Sreda, 03.05.2023.

21:22

Poznato šta je policija zatekla u stanu ubice; Kome je pisao, šta je gledao na internetu?

Večeras je objavljeno šta je sve policija zatekla u stanu K. K. koji je odgovoran za masakr u OŠ "Vladislav Ribnikar" u Beogradu.

Izvor: Blic

Poznato šta je policija zatekla u stanu ubice; Kome je pisao, šta je gledao na internetu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

23 Komentari

Sortiraj po:

Baka

pre 1 godinu

Najiskrenije saučešće, jako potresena iako lično ne znam nikoga.Pričajte sa svojom decom, nađite vreme za njih, naučite da im u glasu osetite kad nešto nije kako treba, moji su odrasli ljudi, a ja i dalje u svakoj izgovorenoj reči osetim kako im je.Obostrano poverenje je zlatna nit svake porodice😭

Jezivo

pre 1 godinu

Za ovakav zločin jedino logično jeste da se prvo osude na doživotnu robiju otac i sin! A potom istraži kako je došlo do toga. I obavezno na svim medijima provlačiti njihovo puno ime i prezime, slike i opisom kako su završili otac i sin. Tako da ako nekom monstrumu padne na pamet nešto slično zna šta čeka njega i porodicu.

kaostoduskoradovickaze

pre 1 godinu

izuzetno me je pogodilo sve što se dešavalo juče. kao roditelj dece koja su malo starija i na početku srednje škole, juče sam preplakala dan.
ne verujem da je ovo posledica pristupa oružju, roditeljske nepažnje ili zlostavljanja. iskreno verujem da je k.k. prosto sociopata. mozda psihopata. skoro svako dete prodje neku traumu, u školi ili u porodici. svako je nekad povređen, u društvu ili razvod, ili neka trauma, ne mora da bude velika. to je sve odrastanje i prosečna osoba preko toga predje. neki se sa tim bore ceo život, pa opet nekako nastave da žive. skoro svakom od nas je neki deda prešao Albaniju, pa nije roknuo celo selo kad se vratio.
propust sistema je što niko nije primetio da dete nije " povučeno", već teško disturbovano sa " planom", hladnokrvno i neempaticno. ne BiH bila ni okrutna prema roditeljima, ne cveta cveće ni u našim prosečnim porodicama, to će vam svaki roditelj tinejdžera priznati. problem je što nisu želeli da vide da k.k. nije bas " prosečan". moje mišljenje, bez ikakvih dokaza

Borka

pre 1 godinu

Da li je majka,obzirom da je decak dete razvedenih roditelja, ponekad usla u decju sobu, da pogleda cime se dete bavi, tragovi uvek postoje.Svasta se vidi u decjoj sobi ako hoces da vidis.Ili je to bilo nicije dete.Otac ga vodio na svoje zabave!!!

Perica

pre 1 godinu

Kriv je onaj ko je obučio dete od 13 godina za masovno ubistvo i ko je držao oružje u stanu sa gomilom municije. Ako dete ne odgovara krivično, ima ko odgovara. A mali je najverovatnije znao da neće odgovarati zbog godina pa je požurio da to uradi dok ne napuni 14.

Roditelj

pre 1 godinu

Jutros budim djaka prvaka za skolu i suze mi same idu. Pa juce ujutru je 8-ro dece ustalo i krenulo u skolu i vise ih nema. Mozda je sve to jos uvek od soka ali imam sad takav strah i nemir da ga ne bi slao u skolo do kraja godine.

Igor

pre 1 godinu

@Siguran sam da je K. K. bio žrtva istog i da jednostavno više nije želeo da trpi.
(zli, 3. maj 2023 22:11)

100% je to u pitanju mada i dalje ne odobravam ovo sto je uradio. Strucne sluzbe u skloli su tu zakazale. U nasoj skoli mislim da oni rade taman toliko da mogu da prime platu.

copa_cabana

pre 1 godinu

"Najmanji problem je kako je došao do oružja.
Da nije imao pištolj u kući našao bi neki drugi način da uradi šta je uradio."
(zli, 3. maj 2023 22:11)

Ne, to je prvi od dva najveća problema. Jel tebi jasno da je njega otac istrenirao pucati iz pištolja ?!? On nije pucao nasumce, on je pucao da ubije i ubio je osmero djece i domara. Znaš li kako je teško iz pištolja s namjerom ubiti devetero ljudi ? Jbt., pa to je nivo profesionalnog ubojice !
A drugi problem koji nitko ne spominje jest, kako je moguće da se djetetu od 13 godina u streljani dozvoli pucanje iz oružja ? Streljane su pokrivene kamerama, nema šanse da to nitko od odgovornih nije vidio. Zašto mu odmah nije zabranjeno pucanje a otac nije dobio nogu u guzicu iz streljane uz prijavu socijalnoj službi ? Ovaj užas ima točno definirane krivce a to nisu niti igrice, niti televizija.

Kraljevic Marko

pre 1 godinu

Važno je da se sazna jo je u školi znao da se to dete matletira, a ništa nije preduzeo dok on nije odlucio da uzme stvar u svoje ruke.
Neji je napisao da sada uzrok nije bitan. Jeste, šta mislite da li je to jedino dete u Srbiji koje vršnjaci iz odeljenja marketiraju, iz časa u čas, iz dana u dan.
Da li vaše dete neko matletira ili je vaše dete u grupi koja matletira? Znate li to?
Da li će sad direktori i psiholozi da porazgovaraju sa napasnicima u školi? Danas? Da li će da dobiju ukor ili ozbiljnije sankcije?
Da li će još neko dete da skoči kroz prozor i oduzme sebi život ili će da uzme pištolj i oduzme drugima?

Gile

pre 1 godinu

Revizija skolstva…. Autoritet nastavnika je sveden na minimum. Dete ne sme da se grdi, ne sme da se izbaci sa casa ako ometa nastavu i slicne tekovine savremenog drustva.. budalastine koje u vreme 80-90tih nisu se mogle zamisliti.. i nije billo ovakvih isfrustriranih klinaca.. tukli smo se, bile neke tuce na fer, posle se sve zaboravi i idemo dalje.. drustvene mreze su uzrok svega ovog.. deca su postali zombiji.. Sta rade psiholozi u tim skolama?

Laki

pre 1 godinu

Moje dete od 11 godina provali svaku šifru za 10 minuta, ne mogu da nađem kombinaciju na telefonu a da ne provali a nije vukovac. To deca danas prvo nauče, a ne istoriju i druge predmete.

Pop

pre 1 godinu

Evo, baš sada, u ponoć, ispred moje zgrade, dečaci i devojčice, tog nekog uzrasta, pevaju "danas nam je divan dan, divan, dan" i cerekaju se , onako glupo i ružno, ali iskreno, kako te generacije umeju, raduju se i pričaju uzbuđeno, kako neće ići u školu nekoliko dana...

...a roditelji ih pustili napolje, jer su verovatno kukali kako moraju zbog tragedije da se vide sa drugarima...

... beskrupulozni manipulatori i glupi roditelji koji sve veruju, neverovatno!

Ne kažem da svu sva deca loša, ali toliki stepen anti-empatije, prosto je zaprepašćujući...

Mislim da bukvalno i ne kapiraju baš skroz, zašto se digla ovolika frka...

...a ni kako oni treba da se osećaju, ponašaju...

Bukvalno trunke duhovnog nemaju, ni u tragovima, kao neko digitalno, materijalističko zlo, da se od nekih, zlih semena, raširilo, kao virus, na većinu...

Ne možemo se nadati ničem boljem...

Milan

pre 1 godinu

Zbog čega je otac lišen slobode ? Čovek nije ništa kriv koliko se vidi, sem što je posedovao (i to legalno) oružje. I sad je lišen slobode na pravdi boga.
ima li pravde više uopšte ???

Rocky 1

pre 1 godinu

Pazi planirao mesec dana pravio spiskove po razredima koga ce da ubije pravio skice pripremao molotovljeve koktele... Kako rekose iz policije ne kaje se za ovo sto je uradio...Dakle...
Rodjeni Ubica....

.

pre 1 godinu

Kako je puklo ovo drustvo.
Bolesnik pobije 9 ljudi, a vecina se bavi time kako se on osecao, jel ga neko dirao, naterao, jos ce da traze da mu se pomogne. Vi ste bolesni.

japao5ja

pre 1 godinu

Zašto niko ne spominje medije?
Mesecima unazad naslovi "pucnjava u školi"
bez geografske odrednice nego mi (roditelji) moramo da uđemo odmah u vest da bi smo videli da je negde bogu iza nogu... E sad, svaka ta vest je potencijalna ideja.U komunizmu se to zvalo degradiranje morala.
Samoubistava više nego ikad samo zato što skloni tome vide da nisu sami u ideji... Prst na čelo

Nisam roditelj, ali...

pre 1 godinu

Ništa u svemu ovome nije više važno osim činjenice da neki roditelji više nikada svoju decu neće ispraćati u školu i dočekivati iz škole. To je posledica, a uzrokom je se trebalo baviti ranije, a ne sada.

garda

pre 1 godinu

Morace neko da odgovori da li su ubijeni svi sa spiska ili nisu? Da li su ubijeni neki van spiska, igrom slucaja? Kako to da je ubio 7 devojcica i jednog decaka (ako svi ranjeni prezive)? Ovo su vazna pitanja da se slucaj rasvetli u totalu, kako bi se mogli spreciti slicni pokusaji ubuduce.

Goran

pre 1 godinu

Ja kada sam bio dete moj đed je imao pušku okačenu na zidu i niko je nije nikada taknuo od sve dece. A bila puna kuća dece. Jedino što nismo imali reality programe, kriminalne serije i filmove u udarnim terminima na tv…
(Goran Loznica, 03. maj 2023 22:51)

U selu odakle su moji jedan drugi đed je imao lovačku pušku i niko je nije dirao dok se odjednom nije desilo da je brat ubio sestru, mislim oko 7 godina da su imali, kakva tuga. :(
Tako da mi ne pričaj kako je ikad sad ili bilo kad l bilo ok držati oružje blizu dece.

zli

pre 1 godinu

@oćuinijemitesko

Najmanji problem je kako je došao do oružja.

Da nije imao pištolj u kući našao bi neki drugi način da uradi šta je uradio.

On nije jednostavno "pukao" i nasumično pucao, ovo je uradio planski i racionalno.

Imao je jasne mete pa je ključno šta je dovelo do njegove odluke da ubija tačno tu decu.

Šta je doživljavao, preživljavao i čemu je sve bio izložen.

I što je još važnije - ko je sve o tome bio obavešten i odlučio da to nije velika stvar već je svedeno na dečje čarke.

Svaki dan čitamo o vršnjačkom nasilju.

Siguran sam da je K. K. bio žrtva istog i da jednostavno više nije želeo da trpi.

Naš cilj sada mora biti da sprečimo da se ikad više bilo šta slično ovom desi.

Ako ne budu odgovarali nadležni, sigurno će se ponoviti.

zapadne vrednosti

pre 1 godinu

Kao da je važno kome je pisao i šta je guglao.
Uradio je šta je uradio, odgovarati ne može i to je to.
Jedino šta može je da se utvrđuje odgovornost roditelja i propusti sluzbi ako je dječak bio zrtva vršnjaćkog nasilja, fizićkog ili psihićkog. Drugi problem je što su nastavnici u svojim mukama i problemima jer su potplaćeni, jer su izgubili autoritet, jer ne smiju da povise glas na djecu a kamoli da kazne i sankcionišu lose ponašanje, a tu su i agresivni roditelji koji prijete nastavnicima zbog lošije ocjene, a neki i fizićki napadaju, ili polupaju kola. Kao svi moraju da budu odlikaši. Tragično. Roditelji često preopterećeni svojim poslom. Djeca prepuštena internetu, ulici, nasilju, opijatima, pornografiji… Zar da sve to dade dobar rezultat? Problem je praktićno nerešiv jer to su posljedice materijalizma i trzišne ekonomije. Svi u društvu su pod pritiskom, cak i djeca.

zli

pre 1 godinu

@oćuinijemitesko

Najmanji problem je kako je došao do oružja.

Da nije imao pištolj u kući našao bi neki drugi način da uradi šta je uradio.

On nije jednostavno "pukao" i nasumično pucao, ovo je uradio planski i racionalno.

Imao je jasne mete pa je ključno šta je dovelo do njegove odluke da ubija tačno tu decu.

Šta je doživljavao, preživljavao i čemu je sve bio izložen.

I što je još važnije - ko je sve o tome bio obavešten i odlučio da to nije velika stvar već je svedeno na dečje čarke.

Svaki dan čitamo o vršnjačkom nasilju.

Siguran sam da je K. K. bio žrtva istog i da jednostavno više nije želeo da trpi.

Naš cilj sada mora biti da sprečimo da se ikad više bilo šta slično ovom desi.

Ako ne budu odgovarali nadležni, sigurno će se ponoviti.

zapadne vrednosti

pre 1 godinu

Kao da je važno kome je pisao i šta je guglao.
Uradio je šta je uradio, odgovarati ne može i to je to.
Jedino šta može je da se utvrđuje odgovornost roditelja i propusti sluzbi ako je dječak bio zrtva vršnjaćkog nasilja, fizićkog ili psihićkog. Drugi problem je što su nastavnici u svojim mukama i problemima jer su potplaćeni, jer su izgubili autoritet, jer ne smiju da povise glas na djecu a kamoli da kazne i sankcionišu lose ponašanje, a tu su i agresivni roditelji koji prijete nastavnicima zbog lošije ocjene, a neki i fizićki napadaju, ili polupaju kola. Kao svi moraju da budu odlikaši. Tragično. Roditelji često preopterećeni svojim poslom. Djeca prepuštena internetu, ulici, nasilju, opijatima, pornografiji… Zar da sve to dade dobar rezultat? Problem je praktićno nerešiv jer to su posljedice materijalizma i trzišne ekonomije. Svi u društvu su pod pritiskom, cak i djeca.

Nisam roditelj, ali...

pre 1 godinu

Ništa u svemu ovome nije više važno osim činjenice da neki roditelji više nikada svoju decu neće ispraćati u školu i dočekivati iz škole. To je posledica, a uzrokom je se trebalo baviti ranije, a ne sada.

Goran

pre 1 godinu

Ja kada sam bio dete moj đed je imao pušku okačenu na zidu i niko je nije nikada taknuo od sve dece. A bila puna kuća dece. Jedino što nismo imali reality programe, kriminalne serije i filmove u udarnim terminima na tv…
(Goran Loznica, 03. maj 2023 22:51)

U selu odakle su moji jedan drugi đed je imao lovačku pušku i niko je nije dirao dok se odjednom nije desilo da je brat ubio sestru, mislim oko 7 godina da su imali, kakva tuga. :(
Tako da mi ne pričaj kako je ikad sad ili bilo kad l bilo ok držati oružje blizu dece.

garda

pre 1 godinu

Morace neko da odgovori da li su ubijeni svi sa spiska ili nisu? Da li su ubijeni neki van spiska, igrom slucaja? Kako to da je ubio 7 devojcica i jednog decaka (ako svi ranjeni prezive)? Ovo su vazna pitanja da se slucaj rasvetli u totalu, kako bi se mogli spreciti slicni pokusaji ubuduce.

copa_cabana

pre 1 godinu

"Najmanji problem je kako je došao do oružja.
Da nije imao pištolj u kući našao bi neki drugi način da uradi šta je uradio."
(zli, 3. maj 2023 22:11)

Ne, to je prvi od dva najveća problema. Jel tebi jasno da je njega otac istrenirao pucati iz pištolja ?!? On nije pucao nasumce, on je pucao da ubije i ubio je osmero djece i domara. Znaš li kako je teško iz pištolja s namjerom ubiti devetero ljudi ? Jbt., pa to je nivo profesionalnog ubojice !
A drugi problem koji nitko ne spominje jest, kako je moguće da se djetetu od 13 godina u streljani dozvoli pucanje iz oružja ? Streljane su pokrivene kamerama, nema šanse da to nitko od odgovornih nije vidio. Zašto mu odmah nije zabranjeno pucanje a otac nije dobio nogu u guzicu iz streljane uz prijavu socijalnoj službi ? Ovaj užas ima točno definirane krivce a to nisu niti igrice, niti televizija.

Pop

pre 1 godinu

Evo, baš sada, u ponoć, ispred moje zgrade, dečaci i devojčice, tog nekog uzrasta, pevaju "danas nam je divan dan, divan, dan" i cerekaju se , onako glupo i ružno, ali iskreno, kako te generacije umeju, raduju se i pričaju uzbuđeno, kako neće ići u školu nekoliko dana...

...a roditelji ih pustili napolje, jer su verovatno kukali kako moraju zbog tragedije da se vide sa drugarima...

... beskrupulozni manipulatori i glupi roditelji koji sve veruju, neverovatno!

Ne kažem da svu sva deca loša, ali toliki stepen anti-empatije, prosto je zaprepašćujući...

Mislim da bukvalno i ne kapiraju baš skroz, zašto se digla ovolika frka...

...a ni kako oni treba da se osećaju, ponašaju...

Bukvalno trunke duhovnog nemaju, ni u tragovima, kao neko digitalno, materijalističko zlo, da se od nekih, zlih semena, raširilo, kao virus, na većinu...

Ne možemo se nadati ničem boljem...

Laki

pre 1 godinu

Moje dete od 11 godina provali svaku šifru za 10 minuta, ne mogu da nađem kombinaciju na telefonu a da ne provali a nije vukovac. To deca danas prvo nauče, a ne istoriju i druge predmete.

Rocky 1

pre 1 godinu

Pazi planirao mesec dana pravio spiskove po razredima koga ce da ubije pravio skice pripremao molotovljeve koktele... Kako rekose iz policije ne kaje se za ovo sto je uradio...Dakle...
Rodjeni Ubica....

Kraljevic Marko

pre 1 godinu

Važno je da se sazna jo je u školi znao da se to dete matletira, a ništa nije preduzeo dok on nije odlucio da uzme stvar u svoje ruke.
Neji je napisao da sada uzrok nije bitan. Jeste, šta mislite da li je to jedino dete u Srbiji koje vršnjaci iz odeljenja marketiraju, iz časa u čas, iz dana u dan.
Da li vaše dete neko matletira ili je vaše dete u grupi koja matletira? Znate li to?
Da li će sad direktori i psiholozi da porazgovaraju sa napasnicima u školi? Danas? Da li će da dobiju ukor ili ozbiljnije sankcije?
Da li će još neko dete da skoči kroz prozor i oduzme sebi život ili će da uzme pištolj i oduzme drugima?

Gile

pre 1 godinu

Revizija skolstva…. Autoritet nastavnika je sveden na minimum. Dete ne sme da se grdi, ne sme da se izbaci sa casa ako ometa nastavu i slicne tekovine savremenog drustva.. budalastine koje u vreme 80-90tih nisu se mogle zamisliti.. i nije billo ovakvih isfrustriranih klinaca.. tukli smo se, bile neke tuce na fer, posle se sve zaboravi i idemo dalje.. drustvene mreze su uzrok svega ovog.. deca su postali zombiji.. Sta rade psiholozi u tim skolama?

kaostoduskoradovickaze

pre 1 godinu

izuzetno me je pogodilo sve što se dešavalo juče. kao roditelj dece koja su malo starija i na početku srednje škole, juče sam preplakala dan.
ne verujem da je ovo posledica pristupa oružju, roditeljske nepažnje ili zlostavljanja. iskreno verujem da je k.k. prosto sociopata. mozda psihopata. skoro svako dete prodje neku traumu, u školi ili u porodici. svako je nekad povređen, u društvu ili razvod, ili neka trauma, ne mora da bude velika. to je sve odrastanje i prosečna osoba preko toga predje. neki se sa tim bore ceo život, pa opet nekako nastave da žive. skoro svakom od nas je neki deda prešao Albaniju, pa nije roknuo celo selo kad se vratio.
propust sistema je što niko nije primetio da dete nije " povučeno", već teško disturbovano sa " planom", hladnokrvno i neempaticno. ne BiH bila ni okrutna prema roditeljima, ne cveta cveće ni u našim prosečnim porodicama, to će vam svaki roditelj tinejdžera priznati. problem je što nisu želeli da vide da k.k. nije bas " prosečan". moje mišljenje, bez ikakvih dokaza

Borka

pre 1 godinu

Da li je majka,obzirom da je decak dete razvedenih roditelja, ponekad usla u decju sobu, da pogleda cime se dete bavi, tragovi uvek postoje.Svasta se vidi u decjoj sobi ako hoces da vidis.Ili je to bilo nicije dete.Otac ga vodio na svoje zabave!!!

Roditelj

pre 1 godinu

Jutros budim djaka prvaka za skolu i suze mi same idu. Pa juce ujutru je 8-ro dece ustalo i krenulo u skolu i vise ih nema. Mozda je sve to jos uvek od soka ali imam sad takav strah i nemir da ga ne bi slao u skolo do kraja godine.

Jezivo

pre 1 godinu

Za ovakav zločin jedino logično jeste da se prvo osude na doživotnu robiju otac i sin! A potom istraži kako je došlo do toga. I obavezno na svim medijima provlačiti njihovo puno ime i prezime, slike i opisom kako su završili otac i sin. Tako da ako nekom monstrumu padne na pamet nešto slično zna šta čeka njega i porodicu.

.

pre 1 godinu

Kako je puklo ovo drustvo.
Bolesnik pobije 9 ljudi, a vecina se bavi time kako se on osecao, jel ga neko dirao, naterao, jos ce da traze da mu se pomogne. Vi ste bolesni.

Igor

pre 1 godinu

@Siguran sam da je K. K. bio žrtva istog i da jednostavno više nije želeo da trpi.
(zli, 3. maj 2023 22:11)

100% je to u pitanju mada i dalje ne odobravam ovo sto je uradio. Strucne sluzbe u skloli su tu zakazale. U nasoj skoli mislim da oni rade taman toliko da mogu da prime platu.

Perica

pre 1 godinu

Kriv je onaj ko je obučio dete od 13 godina za masovno ubistvo i ko je držao oružje u stanu sa gomilom municije. Ako dete ne odgovara krivično, ima ko odgovara. A mali je najverovatnije znao da neće odgovarati zbog godina pa je požurio da to uradi dok ne napuni 14.

Baka

pre 1 godinu

Najiskrenije saučešće, jako potresena iako lično ne znam nikoga.Pričajte sa svojom decom, nađite vreme za njih, naučite da im u glasu osetite kad nešto nije kako treba, moji su odrasli ljudi, a ja i dalje u svakoj izgovorenoj reči osetim kako im je.Obostrano poverenje je zlatna nit svake porodice😭

japao5ja

pre 1 godinu

Zašto niko ne spominje medije?
Mesecima unazad naslovi "pucnjava u školi"
bez geografske odrednice nego mi (roditelji) moramo da uđemo odmah u vest da bi smo videli da je negde bogu iza nogu... E sad, svaka ta vest je potencijalna ideja.U komunizmu se to zvalo degradiranje morala.
Samoubistava više nego ikad samo zato što skloni tome vide da nisu sami u ideji... Prst na čelo

Milan

pre 1 godinu

Zbog čega je otac lišen slobode ? Čovek nije ništa kriv koliko se vidi, sem što je posedovao (i to legalno) oružje. I sad je lišen slobode na pravdi boga.
ima li pravde više uopšte ???

zli

pre 1 godinu

@oćuinijemitesko

Najmanji problem je kako je došao do oružja.

Da nije imao pištolj u kući našao bi neki drugi način da uradi šta je uradio.

On nije jednostavno "pukao" i nasumično pucao, ovo je uradio planski i racionalno.

Imao je jasne mete pa je ključno šta je dovelo do njegove odluke da ubija tačno tu decu.

Šta je doživljavao, preživljavao i čemu je sve bio izložen.

I što je još važnije - ko je sve o tome bio obavešten i odlučio da to nije velika stvar već je svedeno na dečje čarke.

Svaki dan čitamo o vršnjačkom nasilju.

Siguran sam da je K. K. bio žrtva istog i da jednostavno više nije želeo da trpi.

Naš cilj sada mora biti da sprečimo da se ikad više bilo šta slično ovom desi.

Ako ne budu odgovarali nadležni, sigurno će se ponoviti.

zapadne vrednosti

pre 1 godinu

Kao da je važno kome je pisao i šta je guglao.
Uradio je šta je uradio, odgovarati ne može i to je to.
Jedino šta može je da se utvrđuje odgovornost roditelja i propusti sluzbi ako je dječak bio zrtva vršnjaćkog nasilja, fizićkog ili psihićkog. Drugi problem je što su nastavnici u svojim mukama i problemima jer su potplaćeni, jer su izgubili autoritet, jer ne smiju da povise glas na djecu a kamoli da kazne i sankcionišu lose ponašanje, a tu su i agresivni roditelji koji prijete nastavnicima zbog lošije ocjene, a neki i fizićki napadaju, ili polupaju kola. Kao svi moraju da budu odlikaši. Tragično. Roditelji često preopterećeni svojim poslom. Djeca prepuštena internetu, ulici, nasilju, opijatima, pornografiji… Zar da sve to dade dobar rezultat? Problem je praktićno nerešiv jer to su posljedice materijalizma i trzišne ekonomije. Svi u društvu su pod pritiskom, cak i djeca.

garda

pre 1 godinu

Morace neko da odgovori da li su ubijeni svi sa spiska ili nisu? Da li su ubijeni neki van spiska, igrom slucaja? Kako to da je ubio 7 devojcica i jednog decaka (ako svi ranjeni prezive)? Ovo su vazna pitanja da se slucaj rasvetli u totalu, kako bi se mogli spreciti slicni pokusaji ubuduce.

Goran

pre 1 godinu

Ja kada sam bio dete moj đed je imao pušku okačenu na zidu i niko je nije nikada taknuo od sve dece. A bila puna kuća dece. Jedino što nismo imali reality programe, kriminalne serije i filmove u udarnim terminima na tv…
(Goran Loznica, 03. maj 2023 22:51)

U selu odakle su moji jedan drugi đed je imao lovačku pušku i niko je nije dirao dok se odjednom nije desilo da je brat ubio sestru, mislim oko 7 godina da su imali, kakva tuga. :(
Tako da mi ne pričaj kako je ikad sad ili bilo kad l bilo ok držati oružje blizu dece.

Nisam roditelj, ali...

pre 1 godinu

Ništa u svemu ovome nije više važno osim činjenice da neki roditelji više nikada svoju decu neće ispraćati u školu i dočekivati iz škole. To je posledica, a uzrokom je se trebalo baviti ranije, a ne sada.

Milan

pre 1 godinu

Zbog čega je otac lišen slobode ? Čovek nije ništa kriv koliko se vidi, sem što je posedovao (i to legalno) oružje. I sad je lišen slobode na pravdi boga.
ima li pravde više uopšte ???

.

pre 1 godinu

Kako je puklo ovo drustvo.
Bolesnik pobije 9 ljudi, a vecina se bavi time kako se on osecao, jel ga neko dirao, naterao, jos ce da traze da mu se pomogne. Vi ste bolesni.

Kraljevic Marko

pre 1 godinu

Važno je da se sazna jo je u školi znao da se to dete matletira, a ništa nije preduzeo dok on nije odlucio da uzme stvar u svoje ruke.
Neji je napisao da sada uzrok nije bitan. Jeste, šta mislite da li je to jedino dete u Srbiji koje vršnjaci iz odeljenja marketiraju, iz časa u čas, iz dana u dan.
Da li vaše dete neko matletira ili je vaše dete u grupi koja matletira? Znate li to?
Da li će sad direktori i psiholozi da porazgovaraju sa napasnicima u školi? Danas? Da li će da dobiju ukor ili ozbiljnije sankcije?
Da li će još neko dete da skoči kroz prozor i oduzme sebi život ili će da uzme pištolj i oduzme drugima?

Igor

pre 1 godinu

@Siguran sam da je K. K. bio žrtva istog i da jednostavno više nije želeo da trpi.
(zli, 3. maj 2023 22:11)

100% je to u pitanju mada i dalje ne odobravam ovo sto je uradio. Strucne sluzbe u skloli su tu zakazale. U nasoj skoli mislim da oni rade taman toliko da mogu da prime platu.

Perica

pre 1 godinu

Kriv je onaj ko je obučio dete od 13 godina za masovno ubistvo i ko je držao oružje u stanu sa gomilom municije. Ako dete ne odgovara krivično, ima ko odgovara. A mali je najverovatnije znao da neće odgovarati zbog godina pa je požurio da to uradi dok ne napuni 14.

Gile

pre 1 godinu

Revizija skolstva…. Autoritet nastavnika je sveden na minimum. Dete ne sme da se grdi, ne sme da se izbaci sa casa ako ometa nastavu i slicne tekovine savremenog drustva.. budalastine koje u vreme 80-90tih nisu se mogle zamisliti.. i nije billo ovakvih isfrustriranih klinaca.. tukli smo se, bile neke tuce na fer, posle se sve zaboravi i idemo dalje.. drustvene mreze su uzrok svega ovog.. deca su postali zombiji.. Sta rade psiholozi u tim skolama?

copa_cabana

pre 1 godinu

"Najmanji problem je kako je došao do oružja.
Da nije imao pištolj u kući našao bi neki drugi način da uradi šta je uradio."
(zli, 3. maj 2023 22:11)

Ne, to je prvi od dva najveća problema. Jel tebi jasno da je njega otac istrenirao pucati iz pištolja ?!? On nije pucao nasumce, on je pucao da ubije i ubio je osmero djece i domara. Znaš li kako je teško iz pištolja s namjerom ubiti devetero ljudi ? Jbt., pa to je nivo profesionalnog ubojice !
A drugi problem koji nitko ne spominje jest, kako je moguće da se djetetu od 13 godina u streljani dozvoli pucanje iz oružja ? Streljane su pokrivene kamerama, nema šanse da to nitko od odgovornih nije vidio. Zašto mu odmah nije zabranjeno pucanje a otac nije dobio nogu u guzicu iz streljane uz prijavu socijalnoj službi ? Ovaj užas ima točno definirane krivce a to nisu niti igrice, niti televizija.

kaostoduskoradovickaze

pre 1 godinu

izuzetno me je pogodilo sve što se dešavalo juče. kao roditelj dece koja su malo starija i na početku srednje škole, juče sam preplakala dan.
ne verujem da je ovo posledica pristupa oružju, roditeljske nepažnje ili zlostavljanja. iskreno verujem da je k.k. prosto sociopata. mozda psihopata. skoro svako dete prodje neku traumu, u školi ili u porodici. svako je nekad povređen, u društvu ili razvod, ili neka trauma, ne mora da bude velika. to je sve odrastanje i prosečna osoba preko toga predje. neki se sa tim bore ceo život, pa opet nekako nastave da žive. skoro svakom od nas je neki deda prešao Albaniju, pa nije roknuo celo selo kad se vratio.
propust sistema je što niko nije primetio da dete nije " povučeno", već teško disturbovano sa " planom", hladnokrvno i neempaticno. ne BiH bila ni okrutna prema roditeljima, ne cveta cveće ni u našim prosečnim porodicama, to će vam svaki roditelj tinejdžera priznati. problem je što nisu želeli da vide da k.k. nije bas " prosečan". moje mišljenje, bez ikakvih dokaza

Laki

pre 1 godinu

Moje dete od 11 godina provali svaku šifru za 10 minuta, ne mogu da nađem kombinaciju na telefonu a da ne provali a nije vukovac. To deca danas prvo nauče, a ne istoriju i druge predmete.

Roditelj

pre 1 godinu

Jutros budim djaka prvaka za skolu i suze mi same idu. Pa juce ujutru je 8-ro dece ustalo i krenulo u skolu i vise ih nema. Mozda je sve to jos uvek od soka ali imam sad takav strah i nemir da ga ne bi slao u skolo do kraja godine.

Jezivo

pre 1 godinu

Za ovakav zločin jedino logično jeste da se prvo osude na doživotnu robiju otac i sin! A potom istraži kako je došlo do toga. I obavezno na svim medijima provlačiti njihovo puno ime i prezime, slike i opisom kako su završili otac i sin. Tako da ako nekom monstrumu padne na pamet nešto slično zna šta čeka njega i porodicu.

Baka

pre 1 godinu

Najiskrenije saučešće, jako potresena iako lično ne znam nikoga.Pričajte sa svojom decom, nađite vreme za njih, naučite da im u glasu osetite kad nešto nije kako treba, moji su odrasli ljudi, a ja i dalje u svakoj izgovorenoj reči osetim kako im je.Obostrano poverenje je zlatna nit svake porodice😭

Rocky 1

pre 1 godinu

Pazi planirao mesec dana pravio spiskove po razredima koga ce da ubije pravio skice pripremao molotovljeve koktele... Kako rekose iz policije ne kaje se za ovo sto je uradio...Dakle...
Rodjeni Ubica....

Pop

pre 1 godinu

Evo, baš sada, u ponoć, ispred moje zgrade, dečaci i devojčice, tog nekog uzrasta, pevaju "danas nam je divan dan, divan, dan" i cerekaju se , onako glupo i ružno, ali iskreno, kako te generacije umeju, raduju se i pričaju uzbuđeno, kako neće ići u školu nekoliko dana...

...a roditelji ih pustili napolje, jer su verovatno kukali kako moraju zbog tragedije da se vide sa drugarima...

... beskrupulozni manipulatori i glupi roditelji koji sve veruju, neverovatno!

Ne kažem da svu sva deca loša, ali toliki stepen anti-empatije, prosto je zaprepašćujući...

Mislim da bukvalno i ne kapiraju baš skroz, zašto se digla ovolika frka...

...a ni kako oni treba da se osećaju, ponašaju...

Bukvalno trunke duhovnog nemaju, ni u tragovima, kao neko digitalno, materijalističko zlo, da se od nekih, zlih semena, raširilo, kao virus, na većinu...

Ne možemo se nadati ničem boljem...

japao5ja

pre 1 godinu

Zašto niko ne spominje medije?
Mesecima unazad naslovi "pucnjava u školi"
bez geografske odrednice nego mi (roditelji) moramo da uđemo odmah u vest da bi smo videli da je negde bogu iza nogu... E sad, svaka ta vest je potencijalna ideja.U komunizmu se to zvalo degradiranje morala.
Samoubistava više nego ikad samo zato što skloni tome vide da nisu sami u ideji... Prst na čelo

Borka

pre 1 godinu

Da li je majka,obzirom da je decak dete razvedenih roditelja, ponekad usla u decju sobu, da pogleda cime se dete bavi, tragovi uvek postoje.Svasta se vidi u decjoj sobi ako hoces da vidis.Ili je to bilo nicije dete.Otac ga vodio na svoje zabave!!!