Ponedeljak, 07.11.2022.

09:03

Ukrajina je samo zagrevanje; "Veliki sukob nam tek sledi..."

Prvi čovek Strateškog zapovedništva SAD, admiral Čarls A. Ričard smatra da je na pomolu veliki sukob Kine i Amerike, piše "Vor zoun".

Izvor: Jutarnji list

Ukrajina je samo zagrevanje; "Veliki sukob nam tek sledi..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

25 Komentari

Sortiraj po:

gox

pre 1 godinu

šta komunistička Kina traži na Tajvanu kada ih ovi neće, već hoće sa USA?
(XXX, 7. novembar 2022 16:58)

Druze, to je jedan narod !
Isto kao i S.Koreja i J.Koreja.
Tu ih samo velike sile drze razdvojene, a treba pustiti narode da se dogovore i zive u miru.

Vrlo prosto, drzis zemlje zavadjene, i onda zaradjujes na tome.
Pa Ex Yu je to vrlo dobro naucila...ili nije.

mali gnevni ljud

pre 1 godinu

@ Giovanni
U tome i leži najveća muka i nevolja Amerike. Jeste, oni drže u šaci ( tako misle) preko finansija i novca zavidan deo sveta, ali to važi za minimum uslova, da postoje i funkcionišu UN, EU, Svetska banka, MMF, jednom reči, da ustrojstvo, onako kako ga znamo, postoji i kako-tako funkcioniše. Ali, kad dodaje do sukoba, e onda postoji samo linija fronta i svako je sa svoje strane te linije. Tad je najjači onaj ko ima svoje resurse, svoje sirovine i moćniju mobilizacionu bazu. A to, nije Amerika.

$@л€

pre 1 godinu

Ameri i kompletan zapad su dobar dio svojih oruzanih zaliha poslali u Ukrainu. Oni ozbiljan sukob sa Kinom u ovom momentu nemogu da vode.

Giovanni

pre 1 godinu

amerika se može samo finansijski uzdrmati, tu su najslabiji jer je njihova najjača tačka ujedno i najslabija.
(ende, 07. novembar 2022 16:24)
Ne, Amerika se ne može finansijski uzdrmati jer ona drži u šaci finansije celog sveta sa svojim američkim dolarom kao glavnom valutom. Amerika se može uzdrmati samo iznutra, nemirima, nesuglasicama i podelama …

GoranH

pre 1 godinu

A šta vi tražite u Tajvanu ili Kini?!
(Ivan, 7. novembar 2022 16:15)
Tajvan hoce Ameriku a ne Kinu, zato i jesu tamo. Tajvan je odavno izabrao stranu, isto kao i Ukrajina.
(Ivar, 07. novembar 2022 16:43)

Pa što onda Amerika ratuje po celom svetu. Pustiš lepo da svako bira s kim će i sve ok.

Vlado

pre 1 godinu

Jedina i najveca slabost USA je dolar. Ako ostatak sveta izbaci isti kao globalnu rezervnu valutu oni su gotovi. Da li ce uspeti? Verovatno. Kada? Ne skoro mislim.

Ivar

pre 1 godinu

A šta vi tražite u Tajvanu ili Kini?!
(Ivan, 7. novembar 2022 16:15)
Tajvan hoce Ameriku a ne Kinu, zato i jesu tamo. Tajvan je odavno izabrao stranu, isto kao i Ukrajina.

yes how no

pre 1 godinu

Vec 30 godina slusam to propadanje amerike od koje kakvih vojnih eksperata i kako su rusija i kina sve jace vojne sile i sad se vidi koliko je rusija vojna sila u ukrajini
realno gledajuci ameri imaju logistiku, strategiju i modernu tehniku kakvu kina i rusija nece imati jos 100 godina a vrlo dobro znamo da strategija i logistika pobedjuju ratove a ne hrpa zastarelog naoruzanja
kao sto sam naveo pre par nedelja u jednom komentaru ameri bi kinu vojno sredili za veoma kratko vreme a da ne pricamo ekonomski jer najveci potrosaci kineskih proizvoda su ameri i kina nebi bila tu gde jeste sada ekonomski da nije bilo americkih kompanija koje su presle is amerike u kinu tokom 80’tih i 90’tih godina

todos

pre 1 godinu

Ne može SAD da propadne, samo će se povući iz dela sveta gde su prisutni samo ratnim brodovima. Drugi uticaji će se srušiti ko kula od karata. Ni Kini nije svejedno. Ogromno je američko tržište za nju. I neće biti ništa oko Tajvana, niti će Kina to ostrvo anektirati. Nema potrebe za to, kad je stanovništvo Tajvana kinesko.

Odium

pre 1 godinu

'Ajde i da dođe do rata između Kine i Amera,bez upotrebe nuklearki prvi bi stradali sateliti, i jednih i drugih. To bi više od pola bombi i projektila oslepelo. Tada bi morali preći na radarsko izviđanje i radio lokaciju što Kini daje prednost zbog kopnene blizine.

Pravda

pre 1 godinu

Realno, ako bi se otvorilo jos par frontova gde NATO ima uticaj, brzo bi izgubili dominaciju u svetu. Rusija ne moze sama protiv njih, ali uz Iran, Kinu i jos neku zemlju itekako moze.

Pravda

pre 1 godinu

Realno, ako bi se otvorilo jos par frontova gde NATO ima uticaj, brzo bi izgubili dominaciju u svetu. Rusija ne moze sama protiv njih, ali uz Iran, Kinu i jos neku zemlju itekako moze.

Ivar

pre 1 godinu

A šta vi tražite u Tajvanu ili Kini?!
(Ivan, 7. novembar 2022 16:15)
Tajvan hoce Ameriku a ne Kinu, zato i jesu tamo. Tajvan je odavno izabrao stranu, isto kao i Ukrajina.

Odium

pre 1 godinu

'Ajde i da dođe do rata između Kine i Amera,bez upotrebe nuklearki prvi bi stradali sateliti, i jednih i drugih. To bi više od pola bombi i projektila oslepelo. Tada bi morali preći na radarsko izviđanje i radio lokaciju što Kini daje prednost zbog kopnene blizine.

GoranH

pre 1 godinu

A šta vi tražite u Tajvanu ili Kini?!
(Ivan, 7. novembar 2022 16:15)
Tajvan hoce Ameriku a ne Kinu, zato i jesu tamo. Tajvan je odavno izabrao stranu, isto kao i Ukrajina.
(Ivar, 07. novembar 2022 16:43)

Pa što onda Amerika ratuje po celom svetu. Pustiš lepo da svako bira s kim će i sve ok.

yes how no

pre 1 godinu

Vec 30 godina slusam to propadanje amerike od koje kakvih vojnih eksperata i kako su rusija i kina sve jace vojne sile i sad se vidi koliko je rusija vojna sila u ukrajini
realno gledajuci ameri imaju logistiku, strategiju i modernu tehniku kakvu kina i rusija nece imati jos 100 godina a vrlo dobro znamo da strategija i logistika pobedjuju ratove a ne hrpa zastarelog naoruzanja
kao sto sam naveo pre par nedelja u jednom komentaru ameri bi kinu vojno sredili za veoma kratko vreme a da ne pricamo ekonomski jer najveci potrosaci kineskih proizvoda su ameri i kina nebi bila tu gde jeste sada ekonomski da nije bilo americkih kompanija koje su presle is amerike u kinu tokom 80’tih i 90’tih godina

todos

pre 1 godinu

Ne može SAD da propadne, samo će se povući iz dela sveta gde su prisutni samo ratnim brodovima. Drugi uticaji će se srušiti ko kula od karata. Ni Kini nije svejedno. Ogromno je američko tržište za nju. I neće biti ništa oko Tajvana, niti će Kina to ostrvo anektirati. Nema potrebe za to, kad je stanovništvo Tajvana kinesko.

Vlado

pre 1 godinu

Jedina i najveca slabost USA je dolar. Ako ostatak sveta izbaci isti kao globalnu rezervnu valutu oni su gotovi. Da li ce uspeti? Verovatno. Kada? Ne skoro mislim.

gox

pre 1 godinu

šta komunistička Kina traži na Tajvanu kada ih ovi neće, već hoće sa USA?
(XXX, 7. novembar 2022 16:58)

Druze, to je jedan narod !
Isto kao i S.Koreja i J.Koreja.
Tu ih samo velike sile drze razdvojene, a treba pustiti narode da se dogovore i zive u miru.

Vrlo prosto, drzis zemlje zavadjene, i onda zaradjujes na tome.
Pa Ex Yu je to vrlo dobro naucila...ili nije.

$@л€

pre 1 godinu

Ameri i kompletan zapad su dobar dio svojih oruzanih zaliha poslali u Ukrainu. Oni ozbiljan sukob sa Kinom u ovom momentu nemogu da vode.

mali gnevni ljud

pre 1 godinu

@ Giovanni
U tome i leži najveća muka i nevolja Amerike. Jeste, oni drže u šaci ( tako misle) preko finansija i novca zavidan deo sveta, ali to važi za minimum uslova, da postoje i funkcionišu UN, EU, Svetska banka, MMF, jednom reči, da ustrojstvo, onako kako ga znamo, postoji i kako-tako funkcioniše. Ali, kad dodaje do sukoba, e onda postoji samo linija fronta i svako je sa svoje strane te linije. Tad je najjači onaj ko ima svoje resurse, svoje sirovine i moćniju mobilizacionu bazu. A to, nije Amerika.

Giovanni

pre 1 godinu

amerika se može samo finansijski uzdrmati, tu su najslabiji jer je njihova najjača tačka ujedno i najslabija.
(ende, 07. novembar 2022 16:24)
Ne, Amerika se ne može finansijski uzdrmati jer ona drži u šaci finansije celog sveta sa svojim američkim dolarom kao glavnom valutom. Amerika se može uzdrmati samo iznutra, nemirima, nesuglasicama i podelama …

Ivar

pre 1 godinu

A šta vi tražite u Tajvanu ili Kini?!
(Ivan, 7. novembar 2022 16:15)
Tajvan hoce Ameriku a ne Kinu, zato i jesu tamo. Tajvan je odavno izabrao stranu, isto kao i Ukrajina.

yes how no

pre 1 godinu

Vec 30 godina slusam to propadanje amerike od koje kakvih vojnih eksperata i kako su rusija i kina sve jace vojne sile i sad se vidi koliko je rusija vojna sila u ukrajini
realno gledajuci ameri imaju logistiku, strategiju i modernu tehniku kakvu kina i rusija nece imati jos 100 godina a vrlo dobro znamo da strategija i logistika pobedjuju ratove a ne hrpa zastarelog naoruzanja
kao sto sam naveo pre par nedelja u jednom komentaru ameri bi kinu vojno sredili za veoma kratko vreme a da ne pricamo ekonomski jer najveci potrosaci kineskih proizvoda su ameri i kina nebi bila tu gde jeste sada ekonomski da nije bilo americkih kompanija koje su presle is amerike u kinu tokom 80’tih i 90’tih godina

Pravda

pre 1 godinu

Realno, ako bi se otvorilo jos par frontova gde NATO ima uticaj, brzo bi izgubili dominaciju u svetu. Rusija ne moze sama protiv njih, ali uz Iran, Kinu i jos neku zemlju itekako moze.

Odium

pre 1 godinu

'Ajde i da dođe do rata između Kine i Amera,bez upotrebe nuklearki prvi bi stradali sateliti, i jednih i drugih. To bi više od pola bombi i projektila oslepelo. Tada bi morali preći na radarsko izviđanje i radio lokaciju što Kini daje prednost zbog kopnene blizine.

Giovanni

pre 1 godinu

amerika se može samo finansijski uzdrmati, tu su najslabiji jer je njihova najjača tačka ujedno i najslabija.
(ende, 07. novembar 2022 16:24)
Ne, Amerika se ne može finansijski uzdrmati jer ona drži u šaci finansije celog sveta sa svojim američkim dolarom kao glavnom valutom. Amerika se može uzdrmati samo iznutra, nemirima, nesuglasicama i podelama …

todos

pre 1 godinu

Ne može SAD da propadne, samo će se povući iz dela sveta gde su prisutni samo ratnim brodovima. Drugi uticaji će se srušiti ko kula od karata. Ni Kini nije svejedno. Ogromno je američko tržište za nju. I neće biti ništa oko Tajvana, niti će Kina to ostrvo anektirati. Nema potrebe za to, kad je stanovništvo Tajvana kinesko.

$@л€

pre 1 godinu

Ameri i kompletan zapad su dobar dio svojih oruzanih zaliha poslali u Ukrainu. Oni ozbiljan sukob sa Kinom u ovom momentu nemogu da vode.

GoranH

pre 1 godinu

A šta vi tražite u Tajvanu ili Kini?!
(Ivan, 7. novembar 2022 16:15)
Tajvan hoce Ameriku a ne Kinu, zato i jesu tamo. Tajvan je odavno izabrao stranu, isto kao i Ukrajina.
(Ivar, 07. novembar 2022 16:43)

Pa što onda Amerika ratuje po celom svetu. Pustiš lepo da svako bira s kim će i sve ok.

Vlado

pre 1 godinu

Jedina i najveca slabost USA je dolar. Ako ostatak sveta izbaci isti kao globalnu rezervnu valutu oni su gotovi. Da li ce uspeti? Verovatno. Kada? Ne skoro mislim.

gox

pre 1 godinu

šta komunistička Kina traži na Tajvanu kada ih ovi neće, već hoće sa USA?
(XXX, 7. novembar 2022 16:58)

Druze, to je jedan narod !
Isto kao i S.Koreja i J.Koreja.
Tu ih samo velike sile drze razdvojene, a treba pustiti narode da se dogovore i zive u miru.

Vrlo prosto, drzis zemlje zavadjene, i onda zaradjujes na tome.
Pa Ex Yu je to vrlo dobro naucila...ili nije.

mali gnevni ljud

pre 1 godinu

@ Giovanni
U tome i leži najveća muka i nevolja Amerike. Jeste, oni drže u šaci ( tako misle) preko finansija i novca zavidan deo sveta, ali to važi za minimum uslova, da postoje i funkcionišu UN, EU, Svetska banka, MMF, jednom reči, da ustrojstvo, onako kako ga znamo, postoji i kako-tako funkcioniše. Ali, kad dodaje do sukoba, e onda postoji samo linija fronta i svako je sa svoje strane te linije. Tad je najjači onaj ko ima svoje resurse, svoje sirovine i moćniju mobilizacionu bazu. A to, nije Amerika.