Utorak, 09.01.2024.

08:50

U Sarajevu besni zbog nastupa Tonija Cetinskog: Ovo se nikada ne bi dogodilo u Srbiji ili Hrvatskoj

Izvor: index.hr

U Sarajevu besni zbog nastupa Tonija Cetinskog: Ovo se nikada ne bi dogodilo u Srbiji ili Hrvatskoj IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

122 Komentari

Sortiraj po:

Vesna

pre 4 meseca

Da li i jedna zemlja u svetu u kojoj su bile odrzane OI slavi godinama kao Sarajevo taj dogadjaj. Ne. Kako se kaze i corava koka nadje jedno zrno. To je bio dogadjaj,zalomilo im se i vise nikad nece biti.I od tog dogadjaja prave decenijama predstavu. Trenutak slave kao stara dama kojoj je trenutak slave prosao pa se oblaci jos u tu odezdu i ispada smesna. Kad se u selu desi neki neuobicajen dogadjaj van svakodnevne kolotecine pa se prepricava i nakon 100 g.

Milosav

pre 4 meseca

Iz koje je rupe izasao ovej tip? Kod Hravata se to verovatno to ne bi mogle desiti, ali u Srbiji moze da peva ko kad hoce. Nije fer izjednacitio HR i SRB u tom pogledu.

djedmedjed

pre 4 meseca

Kada čovek čuje nešto ovako ostane bez teksta.Sve je njihovo,olimpijada,zrak,voda,muzika,šume,potoci.Bujrum svi u Beograd da pevate uzimata pare.Sve im babo ostavio u amanet.
(Čudak, 10. januar 2024 08:27)
Naučeno je to mukte, i to generacijama. Nisu oni kao Srbi i Hrvati morali razmišljati kako svake godine platiti džiziju. Od kad ih Osmanlije ostaviše, pogubili su se u prostoru i vremenu

Čudak

pre 4 meseca

Kada čovek čuje nešto ovako ostane bez teksta.Sve je njihovo,olimpijada,zrak,voda,muzika,šume,potoci.Bujrum svi u Beograd da pevate uzimata pare.Sve im babo ostavio u amanet.

brionski

pre 4 meseca

"Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
Kakvo crno Sarajevo oni ne bi mogli da organizuju takmicenje u hrkljušu"

Kako da ne, sigurno Srbija najviše kao jedna od najbogatijih republika bivše YU. Lupi i ostade živ.
(kako da ne, 09. januar 2024 14:45)

Ljudi, Slovenija i Hrvatska su punile savezni budžet preko 60%. Znaci jedna trećina države je punila skoro dvije trećine budžeta. Šta misliš zašto su se i htjele odvojiti.
(leptirica7, 09. januar 2024 19:18)

Imas izvestaj CIA o tome kako su SR Slovenija i SR Hrvatska punile svoj budzet na racun ostatka Jugoslavije, kako je sve od 1945. bilo podredjeno tim dvema republikama i njihovom ekonomskom razvoju, pa posle mi idemo, gusite nas ahahaaa, CIAi tj. Amerikancima sigurno verujete.

Pajdo

pre 4 meseca

To nisu ljudi sa strane,sve su to bivši Jugoslaveni,nije Sarajevo organizovalo niti financiralo ZOI nego IOC i SFRJ ali ZOI'84 su bile uklete,država se raspala,sve je porušeno a najžešće borbe su bile u Olimpijskom selu,Zdravko Čolić koji je bio Srbin i dao glas "Vučku" je morao izbeći iz kasabe,i Goran Bregović,Nele,Neda Ukraden......eh da su igre bile u Sloveniji jer u Sarajevu se ne znaju ni sankati !

suckori

pre 4 meseca

I JNA je bila jugoslovenski projekat !
(ćete i ujke, 09. januar 2024 11:51)

A šta je problem sa JNA i Jugoslavijom?
(partizan, 9. januar 2024 12:17)

prisvojila je jedna strana, a svi smo je finansirali.
a šta je problem sa Olimpijadom?
(ćeto si ti, 09. januar 2024 13:47)

Skines uniformu JNA, obuces neku drugu i napadnes JNA, pa kukas da ju je neko prisvojio.

tastina praznine

pre 4 meseca

"Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
Kakvo crno Sarajevo oni ne bi mogli da organizuju takmicenje u hrkljušu"

Kako da ne, sigurno Srbija najviše kao jedna od najbogatijih republika bivše YU. Lupi i ostade živ.
(kako da ne, 09. januar 2024 14:45)

Ako ne znas, pitaj starije, nemoj ti ovde da lupas.

leptirica7

pre 4 meseca

"Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
Kakvo crno Sarajevo oni ne bi mogli da organizuju takmicenje u hrkljušu"

Kako da ne, sigurno Srbija najviše kao jedna od najbogatijih republika bivše YU. Lupi i ostade živ.
(kako da ne, 09. januar 2024 14:45)

Ljudi, Slovenija i Hrvatska su punile savezni budžet preko 60%. Znaci jedna trećina države je punila skoro dvije trećine budžeta. Šta misliš zašto su se i htjele odvojiti.

Igor.sulic

pre 4 meseca

Najuspjesniji u zimskim sportovima su hrvati.I sada imaju Zrinku Ljutic i Filipa Zupcica .Osvojili su 10 medalja na zimskim olimpijadama pa je normalno da bude Toni!

kako da ne

pre 4 meseca

"Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
Kakvo crno Sarajevo oni ne bi mogli da organizuju takmicenje u hrkljušu"

Kako da ne, sigurno Srbija najviše kao jedna od najbogatijih republika bivše YU. Lupi i ostade živ.

Antisha

pre 4 meseca

to nije bila iskljucivo bosanska olimpijada
a sto se tice komentara o zvezdi. pa nikome nije zabranjeno da slavi tadasnje uspjehe slobodno organizirajte obljetnicu CL koga brige

Bare

pre 4 meseca

Lol pa slave što je bila Olimpijada u Sarajevu pre 4 decenije?! Pa jel moguće da ste toliko nekreativni? BTW U Srbiji su u nekim mestima Hrvati pevali za Novu Godinu. Čak i Merlin čini mi se. Otkud to da nije bilo nikada u Srbiji?

345

pre 4 meseca

Izgleda da oni koji se bune nemaju znanje da nije Bosna organizovala OI, već Jugoslavija. Samim tim, na proslavu mogu da zovu bilo koga sa teritorije bivše Juge. Saamo, iskreno, ne razumem šta se proslavlja, godišnjica održavanja OI? To je izmišljanje povoda za proslavu.

YPT

pre 4 meseca

Šta ima Bosna sa olimpijskim igrama u SFRJ koje su pri tom Srbi i organizovali! Taj narod više i ne živi u Sarajevu... proterali ih muslimani koji bi sad nešto tu da obeležavaju. Sramota.
(Domino, 9. januar 2024 11:11)

Šta organizovali? Pa mi smo izmislili olimpijske igre i onda prodali licencu.

Điđi

pre 4 meseca

"Baš me zanima da li bi iko iz Srbije ili Hrvatske za ovakvo dešavanje pozvao pevača koji nije iz njihove zemlje… evo odgovoriću vam - NIKADA!.

Varaš se.Srbija za sve i svašta angažuje Severinu.Od kladionica do koje-kakvih proslava.

Duca

pre 4 meseca

"Među prvima je informaciju osudio pijanista Vlado Podani. "
Prezime koje ima neko značenje se dobijalo po nekoj fizičkoj, ili karakternoj crti koja je bila generacijama uočljiva u toj porodici. Zaključak izvedite sami.

Mario

pre 4 meseca

Uvijek je tako da na osnovi komentara pojedinca kojem netko iz ovih ili onih razloga ne odgovara stvarate dojam da je to neko prevladavajuće mišljenje.
Eto nekome smeta što nije iz BIH i šta sada?
Nema šanse da netko odgovara svima. Niti svi slušaju istu muziku niti iste izvođače. I sada je to kao neki veliki problem.

bruder

pre 4 meseca

Bijelo dugme to zasluzuje, oni su bili zastitni znak Sarajevskog i YU roka kada se olimpijada odrzavala. Ona je bila organizovana od zajednicke drzave i bolje i Toni nego neke novopecene ultra bosnjacke face sa Balkan DJ tv i ostalo smece kojih bi se Muslimani iz 80tih stideli i sami...

To je to

pre 4 meseca

Da su ljudi normalni pa da se organizuje prava fešta povodom 40 godina OI u Sarajevu.Onda se nebi postavljalo pitanje pevača iz Srbije,Hrvatske,Crne Gore,Makedonije,Slovenije i naravno BIH.To je bila Jugoslavija koja je kao država bila domaćin OI.Naravno da je sad nacionalno iznad svega,broje se krvna zrnca i proveravaju koreni.Kakvi ljudi,takva i vremena.

ćeto si ti

pre 4 meseca

I JNA je bila jugoslovenski projekat !
(ćete i ujke, 09. januar 2024 11:51)

A šta je problem sa JNA i Jugoslavijom?
(partizan, 9. januar 2024 12:17)

prisvojila je jedna strana, a svi smo je finansirali.
a šta je problem sa Olimpijadom?

siki kobra iz cukljenik

pre 4 meseca

Могли су јалу брата и сениду да позову... Боље немају...
(шиле, 09. januar 2024 11:48)

pa njih ni bosanci ne razumeju sta pevaju...ocigledno si veoma mlad kad samo za senidu i onog musavca znas...mnoge muzicke velicine ima bosna

Kapetan Nemo

pre 4 meseca

Haha svaki dan je neka balkanska drzava ljuta sto joj neki komsa peva na nekoj areni ili stadijumu.
(Gaga, 09. januar 2024 12:06)

Gago, znaš li šta je stadijum?

dude

pre 4 meseca

Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
(Back in Black, 09. januar 2024 11:46)

jeste. pošto smo dobro zaradili te sezone na jadranu.

Domino

pre 4 meseca

Šta ima Bosna sa olimpijskim igrama u SFRJ koje su pri tom Srbi i organizovali! Taj narod više i ne živi u Sarajevu... proterali ih muslimani koji bi sad nešto tu da obeležavaju. Sramota.

BBking

pre 4 meseca

Ja samu to vreme imao 28 godina. Bio sam u JNA. Cela Jugoslavija je izdvajala ogromne pare za ZOI. Sarajevo je bilo svetski snabdeven grad. Ljudi bi putovali u Sarajevo samo da kupe kafu i cokoladu koje nigde drugde u SFRJ nije bilo sem u Sarajevu. Tek toliko o onima koji se toga ne secaju ili se jos nisu ni rodili.

Roko

pre 4 meseca

Nisam neki ljubitelj te lagane muzike, ali Toni se pozicionirao kao jugoslovenski pevač. Nije ništa više hrvatski, nego srpski ili bosanski. Isto kao Čola, Rundek, kao što je bio Toše i mnogi drugi.

dars

pre 4 meseca

Pa zar nisu bile i u njegovoj drzavi, 84-te je on imao 15 godina i da tad je to bila i njegova drzava... ZOI su bile u Jugoslaviji, a ne u BiH i samo BiH

me myself and i

pre 4 meseca

Pa nastupali su im svi poznatiji i postojeći sarajevski muzičari za N.godinu.
Izgleda da nemaju više koga relevantnog za pozvati.

Bane mali

pre 4 meseca

Pa Olimpijada 1984. je zvanično održana u Jugoslaviji, a ne u BIH, kao jedinka, nije to bila njihova Olimpijada, tako da ako gledamo iz tog ugla, trebali su pozvati pevače iz svih 6 bivših republika. Ne znam čemu se bune. I da, sve bivše republike SFRJ su dale pare za tu Olimpijadu. A vidi sad, "bosanska" olimpijada..

Banja Luka

pre 4 meseca

Ovi umislili da je ZOI 84 pripada samo Sarajevu. Citava SFRJ je stala iza tog projekta, a ne samo Sarajevo. Toniju Centinskom su takodje pripadale ZOI.

Nebojša

pre 4 meseca

Pa sta je problem sto Hrvat peva Srbima muslimanske veroispovesti?
(Brigate Rosse, 09. januar 2024 09:47)

Nije on Hrvat, nego Srbin rimokatoličke veroispovesti. Eto...

Lucky

pre 4 meseca

Kakva je bre ovo seljana?Niti su muslimani bili domacini ZOI,nego Srbi,niti Cetinski ima veze sa bilo cime,covek je umetnik,jedan od retkih pevaca koga politika ne interesuje!!Sve se izvitoperilo,i nista nema veze sa vezom

Зимска змија

pre 4 meseca

Сарајево је ОИ добио као представник СФРЈ, а не сам по себи. Цела бивша држава је стала иза овог догађаја и финансирала га. Већина света до тада није ни знала за овај град.Присвајати овај догађај као искључиво свој је прилично дегунтантно.

alex

pre 4 meseca

Kakvi primitivci, ovo pokazuje i da ne treba da imate drzavu. Tu olimpijadu je dobila Jugoslavija, ne Sarajevo. Mozda je zato pozvan i Cetinjski. Da je samo do Sarajeva nikad ta olimpijada ne bi bila tu. Dokaz tome je da vi organizujete godisnjice a da je srece posle 40 god bi trebala opet da bude mozda tu. Ali to se vise nece desiti nikada jer ste vi drzava u pokusaju.

Trigger

pre 4 meseca

На жалост, од Сарајлија једино осташе Дино Мерлин и Здравко Чолић. Не видим никог другог. Индекси су помрли, Дугме је тешко саватати, а Јагоде су превише хард. А Тони вероватно има нижу цену, па је разумљив избор. Сад не знам да ли би се неко бунио да су се одлучили за омиљену сарајевску групу - У2?

Igor

pre 4 meseca

Wow! Je li ovo namerno da uvređeni bosanski umetnici ignorišu činjenicu da Zimske Olimpijske Igre u Sarajevu 1984 nije organizovala isključivo Bosna i Hercegovina, već Jugoslavija? Možda ih neko podseti na to da je postojala zemlja Jugoslavija, koja je organizovala ZOI te davne godine. Prema tome, Cetinski, Bajaga i Dino Merlin imaju isto pravo da nastupe na obeležavanju godišnjice.

savo

pre 4 meseca

Ne kuze marketing. Bosanci su pogledali sve bosance i nece doci opet da ih gledaju. Uvjek se zove netko tko nije iz te države radi dolaska turista, punjenje hotela, restorana. Mujo nece gledati Hasu

Deda Jova

pre 4 meseca

Drage moje sarajlije, trebale bi da zovete nekog iz Srbije da vam vodi proslavu. Jer je pre 40 godina skoro sva oprema sa ljudima iz RT Beograd prebačena u Sarajevo da bi mogao da se organizuje prenos. I iz hrvatske je povučena tehnik i ljudstvo. A izgradnju objekata je finansirala cela Jugoslavija, sami to ne bi nikada odradili. Ovo znam iz prve ruke jer sam skoro dva meseca bio premešten u Sarajevo za vreme Olimpijade kao tehnika RT.

sima strahota

pre 4 meseca

Obelezavanje 40 godina od ZOI? Pa to se odrzava svake 4 godine. Ustvari, obelezavas zato sto znas da se vise nece desiti. Zato i Zvezda obelezava Bari ;)

Franjo Papak

pre 4 meseca

Olimpijada u Sarajevu je u organizacionom i finansijskom smislu bila jugoslovenska. Kada gledamo tako - ne treba biti uskogrud, već sasvim suprotno. A budimo realni - to više nije to Sarajevo, kao što Beograd nije isti.
Za mene je realno da centralno ime bude BiH umetnik, ali da se angažuju i umetnici i zabavljači iz regiona, jer se obeležava JUGOSLOVENSKI događaj.

Srkiboy

pre 4 meseca

Interesantno: ZOI84 su bile jugoslovenski dogadjaj. čitam neke komentare koje taj sportski spektakal pripisuju samo BiH. Koliko se ja sećam, cela JUGA je učestvovala.
Da su raja, pozvali bi iz svake , bivše republike po jednog izvodjača...

Vlak

pre 4 meseca

"Vi DOVLAČITE nekog ko nije iz Sarajeva" Gospodo, živeo sam nekoliko godina u Sarajevu, i mogu vam svedočiti da je to divan grad sa još divnijim ljudima. Nešto što se dešava u glavama pojedinaca (bilo bi dobro da je tako) mora da zaprepasti svakog ko iole poznaje Sarajevo i ljude u njemu.

Milan

pre 4 meseca

Ova agresivna novokomponovana nacija bi da poislami i olimpijske igre??!! Ne žele da se sećaju da je tu olimpijadu organizovala cela tadašnja SFRJ. Još mnogo čega se ne sećaju. Ni svog porekla...

Danko

pre 4 meseca

Ako se uzme u obzir da je Olimpijada bila u Jugoslaviji, u organizaciji iste te drzave, apsolutno je logicno da u godisnjici obelezavanja ucestvuju svi sa tog prostora.
Kad Bosna bude pravila godisnjicu necega sto je sama napravila, neka onda ogranici zvanice i izvodjace da budu sa te teritorije.

Trifon Ivanov

pre 4 meseca

"Šta je s glavom???" - Hm, primjećujem prilično nespretan izbor riječi "inluenserice" Hane uzimajući u obzir jelte....da ne kažem...izgled glave dotične influenserice.

igor

pre 4 meseca

Meni deluje vrlo neobično da je nekom palo na pamet da slavi godišnjicu održavanja olimpijskih igara? čemu to služi? Šta se time dokazuje ili obeležava? U čemu je tradicija?

Arh.

pre 4 meseca

Realno, trebali su pozvati Bregu i Bijelo Dugme da pevaju na obeležavanju godišnjice. Ipak je to bend koji je bio najpopularniji u tom periodu i najviše simboliše Sarajevo.

Tor

pre 4 meseca

Slažem se. Mada mene doduše niko ništa ne pita. Ali, to je jedna, jadna kvazi država, u kojoj apsolutno ništa ne funkcioniše. Imaju ta neka svoja sećanja na neka prošla vremena u kojima su bili normalni, i neko se nađe da im i to sećanje čak upropasti. Kakve veze Toni Cetinski može da ima sa Bosnom i sećanjem na Olimpijske igre. Bolje da su doveli Plavi orkestar ili Crvenu jabuku da sviraju. Niko im ne bi zamerio.

Luka

pre 4 meseca

Niko iz Hrvatske i Srbije ne bi ovo uradio iz prostog razloga sto se ovakav "dogadjaj" ne bi ni odrzavao... Ja sam bukvalno u soku da neko obelezava 40 godina odrzavanja zimskih OI u nekom gradu, kakva je to godisnjica? Zar Sarajevo kao glavni grad jedne evropske zemlje nema bitnijih stvari za obeleziti?...majko rodjena...

DRAGAN

pre 4 meseca

Da se rzumemo Sarajevo prelep grad bosanci dobri ljudi ali Sarajevo nije dobilo olimpijadu vec je bilo organizator iste koju je dobila i finansirala Jugoslavija.

Autumn farm

pre 4 meseca

На Балкану сви нешто бесни. Замислите када би довели Шакиру да пева на светском првенству у Јужноафричкој Републици, Никад.

miki

pre 4 meseca

ipak je to bila zajednicka drzava u to vreme, lepo bi bilo da pevaju i Sarajlije i Hrvati a i Srbi. I daj pusti te vise tu mrznju kad je evropa tela da nas razbije kao sto sad razbija Ukrajnu.

Ja iz NS

pre 4 meseca

Bosanci, ko bosanci.
Kad želiš nešto proslaviti ili dostojno obeležiti onda to ne činiš sam ili sa svojima, već zoveš goste iz komšiluka pa i šire. Ali .........? Ko će to ovom objasniti?

Невен

pre 4 meseca

А ко да наступа Владо? Сарајево се свело на три прастара бенда и пар полуизвођача која су се прославила у Звездама Гранда... Распали град, распала земља, распала култура, спорт...

Arch Enemy

pre 4 meseca

Oni su inače bijesni kad god im pjeva neko iz Srbije a u zadnje vrijeme i Hrvatske, nekad multi kulti sredina a danas Ćumur Kasaba puna mržnje i ksenofobije prme svemu što je Srpsko pa i Hrvatsko, bio mnogo puta i uvjerio se !

statuskan

pre 4 meseca

Koliko se sećam olimpijada u Sarajevu je bila za vreme Jugoslavije tako da je organizaciono podpomognuta od svih republika bivše zemlje tako da ne vidim ništa sporno da izvođači iz istih i nastupaju.

Deda Jova

pre 4 meseca

Drage moje sarajlije, trebale bi da zovete nekog iz Srbije da vam vodi proslavu. Jer je pre 40 godina skoro sva oprema sa ljudima iz RT Beograd prebačena u Sarajevo da bi mogao da se organizuje prenos. I iz hrvatske je povučena tehnik i ljudstvo. A izgradnju objekata je finansirala cela Jugoslavija, sami to ne bi nikada odradili. Ovo znam iz prve ruke jer sam skoro dva meseca bio premešten u Sarajevo za vreme Olimpijade kao tehnika RT.

Domino

pre 4 meseca

Šta ima Bosna sa olimpijskim igrama u SFRJ koje su pri tom Srbi i organizovali! Taj narod više i ne živi u Sarajevu... proterali ih muslimani koji bi sad nešto tu da obeležavaju. Sramota.

Зимска змија

pre 4 meseca

Сарајево је ОИ добио као представник СФРЈ, а не сам по себи. Цела бивша држава је стала иза овог догађаја и финансирала га. Већина света до тада није ни знала за овај град.Присвајати овај догађај као искључиво свој је прилично дегунтантно.

Bane mali

pre 4 meseca

Pa Olimpijada 1984. je zvanično održana u Jugoslaviji, a ne u BIH, kao jedinka, nije to bila njihova Olimpijada, tako da ako gledamo iz tog ugla, trebali su pozvati pevače iz svih 6 bivših republika. Ne znam čemu se bune. I da, sve bivše republike SFRJ su dale pare za tu Olimpijadu. A vidi sad, "bosanska" olimpijada..

Luka

pre 4 meseca

Niko iz Hrvatske i Srbije ne bi ovo uradio iz prostog razloga sto se ovakav "dogadjaj" ne bi ni odrzavao... Ja sam bukvalno u soku da neko obelezava 40 godina odrzavanja zimskih OI u nekom gradu, kakva je to godisnjica? Zar Sarajevo kao glavni grad jedne evropske zemlje nema bitnijih stvari za obeleziti?...majko rodjena...

BBking

pre 4 meseca

Ja samu to vreme imao 28 godina. Bio sam u JNA. Cela Jugoslavija je izdvajala ogromne pare za ZOI. Sarajevo je bilo svetski snabdeven grad. Ljudi bi putovali u Sarajevo samo da kupe kafu i cokoladu koje nigde drugde u SFRJ nije bilo sem u Sarajevu. Tek toliko o onima koji se toga ne secaju ili se jos nisu ni rodili.

dars

pre 4 meseca

Pa zar nisu bile i u njegovoj drzavi, 84-te je on imao 15 godina i da tad je to bila i njegova drzava... ZOI su bile u Jugoslaviji, a ne u BiH i samo BiH

Arch Enemy

pre 4 meseca

Oni su inače bijesni kad god im pjeva neko iz Srbije a u zadnje vrijeme i Hrvatske, nekad multi kulti sredina a danas Ćumur Kasaba puna mržnje i ksenofobije prme svemu što je Srpsko pa i Hrvatsko, bio mnogo puta i uvjerio se !

Nebojša

pre 4 meseca

Pa sta je problem sto Hrvat peva Srbima muslimanske veroispovesti?
(Brigate Rosse, 09. januar 2024 09:47)

Nije on Hrvat, nego Srbin rimokatoličke veroispovesti. Eto...

Srkiboy

pre 4 meseca

Interesantno: ZOI84 su bile jugoslovenski dogadjaj. čitam neke komentare koje taj sportski spektakal pripisuju samo BiH. Koliko se ja sećam, cela JUGA je učestvovala.
Da su raja, pozvali bi iz svake , bivše republike po jednog izvodjača...

Banja Luka

pre 4 meseca

Ovi umislili da je ZOI 84 pripada samo Sarajevu. Citava SFRJ je stala iza tog projekta, a ne samo Sarajevo. Toniju Centinskom su takodje pripadale ZOI.

DRAGAN

pre 4 meseca

Da se rzumemo Sarajevo prelep grad bosanci dobri ljudi ali Sarajevo nije dobilo olimpijadu vec je bilo organizator iste koju je dobila i finansirala Jugoslavija.

Невен

pre 4 meseca

А ко да наступа Владо? Сарајево се свело на три прастара бенда и пар полуизвођача која су се прославила у Звездама Гранда... Распали град, распала земља, распала култура, спорт...

Milan

pre 4 meseca

Ova agresivna novokomponovana nacija bi da poislami i olimpijske igre??!! Ne žele da se sećaju da je tu olimpijadu organizovala cela tadašnja SFRJ. Još mnogo čega se ne sećaju. Ni svog porekla...

Igor

pre 4 meseca

Wow! Je li ovo namerno da uvređeni bosanski umetnici ignorišu činjenicu da Zimske Olimpijske Igre u Sarajevu 1984 nije organizovala isključivo Bosna i Hercegovina, već Jugoslavija? Možda ih neko podseti na to da je postojala zemlja Jugoslavija, koja je organizovala ZOI te davne godine. Prema tome, Cetinski, Bajaga i Dino Merlin imaju isto pravo da nastupe na obeležavanju godišnjice.

Franjo Papak

pre 4 meseca

Olimpijada u Sarajevu je u organizacionom i finansijskom smislu bila jugoslovenska. Kada gledamo tako - ne treba biti uskogrud, već sasvim suprotno. A budimo realni - to više nije to Sarajevo, kao što Beograd nije isti.
Za mene je realno da centralno ime bude BiH umetnik, ali da se angažuju i umetnici i zabavljači iz regiona, jer se obeležava JUGOSLOVENSKI događaj.

alex

pre 4 meseca

Kakvi primitivci, ovo pokazuje i da ne treba da imate drzavu. Tu olimpijadu je dobila Jugoslavija, ne Sarajevo. Mozda je zato pozvan i Cetinjski. Da je samo do Sarajeva nikad ta olimpijada ne bi bila tu. Dokaz tome je da vi organizujete godisnjice a da je srece posle 40 god bi trebala opet da bude mozda tu. Ali to se vise nece desiti nikada jer ste vi drzava u pokusaju.

Lucky

pre 4 meseca

Kakva je bre ovo seljana?Niti su muslimani bili domacini ZOI,nego Srbi,niti Cetinski ima veze sa bilo cime,covek je umetnik,jedan od retkih pevaca koga politika ne interesuje!!Sve se izvitoperilo,i nista nema veze sa vezom

statuskan

pre 4 meseca

Koliko se sećam olimpijada u Sarajevu je bila za vreme Jugoslavije tako da je organizaciono podpomognuta od svih republika bivše zemlje tako da ne vidim ništa sporno da izvođači iz istih i nastupaju.

To je to

pre 4 meseca

Da su ljudi normalni pa da se organizuje prava fešta povodom 40 godina OI u Sarajevu.Onda se nebi postavljalo pitanje pevača iz Srbije,Hrvatske,Crne Gore,Makedonije,Slovenije i naravno BIH.To je bila Jugoslavija koja je kao država bila domaćin OI.Naravno da je sad nacionalno iznad svega,broje se krvna zrnca i proveravaju koreni.Kakvi ljudi,takva i vremena.

Danko

pre 4 meseca

Ako se uzme u obzir da je Olimpijada bila u Jugoslaviji, u organizaciji iste te drzave, apsolutno je logicno da u godisnjici obelezavanja ucestvuju svi sa tog prostora.
Kad Bosna bude pravila godisnjicu necega sto je sama napravila, neka onda ogranici zvanice i izvodjace da budu sa te teritorije.

Điđi

pre 4 meseca

"Baš me zanima da li bi iko iz Srbije ili Hrvatske za ovakvo dešavanje pozvao pevača koji nije iz njihove zemlje… evo odgovoriću vam - NIKADA!.

Varaš se.Srbija za sve i svašta angažuje Severinu.Od kladionica do koje-kakvih proslava.

Roko

pre 4 meseca

Nisam neki ljubitelj te lagane muzike, ali Toni se pozicionirao kao jugoslovenski pevač. Nije ništa više hrvatski, nego srpski ili bosanski. Isto kao Čola, Rundek, kao što je bio Toše i mnogi drugi.

345

pre 4 meseca

Izgleda da oni koji se bune nemaju znanje da nije Bosna organizovala OI, već Jugoslavija. Samim tim, na proslavu mogu da zovu bilo koga sa teritorije bivše Juge. Saamo, iskreno, ne razumem šta se proslavlja, godišnjica održavanja OI? To je izmišljanje povoda za proslavu.

Trigger

pre 4 meseca

На жалост, од Сарајлија једино осташе Дино Мерлин и Здравко Чолић. Не видим никог другог. Индекси су помрли, Дугме је тешко саватати, а Јагоде су превише хард. А Тони вероватно има нижу цену, па је разумљив избор. Сад не знам да ли би се неко бунио да су се одлучили за омиљену сарајевску групу - У2?

igor

pre 4 meseca

Meni deluje vrlo neobično da je nekom palo na pamet da slavi godišnjicu održavanja olimpijskih igara? čemu to služi? Šta se time dokazuje ili obeležava? U čemu je tradicija?

miki

pre 4 meseca

ipak je to bila zajednicka drzava u to vreme, lepo bi bilo da pevaju i Sarajlije i Hrvati a i Srbi. I daj pusti te vise tu mrznju kad je evropa tela da nas razbije kao sto sad razbija Ukrajnu.

sima strahota

pre 4 meseca

Obelezavanje 40 godina od ZOI? Pa to se odrzava svake 4 godine. Ustvari, obelezavas zato sto znas da se vise nece desiti. Zato i Zvezda obelezava Bari ;)

Kapetan Nemo

pre 4 meseca

Haha svaki dan je neka balkanska drzava ljuta sto joj neki komsa peva na nekoj areni ili stadijumu.
(Gaga, 09. januar 2024 12:06)

Gago, znaš li šta je stadijum?

Duca

pre 4 meseca

"Među prvima je informaciju osudio pijanista Vlado Podani. "
Prezime koje ima neko značenje se dobijalo po nekoj fizičkoj, ili karakternoj crti koja je bila generacijama uočljiva u toj porodici. Zaključak izvedite sami.

Autumn farm

pre 4 meseca

На Балкану сви нешто бесни. Замислите када би довели Шакиру да пева на светском првенству у Јужноафричкој Републици, Никад.

dude

pre 4 meseca

Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
(Back in Black, 09. januar 2024 11:46)

jeste. pošto smo dobro zaradili te sezone na jadranu.

YPT

pre 4 meseca

Šta ima Bosna sa olimpijskim igrama u SFRJ koje su pri tom Srbi i organizovali! Taj narod više i ne živi u Sarajevu... proterali ih muslimani koji bi sad nešto tu da obeležavaju. Sramota.
(Domino, 9. januar 2024 11:11)

Šta organizovali? Pa mi smo izmislili olimpijske igre i onda prodali licencu.

bruder

pre 4 meseca

Bijelo dugme to zasluzuje, oni su bili zastitni znak Sarajevskog i YU roka kada se olimpijada odrzavala. Ona je bila organizovana od zajednicke drzave i bolje i Toni nego neke novopecene ultra bosnjacke face sa Balkan DJ tv i ostalo smece kojih bi se Muslimani iz 80tih stideli i sami...

Arh.

pre 4 meseca

Realno, trebali su pozvati Bregu i Bijelo Dugme da pevaju na obeležavanju godišnjice. Ipak je to bend koji je bio najpopularniji u tom periodu i najviše simboliše Sarajevo.

Trifon Ivanov

pre 4 meseca

"Šta je s glavom???" - Hm, primjećujem prilično nespretan izbor riječi "inluenserice" Hane uzimajući u obzir jelte....da ne kažem...izgled glave dotične influenserice.

suckori

pre 4 meseca

I JNA je bila jugoslovenski projekat !
(ćete i ujke, 09. januar 2024 11:51)

A šta je problem sa JNA i Jugoslavijom?
(partizan, 9. januar 2024 12:17)

prisvojila je jedna strana, a svi smo je finansirali.
a šta je problem sa Olimpijadom?
(ćeto si ti, 09. januar 2024 13:47)

Skines uniformu JNA, obuces neku drugu i napadnes JNA, pa kukas da ju je neko prisvojio.

Ja iz NS

pre 4 meseca

Bosanci, ko bosanci.
Kad želiš nešto proslaviti ili dostojno obeležiti onda to ne činiš sam ili sa svojima, već zoveš goste iz komšiluka pa i šire. Ali .........? Ko će to ovom objasniti?

savo

pre 4 meseca

Ne kuze marketing. Bosanci su pogledali sve bosance i nece doci opet da ih gledaju. Uvjek se zove netko tko nije iz te države radi dolaska turista, punjenje hotela, restorana. Mujo nece gledati Hasu

Pajdo

pre 4 meseca

To nisu ljudi sa strane,sve su to bivši Jugoslaveni,nije Sarajevo organizovalo niti financiralo ZOI nego IOC i SFRJ ali ZOI'84 su bile uklete,država se raspala,sve je porušeno a najžešće borbe su bile u Olimpijskom selu,Zdravko Čolić koji je bio Srbin i dao glas "Vučku" je morao izbeći iz kasabe,i Goran Bregović,Nele,Neda Ukraden......eh da su igre bile u Sloveniji jer u Sarajevu se ne znaju ni sankati !

Bare

pre 4 meseca

Lol pa slave što je bila Olimpijada u Sarajevu pre 4 decenije?! Pa jel moguće da ste toliko nekreativni? BTW U Srbiji su u nekim mestima Hrvati pevali za Novu Godinu. Čak i Merlin čini mi se. Otkud to da nije bilo nikada u Srbiji?

siki kobra iz cukljenik

pre 4 meseca

Могли су јалу брата и сениду да позову... Боље немају...
(шиле, 09. januar 2024 11:48)

pa njih ni bosanci ne razumeju sta pevaju...ocigledno si veoma mlad kad samo za senidu i onog musavca znas...mnoge muzicke velicine ima bosna

brionski

pre 4 meseca

"Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
Kakvo crno Sarajevo oni ne bi mogli da organizuju takmicenje u hrkljušu"

Kako da ne, sigurno Srbija najviše kao jedna od najbogatijih republika bivše YU. Lupi i ostade živ.
(kako da ne, 09. januar 2024 14:45)

Ljudi, Slovenija i Hrvatska su punile savezni budžet preko 60%. Znaci jedna trećina države je punila skoro dvije trećine budžeta. Šta misliš zašto su se i htjele odvojiti.
(leptirica7, 09. januar 2024 19:18)

Imas izvestaj CIA o tome kako su SR Slovenija i SR Hrvatska punile svoj budzet na racun ostatka Jugoslavije, kako je sve od 1945. bilo podredjeno tim dvema republikama i njihovom ekonomskom razvoju, pa posle mi idemo, gusite nas ahahaaa, CIAi tj. Amerikancima sigurno verujete.

Tor

pre 4 meseca

Slažem se. Mada mene doduše niko ništa ne pita. Ali, to je jedna, jadna kvazi država, u kojoj apsolutno ništa ne funkcioniše. Imaju ta neka svoja sećanja na neka prošla vremena u kojima su bili normalni, i neko se nađe da im i to sećanje čak upropasti. Kakve veze Toni Cetinski može da ima sa Bosnom i sećanjem na Olimpijske igre. Bolje da su doveli Plavi orkestar ili Crvenu jabuku da sviraju. Niko im ne bi zamerio.

kako da ne

pre 4 meseca

"Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
Kakvo crno Sarajevo oni ne bi mogli da organizuju takmicenje u hrkljušu"

Kako da ne, sigurno Srbija najviše kao jedna od najbogatijih republika bivše YU. Lupi i ostade živ.

Vlak

pre 4 meseca

"Vi DOVLAČITE nekog ko nije iz Sarajeva" Gospodo, živeo sam nekoliko godina u Sarajevu, i mogu vam svedočiti da je to divan grad sa još divnijim ljudima. Nešto što se dešava u glavama pojedinaca (bilo bi dobro da je tako) mora da zaprepasti svakog ko iole poznaje Sarajevo i ljude u njemu.

Mario

pre 4 meseca

Uvijek je tako da na osnovi komentara pojedinca kojem netko iz ovih ili onih razloga ne odgovara stvarate dojam da je to neko prevladavajuće mišljenje.
Eto nekome smeta što nije iz BIH i šta sada?
Nema šanse da netko odgovara svima. Niti svi slušaju istu muziku niti iste izvođače. I sada je to kao neki veliki problem.

ćeto si ti

pre 4 meseca

I JNA je bila jugoslovenski projekat !
(ćete i ujke, 09. januar 2024 11:51)

A šta je problem sa JNA i Jugoslavijom?
(partizan, 9. januar 2024 12:17)

prisvojila je jedna strana, a svi smo je finansirali.
a šta je problem sa Olimpijadom?

tastina praznine

pre 4 meseca

"Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
Kakvo crno Sarajevo oni ne bi mogli da organizuju takmicenje u hrkljušu"

Kako da ne, sigurno Srbija najviše kao jedna od najbogatijih republika bivše YU. Lupi i ostade živ.
(kako da ne, 09. januar 2024 14:45)

Ako ne znas, pitaj starije, nemoj ti ovde da lupas.

me myself and i

pre 4 meseca

Pa nastupali su im svi poznatiji i postojeći sarajevski muzičari za N.godinu.
Izgleda da nemaju više koga relevantnog za pozvati.

Čudak

pre 4 meseca

Kada čovek čuje nešto ovako ostane bez teksta.Sve je njihovo,olimpijada,zrak,voda,muzika,šume,potoci.Bujrum svi u Beograd da pevate uzimata pare.Sve im babo ostavio u amanet.

Antisha

pre 4 meseca

to nije bila iskljucivo bosanska olimpijada
a sto se tice komentara o zvezdi. pa nikome nije zabranjeno da slavi tadasnje uspjehe slobodno organizirajte obljetnicu CL koga brige

leptirica7

pre 4 meseca

"Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
Kakvo crno Sarajevo oni ne bi mogli da organizuju takmicenje u hrkljušu"

Kako da ne, sigurno Srbija najviše kao jedna od najbogatijih republika bivše YU. Lupi i ostade živ.
(kako da ne, 09. januar 2024 14:45)

Ljudi, Slovenija i Hrvatska su punile savezni budžet preko 60%. Znaci jedna trećina države je punila skoro dvije trećine budžeta. Šta misliš zašto su se i htjele odvojiti.

Igor.sulic

pre 4 meseca

Najuspjesniji u zimskim sportovima su hrvati.I sada imaju Zrinku Ljutic i Filipa Zupcica .Osvojili su 10 medalja na zimskim olimpijadama pa je normalno da bude Toni!

djedmedjed

pre 4 meseca

Kada čovek čuje nešto ovako ostane bez teksta.Sve je njihovo,olimpijada,zrak,voda,muzika,šume,potoci.Bujrum svi u Beograd da pevate uzimata pare.Sve im babo ostavio u amanet.
(Čudak, 10. januar 2024 08:27)
Naučeno je to mukte, i to generacijama. Nisu oni kao Srbi i Hrvati morali razmišljati kako svake godine platiti džiziju. Od kad ih Osmanlije ostaviše, pogubili su se u prostoru i vremenu

Vesna

pre 4 meseca

Da li i jedna zemlja u svetu u kojoj su bile odrzane OI slavi godinama kao Sarajevo taj dogadjaj. Ne. Kako se kaze i corava koka nadje jedno zrno. To je bio dogadjaj,zalomilo im se i vise nikad nece biti.I od tog dogadjaja prave decenijama predstavu. Trenutak slave kao stara dama kojoj je trenutak slave prosao pa se oblaci jos u tu odezdu i ispada smesna. Kad se u selu desi neki neuobicajen dogadjaj van svakodnevne kolotecine pa se prepricava i nakon 100 g.

Milosav

pre 4 meseca

Iz koje je rupe izasao ovej tip? Kod Hravata se to verovatno to ne bi mogle desiti, ali u Srbiji moze da peva ko kad hoce. Nije fer izjednacitio HR i SRB u tom pogledu.

Domino

pre 4 meseca

Šta ima Bosna sa olimpijskim igrama u SFRJ koje su pri tom Srbi i organizovali! Taj narod više i ne živi u Sarajevu... proterali ih muslimani koji bi sad nešto tu da obeležavaju. Sramota.

ćeto si ti

pre 4 meseca

I JNA je bila jugoslovenski projekat !
(ćete i ujke, 09. januar 2024 11:51)

A šta je problem sa JNA i Jugoslavijom?
(partizan, 9. januar 2024 12:17)

prisvojila je jedna strana, a svi smo je finansirali.
a šta je problem sa Olimpijadom?

Nebojša

pre 4 meseca

Pa sta je problem sto Hrvat peva Srbima muslimanske veroispovesti?
(Brigate Rosse, 09. januar 2024 09:47)

Nije on Hrvat, nego Srbin rimokatoličke veroispovesti. Eto...

Lucky

pre 4 meseca

Kakva je bre ovo seljana?Niti su muslimani bili domacini ZOI,nego Srbi,niti Cetinski ima veze sa bilo cime,covek je umetnik,jedan od retkih pevaca koga politika ne interesuje!!Sve se izvitoperilo,i nista nema veze sa vezom

dude

pre 4 meseca

Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
(Back in Black, 09. januar 2024 11:46)

jeste. pošto smo dobro zaradili te sezone na jadranu.

kako da ne

pre 4 meseca

"Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
Kakvo crno Sarajevo oni ne bi mogli da organizuju takmicenje u hrkljušu"

Kako da ne, sigurno Srbija najviše kao jedna od najbogatijih republika bivše YU. Lupi i ostade živ.

leptirica7

pre 4 meseca

"Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
Kakvo crno Sarajevo oni ne bi mogli da organizuju takmicenje u hrkljušu"

Kako da ne, sigurno Srbija najviše kao jedna od najbogatijih republika bivše YU. Lupi i ostade živ.
(kako da ne, 09. januar 2024 14:45)

Ljudi, Slovenija i Hrvatska su punile savezni budžet preko 60%. Znaci jedna trećina države je punila skoro dvije trećine budžeta. Šta misliš zašto su se i htjele odvojiti.

YPT

pre 4 meseca

Šta ima Bosna sa olimpijskim igrama u SFRJ koje su pri tom Srbi i organizovali! Taj narod više i ne živi u Sarajevu... proterali ih muslimani koji bi sad nešto tu da obeležavaju. Sramota.
(Domino, 9. januar 2024 11:11)

Šta organizovali? Pa mi smo izmislili olimpijske igre i onda prodali licencu.

Tor

pre 4 meseca

Slažem se. Mada mene doduše niko ništa ne pita. Ali, to je jedna, jadna kvazi država, u kojoj apsolutno ništa ne funkcioniše. Imaju ta neka svoja sećanja na neka prošla vremena u kojima su bili normalni, i neko se nađe da im i to sećanje čak upropasti. Kakve veze Toni Cetinski može da ima sa Bosnom i sećanjem na Olimpijske igre. Bolje da su doveli Plavi orkestar ili Crvenu jabuku da sviraju. Niko im ne bi zamerio.

Vlak

pre 4 meseca

"Vi DOVLAČITE nekog ko nije iz Sarajeva" Gospodo, živeo sam nekoliko godina u Sarajevu, i mogu vam svedočiti da je to divan grad sa još divnijim ljudima. Nešto što se dešava u glavama pojedinaca (bilo bi dobro da je tako) mora da zaprepasti svakog ko iole poznaje Sarajevo i ljude u njemu.

Arch Enemy

pre 4 meseca

Oni su inače bijesni kad god im pjeva neko iz Srbije a u zadnje vrijeme i Hrvatske, nekad multi kulti sredina a danas Ćumur Kasaba puna mržnje i ksenofobije prme svemu što je Srpsko pa i Hrvatsko, bio mnogo puta i uvjerio se !

Зимска змија

pre 4 meseca

Сарајево је ОИ добио као представник СФРЈ, а не сам по себи. Цела бивша држава је стала иза овог догађаја и финансирала га. Већина света до тада није ни знала за овај град.Присвајати овај догађај као искључиво свој је прилично дегунтантно.

Roko

pre 4 meseca

Nisam neki ljubitelj te lagane muzike, ali Toni se pozicionirao kao jugoslovenski pevač. Nije ništa više hrvatski, nego srpski ili bosanski. Isto kao Čola, Rundek, kao što je bio Toše i mnogi drugi.

brionski

pre 4 meseca

"Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
Kakvo crno Sarajevo oni ne bi mogli da organizuju takmicenje u hrkljušu"

Kako da ne, sigurno Srbija najviše kao jedna od najbogatijih republika bivše YU. Lupi i ostade živ.
(kako da ne, 09. januar 2024 14:45)

Ljudi, Slovenija i Hrvatska su punile savezni budžet preko 60%. Znaci jedna trećina države je punila skoro dvije trećine budžeta. Šta misliš zašto su se i htjele odvojiti.
(leptirica7, 09. januar 2024 19:18)

Imas izvestaj CIA o tome kako su SR Slovenija i SR Hrvatska punile svoj budzet na racun ostatka Jugoslavije, kako je sve od 1945. bilo podredjeno tim dvema republikama i njihovom ekonomskom razvoju, pa posle mi idemo, gusite nas ahahaaa, CIAi tj. Amerikancima sigurno verujete.

DRAGAN

pre 4 meseca

Da se rzumemo Sarajevo prelep grad bosanci dobri ljudi ali Sarajevo nije dobilo olimpijadu vec je bilo organizator iste koju je dobila i finansirala Jugoslavija.

Deda Jova

pre 4 meseca

Drage moje sarajlije, trebale bi da zovete nekog iz Srbije da vam vodi proslavu. Jer je pre 40 godina skoro sva oprema sa ljudima iz RT Beograd prebačena u Sarajevo da bi mogao da se organizuje prenos. I iz hrvatske je povučena tehnik i ljudstvo. A izgradnju objekata je finansirala cela Jugoslavija, sami to ne bi nikada odradili. Ovo znam iz prve ruke jer sam skoro dva meseca bio premešten u Sarajevo za vreme Olimpijade kao tehnika RT.

BBking

pre 4 meseca

Ja samu to vreme imao 28 godina. Bio sam u JNA. Cela Jugoslavija je izdvajala ogromne pare za ZOI. Sarajevo je bilo svetski snabdeven grad. Ljudi bi putovali u Sarajevo samo da kupe kafu i cokoladu koje nigde drugde u SFRJ nije bilo sem u Sarajevu. Tek toliko o onima koji se toga ne secaju ili se jos nisu ni rodili.

Duca

pre 4 meseca

"Među prvima je informaciju osudio pijanista Vlado Podani. "
Prezime koje ima neko značenje se dobijalo po nekoj fizičkoj, ili karakternoj crti koja je bila generacijama uočljiva u toj porodici. Zaključak izvedite sami.

miki

pre 4 meseca

ipak je to bila zajednicka drzava u to vreme, lepo bi bilo da pevaju i Sarajlije i Hrvati a i Srbi. I daj pusti te vise tu mrznju kad je evropa tela da nas razbije kao sto sad razbija Ukrajnu.

Luka

pre 4 meseca

Niko iz Hrvatske i Srbije ne bi ovo uradio iz prostog razloga sto se ovakav "dogadjaj" ne bi ni odrzavao... Ja sam bukvalno u soku da neko obelezava 40 godina odrzavanja zimskih OI u nekom gradu, kakva je to godisnjica? Zar Sarajevo kao glavni grad jedne evropske zemlje nema bitnijih stvari za obeleziti?...majko rodjena...

sima strahota

pre 4 meseca

Obelezavanje 40 godina od ZOI? Pa to se odrzava svake 4 godine. Ustvari, obelezavas zato sto znas da se vise nece desiti. Zato i Zvezda obelezava Bari ;)

Igor.sulic

pre 4 meseca

Najuspjesniji u zimskim sportovima su hrvati.I sada imaju Zrinku Ljutic i Filipa Zupcica .Osvojili su 10 medalja na zimskim olimpijadama pa je normalno da bude Toni!

Milan

pre 4 meseca

Ova agresivna novokomponovana nacija bi da poislami i olimpijske igre??!! Ne žele da se sećaju da je tu olimpijadu organizovala cela tadašnja SFRJ. Još mnogo čega se ne sećaju. Ni svog porekla...

Franjo Papak

pre 4 meseca

Olimpijada u Sarajevu je u organizacionom i finansijskom smislu bila jugoslovenska. Kada gledamo tako - ne treba biti uskogrud, već sasvim suprotno. A budimo realni - to više nije to Sarajevo, kao što Beograd nije isti.
Za mene je realno da centralno ime bude BiH umetnik, ali da se angažuju i umetnici i zabavljači iz regiona, jer se obeležava JUGOSLOVENSKI događaj.

Bane mali

pre 4 meseca

Pa Olimpijada 1984. je zvanično održana u Jugoslaviji, a ne u BIH, kao jedinka, nije to bila njihova Olimpijada, tako da ako gledamo iz tog ugla, trebali su pozvati pevače iz svih 6 bivših republika. Ne znam čemu se bune. I da, sve bivše republike SFRJ su dale pare za tu Olimpijadu. A vidi sad, "bosanska" olimpijada..

Невен

pre 4 meseca

А ко да наступа Владо? Сарајево се свело на три прастара бенда и пар полуизвођача која су се прославила у Звездама Гранда... Распали град, распала земља, распала култура, спорт...

alex

pre 4 meseca

Kakvi primitivci, ovo pokazuje i da ne treba da imate drzavu. Tu olimpijadu je dobila Jugoslavija, ne Sarajevo. Mozda je zato pozvan i Cetinjski. Da je samo do Sarajeva nikad ta olimpijada ne bi bila tu. Dokaz tome je da vi organizujete godisnjice a da je srece posle 40 god bi trebala opet da bude mozda tu. Ali to se vise nece desiti nikada jer ste vi drzava u pokusaju.

Banja Luka

pre 4 meseca

Ovi umislili da je ZOI 84 pripada samo Sarajevu. Citava SFRJ je stala iza tog projekta, a ne samo Sarajevo. Toniju Centinskom su takodje pripadale ZOI.

tastina praznine

pre 4 meseca

"Pa tu Olimpijadu je najviše finansirala Srbija .
Kakvo crno Sarajevo oni ne bi mogli da organizuju takmicenje u hrkljušu"

Kako da ne, sigurno Srbija najviše kao jedna od najbogatijih republika bivše YU. Lupi i ostade živ.
(kako da ne, 09. januar 2024 14:45)

Ako ne znas, pitaj starije, nemoj ti ovde da lupas.

savo

pre 4 meseca

Ne kuze marketing. Bosanci su pogledali sve bosance i nece doci opet da ih gledaju. Uvjek se zove netko tko nije iz te države radi dolaska turista, punjenje hotela, restorana. Mujo nece gledati Hasu

Kapetan Nemo

pre 4 meseca

Haha svaki dan je neka balkanska drzava ljuta sto joj neki komsa peva na nekoj areni ili stadijumu.
(Gaga, 09. januar 2024 12:06)

Gago, znaš li šta je stadijum?

suckori

pre 4 meseca

I JNA je bila jugoslovenski projekat !
(ćete i ujke, 09. januar 2024 11:51)

A šta je problem sa JNA i Jugoslavijom?
(partizan, 9. januar 2024 12:17)

prisvojila je jedna strana, a svi smo je finansirali.
a šta je problem sa Olimpijadom?
(ćeto si ti, 09. januar 2024 13:47)

Skines uniformu JNA, obuces neku drugu i napadnes JNA, pa kukas da ju je neko prisvojio.

Danko

pre 4 meseca

Ako se uzme u obzir da je Olimpijada bila u Jugoslaviji, u organizaciji iste te drzave, apsolutno je logicno da u godisnjici obelezavanja ucestvuju svi sa tog prostora.
Kad Bosna bude pravila godisnjicu necega sto je sama napravila, neka onda ogranici zvanice i izvodjace da budu sa te teritorije.

dars

pre 4 meseca

Pa zar nisu bile i u njegovoj drzavi, 84-te je on imao 15 godina i da tad je to bila i njegova drzava... ZOI su bile u Jugoslaviji, a ne u BiH i samo BiH

Igor

pre 4 meseca

Wow! Je li ovo namerno da uvređeni bosanski umetnici ignorišu činjenicu da Zimske Olimpijske Igre u Sarajevu 1984 nije organizovala isključivo Bosna i Hercegovina, već Jugoslavija? Možda ih neko podseti na to da je postojala zemlja Jugoslavija, koja je organizovala ZOI te davne godine. Prema tome, Cetinski, Bajaga i Dino Merlin imaju isto pravo da nastupe na obeležavanju godišnjice.

siki kobra iz cukljenik

pre 4 meseca

Могли су јалу брата и сениду да позову... Боље немају...
(шиле, 09. januar 2024 11:48)

pa njih ni bosanci ne razumeju sta pevaju...ocigledno si veoma mlad kad samo za senidu i onog musavca znas...mnoge muzicke velicine ima bosna

bruder

pre 4 meseca

Bijelo dugme to zasluzuje, oni su bili zastitni znak Sarajevskog i YU roka kada se olimpijada odrzavala. Ona je bila organizovana od zajednicke drzave i bolje i Toni nego neke novopecene ultra bosnjacke face sa Balkan DJ tv i ostalo smece kojih bi se Muslimani iz 80tih stideli i sami...

Bare

pre 4 meseca

Lol pa slave što je bila Olimpijada u Sarajevu pre 4 decenije?! Pa jel moguće da ste toliko nekreativni? BTW U Srbiji su u nekim mestima Hrvati pevali za Novu Godinu. Čak i Merlin čini mi se. Otkud to da nije bilo nikada u Srbiji?

Antisha

pre 4 meseca

to nije bila iskljucivo bosanska olimpijada
a sto se tice komentara o zvezdi. pa nikome nije zabranjeno da slavi tadasnje uspjehe slobodno organizirajte obljetnicu CL koga brige

Srkiboy

pre 4 meseca

Interesantno: ZOI84 su bile jugoslovenski dogadjaj. čitam neke komentare koje taj sportski spektakal pripisuju samo BiH. Koliko se ja sećam, cela JUGA je učestvovala.
Da su raja, pozvali bi iz svake , bivše republike po jednog izvodjača...

Pajdo

pre 4 meseca

To nisu ljudi sa strane,sve su to bivši Jugoslaveni,nije Sarajevo organizovalo niti financiralo ZOI nego IOC i SFRJ ali ZOI'84 su bile uklete,država se raspala,sve je porušeno a najžešće borbe su bile u Olimpijskom selu,Zdravko Čolić koji je bio Srbin i dao glas "Vučku" je morao izbeći iz kasabe,i Goran Bregović,Nele,Neda Ukraden......eh da su igre bile u Sloveniji jer u Sarajevu se ne znaju ni sankati !

Autumn farm

pre 4 meseca

На Балкану сви нешто бесни. Замислите када би довели Шакиру да пева на светском првенству у Јужноафричкој Републици, Никад.

statuskan

pre 4 meseca

Koliko se sećam olimpijada u Sarajevu je bila za vreme Jugoslavije tako da je organizaciono podpomognuta od svih republika bivše zemlje tako da ne vidim ništa sporno da izvođači iz istih i nastupaju.

Trigger

pre 4 meseca

На жалост, од Сарајлија једино осташе Дино Мерлин и Здравко Чолић. Не видим никог другог. Индекси су помрли, Дугме је тешко саватати, а Јагоде су превише хард. А Тони вероватно има нижу цену, па је разумљив избор. Сад не знам да ли би се неко бунио да су се одлучили за омиљену сарајевску групу - У2?

igor

pre 4 meseca

Meni deluje vrlo neobično da je nekom palo na pamet da slavi godišnjicu održavanja olimpijskih igara? čemu to služi? Šta se time dokazuje ili obeležava? U čemu je tradicija?

me myself and i

pre 4 meseca

Pa nastupali su im svi poznatiji i postojeći sarajevski muzičari za N.godinu.
Izgleda da nemaju više koga relevantnog za pozvati.

345

pre 4 meseca

Izgleda da oni koji se bune nemaju znanje da nije Bosna organizovala OI, već Jugoslavija. Samim tim, na proslavu mogu da zovu bilo koga sa teritorije bivše Juge. Saamo, iskreno, ne razumem šta se proslavlja, godišnjica održavanja OI? To je izmišljanje povoda za proslavu.

To je to

pre 4 meseca

Da su ljudi normalni pa da se organizuje prava fešta povodom 40 godina OI u Sarajevu.Onda se nebi postavljalo pitanje pevača iz Srbije,Hrvatske,Crne Gore,Makedonije,Slovenije i naravno BIH.To je bila Jugoslavija koja je kao država bila domaćin OI.Naravno da je sad nacionalno iznad svega,broje se krvna zrnca i proveravaju koreni.Kakvi ljudi,takva i vremena.

Ja iz NS

pre 4 meseca

Bosanci, ko bosanci.
Kad želiš nešto proslaviti ili dostojno obeležiti onda to ne činiš sam ili sa svojima, već zoveš goste iz komšiluka pa i šire. Ali .........? Ko će to ovom objasniti?

Mario

pre 4 meseca

Uvijek je tako da na osnovi komentara pojedinca kojem netko iz ovih ili onih razloga ne odgovara stvarate dojam da je to neko prevladavajuće mišljenje.
Eto nekome smeta što nije iz BIH i šta sada?
Nema šanse da netko odgovara svima. Niti svi slušaju istu muziku niti iste izvođače. I sada je to kao neki veliki problem.

Điđi

pre 4 meseca

"Baš me zanima da li bi iko iz Srbije ili Hrvatske za ovakvo dešavanje pozvao pevača koji nije iz njihove zemlje… evo odgovoriću vam - NIKADA!.

Varaš se.Srbija za sve i svašta angažuje Severinu.Od kladionica do koje-kakvih proslava.

Arh.

pre 4 meseca

Realno, trebali su pozvati Bregu i Bijelo Dugme da pevaju na obeležavanju godišnjice. Ipak je to bend koji je bio najpopularniji u tom periodu i najviše simboliše Sarajevo.

Trifon Ivanov

pre 4 meseca

"Šta je s glavom???" - Hm, primjećujem prilično nespretan izbor riječi "inluenserice" Hane uzimajući u obzir jelte....da ne kažem...izgled glave dotične influenserice.

Milosav

pre 4 meseca

Iz koje je rupe izasao ovej tip? Kod Hravata se to verovatno to ne bi mogle desiti, ali u Srbiji moze da peva ko kad hoce. Nije fer izjednacitio HR i SRB u tom pogledu.

Vesna

pre 4 meseca

Da li i jedna zemlja u svetu u kojoj su bile odrzane OI slavi godinama kao Sarajevo taj dogadjaj. Ne. Kako se kaze i corava koka nadje jedno zrno. To je bio dogadjaj,zalomilo im se i vise nikad nece biti.I od tog dogadjaja prave decenijama predstavu. Trenutak slave kao stara dama kojoj je trenutak slave prosao pa se oblaci jos u tu odezdu i ispada smesna. Kad se u selu desi neki neuobicajen dogadjaj van svakodnevne kolotecine pa se prepricava i nakon 100 g.

Čudak

pre 4 meseca

Kada čovek čuje nešto ovako ostane bez teksta.Sve je njihovo,olimpijada,zrak,voda,muzika,šume,potoci.Bujrum svi u Beograd da pevate uzimata pare.Sve im babo ostavio u amanet.

djedmedjed

pre 4 meseca

Kada čovek čuje nešto ovako ostane bez teksta.Sve je njihovo,olimpijada,zrak,voda,muzika,šume,potoci.Bujrum svi u Beograd da pevate uzimata pare.Sve im babo ostavio u amanet.
(Čudak, 10. januar 2024 08:27)
Naučeno je to mukte, i to generacijama. Nisu oni kao Srbi i Hrvati morali razmišljati kako svake godine platiti džiziju. Od kad ih Osmanlije ostaviše, pogubili su se u prostoru i vremenu