Nedelja, 14.09.2008.

00:07

Presuđuje Bramercova ocena?

Ministri spoljnih poslova EU sutra na ministarskom sastanku raspravljaće o predlogu da se odblokira trgovinski sporazum sa Srbijom.

Izvor: B92

Presuðuje Bramercova ocena? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

31 Komentari

Sortiraj po:

ana

pre 15 godina

Obrni, okreni, zapravo je svejedno da li ce se sporazum odmrznuti ili ne jer sve ostaje u sustini isto. Pravi signal da Evropa ima volju da ucini nesto pre svega za mlade i perspektivne ljude u Srbiji bio bi ukidanje viza, a ne stavljanje jednog psihopate Mladica ispred drugih normalnih ljudi u zemlji pred kojima je zivot i koji nizasta nisu krivi.

Max

pre 15 godina

...oni nama izgleda hoće jasno da kažu da smo Karadžića potrošili "na kredit" i pre hapšenja.

Ishitrene izjave pre izbora u neformalnim razgovorima tipa "Ma znamo mi gde su, samo da dobijemo izbore ..." nam se sada obijaju o glavu. Inače nemojte očekivati Mladića pre nove godine ... nije planiran pre sledećeg sastanka ministara, mada je sada idealna prilika kada su se Radikali raspali ...

cinik

pre 15 godina

Ako nas Evropa nagradi prihvatanjem sporazuma, nasa vlada ce MORATI da nas nagradi smanjenjem carina. Tako da nas ocekuju dve nagrade - ili ni jedna. Na zalost, mislim da ne treba da ocekujemo nagrade, to je "nemoguca misija".

Dana

pre 15 godina

Slazem se da pregovori o clanstvu budu uslovljeni izrucenjem Mladica. Ali da za odmrzavanje sporazuma kojim se fakticki nista i ne dobija to bude uslov, to je van pameti. Uostalom, sta ako ne budu mogli da uhvate Mladica zivog i ako covek u akciji hapsenja bude ubijen? Hoce li i onda Holandija reci da ne mozemo u EU jer ga nismo izrucili?

chuck

pre 15 godina

Ja sam Srbin, i jedva cekam bolji zivot i putovanja bez viza, jeftinije skolovanje za nasu decu i.t.d. Ali nam ne treba nista dati sutra.Daj boze da ovi sutra kazu nema nista dok ne uhapsite svoje "heroje".Holandjani samo napred.VETO nego sta.Moraju ovi nasi malo i da se potrude.Koliko je taj Mladic, kao mis, pa ne mogu da ga nadju.To su price za malu decu.

Slobodan Bankovic

pre 15 godina

Dozvolite jedno. Srbin sam, godinama sam ziveo u Holandiji cije drzavljanstvo imam, vec duze sam na Jugu Francuske gde se bavim poslom. Dakle zalazem se za bolju, demokratsku Srbiju, naravno i Evropsku, da bude jasno. No, jedno mi nije jasno, ovo silno nepoverenje u nastojanja ove vlade da ispuni uslove za clanstvo. Pa zar smatrate da je hapsenje Mladica tako lak posao, zar smatrate da Ljajic govori tek tako??? Dajte ljudi, da li uopste shvatate o cemu se govori? Smatram da Srbija cini puno napora i pokazuje dobru volju. Bice clanica EU i tacka. Pitanje je momenta. Uopste nije bitno da li ce to biti u ponedeljak ili ne. Isto tako ne MOGU da razumem komentare dijaspore u kojima se svom narodu obraca sa VI tamo ili kod NAS U EU? O cemu pricate, pa ako se smatrate Holadjanima ili sta vec, i toliko usvajate njihove stavove onda promenite i licno ime i obracajte se Srbima na holandskom, mozda cete biti jasniji. Pun gorcine, prema ovakvim komentarima, Srbin iz dijaspore.

СРБ

pre 15 godina

Није Младић СРБИЈА па да цео народ испашта! Народ је бирао ЕВРОПСКУ ВЛАСТ. Народу и подарите ЕВРОПУ! Имам 18 година и не знам ко је Ратко Младић! Зашто мене осуђујете на пропаст због човека кога јуре све службе овога света? Нађите Бин Ладена и све оне фашисте што су побегли после 2гог светског рата па делите пацке. Немојте кажњавати недужан народ! Већ сте пробали ( па није добро изашло ни за једну страну - ратови - санкције - глад - беда - помор - тероризам - насиље ...)

Bane Rovac

pre 15 godina

Ukoliko EU sada ne odmrzne trgovinski sporazum zbog Holandije, onda ce najverovatnije tako ostati najmanje i narednih 6 meseci, cak i ako dodje do hapsenja Mladica. Moguce je i da zbog toga dodje i do odlaganja nekih investicija npr FIAT-a.
U tom slucaju trebalo bi preispitati tretman robe koja dolazi iz Holandije, sa kojom smo samo prosle godine imali deficit u trgovanju od skoro 100 miliona €. To naravno, ne bi smelo nikako da lici na nekadasnji Milosevicev pokusaj bojkota slovenacke robe. Robu koja se uvozi iz Holandije ce lako zameniti roba iz drugih EU drzava, a cak i ako ne dodje do toga, smanjenje deficita je jedan od zadataka srpske vlade.
Mladic je odavno trebao biti uhapsen i treba ceniti stav Holandije po tom pitanju ukoliko je motivisan principima, a ne politikantstvom. Medjutim ne treba dozvoliti i da nas vuk za nos...

Dragan

pre 15 godina

Mogu da zamislim situaciju kako se kroz nekih pedesetak godina još uvek čeka na izručenje Mladića, a u medijima idu analize kako je to čovek koji bi i u tim godinama sigurno mogao da izdrži suđenje...

Aleksandar

pre 15 godina

Sutra pocinje skidanje velova i koprene sa ociju glasaca u Srbiji. Od SSP ostaje samo san, po koja pohvala da nam odrze moral,(mini)minimalno odmrzavanje SSP, tek da potpuno ne uklone sargarepu. Istu cemo dobiti tek kada priznamo "K".Zato, okrenimo se sebi, zasucimo rukave i napravimo eldorado od svega sto imamo. Ne rasprodajmo, ne unistavajmo i ne nudimo drugima da to koriste. Valjda bar toliko znanja i pameti imamo.

Krajisnik

pre 15 godina

Vi stvarno ne razumijete tu politiku.Laickim jezikom, nova vlada i predsjednik izrucenjem Karadjica pokusava sto vise izvuci od EU, UN i ostalih. Kada bude Karadjic potrosen onda ce organizirat jednu lijepu akciju uhicenja Mladica onako da to lijepo izgleda kao vojne parade, e onda ce trositi Mladica...

baki

pre 15 godina

Nase ponasanje prema Evropi me podseca kao kada majka hrani dete pa mu kaze:

"Ako sve pojedes, kupicu ti cokoladu"

A dete pojede pola i onda ipak ocekuje cokoladu

samo dve reci:

Ratko Mladic

To je uslov svih uslova,

Covek je 1995 slagao Holandjane i pobio ratne zarobljenike u Srebrenici.

Radi toga je i pala jedna vlada u Holandiji koja je osramocena jer je verovala na rec jednom "vojniku".
A Srbija vec 13 (trinaest) godina vuce za nos i tu Holandiju i ostale neisporucivanjem.

Pa citajte samo izjave Ljajica , Vukcevica,.. poslednjih dana.

Te nestao njegov karton, te znaju kako izgleda, ko ga cuva, namere, te na kraju kao ne znaju da li je u Srbiji uopste
A sve te "izjave" dolaze od visokorangiranih politicara - neki su cak i minisitri... a onda dodje demant od drugog politicara. A mislite li da se onaj prvi koji je to izjavio izvinio ?? ...

Vesna

pre 15 godina

Valjda presuđuje to što smo URADILI ili NISMO uradili! Hoćemo li konačno početi da odgovaramo sami za ono što činimo, da izvršavamo svoje obaveze zato što su OBAVEZE a ne da bi nas neko POHVALIO? Nacija se ponaša kao nedoraslo dete. Ako već moram da objašnjavam, obaveza je širi i ozbiljniji pojam nego suženo gledanje u smeru zahteva međunarodnih institucija. Mene kao profesora niko nije morao da opominje šta su mi obaveze, pa sam ih izvršavala... Naša najveća boljka je masovno nepostojanje odgovornosti i korupcija svih vrsta. Tužno...

gradjanin

pre 15 godina

Ej, Srbijo, kakve li pocasti,zasedanje pocinje u 10 casova, a mi na redu za vreme radnog rucka...jel to kao kod nas, dogovori u nekom kaficu, svi se naruckaju, malo osveze, pa se sutra zaborave kljucni razgovri i dogovori, to samo pokazuje kava je nasa drzava. Bilo bi lepo kada bi delegacije pocele vracati ugled drzavi a sa tim bi se vratio i ugled gradjanima.

sasa jokic

pre 15 godina

Koliko sam ja uspeo da shvatim iz izjava naih zvanicnika, svi kazu da je Ratko Mladic drugaciji profil od karadzica, i da bi njegovo hapsenje bilo mnogo rizicnije?! Ej, pa sta sad, nemate jedinicu koja ce uspesno uhapsiti Mladica, jer se boje zrtava?! Alo bre ljudi, sudbina citave nacije zavisi od jednog fanatika, koji je obrukao zemlju za vjek vjekova, i mi ne mozemoi da ga uhapsimo, posto ga cuvaju naoruzani ljudi?! To da ne znate gde se nalazi, je cista laz. Sluzbe to znaju od prvog dana, e sad je pitanje da li postoji spremnost da ga uhapse. Ukoliko nam EU sutra ne odobri sporazum o slobodnoj trgovini, oba direktora i BIA, i Vojne bezbednosti moraju biti smenjeni! Takodje i ovaj smesni savet na celu sa Rasimom Ljajicem mota biti raspusten! Dosta bre vise igre sa 8 miliona ljudi, i kuknjave kako ne znate, ne mozete, trudite se ali ne ide....., ako niste sposobni da ga uhapsite, svi morate otici sa funkcija! Pa kakav je to nacin, gde je tu odgovornost, barem moralna?!

Daniela

pre 15 godina

Umesto sto sada ovde cekamo sa zebnjom da li ce Bramerc ubediti Holandiju, da li ce i Velika Britanija dati podrsku Holandiji, da li ce biti dovoljno hapsenje Karadzica, da li smo zasluzili ili nismo zasluzili... Umesto svega toga trebalo je i treba da uhapsimo ovu dvojcu i da kazemo: "Mi smo svoje obavili, evo nas!"

zafir

pre 15 godina

"Naša delegacija biće u Briselu i nastavićemo lobiranje. Verujem da će biti rezultata i to ne zato što sam optimista već sam objektivan. Mi to zaslužujemo", kaže Đelić.

Da mi je znati cime je to Srbija zasluzila, zar samo predajom Karadjica? A sta je sa ostalim kriminalcima, zar ovaj covek veruje da ce se Evropa praviti gluha na to? zazmuriti

nesha

pre 15 godina

Kako je to ponižavajuće !
Bramec nema ništa sa našim približavanjem Evropi, već samo mi sami, i niko više na ovom svetu. A, to što smo mi dozvolili da nam dva čoveka koji se *kriju* određuju sudbinu, to je samo naš problem.To je prosto neverovatno koliko smo drski i bezobrazni, tražeći sva moguća i nemoguća prava, a u isto vreme uporno odbijamo da ispunimo bilo koju obavezu, dok nam ne zaprete i dok nas ne pritisnu, pa onda cmizdrimo kao babe- svi su protiv nas,itd.
Ovo je potpuno iščašena pozicija, kao, molićete vi nas da uđemo u EU i to pod našim uslovima. Na našu žalost - nema od toga ništa.

Travis Bickle

pre 15 godina

Srbima na Kosovu pripadaju sva prava po univerzalnim međunarodnim konvencijama o ljudskim, političkim i socijalnim pravima, po pravu Srbije i po istorijskom pravu. Ako neki EULEX treba da "obezbeđuje" Srbima na Kosovu ono što im pripada onda se mora zašitati u čemu je problem u toj "državi" Kosovo. Zar može nešto da se proglašava državom i društvom što je nesposobno da obezbedi osnovne civilizacijske tekovine na samom početku. Plasnikova, prema tome, zamenjuje teze. Kao neke siledžije nas teraju da budemo dobri kako bi nam dali ono što su nam oduzeli. Ljudsko dostojanstvo. Bljak!

Dus@n

pre 15 godina

Licno smatram da smo mnogo losega u politici prema samim sebima, atime i prema EU, uradili u poslednjih 18 godina, tako da necije (Holandsko ili bilo cije drugo) protivljenje ne treba olako shvatiti. Licno bio bih vrlo prijatno iznenadjen da nam ovaj sporazum odobre. To bi bio signal da nas zista vide kao partnere.

dutchman

pre 15 godina

2006. su vam prekinuti pregovori zbog nesaradnje sa tribunalom. Onda su vam u maju 2007. progledali kroz prste samo da se izabere nova vlada. U decembru 2007. su vam dali paraf na SAA a potpisivanje uslovili zavrsetkom haske price. ni to niste odradili, pa su vam u aprilu pred izbore opet dali potpis da pomognu pobedu ZESa.
Pa sta vi hocete vise? Vi dolazite nama u EU i usvajaju se pravila koja ovde vrede a vi konstantno nesto pilicarite i mesetarite. Shvatite, necete ucu u Evropu dok se ne ispunite sve uslove koji su postavljeni za prikljucenje EU.
Pozdrav iz Holandije

Sale, Dorcol

pre 15 godina

Pre neki dan je Djelic izjavio da ocekuje da nas EU "pohvali"; danas smo kao nesto "zasluzili". Vodi li on drzavu ili grupicu izvidjaca?

Nikola

pre 15 godina

Sta god uradimo u cilju bolje saradnje sa Hagom i koga god da izrucimo, ostaju jos ,,dvojica'' koji se moraju izruciti. Prvo su to bili Karadzic i Mladic, kada je Karadzic uhapsen, odjednom se u pricu ukljucuje i Hadzic. Ko je slececi u ,,zacaranom krugu dvojke''? Ako EU moze da dozvoli da nam ,,dva'' coveka kroje dobru buducnost (kakvu nam EU zvanicno nudi) onda se zaista mozemo zapitati da li nas zaista zele.

cro

pre 15 godina

Koliko čitam u medijima,kod nas u HR,nema ništa od toga.Nizozemska neće popustiti,što je u redu.Zašto bi,nije ni nama dala zeleno svjetlo dok nismo ispunili sve uvijete.Srbija puno toga očekuje,a tako malo nudi.

boy

pre 15 godina

Izgleda da se lobiranje svodi samo zbog trgovine i to zbog sopstvenih poreba odredjenog broja ljudi. Kada se bude dovelo u normalu sistem drzave//svi zakoni koji su u primeni// u EU tada ce mo biti sastavni deo EU,a do tada smo evropska Kuba, trenutno bez "Ajk"-a, sto nam i nije potrebno i ovako smo iz temelja razruseni.Prvo insistirajte da se nama gradjanima omoguci normalan izlazak iz drzave,dosta vise sa praznim pricama.

Milan

pre 15 godina

Zasluzili ili ne, dobicemo sutra komadic pristanka, znaci deo dela ugovora da nas kao ohrabre, a u stvari nista. Hocemo mi u EU, ali da li ona hoce nas, ostaje pitanje za London, Berlin, Haag...

ivana

pre 15 godina

Ja sam odavno izgubila nadu. Sad, jedino ako je Jeremic izmolio Kondolizu Rajs da pritisne Holandiju da se ne protivi. Svakome je jasno da je to bio pravi razlog njegove posete.

Sale, Dorcol

pre 15 godina

Pre neki dan je Djelic izjavio da ocekuje da nas EU "pohvali"; danas smo kao nesto "zasluzili". Vodi li on drzavu ili grupicu izvidjaca?

dutchman

pre 15 godina

2006. su vam prekinuti pregovori zbog nesaradnje sa tribunalom. Onda su vam u maju 2007. progledali kroz prste samo da se izabere nova vlada. U decembru 2007. su vam dali paraf na SAA a potpisivanje uslovili zavrsetkom haske price. ni to niste odradili, pa su vam u aprilu pred izbore opet dali potpis da pomognu pobedu ZESa.
Pa sta vi hocete vise? Vi dolazite nama u EU i usvajaju se pravila koja ovde vrede a vi konstantno nesto pilicarite i mesetarite. Shvatite, necete ucu u Evropu dok se ne ispunite sve uslove koji su postavljeni za prikljucenje EU.
Pozdrav iz Holandije

Milan

pre 15 godina

Zasluzili ili ne, dobicemo sutra komadic pristanka, znaci deo dela ugovora da nas kao ohrabre, a u stvari nista. Hocemo mi u EU, ali da li ona hoce nas, ostaje pitanje za London, Berlin, Haag...

Travis Bickle

pre 15 godina

Srbima na Kosovu pripadaju sva prava po univerzalnim međunarodnim konvencijama o ljudskim, političkim i socijalnim pravima, po pravu Srbije i po istorijskom pravu. Ako neki EULEX treba da "obezbeđuje" Srbima na Kosovu ono što im pripada onda se mora zašitati u čemu je problem u toj "državi" Kosovo. Zar može nešto da se proglašava državom i društvom što je nesposobno da obezbedi osnovne civilizacijske tekovine na samom početku. Plasnikova, prema tome, zamenjuje teze. Kao neke siledžije nas teraju da budemo dobri kako bi nam dali ono što su nam oduzeli. Ljudsko dostojanstvo. Bljak!

cro

pre 15 godina

Koliko čitam u medijima,kod nas u HR,nema ništa od toga.Nizozemska neće popustiti,što je u redu.Zašto bi,nije ni nama dala zeleno svjetlo dok nismo ispunili sve uvijete.Srbija puno toga očekuje,a tako malo nudi.

sasa jokic

pre 15 godina

Koliko sam ja uspeo da shvatim iz izjava naih zvanicnika, svi kazu da je Ratko Mladic drugaciji profil od karadzica, i da bi njegovo hapsenje bilo mnogo rizicnije?! Ej, pa sta sad, nemate jedinicu koja ce uspesno uhapsiti Mladica, jer se boje zrtava?! Alo bre ljudi, sudbina citave nacije zavisi od jednog fanatika, koji je obrukao zemlju za vjek vjekova, i mi ne mozemoi da ga uhapsimo, posto ga cuvaju naoruzani ljudi?! To da ne znate gde se nalazi, je cista laz. Sluzbe to znaju od prvog dana, e sad je pitanje da li postoji spremnost da ga uhapse. Ukoliko nam EU sutra ne odobri sporazum o slobodnoj trgovini, oba direktora i BIA, i Vojne bezbednosti moraju biti smenjeni! Takodje i ovaj smesni savet na celu sa Rasimom Ljajicem mota biti raspusten! Dosta bre vise igre sa 8 miliona ljudi, i kuknjave kako ne znate, ne mozete, trudite se ali ne ide....., ako niste sposobni da ga uhapsite, svi morate otici sa funkcija! Pa kakav je to nacin, gde je tu odgovornost, barem moralna?!

Nikola

pre 15 godina

Sta god uradimo u cilju bolje saradnje sa Hagom i koga god da izrucimo, ostaju jos ,,dvojica'' koji se moraju izruciti. Prvo su to bili Karadzic i Mladic, kada je Karadzic uhapsen, odjednom se u pricu ukljucuje i Hadzic. Ko je slececi u ,,zacaranom krugu dvojke''? Ako EU moze da dozvoli da nam ,,dva'' coveka kroje dobru buducnost (kakvu nam EU zvanicno nudi) onda se zaista mozemo zapitati da li nas zaista zele.

Daniela

pre 15 godina

Umesto sto sada ovde cekamo sa zebnjom da li ce Bramerc ubediti Holandiju, da li ce i Velika Britanija dati podrsku Holandiji, da li ce biti dovoljno hapsenje Karadzica, da li smo zasluzili ili nismo zasluzili... Umesto svega toga trebalo je i treba da uhapsimo ovu dvojcu i da kazemo: "Mi smo svoje obavili, evo nas!"

СРБ

pre 15 godina

Није Младић СРБИЈА па да цео народ испашта! Народ је бирао ЕВРОПСКУ ВЛАСТ. Народу и подарите ЕВРОПУ! Имам 18 година и не знам ко је Ратко Младић! Зашто мене осуђујете на пропаст због човека кога јуре све службе овога света? Нађите Бин Ладена и све оне фашисте што су побегли после 2гог светског рата па делите пацке. Немојте кажњавати недужан народ! Већ сте пробали ( па није добро изашло ни за једну страну - ратови - санкције - глад - беда - помор - тероризам - насиље ...)

Aleksandar

pre 15 godina

Sutra pocinje skidanje velova i koprene sa ociju glasaca u Srbiji. Od SSP ostaje samo san, po koja pohvala da nam odrze moral,(mini)minimalno odmrzavanje SSP, tek da potpuno ne uklone sargarepu. Istu cemo dobiti tek kada priznamo "K".Zato, okrenimo se sebi, zasucimo rukave i napravimo eldorado od svega sto imamo. Ne rasprodajmo, ne unistavajmo i ne nudimo drugima da to koriste. Valjda bar toliko znanja i pameti imamo.

baki

pre 15 godina

Nase ponasanje prema Evropi me podseca kao kada majka hrani dete pa mu kaze:

"Ako sve pojedes, kupicu ti cokoladu"

A dete pojede pola i onda ipak ocekuje cokoladu

samo dve reci:

Ratko Mladic

To je uslov svih uslova,

Covek je 1995 slagao Holandjane i pobio ratne zarobljenike u Srebrenici.

Radi toga je i pala jedna vlada u Holandiji koja je osramocena jer je verovala na rec jednom "vojniku".
A Srbija vec 13 (trinaest) godina vuce za nos i tu Holandiju i ostale neisporucivanjem.

Pa citajte samo izjave Ljajica , Vukcevica,.. poslednjih dana.

Te nestao njegov karton, te znaju kako izgleda, ko ga cuva, namere, te na kraju kao ne znaju da li je u Srbiji uopste
A sve te "izjave" dolaze od visokorangiranih politicara - neki su cak i minisitri... a onda dodje demant od drugog politicara. A mislite li da se onaj prvi koji je to izjavio izvinio ?? ...

ivana

pre 15 godina

Ja sam odavno izgubila nadu. Sad, jedino ako je Jeremic izmolio Kondolizu Rajs da pritisne Holandiju da se ne protivi. Svakome je jasno da je to bio pravi razlog njegove posete.

Bane Rovac

pre 15 godina

Ukoliko EU sada ne odmrzne trgovinski sporazum zbog Holandije, onda ce najverovatnije tako ostati najmanje i narednih 6 meseci, cak i ako dodje do hapsenja Mladica. Moguce je i da zbog toga dodje i do odlaganja nekih investicija npr FIAT-a.
U tom slucaju trebalo bi preispitati tretman robe koja dolazi iz Holandije, sa kojom smo samo prosle godine imali deficit u trgovanju od skoro 100 miliona €. To naravno, ne bi smelo nikako da lici na nekadasnji Milosevicev pokusaj bojkota slovenacke robe. Robu koja se uvozi iz Holandije ce lako zameniti roba iz drugih EU drzava, a cak i ako ne dodje do toga, smanjenje deficita je jedan od zadataka srpske vlade.
Mladic je odavno trebao biti uhapsen i treba ceniti stav Holandije po tom pitanju ukoliko je motivisan principima, a ne politikantstvom. Medjutim ne treba dozvoliti i da nas vuk za nos...

boy

pre 15 godina

Izgleda da se lobiranje svodi samo zbog trgovine i to zbog sopstvenih poreba odredjenog broja ljudi. Kada se bude dovelo u normalu sistem drzave//svi zakoni koji su u primeni// u EU tada ce mo biti sastavni deo EU,a do tada smo evropska Kuba, trenutno bez "Ajk"-a, sto nam i nije potrebno i ovako smo iz temelja razruseni.Prvo insistirajte da se nama gradjanima omoguci normalan izlazak iz drzave,dosta vise sa praznim pricama.

Dus@n

pre 15 godina

Licno smatram da smo mnogo losega u politici prema samim sebima, atime i prema EU, uradili u poslednjih 18 godina, tako da necije (Holandsko ili bilo cije drugo) protivljenje ne treba olako shvatiti. Licno bio bih vrlo prijatno iznenadjen da nam ovaj sporazum odobre. To bi bio signal da nas zista vide kao partnere.

zafir

pre 15 godina

"Naša delegacija biće u Briselu i nastavićemo lobiranje. Verujem da će biti rezultata i to ne zato što sam optimista već sam objektivan. Mi to zaslužujemo", kaže Đelić.

Da mi je znati cime je to Srbija zasluzila, zar samo predajom Karadjica? A sta je sa ostalim kriminalcima, zar ovaj covek veruje da ce se Evropa praviti gluha na to? zazmuriti

Slobodan Bankovic

pre 15 godina

Dozvolite jedno. Srbin sam, godinama sam ziveo u Holandiji cije drzavljanstvo imam, vec duze sam na Jugu Francuske gde se bavim poslom. Dakle zalazem se za bolju, demokratsku Srbiju, naravno i Evropsku, da bude jasno. No, jedno mi nije jasno, ovo silno nepoverenje u nastojanja ove vlade da ispuni uslove za clanstvo. Pa zar smatrate da je hapsenje Mladica tako lak posao, zar smatrate da Ljajic govori tek tako??? Dajte ljudi, da li uopste shvatate o cemu se govori? Smatram da Srbija cini puno napora i pokazuje dobru volju. Bice clanica EU i tacka. Pitanje je momenta. Uopste nije bitno da li ce to biti u ponedeljak ili ne. Isto tako ne MOGU da razumem komentare dijaspore u kojima se svom narodu obraca sa VI tamo ili kod NAS U EU? O cemu pricate, pa ako se smatrate Holadjanima ili sta vec, i toliko usvajate njihove stavove onda promenite i licno ime i obracajte se Srbima na holandskom, mozda cete biti jasniji. Pun gorcine, prema ovakvim komentarima, Srbin iz dijaspore.

nesha

pre 15 godina

Kako je to ponižavajuće !
Bramec nema ništa sa našim približavanjem Evropi, već samo mi sami, i niko više na ovom svetu. A, to što smo mi dozvolili da nam dva čoveka koji se *kriju* određuju sudbinu, to je samo naš problem.To je prosto neverovatno koliko smo drski i bezobrazni, tražeći sva moguća i nemoguća prava, a u isto vreme uporno odbijamo da ispunimo bilo koju obavezu, dok nam ne zaprete i dok nas ne pritisnu, pa onda cmizdrimo kao babe- svi su protiv nas,itd.
Ovo je potpuno iščašena pozicija, kao, molićete vi nas da uđemo u EU i to pod našim uslovima. Na našu žalost - nema od toga ništa.

Krajisnik

pre 15 godina

Vi stvarno ne razumijete tu politiku.Laickim jezikom, nova vlada i predsjednik izrucenjem Karadjica pokusava sto vise izvuci od EU, UN i ostalih. Kada bude Karadjic potrosen onda ce organizirat jednu lijepu akciju uhicenja Mladica onako da to lijepo izgleda kao vojne parade, e onda ce trositi Mladica...

chuck

pre 15 godina

Ja sam Srbin, i jedva cekam bolji zivot i putovanja bez viza, jeftinije skolovanje za nasu decu i.t.d. Ali nam ne treba nista dati sutra.Daj boze da ovi sutra kazu nema nista dok ne uhapsite svoje "heroje".Holandjani samo napred.VETO nego sta.Moraju ovi nasi malo i da se potrude.Koliko je taj Mladic, kao mis, pa ne mogu da ga nadju.To su price za malu decu.

Vesna

pre 15 godina

Valjda presuđuje to što smo URADILI ili NISMO uradili! Hoćemo li konačno početi da odgovaramo sami za ono što činimo, da izvršavamo svoje obaveze zato što su OBAVEZE a ne da bi nas neko POHVALIO? Nacija se ponaša kao nedoraslo dete. Ako već moram da objašnjavam, obaveza je širi i ozbiljniji pojam nego suženo gledanje u smeru zahteva međunarodnih institucija. Mene kao profesora niko nije morao da opominje šta su mi obaveze, pa sam ih izvršavala... Naša najveća boljka je masovno nepostojanje odgovornosti i korupcija svih vrsta. Tužno...

gradjanin

pre 15 godina

Ej, Srbijo, kakve li pocasti,zasedanje pocinje u 10 casova, a mi na redu za vreme radnog rucka...jel to kao kod nas, dogovori u nekom kaficu, svi se naruckaju, malo osveze, pa se sutra zaborave kljucni razgovri i dogovori, to samo pokazuje kava je nasa drzava. Bilo bi lepo kada bi delegacije pocele vracati ugled drzavi a sa tim bi se vratio i ugled gradjanima.

Dragan

pre 15 godina

Mogu da zamislim situaciju kako se kroz nekih pedesetak godina još uvek čeka na izručenje Mladića, a u medijima idu analize kako je to čovek koji bi i u tim godinama sigurno mogao da izdrži suđenje...

Dana

pre 15 godina

Slazem se da pregovori o clanstvu budu uslovljeni izrucenjem Mladica. Ali da za odmrzavanje sporazuma kojim se fakticki nista i ne dobija to bude uslov, to je van pameti. Uostalom, sta ako ne budu mogli da uhvate Mladica zivog i ako covek u akciji hapsenja bude ubijen? Hoce li i onda Holandija reci da ne mozemo u EU jer ga nismo izrucili?

cinik

pre 15 godina

Ako nas Evropa nagradi prihvatanjem sporazuma, nasa vlada ce MORATI da nas nagradi smanjenjem carina. Tako da nas ocekuju dve nagrade - ili ni jedna. Na zalost, mislim da ne treba da ocekujemo nagrade, to je "nemoguca misija".

Max

pre 15 godina

...oni nama izgleda hoće jasno da kažu da smo Karadžića potrošili "na kredit" i pre hapšenja.

Ishitrene izjave pre izbora u neformalnim razgovorima tipa "Ma znamo mi gde su, samo da dobijemo izbore ..." nam se sada obijaju o glavu. Inače nemojte očekivati Mladića pre nove godine ... nije planiran pre sledećeg sastanka ministara, mada je sada idealna prilika kada su se Radikali raspali ...

ana

pre 15 godina

Obrni, okreni, zapravo je svejedno da li ce se sporazum odmrznuti ili ne jer sve ostaje u sustini isto. Pravi signal da Evropa ima volju da ucini nesto pre svega za mlade i perspektivne ljude u Srbiji bio bi ukidanje viza, a ne stavljanje jednog psihopate Mladica ispred drugih normalnih ljudi u zemlji pred kojima je zivot i koji nizasta nisu krivi.

dutchman

pre 15 godina

2006. su vam prekinuti pregovori zbog nesaradnje sa tribunalom. Onda su vam u maju 2007. progledali kroz prste samo da se izabere nova vlada. U decembru 2007. su vam dali paraf na SAA a potpisivanje uslovili zavrsetkom haske price. ni to niste odradili, pa su vam u aprilu pred izbore opet dali potpis da pomognu pobedu ZESa.
Pa sta vi hocete vise? Vi dolazite nama u EU i usvajaju se pravila koja ovde vrede a vi konstantno nesto pilicarite i mesetarite. Shvatite, necete ucu u Evropu dok se ne ispunite sve uslove koji su postavljeni za prikljucenje EU.
Pozdrav iz Holandije

cro

pre 15 godina

Koliko čitam u medijima,kod nas u HR,nema ništa od toga.Nizozemska neće popustiti,što je u redu.Zašto bi,nije ni nama dala zeleno svjetlo dok nismo ispunili sve uvijete.Srbija puno toga očekuje,a tako malo nudi.

zafir

pre 15 godina

"Naša delegacija biće u Briselu i nastavićemo lobiranje. Verujem da će biti rezultata i to ne zato što sam optimista već sam objektivan. Mi to zaslužujemo", kaže Đelić.

Da mi je znati cime je to Srbija zasluzila, zar samo predajom Karadjica? A sta je sa ostalim kriminalcima, zar ovaj covek veruje da ce se Evropa praviti gluha na to? zazmuriti

Travis Bickle

pre 15 godina

Srbima na Kosovu pripadaju sva prava po univerzalnim međunarodnim konvencijama o ljudskim, političkim i socijalnim pravima, po pravu Srbije i po istorijskom pravu. Ako neki EULEX treba da "obezbeđuje" Srbima na Kosovu ono što im pripada onda se mora zašitati u čemu je problem u toj "državi" Kosovo. Zar može nešto da se proglašava državom i društvom što je nesposobno da obezbedi osnovne civilizacijske tekovine na samom početku. Plasnikova, prema tome, zamenjuje teze. Kao neke siledžije nas teraju da budemo dobri kako bi nam dali ono što su nam oduzeli. Ljudsko dostojanstvo. Bljak!

chuck

pre 15 godina

Ja sam Srbin, i jedva cekam bolji zivot i putovanja bez viza, jeftinije skolovanje za nasu decu i.t.d. Ali nam ne treba nista dati sutra.Daj boze da ovi sutra kazu nema nista dok ne uhapsite svoje "heroje".Holandjani samo napred.VETO nego sta.Moraju ovi nasi malo i da se potrude.Koliko je taj Mladic, kao mis, pa ne mogu da ga nadju.To su price za malu decu.

Sale, Dorcol

pre 15 godina

Pre neki dan je Djelic izjavio da ocekuje da nas EU "pohvali"; danas smo kao nesto "zasluzili". Vodi li on drzavu ili grupicu izvidjaca?

Nikola

pre 15 godina

Sta god uradimo u cilju bolje saradnje sa Hagom i koga god da izrucimo, ostaju jos ,,dvojica'' koji se moraju izruciti. Prvo su to bili Karadzic i Mladic, kada je Karadzic uhapsen, odjednom se u pricu ukljucuje i Hadzic. Ko je slececi u ,,zacaranom krugu dvojke''? Ako EU moze da dozvoli da nam ,,dva'' coveka kroje dobru buducnost (kakvu nam EU zvanicno nudi) onda se zaista mozemo zapitati da li nas zaista zele.

sasa jokic

pre 15 godina

Koliko sam ja uspeo da shvatim iz izjava naih zvanicnika, svi kazu da je Ratko Mladic drugaciji profil od karadzica, i da bi njegovo hapsenje bilo mnogo rizicnije?! Ej, pa sta sad, nemate jedinicu koja ce uspesno uhapsiti Mladica, jer se boje zrtava?! Alo bre ljudi, sudbina citave nacije zavisi od jednog fanatika, koji je obrukao zemlju za vjek vjekova, i mi ne mozemoi da ga uhapsimo, posto ga cuvaju naoruzani ljudi?! To da ne znate gde se nalazi, je cista laz. Sluzbe to znaju od prvog dana, e sad je pitanje da li postoji spremnost da ga uhapse. Ukoliko nam EU sutra ne odobri sporazum o slobodnoj trgovini, oba direktora i BIA, i Vojne bezbednosti moraju biti smenjeni! Takodje i ovaj smesni savet na celu sa Rasimom Ljajicem mota biti raspusten! Dosta bre vise igre sa 8 miliona ljudi, i kuknjave kako ne znate, ne mozete, trudite se ali ne ide....., ako niste sposobni da ga uhapsite, svi morate otici sa funkcija! Pa kakav je to nacin, gde je tu odgovornost, barem moralna?!

nesha

pre 15 godina

Kako je to ponižavajuće !
Bramec nema ništa sa našim približavanjem Evropi, već samo mi sami, i niko više na ovom svetu. A, to što smo mi dozvolili da nam dva čoveka koji se *kriju* određuju sudbinu, to je samo naš problem.To je prosto neverovatno koliko smo drski i bezobrazni, tražeći sva moguća i nemoguća prava, a u isto vreme uporno odbijamo da ispunimo bilo koju obavezu, dok nam ne zaprete i dok nas ne pritisnu, pa onda cmizdrimo kao babe- svi su protiv nas,itd.
Ovo je potpuno iščašena pozicija, kao, molićete vi nas da uđemo u EU i to pod našim uslovima. Na našu žalost - nema od toga ništa.

Krajisnik

pre 15 godina

Vi stvarno ne razumijete tu politiku.Laickim jezikom, nova vlada i predsjednik izrucenjem Karadjica pokusava sto vise izvuci od EU, UN i ostalih. Kada bude Karadjic potrosen onda ce organizirat jednu lijepu akciju uhicenja Mladica onako da to lijepo izgleda kao vojne parade, e onda ce trositi Mladica...

ivana

pre 15 godina

Ja sam odavno izgubila nadu. Sad, jedino ako je Jeremic izmolio Kondolizu Rajs da pritisne Holandiju da se ne protivi. Svakome je jasno da je to bio pravi razlog njegove posete.

baki

pre 15 godina

Nase ponasanje prema Evropi me podseca kao kada majka hrani dete pa mu kaze:

"Ako sve pojedes, kupicu ti cokoladu"

A dete pojede pola i onda ipak ocekuje cokoladu

samo dve reci:

Ratko Mladic

To je uslov svih uslova,

Covek je 1995 slagao Holandjane i pobio ratne zarobljenike u Srebrenici.

Radi toga je i pala jedna vlada u Holandiji koja je osramocena jer je verovala na rec jednom "vojniku".
A Srbija vec 13 (trinaest) godina vuce za nos i tu Holandiju i ostale neisporucivanjem.

Pa citajte samo izjave Ljajica , Vukcevica,.. poslednjih dana.

Te nestao njegov karton, te znaju kako izgleda, ko ga cuva, namere, te na kraju kao ne znaju da li je u Srbiji uopste
A sve te "izjave" dolaze od visokorangiranih politicara - neki su cak i minisitri... a onda dodje demant od drugog politicara. A mislite li da se onaj prvi koji je to izjavio izvinio ?? ...

Aleksandar

pre 15 godina

Sutra pocinje skidanje velova i koprene sa ociju glasaca u Srbiji. Od SSP ostaje samo san, po koja pohvala da nam odrze moral,(mini)minimalno odmrzavanje SSP, tek da potpuno ne uklone sargarepu. Istu cemo dobiti tek kada priznamo "K".Zato, okrenimo se sebi, zasucimo rukave i napravimo eldorado od svega sto imamo. Ne rasprodajmo, ne unistavajmo i ne nudimo drugima da to koriste. Valjda bar toliko znanja i pameti imamo.

boy

pre 15 godina

Izgleda da se lobiranje svodi samo zbog trgovine i to zbog sopstvenih poreba odredjenog broja ljudi. Kada se bude dovelo u normalu sistem drzave//svi zakoni koji su u primeni// u EU tada ce mo biti sastavni deo EU,a do tada smo evropska Kuba, trenutno bez "Ajk"-a, sto nam i nije potrebno i ovako smo iz temelja razruseni.Prvo insistirajte da se nama gradjanima omoguci normalan izlazak iz drzave,dosta vise sa praznim pricama.

Dus@n

pre 15 godina

Licno smatram da smo mnogo losega u politici prema samim sebima, atime i prema EU, uradili u poslednjih 18 godina, tako da necije (Holandsko ili bilo cije drugo) protivljenje ne treba olako shvatiti. Licno bio bih vrlo prijatno iznenadjen da nam ovaj sporazum odobre. To bi bio signal da nas zista vide kao partnere.

Daniela

pre 15 godina

Umesto sto sada ovde cekamo sa zebnjom da li ce Bramerc ubediti Holandiju, da li ce i Velika Britanija dati podrsku Holandiji, da li ce biti dovoljno hapsenje Karadzica, da li smo zasluzili ili nismo zasluzili... Umesto svega toga trebalo je i treba da uhapsimo ovu dvojcu i da kazemo: "Mi smo svoje obavili, evo nas!"

Vesna

pre 15 godina

Valjda presuđuje to što smo URADILI ili NISMO uradili! Hoćemo li konačno početi da odgovaramo sami za ono što činimo, da izvršavamo svoje obaveze zato što su OBAVEZE a ne da bi nas neko POHVALIO? Nacija se ponaša kao nedoraslo dete. Ako već moram da objašnjavam, obaveza je širi i ozbiljniji pojam nego suženo gledanje u smeru zahteva međunarodnih institucija. Mene kao profesora niko nije morao da opominje šta su mi obaveze, pa sam ih izvršavala... Naša najveća boljka je masovno nepostojanje odgovornosti i korupcija svih vrsta. Tužno...

Milan

pre 15 godina

Zasluzili ili ne, dobicemo sutra komadic pristanka, znaci deo dela ugovora da nas kao ohrabre, a u stvari nista. Hocemo mi u EU, ali da li ona hoce nas, ostaje pitanje za London, Berlin, Haag...

Bane Rovac

pre 15 godina

Ukoliko EU sada ne odmrzne trgovinski sporazum zbog Holandije, onda ce najverovatnije tako ostati najmanje i narednih 6 meseci, cak i ako dodje do hapsenja Mladica. Moguce je i da zbog toga dodje i do odlaganja nekih investicija npr FIAT-a.
U tom slucaju trebalo bi preispitati tretman robe koja dolazi iz Holandije, sa kojom smo samo prosle godine imali deficit u trgovanju od skoro 100 miliona €. To naravno, ne bi smelo nikako da lici na nekadasnji Milosevicev pokusaj bojkota slovenacke robe. Robu koja se uvozi iz Holandije ce lako zameniti roba iz drugih EU drzava, a cak i ako ne dodje do toga, smanjenje deficita je jedan od zadataka srpske vlade.
Mladic je odavno trebao biti uhapsen i treba ceniti stav Holandije po tom pitanju ukoliko je motivisan principima, a ne politikantstvom. Medjutim ne treba dozvoliti i da nas vuk za nos...

gradjanin

pre 15 godina

Ej, Srbijo, kakve li pocasti,zasedanje pocinje u 10 casova, a mi na redu za vreme radnog rucka...jel to kao kod nas, dogovori u nekom kaficu, svi se naruckaju, malo osveze, pa se sutra zaborave kljucni razgovri i dogovori, to samo pokazuje kava je nasa drzava. Bilo bi lepo kada bi delegacije pocele vracati ugled drzavi a sa tim bi se vratio i ugled gradjanima.

Dragan

pre 15 godina

Mogu da zamislim situaciju kako se kroz nekih pedesetak godina još uvek čeka na izručenje Mladića, a u medijima idu analize kako je to čovek koji bi i u tim godinama sigurno mogao da izdrži suđenje...

СРБ

pre 15 godina

Није Младић СРБИЈА па да цео народ испашта! Народ је бирао ЕВРОПСКУ ВЛАСТ. Народу и подарите ЕВРОПУ! Имам 18 година и не знам ко је Ратко Младић! Зашто мене осуђујете на пропаст због човека кога јуре све службе овога света? Нађите Бин Ладена и све оне фашисте што су побегли после 2гог светског рата па делите пацке. Немојте кажњавати недужан народ! Већ сте пробали ( па није добро изашло ни за једну страну - ратови - санкције - глад - беда - помор - тероризам - насиље ...)

Slobodan Bankovic

pre 15 godina

Dozvolite jedno. Srbin sam, godinama sam ziveo u Holandiji cije drzavljanstvo imam, vec duze sam na Jugu Francuske gde se bavim poslom. Dakle zalazem se za bolju, demokratsku Srbiju, naravno i Evropsku, da bude jasno. No, jedno mi nije jasno, ovo silno nepoverenje u nastojanja ove vlade da ispuni uslove za clanstvo. Pa zar smatrate da je hapsenje Mladica tako lak posao, zar smatrate da Ljajic govori tek tako??? Dajte ljudi, da li uopste shvatate o cemu se govori? Smatram da Srbija cini puno napora i pokazuje dobru volju. Bice clanica EU i tacka. Pitanje je momenta. Uopste nije bitno da li ce to biti u ponedeljak ili ne. Isto tako ne MOGU da razumem komentare dijaspore u kojima se svom narodu obraca sa VI tamo ili kod NAS U EU? O cemu pricate, pa ako se smatrate Holadjanima ili sta vec, i toliko usvajate njihove stavove onda promenite i licno ime i obracajte se Srbima na holandskom, mozda cete biti jasniji. Pun gorcine, prema ovakvim komentarima, Srbin iz dijaspore.

Dana

pre 15 godina

Slazem se da pregovori o clanstvu budu uslovljeni izrucenjem Mladica. Ali da za odmrzavanje sporazuma kojim se fakticki nista i ne dobija to bude uslov, to je van pameti. Uostalom, sta ako ne budu mogli da uhvate Mladica zivog i ako covek u akciji hapsenja bude ubijen? Hoce li i onda Holandija reci da ne mozemo u EU jer ga nismo izrucili?

cinik

pre 15 godina

Ako nas Evropa nagradi prihvatanjem sporazuma, nasa vlada ce MORATI da nas nagradi smanjenjem carina. Tako da nas ocekuju dve nagrade - ili ni jedna. Na zalost, mislim da ne treba da ocekujemo nagrade, to je "nemoguca misija".

Max

pre 15 godina

...oni nama izgleda hoće jasno da kažu da smo Karadžića potrošili "na kredit" i pre hapšenja.

Ishitrene izjave pre izbora u neformalnim razgovorima tipa "Ma znamo mi gde su, samo da dobijemo izbore ..." nam se sada obijaju o glavu. Inače nemojte očekivati Mladića pre nove godine ... nije planiran pre sledećeg sastanka ministara, mada je sada idealna prilika kada su se Radikali raspali ...

ana

pre 15 godina

Obrni, okreni, zapravo je svejedno da li ce se sporazum odmrznuti ili ne jer sve ostaje u sustini isto. Pravi signal da Evropa ima volju da ucini nesto pre svega za mlade i perspektivne ljude u Srbiji bio bi ukidanje viza, a ne stavljanje jednog psihopate Mladica ispred drugih normalnih ljudi u zemlji pred kojima je zivot i koji nizasta nisu krivi.