koketar
pre 1 godinu
Miko razvalio si. Mnogo dobar savet. Naravno da je bolje stan od 2 miliona i 10 hiljada nego samo 10 hiljada. Osećam se glupim što sam uopšte razmišljao.
Utorak, 31.01.2023.
12:38
U nemačkoj saveznoj državi Hesen ovog vikenda izvučen je dobitak na lutriji od 2,1 milion evra.
Izvor: Fenix magazin/Sanja Èoviæ
pre 1 godinu
Miko razvalio si. Mnogo dobar savet. Naravno da je bolje stan od 2 miliona i 10 hiljada nego samo 10 hiljada. Osećam se glupim što sam uopšte razmišljao.
pre 1 godinu
Svi bi u teoriji hzelj sve i pametno ulolili...u realnosti 90% bi bilo golo i boso za 3 godine
pre 1 godinu
u Španiji postoji nešto slično, 300k omdah + 5k mesečno narednih 20godina... problem je, treba te ukakiti pa da dobiješ to ?
pre 1 godinu
Mislim da kad bi svaki Srbin godina od 18 do 70 dobio 2 miliona evra na gomili , min 70 % bi banrotiralo u prvih 3-5 godina . Ljudi koji su finansijski nepismeni (a takvih ovde ima na milione ) ne shvataju koliko je kratak put od ulaganja u nekretnine i doživotnog prihoda u iznosu od 5-10 hiljada eura mesečno , do kupovine Ferarija i bacanja novca na kocku ,drogu , preskupu garderobu i slične stvari. Ovo je koliko pitanje finansijske pismenosti , toliko i karaktera zdravog razuma. Pozz svima
P.S. Smatram da je lova na gomili znatno bolja opcija, ali apsolutno ne za svakoga.
pre 1 godinu
Koliko pohlepnog sveta komentarise - nije ni cudo kakvo nam je stanje u drustvu !
pre 1 godinu
Koliko smo finansijski nepismen narod pokazuje procenat ljudi koji su glasali za mesecne isplate. Kada sve saberete, to ispada 2,4 miliona kroz 20 godina. A na gomili je 2,1 milion. Zamislite koliko recimo 500 evra vredi sada, a koliko je vredelo 2003. Nebo i zemlja. Pa da stavite samo na kamatu pa cete vise zaraditi para, a da ne pricam sto imate mnogostruko vece mogucnosti investiranja sa 2,1 milionom.
(Joanikije, 31. januar 2023 15:04)
Ljudi koji cene sigurnost su glasali za mesecne isplate iz prostih razloga. Pod 1: Nisu zainteresovani da se bave finansijama, ulazu, prate, rizikuju. 2: Odrasli su u drzavi gde i za mnogo manje novca moze da te pojede mrak, velika kolicina novca moze privuci nepozeljne goste. 3: Da ih ne bi sa svih strana spopadali raznorazni poznanici i udruzenja koja bi im trazila pare, ovako uvek mogu da kazu da su potrosili novac jer hoce da ustede za nesto, ili kad kupe nesto da sad to odrzavaju, ili da su vec dali nekom itd... Kad ljudi znaju da imas 2M znaju da budu izrazito naporni.
pre 1 godinu
Meni se cini da vise ni u nemackoj nije sigurno da ce ta lutrija da postoji za 20 godina i da ce moci da te isplacuju, tako da - ODMAH!
pre 1 godinu
sve na gomilu, pola spiskas na drogu, žene i besna kola, a drugu polovinu na kocku
pre 1 godinu
Ajde da vam objasni profesionalac:
2.4/2.1 i iz toga 20i koren i dobijete 0.066% godisnju zaradu.
Bez ikakvog razmisljanja uzimajte pare na gomili!!!
Sa tih EUR2m mozete da uzmete stan od 200m2 u Kuli Beograd (Kulcini) i da mesecno dobijate opet EUR10,000 od izdavanja tog stana.
Pritom, za 20god ce taj stan da bude EUR6m.
Razumeli? Znaci ako uzmete na gomili, umesto na rate po EUR10k, zaradicete 6m+(10kx240)=8.4m, a na rate samo 2.4m. To je znaci 6m vise ;)
pre 1 godinu
Uzmes pare na gomili. Za 2/3 para kupis zlato pa u sef na cuvanje. 1/3 para ulozis u nesto. Pa ako pare izgube vrednost, zlato nikad nece
pre 1 godinu
... Sad, sve, odmah, meni, bez razmišljanja šta će biti sutra.
(Nebojša, 31. januar 2023 15:57)
Sve odjednom ne znači potrošiti sve odjednom. I mnogo je bolje kad je nešto tvoje opipljivo nego fiktivno. Staviš u banku pa dižeš po 10k mesečno ako ti je lakše tako... Kakva su vremena ništa nije sigurno ni na 2 god. a kamoli decenije...
pre 1 godinu
Dva miliona bruto, dakle neto iznos recimo 1.4 miliona - uz pametno ulaganje moze doneti godisnju renditu od 8-10% (ili vise kako stvari stoje) sto vam je negde dakle 140K bruto, za nemacke uslove odlicna plata. Samo treba par sati dnevno da se bavi berzom i finansijama. Naravno ova zena verovatno ne zna da investira pa joj je najpametnije da kupi stani/kucu i ne razmislja.
pre 1 godinu
Sve sada, pojede i flacija tih 10.000e. Koliko je vredelo 10.000 bilo kog novca pre 20 godina a koliko sada. Tako da, sve sada i ulozis u nesto sto ce ti donositi 10.000 mesecno i to ce rasti sa inflacijom.
pre 1 godinu
Mnogi dobitnici su propali par godina nakon velikih dobitaka isplacenih odjednom ! Ne igram loto ali da mi se desi, isplata samo na rate !
pre 1 godinu
Koliko smo finansijski nepismen narod pokazuje procenat ljudi koji su glasali za mesecne isplate. Kada sve saberete, to ispada 2,4 miliona kroz 20 godina. A na gomili je 2,1 milion. Zamislite koliko recimo 500 evra vredi sada, a koliko je vredelo 2003. Nebo i zemlja. Pa da stavite samo na kamatu pa cete vise zaraditi para, a da ne pricam sto imate mnogostruko vece mogucnosti investiranja sa 2,1 milionom.
(Joanikije, 31. januar 2023 15:04)
Da, ali ni 300000€ više nije za zanemariti, ne bi trebalo baš toliko da pojede inflacija. Neko za čitav život ne zaradi tih 300000?
pre 1 godinu
10k evra je fina suma danas. Za 10-15-20 godina, ce vrv biti kao sad 3-4k.
Realno, uzmes sada, ostavis 100-200k da imas za trosak ostalo ulozis u nekretnine (ne nuzno u Srbiji). Po sadasnjim uslovima, samo nekretnine bi ti donosile pribliznu mesecnu zaradu ili bar dovoljno za lagodan zivot. A za dasetak godina, te iste nekretnine bi ti donosile i vise nego tih 10k mesecno
pre 1 godinu
10 hiljada ako postoji pravo nasleđivanja. Niko nikome ne garantuje šta nosi novi dan. Bolje jer je velike pare lako potrošiti. Odmah krene pohlepa sa novim stanom, automobilom, biznisom... Sa 10 hiljada bi samo plaćao račune, kupovao garderobu i hranu, izlazio svako veče, putovao svaki mesec, tri puta na zimovanje, tri puta na letovanje, metropole...
pre 1 godinu
Dal će postojati euro za 20 godina?
pre 1 godinu
Ko god veruje da će prosečna godišnja inflacija biti veća od 1.9% treba da uzme pare na gomili, uz uslov da ih odmah uloži u nešto što će im (makar) očuvati vrednost. Ako pare uloži u nešto što će mu obezbediti godišnji prihod veći makar 0.6% od iznosa godišnje inflacije, moći če da podiže 10000 evra beskonačno dugo.
pre 1 godinu
Sve odjednom.
(vlada, 31. januar 2023 15:26)
Evo zašto je propao samoupravni socijalizam: radnički savet odlučuje da li višak para da se uloži u dalji razvoj za budućnost, ili da se odmah podeli radničkoj klasi. I šta odluči? Sad, sve, odmah, meni, bez razmišljanja šta će biti sutra.
pre 1 godinu
Živeo život na planinama i putujići svaki dan....
pre 1 godinu
Ja bih ovde dobro razmislio.
pre 1 godinu
Da li je ovih 2.1mil neto ili bruto? Znam da je u UK i USA ogromna razlika u visini poreza kod odabira ove dve opcije, odnosno ogroman je porez ako se izabere jednokratna isplata. Mislim čak i do 50%.
pre 1 godinu
Pare danas vrede vise nego pare sutra. Da je dobio pare pre 2 godine danas bi vredele u nemackoj 23,5% manje zbog inflacije.
Uzmes sve pare i roknes u dobro diverzifikovani portfolio i krckas samo dividende.
pre 1 godinu
Jako jednostavno, ukoliko se dobija manji iznos tipa porez 30-40% onda mesečno.
Suprotno, pare na gomili jer ti 10k za 5 godina će biti vrednosti 8k.
Sad kad razmislim, možda će se izgubiti više vrednosti čak i ukoliko ima porez 30-40%.
Preračuna inflacija i dodje do najboljeg odgovora.
Svakako želim gospodji sreću i da troši u zdravlju.
pre 1 godinu
Uzece ljudi u skladu sa svojim potrebma.... Moje su takve da mi je potreban novac na gomili. Deset hiljada nista bas ne znaci.
pre 1 godinu
Sve odjednom.
pre 1 godinu
Ali u tekstu nije receno da se uzme veca kamata ako se novac odjednom podigne. Oko 40%
pre 1 godinu
Koliko smo finansijski nepismen narod pokazuje procenat ljudi koji su glasali za mesecne isplate. Kada sve saberete, to ispada 2,4 miliona kroz 20 godina. A na gomili je 2,1 milion. Zamislite koliko recimo 500 evra vredi sada, a koliko je vredelo 2003. Nebo i zemlja. Pa da stavite samo na kamatu pa cete vise zaraditi para, a da ne pricam sto imate mnogostruko vece mogucnosti investiranja sa 2,1 milionom.
pre 1 godinu
Definitivno ovo drugo... Cak i za odgovorne ljude prema novcu je bolja opcija 2 kamoli za budale.
pre 1 godinu
Obe kombinacije su uredu za one sa obe noge na zemlji iskreno ne znam šta bih odabrao 10.000e je bilo gde na svetu dovoljno za život pogotovo u Srbiji ali u slučaju neke nužde operacije neke u inostranstvu koje koštaju neretko i desetine pa i stotine hiljada eura možda ipak bolje sve pare uzeti.
pre 1 godinu
Pare na gomili pa kupim stanove i rentiram, pa posle ostavim deci u amanet
pre 1 godinu
Ми смо толико сиромашни да не знам шта да кажем на ову тему.
pre 1 godinu
Sad 10000 i za 15 god nebo i zemlja…znaci uzmeš sad dve pa u banku na dobru kamatu ,ili malo pametnije uložiti dobro i imati mesečne dividende,kirije blabla….nikako ništa na 20 godina
pre 1 godinu
Uzmemo keš i vidimo se posle
pre 1 godinu
pametnije bi bilo mesečno, ali zbog inflacije... odmah!
pre 1 godinu
Koliko smo finansijski nepismen narod pokazuje procenat ljudi koji su glasali za mesecne isplate. Kada sve saberete, to ispada 2,4 miliona kroz 20 godina. A na gomili je 2,1 milion. Zamislite koliko recimo 500 evra vredi sada, a koliko je vredelo 2003. Nebo i zemlja. Pa da stavite samo na kamatu pa cete vise zaraditi para, a da ne pricam sto imate mnogostruko vece mogucnosti investiranja sa 2,1 milionom.
pre 1 godinu
Ми смо толико сиромашни да не знам шта да кажем на ову тему.
pre 1 godinu
Pare danas vrede vise nego pare sutra. Da je dobio pare pre 2 godine danas bi vredele u nemackoj 23,5% manje zbog inflacije.
Uzmes sve pare i roknes u dobro diverzifikovani portfolio i krckas samo dividende.
pre 1 godinu
Pare na gomili pa kupim stanove i rentiram, pa posle ostavim deci u amanet
pre 1 godinu
Uzmemo keš i vidimo se posle
pre 1 godinu
Ko god veruje da će prosečna godišnja inflacija biti veća od 1.9% treba da uzme pare na gomili, uz uslov da ih odmah uloži u nešto što će im (makar) očuvati vrednost. Ako pare uloži u nešto što će mu obezbediti godišnji prihod veći makar 0.6% od iznosa godišnje inflacije, moći če da podiže 10000 evra beskonačno dugo.
pre 1 godinu
Sve odjednom.
pre 1 godinu
Obe kombinacije su uredu za one sa obe noge na zemlji iskreno ne znam šta bih odabrao 10.000e je bilo gde na svetu dovoljno za život pogotovo u Srbiji ali u slučaju neke nužde operacije neke u inostranstvu koje koštaju neretko i desetine pa i stotine hiljada eura možda ipak bolje sve pare uzeti.
pre 1 godinu
Dal će postojati euro za 20 godina?
pre 1 godinu
pametnije bi bilo mesečno, ali zbog inflacije... odmah!
pre 1 godinu
10 hiljada ako postoji pravo nasleđivanja. Niko nikome ne garantuje šta nosi novi dan. Bolje jer je velike pare lako potrošiti. Odmah krene pohlepa sa novim stanom, automobilom, biznisom... Sa 10 hiljada bi samo plaćao račune, kupovao garderobu i hranu, izlazio svako veče, putovao svaki mesec, tri puta na zimovanje, tri puta na letovanje, metropole...
pre 1 godinu
Jako jednostavno, ukoliko se dobija manji iznos tipa porez 30-40% onda mesečno.
Suprotno, pare na gomili jer ti 10k za 5 godina će biti vrednosti 8k.
Sad kad razmislim, možda će se izgubiti više vrednosti čak i ukoliko ima porez 30-40%.
Preračuna inflacija i dodje do najboljeg odgovora.
Svakako želim gospodji sreću i da troši u zdravlju.
pre 1 godinu
Ali u tekstu nije receno da se uzme veca kamata ako se novac odjednom podigne. Oko 40%
pre 1 godinu
Da li je ovih 2.1mil neto ili bruto? Znam da je u UK i USA ogromna razlika u visini poreza kod odabira ove dve opcije, odnosno ogroman je porez ako se izabere jednokratna isplata. Mislim čak i do 50%.
pre 1 godinu
Sad 10000 i za 15 god nebo i zemlja…znaci uzmeš sad dve pa u banku na dobru kamatu ,ili malo pametnije uložiti dobro i imati mesečne dividende,kirije blabla….nikako ništa na 20 godina
pre 1 godinu
Živeo život na planinama i putujići svaki dan....
pre 1 godinu
Ja bih ovde dobro razmislio.
pre 1 godinu
Koliko smo finansijski nepismen narod pokazuje procenat ljudi koji su glasali za mesecne isplate. Kada sve saberete, to ispada 2,4 miliona kroz 20 godina. A na gomili je 2,1 milion. Zamislite koliko recimo 500 evra vredi sada, a koliko je vredelo 2003. Nebo i zemlja. Pa da stavite samo na kamatu pa cete vise zaraditi para, a da ne pricam sto imate mnogostruko vece mogucnosti investiranja sa 2,1 milionom.
(Joanikije, 31. januar 2023 15:04)
Ljudi koji cene sigurnost su glasali za mesecne isplate iz prostih razloga. Pod 1: Nisu zainteresovani da se bave finansijama, ulazu, prate, rizikuju. 2: Odrasli su u drzavi gde i za mnogo manje novca moze da te pojede mrak, velika kolicina novca moze privuci nepozeljne goste. 3: Da ih ne bi sa svih strana spopadali raznorazni poznanici i udruzenja koja bi im trazila pare, ovako uvek mogu da kazu da su potrosili novac jer hoce da ustede za nesto, ili kad kupe nesto da sad to odrzavaju, ili da su vec dali nekom itd... Kad ljudi znaju da imas 2M znaju da budu izrazito naporni.
pre 1 godinu
Sve odjednom.
(vlada, 31. januar 2023 15:26)
Evo zašto je propao samoupravni socijalizam: radnički savet odlučuje da li višak para da se uloži u dalji razvoj za budućnost, ili da se odmah podeli radničkoj klasi. I šta odluči? Sad, sve, odmah, meni, bez razmišljanja šta će biti sutra.
pre 1 godinu
Uzece ljudi u skladu sa svojim potrebma.... Moje su takve da mi je potreban novac na gomili. Deset hiljada nista bas ne znaci.
pre 1 godinu
10k evra je fina suma danas. Za 10-15-20 godina, ce vrv biti kao sad 3-4k.
Realno, uzmes sada, ostavis 100-200k da imas za trosak ostalo ulozis u nekretnine (ne nuzno u Srbiji). Po sadasnjim uslovima, samo nekretnine bi ti donosile pribliznu mesecnu zaradu ili bar dovoljno za lagodan zivot. A za dasetak godina, te iste nekretnine bi ti donosile i vise nego tih 10k mesecno
pre 1 godinu
Ajde da vam objasni profesionalac:
2.4/2.1 i iz toga 20i koren i dobijete 0.066% godisnju zaradu.
Bez ikakvog razmisljanja uzimajte pare na gomili!!!
Sa tih EUR2m mozete da uzmete stan od 200m2 u Kuli Beograd (Kulcini) i da mesecno dobijate opet EUR10,000 od izdavanja tog stana.
Pritom, za 20god ce taj stan da bude EUR6m.
Razumeli? Znaci ako uzmete na gomili, umesto na rate po EUR10k, zaradicete 6m+(10kx240)=8.4m, a na rate samo 2.4m. To je znaci 6m vise ;)
pre 1 godinu
... Sad, sve, odmah, meni, bez razmišljanja šta će biti sutra.
(Nebojša, 31. januar 2023 15:57)
Sve odjednom ne znači potrošiti sve odjednom. I mnogo je bolje kad je nešto tvoje opipljivo nego fiktivno. Staviš u banku pa dižeš po 10k mesečno ako ti je lakše tako... Kakva su vremena ništa nije sigurno ni na 2 god. a kamoli decenije...
pre 1 godinu
sve na gomilu, pola spiskas na drogu, žene i besna kola, a drugu polovinu na kocku
pre 1 godinu
Mislim da kad bi svaki Srbin godina od 18 do 70 dobio 2 miliona evra na gomili , min 70 % bi banrotiralo u prvih 3-5 godina . Ljudi koji su finansijski nepismeni (a takvih ovde ima na milione ) ne shvataju koliko je kratak put od ulaganja u nekretnine i doživotnog prihoda u iznosu od 5-10 hiljada eura mesečno , do kupovine Ferarija i bacanja novca na kocku ,drogu , preskupu garderobu i slične stvari. Ovo je koliko pitanje finansijske pismenosti , toliko i karaktera zdravog razuma. Pozz svima
P.S. Smatram da je lova na gomili znatno bolja opcija, ali apsolutno ne za svakoga.
pre 1 godinu
Svi bi u teoriji hzelj sve i pametno ulolili...u realnosti 90% bi bilo golo i boso za 3 godine
pre 1 godinu
Definitivno ovo drugo... Cak i za odgovorne ljude prema novcu je bolja opcija 2 kamoli za budale.
pre 1 godinu
Meni se cini da vise ni u nemackoj nije sigurno da ce ta lutrija da postoji za 20 godina i da ce moci da te isplacuju, tako da - ODMAH!
pre 1 godinu
Sve sada, pojede i flacija tih 10.000e. Koliko je vredelo 10.000 bilo kog novca pre 20 godina a koliko sada. Tako da, sve sada i ulozis u nesto sto ce ti donositi 10.000 mesecno i to ce rasti sa inflacijom.
pre 1 godinu
Mnogi dobitnici su propali par godina nakon velikih dobitaka isplacenih odjednom ! Ne igram loto ali da mi se desi, isplata samo na rate !
pre 1 godinu
Dva miliona bruto, dakle neto iznos recimo 1.4 miliona - uz pametno ulaganje moze doneti godisnju renditu od 8-10% (ili vise kako stvari stoje) sto vam je negde dakle 140K bruto, za nemacke uslove odlicna plata. Samo treba par sati dnevno da se bavi berzom i finansijama. Naravno ova zena verovatno ne zna da investira pa joj je najpametnije da kupi stani/kucu i ne razmislja.
pre 1 godinu
Uzmes pare na gomili. Za 2/3 para kupis zlato pa u sef na cuvanje. 1/3 para ulozis u nesto. Pa ako pare izgube vrednost, zlato nikad nece
pre 1 godinu
u Španiji postoji nešto slično, 300k omdah + 5k mesečno narednih 20godina... problem je, treba te ukakiti pa da dobiješ to ?
pre 1 godinu
Koliko smo finansijski nepismen narod pokazuje procenat ljudi koji su glasali za mesecne isplate. Kada sve saberete, to ispada 2,4 miliona kroz 20 godina. A na gomili je 2,1 milion. Zamislite koliko recimo 500 evra vredi sada, a koliko je vredelo 2003. Nebo i zemlja. Pa da stavite samo na kamatu pa cete vise zaraditi para, a da ne pricam sto imate mnogostruko vece mogucnosti investiranja sa 2,1 milionom.
(Joanikije, 31. januar 2023 15:04)
Da, ali ni 300000€ više nije za zanemariti, ne bi trebalo baš toliko da pojede inflacija. Neko za čitav život ne zaradi tih 300000?
pre 1 godinu
Miko razvalio si. Mnogo dobar savet. Naravno da je bolje stan od 2 miliona i 10 hiljada nego samo 10 hiljada. Osećam se glupim što sam uopšte razmišljao.
pre 1 godinu
Koliko pohlepnog sveta komentarise - nije ni cudo kakvo nam je stanje u drustvu !
pre 1 godinu
Sve odjednom.
(vlada, 31. januar 2023 15:26)
Evo zašto je propao samoupravni socijalizam: radnički savet odlučuje da li višak para da se uloži u dalji razvoj za budućnost, ili da se odmah podeli radničkoj klasi. I šta odluči? Sad, sve, odmah, meni, bez razmišljanja šta će biti sutra.
pre 1 godinu
Definitivno ovo drugo... Cak i za odgovorne ljude prema novcu je bolja opcija 2 kamoli za budale.
pre 1 godinu
Ajde da vam objasni profesionalac:
2.4/2.1 i iz toga 20i koren i dobijete 0.066% godisnju zaradu.
Bez ikakvog razmisljanja uzimajte pare na gomili!!!
Sa tih EUR2m mozete da uzmete stan od 200m2 u Kuli Beograd (Kulcini) i da mesecno dobijate opet EUR10,000 od izdavanja tog stana.
Pritom, za 20god ce taj stan da bude EUR6m.
Razumeli? Znaci ako uzmete na gomili, umesto na rate po EUR10k, zaradicete 6m+(10kx240)=8.4m, a na rate samo 2.4m. To je znaci 6m vise ;)
pre 1 godinu
10 hiljada ako postoji pravo nasleđivanja. Niko nikome ne garantuje šta nosi novi dan. Bolje jer je velike pare lako potrošiti. Odmah krene pohlepa sa novim stanom, automobilom, biznisom... Sa 10 hiljada bi samo plaćao račune, kupovao garderobu i hranu, izlazio svako veče, putovao svaki mesec, tri puta na zimovanje, tri puta na letovanje, metropole...
pre 1 godinu
Koliko smo finansijski nepismen narod pokazuje procenat ljudi koji su glasali za mesecne isplate. Kada sve saberete, to ispada 2,4 miliona kroz 20 godina. A na gomili je 2,1 milion. Zamislite koliko recimo 500 evra vredi sada, a koliko je vredelo 2003. Nebo i zemlja. Pa da stavite samo na kamatu pa cete vise zaraditi para, a da ne pricam sto imate mnogostruko vece mogucnosti investiranja sa 2,1 milionom.
pre 1 godinu
Pare na gomili pa kupim stanove i rentiram, pa posle ostavim deci u amanet
pre 1 godinu
Uzece ljudi u skladu sa svojim potrebma.... Moje su takve da mi je potreban novac na gomili. Deset hiljada nista bas ne znaci.
pre 1 godinu
Koliko smo finansijski nepismen narod pokazuje procenat ljudi koji su glasali za mesecne isplate. Kada sve saberete, to ispada 2,4 miliona kroz 20 godina. A na gomili je 2,1 milion. Zamislite koliko recimo 500 evra vredi sada, a koliko je vredelo 2003. Nebo i zemlja. Pa da stavite samo na kamatu pa cete vise zaraditi para, a da ne pricam sto imate mnogostruko vece mogucnosti investiranja sa 2,1 milionom.
(Joanikije, 31. januar 2023 15:04)
Da, ali ni 300000€ više nije za zanemariti, ne bi trebalo baš toliko da pojede inflacija. Neko za čitav život ne zaradi tih 300000?
pre 1 godinu
Mnogi dobitnici su propali par godina nakon velikih dobitaka isplacenih odjednom ! Ne igram loto ali da mi se desi, isplata samo na rate !
pre 1 godinu
Dal će postojati euro za 20 godina?
pre 1 godinu
Uzmes pare na gomili. Za 2/3 para kupis zlato pa u sef na cuvanje. 1/3 para ulozis u nesto. Pa ako pare izgube vrednost, zlato nikad nece
pre 1 godinu
Obe kombinacije su uredu za one sa obe noge na zemlji iskreno ne znam šta bih odabrao 10.000e je bilo gde na svetu dovoljno za život pogotovo u Srbiji ali u slučaju neke nužde operacije neke u inostranstvu koje koštaju neretko i desetine pa i stotine hiljada eura možda ipak bolje sve pare uzeti.
pre 1 godinu
Pare danas vrede vise nego pare sutra. Da je dobio pare pre 2 godine danas bi vredele u nemackoj 23,5% manje zbog inflacije.
Uzmes sve pare i roknes u dobro diverzifikovani portfolio i krckas samo dividende.
pre 1 godinu
sve na gomilu, pola spiskas na drogu, žene i besna kola, a drugu polovinu na kocku
pre 1 godinu
Koliko pohlepnog sveta komentarise - nije ni cudo kakvo nam je stanje u drustvu !
pre 1 godinu
Svi bi u teoriji hzelj sve i pametno ulolili...u realnosti 90% bi bilo golo i boso za 3 godine
pre 1 godinu
Dva miliona bruto, dakle neto iznos recimo 1.4 miliona - uz pametno ulaganje moze doneti godisnju renditu od 8-10% (ili vise kako stvari stoje) sto vam je negde dakle 140K bruto, za nemacke uslove odlicna plata. Samo treba par sati dnevno da se bavi berzom i finansijama. Naravno ova zena verovatno ne zna da investira pa joj je najpametnije da kupi stani/kucu i ne razmislja.
pre 1 godinu
Koliko smo finansijski nepismen narod pokazuje procenat ljudi koji su glasali za mesecne isplate. Kada sve saberete, to ispada 2,4 miliona kroz 20 godina. A na gomili je 2,1 milion. Zamislite koliko recimo 500 evra vredi sada, a koliko je vredelo 2003. Nebo i zemlja. Pa da stavite samo na kamatu pa cete vise zaraditi para, a da ne pricam sto imate mnogostruko vece mogucnosti investiranja sa 2,1 milionom.
(Joanikije, 31. januar 2023 15:04)
Ljudi koji cene sigurnost su glasali za mesecne isplate iz prostih razloga. Pod 1: Nisu zainteresovani da se bave finansijama, ulazu, prate, rizikuju. 2: Odrasli su u drzavi gde i za mnogo manje novca moze da te pojede mrak, velika kolicina novca moze privuci nepozeljne goste. 3: Da ih ne bi sa svih strana spopadali raznorazni poznanici i udruzenja koja bi im trazila pare, ovako uvek mogu da kazu da su potrosili novac jer hoce da ustede za nesto, ili kad kupe nesto da sad to odrzavaju, ili da su vec dali nekom itd... Kad ljudi znaju da imas 2M znaju da budu izrazito naporni.
pre 1 godinu
Sve odjednom.
pre 1 godinu
pametnije bi bilo mesečno, ali zbog inflacije... odmah!
pre 1 godinu
Sad 10000 i za 15 god nebo i zemlja…znaci uzmeš sad dve pa u banku na dobru kamatu ,ili malo pametnije uložiti dobro i imati mesečne dividende,kirije blabla….nikako ništa na 20 godina
pre 1 godinu
Ali u tekstu nije receno da se uzme veca kamata ako se novac odjednom podigne. Oko 40%
pre 1 godinu
Ja bih ovde dobro razmislio.
pre 1 godinu
Mislim da kad bi svaki Srbin godina od 18 do 70 dobio 2 miliona evra na gomili , min 70 % bi banrotiralo u prvih 3-5 godina . Ljudi koji su finansijski nepismeni (a takvih ovde ima na milione ) ne shvataju koliko je kratak put od ulaganja u nekretnine i doživotnog prihoda u iznosu od 5-10 hiljada eura mesečno , do kupovine Ferarija i bacanja novca na kocku ,drogu , preskupu garderobu i slične stvari. Ovo je koliko pitanje finansijske pismenosti , toliko i karaktera zdravog razuma. Pozz svima
P.S. Smatram da je lova na gomili znatno bolja opcija, ali apsolutno ne za svakoga.
pre 1 godinu
Ми смо толико сиромашни да не знам шта да кажем на ову тему.
pre 1 godinu
Da li je ovih 2.1mil neto ili bruto? Znam da je u UK i USA ogromna razlika u visini poreza kod odabira ove dve opcije, odnosno ogroman je porez ako se izabere jednokratna isplata. Mislim čak i do 50%.
pre 1 godinu
10k evra je fina suma danas. Za 10-15-20 godina, ce vrv biti kao sad 3-4k.
Realno, uzmes sada, ostavis 100-200k da imas za trosak ostalo ulozis u nekretnine (ne nuzno u Srbiji). Po sadasnjim uslovima, samo nekretnine bi ti donosile pribliznu mesecnu zaradu ili bar dovoljno za lagodan zivot. A za dasetak godina, te iste nekretnine bi ti donosile i vise nego tih 10k mesecno
pre 1 godinu
Meni se cini da vise ni u nemackoj nije sigurno da ce ta lutrija da postoji za 20 godina i da ce moci da te isplacuju, tako da - ODMAH!
pre 1 godinu
Živeo život na planinama i putujići svaki dan....
pre 1 godinu
Uzmemo keš i vidimo se posle
pre 1 godinu
Sve sada, pojede i flacija tih 10.000e. Koliko je vredelo 10.000 bilo kog novca pre 20 godina a koliko sada. Tako da, sve sada i ulozis u nesto sto ce ti donositi 10.000 mesecno i to ce rasti sa inflacijom.
pre 1 godinu
Jako jednostavno, ukoliko se dobija manji iznos tipa porez 30-40% onda mesečno.
Suprotno, pare na gomili jer ti 10k za 5 godina će biti vrednosti 8k.
Sad kad razmislim, možda će se izgubiti više vrednosti čak i ukoliko ima porez 30-40%.
Preračuna inflacija i dodje do najboljeg odgovora.
Svakako želim gospodji sreću i da troši u zdravlju.
pre 1 godinu
... Sad, sve, odmah, meni, bez razmišljanja šta će biti sutra.
(Nebojša, 31. januar 2023 15:57)
Sve odjednom ne znači potrošiti sve odjednom. I mnogo je bolje kad je nešto tvoje opipljivo nego fiktivno. Staviš u banku pa dižeš po 10k mesečno ako ti je lakše tako... Kakva su vremena ništa nije sigurno ni na 2 god. a kamoli decenije...
pre 1 godinu
Ko god veruje da će prosečna godišnja inflacija biti veća od 1.9% treba da uzme pare na gomili, uz uslov da ih odmah uloži u nešto što će im (makar) očuvati vrednost. Ako pare uloži u nešto što će mu obezbediti godišnji prihod veći makar 0.6% od iznosa godišnje inflacije, moći če da podiže 10000 evra beskonačno dugo.
pre 1 godinu
u Španiji postoji nešto slično, 300k omdah + 5k mesečno narednih 20godina... problem je, treba te ukakiti pa da dobiješ to ?
pre 1 godinu
Miko razvalio si. Mnogo dobar savet. Naravno da je bolje stan od 2 miliona i 10 hiljada nego samo 10 hiljada. Osećam se glupim što sam uopšte razmišljao.
36 Komentari
Sortiraj po: