 14 godina

Izgradnja autoputa Beograd-Bar nama nije prioritet. Ide u korist najvise Crne Gore jer njihov put Bar Boljare gubi svrhu ako nema autoputa od Boljara na sever. Zasto mi da njima gradimo put? Neka idu preko Albanije i Hrvatske, sa kojima se vole. Srbi su dobri samo kad treba nesto da plate.

pjotr

pre 14 godina

Pa dobro gde su ti silni kadrovi što su decenijama školovani na saobraćajnom fakultetu, programiraju u Kanadi? Gde su da nam kažu da nama trebaju brze železnice. a ne autoputevi. Auto put samo do Niša, pa posle kroz Bugarsku. Da li neko u ovoj zemlji razmišlja o uticaju auto puta na životnu sredinu? Hoćemo brze železnice na ka Bugarskoj, Rumuniji, Madjarskoj, Hrvatskoj, BiH, ili ako patriJote više vole ka Republici Srpskoj (na isto mu se svodi).
A što se tiče "braće" crnogoraca, neka grade autoput prema braći Albancima sa Kosova, pa se vidimo na pravom Evropskom Koridoru 10. A teoretičarima zavere kažem da kad udjemo u EU, sve će luke biti naše, to je smisao EU.

Anto

pre 14 godina

milan@
Milanche, sto ima cudno u tome da se Crnogorci (tacnije gradjeni CG) setaju Beogradom?
Morate znat da u CG stvarno ne postoji animozitet prema Srbij i da ljusi kad idu tamo ne osjecaju se kao u inostranstvu.
Zar to nije super?
Da li ima nekih pitanje koja se trebaju rijesit, da, ali to sigurni nije razlog da se ljudi ne posjecuju.
Shofer@
"neki kompleksi su ne izlečivi*
Pa ja evo vidim.
Ljudi iz vrha Srpske politike smatraju da Srbija treba da ulaze u luku Bar a ovdje se proziva citava Crna Gora da kao oce Srpske pare.
Pare su pare pa bilo cije da su. Na kraju ako smo bliski narodi mozda je i najbolje da Srbije ne ulaze u CG jer bi pare, ka u prijateljstvu, pokvarile isto.
I jos imamo komplekse?
S`vama je ponekad stvarno tesko diskutovat.
"lala iz Banata"
Miki, da ne nabrajamo sto se sve radilo i kupovalo od zajednickih para u SFRJ.
Strah me da bi na kraju vi vise vrcali no mi.
Zivio ti mene i moga bi zvat da probamo tu zimnicu:)

Takav je Kole

pre 14 godina

Srbija trenutno ima bolji odnos sa Vatikanom nego sa Crnom Gorom, s tim što papu Benedikta XVI ne optužuju u Italiji da je šef organizovanog kriminala. Nažalost, Don Marlboro ima dosta rođaka bizmismena koji peru njegov novac po Srbiji preko kojih lobira da se taj autoput izgradi da bi mu došlo više turista iz istočne Evrope jer oni iz zapadne idu na bolje destinacije.

Agim68

pre 14 godina

Nisu samo Milosevic i Kostunica borili da Srbija ima ilaz na more. To je bio san i mnogo drugih vladara Srbije ,pogotovo od 1912 do nedavno!Ta ideja koja potice od vremena strategije panslavizma, odavno je izumrla! Danas se tacno zna da Durres, (Drac)je Albanska luka, Bar, Crnogorska luka, Solun, Grcka luka i Sibenik, Hrvatska luka. Geografski Srbija nema izlazak na more i de je ona bliza Crnom Moru negu Jadranskom. Srbija ima Dunav, i nikako ne moze se smatrati kao primorska zemlja!

Srbska.Crna gora

pre 14 godina

Ovi iz cg što pričaju što je počeo da se pravi put u cg,kakva izmišljotina i lupetanje.taj auto put(ako se ikad i bude napravio) će se jedino napravit ako SRBIJA napravi put do bara,jer ovi naši neće ni metra napravit!

Aleksandar

pre 14 godina

Ako infrastruktura puno košta onda to nije infrastruktura već ulaganje ... A još ni stari auto put kao i železnica nisu razvijeni u skladu sa vremenom ...

Joko

pre 14 godina

Ne razumijem kako ljudi ne shvataju da je strateski vazno da Srbija ima brz izlaz na more i luku u staroj SRPSKOJ zemlji Crnoj Gori. Na godisnje odmore treba da idemo u staru srpsku zemlju Crnu Goru. Treba da njegujemo dobre odnose sa starom srpskom zemljom Crnom Gorom. Samo tako cemo sacuvati staru srpsku zemlju Crnu Goru. Najlakse je reci ko ih ... (mislim na staro srsko pleme Crnogorce). Mi Srbi, u staroj srspkoj zemji Crnoj Gori, ovo vidimo kao jedan od najpametnijih poteza koje je srpka vlada (nikako srbijaanska) povukla u potonje vrijeme i pokazala na najbolji nacin kako treba da se odnosi prema malom bratu. On je zalut'o, a veliki brat nije is'o da ga trazi i izvede na pravi put. Greske koje su pravljene u Beogradu jos od vremena kad je kralj Aleksandar udario na djeda svoga pa do neoprostivog odbacivanja potonje boegradske politicke bulumente su nacinile dovoljno stete, tako da je krajnje vrijeme da se Srbija pocne ponasati odgovorno. Ovo je dobar pocetak da stara srpska zemlja Crna Gora opet gleda ka Srbiji kao najvecem prijatelju i savezniku.

Vladimir

pre 14 godina

"Navodeći da je za te svrhe iz državnog budžeta izdvojeno 20 miliona evra" - to je dovoljno za oko 4-5km autoputa... ovaj covek je neunistiv

Dejan

pre 14 godina

Nisam planirao komentar, ali svakakvih ima pa ajde! Gospoda u CG kazu da prave svoj put, a da ih mi ne zanimamo. Odlicno, bolju vest odavno nisam cuo! Iovako smo posle zemljotresa celu CG mi podigli odbijale se dnevnice nasim radnicima godinama a to sad niko ne pominje, i to nije bilo dobrovoljno! Ziveo sam u Shvajcarsko pet godina i tamo je referendum za sva sporna pitanja, najsveziji primer gradnja dzamija, referendum i molim lepo! Zato bi gospoda koja vode ovu zemlju trebala malo da se uzmu u pamet!

milan

pre 14 godina

@ crnogorac..
zasto je neko isfrustriran? Samo imamo svoje misljenje. Apsolutno nepotrebno graditi auto put dalje od Uzica. Molim Crnogorce da ne glume kako je super kod njih a 9 meseci vise od 70% omladine provodi u Srbiji. Treba se auto putevima povezivati sa Evropom a ne sa drzavama u kojoj vlast imaju stranke koje osvajaju manje glasova nego sto Vozdovac ima biraca.

dusan S

pre 14 godina

Od Nisa do Merdara na granici sa Kosovom ima oko 8o km, od tuda se povezujemo sa autoputem Mrdare-Pristina-Prizren-Drac sto od Draca do granice sa Kosovom Morina vec izgradjen autoput. To znaci da Srbija treba da gradi samo 80 km autoputa i da ima najbljizi izlaz na more. Uskoro zapadni Balkan bice clan EU pa nece biti granicnih prepreka.

martin

pre 14 godina

napravite prvo put od pojata do uzica... od nisa do dimitrovgrada i do bujanovca pa tek posle ovo... sta ce nam auto put do crne gore? sta ce nam luka bar???

dejan-minhen

pre 14 godina

autoput samo u jednom pravcu od Beograda ka Crnoj Gori...
Pa da svi brzo odu u Luksemburg pardon u Crnu Goru iz Moldavije pardon Srbije...

Ne znam sta trazite jos po Srbiji kada u Srbiji nista ne valja.Sigurno u Hrvatskoj i Albaniji fali studenata od 45 godina i koje kakvih direktora sa vezama.

mv

pre 14 godina

Dok mi Srbi kritikujemo naseg srpskog ( ne srbijAAnskog) ministra i njegove planove sa srpskim parama, na ovom srpskom sajtu, sjatilo se desetine Crnogoraca da nam poruce da se ne mesamo u njihove poslove???!!!
P.S. ovo "srbijAAnski" nije stamparska greska, tako oni to izgovaraju: naglaseno, uduplano "A". Zasto, nemam pojma?!

CRNOGORAC

pre 14 godina

Je li moguce kakve frustracije. Pa vi jos zivite u zabludama poput ove da Srbija pravi autoput u CG :) Da vas mozda Milo ne cera da se interesujete za luku i pravite autoput prema Baru ? Prevazidjite licne frustracije i ukapirajte da bez vas mogu svi, a vi ne mozete bez svih. Pozdrav Mrkonjicu, ne slusaj ove patriote iz fotelje i udri brate pa se vidimo na granici :)

milan

pre 14 godina

@gospodine Anto
Sve najbolje ako je tako kako vi kazete lepo u CG ali ja i dalje na ulicama Beograda vidjam hiljade vasih sunarodnika kako dolaze u ovu nasu "losu" Srbiju iz Vase "super" CG.

Ovaj auto put ima smisla do Uzica ali prvo zavrsite koridor 10.

mario

pre 14 godina

@Lala iz Banata
Eh kada bismo otvorili te priće ko je koliko za nekog izdvajao,ko je bio razvijen ko nerazvijen mogli bismo u nedogled.
Nadalje neznam zašto su neki ovdje ljuti na crnogorce,pa prića i ideja je potekla od srpskih ministara koji su sada presrećni što mogu dizati kredite gdje stignu,istina je bez kredita nemože se ni graditi.
I šta znaći Srbiji koncesija te luke neznam ali jedno je sigurno pomorska zemlja (mada se natjeće na mediteranskim igrama neznam po kom osnovu) ili sila neće postati.

Mister No

pre 14 godina

@Anto,CG

E,bas me nasmeja covek,moram da priznam. Kaze:"Juce smo pozvani u MAP sto je posljednji korak do punopravnoga clanstva u NATO (tako se primirite malo da vas ne izbombardujemo, odma:)))))"
Pametan je ovaj nas narod,za svaki profil licnosti ima izreka koja ga savrseno opisuje. Za ovo bi najbolje odgovaralo:"Videla zaba da se konj potkiva,pa i ona digla nogu." :)))))))

highlander

pre 14 godina

Tako je kratko otkad smo u dvije samostalne države ali vi kao da ste u drugoj dimenziji. Pa vas u Srbiji niko ne informiše da Crna Gora uopšte ne planira da "ide u Evropu" preko SR. Kakva glupost! Zašto bi išli tuda sem ako nećemo ka Varšavi i Minsku?! Prioritet CG je jadransko-jonska autocesta (autoput) koji je sa hrvatske strane stigao več do luke Ploče i prilazi sve bliže Dubrovniku. S druge strane od Grčke kroz Albaniju već postoje neke završene etape. Ovaj put od Bara do granice sa SR mi gradimo za sebe i zbog sebe,a kako bismo integrisali ove rubne djelove države što su se "posrbili". Niko Mrkonjiću ništa ne traži nego Mrkonjić i njemu slični "patriote" vide da gube bitku za "Srbe" u CG pa na vrat- na nos hrabre crnogorske Srbe kako će Srbija prema njima. To Mrkonjić i ne krije pa kaže "politički razlozi" ali mnogi od vas ili ne čitaju vijest ili ih ništa ne zanima u vezi sa CG pa trče sa komentarima. Što se nas u CG tiče nama itekako odgovara što zaostalija Srbija uz granicu. Eto, treba ja to iz CG da vam pojasnim...

jefta

pre 14 godina

Završite prvo koridor 10 da idemo na more a tamo ima super moderna luka zove se SOLUN! Ja sa porodicom neću letovati u cg tako da nisam za izgradnju koridora 11?! Koliko će do jula biti pušteno km na koridoru 10 setite se kada je obećano da će sve biti završeno!! O tome treba misliti a ne o koridiru 11. Srbiji ne treba taj koridor a kome treba dajte mu koncesiju slobodno što se mene tiče pa neka ga gradi sa cg 1oo godina!

Mrki

pre 14 godina

Srbijanska frustracija Crnom Gorom je presmijesna, vjerujte samo vasem zdravlju steti. Ako nemate interes da pravite put kroz Sumadiju, zapadnu Srbiju i Sandzak onda ga brate nemojte ni pravit. Kad god neko spomene Crnu Goru (i to uglavnom u Srbiji) narod po Srbiji (mada vecinom u Beogradu) podivlja. Svasta. Niko se u Crnoj Gori Srbijom ne bavi vise od neophodnog minimuma. Evo malo analizirajte pa cete vidjeti da se stalno Crna Gora povlaci, i to u najgorem kontekstu, po vasim medijima.

marko

pre 14 godina

Do luke Bar treba autoput koje ce da kosta oko 3 milijarde evra, plus u luku milijarda. Nas deo investicija bi bio verovatno oko 6 milijardi znajuci apetite nasih plus CG. Ne da je ovo neisplativo nego je apsurd i razmisljati. Imamo Dunav za plov po Evropi, a i do Konstance, a odatle do celog sveta. Blizina i cena kostanja transporta sve vodom je bez potrebe za analizom. Pa nas covek je vec postao znacajan igrac u recnom prevozu Dunavom, i njemu se isplati sta tu drzava ima da mrsi. Ako ovo nije dovoljan razlog za demonstracije bolje da ova Srbija vise i ne postoji.
Tacka.

Ivan

pre 14 godina

Jooooj!!
Veliki Mag Kostic ce da nam gradi drzavu.
Sram Vas bilo gospodine - sram bilo i Vas i Vashe kolege koji su nam razleshinarili drzavu i prodavali i poklanjali sve sto smo imali i sad nam omogucili Velike Ktitore koji su jachi od drzave da nam grade drzavu.
Toliko je para POZAJMLJENO, zatim POKLONJENO u privatizaciji, takodje neostvareno u loshim "prodajama" - da smo mogli ne Koridor 11 nego Koridor 520 da pravimo i da budemo zdravi i jaki - ali vi ste nam doveli drzavu do prosjachkog shtapa.
Preko 40 milijardi je do sad pozajmljeno (vracace i nashi praunuchici to, ako ne u novcu onda mozda u robi posto ce mozda za 200 godina krv recimo biti na ceni pa cemo moci nju da prodajemo, ali i to tesko s'obzirom da cemo imati mozda ni 1/10 populacije koju imamo danas), a od tih para ni jedan put - ni jedan most nisu napravljeni nego sad imamo velike Postenjachine i Rodoljube koji ce da nam grade i pomazu.

Hard kor...

Ivan

pre 14 godina

Srbiji su potrebne pruge koje dozvoljavaju vozovi bar 150 km/h brzine da povezu siromasnu unutrasnjost i prigradskih mesta sa gradovima,da omoguci jeftin dolazak gradjanima do posla i ucenicima do obrazovanja.Osim ekonomskih postoje i ekoloski razlozi razvoja javnog prevoza u odnosu na automobilski.Ovaj covek ima obavezu prema mafijisima koji su pokupovali zemlju prema trasi koju su im doturili da ih isplati novcem gradjan Srbije.

shofer

pre 14 godina

@Anto
neki kompleksi su ne izlečivi
Naravno da Srbiji treba više auto puteva,i dobrih puteva uopšte,ali ne zbog luke Bar.Što se tiče ekonomskih opravdanosti,dogoročnije,a i na osnovi iskustva iz istorije,mišljenja sam da je Solun pravo rešenje za Srpsku ekonomiju.To je Luka koja razvijena i ne treba je dodatno razvijati,za razliku od Barske.Idealno bi bilo da se koriste obe luke,Solun kao primarna a Bar kao sekundarna,zbog kontrole regiona.Solun-globalno,Bar-lokalno

Ljubivoje I

pre 14 godina

Ovakve izjave gospodina Mrkonjića otkrivaju da su on i njemu slični ustvari duboko protiv ulaska Srbije u EU. Čuj Srbija treba da ima izlaz na more. Ej bre kada uđemo u EU sva evropska mora su i naša. Zaključak gradimo samopruge i puteve po Srbiji. Sto se tiče koridora 11 srpski interes je do Užica. Ovaj sadašnji put od Užica prema Crnoj Gori je dovoljan za ovo malo stanovnika koji tamo žive.

BOJAN

pre 14 godina

Neko kaze, treba njima izlaz u Evropu.ja u tom iskazu nalucujem samo zlokobnu zelju za svoje komsije u kojoj se ne zeli nista dobro istim u buducnosti. U CG je vec raspisan tender za iszgradnju jadransko jonskog autoputa,koji ce se spojiti sa hrvatskim i preko albanije sa grckim sto dovoljno govori o logici i razmisanjima podgorice.

peki74

pre 14 godina

1997 godine sam poslednji put letovao u CG.od tada do 2006 nisan isao na letovanje.2006 sam isao u Portogaliju.da li mislite da ce posle ukidanja viza neko pozeleti da ide u Crnu Goru na letovanje?dosta vise o tom auto putu.hvala

Iznendajen

pre 14 godina

Prvo da se zavrsi koridor 10. Kad se to zavrsi neka prave ono sta zele i gde imaju veliku proviziju. Treba da nesto sto pocne da se gradi i bude zavrseno. Ministre prvo napravi jedno a zatim predji na drugo. Znamo da imas veze sa Crnom Gorom al bar brate uradi nesto koristno i za Srbiju.

pešikan

pre 14 godina

U zemlji Srbiji ima političara koji rade protiv interesa svoje zemlje. Cela ova prazna priča o autoputu prema Baru je samo pokriće za pravdanje investicije u Luku Bar - a neko je zalegao da bap Srbija kupi nešto što niko drugi neće. Luka Bar je po svim aršinima, baš kao i autoput i ona pruga u propadanju, na dnu lestvice ekonomskih prioriteta Srbije. Naime, ako krenemo od postojeće pruge BG-Bar, samo njeno održavanje i rekonstrukcija koštaju milijarde. Autoput - takođe. Čemu onda luka ako će, recimo, za nekoliko godina postojati autoput Niš-Drač i ta albanska luka će biti još jedna u nizu na "dohvat ruke". U Srbiji treba da se shvati da Crna Gora nije ni bliska ni bratska, već samo jedna od susednih država i da ničim ne zavređuje poseban tretman. Naravno da u perspektivi treba graditi autoput i poboljšavati infrastrukturu (što je bitno za jugozapadnu Srbiju), ali jasno je da će se prvo završavati Koridor 10, pa železnica na K10, pa bočne deonice (BG-Požega, ka Temišvaru, deonica Pojate-Višegrad), pa tek onda Požega-Boljari. A što se same Crne Gore tiče, i tamo su demagozi na vlasti - možda se napravi autoput Bar-Podgorica, ali ništa više od toga. Pričaju prazne priče, ali to je već njihov problem.

Бојан

pre 14 godina

Мени није баш у складу са ѕдравим разумом тврдња да сви политичари у Србији, који су једногласни по овом питању, и кључни бизнисмени раде на штету своје државе. Једно знам сигурно, а то је да смо сви ми који пишемо сада ове кометаре лаици за поменуту област.Неко каже, ауто-пут само до ужица. Е, како би ти срећници усрећили ову државу. То реците Прибоју и Пријепољу, па ћете видјети. ПОГРЕШНО ЈЕ ШТО СЕ АУТО ПУТ С КРАЈА НА КРАЈ ДРЖАВЕ ТУМАЧИ КАО ПУТ ЗА СУСЈЕДНУ.ЈА У ТОМЕ ВИДИМ САМО ПЛИТКУ СУЈЕТУ И НИШТА ДО ЊЕ. ГЛЕДАЈМО ТО СЕ ЉЕПШЕ И ПРАГМАТИЧНИЈЕ СТРАНЕ. КО ЈЕ ИКАДА БИО У ГУБИТКУ ОД АУТО ПУТЕВА. Србија ће цјелокупна бити прожета аутопутевима, а то да ли неко с друге стране прикључити се на тај пут или не и кад ће, то ствар тог другог. србија треба да има аутпутеве с краја на крај себе саме. због себе, а не због других.СРБИ У СРБИЈИ ИМАЈУ СВОЈУ КУЋУ КОЈУ ТРЕБА ДА РАЗВИЈАЈУ СВОЈУ КУЋУ У ПОТПУНОСТИ ЗА ДОБРО СВИХ А НЕ СЕЛЕКТИВНО. п.с. пише вам Србин из Црне Горе.

Lala iz Banata

pre 14 godina

@Anto
"Neka fala, vidjeli smo vase "radove"od 1918."

Uh! Odoste vi daleko gos'n Anto!
Ne treba unazad dalje od 1979... i sledećih deset-petnaest godina. Ja sam, kao i svi zaposleni u Srbiji odvajao OD SVOG RADA I SVOJE PLATE da pomognem braći u Crnoj Gori. A kako su se "braća" pokazala - znamo.
DakeleM dete, bolje ćuti kada ne znaš kako je bilo.
A i sada vam je privreda sjajna. Od tri fabrike koje imate - dve ne rade. :(

losmi

pre 14 godina

To sto se ministar ne znaci da mozete da lazete narod i pricate sta hocete i kada hocete...Vi ste tipican primer ministra koji samo pravi bla bla bla bez trunke smisla.

dejan

pre 14 godina

Nedam moje pare CRnog Gori! Dosta vise sa tim spinovanjem javnosti kako nama taj put treba.

Crnogorski lobi u Srbiji jednom mora da polomi zube!

Trebinjac

pre 14 godina

Crnogorski sef diplomatije Milan Rocen rekao je povodom ukidanja viza crnogorskim gradjanima :"Nasa radost bila bi potpunija da su i gradjani Kosova i Albanije u istoj takvoj poziciji,ali verujemo da ni za njih taj dan nije daleko!!!"Terazijski dukljani su resili i na silu da izvlace Duklju iz izolacije. Rumunija i republika Srpska su strateski interes Srbije,i to treba povezati auto-putem!!!

Vozac

pre 14 godina

E kad je Kostic to preuzeo, to mora da valja. Neverovatno! I dajte vise, prvo zavrsite ovaj Koridor 10 i obilaznicu oko BG-a, pa onda krenite da gradite nove autoputeve.

Sasa

pre 14 godina

Taj autoput neka finansiraju Crnogorci, pošto nama ne treba. Neka prvo završe ovaj do Subotice , izgrade železnički most u Novom Sadu ...
Sramota i glupost

Pingvin

pre 14 godina

Zar je moguce da neko zdravog razuma misli da Srbiji ne treba autoput do Milanovca, Cacka i Uzica??? Mislim da je to prioritet, a za dalje naci ce vec neko racunicu da gradi. Koridor 10 ide do Turske ali ne i do njenih interesa u Bosni i Sandzaku!!! A mislim da je bolje da put do tamo ide preko Beograda a ne Pristine.
Sto se tice luke kome treba kupice je i kraj price!!!

Anto

pre 14 godina

Srbi dobro ste informisani, svaka cast.
Crna Gora gradi (sadasnje vrijeme) put Bar- granica sa Srbijom, znaci niko ne trazi niti moze da Srbi tu nesto kao rade. Neka fala, vidjeli smo vase "radove"od 1918.
Privatizacija u stvari zakup luke Bar ce se desiti i sa vama ali i bez vas. ako ima neko interes on ce i ulagat a ako ne eto vam brace rumuna, Bugara ( no vam ga i oni zabise juce u Hag) i Grka.
9 Decembra predajemo odgovore na upitnik i nismo vam trazili da nam bacate listice ili sapcete no smo ga sami odgovorili.
Juce smo pozvani u MAP sto je posljednji korak do punopravnoga clanstva u NATO (tako se primirite malo da vas ne izbombardujemo, odma:)))))

adje

pre 14 godina

kada bude autoput prosao kroz rasku, novi pazar, sjenicu pester, za crnu goru onda se javite i pricajte o evropi.gledam sve vise ljudi putuju avionom iz svih delova svijeta za srbiju,sad neko treba da ide iz frankfurta ili iz amsterdama nije bitno za sandzak ili rasku oblast, kako hocete, svi idu do pristine,jer iz pristine do raske ti je jedan ipo sat a iz beograda 4 do 5 sati,pa sad vi vidite,i tako se puni budzet u pristini i na kosovu a srbija gubi,zato kazem treba da autoput iz beograda prodje kroz rasku,novi pazar,sjenicu i pester,pa bi ljudi iz beograda dolazili u ovaj kraj za 2 sata a ne kao sto sam to naveo 4 ili 5 sati ili da se otvori aerodrom u sjenici,sto je ta lokacija pogodna ne za jedan nego za deset aerodroma,tako bi i gradjani srbije i vlada imala interes ,bilo bi dobro vladi i gradjanima,morate malo bolje da razmisljate vi politicari ili ostavite nama mladima da vodimo drzavu kako treba.

miki

pre 14 godina

Jasno je kao dan da ljudi u Srbiji nisu za taj glupi auto put. Mrkonjic je ostatak komunista koji su jos uvek /na zalost/ na vaznim mestima.Srbija ima Solun /treba samo da sredi prugu BG - Presevo/ to je i onako koridor 1o/ pruga ravna a kroz Makedoniju i Grcku boli glava. Za Rumuniju jos lakse /BG Vrsac 90 km./ a u Rumuniji 16o km na sat.I da ne duzim predlazem da B92 krene u jednu veliku akciju a to je raspisivanje referenduma po tom pitanju. Ovaj sto pise kako Crna gora gradi auto put za sebe lupa. Gradie oni jer se nadaju da Srbija produzi do Beograda jer Crna gora nema izlaz u Evropu. uostalom priznali su Kosovo pa neka idu preko Pristine samo ne znam dokle ce da stignu? A nasa Vlada neka saceka juni mesec i vidi kako ce vozovi za Crnu gori biti prazni. Nema viza i onda svi odose u Grcku, Bugarsku, Spaniju svuda gde su dobro dosli i gde nema krava na plazama. I gde se to ne placa vec stavis peskir gde ti je volja. a Crna gora neka uziva daleko joj lepa kuca.

Ivan

pre 14 godina

Koridor 11 ne postoji. On je samo plod nase maste. Postoji 10 koridora od kojih smo mi na koridoru 7 (reka Dunav) i na koridoru 10 koji vodi ka Grckoj i Turskoj (ovaj o kome se stalno prica). Koridor 11 nigde ne postoji. 10 koridora je utvrdjeno jos, ako se ne varam 93 godine, i ni jedan vise. Cak je i nas koridor 10 utvrdjen godinu dana kasnije u odnosu na ovih 9 i to na insistiranje Grcke, Bugarske i Turske a nikako na nasu inicijativu posto tih godina mi nismo imali nikakvu mogucnost da se oglasimo. Svako ko zeli sve ovo lepo moze da proveri. Koridor 11,12,13...ne postoje i mogu biti samo plod necije zelje ili maste. Pritom mi ni ovaj koridor 10 nismo zavrsili iako nam Grcka svestrano pomaze jer su ono bez nas odseceni od ostatka zapadne evrope a da mi pritom lepo i uredno uzimamo sve kredite ali projekte uopste ne realizujemo. Zar neko uopste misli da smo mi u stanju da za dve godine zavrsimo koridor 10 kroz grdelicku i sicevacku klisuru koje su tereni extremno teski za izgradnju kad ne mozemo da zavrsimo deo kroz Vojvodinu koja je ravna kao `tepsija`.
Gospodo ministri, njihovi savetnici, pomocnici...uhvatite se vi lepo lopate, krampa i vec bilo kojih orudja kad ne znate da koristite olovke, mikrofone...dajte sansu mladim ljudima koji se skoluju za te stvari o kojima vi pricate, a za njih ste culi verovatno, ustvari naculi, preko tv-a, novina ili nekog dugog sredstva informisanja.

ZokyNBGD

pre 14 godina

Ovo stvarno nema smisla, kako ga nije sramota da svakih par meseci izlazi u medije sa bombastičnim najavama, od kojih neće biti ništa, iskreno u ovom slučaju se i nadam da neće biti ništa, jer ne vidim interes Srbije da učestvuje u tako nečem. Spucali smo milijarde u prugu Beograd-Bar kojom dnevno saobraća pola voza, spomenik našoj gluposti!
Milutine, idi gradi sebi neku kućicu na drvetu, pusti da sami radimo!

milan građevinac

pre 14 godina

20mil € je novac koji je za početak sasvim dovoljan da se krene u izradu tehničke dokumenatacije, studije izvodljivosti...
A što se tiče luke, to bi bila prava stvar samo pod uslovom da je ne vode političari već manadžeri. Pa da vidiš čuda, država ima 52% vlasništva pa svake godine ubire dividendu koju koristi za infrastrukturu, itd.

Svasta

pre 14 godina

Koga zanima put prema CG?! Ma,hajde,molim vas. Zavrsite taj koridor 10. To je nesto od cega cemo imati koristi. Pa posle da spajamo sever Srbije sa Jugom, istok Srbije sa zapadom. Manite se Cg. Kome oni i put prema njima trebaju?

Odavde

pre 14 godina

E ove komunjare su baš uporne. Prvo Milošević nije mogao preboleti što Srbija nema izlaz na more, zatim Koštunica pa sad ovaj... Mađarska nema izlaz na more a ipak nam beži bar 20 godina :-)

sf.bg.ac.rs

pre 14 godina

@igi
Kad nesto komentarisete onda se prvo informisite.
Naravno da cemo graditi samo svoj deo autoputa kroz Srbiju,koji ce se prikljuciti na autoput koji su crnogorci vec poceli da grade.O znacaju Luke bar za ceo istocni blok necu da trosim reci,pod uslovom da se resi prilaz velikim brodovima!

Prvo bi ti trebao da se informises! Kolicina robe i kontejnera koja prodje kroz Bar zanemarljiva je u odnosu na Solun, Rijeku, Konstancu kojima i Srbija gravitira. Evo ti i primer: 90% kontejnera kod nas dolazi iz Rijeke. Troskovi i vermena transporta od bara do Bg 3x veci nego u slucaju Rijeke. Ovde govorim o Rijeci jer sam radio seminarski rad vezan za transport kontejnera pa znam malo vise. Nisam hrvat vec govorim objektivno. prelistaj malo net...

shljaker

pre 14 godina

Pa i ako je od njega mnogo je...Rentabilnije a i korisnije u sirem smislu bi bila izgradnja auto puta od Beograda do njegovog sela...To bi ja podrzao, majke mi.

fiskalac

pre 14 godina

Sjajna vest mi cemo u pravljenju autoputa i popravci pruge ucestvovati sa 95 % a Crna Gora 5 % , jer je toliko puta na njihovom delu, pa ce nas verovatno zdusno podrzati u toj nameri, mogli bi da napravimo i autoput i prugu Bar- Tirana , pa bi svi ziveli srecno i veselo kao u bajci.

igi

pre 14 godina

Kad nesto komentarisete onda se prvo informisite.
Naravno da cemo graditi samo svoj deo autoputa kroz Srbiju,koji ce se prikljuciti na autoput koji su crnogorci vec poceli da grade.O znacaju Luke bar za ceo istocni blok necu da trosim reci,pod uslovom da se resi prilaz velikim brodovima!

Zika

pre 14 godina

U iole normalnim zemljama, za ovakve neodgovorne izjave koje su na nivou deteta, ministri bi momentalno bili smenjeni! U Srbiji nista, nekoliko komentara na ovom sajtu i to je sve. To je Srbija koja hoce u EU!

marko_bar

pre 14 godina

ja ne znam u kojem ste vi Srbijanci tripu pa mislite da se sve vrti oko vas.Aloo mi taj autoput vec gradimo uveliko tako da nam vas dio puta i ne treba ,poenta je kako rece nas premijer da se spoje jug i sjever crne gore ovim autoputem ,a ako srbija bude htjela da gradi bice jos bolje.Tako da oladite malo s tim kao srbija gradi zbog CG nije tacno mi ga gradimo za nas ,a vi ako ocete graite za svoje gradove cacak valjevo uzice... ako necete vasa stvar! Ukapirajte vise da nismo ista drzava,mi gledamo svoj interes vi vas! poz

Dusan Silni

pre 14 godina

Mrkonjicu,Mrkonjicu,
Slazem se jedino poluauto putem Preljina -Zlatibor.Nama auto put dalje prema Crnoj Gori ne treba,ali nam treba modernizovan posle zavrsetka Koridora 10 magistralni put Pirot-Knjazevac Yajecar,Brza Palanka do Velikog Gradista i Pozarevca.Pusti Crnogorce ako im treba oni ce to sa bracom iz Tirane da urade.

Goran

pre 14 godina

Kakav sarlatan i neznalica. Onom institutu CIP je svanulo kada je on prestao da bude ge.dir. A i to je bila funkcija "nahrani svinje i nista ne diraj". Kao kad bi sada dir. RATELA rekao da je uspesan rukovodioc.
Ne znam na kakav je politicki cilj mislio. Ako sa 20 mil EUR pocne autoput onda ce izgraditi ČITAVIH 6 km autoputa, koje će u naredne tri godine otvarati 66 puta! Verovatno je na taj politički cilj mislio!

Dexterijus

pre 14 godina

Autoput BG-Cacak-Uzice-Nova Varosh-Prijepolje moze, sta cemo mi u CG. Pa ima bar 3 bolje luke od Luke Bar.
Solun,Rijeka,Burgas, Konstanca!
Slazem se da treba po Srbiji zavrsiti poslove pa cemo posle o "susedima"!!!!!
Zasto se nerazmislja o autoputu koji bi spojio Uzice sa Zajecarom popreko Srbije?!

Milos

pre 14 godina

Sa 20 miliona evra u normalnim zemljama bi izgradio 6-7 km auto puta, u Srbiji dok svako pomalo strpa u svoj dzep,2-3km. Tim tempom, auto put cete izgraditi u sledecih 200 godina :)

samo pitam

pre 14 godina

Jel to da će država dati što je moguće manje para, "jer ih nema" kako kažete g. Mrkonjiću, jel to znači i da će taj put biti građen po deonicama od 10km, sa pola profila, bez odbojne, zaštitne i ograde protiv buke, kao što ste radili do sada ove deonice na koridoru 10, ili ćete još nešto da skrešete?

Pera

pre 14 godina

Reklo bi se da je nas ministar Mrkonjic tesko podneo vreme dok nije bio na vlasti pa je prespavao isto i jos uvek ne shvata da Srbija vise ne izdrzava Crnu Goru (podseticu da je u vreme zajednice Crna Gora ucestvovala sa 5% prihoda u ukupnom budzetu a da je trosila preko 35% plus struju, vodu...).

Mi nemamo interesa da gradimo auto-put Beograd-Bar jer nismo ni nase sagradili, mi bi trebali da zavrsimo pre svega koridor 10, obilaznicu i par mostova, prokop, i tek onda razmisljati o iznajmljivanju kojekakve nerentabilne luke.
U krajnjem slucaju ako bi se naslo sredstava za gradnju auto-puta trebali bi da gradimo isti samo kroz Srbiju i ni metar dalje!

Ministar izgleda ne shvata da ovo vise nije vreme Milosevica i da ne moze da radi ono sto on licno misli da bi trebao, sto mi uzgred nikako nije jasno kako je dosao do zakljucka da treba ulagati u neisplative poduhvate.

Mogli bi se malo okanuti toga i poceti da gradimo obnovljive izvore energije jer imamo potencijala za iste itekako a i struju je moguce izvoziti.

Pera

pre 14 godina

Reklo bi se da je nas ministar Mrkonjic tesko podneo vreme dok nije bio na vlasti pa je prespavao isto i jos uvek ne shvata da Srbija vise ne izdrzava Crnu Goru (podseticu da je u vreme zajednice Crna Gora ucestvovala sa 5% prihoda u ukupnom budzetu a da je trosila preko 35% plus struju, vodu...).

Mi nemamo interesa da gradimo auto-put Beograd-Bar jer nismo ni nase sagradili, mi bi trebali da zavrsimo pre svega koridor 10, obilaznicu i par mostova, prokop, i tek onda razmisljati o iznajmljivanju kojekakve nerentabilne luke.
U krajnjem slucaju ako bi se naslo sredstava za gradnju auto-puta trebali bi da gradimo isti samo kroz Srbiju i ni metar dalje!

Ministar izgleda ne shvata da ovo vise nije vreme Milosevica i da ne moze da radi ono sto on licno misli da bi trebao, sto mi uzgred nikako nije jasno kako je dosao do zakljucka da treba ulagati u neisplative poduhvate.

Mogli bi se malo okanuti toga i poceti da gradimo obnovljive izvore energije jer imamo potencijala za iste itekako a i struju je moguce izvoziti.

Milos

pre 14 godina

Sa 20 miliona evra u normalnim zemljama bi izgradio 6-7 km auto puta, u Srbiji dok svako pomalo strpa u svoj dzep,2-3km. Tim tempom, auto put cete izgraditi u sledecih 200 godina :)

Zika

pre 14 godina

U iole normalnim zemljama, za ovakve neodgovorne izjave koje su na nivou deteta, ministri bi momentalno bili smenjeni! U Srbiji nista, nekoliko komentara na ovom sajtu i to je sve. To je Srbija koja hoce u EU!

Dexterijus

pre 14 godina

Autoput BG-Cacak-Uzice-Nova Varosh-Prijepolje moze, sta cemo mi u CG. Pa ima bar 3 bolje luke od Luke Bar.
Solun,Rijeka,Burgas, Konstanca!
Slazem se da treba po Srbiji zavrsiti poslove pa cemo posle o "susedima"!!!!!
Zasto se nerazmislja o autoputu koji bi spojio Uzice sa Zajecarom popreko Srbije?!

Goran

pre 14 godina

Kakav sarlatan i neznalica. Onom institutu CIP je svanulo kada je on prestao da bude ge.dir. A i to je bila funkcija "nahrani svinje i nista ne diraj". Kao kad bi sada dir. RATELA rekao da je uspesan rukovodioc.
Ne znam na kakav je politicki cilj mislio. Ako sa 20 mil EUR pocne autoput onda ce izgraditi ČITAVIH 6 km autoputa, koje će u naredne tri godine otvarati 66 puta! Verovatno je na taj politički cilj mislio!

miki

pre 14 godina

Jasno je kao dan da ljudi u Srbiji nisu za taj glupi auto put. Mrkonjic je ostatak komunista koji su jos uvek /na zalost/ na vaznim mestima.Srbija ima Solun /treba samo da sredi prugu BG - Presevo/ to je i onako koridor 1o/ pruga ravna a kroz Makedoniju i Grcku boli glava. Za Rumuniju jos lakse /BG Vrsac 90 km./ a u Rumuniji 16o km na sat.I da ne duzim predlazem da B92 krene u jednu veliku akciju a to je raspisivanje referenduma po tom pitanju. Ovaj sto pise kako Crna gora gradi auto put za sebe lupa. Gradie oni jer se nadaju da Srbija produzi do Beograda jer Crna gora nema izlaz u Evropu. uostalom priznali su Kosovo pa neka idu preko Pristine samo ne znam dokle ce da stignu? A nasa Vlada neka saceka juni mesec i vidi kako ce vozovi za Crnu gori biti prazni. Nema viza i onda svi odose u Grcku, Bugarsku, Spaniju svuda gde su dobro dosli i gde nema krava na plazama. I gde se to ne placa vec stavis peskir gde ti je volja. a Crna gora neka uziva daleko joj lepa kuca.

Ivan

pre 14 godina

Koridor 11 ne postoji. On je samo plod nase maste. Postoji 10 koridora od kojih smo mi na koridoru 7 (reka Dunav) i na koridoru 10 koji vodi ka Grckoj i Turskoj (ovaj o kome se stalno prica). Koridor 11 nigde ne postoji. 10 koridora je utvrdjeno jos, ako se ne varam 93 godine, i ni jedan vise. Cak je i nas koridor 10 utvrdjen godinu dana kasnije u odnosu na ovih 9 i to na insistiranje Grcke, Bugarske i Turske a nikako na nasu inicijativu posto tih godina mi nismo imali nikakvu mogucnost da se oglasimo. Svako ko zeli sve ovo lepo moze da proveri. Koridor 11,12,13...ne postoje i mogu biti samo plod necije zelje ili maste. Pritom mi ni ovaj koridor 10 nismo zavrsili iako nam Grcka svestrano pomaze jer su ono bez nas odseceni od ostatka zapadne evrope a da mi pritom lepo i uredno uzimamo sve kredite ali projekte uopste ne realizujemo. Zar neko uopste misli da smo mi u stanju da za dve godine zavrsimo koridor 10 kroz grdelicku i sicevacku klisuru koje su tereni extremno teski za izgradnju kad ne mozemo da zavrsimo deo kroz Vojvodinu koja je ravna kao `tepsija`.
Gospodo ministri, njihovi savetnici, pomocnici...uhvatite se vi lepo lopate, krampa i vec bilo kojih orudja kad ne znate da koristite olovke, mikrofone...dajte sansu mladim ljudima koji se skoluju za te stvari o kojima vi pricate, a za njih ste culi verovatno, ustvari naculi, preko tv-a, novina ili nekog dugog sredstva informisanja.

sf.bg.ac.rs

pre 14 godina

@igi
Kad nesto komentarisete onda se prvo informisite.
Naravno da cemo graditi samo svoj deo autoputa kroz Srbiju,koji ce se prikljuciti na autoput koji su crnogorci vec poceli da grade.O znacaju Luke bar za ceo istocni blok necu da trosim reci,pod uslovom da se resi prilaz velikim brodovima!

Prvo bi ti trebao da se informises! Kolicina robe i kontejnera koja prodje kroz Bar zanemarljiva je u odnosu na Solun, Rijeku, Konstancu kojima i Srbija gravitira. Evo ti i primer: 90% kontejnera kod nas dolazi iz Rijeke. Troskovi i vermena transporta od bara do Bg 3x veci nego u slucaju Rijeke. Ovde govorim o Rijeci jer sam radio seminarski rad vezan za transport kontejnera pa znam malo vise. Nisam hrvat vec govorim objektivno. prelistaj malo net...

Svasta

pre 14 godina

Koga zanima put prema CG?! Ma,hajde,molim vas. Zavrsite taj koridor 10. To je nesto od cega cemo imati koristi. Pa posle da spajamo sever Srbije sa Jugom, istok Srbije sa zapadom. Manite se Cg. Kome oni i put prema njima trebaju?

samo pitam

pre 14 godina

Jel to da će država dati što je moguće manje para, "jer ih nema" kako kažete g. Mrkonjiću, jel to znači i da će taj put biti građen po deonicama od 10km, sa pola profila, bez odbojne, zaštitne i ograde protiv buke, kao što ste radili do sada ove deonice na koridoru 10, ili ćete još nešto da skrešete?

marko_bar

pre 14 godina

ja ne znam u kojem ste vi Srbijanci tripu pa mislite da se sve vrti oko vas.Aloo mi taj autoput vec gradimo uveliko tako da nam vas dio puta i ne treba ,poenta je kako rece nas premijer da se spoje jug i sjever crne gore ovim autoputem ,a ako srbija bude htjela da gradi bice jos bolje.Tako da oladite malo s tim kao srbija gradi zbog CG nije tacno mi ga gradimo za nas ,a vi ako ocete graite za svoje gradove cacak valjevo uzice... ako necete vasa stvar! Ukapirajte vise da nismo ista drzava,mi gledamo svoj interes vi vas! poz

Odavde

pre 14 godina

E ove komunjare su baš uporne. Prvo Milošević nije mogao preboleti što Srbija nema izlaz na more, zatim Koštunica pa sad ovaj... Mađarska nema izlaz na more a ipak nam beži bar 20 godina :-)

Dusan Silni

pre 14 godina

Mrkonjicu,Mrkonjicu,
Slazem se jedino poluauto putem Preljina -Zlatibor.Nama auto put dalje prema Crnoj Gori ne treba,ali nam treba modernizovan posle zavrsetka Koridora 10 magistralni put Pirot-Knjazevac Yajecar,Brza Palanka do Velikog Gradista i Pozarevca.Pusti Crnogorce ako im treba oni ce to sa bracom iz Tirane da urade.

Pingvin

pre 14 godina

Zar je moguce da neko zdravog razuma misli da Srbiji ne treba autoput do Milanovca, Cacka i Uzica??? Mislim da je to prioritet, a za dalje naci ce vec neko racunicu da gradi. Koridor 10 ide do Turske ali ne i do njenih interesa u Bosni i Sandzaku!!! A mislim da je bolje da put do tamo ide preko Beograda a ne Pristine.
Sto se tice luke kome treba kupice je i kraj price!!!

ZokyNBGD

pre 14 godina

Ovo stvarno nema smisla, kako ga nije sramota da svakih par meseci izlazi u medije sa bombastičnim najavama, od kojih neće biti ništa, iskreno u ovom slučaju se i nadam da neće biti ništa, jer ne vidim interes Srbije da učestvuje u tako nečem. Spucali smo milijarde u prugu Beograd-Bar kojom dnevno saobraća pola voza, spomenik našoj gluposti!
Milutine, idi gradi sebi neku kućicu na drvetu, pusti da sami radimo!

Lala iz Banata

pre 14 godina

@Anto
"Neka fala, vidjeli smo vase "radove"od 1918."

Uh! Odoste vi daleko gos'n Anto!
Ne treba unazad dalje od 1979... i sledećih deset-petnaest godina. Ja sam, kao i svi zaposleni u Srbiji odvajao OD SVOG RADA I SVOJE PLATE da pomognem braći u Crnoj Gori. A kako su se "braća" pokazala - znamo.
DakeleM dete, bolje ćuti kada ne znaš kako je bilo.
A i sada vam je privreda sjajna. Od tri fabrike koje imate - dve ne rade. :(

pešikan

pre 14 godina

U zemlji Srbiji ima političara koji rade protiv interesa svoje zemlje. Cela ova prazna priča o autoputu prema Baru je samo pokriće za pravdanje investicije u Luku Bar - a neko je zalegao da bap Srbija kupi nešto što niko drugi neće. Luka Bar je po svim aršinima, baš kao i autoput i ona pruga u propadanju, na dnu lestvice ekonomskih prioriteta Srbije. Naime, ako krenemo od postojeće pruge BG-Bar, samo njeno održavanje i rekonstrukcija koštaju milijarde. Autoput - takođe. Čemu onda luka ako će, recimo, za nekoliko godina postojati autoput Niš-Drač i ta albanska luka će biti još jedna u nizu na "dohvat ruke". U Srbiji treba da se shvati da Crna Gora nije ni bliska ni bratska, već samo jedna od susednih država i da ničim ne zavređuje poseban tretman. Naravno da u perspektivi treba graditi autoput i poboljšavati infrastrukturu (što je bitno za jugozapadnu Srbiju), ali jasno je da će se prvo završavati Koridor 10, pa železnica na K10, pa bočne deonice (BG-Požega, ka Temišvaru, deonica Pojate-Višegrad), pa tek onda Požega-Boljari. A što se same Crne Gore tiče, i tamo su demagozi na vlasti - možda se napravi autoput Bar-Podgorica, ali ništa više od toga. Pričaju prazne priče, ali to je već njihov problem.

peki74

pre 14 godina

1997 godine sam poslednji put letovao u CG.od tada do 2006 nisan isao na letovanje.2006 sam isao u Portogaliju.da li mislite da ce posle ukidanja viza neko pozeleti da ide u Crnu Goru na letovanje?dosta vise o tom auto putu.hvala

Anto

pre 14 godina

Srbi dobro ste informisani, svaka cast.
Crna Gora gradi (sadasnje vrijeme) put Bar- granica sa Srbijom, znaci niko ne trazi niti moze da Srbi tu nesto kao rade. Neka fala, vidjeli smo vase "radove"od 1918.
Privatizacija u stvari zakup luke Bar ce se desiti i sa vama ali i bez vas. ako ima neko interes on ce i ulagat a ako ne eto vam brace rumuna, Bugara ( no vam ga i oni zabise juce u Hag) i Grka.
9 Decembra predajemo odgovore na upitnik i nismo vam trazili da nam bacate listice ili sapcete no smo ga sami odgovorili.
Juce smo pozvani u MAP sto je posljednji korak do punopravnoga clanstva u NATO (tako se primirite malo da vas ne izbombardujemo, odma:)))))

Trebinjac

pre 14 godina

Crnogorski sef diplomatije Milan Rocen rekao je povodom ukidanja viza crnogorskim gradjanima :"Nasa radost bila bi potpunija da su i gradjani Kosova i Albanije u istoj takvoj poziciji,ali verujemo da ni za njih taj dan nije daleko!!!"Terazijski dukljani su resili i na silu da izvlace Duklju iz izolacije. Rumunija i republika Srpska su strateski interes Srbije,i to treba povezati auto-putem!!!

shofer

pre 14 godina

@Anto
neki kompleksi su ne izlečivi
Naravno da Srbiji treba više auto puteva,i dobrih puteva uopšte,ali ne zbog luke Bar.Što se tiče ekonomskih opravdanosti,dogoročnije,a i na osnovi iskustva iz istorije,mišljenja sam da je Solun pravo rešenje za Srpsku ekonomiju.To je Luka koja razvijena i ne treba je dodatno razvijati,za razliku od Barske.Idealno bi bilo da se koriste obe luke,Solun kao primarna a Bar kao sekundarna,zbog kontrole regiona.Solun-globalno,Bar-lokalno

Ivan

pre 14 godina

Srbiji su potrebne pruge koje dozvoljavaju vozovi bar 150 km/h brzine da povezu siromasnu unutrasnjost i prigradskih mesta sa gradovima,da omoguci jeftin dolazak gradjanima do posla i ucenicima do obrazovanja.Osim ekonomskih postoje i ekoloski razlozi razvoja javnog prevoza u odnosu na automobilski.Ovaj covek ima obavezu prema mafijisima koji su pokupovali zemlju prema trasi koju su im doturili da ih isplati novcem gradjan Srbije.

adje

pre 14 godina

kada bude autoput prosao kroz rasku, novi pazar, sjenicu pester, za crnu goru onda se javite i pricajte o evropi.gledam sve vise ljudi putuju avionom iz svih delova svijeta za srbiju,sad neko treba da ide iz frankfurta ili iz amsterdama nije bitno za sandzak ili rasku oblast, kako hocete, svi idu do pristine,jer iz pristine do raske ti je jedan ipo sat a iz beograda 4 do 5 sati,pa sad vi vidite,i tako se puni budzet u pristini i na kosovu a srbija gubi,zato kazem treba da autoput iz beograda prodje kroz rasku,novi pazar,sjenicu i pester,pa bi ljudi iz beograda dolazili u ovaj kraj za 2 sata a ne kao sto sam to naveo 4 ili 5 sati ili da se otvori aerodrom u sjenici,sto je ta lokacija pogodna ne za jedan nego za deset aerodroma,tako bi i gradjani srbije i vlada imala interes ,bilo bi dobro vladi i gradjanima,morate malo bolje da razmisljate vi politicari ili ostavite nama mladima da vodimo drzavu kako treba.

dejan

pre 14 godina

Nedam moje pare CRnog Gori! Dosta vise sa tim spinovanjem javnosti kako nama taj put treba.

Crnogorski lobi u Srbiji jednom mora da polomi zube!

milan

pre 14 godina

@gospodine Anto
Sve najbolje ako je tako kako vi kazete lepo u CG ali ja i dalje na ulicama Beograda vidjam hiljade vasih sunarodnika kako dolaze u ovu nasu "losu" Srbiju iz Vase "super" CG.

Ovaj auto put ima smisla do Uzica ali prvo zavrsite koridor 10.

fiskalac

pre 14 godina

Sjajna vest mi cemo u pravljenju autoputa i popravci pruge ucestvovati sa 95 % a Crna Gora 5 % , jer je toliko puta na njihovom delu, pa ce nas verovatno zdusno podrzati u toj nameri, mogli bi da napravimo i autoput i prugu Bar- Tirana , pa bi svi ziveli srecno i veselo kao u bajci.

shljaker

pre 14 godina

Pa i ako je od njega mnogo je...Rentabilnije a i korisnije u sirem smislu bi bila izgradnja auto puta od Beograda do njegovog sela...To bi ja podrzao, majke mi.

igi

pre 14 godina

Kad nesto komentarisete onda se prvo informisite.
Naravno da cemo graditi samo svoj deo autoputa kroz Srbiju,koji ce se prikljuciti na autoput koji su crnogorci vec poceli da grade.O znacaju Luke bar za ceo istocni blok necu da trosim reci,pod uslovom da se resi prilaz velikim brodovima!

Ljubivoje I

pre 14 godina

Ovakve izjave gospodina Mrkonjića otkrivaju da su on i njemu slični ustvari duboko protiv ulaska Srbije u EU. Čuj Srbija treba da ima izlaz na more. Ej bre kada uđemo u EU sva evropska mora su i naša. Zaključak gradimo samopruge i puteve po Srbiji. Sto se tiče koridora 11 srpski interes je do Užica. Ovaj sadašnji put od Užica prema Crnoj Gori je dovoljan za ovo malo stanovnika koji tamo žive.

Sasa

pre 14 godina

Taj autoput neka finansiraju Crnogorci, pošto nama ne treba. Neka prvo završe ovaj do Subotice , izgrade železnički most u Novom Sadu ...
Sramota i glupost

Ivan

pre 14 godina

Jooooj!!
Veliki Mag Kostic ce da nam gradi drzavu.
Sram Vas bilo gospodine - sram bilo i Vas i Vashe kolege koji su nam razleshinarili drzavu i prodavali i poklanjali sve sto smo imali i sad nam omogucili Velike Ktitore koji su jachi od drzave da nam grade drzavu.
Toliko je para POZAJMLJENO, zatim POKLONJENO u privatizaciji, takodje neostvareno u loshim "prodajama" - da smo mogli ne Koridor 11 nego Koridor 520 da pravimo i da budemo zdravi i jaki - ali vi ste nam doveli drzavu do prosjachkog shtapa.
Preko 40 milijardi je do sad pozajmljeno (vracace i nashi praunuchici to, ako ne u novcu onda mozda u robi posto ce mozda za 200 godina krv recimo biti na ceni pa cemo moci nju da prodajemo, ali i to tesko s'obzirom da cemo imati mozda ni 1/10 populacije koju imamo danas), a od tih para ni jedan put - ni jedan most nisu napravljeni nego sad imamo velike Postenjachine i Rodoljube koji ce da nam grade i pomazu.

Hard kor...

highlander

pre 14 godina

Tako je kratko otkad smo u dvije samostalne države ali vi kao da ste u drugoj dimenziji. Pa vas u Srbiji niko ne informiše da Crna Gora uopšte ne planira da "ide u Evropu" preko SR. Kakva glupost! Zašto bi išli tuda sem ako nećemo ka Varšavi i Minsku?! Prioritet CG je jadransko-jonska autocesta (autoput) koji je sa hrvatske strane stigao več do luke Ploče i prilazi sve bliže Dubrovniku. S druge strane od Grčke kroz Albaniju već postoje neke završene etape. Ovaj put od Bara do granice sa SR mi gradimo za sebe i zbog sebe,a kako bismo integrisali ove rubne djelove države što su se "posrbili". Niko Mrkonjiću ništa ne traži nego Mrkonjić i njemu slični "patriote" vide da gube bitku za "Srbe" u CG pa na vrat- na nos hrabre crnogorske Srbe kako će Srbija prema njima. To Mrkonjić i ne krije pa kaže "politički razlozi" ali mnogi od vas ili ne čitaju vijest ili ih ništa ne zanima u vezi sa CG pa trče sa komentarima. Što se nas u CG tiče nama itekako odgovara što zaostalija Srbija uz granicu. Eto, treba ja to iz CG da vam pojasnim...

jefta

pre 14 godina

Završite prvo koridor 10 da idemo na more a tamo ima super moderna luka zove se SOLUN! Ja sa porodicom neću letovati u cg tako da nisam za izgradnju koridora 11?! Koliko će do jula biti pušteno km na koridoru 10 setite se kada je obećano da će sve biti završeno!! O tome treba misliti a ne o koridiru 11. Srbiji ne treba taj koridor a kome treba dajte mu koncesiju slobodno što se mene tiče pa neka ga gradi sa cg 1oo godina!

BOJAN

pre 14 godina

Neko kaze, treba njima izlaz u Evropu.ja u tom iskazu nalucujem samo zlokobnu zelju za svoje komsije u kojoj se ne zeli nista dobro istim u buducnosti. U CG je vec raspisan tender za iszgradnju jadransko jonskog autoputa,koji ce se spojiti sa hrvatskim i preko albanije sa grckim sto dovoljno govori o logici i razmisanjima podgorice.

mv

pre 14 godina

Dok mi Srbi kritikujemo naseg srpskog ( ne srbijAAnskog) ministra i njegove planove sa srpskim parama, na ovom srpskom sajtu, sjatilo se desetine Crnogoraca da nam poruce da se ne mesamo u njihove poslove???!!!
P.S. ovo "srbijAAnski" nije stamparska greska, tako oni to izgovaraju: naglaseno, uduplano "A". Zasto, nemam pojma?!

Iznendajen

pre 14 godina

Prvo da se zavrsi koridor 10. Kad se to zavrsi neka prave ono sta zele i gde imaju veliku proviziju. Treba da nesto sto pocne da se gradi i bude zavrseno. Ministre prvo napravi jedno a zatim predji na drugo. Znamo da imas veze sa Crnom Gorom al bar brate uradi nesto koristno i za Srbiju.

Бојан

pre 14 godina

Мени није баш у складу са ѕдравим разумом тврдња да сви политичари у Србији, који су једногласни по овом питању, и кључни бизнисмени раде на штету своје државе. Једно знам сигурно, а то је да смо сви ми који пишемо сада ове кометаре лаици за поменуту област.Неко каже, ауто-пут само до ужица. Е, како би ти срећници усрећили ову државу. То реците Прибоју и Пријепољу, па ћете видјети. ПОГРЕШНО ЈЕ ШТО СЕ АУТО ПУТ С КРАЈА НА КРАЈ ДРЖАВЕ ТУМАЧИ КАО ПУТ ЗА СУСЈЕДНУ.ЈА У ТОМЕ ВИДИМ САМО ПЛИТКУ СУЈЕТУ И НИШТА ДО ЊЕ. ГЛЕДАЈМО ТО СЕ ЉЕПШЕ И ПРАГМАТИЧНИЈЕ СТРАНЕ. КО ЈЕ ИКАДА БИО У ГУБИТКУ ОД АУТО ПУТЕВА. Србија ће цјелокупна бити прожета аутопутевима, а то да ли неко с друге стране прикључити се на тај пут или не и кад ће, то ствар тог другог. србија треба да има аутпутеве с краја на крај себе саме. због себе, а не због других.СРБИ У СРБИЈИ ИМАЈУ СВОЈУ КУЋУ КОЈУ ТРЕБА ДА РАЗВИЈАЈУ СВОЈУ КУЋУ У ПОТПУНОСТИ ЗА ДОБРО СВИХ А НЕ СЕЛЕКТИВНО. п.с. пише вам Србин из Црне Горе.

Mister No

pre 14 godina

@Anto,CG

E,bas me nasmeja covek,moram da priznam. Kaze:"Juce smo pozvani u MAP sto je posljednji korak do punopravnoga clanstva u NATO (tako se primirite malo da vas ne izbombardujemo, odma:)))))"
Pametan je ovaj nas narod,za svaki profil licnosti ima izreka koja ga savrseno opisuje. Za ovo bi najbolje odgovaralo:"Videla zaba da se konj potkiva,pa i ona digla nogu." :)))))))

Vozac

pre 14 godina

E kad je Kostic to preuzeo, to mora da valja. Neverovatno! I dajte vise, prvo zavrsite ovaj Koridor 10 i obilaznicu oko BG-a, pa onda krenite da gradite nove autoputeve.

mario

pre 14 godina

@Lala iz Banata
Eh kada bismo otvorili te priće ko je koliko za nekog izdvajao,ko je bio razvijen ko nerazvijen mogli bismo u nedogled.
Nadalje neznam zašto su neki ovdje ljuti na crnogorce,pa prića i ideja je potekla od srpskih ministara koji su sada presrećni što mogu dizati kredite gdje stignu,istina je bez kredita nemože se ni graditi.
I šta znaći Srbiji koncesija te luke neznam ali jedno je sigurno pomorska zemlja (mada se natjeće na mediteranskim igrama neznam po kom osnovu) ili sila neće postati.

milan

pre 14 godina

@ crnogorac..
zasto je neko isfrustriran? Samo imamo svoje misljenje. Apsolutno nepotrebno graditi auto put dalje od Uzica. Molim Crnogorce da ne glume kako je super kod njih a 9 meseci vise od 70% omladine provodi u Srbiji. Treba se auto putevima povezivati sa Evropom a ne sa drzavama u kojoj vlast imaju stranke koje osvajaju manje glasova nego sto Vozdovac ima biraca.

marko

pre 14 godina

Do luke Bar treba autoput koje ce da kosta oko 3 milijarde evra, plus u luku milijarda. Nas deo investicija bi bio verovatno oko 6 milijardi znajuci apetite nasih plus CG. Ne da je ovo neisplativo nego je apsurd i razmisljati. Imamo Dunav za plov po Evropi, a i do Konstance, a odatle do celog sveta. Blizina i cena kostanja transporta sve vodom je bez potrebe za analizom. Pa nas covek je vec postao znacajan igrac u recnom prevozu Dunavom, i njemu se isplati sta tu drzava ima da mrsi. Ako ovo nije dovoljan razlog za demonstracije bolje da ova Srbija vise i ne postoji.
Tacka.

dusan S

pre 14 godina

Od Nisa do Merdara na granici sa Kosovom ima oko 8o km, od tuda se povezujemo sa autoputem Mrdare-Pristina-Prizren-Drac sto od Draca do granice sa Kosovom Morina vec izgradjen autoput. To znaci da Srbija treba da gradi samo 80 km autoputa i da ima najbljizi izlaz na more. Uskoro zapadni Balkan bice clan EU pa nece biti granicnih prepreka.

milan građevinac

pre 14 godina

20mil € je novac koji je za početak sasvim dovoljan da se krene u izradu tehničke dokumenatacije, studije izvodljivosti...
A što se tiče luke, to bi bila prava stvar samo pod uslovom da je ne vode političari već manadžeri. Pa da vidiš čuda, država ima 52% vlasništva pa svake godine ubire dividendu koju koristi za infrastrukturu, itd.

Vladimir

pre 14 godina

"Navodeći da je za te svrhe iz državnog budžeta izdvojeno 20 miliona evra" - to je dovoljno za oko 4-5km autoputa... ovaj covek je neunistiv

Takav je Kole

pre 14 godina

Srbija trenutno ima bolji odnos sa Vatikanom nego sa Crnom Gorom, s tim što papu Benedikta XVI ne optužuju u Italiji da je šef organizovanog kriminala. Nažalost, Don Marlboro ima dosta rođaka bizmismena koji peru njegov novac po Srbiji preko kojih lobira da se taj autoput izgradi da bi mu došlo više turista iz istočne Evrope jer oni iz zapadne idu na bolje destinacije.

Dejan

pre 14 godina

Nisam planirao komentar, ali svakakvih ima pa ajde! Gospoda u CG kazu da prave svoj put, a da ih mi ne zanimamo. Odlicno, bolju vest odavno nisam cuo! Iovako smo posle zemljotresa celu CG mi podigli odbijale se dnevnice nasim radnicima godinama a to sad niko ne pominje, i to nije bilo dobrovoljno! Ziveo sam u Shvajcarsko pet godina i tamo je referendum za sva sporna pitanja, najsveziji primer gradnja dzamija, referendum i molim lepo! Zato bi gospoda koja vode ovu zemlju trebala malo da se uzmu u pamet!

Mrki

pre 14 godina

Srbijanska frustracija Crnom Gorom je presmijesna, vjerujte samo vasem zdravlju steti. Ako nemate interes da pravite put kroz Sumadiju, zapadnu Srbiju i Sandzak onda ga brate nemojte ni pravit. Kad god neko spomene Crnu Goru (i to uglavnom u Srbiji) narod po Srbiji (mada vecinom u Beogradu) podivlja. Svasta. Niko se u Crnoj Gori Srbijom ne bavi vise od neophodnog minimuma. Evo malo analizirajte pa cete vidjeti da se stalno Crna Gora povlaci, i to u najgorem kontekstu, po vasim medijima.

CRNOGORAC

pre 14 godina

Je li moguce kakve frustracije. Pa vi jos zivite u zabludama poput ove da Srbija pravi autoput u CG :) Da vas mozda Milo ne cera da se interesujete za luku i pravite autoput prema Baru ? Prevazidjite licne frustracije i ukapirajte da bez vas mogu svi, a vi ne mozete bez svih. Pozdrav Mrkonjicu, ne slusaj ove patriote iz fotelje i udri brate pa se vidimo na granici :)

dejan-minhen

pre 14 godina

autoput samo u jednom pravcu od Beograda ka Crnoj Gori...
Pa da svi brzo odu u Luksemburg pardon u Crnu Goru iz Moldavije pardon Srbije...

Ne znam sta trazite jos po Srbiji kada u Srbiji nista ne valja.Sigurno u Hrvatskoj i Albaniji fali studenata od 45 godina i koje kakvih direktora sa vezama.

Srbska.Crna gora

pre 14 godina

Ovi iz cg što pričaju što je počeo da se pravi put u cg,kakva izmišljotina i lupetanje.taj auto put(ako se ikad i bude napravio) će se jedino napravit ako SRBIJA napravi put do bara,jer ovi naši neće ni metra napravit!

Agim68

pre 14 godina

Nisu samo Milosevic i Kostunica borili da Srbija ima ilaz na more. To je bio san i mnogo drugih vladara Srbije ,pogotovo od 1912 do nedavno!Ta ideja koja potice od vremena strategije panslavizma, odavno je izumrla! Danas se tacno zna da Durres, (Drac)je Albanska luka, Bar, Crnogorska luka, Solun, Grcka luka i Sibenik, Hrvatska luka. Geografski Srbija nema izlazak na more i de je ona bliza Crnom Moru negu Jadranskom. Srbija ima Dunav, i nikako ne moze se smatrati kao primorska zemlja!

martin

pre 14 godina

napravite prvo put od pojata do uzica... od nisa do dimitrovgrada i do bujanovca pa tek posle ovo... sta ce nam auto put do crne gore? sta ce nam luka bar???

Aleksandar

pre 14 godina

Ako infrastruktura puno košta onda to nije infrastruktura već ulaganje ... A još ni stari auto put kao i železnica nisu razvijeni u skladu sa vremenom ...

losmi

pre 14 godina

To sto se ministar ne znaci da mozete da lazete narod i pricate sta hocete i kada hocete...Vi ste tipican primer ministra koji samo pravi bla bla bla bez trunke smisla.

Joko

pre 14 godina

Ne razumijem kako ljudi ne shvataju da je strateski vazno da Srbija ima brz izlaz na more i luku u staroj SRPSKOJ zemlji Crnoj Gori. Na godisnje odmore treba da idemo u staru srpsku zemlju Crnu Goru. Treba da njegujemo dobre odnose sa starom srpskom zemljom Crnom Gorom. Samo tako cemo sacuvati staru srpsku zemlju Crnu Goru. Najlakse je reci ko ih ... (mislim na staro srsko pleme Crnogorce). Mi Srbi, u staroj srspkoj zemji Crnoj Gori, ovo vidimo kao jedan od najpametnijih poteza koje je srpka vlada (nikako srbijaanska) povukla u potonje vrijeme i pokazala na najbolji nacin kako treba da se odnosi prema malom bratu. On je zalut'o, a veliki brat nije is'o da ga trazi i izvede na pravi put. Greske koje su pravljene u Beogradu jos od vremena kad je kralj Aleksandar udario na djeda svoga pa do neoprostivog odbacivanja potonje boegradske politicke bulumente su nacinile dovoljno stete, tako da je krajnje vrijeme da se Srbija pocne ponasati odgovorno. Ovo je dobar pocetak da stara srpska zemlja Crna Gora opet gleda ka Srbiji kao najvecem prijatelju i savezniku.

Anto

pre 14 godina

milan@
Milanche, sto ima cudno u tome da se Crnogorci (tacnije gradjeni CG) setaju Beogradom?
Morate znat da u CG stvarno ne postoji animozitet prema Srbij i da ljusi kad idu tamo ne osjecaju se kao u inostranstvu.
Zar to nije super?
Da li ima nekih pitanje koja se trebaju rijesit, da, ali to sigurni nije razlog da se ljudi ne posjecuju.
Shofer@
"neki kompleksi su ne izlečivi*
Pa ja evo vidim.
Ljudi iz vrha Srpske politike smatraju da Srbija treba da ulaze u luku Bar a ovdje se proziva citava Crna Gora da kao oce Srpske pare.
Pare su pare pa bilo cije da su. Na kraju ako smo bliski narodi mozda je i najbolje da Srbije ne ulaze u CG jer bi pare, ka u prijateljstvu, pokvarile isto.
I jos imamo komplekse?
S`vama je ponekad stvarno tesko diskutovat.
"lala iz Banata"
Miki, da ne nabrajamo sto se sve radilo i kupovalo od zajednickih para u SFRJ.
Strah me da bi na kraju vi vise vrcali no mi.
Zivio ti mene i moga bi zvat da probamo tu zimnicu:)

pjotr

pre 14 godina

Pa dobro gde su ti silni kadrovi što su decenijama školovani na saobraćajnom fakultetu, programiraju u Kanadi? Gde su da nam kažu da nama trebaju brze železnice. a ne autoputevi. Auto put samo do Niša, pa posle kroz Bugarsku. Da li neko u ovoj zemlji razmišlja o uticaju auto puta na životnu sredinu? Hoćemo brze železnice na ka Bugarskoj, Rumuniji, Madjarskoj, Hrvatskoj, BiH, ili ako patriJote više vole ka Republici Srpskoj (na isto mu se svodi).
A što se tiče "braće" crnogoraca, neka grade autoput prema braći Albancima sa Kosova, pa se vidimo na pravom Evropskom Koridoru 10. A teoretičarima zavere kažem da kad udjemo u EU, sve će luke biti naše, to je smisao EU.

tanja

pre 14 godina

Izgradnja autoputa Beograd-Bar nama nije prioritet. Ide u korist najvise Crne Gore jer njihov put Bar Boljare gubi svrhu ako nema autoputa od Boljara na sever. Zasto mi da njima gradimo put? Neka idu preko Albanije i Hrvatske, sa kojima se vole. Srbi su dobri samo kad treba nesto da plate.

Anto

pre 14 godina

Srbi dobro ste informisani, svaka cast.
Crna Gora gradi (sadasnje vrijeme) put Bar- granica sa Srbijom, znaci niko ne trazi niti moze da Srbi tu nesto kao rade. Neka fala, vidjeli smo vase "radove"od 1918.
Privatizacija u stvari zakup luke Bar ce se desiti i sa vama ali i bez vas. ako ima neko interes on ce i ulagat a ako ne eto vam brace rumuna, Bugara ( no vam ga i oni zabise juce u Hag) i Grka.
9 Decembra predajemo odgovore na upitnik i nismo vam trazili da nam bacate listice ili sapcete no smo ga sami odgovorili.
Juce smo pozvani u MAP sto je posljednji korak do punopravnoga clanstva u NATO (tako se primirite malo da vas ne izbombardujemo, odma:)))))

marko_bar

pre 14 godina

ja ne znam u kojem ste vi Srbijanci tripu pa mislite da se sve vrti oko vas.Aloo mi taj autoput vec gradimo uveliko tako da nam vas dio puta i ne treba ,poenta je kako rece nas premijer da se spoje jug i sjever crne gore ovim autoputem ,a ako srbija bude htjela da gradi bice jos bolje.Tako da oladite malo s tim kao srbija gradi zbog CG nije tacno mi ga gradimo za nas ,a vi ako ocete graite za svoje gradove cacak valjevo uzice... ako necete vasa stvar! Ukapirajte vise da nismo ista drzava,mi gledamo svoj interes vi vas! poz

igi

pre 14 godina

Kad nesto komentarisete onda se prvo informisite.
Naravno da cemo graditi samo svoj deo autoputa kroz Srbiju,koji ce se prikljuciti na autoput koji su crnogorci vec poceli da grade.O znacaju Luke bar za ceo istocni blok necu da trosim reci,pod uslovom da se resi prilaz velikim brodovima!

CRNOGORAC

pre 14 godina

Je li moguce kakve frustracije. Pa vi jos zivite u zabludama poput ove da Srbija pravi autoput u CG :) Da vas mozda Milo ne cera da se interesujete za luku i pravite autoput prema Baru ? Prevazidjite licne frustracije i ukapirajte da bez vas mogu svi, a vi ne mozete bez svih. Pozdrav Mrkonjicu, ne slusaj ove patriote iz fotelje i udri brate pa se vidimo na granici :)

Pera

pre 14 godina

Reklo bi se da je nas ministar Mrkonjic tesko podneo vreme dok nije bio na vlasti pa je prespavao isto i jos uvek ne shvata da Srbija vise ne izdrzava Crnu Goru (podseticu da je u vreme zajednice Crna Gora ucestvovala sa 5% prihoda u ukupnom budzetu a da je trosila preko 35% plus struju, vodu...).

Mi nemamo interesa da gradimo auto-put Beograd-Bar jer nismo ni nase sagradili, mi bi trebali da zavrsimo pre svega koridor 10, obilaznicu i par mostova, prokop, i tek onda razmisljati o iznajmljivanju kojekakve nerentabilne luke.
U krajnjem slucaju ako bi se naslo sredstava za gradnju auto-puta trebali bi da gradimo isti samo kroz Srbiju i ni metar dalje!

Ministar izgleda ne shvata da ovo vise nije vreme Milosevica i da ne moze da radi ono sto on licno misli da bi trebao, sto mi uzgred nikako nije jasno kako je dosao do zakljucka da treba ulagati u neisplative poduhvate.

Mogli bi se malo okanuti toga i poceti da gradimo obnovljive izvore energije jer imamo potencijala za iste itekako a i struju je moguce izvoziti.

highlander

pre 14 godina

Tako je kratko otkad smo u dvije samostalne države ali vi kao da ste u drugoj dimenziji. Pa vas u Srbiji niko ne informiše da Crna Gora uopšte ne planira da "ide u Evropu" preko SR. Kakva glupost! Zašto bi išli tuda sem ako nećemo ka Varšavi i Minsku?! Prioritet CG je jadransko-jonska autocesta (autoput) koji je sa hrvatske strane stigao več do luke Ploče i prilazi sve bliže Dubrovniku. S druge strane od Grčke kroz Albaniju već postoje neke završene etape. Ovaj put od Bara do granice sa SR mi gradimo za sebe i zbog sebe,a kako bismo integrisali ove rubne djelove države što su se "posrbili". Niko Mrkonjiću ništa ne traži nego Mrkonjić i njemu slični "patriote" vide da gube bitku za "Srbe" u CG pa na vrat- na nos hrabre crnogorske Srbe kako će Srbija prema njima. To Mrkonjić i ne krije pa kaže "politički razlozi" ali mnogi od vas ili ne čitaju vijest ili ih ništa ne zanima u vezi sa CG pa trče sa komentarima. Što se nas u CG tiče nama itekako odgovara što zaostalija Srbija uz granicu. Eto, treba ja to iz CG da vam pojasnim...

Mrki

pre 14 godina

Srbijanska frustracija Crnom Gorom je presmijesna, vjerujte samo vasem zdravlju steti. Ako nemate interes da pravite put kroz Sumadiju, zapadnu Srbiju i Sandzak onda ga brate nemojte ni pravit. Kad god neko spomene Crnu Goru (i to uglavnom u Srbiji) narod po Srbiji (mada vecinom u Beogradu) podivlja. Svasta. Niko se u Crnoj Gori Srbijom ne bavi vise od neophodnog minimuma. Evo malo analizirajte pa cete vidjeti da se stalno Crna Gora povlaci, i to u najgorem kontekstu, po vasim medijima.

miki

pre 14 godina

Jasno je kao dan da ljudi u Srbiji nisu za taj glupi auto put. Mrkonjic je ostatak komunista koji su jos uvek /na zalost/ na vaznim mestima.Srbija ima Solun /treba samo da sredi prugu BG - Presevo/ to je i onako koridor 1o/ pruga ravna a kroz Makedoniju i Grcku boli glava. Za Rumuniju jos lakse /BG Vrsac 90 km./ a u Rumuniji 16o km na sat.I da ne duzim predlazem da B92 krene u jednu veliku akciju a to je raspisivanje referenduma po tom pitanju. Ovaj sto pise kako Crna gora gradi auto put za sebe lupa. Gradie oni jer se nadaju da Srbija produzi do Beograda jer Crna gora nema izlaz u Evropu. uostalom priznali su Kosovo pa neka idu preko Pristine samo ne znam dokle ce da stignu? A nasa Vlada neka saceka juni mesec i vidi kako ce vozovi za Crnu gori biti prazni. Nema viza i onda svi odose u Grcku, Bugarsku, Spaniju svuda gde su dobro dosli i gde nema krava na plazama. I gde se to ne placa vec stavis peskir gde ti je volja. a Crna gora neka uziva daleko joj lepa kuca.

Joko

pre 14 godina

Ne razumijem kako ljudi ne shvataju da je strateski vazno da Srbija ima brz izlaz na more i luku u staroj SRPSKOJ zemlji Crnoj Gori. Na godisnje odmore treba da idemo u staru srpsku zemlju Crnu Goru. Treba da njegujemo dobre odnose sa starom srpskom zemljom Crnom Gorom. Samo tako cemo sacuvati staru srpsku zemlju Crnu Goru. Najlakse je reci ko ih ... (mislim na staro srsko pleme Crnogorce). Mi Srbi, u staroj srspkoj zemji Crnoj Gori, ovo vidimo kao jedan od najpametnijih poteza koje je srpka vlada (nikako srbijaanska) povukla u potonje vrijeme i pokazala na najbolji nacin kako treba da se odnosi prema malom bratu. On je zalut'o, a veliki brat nije is'o da ga trazi i izvede na pravi put. Greske koje su pravljene u Beogradu jos od vremena kad je kralj Aleksandar udario na djeda svoga pa do neoprostivog odbacivanja potonje boegradske politicke bulumente su nacinile dovoljno stete, tako da je krajnje vrijeme da se Srbija pocne ponasati odgovorno. Ovo je dobar pocetak da stara srpska zemlja Crna Gora opet gleda ka Srbiji kao najvecem prijatelju i savezniku.

Svasta

pre 14 godina

Koga zanima put prema CG?! Ma,hajde,molim vas. Zavrsite taj koridor 10. To je nesto od cega cemo imati koristi. Pa posle da spajamo sever Srbije sa Jugom, istok Srbije sa zapadom. Manite se Cg. Kome oni i put prema njima trebaju?

Odavde

pre 14 godina

E ove komunjare su baš uporne. Prvo Milošević nije mogao preboleti što Srbija nema izlaz na more, zatim Koštunica pa sad ovaj... Mađarska nema izlaz na more a ipak nam beži bar 20 godina :-)

Agim68

pre 14 godina

Nisu samo Milosevic i Kostunica borili da Srbija ima ilaz na more. To je bio san i mnogo drugih vladara Srbije ,pogotovo od 1912 do nedavno!Ta ideja koja potice od vremena strategije panslavizma, odavno je izumrla! Danas se tacno zna da Durres, (Drac)je Albanska luka, Bar, Crnogorska luka, Solun, Grcka luka i Sibenik, Hrvatska luka. Geografski Srbija nema izlazak na more i de je ona bliza Crnom Moru negu Jadranskom. Srbija ima Dunav, i nikako ne moze se smatrati kao primorska zemlja!

Dexterijus

pre 14 godina

Autoput BG-Cacak-Uzice-Nova Varosh-Prijepolje moze, sta cemo mi u CG. Pa ima bar 3 bolje luke od Luke Bar.
Solun,Rijeka,Burgas, Konstanca!
Slazem se da treba po Srbiji zavrsiti poslove pa cemo posle o "susedima"!!!!!
Zasto se nerazmislja o autoputu koji bi spojio Uzice sa Zajecarom popreko Srbije?!

Zika

pre 14 godina

U iole normalnim zemljama, za ovakve neodgovorne izjave koje su na nivou deteta, ministri bi momentalno bili smenjeni! U Srbiji nista, nekoliko komentara na ovom sajtu i to je sve. To je Srbija koja hoce u EU!

peki74

pre 14 godina

1997 godine sam poslednji put letovao u CG.od tada do 2006 nisan isao na letovanje.2006 sam isao u Portogaliju.da li mislite da ce posle ukidanja viza neko pozeleti da ide u Crnu Goru na letovanje?dosta vise o tom auto putu.hvala

Mister No

pre 14 godina

@Anto,CG

E,bas me nasmeja covek,moram da priznam. Kaze:"Juce smo pozvani u MAP sto je posljednji korak do punopravnoga clanstva u NATO (tako se primirite malo da vas ne izbombardujemo, odma:)))))"
Pametan je ovaj nas narod,za svaki profil licnosti ima izreka koja ga savrseno opisuje. Za ovo bi najbolje odgovaralo:"Videla zaba da se konj potkiva,pa i ona digla nogu." :)))))))

milan građevinac

pre 14 godina

20mil € je novac koji je za početak sasvim dovoljan da se krene u izradu tehničke dokumenatacije, studije izvodljivosti...
A što se tiče luke, to bi bila prava stvar samo pod uslovom da je ne vode političari već manadžeri. Pa da vidiš čuda, država ima 52% vlasništva pa svake godine ubire dividendu koju koristi za infrastrukturu, itd.

Anto

pre 14 godina

milan@
Milanche, sto ima cudno u tome da se Crnogorci (tacnije gradjeni CG) setaju Beogradom?
Morate znat da u CG stvarno ne postoji animozitet prema Srbij i da ljusi kad idu tamo ne osjecaju se kao u inostranstvu.
Zar to nije super?
Da li ima nekih pitanje koja se trebaju rijesit, da, ali to sigurni nije razlog da se ljudi ne posjecuju.
Shofer@
"neki kompleksi su ne izlečivi*
Pa ja evo vidim.
Ljudi iz vrha Srpske politike smatraju da Srbija treba da ulaze u luku Bar a ovdje se proziva citava Crna Gora da kao oce Srpske pare.
Pare su pare pa bilo cije da su. Na kraju ako smo bliski narodi mozda je i najbolje da Srbije ne ulaze u CG jer bi pare, ka u prijateljstvu, pokvarile isto.
I jos imamo komplekse?
S`vama je ponekad stvarno tesko diskutovat.
"lala iz Banata"
Miki, da ne nabrajamo sto se sve radilo i kupovalo od zajednickih para u SFRJ.
Strah me da bi na kraju vi vise vrcali no mi.
Zivio ti mene i moga bi zvat da probamo tu zimnicu:)

adje

pre 14 godina

kada bude autoput prosao kroz rasku, novi pazar, sjenicu pester, za crnu goru onda se javite i pricajte o evropi.gledam sve vise ljudi putuju avionom iz svih delova svijeta za srbiju,sad neko treba da ide iz frankfurta ili iz amsterdama nije bitno za sandzak ili rasku oblast, kako hocete, svi idu do pristine,jer iz pristine do raske ti je jedan ipo sat a iz beograda 4 do 5 sati,pa sad vi vidite,i tako se puni budzet u pristini i na kosovu a srbija gubi,zato kazem treba da autoput iz beograda prodje kroz rasku,novi pazar,sjenicu i pester,pa bi ljudi iz beograda dolazili u ovaj kraj za 2 sata a ne kao sto sam to naveo 4 ili 5 sati ili da se otvori aerodrom u sjenici,sto je ta lokacija pogodna ne za jedan nego za deset aerodroma,tako bi i gradjani srbije i vlada imala interes ,bilo bi dobro vladi i gradjanima,morate malo bolje da razmisljate vi politicari ili ostavite nama mladima da vodimo drzavu kako treba.

Pingvin

pre 14 godina

Zar je moguce da neko zdravog razuma misli da Srbiji ne treba autoput do Milanovca, Cacka i Uzica??? Mislim da je to prioritet, a za dalje naci ce vec neko racunicu da gradi. Koridor 10 ide do Turske ali ne i do njenih interesa u Bosni i Sandzaku!!! A mislim da je bolje da put do tamo ide preko Beograda a ne Pristine.
Sto se tice luke kome treba kupice je i kraj price!!!

Бојан

pre 14 godina

Мени није баш у складу са ѕдравим разумом тврдња да сви политичари у Србији, који су једногласни по овом питању, и кључни бизнисмени раде на штету своје државе. Једно знам сигурно, а то је да смо сви ми који пишемо сада ове кометаре лаици за поменуту област.Неко каже, ауто-пут само до ужица. Е, како би ти срећници усрећили ову државу. То реците Прибоју и Пријепољу, па ћете видјети. ПОГРЕШНО ЈЕ ШТО СЕ АУТО ПУТ С КРАЈА НА КРАЈ ДРЖАВЕ ТУМАЧИ КАО ПУТ ЗА СУСЈЕДНУ.ЈА У ТОМЕ ВИДИМ САМО ПЛИТКУ СУЈЕТУ И НИШТА ДО ЊЕ. ГЛЕДАЈМО ТО СЕ ЉЕПШЕ И ПРАГМАТИЧНИЈЕ СТРАНЕ. КО ЈЕ ИКАДА БИО У ГУБИТКУ ОД АУТО ПУТЕВА. Србија ће цјелокупна бити прожета аутопутевима, а то да ли неко с друге стране прикључити се на тај пут или не и кад ће, то ствар тог другог. србија треба да има аутпутеве с краја на крај себе саме. због себе, а не због других.СРБИ У СРБИЈИ ИМАЈУ СВОЈУ КУЋУ КОЈУ ТРЕБА ДА РАЗВИЈАЈУ СВОЈУ КУЋУ У ПОТПУНОСТИ ЗА ДОБРО СВИХ А НЕ СЕЛЕКТИВНО. п.с. пише вам Србин из Црне Горе.

Dusan Silni

pre 14 godina

Mrkonjicu,Mrkonjicu,
Slazem se jedino poluauto putem Preljina -Zlatibor.Nama auto put dalje prema Crnoj Gori ne treba,ali nam treba modernizovan posle zavrsetka Koridora 10 magistralni put Pirot-Knjazevac Yajecar,Brza Palanka do Velikog Gradista i Pozarevca.Pusti Crnogorce ako im treba oni ce to sa bracom iz Tirane da urade.

Trebinjac

pre 14 godina

Crnogorski sef diplomatije Milan Rocen rekao je povodom ukidanja viza crnogorskim gradjanima :"Nasa radost bila bi potpunija da su i gradjani Kosova i Albanije u istoj takvoj poziciji,ali verujemo da ni za njih taj dan nije daleko!!!"Terazijski dukljani su resili i na silu da izvlace Duklju iz izolacije. Rumunija i republika Srpska su strateski interes Srbije,i to treba povezati auto-putem!!!

dejan

pre 14 godina

Nedam moje pare CRnog Gori! Dosta vise sa tim spinovanjem javnosti kako nama taj put treba.

Crnogorski lobi u Srbiji jednom mora da polomi zube!

Srbska.Crna gora

pre 14 godina

Ovi iz cg što pričaju što je počeo da se pravi put u cg,kakva izmišljotina i lupetanje.taj auto put(ako se ikad i bude napravio) će se jedino napravit ako SRBIJA napravi put do bara,jer ovi naši neće ni metra napravit!

Lala iz Banata

pre 14 godina

@Anto
"Neka fala, vidjeli smo vase "radove"od 1918."

Uh! Odoste vi daleko gos'n Anto!
Ne treba unazad dalje od 1979... i sledećih deset-petnaest godina. Ja sam, kao i svi zaposleni u Srbiji odvajao OD SVOG RADA I SVOJE PLATE da pomognem braći u Crnoj Gori. A kako su se "braća" pokazala - znamo.
DakeleM dete, bolje ćuti kada ne znaš kako je bilo.
A i sada vam je privreda sjajna. Od tri fabrike koje imate - dve ne rade. :(

Ljubivoje I

pre 14 godina

Ovakve izjave gospodina Mrkonjića otkrivaju da su on i njemu slični ustvari duboko protiv ulaska Srbije u EU. Čuj Srbija treba da ima izlaz na more. Ej bre kada uđemo u EU sva evropska mora su i naša. Zaključak gradimo samopruge i puteve po Srbiji. Sto se tiče koridora 11 srpski interes je do Užica. Ovaj sadašnji put od Užica prema Crnoj Gori je dovoljan za ovo malo stanovnika koji tamo žive.

jefta

pre 14 godina

Završite prvo koridor 10 da idemo na more a tamo ima super moderna luka zove se SOLUN! Ja sa porodicom neću letovati u cg tako da nisam za izgradnju koridora 11?! Koliko će do jula biti pušteno km na koridoru 10 setite se kada je obećano da će sve biti završeno!! O tome treba misliti a ne o koridiru 11. Srbiji ne treba taj koridor a kome treba dajte mu koncesiju slobodno što se mene tiče pa neka ga gradi sa cg 1oo godina!

milan

pre 14 godina

@ crnogorac..
zasto je neko isfrustriran? Samo imamo svoje misljenje. Apsolutno nepotrebno graditi auto put dalje od Uzica. Molim Crnogorce da ne glume kako je super kod njih a 9 meseci vise od 70% omladine provodi u Srbiji. Treba se auto putevima povezivati sa Evropom a ne sa drzavama u kojoj vlast imaju stranke koje osvajaju manje glasova nego sto Vozdovac ima biraca.

fiskalac

pre 14 godina

Sjajna vest mi cemo u pravljenju autoputa i popravci pruge ucestvovati sa 95 % a Crna Gora 5 % , jer je toliko puta na njihovom delu, pa ce nas verovatno zdusno podrzati u toj nameri, mogli bi da napravimo i autoput i prugu Bar- Tirana , pa bi svi ziveli srecno i veselo kao u bajci.

shljaker

pre 14 godina

Pa i ako je od njega mnogo je...Rentabilnije a i korisnije u sirem smislu bi bila izgradnja auto puta od Beograda do njegovog sela...To bi ja podrzao, majke mi.

sf.bg.ac.rs

pre 14 godina

@igi
Kad nesto komentarisete onda se prvo informisite.
Naravno da cemo graditi samo svoj deo autoputa kroz Srbiju,koji ce se prikljuciti na autoput koji su crnogorci vec poceli da grade.O znacaju Luke bar za ceo istocni blok necu da trosim reci,pod uslovom da se resi prilaz velikim brodovima!

Prvo bi ti trebao da se informises! Kolicina robe i kontejnera koja prodje kroz Bar zanemarljiva je u odnosu na Solun, Rijeku, Konstancu kojima i Srbija gravitira. Evo ti i primer: 90% kontejnera kod nas dolazi iz Rijeke. Troskovi i vermena transporta od bara do Bg 3x veci nego u slucaju Rijeke. Ovde govorim o Rijeci jer sam radio seminarski rad vezan za transport kontejnera pa znam malo vise. Nisam hrvat vec govorim objektivno. prelistaj malo net...

samo pitam

pre 14 godina

Jel to da će država dati što je moguće manje para, "jer ih nema" kako kažete g. Mrkonjiću, jel to znači i da će taj put biti građen po deonicama od 10km, sa pola profila, bez odbojne, zaštitne i ograde protiv buke, kao što ste radili do sada ove deonice na koridoru 10, ili ćete još nešto da skrešete?

ZokyNBGD

pre 14 godina

Ovo stvarno nema smisla, kako ga nije sramota da svakih par meseci izlazi u medije sa bombastičnim najavama, od kojih neće biti ništa, iskreno u ovom slučaju se i nadam da neće biti ništa, jer ne vidim interes Srbije da učestvuje u tako nečem. Spucali smo milijarde u prugu Beograd-Bar kojom dnevno saobraća pola voza, spomenik našoj gluposti!
Milutine, idi gradi sebi neku kućicu na drvetu, pusti da sami radimo!

pešikan

pre 14 godina

U zemlji Srbiji ima političara koji rade protiv interesa svoje zemlje. Cela ova prazna priča o autoputu prema Baru je samo pokriće za pravdanje investicije u Luku Bar - a neko je zalegao da bap Srbija kupi nešto što niko drugi neće. Luka Bar je po svim aršinima, baš kao i autoput i ona pruga u propadanju, na dnu lestvice ekonomskih prioriteta Srbije. Naime, ako krenemo od postojeće pruge BG-Bar, samo njeno održavanje i rekonstrukcija koštaju milijarde. Autoput - takođe. Čemu onda luka ako će, recimo, za nekoliko godina postojati autoput Niš-Drač i ta albanska luka će biti još jedna u nizu na "dohvat ruke". U Srbiji treba da se shvati da Crna Gora nije ni bliska ni bratska, već samo jedna od susednih država i da ničim ne zavređuje poseban tretman. Naravno da u perspektivi treba graditi autoput i poboljšavati infrastrukturu (što je bitno za jugozapadnu Srbiju), ali jasno je da će se prvo završavati Koridor 10, pa železnica na K10, pa bočne deonice (BG-Požega, ka Temišvaru, deonica Pojate-Višegrad), pa tek onda Požega-Boljari. A što se same Crne Gore tiče, i tamo su demagozi na vlasti - možda se napravi autoput Bar-Podgorica, ali ništa više od toga. Pričaju prazne priče, ali to je već njihov problem.

shofer

pre 14 godina

@Anto
neki kompleksi su ne izlečivi
Naravno da Srbiji treba više auto puteva,i dobrih puteva uopšte,ali ne zbog luke Bar.Što se tiče ekonomskih opravdanosti,dogoročnije,a i na osnovi iskustva iz istorije,mišljenja sam da je Solun pravo rešenje za Srpsku ekonomiju.To je Luka koja razvijena i ne treba je dodatno razvijati,za razliku od Barske.Idealno bi bilo da se koriste obe luke,Solun kao primarna a Bar kao sekundarna,zbog kontrole regiona.Solun-globalno,Bar-lokalno

pjotr

pre 14 godina

Pa dobro gde su ti silni kadrovi što su decenijama školovani na saobraćajnom fakultetu, programiraju u Kanadi? Gde su da nam kažu da nama trebaju brze železnice. a ne autoputevi. Auto put samo do Niša, pa posle kroz Bugarsku. Da li neko u ovoj zemlji razmišlja o uticaju auto puta na životnu sredinu? Hoćemo brze železnice na ka Bugarskoj, Rumuniji, Madjarskoj, Hrvatskoj, BiH, ili ako patriJote više vole ka Republici Srpskoj (na isto mu se svodi).
A što se tiče "braće" crnogoraca, neka grade autoput prema braći Albancima sa Kosova, pa se vidimo na pravom Evropskom Koridoru 10. A teoretičarima zavere kažem da kad udjemo u EU, sve će luke biti naše, to je smisao EU.

Milos

pre 14 godina

Sa 20 miliona evra u normalnim zemljama bi izgradio 6-7 km auto puta, u Srbiji dok svako pomalo strpa u svoj dzep,2-3km. Tim tempom, auto put cete izgraditi u sledecih 200 godina :)

Ivan

pre 14 godina

Koridor 11 ne postoji. On je samo plod nase maste. Postoji 10 koridora od kojih smo mi na koridoru 7 (reka Dunav) i na koridoru 10 koji vodi ka Grckoj i Turskoj (ovaj o kome se stalno prica). Koridor 11 nigde ne postoji. 10 koridora je utvrdjeno jos, ako se ne varam 93 godine, i ni jedan vise. Cak je i nas koridor 10 utvrdjen godinu dana kasnije u odnosu na ovih 9 i to na insistiranje Grcke, Bugarske i Turske a nikako na nasu inicijativu posto tih godina mi nismo imali nikakvu mogucnost da se oglasimo. Svako ko zeli sve ovo lepo moze da proveri. Koridor 11,12,13...ne postoje i mogu biti samo plod necije zelje ili maste. Pritom mi ni ovaj koridor 10 nismo zavrsili iako nam Grcka svestrano pomaze jer su ono bez nas odseceni od ostatka zapadne evrope a da mi pritom lepo i uredno uzimamo sve kredite ali projekte uopste ne realizujemo. Zar neko uopste misli da smo mi u stanju da za dve godine zavrsimo koridor 10 kroz grdelicku i sicevacku klisuru koje su tereni extremno teski za izgradnju kad ne mozemo da zavrsimo deo kroz Vojvodinu koja je ravna kao `tepsija`.
Gospodo ministri, njihovi savetnici, pomocnici...uhvatite se vi lepo lopate, krampa i vec bilo kojih orudja kad ne znate da koristite olovke, mikrofone...dajte sansu mladim ljudima koji se skoluju za te stvari o kojima vi pricate, a za njih ste culi verovatno, ustvari naculi, preko tv-a, novina ili nekog dugog sredstva informisanja.

Vozac

pre 14 godina

E kad je Kostic to preuzeo, to mora da valja. Neverovatno! I dajte vise, prvo zavrsite ovaj Koridor 10 i obilaznicu oko BG-a, pa onda krenite da gradite nove autoputeve.

milan

pre 14 godina

@gospodine Anto
Sve najbolje ako je tako kako vi kazete lepo u CG ali ja i dalje na ulicama Beograda vidjam hiljade vasih sunarodnika kako dolaze u ovu nasu "losu" Srbiju iz Vase "super" CG.

Ovaj auto put ima smisla do Uzica ali prvo zavrsite koridor 10.

Takav je Kole

pre 14 godina

Srbija trenutno ima bolji odnos sa Vatikanom nego sa Crnom Gorom, s tim što papu Benedikta XVI ne optužuju u Italiji da je šef organizovanog kriminala. Nažalost, Don Marlboro ima dosta rođaka bizmismena koji peru njegov novac po Srbiji preko kojih lobira da se taj autoput izgradi da bi mu došlo više turista iz istočne Evrope jer oni iz zapadne idu na bolje destinacije.

losmi

pre 14 godina

To sto se ministar ne znaci da mozete da lazete narod i pricate sta hocete i kada hocete...Vi ste tipican primer ministra koji samo pravi bla bla bla bez trunke smisla.

Iznendajen

pre 14 godina

Prvo da se zavrsi koridor 10. Kad se to zavrsi neka prave ono sta zele i gde imaju veliku proviziju. Treba da nesto sto pocne da se gradi i bude zavrseno. Ministre prvo napravi jedno a zatim predji na drugo. Znamo da imas veze sa Crnom Gorom al bar brate uradi nesto koristno i za Srbiju.

Ivan

pre 14 godina

Srbiji su potrebne pruge koje dozvoljavaju vozovi bar 150 km/h brzine da povezu siromasnu unutrasnjost i prigradskih mesta sa gradovima,da omoguci jeftin dolazak gradjanima do posla i ucenicima do obrazovanja.Osim ekonomskih postoje i ekoloski razlozi razvoja javnog prevoza u odnosu na automobilski.Ovaj covek ima obavezu prema mafijisima koji su pokupovali zemlju prema trasi koju su im doturili da ih isplati novcem gradjan Srbije.

mv

pre 14 godina

Dok mi Srbi kritikujemo naseg srpskog ( ne srbijAAnskog) ministra i njegove planove sa srpskim parama, na ovom srpskom sajtu, sjatilo se desetine Crnogoraca da nam poruce da se ne mesamo u njihove poslove???!!!
P.S. ovo "srbijAAnski" nije stamparska greska, tako oni to izgovaraju: naglaseno, uduplano "A". Zasto, nemam pojma?!

tanja

pre 14 godina

Izgradnja autoputa Beograd-Bar nama nije prioritet. Ide u korist najvise Crne Gore jer njihov put Bar Boljare gubi svrhu ako nema autoputa od Boljara na sever. Zasto mi da njima gradimo put? Neka idu preko Albanije i Hrvatske, sa kojima se vole. Srbi su dobri samo kad treba nesto da plate.

Goran

pre 14 godina

Kakav sarlatan i neznalica. Onom institutu CIP je svanulo kada je on prestao da bude ge.dir. A i to je bila funkcija "nahrani svinje i nista ne diraj". Kao kad bi sada dir. RATELA rekao da je uspesan rukovodioc.
Ne znam na kakav je politicki cilj mislio. Ako sa 20 mil EUR pocne autoput onda ce izgraditi ČITAVIH 6 km autoputa, koje će u naredne tri godine otvarati 66 puta! Verovatno je na taj politički cilj mislio!

Sasa

pre 14 godina

Taj autoput neka finansiraju Crnogorci, pošto nama ne treba. Neka prvo završe ovaj do Subotice , izgrade železnički most u Novom Sadu ...
Sramota i glupost

marko

pre 14 godina

Do luke Bar treba autoput koje ce da kosta oko 3 milijarde evra, plus u luku milijarda. Nas deo investicija bi bio verovatno oko 6 milijardi znajuci apetite nasih plus CG. Ne da je ovo neisplativo nego je apsurd i razmisljati. Imamo Dunav za plov po Evropi, a i do Konstance, a odatle do celog sveta. Blizina i cena kostanja transporta sve vodom je bez potrebe za analizom. Pa nas covek je vec postao znacajan igrac u recnom prevozu Dunavom, i njemu se isplati sta tu drzava ima da mrsi. Ako ovo nije dovoljan razlog za demonstracije bolje da ova Srbija vise i ne postoji.
Tacka.

Ivan

pre 14 godina

Jooooj!!
Veliki Mag Kostic ce da nam gradi drzavu.
Sram Vas bilo gospodine - sram bilo i Vas i Vashe kolege koji su nam razleshinarili drzavu i prodavali i poklanjali sve sto smo imali i sad nam omogucili Velike Ktitore koji su jachi od drzave da nam grade drzavu.
Toliko je para POZAJMLJENO, zatim POKLONJENO u privatizaciji, takodje neostvareno u loshim "prodajama" - da smo mogli ne Koridor 11 nego Koridor 520 da pravimo i da budemo zdravi i jaki - ali vi ste nam doveli drzavu do prosjachkog shtapa.
Preko 40 milijardi je do sad pozajmljeno (vracace i nashi praunuchici to, ako ne u novcu onda mozda u robi posto ce mozda za 200 godina krv recimo biti na ceni pa cemo moci nju da prodajemo, ali i to tesko s'obzirom da cemo imati mozda ni 1/10 populacije koju imamo danas), a od tih para ni jedan put - ni jedan most nisu napravljeni nego sad imamo velike Postenjachine i Rodoljube koji ce da nam grade i pomazu.

Hard kor...

martin

pre 14 godina

napravite prvo put od pojata do uzica... od nisa do dimitrovgrada i do bujanovca pa tek posle ovo... sta ce nam auto put do crne gore? sta ce nam luka bar???

dusan S

pre 14 godina

Od Nisa do Merdara na granici sa Kosovom ima oko 8o km, od tuda se povezujemo sa autoputem Mrdare-Pristina-Prizren-Drac sto od Draca do granice sa Kosovom Morina vec izgradjen autoput. To znaci da Srbija treba da gradi samo 80 km autoputa i da ima najbljizi izlaz na more. Uskoro zapadni Balkan bice clan EU pa nece biti granicnih prepreka.

Vladimir

pre 14 godina

"Navodeći da je za te svrhe iz državnog budžeta izdvojeno 20 miliona evra" - to je dovoljno za oko 4-5km autoputa... ovaj covek je neunistiv

BOJAN

pre 14 godina

Neko kaze, treba njima izlaz u Evropu.ja u tom iskazu nalucujem samo zlokobnu zelju za svoje komsije u kojoj se ne zeli nista dobro istim u buducnosti. U CG je vec raspisan tender za iszgradnju jadransko jonskog autoputa,koji ce se spojiti sa hrvatskim i preko albanije sa grckim sto dovoljno govori o logici i razmisanjima podgorice.

mario

pre 14 godina

@Lala iz Banata
Eh kada bismo otvorili te priće ko je koliko za nekog izdvajao,ko je bio razvijen ko nerazvijen mogli bismo u nedogled.
Nadalje neznam zašto su neki ovdje ljuti na crnogorce,pa prića i ideja je potekla od srpskih ministara koji su sada presrećni što mogu dizati kredite gdje stignu,istina je bez kredita nemože se ni graditi.
I šta znaći Srbiji koncesija te luke neznam ali jedno je sigurno pomorska zemlja (mada se natjeće na mediteranskim igrama neznam po kom osnovu) ili sila neće postati.

dejan-minhen

pre 14 godina

autoput samo u jednom pravcu od Beograda ka Crnoj Gori...
Pa da svi brzo odu u Luksemburg pardon u Crnu Goru iz Moldavije pardon Srbije...

Ne znam sta trazite jos po Srbiji kada u Srbiji nista ne valja.Sigurno u Hrvatskoj i Albaniji fali studenata od 45 godina i koje kakvih direktora sa vezama.

Dejan

pre 14 godina

Nisam planirao komentar, ali svakakvih ima pa ajde! Gospoda u CG kazu da prave svoj put, a da ih mi ne zanimamo. Odlicno, bolju vest odavno nisam cuo! Iovako smo posle zemljotresa celu CG mi podigli odbijale se dnevnice nasim radnicima godinama a to sad niko ne pominje, i to nije bilo dobrovoljno! Ziveo sam u Shvajcarsko pet godina i tamo je referendum za sva sporna pitanja, najsveziji primer gradnja dzamija, referendum i molim lepo! Zato bi gospoda koja vode ovu zemlju trebala malo da se uzmu u pamet!

Aleksandar

pre 14 godina

Ako infrastruktura puno košta onda to nije infrastruktura već ulaganje ... A još ni stari auto put kao i železnica nisu razvijeni u skladu sa vremenom ...