Ponedeljak, 19.02.2024.

11:06

U Srbiji kritično, planiraju se nove mere: "To će izazvati reakcije antivaksera"

Izvor: B92

U Srbiji kritièno, planiraju se nove mere: "To æe izazvati reakcije antivaksera" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

кек

pre 3 meseca

Ниједну од ових поливалентних вакцина нико ко сада има децу није примио, укључујући и ову против великог кашља која је петовалентна и почела је са применом пре десетак година. ММР је у употреби од 1971 године, што значи да су сви рођени 50тих и 60тих година прошлог века умрли од морбила само им то нико није рекао. У мојој генерацији нисмо имали ниједно аутистично дете, данас је епидемија АСД-а и ПДД НОС-а.Не није до ваздуха имали смо много више индустрије раније само се није мерило загађење, не није до хране одрасли смо на карнексу и нутели, није ни до технологије и ми смо имали сони, тв, телефон и компјутер. Прво да питате ту ткз. струку зашто се медицински радници не вакцинишу јер и они потпадају под обавезну имунизацију као и деца а проценат вакцинисаних им је бедан. Да питате Торлак зашто више не праве вакцине него увозе ко зна каква смећа из Јужне Кореје. Да се питате зашто толико деце лечимо путем смс и зашто је толика епидемија аутоимуних болести код деце. Да се запитате зашто је комплетан састав сваке вакцине пословна тајна а терају вас законом да своју децу имунизујете. На крају се запитајте ако наука у 21. веку није могла да развије безбедну и ефикасну вакцину против ковида како је могла раније.

sos

pre 3 meseca

Uvidom u vakcinalni status, od ukupno 857 obolelih, potpuno vakcinisanih je 531 (62%), a nepotpuno vakcinisanih je 60 (7%), dok su 52 nevakcinisana (6,1%). Dobro vam rade posao te vakcine

maneken

pre 3 meseca

Čemu onda forsiranje ljudi da se vakcinišu? Ako vakcinisani i ja možemo da prenesemo virus po čemu je onda vakcinisani sigurniji za okolinu od mene?
(teorija zavere, 19. februar 2024 14:52) # Link komentara

Ti si mlad momak, ali procitaj malo kako je izgledao zivot pre vakcina, koliko je dece umiralo od decije paralize,velikog kaslja, morbila, itd. Ne postoji starija baka kojoj nije umrlo neko dete. Moderno drustvo je razmazilo populaciju, nehoticno, gde ista pomisli da je ono sto se desava je pravilo, ali nije. Nego je nauka i razvoj doveo da nam je generalno zivot lagodniji danas nego pre. Ranje to nije bilo tako. Ljudi su umirali ozbiljno od zaraznih bolesti. I oni koji vam pricaju da su antibiotici i vakcine zlo, su ljudi koji covecanstvu ne zele dobro.

Drug Ostoja

pre 3 meseca

Dosta vise sa propagandom. Ako se nisam hteo vakcinisati protiv kovida ne znaci da sam antivakser. Samo ne zelim da budem necije zamorce za eksperimentalnu vakcinu koja je gotovo beskorisna. Primis je - opet se razbolis. Ne sprecava bolest, niti te stiti od iste u buducnosti, ali ajde je primi da budes poslusna vunena zivotinja. Neka hvala. Sve cesce cujemo kako se zdrava osoba naprasno razbolela i iznenadno umrla. Niko ne pise da li je ta osoba vakcinisana protiv kovida. Eto tek tako zdravi padaju kao muve.

Ulezasanje

pre 3 meseca

Za ove što se pitaju zašto više vakcinisanih obolelo.
Pa zato što vakcina ne štiti 100%. Ublažava simptome i omogućava organizmu da se lakse izbori sa bolešću.
A više obolelih vakcinisanih ima zato što ima više vakcinisanih, 90% vakcinisanih a samo 60% obolelih od ukupno obolelih. Dakle ako uporedimo procente, više procentualno oboljevaju ovi koji se nisu vakcinisali. Matematika iz OŠ.

NikolaKG80

pre 3 meseca

Recimo da ima 1000 vakcinisane dece, a 100 nevakcinisane. Razboli se ukupno 150 dece, od toga 100 vakcinisanih i 50 nevakcinisanih. Ne može se reći da su vakcinisana deca podložnija oboljevanju na osnovu apsolutnih brojeva, kao što neki rade ovde. Treba posmatrati broj obolelih u odnosu na veličinu grupe kojoj pripadaju (vakcinisana ili nevakcinisana). Iz mojih proizvoljnih brojeva se egzaktno može utvrditi da vakcinisana deca oboljevaju u manjoj meri

Nema

pre 3 meseca

Pre neki dan jedna "ministarka" izjavi da u Srbiji nema niakvih problema i da neće "davati" neke mini raspuste, druga ministarka izjavi da treba da se sprovodi vakcinacija jer ima puno obolelih, a vi narode odlučite šta ćete!

Profesor

pre 3 meseca

Naravno da ne moramo verovati struci. Veruje se Bogu ili ne, ali struka mora da govori činjenice i da bude spremna da otvoreno razgovara o tome i da bude spremna svakog trenutka da ih preispita. Tako funkcioniše nauka. Ako struka traži "da joj se veruje", ja sam iskreno zabrinut!

Objektivan

pre 3 meseca

Čekaj.... vakcinisani bi trebalo da budu zasticeni, zar ne ? U čemu je onda problem ?... a nevakcinisani ako se razbole, pa prihvatili su taj rizik, to su trazili, ko ih j..e.
(NS oldtajmer, 19. februar 2024 15:44)

Pa nije baš tako. Nevakcinisani osim što ugrožavaju svoje zdravlje, ugrožavaju i ostale jer prenose virus dalje, onda on dodje do slabih, starijih i odojčadi i onda oni umiru. To je zaista sebično.

Objektivan

pre 3 meseca

Kome ti doktorka objašnjavaš? Država u kojoj je samo 3% vakcinisanih žena koje su kritične za dobijanje raka grlića materice. Znači odeš kod lekara i on ti kaže ugrožena si i trebalo bi da se vakcinišeš. I samo 3% posluša. Zato smo šampioni u broju umrlih od ove bolesti. U Australiji je 98% vakcinisanih i za 2-3 godine će iskoreniti ovu bolest.

Objektivan

pre 3 meseca

Pre neki dan u jutarnjem programu antivakser, profesor filozofije, pita doktora da nam objasni kako je to korona nestala kada je počeo rat u Ukrajini. Ovaj samo što nije u zemlju propao, hteo da ustane da ga zadavi. Mene je prosto bilo sramota što delim ovaj prostor sa takvim personama.

Ја сам лично видео

pre 3 meseca

а гледао сам и на интернету да ММР вакцина подиже IQ, шансе да се прође тикет, увећава мушки по.ни орган и појачава ерек.ију по жељи...
Женској популацији, поред већег IQ-a и клаџе, призива срећу, разне распродаје и утиче на витку линију, лепоту генерално. Мислим да је, браћо Срби и сестре Српкиње, ово довољно аргумената. Јер, ово наведено је битно. Да не идем у ситна цревца, тако каже интернет. Верујте ми.

Radomir

pre 3 meseca

Ova se bolest ponovo pojavila samo u Srbiji, posto su Srbi pametniji od ostalih Evropljana koji su naseli na nagovore glupih doktora.

Srbi su se temeljno informisali na fejsu, tiktoku i pobedili sistem.

Mile

pre 3 meseca

Vakcinisani u najvecem broju obolevaju. Cak 62%. Nevakcinisani su najotporniji. Samo 6.1% je obolelih. Tako kaze statistika. Pametnom dosta.

P.C.

pre 3 meseca

VAŽNA NAPOMENA:Ako se bolest pojavi kod vakcinisanih ili nepotpuno vakcinisanih
slabije je izražena,manje traje i manji je rizik
od smrtnog ishoda.

život i priključenija , Dositej O.

pre 3 meseca

da objasnimo ljudima specijalno sa malim bebama, Recimo brat moga oca je odmah posle rata umro u 21 godini od tuberkuloze zato što u to vreme ne samo da nije bilo nikakve vakcine nego nije bilo ni penicilina koji je izmišljen i kod nas došao tek kasnije. U ovom slučaju ako ne vakcinišete malo dete protiv velikog kašlja imate šansu da dodjete u velike probleme uključujući i to da se dete razboli i umre kao veoma malo dete. Vakcina protiv velikog kašlja daje se trudnim ženama da bi se novorođenče zaštitilo.

Mika

pre 3 meseca

vakcinisani a razboleli se, to sve govori
(r, 19. februar 2024 13:30)

Govori da ste vi, antivakseri, jednostavno, nedorasli kopleksnijim informacijam od teorija zavera. Ona vam nude jednostavna objašnjenja, čisto da se mozak ne zamara. Za ozbiljnije analize ipak treba malo pameti i škole.

Procentualno daleko manje vakcinisan ljudi. A ovi sto su se zarazili, verovatno nisu ima sve doze. Da podsetim takve kao ti. Cetvoro nevakcinisane dece je preminulo u januaru zbog velikog kašlja. Od toga, dvoje je bilo toliko malo.da.nije.stiglo do vakcinacije. Ako to nekom nije dovoljno, onda stvarno imamo problem.

NS oldtajmer

pre 3 meseca

Čekaj.... vakcinisani bi trebalo da budu zasticeni, zar ne ? U čemu je onda problem ?... a nevakcinisani ako se razbole, pa prihvatili su taj rizik, to su trazili, ko ih j..e.

Nazalost Srbin

pre 3 meseca

Znaci da smo se svi vakcinisali onda bi svi bolesni bili 100% vakcinisani?
(djura mornar, 19. februar 2024 13:12)

Ili da nismo vakcinisani svi onda bi svi bolesni bili nevakcinisani.

NN Belgrade

pre 3 meseca

Ako želite da Srbija nestane u potpunosti, samo napred. Koliko odumire naša nacija, a busamo se kako smo prvi u svemu u nebeski narod. Prvi smo po gluposti.

123

pre 3 meseca

.ako je vakcina efikasna odkud opet kasalj..
(Ivana, 19. februar 2024 13:23)

Dve razloga. Vakcina ne radi 100%, a pošto smo debilan narod, ne vakcinišu se svi. Jel ti to dovoljno prosto ili treba YoutTube objašnjenje?

Vlada

pre 3 meseca

Prvo se edukujte sta je veliki kasalj. A zatim sta je svrha vakcine.
Nije vakcina tu da spreci bolest, vec da stvori antitela da se organizam bori i savlada bolest!

ljakse

pre 3 meseca

Degradirajte me maksimalno i nazovite me seljacinom, budalom, kretenom, osobom sa 3 razreda osnovne skole i slicnim nazivima za neobrazovane i zatucane i prihvaticu sve to ako mi neko od vas visokoobrazovanih dr,mr,etc objasni sledece nedoumice:
1. Vakcine stite osobe od bolesti i sprecavaju zarazavanje?
2. imunitet krda sluzi da bi se zastitila manjinska populacija koja iz nekog razloga nije u mogucnosti da se vakcinise i stekne imunitet ko vecina vakcinisanih?
3. vakcina je EFIKASNO sredstvo sticanja imuniteta?
4. ako je 2/3 bolesnih zasticeno vakcinom od bolesti kojom su zarazeni koju vakcinu su oni dobili kad nemaju steceni imunitet?

do sad smo se svi u poredici uredno vakcinisali ali mislim da je vreme da preispitam cemu sve to...

Qwer

pre 3 meseca

Znaci da smo se svi vakcinisali onda bi svi bolesni bili 100% vakcinisani?
(djura mornar, 19. februar 2024 13:12)

Ne, nego bi bilo umesto 800-900 obolelih, bilo oko 80-90 obolelih. I možda ono cetvoro malene dece ne bi umrlo. Sve nije crn i beo, vakcina smanjuje broj zaraženih, pa time i umrlih. Bar ova vakcina koja se daje decenijama, a dovodi se u pitanje od korone.

Dule

pre 3 meseca

Uvedite zakon o vakcinaciji. Pa ko nece na robiju sa njim, a djecu im oduzmite. Kao sto to rade u drugim drzavama. U Srbiji svako daje sebi za pravo da nesto glumata. 30000 nevakvinisanih treba da zarazi ogromnu vecinu, e pa to ne moze.

Kosta

pre 3 meseca

Od 857 obolelih 62% (530) je potpuno vakcinisano a 7% (60) nepotpuno. Nevakcinisano je 52 pacijenta a za 214 nije utvrđen status. Dakle pitanje je koja je efikasnost vakcine ako je 70% vakcinisano? Zar mi vakcinisani ne bi trebalo da smo zaštićeni? Po ovome i vakcinisani mogu biti prenosioci. I posle se pitamo zašto opada poverenje u vakcinaciju dok sa druge strane , kao i kod korone, sve nas ( vakcinisane !) prozivate antivakserima samo zato što izražavamo sumnju na osnovu podataka koje sami objavljuje "struka"

Helmut

pre 3 meseca

Čekaj, 2/3 obolelih je potpuno vakcinisano. Čekajte, više od polovine je potpuno vakcinisano? Šta ovde ne štima ako je vakcina efikasna? Onda vakcina nije efikasna, jer je izazivač mutirao ili je nešto drugo u pitanju?
Ja bih razumeo da kažete da je vakcina efikasna i da se desi koji procentić obolelih, a da su vakcinisani potpuno.
Sad kriviti nevakcinisane da su oni krivi, jer su se zarazili, je u redu, ali da li su oni krivi što su se potpuno vakcinisani efikasnom vakcinom razboleli u najvećem broju? Šta ovde ne štima?

Djorke

pre 3 meseca

@
vakcinisani a razboleli se, to sve govori
(r, 19. februar 2024 13:30)


..ako je vakcina efikasna odkud opet kasalj..
(Ivana, 19. februar 2024 13:23)

Ima li jos ne sto zbog treba da nam vakcinisete decu MMR vakcinama ?
(Sinisa Azanjac, 19. februar 2024 13:15


Vas troje ocigledno imate ogranicen intelekt i neogranicen internet.

Majke mi, nekad mislim da je steta sto glupost ne boli - racunam makar zbog bola bi ste morali svaki dan jednu novu stvar da naucite. Ali ne ono “YouTube” ili Baba Kurana ili “ja nisam, ali znam jednog ko je gled’o” mudrosti, nego stvarno nesto, bilo sta, ali da je istinito. Eto.

teorija zavere

pre 3 meseca

Očigledno je među obolelima od velikog kašlja većina vakcinisana. Realno, da je vakcina efikasna ne bi trebalo uopšte da bude obolelih vakcinisanih. Od Korone su počeli da pričaju kako vakcinisani mogu da prenose virus i mogu da se razbole, ali će imati blaži oblik bolesti. Čemu onda forsiranje ljudi da se vakcinišu? Ako vakcinisani i ja možemo da prenesemo virus po čemu je onda vakcinisani sigurniji za okolinu od mene?

NNN

pre 3 meseca

Ne vredi, "Srbi narod najstariji", a očigledno i "najpametniji" evo i ovde u komentarima antivakseri "briljiraju", a ovih bolesti nije bilo decenijama dok obuhvat vakcinacije (zbog pomenutih) nije pa na istorijski nizak nivo.

NNN

pre 3 meseca

Ne vredi, "Srbi narod najstariji", a očigledno i "najpametniji" evo i ovde u komentarima antivakseri "briljiraju", a ovih bolesti nije bilo decenijama dok obuhvat vakcinacije (zbog pomenutih) nije pa na istorijski nizak nivo.

Mile

pre 3 meseca

Vakcinisani u najvecem broju obolevaju. Cak 62%. Nevakcinisani su najotporniji. Samo 6.1% je obolelih. Tako kaze statistika. Pametnom dosta.

123

pre 3 meseca

.ako je vakcina efikasna odkud opet kasalj..
(Ivana, 19. februar 2024 13:23)

Dve razloga. Vakcina ne radi 100%, a pošto smo debilan narod, ne vakcinišu se svi. Jel ti to dovoljno prosto ili treba YoutTube objašnjenje?

Qwer

pre 3 meseca

Znaci da smo se svi vakcinisali onda bi svi bolesni bili 100% vakcinisani?
(djura mornar, 19. februar 2024 13:12)

Ne, nego bi bilo umesto 800-900 obolelih, bilo oko 80-90 obolelih. I možda ono cetvoro malene dece ne bi umrlo. Sve nije crn i beo, vakcina smanjuje broj zaraženih, pa time i umrlih. Bar ova vakcina koja se daje decenijama, a dovodi se u pitanje od korone.

ljakse

pre 3 meseca

Degradirajte me maksimalno i nazovite me seljacinom, budalom, kretenom, osobom sa 3 razreda osnovne skole i slicnim nazivima za neobrazovane i zatucane i prihvaticu sve to ako mi neko od vas visokoobrazovanih dr,mr,etc objasni sledece nedoumice:
1. Vakcine stite osobe od bolesti i sprecavaju zarazavanje?
2. imunitet krda sluzi da bi se zastitila manjinska populacija koja iz nekog razloga nije u mogucnosti da se vakcinise i stekne imunitet ko vecina vakcinisanih?
3. vakcina je EFIKASNO sredstvo sticanja imuniteta?
4. ako je 2/3 bolesnih zasticeno vakcinom od bolesti kojom su zarazeni koju vakcinu su oni dobili kad nemaju steceni imunitet?

do sad smo se svi u poredici uredno vakcinisali ali mislim da je vreme da preispitam cemu sve to...

P.C.

pre 3 meseca

VAŽNA NAPOMENA:Ako se bolest pojavi kod vakcinisanih ili nepotpuno vakcinisanih
slabije je izražena,manje traje i manji je rizik
od smrtnog ishoda.

Helmut

pre 3 meseca

Čekaj, 2/3 obolelih je potpuno vakcinisano. Čekajte, više od polovine je potpuno vakcinisano? Šta ovde ne štima ako je vakcina efikasna? Onda vakcina nije efikasna, jer je izazivač mutirao ili je nešto drugo u pitanju?
Ja bih razumeo da kažete da je vakcina efikasna i da se desi koji procentić obolelih, a da su vakcinisani potpuno.
Sad kriviti nevakcinisane da su oni krivi, jer su se zarazili, je u redu, ali da li su oni krivi što su se potpuno vakcinisani efikasnom vakcinom razboleli u najvećem broju? Šta ovde ne štima?

Mika

pre 3 meseca

vakcinisani a razboleli se, to sve govori
(r, 19. februar 2024 13:30)

Govori da ste vi, antivakseri, jednostavno, nedorasli kopleksnijim informacijam od teorija zavera. Ona vam nude jednostavna objašnjenja, čisto da se mozak ne zamara. Za ozbiljnije analize ipak treba malo pameti i škole.

Procentualno daleko manje vakcinisan ljudi. A ovi sto su se zarazili, verovatno nisu ima sve doze. Da podsetim takve kao ti. Cetvoro nevakcinisane dece je preminulo u januaru zbog velikog kašlja. Od toga, dvoje je bilo toliko malo.da.nije.stiglo do vakcinacije. Ako to nekom nije dovoljno, onda stvarno imamo problem.

teorija zavere

pre 3 meseca

Očigledno je među obolelima od velikog kašlja većina vakcinisana. Realno, da je vakcina efikasna ne bi trebalo uopšte da bude obolelih vakcinisanih. Od Korone su počeli da pričaju kako vakcinisani mogu da prenose virus i mogu da se razbole, ali će imati blaži oblik bolesti. Čemu onda forsiranje ljudi da se vakcinišu? Ako vakcinisani i ja možemo da prenesemo virus po čemu je onda vakcinisani sigurniji za okolinu od mene?

NN Belgrade

pre 3 meseca

Ako želite da Srbija nestane u potpunosti, samo napred. Koliko odumire naša nacija, a busamo se kako smo prvi u svemu u nebeski narod. Prvi smo po gluposti.

život i priključenija , Dositej O.

pre 3 meseca

da objasnimo ljudima specijalno sa malim bebama, Recimo brat moga oca je odmah posle rata umro u 21 godini od tuberkuloze zato što u to vreme ne samo da nije bilo nikakve vakcine nego nije bilo ni penicilina koji je izmišljen i kod nas došao tek kasnije. U ovom slučaju ako ne vakcinišete malo dete protiv velikog kašlja imate šansu da dodjete u velike probleme uključujući i to da se dete razboli i umre kao veoma malo dete. Vakcina protiv velikog kašlja daje se trudnim ženama da bi se novorođenče zaštitilo.

Djorke

pre 3 meseca

@
vakcinisani a razboleli se, to sve govori
(r, 19. februar 2024 13:30)


..ako je vakcina efikasna odkud opet kasalj..
(Ivana, 19. februar 2024 13:23)

Ima li jos ne sto zbog treba da nam vakcinisete decu MMR vakcinama ?
(Sinisa Azanjac, 19. februar 2024 13:15


Vas troje ocigledno imate ogranicen intelekt i neogranicen internet.

Majke mi, nekad mislim da je steta sto glupost ne boli - racunam makar zbog bola bi ste morali svaki dan jednu novu stvar da naucite. Ali ne ono “YouTube” ili Baba Kurana ili “ja nisam, ali znam jednog ko je gled’o” mudrosti, nego stvarno nesto, bilo sta, ali da je istinito. Eto.

Vlada

pre 3 meseca

Prvo se edukujte sta je veliki kasalj. A zatim sta je svrha vakcine.
Nije vakcina tu da spreci bolest, vec da stvori antitela da se organizam bori i savlada bolest!

Dule

pre 3 meseca

Uvedite zakon o vakcinaciji. Pa ko nece na robiju sa njim, a djecu im oduzmite. Kao sto to rade u drugim drzavama. U Srbiji svako daje sebi za pravo da nesto glumata. 30000 nevakvinisanih treba da zarazi ogromnu vecinu, e pa to ne moze.

NS oldtajmer

pre 3 meseca

Čekaj.... vakcinisani bi trebalo da budu zasticeni, zar ne ? U čemu je onda problem ?... a nevakcinisani ako se razbole, pa prihvatili su taj rizik, to su trazili, ko ih j..e.

Profesor

pre 3 meseca

Naravno da ne moramo verovati struci. Veruje se Bogu ili ne, ali struka mora da govori činjenice i da bude spremna da otvoreno razgovara o tome i da bude spremna svakog trenutka da ih preispita. Tako funkcioniše nauka. Ako struka traži "da joj se veruje", ja sam iskreno zabrinut!

sos

pre 3 meseca

Uvidom u vakcinalni status, od ukupno 857 obolelih, potpuno vakcinisanih je 531 (62%), a nepotpuno vakcinisanih je 60 (7%), dok su 52 nevakcinisana (6,1%). Dobro vam rade posao te vakcine

кек

pre 3 meseca

Ниједну од ових поливалентних вакцина нико ко сада има децу није примио, укључујући и ову против великог кашља која је петовалентна и почела је са применом пре десетак година. ММР је у употреби од 1971 године, што значи да су сви рођени 50тих и 60тих година прошлог века умрли од морбила само им то нико није рекао. У мојој генерацији нисмо имали ниједно аутистично дете, данас је епидемија АСД-а и ПДД НОС-а.Не није до ваздуха имали смо много више индустрије раније само се није мерило загађење, не није до хране одрасли смо на карнексу и нутели, није ни до технологије и ми смо имали сони, тв, телефон и компјутер. Прво да питате ту ткз. струку зашто се медицински радници не вакцинишу јер и они потпадају под обавезну имунизацију као и деца а проценат вакцинисаних им је бедан. Да питате Торлак зашто више не праве вакцине него увозе ко зна каква смећа из Јужне Кореје. Да се питате зашто толико деце лечимо путем смс и зашто је толика епидемија аутоимуних болести код деце. Да се запитате зашто је комплетан састав сваке вакцине пословна тајна а терају вас законом да своју децу имунизујете. На крају се запитајте ако наука у 21. веку није могла да развије безбедну и ефикасну вакцину против ковида како је могла раније.

Nazalost Srbin

pre 3 meseca

Znaci da smo se svi vakcinisali onda bi svi bolesni bili 100% vakcinisani?
(djura mornar, 19. februar 2024 13:12)

Ili da nismo vakcinisani svi onda bi svi bolesni bili nevakcinisani.

Drug Ostoja

pre 3 meseca

Dosta vise sa propagandom. Ako se nisam hteo vakcinisati protiv kovida ne znaci da sam antivakser. Samo ne zelim da budem necije zamorce za eksperimentalnu vakcinu koja je gotovo beskorisna. Primis je - opet se razbolis. Ne sprecava bolest, niti te stiti od iste u buducnosti, ali ajde je primi da budes poslusna vunena zivotinja. Neka hvala. Sve cesce cujemo kako se zdrava osoba naprasno razbolela i iznenadno umrla. Niko ne pise da li je ta osoba vakcinisana protiv kovida. Eto tek tako zdravi padaju kao muve.

Ја сам лично видео

pre 3 meseca

а гледао сам и на интернету да ММР вакцина подиже IQ, шансе да се прође тикет, увећава мушки по.ни орган и појачава ерек.ију по жељи...
Женској популацији, поред већег IQ-a и клаџе, призива срећу, разне распродаје и утиче на витку линију, лепоту генерално. Мислим да је, браћо Срби и сестре Српкиње, ово довољно аргумената. Јер, ово наведено је битно. Да не идем у ситна цревца, тако каже интернет. Верујте ми.

Objektivan

pre 3 meseca

Pre neki dan u jutarnjem programu antivakser, profesor filozofije, pita doktora da nam objasni kako je to korona nestala kada je počeo rat u Ukrajini. Ovaj samo što nije u zemlju propao, hteo da ustane da ga zadavi. Mene je prosto bilo sramota što delim ovaj prostor sa takvim personama.

Kosta

pre 3 meseca

Od 857 obolelih 62% (530) je potpuno vakcinisano a 7% (60) nepotpuno. Nevakcinisano je 52 pacijenta a za 214 nije utvrđen status. Dakle pitanje je koja je efikasnost vakcine ako je 70% vakcinisano? Zar mi vakcinisani ne bi trebalo da smo zaštićeni? Po ovome i vakcinisani mogu biti prenosioci. I posle se pitamo zašto opada poverenje u vakcinaciju dok sa druge strane , kao i kod korone, sve nas ( vakcinisane !) prozivate antivakserima samo zato što izražavamo sumnju na osnovu podataka koje sami objavljuje "struka"

Ulezasanje

pre 3 meseca

Za ove što se pitaju zašto više vakcinisanih obolelo.
Pa zato što vakcina ne štiti 100%. Ublažava simptome i omogućava organizmu da se lakse izbori sa bolešću.
A više obolelih vakcinisanih ima zato što ima više vakcinisanih, 90% vakcinisanih a samo 60% obolelih od ukupno obolelih. Dakle ako uporedimo procente, više procentualno oboljevaju ovi koji se nisu vakcinisali. Matematika iz OŠ.

maneken

pre 3 meseca

Čemu onda forsiranje ljudi da se vakcinišu? Ako vakcinisani i ja možemo da prenesemo virus po čemu je onda vakcinisani sigurniji za okolinu od mene?
(teorija zavere, 19. februar 2024 14:52) # Link komentara

Ti si mlad momak, ali procitaj malo kako je izgledao zivot pre vakcina, koliko je dece umiralo od decije paralize,velikog kaslja, morbila, itd. Ne postoji starija baka kojoj nije umrlo neko dete. Moderno drustvo je razmazilo populaciju, nehoticno, gde ista pomisli da je ono sto se desava je pravilo, ali nije. Nego je nauka i razvoj doveo da nam je generalno zivot lagodniji danas nego pre. Ranje to nije bilo tako. Ljudi su umirali ozbiljno od zaraznih bolesti. I oni koji vam pricaju da su antibiotici i vakcine zlo, su ljudi koji covecanstvu ne zele dobro.

Objektivan

pre 3 meseca

Kome ti doktorka objašnjavaš? Država u kojoj je samo 3% vakcinisanih žena koje su kritične za dobijanje raka grlića materice. Znači odeš kod lekara i on ti kaže ugrožena si i trebalo bi da se vakcinišeš. I samo 3% posluša. Zato smo šampioni u broju umrlih od ove bolesti. U Australiji je 98% vakcinisanih i za 2-3 godine će iskoreniti ovu bolest.

Objektivan

pre 3 meseca

Čekaj.... vakcinisani bi trebalo da budu zasticeni, zar ne ? U čemu je onda problem ?... a nevakcinisani ako se razbole, pa prihvatili su taj rizik, to su trazili, ko ih j..e.
(NS oldtajmer, 19. februar 2024 15:44)

Pa nije baš tako. Nevakcinisani osim što ugrožavaju svoje zdravlje, ugrožavaju i ostale jer prenose virus dalje, onda on dodje do slabih, starijih i odojčadi i onda oni umiru. To je zaista sebično.

Radomir

pre 3 meseca

Ova se bolest ponovo pojavila samo u Srbiji, posto su Srbi pametniji od ostalih Evropljana koji su naseli na nagovore glupih doktora.

Srbi su se temeljno informisali na fejsu, tiktoku i pobedili sistem.

Nema

pre 3 meseca

Pre neki dan jedna "ministarka" izjavi da u Srbiji nema niakvih problema i da neće "davati" neke mini raspuste, druga ministarka izjavi da treba da se sprovodi vakcinacija jer ima puno obolelih, a vi narode odlučite šta ćete!

NikolaKG80

pre 3 meseca

Recimo da ima 1000 vakcinisane dece, a 100 nevakcinisane. Razboli se ukupno 150 dece, od toga 100 vakcinisanih i 50 nevakcinisanih. Ne može se reći da su vakcinisana deca podložnija oboljevanju na osnovu apsolutnih brojeva, kao što neki rade ovde. Treba posmatrati broj obolelih u odnosu na veličinu grupe kojoj pripadaju (vakcinisana ili nevakcinisana). Iz mojih proizvoljnih brojeva se egzaktno može utvrditi da vakcinisana deca oboljevaju u manjoj meri

NNN

pre 3 meseca

Ne vredi, "Srbi narod najstariji", a očigledno i "najpametniji" evo i ovde u komentarima antivakseri "briljiraju", a ovih bolesti nije bilo decenijama dok obuhvat vakcinacije (zbog pomenutih) nije pa na istorijski nizak nivo.

Mile

pre 3 meseca

Vakcinisani u najvecem broju obolevaju. Cak 62%. Nevakcinisani su najotporniji. Samo 6.1% je obolelih. Tako kaze statistika. Pametnom dosta.

Dule

pre 3 meseca

Uvedite zakon o vakcinaciji. Pa ko nece na robiju sa njim, a djecu im oduzmite. Kao sto to rade u drugim drzavama. U Srbiji svako daje sebi za pravo da nesto glumata. 30000 nevakvinisanih treba da zarazi ogromnu vecinu, e pa to ne moze.

123

pre 3 meseca

.ako je vakcina efikasna odkud opet kasalj..
(Ivana, 19. februar 2024 13:23)

Dve razloga. Vakcina ne radi 100%, a pošto smo debilan narod, ne vakcinišu se svi. Jel ti to dovoljno prosto ili treba YoutTube objašnjenje?

Mika

pre 3 meseca

vakcinisani a razboleli se, to sve govori
(r, 19. februar 2024 13:30)

Govori da ste vi, antivakseri, jednostavno, nedorasli kopleksnijim informacijam od teorija zavera. Ona vam nude jednostavna objašnjenja, čisto da se mozak ne zamara. Za ozbiljnije analize ipak treba malo pameti i škole.

Procentualno daleko manje vakcinisan ljudi. A ovi sto su se zarazili, verovatno nisu ima sve doze. Da podsetim takve kao ti. Cetvoro nevakcinisane dece je preminulo u januaru zbog velikog kašlja. Od toga, dvoje je bilo toliko malo.da.nije.stiglo do vakcinacije. Ako to nekom nije dovoljno, onda stvarno imamo problem.

Qwer

pre 3 meseca

Znaci da smo se svi vakcinisali onda bi svi bolesni bili 100% vakcinisani?
(djura mornar, 19. februar 2024 13:12)

Ne, nego bi bilo umesto 800-900 obolelih, bilo oko 80-90 obolelih. I možda ono cetvoro malene dece ne bi umrlo. Sve nije crn i beo, vakcina smanjuje broj zaraženih, pa time i umrlih. Bar ova vakcina koja se daje decenijama, a dovodi se u pitanje od korone.

Djorke

pre 3 meseca

@
vakcinisani a razboleli se, to sve govori
(r, 19. februar 2024 13:30)


..ako je vakcina efikasna odkud opet kasalj..
(Ivana, 19. februar 2024 13:23)

Ima li jos ne sto zbog treba da nam vakcinisete decu MMR vakcinama ?
(Sinisa Azanjac, 19. februar 2024 13:15


Vas troje ocigledno imate ogranicen intelekt i neogranicen internet.

Majke mi, nekad mislim da je steta sto glupost ne boli - racunam makar zbog bola bi ste morali svaki dan jednu novu stvar da naucite. Ali ne ono “YouTube” ili Baba Kurana ili “ja nisam, ali znam jednog ko je gled’o” mudrosti, nego stvarno nesto, bilo sta, ali da je istinito. Eto.

teorija zavere

pre 3 meseca

Očigledno je među obolelima od velikog kašlja većina vakcinisana. Realno, da je vakcina efikasna ne bi trebalo uopšte da bude obolelih vakcinisanih. Od Korone su počeli da pričaju kako vakcinisani mogu da prenose virus i mogu da se razbole, ali će imati blaži oblik bolesti. Čemu onda forsiranje ljudi da se vakcinišu? Ako vakcinisani i ja možemo da prenesemo virus po čemu je onda vakcinisani sigurniji za okolinu od mene?

P.C.

pre 3 meseca

VAŽNA NAPOMENA:Ako se bolest pojavi kod vakcinisanih ili nepotpuno vakcinisanih
slabije je izražena,manje traje i manji je rizik
od smrtnog ishoda.

ljakse

pre 3 meseca

Degradirajte me maksimalno i nazovite me seljacinom, budalom, kretenom, osobom sa 3 razreda osnovne skole i slicnim nazivima za neobrazovane i zatucane i prihvaticu sve to ako mi neko od vas visokoobrazovanih dr,mr,etc objasni sledece nedoumice:
1. Vakcine stite osobe od bolesti i sprecavaju zarazavanje?
2. imunitet krda sluzi da bi se zastitila manjinska populacija koja iz nekog razloga nije u mogucnosti da se vakcinise i stekne imunitet ko vecina vakcinisanih?
3. vakcina je EFIKASNO sredstvo sticanja imuniteta?
4. ako je 2/3 bolesnih zasticeno vakcinom od bolesti kojom su zarazeni koju vakcinu su oni dobili kad nemaju steceni imunitet?

do sad smo se svi u poredici uredno vakcinisali ali mislim da je vreme da preispitam cemu sve to...

NS oldtajmer

pre 3 meseca

Čekaj.... vakcinisani bi trebalo da budu zasticeni, zar ne ? U čemu je onda problem ?... a nevakcinisani ako se razbole, pa prihvatili su taj rizik, to su trazili, ko ih j..e.

Helmut

pre 3 meseca

Čekaj, 2/3 obolelih je potpuno vakcinisano. Čekajte, više od polovine je potpuno vakcinisano? Šta ovde ne štima ako je vakcina efikasna? Onda vakcina nije efikasna, jer je izazivač mutirao ili je nešto drugo u pitanju?
Ja bih razumeo da kažete da je vakcina efikasna i da se desi koji procentić obolelih, a da su vakcinisani potpuno.
Sad kriviti nevakcinisane da su oni krivi, jer su se zarazili, je u redu, ali da li su oni krivi što su se potpuno vakcinisani efikasnom vakcinom razboleli u najvećem broju? Šta ovde ne štima?

maneken

pre 3 meseca

Čemu onda forsiranje ljudi da se vakcinišu? Ako vakcinisani i ja možemo da prenesemo virus po čemu je onda vakcinisani sigurniji za okolinu od mene?
(teorija zavere, 19. februar 2024 14:52) # Link komentara

Ti si mlad momak, ali procitaj malo kako je izgledao zivot pre vakcina, koliko je dece umiralo od decije paralize,velikog kaslja, morbila, itd. Ne postoji starija baka kojoj nije umrlo neko dete. Moderno drustvo je razmazilo populaciju, nehoticno, gde ista pomisli da je ono sto se desava je pravilo, ali nije. Nego je nauka i razvoj doveo da nam je generalno zivot lagodniji danas nego pre. Ranje to nije bilo tako. Ljudi su umirali ozbiljno od zaraznih bolesti. I oni koji vam pricaju da su antibiotici i vakcine zlo, su ljudi koji covecanstvu ne zele dobro.

Objektivan

pre 3 meseca

Kome ti doktorka objašnjavaš? Država u kojoj je samo 3% vakcinisanih žena koje su kritične za dobijanje raka grlića materice. Znači odeš kod lekara i on ti kaže ugrožena si i trebalo bi da se vakcinišeš. I samo 3% posluša. Zato smo šampioni u broju umrlih od ove bolesti. U Australiji je 98% vakcinisanih i za 2-3 godine će iskoreniti ovu bolest.

život i priključenija , Dositej O.

pre 3 meseca

da objasnimo ljudima specijalno sa malim bebama, Recimo brat moga oca je odmah posle rata umro u 21 godini od tuberkuloze zato što u to vreme ne samo da nije bilo nikakve vakcine nego nije bilo ni penicilina koji je izmišljen i kod nas došao tek kasnije. U ovom slučaju ako ne vakcinišete malo dete protiv velikog kašlja imate šansu da dodjete u velike probleme uključujući i to da se dete razboli i umre kao veoma malo dete. Vakcina protiv velikog kašlja daje se trudnim ženama da bi se novorođenče zaštitilo.

Nazalost Srbin

pre 3 meseca

Znaci da smo se svi vakcinisali onda bi svi bolesni bili 100% vakcinisani?
(djura mornar, 19. februar 2024 13:12)

Ili da nismo vakcinisani svi onda bi svi bolesni bili nevakcinisani.

Objektivan

pre 3 meseca

Čekaj.... vakcinisani bi trebalo da budu zasticeni, zar ne ? U čemu je onda problem ?... a nevakcinisani ako se razbole, pa prihvatili su taj rizik, to su trazili, ko ih j..e.
(NS oldtajmer, 19. februar 2024 15:44)

Pa nije baš tako. Nevakcinisani osim što ugrožavaju svoje zdravlje, ugrožavaju i ostale jer prenose virus dalje, onda on dodje do slabih, starijih i odojčadi i onda oni umiru. To je zaista sebično.

Radomir

pre 3 meseca

Ova se bolest ponovo pojavila samo u Srbiji, posto su Srbi pametniji od ostalih Evropljana koji su naseli na nagovore glupih doktora.

Srbi su se temeljno informisali na fejsu, tiktoku i pobedili sistem.

Vlada

pre 3 meseca

Prvo se edukujte sta je veliki kasalj. A zatim sta je svrha vakcine.
Nije vakcina tu da spreci bolest, vec da stvori antitela da se organizam bori i savlada bolest!

NN Belgrade

pre 3 meseca

Ako želite da Srbija nestane u potpunosti, samo napred. Koliko odumire naša nacija, a busamo se kako smo prvi u svemu u nebeski narod. Prvi smo po gluposti.

кек

pre 3 meseca

Ниједну од ових поливалентних вакцина нико ко сада има децу није примио, укључујући и ову против великог кашља која је петовалентна и почела је са применом пре десетак година. ММР је у употреби од 1971 године, што значи да су сви рођени 50тих и 60тих година прошлог века умрли од морбила само им то нико није рекао. У мојој генерацији нисмо имали ниједно аутистично дете, данас је епидемија АСД-а и ПДД НОС-а.Не није до ваздуха имали смо много више индустрије раније само се није мерило загађење, не није до хране одрасли смо на карнексу и нутели, није ни до технологије и ми смо имали сони, тв, телефон и компјутер. Прво да питате ту ткз. струку зашто се медицински радници не вакцинишу јер и они потпадају под обавезну имунизацију као и деца а проценат вакцинисаних им је бедан. Да питате Торлак зашто више не праве вакцине него увозе ко зна каква смећа из Јужне Кореје. Да се питате зашто толико деце лечимо путем смс и зашто је толика епидемија аутоимуних болести код деце. Да се запитате зашто је комплетан састав сваке вакцине пословна тајна а терају вас законом да своју децу имунизујете. На крају се запитајте ако наука у 21. веку није могла да развије безбедну и ефикасну вакцину против ковида како је могла раније.

Ulezasanje

pre 3 meseca

Za ove što se pitaju zašto više vakcinisanih obolelo.
Pa zato što vakcina ne štiti 100%. Ublažava simptome i omogućava organizmu da se lakse izbori sa bolešću.
A više obolelih vakcinisanih ima zato što ima više vakcinisanih, 90% vakcinisanih a samo 60% obolelih od ukupno obolelih. Dakle ako uporedimo procente, više procentualno oboljevaju ovi koji se nisu vakcinisali. Matematika iz OŠ.

NikolaKG80

pre 3 meseca

Recimo da ima 1000 vakcinisane dece, a 100 nevakcinisane. Razboli se ukupno 150 dece, od toga 100 vakcinisanih i 50 nevakcinisanih. Ne može se reći da su vakcinisana deca podložnija oboljevanju na osnovu apsolutnih brojeva, kao što neki rade ovde. Treba posmatrati broj obolelih u odnosu na veličinu grupe kojoj pripadaju (vakcinisana ili nevakcinisana). Iz mojih proizvoljnih brojeva se egzaktno može utvrditi da vakcinisana deca oboljevaju u manjoj meri

Drug Ostoja

pre 3 meseca

Dosta vise sa propagandom. Ako se nisam hteo vakcinisati protiv kovida ne znaci da sam antivakser. Samo ne zelim da budem necije zamorce za eksperimentalnu vakcinu koja je gotovo beskorisna. Primis je - opet se razbolis. Ne sprecava bolest, niti te stiti od iste u buducnosti, ali ajde je primi da budes poslusna vunena zivotinja. Neka hvala. Sve cesce cujemo kako se zdrava osoba naprasno razbolela i iznenadno umrla. Niko ne pise da li je ta osoba vakcinisana protiv kovida. Eto tek tako zdravi padaju kao muve.

Objektivan

pre 3 meseca

Pre neki dan u jutarnjem programu antivakser, profesor filozofije, pita doktora da nam objasni kako je to korona nestala kada je počeo rat u Ukrajini. Ovaj samo što nije u zemlju propao, hteo da ustane da ga zadavi. Mene je prosto bilo sramota što delim ovaj prostor sa takvim personama.

Ја сам лично видео

pre 3 meseca

а гледао сам и на интернету да ММР вакцина подиже IQ, шансе да се прође тикет, увећава мушки по.ни орган и појачава ерек.ију по жељи...
Женској популацији, поред већег IQ-a и клаџе, призива срећу, разне распродаје и утиче на витку линију, лепоту генерално. Мислим да је, браћо Срби и сестре Српкиње, ово довољно аргумената. Јер, ово наведено је битно. Да не идем у ситна цревца, тако каже интернет. Верујте ми.

Nema

pre 3 meseca

Pre neki dan jedna "ministarka" izjavi da u Srbiji nema niakvih problema i da neće "davati" neke mini raspuste, druga ministarka izjavi da treba da se sprovodi vakcinacija jer ima puno obolelih, a vi narode odlučite šta ćete!

sos

pre 3 meseca

Uvidom u vakcinalni status, od ukupno 857 obolelih, potpuno vakcinisanih je 531 (62%), a nepotpuno vakcinisanih je 60 (7%), dok su 52 nevakcinisana (6,1%). Dobro vam rade posao te vakcine

Kosta

pre 3 meseca

Od 857 obolelih 62% (530) je potpuno vakcinisano a 7% (60) nepotpuno. Nevakcinisano je 52 pacijenta a za 214 nije utvrđen status. Dakle pitanje je koja je efikasnost vakcine ako je 70% vakcinisano? Zar mi vakcinisani ne bi trebalo da smo zaštićeni? Po ovome i vakcinisani mogu biti prenosioci. I posle se pitamo zašto opada poverenje u vakcinaciju dok sa druge strane , kao i kod korone, sve nas ( vakcinisane !) prozivate antivakserima samo zato što izražavamo sumnju na osnovu podataka koje sami objavljuje "struka"

Profesor

pre 3 meseca

Naravno da ne moramo verovati struci. Veruje se Bogu ili ne, ali struka mora da govori činjenice i da bude spremna da otvoreno razgovara o tome i da bude spremna svakog trenutka da ih preispita. Tako funkcioniše nauka. Ako struka traži "da joj se veruje", ja sam iskreno zabrinut!