Nedelja, 29.01.2023.

15:00

Spisak najpouzdanijih automobila – Dacia u vrhu

Izvor: B92

Spisak najpouzdanijih automobila – Dacia u vrhu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

bum tras

pre 1 godinu

logan 1,6 8v 2007 godiste, kod mene na satu je 800,000km, pri tom na taksiju i na plinu. uspeli su i naftu da mi sipaju na pumpi umesto benzina. tek sad je poceo da trosi ulje . litar na 10000km. naravno limarija je krenula da rdja, jer su napravili propust u zastiti. zvali me da srede, mrzelo me da im ostavim auto. potrosnja 10 litara plina. kostao skoro 11hiljada nov, u full opremi u to vreme. sada su neki cudni motori, a bogami i cene od oko 16,17000eura. dizaj je sada popravljen, pa lici na auto. ali sve je postalo preskupo, ne samo kola. a o kvalitetu novih vozila cu nekom drugom prilikom..

Nikola

pre 1 godinu

> lično vozim Daewoo Matiz i mogu Vam
> svima reći da je to jedan fenomenalan autić.
> (Nikola, 29. januar 2023 22:31)

Vozio sam puno auta u životu, od Fiat Una do Audi Q8 ali ubadljivo najgori auto koji sam imao nesreću da vozim rentiranog na par dana je upravo taj Matiz. Osećaj u vožnji je kao da voziš bicikl, papučice se tresu, volan kao da je od kartona, menjač kao da je napravljen od plastike za Super Zings igračke, sedišta su pravljena za kepece, klaustrofobično, imaš osećaj da će se auto prevrnuti na bok u svakoj krivini. Stresem se kada se setim tog “auta”, to je realno četvorocikl sa motorom.
(Jole, 30. januar 2023 18:39)

Ja bih rekao da je problem u tome što ti nisi vozio ni biciklo !

Nikola

pre 1 godinu

Kad je Dacia bila auto? Skoda?
Nemojte da me zezate Nemac je Nemac
Najbolja kola su u Nemackoj i tacka.
(Enriqe, 31. januar 2023 12:24)

Ma jok bre, ti si samo ograničeni uličar, Japanac i tačka !

Igor

pre 1 godinu

Sve je to marketing i nema mnogo veze sa realnošću.Percepcija kupaca u odnosu na finansijske mogućnosti se mnogo razlikuje a samo unakrsne procene dovode do glupih zaključaka...jer skroz različito percipiraju suštinu. Najgora grupa za bilo kakav sud o bilo čemu su oni koji ne mogu da priušte ni niskobudzetni auto a premijum klasu ne mogu ni da sanjaju.Oni su pravi pobednici svih anketa.

Ivan

pre 1 godinu

Po meni ove liste, gde pitaju vlasnike sta misle o svojim vozilima, nemaju mnogo smisla. Za pouzdanost mnogo bolji pokazatelj je pad cene vozila. Sto je automobil nepouzdaniji brze mu pada cena. Nije to jedini faktor, ali je glavni.

Mozemo da se smejemo Daciji. Ne bih je kupio za zivota. Ipak, ako dobro napravis jednostavan automobil, on bi trebalo da je pouzdan. Izgleda da je Dacia uspela u tome.

CCCP

pre 1 godinu

Najpouzdaniji je trenutno gde neces da pokisnes, jer za skuplji nema para, pa je evropski san postala dacija logan, grdan ali si suv, a i euro 6 pa arapski jad moze do svoje tj iznajmljene supe u Berlinu, Briselu, Londonu, Parizu i autom, inace ako to poskupi, moraju da predju na zeleni vid prevoza pa ce poceti uvoz onih sto nece da zagade gradove sa co2, magaraca i kamila da se potpuno osecaju kao kod kuce

sve je relativno

pre 1 godinu

Čija li si čija, prelepa Dačija...
Pored toga što se ne palim na marku auta, na opremu, dugmiće, ekrane, kvalitet plastike i slično ne bih kupio Dačiju.
Ne ispunjava ono što tražim od kola a to je motor.
Da je četvorocindrični atmosferski benzinac i da košta do 10.000 evra - može.
Ovako sa motorom od kosačice i za te pare nikada!
(nananana, 30. januar 2023 10:24)

Ček, ti si prespavao 5 godina ili se sprdaš? Koji auto uopšte postoji u Evropi za 10.000 EUR? Koji auto manjeg segmenta uopšte ima četverocilindrični motor? Jedni od retkih su Hyundai i10, Kia Picanto iz A i Hyundai i20 i Kia Rio iz B segmenta, svi sa istim motorom 1,2 od 84 ks, te i20 i Rio 1,4 sa 100 ks. Čak je i C segment jako tanak sa atmosfercima, plus ima možda 1 ili 2 ispod 20.000 EUR.

Nikola

pre 1 godinu

Meni je dovoljno bilo kad sam pročitao dačija i 1.5 dci ha ha ha
(pelikan, 29. januar 2023 22:46)

Nivo inteligencije ti ne dozvoljava čitanje više od dva broja, jednog specifičnog znaka i tri slova !

Mićo Ignjić

pre 1 godinu

Svaka reklama za nepismeni svet prolazi! Važno je samo da je jeftino, pa ćemo ga dići u nebo, zato što ne možemo kupiti neki vredan i pouzdan auto. Daćia najobičnija kanta!

Žovla

pre 1 godinu

@Dakra
Niko ni ne sumnja da je Dacia bolja od Mercedesa.Evo,napisali ljudi da je Dacia pouzdanija od Poršea,Jaguara,Leksusa...Najbolji auto na planeti,nema šale sa njim.Možda uskoro naprave i bolid F1,ko zna...

Jole

pre 1 godinu

> lično vozim Daewoo Matiz i mogu Vam
> svima reći da je to jedan fenomenalan autić.
> (Nikola, 29. januar 2023 22:31)

Vozio sam puno auta u životu, od Fiat Una do Audi Q8 ali ubadljivo najgori auto koji sam imao nesreću da vozim rentiranog na par dana je upravo taj Matiz. Osećaj u vožnji je kao da voziš bicikl, papučice se tresu, volan kao da je od kartona, menjač kao da je napravljen od plastike za Super Zings igračke, sedišta su pravljena za kepece, klaustrofobično, imaš osećaj da će se auto prevrnuti na bok u svakoj krivini. Stresem se kada se setim tog “auta”, to je realno četvorocikl sa motorom.

Ferari

pre 1 godinu

Da li je moguće da postoji neka lista,bilo kakva,pa da je reč o šrafu,da se Dacia bolje kotira od Poršea,Mercedesa,Tesle,Jaguara,Leksusa....da ne poveruje čovek ko sve piše po internetu....

BavaracUsrcu

pre 1 godinu

Posto vidim da se vrljate za zvezdicama bezbednosti od 2020 su nova pravila za testiranje ni jedno vozilo bez Safety Assist sistema kao sto je automacko kocenje ili esp ne moze da dobije vise od 3 zvezdice. znaci ako vas auto pa i paket opreme nema te sisteme mex ste trojka. U srbiji gde je vecina automobila 17 godina je suludo pricati o zvezdicama. Tako ako je vas bmw,Wv, audi ili ko zna sta osim volvoa pa cak i on neko 2010-2015 godiste moze u 90% slucajeva da sanja 5 zvezdica i tri su puno sa neke pakete opreme.
Evo pa procenite vase vozili
5 star safety: Overall excellent performance in crash protection and well equipped with comprehensive and robust crash avoidance technology
4 star safety: Overall good performance in crash protection and all round; additional crash avoidance technology may be present
3 star safety: At least average occupant protection but not always equipped with the latest crash avoidance features
2 star safety: Nominal crash protection but lacking crash avoidance technology
1 star safety: Marginal crash protection and little in the way of crash avoidance technology
0 star safety: Meeting type-approval standards so can legally be sold but lacking critical modern safety technology
Some cars have dual ratings as the lower is for the vehicle with standard equipment, while the higher is for the vehicle when equipped with certain options, often in the form of a safety pack.

DC

pre 1 godinu

Zivim u inostranstvu (preko 30 godina), od auta imam sportski dvosed kabrio sa sest cilindara i predjenih nepunih 70,000 km, i porodicni auto sa takodje 3000 kubika i sest cilindara, sa jos nepunih 120,000km. Kad dodjem u Srbiju, cesto vozim Sandero Stepway. Nesto se ne osecam gubitnikom, a ni pobednikom za volanom ovih gornjih. A nesto i ne uocavam u cemu je to djubre neopevano. U poredjenju sa Fiestom ili Fabiom od rent-a-car-a, razlike su u nijansama. U poredjenju sa sportskim dvosedom ili porodicnom limuzinom koja nova kosta 90,000 evra - zasto bi takvo poredjenje neko uopste pravio? Svaki auto ima svoju svrhu i namenu. Sandero Stepway odlicno obavlja ono za sta je predvidjen.

Dakra

pre 1 godinu

Sta mislis koliko bi imali zvezdica 10 i stariji modeli mercedesa, bmw, audia po novom sistemu bodovanja bezbednosti. Da te postedim muka isto ko Dacija ako ne i manja

Harun el Rašid

pre 1 godinu

Master Yoda

"Ovde se govori o" socijalnoj patologiji. U zemlji u kojoj su prosečna plata i minimalac takvi kakvi su, gde je starost voznog parka verovatno petnaestak godina, a većina vozi leševe sa stvarnih trista hiljada ili možda i pola miliona kilometara, "gladne oči" ne mogu bez znaka na haubi. Kako bi drugačije mogli da potisnu osećaj da su gubitnici i da kompenzuju sopstvenu neostvarenost?

O da, psiholozi i psihijatri bi ovde imali pune ruke posla.

Mario

pre 1 godinu

Zivot je suvise kratak da bi se vozila Dacija.
(Vin, 30. januar 2023 01:44)

Život je suviše kratak da bi ga proveo radeći za auto. Nisam ja rob auta nego je on moj sluga. Da me sigurno preveze kuda sam odlučio otići.
A sada da bacam pare za neki koji je veći, tiši i ne znam kakav, a 80% su mi vožnje po gradu od 5-15 km, ne pada mi na pamet.
A pogotovo da kupim manji ili veći krš i onda ga popravljam do bevesti i da mi izbija pare iz džepa.
Neka hvala, nek se neko drugi pati...

Dacia forever

pre 1 godinu

@Aleksandar
Dacie koriste Renoove platforme,tačnije od Klija sa starih generacija,ako niste znali,a ovo za čvrstoću Dačijine karoserije,najbolje se vidi po Loganima starih par godina.Nema nijedan,a da nije truo.

Jova

pre 1 godinu

Koji li je ovo tekst po redu u zadnjih par meseci gde nas ubedjuju da je Dačia najpouzdanija,najmodernija,najbrža,prosto najbolja?Realno,malo je bolji auto od Lade,i to je to,a naš Fiat 500 L je za Dačiju avion,po svemu.

Mita

pre 1 godinu

@Badji
Da,kupuju kao treći ili četvrti auto u kući za pijac,prevoz alata,drva,a nikako kao jedini auto u kući kao ovde.Realno,za takve stvari je dobar,a da ideš sa njim i porodicom na more,to je već lutrija....

Mita

pre 1 godinu

@(sigurnost nije bitna, 30. januar 2023 10:48)
U pravu ste,pogrešio sam."Džip" daster ima 3,joger 1,a Logan valjda 2.Realno i na trotinetu imaš veće šanse da preživiš nego u Dačiji.

Fun factor

pre 1 godinu

Opet tema da je Dacia najbolji auto na planeti.Ovi iz marketinga Dacie stvarno su više dosadili i Bogu i narodu.Evo,slažem se.Joger je najbolji auto na planeti,samo nas ostavite na miru više.

9999999

pre 1 godinu

Niko ovde ne prica koji je auto najbolji nego najpouzdaniji sto znaci da se najmanje kvari, ne prica se ovde o dizajnu, voznji, udobnosti itd... mercedes, bmw, audi su sve losiji i sve vise se kvare, ocajan kvalitet, imaju samo dizajn i udobnost...

Dambldor

pre 1 godinu

Pozdrav ,poslovno sam u Francuskoj i dosta se krecem , nisam video gotovo ni jednu Daciju.Zanimljivo broj elektricnih automobila na ulicama je zanemarljiv.

Zoki

pre 1 godinu

@(komandos, 30. januar 2023 10:29
Joger ima jednu zvezdicu za bezbednost,Logan dve,a daster tri,ali kao da je to bitno.Važno da se kotrlja za pijac

BezKompleksa

pre 1 godinu

Prvo oko zvezdica bezbednosti sad moras pored mehanicke bezbednosti da imas el. bezbednost tipa esp,radar, zastitu pesaka i slicno da bi dobio 5 zvezdica. Vecina vas vozi automobile 8,9,10 plus godina koji bi po novom nacinu bodovanja isto prosli. Koristim daciju daster 2018 kao vozilo za lov, pecanje, posao i odlazak na skijanje i planinarenje. Auto teramo otac, zena, ujak, brat, kum plus par radnika iz firme presli za sad 212 000 km nijedan veci problem nigde nas nije ostavio na putu. Vitlam ga po jastrebcu, kopaoniku, delibackoj pescari, vozio ga nasipom bolje reci testiro ga ko tudjeg od Bg do Knicana vise puta i dalje radi tera. Naravno nije udoban niti ima performanse ko bolji i vise puta skuplji modeli ali je pouzdan. Bio na odmoru pre novu godinu po Nemackoj na severu imate Dastera u izobilju teraj ljudi ne lece komplekse ko balkanci.

komandos

pre 1 godinu

heheh sve sami znalci.Jeste da je ovo lista zadovljstva kupaca, ali....
nemogu se porediti grenas i frogs, onaj ko kupi bmv ili audi ili bas taj glc mercedes sigurno ne prelazi 10k godisnje nego minimum 30-50 a cesto i vise. sa kilometrazom povecava se i broj odlazaka u servis. isto tako sto se tice udobnosti i buke pa ne moze auto od 15k eura da bude na istom nivou kao auto od 70k eura.
ovi sto pljuju daciu bolje da cute jl je svaka nova dacia bolja sigurno od uvezenih krseva koje voze, a jos se tripuju da im auto presao 100k km.
sto se tice motora atmosverski benzinci su lnji, tci onako lepo uskladjeni al vise za grad, dot je 1,5 dci motor jedan od najboljih dizel motora ikad proizvedenih. to je i zvanicna statistika broj otkaza po broju ugradjenih jedinica. e sad je druga prica sto se kod nas voze ti motori u renou sa 400k+ km pa dolazi do kvarova. ja licno imam hondu 1,8 benzin. mogu reci slobodno najbolji motor benzinski ikad proizveden. zao mi je samo sto je honda prestala da ga proizvodi. 310k sam presao samo redovni sevisi i komplet kvacilo 19000 din sachs kit.
i bmv je menjao cele agregate 2.0 tdi ybog fabricke greske na klizacima lanca pa je i dalje premijum. s klasa opozvaja preko 100k vozila pa je i dalje najbolji auto....
slobodno kupite daciu necte se pokajati, ali ne ocekujte da bude mercedes. inace duster konkretno je na offroad testovima ostavio mnogo skuplje iza sebe.

nananana

pre 1 godinu

Čija li si čija, prelepa Dačija...
Pored toga što se ne palim na marku auta, na opremu, dugmiće, ekrane, kvalitet plastike i slično ne bih kupio Dačiju.
Ne ispunjava ono što tražim od kola a to je motor.
Da je četvorocindrični atmosferski benzinac i da košta do 10.000 evra - može.
Ovako sa motorom od kosačice i za te pare nikada!

sigurnost nije bitna

pre 1 godinu

@Nikola
Niko ne podcenjuje šta ko vozi,samo ne želimo da nas niko pravi blesavima tvrdnjom da je Dačia najbolji auto na planeti,brend čiji svaki model ima maksimum 3 zvezdice za bezbednost,samo jedan sitan detalj.Stvarno,ja razumem marketing,ali kada se toliko preteruje,onda ne možemo da ćutimo na tolike nebuloze.
(Mile, 30. januar 2023 07:51)

o koje 3 zvezdice na ncap ti pričaš kada jogger ima samo 1

ali svaki pravi dacista će odmah da ti objasni kako su dacije zapravo nista manje bezbedne od vecine automobila.

Alex

pre 1 godinu

Ljudi jednostavno vole da bacaju pare i da kupuju đubre od auta, pogotovo ljudi po Evropi. Vrhunska logika...
(Badji, 30. januar 2023 08:39

Kupuju ga porodice kao drugi ili treći auto. Penzioneri koji ne prelaze više od 5-6 hiljada godišnje ili firme za radnike gde može da stane dosta alata za gradilište i slično. To su dometi ove marke, za to je i napravljena i ispunjava svoju funkciju.

Hiljadu mu gromova

pre 1 godinu

A mi Kvalitetne kablove isporucujemo Rumunima, jako su zadovoljni, ima i to uticaja..
(Realnost, 29. januar 2023 18:17)

Niko u Evropi nw može da parira kvalitetu proizvoda iz Srbije i Rumunije. Šala na stranu vozio sam se skoro u Dačiji Sandero 1.2 benzin. Ok lenj jer je velik a kubika malo. Zvučna izolacija odlična do nekih 100 na sat tu postaje preglasan. Sedeo sam pozadi samo od Beograda do Novog Sada i osećao sam se prilično izgužvan kad smo stigli. Sad ko to gleda kroz retko se kvari a nema ni šta dobro slažem se. Ko vozi porodicu sa onim do mora... I do Niša je mnogo. Koliko para toliko muzike uvek je bilo i biće.

Мирослав

pre 1 godinu

Sto se tice novog automobila ja cekam banalan deo tj poklopac goriva vec skoro 6 meseci. To mogu jos i nazvati srecom jer u ovakvoj situaciji nisam ostao bez auta.
Trenutni savet . NE KUPOVATI NOVI RENO ni DACIJU dok ne budu imali mogucnost da odrzavaju auto unutar garatnog roka u "OVLASCENIM" servisima.
(Petar, 29. januar 2023 21:57)

Имам исти проблем са мојом новом ТНГ Дачијом Сандеро Степвејем.Треба неки део да се мења (мислим неки МАФ или се слично назива) у гаранцији и чекам већ три месеца.И као не знају ни када ће.Чисти безобразлук.Да сам знао да су им гаранција и подршка такви никада не бих купио.

Aleksandar

pre 1 godinu

Koliko ovde ima iskompleksiranih ljudi. Najnoviji Dačijini modeli za razliku od prethodnih koriste najnoviju reno platformu. Jeste stedilo se ali za novac koliko koštaju daju dosta. Čvrstina karoserije, menjači motori su isti kao reno. Ako i pogledate crash test jedina oblast zbog koje su loše prosli su sistemi elektronske assistencije i izbegavanja sudara. E sada neko ce reći ako se doplati može se uzeti bolje ali tu je začarani krug jer uvek ako se doplati može bolje. Za nekog kome je potreban solidan nov auto bez suvišnih dodataka odlična kupovina.

Brka

pre 1 godinu

Vozim Fiat 500X vec 7 godina, kupio sam ga u Italiji cim je izasao, sin mi zivi tamo pa mi je malo i on pomogao pri kupovini. Obican 1.6 atmosferac, presao sam vec 160 hiljada, 70% voznje u gradu 30% voznje na auto-putu. Promenjen set kvacila, korpa i lamela, spone, slomila mi se brava od zadnjih desnih vrata (klinac je odvalio), svecice menjane u servisu jer fabrika kaze da tako mora iako je palio savrseno i nikakvih problema nije bilo i kocnice sam promenio komplet napred i nazad. I to je to. Nekom je Fiat kanta nekome je Fiat super....ja sam se slatko navozao sa mojim kolima, i prezadovoljan sam. Lepo kaze narod- najbolji je nov auto!

Djorke

pre 1 godinu

@
tako je. za 16-17 hiljada evra, za tu pravu sicu, ne sme da bude velikih ocekivanja. pa sta je 16-17 hiljada evra, to je bas jeftino, prosecan srbin to kroz dve plate ustedi.
(petar markovic, 29. januar 2023 18:38)

jer svaki proizvodjac automobila treba da prvo vidi kolika je plata prosečnom Milutinu iz Svračkovca, pa tek onda da formira cenu ?

Goxy

pre 1 godinu

Koliko filozofije oko Dačije. U realnosti, to je idealan DRUGI AUTO auto za GRAD i samo grad, za ČUKANJE, davanje deci da se NAUČE NA NJEMU, i kao takvog ga treba posmatrati.

Dalje, ljudi su sve mobilniji za nikad jeftinijim avio prevozom i dugoprugaš im sve manje treba. Zaboravite na turke, to nije EU čovek to je posebna sorta mozgova.

Samo u ovom mračnom vilajetu ljudi mislie da neko kupuje auto koji mora biti i jedini i služiti za sve.

Nije žvaka za svakoga

pre 1 godinu

Ovo nista ne dokazuje, jer znam neke japance i korejance koji su se vrlo brzo pokvarili.O lepoti i da ne pricam.
(Masinac, 29. januar 2023 15:14)

Čeze brate i konja da kupiš, nije za tebe tehnologija.

Badji

pre 1 godinu

Ovde se govori o ocekivanjima kupaca pojedinih marki, i ovo pokazuje koliko su niska ocekivanja kupaca Dacije. To je najvece djubre od auta koje je napravljeno, smece od jeftinog lima i jos gore plastike, neudobno i tehnicki zaostalo.
(Master Yoda, 29. januar 2023 23:38)

Ljudi jednostavno vole da bacaju pare i da kupuju đubre od auta, pogotovo ljudi po Evropi. Vrhunska logika...

mirasev

pre 1 godinu

Preko 90% vas koji pljujete daciju vozite polovnjaka koji ima oko 180.000km a preso boga oca. Nema luksuza, pouzdana mehanika, abs,esp,blutut komande iza volana,bord, elektro podizaci prozora(mnogo skuplji nemci ih nemaju pozadi),servo volan, klima.. od 2016 nikakav problem naravno redovno odrzavan. Dobre su na trapu od mene jedina zamerka za zvucnu izolaciju i sad ga preterase sa cenama...ali nekima je bolji pasat od 500000km

Mile

pre 1 godinu

@Nikola
Niko ne podcenjuje šta ko vozi,samo ne želimo da nas niko pravi blesavima tvrdnjom da je Dačia najbolji auto na planeti,brend čiji svaki model ima maksimum 3 zvezdice za bezbednost,samo jedan sitan detalj.Stvarno,ja razumem marketing,ali kada se toliko preteruje,onda ne možemo da ćutimo na tolike nebuloze.

Hiljadu mu gromova

pre 1 godinu

A mi Kvalitetne kablove isporucujemo Rumunima, jako su zadovoljni, ima i to uticaja..
(Realnost, 29. januar 2023 18:17)

Niko u Evropi nw može da parira kvalitetu proizvoda iz Srbije i Rumunije. Šala na stranu vozio sam se skoro u Dačiji Sandero 1.2 benzin. Ok lenj jer je velik a kubika malo. Zvučna izolacija odlična do nekih 100 na sat tu postaje preglasan. Sedeo sam pozadi samo od Beograda do Novog Sada i osećao sam se prilično izgužvan kad smo stigli. Sad ko to gleda kroz retko se kvari a nema ni šta dobro slažem se. Ko vozi porodicu sa onim do mora... I do Niša je mnogo. Koliko para toliko muzike uvek je bilo i biće.

Mita

pre 1 godinu

@(Alex, 29. januar 2023 23:34)
Plati Dacia,odnosno Reno novinare i onda izleti ovakva glupost.Prvo nije pouzdanost u pitanju,nego zadovoljstvo kupaca,što u suštini ne znači ništa,niti je merodavno.Koga su pitali,koje kupce,nema odgovora...Realno,Dacia može da bude zadovoljavajuća,samo ako se koristi za neki prevoz alata ili za neke majstore,i to je to.Dobra je kao neki radni auto,jer je jeftina i samo se kotrlja i tu se završava sve.Realno,za to se i koristi,ali da bude jedini auto u nekoj porodici i da ideš sa njom i decom na more,to realno,ne radi niko.Izvuče se neki detalj,plati se i onda naivčine pomisle,to je najbolji auto na planeti,što nema blage veze sa mozgom...

Fan a ne Fen

pre 1 godinu

Jaguar na vrhu liste? Komšinica u garantnom roku tri puta vraćala taj model u ovlašćeni servis zbog kvara na motoru. A komšija kaže Range Rover nikada više isto dva motora zamenio u garanciji . Engleska vozila su katastrofalna. A za onoga što je pitao zašto nema Mazde to je zbog nezadovoljnih mušterija unutrašnjosti vozila sve živo otpada.

Savva

pre 1 godinu

Ne slažem se. Moj GLC 300 moze da.trosi i ispod 9 litara u gradu zavisi kako ga voziš i kuda...ako kreneš u reli po ..recimo Gradić Pejtonu trošićeš i po 13 L ali ako imaš Novi Beograd, Zemun...9-11 a na otvorenom pri brzini od 100-120 - 8,5 L...Kad imaš 257 KS kud ćeš manje!??

eto

pre 1 godinu

Logan 2006.godiste, plin/benzin, 150.000+ km, 1.6, jednom godisnje ili jednom u dve godine neki servis, do sada najozbiljniji kvar senzor radilice 1.200 dinara + ruke. Sitne popravke tipa motoric za prozor i to sto krcka plastika, sve drugo radi. Nikad me nigde nije ostavio, sto se pouzdanosti tice, za mene je pouzdan. Kakvi su ovi noviji, pojma nemam, sve je sada preskupo svakako...

Pele

pre 1 godinu

Vozim skodu superb 2016 i presao sam 400.000km automatik. Mislim da sam imao problem sa crevom za adblue.. Ne znam dokle moze da gura ali radi kao nov. Za mene dosta.

Alex

pre 1 godinu

Zna se u svetu automobila šta predstavlja Dačija i gde joj je mesto i ne razumem ove hvalospeve na račun iste. To je budžet auto, skromnih mogućnosti, kvaliteta, bezbednosne opreme i tu se svaka dalja diskusija završava. Subjektivni osećaj vlasnika je njegova lična stvar i nema veze sa kvalitetim i pouzdanošću. Za pouzdanost su potrebna ozbiljna istraživanja a zna se u svetu ko pravi najpouzdanije automobile: Tojota i Honda. Nemački automobili istina, nisu tako pouzdani ali imaju bolju udobnost, kvalitetnije izrađen enterijer i opet dovoljno su pouzdani. I to većina nas zna ali ovde se javljaju neki koji pokušavaju da nas ubede da je Zemlja ravna ploča.

Master Yoda

pre 1 godinu

Ovde se govori o ocekivanjima kupaca pojedinih marki, i ovo pokazuje koliko su niska ocekivanja kupaca Dacije. To je najvece djubre od auta koje je napravljeno, smece od jeftinog lima i jos gore plastike, neudobno i tehnicki zaostalo.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@djoni:

Ne pravi se važan! Ako je mom drugaru, na Dastru vrisnuo motor na 70.000 km, pod garancijom i dva meseca ne mogu da ga popave u ovlašćenom servisu, onda je to žešća njesra. Čuo sam za Logana od kolege, koji ga vozi, da mu se zapalio anlaser posle 20.000 km, onda je auto njesra. Nisu te Dačije neki Leksusi.

P.S. Ima mnogo boljih kola, za pristojne pare, koja nisu ni pomenuta.

Nikola

pre 1 godinu

Ja ne razumem o čemu ova deca i kompleksaši večito žvalave kada je reč o kolima....lično vozim Daewoo Matiz i mogu Vam svima reći da je to jedan fenomenalan autić. Jednom godišnje idem na odmor i vozim ga "off road" gde ovi balavci ni "lenda" da im daš ne bi mogli proći. Nemam klimu , nikakvu bezbednost, izolaciju a nijednom ga nisam ni ogrebao za preko deset godina a svakodnevno ga vozim po gradu. Na sve to , jedini nam je porodičan autić, lepo ga čuvamo i održavamo.

Komša

pre 1 godinu

Na ovakvim vestima ne treba puštati komentare nikome bez dokaza da je izmenjao bar 10 kola sa 3 kontinenta i 100000km na satu sa svakim. Pogledajte kroz prozor na šta liči vaš leš od kola i obnovite gradivo šta sve treba da mu radite "samo malo da stanete na noge od registracije". Sve prefinjeni vozači sa instančanim ukusom i specifičnim zahtevima, moj do mojega. Gledam ovog nekog, naziva poluproizvodom jer, pazi, "nema grejanje sedišta i gestovnu klimu"? I vi ćete nekom da pljujete među najprodavanijima auto u Evropi? Ni nismo za bolje od motanja kablova za iste...
(djoni, 29. januar 2023 21:21) 

Šta bi? Obaraju ti cenu Dačije koju voziš pa se brineš kako ćeš je prodati kad dodje vreme?

Šalu na stranu,ako nam ova anketa nešto govori to je da "svaka luda ima svoje veselje" tj. da različiti ljudi (čak i istog imovinskog stanja) imaju različite poglede na kvalitet vozila,različite zahteve itd.
Prepirka oko toga je isto kao prepirka oko letovanja zimovanja i da li je bolje ici avionom,kolima ,da li je hotel resenje,kamp ili privatni smeštaj.
Na auto na jedan način gledas kao klinac,na drugi kad zasnujes porodicu,na treci kad deca porastu pa ti treba samo za sebe i tvoju skvo.
Neko misli da je bolje "jeftino" odrzavanje i stalno krpačenhe jeftinim delovima ,neko voli kada mu kola"telefoniraju" sta treba i kad treba,isprsi se ali zato nema stajanja.
Dodju na isto.
Sad,neko sa razlogom ceni svoje vreme i nece da se zeza,neko glumi gospodina...

gagit

pre 1 godinu

Kakva su komedija ovi komentari! Dve reci smo naucili, "premijum" i "poluproizvod" i tako se dele vozila!? A taj premijum je Audi A3 iz 2003. god., oficijalno vozilo beogradske periferije, jer je tamo blam voziti "poluproizvode" tipa Kia, Hyundai, Tojota, bez obzira sto je to novo. Tako je i na mom parkingu ispred zgrade, sve premijum do premijuma, SUV dominiraju, a najmladji 2008. god. i kad ujutru krenu na posao, ispod svakog fleka od ulja ili antifriza. Nesretni smo mi ljudi, bas steta, a bili smo normalni dok smo vozili Zastave i Lade, nista nam nije falilo.

Stole

pre 1 godinu

imo prilike da vozim poslovno sandera i logana.Dacija je obicna kanturina ciji mehanicki sklopovi upravljanje i celokupan osecaj u voznji ne mogu prici koralu 55.Svako ko kaze suprotno je zaba sa zadignutom nogom za kovanje.
(Volino legendo, 29. januar 2023 15:15)
Dacia jeste obična kanturina ako se poredi sa većinom zapadnih auta ali porediti Daciju sa Yugom je besmisleno. Yugo je kanturina naspram Dacije.

Petar

pre 1 godinu

Sto se tice novog automobila ja cekam banalan deo tj poklopac goriva vec skoro 6 meseci. To mogu jos i nazvati srecom jer u ovakvoj situaciji nisam ostao bez auta.
Trenutni savet . NE KUPOVATI NOVI RENO ni DACIJU dok ne budu imali mogucnost da odrzavaju auto unutar garatnog roka u "OVLASCENIM" servisima.

djoni

pre 1 godinu

Na ovakvim vestima ne treba puštati komentare nikome bez dokaza da je izmenjao bar 10 kola sa 3 kontinenta i 100000km na satu sa svakim. Pogledajte kroz prozor na šta liči vaš leš od kola i obnovite gradivo šta sve treba da mu radite "samo malo da stanete na noge od registracije". Sve prefinjeni vozači sa instančanim ukusom i specifičnim zahtevima, moj do mojega. Gledam ovog nekog, naziva poluproizvodom jer, pazi, "nema grejanje sedišta i gestovnu klimu"? I vi ćete nekom da pljujete među najprodavanijima auto u Evropi? Ni nismo za bolje od motanja kablova za iste...

Zacvo

pre 1 godinu

Ovo nije lista pouzdanosti nego lista zadovoljstva vlasnika. Velika je razlika. Neko može biti zadovaljan ako mu se auto pokvari 10 puta, a neko drugi može biti nezadovoljan i ako mu se auto pokvari jedanput.
Ovo je jamo bitna lista ali ne za pouzdanost auta već za marketinška istraživanja. Koliko je ustvari zadovoljstvo kupaca određenih brendova. To mora biti povezano i sa ozbiljnim marketinškim istraživanjem koje uključuje i psihološko isttaživanje. Na osnovu toga se targetiraju određene vrste potrošača za pojedine vrste proizvoda

C i n i k

pre 1 godinu

Ne uzimajte svaku belosvetsku anketu zdravo za gotovo..
Ovo su se javljali vozaci koji su dali + za auto marke koju trenutno voze, nista posebno..

Al

pre 1 godinu

Kad je već u komentarima pomenuto - da Porše "gađa" Tojotu po pouzdanosti i zadovoljstvu vlasnika, to mogu da verujem i razumem, ali Jaguar? Pa taj ne sme s njima da stane u istu rečenicu, takođe i Land Rover. Lepi automobili, LR modeli pogotovu, ali pouzdanost skaradna...

Miloš Jović

pre 1 godinu

Subaru Forester 2008, dugogodišnji vlasnik... Danas ga vozio po planini Kukavici po snegu visine 15-20cm planinskim putem koji je leti običan, samo terencima prohodan makadam, Vlajna - Vranje.... Auto ide kao mećava... Šminkeri me ne interesuju...

dejo

pre 1 godinu

@Goran

Može pojašnjenje "osećaj gubitnika" koji se dobija vožnjom nekog auto? To jest šta se treba voziti da bi imao osećaj pobednika?

шиле

pre 1 godinu

Дачија је добар ауто да кошта 10к евра. Сад са минималном ценом од 15к, не исплати се никако куповати. За те паре већ озбиљна половна кола стара 3-4 године могу да се купе.

C i n i k

pre 1 godinu

To je anketa koja nije profesionalno radjena, ljudi su kliktali na auto marke koju trenutno voze i to je to, ntreba sve uzimati zdravo za gotovo..

Marko

pre 1 godinu

Vozio sam se u prethodnom Sanderu, osecaj na zadnjoj klupi je bio veoma slican prikolici motokultivatora. Sa druge strane motor (benzinac) je tih i auto je generalno pouzdan. Sad gledam novog, cena drasticno porasla, radije bih dodao par hiljada i kupio nesto ozbiljnije.

Mike

pre 1 godinu

Lexus je više od 10-15 god najpouzdaniji automobil na svetu...i lep i kvalitetan i pouzdan...jeste da je skup...ali vredi svaku paru!
(MomaSRB, 29. januar 2023 17:33)

Zato je meni zena dala nadimak Lexus.

petar markovic

pre 1 godinu

Za te novce, nema prevelikih ocekivanja.
A pored autoputa nikad daciu video nisam, jer nema sta da se pokvari.
(Vaistinu, 29. januar 2023 16:01)

tako je. za 16-17 hiljada evra, za tu pravu sicu, ne sme da bude velikih ocekivanja. pa sta je 16-17 hiljada evra, to je bas jeftino, prosecan srbin to kroz dve plate ustedi.

Eric Cartman

pre 1 godinu

Sada ce strucnjaci da objasne.
Ipak smo mi najvece svetsko tržište za prodaju automobila pa normalno je da smo i najveci strucnjaci.

Gox

pre 1 godinu

Nikako Korejance!!! Ujak mog komšije je čuo od kolege da je neko čitao na Instagramu da je nekom Špancu crkla sijalica u plafonjeri. Pametnom dosta, sve rang liste su nameštene, balon će da pukne, cene stanova padaju posle vikenda!!!

ja

pre 1 godinu

Kome je bitna pouzdanost novih automobila? Imaš garanciju pa se nadmudruj sa dilerima. Većini je bitna pouzdanost preko 10g starosti i minimum 200000km, jer to većina Evrope i vozi u proseku.

T

pre 1 godinu

Pricamo o pouzdanosti ili zadovoljstvu? To nisu iste stvari. Ja sam bio jako zadovoljan mojom Dacijom od 9350e. Da sam platio 18700, ne bih bio zadovoljan dobijenim, iako je bila vise nego pouzdana.

Goran

pre 1 godinu

Ko ima para a hoce da stedi kupice ovu kantu i to sada skupu.
Ko nema cekace 5 do 10 godina.
Ja sam vozio par puta ,osecaj je gubitnika a svakako posao zavrsava.

1.5 Dci

pre 1 godinu

op ,op šta bi ;)

Nisam glasao , vozim Daciu i dao bih 90 ocenu.
Posle skoro tri godine vožnje, nikakva ulaganja.OK nov auto , ali znam par primera duplo skupljih koji su već imali ozbiljnih servisa u prve tri godine .
Moja zamerka Daciji je završna obrada u kabini , tj izbor štofa/tepiha kao i kvalitet plastike, ali za ovih par detalja morao bih da dam 40% više novca za drugi brend, tako da na kraju računice ni plastika nije toliko loša, ali tepih koji se linja pri usisavanju i posle tri godine .... psovao sam dizajnerku.
Inače odlična potrošnja goriva za auto od 7 sedišta.

Stole

pre 1 godinu

"Mi u HonestJohn.co.uk smo ponosni na našu reputaciju pružanja poštenih i nepristrasnih saveta u okviru svih aspekata motornih vozila. Iz tog razloga anketiramo naše čitaoce svake godine, da podele s nama sve ono dobro, loše i ružno u vezi s posedovanjem automobila.“
Pošteni i neutralni? Pa Jaguar je u SAD redovno na dnu liste po kvalitetu i pouzdanosti. Ko ne veruje, neka proveri, ima sve na internetu.

Nisam iznenađen

pre 1 godinu

Očekivano. Kad se neki Dačista žalio da mu ne radi gestovno upravljanje klimom ili hlađenje sedišta? Nikad. Čega nema, ne može da se pokvari. S druge strane, vozačima takvih poluproizvoda je ocena kvaliteta samo ,,nikad me nije ostavio" kriterijum.

Volino legendo

pre 1 godinu

imo prilike da vozim poslovno sandera i logana.Dacija je obicna kanturina ciji mehanicki sklopovi upravljanje i celokupan osecaj u voznji ne mogu prici koralu 55.Svako ko kaze suprotno je zaba sa zadignutom nogom za kovanje.

T

pre 1 godinu

Pricamo o pouzdanosti ili zadovoljstvu? To nisu iste stvari. Ja sam bio jako zadovoljan mojom Dacijom od 9350e. Da sam platio 18700, ne bih bio zadovoljan dobijenim, iako je bila vise nego pouzdana.

Gox

pre 1 godinu

Nikako Korejance!!! Ujak mog komšije je čuo od kolege da je neko čitao na Instagramu da je nekom Špancu crkla sijalica u plafonjeri. Pametnom dosta, sve rang liste su nameštene, balon će da pukne, cene stanova padaju posle vikenda!!!

gagit

pre 1 godinu

Kakva su komedija ovi komentari! Dve reci smo naucili, "premijum" i "poluproizvod" i tako se dele vozila!? A taj premijum je Audi A3 iz 2003. god., oficijalno vozilo beogradske periferije, jer je tamo blam voziti "poluproizvode" tipa Kia, Hyundai, Tojota, bez obzira sto je to novo. Tako je i na mom parkingu ispred zgrade, sve premijum do premijuma, SUV dominiraju, a najmladji 2008. god. i kad ujutru krenu na posao, ispod svakog fleka od ulja ili antifriza. Nesretni smo mi ljudi, bas steta, a bili smo normalni dok smo vozili Zastave i Lade, nista nam nije falilo.

djoni

pre 1 godinu

Na ovakvim vestima ne treba puštati komentare nikome bez dokaza da je izmenjao bar 10 kola sa 3 kontinenta i 100000km na satu sa svakim. Pogledajte kroz prozor na šta liči vaš leš od kola i obnovite gradivo šta sve treba da mu radite "samo malo da stanete na noge od registracije". Sve prefinjeni vozači sa instančanim ukusom i specifičnim zahtevima, moj do mojega. Gledam ovog nekog, naziva poluproizvodom jer, pazi, "nema grejanje sedišta i gestovnu klimu"? I vi ćete nekom da pljujete među najprodavanijima auto u Evropi? Ni nismo za bolje od motanja kablova za iste...

petar markovic

pre 1 godinu

Za te novce, nema prevelikih ocekivanja.
A pored autoputa nikad daciu video nisam, jer nema sta da se pokvari.
(Vaistinu, 29. januar 2023 16:01)

tako je. za 16-17 hiljada evra, za tu pravu sicu, ne sme da bude velikih ocekivanja. pa sta je 16-17 hiljada evra, to je bas jeftino, prosecan srbin to kroz dve plate ustedi.

Mike

pre 1 godinu

Lexus je više od 10-15 god najpouzdaniji automobil na svetu...i lep i kvalitetan i pouzdan...jeste da je skup...ali vredi svaku paru!
(MomaSRB, 29. januar 2023 17:33)

Zato je meni zena dala nadimak Lexus.

шиле

pre 1 godinu

Дачија је добар ауто да кошта 10к евра. Сад са минималном ценом од 15к, не исплати се никако куповати. За те паре већ озбиљна половна кола стара 3-4 године могу да се купе.

Marko

pre 1 godinu

Vozio sam se u prethodnom Sanderu, osecaj na zadnjoj klupi je bio veoma slican prikolici motokultivatora. Sa druge strane motor (benzinac) je tih i auto je generalno pouzdan. Sad gledam novog, cena drasticno porasla, radije bih dodao par hiljada i kupio nesto ozbiljnije.

ja

pre 1 godinu

Kome je bitna pouzdanost novih automobila? Imaš garanciju pa se nadmudruj sa dilerima. Većini je bitna pouzdanost preko 10g starosti i minimum 200000km, jer to većina Evrope i vozi u proseku.

Nikola

pre 1 godinu

Ja ne razumem o čemu ova deca i kompleksaši večito žvalave kada je reč o kolima....lično vozim Daewoo Matiz i mogu Vam svima reći da je to jedan fenomenalan autić. Jednom godišnje idem na odmor i vozim ga "off road" gde ovi balavci ni "lenda" da im daš ne bi mogli proći. Nemam klimu , nikakvu bezbednost, izolaciju a nijednom ga nisam ni ogrebao za preko deset godina a svakodnevno ga vozim po gradu. Na sve to , jedini nam je porodičan autić, lepo ga čuvamo i održavamo.

Miloš Jović

pre 1 godinu

Subaru Forester 2008, dugogodišnji vlasnik... Danas ga vozio po planini Kukavici po snegu visine 15-20cm planinskim putem koji je leti običan, samo terencima prohodan makadam, Vlajna - Vranje.... Auto ide kao mećava... Šminkeri me ne interesuju...

dejo

pre 1 godinu

@Goran

Može pojašnjenje "osećaj gubitnika" koji se dobija vožnjom nekog auto? To jest šta se treba voziti da bi imao osećaj pobednika?

Stole

pre 1 godinu

imo prilike da vozim poslovno sandera i logana.Dacija je obicna kanturina ciji mehanicki sklopovi upravljanje i celokupan osecaj u voznji ne mogu prici koralu 55.Svako ko kaze suprotno je zaba sa zadignutom nogom za kovanje.
(Volino legendo, 29. januar 2023 15:15)
Dacia jeste obična kanturina ako se poredi sa većinom zapadnih auta ali porediti Daciju sa Yugom je besmisleno. Yugo je kanturina naspram Dacije.

1.5 Dci

pre 1 godinu

op ,op šta bi ;)

Nisam glasao , vozim Daciu i dao bih 90 ocenu.
Posle skoro tri godine vožnje, nikakva ulaganja.OK nov auto , ali znam par primera duplo skupljih koji su već imali ozbiljnih servisa u prve tri godine .
Moja zamerka Daciji je završna obrada u kabini , tj izbor štofa/tepiha kao i kvalitet plastike, ali za ovih par detalja morao bih da dam 40% više novca za drugi brend, tako da na kraju računice ni plastika nije toliko loša, ali tepih koji se linja pri usisavanju i posle tri godine .... psovao sam dizajnerku.
Inače odlična potrošnja goriva za auto od 7 sedišta.

Alex

pre 1 godinu

Zna se u svetu automobila šta predstavlja Dačija i gde joj je mesto i ne razumem ove hvalospeve na račun iste. To je budžet auto, skromnih mogućnosti, kvaliteta, bezbednosne opreme i tu se svaka dalja diskusija završava. Subjektivni osećaj vlasnika je njegova lična stvar i nema veze sa kvalitetim i pouzdanošću. Za pouzdanost su potrebna ozbiljna istraživanja a zna se u svetu ko pravi najpouzdanije automobile: Tojota i Honda. Nemački automobili istina, nisu tako pouzdani ali imaju bolju udobnost, kvalitetnije izrađen enterijer i opet dovoljno su pouzdani. I to većina nas zna ali ovde se javljaju neki koji pokušavaju da nas ubede da je Zemlja ravna ploča.

Nisam iznenađen

pre 1 godinu

Očekivano. Kad se neki Dačista žalio da mu ne radi gestovno upravljanje klimom ili hlađenje sedišta? Nikad. Čega nema, ne može da se pokvari. S druge strane, vozačima takvih poluproizvoda je ocena kvaliteta samo ,,nikad me nije ostavio" kriterijum.

Zacvo

pre 1 godinu

Ovo nije lista pouzdanosti nego lista zadovoljstva vlasnika. Velika je razlika. Neko može biti zadovaljan ako mu se auto pokvari 10 puta, a neko drugi može biti nezadovoljan i ako mu se auto pokvari jedanput.
Ovo je jamo bitna lista ali ne za pouzdanost auta već za marketinška istraživanja. Koliko je ustvari zadovoljstvo kupaca određenih brendova. To mora biti povezano i sa ozbiljnim marketinškim istraživanjem koje uključuje i psihološko isttaživanje. Na osnovu toga se targetiraju određene vrste potrošača za pojedine vrste proizvoda

DC

pre 1 godinu

Zivim u inostranstvu (preko 30 godina), od auta imam sportski dvosed kabrio sa sest cilindara i predjenih nepunih 70,000 km, i porodicni auto sa takodje 3000 kubika i sest cilindara, sa jos nepunih 120,000km. Kad dodjem u Srbiju, cesto vozim Sandero Stepway. Nesto se ne osecam gubitnikom, a ni pobednikom za volanom ovih gornjih. A nesto i ne uocavam u cemu je to djubre neopevano. U poredjenju sa Fiestom ili Fabiom od rent-a-car-a, razlike su u nijansama. U poredjenju sa sportskim dvosedom ili porodicnom limuzinom koja nova kosta 90,000 evra - zasto bi takvo poredjenje neko uopste pravio? Svaki auto ima svoju svrhu i namenu. Sandero Stepway odlicno obavlja ono za sta je predvidjen.

Volino legendo

pre 1 godinu

imo prilike da vozim poslovno sandera i logana.Dacija je obicna kanturina ciji mehanicki sklopovi upravljanje i celokupan osecaj u voznji ne mogu prici koralu 55.Svako ko kaze suprotno je zaba sa zadignutom nogom za kovanje.

Master Yoda

pre 1 godinu

Ovde se govori o ocekivanjima kupaca pojedinih marki, i ovo pokazuje koliko su niska ocekivanja kupaca Dacije. To je najvece djubre od auta koje je napravljeno, smece od jeftinog lima i jos gore plastike, neudobno i tehnicki zaostalo.

Al

pre 1 godinu

Kad je već u komentarima pomenuto - da Porše "gađa" Tojotu po pouzdanosti i zadovoljstvu vlasnika, to mogu da verujem i razumem, ali Jaguar? Pa taj ne sme s njima da stane u istu rečenicu, takođe i Land Rover. Lepi automobili, LR modeli pogotovu, ali pouzdanost skaradna...

Eric Cartman

pre 1 godinu

Sada ce strucnjaci da objasne.
Ipak smo mi najvece svetsko tržište za prodaju automobila pa normalno je da smo i najveci strucnjaci.

Petar

pre 1 godinu

Sto se tice novog automobila ja cekam banalan deo tj poklopac goriva vec skoro 6 meseci. To mogu jos i nazvati srecom jer u ovakvoj situaciji nisam ostao bez auta.
Trenutni savet . NE KUPOVATI NOVI RENO ni DACIJU dok ne budu imali mogucnost da odrzavaju auto unutar garatnog roka u "OVLASCENIM" servisima.

Mario

pre 1 godinu

Zivot je suvise kratak da bi se vozila Dacija.
(Vin, 30. januar 2023 01:44)

Život je suviše kratak da bi ga proveo radeći za auto. Nisam ja rob auta nego je on moj sluga. Da me sigurno preveze kuda sam odlučio otići.
A sada da bacam pare za neki koji je veći, tiši i ne znam kakav, a 80% su mi vožnje po gradu od 5-15 km, ne pada mi na pamet.
A pogotovo da kupim manji ili veći krš i onda ga popravljam do bevesti i da mi izbija pare iz džepa.
Neka hvala, nek se neko drugi pati...

Komša

pre 1 godinu

Na ovakvim vestima ne treba puštati komentare nikome bez dokaza da je izmenjao bar 10 kola sa 3 kontinenta i 100000km na satu sa svakim. Pogledajte kroz prozor na šta liči vaš leš od kola i obnovite gradivo šta sve treba da mu radite "samo malo da stanete na noge od registracije". Sve prefinjeni vozači sa instančanim ukusom i specifičnim zahtevima, moj do mojega. Gledam ovog nekog, naziva poluproizvodom jer, pazi, "nema grejanje sedišta i gestovnu klimu"? I vi ćete nekom da pljujete među najprodavanijima auto u Evropi? Ni nismo za bolje od motanja kablova za iste...
(djoni, 29. januar 2023 21:21) 

Šta bi? Obaraju ti cenu Dačije koju voziš pa se brineš kako ćeš je prodati kad dodje vreme?

Šalu na stranu,ako nam ova anketa nešto govori to je da "svaka luda ima svoje veselje" tj. da različiti ljudi (čak i istog imovinskog stanja) imaju različite poglede na kvalitet vozila,različite zahteve itd.
Prepirka oko toga je isto kao prepirka oko letovanja zimovanja i da li je bolje ici avionom,kolima ,da li je hotel resenje,kamp ili privatni smeštaj.
Na auto na jedan način gledas kao klinac,na drugi kad zasnujes porodicu,na treci kad deca porastu pa ti treba samo za sebe i tvoju skvo.
Neko misli da je bolje "jeftino" odrzavanje i stalno krpačenhe jeftinim delovima ,neko voli kada mu kola"telefoniraju" sta treba i kad treba,isprsi se ali zato nema stajanja.
Dodju na isto.
Sad,neko sa razlogom ceni svoje vreme i nece da se zeza,neko glumi gospodina...

Badji

pre 1 godinu

Ovde se govori o ocekivanjima kupaca pojedinih marki, i ovo pokazuje koliko su niska ocekivanja kupaca Dacije. To je najvece djubre od auta koje je napravljeno, smece od jeftinog lima i jos gore plastike, neudobno i tehnicki zaostalo.
(Master Yoda, 29. januar 2023 23:38)

Ljudi jednostavno vole da bacaju pare i da kupuju đubre od auta, pogotovo ljudi po Evropi. Vrhunska logika...

C i n i k

pre 1 godinu

To je anketa koja nije profesionalno radjena, ljudi su kliktali na auto marke koju trenutno voze i to je to, ntreba sve uzimati zdravo za gotovo..

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@djoni:

Ne pravi se važan! Ako je mom drugaru, na Dastru vrisnuo motor na 70.000 km, pod garancijom i dva meseca ne mogu da ga popave u ovlašćenom servisu, onda je to žešća njesra. Čuo sam za Logana od kolege, koji ga vozi, da mu se zapalio anlaser posle 20.000 km, onda je auto njesra. Nisu te Dačije neki Leksusi.

P.S. Ima mnogo boljih kola, za pristojne pare, koja nisu ni pomenuta.

C i n i k

pre 1 godinu

Ne uzimajte svaku belosvetsku anketu zdravo za gotovo..
Ovo su se javljali vozaci koji su dali + za auto marke koju trenutno voze, nista posebno..

eto

pre 1 godinu

Logan 2006.godiste, plin/benzin, 150.000+ km, 1.6, jednom godisnje ili jednom u dve godine neki servis, do sada najozbiljniji kvar senzor radilice 1.200 dinara + ruke. Sitne popravke tipa motoric za prozor i to sto krcka plastika, sve drugo radi. Nikad me nigde nije ostavio, sto se pouzdanosti tice, za mene je pouzdan. Kakvi su ovi noviji, pojma nemam, sve je sada preskupo svakako...

BezKompleksa

pre 1 godinu

Prvo oko zvezdica bezbednosti sad moras pored mehanicke bezbednosti da imas el. bezbednost tipa esp,radar, zastitu pesaka i slicno da bi dobio 5 zvezdica. Vecina vas vozi automobile 8,9,10 plus godina koji bi po novom nacinu bodovanja isto prosli. Koristim daciju daster 2018 kao vozilo za lov, pecanje, posao i odlazak na skijanje i planinarenje. Auto teramo otac, zena, ujak, brat, kum plus par radnika iz firme presli za sad 212 000 km nijedan veci problem nigde nas nije ostavio na putu. Vitlam ga po jastrebcu, kopaoniku, delibackoj pescari, vozio ga nasipom bolje reci testiro ga ko tudjeg od Bg do Knicana vise puta i dalje radi tera. Naravno nije udoban niti ima performanse ko bolji i vise puta skuplji modeli ali je pouzdan. Bio na odmoru pre novu godinu po Nemackoj na severu imate Dastera u izobilju teraj ljudi ne lece komplekse ko balkanci.

Harun el Rašid

pre 1 godinu

Master Yoda

"Ovde se govori o" socijalnoj patologiji. U zemlji u kojoj su prosečna plata i minimalac takvi kakvi su, gde je starost voznog parka verovatno petnaestak godina, a većina vozi leševe sa stvarnih trista hiljada ili možda i pola miliona kilometara, "gladne oči" ne mogu bez znaka na haubi. Kako bi drugačije mogli da potisnu osećaj da su gubitnici i da kompenzuju sopstvenu neostvarenost?

O da, psiholozi i psihijatri bi ovde imali pune ruke posla.

Stole

pre 1 godinu

"Mi u HonestJohn.co.uk smo ponosni na našu reputaciju pružanja poštenih i nepristrasnih saveta u okviru svih aspekata motornih vozila. Iz tog razloga anketiramo naše čitaoce svake godine, da podele s nama sve ono dobro, loše i ružno u vezi s posedovanjem automobila.“
Pošteni i neutralni? Pa Jaguar je u SAD redovno na dnu liste po kvalitetu i pouzdanosti. Ko ne veruje, neka proveri, ima sve na internetu.

Goran

pre 1 godinu

Ko ima para a hoce da stedi kupice ovu kantu i to sada skupu.
Ko nema cekace 5 do 10 godina.
Ja sam vozio par puta ,osecaj je gubitnika a svakako posao zavrsava.

Brka

pre 1 godinu

Vozim Fiat 500X vec 7 godina, kupio sam ga u Italiji cim je izasao, sin mi zivi tamo pa mi je malo i on pomogao pri kupovini. Obican 1.6 atmosferac, presao sam vec 160 hiljada, 70% voznje u gradu 30% voznje na auto-putu. Promenjen set kvacila, korpa i lamela, spone, slomila mi se brava od zadnjih desnih vrata (klinac je odvalio), svecice menjane u servisu jer fabrika kaze da tako mora iako je palio savrseno i nikakvih problema nije bilo i kocnice sam promenio komplet napred i nazad. I to je to. Nekom je Fiat kanta nekome je Fiat super....ja sam se slatko navozao sa mojim kolima, i prezadovoljan sam. Lepo kaze narod- najbolji je nov auto!

9999999

pre 1 godinu

Niko ovde ne prica koji je auto najbolji nego najpouzdaniji sto znaci da se najmanje kvari, ne prica se ovde o dizajnu, voznji, udobnosti itd... mercedes, bmw, audi su sve losiji i sve vise se kvare, ocajan kvalitet, imaju samo dizajn i udobnost...

Mile

pre 1 godinu

@Nikola
Niko ne podcenjuje šta ko vozi,samo ne želimo da nas niko pravi blesavima tvrdnjom da je Dačia najbolji auto na planeti,brend čiji svaki model ima maksimum 3 zvezdice za bezbednost,samo jedan sitan detalj.Stvarno,ja razumem marketing,ali kada se toliko preteruje,onda ne možemo da ćutimo na tolike nebuloze.

Hiljadu mu gromova

pre 1 godinu

A mi Kvalitetne kablove isporucujemo Rumunima, jako su zadovoljni, ima i to uticaja..
(Realnost, 29. januar 2023 18:17)

Niko u Evropi nw može da parira kvalitetu proizvoda iz Srbije i Rumunije. Šala na stranu vozio sam se skoro u Dačiji Sandero 1.2 benzin. Ok lenj jer je velik a kubika malo. Zvučna izolacija odlična do nekih 100 na sat tu postaje preglasan. Sedeo sam pozadi samo od Beograda do Novog Sada i osećao sam se prilično izgužvan kad smo stigli. Sad ko to gleda kroz retko se kvari a nema ni šta dobro slažem se. Ko vozi porodicu sa onim do mora... I do Niša je mnogo. Koliko para toliko muzike uvek je bilo i biće.

mirasev

pre 1 godinu

Preko 90% vas koji pljujete daciju vozite polovnjaka koji ima oko 180.000km a preso boga oca. Nema luksuza, pouzdana mehanika, abs,esp,blutut komande iza volana,bord, elektro podizaci prozora(mnogo skuplji nemci ih nemaju pozadi),servo volan, klima.. od 2016 nikakav problem naravno redovno odrzavan. Dobre su na trapu od mene jedina zamerka za zvucnu izolaciju i sad ga preterase sa cenama...ali nekima je bolji pasat od 500000km

Aleksandar

pre 1 godinu

Koliko ovde ima iskompleksiranih ljudi. Najnoviji Dačijini modeli za razliku od prethodnih koriste najnoviju reno platformu. Jeste stedilo se ali za novac koliko koštaju daju dosta. Čvrstina karoserije, menjači motori su isti kao reno. Ako i pogledate crash test jedina oblast zbog koje su loše prosli su sistemi elektronske assistencije i izbegavanja sudara. E sada neko ce reći ako se doplati može se uzeti bolje ali tu je začarani krug jer uvek ako se doplati može bolje. Za nekog kome je potreban solidan nov auto bez suvišnih dodataka odlična kupovina.

Nikola

pre 1 godinu

Meni je dovoljno bilo kad sam pročitao dačija i 1.5 dci ha ha ha
(pelikan, 29. januar 2023 22:46)

Nivo inteligencije ti ne dozvoljava čitanje više od dva broja, jednog specifičnog znaka i tri slova !

Dakra

pre 1 godinu

Sta mislis koliko bi imali zvezdica 10 i stariji modeli mercedesa, bmw, audia po novom sistemu bodovanja bezbednosti. Da te postedim muka isto ko Dacija ako ne i manja

Мирослав

pre 1 godinu

Sto se tice novog automobila ja cekam banalan deo tj poklopac goriva vec skoro 6 meseci. To mogu jos i nazvati srecom jer u ovakvoj situaciji nisam ostao bez auta.
Trenutni savet . NE KUPOVATI NOVI RENO ni DACIJU dok ne budu imali mogucnost da odrzavaju auto unutar garatnog roka u "OVLASCENIM" servisima.
(Petar, 29. januar 2023 21:57)

Имам исти проблем са мојом новом ТНГ Дачијом Сандеро Степвејем.Треба неки део да се мења (мислим неки МАФ или се слично назива) у гаранцији и чекам већ три месеца.И као не знају ни када ће.Чисти безобразлук.Да сам знао да су им гаранција и подршка такви никада не бих купио.

Fun factor

pre 1 godinu

Opet tema da je Dacia najbolji auto na planeti.Ovi iz marketinga Dacie stvarno su više dosadili i Bogu i narodu.Evo,slažem se.Joger je najbolji auto na planeti,samo nas ostavite na miru više.

Mita

pre 1 godinu

@(Alex, 29. januar 2023 23:34)
Plati Dacia,odnosno Reno novinare i onda izleti ovakva glupost.Prvo nije pouzdanost u pitanju,nego zadovoljstvo kupaca,što u suštini ne znači ništa,niti je merodavno.Koga su pitali,koje kupce,nema odgovora...Realno,Dacia može da bude zadovoljavajuća,samo ako se koristi za neki prevoz alata ili za neke majstore,i to je to.Dobra je kao neki radni auto,jer je jeftina i samo se kotrlja i tu se završava sve.Realno,za to se i koristi,ali da bude jedini auto u nekoj porodici i da ideš sa njom i decom na more,to realno,ne radi niko.Izvuče se neki detalj,plati se i onda naivčine pomisle,to je najbolji auto na planeti,što nema blage veze sa mozgom...

Ferari

pre 1 godinu

Da li je moguće da postoji neka lista,bilo kakva,pa da je reč o šrafu,da se Dacia bolje kotira od Poršea,Mercedesa,Tesle,Jaguara,Leksusa....da ne poveruje čovek ko sve piše po internetu....

Djorke

pre 1 godinu

@
tako je. za 16-17 hiljada evra, za tu pravu sicu, ne sme da bude velikih ocekivanja. pa sta je 16-17 hiljada evra, to je bas jeftino, prosecan srbin to kroz dve plate ustedi.
(petar markovic, 29. januar 2023 18:38)

jer svaki proizvodjac automobila treba da prvo vidi kolika je plata prosečnom Milutinu iz Svračkovca, pa tek onda da formira cenu ?

komandos

pre 1 godinu

heheh sve sami znalci.Jeste da je ovo lista zadovljstva kupaca, ali....
nemogu se porediti grenas i frogs, onaj ko kupi bmv ili audi ili bas taj glc mercedes sigurno ne prelazi 10k godisnje nego minimum 30-50 a cesto i vise. sa kilometrazom povecava se i broj odlazaka u servis. isto tako sto se tice udobnosti i buke pa ne moze auto od 15k eura da bude na istom nivou kao auto od 70k eura.
ovi sto pljuju daciu bolje da cute jl je svaka nova dacia bolja sigurno od uvezenih krseva koje voze, a jos se tripuju da im auto presao 100k km.
sto se tice motora atmosverski benzinci su lnji, tci onako lepo uskladjeni al vise za grad, dot je 1,5 dci motor jedan od najboljih dizel motora ikad proizvedenih. to je i zvanicna statistika broj otkaza po broju ugradjenih jedinica. e sad je druga prica sto se kod nas voze ti motori u renou sa 400k+ km pa dolazi do kvarova. ja licno imam hondu 1,8 benzin. mogu reci slobodno najbolji motor benzinski ikad proizveden. zao mi je samo sto je honda prestala da ga proizvodi. 310k sam presao samo redovni sevisi i komplet kvacilo 19000 din sachs kit.
i bmv je menjao cele agregate 2.0 tdi ybog fabricke greske na klizacima lanca pa je i dalje premijum. s klasa opozvaja preko 100k vozila pa je i dalje najbolji auto....
slobodno kupite daciu necte se pokajati, ali ne ocekujte da bude mercedes. inace duster konkretno je na offroad testovima ostavio mnogo skuplje iza sebe.

BavaracUsrcu

pre 1 godinu

Posto vidim da se vrljate za zvezdicama bezbednosti od 2020 su nova pravila za testiranje ni jedno vozilo bez Safety Assist sistema kao sto je automacko kocenje ili esp ne moze da dobije vise od 3 zvezdice. znaci ako vas auto pa i paket opreme nema te sisteme mex ste trojka. U srbiji gde je vecina automobila 17 godina je suludo pricati o zvezdicama. Tako ako je vas bmw,Wv, audi ili ko zna sta osim volvoa pa cak i on neko 2010-2015 godiste moze u 90% slucajeva da sanja 5 zvezdica i tri su puno sa neke pakete opreme.
Evo pa procenite vase vozili
5 star safety: Overall excellent performance in crash protection and well equipped with comprehensive and robust crash avoidance technology
4 star safety: Overall good performance in crash protection and all round; additional crash avoidance technology may be present
3 star safety: At least average occupant protection but not always equipped with the latest crash avoidance features
2 star safety: Nominal crash protection but lacking crash avoidance technology
1 star safety: Marginal crash protection and little in the way of crash avoidance technology
0 star safety: Meeting type-approval standards so can legally be sold but lacking critical modern safety technology
Some cars have dual ratings as the lower is for the vehicle with standard equipment, while the higher is for the vehicle when equipped with certain options, often in the form of a safety pack.

Fan a ne Fen

pre 1 godinu

Jaguar na vrhu liste? Komšinica u garantnom roku tri puta vraćala taj model u ovlašćeni servis zbog kvara na motoru. A komšija kaže Range Rover nikada više isto dva motora zamenio u garanciji . Engleska vozila su katastrofalna. A za onoga što je pitao zašto nema Mazde to je zbog nezadovoljnih mušterija unutrašnjosti vozila sve živo otpada.

Zoki

pre 1 godinu

@(komandos, 30. januar 2023 10:29
Joger ima jednu zvezdicu za bezbednost,Logan dve,a daster tri,ali kao da je to bitno.Važno da se kotrlja za pijac

Jole

pre 1 godinu

> lično vozim Daewoo Matiz i mogu Vam
> svima reći da je to jedan fenomenalan autić.
> (Nikola, 29. januar 2023 22:31)

Vozio sam puno auta u životu, od Fiat Una do Audi Q8 ali ubadljivo najgori auto koji sam imao nesreću da vozim rentiranog na par dana je upravo taj Matiz. Osećaj u vožnji je kao da voziš bicikl, papučice se tresu, volan kao da je od kartona, menjač kao da je napravljen od plastike za Super Zings igračke, sedišta su pravljena za kepece, klaustrofobično, imaš osećaj da će se auto prevrnuti na bok u svakoj krivini. Stresem se kada se setim tog “auta”, to je realno četvorocikl sa motorom.

sve je relativno

pre 1 godinu

Čija li si čija, prelepa Dačija...
Pored toga što se ne palim na marku auta, na opremu, dugmiće, ekrane, kvalitet plastike i slično ne bih kupio Dačiju.
Ne ispunjava ono što tražim od kola a to je motor.
Da je četvorocindrični atmosferski benzinac i da košta do 10.000 evra - može.
Ovako sa motorom od kosačice i za te pare nikada!
(nananana, 30. januar 2023 10:24)

Ček, ti si prespavao 5 godina ili se sprdaš? Koji auto uopšte postoji u Evropi za 10.000 EUR? Koji auto manjeg segmenta uopšte ima četverocilindrični motor? Jedni od retkih su Hyundai i10, Kia Picanto iz A i Hyundai i20 i Kia Rio iz B segmenta, svi sa istim motorom 1,2 od 84 ks, te i20 i Rio 1,4 sa 100 ks. Čak je i C segment jako tanak sa atmosfercima, plus ima možda 1 ili 2 ispod 20.000 EUR.

Hiljadu mu gromova

pre 1 godinu

A mi Kvalitetne kablove isporucujemo Rumunima, jako su zadovoljni, ima i to uticaja..
(Realnost, 29. januar 2023 18:17)

Niko u Evropi nw može da parira kvalitetu proizvoda iz Srbije i Rumunije. Šala na stranu vozio sam se skoro u Dačiji Sandero 1.2 benzin. Ok lenj jer je velik a kubika malo. Zvučna izolacija odlična do nekih 100 na sat tu postaje preglasan. Sedeo sam pozadi samo od Beograda do Novog Sada i osećao sam se prilično izgužvan kad smo stigli. Sad ko to gleda kroz retko se kvari a nema ni šta dobro slažem se. Ko vozi porodicu sa onim do mora... I do Niša je mnogo. Koliko para toliko muzike uvek je bilo i biće.

nananana

pre 1 godinu

Čija li si čija, prelepa Dačija...
Pored toga što se ne palim na marku auta, na opremu, dugmiće, ekrane, kvalitet plastike i slično ne bih kupio Dačiju.
Ne ispunjava ono što tražim od kola a to je motor.
Da je četvorocindrični atmosferski benzinac i da košta do 10.000 evra - može.
Ovako sa motorom od kosačice i za te pare nikada!

sigurnost nije bitna

pre 1 godinu

@Nikola
Niko ne podcenjuje šta ko vozi,samo ne želimo da nas niko pravi blesavima tvrdnjom da je Dačia najbolji auto na planeti,brend čiji svaki model ima maksimum 3 zvezdice za bezbednost,samo jedan sitan detalj.Stvarno,ja razumem marketing,ali kada se toliko preteruje,onda ne možemo da ćutimo na tolike nebuloze.
(Mile, 30. januar 2023 07:51)

o koje 3 zvezdice na ncap ti pričaš kada jogger ima samo 1

ali svaki pravi dacista će odmah da ti objasni kako su dacije zapravo nista manje bezbedne od vecine automobila.

Alex

pre 1 godinu

Ljudi jednostavno vole da bacaju pare i da kupuju đubre od auta, pogotovo ljudi po Evropi. Vrhunska logika...
(Badji, 30. januar 2023 08:39

Kupuju ga porodice kao drugi ili treći auto. Penzioneri koji ne prelaze više od 5-6 hiljada godišnje ili firme za radnike gde može da stane dosta alata za gradilište i slično. To su dometi ove marke, za to je i napravljena i ispunjava svoju funkciju.

Pele

pre 1 godinu

Vozim skodu superb 2016 i presao sam 400.000km automatik. Mislim da sam imao problem sa crevom za adblue.. Ne znam dokle moze da gura ali radi kao nov. Za mene dosta.

Dambldor

pre 1 godinu

Pozdrav ,poslovno sam u Francuskoj i dosta se krecem , nisam video gotovo ni jednu Daciju.Zanimljivo broj elektricnih automobila na ulicama je zanemarljiv.

Jova

pre 1 godinu

Koji li je ovo tekst po redu u zadnjih par meseci gde nas ubedjuju da je Dačia najpouzdanija,najmodernija,najbrža,prosto najbolja?Realno,malo je bolji auto od Lade,i to je to,a naš Fiat 500 L je za Dačiju avion,po svemu.

Savva

pre 1 godinu

Ne slažem se. Moj GLC 300 moze da.trosi i ispod 9 litara u gradu zavisi kako ga voziš i kuda...ako kreneš u reli po ..recimo Gradić Pejtonu trošićeš i po 13 L ali ako imaš Novi Beograd, Zemun...9-11 a na otvorenom pri brzini od 100-120 - 8,5 L...Kad imaš 257 KS kud ćeš manje!??

Nije žvaka za svakoga

pre 1 godinu

Ovo nista ne dokazuje, jer znam neke japance i korejance koji su se vrlo brzo pokvarili.O lepoti i da ne pricam.
(Masinac, 29. januar 2023 15:14)

Čeze brate i konja da kupiš, nije za tebe tehnologija.

Nikola

pre 1 godinu

Kad je Dacia bila auto? Skoda?
Nemojte da me zezate Nemac je Nemac
Najbolja kola su u Nemackoj i tacka.
(Enriqe, 31. januar 2023 12:24)

Ma jok bre, ti si samo ograničeni uličar, Japanac i tačka !

Goxy

pre 1 godinu

Koliko filozofije oko Dačije. U realnosti, to je idealan DRUGI AUTO auto za GRAD i samo grad, za ČUKANJE, davanje deci da se NAUČE NA NJEMU, i kao takvog ga treba posmatrati.

Dalje, ljudi su sve mobilniji za nikad jeftinijim avio prevozom i dugoprugaš im sve manje treba. Zaboravite na turke, to nije EU čovek to je posebna sorta mozgova.

Samo u ovom mračnom vilajetu ljudi mislie da neko kupuje auto koji mora biti i jedini i služiti za sve.

Mićo Ignjić

pre 1 godinu

Svaka reklama za nepismeni svet prolazi! Važno je samo da je jeftino, pa ćemo ga dići u nebo, zato što ne možemo kupiti neki vredan i pouzdan auto. Daćia najobičnija kanta!

Mita

pre 1 godinu

@(sigurnost nije bitna, 30. januar 2023 10:48)
U pravu ste,pogrešio sam."Džip" daster ima 3,joger 1,a Logan valjda 2.Realno i na trotinetu imaš veće šanse da preživiš nego u Dačiji.

Žovla

pre 1 godinu

@Dakra
Niko ni ne sumnja da je Dacia bolja od Mercedesa.Evo,napisali ljudi da je Dacia pouzdanija od Poršea,Jaguara,Leksusa...Najbolji auto na planeti,nema šale sa njim.Možda uskoro naprave i bolid F1,ko zna...

bum tras

pre 1 godinu

logan 1,6 8v 2007 godiste, kod mene na satu je 800,000km, pri tom na taksiju i na plinu. uspeli su i naftu da mi sipaju na pumpi umesto benzina. tek sad je poceo da trosi ulje . litar na 10000km. naravno limarija je krenula da rdja, jer su napravili propust u zastiti. zvali me da srede, mrzelo me da im ostavim auto. potrosnja 10 litara plina. kostao skoro 11hiljada nov, u full opremi u to vreme. sada su neki cudni motori, a bogami i cene od oko 16,17000eura. dizaj je sada popravljen, pa lici na auto. ali sve je postalo preskupo, ne samo kola. a o kvalitetu novih vozila cu nekom drugom prilikom..

Dacia forever

pre 1 godinu

@Aleksandar
Dacie koriste Renoove platforme,tačnije od Klija sa starih generacija,ako niste znali,a ovo za čvrstoću Dačijine karoserije,najbolje se vidi po Loganima starih par godina.Nema nijedan,a da nije truo.

Ivan

pre 1 godinu

Po meni ove liste, gde pitaju vlasnike sta misle o svojim vozilima, nemaju mnogo smisla. Za pouzdanost mnogo bolji pokazatelj je pad cene vozila. Sto je automobil nepouzdaniji brze mu pada cena. Nije to jedini faktor, ali je glavni.

Mozemo da se smejemo Daciji. Ne bih je kupio za zivota. Ipak, ako dobro napravis jednostavan automobil, on bi trebalo da je pouzdan. Izgleda da je Dacia uspela u tome.

Mita

pre 1 godinu

@Badji
Da,kupuju kao treći ili četvrti auto u kući za pijac,prevoz alata,drva,a nikako kao jedini auto u kući kao ovde.Realno,za takve stvari je dobar,a da ideš sa njim i porodicom na more,to je već lutrija....

Igor

pre 1 godinu

Sve je to marketing i nema mnogo veze sa realnošću.Percepcija kupaca u odnosu na finansijske mogućnosti se mnogo razlikuje a samo unakrsne procene dovode do glupih zaključaka...jer skroz različito percipiraju suštinu. Najgora grupa za bilo kakav sud o bilo čemu su oni koji ne mogu da priušte ni niskobudzetni auto a premijum klasu ne mogu ni da sanjaju.Oni su pravi pobednici svih anketa.

Nikola

pre 1 godinu

> lično vozim Daewoo Matiz i mogu Vam
> svima reći da je to jedan fenomenalan autić.
> (Nikola, 29. januar 2023 22:31)

Vozio sam puno auta u životu, od Fiat Una do Audi Q8 ali ubadljivo najgori auto koji sam imao nesreću da vozim rentiranog na par dana je upravo taj Matiz. Osećaj u vožnji je kao da voziš bicikl, papučice se tresu, volan kao da je od kartona, menjač kao da je napravljen od plastike za Super Zings igračke, sedišta su pravljena za kepece, klaustrofobično, imaš osećaj da će se auto prevrnuti na bok u svakoj krivini. Stresem se kada se setim tog “auta”, to je realno četvorocikl sa motorom.
(Jole, 30. januar 2023 18:39)

Ja bih rekao da je problem u tome što ti nisi vozio ni biciklo !

CCCP

pre 1 godinu

Najpouzdaniji je trenutno gde neces da pokisnes, jer za skuplji nema para, pa je evropski san postala dacija logan, grdan ali si suv, a i euro 6 pa arapski jad moze do svoje tj iznajmljene supe u Berlinu, Briselu, Londonu, Parizu i autom, inace ako to poskupi, moraju da predju na zeleni vid prevoza pa ce poceti uvoz onih sto nece da zagade gradove sa co2, magaraca i kamila da se potpuno osecaju kao kod kuce

Nisam iznenađen

pre 1 godinu

Očekivano. Kad se neki Dačista žalio da mu ne radi gestovno upravljanje klimom ili hlađenje sedišta? Nikad. Čega nema, ne može da se pokvari. S druge strane, vozačima takvih poluproizvoda je ocena kvaliteta samo ,,nikad me nije ostavio" kriterijum.

Volino legendo

pre 1 godinu

imo prilike da vozim poslovno sandera i logana.Dacija je obicna kanturina ciji mehanicki sklopovi upravljanje i celokupan osecaj u voznji ne mogu prici koralu 55.Svako ko kaze suprotno je zaba sa zadignutom nogom za kovanje.

Master Yoda

pre 1 godinu

Ovde se govori o ocekivanjima kupaca pojedinih marki, i ovo pokazuje koliko su niska ocekivanja kupaca Dacije. To je najvece djubre od auta koje je napravljeno, smece od jeftinog lima i jos gore plastike, neudobno i tehnicki zaostalo.

Goran

pre 1 godinu

Ko ima para a hoce da stedi kupice ovu kantu i to sada skupu.
Ko nema cekace 5 do 10 godina.
Ja sam vozio par puta ,osecaj je gubitnika a svakako posao zavrsava.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@djoni:

Ne pravi se važan! Ako je mom drugaru, na Dastru vrisnuo motor na 70.000 km, pod garancijom i dva meseca ne mogu da ga popave u ovlašćenom servisu, onda je to žešća njesra. Čuo sam za Logana od kolege, koji ga vozi, da mu se zapalio anlaser posle 20.000 km, onda je auto njesra. Nisu te Dačije neki Leksusi.

P.S. Ima mnogo boljih kola, za pristojne pare, koja nisu ni pomenuta.

шиле

pre 1 godinu

Дачија је добар ауто да кошта 10к евра. Сад са минималном ценом од 15к, не исплати се никако куповати. За те паре већ озбиљна половна кола стара 3-4 године могу да се купе.

Alex

pre 1 godinu

Zna se u svetu automobila šta predstavlja Dačija i gde joj je mesto i ne razumem ove hvalospeve na račun iste. To je budžet auto, skromnih mogućnosti, kvaliteta, bezbednosne opreme i tu se svaka dalja diskusija završava. Subjektivni osećaj vlasnika je njegova lična stvar i nema veze sa kvalitetim i pouzdanošću. Za pouzdanost su potrebna ozbiljna istraživanja a zna se u svetu ko pravi najpouzdanije automobile: Tojota i Honda. Nemački automobili istina, nisu tako pouzdani ali imaju bolju udobnost, kvalitetnije izrađen enterijer i opet dovoljno su pouzdani. I to većina nas zna ali ovde se javljaju neki koji pokušavaju da nas ubede da je Zemlja ravna ploča.

petar markovic

pre 1 godinu

Za te novce, nema prevelikih ocekivanja.
A pored autoputa nikad daciu video nisam, jer nema sta da se pokvari.
(Vaistinu, 29. januar 2023 16:01)

tako je. za 16-17 hiljada evra, za tu pravu sicu, ne sme da bude velikih ocekivanja. pa sta je 16-17 hiljada evra, to je bas jeftino, prosecan srbin to kroz dve plate ustedi.

Nikola

pre 1 godinu

Ja ne razumem o čemu ova deca i kompleksaši večito žvalave kada je reč o kolima....lično vozim Daewoo Matiz i mogu Vam svima reći da je to jedan fenomenalan autić. Jednom godišnje idem na odmor i vozim ga "off road" gde ovi balavci ni "lenda" da im daš ne bi mogli proći. Nemam klimu , nikakvu bezbednost, izolaciju a nijednom ga nisam ni ogrebao za preko deset godina a svakodnevno ga vozim po gradu. Na sve to , jedini nam je porodičan autić, lepo ga čuvamo i održavamo.

Dacia forever

pre 1 godinu

@Aleksandar
Dacie koriste Renoove platforme,tačnije od Klija sa starih generacija,ako niste znali,a ovo za čvrstoću Dačijine karoserije,najbolje se vidi po Loganima starih par godina.Nema nijedan,a da nije truo.

Gox

pre 1 godinu

Nikako Korejance!!! Ujak mog komšije je čuo od kolege da je neko čitao na Instagramu da je nekom Špancu crkla sijalica u plafonjeri. Pametnom dosta, sve rang liste su nameštene, balon će da pukne, cene stanova padaju posle vikenda!!!

Stole

pre 1 godinu

imo prilike da vozim poslovno sandera i logana.Dacija je obicna kanturina ciji mehanicki sklopovi upravljanje i celokupan osecaj u voznji ne mogu prici koralu 55.Svako ko kaze suprotno je zaba sa zadignutom nogom za kovanje.
(Volino legendo, 29. januar 2023 15:15)
Dacia jeste obična kanturina ako se poredi sa većinom zapadnih auta ali porediti Daciju sa Yugom je besmisleno. Yugo je kanturina naspram Dacije.

Jova

pre 1 godinu

Koji li je ovo tekst po redu u zadnjih par meseci gde nas ubedjuju da je Dačia najpouzdanija,najmodernija,najbrža,prosto najbolja?Realno,malo je bolji auto od Lade,i to je to,a naš Fiat 500 L je za Dačiju avion,po svemu.

Komša

pre 1 godinu

Na ovakvim vestima ne treba puštati komentare nikome bez dokaza da je izmenjao bar 10 kola sa 3 kontinenta i 100000km na satu sa svakim. Pogledajte kroz prozor na šta liči vaš leš od kola i obnovite gradivo šta sve treba da mu radite "samo malo da stanete na noge od registracije". Sve prefinjeni vozači sa instančanim ukusom i specifičnim zahtevima, moj do mojega. Gledam ovog nekog, naziva poluproizvodom jer, pazi, "nema grejanje sedišta i gestovnu klimu"? I vi ćete nekom da pljujete među najprodavanijima auto u Evropi? Ni nismo za bolje od motanja kablova za iste...
(djoni, 29. januar 2023 21:21) 

Šta bi? Obaraju ti cenu Dačije koju voziš pa se brineš kako ćeš je prodati kad dodje vreme?

Šalu na stranu,ako nam ova anketa nešto govori to je da "svaka luda ima svoje veselje" tj. da različiti ljudi (čak i istog imovinskog stanja) imaju različite poglede na kvalitet vozila,različite zahteve itd.
Prepirka oko toga je isto kao prepirka oko letovanja zimovanja i da li je bolje ici avionom,kolima ,da li je hotel resenje,kamp ili privatni smeštaj.
Na auto na jedan način gledas kao klinac,na drugi kad zasnujes porodicu,na treci kad deca porastu pa ti treba samo za sebe i tvoju skvo.
Neko misli da je bolje "jeftino" odrzavanje i stalno krpačenhe jeftinim delovima ,neko voli kada mu kola"telefoniraju" sta treba i kad treba,isprsi se ali zato nema stajanja.
Dodju na isto.
Sad,neko sa razlogom ceni svoje vreme i nece da se zeza,neko glumi gospodina...

Mile

pre 1 godinu

@Nikola
Niko ne podcenjuje šta ko vozi,samo ne želimo da nas niko pravi blesavima tvrdnjom da je Dačia najbolji auto na planeti,brend čiji svaki model ima maksimum 3 zvezdice za bezbednost,samo jedan sitan detalj.Stvarno,ja razumem marketing,ali kada se toliko preteruje,onda ne možemo da ćutimo na tolike nebuloze.

Mita

pre 1 godinu

@(sigurnost nije bitna, 30. januar 2023 10:48)
U pravu ste,pogrešio sam."Džip" daster ima 3,joger 1,a Logan valjda 2.Realno i na trotinetu imaš veće šanse da preživiš nego u Dačiji.

Fun factor

pre 1 godinu

Opet tema da je Dacia najbolji auto na planeti.Ovi iz marketinga Dacie stvarno su više dosadili i Bogu i narodu.Evo,slažem se.Joger je najbolji auto na planeti,samo nas ostavite na miru više.

Marko

pre 1 godinu

Vozio sam se u prethodnom Sanderu, osecaj na zadnjoj klupi je bio veoma slican prikolici motokultivatora. Sa druge strane motor (benzinac) je tih i auto je generalno pouzdan. Sad gledam novog, cena drasticno porasla, radije bih dodao par hiljada i kupio nesto ozbiljnije.

Mićo Ignjić

pre 1 godinu

Svaka reklama za nepismeni svet prolazi! Važno je samo da je jeftino, pa ćemo ga dići u nebo, zato što ne možemo kupiti neki vredan i pouzdan auto. Daćia najobičnija kanta!

Žovla

pre 1 godinu

@Dakra
Niko ni ne sumnja da je Dacia bolja od Mercedesa.Evo,napisali ljudi da je Dacia pouzdanija od Poršea,Jaguara,Leksusa...Najbolji auto na planeti,nema šale sa njim.Možda uskoro naprave i bolid F1,ko zna...

djoni

pre 1 godinu

Na ovakvim vestima ne treba puštati komentare nikome bez dokaza da je izmenjao bar 10 kola sa 3 kontinenta i 100000km na satu sa svakim. Pogledajte kroz prozor na šta liči vaš leš od kola i obnovite gradivo šta sve treba da mu radite "samo malo da stanete na noge od registracije". Sve prefinjeni vozači sa instančanim ukusom i specifičnim zahtevima, moj do mojega. Gledam ovog nekog, naziva poluproizvodom jer, pazi, "nema grejanje sedišta i gestovnu klimu"? I vi ćete nekom da pljujete među najprodavanijima auto u Evropi? Ni nismo za bolje od motanja kablova za iste...

Mita

pre 1 godinu

@(Alex, 29. januar 2023 23:34)
Plati Dacia,odnosno Reno novinare i onda izleti ovakva glupost.Prvo nije pouzdanost u pitanju,nego zadovoljstvo kupaca,što u suštini ne znači ništa,niti je merodavno.Koga su pitali,koje kupce,nema odgovora...Realno,Dacia može da bude zadovoljavajuća,samo ako se koristi za neki prevoz alata ili za neke majstore,i to je to.Dobra je kao neki radni auto,jer je jeftina i samo se kotrlja i tu se završava sve.Realno,za to se i koristi,ali da bude jedini auto u nekoj porodici i da ideš sa njom i decom na more,to realno,ne radi niko.Izvuče se neki detalj,plati se i onda naivčine pomisle,to je najbolji auto na planeti,što nema blage veze sa mozgom...

ja

pre 1 godinu

Kome je bitna pouzdanost novih automobila? Imaš garanciju pa se nadmudruj sa dilerima. Većini je bitna pouzdanost preko 10g starosti i minimum 200000km, jer to većina Evrope i vozi u proseku.

Mita

pre 1 godinu

@Badji
Da,kupuju kao treći ili četvrti auto u kući za pijac,prevoz alata,drva,a nikako kao jedini auto u kući kao ovde.Realno,za takve stvari je dobar,a da ideš sa njim i porodicom na more,to je već lutrija....

Ferari

pre 1 godinu

Da li je moguće da postoji neka lista,bilo kakva,pa da je reč o šrafu,da se Dacia bolje kotira od Poršea,Mercedesa,Tesle,Jaguara,Leksusa....da ne poveruje čovek ko sve piše po internetu....

C i n i k

pre 1 godinu

To je anketa koja nije profesionalno radjena, ljudi su kliktali na auto marke koju trenutno voze i to je to, ntreba sve uzimati zdravo za gotovo..

Dambldor

pre 1 godinu

Pozdrav ,poslovno sam u Francuskoj i dosta se krecem , nisam video gotovo ni jednu Daciju.Zanimljivo broj elektricnih automobila na ulicama je zanemarljiv.

Pele

pre 1 godinu

Vozim skodu superb 2016 i presao sam 400.000km automatik. Mislim da sam imao problem sa crevom za adblue.. Ne znam dokle moze da gura ali radi kao nov. Za mene dosta.

Badji

pre 1 godinu

Ovde se govori o ocekivanjima kupaca pojedinih marki, i ovo pokazuje koliko su niska ocekivanja kupaca Dacije. To je najvece djubre od auta koje je napravljeno, smece od jeftinog lima i jos gore plastike, neudobno i tehnicki zaostalo.
(Master Yoda, 29. januar 2023 23:38)

Ljudi jednostavno vole da bacaju pare i da kupuju đubre od auta, pogotovo ljudi po Evropi. Vrhunska logika...

Zoki

pre 1 godinu

@(komandos, 30. januar 2023 10:29
Joger ima jednu zvezdicu za bezbednost,Logan dve,a daster tri,ali kao da je to bitno.Važno da se kotrlja za pijac

Miloš Jović

pre 1 godinu

Subaru Forester 2008, dugogodišnji vlasnik... Danas ga vozio po planini Kukavici po snegu visine 15-20cm planinskim putem koji je leti običan, samo terencima prohodan makadam, Vlajna - Vranje.... Auto ide kao mećava... Šminkeri me ne interesuju...

C i n i k

pre 1 godinu

Ne uzimajte svaku belosvetsku anketu zdravo za gotovo..
Ovo su se javljali vozaci koji su dali + za auto marke koju trenutno voze, nista posebno..

Petar

pre 1 godinu

Sto se tice novog automobila ja cekam banalan deo tj poklopac goriva vec skoro 6 meseci. To mogu jos i nazvati srecom jer u ovakvoj situaciji nisam ostao bez auta.
Trenutni savet . NE KUPOVATI NOVI RENO ni DACIJU dok ne budu imali mogucnost da odrzavaju auto unutar garatnog roka u "OVLASCENIM" servisima.

Zacvo

pre 1 godinu

Ovo nije lista pouzdanosti nego lista zadovoljstva vlasnika. Velika je razlika. Neko može biti zadovaljan ako mu se auto pokvari 10 puta, a neko drugi može biti nezadovoljan i ako mu se auto pokvari jedanput.
Ovo je jamo bitna lista ali ne za pouzdanost auta već za marketinška istraživanja. Koliko je ustvari zadovoljstvo kupaca određenih brendova. To mora biti povezano i sa ozbiljnim marketinškim istraživanjem koje uključuje i psihološko isttaživanje. Na osnovu toga se targetiraju određene vrste potrošača za pojedine vrste proizvoda

1.5 Dci

pre 1 godinu

op ,op šta bi ;)

Nisam glasao , vozim Daciu i dao bih 90 ocenu.
Posle skoro tri godine vožnje, nikakva ulaganja.OK nov auto , ali znam par primera duplo skupljih koji su već imali ozbiljnih servisa u prve tri godine .
Moja zamerka Daciji je završna obrada u kabini , tj izbor štofa/tepiha kao i kvalitet plastike, ali za ovih par detalja morao bih da dam 40% više novca za drugi brend, tako da na kraju računice ni plastika nije toliko loša, ali tepih koji se linja pri usisavanju i posle tri godine .... psovao sam dizajnerku.
Inače odlična potrošnja goriva za auto od 7 sedišta.

Hiljadu mu gromova

pre 1 godinu

A mi Kvalitetne kablove isporucujemo Rumunima, jako su zadovoljni, ima i to uticaja..
(Realnost, 29. januar 2023 18:17)

Niko u Evropi nw može da parira kvalitetu proizvoda iz Srbije i Rumunije. Šala na stranu vozio sam se skoro u Dačiji Sandero 1.2 benzin. Ok lenj jer je velik a kubika malo. Zvučna izolacija odlična do nekih 100 na sat tu postaje preglasan. Sedeo sam pozadi samo od Beograda do Novog Sada i osećao sam se prilično izgužvan kad smo stigli. Sad ko to gleda kroz retko se kvari a nema ni šta dobro slažem se. Ko vozi porodicu sa onim do mora... I do Niša je mnogo. Koliko para toliko muzike uvek je bilo i biće.

Alex

pre 1 godinu

Ljudi jednostavno vole da bacaju pare i da kupuju đubre od auta, pogotovo ljudi po Evropi. Vrhunska logika...
(Badji, 30. januar 2023 08:39

Kupuju ga porodice kao drugi ili treći auto. Penzioneri koji ne prelaze više od 5-6 hiljada godišnje ili firme za radnike gde može da stane dosta alata za gradilište i slično. To su dometi ove marke, za to je i napravljena i ispunjava svoju funkciju.

Ivan

pre 1 godinu

Po meni ove liste, gde pitaju vlasnike sta misle o svojim vozilima, nemaju mnogo smisla. Za pouzdanost mnogo bolji pokazatelj je pad cene vozila. Sto je automobil nepouzdaniji brze mu pada cena. Nije to jedini faktor, ali je glavni.

Mozemo da se smejemo Daciji. Ne bih je kupio za zivota. Ipak, ako dobro napravis jednostavan automobil, on bi trebalo da je pouzdan. Izgleda da je Dacia uspela u tome.

DC

pre 1 godinu

Zivim u inostranstvu (preko 30 godina), od auta imam sportski dvosed kabrio sa sest cilindara i predjenih nepunih 70,000 km, i porodicni auto sa takodje 3000 kubika i sest cilindara, sa jos nepunih 120,000km. Kad dodjem u Srbiju, cesto vozim Sandero Stepway. Nesto se ne osecam gubitnikom, a ni pobednikom za volanom ovih gornjih. A nesto i ne uocavam u cemu je to djubre neopevano. U poredjenju sa Fiestom ili Fabiom od rent-a-car-a, razlike su u nijansama. U poredjenju sa sportskim dvosedom ili porodicnom limuzinom koja nova kosta 90,000 evra - zasto bi takvo poredjenje neko uopste pravio? Svaki auto ima svoju svrhu i namenu. Sandero Stepway odlicno obavlja ono za sta je predvidjen.

Stole

pre 1 godinu

"Mi u HonestJohn.co.uk smo ponosni na našu reputaciju pružanja poštenih i nepristrasnih saveta u okviru svih aspekata motornih vozila. Iz tog razloga anketiramo naše čitaoce svake godine, da podele s nama sve ono dobro, loše i ružno u vezi s posedovanjem automobila.“
Pošteni i neutralni? Pa Jaguar je u SAD redovno na dnu liste po kvalitetu i pouzdanosti. Ko ne veruje, neka proveri, ima sve na internetu.

T

pre 1 godinu

Pricamo o pouzdanosti ili zadovoljstvu? To nisu iste stvari. Ja sam bio jako zadovoljan mojom Dacijom od 9350e. Da sam platio 18700, ne bih bio zadovoljan dobijenim, iako je bila vise nego pouzdana.

Eric Cartman

pre 1 godinu

Sada ce strucnjaci da objasne.
Ipak smo mi najvece svetsko tržište za prodaju automobila pa normalno je da smo i najveci strucnjaci.

Mike

pre 1 godinu

Lexus je više od 10-15 god najpouzdaniji automobil na svetu...i lep i kvalitetan i pouzdan...jeste da je skup...ali vredi svaku paru!
(MomaSRB, 29. januar 2023 17:33)

Zato je meni zena dala nadimak Lexus.

Al

pre 1 godinu

Kad je već u komentarima pomenuto - da Porše "gađa" Tojotu po pouzdanosti i zadovoljstvu vlasnika, to mogu da verujem i razumem, ali Jaguar? Pa taj ne sme s njima da stane u istu rečenicu, takođe i Land Rover. Lepi automobili, LR modeli pogotovu, ali pouzdanost skaradna...

gagit

pre 1 godinu

Kakva su komedija ovi komentari! Dve reci smo naucili, "premijum" i "poluproizvod" i tako se dele vozila!? A taj premijum je Audi A3 iz 2003. god., oficijalno vozilo beogradske periferije, jer je tamo blam voziti "poluproizvode" tipa Kia, Hyundai, Tojota, bez obzira sto je to novo. Tako je i na mom parkingu ispred zgrade, sve premijum do premijuma, SUV dominiraju, a najmladji 2008. god. i kad ujutru krenu na posao, ispod svakog fleka od ulja ili antifriza. Nesretni smo mi ljudi, bas steta, a bili smo normalni dok smo vozili Zastave i Lade, nista nam nije falilo.

nananana

pre 1 godinu

Čija li si čija, prelepa Dačija...
Pored toga što se ne palim na marku auta, na opremu, dugmiće, ekrane, kvalitet plastike i slično ne bih kupio Dačiju.
Ne ispunjava ono što tražim od kola a to je motor.
Da je četvorocindrični atmosferski benzinac i da košta do 10.000 evra - može.
Ovako sa motorom od kosačice i za te pare nikada!

sigurnost nije bitna

pre 1 godinu

@Nikola
Niko ne podcenjuje šta ko vozi,samo ne želimo da nas niko pravi blesavima tvrdnjom da je Dačia najbolji auto na planeti,brend čiji svaki model ima maksimum 3 zvezdice za bezbednost,samo jedan sitan detalj.Stvarno,ja razumem marketing,ali kada se toliko preteruje,onda ne možemo da ćutimo na tolike nebuloze.
(Mile, 30. januar 2023 07:51)

o koje 3 zvezdice na ncap ti pričaš kada jogger ima samo 1

ali svaki pravi dacista će odmah da ti objasni kako su dacije zapravo nista manje bezbedne od vecine automobila.

CCCP

pre 1 godinu

Najpouzdaniji je trenutno gde neces da pokisnes, jer za skuplji nema para, pa je evropski san postala dacija logan, grdan ali si suv, a i euro 6 pa arapski jad moze do svoje tj iznajmljene supe u Berlinu, Briselu, Londonu, Parizu i autom, inace ako to poskupi, moraju da predju na zeleni vid prevoza pa ce poceti uvoz onih sto nece da zagade gradove sa co2, magaraca i kamila da se potpuno osecaju kao kod kuce

Nikola

pre 1 godinu

> lično vozim Daewoo Matiz i mogu Vam
> svima reći da je to jedan fenomenalan autić.
> (Nikola, 29. januar 2023 22:31)

Vozio sam puno auta u životu, od Fiat Una do Audi Q8 ali ubadljivo najgori auto koji sam imao nesreću da vozim rentiranog na par dana je upravo taj Matiz. Osećaj u vožnji je kao da voziš bicikl, papučice se tresu, volan kao da je od kartona, menjač kao da je napravljen od plastike za Super Zings igračke, sedišta su pravljena za kepece, klaustrofobično, imaš osećaj da će se auto prevrnuti na bok u svakoj krivini. Stresem se kada se setim tog “auta”, to je realno četvorocikl sa motorom.
(Jole, 30. januar 2023 18:39)

Ja bih rekao da je problem u tome što ti nisi vozio ni biciklo !

eto

pre 1 godinu

Logan 2006.godiste, plin/benzin, 150.000+ km, 1.6, jednom godisnje ili jednom u dve godine neki servis, do sada najozbiljniji kvar senzor radilice 1.200 dinara + ruke. Sitne popravke tipa motoric za prozor i to sto krcka plastika, sve drugo radi. Nikad me nigde nije ostavio, sto se pouzdanosti tice, za mene je pouzdan. Kakvi su ovi noviji, pojma nemam, sve je sada preskupo svakako...

Savva

pre 1 godinu

Ne slažem se. Moj GLC 300 moze da.trosi i ispod 9 litara u gradu zavisi kako ga voziš i kuda...ako kreneš u reli po ..recimo Gradić Pejtonu trošićeš i po 13 L ali ako imaš Novi Beograd, Zemun...9-11 a na otvorenom pri brzini od 100-120 - 8,5 L...Kad imaš 257 KS kud ćeš manje!??

Fan a ne Fen

pre 1 godinu

Jaguar na vrhu liste? Komšinica u garantnom roku tri puta vraćala taj model u ovlašćeni servis zbog kvara na motoru. A komšija kaže Range Rover nikada više isto dva motora zamenio u garanciji . Engleska vozila su katastrofalna. A za onoga što je pitao zašto nema Mazde to je zbog nezadovoljnih mušterija unutrašnjosti vozila sve živo otpada.

Goxy

pre 1 godinu

Koliko filozofije oko Dačije. U realnosti, to je idealan DRUGI AUTO auto za GRAD i samo grad, za ČUKANJE, davanje deci da se NAUČE NA NJEMU, i kao takvog ga treba posmatrati.

Dalje, ljudi su sve mobilniji za nikad jeftinijim avio prevozom i dugoprugaš im sve manje treba. Zaboravite na turke, to nije EU čovek to je posebna sorta mozgova.

Samo u ovom mračnom vilajetu ljudi mislie da neko kupuje auto koji mora biti i jedini i služiti za sve.

komandos

pre 1 godinu

heheh sve sami znalci.Jeste da je ovo lista zadovljstva kupaca, ali....
nemogu se porediti grenas i frogs, onaj ko kupi bmv ili audi ili bas taj glc mercedes sigurno ne prelazi 10k godisnje nego minimum 30-50 a cesto i vise. sa kilometrazom povecava se i broj odlazaka u servis. isto tako sto se tice udobnosti i buke pa ne moze auto od 15k eura da bude na istom nivou kao auto od 70k eura.
ovi sto pljuju daciu bolje da cute jl je svaka nova dacia bolja sigurno od uvezenih krseva koje voze, a jos se tripuju da im auto presao 100k km.
sto se tice motora atmosverski benzinci su lnji, tci onako lepo uskladjeni al vise za grad, dot je 1,5 dci motor jedan od najboljih dizel motora ikad proizvedenih. to je i zvanicna statistika broj otkaza po broju ugradjenih jedinica. e sad je druga prica sto se kod nas voze ti motori u renou sa 400k+ km pa dolazi do kvarova. ja licno imam hondu 1,8 benzin. mogu reci slobodno najbolji motor benzinski ikad proizveden. zao mi je samo sto je honda prestala da ga proizvodi. 310k sam presao samo redovni sevisi i komplet kvacilo 19000 din sachs kit.
i bmv je menjao cele agregate 2.0 tdi ybog fabricke greske na klizacima lanca pa je i dalje premijum. s klasa opozvaja preko 100k vozila pa je i dalje najbolji auto....
slobodno kupite daciu necte se pokajati, ali ne ocekujte da bude mercedes. inace duster konkretno je na offroad testovima ostavio mnogo skuplje iza sebe.

Hiljadu mu gromova

pre 1 godinu

A mi Kvalitetne kablove isporucujemo Rumunima, jako su zadovoljni, ima i to uticaja..
(Realnost, 29. januar 2023 18:17)

Niko u Evropi nw može da parira kvalitetu proizvoda iz Srbije i Rumunije. Šala na stranu vozio sam se skoro u Dačiji Sandero 1.2 benzin. Ok lenj jer je velik a kubika malo. Zvučna izolacija odlična do nekih 100 na sat tu postaje preglasan. Sedeo sam pozadi samo od Beograda do Novog Sada i osećao sam se prilično izgužvan kad smo stigli. Sad ko to gleda kroz retko se kvari a nema ni šta dobro slažem se. Ko vozi porodicu sa onim do mora... I do Niša je mnogo. Koliko para toliko muzike uvek je bilo i biće.

Jole

pre 1 godinu

> lično vozim Daewoo Matiz i mogu Vam
> svima reći da je to jedan fenomenalan autić.
> (Nikola, 29. januar 2023 22:31)

Vozio sam puno auta u životu, od Fiat Una do Audi Q8 ali ubadljivo najgori auto koji sam imao nesreću da vozim rentiranog na par dana je upravo taj Matiz. Osećaj u vožnji je kao da voziš bicikl, papučice se tresu, volan kao da je od kartona, menjač kao da je napravljen od plastike za Super Zings igračke, sedišta su pravljena za kepece, klaustrofobično, imaš osećaj da će se auto prevrnuti na bok u svakoj krivini. Stresem se kada se setim tog “auta”, to je realno četvorocikl sa motorom.

Nikola

pre 1 godinu

Meni je dovoljno bilo kad sam pročitao dačija i 1.5 dci ha ha ha
(pelikan, 29. januar 2023 22:46)

Nivo inteligencije ti ne dozvoljava čitanje više od dva broja, jednog specifičnog znaka i tri slova !

Nikola

pre 1 godinu

Kad je Dacia bila auto? Skoda?
Nemojte da me zezate Nemac je Nemac
Najbolja kola su u Nemackoj i tacka.
(Enriqe, 31. januar 2023 12:24)

Ma jok bre, ti si samo ograničeni uličar, Japanac i tačka !

Aleksandar

pre 1 godinu

Koliko ovde ima iskompleksiranih ljudi. Najnoviji Dačijini modeli za razliku od prethodnih koriste najnoviju reno platformu. Jeste stedilo se ali za novac koliko koštaju daju dosta. Čvrstina karoserije, menjači motori su isti kao reno. Ako i pogledate crash test jedina oblast zbog koje su loše prosli su sistemi elektronske assistencije i izbegavanja sudara. E sada neko ce reći ako se doplati može se uzeti bolje ali tu je začarani krug jer uvek ako se doplati može bolje. Za nekog kome je potreban solidan nov auto bez suvišnih dodataka odlična kupovina.

Nije žvaka za svakoga

pre 1 godinu

Ovo nista ne dokazuje, jer znam neke japance i korejance koji su se vrlo brzo pokvarili.O lepoti i da ne pricam.
(Masinac, 29. januar 2023 15:14)

Čeze brate i konja da kupiš, nije za tebe tehnologija.

dejo

pre 1 godinu

@Goran

Može pojašnjenje "osećaj gubitnika" koji se dobija vožnjom nekog auto? To jest šta se treba voziti da bi imao osećaj pobednika?

Djorke

pre 1 godinu

@
tako je. za 16-17 hiljada evra, za tu pravu sicu, ne sme da bude velikih ocekivanja. pa sta je 16-17 hiljada evra, to je bas jeftino, prosecan srbin to kroz dve plate ustedi.
(petar markovic, 29. januar 2023 18:38)

jer svaki proizvodjac automobila treba da prvo vidi kolika je plata prosečnom Milutinu iz Svračkovca, pa tek onda da formira cenu ?

Мирослав

pre 1 godinu

Sto se tice novog automobila ja cekam banalan deo tj poklopac goriva vec skoro 6 meseci. To mogu jos i nazvati srecom jer u ovakvoj situaciji nisam ostao bez auta.
Trenutni savet . NE KUPOVATI NOVI RENO ni DACIJU dok ne budu imali mogucnost da odrzavaju auto unutar garatnog roka u "OVLASCENIM" servisima.
(Petar, 29. januar 2023 21:57)

Имам исти проблем са мојом новом ТНГ Дачијом Сандеро Степвејем.Треба неки део да се мења (мислим неки МАФ или се слично назива) у гаранцији и чекам већ три месеца.И као не знају ни када ће.Чисти безобразлук.Да сам знао да су им гаранција и подршка такви никада не бих купио.

Harun el Rašid

pre 1 godinu

Master Yoda

"Ovde se govori o" socijalnoj patologiji. U zemlji u kojoj su prosečna plata i minimalac takvi kakvi su, gde je starost voznog parka verovatno petnaestak godina, a većina vozi leševe sa stvarnih trista hiljada ili možda i pola miliona kilometara, "gladne oči" ne mogu bez znaka na haubi. Kako bi drugačije mogli da potisnu osećaj da su gubitnici i da kompenzuju sopstvenu neostvarenost?

O da, psiholozi i psihijatri bi ovde imali pune ruke posla.

Igor

pre 1 godinu

Sve je to marketing i nema mnogo veze sa realnošću.Percepcija kupaca u odnosu na finansijske mogućnosti se mnogo razlikuje a samo unakrsne procene dovode do glupih zaključaka...jer skroz različito percipiraju suštinu. Najgora grupa za bilo kakav sud o bilo čemu su oni koji ne mogu da priušte ni niskobudzetni auto a premijum klasu ne mogu ni da sanjaju.Oni su pravi pobednici svih anketa.

mirasev

pre 1 godinu

Preko 90% vas koji pljujete daciju vozite polovnjaka koji ima oko 180.000km a preso boga oca. Nema luksuza, pouzdana mehanika, abs,esp,blutut komande iza volana,bord, elektro podizaci prozora(mnogo skuplji nemci ih nemaju pozadi),servo volan, klima.. od 2016 nikakav problem naravno redovno odrzavan. Dobre su na trapu od mene jedina zamerka za zvucnu izolaciju i sad ga preterase sa cenama...ali nekima je bolji pasat od 500000km

BezKompleksa

pre 1 godinu

Prvo oko zvezdica bezbednosti sad moras pored mehanicke bezbednosti da imas el. bezbednost tipa esp,radar, zastitu pesaka i slicno da bi dobio 5 zvezdica. Vecina vas vozi automobile 8,9,10 plus godina koji bi po novom nacinu bodovanja isto prosli. Koristim daciju daster 2018 kao vozilo za lov, pecanje, posao i odlazak na skijanje i planinarenje. Auto teramo otac, zena, ujak, brat, kum plus par radnika iz firme presli za sad 212 000 km nijedan veci problem nigde nas nije ostavio na putu. Vitlam ga po jastrebcu, kopaoniku, delibackoj pescari, vozio ga nasipom bolje reci testiro ga ko tudjeg od Bg do Knicana vise puta i dalje radi tera. Naravno nije udoban niti ima performanse ko bolji i vise puta skuplji modeli ali je pouzdan. Bio na odmoru pre novu godinu po Nemackoj na severu imate Dastera u izobilju teraj ljudi ne lece komplekse ko balkanci.

BavaracUsrcu

pre 1 godinu

Posto vidim da se vrljate za zvezdicama bezbednosti od 2020 su nova pravila za testiranje ni jedno vozilo bez Safety Assist sistema kao sto je automacko kocenje ili esp ne moze da dobije vise od 3 zvezdice. znaci ako vas auto pa i paket opreme nema te sisteme mex ste trojka. U srbiji gde je vecina automobila 17 godina je suludo pricati o zvezdicama. Tako ako je vas bmw,Wv, audi ili ko zna sta osim volvoa pa cak i on neko 2010-2015 godiste moze u 90% slucajeva da sanja 5 zvezdica i tri su puno sa neke pakete opreme.
Evo pa procenite vase vozili
5 star safety: Overall excellent performance in crash protection and well equipped with comprehensive and robust crash avoidance technology
4 star safety: Overall good performance in crash protection and all round; additional crash avoidance technology may be present
3 star safety: At least average occupant protection but not always equipped with the latest crash avoidance features
2 star safety: Nominal crash protection but lacking crash avoidance technology
1 star safety: Marginal crash protection and little in the way of crash avoidance technology
0 star safety: Meeting type-approval standards so can legally be sold but lacking critical modern safety technology
Some cars have dual ratings as the lower is for the vehicle with standard equipment, while the higher is for the vehicle when equipped with certain options, often in the form of a safety pack.

Brka

pre 1 godinu

Vozim Fiat 500X vec 7 godina, kupio sam ga u Italiji cim je izasao, sin mi zivi tamo pa mi je malo i on pomogao pri kupovini. Obican 1.6 atmosferac, presao sam vec 160 hiljada, 70% voznje u gradu 30% voznje na auto-putu. Promenjen set kvacila, korpa i lamela, spone, slomila mi se brava od zadnjih desnih vrata (klinac je odvalio), svecice menjane u servisu jer fabrika kaze da tako mora iako je palio savrseno i nikakvih problema nije bilo i kocnice sam promenio komplet napred i nazad. I to je to. Nekom je Fiat kanta nekome je Fiat super....ja sam se slatko navozao sa mojim kolima, i prezadovoljan sam. Lepo kaze narod- najbolji je nov auto!

9999999

pre 1 godinu

Niko ovde ne prica koji je auto najbolji nego najpouzdaniji sto znaci da se najmanje kvari, ne prica se ovde o dizajnu, voznji, udobnosti itd... mercedes, bmw, audi su sve losiji i sve vise se kvare, ocajan kvalitet, imaju samo dizajn i udobnost...

Mario

pre 1 godinu

Zivot je suvise kratak da bi se vozila Dacija.
(Vin, 30. januar 2023 01:44)

Život je suviše kratak da bi ga proveo radeći za auto. Nisam ja rob auta nego je on moj sluga. Da me sigurno preveze kuda sam odlučio otići.
A sada da bacam pare za neki koji je veći, tiši i ne znam kakav, a 80% su mi vožnje po gradu od 5-15 km, ne pada mi na pamet.
A pogotovo da kupim manji ili veći krš i onda ga popravljam do bevesti i da mi izbija pare iz džepa.
Neka hvala, nek se neko drugi pati...

sve je relativno

pre 1 godinu

Čija li si čija, prelepa Dačija...
Pored toga što se ne palim na marku auta, na opremu, dugmiće, ekrane, kvalitet plastike i slično ne bih kupio Dačiju.
Ne ispunjava ono što tražim od kola a to je motor.
Da je četvorocindrični atmosferski benzinac i da košta do 10.000 evra - može.
Ovako sa motorom od kosačice i za te pare nikada!
(nananana, 30. januar 2023 10:24)

Ček, ti si prespavao 5 godina ili se sprdaš? Koji auto uopšte postoji u Evropi za 10.000 EUR? Koji auto manjeg segmenta uopšte ima četverocilindrični motor? Jedni od retkih su Hyundai i10, Kia Picanto iz A i Hyundai i20 i Kia Rio iz B segmenta, svi sa istim motorom 1,2 od 84 ks, te i20 i Rio 1,4 sa 100 ks. Čak je i C segment jako tanak sa atmosfercima, plus ima možda 1 ili 2 ispod 20.000 EUR.

Dakra

pre 1 godinu

Sta mislis koliko bi imali zvezdica 10 i stariji modeli mercedesa, bmw, audia po novom sistemu bodovanja bezbednosti. Da te postedim muka isto ko Dacija ako ne i manja

bum tras

pre 1 godinu

logan 1,6 8v 2007 godiste, kod mene na satu je 800,000km, pri tom na taksiju i na plinu. uspeli su i naftu da mi sipaju na pumpi umesto benzina. tek sad je poceo da trosi ulje . litar na 10000km. naravno limarija je krenula da rdja, jer su napravili propust u zastiti. zvali me da srede, mrzelo me da im ostavim auto. potrosnja 10 litara plina. kostao skoro 11hiljada nov, u full opremi u to vreme. sada su neki cudni motori, a bogami i cene od oko 16,17000eura. dizaj je sada popravljen, pa lici na auto. ali sve je postalo preskupo, ne samo kola. a o kvalitetu novih vozila cu nekom drugom prilikom..