Aktuelno

Utorak, 05.12.2023.

09:40

Šta kaže vlasnik koji je Teslom prešao 2 miliona km: Motori "crkavali" na svakih 50.000 VIDEO

Izvor:

Šta kaže vlasnik koji je Teslom prešao 2 miliona km: Motori "crkavali" na svakih 50.000 VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Zok1

pre 5 meseci

Jos da je struja jeftinija od dizela, bilo bi super. Ovako struja bar u EU 40% skuplja za voznju u odnosu na benzin. Firmasi kupuju plug-in a nikad ih nisu priljucili na struju. Moj prijatelj vozi bmw 530E, ali samo zbog povracaja poreza
(Shandor, 7. decembar 2023 11:40) Najskuplja struja u EU je u Holandiji, 0.475 evra po kwh. Za 100 km vožnje vam treba 18.5 kwh, odnosno 8.79 evra. Za te pare možete da kupite 4.94 litra dizela. Nisam siguran da li je to dovoljno za 100 km vožnje. Prosečna cena struje u EU je 0.289, to znači da vam za 100 km treba 5.35 evra - tako da je razlika još veća.

Shandor

pre 5 meseci

Jos da je struja jeftinija od dizela, bilo bi super. Ovako struja bar u EU 40% skuplja za voznju u odnosu na benzin. Firmasi kupuju plug-in a nikad ih nisu priljucili na struju. Moj prijatelj vozi bmw 530E, ali samo zbog povracaja poreza

Ironija

pre 5 meseci

Dva miliona km bi dizelasa kostali oko 200 000 evra samo za gorivo,benzinca vrv i vise tako da...
(Cages, 6. decembar 2023 10:46)

Prvo sam mislio da si lupio, ali matematika kaže da si u pravu. Uslov je da troši oko 5,8 na 100 km. Pošto kaže da je vozio štedljivo i uglavnom po autoputu, možda je bilo i manje. Ali ispod 180.000€ za gorivo nije mogao da prođe. Na to treba dodati jedno 15.000-20.000€ za mali servis. Dakle, lako se dođe do preko 200.000€ za dizel za ovu kilometražu.
Ne verujem da je gospodin Hansjorg Fon Gemingen-Hornberg blesav i da je bacao pare na popravke i održavanje Tesle da mu se to ne isplati.

Djorke

pre 5 meseci

@
...

Kod mene u firmi su radile pumpe pogonjene el. motorima koji se nikad nisu gasili niti kvarili, a bilo je Simensovih koje su jos Nemci ugradili u drugom sv. ratu.
(mile pemzioner, 5. decembar 2023 23:45)

Mi smo jednu fabriku razmontiravali celu i postavljali novu. Bili su SEVER Subotica motori koji su pokretali mašine i pokretne trake, a radili kontinuirano nešto tipa 40 godina. Ludilo trajne mašine.

Zok1

pre 5 meseci

1.900.000 km sa 13 motora, to je 146.000 po motoru. Verovatno je greška u tekstu, motor očekivano traje do 200.000 km, a ne 20.000 km. Da je 20k, a ovaj pegla 600 km na dan, menjao bi motor svakih mesec dana, što sigurno nije slučaj.
Ovo izgleda prilično prihvatljivo, baterije 400-600k, a za to vreme jedna-dve zamena motora.
(Zeolit, 5. decembar 2023 21:37) Nije greška, prvi motor mu je trajao 750,000 km, a nakon toga po 50,000. I nisu prekidali da rade, nego su proizvodili neki zvuk.

mile pemzioner

pre 5 meseci

Ova prica je udaljena od istine koliko i moja da sam smuvao Moniku Beluci. Zamisljam penzosa koji svako jutro ustaje, ode do Vranja, svrati u Predejana na rucak i vrati se kuci bez da se umorio, a sutra opet na drugu stranu bez pauze i potrebe da toliko putuje.
Cuo sam za te elektro motore da su slabi i da crkavaju, pa mi nije jasno ko to pravi. Kod mene u firmi su radile pumpe pogonjene el. motorima koji se nikad nisu gasili niti kvarili, a bilo je Simensovih koje su jos Nemci ugradili u drugom sv. ratu.

466453

pre 5 meseci

(Ferocio, 05. decembar 2023 18:33)

1500, EUR, znači koliko i leteći zamajac, s' tim da ovo možeš i sam da zameniš.
Polovan, sa godinu dana garancije.

https://www.bildelsbasen.se/sv-se/pb/S%C3%B6k/Bildelar/s1/Tesla/TESLA-MODEL-S/2013_2024/Motor/Motor-Elektrisk-Bak/Alla/ID-55744830

Naravno za Teslu S.

Zeolit

pre 5 meseci

1.900.000 km sa 13 motora, to je 146.000 po motoru. Verovatno je greška u tekstu, motor očekivano traje do 200.000 km, a ne 20.000 km. Da je 20k, a ovaj pegla 600 km na dan, menjao bi motor svakih mesec dana, što sigurno nije slučaj.
Ovo izgleda prilično prihvatljivo, baterije 400-600k, a za to vreme jedna-dve zamena motora.

Samo.clanak da se.napuni i klikovi da se.klikcu

pre 5 meseci

5 miliona tesli je prodato.

Jedan covek menja motor na 20.000 km. I to nije promenio jedan, vec 13.

Na 5 miliona tesli mislim da bi da se motor menja na 20k problem bio jasan svima, da jeste.

Tako da je ovo jedno pro**ravanje.

Srđan BL

pre 5 meseci

Mario
Mozes se slobodno vratiti na stari "nik" Ivan ZG, jer to sa Golfom dvojkom vezano za mene je u njegovom stilu... Vozis raspali Ford Mondeo, prosipas price o EV, mijenjas "nikove" vjerovatno za sendvice... Sumnjam da imas i mozga napisati sve to, vec za nekoga samo kacis komentare na ovaj portal...
Moracu te razocarati, jer sam nedavno dao skoro 19.000 evra za auto, a dvojku i cetvorku nikada nisam posjedovao...
Koji ti je sljedeci "nik"?

nesa80

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)
ja sam kupio kombi 2,5tdi vw craftver 2007g sa placa,...pipnuo nikad nista nisam,idem u inostranstvu teglim,drug pogledao kais-kaze dobar bosh original-ima jos citka slova na kaisu,nediraj ga...vozam ga vec 5 godina do inostranstva i nazad,kad se upali zuta lampica za nivo ulja dolijem i teraj...samo cekam kad ce nesto da zvekne a taj ide li ide,testiram dokle ce tako ali izgleda prece tu kilometrazu koju ti kazes,trom je i velik,spor...ali brate to je izgleda nepoderivo

Mile

pre 5 meseci

Jedan je jutjuber zapalio svoju Teslu i stavio to na jutjub, zato jer nije znao i nisu mu rekli da mu baterija može crknut i da mu nova košta 2000 dolara (Ma to je i oko 2000 evra).

RajKonen

pre 5 meseci

"...Da je vozio auto sa SUS motorom do sada bi potrošio barem 5 automobila ..."

Da ga kupim i od nule km vozim samo ja?!? Pa potpisujem da će da sa'rani svakog Teslu..!
Brale, regularan 2.0 Tdi (crveno "i") sa normalnim ponasanjem (kao što i čikica sam kaže, "mirniji stil vožnje", kako vidim uglavnom autoput i to ne preko 120kmh...znači ladovina..! Uz redovno održavanje i zamene potrošnih delova (uključujući ulja i filtere na 10 hiljada km)...
Pa moj komšija sa A6 2,5Tdi na taksiju u Beogradu prebacio milion..! Ali to je gradska vožnja, cimanje...zamisli da se vozikam bg-ns pa bg-kg u danu...nikakav problem 2 miliona!

Mario

pre 5 meseci

Mario
Iste ovakve "računice" nam je davao Ivan ZG... Da niste u kakvom rodu? Poznajete se? :)
(Srđan BL, 5. decembar 2023 13:50)

Neka se javi barem čovjek koji je ikada išta pametno pročitao od ovog Srđana. Barem jedan...

Eto

pre 5 meseci

Mislim da je vec previse Tesla proslo previse kilometara da se ovo ne bi znalo da je mana Tesle. Pogotovu sto se kvar desava kao na 20.000 km gde su sve Tesle tu kilometrazu prosle mnogo puta. S druge strane, njenu se to desilo 12-13 puta, sto je verovatnoca bas ravna nuli. Tako da je ovo neki trol ili neka antireklama ili nesto.

RajKonen

pre 5 meseci

auh čoveče...koji užas!
Pa jel ostade išta čitavo od vitalnih delova na tim kolika..?
...ili je kao Trigerova metla-trajala 20 godina..?!?

Mario

pre 5 meseci

Još jedna informacija, vjerujem interesantna je da nikada elektromotor nije prestao raditi. Taj zadnji elektromotor počne proizvoditi buku u radu pa ga ljudi na kraju zamjene.
Dakle, nitko nije ostao na cesti zbog tog elektromotora jer je auto stao.
Iako Srđan koji vozi Golf 2 kaže suprotno (uvijek, ipak je Bosanac).

466453

pre 5 meseci

Ovaj ima Teslu 13 godina i znači da 8,6 godina svaki dan vozi auto po 6 sati. Radi li još išta u životu osim što vozi auto.
(lupez, 05. decembar 2023 16:51)

"Kaže da mu je život na putu hobi, jer kao bivši veliki poljoprivrednik ima ušteđevinu i ekonomski je dobro situiran."

Čovek bre bio poljoprivrednik a ne lupez!

fensi_lik

pre 5 meseci

@
Elektromotor kosta kao i od ves masine, mozda malo jace. Menanje traje kao promena diskova,,tako da nije bas za komparativ.
(Rambo A., 05. decembar 2023 17:13) dace bog da ga menjas ko carape kad je tako jeftin

Ferocio

pre 5 meseci

@ Rambo A
Elektromotor za teslu kosta oko 6.000 eur
Evo link
https://www.quora.com/Tesla-owners-what-has-been-the-cost-to-replace-your-electric-motor-or-battery-If-you-haven-t-needed-to-that-is-fine-I-m-curious-as-to-when-this-happens-what-the-cost-is-and-how-long-after-purchase-use-did-this-occur#:~:text=The%20motor%20replacement%20is%20about,these%20are%20official%20tesla%20prices
Ako planiras da ga menjas na 20-30 hiljada km, losa ti je racunica.

Rambo A.

pre 5 meseci

A kom automobilu sa klasičnim motorom crkne motor na svakih 20-30 hiljada km???
(Dex, 05. decembar 2023 13:26)

Elektromotor kosta kao i od ves masine, mozda malo jace. Menanje traje kao promena diskova,,tako da nije bas za komparativ.

Alex

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)

Opel dizel, neki kilometar ispod 300k samo prednji kočioni diskovi zamenjeni u 6 godina vožnje (inače izlaze sa 180k iz firme ali greškom se zalomilo da sam ga godinu i po dana duže vozio). 80-85% vožnja auto putem, servisi na 30k. Drugo ništa. Prema tome može. Ali može i drugačije - Audi A5 (privatno) sa 30k generalna revizija motora o trošku Audija jer su zeznuli stvar sa uljnim karikama pa je trošio više ulja nego benzina. Sa novim modifikovanim klipovima i klipnjačama izgurao posle do 180k bez problema i potrošnje ulja.

fensi_lik

pre 5 meseci

u pravu su ljubitelji Ev kad kazu da nema servisa , zamene ulja i slicno... sto bi se bavili tim na svakih 10-15 hiljada km kad mozes da menjas ceo elektromotor na 40 hiljada. verovatno je jeftiniji el motor nego 4-5 l ulja i dva filtera... a i taj famozni plivajuci, 500 e na 150 hiljada km, na Ev gospodski promenis bateriju na 150 hiljada km i platis 10 hiljada eura.

Solarnaut

pre 5 meseci

ovo kao kad pecaros prica kolika mu se riba otkacila :), ko zaista veruje u ovo taj je ili lud ili glup. Kvare se navodno na 50.000 km njemu, inace bi na 20.000km on je presao 1,9 miliona ali je promenio 13 motora, pa ako crkavaju na 50.000km valjda bi do sada trebalo da je na 40-tom elektromotoru a ne na 13-tom ako je presao skoro 2 miliona km.

Sale

pre 5 meseci

Veruj da kosta manje od toga da naucis da citas... samo baterije je placao (ili nije drugacije napisano), motore Tesla menja besplatno.
(svasta bre, 05. decembar 2023 14:33)

Onda i ti iskoristi što je jeftino i nauči da čitaš sa razumevanjem.

Tesla jeste menjala elektro motore ali samo u garantnom roku. automobil je star preko decenije a garantni rok je mnogo kraći.

Rile Arozona

pre 5 meseci

@... "Kako kaže, oni će otkazivati u proseku na svakih 20.000 kilometara. Sa Fon Gemingen-Hornbergom prelaze – verovatno zbog njegovog mirnog stila vožnje – u proseku oko 50.000 kilometara, ali on je vec? na svom trinaestom elektromotoru."
Vozim Teslu model S, 85P, 2014, prešao 130.000 milja (208.000 km), nikakvih problema sa elektromotorima, baterija još dobra. Tako da...

Zvrndov

pre 5 meseci

Lucky bastard! Meni su motor na mikseru menjali 164 puta i sutra idem ponovo. Na mikrotalasnoj sam prestao da reklamiram posle 80 motora. Sad ne okreće, ali služi. Na bušilici, posle 66-te zamene su oni odustali pa sad kad treba da nešto probušim pošalju svog čoveka sa njihovom bušilicom. To mi odgovara, ne kupujem ni burgije, Steva ponese.

Ovaj njegov Tesla je ko Trigerova metla. Za one koji ne znaju, Triger je... ma ko ne zna istoriju Trigerove metle neka crkne.

marko

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)

To sto je ovaj izmenjao na Tesli je ekvivalent da na klasicnim kolima zamenis 4 motora i isto toliko menjaca. Jedina razlika je sto je kod Tesle to u garanciji jer je ovo prvi generacija S modela. Vrlo brzo ce Tesla a i svi ostali koji proizvode EL kola da usklade garancije da ovakve anomalije nisu moguce, beslplatno punjenje na Teslama je vec ukinuto za nove kupce. Sve u svemu ovde nema nista impresivno.

Grunf

pre 5 meseci

Popravice se te mane vremenom. Krajem sezdesetih je moj otac kupio Daf55 sa Renoovim motorm, poznatim iz R10 i R8 sa 1108 kubika. 120 hiljada do generalne a i ostali su bili sasvim slicni. Fiat 1300 kad dodje do 150 hiljada bila je premija. Danas je motor sa stotinak hiljada prakticno nov. A o limu i da ne govorim. Bice to sve bolje vremenom.

Djorke

pre 5 meseci

@
Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni

(Nexa, 5. decembar 2023 13:11)

- Gotovo svaki pređe tu kilometražu, ako ne računamo jugiće, kečeve i slično. Moja bivša Corsa C, 1.0 tri cilindra, kod trenutnog vlasnika "gazi" preko 400.000, tako da možeš misliti koliko može da pređe "normalan" motor ako ovaj "kosilica" prelazi toliko. Ni sada ne troši ulje.

- na 300.000 se zameni ulje 10-15-20 puta, zavisno od proizvodjača i uradi veliki servis 2-3 puta. EGR i DPF retko prave probleme na toj kilometraži, ali i da naprave nisu 100 dukata. Uzmeš i zameniš. Od oca Citroen C4 1.6 HDI na 300.000 ima i dalje fabričke, tako da nije baš da to crkava tako lako.

- U alternativi crkavanja baterije, prosto poželiš da ti auto ima 22 linijski vezana plivajuća zamajca ... ali nećemo da ulazimo u nezgodne detalje.

Inception

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)


Svaki polovnjak na nasem trzistu ima najmanje 300-500.000 km predjenih. I to onaj koji se reklamira: NOV, NOV, NOV.

svasta bre

pre 5 meseci

13 elektromotora
4 baterije
pa to košta kao 3 nove Tesle.
(Kaligula, 05. decembar 2023 13:16)

Veruj da kosta manje od toga da naucis da citas... samo baterije je placao (ili nije drugacije napisano), motore Tesla menja besplatno.

Mario

pre 5 meseci

13 elektromotora
4 baterije
pa to košta kao 3 nove Tesle.
(Kaligula, 5. decembar 2023 13:16)

Vidim da ti je zbrka u glavi pa da ti pojasnim.
Da je vozio auto sa SUS motorom do sada bi potrošio barem 5 automobila pod uvjetom da svaki izdrži 400.000 km. Da je svaki u klasi Tesle S koštao bi barem 50.000 eura. Dakle do sada bi potrošio 250.000 eura na aute. Ovaj auto je koštao 100.000 i uz to je kupio 3 baterije za 60.000 eura i 13 elektromotora nije platio, ali i da je koštali bi 26.000 eura. Dakle ukupno 186.000 eura. Ovu Teslu može sa relativno novom batrijom prodati za 30.000 eura što trošak smanjuje na 156.000 eura. A gdje je održavanje za 2.000.000 km, a svakih 20-30.000 treba napraviti redovni servis. To je samo redovnih servisa 70-100(!) ili oko 35.000 eura! I onda još uzmi u računicu koliko troši auto sa SUS motorom od 400-500 KS i pomnoži potrošnju sa 20.000!

Nikola

pre 5 meseci

13 elektromotora
4 baterije
pa to košta kao 3 nove Tesle.
(Kaligula, 05. decembar 2023 13:16)

Da si čitao tekst ne bi se pravio pametan !

Lepo piše da nije imao troškove, a sada ti nama lepo reci koji to automobil može preći dva miliona kilometara?!

Verovatno bi ti trebalo bar četiri automobila i servise bi plaćao za ta četiri u vrednosti ,da bar kupiš još tri automobila!

lola

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11) jesi li ti citao tekst? Pa,covek je zamenio baterija i elektro motora u vecoj vrednosti nego li sto kosta nov auto,koji nije jeftin. Za pare koje je dao za nov auto i sve ove delove mogao je kupiti barem 4 nova automobila sa sus motorom ne jeftinija od 30000€.

Dex

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11

A kom automobilu sa klasičnim motorom crkne motor na svakih 20-30 hiljada km???

Stara Mo

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)

Postoji jedna bitna razlika. SUS auto ako redovno održavaš (mali i veliki servis nisu jedina stvar koja treba da se radi na autu), imaćeš vozilo na koje možeš da se osloniš a to nije slučaj sa elektro automobilom. Apsolutno su nepredvidivi.

Postoje servisni intervali za sve i svašta, ali se ovde rade samo mali i veliki servis. Turbina, egr, dpf se rade na oko 200k, a niko ih ne menja nego čekaju da ih izfa na putu. Kočiono ulje na 2 godine. Koga znaš da menja to ulje na 2 godine? Isto i antifriz. Bukvalno popravljamo samo ono što je očigledno i kad auto ne može dalje.

Mario

pre 5 meseci

Prosječna baterija mu je do sada trajala 515.000 km.
I još čovjek stalno na putu i puni gotovo isključivo na brzim punjačima, a možda i uvijek samo na njima jer mu je punjenje besplatno.
Znam nije to kao dizel koji traje 5.000.000 km. A i troši manje od ovoga koji besplatno puni.

Ova računica sa elektromotorima je interesantna. Odvozio 2 mil. kilometara i promijenio 13 elektromotora. I kvare se svakih 50.000.
Pa sad 13x50.000 = 650.000 km!? Netko tu laže.
Inače čitao sam da se ljudi žale na taj elektromotor na zadnjim kotačima jer prelaze 150-200.000 i onda im crkne.
Prednji i zadnji el. motor su potpuno drugačiji. Jedan bolje ubrzava auto, ali više troši, a drugi slabije ubrzava, ali manje troši u jednolikoj vožnji. Nije mi jasno kako da sada nisu uspjeli napraviti trajniji motor. Ovaj drugi koji je naprijed ne mijenja nitko.
Dobra strana je što taj elektromotor košta cca. 2.000 eura što je puno manje od baterije.
Kakve su današnje LFP baterije najbolje govori da Rimac kaže da njihove stacionarne LFP baterije se mogu puniti 12.000 puta dok se litij-ionske mogu puniti 2-3.000 puta.

ime

pre 5 meseci

Kao neko koje vozio kareru turbo s kao svakodnevni auto mogu da vam kazem da je mnogo bolji osecaj nego da vozite teslu ? nisam presao milion km, ali nisam motor nijednom menjao! I zvuk je mnooogo dobar

cosmo

pre 5 meseci

Prvi originalni motor je stao na 800.000 km. To nije u tekstu, može se proguglati.

Baterija na 400k, motor na 800k - sasvim u redu.

Poz iz Tamnog

Nexa

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni

Vozač

pre 5 meseci

50.000 km za gume je super, s obzirom na težinu elektro vozila. Toliko premijum marke traju i na običnim kolima. A menjanje motora potvrđuje tužnu istinu da su su to za sada još uvek tzv ,,show off" automobili, poput klasičnih sportskih modela. Ne služe za dnevnu vožnju i duge ture.

Šole

pre 5 meseci

Da li je amerikanac Gordon na volvou menjao motore? Da li je menjao rezervoar, creva za gorivo i pumpu za gorivo? Ovaj Nemac je PET puta promenio baterije i mnogo električnih motora. Ta da rekorda nisu uporediva - drastično različita godina proizvodnje (tehnologija) i pogon (gorivo ili struja)!

Inception

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)


Svaki polovnjak na nasem trzistu ima najmanje 300-500.000 km predjenih. I to onaj koji se reklamira: NOV, NOV, NOV.

Vozač

pre 5 meseci

50.000 km za gume je super, s obzirom na težinu elektro vozila. Toliko premijum marke traju i na običnim kolima. A menjanje motora potvrđuje tužnu istinu da su su to za sada još uvek tzv ,,show off" automobili, poput klasičnih sportskih modela. Ne služe za dnevnu vožnju i duge ture.

ime

pre 5 meseci

Kao neko koje vozio kareru turbo s kao svakodnevni auto mogu da vam kazem da je mnogo bolji osecaj nego da vozite teslu ? nisam presao milion km, ali nisam motor nijednom menjao! I zvuk je mnooogo dobar

Djorke

pre 5 meseci

@
Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni

(Nexa, 5. decembar 2023 13:11)

- Gotovo svaki pređe tu kilometražu, ako ne računamo jugiće, kečeve i slično. Moja bivša Corsa C, 1.0 tri cilindra, kod trenutnog vlasnika "gazi" preko 400.000, tako da možeš misliti koliko može da pređe "normalan" motor ako ovaj "kosilica" prelazi toliko. Ni sada ne troši ulje.

- na 300.000 se zameni ulje 10-15-20 puta, zavisno od proizvodjača i uradi veliki servis 2-3 puta. EGR i DPF retko prave probleme na toj kilometraži, ali i da naprave nisu 100 dukata. Uzmeš i zameniš. Od oca Citroen C4 1.6 HDI na 300.000 ima i dalje fabričke, tako da nije baš da to crkava tako lako.

- U alternativi crkavanja baterije, prosto poželiš da ti auto ima 22 linijski vezana plivajuća zamajca ... ali nećemo da ulazimo u nezgodne detalje.

Dex

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11

A kom automobilu sa klasičnim motorom crkne motor na svakih 20-30 hiljada km???

Šole

pre 5 meseci

Da li je amerikanac Gordon na volvou menjao motore? Da li je menjao rezervoar, creva za gorivo i pumpu za gorivo? Ovaj Nemac je PET puta promenio baterije i mnogo električnih motora. Ta da rekorda nisu uporediva - drastično različita godina proizvodnje (tehnologija) i pogon (gorivo ili struja)!

Mario

pre 5 meseci

Prosječna baterija mu je do sada trajala 515.000 km.
I još čovjek stalno na putu i puni gotovo isključivo na brzim punjačima, a možda i uvijek samo na njima jer mu je punjenje besplatno.
Znam nije to kao dizel koji traje 5.000.000 km. A i troši manje od ovoga koji besplatno puni.

Ova računica sa elektromotorima je interesantna. Odvozio 2 mil. kilometara i promijenio 13 elektromotora. I kvare se svakih 50.000.
Pa sad 13x50.000 = 650.000 km!? Netko tu laže.
Inače čitao sam da se ljudi žale na taj elektromotor na zadnjim kotačima jer prelaze 150-200.000 i onda im crkne.
Prednji i zadnji el. motor su potpuno drugačiji. Jedan bolje ubrzava auto, ali više troši, a drugi slabije ubrzava, ali manje troši u jednolikoj vožnji. Nije mi jasno kako da sada nisu uspjeli napraviti trajniji motor. Ovaj drugi koji je naprijed ne mijenja nitko.
Dobra strana je što taj elektromotor košta cca. 2.000 eura što je puno manje od baterije.
Kakve su današnje LFP baterije najbolje govori da Rimac kaže da njihove stacionarne LFP baterije se mogu puniti 12.000 puta dok se litij-ionske mogu puniti 2-3.000 puta.

Stara Mo

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)

Postoji jedna bitna razlika. SUS auto ako redovno održavaš (mali i veliki servis nisu jedina stvar koja treba da se radi na autu), imaćeš vozilo na koje možeš da se osloniš a to nije slučaj sa elektro automobilom. Apsolutno su nepredvidivi.

Postoje servisni intervali za sve i svašta, ali se ovde rade samo mali i veliki servis. Turbina, egr, dpf se rade na oko 200k, a niko ih ne menja nego čekaju da ih izfa na putu. Kočiono ulje na 2 godine. Koga znaš da menja to ulje na 2 godine? Isto i antifriz. Bukvalno popravljamo samo ono što je očigledno i kad auto ne može dalje.

svasta bre

pre 5 meseci

13 elektromotora
4 baterije
pa to košta kao 3 nove Tesle.
(Kaligula, 05. decembar 2023 13:16)

Veruj da kosta manje od toga da naucis da citas... samo baterije je placao (ili nije drugacije napisano), motore Tesla menja besplatno.

Solarnaut

pre 5 meseci

ovo kao kad pecaros prica kolika mu se riba otkacila :), ko zaista veruje u ovo taj je ili lud ili glup. Kvare se navodno na 50.000 km njemu, inace bi na 20.000km on je presao 1,9 miliona ali je promenio 13 motora, pa ako crkavaju na 50.000km valjda bi do sada trebalo da je na 40-tom elektromotoru a ne na 13-tom ako je presao skoro 2 miliona km.

466453

pre 5 meseci

Ovaj ima Teslu 13 godina i znači da 8,6 godina svaki dan vozi auto po 6 sati. Radi li još išta u životu osim što vozi auto.
(lupez, 05. decembar 2023 16:51)

"Kaže da mu je život na putu hobi, jer kao bivši veliki poljoprivrednik ima ušteđevinu i ekonomski je dobro situiran."

Čovek bre bio poljoprivrednik a ne lupez!

Nexa

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni

Zvrndov

pre 5 meseci

Lucky bastard! Meni su motor na mikseru menjali 164 puta i sutra idem ponovo. Na mikrotalasnoj sam prestao da reklamiram posle 80 motora. Sad ne okreće, ali služi. Na bušilici, posle 66-te zamene su oni odustali pa sad kad treba da nešto probušim pošalju svog čoveka sa njihovom bušilicom. To mi odgovara, ne kupujem ni burgije, Steva ponese.

Ovaj njegov Tesla je ko Trigerova metla. Za one koji ne znaju, Triger je... ma ko ne zna istoriju Trigerove metle neka crkne.

fensi_lik

pre 5 meseci

u pravu su ljubitelji Ev kad kazu da nema servisa , zamene ulja i slicno... sto bi se bavili tim na svakih 10-15 hiljada km kad mozes da menjas ceo elektromotor na 40 hiljada. verovatno je jeftiniji el motor nego 4-5 l ulja i dva filtera... a i taj famozni plivajuci, 500 e na 150 hiljada km, na Ev gospodski promenis bateriju na 150 hiljada km i platis 10 hiljada eura.

fensi_lik

pre 5 meseci

@
Elektromotor kosta kao i od ves masine, mozda malo jace. Menanje traje kao promena diskova,,tako da nije bas za komparativ.
(Rambo A., 05. decembar 2023 17:13) dace bog da ga menjas ko carape kad je tako jeftin

RajKonen

pre 5 meseci

"...Da je vozio auto sa SUS motorom do sada bi potrošio barem 5 automobila ..."

Da ga kupim i od nule km vozim samo ja?!? Pa potpisujem da će da sa'rani svakog Teslu..!
Brale, regularan 2.0 Tdi (crveno "i") sa normalnim ponasanjem (kao što i čikica sam kaže, "mirniji stil vožnje", kako vidim uglavnom autoput i to ne preko 120kmh...znači ladovina..! Uz redovno održavanje i zamene potrošnih delova (uključujući ulja i filtere na 10 hiljada km)...
Pa moj komšija sa A6 2,5Tdi na taksiju u Beogradu prebacio milion..! Ali to je gradska vožnja, cimanje...zamisli da se vozikam bg-ns pa bg-kg u danu...nikakav problem 2 miliona!

marko

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)

To sto je ovaj izmenjao na Tesli je ekvivalent da na klasicnim kolima zamenis 4 motora i isto toliko menjaca. Jedina razlika je sto je kod Tesle to u garanciji jer je ovo prvi generacija S modela. Vrlo brzo ce Tesla a i svi ostali koji proizvode EL kola da usklade garancije da ovakve anomalije nisu moguce, beslplatno punjenje na Teslama je vec ukinuto za nove kupce. Sve u svemu ovde nema nista impresivno.

cosmo

pre 5 meseci

Prvi originalni motor je stao na 800.000 km. To nije u tekstu, može se proguglati.

Baterija na 400k, motor na 800k - sasvim u redu.

Poz iz Tamnog

Alex

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)

Opel dizel, neki kilometar ispod 300k samo prednji kočioni diskovi zamenjeni u 6 godina vožnje (inače izlaze sa 180k iz firme ali greškom se zalomilo da sam ga godinu i po dana duže vozio). 80-85% vožnja auto putem, servisi na 30k. Drugo ništa. Prema tome može. Ali može i drugačije - Audi A5 (privatno) sa 30k generalna revizija motora o trošku Audija jer su zeznuli stvar sa uljnim karikama pa je trošio više ulja nego benzina. Sa novim modifikovanim klipovima i klipnjačama izgurao posle do 180k bez problema i potrošnje ulja.

mile pemzioner

pre 5 meseci

Ova prica je udaljena od istine koliko i moja da sam smuvao Moniku Beluci. Zamisljam penzosa koji svako jutro ustaje, ode do Vranja, svrati u Predejana na rucak i vrati se kuci bez da se umorio, a sutra opet na drugu stranu bez pauze i potrebe da toliko putuje.
Cuo sam za te elektro motore da su slabi i da crkavaju, pa mi nije jasno ko to pravi. Kod mene u firmi su radile pumpe pogonjene el. motorima koji se nikad nisu gasili niti kvarili, a bilo je Simensovih koje su jos Nemci ugradili u drugom sv. ratu.

Djorke

pre 5 meseci

@
...

Kod mene u firmi su radile pumpe pogonjene el. motorima koji se nikad nisu gasili niti kvarili, a bilo je Simensovih koje su jos Nemci ugradili u drugom sv. ratu.
(mile pemzioner, 5. decembar 2023 23:45)

Mi smo jednu fabriku razmontiravali celu i postavljali novu. Bili su SEVER Subotica motori koji su pokretali mašine i pokretne trake, a radili kontinuirano nešto tipa 40 godina. Ludilo trajne mašine.

lola

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11) jesi li ti citao tekst? Pa,covek je zamenio baterija i elektro motora u vecoj vrednosti nego li sto kosta nov auto,koji nije jeftin. Za pare koje je dao za nov auto i sve ove delove mogao je kupiti barem 4 nova automobila sa sus motorom ne jeftinija od 30000€.

Rile Arozona

pre 5 meseci

@... "Kako kaže, oni će otkazivati u proseku na svakih 20.000 kilometara. Sa Fon Gemingen-Hornbergom prelaze – verovatno zbog njegovog mirnog stila vožnje – u proseku oko 50.000 kilometara, ali on je vec? na svom trinaestom elektromotoru."
Vozim Teslu model S, 85P, 2014, prešao 130.000 milja (208.000 km), nikakvih problema sa elektromotorima, baterija još dobra. Tako da...

Grunf

pre 5 meseci

Popravice se te mane vremenom. Krajem sezdesetih je moj otac kupio Daf55 sa Renoovim motorm, poznatim iz R10 i R8 sa 1108 kubika. 120 hiljada do generalne a i ostali su bili sasvim slicni. Fiat 1300 kad dodje do 150 hiljada bila je premija. Danas je motor sa stotinak hiljada prakticno nov. A o limu i da ne govorim. Bice to sve bolje vremenom.

Rambo A.

pre 5 meseci

A kom automobilu sa klasičnim motorom crkne motor na svakih 20-30 hiljada km???
(Dex, 05. decembar 2023 13:26)

Elektromotor kosta kao i od ves masine, mozda malo jace. Menanje traje kao promena diskova,,tako da nije bas za komparativ.

nesa80

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)
ja sam kupio kombi 2,5tdi vw craftver 2007g sa placa,...pipnuo nikad nista nisam,idem u inostranstvu teglim,drug pogledao kais-kaze dobar bosh original-ima jos citka slova na kaisu,nediraj ga...vozam ga vec 5 godina do inostranstva i nazad,kad se upali zuta lampica za nivo ulja dolijem i teraj...samo cekam kad ce nesto da zvekne a taj ide li ide,testiram dokle ce tako ali izgleda prece tu kilometrazu koju ti kazes,trom je i velik,spor...ali brate to je izgleda nepoderivo

Sale

pre 5 meseci

Veruj da kosta manje od toga da naucis da citas... samo baterije je placao (ili nije drugacije napisano), motore Tesla menja besplatno.
(svasta bre, 05. decembar 2023 14:33)

Onda i ti iskoristi što je jeftino i nauči da čitaš sa razumevanjem.

Tesla jeste menjala elektro motore ali samo u garantnom roku. automobil je star preko decenije a garantni rok je mnogo kraći.

Mario

pre 5 meseci

13 elektromotora
4 baterije
pa to košta kao 3 nove Tesle.
(Kaligula, 5. decembar 2023 13:16)

Vidim da ti je zbrka u glavi pa da ti pojasnim.
Da je vozio auto sa SUS motorom do sada bi potrošio barem 5 automobila pod uvjetom da svaki izdrži 400.000 km. Da je svaki u klasi Tesle S koštao bi barem 50.000 eura. Dakle do sada bi potrošio 250.000 eura na aute. Ovaj auto je koštao 100.000 i uz to je kupio 3 baterije za 60.000 eura i 13 elektromotora nije platio, ali i da je koštali bi 26.000 eura. Dakle ukupno 186.000 eura. Ovu Teslu može sa relativno novom batrijom prodati za 30.000 eura što trošak smanjuje na 156.000 eura. A gdje je održavanje za 2.000.000 km, a svakih 20-30.000 treba napraviti redovni servis. To je samo redovnih servisa 70-100(!) ili oko 35.000 eura! I onda još uzmi u računicu koliko troši auto sa SUS motorom od 400-500 KS i pomnoži potrošnju sa 20.000!

Samo.clanak da se.napuni i klikovi da se.klikcu

pre 5 meseci

5 miliona tesli je prodato.

Jedan covek menja motor na 20.000 km. I to nije promenio jedan, vec 13.

Na 5 miliona tesli mislim da bi da se motor menja na 20k problem bio jasan svima, da jeste.

Tako da je ovo jedno pro**ravanje.

Ferocio

pre 5 meseci

@ Rambo A
Elektromotor za teslu kosta oko 6.000 eur
Evo link
https://www.quora.com/Tesla-owners-what-has-been-the-cost-to-replace-your-electric-motor-or-battery-If-you-haven-t-needed-to-that-is-fine-I-m-curious-as-to-when-this-happens-what-the-cost-is-and-how-long-after-purchase-use-did-this-occur#:~:text=The%20motor%20replacement%20is%20about,these%20are%20official%20tesla%20prices
Ako planiras da ga menjas na 20-30 hiljada km, losa ti je racunica.

Zeolit

pre 5 meseci

1.900.000 km sa 13 motora, to je 146.000 po motoru. Verovatno je greška u tekstu, motor očekivano traje do 200.000 km, a ne 20.000 km. Da je 20k, a ovaj pegla 600 km na dan, menjao bi motor svakih mesec dana, što sigurno nije slučaj.
Ovo izgleda prilično prihvatljivo, baterije 400-600k, a za to vreme jedna-dve zamena motora.

RajKonen

pre 5 meseci

auh čoveče...koji užas!
Pa jel ostade išta čitavo od vitalnih delova na tim kolika..?
...ili je kao Trigerova metla-trajala 20 godina..?!?

Nikola

pre 5 meseci

13 elektromotora
4 baterije
pa to košta kao 3 nove Tesle.
(Kaligula, 05. decembar 2023 13:16)

Da si čitao tekst ne bi se pravio pametan !

Lepo piše da nije imao troškove, a sada ti nama lepo reci koji to automobil može preći dva miliona kilometara?!

Verovatno bi ti trebalo bar četiri automobila i servise bi plaćao za ta četiri u vrednosti ,da bar kupiš još tri automobila!

Mario

pre 5 meseci

Mario
Iste ovakve "računice" nam je davao Ivan ZG... Da niste u kakvom rodu? Poznajete se? :)
(Srđan BL, 5. decembar 2023 13:50)

Neka se javi barem čovjek koji je ikada išta pametno pročitao od ovog Srđana. Barem jedan...

Eto

pre 5 meseci

Mislim da je vec previse Tesla proslo previse kilometara da se ovo ne bi znalo da je mana Tesle. Pogotovu sto se kvar desava kao na 20.000 km gde su sve Tesle tu kilometrazu prosle mnogo puta. S druge strane, njenu se to desilo 12-13 puta, sto je verovatnoca bas ravna nuli. Tako da je ovo neki trol ili neka antireklama ili nesto.

Mario

pre 5 meseci

Još jedna informacija, vjerujem interesantna je da nikada elektromotor nije prestao raditi. Taj zadnji elektromotor počne proizvoditi buku u radu pa ga ljudi na kraju zamjene.
Dakle, nitko nije ostao na cesti zbog tog elektromotora jer je auto stao.
Iako Srđan koji vozi Golf 2 kaže suprotno (uvijek, ipak je Bosanac).

Srđan BL

pre 5 meseci

Mario
Mozes se slobodno vratiti na stari "nik" Ivan ZG, jer to sa Golfom dvojkom vezano za mene je u njegovom stilu... Vozis raspali Ford Mondeo, prosipas price o EV, mijenjas "nikove" vjerovatno za sendvice... Sumnjam da imas i mozga napisati sve to, vec za nekoga samo kacis komentare na ovaj portal...
Moracu te razocarati, jer sam nedavno dao skoro 19.000 evra za auto, a dvojku i cetvorku nikada nisam posjedovao...
Koji ti je sljedeci "nik"?

Ironija

pre 5 meseci

Dva miliona km bi dizelasa kostali oko 200 000 evra samo za gorivo,benzinca vrv i vise tako da...
(Cages, 6. decembar 2023 10:46)

Prvo sam mislio da si lupio, ali matematika kaže da si u pravu. Uslov je da troši oko 5,8 na 100 km. Pošto kaže da je vozio štedljivo i uglavnom po autoputu, možda je bilo i manje. Ali ispod 180.000€ za gorivo nije mogao da prođe. Na to treba dodati jedno 15.000-20.000€ za mali servis. Dakle, lako se dođe do preko 200.000€ za dizel za ovu kilometražu.
Ne verujem da je gospodin Hansjorg Fon Gemingen-Hornberg blesav i da je bacao pare na popravke i održavanje Tesle da mu se to ne isplati.

Zok1

pre 5 meseci

1.900.000 km sa 13 motora, to je 146.000 po motoru. Verovatno je greška u tekstu, motor očekivano traje do 200.000 km, a ne 20.000 km. Da je 20k, a ovaj pegla 600 km na dan, menjao bi motor svakih mesec dana, što sigurno nije slučaj.
Ovo izgleda prilično prihvatljivo, baterije 400-600k, a za to vreme jedna-dve zamena motora.
(Zeolit, 5. decembar 2023 21:37) Nije greška, prvi motor mu je trajao 750,000 km, a nakon toga po 50,000. I nisu prekidali da rade, nego su proizvodili neki zvuk.

466453

pre 5 meseci

(Ferocio, 05. decembar 2023 18:33)

1500, EUR, znači koliko i leteći zamajac, s' tim da ovo možeš i sam da zameniš.
Polovan, sa godinu dana garancije.

https://www.bildelsbasen.se/sv-se/pb/S%C3%B6k/Bildelar/s1/Tesla/TESLA-MODEL-S/2013_2024/Motor/Motor-Elektrisk-Bak/Alla/ID-55744830

Naravno za Teslu S.

Zok1

pre 5 meseci

Jos da je struja jeftinija od dizela, bilo bi super. Ovako struja bar u EU 40% skuplja za voznju u odnosu na benzin. Firmasi kupuju plug-in a nikad ih nisu priljucili na struju. Moj prijatelj vozi bmw 530E, ali samo zbog povracaja poreza
(Shandor, 7. decembar 2023 11:40) Najskuplja struja u EU je u Holandiji, 0.475 evra po kwh. Za 100 km vožnje vam treba 18.5 kwh, odnosno 8.79 evra. Za te pare možete da kupite 4.94 litra dizela. Nisam siguran da li je to dovoljno za 100 km vožnje. Prosečna cena struje u EU je 0.289, to znači da vam za 100 km treba 5.35 evra - tako da je razlika još veća.

Shandor

pre 5 meseci

Jos da je struja jeftinija od dizela, bilo bi super. Ovako struja bar u EU 40% skuplja za voznju u odnosu na benzin. Firmasi kupuju plug-in a nikad ih nisu priljucili na struju. Moj prijatelj vozi bmw 530E, ali samo zbog povracaja poreza

Mile

pre 5 meseci

Jedan je jutjuber zapalio svoju Teslu i stavio to na jutjub, zato jer nije znao i nisu mu rekli da mu baterija može crknut i da mu nova košta 2000 dolara (Ma to je i oko 2000 evra).

Nexa

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni

Nikola

pre 5 meseci

13 elektromotora
4 baterije
pa to košta kao 3 nove Tesle.
(Kaligula, 05. decembar 2023 13:16)

Da si čitao tekst ne bi se pravio pametan !

Lepo piše da nije imao troškove, a sada ti nama lepo reci koji to automobil može preći dva miliona kilometara?!

Verovatno bi ti trebalo bar četiri automobila i servise bi plaćao za ta četiri u vrednosti ,da bar kupiš još tri automobila!

svasta bre

pre 5 meseci

13 elektromotora
4 baterije
pa to košta kao 3 nove Tesle.
(Kaligula, 05. decembar 2023 13:16)

Veruj da kosta manje od toga da naucis da citas... samo baterije je placao (ili nije drugacije napisano), motore Tesla menja besplatno.

ime

pre 5 meseci

Kao neko koje vozio kareru turbo s kao svakodnevni auto mogu da vam kazem da je mnogo bolji osecaj nego da vozite teslu ? nisam presao milion km, ali nisam motor nijednom menjao! I zvuk je mnooogo dobar

Rambo A.

pre 5 meseci

A kom automobilu sa klasičnim motorom crkne motor na svakih 20-30 hiljada km???
(Dex, 05. decembar 2023 13:26)

Elektromotor kosta kao i od ves masine, mozda malo jace. Menanje traje kao promena diskova,,tako da nije bas za komparativ.

cosmo

pre 5 meseci

Prvi originalni motor je stao na 800.000 km. To nije u tekstu, može se proguglati.

Baterija na 400k, motor na 800k - sasvim u redu.

Poz iz Tamnog

Mario

pre 5 meseci

Prosječna baterija mu je do sada trajala 515.000 km.
I još čovjek stalno na putu i puni gotovo isključivo na brzim punjačima, a možda i uvijek samo na njima jer mu je punjenje besplatno.
Znam nije to kao dizel koji traje 5.000.000 km. A i troši manje od ovoga koji besplatno puni.

Ova računica sa elektromotorima je interesantna. Odvozio 2 mil. kilometara i promijenio 13 elektromotora. I kvare se svakih 50.000.
Pa sad 13x50.000 = 650.000 km!? Netko tu laže.
Inače čitao sam da se ljudi žale na taj elektromotor na zadnjim kotačima jer prelaze 150-200.000 i onda im crkne.
Prednji i zadnji el. motor su potpuno drugačiji. Jedan bolje ubrzava auto, ali više troši, a drugi slabije ubrzava, ali manje troši u jednolikoj vožnji. Nije mi jasno kako da sada nisu uspjeli napraviti trajniji motor. Ovaj drugi koji je naprijed ne mijenja nitko.
Dobra strana je što taj elektromotor košta cca. 2.000 eura što je puno manje od baterije.
Kakve su današnje LFP baterije najbolje govori da Rimac kaže da njihove stacionarne LFP baterije se mogu puniti 12.000 puta dok se litij-ionske mogu puniti 2-3.000 puta.

Mario

pre 5 meseci

13 elektromotora
4 baterije
pa to košta kao 3 nove Tesle.
(Kaligula, 5. decembar 2023 13:16)

Vidim da ti je zbrka u glavi pa da ti pojasnim.
Da je vozio auto sa SUS motorom do sada bi potrošio barem 5 automobila pod uvjetom da svaki izdrži 400.000 km. Da je svaki u klasi Tesle S koštao bi barem 50.000 eura. Dakle do sada bi potrošio 250.000 eura na aute. Ovaj auto je koštao 100.000 i uz to je kupio 3 baterije za 60.000 eura i 13 elektromotora nije platio, ali i da je koštali bi 26.000 eura. Dakle ukupno 186.000 eura. Ovu Teslu može sa relativno novom batrijom prodati za 30.000 eura što trošak smanjuje na 156.000 eura. A gdje je održavanje za 2.000.000 km, a svakih 20-30.000 treba napraviti redovni servis. To je samo redovnih servisa 70-100(!) ili oko 35.000 eura! I onda još uzmi u računicu koliko troši auto sa SUS motorom od 400-500 KS i pomnoži potrošnju sa 20.000!

Mario

pre 5 meseci

Još jedna informacija, vjerujem interesantna je da nikada elektromotor nije prestao raditi. Taj zadnji elektromotor počne proizvoditi buku u radu pa ga ljudi na kraju zamjene.
Dakle, nitko nije ostao na cesti zbog tog elektromotora jer je auto stao.
Iako Srđan koji vozi Golf 2 kaže suprotno (uvijek, ipak je Bosanac).

Vozač

pre 5 meseci

50.000 km za gume je super, s obzirom na težinu elektro vozila. Toliko premijum marke traju i na običnim kolima. A menjanje motora potvrđuje tužnu istinu da su su to za sada još uvek tzv ,,show off" automobili, poput klasičnih sportskih modela. Ne služe za dnevnu vožnju i duge ture.

Djorke

pre 5 meseci

@
Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni

(Nexa, 5. decembar 2023 13:11)

- Gotovo svaki pređe tu kilometražu, ako ne računamo jugiće, kečeve i slično. Moja bivša Corsa C, 1.0 tri cilindra, kod trenutnog vlasnika "gazi" preko 400.000, tako da možeš misliti koliko može da pređe "normalan" motor ako ovaj "kosilica" prelazi toliko. Ni sada ne troši ulje.

- na 300.000 se zameni ulje 10-15-20 puta, zavisno od proizvodjača i uradi veliki servis 2-3 puta. EGR i DPF retko prave probleme na toj kilometraži, ali i da naprave nisu 100 dukata. Uzmeš i zameniš. Od oca Citroen C4 1.6 HDI na 300.000 ima i dalje fabričke, tako da nije baš da to crkava tako lako.

- U alternativi crkavanja baterije, prosto poželiš da ti auto ima 22 linijski vezana plivajuća zamajca ... ali nećemo da ulazimo u nezgodne detalje.

Mile

pre 5 meseci

Jedan je jutjuber zapalio svoju Teslu i stavio to na jutjub, zato jer nije znao i nisu mu rekli da mu baterija može crknut i da mu nova košta 2000 dolara (Ma to je i oko 2000 evra).

Dex

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11

A kom automobilu sa klasičnim motorom crkne motor na svakih 20-30 hiljada km???

Stara Mo

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)

Postoji jedna bitna razlika. SUS auto ako redovno održavaš (mali i veliki servis nisu jedina stvar koja treba da se radi na autu), imaćeš vozilo na koje možeš da se osloniš a to nije slučaj sa elektro automobilom. Apsolutno su nepredvidivi.

Postoje servisni intervali za sve i svašta, ali se ovde rade samo mali i veliki servis. Turbina, egr, dpf se rade na oko 200k, a niko ih ne menja nego čekaju da ih izfa na putu. Kočiono ulje na 2 godine. Koga znaš da menja to ulje na 2 godine? Isto i antifriz. Bukvalno popravljamo samo ono što je očigledno i kad auto ne može dalje.

fensi_lik

pre 5 meseci

u pravu su ljubitelji Ev kad kazu da nema servisa , zamene ulja i slicno... sto bi se bavili tim na svakih 10-15 hiljada km kad mozes da menjas ceo elektromotor na 40 hiljada. verovatno je jeftiniji el motor nego 4-5 l ulja i dva filtera... a i taj famozni plivajuci, 500 e na 150 hiljada km, na Ev gospodski promenis bateriju na 150 hiljada km i platis 10 hiljada eura.

Šole

pre 5 meseci

Da li je amerikanac Gordon na volvou menjao motore? Da li je menjao rezervoar, creva za gorivo i pumpu za gorivo? Ovaj Nemac je PET puta promenio baterije i mnogo električnih motora. Ta da rekorda nisu uporediva - drastično različita godina proizvodnje (tehnologija) i pogon (gorivo ili struja)!

Inception

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)


Svaki polovnjak na nasem trzistu ima najmanje 300-500.000 km predjenih. I to onaj koji se reklamira: NOV, NOV, NOV.

466453

pre 5 meseci

(Ferocio, 05. decembar 2023 18:33)

1500, EUR, znači koliko i leteći zamajac, s' tim da ovo možeš i sam da zameniš.
Polovan, sa godinu dana garancije.

https://www.bildelsbasen.se/sv-se/pb/S%C3%B6k/Bildelar/s1/Tesla/TESLA-MODEL-S/2013_2024/Motor/Motor-Elektrisk-Bak/Alla/ID-55744830

Naravno za Teslu S.

lola

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11) jesi li ti citao tekst? Pa,covek je zamenio baterija i elektro motora u vecoj vrednosti nego li sto kosta nov auto,koji nije jeftin. Za pare koje je dao za nov auto i sve ove delove mogao je kupiti barem 4 nova automobila sa sus motorom ne jeftinija od 30000€.

nesa80

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)
ja sam kupio kombi 2,5tdi vw craftver 2007g sa placa,...pipnuo nikad nista nisam,idem u inostranstvu teglim,drug pogledao kais-kaze dobar bosh original-ima jos citka slova na kaisu,nediraj ga...vozam ga vec 5 godina do inostranstva i nazad,kad se upali zuta lampica za nivo ulja dolijem i teraj...samo cekam kad ce nesto da zvekne a taj ide li ide,testiram dokle ce tako ali izgleda prece tu kilometrazu koju ti kazes,trom je i velik,spor...ali brate to je izgleda nepoderivo

Alex

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)

Opel dizel, neki kilometar ispod 300k samo prednji kočioni diskovi zamenjeni u 6 godina vožnje (inače izlaze sa 180k iz firme ali greškom se zalomilo da sam ga godinu i po dana duže vozio). 80-85% vožnja auto putem, servisi na 30k. Drugo ništa. Prema tome može. Ali može i drugačije - Audi A5 (privatno) sa 30k generalna revizija motora o trošku Audija jer su zeznuli stvar sa uljnim karikama pa je trošio više ulja nego benzina. Sa novim modifikovanim klipovima i klipnjačama izgurao posle do 180k bez problema i potrošnje ulja.

RajKonen

pre 5 meseci

"...Da je vozio auto sa SUS motorom do sada bi potrošio barem 5 automobila ..."

Da ga kupim i od nule km vozim samo ja?!? Pa potpisujem da će da sa'rani svakog Teslu..!
Brale, regularan 2.0 Tdi (crveno "i") sa normalnim ponasanjem (kao što i čikica sam kaže, "mirniji stil vožnje", kako vidim uglavnom autoput i to ne preko 120kmh...znači ladovina..! Uz redovno održavanje i zamene potrošnih delova (uključujući ulja i filtere na 10 hiljada km)...
Pa moj komšija sa A6 2,5Tdi na taksiju u Beogradu prebacio milion..! Ali to je gradska vožnja, cimanje...zamisli da se vozikam bg-ns pa bg-kg u danu...nikakav problem 2 miliona!

Zok1

pre 5 meseci

1.900.000 km sa 13 motora, to je 146.000 po motoru. Verovatno je greška u tekstu, motor očekivano traje do 200.000 km, a ne 20.000 km. Da je 20k, a ovaj pegla 600 km na dan, menjao bi motor svakih mesec dana, što sigurno nije slučaj.
Ovo izgleda prilično prihvatljivo, baterije 400-600k, a za to vreme jedna-dve zamena motora.
(Zeolit, 5. decembar 2023 21:37) Nije greška, prvi motor mu je trajao 750,000 km, a nakon toga po 50,000. I nisu prekidali da rade, nego su proizvodili neki zvuk.

Zvrndov

pre 5 meseci

Lucky bastard! Meni su motor na mikseru menjali 164 puta i sutra idem ponovo. Na mikrotalasnoj sam prestao da reklamiram posle 80 motora. Sad ne okreće, ali služi. Na bušilici, posle 66-te zamene su oni odustali pa sad kad treba da nešto probušim pošalju svog čoveka sa njihovom bušilicom. To mi odgovara, ne kupujem ni burgije, Steva ponese.

Ovaj njegov Tesla je ko Trigerova metla. Za one koji ne znaju, Triger je... ma ko ne zna istoriju Trigerove metle neka crkne.

fensi_lik

pre 5 meseci

@
Elektromotor kosta kao i od ves masine, mozda malo jace. Menanje traje kao promena diskova,,tako da nije bas za komparativ.
(Rambo A., 05. decembar 2023 17:13) dace bog da ga menjas ko carape kad je tako jeftin

Eto

pre 5 meseci

Mislim da je vec previse Tesla proslo previse kilometara da se ovo ne bi znalo da je mana Tesle. Pogotovu sto se kvar desava kao na 20.000 km gde su sve Tesle tu kilometrazu prosle mnogo puta. S druge strane, njenu se to desilo 12-13 puta, sto je verovatnoca bas ravna nuli. Tako da je ovo neki trol ili neka antireklama ili nesto.

Srđan BL

pre 5 meseci

Mario
Mozes se slobodno vratiti na stari "nik" Ivan ZG, jer to sa Golfom dvojkom vezano za mene je u njegovom stilu... Vozis raspali Ford Mondeo, prosipas price o EV, mijenjas "nikove" vjerovatno za sendvice... Sumnjam da imas i mozga napisati sve to, vec za nekoga samo kacis komentare na ovaj portal...
Moracu te razocarati, jer sam nedavno dao skoro 19.000 evra za auto, a dvojku i cetvorku nikada nisam posjedovao...
Koji ti je sljedeci "nik"?

Solarnaut

pre 5 meseci

ovo kao kad pecaros prica kolika mu se riba otkacila :), ko zaista veruje u ovo taj je ili lud ili glup. Kvare se navodno na 50.000 km njemu, inace bi na 20.000km on je presao 1,9 miliona ali je promenio 13 motora, pa ako crkavaju na 50.000km valjda bi do sada trebalo da je na 40-tom elektromotoru a ne na 13-tom ako je presao skoro 2 miliona km.

Sale

pre 5 meseci

Veruj da kosta manje od toga da naucis da citas... samo baterije je placao (ili nije drugacije napisano), motore Tesla menja besplatno.
(svasta bre, 05. decembar 2023 14:33)

Onda i ti iskoristi što je jeftino i nauči da čitaš sa razumevanjem.

Tesla jeste menjala elektro motore ali samo u garantnom roku. automobil je star preko decenije a garantni rok je mnogo kraći.

Rile Arozona

pre 5 meseci

@... "Kako kaže, oni će otkazivati u proseku na svakih 20.000 kilometara. Sa Fon Gemingen-Hornbergom prelaze – verovatno zbog njegovog mirnog stila vožnje – u proseku oko 50.000 kilometara, ali on je vec? na svom trinaestom elektromotoru."
Vozim Teslu model S, 85P, 2014, prešao 130.000 milja (208.000 km), nikakvih problema sa elektromotorima, baterija još dobra. Tako da...

Mario

pre 5 meseci

Mario
Iste ovakve "računice" nam je davao Ivan ZG... Da niste u kakvom rodu? Poznajete se? :)
(Srđan BL, 5. decembar 2023 13:50)

Neka se javi barem čovjek koji je ikada išta pametno pročitao od ovog Srđana. Barem jedan...

marko

pre 5 meseci

Koji automobil sa klasicnim motorom izdrzi 400‘000km vi meni recite? Koji automobil uopste predje 300‘000km a da se na njemu ne izmenja x puta ulje filteri kocnice alternator kajsevi razni vodena pumpa ili pumpa za gorivo pa da ne pricamo o problemima sa egr i dpf oko dizela… Nisam fan elektro automobila, ali auto industrija i politika zadnjih 20-25god su ucinili da klasicni automobili vise ne budu pozeljni
(Nexa, 05. decembar 2023 13:11)

To sto je ovaj izmenjao na Tesli je ekvivalent da na klasicnim kolima zamenis 4 motora i isto toliko menjaca. Jedina razlika je sto je kod Tesle to u garanciji jer je ovo prvi generacija S modela. Vrlo brzo ce Tesla a i svi ostali koji proizvode EL kola da usklade garancije da ovakve anomalije nisu moguce, beslplatno punjenje na Teslama je vec ukinuto za nove kupce. Sve u svemu ovde nema nista impresivno.

mile pemzioner

pre 5 meseci

Ova prica je udaljena od istine koliko i moja da sam smuvao Moniku Beluci. Zamisljam penzosa koji svako jutro ustaje, ode do Vranja, svrati u Predejana na rucak i vrati se kuci bez da se umorio, a sutra opet na drugu stranu bez pauze i potrebe da toliko putuje.
Cuo sam za te elektro motore da su slabi i da crkavaju, pa mi nije jasno ko to pravi. Kod mene u firmi su radile pumpe pogonjene el. motorima koji se nikad nisu gasili niti kvarili, a bilo je Simensovih koje su jos Nemci ugradili u drugom sv. ratu.

RajKonen

pre 5 meseci

auh čoveče...koji užas!
Pa jel ostade išta čitavo od vitalnih delova na tim kolika..?
...ili je kao Trigerova metla-trajala 20 godina..?!?

Ironija

pre 5 meseci

Dva miliona km bi dizelasa kostali oko 200 000 evra samo za gorivo,benzinca vrv i vise tako da...
(Cages, 6. decembar 2023 10:46)

Prvo sam mislio da si lupio, ali matematika kaže da si u pravu. Uslov je da troši oko 5,8 na 100 km. Pošto kaže da je vozio štedljivo i uglavnom po autoputu, možda je bilo i manje. Ali ispod 180.000€ za gorivo nije mogao da prođe. Na to treba dodati jedno 15.000-20.000€ za mali servis. Dakle, lako se dođe do preko 200.000€ za dizel za ovu kilometražu.
Ne verujem da je gospodin Hansjorg Fon Gemingen-Hornberg blesav i da je bacao pare na popravke i održavanje Tesle da mu se to ne isplati.

Shandor

pre 5 meseci

Jos da je struja jeftinija od dizela, bilo bi super. Ovako struja bar u EU 40% skuplja za voznju u odnosu na benzin. Firmasi kupuju plug-in a nikad ih nisu priljucili na struju. Moj prijatelj vozi bmw 530E, ali samo zbog povracaja poreza

Samo.clanak da se.napuni i klikovi da se.klikcu

pre 5 meseci

5 miliona tesli je prodato.

Jedan covek menja motor na 20.000 km. I to nije promenio jedan, vec 13.

Na 5 miliona tesli mislim da bi da se motor menja na 20k problem bio jasan svima, da jeste.

Tako da je ovo jedno pro**ravanje.

Grunf

pre 5 meseci

Popravice se te mane vremenom. Krajem sezdesetih je moj otac kupio Daf55 sa Renoovim motorm, poznatim iz R10 i R8 sa 1108 kubika. 120 hiljada do generalne a i ostali su bili sasvim slicni. Fiat 1300 kad dodje do 150 hiljada bila je premija. Danas je motor sa stotinak hiljada prakticno nov. A o limu i da ne govorim. Bice to sve bolje vremenom.

Zeolit

pre 5 meseci

1.900.000 km sa 13 motora, to je 146.000 po motoru. Verovatno je greška u tekstu, motor očekivano traje do 200.000 km, a ne 20.000 km. Da je 20k, a ovaj pegla 600 km na dan, menjao bi motor svakih mesec dana, što sigurno nije slučaj.
Ovo izgleda prilično prihvatljivo, baterije 400-600k, a za to vreme jedna-dve zamena motora.

Ferocio

pre 5 meseci

@ Rambo A
Elektromotor za teslu kosta oko 6.000 eur
Evo link
https://www.quora.com/Tesla-owners-what-has-been-the-cost-to-replace-your-electric-motor-or-battery-If-you-haven-t-needed-to-that-is-fine-I-m-curious-as-to-when-this-happens-what-the-cost-is-and-how-long-after-purchase-use-did-this-occur#:~:text=The%20motor%20replacement%20is%20about,these%20are%20official%20tesla%20prices
Ako planiras da ga menjas na 20-30 hiljada km, losa ti je racunica.

Djorke

pre 5 meseci

@
...

Kod mene u firmi su radile pumpe pogonjene el. motorima koji se nikad nisu gasili niti kvarili, a bilo je Simensovih koje su jos Nemci ugradili u drugom sv. ratu.
(mile pemzioner, 5. decembar 2023 23:45)

Mi smo jednu fabriku razmontiravali celu i postavljali novu. Bili su SEVER Subotica motori koji su pokretali mašine i pokretne trake, a radili kontinuirano nešto tipa 40 godina. Ludilo trajne mašine.

Zok1

pre 5 meseci

Jos da je struja jeftinija od dizela, bilo bi super. Ovako struja bar u EU 40% skuplja za voznju u odnosu na benzin. Firmasi kupuju plug-in a nikad ih nisu priljucili na struju. Moj prijatelj vozi bmw 530E, ali samo zbog povracaja poreza
(Shandor, 7. decembar 2023 11:40) Najskuplja struja u EU je u Holandiji, 0.475 evra po kwh. Za 100 km vožnje vam treba 18.5 kwh, odnosno 8.79 evra. Za te pare možete da kupite 4.94 litra dizela. Nisam siguran da li je to dovoljno za 100 km vožnje. Prosečna cena struje u EU je 0.289, to znači da vam za 100 km treba 5.35 evra - tako da je razlika još veća.

466453

pre 5 meseci

Ovaj ima Teslu 13 godina i znači da 8,6 godina svaki dan vozi auto po 6 sati. Radi li još išta u životu osim što vozi auto.
(lupez, 05. decembar 2023 16:51)

"Kaže da mu je život na putu hobi, jer kao bivši veliki poljoprivrednik ima ušteđevinu i ekonomski je dobro situiran."

Čovek bre bio poljoprivrednik a ne lupez!