Aktuelno

Četvrtak, 10.11.2022.

15:39

Crni panter uočen u okolini Apatina, izdato saopštenje: "Opasan predator, vodite računa o sebi"

Izvor: sombor.info

Crni panter uoèen u okolini Apatina, izdato saopštenje: "Opasan predator, vodite raèuna o sebi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

194 Komentari

Sortiraj po:

Мина

pre 1 godinu

Ко зна шта су неки видели.Тако је и један Нишлија тврдио пре десетак година да је уловио лисицу, кад његов комшија каже: "Лаже, ово је куче на Павку".(Павка је комшиница чије куче је ухваћено).

Dragan

pre 1 godinu

Nema on veze sa Mađarskom. Ja sam ga video polovinom juna prošle g. Ražanj Niški region što znači da je preplivao Dunav i došao je sa juga a ne iz zoo vrta u Mađarskoj

Bubson

pre 1 godinu

Hoće li vam biti do zaj....cije i ako neko nastrada, dete neko? Bitno da ste u mitomaniji najjači, a dere vas ko stigne. Trenutno vas niko ne shvata ozbiljno, a to vam nije jasno jer ne vidite dalje od svoje foteljice.

Never Mind

pre 1 godinu

Ne razumem, obavestiti policijsku stanicu ? Svi bi trebalo da su na terenu, policija, lovci... Osigurati kraj, organizovati pretragu, naći životinju i rešiti problem. Gotovo! A posle odgovorni: vlasnik-robija, Vojvodinašume-kazna za propuste/smena rukovodstva, policija takođe. Kako se ovo dešava, ljudi, godinu dana... I mi smo kao država. U onom svetu koji mi kao ne volimo i sve je loše a zovemo ga "Zapad" i Amerika, ovako nešto traje 24 časa maksimum a ne godinu dana. Neko da strada još! Ovo se reši čas posla.
I naravno odgovorni sami podnesu ostavke.
(Mudrac, 10. novembar 2022 19:43)

Sve si lepo napisao samo jedno si zaboravio: Ovo je Srbija.

mile

pre 1 godinu

Godinu dana! Iz zatocenistva? Pa ovo je ludija da joj nema ravne. Kao da je uvesti crnog pantera najnormalnija stvar u Srbiji, uvoze se preko AliEkspresa na desetine. Pa valjda se zna od koga je pobegao? A to sto ste ga videli u okolini Apatina moze da znaci da je pobegao u Hrvatsku (oni su izvrsni plivaci) ili Madjarsku. Kad nekog bude ubio tamo pa nam ispostave racun tek ce onda biti veselo.
Nigde vest da je objavljena o begu zivotinje, pa za godinu dana je mogla pobiti silne ljude. Neozbiljna drzava.
(nikos, 10. novembar 2022 19:51)
Pobegao je iz privatnog zoo vrta u Mađarskoj,nema Srbija ništa sa tim.
(Igor, 10. novembar 2022 22:02)

Ne rusi im vlazne snove o nasoj krivici. Vidis da uzivaju u tome da popljuju sve i svasta sa prefiksom srpsko. Cuj ispostavice nam racun. Da nece mozda da nam zabrane famozni bajkoviti ulazak u EU?

mience

pre 1 godinu

Pozovite sve lovce pa ako dozvoli Karleusa da krenu da ga traže. Ako nekog ubije onda da vidimo sa Karleusom sta onda! Jadna mala maca a mora da jede oa sta ako je pojela cika Stevu dok je setio po sami sta cika Steva ima da seta po sami. Hvatajte to pravite hajku uradite nesto.

Aleks

pre 1 godinu

Leopard je majstor skrivanja, još ovaj je crne boje. Uhvatiće ga jako jako teško. Pre će neki fanatici da organizuju čeku i odstrele ga, verovatno uz pomoć night vision pomagala (koja su i zabranjena al ajde).

Trovach

pre 1 godinu

@veliki vrat...Dobro si objasnio razliku izmedju jaguara i leoparda jer ih ljudi obicno ne razlikuju. Crni primerci obe vrste se nazivaju crnim panterima, a to ne otkriva o kojoj vrsti je rec. Iako je jaguar veci i ima mnogo jaci ugriz, leopard takodje sa lakocom moze ubiti svakog coveka, pa i najjaceg.

miki

pre 1 godinu

Crni panter je prvi put viđen u 11 decembra 2021. godine u bilizini jednog gradilišta u Kiškunhalašu, gradu na jugu Mađarske.

jadni panta, traži ženku svuda po vojvodini :(

Milorad

pre 1 godinu

Uhapsiti vlasnike koji su ilegalno držali ovu životinju. Ozbiljna robija za nauk. Daj Bože da pantera uspavaju dok ga ne deportuju na bezbedno mesto.
(SS, 10. novembar 2022 15:45)

Pa valjda prvo treba da uhvate Pantera zivog pa da ga saslusaju da vide gde je bio u zatocenistvu da oda prethodnog vlasbika da znaju kome da kucaju na vrata.

Antisha

pre 1 godinu

A lovci glancaju puške i pripremaju nišane!
(Dušan, 10. novembar 2022 19:24)

Proklete kukavice. Naći će način da ubiju i ovu predivnu životinju.
(Mr Hyderabad, 10. novembar 2022 21:59)

Nadam se da ovaj macor rijesi sto vise lovaca. Predivno stvorenje

nisam ja, ja je

pre 1 godinu

Odakle u Srbiji crni panter?
(Cici, 10. novembar 2022 17:13)

Doš'o
(Brutus, 10. novembar 2022 18:24)

bio ruzicast, pa se sunc'o.

KvoDi

pre 1 godinu

Jaguaru dodeliti ženku i primićemo ga, kod nas na Goč. Neka se prilagodjavaju, love... Ni Uvac nije loše stanište. Godinu dana je živeo sa vama, niste ni znali! Je l' pojeo nekog? Nije. Prestanite da dižete hajku, pomahnitala ruljo, na tako plemenitu i predivnu životinju! Nikome nije naudila i neće!

Znalac

pre 1 godinu

On ce traziti utociste u sumastim predelima. Danju nema sanse da ga stretnete, on ce visiti na granama i tu spavati . Noci, on ce se kretati po plen. Znaci, kokoske, curke, macke, kucici mogu nastradati isto kao ovce, itd. Krave i konji ne rizikuju nista. On lovi sam (u vecim slucajevima) i ne napada veceg od sebe. Zato ljudi i vece zivotinje nema sta da se plase. Ali malu decu (manju od 12 god) obavezno drzati na oku kad padne mrak!

gregor

pre 1 godinu

Očigledno mlado momče nemaš pojma da je Apatin poznat po divljači i lovištima.Ima divljači koliko hoćeš i nema prirodnog neprijatelja,tako da je ovoj velikoj mački idealno mesto za život.
(Igor, 10. novembar 2022 22:00)
@ pa da je pojeo divljač, valjda bi ostavio dugmad

Sumljivi licimur

pre 1 godinu

Pretpostavlja se da je stigao iz Madjarske, jos prosle godine. Dobro se prilagodio ovim klimatskim uslovima i do sada je uspesno izbegavao lovce i ljude generalno.
(Marko, 10. novembar 2022 18:58)

Čime se hranio? Meni nestaje šargarepa i kupus iz bašte... Da nije vegan?
(Miloš, 10. novembar 2022 21:01)

Tu prolazi migranstka ruta, pa ti sad sam zaključi...

Pusim Sobranie po svadbama

pre 1 godinu

video panter da smo ekonomski tigar... videli kubamci, sri lanchani, uskoro ce i zirafe, slonovi, nosorozi...

zoo

pre 1 godinu

crni panter je pleonazam. panter je uvek crn.
(pera, 10. novembar 2022 15:48)
Pa i ne bas. Leopard, jagua, lav svi pripadaju porodici Pantera, a crni panter je mutacija leoparda ili jaguara.

kole

pre 1 godinu

Obzirom da se stetocinska i invazivna ljudska vrsta priblizava broju od 8 milijardi, a da su ove velicanstvene zivotinje u opasnosti od izumiranja, ja uvek navijam da ih ljudi ne pronadju jer im se tada zna sudbina. Covek ubija sve cega se plasi, a zivotinje se klone i sakrivaju od coveka koga se plase.

Veliki brat

pre 1 godinu

Panter bas i nije opasan po ljude i ima vise nego hiljade primera da ih ljudi cuvaju kao kucne ljubimce, nznm odakle panter u Apatinu ali se nadam da zivotinju nece niko ubiti..
(C i n i k, 10. novembar 2022 22:06)

Zavisi, eno pun Youtube snimaka šta se dešava kad leopard upadne u neko selo ili manji gradić u Indiji, oni pokušavaju nekako da ga oteraju usmeravajući ga ka ulicama koje vode izvan naselja, ali on u strahu koga dokači pri toj bežaniji noktima, taj dobije 20-ak kopči.


Inače, u ovoj vesti nije navedeno da li je u pitanju crni jaguar ili crni leopard, što može biti važno, jer jaguar ima i do 2 puta veću masu (odrasle jedinke jaguara mogu biti 60% veće mase, ali mlade jedinke jaguara su oko 2 puta veće mase od mladih jedinki leoparda). Takođe, jaguar, imajući u vidu da živi u Centralnoj i Južnoj Americi, odličan je plivač, dok leopard ima naviku da se sa ulovljenim plenom penje na drveće, što je posledica prisustva većih predatora (npr. lavova) tokom evolucije.

jsx

pre 1 godinu

A sto niko ne kritikuje Madjarsku? Deluje bas neozbiljno da godinu dana ne mogu da nadju macku i onda samo kazu susedima da je mozda kod njih. Oni kao nisu banana drzava?

C i n i k

pre 1 godinu

Panter bas i nije opasan po ljude i ima vise nego hiljade primera da ih ljudi cuvaju kao kucne ljubimce, nznm odakle panter u Apatinu ali se nadam da zivotinju nece niko ubiti..

Igor

pre 1 godinu

Pretpostavlja se da je stigao iz Madjarske, jos prosle godine. Dobro se prilagodio ovim klimatskim uslovima i do sada je uspesno izbegavao lovce i ljude generalno.
(Marko, 10. novembar 2022 18:58)

Čime se hranio? Meni nestaje šargarepa i kupus iz bašte... Da nije vegan?
(Miloš, 10. novembar 2022 21:01)
Očigledno mlado momče nemaš pojma da je Apatin poznat po divljači i lovištima.Ima divljači koliko hoćeš i nema prirodnog neprijatelja,tako da je ovoj velikoj mački idealno mesto za život.

Hamsterdam

pre 1 godinu

Kako se odbraniti od migranata?
Madjarska: pustis pantera na godinu dana da baza oko granice sa Srbijom, sa sve obavestenjem da je panter na slobodi.

Igor

pre 1 godinu

Podnaslov bi trebalo da izgleda ovako:
'Javnom preduzeću Vojvodinašume je trebalo godinu dana da objavi upozorenje da se u okolini Apatina slobodno kreće opasan predator, crni panter, koji je, pobegao iz zatočeništva.'
(DC, 10. novembar 2022 19:38)
Pojavio se pra par dana kod nas,kakve sve komentare ovde čitam.Niste ljudi upućeni,pobegao je iz privatnog zoo vrta u Mađarskoj u decembru prošle godine.

kolega

pre 1 godinu

Leopard se boji ljudi i izbegava ih. Nisu mu ljudi hrana, Vojvodina je puna poljskih sisara i domacih zivotinja. Napasce coveka ako je ugrozen, naravno. Meni je neverovatna informacija da ozbiljan i opasan predator godinu dana luta Vojvodinom i da niko ne objavljuje nista...

Max

pre 1 godinu

@ nikos
Jedina veza Srbije sa panterom je cinjenica da je on( ona) vidjen u okolici Apatina i Sonte. Taj panter je prije godinu dana pobjegao iz zatocenistva u Madjarskoj. Ni njihova policija ni vojska ga nisu uspjeli uhvatiti. Zadnji pronadjeni tragovi sau bili oko zicane ograde na granici. Madjari su obavjestili Srbiju da postoji mogucnost da je odbjegli panter presao u Srbiju.

Igor

pre 1 godinu

Godinu dana! Iz zatocenistva? Pa ovo je ludija da joj nema ravne. Kao da je uvesti crnog pantera najnormalnija stvar u Srbiji, uvoze se preko AliEkspresa na desetine. Pa valjda se zna od koga je pobegao? A to sto ste ga videli u okolini Apatina moze da znaci da je pobegao u Hrvatsku (oni su izvrsni plivaci) ili Madjarsku. Kad nekog bude ubio tamo pa nam ispostave racun tek ce onda biti veselo.
Nigde vest da je objavljena o begu zivotinje, pa za godinu dana je mogla pobiti silne ljude. Neozbiljna drzava.
(nikos, 10. novembar 2022 19:51)
Pobegao je iz privatnog zoo vrta u Mađarskoj,nema Srbija ništa sa tim.

Torta

pre 1 godinu

crni panter je pleonazam. panter je uvek crn.
(pera, 10. novembar 2022 15:48)

Nije tacno. Crni jaguar i crni leopard u nedostatku necega imaju pretezno crnu boju pa se nazivaju Crni panter. Panter nije vrsta zivotinje nego rod. Tu ti izmedju ostalog pripadaju lavovi i tigrovi, porodica Pantera.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

A lovci glancaju puške i pripremaju nišane!
(Dušan, 10. novembar 2022 19:24)

Proklete kukavice. Naći će način da ubiju i ovu predivnu životinju.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

(nikos, 10. novembar 2022 19:51)

Teško da je leopard odlučio tek tako da prepliva reku. Oni uglavnom izbegavaju vodu. Da je jaguar u pitanju, da, apsolutno polu vodozemci. Ali leopard, ne baš.

wer

pre 1 godinu

bila bi totalna pravda
da neka napaljena lokalna lovacka budaletina uzme pusku
i zavrsi na njegovom meniju,
malo da se obrnu uloge, cisto za promenu :)

wlado

pre 1 godinu

prosle godine sam vozio sumom bicikl sa drugarom i naisli smo na tragove u pesku ogromne. To nisu tragovi nikakvog psa, otisak kandzi je bio zariven bukvalno 2-3 cm u dubinu, iz sale sam prokomentarisao ovo su tragovi neke ogromne macke, kasnije za 2 dana su javili i slikali tog istog pantera u madjarskoj, evo ga sada u Apatinu, pored toga sto je graciozna zivotinja, vrlo je neozbiljno od vlasti obe drzave da nisu u stanju da ulove pantera vec vise od godinu dana.

Mudrac

pre 1 godinu

Ne razumem, obavestiti policijsku stanicu ? Svi bi trebalo da su na terenu, policija, lovci... Osigurati kraj, organizovati pretragu, naći životinju i rešiti problem. Gotovo! A posle odgovorni: vlasnik-robija, Vojvodinašume-kazna za propuste/smena rukovodstva, policija takođe. Kako se ovo dešava, ljudi, godinu dana... I mi smo kao država. U onom svetu koji mi kao ne volimo i sve je loše a zovemo ga "Zapad" i Amerika, ovako nešto traje 24 časa maksimum a ne godinu dana. Neko da strada još! Ovo se reši čas posla.
I naravno odgovorni sami podnesu ostavke.

nikos

pre 1 godinu

Godinu dana! Iz zatocenistva? Pa ovo je ludija da joj nema ravne. Kao da je uvesti crnog pantera najnormalnija stvar u Srbiji, uvoze se preko AliEkspresa na desetine. Pa valjda se zna od koga je pobegao? A to sto ste ga videli u okolini Apatina moze da znaci da je pobegao u Hrvatsku (oni su izvrsni plivaci) ili Madjarsku. Kad nekog bude ubio tamo pa nam ispostave racun tek ce onda biti veselo.
Nigde vest da je objavljena o begu zivotinje, pa za godinu dana je mogla pobiti silne ljude. Neozbiljna drzava.

pilipenda

pre 1 godinu

Stručnjaci, biolozi, da izađu na teren, pronađu i uspavaju životinju.
Transportovati je u njeno prirodno stanište.
Obeležavaju medvede po Tari, mogu i ovu veliku mačku.

Ljudi koji žive u tom kraju da se pripaze, da neko ne nastrada bezveze.

Strah me samo napaljenih amatera da ne organizuju neku sumanutu, divljačku linč hajku. Ono sa bakljama, pucanjem i urlanjem.
To nikad ne završi dobro...

DC

pre 1 godinu

Podnaslov bi trebalo da izgleda ovako:
'Javnom preduzeću Vojvodinašume je trebalo godinu dana da objavi upozorenje da se u okolini Apatina slobodno kreće opasan predator, crni panter, koji je, pobegao iz zatočeništva.'

Apatinac

pre 1 godinu

Ne dirajte pantera. Vecu opasnost predstavljaju naoruzani migranti a pantera neka se plase lovokradice, ribokradice i lopovi koji seku tudje sume.

wronghouse

pre 1 godinu

Tek ćemo videti šta su bolesni umovi spremni da nam učine. Pustili medvede, pantere, zmije, paukove, škorpije,...tamo gde ih nikad nije bilo ili su iz bezbednosnih razloga istrebljeni. O psećim hordama na ulicama neću ni da pričam. Nije Tito bio blesav, demokratija nije za nas!
(Gluperda, 10. novembar 2022 16:53)

To je presmešno za ono što smo pustili u skupštinu.

zok1

pre 1 godinu

Pa nadji ga, mangupe. Kako si opasan preko komentara, a uzivo si manji od makovog zrna.
(Sasa, 10. novembar 2022 17:17) Čemu služe lovačka udruženja, organizuje se hajka. Ako nema dovoljno lovaca u Srbiji, pozovu se stranci. Mnogi bi platili da dobiju priliku da ulove crnog pantera.

30ka

pre 1 godinu

Ja navijam za pantera!
(Pera zdera, 10. novembar 2022 17:32)
Za sta navijas?Da naleti na nekog coveka,ili neko dete.Pa da ga rastrgne.Sto ne nabasa na tebe,da vam se smanji broj.

matori

pre 1 godinu

pravo je čudo da je snimljen po danu, a po noći ga ne možeš videti sem ako si baš baš blizu, a tada nije sigurno da ćeš preneti vest :)
šalim se malo.... u Mađarskoj je sniman nadzornim kamerama sa kuća i niko ga posle ne nađe... čudno. inače, iz Mađarske su prvo u taj kraj došli šakali.
pošto je bio u zoološkom vrtu, moguće je da ne beži od ljudi, a mačka je mačka i uloviće već nešto. u tom kraju baš ima hrane za njega ( nju), ali ga ipak treba smestiti negde gde će svi biti sigurni .

Goran

pre 1 godinu

Bez ubijanja molim!!!!Sve se moze srediti dronovima.Omamiti ga i prebaciti u neki sigurniji Zoo.
(Zoc, 10. novembar 2022 17:33)

Da im ti nisi rekao, stvarno ne bi znali sta treba da rade. Tebe prebaciti u zoloski vrt a pantera vratiti u Aziju gde mu je i mesto.

zarko

pre 1 godinu

crni panter je pleonazam. panter je uvek crn.
(pera, 10. novembar 2022 15:48)

Netacno Pero. Crni panter je zapravo "melanisticna" varijanta zivotinje kojoj zbog genetskih mutacija nedostaju drugi pigmenti pa crna izdominira; i to ne jedne vrste zivotinja (posto Panter nije vrsta zivotinje, nego ROD zivotinja Panthera kojoj pripadaju leopardi, jaguari, tigrovi, lavovi, kao i snezni leopard od skora). Od svih tih zivotinja, melanisticni mogu da budu samo leopardi i jaguari, tako da kada se pojavi "crni panter", u stvari se misli na jednu od ove dve zivotinje.

Marko

pre 1 godinu

Pretpostavlja se da je stigao iz Madjarske, jos prosle godine. Dobro se prilagodio ovim klimatskim uslovima i do sada je uspesno izbegavao lovce i ljude generalno.

ls

pre 1 godinu

Uhapsiti vlasnike koji su ilegalno držali ovu životinju. Ozbiljna robija za nauk. Daj Bože da pantera uspavaju dok ga ne deportuju na bezbedno mesto.
(SS, 10. novembar 2022 15:45)

Madjarima je pobegao pre godinu dana, nije ga niko u Srbiji drzao.

Goran

pre 1 godinu

Iz "zatočeništva"!!!!!
Pa jer smo svi poludeli!!!!
Godinu dana niko i ništa da uradi po tom pitanju!
Čeka se da neko nastrada, pa da se reaguje.
Pod hitno naći životinju uspavati je i predati prirodi, tamo gde joj je i mesto, zna se gde živi i koji je njen životni prostor, tamo je i odveeti, i lišiti ljude straha, a nju neizvesnosti i lutanja!
(Aragorn, 10. novembar 2022 15:54)

Najpre, uljudi se i ne deri se! Drugo, mnogo bitnije, ne razlikujes reci jer i je li. Veruj mi, 98 posto stanovnika Srbije zna napisati bolji komentar od tebe.

HanSolo

pre 1 godinu

Iz "zatočeništva"!!!!!
Pa jer smo svi poludeli!!!!
Godinu dana niko i ništa da uradi po tom pitanju!
Čeka se da neko nastrada, pa da se reaguje.
Pod hitno naći životinju uspavati je i predati prirodi, tamo gde joj je i mesto, zna se gde živi i koji je njen životni prostor, tamo je i odveeti, i lišiti ljude straha, a nju neizvesnosti i lutanja!
(Aragorn, 10. novembar 2022 15:54)

Pa nadji ga, mangupe. Kako si opasan preko komentara, a uzivo si manji od makovog zrna.
(Sasa, 10. novembar 2022 17:17)

Čovek ništa loše nije napisao! Zašto ga napadaš!? Napisao sve na svom mestu. I zašto bi on njega lovio? Ima ljudi lovci i ovde koji znaju šta rade, i baš tako se i radi! Uspava se i gotova stvar..
Samo što ti tako "pametan i brabar" nisi razumeo najosnovnije.. Kakav smo mi narod.. Jadnici..

Liberty

pre 1 godinu

Godinu dana Panter vreba a nijedna objava, obaveštenje, upozorenje nadležnih?
Pa sad kad je viđen onda kao e čuvajte se Panter je na slobodi...

Majko mila gde ja živim!

Lazni Brkajlo

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da mu puste i jednu zenku pa da onda ponosno postanemo jedina zemlja u Evropi koja u divljini ima crne pantere. Bio bi to svojevrsni turisticki potencijal. Cuvari bi mogli da mu ostavljaju hranu ili lovinu, takodje bi naucnici mogli da posmatraju prilagodjavanje crnog pantera na kontinetalne klimatske uslove itd. Naravno jedinke bi trebalo obeleziti i pratiti njihovo kretanje. Odlican potencijal za istrazivacke radove i promociju Srbije. Nadam se da ga nece samo odstreliti, vec iskoristiti potencijalnu situaciju na pametniji nacin. Ako je uspeo da prezivi vise od godinu dana u divljini, znaci da moze da se integrise u nase uslove.
(Lemurian, 10. novembar 2022 16:57)

U Srbiju se dolazi jer se za dz a dobro krka i pije, a i devojke su lake. Evropski Tajland. Ko ce tebra da dodje zbog pantera, leba ti?

RUS

pre 1 godinu

Imate na jutjubu neki ludi Rusi cuvaju crnog pantera i dobermana kao ljubimce, setaju se i igraju po prirodi, valjaju i maze po kuci... poprilicno neverovatno. Znaci crni panter moze da se pripitomi samo sto je dovoljan delic sekunde da se probudi ono divlje u ovoj opasnoj zivotinji... ni doberman ne pomaze.

Šećer

pre 1 godinu

Uhapsiti vlasnike koji su ilegalno držali ovu životinju. Ozbiljna robija za nauk. Daj Bože da pantera uspavaju dok ga ne deportuju na bezbedno mesto.
(SS, 10. novembar 2022 15:45)

Slažemo se, četrdeset godina odma!

Misko

pre 1 godinu

Nadam se da nekim seljacinama nece pasti na pamet da se organizuju da ga odstrele. Prelepa zivotinja i bilo bi super da ih ima u divljini ovde.

XXL

pre 1 godinu

Da to nije možda u najavi u mom gradu na Dunavu da će se otvoriti nova linija piva "Crni panter" ili samo "Panter"... naravno pored piva sa rogovima ...

Milan

pre 1 godinu

I zove se Mjaučilo. Bez šale, na žalost, jadna životinja se izgleda muči još od pre bar godinu dana i naravno u stalnoj je opasnosti da je ubiju. Bilo bi dobro da može da bude spasena.

Sasa

pre 1 godinu

Iz "zatočeništva"!!!!!
Pa jer smo svi poludeli!!!!
Godinu dana niko i ništa da uradi po tom pitanju!
Čeka se da neko nastrada, pa da se reaguje.
Pod hitno naći životinju uspavati je i predati prirodi, tamo gde joj je i mesto, zna se gde živi i koji je njen životni prostor, tamo je i odveeti, i lišiti ljude straha, a nju neizvesnosti i lutanja!
(Aragorn, 10. novembar 2022 15:54)

Pa nadji ga, mangupe. Kako si opasan preko komentara, a uzivo si manji od makovog zrna.

Milan

pre 1 godinu

I zove se Mjaučilo. Bez šale, na žalost, jadna životinja se izgleda muči još od pre bar godinu dana i naravno u stalnoj je opasnosti da je ubiju. Bilo bi dobro da može da bude spasena.

Mbongo

pre 1 godinu

Britanci bi poludeli za ovakvom vescu ! Oni jos od 60tih imaju tkzv fenomen Big Cats - gde se ( uglavnom ) u ruralnim delovima ostrva slikaju ili snime misteriozne velike macke. Dosta svedocanstava, poprilican broj snimaka - decenijama unazad, uhvaceno nekoliko primeraka i nesto upucano. Gotovo sve odbegle ili pustene egzoticne zivotinje.
Po ludoj teoriji - to su su i naslednici zivotinja iz doba borbi gladijatora :)
Vojvodino, Srbijo - uzivaj u Trenutku :D
PS Pre par godina u Hrvatskoj je bila opsta pomama za odbeglim ljubimcom - Serval ili Karakal, uglavnom neka cica-maca u odnosu na ovo.

Komša

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da mu puste i jednu zenku pa da onda ponosno postanemo jedina zemlja u Evropi koja u divljini ima crne pantere. Bio bi to svojevrsni turisticki potencijal. Cuvari bi mogli da mu ostavljaju hranu ili lovinu, takodje bi naucnici mogli da posmatraju prilagodjavanje crnog pantera na kontinetalne klimatske uslove itd.
(Lemurian, 10. novembar 2022 16:57) 

Prilagodio bi se odmah.
Pevao bi - Kakvu ženu imam,bolje da je nemam...

I ovako ga zovu Toma...

Katarina

pre 1 godinu

Taj crni macan je cudo...
Godinu dana je izbegao sve potrage i preziveo. Slazem se sa kolegom komentatorom nize, da bi mu trebalo pustiti i zenku. Crni panteri u Vojvodini...
To bi bila atrakcija bas bas...
Samo ih pratiti i drzati site i ne bi bilo nikakvih problema sa njima...

Djordje

pre 1 godinu

Kome je uopste dozvoljeno da drzi zver u zatocenistvu, pa ne moze to da se ne zna i ko sada da izadje dalje od kuce dok je ne uhvatite ako je uhvatite uopste, uhapsiti i ispitati tog psihopatu kome je pobegao taj predator da nije slucajno i copor Lavova pustio u sumu, jel ste vi svesni sta je gladan Leopard odnosno crni Panter, daj boze da nastradaju samo neke zivotinje u okolini.

Djed

pre 1 godinu

Pobegao Kevin a??! Salu na stranu, nadam se da niko nece biti povredjen, ali koliko brutalno lepa zivotinja, nadam se ni da nju nece povrediti !

Mikula Ostojic

pre 1 godinu

Kako da ne ,terorise ljude ..i stoku..pored toliko divljaci u gornjem Podunavlju bas mu trebaju ljudi... Ko zna od kada je tu..ima sta da lovi da jede... Mi ljudi smo teroristi... Strasno

Стела

pre 1 godinu

Дај Боже да се ухвати жив и здрав и да не налети ни на једног човека да га растргне :(

Lemurian

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da mu puste i jednu zenku pa da onda ponosno postanemo jedina zemlja u Evropi koja u divljini ima crne pantere. Bio bi to svojevrsni turisticki potencijal. Cuvari bi mogli da mu ostavljaju hranu ili lovinu, takodje bi naucnici mogli da posmatraju prilagodjavanje crnog pantera na kontinetalne klimatske uslove itd. Naravno jedinke bi trebalo obeleziti i pratiti njihovo kretanje. Odlican potencijal za istrazivacke radove i promociju Srbije. Nadam se da ga nece samo odstreliti, vec iskoristiti potencijalnu situaciju na pametniji nacin. Ako je uspeo da prezivi vise od godinu dana u divljini, znaci da moze da se integrise u nase uslove.

Gronko

pre 1 godinu

Leopard je opasan,jer se lako adaptira na svaku okolinu,cak ne preza ni od ulaska u gradove kada ga glad natera.
Nadam se da postoje udruzenja koja ce zivotinju uspavati i transportovati na sigurno,a ne lovci da glancaju puske i krenu u hajku.

Gluperda

pre 1 godinu

Tek ćemo videti šta su bolesni umovi spremni da nam učine. Pustili medvede, pantere, zmije, paukove, škorpije,...tamo gde ih nikad nije bilo ili su iz bezbednosnih razloga istrebljeni. O psećim hordama na ulicama neću ni da pričam. Nije Tito bio blesav, demokratija nije za nas!

SS

pre 1 godinu

Uhapsiti vlasnike koji su ilegalno držali ovu životinju. Ozbiljna robija za nauk. Daj Bože da pantera uspavaju dok ga ne deportuju na bezbedno mesto.

Aragorn

pre 1 godinu

Iz "zatočeništva"!!!!!
Pa jer smo svi poludeli!!!!
Godinu dana niko i ništa da uradi po tom pitanju!
Čeka se da neko nastrada, pa da se reaguje.
Pod hitno naći životinju uspavati je i predati prirodi, tamo gde joj je i mesto, zna se gde živi i koji je njen životni prostor, tamo je i odveeti, i lišiti ljude straha, a nju neizvesnosti i lutanja!

Djed

pre 1 godinu

Pobegao Kevin a??! Salu na stranu, nadam se da niko nece biti povredjen, ali koliko brutalno lepa zivotinja, nadam se ni da nju nece povrediti !

wronghouse

pre 1 godinu

Tek ćemo videti šta su bolesni umovi spremni da nam učine. Pustili medvede, pantere, zmije, paukove, škorpije,...tamo gde ih nikad nije bilo ili su iz bezbednosnih razloga istrebljeni. O psećim hordama na ulicama neću ni da pričam. Nije Tito bio blesav, demokratija nije za nas!
(Gluperda, 10. novembar 2022 16:53)

To je presmešno za ono što smo pustili u skupštinu.

SS

pre 1 godinu

Uhapsiti vlasnike koji su ilegalno držali ovu životinju. Ozbiljna robija za nauk. Daj Bože da pantera uspavaju dok ga ne deportuju na bezbedno mesto.

DC

pre 1 godinu

Podnaslov bi trebalo da izgleda ovako:
'Javnom preduzeću Vojvodinašume je trebalo godinu dana da objavi upozorenje da se u okolini Apatina slobodno kreće opasan predator, crni panter, koji je, pobegao iz zatočeništva.'

zarko

pre 1 godinu

crni panter je pleonazam. panter je uvek crn.
(pera, 10. novembar 2022 15:48)

Netacno Pero. Crni panter je zapravo "melanisticna" varijanta zivotinje kojoj zbog genetskih mutacija nedostaju drugi pigmenti pa crna izdominira; i to ne jedne vrste zivotinja (posto Panter nije vrsta zivotinje, nego ROD zivotinja Panthera kojoj pripadaju leopardi, jaguari, tigrovi, lavovi, kao i snezni leopard od skora). Od svih tih zivotinja, melanisticni mogu da budu samo leopardi i jaguari, tako da kada se pojavi "crni panter", u stvari se misli na jednu od ove dve zivotinje.

Lemurian

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da mu puste i jednu zenku pa da onda ponosno postanemo jedina zemlja u Evropi koja u divljini ima crne pantere. Bio bi to svojevrsni turisticki potencijal. Cuvari bi mogli da mu ostavljaju hranu ili lovinu, takodje bi naucnici mogli da posmatraju prilagodjavanje crnog pantera na kontinetalne klimatske uslove itd. Naravno jedinke bi trebalo obeleziti i pratiti njihovo kretanje. Odlican potencijal za istrazivacke radove i promociju Srbije. Nadam se da ga nece samo odstreliti, vec iskoristiti potencijalnu situaciju na pametniji nacin. Ako je uspeo da prezivi vise od godinu dana u divljini, znaci da moze da se integrise u nase uslove.

Aragorn

pre 1 godinu

Iz "zatočeništva"!!!!!
Pa jer smo svi poludeli!!!!
Godinu dana niko i ništa da uradi po tom pitanju!
Čeka se da neko nastrada, pa da se reaguje.
Pod hitno naći životinju uspavati je i predati prirodi, tamo gde joj je i mesto, zna se gde živi i koji je njen životni prostor, tamo je i odveeti, i lišiti ljude straha, a nju neizvesnosti i lutanja!

Lazni Brkajlo

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da mu puste i jednu zenku pa da onda ponosno postanemo jedina zemlja u Evropi koja u divljini ima crne pantere. Bio bi to svojevrsni turisticki potencijal. Cuvari bi mogli da mu ostavljaju hranu ili lovinu, takodje bi naucnici mogli da posmatraju prilagodjavanje crnog pantera na kontinetalne klimatske uslove itd. Naravno jedinke bi trebalo obeleziti i pratiti njihovo kretanje. Odlican potencijal za istrazivacke radove i promociju Srbije. Nadam se da ga nece samo odstreliti, vec iskoristiti potencijalnu situaciju na pametniji nacin. Ako je uspeo da prezivi vise od godinu dana u divljini, znaci da moze da se integrise u nase uslove.
(Lemurian, 10. novembar 2022 16:57)

U Srbiju se dolazi jer se za dz a dobro krka i pije, a i devojke su lake. Evropski Tajland. Ko ce tebra da dodje zbog pantera, leba ti?

Apatinac

pre 1 godinu

Ne dirajte pantera. Vecu opasnost predstavljaju naoruzani migranti a pantera neka se plase lovokradice, ribokradice i lopovi koji seku tudje sume.

wlado

pre 1 godinu

prosle godine sam vozio sumom bicikl sa drugarom i naisli smo na tragove u pesku ogromne. To nisu tragovi nikakvog psa, otisak kandzi je bio zariven bukvalno 2-3 cm u dubinu, iz sale sam prokomentarisao ovo su tragovi neke ogromne macke, kasnije za 2 dana su javili i slikali tog istog pantera u madjarskoj, evo ga sada u Apatinu, pored toga sto je graciozna zivotinja, vrlo je neozbiljno od vlasti obe drzave da nisu u stanju da ulove pantera vec vise od godinu dana.

Стела

pre 1 godinu

Дај Боже да се ухвати жив и здрав и да не налети ни на једног човека да га растргне :(

Hamsterdam

pre 1 godinu

Kako se odbraniti od migranata?
Madjarska: pustis pantera na godinu dana da baza oko granice sa Srbijom, sa sve obavestenjem da je panter na slobodi.

kolega

pre 1 godinu

Leopard se boji ljudi i izbegava ih. Nisu mu ljudi hrana, Vojvodina je puna poljskih sisara i domacih zivotinja. Napasce coveka ako je ugrozen, naravno. Meni je neverovatna informacija da ozbiljan i opasan predator godinu dana luta Vojvodinom i da niko ne objavljuje nista...

Veliki brat

pre 1 godinu

Panter bas i nije opasan po ljude i ima vise nego hiljade primera da ih ljudi cuvaju kao kucne ljubimce, nznm odakle panter u Apatinu ali se nadam da zivotinju nece niko ubiti..
(C i n i k, 10. novembar 2022 22:06)

Zavisi, eno pun Youtube snimaka šta se dešava kad leopard upadne u neko selo ili manji gradić u Indiji, oni pokušavaju nekako da ga oteraju usmeravajući ga ka ulicama koje vode izvan naselja, ali on u strahu koga dokači pri toj bežaniji noktima, taj dobije 20-ak kopči.


Inače, u ovoj vesti nije navedeno da li je u pitanju crni jaguar ili crni leopard, što može biti važno, jer jaguar ima i do 2 puta veću masu (odrasle jedinke jaguara mogu biti 60% veće mase, ali mlade jedinke jaguara su oko 2 puta veće mase od mladih jedinki leoparda). Takođe, jaguar, imajući u vidu da živi u Centralnoj i Južnoj Americi, odličan je plivač, dok leopard ima naviku da se sa ulovljenim plenom penje na drveće, što je posledica prisustva većih predatora (npr. lavova) tokom evolucije.

pilipenda

pre 1 godinu

Stručnjaci, biolozi, da izađu na teren, pronađu i uspavaju životinju.
Transportovati je u njeno prirodno stanište.
Obeležavaju medvede po Tari, mogu i ovu veliku mačku.

Ljudi koji žive u tom kraju da se pripaze, da neko ne nastrada bezveze.

Strah me samo napaljenih amatera da ne organizuju neku sumanutu, divljačku linč hajku. Ono sa bakljama, pucanjem i urlanjem.
To nikad ne završi dobro...

ls

pre 1 godinu

Uhapsiti vlasnike koji su ilegalno držali ovu životinju. Ozbiljna robija za nauk. Daj Bože da pantera uspavaju dok ga ne deportuju na bezbedno mesto.
(SS, 10. novembar 2022 15:45)

Madjarima je pobegao pre godinu dana, nije ga niko u Srbiji drzao.

Gronko

pre 1 godinu

Leopard je opasan,jer se lako adaptira na svaku okolinu,cak ne preza ni od ulaska u gradove kada ga glad natera.
Nadam se da postoje udruzenja koja ce zivotinju uspavati i transportovati na sigurno,a ne lovci da glancaju puske i krenu u hajku.

Marko

pre 1 godinu

Pretpostavlja se da je stigao iz Madjarske, jos prosle godine. Dobro se prilagodio ovim klimatskim uslovima i do sada je uspesno izbegavao lovce i ljude generalno.

Igor

pre 1 godinu

Pretpostavlja se da je stigao iz Madjarske, jos prosle godine. Dobro se prilagodio ovim klimatskim uslovima i do sada je uspesno izbegavao lovce i ljude generalno.
(Marko, 10. novembar 2022 18:58)

Čime se hranio? Meni nestaje šargarepa i kupus iz bašte... Da nije vegan?
(Miloš, 10. novembar 2022 21:01)
Očigledno mlado momče nemaš pojma da je Apatin poznat po divljači i lovištima.Ima divljači koliko hoćeš i nema prirodnog neprijatelja,tako da je ovoj velikoj mački idealno mesto za život.

Goran

pre 1 godinu

Iz "zatočeništva"!!!!!
Pa jer smo svi poludeli!!!!
Godinu dana niko i ništa da uradi po tom pitanju!
Čeka se da neko nastrada, pa da se reaguje.
Pod hitno naći životinju uspavati je i predati prirodi, tamo gde joj je i mesto, zna se gde živi i koji je njen životni prostor, tamo je i odveeti, i lišiti ljude straha, a nju neizvesnosti i lutanja!
(Aragorn, 10. novembar 2022 15:54)

Najpre, uljudi se i ne deri se! Drugo, mnogo bitnije, ne razlikujes reci jer i je li. Veruj mi, 98 posto stanovnika Srbije zna napisati bolji komentar od tebe.

Igor

pre 1 godinu

Podnaslov bi trebalo da izgleda ovako:
'Javnom preduzeću Vojvodinašume je trebalo godinu dana da objavi upozorenje da se u okolini Apatina slobodno kreće opasan predator, crni panter, koji je, pobegao iz zatočeništva.'
(DC, 10. novembar 2022 19:38)
Pojavio se pra par dana kod nas,kakve sve komentare ovde čitam.Niste ljudi upućeni,pobegao je iz privatnog zoo vrta u Mađarskoj u decembru prošle godine.

Igor

pre 1 godinu

Godinu dana! Iz zatocenistva? Pa ovo je ludija da joj nema ravne. Kao da je uvesti crnog pantera najnormalnija stvar u Srbiji, uvoze se preko AliEkspresa na desetine. Pa valjda se zna od koga je pobegao? A to sto ste ga videli u okolini Apatina moze da znaci da je pobegao u Hrvatsku (oni su izvrsni plivaci) ili Madjarsku. Kad nekog bude ubio tamo pa nam ispostave racun tek ce onda biti veselo.
Nigde vest da je objavljena o begu zivotinje, pa za godinu dana je mogla pobiti silne ljude. Neozbiljna drzava.
(nikos, 10. novembar 2022 19:51)
Pobegao je iz privatnog zoo vrta u Mađarskoj,nema Srbija ništa sa tim.

Mikula Ostojic

pre 1 godinu

Kako da ne ,terorise ljude ..i stoku..pored toliko divljaci u gornjem Podunavlju bas mu trebaju ljudi... Ko zna od kada je tu..ima sta da lovi da jede... Mi ljudi smo teroristi... Strasno

HanSolo

pre 1 godinu

Iz "zatočeništva"!!!!!
Pa jer smo svi poludeli!!!!
Godinu dana niko i ništa da uradi po tom pitanju!
Čeka se da neko nastrada, pa da se reaguje.
Pod hitno naći životinju uspavati je i predati prirodi, tamo gde joj je i mesto, zna se gde živi i koji je njen životni prostor, tamo je i odveeti, i lišiti ljude straha, a nju neizvesnosti i lutanja!
(Aragorn, 10. novembar 2022 15:54)

Pa nadji ga, mangupe. Kako si opasan preko komentara, a uzivo si manji od makovog zrna.
(Sasa, 10. novembar 2022 17:17)

Čovek ništa loše nije napisao! Zašto ga napadaš!? Napisao sve na svom mestu. I zašto bi on njega lovio? Ima ljudi lovci i ovde koji znaju šta rade, i baš tako se i radi! Uspava se i gotova stvar..
Samo što ti tako "pametan i brabar" nisi razumeo najosnovnije.. Kakav smo mi narod.. Jadnici..

Liberty

pre 1 godinu

Godinu dana Panter vreba a nijedna objava, obaveštenje, upozorenje nadležnih?
Pa sad kad je viđen onda kao e čuvajte se Panter je na slobodi...

Majko mila gde ja živim!

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

A lovci glancaju puške i pripremaju nišane!
(Dušan, 10. novembar 2022 19:24)

Proklete kukavice. Naći će način da ubiju i ovu predivnu životinju.

Max

pre 1 godinu

@ nikos
Jedina veza Srbije sa panterom je cinjenica da je on( ona) vidjen u okolici Apatina i Sonte. Taj panter je prije godinu dana pobjegao iz zatocenistva u Madjarskoj. Ni njihova policija ni vojska ga nisu uspjeli uhvatiti. Zadnji pronadjeni tragovi sau bili oko zicane ograde na granici. Madjari su obavjestili Srbiju da postoji mogucnost da je odbjegli panter presao u Srbiju.

jsx

pre 1 godinu

A sto niko ne kritikuje Madjarsku? Deluje bas neozbiljno da godinu dana ne mogu da nadju macku i onda samo kazu susedima da je mozda kod njih. Oni kao nisu banana drzava?

Mbongo

pre 1 godinu

Britanci bi poludeli za ovakvom vescu ! Oni jos od 60tih imaju tkzv fenomen Big Cats - gde se ( uglavnom ) u ruralnim delovima ostrva slikaju ili snime misteriozne velike macke. Dosta svedocanstava, poprilican broj snimaka - decenijama unazad, uhvaceno nekoliko primeraka i nesto upucano. Gotovo sve odbegle ili pustene egzoticne zivotinje.
Po ludoj teoriji - to su su i naslednici zivotinja iz doba borbi gladijatora :)
Vojvodino, Srbijo - uzivaj u Trenutku :D
PS Pre par godina u Hrvatskoj je bila opsta pomama za odbeglim ljubimcom - Serval ili Karakal, uglavnom neka cica-maca u odnosu na ovo.

30ka

pre 1 godinu

Ja navijam za pantera!
(Pera zdera, 10. novembar 2022 17:32)
Za sta navijas?Da naleti na nekog coveka,ili neko dete.Pa da ga rastrgne.Sto ne nabasa na tebe,da vam se smanji broj.

Sasa

pre 1 godinu

Iz "zatočeništva"!!!!!
Pa jer smo svi poludeli!!!!
Godinu dana niko i ništa da uradi po tom pitanju!
Čeka se da neko nastrada, pa da se reaguje.
Pod hitno naći životinju uspavati je i predati prirodi, tamo gde joj je i mesto, zna se gde živi i koji je njen životni prostor, tamo je i odveeti, i lišiti ljude straha, a nju neizvesnosti i lutanja!
(Aragorn, 10. novembar 2022 15:54)

Pa nadji ga, mangupe. Kako si opasan preko komentara, a uzivo si manji od makovog zrna.

Milan

pre 1 godinu

I zove se Mjaučilo. Bez šale, na žalost, jadna životinja se izgleda muči još od pre bar godinu dana i naravno u stalnoj je opasnosti da je ubiju. Bilo bi dobro da može da bude spasena.

Torta

pre 1 godinu

crni panter je pleonazam. panter je uvek crn.
(pera, 10. novembar 2022 15:48)

Nije tacno. Crni jaguar i crni leopard u nedostatku necega imaju pretezno crnu boju pa se nazivaju Crni panter. Panter nije vrsta zivotinje nego rod. Tu ti izmedju ostalog pripadaju lavovi i tigrovi, porodica Pantera.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

(nikos, 10. novembar 2022 19:51)

Teško da je leopard odlučio tek tako da prepliva reku. Oni uglavnom izbegavaju vodu. Da je jaguar u pitanju, da, apsolutno polu vodozemci. Ali leopard, ne baš.

XXL

pre 1 godinu

Da to nije možda u najavi u mom gradu na Dunavu da će se otvoriti nova linija piva "Crni panter" ili samo "Panter"... naravno pored piva sa rogovima ...

Misko

pre 1 godinu

Nadam se da nekim seljacinama nece pasti na pamet da se organizuju da ga odstrele. Prelepa zivotinja i bilo bi super da ih ima u divljini ovde.

Komša

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da mu puste i jednu zenku pa da onda ponosno postanemo jedina zemlja u Evropi koja u divljini ima crne pantere. Bio bi to svojevrsni turisticki potencijal. Cuvari bi mogli da mu ostavljaju hranu ili lovinu, takodje bi naucnici mogli da posmatraju prilagodjavanje crnog pantera na kontinetalne klimatske uslove itd.
(Lemurian, 10. novembar 2022 16:57) 

Prilagodio bi se odmah.
Pevao bi - Kakvu ženu imam,bolje da je nemam...

I ovako ga zovu Toma...

Katarina

pre 1 godinu

Taj crni macan je cudo...
Godinu dana je izbegao sve potrage i preziveo. Slazem se sa kolegom komentatorom nize, da bi mu trebalo pustiti i zenku. Crni panteri u Vojvodini...
To bi bila atrakcija bas bas...
Samo ih pratiti i drzati site i ne bi bilo nikakvih problema sa njima...

Goran

pre 1 godinu

Bez ubijanja molim!!!!Sve se moze srediti dronovima.Omamiti ga i prebaciti u neki sigurniji Zoo.
(Zoc, 10. novembar 2022 17:33)

Da im ti nisi rekao, stvarno ne bi znali sta treba da rade. Tebe prebaciti u zoloski vrt a pantera vratiti u Aziju gde mu je i mesto.

wer

pre 1 godinu

bila bi totalna pravda
da neka napaljena lokalna lovacka budaletina uzme pusku
i zavrsi na njegovom meniju,
malo da se obrnu uloge, cisto za promenu :)

RUS

pre 1 godinu

Imate na jutjubu neki ludi Rusi cuvaju crnog pantera i dobermana kao ljubimce, setaju se i igraju po prirodi, valjaju i maze po kuci... poprilicno neverovatno. Znaci crni panter moze da se pripitomi samo sto je dovoljan delic sekunde da se probudi ono divlje u ovoj opasnoj zivotinji... ni doberman ne pomaze.

Djordje

pre 1 godinu

Kome je uopste dozvoljeno da drzi zver u zatocenistvu, pa ne moze to da se ne zna i ko sada da izadje dalje od kuce dok je ne uhvatite ako je uhvatite uopste, uhapsiti i ispitati tog psihopatu kome je pobegao taj predator da nije slucajno i copor Lavova pustio u sumu, jel ste vi svesni sta je gladan Leopard odnosno crni Panter, daj boze da nastradaju samo neke zivotinje u okolini.

matori

pre 1 godinu

pravo je čudo da je snimljen po danu, a po noći ga ne možeš videti sem ako si baš baš blizu, a tada nije sigurno da ćeš preneti vest :)
šalim se malo.... u Mađarskoj je sniman nadzornim kamerama sa kuća i niko ga posle ne nađe... čudno. inače, iz Mađarske su prvo u taj kraj došli šakali.
pošto je bio u zoološkom vrtu, moguće je da ne beži od ljudi, a mačka je mačka i uloviće već nešto. u tom kraju baš ima hrane za njega ( nju), ali ga ipak treba smestiti negde gde će svi biti sigurni .

Gluperda

pre 1 godinu

Tek ćemo videti šta su bolesni umovi spremni da nam učine. Pustili medvede, pantere, zmije, paukove, škorpije,...tamo gde ih nikad nije bilo ili su iz bezbednosnih razloga istrebljeni. O psećim hordama na ulicama neću ni da pričam. Nije Tito bio blesav, demokratija nije za nas!

Milan

pre 1 godinu

I zove se Mjaučilo. Bez šale, na žalost, jadna životinja se izgleda muči još od pre bar godinu dana i naravno u stalnoj je opasnosti da je ubiju. Bilo bi dobro da može da bude spasena.

C i n i k

pre 1 godinu

Panter bas i nije opasan po ljude i ima vise nego hiljade primera da ih ljudi cuvaju kao kucne ljubimce, nznm odakle panter u Apatinu ali se nadam da zivotinju nece niko ubiti..

Mudrac

pre 1 godinu

Ne razumem, obavestiti policijsku stanicu ? Svi bi trebalo da su na terenu, policija, lovci... Osigurati kraj, organizovati pretragu, naći životinju i rešiti problem. Gotovo! A posle odgovorni: vlasnik-robija, Vojvodinašume-kazna za propuste/smena rukovodstva, policija takođe. Kako se ovo dešava, ljudi, godinu dana... I mi smo kao država. U onom svetu koji mi kao ne volimo i sve je loše a zovemo ga "Zapad" i Amerika, ovako nešto traje 24 časa maksimum a ne godinu dana. Neko da strada još! Ovo se reši čas posla.
I naravno odgovorni sami podnesu ostavke.

zok1

pre 1 godinu

Pa nadji ga, mangupe. Kako si opasan preko komentara, a uzivo si manji od makovog zrna.
(Sasa, 10. novembar 2022 17:17) Čemu služe lovačka udruženja, organizuje se hajka. Ako nema dovoljno lovaca u Srbiji, pozovu se stranci. Mnogi bi platili da dobiju priliku da ulove crnog pantera.

Šećer

pre 1 godinu

Uhapsiti vlasnike koji su ilegalno držali ovu životinju. Ozbiljna robija za nauk. Daj Bože da pantera uspavaju dok ga ne deportuju na bezbedno mesto.
(SS, 10. novembar 2022 15:45)

Slažemo se, četrdeset godina odma!

nikos

pre 1 godinu

Godinu dana! Iz zatocenistva? Pa ovo je ludija da joj nema ravne. Kao da je uvesti crnog pantera najnormalnija stvar u Srbiji, uvoze se preko AliEkspresa na desetine. Pa valjda se zna od koga je pobegao? A to sto ste ga videli u okolini Apatina moze da znaci da je pobegao u Hrvatsku (oni su izvrsni plivaci) ili Madjarsku. Kad nekog bude ubio tamo pa nam ispostave racun tek ce onda biti veselo.
Nigde vest da je objavljena o begu zivotinje, pa za godinu dana je mogla pobiti silne ljude. Neozbiljna drzava.

Never Mind

pre 1 godinu

Ne razumem, obavestiti policijsku stanicu ? Svi bi trebalo da su na terenu, policija, lovci... Osigurati kraj, organizovati pretragu, naći životinju i rešiti problem. Gotovo! A posle odgovorni: vlasnik-robija, Vojvodinašume-kazna za propuste/smena rukovodstva, policija takođe. Kako se ovo dešava, ljudi, godinu dana... I mi smo kao država. U onom svetu koji mi kao ne volimo i sve je loše a zovemo ga "Zapad" i Amerika, ovako nešto traje 24 časa maksimum a ne godinu dana. Neko da strada još! Ovo se reši čas posla.
I naravno odgovorni sami podnesu ostavke.
(Mudrac, 10. novembar 2022 19:43)

Sve si lepo napisao samo jedno si zaboravio: Ovo je Srbija.

Aleks

pre 1 godinu

Leopard je majstor skrivanja, još ovaj je crne boje. Uhvatiće ga jako jako teško. Pre će neki fanatici da organizuju čeku i odstrele ga, verovatno uz pomoć night vision pomagala (koja su i zabranjena al ajde).

KvoDi

pre 1 godinu

Jaguaru dodeliti ženku i primićemo ga, kod nas na Goč. Neka se prilagodjavaju, love... Ni Uvac nije loše stanište. Godinu dana je živeo sa vama, niste ni znali! Je l' pojeo nekog? Nije. Prestanite da dižete hajku, pomahnitala ruljo, na tako plemenitu i predivnu životinju! Nikome nije naudila i neće!

miki

pre 1 godinu

Crni panter je prvi put viđen u 11 decembra 2021. godine u bilizini jednog gradilišta u Kiškunhalašu, gradu na jugu Mađarske.

jadni panta, traži ženku svuda po vojvodini :(

Bubson

pre 1 godinu

Hoće li vam biti do zaj....cije i ako neko nastrada, dete neko? Bitno da ste u mitomaniji najjači, a dere vas ko stigne. Trenutno vas niko ne shvata ozbiljno, a to vam nije jasno jer ne vidite dalje od svoje foteljice.

kole

pre 1 godinu

Obzirom da se stetocinska i invazivna ljudska vrsta priblizava broju od 8 milijardi, a da su ove velicanstvene zivotinje u opasnosti od izumiranja, ja uvek navijam da ih ljudi ne pronadju jer im se tada zna sudbina. Covek ubija sve cega se plasi, a zivotinje se klone i sakrivaju od coveka koga se plase.

Znalac

pre 1 godinu

On ce traziti utociste u sumastim predelima. Danju nema sanse da ga stretnete, on ce visiti na granama i tu spavati . Noci, on ce se kretati po plen. Znaci, kokoske, curke, macke, kucici mogu nastradati isto kao ovce, itd. Krave i konji ne rizikuju nista. On lovi sam (u vecim slucajevima) i ne napada veceg od sebe. Zato ljudi i vece zivotinje nema sta da se plase. Ali malu decu (manju od 12 god) obavezno drzati na oku kad padne mrak!

nisam ja, ja je

pre 1 godinu

Odakle u Srbiji crni panter?
(Cici, 10. novembar 2022 17:13)

Doš'o
(Brutus, 10. novembar 2022 18:24)

bio ruzicast, pa se sunc'o.

Milorad

pre 1 godinu

Uhapsiti vlasnike koji su ilegalno držali ovu životinju. Ozbiljna robija za nauk. Daj Bože da pantera uspavaju dok ga ne deportuju na bezbedno mesto.
(SS, 10. novembar 2022 15:45)

Pa valjda prvo treba da uhvate Pantera zivog pa da ga saslusaju da vide gde je bio u zatocenistvu da oda prethodnog vlasbika da znaju kome da kucaju na vrata.

mience

pre 1 godinu

Pozovite sve lovce pa ako dozvoli Karleusa da krenu da ga traže. Ako nekog ubije onda da vidimo sa Karleusom sta onda! Jadna mala maca a mora da jede oa sta ako je pojela cika Stevu dok je setio po sami sta cika Steva ima da seta po sami. Hvatajte to pravite hajku uradite nesto.

Dragan

pre 1 godinu

Nema on veze sa Mađarskom. Ja sam ga video polovinom juna prošle g. Ražanj Niški region što znači da je preplivao Dunav i došao je sa juga a ne iz zoo vrta u Mađarskoj

Sumljivi licimur

pre 1 godinu

Pretpostavlja se da je stigao iz Madjarske, jos prosle godine. Dobro se prilagodio ovim klimatskim uslovima i do sada je uspesno izbegavao lovce i ljude generalno.
(Marko, 10. novembar 2022 18:58)

Čime se hranio? Meni nestaje šargarepa i kupus iz bašte... Da nije vegan?
(Miloš, 10. novembar 2022 21:01)

Tu prolazi migranstka ruta, pa ti sad sam zaključi...

zoo

pre 1 godinu

crni panter je pleonazam. panter je uvek crn.
(pera, 10. novembar 2022 15:48)
Pa i ne bas. Leopard, jagua, lav svi pripadaju porodici Pantera, a crni panter je mutacija leoparda ili jaguara.

Antisha

pre 1 godinu

A lovci glancaju puške i pripremaju nišane!
(Dušan, 10. novembar 2022 19:24)

Proklete kukavice. Naći će način da ubiju i ovu predivnu životinju.
(Mr Hyderabad, 10. novembar 2022 21:59)

Nadam se da ovaj macor rijesi sto vise lovaca. Predivno stvorenje

Trovach

pre 1 godinu

@veliki vrat...Dobro si objasnio razliku izmedju jaguara i leoparda jer ih ljudi obicno ne razlikuju. Crni primerci obe vrste se nazivaju crnim panterima, a to ne otkriva o kojoj vrsti je rec. Iako je jaguar veci i ima mnogo jaci ugriz, leopard takodje sa lakocom moze ubiti svakog coveka, pa i najjaceg.

mile

pre 1 godinu

Godinu dana! Iz zatocenistva? Pa ovo je ludija da joj nema ravne. Kao da je uvesti crnog pantera najnormalnija stvar u Srbiji, uvoze se preko AliEkspresa na desetine. Pa valjda se zna od koga je pobegao? A to sto ste ga videli u okolini Apatina moze da znaci da je pobegao u Hrvatsku (oni su izvrsni plivaci) ili Madjarsku. Kad nekog bude ubio tamo pa nam ispostave racun tek ce onda biti veselo.
Nigde vest da je objavljena o begu zivotinje, pa za godinu dana je mogla pobiti silne ljude. Neozbiljna drzava.
(nikos, 10. novembar 2022 19:51)
Pobegao je iz privatnog zoo vrta u Mađarskoj,nema Srbija ništa sa tim.
(Igor, 10. novembar 2022 22:02)

Ne rusi im vlazne snove o nasoj krivici. Vidis da uzivaju u tome da popljuju sve i svasta sa prefiksom srpsko. Cuj ispostavice nam racun. Da nece mozda da nam zabrane famozni bajkoviti ulazak u EU?

Мина

pre 1 godinu

Ко зна шта су неки видели.Тако је и један Нишлија тврдио пре десетак година да је уловио лисицу, кад његов комшија каже: "Лаже, ово је куче на Павку".(Павка је комшиница чије куче је ухваћено).

Pusim Sobranie po svadbama

pre 1 godinu

video panter da smo ekonomski tigar... videli kubamci, sri lanchani, uskoro ce i zirafe, slonovi, nosorozi...

gregor

pre 1 godinu

Očigledno mlado momče nemaš pojma da je Apatin poznat po divljači i lovištima.Ima divljači koliko hoćeš i nema prirodnog neprijatelja,tako da je ovoj velikoj mački idealno mesto za život.
(Igor, 10. novembar 2022 22:00)
@ pa da je pojeo divljač, valjda bi ostavio dugmad

Goran

pre 1 godinu

Iz "zatočeništva"!!!!!
Pa jer smo svi poludeli!!!!
Godinu dana niko i ništa da uradi po tom pitanju!
Čeka se da neko nastrada, pa da se reaguje.
Pod hitno naći životinju uspavati je i predati prirodi, tamo gde joj je i mesto, zna se gde živi i koji je njen životni prostor, tamo je i odveeti, i lišiti ljude straha, a nju neizvesnosti i lutanja!
(Aragorn, 10. novembar 2022 15:54)

Najpre, uljudi se i ne deri se! Drugo, mnogo bitnije, ne razlikujes reci jer i je li. Veruj mi, 98 posto stanovnika Srbije zna napisati bolji komentar od tebe.

Lemurian

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da mu puste i jednu zenku pa da onda ponosno postanemo jedina zemlja u Evropi koja u divljini ima crne pantere. Bio bi to svojevrsni turisticki potencijal. Cuvari bi mogli da mu ostavljaju hranu ili lovinu, takodje bi naucnici mogli da posmatraju prilagodjavanje crnog pantera na kontinetalne klimatske uslove itd. Naravno jedinke bi trebalo obeleziti i pratiti njihovo kretanje. Odlican potencijal za istrazivacke radove i promociju Srbije. Nadam se da ga nece samo odstreliti, vec iskoristiti potencijalnu situaciju na pametniji nacin. Ako je uspeo da prezivi vise od godinu dana u divljini, znaci da moze da se integrise u nase uslove.

Sasa

pre 1 godinu

Iz "zatočeništva"!!!!!
Pa jer smo svi poludeli!!!!
Godinu dana niko i ništa da uradi po tom pitanju!
Čeka se da neko nastrada, pa da se reaguje.
Pod hitno naći životinju uspavati je i predati prirodi, tamo gde joj je i mesto, zna se gde živi i koji je njen životni prostor, tamo je i odveeti, i lišiti ljude straha, a nju neizvesnosti i lutanja!
(Aragorn, 10. novembar 2022 15:54)

Pa nadji ga, mangupe. Kako si opasan preko komentara, a uzivo si manji od makovog zrna.

Gluperda

pre 1 godinu

Tek ćemo videti šta su bolesni umovi spremni da nam učine. Pustili medvede, pantere, zmije, paukove, škorpije,...tamo gde ih nikad nije bilo ili su iz bezbednosnih razloga istrebljeni. O psećim hordama na ulicama neću ni da pričam. Nije Tito bio blesav, demokratija nije za nas!

C i n i k

pre 1 godinu

Panter bas i nije opasan po ljude i ima vise nego hiljade primera da ih ljudi cuvaju kao kucne ljubimce, nznm odakle panter u Apatinu ali se nadam da zivotinju nece niko ubiti..

zok1

pre 1 godinu

Pa nadji ga, mangupe. Kako si opasan preko komentara, a uzivo si manji od makovog zrna.
(Sasa, 10. novembar 2022 17:17) Čemu služe lovačka udruženja, organizuje se hajka. Ako nema dovoljno lovaca u Srbiji, pozovu se stranci. Mnogi bi platili da dobiju priliku da ulove crnog pantera.

nikos

pre 1 godinu

Godinu dana! Iz zatocenistva? Pa ovo je ludija da joj nema ravne. Kao da je uvesti crnog pantera najnormalnija stvar u Srbiji, uvoze se preko AliEkspresa na desetine. Pa valjda se zna od koga je pobegao? A to sto ste ga videli u okolini Apatina moze da znaci da je pobegao u Hrvatsku (oni su izvrsni plivaci) ili Madjarsku. Kad nekog bude ubio tamo pa nam ispostave racun tek ce onda biti veselo.
Nigde vest da je objavljena o begu zivotinje, pa za godinu dana je mogla pobiti silne ljude. Neozbiljna drzava.

Misko

pre 1 godinu

Nadam se da nekim seljacinama nece pasti na pamet da se organizuju da ga odstrele. Prelepa zivotinja i bilo bi super da ih ima u divljini ovde.

Lazni Brkajlo

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da mu puste i jednu zenku pa da onda ponosno postanemo jedina zemlja u Evropi koja u divljini ima crne pantere. Bio bi to svojevrsni turisticki potencijal. Cuvari bi mogli da mu ostavljaju hranu ili lovinu, takodje bi naucnici mogli da posmatraju prilagodjavanje crnog pantera na kontinetalne klimatske uslove itd. Naravno jedinke bi trebalo obeleziti i pratiti njihovo kretanje. Odlican potencijal za istrazivacke radove i promociju Srbije. Nadam se da ga nece samo odstreliti, vec iskoristiti potencijalnu situaciju na pametniji nacin. Ako je uspeo da prezivi vise od godinu dana u divljini, znaci da moze da se integrise u nase uslove.
(Lemurian, 10. novembar 2022 16:57)

U Srbiju se dolazi jer se za dz a dobro krka i pije, a i devojke su lake. Evropski Tajland. Ko ce tebra da dodje zbog pantera, leba ti?

wer

pre 1 godinu

bila bi totalna pravda
da neka napaljena lokalna lovacka budaletina uzme pusku
i zavrsi na njegovom meniju,
malo da se obrnu uloge, cisto za promenu :)

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

A lovci glancaju puške i pripremaju nišane!
(Dušan, 10. novembar 2022 19:24)

Proklete kukavice. Naći će način da ubiju i ovu predivnu životinju.

30ka

pre 1 godinu

Ja navijam za pantera!
(Pera zdera, 10. novembar 2022 17:32)
Za sta navijas?Da naleti na nekog coveka,ili neko dete.Pa da ga rastrgne.Sto ne nabasa na tebe,da vam se smanji broj.

Mudrac

pre 1 godinu

Ne razumem, obavestiti policijsku stanicu ? Svi bi trebalo da su na terenu, policija, lovci... Osigurati kraj, organizovati pretragu, naći životinju i rešiti problem. Gotovo! A posle odgovorni: vlasnik-robija, Vojvodinašume-kazna za propuste/smena rukovodstva, policija takođe. Kako se ovo dešava, ljudi, godinu dana... I mi smo kao država. U onom svetu koji mi kao ne volimo i sve je loše a zovemo ga "Zapad" i Amerika, ovako nešto traje 24 časa maksimum a ne godinu dana. Neko da strada još! Ovo se reši čas posla.
I naravno odgovorni sami podnesu ostavke.

Goran

pre 1 godinu

Bez ubijanja molim!!!!Sve se moze srediti dronovima.Omamiti ga i prebaciti u neki sigurniji Zoo.
(Zoc, 10. novembar 2022 17:33)

Da im ti nisi rekao, stvarno ne bi znali sta treba da rade. Tebe prebaciti u zoloski vrt a pantera vratiti u Aziju gde mu je i mesto.

Aragorn

pre 1 godinu

Iz "zatočeništva"!!!!!
Pa jer smo svi poludeli!!!!
Godinu dana niko i ništa da uradi po tom pitanju!
Čeka se da neko nastrada, pa da se reaguje.
Pod hitno naći životinju uspavati je i predati prirodi, tamo gde joj je i mesto, zna se gde živi i koji je njen životni prostor, tamo je i odveeti, i lišiti ljude straha, a nju neizvesnosti i lutanja!

Djordje

pre 1 godinu

Kome je uopste dozvoljeno da drzi zver u zatocenistvu, pa ne moze to da se ne zna i ko sada da izadje dalje od kuce dok je ne uhvatite ako je uhvatite uopste, uhapsiti i ispitati tog psihopatu kome je pobegao taj predator da nije slucajno i copor Lavova pustio u sumu, jel ste vi svesni sta je gladan Leopard odnosno crni Panter, daj boze da nastradaju samo neke zivotinje u okolini.

HanSolo

pre 1 godinu

Iz "zatočeništva"!!!!!
Pa jer smo svi poludeli!!!!
Godinu dana niko i ništa da uradi po tom pitanju!
Čeka se da neko nastrada, pa da se reaguje.
Pod hitno naći životinju uspavati je i predati prirodi, tamo gde joj je i mesto, zna se gde živi i koji je njen životni prostor, tamo je i odveeti, i lišiti ljude straha, a nju neizvesnosti i lutanja!
(Aragorn, 10. novembar 2022 15:54)

Pa nadji ga, mangupe. Kako si opasan preko komentara, a uzivo si manji od makovog zrna.
(Sasa, 10. novembar 2022 17:17)

Čovek ništa loše nije napisao! Zašto ga napadaš!? Napisao sve na svom mestu. I zašto bi on njega lovio? Ima ljudi lovci i ovde koji znaju šta rade, i baš tako se i radi! Uspava se i gotova stvar..
Samo što ti tako "pametan i brabar" nisi razumeo najosnovnije.. Kakav smo mi narod.. Jadnici..

wlado

pre 1 godinu

prosle godine sam vozio sumom bicikl sa drugarom i naisli smo na tragove u pesku ogromne. To nisu tragovi nikakvog psa, otisak kandzi je bio zariven bukvalno 2-3 cm u dubinu, iz sale sam prokomentarisao ovo su tragovi neke ogromne macke, kasnije za 2 dana su javili i slikali tog istog pantera u madjarskoj, evo ga sada u Apatinu, pored toga sto je graciozna zivotinja, vrlo je neozbiljno od vlasti obe drzave da nisu u stanju da ulove pantera vec vise od godinu dana.

SS

pre 1 godinu

Uhapsiti vlasnike koji su ilegalno držali ovu životinju. Ozbiljna robija za nauk. Daj Bože da pantera uspavaju dok ga ne deportuju na bezbedno mesto.

DC

pre 1 godinu

Podnaslov bi trebalo da izgleda ovako:
'Javnom preduzeću Vojvodinašume je trebalo godinu dana da objavi upozorenje da se u okolini Apatina slobodno kreće opasan predator, crni panter, koji je, pobegao iz zatočeništva.'

Katarina

pre 1 godinu

Taj crni macan je cudo...
Godinu dana je izbegao sve potrage i preziveo. Slazem se sa kolegom komentatorom nize, da bi mu trebalo pustiti i zenku. Crni panteri u Vojvodini...
To bi bila atrakcija bas bas...
Samo ih pratiti i drzati site i ne bi bilo nikakvih problema sa njima...

Apatinac

pre 1 godinu

Ne dirajte pantera. Vecu opasnost predstavljaju naoruzani migranti a pantera neka se plase lovokradice, ribokradice i lopovi koji seku tudje sume.

Liberty

pre 1 godinu

Godinu dana Panter vreba a nijedna objava, obaveštenje, upozorenje nadležnih?
Pa sad kad je viđen onda kao e čuvajte se Panter je na slobodi...

Majko mila gde ja živim!

Mikula Ostojic

pre 1 godinu

Kako da ne ,terorise ljude ..i stoku..pored toliko divljaci u gornjem Podunavlju bas mu trebaju ljudi... Ko zna od kada je tu..ima sta da lovi da jede... Mi ljudi smo teroristi... Strasno

Djed

pre 1 godinu

Pobegao Kevin a??! Salu na stranu, nadam se da niko nece biti povredjen, ali koliko brutalno lepa zivotinja, nadam se ni da nju nece povrediti !

pilipenda

pre 1 godinu

Stručnjaci, biolozi, da izađu na teren, pronađu i uspavaju životinju.
Transportovati je u njeno prirodno stanište.
Obeležavaju medvede po Tari, mogu i ovu veliku mačku.

Ljudi koji žive u tom kraju da se pripaze, da neko ne nastrada bezveze.

Strah me samo napaljenih amatera da ne organizuju neku sumanutu, divljačku linč hajku. Ono sa bakljama, pucanjem i urlanjem.
To nikad ne završi dobro...

jsx

pre 1 godinu

A sto niko ne kritikuje Madjarsku? Deluje bas neozbiljno da godinu dana ne mogu da nadju macku i onda samo kazu susedima da je mozda kod njih. Oni kao nisu banana drzava?

RUS

pre 1 godinu

Imate na jutjubu neki ludi Rusi cuvaju crnog pantera i dobermana kao ljubimce, setaju se i igraju po prirodi, valjaju i maze po kuci... poprilicno neverovatno. Znaci crni panter moze da se pripitomi samo sto je dovoljan delic sekunde da se probudi ono divlje u ovoj opasnoj zivotinji... ni doberman ne pomaze.

Igor

pre 1 godinu

Podnaslov bi trebalo da izgleda ovako:
'Javnom preduzeću Vojvodinašume je trebalo godinu dana da objavi upozorenje da se u okolini Apatina slobodno kreće opasan predator, crni panter, koji je, pobegao iz zatočeništva.'
(DC, 10. novembar 2022 19:38)
Pojavio se pra par dana kod nas,kakve sve komentare ovde čitam.Niste ljudi upućeni,pobegao je iz privatnog zoo vrta u Mađarskoj u decembru prošle godine.

Igor

pre 1 godinu

Godinu dana! Iz zatocenistva? Pa ovo je ludija da joj nema ravne. Kao da je uvesti crnog pantera najnormalnija stvar u Srbiji, uvoze se preko AliEkspresa na desetine. Pa valjda se zna od koga je pobegao? A to sto ste ga videli u okolini Apatina moze da znaci da je pobegao u Hrvatsku (oni su izvrsni plivaci) ili Madjarsku. Kad nekog bude ubio tamo pa nam ispostave racun tek ce onda biti veselo.
Nigde vest da je objavljena o begu zivotinje, pa za godinu dana je mogla pobiti silne ljude. Neozbiljna drzava.
(nikos, 10. novembar 2022 19:51)
Pobegao je iz privatnog zoo vrta u Mađarskoj,nema Srbija ništa sa tim.

Mbongo

pre 1 godinu

Britanci bi poludeli za ovakvom vescu ! Oni jos od 60tih imaju tkzv fenomen Big Cats - gde se ( uglavnom ) u ruralnim delovima ostrva slikaju ili snime misteriozne velike macke. Dosta svedocanstava, poprilican broj snimaka - decenijama unazad, uhvaceno nekoliko primeraka i nesto upucano. Gotovo sve odbegle ili pustene egzoticne zivotinje.
Po ludoj teoriji - to su su i naslednici zivotinja iz doba borbi gladijatora :)
Vojvodino, Srbijo - uzivaj u Trenutku :D
PS Pre par godina u Hrvatskoj je bila opsta pomama za odbeglim ljubimcom - Serval ili Karakal, uglavnom neka cica-maca u odnosu na ovo.

XXL

pre 1 godinu

Da to nije možda u najavi u mom gradu na Dunavu da će se otvoriti nova linija piva "Crni panter" ili samo "Panter"... naravno pored piva sa rogovima ...

Veliki brat

pre 1 godinu

Panter bas i nije opasan po ljude i ima vise nego hiljade primera da ih ljudi cuvaju kao kucne ljubimce, nznm odakle panter u Apatinu ali se nadam da zivotinju nece niko ubiti..
(C i n i k, 10. novembar 2022 22:06)

Zavisi, eno pun Youtube snimaka šta se dešava kad leopard upadne u neko selo ili manji gradić u Indiji, oni pokušavaju nekako da ga oteraju usmeravajući ga ka ulicama koje vode izvan naselja, ali on u strahu koga dokači pri toj bežaniji noktima, taj dobije 20-ak kopči.


Inače, u ovoj vesti nije navedeno da li je u pitanju crni jaguar ili crni leopard, što može biti važno, jer jaguar ima i do 2 puta veću masu (odrasle jedinke jaguara mogu biti 60% veće mase, ali mlade jedinke jaguara su oko 2 puta veće mase od mladih jedinki leoparda). Takođe, jaguar, imajući u vidu da živi u Centralnoj i Južnoj Americi, odličan je plivač, dok leopard ima naviku da se sa ulovljenim plenom penje na drveće, što je posledica prisustva većih predatora (npr. lavova) tokom evolucije.

Šećer

pre 1 godinu

Uhapsiti vlasnike koji su ilegalno držali ovu životinju. Ozbiljna robija za nauk. Daj Bože da pantera uspavaju dok ga ne deportuju na bezbedno mesto.
(SS, 10. novembar 2022 15:45)

Slažemo se, četrdeset godina odma!

Bubson

pre 1 godinu

Hoće li vam biti do zaj....cije i ako neko nastrada, dete neko? Bitno da ste u mitomaniji najjači, a dere vas ko stigne. Trenutno vas niko ne shvata ozbiljno, a to vam nije jasno jer ne vidite dalje od svoje foteljice.

Стела

pre 1 godinu

Дај Боже да се ухвати жив и здрав и да не налети ни на једног човека да га растргне :(

Torta

pre 1 godinu

crni panter je pleonazam. panter je uvek crn.
(pera, 10. novembar 2022 15:48)

Nije tacno. Crni jaguar i crni leopard u nedostatku necega imaju pretezno crnu boju pa se nazivaju Crni panter. Panter nije vrsta zivotinje nego rod. Tu ti izmedju ostalog pripadaju lavovi i tigrovi, porodica Pantera.

Hamsterdam

pre 1 godinu

Kako se odbraniti od migranata?
Madjarska: pustis pantera na godinu dana da baza oko granice sa Srbijom, sa sve obavestenjem da je panter na slobodi.

kolega

pre 1 godinu

Leopard se boji ljudi i izbegava ih. Nisu mu ljudi hrana, Vojvodina je puna poljskih sisara i domacih zivotinja. Napasce coveka ako je ugrozen, naravno. Meni je neverovatna informacija da ozbiljan i opasan predator godinu dana luta Vojvodinom i da niko ne objavljuje nista...

Max

pre 1 godinu

@ nikos
Jedina veza Srbije sa panterom je cinjenica da je on( ona) vidjen u okolici Apatina i Sonte. Taj panter je prije godinu dana pobjegao iz zatocenistva u Madjarskoj. Ni njihova policija ni vojska ga nisu uspjeli uhvatiti. Zadnji pronadjeni tragovi sau bili oko zicane ograde na granici. Madjari su obavjestili Srbiju da postoji mogucnost da je odbjegli panter presao u Srbiju.

Gronko

pre 1 godinu

Leopard je opasan,jer se lako adaptira na svaku okolinu,cak ne preza ni od ulaska u gradove kada ga glad natera.
Nadam se da postoje udruzenja koja ce zivotinju uspavati i transportovati na sigurno,a ne lovci da glancaju puske i krenu u hajku.

wronghouse

pre 1 godinu

Tek ćemo videti šta su bolesni umovi spremni da nam učine. Pustili medvede, pantere, zmije, paukove, škorpije,...tamo gde ih nikad nije bilo ili su iz bezbednosnih razloga istrebljeni. O psećim hordama na ulicama neću ni da pričam. Nije Tito bio blesav, demokratija nije za nas!
(Gluperda, 10. novembar 2022 16:53)

To je presmešno za ono što smo pustili u skupštinu.

Mr Hyderabad

pre 1 godinu

(nikos, 10. novembar 2022 19:51)

Teško da je leopard odlučio tek tako da prepliva reku. Oni uglavnom izbegavaju vodu. Da je jaguar u pitanju, da, apsolutno polu vodozemci. Ali leopard, ne baš.

Milan

pre 1 godinu

I zove se Mjaučilo. Bez šale, na žalost, jadna životinja se izgleda muči još od pre bar godinu dana i naravno u stalnoj je opasnosti da je ubiju. Bilo bi dobro da može da bude spasena.

Igor

pre 1 godinu

Pretpostavlja se da je stigao iz Madjarske, jos prosle godine. Dobro se prilagodio ovim klimatskim uslovima i do sada je uspesno izbegavao lovce i ljude generalno.
(Marko, 10. novembar 2022 18:58)

Čime se hranio? Meni nestaje šargarepa i kupus iz bašte... Da nije vegan?
(Miloš, 10. novembar 2022 21:01)
Očigledno mlado momče nemaš pojma da je Apatin poznat po divljači i lovištima.Ima divljači koliko hoćeš i nema prirodnog neprijatelja,tako da je ovoj velikoj mački idealno mesto za život.

Milan

pre 1 godinu

I zove se Mjaučilo. Bez šale, na žalost, jadna životinja se izgleda muči još od pre bar godinu dana i naravno u stalnoj je opasnosti da je ubiju. Bilo bi dobro da može da bude spasena.

zarko

pre 1 godinu

crni panter je pleonazam. panter je uvek crn.
(pera, 10. novembar 2022 15:48)

Netacno Pero. Crni panter je zapravo "melanisticna" varijanta zivotinje kojoj zbog genetskih mutacija nedostaju drugi pigmenti pa crna izdominira; i to ne jedne vrste zivotinja (posto Panter nije vrsta zivotinje, nego ROD zivotinja Panthera kojoj pripadaju leopardi, jaguari, tigrovi, lavovi, kao i snezni leopard od skora). Od svih tih zivotinja, melanisticni mogu da budu samo leopardi i jaguari, tako da kada se pojavi "crni panter", u stvari se misli na jednu od ove dve zivotinje.

Marko

pre 1 godinu

Pretpostavlja se da je stigao iz Madjarske, jos prosle godine. Dobro se prilagodio ovim klimatskim uslovima i do sada je uspesno izbegavao lovce i ljude generalno.

Komša

pre 1 godinu

Bilo bi lepo da mu puste i jednu zenku pa da onda ponosno postanemo jedina zemlja u Evropi koja u divljini ima crne pantere. Bio bi to svojevrsni turisticki potencijal. Cuvari bi mogli da mu ostavljaju hranu ili lovinu, takodje bi naucnici mogli da posmatraju prilagodjavanje crnog pantera na kontinetalne klimatske uslove itd.
(Lemurian, 10. novembar 2022 16:57) 

Prilagodio bi se odmah.
Pevao bi - Kakvu ženu imam,bolje da je nemam...

I ovako ga zovu Toma...

ls

pre 1 godinu

Uhapsiti vlasnike koji su ilegalno držali ovu životinju. Ozbiljna robija za nauk. Daj Bože da pantera uspavaju dok ga ne deportuju na bezbedno mesto.
(SS, 10. novembar 2022 15:45)

Madjarima je pobegao pre godinu dana, nije ga niko u Srbiji drzao.

miki

pre 1 godinu

Crni panter je prvi put viđen u 11 decembra 2021. godine u bilizini jednog gradilišta u Kiškunhalašu, gradu na jugu Mađarske.

jadni panta, traži ženku svuda po vojvodini :(

mience

pre 1 godinu

Pozovite sve lovce pa ako dozvoli Karleusa da krenu da ga traže. Ako nekog ubije onda da vidimo sa Karleusom sta onda! Jadna mala maca a mora da jede oa sta ako je pojela cika Stevu dok je setio po sami sta cika Steva ima da seta po sami. Hvatajte to pravite hajku uradite nesto.

mile

pre 1 godinu

Godinu dana! Iz zatocenistva? Pa ovo je ludija da joj nema ravne. Kao da je uvesti crnog pantera najnormalnija stvar u Srbiji, uvoze se preko AliEkspresa na desetine. Pa valjda se zna od koga je pobegao? A to sto ste ga videli u okolini Apatina moze da znaci da je pobegao u Hrvatsku (oni su izvrsni plivaci) ili Madjarsku. Kad nekog bude ubio tamo pa nam ispostave racun tek ce onda biti veselo.
Nigde vest da je objavljena o begu zivotinje, pa za godinu dana je mogla pobiti silne ljude. Neozbiljna drzava.
(nikos, 10. novembar 2022 19:51)
Pobegao je iz privatnog zoo vrta u Mađarskoj,nema Srbija ništa sa tim.
(Igor, 10. novembar 2022 22:02)

Ne rusi im vlazne snove o nasoj krivici. Vidis da uzivaju u tome da popljuju sve i svasta sa prefiksom srpsko. Cuj ispostavice nam racun. Da nece mozda da nam zabrane famozni bajkoviti ulazak u EU?

matori

pre 1 godinu

pravo je čudo da je snimljen po danu, a po noći ga ne možeš videti sem ako si baš baš blizu, a tada nije sigurno da ćeš preneti vest :)
šalim se malo.... u Mađarskoj je sniman nadzornim kamerama sa kuća i niko ga posle ne nađe... čudno. inače, iz Mađarske su prvo u taj kraj došli šakali.
pošto je bio u zoološkom vrtu, moguće je da ne beži od ljudi, a mačka je mačka i uloviće već nešto. u tom kraju baš ima hrane za njega ( nju), ali ga ipak treba smestiti negde gde će svi biti sigurni .

Pusim Sobranie po svadbama

pre 1 godinu

video panter da smo ekonomski tigar... videli kubamci, sri lanchani, uskoro ce i zirafe, slonovi, nosorozi...

kole

pre 1 godinu

Obzirom da se stetocinska i invazivna ljudska vrsta priblizava broju od 8 milijardi, a da su ove velicanstvene zivotinje u opasnosti od izumiranja, ja uvek navijam da ih ljudi ne pronadju jer im se tada zna sudbina. Covek ubija sve cega se plasi, a zivotinje se klone i sakrivaju od coveka koga se plase.

KvoDi

pre 1 godinu

Jaguaru dodeliti ženku i primićemo ga, kod nas na Goč. Neka se prilagodjavaju, love... Ni Uvac nije loše stanište. Godinu dana je živeo sa vama, niste ni znali! Je l' pojeo nekog? Nije. Prestanite da dižete hajku, pomahnitala ruljo, na tako plemenitu i predivnu životinju! Nikome nije naudila i neće!

Antisha

pre 1 godinu

A lovci glancaju puške i pripremaju nišane!
(Dušan, 10. novembar 2022 19:24)

Proklete kukavice. Naći će način da ubiju i ovu predivnu životinju.
(Mr Hyderabad, 10. novembar 2022 21:59)

Nadam se da ovaj macor rijesi sto vise lovaca. Predivno stvorenje

Trovach

pre 1 godinu

@veliki vrat...Dobro si objasnio razliku izmedju jaguara i leoparda jer ih ljudi obicno ne razlikuju. Crni primerci obe vrste se nazivaju crnim panterima, a to ne otkriva o kojoj vrsti je rec. Iako je jaguar veci i ima mnogo jaci ugriz, leopard takodje sa lakocom moze ubiti svakog coveka, pa i najjaceg.

Dragan

pre 1 godinu

Nema on veze sa Mađarskom. Ja sam ga video polovinom juna prošle g. Ražanj Niški region što znači da je preplivao Dunav i došao je sa juga a ne iz zoo vrta u Mađarskoj

Мина

pre 1 godinu

Ко зна шта су неки видели.Тако је и један Нишлија тврдио пре десетак година да је уловио лисицу, кад његов комшија каже: "Лаже, ово је куче на Павку".(Павка је комшиница чије куче је ухваћено).

Sumljivi licimur

pre 1 godinu

Pretpostavlja se da je stigao iz Madjarske, jos prosle godine. Dobro se prilagodio ovim klimatskim uslovima i do sada je uspesno izbegavao lovce i ljude generalno.
(Marko, 10. novembar 2022 18:58)

Čime se hranio? Meni nestaje šargarepa i kupus iz bašte... Da nije vegan?
(Miloš, 10. novembar 2022 21:01)

Tu prolazi migranstka ruta, pa ti sad sam zaključi...

zoo

pre 1 godinu

crni panter je pleonazam. panter je uvek crn.
(pera, 10. novembar 2022 15:48)
Pa i ne bas. Leopard, jagua, lav svi pripadaju porodici Pantera, a crni panter je mutacija leoparda ili jaguara.

gregor

pre 1 godinu

Očigledno mlado momče nemaš pojma da je Apatin poznat po divljači i lovištima.Ima divljači koliko hoćeš i nema prirodnog neprijatelja,tako da je ovoj velikoj mački idealno mesto za život.
(Igor, 10. novembar 2022 22:00)
@ pa da je pojeo divljač, valjda bi ostavio dugmad

Znalac

pre 1 godinu

On ce traziti utociste u sumastim predelima. Danju nema sanse da ga stretnete, on ce visiti na granama i tu spavati . Noci, on ce se kretati po plen. Znaci, kokoske, curke, macke, kucici mogu nastradati isto kao ovce, itd. Krave i konji ne rizikuju nista. On lovi sam (u vecim slucajevima) i ne napada veceg od sebe. Zato ljudi i vece zivotinje nema sta da se plase. Ali malu decu (manju od 12 god) obavezno drzati na oku kad padne mrak!

nisam ja, ja je

pre 1 godinu

Odakle u Srbiji crni panter?
(Cici, 10. novembar 2022 17:13)

Doš'o
(Brutus, 10. novembar 2022 18:24)

bio ruzicast, pa se sunc'o.

Milorad

pre 1 godinu

Uhapsiti vlasnike koji su ilegalno držali ovu životinju. Ozbiljna robija za nauk. Daj Bože da pantera uspavaju dok ga ne deportuju na bezbedno mesto.
(SS, 10. novembar 2022 15:45)

Pa valjda prvo treba da uhvate Pantera zivog pa da ga saslusaju da vide gde je bio u zatocenistvu da oda prethodnog vlasbika da znaju kome da kucaju na vrata.

Aleks

pre 1 godinu

Leopard je majstor skrivanja, još ovaj je crne boje. Uhvatiće ga jako jako teško. Pre će neki fanatici da organizuju čeku i odstrele ga, verovatno uz pomoć night vision pomagala (koja su i zabranjena al ajde).

Never Mind

pre 1 godinu

Ne razumem, obavestiti policijsku stanicu ? Svi bi trebalo da su na terenu, policija, lovci... Osigurati kraj, organizovati pretragu, naći životinju i rešiti problem. Gotovo! A posle odgovorni: vlasnik-robija, Vojvodinašume-kazna za propuste/smena rukovodstva, policija takođe. Kako se ovo dešava, ljudi, godinu dana... I mi smo kao država. U onom svetu koji mi kao ne volimo i sve je loše a zovemo ga "Zapad" i Amerika, ovako nešto traje 24 časa maksimum a ne godinu dana. Neko da strada još! Ovo se reši čas posla.
I naravno odgovorni sami podnesu ostavke.
(Mudrac, 10. novembar 2022 19:43)

Sve si lepo napisao samo jedno si zaboravio: Ovo je Srbija.