Petak, 24.02.2023.

13:45

Milanović o "srpskim cajkama": "Bole me kosti od njih, pola HDZ-a to sluša"

Izvor: Tanjug

Milanoviæ o "srpskim cajkama": "Bole me kosti od njih, pola HDZ-a to sluša" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

165 Komentari

Sortiraj po:

Bojan

pre 1 godinu

Braniti ljudima na silu da ne slusaju muziku koju vole je tezak zlocin i to mogu samo umno poremecene osobe pune mrznje i kompleksa.

Kakva liberalna upotreba reči "ljudi" i "muzika".
(kole, 25. februar 2023 17:45)

Nemanja

pre 1 godinu

Braniti ljudima na silu da ne slusaju muziku koju vole je tezak zlocin i to mogu samo umno poremecene osobe pune mrznje i kompleksa.
(kole, 25. februar 2023 17:45)

Uvesti starateljski nadzor i uslovni boravak u civilizovanom društvu svima vama koji slušate tu muziku. Ne kažem da niste sposobni da budete korisni članovi društva, ali mora prvo mnogo da se radi na vama.

kole

pre 1 godinu

Mnogi pisu kako bi voleli da se i ovde zabrane narodnjaci, ali bi ih podsetio da na teritoriji Bgd niste do skoro imali ni jednu radio stanicu koja pusta narodnu muziku. Tek odnedavno imate LOLA radio, a ni to nije cisto narodnjacka stanica jer ima i pop muzike, a i signl je dosta los. Za razliku od Beograda, Zagreb dugo ima radio stanicu sa 100% narodnom muzikom i to je jedna od najslusanijih radio stanica (postaja) u Hrvatskoj. Braniti ljudima na silu da ne slusaju muziku koju vole je tezak zlocin i to mogu samo umno poremecene osobe pune mrznje i kompleksa.

Mancini

pre 1 godinu

Šta ćeš kad nemaju svoje, a jbg jezik skoro isti, do pre tri decenije bili u jednom "zatvoru", lako se naš narodnjake u Endehaziji "primio". Sad šansu imaju guslari đetićki, zatim rokaj mandoljine, slovenske popevke i kekeci. A ove naše džibere narodnjačke i treba da mrču, kog *u*ca tražiš u Endehaziji.

Vlada

pre 1 godinu

Koliko ja znam cajka je novosadska, ali je koriste i Slavonci.
(Boško, 24. februar 2023 21:01)

Kakva crna novosadska, to si možda čuo ovde jer svi sad koriste taj izraz ali 100% je hrvatski.

D

pre 1 godinu

Bio sam na nekoj svadbi u Zadru. Tu su se svirale srpske stvari više od hrvatskih. Ja lično slušam tu muziku uz vino i bude mi milo. Moram da kažem, a da se hrvati ne vređaju. Hrvatice više vole srpske momke. Valjda zato što su hrvati svileniji.
(Gojko)

Mislim da si rešio višedecenijsku misteriju mržnje između dva naroda. Sve se zapravo svodi na - seks. Hrvatice više vole Srbe, a pojedini Srbi tvrde da ih više privlače Hrvatice, posebno iz Splita.

leptirica7

pre 1 godinu

1) Hrvatska je rušila Jugoslaviju, to ni nije neka tajna, to i sami priznaju.
2) ustavno pravo na samoopredeljenje su imali narodi a ne republike, tako da je sasvim legalan bio pokušaj Srba da se odvoje od Hrvatske.
3) nisu bile granice problem, nego hrvatsko rešenje srpskog pitanja u SRH (znamo za sličan pokušaj u Drugom svetskom ratu).
4) Hrvatska je pokrenula rat pucajući na legalnu vojsku tadašnje države zauzimajući kasarne na svojoj teritoriji.
4) SAO Krajina je minimalnom teritorijom izlazila na more, tako da teško da bi se tu uzele neke milijarde od turizma.

idemo dalje..
(Frenki, 24. februar 2023 19:14)

1. I Slovenci.
2. Svaka savezna republika je po Ustavu imala status republike. Narod SR Hrvatske je na referendumu odlučio za otcjepljenje ili ti smatraš da neko selo u Vojvodini gdi su većina Hrvati ima pravo na otcjepljenje?
3. Moja obitelj je imala puno prijatelja Srba iz Bukovice i nikad nitko nije imao nikakvih problema, a osobito nikakvo “Srpsko pitanje” se nije rješavalo.
4. Pobuna je počela, pobunom Tzv. balvan revolucijom Srba u Kninu i na području Knina, formiranjem nekih paravojski i paradržave od strane pobunjenih Srba unutar SR Hrvatske, a opet i unutar SFRJ sto je JNA bila dužna ugušiti i zaustaviti, a opet pazi nije. To je bilo prvo kršenje ustava SFRJ i na neki način vojni udar. Blokada kasarni je bila kasnije, nakon referenduma o otcjepljenju.
4. Jel ima smisla raspravljati o nekoj fiktivnoj državi koja nikad nije bila priznata čak ni od Srbije, a nije postojala nikad prije u povijesti u nikakvim granicama? Turizam nepostojeće države ?

Sasa

pre 1 godinu

Колико су јадни ови Хрваћани кад забрањују концерте, као фора шунд? А Евровизија и лет 3 су култура? Јадно и бедно...

Ogorčeni

pre 1 godinu

Javno zabranjuju narodnjake (cajke su ipak uži pojam), ali ih suštinski poznaju bolje nego većina Srba u Srbiji.

Imali smo regionalne susrete s kolegama iz Hrvatske, i njihovo poznavanje naše narodnjačke, ali i turbo-folk muzike daleko je ispred mog.

Marko

pre 1 godinu

@ Jasna...
niste dužni a niste dužni ni da visite po srpskim novinama i ostavljate te vaše europske komentare...ili svoje novine nemate

DaLanik

pre 1 godinu

u pravu je čovek. to što je nešto loš ukus ne znači da ga treba zabranjuvati. a svi znamo da to nije zbog ukusa nego iz nacionalizma.

Srbadin

pre 1 godinu

@Milezg
Vama ameri i Cia pomogli oko toga(sami niste znali) , eno i UA se upiru, ali im nesto ne ide.
Eee hercegovcu moj...vrati se na kamen.

BB

pre 1 godinu

Pa i ja kada putujem u Srbiju umesto da slusamo izvornu muziku tog podneblja ( ne shund ) pustaju hrvatske pjevacice na razglasu i to iznova i iznova , na zalost danas svako moze biti pjevac ako ima lovu i jak tim iza sebe .

logika

pre 1 godinu

Milanović je Dalmatinac, i nema Dalmatinca koji sluša srbijanske cajke i turbofolk.
(Zora, 24. februar 2023 20:10)
Dalmatinac je vrsta psa , a treba se drugačije i pravilnije reći. A i pogotovo to ko su poreklom !?

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Jesmo li mi dužni voljeti Srbe i srpske cajke? Samo pitam?
(Jasna, 24. februar 2023 17:29)

Daleko bilo. Istrajte u ovom drugom, možda se ovo prvo vremenom promeni, pa pređem kod vas.

Goran Bras

pre 1 godinu

Milanče bolji Srbin od devedeset posto političara ako ne i više ,još dve tri izjave i eto ga na prvom mestu po patriotizmu ,srpskom naravno !
P.S.Ja bih prvi zabranio to smrće od muzike kad bih se pitao i samo bi se Lola ,Bisera ,Leo Martin ,Boba Stef.slušali ,Čola bi u kvalifikacionu grupu !

djani the MAN

pre 1 godinu

Ja ne znam zasto se i jedni i drugi pale, ljute, vredjaju, kukaju i žale...mi kao narod koji je potekao iz jedne drzave treba da ostavimo srpske probleme Srbima, a hrvatske probleme Hrvatima. Ako mozemo pomoci jedni drugima bilo bi lepo to...
Ovako...svako radi u svojoj drzavi kako hoce. I sto je najbitnije tu...to je samo pojedinac u pitanju, a ne cela drzava!!! Lepo narod kaže, "kako došlo, tako i otišlo", proce i ta odluka o zabrani...

Dejan X

pre 1 godinu

@Jasna: "Jesmo li mi dužni voljeti Srbe i srpske cajke? Samo pitam?" Naravno da niste. Ali očigledno mnogi Hrvati vole tu vrstu muzike, koju ja inače ne slušam. Koliko čitam te stvari se puštaju u diskotekama, klubovima, kafićima i na privatnim žurkama. Izvođači iz Srbije pevaju u Hrvatskoj pred punim salama. Znači Hrvati kupuju karte da bi slušali i gledali to. I to ih mi sigurno ne teramo, sve dobrovoljno rade. Jel' su Srbi krivi sto tvoji sunarodnici vole taj šund? Samo pitam.

zg232

pre 1 godinu

Pa što ne vratite nazad ove koje ste onomad proterali ?
(hypatija, 24. februar 2023 16:07)

Pametnjakoviću, prošlo je 30 godina. Oni koji su bili bebe, sada si izgrađuju život na nekom drugom mjestu i za njih je Hrvatska terra incognita. Oni koji su bili mladi ljudi u 20-tim i 30-tima, sada su ljudi na zalasku svog radnog vijeka i ostati će tamo gdje su da bi zaradili punu mirovinu. Mnogi od njih su sudjelovali u tim fašističkim srpskim vojskama i tko zna koliko su ljudi ubili, izubijali ili silovali. Oni koji su tada bili u 40-tima ili stariji su bolesni, stari i većina nesposobna za samostalan život u njihovim rodnim vukojebinama. Mnogi su umrli, a dio onih koji se ne žele vratiti, a sposobni su biti u svom rodnom selu su bili u nekim vojskama i za njih vrijedi ono što sam već pisala za te vojske.
Ima ljudi koji su se vratili, koji dobivaju svu pomoć za stare ljude kao i svi ostali ili su smješteni u staračke domove, jer se više ne mogu brinuti o sebi. Postoje i mladi ljudi, istina malo ih je, koji su se vratili i normalno žive svoj život. U zadnje vrijeme takvih je više od ovih starih. Najmanje se vratilo tadašnjih mladih i ljudi srednjih godina. I današnja potpredsjednica Vlade RH, Anja Šimpraga, bila je jedno od djece iz kolone, a njeni su se vratili.

bruder

pre 1 godinu

Ma oni se loze na to smece vise od nas a glume neku "becku gospodu", zalost, sta drugo...ima sad i radio tamo cajke 24/7 a u vise mesta su gostovanja nekih nasih narodnjaka reklamirana ko da dolazi deep purple...ne znam, meni oni deluju potpuno sizofreni, ko oni sto "izlaze iz ormara", ne priznaju nikome da se ipak duboko u sebi loze na sve srpsko...jer su i sami Srbi. Nije im lako realno, mada posle svega sto su pocinili ni ne zasluzuju lako da im bude. Kako vreme odmice bice sve teze, istina ce im smrskati kosti...

Frenki

pre 1 godinu

Stani malo! Pa ko je rušio Jugoslaviju koja je bila koministička tvorevina sa 6 Republika, koje su imale svoje jasne granice i Ustavno pravo na samoopredeljenje? A, znamo ko je pokrenio rat da se ne podeli mirno u tim granicama, da on izbije na more i obalu i morske luke i milijarde od turizma, a nije uspeo ovako ko i Putko?
(Dara iz Karlobaga, 24. februar 2023 14:58)

1) Hrvatska je rušila Jugoslaviju, to ni nije neka tajna, to i sami priznaju.
2) ustavno pravo na samoopredeljenje su imali narodi a ne republike, tako da je sasvim legalan bio pokušaj Srba da se odvoje od Hrvatske.
3) nisu bile granice problem, nego hrvatsko rešenje srpskog pitanja u SRH (znamo za sličan pokušaj u Drugom svetskom ratu).
4) Hrvatska je pokrenula rat pucajući na legalnu vojsku tadašnje države zauzimajući kasarne na svojoj teritoriji.
4) SAO Krajina je minimalnom teritorijom izlazila na more, tako da teško da bi se tu uzele neke milijarde od turizma.

idemo dalje..

SonOfSam

pre 1 godinu

Jesmo li mi dužni voljeti Srbe i srpske cajke? Samo pitam?
(Jasna, 24. februar 2023 17:29) # Link komentara

Ma jok bre, dođete nam samo 3 pušenja po glavi muškog stanovnika, od 18+

Rade

pre 1 godinu

Zar se nije onomad njihova predsednica Kolinda izvinjavala Hrvatskoj deci sto im je greskom delila srpske cokoladice? To su valjda te ideje, koje idu od vrha.

Ibro Fergazer

pre 1 godinu

Koliko samo prašine medju bivšim Srbima zbog narodnjaka i "cajki".
Tako to biva kada se vera i duša prodaju za pola užine...
(Istrebljivač vonjevina,

Vi ste maheri za zamjenu taza. Rastko Vatikanu vrati krunu i predje na
stranu Vizantije, vi ga promovisete u svetca i onda drugima pricate
floskule u stilu "Prodo veru za veceru".Ovo ti kaze jedan Srbin kojem
mantijasi nisu isprali mozak kao vama pripadnicima kojekakvih dzamahirija
koje imaju istu koncepciju pod nazivom "sisaj ovce".

milan

pre 1 godinu

Ovde nije reč o tome da li nešto valja ili ne već u tome da ne treba ništa braniti. Ja lično slušam Rock 'n Roll i ne slušam narodnjake.

Onkel Dagobert

pre 1 godinu

Ahahahahaaaa 800.000 proteranih Hrvata, jel smo i one u Zambiju proterali?
(jama, 24. februar 2023 17:43)

Računaj si, trećinu Hrvatske i barem trećinu Bosne ste očistili od Hrvata, plus još nešto iz Srbije.

Na primjer u današnjoj Republici Srpskoj ima svega možda 15.000 Hrvata a prije rata ih je bilo 250.000!

U SAO kvazirepublikama u Hrvatskoj živjelo je procentualno 40% Srba, do početka '92. bilo ih je 100 posto, kojim ste računskim operacijama došli do takvih fenomenalnih rezultata?!

C i n i k

pre 1 godinu

Naravno da i on kao Milanovic pa jos i Zoki slusa narodnjake iz SRB, nmj se folira.. Sta bi oni tamo drugo slusali, nemacku filharmaniju?

jama

pre 1 godinu

(jama, 24. februar 2023 17:43)

Računaj si, trećinu Hrvatske i barem trećinu Bosne ste očistili od Hrvata, plus još nešto iz Srbije.

Na primjer u današnjoj Republici Srpskoj ima svega možda 15.000 Hrvata a prije rata ih je bilo 250.000!

U SAO kvazirepublikama u Hrvatskoj živjelo je procentualno 40% Srba, do početka '92. bilo ih je 100 posto, kojim ste računskim operacijama došli do takvih fenomenalnih rezultata?!
(Onkel Dagobert, 24. februar 2023 18:24)

Od 1941. do 1995. samo iz Hrvatske je nestalo 800.000 Srba. Barem polovina je ubijena. Iz BiH koja je takodje bila u sastavu NDH, nestalo 200.000 Srba. Isto ste radili po delu Srbije poznatom kao Srem. Jeftino ste prosli obzirom kakvu ste 'ljubav' prema Srbima pokazali. Hrvati koji kukaju na etnicko ciscenje. Nema dalje.

Hrvoje 77

pre 1 godinu

Pa sta fali cajkama to je nase kulturno nasledje i Srba i Hrvata , malo popijemo opalimo koji rafal u nebo pa nismo mi tunjavi europejci.

jama

pre 1 godinu

(hypatija, 24. februar 2023 16:07)

Nismo uspjeli vratiti ni onih 800.000 Hrvata koje ste na početku rata protjerali, ima ih posvuda po svijetu, nemaju kuda da se vrate.

I sad da brinemo za ove koji su pobjegli u Oluji, koje je vaša komanda na cjedilu ostavila?!

Nek se vrate, niko im ne brani!
(Plebs vulgaris, 24. februar 2023 16:51)

Ahahahahaaaa 800.000 proteranih Hrvata, jel smo i one u Zambiju proterali?

Nezavisni Mislilac

pre 1 godinu

Taj koji je zabranio i on sluša ali kao i kod nas farma nikad gledanija ali su svi za zabranu prikazivanja, popularno je bi biti protiv srpske muzike u HR jer ako bi reko javno da slušaš tu muziku bio bi izrugan od većine koja to sluša i pije uz tu muziku.

Gojko

pre 1 godinu

Bio sam na nekoj svadbi u Zadru. Tu su se svirale srpske stvari više od hrvatskih. Ja lično slušam tu muziku uz vino i bude mi milo. Moram da kažem, a da se hrvati ne vređaju. Hrvatice više vole srpske momke. Valjda zato što su hrvati svileniji.

mile

pre 1 godinu

evo ja sam čistokrvni Srbin ali narodnjake ne slušam nikad sem kad ne mogu da izbegnem(naša veselja). Izazivaju tugu u meni iz više razloga. Odrastao na rock'n'roll-u,tako bilo i ostalo.Nemam želju da kritikujem ničiji ukus ali moje uho to ne prima,ne vredi

Majk

pre 1 godinu

I Srpsko narodno viječe je osudilo nacionalističke ispade gradonačelnika Pule, dok liberalni Srbi iz kruga dvojke i dalje pišu ''bravo gradonačelniče''. Šta reći...

Medaljon

pre 1 godinu

Bole tebe kosti Milanoviću jer si u krvi Srbin a predsednik si Hrvatske a sad što ti smeta muzika to je lična stvar svakog čoveka pojedinačno .......

Dux

pre 1 godinu

Ajde ne serite da mrzimo Srbe...

Niko ne mrzi Srbe, niti posebno razmišljamo o vama...

U svakoj HDZ vladi Srbin je obavezno uvijek potpredsjednik vlade, a kod SDP-a još i po koji ministar!
(Sine ratio, 24. februar 2023 14:16)

Ne da razmišljate o nama, već smo vam u svakom dnevniku, žutoj štampi i izjavi politicara. Posebno HDZ bagre! A ovaj vam SDP-ederovac, sa rosavim licem svaku prilikom uzima ne bili skrenuo pažnju sa vaših visedecenijskih kompleksa malog naroda.

Ajde sada na vase hrvatske sajtove da ti malo Tomson kuka i lelece na uvo, sine.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Milanović sluša striktno srednjevropsku klasičnu muziku, nikako nema Acu Lukasa na plejlisti, ha ha ha ha ha!
(Mondo, 24. februar 2023 14:14)

Pa nema. I ne sluša klasičnu muziku. Ima toliko divnih stvari u pop muzici koje su van te dve krajnosti koje pominješ. Znam da si neobavešten, ali verij mi na reč. I slobodno nastavi sa "ha ha ha ha ha"!

Jerusalimska patrijaršija

pre 1 godinu

Definicija hrvata: Prevareni, obmanuti i zatrovani Srbin, kojeg su Vatikan i papa odvojili od pravoslavlja i svetog Jerusalima i braće Srba kad se crkva podelila i pokatoličili ga. Onda ih Bog, toliko pokatoličene, kaznio sa 1000g ropstva pod HUNgarima! A celo to vreme hrvat se punio mržnjom prema braći Srbima, zato jer su ostali i dalje pravoslavci sa svetim Jerusalimom, a zato i ostali nepokoreni!
A posle ropstva i on krenuo na tu svoju srpsku braću poteran tim Vatikanskim katolibanskim ZLOM! hrvati su otkinuti deo srpskog pravoslavnog stabla, njima je svetac vampir Stepinac koji je ubijao srpsku decu...

fenix

pre 1 godinu

Stovano pucanstvo glede da ste zenijekali nasu opcu tisucljetnu evropsku kulturu priopcavamo da smo u nakani zabraniti kic sund i ostale drekavce ...cuvare cetvoronoznog runjavog brekala...Bok

mailman78

pre 1 godinu

@Serbissimo, kakve veze turski melos ima sa nama srbima? u cijoj je to dnk-a? to sto i hrvati vole turski melos, ne juznacki nego azijski nije nas problem.

Antisha

pre 1 godinu

, oni to mrze jer nisu seljačine. Zaostali Hrvati i Hrvatine to vole. Isto kao i u Srbiji. Seljačine cepaju to 24/7, normalni ljudi se gnušaju. Do pre 20 godina se znalo šta gde pripada, sada se sve izmešalo u nekom loncu prihvatljivosti. Sve može.
(N., 24. februar 2023 14:33)

slazem se 100%. s tobom i Zokijem. ovih dana ljudi pricaju kao da u Srbiji nikad nije bilo rocka ili nornalnih narodnjaka, pa vam se turbofolk, koji je mjesavina raznoraznih bliskoistocnih utjecaja i elektronske muzike pripisuje kao nacionalni brend.

neka usreće stbiju

pre 1 godinu

Pa što ne vratite nazad ove koje ste onomad proterali ?
(hypatija, 24. februar 2023 16:07) # Link komentara

Prvo niko nije protjeran već su pobjegli po naredenju svojih oraganizatora Srba.
Drugo vratio se ko je htio ali mnogi se ne žele vratiti jer da su htjeli živjeti u Hrvatskoj ne bi dizali pobunu i ubijali Hrvate, cak i u 100% hrvatskim selima (npr, Čanak, Škabrnja, Nadin i još mnogim).
Ne zele živjeti u Hrvatskoj, a neki se i boje jer su ćinili zloćine nad svojim susjedima (u Čanku su staru ženu zavezali za auto i vukli po srlu, neke su mještane objesili), neke zaklali, neke ubili, neke mućili po raznim mjestima gdje su harali.
Kad već pitaš, kad će se vratiti Hrvati u Šid i Hrvati u Vojvodinu, njih oko 40 000 protjeranih a nisu dizali pobunu, nisu imali oružje i konkretno Šid je oduvijek bio hrvatski. Oteli ga tek 1945. isko je bio većinski hrvatski. Ima još toga ali nije prilika za više, i ovo je dovoljno.

Dziber u pokušaju

pre 1 godinu

Te cajke tipa zena od sultana treba zabraniti i u Srbiji
(Feki, 24. februar 2023 14:41)

Sto si to spomenuo? Sad mi je ta meldoija vec celi dan u glavi :D

Plebs vulgaris

pre 1 godinu

Niko ne mrzi Srbe, niti posebno razmišljamo o vama...

U svakoj HDZ vladi Srbin je obavezno uvijek potpredsjednik vlade, a kod SDP-a još i po koji ministar!
(Sine ratio, 24. februar 2023 14:16)

Pa što ne vratite nazad ove koje ste onomad proterali ?
(hypatija, 24. februar 2023 16:07)

Nismo uspjeli vratiti ni onih 800.000 Hrvata koje ste na početku rata protjerali, ima ih posvuda po svijetu, nemaju kuda da se vrate.

I sad da brinemo za ove koji su pobjegli u Oluji, koje je vaša komanda na cjedilu ostavila?!

Nek se vrate, niko im ne brani!

hypatija

pre 1 godinu

Ajde ne serite da mrzimo Srbe...

Niko ne mrzi Srbe, niti posebno razmišljamo o vama...

U svakoj HDZ vladi Srbin je obavezno uvijek potpredsjednik vlade, a kod SDP-a još i po koji ministar!
(Sine ratio, 24. februar 2023 14:16)

Pa što ne vratite nazad ove koje ste onomad proterali ?

Marko

pre 1 godinu

slušao sam Idole,Smak,U Škripcu,možda najbolji band s ovih prostora EKV bio u Kulušiću na Disciplini kičme, Električnom orgazmuSlušao Zanu Suncokret i kakve veze ima to što su Srbi a ja Hrvat? Cajke su smeće i to je to.Čemu spominjanje Hrvata samo u lošem kontekstu? Isto tako je Thompson smeće i ljudi koji ga slušaju isto tako su prvim redovima kad gostuje Ceca, Afrika i sl.

Serbissimo

pre 1 godinu

@Serbissimo, kakve veze turski melos ima sa nama srbima? u cijoj je to dnk-a? to sto i hrvati vole turski melos, ne juznacki nego azijski nije nas problem.
(mailman78, 24. februar 2023 16:21)

Malo sam bio cinican, mislio sam da ces skapirati - ali posto nisi, nije rec o muzici nego o tome da Hrvati histericno negiraju svoje srpsko poreklo, a najvise oni koji nas endemski mrze. A zapravo mrze svoje korene, jer kompleksi su cudo.

drmr

pre 1 godinu

Najbolje od svega što ovi ljudi nemaju pojma o čemu pričaju.
Ana Bekuta, Keba i ostali nisu uopšte cajke. To su klasični pevači narodnjaci. Nikakvi predstavnici turbo-folka.
(ŽD, 24. februar 2023 14:10)

Narodna muzika su starogradkse pesme, sevdalinke, Toma Zdravkovic, Tozovac, Silvana Armenulic, Hanka Paldum, Miroslav Ilic, da ne nabrajam sad… a Ana Beluta, Keba, Saban, Dzej… koliko god imali dobrih pesama su turbo folk.

Era Ojdanić

pre 1 godinu

Da li su Halid Bešlić,Haris Dzinovic, Fakreta Jahić i tako dalje “srpske cajke” ili ne?!?! Džej Ramadonovski?….
(iskreno, 24. februar 2023 15:46)


Iako izvođači nisu uvek Srbi, kompozitori i tekstopisci su u 99% slučajeva Srbi, mozičke produkcije su takođe uglavnom iz Srbije i što je najvažnije
peva se na srpskom.

Prometeus

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.
(konzervativac, 24. februar 2023 13:50)

Bravo za komentar druže.

Ovi "desni" su neinteligentni ali ni ne znaju koliko su neinteligentni, a ovi "levi i progresivni" koji su "Europa" su takođe neinteligentni, ali misle za sebe da su mnogo pametni.

Slično je i na našem mikronivou što se tiče pro i anti Vučić biračkog tela. :)

Kjotor

pre 1 godinu

Pravi narodnjaci su odavno izumrla vrsta.Tozovac,Cune,Toma,Silvana...jos uvjek su tu iz stare garde Miroslav i Lepa.Ostalo je teski turbofolk sa onim Teheranskim trilerom u glasu.

Milezg

pre 1 godinu

Koga je briga za cajke, a svaki gradonačelnik zakonski ima pravo da ih zabrani, isto ko i Tomsona.
Ali, samo da vidite Teslu na hrvatskom evru preko šahovnice, ma svaka im čast kako su lepu kovanicu napravili i Srbima zatvorili usta. Divota! Tesla je dokazano pred Evropom hrvatski izumitelj i zato je na hrvatskom evru, a Srbi ga neće moći staviti na svoj evro! Zašto niste dokazali Evropi da je Srbin jer je Evropa tražila dokaze crno na belo i nije bilo niti jednog, sem činjenice da je peavoslavac. Evo na popisu u Hrvatskoj 2021g je bilo preko 30.000 Hrvata pravoslavaca, a nema niti jednog Srbina katolika ni u Dubrovniku, ni u celoj Lepoj.
Ukrajinci kažu da su im Hrvati primer i uzor kako se junački brani svoja zemlja, a kad će im više ta ukrajinska Oluja, stvarno im ovo ispada ko "vetrić iz gu*ice", a ne maestralna akcija čišćenja i oslobođenja? Da se podsetimo: "Neće to ustašama biti nekakva vojna akcija Oluja, ma biće samo jedan vetrić iz gu*ice, u narodu poznat ko puvanac iliti spuvanac".
Molim Boga da Ukrajinci naprave Oluju da ko i Hrvati očiste svoju zemlju, iako me nije briga za njih, samo hoću da čitam srpske komentare kukanja i kmečanja, ko i ove od 95g...

kud

pre 1 godinu

Hrvati imaju svoje dalmatinske serenade, imaju dalmatinske klape, imaju slavonske tamburice i bećarsce, imaju zagorske popevke, imaju međimurske, imaju istrijanske, imaju ličku pjesmu uz dangubicu, imaju i gangu i reru, imaju i posavske i srednjobosanske uz šargiju i violinu.. Pored tolikog hrvatskog narodnog blaga kome trebaju srpske cajke?

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Uuaauu... bas veliki problem ... GOLEM !! ... evo i PreCednik Hrvatske je osetio potrebu da se oglasi povodom Ane Bekute i ostalih, nadam se, sa Pantovcaka (Dedinje, ali u Zagrebu). Cekamo obracanje javnost predstavnice Hrvatske u Evropskom Parlamentu povodom istog.

Saul Goodman

pre 1 godinu

Zanimljivo kako su političari iz redova pro-ustaških stranaka u Hrvatskoj naglasniji protiv ''cajki'', a upravo njihovi glasači su najverniji slušaoci tog žanra.

GoXXX

pre 1 godinu

Svaka cast komsije daj Boze i kod nas da ih zabrane i ukinu kao i Vojaza Breskvice i ostale gluposti koje zatupljuju ovaj i ovako tup narod

Mirko

pre 1 godinu

Mogu zabraniti muziku, ali primitivizam, prostakluk i prazninu u glavama ne mogu. To je suština. Ova muzika je samo posledica gore navedenog i to važi i za Hrvatsku, Srbiju, Bosnu, Bugarsku i sve zemlje u kojima ovakvo smeće od muzike ima prođu.

gloria

pre 1 godinu

Pa ko normalan može da sluša, npr. Kebu (o hard core turbo folku da ne pričamo)?
Dobro, osim 90% nas Srba i pola HDZ-a :-)

P.S. ja za razliku od Zokija dobijem instant zubobolju kad pokušam slušati tu nakaradu od "muzike" :-):-):-)

gagit

pre 1 godinu

Slazem se, zabraniti ih u Hrvatskoj, ali i hrvatske muzicare u Srbiji. Reciprocitet, oni nama, mi njima. I onog iz Sarajeva, sto ocima ne moze da nas vidi, a rado dodje svake godine da zgrne lovu, bese Dino Merlin. Mogu bez svih njih!

Miroslav

pre 1 godinu

Kralj ponoci prosjak zore, ne voli ga srce moje.

Odlican stih na primer.

S druge strane gledao sam originalne snimke koncerta Jimi-ja Hendrixa, lik je muzicki genije, ali tamo je 90% ljudi bilo na necemu. I sta sada je to kao kul i urbano, a "cajke" su sund koji kvari mladez.

Ako cemo realno, jedina muzika koja je za klasu bolja od drugih je klasicna, muzika za sva vremena. Klasicna muzika u poredjenju sa ostalim je poput svajcarskog sata naspram kineskog plasticnog. Ogromna je razlika u preciznosti izvodjenja, u kompleksnosti melodija itd...ali ne moze klasicna muzika da zainteresuje svakog. Ostalo su sve lagane melodije za zabavu sirokih narodnih masa, pa ko voli neka izabere sta mu vise godi.

levičar

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.
(konzervativac, 24. februar 2023 13:50)

Mislim da treba da poradiš na pojmu levičara. Levičar po difoltu zaista nije ljubitelj EUrope kako ti kažeš, jer biti levičar znači pre svega poštovati ideju jednakosti među ljudima, a EU koja je neoliberalna i cela u NATO i u klasnim razlikama svakako to nije.

Ono što ti želiš da kažeš je savremen liberal, a ne levičar. A terminologija je bitna!

Štefica

pre 1 godinu

Znate li vi šta su cajke? 
To su one užasne " pesme" sa kompjuterski generisanim vokalom...
(deki, 24. februar 2023 14:40)

Točno. Ana Bekuta, Keba i Kuliš nemaju veze sa cajkama. Cajke su turbo folkeri i ovi današnji auto tuneri. Zoki je rocker kak i spada. Bum naoštril perce i glasal za njega, možda nam dovede Hrvatske magove (Cro-Mags).

Fili

pre 1 godinu

Koliko mi je poznato te cajke ni bilo što slicno tom ma kako se zvalo, ne sluša 99,9% Hrvata starijih od 1980. Dok gle čuda tu jeftilenu od muzike počinju slusati mlađi od 1980. Razlog mi je nepoznat jer to niti je u tradici Hrvatske nisti se slušalo za socijalizma. U ono vrijeme mladi su slušali rock i kasnije razne verzije zabavne muzike strane i domaće. Što se dogodilo mlaoj generaciji da je prešla na cajke meni je do danas nepoznato i neshvatljivo. Moj dozivljaj je da dio mlađih od 1990. sluša narodnjake i cajke više iz vica, ono kao što se gleda Montipajtonovce. Miskim da je to njima dijelom zafrkancija a dijelom provokacija koja opet spada u zabavu i zafrkanciju. Zabavlja ih da naljute starije i sve one koji im govore da je to nešto bezveze, oni onda to baš slušaju jer su kao protiv starije generacije. To je kao neka “moda” koja će ubrzo proci. Idu na cajke da se napuše i napiju da se prave veliki i odrasli a ustvari skrivaju svoj strah od života i obveza, strah od odgovornosti i odrastanja i preuzimanja uloge. Zabrane nisu dobre jer većinom imaju kontraefekt. Roditelj i ućitelj trebaju educirati ali ne zabranjivati, čak se ne ni šokirati, samo zamoliti da to sluša na slušalice u svojoj sobi da ne maltretira druge koji to ne vole. Dalje kao da se nita nije desilo. I kad vidi da sr niko oko njegova izbora ne uzrujava onda i on to s vremenom odbaci.

che gevara

pre 1 godinu

necu da se borim za prava cajki .... kkp hoce neka slusa sta hoce .... u Hrvatskoj se slusaju cajke u Srbiji Tompson i eto ... ko hoce sta hoce neka slusa to .

ja kažem

pre 1 godinu

Ja to isto ne slušam , volim samo gledati kako lijepe mlade zanosne djevojke cupkaju na tu muziku. Nemogu im odoliti , bespomoćan sam , neka svira bilo šta.

ram

pre 1 godinu

Srpski rock i vašu urbaniju muziku cijenim i slušam al ovo je katastrofa. Mislim prava slika današnjeg društva punog primitivizma.
Žalosno je to, al eto...

Istrebljivač vonjevina

pre 1 godinu

Koliko samo prašine medju bivšim Srbima zbog narodnjaka i "cajki".
Tako to biva kada se vera i duša prodaju za pola užine...

Dubioza

pre 1 godinu

Dosta više Bakute, Brene, Saše Popovića i Kebe, za 30 godina su uništili muziku. Normalna muzika je postala alternativa, a ono što oni skiče se promoviše u medijima.

neko iz Nis

pre 1 godinu

Ne bi Milanovic ovo komentarisao,ali opasan je,svaka mu cast,poenta je bila da istakne kako 50% HDZ-a ovo slusa.Milanovic namazan,good player!

Rosavi bolid

pre 1 godinu

Da, koga cudi da ovaj ne voli cajke da slusa? On je druga dimenzija produhovljenosti, njegova prica u vezi bilo cega i njegov spoljasni izgled govore o tome vise nego 1000 izgovorenih reci.

Milan

pre 1 godinu

Kako je njemu lepo. Drzava im je najzad ravnopravni deo EU, na zapadu de fakto politicki i u svakom smislu.. Zasticeni... Gleda na nas sa visine i sprda se. Zna da smo gori i drago mu je zbog toga.

ŽD

pre 1 godinu

Najbolje od svega što ovi ljudi nemaju pojma o čemu pričaju.
Ana Bekuta, Keba i ostali nisu uopšte cajke. To su klasični pevači narodnjaci. Nikakvi predstavnici turbo-folka.

nn

pre 1 godinu

zabrane imaju kontraefekat.Normalno da je to losa muzika ali prolazi za mlade i ljude kad su na 2 promila.Malo je problem ako to slusaju 40-50im jer se nisi izgradio ali sve ima svoju publiku.Nisam za zabranu, mozda u vrijeme sezone samo da se neblemiramo pred brojnim turistima

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Pošto ima srbske korijene, gospon Zoran Milanović bi mogao da se okuša u đuskanju Užičkog kola, ili čak Poskoka, ako ne umije da pjeva kafanske pesme.

N.

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.
(konzervativac, 24. februar 2023 13:50)

Ne, oni to mrze jer nisu seljačine. Zaostali Hrvati i Hrvatine to vole. Isto kao i u Srbiji. Seljačine cepaju to 24/7, normalni ljudi se gnušaju. Do pre 20 godina se znalo šta gde pripada, sada se sve izmešalo u nekom loncu prihvatljivosti. Sve može.

Megatronman

pre 1 godinu

Milanović voli rock, new wave, synth pop. Njegov dobar prijatelj je Tedeschi koji je u Zgb. vlasnik radio Yammat. Tedeschi iz hobbyja deejayira. Nadimak mu je DJ SMS. Ne vjerujem da Milanović voli cajke/turbo folk.

Noj

pre 1 godinu

Koncerta možda neće biti, ali bez ove muzike po klubovima nema provoda... Više je vole od nas, na kraju taj južni ritam im je u krvi, da se ne lažemo.
(Cile Mile, 24. februar 2023 14:07)

Nema provoda?? To mozda u tvojoj naridnjacima namucenoj glavi.

Dara iz Karlobaga

pre 1 godinu

Stani malo! Pa ko je rušio Jugoslaviju koja je bila koministička tvorevina sa 6 Republika, koje su imale svoje jasne granice i Ustavno pravo na samoopredeljenje? A, znamo ko je pokrenio rat da se ne podeli mirno u tim granicama, da on izbije na more i obalu i morske luke i milijarde od turizma, a nije uspeo ovako ko i Putko?

Sine ratio

pre 1 godinu

Ajde ne serite da mrzimo Srbe...

Niko ne mrzi Srbe, niti posebno razmišljamo o vama...

U svakoj HDZ vladi Srbin je obavezno uvijek potpredsjednik vlade, a kod SDP-a još i po koji ministar!

Cile Mile

pre 1 godinu

Koncerta možda neće biti, ali bez ove muzike po klubovima nema provoda... Više je vole od nas, na kraju taj južni ritam im je u krvi, da se ne lažemo.

Ibro Fergazer

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.
(konzervativac

Ogromna razlika je izmedju turbofolka (cajki) i narodne muzike. Svaka narodna muzika je lijepa i manje/vise prijatna za slusanje a cajke su
atak na usi. Nije toliko ni lose sto ih ima. Kad ih cujes imas vremena
za bjezaniju. Cajkasi su posebna fela ljudi koju preventive radi treba zaobici.

europljanin dezelan

pre 1 godinu

konzervativac, 24. februar 2023 13:50
Ne vole jer ih podseca na njihovo poreklo. Biti u EU ne znaci biti kako kazes EURPLJANIN. Bili ste vekovima u Austrougarskoj pa niste postali austrijanci ili madjari.

konzervativac

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.

konzervativac

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.

Cile Mile

pre 1 godinu

Koncerta možda neće biti, ali bez ove muzike po klubovima nema provoda... Više je vole od nas, na kraju taj južni ritam im je u krvi, da se ne lažemo.

ŽD

pre 1 godinu

Najbolje od svega što ovi ljudi nemaju pojma o čemu pričaju.
Ana Bekuta, Keba i ostali nisu uopšte cajke. To su klasični pevači narodnjaci. Nikakvi predstavnici turbo-folka.

Gojko

pre 1 godinu

Bio sam na nekoj svadbi u Zadru. Tu su se svirale srpske stvari više od hrvatskih. Ja lično slušam tu muziku uz vino i bude mi milo. Moram da kažem, a da se hrvati ne vređaju. Hrvatice više vole srpske momke. Valjda zato što su hrvati svileniji.

mile

pre 1 godinu

evo ja sam čistokrvni Srbin ali narodnjake ne slušam nikad sem kad ne mogu da izbegnem(naša veselja). Izazivaju tugu u meni iz više razloga. Odrastao na rock'n'roll-u,tako bilo i ostalo.Nemam želju da kritikujem ničiji ukus ali moje uho to ne prima,ne vredi

Dejan X

pre 1 godinu

@Jasna: "Jesmo li mi dužni voljeti Srbe i srpske cajke? Samo pitam?" Naravno da niste. Ali očigledno mnogi Hrvati vole tu vrstu muzike, koju ja inače ne slušam. Koliko čitam te stvari se puštaju u diskotekama, klubovima, kafićima i na privatnim žurkama. Izvođači iz Srbije pevaju u Hrvatskoj pred punim salama. Znači Hrvati kupuju karte da bi slušali i gledali to. I to ih mi sigurno ne teramo, sve dobrovoljno rade. Jel' su Srbi krivi sto tvoji sunarodnici vole taj šund? Samo pitam.

Dux

pre 1 godinu

Ajde ne serite da mrzimo Srbe...

Niko ne mrzi Srbe, niti posebno razmišljamo o vama...

U svakoj HDZ vladi Srbin je obavezno uvijek potpredsjednik vlade, a kod SDP-a još i po koji ministar!
(Sine ratio, 24. februar 2023 14:16)

Ne da razmišljate o nama, već smo vam u svakom dnevniku, žutoj štampi i izjavi politicara. Posebno HDZ bagre! A ovaj vam SDP-ederovac, sa rosavim licem svaku prilikom uzima ne bili skrenuo pažnju sa vaših visedecenijskih kompleksa malog naroda.

Ajde sada na vase hrvatske sajtove da ti malo Tomson kuka i lelece na uvo, sine.

Hrvoje 77

pre 1 godinu

Pa sta fali cajkama to je nase kulturno nasledje i Srba i Hrvata , malo popijemo opalimo koji rafal u nebo pa nismo mi tunjavi europejci.

milan

pre 1 godinu

Ovde nije reč o tome da li nešto valja ili ne već u tome da ne treba ništa braniti. Ja lično slušam Rock 'n Roll i ne slušam narodnjake.

C i n i k

pre 1 godinu

Naravno da i on kao Milanovic pa jos i Zoki slusa narodnjake iz SRB, nmj se folira.. Sta bi oni tamo drugo slusali, nemacku filharmaniju?

jama

pre 1 godinu

(hypatija, 24. februar 2023 16:07)

Nismo uspjeli vratiti ni onih 800.000 Hrvata koje ste na početku rata protjerali, ima ih posvuda po svijetu, nemaju kuda da se vrate.

I sad da brinemo za ove koji su pobjegli u Oluji, koje je vaša komanda na cjedilu ostavila?!

Nek se vrate, niko im ne brani!
(Plebs vulgaris, 24. februar 2023 16:51)

Ahahahahaaaa 800.000 proteranih Hrvata, jel smo i one u Zambiju proterali?

Jerusalimska patrijaršija

pre 1 godinu

Definicija hrvata: Prevareni, obmanuti i zatrovani Srbin, kojeg su Vatikan i papa odvojili od pravoslavlja i svetog Jerusalima i braće Srba kad se crkva podelila i pokatoličili ga. Onda ih Bog, toliko pokatoličene, kaznio sa 1000g ropstva pod HUNgarima! A celo to vreme hrvat se punio mržnjom prema braći Srbima, zato jer su ostali i dalje pravoslavci sa svetim Jerusalimom, a zato i ostali nepokoreni!
A posle ropstva i on krenuo na tu svoju srpsku braću poteran tim Vatikanskim katolibanskim ZLOM! hrvati su otkinuti deo srpskog pravoslavnog stabla, njima je svetac vampir Stepinac koji je ubijao srpsku decu...

nn

pre 1 godinu

zabrane imaju kontraefekat.Normalno da je to losa muzika ali prolazi za mlade i ljude kad su na 2 promila.Malo je problem ako to slusaju 40-50im jer se nisi izgradio ali sve ima svoju publiku.Nisam za zabranu, mozda u vrijeme sezone samo da se neblemiramo pred brojnim turistima

Marko

pre 1 godinu

slušao sam Idole,Smak,U Škripcu,možda najbolji band s ovih prostora EKV bio u Kulušiću na Disciplini kičme, Električnom orgazmuSlušao Zanu Suncokret i kakve veze ima to što su Srbi a ja Hrvat? Cajke su smeće i to je to.Čemu spominjanje Hrvata samo u lošem kontekstu? Isto tako je Thompson smeće i ljudi koji ga slušaju isto tako su prvim redovima kad gostuje Ceca, Afrika i sl.

Frenki

pre 1 godinu

Stani malo! Pa ko je rušio Jugoslaviju koja je bila koministička tvorevina sa 6 Republika, koje su imale svoje jasne granice i Ustavno pravo na samoopredeljenje? A, znamo ko je pokrenio rat da se ne podeli mirno u tim granicama, da on izbije na more i obalu i morske luke i milijarde od turizma, a nije uspeo ovako ko i Putko?
(Dara iz Karlobaga, 24. februar 2023 14:58)

1) Hrvatska je rušila Jugoslaviju, to ni nije neka tajna, to i sami priznaju.
2) ustavno pravo na samoopredeljenje su imali narodi a ne republike, tako da je sasvim legalan bio pokušaj Srba da se odvoje od Hrvatske.
3) nisu bile granice problem, nego hrvatsko rešenje srpskog pitanja u SRH (znamo za sličan pokušaj u Drugom svetskom ratu).
4) Hrvatska je pokrenula rat pucajući na legalnu vojsku tadašnje države zauzimajući kasarne na svojoj teritoriji.
4) SAO Krajina je minimalnom teritorijom izlazila na more, tako da teško da bi se tu uzele neke milijarde od turizma.

idemo dalje..

Kjotor

pre 1 godinu

Pravi narodnjaci su odavno izumrla vrsta.Tozovac,Cune,Toma,Silvana...jos uvjek su tu iz stare garde Miroslav i Lepa.Ostalo je teski turbofolk sa onim Teheranskim trilerom u glasu.

N.

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.
(konzervativac, 24. februar 2023 13:50)

Ne, oni to mrze jer nisu seljačine. Zaostali Hrvati i Hrvatine to vole. Isto kao i u Srbiji. Seljačine cepaju to 24/7, normalni ljudi se gnušaju. Do pre 20 godina se znalo šta gde pripada, sada se sve izmešalo u nekom loncu prihvatljivosti. Sve može.

jama

pre 1 godinu

(jama, 24. februar 2023 17:43)

Računaj si, trećinu Hrvatske i barem trećinu Bosne ste očistili od Hrvata, plus još nešto iz Srbije.

Na primjer u današnjoj Republici Srpskoj ima svega možda 15.000 Hrvata a prije rata ih je bilo 250.000!

U SAO kvazirepublikama u Hrvatskoj živjelo je procentualno 40% Srba, do početka '92. bilo ih je 100 posto, kojim ste računskim operacijama došli do takvih fenomenalnih rezultata?!
(Onkel Dagobert, 24. februar 2023 18:24)

Od 1941. do 1995. samo iz Hrvatske je nestalo 800.000 Srba. Barem polovina je ubijena. Iz BiH koja je takodje bila u sastavu NDH, nestalo 200.000 Srba. Isto ste radili po delu Srbije poznatom kao Srem. Jeftino ste prosli obzirom kakvu ste 'ljubav' prema Srbima pokazali. Hrvati koji kukaju na etnicko ciscenje. Nema dalje.

Antisha

pre 1 godinu

, oni to mrze jer nisu seljačine. Zaostali Hrvati i Hrvatine to vole. Isto kao i u Srbiji. Seljačine cepaju to 24/7, normalni ljudi se gnušaju. Do pre 20 godina se znalo šta gde pripada, sada se sve izmešalo u nekom loncu prihvatljivosti. Sve može.
(N., 24. februar 2023 14:33)

slazem se 100%. s tobom i Zokijem. ovih dana ljudi pricaju kao da u Srbiji nikad nije bilo rocka ili nornalnih narodnjaka, pa vam se turbofolk, koji je mjesavina raznoraznih bliskoistocnih utjecaja i elektronske muzike pripisuje kao nacionalni brend.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Milanović sluša striktno srednjevropsku klasičnu muziku, nikako nema Acu Lukasa na plejlisti, ha ha ha ha ha!
(Mondo, 24. februar 2023 14:14)

Pa nema. I ne sluša klasičnu muziku. Ima toliko divnih stvari u pop muzici koje su van te dve krajnosti koje pominješ. Znam da si neobavešten, ali verij mi na reč. I slobodno nastavi sa "ha ha ha ha ha"!

hypatija

pre 1 godinu

Ajde ne serite da mrzimo Srbe...

Niko ne mrzi Srbe, niti posebno razmišljamo o vama...

U svakoj HDZ vladi Srbin je obavezno uvijek potpredsjednik vlade, a kod SDP-a još i po koji ministar!
(Sine ratio, 24. februar 2023 14:16)

Pa što ne vratite nazad ove koje ste onomad proterali ?

neko iz Nis

pre 1 godinu

Ne bi Milanovic ovo komentarisao,ali opasan je,svaka mu cast,poenta je bila da istakne kako 50% HDZ-a ovo slusa.Milanovic namazan,good player!

kud

pre 1 godinu

Hrvati imaju svoje dalmatinske serenade, imaju dalmatinske klape, imaju slavonske tamburice i bećarsce, imaju zagorske popevke, imaju međimurske, imaju istrijanske, imaju ličku pjesmu uz dangubicu, imaju i gangu i reru, imaju i posavske i srednjobosanske uz šargiju i violinu.. Pored tolikog hrvatskog narodnog blaga kome trebaju srpske cajke?

ram

pre 1 godinu

Srpski rock i vašu urbaniju muziku cijenim i slušam al ovo je katastrofa. Mislim prava slika današnjeg društva punog primitivizma.
Žalosno je to, al eto...

SonOfSam

pre 1 godinu

Jesmo li mi dužni voljeti Srbe i srpske cajke? Samo pitam?
(Jasna, 24. februar 2023 17:29) # Link komentara

Ma jok bre, dođete nam samo 3 pušenja po glavi muškog stanovnika, od 18+

Sine ratio

pre 1 godinu

Ajde ne serite da mrzimo Srbe...

Niko ne mrzi Srbe, niti posebno razmišljamo o vama...

U svakoj HDZ vladi Srbin je obavezno uvijek potpredsjednik vlade, a kod SDP-a još i po koji ministar!

Rosavi bolid

pre 1 godinu

Da, koga cudi da ovaj ne voli cajke da slusa? On je druga dimenzija produhovljenosti, njegova prica u vezi bilo cega i njegov spoljasni izgled govore o tome vise nego 1000 izgovorenih reci.

drmr

pre 1 godinu

Najbolje od svega što ovi ljudi nemaju pojma o čemu pričaju.
Ana Bekuta, Keba i ostali nisu uopšte cajke. To su klasični pevači narodnjaci. Nikakvi predstavnici turbo-folka.
(ŽD, 24. februar 2023 14:10)

Narodna muzika su starogradkse pesme, sevdalinke, Toma Zdravkovic, Tozovac, Silvana Armenulic, Hanka Paldum, Miroslav Ilic, da ne nabrajam sad… a Ana Beluta, Keba, Saban, Dzej… koliko god imali dobrih pesama su turbo folk.

neka usreće stbiju

pre 1 godinu

Pa što ne vratite nazad ove koje ste onomad proterali ?
(hypatija, 24. februar 2023 16:07) # Link komentara

Prvo niko nije protjeran već su pobjegli po naredenju svojih oraganizatora Srba.
Drugo vratio se ko je htio ali mnogi se ne žele vratiti jer da su htjeli živjeti u Hrvatskoj ne bi dizali pobunu i ubijali Hrvate, cak i u 100% hrvatskim selima (npr, Čanak, Škabrnja, Nadin i još mnogim).
Ne zele živjeti u Hrvatskoj, a neki se i boje jer su ćinili zloćine nad svojim susjedima (u Čanku su staru ženu zavezali za auto i vukli po srlu, neke su mještane objesili), neke zaklali, neke ubili, neke mućili po raznim mjestima gdje su harali.
Kad već pitaš, kad će se vratiti Hrvati u Šid i Hrvati u Vojvodinu, njih oko 40 000 protjeranih a nisu dizali pobunu, nisu imali oružje i konkretno Šid je oduvijek bio hrvatski. Oteli ga tek 1945. isko je bio većinski hrvatski. Ima još toga ali nije prilika za više, i ovo je dovoljno.

Era Ojdanić

pre 1 godinu

Da li su Halid Bešlić,Haris Dzinovic, Fakreta Jahić i tako dalje “srpske cajke” ili ne?!?! Džej Ramadonovski?….
(iskreno, 24. februar 2023 15:46)


Iako izvođači nisu uvek Srbi, kompozitori i tekstopisci su u 99% slučajeva Srbi, mozičke produkcije su takođe uglavnom iz Srbije i što je najvažnije
peva se na srpskom.

GoXXX

pre 1 godinu

Svaka cast komsije daj Boze i kod nas da ih zabrane i ukinu kao i Vojaza Breskvice i ostale gluposti koje zatupljuju ovaj i ovako tup narod

Plebs vulgaris

pre 1 godinu

Niko ne mrzi Srbe, niti posebno razmišljamo o vama...

U svakoj HDZ vladi Srbin je obavezno uvijek potpredsjednik vlade, a kod SDP-a još i po koji ministar!
(Sine ratio, 24. februar 2023 14:16)

Pa što ne vratite nazad ove koje ste onomad proterali ?
(hypatija, 24. februar 2023 16:07)

Nismo uspjeli vratiti ni onih 800.000 Hrvata koje ste na početku rata protjerali, ima ih posvuda po svijetu, nemaju kuda da se vrate.

I sad da brinemo za ove koji su pobjegli u Oluji, koje je vaša komanda na cjedilu ostavila?!

Nek se vrate, niko im ne brani!

Rade

pre 1 godinu

Zar se nije onomad njihova predsednica Kolinda izvinjavala Hrvatskoj deci sto im je greskom delila srpske cokoladice? To su valjda te ideje, koje idu od vrha.

Mirko

pre 1 godinu

Mogu zabraniti muziku, ali primitivizam, prostakluk i prazninu u glavama ne mogu. To je suština. Ova muzika je samo posledica gore navedenog i to važi i za Hrvatsku, Srbiju, Bosnu, Bugarsku i sve zemlje u kojima ovakvo smeće od muzike ima prođu.

gagit

pre 1 godinu

Slazem se, zabraniti ih u Hrvatskoj, ali i hrvatske muzicare u Srbiji. Reciprocitet, oni nama, mi njima. I onog iz Sarajeva, sto ocima ne moze da nas vidi, a rado dodje svake godine da zgrne lovu, bese Dino Merlin. Mogu bez svih njih!

Majk

pre 1 godinu

I Srpsko narodno viječe je osudilo nacionalističke ispade gradonačelnika Pule, dok liberalni Srbi iz kruga dvojke i dalje pišu ''bravo gradonačelniče''. Šta reći...

bruder

pre 1 godinu

Ma oni se loze na to smece vise od nas a glume neku "becku gospodu", zalost, sta drugo...ima sad i radio tamo cajke 24/7 a u vise mesta su gostovanja nekih nasih narodnjaka reklamirana ko da dolazi deep purple...ne znam, meni oni deluju potpuno sizofreni, ko oni sto "izlaze iz ormara", ne priznaju nikome da se ipak duboko u sebi loze na sve srpsko...jer su i sami Srbi. Nije im lako realno, mada posle svega sto su pocinili ni ne zasluzuju lako da im bude. Kako vreme odmice bice sve teze, istina ce im smrskati kosti...

Serbissimo

pre 1 godinu

@Serbissimo, kakve veze turski melos ima sa nama srbima? u cijoj je to dnk-a? to sto i hrvati vole turski melos, ne juznacki nego azijski nije nas problem.
(mailman78, 24. februar 2023 16:21)

Malo sam bio cinican, mislio sam da ces skapirati - ali posto nisi, nije rec o muzici nego o tome da Hrvati histericno negiraju svoje srpsko poreklo, a najvise oni koji nas endemski mrze. A zapravo mrze svoje korene, jer kompleksi su cudo.

djani the MAN

pre 1 godinu

Ja ne znam zasto se i jedni i drugi pale, ljute, vredjaju, kukaju i žale...mi kao narod koji je potekao iz jedne drzave treba da ostavimo srpske probleme Srbima, a hrvatske probleme Hrvatima. Ako mozemo pomoci jedni drugima bilo bi lepo to...
Ovako...svako radi u svojoj drzavi kako hoce. I sto je najbitnije tu...to je samo pojedinac u pitanju, a ne cela drzava!!! Lepo narod kaže, "kako došlo, tako i otišlo", proce i ta odluka o zabrani...

Milan

pre 1 godinu

Kako je njemu lepo. Drzava im je najzad ravnopravni deo EU, na zapadu de fakto politicki i u svakom smislu.. Zasticeni... Gleda na nas sa visine i sprda se. Zna da smo gori i drago mu je zbog toga.

Onkel Dagobert

pre 1 godinu

Ahahahahaaaa 800.000 proteranih Hrvata, jel smo i one u Zambiju proterali?
(jama, 24. februar 2023 17:43)

Računaj si, trećinu Hrvatske i barem trećinu Bosne ste očistili od Hrvata, plus još nešto iz Srbije.

Na primjer u današnjoj Republici Srpskoj ima svega možda 15.000 Hrvata a prije rata ih je bilo 250.000!

U SAO kvazirepublikama u Hrvatskoj živjelo je procentualno 40% Srba, do početka '92. bilo ih je 100 posto, kojim ste računskim operacijama došli do takvih fenomenalnih rezultata?!

mailman78

pre 1 godinu

@Serbissimo, kakve veze turski melos ima sa nama srbima? u cijoj je to dnk-a? to sto i hrvati vole turski melos, ne juznacki nego azijski nije nas problem.

Prometeus

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.
(konzervativac, 24. februar 2023 13:50)

Bravo za komentar druže.

Ovi "desni" su neinteligentni ali ni ne znaju koliko su neinteligentni, a ovi "levi i progresivni" koji su "Europa" su takođe neinteligentni, ali misle za sebe da su mnogo pametni.

Slično je i na našem mikronivou što se tiče pro i anti Vučić biračkog tela. :)

fenix

pre 1 godinu

Stovano pucanstvo glede da ste zenijekali nasu opcu tisucljetnu evropsku kulturu priopcavamo da smo u nakani zabraniti kic sund i ostale drekavce ...cuvare cetvoronoznog runjavog brekala...Bok

Ibro Fergazer

pre 1 godinu

Koliko samo prašine medju bivšim Srbima zbog narodnjaka i "cajki".
Tako to biva kada se vera i duša prodaju za pola užine...
(Istrebljivač vonjevina,

Vi ste maheri za zamjenu taza. Rastko Vatikanu vrati krunu i predje na
stranu Vizantije, vi ga promovisete u svetca i onda drugima pricate
floskule u stilu "Prodo veru za veceru".Ovo ti kaze jedan Srbin kojem
mantijasi nisu isprali mozak kao vama pripadnicima kojekakvih dzamahirija
koje imaju istu koncepciju pod nazivom "sisaj ovce".

Goran Bras

pre 1 godinu

Milanče bolji Srbin od devedeset posto političara ako ne i više ,još dve tri izjave i eto ga na prvom mestu po patriotizmu ,srpskom naravno !
P.S.Ja bih prvi zabranio to smrće od muzike kad bih se pitao i samo bi se Lola ,Bisera ,Leo Martin ,Boba Stef.slušali ,Čola bi u kvalifikacionu grupu !

Noj

pre 1 godinu

Koncerta možda neće biti, ali bez ove muzike po klubovima nema provoda... Više je vole od nas, na kraju taj južni ritam im je u krvi, da se ne lažemo.
(Cile Mile, 24. februar 2023 14:07)

Nema provoda?? To mozda u tvojoj naridnjacima namucenoj glavi.

Medaljon

pre 1 godinu

Bole tebe kosti Milanoviću jer si u krvi Srbin a predsednik si Hrvatske a sad što ti smeta muzika to je lična stvar svakog čoveka pojedinačno .......

zg232

pre 1 godinu

Pa što ne vratite nazad ove koje ste onomad proterali ?
(hypatija, 24. februar 2023 16:07)

Pametnjakoviću, prošlo je 30 godina. Oni koji su bili bebe, sada si izgrađuju život na nekom drugom mjestu i za njih je Hrvatska terra incognita. Oni koji su bili mladi ljudi u 20-tim i 30-tima, sada su ljudi na zalasku svog radnog vijeka i ostati će tamo gdje su da bi zaradili punu mirovinu. Mnogi od njih su sudjelovali u tim fašističkim srpskim vojskama i tko zna koliko su ljudi ubili, izubijali ili silovali. Oni koji su tada bili u 40-tima ili stariji su bolesni, stari i većina nesposobna za samostalan život u njihovim rodnim vukojebinama. Mnogi su umrli, a dio onih koji se ne žele vratiti, a sposobni su biti u svom rodnom selu su bili u nekim vojskama i za njih vrijedi ono što sam već pisala za te vojske.
Ima ljudi koji su se vratili, koji dobivaju svu pomoć za stare ljude kao i svi ostali ili su smješteni u staračke domove, jer se više ne mogu brinuti o sebi. Postoje i mladi ljudi, istina malo ih je, koji su se vratili i normalno žive svoj život. U zadnje vrijeme takvih je više od ovih starih. Najmanje se vratilo tadašnjih mladih i ljudi srednjih godina. I današnja potpredsjednica Vlade RH, Anja Šimpraga, bila je jedno od djece iz kolone, a njeni su se vratili.

levičar

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.
(konzervativac, 24. februar 2023 13:50)

Mislim da treba da poradiš na pojmu levičara. Levičar po difoltu zaista nije ljubitelj EUrope kako ti kažeš, jer biti levičar znači pre svega poštovati ideju jednakosti među ljudima, a EU koja je neoliberalna i cela u NATO i u klasnim razlikama svakako to nije.

Ono što ti želiš da kažeš je savremen liberal, a ne levičar. A terminologija je bitna!

Miroslav

pre 1 godinu

Kralj ponoci prosjak zore, ne voli ga srce moje.

Odlican stih na primer.

S druge strane gledao sam originalne snimke koncerta Jimi-ja Hendrixa, lik je muzicki genije, ali tamo je 90% ljudi bilo na necemu. I sta sada je to kao kul i urbano, a "cajke" su sund koji kvari mladez.

Ako cemo realno, jedina muzika koja je za klasu bolja od drugih je klasicna, muzika za sva vremena. Klasicna muzika u poredjenju sa ostalim je poput svajcarskog sata naspram kineskog plasticnog. Ogromna je razlika u preciznosti izvodjenja, u kompleksnosti melodija itd...ali ne moze klasicna muzika da zainteresuje svakog. Ostalo su sve lagane melodije za zabavu sirokih narodnih masa, pa ko voli neka izabere sta mu vise godi.

Dziber u pokušaju

pre 1 godinu

Te cajke tipa zena od sultana treba zabraniti i u Srbiji
(Feki, 24. februar 2023 14:41)

Sto si to spomenuo? Sad mi je ta meldoija vec celi dan u glavi :D

Ibro Fergazer

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.
(konzervativac

Ogromna razlika je izmedju turbofolka (cajki) i narodne muzike. Svaka narodna muzika je lijepa i manje/vise prijatna za slusanje a cajke su
atak na usi. Nije toliko ni lose sto ih ima. Kad ih cujes imas vremena
za bjezaniju. Cajkasi su posebna fela ljudi koju preventive radi treba zaobici.

Saul Goodman

pre 1 godinu

Zanimljivo kako su političari iz redova pro-ustaških stranaka u Hrvatskoj naglasniji protiv ''cajki'', a upravo njihovi glasači su najverniji slušaoci tog žanra.

Fili

pre 1 godinu

Koliko mi je poznato te cajke ni bilo što slicno tom ma kako se zvalo, ne sluša 99,9% Hrvata starijih od 1980. Dok gle čuda tu jeftilenu od muzike počinju slusati mlađi od 1980. Razlog mi je nepoznat jer to niti je u tradici Hrvatske nisti se slušalo za socijalizma. U ono vrijeme mladi su slušali rock i kasnije razne verzije zabavne muzike strane i domaće. Što se dogodilo mlaoj generaciji da je prešla na cajke meni je do danas nepoznato i neshvatljivo. Moj dozivljaj je da dio mlađih od 1990. sluša narodnjake i cajke više iz vica, ono kao što se gleda Montipajtonovce. Miskim da je to njima dijelom zafrkancija a dijelom provokacija koja opet spada u zabavu i zafrkanciju. Zabavlja ih da naljute starije i sve one koji im govore da je to nešto bezveze, oni onda to baš slušaju jer su kao protiv starije generacije. To je kao neka “moda” koja će ubrzo proci. Idu na cajke da se napuše i napiju da se prave veliki i odrasli a ustvari skrivaju svoj strah od života i obveza, strah od odgovornosti i odrastanja i preuzimanja uloge. Zabrane nisu dobre jer većinom imaju kontraefekt. Roditelj i ućitelj trebaju educirati ali ne zabranjivati, čak se ne ni šokirati, samo zamoliti da to sluša na slušalice u svojoj sobi da ne maltretira druge koji to ne vole. Dalje kao da se nita nije desilo. I kad vidi da sr niko oko njegova izbora ne uzrujava onda i on to s vremenom odbaci.

gloria

pre 1 godinu

Pa ko normalan može da sluša, npr. Kebu (o hard core turbo folku da ne pričamo)?
Dobro, osim 90% nas Srba i pola HDZ-a :-)

P.S. ja za razliku od Zokija dobijem instant zubobolju kad pokušam slušati tu nakaradu od "muzike" :-):-):-)

Megatronman

pre 1 godinu

Milanović voli rock, new wave, synth pop. Njegov dobar prijatelj je Tedeschi koji je u Zgb. vlasnik radio Yammat. Tedeschi iz hobbyja deejayira. Nadimak mu je DJ SMS. Ne vjerujem da Milanović voli cajke/turbo folk.

Dubioza

pre 1 godinu

Dosta više Bakute, Brene, Saše Popovića i Kebe, za 30 godina su uništili muziku. Normalna muzika je postala alternativa, a ono što oni skiče se promoviše u medijima.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Jesmo li mi dužni voljeti Srbe i srpske cajke? Samo pitam?
(Jasna, 24. februar 2023 17:29)

Daleko bilo. Istrajte u ovom drugom, možda se ovo prvo vremenom promeni, pa pređem kod vas.

Nezavisni Mislilac

pre 1 godinu

Taj koji je zabranio i on sluša ali kao i kod nas farma nikad gledanija ali su svi za zabranu prikazivanja, popularno je bi biti protiv srpske muzike u HR jer ako bi reko javno da slušaš tu muziku bio bi izrugan od većine koja to sluša i pije uz tu muziku.

ja kažem

pre 1 godinu

Ja to isto ne slušam , volim samo gledati kako lijepe mlade zanosne djevojke cupkaju na tu muziku. Nemogu im odoliti , bespomoćan sam , neka svira bilo šta.

Milezg

pre 1 godinu

Koga je briga za cajke, a svaki gradonačelnik zakonski ima pravo da ih zabrani, isto ko i Tomsona.
Ali, samo da vidite Teslu na hrvatskom evru preko šahovnice, ma svaka im čast kako su lepu kovanicu napravili i Srbima zatvorili usta. Divota! Tesla je dokazano pred Evropom hrvatski izumitelj i zato je na hrvatskom evru, a Srbi ga neće moći staviti na svoj evro! Zašto niste dokazali Evropi da je Srbin jer je Evropa tražila dokaze crno na belo i nije bilo niti jednog, sem činjenice da je peavoslavac. Evo na popisu u Hrvatskoj 2021g je bilo preko 30.000 Hrvata pravoslavaca, a nema niti jednog Srbina katolika ni u Dubrovniku, ni u celoj Lepoj.
Ukrajinci kažu da su im Hrvati primer i uzor kako se junački brani svoja zemlja, a kad će im više ta ukrajinska Oluja, stvarno im ovo ispada ko "vetrić iz gu*ice", a ne maestralna akcija čišćenja i oslobođenja? Da se podsetimo: "Neće to ustašama biti nekakva vojna akcija Oluja, ma biće samo jedan vetrić iz gu*ice, u narodu poznat ko puvanac iliti spuvanac".
Molim Boga da Ukrajinci naprave Oluju da ko i Hrvati očiste svoju zemlju, iako me nije briga za njih, samo hoću da čitam srpske komentare kukanja i kmečanja, ko i ove od 95g...

Štefica

pre 1 godinu

Znate li vi šta su cajke? 
To su one užasne " pesme" sa kompjuterski generisanim vokalom...
(deki, 24. februar 2023 14:40)

Točno. Ana Bekuta, Keba i Kuliš nemaju veze sa cajkama. Cajke su turbo folkeri i ovi današnji auto tuneri. Zoki je rocker kak i spada. Bum naoštril perce i glasal za njega, možda nam dovede Hrvatske magove (Cro-Mags).

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Uuaauu... bas veliki problem ... GOLEM !! ... evo i PreCednik Hrvatske je osetio potrebu da se oglasi povodom Ane Bekute i ostalih, nadam se, sa Pantovcaka (Dedinje, ali u Zagrebu). Cekamo obracanje javnost predstavnice Hrvatske u Evropskom Parlamentu povodom istog.

Dara iz Karlobaga

pre 1 godinu

Stani malo! Pa ko je rušio Jugoslaviju koja je bila koministička tvorevina sa 6 Republika, koje su imale svoje jasne granice i Ustavno pravo na samoopredeljenje? A, znamo ko je pokrenio rat da se ne podeli mirno u tim granicama, da on izbije na more i obalu i morske luke i milijarde od turizma, a nije uspeo ovako ko i Putko?

Istrebljivač vonjevina

pre 1 godinu

Koliko samo prašine medju bivšim Srbima zbog narodnjaka i "cajki".
Tako to biva kada se vera i duša prodaju za pola užine...

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Pošto ima srbske korijene, gospon Zoran Milanović bi mogao da se okuša u đuskanju Užičkog kola, ili čak Poskoka, ako ne umije da pjeva kafanske pesme.

europljanin dezelan

pre 1 godinu

konzervativac, 24. februar 2023 13:50
Ne vole jer ih podseca na njihovo poreklo. Biti u EU ne znaci biti kako kazes EURPLJANIN. Bili ste vekovima u Austrougarskoj pa niste postali austrijanci ili madjari.

che gevara

pre 1 godinu

necu da se borim za prava cajki .... kkp hoce neka slusa sta hoce .... u Hrvatskoj se slusaju cajke u Srbiji Tompson i eto ... ko hoce sta hoce neka slusa to .

kole

pre 1 godinu

Mnogi pisu kako bi voleli da se i ovde zabrane narodnjaci, ali bi ih podsetio da na teritoriji Bgd niste do skoro imali ni jednu radio stanicu koja pusta narodnu muziku. Tek odnedavno imate LOLA radio, a ni to nije cisto narodnjacka stanica jer ima i pop muzike, a i signl je dosta los. Za razliku od Beograda, Zagreb dugo ima radio stanicu sa 100% narodnom muzikom i to je jedna od najslusanijih radio stanica (postaja) u Hrvatskoj. Braniti ljudima na silu da ne slusaju muziku koju vole je tezak zlocin i to mogu samo umno poremecene osobe pune mrznje i kompleksa.

D

pre 1 godinu

Bio sam na nekoj svadbi u Zadru. Tu su se svirale srpske stvari više od hrvatskih. Ja lično slušam tu muziku uz vino i bude mi milo. Moram da kažem, a da se hrvati ne vređaju. Hrvatice više vole srpske momke. Valjda zato što su hrvati svileniji.
(Gojko)

Mislim da si rešio višedecenijsku misteriju mržnje između dva naroda. Sve se zapravo svodi na - seks. Hrvatice više vole Srbe, a pojedini Srbi tvrde da ih više privlače Hrvatice, posebno iz Splita.

leptirica7

pre 1 godinu

1) Hrvatska je rušila Jugoslaviju, to ni nije neka tajna, to i sami priznaju.
2) ustavno pravo na samoopredeljenje su imali narodi a ne republike, tako da je sasvim legalan bio pokušaj Srba da se odvoje od Hrvatske.
3) nisu bile granice problem, nego hrvatsko rešenje srpskog pitanja u SRH (znamo za sličan pokušaj u Drugom svetskom ratu).
4) Hrvatska je pokrenula rat pucajući na legalnu vojsku tadašnje države zauzimajući kasarne na svojoj teritoriji.
4) SAO Krajina je minimalnom teritorijom izlazila na more, tako da teško da bi se tu uzele neke milijarde od turizma.

idemo dalje..
(Frenki, 24. februar 2023 19:14)

1. I Slovenci.
2. Svaka savezna republika je po Ustavu imala status republike. Narod SR Hrvatske je na referendumu odlučio za otcjepljenje ili ti smatraš da neko selo u Vojvodini gdi su većina Hrvati ima pravo na otcjepljenje?
3. Moja obitelj je imala puno prijatelja Srba iz Bukovice i nikad nitko nije imao nikakvih problema, a osobito nikakvo “Srpsko pitanje” se nije rješavalo.
4. Pobuna je počela, pobunom Tzv. balvan revolucijom Srba u Kninu i na području Knina, formiranjem nekih paravojski i paradržave od strane pobunjenih Srba unutar SR Hrvatske, a opet i unutar SFRJ sto je JNA bila dužna ugušiti i zaustaviti, a opet pazi nije. To je bilo prvo kršenje ustava SFRJ i na neki način vojni udar. Blokada kasarni je bila kasnije, nakon referenduma o otcjepljenju.
4. Jel ima smisla raspravljati o nekoj fiktivnoj državi koja nikad nije bila priznata čak ni od Srbije, a nije postojala nikad prije u povijesti u nikakvim granicama? Turizam nepostojeće države ?

Mancini

pre 1 godinu

Šta ćeš kad nemaju svoje, a jbg jezik skoro isti, do pre tri decenije bili u jednom "zatvoru", lako se naš narodnjake u Endehaziji "primio". Sad šansu imaju guslari đetićki, zatim rokaj mandoljine, slovenske popevke i kekeci. A ove naše džibere narodnjačke i treba da mrču, kog *u*ca tražiš u Endehaziji.

Vlada

pre 1 godinu

Koliko ja znam cajka je novosadska, ali je koriste i Slavonci.
(Boško, 24. februar 2023 21:01)

Kakva crna novosadska, to si možda čuo ovde jer svi sad koriste taj izraz ali 100% je hrvatski.

Ogorčeni

pre 1 godinu

Javno zabranjuju narodnjake (cajke su ipak uži pojam), ali ih suštinski poznaju bolje nego većina Srba u Srbiji.

Imali smo regionalne susrete s kolegama iz Hrvatske, i njihovo poznavanje naše narodnjačke, ali i turbo-folk muzike daleko je ispred mog.

Sasa

pre 1 godinu

Колико су јадни ови Хрваћани кад забрањују концерте, као фора шунд? А Евровизија и лет 3 су култура? Јадно и бедно...

Marko

pre 1 godinu

@ Jasna...
niste dužni a niste dužni ni da visite po srpskim novinama i ostavljate te vaše europske komentare...ili svoje novine nemate

logika

pre 1 godinu

Milanović je Dalmatinac, i nema Dalmatinca koji sluša srbijanske cajke i turbofolk.
(Zora, 24. februar 2023 20:10)
Dalmatinac je vrsta psa , a treba se drugačije i pravilnije reći. A i pogotovo to ko su poreklom !?

BB

pre 1 godinu

Pa i ja kada putujem u Srbiju umesto da slusamo izvornu muziku tog podneblja ( ne shund ) pustaju hrvatske pjevacice na razglasu i to iznova i iznova , na zalost danas svako moze biti pjevac ako ima lovu i jak tim iza sebe .

Srbadin

pre 1 godinu

@Milezg
Vama ameri i Cia pomogli oko toga(sami niste znali) , eno i UA se upiru, ali im nesto ne ide.
Eee hercegovcu moj...vrati se na kamen.

DaLanik

pre 1 godinu

u pravu je čovek. to što je nešto loš ukus ne znači da ga treba zabranjuvati. a svi znamo da to nije zbog ukusa nego iz nacionalizma.

Nemanja

pre 1 godinu

Braniti ljudima na silu da ne slusaju muziku koju vole je tezak zlocin i to mogu samo umno poremecene osobe pune mrznje i kompleksa.
(kole, 25. februar 2023 17:45)

Uvesti starateljski nadzor i uslovni boravak u civilizovanom društvu svima vama koji slušate tu muziku. Ne kažem da niste sposobni da budete korisni članovi društva, ali mora prvo mnogo da se radi na vama.

Bojan

pre 1 godinu

Braniti ljudima na silu da ne slusaju muziku koju vole je tezak zlocin i to mogu samo umno poremecene osobe pune mrznje i kompleksa.

Kakva liberalna upotreba reči "ljudi" i "muzika".
(kole, 25. februar 2023 17:45)

Cile Mile

pre 1 godinu

Koncerta možda neće biti, ali bez ove muzike po klubovima nema provoda... Više je vole od nas, na kraju taj južni ritam im je u krvi, da se ne lažemo.

Jerusalimska patrijaršija

pre 1 godinu

Definicija hrvata: Prevareni, obmanuti i zatrovani Srbin, kojeg su Vatikan i papa odvojili od pravoslavlja i svetog Jerusalima i braće Srba kad se crkva podelila i pokatoličili ga. Onda ih Bog, toliko pokatoličene, kaznio sa 1000g ropstva pod HUNgarima! A celo to vreme hrvat se punio mržnjom prema braći Srbima, zato jer su ostali i dalje pravoslavci sa svetim Jerusalimom, a zato i ostali nepokoreni!
A posle ropstva i on krenuo na tu svoju srpsku braću poteran tim Vatikanskim katolibanskim ZLOM! hrvati su otkinuti deo srpskog pravoslavnog stabla, njima je svetac vampir Stepinac koji je ubijao srpsku decu...

ŽD

pre 1 godinu

Najbolje od svega što ovi ljudi nemaju pojma o čemu pričaju.
Ana Bekuta, Keba i ostali nisu uopšte cajke. To su klasični pevači narodnjaci. Nikakvi predstavnici turbo-folka.

neka usreće stbiju

pre 1 godinu

Pa što ne vratite nazad ove koje ste onomad proterali ?
(hypatija, 24. februar 2023 16:07) # Link komentara

Prvo niko nije protjeran već su pobjegli po naredenju svojih oraganizatora Srba.
Drugo vratio se ko je htio ali mnogi se ne žele vratiti jer da su htjeli živjeti u Hrvatskoj ne bi dizali pobunu i ubijali Hrvate, cak i u 100% hrvatskim selima (npr, Čanak, Škabrnja, Nadin i još mnogim).
Ne zele živjeti u Hrvatskoj, a neki se i boje jer su ćinili zloćine nad svojim susjedima (u Čanku su staru ženu zavezali za auto i vukli po srlu, neke su mještane objesili), neke zaklali, neke ubili, neke mućili po raznim mjestima gdje su harali.
Kad već pitaš, kad će se vratiti Hrvati u Šid i Hrvati u Vojvodinu, njih oko 40 000 protjeranih a nisu dizali pobunu, nisu imali oružje i konkretno Šid je oduvijek bio hrvatski. Oteli ga tek 1945. isko je bio većinski hrvatski. Ima još toga ali nije prilika za više, i ovo je dovoljno.

Onkel Dagobert

pre 1 godinu

Ahahahahaaaa 800.000 proteranih Hrvata, jel smo i one u Zambiju proterali?
(jama, 24. februar 2023 17:43)

Računaj si, trećinu Hrvatske i barem trećinu Bosne ste očistili od Hrvata, plus još nešto iz Srbije.

Na primjer u današnjoj Republici Srpskoj ima svega možda 15.000 Hrvata a prije rata ih je bilo 250.000!

U SAO kvazirepublikama u Hrvatskoj živjelo je procentualno 40% Srba, do početka '92. bilo ih je 100 posto, kojim ste računskim operacijama došli do takvih fenomenalnih rezultata?!

Milezg

pre 1 godinu

Koga je briga za cajke, a svaki gradonačelnik zakonski ima pravo da ih zabrani, isto ko i Tomsona.
Ali, samo da vidite Teslu na hrvatskom evru preko šahovnice, ma svaka im čast kako su lepu kovanicu napravili i Srbima zatvorili usta. Divota! Tesla je dokazano pred Evropom hrvatski izumitelj i zato je na hrvatskom evru, a Srbi ga neće moći staviti na svoj evro! Zašto niste dokazali Evropi da je Srbin jer je Evropa tražila dokaze crno na belo i nije bilo niti jednog, sem činjenice da je peavoslavac. Evo na popisu u Hrvatskoj 2021g je bilo preko 30.000 Hrvata pravoslavaca, a nema niti jednog Srbina katolika ni u Dubrovniku, ni u celoj Lepoj.
Ukrajinci kažu da su im Hrvati primer i uzor kako se junački brani svoja zemlja, a kad će im više ta ukrajinska Oluja, stvarno im ovo ispada ko "vetrić iz gu*ice", a ne maestralna akcija čišćenja i oslobođenja? Da se podsetimo: "Neće to ustašama biti nekakva vojna akcija Oluja, ma biće samo jedan vetrić iz gu*ice, u narodu poznat ko puvanac iliti spuvanac".
Molim Boga da Ukrajinci naprave Oluju da ko i Hrvati očiste svoju zemlju, iako me nije briga za njih, samo hoću da čitam srpske komentare kukanja i kmečanja, ko i ove od 95g...

zg232

pre 1 godinu

Pa što ne vratite nazad ove koje ste onomad proterali ?
(hypatija, 24. februar 2023 16:07)

Pametnjakoviću, prošlo je 30 godina. Oni koji su bili bebe, sada si izgrađuju život na nekom drugom mjestu i za njih je Hrvatska terra incognita. Oni koji su bili mladi ljudi u 20-tim i 30-tima, sada su ljudi na zalasku svog radnog vijeka i ostati će tamo gdje su da bi zaradili punu mirovinu. Mnogi od njih su sudjelovali u tim fašističkim srpskim vojskama i tko zna koliko su ljudi ubili, izubijali ili silovali. Oni koji su tada bili u 40-tima ili stariji su bolesni, stari i većina nesposobna za samostalan život u njihovim rodnim vukojebinama. Mnogi su umrli, a dio onih koji se ne žele vratiti, a sposobni su biti u svom rodnom selu su bili u nekim vojskama i za njih vrijedi ono što sam već pisala za te vojske.
Ima ljudi koji su se vratili, koji dobivaju svu pomoć za stare ljude kao i svi ostali ili su smješteni u staračke domove, jer se više ne mogu brinuti o sebi. Postoje i mladi ljudi, istina malo ih je, koji su se vratili i normalno žive svoj život. U zadnje vrijeme takvih je više od ovih starih. Najmanje se vratilo tadašnjih mladih i ljudi srednjih godina. I današnja potpredsjednica Vlade RH, Anja Šimpraga, bila je jedno od djece iz kolone, a njeni su se vratili.

Ibro Fergazer

pre 1 godinu

Koliko samo prašine medju bivšim Srbima zbog narodnjaka i "cajki".
Tako to biva kada se vera i duša prodaju za pola užine...
(Istrebljivač vonjevina,

Vi ste maheri za zamjenu taza. Rastko Vatikanu vrati krunu i predje na
stranu Vizantije, vi ga promovisete u svetca i onda drugima pricate
floskule u stilu "Prodo veru za veceru".Ovo ti kaze jedan Srbin kojem
mantijasi nisu isprali mozak kao vama pripadnicima kojekakvih dzamahirija
koje imaju istu koncepciju pod nazivom "sisaj ovce".

kud

pre 1 godinu

Hrvati imaju svoje dalmatinske serenade, imaju dalmatinske klape, imaju slavonske tamburice i bećarsce, imaju zagorske popevke, imaju međimurske, imaju istrijanske, imaju ličku pjesmu uz dangubicu, imaju i gangu i reru, imaju i posavske i srednjobosanske uz šargiju i violinu.. Pored tolikog hrvatskog narodnog blaga kome trebaju srpske cajke?

Plebs vulgaris

pre 1 godinu

Niko ne mrzi Srbe, niti posebno razmišljamo o vama...

U svakoj HDZ vladi Srbin je obavezno uvijek potpredsjednik vlade, a kod SDP-a još i po koji ministar!
(Sine ratio, 24. februar 2023 14:16)

Pa što ne vratite nazad ove koje ste onomad proterali ?
(hypatija, 24. februar 2023 16:07)

Nismo uspjeli vratiti ni onih 800.000 Hrvata koje ste na početku rata protjerali, ima ih posvuda po svijetu, nemaju kuda da se vrate.

I sad da brinemo za ove koji su pobjegli u Oluji, koje je vaša komanda na cjedilu ostavila?!

Nek se vrate, niko im ne brani!

C i n i k

pre 1 godinu

Naravno da i on kao Milanovic pa jos i Zoki slusa narodnjake iz SRB, nmj se folira.. Sta bi oni tamo drugo slusali, nemacku filharmaniju?

Gojko

pre 1 godinu

Bio sam na nekoj svadbi u Zadru. Tu su se svirale srpske stvari više od hrvatskih. Ja lično slušam tu muziku uz vino i bude mi milo. Moram da kažem, a da se hrvati ne vređaju. Hrvatice više vole srpske momke. Valjda zato što su hrvati svileniji.

Dux

pre 1 godinu

Ajde ne serite da mrzimo Srbe...

Niko ne mrzi Srbe, niti posebno razmišljamo o vama...

U svakoj HDZ vladi Srbin je obavezno uvijek potpredsjednik vlade, a kod SDP-a još i po koji ministar!
(Sine ratio, 24. februar 2023 14:16)

Ne da razmišljate o nama, već smo vam u svakom dnevniku, žutoj štampi i izjavi politicara. Posebno HDZ bagre! A ovaj vam SDP-ederovac, sa rosavim licem svaku prilikom uzima ne bili skrenuo pažnju sa vaših visedecenijskih kompleksa malog naroda.

Ajde sada na vase hrvatske sajtove da ti malo Tomson kuka i lelece na uvo, sine.

Goran Bras

pre 1 godinu

Milanče bolji Srbin od devedeset posto političara ako ne i više ,još dve tri izjave i eto ga na prvom mestu po patriotizmu ,srpskom naravno !
P.S.Ja bih prvi zabranio to smrće od muzike kad bih se pitao i samo bi se Lola ,Bisera ,Leo Martin ,Boba Stef.slušali ,Čola bi u kvalifikacionu grupu !

konzervativac

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.

Dara iz Karlobaga

pre 1 godinu

Stani malo! Pa ko je rušio Jugoslaviju koja je bila koministička tvorevina sa 6 Republika, koje su imale svoje jasne granice i Ustavno pravo na samoopredeljenje? A, znamo ko je pokrenio rat da se ne podeli mirno u tim granicama, da on izbije na more i obalu i morske luke i milijarde od turizma, a nije uspeo ovako ko i Putko?

drmr

pre 1 godinu

Najbolje od svega što ovi ljudi nemaju pojma o čemu pričaju.
Ana Bekuta, Keba i ostali nisu uopšte cajke. To su klasični pevači narodnjaci. Nikakvi predstavnici turbo-folka.
(ŽD, 24. februar 2023 14:10)

Narodna muzika su starogradkse pesme, sevdalinke, Toma Zdravkovic, Tozovac, Silvana Armenulic, Hanka Paldum, Miroslav Ilic, da ne nabrajam sad… a Ana Beluta, Keba, Saban, Dzej… koliko god imali dobrih pesama su turbo folk.

gagit

pre 1 godinu

Slazem se, zabraniti ih u Hrvatskoj, ali i hrvatske muzicare u Srbiji. Reciprocitet, oni nama, mi njima. I onog iz Sarajeva, sto ocima ne moze da nas vidi, a rado dodje svake godine da zgrne lovu, bese Dino Merlin. Mogu bez svih njih!

Serbissimo

pre 1 godinu

@Serbissimo, kakve veze turski melos ima sa nama srbima? u cijoj je to dnk-a? to sto i hrvati vole turski melos, ne juznacki nego azijski nije nas problem.
(mailman78, 24. februar 2023 16:21)

Malo sam bio cinican, mislio sam da ces skapirati - ali posto nisi, nije rec o muzici nego o tome da Hrvati histericno negiraju svoje srpsko poreklo, a najvise oni koji nas endemski mrze. A zapravo mrze svoje korene, jer kompleksi su cudo.

Frenki

pre 1 godinu

Stani malo! Pa ko je rušio Jugoslaviju koja je bila koministička tvorevina sa 6 Republika, koje su imale svoje jasne granice i Ustavno pravo na samoopredeljenje? A, znamo ko je pokrenio rat da se ne podeli mirno u tim granicama, da on izbije na more i obalu i morske luke i milijarde od turizma, a nije uspeo ovako ko i Putko?
(Dara iz Karlobaga, 24. februar 2023 14:58)

1) Hrvatska je rušila Jugoslaviju, to ni nije neka tajna, to i sami priznaju.
2) ustavno pravo na samoopredeljenje su imali narodi a ne republike, tako da je sasvim legalan bio pokušaj Srba da se odvoje od Hrvatske.
3) nisu bile granice problem, nego hrvatsko rešenje srpskog pitanja u SRH (znamo za sličan pokušaj u Drugom svetskom ratu).
4) Hrvatska je pokrenula rat pucajući na legalnu vojsku tadašnje države zauzimajući kasarne na svojoj teritoriji.
4) SAO Krajina je minimalnom teritorijom izlazila na more, tako da teško da bi se tu uzele neke milijarde od turizma.

idemo dalje..

hypatija

pre 1 godinu

Ajde ne serite da mrzimo Srbe...

Niko ne mrzi Srbe, niti posebno razmišljamo o vama...

U svakoj HDZ vladi Srbin je obavezno uvijek potpredsjednik vlade, a kod SDP-a još i po koji ministar!
(Sine ratio, 24. februar 2023 14:16)

Pa što ne vratite nazad ove koje ste onomad proterali ?

Hrvoje 77

pre 1 godinu

Pa sta fali cajkama to je nase kulturno nasledje i Srba i Hrvata , malo popijemo opalimo koji rafal u nebo pa nismo mi tunjavi europejci.

jama

pre 1 godinu

(jama, 24. februar 2023 17:43)

Računaj si, trećinu Hrvatske i barem trećinu Bosne ste očistili od Hrvata, plus još nešto iz Srbije.

Na primjer u današnjoj Republici Srpskoj ima svega možda 15.000 Hrvata a prije rata ih je bilo 250.000!

U SAO kvazirepublikama u Hrvatskoj živjelo je procentualno 40% Srba, do početka '92. bilo ih je 100 posto, kojim ste računskim operacijama došli do takvih fenomenalnih rezultata?!
(Onkel Dagobert, 24. februar 2023 18:24)

Od 1941. do 1995. samo iz Hrvatske je nestalo 800.000 Srba. Barem polovina je ubijena. Iz BiH koja je takodje bila u sastavu NDH, nestalo 200.000 Srba. Isto ste radili po delu Srbije poznatom kao Srem. Jeftino ste prosli obzirom kakvu ste 'ljubav' prema Srbima pokazali. Hrvati koji kukaju na etnicko ciscenje. Nema dalje.

Sine ratio

pre 1 godinu

Ajde ne serite da mrzimo Srbe...

Niko ne mrzi Srbe, niti posebno razmišljamo o vama...

U svakoj HDZ vladi Srbin je obavezno uvijek potpredsjednik vlade, a kod SDP-a još i po koji ministar!

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Milanović sluša striktno srednjevropsku klasičnu muziku, nikako nema Acu Lukasa na plejlisti, ha ha ha ha ha!
(Mondo, 24. februar 2023 14:14)

Pa nema. I ne sluša klasičnu muziku. Ima toliko divnih stvari u pop muzici koje su van te dve krajnosti koje pominješ. Znam da si neobavešten, ali verij mi na reč. I slobodno nastavi sa "ha ha ha ha ha"!

SonOfSam

pre 1 godinu

Jesmo li mi dužni voljeti Srbe i srpske cajke? Samo pitam?
(Jasna, 24. februar 2023 17:29) # Link komentara

Ma jok bre, dođete nam samo 3 pušenja po glavi muškog stanovnika, od 18+

europljanin dezelan

pre 1 godinu

konzervativac, 24. februar 2023 13:50
Ne vole jer ih podseca na njihovo poreklo. Biti u EU ne znaci biti kako kazes EURPLJANIN. Bili ste vekovima u Austrougarskoj pa niste postali austrijanci ili madjari.

Medaljon

pre 1 godinu

Bole tebe kosti Milanoviću jer si u krvi Srbin a predsednik si Hrvatske a sad što ti smeta muzika to je lična stvar svakog čoveka pojedinačno .......

jama

pre 1 godinu

(hypatija, 24. februar 2023 16:07)

Nismo uspjeli vratiti ni onih 800.000 Hrvata koje ste na početku rata protjerali, ima ih posvuda po svijetu, nemaju kuda da se vrate.

I sad da brinemo za ove koji su pobjegli u Oluji, koje je vaša komanda na cjedilu ostavila?!

Nek se vrate, niko im ne brani!
(Plebs vulgaris, 24. februar 2023 16:51)

Ahahahahaaaa 800.000 proteranih Hrvata, jel smo i one u Zambiju proterali?

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Jesmo li mi dužni voljeti Srbe i srpske cajke? Samo pitam?
(Jasna, 24. februar 2023 17:29)

Daleko bilo. Istrajte u ovom drugom, možda se ovo prvo vremenom promeni, pa pređem kod vas.

Era Ojdanić

pre 1 godinu

Da li su Halid Bešlić,Haris Dzinovic, Fakreta Jahić i tako dalje “srpske cajke” ili ne?!?! Džej Ramadonovski?….
(iskreno, 24. februar 2023 15:46)


Iako izvođači nisu uvek Srbi, kompozitori i tekstopisci su u 99% slučajeva Srbi, mozičke produkcije su takođe uglavnom iz Srbije i što je najvažnije
peva se na srpskom.

bruder

pre 1 godinu

Ma oni se loze na to smece vise od nas a glume neku "becku gospodu", zalost, sta drugo...ima sad i radio tamo cajke 24/7 a u vise mesta su gostovanja nekih nasih narodnjaka reklamirana ko da dolazi deep purple...ne znam, meni oni deluju potpuno sizofreni, ko oni sto "izlaze iz ormara", ne priznaju nikome da se ipak duboko u sebi loze na sve srpsko...jer su i sami Srbi. Nije im lako realno, mada posle svega sto su pocinili ni ne zasluzuju lako da im bude. Kako vreme odmice bice sve teze, istina ce im smrskati kosti...

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Pošto ima srbske korijene, gospon Zoran Milanović bi mogao da se okuša u đuskanju Užičkog kola, ili čak Poskoka, ako ne umije da pjeva kafanske pesme.

N.

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.
(konzervativac, 24. februar 2023 13:50)

Ne, oni to mrze jer nisu seljačine. Zaostali Hrvati i Hrvatine to vole. Isto kao i u Srbiji. Seljačine cepaju to 24/7, normalni ljudi se gnušaju. Do pre 20 godina se znalo šta gde pripada, sada se sve izmešalo u nekom loncu prihvatljivosti. Sve može.

Majk

pre 1 godinu

I Srpsko narodno viječe je osudilo nacionalističke ispade gradonačelnika Pule, dok liberalni Srbi iz kruga dvojke i dalje pišu ''bravo gradonačelniče''. Šta reći...

Rosavi bolid

pre 1 godinu

Da, koga cudi da ovaj ne voli cajke da slusa? On je druga dimenzija produhovljenosti, njegova prica u vezi bilo cega i njegov spoljasni izgled govore o tome vise nego 1000 izgovorenih reci.

Istrebljivač vonjevina

pre 1 godinu

Koliko samo prašine medju bivšim Srbima zbog narodnjaka i "cajki".
Tako to biva kada se vera i duša prodaju za pola užine...

Kjotor

pre 1 godinu

Pravi narodnjaci su odavno izumrla vrsta.Tozovac,Cune,Toma,Silvana...jos uvjek su tu iz stare garde Miroslav i Lepa.Ostalo je teski turbofolk sa onim Teheranskim trilerom u glasu.

mile

pre 1 godinu

evo ja sam čistokrvni Srbin ali narodnjake ne slušam nikad sem kad ne mogu da izbegnem(naša veselja). Izazivaju tugu u meni iz više razloga. Odrastao na rock'n'roll-u,tako bilo i ostalo.Nemam želju da kritikujem ničiji ukus ali moje uho to ne prima,ne vredi

ram

pre 1 godinu

Srpski rock i vašu urbaniju muziku cijenim i slušam al ovo je katastrofa. Mislim prava slika današnjeg društva punog primitivizma.
Žalosno je to, al eto...

che gevara

pre 1 godinu

necu da se borim za prava cajki .... kkp hoce neka slusa sta hoce .... u Hrvatskoj se slusaju cajke u Srbiji Tompson i eto ... ko hoce sta hoce neka slusa to .

Marko

pre 1 godinu

slušao sam Idole,Smak,U Škripcu,možda najbolji band s ovih prostora EKV bio u Kulušiću na Disciplini kičme, Električnom orgazmuSlušao Zanu Suncokret i kakve veze ima to što su Srbi a ja Hrvat? Cajke su smeće i to je to.Čemu spominjanje Hrvata samo u lošem kontekstu? Isto tako je Thompson smeće i ljudi koji ga slušaju isto tako su prvim redovima kad gostuje Ceca, Afrika i sl.

GoXXX

pre 1 godinu

Svaka cast komsije daj Boze i kod nas da ih zabrane i ukinu kao i Vojaza Breskvice i ostale gluposti koje zatupljuju ovaj i ovako tup narod

Štefica

pre 1 godinu

Znate li vi šta su cajke? 
To su one užasne " pesme" sa kompjuterski generisanim vokalom...
(deki, 24. februar 2023 14:40)

Točno. Ana Bekuta, Keba i Kuliš nemaju veze sa cajkama. Cajke su turbo folkeri i ovi današnji auto tuneri. Zoki je rocker kak i spada. Bum naoštril perce i glasal za njega, možda nam dovede Hrvatske magove (Cro-Mags).

Milan

pre 1 godinu

Kako je njemu lepo. Drzava im je najzad ravnopravni deo EU, na zapadu de fakto politicki i u svakom smislu.. Zasticeni... Gleda na nas sa visine i sprda se. Zna da smo gori i drago mu je zbog toga.

gloria

pre 1 godinu

Pa ko normalan može da sluša, npr. Kebu (o hard core turbo folku da ne pričamo)?
Dobro, osim 90% nas Srba i pola HDZ-a :-)

P.S. ja za razliku od Zokija dobijem instant zubobolju kad pokušam slušati tu nakaradu od "muzike" :-):-):-)

mailman78

pre 1 godinu

@Serbissimo, kakve veze turski melos ima sa nama srbima? u cijoj je to dnk-a? to sto i hrvati vole turski melos, ne juznacki nego azijski nije nas problem.

fenix

pre 1 godinu

Stovano pucanstvo glede da ste zenijekali nasu opcu tisucljetnu evropsku kulturu priopcavamo da smo u nakani zabraniti kic sund i ostale drekavce ...cuvare cetvoronoznog runjavog brekala...Bok

Noj

pre 1 godinu

Koncerta možda neće biti, ali bez ove muzike po klubovima nema provoda... Više je vole od nas, na kraju taj južni ritam im je u krvi, da se ne lažemo.
(Cile Mile, 24. februar 2023 14:07)

Nema provoda?? To mozda u tvojoj naridnjacima namucenoj glavi.

Fili

pre 1 godinu

Koliko mi je poznato te cajke ni bilo što slicno tom ma kako se zvalo, ne sluša 99,9% Hrvata starijih od 1980. Dok gle čuda tu jeftilenu od muzike počinju slusati mlađi od 1980. Razlog mi je nepoznat jer to niti je u tradici Hrvatske nisti se slušalo za socijalizma. U ono vrijeme mladi su slušali rock i kasnije razne verzije zabavne muzike strane i domaće. Što se dogodilo mlaoj generaciji da je prešla na cajke meni je do danas nepoznato i neshvatljivo. Moj dozivljaj je da dio mlađih od 1990. sluša narodnjake i cajke više iz vica, ono kao što se gleda Montipajtonovce. Miskim da je to njima dijelom zafrkancija a dijelom provokacija koja opet spada u zabavu i zafrkanciju. Zabavlja ih da naljute starije i sve one koji im govore da je to nešto bezveze, oni onda to baš slušaju jer su kao protiv starije generacije. To je kao neka “moda” koja će ubrzo proci. Idu na cajke da se napuše i napiju da se prave veliki i odrasli a ustvari skrivaju svoj strah od života i obveza, strah od odgovornosti i odrastanja i preuzimanja uloge. Zabrane nisu dobre jer većinom imaju kontraefekt. Roditelj i ućitelj trebaju educirati ali ne zabranjivati, čak se ne ni šokirati, samo zamoliti da to sluša na slušalice u svojoj sobi da ne maltretira druge koji to ne vole. Dalje kao da se nita nije desilo. I kad vidi da sr niko oko njegova izbora ne uzrujava onda i on to s vremenom odbaci.

Dejan X

pre 1 godinu

@Jasna: "Jesmo li mi dužni voljeti Srbe i srpske cajke? Samo pitam?" Naravno da niste. Ali očigledno mnogi Hrvati vole tu vrstu muzike, koju ja inače ne slušam. Koliko čitam te stvari se puštaju u diskotekama, klubovima, kafićima i na privatnim žurkama. Izvođači iz Srbije pevaju u Hrvatskoj pred punim salama. Znači Hrvati kupuju karte da bi slušali i gledali to. I to ih mi sigurno ne teramo, sve dobrovoljno rade. Jel' su Srbi krivi sto tvoji sunarodnici vole taj šund? Samo pitam.

nn

pre 1 godinu

zabrane imaju kontraefekat.Normalno da je to losa muzika ali prolazi za mlade i ljude kad su na 2 promila.Malo je problem ako to slusaju 40-50im jer se nisi izgradio ali sve ima svoju publiku.Nisam za zabranu, mozda u vrijeme sezone samo da se neblemiramo pred brojnim turistima

Prometeus

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.
(konzervativac, 24. februar 2023 13:50)

Bravo za komentar druže.

Ovi "desni" su neinteligentni ali ni ne znaju koliko su neinteligentni, a ovi "levi i progresivni" koji su "Europa" su takođe neinteligentni, ali misle za sebe da su mnogo pametni.

Slično je i na našem mikronivou što se tiče pro i anti Vučić biračkog tela. :)

Nezavisni Mislilac

pre 1 godinu

Taj koji je zabranio i on sluša ali kao i kod nas farma nikad gledanija ali su svi za zabranu prikazivanja, popularno je bi biti protiv srpske muzike u HR jer ako bi reko javno da slušaš tu muziku bio bi izrugan od većine koja to sluša i pije uz tu muziku.

milan

pre 1 godinu

Ovde nije reč o tome da li nešto valja ili ne već u tome da ne treba ništa braniti. Ja lično slušam Rock 'n Roll i ne slušam narodnjake.

Dubioza

pre 1 godinu

Dosta više Bakute, Brene, Saše Popovića i Kebe, za 30 godina su uništili muziku. Normalna muzika je postala alternativa, a ono što oni skiče se promoviše u medijima.

Miroslav

pre 1 godinu

Kralj ponoci prosjak zore, ne voli ga srce moje.

Odlican stih na primer.

S druge strane gledao sam originalne snimke koncerta Jimi-ja Hendrixa, lik je muzicki genije, ali tamo je 90% ljudi bilo na necemu. I sta sada je to kao kul i urbano, a "cajke" su sund koji kvari mladez.

Ako cemo realno, jedina muzika koja je za klasu bolja od drugih je klasicna, muzika za sva vremena. Klasicna muzika u poredjenju sa ostalim je poput svajcarskog sata naspram kineskog plasticnog. Ogromna je razlika u preciznosti izvodjenja, u kompleksnosti melodija itd...ali ne moze klasicna muzika da zainteresuje svakog. Ostalo su sve lagane melodije za zabavu sirokih narodnih masa, pa ko voli neka izabere sta mu vise godi.

Mirko

pre 1 godinu

Mogu zabraniti muziku, ali primitivizam, prostakluk i prazninu u glavama ne mogu. To je suština. Ova muzika je samo posledica gore navedenog i to važi i za Hrvatsku, Srbiju, Bosnu, Bugarsku i sve zemlje u kojima ovakvo smeće od muzike ima prođu.

djani the MAN

pre 1 godinu

Ja ne znam zasto se i jedni i drugi pale, ljute, vredjaju, kukaju i žale...mi kao narod koji je potekao iz jedne drzave treba da ostavimo srpske probleme Srbima, a hrvatske probleme Hrvatima. Ako mozemo pomoci jedni drugima bilo bi lepo to...
Ovako...svako radi u svojoj drzavi kako hoce. I sto je najbitnije tu...to je samo pojedinac u pitanju, a ne cela drzava!!! Lepo narod kaže, "kako došlo, tako i otišlo", proce i ta odluka o zabrani...

Ibro Fergazer

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.
(konzervativac

Ogromna razlika je izmedju turbofolka (cajki) i narodne muzike. Svaka narodna muzika je lijepa i manje/vise prijatna za slusanje a cajke su
atak na usi. Nije toliko ni lose sto ih ima. Kad ih cujes imas vremena
za bjezaniju. Cajkasi su posebna fela ljudi koju preventive radi treba zaobici.

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Uuaauu... bas veliki problem ... GOLEM !! ... evo i PreCednik Hrvatske je osetio potrebu da se oglasi povodom Ane Bekute i ostalih, nadam se, sa Pantovcaka (Dedinje, ali u Zagrebu). Cekamo obracanje javnost predstavnice Hrvatske u Evropskom Parlamentu povodom istog.

Megatronman

pre 1 godinu

Milanović voli rock, new wave, synth pop. Njegov dobar prijatelj je Tedeschi koji je u Zgb. vlasnik radio Yammat. Tedeschi iz hobbyja deejayira. Nadimak mu je DJ SMS. Ne vjerujem da Milanović voli cajke/turbo folk.

ja kažem

pre 1 godinu

Ja to isto ne slušam , volim samo gledati kako lijepe mlade zanosne djevojke cupkaju na tu muziku. Nemogu im odoliti , bespomoćan sam , neka svira bilo šta.

Antisha

pre 1 godinu

, oni to mrze jer nisu seljačine. Zaostali Hrvati i Hrvatine to vole. Isto kao i u Srbiji. Seljačine cepaju to 24/7, normalni ljudi se gnušaju. Do pre 20 godina se znalo šta gde pripada, sada se sve izmešalo u nekom loncu prihvatljivosti. Sve može.
(N., 24. februar 2023 14:33)

slazem se 100%. s tobom i Zokijem. ovih dana ljudi pricaju kao da u Srbiji nikad nije bilo rocka ili nornalnih narodnjaka, pa vam se turbofolk, koji je mjesavina raznoraznih bliskoistocnih utjecaja i elektronske muzike pripisuje kao nacionalni brend.

Saul Goodman

pre 1 godinu

Zanimljivo kako su političari iz redova pro-ustaških stranaka u Hrvatskoj naglasniji protiv ''cajki'', a upravo njihovi glasači su najverniji slušaoci tog žanra.

Dziber u pokušaju

pre 1 godinu

Te cajke tipa zena od sultana treba zabraniti i u Srbiji
(Feki, 24. februar 2023 14:41)

Sto si to spomenuo? Sad mi je ta meldoija vec celi dan u glavi :D

Rade

pre 1 godinu

Zar se nije onomad njihova predsednica Kolinda izvinjavala Hrvatskoj deci sto im je greskom delila srpske cokoladice? To su valjda te ideje, koje idu od vrha.

levičar

pre 1 godinu

Ljudi ne razumeju fenomen narodnjaka u Hrvatskoj. Ovi progresivni levicari nenacionalisti to mrze jer su eUropa i to im je orijentalno i ispod casti a desnicari i ustaše svi slusaju jer su Balkanci ali ih to ne sprecava da mrze Srbe.
(konzervativac, 24. februar 2023 13:50)

Mislim da treba da poradiš na pojmu levičara. Levičar po difoltu zaista nije ljubitelj EUrope kako ti kažeš, jer biti levičar znači pre svega poštovati ideju jednakosti među ljudima, a EU koja je neoliberalna i cela u NATO i u klasnim razlikama svakako to nije.

Ono što ti želiš da kažeš je savremen liberal, a ne levičar. A terminologija je bitna!

leptirica7

pre 1 godinu

1) Hrvatska je rušila Jugoslaviju, to ni nije neka tajna, to i sami priznaju.
2) ustavno pravo na samoopredeljenje su imali narodi a ne republike, tako da je sasvim legalan bio pokušaj Srba da se odvoje od Hrvatske.
3) nisu bile granice problem, nego hrvatsko rešenje srpskog pitanja u SRH (znamo za sličan pokušaj u Drugom svetskom ratu).
4) Hrvatska je pokrenula rat pucajući na legalnu vojsku tadašnje države zauzimajući kasarne na svojoj teritoriji.
4) SAO Krajina je minimalnom teritorijom izlazila na more, tako da teško da bi se tu uzele neke milijarde od turizma.

idemo dalje..
(Frenki, 24. februar 2023 19:14)

1. I Slovenci.
2. Svaka savezna republika je po Ustavu imala status republike. Narod SR Hrvatske je na referendumu odlučio za otcjepljenje ili ti smatraš da neko selo u Vojvodini gdi su većina Hrvati ima pravo na otcjepljenje?
3. Moja obitelj je imala puno prijatelja Srba iz Bukovice i nikad nitko nije imao nikakvih problema, a osobito nikakvo “Srpsko pitanje” se nije rješavalo.
4. Pobuna je počela, pobunom Tzv. balvan revolucijom Srba u Kninu i na području Knina, formiranjem nekih paravojski i paradržave od strane pobunjenih Srba unutar SR Hrvatske, a opet i unutar SFRJ sto je JNA bila dužna ugušiti i zaustaviti, a opet pazi nije. To je bilo prvo kršenje ustava SFRJ i na neki način vojni udar. Blokada kasarni je bila kasnije, nakon referenduma o otcjepljenju.
4. Jel ima smisla raspravljati o nekoj fiktivnoj državi koja nikad nije bila priznata čak ni od Srbije, a nije postojala nikad prije u povijesti u nikakvim granicama? Turizam nepostojeće države ?

kole

pre 1 godinu

Mnogi pisu kako bi voleli da se i ovde zabrane narodnjaci, ali bi ih podsetio da na teritoriji Bgd niste do skoro imali ni jednu radio stanicu koja pusta narodnu muziku. Tek odnedavno imate LOLA radio, a ni to nije cisto narodnjacka stanica jer ima i pop muzike, a i signl je dosta los. Za razliku od Beograda, Zagreb dugo ima radio stanicu sa 100% narodnom muzikom i to je jedna od najslusanijih radio stanica (postaja) u Hrvatskoj. Braniti ljudima na silu da ne slusaju muziku koju vole je tezak zlocin i to mogu samo umno poremecene osobe pune mrznje i kompleksa.

Nemanja

pre 1 godinu

Braniti ljudima na silu da ne slusaju muziku koju vole je tezak zlocin i to mogu samo umno poremecene osobe pune mrznje i kompleksa.
(kole, 25. februar 2023 17:45)

Uvesti starateljski nadzor i uslovni boravak u civilizovanom društvu svima vama koji slušate tu muziku. Ne kažem da niste sposobni da budete korisni članovi društva, ali mora prvo mnogo da se radi na vama.

neko iz Nis

pre 1 godinu

Ne bi Milanovic ovo komentarisao,ali opasan je,svaka mu cast,poenta je bila da istakne kako 50% HDZ-a ovo slusa.Milanovic namazan,good player!

Ogorčeni

pre 1 godinu

Javno zabranjuju narodnjake (cajke su ipak uži pojam), ali ih suštinski poznaju bolje nego većina Srba u Srbiji.

Imali smo regionalne susrete s kolegama iz Hrvatske, i njihovo poznavanje naše narodnjačke, ali i turbo-folk muzike daleko je ispred mog.

Mancini

pre 1 godinu

Šta ćeš kad nemaju svoje, a jbg jezik skoro isti, do pre tri decenije bili u jednom "zatvoru", lako se naš narodnjake u Endehaziji "primio". Sad šansu imaju guslari đetićki, zatim rokaj mandoljine, slovenske popevke i kekeci. A ove naše džibere narodnjačke i treba da mrču, kog *u*ca tražiš u Endehaziji.

Bojan

pre 1 godinu

Braniti ljudima na silu da ne slusaju muziku koju vole je tezak zlocin i to mogu samo umno poremecene osobe pune mrznje i kompleksa.

Kakva liberalna upotreba reči "ljudi" i "muzika".
(kole, 25. februar 2023 17:45)

logika

pre 1 godinu

Milanović je Dalmatinac, i nema Dalmatinca koji sluša srbijanske cajke i turbofolk.
(Zora, 24. februar 2023 20:10)
Dalmatinac je vrsta psa , a treba se drugačije i pravilnije reći. A i pogotovo to ko su poreklom !?

Sasa

pre 1 godinu

Колико су јадни ови Хрваћани кад забрањују концерте, као фора шунд? А Евровизија и лет 3 су култура? Јадно и бедно...

Marko

pre 1 godinu

@ Jasna...
niste dužni a niste dužni ni da visite po srpskim novinama i ostavljate te vaše europske komentare...ili svoje novine nemate

Vlada

pre 1 godinu

Koliko ja znam cajka je novosadska, ali je koriste i Slavonci.
(Boško, 24. februar 2023 21:01)

Kakva crna novosadska, to si možda čuo ovde jer svi sad koriste taj izraz ali 100% je hrvatski.

BB

pre 1 godinu

Pa i ja kada putujem u Srbiju umesto da slusamo izvornu muziku tog podneblja ( ne shund ) pustaju hrvatske pjevacice na razglasu i to iznova i iznova , na zalost danas svako moze biti pjevac ako ima lovu i jak tim iza sebe .

Srbadin

pre 1 godinu

@Milezg
Vama ameri i Cia pomogli oko toga(sami niste znali) , eno i UA se upiru, ali im nesto ne ide.
Eee hercegovcu moj...vrati se na kamen.

DaLanik

pre 1 godinu

u pravu je čovek. to što je nešto loš ukus ne znači da ga treba zabranjuvati. a svi znamo da to nije zbog ukusa nego iz nacionalizma.

D

pre 1 godinu

Bio sam na nekoj svadbi u Zadru. Tu su se svirale srpske stvari više od hrvatskih. Ja lično slušam tu muziku uz vino i bude mi milo. Moram da kažem, a da se hrvati ne vređaju. Hrvatice više vole srpske momke. Valjda zato što su hrvati svileniji.
(Gojko)

Mislim da si rešio višedecenijsku misteriju mržnje između dva naroda. Sve se zapravo svodi na - seks. Hrvatice više vole Srbe, a pojedini Srbi tvrde da ih više privlače Hrvatice, posebno iz Splita.