Aktuelno

Petak, 21.04.2023.

16:40

Oprez: Stigli novi radari, ne prate samo brzinu

Izvor: B92

Oprez: Stigli novi radari, ne prate samo brzinu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Milan

pre 1 godinu

U fr naprimer ima obavrstenje radar recimo 37 km i ok posle brate zaustavi licno pa sta dosadilo policiji da radi ko sto sam ja iz malog grada ima covek dva problematican i zo nemogu da rese

Cvtko ko konj

pre 1 godinu

Svuda po evropi za ovakav radar postoji obavestenje veliko ko bilbord i nista nije to novo ali to daje prednost strancima sto mogu da prozuje sa 200 a mi za 5 km moramo da platimo srbi neka oni stoje i dalje ali sto bi mi opet ko osiromasen narod morali da placamo opicis mu ima radar i posle ga cekas licno i eto resenja za sve

wwww

pre 1 godinu

Tačno, samo što je to za većinu puteva zadnji put urađeno pre 50 godina, a od tada mnoge magistrale su proširivane i rekonstruisane, međutim ostala su ista ograničenja kao iz vremena fića i jugića, kada su ti putevi bili znatno uži, nije bilo zaštitne ograde, itd.
@(Veliki brat, 23. april 2023 00:54)

Mozda su putevi bolji, ali zaboravio si da pomenes najvazniji faktor koji sve to potire: broj vozila i gustina saobracaja koji su daleko veci nego pre 50 godina, sa tendencijom konstantnog rasta. Upravo zbog toga ne samo da se ne smanjuju, vec se uvode sve veca ogranicenja i to svugde u svetu.

Laki

pre 1 godinu

Samo radari kamere i kazne. Gde su patrole da regulišu saobraćaj, smanje gužvu, kontrolišu iskakanje pešaka i pretrcavanje ulice. Svakog dana na mostovima kolaps hoćemo po 3 patrole da ubrzaju protok saobraćaja a ne trošenje para na radare. Imali smo ih i do sada, i do sada ste pisali kazne i nisu se brisale iz sistema pa ništa bolje nije.

Djole

pre 1 godinu

Koliko nenormalnih komentara, tacno oslikava stanje na putevima!
Gospodo, da li bi ste vise voleli (ne daj Boze nikome) da vas ili nekog koga volite udari auto sa 30 na sat ili 90???
Umesto da kazete super, da se uvede reda na putevima, komentari su skroz suprotni.
Nemacka ima na stotine tih radara, za 5 godina sam dobio tri kazne po oko 20ak evra. Da vidite kako svi voze po PSu, i kad je ogranicenje 30!

net

pre 1 godinu

U Nemackoj u kojoj ja zivim ogranicenje na putu van naseljenog mesta iznosi 70km/h ako saobracajnim znakom nije drugacije odredjeno. Ne znam o kojoj ti Nemackoj pricas.

A onaj ko je veruje neka proveri na netu.

@(pajo, 22. april 2023 18:52)

To nije tacno. Maksimalno ogranicenje brzine van naseljenog mesta u Nemackoj, ne racunujuci autoput, za vozila do 3,5T, ako znakom nije drugacije odredjeno, jeste 100 km/h. A posto se pozivas na Internet evo ti link na zvanicni stvo:
https://www.stvo.de/strassenverkehrsordnung/91-3-geschwindigkeit

Veliki brat

pre 1 godinu

Odluku o granicenju brzine na odredjenim deonicama ne donose policajci, nego saobracajni strucnjaci...
(www, 22. april 2023 17:07)

Tačno, samo što je to za većinu puteva zadnji put urađeno pre 50 godina, a od tada mnoge magistrale su proširivane i rekonstruisane, međutim ostala su ista ograničenja kao iz vremena fića i jugića, kada su ti putevi bili znatno uži, nije bilo zaštitne ograde, itd.

9999999

pre 1 godinu

Ovakvi radari ne sluze za bezbednost vec za skupljanje para od vec napacenog naroda, slusam neki dan policajac koji prica o ovom radaru kaze, stavljamo ih tamo gde je kriticno, pa druze stavi ga gde je kriticno ali obavesti vozace da je to kriticna deonica i da radar meri brzinu i onda je ok ali ne, oni se sakrijh u njivu a radar ostave na ulici i samo slika, ne znam cemu sve ovo i zasto se maltretira narod, previse smo nervozni i pod stresom i jos nam trebaju kazne zbog 10 20 kmh preko nerealnih ogranicenja brzine...

milos

pre 1 godinu

Odluku o granicenju brzine na odredjenim deonicama ne donose policajci, nego saobracajni strucnjaci. Postoji puno faktora koji uticu na to, a ne samo to da li je put ravan i sirok. Naravno da su i oni ljudi i mogu da naprave ponegde gresku u proceni. Ali ako mislis da je procena pogresna postoje legalni nacin da se greske isprave, a to sigurno nije anarhija i haos koji vlada u Srbiji, gde svako interpretira zakone onako kako on to zamislja.
(www, 22. april 2023 17:07)
sve zakone o saobracaju pisu bivsi i penzionisani POLICAJCI. Struka se tu ne pita nista,nemoj da si naivan

NoleD

pre 1 godinu

Blago vama moji Srbi.. Ja bi instalirao radare na svakih 150 metara 😉😉.. Imate bolje puteve od nemaca i svajcaraca svaka cast 🙃🙃.

C i n i k

pre 1 godinu

Manite,se Vi Bobane radara, resite problem parking mesta u Novom Sadu i Beogradu...
Lako je puniti budzet tqko kako to drzava radi, od tih para učinite jednom nesto i za gradjane, da znaju da imaju državu a ne haračlije
(Misola, 22. april 2023 16:23)


To za parking slazem se potpuno, ali izgleda da o tome niko ne vodi racuna, ali oko kazni...
Pa nemojmo da punimo budzet, trebalo bi da postujemo propis i to je to.
Ja se prvi ne slazem sa nenormalnim ogranicenjima brzine i snimanjima vozaca narocito na autoputevima jer brzina na autoputu uopste nije uzrok nezgoda, ali moram da postujem propis u SRB i tako necu na taj nacin preko kazne da punim budzet..hocu preko poreza ili Pdv/a ali necu da placam kaznu i moracu da postujem ogranicenje..

C i n i k

pre 1 godinu

Kako se policija obracunava sa bahatim vozacima ocas posla. Par naj-radara i sve je reseno. Ali nikako da po'vataju one divlje slep-sluzbe na autoputu, koje same sebi prave posao! Ne mogu, pa to ti je.
(mikin, 22. april 2023 14:17)


Da, kao i oni divlji taxisti na aerodromu, za njih ne postoji radar..

Stanko

pre 1 godinu

besmisleno je jer 130 nije velika brzina za autoput..
(C i n i k, 22. april

Gledam onomad ženski spust... Na pojedinim deonicama žene voze oko 130 km na sat... Ej, na dve skije... A mi 130 na auto putu, pa ovde mnogi kažu da je i to previše... Iako već i deca znaju da u Nemačkoj na auto banu generalno nema ograničenja, a da su Nemci u vrhu po bezbednosti. Ovde su faktor neuki i drski vozači, loši putevi... a ne brzina na auto putu. Evo, kad je na auto putu bila teža saobraćajka... A na Zrenjanincu i sličnim putevima, svaki dan neko strada...

Petar

pre 1 godinu

Pitam se da li ti inžinjeri koji izmišljaju i projektuju ova sokoćala, da li voze auto? To mora da su neki nesposobnjakovići štreberi koji nisu ni potrčali u životu, a verovatno ni nemaju vozačku dozvolu.

Petar

pre 1 godinu

Trebalo bi da radare i kamere ugrade u svaku kuću da snimaju da li imaju redovan seks ili ga nemaju pa da naplaćuju kazne.Ko ga nema ili slabo ga ima 10000 din.nedeljno jedanput 5000,svaki drugi dan 2000 a ko ga nema uopšte mora da polaže da nije oduzmu dozvolu.

Dragutin

pre 1 godinu

Ma dzaba su radari ako ja imam nekog iza radara i najbolje bi bilo naplati sve kazne koje su do sada napravljene i onda skoro da nebi ni trebao radar ali to nikada se nece dogiditi zato sto mi koji pravimo bezbroj prekrsaja imamo nekog koji stoji iza nas i cuva nas ZALOSNO

pajo

pre 1 godinu

U Grčkoj da prekoračiš brzinu ne možeš, toliko je velika; dalje na svim putevima (osim autobana) u Nemačkoj van naseljenog mesta je ograničenje po defaultu 100.
(milan, 22. april 2023 10:51

U Nemackoj u kojoj ja zivim ogranicenje na putu van naseljenog mesta iznosi 70km/h ako saobracajnim znakom nije drugacije odredjeno. Ne znam o kojoj ti Nemackoj pricas.

A onaj ko je veruje neka proveri na netu.

Brzi putevi, autoputevi imaju drugacija ogranicenja.

Sto se tice brzine u Srbiji ako sudimo po broju mrtvih u saobracaju, ona je i prevelika a kazne su preblage.

Trazite podatke o smrtnosti u saobracaju i uporedite.

I uporedite i kazne pa ima da se sokirate. Kazne u nemackoj su smesne u odnosu na plate a kada se to uporedi sa kaznama i platama u Srbiji i pogleda broj smrtnih slucajeva u saobracaju to je strasno koliko nase vozace treba dovesti u red.

www

pre 1 godinu

hahahha kaže postoji sa razlogom. na svako ograničenje dodaj po 50kmh, a često možeš i više i dobićeš realnu brzinu kojom tu treba da se vozi. naravno da to ne važi za gradske ulice u većim gradovima, selima itd ali ne sećam se da sam nekad video da tu mere brzinu. ali zato put kad pupinovom mostu, bukvalno auto put, ravan i širok kao pista a ograničenje 50.
@(mnemonic, 22. april 2023 09:00)

Odluku o granicenju brzine na odredjenim deonicama ne donose policajci, nego saobracajni strucnjaci. Postoji puno faktora koji uticu na to, a ne samo to da li je put ravan i sirok. Naravno da su i oni ljudi i mogu da naprave ponegde gresku u proceni. Ali ako mislis da je procena pogresna postoje legalni nacin da se greske isprave, a to sigurno nije anarhija i haos koji vlada u Srbiji, gde svako interpretira zakone onako kako on to zamislja.

C i n i k

pre 1 godinu

Srbija u kojoj se deca leče sms porukama ima para za radare koji će običnom gradjaninu da izbije i ono malo iz džepa
a kumovima, kumićima, mitrovićima i sinovima koji zgaze nekog .... ništa

glasali ste za njih sad uživajte
(Djile, 22. april 2023 08:52)


To za SMS, to imas i u USA i u D..
Nije to neka novost samo za Srb..cak misim da je i ideja nastala u Usa..
A sto se tice limenki radara, ja to mogu da prihvatim samo u "zoni 30" to mozda ima rezona, sve ostalo je preterivanje i hajka na vozace, narocito na autoputevima gde na svakih 500 m instalirali kamere za brzinu, besmisleno je jer 130 nije velika brzina za autoput..

C i n i k

pre 1 godinu

Ja sam cuo da ce ovakvih limenki radara do Nove godine biti bukvalno iza svakog znaka sa ogranicenjem "30", ko u CH..
Mislim da se preteruje i to bas, narocito na autoputevima gde su na svakih 500 m instalirali kamere..
SRB ima kvalitetne autoputeve, bolje ngo u D, pa i u CH , onaj koridor 10 je ceo bukvalno presvucen novim asfaltom, tako da bi ministarstvo trebalo da malo oslobodi ta ogranicenja bar za autoputeve i da bude dozvoljena brzina 150. Ili onaj autoput Pojate/ Preljina koji sam gledao na yt, njemu je sirina preko 35 m sto znaci dovoljno za 3 trake a ogranicenje ce biti 130?!
Oni koji ne podrzavaju to neka voze ispod 130 i sve ok, i samo da vam napomenem, brzina nije uzrok nezgoda na autoputevima, to je ADAC vise x objavljivao, vec umor, nepaznja i sl..

Misola

pre 1 godinu

Manite,se Vi Bobane radara, resite problem parking mesta u Novom Sadu i Beogradu...
Lako je puniti budzet tqko kako to drzava radi, od tih para učinite jednom nesto i za gradjane, da znaju da imaju državu a ne haračlije

mikin

pre 1 godinu

Kako se policija obracunava sa bahatim vozacima ocas posla. Par naj-radara i sve je reseno. Ali nikako da po'vataju one divlje slep-sluzbe na autoputu, koje same sebi prave posao! Ne mogu, pa to ti je.

720s X5M

pre 1 godinu

>>>Svi podaci koje prikupi radar su kriptovani i nije ih moguće izbrisati iz sistema", zaključio je Milinković.> "Novi radari će prioritetno biti postavljeni u zoni pešačkih prelaza, jer smo radeći na terenu imali situaciju da vozilo ide i preko 90 km na čas u zoni pešačkog prelaza, što je zaista zabrinjavajuće", zaključio je Milinković.

aijoji

pre 1 godinu

nece nas to nauciti da vozimo. nije brzina problem nego bahati vozaci i kultura u saboracaju. kazni ti za zmigavac i ne prostovanje znaka stop ili prava prvenstva sa 1000 evra pa ces rijesito problem. ovo sa brzinom je cisto punjenje budzeta

Tu smo gde smo i šta da se radi

pre 1 godinu

@www blago tebi!
Kada budeš malo putovao, videćeš da se baš tako i radi - u Nemačkoj te obaveštavaju gde se nalazi radar. Radar je tamo gde je opasno voziti brzo, a i tamo gde je ograničenje. To samo neko jadan može da smisli da se sakrije iza žbuna ili iza stuba od nadvožnjaka na auto-putu do Subotice.

Sash

pre 1 godinu

Samo treba da saobracajni policajac postavi kako treba parametre. A oni ne znaju ni sta znaci rijec parametar, a kamoli da ih postave...

Vojislav

pre 1 godinu

Stavite ih na Pupinov most i pazljivo merite ko vozi ubitacnih 51 km/h na ogromnom mostu sa po 3 trake u smeru i sve dalje do Zrenjaniskog puta. Ne 99 nego 100% vozaca bi napravilo prekrsaj jer je ogranicenje debilno i u svakoh drugoj zemlji nezamislivo!

007

pre 1 godinu

ssa, 22. april 2023 02:04

Naravno da imam pravo na komentar, tome uglavnom i služi ova opcija na portalu.

Ili treba samo vi zadovoljni građani da komentarišete?

Treba samo proći kroz komentare i pogledati šta većina misli o tom "poštenom" sistemu kažnjavanja. Onog momenta kada krivična dela u saobraćaju budu kažnjena zatvorom bez dobro nam poznatih izuzetaka, tada se može preći ova kapitalna ulaganja u opremu za hvatanje širokih narodnih masa u teškim prekršajima od 2-7 km/h prekoračenja.

Do tada, mrš uhljebi ...

milan

pre 1 godinu

Ovi što pišu "živim u Australiji, Nemačkoj, Ugandi, na Marsu... nisam jos nijednu kaznu platio, šta se bre bunite" previđaju samo jednu bitnu činjenicu: naša ograničenja su bizarno mala. U Grčkoj da prekoračiš brzinu ne možeš, toliko je velika; dalje na svim putevima (osim autobana) u Nemačkoj van naseljenog mesta je ograničenje po defaultu 100. Kod nas je u 90% ograničenje 60. Imamo najniža ograničenja na svetu upravo zbog kažnjavanja, verovatno u Keniji na peščanim drumovima stoje veća ograničenja. Svaki normalan vozač u Srbiji, čim sedne u auto, je u drugoj brzini već u prekršaju.

Soldier

pre 1 godinu

Zivim u Americi vec 4 godine. Postoje i ovde kamere, ali uglavnom oko škola . Na autoputevim, uvek vozim 5 milja iznad limita i skoro pa sam najsporiji auto na putu, jer se uglavnom vozi 10 milja na sat preko limita…… Jednostavno, svi tako voze, od istoka do zapada. Vozim kamion , pa znam . Nikada meni, niti ikome koga znam nije stigla kazna za prekoračenje brzine…….

(Neće do Boga, 22. april 2023 05:47)

Ja živim u Švajcarskoj, ovde radara ima na svakom koraku, stalnih i privremenih. Na primer, u gradu je ograničenje 50, ja podesim ograničenje brzine na autu na 54 i nema problema. Već na 56 (u autu) stiže prijava. U početku me nerviralo, a sada sam počeo da uživam u vožnji ovde.

Kad dođem u Beograd na jednu nedelju istraumiram se više nego za godinu dana vožnje u Švajcarskoj. Mnogo smo divlji i bahati u saobraćaju. Ginu nam ljudi u saobraćaju kao na frontu.

Jedini način da se to reši je kaznama.

I podržavam što neke reče ovde - a jel važi ako sam kum u Lamborghiniju? Ovde izgleda nema kumova… Ili ima osnovnih vrednosti da su stroga ograničenja u saobraćaju tu zbog naše dece.

Pradeda Mile

pre 1 godinu

@deda Gile
Druže, čiji si ti kum, pa tako soliš nama pamet? Šta se bre praviš lud, kao ne znaš kakva je ovo zemlja kriminalaca. Samo ovde možeš da dobiješ nanogicu kad pregaziš nekoga, nemaš dva minuta snimka sa naplatne rampe kad ubiješ nekoga, uhapsiš auto, a ne vozača-kumića, itd, itd... Pun mi bre takvih pametnjakovića

Mlata

pre 1 godinu

Naravno da cilj nije bezbednost saobraćaja nego punjenje budžeta. Svi ti McLareni i Lambordžiniji koštaju i narod treba da donira pare da se kumovi voze. I naravno da ako si kum da si iznad zakona. Tako da narode samo glasaj za derikože i lopove, ali nemoj posle da se žališ kada ti naplaćuju harač.

ivan

pre 1 godinu

"Kriptovani i nije moguce obrisati ih iz sistema" buahahahahahah odavno vecu glupost nisam cuo. Pa vi stvarno mislite da narod sisa vesla???
Kako bi bilo lepo cuti da uloze novac u obrazovanje dece umesto u radare
(Mare, 21. april 2023 19:54)

takvi kao ti su najveci sisaci. Da je vest bila da je ulozeno u obrazovanje tvoj komentar bi bio "dzaba obrazovanje kad nam decu pobise besni vozaci". Drzava ulaze u sve i svasta, ali ne moze u SVE MAKSIMALNO. Uvek ce neko biti nezadovoljan.

Na prvom mestu treba da bude bezbednost. Pogledaj komentare svojih pajtasa ovde. Sve ludaci, bune se jer ne mogu da voze 90 u zoni pesackog. Slazem se da je na pojedinim putevima ogranicenje prenisko, ali mi ne mozemo ni osnovne stvari da savladamo - prvenstvo, zmigavci, ne koriscvenje trube, upaljene farove, propustanje pesaka... Vise od pola nacije ne zna sta treba da radi u kruznom toku. Kad to savladamo i kad smo bezbedni e onda mozemo da pricamo o drugim stvarima.

Dzaba ti to obrazovanje kad nista u skoli nisi naucio, a nije to do skole vec do tebe.

mnemonic

pre 1 godinu

je po tebi resenje, da kontrolisu brzinu samo tamo gde svi znaju da kontrolisu ? Svasta. Ogranicenje brzine postoji sa razlogom i vazi
na SVIM javnim putevima. Upravo takva skrivena kontrola je odlican nacin da nateraju ljude da postuju pravila, jer ako ne znaju gde je kontrola, ima vise da vode racuna. Objasni ti meni o kakvom se tu "lopovluku" radi ? Ako vozis onoliko koliko pise, garantovano neces platiti ni jedan jedini dinar.
(www, 22. april 2023 07:25)
8

hahahha kaže postoji sa razlogom. na svako ograničenje dodaj po 50kmh, a često možeš i više i dobićeš realnu brzinu kojom tu treba da se vozi. naravno da to ne važi za gradske ulice u većim gradovima, selima itd ali ne sećam se da sam nekad video da tu mere brzinu. ali zato put kad pupinovom mostu, bukvalno auto put, ravan i širok kao pista a ograničenje 50.

Goran

pre 1 godinu

Deri narodu kozu sa ledja, i ovako ćuti na sve
(Ja, 21. april 2023 21:44)

I da tebe pustimo da divljas i trosis pare na benzin umesto na kaznu. Bolje cuti, nesreco.

n6

pre 1 godinu

od cela 3 radara koji stigli u Srbiju 2 komada su u Nišu. ne znam po kom to kriterijumu ali juče jedan bio kod vojne bolnice a drugi na ledenoj steni. stave ga na tronožac ispod njega baterija, uštekaju ga da se što manje vidi i pomere se i tako ga ostave sat -dva pa sračunajte koji je to priliv novca po jednom satu! samo nas globe i deru

Djile

pre 1 godinu

Srbija u kojoj se deca leče sms porukama ima para za radare koji će običnom gradjaninu da izbije i ono malo iz džepa
a kumovima, kumićima, mitrovićima i sinovima koji zgaze nekog .... ništa

glasali ste za njih sad uživajte

Rampastilskin

pre 1 godinu

Uzimate saobraćajcima hleb iz usta jer neće moći sad da uzimaju lovu za ovo kad uhvate nekoga u prekršaju jer ne može da se obriše iz sistema.

janosh

pre 1 godinu

"Saobraćajni policajac ima obavezu da postavi radar na određenoj lokaciji, podesi parametre, a nakon toga samo nadgleda rad."

Ako je ovo taj radar kao na slici onda policajca treba smestiti u ludaru obzirom na mesto na koje je "smestio" radar!

S.O.P

pre 1 godinu

Koliko vas bre ima još i radare mobilne postavljate,a smanjili ste ograničenje na minimum svaki drugi vozač prekrši jer je nemoguce voziti jedino neki auto sa dve do tri brzine da se vozi da to ne bi prekršili.Nemoj da vas iznenadi kad vam neko polije benzinom te radare i zapali.

www

pre 1 godinu

Gospoda je ga je na jednom potezu cak i sakrila iza zida da kad prodjes pored njega ne vidis ga al on tebe vidi odpozadi. Dok se ne udruzimo da se resetuje ta policijska masa u sluzbi lopovluka nema nista.
(Petar, 21. april 2023 19:27)

I sta je po tebi resenje, da kontrolisu brzinu samo tamo gde svi znaju da kontrolisu ? Svasta. Ogranicenje brzine postoji sa razlogom i vazi
na SVIM javnim putevima. Upravo takva skrivena kontrola je odlican nacin da nateraju ljude da postuju pravila, jer ako ne znaju gde je kontrola, ima vise da vode racuna. Objasni ti meni o kakvom se tu "lopovluku" radi ? Ako vozis onoliko koliko pise, garantovano neces platiti ni jedan jedini dinar.

Aleksa22

pre 1 godinu

Policija je NAJOMRAŽENIJA SLUŽBA U DRŽAVI!?
Isključivo postoji,da čuva vlast korumpiranih i lažljivih političara,i diktatora na vlasti,da batina narod na demonstracijama,gde god može da pljačka narod,u dilu je sa dilerima droge i šverca uopšte,a sve to kao u "interesu naroda" koji ih plaća???

Neće do Boga

pre 1 godinu

Zivim u Americi vec 4 godine. Postoje i ovde kamere, ali uglavnom oko škola . Na autoputevim, uvek vozim 5 milja iznad limita i skoro pa sam najsporiji auto na putu, jer se uglavnom vozi 10 milja na sat preko limita…… Jednostavno, svi tako voze, od istoka do zapada. Vozim kamion , pa znam . Nikada meni, niti ikome koga znam nije stigla kazna za prekoračenje brzine……. To sto su uveli i uvode u Srbiji, nije zbog bezbednosti saobracaja, to je zbog popunjavanja budžeta i to je to. Drakonske kazne za nasilnicku vožnji i ubistvo u saobraćaju , kao i dobri putevi, su mere bezbednosti…… Ovo je čisto maltretiranje ljudi i uzimanje para na foru…… a pogotovu sto će vrv pisati kazne i za prekoračenje od 3-7 km na čas ….. Tako da , ljudi, glasali ste, uživajte .

Cile Mile

pre 1 godinu

Postoji li policijski radar za tatine sinove koji se bahate i svesno krše saobraćajna pravila? Siguran sam da su imuni i na ovaj radar koji efikasno "lovi" ostale...

SS

pre 1 godinu

Samo pritiskaju i pune budžet, tako jedino znaju.

Pošto od bilo kakvog vida revolta nema ništa, zanima me dokle?
Koliko je potrebno Srbinu da ga vlast vaćari, da bi se probudio?

Pozdrav za ove što kažu da samo poštuješ propise i sve će biti u redu.
Vidimo se na komentarima kad vam stigne kazna za 51 km/h.

Lucky

pre 1 godinu

Slazem se 100% ali samo onda kad SUD bude jedinstven za sve nas.Toliko rupa ima u zakonu i sprovodjenju istog da mi je vise muka od ovakvih dusebriznika!!!! SUD jednostavno za pojedine ostavi predmet da zastari,placace samo obican svet.Kumovi,braca,sestre....i dalje ce se ponasti nasilnicki!!! Takodje saobracajna pilicija je ta koja treba da nadgleda i puteve,ulice,apsolutno sve saobracajnice. Imaju ovlascenja da naloze ili kazne odgovorne za odrzavanje puteva zbog rupa,,,talsa,, izbocina....Upropastis.o automobile po ,,asfaltiranim,, saobracajnicama!

ssa

pre 1 godinu

Stvarno ne žale para, samo da što više otimaju od običnog naroda za prekršaje. A odabrani rade šta hoće.
(007, 21. april 2023 17:37)

Kako obican narod ako pravi prekrsaje, nemoj da prave prekrsaje i nece kako ti kazes da im "otimaju". Boze svako li danas ima pravo na komentar

Prebranac

pre 1 godinu

Pozdrav sa bulevara,napolju je duboka noć i sve se trese od škripe,divljanja i grmljavine sportskih auspuha.Policije nema nigde,sakrila se u mišju rupu ili umorila od pisanja prekršaja bakicama oko pijace i poštenim građanima na putu do posla.

Strahinja Nebojša

pre 1 godinu

U Americi kupiš radar skener koji nije zakonom zabranjen,cirka $180-200 za pristojnu verziju i ne boli glava. “Vidi” pandurski radar na dovoljnoj udaljenosti da imaš vremena da se spustiš na dozvoljenu brzinu,čak i iza uzbrdice,krivine,zgrade-objekta.

Ja se preporodio od kad ga imam,poslednjih 6-7 godina nisam ni jednu kaznu platio. Bar ne za prekoračenje brzine.

asfalt

pre 1 godinu

A da popravite lokalne puteve? Pootpadoše nam točkovi.
(Građanin, 21. april 2023 18:17)

Ma kakvi. Od HUN/SRB granice od malih graničnih prelaza u Severnom Banatu u pravcu Kikinde 30km/h - 40km/h vozikaš se kao da voziš traktor. Strašno ljudi, jezivo. Uništiš vozilo, opasno je život i izgubiš i vreme. Pravimo nauku od asfaltiranja puteve 2023. godine u srcu Evrope.!?

Beobrad

pre 1 godinu

Preteraste ga braćo državna.
Malo vam je bilo Oko sokolovo, parking kazne, nego sad imamo i smart radar.
A sto u centru Beograda mozes ceo trap da razvalis, koga uši bole.
Ne kući se tako kuća, državo Srbijo.

deda Gile

pre 1 godinu

Braco srbi zasto ste toliko negativni kada je u pitanju postovanje propisa i zakona? Sve dok vecina ne promijeni misljenje o ovome sto sam naveo,nema vama spasa.Zivim u Kanadi 25 godina,da li vijerujete da supruga i ja za navedeno vrijeme jos nikada nismo platili niti jednu kaznu u saobracaju.

Djura

pre 1 godinu

To je apsolutno dobra stvar i nije nikako moguce da bides ostecen kao ucesnik u saobracaju. Jedino resenje je postovati saobracajne propise i nikakav problem apsolutno nemas

Petar

pre 1 godinu

Kako onomad rekose nije im cilj da pune budzet nego da povecaju bezbednost, u Nisu ga vec 3 dana koriste 24/7 na mestima na kojima uopste nisu toliko ceste saobracajke ali su dobra za radar po 3 trake na pravcu a ogranicenje 50. Gospoda je ga je na jednom potezu cak i sakrila iza zida da kad prodjes pored njega ne vidis ga al on tebe vidi odpozadi. Dok se ne udruzimo da se resetuje ta policijska masa u sluzbi lopovluka nema nista.

Mare

pre 1 godinu

"Kriptovani i nije moguce obrisati ih iz sistema" buahahahahahah odavno vecu glupost nisam cuo. Pa vi stvarno mislite da narod sisa vesla???
Kako bi bilo lepo cuti da uloze novac u obrazovanje dece umesto u radare

Opposite People

pre 1 godinu

Ja ovde gde živim koristim amiGO. Ima opciju überlagerungsmodus I preklopim je sa Google maps pa izgleda kao da mi Google mape ima upozorenja za Fiksne I mobilne radare. Vrrrrlo korisna stvarčica. Sve preporuke.

Novi Kozarci vole Partizan!

pre 1 godinu

Хоће снимци важити и за свите са ротацијам које јуре брзином ваздуплохова између радног доручка, радног ручка и радне вечаре? Ако хоће 'е онда је то права инвестиција ако неће онда је то још један јалов трошак на терет нерођеног потомства ако преживи белу кугу.
(Црни Оскар, 21. april 2023 16:57)

Oskare u du*pe te poljubim! AMIN!

Andy

pre 1 godinu

"Novi radari će prioritetno biti postavljeni u zoni pešačkih prelaza, jer smo radeći na terenu imali situaciju da vozilo ide i preko 90 km na čas u zoni pešačkog prelaza, što je zaista zabrinjavajuće", zaključio je Milinković."

Nije frka, može da se ide toliko. I tako se u Srbiji dobije samo nanogica ako se na pešačkom ubije devojka od 17 godina. Samo da je "tata" neki od odabranih i nema frke. Reši se sve. Na žalost, mi obični građani smo ustvari ta devojka, tako da naši životi ne vrede više od nanogica. Gaziće nas oni i dalje. Tame ko ide 90 nije frka da plati kaznu, ako uopšte ima dozvolu.

Pop

pre 1 godinu

Dolazi vreme kada će brza i moćna kola biti "out" a malolitražna i ekonomična, "in"...

...nema svrhe jurcati preko 140-150km/h!

ps ja takvog konja za trku imam, odavno!

Црни Оскар

pre 1 godinu

Хоће снимци важити и за свите са ротацијам које јуре брзином ваздуплохова између радног доручка, радног ручка и радне вечаре? Ако хоће 'е онда је то права инвестиција ако неће онда је то још један јалов трошак на терет нерођеног потомства ако преживи белу кугу.

Црни Оскар

pre 1 godinu

Хоће снимци важити и за свите са ротацијам које јуре брзином ваздуплохова између радног доручка, радног ручка и радне вечаре? Ако хоће 'е онда је то права инвестиција ако неће онда је то још један јалов трошак на терет нерођеног потомства ако преживи белу кугу.

Andy

pre 1 godinu

"Novi radari će prioritetno biti postavljeni u zoni pešačkih prelaza, jer smo radeći na terenu imali situaciju da vozilo ide i preko 90 km na čas u zoni pešačkog prelaza, što je zaista zabrinjavajuće", zaključio je Milinković."

Nije frka, može da se ide toliko. I tako se u Srbiji dobije samo nanogica ako se na pešačkom ubije devojka od 17 godina. Samo da je "tata" neki od odabranih i nema frke. Reši se sve. Na žalost, mi obični građani smo ustvari ta devojka, tako da naši životi ne vrede više od nanogica. Gaziće nas oni i dalje. Tame ko ide 90 nije frka da plati kaznu, ako uopšte ima dozvolu.

Beobrad

pre 1 godinu

Preteraste ga braćo državna.
Malo vam je bilo Oko sokolovo, parking kazne, nego sad imamo i smart radar.
A sto u centru Beograda mozes ceo trap da razvalis, koga uši bole.
Ne kući se tako kuća, državo Srbijo.

Petar

pre 1 godinu

Kako onomad rekose nije im cilj da pune budzet nego da povecaju bezbednost, u Nisu ga vec 3 dana koriste 24/7 na mestima na kojima uopste nisu toliko ceste saobracajke ali su dobra za radar po 3 trake na pravcu a ogranicenje 50. Gospoda je ga je na jednom potezu cak i sakrila iza zida da kad prodjes pored njega ne vidis ga al on tebe vidi odpozadi. Dok se ne udruzimo da se resetuje ta policijska masa u sluzbi lopovluka nema nista.

Mare

pre 1 godinu

"Kriptovani i nije moguce obrisati ih iz sistema" buahahahahahah odavno vecu glupost nisam cuo. Pa vi stvarno mislite da narod sisa vesla???
Kako bi bilo lepo cuti da uloze novac u obrazovanje dece umesto u radare

Novi Kozarci vole Partizan!

pre 1 godinu

Хоће снимци важити и за свите са ротацијам које јуре брзином ваздуплохова између радног доручка, радног ручка и радне вечаре? Ако хоће 'е онда је то права инвестиција ако неће онда је то још један јалов трошак на терет нерођеног потомства ако преживи белу кугу.
(Црни Оскар, 21. april 2023 16:57)

Oskare u du*pe te poljubim! AMIN!

Opposite People

pre 1 godinu

Ja ovde gde živim koristim amiGO. Ima opciju überlagerungsmodus I preklopim je sa Google maps pa izgleda kao da mi Google mape ima upozorenja za Fiksne I mobilne radare. Vrrrrlo korisna stvarčica. Sve preporuke.

Aleksa22

pre 1 godinu

Policija je NAJOMRAŽENIJA SLUŽBA U DRŽAVI!?
Isključivo postoji,da čuva vlast korumpiranih i lažljivih političara,i diktatora na vlasti,da batina narod na demonstracijama,gde god može da pljačka narod,u dilu je sa dilerima droge i šverca uopšte,a sve to kao u "interesu naroda" koji ih plaća???

Neće do Boga

pre 1 godinu

Zivim u Americi vec 4 godine. Postoje i ovde kamere, ali uglavnom oko škola . Na autoputevim, uvek vozim 5 milja iznad limita i skoro pa sam najsporiji auto na putu, jer se uglavnom vozi 10 milja na sat preko limita…… Jednostavno, svi tako voze, od istoka do zapada. Vozim kamion , pa znam . Nikada meni, niti ikome koga znam nije stigla kazna za prekoračenje brzine……. To sto su uveli i uvode u Srbiji, nije zbog bezbednosti saobracaja, to je zbog popunjavanja budžeta i to je to. Drakonske kazne za nasilnicku vožnji i ubistvo u saobraćaju , kao i dobri putevi, su mere bezbednosti…… Ovo je čisto maltretiranje ljudi i uzimanje para na foru…… a pogotovu sto će vrv pisati kazne i za prekoračenje od 3-7 km na čas ….. Tako da , ljudi, glasali ste, uživajte .

deda Gile

pre 1 godinu

Braco srbi zasto ste toliko negativni kada je u pitanju postovanje propisa i zakona? Sve dok vecina ne promijeni misljenje o ovome sto sam naveo,nema vama spasa.Zivim u Kanadi 25 godina,da li vijerujete da supruga i ja za navedeno vrijeme jos nikada nismo platili niti jednu kaznu u saobracaju.

Pop

pre 1 godinu

Dolazi vreme kada će brza i moćna kola biti "out" a malolitražna i ekonomična, "in"...

...nema svrhe jurcati preko 140-150km/h!

ps ja takvog konja za trku imam, odavno!

Rampastilskin

pre 1 godinu

Uzimate saobraćajcima hleb iz usta jer neće moći sad da uzimaju lovu za ovo kad uhvate nekoga u prekršaju jer ne može da se obriše iz sistema.

S.O.P

pre 1 godinu

Koliko vas bre ima još i radare mobilne postavljate,a smanjili ste ograničenje na minimum svaki drugi vozač prekrši jer je nemoguce voziti jedino neki auto sa dve do tri brzine da se vozi da to ne bi prekršili.Nemoj da vas iznenadi kad vam neko polije benzinom te radare i zapali.

Prebranac

pre 1 godinu

Pozdrav sa bulevara,napolju je duboka noć i sve se trese od škripe,divljanja i grmljavine sportskih auspuha.Policije nema nigde,sakrila se u mišju rupu ili umorila od pisanja prekršaja bakicama oko pijace i poštenim građanima na putu do posla.

Cile Mile

pre 1 godinu

Postoji li policijski radar za tatine sinove koji se bahate i svesno krše saobraćajna pravila? Siguran sam da su imuni i na ovaj radar koji efikasno "lovi" ostale...

Vojislav

pre 1 godinu

Stavite ih na Pupinov most i pazljivo merite ko vozi ubitacnih 51 km/h na ogromnom mostu sa po 3 trake u smeru i sve dalje do Zrenjaniskog puta. Ne 99 nego 100% vozaca bi napravilo prekrsaj jer je ogranicenje debilno i u svakoh drugoj zemlji nezamislivo!

milan

pre 1 godinu

Ovi što pišu "živim u Australiji, Nemačkoj, Ugandi, na Marsu... nisam jos nijednu kaznu platio, šta se bre bunite" previđaju samo jednu bitnu činjenicu: naša ograničenja su bizarno mala. U Grčkoj da prekoračiš brzinu ne možeš, toliko je velika; dalje na svim putevima (osim autobana) u Nemačkoj van naseljenog mesta je ograničenje po defaultu 100. Kod nas je u 90% ograničenje 60. Imamo najniža ograničenja na svetu upravo zbog kažnjavanja, verovatno u Keniji na peščanim drumovima stoje veća ograničenja. Svaki normalan vozač u Srbiji, čim sedne u auto, je u drugoj brzini već u prekršaju.

Djura

pre 1 godinu

To je apsolutno dobra stvar i nije nikako moguce da bides ostecen kao ucesnik u saobracaju. Jedino resenje je postovati saobracajne propise i nikakav problem apsolutno nemas

asfalt

pre 1 godinu

A da popravite lokalne puteve? Pootpadoše nam točkovi.
(Građanin, 21. april 2023 18:17)

Ma kakvi. Od HUN/SRB granice od malih graničnih prelaza u Severnom Banatu u pravcu Kikinde 30km/h - 40km/h vozikaš se kao da voziš traktor. Strašno ljudi, jezivo. Uništiš vozilo, opasno je život i izgubiš i vreme. Pravimo nauku od asfaltiranja puteve 2023. godine u srcu Evrope.!?

SS

pre 1 godinu

Samo pritiskaju i pune budžet, tako jedino znaju.

Pošto od bilo kakvog vida revolta nema ništa, zanima me dokle?
Koliko je potrebno Srbinu da ga vlast vaćari, da bi se probudio?

Pozdrav za ove što kažu da samo poštuješ propise i sve će biti u redu.
Vidimo se na komentarima kad vam stigne kazna za 51 km/h.

janosh

pre 1 godinu

"Saobraćajni policajac ima obavezu da postavi radar na određenoj lokaciji, podesi parametre, a nakon toga samo nadgleda rad."

Ako je ovo taj radar kao na slici onda policajca treba smestiti u ludaru obzirom na mesto na koje je "smestio" radar!

Tu smo gde smo i šta da se radi

pre 1 godinu

@www blago tebi!
Kada budeš malo putovao, videćeš da se baš tako i radi - u Nemačkoj te obaveštavaju gde se nalazi radar. Radar je tamo gde je opasno voziti brzo, a i tamo gde je ograničenje. To samo neko jadan može da smisli da se sakrije iza žbuna ili iza stuba od nadvožnjaka na auto-putu do Subotice.

Lucky

pre 1 godinu

Slazem se 100% ali samo onda kad SUD bude jedinstven za sve nas.Toliko rupa ima u zakonu i sprovodjenju istog da mi je vise muka od ovakvih dusebriznika!!!! SUD jednostavno za pojedine ostavi predmet da zastari,placace samo obican svet.Kumovi,braca,sestre....i dalje ce se ponasti nasilnicki!!! Takodje saobracajna pilicija je ta koja treba da nadgleda i puteve,ulice,apsolutno sve saobracajnice. Imaju ovlascenja da naloze ili kazne odgovorne za odrzavanje puteva zbog rupa,,,talsa,, izbocina....Upropastis.o automobile po ,,asfaltiranim,, saobracajnicama!

Sash

pre 1 godinu

Samo treba da saobracajni policajac postavi kako treba parametre. A oni ne znaju ni sta znaci rijec parametar, a kamoli da ih postave...

www

pre 1 godinu

Gospoda je ga je na jednom potezu cak i sakrila iza zida da kad prodjes pored njega ne vidis ga al on tebe vidi odpozadi. Dok se ne udruzimo da se resetuje ta policijska masa u sluzbi lopovluka nema nista.
(Petar, 21. april 2023 19:27)

I sta je po tebi resenje, da kontrolisu brzinu samo tamo gde svi znaju da kontrolisu ? Svasta. Ogranicenje brzine postoji sa razlogom i vazi
na SVIM javnim putevima. Upravo takva skrivena kontrola je odlican nacin da nateraju ljude da postuju pravila, jer ako ne znaju gde je kontrola, ima vise da vode racuna. Objasni ti meni o kakvom se tu "lopovluku" radi ? Ako vozis onoliko koliko pise, garantovano neces platiti ni jedan jedini dinar.

Mlata

pre 1 godinu

Naravno da cilj nije bezbednost saobraćaja nego punjenje budžeta. Svi ti McLareni i Lambordžiniji koštaju i narod treba da donira pare da se kumovi voze. I naravno da ako si kum da si iznad zakona. Tako da narode samo glasaj za derikože i lopove, ali nemoj posle da se žališ kada ti naplaćuju harač.

Pradeda Mile

pre 1 godinu

@deda Gile
Druže, čiji si ti kum, pa tako soliš nama pamet? Šta se bre praviš lud, kao ne znaš kakva je ovo zemlja kriminalaca. Samo ovde možeš da dobiješ nanogicu kad pregaziš nekoga, nemaš dva minuta snimka sa naplatne rampe kad ubiješ nekoga, uhapsiš auto, a ne vozača-kumića, itd, itd... Pun mi bre takvih pametnjakovića

007

pre 1 godinu

ssa, 22. april 2023 02:04

Naravno da imam pravo na komentar, tome uglavnom i služi ova opcija na portalu.

Ili treba samo vi zadovoljni građani da komentarišete?

Treba samo proći kroz komentare i pogledati šta većina misli o tom "poštenom" sistemu kažnjavanja. Onog momenta kada krivična dela u saobraćaju budu kažnjena zatvorom bez dobro nam poznatih izuzetaka, tada se može preći ova kapitalna ulaganja u opremu za hvatanje širokih narodnih masa u teškim prekršajima od 2-7 km/h prekoračenja.

Do tada, mrš uhljebi ...

Strahinja Nebojša

pre 1 godinu

U Americi kupiš radar skener koji nije zakonom zabranjen,cirka $180-200 za pristojnu verziju i ne boli glava. “Vidi” pandurski radar na dovoljnoj udaljenosti da imaš vremena da se spustiš na dozvoljenu brzinu,čak i iza uzbrdice,krivine,zgrade-objekta.

Ja se preporodio od kad ga imam,poslednjih 6-7 godina nisam ni jednu kaznu platio. Bar ne za prekoračenje brzine.

aijoji

pre 1 godinu

nece nas to nauciti da vozimo. nije brzina problem nego bahati vozaci i kultura u saboracaju. kazni ti za zmigavac i ne prostovanje znaka stop ili prava prvenstva sa 1000 evra pa ces rijesito problem. ovo sa brzinom je cisto punjenje budzeta

C i n i k

pre 1 godinu

Kako se policija obracunava sa bahatim vozacima ocas posla. Par naj-radara i sve je reseno. Ali nikako da po'vataju one divlje slep-sluzbe na autoputu, koje same sebi prave posao! Ne mogu, pa to ti je.
(mikin, 22. april 2023 14:17)


Da, kao i oni divlji taxisti na aerodromu, za njih ne postoji radar..

Soldier

pre 1 godinu

Zivim u Americi vec 4 godine. Postoje i ovde kamere, ali uglavnom oko škola . Na autoputevim, uvek vozim 5 milja iznad limita i skoro pa sam najsporiji auto na putu, jer se uglavnom vozi 10 milja na sat preko limita…… Jednostavno, svi tako voze, od istoka do zapada. Vozim kamion , pa znam . Nikada meni, niti ikome koga znam nije stigla kazna za prekoračenje brzine…….

(Neće do Boga, 22. april 2023 05:47)

Ja živim u Švajcarskoj, ovde radara ima na svakom koraku, stalnih i privremenih. Na primer, u gradu je ograničenje 50, ja podesim ograničenje brzine na autu na 54 i nema problema. Već na 56 (u autu) stiže prijava. U početku me nerviralo, a sada sam počeo da uživam u vožnji ovde.

Kad dođem u Beograd na jednu nedelju istraumiram se više nego za godinu dana vožnje u Švajcarskoj. Mnogo smo divlji i bahati u saobraćaju. Ginu nam ljudi u saobraćaju kao na frontu.

Jedini način da se to reši je kaznama.

I podržavam što neke reče ovde - a jel važi ako sam kum u Lamborghiniju? Ovde izgleda nema kumova… Ili ima osnovnih vrednosti da su stroga ograničenja u saobraćaju tu zbog naše dece.

mikin

pre 1 godinu

Kako se policija obracunava sa bahatim vozacima ocas posla. Par naj-radara i sve je reseno. Ali nikako da po'vataju one divlje slep-sluzbe na autoputu, koje same sebi prave posao! Ne mogu, pa to ti je.

net

pre 1 godinu

U Nemackoj u kojoj ja zivim ogranicenje na putu van naseljenog mesta iznosi 70km/h ako saobracajnim znakom nije drugacije odredjeno. Ne znam o kojoj ti Nemackoj pricas.

A onaj ko je veruje neka proveri na netu.

@(pajo, 22. april 2023 18:52)

To nije tacno. Maksimalno ogranicenje brzine van naseljenog mesta u Nemackoj, ne racunujuci autoput, za vozila do 3,5T, ako znakom nije drugacije odredjeno, jeste 100 km/h. A posto se pozivas na Internet evo ti link na zvanicni stvo:
https://www.stvo.de/strassenverkehrsordnung/91-3-geschwindigkeit

n6

pre 1 godinu

od cela 3 radara koji stigli u Srbiju 2 komada su u Nišu. ne znam po kom to kriterijumu ali juče jedan bio kod vojne bolnice a drugi na ledenoj steni. stave ga na tronožac ispod njega baterija, uštekaju ga da se što manje vidi i pomere se i tako ga ostave sat -dva pa sračunajte koji je to priliv novca po jednom satu! samo nas globe i deru

Stanko

pre 1 godinu

besmisleno je jer 130 nije velika brzina za autoput..
(C i n i k, 22. april

Gledam onomad ženski spust... Na pojedinim deonicama žene voze oko 130 km na sat... Ej, na dve skije... A mi 130 na auto putu, pa ovde mnogi kažu da je i to previše... Iako već i deca znaju da u Nemačkoj na auto banu generalno nema ograničenja, a da su Nemci u vrhu po bezbednosti. Ovde su faktor neuki i drski vozači, loši putevi... a ne brzina na auto putu. Evo, kad je na auto putu bila teža saobraćajka... A na Zrenjanincu i sličnim putevima, svaki dan neko strada...

9999999

pre 1 godinu

Ovakvi radari ne sluze za bezbednost vec za skupljanje para od vec napacenog naroda, slusam neki dan policajac koji prica o ovom radaru kaze, stavljamo ih tamo gde je kriticno, pa druze stavi ga gde je kriticno ali obavesti vozace da je to kriticna deonica i da radar meri brzinu i onda je ok ali ne, oni se sakrijh u njivu a radar ostave na ulici i samo slika, ne znam cemu sve ovo i zasto se maltretira narod, previse smo nervozni i pod stresom i jos nam trebaju kazne zbog 10 20 kmh preko nerealnih ogranicenja brzine...

Petar

pre 1 godinu

Pitam se da li ti inžinjeri koji izmišljaju i projektuju ova sokoćala, da li voze auto? To mora da su neki nesposobnjakovići štreberi koji nisu ni potrčali u životu, a verovatno ni nemaju vozačku dozvolu.

Djile

pre 1 godinu

Srbija u kojoj se deca leče sms porukama ima para za radare koji će običnom gradjaninu da izbije i ono malo iz džepa
a kumovima, kumićima, mitrovićima i sinovima koji zgaze nekog .... ništa

glasali ste za njih sad uživajte

mnemonic

pre 1 godinu

je po tebi resenje, da kontrolisu brzinu samo tamo gde svi znaju da kontrolisu ? Svasta. Ogranicenje brzine postoji sa razlogom i vazi
na SVIM javnim putevima. Upravo takva skrivena kontrola je odlican nacin da nateraju ljude da postuju pravila, jer ako ne znaju gde je kontrola, ima vise da vode racuna. Objasni ti meni o kakvom se tu "lopovluku" radi ? Ako vozis onoliko koliko pise, garantovano neces platiti ni jedan jedini dinar.
(www, 22. april 2023 07:25)
8

hahahha kaže postoji sa razlogom. na svako ograničenje dodaj po 50kmh, a često možeš i više i dobićeš realnu brzinu kojom tu treba da se vozi. naravno da to ne važi za gradske ulice u većim gradovima, selima itd ali ne sećam se da sam nekad video da tu mere brzinu. ali zato put kad pupinovom mostu, bukvalno auto put, ravan i širok kao pista a ograničenje 50.

Veliki brat

pre 1 godinu

Odluku o granicenju brzine na odredjenim deonicama ne donose policajci, nego saobracajni strucnjaci...
(www, 22. april 2023 17:07)

Tačno, samo što je to za većinu puteva zadnji put urađeno pre 50 godina, a od tada mnoge magistrale su proširivane i rekonstruisane, međutim ostala su ista ograničenja kao iz vremena fića i jugića, kada su ti putevi bili znatno uži, nije bilo zaštitne ograde, itd.

ivan

pre 1 godinu

"Kriptovani i nije moguce obrisati ih iz sistema" buahahahahahah odavno vecu glupost nisam cuo. Pa vi stvarno mislite da narod sisa vesla???
Kako bi bilo lepo cuti da uloze novac u obrazovanje dece umesto u radare
(Mare, 21. april 2023 19:54)

takvi kao ti su najveci sisaci. Da je vest bila da je ulozeno u obrazovanje tvoj komentar bi bio "dzaba obrazovanje kad nam decu pobise besni vozaci". Drzava ulaze u sve i svasta, ali ne moze u SVE MAKSIMALNO. Uvek ce neko biti nezadovoljan.

Na prvom mestu treba da bude bezbednost. Pogledaj komentare svojih pajtasa ovde. Sve ludaci, bune se jer ne mogu da voze 90 u zoni pesackog. Slazem se da je na pojedinim putevima ogranicenje prenisko, ali mi ne mozemo ni osnovne stvari da savladamo - prvenstvo, zmigavci, ne koriscvenje trube, upaljene farove, propustanje pesaka... Vise od pola nacije ne zna sta treba da radi u kruznom toku. Kad to savladamo i kad smo bezbedni e onda mozemo da pricamo o drugim stvarima.

Dzaba ti to obrazovanje kad nista u skoli nisi naucio, a nije to do skole vec do tebe.

milos

pre 1 godinu

Odluku o granicenju brzine na odredjenim deonicama ne donose policajci, nego saobracajni strucnjaci. Postoji puno faktora koji uticu na to, a ne samo to da li je put ravan i sirok. Naravno da su i oni ljudi i mogu da naprave ponegde gresku u proceni. Ali ako mislis da je procena pogresna postoje legalni nacin da se greske isprave, a to sigurno nije anarhija i haos koji vlada u Srbiji, gde svako interpretira zakone onako kako on to zamislja.
(www, 22. april 2023 17:07)
sve zakone o saobracaju pisu bivsi i penzionisani POLICAJCI. Struka se tu ne pita nista,nemoj da si naivan

Djole

pre 1 godinu

Koliko nenormalnih komentara, tacno oslikava stanje na putevima!
Gospodo, da li bi ste vise voleli (ne daj Boze nikome) da vas ili nekog koga volite udari auto sa 30 na sat ili 90???
Umesto da kazete super, da se uvede reda na putevima, komentari su skroz suprotni.
Nemacka ima na stotine tih radara, za 5 godina sam dobio tri kazne po oko 20ak evra. Da vidite kako svi voze po PSu, i kad je ogranicenje 30!

ssa

pre 1 godinu

Stvarno ne žale para, samo da što više otimaju od običnog naroda za prekršaje. A odabrani rade šta hoće.
(007, 21. april 2023 17:37)

Kako obican narod ako pravi prekrsaje, nemoj da prave prekrsaje i nece kako ti kazes da im "otimaju". Boze svako li danas ima pravo na komentar

Misola

pre 1 godinu

Manite,se Vi Bobane radara, resite problem parking mesta u Novom Sadu i Beogradu...
Lako je puniti budzet tqko kako to drzava radi, od tih para učinite jednom nesto i za gradjane, da znaju da imaju državu a ne haračlije

Petar

pre 1 godinu

Trebalo bi da radare i kamere ugrade u svaku kuću da snimaju da li imaju redovan seks ili ga nemaju pa da naplaćuju kazne.Ko ga nema ili slabo ga ima 10000 din.nedeljno jedanput 5000,svaki drugi dan 2000 a ko ga nema uopšte mora da polaže da nije oduzmu dozvolu.

C i n i k

pre 1 godinu

Ja sam cuo da ce ovakvih limenki radara do Nove godine biti bukvalno iza svakog znaka sa ogranicenjem "30", ko u CH..
Mislim da se preteruje i to bas, narocito na autoputevima gde su na svakih 500 m instalirali kamere..
SRB ima kvalitetne autoputeve, bolje ngo u D, pa i u CH , onaj koridor 10 je ceo bukvalno presvucen novim asfaltom, tako da bi ministarstvo trebalo da malo oslobodi ta ogranicenja bar za autoputeve i da bude dozvoljena brzina 150. Ili onaj autoput Pojate/ Preljina koji sam gledao na yt, njemu je sirina preko 35 m sto znaci dovoljno za 3 trake a ogranicenje ce biti 130?!
Oni koji ne podrzavaju to neka voze ispod 130 i sve ok, i samo da vam napomenem, brzina nije uzrok nezgoda na autoputevima, to je ADAC vise x objavljivao, vec umor, nepaznja i sl..

C i n i k

pre 1 godinu

Srbija u kojoj se deca leče sms porukama ima para za radare koji će običnom gradjaninu da izbije i ono malo iz džepa
a kumovima, kumićima, mitrovićima i sinovima koji zgaze nekog .... ništa

glasali ste za njih sad uživajte
(Djile, 22. april 2023 08:52)


To za SMS, to imas i u USA i u D..
Nije to neka novost samo za Srb..cak misim da je i ideja nastala u Usa..
A sto se tice limenki radara, ja to mogu da prihvatim samo u "zoni 30" to mozda ima rezona, sve ostalo je preterivanje i hajka na vozace, narocito na autoputevima gde na svakih 500 m instalirali kamere za brzinu, besmisleno je jer 130 nije velika brzina za autoput..

NoleD

pre 1 godinu

Blago vama moji Srbi.. Ja bi instalirao radare na svakih 150 metara 😉😉.. Imate bolje puteve od nemaca i svajcaraca svaka cast 🙃🙃.

C i n i k

pre 1 godinu

Manite,se Vi Bobane radara, resite problem parking mesta u Novom Sadu i Beogradu...
Lako je puniti budzet tqko kako to drzava radi, od tih para učinite jednom nesto i za gradjane, da znaju da imaju državu a ne haračlije
(Misola, 22. april 2023 16:23)


To za parking slazem se potpuno, ali izgleda da o tome niko ne vodi racuna, ali oko kazni...
Pa nemojmo da punimo budzet, trebalo bi da postujemo propis i to je to.
Ja se prvi ne slazem sa nenormalnim ogranicenjima brzine i snimanjima vozaca narocito na autoputevima jer brzina na autoputu uopste nije uzrok nezgoda, ali moram da postujem propis u SRB i tako necu na taj nacin preko kazne da punim budzet..hocu preko poreza ili Pdv/a ali necu da placam kaznu i moracu da postujem ogranicenje..

Laki

pre 1 godinu

Samo radari kamere i kazne. Gde su patrole da regulišu saobraćaj, smanje gužvu, kontrolišu iskakanje pešaka i pretrcavanje ulice. Svakog dana na mostovima kolaps hoćemo po 3 patrole da ubrzaju protok saobraćaja a ne trošenje para na radare. Imali smo ih i do sada, i do sada ste pisali kazne i nisu se brisale iz sistema pa ništa bolje nije.

www

pre 1 godinu

hahahha kaže postoji sa razlogom. na svako ograničenje dodaj po 50kmh, a često možeš i više i dobićeš realnu brzinu kojom tu treba da se vozi. naravno da to ne važi za gradske ulice u većim gradovima, selima itd ali ne sećam se da sam nekad video da tu mere brzinu. ali zato put kad pupinovom mostu, bukvalno auto put, ravan i širok kao pista a ograničenje 50.
@(mnemonic, 22. april 2023 09:00)

Odluku o granicenju brzine na odredjenim deonicama ne donose policajci, nego saobracajni strucnjaci. Postoji puno faktora koji uticu na to, a ne samo to da li je put ravan i sirok. Naravno da su i oni ljudi i mogu da naprave ponegde gresku u proceni. Ali ako mislis da je procena pogresna postoje legalni nacin da se greske isprave, a to sigurno nije anarhija i haos koji vlada u Srbiji, gde svako interpretira zakone onako kako on to zamislja.

720s X5M

pre 1 godinu

>>>Svi podaci koje prikupi radar su kriptovani i nije ih moguće izbrisati iz sistema", zaključio je Milinković.> "Novi radari će prioritetno biti postavljeni u zoni pešačkih prelaza, jer smo radeći na terenu imali situaciju da vozilo ide i preko 90 km na čas u zoni pešačkog prelaza, što je zaista zabrinjavajuće", zaključio je Milinković.

pajo

pre 1 godinu

U Grčkoj da prekoračiš brzinu ne možeš, toliko je velika; dalje na svim putevima (osim autobana) u Nemačkoj van naseljenog mesta je ograničenje po defaultu 100.
(milan, 22. april 2023 10:51

U Nemackoj u kojoj ja zivim ogranicenje na putu van naseljenog mesta iznosi 70km/h ako saobracajnim znakom nije drugacije odredjeno. Ne znam o kojoj ti Nemackoj pricas.

A onaj ko je veruje neka proveri na netu.

Brzi putevi, autoputevi imaju drugacija ogranicenja.

Sto se tice brzine u Srbiji ako sudimo po broju mrtvih u saobracaju, ona je i prevelika a kazne su preblage.

Trazite podatke o smrtnosti u saobracaju i uporedite.

I uporedite i kazne pa ima da se sokirate. Kazne u nemackoj su smesne u odnosu na plate a kada se to uporedi sa kaznama i platama u Srbiji i pogleda broj smrtnih slucajeva u saobracaju to je strasno koliko nase vozace treba dovesti u red.

Goran

pre 1 godinu

Deri narodu kozu sa ledja, i ovako ćuti na sve
(Ja, 21. april 2023 21:44)

I da tebe pustimo da divljas i trosis pare na benzin umesto na kaznu. Bolje cuti, nesreco.

Dragutin

pre 1 godinu

Ma dzaba su radari ako ja imam nekog iza radara i najbolje bi bilo naplati sve kazne koje su do sada napravljene i onda skoro da nebi ni trebao radar ali to nikada se nece dogiditi zato sto mi koji pravimo bezbroj prekrsaja imamo nekog koji stoji iza nas i cuva nas ZALOSNO

wwww

pre 1 godinu

Tačno, samo što je to za većinu puteva zadnji put urađeno pre 50 godina, a od tada mnoge magistrale su proširivane i rekonstruisane, međutim ostala su ista ograničenja kao iz vremena fića i jugića, kada su ti putevi bili znatno uži, nije bilo zaštitne ograde, itd.
@(Veliki brat, 23. april 2023 00:54)

Mozda su putevi bolji, ali zaboravio si da pomenes najvazniji faktor koji sve to potire: broj vozila i gustina saobracaja koji su daleko veci nego pre 50 godina, sa tendencijom konstantnog rasta. Upravo zbog toga ne samo da se ne smanjuju, vec se uvode sve veca ogranicenja i to svugde u svetu.

Cvtko ko konj

pre 1 godinu

Svuda po evropi za ovakav radar postoji obavestenje veliko ko bilbord i nista nije to novo ali to daje prednost strancima sto mogu da prozuje sa 200 a mi za 5 km moramo da platimo srbi neka oni stoje i dalje ali sto bi mi opet ko osiromasen narod morali da placamo opicis mu ima radar i posle ga cekas licno i eto resenja za sve

Milan

pre 1 godinu

U fr naprimer ima obavrstenje radar recimo 37 km i ok posle brate zaustavi licno pa sta dosadilo policiji da radi ko sto sam ja iz malog grada ima covek dva problematican i zo nemogu da rese

deda Gile

pre 1 godinu

Braco srbi zasto ste toliko negativni kada je u pitanju postovanje propisa i zakona? Sve dok vecina ne promijeni misljenje o ovome sto sam naveo,nema vama spasa.Zivim u Kanadi 25 godina,da li vijerujete da supruga i ja za navedeno vrijeme jos nikada nismo platili niti jednu kaznu u saobracaju.

Djura

pre 1 godinu

To je apsolutno dobra stvar i nije nikako moguce da bides ostecen kao ucesnik u saobracaju. Jedino resenje je postovati saobracajne propise i nikakav problem apsolutno nemas

www

pre 1 godinu

Gospoda je ga je na jednom potezu cak i sakrila iza zida da kad prodjes pored njega ne vidis ga al on tebe vidi odpozadi. Dok se ne udruzimo da se resetuje ta policijska masa u sluzbi lopovluka nema nista.
(Petar, 21. april 2023 19:27)

I sta je po tebi resenje, da kontrolisu brzinu samo tamo gde svi znaju da kontrolisu ? Svasta. Ogranicenje brzine postoji sa razlogom i vazi
na SVIM javnim putevima. Upravo takva skrivena kontrola je odlican nacin da nateraju ljude da postuju pravila, jer ako ne znaju gde je kontrola, ima vise da vode racuna. Objasni ti meni o kakvom se tu "lopovluku" radi ? Ako vozis onoliko koliko pise, garantovano neces platiti ni jedan jedini dinar.

Mare

pre 1 godinu

"Kriptovani i nije moguce obrisati ih iz sistema" buahahahahahah odavno vecu glupost nisam cuo. Pa vi stvarno mislite da narod sisa vesla???
Kako bi bilo lepo cuti da uloze novac u obrazovanje dece umesto u radare

ssa

pre 1 godinu

Stvarno ne žale para, samo da što više otimaju od običnog naroda za prekršaje. A odabrani rade šta hoće.
(007, 21. april 2023 17:37)

Kako obican narod ako pravi prekrsaje, nemoj da prave prekrsaje i nece kako ti kazes da im "otimaju". Boze svako li danas ima pravo na komentar

Beobrad

pre 1 godinu

Preteraste ga braćo državna.
Malo vam je bilo Oko sokolovo, parking kazne, nego sad imamo i smart radar.
A sto u centru Beograda mozes ceo trap da razvalis, koga uši bole.
Ne kući se tako kuća, državo Srbijo.

S.O.P

pre 1 godinu

Koliko vas bre ima još i radare mobilne postavljate,a smanjili ste ograničenje na minimum svaki drugi vozač prekrši jer je nemoguce voziti jedino neki auto sa dve do tri brzine da se vozi da to ne bi prekršili.Nemoj da vas iznenadi kad vam neko polije benzinom te radare i zapali.

Petar

pre 1 godinu

Kako onomad rekose nije im cilj da pune budzet nego da povecaju bezbednost, u Nisu ga vec 3 dana koriste 24/7 na mestima na kojima uopste nisu toliko ceste saobracajke ali su dobra za radar po 3 trake na pravcu a ogranicenje 50. Gospoda je ga je na jednom potezu cak i sakrila iza zida da kad prodjes pored njega ne vidis ga al on tebe vidi odpozadi. Dok se ne udruzimo da se resetuje ta policijska masa u sluzbi lopovluka nema nista.

Црни Оскар

pre 1 godinu

Хоће снимци важити и за свите са ротацијам које јуре брзином ваздуплохова између радног доручка, радног ручка и радне вечаре? Ако хоће 'е онда је то права инвестиција ако неће онда је то још један јалов трошак на терет нерођеног потомства ако преживи белу кугу.

Pop

pre 1 godinu

Dolazi vreme kada će brza i moćna kola biti "out" a malolitražna i ekonomična, "in"...

...nema svrhe jurcati preko 140-150km/h!

ps ja takvog konja za trku imam, odavno!

Novi Kozarci vole Partizan!

pre 1 godinu

Хоће снимци важити и за свите са ротацијам које јуре брзином ваздуплохова између радног доручка, радног ручка и радне вечаре? Ако хоће 'е онда је то права инвестиција ако неће онда је то још један јалов трошак на терет нерођеног потомства ако преживи белу кугу.
(Црни Оскар, 21. april 2023 16:57)

Oskare u du*pe te poljubim! AMIN!

Opposite People

pre 1 godinu

Ja ovde gde živim koristim amiGO. Ima opciju überlagerungsmodus I preklopim je sa Google maps pa izgleda kao da mi Google mape ima upozorenja za Fiksne I mobilne radare. Vrrrrlo korisna stvarčica. Sve preporuke.

ivan

pre 1 godinu

"Kriptovani i nije moguce obrisati ih iz sistema" buahahahahahah odavno vecu glupost nisam cuo. Pa vi stvarno mislite da narod sisa vesla???
Kako bi bilo lepo cuti da uloze novac u obrazovanje dece umesto u radare
(Mare, 21. april 2023 19:54)

takvi kao ti su najveci sisaci. Da je vest bila da je ulozeno u obrazovanje tvoj komentar bi bio "dzaba obrazovanje kad nam decu pobise besni vozaci". Drzava ulaze u sve i svasta, ali ne moze u SVE MAKSIMALNO. Uvek ce neko biti nezadovoljan.

Na prvom mestu treba da bude bezbednost. Pogledaj komentare svojih pajtasa ovde. Sve ludaci, bune se jer ne mogu da voze 90 u zoni pesackog. Slazem se da je na pojedinim putevima ogranicenje prenisko, ali mi ne mozemo ni osnovne stvari da savladamo - prvenstvo, zmigavci, ne koriscvenje trube, upaljene farove, propustanje pesaka... Vise od pola nacije ne zna sta treba da radi u kruznom toku. Kad to savladamo i kad smo bezbedni e onda mozemo da pricamo o drugim stvarima.

Dzaba ti to obrazovanje kad nista u skoli nisi naucio, a nije to do skole vec do tebe.

Andy

pre 1 godinu

"Novi radari će prioritetno biti postavljeni u zoni pešačkih prelaza, jer smo radeći na terenu imali situaciju da vozilo ide i preko 90 km na čas u zoni pešačkog prelaza, što je zaista zabrinjavajuće", zaključio je Milinković."

Nije frka, može da se ide toliko. I tako se u Srbiji dobije samo nanogica ako se na pešačkom ubije devojka od 17 godina. Samo da je "tata" neki od odabranih i nema frke. Reši se sve. Na žalost, mi obični građani smo ustvari ta devojka, tako da naši životi ne vrede više od nanogica. Gaziće nas oni i dalje. Tame ko ide 90 nije frka da plati kaznu, ako uopšte ima dozvolu.

Neće do Boga

pre 1 godinu

Zivim u Americi vec 4 godine. Postoje i ovde kamere, ali uglavnom oko škola . Na autoputevim, uvek vozim 5 milja iznad limita i skoro pa sam najsporiji auto na putu, jer se uglavnom vozi 10 milja na sat preko limita…… Jednostavno, svi tako voze, od istoka do zapada. Vozim kamion , pa znam . Nikada meni, niti ikome koga znam nije stigla kazna za prekoračenje brzine……. To sto su uveli i uvode u Srbiji, nije zbog bezbednosti saobracaja, to je zbog popunjavanja budžeta i to je to. Drakonske kazne za nasilnicku vožnji i ubistvo u saobraćaju , kao i dobri putevi, su mere bezbednosti…… Ovo je čisto maltretiranje ljudi i uzimanje para na foru…… a pogotovu sto će vrv pisati kazne i za prekoračenje od 3-7 km na čas ….. Tako da , ljudi, glasali ste, uživajte .

www

pre 1 godinu

hahahha kaže postoji sa razlogom. na svako ograničenje dodaj po 50kmh, a često možeš i više i dobićeš realnu brzinu kojom tu treba da se vozi. naravno da to ne važi za gradske ulice u većim gradovima, selima itd ali ne sećam se da sam nekad video da tu mere brzinu. ali zato put kad pupinovom mostu, bukvalno auto put, ravan i širok kao pista a ograničenje 50.
@(mnemonic, 22. april 2023 09:00)

Odluku o granicenju brzine na odredjenim deonicama ne donose policajci, nego saobracajni strucnjaci. Postoji puno faktora koji uticu na to, a ne samo to da li je put ravan i sirok. Naravno da su i oni ljudi i mogu da naprave ponegde gresku u proceni. Ali ako mislis da je procena pogresna postoje legalni nacin da se greske isprave, a to sigurno nije anarhija i haos koji vlada u Srbiji, gde svako interpretira zakone onako kako on to zamislja.

Aleksa22

pre 1 godinu

Policija je NAJOMRAŽENIJA SLUŽBA U DRŽAVI!?
Isključivo postoji,da čuva vlast korumpiranih i lažljivih političara,i diktatora na vlasti,da batina narod na demonstracijama,gde god može da pljačka narod,u dilu je sa dilerima droge i šverca uopšte,a sve to kao u "interesu naroda" koji ih plaća???

SS

pre 1 godinu

Samo pritiskaju i pune budžet, tako jedino znaju.

Pošto od bilo kakvog vida revolta nema ništa, zanima me dokle?
Koliko je potrebno Srbinu da ga vlast vaćari, da bi se probudio?

Pozdrav za ove što kažu da samo poštuješ propise i sve će biti u redu.
Vidimo se na komentarima kad vam stigne kazna za 51 km/h.

Strahinja Nebojša

pre 1 godinu

U Americi kupiš radar skener koji nije zakonom zabranjen,cirka $180-200 za pristojnu verziju i ne boli glava. “Vidi” pandurski radar na dovoljnoj udaljenosti da imaš vremena da se spustiš na dozvoljenu brzinu,čak i iza uzbrdice,krivine,zgrade-objekta.

Ja se preporodio od kad ga imam,poslednjih 6-7 godina nisam ni jednu kaznu platio. Bar ne za prekoračenje brzine.

janosh

pre 1 godinu

"Saobraćajni policajac ima obavezu da postavi radar na određenoj lokaciji, podesi parametre, a nakon toga samo nadgleda rad."

Ako je ovo taj radar kao na slici onda policajca treba smestiti u ludaru obzirom na mesto na koje je "smestio" radar!

Djole

pre 1 godinu

Koliko nenormalnih komentara, tacno oslikava stanje na putevima!
Gospodo, da li bi ste vise voleli (ne daj Boze nikome) da vas ili nekog koga volite udari auto sa 30 na sat ili 90???
Umesto da kazete super, da se uvede reda na putevima, komentari su skroz suprotni.
Nemacka ima na stotine tih radara, za 5 godina sam dobio tri kazne po oko 20ak evra. Da vidite kako svi voze po PSu, i kad je ogranicenje 30!

9999999

pre 1 godinu

Ovakvi radari ne sluze za bezbednost vec za skupljanje para od vec napacenog naroda, slusam neki dan policajac koji prica o ovom radaru kaze, stavljamo ih tamo gde je kriticno, pa druze stavi ga gde je kriticno ali obavesti vozace da je to kriticna deonica i da radar meri brzinu i onda je ok ali ne, oni se sakrijh u njivu a radar ostave na ulici i samo slika, ne znam cemu sve ovo i zasto se maltretira narod, previse smo nervozni i pod stresom i jos nam trebaju kazne zbog 10 20 kmh preko nerealnih ogranicenja brzine...

milan

pre 1 godinu

Ovi što pišu "živim u Australiji, Nemačkoj, Ugandi, na Marsu... nisam jos nijednu kaznu platio, šta se bre bunite" previđaju samo jednu bitnu činjenicu: naša ograničenja su bizarno mala. U Grčkoj da prekoračiš brzinu ne možeš, toliko je velika; dalje na svim putevima (osim autobana) u Nemačkoj van naseljenog mesta je ograničenje po defaultu 100. Kod nas je u 90% ograničenje 60. Imamo najniža ograničenja na svetu upravo zbog kažnjavanja, verovatno u Keniji na peščanim drumovima stoje veća ograničenja. Svaki normalan vozač u Srbiji, čim sedne u auto, je u drugoj brzini već u prekršaju.

720s X5M

pre 1 godinu

>>>Svi podaci koje prikupi radar su kriptovani i nije ih moguće izbrisati iz sistema", zaključio je Milinković.> "Novi radari će prioritetno biti postavljeni u zoni pešačkih prelaza, jer smo radeći na terenu imali situaciju da vozilo ide i preko 90 km na čas u zoni pešačkog prelaza, što je zaista zabrinjavajuće", zaključio je Milinković.

C i n i k

pre 1 godinu

Ja sam cuo da ce ovakvih limenki radara do Nove godine biti bukvalno iza svakog znaka sa ogranicenjem "30", ko u CH..
Mislim da se preteruje i to bas, narocito na autoputevima gde su na svakih 500 m instalirali kamere..
SRB ima kvalitetne autoputeve, bolje ngo u D, pa i u CH , onaj koridor 10 je ceo bukvalno presvucen novim asfaltom, tako da bi ministarstvo trebalo da malo oslobodi ta ogranicenja bar za autoputeve i da bude dozvoljena brzina 150. Ili onaj autoput Pojate/ Preljina koji sam gledao na yt, njemu je sirina preko 35 m sto znaci dovoljno za 3 trake a ogranicenje ce biti 130?!
Oni koji ne podrzavaju to neka voze ispod 130 i sve ok, i samo da vam napomenem, brzina nije uzrok nezgoda na autoputevima, to je ADAC vise x objavljivao, vec umor, nepaznja i sl..

Soldier

pre 1 godinu

Zivim u Americi vec 4 godine. Postoje i ovde kamere, ali uglavnom oko škola . Na autoputevim, uvek vozim 5 milja iznad limita i skoro pa sam najsporiji auto na putu, jer se uglavnom vozi 10 milja na sat preko limita…… Jednostavno, svi tako voze, od istoka do zapada. Vozim kamion , pa znam . Nikada meni, niti ikome koga znam nije stigla kazna za prekoračenje brzine…….

(Neće do Boga, 22. april 2023 05:47)

Ja živim u Švajcarskoj, ovde radara ima na svakom koraku, stalnih i privremenih. Na primer, u gradu je ograničenje 50, ja podesim ograničenje brzine na autu na 54 i nema problema. Već na 56 (u autu) stiže prijava. U početku me nerviralo, a sada sam počeo da uživam u vožnji ovde.

Kad dođem u Beograd na jednu nedelju istraumiram se više nego za godinu dana vožnje u Švajcarskoj. Mnogo smo divlji i bahati u saobraćaju. Ginu nam ljudi u saobraćaju kao na frontu.

Jedini način da se to reši je kaznama.

I podržavam što neke reče ovde - a jel važi ako sam kum u Lamborghiniju? Ovde izgleda nema kumova… Ili ima osnovnih vrednosti da su stroga ograničenja u saobraćaju tu zbog naše dece.

aijoji

pre 1 godinu

nece nas to nauciti da vozimo. nije brzina problem nego bahati vozaci i kultura u saboracaju. kazni ti za zmigavac i ne prostovanje znaka stop ili prava prvenstva sa 1000 evra pa ces rijesito problem. ovo sa brzinom je cisto punjenje budzeta

pajo

pre 1 godinu

U Grčkoj da prekoračiš brzinu ne možeš, toliko je velika; dalje na svim putevima (osim autobana) u Nemačkoj van naseljenog mesta je ograničenje po defaultu 100.
(milan, 22. april 2023 10:51

U Nemackoj u kojoj ja zivim ogranicenje na putu van naseljenog mesta iznosi 70km/h ako saobracajnim znakom nije drugacije odredjeno. Ne znam o kojoj ti Nemackoj pricas.

A onaj ko je veruje neka proveri na netu.

Brzi putevi, autoputevi imaju drugacija ogranicenja.

Sto se tice brzine u Srbiji ako sudimo po broju mrtvih u saobracaju, ona je i prevelika a kazne su preblage.

Trazite podatke o smrtnosti u saobracaju i uporedite.

I uporedite i kazne pa ima da se sokirate. Kazne u nemackoj su smesne u odnosu na plate a kada se to uporedi sa kaznama i platama u Srbiji i pogleda broj smrtnih slucajeva u saobracaju to je strasno koliko nase vozace treba dovesti u red.

NoleD

pre 1 godinu

Blago vama moji Srbi.. Ja bi instalirao radare na svakih 150 metara 😉😉.. Imate bolje puteve od nemaca i svajcaraca svaka cast 🙃🙃.

n6

pre 1 godinu

od cela 3 radara koji stigli u Srbiju 2 komada su u Nišu. ne znam po kom to kriterijumu ali juče jedan bio kod vojne bolnice a drugi na ledenoj steni. stave ga na tronožac ispod njega baterija, uštekaju ga da se što manje vidi i pomere se i tako ga ostave sat -dva pa sračunajte koji je to priliv novca po jednom satu! samo nas globe i deru

Tu smo gde smo i šta da se radi

pre 1 godinu

@www blago tebi!
Kada budeš malo putovao, videćeš da se baš tako i radi - u Nemačkoj te obaveštavaju gde se nalazi radar. Radar je tamo gde je opasno voziti brzo, a i tamo gde je ograničenje. To samo neko jadan može da smisli da se sakrije iza žbuna ili iza stuba od nadvožnjaka na auto-putu do Subotice.

C i n i k

pre 1 godinu

Srbija u kojoj se deca leče sms porukama ima para za radare koji će običnom gradjaninu da izbije i ono malo iz džepa
a kumovima, kumićima, mitrovićima i sinovima koji zgaze nekog .... ništa

glasali ste za njih sad uživajte
(Djile, 22. april 2023 08:52)


To za SMS, to imas i u USA i u D..
Nije to neka novost samo za Srb..cak misim da je i ideja nastala u Usa..
A sto se tice limenki radara, ja to mogu da prihvatim samo u "zoni 30" to mozda ima rezona, sve ostalo je preterivanje i hajka na vozace, narocito na autoputevima gde na svakih 500 m instalirali kamere za brzinu, besmisleno je jer 130 nije velika brzina za autoput..

Prebranac

pre 1 godinu

Pozdrav sa bulevara,napolju je duboka noć i sve se trese od škripe,divljanja i grmljavine sportskih auspuha.Policije nema nigde,sakrila se u mišju rupu ili umorila od pisanja prekršaja bakicama oko pijace i poštenim građanima na putu do posla.

Cile Mile

pre 1 godinu

Postoji li policijski radar za tatine sinove koji se bahate i svesno krše saobraćajna pravila? Siguran sam da su imuni i na ovaj radar koji efikasno "lovi" ostale...

Rampastilskin

pre 1 godinu

Uzimate saobraćajcima hleb iz usta jer neće moći sad da uzimaju lovu za ovo kad uhvate nekoga u prekršaju jer ne može da se obriše iz sistema.

Djile

pre 1 godinu

Srbija u kojoj se deca leče sms porukama ima para za radare koji će običnom gradjaninu da izbije i ono malo iz džepa
a kumovima, kumićima, mitrovićima i sinovima koji zgaze nekog .... ništa

glasali ste za njih sad uživajte

Mlata

pre 1 godinu

Naravno da cilj nije bezbednost saobraćaja nego punjenje budžeta. Svi ti McLareni i Lambordžiniji koštaju i narod treba da donira pare da se kumovi voze. I naravno da ako si kum da si iznad zakona. Tako da narode samo glasaj za derikože i lopove, ali nemoj posle da se žališ kada ti naplaćuju harač.

Petar

pre 1 godinu

Pitam se da li ti inžinjeri koji izmišljaju i projektuju ova sokoćala, da li voze auto? To mora da su neki nesposobnjakovići štreberi koji nisu ni potrčali u životu, a verovatno ni nemaju vozačku dozvolu.

milos

pre 1 godinu

Odluku o granicenju brzine na odredjenim deonicama ne donose policajci, nego saobracajni strucnjaci. Postoji puno faktora koji uticu na to, a ne samo to da li je put ravan i sirok. Naravno da su i oni ljudi i mogu da naprave ponegde gresku u proceni. Ali ako mislis da je procena pogresna postoje legalni nacin da se greske isprave, a to sigurno nije anarhija i haos koji vlada u Srbiji, gde svako interpretira zakone onako kako on to zamislja.
(www, 22. april 2023 17:07)
sve zakone o saobracaju pisu bivsi i penzionisani POLICAJCI. Struka se tu ne pita nista,nemoj da si naivan

asfalt

pre 1 godinu

A da popravite lokalne puteve? Pootpadoše nam točkovi.
(Građanin, 21. april 2023 18:17)

Ma kakvi. Od HUN/SRB granice od malih graničnih prelaza u Severnom Banatu u pravcu Kikinde 30km/h - 40km/h vozikaš se kao da voziš traktor. Strašno ljudi, jezivo. Uništiš vozilo, opasno je život i izgubiš i vreme. Pravimo nauku od asfaltiranja puteve 2023. godine u srcu Evrope.!?

Lucky

pre 1 godinu

Slazem se 100% ali samo onda kad SUD bude jedinstven za sve nas.Toliko rupa ima u zakonu i sprovodjenju istog da mi je vise muka od ovakvih dusebriznika!!!! SUD jednostavno za pojedine ostavi predmet da zastari,placace samo obican svet.Kumovi,braca,sestre....i dalje ce se ponasti nasilnicki!!! Takodje saobracajna pilicija je ta koja treba da nadgleda i puteve,ulice,apsolutno sve saobracajnice. Imaju ovlascenja da naloze ili kazne odgovorne za odrzavanje puteva zbog rupa,,,talsa,, izbocina....Upropastis.o automobile po ,,asfaltiranim,, saobracajnicama!

mnemonic

pre 1 godinu

je po tebi resenje, da kontrolisu brzinu samo tamo gde svi znaju da kontrolisu ? Svasta. Ogranicenje brzine postoji sa razlogom i vazi
na SVIM javnim putevima. Upravo takva skrivena kontrola je odlican nacin da nateraju ljude da postuju pravila, jer ako ne znaju gde je kontrola, ima vise da vode racuna. Objasni ti meni o kakvom se tu "lopovluku" radi ? Ako vozis onoliko koliko pise, garantovano neces platiti ni jedan jedini dinar.
(www, 22. april 2023 07:25)
8

hahahha kaže postoji sa razlogom. na svako ograničenje dodaj po 50kmh, a često možeš i više i dobićeš realnu brzinu kojom tu treba da se vozi. naravno da to ne važi za gradske ulice u većim gradovima, selima itd ali ne sećam se da sam nekad video da tu mere brzinu. ali zato put kad pupinovom mostu, bukvalno auto put, ravan i širok kao pista a ograničenje 50.

Pradeda Mile

pre 1 godinu

@deda Gile
Druže, čiji si ti kum, pa tako soliš nama pamet? Šta se bre praviš lud, kao ne znaš kakva je ovo zemlja kriminalaca. Samo ovde možeš da dobiješ nanogicu kad pregaziš nekoga, nemaš dva minuta snimka sa naplatne rampe kad ubiješ nekoga, uhapsiš auto, a ne vozača-kumića, itd, itd... Pun mi bre takvih pametnjakovića

007

pre 1 godinu

ssa, 22. april 2023 02:04

Naravno da imam pravo na komentar, tome uglavnom i služi ova opcija na portalu.

Ili treba samo vi zadovoljni građani da komentarišete?

Treba samo proći kroz komentare i pogledati šta većina misli o tom "poštenom" sistemu kažnjavanja. Onog momenta kada krivična dela u saobraćaju budu kažnjena zatvorom bez dobro nam poznatih izuzetaka, tada se može preći ova kapitalna ulaganja u opremu za hvatanje širokih narodnih masa u teškim prekršajima od 2-7 km/h prekoračenja.

Do tada, mrš uhljebi ...

Vojislav

pre 1 godinu

Stavite ih na Pupinov most i pazljivo merite ko vozi ubitacnih 51 km/h na ogromnom mostu sa po 3 trake u smeru i sve dalje do Zrenjaniskog puta. Ne 99 nego 100% vozaca bi napravilo prekrsaj jer je ogranicenje debilno i u svakoh drugoj zemlji nezamislivo!

Goran

pre 1 godinu

Deri narodu kozu sa ledja, i ovako ćuti na sve
(Ja, 21. april 2023 21:44)

I da tebe pustimo da divljas i trosis pare na benzin umesto na kaznu. Bolje cuti, nesreco.

Petar

pre 1 godinu

Trebalo bi da radare i kamere ugrade u svaku kuću da snimaju da li imaju redovan seks ili ga nemaju pa da naplaćuju kazne.Ko ga nema ili slabo ga ima 10000 din.nedeljno jedanput 5000,svaki drugi dan 2000 a ko ga nema uopšte mora da polaže da nije oduzmu dozvolu.

C i n i k

pre 1 godinu

Manite,se Vi Bobane radara, resite problem parking mesta u Novom Sadu i Beogradu...
Lako je puniti budzet tqko kako to drzava radi, od tih para učinite jednom nesto i za gradjane, da znaju da imaju državu a ne haračlije
(Misola, 22. april 2023 16:23)


To za parking slazem se potpuno, ali izgleda da o tome niko ne vodi racuna, ali oko kazni...
Pa nemojmo da punimo budzet, trebalo bi da postujemo propis i to je to.
Ja se prvi ne slazem sa nenormalnim ogranicenjima brzine i snimanjima vozaca narocito na autoputevima jer brzina na autoputu uopste nije uzrok nezgoda, ali moram da postujem propis u SRB i tako necu na taj nacin preko kazne da punim budzet..hocu preko poreza ili Pdv/a ali necu da placam kaznu i moracu da postujem ogranicenje..

Sash

pre 1 godinu

Samo treba da saobracajni policajac postavi kako treba parametre. A oni ne znaju ni sta znaci rijec parametar, a kamoli da ih postave...

Misola

pre 1 godinu

Manite,se Vi Bobane radara, resite problem parking mesta u Novom Sadu i Beogradu...
Lako je puniti budzet tqko kako to drzava radi, od tih para učinite jednom nesto i za gradjane, da znaju da imaju državu a ne haračlije

Stanko

pre 1 godinu

besmisleno je jer 130 nije velika brzina za autoput..
(C i n i k, 22. april

Gledam onomad ženski spust... Na pojedinim deonicama žene voze oko 130 km na sat... Ej, na dve skije... A mi 130 na auto putu, pa ovde mnogi kažu da je i to previše... Iako već i deca znaju da u Nemačkoj na auto banu generalno nema ograničenja, a da su Nemci u vrhu po bezbednosti. Ovde su faktor neuki i drski vozači, loši putevi... a ne brzina na auto putu. Evo, kad je na auto putu bila teža saobraćajka... A na Zrenjanincu i sličnim putevima, svaki dan neko strada...

Veliki brat

pre 1 godinu

Odluku o granicenju brzine na odredjenim deonicama ne donose policajci, nego saobracajni strucnjaci...
(www, 22. april 2023 17:07)

Tačno, samo što je to za većinu puteva zadnji put urađeno pre 50 godina, a od tada mnoge magistrale su proširivane i rekonstruisane, međutim ostala su ista ograničenja kao iz vremena fića i jugića, kada su ti putevi bili znatno uži, nije bilo zaštitne ograde, itd.

mikin

pre 1 godinu

Kako se policija obracunava sa bahatim vozacima ocas posla. Par naj-radara i sve je reseno. Ali nikako da po'vataju one divlje slep-sluzbe na autoputu, koje same sebi prave posao! Ne mogu, pa to ti je.

Dragutin

pre 1 godinu

Ma dzaba su radari ako ja imam nekog iza radara i najbolje bi bilo naplati sve kazne koje su do sada napravljene i onda skoro da nebi ni trebao radar ali to nikada se nece dogiditi zato sto mi koji pravimo bezbroj prekrsaja imamo nekog koji stoji iza nas i cuva nas ZALOSNO

net

pre 1 godinu

U Nemackoj u kojoj ja zivim ogranicenje na putu van naseljenog mesta iznosi 70km/h ako saobracajnim znakom nije drugacije odredjeno. Ne znam o kojoj ti Nemackoj pricas.

A onaj ko je veruje neka proveri na netu.

@(pajo, 22. april 2023 18:52)

To nije tacno. Maksimalno ogranicenje brzine van naseljenog mesta u Nemackoj, ne racunujuci autoput, za vozila do 3,5T, ako znakom nije drugacije odredjeno, jeste 100 km/h. A posto se pozivas na Internet evo ti link na zvanicni stvo:
https://www.stvo.de/strassenverkehrsordnung/91-3-geschwindigkeit

C i n i k

pre 1 godinu

Kako se policija obracunava sa bahatim vozacima ocas posla. Par naj-radara i sve je reseno. Ali nikako da po'vataju one divlje slep-sluzbe na autoputu, koje same sebi prave posao! Ne mogu, pa to ti je.
(mikin, 22. april 2023 14:17)


Da, kao i oni divlji taxisti na aerodromu, za njih ne postoji radar..

Laki

pre 1 godinu

Samo radari kamere i kazne. Gde su patrole da regulišu saobraćaj, smanje gužvu, kontrolišu iskakanje pešaka i pretrcavanje ulice. Svakog dana na mostovima kolaps hoćemo po 3 patrole da ubrzaju protok saobraćaja a ne trošenje para na radare. Imali smo ih i do sada, i do sada ste pisali kazne i nisu se brisale iz sistema pa ništa bolje nije.

wwww

pre 1 godinu

Tačno, samo što je to za većinu puteva zadnji put urađeno pre 50 godina, a od tada mnoge magistrale su proširivane i rekonstruisane, međutim ostala su ista ograničenja kao iz vremena fića i jugića, kada su ti putevi bili znatno uži, nije bilo zaštitne ograde, itd.
@(Veliki brat, 23. april 2023 00:54)

Mozda su putevi bolji, ali zaboravio si da pomenes najvazniji faktor koji sve to potire: broj vozila i gustina saobracaja koji su daleko veci nego pre 50 godina, sa tendencijom konstantnog rasta. Upravo zbog toga ne samo da se ne smanjuju, vec se uvode sve veca ogranicenja i to svugde u svetu.

Cvtko ko konj

pre 1 godinu

Svuda po evropi za ovakav radar postoji obavestenje veliko ko bilbord i nista nije to novo ali to daje prednost strancima sto mogu da prozuje sa 200 a mi za 5 km moramo da platimo srbi neka oni stoje i dalje ali sto bi mi opet ko osiromasen narod morali da placamo opicis mu ima radar i posle ga cekas licno i eto resenja za sve

Milan

pre 1 godinu

U fr naprimer ima obavrstenje radar recimo 37 km i ok posle brate zaustavi licno pa sta dosadilo policiji da radi ko sto sam ja iz malog grada ima covek dva problematican i zo nemogu da rese