Petak, 05.05.2023.

18:57

Zašto otac ostaje u pritvoru?; Učio dečaka da puca, nije čuvao oružje... Epilog: Devet mrtvih; Negirao krivicu

Viši sud u Beogradu odredio je do 30 dana pritvor ocu Vladimiru K. (47) čiji je sin K. K. u OŠ Vladislav Ribnikar ubio devet i ranio sedam ljudi.

Izvor: Tanjug

Zašto otac ostaje u pritvoru?; Uèio deèaka da puca, nije èuvao oružje... Epilog: Devet mrtvih; Negirao krivicu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

ja

pre 1 godinu

Onomad netko reče nesto kao: "Dajte mi dvoje dobre dece pa da vidite kako sam ja dobar roditelj"
(u prolazu, 06. maj 2023 04:59)

duško radović.

u prolazu

pre 1 godinu

Kad vidim sve poruke i koliko svi krive roditelje za postupke njihove dece, nije ni čudo sto mladi ljudi ne žele da imaju decu, nisu ludi da ih drustvo krivi za sve, kako god odgoje decu bit ce krivi za nesto.
Ispadne da svaki roditelj mora biti expert u odgajanju dece i pri tome jos i učitelj a najviše psiholog, naravno da radi i da prehranjuje porodicu.

Onomad netko reče nesto kao: "Dajte mi dvoje dobre dece pa da vidite kako sam ja dobar roditelj"

Nikola

pre 1 godinu

Stvarno mislite da dečko nije mogao da dođe u školu sa nožem i uradi isto, mogao je da ih polije kiselinom, da ih spali benzinom, malo mozak uključite. Nije stvar u tome da li je otac držao pištolj na bezbednom već to što su dečiji umovi zatrovani, što u školi što na internetu. Zar ne vidite da se deca više ne igraju napolju, nemaju kontakata sa spoljnim svetom, idoli su im kriminalci i starlete. To sve vodi do ovoga

steva

pre 1 godinu

Ne ubija oruzje vec covek koji ga drzi...problem kod deteta niko nije video,ni skolski psiholog ni roditelji doktori,verovatno zbog prezauzetosti poslom..a sto se streljane tice,nekada smo u skoli imali obuku rukovanjem pa nije bilo ovakvig grozota...podbacio je sistem,roditeljstvo i vlast koja nas ubedjuje u pogresan sistem vrednosti

Samo napred!

pre 1 godinu

@
Poštovani fanatični ljubitelji oružja, fascinantni ste mi. Toliko poricanja da je masakr počinjen oružjem i umećem pucanja ne bi se ni moglo zamisliti da se niste ovako lepo i jasno izjasnili. 15 mladih ljudi, nedužnih, likvidirano je oružjem za nekoliko dana. Prepišite ovu rečenicu 10ak puta, da bi vam činjenice ušle u glavu. Nemojte živeti u negaciji. Oružje ubija.
(M, 5. maj 2023 20:59)

Da, oružijem se ubija. Ali, oružijem se i brani. Oružijem se i odvraća. Oružije se može koristiti i kao sportski rekvizit.
Obrati te pažnju šta je oružije u ovim rečenicama. Ako ne znate, pomoći ću Vam, ono je objekat. Fali subjekat, a on je: Čovek.
Niko nije negirao da je masakr izvršen vatrenim oružijem, ali je masakr izvršio čovek.
I još da dodam, istorija ne počinje od srede, verovatno su milijarde pobijene raznim vrstama oružija kroz istoriju, ono je deo ljudske civilizacije, isto kao što je njen deo i agresija i ubijanje. Kada ovo shvatite i kada se manete infantilnog stava da je oružije glavni uzrok, nećete viš biti toliko fascinirani ljubiteljima oružija. Bojim se da ste u ovom slučaju Vi onaj kome treba nešto da udje u glavu...

nebuloza2

pre 1 godinu

"Pritvor mu je određen zbog postojanja osobitih okolnosti koje ukazuju da bi u kratkom vremenskom periodu mogao ponoviti krivično delo"

Odredjen mu pritvor jer bi u "kratkom vremenskom periodu mogao ponoviti krivično delo"! Ovo je slika nasega sudstva. Sta bi mogao da uradi? Da vodi drugo dete u streljanu i da ponovo ne zakljuca sef za oruzje? Da covek ne veruje ovome sto procita.
ps. a koje krivicno delo je otac ucinio? Vodio maloletnog sina na streljanu? Ako je to protivzakonito, u redu, ali zasto onda vlasnik streljane nije priveden jer je omogucio "pocinjenje krivicnog dela"?
ps.ps. i banka je zakonski obavezna da cuva novac. Pa kada opljackaju banku, jer odgovaraju bankari sto su NEADEKVATNO obezbedjivali novac?

Logicno

pre 1 godinu

@V
Jeste napravio jer nije obezbedio oruzje. Cim je dete to uzelo u ruke znaci da je napravio propust jer zakon je donesen da oruzje ne sme da dodje u pogrrsne ruke- sto se desilo.

Ma vazi

pre 1 godinu

Koment na mestu. Otac nije napravio nijedan krivicni prekrsaj u skladu sa nasim zakonima.
(V, 5. maj 2023 19:28)
Ma gresite potpuno. Dete mu je ukralo pistolj! Kako, zasto, znao, ne znao sifru, ukrao to je nebitno. Dete se domoglo pistolja sto znaci da nije bio adekvatno obezbedjen i on je tu prekrsio zakon. Za to je kriv 100%. Potpuno nebitno da li mu je dao sifru ili je mali pogodio. Nebitno!

Ne zavaravajte se

pre 1 godinu

Mali je očigledni teški rođeni psihopata, to je jedina realnost.Planirao,organizovao, izvršio.Bolesni monstrum, rođeni ubica, da nije ubio pištoljem, učinio bi to hladnim oružjem.Da ima normalnog zakona, bio bi osuđen na smrtnu kaznu.

Ultrasrbin

pre 1 godinu

(V, 5. maj 2023 19:28) Samo nije bezbedno cuvao i skladistio naoruzanje. Po zakonu ako ti ukradu pistolj i nekog ubiju kriv si kao da si licno pucao. A deci tog uzrasta je zabranjeno da idu u streljanu, a posebno da koriste bojevu municiju. Krivicno delo je nastupilo i u elementu odgajanja i vaspitavanja deteta.

Изногуд

pre 1 godinu

@Stingray
Барут су измислили Кинези, 1000 година прије Нобеловог рођења. Он је измислио динамит и још доста изума.

Vlada

pre 1 godinu

Naš predsednik kaže da mali neće videti belog dana do kraja života, a istina je da mu po našem zakonu ne mogu ništa. Sve je ovo politička propaganda. Zakon je jasan. Dete ispod 14 godina ne može da bude osuđeno. Radiće se psihijatrijska procena, ali dete ispod 14 godina ne može odlukom države da se smesti u psihijatrijsku ustanovu bez saglasnosti roditelja. Najbolji student prava u istoriji sigurno to zna. Svi zakoni koje promene ne mogu retroaktivno da se primene tako da... zaključite sami. Prosečan advokat će sve ovo na sudu da obrazloži i stvar je jasna.
Što se oca tiče, po našem zakonu nije zabranjeno da dete ide u streljanu u prisustvu instruktora. Dakle nije kažnjivo. Airgun i Paintball su društvene igre i nisu zabranjene za decu.
Otac ako se dokaže da je propisno držao oružje u sefu odvojeno od municije i da je mali ukrao šifru, teško da mogu da ga mnogo osude osim da se sudi protivzakonito, a to svakako nije dobro. Tako da ljudi pričajte sa svijom decom i pamet u glavu.

Brz, mlad, prodoran

pre 1 godinu

Pa nas u školi u vreme postojanja predmeta Opštenarobna odbrana i društvena samozaštita, 1. razred srednje, učili da rasklapamo i slapamo pušku M-48 i vodili na gađanje bojevom municijom u Bubanj potok. Krivično delo?!? Sad ću da tužim državu.

Jokic

pre 1 godinu

Bojim se da nije tako jednostavno. Da jeste jedan od poglavitih i neposrednih razloga jeste ALI nije jedini i postoje dublji i za ozbiljnu analizu drustveni problemi. Duboko smo zagazili, ovo mora shvatiti svaki od nas pojedinaca.

Lukavi

pre 1 godinu

Koliko sam ja skapirao covek i jeste imao sef koji je zakljucan, i u njemu je drzao oruzje za koje je imao dozvolu. Dakle moze se pricati o nekoj etici, da li je ispravno voditi klincaa na pucanje itd ali zakonski ja ne znam sta je ovaj covek skrivio, naravno u celom ovom ludilu neko mora odgovarati, pa ce najverovatnije to biti on. E sad, mali je znao sifru, kako to ostaje da se vidi, ako mu je otac dao kojim slucajem, onda sve ovo sto sam napisao ne pije vodu, i onda on postaje odgovoran u tom smislu. Nije da branim nekoga ili da zelim da umanjim tragediju, ali nekako mi je tesko da poverujem da je ovaj covek hteo da vaspita svog sina da uradi ovo sto je uradio...

M

pre 1 godinu

Poštovani fanatični ljubitelji oružja, fascinantni ste mi. Toliko poricanja da je masakr počinjen oružjem i umećem pucanja ne bi se ni moglo zamisliti da se niste ovako lepo i jasno izjasnili. 15 mladih ljudi, nedužnih, likvidirano je oružjem za nekoliko dana. Prepišite ovu rečenicu 10ak puta, da bi vam činjenice ušle u glavu. Nemojte živeti u negaciji. Oružje ubija.

Vesna

pre 1 godinu

Otac ga je vodio i na one igrice sa gadjanjem, mislim da je to gore nego streljana, tamo lopticama u boji pucaju u mete koje su u obliku ljudi,užas, to zabraniti i odraslima a kamoli deci,muškarci neće vojsku ali hoće da se "bahanalisu"fuj

sojicbelaladja

pre 1 godinu

Kako nije napravio prekrsaj kada je neadekvatno obezbijedio oruzje u kuci. On mora da ima poseban ormar za oruzje koje mora biti stalno pod kljucem. Moj drug je pucao iz ocevog pistolja sa dozvolom i policija ga je uhapsila i kaznu je dobio i on i otac. Iako je izjavio da je ukrao pistolj bez ocevog znanja. Zakon je to definisao i propisao kazne. Ovdje je jos otezavajuca stvar sto je mali psihopata pobio ljude jer otac nije zakljucao ormar, ili ga uopste nije ni imao. U Titino vrijeme roditelji su odgovarali za prekrsaje koje pocine dijeca.

nema na čemu

pre 1 godinu

a kad će da odgovaraju pedagog i psiholog koji nisu reagovali kad je mali prijavio maltretiranje od strane vršnjaka?

pa jel stvarno neko mislio da će nekom detetu bez razloga tek tako pasti na pamet da ubija i time uništi i svoj život?!

Madam X

pre 1 godinu

Monstrum koji je naučio da pogađa metu, ubio zlatnog dečaka koji je savršeno naučio da pogađa note.

Sopstvenim izborom, planski, trezveno.

Stingray

pre 1 godinu

Otac je saučenik, omogućio je izvršenje teškog dela.
(Mir, 05. maj 2023 19:37)

Ne! Kriva je fabrika koja je proizvela oružje iz koga su pobijena deca!
Hoćete još veću glupost da napišem?
Kriv je konstruktor ((inženjer) koji je osmislio i dizajnirao tu vrstu oružja
Ili:
Kriv je Nobel koji je izmislio barut ...

466453

pre 1 godinu

Prekjuče 3 minuta, juče repriza, danas 2 minuta.
Toliko vremena je izdvojila švedska TV da izvesti o ovoj nevolji.
Toliko vremena dobiju i ostale zemlje gde se ovako nešto dešavalo.
Ali, kad se kod njih desi onda je smak sveta. Tako da, razumno je na domaćem terenu u ovim haosu biti previše informisan.
Jedina razlika je da kad se desi u Švedskoj onda sve medije imaju istu priču, kad se desi kod nas, da prolupaš od oprečnih informacija.
Kad se sve slegne znaćemo šta se kako i zašto desilo.

hm?

pre 1 godinu

Zbog svih ovih nemilih dogadjaja jasno je da smo pali na velikom ispitu kao drusto i sve mora da se menja ispocetka, pocev od vlade koja je direktni krivac za stanje u drustvu sobzirom da je na vlasti preko 10 godina. I narvo sve zajedno sa predsedinkom kao predvodnikom. Retorika puna mrznje i verbalne agresije mora da prestane. Vazi i za vlast a i za opoziciju.

niko

pre 1 godinu

Gadjanje vazdušno puškom i malokalibarskim pištoljom blage veze nema sa gadjanjem pravim pištoljem. Hoćete da kažete da nije protivzakonito dovesti 12o godišnjeg sina na streljanu i dati mu pravi pištolj da "vežba", ili je to preko veze?

Žarko

pre 1 godinu

Što bi Ameri rekli: good luck da sve to što ste napisali - dokažete..

..a ako ne dokažete, ko će onda da snosi odgovornost i posledice?

Pero

pre 1 godinu

Dovoljna krivica je sto je ostao bez sina.
I sto zna sta je napravio.
Njegova pravna krivica ne postoji.
Ni sto je ucio malog da puca ni sto nije sakrio oruzje.
Samo moralna ali kako je mogao znati da se to moze desiti.

Milam

pre 1 godinu

Da li bi u kafani neko reagovao kad bi otac dao detetu od 13 godina alkohol? NE
Da li je neko odreagovao kad je otac dovodio dete od 13 godina u streljanu? NE
Da li kao društvo imamo problem? DA

Džoni

pre 1 godinu

Stanite ljudi, postoje sportovi koji se zovu streljaštvo (pa naši strelci su nas toliko puta obradovali), praktično streljaštvo gde se puca po stejdževima, na merenje vremena, postoji streličarstvo i sl. Zar sad treba ukinuti sve to jer je jedan otac vodio sina na takva gađanja? Ovde nije problem u oružju i obuci već u tome što je taj mali BOLESNIK i to je jedina činjenica, verovatno to nije upadljivo ispoljavao, ali eto neki okidač je tu njegovu poremećenost uspeo da stavi u prvi plan i uradio je to što je uradio. Imate decu koja hoće da se bave streljaštvom, upisuju se u streljačke klubove, pucaju vazdušnim i malokalibarskim oružjem? Po vašoj logici i to su potencijalne ubice, onda oni koji idu u vojsku, takođe se obučavaju za rukovanje vatrenim oružjem (kakvih je sve tu likova bilo)??? Slažem se da ga je otac prerano uveo u taj svet, ali i mnogi pa i ja iz moje generacije smo se možda i mlađi prvi put upoznavali sa oružjem, prvo vazdušnim pa onda i svim ostalim pa nismo ubijali okolo?

Mirko

pre 1 godinu

Što nisi učio djete da ima normalno detinjstvo,već vodiš djete u streljanu!
Djete nema pojam sta je uradio,konta sve je to igrica,žalosno!!!

V

pre 1 godinu

@Pero

Koment na mestu. Otac nije napravio nijedan krivicni prekrsaj u skladu sa nasim zakonima. To sto nije primetio sociopatsko - psihopatske tendencije kod sina je druga stvar...

Milam

pre 1 godinu

Da li bi u kafani neko reagovao kad bi otac dao detetu od 13 godina alkohol? NE
Da li je neko odreagovao kad je otac dovodio dete od 13 godina u streljanu? NE
Da li kao društvo imamo problem? DA

Pero

pre 1 godinu

Dovoljna krivica je sto je ostao bez sina.
I sto zna sta je napravio.
Njegova pravna krivica ne postoji.
Ni sto je ucio malog da puca ni sto nije sakrio oruzje.
Samo moralna ali kako je mogao znati da se to moze desiti.

Vlada

pre 1 godinu

Naš predsednik kaže da mali neće videti belog dana do kraja života, a istina je da mu po našem zakonu ne mogu ništa. Sve je ovo politička propaganda. Zakon je jasan. Dete ispod 14 godina ne može da bude osuđeno. Radiće se psihijatrijska procena, ali dete ispod 14 godina ne može odlukom države da se smesti u psihijatrijsku ustanovu bez saglasnosti roditelja. Najbolji student prava u istoriji sigurno to zna. Svi zakoni koje promene ne mogu retroaktivno da se primene tako da... zaključite sami. Prosečan advokat će sve ovo na sudu da obrazloži i stvar je jasna.
Što se oca tiče, po našem zakonu nije zabranjeno da dete ide u streljanu u prisustvu instruktora. Dakle nije kažnjivo. Airgun i Paintball su društvene igre i nisu zabranjene za decu.
Otac ako se dokaže da je propisno držao oružje u sefu odvojeno od municije i da je mali ukrao šifru, teško da mogu da ga mnogo osude osim da se sudi protivzakonito, a to svakako nije dobro. Tako da ljudi pričajte sa svijom decom i pamet u glavu.

Brz, mlad, prodoran

pre 1 godinu

Pa nas u školi u vreme postojanja predmeta Opštenarobna odbrana i društvena samozaštita, 1. razred srednje, učili da rasklapamo i slapamo pušku M-48 i vodili na gađanje bojevom municijom u Bubanj potok. Krivično delo?!? Sad ću da tužim državu.

nebuloza2

pre 1 godinu

"Pritvor mu je određen zbog postojanja osobitih okolnosti koje ukazuju da bi u kratkom vremenskom periodu mogao ponoviti krivično delo"

Odredjen mu pritvor jer bi u "kratkom vremenskom periodu mogao ponoviti krivično delo"! Ovo je slika nasega sudstva. Sta bi mogao da uradi? Da vodi drugo dete u streljanu i da ponovo ne zakljuca sef za oruzje? Da covek ne veruje ovome sto procita.
ps. a koje krivicno delo je otac ucinio? Vodio maloletnog sina na streljanu? Ako je to protivzakonito, u redu, ali zasto onda vlasnik streljane nije priveden jer je omogucio "pocinjenje krivicnog dela"?
ps.ps. i banka je zakonski obavezna da cuva novac. Pa kada opljackaju banku, jer odgovaraju bankari sto su NEADEKVATNO obezbedjivali novac?

Mirko

pre 1 godinu

Što nisi učio djete da ima normalno detinjstvo,već vodiš djete u streljanu!
Djete nema pojam sta je uradio,konta sve je to igrica,žalosno!!!

Stingray

pre 1 godinu

Otac je saučenik, omogućio je izvršenje teškog dela.
(Mir, 05. maj 2023 19:37)

Ne! Kriva je fabrika koja je proizvela oružje iz koga su pobijena deca!
Hoćete još veću glupost da napišem?
Kriv je konstruktor ((inženjer) koji je osmislio i dizajnirao tu vrstu oružja
Ili:
Kriv je Nobel koji je izmislio barut ...

Žarko

pre 1 godinu

Što bi Ameri rekli: good luck da sve to što ste napisali - dokažete..

..a ako ne dokažete, ko će onda da snosi odgovornost i posledice?

Ne zavaravajte se

pre 1 godinu

Mali je očigledni teški rođeni psihopata, to je jedina realnost.Planirao,organizovao, izvršio.Bolesni monstrum, rođeni ubica, da nije ubio pištoljem, učinio bi to hladnim oružjem.Da ima normalnog zakona, bio bi osuđen na smrtnu kaznu.

V

pre 1 godinu

@Pero

Koment na mestu. Otac nije napravio nijedan krivicni prekrsaj u skladu sa nasim zakonima. To sto nije primetio sociopatsko - psihopatske tendencije kod sina je druga stvar...

Džoni

pre 1 godinu

Stanite ljudi, postoje sportovi koji se zovu streljaštvo (pa naši strelci su nas toliko puta obradovali), praktično streljaštvo gde se puca po stejdževima, na merenje vremena, postoji streličarstvo i sl. Zar sad treba ukinuti sve to jer je jedan otac vodio sina na takva gađanja? Ovde nije problem u oružju i obuci već u tome što je taj mali BOLESNIK i to je jedina činjenica, verovatno to nije upadljivo ispoljavao, ali eto neki okidač je tu njegovu poremećenost uspeo da stavi u prvi plan i uradio je to što je uradio. Imate decu koja hoće da se bave streljaštvom, upisuju se u streljačke klubove, pucaju vazdušnim i malokalibarskim oružjem? Po vašoj logici i to su potencijalne ubice, onda oni koji idu u vojsku, takođe se obučavaju za rukovanje vatrenim oružjem (kakvih je sve tu likova bilo)??? Slažem se da ga je otac prerano uveo u taj svet, ali i mnogi pa i ja iz moje generacije smo se možda i mlađi prvi put upoznavali sa oružjem, prvo vazdušnim pa onda i svim ostalim pa nismo ubijali okolo?

nema na čemu

pre 1 godinu

a kad će da odgovaraju pedagog i psiholog koji nisu reagovali kad je mali prijavio maltretiranje od strane vršnjaka?

pa jel stvarno neko mislio da će nekom detetu bez razloga tek tako pasti na pamet da ubija i time uništi i svoj život?!

Ma vazi

pre 1 godinu

Koment na mestu. Otac nije napravio nijedan krivicni prekrsaj u skladu sa nasim zakonima.
(V, 5. maj 2023 19:28)
Ma gresite potpuno. Dete mu je ukralo pistolj! Kako, zasto, znao, ne znao sifru, ukrao to je nebitno. Dete se domoglo pistolja sto znaci da nije bio adekvatno obezbedjen i on je tu prekrsio zakon. Za to je kriv 100%. Potpuno nebitno da li mu je dao sifru ili je mali pogodio. Nebitno!

Madam X

pre 1 godinu

Monstrum koji je naučio da pogađa metu, ubio zlatnog dečaka koji je savršeno naučio da pogađa note.

Sopstvenim izborom, planski, trezveno.

sojicbelaladja

pre 1 godinu

Kako nije napravio prekrsaj kada je neadekvatno obezbijedio oruzje u kuci. On mora da ima poseban ormar za oruzje koje mora biti stalno pod kljucem. Moj drug je pucao iz ocevog pistolja sa dozvolom i policija ga je uhapsila i kaznu je dobio i on i otac. Iako je izjavio da je ukrao pistolj bez ocevog znanja. Zakon je to definisao i propisao kazne. Ovdje je jos otezavajuca stvar sto je mali psihopata pobio ljude jer otac nije zakljucao ormar, ili ga uopste nije ni imao. U Titino vrijeme roditelji su odgovarali za prekrsaje koje pocine dijeca.

M

pre 1 godinu

Poštovani fanatični ljubitelji oružja, fascinantni ste mi. Toliko poricanja da je masakr počinjen oružjem i umećem pucanja ne bi se ni moglo zamisliti da se niste ovako lepo i jasno izjasnili. 15 mladih ljudi, nedužnih, likvidirano je oružjem za nekoliko dana. Prepišite ovu rečenicu 10ak puta, da bi vam činjenice ušle u glavu. Nemojte živeti u negaciji. Oružje ubija.

hm?

pre 1 godinu

Zbog svih ovih nemilih dogadjaja jasno je da smo pali na velikom ispitu kao drusto i sve mora da se menja ispocetka, pocev od vlade koja je direktni krivac za stanje u drustvu sobzirom da je na vlasti preko 10 godina. I narvo sve zajedno sa predsedinkom kao predvodnikom. Retorika puna mrznje i verbalne agresije mora da prestane. Vazi i za vlast a i za opoziciju.

Ultrasrbin

pre 1 godinu

(V, 5. maj 2023 19:28) Samo nije bezbedno cuvao i skladistio naoruzanje. Po zakonu ako ti ukradu pistolj i nekog ubiju kriv si kao da si licno pucao. A deci tog uzrasta je zabranjeno da idu u streljanu, a posebno da koriste bojevu municiju. Krivicno delo je nastupilo i u elementu odgajanja i vaspitavanja deteta.

Lukavi

pre 1 godinu

Koliko sam ja skapirao covek i jeste imao sef koji je zakljucan, i u njemu je drzao oruzje za koje je imao dozvolu. Dakle moze se pricati o nekoj etici, da li je ispravno voditi klincaa na pucanje itd ali zakonski ja ne znam sta je ovaj covek skrivio, naravno u celom ovom ludilu neko mora odgovarati, pa ce najverovatnije to biti on. E sad, mali je znao sifru, kako to ostaje da se vidi, ako mu je otac dao kojim slucajem, onda sve ovo sto sam napisao ne pije vodu, i onda on postaje odgovoran u tom smislu. Nije da branim nekoga ili da zelim da umanjim tragediju, ali nekako mi je tesko da poverujem da je ovaj covek hteo da vaspita svog sina da uradi ovo sto je uradio...

steva

pre 1 godinu

Ne ubija oruzje vec covek koji ga drzi...problem kod deteta niko nije video,ni skolski psiholog ni roditelji doktori,verovatno zbog prezauzetosti poslom..a sto se streljane tice,nekada smo u skoli imali obuku rukovanjem pa nije bilo ovakvig grozota...podbacio je sistem,roditeljstvo i vlast koja nas ubedjuje u pogresan sistem vrednosti

Vesna

pre 1 godinu

Otac ga je vodio i na one igrice sa gadjanjem, mislim da je to gore nego streljana, tamo lopticama u boji pucaju u mete koje su u obliku ljudi,užas, to zabraniti i odraslima a kamoli deci,muškarci neće vojsku ali hoće da se "bahanalisu"fuj

Jokic

pre 1 godinu

Bojim se da nije tako jednostavno. Da jeste jedan od poglavitih i neposrednih razloga jeste ALI nije jedini i postoje dublji i za ozbiljnu analizu drustveni problemi. Duboko smo zagazili, ovo mora shvatiti svaki od nas pojedinaca.

niko

pre 1 godinu

Gadjanje vazdušno puškom i malokalibarskim pištoljom blage veze nema sa gadjanjem pravim pištoljem. Hoćete da kažete da nije protivzakonito dovesti 12o godišnjeg sina na streljanu i dati mu pravi pištolj da "vežba", ili je to preko veze?

Logicno

pre 1 godinu

@V
Jeste napravio jer nije obezbedio oruzje. Cim je dete to uzelo u ruke znaci da je napravio propust jer zakon je donesen da oruzje ne sme da dodje u pogrrsne ruke- sto se desilo.

Samo napred!

pre 1 godinu

@
Poštovani fanatični ljubitelji oružja, fascinantni ste mi. Toliko poricanja da je masakr počinjen oružjem i umećem pucanja ne bi se ni moglo zamisliti da se niste ovako lepo i jasno izjasnili. 15 mladih ljudi, nedužnih, likvidirano je oružjem za nekoliko dana. Prepišite ovu rečenicu 10ak puta, da bi vam činjenice ušle u glavu. Nemojte živeti u negaciji. Oružje ubija.
(M, 5. maj 2023 20:59)

Da, oružijem se ubija. Ali, oružijem se i brani. Oružijem se i odvraća. Oružije se može koristiti i kao sportski rekvizit.
Obrati te pažnju šta je oružije u ovim rečenicama. Ako ne znate, pomoći ću Vam, ono je objekat. Fali subjekat, a on je: Čovek.
Niko nije negirao da je masakr izvršen vatrenim oružijem, ali je masakr izvršio čovek.
I još da dodam, istorija ne počinje od srede, verovatno su milijarde pobijene raznim vrstama oružija kroz istoriju, ono je deo ljudske civilizacije, isto kao što je njen deo i agresija i ubijanje. Kada ovo shvatite i kada se manete infantilnog stava da je oružije glavni uzrok, nećete viš biti toliko fascinirani ljubiteljima oružija. Bojim se da ste u ovom slučaju Vi onaj kome treba nešto da udje u glavu...

466453

pre 1 godinu

Prekjuče 3 minuta, juče repriza, danas 2 minuta.
Toliko vremena je izdvojila švedska TV da izvesti o ovoj nevolji.
Toliko vremena dobiju i ostale zemlje gde se ovako nešto dešavalo.
Ali, kad se kod njih desi onda je smak sveta. Tako da, razumno je na domaćem terenu u ovim haosu biti previše informisan.
Jedina razlika je da kad se desi u Švedskoj onda sve medije imaju istu priču, kad se desi kod nas, da prolupaš od oprečnih informacija.
Kad se sve slegne znaćemo šta se kako i zašto desilo.

Изногуд

pre 1 godinu

@Stingray
Барут су измислили Кинези, 1000 година прије Нобеловог рођења. Он је измислио динамит и још доста изума.

Nikola

pre 1 godinu

Stvarno mislite da dečko nije mogao da dođe u školu sa nožem i uradi isto, mogao je da ih polije kiselinom, da ih spali benzinom, malo mozak uključite. Nije stvar u tome da li je otac držao pištolj na bezbednom već to što su dečiji umovi zatrovani, što u školi što na internetu. Zar ne vidite da se deca više ne igraju napolju, nemaju kontakata sa spoljnim svetom, idoli su im kriminalci i starlete. To sve vodi do ovoga

ja

pre 1 godinu

Onomad netko reče nesto kao: "Dajte mi dvoje dobre dece pa da vidite kako sam ja dobar roditelj"
(u prolazu, 06. maj 2023 04:59)

duško radović.

u prolazu

pre 1 godinu

Kad vidim sve poruke i koliko svi krive roditelje za postupke njihove dece, nije ni čudo sto mladi ljudi ne žele da imaju decu, nisu ludi da ih drustvo krivi za sve, kako god odgoje decu bit ce krivi za nesto.
Ispadne da svaki roditelj mora biti expert u odgajanju dece i pri tome jos i učitelj a najviše psiholog, naravno da radi i da prehranjuje porodicu.

Onomad netko reče nesto kao: "Dajte mi dvoje dobre dece pa da vidite kako sam ja dobar roditelj"

Milam

pre 1 godinu

Da li bi u kafani neko reagovao kad bi otac dao detetu od 13 godina alkohol? NE
Da li je neko odreagovao kad je otac dovodio dete od 13 godina u streljanu? NE
Da li kao društvo imamo problem? DA

Džoni

pre 1 godinu

Stanite ljudi, postoje sportovi koji se zovu streljaštvo (pa naši strelci su nas toliko puta obradovali), praktično streljaštvo gde se puca po stejdževima, na merenje vremena, postoji streličarstvo i sl. Zar sad treba ukinuti sve to jer je jedan otac vodio sina na takva gađanja? Ovde nije problem u oružju i obuci već u tome što je taj mali BOLESNIK i to je jedina činjenica, verovatno to nije upadljivo ispoljavao, ali eto neki okidač je tu njegovu poremećenost uspeo da stavi u prvi plan i uradio je to što je uradio. Imate decu koja hoće da se bave streljaštvom, upisuju se u streljačke klubove, pucaju vazdušnim i malokalibarskim oružjem? Po vašoj logici i to su potencijalne ubice, onda oni koji idu u vojsku, takođe se obučavaju za rukovanje vatrenim oružjem (kakvih je sve tu likova bilo)??? Slažem se da ga je otac prerano uveo u taj svet, ali i mnogi pa i ja iz moje generacije smo se možda i mlađi prvi put upoznavali sa oružjem, prvo vazdušnim pa onda i svim ostalim pa nismo ubijali okolo?

Pero

pre 1 godinu

Dovoljna krivica je sto je ostao bez sina.
I sto zna sta je napravio.
Njegova pravna krivica ne postoji.
Ni sto je ucio malog da puca ni sto nije sakrio oruzje.
Samo moralna ali kako je mogao znati da se to moze desiti.

V

pre 1 godinu

@Pero

Koment na mestu. Otac nije napravio nijedan krivicni prekrsaj u skladu sa nasim zakonima. To sto nije primetio sociopatsko - psihopatske tendencije kod sina je druga stvar...

Mirko

pre 1 godinu

Što nisi učio djete da ima normalno detinjstvo,već vodiš djete u streljanu!
Djete nema pojam sta je uradio,konta sve je to igrica,žalosno!!!

Stingray

pre 1 godinu

Otac je saučenik, omogućio je izvršenje teškog dela.
(Mir, 05. maj 2023 19:37)

Ne! Kriva je fabrika koja je proizvela oružje iz koga su pobijena deca!
Hoćete još veću glupost da napišem?
Kriv je konstruktor ((inženjer) koji je osmislio i dizajnirao tu vrstu oružja
Ili:
Kriv je Nobel koji je izmislio barut ...

nema na čemu

pre 1 godinu

a kad će da odgovaraju pedagog i psiholog koji nisu reagovali kad je mali prijavio maltretiranje od strane vršnjaka?

pa jel stvarno neko mislio da će nekom detetu bez razloga tek tako pasti na pamet da ubija i time uništi i svoj život?!

u prolazu

pre 1 godinu

Kad vidim sve poruke i koliko svi krive roditelje za postupke njihove dece, nije ni čudo sto mladi ljudi ne žele da imaju decu, nisu ludi da ih drustvo krivi za sve, kako god odgoje decu bit ce krivi za nesto.
Ispadne da svaki roditelj mora biti expert u odgajanju dece i pri tome jos i učitelj a najviše psiholog, naravno da radi i da prehranjuje porodicu.

Onomad netko reče nesto kao: "Dajte mi dvoje dobre dece pa da vidite kako sam ja dobar roditelj"

Brz, mlad, prodoran

pre 1 godinu

Pa nas u školi u vreme postojanja predmeta Opštenarobna odbrana i društvena samozaštita, 1. razred srednje, učili da rasklapamo i slapamo pušku M-48 i vodili na gađanje bojevom municijom u Bubanj potok. Krivično delo?!? Sad ću da tužim državu.

Vesna

pre 1 godinu

Otac ga je vodio i na one igrice sa gadjanjem, mislim da je to gore nego streljana, tamo lopticama u boji pucaju u mete koje su u obliku ljudi,užas, to zabraniti i odraslima a kamoli deci,muškarci neće vojsku ali hoće da se "bahanalisu"fuj

Ne zavaravajte se

pre 1 godinu

Mali je očigledni teški rođeni psihopata, to je jedina realnost.Planirao,organizovao, izvršio.Bolesni monstrum, rođeni ubica, da nije ubio pištoljem, učinio bi to hladnim oružjem.Da ima normalnog zakona, bio bi osuđen na smrtnu kaznu.

Vlada

pre 1 godinu

Naš predsednik kaže da mali neće videti belog dana do kraja života, a istina je da mu po našem zakonu ne mogu ništa. Sve je ovo politička propaganda. Zakon je jasan. Dete ispod 14 godina ne može da bude osuđeno. Radiće se psihijatrijska procena, ali dete ispod 14 godina ne može odlukom države da se smesti u psihijatrijsku ustanovu bez saglasnosti roditelja. Najbolji student prava u istoriji sigurno to zna. Svi zakoni koje promene ne mogu retroaktivno da se primene tako da... zaključite sami. Prosečan advokat će sve ovo na sudu da obrazloži i stvar je jasna.
Što se oca tiče, po našem zakonu nije zabranjeno da dete ide u streljanu u prisustvu instruktora. Dakle nije kažnjivo. Airgun i Paintball su društvene igre i nisu zabranjene za decu.
Otac ako se dokaže da je propisno držao oružje u sefu odvojeno od municije i da je mali ukrao šifru, teško da mogu da ga mnogo osude osim da se sudi protivzakonito, a to svakako nije dobro. Tako da ljudi pričajte sa svijom decom i pamet u glavu.

Žarko

pre 1 godinu

Što bi Ameri rekli: good luck da sve to što ste napisali - dokažete..

..a ako ne dokažete, ko će onda da snosi odgovornost i posledice?

Samo napred!

pre 1 godinu

@
Poštovani fanatični ljubitelji oružja, fascinantni ste mi. Toliko poricanja da je masakr počinjen oružjem i umećem pucanja ne bi se ni moglo zamisliti da se niste ovako lepo i jasno izjasnili. 15 mladih ljudi, nedužnih, likvidirano je oružjem za nekoliko dana. Prepišite ovu rečenicu 10ak puta, da bi vam činjenice ušle u glavu. Nemojte živeti u negaciji. Oružje ubija.
(M, 5. maj 2023 20:59)

Da, oružijem se ubija. Ali, oružijem se i brani. Oružijem se i odvraća. Oružije se može koristiti i kao sportski rekvizit.
Obrati te pažnju šta je oružije u ovim rečenicama. Ako ne znate, pomoći ću Vam, ono je objekat. Fali subjekat, a on je: Čovek.
Niko nije negirao da je masakr izvršen vatrenim oružijem, ali je masakr izvršio čovek.
I još da dodam, istorija ne počinje od srede, verovatno su milijarde pobijene raznim vrstama oružija kroz istoriju, ono je deo ljudske civilizacije, isto kao što je njen deo i agresija i ubijanje. Kada ovo shvatite i kada se manete infantilnog stava da je oružije glavni uzrok, nećete viš biti toliko fascinirani ljubiteljima oružija. Bojim se da ste u ovom slučaju Vi onaj kome treba nešto da udje u glavu...

M

pre 1 godinu

Poštovani fanatični ljubitelji oružja, fascinantni ste mi. Toliko poricanja da je masakr počinjen oružjem i umećem pucanja ne bi se ni moglo zamisliti da se niste ovako lepo i jasno izjasnili. 15 mladih ljudi, nedužnih, likvidirano je oružjem za nekoliko dana. Prepišite ovu rečenicu 10ak puta, da bi vam činjenice ušle u glavu. Nemojte živeti u negaciji. Oružje ubija.

Ma vazi

pre 1 godinu

Koment na mestu. Otac nije napravio nijedan krivicni prekrsaj u skladu sa nasim zakonima.
(V, 5. maj 2023 19:28)
Ma gresite potpuno. Dete mu je ukralo pistolj! Kako, zasto, znao, ne znao sifru, ukrao to je nebitno. Dete se domoglo pistolja sto znaci da nije bio adekvatno obezbedjen i on je tu prekrsio zakon. Za to je kriv 100%. Potpuno nebitno da li mu je dao sifru ili je mali pogodio. Nebitno!

nebuloza2

pre 1 godinu

"Pritvor mu je određen zbog postojanja osobitih okolnosti koje ukazuju da bi u kratkom vremenskom periodu mogao ponoviti krivično delo"

Odredjen mu pritvor jer bi u "kratkom vremenskom periodu mogao ponoviti krivično delo"! Ovo je slika nasega sudstva. Sta bi mogao da uradi? Da vodi drugo dete u streljanu i da ponovo ne zakljuca sef za oruzje? Da covek ne veruje ovome sto procita.
ps. a koje krivicno delo je otac ucinio? Vodio maloletnog sina na streljanu? Ako je to protivzakonito, u redu, ali zasto onda vlasnik streljane nije priveden jer je omogucio "pocinjenje krivicnog dela"?
ps.ps. i banka je zakonski obavezna da cuva novac. Pa kada opljackaju banku, jer odgovaraju bankari sto su NEADEKVATNO obezbedjivali novac?

Ultrasrbin

pre 1 godinu

(V, 5. maj 2023 19:28) Samo nije bezbedno cuvao i skladistio naoruzanje. Po zakonu ako ti ukradu pistolj i nekog ubiju kriv si kao da si licno pucao. A deci tog uzrasta je zabranjeno da idu u streljanu, a posebno da koriste bojevu municiju. Krivicno delo je nastupilo i u elementu odgajanja i vaspitavanja deteta.

Lukavi

pre 1 godinu

Koliko sam ja skapirao covek i jeste imao sef koji je zakljucan, i u njemu je drzao oruzje za koje je imao dozvolu. Dakle moze se pricati o nekoj etici, da li je ispravno voditi klincaa na pucanje itd ali zakonski ja ne znam sta je ovaj covek skrivio, naravno u celom ovom ludilu neko mora odgovarati, pa ce najverovatnije to biti on. E sad, mali je znao sifru, kako to ostaje da se vidi, ako mu je otac dao kojim slucajem, onda sve ovo sto sam napisao ne pije vodu, i onda on postaje odgovoran u tom smislu. Nije da branim nekoga ili da zelim da umanjim tragediju, ali nekako mi je tesko da poverujem da je ovaj covek hteo da vaspita svog sina da uradi ovo sto je uradio...

steva

pre 1 godinu

Ne ubija oruzje vec covek koji ga drzi...problem kod deteta niko nije video,ni skolski psiholog ni roditelji doktori,verovatno zbog prezauzetosti poslom..a sto se streljane tice,nekada smo u skoli imali obuku rukovanjem pa nije bilo ovakvig grozota...podbacio je sistem,roditeljstvo i vlast koja nas ubedjuje u pogresan sistem vrednosti

Madam X

pre 1 godinu

Monstrum koji je naučio da pogađa metu, ubio zlatnog dečaka koji je savršeno naučio da pogađa note.

Sopstvenim izborom, planski, trezveno.

sojicbelaladja

pre 1 godinu

Kako nije napravio prekrsaj kada je neadekvatno obezbijedio oruzje u kuci. On mora da ima poseban ormar za oruzje koje mora biti stalno pod kljucem. Moj drug je pucao iz ocevog pistolja sa dozvolom i policija ga je uhapsila i kaznu je dobio i on i otac. Iako je izjavio da je ukrao pistolj bez ocevog znanja. Zakon je to definisao i propisao kazne. Ovdje je jos otezavajuca stvar sto je mali psihopata pobio ljude jer otac nije zakljucao ormar, ili ga uopste nije ni imao. U Titino vrijeme roditelji su odgovarali za prekrsaje koje pocine dijeca.

niko

pre 1 godinu

Gadjanje vazdušno puškom i malokalibarskim pištoljom blage veze nema sa gadjanjem pravim pištoljem. Hoćete da kažete da nije protivzakonito dovesti 12o godišnjeg sina na streljanu i dati mu pravi pištolj da "vežba", ili je to preko veze?

Logicno

pre 1 godinu

@V
Jeste napravio jer nije obezbedio oruzje. Cim je dete to uzelo u ruke znaci da je napravio propust jer zakon je donesen da oruzje ne sme da dodje u pogrrsne ruke- sto se desilo.

466453

pre 1 godinu

Prekjuče 3 minuta, juče repriza, danas 2 minuta.
Toliko vremena je izdvojila švedska TV da izvesti o ovoj nevolji.
Toliko vremena dobiju i ostale zemlje gde se ovako nešto dešavalo.
Ali, kad se kod njih desi onda je smak sveta. Tako da, razumno je na domaćem terenu u ovim haosu biti previše informisan.
Jedina razlika je da kad se desi u Švedskoj onda sve medije imaju istu priču, kad se desi kod nas, da prolupaš od oprečnih informacija.
Kad se sve slegne znaćemo šta se kako i zašto desilo.

Nikola

pre 1 godinu

Stvarno mislite da dečko nije mogao da dođe u školu sa nožem i uradi isto, mogao je da ih polije kiselinom, da ih spali benzinom, malo mozak uključite. Nije stvar u tome da li je otac držao pištolj na bezbednom već to što su dečiji umovi zatrovani, što u školi što na internetu. Zar ne vidite da se deca više ne igraju napolju, nemaju kontakata sa spoljnim svetom, idoli su im kriminalci i starlete. To sve vodi do ovoga

Изногуд

pre 1 godinu

@Stingray
Барут су измислили Кинези, 1000 година прије Нобеловог рођења. Он је измислио динамит и још доста изума.

hm?

pre 1 godinu

Zbog svih ovih nemilih dogadjaja jasno je da smo pali na velikom ispitu kao drusto i sve mora da se menja ispocetka, pocev od vlade koja je direktni krivac za stanje u drustvu sobzirom da je na vlasti preko 10 godina. I narvo sve zajedno sa predsedinkom kao predvodnikom. Retorika puna mrznje i verbalne agresije mora da prestane. Vazi i za vlast a i za opoziciju.

Jokic

pre 1 godinu

Bojim se da nije tako jednostavno. Da jeste jedan od poglavitih i neposrednih razloga jeste ALI nije jedini i postoje dublji i za ozbiljnu analizu drustveni problemi. Duboko smo zagazili, ovo mora shvatiti svaki od nas pojedinaca.

ja

pre 1 godinu

Onomad netko reče nesto kao: "Dajte mi dvoje dobre dece pa da vidite kako sam ja dobar roditelj"
(u prolazu, 06. maj 2023 04:59)

duško radović.