Nedelja, 31.05.2009.

12:32

Đilas predsednik beogradskog DS-a

Gradski odbor Demokratske stranke ponovo je izabrao Dragana Đilasa za svog predsednika. Gradonačelnik Beograda najavio je dalji razvoj glavnog grada.

Izvor: B92

Ðilas predsednik beogradskog DS-a IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Boginja

pre 14 godina

Đilas svojim idejama, planovima i snagom nastavlja put Nenada Bogdonavica, a to je moderan, lep, cist, kulturan grad koji kao takav povlaci i ostatak Srbije u razvoj i ka Evropi... Sa Đilasom Evropa je vec u Beogradu!!!!

Shommy DJ

pre 14 godina

Mislim da je Đilas pravi čovek koji bi vodio ovaj grad... Pun optimizma, energije i ideja koje će se sigurno ostvariti. Videli smo koliko je do sada pokrenuto projekata, vezano za infrastrukturu, školstvo, omladinu, briga o starim ljudima i motivacija mladih...

iguana

pre 14 godina

Kao bivsi veliki podrzavalac DS-a,a sada duboko razocarana svojom naivnoscu, smatram da imam pravo da mu porucim sledece, a to je: " No you can't fool children of the revolution, no you can't fool .."

Milena

pre 14 godina

Demokratska stranka je ovim činom pokazala da je sposobna, orginizovana i da zna da vodi Srbiju na pravi način. Beograd jeste motor Srbije jer zahvaljujući njegovom prihodu Srbija se gradi. Srbiji je potrebna infrastruktura koja bi privukla investitore i samim tim donela radana mesta i osposobila druge gradove u Srbiji da na kraju sami proizvode dovoljno da kao i Begorad priušte sebi da se njihovim parama razvija cela Država.

prokupcanin

pre 14 godina

Prokuplje 2002- 27.000 stanovnika. Od tada 7.000 ljudi se odjavilo iz prokuplja a kao novo prebivaliste prijavili Beograd. Plus negativan prirodni prirastaj... prokuplje 2012e- 17. 000 stanovnika. Pitam se da nismo u ratu mozda?
Svi u Beograd, sve za Beograd.

Mislite o tome.

Dragan Loncar

pre 14 godina

Djilase, dosta vise kontradiktornih izjava. Kada je u pitanju Matic i Usce, onda tome treba stati na put, a kada je u pitanju Miskovic i Luka, onda je tu vec drugacija procena. SISTEM VREDNOSTI JE JEDAN! Dvostruki sistem vrednosti postoji samo kod sizofrenih osoba, a to je vec ozbiljan psihicki poremecaj. Pitaj Tadica, on je zavrsio psihologiju.

Uros

pre 14 godina

Ako u Beogradu zivi jedna trecina stanovnistva Srbije, onda je logicno da se u njega ulaze vise nego u druge gradove...
Pogresno je verovanje da investicije u Beograd koce ostali deo Srbije, one donose nove investicije u celu zemlju.
Raduje me zaista ambiciozan plan razvoja Beograda, i nadam se da ce ova postavka DSa opravdati ocekivanja.

impuls

pre 14 godina

pa draga gospodo komentatori po nalogu, kada se bude smanjila opste narodna potreba da se tatini sinovi šalju na školovanje odnosno zgubidanisanje po Beogradu, moćiće da cveta i ostatak zemlje.

uzasnuti citalac

pre 14 godina

Dragi moji sunarodnici iz unutrasnjosti, kada biste se svi Vi koji studirate u Beogradu po zavrsetku studija vratili u svoje gradove i pokusali da popravite stvari mozda ne biste imali probleme o kojima pricate. Ali ne, svi Vi namenski dolazite ovamo na studije kako biste tu i ostali i nasli zaposlenje. I ko onda radi u drzavnim institucijama i ko se tu zapravo pita??? Dokle vise to licemerje??? Beograd jeste Srbija posto 80% populacije upravo tu i zivi

Sun

pre 14 godina

A drago je ljudima kad čuju da je Beograd proglašen gradom BUDUĆNOSTI.
Aj da ne uložimo ni dinara u naš grad, stvarno mi nisu jasni ljudi koji razmišljaju u tom pravcu.
Pa da pretvorimo našu prestolnicu u selo.
Beogradska rešenja su ono što nam je zaista potrebno!

profesor

pre 14 godina

Beograd je definitivno grad buducnosti!!! Muka mi je vise da slusam ljude koji pljuju svaku vlast a sede po ceo dan i nista ne rade... Tesko je preko noci promeniti mnogo toga, ali bitno je da ne stojimo u mestu i da se nesto desava! Promene se ne desavaju preko noci..
SAMO NAPRED g-dine Djilas!!!!

Mina

pre 14 godina

To što je Tadić skrenuo pažnju da bi moglo malo da se prištedi, nije negativno nego pozitivno, zato što je dobro da se uvek polazi od svog dvorišta pa da se kritikuju drugi. Gradonačelnik je više puta pomenuo kako nije bitno iz koje su gradski funkcioneri stranke ,ako ne rade dobro svoj posao ne mogu da budu deo tima, i to je pozitivno. Tim ljudi koji vodi grad je jako dobar, a njihovi rezultati se vide svaki dan!

johnny bravo

pre 14 godina

Samo bih zamolio ove kritičare da se pirsete perioda pre 2000-te godine, na šta je tada ličio Beograd ??
Lako je sad da ljujete kad ovaj grad liči na nešto !
Nisam član DS-a niti bilo koje druge partije, ali mi se čini da gospodin Đilas veoma dobro vodi ovaj grad, i da kod njega nema protekcije zato što je neko iz njegove stranke ili njegov prijatelj.

Čestitam mu na izboru, i samo neka nastavi ovako da radi !!

Nikola Milanovic

pre 14 godina

“Nadam se da sledeći put zapisnik na beogradskoj konferenciji neće biti štampan na kunstdruku koji je skup već će biti štampan na ofset papiru koji će biti jeftin. Dajem tu malu jasnu primedbu kako svugde može da se uštedi i kako nije potrebno da sve deluje skupo i berićetno da bi bilo snažno i moćno”, poručio je Tadić.
A putovanje u inostranstvo na fudbalske utakmice i slikanje ispred ofucanih zavesa u ambasadama Srbije ne košta ništa?

Ozon

pre 14 godina

Manje kritikujte više radite!
Lako je kritikovati, teško raditi.
Uzmite pa obrađujte te njive što ste nasledili, pa će se i vaše mesto razviti, na žalost u Beogradu nema šta da se obradjuje, al u unutrašnjosti Srbije ima itekako.

Promene

pre 14 godina

DS je doziveo kulminaciju, sledi pad rejtinga jer ni deset godina posle Slobe ne mozemo da putujemo bez viza [to je samo jedan primer koliko se nista ne radi za dobrobit gradjana ove zemlje].

Gradjanin

pre 14 godina

Posle ovakvih izjava, posle ovoliko neistine da Beograd ne zivi na racun Srbije, sto nije tacno samo sto Tadic nije obavesten o tome, sramota me je sto sam rodjeni beogradjanin. Ljudi iz ostalih gradova znaju da se sav novac sliva u Beograd i to bas iz njihovih dzepova.
Ja ne znam koje je on to Srbije predsenik, ali ove nije sigurno jer nema nijedne dodirne tacke sa stvarnoscu njegovo izlaganje.

Milan

pre 14 godina

Problem je u tome da investitori, berem veci deo nih nece da investiraju u daleke opstine a niko ne moze da im to zameri a ni da zabrani. Smesno je porediti Srbiju i Uzice sa Cikagom ili nekom drugim gradom u USA, a pitam vas koji to tako dobro znate da li poznajete i kolike su cetvrti bede u tim istim gradovima i koliko ih je stotine hiljada zadnjih meseci koji su se tim kvartovima prikljucili. Ne zaboravite mi smo mala siromasna zemlja to ne treba izgubiti iz vida sem onih koji to ne mogu da su notorni negativci.

Marko

pre 14 godina

Meni je stvarno već previše populizma Borisa Tadića. Onomad je poručio ministrima, na mostu kod Beške, kako više ne smeju da dolaze skupim automobilima posebno na "svečanosti" te vrste, sada "kritikuje" beogradske demokrate zbog rasipnosti. I uvek ista priča: svi se rasipaju, Boris Tadić to kao ne zna, pa ih iskritikuje, oni mu svi tapšu oduševljeni zbog njegovog lucidnog uvida i onda se terevenka nastavi. Umesto što je Tadić govorio o rasipnosti beogradskih demokrata (koja je neupitna), bolje da je koju prozborio o Đilasovom rušenju romskih udžerica, koje za razliku od raznoraznih zgradurina tajkuna, estetskom oku aktuelnog gradonačelnika jedino smetaju.

Sascha88

pre 14 godina

Dokle vise komentari samo ljudi koji umeju da pljuju uglavnom po vladajucoj garnituri??! Kako ocekujete razvoj ostatka Srbije kada tamo niko nista ne zeli da radi, vec svi dolaze u Beograd kako bi nesto u zivotu napravili.. I ko onda treba da unapredjuje i razvija ostatak Srbije? Jel treba Boris ili mozda Djilas da unapredjuju gradove u kojima ljudi vise ne zele da zive? Dok se mentalitet naseg naroda malo ne promeni, nema nista ni od decentralizacije! Ovako do daljnjeg ostaje dekoncentrisana vlast, ili sto bi se reklo, u ostatku Srbije kuje isti cekic samo kracom drskom!
A desavanja u Beogradu ne zelim da komentarisem, svi da sve preko noci, a ja sam i vise nego zadovoljan kako nas grad funkcionise u postojecim uslovima!!! I verujem da ce biti jos bolje, ali tim ljudima treba podrska!!!

Djura

pre 14 godina

Cestitka za Djilasa, kao i za Miskovica i Beka koji opet "imaju" svog Gradonacelnika za "Grad na vodi". Jos od kada je Slobodan Milosevic postao Predsednik Gradskog Komiteta Beograda 1984. godine, vlast u Srbiji se sa tog mesta odrzava. Izbor Djilasa je potpuni kontinuitet. Sto kaze pesma "Alal vera, alal vera", a mi ostali "Budjav lebac"

Guslar

pre 14 godina

Gospodine predsednice zbog takvih izjava smo i dosli dokle smo dosli. Dokle god vi meni iz dzepa budete uzimali pare bez mogucnosti da reagujem naravno dotle ce beograd biti za vas centar svet .

ismail dupljak

pre 14 godina

Gopsodine predsedniče, kada ste dolazili u Sandžak po glasove obećavali ste brda i doline. Od toga Sandžaku ostadoše samo gola brda, jer svi prihodi odoše u Beograd. Napravite puteve u Sandžaku, škole, obdaništa, dajte kredite iz Fonda za razvoj.Sve ste ovo obećavali. Ispade da dece nema nigde, samo u Beogradu. Ostali deo Srbije za Vas izgleda ne postoji. Pomognite Novi Pazar, Sjenicu,Tutin, Prijepolje,Priboj i Novu varoš, jer njihovi građani su Vam dali odlučujuće glasove za pobedu. Ja nisam glasao za Evropsku Srbiju, koja će da bude samo u Beogradu. Znao sam da nećete ispuniti data obećanja. A znajte da ni drugi koji su glasali za Vas neće vam dati više glas. Vi ste zaboravili vrlo brzo na ostali deo Srbije. Sramota.

Delegat

pre 14 godina

Gospodo kriticari. Ova vlast je uradila mnogo vise nego bila koja druga u Srbiji. Za Vas bi bilo bolje da malo radite a ne samo da kritikujete

Milan

pre 14 godina

Nagradno pitanje:
Kakva je to demokratija i kakav je to demokratski proces u kome se glasa za jednog kandidata koji je jedini nominovan za mesto na koje se bira? Glup sam i ne kapiram. Pomozite...

Zoran021

pre 14 godina

Znači ništa novo. Sad će biti ponovo popularna izreka "Srbija radi, Beograd se gradi". A ostalima šta ostane, ne može to tako druže Tadiću.I u socijalizmu se znalo da to ne pije vodu pa je zato donesen ustav iz 1974. godine.

Andrej

pre 14 godina

Sa obzirom da Demokratska stranka ima najvecu podrsku u Beogradu, potrebno je da na celu gradskog odbora bude energican i sposoban covek...Djilas se pokazao kao takav...

Sava Drugi

pre 14 godina

Djilas je mnogo, mnogo bolji nego sto sam ocekivao. Ipak most na Adi je glupost. Em sto nikuda ne vodi (udara u mrtvu tacku na Senjaku), em je oziljak na reci kakav niko do sada nije napravio.

bezimena

pre 14 godina

"Demokrate poručuju da Beograd može da pokrene i razvoj ostatka Srbije".
Ne, to je pogrešno! Srbiju treba decentralizovati tako da svaki region sebe razvija, prema svojim potrebama! I uopšte, stalno govoriti Beograd I Srbija mi je van svake pameti, kao da se Bg ne nalazi u srcu Srbije! Ja sam Bg-nka ali sam protiv "razvijanja" ovog, sada već monstrum, grada, njega samo treba urediti a podsticati investicije i razvoj u unutrašnjosti, upravo zato da se Srbija ne bi svela na Bg pašaluk!

Milan

pre 14 godina

I vlast i opozicija ce se decentralizacijom baviti onako kako su se bavili i sa ovih 15 zakona iz poljoprivrede,strogo vodeci racuna da se neki seljak (citaj feudalac) slucajno ne obogati.
Ako se vlast i opozicija u necemu sigurno slazu, to je opstrukcija decentralizacije.
Zato smatram da niko ko zivi van Beograda ne bi smeo nikada vise da pokloni svoj glas bilo kojoj politickoj stranci cije je sediste u Beogradu, pa taman ni za koga ne glasao, jer ce biti brutalno izigran.
Nadam se da ce se u bliskoj buducnosti formirati regionalne politicke stranke, neke su vec sada formirane, i da ce to biti kraj ovakve sadasnje politicke scene.

EU Citizen

pre 14 godina

Neka se decentralizacija sprovede, ali ne tako da regionalne jedinice imaju svu vlast, a da je za dotacije i pomoć nadležan Beograd. Nije Beograd držao Miloševića i njegovu mafiju na vlasti trinaest godina, već upravo ta provincija, niti je glavna podrška regresivnih, antizapadnih i anticivilizacijskih političkih opcija u Beogradu, već upravo u toj provinciji, naročito onoj na jug od Beograda, koja toliko kuka i žali se. Pola Srbije se dotira od poreza naplaćenog u Beogradu, pa bih i ja voleo da se organizuje referendum za otcepljenje Beograda, jer mu Srbija nikad ništa dobro nije donela, i bolje bi bilo da je ostao austrijski kao u osamnaestom veku nego što vuče ovaj balkansko-azijatski kamen zvani "Srbija" oko vrata...

Branko Bananako

pre 14 godina

Jos juce je na ovom mestu stajao tekst u kojem Tadic kaze da je glavni cilj regionalizacija Srbije, a vec danas tvrdi sasvim suprotno.Mi smo ko neka telad kojoj mozes prodati sta god hoces iz dana u dan.Koliko novinara u ovoj zemlji prati sta ti politicari govere i pita ih za reci koje sami izgovaraju ili obecanja koja ne ispunjavaju? Umesto da prekucavaju saopstenja politickih strana trebalo bi da uticu na to da se ovakve izjave kontradiktorne izjave smanje i da kad (posebno) predsednik drzave govori jedan jedno, a drugi drugo dobro napadne, pa da sledeci put ramislja sta prica i kakav ce to odjek napraviti u javnosti. Ovako imamo politicare koji svaki dan kazu sta im se ucini zgodno bez ikakvih posledica. Ako vec nismo do sad, sledece izbore bi trebali bojkotovati, posto vise stvarno nema smisla za koga cemo glasati, posto odlucujemo samo ko ce nas krasti sledece 4 godine, ja sigurno hocu jer po meni razlike nema.

Beograd- centar Univerzuma!

pre 14 godina

Samo Beograd, Beograd, pa dokle vise?! Ostatak Srbije gladuje, ocerupano, ranjeno... Bitno da se Beograd sagradi, a kako je krenulo bicemo svi jednog lepog dana beogradske opstine! Kada bi postojao referendum, glasao bih da se Beograd odvoji od Srbije!!!

NS

pre 14 godina

... da stvore feude koje vode lokalne elite... koje lokalne elite??? pa celu srbiju drze isti ljudi. pre ce biti da njima odgovara da vladaju sa jednog mesta.

Deki

pre 14 godina

Cesto se cuju povici da Beograd zivi na racun Srbije. Da li je to tacno?Koliko je meni poznato Beograd se gradi od novca koji se ubire za gradsko gradjevinsko zemljiste i od kredita koje sam vraca. Zato mi je tesko da razumem svu tu poviku iz unutrasnjosti na Beograd.Pa da li bi ti ljudi vise voleli da i Beograd propada, da li bi se onda osecali bolje? Beograd je u boljoj poziciji u odnosu na ostatak Srbije zato sto se u njega sliva daleko vise investicija u odnosu na ostale gradove samo iz raloga sto je veliko trziste. To za sobom povlaci i druge grane (pre svega gradjevinarstvo) pa se Beograd razija brze.Od toga indirektnu korist moze da ima i ostatak Srbije.Mnogi ljudi i firme iz unutasnjosti vec danas rade u Beogradu jer u njihovim mestima nema posla i time mozda i uzimaju radna mesta Beogradjanima ili spustaju cenu rada.
Sto se tice Tadica on se u ulozi predsednika Srbije dosta dobro snalazi iako se ja recimo ne slazem u potpunosti sa politikom koju on zastupa. Na polju ekonomije rezultati su slabiji. Srbija nema dovoljno kvalitetne ljude koji bi reformisali privredu, ucinili je likvidnijom, konkurentnijom, jednostavnijom. Nedostaje jedan presek koji se ne vrsi iz uskopartijskih interesa. Bas kao i Milosevic, DS izbegava privatizaciju u velikim sistemima za koje se sumnja da su izvor novca za stranke na vlasti.

Srbin

pre 14 godina

Porucio bih nasem predsedniku da Srbiju posmatra kao brod sa 1000 rupa kroz koje ulazi voda... 15% (Kosovo) broda je pod vodom, a voda polaku zahvata i druge krajeve...Zato sto se ne krpe rupe, vec osavremnjuje motor. E dok oni osavremene motor (Beograd), brod moze potonuti. Pitam se da li oni vide da time sto je Beograd 20 puta razvijeniji od ostalih krajeva izaziva migraciju stanovnistva... Da li vide ti siromasni krajevi polako nestaju?? Da li ista vide sem Beograda? Da li u Srbiji samo Beogradjani zasluzuju lagodan zivot? Da li su Beogradjani nesto vise od nas ostalih da zive 20 godina ispred nas?

DID

pre 14 godina

Postovani gospodine precednice, Da li vi znate sta pricate? Da niste obisli Srbiju uzduz i popreko, rekao bih da ste neupuceni. Ali Srbija (osim Beograda i Novog Sada) nestaje. Jeste problem lokalnih samouprava, ali zaboga zasto se ne salje deo intelektuane elite u unutrasnost Srbije. Bojim se mracnih predvidjanja da ce se Srbija zaista svesti na Beogradski pasaluk. Bojim se da i vi nastavljate politiku vasih predhodnika (od 1988 pa naovamo). Ako je Beograd motor razvoja Srbije, onda se bojim da za nas gradjane iz provincije nema vise sansi. Iskreno zelim da se nadam da cete u dogledno vreme promeniti misljenje.

Dragoljub

pre 14 godina

Dragi Borise Tadicu, Predsednice,

Pametne drzave forsiraju policentricni razvoj. CNN je u Atlanti, nije u Washingtonu, Walmart je u Arkansasu, Boeing je u Chicagu a bio je u Seattlu (i nije u New Yorku), i moglo bi se navesti jos sijaset primera samo iz USA. Beograd je zadnjih 60 godina bio meka za useljenje ljudi iz svih krajeva Jugoslavije i kasnije Srbije. Beograd pati od komunalnih problema zato sto eksplozivan mehanicki prirastaj nije bio pracen izgradnjom infrastrukture. Beograd nema auto-saobracajnicu sever-jug, ima SAMO jedan most na Dunavu, zastareo sistem gradskog saobracaja. Beograd zaista ima veliki broj stranih investicija. Zasto drzava te investicije nije poreskom politikom preusmerila u druge delove Srbije? Zasto sedista javnih preduzeca nisu u drugim gradovima Srbije? Srbija je mala zemlja: Novi sad je npr. samo 100km od Beograda, Nis samo 240km, i saobracajne veze nisu toliko lose. Predsednice Tadicu, ne kuka Srbija zbog beogradizacije bez razloga: ljudi kada dodju u pretstonicu imaju osecaj da se tamo za razliku od "unutrasnjosti" (jedan izraz koji bi trebalo izbaciti iz upotrebe) ipak bolje zivi.
Predsednice Tadicu, kako bi bilo da dodjete u Nis, Leskovac, Vranje, Surdulicu, Bosilegrad, Babusnicu, Zagubicu, Tutin, Arilje, Uzice, itd.itd. pa da TAMO izjavite da nije tacno da Beograd u Srbiji ima povlasceni polozaj? Ko vas je predsednice Tadicu birao na vas polozaj? Da li biste mogli biti izabrani da za vas nije glasao i veliki broj ljudi van Beograda?

Prevodilac

pre 14 godina

Istina je to sto Tdic kaze. Crkne li Beograd, "provincija" je tad pustinja. Mora se znati da je Beograd gradjen i planiran kao prestonica dvadesetmilionske drzave. On je danas nesrazmerno velik, kao glavni grad male Srbije. Ali potencijal grada je ostao, to su u prvom redu ljudi. Bude li Beograd profunkcionisao cela Srbija ce da procveta u idilicni svet. Ovi nesporazumi i nepoverenje u Beograd, su atavizam komunistickog doba, kad je u Beogradu (u)zivela samo najveca "gospoda" one SFRJ. Da bi Bgd bio danas podrzan od tzv. provincije, morao bi biti spreman da od realizovane ekonomije dobar deo kolaca odvoji za ostali deo srpkih provincija. Bude li se i dalje vodila egoisticka politika Centrograda, izostace i vazna podrska zemlje, bez koje Bgd, takodje danas, ne moze napred.

srdjan

pre 14 godina

Prvo, Beograd ne pokreće Srbiju već je uglavnom obrnut proces. Ovo je inače uobičajen kliše i udvaranje građanima, jer svaki put kad neki političar dođe, na primer, u Vojvodinu, isto tako kaže da je Vojvodina motor Srbije, lokomotiva i šta već...E sad, Beograd se razvija zato što je glavni i najveći grad ove zemlje i zbog toga 99% stranih firmi, kao i najveće domaće firme, otvaraju svoja predstavništva i centrale u Beogradu (što je i normalno). I otuda je u Beogradu u poslednjih 10 godina izrazit rast sektora usluga i rast cena zemljišta (pa se neke parcele prodaju i za 20 mil.eura) zbog povećane tražnje. Sećam se i pre nekoliko godine kad je prodata Novosadska banka Erste grupi, jedan od uslova je i bio da centrala banke ostane u Novom Sadu jer bi se ona sigurno premestila u Beograd. Dakle Beograd svoju moć, poziciju crpi od ostatka Srbije i činjenice da je deo jedne mnogo veće celine (države Srbije), nego što je on sam. Da li mislite da bi Beograd, da je jedna posebna, nezavisna država bio ovako razvijen? O, NE! Jedan je Singapur, ili Hong Kong. Sve u svemu, Beograd ne treba da pomaže ili poklanja nešto ostatku Srbije, već samo da malo bolje raspodeli ono što zaradi zahvaljujući ostatku Srbije. I to je cela istina!

Miki, Ljubljana

pre 14 godina

Samo napred momci, jednoga dana ćete vladati samo beogradskim pašalukom. Brend Beograd je 1000 puta popularniji u inostranstvu od brenda Srbija. Umesto da se radi na popravljanju imidiža "Srbije" svi se pale na istu foru. Reč Srbija se retko izgovara, a kad naši idu u Srbiju, većina kaže idu u Beograd, iako nisu iz Beograda. Nekako im je nezgodno reći tu reč "Srbija", a ne znam zašto.

DzoniKg

pre 14 godina

Beograd koci Srbiju na svakom njenom koraku i to svako zna. Samo primer, u istocnoj Srbiji drzava uopste ne ulaze u puteve i mislim da sem Afrike takvi vise nigde ne postoje, a oni sa druge strane bi da od drzavnih para da daju milijarde evra za metro u bg-u i ko zna sta jos.

Leo Krstin

pre 14 godina

Kakva zamena teza, kakav populizam?! Gospodine predsednice, bice da je upravo suprotno: Srbija pokrece Beograd i pri tome tone li tone...A sto se tice decentralizacije, pazi Boga ti, predsednik "brine" da bi mogli nastati neki "feudi", koje bi vodile neke lokalne "otudjene" elite, i to pravo u propast?? Naravno posto je sva "pamet" (uglavnom lopovska!) u dicnom Beogradu, tamo mora da se vodi "briga" o celoj Srbiji, i to po mogucnosti kadrovi DS-a!! Ocigledno da je izjava o potrebi decentralizacije Srbije, koju je BT dao pre nekoliko dana, bila samo sala, onako za zabavu, a svoju pravu, diktatorsku, centralisticku prirodu je sada obznanio. Nikad nisam sumnjao u ono sto je njegova prava priroda i ceznja za neogranicenom vlascu, sa svojim beogradskim (centralistickim) kadrovima, koji bi, naravno, vladali Srbijom, i "pravicno" delili provincijama malo "mrvica", koje bi istresli sa bogate beogradske trpeze! Samo da se ne bi desilo nesto drugo, pa da na kraju balade, vladate Beogradskim pasalukom??

Shpiro

pre 14 godina

Izvinite, gospodine predsedniče, ali o čemu vi pričate? Beograd je, verovatno, evropska prestonica sa najzapostavljenijim zgradama. Prošetajte se kroz Karađorđevu, Pop Lukinu, Brankovu, Maršala Birjuzova, 29. novembra, Narodnog fronta, Gavrila Principa...sam centar grada, a izgleda kao da je 21. oktobar 1944.! Hoćete da gradite mostove, a Gazela i Pančevački most se doslovno raspadaju! Pored tih mostova sa šlepera se istovara pesak, prolaze vozovi koji prevoze toksični otpad! U kampanji puna usta Zemuna, a nikome već decenijama na pamet da padne da upristoji simbol Zemuna, kulu Gardoš, koja takođe trune! Počasna garda dočekuje potpredsednika USA ispred palate "Srbija" na potpuno raspadnutom pločniku. Grad ima jedan zatvoreni bazen u funkciji... A da priča bude kompletna, doprinose i sami građani koji neće čak ni ulaze svojih zgrada da upristoje, ako već fasade neće, koji kidaju obruče sa koševa, krive klackalice u parkovima, bacaju đubre gde god im na pamet padne...ukratko, neki Beograđani ne zaslužuju Beograd.

teslion

pre 14 godina

U pravu ste gdine Predsedniče samo ne rekoste u kom pravcu. Svojim delovanjem iz nahvaljenog Beograda činite nam dosta medveđih usluga, tako da nemam pojma o kom razvoju govorite. Mogu li da dam samo jedan primer centralističke pljačke: aerodrom Nikola Tesla ( kojim mu ogadiste ime) koji je prošle godine napravio profit od 3,5 miliona evra ubija svoje građane taksama, JAT šiša na kartama zahvaljujući monopolu i sprečavajući konkurente da ovom narodu jeftinijim kartama otvore oči i omoguće da vide nešto drugačije. Beograd ima monopol vlasti, vuče novac iz cele Srbije i naravno da je lokomotiva, samo ova lokomotiva previše troši.

vor_da

pre 14 godina

Znaci,"lokalne elite" da zaradjuju novac koji se gomila u bg-u, rade, cute i trpe a Beograd da dobija nove mostove, metroe........tursko doba!!!!!!

Goran

pre 14 godina

Mrka kapa! 90% investicija u Beogradu odnosi se na kladionice, kockarnice, restorane, butike, trzne centre. Voleo bih da mi neko od Tadicevih nazovi eksperata objasni kako ovakve investicije mogu da imaju eksterne efekte na ostale privredne grane i ostale delove Srbije? Ruku na srce, postoje brojni projekti koji su stavljeni na papir i na njemu egzistiraju godinama bez ikakvih izgleda i nagovestaja da se realizuju.

dO

pre 14 godina

Na žalost, Tadić ne razume suštinu decentralizacije. Da je razume, ne bi rekao kako "Beograd pokreće Srbiju" jer je to daleko od istine. Takođe, regionalizacija nigde na planeti nije napravila "feude". Ovo samo pokazuje ozbiljnu bolesti domaćih političara, začaurenih u želju za apsolutnom moći koja je moguća jedino ukidanjem bilo kakvog oblika regionalizma i autonomije, a potom kada "sa strane" dođe pritisak da se tako nešto ipak uvede, onda isplivavaju ovakvi "stavovi".

Pera

pre 14 godina

Juce borba protiv korupcije, danas mostovi, obilaznica i metro - sutra nas, valjda, ocekuje i najava prve srpske ekspedicije na Mars. Raketa ce se praviti na srpskom Kosovu.

biba

pre 14 godina

Ma naravno, Beograd ce uskoro imati i kosmodrom da bi bio interesantan vanzemaljskim investitorima, a mi ostali cemo zatvoriti i poslednju trafiku, hibernirati se i mirno cekati u redu da reforme stignu i do nas. Sto se tice regionalizacije i decentralizacije koju neko zeli zloupotrebiti, tipa sjasi kurta da uzjasi murta, to treba spreciti ali ne tako, nego ne dozvoliti da iko ikoga jasi, e u tome je sustina moj Predsednice.

donkizele

pre 14 godina

U tome i jeste jedan od najvecih problema nase zemlje. Cela zemlja funkcionise iskljucivo preko Beograda. Ako nekome iz Vranja treba lekar specialista mora da se vozi do Beograda, i to verovatno u jednu jedinu bolnicu, u VMA.
Zato sto Beograd "pokrece Srbiju" imamo katastrofalnu infrastrukturu, za koju je upravo kriv Beograd, tacnije vlada koja sedi u Beogradu.

Shpiro

pre 14 godina

Izvinite, gospodine predsedniče, ali o čemu vi pričate? Beograd je, verovatno, evropska prestonica sa najzapostavljenijim zgradama. Prošetajte se kroz Karađorđevu, Pop Lukinu, Brankovu, Maršala Birjuzova, 29. novembra, Narodnog fronta, Gavrila Principa...sam centar grada, a izgleda kao da je 21. oktobar 1944.! Hoćete da gradite mostove, a Gazela i Pančevački most se doslovno raspadaju! Pored tih mostova sa šlepera se istovara pesak, prolaze vozovi koji prevoze toksični otpad! U kampanji puna usta Zemuna, a nikome već decenijama na pamet da padne da upristoji simbol Zemuna, kulu Gardoš, koja takođe trune! Počasna garda dočekuje potpredsednika USA ispred palate "Srbija" na potpuno raspadnutom pločniku. Grad ima jedan zatvoreni bazen u funkciji... A da priča bude kompletna, doprinose i sami građani koji neće čak ni ulaze svojih zgrada da upristoje, ako već fasade neće, koji kidaju obruče sa koševa, krive klackalice u parkovima, bacaju đubre gde god im na pamet padne...ukratko, neki Beograđani ne zaslužuju Beograd.

donkizele

pre 14 godina

U tome i jeste jedan od najvecih problema nase zemlje. Cela zemlja funkcionise iskljucivo preko Beograda. Ako nekome iz Vranja treba lekar specialista mora da se vozi do Beograda, i to verovatno u jednu jedinu bolnicu, u VMA.
Zato sto Beograd "pokrece Srbiju" imamo katastrofalnu infrastrukturu, za koju je upravo kriv Beograd, tacnije vlada koja sedi u Beogradu.

biba

pre 14 godina

Ma naravno, Beograd ce uskoro imati i kosmodrom da bi bio interesantan vanzemaljskim investitorima, a mi ostali cemo zatvoriti i poslednju trafiku, hibernirati se i mirno cekati u redu da reforme stignu i do nas. Sto se tice regionalizacije i decentralizacije koju neko zeli zloupotrebiti, tipa sjasi kurta da uzjasi murta, to treba spreciti ali ne tako, nego ne dozvoliti da iko ikoga jasi, e u tome je sustina moj Predsednice.

Pera

pre 14 godina

Juce borba protiv korupcije, danas mostovi, obilaznica i metro - sutra nas, valjda, ocekuje i najava prve srpske ekspedicije na Mars. Raketa ce se praviti na srpskom Kosovu.

DzoniKg

pre 14 godina

Beograd koci Srbiju na svakom njenom koraku i to svako zna. Samo primer, u istocnoj Srbiji drzava uopste ne ulaze u puteve i mislim da sem Afrike takvi vise nigde ne postoje, a oni sa druge strane bi da od drzavnih para da daju milijarde evra za metro u bg-u i ko zna sta jos.

Dragoljub

pre 14 godina

Dragi Borise Tadicu, Predsednice,

Pametne drzave forsiraju policentricni razvoj. CNN je u Atlanti, nije u Washingtonu, Walmart je u Arkansasu, Boeing je u Chicagu a bio je u Seattlu (i nije u New Yorku), i moglo bi se navesti jos sijaset primera samo iz USA. Beograd je zadnjih 60 godina bio meka za useljenje ljudi iz svih krajeva Jugoslavije i kasnije Srbije. Beograd pati od komunalnih problema zato sto eksplozivan mehanicki prirastaj nije bio pracen izgradnjom infrastrukture. Beograd nema auto-saobracajnicu sever-jug, ima SAMO jedan most na Dunavu, zastareo sistem gradskog saobracaja. Beograd zaista ima veliki broj stranih investicija. Zasto drzava te investicije nije poreskom politikom preusmerila u druge delove Srbije? Zasto sedista javnih preduzeca nisu u drugim gradovima Srbije? Srbija je mala zemlja: Novi sad je npr. samo 100km od Beograda, Nis samo 240km, i saobracajne veze nisu toliko lose. Predsednice Tadicu, ne kuka Srbija zbog beogradizacije bez razloga: ljudi kada dodju u pretstonicu imaju osecaj da se tamo za razliku od "unutrasnjosti" (jedan izraz koji bi trebalo izbaciti iz upotrebe) ipak bolje zivi.
Predsednice Tadicu, kako bi bilo da dodjete u Nis, Leskovac, Vranje, Surdulicu, Bosilegrad, Babusnicu, Zagubicu, Tutin, Arilje, Uzice, itd.itd. pa da TAMO izjavite da nije tacno da Beograd u Srbiji ima povlasceni polozaj? Ko vas je predsednice Tadicu birao na vas polozaj? Da li biste mogli biti izabrani da za vas nije glasao i veliki broj ljudi van Beograda?

Leo Krstin

pre 14 godina

Kakva zamena teza, kakav populizam?! Gospodine predsednice, bice da je upravo suprotno: Srbija pokrece Beograd i pri tome tone li tone...A sto se tice decentralizacije, pazi Boga ti, predsednik "brine" da bi mogli nastati neki "feudi", koje bi vodile neke lokalne "otudjene" elite, i to pravo u propast?? Naravno posto je sva "pamet" (uglavnom lopovska!) u dicnom Beogradu, tamo mora da se vodi "briga" o celoj Srbiji, i to po mogucnosti kadrovi DS-a!! Ocigledno da je izjava o potrebi decentralizacije Srbije, koju je BT dao pre nekoliko dana, bila samo sala, onako za zabavu, a svoju pravu, diktatorsku, centralisticku prirodu je sada obznanio. Nikad nisam sumnjao u ono sto je njegova prava priroda i ceznja za neogranicenom vlascu, sa svojim beogradskim (centralistickim) kadrovima, koji bi, naravno, vladali Srbijom, i "pravicno" delili provincijama malo "mrvica", koje bi istresli sa bogate beogradske trpeze! Samo da se ne bi desilo nesto drugo, pa da na kraju balade, vladate Beogradskim pasalukom??

vor_da

pre 14 godina

Znaci,"lokalne elite" da zaradjuju novac koji se gomila u bg-u, rade, cute i trpe a Beograd da dobija nove mostove, metroe........tursko doba!!!!!!

dO

pre 14 godina

Na žalost, Tadić ne razume suštinu decentralizacije. Da je razume, ne bi rekao kako "Beograd pokreće Srbiju" jer je to daleko od istine. Takođe, regionalizacija nigde na planeti nije napravila "feude". Ovo samo pokazuje ozbiljnu bolesti domaćih političara, začaurenih u želju za apsolutnom moći koja je moguća jedino ukidanjem bilo kakvog oblika regionalizma i autonomije, a potom kada "sa strane" dođe pritisak da se tako nešto ipak uvede, onda isplivavaju ovakvi "stavovi".

Goran

pre 14 godina

Mrka kapa! 90% investicija u Beogradu odnosi se na kladionice, kockarnice, restorane, butike, trzne centre. Voleo bih da mi neko od Tadicevih nazovi eksperata objasni kako ovakve investicije mogu da imaju eksterne efekte na ostale privredne grane i ostale delove Srbije? Ruku na srce, postoje brojni projekti koji su stavljeni na papir i na njemu egzistiraju godinama bez ikakvih izgleda i nagovestaja da se realizuju.

teslion

pre 14 godina

U pravu ste gdine Predsedniče samo ne rekoste u kom pravcu. Svojim delovanjem iz nahvaljenog Beograda činite nam dosta medveđih usluga, tako da nemam pojma o kom razvoju govorite. Mogu li da dam samo jedan primer centralističke pljačke: aerodrom Nikola Tesla ( kojim mu ogadiste ime) koji je prošle godine napravio profit od 3,5 miliona evra ubija svoje građane taksama, JAT šiša na kartama zahvaljujući monopolu i sprečavajući konkurente da ovom narodu jeftinijim kartama otvore oči i omoguće da vide nešto drugačije. Beograd ima monopol vlasti, vuče novac iz cele Srbije i naravno da je lokomotiva, samo ova lokomotiva previše troši.

Djura

pre 14 godina

Cestitka za Djilasa, kao i za Miskovica i Beka koji opet "imaju" svog Gradonacelnika za "Grad na vodi". Jos od kada je Slobodan Milosevic postao Predsednik Gradskog Komiteta Beograda 1984. godine, vlast u Srbiji se sa tog mesta odrzava. Izbor Djilasa je potpuni kontinuitet. Sto kaze pesma "Alal vera, alal vera", a mi ostali "Budjav lebac"

Beograd- centar Univerzuma!

pre 14 godina

Samo Beograd, Beograd, pa dokle vise?! Ostatak Srbije gladuje, ocerupano, ranjeno... Bitno da se Beograd sagradi, a kako je krenulo bicemo svi jednog lepog dana beogradske opstine! Kada bi postojao referendum, glasao bih da se Beograd odvoji od Srbije!!!

Srbin

pre 14 godina

Porucio bih nasem predsedniku da Srbiju posmatra kao brod sa 1000 rupa kroz koje ulazi voda... 15% (Kosovo) broda je pod vodom, a voda polaku zahvata i druge krajeve...Zato sto se ne krpe rupe, vec osavremnjuje motor. E dok oni osavremene motor (Beograd), brod moze potonuti. Pitam se da li oni vide da time sto je Beograd 20 puta razvijeniji od ostalih krajeva izaziva migraciju stanovnistva... Da li vide ti siromasni krajevi polako nestaju?? Da li ista vide sem Beograda? Da li u Srbiji samo Beogradjani zasluzuju lagodan zivot? Da li su Beogradjani nesto vise od nas ostalih da zive 20 godina ispred nas?

Milan

pre 14 godina

Nagradno pitanje:
Kakva je to demokratija i kakav je to demokratski proces u kome se glasa za jednog kandidata koji je jedini nominovan za mesto na koje se bira? Glup sam i ne kapiram. Pomozite...

Branko Bananako

pre 14 godina

Jos juce je na ovom mestu stajao tekst u kojem Tadic kaze da je glavni cilj regionalizacija Srbije, a vec danas tvrdi sasvim suprotno.Mi smo ko neka telad kojoj mozes prodati sta god hoces iz dana u dan.Koliko novinara u ovoj zemlji prati sta ti politicari govere i pita ih za reci koje sami izgovaraju ili obecanja koja ne ispunjavaju? Umesto da prekucavaju saopstenja politickih strana trebalo bi da uticu na to da se ovakve izjave kontradiktorne izjave smanje i da kad (posebno) predsednik drzave govori jedan jedno, a drugi drugo dobro napadne, pa da sledeci put ramislja sta prica i kakav ce to odjek napraviti u javnosti. Ovako imamo politicare koji svaki dan kazu sta im se ucini zgodno bez ikakvih posledica. Ako vec nismo do sad, sledece izbore bi trebali bojkotovati, posto vise stvarno nema smisla za koga cemo glasati, posto odlucujemo samo ko ce nas krasti sledece 4 godine, ja sigurno hocu jer po meni razlike nema.

Miki, Ljubljana

pre 14 godina

Samo napred momci, jednoga dana ćete vladati samo beogradskim pašalukom. Brend Beograd je 1000 puta popularniji u inostranstvu od brenda Srbija. Umesto da se radi na popravljanju imidiža "Srbije" svi se pale na istu foru. Reč Srbija se retko izgovara, a kad naši idu u Srbiju, većina kaže idu u Beograd, iako nisu iz Beograda. Nekako im je nezgodno reći tu reč "Srbija", a ne znam zašto.

srdjan

pre 14 godina

Prvo, Beograd ne pokreće Srbiju već je uglavnom obrnut proces. Ovo je inače uobičajen kliše i udvaranje građanima, jer svaki put kad neki političar dođe, na primer, u Vojvodinu, isto tako kaže da je Vojvodina motor Srbije, lokomotiva i šta već...E sad, Beograd se razvija zato što je glavni i najveći grad ove zemlje i zbog toga 99% stranih firmi, kao i najveće domaće firme, otvaraju svoja predstavništva i centrale u Beogradu (što je i normalno). I otuda je u Beogradu u poslednjih 10 godina izrazit rast sektora usluga i rast cena zemljišta (pa se neke parcele prodaju i za 20 mil.eura) zbog povećane tražnje. Sećam se i pre nekoliko godine kad je prodata Novosadska banka Erste grupi, jedan od uslova je i bio da centrala banke ostane u Novom Sadu jer bi se ona sigurno premestila u Beograd. Dakle Beograd svoju moć, poziciju crpi od ostatka Srbije i činjenice da je deo jedne mnogo veće celine (države Srbije), nego što je on sam. Da li mislite da bi Beograd, da je jedna posebna, nezavisna država bio ovako razvijen? O, NE! Jedan je Singapur, ili Hong Kong. Sve u svemu, Beograd ne treba da pomaže ili poklanja nešto ostatku Srbije, već samo da malo bolje raspodeli ono što zaradi zahvaljujući ostatku Srbije. I to je cela istina!

Gradjanin

pre 14 godina

Posle ovakvih izjava, posle ovoliko neistine da Beograd ne zivi na racun Srbije, sto nije tacno samo sto Tadic nije obavesten o tome, sramota me je sto sam rodjeni beogradjanin. Ljudi iz ostalih gradova znaju da se sav novac sliva u Beograd i to bas iz njihovih dzepova.
Ja ne znam koje je on to Srbije predsenik, ali ove nije sigurno jer nema nijedne dodirne tacke sa stvarnoscu njegovo izlaganje.

Sascha88

pre 14 godina

Dokle vise komentari samo ljudi koji umeju da pljuju uglavnom po vladajucoj garnituri??! Kako ocekujete razvoj ostatka Srbije kada tamo niko nista ne zeli da radi, vec svi dolaze u Beograd kako bi nesto u zivotu napravili.. I ko onda treba da unapredjuje i razvija ostatak Srbije? Jel treba Boris ili mozda Djilas da unapredjuju gradove u kojima ljudi vise ne zele da zive? Dok se mentalitet naseg naroda malo ne promeni, nema nista ni od decentralizacije! Ovako do daljnjeg ostaje dekoncentrisana vlast, ili sto bi se reklo, u ostatku Srbije kuje isti cekic samo kracom drskom!
A desavanja u Beogradu ne zelim da komentarisem, svi da sve preko noci, a ja sam i vise nego zadovoljan kako nas grad funkcionise u postojecim uslovima!!! I verujem da ce biti jos bolje, ali tim ljudima treba podrska!!!

bezimena

pre 14 godina

"Demokrate poručuju da Beograd može da pokrene i razvoj ostatka Srbije".
Ne, to je pogrešno! Srbiju treba decentralizovati tako da svaki region sebe razvija, prema svojim potrebama! I uopšte, stalno govoriti Beograd I Srbija mi je van svake pameti, kao da se Bg ne nalazi u srcu Srbije! Ja sam Bg-nka ali sam protiv "razvijanja" ovog, sada već monstrum, grada, njega samo treba urediti a podsticati investicije i razvoj u unutrašnjosti, upravo zato da se Srbija ne bi svela na Bg pašaluk!

prokupcanin

pre 14 godina

Prokuplje 2002- 27.000 stanovnika. Od tada 7.000 ljudi se odjavilo iz prokuplja a kao novo prebivaliste prijavili Beograd. Plus negativan prirodni prirastaj... prokuplje 2012e- 17. 000 stanovnika. Pitam se da nismo u ratu mozda?
Svi u Beograd, sve za Beograd.

Mislite o tome.

Marko

pre 14 godina

Meni je stvarno već previše populizma Borisa Tadića. Onomad je poručio ministrima, na mostu kod Beške, kako više ne smeju da dolaze skupim automobilima posebno na "svečanosti" te vrste, sada "kritikuje" beogradske demokrate zbog rasipnosti. I uvek ista priča: svi se rasipaju, Boris Tadić to kao ne zna, pa ih iskritikuje, oni mu svi tapšu oduševljeni zbog njegovog lucidnog uvida i onda se terevenka nastavi. Umesto što je Tadić govorio o rasipnosti beogradskih demokrata (koja je neupitna), bolje da je koju prozborio o Đilasovom rušenju romskih udžerica, koje za razliku od raznoraznih zgradurina tajkuna, estetskom oku aktuelnog gradonačelnika jedino smetaju.

DID

pre 14 godina

Postovani gospodine precednice, Da li vi znate sta pricate? Da niste obisli Srbiju uzduz i popreko, rekao bih da ste neupuceni. Ali Srbija (osim Beograda i Novog Sada) nestaje. Jeste problem lokalnih samouprava, ali zaboga zasto se ne salje deo intelektuane elite u unutrasnost Srbije. Bojim se mracnih predvidjanja da ce se Srbija zaista svesti na Beogradski pasaluk. Bojim se da i vi nastavljate politiku vasih predhodnika (od 1988 pa naovamo). Ako je Beograd motor razvoja Srbije, onda se bojim da za nas gradjane iz provincije nema vise sansi. Iskreno zelim da se nadam da cete u dogledno vreme promeniti misljenje.

uzasnuti citalac

pre 14 godina

Dragi moji sunarodnici iz unutrasnjosti, kada biste se svi Vi koji studirate u Beogradu po zavrsetku studija vratili u svoje gradove i pokusali da popravite stvari mozda ne biste imali probleme o kojima pricate. Ali ne, svi Vi namenski dolazite ovamo na studije kako biste tu i ostali i nasli zaposlenje. I ko onda radi u drzavnim institucijama i ko se tu zapravo pita??? Dokle vise to licemerje??? Beograd jeste Srbija posto 80% populacije upravo tu i zivi

Nikola Milanovic

pre 14 godina

“Nadam se da sledeći put zapisnik na beogradskoj konferenciji neće biti štampan na kunstdruku koji je skup već će biti štampan na ofset papiru koji će biti jeftin. Dajem tu malu jasnu primedbu kako svugde može da se uštedi i kako nije potrebno da sve deluje skupo i berićetno da bi bilo snažno i moćno”, poručio je Tadić.
A putovanje u inostranstvo na fudbalske utakmice i slikanje ispred ofucanih zavesa u ambasadama Srbije ne košta ništa?

ismail dupljak

pre 14 godina

Gopsodine predsedniče, kada ste dolazili u Sandžak po glasove obećavali ste brda i doline. Od toga Sandžaku ostadoše samo gola brda, jer svi prihodi odoše u Beograd. Napravite puteve u Sandžaku, škole, obdaništa, dajte kredite iz Fonda za razvoj.Sve ste ovo obećavali. Ispade da dece nema nigde, samo u Beogradu. Ostali deo Srbije za Vas izgleda ne postoji. Pomognite Novi Pazar, Sjenicu,Tutin, Prijepolje,Priboj i Novu varoš, jer njihovi građani su Vam dali odlučujuće glasove za pobedu. Ja nisam glasao za Evropsku Srbiju, koja će da bude samo u Beogradu. Znao sam da nećete ispuniti data obećanja. A znajte da ni drugi koji su glasali za Vas neće vam dati više glas. Vi ste zaboravili vrlo brzo na ostali deo Srbije. Sramota.

Promene

pre 14 godina

DS je doziveo kulminaciju, sledi pad rejtinga jer ni deset godina posle Slobe ne mozemo da putujemo bez viza [to je samo jedan primer koliko se nista ne radi za dobrobit gradjana ove zemlje].

EU Citizen

pre 14 godina

Neka se decentralizacija sprovede, ali ne tako da regionalne jedinice imaju svu vlast, a da je za dotacije i pomoć nadležan Beograd. Nije Beograd držao Miloševića i njegovu mafiju na vlasti trinaest godina, već upravo ta provincija, niti je glavna podrška regresivnih, antizapadnih i anticivilizacijskih političkih opcija u Beogradu, već upravo u toj provinciji, naročito onoj na jug od Beograda, koja toliko kuka i žali se. Pola Srbije se dotira od poreza naplaćenog u Beogradu, pa bih i ja voleo da se organizuje referendum za otcepljenje Beograda, jer mu Srbija nikad ništa dobro nije donela, i bolje bi bilo da je ostao austrijski kao u osamnaestom veku nego što vuče ovaj balkansko-azijatski kamen zvani "Srbija" oko vrata...

johnny bravo

pre 14 godina

Samo bih zamolio ove kritičare da se pirsete perioda pre 2000-te godine, na šta je tada ličio Beograd ??
Lako je sad da ljujete kad ovaj grad liči na nešto !
Nisam član DS-a niti bilo koje druge partije, ali mi se čini da gospodin Đilas veoma dobro vodi ovaj grad, i da kod njega nema protekcije zato što je neko iz njegove stranke ili njegov prijatelj.

Čestitam mu na izboru, i samo neka nastavi ovako da radi !!

Dragan Loncar

pre 14 godina

Djilase, dosta vise kontradiktornih izjava. Kada je u pitanju Matic i Usce, onda tome treba stati na put, a kada je u pitanju Miskovic i Luka, onda je tu vec drugacija procena. SISTEM VREDNOSTI JE JEDAN! Dvostruki sistem vrednosti postoji samo kod sizofrenih osoba, a to je vec ozbiljan psihicki poremecaj. Pitaj Tadica, on je zavrsio psihologiju.

NS

pre 14 godina

... da stvore feude koje vode lokalne elite... koje lokalne elite??? pa celu srbiju drze isti ljudi. pre ce biti da njima odgovara da vladaju sa jednog mesta.

Delegat

pre 14 godina

Gospodo kriticari. Ova vlast je uradila mnogo vise nego bila koja druga u Srbiji. Za Vas bi bilo bolje da malo radite a ne samo da kritikujete

Guslar

pre 14 godina

Gospodine predsednice zbog takvih izjava smo i dosli dokle smo dosli. Dokle god vi meni iz dzepa budete uzimali pare bez mogucnosti da reagujem naravno dotle ce beograd biti za vas centar svet .

Ozon

pre 14 godina

Manje kritikujte više radite!
Lako je kritikovati, teško raditi.
Uzmite pa obrađujte te njive što ste nasledili, pa će se i vaše mesto razviti, na žalost u Beogradu nema šta da se obradjuje, al u unutrašnjosti Srbije ima itekako.

Deki

pre 14 godina

Cesto se cuju povici da Beograd zivi na racun Srbije. Da li je to tacno?Koliko je meni poznato Beograd se gradi od novca koji se ubire za gradsko gradjevinsko zemljiste i od kredita koje sam vraca. Zato mi je tesko da razumem svu tu poviku iz unutrasnjosti na Beograd.Pa da li bi ti ljudi vise voleli da i Beograd propada, da li bi se onda osecali bolje? Beograd je u boljoj poziciji u odnosu na ostatak Srbije zato sto se u njega sliva daleko vise investicija u odnosu na ostale gradove samo iz raloga sto je veliko trziste. To za sobom povlaci i druge grane (pre svega gradjevinarstvo) pa se Beograd razija brze.Od toga indirektnu korist moze da ima i ostatak Srbije.Mnogi ljudi i firme iz unutasnjosti vec danas rade u Beogradu jer u njihovim mestima nema posla i time mozda i uzimaju radna mesta Beogradjanima ili spustaju cenu rada.
Sto se tice Tadica on se u ulozi predsednika Srbije dosta dobro snalazi iako se ja recimo ne slazem u potpunosti sa politikom koju on zastupa. Na polju ekonomije rezultati su slabiji. Srbija nema dovoljno kvalitetne ljude koji bi reformisali privredu, ucinili je likvidnijom, konkurentnijom, jednostavnijom. Nedostaje jedan presek koji se ne vrsi iz uskopartijskih interesa. Bas kao i Milosevic, DS izbegava privatizaciju u velikim sistemima za koje se sumnja da su izvor novca za stranke na vlasti.

Milan

pre 14 godina

I vlast i opozicija ce se decentralizacijom baviti onako kako su se bavili i sa ovih 15 zakona iz poljoprivrede,strogo vodeci racuna da se neki seljak (citaj feudalac) slucajno ne obogati.
Ako se vlast i opozicija u necemu sigurno slazu, to je opstrukcija decentralizacije.
Zato smatram da niko ko zivi van Beograda ne bi smeo nikada vise da pokloni svoj glas bilo kojoj politickoj stranci cije je sediste u Beogradu, pa taman ni za koga ne glasao, jer ce biti brutalno izigran.
Nadam se da ce se u bliskoj buducnosti formirati regionalne politicke stranke, neke su vec sada formirane, i da ce to biti kraj ovakve sadasnje politicke scene.

Uros

pre 14 godina

Ako u Beogradu zivi jedna trecina stanovnistva Srbije, onda je logicno da se u njega ulaze vise nego u druge gradove...
Pogresno je verovanje da investicije u Beograd koce ostali deo Srbije, one donose nove investicije u celu zemlju.
Raduje me zaista ambiciozan plan razvoja Beograda, i nadam se da ce ova postavka DSa opravdati ocekivanja.

Prevodilac

pre 14 godina

Istina je to sto Tdic kaze. Crkne li Beograd, "provincija" je tad pustinja. Mora se znati da je Beograd gradjen i planiran kao prestonica dvadesetmilionske drzave. On je danas nesrazmerno velik, kao glavni grad male Srbije. Ali potencijal grada je ostao, to su u prvom redu ljudi. Bude li Beograd profunkcionisao cela Srbija ce da procveta u idilicni svet. Ovi nesporazumi i nepoverenje u Beograd, su atavizam komunistickog doba, kad je u Beogradu (u)zivela samo najveca "gospoda" one SFRJ. Da bi Bgd bio danas podrzan od tzv. provincije, morao bi biti spreman da od realizovane ekonomije dobar deo kolaca odvoji za ostali deo srpkih provincija. Bude li se i dalje vodila egoisticka politika Centrograda, izostace i vazna podrska zemlje, bez koje Bgd, takodje danas, ne moze napred.

profesor

pre 14 godina

Beograd je definitivno grad buducnosti!!! Muka mi je vise da slusam ljude koji pljuju svaku vlast a sede po ceo dan i nista ne rade... Tesko je preko noci promeniti mnogo toga, ali bitno je da ne stojimo u mestu i da se nesto desava! Promene se ne desavaju preko noci..
SAMO NAPRED g-dine Djilas!!!!

Sun

pre 14 godina

A drago je ljudima kad čuju da je Beograd proglašen gradom BUDUĆNOSTI.
Aj da ne uložimo ni dinara u naš grad, stvarno mi nisu jasni ljudi koji razmišljaju u tom pravcu.
Pa da pretvorimo našu prestolnicu u selo.
Beogradska rešenja su ono što nam je zaista potrebno!

impuls

pre 14 godina

pa draga gospodo komentatori po nalogu, kada se bude smanjila opste narodna potreba da se tatini sinovi šalju na školovanje odnosno zgubidanisanje po Beogradu, moćiće da cveta i ostatak zemlje.

Mina

pre 14 godina

To što je Tadić skrenuo pažnju da bi moglo malo da se prištedi, nije negativno nego pozitivno, zato što je dobro da se uvek polazi od svog dvorišta pa da se kritikuju drugi. Gradonačelnik je više puta pomenuo kako nije bitno iz koje su gradski funkcioneri stranke ,ako ne rade dobro svoj posao ne mogu da budu deo tima, i to je pozitivno. Tim ljudi koji vodi grad je jako dobar, a njihovi rezultati se vide svaki dan!

Milena

pre 14 godina

Demokratska stranka je ovim činom pokazala da je sposobna, orginizovana i da zna da vodi Srbiju na pravi način. Beograd jeste motor Srbije jer zahvaljujući njegovom prihodu Srbija se gradi. Srbiji je potrebna infrastruktura koja bi privukla investitore i samim tim donela radana mesta i osposobila druge gradove u Srbiji da na kraju sami proizvode dovoljno da kao i Begorad priušte sebi da se njihovim parama razvija cela Država.

iguana

pre 14 godina

Kao bivsi veliki podrzavalac DS-a,a sada duboko razocarana svojom naivnoscu, smatram da imam pravo da mu porucim sledece, a to je: " No you can't fool children of the revolution, no you can't fool .."

Sava Drugi

pre 14 godina

Djilas je mnogo, mnogo bolji nego sto sam ocekivao. Ipak most na Adi je glupost. Em sto nikuda ne vodi (udara u mrtvu tacku na Senjaku), em je oziljak na reci kakav niko do sada nije napravio.

Zoran021

pre 14 godina

Znači ništa novo. Sad će biti ponovo popularna izreka "Srbija radi, Beograd se gradi". A ostalima šta ostane, ne može to tako druže Tadiću.I u socijalizmu se znalo da to ne pije vodu pa je zato donesen ustav iz 1974. godine.

Milan

pre 14 godina

Problem je u tome da investitori, berem veci deo nih nece da investiraju u daleke opstine a niko ne moze da im to zameri a ni da zabrani. Smesno je porediti Srbiju i Uzice sa Cikagom ili nekom drugim gradom u USA, a pitam vas koji to tako dobro znate da li poznajete i kolike su cetvrti bede u tim istim gradovima i koliko ih je stotine hiljada zadnjih meseci koji su se tim kvartovima prikljucili. Ne zaboravite mi smo mala siromasna zemlja to ne treba izgubiti iz vida sem onih koji to ne mogu da su notorni negativci.

Andrej

pre 14 godina

Sa obzirom da Demokratska stranka ima najvecu podrsku u Beogradu, potrebno je da na celu gradskog odbora bude energican i sposoban covek...Djilas se pokazao kao takav...

Shommy DJ

pre 14 godina

Mislim da je Đilas pravi čovek koji bi vodio ovaj grad... Pun optimizma, energije i ideja koje će se sigurno ostvariti. Videli smo koliko je do sada pokrenuto projekata, vezano za infrastrukturu, školstvo, omladinu, briga o starim ljudima i motivacija mladih...

Boginja

pre 14 godina

Đilas svojim idejama, planovima i snagom nastavlja put Nenada Bogdonavica, a to je moderan, lep, cist, kulturan grad koji kao takav povlaci i ostatak Srbije u razvoj i ka Evropi... Sa Đilasom Evropa je vec u Beogradu!!!!

Delegat

pre 14 godina

Gospodo kriticari. Ova vlast je uradila mnogo vise nego bila koja druga u Srbiji. Za Vas bi bilo bolje da malo radite a ne samo da kritikujete

EU Citizen

pre 14 godina

Neka se decentralizacija sprovede, ali ne tako da regionalne jedinice imaju svu vlast, a da je za dotacije i pomoć nadležan Beograd. Nije Beograd držao Miloševića i njegovu mafiju na vlasti trinaest godina, već upravo ta provincija, niti je glavna podrška regresivnih, antizapadnih i anticivilizacijskih političkih opcija u Beogradu, već upravo u toj provinciji, naročito onoj na jug od Beograda, koja toliko kuka i žali se. Pola Srbije se dotira od poreza naplaćenog u Beogradu, pa bih i ja voleo da se organizuje referendum za otcepljenje Beograda, jer mu Srbija nikad ništa dobro nije donela, i bolje bi bilo da je ostao austrijski kao u osamnaestom veku nego što vuče ovaj balkansko-azijatski kamen zvani "Srbija" oko vrata...

donkizele

pre 14 godina

U tome i jeste jedan od najvecih problema nase zemlje. Cela zemlja funkcionise iskljucivo preko Beograda. Ako nekome iz Vranja treba lekar specialista mora da se vozi do Beograda, i to verovatno u jednu jedinu bolnicu, u VMA.
Zato sto Beograd "pokrece Srbiju" imamo katastrofalnu infrastrukturu, za koju je upravo kriv Beograd, tacnije vlada koja sedi u Beogradu.

Andrej

pre 14 godina

Sa obzirom da Demokratska stranka ima najvecu podrsku u Beogradu, potrebno je da na celu gradskog odbora bude energican i sposoban covek...Djilas se pokazao kao takav...

profesor

pre 14 godina

Beograd je definitivno grad buducnosti!!! Muka mi je vise da slusam ljude koji pljuju svaku vlast a sede po ceo dan i nista ne rade... Tesko je preko noci promeniti mnogo toga, ali bitno je da ne stojimo u mestu i da se nesto desava! Promene se ne desavaju preko noci..
SAMO NAPRED g-dine Djilas!!!!

Deki

pre 14 godina

Cesto se cuju povici da Beograd zivi na racun Srbije. Da li je to tacno?Koliko je meni poznato Beograd se gradi od novca koji se ubire za gradsko gradjevinsko zemljiste i od kredita koje sam vraca. Zato mi je tesko da razumem svu tu poviku iz unutrasnjosti na Beograd.Pa da li bi ti ljudi vise voleli da i Beograd propada, da li bi se onda osecali bolje? Beograd je u boljoj poziciji u odnosu na ostatak Srbije zato sto se u njega sliva daleko vise investicija u odnosu na ostale gradove samo iz raloga sto je veliko trziste. To za sobom povlaci i druge grane (pre svega gradjevinarstvo) pa se Beograd razija brze.Od toga indirektnu korist moze da ima i ostatak Srbije.Mnogi ljudi i firme iz unutasnjosti vec danas rade u Beogradu jer u njihovim mestima nema posla i time mozda i uzimaju radna mesta Beogradjanima ili spustaju cenu rada.
Sto se tice Tadica on se u ulozi predsednika Srbije dosta dobro snalazi iako se ja recimo ne slazem u potpunosti sa politikom koju on zastupa. Na polju ekonomije rezultati su slabiji. Srbija nema dovoljno kvalitetne ljude koji bi reformisali privredu, ucinili je likvidnijom, konkurentnijom, jednostavnijom. Nedostaje jedan presek koji se ne vrsi iz uskopartijskih interesa. Bas kao i Milosevic, DS izbegava privatizaciju u velikim sistemima za koje se sumnja da su izvor novca za stranke na vlasti.

johnny bravo

pre 14 godina

Samo bih zamolio ove kritičare da se pirsete perioda pre 2000-te godine, na šta je tada ličio Beograd ??
Lako je sad da ljujete kad ovaj grad liči na nešto !
Nisam član DS-a niti bilo koje druge partije, ali mi se čini da gospodin Đilas veoma dobro vodi ovaj grad, i da kod njega nema protekcije zato što je neko iz njegove stranke ili njegov prijatelj.

Čestitam mu na izboru, i samo neka nastavi ovako da radi !!

Sascha88

pre 14 godina

Dokle vise komentari samo ljudi koji umeju da pljuju uglavnom po vladajucoj garnituri??! Kako ocekujete razvoj ostatka Srbije kada tamo niko nista ne zeli da radi, vec svi dolaze u Beograd kako bi nesto u zivotu napravili.. I ko onda treba da unapredjuje i razvija ostatak Srbije? Jel treba Boris ili mozda Djilas da unapredjuju gradove u kojima ljudi vise ne zele da zive? Dok se mentalitet naseg naroda malo ne promeni, nema nista ni od decentralizacije! Ovako do daljnjeg ostaje dekoncentrisana vlast, ili sto bi se reklo, u ostatku Srbije kuje isti cekic samo kracom drskom!
A desavanja u Beogradu ne zelim da komentarisem, svi da sve preko noci, a ja sam i vise nego zadovoljan kako nas grad funkcionise u postojecim uslovima!!! I verujem da ce biti jos bolje, ali tim ljudima treba podrska!!!

DzoniKg

pre 14 godina

Beograd koci Srbiju na svakom njenom koraku i to svako zna. Samo primer, u istocnoj Srbiji drzava uopste ne ulaze u puteve i mislim da sem Afrike takvi vise nigde ne postoje, a oni sa druge strane bi da od drzavnih para da daju milijarde evra za metro u bg-u i ko zna sta jos.

uzasnuti citalac

pre 14 godina

Dragi moji sunarodnici iz unutrasnjosti, kada biste se svi Vi koji studirate u Beogradu po zavrsetku studija vratili u svoje gradove i pokusali da popravite stvari mozda ne biste imali probleme o kojima pricate. Ali ne, svi Vi namenski dolazite ovamo na studije kako biste tu i ostali i nasli zaposlenje. I ko onda radi u drzavnim institucijama i ko se tu zapravo pita??? Dokle vise to licemerje??? Beograd jeste Srbija posto 80% populacije upravo tu i zivi

Sun

pre 14 godina

A drago je ljudima kad čuju da je Beograd proglašen gradom BUDUĆNOSTI.
Aj da ne uložimo ni dinara u naš grad, stvarno mi nisu jasni ljudi koji razmišljaju u tom pravcu.
Pa da pretvorimo našu prestolnicu u selo.
Beogradska rešenja su ono što nam je zaista potrebno!

Prevodilac

pre 14 godina

Istina je to sto Tdic kaze. Crkne li Beograd, "provincija" je tad pustinja. Mora se znati da je Beograd gradjen i planiran kao prestonica dvadesetmilionske drzave. On je danas nesrazmerno velik, kao glavni grad male Srbije. Ali potencijal grada je ostao, to su u prvom redu ljudi. Bude li Beograd profunkcionisao cela Srbija ce da procveta u idilicni svet. Ovi nesporazumi i nepoverenje u Beograd, su atavizam komunistickog doba, kad je u Beogradu (u)zivela samo najveca "gospoda" one SFRJ. Da bi Bgd bio danas podrzan od tzv. provincije, morao bi biti spreman da od realizovane ekonomije dobar deo kolaca odvoji za ostali deo srpkih provincija. Bude li se i dalje vodila egoisticka politika Centrograda, izostace i vazna podrska zemlje, bez koje Bgd, takodje danas, ne moze napred.

vor_da

pre 14 godina

Znaci,"lokalne elite" da zaradjuju novac koji se gomila u bg-u, rade, cute i trpe a Beograd da dobija nove mostove, metroe........tursko doba!!!!!!

Milena

pre 14 godina

Demokratska stranka je ovim činom pokazala da je sposobna, orginizovana i da zna da vodi Srbiju na pravi način. Beograd jeste motor Srbije jer zahvaljujući njegovom prihodu Srbija se gradi. Srbiji je potrebna infrastruktura koja bi privukla investitore i samim tim donela radana mesta i osposobila druge gradove u Srbiji da na kraju sami proizvode dovoljno da kao i Begorad priušte sebi da se njihovim parama razvija cela Država.

Pera

pre 14 godina

Juce borba protiv korupcije, danas mostovi, obilaznica i metro - sutra nas, valjda, ocekuje i najava prve srpske ekspedicije na Mars. Raketa ce se praviti na srpskom Kosovu.

biba

pre 14 godina

Ma naravno, Beograd ce uskoro imati i kosmodrom da bi bio interesantan vanzemaljskim investitorima, a mi ostali cemo zatvoriti i poslednju trafiku, hibernirati se i mirno cekati u redu da reforme stignu i do nas. Sto se tice regionalizacije i decentralizacije koju neko zeli zloupotrebiti, tipa sjasi kurta da uzjasi murta, to treba spreciti ali ne tako, nego ne dozvoliti da iko ikoga jasi, e u tome je sustina moj Predsednice.

Shpiro

pre 14 godina

Izvinite, gospodine predsedniče, ali o čemu vi pričate? Beograd je, verovatno, evropska prestonica sa najzapostavljenijim zgradama. Prošetajte se kroz Karađorđevu, Pop Lukinu, Brankovu, Maršala Birjuzova, 29. novembra, Narodnog fronta, Gavrila Principa...sam centar grada, a izgleda kao da je 21. oktobar 1944.! Hoćete da gradite mostove, a Gazela i Pančevački most se doslovno raspadaju! Pored tih mostova sa šlepera se istovara pesak, prolaze vozovi koji prevoze toksični otpad! U kampanji puna usta Zemuna, a nikome već decenijama na pamet da padne da upristoji simbol Zemuna, kulu Gardoš, koja takođe trune! Počasna garda dočekuje potpredsednika USA ispred palate "Srbija" na potpuno raspadnutom pločniku. Grad ima jedan zatvoreni bazen u funkciji... A da priča bude kompletna, doprinose i sami građani koji neće čak ni ulaze svojih zgrada da upristoje, ako već fasade neće, koji kidaju obruče sa koševa, krive klackalice u parkovima, bacaju đubre gde god im na pamet padne...ukratko, neki Beograđani ne zaslužuju Beograd.

dO

pre 14 godina

Na žalost, Tadić ne razume suštinu decentralizacije. Da je razume, ne bi rekao kako "Beograd pokreće Srbiju" jer je to daleko od istine. Takođe, regionalizacija nigde na planeti nije napravila "feude". Ovo samo pokazuje ozbiljnu bolesti domaćih političara, začaurenih u želju za apsolutnom moći koja je moguća jedino ukidanjem bilo kakvog oblika regionalizma i autonomije, a potom kada "sa strane" dođe pritisak da se tako nešto ipak uvede, onda isplivavaju ovakvi "stavovi".

Leo Krstin

pre 14 godina

Kakva zamena teza, kakav populizam?! Gospodine predsednice, bice da je upravo suprotno: Srbija pokrece Beograd i pri tome tone li tone...A sto se tice decentralizacije, pazi Boga ti, predsednik "brine" da bi mogli nastati neki "feudi", koje bi vodile neke lokalne "otudjene" elite, i to pravo u propast?? Naravno posto je sva "pamet" (uglavnom lopovska!) u dicnom Beogradu, tamo mora da se vodi "briga" o celoj Srbiji, i to po mogucnosti kadrovi DS-a!! Ocigledno da je izjava o potrebi decentralizacije Srbije, koju je BT dao pre nekoliko dana, bila samo sala, onako za zabavu, a svoju pravu, diktatorsku, centralisticku prirodu je sada obznanio. Nikad nisam sumnjao u ono sto je njegova prava priroda i ceznja za neogranicenom vlascu, sa svojim beogradskim (centralistickim) kadrovima, koji bi, naravno, vladali Srbijom, i "pravicno" delili provincijama malo "mrvica", koje bi istresli sa bogate beogradske trpeze! Samo da se ne bi desilo nesto drugo, pa da na kraju balade, vladate Beogradskim pasalukom??

Uros

pre 14 godina

Ako u Beogradu zivi jedna trecina stanovnistva Srbije, onda je logicno da se u njega ulaze vise nego u druge gradove...
Pogresno je verovanje da investicije u Beograd koce ostali deo Srbije, one donose nove investicije u celu zemlju.
Raduje me zaista ambiciozan plan razvoja Beograda, i nadam se da ce ova postavka DSa opravdati ocekivanja.

impuls

pre 14 godina

pa draga gospodo komentatori po nalogu, kada se bude smanjila opste narodna potreba da se tatini sinovi šalju na školovanje odnosno zgubidanisanje po Beogradu, moćiće da cveta i ostatak zemlje.

Sava Drugi

pre 14 godina

Djilas je mnogo, mnogo bolji nego sto sam ocekivao. Ipak most na Adi je glupost. Em sto nikuda ne vodi (udara u mrtvu tacku na Senjaku), em je oziljak na reci kakav niko do sada nije napravio.

Beograd- centar Univerzuma!

pre 14 godina

Samo Beograd, Beograd, pa dokle vise?! Ostatak Srbije gladuje, ocerupano, ranjeno... Bitno da se Beograd sagradi, a kako je krenulo bicemo svi jednog lepog dana beogradske opstine! Kada bi postojao referendum, glasao bih da se Beograd odvoji od Srbije!!!

Dragan Loncar

pre 14 godina

Djilase, dosta vise kontradiktornih izjava. Kada je u pitanju Matic i Usce, onda tome treba stati na put, a kada je u pitanju Miskovic i Luka, onda je tu vec drugacija procena. SISTEM VREDNOSTI JE JEDAN! Dvostruki sistem vrednosti postoji samo kod sizofrenih osoba, a to je vec ozbiljan psihicki poremecaj. Pitaj Tadica, on je zavrsio psihologiju.

Ozon

pre 14 godina

Manje kritikujte više radite!
Lako je kritikovati, teško raditi.
Uzmite pa obrađujte te njive što ste nasledili, pa će se i vaše mesto razviti, na žalost u Beogradu nema šta da se obradjuje, al u unutrašnjosti Srbije ima itekako.

Promene

pre 14 godina

DS je doziveo kulminaciju, sledi pad rejtinga jer ni deset godina posle Slobe ne mozemo da putujemo bez viza [to je samo jedan primer koliko se nista ne radi za dobrobit gradjana ove zemlje].

Dragoljub

pre 14 godina

Dragi Borise Tadicu, Predsednice,

Pametne drzave forsiraju policentricni razvoj. CNN je u Atlanti, nije u Washingtonu, Walmart je u Arkansasu, Boeing je u Chicagu a bio je u Seattlu (i nije u New Yorku), i moglo bi se navesti jos sijaset primera samo iz USA. Beograd je zadnjih 60 godina bio meka za useljenje ljudi iz svih krajeva Jugoslavije i kasnije Srbije. Beograd pati od komunalnih problema zato sto eksplozivan mehanicki prirastaj nije bio pracen izgradnjom infrastrukture. Beograd nema auto-saobracajnicu sever-jug, ima SAMO jedan most na Dunavu, zastareo sistem gradskog saobracaja. Beograd zaista ima veliki broj stranih investicija. Zasto drzava te investicije nije poreskom politikom preusmerila u druge delove Srbije? Zasto sedista javnih preduzeca nisu u drugim gradovima Srbije? Srbija je mala zemlja: Novi sad je npr. samo 100km od Beograda, Nis samo 240km, i saobracajne veze nisu toliko lose. Predsednice Tadicu, ne kuka Srbija zbog beogradizacije bez razloga: ljudi kada dodju u pretstonicu imaju osecaj da se tamo za razliku od "unutrasnjosti" (jedan izraz koji bi trebalo izbaciti iz upotrebe) ipak bolje zivi.
Predsednice Tadicu, kako bi bilo da dodjete u Nis, Leskovac, Vranje, Surdulicu, Bosilegrad, Babusnicu, Zagubicu, Tutin, Arilje, Uzice, itd.itd. pa da TAMO izjavite da nije tacno da Beograd u Srbiji ima povlasceni polozaj? Ko vas je predsednice Tadicu birao na vas polozaj? Da li biste mogli biti izabrani da za vas nije glasao i veliki broj ljudi van Beograda?

Mina

pre 14 godina

To što je Tadić skrenuo pažnju da bi moglo malo da se prištedi, nije negativno nego pozitivno, zato što je dobro da se uvek polazi od svog dvorišta pa da se kritikuju drugi. Gradonačelnik je više puta pomenuo kako nije bitno iz koje su gradski funkcioneri stranke ,ako ne rade dobro svoj posao ne mogu da budu deo tima, i to je pozitivno. Tim ljudi koji vodi grad je jako dobar, a njihovi rezultati se vide svaki dan!

Srbin

pre 14 godina

Porucio bih nasem predsedniku da Srbiju posmatra kao brod sa 1000 rupa kroz koje ulazi voda... 15% (Kosovo) broda je pod vodom, a voda polaku zahvata i druge krajeve...Zato sto se ne krpe rupe, vec osavremnjuje motor. E dok oni osavremene motor (Beograd), brod moze potonuti. Pitam se da li oni vide da time sto je Beograd 20 puta razvijeniji od ostalih krajeva izaziva migraciju stanovnistva... Da li vide ti siromasni krajevi polako nestaju?? Da li ista vide sem Beograda? Da li u Srbiji samo Beogradjani zasluzuju lagodan zivot? Da li su Beogradjani nesto vise od nas ostalih da zive 20 godina ispred nas?

srdjan

pre 14 godina

Prvo, Beograd ne pokreće Srbiju već je uglavnom obrnut proces. Ovo je inače uobičajen kliše i udvaranje građanima, jer svaki put kad neki političar dođe, na primer, u Vojvodinu, isto tako kaže da je Vojvodina motor Srbije, lokomotiva i šta već...E sad, Beograd se razvija zato što je glavni i najveći grad ove zemlje i zbog toga 99% stranih firmi, kao i najveće domaće firme, otvaraju svoja predstavništva i centrale u Beogradu (što je i normalno). I otuda je u Beogradu u poslednjih 10 godina izrazit rast sektora usluga i rast cena zemljišta (pa se neke parcele prodaju i za 20 mil.eura) zbog povećane tražnje. Sećam se i pre nekoliko godine kad je prodata Novosadska banka Erste grupi, jedan od uslova je i bio da centrala banke ostane u Novom Sadu jer bi se ona sigurno premestila u Beograd. Dakle Beograd svoju moć, poziciju crpi od ostatka Srbije i činjenice da je deo jedne mnogo veće celine (države Srbije), nego što je on sam. Da li mislite da bi Beograd, da je jedna posebna, nezavisna država bio ovako razvijen? O, NE! Jedan je Singapur, ili Hong Kong. Sve u svemu, Beograd ne treba da pomaže ili poklanja nešto ostatku Srbije, već samo da malo bolje raspodeli ono što zaradi zahvaljujući ostatku Srbije. I to je cela istina!

Marko

pre 14 godina

Meni je stvarno već previše populizma Borisa Tadića. Onomad je poručio ministrima, na mostu kod Beške, kako više ne smeju da dolaze skupim automobilima posebno na "svečanosti" te vrste, sada "kritikuje" beogradske demokrate zbog rasipnosti. I uvek ista priča: svi se rasipaju, Boris Tadić to kao ne zna, pa ih iskritikuje, oni mu svi tapšu oduševljeni zbog njegovog lucidnog uvida i onda se terevenka nastavi. Umesto što je Tadić govorio o rasipnosti beogradskih demokrata (koja je neupitna), bolje da je koju prozborio o Đilasovom rušenju romskih udžerica, koje za razliku od raznoraznih zgradurina tajkuna, estetskom oku aktuelnog gradonačelnika jedino smetaju.

Gradjanin

pre 14 godina

Posle ovakvih izjava, posle ovoliko neistine da Beograd ne zivi na racun Srbije, sto nije tacno samo sto Tadic nije obavesten o tome, sramota me je sto sam rodjeni beogradjanin. Ljudi iz ostalih gradova znaju da se sav novac sliva u Beograd i to bas iz njihovih dzepova.
Ja ne znam koje je on to Srbije predsenik, ali ove nije sigurno jer nema nijedne dodirne tacke sa stvarnoscu njegovo izlaganje.

ismail dupljak

pre 14 godina

Gopsodine predsedniče, kada ste dolazili u Sandžak po glasove obećavali ste brda i doline. Od toga Sandžaku ostadoše samo gola brda, jer svi prihodi odoše u Beograd. Napravite puteve u Sandžaku, škole, obdaništa, dajte kredite iz Fonda za razvoj.Sve ste ovo obećavali. Ispade da dece nema nigde, samo u Beogradu. Ostali deo Srbije za Vas izgleda ne postoji. Pomognite Novi Pazar, Sjenicu,Tutin, Prijepolje,Priboj i Novu varoš, jer njihovi građani su Vam dali odlučujuće glasove za pobedu. Ja nisam glasao za Evropsku Srbiju, koja će da bude samo u Beogradu. Znao sam da nećete ispuniti data obećanja. A znajte da ni drugi koji su glasali za Vas neće vam dati više glas. Vi ste zaboravili vrlo brzo na ostali deo Srbije. Sramota.

Miki, Ljubljana

pre 14 godina

Samo napred momci, jednoga dana ćete vladati samo beogradskim pašalukom. Brend Beograd je 1000 puta popularniji u inostranstvu od brenda Srbija. Umesto da se radi na popravljanju imidiža "Srbije" svi se pale na istu foru. Reč Srbija se retko izgovara, a kad naši idu u Srbiju, većina kaže idu u Beograd, iako nisu iz Beograda. Nekako im je nezgodno reći tu reč "Srbija", a ne znam zašto.

Zoran021

pre 14 godina

Znači ništa novo. Sad će biti ponovo popularna izreka "Srbija radi, Beograd se gradi". A ostalima šta ostane, ne može to tako druže Tadiću.I u socijalizmu se znalo da to ne pije vodu pa je zato donesen ustav iz 1974. godine.

Djura

pre 14 godina

Cestitka za Djilasa, kao i za Miskovica i Beka koji opet "imaju" svog Gradonacelnika za "Grad na vodi". Jos od kada je Slobodan Milosevic postao Predsednik Gradskog Komiteta Beograda 1984. godine, vlast u Srbiji se sa tog mesta odrzava. Izbor Djilasa je potpuni kontinuitet. Sto kaze pesma "Alal vera, alal vera", a mi ostali "Budjav lebac"

Milan

pre 14 godina

Nagradno pitanje:
Kakva je to demokratija i kakav je to demokratski proces u kome se glasa za jednog kandidata koji je jedini nominovan za mesto na koje se bira? Glup sam i ne kapiram. Pomozite...

Milan

pre 14 godina

Problem je u tome da investitori, berem veci deo nih nece da investiraju u daleke opstine a niko ne moze da im to zameri a ni da zabrani. Smesno je porediti Srbiju i Uzice sa Cikagom ili nekom drugim gradom u USA, a pitam vas koji to tako dobro znate da li poznajete i kolike su cetvrti bede u tim istim gradovima i koliko ih je stotine hiljada zadnjih meseci koji su se tim kvartovima prikljucili. Ne zaboravite mi smo mala siromasna zemlja to ne treba izgubiti iz vida sem onih koji to ne mogu da su notorni negativci.

iguana

pre 14 godina

Kao bivsi veliki podrzavalac DS-a,a sada duboko razocarana svojom naivnoscu, smatram da imam pravo da mu porucim sledece, a to je: " No you can't fool children of the revolution, no you can't fool .."

Goran

pre 14 godina

Mrka kapa! 90% investicija u Beogradu odnosi se na kladionice, kockarnice, restorane, butike, trzne centre. Voleo bih da mi neko od Tadicevih nazovi eksperata objasni kako ovakve investicije mogu da imaju eksterne efekte na ostale privredne grane i ostale delove Srbije? Ruku na srce, postoje brojni projekti koji su stavljeni na papir i na njemu egzistiraju godinama bez ikakvih izgleda i nagovestaja da se realizuju.

teslion

pre 14 godina

U pravu ste gdine Predsedniče samo ne rekoste u kom pravcu. Svojim delovanjem iz nahvaljenog Beograda činite nam dosta medveđih usluga, tako da nemam pojma o kom razvoju govorite. Mogu li da dam samo jedan primer centralističke pljačke: aerodrom Nikola Tesla ( kojim mu ogadiste ime) koji je prošle godine napravio profit od 3,5 miliona evra ubija svoje građane taksama, JAT šiša na kartama zahvaljujući monopolu i sprečavajući konkurente da ovom narodu jeftinijim kartama otvore oči i omoguće da vide nešto drugačije. Beograd ima monopol vlasti, vuče novac iz cele Srbije i naravno da je lokomotiva, samo ova lokomotiva previše troši.

DID

pre 14 godina

Postovani gospodine precednice, Da li vi znate sta pricate? Da niste obisli Srbiju uzduz i popreko, rekao bih da ste neupuceni. Ali Srbija (osim Beograda i Novog Sada) nestaje. Jeste problem lokalnih samouprava, ali zaboga zasto se ne salje deo intelektuane elite u unutrasnost Srbije. Bojim se mracnih predvidjanja da ce se Srbija zaista svesti na Beogradski pasaluk. Bojim se da i vi nastavljate politiku vasih predhodnika (od 1988 pa naovamo). Ako je Beograd motor razvoja Srbije, onda se bojim da za nas gradjane iz provincije nema vise sansi. Iskreno zelim da se nadam da cete u dogledno vreme promeniti misljenje.

Guslar

pre 14 godina

Gospodine predsednice zbog takvih izjava smo i dosli dokle smo dosli. Dokle god vi meni iz dzepa budete uzimali pare bez mogucnosti da reagujem naravno dotle ce beograd biti za vas centar svet .

Nikola Milanovic

pre 14 godina

“Nadam se da sledeći put zapisnik na beogradskoj konferenciji neće biti štampan na kunstdruku koji je skup već će biti štampan na ofset papiru koji će biti jeftin. Dajem tu malu jasnu primedbu kako svugde može da se uštedi i kako nije potrebno da sve deluje skupo i berićetno da bi bilo snažno i moćno”, poručio je Tadić.
A putovanje u inostranstvo na fudbalske utakmice i slikanje ispred ofucanih zavesa u ambasadama Srbije ne košta ništa?

NS

pre 14 godina

... da stvore feude koje vode lokalne elite... koje lokalne elite??? pa celu srbiju drze isti ljudi. pre ce biti da njima odgovara da vladaju sa jednog mesta.

Milan

pre 14 godina

I vlast i opozicija ce se decentralizacijom baviti onako kako su se bavili i sa ovih 15 zakona iz poljoprivrede,strogo vodeci racuna da se neki seljak (citaj feudalac) slucajno ne obogati.
Ako se vlast i opozicija u necemu sigurno slazu, to je opstrukcija decentralizacije.
Zato smatram da niko ko zivi van Beograda ne bi smeo nikada vise da pokloni svoj glas bilo kojoj politickoj stranci cije je sediste u Beogradu, pa taman ni za koga ne glasao, jer ce biti brutalno izigran.
Nadam se da ce se u bliskoj buducnosti formirati regionalne politicke stranke, neke su vec sada formirane, i da ce to biti kraj ovakve sadasnje politicke scene.

Boginja

pre 14 godina

Đilas svojim idejama, planovima i snagom nastavlja put Nenada Bogdonavica, a to je moderan, lep, cist, kulturan grad koji kao takav povlaci i ostatak Srbije u razvoj i ka Evropi... Sa Đilasom Evropa je vec u Beogradu!!!!

Shommy DJ

pre 14 godina

Mislim da je Đilas pravi čovek koji bi vodio ovaj grad... Pun optimizma, energije i ideja koje će se sigurno ostvariti. Videli smo koliko je do sada pokrenuto projekata, vezano za infrastrukturu, školstvo, omladinu, briga o starim ljudima i motivacija mladih...

Branko Bananako

pre 14 godina

Jos juce je na ovom mestu stajao tekst u kojem Tadic kaze da je glavni cilj regionalizacija Srbije, a vec danas tvrdi sasvim suprotno.Mi smo ko neka telad kojoj mozes prodati sta god hoces iz dana u dan.Koliko novinara u ovoj zemlji prati sta ti politicari govere i pita ih za reci koje sami izgovaraju ili obecanja koja ne ispunjavaju? Umesto da prekucavaju saopstenja politickih strana trebalo bi da uticu na to da se ovakve izjave kontradiktorne izjave smanje i da kad (posebno) predsednik drzave govori jedan jedno, a drugi drugo dobro napadne, pa da sledeci put ramislja sta prica i kakav ce to odjek napraviti u javnosti. Ovako imamo politicare koji svaki dan kazu sta im se ucini zgodno bez ikakvih posledica. Ako vec nismo do sad, sledece izbore bi trebali bojkotovati, posto vise stvarno nema smisla za koga cemo glasati, posto odlucujemo samo ko ce nas krasti sledece 4 godine, ja sigurno hocu jer po meni razlike nema.

bezimena

pre 14 godina

"Demokrate poručuju da Beograd može da pokrene i razvoj ostatka Srbije".
Ne, to je pogrešno! Srbiju treba decentralizovati tako da svaki region sebe razvija, prema svojim potrebama! I uopšte, stalno govoriti Beograd I Srbija mi je van svake pameti, kao da se Bg ne nalazi u srcu Srbije! Ja sam Bg-nka ali sam protiv "razvijanja" ovog, sada već monstrum, grada, njega samo treba urediti a podsticati investicije i razvoj u unutrašnjosti, upravo zato da se Srbija ne bi svela na Bg pašaluk!

prokupcanin

pre 14 godina

Prokuplje 2002- 27.000 stanovnika. Od tada 7.000 ljudi se odjavilo iz prokuplja a kao novo prebivaliste prijavili Beograd. Plus negativan prirodni prirastaj... prokuplje 2012e- 17. 000 stanovnika. Pitam se da nismo u ratu mozda?
Svi u Beograd, sve za Beograd.

Mislite o tome.