Aktuelno

Četvrtak, 02.02.2023.

17:00

Mercedes potvrdio: Kraj

Izvor: B92

Mercedes potvrdio: Kraj IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

22 Komentari

Sortiraj po:

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2283582#k41283091

Zbog cega "premium automobil mora biti premium od osnovne verzije"? I sta ta vasa konstatacija uopste znaci? Da zagovarate snobovski pristup? Da motori radjeni u kooperaciji sa reno-nisan grupacijom ne valjaju nista? Apsolutno nebitni i netacni stavovi, sto i brojke prodaje pokazuju a i iskustva iz eksploatacije.
Ne znam zbog cega i dalje ponavljate komparaciju sa rolexom, navedite argumente ukoliko ih imate.
Inace taj ZF nije isto tako menjac iz kuce. I, sta sad?! A to sto je uzduzno postavljen... nevidjena je prednost tog resenja u svakodnevnoj voznji, znam jer i sam vozim jedan takav na dnevnom nivou. Sve sto se u praksi dobije na dnevnom nivou je manje mesta za noge napred.

Niste naveli nijedan validni argument zbog cega je koriscenje tih motora lose, da su se oni lose pokazali u eksploataciji i/ili prodajnim rezultatima. Sve sto ste naveli je licni stav, ja se ne osvrcem na licni osvrt vec cinjenice. A to je da su ti automobili i dalje mercedesi, da osetno odskacu od nepremijum konkurencije, da motori nisu identicni i da kada se upare sa razlicitom sasijom (dosta naprednijom), oslanjanjem, menjacem i imavsi na umu ostale apsekte dobije se apsolutno drugaciji dozivljaj. I pored svega toga kao opcija su motori potpuno razvijeni samostalno unutar brenda.
Vama se to ne dopada iz nekog vama znanog razloga? U redu, to je vase pravo, ali to ne znaci da su ta vozila losa.

Nemanja

pre 1 godinu

@ (Drajver, 04. februar 2023 18:55)

Da li vi stvarno mislite da svako ko kritikuje Mercedes vozi Stila? Ne, ja imam novca da priustim sebi odlican automobil i u porodici posedujemo dva takva kupljena nova: jedan nemacki "premijum" brend sa sopstvenom razvijenom platformom, sopstvenim motorom sa preko 200 ks, poduzno postavljenim motorom, ZF ovim menjacem i zadnjim pogonom, kao i japanski brend sa sopstvenom platformom, 190 ks pogonom na 4 tocka i sestostepenim manuelnim menjacem. E vidis, zbog vrednovanja sopstvenog novca i ljubavi prema automobilima ja znam za sta sam spreman da dam pare a za sta ne. Premijum automobil, sa premijum cenom mora biti premijum od najosnovnije verzije. Prihvatam da neko moze mislite drugacije samo sam rekao da razumem ljude koji misle drugacije od vas. A to je vas problem... Kao sto rekoh, nekom kupcu Rolexa sigurno necete prodati model u kome 100% mehanizma nije produkt kuce. A kod automobila... Ionako se 80% ljudi uopste ne razume i ne zanima ih to, vec im je bitno prevozno sredstvo, a ima i onih kojima je samo bitna znacka na haubi. Svako ima prava na svoje misljenje i nacin na koji ce uloziti svoj novac, a ne znaci da neko ko ima misljenje suprotno od vas vozi Stila sa ne znam ni ja koliko km...

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2283582#k41263623

Manji motori, 1.33 i zamenjeni 1.5 dizel (zamenjen zbog troskova tj prelaska na jedan blok i promene odredjenih normi u EU itd itd.) koji su projektovani u kooperaciji su pored toga sto su imali ogromnog uspeha u brojkama imali i ulogu u smanjenju Co2 sume koja je potrebna za odredjene regulative EU.
Ko zeli moze uzeti izvorno samo Daimler motore. Pored tog 1.3 turbo benzinca postoji izbog izmedju 2.0 benzinaca i dizela sa 2.0 AMG verzijom.
Dalje na sve to treba dodati da sasija jedne A klase koja je projektovana izmedju ostalog i za cuveni amg 2.0 turbo benzinac je miljama ispred regularnih modela, tako da nije sve u dodatku ambijentalnog osvetljenja. Tu je pored sasije i kvalitet materijala, izolacije zvucne i termicke kao i razlika u transmisiji itd itd.

Siguran sam da za vrsne auto entuzijaste kojima je kooperacija na najmanjim motorima sa jednim renoovom i nisanom (bljak jel da?) unistila ljubav ka mercedesu pa su se iz principa odrekli i vecih i jacih motora. A S klasa je prevelika.

PS A da ne pocinjemo pricu o tome kako je reno kao i nisan to sto jeste u istoriji (a i dan danas) i da su pored mnogobrojnih uspeha u najprestiznijim auto takmicenjima isto tako redjali uspehe i u regularnim modelima itd itd.

PSS Nego lakse se tako podnese stilo nov nov sa 700k i 10 vlasnika na parkingu pored komsijine A klase sa "reno motorom".

nekad je to bio automobil

pre 1 godinu

Nije mi žao jer su im vozila u zadnjih 10 godina postala kao one arapske nakinđurene kamile za trke. U međuvremenu drugi proizvođaći su počeli da prave podjednako pouzdane i kvalitetne automobile tako da je od mercedesa ostao samo brend i ništa više. Mercedes je postao sam sebi svrha, on više ne zadovoljava transportne potrebe ljudi već materijalne potrebe svojih akcionara uz katastrofalan pad imidža brenda - statusno simbol za naglo obogaćene kineske komuniste i seljake.

Nemanja

pre 1 godinu

@ Da, većini u Srbiji to ne možeš dokazati, svi kažu "pa ti daj 30k evra za Mercedes sa Renoovim motorom...", a u stvari se samo kupuju blok i glava motora rasklopljeni, radilica i drugi delovi bez završne obrade, pa se u Mercedesovim halama to obrađuje i sklapa prema njihovim standardima.
Tu je upitna ušteda Mercedesa, jer je pitanje da li bi i koliko bilo skuplje da razviju svoj 1.5 turbodizel, mada po meni u A klasu nisu ni trebali da stavljaju turbodizele, već samo turbobenzince.
(Veliki brat, 02. februar 2023 21:15)

Ja u potpunosti razumem ljude (kojih nema samo u Srbiji) koji ne zele da daju tolike pare ako se makar jedan deo deli sa nekim "ne premijum" proizvodjacem. Naravno da je drasticno skuplje razviti sopstveni novi motor nego "obradjivati" tudj! Ako neko hoce da vozi premrijum brend, on mora biti premijim od glave do pete, a ne samo malo bolja sminka (citaj plastika u kabini, ekran, ambijentalno osvetljenje itd.). Takav je Audi pa mnogi ne zele upravo zbog toga da ga kupe. I da se razumemo, ne zele svi S klasu - auto od 5 m. Neko zeli kao recimo drugi auto a da bude premijum. Naravno, to znaci manji broj kupaca itd. Kupovina "premijum" brenda sa "ne premijum" resinjima i delovima je kao da kupite Rolex a unutra mehanizam ili pojedini zupcanici koje je razvio Cassio.

Kupe sa desetoro vrata

pre 1 godinu

Shooting brake sa 5oro vrata je posebno interesantan.
Kako švabe pokradu naziv i lagano se popišaju na stil i šmek, i naprave kobasičarske proizvode za prodaju

DnK (°~°)

pre 1 godinu

Renault motor je Renault motor dzaba sto ga Mercedes obradjuje kad je kvalitet materijala uzas blagi,pa nema goreg motora u Francuskoj od dci modela iz Renault.Zato ako vec kupujete Mercedes uzmite jak motor da izdrzi napor npr 2.2 cdi od 180 konja itd.

Td

pre 1 godinu

Mercedes je sininim za kvalitet,var kod nas..Doduse od Nemackih proizvodjaca i jeste najbolji,daleko je ispred bmw,audija,opela ne znam ni da li da spominjem..Bolje je odradjen i od porsea...E sad,od kako su krenule povorke oko recikliranja,frendly materjala idt i oni su posustali i poceli da prate taj trend ..Pazite,reciklirana plastika ne moze da bude kvalitetna kao u prvoj obradi,eko koza ne moze da zameni prirodnu,reciklirano drvo nikad nije lepo i kvalitetno kao prirodno itd...Motori su im odlicni,mehanika takodje..A sto se tice elektrike,pa svakako je kvalitetnija od nekih drugih,ali i ona ume da zakaze...Pored tolikih touch screen panela,dugmica,elektro motora itd dobro je da sve i radi..
Sto se tice klasa,vozio sam skoro svaku,neke i posedovao..A klasa je mala i vise kao auto za pijacu,B klasa je lepa i prostrana,samo ko voli tu lininu..C klasa je odlicna,ali nije da se natrpate petoro unutra,uza je recimo od pezoa 407..E klasa je prava limizina,velika,lepa,pliva na putu,apsolutni best buy..S klasa je bukvalno malo veca i nabudzena E klasa,tona stvari u njoj,i nije auto da ga vozite,vec da vas voze..Cl-a,c,e i s su kupe nastrojeni i prelepi,ali placate debelo izgled...GlC je prelep dzip,gle mi je ruzniji...itd..majbah nisam vozio niti sedeo u njemu,video sam gansamo na sajmu,ali to mi nista ne znaci...U sustini svaki mercedes je ok,i bolja je opcina od drugog proizvodjaca,ali i naravno skuplja...

Ghgjvbn

pre 1 godinu

Dobar pokazatelj da dolazi do novog raslojavanja društva - srednja klasa nestaje.
(Nbgd, 2. februar 2023 17:13)
Mercedes nije ni predvidjen za srednju klasu.

Staka Zulu

pre 1 godinu

Pa C klasa je katastrofa cena/kvaliet, a E je proglašena za najnepouzdaniju u klasi, takođe i GLC..
Pravi Mercedes je samo S klasa i to već odavno.
(Realno, 02. februar 2023 19:05)

Reče neko ko je Mercedesa video samo na slici!

Veliki brat

pre 1 godinu

Motori "iz renoa" se prave u mercedesu...
(Drajver, 2. februar 2023 19:34)

Da, većini u Srbiji to ne možeš dokazati, svi kažu "pa ti daj 30k evra za Mercedes sa Renoovim motorom...", a u stvari se samo kupuju blok i glava motora rasklopljeni, radilica i drugi delovi bez završne obrade, pa se u Mercedesovim halama to obrađuje i sklapa prema njihovim standardima.
Tu je upitna ušteda Mercedesa, jer je pitanje da li bi i koliko bilo skuplje da razviju svoj 1.5 turbodizel, mada po meni u A klasu nisu ni trebali da stavljaju turbodizele, već samo turbobenzince.

Nakon 11 godina

pre 1 godinu

Što se mene tiče, 11 godina sam njihov korisnik (C-klasa karavan) i biću još maksimalno 2, i gledam već neko vreme u koji drugi tabor ću da pređem. Ne sviđa mi se njihov pogled na budućnost i to što će nude, ne sviđa mi se taj kičeraj od ambijetalnog osvetljenja i nekvalitetna plastika iznutra, a posebno me nerviraju kapacitivni tasteri i touch ekratni. Već znam da će C karavan sigurno ukinuti, jer im se GLC najbolje prodaje. Mene isključivo karavan zanima, eventualno nešto sa petim vratima. Ima li neko ovde Audi A4 barem 12 godina (a da ga je kupio kao novog) i da podeli utiske (benzin ili dizel)? Može isto za BMW 3 karavan, može i za Peugeot 508 karavan.

Realno

pre 1 godinu

Pa C klasa je katastrofa cena/kvaliet, a E je proglašena za najnepouzdaniju u klasi, takođe i GLC..
Pravi Mercedes je samo S klasa i to već odavno.

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2283582#k41256588

Zaradu na platformi a/b/gla/glb klasa svakako imaju. Uslovno receno problem je u tome sto je ta zarada procentualno niza od zarade konkurencije posto su bar u odredjenim aspektima morali diferencirati brend od standardne konkurencije. Price koje neiskusni plasiraju kako to nisu mercedesi i slicno su prisutne zbog toga sto te osobe nemaju dovoljno iskustva. Ti automobili osetno odskacu od nepremijum konkurencije (to sto neko ne zeli da oseti, nema iskustva ili poredi izvozene automobile je razlicita tema), nemaju komfor E klase, pa ni C klase jer su niza klasa, platforma namenjena razlicitim inzinjerskim resenjima i pogonima, dimenzijama itd. Motori "iz renoa" se prave u mercedesu, 1.5 dizel je izbacen zbog troskova jer se preslo na identicni blok a 1.33 se svakako proizvodi u Mercedesovim pogonima u Nemackoj (detalje mozete sami naci).
Ukratko, poenta je da su napravili racunicu da trziste elektricnih autmobila u tom segmentu nece biti isplativo za plasman premium brenda, a pokrice ga svakako smartom, odnosno vec pokrivaju. Svaki uspesni brend danasnjice koji je i dalje prisutan samostalno na trzistu je tu zbog toga sto ga vode sposobni ljudi, ko god vuice pogresne poteze zavrsi u velikoj grupaciji ili uziva pomoc drzave kao odredjeni americki brendovi tako da ne treba sumnjati u njihovu procenu.

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2283582#k41256588

Zaradu na platformi a/b/gla/glb klasa svakako imaju. Uslovno receno problem je u tome sto je ta zarada procentualno niza od zarade konkurencije posto su bar u odredjenim aspektima morali diferencirati brend od standardne konkurencije. Price koje neiskusni plasiraju kako to nisu mercedesi i slicno su prisutne zbog toga sto te osobe nemaju dovoljno iskustva. Ti automobili osetno odskacu od nepremijum konkurencije (to sto neko ne zeli da oseti, nema iskustva ili poredi izvozene automobile je razlicita tema), nemaju komfor E klase, pa ni C klase jer su niza klasa, platforma namenjena razlicitim inzinjerskim resenjima i pogonima, dimenzijama itd. Motori "iz renoa" se prave u mercedesu, 1.5 dizel je izbacen zbog troskova jer se preslo na identicni blok a 1.33 se svakako proizvodi u Mercedesovim pogonima u Nemackoj (detalje mozete sami naci).
Ukratko, poenta je da su napravili racunicu da trziste elektricnih autmobila u tom segmentu nece biti isplativo za plasman premium brenda, a pokrice ga svakako smartom, odnosno vec pokrivaju. Svaki uspesni brend danasnjice koji je i dalje prisutan samostalno na trzistu je tu zbog toga sto ga vode sposobni ljudi, ko god vuice pogresne poteze zavrsi u velikoj grupaciji ili uziva pomoc drzave kao odredjeni americki brendovi tako da ne treba sumnjati u njihovu procenu.

Staka Zulu

pre 1 godinu

Pa C klasa je katastrofa cena/kvaliet, a E je proglašena za najnepouzdaniju u klasi, takođe i GLC..
Pravi Mercedes je samo S klasa i to već odavno.
(Realno, 02. februar 2023 19:05)

Reče neko ko je Mercedesa video samo na slici!

Nakon 11 godina

pre 1 godinu

Što se mene tiče, 11 godina sam njihov korisnik (C-klasa karavan) i biću još maksimalno 2, i gledam već neko vreme u koji drugi tabor ću da pređem. Ne sviđa mi se njihov pogled na budućnost i to što će nude, ne sviđa mi se taj kičeraj od ambijetalnog osvetljenja i nekvalitetna plastika iznutra, a posebno me nerviraju kapacitivni tasteri i touch ekratni. Već znam da će C karavan sigurno ukinuti, jer im se GLC najbolje prodaje. Mene isključivo karavan zanima, eventualno nešto sa petim vratima. Ima li neko ovde Audi A4 barem 12 godina (a da ga je kupio kao novog) i da podeli utiske (benzin ili dizel)? Može isto za BMW 3 karavan, može i za Peugeot 508 karavan.

Realno

pre 1 godinu

Pa C klasa je katastrofa cena/kvaliet, a E je proglašena za najnepouzdaniju u klasi, takođe i GLC..
Pravi Mercedes je samo S klasa i to već odavno.

Veliki brat

pre 1 godinu

Motori "iz renoa" se prave u mercedesu...
(Drajver, 2. februar 2023 19:34)

Da, većini u Srbiji to ne možeš dokazati, svi kažu "pa ti daj 30k evra za Mercedes sa Renoovim motorom...", a u stvari se samo kupuju blok i glava motora rasklopljeni, radilica i drugi delovi bez završne obrade, pa se u Mercedesovim halama to obrađuje i sklapa prema njihovim standardima.
Tu je upitna ušteda Mercedesa, jer je pitanje da li bi i koliko bilo skuplje da razviju svoj 1.5 turbodizel, mada po meni u A klasu nisu ni trebali da stavljaju turbodizele, već samo turbobenzince.

Td

pre 1 godinu

Mercedes je sininim za kvalitet,var kod nas..Doduse od Nemackih proizvodjaca i jeste najbolji,daleko je ispred bmw,audija,opela ne znam ni da li da spominjem..Bolje je odradjen i od porsea...E sad,od kako su krenule povorke oko recikliranja,frendly materjala idt i oni su posustali i poceli da prate taj trend ..Pazite,reciklirana plastika ne moze da bude kvalitetna kao u prvoj obradi,eko koza ne moze da zameni prirodnu,reciklirano drvo nikad nije lepo i kvalitetno kao prirodno itd...Motori su im odlicni,mehanika takodje..A sto se tice elektrike,pa svakako je kvalitetnija od nekih drugih,ali i ona ume da zakaze...Pored tolikih touch screen panela,dugmica,elektro motora itd dobro je da sve i radi..
Sto se tice klasa,vozio sam skoro svaku,neke i posedovao..A klasa je mala i vise kao auto za pijacu,B klasa je lepa i prostrana,samo ko voli tu lininu..C klasa je odlicna,ali nije da se natrpate petoro unutra,uza je recimo od pezoa 407..E klasa je prava limizina,velika,lepa,pliva na putu,apsolutni best buy..S klasa je bukvalno malo veca i nabudzena E klasa,tona stvari u njoj,i nije auto da ga vozite,vec da vas voze..Cl-a,c,e i s su kupe nastrojeni i prelepi,ali placate debelo izgled...GlC je prelep dzip,gle mi je ruzniji...itd..majbah nisam vozio niti sedeo u njemu,video sam gansamo na sajmu,ali to mi nista ne znaci...U sustini svaki mercedes je ok,i bolja je opcina od drugog proizvodjaca,ali i naravno skuplja...

Ghgjvbn

pre 1 godinu

Dobar pokazatelj da dolazi do novog raslojavanja društva - srednja klasa nestaje.
(Nbgd, 2. februar 2023 17:13)
Mercedes nije ni predvidjen za srednju klasu.

DnK (°~°)

pre 1 godinu

Renault motor je Renault motor dzaba sto ga Mercedes obradjuje kad je kvalitet materijala uzas blagi,pa nema goreg motora u Francuskoj od dci modela iz Renault.Zato ako vec kupujete Mercedes uzmite jak motor da izdrzi napor npr 2.2 cdi od 180 konja itd.

Nemanja

pre 1 godinu

@ Da, većini u Srbiji to ne možeš dokazati, svi kažu "pa ti daj 30k evra za Mercedes sa Renoovim motorom...", a u stvari se samo kupuju blok i glava motora rasklopljeni, radilica i drugi delovi bez završne obrade, pa se u Mercedesovim halama to obrađuje i sklapa prema njihovim standardima.
Tu je upitna ušteda Mercedesa, jer je pitanje da li bi i koliko bilo skuplje da razviju svoj 1.5 turbodizel, mada po meni u A klasu nisu ni trebali da stavljaju turbodizele, već samo turbobenzince.
(Veliki brat, 02. februar 2023 21:15)

Ja u potpunosti razumem ljude (kojih nema samo u Srbiji) koji ne zele da daju tolike pare ako se makar jedan deo deli sa nekim "ne premijum" proizvodjacem. Naravno da je drasticno skuplje razviti sopstveni novi motor nego "obradjivati" tudj! Ako neko hoce da vozi premrijum brend, on mora biti premijim od glave do pete, a ne samo malo bolja sminka (citaj plastika u kabini, ekran, ambijentalno osvetljenje itd.). Takav je Audi pa mnogi ne zele upravo zbog toga da ga kupe. I da se razumemo, ne zele svi S klasu - auto od 5 m. Neko zeli kao recimo drugi auto a da bude premijum. Naravno, to znaci manji broj kupaca itd. Kupovina "premijum" brenda sa "ne premijum" resinjima i delovima je kao da kupite Rolex a unutra mehanizam ili pojedini zupcanici koje je razvio Cassio.

Kupe sa desetoro vrata

pre 1 godinu

Shooting brake sa 5oro vrata je posebno interesantan.
Kako švabe pokradu naziv i lagano se popišaju na stil i šmek, i naprave kobasičarske proizvode za prodaju

nekad je to bio automobil

pre 1 godinu

Nije mi žao jer su im vozila u zadnjih 10 godina postala kao one arapske nakinđurene kamile za trke. U međuvremenu drugi proizvođaći su počeli da prave podjednako pouzdane i kvalitetne automobile tako da je od mercedesa ostao samo brend i ništa više. Mercedes je postao sam sebi svrha, on više ne zadovoljava transportne potrebe ljudi već materijalne potrebe svojih akcionara uz katastrofalan pad imidža brenda - statusno simbol za naglo obogaćene kineske komuniste i seljake.

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2283582#k41263623

Manji motori, 1.33 i zamenjeni 1.5 dizel (zamenjen zbog troskova tj prelaska na jedan blok i promene odredjenih normi u EU itd itd.) koji su projektovani u kooperaciji su pored toga sto su imali ogromnog uspeha u brojkama imali i ulogu u smanjenju Co2 sume koja je potrebna za odredjene regulative EU.
Ko zeli moze uzeti izvorno samo Daimler motore. Pored tog 1.3 turbo benzinca postoji izbog izmedju 2.0 benzinaca i dizela sa 2.0 AMG verzijom.
Dalje na sve to treba dodati da sasija jedne A klase koja je projektovana izmedju ostalog i za cuveni amg 2.0 turbo benzinac je miljama ispred regularnih modela, tako da nije sve u dodatku ambijentalnog osvetljenja. Tu je pored sasije i kvalitet materijala, izolacije zvucne i termicke kao i razlika u transmisiji itd itd.

Siguran sam da za vrsne auto entuzijaste kojima je kooperacija na najmanjim motorima sa jednim renoovom i nisanom (bljak jel da?) unistila ljubav ka mercedesu pa su se iz principa odrekli i vecih i jacih motora. A S klasa je prevelika.

PS A da ne pocinjemo pricu o tome kako je reno kao i nisan to sto jeste u istoriji (a i dan danas) i da su pored mnogobrojnih uspeha u najprestiznijim auto takmicenjima isto tako redjali uspehe i u regularnim modelima itd itd.

PSS Nego lakse se tako podnese stilo nov nov sa 700k i 10 vlasnika na parkingu pored komsijine A klase sa "reno motorom".

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2283582#k41283091

Zbog cega "premium automobil mora biti premium od osnovne verzije"? I sta ta vasa konstatacija uopste znaci? Da zagovarate snobovski pristup? Da motori radjeni u kooperaciji sa reno-nisan grupacijom ne valjaju nista? Apsolutno nebitni i netacni stavovi, sto i brojke prodaje pokazuju a i iskustva iz eksploatacije.
Ne znam zbog cega i dalje ponavljate komparaciju sa rolexom, navedite argumente ukoliko ih imate.
Inace taj ZF nije isto tako menjac iz kuce. I, sta sad?! A to sto je uzduzno postavljen... nevidjena je prednost tog resenja u svakodnevnoj voznji, znam jer i sam vozim jedan takav na dnevnom nivou. Sve sto se u praksi dobije na dnevnom nivou je manje mesta za noge napred.

Niste naveli nijedan validni argument zbog cega je koriscenje tih motora lose, da su se oni lose pokazali u eksploataciji i/ili prodajnim rezultatima. Sve sto ste naveli je licni stav, ja se ne osvrcem na licni osvrt vec cinjenice. A to je da su ti automobili i dalje mercedesi, da osetno odskacu od nepremijum konkurencije, da motori nisu identicni i da kada se upare sa razlicitom sasijom (dosta naprednijom), oslanjanjem, menjacem i imavsi na umu ostale apsekte dobije se apsolutno drugaciji dozivljaj. I pored svega toga kao opcija su motori potpuno razvijeni samostalno unutar brenda.
Vama se to ne dopada iz nekog vama znanog razloga? U redu, to je vase pravo, ali to ne znaci da su ta vozila losa.

Nemanja

pre 1 godinu

@ (Drajver, 04. februar 2023 18:55)

Da li vi stvarno mislite da svako ko kritikuje Mercedes vozi Stila? Ne, ja imam novca da priustim sebi odlican automobil i u porodici posedujemo dva takva kupljena nova: jedan nemacki "premijum" brend sa sopstvenom razvijenom platformom, sopstvenim motorom sa preko 200 ks, poduzno postavljenim motorom, ZF ovim menjacem i zadnjim pogonom, kao i japanski brend sa sopstvenom platformom, 190 ks pogonom na 4 tocka i sestostepenim manuelnim menjacem. E vidis, zbog vrednovanja sopstvenog novca i ljubavi prema automobilima ja znam za sta sam spreman da dam pare a za sta ne. Premijum automobil, sa premijum cenom mora biti premijum od najosnovnije verzije. Prihvatam da neko moze mislite drugacije samo sam rekao da razumem ljude koji misle drugacije od vas. A to je vas problem... Kao sto rekoh, nekom kupcu Rolexa sigurno necete prodati model u kome 100% mehanizma nije produkt kuce. A kod automobila... Ionako se 80% ljudi uopste ne razume i ne zanima ih to, vec im je bitno prevozno sredstvo, a ima i onih kojima je samo bitna znacka na haubi. Svako ima prava na svoje misljenje i nacin na koji ce uloziti svoj novac, a ne znaci da neko ko ima misljenje suprotno od vas vozi Stila sa ne znam ni ja koliko km...

Realno

pre 1 godinu

Pa C klasa je katastrofa cena/kvaliet, a E je proglašena za najnepouzdaniju u klasi, takođe i GLC..
Pravi Mercedes je samo S klasa i to već odavno.

DnK (°~°)

pre 1 godinu

Renault motor je Renault motor dzaba sto ga Mercedes obradjuje kad je kvalitet materijala uzas blagi,pa nema goreg motora u Francuskoj od dci modela iz Renault.Zato ako vec kupujete Mercedes uzmite jak motor da izdrzi napor npr 2.2 cdi od 180 konja itd.

Staka Zulu

pre 1 godinu

Pa C klasa je katastrofa cena/kvaliet, a E je proglašena za najnepouzdaniju u klasi, takođe i GLC..
Pravi Mercedes je samo S klasa i to već odavno.
(Realno, 02. februar 2023 19:05)

Reče neko ko je Mercedesa video samo na slici!

Td

pre 1 godinu

Mercedes je sininim za kvalitet,var kod nas..Doduse od Nemackih proizvodjaca i jeste najbolji,daleko je ispred bmw,audija,opela ne znam ni da li da spominjem..Bolje je odradjen i od porsea...E sad,od kako su krenule povorke oko recikliranja,frendly materjala idt i oni su posustali i poceli da prate taj trend ..Pazite,reciklirana plastika ne moze da bude kvalitetna kao u prvoj obradi,eko koza ne moze da zameni prirodnu,reciklirano drvo nikad nije lepo i kvalitetno kao prirodno itd...Motori su im odlicni,mehanika takodje..A sto se tice elektrike,pa svakako je kvalitetnija od nekih drugih,ali i ona ume da zakaze...Pored tolikih touch screen panela,dugmica,elektro motora itd dobro je da sve i radi..
Sto se tice klasa,vozio sam skoro svaku,neke i posedovao..A klasa je mala i vise kao auto za pijacu,B klasa je lepa i prostrana,samo ko voli tu lininu..C klasa je odlicna,ali nije da se natrpate petoro unutra,uza je recimo od pezoa 407..E klasa je prava limizina,velika,lepa,pliva na putu,apsolutni best buy..S klasa je bukvalno malo veca i nabudzena E klasa,tona stvari u njoj,i nije auto da ga vozite,vec da vas voze..Cl-a,c,e i s su kupe nastrojeni i prelepi,ali placate debelo izgled...GlC je prelep dzip,gle mi je ruzniji...itd..majbah nisam vozio niti sedeo u njemu,video sam gansamo na sajmu,ali to mi nista ne znaci...U sustini svaki mercedes je ok,i bolja je opcina od drugog proizvodjaca,ali i naravno skuplja...

Ghgjvbn

pre 1 godinu

Dobar pokazatelj da dolazi do novog raslojavanja društva - srednja klasa nestaje.
(Nbgd, 2. februar 2023 17:13)
Mercedes nije ni predvidjen za srednju klasu.

Veliki brat

pre 1 godinu

Motori "iz renoa" se prave u mercedesu...
(Drajver, 2. februar 2023 19:34)

Da, većini u Srbiji to ne možeš dokazati, svi kažu "pa ti daj 30k evra za Mercedes sa Renoovim motorom...", a u stvari se samo kupuju blok i glava motora rasklopljeni, radilica i drugi delovi bez završne obrade, pa se u Mercedesovim halama to obrađuje i sklapa prema njihovim standardima.
Tu je upitna ušteda Mercedesa, jer je pitanje da li bi i koliko bilo skuplje da razviju svoj 1.5 turbodizel, mada po meni u A klasu nisu ni trebali da stavljaju turbodizele, već samo turbobenzince.

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2283582#k41256588

Zaradu na platformi a/b/gla/glb klasa svakako imaju. Uslovno receno problem je u tome sto je ta zarada procentualno niza od zarade konkurencije posto su bar u odredjenim aspektima morali diferencirati brend od standardne konkurencije. Price koje neiskusni plasiraju kako to nisu mercedesi i slicno su prisutne zbog toga sto te osobe nemaju dovoljno iskustva. Ti automobili osetno odskacu od nepremijum konkurencije (to sto neko ne zeli da oseti, nema iskustva ili poredi izvozene automobile je razlicita tema), nemaju komfor E klase, pa ni C klase jer su niza klasa, platforma namenjena razlicitim inzinjerskim resenjima i pogonima, dimenzijama itd. Motori "iz renoa" se prave u mercedesu, 1.5 dizel je izbacen zbog troskova jer se preslo na identicni blok a 1.33 se svakako proizvodi u Mercedesovim pogonima u Nemackoj (detalje mozete sami naci).
Ukratko, poenta je da su napravili racunicu da trziste elektricnih autmobila u tom segmentu nece biti isplativo za plasman premium brenda, a pokrice ga svakako smartom, odnosno vec pokrivaju. Svaki uspesni brend danasnjice koji je i dalje prisutan samostalno na trzistu je tu zbog toga sto ga vode sposobni ljudi, ko god vuice pogresne poteze zavrsi u velikoj grupaciji ili uziva pomoc drzave kao odredjeni americki brendovi tako da ne treba sumnjati u njihovu procenu.

Nakon 11 godina

pre 1 godinu

Što se mene tiče, 11 godina sam njihov korisnik (C-klasa karavan) i biću još maksimalno 2, i gledam već neko vreme u koji drugi tabor ću da pređem. Ne sviđa mi se njihov pogled na budućnost i to što će nude, ne sviđa mi se taj kičeraj od ambijetalnog osvetljenja i nekvalitetna plastika iznutra, a posebno me nerviraju kapacitivni tasteri i touch ekratni. Već znam da će C karavan sigurno ukinuti, jer im se GLC najbolje prodaje. Mene isključivo karavan zanima, eventualno nešto sa petim vratima. Ima li neko ovde Audi A4 barem 12 godina (a da ga je kupio kao novog) i da podeli utiske (benzin ili dizel)? Može isto za BMW 3 karavan, može i za Peugeot 508 karavan.

Kupe sa desetoro vrata

pre 1 godinu

Shooting brake sa 5oro vrata je posebno interesantan.
Kako švabe pokradu naziv i lagano se popišaju na stil i šmek, i naprave kobasičarske proizvode za prodaju

Nemanja

pre 1 godinu

@ Da, većini u Srbiji to ne možeš dokazati, svi kažu "pa ti daj 30k evra za Mercedes sa Renoovim motorom...", a u stvari se samo kupuju blok i glava motora rasklopljeni, radilica i drugi delovi bez završne obrade, pa se u Mercedesovim halama to obrađuje i sklapa prema njihovim standardima.
Tu je upitna ušteda Mercedesa, jer je pitanje da li bi i koliko bilo skuplje da razviju svoj 1.5 turbodizel, mada po meni u A klasu nisu ni trebali da stavljaju turbodizele, već samo turbobenzince.
(Veliki brat, 02. februar 2023 21:15)

Ja u potpunosti razumem ljude (kojih nema samo u Srbiji) koji ne zele da daju tolike pare ako se makar jedan deo deli sa nekim "ne premijum" proizvodjacem. Naravno da je drasticno skuplje razviti sopstveni novi motor nego "obradjivati" tudj! Ako neko hoce da vozi premrijum brend, on mora biti premijim od glave do pete, a ne samo malo bolja sminka (citaj plastika u kabini, ekran, ambijentalno osvetljenje itd.). Takav je Audi pa mnogi ne zele upravo zbog toga da ga kupe. I da se razumemo, ne zele svi S klasu - auto od 5 m. Neko zeli kao recimo drugi auto a da bude premijum. Naravno, to znaci manji broj kupaca itd. Kupovina "premijum" brenda sa "ne premijum" resinjima i delovima je kao da kupite Rolex a unutra mehanizam ili pojedini zupcanici koje je razvio Cassio.

nekad je to bio automobil

pre 1 godinu

Nije mi žao jer su im vozila u zadnjih 10 godina postala kao one arapske nakinđurene kamile za trke. U međuvremenu drugi proizvođaći su počeli da prave podjednako pouzdane i kvalitetne automobile tako da je od mercedesa ostao samo brend i ništa više. Mercedes je postao sam sebi svrha, on više ne zadovoljava transportne potrebe ljudi već materijalne potrebe svojih akcionara uz katastrofalan pad imidža brenda - statusno simbol za naglo obogaćene kineske komuniste i seljake.

Nemanja

pre 1 godinu

@ (Drajver, 04. februar 2023 18:55)

Da li vi stvarno mislite da svako ko kritikuje Mercedes vozi Stila? Ne, ja imam novca da priustim sebi odlican automobil i u porodici posedujemo dva takva kupljena nova: jedan nemacki "premijum" brend sa sopstvenom razvijenom platformom, sopstvenim motorom sa preko 200 ks, poduzno postavljenim motorom, ZF ovim menjacem i zadnjim pogonom, kao i japanski brend sa sopstvenom platformom, 190 ks pogonom na 4 tocka i sestostepenim manuelnim menjacem. E vidis, zbog vrednovanja sopstvenog novca i ljubavi prema automobilima ja znam za sta sam spreman da dam pare a za sta ne. Premijum automobil, sa premijum cenom mora biti premijum od najosnovnije verzije. Prihvatam da neko moze mislite drugacije samo sam rekao da razumem ljude koji misle drugacije od vas. A to je vas problem... Kao sto rekoh, nekom kupcu Rolexa sigurno necete prodati model u kome 100% mehanizma nije produkt kuce. A kod automobila... Ionako se 80% ljudi uopste ne razume i ne zanima ih to, vec im je bitno prevozno sredstvo, a ima i onih kojima je samo bitna znacka na haubi. Svako ima prava na svoje misljenje i nacin na koji ce uloziti svoj novac, a ne znaci da neko ko ima misljenje suprotno od vas vozi Stila sa ne znam ni ja koliko km...

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2283582#k41263623

Manji motori, 1.33 i zamenjeni 1.5 dizel (zamenjen zbog troskova tj prelaska na jedan blok i promene odredjenih normi u EU itd itd.) koji su projektovani u kooperaciji su pored toga sto su imali ogromnog uspeha u brojkama imali i ulogu u smanjenju Co2 sume koja je potrebna za odredjene regulative EU.
Ko zeli moze uzeti izvorno samo Daimler motore. Pored tog 1.3 turbo benzinca postoji izbog izmedju 2.0 benzinaca i dizela sa 2.0 AMG verzijom.
Dalje na sve to treba dodati da sasija jedne A klase koja je projektovana izmedju ostalog i za cuveni amg 2.0 turbo benzinac je miljama ispred regularnih modela, tako da nije sve u dodatku ambijentalnog osvetljenja. Tu je pored sasije i kvalitet materijala, izolacije zvucne i termicke kao i razlika u transmisiji itd itd.

Siguran sam da za vrsne auto entuzijaste kojima je kooperacija na najmanjim motorima sa jednim renoovom i nisanom (bljak jel da?) unistila ljubav ka mercedesu pa su se iz principa odrekli i vecih i jacih motora. A S klasa je prevelika.

PS A da ne pocinjemo pricu o tome kako je reno kao i nisan to sto jeste u istoriji (a i dan danas) i da su pored mnogobrojnih uspeha u najprestiznijim auto takmicenjima isto tako redjali uspehe i u regularnim modelima itd itd.

PSS Nego lakse se tako podnese stilo nov nov sa 700k i 10 vlasnika na parkingu pored komsijine A klase sa "reno motorom".

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2283582#k41283091

Zbog cega "premium automobil mora biti premium od osnovne verzije"? I sta ta vasa konstatacija uopste znaci? Da zagovarate snobovski pristup? Da motori radjeni u kooperaciji sa reno-nisan grupacijom ne valjaju nista? Apsolutno nebitni i netacni stavovi, sto i brojke prodaje pokazuju a i iskustva iz eksploatacije.
Ne znam zbog cega i dalje ponavljate komparaciju sa rolexom, navedite argumente ukoliko ih imate.
Inace taj ZF nije isto tako menjac iz kuce. I, sta sad?! A to sto je uzduzno postavljen... nevidjena je prednost tog resenja u svakodnevnoj voznji, znam jer i sam vozim jedan takav na dnevnom nivou. Sve sto se u praksi dobije na dnevnom nivou je manje mesta za noge napred.

Niste naveli nijedan validni argument zbog cega je koriscenje tih motora lose, da su se oni lose pokazali u eksploataciji i/ili prodajnim rezultatima. Sve sto ste naveli je licni stav, ja se ne osvrcem na licni osvrt vec cinjenice. A to je da su ti automobili i dalje mercedesi, da osetno odskacu od nepremijum konkurencije, da motori nisu identicni i da kada se upare sa razlicitom sasijom (dosta naprednijom), oslanjanjem, menjacem i imavsi na umu ostale apsekte dobije se apsolutno drugaciji dozivljaj. I pored svega toga kao opcija su motori potpuno razvijeni samostalno unutar brenda.
Vama se to ne dopada iz nekog vama znanog razloga? U redu, to je vase pravo, ali to ne znaci da su ta vozila losa.